#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/01/2014 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καλή η αισιοδοξία του κ.Σαμαρά, αλλά καλύτερη η προσγείωση στην πραγματικότητα



Βλέποντας τον Πρωθυπουργό να μιλά στο Στρασβούργο, είδα έναν αισιόδοξο άνθρωπο. Προφανώς το πιστεύει αυτό το project. Πιστεύει πως όλα θα πάνε καλά και το υποστηρίζει με σθένος.

Θεωρεί δεδομένο ότι η οικονομική κρίση περνά και η Ελλάδα βγάζει το κεφάλι από το βαρέλι. Πιστεύει ότι οι προσπάθειες της κυβέρνησής του θα κεφαλαιοποιηθούν στην κάλπη κι εκτιμά ότι η ΝΔ θα είναι πρώτο κόμμα.

Πιθανότατα να έχει και κάποια στοιχεία στα χέρια του σχετικά με τη... δυναμική της κυβέρνησης και της Νέας Δημοκρατίας. Αν κι όπως όλοι γνωρίζουμε, οι δημοσκόποι και οι σύμβουλοι είναι η καλύτερη συνταγή αποτυχίας. Ειδικά σήμερα που στο Μέγαρο Μαξίμου υπάρχει μεγάλη έλλειψη ιδεών, λύσεων και οράματος.

Εν πάση περιπτώσει, εκτιμούμε το γεγονός πως ο κ. Σαμαράς θέλει να είναι αισιόδοξος ότι η Ελληνική Προεδρία θα αποτελέσει την απαρχή μιας νέας πορείας για την κοινωνία και τη χώρα.

Όμως, μας ήρθε κατευθείαν στο μυαλό, μετρώντας την αισιοδοξία της κυβέρνησης ένα παλιό αλλά καλό που έχει ειπωθεί: «Μια μέρα καθόμουν και σκεφτόμουν σχεδόν απελπισμένος. Ένα χέρι ακούμπησε στον ώμο μου και μια φωνή είπε με βεβαιότητα: ΄΄Ευθύμησε, γιατί τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα''. Ευθύμησα, λοιπόν, και τα πράγματα στ' αλήθεια έγιναν χειρότερα».

Οπού απελπισμένος είναι ο ελληνικός λαός και το χέρι που ακουμπά στον ώμο του είναι ο Σαμαράς, η κυβέρνηση, οι υπουργοί, το σύστημα στην τελική που έχει σήμερα την εξουσία.

Καλή είναι επομένως η αισιοδοξία αλλά απλά είναι μια καλή προσπάθεια των κυβερνώντων να πάρουν παράταση ζωής. Όταν δίνεις ελπίδα στον σχεδόν πεθαμένο, αυτόν που βρίσκεται με τα σωληνάκια στο νοσοκομείο, ακριβώς δίπλα από το νεκροκρέβατο, έχεις δύο επιλογές. Το πρώτο είναι να έχεις βρει το τέλειο φάρμακο που θα του δώσει ζωή. Το δεύτερο είναι να του δίνεις κουράγιο προκειμένου να αντέξει μέχρι να... μεταλάβει.

Ό,τι και να συμβαίνει, στο Μαξίμου θα πρέπει να προσέξουν το εξής: Η μοναδική αισιόδοξη είδηση που δίνουν στους Έλληνες είναι το... πρωτογενές πλεόνασμα. Το οποίο αν κάτσουμε να το αναλύσουμε πιο οικονομικίστικα θα δούμε πως δεν είναι ούτε πλεόνασμα, ούτε πρωτογενές. Από την άλλη, όταν κάποιοι σύμβουλοι του πρωθυπουργού και κυβερνητικά στελέχη πιστεύουν ότι καθημερινά ο κόσμος κοιμάται και ξυπνά με το πότε θα δει τον Χρήστο Σταϊκούρα να ανακοινώνει το πλεόνασμα, τότε δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Και καλό είναι να βγάλουν τον πρωθυπουργό στο δρόμο για να δει τις αντιδράσεις του κόσμου. Όχι να διαρρέουν μόνο τις νυχτερινές βόλτες του κ. Σαμαρά στο κέντρο, ή τον εναγκαλισμό του με τον σερβιτόρο στο Στρασβούργο εν είδει... φιλολαϊκού προφίλ.

Απέναντι, λοιπόν, στην αισιοδοξία του πρωθυπουργού, εμείς δεν έχουμε παρά να προτάξουμε τα προφανή: Απίστευτη ανεργία που δε μειώνεται, ανάπτυξη που δεν έρχεται, επενδύσεις που δεν πλησιάζουν, ρευστότητα που λείπει από την αγορά. Επίσης, νέες περικοπές με έμμεσο τρόπο όπως π.χ. η διάλυση του συστήματος Υγείας που οδηγεί στον ιδιωτικό τομέα. Ή οι μειώσεις στις επικουρικές συντάξεις ή ακόμη και το ευρώ για κάθε συνταγή. Θα μπορούσαμε να πούμε πολλά για την καθημερινότητα του πολίτη και πώς βιώνει την κρίση, αλλά απέναντι στη στρατηγική που επιλέγει η κυβέρνηση, δηλαδή χαμόγελα, αισιοδοξία, ελπίδα και η ουσία στο μέλλον έχουμε να προτάξουμε ένα ακόμη πολύ σημαντικό γεγονός που δεν έχει καταγραφεί. Την σιωπηλή οργή του κόσμου.

Ούτε διαδηλώσεις έχουμε, ούτε συγκεντρώσεις, ούτε Αγανακτισμένους, ούτε επεισόδια, ούτε καν μια εκδήλωση του θυμού που λογικά αισθάνεται ο ελληνικός λαός. Αυτό κανονικά θα έπρεπε να μας ανησυχεί διότι το βλέπουν οι ξένοι και λένε ότι στην Ελλάδα περνούν καλά και δεν διαμαρτύρονται.

Εμείς, όμως, ξέρουμε καλά: Ο βουβός πόνος και θυμός είναι πολύ χειρότερος από την οργή που εκτονώνεται στους δρόμους και τις πλατείες. Και θα εκφραστεί στις κάλπες. Τότε, όμως, θα είναι πολύ αργά για την κυβέρνηση να αντιδράσει. Ο κόσμος μπορεί να μη μιλάει, αλλά έχει γνώση, κρίνει και θα μιλήσει την ώρα που πρέπει.

Ελπίζουμε από καρδιάς να διαψευστούμε. Και ότι η κυβέρνηση αυτή θα διαψεύσει ότι η αισιοδοξία δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μια ευκαιριακή πολιτική στόχευση.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δρυς avatar
    Δρυς 17/01/2014 07:55:36

    Εύγε Α.Ψ., αυτός είναι ο σφυγμός του κόσμου. Παντού, όπου να συζητήσεις, απλά ως σύνθετα, αυτό το στοιχείο βλέπεις να επικρατεί. Θα δεις που θα δικαιωθεί και αυτό το άρθρο σου.

  2. sok avatar
    sok 17/01/2014 07:55:55

    πολύ σωστά επισημαίνετε...''Ο βουβός πόνος και θυμός είναι πολύ χειρότερος από την οργή που εκτονώνεται στους δρόμους και τις πλατείες. Και θα εκφραστεί στις κάλπες. '' Είναι κλατι που φαίνεται πλέον διά γυμνού οφθαλμού!!!

  3. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 17/01/2014 07:58:24

    Ο θυμός παραμένει διότι απλά:
    Η ατιμωρησία συνεχίζεται.
    Ο θρασύς, άχρηστος ,παχύσαρκος αθωώθηκε για τα υποβρύχια.
    Τα οριζόντια μέτρα συνεχίζονται.
    Η ακρίβεια καλπάζει.
    Και οι υπουργοί συνεχίζουν να υποτιμούν την νοημοσύνη των πολιτών.

  4. panos avatar
    panos 17/01/2014 08:34:00

    Κι ερχεται και ο Ρεγκλινγκ του ESM και λεει οτι η Ελλαδα δεν προκειται να δει επενδυσεις απο ξενους ιδιωτες για 10 χρονια..Αλλα,ειπαμε...καποιοι τα τελευταια 2 χρονια ζουν το ονειρο τους και δεν θελουν να ξυπνησουν..

  5. Κωστας avatar
    Κωστας 17/01/2014 08:39:54

    Δυστυχως η κυβερνηση φανηκε αναξιοπιστη για να σωσει το πασοκ.Ουτε εξεταστικη για το πως μπηκαμε στο μνημονιο ουτε τηρηθηκαν τα 18 σημεια ουτε προγραμματικες συμφωνιες οποτε τωρα και αληθειες να λεει δεν γινεται πιστευτη.Και επειδη οι εκλογες κρινονται στην καθημερινοτητα εκει ειναι δυσκολα τα πραγματα.Και εγω πιστευω οτι θα δικαιωθεις.

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ Κωστας 17/01/2014 08:51:46

      Ξεχαστηκα.Χρονια πολλα στον πρωθυπουργο μας.

    • Δαρβινος avatar
      Δαρβινος @ Κωστας 17/01/2014 12:24:23

      Δεν φανηκε αναξιοπιστη για να σωσει το ΠΑΣΟΚ, αλλα για να παραμεινει πασει θυσια στην εξουσια κι επειδη δεν το μπορουσε μονη της αναγκαζεται να κανει "γαργαρα" οτι απεμεινε απο το ΠΑΣΟΚ (μαζι και με τον Βενιζελο του !). To ΠΑΣΟΚ βεβαιως ειναι τελειωμενο πλεον, αλλα τελειωμενη ειναι κι η Ν.Δ. Κι επειδη ειναι κι οι δυο τους τελειωμενοι και το ξερουν, γι αυτο τρεμουν με την προοπτικη των εκλογων (οπως τρεμουν και με τις κοινοβουλευτικες διαδικασιες, γι αυτο περνανε τα διαφορα μετρα με πραξεις νομοθετικου περιεχομενου).

      • Οβιδιακή avatar
        Οβιδιακή @ Δαρβινος 17/01/2014 14:09:04

        Ό,τι και να λέτε εσείς, το Πασοκ θα έρθει πρώτο κόμμα στις Ευρωεκλογές με τη ΝΔ δεύτερη σε απόσταση αναπνοής.

    • epifanios avatar
      epifanios @ Κωστας 17/01/2014 14:39:51

      Το ΠαΣΟΚ δεν σωζεται με τιποτα. Ακολουθουν οι Καραμανλικοι και βλεπουμε.

  6. tak avatar
    tak 17/01/2014 08:40:08

    Χρόνια πολλά Αντώνη των Ελλήνων...
    Οι οποίοι περιμένουν πολλά από σένα...
    Άκουσε τη φωνή τους, άκουσε τους φίλους σου, αυτούς που απλά σ' αγαπάνε και δεν περιμένουν τίποτα άλλο πέρα από την επιτυχία σου για το καλό της χώρας...
    Υγεία και δύναμη...

    Α.Ψ. Η ατάκα σου για "Την σιωπηλή οργή του κόσμου." τα λέει όλα...
    Κείμενο καρδιάς και λογικής!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ tak 17/01/2014 13:15:57

      tak,

      ῞Οσοι διαθέτουν λογική, κλείνουν τ᾿ αὐτιά στίς σειρῆνες τοῦ λαϊκισμοῦ καί ζητᾶνε ἐναλλακτικές προτάσεις. ᾿Από διαπιστώσεις τίποτε ἄλλο. :sad:

  7. Αθηνα avatar
    Αθηνα 17/01/2014 09:18:37

    Υπάρχει πόνος, οργή, απελπισία, φόβος σε όλη την κοινωνία. Καμια σιγουριά και πουθενά για να πιαστεί. Προφανώς, αρέσει ή δεν αρέσει, αυτό θα εκφραστεί στην κάλπη. Δεν χρειάζεται διδακτορικό στις πολιτικές επιστήμες, ούτε στην κοινωνιολογία για να το πεις αυτό. Υπάρχει μια πολύ σοβαρή και βαθιά κρίση εκπροσώπησης που ξεκινά από τη δεξιά και φτάνει στην αριστερά. Σ' αυτό το "χυλό" πολλά παραδοσιακά κόμματα (με πρώτο το ΠΑΣΟΚ) θα εξαφανιστούν. Ο λόγος; Γιατί δεν μπορούν πλέον να εκπροσωπήσουν συμφέροντα και προσδοκίες. Γιατί δεν έχουν τροπο να εκφράσουν μια ευρύτερη κοινωνική συμμαχία.
    Η μεσαία τάξη στην Ελλάδα έχει ουσιαστικά διαλυθεί (όχι μόνο οικονομικά). Ποιος θα κερδίσει από αυτο; Μπορεί σε μια πρώτη φάση κανένας αλλά σίγουρα όχι η ΝΔ (ή το ΠΑΣΟΚ...). Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι υποχρεωτικά ο κερδισμένος αυτής της κατάστασης και πιθανόν δεν είναι και η λύση.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ αργά ή γρήγορα θα βρεθεί μπροστά στην ανάγκη να απαντήσει σε πολύ κρίσιμα ερωτήματα. Δεν θα τα βάζει μόνο η Τρόικα αλλά η ίδια η ζωή. Όποια απάντηση κι αν δώσει θα είναι οδυνηρή. Είναι πολύ μεγάλο λάθος να πιστεύουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κάτι σαν ΠΑΣΟΚ του 81. Ούτε η ΝΔ σήμερα είναι η ΝΔ του Γ. Ράλλη. Ούτε η Χρυσή Αυγή η ακροδεξιά της μεταπολίτευσης (σημείωση: ω ναι υπήρξε και κατέβηκε και στις εκλογές τότε...). Αυτά ειναι απλουστεύσεις που απλά χαϊδεύουν τ' αυτιά.
    Η απογοήτευση, η οργή, ο φόβος για το αύριο, η ανασφάλεια που υπάρχει και αυξάνεται μέσα στην κοινωνία θα εκφραστεί. Το ερώτημα για μένα είναι πως απ' αυτή τη συνολική κρίση (κι οχι μόνο οικονομική) θα διατυπωθεί (από ποιον, πώς και υπό ποιες συνθήκες και όρους) η νέα εθνική συναίνεση. Η τελευταία φορά που είχαμε κάτι ανάλογο η απάντηση προέκυψε δραματικά από την Κύπρο (εισβολή). Σήμερα; (Μην βιαστουμε να φανταστούμε υποχρεωτικά τον εξ ανατολών γείτονα...)

  8. aris. aold avatar
    aris. aold 17/01/2014 09:40:03

    Οταν το antinews αποφασισει να είναι antinews τα σχόλια περιτευουν

  9. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 17/01/2014 09:47:08

    Ένα εξαιρετικό κείμενο Ψάλτη. Ευσύνοπτος, όπως πάντοτε, εύστοχος και πραγματιστής. Λείπουν και τα τρία από την Κυβερνηση, δυτυχώς....

  10. ανεργος avatar
    ανεργος 17/01/2014 10:03:47

    Ειναι καιρος για..προσγειωση στην Ελληνικη πραγματικοτητα..ακομα και το χαζο παιντι την καταλαβε..και ξεστομισε το αλησμονητο.."λεφτα υπαρχουν".
    Εαν δεν υποσχεθεις στον ελληνα κατσικοκλεφτη, λεφτα υπαρχουν για φαγωμα..δεν ξαναβγαινεις.
    Ολα τα αλλα ειναι φουμαρα, εδω οι αχαριστοι κεντροαριστεροι, που τα εφαγαν μαζι με τον παγκαλο, μολις σταματησε η μασα, την κοπανησαν για τον νεο ελπιδοφορο αρχηγο του νεου πλιατσικου το νεαρο αγορι.Που και αυτος υποσχεται σε οσους θελουν να συνεχισουν την λεηλασια, και σε οσους δεν προλαβαν να συμμετασχουν στο παρτυ του..παγκαλου λαγους με πετραχηλια.
    Το συστημα πασοκ, τοσα χρονια μετετρεψε τους ελληνες απο κανονικο λαο, σε συμμορια κλεφτρονιων.Υποψηφιος αρχηγος που δεν υποσχεθει..αρπαχτη..δεν βγαινει. ΤΕΛΟΣ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ανεργος 17/01/2014 13:17:53

      Τό πιό εὔστοχο σχόλιο!

    • Μεγάλη Ώρα avatar
      Μεγάλη Ώρα @ ανεργος 17/01/2014 13:52:43

      ''Το συστημα πασοκ, τοσα χρονια μετετρεψε τους ελληνες απο κανονικο λαο, σε συμμορια κλεφτρονιων.''
      Συγκινητική δε λέω η αυτογνωσία σας, αλλά μην το γενικεύετε. Θα σας χειροκροτήσουν μόνο οι έχοντες-έχουσες παρόμοια νοοτροπία και ηθική.
      Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, όσο και αν ο νους σας δυσκολεύεται τόσο να το αντιληφθεί.

    • θηραία avatar
      θηραία @ ανεργος 17/01/2014 16:03:57

      @ανεργος

      Μην υποτιμάς τόσο τους ψηφοφόρους...
      Η άποψη που εκφράζεις είναι αυτή του Μαυρογιαλούρου.... μπορεί να βολεύει τον πολιτικάντη, αλλά δεν είναι αυτό που θέλει ο ψηφοφόρος...
      Η αλήθεια εκφράζεται πολύ καλά στο κειμενο του ΑΨ!

  11. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 17/01/2014 10:08:52

    Βοήθειά σου πρωθυπουργέ ο Μέγας Άγιος του οποίου το όνομα έχεις. Να του ζητάς να σε φωτίζει στο δύσκολο δρόμο που επέλεξες μιας και το να είσαι πρωθυπουργός σε τόσο δύσκολο λαό σε τέτοια δύσκολη στιγμή είναι από μόνο του άθλος. Το να πετύχεις θα είναι θαύμα. Όσο καλές προθέσεις και να έχεις, όσο σκληρά και να δουλεύεις. Οι σειρήνες είναι πολλές και συνεχώς τραγουδούν.

    • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
      Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ Γεώργιος Τ. 17/01/2014 12:16:52

      Οι σειρήνες είναι πράγματι πολλές. Μα ο Γεώργιος Τ. είναι δεμένος στο κατάρτι, με σφαλιστά τα μάτια, βουλωμένα τ΄αυτιά και θολωμένη την κρίση. Αριστερέ Ψάλτη μπράβο για όλα !

    • Ορέστης Α. avatar
      Ορέστης Α. @ Γεώργιος Τ. 17/01/2014 12:37:26

      :-) Εσένα πάντως, βοήθειά σου ο Άγιος Γεώργιος.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Ορέστης Α. 17/01/2014 14:36:49

        Ευχαριστώ. Έστω και ειρωνευόμενος, σωστή η ευχή σου. Όλοι χρειαζόμαστε βοήθεια άνωθεν. Έστω κι αν δε το καταλαβαίνουμε λόγω απιστίας ή και εγωϊσμού.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Γεώργιος Τ. 17/01/2014 13:22:53

      "Οι σειρήνες είναι πολλές και συνεχώς τραγουδούν."

      Νά γίνωμε ὅλοι ᾿Οδυσσέοι, λοιπόν!

      • Όνειδος απείρων avatar
        Όνειδος απείρων @ Φωτεινή 17/01/2014 13:43:02

        Να γίνουτε ό,τι θέλετε και ό,τι σας ευχαριστεί, αρκεί να μην απαιτείτε να γίνουμε όλοι....

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Όνειδος απείρων 17/01/2014 13:54:17

          Μιλῶ γιά λογική καί ὅσους τήν διαθέτουν.

  12. δρόμος avatar
    δρόμος 17/01/2014 10:21:45

    Αν ο ελληνικός λαός κατάλαβε έστω και λίγο από το παρασκήνιο της πολιτικής της πρόσφατης τριακονταετίας, θα πρέπει να εύχεται σύσσωμος ολόψυχα μακροημέρευση στον Σαμαρά και την απέλπιδα προσπάθειά του για επούλωση των τραυμάτων που άλλοι συσσώρευσαν στον εθνικό κορμό. Αν η προσπάθεια δεν γίνεται αντιληπτή, σίγουρα κάτι -ή κάποιος- φταίει... πέραν του μαξιμαλισμού που μας διακρίνει όλους, να τα θέλουμε όλα εδώ και τώρα, και μάλιστα χωρίς να σπάσουμε ούτε ένα αυγό!

    Χρόνια πολλά, να σε χαιρώμαστε ακόμη για καιρό και να γευτούνε τα παιδιά μας τους καρπούς των κόπων σου, πρωθυπουργέ που σήκωσες τις αμαρτίες όλων (για να δεχθείς ομοβροντίες επιθέσεων από παντού, τρομάρα μας!) και προσπαθείς ακόμη, αδιαμαρτύρητα, να εμψυχώσεις και να παροτρύνεις κι άλλους να αγωνισθούν παράλληλα!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ δρόμος 17/01/2014 14:33:24

      Σωστός.

  13. TopGunZ avatar
    TopGunZ 17/01/2014 10:46:36

    Γιατί, έχει μήπως προσγειωθεί ο κόσμος στην πραγματικότητα? Από τη μία έχεις ανθρώπους που πραγματικά πονάνε και από την άλλη έχεις να σκούζει ο κάθε βολεμένος και έχων & κατέχων. Ο φόρος στα ακίνητα και το 25άρι, πρωτοφανείς περιπτώσεις πραγματικής φοροδοτικής και κοινωνικής δικαιοσύνης, απέδειξε πόσο υποκριτική είναι η κοινωνία μας και όσοι σκίζονται για τον "κοσμάκη", όταν στην τελική το μόνο που τους νοιάζει είναι να περισώσουν ότι απέμεινε από το βόλεμά τους. Αναμένω φυσικά τον κλασικό συρφετό των εύθικτων καημενούληδων επαναστατών να μου την πέσει με πρόσχημα δήθεν αξιοπρέπειες και δικαιοσύνες.

    • George Ν avatar
      George Ν @ TopGunZ 17/01/2014 15:15:28

      50K οικογενειακό εισόδημα μισθωτών, 45Κ φόροι ακινήτων το 13 καμμία δυνατότητα πώλησης ή εισοδήματος από τα ακίνητα (παραχώρηση στο δημόσιο απλήρωτων ενοικείων) μοιάζει λογικό? Να τους το πω για να χαρούν δλδ γιατί πιστεύουν το αντίθετο :-)

  14. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 17/01/2014 10:54:57

    Χρόνια πολλά Πρόεδρε της Ε.Ε. και Πρωθυπουργέ της Ελλάδας! Με την ευχή τα απλά όνειρα του κοσμάκη να μην διαψευσθούν, όπως του κυρ-Αντώνη, αλλά να προλάβουμε εμείς οι Έλληνες να τα ζήσουμε κάποτε, βλ. http://www.youtube.com/watch?v=3ekYMgkAdYk

  15. άλαλα και μπάλαλα avatar
    άλαλα και μπάλαλα 17/01/2014 11:07:32

    Μπράβο σας κ. Α.Σαμαρά. Προχωρήστε ακάθεκτος στο δρόμο που χαράξατε και ποτέ μην ακούτε κανέναν. Στο τέλος (πολύ σύντομα) ο Ελληνικός λαός στα σίγουρα θα καταλάβει και θα πληρώσει άπαντες με το ανάλογο της προσφοράς τους. Τίποτε εσείς δεν έχετε να φοβηθείτε. Έχετε πλήρη επίγνωση της αποστολής σας και τη διεκπεραιώνετε απολύτως πιστά.
    Χρόνια σας Πολλά.

    • Ορέστης Α. avatar
      Ορέστης Α. @ άλαλα και μπάλαλα 17/01/2014 12:38:34

      ++++++++++ Σίγουρα θ΄αποδωθούν τα ανάλογα.

      • Μεγάλη Ώρα avatar
        Μεγάλη Ώρα @ Ορέστης Α. 17/01/2014 13:53:38

        Αυτό να λέγεται.

  16. philosopher avatar
    philosopher 17/01/2014 11:15:50

    Πολύ εύστοχο το άρθρο.
    Η εκτίμησή μου είναι ότι στο μαξίμου τα ξέρουν όλα αυτά (δεν πιστεύω ότι είναι ηλίθιοι), απλά έχουν συμβιβαστεί με την ιδέα της κυβέρνησης μίας χρήσεως. Θα κάνουν την δουλειά που θέλουν οι τροϊκανοί μέχρι το καλοκαίρι και μετά θα παραδόσουν την σκυτάλη στην επόμενη κυβέρνηση προθύμων (κάτι σε τύπου παπαδήμου), που θα τραβήξει για άλλους 6 μήνες μέχρι τις προεδρικές του 2015. Μετά έχει ο θεός (για αυτούς). Θα πέσουν λογικά με εκβιασμούς τύπου Κύπρου πάνω στον αναπόφευκτο νικητή τσίπρα ώστε να τον στρώσουν και αυτόν. Μένει να δούμε τις αντιστάσεις του...

    Γενικά αυτό που κάνουν οι "συστημικές" πολιτικές δυνάμεις τα τελευταία 3-4 χρόνια είναι να αναλώνουν το πολιτικό τους κεφάλαιο μέχρι εξαϋλώσεως, υλοποιώντας όσα επιτάσουν οι δανειστές-δυνάστες και μόλις φτάνουν στο σημείο μηδέν να παραδίδουν στον επόμενο (βλ. κατάληξη πασοκ, λάος, δημάρ και τώρα νδ). Κρίμα γιατί από τον σαμαρά περίμενα περισσότερα από το να είναι ένα ακόμα γρανάζι στην μηχανή

    • foros1 avatar
      foros1 @ philosopher 17/01/2014 14:01:21

      ειναι σχεδον σιγουρες οι εκβιασμοι τυπου Κυπρου την "καταλληλη" στιγμη.
      εμεις εκει μπορουμε να σχεδιασουμε, ωστε αν το τολμησουν, το bank run να ειναι πανευρωπαϊκο;
      ισως τοτε το ξανασκεφτουν...
      (δυστυχως, οι εκβιαστες μονο απο εκβιασμο καταλαβαινουν)

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ philosopher 17/01/2014 14:44:52

      Πολύ τον υποτιμάς το Σαμαρά. Δεν είναι αναλώσιμος. Απλά μας έπεισαν ότι το μνημόνιο είναι δρόμος χωρίς διέξοδο και έχουμε αφεθεί στην θλίψη χωρίς σκέψη. Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο. Να μας πείθουν όσοι έχουν συμφέροντα από την καταστροφή μας και να μην πειθόμαστε από όσους εργάζονται για να τη γλιτώσουμε. Έχουμε φάει μεγάλη πλύση εγκεφάλου είτε είμαστε μικρόνοες.

  17. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 17/01/2014 11:19:34

    ΠΡΟΕΔΡΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΙΝ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.......ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ.

  18. The Price of Glory avatar
    The Price of Glory 17/01/2014 11:38:39

    Μπράβο Αριστερέ Ψάλτη. Σε όλα σωστός.
    κ. Α.Σαμαρά χρόνια σας πολλά, μα όσο επιμένετε να μην ακούτε ......

  19. Μωρίας εγκώμιον avatar
    Μωρίας εγκώμιον 17/01/2014 11:52:57

    Χρόνια Πολλά, ευτυχισμένα και με υγεία στον πρωθυπουργό μέσα από αυτό το site για εμάς που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε αλλιώς.
    Ας σταματήσουμε τις γκρίνιες έστω και για μιά μέρα και ας αναλογιστούμε όλοι τις δυσκολίες στο έργο του, μέσα σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον όπου οι " αγορές" στην ουσία έχουν το πάνω χέρι, εμείς ζητάμε από τον πρωθυπουργό να κάνει περισσότερα θαύματα και απ΄αυτά του Ιησού.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Μωρίας εγκώμιον 17/01/2014 14:45:31

      Πιο σωστό δε γίνεται.

  20. Ρηνα avatar
    Ρηνα 17/01/2014 12:00:27

    Ολες οι διαπιστωσεις σωστες! Αλλα το δια ταυτα μονοδρομος, δια της εις ατοπον απαγωγης....Το να τιμωρεις κτυπωντας το κεφαλι σου στο τοιχο η επιλεγοντας να κοψεις το χερι σου για να κανεις καλα τον ...ωμο σου δεν προσφερει λυση. Δεν θα βρεξει λεφτα αν φυγει ο Σαμαρας. Ισα ισα παμπολλοι μεσα κι εξω θα εκμεταλλευτουν την ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ και ολοι γνωριζουμε τι γινεται οταν λαλουν πολλοι: αργει περισσοτερο να ξημερωσει...
    Ο Αγιος Αντωνιος βοηθεια σου προεδρε. Θα τη χρειαστεις.

  21. άλαλα και μπάλαλα avatar
    άλαλα και μπάλαλα 17/01/2014 12:06:18

    Δίκιο έχει ο Τοπ Γκ. ''Αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, πώς θα γίνουν τα σκοτάδια λάμψη;'' Ε; Πώς;
    Κατάλαβες το .....πνεύμα; Κάψου εσύ, για να σωθούμε εμείς. Νόμιμα και δημοκρατικά.

    • my way avatar
      my way @ άλαλα και μπάλαλα 17/01/2014 13:03:32

      Γράψτε με κι εμένα στον κλασικό συρφετό.

      • Μεγάλη Ώρα avatar
        Μεγάλη Ώρα @ my way 17/01/2014 13:22:50

        Γράψτε -σβήστε :-) κι εμένα...

  22. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 17/01/2014 13:11:18

    ῞Ολοι οἱ ὁμοἰδεάτες σου ἐπικροτοῦν τό ἄρθρο σου, ᾿Αριστερέ. Στρώνεις χαλί γιά τόν ἀλέξη, obviously. . .᾿Εγώ παραμένω faithfully Δεξιά καί πιστεύω στόν ΑΣ. Alternatives, please, got them??

    • factorx avatar
      factorx @ Φωτεινή 17/01/2014 16:32:44

      Φωτεινή είσαι από τους ελάχιστους που προσφέρεις τις χειρότερες υπηρεσίες στην παράταξη. πρώτα με τον αντιστόρητο και χύδην καραμανλισμό σου και τώρα κατηγορώντας εμάς ότι στρώνουμε χαλί στον .... Συριζα. Ελεος.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ factorx 17/01/2014 17:46:10

        ". . .που προσφέρεις τις χειρότερες υπηρεσίες στην παράταξη. "

        Δέν κατέχω κανένα ἀξίωμα στήν παράταξη πού ὑποστηρίζει ἡ οἰκογένεια μου πάππου πρός πάππου. ᾿Αντιθέτως κάποιοι ἄλλοι κόβοντε γιά τήν τύχη τῆς παράταξης καί τοῦ ΑΣ μέ ἐπιθετικά καί μικρόψυχα σχόλια μέ ἀφορμή αὐτή τήν ἀνάρτηση. ᾿Αρνητική κριτική χωρίς ἐναλλακτικές προτάσεις βούτηρο στό ψωμί τῶν ἄκρων. Μήν ἐπιτίθεσαι σέ καραμανλικούς πού στηρίζουν τόν ΑΣ καί εἶναι ἡ πλειοψηφία τῆς βάσης! ῞Οπως εἶπε ὁ Πᾶνος ἕνα προβλημτάκι μέ τόν ΚΚ τό ἔχεις, ἴσως εἶναι προσωπικό. . .

        • factorx avatar
          factorx @ Φωτεινή 17/01/2014 21:13:15

          Επαναλαμβάνω: έχεις το θράσσος και μιλας σε εμάς για "μικρόψυχη κριτική"; να σου θυμήσω τι γινόταν το 2009 και πριν όταν το antinews ήταν το μόνο που στήριζε Σαμαρά; ¨Οσο για τον θαμώνα της Ραφήνας τι προβλημα να έχω; εσεις πρεπει να έχετε προβλημα που σας παρεδωσε στον ΓΑΠ. Αλλά που να καταλάβει το μαντρί. Τέλειωσε κούκλα μου η ΝΔ πάρτο χαμπάρι και την τeλείωσαν αυτοι που πίστευες

          • Αντωνης avatar
            Αντωνης @ factorx 17/01/2014 21:34:41

            Τη ΝΔ φακτορα, την τελειωσε η ΝΔ.......πιστευω να με καταλαβες.....Θα μιλησω ειλικρινα για μενα,και αν θελεις δημοσιευσε το,αν θελεις παλι οχι.....Μεγαλωσα σε μια οικογενεια παραδοσιακων δεξιων,και με τις μοναδικες ηθικες αξιες,που υπηρχαν καποια εποχη.Σε ολη μου τη ζωη ΨΗΦΙΖΑ ΝΔ,και υποστηριζα τις αρχες και την παραταξη,σε ολες τις μαχες.Ζουσαμε/η ετσι νομιζαμε τοτε/φυσιολογικα και απολαμβανοντας τους καρπους τις εργασιας μας.Δεν μπορει λοιπον τωρα,ολα αυτα να ισοπεδωνονται,οι δικοι μου να πεθαινουν καθε μερα με τη θηλια τις εφοριας να τους κυνηγα συνεχεια,και με μενα να εχω γινει μεταναστης,αφηνοντας μια ζωη πισω....Ναι δεν ευθηνεται για ολα η ΝΔ,περιμενα ομμως να ερθει και να φερει την καθαρση σε ολα,ολοι που εφταιξαν και δεξιοι και πασοκοι και αριστεροι,να σαπιζουν στις φυλακες.Αντι γι αυτο τι βλεπω,,κυνηγαμε κανενα χρυσαυγιτη,γιατι δεν εχουμε πολιτικο λογο να τον αντιμετωπισουμε,και κανενα απατεωνισλο τελειωμενο γιατη σταχτη στα ματια.Ε λοιπον για ολα αυτα,οπως και πολλα αλλα,εγω θα ερθω απο καποια χωρα του Βορρα,να ψηφισω Χρυση Αυγη.Για οσους με κατηγορησουν,και θα ειναι αρκετοι εδω μεσα,ας διαβασουν προσεκτικα τα ποιο πανω .....Ευχαριστω πολυ.

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ factorx 17/01/2014 21:59:21

            Δηλαδή, τώρα ο Σαμαράς παραδίδει στον Τσίπρα; Πολιτικές υπεραπλουστεύσεις!
            Ο κυρίαρχος λαός αποφασίζει και υφίσταται τις επιλογές του.
            Η Ν.Δ, θα σπάσει κάθε αρνητικό ρεκόρ εκλογικών ποσοστών της αλλά, να είσαι σίγουρος ότι θα ξαναγίνει μεγάλη.
            Μην αποξενώνεις την τεράστια καραμανλική βάση της, κάνεις κακό στον Σαμαρά κι αυτό είναι σίγουρο πως δεν το θέλεις αφού έχεις δηλώσει σαμαρόφρονας.

          • factorx avatar
            factorx @ Yiannis 18/01/2014 01:56:22

            Εγώ δεν αποξενώνων κανέναν. Να καταφέρει η ΝΔ να επικοινωνήσει με τον κόσμο της προσπαθώ, αλλ΄που.... Και πρέπει κάποτε ορισμένοι να καταλάβετε οτι οι Καραμανλήδες δεν είναι θεοί, ουτε προφήτες του υψίστου για την κεντροδεξιά. Και οτι μπορει κάποιος να είναι πατριώτης και δεξιός χωρίς να είναι καραμανλικός. Και θυμηθείτε τους καυγάδες που κάνουμε τώρα. Κάποτε θα γραφούν όλα και θα δείτε οτι και σε αυτό εχω δίκαιο.

  23. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 17/01/2014 13:33:31

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ.

    Μὲ βαθειὰ ἐκτίμηση, πάντα στό πλευρό σας.

  24. George Ν avatar
    George Ν 17/01/2014 13:38:46

    Όλα όσα ζητάτε να κάνει η κυβέρνηση μαζί δεν γίνονται. Μόνο ο υιός του Θεού τα είχε καταφέρει σε ένα γάμο, όχι σε όλους ούτε καν σε επανάληψη. Εφόσον η ρευστότητα είναι περιορισμένη αν την απορροφά όλη το κράτος αναγκαστικά δεν μένει τίποτα για την οικονομία. Αν οι φόροι είναι υπερβολικοί, η κατανάλωση θα είναι μικρή. Αν οι εισφορές είναι μεγάλες για να δοθούν συντάξεις γήρατος σε νέους ή σε ανθρώπους που δεν έδωσαν ανάλογες εισφορές η ανεργία θα μεγαλώνει, μια και οι εισφορές είναι φόρος στην εργασία. Αν το κράτος ζητά από ανθρώπους με περιορισμένους πόρους τους φόρους εδώ και τώρα, τα δάνεια στις τράπεζες θα γίνονται όλο και πιο κόκκινα. Η κριτική στην κυβέρνηση δεν πρέπει να αφορά στο ότι δεν έκανε το αδύνατο αλλά στο ότι έκανε τις λάθος επιλογές. Η αλλαγή πορείας είναι κι ο μόνος τρόπος για να αποδειχτεί ότι τελικά ο Σαμαράς είχε το θαυματουργό φάρμακο και όχι απλά άγνοια κινδύνου

  25. Κωνσταντῖνος Ρούμογλου avatar
    Κωνσταντῖνος Ρούμογλου 17/01/2014 14:22:10

    Χρόνια πολλὰ στὸν πρωθυπουργό μας.

    Τὸ σχόλειο κρύβει μὲ εὔλογη ἀνησυχία γιὰ τὴν ἔκβαση τὼν ἐκλογῶν, ὅπως τὴν ἔχουμε ὅλοι μας. Πρόταση γιὰ τὸ τί μπορεῖ νὰ κάνει ἡ κυβέρνηση διαφορετικά δὲν διάβασα.

    "Ἡ δουλειά πολλὴ καὶ οἱ ἐργάτες λίγοι."

  26. Κωνσταντῖνος Ρούμογλου avatar
    Κωνσταντῖνος Ρούμογλου 17/01/2014 14:25:04

    τὸ τελευταῖο 18μηνο ἤλθαν ἐπενδύσεις 9 δισ. (χθεσινὴ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

    • Lime avatar
      Lime @ Κωνσταντῖνος Ρούμογλου 17/01/2014 14:51:27

      Οι θέσεις εργασίας πού και πόσες, αλήθεια μας λένε;

    • CHRIS avatar
      CHRIS @ Κωνσταντῖνος Ρούμογλου 17/01/2014 22:45:38

      Ο τζόγος στο χρηματιστήριο δεν είναι επενδύσεις που δημιουργούν θέσεις εργασίας στο διηνεκές.

  27. Όνειδος απείρων avatar
    Όνειδος απείρων 17/01/2014 14:28:43

    Μιλάτε αποκλειστικά για τη ΄΄δική σας λογική''.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Όνειδος απείρων 17/01/2014 14:31:41

      Μία είναι η λογική και όποιος την έχει, την έχει. Οι υπόλοιποι ως παρανοϊκοί ή πλανεμένοι, απλά δε το ξέρουν καν ότι τους λείπει. Και η ιστορία θα δείξει στην πορεία ποιος ανήκει σε ποια κατηγορία...

      • Ορέστης Α. avatar
        Ορέστης Α. @ Γεώργιος Τ. 17/01/2014 16:49:21

        Η Ιστορία ήδη μας δείχνει, μόνο που οι ...μεθυσμένοι τυφλίτες τρεκλίζουν και κοιτάζουνε σα χάνοι, το δάχτυλό της....

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Όνειδος απείρων 17/01/2014 15:22:39

      Καί πολλῶν ἄλλων. :D

  28. sender avatar
    sender 17/01/2014 14:43:55

    Ο πρωθυπουργός έχει την τελευταία λέξη.Αλλά σ' όλο το διαδίκτυο καλλιεργείται εντέχνως κατάλληλο ψυχολογικό και υποβλητικό κλίμα,για την παράδοση της εξουσίας είτε στον σύριζα είτε σ'ένα πολυσυλλεκτικό σχήμα.Αν δεν ανατραπεί αυτό το κλίμα με την επίσπευση αποκατάστασης των αδικιών και την προβολή ενός ευαίσθητου στον πόνο των πολιτών προφίλ,τότε,γαία πυρί μειχθήτω.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ sender 17/01/2014 15:27:10

      Sender,

      Τό ἔχω γράψει πολλάκις! Προσπαθοῦν νά δημιουργήσουν ἡττοπάθεια. Τόσες Μάρθες Βοῦρτσες βρέ παιδί μου;; :D

      • sender avatar
        sender @ Φωτεινή 17/01/2014 15:41:09

        Ναι,αλλά Φωτεινή μιλάμε για έναν μελοδραματικό λαό!

      • άλαλα και μπάλαλα avatar
        άλαλα και μπάλαλα @ Φωτεινή 17/01/2014 15:41:44

        Είδατε τι κάνουνε οι άτιμοι; Προσπαθούνε συνέχεια ν΄ αποκρύψουν εντέχνως πως όλα πηγαίνουν ρολόϊ και η επιτυχία μας είναι προεξασφαλισμένη. Κρύβεται όμως αυτό; Δεν κρύβεται με τίποτε. Τουλάχιστον όχι από εμάς, τους πάνω από τον μέσον όρο ευφυείς. Αμ πως.....

        • sender avatar
          sender @ άλαλα και μπάλαλα 17/01/2014 15:45:58

          Οταν όμως απαιτούμε εναλλακτικές προτάσεις,εκεί άκρα του τάφου σιωπή[κυριολεκτικά].

        • θηραία avatar
          θηραία @ άλαλα και μπάλαλα 17/01/2014 16:21:45

          ...και γι΄αυτό σπεύδουμε να εκδράμουμε για σκί!

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ θηραία 17/01/2014 17:27:04

            Δέν σᾶς ἀναγκάζει κανένας νά ἐκδράμετε γιά σκί! Κάντε μιά καλή πράξη, βοηθεῖστε τόν ὑποφέροντα συνάνθρωπο σας.

          • θηραία avatar
            θηραία @ Φωτεινή 17/01/2014 18:13:33

            Μα αυτό το κάνουμε ήδη,
            χωρίς να το ανακοινώνουμε,
            ως άλλοι αργόσχολοι κοσμικοί!

          • Μεγάλη Ώρα avatar
            Μεγάλη Ώρα @ θηραία 17/01/2014 18:29:01

            Λεφτά, καθώς και ...κορόϊδα, πάντα θα υπάρχουνε (για εμάς) :-)

        • sender avatar
          sender @ άλαλα και μπάλαλα 18/01/2014 02:02:06

          Εσείς οι πάνω από το μέτριο IQ,πως και δεν καταλάβατε ότι σας κατευθύνουν στα νέα πολιτικά σχήματα που δημιουργούν;και κάνετε και τους υποψιασμένους!

          • άλαλα και μπάλαλα avatar
            άλαλα και μπάλαλα @ sender 18/01/2014 08:49:09

            Εμείς, οι αντιληπτικής ικανότητας επάνω από τον μέσο όρο, κάνουμε τάχα οτι δεν καταλαβαίνουμε, για να τους παραπλανήσουμε.

          • sender avatar
            sender @ άλαλα και μπάλαλα 18/01/2014 12:32:31

            χαχαχα..εχουμε πλακα!

          • άλαλα και μπάλαλα avatar
            άλαλα και μπάλαλα @ sender 18/01/2014 20:04:08

            Χαχαχα. Τίποτε άλλο πια δεν έχουμε (δεν μας άφησαν σχεδόν τίποτε), αλλά μιά ''πλάκα'' την έχουμε. Μακάρι να μην αποδειχτεί
            ...ταφόπλακα.

    • George Ν avatar
      George Ν @ sender 17/01/2014 16:06:11

      Δεν νομίζω ότι η προβολή ευαισθησίας θα κάνει κάποια διαφορά, μπορεί να γίνει και μπούμερανγκ αν συνδυασθεί με κάνα πάρε κόσμε μοιράζω πρωτογενές πλεόνασμα. Περισσότερες δουλειές, λιγότεροι φόροι και μποτιλιάρισμα στον Κορυδαλλό αντίθετα είναι σιγουράκι :-)

      • sender avatar
        sender @ George Ν 17/01/2014 21:36:11

        Ευαισθησία[και λογική]είναι 1]επίσπευση κατάσχεσης κλεμμένων,ανακοίνωση των ποσών,που είναι πολλαπλάσια του περιβόητου πλεονάσματος, και άμεση διάθεσή τους στα θύματα του μνημονίου 2]επίσπευση ανάπτυξης αρχικά από τα κονδύλια του εσπα .Ετσι,κερδίζεται χρόνος και συμπαράσταση από τους πολίτες για τα μακρόπνοα σχέδια.Και επιτυγχάνεται η αποτροπή διαιώνισης της ενοχής και απολογίας της ΝΔ.Που την μεταδίδει αυτούσια στους ψηφοφόρους της,οι οποίοι θα βρίσκονται ξανά στο στόχαστρο{ημέρες του΄81}.

        • George Ν avatar
          George Ν @ sender 18/01/2014 11:01:06

          Συμφωνούμε sender αλλά χρει ελπίδας ο κόσμος. Να μοιράσουμε τα κλοπιμαία οκ, αλλά ποτέ δεν έφτασε ένα γεύμα. Πρέπει και να ψαρεύουμε. Αρα ή τα βάζεις με την γραφειοκρατία, φτιάχνεις μια δικαιοσύνη που βγάζει αποφάσεις σε αυτή η ζωή και όχι στην αιωνιότητα, μειώνεις φόρους και εισφορές, μειώνεις κράτος ή δεν γίνονται επενδύσεις. Χωρίς αυτές μην περιμένεις προκοπή και αλλαγή κλίματος. Αμείλικτο αλλά δίκαιο. Εκεί θα κριθούν όλα. Οχι στο πρωτογενές ή στη μείωση χρέους αλλά στην οικονομία. Η ΝΔ είχε 2 με 2,5 χρόνια, όχι όλον τον 21 αιώνα για να κάνει την διαφορά. Μετράει μήνες και πρέπει να κινητοποιηθεί.

  29. epifanios avatar
    epifanios 17/01/2014 14:45:16

    Προσεχτε μη μεινει ο λαος με την ψηφο στο χερι να ψαχνει καλπη να την χωσει.
    Τα δειγματα αυταρχισμου μου της κυβερνησης απο τα εξοντωτικα μετρα (πχ. 39000 ευρω προστιμο για παραλειψη φορου 50ευρω) μου βαζουν ψυλους στα αυτια. Θα γινουν εκλογες;

  30. Akiverniti Argo avatar
    Akiverniti Argo 17/01/2014 15:00:45

    Αριστερέ Ψάλτη, πάρα πολύ καλά τα λές. Γι ακόμη μια φορά.

  31. Dixie avatar
    Dixie 17/01/2014 15:13:58

    Δεν μπορώ να δώσω εξήγηση στον εαυτό μου για τον λόγο που ο Αντώνης Σαμαράς "εξαφάνησε" όλο του το πολιτικό κεφάλαιο για να σώσει το πασόκ και τον βουλιμικό Βενιζ'ελο (πρώην Τούρκογλου). Δεν μπορώ να πιστέψω ότι για μερικούς μήνες εξουσίας παραπάνω διαλύει την ΝΔ και στέλνει τον εαυτό του στο καναβάτσο. Στις εκλογές η ήττα είναι δεδομένη, αυτό που παίζεται είναι ο βαθμός πασοκοποίησης δηλ. συρρίκνωσης. Κρίμα για τον πιο πολλά υποσχόμενο Πρόεδρο της ΝΔ μετά τον Αβέρωφ.

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Dixie 17/01/2014 20:24:23

      Η ΝΔ είναι ο πόνος σου, ο πόνος μας? Και εγώ πρόεδρος ΝΟΔΕ είμαι και ο Αντώνης πρόεδρος του κόμματος, αλλά δεν νομίζεις ότι υπάρχει και κάτι παραπάνω από την ΝΔ και το πολιτικό κόστος?

  32. ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΗΣ 17/01/2014 20:43:56

    Το οτι πολλοι βουλευτες απο ολες τις παραταξεις εχουν επιφυλαξεις για την ψηφιση νομου ,περικοπης της βουλευτικης αμοιβης,για τους προφυλακισμενους και υποδικους βουλευτες, σας λεει κατι? μηπως τα κομματικα γυαλακια που συνεχιζετε να φορατε σας εμποδιζουν να αντιληφθειτε επιτελους οτι μας χειραγωγουν σαν προβατα? Δεν βλεπετε πως χανονται αυτοματως οι διαχωριστικες γραμμες σε θεματα κοινου συμφεροντος? Και το χειροτερο ειναι οτι προφανως θεωρουν τους εαυτους τους ΟΛΟΙ εν δυναμει υποδικους. Και εσεις φιλοι μου συνεχιστε να χειροκροτατε τυφλοι και κουφοι....

  33. ΚΜ avatar
    ΚΜ 17/01/2014 20:44:29

    Εσύ κάνεις πλάκα αλλά είναι πολύ πιθανόν να γίνει αυτό. Ο Σύριζα είναι το μεταστεγασμένο ΠΑΣΟΚ. Όχι τόσο σε επίπεδο στελεχών (εν μέρει μόνο), αλλά όσο σε επίπεδο ψηφοφόρων (που όψιμα κατηγορούν το σύστημα ΠΑΣΟΚ που οι ίδιοι στήριξαν) και κυρίως σε επίπεδο νοοτροπίας.

    • Οβιδιακή avatar
      Οβιδιακή @ ΚΜ 17/01/2014 22:13:52

      Εγώ μιλάω για το Πασόκ Πασόκ. Μετά κι από την πρόσφατη αθώωσή του μέσω της τελεσίδικης απόφασης της Βουλής αλλά και της οριστικής κάθαρσής του μέσω της συγκυβέρνησης, (μέχρι και από το 25άευρο μας γλίτωσε ο Βάγγος) Τι; Μήπως δεν του αξίζει η πρωτιά; Τόσα προσέφερε αφιλοκερδώς κι ακόμη προσφέρει, παρά την απύθμενη αχαριστία μας. Ήρθε η ώρα να του δώσουμε αυτό που κατά βάθος όλοι ξέρουμε οτι του αξίζει.

  34. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 17/01/2014 21:20:34

    Ο Α. Σαμαράς είναι αιχμάλωτος των πριγκίπων της ΝΔ. Κι όμως, το παλεύει.

  35. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 18/01/2014 00:39:39

    Σωστο το αρθρο ΑΨ. Γιαυτο πρεπει ο Σαμαρας να βελτιωσει την επικοινωνιακη πολιτικη του κομματος. Πρεπει ο Ελληνας να γνωριζει για να διαλεξει ανηφορικη πορεια προς τα μπροστα η γκρεμο του Copy Paste A.Γ.Π που εκφαζεται απο γραφικους προεδρους 15μελων, μη πτυχιουχους αρχηγους συνιστωσων, συνδιλαλιστες με εφαπαξ που δεν παιρνουν οι CEO μεγαλων πολυεθνικων, συνδιλαλιστες με υπερακτιες εταιριες, εργατοπατερες νομικους που κατηγορουνται οτι δεν εδωσαν αμοιβη στους συνεργατες τους, δικηγορινες στα ορια της υστεριας, λατρεις σκοπιανων, υποστηρικτες τρομοκρατων και τοσους αλλους.
    Χρειαζεται επικοινωνικη στρατηγικη στo internet στα media κλπ , με αληθειες που θα γινουν κατανοητες απο τον κοσμο και οχι μονο λιγες εξυπνηστικες λεξουλες απο τον κυβερνητικο εκπροσωπο.
    Χρειαζεται να αποκαλυφθει η αγνοια και η ελλειψη προγραμματος. Χρειαζεται να εξηγηθει τι σημαινει επιστροφη στην δραχμη και εκτος ΕΕ.
    Και φυσικα καθε κατεργαρης απο οποιο κομμα και να προερχεται να πληρωσει ακριβα εφοσον αποδειχτει οτι παρανομησε.
    Χρειαζεται οραμα και αυτο να γινει κατανοητο. Χρειαζεται ο κοσμος να καταλαβει οτι καλλιτερα ισως λιγοτερη συνταξη αλλα αυτη ειναι 10 φορες υψηλοτερη απο τις χωρες προτυπο του Αλεξη.
    Πρεπει να καταλαβουμε οτι τα ψεμματα τελειωσαν. Η Ελλαδα πρεπει να ζησει με εξαγωγες (αρα επιστροφη σε παραδοσιακες αγορες), με επιχειρησεις νεας τεχνολογιας με εξωστρεφεια, με αξιοποιηση της δημοσιας περιουσιας , με εργασιακη ειρηνη την τουριστικη περιοδο , με περιορισμο της παρανομιας και της λαθρομεταναστευσης. Μια χωρα δημοσιων υπαλληλων δεν εχει μελλον. Θα πρεπει ο ΔΥ να εχει μισθο κατα μ.ο τα 2/3 του αντιστοιχου μισυου του ιδιωτικου τομεα. Οι δε συνταξεις να γινουν ανταποδωτικες και οχι να βλεπουμε εναν ΙΥ στην ανωτατη φορολογικη κατηγορια να πληρωνει εισφορες 10πλασιες απο τον ΔΥ και να εχει συνταξη το 1/2 η το 1/3 του ΔΥ.
    Να υπαρξουν κινητρα για νεες επιχειρησεις με εξαγωγικη δραστηριοτητα και οχι μονο καφετεριες η τσιπουραδικα. Θελει λοιπον επιστροφη στην καθημερινοτητα , περιορισμο των αδικιων και φυσικα σκληρη συμπεριφορα σε οσους επιορκουν, φοροδιαφευγουν και εισφοροδιαφευγουν.

  36. SkManos avatar
    SkManos 18/01/2014 01:42:10

    Με αφορμή το σχόλιο: "Τέλειωσε κούκλα μου η ΝΔ πάρτο χαμπάρι..."

    Τελείωσε η ΝΔ όπως τελείωσαν και όλα τα μεταπολιτευτικά κόμματα (ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μια παράταση έως την μεθεπόμενη εκλογική αναμέτρηση).
    Τελείωσαν διότι κοροϊδεψαν, εξαπάτησαν, έβλαψαν με τις πράξεις και κυρίως με τις παραλείψεις τους την Ελλάδα και κατ' επέκταση τους Έλληνες.

    Ναι ο λαός τους ψήφιζε, ο λαός τους έδωσε την δύναμη, ο λαός έκανε λάθη (εκ των αποτελεσμάτων), ο λαός τους τελειώνει σήμερα.

    Αυτή η παράταση που παίρνει ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως αναφέρθηκα παραπάνω, δεν οφείλεται σε τίποτα άλλο παρά στην έλλειψη ενός Δεξιού Πατριωτικού Ελληνικού Κόμματος, με σαφές Ελληνικό Εθνικό πρόγραμμα (Σχέδιο).

    Όπως στην ΝΔ αρέσει να αυτοαποκαλείται "δεξιά" έτσι και στον ΣΥΡΙΖΑ αρέσει το "αριστερά", στο ΠΑΣΟΚ το "κεντροαριστερά", στους ΑνΕλλ-ΠΚ το "λίγο απ' όλα", κ.ο.κ.
    Ποιά είναι η αλήθεια όμως; Εκ των αποτελεσμάτων των πράξεων και όχι των λόγων τους, μοιάζουν όλοι να υπηρετούν ένα ιδιότυπο νεοκομμουνιστικό γερμανοευρωπαϊκό καθεστώς. Σε αυτό έχουν παραδωθεί και κατά συνέπεια παραδίδουν και τη χώρα.

    Τα περί προσώπων (Σαμαράς, Καραμανλής, Βενζέλος, ΓΑΠ, Τσίπρας, κάποιος άλλος νέος,... ) δεν μπορούν πλέον να εμπεύσουν από μόνα τους τον λαό. Τα όποια πρόσωπα θα καλεστούν να εκπροσωπίσουν μια σαφή ιδεολογία, τέτοια που θα είναι από μόνη της ικανή να ενώσει το μεγάλο μέρος των Ελλήνων.

  37. Lolilop avatar
    Lolilop 18/01/2014 01:49:13

    Διέκρινα μια μικρή αναστάτωση;

    Η μήπως μου φάνηκε;

    • Ν. avatar
      Ν. @ Lolilop 18/01/2014 11:43:27

      Δεν σας φάνηκε αγαπητέ.ΟΛοι βλέπουν τον κρινο να έρχεται και να είναι και μυρωδατος,για αυτό αρπαζονται ΣΑμαρικοι με ΚΑραμανλικους ενώ στα μουλωχτα η Ντορα προωθεί τους απογόνους της,πιάνοντας πόρτα για την επόμενη ημέρα.Φυσικα όλοι μαζί προσέχουμε σαν τα ματιά μας τον ΒΑγγελη διότι εάν χαθεί,χανόμαστε.Οπως πολύ σωστά έγραψε ένας αρθρογράφος εδώ μέσα ο εν λόγω κύριος αντί να κάνει βόλτες σε γραφεία ανακριτων για διάφορες υποθέσεις του,κάνει βόλτες στο κονγκρεσο των ΗΠΑ.

  38. Μυρμιδών avatar
    Μυρμιδών 18/01/2014 18:34:27

    Εμείς πιστέψαμε στον Αντώνη Σαμαρά ως έσχατη εφεδρεία του Ελληνισμού.
    Απο την πρώτη στιγμή δώσαμε τον αγώνα υπέρ του με όλες μας τις δυνάμεις.
    Δεν θα υπεισέρθω σε λεπτομέρειες.
    Και σε όλα αυτά για τα οποία τον στηρίξαμε και πιστέψαμε σε αυτόν με όλη τη δύναμη μας αυτός έκανε τα εντελώς αντίθετα!!!
    1)Στη Λαθρομετανάστευση και το παραεμπόριο.
    2)Στην Οικονομία.
    3)Στις σχέσεις της Δεξιάς Εθνικής Παράταξης με τους διαπλεκόμενους νταβατζήδες και τα σάπια ΜΜΕ τους που αποτελούσαν το σύστημα καταδυνάστευσης του Ελληνικού Λαού από το ανθελληνικό και καταστροφικό ΠΑΣΟΚ.
    4)Στο σεβασμό της διάκρισης των εξουσιών, δικαστικής και εκτελεστικής και στην προσπάθεια εξυγίανσης των σάπιων θεσμών.
    5)Στην ασφάλεια, στην καταπολέμηση της τρομοκρατίας καθώς και στην εξιχνίαση των σάπιων μεθόδων της αριστερίστικης τακτικής να δολοφονούν όποιον δεν τους αρέσει.
    6)Στην λειτουργία της ίδιας της Δημοκρατίας και στο σεβασμό του Συντάγματος.
    7)Στην στοιχειώδη συμμετοχή της πολιτικής και οικονομικής ελίτ στη κρίση και το δράμα του ελληνικού λαού, για το οποίο αυτές ακριβώς είναι κατά κύριο λόγο υπεύθυνες.

    Και οφείλω να καταθέσω απο καρδιάς ότι ήμουν από τους πρώτους που είχα διακρίνει το σαρδόνιο χαμόγελο του πρωθυπουργού σε όλες τις μεγάλες στιγμές των στρατηγικών επιλογών του, τις οποίες κρατούσε κρυφές με τα Ζάππειο 1, 2, κλπ… με πομπώδεις δηλώσεις του στυλ θα επανακαταλάβουμε τις πόλεις μας, από την εποχή της ψήφισης του τελευταίου μνημονίου το Νοέμβρη του '12 και της αποθέωσης στο Μαξίμου του γιάννη ατετουνκόμπο....

    Σαν να μας έλεγε «κορόιδα είμαστε ένα με το ΠΑΣΟΚ»....

    Είναι το σαρδόνιο χαμόγελο που το καταμαρτυρά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.