#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/05/2010 17:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καλά, μόνο τόσο έπεσε στις δημοσκοπήσεις η ΝΔ; Πάλι καλά…



Στις 6 Μαΐου, με αφορμή τη διαγραφή της κ. Μπακογιάννη, ανεβάσαμε  ένα άρθρο με τίτλο «Έθεσε εαυτήν εκτός κόμματος…»

Εκεί, μεταξύ άλλων, σημειώναμε και τα παρακάτω: «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η κα. Μπακογιάννη παρέχοντας ψήφο εμπιστοσύνης στον κ. Παπανδρέου, επιχειρεί να βλάψει τη Ν.Δ. σε μια φάση που ο Αντώνης Σαμαράς με το «ΟΧΙ» στην υποδούλωση της χώρας στο ΔΝΤ, εξέφρασε το κοινό αίσθημα. Τα γνωστά διαπλεκόμενα ΜΜΕ θα επιχειρήσουν να μετατοπίσουν τη συζήτηση στα εσωτερικά της Ν.Δ. για να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη. Θα προσφέρουν στην κυρία άφθονο πολιτικό χρόνο. Στο παρασκήνιο, αλλά και στο προσκήνιο θα αρχίσουν να οργιάζουν τα σενάρια για τη διάσπαση της Ν.Δ. Οι πρώτες δημοσκοπήσεις για τις εφημερίδες της Κυριακής και την «Ανατροπή» της Δευτέρας , πρέπει να έχουν ήδη παραγγελθεί.  Η Ν.Δ. θα αρχίσει να …βουλιάζει στις δημοσκοπήσεις….»

Είναι  τόσο προβλέψιμοι, που ακόμα και εγώ, που είμαι άσχετος με τη …μελλοντολογία μπορώ  να προβλέψω τις επόμενες κινήσεις τους.

Θα παρακολουθήσατε  αυτό το promotional blitz  της κ. Μπακογιάννη, την εβδομάδα που πέρασε: MEGA, ΑΛΤΕΡ, ΣΚΑΙ , έχασα το μέτρημα! Αν αθροίσετε το χρόνο που αφιέρωσαν τα ΜΜΕ στην κ. Μπακογιάννη τις τελευταίες μέρες, θα  είναι περισσότερος απ’ αυτόν που διέθεσαν  στον κ. Σαμαρά, από τη μέρα που έγινε αρχηγός της Ν.Δ. Για να έχετε δηλαδή  το  μέτρο της σύγκρισης.

Σήμερα μαθαίνω ό,τι,  φίλια προς τη κ. Μπακογιάννη, μέσα προαναγγέλλουν για αύριο,  δημοσκοπήσεις που σημαίνουν το …τέλος της Ν.Δ.

«Καταρρέει  η Ν.Δ. του Σαμαρά  στο 18%», κραυγάζουν περιχαρείς, ως κύμβαλα αλαλάζοντα.

Παράλληλα, η αντικειμενικότατη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ του κ. Αλαφούζου μας λέει περιχαρής ότι τώρα που η Ντόρα έφυγε από τη ΝΔ ο λαός ρίχνει «μαύρο» στις μονοκομματικές κυβερνήσεις στο Βαρόμετρο της Public Issue για την «μετά ΔΝΤ» εποχή.

Για να είμαι ειλικρινής, τους βρίσκω γενναιόδωρους!  Περίμενα μονοψήφιο ποσοστό για τη ΝΔ!

Μάλιστα, πάνω στη χαρά τους,  διαπράττουν και μια γκάφα ολκής. Λένε, ότι ο κ. Παναγόπουλος της ALCO, που έχει κάνει τη σχετική σφυγμομέτρηση, διάκειται φιλικά προς τη ΝΔ.

Ε, και;  Έχουν σημασία τα αισθήματα του ερευνητή για την αντικειμενικότητα της έρευνας;

Εγώ νόμιζα ότι ακολουθούν αυστηρά επιστημονικά κριτήρια.

Μήπως κάνω λάθος;

Παρακολουθώ χρόνια τις δημοσκοπήσεις και τις θεωρώ εξαιρετικά χρήσιμα εργαλεία, ειδικά όταν λένε …δυσάρεστα πράγματα. Για αυτό και αξίζει να τις μελετάει κανείς.

Θυμάμαι, όμως, και την περιπαιχτική διάθεση ενός καθηγητή μου στην πολιτική επικοινωνία: «πες μου τις απαντήσεις, για να σου ετοιμάσω τις ερωτήσεις!»

Για να τελειώνουμε. Η Ν.Δ. βρίσκεται σε μια φάση εσωστρέφειας και  αναδιοργάνωσης. Στη φάση αυτή παρατηρείται πάντα αποσυσπείρωση της κομματικής της βάσης. Προέρχεται και από μια μεγάλη ήττα. Κανένας δεν είπε ότι η ανάκαμψη θα είναι εύκολη και γρήγορη. Θα πάρει χρόνο.  Δημιουργούνται, όμως, οι κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες που την ευνοούν.

Το έργο του Αντώνη Σαμαρά θα το κρίνουμε στις πρώτες δημοσκοπήσεις του Φθινοπώρου. Όταν θα έχει ολοκληρωθεί το Συνέδριο, θα έχει δημιουργήσει τη δική του ηγετική ομάδα, θα έχει διατυπώσει την πρόταση εξουσίας και η ΝΔ θα πάψει, με λίγα λόγια, να διακρίνεται για επικοινωνιακό αυτισμό.

Μέχρι τότε, καλόν είναι στη  Ν.Δ. να  μιλάνε λιγότερο, ει δυνατόν να μη γκρινιάζουν καθόλου,  να δουλεύουν περισσότερο και να  συγκεντρωθούν στη δουλειά τους.

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GreenHorses avatar
    GreenHorses 15/05/2010 17:26:08

    Νέο κόμμα δεν έβαλαν ακόμα;

    • Mar avatar
      Mar @ GreenHorses 16/05/2010 11:11:44

      Και τα δύο κόμματα έχουν πιάσει πάτο! Ο κόσμος κατάλαβε ότι τον δουλεύουν και δεν ξαναψηφίζει ΠΑΣΟΚ-ΝΔ!! Τέλος εποχής...

  2. yangoolas avatar
    yangoolas 15/05/2010 17:30:24

    από την δουλειά της ΑΓΕΤ πήρε τίποτα;

  3. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 15/05/2010 17:37:09

    Ε, καλά.

    Μην την πάμε κάτω από το 10% με την πρώτη, θα είναι πρόκληση.

    Σιγά σιγά, έχουμε και το πόπολο.

  4. Νίκος Πιερράκος avatar
    Νίκος Πιερράκος 15/05/2010 17:37:38

    Συγχαρητήρια για το άρθρο σου. Έχεις απόλυτα δίκαιο . Αυτό πρέπει να ακουστει ερύτερα.

  5. πολίτης avatar
    πολίτης 15/05/2010 17:48:11

    Και η ΝΔ παιδιά τί κάνει; Έχει παραγγείλει καμία δημοσκόπηση, να μάθουμε τις πραγματικές τάσεις; Δεν θα διαφωνούσα με τα παραπάνω, η ΝΔ θέλει το χρόνο της, αλλά δυστυχώς δεν έχει. Η Ελλάδα βουλιάζει, δεν έχετε δικαιωμα να την αφήνετε στα χέρια τους επειδή χρειάζεστε χρόνο να αναδιοργανωθείτε.

  6. anonymous avatar
    anonymous 15/05/2010 17:48:46

    Μα φιλε μου σήμερα διαρρέει στα μέσα ότι ο πόλεμος που υφίσταται ο Άρης ο Σπηλιωτόπουλος εκπορεύεται από τον κόκκινο Πάνο.
    Αυτός ο τύπος με τη μπριγιαντίνη στο μαλλί δεν έμαθε ακόμη ότι ο δίκαιος ή άδικος εξευτελισμός στελεχών του κόμματος επιδρά αρνητικά και στην εικόνα του κόμματος;
    Επιπλέον εγώ γιατί να ασχοληθώ με ένα τέτοιο κόμμα όταν ξέρω ότι κάποια στιγμή θα με ξεφτιλίσουν με τον πιο χυδαίο τρόπο οι ίδιοι οι ομόσταυλοί μου; Γιατί συντρόφους και συναγωνιστές δε μπορείς να τους πεις αυτούς.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ anonymous 15/05/2010 18:38:20

      Συμφωνώ και επαυξάνω!

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ anonymous 15/05/2010 18:44:30

      αν είναι αληθεια όσα ακούγονται για τον κύριο Σπηλιωτόπουλο,
      πολύ καλά κάνει ο ομόσταυλός του και τον ξεφτιλίζει.

      • anonymous avatar
        anonymous @ vardarskian 15/05/2010 21:25:39

        Σε αυτή την περίπτωση τον καλείς και του λες να εξαφανιστεί γιατί θα τον τελειώσεις.
        Δεν τον εξευτελίζεις και μετά να βγαίνει και να λέει ότι ναι τα τιμολόγια είναι όλα σωστά όμως δεν είναι δικά μου έξοδα αλλά του υπουργείου και καλύπτουν έξοδα της καμπάνιας για τον τουρισμό

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ vardarskian 16/05/2010 10:11:05

        αυτό πιάνει σε άτομα σαν τον Τσοχατζόπουλο. Πράγματι εξαφανίστηκε για να απολαύσει τα (κλεμμένα) δισεκατομμύρια. Το δικό μας όμως βλαστάρι δεν χόρτασε. Τι να σου κάνουν τα φτηνιάρικα τζακούζια!

  7. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 15/05/2010 17:54:39

    Ένα καθαρό ιδεολογικά κόμμα, με αξιόπιστο λόγο, με άτομα που μπορούν να επανακτήσουν την εμπιστοσύνη του πολίτη λόγω της καθαρής τους πορείας και της αποδοχής τους από την κοινωνία πρέπει να γίνει πλέον η Ν.Δ. Πρέπει να ξέρει ο πολίτης ποιον, τι και γιατί ψηφίζει! Να μην υπάρχουν σκιές, να μην υπάρχουν αμφιβολίες! Δύσκολος, πολύ δύσκολος αγώνας αλλά όχι απέλπιδος! Ένα ένα από τα βαρίδια που θα αποχωρούν ένα ένα θα έρχονται και τα επιχειρήματα για εμάς που θα πείσουν τον κόσμο! Και ο κόσμος έχει ανάγκη να πεισθεί,έχει ανάγκη να ελπίσει, έχει όμως και φόβο... Πολλές φορές ονειρεύομαι τη στιγμή που θα αλλάξει αυτό που ζούμε! Ονειρεύομαι τη δικαίωση... Εμείς οι απλοί νεοδημοκράτες ονειρευόμαστε όχι την εξουσία αλλά τη δικαίωση!!!

    • tzager avatar
      tzager @ ΣΟΦΙΑ 15/05/2010 19:19:46

      Με ποιόν κυρία μου με το Μαρκόπουλο, τον Πανάρα, τον Ζαγορίτη, το Μιχαλολιάκο και τη Πιπιλή..;

      Αυτή η ΝΔ είναι η δικαίωση που ονειρεύεσαι;

      Και για να μη το ξεχάσω, ο grande Αβραμό που έχει χωθεί..;

      Οι δημοσκοπήσεις δε μεταφέρουν πλαστή εικόνα και το ξέρετε. Ο κόσμος το μόνο που δε περιμένει να τον σώσει είναι η ΝΔ και ο Σαμαράς και γι'αυτό μερίδιο ευθύνης φέρει ο ίδιος ο Σαμαράς με τις επιλογές του σε πρόσωπα και πολιτικές προτάσεις.

      Τίποτα καινούργιο, τίποτα καινοτόμο, τίποτα ριζοσπαστικό. Μόνο φόβος και άρνηση. Εύγε!

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ tzager 16/05/2010 11:45:29

        Oι δημοσκοπήσεις δεν είναι αξιόπιστες λόγω του πρωτοφανούς ποσοστού ανάποφάσιστων που δείχνουν.
        Είναι μάλλον απίθανο αυτοί να επιστρέψουν στον ΓΚΑΠ λόγω της αλλοπρόσαλης πολτικής του. Το σύνθημα ΠΡΩΤΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ, ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ την προσδιορίζει απόλυτα.
        Αυτό πουν κάνει εντύπωση είναι η αβυσσώδης πτώση του ΠΑΣΟΚ μόλις επτά μήνες από την μεγάλη του εκλογική του νίκη.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ tzager 16/05/2010 18:57:54

        Πάντως αγαπητέ,
        1) σήμερα το πρωϊ που πήγα να πάρω ε/φ, ογείτονάς μου πασόκος από κούνια , εκτός του ότι ήταν πυρ και μανία με τον γιωργάκη σας λέγοντας ότι πρέπει να φύγουν, στο τέλος μου είπε "τουλάχιστον οι προηγούμενοι μας είπαν την αλήθεια"....
        2)ό,τι και να κάνει η Μητσοτάκη δεν πρόκειται να έχει απήχηση στην κοινωνία.Δεν περιμένει ο κόσμος (που δεν ξέρει από πού του έρχεται τί) ότι η Ντόρα με τις οικιακές συσκευές Ζήμενς θα τον σώσει και
        3) αν ήταν δημοσκοπήσεις σαν κι αυτές που στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ, έφερναν πρώτη και καλύτερη την Ντόρα ή το πολύ-πολύ "θρίλερ η εκλογή" τότε σ΄αφήνω στον ύπνο σου.....Ονειρα γλυκά.
        Τέλος, άκου κι αυτό: Ο Καραμανλής θα δώσει συνέντευξη και ορισμένοι θα αρχίσουν να ιδρώνουν. Ενθεν κακείθεν. Αυτό είναι καρατσεκαρισμένο.....

  8. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 15/05/2010 17:57:11

    Ετσι τον πλασάρουν τον κυριούλη .Γιά δεξιό. Φαντάζομαι σε επόμενό του πόνημα,(μετά το αλήστου μνήμης περί Libido)να περιλάβει και ερώτηση γιά τις προτιμημένες ...'στάσεις' οπαδών,ανά κόμμα.Προσωπικά,προτιμώ την σώφρονα και υγιή στάση ζωής.
    Οσο γιά τα νούμερα,τι να πώ;;;;Οτι θέλει ο λαός και Κυριακή κοντή γιορτή !!! Je ne suis pas le cuisinier.

  9. lewnidas avatar
    lewnidas 15/05/2010 18:17:04

    ρε φακτορα αν την εριχναν απο τωρα κατω απο 10% οταν θα φυγει ο αρης ποσο θα πηγαινε ? 5%. παλι καλα που βρεθηκαμε εδω γιατι αυτοι σε λιγο θα μας εδιναν σαν στατιστικο σφαλμα

    • tzager avatar
      tzager @ lewnidas 15/05/2010 19:35:34

      Όταν φύγει το πρωτοπαλίκαρο από την Εύβοια και ο 'κόκκινος Μάης' θα πέσει κάτω απ'το όριο του 3% δηλαδή ρε lewnida..;

      Οι μετριοπαθείς πολίτες μεσαίου εισοδήματος δεν εμπιστεύονται τη ΝΔ σαν εναλλακτική πρόταση εξόδου απ'τη κρίση και αυτό σε συντριπτικά ποσοστά.

      Αν νομίζεις ο,τι οι πολίτες-ψηφοφόροι σ'αυτή τη χώρα είναι μόνο 800000 είσαι γελασμένος.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ tzager 16/05/2010 19:01:49

        Εδώ τζάγκερ εμπιστεύθηκαν έναν πολίτη της Μινεσότα για να κάνει περήφανη την Ελλάδα και τους Ελληνες......

  10. κυρος avatar
    κυρος 15/05/2010 18:21:31

    Αχ να δώ το ΛΑΟΣ με 10% τουλάχιστον να καταλάβω το μέγεθος του!!!!
    Σαν εκείνο του Τσιπρα με το 18%, η του Τρεμουλόπουλου με το 8%!
    Για να καταλάβουμε ότι θα πάνε, επιτέλους, κατα διαόλου τα τσιράκια!

    • anonymous avatar
      anonymous @ κυρος 15/05/2010 21:10:56

      Δεν ξέρω αν το ΛΑΟΣ κρατάει τις δυνάμεις του. Εγώ το ψήφισα και το 2004 και το 2007 και τώρα. Όμως δε θα το ξαναψηφίσω.
      Οι λόγοι:
      1) Αποδείχτηκε λαγός του Μητσοτάκη
      2) Δεν αντέδρασε στο μεταναστευτικό
      3) Ψήφισε υπέρ του ΔΝΤ.

      Εμείς οι δεξιοί που το ψηφίσαμε δε γουστάραμε τη βρώμα της ΝΔ. Η βρώμα της ΝΔ δεν έχει φύγει ακόμη αλλά και το ΛΑΟΣ δεν είναι δεξιό κόμμα. Οπότε πάμε γι άλλα.

  11. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 15/05/2010 18:35:39

    Ας το ξαναγράψω: Κάνω αναφορά στις επερχόμενες κυβερνήσεις γκρουπούσκουλων από την εκλογή του Κώστα Καραμανλή το 2004, όταν δήλωσε ο Επίτιμος, ότι "Ο νέος Πρωθυπουργός θα περάσει δια πυρός και σιδήρου". Αυτός ήξερε πολύ καλά που πάει η δουλειά, διότι είναι μαγκιόρος, αλλά εξαπάτησε την κορούλα του, για να μπορέσει να την βάλει στο τρόκολο, με τα παραμύθια ότι θα φροντίσει να της παραδώσει το κόμμα ατόφιο.
    Γι αυτό κυκλοφορούν οι αλεπούδες χωρίς ουρά. Παρά την αξεπέραστο πονηρία του, δεν είχε πετύχει να ψυχολογήσει σωστά τον Καραμανλή τον γέρο. Αν το πετύχαινε, θα ήταν σε θέση να αξιολογήσει, ότι ο ανεψιός θα έσπαγε μια μέρα των ημερών τα συμπεφωνημένα, ώστε να γίνει στην συνέχεια τηλεφωνικός αποδέκτης των παραινέσεων για παθητικό σεξ από την εξοργισμένη.
    Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή δεν έκανε λόγο για κόμμα, αλλά για "χώρο". Η καρέκλα περνάει μέσα από συνεργασία με "ρεύματα" και ξιπασμένους εισοδιστές-σφήνες στα ρετιρέ.

    Ο Αντώνης Σαμαράς έχει προσωποπαγή αντίληψη. Αυτή είναι ότι χειρότερο υπάρχει για ένα επίδοξο ηγέτη, για πολλούς λόγους. Πρώτον τα πρόβατα θα πάνε αλλού. Δεύτερον ένας ηγέτης χωρίς ισχυρό και ουσιαστικό επιτελείο - και σε αυτόν τον όρο δεν χωράει ο κάθε συρφετός κολαούζων - αλλά και χωρίς οργανικά σφυκτοδεμένο κορμό υποστηρικτών, καταντάει θέλει δεν θέλει έρμαιο των καταστάσεων.
    Όσοι χαμπαριάζουμε από βέσπα, δεν περιμένουμε να τον εκτιμήσουμε την κρίσιμη ώρα, αλλά από τον τρόπο που αυτός εδώ και τώρα οικοδομεί μηχανισμό. Έχει δίπλα του ικανούς ανθρώπους. Ας απελευθερώσει το δυναμισμό τους, διότι δεν είναι οι εκλογικοί μηχανισμοί αυτοί που μπορούν να τον επιβάλουν.
    Κάποιος που έχει με το μέρος του το 3% των Ελλήνων, δεν είναι σε θέση να αλλάξει μόνο αυτόν τον τόπο, αλλά και το όλο σύστημα των ΗΠΑ και της Ρωσίας. Κάθε συζήτηση για ποσοστά αγόμενης και φερόμενης μάζας είναι πολιτικάντικη και αποπροσανατολιστική.

  12. Σούλα avatar
    Σούλα 15/05/2010 18:37:56

    Καλά κρασά κύριε κυρο και καλά στέφανα..

  13. Σούλα avatar
    Σούλα 15/05/2010 18:41:22

    Χάνουμε το δάσος.

    Ισως το άρθρο του κ. Αδεξιου δεξιου είναι σοβαρή πολιτική ανάλυση, ή ίσως ειρωνικό άρθρο.

    Και λοιπόν;

    Το αποτέλεσμα είναι αυτό που (δυστυχώς) είναι.

    Αυτοί που μας κυβερνούν(?) όπως και οι όμοιοι τους προηγούμενοι, είναι ανίκανοι ή ικανοί "τοποθετημένοι";

    Και εάν είναι ικανοί (αλλά σε ειδική αποστολή) πως κατάφεραν να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις να τους επιλέξουμε;
    Που είμαστε τότε και με ποιά κριτήρια επιλέξαμε;

    Εάν είναι ανίκανοι (θεωρώ αυτό είναι ακόμη πιο επικίνδυνο) τι κάνουμε τώρα για να διορθώσουμε τα δικά μας λάθη;

    Ξέρω. Αυτούς είχαμε, απο αυτούς έπρεπε να διαλέξουμε.

    Πλησιάζουν εκλογές. (Δημοτικές ή ίσως και άλλες.)
    Για σκεφτείτε τι θα πάθουν εάν όταν ανοίξουν οι κάλπες δεν υπάρχει ούτε ενα ψηφοδέλτιο στο οποίο να αναφέρεται έστω και ένα όνομα απο όσους έχουν "πολιτευτεί" μέχρι σήμερα.

    Δεν μπορεί, όλο και κάποιοι νεώτεροι θα εμφανιστούν. Αλλά και αυτό να μη συμβεί, ελπίζω οτι θα υπάρχουν και τα λευκά.

    Κατανοώ τη δυσκολία εφαρμογής αυτής της πρότασης, όπως διαβλέπω και τις προσπάθειες εκτόνωσης της αγανάκτησης που θα γίνουν μέχρι τις εκλογές. Όλο και κάποιον θα βρούνε να του φορτώσουν όλες τις αμαρτίες και πιθανόν να τον φυλακίσουν.

    Για σκεφτείτε όμως ότι φταίνε εξ ίσου όλοι. Διότι συμετείχαν, ή ήξεραν και δεν μίλησαν, ή δεν κατάλαβαν τίποτα, οπότε αυτοί οι τελευταίοι να ξαναεκλεγούν αφου δεν καταλαβαίνουν;

    Φυσικά το ίδιο μπορεί να γίνει και με τα ΜΜΕ.
    Εάν κλείνουμε την τηλεόραση μόλις αντιληφθούμε τις προθέσεις των καθοδηγητών, εάν δεν αγοράζουμε τα έντυπα τους όταν δεν είμαστε βέβαιοι εάν μας ενημερώνουν ή μας καθοδηγούν; τότε θα τους στερήσουμε όποια δύναμη αντλούν απο τις υψηλές τηλεθεάσεις και τις μεγάλες κυκλοφορίες, με φυσικό αποτέλεσμα να ελαφρύνουμε απο πιέσεις και τους επόμενους κυβερνήτες μας.

    Σαν αρχή λοιπόν, σας παρακαλώ μαζί με τα σχόλια, "ρίξτε ιδέες στο τραπέζϊ" γιατί μία είναι η ανάγκη τώρα.
    ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΜΕ.

  14. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 15/05/2010 19:12:36

    @ Νικος Πιερρακος at 19:37: Ενταξει, να ακουστει ευρυτερα το αρθρο του Αδεξιου Δεξιου, αλλά πως? Πεστε μας τον τροπο.

  15. blue nile avatar
    blue nile 15/05/2010 19:16:06

    Σήμερα το πρωί συνάντησα στο δρόμο έναν παλιό συμμαθητή και γείτονα και ασχοληθήκαμε λίγο μιλώντας στο όρθιο με τη σημερινή κατάσταση.
    Μ'έπιασε θλίψη...ο συμμαθητής μου γιατρός και πρώην φανατικός νεοδημοκράτης ξαφνικά μου εμφανίστηκε λαύρος υποστηρικτής του ΔΝΤ θιασώτης του ΓΑΠ και φανατισμένα πολέμιος της κυβέρνησης ΚΚ. Προσπαθούσα να του πω για την συνυπευθυνότητα και των δύο κομμάτων εξουσίας, για τη ληστρική οκταετία 81-89, για την επί Σημίτη κατασπάραξη των κοινοτικών κονδυλίων που προορίζονταν για τη σύγκλιση και κατέληξαν καγιέν βίλες και κότερα και άλλα πολλά αλλά το αποτέλεσμα μηδαμινό. Εκτελεστικό απόσπασμα ο Καραμανλής και άλλοι τρεις χιλιάδες που διπλασίασαν το έλλειμα ενώ για τον ΓΑΠ έπαινοι και επιδοκιμασία παρόλο που παραδέχτηκε ότι καθυστέρησε στη λήψη μέτρων.
    Για το φίλο μου η οικονομική ελίτ της χώρας είναι σκάρτη και μόνο με το ΔΝΤ θα γίνει σωστότερη ενώ θα είναι εφικτή η συνολικότερη εξυγείανση της οικονομίας. Στις παρατηρήσεις μου ότι όπου πήγε το ΔΝΤ πέρα από τα δυσβάστακτα μέτρα που επέβαλε υποθήκευσε το μέλλον των αντίστοιχων χωρών απάντησε ότι το ΔΝΤ είναι απλά ένας πιστωτικός οργανισμός που δεν πρέπει να τον δαιμονοποιούμε όπως κάνει το ΚΚΕ ή ο Σαμαράς που πρέπει και αυτός να περάσει από εκτελεστικό απόσπασμα για το ΟΧΙ πο τόλμησε να ξεστομίσει.
    Ήταν τέτοιο το μένος του που πράγματι προβληματίστηκα προσπαθώντας να ερμηνεύσω το σκεπτικό του. Παρεπιμπτόντως δεν είναι και ο μόνος από τον κύκλο μου που αλλαξοπίστησε και εμφανίζεται ως θιασώτης του Γιώργου. Υπάρχουν και άλλοι δύο τουλάχιστον μονο που αυτοί διάλεξαν να εκφραστούν με πιο ήπιο τρόπο.
    Όταν αναζήτησα κοινές τους συνισταμένες η αλήθεια αποκαλύφτηκε μονομιάς. Κια οι τρεις τους ανήκουν σε εκείνο το παραδοσιακό άκρατα φιλοαμερικανικό κομμάτι της δεξιάς που τώρα μάλλον ενστερνίζονται απόλυτα τις επιταγές της νέας τάξης και το μέλλον που επιφυλάσει στη χώρα μας. Εκεί κάπου θυμήθηκα την επιστολή προς Παπαχελά για τον ΚΚ που δημισιεύτηκε και εδώ (νομίζω του Προφήτη ήταν) και το γλυκό έδεσε.
    Κάποιοι δεν ξεχνούν και δεν συγχωρούν όποιους πήγαν κόντρα στη συμμορία των γιάνκηδων...θα εναντιωθούν δε με όλη τους τη δύναμη στη γραμμή Σαμαρά και προσπαθούν με κάθε τρόπο να τον υποσκάψουν από τώρα.
    Τέλος πάντων αυτή η στάση γίνεται κατανοητή όταν επιλέγεται από αντιπροσώπους του εκδοτικοικονομικού κατεστημένου αλλά από πολίτες που τους θεωρούσα και σκεπτόμενους δεν το περίμενα...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ blue nile 15/05/2010 19:44:34

      Σας ειχα προειδοποιησει πολλες φορες οτι θα υπαρξει ροη απο τη ΝΔ προς το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ αστικων και φιλελευθερων στρωματων.Μπορειτε να τα βριζετε οσο θελετε ως φιλοαμερικανικα ή οτι αλλο.
      Η ουσια ειναι οτι η ΝΔ για δεκαετιες ειχε χτισει μια ταυτοτητα.
      Εαν απαρνηθει τη ταυτοτητα της ανθρωποι που δε βασιζονται σε ταμπελες αλλα στην ουσια θα την αναζητησουν αλλου.
      Ο Σαμαρας εχει ελαχιστο καιρο να ισορροπησει τις τασεις αυτες.
      Η θεση της ΝΔ δεν ειναι με την αριστερα.Αν παει εκει απλως θα πεσει και αλλο.

    • tzager avatar
      tzager @ blue nile 15/05/2010 19:48:24

      Να περιμένεις ο,τι θα ακούσεις κι άλλους φίλους σου να σου λένε το ίδιο γιατί αν νόμιζες ο,τι με ένα Όχι ξεπλένονται αμαρτίες ετών ήσουν αφελής.

      Αυτοί οι φίλοι σου και πολλοί ακόμα Νεοδημοκράτες αισθάνονται ο,τι η κρίση είναι πράγματι μία ευκαιρία για να αλλάξουμε όσα περισσότερα κακώς κείμενα μπορούμε το ταχύτερο δυνατό. Αν και καθυστερημένα η κυβέρνηση κάνει πράγματα στη σωστή κατεύθυνση σε πολλούς τομείς. Θα δείξει.

      Λίγη αισιοδοξία δε βλάπτει.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ blue nile 15/05/2010 20:13:57

      Ο άνθρωπος αυτός ενδιαφέρεται μόνο για την αξασφάλισή του. Τέτοιοι υπάρχουν πάρα πολλοί και αποτελούν την κοινωνικά αδρανή μάζα. Σε μια φάση που όλα αλλάζουν σφοδρά στον κατήφορο της χειροτέρευσης και της άγαρμπης αναπροσαρμογής, προφανώς θα χρειαστεί να κάνει την εμπειρία, ότι δεν υπάρχει εξ ορισμού εξασφάλιση. Μέχρι τότε θα περάσει από αρκετά κοτέτσια, μέχρι να επέλθει η επίγνωση ότι οι ο κόκορας κοιμάται με τις κότες για να κάνουν αυτές αυγά. Και το χειρότερο: Μετά την εποχή της ομελέτας ακολουθεί η εποχή της κοτόσουπας.

    • anonymous avatar
      anonymous @ blue nile 15/05/2010 21:22:30

      Αγαπητέ blue nile

      στα σχόλια εδώ και για κάμποσους μήνες λέμε ότι πλέον η οριζόντια ιδεολογική διαστρωμάτωση σε δεξιά και αριστερά είναι ξεπερασμένη.
      Υπάρχει ένας κάθετος διαχωρισμός σε ανθρώπους που πιστεύουν στην παγκοσμιοποίηση και το νεοταξισμό και σε ανθρώπους που πιστεύουν στα κράτη έθνη.

      Μπορεί λοιπόν να είσαι δεξιός, σοσιαλιστής ή αριστερός και να πιστεύεις στην παγκοσμιοποίηση και μπορεί επίσης να είσαι δεξιός, σοσιαλιστής ή αριστερός και να πιστεύεις στο έθνος κράτος.
      Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι τα κομμάτια και τα κόμματα γίνονται από τρία που είχαμε μέχρι σήμερα έξι. Στην αριστερά αυτό είναι ξεκάθαρο. Το ΚΚΕ δεν πιστεύει στην παγκοσμιοποίηση (πιστεύει στο διεθνισμό αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο) ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ πιστεύει.

      Η δεξιά είναι επίσης διασπασμένη αλλά ο Καρατζαφέρης είναι xxxxx. Ενώ καταφέρεται λεκτικά κατά της παγκοσμιοποίησης στην ουσία τη στηρίζει.

  16. Χρήστος avatar
    Χρήστος 15/05/2010 19:32:16

    μη βιαζεσαι. 6 μήνες μέτα τις εκλογές του 2007, το πασοκ ειχε 22% παρόλο που ήταν ήδη 3 χρόνια αντιπολίτευση, και ο συριζα 19%. και σε ενάμιση χρονο πήρε τις εκλογές. ακόμα υπάρχει πίστωση χρόνου στο γαπ. απλά το πολιτικό κεφάλαιο του γαπ εξαντλειται πολυ γρήγορα λόγω των συνθηκών και της κραυγαλέας ανικανότητας του. η ψαλίδα θα αρχίσει να κλεινει από το σεπτεμβρη και μεχρι το τελος του 2011 η νδ θα ειναι πρώτο κομμα.

  17. κοινή λογική avatar
    κοινή λογική 15/05/2010 19:36:22

    είναι εξαιρετικά εύκολο να (κατα)κρίνονται οι δημοσκοπήσεις που δεν συμφέρουν ! είναι επίσης εύκολο να κατακρίνεται η εταιρεία δημοσκοπήσεων ή το Μέσο που την έχει παραγγείλει. Όμως γιατί ουδέν ελέχθη για τις λοιπές "δεξιές" εταιρείες που έδιναν το 2009 4% μονάδες διαφορά μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ (ακόμα και την παραμονή-Σάββατο- των εκλογών)? γιατί κανείς δεν δημοσιεύει τον πίνακα με τις exit poll και λοιπές προεκλογικές προβλέψεις διαχρονικά εντός τετραετίας (για όποιον γνωρίζει στοιχειωδώς στατιστική, κατανοεί τη χρησιμότητα και αξιοπιστία των χρονοσειρών) όλων των εταιρειών που κάνουν πολιτικές έρευνες? ε, γιατί?
    όσοι πιστεύουν ότι το 18% αδικεί τη ΝΔ, κοιμούνται βαθιά. Διότι τι ακριβώς έκανε η ΝΔ από τις 29/11 που να δικαιολογεί καλύτερο ποσοστό? πότε βγήκε με κινήσεις τέτοιες που κινητοποιούν τα media? η καραμελίτσα "δεν μας παίζουν, δεν παίζουν το Σαμαρά, παίζουν μόνο τη Ντόρα" ούτε πείθει τους ψηφοφόρους, ούτε αποτελεί σοβαρό τεκμήριο που καλύπτει την επικοινωνιακή ανεπάρκεια της ΝΔ. Την ίδια καραμέλα είχε και ο Καραμανλής και είδαμε τα αποτελέσματα. Οπότε αντί να γλύφεις τα media ή να τα βρίζεις που δήθεν δεν σε παίζουν, αγαπημένη ΝΔ, θέσε σοβαρή agenda, Σαμαρά βγες στους δρόμους με τον κόσμο, κόψε τα διαγγέλματα μόνο στη Βουλή, αντί να στέλνεις εκπροσώπου να μιλάνε στα πάνελ. πήγαινε εσύ. μπορείς και τους μπαίνεις και στο μάτι. κι άσε τα περί δήθεν ένας ολόκληρος αρχηγός δεν θα συνομιλήσει σε πάνελ με βουλευτές ή υπουργούς και τον Κουναλάκη. Βγες να τους σπάσεις τον τσαμπουκά. Βγες να τους πεις στα μούτρα ότι δε μασάς, κι εκπροσωπείς εσύ τοΝΔκράτη ψηφοφόρο. Βγες αν τολμάς. Βγες για να καταλάβουμε ότι έχεις κατανοήσεις πως η ΝΔ είναι Κόμμα εξουσίας και όχι κομματάκι του 3-5% απολύτως εσωστρεφές και αυτοκαταστροφικό. Βγες και σβήσε τη κάθε Ντόρα από τον τηλεοπτικό χάρτη, γιατί μόλις βγεις, εσένα θα παίζουν τα κανάλια, αναπόφευκτα!
    Και κάτι τελευταίο, η αναμονή μέχρι το Συνέδριο δεν ενδιαφέρει το ΝΔκράτη, όπως δεν τον ενδιέφεραν και οι εκλογές προέδρου ΟΝΝΕΔ. πάρτε το χαμπάρι επιτέλους στον μικροπολιτικό μικρόκοσμό σας. Το Συνέδριο θα γίνει τον Ιούνιο, δηλ. 7 μήνες μετά την εκλογή Σαμαρά. Μέχρι τότε, και ήδη τώρα, ο ΝΔκράτης νιώθει μόνος στην εθνική προδοσία και την κλοπή που διαπράττει καθημερινά ο ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚ. Υπάρχει περίπτωση να τον κινητοποιήσεις 7 μήνες μετά και να τον πείσεις να γίνει ομάδα μαζί σου όταν είσαι αόρατος και σιωπηλός 7 μήνες, διατηρώντας στη Ρηγίλλης όλους όσους οργάνωσαν την ηττα των 11 μονάδων και ανοίγοντας την πόρτα σε "φίλους" από την Καλαμάτα και την Άνοιξη που δεν έχουν συναίσθηση ότι η Ρηγίλλης ΔΕΝ είναι παιδική χαρά για αγορίστικο χαβαλέ, ούτε μαγαζάκι ΕΒΓΑ, αλλά Κόμμα εξουσίας? Η απάντηση είναι ΟΧΙ, είτε το πουν οι δημοσκοπήσεις, είτε όχι. Γιατί το λέει η κοινή λογική όλων όσων αρνούνται να φορέσουν παρωπίδες και να αυτοϊκανοποιούνται επειδή ο Τάσος του επιτρέπει να παρκάρουν μπροστά στο κτίριο της Ρηγίλλης χωρίς να βάζουν κουπόνι στάθμευσης

  18. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 15/05/2010 19:36:52

    Στην προσπάθεια συγκρότησης επιτελείου δε θα ήταν άσχημη ιδέα να γίνει κρούση στο Χαραλαμπίδη, του οποίου οι προβλέψεις επιβεβαιώθηκαν. Επειδή έχει μελετήσει την κατάσταση που σήμερα ζούμε ήδη από το 1996 ίσως είναι ένας από αυτούς οι οποίοι μπορούν να δώσουν και προτάσεις για λύση.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Bodinus1576 15/05/2010 19:48:05

      Δεν ερχεται ουτε με σφαιρες.Ηδη το 1990 ειχε χαρακτηρισει το Σαμαρα νεοθνικοφρονα χλευαστικα.
      Εκεινο που δεν κατανοειται ειναι οτι το ΠΑΣΟΚ εχει παραταξιακη συνειδηση.Και αυτοι που φευγουν ή διαγραφονται παραμενουν εκει γυρω και κυριως δεν αλληλοκατηγορουνται και παντως ποτε δεν προκειται να ελθουν στη ΝΔ.

      • tzager avatar
        tzager @ ψυχραιμια 15/05/2010 19:55:21

        Γιατί άδικο είχε..;

        Τη ΝΔ ξέχνα τη. Οι κεντρογενείς και μετριπαθέστεροι πασόκοι θα ξαναψηφίσουν ξανά ΠαΣοΚ, οι αριστερόστροφοι πασόκοι Αριστερά και οι κεντρογενείς μετριοπαθείς νεοδημοκράτες ή ΠαΣοΚ ή κάτι άλλο.

        Οι περιφερειακές εκλογές θα είναι κόλαφος για τη πάλαι ποτέ μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη.

      • Bodinus1576 avatar
        Bodinus1576 @ ψυχραιμια 15/05/2010 19:57:10

        Τότε ήταν τότε. Όπως είμαι σίγουρος ότι πολλοί Νεοδημοκράτες που είχαν χαρακτηρίσει το Σαμαρά προδότη το 1990, στριμώχτηκαν και περίμεναν υπομονετικά για να τον αναδείξουν αρχηγό στις 29.11.09 και καλά κάναν. Οι καιροί δεν μας δίνουν την πολυτέλεια να υψώνουμε διαχωριστικές γραμμές στον πατριωτικό χώρο και βλέποντας την εκτίμηση του Χαραλαμπίδη να την χαρακτηρίζει τέτοια ακρίβεια (χρονολογίες και συγκεκριμένη αναφορά σε γερμανική και τουρκική κηδεμονία) μία προσέγγιση αξίζει τον κόπο, ας είναι υπό μορφή ανταλλαγής απόψεων. Φαντάζομαι ότι και ο ίδιος ο Χαραλαμπίδης θα έχει αλλάξει γνώμη για πολλά και για το ΠΑΣΟΚ. Όπως και να' χει μου ήρθε σαν ιδέα και σκέφτηκα να το γράψω.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 15/05/2010 20:03:07

        Ανθρωπε μου ποτε θα ξυπνησουμε;Ο Χαραλαμπιδης οπως ολοι οι πασοκοι θεωρει τη ΝΔ αντιδραστικο κομμα,επαρατη δεξια και αυτο δεν αλλαζει.
        Αυτη τη στιγμη ειναι αποβλητος απο το ΠΑΣΟΚ καθως το ΠΑΣΟΚ και η κοινωνια στρεφεται προς τα δεξια αλλα στη ΝΔ δεν ερχεται.
        Τελικα η ανικανοτητα της ΝΔ ειναι τοσο μεγαλη που θα εκμεταλλευθει το ΠΑΣΟΚ ακομη και τη κοινωνικη στροφη προς τα δεξια γιατι ξαφνικα ηλθε σε μερικους η ιδεα να το παιξουν αριστεροι κατι για το οποιο δεν εχουν καμμια προδιαγραφη.

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ Bodinus1576 15/05/2010 20:13:50

      Η στροφή προς τα αριστερά δοκιμάστηκε το 2004-09 και απονεύρωσε ιδεολογικά το κόμμα. Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι αστείο να το παίξει αριστερά η ΝΔ. Μην κολλάμε στο πρόσωπο τότε, αλλά στη σκέψη, που ανέπτυξε για το συγκεκριμένο θέμα . Ας μελετήσουμε τί είχε διαβάσει και δει ο χαραλαμπίδης, για να καταλάβουμε καλύτερα την κατάσταση. Και δεν το θεωρώ ντροπή ούτε λαικίστικη στροφή προς τα αριστερά να ζητηθεί απλώς η γνώμη ενός ανθρώπου, που ναι μεν έχει τα στραβά του Πασόκου, αλλά εν πάσει περιπτώσει διέγνωσε σωστά κάποια πράγματα, όταν εμείς δεν μπορούσαμε να τα δούμε- μιλάω για μένα- και προβληματίστηκε σε ανύποπτο χρόνο. Είναι ένα feed-back που θα βοηθήσει στην αναζήτηση λύσης.

  19. nbechr avatar
    nbechr 15/05/2010 20:17:58

    Εκτιμώ σαν το πλέον σημαντικό εύρημα των δημοσκοπήσεων την σοβαρή πτώση τού δίπολου εξουσίας .
    Ο απλός πολίτης ακουμπά τα όρια των ανοχών του και θα τα εχει ξεπεράσει στίς αρχές τού νέου χρόνου.
    Τα πολικά πρόσωπα δεν πείθουν γιατί πίσω τους δεν υπάρχει ούτε ενας πού να αφουγκράζεται την αγωνία των πολιτών . Το Θολό τοπίο , με καπιταλιστές τεχνοκράτες να στηρίζουν ΓΑΠ , παραδοσιακούς Μαρξιστές να στηρίζουν Σαμαρά και την παραδοσιακή Δεξιά να ψάχνεται , δεν παρέχει εμπιστοσύνη στον πολίτη.
    Η εντροπία τού συστήματος λαμβάνει τιμές υψηλές και συνεπώς η κινητικότητα των ατόμων αυξάνει .

  20. pakras avatar
    pakras 15/05/2010 20:22:33

    κατι πρεπει να κανει και η νεα δημοκρατια και οχι να ειναι τοσο παθητικη γιατι μετα απο 5 χρονια μπουνταλαδες κατι πρεπει να αλλαξει οχι μονο στο κομμα μα και στους οπαδους που και στα στελεχη.....δηλαδη σε ολα.πεντε χρονια και ακομα δεν καταλαβα αν η ΝΔ ηταν στην κυβερνηση η το ΠΑΣΟΚ.Τωρα ομως ξερω πως ηταν το πασοκ.

  21. πολίτης avatar
    πολίτης 15/05/2010 20:47:13

    Αδέξιε Δεξιέ, θα ήθελα ακόμη να σε ενημερώσω ότι το 18% δεν αποτελεί μείωση, αλλά αύξηση. Το Μάρτιο η ΝΔ ήταν στο 12!!!
    http://press-gr.blogspot.com/2010/03/research_15.html
    Πραγματικά δεν ξέρω τί βάση έχουν αυτά τα πράγματα. Καλό θα ήταν να είχαμε μία αξιόπιστη ενημέρωση για το τί συμβαίνει.

  22. Ηλίας avatar
    Ηλίας 15/05/2010 21:04:16

    Το πρόβλημα που παρουσιάζεται στις δημοσκοπήσεις κατά τη γνώμη μου τείνει να είναι πρόβλημα καθαρά ιδεολογικό. Φοβάμαι πως 30 χρόνια "αποδεξιοποίησης" της παράταξης έχουν καταστήσει την πατριωτική δεξιά που πρεσβεύει ο Σαμαράς μια ξένη ιδεολογία στον Έλληνα. 30 χρόνια παραμυθιού φιλοαμερικανικής "φιλελεύθερης" παράταξης, "φιλοευρωπαϊκού" καραμανλικού ρεύματος και "μεσαίου χώρου" [και όλα αυτά εν μέσω άκρατων αποκρατικοποιήσεων, αποδόμησης του κοινωνικού προσώπου της παράταξης και εκπασοκισμού στην πορεία] κατέστησαν τη δεξιά ένα κινούμενο πτώμα που το περιφέρουν άλλοτε γραφικοί τυχοδιώκτες, φασίστες και αρχαιοελληνιστές τύπου ΛΑΟΣ και Χρυσής Αυγής και θεοσεβούμενοι προσφυγοπατέρες ψωμιάδηδες.
    Και στενοχωριέμαι που ακόμα και σήμερα ο Σαμαράς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΔΕΞΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ φορέας της οποίας άλλωστε είναι και ο ίδιος. Δεν έχει μιλήσει ανοιχτά στον λαό για το τι πρεσβεύει η δεξιά [αν και ελπίζω ακόμα στο συνέδριο να μιλήσει γι αυτό] και πως η κοινωνική πρόνοια, ο κρατικός παρεμβατισμός, ο πατριωτισμός και η εθνική συνοχή που πρεσβεύει η ιδεολογία της κοινωνικής [λέω εγώ, άλλοι θα την λέγανε και λαικη] δεξιάς είναι η απάντηση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η πατρίδα μας. Αν δεν βγει στο λαό να μιλήσει ΚΑΘΑΡΑ και χωρίς κόμπλεξ, φοβάμαι πως θα ξεθωριάσει σιγά σιγά...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ηλίας 15/05/2010 21:40:23

      Aυτα δεν ειναι αντιθετα.Φαινονται αντιθετα γιατι επεκρατησε η ιδεολογια των αντιπαλων.
      Ποτε οι ΗΠΑ ή η Ευρωπη δεν εμποδισαν την Ελλαδα να εχει π.χ. αποφασιστικη σταση κατα της Τουρκιας.Η Ελλαδα δεν ηθελε ή φοβοταν και ζητουσε την επεμβαση τους.Η απαντηση τους ηταν παντα (για τους Αμερικανους) οτι δεν μπορουν να επιλεξουν μεταξυ συμμαχων.
      Αλλα κανεις δεν σε εμποδιζει να εισαι αξιοπιστος συμμαχος και ταυτοχρονα να υπερασπιζεσαι τα συμφεροντα σου.Φθανει να θελεις.

  23. πολίτης avatar
    πολίτης 15/05/2010 21:12:14

    Βέβαια, καλό θα ήταν να βγει ο Σαμαράς και να μιλήσει στο λαό, αλλά αφού έχει εξασφαλίσει ότι θα τον ακούσει ο λαός, γιατί τον έχουν αποκλείσει από παντού. Πιό πολύ βλέπω Παπαρήγα και Τσίπρα, παρά Σαμαρά. Άντε κάνα χλιαρό απόσπασμα από καμιά δήλωση, ίσα να λέμε ότι τον θυμόμαστε.
    Επίσης στις πρόσφατες κινητοποιήσεις η ΝΔ ήταν ουσιαστικά απούσα, τα συνδικαλιστικά της όργανα αδιάφορα, αμέτοχα, σε σημείο που το πράγμα γίνεται ύποπτο. Τί συμβαίνει;

  24. pakras avatar
    pakras 15/05/2010 21:31:17

    νομιζω πως ο πολιτης τα γραφει σωστα.

  25. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 15/05/2010 21:33:06

    το έργο το έχουμε ξαναδεί,,,
    όσο τα μμε στηρίζουν την κυβέρνηση ΘΑ ΧΡΕΩΝΟΥΝ μέσω των δημοσκοπήσεων ( χαμηλά ποσοστά) τη σημερινή αρνητική κατάσταση στη ΝΔ

    Αν πάψουν να τη στηρίζουν θα αρχίσουν να καταλογίζουν αδυναμία αντιμετώπισης των προβλημάτων στο ΠΑΣΟΚ και θα καταλογίζεται μεγαλύτερη ευθύνη για τη δημιουργία τους.

    Η δημοσκόποι όμως έχουν να φάνε, τον Έλληνα πολίτη τον ρώτησαν πως τα βγάζει πέρα,

  26. Aggelos avatar
    Aggelos 15/05/2010 21:35:57

    'Η θεση της ΝΔ δεν ειναι με την αριστερα.Αν παει εκει απλως θα πεσει και αλλο."
    Ο Σαμαρας ειναι καθαρα πατριωτικος δεξιος -κεντροδεξιος και φιλοευρωπαιος..υπερ της εθνικης-πολιτικης ευρωπης και οχι μονο ευρωπης των αγορων..ακολουθει αλλα κεντροδεξια κομματα της ευρωπης(σαρκοζυ πχ)..
    δεν ανακαλυπτει την πυριτιδα..μην κανουμε οτι δεν καταλαβαινουμε..

  27. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 15/05/2010 21:47:57

    Απλά πράγματα: Ο Σαμαράς εξελέγη από τους παρίες της ΝΔ. Είναι μόνος καθώς όλο το κόμμα το οποίο αποδοκιμάστηκε ήταν συντεταγμένο με την Ντόρα. Έχει μείνει με κάτι λίγους να παριστάνει τη ΝΔ όταν όλοι οι υπόλοιποι έχουν αποδοκιμαστεί από το λαό της ΝΔ.
    Εγκλωβισμένος στη νίκη του. Οι υπόλοιποι είχαν διαλέξει Ντόρα.
    Άρα λοιπόν τα ποσοστά του ως προσωποπαγές κόμμα είναι μια χαρά.
    Η διαφορά του από το ΓΑΠ είναι ότι εκείνος είχε συγκεντρώσει δίπλα του το κόμμα αν και ο απλός πολίτης τον είχε ξοφλημένο.
    Είναι ακριβώς το ανάποδο και γι αυτό οι συγκρίσεις εσφαλμένες.
    Η ιστορία θα συνεχιστεί εάν η παρένθεση Σαμαρά κλείσει, ή εάν τολμήσει και καταφέρει επανάσταση. Οι συνθήκες τον ευνοούν για το δεύτερο, αλλά αμφιβάλλω εάν πάρει την πρωτοβουλία και το ρίσκο.

  28. Aggelos avatar
    Aggelos 15/05/2010 22:26:14

    ο κοσμος μετα τη λαιλαπα του σοσιαλισμου θα θελησει δεξια επανοδο..δηλαδη σαμαρα..

  29. ισορροπιστής avatar
    ισορροπιστής 15/05/2010 22:30:28

    Ποιά είναι τα νέα πρόσωπα που προβάλει ο Πρόεδρος ρε παιδιά?
    Ποιές είναι οι νέες ιδέες?
    Μήπως όλα εξαντλούνται σε μία μάχη με τους Μητσοτάκηδες η οποία ξεκινά απο παλιά, κρίθηκε πρόσφατα και δεν ενδιαφέρει πλέον κανένα?
    Μήπως παγιδεύεται ο Πρόεδρος σε λογικές Ζίγδη?
    Μήπως θα έρθουν και τα αντίστοιχα ποσοστά?
    Περιμένουμε πολιτικές πρωτοβουλίες που θα ανταποκρίνονται στο αίτημα για νέα μεταπολίτευση!
    Ο χρόνος στην πολιτική πλέον τρέχει με ρυθμούς πολύ πιο ταχείς άρα η δικαιολογία των 6 μήνων δεν πέιθει πλέον κανένα!
    Ο ΓΑΠ και οι γύρω του κινούνται γρήγορα και είναι μπροστά απο τις εξελίξεις, εμείς ακολουθούμε τις εξελίξεις και παγιδευόμαστε στους τακτικισμούς τους!

    • anonymous avatar
      anonymous @ ισορροπιστής 15/05/2010 23:08:35

      Η μάχη με τους Μητσοτάκηδες δεν κρίθηκε ακόμη. Η Ντόρα είναι του συστήματος. Αν το σύστημα επιβιώσει και δεν καταρρεύσει θα επιβιώσει πολιτικά και η Ντόρα. Τώρα εντός εκτός ΝΔ λίγη σημασία έχει.
      Αν λέω αν μεταλλαχθεί το ΛΑΟΣ και μπει στο νέο σχήμα η Ντόρα θα έχει το 10% που χρειάζεται για να μπλοκάρει την παράταξη. Θα παίζει μπαλαντέρ όπως οι φιλελεύθεροι στη Γερμανία που συνήθως συνεργάζονται με τη Χριστιανοδημοκρατία αλλά έχουν συνεργαστεί και με τη σοσιαλδημοκρατία. Οπότε πάλι η Ντόρα θα έχει ρόλο.

  30. giorgos avatar
    giorgos 15/05/2010 23:17:23

    σας καλω να θυμηθειτε σε τι θεση ηταν η νδ το 82 μετα την ηττα με 12 μοναδες του 81.συντριβη στις δημοτικες αλλα μεσα σε 2 χρονια στις ευρωεκλογες του 84 εχασε μολις με 2,5 μοναδες.οσοι ασχολουμαστε με τις δημοσκοπισεις ξερουμε οτι πρωτα καταρρεει η εικονα του κυβερνωντος κομματος και μετα εισπρατει η αντιπολιτευση.ειναι πρωτοφανης η φθορα του πασοκ σε 6 μολις μηνες.απο σεπτεμβρη θα εχουμε ραγδαιες μεταβολες.

    • ισορροπιστής avatar
      ισορροπιστής @ giorgos 15/05/2010 23:31:26

      Δεν είναι πάντα το παρελθόν δείκτης για το μέλλον ειδικά όταν οι συνθήκες έχουν αλλάξει τόσο ριζικά!
      Αν όλα είναι νομοτελειακά τότε απλά ο Σαμαράς πρέπει να περιμένει και σε 9 χρόνια θα γίνει πρωθυπουργός για 3 χρόνια!
      Μακάβριο σενάριο!
      πρέπει να βγεί μπροστά και τα δείγματα γραφής του μέχρι σήμερα δεν ήταν και τόσο ενθαρρυντικά!
      Τα "Ευριπίδεια σπέρματα" κυριαρχούν στην παράταξη και μεθοδεύουν ήδη την επόμενη μέρα...Καληνύχτα Πρόεδρε!

  31. george avatar
    george 15/05/2010 23:47:31

    Η κατάσταση στις δημοσκοπήσεις είναι αρνητική και για τα δύο κόμματα. Το ΠΑΣΟΚ κινείται μεταξύ 26-28% και η ΝΔ μεταξύ 18-19%. Η κάμψη στη ΝΔ είναι αναμενόμενη (εν μέρει) και οφείλεται στην αντίδραση των οπαδών της Μπακογιάννη για την διαγραφή της.
    Όμως για να ανακάμψει η ΝΔ πρέπει να δείξει τι ομάδα έχει, τι πρόγραμμα έχει, να επανακτήσει την εμπιστοσύνη των πολιτών. Η σημερινή ΝΔ βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο χωρίς ολοκληρωμένο πρόγραμμα, η μάλλον χωρίς πρόγραμμα σε βασικά σημεία (π.χ. φορολογικό, ασφαλιστικό, δημόσια διοίκηση, κλπ), χωρίς αναγνωρισμένα στελέχη, αφού το σύνολο σχεδόν της προηγούμενης ηγετικής ομάδας έχει πάει σπίτι της. Για να αποκτήσει πάλι κυβερνητικά χαρακτηριστικά πρέπει να δείξει πρόγραμμα και ομάδα.
    Πάντως ιδιαίτερη σημασία έχει και η κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ σε επίπεδα ιδιαίτερα χαμηλά, μόλις 6 μήνες μετά από μια καθαρή και άνετη νίκη με υψηλά ποσοστά, γεγονός που δείχνει την οργή και την αποδοκιμασία των πολιτών απέναντι στα κόμματα εξουσίας.
    Τέλος, αναφορικά με το αν είναι δεξιό ή κεντροδεξιό κόμμα, ή απλά ουρά της αριστεράς η ΝΔ, νομίζω ότι έχει σε γενικές γραμμές ξεκαθαρισθεί. Κατά την δική μου άποψη καλύπτει τον χώρο της κεντροδεξιάς έχοντας στοιχεία τόσο από τον φιλευθερισμό και την οικονομία της αγοράς όσο και από τον παρεμβατικό χαρακτήρα του κράτους για την διόρθωση των στρεβλώσεων, έχει καθαρά φιλοευρωπαϊκό χαρακτήρα, και κυρίως επιδιώκει την κοινωνική ειρήνη και συννενόηση. Το τελευταίο στοιχείο (η προσπάθεια κοινωνικής ειρήνης) είναι (δυστυχώς) και η μόνη παρακαταθήκη της διακυβέρνησης του ΚΚ.

  32. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 16/05/2010 00:09:04

    Είμαστε μόλις ενάμισυ μήνα πριν το συνέδριο της Ν.Δ. και λίγες μέρες μετά την «εθελουσία» έξοδο της Ντόρας!
    Όταν έχει γίνει πασίγνωστο πια, ότι το «σύστημα» ήθελε τον Γιώργο πρωθυπουργό και την Ντόρα αρχηγό αντιπολίτευσης, γιατί να μην στείλουν οι "αξιόπιστοι" δημοσκόποι του τη Ν.Δ. του Αντώνη στα τάρταρα;
    Όσο θα πλησιάζουν οι πρόδρομες διαδικασίες του συνεδρίου, τόσο θα λυσσομανούνε, ότι η απουσία της κόρης προκαλεί «δυσαρέσκεια» στη βάση! Τόσο θα δείχνουν ενδυναμωμένη την κυβέρνηση του Γιώργου! Τόσο θα δείχνουν στα πάνω του τον Καρατζαφέρη και το κόμμα του! Αυτά όλα τα έχουμε ξαναγράψει πολλές φορές στο antinews και είναι αναμενόμενο να επαληθευθούν μέχρι κεραίας!
    Το μόνο καινούργιο που φαίνεται στον ορίζοντα είναι, πως θα "κτυπηθούν" αλύπητα οι βουλευτές που η Ντόρα θεωρούσε δικούς της και που δεν έχουν δείξει προς το παρόν προθυμία να την ακολουθήσουν! Στις διεργασίες που γίνονται από την «οικογένεια» και στο προσκλητήριο των στρατιωτών της για να δρομολογηθούν τα επόμενα βήματα υπονόμευσης του Αντώνη, αν τολμήσουν κάποιοι να αρνηθούν τις εντολές έστω και από αίσθημα αυτοσυντήρησης, να περιμένουν τα πάντα! Η οικογένεια έχει μαφιόζικες αρχές και κώδικες!
    Κάποιοι οι πλέον πιστοί και φανεροί υποστηρικτές της κόρης, θα αποχωρούν σταδιακά από τη Ν.Δ., δηλώνοντας ότι δεν τους εκφράζει ο νέος αρχηγός! Κάποιοι άλλοι θα πασαριστούν στον ΛΑΟΣ για να ανεβάσει τις μετοχές του στο πολιτικό χρηματιστήριο, ως αξιόπιστο και αδελφό κόμμα! Και κάποιοι,οιεπωνομαζόμενοι και πεμπτοφαλαγγίτες, θα μείνουν μέσα στη Ν.Δ. για την εσωτερική υπονόμευση του Αντώνη, ως σύγχρονοι δούρειοι ίπποι!
    Η συνέχεια του έργου θα μας δείχνει, τις δημοσκοπήσεις να συνεχίσουν να ευτελίζουν την αξιοπιστία τους, τα ΜΜΕ να συνωστίζονται για μια συνέντευξη ή δήλωση της Ντόρας και τον Καρατζαφέρη να δηλώνει, με το νεοαποκτηθέν πολιτικό του «κύρος», πως απαιτείται συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας!
    Ποιος θα μπορούσε να μας γλυτώσει από τον συρφετό των «σωτήρων», που βγαίνουν σαν τα σαλιγκάρια;
    Αντώνη τους βλέπεις και τους ακούς; Στείλε τους στον "αγύριστο" πια!

  33. 13 avatar
    13 16/05/2010 02:34:17

    Βλαγκουληδες,Κοντογιαννηδες... και κατι αλλα μπαζα (της Ντορας),που εχουν δικια τους γραμμη(για το ΔΝΤ..)στο κοσμο της ΝΔ,εκει εξω,στην επαρχια, τον Π Ο Υ Λ Ο γρηγορα.Να καταθεσουν ολοι αυτοι οι κ.κυριοι τις μετοχες τους αυριο το πρωι στο προεδρο και το πουλο απο το κομμα.Και την εδρα της η κυρια να την επιστρεψει στο κομμα,δεν ειναι δικια της.Αφροδιτη μαζι σου σε οτι ειπες..
    MEGA, ΑΛΤΕΡ, ΣΚΑΙ δε γρικώ, μου κανουν κακο αδεξιε!

  34. NONOS avatar
    NONOS 16/05/2010 07:01:22

    Απορώ με ολους σας γιατί ασχολείστε με τις στημμένες δημοσκοπήσεις των διαφόρων παρακεντρων εξουσίας που τον Σεπτεμβρη που θα γίνει η πραγματική δημοσκόπιση και θα κανουν ταμείο οι κυβερνώντες τοτε να τα πουμε.
    Οταν θα κοπούν οι συνταξεις και οι μισθοί στη μεση (μιλαμε για απόφαση οχι για πρόταση) οταν ο ΑΣΣΟΣ εγινε ΚΟΧΙΜΠΑ, κι οταν το ψωμί απο παντεσπάνι που ειναι τωρα γίνει κρουασάν τοτε να δουμε που θα πηγαίνουν οι δημοσκόποι να βρούν πελάτες.
    Ξυπνάτε Ελληνες ερχεται τσουνάμι και μείς ασχολουμαστε με την ακατανομαστη τον επίτιμο τον Αρουλη ,τον Μαρκόπουλο, τον Γιακουμάτο και τοσα αλλα ανθρωπάκια που γκρέμησαν τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ μας, αντι να τους τραβηξουμε μια μουτζα και να τους στείλλουμε στο Δια...ο και ακομα παραπέρα.
    Αντωνη μη λειτουργήσεις με το συναίσθημα αλλα με τη λογική, καψτο το μπου...λο και φτιαξτο απ την αρχή και δε θα μετανιώσεις.

  35. Aggelos avatar
    Aggelos 16/05/2010 08:09:04

    "Όταν έχει γίνει πασίγνωστο πια, ότι το «σύστημα» ήθελε τον Γιώργο πρωθυπουργό και την Ντόρα αρχηγό αντιπολίτευσης, γιατί να μην στείλουν οι “αξιόπιστοι” δημοσκόποι του τη Ν.Δ. του Αντώνη στα τάρταρα;"


    γιαυτο και μπορει να χαλασουν τα σχεδια γαπ μαερικανων με Τουρκια.γιατι μπορει να αντεξει λιγο..αι ο σαμαρας δεν ειναι ντορα..

  36. lewnidas avatar
    lewnidas 16/05/2010 09:34:44

    εγω αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι που θα παει η ντορα? 800.000 ψηφισαν και δεν την ηθελαν. διαγραφηκε απο την Ν.Δ. γιατι ψηφισε υπερ των ποιο αντιλαϊκων μετρων στην ιστορια της ελλαδος. οσο και να την στηριξουν δεν εχει πολιτικα επιχειρηματα, αυτο εχουν δειξει οι δημοσιες της εμφανισεις. εχει φτασει στα ορια της λυπησης.

    το πασοκ τωρα: αφου ζησαμε την δεξια κυβερνηση του σημιτη παμε τωρα για την υπερδεξια κυβερνηση του γιωργακη. το τελευταιο σοσιαλιστικο που ακουστηκε απο το ΠΑΣΟΚ ειναι το τσοβολα δωστα ολα (ασχετα αν το πληρωνουμε ακομα). ειναι τελειωμενοι και δεν το ξερουν. το προγραμμα που περασαν ειναι καταστροφικο-και το εξηγει πολυ σωστα ο σαμαρας το γιατι. με της επιδρομες σε γιατρους δικηγορους τραγουδιστες και ατομα των μεντια θα τσουλησουν το καλοκαιρι οπου οι περισσοτεροι θα θυμηθουμε τα νιατα μας με διακοπες στην γιαγια στην ορεινη κολοπετινιτσα και θα ερθει ο σεπτεμβρης οπου τα μετρα δεν θα εχουν αποδοσει και θα χρειαστει ναπαρει και αλλα μετρα. σε εκλογες δεν μπορει να παει. ο σαμαρας πρεπει μεσα στο καλοκαιρι να καθαρισει το κομμα και να δειξει οτι υπαρχουν και αλλοι -νεοι αθφαρτοι εκτος απο αυτον.

    αλλιως παμε για τρομερη αλλγη στο πολιτικο σκηνικο.


    υ.γ. στο ΠΑΣΟΚ εχουν φρικαρει, ρουσφετια δεν παιζουν, λεφτα δεν υπαρχουν και το ΕΣΠΑ δεν εχουν καταφερει να το ανοιξουν (μεχρι να δουν ποια πραγραμματα της ΝΔ θα κοψουν τους πηρε πολυ χρονο).

    • Orestios avatar
      Orestios @ lewnidas 16/05/2010 10:55:11

      Ο λαός δεν ξεχνά τί σημαίνει δεξιά!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ lewnidas 16/05/2010 11:07:50

      o Σαμαράς πρέπει πράγματι να το κάνει αυτό. Είναι θέμα χρόνου η οργή να είναι ανεξέλγκτη και οι παλιές ταμπέλες άχρηστες. Με συγχωρείτε,ψευδώνυμος είμαι και θα περιαυτολογήσω.

      Είμαι φιλελέυθερος και θυμώνω που η Ντόρα κλέβει την λέξη
      Είμαι συντηρητικός και δεν είμαι "δεξιός"
      Είμαι υπερ προστασίας των αδυνάτων και δεν είμαι σοσιαλιστής.
      Δεν έχω τίποτα ενάντια στην Δημόσια Παιδεία (αλλά με βαθμούς)
      Πιστέυω στο "εις οιωνός άριστος" και δεν είμαι Ελληναράς.
      Είμαι κατά του Κράτους και δεν είμαι αναρχικός.

      Πολιτικός δεν είμαι, αλλά ένα πολιτικός πρέπει να πιάσει τα ιδεολογικά αδιέξοδα που κουβαλάει αυτή η χώρα και να συνθέσει μία ιδεολογική, ηθική και αξιακή εναλλακτική λύση, όπου να επικρατεί ο κοινός νους, να μιλάει την γλώσσα της αλήθειας, να αναγνωρίζει μέχρι ένα σημείο τις ισορροπίες και τους συμβιβασμόυς και να φύγει μπροστά. Εάν δεν γίνει αυτό, καταδικασμένοι είμαστε, τι είχαμε τι χάσαμε.

      Το δυνατό σημείο του Σαμαρά δεν είναι η ΝΔ. Είναι ο λόγος του και ο κόσμος που τον ακούει. Θα τον ακούσουν και από το Πασόκ και από την ΝΔ και από την αριστερά, και από το Λονδίνο (γιατί το ελληνικό κεφάλαιο μετριέται στα δάχτυλα ενός χεριού, και ζητημα πόσο θα αντέξει).

      • Orestios avatar
        Orestios @ archaeopteryx 16/05/2010 11:15:36

        Αρχαίε, ολόσωστος

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ archaeopteryx 16/05/2010 11:29:24

        Αυτή είναι η μόνη πρόταση! Eίναι αυτή, που θα καταργήσει τα παραδοσιακά χρωματιστά "κουτάκια" και θα βάλει την οριζόντια κόκκινη γραμμή!
        Μπράβο archaeopteryx, με τις γνήσιες υπερβατικές προτάσεις σου!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ archaeopteryx 17/05/2010 10:03:29

        Μην ξεχνάμε ότι η Ντόρα είναι ΝΕΟφιλελεύθερη.

        Δεν μπορώ παρά να συμπαραταχθώ μαζί σου στις αρχές και αξίες που προβάλλεις, τουλάχιστον από τη δική μου σκοπιά:
        -Φιλελεύθερος σημαίνει ότι πιστεύω στη δύναμη του ανθρώπου και του δίνω τη δυνατότητα να θριαμβεύσει με την αξία του.
        -Συντηρητικός σημαίνει ότι κινούμαι από ιδεολογικής απόψεως με σύνεση και με σεβασμό απέναντι στις αρχές και τις αξίες, όχι ότι αποποιούμαι της προόδου.
        -Η πρόνοια απέναντι στους αδύναμους και τους ατυχήσαντες είναι πανανθρώπινη αξία και δεν μπορεί να εγκλωβιστεί σε ιδεολογίες.
        -Η Δημόσια Παιδεία ως όρος είναι πεζή, πελατειακή και μεμψίμοιρη. Αυτό που χρειάζεται είναι Εθνική Παιδεία, με πρακτικό, αλλά και κοινωνικό αντίκρυσμα.
        -Επίσης πιστεύω ότι η αγάπη για τον τόπο σου, την Ιστορία σου και τους ανθρώπους σου είναι πανανθρώπινη αξία και δεν μπορεί να σπιλώνεται από σωβινιστές κα ρατσιστές!
        -Τέλος, το κράτος είναι άχρηστο και επιζήμιο όταν διαχωρίζεται από τον λαό και το έθνος

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 17/05/2010 10:12:43

        μα, TopGunZ, δεν νομίζω ότι λέω κάτι άλλο από αυτό που λες... Τώρα τι σημαίνει ΝΕΟφιλελεύθερος, δεν το ξέρω. Εκτός αν σημαίνει μεθοδεύω δουλειές, παίρνω προμήθειες και δίνω κάτι και στα στρατά.

  37. vardarskian avatar
    vardarskian 16/05/2010 10:35:12

    Οι δημοσκοπήσεις είναι τραγικές και σίγουρα αποτυπώνουν πραγματικές τάσεις. Αρχίζω να πιστεύω ότι ούτε στο συνέδριο θα αλλάξει κάτι. Ακόμη και καλοπροαίρετος κόσμος δεν έχει διάθεση να ακούσει τον Αντώνη (όσο τουλάχιστον επιτρέπει η ΜΜΕκρατία). Ακόμη και πρωτοβουλίες που τον αναδεικνύουν ως ΜΕΓΑΛΟ ηγέτη περνούν στα ψιλά ή υπερκαλύπτονται από φτηνές τσόντες.
    Χρειάζονται θεαματικές κινήσεις κινήσεις και χρειάζονται άμεσα. Αντί να αναλωνόμαστε στην κάθαρση της ΝΔ από τα βδελύγματα που τη φέραν ως εδώ, ας προστρέξει ο πρόεδρος σε προσωπικότητες με αναγνωρισμένη αξία να στελεχώσουν την παράταξη. Ας θέσει τον πνευματικό κόσμο προ των ευθυνών του μπροστά στη λαίλαπα που παρακολουθεί ο λαός (τραγικά) παραλυμένος. Υπάρχουν προσωπικότητες αυθεντικές, που γοητεύουν τον λαό. Ας τις συστρατεύσει πλάι του. Και τον κόσμο θα κερδίσει, και τη χώρα θα λυτρώσει από την (κάθε είδους) κρίση και εκ των πραγμάτων θα εξαφανιστούν τα λαμόγια που κατασπάραξαν και συνεχίζουν να κατασπαράσσουν τις σάρκες της παραταξης.

  38. lewnidas avatar
    lewnidas 16/05/2010 10:49:37

    ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ? 35,2% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΝΤΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. τι εγινε ρε παιδια ?γιατι την θαβει ετσι?

  39. GAETANO avatar
    GAETANO 16/05/2010 14:33:10

    ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
    "....Μέχρι τότε, καλόν είναι στη Ν.Δ. να μιλάνε λιγότερο, ει δυνατόν να μη γκρινιάζουν καθόλου, να δουλεύουν περισσότερο και να συγκεντρωθούν στη δουλειά τους...." ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ

    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΝΕ ΣΤΗΝ ΝΔ ΟΤΙ
    1.- ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΩΡΙΜΟΥ ΦΡΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ "...ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΕΜΑΣ *. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ8 ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ .
    2.- Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΥΣΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΤΥΧΕΣ "ΟΧΙ" ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ "ΝΑΙ" ΑΝ ΕΤΙΘΕΤΟ ΘΕΜΑ 180 ΨΗΦΩΝ . ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ Η ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ .
    Η ΡΕΤΣΙΝΙΑ ΜΠΗΚΕ . ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ Η ΝΔ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ ΟΧΙ .
    ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ . ΖΗΜΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ .

    ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΙ Η ΕΝΟΙΑ ΤΗΣ "ΝΕΑΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ" . ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ . ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ . ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΧΩΡΑ . ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΔ . ΟΧΙ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Η ΝΔ .
    ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΔ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΠΡΩΤΑ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ . ΑΛΛΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ Η ΝΔ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ ΑΚΟΜΗ . ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΟΤΙ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΗ" ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΤΗΝ ΝΔ .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.