#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/05/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καλομαθημένοι Οννεδίτες και καλοταϊσμένα golden boys πως να τα βάλουν με τον ΣΥΡΙΖΑ;



"Καλομαθημένοι Οννεδίτες, και καλοταϊσμένα golden boys πως θα τα βγάλουν πέρα με εξαρχειώτες street fighters;" ρωτούσε ο "Προφήτης" την εποχή των Δεκεμβριανών του 2008 - για να θυμηθούνε κάποιοι πως, μεταξύ άλλων, φτάσαμε μέχρι εδώ.

Να επιχειρήσουμε να συνθέσουμε την εικόνα αυτής της διαδρομής, επειδή πολλοί από εμάς έχουν χαθεί μέσα στον γενικό χαμό και ξεχνάνε ή παραβλέπουν την διαδρομή των γεγονότων;

Το Δεκέμβριο του 2008 με αφορμή την δολοφονία του Αλέξη άρχισε ουσιαστικά η αποδόμηση της κυβέρνησης Καραμανλή και παράλληλα η επιχείρηση επιβολής - και με την βία των "κουκουλοφόρων" - των προταγμάτων της πολυπολιτισμικότητας και της παγκοσμιοποίησης που οδηγούν στην αποσύνθεση του εθνικού και κοινωνικού ιστού και την αποσταθεροποίηση της χώρας.

Στη συνέχεια μέσω μιας απίθανης και αδίστακτης σκανδαλολογίας και γενικότερης αποδόμησης της εσωτερικής έννομης τάξης, φτάσαμε στις εκλογές του 2009, όπου με την ψήφο του λαού η κυβέρνηση Παπανδρέου ανάλαβε να υποδουλώσει την χώρα στο ΔΝΤ και τους Δανειστές.

Από τον Απρίλιο του 2010, είχαμε ενημερώσει τους αναγνώστες μας για τις συνέπειες που θα έχει στην ελληνική κοινωνία η εφαρμογή των πολιτικών του Μνημονίου (Το πολιτικό σύστημα δεν θ’ αντέξει το ΔΝΤ).

Γράφαμε τότε: "Το ΔΝΤ, δεν έρχεται για να σώσει τη χώρα.  Έρχεται  για να διασφαλίσει τα συμφέροντα των δανειστών της και της πλουτοκρατίας. Το ΔΝΤ ουδόλως ασχολείται με τους ανθρώπους και τις ανάγκες της κοινωνίας. Πρώτιστο  μέλημα της συνταγής του είναι να ξεθεμελιώσει, αυτό που έχουμε μάθει να λέμε, κοινωνικό κράτος.  Άρα τα μέτρα του ΔΝΤ θα προκαλέσουν κοινωνικέςεκρήξεις. Η έλευση του ΔΝΤ στην πράξη σημαίνει απώλεια μέρους της εθνικής κυριαρχίας.  Τέλος το ΔΝΤ έρχεται για να διαλύσει το πολιτικό σύστημα της χώρας"

Τι βλέπουμε να συμβαίνει τώρα; Όλα τα προηγούμενα επακριβώς. Η κοινωνία βρίσκεται σε σημείο βρασμού, η εθνική κυριαρχία έχει υπονομευθεί και το πολιτικό σύστημα έχει διαλυθεί.

Και ποιος προβάλει τώρα ως "σωτήρας" της διαλυμένης κοινωνίας; Ποιός άλλος από τον ΣΥΡΙΖΑ!!! Ο πολιτικός εκφραστής δηλαδή όλων των εθνοαποδομητικών "ιδεών" που ευδοκίμησαν στα "Δεκεμβριανά" του 2008 και καρποφόρησαν επί Γεωργίου Α. Παπανδρέου.

Το ΠΑΣΟΚ διέλυσε την κοινωνία και το εθνικό ιστό και τώρα έρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ να τον ... ανασυνθέσει στις επιταγές της παγκοσμιότητας.

Τι εκπροσωπεί ο ΣΥΡΙΖΑ



Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι «συνιστώσες» του εκπροσωπούν όλες εκείνες τις εμμονές και τις ιδεοληψίες που έφεραν τη χώρα στο σημερινό τέλμα.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι, όπως έχουμε γράψει επανειλημμένως, στο επιτελείο του κ. Τσίπρα εργάζονται για τη "νέα κοινωνική πλειοψηφία" επιφανείς εκπρόσωποι του βαθέος ΠΑΣΟΚ. Στελέχη που προέρχονται από τη μεγάλη παπανδρεϊκή σχολή των πολιτικών ζυμώσεων της δεκαετίας του ’80, γαλουχημένα στα πρώτα χρόνια της οικοδόμησης του περίφημου Κράτους-ΠΑΣΟΚ.

Όλοι αυτοί συσπειρώνουν γύρω από τον κ. Τσίπρα τους πρώην "μη προνομιούχους" του ΠΑΣΟΚ που έγιναν μέσω της λεηλασίας του κράτους "προνομιούχοι" και τώρα το ΔΝΤ και το Μνημόνιο τους ξαναπετάει μαζικά στις τάξεις των "μη προνομιούχων".

Φτάνει μόνο η στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ στους λαθρομετανάστες για να αποδείξει τον αποδομητικό ρόλο του για το έθνος και την κοινωνία. Και είναι στο σημείο αυτό εξοργιστικό να βλέπει κανείς "δεξιούς" και "ακροδεξιούς" να στηρίζουν Τσίπρα επειδή τάχα "τα λέει καλά στους ξένους για το Μνημόνιο".

Ο ΣΥΡΙΖΑ δίνει σήμερα μάχες οπισθοφυλακών για να μην αλλάξει τίποτε στην Ελλάδα. Για να μείνει η χώρα δεμένη στις ίδιες εμμονές, στις ίδιες αγκυλώσεις. Στις ίδιες αντί-αναπτυξιακές και οπισθοδρομικές στρεβλώσεις που την έφεραν ως εδώ.

Γεωπολιτικά παιχνίδια και "πορτοκαλί" επαναστάσεις

Όταν θες να ενοποιήσεις βίαια –και όχι να ενώσεις- τα κομμάτια ενός παζλ, πρέπει πρώτα να το αποδομήσεις. Ο πολιτικός μετασχηματισμός και η προτεκτορατοποίηση του πολιτικού σκηνικού είχε ανέκαθεν ως ατμομηχανή τις δυνάμεις του οπορτουνισμού, θα έλεγε ο Λένιν.

Ας σκεφτούμε: Οι αλλαγές που γίνονται στην Ελλάδα έχουν ως βάση μόνο πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά αίτια, ή και γεωπολιτικά;

Εδώ έχουμε δύο άξονες:

Αφενός τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης στις οποίες έλαβαν χώρα μια σειρά από ειρηνικές ή όχι τόσο ειρηνικές «πορτοκαλί» επαναστάσεις αφετέρου ένας απότομος και τεράστιος άνεμος αλλαγής φύσηξε στα καθεστώτα της Μέσης Ανατολής με σκοπό τον εκδημοκρατισμό (sic) των περιοχών αυτών.

Για πολλούς αναλυτές πίσω και από τις δύο διαδικασίες γεωπολιτικών μετασχηματισμών κρύβονται σημαντικά επιχειρηματικά και οικονομικά συμφέροντα.

Η χρηματοδότηση κινηματικών ή μη εξουσιών που έχουν ως στόχο την ανακατάταξη της εξουσίας, τη βίαια αναδιανομή του πλούτου και εν τέλει την αποδόμηση της ίδιας της συνοχής των κρατών δεν είναι τωρινό φαινόμενο.

Βρίσκεται λοιπόν η Ελλάδα στο προτσές ενός τέτοιου γεωπολιτικού spill-over transformation;

Και αν ναι…θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος και αποτελεσματικότερος εκφραστής από τον ΣΥΡΙΖΑ;

Τι πρέπει να κάνει η Νέα Δημοκρατία;



Ο κόσμος εκτός από το να φοβάται για το τι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΕΙ, πρέπει να ελπίζει ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΕΙ.

O κόσμος ψηφίζει πολλές φορές από φόβο και όχι από ελπίδα. Τούτες όμως τις μέρες δεν πρέπει να του κουνάς το δάχτυλο σαν τον κακό το μαθητή.

Δε πρέπει να σε στηρίζει μόνο γιατί φοβάται το μέλλον της πατρίδας του, αλλά και γιατί ελπίζει σε κάτι καλύτερο.

Γιατί αυτό κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, χρησιμοποιώντας την κοινωνική οργή: Τρομάζει αυτούς που ο κόσμος ακόμα φοβάται.

Και με αυτόν τον τρόπο διαμορφώνει τις συνθήκες για να εγκαταστήσει νέες κοινωνικές αξίες, που θα κάνουν αποδεχτή και νομιμοποιημένη τη δική του ατζέντα. Ατζέντα, που θα ολοκληρώσει το έργο του 2008. Τόσο στο εσωτερικό, όπως η λαθρομετανάστευση και το άσυλο, όσο και στο εξωτερικό όπως μια σειρά από εθνικά θέματα.

Για να καταλήγουμε: Όσοι εκστασιάζονται από λύσεις όπως μια εξ εφόδου κατάληψη των Ανακτόρων του Μαξίμου, επενδύοντας σε ό, τι θέλει ο κάθε πικραμένος (π.χ υπάλληλος Δημοσίου με 5.000 χιλ. ευρώ το μήνα), απατώνται πλάνην οικτράν. Αυτή η Ελλάδα τελείωσε οριστικά.

Η ανάκαμψη θα είναι μαραθώνιος δρόμος με δόντια σφιγμένα και οδυνηρές ανατροπές.

Η πλήρης ανατροπή θα χρειαστεί χρόνο, κόπο και υπομονή. Και πάνω απ΄ όλα ατσάλινη θέληση και τσαγανό. Τα πισωγυρίσματα, όπως αυτά που βλέπουμε τελευταία στη ΝΔ, δεν μπορούν σε καμιά περίπτωση να αλλάξουν την φορά της Ιστορίας. Αυτό ας το έχουν όλοι καλά στο μυαλό τους.

Γράφαμε πριν από καιρό: "η μόνη λύση είναι ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο με τον λαό που θα κατακτήσει ισχυρή πλειοψηφία στις εκλογές και θα επιτρέψει στον Σαμαρά να κυβερνήσει απερίσπαστος από κοινωνικές ταραχές. Όλα αυτά προϋποθέτουν όμως ότι και η ΝΔ θα πρέπει να βγεί επιτέλους από την Συγγρού και να “κολυμπήσει” στις μάζες. Οι “κινηματικές διαδικασίες” που επέβαλαν την εκλογή του Σαμαρά στην ηγεσία του κόμματος, πρέπει να επανενεργοποιηθούν. Διαφορετικά το κίνημα του λαού θα καπελωθεί είτε από ακροαριστερές, είτε από ακροδεξιές μειοψηφίες και θα ανοίξει έτσι ο δρόμος για άλλα πολύ χειρότερα".

Συνέβη αυτό ακριβώς. Και ακριβώς επειδή  καλομαθημένοι Οννεδίτες, και καλοταϊσμένα golden boys δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τους street fighters του ΣΥΡΙΖΑ.

FactorX - Θ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. σταρατα avatar
    σταρατα 28/05/2012 07:28:29

    ποια οννεδ???ποια στελεχη???αυτοι δεν εκφραζουν ουτε τον εαυτο τους...τους γυρισε την πλατη ο κοσμος εδω και χρονια .ζουν σε αλλο πλανητη.ο,τι κανει ο σαμαρας μονος του,αλλα πρεπει να βγει εξω απο τη συγγρου και τον κομματικο μηχανισμο...επιτελους ας το καταλαβει αυτο.

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ σταρατα 28/05/2012 14:04:40

      Οι βουλευτές των πρώην δύο μεγάλων κομμάτων αποφεύγουν να έρχονται σε επαφή με τον κόσμο όπως παλιότερα. Ακόμη και απλά στελέχη κρύβονται, σχεδόν κανείς δεν εμφανίζεται να μιλήσει για τη ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ στον κοσμάκη.
      Έτσι αφήνουν πεδίον λαμπρής δράσης για τη ΧΑ που πράγματι εκμεταλλεύεται την κατάσταση αυτή όπως κι ο ΣΥΡΙΖΑ.
      Να ξαναβγούν στον κόσμο οι της ΝΔ. Κι όχι να μιλάνε από την τηλεόραση είτε να στέλνουν sms στα κινητά. Να εμφανιστούν και στα χωριά & στις κωμοπόλεις.
      Γιατί παλιότερα έρχονταν στους καφενέδες?
      Πώς τότε θα τους εμπιστευθεί ξανά ο λαουτζίκος?
      Δεν αρκεί να μιλάει ο Αρχηγός μόνο. Και πόσο μάλλον σε κλειστές αίθουσες. Το κόμμα απαρτίζεται κι από άλλους.
      Ειδάλλως η Ελλάς εάλω => έρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ.

      Υ.Γ.
      559 χρόνια συμπληρώνονται αύριο. Και τυγχάνει να πέφτει ίδια μέρα.

      • Κάτοικος Ελβετίας avatar
        Κάτοικος Ελβετίας @ Πατωματζής 28/05/2012 14:09:09

        Γιατί αν έχεις ψηφίσει το Μνημόνιο δεν τολμάς να πας πουθενά.

    • fighter avatar
      fighter @ σταρατα 28/05/2012 18:53:24

      Σιγα, μη σκισετε κανενα καλσον.
      Ειστε κοινωνικοι διχαστες (δεν θα μπορουσατε αλλωστε να ειστε κατι αλλο).
      Ακομα και τωρα δεν εχετε καταλαβει οτι η προϊστορια τελειωσε, και σας αφηνει πισω μαζι με ολα τα αλλα πολιτικα καταλοιπα (και τον ΣΥΡΙΖΑ μεσα, απλα αυτος θα αργησει λιγο λογω συγκυριων).
      Αλλαξτε τροπαριο εαν θελετε να διεκδικησετε ρολο.

      • Πατωματζής avatar
        Πατωματζής @ fighter 28/05/2012 21:29:42

        fighter όντως η προϊστορία τελείωσε κι ο ΣΥΡΙΖΑ πλασσάρεται ως η λύση των πολλών & πολύπλοκων προβλημάτων τούτης δύστυχης χώρας αφενός λόγω συγκυριών, αφετέρου γιατί δεν έχει κυβερνήσει.
        Έτσι αρκετοί ψηφοφόροι λένε "ας δοκιμάσουμε και τον ΣΥΡΙΖΑ, οι άλλοι δύο μας κυβερνούσαν 38 χρόνια και μας έγδαραν".

        Κάτοικος Ελβετίας αυτό που λες έχει βάση.
        Το μνημόνιο είναι όπως το κόκκινο πανί για τον ταύρο. Αλλά όσο όμως οι υποψήφιοι δεν εμφανίζονται όπως παλιότερα στην ουσία ρίχνουν νερό στο μύλο που ευνοεί το ΣΥΡΙΖΑ. Θέλει και τόλμη η πολιτική, ο κόσμος έπαψε πλέον να τους έχει ανάγκη για ρουσφέτια του Δημοσίου. Να δεχθούν που να πάρει η ευχή και κριτική, όταν αποφεύγεις να δώσεις μάχη στο δρόμο, πώς να ψηφίσει ο λαός?
        Μόνο και μόνο βλέποντάς σε στα κανάλια της τηλεόρασης?
        Συν τοις άλλοις λόγω της λίστας να υποθέσω ότι κάποιοι από τους υποψήφιους που δεν είναι σε εκλόγιμες θέσεις θα αδιαφορήσουν εντελώς. Αμ έτσι δεν παίρνει πρωτιά η ΝΔ. Καλός ο Αρχηγός του κόμματος αλλά αλίμονο αν τον αφήσουν μόνο να βγάλει το φίδι από την τρύπα.

    • Αννίτα avatar
      Αννίτα @ σταρατα 30/05/2012 11:46:50

      ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ κ. ΣΤΑΡΑΤΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ. ΤΑ ΓΚΟΛΝΤΕΝ boys ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΥ............... ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ...............ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΡΧΗΓΟ............. ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ.......... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΟΥΤΕ ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ. ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ;

  2. juliet avatar
    juliet 28/05/2012 08:33:21

    Φάκτορα και Θ.
    καλημέρα ,καλή σας βδομάδα
    Από την ημέρα που ανακοινώθηκαν συναντήσεις σε πλατείες για ομιλίες του Τσίπρα , παρακολουθώ τον τρόπο επικοινωνίας του με το λαό.
    Διαπίστωσα ότι οι άνθρωποι πάνε με τα ρούχα τα καθημερινά ,με την φτώχεια τους ,την ανέχειά τους και το τσιγάρο στο στόμα ,σαν να είναι στο καφενείο και συζητάνε.
    Από την απέναντι έναν νεαρός με απλές λέξεις ,λίγες και καθόλου πλούσιο λεξιλόγιο τους λέει αυτά που θέλουν ...είναι όμως -κατά την απόψη τους-σαν και αυτούς.Αρα έχει μαγκιά, δεν φοράει γραβάτα και μπορούν να μιλήσουν χωρίς να νοίωθουν μειονεκτικά.
    Πάει με παρέα -όχι συνοδεία- έτσι φαίνεται άρα μπορούν να νοιώσουν οικεία δεν μειονεκτούν .
    Μιλάς για golden boys,πιστεύεις ειλικρινά ότι όλοι προέρχονται από τζάκια ή ότι προσπαθούν να περάσουν αυτή την εικόνα γιατί νομίζουν ότι έτσι τους υπολογίζουν περισσότερο;Εγώ νομίζω το δεύτερο.Η εικόνα του σοβαροφανή και ηθικού που θέλουν να περάσουν μερικές φορές δεν είναι και ....Οταν λοιπόν ο άλλος απεναντί σου είναι απόμακρος στον δικό του κόσμο και στα δικά του θέλω και εσύ το καταλαβαίνεις ,ποιόν θ' ακολουθήσεις αυτόν που είναι όμοιός σου ή αυτός που σου το παίζει ''αρχοντιά'' ;
    Η νοοτροπία ,φταίει .Δεν λερώνεις τα χέριά σου αν ακουμπίσεις το τριμμένο σακάκι ,δεν θα βρωμίσεις αν πιάσεις το μουτζουρωμένο χέρι.
    Δεν θα ξεχάσω σε μια από αυτές τις ...συγκεντωσεις '' προς τιμή''...., βουλευτής γυρίζει και λέει σ'έναν ,με υφάκι ....πήγαινε φέρε μου τα τσιγάρα .Αυτός αγράμματος και άλλος επιστήμονας αλλά δεν ήτανε βουλευτής.Του είπα μη πας ,δεν μπορώ μου είπε πρέπει.Σηκώθηκα και έφυγα .
    Βλέπουν ένα Σαμαρά να είναι απλός ,να είναι καταδεκτικός και αυτοί ......το παίζουν κουστωδία ,τώρα τι να σου πω ,ότι μπορούν ν'αλλάξουν μέσα σε τρεις βδομάδες;
    Βγάλτε το κυριλέ ,τις γραβάτες και ακούστε τον κόσμο ....όχι να λέτε ,θα πάρετε περισσότερα και την επόμενη φορά θα ξέρετε τις ανησυχίες του και τα θέλω του ,που μπορεί να είναι πιο απλά απ'ότι φαντάζεστε.
    Σ'ένα λαό που τον έχεις αφήσει αγράμματο ,δεν μπορείς να του κάνεις επίδειξη των αγγλικών σου και της ξενόφερνης κουλτούρα αμέσως ...τον έχεις σνομπάρει.
    Ο Αλεξ του Κολωνακίου όμως ...ε'ιναι(;)όμοιός τους , ξέρει το πεζοδρόμιο άρα ξέρει και πως κυκλοφορούν .
    Παντως είναι δύσκολο να τους πείσεις για λαικό προφίλ .....πολύ μπανάλ!
    Βέβαια ,δεν μπορώ να μη παραδεχτώ ότι οι παρατηρήσεις σου ,οι αναλύσεις σου και γενικά ...... αν είχανε τη εξυπνάδα και είχανε υιοθετήσει ,προσθέσει....... η όμαδα θα πετούσε....Αυτή η μάχη θα δοθεί στο δρόμο και όχι μ'απειλές .

    • S.P. avatar
      S.P. @ juliet 28/05/2012 13:05:20

      Juliet Καλό μεσημέρι. Ωραία τα λες!!!!
      Θυμάμαι έναν γενειοφόρο της νδ από την Κέρκυρα, θαρρώ πως λεγόταν Κασίμης - πρώην δημοσιογράφος, ο οποίος ξεστόμισε προ 4 - 5 ετών το εξής τρομακτικό μιλώντας για τους βουλευτές: " Είμαστε οι καλύτεροι, αφού εμάς ψήφισαν" (sic) ! χα, χα, χα!!!!

    • ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
      ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ juliet 28/05/2012 17:46:55

      Juliet
      .............

      Σέ προηγούμενο σχόλιό μου σέ είχα προσκαλέσει διά ένα ευτελές ουζάκι σή παραλία τής Πειραικής,όμως μέ όσα αναφέρεις,έτσι απλά,στό σχόλιό σου,θεωρώ ότι αξίζεις μάλλον chamagne Dom Pierre Perignon 1715!!!!

      Συμφωνώ κι επαυξάνω,διότι έκτός τών άλλων,##γουστάρω καί τούς λαικούς/γνήσιους##!!!!!!!

      Υ.Γ.
      Στήν ομιλία τού Σαμαρά στό Ζάππειο,παρευρισκόμουν στήν κορυφή τής συγκέντρωσης κι είχα τήν ευκαιρία νά παρακολουθησω τίς συμπεριφορές,ύφος καί στυλάκι,πολλών έκ τών βαρώνων καί δουκισσών τής παράταξής μας καί ειλικρινά θεωρούσα, ότι δέν παρευρισκόμουν,σέ μία προεκλογική##λαική## συγκέντρωση αλλά σέ μία φιλανθρωπική εκδήλωση,στούς κήπους τών Βερσαλλιών επί εποχής τού Λουδοβίκου XIV (##l΄ etat c΄est moi ##.).
      Kάποια στιγμή δέ,αισθάνθηκα τήν επιθυμία νά ξερ......,σκεπτόμενος συγχρόνως ##τί θέλω εγώ άραγε, ανάμεσα στά σκ....... τής Ν.Δ.##!!!
      Μέ συγκράτησε ή εκτίμηση κι ή εμπιστοσύνη πού διατηρώ,διά τόν Αντώνη Σαμαρά καί τελικά παρέμεινα,αλλά μέ ανάμικτα αισθήματα καί πολύ απογοήτευση!!!!!!!.


      Eύγε διά τό σχόλιό σου!!!
      ___________________

      • juliet avatar
        juliet @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 28/05/2012 22:41:21

        ex-zivagos lamogios ......ect,
        με τιμάς μ'αυτά που λες ..έμαθα να είμαι έτσι δεν μπορώ ν'αλλάξω.Οι άνθρωποι δεν έχουν ταμπέλες ..έχουν ψυχή που πονάει και γελάει.Γνώρισα και τους μεν και τους δεν και προτίμησα τους δεν ...
        Οσο για το ουζάκι ,ισχύει.... θα το κανονίσουμε ξέρω καλά τον Πειραιά έμεινα περίπου 15 χρόνια κοντά στο Δημοτικό.
        Πάντως εκείνο το βράδυ τα είδα όλα ....
        Μάθε κάτι περισσότερη αξία έχει ένα ουζάκι από καρδιάς παρά σαμπάνια από συμφέρο .
        Καληνύχτα ,φίλε..

  3. S.P. avatar
    S.P. 28/05/2012 08:38:06

    Καλά τα λέτε στο άρθρο σας, ίσως όμως το ΔΝΤ γίνει μία αφορμή για ανάταση - αν και δεν το πολυπιστεύω. Από τον λαό εξαρτάται.
    Για τους οννεδίτες δεν γνωρίζω, γνωρίζω όμως τους δαπίτες από τα ΑΕΙ. Φαιδρά πρόσωπα, γαλάζιοι αριστεροί! Στην αριστερά λαίλαπα, η οποία εξελίχθη σε αδιαφιλονίκητη αριστερή (μειοψηφική) ηγεμονία δεν αντέδρασαν διόλου. Συναλλάσσονταν παρανόμως, έβγαζαν σε φωτοτυπίες επιλεγμένα θέματα και τα μοίραζαν στους πρωτοετείς, (πράγμα παράνομο), έκαναν εκδρομές - όπως η ΚΝΕ στα νησιά του Αιγαίου (πράγμα νόμιμο και ηδονικό, οπωσδήποτε όχι ιδανικό) κ. λ. π.
    Πριν χρόνια ως διδάσκων σε ένα ΑΕΙ, σε μία κατάληψη στις 8.00 έρχεται η κομματική πράκτωρ του ΚΚΕ (τάχα και φοιτήτρια) και μου λέει: "Αν δεν φύγετε σε ένα τέταρτο θα σας κλειδώσουμε μέσα". Επειδή ξέρω τι γίνεται τα μάζεψα και έφυγα, αφού της είπα: "Οι αποφάσεις σας έχουν ληφθεί από μία μειοψηφία, αλλά και με πλειοψηφία 99.9% να είχαν ληφθεί εγώ είμαι νόμιμος να μείνω και εσείς είσαστε παράνομοι να με εμποδίσετε, διότι το Σύνταγμα κατοχυρώνει και την απεργία αντιστοίχως και την εργασία" . Δεν βρέθηκε ποτέ ένας δαπίτης να πει "πρέπει να εφαρμόσουμε το Σύνταγμα" ήσαν όλοι κρυμμένοι.

    • juliet avatar
      juliet @ S.P. 28/05/2012 14:33:49

      S.P
      Καλή βδομάδα,
      ....ήσαν όλοι κρυμμένοι....πίκρα και πόνος.Νάξερες πόσες φορές πλήρωσα για ν'επιπλέυσουν οι άλλοι .Κομμένα αυτά τώρα.
      Χαχαχαχα,ωραίο το κομματική πράκτωρ .....αλλά μεταξύ μας αν είχανε την εξυπνάδα θα μπορούσαν να έχουν και οι απέναντι ...αλλά είπαμε είναι δεξιοί.
      :)

    • Ζευς avatar
      Ζευς @ S.P. 28/05/2012 16:31:26

      Καταρχάς SP είσαι σωστός και λάθος ταυτόχρονα (!!!).
      Από την μία έχεις το απόλυτο δικαίωμα (ηθικά περισσότερο και όχι συνταγματικά) να αρνηθείς να πράξεις όπως σου ορίζουν.
      Από την άλλη έχεις την κοινωνική υποχρέωση (ή ηθική αν προτιμάς) να συνεισφέρεις με αυτοθυσία και αλληλεγγύη στα ζητήματα ακόμα και μιας μειοψηφίας του 0,1%.
      Τα άμεσα αποτελέσματα είναι αντικρουόμενα, καθώς είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο ζήτημα.
      Σε κάθε περίπτωση αυτές οι αντικρούσεις πρέπει να λυθούν μέσω κοινωνικής συμφωνίας και όχι μέσω κατασταλτικών μέσων από οποιαδήποτε πλευρά. Το ελληνικό Σύνταγμα που πολύ ορθώς ανέφερες, είναι μια τέτοια συμφωνία.
      Τάδε έφη Ζευς

      • S.P. avatar
        S.P. @ Ζευς 28/05/2012 18:24:18

        Έχω προσπαθήσει αγαπητέ Δία να λύσω τα σχετικά προβλήματα με διάλογο και συναίνεση, για λόγους παιδαγωγικούς, ηθικούς κ.α. Δεν είχα αποτέλεσμα. Τι να κάνω;

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ S.P. 28/05/2012 18:33:14

          Γιατί τον άνθρωπο τον λέτε όλοι Δία;
          Άλλο Δίας (που διαιρεί) και άλλο Ζευς (που ενώνει).
          Αυτός ενώνει, Ζευς.
          Πέστα βρε Ζευ, εγώ θα τα λέω για σένα;

          • Α avatar
            Α @ dikefalosaitos 28/05/2012 18:36:40

            ο ζεύς
            του Διός
            τον Δίαν
            ώ Ζεύ
            Νομίζω έτσι κλείνεται, αν θυμάμαι από τα σχολικά χρόνια.

          • juliet avatar
            juliet @ Α 28/05/2012 18:48:43

            Σωστός ....και εγώ Δια τον είπα χθες .
            Δικέφαλε ,πλακίτσες ....

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ juliet 28/05/2012 18:54:30

            ο Ζευς
            του Ζηνός

            Δίας είναι νεώτερη ονομασία.
            Τες πα.

          • juliet avatar
            juliet @ dikefalosaitos 28/05/2012 19:04:07

            ποιητική γεν:Ζηνός
            δοτ.Ζηνί
            αιτ.Ζήνα
            δωρικός τύπος:Ζανός

          • Α avatar
            Α @ dikefalosaitos 28/05/2012 19:06:40

            ναι ...πέγκυ Ζήνα...

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ dikefalosaitos 28/05/2012 19:07:46

            Στο τέλος θα το βγάλεις ... Δαναός χαχαχαχαχα
            Για να μην σε στενοχωρώ "Ζευς ύει, ο Δίας βρέχει" οκ;

          • tak avatar
            tak @ dikefalosaitos 28/05/2012 21:54:37

            juliet, Χαλκιδικιώτικος τύπος: Ζανός: Δαναός

          • S.P. avatar
            S.P. @ Α 28/05/2012 18:51:33

            ο Ζεύς
            του Διός
            τω Διί
            τον Δία
            ω Ζεύ
            αν και είμαι των θετικών σπουδών χα, χα, χα!!!

          • Α avatar
            Α @ S.P. 28/05/2012 19:56:24

            Εμείς τι είμαστε δηλαδή; (επίσης των θετικών σπουδών) , επειδή ξεχάσαμε μια δοτική ... το κάνεις θέμα ...

          • juliet avatar
            juliet @ Α 28/05/2012 20:31:38

            A
            ποιός το κάνει θέμα ; εμπεδώνουμε την γραμματική .
            Αν και θετικοί κατέχετε καλά γραμματική...αν και αγόρια είσαστε καλοί στη γραμματική.Ευχαριστημένος;
            :)

  4. tak avatar
    tak 28/05/2012 08:43:58

    Για τα καλοταϊσμένα golden boys δεν έχω άποψη, όσο για τους "Καλομαθημένους Οννεδίτες" διαφωνώ. Δεν φοβούνται ούτε τους Εξαρχειώτες street fighters ούτε φοβήθηκαν ποτέ κανένα... Τουλάχιστον στη δική μου εποχή... Ως πρώην πρόεδρος μιας κραταιάς επαρχιακής ΟΝΝΕΔ μιλάω και με ενοχλεί να ακούω τέτοιες επικρίσεις, για τις οποίες βεβαίως δεν βάζω και το χέρι -τώρα- στη φωτιά...

  5. μακεδων avatar
    μακεδων 28/05/2012 08:47:09

    ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΡΩΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΑΛΗΣ

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ μακεδων 28/05/2012 11:04:18

      Eννοείς Καμμένο,Μανώλη και λοιπούς;

      • μακεδων avatar
        μακεδων @ Σχετικά Ασχετος 28/05/2012 12:28:26

        Καμμένος,Μανώλης και λοιποί= τσιρακια του συστηματος και ανακοπης της αυτοδυναμιας της Ν.Δ .η Ν.Δ εχει αρχες , ιστορια και ιδεολογια τα οποία οι τυχοδιωκτες δεν αντεχουν και πολεμουν την αλλαγη που ετοιμαζει η Ν.Δ .

  6. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 28/05/2012 08:49:00

    +100000

  7. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 28/05/2012 09:31:26

    Δεν ξέρω τι γίνεται σήμερα με την ΟΝΝΕΔ αλλά παλαιότερα και κυρίως στη δεκαετία του 80 πολλοί οννεδίτες, εμού συμπεριλαμβανομένου, κάναμε μεγάλο αγώνα με μεγάλο κόστος και χωρίς κανένα προσωπικό όφελος. Και στους δρόμους και στα σχολεία και στα πανεπιστήμια. Πολλοί έχουμε να διηγηθούμε διάφορες ιστορίες που αποδεικνύουν ότι δεν ήμασταν καθόλου καλομαθημένοι.
    Δεν δέχομαι λοιπόν τέτοιους χαρακτηρισμούς αφ’υψηλού από αγωνιστές του πληκτρολογίου.
    Λίγος σεβασμός στην ιστορία της παράταξης δε βλάπτει.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Kώστας Θ. 28/05/2012 09:39:56

      Μαζί σου!

    • Καλά Κρασιά avatar
      Καλά Κρασιά @ Kώστας Θ. 28/05/2012 10:29:39

      Kώστας Θ ..Συγνώμη αν θα σου γίνω δυσάρεστος μια και δείχνεις της γενιάς μου (1985 εισαγωγή σε ΑΕΙ) αλλά έχει απόλυτο δίκιο ο Φάκτορας ,φάγαμε εμείς το ξύλο την δεκαετία του 80 για να ανελιχθούν τύποι σαν τον Χατζιδάκη ,τον Βουλγαράκη ,τον Αρούλη, τον Κούλη και πάει λέγοντας , ε ας προσέχαμε όλοι μας .

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Καλά Κρασιά 28/05/2012 10:38:42

        Ναι, αυτής της γενιάς είμαι και εγώ. Έχεις δίκιο σε αυτό που λες αλλά αναφέρομαι σε κάτι άλλο:
        Να μην απαξιώνουμε την ιστορία του κόμματος και της ΟΝΝΕΔ. Ούτε ο ίδιος ο Σαμαράς θα συμφωνούσε σε αυτό. Ξέρει πολύ καλά ο ίδιος τι είχαμε τραβήξει.

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ Kώστας Θ. 28/05/2012 11:11:30

          Πετροπόλεμοι και καδρόνια στις γειτονιές.
          Καλά να είμαστε να τα θυμόμαστε.
          Όλοι θυμόμαστε ποιοί έτρωγαν πέτρες και ποιοί την έκαναν με ... ελαφρά και στο τέλος έρχονταν για να ... δρέψουν.
          Ήταν τα καλομαθημένα, αλλά καλά βισματωμένα παιδάκια της μαμάς.
          Όμως στα συνθήματα και στους χορούς δεν μπορώ να πω, ήταν πρώτοι.
          Αυτά.

          • Kώστας Θ. avatar
            Kώστας Θ. @ dikefalosaitos 28/05/2012 11:24:12

            Είναι και το ξύλο και το ξενύχτι και πολλά άλλα.
            Το κυνήγι στους Μακίτες μέσα στα σχολεία από τους πασόκους/αριστερούς καθηγητές; Αν σας πω σκηνικά...
            Πως περάσαμε στο Πανεπιστήμιο μέσα σε αυτήν την κατάσταση, ένας θεός το ξέρει.

          • man8os avatar
            man8os @ Kώστας Θ. 28/05/2012 11:33:24

            Η ΟΝΝΕΔ των ημερων μας μαλλον ειναι καπως πιο μαλθακη...

            Σε πολιτικη δραση ειναι επιεικως απαραδεκτη συγκρινομενη με την ΚΝΕ.

          • Κώστας Θ. avatar
            Κώστας Θ. @ man8os 28/05/2012 11:40:21

            Άλλες εποχές. Τότε υπήρχαν πολιτικά πάθη και φανατισμός. Και μεγάλη συμμετοχή του κόσμου στα κόμματα. Μέρα με τη νύχτα.

          • anonymous avatar
            anonymous @ Κώστας Θ. 28/05/2012 11:52:40

            Αν πάρει ο Τσίπρας τις εκλογές θα ζήσουμε μέρες του 1980. Θα υποφέρουμε όπως και τότε.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Kώστας Θ. 28/05/2012 11:16:03

      Οταν την πρωτομαγιά του 1984 κατέβηκε η ΟΝΝΕΔ με τρια περίπτερα στη Νέα Φιλαδέλφεια,Κνίτες και Ρηγάδες έπαθαν την πλάκα τους.
      Γιά όσους ακόμη θυμούνται.

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ Kώστας Θ. 28/05/2012 13:13:27

      αληθεστατο αλλα πολυ μακρυνο.

  8. DNA avatar
    DNA 28/05/2012 09:33:24

    Αυτη ειναι η τελευταια ευκαιρια που δινουμε σ αυτην τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και το κανουμε για να μην μπει ο τοπος σε περιπετειες με τους Τσιπραιους. Ας αποφασισει αμεσως μετα τις εκλογες ο Αντωνης να ξανακανει τη ΝΔ κομμα εθνικο,πατριωτικο,λαικο,ριζοσπαστικο.Να αφουγκρασθει τις αγωνιες του μεσου Ελληνα που ειναι διαχρονικα ο στυλοβατης της κοινωνιας μας και να τους δωσει οραμα και ελπιδα για μια ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ

  9. Θάνος avatar
    Θάνος 28/05/2012 09:43:11

    Ώστε οι εμμονές των ΣΥΡΙΖΑ-ίων (του 5%) μας έφεραν στη σημερινή κατάσταση !!! ;;;
    Κι εγώ που νόμιζα ότι:
    οι μίζες της Ζήμενς που λάδωσε στελέχη των κομμάτων που κυβέρνησαν επι δεκαετίες τούτο τον τόπο...
    τα τόσα και τόσα σκάνδαλα (Τσ...όπουλοι, κλπ) που αθωώθηκαν από τη Βουλή...
    τα διαπλεκόμενα συμφέροντα ΜΜΕ - εργολάβων δημοσίων έργων...
    κλπ κλπ
    ... ζούσα μάλλον σε άλλο τόπο, αφού δεν αντιλήφθηκα ότι το 5% κυβερνούσε και με τις εμμονές του μας οδήγησε στην ανέχεια την ανεργία τη διάλυση του κοινωνικού κράτους και τη μετανάστευση των παιδιών μας. Ούτε που κατάλαβα ότι τα μνημόνια υπόγραψαν και εφάρμοσαν οι ΣΥΡΙΖΑ-ίοι !!!
    Αιδώς Αργείοι

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ Θάνος 28/05/2012 16:03:47

      Όχι δεν μας κυβέρνησε το 5%, αλλά εσύ τι εξήγηση δίνεις στο γεγονός ότι από το 1985 η αριστερά (πλην ΚΚΕ), έπαιρνε από 3% έως 6%;
      Μήπως αυτοί οι ψηφοφόροι που την φέρνουν τώρα στο 20%+, είναι αυτοί που ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ, άρα επέλεγαν αυτού του τύπου την διακυβέρνηση;
      Τώρα ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ, για να γίνουν αυτά που απέρριπταν, ή μήπως γιατί περιμένουν να συνεχίσουν με τον ίδιο τρόπο και απλά καταλαμβάνουν θέση;

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Θάνος 28/05/2012 18:24:40

      ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΟΙΟΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ
      ΤΗΝ ΚΟΣΚΟ ? ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ
      ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ? ΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ
      ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗ ? ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΟ ? ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ
      ΤΟ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ?
      ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ?
      ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΔΡΩΝΤΑΣ ΣΕ
      ΚΑΘΕ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ? ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ
      ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ? ΠΟΙΟΣ ΚΛΕΙΝΕΙ
      ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ , ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ?
      ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΡΩΝΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ
      ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ....

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Θάνος 30/05/2012 03:20:20

      Η αριστερά συνέβαλε και αυτή στη διάλυση. Σίγουρα δεν φταίει κυρίως η αριστερά αλλά και πάλι φταίει.

  10. Τρικαλα-7 avatar
    Τρικαλα-7 28/05/2012 09:45:08

    Νικήτρια η ΔΑΚΕ στο Εργατικό Κέντρο Τρικάλων Κατέλαβε 7 έδρες ενώ τις υπόλοιπες 6 μοιράζονται ΔΑΣ και ΑΣΚΕ-Ποιοι εκλέγονται στο νέο Δ.Σ Αυτοδύναμη βγήκε η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ που πρόσκειται στη ΝΔ στις εκλογές του Εργατικού Κέντρου Τρικάλων για την ανάδειξη νέου 13μελούς Διοικητικού Συμβουλίου. Οι κάλπες έκλεισαν σήμερα στις 7 το απόγευμα μετά από διήμερη εκλογική διαδικασία και η κατανομή των εδρών έχει ως εξής: Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εργαζομενων (ΔΑΚΕ) 134 ψήφους και 7 έδρες, η Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία (ΔΑΣ) 54 ψήφους και 3 έδρες, η Ανεξάρτητη Συνδικαλιστική Κίνηση Εργαζομένων (ΑΣΚΕ) 50 ψήφους και 3 έδρες και η Αγωνιστική Πρωτοβουλία 6 ψήφους και καμία έδρα. Σύνφωνα με νεότερη ανάρτηση του trikaladay, από τη ΔΑΚΕ εκλέγονται οι Ντίνα Δήμα με 132 ψήφους Γιλωργος Κόσσυφας 128, Βασίλης Κρανιάς 116, Αναστάσιος Σκυλοδήμος 109, Ελένη Μάντζιου 103, Αθανάσιος Μητσιούλης 93 και Θεόδωρος Παχής 85, από την ΑΣΚΕ εκλέγονται οι Μιχάλης Μαντέλλας με 47 ψήφους, Παναγιώτης Διαμαντόπουλος με 47 και ο Αθανάσιος Αγγέλης με 36, ενώ από τη ΔΑΣ τις 3 έδρες καταλαμβάνουν οι Δημ΄λητρης Αρμάγος με 54, Βαγγέλης Δημουλάς 51 και Θεοφάνης Ρούντας με 47. Αντιπρόσωποι στη ΓΣΕΕ εξελέγησαν η Ντίνα Δήμα με 118, Αναστάσιος Σκυλοδήμος 103, Κωνσταντία Καρτσάνα-Καρρά 95 και Μιχάλης Μαντέλλας 46.

  11. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 28/05/2012 09:46:12

    Μπράβο, μας φταίνε τώρα οι Οννεδίτες που ζουν και εργάζονται με αξιοπρέπεια ως έλληνες πολίτες και όχι ως κομματικά φερέφωνα.
    Μας φταίνε όσοι δεν εξαργύρωσαν τους αγώνες τους με διορισμούς και "χάρες". Όσοι αντιλαμβάνονται την πολιτική ως προσφορά και στάση ζωής και όχι ως αντικείμενο συνδιαλλαγής με πολιτικούς πάτρωνες.
    Όσοι έδωσαν και κέρδισαν την μάχη των ιδεών στα πανεπιστήμια και αρνήθηκαν να είναι πρόβατα σε οποιοδήποτε κομματικό μαντρί.
    Στρατιώτες της Παράταξης είναι οι αιώνιοι Οννεδίτες και όχι οι επίδοξοι πονηροί πολιτευτές, οι ηρακλειδείς του κάθε στέμματος που πρόσκαιρα νομίζουν ότι κατέχουν μαζί με τον εκάστοτε αρχηγό.
    Οι Οννεδίτες που τιμούν τους αγώνες τους είναι και οφείλουν να είναι ηθικοί και νομιμόφρονες πολίτες.
    Φυσικά υπήρξαν και αυτοί που προτίμησαν να «πασοκοποιηθούν». Η μεγάλη πλειοψηφία όμως αρνήθηκε τις παρακρατικές λογικές, τις ποδηγετήσεις και την αριστερή ισοπέδωση. Ε λοιπόν απλά εμείς δεν είμαστε πασόκοι και δεν σκοπεύουμε να υιοθετήσουμε αντίληψη πρασινοφρουρού.
    Συντηρητικοί, φιλελεύθεροι και λαϊκοί δεξιοί δίνουν αγώνες σε όλα τα μετερίζια της ζωής ξεπερνώντας τις μικροκομματικές λογικές.
    Ψάξτε αλλού να ρίξετε τις ευθύνες των αποτυχιών και πάψτε να διχάζετε την παράταξη απευθύνοντας κατηγορίες ενόψει της εκλογικής μάχης.
    Η παράταξη υπερβαίνει τις συγκυρίες και τα πρόσωπα και θα συνεχίσει να υπάρχει όσο εκφράζει ζωντανές κοινωνικές και πολιτικές ανάγκες υπηρετώντας το λαό και το έθνος.
    Μόνο με ενότητα, προγραμματική επάρκεια και καθαρά λόγια θα κερδίσουμε.
    Τα υπόλοιπα αφορούν προσωποπαγείς αντιλήψεις ξεπερασμένες από την πραγματικότητα και καταδικασμένες στην κάλπη.
    Και θα κερδίσουμε στην κάλπη αλλά κυρίως στην κοινωνία

    • tak avatar
      tak @ Παλιός Οννεδίτης 28/05/2012 21:58:06

      Στην καρδιά μου μπήκες!

  12. Τρικαλα-7 avatar
    Τρικαλα-7 28/05/2012 09:50:16

    Νικήτρια η ΔΑΚΕ στο Εργατικό Κέντρο Τρικάλων

    Κατέλαβε 7 έδρες ενώ τις υπόλοιπες 6 μοιράζονται ΔΑΣ και ΑΣΚΕ.....
    http://www.trikaladay.gr/newsArticle.aspx?ID=1487&UICulture=el-GR

  13. usound avatar
    usound 28/05/2012 09:55:34

    Βρίστε τώρα και τους ΟΝΝΕΔίτες.Μήπως και τους ΔΑΠίτες; Ποιοί έκαναν πρώτη δύναμη στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ την φιλελεύθερη παράταξη;Μήπως εσείς με την αφ' υψηλού κριτική σας;Που σε όλα μέσα πέφτετε αλλά για κάποιον περίεργο λόγο στο τέλος διαψεύδεστε;Αφήστε τα παιδιά τής ΟΝΝΕΔ ήσυχα!Έχουν δώσει πολλές μάχες που αρκετοί από μας και εσάς-αραχτοί,καναπεδάτοι και τα πάντα κατακρίνοντες-ούτε από μακρυά δεν διανοήθηκαν να τις παρακολουθήσουν.Αφήστε,επιτέλους,την παράταξη να ομονοήσει.Έλεος πια με την μόνιμη γκρίνια και την ξινίλα σας.Με γεροντοκορισμούς δουλειά δεν γίνεται........

    • anonymous avatar
      anonymous @ usound 28/05/2012 11:58:30

      Δε φταίει η νεολαία αλλά το μπλοκάρισμα της ανόδου στελεχών από τη βάση προς τα πάνω.

      • periergos avatar
        periergos @ anonymous 28/05/2012 13:39:56

        Ακριβώς αυτό... Σκεφθείτε μόνο πότε μπήκαν στα υψηλά κλιμάκια του κόμματος παιδιά από την ΟΝΝΕΔ... και για να μην κουράζεστε ήταν επί Έβερτ...

        έχουμε μάθει μια ζωή να "κόβουμε" τη νεολαία προς χάρη των ισορρωπιών.. Με ποιό οραμα με τά να σκιστεί ένας νέος όταν βλέπει επί τόσα χρόνια, εσωκομματικές καθεστωτικές νοοτροπίες;

        • tak avatar
          tak @ periergos 02/06/2012 08:29:51

          Για την Ιστορική αποκατάσταση:
          Ο Ευάγγελος Αβέρωφ έβαλε σε εκλόγιμη θέση στη Λίστα των Ευρωεκλογών το 1984 την Μαριέττα Γιαννάκου και τον Άκη Γεροντόπουλο... Από τα στελέχη της ΟΝΝΕΔ.

  14. ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ 28/05/2012 09:57:14

    Έπιτέλους να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους! Δεν είναι δυνατόν εκπρόσωποι πρώτης γραμμής υποτίθεται να φοβούνται να πουν δυναμικά την άποψη τους ή να ψελίζουν διάφορα περί σωτηρίας της χώρας και άλλα κοινότυπα και άνευ περιεχομένου τσιτάτα. Μιλήστε στην ψυχή του λαού. Πείτε τι πρεσβεύει η Νέα Δημοκρατία. Πείτε την αλήθεια. Πείτε τι πρέπει να περιμένει από εμάς ο κόσμος. Αλλά πως να το κάνουν όταν το μόνο που έχουν μάθει οι περισσότεροι είναι να μοιράζουν καρέκλες και να κάνουν συμβιβασμούς; Μόνο αν βγούμε μπροστά όλοι εμείς που μάθαμε να κάνουμε πολιτική στους δρόμους και στα καφενεία και δεν νοιαστήκαμε για το αν θα πάρουμε θέσεις και αξιώματα θα υπάρξει μέλλον και για την παράταξη και για την χώρα.

  15. Γιάννης Σύρρος. avatar
    Γιάννης Σύρρος. 28/05/2012 10:00:41

    Έτσι είναι σήμερα οι οννεδίτες...Άλλη η δεκαετία του '80. Όσο για τα golden boys, σιγά τους ιδεολόγους...Οι μισοί ήδη έχουν ρίξει γέφυρες στον σύριζα για να σώσουν το τομάρι τους .(φυσικά, δεν ξεκόβουν κι απ'τη ΝΔ, μέχρι τις 17/6).
    Ότι κι αν γίνει στις εκλογές, η μόνη λύση είναι μία μεγάλη πατριωτική παράταξη κι όχι ανεμομαζώματα... Έχουμε ευθύνη για το μέλλον της Ελλάδας. Πιστεύουμε στον ελληνισμό. Τα golden boys και οι φιλελεύθεροι της αρπαχτής, όχι! Κι αυτό, αγαπημένοι μου φίλοι και συναγωνιστές, το βλέπει ο λαός και λογικά-παράλογα θα ψηφίσει σύριζα...Γιατί άλλο η λαϊκή δεξιά κι άλλο η κοσμοπολίτικη και χαζοχαρούμενη.

  16. ktisias avatar
    ktisias 28/05/2012 10:07:54

    Εδώθει η ευκαιρία στον Σαμαρά τον περασμένο Νοέμβρη να καλύψει το πολιτικό κενό αλλά δεν το είδε η φοβήθηκε! Ο Τσίπρας δεν δίστασε καθόλου !

    • man8os avatar
      man8os @ ktisias 28/05/2012 11:29:15

      Αυτο αποδεικνυει τον τυχοδιοκτισμο του Τσιπρα. Η γενναιοτητα του (ισως αλαζονεια του) μπορει να αποδειχτει ηλιθιοτητα τελικα.

      Εκει που δεν διαβαινουν ουτε οι παπαδες να κρατιεσαι μακρυα, καραδοκουν διαβολοι...

  17. Nik avatar
    Nik 28/05/2012 10:13:09

    Η ΝΔ έχασε τη λαλιά της όταν αποφάσισε να μην προβάλλει δεξιό λόγο, υποκύπτοντας στην γενικότερη αριστεροφροσύνη που δέρνει τη χώρα από το 1974.

    Δείτε το περιβαλλοντικο-ενεργειακό θέμα. Οσοι το μελετούμε αναλυτικά ξέρουμε ότι οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι αφενός φούσκα και αφετέρου τροχοπέδη στην ανάπτυξη. Ανάπτυξη απαιτεί απρόσκοπτη και φτηνή ενέργεια. Ομως η ΝΔ ακολουθεί πιστά τον αριστερίστικο λόγο για δήθεν φιλικά προς το περιβάλλον μέσα και αναμασά τα ίδια.

    Η άλλη τροχοπέδη είναι η γραφειοκρατεία. Αυτή καταπολεμάται με απλά μέσα, αλλά πέρα από γενικολογίες δεν ακούγεται τίποτε άλλο. Βέβαια, για να πει κάποιος κάτι συγκεκριμένο πρέπει να σκύψει στο θέμα και να μάθει ποιές διαδικασίες απαιτούν κατάργηση, ποιες αναθεώρηση κλπ.

    Περισσεύουν οι στρατηγοί και λείπουν οι τακτικιστές.

  18. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 28/05/2012 10:14:20

    Επειδή πολλά κρίνονται και από τον δημόσιο λόγο της ΝΔ, στα ΜΜΕ, κάτι πρέπει να γίνει να μην εμφανίζονται άλλο βουτυρομπεμπέδες, υιοί τω πατεράδων τους, που ούτε τον σύγχρονο λόγο χρησιμοποιούν, ούτε καν τις θέσεις της ΝΔ δεν ξέρουν να υποστηρίξουν.
    Η Συγγρού πρέπει να δώσει μεγάλη προσοχή στο θέμα και να επιλέγει αυστηρά τους ανθρώπους που θα την εκπροσωπούν στο δημόσιο διάλογο.
    Πάντως αυτοί που κατά κόρον εμφανίζονται, είναι ξεπερασμένοι, ο κόσμος ακόμα και της ΝΔ, εξοργίζεται που δεν μπορούν ν΄αρθρώσουν ανθρώπινο λόγο.
    Έχει στελέχη η ΝΔ, που μπορεί να τα ρίξει στην μάχη. Γιατί δεν το κάνει και φαίνεται σαν απαρχαιωμένο κόμμα , με τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα;
    Πραγματικά αυτή η δημόσια εικόνα της ΝΔ, έχει κουράσει και το χειρότερο έχει απαξιώσει τον από ψυχής λόγο του Σαμαρά, κάθε φορά που μιλάει.
    Για να το πω άλλη μια φορά καθαρά, κάθε φορά που ακούμε λόγο από τον Σαμαρά παίρνουμε τ΄απάνω μας και όταν ακούμε λόγο από τους βαρετούς άλλους της ΝΔ, καταρρέουμε ψυχολογικά...

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 28/05/2012 10:41:06

      Για παράδειγμα:
      Σε μια εκπομπή της δημόσιας τηλεόρασης, απευθύνθηκε η ερώτηση μιας ηλικιωμένης κυρίας που έλεγε, παίρνω σύνταξη 400 € , δεν μπορώ να πληρώσω ούτε το χαράτσι, ούτε το ρεύμα του σπιτιού, ούτε τα φάρμακα μου αύριο το πρωϊ. Τι θα κάνει η ΝΔ για μένα;
      Και τι απάντησε ο εκπρόσωπος της ΝΔ; Με πομπώδες ύφος είπε: Εμείς θα κάνουμε ¨ανάπτυξη¨...
      Φέξε μου και γλύστρησα... ρε αθεόφοβε, μέχρι που να κάνεις την ανάπτυξη (που καλή και αναγκαία είναι), η γιαγιά τι θα κάνει; Με σπόρους θα τη βγάζει;
      Δεν ξέρω τι έγινε με την ηλικιωμένη, αν άντεξε και δεν έπεσε ξερή!
      Εμείς όμως οι θεατές, απογοητευτήκαμε πλήρως!

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Απλή σκέψη 28/05/2012 10:57:14

        Από τη μια έχεις δίκιο.
        Από την άλλη όμως τι να της απαντήσει ;
        Οτι θα της κάνει ευθανασία;

        • Απλή σκέψη avatar
          Απλή σκέψη @ Σχετικά Ασχετος 28/05/2012 11:30:49

          όχι βέβαια, όμως αν ήξερε τι λέει το πρόγραμμα της ΝΔ, θα της έλεγε , ότι η ΝΔ θα επαναφέρει τις χαμηλές συντάξεις στα επίπεδα του 2009.

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Απλή σκέψη 28/05/2012 12:15:40

            H σύνταξη των 400 ευρω,τόση ήταν και το 2009.Ηγιαγιά περίμενε να ακούσει για κατάργηση του χαρατσιού.

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Σχετικά Ασχετος 28/05/2012 18:23:13

            Oπως και ο κουραμπιές.

          • νικοςς avatar
            νικοςς @ Απλή σκέψη 28/05/2012 12:22:09

            Το πρόγραμμα της ΝΔ λέει οτι θα επαναφέρει
            τις χαμηλές συντάξεις,αλλά δεν λέει οτι τα
            χρήματα θα τα ΄΄κόψει - κλέψει΄΄από αυτούς
            που είχαν καταβάλει μεγαλύτερες εισφορές
            για να μην είναι χαμηλοσυνταξιούχοι....
            Αλλωστε οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ λένε οτι θα επαναφέρουν ολες τις συντάξξεις.

          • Φανη avatar
            Φανη @ νικοςς 28/05/2012 15:45:22

            πολυ σωστα .Η ΝΔ απαγοητευσε τους συνταξιουχους γενικα οταν αναφερθηκε μονο στους χαμηλους.

          • Αίθρα avatar
            Αίθρα @ Φανη 29/05/2012 12:00:09

            @ Φανή: Μα όσοι πλήρωναν τις εισφορές τους αντιμετωπίζονται ως ηλίθιοι στην Ελλάδα. Το ίδιο ισχύει και για όσους πληρώνουν τους φόρους τους. Το ίδιο και για όσους προσπάθησαν να κάνουν κάτι καλύτερο στη ζωή τους (π.χ. να σπουδάσουν και να βρουν καλύτερη δουλειά, να αγοράσουν δικό τους σπίτι αντί να μένουν στο ενοίκιο κτλ). Αυτή η αντιμετώπιση όμως δεν είναι καινούργια, αλλά πολύ παλιά και δεν πρόκειται καθόλου να διορθωθεί "αφού περάσει η κρίση", όπως γράφει ο/η Απλή Σκέψη. Δεν το έχετε καταλάβει ακόμα;

          • νικοςς avatar
            νικοςς @ Αίθρα 29/05/2012 15:30:48

            Ο φόροι και οι εισφορές εν μέρει,υπάρχουν και για την αλλλεγγύη φαντάζομαι.Αλλά στα σημερινά δεδομένα και όταν έχεις δύο παιδιά άνεργα,δέν μπορείς να είσαι αλληλέγγυος σέ κάποιον-αν, που ενδεχομένως έχει δύο παιδιά στο δημόσιο ή μέ ακίνητη περιουσία κ.λ.π. Θέλει Ψάξιμο.
            Αλλωστε και οι μαιμού συντάξεις - επιδόματα κ.λ.π. για αλληλεγγύη δινόντουσαν Κυρίως απο το ΠΑΣΟΚΟΚράτος. Και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...

  19. firiki2010 avatar
    firiki2010 28/05/2012 10:18:10

    "...Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι «συνιστώσες» του εκπροσωπούν όλες εκείνες τις εμμονές και τις ιδεοληψίες που έφεραν τη χώρα στο σημερινό τέλμα...." Αυτή είναι η ουσία και αυτήν πρέπει να αναδεικνύουν όλοι όσοι ενδιαφέρονται για μια δημοκρατική και ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. Διότι έχουμε φθάσει στο απόλυτο παράδοξο κάποιοι να επιτίθενται κυρίως στους δυο πρώην "μεγάλους" για τις πολιτικές που άσκησαν ή στις οποίες υπέκυψαν όλα αυτά τα χρόνια και από την άλλη οι ίδιοι άνθρωποι να στηρίζουν τον πολιτικό φορέα που υπερασπίσθηκε ακόμα και βίαια αυτές τις πρακτικές διογκώνοντας και δημιουργώντας παθογένειες. Προσωπικά δεν μπορώ να δω τον ΣΥΡΙΖΑ σαν μοχλό ενός ευρύτερου γεωπολιτικού μετασχηματισμού. Είναι ένα τέκνο της ανοχής της κοινωνίας προς την ανομία, ανομία που και ο ίδιος υπηρέτησε και εκμεταλλεύεται μια ευρωπαϊκή οικονομικά κρίση που ως αδύνατους κρίκους μας έπληξε πρώτους και χειρότερα από τους άλλους διότι εκλεξαμε ένα εμμονικό, ανίκανο και απίστευτα ανεύθυνο πρωθυπουργό. Σχετικά με τη σημερινή ΟΝΝΕΔ δεν ξέρω πολλά πράγματα, αλλά υπάρχουν, εδώ και πολλά χρόνια, κομματικές οργανώσεις στη ΝΔ που κάνουν κάποια ουσιαστική δουλειά;;;; Τους ζητάει κανένας να κάνουν δουλειά;;;; Τουλάχιστον η ΔΑΠ εδώ και 26-27 χρόνια σαρώνει στις Σχολές. Αν βέβαια εννοείτε (φαντάζομαι όχι) ότι κάθε φορά που κατεβαίνουν οι street fighters του ΣΥΡΙΖΑ στους δρόμους θα πρέπει και οι ΟΝΝΕΔίτες να παίρνουν τα καδρόνια διαφωνώ. Για την τήρηση και την επιβολή της τάξης η Πολιτεία έχει αρμόδια όργανα στα οποία πρέπει βέβαια να δίνεται η δυνατότητα να λειτουργήσουν.

  20. Παύλος avatar
    Παύλος 28/05/2012 10:26:30

    Το άρθρο είναι εξαιρετικό ! Μέσα από ρεαλισμό και ανοιχτή σκέψη συνοψίζει όλη σχεδόν την σύγχρονη πολιτικο-κοινωνική πραγματικότητα! Μακάρει να το διαβάσουν όχι μόνο οι της Συγγρού, αλλά και όλοι οι Έλληνες ψηφοφόροι, ει δυνατόν. Μικρή επιφύλαξη για τον τίτλο, που κατά την γνώμη μου αδικεί - την πλεοοψηφία τουλάχιστον - των ΟΝΝΕΔιτών .

  21. Παύλος avatar
    Παύλος 28/05/2012 10:27:37

    μακάρι

  22. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 28/05/2012 10:31:17

    Η παράταξή μας ποτέ δε διακρίθηκε για τη φασαρία και το μπάχαλο που .... δεν προκάλεσε ποτέ. Η παράταξή μας είναι η πολιτική δύναμη του ορθολογισμού και του ρεαλισμού, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσει άλλα μέσα για να επιβληθεί παρά το διάλογο. Ας μην κάνουμε όμως το λάθος που κάνουν κυρίως οι αριστεροί να ταυτίζουν την σοβαρότητα με την ανεκτικότητα. Εάν απαιτηθεί από τις συνθήκες θα διαπιστώσετε ότι οι δεξιοί αν και ήσυχοι όταν ξεσηκωθούν πολεμάνε μέχρις εσχάτων. Δεν κάνουμε φασαρία όπως τα άδεια βαρέλια στην κατηφόρα όμως είμαστε συγκροτημένοι και οι αποφάσεις μας για "πόλεμο" δεν σταματάνε τόσο εύκολα όσο ξεκινάνε όπως κάνουνε οι κακομαθημένοι αντίπαλοί μας.

  23. nestrom avatar
    nestrom 28/05/2012 10:54:51

    Το δίλλημα είναι:
    "σίγουρα επαχθή φορολογικά μέτρα ή πιθανά?"
    Ο κόσμος θα διαλέξει τα "πιθανά".

    Είναι αστείο να μιλάμε οτι ο κόσμος ενδιαφέρεται για ευρώ ή δραχμή όταν πλέον ΔΕΝ πληρώνεται (εργαζόμενος ή όχι)..

    Προβλέπω άνετη επικράτηση του Συριζα και ο Θεός βοηθός.

  24. makis avatar
    makis 28/05/2012 10:57:08

    Σωστά, ΟΝΝΕΔίτες και ΔΑΠίτες που έχουν 25 χρόνια τώρα στα Πανεπιστήμια τους Συριζαίους και λοιπές αριστερές παραφυάδες του χεριού τους δεν ξέρουν. Ενώ οι αδέξιοι και αριστεροδέξιοι δεξιοί που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και γράφουν κατεβατά σε κλειστά γραφεία είναι μέντορες της πολιτικής μάχης.

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/05/2012 11:02:25

    H πολιτικη δεν ειναι ξυλο στους δρομους.Ειδικα για τη δεξια παραταξη η καταφυγη σε street fighters οδηγει κατευθειαν στο χρυσαυγιτισμο κατι που θα επρεπε να αποφευχθει.
    Δεν αποκλειεται φυσικα αν η βια απο τις ομαδες της αριστερας ενταθει,ειδικα μετα την ανοδο του ΣΥΡΙΖΑ να φθασουμε ως εκει.
    Επειδη ομως δημιουργειται η εντυπωση οτι δηθεν οι φιλελευθεροι ειναι και καλομαθημενοι αρα υποχωρητικοι θα ηθελα να κανω τις εξης ερωτησεις.
    1. Ειναι αληθεια ή οχι οτι την εποχη των Δεκεμβριανων ο Καραμανλης και οι λοιποι λαικοδεξιοι ησαν υπερ της "αμυντικης στασης" της αστυνομιας ενω η Ντορα Μπακογιαννη ζητησε επιθεση της αστυνομιας;
    2. Eιναι αληθεια ή οχι οτι οσο ο Παυλοπουλος ηταν υπευθυνος υπουργος οι αναρχοαριστεριστες του ΣΥΡΙΖΑ εκαιγαν και κατεστρεφαν ανενοχλητα και μονον οταν ανελαβε ο ντορικος Μαρκογιαννακης αρχισε η αστυνομια να ριχνει ξυλο και οι επαναστατες μαζευθηκαν;
    3. Eιναι αληθεια ή οχι οτι η αριστερη τρομοκρατια με ή ανευ πυροβολων εχει προτιμηση στους φιλελευθερους και πως αντιδρουν καποιοι σε αυτο;
    Εγινε δολοφονικη επιθεση στο Χατζηδακη με λοστους απο "αντιμνημονιακους" αγωνιστες και πως αντεδρασε η ΝΔ;
    4. Προχθες στο ΣΕΦ η Ντορα ειπε οτι 5 απο τα 19 μελη της διοικουσας του ΣΥΡΙΖΑ ησαν μαρτυρες υπερασπισης της 17Ν.Επρεπε να ελθει η Ντορα παλι για να το πει;Οι υπολοιποι στη ΝΔ δεν το ηξεραν;Το ηξεραν και δεν το ελεγαν;
    Για ποιο λογο;
    5. Aυτοι που ψεγουν τους καλομαθημενους οννεδιτες γιατι ανησυχουν ταυτοχρονα μηπως υπαρξει κατι αντικομμουνιστικο στο λογο της ΝΔ ενω ζητουν απο τους ......καλομαθημενους να πολεμησουν στους δρομους τι αλλο παρα κομμουνιστες;Ποιος ειναι ο αντιπαλος δηλαδη τον οποιο πρεπει να πολεμησουν οι καλομαθημενοι και με ποια ιδεολογικα επιχειρηματα θα τον πολεμησουν;
    Στο δρομο κομμουνιστες και αναρχοαριστεριστες θα πολεμησουν και οχι φανταστικους ξενους πρακτορες που ειναι μονο στο κεφαλι των συνωμοσιολογων.
    6. Τι σχεση μπορει να εχουν οι "πορτοκαλι" επαναστασεις στην τεως Ανατολικη Ευρωπη που οργανωνονται απο δυτικοφιλους πολιτες εναντιον των μετακομμουνιστικων καθεστωτων και εχουν στοχο την εισοδο των χωρων αυτων στους δυτικους θεσμους (ΕΕ,ΝΑΤΟ) με τις ελληνικες εξεγερσεις που γινονται απο κομμουνιστες και εχουν στοχο την αποχωρηση της Ελλαδος απο ΕΕ και ΝΑΤΟ;
    7. Την "αραβικη ανοιξη" την υποστηριξε και η ΝΔ σαν κομμα και η ΟΝΝΕΔ ηταν η μονη νεολαια που εκανε συγκεντρωση εξω απο τη πρεσβεια της Λιβυης επι Κανταφι και πολυ σωστα μια και ο Κανταφι ηταν χρηματοδοτης του παλιου ΠΑΣΟΚ.Εκανε λαθος δηλαδη;

  26. Μακεδόνας avatar
    Μακεδόνας 28/05/2012 11:46:59

    "Και ακριβώς επειδή καλομαθημένοι Οννεδίτες, και καλοταϊσμένα golden boys δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τους street fighters του ΣΥΡΙΖΑ." E οχι και καλομαθημένοι οι Οννεδίτες. Έδωσαν αγώνες και στα πανεπιστήμια και στην κοινωνία και νίκησαν πάντοτε τον ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος το 2009 μπήκε οριακά στη βουλή. Σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ισχυρός γιατί τα το ΠΑΣΟΚ ξεγυμνώθηκε και πληρώνει επιτέλους τα διαχρονικά εγκληματικά του λάθη ( "ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ", "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ", ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΙΜΙΑ, ΟΤΣΑΛΑΝ, ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑΣ, ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΝΗΜΟΝΙΟ-ΔΝΤ) σε βάρος της πατρίδας. Από την άλλη και η ΝΔ και ειδικά ο αρχηγός έκαναν πολλά και σοβαρά λάθη την τελευταία διετία και δεν κατάφεραν να εξηγήσουν στον κόσμο τις μεγάλες αλλαγές στις θέσεις του κόμματος. Άλλωστε στον ΣΥΡΙΖΑ στηρίζουν πολλά και οι μεγάλες δυνάμεις της Δύσης αλλά και τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα .Μην ξεχνάμε ότι την εποχή του "επαναστάτη" Ανδρέα Παπανδρέου και οι βάσεις των Αμερικανών έμειναν ενώ "εφευγαν" και το κράτος πλήρωσε όλες τις χρεοκωπημένες επιχειρήσεις κάνοντας μάγκες και πλούσιους τους επιχειρηματίες και η διαπλοκή άνθισε και οι μεγάλες "αρπαγές" έγιναν.Απλώς οι Νεοδημοκράτες την ιδεολογία την έχουν κάτω από τα συμφέροντα τους αλλά και την πλάκα του Τράγκα -Λαζόπουλου.

  27. Greco21 avatar
    Greco21 28/05/2012 12:09:44

    " Και ακριβώς επειδή καλομαθημένοι Οννεδίτες, και καλοταϊσμένα golden boys δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τους street fighters του ΣΥΡΙΖΑ"

    Θα συμφωνήσω.

    Η παράταξη δεν έχει στρατηγική. Εάν η παράταξη είχε στρατηγική θα είχε και την ανάλογη οργανωτική δομή. Προς το παρών η δύναμη της παράταξης επαφίεται στην αυτοδιάθεση του καθένα να δώσει την δική του μάχη.


    Η οργάνωση του κόμματος ΝΔ είναι αστεία. Η τοπική και η Νομαρχιακή δεν αγγίζουν την κοινωνία. Δεν είναι η αιχμή του δόρατος της παράταξης. Έχουν μια ταμπέλα κομματόσκυλο και με αυτή πορέυονται. Ποιος θα μεταφέρει ρε παιδιά το μήνυμα στην κοινωνία. Τα στελέχη; Ποιος θα εξηγήσει στον νέο πως θα του φέρει η ανάπτυξη εισόδημα;

    Καταλαβαίνω τον καθένα που κάποτε έδωσε μάχες και ένα κομμάτι του εαυτού του ή ότι μπορεί να ξημεροβραδιάζεται σε μια τοπική έτσι από το μεράκι του. Δεν σημαίνει όμως ότι η παράταξη βαδίζει σε σωστό δρόμο ώστε να αποτελέσει το κόμμα στη βάση την πρώτη γραμμή της μάχης. Ώστε να το διαμορφώσει, να αναδείξει στελέχη, προβλήματα, λύσεις.

    Από την άλλη το μήνυμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι απλό. Είναι ΑΝΤΙ- και με αυτό συσπειρώνονται στην βάση και έχουν δημιουργήσει ρεύμα.


    Μπορεί λοιπόν να κερδήσουμε αυτές τις εκλογές αλλά θα έχουμε χάσει μια ολόκληρη γενιά.

  28. Bulsara avatar
    Bulsara 28/05/2012 12:11:03

    Προτού πάει κανείς σε αυτό που προτείνατε, το νέο κοινωνικό συμβόλαιο με τον λαό, καλό είναι (θα έλεγα) να πάρει πίσω την υπογραφή τής δουλοπρέπειας που έστειλε στους νταβατζήδες μας (συγγνώμη, στους δανειστές μας ήθελα να πω, ΔΝΤ και ΕΕ) διαβεβαιώνοντάς τους ότι δεν πρόκειται ποτέ να πειράξει ούτε ένα κόμμα από το μνημόνιο ! Αυτό δένει τα χέρια στο κόμμα και το κάνει να μην έχει την ελάχιστη συγκεκριμένη οικονομική πρόταση. Ή, μήπως, δεν είναι έτσι ;

  29. αξεστοςτα avatar
    αξεστοςτα 28/05/2012 12:15:11

    τα χρόνια των Αβερωφ και Μητσοτακη η δεξια νεολαια δεν μασουσε και εχει αποδειχθει οτι οι αριστεροπασόκοι ειναι στην ουσία θρασυδειλα οντα ,σκληροι στην μαγκιά και πολυ ζόρικοι οταν νομίζαν οτι ο αλλος επεφτε κατω αλλα οταν τρωγανε καρπαζιές τσιρίζαν σαν να μην πω πως, αυτα και λίγο σεβασμό στον ψυχισμο μας

  30. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 28/05/2012 12:17:43

    Τα Δεκεμβριανα του 2008 ειναι μια περιοδος πληρους αποτυχιας της τοτε κυβερνησης της Ν.Δ.Σε καμια περιπτωση δεν υπαρχει δικαιολογια της τοσο ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ καταστροφης και επι τοσο καιρο , θυμιζε εικονες εσωτερικης συγκρουσης.Δεν φταιει αυτος που εκαψε και εσπασε , αυτος εκανε αυτο που κανει παντα , φταιει η τοτε κυβερνηση που προτιμησε να μην κανει τιποτα και επι 20 ημερες να εχει γινει το ελα να δεις.Αυτο φυσικα εχει και τους λογους του.
    Ο οποιος λογος ειναι απλως : το κλασσικο φοβικο συνδρομο που διακατεχει τον μεσο Δεξιο το οποιο το προκαλεσε με εντεχνο τροπο η πολιτικη ολα αυτα της Αριστερας.Αραγε που να τολμουσανε τοτε να δωσουνε εντολη σε Αστυνομικες δυναμεις να επιβαλουνε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ την ταξη ?Θα ειχε γινει εσωτερικη επανασταση , θα μιλουσανε για χουντες , για Δεξιο καθεστως , για καταπιεση για.. τανκς.
    Τοτε βεβαια η λεξη "δεξια" η εστω "κεντροδεξια" δεν ακουγοταν πουθενα εντος κομματος , ηταν η περιοδος του "λιγο αριστερα λιγο δεξια πανω απο ολα κεντρο".
    Πρεπει να ξεπερασουμε τετοιες καταστασεις , αλλωστε ως συνηθως τουλαχιστον επικρατει η λογικη και ρεαλιστικη σκεψη.Στην περιπτωση του 2008 , δεν επικρατησε.Επικρατησε το χαος και η καταστροφη επειδη η Ν.Δ. δεν ειχε αναλαβει τοτε την ευθυνη.Και οπως σωστα λεχθηκε , απο τοτε ξεκινησε η κατηφορα εως το "τα λεφτα υπαρχουνε" το 2009.
    Η ανεκτικοτητα σε ΟΛΑ ειναι δειγμα αδυναμιας.Η ανεκτικοτητα επι 35 χρονια δεν νομιζω οτι εχει προσφερει.Σε χωρες οπου εφαρμοζεται πολιτικη μηδενικης ανοχης στην εγκληματικοτητα και τις ταραχες , υπαρχει αποτελεσμα.
    Για αυτο στις ΗΠΑ , Καναδα , Αγγλια κτλ , ουδεμια σχεση εχουνε τα επεισοδια εκει με αυτα που γινονται εδω.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Mπροστα και Δεξια 30/05/2012 03:39:20

      Σκέψου μάλιστα πόσοι εγκατέλειψαν τη ΝΔ τότε αφού αποδείχτηκε ολοκληρωτικά ανίκανη να τηρήσει την τάξη. Οι επαναστάτες το μόνο που κατάφεραν ήταν να κάψουν την Αθήνα. Τίποτα δεν άλλαξε στην πορεία για τις ζωές μας προς το καλύτερο και η ΝΔ κοιτούσε σαν το Νέρονα που έπαιζε βιολί ενώ η Ρώμη καιγόταν.

  31. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 28/05/2012 12:23:29

    Μην ξεχναμε οτι ''καποιοι'' το Δεκεμβριο του 2008 σε Αθηνα, Πατρα, Λαρισα, και αλλου, με τη βοηθεια πολλων απλων ανθρωπων, σταθηκαν με επιτυχια απεναντι στους Τσιπρο-βανδαλο-μπαχαλακηδες... και σε πολλες περιπτωσεις τους ετρεψαν σε φυγη. Απλα δυστυχως πολλοι απ αυτους τους ''καποιους'' δεν ειναι πια στην ΟΝΝΕΔ και στη ΝΔ. Μερικοι θα πουν, οτι ειναι καλυτερα ετσι. Εγω, σε τετοιου ειδους ''ανοιχτη'' συζητηση δεν θα ηθελα να παρω θεση.

  32. Eva avatar
    Eva 28/05/2012 12:30:41

    Η ΝΔ πρεπει να προσεξει την περιφερεια οπου εχει αξιολογα στελεχη σε αντιθεση με τους νεοκοπους του ΣΥΡΙΖΑ-και κυριως σε νομους που κινδυνευουν.

  33. TopGunZ avatar
    TopGunZ 28/05/2012 12:35:59

    Επειδή σε μερικούς ΔΑΠίτες, που φέρανε πάλι την πρωτιά στους μορφωμένους νέους των ΑΕΙ και ΤΕΙ, ακόμα δεν έχουνε φύγει οι μελανιές από τις πρόσφατες μάχες με τα μπάχαλα μέσα στα Πανεπιστήμια, ας είμαστε λίγο πιο επιεικείς...

  34. fanis avatar
    fanis 28/05/2012 12:48:30

    Διστυχως πεφτεις κι εσυ factor-x θυμα των εμμονών της Αριστερας, οπως αυτες επιβληθηκαν με το μαλακο στην ελληνικη κοινωνια μετα το '75. Ο Γρηγοροπουλος, παιδι αριστερων των βορειων προαστιων, δε "δολοφονηθηκε", σκοτωθηκε απο εναν κακοπληρωμενο, κακοεκπαιδευμενο αλλα και μπερδεμενο αστυνομικο, ο οποιος μαλλον ειχε σιχαθει τοσα χρονια να ειναι ο σακκος του μποξ διαφορων κομπλεξικων, με νοοτροπια χαϊδεμενου εφηβου, που αυτοπροσδιοριζονται ως αντιεξουσιαστες, πιθανοτατα για να τη σπασουν στο μπαμπα τους ή για να δωσουν νοημα στην αδεια ζωη τους.... Αυτων που τωρα η ιδεολογικη και διοικητικη νοθροτητα ανθρωπων, οπως ο Πακης ο Παυλοπουλος, θα οδηγησει στην διοικηση(και τελικη καταστροφη) της χωρας.

  35. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 28/05/2012 12:52:28

    Στην παρούσα φάση, προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε ανεκτά όρια επιβίωσης για όλους, δεν θα κοιτάμε αυτά που πραγματικά δικαιούμαστε, πρέπει να ζήσουν όλοι, έστω σε χαμηλότερο επίπεδο ζωής.
    Η αλληλεγγύη, ας μην είναι κενό γράμμα, αλλά και πράξη.
    Όταν φύγουμε από την κρίση, πολλές αδικίες θα διορθωθούν, ελπίζω!

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 28/05/2012 13:40:09

      Για τους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ , το μόνο που έχω να πω είναι οτι αυτό που θα κάνουν είναι να μηδενίσουν συντάξεις και μισθούς, αλλά θα είμαστε με το κεφάλι ψηλά...
      κούνια που τους κούναγε...

  36. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 28/05/2012 13:05:33

    Η απουσία πολιτικών ζυμώσεων και η αυτάρεσκη ικανοποίηση συζητήσεων εντός γραφείων δημιουργεί εγγενείς αδυναμίες στα στελέχη της ΝΔ...

  37. forchadexios avatar
    forchadexios 28/05/2012 13:38:48

    ΑΛΛΟ ΟΙ ΜΑΧΙΜΟΙ ΝΔ-ΔΑΠΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΑ GOLDEN-BOYS ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΣΙΚΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΑΠΟ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕΧΡΙ ΝΤΟΡΑ.
    Α ΡΕ ΦΑΗΛΕ ΗΤΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕΣ, ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΗΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΟΣ ΩΣ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΝΔ.
    ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΕ ΣΤΟ 25-26%.

  38. man8os avatar
    man8os 28/05/2012 13:41:45

    Ενημερωστε με αν δει κανεις στο δρομο ΟΝΝΕΔΙΤΗ να μοιραζει φυλλαδια και να εξηγει το προγραμμα μας σε οποιον θελει να μιλησει μαζι του

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ man8os 28/05/2012 17:05:41

      Δεν έχω φυλλάδια και είμαι κυρίως ΔΑΠίτης, σου κάνω αγαπητέ?

      • tak avatar
        tak @ TopGunZ 02/06/2012 08:36:26

        Μπράβο TopGunZ... Εμείς οι μεγαλύτεροι "χτίσαμε" έργο στην ΟΝΝΕΔ και τη ΔΑΠ - ΝΔΦΚ (μην ξεχνάμε αυτό το κομμάτι)... Ξεκινώντας από τη θρυλική ΜΑΚΙ! Σήμερα το κόμμα έχει μια τεράστια παραγωγή στελεχών από τα Πανεπιστήμια, που δυστυχώς τα αποθέτει στις κομματικές χωματερές! Γι αυτό και δεν το παίρνει πάνω του, πετάει τα νέα κύτταρά του και κρατάει τα πεθαμένα...

  39. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 28/05/2012 13:56:44

    Ρε παιδιά ηρεμήστε!
    Δεν θέλουμε η οννεδ να υποδυθεί ένα στυλάκι γαλάζιας ΚΝΕ, ούτε να πάρει τα ρόπαλα!
    Αλλά λίγο ας σουλουπωθούν, να μη μοιάζουν εξωγήϊνοι, που δεν βιώνουν τα προβλήματα του κόσμου.
    Έχουν το πλεονέκτημα οτι είναι νέοι και πρέπει να καταφέρουν να μιλήσουν στους νέους της ευρύτερης κοινωνίας, στην ίδια γλώσσα. Όχι να είναι κλειστό κλάμπ, επίλεκτων μελών.
    Για τα γκόλτεν μποϋς, πρέπει λίγο να ... ξεκαβαλήσουν γιατί το στυλ τους απωθεί.
    Μπορούν όμως; Αφού τα βιώματά τους είναι διαφορετικά, από αυτά του άνεργου, ή του μισθωτού των 500 €. Ούτε μία σύσπαση προσώπου δεν μπορούν να επιτύχουν, μπροστά στον πόνο και την οργή του συνομιλητή τους.
    Το καλύτερο θα ήταν, μέχρι να τριφτούν κι΄αυτοί στην πραγματική ζωή και όχι στην ευδαιμονία που τους παρήχε ο εύπορος γονιός τους, να μην λάβουν μέρος στην όλη αντιπαράθεση, γιατί πολύ απλά δεν πείθουν.
    Εδώ χρειάζονται άνθρωποι και του σαλονιού και του λιμανιού. Υπάρχουν όμως στην ΝΔ; Νομίζω ναι και καλά θα κάνουν να βγούν στην εξέδρα!

  40. man8os avatar
    man8os 28/05/2012 14:00:56

    Θελουμε ΟΝΝΕΔ οργανωμενη, με πολιτικη δραση, σε συνεχη επαφη με την κοινωνια.

    Δε θελουμε ΟΝΝΕΔ για οργανωση παρτυ και εκδρομων.

    • Γιαννης1965 avatar
      Γιαννης1965 @ man8os 28/05/2012 14:19:08

      Αδέλφια, το αρθρο ειναι 100% σωστό!! Ημουν εντονα οργανωμενος την δεκαετια του 80 στην ΟΝΝΕΔ και πραγματικα ξερω οτι πολλοι μας ετρεμαν τοτε και προσπαθουσαν να μας λασπωσουν (οπως ξερει η αριστερα μονο) μεσα απο τα ΜΜΕ. ΔΥΣΤ΅ΥΧΩΣ δεν υπαρχει δραση απο την ΟΝΝΕΔ στο πεζοδρομιο τωρα... Πως να περασει η ΝΔ την πολιτικη και τις ιδεες στον απλο κοσμο, οταν δεν πας πορτα πορτα να μιλησεις, να κανεις ομιλιες σε πλατειες ΚΙ οχι σε σπιτια των κολλητων των βουλευτων μας??? ΑΝ δεν αλλαξει συντομα αυτο, οι νεοι ψηφοφοροι δεν θα μαθουν ποτε και την δικια μας πλευρα.

    • periergos avatar
      periergos @ man8os 28/05/2012 14:24:32

      Έχεις τόση σχέση με την εικόνα της πραγματικής ΟΝΝΕΔ όσο και η λογική που λέει ότι φταίει μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ για τη σημερινή κατάντια της χώρας.

      Αυτά για τα πάρτυ και τις εκδρομές, καραμέλες ήταν και λιώσανε.. άλλωστε όσες μάχες καλείται η ΟΝΝΕΔ να κερδίσει στα πανεπιστήμια, τις κερδίζει.. Οι υπόλοιποι τι κάνετε δεν ξέρω στις δουλειές σας...

    • Αιζενχάουερ avatar
      Αιζενχάουερ @ man8os 28/05/2012 15:06:50

      Θέλουμε ΟΝΝΕΔ να απαιτεί μεταρυθμίσεις και όχι βόλεμα...

      Τα βολέματα μάγκες τέλος.
      Βολέματα όποιος θέλει στο ΣΥΡΙΖΑ.

      • Παλαιός Οννεδίτης avatar
        Παλαιός Οννεδίτης @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 07:29:50

        Αυτό είναι το Οννεδίτικο πνεύμα

        • tak avatar
          tak @ Παλαιός Οννεδίτης 02/06/2012 08:44:27

          Παλιέ Οννεδίτη, η Νεολαία της ΝΔ έδωσε πολλούς αγώνες εκεί που έπρεπε και ασφαλώς δεν πήρε τίποτα. Σίγουρα ακόμα επικρατεί το Οννεδίτικο πνεύμα... Ν Νέα Δημοκρατία είναι η χαμένη, επειδή δεν αντλεί στελέχη από αυτή την τεράστια δεξαμενή... Και ασφαλώς δεν είναι βόλεμα αυτό... Στη Νέα Δημοκρατία επικρατεί ακόμα οικογενειοκρατία και αν θέλεις να ξέρεις με την ανοχή μάλιστα της κάθε τοπικής κοινωνίας... Η οποία θεωρεί σπουδαία ονόματα τους γόνους και τους κλώνους και όχι τα στελέχη που παράγει το κόμμα... Ας μη πούμε περισσότερα γιατί δεν κάνει, μέρες που είναι...

          • juliet avatar
            juliet @ tak 02/06/2012 08:58:50

            Καλημέρα
            στους γκρινιάρηδες.....
            :)

  41. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 28/05/2012 14:29:41

    Πλησιάζουμε ως χώρα το σημείο μηδέν.

    Σίγουρα στη ΝΔ υπάρχει και "χάος", Μπακογιάννηδες, Αβραμόπουλοι, Μητσοτάκηδες κλπ.

    Αλλά στ' αλήθεια θέλουμε να κάνουμε επανεκκίνηση με τον ...Μπαλάφα και τον Φωτόπουλο στην εξουσία;
    Τι σόι επανεκκίνηση να κάνουν αυτοί. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι καμμιά κόκκινη "χούντα" των κόκκινων (και πρωην πράσινων) βολεμένων.

    Ας το καταλάβουμε καλά κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ = διάλυση εις τα εξ ων συντεθήκαμε.
    Δεν μπορούν και φαίνεται καθαρά από τώρα.

    Ο ελληνικός λαός την πάτησε ψηφίζοντας τα "λεφτά υπάρχουν" του Παπανδρέου.
    Εαν την ξαναπατήσει με τον ίδιον τρόπο στις 17 θα είναι άξιος της μοίρας του.

    Ο Σαμαράς έκανε σφάλματα και μάλιστα μεγάλα, αλλά όπως και να το κάνουμε τώρα είναι η μόνη φερέγγυα λύση από όσες υπάρχουν να κρατήσει τη χώρα ακέραια τις δύσκολες στιγμές που θα'ρθουν στους επόμενους μήνες.

    Ακόμα και στην απεφευκταία περίπτωση που θα πρέπει να γυρίσουμε σε εθνικό νόμισμα ποιος θα μπορέσει να την φέρει αισίως εις πέρας;
    Ο Σαμαράς με τις ευρωπαικές διασυνδέσεις του και την βοήθεια της ΕΕ ή ο Τσίπρας με τον Μπαλάφα, τον Φωτόπουλο, τον Τσάβεζ και τον Μελανσόν;

    Το θυμικό και η οργή μπορεί να λένε Τσίπρα, Μιχαλολιάκο ή ό,τι άλλο.
    Η λογική και η σύνεση όμως λένε ξεκάθαρα Σαμαρά.

    Και επιτέλους ήρθε η ώρα να ψηφίσουμε και μια φορά με λογική σ'αυτή τη χωρα!

  42. Γιαννης1965 avatar
    Γιαννης1965 28/05/2012 14:44:25

    Οχι δεν εχω εικονα, γιατι απλα δεν υπαρχει εικονα!!! Αν υπηρχε θα ηταν εβλεπα σε καθε συνοικια, ιδιως της Β ' Αθηνων οπου και μενω...και βγαζει και κυβερνηση παρεπιπτοντως... Και τα πανεπιστημια..., δεν ειναι μονο αυτα η κοινωνια... Το οτι δεν παιρνουμε ψηφο στην γενια των 18-35 ετων δεν το βλεπεις?? Ατυχες το σχολιο σου για οτι λεω για την ΟΝΝΕΔ και του ΣΥΡΙΖΑ που λες εσυ...

    • periergos avatar
      periergos @ Γιαννης1965 29/05/2012 01:15:52

      Αδερφέ, πες μου πόσους Δαπίτες ή ΟΝΝΕΔίτες έχει αφήσει το κόμμα να βγουν μπροστά για να δώσουν ώθηση στη γενιά τους και τότε θα καταλάβεις γιατί στο 24-32 πάμε χάλια...

      Γιατί ο Τσίπρας στα 26 του ήταν πρώτο όνομα, γιατί ο Μπένι είπε ότι θα αφήσει το ΠΑΣΟΚ σε ένα 30άρη και βγάζει τη Γιαννακοπούλου, γιατί ο κυρ Φώτης πάει στο Μαξίμου με 3 τριαντάρηδες κλπ... Εμείς στη ΝΔ είμαστε μάγκες που βγαίνουμε στα κανάλια με τους 65+ και περιμένουμε να μας ακολουθήσει η νεολαία...

      Εκεί να αναζητήσετε τις αιτίες της χαμηλής διείσδυσης στη νεολαία και όχι στην ΟΝΝΕΔ...

      • tak avatar
        tak @ periergos 02/06/2012 08:38:32

        Μπράβο Περίεργε... Έχεις σωστότατες απόψεις...

        • juliet avatar
          juliet @ tak 02/06/2012 09:00:56

          Πιστοί στις παραδόσεις....η γριά κόττα έχει το ζουμί.
          :)

          • tak avatar
            tak @ juliet 02/06/2012 09:17:03

            Καλημέρα! Έγιναν τα σύκα; Δίφορα είναι;

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 02/06/2012 09:29:18

            :) :)
            Τώρα έχουμε βερύκοκα.

          • tak avatar
            tak @ juliet 02/06/2012 09:35:35

            Πρέπει να έρθω στην Αθήνα;

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ juliet 02/06/2012 09:45:18

            Καλημέρα!
            Σύκα .. βερίκοκα...καλά περνάτε στην Αθήνα!

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 02/06/2012 09:50:59

            χιχιχιχι,
            πέστροφες δεν έχουμε.
            Φελίζα,καλημέρα
            .......
            έχουμε και κορόμηλα.

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ juliet 02/06/2012 10:03:45

            τόση ..γλύκα και ο tak χάθηκε....λες να έρχεται στην Αθήνα?

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 02/06/2012 10:13:09

            :) :) :)
            !!!!!!!!!!!!!!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ juliet 02/06/2012 10:19:49

            Καλημέρα!www.youtube.com/watch?v=BgEiEUH2F_o

          • tak avatar
            tak @ juliet 02/06/2012 10:20:57

            Δεν χάθηκα! Απλά δεν άκουσα, δε διάβασα, δεν είδα αν πρέπει να κατέβω εις τας Αθήνας!

          • tak avatar
            tak @ juliet 02/06/2012 10:24:51

            Καλημέρα Δαναέ...

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 02/06/2012 10:25:56

            Καλημέρα......φιλάκια
            :)
            Αύγουστο....αν θες σου παραχωρούμε το σπίτι στην Ερέτρια.

          • tak avatar
            tak @ juliet 02/06/2012 10:42:22

            Φελιζάκι, πού να έρθω;

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ juliet 02/06/2012 10:43:52

            Ποια Ερέτρια ρε Ιουλία.Εκοψα εισιτήρια γι αλλού! www.youtube.com/watch?v=JgaMt8tZKgs

          • tak avatar
            tak @ juliet 02/06/2012 10:44:25

            Θα πάω κι εγώ στη Ζούγκλα με το Δαναό και τον Ταρζάν! Φελίζα, αν θέλεις, έλα!

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 02/06/2012 10:53:14

            www.youtube.com/watch?v=APePvwkbhHo&feature=related
            Αφιερωμένο......

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ juliet 02/06/2012 10:54:41

            takούλη , Λευκαντί ..σου παραχωρούμε σπίτι όλο το καλοκαίρι και κοντά ....στην Ερέτρια....
            Αχ βρε juliet...

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 02/06/2012 10:55:40

            Πριν φτάσουμε στην Ερέτρια.....σωστά Φελιζάκι;
            :)

          • tak avatar
            tak @ juliet 02/06/2012 11:01:57

            Με μπερδεύετε!

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 02/06/2012 11:05:40

            tak
            μάλλον μπερδεμένος είσαι ...εμείς απλώς προσπαθούμε ...
            :)

          • tak avatar
            tak @ juliet 02/06/2012 11:11:42

            ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ!

            Αν αγαπάς μοιράζεσαι
            *
            Αν αγαπάς μοιράζεσαι, ότι αγαπάς το δίνεις,

            στον έρωτα και στη ζωή, παράθυρα δεν κλείνεις

            ότι περνάει χάνεται, πολλά η ζωή δε δίνει,

            δύσκολα ανοίγει τις καρδιές και εύκολα τις κλείνει!

            tak

  43. ontense7 avatar
    ontense7 28/05/2012 15:04:29

    Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΙΚΡΑΝΕΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ....ΒΑΣΙΚΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΦΑΗΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΠΑΛΙΚΑΡΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ-ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ??? ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ...ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΥΤΗΡΟΠΑΙΔΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΛΙΔΗ ΑΚΟΜΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΦΥΓΑ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ..... ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ,,,,,..ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΡΑΒΑΤΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ....[ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΑΠΟΛΩ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΔΑΠ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ 1987 1991]..

  44. Jim Bim avatar
    Jim Bim 28/05/2012 15:15:50

    Να προσλάβουν securities … Λεφτά υπάρχουν, εξάλλου καλοκαίρι έρχεται η Μύκονος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ …

    άσε που βρωμάνε κιόλας αυτοί οι λαϊκοί …

  45. Ραβινος avatar
    Ραβινος 28/05/2012 15:23:26

    Η παρουσα αναρτηση μου θυμιζει την ιστορια με τον λαγο και το λιονταρι που ειχε μαθει οτι ο λαγος διεδιδε στην ζουγκλα οτι θα του δειξω εγω του λιονταριου κλπ κλπ και οταν περασε απο εκει που λιαζοταν το λιονταρι ο λαγος οταν του ζητησε τον λογο το λιονταρι ο λαγος απαντησε ''εεεε.. εκει που καθομαι λεω και καμια βλακεια ''.Να λοιπον και το ''καλομαθημένοι Οννεδίτες, και καλοταϊσμένα golden boys δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τους street fighters του ΣΥΡΙΖΑ''.Για ποιους street fighters του ΣΥΡΙΖΑ μιλας ?Στα πανεπιστημια ,στους χωρους δουλειας ,στους δρομους ?Οπου μυριζει ΟΝΝΕΔ και ΔΑΠ οι συριζαιοι κανουν το κοροιδο μην και τους παρουνε χαμπαρι οι οννεδιτες και δαπιτες!Αν μου πεις για κανενα επεισοδιο γυρω απο τα εξαρχεια οπου καμια 20αρια συριζαιοι μπορουν να ξεμοναχιασουν κανεναν μοναχικο διαβατη τοτε να αυτοι ειναι '' οι street fighters του ΣΥΡΙΖΑ ...!!''κοιταξτε τι εγινε στην Πατρα με τους Χρυσαυγιτες και συριζαιους που ζητησαν ανακωχη με τους λαθρο .. να εχουν γινει καπνος 1αυτο θα γινει και απο τις 18 Ιουνη και περα ! Εδω ειμαστε και θα το δειτε !

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ραβινος 28/05/2012 15:39:05

      Λυπάμαι που το λέω αλλά δεν κατάλαβες γρυ από την ανάρτηση. Μιλάμε για ιδεολογική αντιπαράθεση για τις μεγάλες συγκρούσεις που έρχονται και οχι για ψηφοθηρίες σε όσους θέλουν να περάσουν τα μαθήματα του έτους.Τροφή για σκέψη: Αν η ΝΔ και η ΟΝΝΕΔ ήταν στις πλατείες με τους Αγανακτισμένους, τι ποσοστό θα είχε ο ΣΥΡΙΖΑ;

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Factorx 28/05/2012 16:15:51

        Για να μην ξεχνιωμαστε και σκορπιζουμε παραθετω τα αποτελεσματα δημοσκοπησεων για τους ''αγανακτισμενους ''μερικοι απο τους οποιους ηταν φιλοι και γνωστοι μου !
        ''Πολιτικός-κομματικός προσανατολισμός

        Από τους Αγανακτισμένους το 22,7% δηλώνουν οπαδοί του ΠΑΣΟΚ, το 21,2% δεν ανήκουν σε κανένα κόμμα και το 14,2% δηλώνουν οπαδοί της ΝΔ.

        Επιπλέον, σε ποσοστό 25,3% οι Αγανακτισμένοι θεωρούν ρεαλιστικές τις προτάσεις οι οποίες διατυπώνονται στις λαϊκές συνελεύσεις, αλλά τις θεωρούν ουτοπιστικές όσοι απάντησαν στην πανελλαδική δημοσκόπηση.

        Στους συμμετέχοντες στην πλατεία Συντάγματος δηλώνουν:
        Αριστεροί το 16,3%
        Κεντρώοι το 25%.

        Στην πανελλαδική δημοσκόπηση, κεντρώοι δηλώνουν οι περισσότεροι, με ποσοστό 29,8%.

        Και στις δύο δημοσκοπήσεις οι ερωτηθέντες δεν επιθυμούν να δουν το κίνημα των Αγανακτισμένων να μετεξελίσσεται σε πολιτικό κόμμα. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι απαισιόδοξοι για την πορεία της χώρας και για το λόγο αυτό συντάσσονται υπέρ του σχηματισμού μιας κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας.

        Ηλικίες

        Οι Αγανακτισμένοι στην πλατεία Συντάγματος είναι στην πλειονότητά τους 25-34 ετών (25,3%) και 35-49 ετών (27,4%).

        Επαγγέλματα

        23,8% ιδιωτικοί υπάλληλοι
        13,7% δημόσιοι υπάλληλοι
        13,2% ελεύθεροι επαγγελματίες
        14,6% συνταξιούχοι
        12,9% φοιτητές
        13,7% άνεργοι.''
        Μην συγχεουμε λοιπον ''αγανακτισμενους και Συριζαιους οι οποιοι μια ζωη αρουραιοι ηταν και παραμενουν στους αιωνες των αιωνων !Η ΝΔ ηταν παρουσα στο κινημα των ''αγανακτισμενων'' και αυτο πιστωνεται τωρα που κτυπαει την πρωτια στις εκλογες στις 17 Ιουνιου!Θρασυδειλοι ειναι και λειτουργουν με δανεικα απο το βαθυ ΠΑΣΟΚ το οποιο θα τους καταπιει χωρις να το καταλαβουν ειναι οι Συριζαιοι !Με το μπραφ λακισανε ακουστε που σας λεω τους εχω ζησει!Με το χερι απλωμενο ειναι μια ζωη !Τεμπελιδες και οδαλισκες γυρω απο τον σουλτανατο του ΠΑΣΟΚ ηταν και παραμενουν !

        • Factorx avatar
          Factorx @ Ραβινος 28/05/2012 19:48:08

          Βρε Ραβίνε γιατι χάνεσαι στους αριθμούς και δεν βλέπεις την ουσία; Αν η ΝΔ στήριζε εξαρχής το Κίνημα των Αγανακτισμένων ακόμα και την στροφή του Νοεμβριου θα είχε περάσει

          • juliet avatar
            juliet @ Factorx 28/05/2012 20:18:51

            Θα χαλούσανε τα τακούνια και το λουστρίνι θα σκονιζόταν.....

      • Βαγκούκος avatar
        Βαγκούκος @ Factorx 28/05/2012 17:23:03

        Φάκτορα , οι "φλώροι" δεν κάνουν γι' αυτές τις δουλειές και αν θέλεις να το πάω λίγο παρακάτω για να αντιπαρατεθείς ιδεολογικά και στις πλατείες πρέπει να τα πιστεύεις αυτά που λες. Οι εν λόγω για το βόλεμα ψάχνουν και μόλις δουν τα δύσκολα την έκαναν. Που είναι τα golden boys του Καραμανλή αναρωτήθηκες; Κάτι πρόεδροι ταχυδρομείων , ΟΣΕ , ΟΠΑΠ και δεν συμμαζέυεται που λούφαξαν;

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Βαγκούκος 28/05/2012 17:49:05

          Αν και δεν μου αρέσουν οι γενικεύσεις... εδώ θα υποπέσω σε μία: λούφαξαν σε 'καλές' θέσεις στον ιδιωτικό τομέα και ψηφίζουν Μάνο ή Τζήμερο...
          Άντε τώρα λόγω έκτακτης ανάγκης, να το ρίξουν κάποιοι...

          Για αντιστάθμισμα, θα πω όμως πως να τη δώσεις την ιδεολογική μάχη, αλλά πχ στον συριζαίο που αποκαλεί τη Βουλή 'χειμερινά ανάκτορα' τι επιχείρημα να περάσεις; Είναι κι αυτό ένα θέμα.

      • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
        Νίκος Παπαδημητρίου @ Factorx 02/06/2012 09:56:03

        Ετσι ακριβώς. Μεγάλο μέρος του κόσμου από κέντρο και δεξιά, έχαψε το παραμύθι του ''αριστερού'' Συντάγματος. Στο τέλος, φυσικά, έμειναν εκεί οι Αριστεροί. Όχι επειδή δεν υπήρχε κανείς άλλος, αλλά επειδή αυτοί ξέρουν να ακούγονται δυσανάλογα περισσότερο και να "εκπροσωπούν" καταστάσεις.

  46. stamoschios avatar
    stamoschios 28/05/2012 15:30:38

    Όπως ακριβώς οι αριστεροί χρησιμοποιούν τους κουκουλοφόρους κατά το δοκούν έτσι και εμείς θα χρησιμοποιήσουμε όταν έλθει η ώρα τα λεβεντόπαιδα με τα ξυρισμένα κεφάλια και τις μαύρες μπλούζες. Όπως ακριβώς στο δεύτερο γύρο του εμφύλιου (Δεκεμβριανά) στο Θησείο και σε άλλες περιοχές οι Χίτες του Γρίβα έβγαλαν το φίδι από την τρύπα. Οι κουκουλοφόροι δεν παίζουν πια μόνοι τους στους δρόμους έχουμε και εμείς μαχητές δρόμων. Βορίδη λεβεντιά πες στους φοβικούς δεξιούς πως αντιμετωπίζουν τα δύσκολα οι γνήσιοι δεξιοί.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ stamoschios 28/05/2012 15:47:49

      όχι άλλο κάρβουνο

    • Α avatar
      Α @ stamoschios 28/05/2012 16:08:11

      παναγία μου! ανατρίχιασα!

  47. victoria (true) avatar
    victoria (true) 28/05/2012 15:40:08

    Άλλο στρατηγική, άλλο μάχομαι για την ιδεολογία μου και προσπαθώ να πείσω και άλλο ο τραμπουκισμός και το ...streetfight.
    Δεν είπαμε να ζητάμε συγγνώμη οι νεοδημοκράτες επειδή υπάρχουμε, σαν μερικούς -μερικούς, αλλά είδαμε και το άλλο άκρο...

    Χρειάζεται μέτρο, μέτρο όπως εννοεί ο Σαμαράς, όχι μέτρο = είμαι υποτονικός και δεν μπορώ να υποστηρίξω την άποψή μου, μέτρο στην ίδια την άποψη, μέτρο ανάμεσα στο δικαίωμα και την υποχρέωση, ή την Ευρώπη και την Ελλάδα, τον πλούσιο ή τον φτωχό, μέτρο όπως όχι ΆΚΡΑ.
    Γιατί δεν πρέπει να ξεφύγει η κατάσταση τώρα. Και είναι εύκολο να συμβεί με τις συνθήκες που υπάρχουν.

    Το ποιος και πώς διακηρύσσει, με δυναμισμό (μεν), ένα μήνυμα μέτρου (δε) και ελπίδας χωρίς λαϊκισμό, είναι μια δύσκολη άσκηση.

  48. vagkalf avatar
    vagkalf 28/05/2012 15:42:14

    εεεεε.....ακουει κανεις????.....πες τε στα καλοπαιδα της συγγρου να παψουν να χτυπουν τον συρριζα και να δωσουν ενα προγραμμα τριων μηνων αμεσων ενεργειων για στηριξη του κοσμακη και κυριως της αγορας γιατι αλλιως οπως ερθουν ετσι θα φυγουν......

  49. firiki2010 avatar
    firiki2010 28/05/2012 16:19:23

    Γιατί επικεντρωνόμαστε τόσο στην ΟΝΝΕΔ (αδικώντας την μερικές φορές);;; Οι 30άρηδες, οι 50άρηδες ,οι 60άρηδες δεν μπορούν να κάνουν τίποτα; Δεν οφείλουν στον τόπο τους στα παιδιά τους, στο δικό τους το μέλλον να δραστηριοποιηθούν; Ούτε σημαιάκια χρειάζεται να κουνάνε, ούτε σε βλακώδεις συγκεντρώσεις να συμμετέχουν ούτε να μοιράζουν φυλλάδια στο δρόμο. Με 5 γνωστούς τους που λάκισαν ή που το σκέφτονται ή που στην απελπισία τους συζητάνε για ΣΥΡΙΖΑ χρειάζεται να κουβεντιλασουν. Πειστικά!
    '...Δεν θα αφήσουμε λοιπόν “κουβέντα να πέσει κάτω”. Δεν θα αφήσουμε ανοησία αναπάντητη. Δεν θα χάσουμε ευκαιρία να θυμίσουμε τι παίζεται σ΄ αυτές τις εκλογές. Δεν θα σταματήσουμε να θίγουμε τα κακώς κείμενα όποιους και αν αφορούν, αλλά και δεν θ΄ αφήσουμε η κριτική να θολώσει τις προτεραιότητες. Θα μιλήσουμε, θα συγκρουστούμε, θα διαφωνήσουμε, θα δυσαρεστήσουμε αλλά σίγουρα δεν θα σιωπήσουμε. Και κυρίως θα βάλουμε τα σωστά διλήμματα ..." Από το πρόσφατο "Αυτές είναι οι δικές μας εκλογές" στο firiki2010

  50. popaia avatar
    popaia 28/05/2012 16:19:42

    Με λίγα λόγια ο προορισμός του Αλέξη είναι να υλοποιήσει το...μούλτι κούλτι μέρος του σχεδίου, δηλαδή τον ισλαμοεποικισμό της Ελλάδας, με δόλωμα την απαλλαγή μας από τα μνημόνια, τα οποία όμως δεν πρόκειται ν΄αγγίξει. Αυτό είναι το πονεμένο στόρυ που θα παιχτεί μετά την τραγωδία με τον ΓΑΠ. Και μάλιστα τώρα ο Τσίπρας θα έχει την υποστήριξη των περισσότερων κομμάτων, εντός κι εκτός Βουλής, χώρια οι αναρχοχουλιγκάνοι τραμπούκοι...
    Όσο γι αυτά που υπόσχεται τώρα, θα πραγματοποιηθούν του αγίου Ποτέ ανήμερα. Είναι απλά ένα δόλωμα.
    Άλλωστε έτσι συμβαίνει με την Αριστερά τα τελευταία είκοσι χρόνια. Ποιό το όφελος από την ιδεολογική ηγεμονία της; Πώς αξιοποίησε υπέρ του λαού και της χώρας την ηγεμονία αυτή; Το μόνο που μας πρόσφερε είναι στίφη λαθροεποίκων, τρομαχτικό έγκλημα, γκέτο, βρώμα, βανδαλισμούς, ανυπολόγιστες καταστροφές, προβοκάτσιες, φόβο και δυστυχία. Ε τα ίδια και χειρότερα θα μας προσφέρει και πάλι ο Τσίπρας. Ας μην ελπίζουν οι απελπισμένοι τίποτα περισσότερο. Η Αριστερά στην Ελλάδα είναι το δεξί χέρι της νεοταξίτικης παγκοσμιοποίησης.

  51. Βαγκούκος avatar
    Βαγκούκος 28/05/2012 16:53:42

    Όλοι παραπάνω περιγράφεται με άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε τον τρόπο που λειτουργούν οι Νεολαίες και οι Φοιτητικές παρατάξεις των 2 κομμάτων (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ) , αλλά κανένας δεν έχει την ντομπροσύνη να το πει ευθέως. Συναλλαγή κύριοι και τίποτα παραπάνω. Εμείς τρέχουμε για τις "γαλάζιες" ιδέες και την "φιλελεύθερη" παράταξη με αντίστοιχες μπαρούφες από την μεριά του ΠΑΣΟΚ για να βγείτε εσείς βουλευτές και το κόμμα κυβέρνηση και εμεις θα διοριστούμε στο Δημόσιο , τα μεγαλοστελέχη μπορεί να γίνουν και βουλευτές και οι υπόλοιποι όλο και σε κάποια ΔΕΚΟ , επιτροπή , μετακλητή θέση κοκ θα χωθούνε να εισπράξουν.

    Αυτή είναι η αλήθεια και η παθογένεια που μας οδήγησε στην χρεοκοπία , αλλά εσείς εκεί το χαβά σας. Κάποιος πρέπει να σας πει ότι αυτά πεθάνανε μαζί με την οικονομία της Ελλάδος και κάντε την , δεν σας χρειαζόμαστε άλλο.....

  52. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 28/05/2012 16:58:17

    Απορώ, που απορείτε: Ούτε οι υποψήφιοι βουλευτές, ούτε οι κομματάρχες της ΝΔ άλλαξαν σημαντικά στα τελευταία χρόνια. Άτομα μέτριας νοημοσύνης και ελάχιστης καταρτίσεως γύρω από τα θέματα, που απασχολούν την κοινωνία σήμερα, χωρίς ιδιαίτερη κεντρική καθοδήγηση, πώς να αντεπεξέλθουν στα "πηγαδάκια" των καφενείων, των κοινωνικών συγκεντρώσεων, των πολιτικής σημασίας ημερίδων, όταν βαρύνονται, πολλές φορές και οι ίδιοι, για τις ατασθαλίες, που μας έφτασαν εδώ; Πως να κρατήσουν αλώβητο το αμαρτωλό σκηνικό του παρελθόντος (όπως, ανομολόγητα, επιθυμούν) και να απαντήσουν πειστικά στους αιθεροβάμονες ιδεοληπτικούς του ΣΥΡΙΖΑ και του Καμμένου (όπως πρέπει, για να κερδίσουν τις ψήφους); Ποιός "νογάει" από "κοινωνικό φιλελευθερισμό", για να τον προπαγανδίσει; Ποιός μπορεί να κάνει ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ αντιπαράθεση, και μάλιστα, με αμετροεπείς και αιθεροβάμονες κουλτουριάρηδες; Ένας κοινός πολίτης με συγκροτημένο λόγο θα κατετρόπωνε, από το πρώτο πεντάλεπτο, όλα αυτά τα κομματικά τσουτζέκια, οι Δεξιοί κομματάρχες όμως, έχουν ασκηθεί επί δεκαετίες σε "νομαρχιακούς" διαλόγους πολιτικής του τύπου "Δώσε, για να δώσω, να σου δώσουν", αλλά στα άλλα υστερούν
    Εξ' αμηχανίας, λοιπόν, "η σιωπή τους προς απάντησίν μας"...

  53. Πέτρος avatar
    Πέτρος 28/05/2012 18:04:03

    Πέρσι 450 ευρώ φέτος 5320 ευρώ η εφορία Φαήλο. Πές μου τι θα κάνει ο Σαμαράς γιαυτό τώρα, εγώ δεν τα έχω θα μου πάρουν το σπίτι? Από αυτό εξαρτάται η ψήφος μου

    • Factorx avatar
      Factorx @ Πέτρος 28/05/2012 19:44:35

      Επειδή κάποιοι επίτηδες προβοκάρουν καταστάσεις και διαδίδουν οτι το Antineww είναι του Φαήλου, ή του τάδε συμβούλου του Σαμαρά επαναλαμβάνω για να μην γίνονται λάθη ότι το Antinews ανήκει μόνο στον διαχειριστή του και τους αναγνώστες του.Όλοι οι άλλοι είναι απλώς συνεργάτες

      • ΛογιστήςΓταξεως avatar
        ΛογιστήςΓταξεως @ Factorx 29/05/2012 16:16:14

        ''Πέρσι 450 ευρώ φέτος 5320 ευρώ η εφορία Φαήλο. Πές μου τι θα κάνει ο Σαμαράς γιαυτό τώρα, εγώ δεν τα έχω θα μου πάρουν το σπίτι? Από αυτό εξαρτάται η ψήφος μου''
        Ενα απο τα δύο είναι λάθος,προφανώς..
        Αν είναι το 5320 διορθώνεται μετά από έλεγχο και ψηφίζεις
        Σαμαρά.
        Αν ήταν το 450 γιά ευνόητους λόγους δέν υπάρχει απάντηση

        • Factorx avatar
          Factorx @ ΛογιστήςΓταξεως 29/05/2012 17:20:13

          Εμένα με λένε Φάκτορα. Ο Φαήλος είναι άλλος - και βαρέθηκα να εξηγώ οτι το site δεν είναι του Φαήλου

  54. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 28/05/2012 18:42:24

    ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ
    ΚΕΦΑΛΙ , ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ , ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΛΕΝΤΟ ΟΜΩΣ !!!

  55. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 28/05/2012 19:03:11

    Εἶναι ὁ λαὸς ἕτοιμος; Εἶναι ἠ ΝΔ ἕτοιμη;

    Ὡς πασίγνωστον, ἡ «εὔκολη» Ἑλλάδα τῆς Μεταπολίτευσης καὶ τῶν χρημάτων ποὺ ὄντως ὑπῆρχαν παρῆλθε ἀνεπιστρεπτί. Game Over. Αὐτὸ δὲν σημαίνει ὅτι ἡ μόνη λύση-μονόδρομος εἶναι ἡ ὑφεσιακὴ λιτότητα ἑνὸς λανθασμένου μνημονίου-«κολὰζ» ἕτοιμων συνταγῶν: κάθε ἄλλο. Ὅμως, ὁ «ἁλλος δρόμος» δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι οἱ παραλλαγὲς στὸ μοτίβο τοῦ «λεφτὰ ὑπάρχουν» καὶ τοῦ «Τσοβόλα δῶσ’τα ὅλα». Ὁ «ἄλλος δρόμος» εἶναι δρόμος ριζοσπαστικῆς ἐξυγίανσης τοῦ κράτους, ἀνάπτυξης, παραγωγικότητας καὶ τίμιας ἐργατικότητας: δρόμος συντηρητικῶν ἀξιῶν (ἀξιοπρέπεια, τιμιότητα, ἐργατικότητα, θεσμικότητα, λειτουργικότητα, ἦθος) καὶ σωφροσύνης. Ὅλα τὰ μονοπάτια εἶναι μόνο ἀνηφορικά, ἀλλὰ τὸ διακύβευμα εἶναι ποιά ἀνηφοριὰ θὰ πάρεις, κι ἐμεῖς πρέπει «νὰ βροῦμε τὰ σκαλοπάτια ποὺ πᾶν στὴ Λευτεριά». Τὰ νταηλίκια τοῦ κάθε μεταπολιτευτανθρώπου δὲν ὁδηγοῦν ἐκεῖ, ἀλλὰ στὸ ὁριστικὸ χαντάκωμα τῶν ἑπόμενων γενεῶν καὶ τῆς μεθαυριανῆς προοπτικῆς τῆς πατρίδας.

    Αὐτὲς τὶς θεμελιώδεις ἀλήθειες δὲν φαίνεται νὰ τὶς συμμερίζεται ὁ μέσος πολίτης τῶν δημοσκοπήσεων, ὁ λαὸς τῆς «κοινῆς γνώμης». Ἡ κοινωνία μοιάζει διχασμένη, καὶ ἠ μισὴ ὄντως μοιάζει νὰ πιστεύει πὼς ὑπάρχουν «εὔκολες λύσεις» καὶ ὅτι ὁ νέος Ἁντρέας τῆς Ὑπατίας καὶ τῶν καταλήψεων θὰ τῆς δώσει νὰ φάει μὲ χρυσὰ κουτάλια. Ἢ τοὐλάχιστον, τηρουμένων τῶν ἀναλογιῶν, μὲ ἐπάργυρα ἢ στὴ χειρότερη μπακιρένια- ἀλλὰ ἔστω. Οἱ μαγικὲς λύσεις κυκλοφοροῦν μὲ τὴν ταχύτητα τῆς «φωτιᾶς στὴ σιτοκαλαμιὰ μετὰ τὸ θέρο»: ἀπὸ τὴν «ἄρνηση τοῦ χρέους» διαμέσου τῆς «δήμευσης τῆς ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας» ἕως τὴν «βαριὰ φορολόγηση τῶν πλουσίων» (ποιῶν; Αὐτῶν μὲ ἐτήσιο εἰσόδημα 20.000;), ὁ κόσμος εἶναι ἐπιρρεπὴς σὲ συνταγὲς ποὺ ὑπόσχονται ὅτι δὲ θὰ μοχθήσουμε, δὲν θὰ πονέσουμε, καὶ ὅλα θὰ γίνουν ὅπως πρίν. Μέλλον δανεικὸ κι ἀγύριστο: δυσκολεύεται νὰ διακρίνει τὴν παραμύθα ἀπὸ τὴν παραμυθία.

    Καὶ ἔτσι, ἕνα κομμάτι τοῦ λαοῦ βαθιὰ συντηρητικό, δημογραφικὰ γερασμένο καὶ παγερὰ ἀδιάφορο γιὰ τὴν τύχη τῶν ἑπόμενων γενεῶν (π.χ., ἐπὶ σειρᾷ ἐτῶν ἀρνούμενο νὰ συζητήσει τὸ ἀσφαλιστικὸ ζήτημα) προκρίνει τὸ «ΠΑΣΟΚ τῆς παράτασης», τὸν ΣΥΡΙΖΑ, μήπως καὶ καταφέρουμε νὰ μὴν ἀλλάξει τίποτα. Ἕνα κομμάτι τοῦ λαοῦ ἐκπασοκισμένο, ποὺ ἔμαθε νὰ ζητᾶ ἀπὸ τὸν κάθε ΥΠΟΙΚ νὰ τὰ δώσει ὅλα καὶ νὰ ἀφήνει καμμένη γῆ. Καὶ τώρα ζητᾶ ἀπὸ τὸν Τσίπρα ὄχι μιὰ «Νέα Μεταπολίτευση», ἀλλὰ μιὰ «Μεταπολίτευση 2», ἄλλη μιὰ γύρα μὲ τὸ ἀλογάκι. Καὶ ὁ Τσίπρας τοῦ τὴν ὑπόσχεται, ἂν καὶ ξέρει πὼς δὲν μπορεῖ νὰ τοῦ τὴ δώσει.

    Καλὰ ὅλα αὐτά. Εἶναι ὅμως ἕτοιμη ἡ ΝΔ νὰ προσφέρει σαφέστατη ἐναλλακτική; Νὰ ἐξηγήσει ἐπακριβῶς ποιός εἶναι ὁ ἄλλος δρόμος, ποιές εἶναι οἱ δυσκολίες του καὶ ποιές οἱ προοπτικές του; Νὰ δείξει μὲ ποιούς θὰ κυβερνήσει, ποιοί ἄνθρωποι ἀκριβῶς θὰ ἀναλάβουν τὸ τεράστιο βάρος τῆς ἑπόμενης περιόδου, ὥστε νὰ κρίνει ὁ λαὸς ἂν μποροῦν; Νὰ μὴν ἐξηγήσει ἁπλῶς γιατί δὲν θὰ πρέπει νὰ ἀκολουθήσουμε τὸν δρόμο τῶν ἄλλων, ἀλλὰ γιατί ἔχει προοπτικὴ ὁ δικός της δρόμος καὶ ποιάν ἀκριβῶς;

    Ἀκόμα καὶ ἂν οἱ τεράστιες συσπειρώσεις ποὺ ἀπαιτοῦνται μέχρι τὶς ἐκλογὲς θέτουν καλῶς ἢ κακῶς κάτι τέτοιο σὲ δεύτερο πλάνο, εἶναι ζωτικῆς σημασίας νὰ μπορεῖ νὰ ἐξηγήσει κάτι τέτοιο ἔστω τὴν ἀκριβῶς ἑπομένη ἡμέρα τῶν θεότρελλων αὐτῶν ἐκλογῶν. Διότι ἡ ἑπόμενη κυβέρνηση θὰ ἔχει οὔτως ἢ ἄλλως τὸν μισὸ λαὸ ἀπέναντι, στὰ κάγκελα, ἐλέῳ παρδαλῆς ἀντιπολίτευσης: τὸ ἐρώτημα εἶναι σὲ ποιό βαθμὸ θὰ μπορέσει νὰ κερδίσει τοὐλάχιστον τὸν ἄλλο μισό. Καὶ μεσοπρόθεσμα, μὲ τὴν ἐργατικότητα καὶ τὴν ἀποτελεσματικότητα, νὰ τοὺς κερδίσει ὅλους. Εἰδάλλως, ἁπλῶς θὰ ἐπιβραδύνει γιὰ λίγους μῆνες τὴν γιουρούσικη ἕλευση τοῦ ἡροστράτειου λαϊκισμοῦ καὶ τῆς μεταπασοκικῆς ἀνευθυνότητας, σὲ μιὰ νομοτέλεια φρικιαστική.

    Ἂς γίνουν κατανοητὰ δύο πράγματα, γιὰ τὸ πιθανότατο ἐνδεχόμενο νὰ κερδίσουν οἱ πατριωτικὲς φιλοεὐρωπαϊκὲς δυνάμεις τὶς ἐκλογές:
    α) Ἂν ἡ ἑπόμενη κυβέρνηση δὲν «ἐπανιδρύσει τὸ κράτος», πραγματικὰ ὅμως αὐτὴ τὴ φορά, θὰ πάει ἄπατη. Καὶ θὰ συμπαρασύρει μαζί της τὸ μέλλον τῆς Ἑλλάδας.
    β) Παρὰ τὶς κυβερνήσεις συνεργασίας καὶ τὶς λοιπὲς πολυπαραγοντικὲς ἐξισώσεις, λόγῳ τῶν ἐκτάκτων συνθηκῶν ἡ ἀπέχθεια τῆς ἀνάληψης εὐθύνης ἀπὸ ὅλους δίνει στὸν ἑπόμενο πρωθυπουργὸ κατ’ οὐσίαν λευκὴ ἐπιταγή, ὥστε νὰ βγάλει τὰ κάστανα ἀπὸ τὴ φωτιά. Θέλει νὰ τὰ ἀλλάξει ὅλα; Θὰ ἔχει τὴν δυνατότητα- ἂν τολμήσει. Ἐδῶ ὁ Ἀντώνης Σαμαρᾶς καλεῖται νὰ κάνει ἕνα ἅλμα μεγαλύτερο ἀπ’ ὅ,τι ἔχει κάνει ποτέ του, κατ’ ἀπόλυτη κυριολεξία ἕνα «ἅλμα πιὸ γρήγορο ἀπὸ τὴ φθορά»*. Θὰ τοῦ δοθεῖ μία καὶ μόνη εὐκαιρία, καὶ μετὰ τὸ τραῖνο τῆς Ἱστορίας θὰ ἀφήσει τὴν ἀποβάθρα ὁριστικά. Τοῦ εὐχόμαστε τὴν καλύτερη δυνατὴ διαύγεια καὶ τὸ πλέον πρωτοφανὲς τσαγανό. Ἀλλιῶς, τὴ βάψαμε.

    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης

    *(ὅπως εἶπε καὶ ἕνας ποιητὴς ποὺ δὲν θὰ κατονομαστεῖ ἐδῶ, διότι ἀπ’ ὅτι φαίνεται δὲν κατέχω τὰ νομικὰ δικαιώματα ἐκμετάλλευσης τῆς κληρονομιᾶς του καὶ τὸ δικανικὸ προνόμιο μονοπώλησής του).

  56. juliet avatar
    juliet 28/05/2012 19:44:52

    Τα παιδία παίζει...
    :)

  57. gkot avatar
    gkot 28/05/2012 20:02:31

    svstooos

  58. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ avatar
    ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ 28/05/2012 21:24:17

    Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΒΡΙΣTIΚΟΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ (ΜΑΚΙΤΕΣ –ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ –ΔΑΠΙΤΕΣ) .ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΒΓΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ.
    ΟΙ ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ-ΔΑΠΙΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ( ΚΝΙΤΕΣ , ΠΑΣΠΙΤΕΣ, ΠΟΛΑΝΙΤΕΣ ,ΕΑΑΚ Κ.Ο.Κ.) ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΟΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ. ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥ ΚΝΙΤΕΣ ,ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ.
    ΑΝ ΨΑΧΝΕΤΑΙ GOLDEN BOYS –ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΥΣ ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ ΑΣ ΑΝΑΤΡΕΞΕΤΕ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΝΔ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ. ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Ο Κ. ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΕΝΑΣ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ., ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ . ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ΟΣΟΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΝΔ ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ . ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΣΑΣ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΝ ΠΥΡΣΟ ΤΟΝ ΒΓΑΛΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ?
    ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΣΤΟΙΧΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΜΑΧΗ : ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ . ΟΣΟΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ 28/05/2012 22:10:04

      Τα ίδια λέμε. Βγάλε τις παρωπίδες και διάβασε πάλι το κομάτι

      • ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ avatar
        ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ @ Factorx 29/05/2012 16:53:28

        ΠΑΡΩΠΙΔΑ=ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ «ΑΓΩΝΑ» ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑΛΛΩΣ ,ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ 29/05/2012 03:15:18

      "" ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ΟΣΟΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΝΔ ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ . ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΣΑΣ.""

      Ὡραῖο κίνητρο γιὰ πολιτικὴ δραστηριοποίηση ρὲ φίλε! Καλά, πρέπει νὰ σοῦ λείπει τὸ... χρωμόσωμα τῆς ἀνιδιοτέλειας γιὰ νὰ μπεῖς στὶς πολιτικὲς νεολαῖες τελικά;

      • ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ avatar
        ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 29/05/2012 16:37:14

        ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ .ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΝΕΟΛΑΙΕΣ ΑΡΚΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙ ΤΟΥ Δ. ΡΙΖΟΥ -ΣΤΗΝ ΒΡΑΔΥΝΗ ,ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80- ΤΑ ΧΑΦΙΕΔΟΧΑΡΤΑ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΑΝ ΓΙΑ ….ΒΟΛΤΕΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .(ΕΥΤΥΧΩΣ ΗΜΑΣΤΑΝ ΗΔΗ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΕ …Η ΑΛΒΑΝΙΑ).ΑΡΚΟΥΣΕ ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΟΝ ΛΙΓΔΙΑΡΗ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΛΑΔΩΜΕΝΟ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΣΥ ΠΤΥΧΙΟ.
        ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΖΩΗΣ .

        • Factorx avatar
          Factorx @ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ 29/05/2012 17:19:07

          και μετά η ΝΔ αυτών που λες έτρεψε να μοιάσεις στους "λιγδιάρηδες" τους αριστερούς που κατακτήσαν την Ελλάδα. Με αυτά τα μυαλά και μ΄αυτήν τη νοοτροοπία οδηγείται την ΝΔ οριστικά στο χρονοντούλαπο. Το μαντρί του Αωερωφ τέλειωσε επειδή ο κακός ο λύκος έφαγε τα μισά πρόβατα και τα άλλα μισά τον λάδωσαν

          • ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ avatar
            ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΔΦΚ @ Factorx 29/05/2012 21:06:17

            ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ... ΕΤΡΕΞΕ ΝΑ ΜΟΙΑΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ..ΚΛΠ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ "ΛΙΓΔΙΑΡΗΔΕΣ" ΕΙΤΕ ΔΕΞΙΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ , ΕΓΩ ΔΗΛΩΝΩ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΣΟΠΑΝΟ .ΛΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΕΡΜΑΙΟ ΣΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ ? ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ

  59. Πεταλάς Σάββας avatar
    Πεταλάς Σάββας 29/05/2012 02:01:29

    Οι κυναιδόφλωροι του κολωνακίου πρέπει να πάψουν να αποτελούν ισχυρό πολιτικό πόλο... Η παράταξη οφείλει να επανακάμψει αντλώντας δυνάμεις από τα πατριωτικά ιδεώδη και τα λαικά στρώματα...Ο λαικισμός του ΣΥΡΙΖΑ δεν αντιμετοπίζεται με τους γιάπηδες και τους εκφραστές των ασύδοτων αγορών... αλλά με την αγάπη για την πατρίδα και κάθε τι εθνικό..... Χρειαζόμαστε τεχνοκράτες και αναλυτές των αγορών για να βρούμε τη διέξοδο και να προστατευσουμε τη χώρα... και όχι ασύδωτους συνοδοιπόρους της αλητο-ελιτοκρατίας του κολωνακίου... Η Ν.Δ. οφείλει να επαναδιαπραγματευτεί αλλά και να καταστρώσει και plan b διότι η κρίση είναι του ευρωπαικού συστήματος και οι παίκτες πολύ ισχυροί...Δεν πρέπει να περιμένουμε από το νεο-ΠΑΣΟΚ του μεταλλαγμένου ΣΥΡΙΖΑ ουδεμία έμεση στήριξη, διότι η διεθνιστική τους παράνοια και ο ιδεολογικός τους αυτισμός προέχει της πατρίδας... Εμείς όμως πέρα από την οικονομία παράλληλα και άμεσα οφείλουμε να κάνουμε δύο βασικές τομές... 1ον Ανεξάρτητη δικαιοσύνη και αναψιλάφιση όλων των υποθέσεων πολιτικών και ανώτατων διοικηTικών υπαλλήλων με πρώτη την υπόθεση χριστοφοράκου και την περιβόητη λίστα που πρέπει να απαιτήσουμε..2ον Γεωπολιτική θωράκιση της χώρα ςώστε η οικονομική αποδυνάμωση να μην σημάνει ένα νέο κυπριακο με απώλεια νησιών ή εδαφών ....

  60. Αννίτα avatar
    Αννίτα 30/05/2012 11:38:50

    ΤΑ ΚΑΛΟΜΑΘΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΤΙΣΕΙ ΕΝΑ ΜΠΑΓΚΡΑΟΥΝΤ ΙΣΧΥΡΟ, ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΑ. 1]ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΡΩΘΕΙ;2] ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ; ΜΕΓΑΛΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΠΟΥΠΟΥΛΑ, ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΕΡΓΟ! ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ;

  61. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 30/05/2012 12:07:19

    Άδικο είναι να ρίχνουν μερικοί στα παιδιά, την ευθύνη για συμφορές που προκάλεσαν άλλοι, "ωριμότεροι". Δήθεν ωριμότεροι.
    Ακόμη και άν συνεχίζουν σε λάθος δρόμους, σκεφθείτε ποιοί τους οδήγησαν εκεί.
    Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα.

  62. juliet avatar
    juliet 02/06/2012 10:27:41

    στο Δαναό η απάντηση....
    :)

  63. Φελίζα avatar
    Φελίζα 02/06/2012 10:27:51

    tak ένα ταξιδάκι πάντως το χρειάζεσαι...σου το λέει και ο Δαναός , που παρά του ότι ξενυχτάει στα μπαρ ξυπνάει πρωί και ορεξάτος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.