#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/03/2013 00:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και τώρα τι;



Με μια πιο ψύχραιμη ματιά, κι ενώ το «όχι» των Κυπρίων είναι πλέον γεγονός, θα μπορούσε κανείς να πει τα εξής για όσα συνέβησαν και όσα θα συμβούν από εδώ και πέρα.

1. Ο Σόιμπλε, έχει ένα και μόνο δίκιο σε όλη την υπόθεση. Ότι το κυπριακό μοντέλο δεν είναι βιώσιμο. Όταν οι τράπεζες είναι 8 φορές πάνω από το κυπριακό ΑΕΠ, τότε κάτι λάθος πάει. Είναι σαν να είχαν οι ελληνικές τράπεζες πάνω από 1,5 τρις ευρώ ενεργητικό. Ωστόσο, τα λάθη του Σόιμπλε είναι στο γεγονός ότι πάει να διορθώσει το μη βιώσιμο μοντέλο με ένα έγκλημα. Και το έγκλημα αυτό το κάνει για να εξυπηρετήσει ασφαλώς τα γερμανικά συμφέροντα.

2. Καταλυτικό ρόλο στο «όχι» των Κύπριων έπαιξε η Ρωσία και η παρέμβαση Μεντβέντεφ που είπε ότι θα αλλάξουν ριζικά οι σχέσεις Μόσχας – Λευκωσίας. Όλα τα προηγούμενα χρόνια ο καλύτερος σύμμαχος της Μεγαλονήσου δεν ήταν καν η Ελλάδα. Ο ρωσικός παράγοντας ήταν ο οποίος σε πολιτικό επίπεδο στήριξε όλους τους αγώνες που έκανε η Λευκωσία για το Κυπριακό. Ο φόβος της απώλειας του συμμάχου συνέβαλε στο ηχηρό «όχι».

3. Όποιες κι αν ήταν οι διαφορές στην Κύπρο, οι βουλευτές τελικά είχαν… εύκολο έργο. Το «όχι» ήταν μονόδρομος καθώς το σχέδιο για κούρεμα ουσιαστικά τους οδηγούσε στον αφανισμό, οπότε η επιλογή ήταν μία: «Όχι» και ότι βρέξει ας κατεβάσει. Διότι δε μπορούσαν να συναινέσουν στην απώλεια σημαντικών ποσών από καταθέσεις και στο τέλος στην άνευ όρων παράδοση των υδρογονανθράκων.

4. Είναι ουσιαστικά το πρώτο ξεκάθαρο «όχι» στον γερμανικό οικονομικό ιμπεριαλισμό. Η πρώτη αντίδραση ήταν στην Ιταλία με την ψήφιση του… Γκρίλο και γενικά των αντιγερμανικών δυνάμεων, αλλά η Κύπρος είπε χωρίς περιστροφές ότι δεν πάει άλλο με τον εκβιασμό.

5.  Και τώρα τι; Είναι το ερώτημα που κάνουν όλοι. Οι απαντήσεις είναι δύο: Είτε θα οδηγηθεί η Κύπρος στη χρεοκοπία, θα υπάρξει ντόμινο σε άλλες αδύναμες χώρες όπως η Ελλάδα, η Ισπανία, η Πορτογαλία. Είτε θα βρεθεί κάποιο άλλο σχέδιο σωτηρίας των κυπριακών τραπεζών.

6. Ποιο πιθανό είναι, πάντως, το σενάριο των ανεξέλεγκτων αναταράξεων στην Ευρωζώνη, ακόμη κι αν βρεθεί ένα πρόσκαιρο σχέδιο σωτηρίας. Αν η Γερμανία επιμείνει στη σκληρή γραμμή και στους εκβιασμούς, τότε είναι θέμα χρόνου να υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη αναταραχή. Ποιος λέει π.χ. ότι θα είναι όλα ομαλά και δεν θα υπάρξει σύγκρουση αν ζητήσουν από την Ελλάδα νέα μέτρα;

7.  Ίσως, λένε κάποιοι, χρειαζόταν πιο νωρίς να γίνει μια χώρα «Κούγκι». Να βάλει φωτιά και να τινάξει τα πάντα στον αέρα. Είναι η Κύπρος το… Κούγκι; Μπορεί. Όμως, αποδείχθηκε περίτρανα ότι δεν πάει άλλο με τη Γερμανία. Το έχουν καταλάβει πλέον όλοι πως δεν «τραβά» μια ευρωζώνη υπ’ αυτές τις συνθήκες. Γι’ αυτό είναι ίσως πιο κοντά από ποτέ το σενάριο της διάλυσης της ευρωζώνης. Και τότε, χαμένες δε θα είναι μόνο οι μικρές χώρες. Θα είναι και η Γερμανία αφού πλέον δε θα έχει πρόθυμους καταναλωτές να αγοράσουν τα προϊόντα της.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lichnee avatar
    Lichnee 20/03/2013 00:51:49

    Μόλις πέρασε ένα σμήνος ακρίδες πάνω από το σπίτι μου.
    Λογικά είναι αυτές που πάνε στην Κύπρο, στην οποία μάλλον πέφτουν ήδη μετεωρίτες,χαλάζι και αίμα από τον ουρανό.

  2. Padron avatar
    Padron 20/03/2013 01:02:21

    Οι Κύπριοι παρέδωσαν δωρεάν μαθήματα πολιτικής τέχνης, από το μετερίζι του ο καθένας...
    Ανοίγουν τα μάτια οι δηλώσεις τους, όπως και η κάλυψίς των από τους εκεί δημοσιογράφους. Να'ναι καλά !

  3. euagelos avatar
    euagelos 20/03/2013 01:07:51

    Πάντως μέσα σε 4 μόλις μέρες, χάρη στους Κυπρίους συναδέλφους τους, ο ημέτερος "πολιτικός κόσμος" έχει χαρίσει νέα ασύλληπτα όρια στην έννοια "ξεφτίλα".

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ euagelos 20/03/2013 01:13:52

      Κατάλαβα, είσαι και εσύ θαυμαστής του Αναστασιάδη... περαστικά σου...

      • Greg avatar
        Greg @ roadrunner 20/03/2013 08:07:28

        Και ποιός δεν είναι πιά;

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Greg 20/03/2013 08:24:35

          Είστε λίγοι οι ...θαυμαστές του Αναστασιάδη.
          Η ανικανότητα του ανθρώπου και η Μερκελοδουλεία του, έλαμψε άμα τη εμφανίσει του !

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Queen For The Black Side 20/03/2013 08:48:01

            Εύχομαι Βασίλισσα το μόνο μειονέκτημα του Αναστασιάδη να είναι η ανικανότητα και όχι κάτι πολύ χειρότερο, για τον Κυπριακό λαό.

          • πολιτης avatar
            πολιτης @ Queen For The Black Side 20/03/2013 09:00:39

            σωστη !

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Greg 20/03/2013 11:40:42

          Είστε λίγοι οι …θαυμαστές του κ. Αναστασιάδη. Δε θα αναφέρω τον σπάνιο συνδυασμό των πολύτιμωνπροσόντων του, γιατι το σχόλιό μου θα κοπεί ως υβριστικό.

      • euagelos avatar
        euagelos @ roadrunner 20/03/2013 09:50:45

        Τίποτε δεν κατάλαβες δυστυχώς! Δεν ήταν απόφαση του Αναστασιάδη το "όχι". Ήταν απόφαση του κοινοβουλίου.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ euagelos 20/03/2013 10:01:51

          Εσύ ακόμη δεν κατάλαβες, ότι οι συνολικοί χειρισμοί του Αναστασιάδη, (από το Γιουρογκρουπ ακόμη), ήταν που έσυραν την Κυπριακή Βουλή στο χθεσινό μονόδρομο.

          • euagelos avatar
            euagelos @ roadrunner 20/03/2013 11:29:24

            Έχεις δίκιο. Εφόσον ισχύει η άποψη ότι η άρνηση της Κύπρου στις απαιτήσεις της Γερμανίας ήταν μια λανθασμένη κίνηση, τότε έχεις δίκιο από αυτή την προσέγγιση. Σύρθηκαν στο "όχι" εξαιτίας του Αναστασιάδη.

  4. Ronin avatar
    Ronin 20/03/2013 01:51:38

    αν προλαβουν να φτασουν και δεν εχει βυθιστει το νησι

  5. Ronin avatar
    Ronin 20/03/2013 01:52:26

    καλυτερα δεν θα μπορουσες να το θεσεις

  6. IanRush avatar
    IanRush 20/03/2013 02:03:48

    Αν δε ξεκαθαρίσει γρήγορα η Ρωσία τη θέση της, το σημερινό όχι μπορεί να πληρωθεί πανάκριβα από την Κύπρο.Γενικά η ιστορία δείχνει μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

  7. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 20/03/2013 02:31:48

    Το 1. ( Ο Σόιμπλε, έχει ένα και μόνο δίκιο σε όλη την υπόθεση. Ότι το κυπριακό μοντέλο δεν είναι βιώσιμο. Όταν οι τράπεζες είναι 8 φορές πάνω από το κυπριακό ΑΕΠ, τότε κάτι λάθος πάει....) δεν το καταλαβαίνω.

    Απλοϊκή η ερώτηση
    Γιατί δεν πάει λάθος και π.χ. η Ελβετία που οι τράπεζες είναι π.χ. 800 φορές πάνω από το Ελβετικό ΑΕΠ;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Χμμμμ 20/03/2013 02:44:51

      Είναι κι αυτό άλλο ένα επιχείρημα των καιρών. Πολλοί έχουν πειστεί. Θα κάνει τον κύκλο του σαν το άλλο, των «τεμπέληδων του Νότου», και θα ξεθυμάνει. Σαν ιός.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Χμμμμ 20/03/2013 02:46:24

      Είναι από τα γνωστά, τα made in Germany, που τα βγάζουν με το κιλό για κατανάλωση, όσο πιάσουν, ανάλογα με την περίσταση.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Χμμμμ 20/03/2013 10:00:25

      Και το Λουξεμβούργο και το Λιχνεστάιν. Αλλά εκεί ξεπλένονται γερμανικά μαύρα, όχι Ρώσικα...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Χμμμμ 20/03/2013 10:05:22

      Και το Λουξεμβούργο, και η Μάλτα επίσης...

      • Στρυμών avatar
        Στρυμών @ Αυριανιστής 21/03/2013 18:50:56

        Να κάνω στους παραπάνω μια αφελή ερώτηση. Αυτή τη στιγμή το τραπεζικό σύστημα της Κύπρου έχει πρόβλημα γιατί λένε ότι έχει πρόβλημα οι Γερμανοί;;Επίσης της Μάλτας ή του Λουξεμβούργου δεν έχει πρόβλημα επειδή οι Γερμανοί δεν λένε ότι έχει πρόβλημα;; Αν είναι τόσο απλά τα πράγματα , δεν έχουν οι Κύπριοι παρά να συνεχίσουν κανονικά τη ζωή τους από αύριο σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Ο λαϊκισμός κατέστρεψε την Ελλάδα μας αλλά δυστυχώς συνεχίζει να φυτρώνει και να θεριεύει παντού.

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ Χμμμμ 20/03/2013 11:00:23

      γιατί , αν μπορώ να βοηθήσω, στην κύπρο βρίσκονται τα λεφτά των ρώσων μαφιόζων ( ποτισμένα με αίμα, όπλα, ναρκωτικά, εμπόριο 2μετρων ρωσίδων κτλ). Αντίθετα στην ελβετία βρίσκονται οι καταθέσεις των βιοπαλαιστών, μεροκαματιάρηδων τίμιων επιχειρηματιών όλου του κόσμου.
      αγαπητέ δεν πείραξαν την ελβετία στο β παγκόσμιο που δεν έμεινε χώρα απείρακτη στην ευρώπη ( ισπανία,πορτογαλία εξαίρεση στον κανόνα), τώρα θα την ενοχλήσουν?

    • unfair avatar
      unfair @ Χμμμμ 20/03/2013 12:12:12

      Η ερώτηση είναι πως ΠΡΙΝ φτάσουν σ' αυτά τα επίπεδα οι αποταμιεύσεις, ΠΟΥ ΗΤΑΝ οι μηχανισμοί ελέγχου [ΕΚΤ, Τράπεζα Κύπρου κτλ] οεο!?
      Ο Σόιμπλε δείχνει με το δάκτυλο ότι τον συμφέρει!!
      Το πρόβλημα που η Γερμανία κερδίζει εις βάρος των πιο αδύναμων χωρών λόγω ευρώ, το κάνει αβαβά!!
      Ένα ακόμα μπράβο στους Κύπριους!! γιατί αυτοί ήταν που άσκησαν πίεση στους βολευτές τους! [άντε κ η ρώσικη μαφία].
      Η ΕΕ πλέον αν δεν γυρίσει στις πρώτες οραματικές σκέψεις που την δημιούργησαν θα σβήσει!

  8. billi smart avatar
    billi smart 20/03/2013 02:52:58

    νο χοπ !!!!!!!!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=aGXoFxCpGgY

    • m.s avatar
      m.s @ billi smart 20/03/2013 09:34:10

      4 επικά λεπτά !!! και αν κρίνω από τα επίθετα των "δραστών" έχουμε τον ορισμό της οικογενειακής τραγωδίας .

  9. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 20/03/2013 03:27:57

    Το ΟΧΙ των Κυπριων δεν ειναι απλα ενα Οχι στους εκβιασμους του Σοϊμπλε και της Ευρωπης θα φερει μεγαλυτερες εσωτερικες αναταραξεις στην Ελλαδα. Για τους εξαθλιωμενους Ελληνες θα γινει κινητηριος μοχλος να αντισταθουν πιο δυναμικα στην ενδοτικότητα των Ελληνων πολιτικων.Λιγοι οι Κυπριοι αλλα λεοντες ...ποσο λυπαμαι για τους Ελληνες πολιτικους που εχουμε ...ποσο μικροι ειναι......

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 20/03/2013 10:17:09

      To OXI που είπαν οι Κύπριοι πολιτικοί θα αποβεί ασύμφορο για τον κυπριακό λαό. Μη βιάζεσαι. Δείξε λίγο υπομονή. Τα πράγματα χειροτέρεψαν.

      • Γιαδικιάρογλου avatar
        Γιαδικιάρογλου @ Δεξιόχειρας 20/03/2013 11:38:06

        Και μάλιστα όσο η ΕΚΤ εγγυάται την ρευστότητα των κυπριακών τραπεζών!

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ Δεξιόχειρας 20/03/2013 11:56:32

        Θέλουν ο Δεξιόχειρας, ο WY και ο ΑλβανοΧότζας να κρυφτούν, μα η χαρά δεν τους αφήνει....

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Δεξιόχειρας 20/03/2013 15:48:55

        @ Δεξιόχειρας : '' ΟΤΑΝ Η ΣΥΜΦΟΡΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΛΟΓΑΡΙΑΖΕ ΤΗΝ ΓΙΑ ΠΟΡΝΗ'' - ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ (Μαρία Νεφέλη)

  10. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 20/03/2013 07:17:59

    Η μεγάλη ατυχία της Κύπρου είναι πως το μεγάλο ΟΧΙ των βουλευτών του λαού, θα το διαχειριστεί ο Αναστασιάδης του ΝΑΙ στο Ανάν & ΝΑΙ στο "μονόδρομο"

    Θα κάνει ΤΩΡΑ αυτά που πρέπει, ή αυτά που θα ...επιβεβαιώσουν το "μονόδρομο"?
    Έχει κάθε συμφέρον για αποτυχία...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Ρύκιος 20/03/2013 07:53:32

      Ο ελάχιστος Αναστασιάδης, δεν έχει περιθώριο να ...υπονομεύσει την προσπάθεια της Κύπρου να απεμπλακεί από τα σχέδια των ΝεοΝαζί, ακόμη κι αν κατά βάθος το θέλει. Δεν του βγαίνουν ''οι αριθμοί'', δεν του ...βγαίνουν κι οι Ρώσοι :-). Ευτυχώς.

      • Greg avatar
        Greg @ Queen For The Black Side 20/03/2013 08:10:26

        τρικυμία εν κρανίω;;;;;;;

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Greg 20/03/2013 08:21:16

          Περαστικά εύχομαι.

          • WY avatar
            WY @ Queen For The Black Side 20/03/2013 10:11:21

            Tά σάλια τού λαικισμού σου **ξεχύθηκαν** από τήν οθόνη τού PC.
            Ξεπέρασες καί τήν Δούρου!!!!
            ΄Ελεος!!!

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ WY 20/03/2013 11:01:50

            Και τι πρόβλημα ακριβώς αντιμετωπίζετε WY?
            Χαρτομάντηλο ή ...καλαμάκι ζητάτε?
            Και στις 2 περιπτώσεις, δε μπορώ να σας βοηθήσω ούτε εγώ, ούτε και η ...Δούρου. Ο ΑΒ Βασιλόπουλος όμως, σίγουρα θα καλύψει τις ανάγκες σας :-).

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Queen For The Black Side 20/03/2013 11:08:57

            Βασίλισσα, είμαι πολύ δημοκράτισσα για να υποκλιθώ, αλλιώς θα το έκανα. :)

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ Νιόβη 20/03/2013 11:15:09

            Βασίλισσες κατηγορούνται για λαικισμό , δημοκράτισες θέλουν να υποκλιθούν σε βασίλισσες , πάει , χάλασε ο κόσμος!

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Νιόβη 20/03/2013 11:22:37

            Καλή σας ημέρα πολύ αγαπητή Νιόβη :-).

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Νιόβη 20/03/2013 12:22:11

            @ ΣΤΕΛΙΟΣ

            Καλό, πολύ καλό. :) Είναι και η σύγχυση σημείο των καιρών.

          • WY avatar
            WY @ Queen For The Black Side 20/03/2013 13:49:45

            Oύτε τό ένα,ούτε όμως καί τό άλλο,διότι τό μέγεθος τού βλακώδους λαικισμού σας,δέν ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ.

            Ώς έκ τούτουΜεγαλειοτάτη,
            επιτρέψτε μου νά εκφράσω τήν συμπαράσταση αλλά βαθειάν λύπην μου συγχρόνως, διά τήν ανίατον ασθένειάν Σας!!

            Τά ειλικρινή μου σέβη στόν Μεγαλειότατο τής Κουμουνδούρου,Μεγαλειοτάτη!!

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ WY 20/03/2013 15:56:50

            @ WY : Θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ειδικό Επιστήμονα αγαπητέ, που θα σας εκπαιδεύσει στη διαχείριση του καταπιεσμένου θυμού που σας τυρρανά. Εγώ δεν μπορώ να σας βοηθήσω σε τίποτε και σας βαριέμαι κι όλας, αφόρητα. Συνεχίστε την σαχλαμαρολογία μόνος :-).

      • GO avatar
        GO @ Queen For The Black Side 20/03/2013 08:29:40

        Ο διαρκώς loser, Αναστασιάδης, υπέστη την δεινότερη και οδυνηρότερη πολιτική ήττα του. 'Επρεπε ήδη να έχει φύγει.
        Κύπρος και PIIGS να σηκώσουν το ανάστημά τους.
        Πρώτα οι 'Ανθρωποι και μετά οι αριθμοί.
        Πρώτα οι Λαοί και μετά οι τράπεζες.
        'Ασκηση πολιτικής και όχι, by the book, τήρηση κάποιων (επιλεγμένων) νεοφιλελεύθερων κανόνων της οικονομίας.

        • Geros avatar
          Geros @ GO 20/03/2013 19:33:29

          Τα λετε τόσο όμορφα.....
          Φυσικά λετε γενικότητες που στερούνται νοήματος , για αυτο ακούγονται και όμορφα.
          Σαν λογος υποψήφιας σε καλλιστεία.
          "Θα ήθελα να υπάρχει ειρήνη στον κόσμο"

          Στην πράξη μπορείτε να μας πειτε πως στο καλό θα βάλουμε τους ανθρώπους πρωτα και μετά τους αριθμούς? Οταν τα νούμερα δεν θα βγαίνουν εμεις τι θα κάνουμε? Θα λεμε "ξου κακα νούμερα"? Και αυτα λετε να φεύγουν?

          • GO avatar
            GO @ Geros 21/03/2013 08:13:33

            Κι εσείς, μεγαλομόδιστρε (α) - κριτή των καλλιστείων, μπορείτε να αριθμήσετε μια σειρά χωρών ανά την υφήλιο, έστω μια - δυο, που να τους βγαίνουν τα νούμερα, που να μην έχουν χρέος;
            Στο τέλος - τέλος, υποχρεούμαστε, πρέπει να κόβουμε το λαιμό μας, να βάζουμε πρώτα τους ανθρώπους και μετά τους αριθμούς.
            Γι' αυτό, από μακροτάτου χρόνου εφηύραμε την πολιτική. Ακριβώς γι' αυτό!!!

      • Γιαδικιάρογλου avatar
        Γιαδικιάρογλου @ Queen For The Black Side 20/03/2013 11:44:23

        Κυρία Quenn κτλ μεγαλοσχημα, εργολαβικά ή κατ΄αποκοπήν; Διότι ο κ.Αναστασιάδης εκλήθη εν μια νυκτί να διορθώσει πολιτικές στρέβλωσεις του οικονομικού γίγνεσθαι στην Κύπρο, από εποχής Χριστόφια, ο οποίος ειρήσθω εν παρόδω, έδινε ΑΥΞΗΣΕΙΣ σε μισθούς και συντάξεις, όσο είχε επισημανθεί ότι η οικονομία της νήσου κλονίζονταν.

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ Γιαδικιάρογλου 20/03/2013 13:57:39

          Kαι ο ομοιδεάτης του ΝΑΙ στο σχέδιο Ανάν ΓΑΠ, εκλήθη εν μια νυκτί να διορθώσει πολιτικές στρέβλωσεις του οικονομικού γίγνεσθαι στην Ελλάδα, αλλά είδες που καταλήξαμε...

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Γιαδικιάρογλου 20/03/2013 16:01:37

          Κυρία Γιαδικιάρογλου, αν δεν ήταν ''έτοιμος'' να τα αντιμετωπίσει τα κακώς έχοντα, ας μην αναλάμβανε. Εφόσον ανέλαβε, πρέπει να σταθεί στο ύψος των απαιτήσεων της θέσης του και να απαλλαγεί από τη Γερμανοδουλεία. Οι προσωπικές του ... προτιμήσεις, δεν βρίσκονται σε αρμονία με τη βούληση του Κυπριακού λαού που υποχρεούται να υπηρετεί, όπως αποδείχτηκε. Ας συμμαζευτεί λοιπόν.

          • Γιαδικιάρογλου avatar
            Γιαδικιάρογλου @ Queen For The Black Side 20/03/2013 17:07:52

            Κυρία Queen.....και να πεσει στην ρωσοδουλεία;

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Γιαδικιάρογλου 20/03/2013 20:40:58

            Κυρία Γιαδικιάρογλού μου, τυγχάνει με τη Ρωσία να υπάρχουν ήδη μακρόχρονα, βαθύτατα διαπλεκόμενα συμφέροντα. Άρα ο δεσμός υπάρχει και λειτούργησε. Προς τι να εγκαταστήσει ΚΑΙ τους Νεοναζί στο κεφάλι του; Βλακεία (τουλάχιστον)μοιάζει.

  11. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 20/03/2013 08:04:55

    1) Oι Γερμανοί επαίρονται οτι επέτυχαν το ζητούμενο , την συρρίκνωση του τραπεζικού τομέα της Κύπρου στα πραγματικά δεδομένα της κυπριακής οικονομίας το οποίο ήταν και το ζητούμενο.
    2) Η κυπριακή κυβέρνηση βρίσκεται σε αναζήτηση εναλλακτικών πηγών για τα 5,8 δις που χρειάζονται για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και για κάλυψη των χρηματοδοτικών αναγκών τους κράτους.
    3) H Κυπριακή Δημοκρατία καλείται με πολύ συγκεκριμένες προτάσεις προς τρίτους να συγκεντρώσει ποσό ίσως και πέραν των 10δις σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει νέο τραπεζικό περιβάλλον, το οποίο αυτομάτως θα μπορεί να χαρακτηριστεί ως «ασφαλές». Το μεγάλο θετικό του Σχεδίου είναι πως στην περίπτωση που υλοποιηθεί δεν θα υπάρξουν εκροές χρημάτων από το τραπεζικό σύστημα της Κύπρου ενώ αντίθετα θα δημιουργήσει προοπτικές για επιπρόσθετες καταθέσεις στο άμεσο μέλλον. Με αυτό τον τρόπο θα παραμείνουν οι ξένες καταθέσεις στην Κύπρο

    Ολες οι εξελίξεις δείχνουν σημαντική ενεργοποίηση της Ρωσίας στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο για την οποία ούτε οι ΗΠΑ αλλα ούτε και το Ισραήλ δείχνουν να είναι αντίθετοι.Παράλληλα δε η όλη εξέλιξη βολεύει και την Ευρώπη παραδόξως καθως ενεργειακά διασφαλίζει και δεύτερη πηγή προμήθειας φυσικού αερίου.

    Στο εσωτερικό της Ευρωζώνης είναι πιθανό να υπάρξει διελκυστίνδα μεταξύ Αγγλοσαξόνων και Γερμανίας και απο την άλλη πλευρά η Γερμανία να δεχθεί και ισχυρή πίεση απο την Ρωσία .

    Eκ των ανωτέρω συνάγεται ότι διαμορφώνονται πολύ λεπτές ισορροπίες και για αυτό τον λόγο ό Ελληνισμός πρέπει να είναι πανέτοιμος για κάθε ενδεχόμενο και να πάψει πιά να πιστεύει και να περιμένει Μεσσίες.Οι δε σχέσεις συνεργασίες πρέπει επιτέλουν να διαμορφωθούν στην βάση της ισοτιμίας και του αλληλοσεβασμού ανεξαρτήτως μεγέθους.Η κάθε συμμαχία δεν συνεπάγεται ότι στοχεύει στην ανάπτυξη των μελών της .Η Ελλάδα και η Κύπρος, η πολιτική σκέψη πρέπει να αντιληφθεί πως το μητροπολιτικό μοντέλο -το οποίο υιοθετεί Γερμανία αλλά και στο παρελθόν και η Ρωσία -εμποδίζει την ανάπτυξη.Πρέπει να ισορροπήσουν ανάμεσα στην εξυγίανση των δημοσιονομικών, στην φερεγγυότητα τους απέναντι στο διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα και στην ανάπτυξη τους

  12. τοξο avatar
    τοξο 20/03/2013 08:21:18

    Γνωρίζει κάποιος να μας πληροφορήση πόσο είναι το επιτόκιο καταθέσεων στην Ελβετία και το Λουξεμβούργο;

  13. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 20/03/2013 08:45:40

    Οι Κύπριοι πολιτικοί δεν μπόρεσαν να διασφαλίσουν το συμφέρον του κυπριακού λαού. Ενέδωσαν στις ρώσικες πιέσεις όμως εάν εμφανίσουν την εναλλακτική πρόταση τότε θα δούμε τον πραγματικό κυπριακό λαό στους δρόμους. Ποιοί αντέδρασαν χθές; Ήταν δεν ήταν 700 νοματαίοι οι οποίοι όχι ότι φώναζαν για τις καταθέσεις τους, δεν έχουν ούτε σεντ, αλλά προστάτευαν τα ρώσικα συμφέροντα. Η πρόταση του eurogroup δεν έπεσε τυχαία. Τη δουλειά του την έκανε, τα ρώσικα κεφάλαια των κυπριακών τραπεζών ούτως ή άλλως δεν υπάρχουν, οπότε εάν κρυφοκοιτάνε τα πετρέλαια(οι Ρώσοι) θα πρέπει να αναλάβουν τώρα το κόστος. Λάθη του παρελθόντος που με λεφτά ευρωπαϊκά έκαναν κουμάντο ρώσοι, αμερικάνοι και λοιποί καουμπόηδες δεν ξαναγίνονται. Όταν όμως θα ετοιμαστεί το εναλλακτικό σενάριο θα παρουσιαστεί στον κυπριακό λαό για να το εγκρίνει και φυσικά για να το πληρώσει. Θα είναι φθηνότερο νομίζετε; Πάντως εάν πρόκειται να δώσουν τα οικόπεδα για να μην κατηγορηθούν ότι κούρεψαν τις καταθέσεις των Ρώσων μάλλον θα ξεσηκωθούν και οι πέτρες. Ειδάλλως είναι κυπριολαλάκες με περικεφαλαία ή όπως τους χαρακτήρισε ο Τσίπρας περήφανους. Ασφαλώς και δεν θα παραδεχτείτε το λάθος σας εκλεκτοί κόκκινοι επικοινωνιολόγοι του πληκτρολογίου, εξάλλου είστε ήδη κερδισμένοι, τη ζημιά την κάνατε. Τώρα ότι και αν γίνει το αντίτιμο θα είναι βαρύτερο. Η πλέον συμφέρουσα λύση για την Κύπρο ήταν αυτή που παρουσιάστηκε. Εύχομαι ο ελληνικός λαός να βγάλει τα σωστά συμπεράσματα από το πάθημα των Κυπρίων.

    • GO avatar
      GO @ Δεξιόχειρας 20/03/2013 08:53:10

      Καλά βρε extreme, ούτε ένας (1) Κύπριος βουλευτής δεν σε καταλαβαίνει; Ούτε ένας (1);

    • WY avatar
      WY @ Δεξιόχειρας 20/03/2013 10:22:41

      **....εάν εμφανίσουν την εναλλακτική πρόταση ....**
      ...............

      Εάν δέν τό έμαθες,απερρίφθη ήδη ,ό δέ Σόιμπλε σέ χθεσινή συνέντευξή του **ευχήθηκε ** στόν Αναστασιάδη ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ,στίς διαπραγματεύσεις του μέ τόν Πούτιν!!!!!!!

      Η ΚΥΠΡΟΣ ΠΑΠΑΛΑ!!!!

      Υ.Γ.

      Έτσι τήν **πάτησε ** κι ό Μακάριος,ό οποίος μετά τήν συμφωνία τού Λονδίνου,είχε δηλώσει ΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ/ΕΠΑΡΣΗ ,ότι προσχωρεί στό κίνημα τών Αδεσμεύτων χωρών (Τσάβες τής εποχής εκείνης δλδ )!!!!
      Τίς συνέπειες(τραγικές) αυτής τής απόφασής του καί ή Ιστορία τίς έχει καταγράψει αλλά καί πληρώσει /πληρώνει ό Κυπριακός Λαός,μέχρι καί σήμερα!!!!

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ WY 20/03/2013 11:59:07

        Θέλει ο WY να κρυφτεί, μα η χαρά δεν τον αφήνει.
        Μην πανηγυρίζεις άδικα καημένε κόρακα.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Πέτρος 20/03/2013 13:28:48

          Ψάξε και του Δεξιόχειρα για να ξέρεις το ποιόν του όταν τον συναντάς με το ίδιο ψευδώνυμο. Δεξιόχειρα, κάθε φορά που θα στρεψοδικείς, θα διαστρεβλώνεις την αλήθεια και θα επιτίθεσαι, ειδικά όταν αναφέρεσαι στο όνομά μου, να περιμένεις αντίλογο με την ίδια πάντα υπογραφή για να τη χωνέψεις καλά.

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ Νιόβη 20/03/2013 15:41:06

            @ Nιόβη : Περί ταυτοπροσωπίας πρόκειται σίγουρα. Δίκιο έχεις. Επιθετικότητα, ξερολισμός, αναίδεια. Ακαταμάχητος συνδυασμός χαρακτηριστικών μιας προβληματικής προσωπικότητας.

        • WY avatar
          WY @ Πέτρος 20/03/2013 13:59:10

          Δέν πανηγυρίζω διά τό δράμα ένος Λαού καί δή τής Κύπρου,ερπετό!!!
          Αποτύπωσα δηλώσεις τού ΥΠΟΙΚ/Γερμανίας σχετικά μέ τά τρέχοντα Εθνικά τραγικά γεγονότα καί μία Ιστορικά καταγεγραμμένη απόφαση τού Μακάριου,τής οποίας, τίς Εθνικές τραγικές συνέπειες,τίς πληρώνει ό Κυπριακός Λαός επί 53 χρόνια!!

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ WY 20/03/2013 15:37:23

            Βρε σκώληκα, το ''Η ΚΥΠΡΟΣ ΠΑΠΑΛΑ!!!! '' ήταν του ΥΠΟΙΚ/Γερμανίας;
            Η ΚΥΠΡΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΙΛΑΤΕ, όπως και τώρα.

  14. Sceptic avatar
    Sceptic 20/03/2013 09:00:21

    Ραγιαδισμός αρσενικό
    1.η νοοτροπία του ραγιά, το πνεύμα υποταγής και αποδοχής της δουλείας ή της εξάρτησης που χαρακτήριζε τους ραγιάδες της Οθωμανικής Aυτοκρατορίας· δουλοφροσύνη, υποτακτικότητα

    Γειά σου Ελλάδα μου....

  15. Αντικαθεστωτικός avatar
    Αντικαθεστωτικός 20/03/2013 09:01:00

    Αν η Κύπρος είπε το ¨οχι¨ σ΄ενα κάκιστο ευρωπαϊκό σχέδιο χωρίς να έχει πειστικό εναλλακτικό σχέδιο , τέτοιο που να μην καταρρεύσει το τραπεζικό της σύστημα , έκανε δύο τραγικά λάθη.
    1. Μετά την κάκιστη Ευρωπαϊκή πρόταση περί κουρέματος, έπρεπε άμεσα να μην την αποδεχθεί, να κερδίσει χρόνο ζητώντας επανάληψη του γιούρογκρουπ σε λίγες μέρες, χωρίς να διαρρεύσει το ενδεχόμενο κουρέματος.
    2. Αν το σχέδιο Β , που έχει , ΔΕΝ ΔΙΑΣΦΑΛΊΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΑΖΙΚΉΣ ΕΚΡΡΟΉΣ ΚΕΦΑΛΑΊΩΝ ΑΠΌ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΗΣ, το μέλλον δεν ξέρω πως διαγράφεται όχι μόνο για την Κύπρο, αλλά και για όλη την Ευρώπη.
    Για πρώτη φορά , το δόγμα : είμαι εντός Ευρωζώνης άρα δεν κινδυνεύω από χρεοκοπία ή έχω θωρακισμένο τραπεζικό σύστημα, καταρρέει με ότι αυτό συνεπάγεται. Ένα από τα λίγα που συνεπάγεται είναι ότι δεν μπορούν τα κεφάλαια να είναι εξασφαλισμένα σε ΚΑΜΜΙΑ Ευρωπαϊκή χώρα.
    Άρα που είναι εξασφαλισμένα;
    Μάλλον σε Αμερικανικές τράπεζες. Δηλαδή η Αμερική που ξεκίνησε αυτή την κρίση με την κατάρρευση των 2 δικών της τραπεζών, καταφέρνει σήμερα να προσελκύει το παγκόσμιο καταθετικό κεφάλαιο;
    Η Ευρώπη για άλλη μια φορά αποδείχθηκε πολύ κατώτερη απέναντι στα ¨τσακάλια¨ που ευδικιμούν πέραν του Ατλαντικού.
    Δυστυχώς, οι ΗΠΑ, φαίνεται να κερδίζουν τα πάντα (κεφάλαια - έλεγχο ενεργειακών αποθεμάτων) , βάζοντας τρικλοποδιές στην Ευρώπη, η οποία πάσχει βασικά από ΕΛΛΕΙΨΗ ΙΚΑΝΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Αντικαθεστωτικός 20/03/2013 14:07:43

      Αν οποιοδήποτε εναλλακτικό σχέδιο εκτός απο την καταρρευση του τραπεζικού της συστήματος επιφέρει και κατάρρευση της Εθνικής αξιοπρέπειας και της ελπίδας της νεολαίας για το αύριο, τότε καλύτερο το "μή σχέδιο".
      Αν υπάρχει σχέδιο αποφυγής αυτών των πολύ σημαντικώτερων δεινών, τότε θα βρεθεί, αν έχει αποκρουστεί η διείσδυση του εχθρού. Αν ο εχθρός μπεί εντός των τειχών όπως στην Ελλάδα, το οποιοδήποτε σχέδιο Β' θα είναι δυσκολώτερο έως αδύνατο να βρεθεί...

      • Αντικαθεστωτικός avatar
        Αντικαθεστωτικός @ Αρχιμήδης 20/03/2013 20:15:08

        Χωρίς σχέδιο, χωρίς πυξίδα δεν πας πουθενά. Τα δεινά θα είναι πολύ χειρότερα. Η δουλειά των ηγεσιών είναι να καταρτίζουν και ν΄ακολουθούν σχέδια.

  16. m.s avatar
    m.s 20/03/2013 09:08:12

    Ρε παιδιά τι λέει αυτός;
    Χάσικος (υπουργός εσωτερικών της Κύπρου): Αν είχα λεφτά στις δύο τράπεζες θα ανησυχούσα πολύ!!!!!!! και συνεχίζει οι δύο τράπεζες μπορεί να μην ξανανοίξουν ποτέ !!!!!
    μπάρμπα δε μας τα λες καλά.....

    • cyprusnet avatar
      cyprusnet @ m.s 20/03/2013 10:40:01

      Εχουμε και εδω αρκετους βλακες φιλε μου..
      Προσεχε και τις δηλωσεις του Μητσοτακη της Κυπρου(Βασιλειου)

  17. Απόλλων avatar
    Απόλλων 20/03/2013 09:40:50

    Δεν λύθηκε κανένα πρόβλημα. Σήμερα είναι χειρότερα από χθες και αύριο θα είναι χειρότερα από σήμερα. οι ιταλοί δεν έχουν κυβέρνηση. Οι κύπριοι δεν έχουν ανοίξει τις τράπεζε. Οι γερμανοί πρέπει να χάσουν (όλοι θέλουμε να χάνουν και οι μεγάλες ομάδες ,μεταξύ αυτών και εγώ που πανηγύρισα την ηττα της Μπαρτσελόνα όσο κανένας άλλος!) αλλά πρώτα πρέπει να κάνεις ομάδα. να λύσειςτο πρόβλημα να κερδίσεις . Γεμίσαμε oosers στην πατρίδα μας. μου θυμίζετε την εποχή του χρηματηστηρίου που κάποιοι πανηγύριζαν που δεν πούλησαν με χασούρα! ¨οταν όμως πούλησαν η χασούρα είχε γίνει καταστροφή!

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Απόλλων 20/03/2013 11:10:39

      Για να γίνει ομάδα, πρέπει να αλλάξει η ψυχολογία των παικτών. Με ηττοπάθεια δεν χτίζονται ομάδες ούτε επιτυγχάνονται νίκες, Απόλλων.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ Απόλλων 20/03/2013 12:00:58

      Τώρα στήνεται η ομάδα. Καλά σου λέει η Νιόβη.

  18. χαρης avatar
    χαρης 20/03/2013 09:54:41

    μπλοφα στην μπλοφα ειναι το παιχνιδι και στο τελος νικαει ο αμερικανος..

  19. πολιτης avatar
    πολιτης 20/03/2013 10:04:44

    ο αναστασιαδης εκανε την γρηγοροτερη κολοτουμπα. οι αδελφοι μας κυπριοι πρεπει να τον αποκαθηλωσουν παραυτα γιατι με δαυτον τα χειροτερα επονται. ειναι χειροτερος απο τον γαπ..........

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ πολιτης 21/03/2013 22:41:34

      Την κωλοτούμπα αγαπητέ θα την κάνουν δυστυχώς, αυτοί που περηφανεύτηκαν για το οχι . Δυστυχώς. έτσι κι αλλιώς θα υπάρξει κούρεμα στις καταθέσεις (πάνω από 100.000).

  20. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 20/03/2013 10:18:12

    οχι κυριοι ουτε κοκκινοι ουτε πρασινοι ουτε μπλε ...."Την Ελλάδα θέλομεν κι ας τρώγωμεν πέτρες"

  21. cyprusnet avatar
    cyprusnet 20/03/2013 11:00:20

    Εχουν απορριψει 2 σχεδια οι Βρυξελλες, συνεχιζουμε!!

    • Ζωή avatar
      Ζωή @ cyprusnet 20/03/2013 11:12:59

      Τα απορρίπτουν αλληλέγγυα όμως

  22. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 20/03/2013 11:11:45

    "Και τώρα τί;" Δηλαδή ο κύριος "συγκρατημένη αισιοδοξία" θα συνεχίσει να είναι υπουργός; Αν ναι, που το απεύχομαι, ο "αυτοκτονικός ιδεασμός" είναι εδώ!

  23. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/03/2013 11:12:00

    Η Κύπρος είναι μία μικρή χώρα με το 40% του εδάφους της κατειλημμένο από εχθρική δύναμη και μεγάλο μέρος του πληθυσμού της προσφυγοποιημένο στο νότο. Επιπλέον, υπό κατοχή βρίσκεται το μεγαλύτερο μέρος της ακτογραμμής της και τα ευφορότερα εδάφη της.
    Αυτή λοιπόν η κατά το ήμισυ κατεχόμενη χώρα, με την αιγιαλίτιδα ζώνη της στο μεγαλύτερο μέρος κατειλημμένη, έπρεπε να βρει έναν τρόπο να επιβιώσει.
    Εκτός από τον τουρισμό, φυσικά.
    Και ο τρόπος αυτός ήταν να γίνει φορολογικός παράδεισος. Ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία. Διότι θα μπορούσε κανείς να είναι αυστηρότατος και με το Λιχτενστάιν και με την Ελβετία και με το Ηνωμένο Βασίλειο, που είναι το επικυρίαρχο κράτος των νησιών Κέυμαν. Αλλά και με το Λουξεμβούργο, όπου και εκεί λέγεται ότι υπάρχουν διάφορες "διευκολύνσεις" προς καταθέτες, για να το πω κομψά....
    Είναι τόση η κακία, η υστεροβουλία και η υποκρισία των Γερμανών, όταν δείχνουν "πλυντήρια" χρήματος, που δεν κρύβονται.
    Οσο για κάποιους εδώ μέσα που τόλμησαν και σύγκριναν την κατεχόμενη Κύπρο με την διηρημένη Γερμανία, θα ήθελα να τους είχα μπροστά μου να τους πω πόσο συμπλεγματικοί είναι...
    Η Ανατολική Γερμανία δεν είχε βιώσει έξοδο πληθυσμού και εποικισμό, αν δεν απατώμαι.. Είχε βιώσει ένα άλλο πολιτικό σύστημα,. αυτό που υποστήριζαν αναφανδόν στα νιάτα τους μερικά γεροντο-φιλελεύθερα μαδημένα παπαγαλάκια....Ας τα βρουν με τους εαυτούς τους, λοιπόν, και ας αφήσουν τις άτοπες συγκρίσεις του στυλ "ναι, αλλά και στην Αμερική καταπιέζουν τους μαύρους". Την παιδεία μας, ευτυχώς, δεν την λάβαμε ούτε από τον Ριζοσπάστη, ούτε απο τον Οδηγητή, ούτε από την Αυγή, ούτε από τον Ρήγα....
    Αυτά....

  24. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 20/03/2013 11:21:47

    Ο Αναστασιάδης μου είναι απεχθής λόγω σχεδίου Ανάν ,αλλα είναι παλαβό να τον κατηγορούμε τη στιγμή που κυβερνά λίγες μέρες μόνο. Αν ο Χριστόφιας (και όχι μόνο) δεν είχε φέρει την Κύπρο σε τέτοια κατάσταση, δε θα είμασταν εδώ τώρα.

    Κάτι ανάλογο με τα δικά μας ,όταν τα λαμόγια της ψευτο-Αριστεράς, που κατέστρεψαν 30 χρόνια την Ελλάδα ,είχαν το θράσος να κατηγορούν τον Σαμαρά για το Μνημόνιο!

    (Δεν παρομοιάζω τον Α.Σ με τον Αναν-στασιάδη ,προς Θεού!)

  25. Τάσος avatar
    Τάσος 20/03/2013 11:36:58

    Και με το Ελληνικό ΝΑΙ διαρκείας τόσα χρόνια τι έγινε δηλαδή;
    Διαρκώς διολισθαίνουμε σε όλο και πιο αδύναμη θέση.

    Στο τέλος θα έρθει η χρεοκοπία και οι επιπτώσεις της θα είναι δέκα φορές χειρότερες από ότι εαν είχαμε χρεοκοπήσει εδώ και καιρό.

    Δεν θα μπορούμε να ανακάμψουμε με τίποτα, θα είμαστε μια χώρα παντελώς διαλυμένη, με έναν λαό παντελώς ξεθεωμένο οικονομικά και ψυχικά από δυσβάσταχτα μέτρα ετών.

    Το ΟΧΙ των Κυπρίων πρέπει να γίνει η βάση για τα δικά μας ΟΧΙ.

    Οι Γερμανοί θέλουν την διάλυση και την προτεκτορατοποίηση όλο του ευρωπαικού νότου. Επιτέλους ας το συνειδητοποιήσει αυτό η κυβερνησή μας και ας μην ονειροπολεί πλέον.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Τάσος 20/03/2013 22:00:59

      Πολύ σοφά, ομιλείς αγαπητέ! Η Γερμανία αυτό το όνειρο είχε ανέκαθεν για τον Ευρωπαϊκό Νότο και αυτό επιδιώκει. Είναι προφανέστατο! Το ζήτημα είναι αν αυτός ο Νότος επιδείξει την ομοφωνία και την αλληλεγγύη της Κυπριακής βουλής και στείλει την Άνγκελα να "ψαρεύει" μόνο στη Βόρεια θάλασσα!

  26. H N@XTER;IDA avatar
    H N@XTER;IDA 20/03/2013 12:11:22

    Ας ξέρουμε πως μιας οικονομικής κατάρρευσης, προηγείται μια πνευματική ήττα.

  27. Νιόβη avatar
    Νιόβη 20/03/2013 12:13:17

    Φαίνεται ότι μέρος του Plan B συμπεριλαμβάνει συμφωνία με τη Ρωσία για δάνειο 5 δισ., με παράλληλη επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του προηγούμενου και μείωση του επιτοκίου του, με αντάλλαγμα την κατασκευή και διαχείριση από πλευράς των Ρώσων τερματικού σταθμού φυσικού αερίου. Εντυπωσιακή ήταν και η δήλωση του Αρχιεπισκόπου Χρυσόστομου ότι η Εκκλησιαστική περιουσία τίθεται εξ ολοκλήρου στη διάθεση της χώρας (Reuters).

  28. firiki2010 avatar
    firiki2010 20/03/2013 12:57:31

    Τα "όχι" για να είναι στέρεα πρέπει να έχουν από πίσω τους ένα "ναι". Για την ώρα αυτό το "ναι" αναζητείται. Και δεν είμαστε καθόλου σίγουροι για τις συνέπειες του.
    Εμείς εδώ πέρα βέβαια μπορεί να είμαστε ενθουσιασμένοι για τον "ηρωισμό" των Κυπρίων. Οι Κύπριοι μάλλον είναι σε περίσκεψη και ανησυχία. Γιατί τις όποιες συνέπειες των "ηρωικών" ή μη επιλογών τους θα τις υποστούν αυτοί. Οχι εμείς !

  29. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 20/03/2013 13:07:30

    Πέτρο,
    πρέπει κάποτε την προνοητικότητα να μην την χαρακτηρίζουμε χαιρεκακία. Ασφαλώς και δεν χαίρομαι για τις εξελίξεις, όμως πρέπει να δούμε τις αρνητικές συνέπειες για να καταλάβουμε ότι αυτοί που μας παρασύρουν σε οργίλες αντιδράσεις γελάνε κάτω από τα μουστάκια τους ή κάτω από τις δήθεν πλερέζες τους; Διάβασε τί γράφουν τις τελευταίες μέρες οι μαύρες βασίλισσες, μάγισσες και οι δήθεν νέες και δες αν θα ξαναεμφανιστούν με αυτά τα ψευδώνυμα. Θα τα αλλάξουν και θα συνεχίσουν να σπέρνουν ζιζάνια.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ Δεξιόχειρας 20/03/2013 16:13:36

      Διαβάζω τι γράφεις εσύ Δεξιόχειρα με 5 διαφορετικά ψευδώνυμα και πόσο ενοχλείς αυτούς που δεν εγκρίνεις. Δικό σου είναι το πρόβλημα.

  30. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 20/03/2013 13:13:26

    Υπήρξαν και 19 παρουσίες αν δεν κάνω λάθος. Ωστόσο καλό θα ήταν να περιμένεις για ψήφιση το εναλλακτικό για να δείς πόσοι πραγματικά θα το μετανιώσουν. Εν πάσει περιπτώση η Κύπρος δεν φημίζονταν ποτέ για τα εξτρέμ της και ειδικά τα δεξιά.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Δεξιόχειρας 20/03/2013 13:58:38

      Η παρουσία δεν είναι ΝΑΙ...

  31. Νιόβη avatar
    Νιόβη 20/03/2013 13:14:27

    Οι τραμπούκοι όμως, Πέτρο (και όποιος έχει διαβάσει τους χαρακτηρισμούς και τα σχόλια του Δεξιόχειρα σε παλαιότερες αναρτήσεις καταλαβαίνει πολύ καλά τι εννοώ - με αποκορύφωμα την τελευταία του επίθεση στην Βασίλισσα που το antinews κατέβασε άρον-άρον και πολύ καλά έκανε γιατί είχε ξεπεράσει κάθε όριο), θα είναι παρόντες, με ένα καινούριο μελίρρυτο ύφος (για όσο τους επιτρέπει το θυμικό τους) με τα ίδια ψευδώνυμα, για να διαψεύδονται πανηγυρικά ξανά και ξανά και να τραμπουκίζουν σε κάθε αντίθετη άποψη, ιδίως αν διατυπώνεται από γυναίκες.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Νιόβη 20/03/2013 16:09:20

      :-) Εγώ αγαπητή Νιόβη, είμαι μεγαλόψυχη και τον συγχώρεσα (τον Δεξιόχειρα) για τις λεκτικές ακρότητές του, μιας και η επιθετικότητα, κατατρώγει κυρίως τον βασανιζόμενο φορέα της. Στην ίδια ομάδα ανήκει και ο WY [ο ...κρυφός, άλλος του εαυτός???? :-)]. Δεν αξίζει τον κόπο. Παντού γύρω μας κυκλοφορούν συνάνθρωποι με άλυτα θέματα...... Γιατί να χάνουμε τον καιρό μας;

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Queen For The Black Side 20/03/2013 16:53:26

        Υποθέτω ότι φέρνω κι εγώ μαζί μου τα μπαγκάζια μου από την πραγματική ζωή, αγαπητή και σοφή Βασίλισσα. Χτυπήματα κάτω από τη ζώνη, ψεύδη, προσβολές και τα τοιαύτα δεν μένουν αναπάντητα. :) Δεν επιτρέπω να γίνω το πεδίο εκτόνωσης των άλυτων θεμάτων του καθένα, ούτε μέσα ούτε έξω από το Ίντερνετ. Εδώ βρισκόμαστε γιατί απολαμβάνουμε την ανταλλαγή απόψεων με εξαίσια καταρτισμένους σχολιαστές (είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε μαζί τους), με επίπεδο και τρόπους, όχι για τη δωρεάν ψυχιατρικού τύπου ανακούφιση του κάθε πικραμένου. :)

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Νιόβη 20/03/2013 17:48:58

          Χαχαχαχαχαχα. Πολύ σωστά τα λέτε αγαπητή Νιόβη, αλλά ο πάσχων, πάσχων είναι και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με χιούμορ και μεγαθυμία. Εξ άλλου, να μας προκαλέσει προσπαθεί. Γιατί να το καταφέρει;

  32. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 20/03/2013 13:16:37

    Αργά η γρήγορα θα εμφανιστεί μια λύση η οποία κατά γενική ομολογία θα είναι χειρότερη της πρώτης. Ψάξε να διαβάσεις όσο περισσότερα σχόλια των Queen, Νιόβη κλπ γιατί αυτές τις υπογραφές δεν θα τις ξαναδείς.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Δεξιόχειρας 20/03/2013 15:33:39

      Μην ελπίζετε στα ανέλπιστα αγαπητέ Δεξιόχειρα και τα γενόσημα, με ρέγουλα παρακαλώ. Αν κάτι σας συμβεί, πως θα ζήσουμε χωρίς την αγάπη, την εκτίμηση, την ευγένεια και τα τόσο, μα τόσο...βαθυστόχαστα σχόλιά σας;
      Άδεια θα μοιάζει η ζωή.......

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Queen For The Black Side 21/03/2013 22:38:48

        Κυρία μου, η πολιτική σε συνάρτηση με το δεδομένο οικονομικό γίγνεσθαι είναι η τέχνη του ΕΦΙΚΤΟΥ και όχι η τέχνη που αναφέρεται στο θυμικό.

        Το θέμα για την Κύπρο είναι ποιά λύση -σχέδιο Β΄-εξασφαλίζει ΡΕΥΣΤΟ στις κυπριακές τράπεζες από την Τρίτη που θα ανοίξουν. ΚΙ αυτή είναι -δυστυχώς αν το θέλετε- η εξεύρεση λύσης εντός της ευρωζώνης. Ολα τα άλλα είναι καπνός που έλεγε και ο Βέγγος .

  33. IanRush avatar
    IanRush 20/03/2013 13:34:44

    Δυστυχώς τα "όχι" απαιτούν ρεαλιστικές αντιπροτάσεις για να ριζώσουν, και όπως δείχνουν τα πράγματα, τέτοιες δεν υπάρχουν. Ας ελπίσουμε το καλύτερο, αρκεί να μην μείνουμε μόνο στις ελπίδες

  34. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 20/03/2013 13:44:28

    Αντιγράφω από ειδήσεις:

    "Ο πρόεδρος Πούτιν σήκωσε τελικά το τηλέφωνο, έπειτα από αρκετές ημέρες αναζήτησης, στον Ν. Αναστασιάδη, με τον όποιο συζήτησαν τις κρίσιμες πτυχές των οικονομικών σχέσεων των δύο χωρών, αλλά αυτό που έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ότι ο κ. Πούτιν στο αίτημα για επίσκεψη του Κύπριου Προέδρου στη Μόσχα παρέπεμψε στα αποτελέσματα των επαφών που θα έχει στη ρωσική πρωτεύουσα ο κ. Σαρρής."

    Σχόλιο δεν κάνω, μιλάει από μόνο του.

  35. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 20/03/2013 13:45:07

    Ζούμε τρελές ημέρες, η αποκριά και η βλακεία σε όλο της το μεγαλείο:
    Ολόκληρο Eurogroup ακραιφνώς "δεξιών" υπουργών (του Λαικού κόμματος και του Φιλελεύθερου, με μοναδικές εξαιρεσεις τον Γάλλο Σοσιαλιστή και τον ακομμάτιστο ...Στουρνάρα), με επικεφαλής τον Ντόισελμπλομ και τον Σόιμπλε, έκαναν α - μπε - μπα - μπλομ και ζήτησαν απαλλοτρίωση ιδιωτικής κινητής περιουσίας (αυτό δεν είναι οι καταθέσεις;) ! Σαν καλοί κουμμουνισταράδες.
    Και δείτε ποιοί υπερασπίστηκαν με νύχια και με δόντια την καλή καπιταλιστική περιουσία: Ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΑΚΕΛ (ο πρώτος μάλιστα παραβίασε και το πρόγραμμά του, που προβλέπει εισφορά των μεγαλοκαταθετών).
    Αμήχανοι οι επίσης "δεξιοί" του Αναστασιαδη, ακολούθησαν εκόντες άκοντες τους "αριστερούς" σωματοφύλακες του χρηματοπιστωτικού μοντέλου της Μεσογείου...
    Εκει οδηγεί ο τρόπος που αντιμετωπίζουν οι "δεξιοι" Ευρωπαιοι πολιτικοί την κρίση: Σε μεγαλειώδες τσίρκο.
    Τώρα οι Κύπριοι του "μοντέλου", Ελλαδίτες κυβερνητικοί και αντιπολιτευόμενοι (αλλά σεμνά-σεμνά και οι λοιποί Ευρωπαίοι μαθητευόμενοι ταχυδακτυλουργοί) περιμένουν τους "απο μηχανής Ρώσους".
    Δεν ξέρω τι θα κάνουν οι Ρώσοι. Το σίγουρο είναι ότι απέναντι, οι Αμερικάνοι, που αντιμετωπίζουν την δική τους κριση με εντελώς άλλο τρόπο, έχουν σκάσει στα γέλια.
    Και συνήθως, όταν στην Ευρώπη κάνουμε βλακείες, έρχονται οι Αμερικάνοι και μας σώζουν. Μαζί με τους Ρώσους ή χωρίς.
    Άς περιμένουμε λοιπόν. Τους (οικονομικούς) marines και τους (ολιγάρχες) Ταβάριτς. Άλλωστε, ανάμεσα στο ζεύγος Φραγκλίνου - Ιωσήφ, και στο ζεύγος Μπάρακ - Βλαδίμηρου, μεσολαβούν μόνον 70 χρόνια.

    • dim avatar
      dim @ Uncle Stgm 20/03/2013 17:27:03

      "Καταθέσεις" σε ευρώ με επιτόκιο 6%, και "καταθέσεις" επιχειρήσεων σε φορολογικό παράδεισο, δεν είναι το τυπικό δείγμα "αποταμίευσης"...

      Ήταν εγκληματικό το ότι πήγαν να συμπεριλάβουν και καταθέσεις κάτω των 100 χιλ. ευρώ... Για τις πάνω από 100 χιλ. δεν έχω και ιδιαίτερη διαφωνία (πέρα του ότι χτυπάνε βέβαια το οικονομικό μοντέλο της Κύπρου, και άρα σε επίπεδο ομοψυχίας με ενοχλεί, αντικειμενικά όμως αν το δω δεν είναι λάθος κίνηση...)... Οι πάνω απο 100 χιλ. με επιτόκιο 6% και φορολόγηση 10% επι των κερδών, στην ουσία είναι "επένδυση" με υψηλή απόδοση... Και απαράβατος κανόνας κάθε επένδυσης είναι ότι υψηλές αποδόσεις συνεπάγονται και υψηλό ρίσκο.. Και το ρίσκο δε μπορεί μια ζωή να μένει στα χαρτιά... Μια στα τόσα, πρέπει να επαληθεύεται και κάποια απώλεια για να αποκτά νόημα και η έννοια του ρίσκου, αλλιώς θα μιλάγαμε για υψηλές αποδόσεις με οριστικό και αμετάκλητο μηδενικό ρίσκο...

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Uncle Stgm 20/03/2013 18:25:22

      Εμβληματική περιγραφή της σχιζοφρένειας των ημερών....

  36. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 20/03/2013 14:17:24

    ΜΕΧΡΙ και ο οικονομολόγος Ρουμπινί κατάλαβε το ¨ πολιτικό θέμα ¨
    Η Ρωσία θα σώσει την Κύπρο με αντάλλαγμα μια στρατιωτική βάση στο νησί

  37. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 20/03/2013 14:38:46

    "Η Κύπρος", όπως γράφει η εφημερίδα "Βέντομοστ" στη σημερινή της έκδοση, "ίσως αναγκασθεί να προβεί σε ξεπούλημα μερικών κρατικών περιουσιακών στοιχείων σε ξένους επενδυτές, εάν η χώρα αποτύχει να συμφωνήσει με το Γιούρογκρουπ μια σύμβαση διάσωσης". "Η Ρωσία", προσθέτει η εφημερίδα, "αναμένει προσοδοφόρες προτάσεις από τη χώρα, η οποία αντιμετωπίζει τον κίνδυνο οικονομικής κατάρρευσης".

    Αυτό θα το σχολιάσω. Αν κατάλαβα καλά, η εικόνα είναι ότι "τώρα που σας βρήκαμε πεσμένους στο καναβάτσο και είπατε το όχι στους ευρωπαίους, θα σας πάρουμε και τα σώβρακα".
    Είπατε τίποτα για "τοκογλύφους", "τσακάλια" κλπ; Τέλος πάντων, κι αυτοί τη δουλειά τους κάνουν και καλά κάνουν, ας τα βλέπουν οι αφελείς δικοί μας με το ξανθό γένος.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ MAYRO XABIARI 20/03/2013 15:20:18

      Θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις, βασιζόμενη σε μια παλιά φράση του Στάνλεϊ Κιούμπρικ για τις μικρές χώρες που συμπεριφέρονται σαν π@@@@@@ς και τις μεγάλες που συμπεριφέρονται σαν προαγωγοί. Νομίζω ότι κατανοούμε όλοι ότι μια μικρή χώρα (και η εδαφική της έκταση παίζει κι αυτή τον ρόλο της στον χαρακτηρισμό) δεν θα είναι ποτέ, κατά πάσα πιθανότητα, εντελώς ανεξάρτητη από προαγωγούς και προστάτες, ειδικά όταν ο πλούτος της είναι ανεκτίμητος (βλ. Ελλάδα και Κύπρος). Δεν είναι αδύνατον, αλλά εξαιρετικά δύσκολο. Με βάση αυτόν το συλλογισμό, το ζητούμενο νομίζω είναι η επίτευξη της πλέον προσοδοφόρας...συνεργασίας, η οποία εκτός των άλλων δεν θα προσβάλλει την εθνική αξιοπρέπεια της μικρής αυτής χώρας. Δεν θα θίγει το κύρος της, ανοιχτά τουλάχιστον. Είναι λοιπόν δεδομένο ότι η Κύπρος κάτι θα δώσει. Το θέμα είναι τι, πόσο και σε ποιόν. Κατά πάσα πιθανότητα, εικάζω, θα δώσει στη Ρωσία λίγα λιγότερα από ό,τι θα έδινε στην ΕΕ (Γερμανία) και, επειδή οι Ρώσοι έχουν τελείως άλλη εκπαίδευση στη διπλωματία από τους Τεύτονες (από τον καιρό που τη διπλωματία της Τσαρικής Ρωσίας την ασκούσαν αριστοκράτες με μακρύ παρελθόν στην κομψή ίντριγκα), η Κύπρος δεν θα αισθανθεί ταπεινωμένη και ποδοπατημένη. Συγχρόνως, φρονώ ότι οι Ρώσοι είναι αδίστακτοι στην προάσπιση των συμφερόντων τους κι ότι η προστασία που θα παράσχουν στην Κύπρο (όπως έκαναν με τη Συρία, την οποία η Ρωσία, νομίζω, κρατάει ακόμα στα πόδια της) δεν θα μπορεί να συγκριθεί με την (ανύπαρκτη) προστασία που η Κύπρος θα είχε από την ΕΕ για τους γνωστούς λόγους.

      Τέλος, επιτρέψτε μου και κάτι ακόμα: η ποιότητα κάθε καινούριας συμμαχίας και συμφωνίας εξαρτάται από τις προηγούμενες. Τι θέλω να πω: η Κύπρος ατύχησε με την επιλογή της να επιλέξει τους συμμάχους της στην ΕΕ και την Ευρωζώνη. Την πάτησαν κάτω. Είναι ήδη κάτω. Η Ρωσία είναι οδός διαφυγής, αλλά η Κύπρος δεν θα πάρει από τους Ρώσους ό,τι θα έπαιρνε αν δεν την είχαν εξασθενήσει τόσο οι επίσημοι «σύμμαχοι» και «εταίροι» της. Θα είχε άλλη άνεση να διαπραγματευτεί κι αυτό βέβαια οι Ρώσοι το ξέρουν πολύ καλά. Όπως σωστά λέτε κι εσείς, «τη δουλειά τους θα κάνουν κι αυτοί». Το δια ταύτα είναι ότι άλλο ένα σημαντικό μάθημα που πρέπει να πάρει η Ελλάδα από τα τεκταινόμενα στην Κύπρο είναι ότι επιβάλλεται να αναζητήσει και αυτή οδό διαφυγής από τα λυκόρνια της ΕΕ πριν να είναι τόσο ποδοπατημένη εξ αιτίας τους που θα κινδυνεύει να πέσει από την Σκύλλα στην όποια Χάρυβδη για λίγα ψίχουλα παραπάνω.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Νιόβη 20/03/2013 15:29:41

        Εννοείται ότι το σθένος, η υπερηφάνεια, η εθνική αξιοπρέπεια και η ικανότητα για μάχη είναι οπλισμός απαραίτητος για κάθε βήμα που κάνουν ή θα κάνουν η Ελλάδα και η Κύπρος από ᾽δω και στο εξής. Είναι προϋποθέσεις απαραβίαστες όσο ρεαλιστές κι αν πρέπει να είμαστε.

        • Karenin avatar
          Karenin @ Νιόβη 20/03/2013 15:53:04

          Απο τα πρακτικά της συζήτησης Κόλ- Γκορμπατσιοβ για την επανένωση της Γερμανίας.
          Ερώτηση, Κολ. Φρονώ ότι θα έχετε κάποια λίστα με υψηλόβαθμα στελέχη του συστήματος, και άλλους συνεργάτες για να μπουν σε καθεστώς προστασίας.
          Απάντηση, Γκορμπατσιοβ. Καμία λίστα δεν διαθέτω, θεωρώ ότι αυτό είναι καθαρά εσωτερικό πρόβλημα της μελοντικής ενωμένης Γερμανίας.
          Οταν διέρευσαν τα πρακτικά της συζήτησης, αυτην την φράση οι Ρώσσοι δεν του την συχώρησαν ποτέ.
          ΥΓ. Ενα χρόνο έκανε ο Χριστόφιας για να αντιληφθεί ότι οι ξεχωριστές διαπραγματεύσεις ηταν όψεις του ίδιου νομίσματος.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Karenin 20/03/2013 18:05:34

            Γίνετε πιο αναλυτικός αν θέλετε. Νομίζω ότι καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε, αλλά δεν είμαι εντελώς σίγουρη.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Νιόβη 20/03/2013 16:07:42

        χμμμ.... ιστορικά πάντως , με κάποιες εξαιρέσεις όπως ο Ιωάννης Καποδίστριας , η "κομψή" Ρωσική διπλωματία ακολουθούσε την μέθοδο "αμολάμε τα τάνκς και το πυροβολικό , δεν αφήνουμε τίποτα όρθιο, problem solved!"

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ ΣΤΕΛΙΟΣ 20/03/2013 18:04:07

          Σ᾽ αυτές τις περιπτώσεις έχουν τελειώσει τα περιθώρια για «κομψότητα». :) Δεν θέλω να αφήνω λαθεμένες εντυπώσεις. Δεν πιστεύω στους δεσμούς μεταξύ των χωρών, ούτε καν μεταξύ των ομόδοξων, αν αυτοί οι δεσμοί δεν είναι πολύ καλά δεμένοι με ισχυρά και αμοιβαία συμφέροντα. Δεν πιστεύω, με λίγα λόγια, ότι η Ρωσία «αγαπάει» την Κύπρο. Αλλίμονο αν είμαστε τόσο αφελείς. Αυτό που πιστεύω είναι ότι η Κύπρος έκανε τη σωστή επιλογή για τώρα προκειμένου να ξεφύγει όσο και όπως μπορεί από τις δαγκάνες των άλλων που είναι εντελώς αποκτηνωμένοι. Ελπίζω με το πέρασμα του χρόνου να ισχυροποιήσει τη θέση της και απέναντι στη Ρωσία. Και ελπίζω ότι η Ελλάδα θα κατανοήσει επιτέλους τι συμβαίνει σε όποιον πάει δαρμένος σε καινούριο αφεντικό όταν το προηγούμενο τον έχει πια λιώσει. Και ελπίζω, τέλος, ότι εάν κάποια στιγμή ο ρεαλισμός αποδειχθεί πολύ βαρύς και πολύ λιτός (σε ανταλλάγματα) για το στομάχι του Ελληνισμού και για τα γούστα του, να τα τινάξει όλα στον αέρα χωρίς δεύτερη σκέψη και να μην βάλει κανέναν κερατά πάνω από την ελευθερία και την περηφάνιά του, όπως μόνο αυτός ξέρει να κάνει.

  38. Yannis K. avatar
    Yannis K. 20/03/2013 15:46:16

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ? Απαντηστε ολοι εσεις οι περηφανοι Ελληναραδες που κατακεραυνωνετε τους παντες και τα παντα μεσα απο την θαλπωρη του σαλονιου σας και μπροστα απο τα LAPTOP σας . Εμπρος φωστηρες νομπελιστες της οικονομιας , βοηθειστε τους Κυπριους με τις προτασεις σας για το πως θα βρουν κοντα στα 6 δις για τις τραπεζες τους. Θα σας χρωσταει αιωνια ευγνωμοσυνη η Κυπρος.

  39. ΝΠ avatar
    ΝΠ 20/03/2013 16:02:39

    Αφήστε τις γυναίκες να πουν τη γνώμη τους.
    Απαντήστε με επιχειρήματα.
    Εύκολα τις κατατάσσετε.
    Αλλά, το όχι στο σχέδιο ΑΝΑΝ σημαίνει ΣΥΡΙΖΑ;
    Έλεος....
    Το όχι της Κύπρου σημαίνει ΣΥΡΙΖΑ;
    Και σε τελευταία ανάλυση,ας τις σεβαστούμε.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ ΝΠ 20/03/2013 16:26:14

      '' Αφήστε τις γυναίκες να πουν τη γνώμη τους.''
      Μα δε ζητήσαμε αγαπητέ ΝΠ την άδεια κανενός για να πούμε τη γνώμη μας, ούτε μπορεί κανείς και να μας εμποδίσει. Απλά μερικοί, δεν αντέχουν τον εαυτό τους και κάνουν λίγο παραπάνω ....σαματά για να τραβήξουνε την προσοχή. :-). Η ελλειπής παιδεία και η απουσία αγωγής από την οικογένεια, δυστυχώς, δεν κρύβονται.

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ Πέτρος 20/03/2013 16:34:02

        To nick ''Πέτρος'' χρησιμοποιήθηκε επιτυχώς, για να αποκαλύψει την διπροσωπία του WY + του Δεξιόχειρα = 1. Μόλις νόμισε πως απευθύνεται σε ...άνδρα, σταμάτησε να είναι προσβλητικός και προσπάθησε να τον κερδίσει στις ''θέσεις'' του. Παιχνίδια.

        • Δεξιόχειρας avatar
          Δεξιόχειρας @ Πέτρος 21/03/2013 10:12:56

          Το γεγονός ότι βγάζεις συνεχώς λάθος συμπεράσματα δεν σε προβληματίζει;

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ Δεξιόχειρας 21/03/2013 10:35:38

            To γεγονός οτι νομίζεις οτι κατέχεις το αλάθητο και θα το επιβάλεις, δεν σε προβληματίζει;

  40. ανδρεας avatar
    ανδρεας 20/03/2013 16:08:46

    δεν ξερω τι θα γινει με την κυπρο....εκεινο ομως που ξερω ειναι οτι τωρα μπορεις ξεκαθαρα να δεις ποσο ελλειπης ειναι ο δικος μας ¨πολιτικος κοσμος"¨...δυστυχως....

  41. Νικ avatar
    Νικ 20/03/2013 17:29:47

    "Απλοϊκή η ερώτηση
    Γιατί δεν πάει λάθος και π.χ. η Ελβετία που οι τράπεζες είναι π.χ. 800 φορές πάνω από το Ελβετικό ΑΕΠ;"

    ΜΠΡΑΒΟ! Αυτό το ερώτημα πλανάτα εδώ και μέρες. Και τι γίνεται με άλλους τομείς μιας οικονομίας που ενδέχεται να πάνε καλά και να ξεπεράσουν το κατά το ΑΕΠ αναλογούν, πχ ναυτιλία όπου εμείς έχουμε μπόλικη. Θα πρέπει λοιπόν να κοπεί και αυτή για να αντιστοιχεί σε κάποιο αυθαίρετο ποσοστό του ΑΕΠ. Τα ακούμε αυτά και δεν λέμε ένα αϊσιχτίρ να τελειώνουμε.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Νικ 20/03/2013 17:51:19

      Το λέμε και το ξαναλέμε. Αλλά για την ώρα δεν μας ακούνε.....

    • dim avatar
      dim @ Νικ 20/03/2013 18:04:27

      Πρώτον, η Ελβετία έχει δικό της νόμισμα...

      Δεύτερον, αν κάποτε πάει σε ευρώ, ή ζητήσει βοήθεια για διάσωση, να είσαστε σίγουροι ότι εκεί θα εστιάσουν οι δανειστές...

      Γενικά οι δανειστές πάνε να εξαλείψουν το αδύναμο σημείο σου (σε εμάς πχ ήταν τα τεράστια δημοσιονομικά ελλείμματα και η απαράδεκτη ανταγωνιστικότητα μας, στη Κύπρο ήταν ότι όλη η οικονομία στηριζόταν σε υπηρεσίες γύρω από το τραπεζικό τομέα)... Αν λοιπόν πετύχεις με ένα σμπάρο δύο τριγώνια, δεν είναι απαραίτητα και κακό... (και παίρνεις βοήθεια, και διορθώνεις και τα λάθη που στην ουσία σε οδήγησαν στο να ζητήσεις βοήθεια, ώστε στο μέλλον να στέκεσαι σε γερά θεμέλια και να μην έχεις ανάγκη κανέναν να σου δώσει δανεικά)...

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ dim 20/03/2013 18:28:19

        Πείτε μας και για το Λουξεμβούργο που έχει Ευρώ.

        • Tabula Rasa avatar
          Tabula Rasa @ Νιόβη 20/03/2013 20:35:21

          Α, αυτοί είναι ''δικοί μας άνθρωποι''. Δεν πιάνονται.

        • dim avatar
          dim @ Νιόβη 20/03/2013 20:42:13

          Αν φθάσει στο σημείο να ζητήσει βοήθεια, θα απαιτήσουν και από το Λουξεμβούργο το ίδιο... Η Κύπρος ζήτησε από μόνη της βοήθεια και μνημόνιο, δεν ξύπνησε μια μέρα το Eurogroup και απαίτησε να κουρευτούν οι καταθέσεις... Ζήτησε η Κύπρος 16 δις... Της είπαν "σου δίνουμε τα 10 δις αλλά πρέπει κι εσύ να κουρέψεις τις καταθέσεις για να φέρεις στο τραπέζι άλλα 6 δις"... Κάτι αντίστοιχο θα ζητούσαν και από το Λουξεμβούργο αν ζητούσε ποτέ βοήθεια...

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ dim 20/03/2013 20:40:26

        "Γενικά οι δανειστές πάνε να εξαλείψουν το αδύναμο σημείο σου".
        Κάτι σαν Ιεραποστολικό ίδρυμα δηλαδή.
        Μάλιστα άν σε δούν να τα πάς καλά σου χαρίζουν και τα χρέη στο τέλος...

  42. Απόλλων avatar
    Απόλλων 20/03/2013 17:56:19

    . Οι γυναίκες της σελίδας δίνουν ρεσιτάλ. Από τον αριθμό των σχολίων δείχνουν επαγγελματική σχέση. Υπάλληλοι ή σύμβουλοι πολιτικών προσώπων. Στρατευμένες δηλαδή. ΄Ολοι έχουμε άποψη ,γνώμη θεώρηση όπως θέλει ο καθένας να το πει αλλά ,αυτό εδώ υποτίθεται ότι γίνεται για ένα σκοπό. Να ανακαλύψουμε το καλύτερο. Να διαβάζουμε κάτι που δεν ακούμε από τα κόμματα.Να ανακαλύπτουμε την σωστότερη πρόταση. Όχι για να γράφουμε και να εκτονωνόμαστε απλά και μόνο. Αν ήταν έτσι γράφαμε στην ιστοσελίδα του Ολυμπιακού. Γι αυτό για να μην χάσουμε την ποιότητα και την ποικιλία απόψεων καθώς και την υπομονή να διαβάζουμε την σελίδα παρακαλώ αυτοσυγκράτηση.

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ Απόλλων 20/03/2013 20:33:16

      Εσείς ....Θεέ Απόλλωνα, μην ασχολείστε με τις γυναίκες του Antineww. Ούτε εκέινες ασχολούνται μαζί σας άλλωστε.... Μπορείτε πάντα να διαβάζετε μόνον όσα σχόλια σας φαίνονται βαθυστόχαστα και έχουν να προσφέρουν στο ''σκοπό'' σας. Το τι θα κάνουν όμως οι άλλοι, πως θα εκφράζονται και με πόσα σχόλια, δε νομίζω πως είναι της αρμοδιότητάς σας. Πάντα μπορείτε να πάτε στη σελίδα του Ολυμπιακού να πείτε τον πόνο σας. Κανείς δε θα σας εμποδίσει. Το να προσπαθείτε όμως να επιβάλλετε το ''σωστό σας'' ως πρέπον και επιβαλλόμενο, μην το παλεύετε, δεν παίζει. Μπορείτε να κοιτάζετε τη δουλειά σας, χωρίς να κριτικάρετε και να ενοχλείτε τους άλλους. Είναι πιό χρήσιμο. Αυτό επιβάλλει άλλωστε και ο σεβασμός στη Δημοκρατία.

      • Απόλλων avatar
        Απόλλων @ Tabula Rasa 20/03/2013 21:03:48

        Δεν μου λένε τίποτα αυτά που γράφεις. Μολύνατε την σελίδα με συνεχή ανούσιο σχολιασμό. Στον λαϊκισμό και στον στοχευμένο στρατευμένο σχολιασμό αυτό το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τον ...αποκαλύπτεις.Αυτό κάνω.Πάντως δεν πολυκαταλαβαίνεις και δεν επιθυμώ κανένα περαιτέρω σχόλιο. (δεν στο απαγορεύω γιατί ούτε μπορώ ούτε το θέλω)

        • Tabula Rasa avatar
          Tabula Rasa @ Απόλλων 21/03/2013 10:26:34

          @ Απόλλων : Ούτε κι εμένα μου λένε κάτι αυτά που γράφεις. Και δεν ενδιαφέρει και κανέναν η άποψή σου για τα γραφόμενα των άλλων σχολιαστών. Δε σε ρώτησε κανείς. Πολλοί σε βρίσκουν βαρετό, ρηχό και αδιάφορο και σε βαριούνται. Απλά δεν μπαίνουν καν στον κόπο να το πούν. Σε προσπερνάνε και διαβάζουν άλλους. Κάνε κι εσύ το ίδιο. Μην αναλαμβάνεις το ρόλο του ....αποκαλυπτή, γιατί δε διαθέτεις καμία ιδιαίτερη ευφυϊα που να σου επιτρέπει να διακρίνεις τα μη φαινόμενα. Μην ασχολείσαι και μην επικρίνεις λοιπόν, αν δε θες να λαμβάνεις την απάντηση που σου χρειάζεται.
          Α, και αν....μολύθηκες από τις σκέψεις των άλλων, τράβα για απολύμανση.

    • Karenin avatar
      Karenin @ Απόλλων 20/03/2013 20:40:33

      Eίναι όντως πολύ παραγωγικές.... Αν όμως κάποιοι γλυτώνουν απο μουρμούρα χαλάλι του...

      • Tabula Rasa avatar
        Tabula Rasa @ Karenin 21/03/2013 10:28:59

        Κarenin καμένος ε; Άμα σε πρήζει κι έχεις περιθώριο, άλλαξέ την. Αν δεν έχεις, συμβιβάσου.
        ** Ξέχασα. Εσένα σε κεράτωσε και σε παράτησε ήδη η Άννα......

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Απόλλων 20/03/2013 20:56:48

      Σαν σε διατεταγμένη υπηρεσία.

      • Tabula Rasa avatar
        Tabula Rasa @ Μανιάτης 21/03/2013 10:18:47

        Μπορεί και να τις βάζουν οι Ελοχίμ, οι Νεφελίμ κι άλλα στοιχειά ! Εσύ σαν σοφός ανήρ, αμέσως το έπιασες από τα ...μαλλιά το θέμα.

  43. Νιόβη avatar
    Νιόβη 20/03/2013 20:50:48

    «Αν ζητούσε ποτέ βοήθεια...». Αυτή η φράση είναι φράση-κλειδί. Αν ζητήσει ποτέ βοήθεια και αν του ζητήσουν τις ίδιες δεσμεύσεις, θα πειστώ. Έως τότε, επιφυλάσσομαι.

  44. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 22/03/2013 11:35:17

    Kαι τώρα τι;
    Στροφή της ανοικτής παλάμης κατά 180 μοίρες.

  45. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 22/03/2013 11:54:05

    Πες το ψέμματα, μια τέτοια πράξη είναι λυτρωτική, ενδοσκοπική, διαφωτιστική, αυτο-κριτική, πρωτοπόρα, πρακτική, καινοφανής (για την Ελλάδα), πολλά υποσχόμενη, ανανεωτική, ριζοσπαστική, αισιόδοξη, πρωτοπόρα, για να μην πω σύμφωνη και με την ορθόδοξη παράδοση της ταπείνωσης...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.