#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/09/2013 13:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και τώρα τι θα κάνει η Αριστερά χωρίς τη Χρυσή Αυγή;



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Προχθές ήμουν σε τηλεοπτική συζήτηση, όπου ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία με περισπούδαστο ύφος μιλούσε για «υπόγειες συνεννοήσεις» και «συνδιαλλαγές» ΝΔ και ΧΑ που τάχα εξελίσσονταν αυτές τις μέρες. Ο Θεός βέβαια έχει χιούμορ. Ήταν αργά το βράδυ και την ίδια ώρα που ο σύντροφος έπαιζε την κασέτα της Κουμουνδούρου, οι ομάδες της Κρατικής Ασφάλειας ετοιμάζονταν για τις συλλήψεις του Νίκου Μιχαλολιάκου και των υπολοίπων. Ανυπομονώ να ξαναβρεθούμε με τον …προοδευτικό «ντετέκτιβ Μάρλοου».

Ο ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία και κάτι παρατρεχάμενοι θα είχαν πλάκα στην ανευθυνότητα και την φαιδρή προπαγάνδα τους, αν δεν ήταν αξιωματική αντιπολίτευση.

Από χτες έκδηλος ο φόβος κι η αμηχανία τους. Μην ακούτε τι λένε. Τρέμουν τις εκλογές. Ρωτούν, τάχα στο άνετο, όποιον νεοδημοκράτη περνάει έστω κι απέξω απ’ το Μαξίμου, αν ο Σαμαράς το εννοεί πως η χώρα δεν χρειάζεται εκλογές. Ξεφυσάνε με ανακούφιση στην απάντηση. Ο Τσίπρας κάθε φορά που ζητάει εκλογές, μου θυμίζει την γνωστή σκηνή από ελληνική ταινία, όπου, αν θυμάμαι καλά, ο Βουτσάς, λέει «κρατάτε με, θα τόνε δείρω». Φυσικά δεν τον κρατάει κανείς και λέει πιο χαμηλόφωνα «εσείς κρατάτε, ε;».

Εκτός όμως από τον φόβο για τυχόν εκλογές, υπάρχει έντονη η αμηχανία κι ο εκνευρισμός τους για τα τεκταινόμενα. Τρέχουν πίσω από τις εξελίξεις που προκαλεί ο Αντώνης Σαμαράς. Η χτεσινή δήλωση Σκουρλέτη για τις συλλήψεις ήταν κάτι σαν «η επίδρασις της αυξήσεως του πληθυσμού των μελιγκρών επί της κινεζικής οικονομίας και το εκκρεμές του Φουκώ δια της υπαρξιακής τεθλασμένης». Κοινώς γαργάρα, διότι αντιλαμβανόταν το βάρος των κυβερνητικών πρωτοβουλιών και την δυναμική τους.

Εκεί που είχαν την ΧΑ να αλληλοτροφοδοτούνται πολιτικά, έρχεται ο Πρωθυπουργός, δια του υπουργού του της Δημόσιας Τάξης, και τους χαλάει το παιχνίδι.

Αφού όμως το παραμύθι περί «συνδιαλλαγών» με την ΧΑ ψόφησε, γεννήθηκε άλλο, που λέγεται μαζί με τον ψίθυρο «θέλουμε εκλογές αλλά μην κάνετε καμμιά πλάκα». Το καινούργιο γαϊτανάκι είναι περί «ανοχής» στην ΧΑ από την Νέα Δημοκρατία και την κυβέρνηση, πως αργήσαμε κλπ.

Η ΧΑ επί ένα χρόνο ωρύεται κατά του Δένδια και της κυβέρνησης, τον καθυβρίζει, και μην ξεχνάτε πως και οι 32 δικογραφίες δεν γεννήθηκαν χτες. «Έτρεχαν» σε διάφορες Εισαγγελίες, είχαν ήδη ασκηθεί διώξεις για επί μέρους πράξεις. Η «επάρατος» Δεξιά ούτε πριν χαρίστηκε ποτέ στην ΧΑ, ούτε άφησε περιθώρια για συναλλαγές. Απλά, μετά την δολοφονία του Π. Φύσσα στο Κερατσίνι και την προκαταρκτική, η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου έκρινε πως υπάρχουν τουλάχιστον επαρκείς ενδείξεις για ύπαρξη εγκληματικής οργάνωσης κι άρχισε η αντίστροφη μέτρηση.

Θα έλεγε δε κανείς πως ένα τμήμα, η βαρεμένη αριστερά, την καταβρήκε που επιτέλους υπήρξε ένας αδιαμφισβήτητος νεκρός από χέρι Χρυσαυγίτη κι ήταν έτοιμοι για άλλα κόλπα αλλά βγήκε ο Χρύσανθος και τους χάλασε τη μόστρα. Έβλεπες το μάτι τους να γυαλίζει στην προοπτική της σύγκρουσης.

Διότι ως γνωστόν, έχουμε μερικούς παλαβούς που πιστεύουν πως μέσα από την σύγκρουση και το χάος θα υλοποιηθούν οι ιδεοληψίες τους.

Τσαντίζονται από τον διαχωρισμό που κάνω ανάμεσα στην εθνικοσοσιαλιστική ηγεσία και την τσαντισμένη βάση της ΧΑ. Ξέρετε γιατί; Διότι αν δεν τους βρίσουμε και τους πωρώσουμε, πως θα μαζέψει ο ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία κανά ψηφαλάκι χρυσαυγίτικο; Η τυχόν επάνοδο τους στην ΝΔ, μαζί με ένα επιτυχές προσκλητήριο στους άλλους τιμωρούς, αυτούς που απλά έκατσαν σπίτι τους, θα κάνει την διαφορά υπέρ της ΝΔ χαοτική.

Διότι, αδέρφια, η ψήφος στην ΧΑ ήταν κατά κανόνα τιμωρία εναντίον μας. Οι θαυμαστές του Αδόλφου, όσοι γουστάρουν παντελόνι κυνηγού κι άρβυλα είναι 0,4%. Οι υπόλοιποι είναι ζοχαδιασμένοι πρώην ψηφοφόροι μας, του ΠΑΣΟΚ αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία και του ΚΚΕ. Ούτε μαχαίρια κάνουν κέφι, ούτε αίματα, ούτε τεντώνουν το χέρι, ούτε κάνουν τατουάζ σβάστικες.

Εμείς οφείλουμε να απευθυνθούμε σε αυτούς, όπως απευθυνόμαστε και στην βάση του ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία διαχωρίζοντας τους απλούς ανθρώπους από την τυχοδιωκτική «Τσίπρας και Κολλητοί Α.Ε.» που κουμαντάρει χωρίς αρχές την Κουμουνδούρου και τους ψυχωτικούς νεομπολσεβίκους ορισμένων συνιστωσών, που ακόμη, ζωή να ‘χουν, επιβιώνουν έξω από το Δρομοκαΐτεο. Διότι το αληθινό ποσοστό τους είναι 3% με το ζόρι. Οι υπόλοιποι είναι μουσαφιραίοι από το ΠΑΣΟΚ, εμάς και κάτι ψιλά ΚΚΕ.

Αν λοιπόν εμείς πάλι τους απογοητεύσουμε, όσο αποκρουστική κι αν γίνει η ΧΑ, αυτοί θα ψηφίσουν κάτι άλλο κι ο ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία ξερογλείφεται.

Μόνο μια σοβαρή, πατριωτική, αυστηρή αλλά δίκαιη Δεξιά μπορεί να είναι φράγμα στην Άκρα Αριστερά και στην Άκρα Δεξιά. Τα περί «ποιοτικών» διακρίσεων της ανομίας είναι απλά άλλοθι των άλλων ολοκληρωτικών, των παρενδυτικών φασιστών, που υποδύονται τους «προοδευτικούς» και θέλουν να έχουν κάβα την δική τους βία.

Οφείλουμε να εφαρμόσουμε το νόμο με απόλυτη πολιτική «αχρωματοψία», χτυπώντας πλέον τις μολυσματικές εστίες ανομίας και της άλλης όχθης. Υπάρχουν εγκληματικές οργανώσεις που κάθε τόσο, δια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του διαδικτύου και κινητών τηλεφώνων, συντονίζουν και οργανώνουν μαχητικές επιθέσεις, καταλήψεις, πορείες, όπου πηγαίνουν φορτωμένοι ρόπαλα, εμπρηστικές βόμβες, φορώντας κράνη και κουκούλες. Έχουν καεί καταστήματα, βανδαλιστεί μνημεία και δημόσια κτίρια, έχουν δολοφονηθεί άνθρωποι και εκατοντάδες αστυνομικοί έχουν καταλήξει στο νοσοκομείο, από οργανωμένες ένοπλες ομάδες, που σίγουρα έχουν πολλά μέλη, ατομική ή συλλογική ηγεσία, σταθερούς παράνομους σκοπούς και τελούν κάθε φορά δεκάδες απόπειρες ανθρωποκτονιών πετώντας εμπρηστικές βόμβες, πέτρες, ξύλα, σίδερα στο «ψαχνό», καταστρέφουν απρόκλητα δημόσια και ιδιωτική περιουσία. Στην δε MARFIN δολοφόνησαν. Στα μαϊμού Δεκεμβριανά με τους ίδιους τρόπους συντονίστηκαν, κινητοποιήθηκαν, τέλεσαν βροχή εγκλημάτων και σχεδόν ξεθεμέλιωσαν την χώρα, με την ευθεία κάλυψη της τυχοδιωκτικής αριστεράς και των επικοινωνιακών πεκινουά της, με καθημερινές προτροπές σε τέλεση αξιόποινων πράξεων και εγκωμιασμό αυτών, από αλητήριους με «βρώμικο μάτι», που σήμερα παριστάνουν τους τιμητές.

Έχουμε λοιπόν κι άλλες συμμορίες κι εγκληματικές οργανώσεις, με επίχρισμα άλλου χρώματος, για τις οποίες πρέπει να συγκεντρώσουμε στοιχεία, να ασκηθούν διώξεις και να περάσουν τα μέλη τους την πόρτα του Ανακριτή.

Έτσι θα γίνει πράξη η ισονομία κι η αληθινή μηδενική ανοχή στο έγκλημα. Τότε θα είμαστε στ’ αλήθεια σοβαρό κράτος δικαίου κι η πλειοψηφία των πολιτών στο πλευρό μας…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dem avatar
    dem 29/09/2013 14:06:57

    Αφήστε τα αυτά κύριε Κρανιδιώτη, αν πιστεύετε στην δημοκρατία και τη λαϊκή βούληση, εισηγηθείτε στην συμπολίτευση να διενεργηθούν άμεσα εκλογές. Όλα τα λοιπα θεωρώ οτι είναι παραπλανητικά.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ dem 29/09/2013 20:33:41

      Τι λες βρε παιδί μου; Γράφει κάποιος νόμος κάπου για εκλογές κάθε χρόνο και δε τον είδαμε; Άντε καλύτερα να παίξεις με τα ψηφοδέλτια αφού δε το θεωρείς σοβαρό θέμα τις εκλογές και το βλέπεις παιχνίδι.

    • θοδωρης avatar
      θοδωρης @ dem 30/09/2013 16:21:23

      +1000

    • θοδωρης avatar
      θοδωρης @ dem 30/09/2013 16:23:54

      +2000

    • θοδωρης avatar
      θοδωρης @ dem 30/09/2013 16:24:36

      - 1500

  2. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 29/09/2013 14:07:58

    Καλύτερα Φαήλο να ρωτάς τι θα κάνει η ΝΔ χωρίς τους Δεξιούς ,που μας διώξατε. Ελπίζω οι νέοι σας φίλοι (Μπόμπολας ,Πρετεντέρης ,Τρέμη...) να είναι αρκετοί.

    Αλλα τι κάθομαι και γράφω αφου θα το κόψει η...δημοκρατική σας λογοκρισία. Ετσι κι'αλλιώς ο καιρός για κουβεντούες πέρασε πιά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 29/09/2013 15:09:20

      Όπως είδες, βιάστηκες να "κοπείς" μόνος σου.
      Κάνοντας αυτά που πρέπει θα επιστρέψουν οι δεξιοί και θα 'ρθουν κι άλλλοι, όταν πιστούν πως είμαστε εθνική δύναμη σταθερότητας και φέρουμε αποτελέσματα σε όλα τα μέτωπα.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/09/2013 15:24:42

        (η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα,αν και δεν μιλούσα για σένα, η δική σου εντιμότητα δεν αμφισβητείται)

        Λοιπόν γιατί δεν τα κάνουμε αυτά που πρέπει τόσο καιρό? Τότε δε θα χρειάζονταν να χρησιμοποιήσουμε τέτοιες αηδιαστικές Σταλινικές μεθόδους για να εξουδετερωθεί η Χρυσή Αυγή, και να βγάλουμε μονοι μας τα μάτια μας.

        Γιατί φοβάμαι πως η απόφαση να αντιμετωπιστεί με τέτοιο τρόπο η Χ.Α , θα μείνει στη ιστορία σαν λάθος εφάμιλο της τραγικής απόφασης του Ελ Βενιζέλου να κάνει εκλογές το 1920...

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 29/09/2013 20:35:38

          Μπα; Σε πείραξε ο τρόπος αντιμετώπισης της ΧΑ; Και είσαι και πρώην ΝΔ; Καταφέρατε εσύ και κάποιοι άλλοι να αισθανόμαστε ντροπή για όποιον Έλληνα ψήφισε του ναζιστές στον τόπο που μακέλεψαν οι ορίτζιναλ ναζί του Χίτλερ.

        • Γιώργης Α. avatar
          Γιώργης Α. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 30/09/2013 14:24:45

          Μπα δεν είναι λάθος και απέδειξε ο μηχανισμός ότι μπορεί να λειτουργήσει γρήγορα και σοβαρά. Δεν το περίμενα η αλήθεια. Να γκρινιάξω κατα τα γνωστά και να πω ότι αυτό δείχνει ότι πολλές φορές δεν θέλει για δικούς του λόγους ο μηχανισμός να δράσει ενώ μπορει. Κια να ευχηθώ να είναι καλά δεμένος ο Λαγός με τους άλλους διότι εαν κάπως γλυστρήσει από τη δικαιοσύνη δεν θα είναι καλό για τον τόπο.

      • Traveler avatar
        Traveler @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/09/2013 20:12:31

        Αποτέλεσμα με αποτυχημένα μνημόνια;;
        Πλάκα κάνεις;

      • ΓιαταΠανηγύρια avatar
        ΓιαταΠανηγύρια @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/09/2013 21:03:34

        Όποιος καεί στην αλευριά....

      • Νίκο; Α avatar
        Νίκο; Α @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/09/2013 21:22:46

        Εκκρεμεί μια υπόσχεση: Θα βγάλω τις κουκούλες από τους κουκουλοφόρους.

  3. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 29/09/2013 14:29:27

    Συμφωνώ απόλυτα με τον κ.Φάηλο αλλά θέλω να ρωτήσω: Με τα κλεμμένα τι θα γίνει; Θα γίνει καμιά σοβαρή έρευνα; Θα πάνε επιτέλους φυλακή και αυτοί; Η εκεί δεν ακουμπάμε; Ε; Ο κόσμος καταλαβαίνει γιατί είμαστε σε μνημόνια αλλά θέλει επιτέλους να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι. Τολμάτε; Για να σας δούμε...
    ps: Δεν χρειάζεται να σας πω ότι εάν προχωρήσετε και προς τα εκεί κι αποκατασταθεί στον κόσμο το "Περί Δικαίου Αίσθημα", θα είστε κυβέρνηση για μια 8ετία ακόμα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ H pena tis orghs 29/09/2013 15:06:56

      Πιστεύω πως θα γίνουν πράγματα που δεν φαντάζεστε...
      Εδώ είμαστε και μαζί θα επαινέσουμε ή θα κατακρίνουμε.

      • πανος avatar
        πανος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/09/2013 16:12:11

        δεν μπορειτε κυριε με τιποτα γιατι ειστε αυτοι που δινετε εναν μεγαλο αγωνα και με αιμα αν χρειαστει να υπερασπισετε τα κεκτημενα σας αλλα εχετε και την τεχνικη να απευθυνεστε και στον φτωχο λαο
        ο λαος πρεπει μονος του να βρη υον δρομο του και οχι μεσα απο πολιτικους ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ πανος 29/09/2013 16:46:05

          Τα "κεκτημένα" μου φτάνουν δεν φτάνουν για δυο μήνες, αν πάθω κάτι και δεν μπορώ να δουλέψω, οπότε πάρτο αλλιώς.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/09/2013 18:43:17

            Φαήλε, δεν υπάρχει λόγος να απαντάς σε προβοκάτορες.

          • πανος avatar
            πανος @ Νίκος Αργεάδης 30/09/2013 15:55:22

            πως φαινεσαι οτι εισαι ΝΔ το κομα σας μονο σας ενδιαφερη οχι η χωρα

          • GJ avatar
            GJ @ πανος 30/09/2013 19:52:32

            Το "κόμα" γράφεται "κόμμα" και το ενδιαφέρει είναι ρήμα --> "σας ενδιαφέρει". Πρώτοι στους αγώνες πρώτοι και στα γράμματα δεν λέγατε???

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ πανος 01/10/2013 10:58:38

            Χα, χα, χα αυτό καταλάβατε από το σχόλιό μου ; Χα, χα, χα. Άκου "ανήκω" στην ΝΔ !!!

  4. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/09/2013 14:30:35

    "... Διότι, αδέρφια, η ψήφος στην ΧΑ ήταν κατά κανόνα τιμωρία εναντίον μας. Οι θαυμαστές του Αδόλφου, όσοι γουστάρουν παντελόνι κυνηγού κι άρβυλα είναι 0,4%. Οι υπόλοιποι είναι ζοχαδιασμένοι πρώην ψηφοφόροι μας, του ΠΑΣΟΚ αλλά και του ΣΥΡΙ... ".

    Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι μετά από αυτό το ισχυρό κτύπημα κατά της Χρυσής Αυγής, οι ψηφοφόροι της δεν θα θέλουν και πάλι να τιμωρήσουν την Ν.Δ.;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σπύρος 29/09/2013 14:53:16

      Σπύρο, αν διάβασες όλο το άρθρο, λέω, μεταξύ πολλών άλλων:
      "Αν λοιπόν εμείς πάλι τους απογοητεύσουμε, όσο αποκρουστική κι αν γίνει η ΧΑ, αυτοί θα ψηφίσουν κάτι άλλο κι ο ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία ξερογλείφεται".
      Εφόσον λοιπόν φέρουμε μερικά χειροπιαστά αποτελέσματα στην οικονμία, που θα αποτυπώνονται στην καθημερινή ζωή των πολιτών, χτυπήσουμε και κάθε άλλη ανομία, πχ την κατάληψη της ΕΡΤ, την ανομία των κουκουλοφόρων και των ηθικών αυτουργών κι εγκωμιαστών τους, με διαχειριστικούς ελέγχους και διώξεις τα άντρα παρανομίας και κλοπής που λέγονται Πανεπιστήμια και χτυπήσουμε και μερικούς από τους καρχαρίες της διαπλοκής, τότε θα πειστούν οι απλοί άνθρωποι και θα μας ξαναψηφίσουν.

      • Γιάννης Βακόνδιος avatar
        Γιάννης Βακόνδιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/09/2013 15:15:05

        Φαήλο δεδομένου ότι οι άνθρωποι έχουν το στοιχειώδες IQ και δε θα παραιτηθούν από τη βουλευτική τους έδρα, καθώς και ότι το άρθρο 187 του Ποινικού Κώδικα δεν προβλέπει στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων τί προβλέπεις ότι θα αλλάξει στην πολιτική και κοινοβουλευτική ζωή της χώρας μετά τις φαντασμαγορικές συλλήψεις?

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/09/2013 15:20:50

        Η εκτίμησή μου προς εσένα είναι πολύ μεγάλη.
        Καταλαβαίνω τους λόγους για τους οποίους υποστηρίζεις ενεργά την Κυβέρνηση. Προσπαθώ να αντιλαμβάνομαι και εγώ την ανάγκη που προκύπτει από τις οικονομικές συνθήκες.
        Είναι όμως αδήριτη, αυτή η ανάγκη;
        Γιατί η Κυβέρνηση δεν ενεργεί προς την κατεύθυνση της βελτίωσης των συνθηκών διαβίωσης του λαού, με την ίδια αποφασιστικότητα, με την οποία ενεργεί προς την κατεύθυνση της διάσπασης του συντηρητικού τμήματος του λαού; Πάλι οι συντηρητικοί και οι ακροδεξιοί καταστρέφουν την χώρα; Πάλι θα υποστούμε την επίθεση του "προοδευτικού" χώρου; Πάλι θα απολογηθεί η Δεξιά παράταξη;
        Κατά την γνώμη σου, Τι είναι αυτό που κάνει τον Σαμαρά και την δικαιοσύνη να δίνουν προτεραιότητα στην επίλυση του θέματος της Χ.Α. και όχι στον έλεγχο των ενεργειών του Γ. Παπανδρέου, Του Γ. Παπακωνσταντίνου, του Ε. Βενιζέλου, του Γεωργίου κ.λ.π. που έχουν καταστρέψει την χώρα και εκτρέφουν την Χ.Α.;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Σπύρος 29/09/2013 17:11:41

          To διεθνες συστημα.Ο ναζισμος ειναι παρανομος σε ολο τον κοσμο μετα το 1945.

          • Σπύρος avatar
            Σπύρος @ ψυχραιμια 30/09/2013 20:25:39

            Προς "ψυχραιμία".
            Η κλοπή και η προδοσία αναφέρονται στις δέκα εντολές. Νομίζω ότι είναι λίγο πιο παλιά από το 1945 και από την δημιουργία του "Διεθνούς συστήματος" που επικαλείσαι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σπύρος 29/09/2013 20:37:24

      Όταν δουν οι λογικοί αλλά οργισμένοι άνθρωποι τι έκανε η ΧΑ και γιατί τους μπουζουριάζουν και πόσα χρονάκια-δεκαετίες θα φάνε, τα ξαναλέμε...

  5. Tassos avatar
    Tassos 29/09/2013 14:38:30

    Γιατί ρε φίλε να κάνουμε εκλογές? Πριν ένα χρόνο δεν κάναμε? Θα φτάσει το τέλος της τετραετίας το '16 και αν έχουμε μπει σε τροχιά ανάκαμψης ο Σαμαράς θα πάρει 40% αλλιώς θα χάσει τις εκλογές. Για βλάκα τον έχεις να κάνει τώρα που αρχίζει να αχνοφαίνεται φως στο τούνελ?

    • Για τα Μπάζα Είμαστε. avatar
      Για τα Μπάζα Είμαστε. @ Tassos 30/09/2013 11:49:05

      Το φως στο τούνελ είναι τα νέα μέτρα σχεδόν 6 δις όπως είπε ο Χατζηνικολάου στο ραδιόφωνο, που ζητά η Τρόικα ;

    • Κωστάκης avatar
      Κωστάκης @ Tassos 01/10/2013 00:46:07

      Ειδικά τώρα μετά το κλείσιμο του Φωκά και των Sprider και των 1800 ατόμων στο δρόμο, της σημερινής απόφασης για απελευθέρωση των απολύσεων, του 28% ανεργία, δηλαδή πάνω από 33% των νέων μνημονίων που έρχονται και λοιπά και λοιπά φαίνεται φως στο τούνελ... Εγώ μάλλον τυφλός είμαι γιατί βλέπω μόνο ζόφο.

    • Drego avatar
      Drego @ Tassos 01/10/2013 03:50:04

      Φως στο τούνελ με τους άσχετους Στουρνάρες και οικονομικούς συμβούλους??? Με πλεόνασμα που μέσα σε 20 ημέρες από τα 2,5 δις ευρώ έπεσε στα 100 εκατ. ευρώ. Μα τόσο βλάκες??? Δε βρέθηκε κάποιος να προστατέψει το Σαμαρά να μην κάνει εξαγγελίες κατανομής του πλεονάσματος??? Φως στο τουνελ με πρόσθετους φορους και βουτιά στις αγορές??? Ο νέος φόρος στα ακίνητα είναι αρκετός να στείλει την κυβέρνηση για χειμερινές διακοπές. Απίστευτα δώρα στο Συριζα που αν αντί για δηλώσεις καθήσει και περιμένει θα τον βλέπουμε με κυάλια. Πως να τολμήσει τώρα εκλογές??? Τις βλέπει και τις φοβάται. Στο όμως τέλος της 4ετίας μόνο τα μπιλιετάκια στα ακίνητα που μονιμοπιούνται πλέον θα τον βγάλουν αυτοδύναμο. Η χώρα θα το πληρώσει αλλά θα είναι αργά. Έλεος, καιρός να ξυπνησουν.

  6. ανδρεας avatar
    ανδρεας 29/09/2013 15:01:59

    καλα χρυσα και αγια ολα αυτα.....τα κλεμμενα θα τα φερουν πισω αυτοι που τα εφαγαν.....χειροπεδες θα μπουν ΑΜΕΣΑ και σε αυτους.....αυτοι που μας εφεραν σε αυτο το σημειο θα δικασθουν........χειροπεδες θα μπουν ΑΜΕΣΑ και σε αυτους.........γιατι απλα εαν μεινουμε μοναχα εδω να ξερετε αυτη η λερναια υδρα θα βρει τον τροπο θα μεγαλωσει και τοτε αλιμονο σε ολους μας...........
    ΥΓ. και το ποιοι και ποσοι πρεπει να μπουν φυλακη ΑΜΕΣΑ τους ξερουμε ολοι......αλλα μαλλον δεν μπορουμε και δεν πρεπει να τους πειραξουμε......

  7. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/09/2013 15:05:25

    Θα υπάρξουν αρκετές εκπλήξεις και τότε θα τα ξαναπούμε...

    • Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί avatar
      Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/09/2013 20:32:56

      με το πρωτογενές πλεόνασμα τι έγινε; Στα πόσα το συμφωνήσαμε με τους τοκογλύφους; 20 ή 100 εκατομμύρια ;

  8. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 29/09/2013 15:05:44

    "..και χτυπήσουμε και μερικούς από τους καρχαρίες της διαπλοκής..."

    Ναι ,τότε ίσως. Αλλα "οι κάρχαρίες της διαπλοκής" δεν είναι έτσι φλού μερικοι, είναι δύο - τρείς συγκεκριμένοι που τους ξέρουμε όλοι.

    Και αν κάποιος πιστεύει πως θα τους μπεί χοντρο χέρι, τότε παρακαλείται να επικοινωνήσει μαζί μου, έχω μια γέφυρα να του πουλήσω!

    Αλλα τώρα φοβάμαι πως είναι πιά πολύ αργά ,ούτως ή άλλως.

  9. kritwn avatar
    kritwn 29/09/2013 15:05:48

    Επίσης να μην ξεχνάμε πως μέχρι τη δολοφονία του Φύσσα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας έδειχνε ανοχή στη ΧΑ. Όχι μόνο αυτοί που τους ψήφιζαν αλλά κι από άλλους χώρους. Η Αστυνομία δεν μπορεί να κάνει θαύματα. Μόνο αφού έσπασε το απόστημα κι άρχισαν να ανοίγουν στόματα προέκυψαν οι κατάλληλες συνθήκες για να πάρουν τα πράγματα το δρόμο τους.

    Μόνο ο Σαμαράς είχε το σθένος να βάλει το μαχαίρι στο κόκκαλο. Και ανώτατους αξιωματικούς ξηλώσαμε όταν υπήρχαν υπόνοιες πως δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους. Και αστυνομικούς συλλάβαμε που εμπλέκονται με υποθέσεις τη ΧΑ και θα συλληφθούν κι άλλοι αν στην πορεία προκύψουν επιπλέον στοιχεία. Χωρίς ναι μεν ίσως και αλλά. Απλά και ξεκάθαρα. Τη δε ΧΑ τη βρήκαμε στη Βουλή, δεν γιγαντώθηκαν από δική μας κωλυσιεργία. Άλλοι ήταν αυτοί που τους άφηναν να αλωνίζουν εδώ και είκοσι χρόνια.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ kritwn 29/09/2013 15:59:52

      Στην Αριστερα βέβαια , δεν μπόρεσαν ποτέ να "σπάσουν αποστήματα" και να "ανοίξουν στόματα" , ακόμα και να μιλάμε για εγκύους καμένες ζωντανές!

      Αν το κελί του Μιχαλολιάκου ήταν ανάμεσα στα κελιά των δολοφόνων της Μαρφίν απο τη μιά , και στο κελί του Χριστοφοράκου απο την άλλη ,ο κόσμος σήμερα θα αντιδρούσε διαφορετικά.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΣΤΕΛΙΟΣ 29/09/2013 17:13:02

        Ξεχνας τη 17 Νοεμβρη.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 29/09/2013 20:40:10

          Δε βολέυει να θυμάται τέτοια πράγματα. Ούτε τους ληστές με τον όμηρο. Ούτε την εκκαθάριση των Αλβανών συμμοριτών στην Ήπειρο πρόσφατα. Ούτε το άδειασμα από καταληψίες αναρχικούς τόσων κτιρίων. Ούτε το μάντρωμα και τις απελάσεις των λαθρομεταναστών. Τόση αντικειμενικότητα και ειλικρίνεια στα σχόλια τους οι αντίθετης άποψης...

  10. ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ avatar
    ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ 29/09/2013 15:06:37

    κ. Κρανιδιώτη ως τώρα απλά φαίνεται ότι όπου επιλεκτικά θέλει το κράτος μπορεί να λειτουργήσει συντονισμένα κι αποδοτικά. Όπως επίσης ότι μπορεί και οργανωμένα να αποκρύψει +να σκαπουλάρει πράγματα. Όταν λειτουργησουν οι θεσμοί και πράξουν τα αυτονόητα +για τα υπόλοιπα εγκλήματα που έχει κάνει η παράταξη με την οποία συνεργάζεστε (και που δεν ανήκει στα "άκρα" όπως λέτε) τότε μόνο θα μπορούμε να μιλάμε πραγματικά για μια "σοβαρή, πατριωτική, αυστηρή αλλά δίκαιη Δεξιά". Η κατάσταση στην οποία έχουμε επέλθει δεν οφείλεται ούτε στην ακροαριστερά ούτε στην ακροδεξιά κι αυτό φαίνεται να σας δαιφεύγει. Ως τώρα πάντως δεν βλέπουμε καμία πολιτική "αχρωματοψία" το αντίθετο θα έλεγα. Ή μήπως με τις προφυλακίσεις του Ακη+του φτερωτού γιατρού έκλεισε ο κύκλος?? μη ξεγιελιέστε..η μηδενική ανοχή στο "έγκλημα" αφορά κυρίως τους πράσινους+εν συνεχεία τους γαλάζιους.

  11. Τάσος avatar
    Τάσος 29/09/2013 15:11:04

    Αγαπητέ Φαήλο,
    περιμένουμε με αγωνία να δούμε να ξηλώνεται και το άλλο άκρο.
    Δεν το βλέπουμε όμως κι αυτό μας οδηγεί στη σκέψη ότι και ο
    Πρόεδρος είναι αιχμάλωτος ενοχικών συμπλεγμάτων, απέναντι
    στην παλαβή αριστερά.
    Μόλις, σήμερα τα ξημερώματα, μετά από όσα γίνονται,
    ομάδα ακοροαριστερών κουκουλοφόρων επιτέθηκε σε
    αστυνομικούς στη Θεσσαλονίκη και φυσικά διέφυγε
    ανενόχλητη.
    Ο κ.Σαμαράς δείχνει μια περίεργη ανοχή στο αριστερό άκρο,
    προφανώς επειδή βρίσκεται σε αδυναμία να επιβάλλει,
    χωρίς τη βοήθεια των ΜΜΕ, αποτελεσματική αντιμετώπιση
    των αριστερών μπαχαλάκηδων, οι οποίοι τυγχάνουν
    ιδιαίτερα , ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ, ύποπτα, ευνοϊκής μεταχείρισης
    από τους δικαστές.Κι αυτό, δεν γίνεται επειδή οι δικαστές
    συμπαθούν την ακροαριστερά, αλλά επειδή φοβούνται.
    Πρέπει να σπάσει λοιπόν ο φάυλος κύκλος:
    αριστερή ιδεοληψία - φασισμός- τραμπόυκικη επίθεση - σύλληψη - αθώωση - ιδεοληψία.
    Θέλουμε έμπρακτα δείγματα , ΟΡΑΤΑ, ΑΜΕΣΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ,
    στην πάταξη του τραμπούκικου αριστερού φασισμού, με σοβαρές
    καθείρξεις των κουκουλοφόρων.

    • Greg avatar
      Greg @ Τάσος 30/09/2013 10:24:54

      Για τη ληστοσυμμορία του ΠΑΣΟΚ, κουβέντα!

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 29/09/2013 15:12:36

    Κύριε Κρανιδιώτη, ως τάση μέσα στην ΝΔ, χάσατε. Η δυναμική των γεγονότων σας έχει ξεπεράσει.
    Ο κύβος ερρίφθη, η πολιτική επιλογή έγινε. Αποφασίσθηκε και αφέθηκε ελεύθερη να "απασφαλίσει" η κορυφή της δικαστικής εξουσίας όλα, μα όλα, τα διαθέσιμα κατά το νόμο όπλα. Που τα είχε έτοιμα και ετοιμοπόλεμα από καιρό, εκκρεμούσε όμως η πολιτική επιλογή - ότι τα "2 άκρα" δεν είναι συμμετρικά.
    Τώρα άν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να ανταποκριθεί πολιτικά στη νέα κατάσταση, αυτό είναι δικό του πρόβλημα, πολιτικό και προγραμματικό. Δεν είναι θέμα ακρότητας, αλλά πολιτικής ανεπάρκειας.
    Αλήγθεια με την κοινωνική δικαιοσύνη και την κοινωνική συνοχή τι θα γίνει; Με τους μεγάλους φοροφυγάδες που κρύβονται στις αναξιοποίηστες "λίστες"; Με τους "γουρουνάδες" που συνεχίζουν να καίνε ασταμάτητοι το άπλετο και ατέλειωτο λίπος τους, πηγαινοφέρνοντας τα μαύρα λεφτά μεταξύ τους, εν μέσω ανεργίας 28 %;
    Νομίζετε ότι εσεις θα την γλυτώσετε με τον χαμηλό ΦΠΑ στην εστίαση; Νομίζει ο Σύριζα ότι θα την γλυτώσει τάζοντας ...."Γερμανικές αποζημιώσεις" και "κουρέματα" στου κασίδη το κεφάλι;
    Πλανάσθε πλάνην οικτράν και οι δύο.
    Ιt's a hard, it's a hard, it's a hard, and it's a hard
    It's a hard rain's a-gonna fall
    (σωστά τα τραγούδαγε ο Μπόμπης...)

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 29/09/2013 16:54:12

      Ο Μπόμπης τα είπε ορθά κοφτά.
      Όμως ο Μπάμπης κατάλαβε λάθος.

      • GO avatar
        GO @ Uncle Stgm 29/09/2013 17:16:17

        Επειδή ήταν φλου και οι δύο!

        • Σιγά μη φοβηθώ avatar
          Σιγά μη φοβηθώ @ GO 29/09/2013 18:49:20

          Ο Μπάμπης ο φλού ήτανε μάγκας! Ο άλλος ο...σκασμένος είναι φαιδρό, αστείο υπαλληλάκι.

  13. ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
    ΗΛΕΚΤΡΑ 29/09/2013 15:17:28

    ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΣΕ ΟΤΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ
    ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΦΩΝΕΣ
    ΠΟΥ ΒΟΥΤΑΝΕ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΣΕ ΜΥΑΛΑ ΑΡΤΙΑ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ

  14. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 29/09/2013 15:17:31

    Δεν χρειάζεται να ταίζουμε και να φιλοξενούμε πανάκριβα με δημόσια μέσα κανέναν πλούσιο, ΠΑΣΟΚο ή μή, πολιτικό ή μή, σε πολυτελείς σουίτες φυλακών, για οικονομικά αδικήματα. Η θέση τους είναι στο σπίτι τους, αλλά απολύτως στερημένοι από πλούτο και μεγάλη ιδιοκτησία.
    Ελεύθεροι, αλλά με μόνο πόρο τη βασική σύνταξη ΙΚΑ
    Η φυλακή είναι για άλλα εγκλήματα, π.χ. για δολοφόνους και τρομοκράτες.

    • areti avatar
      areti @ Uncle Stgm 29/09/2013 15:22:34

      Kι εμένα τον θείο μου γιατί τον κράτησαν μέσα για μικρό χρέος στον ΟΑΕΕ?

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ areti 29/09/2013 15:27:50

        Γιατί το όλο νομικό καθεστώς απονομής δικαιοσύνης για οικονομικά θέματα είναι άδικο, βλακώδες και απαρχαιωμένο. Του μεσοπολέμου.

  15. areti avatar
    areti 29/09/2013 15:20:01

    Η νεολαία δεν ψηφίζει μνημόνια. Η συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων της ΧΑ είναι νέοι. Όσο η ΝΔ θα τάσσεται με τα μνημόνια και θα εκτελεί πειθήνια τις εντολές της τρόϊκα δεν πρόκειται να ξαναψηφίσω το κόμμα σου.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ areti 29/09/2013 17:04:10

      Σωστά το θέτεις το πρόβλημα. Δυστυχώς, δε θέλουν να το καταλάβουν οι ιθύνοντες.....

    • Greg avatar
      Greg @ areti 30/09/2013 10:29:23

      Μόνο η νεολαία; Η σημερινή πολιτική της ΝΔ, που βασίζεται στη συνεργασία με το αηδιαστικό ΠΑΣΟΚ, δεν συγκινεί κανέναν εκτός από μικροαστούς που φοβούνται την όποια "διαφορετική άποψη" μη χάσουν το τριαράκι τους και τους διαπλεκόμενους.

  16. Πανος avatar
    Πανος 29/09/2013 15:22:09

    Υπάρχει μεγαλύτερη απογοήτευση/αηδία από το όχι στα μνημόνια προεκλογικά και ναι μετεκλογικά; Από την καταιγίδα φόρων/χαρατσιών; Γιά πολύ μαμάκες μας περνάτε

  17. ανδρεας avatar
    ανδρεας 29/09/2013 15:24:46

    το ευχομαι πραγματικα......γιατι εαν μεινουμε εδω και δεν παμε παρακατω τοτε στην συνειδηση του κοσμου θα εχουν περασει ως κατατρεγμενοι και αυτοι που προσπαθησαν να καθαρισουν το βρωμικο συστημα...........και πιστεψε αυτο ειναι το ποιο δυσκολο απο ολα να αλλαξεις την γνωμη του κοσμου οχι με ομορφα λογια αλλα με χειροπεδες και κατασχεσεις ......απλα ομορφα και κατανοητα και ΓΡΗΓΟΡΑ ετσι οπως εγιναν τα χθεσινα.........

  18. Nasos avatar
    Nasos 29/09/2013 15:30:04

    Πάω στοίχημα ότι αν ήταν δυνατόν να ρωτηθούν τα κόμματα του συνταγματικού τόξου και αυτό να γίνει δια μαγείας, αν θέλουν να δώσουν πίσω τη ζωή στον αδικοχαμένο αλλά να χάσουν την ευκαιρία κατασυκοφάντησης της Χρυσής Αυγής αυτά θα απαντούσαν σίγουρα όχι... Συμπεριλαμβανόμενου βεβαίως και του SYRIZA.Αμφιβάλει κανείς;
    Αυτή είναι η αριστερά και το σάπιο πολιτικό σύστημα. Έτσι όλοι είναι κερδισμένοι. Οι λεχρίτες αριστεροί, οι σάπιοι πολιτικοί και οι βρωμιάρηδες λαθρομετανάστες βρήκαν επιτέλους για αυτούς το σωσίβιο που με τόση καρτερικότητα και λύσσα περίμεναν..
    Φαήλο ντροπή σου!!!

  19. Βαγγέλης Κ. avatar
    Βαγγέλης Κ. 29/09/2013 15:31:39

    "σοβαρή, πατριωτική, αυστηρή αλλά δίκαιη Δεξιά " με τα ίδια στελέχη της "ελαφριάς, πολυπολυτισμικής, χαλαρής κεντροδεξιάς", λυπάμε αλλά δεν γίνεται. Αν μάλιστα χρειαστεί κυβερνητική συμμαχία με το ΣΥΡΙΖΑ, τα καλύτερα στοιχεία της ΝΔ, Γεωργιάδης,Βορίδης, Λαζαρίδης αλλά και Κρανιδιώτης, δυστυχώς θα εξοβελιστούν.

    • Βαγγέλης Κ. avatar
      Βαγγέλης Κ. @ Βαγγέλης Κ. 29/09/2013 16:04:36

      Διπλό σχόλιο... συγνώμη, λάθος.

  20. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 29/09/2013 15:33:55

    Αντιλαμβάνομαι ότι ο κ. Κρανιδιώτης υπερασπίζεται την έννοια της νομιμότητας στα πλαίσια της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Δε γνωρίζω τις λεπτομέρειες για τη δράση των ακροαριστερών οργανώσεων, ούτε το κατά πόσο αυτές συνδέονται με τα πολιτικά κόμματα της κοινοβουλευτικής και εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς.

    Θα ήθελα να σχολιάσω ένα διαφορετικό θέμα, σχετικό όμως με την (ευρεία) έννοια της νομιμότητας. Ως επιστήμονας και ερευνητής σε μεγάλο πανεπιστήμιο του εξωτερικού, γνωρίζω πολύ καλά πως τα ελληνικά πανεπιστήμια βρίθουν από διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό με μηδενική προσφορά στην επιστήμη. Χωρίς δημοσιεύσεις σε αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά, χωρίς ετεροαναφορές, χωρίς συμμετοχές σε συνέδρια, οι περισσότεροι (όχι όλοι) είναι παντελώς άγνωστοι στη διεθνή επιστημονική κοινότητα. Εφ'όσον λοιπόν οι κυβερνήσεις του πασοκ και της νέας δημοκρατίας των τελευταίων 40 χρόνων δημιούργησαν μία απολύτως διεφθαρμένη και άχρηστη πανεπιστημιακή κοινότητα, δεν έχω κανένα λόγο να πιστέψω ότι το ίδιο πολιτικό σύστημα θα επιβάλλει τη νομιμότητα, παρά μόνο καιροσκοπικά.

    • Δημήτρης Παλημέρης avatar
      Δημήτρης Παλημέρης @ Κωνσταντίνος 30/09/2013 22:51:07

      'Εχετε δίκιο σε αυτο που λέτε και είναι κρίμα.
      Κα περισσότερο κρίμα είναι οτί αυτό που περιγράφετε στο σχόλιο σας, δεν ανταποκρίνεται στο επίπεδο και τις δυνατότητες του επιστημονικού δυναμικού αυτής της χώρας. Απλώς αυτό δεν μπορεί να φανεί προς τα έξω όταν δεν έχει επενδύσει το κράτος τόσα χρόνια, όπως έπρεπε να κάνει, στην παιδεία. Παλαιότερα, χαιρόμουν να διαβάζω στις κυριακάτικες εφημερίδες για τα πρωτοποριακά project των πολυτεχνείων, τα οποία ήταν κυρίως μεμονωμένες προσπάθειες, χωρίς καθόλου ή με πενιχρή χρηματοδότηση. Στην ιατρική υπάρχουν πλείστα όσα ανάλογα παραδείγματα κλπ. κλπ.
      Δυστυχώς όμως, αλήθειες σαν αυτές που αναφέρετε στο σχόλιο σας δεν συγκινούν και δεν ευαισθητοποιούν κανέναν.

    • ΩΡΙΩΝ1 avatar
      ΩΡΙΩΝ1 @ Κωνσταντίνος 02/10/2013 10:16:55

      Αλλο πολιτικό σύστημα δεν έχουμε αγαπητέ ερευνητά. Βαβαίως το 95% της ευθύνης γι αυτά που λες, ανήκει στο ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ και ΚΥΒΕΡΝΩΝ πολιτικό σύστημα ΠΑΣΟΚ-ΝΔ (που ψηφίζεται απο το 20-45% του Ελληνικόύ λαού στην καλύτερη των περιπτώσεων και η κυβέρνηση σχηματίζεται κλέβοντας 50 βουλευτές απο την αντιπολίτευση λόγω νόθου εκλογικού συστήματος).
      Αρα υποχρεωτικά και μέχρι να φύγουν απο το προσκήνιο και οι σημερινοί σαραντάρηδες πολιτικοί μας αναγκαστικά θα μας κυβερνήσουν και πάλι κάποιοι εξ αυτών, ελπίζω να μην είναι πάλι εκ των ενόχων κυβερνησάντων.
      Οντως στις μή ανεπτυγμένες χώρες σαν τη δική μας, Τουρκία, Βαλκάνια, Μ. Ανατολή και Β. Αφρική, τα πανεπιστήμια βρίθουν από διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό με μηδενική προσφορά στην επιστήμη. Χωρίς δημοσιεύσεις σε αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά, χωρίς ετεροαναφορές, χωρίς συμμετοχές σε συνέδρια, οι περισσότεροι (όχι όλοι) είναι παντελώς άγνωστοι στη διεθνή επιστημονική κοινότητα.
      Σωστή η διαπίστωσή σου και ισχύει ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους τομείς της χώρας. Μας λείπου τουλάχιστο 50 χρόνια εξελικτικής ιστορικοπολιτικοοικονομικοκοινωνικής διαδικασίας στην οποία είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να προχωρήσουμε με άλματα. Αν δεν καταναλωθεί πλήρως ο Απαραίτητος εξελικτικός χρόνος, η εξέλιξη είναι αδύνατη...Υπομονή λοιπόν και προσοχή ώστε οι επιλογές μας να είναι Προοδευτικές και όχι οπισθοδρομικές...

  21. MCA avatar
    MCA 29/09/2013 15:36:14

    Η κυβέρνηση πρόλαβε τα χειρότερα. Οι αντιδράσεις για την δολοφονία του Φύσσα, ίσως οδηγούσαν σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Δεν υπάρχει δράση χωρίς αντίδραση. Πόσο μάλιστα όταν αυτό αφορά δολοφονία. Οι συλλήψεις πιθανόν να πρόλαβαν επικίνδυνες καταστάσεις από πλευράς ακροαριστερών και αναρχομπάχαλων.

    Από την άλλη πλευρά οι συλλήψεις της ηγεσίας της ΧΑ θα την ΄΄ηρεμήσουν΄΄.Δεν πιστεύω πως θα πέσουν τα ποσοστά της, ίσως και για λόγους αντίδρασης, αλλά τα μέλη της θα προσγειωθούν στην πραγματικότητα. Θέλει και προς τα εκεί προσοχή από την κυβέρνηση να μην τραβηχτούν τα πράγματα στα άκρα. Η ΄΄οριακή΄΄ εφαρμογή νόμων μπορεί να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από ότι θα λύσει.

    Το ζητούμενο δεν πρέπει να είναι που θα πάνε οι ψήφοι, αλλά η ηρεμία και η ομαλότητα. Τα υπόλοιπα έρχονται μετά. Άλλωστε η πόλωση στέλνει τους ψηφοφόρους στα άκρα.

    • GO avatar
      GO @ MCA 29/09/2013 17:07:03

      Μηδείς αγεωμέτρητος εισίτω...

      • GO avatar
        GO @ GO 29/09/2013 18:38:44

        Πού πήγε ο γεωμέτρης και έμεινα ξεκρέμαστος;

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ GO 29/09/2013 21:41:15

          Ψάχνει στό λεξικό..

  22. Βαγγέλης Κ. avatar
    Βαγγέλης Κ. 29/09/2013 15:57:39

    Μπορεί μια "σοβαρή, πατριωτική, αυστηρή αλλά δίκαιη Δεξιά" να συγκροτηθεί από στελέχη που επιθυμούν μια "πολυπολυτισμική, χαλαρή και ελαφρά κεντροδεξιά"; Γιατί κακά τα ψέμματα, κύριε Κρανιδιώτη, αποτελείτε μαζί με τους Βορίδη, Λαζαρίδη και Γεωργιάδη, μειοψηφία μέσα στη ΝΔ. Και αν υπάρξει ανάγκη συνεργασίας με το ΣΥΡΙΖΑ, μάλλον θα σας βάλουν στο παρασκήνιο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Βαγγέλης Κ. 29/09/2013 20:41:42

      Ο Αρχηγός κάνει τη διαφορά και παρασύρει στο ρυθμό του όσους θέλουν να αγωνιστούν. Οι λοιποί ας είναι απλά βουλευτές. Οι υπουργοί παράγουν το αποτέλεσμα.

  23. airman avatar
    airman 29/09/2013 15:58:59

    Η αριστερά θα συνεχίσει να κάνει ότι έκανε και πριν ''φουσκώσει'' η ΧΑ.
    Το ερώτημα είναι μάλλον τι θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ χωρίς τη ΧΑ. Τώρα που επιτέλους δίνεται τέλος στα άσυλα, τα άδυτα και τα άβατα.
    Αλέξη δώσε οδηγίες, ορισμένες τάσεις βρίσκονται σε αμηχανία!

  24. Κώστας avatar
    Κώστας 29/09/2013 16:04:46

    Φαήλο,
    Πιστεύω ότι κατάλαβες τι έγινε και αν όχι μέχρι τώρα θα το δεις προσεχώς ...το έργο. Όπως έγραψε και ο Τζήμερος είμαστε ακόμα στο κίνημα της Μπυραρίας και την σύλληψη του Φύρερ , άρα έχουμε πολλά επεισόδια μπροστά μας.
    Τι σκέφτεται ένας αφελής και παραπλανημένος ψηφοφόρος της Χρυσής Αυγής;

    1. Δικαιοσύνη. Πόσο αντικειμενικοί μπορεί να είναι Υψηλόμισθοι δημόσιοι υπάλληλοι σε άμεση εξάρτηση από την εκτελεστική εξουσία;
    2. Τύπος. Πόσο αντικειμενικά μπορεί να είναι τα κανάλια και οι δημοσιογράφοι εθισμένοι στο κρατικό χρήμα (να μην επαναλαμβάνουμε, από μυστικά κονδύλια, αργομισθίες και αγροτικά κανάλια , θέσεις εξωτερικού πχ - ή Τραπεζικά δάνεια σε Μεγκάλα κανάλια πχ-.
    3. Πόσα άλλα κόμματα και συνιστώσες θα μπορούσαν να είχαν παραπεμφθεί μέχρι τώρα με τον ίδιο τρόπο; Γιατί δεν το κάνανε;
    4. Ποιο ήταν το έγκλημα για το Μιχαλολιάκο; Μήπως με τον ίδιο τρόπο τώρα ή παλαιότερα μπορούσαν να συλληφθούν αρχηγοί κομμάτων και να χαρακτηριστούν εγκληματικές συμμορίες και πλυντήρια βρώμικου χρήματος (Siemens, εργολάβοι, Ολυμπιακοί, προμήθειες όπλων κλπ) τα ίδια ;
    5. Σαν νομικός πιστεύω ότι γνωρίζεις ότι το "ηθική αυτουργία" γίνεται λάστιχο και πάει με όλα (σαν την Κόκα Κόλα).
    6. Θα περάσει λέει νόμος που θα αποκλείει την ΧΑ από την κρατική χρηματοδότηση. Επειδή την επιχορήγηση (ή μέρος της) την μοίρασε σε τρόφιμα σε έλληνες και όχι λαθορομετανάστες; Την επιχορήγηση από τον Κρατικό προϋπολογισμό και τους "δωρητές" (παρόμια με την δωρεά Αλαφούζου στην ΝΔ, δωρεά Siemens μέσω Τσουκάτου ) των εκατοντάδων εκατομμυρίων και τα θαλασσοδάνεια ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τι τα κάνανε; Ο ΓΑΠ έχει έλλειμμα περισσότερα από 100 εκατομμύρια (κατά τον Βενιζέλο και τους ελεγκτές) και δεν κουνιέται φύλλο . Συμμορία ξεπλύματος βρώμικου χρήματος δεν είναι το ΠΑΣΟΚ; O Τσουκάτος και ο Μαντέλης που πιάστηκαν με τα λεφτά στα χέρια (και το ομολήγησαν γιατί αφέθηκαν ελεύθεροι , δεν είναι εγκληματική συμμορία;
    7. Όταν την ΧΑ την ψήφισαν 500,000 Ελληνες και τώρα πιθανόν την υποστηρίζουν πολύ περισσότεροι τι θα γίνει με αυτούς; Γιατί να σας πιστέψουν; Μήπως τους προκαλείτε και τους εξαγριώνετε; Θα τους βγάλετε και αυτούς παράνομους και συμμετεχοντες σε Εγκληματική συμμορία;
    8. O Υπουργός Δημόσιας Τάξης ένα indymedia δεν μπορεί να κλείσει που συντηρούν 10 Αναρχοφρικιά και νομίζει ότι μπορεί να τα βάλει και να κλείσει το 3ο Κόμμα της Ελληνικής Βουλής;
    9. Το πολιτικό αισθητήριο του Σαμαρά ή το Πολύδωρα είναι καλύτερο; (για προβληματισμό)
    10. Καλύτερο δώρο στο Σύριζα δεν μπορούσατε να κάνετε. Ακούστε τον Βενιζέλο και τον Κουβέλη και θα έχετε την τύχη τους.
    10. Τρεχάτε τώρα να τα μαζέψετε μαζί με τον Χρύσανθο και όχι με αερολογίες αλλά με έργα.

  25. γιουπι avatar
    γιουπι 29/09/2013 16:05:31

    οταν συλληβδην οσοι ψηφισαν ΧΑ χαρακτηριζονται ως ναζιστες και το εχει κανει και αυτο το ιστολογιο πριν αλλαξει γραμμη και αρχισει να τους χαιδευει για να γυρισουν στο μαντρι , οταν ουσιαστικα εχουν μπει στο περιθωριο ως μιασματα τι σας κανει να νομιζετε οτι θα επιστρεψει ενα μεγαλο μερος αυτων ? εγω θεωρω οτι η οργη κατα της ΝΔ ειναι πια ακομα μεγαλυτερη και επειδη η συνωμοσιολογια ειναι στο dna του ελληνα οι συμπτωσεις με κατι ταξιδια του σαμαρα , κατι απειλες για την προεδρια κτλ μαλλον θα εξιταρουν τον κοσμο παρα θα τον καθησυχασουν .... προσωπικα περιμενω να δω τα στοιχεια γιατι αλλο συλλαμβανω αλλο στοιχειοθετω ενοχη και καταδικαζω , μεχρι τωρα οι παπαγαλοι των ΜΜΕ λενε οτι θελουν , εξαλλου δεν ξεχναω ποσοι κατηγορηθηκαν για τρομοκρατες απο τις αρχες και κυκλοφορουν ελευθεροι λογω αμφιβολιων η μη επαρκων στοιχειων , επισης να ρωτησω , η ΧΑ ειναι ακομα ενα νομιμο κομμα , οι παρακολουθησεις βουλευτων εδω και μηνες οπως αναφερουν τα ΜΜΕ εγιναν κατοπιν εισαγγελικης εντολης η απλως απο το υπουργειο ? ειναιδηλαδη συννομες η θα εχουμε εκπληξεις αφου γινουν οι εκλογες και κανεις δεν θα ξερει τιποτε ? γιατι πιστευω οτι το ολο θεμα θα παρει καιρο και πολυ πιθανο να ερθουν οι εκλογες και ακομα τιποτε

    • George avatar
      George @ γιουπι 29/09/2013 21:59:47

      Μα δεν πρόκειται να ξαναγυρίσουν. Πάντα η απαγόρευση ενός κόμματος μπετονάρει τους οπαδούς του γιατί εκλαμβάνεται ως επίθεση εναντίον τους. Ταυτόχρονα το κόμμα που θεωρείτε υπεύθυνο χάνει ένα μέρος από τους δικούς του. Συμβάλεις στην απαγόρευση ενός κόμματος, παρά το ότι θα χάσεις, γιατί πιστεύεις ότι βρίσκεται σε κίνδυνο κάτι πιό σημαντικό, όχι γιατί θα κερδίσεις ψήφους. Αυτό δεν παίζει.

  26. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 29/09/2013 16:15:22

    Αγαπητέ Θεόδωρε, έ άν χρειαστεί ακόμη και ο Σύριζα εβραιοφάγους, τότε ένα λιμάνι στα Τρίκαλα θα είναι ότι πρέπει για την έρημη αυτή χώρα και στον εθνικό της ύμνο άς προστεθεί και λίγος εκλεκτός Καββαδίας:
    "Μάνα θα πάω στα καράβια".

  27. chd avatar
    chd 29/09/2013 16:23:23

    Συνεχίζω να σου πιστώνω ότι είσαι αυθεντικός και όχι κωλοτούμπας, αλλά έχω πεισθεί ότι για χάρη της κυβερνησιμότητας,θέματα όπως η προανακριτική για την είσοδό μας στο μνημόνιο,ευθύνες της Τραπέζης της Ελλάδος και των ιδιωτών τραπεζιτών (ΤΤ,Proton Bank,Αγροτική κ.λ.π.),δανεικά κι αγύριστα από ΜΜΕ και κόμματα....Και φυσικά τι γίνεται με το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ και τα οικονομικά τους?Ανήκει και το σταλινικό ΚΚΕ στο αστείο συνταγματικό τόξο?Και τι Σύνταγμα είναι αυτό που έχει γίνει δυστυχώς κουρελού από όλους (μηδενός εξαιρουμένου)???Φαήλο σε αυτά πάρε θέση και όχι στα εύκολα και στις κοινοτυπίες...Και επειδή εκτιμώ την στρατηγική σκέψη του Χρύσανθου,δεν μπορεί η εκλογική αριθμητική να εξαγνίζει τα πάντα...Ακόμη και την δήμευση της ιδιωτικής περιουσίας-μέσω των φόρων-

  28. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 29/09/2013 16:26:49

    Υπάρχει και το εξής (αναπάντητο μέχρι στιγμής) ερώτημα: Τι θα κάνει η Ν.Δ. χωρίς τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α.; Δέχεται (έστω και με βαριά καρδιά) να κάνει συγκυβέρνηση η Ν.Δ. με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α., που τόσο κατηγορεί, μετά από μελλοντικές εκλογές; (Αυτό ανεξαρτήτως τής ύπαρξης ή μη της Χ.Α. στον πολιτικό ορίζοντα).

    Η πρόσφατη εμπειρία (με ΠΑ.ΣΟ.Κ. και ΔΗΜ.ΑΡ. που προεκλογικά ταυτίζονταν περίπου με το απόλυτο κακό) προκαλεί κάποιες υποψίες για την απάντηση τού παραπάνω...

  29. Νίκη avatar
    Νίκη 29/09/2013 17:25:08

    Το ένα άκρο νίβει το άλλο και τα δυό το ...πρόσωπο.

  30. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 29/09/2013 17:30:13

    Κυριε Κρανιδιωτη το υγιες κομματι της κοινωνιας(και οχι το παρασιτικο με το κρατος) δεν το ενδιαφερει τι κανει ο κυριος....τεμπελης του συριζα και ο αλλος μουστακαλης της Χ.Α. που υπαρχει στη φωτο του θεματος. Κανεναν πλεον δεν ενδιαφερει τι θα κανει η αριστερα με τους χρυσαυγιτες και ποιονδηποτε αλλον. ο μεσος πολιτης που εχει παθει....ταρακουλο απο τα μετρα-μετρα και τα αδυσωπητα χαρατσια θα ηθελε να του απαντησετε ποσο θα τραβηξει.....η σοβιετικη- κουμουνιστικη πρακτικη διακυβερνησης της χωρας με φορολογηση των...παντων και με μια εσωτερικη υποτιμηση που ξεκινησε επι...αειμνηστου ΓΑΠ και συνεχιζετε, αλλα χωρις αποτελεσμα γιατι δεν ειμαστε αξιοι ουτε 5.000 κυφηνες και επιορκους του παρασιτικου δημοσιου τομεα να διωξουμε. Κυριε Κρανιδιωτη δεν ηθελα να μου θυμιζει καθε τρεις και λιγο η ΤΡΟΙΚΑ τι μετερρυθμισεις να κανω, ωστε ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΒΙΩΣΙΜΟΙ σαν χωρα. Το θεωρω ανικανοτητα και οτι προστατευονται εσαει οι πελατες και οι αλλοι....διαπλεκομενοι που συτιζονται απο το κρατος, μια πρακτικη που ξεκινησε απο το 81 και μετα και συνεχιζετε με αποτελεσμα να την πληρωνουν τα ΚΟΡΟΙΔΑ. Επειδη ψηφιζω ΔΕΞΙΑ πανω απο 30 χρονια θα ηθελα να μου προσδιορισετε αν η ιδεολογια μας ειναι τελικα ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ η κοιταζει με λοξες...ματιες τους ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ, γιατι η πρακτικη ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ. Ελπιζω να δημοσιευτει και οχι να κοπει το σχολιο μου.

  31. Τhemis avatar
    Τhemis 29/09/2013 17:58:41

    Φαηλο,οποιος ειναι οπαδος της ανομιας και της βιας πρεπει να εχει την τυχη των Ναζιστων της Χ.Α,για ορισμενους υπαρχει η ροζ βια-Βιλα Αμαλια που την θεωρουν πιο sic,αυτα πρεπει να τελειωσουν οριστικα και το Κρατος να εφαρμοζει τους νομους στο ακεραιο για ολους.

  32. Ο αισιόδοξος avatar
    Ο αισιόδοξος 29/09/2013 18:39:13

    ''Μην ακούτε τι λένε. Τρέμουν τις εκλογές. ''
    Ευκαιρία λοιπόν να τις κάνουμε! Τι το συζητάμε; Πλεόνασμα μόνο 70.000.000, νέο μνημόνιο έρχεται, μέτρα, περικοπές, φρίκη! Ή τώρα ή ποτέ.

  33. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 29/09/2013 18:41:04

    Φαήλε, αυτό είναι άρθρο. Συμφωνώ με όλα, μόνο να προσθέσω πως όλα αυτά πρέπει να τα κάνει όχι μια "αυστηρή και δίκαιη δεξιά" αλλά κράτος δίκαιο, αμερόληπτο και ουδέτερο, δλδ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟ. Διότι θέλουμε να ξεφύγουμε πια από τις διελκυστίνδες αυτές τις παλαιοκομματικές που μας καταδικάζουν σαν λαό και σαν χώρα στις μηδενικού αθροίσματος πολιτικές.

  34. popaia avatar
    popaia 29/09/2013 18:41:15

    Κατέρρευσε με πάταγο ένας μεγάλος μύθος, περί κράτους ανοργάνωτου, ανίκανου, αναχρονιστικού, άρτσι μπούρτζι και λουλάς, τριτοκοσμικού, υπανάπτυκτου, χαώδους, απροετοίμαστου σε νέα δεδομένα, κλπ. Αποδείχτηκε ότι το κ@λοχανίο εκεί που θέλει μεταμορφώνεται σε κραταιά και πανίσχυρη αυτοκρατορία με ανάλογα αντανακλαστικά! Εκεί πάλι που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ σ' αφήνει ν' αργοπεθαίνεις
    και να βλαστημάς την ώρα και τη στιγμή που γεννήθηκες.

  35. pasokos avatar
    pasokos 29/09/2013 18:49:40

    "Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις". Για πολύ κόσμο ...

  36. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 29/09/2013 18:56:34

    Μόνο ο δικός σου;
    Ο δικός μου γεωμέτρης ήταν σκουλήκι - κάμπια, μετά προνύμφη, τελικά έβγαλε φτερά έγινε πεταλούδα και πέταξε
    geometridae inchworm:
    h**p://2.bp.blogspot.com/-eEo3dj225zQ/UPRMswzCGmI/AAAAAAAAEmE/50QKneMMxeQ/s1600/Geometridae+inchworm+wiki.jpg

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Uncle Stgm 29/09/2013 19:08:00

      Θείε, άσχετο με τα δεξιόμετρα και τα πατριωτικόμετρα. Νομίζω θα το βρεις ενδιαφέρον
      h**p://www.scribd.com/doc/109240382/Paul-Bairoch-Economics-and-World-History-Myths-and-Paradoxes-1995

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/09/2013 21:57:12

        Ευχαριστώ και θα το αξιοποιήσω δεόντως.

  37. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 29/09/2013 19:00:24

    Ελικρινά δεν ξέρω τι θα κάνει αγαπητέ Φαήλε, ούτε η Αριστερά ούτε η ΝΔ...
    Οι ίδιες ξέρουν; Αμφιβάλλω σφόδρα.
    Επειδή είμαι πρακτικός άνθρωπος και δεν μου αρέσουν οι ιδεοληψίες, αυτό που αναρωτιέμαι και σκέφτομαι είναι τι ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν:
    Μήπως άραγε ιστορικό συμβιβασμό;
    h**p://vlemma.wordpress.com/2013/09/29/compromesso-storico-italia-ellada/

  38. GO avatar
    GO 29/09/2013 19:05:48

    Εγώ έπιασα τον Μπόμπη (Dylan) και τον Μπάμπη (ο φλου συνειρμικά) του Θείου, που ήταν μάγκες και οι δύο και έπαιξα με τα ονόματα. Δεν μπήκα στην ουσία του σχολίου του. Συγχωρεμένος;

    • Σιγά μη φοβηθώ avatar
      Σιγά μη φοβηθώ @ GO 29/09/2013 20:35:32

      Φυσικά. Παίζουμε τώρα, με τις λέξεις και τα νοήματα.

  39. ΓΟΡΓΟΝΑ avatar
    ΓΟΡΓΟΝΑ 29/09/2013 19:05:50

    Κύριε Κρανιδιώτη,
    δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι τελευταίες κινήσεις Σαμαρά σχετικά με τη Χρυσή Αυγή κινούνται στη σωστή κατεύθυνση. Ο κόσμος επιθυμεί επίσης τη σύλληψη των ακτιβιστών της αριστερής βίας (MARFIN, Δεκέμβρης 2008) και βέβαια των διεφθαρμένων πολιτικών που καταχράστηκαν και καταλήστευσαν το δημόσιο χρήμα (και δεν είναι μόνο ο Τσοχατζόπουλος). Μόνο έτσι θα εδραιωθεί το αίσθημα του δικαίου σε μια χώρα που περιφρόνησε τη δικαιοσύνη για πολλές δεκαετίες. Αν τα κάνει ο Σαμαράς ο κόσμος θα πειστεί. Ακόμη δεν πρέπει να ξεχνά ότι η υπερφορολόγηση και η μείωση των εισοδημάτων δεν συνιστά φιλελεύθερη πολιτική. Ας προχωρήσει γρήγορα σε αποκρατικοποιήσεις για να υπάρξει ρευστότητα, μείωση φορολογίας και εισφορών και μείωση ανεργίας (αυτά πάνε μαζί). Έτσι θα αφαιρέσει μια και καλή τα ερείσματα του Σύριζα τα οποία σαφώς βρίσκονται στην κρατικοδίαιτη οργάνωση της οικονομίας.

  40. Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί avatar
    Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί 29/09/2013 19:14:27

    Δηλαδή; Κάτι πιο σαφές;

    • GO avatar
      GO @ Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί 29/09/2013 19:19:30

      Ε, τώρα κι εσείς, θέλετε να σας διαβάσουμε την γυάλινη, κρυστάλλινη(;) -θα σας γελάσω- σφαίρα.

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί 30/09/2013 10:24:34

      Foreign Corruption Act (είναι μεταφρασμένη....και στα Ελληνικά παρακαλώ)+ Ελληνική Ολιγαρχική Ελίτ + Offshores = ο ορυκτός πλούτος δεν πρέπει να πέσει στα χέρια της υφιστάμενης διεφθαρμένης πολιτικής τάξης. Αν πέσει, τότε θα γινόμαστε Νιγηρία...Η Κατάρα των Πλουτοπαραγωγικών Πηγών...οπότε το ξήλωμα ξεκίνησε από νωρίς...πολύ νωρίς...εκ των έξω...η Φεουδαρχία θα πέσει εκ των έξω...η ΓΝΩΣΤΗ-ΓΝΩΣΤΟΤΑΤΗ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ...
      Τα γράφω καλά κύριε Κρανιδιώτη;


      ΥΓ. Αλήθεια, δεν έχετε απορήσει, γιατί όσοι ηγέτες της Μεσογείου αντιστάθηκαν στην Ελληνική ΑΟΖ...εξαφανίσθηκαν;;;;;
      :-)

  41. el greco avatar
    el greco 29/09/2013 19:17:39

    Αυτό είναι πραγματικό Success Story που δεν σηκώνει παρερμηνείες.Η δε αντίδραση του Σύριζα;Απορία ψάλτου βήξ.

  42. old visitor avatar
    old visitor 29/09/2013 19:18:05

    Αν περάσετε και διαμείνετε για κάποιο διάστημα κύριε Κρανιδιώτη προς Κυψέλη, Πατήσια, Άγιο Παντελεήμονα, Πολυτεχνείο γενικά πέριξ του αρχαιολογικού μουσείου θα διαπιστώσετε το μέγεθος του «κράτους δικαίου».
    Δεν πιστεύω -όσο και αν ακουστεί υπερβολικό- ότι θα υπήρχε διαφορά αν κυβερνούσε ο ανταρσύα αντί της νέας δημοκρατίας.
    Η αλλοτρίωση είναι πρωτοφανής.
    Πως θα πειστούν αυτοί οι άνθρωποι, οι κάτοικοι εκεί πέρα με λέξεις, όταν η ίδια η πραγματικότητα είναι αδυσώπητη;
    Οι "φασίστες" πολίτες πάντως έχουν κάθε λόγο να είναι αγανακτισμένοι, το κράτος απλά δεν υπάρχει!

  43. old visitor avatar
    old visitor 29/09/2013 19:19:25

    Συμφωνώ

  44. Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί avatar
    Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί 29/09/2013 19:22:55

    Κύριε Κρανιδιώτη μου, εμένα η Χ.Α και οι λεπτομέρειες της εγκληματικής της δραστηριότητας δεν με πολυαπασχολούν, ανέλαβε η Δικαιοσύνη κια η παραπέρα ενασχόλησή μας, αποτελεί χάσιμο χρόνου. Σας είδα προχθές στην τηλεόραση να επενδύετε όλες σας τις ελπίδες και να μας παροτρύνετε να επικεντρωθούμε κι εμείς στο πρωτογενές πλεόνασμα που θα ήταν τάχα κάτι δις και θα...ανακούφιζε τους πληττόμενους, δεσμευόσασταν δε οτι τρίτο μνημόνιο και μέτρα δεν θα υπάρξουν. Πείτε μας τώρα κάτι για τα ''χαριστικά'' και επί χάρτου 70.000.000 που αναγνωρίζονται από την τρόϊκα ως τάχα πλεόνασμά μας, για το γ΄μνημόνιο με τα νέα μέτρα που έρχονται. Αυτά πρέπει να μας απασχολούν. Αυτοί είναι οι εχθροί μας. τα άλλα είναι κροτίδες και πυροτεχνήματα.
    Ο Σύριζας και η Χ.Α, ας πάμε σε εκλογές (που δεν τις θέλουνε) να δούμε αληθινά πόσο μετράνε στη συνείδηση του κόσμου. Γιατί αυτός θα αποφασίσει.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί 29/09/2013 20:50:09

      Το πλεόνασμα που δέχεται η τρόικα είνα σκόπιμα μικρό. Πάντα έχουν το χειρότερο σενάριο ως αποδεκτό. Και ειδικά φέτος διαψέυδονται συνεχώς λόγω υπερκάλυψης των στόχων που έχουν τεθεί. Επομένως, το τελικό πρωτογενές θα είναι μεγαλύτερο και θα ανακοινωθεί επισήμως την άνοιξη του 2014. Και όχι από την τρόικα. Υπομονή λοιπόν. Καλά πάει ο προϋπολογισμός. Η ανεργία πρέπει να πέσει πολύ ακόμη και εκεί είναι τα ζόρια. Αν δεν δώσουν πιστώσεις στην αγορά άμεσα οι τράπεζες δεν προχωράει το πράγμα.

  45. JayGatsby avatar
    JayGatsby 29/09/2013 19:34:54

    Ο Μπράιαν δεν το τραγούδαγε αυτό?

  46. GO avatar
    GO 29/09/2013 19:35:42

    Bob Dylan.

    • JayGatsby avatar
      JayGatsby @ GO 29/09/2013 21:27:50

      α, εγώ το ξέρω από τους (προφανώς μεταγενέστερους) Roxy Music - Brian Ferry.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ JayGatsby 29/09/2013 21:58:13

        Ο παλιός είναι αλλοιώς.

        • GO avatar
          GO @ Uncle Stgm 29/09/2013 22:34:15

          Θείε, είχες πάει και συ στο woodstock, με το νου; Εγώ, ναι!!!

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ GO 30/09/2013 02:07:28

            "Μας ρήμαξε η βροχή". Παλιόκαιρος σ' αυτά τα βουνα Catskill της φυλής των Μοικανών, και δεν είναι ψηλά, κάτι σαν το Χορτιάτη..

      • GO avatar
        GO @ JayGatsby 29/09/2013 22:28:31

        Έψαξα τη χρονιά της κυκλοφορίας: 1962!!!

  47. JayGatsby avatar
    JayGatsby 29/09/2013 19:37:12

    μην είσθε δογματικοί.

  48. m.s avatar
    m.s 29/09/2013 19:52:07

    πχ περιμένουν χιλιάδες επιτυχόντες να εγγραφούν στα Πανεπιστήμια. (μιλάω για εγγραφή, αν αρχίσουν και τα μαθήματα ... yeahhhhhhhhhhhh)

    ΥΣ αρχίζω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερος φασίστας από τον Δ.Υ

  49. Νίκος κ avatar
    Νίκος κ 29/09/2013 19:53:06

    ΦΑΗΛΟ με το χέρι στην καρδιά, σαν δικηγόρος που είσαι, με τα αδικήματα που υπάρχουν, ευσταθεί η εγκληματική οργάνωση?

  50. Petronius avatar
    Petronius 29/09/2013 19:57:11

    Η χτεσινή μέρα είναι μια από τις λίγες που δε μας κάνουν να ντρεπόμαστε που είμαστε πολίτες αυτής της χώρας. Αν ο Σύριζα δεν το αναγνωρίζει αυτό στην κυβέρνηση, είναι μικρόψυχος μέχρι γελοιότητας και κάνει κακό του κεφαλιού του. Αλλά είναι περίεργο, ενώ όλη η Ελλάδα βουίζει για τα εγκλήματα της ΧΑ, μερικοί, όπως ο κ. Κρανιδιώτης, να προσπαθούν σώνει και καλά να στρέψουν τη συζήτηση στο Σύριζα, αναπαλαιώνοντας την κακόμοιρη 'θεωρία των δύο άκρων'. Τα πρόβλημα για τη 'θεωρία' αυτή είναι ότι, αν ισχύει, τότε ένα από τα δύο πρέπει να συμβαίνει: ή ο Σύριζα να είναι εγκληματική οργάνωση (όπως είναι η ΧΑ) ή η ΧΑ να μην είναι εγκληματική οργάνωση (όπως δεν είναι ο Σύριζα). Αν ο κ. Κρανιδιώτης πιστεύει σοβαρά ότι ο Σύριζα είναι εγκληματική οργάνωση, τότε ας συγκεντρώσει όλα τα στοιχεία που διαθέτει και ας τα πάει στον εισαγγελέα. Αν πάλι πιστεύει ότι, παρά τα όσα διαπίστωσε ο εισαγγελέας, η ΧΑ δεν είναι εγκληματική οργάνωση, ας αναλάβει την υπεράσπισή της. Τρίτος δρόμος για έντιμους δικηγόρους δεν υπάρχει.

  51. Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί avatar
    Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί 29/09/2013 20:08:46

    Ναι, θέλω. Το σαφές σοφόν!

  52. Ρηνα avatar
    Ρηνα 29/09/2013 20:52:28

    Ισως θα ηταν ενδιαφερον να μας πειτε ποιοι θα εξοβελιστουν και απο τον ΣΥΡΙΖΑ;

  53. τοξο avatar
    τοξο 29/09/2013 20:54:42

    Το ποιό ισχυρό κίνητρο που με κάνει να μην φεύγω από την Ν.Δ. είναι το ότι, μιά κυβέρνηση Αριστεράς με επικεφαλής τον ΣΥΡΙΖΑ,θα νομιμοποιήσει (πολιτογραφήσει) τους (λαθρο)μετανάστες.Όσα μέτρα οικονομικά και αν ληφθούν μπορούν να αρθούν,όχι όμως οι πολιτογραφήσεις. Ήδη έχει κατασκευασθεί Πακιστανική Κοινότητα και εκπρόσωπό της εμφανίζουν τα κανάλια.Κάπως έτσι έγινε στην Κύπρο με την Τουρκοκυπριακή Κοινότητα και το Πακιστάν ήταν που αναγνώρισε την"ΤΔΒΚ".Γιά αιώνες στην Αίγυπτο οι Έλληνες ήταν Ελληνική Παροικία.Ο νοών νοείτω.

  54. Ρηνα avatar
    Ρηνα 29/09/2013 20:54:44

    Καιρια επισημανση popaia....

  55. ΓιαταΠανηγύρια avatar
    ΓιαταΠανηγύρια 29/09/2013 21:07:22

    ''Στην δε Mαρφίν δολοφόνησαν.'' Χρεοκοπημένο παραμύθι, όπως και το το άλλο με τα δύο …άκρα. Πάπαλα! Γέμισε βιντεάκια το ιντερνέτ με χρυσαυγίτες, Κυπατζίδες και…αγανακτισμένους πολίτες, να λιθοβολούν πότε φορώντας κουκούλες πότε χωρίς, πότε μεταμφιεσμένοι σε αναρχομπάχαλους, πότε σε …αριστεριστές, μέσα από τις γραμμές των Ματατζήδων και ομού με αυτούς. Αν έχετε αδιάσειστα στοιχεία εκτός από βολικές και έωλες κατηγορίες για τους ενόχους της Μαρφίν, οφείλετε να κινηθείτε αρμοδίως. Απευθυνθείτε σε έναν Εισαγγελέα, ξέρετε εσείς. Διαφορετικά αναπαράγετε συμφέρουσες και λαϊκίστικες εικασίες, προορισμένες να πείσουν μονάχα αθώες γιαγιάδες.
    Κύριε Κρανιδιώτη και γραφή και ανάγνωση γνωρίζουμε. Έλεος πια με τη συστηματική υποτίμηση της νοημοσύνης μας! Δεν σας κουράζει; Εμάς μας κουράσατε με την απλοϊκή ΑντιΣυριζαίϊκη ρητορεία. Απ΄όπου κι αν το ξεκινήσετε, στον Σύριζα το πάτε. Λίγο πιο …διακριτικά να το επιχειρείτε, μήπως και πείσετε κανέναν. Έτσι άγαρμπα, πάει χαμένος ο κόπος σας και μας προσβάλλετε κι όλας….
    '' Οι υπόλοιποι είναι μουσαφιραίοι από το ΠΑΣΟΚ, εμάς και κάτι ψιλά ΚΚΕ.'' Οι πολίτες δεν ανήκουν στις στρούγκες κανενός σας πια, γιατί πεινούν και υποφέρουν ΌΛΟΙ. Πάρτε το απόφαση, όσα γνωρίζατε ως δεδομένα αλλάξανε και θα εκπλαγείτε! Κάθε ημέρα όλο και νέα δεινά μας πλήττουν και τα χειρότερα έρχονται. Πρωτογενές πλεόνασμα; Ανάπτυξη; Επενδύσεις; Νέες θέσεις εργασίας; Δέσμευση για μη λήψη νέων μέτρων και μη δέσμευση σε νέο μνημόνιο; Τι ίσχυσε ως εδώ και τι θα ισχύσει απ΄όλα αυτά σε λίγες μέρες;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΓιαταΠανηγύρια 30/09/2013 20:21:16

      Παρόλο που είσαι για τα πανηγύρια, θα σου θυμίσω κάτι.
      Τα ίδια λέγατε επί 30 χρόνια για την τρομοκρατία, τάχα για ξένους πράκτορες, ακροδεξιούς, προβοκάτορες, κυπατζήδες και λοιπές τρίχες.
      Κι όταν πιάστηκαν τι ήταν; Αυτό που εύστοχα είπε ο Ραχιώτης, ο συνήγορος του Γιωτόπουλου: "Η επιτιθέμενη Αριστερά".
      Όλοι μα όλοι τους είχαν ένα πέρασμα από τις νόμιμες οργανώσεις και κόμματα κάθε απόχρωσης του κόκκινου.
      Απλά η ΧΑ ήταν εκτός των άλλων και ατσούμπαλοι, τα έκαναν όλα με τα εμβλήματα τους, φόρα παρτίδα. Η αριστερά είναι πιο πονηρή, φυσάει και το γιαούρτι απ' το '49, γι' αυτό έχει τις καταλήψεις, τα στέκια, τους κουκουλοφόρους κλπ, που τάχα μου είναι κάποιοι άλλοι.
      Οπότε, δεν πας να δεις αν έρχομαι;

      • Ναύτης avatar
        Ναύτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/10/2013 15:48:11

        Όλοι πια είδαμε απ΄τις γραμμές των ΜΑΤ τους Χρυσαυγίτες χωρίς καμουφλάζ και τους γνωστούς αγνώστους κυπατζήδες-πρακτορίσκους μασκαρεμένους σε αναρχομπάχαλους. Είναι οι ίδιοι που επί δεκαετίες βανδαλίζουν και δεν συλλαμβάνονται γιατί είναι πολύ καλοί ...δρομείς και πάντοτε διαφεύγουν :-)! Μονάχα εσείς αγαπητέ εθελοτυφλείτε και καταντάτε πια γραφικός με την φανατική και εμμονική σας Αντι-Συριζο-αριστερομανία. Ηρεμείστε, χαλαρώστε και γίνετε πιο αντικειμενικός. Δεν έρχεται η αλήθεια στα μέτρα των επιθυμιών σας, όσο κι αν χτυπιέστε με πείσμα στα κάγκελα του κομματικού σας κλουβιού. Το πολύ πολύ, να τσακίσετε τα φτερά σας. Α, και πήγα να δω αν έρχεστε, αλλά μπαααααα, ΔΕΝ.....

  56. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 29/09/2013 21:28:29

    Πρώην ΝΔ (κάτι...Γκρούεζες σαν εσένα και τον φίλο σου τον Πίθηκα με εκαναν "πρώην"!) και πρώην ΕΡΕ , καί ...εισαχθείς στη κλινική Παμακάριστος στις 17.11.73 για εξαγωγή σφαίρας των 38!

    Τόσο πολύ φασίστας! Καλά που υπάρχουν δημοκράταροι σαν κι' εσένα να με φτύνουν κατάμουτρα ,μου χρειάζεται!

  57. Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί avatar
    Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί 29/09/2013 21:30:55

    Αυτά τα ζήσε Μάη μου να σε ταϊσω την Άνοιξη του... 2014 φρέσκο τριφύλλι, σε ποιούς τα λέτε μίστερ; Πρωτογενές οι τοκογλύφοι δέχονται -εικονικό-70.000.000 και τα μοιράσματα στους ...αναξιοπαθούντες, αποτελούν φρούδες ελπίδες. Υπομονή μπορείτε να κάνετε εσείς. Μην τη συνιστάτε όμως και στους άλλους που τους τελείωσε.

    • GO avatar
      GO @ Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί 29/09/2013 21:35:40

      ~€7,00 στον καθένα μας είναι. Ας τα μοιράσουμε να τελειώνουμε.

  58. GO avatar
    GO 29/09/2013 21:45:34

    Το έχασε το πλοίο της γραμμής.
    Χάθηκε στα κύματα του Αιγαίου.

  59. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 29/09/2013 21:50:12

    Τό παιχνίδι Φαήλο πάει νά ξεφύγει καί δέ μ' ἀρέσει.
    Δέ μπορεῖ,ἡ ἐπιτυχημένη ἀντιμετώπιση τῆς Χρ.Α. ἀπό τήν Κυβέρνηση,νά καπηλεύεται ἀπό κάποιους σάν δῆθεν δικό τους ἀποτελεσματικό ἀγώνα μόνο,γιά τό ξεσκέπασμα τῶν νεοναζιστῶν.Καί,ἀκόμη χειρότερα,μέ τή φόρα πού πῆραν νά τσουβαλιάζουν ἀβέρτα.
    Εἶδα τί εἶπες στό Κόντρα,ἀλλά ὁ Νικολαΐδης σήμερα,οὔτε λίγο οὔτε πολύ ὀνειρευόταν χειροπέδες...

  60. zagr avatar
    zagr 29/09/2013 21:51:36

    κ. κρανιδιώτη ξέρετε γιατί δε θα ψηφίσω ΝΔ; όχι φυσικά λόγω των μνημονίων κλπ αλλά διότι ο σαμαράς δε με έχει πείσει ότι θέλει και μπορεί να αντισταθεί στην επερχόμενη αποεθνοποίηση της Ελλάδας και των λοιπών αντίστοιχων χωρών. αυτό είναι που μετράει για μένα, η κρίση κάποια στιγμή θα περάσει, όταν όμως εγώ χάσω την Ελληνοορθόδοξη πατρίδα μου, τι να την κάνω την ανάκαμψη, όταν αυτή έρθει;;;

  61. popaia avatar
    popaia 30/09/2013 00:09:23

    @ΓιαταΠανηγύρια
    Δηλαδή οι τύποι που 25-30 χρόνια τώρα καίνε, σπάνε, καταστρέφουν, βεβηλώνουν, κανιβαλίζουν ανθρώπους, μνημεία, πορείες, διαδηλώσεις, πόλεις, ζωές, είναι της Ασφάλειας μεταμφιεσμένοι σε αντιεξουσιαστές; Και γιατί δεν έχουν βγει ποτέ αυτοί να διαχωρίσουν τη θέση τους από τα έκτροπα παρά επαίρονται κι όλας;;;;;; Γιατί οι ίδιοι δεν αρνήθηκαν ποτέ τη δράση τους, τους βανδαλισμούς και τις επιθέσεις, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗ ΜΑΡΦΙΝ;;;;;;;;; Για βρες μου μία αφίσα τους ή κείμενό τους της εποχής εκείνης που να αρνούνται την εμπλοκή τους. Τίποτα, λέξη. Και τον επόμενο χρόνο αντί μνημοσύνου στήσανε στο σημείο της τραγωδίας πανώ που έγραφε: Η δουλειά είναι δουλεία!!!!
    Οι ίδιοι λοιπόν σε διαψεύδουν κι άδικα κόπτεσαι και βρίζεις το Φαήλο. Όποιος είδε τη λύσσα τους για να μην πλησιάσει η πυροσβεστική εκείνη την αποφράδα ημέρα, ούτε θα το ξεχάσει ποτέ ούτε θα συγχωρήσει. Κι εσείς που τους υπερασπίζεστε δεν είστε απλώς άκρο. Όχι. Μεγάλη σας τιμή να σας λένε και άκρο.

  62. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/09/2013 00:14:55

    Λοιπον εαν πραγματι εχει αλλαξει κατι ερχεται ο αντιρατσιστικος νομος για να το αποδειξει.Δεν ξερω εαν ο ΣΥΡΙΖΑ ενεχεται σε πραξεις βιας.Ξερω ομως οτι η Μαρφιν καηκε λογω ταξικου μισους.
    Εφ οσον λοιπον θα κανετε νομο που θα ποινικοποιει το μισος ,εκει που θα λεει τιμωρειται αυτος που καλλιεργει εθνικο,φυλετικο,θρησκευτικο μισος να βαλετε και τη φραση ταξικο.Ναι κυριοι,εαν πραγματι εχετε θαρρος εναντι της αριστερας να ποινικοποιησετε και το μισος που θελουν αυτοι.
    Οχι στο εθνικο,φυλετικο και θρησκευτικο αλλά και ταξικο μισος.
    Εαν δεν μπορειτε να το κανετε δε χρειαζεται να λετε οτι τελειωσε η ενοχικη δεξια.
    Ξερουμε ολοι τι και τι δεν τελειωσε.

    • MCA avatar
      MCA @ ψυχραιμια 30/09/2013 16:24:07

      Έλα ντε. Το να μισείς κάποιον που έχει λεφτά και μάλιστα νόμιμα δεν είναι ρατσισμός; Η πάλη των τάξεων τι είναι; Ο αγώνας ενάντια στο κεφάλαιο; Ιδεολογία βασισμένη στο μίσος σε οποιονδήποτε έχει μεγάλο εισόδημα και περιουσία, ο οποίος θεωρείται αυτομάτως κακός και εκμεταλλευτής.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ψυχραιμια 30/09/2013 19:26:40

      Θά ποινικοποιηθοῦν καί τά αἰσθήματα τώρα;; ῎Ημαρτον!!! Νά ποινικοποιήσωμε καί τήν Φῦση λοιπόν.

  63. Karenin avatar
    Karenin 30/09/2013 00:23:06

    Το ενα ακρο εχει πληρώσει απο καιρό τον λογαριασμό, 17Ν, πυρήνες, επαναστατικοι αγωνες κλπ, τωρα πληρώνει και το άλλο, να ξαναψάχνεις πάλι ακρο στην αριστερά είναι απλά μισαλόδοξο.

  64. OYK avatar
    OYK 30/09/2013 02:44:17

    Αγαπητε Φαήλο, οι ανομίες της αριστεράς γίνονται ανεκτές εδώ και δεκαετίες από την πάντα ενοχική δεξιά.Εσυ υποστηρίζεις ότι από τη στιγμή που χτυπήθηκε η ΧΑ (εμένα προσωπικά τα μέχρι τώρα στοιχεία εναντίον της δε με πείθουν) θα χτυπηθεί οσονούπω και η απυρόβλητη, χρόνια αιματοκυλούσσα τη χώρα, άκρα αριστερά. Και σε ρωτάω: Είναι η ΧΑ το άλλοθι για μια τέτοια ενέργεια; Τα εγκλήματα του ΣΥΡΙΖΑ, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους , διαπράττονται εδώ και χρόνια. Γιατί δεν έπεσε πρώτα σε αυτούς ο βαρύς πέλεκυς της δικαιοσύνης και της δημοκρατίας; Ρητορική η ερώτηση, η απάντηση γνωστή: Λόγω της μεγάλης διεισδυσης τους στους μηχανισμούς του κράτους. Ε, τσακίστε τους λοιπόν! Τι τους χα'ι'δεύετε ακόμα; Είναι δυνατόν να επιτρέπεται στο Λαμπράκη και τον άλλον της Φλώρινας να απειλούν με σφάξιμο και λιντσάρισμα τους αντιπάλους τους και να μην έχουν καμία νομική συνέπεια; Οι φονιάδες της MARFIN ακόμα ελεύθεροι. Που είναι εκει η σπουδή για την υπεράσπιση της δημοκρατίας και του κρατικού μονοπωλίου στη βία; Ο κόσμος Φαήλο βλέπει. Και βλέπει ότι η χώρα παραδίδεται στους εχθρούς της, εσωτερικούς και εξωτερικούς. Δεν υπάρχει χρόνος για τακτικισμούς τύπου Χρυσής Αυγής. Θέλει ο Σαμαράς να συσπειρώσει τους δεξιούς γύρω του; Να βγει και πει τα πράγματα με το όνομά τους. Να βάλει στη φυλακή κανέναν βουλευτή του συριζα για υποκίνηση πολιτών σε βιαιοπραγία και ανατροπή του πολιτεύματος. Κακούργημα δεν είναι και αυτό ; 200% θα πάρει στις επόμενες εκλογές. Αλλά που... Η ιερή αγελάδα της αριστεράς είναι ακόμα στην Ελλάδα υπεράνω του νόμου, δυστυχώς.

    • tassos.κ avatar
      tassos.κ @ OYK 01/10/2013 09:27:34

      Να μιλήσουμε για εγκλήματα; Χωρίς να ανήκω σε κάποιο από τους χώρους που αναφέρεσαι, ΟΥΚ, να θυμήσω ......
      Εγκλήματα έκανε η Κεντροδεξιά με τις εξορίες, εκτός κι αν και για σένα δεν υπήρξαν όπως κάποιοι ΧΑγίτες δεν γνώριζαν τα κρεματόρια, εγκλήματα με τα κοινωνικά φρονήματα ( μήπως δεν γινόταν;) . Μήπως τον "εγκληματία" Λαμπράκη τον σκότωσαν ..εξωγήινοι; Να έρθουμε και στα πιο σύγχρονα; Να μιλήσουμε για τη Χούντα; Μήπως ήταν αριστεροί; Να αρχίσουμε να ξεφυλλίζουμε;
      Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Εκτός κι αν απευθύνομαι σε νοσταλγό.

  65. Aggelos avatar
    Aggelos 30/09/2013 07:10:32

    θα ποινικοποιησουμε και το μισος προς την πεθερα μας?

  66. GO avatar
    GO 30/09/2013 07:17:42

    Τότε, θα ξέρεις για τη συμμετοχή Ελλήνων blues and rock stars, που τελικά ματαιώθηκε, για λόγους που δεν έγιναν ποτέ γνωστοί.
    http://www.youtube.com/watch?v=NMyf5_q8zuM
    http://www.youtube.com/watch?v=vlK2uM-KvD0
    http://www.youtube.com/watch?v=dl1AaWIj1cY
    http://www.youtube.com/watch?v=TuaB_GcEFOU&list=PL77DBF62B72F362B2&index=2
    http://www.youtube.com/watch?v=u4Da4Dokgms
    http://www.youtube.com/watch?v=4DuYkqDA9ZY

  67. GO avatar
    GO 30/09/2013 07:24:52

    Αφήστε τα μίση...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ GO 30/09/2013 08:21:23

      :-)

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Κυθήριος 30/09/2013 14:16:08

        Καλό ἀπόγευμα στή παρέα!

  68. ΓιαταΠανηγύρια avatar
    ΓιαταΠανηγύρια 30/09/2013 08:40:49

    Κανονικά, δεν αξίζει το σχόλιό σου απάντησης, λόγω του γνωστού αναιδούς και τυφλά φανατικού σου ύφους. ''Δηλαδή οι τύποι που 25-30 χρόνια τώρα καίνε, σπάνε, καταστρέφουν, βεβηλώνουν, κανιβαλίζουν.....'' Αυτά που λες είναι τετριμμένες αφέλειες που εξυπηρετούν όσους ''σκέπτονται'' σαν εσένα, ώστε να καταλήξουν στα προαποφασισμένα συμπεράσματα κι εσένα ειδικά, να φτάσεις στα αγαπημένα σου υβρεολόγια. Οι ''γνωστοί άγνωστοι'' επί σαράντα χρόνια δρούν καταστροφικά και μόνο αφελείς πιστεύουν πως είναι τυχαίο το οτι συνεχώς ...διαφεύγουν. Τόση ικανότητα, τόση αριστοτεχνική ακρίβεια και αποτελεσματικότητα, ούτε εκπαιδευμένος στρατός πια!
    Η πλειονότητά τους, βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία.
    Η συστηματική διαφυγή τους αποδεικνύει σκοπιμότητα, ανοχή, εμπλοκή και χρησιμοποίησή τους από την εκάστοτε εξουσία.
    ''Κι εσείς που τους υπερασπίζεστε δεν είστε απλώς άκρο. Όχι. Μεγάλη σας τιμή να σας λένε και άκρο.'' Φασισμός (και ανοησία) είναι ΚΑΙ το να κολλάς ετικέτες αδιακρίτως, σε όποιον διαφωνεί μαζί σου και υπερασπίζεται αυτό που πιστεύει πως είναι η αλήθεια. Τα ''άκρα'' και τις .....μέσες κάνε τες ένα παραμύθι, να το λές στα εγγόνια σου. Αυτά μονάχα πια θα σε πιστέψουν.
    Και κάτι που σαφώς σε πονάει : Χ.Α, τέλος. Κλάψε κάπου αλλού....

    • GO avatar
      GO @ ΓιαταΠανηγύρια 30/09/2013 08:50:03

      Προσφέρεται ώμος!!!

  69. GO avatar
    GO 30/09/2013 08:50:57

    Καλημέρα σας!

  70. Ρηνα avatar
    Ρηνα 30/09/2013 09:09:08

    Κυθηριεεε, πιπερι.....

    • GO avatar
      GO @ Ρηνα 30/09/2013 18:31:11

      Και γιατί πιπέρι, παρακαλώ; Επειδή δεν διακατέχεται από μισαλλοδοξία;

  71. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 30/09/2013 09:51:20

    Τελικά επικρατεί η νοοτροπία της σύγκρουσης σε κομματικών επίπεδο ως άλλοθι
    για την ατιμωρησία των πραγματικών υπευθύνων.

  72. Δημήτρης Ρουσσόπουλος avatar
    Δημήτρης Ρουσσόπουλος 30/09/2013 09:53:52

    "ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία"
    " «Τσίπρας και Κολλητοί Α.Ε.»"
    "ψυχωτικούς νεομπολσεβίκους"
    "καθημερινές προτροπές σε τέλεση αξιόποινων πράξεων και εγκωμιασμό αυτών"

    Δεν μπορώ να καταλάβω τι σκέφτεστε κύριε Κρανιδιώτη που αυτοπροσδιορίζεστε και πολιτικός φίλος του Αντώνη Σαμαρά (αλήθεια ο πρωθυπουργός συμμερίζεται αυτά τα ακραία πράγματα που γράφετε εσείς;).

    Πως είναι δυνατόν να γράφετε για ένα κόμμα του 25% όπως ο ΣΥΡΙΖΑ τόσα απαξιωτικά σχόλια μαζεμένα και τόσα ψεύδη, και μάλιστα να προσπαθείτε σε κάθε κουβέντα που γράφετε για τους νεοναζί χρυαυγίτες να κολλάτε μαζί και κάτι για την Αριστερά (στη ζυγαριά τα βάζετε;). Πότε ακούσατε τον Τσίπρα να δίνει κάλυψη στη βία; Πού κολλάνε οι μπαχαλάκηδες της Μαρφίν και των σπασμένων τραπεζικών υποκαταστημάτων με την αριστερά; Μήπως και για τους δολοφόνους της 17 Νοέμβρη φταίει ο Τσίπρας ; Μήπως για το σημερινό κατάντημά μας φταίνε μόνο οι αριστεροί ; Δεν κυβερνούσαν από το 1974 και μετά (40 χρόνια σχεδόν) τα ίδια δύο κόμματα που κυβερνάνε σήμερα; Οι αριστεροί φταίνε για τα σκάνδαλα; Για τα δομημένα ομόλογα; Για το Χρηματιστήριο; Για τα εξοπλιστικά, που καταλήξαμε να έχουμε άρματα μάχης που δεν παίρνουν μπρος; Για το Βατοπαίδι; Για τη Siemens; Στη γερμανική δικογραφία της Siemens μιλούν για μίζες σε πολιτικά κόμματα; Για το ΣΥΡΙΖΑ λένε ή για ΝΔ-ΠΑΣΟΚ; Για την καταλήστευση των ασφαλιστικών ταμείων με το haircut; Για τα δεκάδες δισ. που έφευγαν από δημόσιες επιχειρήσεις όπως ο ΟΠΑΠ σε διάφορα "ιδρύματα" και "φίλους"; Συριζαίοι ήταν πάντα οι φταίχτες;

    Θα μπορούσα να συνεχίζω επί ώρες την απαρίθμηση. 40 χρόνια διακυβέρνησης είναι αυτά. Αλλά δεν έχει νόημα.

    Αυτό που θέλω ναπω ότι με αυτά που γράφετε υποδαυλίζετε τον φανατισμό. Κι αν κάνουν το ίδιο και οι άλλοι της αριστερής όχθης, οδηγούμαστε στον διχασμό. Αυτό θέλετε; Δηλαδή αν αύριο προκηρυχθούν οι εκλογές, τι "συμβουλή" θα δώσετε στον κ.Σαμαρά; "Να τους εξισώσουμε με τη χρυσή αυγή, κύριε Πρόεδρε". Είναι λύση αυτή;

    Η χώρα κύριε Κρανιδιώτη χρειάζεται συννενόηση και όχι μισαλλόδοξες αρλούμπες για να ικανοποιηθούν οι ακραίοι. Καταλάβετέ το.

    • AGGELOS avatar
      AGGELOS @ Δημήτρης Ρουσσόπουλος 30/09/2013 11:38:21

      Που ακούσαμε τον Τσίπρα, ε;; Λοιπον, επειδή προφανώς δεν το πηρατε είδηση, σας ενημερώνω ότι, αμέσως μετά την επιβολή του νόμου στην επι τριάντα συναπτά ετη καταληφθείσα Βιλα Αμαλία, σύμπας ο ΣΥΡΙΖΑ ομιλούσε περί μπουκαλιών μπυρας που τα "παιδιά" τα είχαν μαζέψει για ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!! Ας πάμε και πιο παλιά: Δεκεμβρης τοτε, θυμάσθε;; Κόλαση η Αθήνα από τα "παιδιά". Ο ΣΥΡΙΖΑ, τοτε με 3%, όχι μόνον δικαιολογούσε το όλο μπαχαλο, αλλά έβριζε κιολας την αστυνομία που επετεθη στα "παιδιά"! Παμ παρακάτω: Ξύλο στον Χατζηδάκη στην Πανεπιστημίου. Το θυμασθε;; Ε, ο ΣΥΡΙΖΑ το ξέχασε! Ουτε μία ανακοίνωση παρηγορίας. Μάρτης, φέτος: η αστυνομία επιβάλλει το νομο στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο, στην Πατησίων. Αποβάλει απο το πεζοδρόμιο τους Πακιστανούς που ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ πουλουν την πραμάτεια τους και επεμβαίνει εντός, όπου ανευρισκει σε αίθουσες, ημιτε΄λείς μολότωφ, μαχαίρια, τσεκούρια, μάσκες κλπ. Δε μπορεί, θα ενθυμείσθε αγαπητέ τί ΚΟΛΑΣΗ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΛΕΞΗΣ την επόμενη μερα! Δεν με φτανει ο χωρος να σας απαριθμήσω πόσες φορές ο ΣΥΡΙΖΑ έχει εκδόσει ανακοινώσεις σε βάρος της αστυνομίας, όταν επεμβαίνει και υπέρ των "παιδιών". Ελεος λοιπον με τον Τσίπρα! Ψηφίστε τον, αφού τον γουστάρετε, αλλά μην παθιάζετσε κιόλας για την ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δημήτρης Ρουσσόπουλος 30/09/2013 20:13:07

      Σε περιλαβαίνει ο Άγγελος παρακάτω, οπότε μην σε αποτελειώσω κι εγώ.

  73. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 30/09/2013 10:31:43

    —Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
    Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.
    —Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μια τέτοια απραξία;
    Τι κάθοντ΄ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;
    —Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
    Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
    Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.
    —Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
    και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
    στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;
    —Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.

    Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
    τον αρχηγό τους. Μάλιστα ετοίμασε
    για να τον δώσει μια περγαμηνή. Εκεί
    τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.
    —Γιατί οι δυο μας ύπατοι κ΄ οι πραίτορες εβγήκαν
    σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες•
    γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους,
    και δαχτυλίδια με λαμπρά, γυαλιστερά σμαράγδια•
    γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια
    μ΄ ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλισμένα;
    Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα•
    και τέτοια πράγματα θαμπώνουν τους βαρβάρους.

    Γιατί κ΄ οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
    να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;
    Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα•
    κι αυτοί βαριούντ΄ ευφράδειες και δημηγορίες

    —Γιατί ν΄ αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
    κ΄ η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που εγίναν).
    Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ΄ οι πλατέες,
    κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι

    Γιατί ενύχτωσε κι οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
    Και μερικοί έφθασαν απ΄ τα σύνορα,
    και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΕΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ.
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΗΣΑΝ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΙΣ.

  74. Ρηνα avatar
    Ρηνα 30/09/2013 11:06:06

    Ραδιο αρβυλα του ιντερνετ, τη Παρασκευη βγαινει η αποφαση.

  75. Σώκρατης avatar
    Σώκρατης 30/09/2013 11:11:32

    Με το εκατομμύριο του Τσουκάτου,που μπήκε στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ παίζει τίποτα ή όχι ακόμα;

    • Hawk avatar
      Hawk @ Σώκρατης 30/09/2013 12:22:31

      Ο αγώνας έληξε με ισοπαλία.

  76. Hawk avatar
    Hawk 30/09/2013 12:21:23

    Για να πάψει να μιλάει η βίλα αμαλία θα πρέπει η κυβέρνηση να φέρει στην κοινωνία χειροπιαστά αποτελέσματα από την έρευνα της λίστας Λαγκάρντ και όχι μόνο. Εχει περάσει ένας χρόνος και δεν έχουμε ακούσει απολύτως τίποτα.
    Ο καιρός που τρώγαμε τις μύγες αμάσητες μάλλον πέρασε για τα καλά, γι αυτό λοιπόν η κυβέρνηση ας τηρήσει τουλάχιστον μερικές από τις δεσμεύσεις της, όπως π.χ. την σύσταση εξεταστικής επιτροπής για το πως φτάσαμε στα μνημόνια. Δεν μπορεί να έχει φτωχοποιηθεί το 40% και περισσότερο του Ελληνικού λαού, να έχει χάσει η χώρα το 25% του ΑΕΠ, να περιμένει το 2020 για να ξαναγυρίσει λέει το χρέος στο 120% του ΑΕΠ και να εστιάζουμε μόνο στην βίλα αμαλία.

  77. popaia avatar
    popaia 30/09/2013 13:13:17

    2η επέτειος: Προλετάριοι όλων των χωρών σταματείστε τη δουλειά!
    http://4.bp.blogspot.com/-jvt7AXVEPCo/TcL8cZuOwiI/AAAAAAAAAzw/IIBoI0OpYg8/s1600/marfin.JPG

    • GJ avatar
      GJ @ popaia 30/09/2013 19:55:42

      Μήπως εννοούσαν τη "δουλεία" έχει μια διαφορά από τη "δουλειά" όπως και να το κάνεις.

  78. stamoschios avatar
    stamoschios 30/09/2013 19:32:35

    «Λοιπόν, αδέρφια, για να ξηγιόμαστε κι όπως είδατε δεν λογοκρίνω κανέναν. Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις «σφαίρες» μου για τον αληθινό αντίπαλο. Και θα σας υπογραμμίσω κάτι: ποτέ μα ποτέ δεν έχω επιτεθεί σε άνθρωπο που δεν είναι όρθιος κι ελεύθερος. Από αρχές, χαρακτήρα και επαγγελματική ιδιότητα ΣΕΒΟΜΑΙ..." Φαήλο είσαι ΑΝΔΡΑΣ ΓΝΗΣΙΟΣ. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ την αντρίκεια στάση σου. Προχώρα μπροστά και εμείς πίσω σου.

  79. Tommy avatar
    Tommy 30/09/2013 19:47:04

    επι δεκαπεντε ημερες που ακουγαμε οτι πιθανον και απιθανο απο ολα τα καναλια τι ηταν δεν ηταν επικοινωνιακο τρικ
    Ηταν ενα επικοινωνιακο σοκ και δεος ωστε να μειωθουν τα ποσοστα της χρυσης αυγης .

    κ Μαυριδη δε θελω να σας απογοητευσω αλλα Μην περιμενετε οτι το θεμα με την χρυση αυγη ή οπως αλλιως θα την λενε στο μελλον τελειωσε γιατι πολυ απλα δεν εχουν εξαλειφθεί οι αιτιες που την εφεραν στην επικαιροτητα .
    Η συμμετοχή των πολιτών στα πολιτικά δρώμενα προυποθετει να εχεις και καμμια φραντζολα να τρως , νηστικο αρκουδι δεν μπορει να συμμετασχει πουθενα


    ΥΓ ορισμενες φορες ηταν τετοιες οι ανακριβειες που μετεδιδαν τα μεσα κατα τη διαρκεια του επικοινωνιακου Σοκ και δεος που πρεπει να μας θεωρουσαν παντελως ηιλιθιους

  80. Tommy avatar
    Tommy 30/09/2013 19:55:29

    <>
    Αντωνης Σαμαρας

    Προς το παρον οι κουκουλοφοροι και οι συνσδοιποροι τους μας κανουν μαθηματα <>
    και εκδιδουν πιστοποιητικα ...δημοκρατικων φρονηματων απο τηλεορασεως

    Οσο αυτοι μενουν οχι μονο ατιμωρητοι αλλα και τιμητες των παντων
    τοσο λιγοτερο πειστικη ειναι η κυβερνητικη θριαμβολογια

    Η κοινοβουλευτικη δημοκρατια στα πολιτισμενα κρατη
    προστατευεται και απο τους ακροδεξιους αλλα και απο τους ακροαριστερους αρνητες της

    Φυσικα δεν ισχυει η θεωρια των δυο ακρων για να μην σπευσει κανεις
    ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΞΟΒΟΛΟΣ
    οι μεν δεν φορανε κουκουλες και κρατανε Ελληνικες σημαιες
    οι αλλοι κρυβονται πισω απο τις κουκουλες και καινε τις Ελληνικες σημαιες

    Τραμπουκοι Ελληνες οι μεν
    τραμπουκοι μισελληνες οι δε

    • popaia avatar
      popaia @ Tommy 01/10/2013 00:53:32

      Ίση μεταχείριση θα είχαν σε κράτος με δημοκρατική παράδοση. Εδώ υπάρχει μόνο η παράδοση της μιασματοποίσησης. Παλιά ήταν τα κομμουνιστικά μιάσματα που έπρεπε να εξοντωθούν, τα τελευταία 20 χρόνια βρήκαν τα ρατσιστικά, φασιστικά, ναζιστικά και τρέχα γύρευε.
      'Ο,τι πει ο θείος Σαμ. Και τότε και τώρα.
      Πάντως χωρίς μιάσματα δεν γίνεται. Και πραγματικός στόχος βέβαια δεν είναι η ΧΑ αλλά ο κόσμος. Οι ψηφοφόροι. Προειδοποίηση κι εκφοβισμός στα λαϊκά στρώματα.
      Υπόκοσμος όσοι ψήφισαν ΧΑ είπε ο μουσιού Πρετεντέρης! Και συμφωνούν όλοι οι υπερδημοκράτες!
      Αυτή είναι η δική μας παράδοση.

  81. Ατσαλάκωτος avatar
    Ατσαλάκωτος 30/09/2013 21:20:50

    Αναμένουμε τις εκπλήξεις για την επιστροφή των κλοπιμαίων της τελευταίας τριακοπενταετίας.
    Αυτό το κτύπημα (αν ποτέ γίνει) θα είναι ηχηρότερο του μπουζουριάσματος της Χ.Α
    Η κάθαρση και η εξυγίανση του Δημόσιου βίου από μηδενική βάση είναι υπέρτατη εθνική ανάγκη και βάση για να πάμε μπροστά.
    Ίδομεν φίλε Φαήλο

  82. kostas avatar
    kostas 30/09/2013 22:08:25

    ειναι κριμα γιατι σε ακουω και σε διαβαζω και εχεις σωστοτατες αποψεις αλλα ως την υστατη στιγμη στηριζεις καποιον που πληγωνει τους δεξιους για αλλη μια φορα. Τη πρωτη την ξεχασα αλλα δευτερη παει πολυ.

  83. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 01/10/2013 00:11:23

    Φαήλο, η ουσία είναι μία:
    Η μεν Χρυσή Αυγή πλήρωσε την αλαζονεία της και την ελαφρομυαλιά της, για δύο λόγους, όπως εικάζω: 1. Νόμισε πως θα παρασύρει όλη τη Δεξιά στις ναζιστικές της ιδεοληψίες. 2. Νόμισε πως η ανοχή που ισχύει για την Άκρα Αριστερά θα ίσχυε και για την Άκρα Δεξιά. Αστόχησε και στις δύο προβλέψεις της.
    Ας προσέξει όμως τώρα ο Σαμαράς με κάτι φορολογικά και λοιπά να μην καταβαραθρώσει τη δεξιά παράταξη περισσότερο και από ό,τι θα την καταβαράθρωνε η ταύτισή της με τη ΧΑ.

  84. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 01/10/2013 00:16:19

    Παρεμπιπτόντως, ήμουν αυτές τις μέρες σε επαγγελματικό-επιστημονικό ταξίδι με γάλλο συνάδελφο, κεντροαριστερών πεποιθήσεων. Με ρώτησε γιατί στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο γίνεται το λαθρεμπόριο με τους λάθρους και γιατί το Κράτος το ανέχεται....
    Μπορείς Φαήλο να μου δώσεις μία εξήγηση;
    Περιττό να σου πω ότι το παιδί μου είπε ότι το Κέντρο της Αθήνας του θυμίζει έναν τεράστιο σκουπιδοτενεκέ και ότι τέτοια κατάσταση δεν συναντά ποτέ κανείς σε κέντρο ευρωπαϊκής πρωτεύουσας...

  85. kritwn avatar
    kritwn 01/10/2013 01:40:25

    Η εικόνα του κέντρου έχει πολλές αιτίες. Πρώτη και καλύτερη την έλλειψη παιδείας του έλληνα ο οποίος στο δημόσιο χώρο λειτουργεί λες και είναι χωματερή. Μετά υπάρχει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης με τα χάλια που βλέπαμε τα προηγούμενα χρόνια που οδήγησαν πολλούς να φύγουν από την περιοχή με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν πλέον άνθρωποι που να νοιάζονται. Υπάρχει επίσης το πρόβλημα με τα εκατοντάδες κλειστά μαγαζιά λόγω κρίσης και άρα η απουσία κίνησης επιβαρύνει την κατάσταση. Και τέλος, βέβαια, υπάρχουν και τα προβλήματα των δήμων που δεν έχουν λεφτά να καθαρίσουν τους δρόμους.

    Να σας δώσω ένα απλό παράδειγμα; Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες τα πεζοδρόμια είναι κάτι μεγάλες τσιμεντένιες πλάκες που δεν φθείρονται ούτε παρουσιάζουν την εικόνα που έχουν τα δικά μας. Όπως και να το κάνουμε η Αθήνα είναι μια πόλη που στήθηκε στο πόδι και δεν έχουμε τις υποδομές άλλων κρατών. Και τώρα που τελειώσαν τα λεφτά βγήκαν όλες οι αδυναμίες στην επιφάνεια.

    Δεν είναι μονοδιάστατο το πρόβλημα.

  86. Tonia G. avatar
    Tonia G. 01/10/2013 02:12:45

    Απουσιάζω πολλές μερες οικειοθελώς. Προβληματίζομαι γιατί μέρα με τη μέρα, η κρίσιμη μάζα (Δεξιοί) δεν βλέπω να επανέρχεται, παρά μάλλον ριζοσπαστικοποιείται. Η καθημερινή κοινωνική επαφή πάντως αυτό μου δείχνει. Η μιντιακή hyper-υπερβολή και το κυνήγι μαγισσών ποτέ δεν είχε αποτελέσματα στο κομμάτι αυτό της κοινωνιας. To ρίσκο ήταν γιγαντιαίο εξαρχής. Μου θυμισε στο Πόκερ το: "Ολά μέσα..."
    Αν όμως ο άλλος βγάλει καλύτερο φύλλο; πας... τέλειωσες.-

  87. Spyman avatar
    Spyman 01/10/2013 04:44:28

    Καλό το άρθρο του Φαήλου, εύστοχο και ντοκουμενταρισμένο αν και περιορίζεται μόνο σε αυτά που φαίνονται. Δεν θα το σχολιάσω, σέβομαι το ιδεολογικό του υπόβαθρο. Η ουσία όμως δεν νομίζω ότι βρίσκεται εκεί, ούτε την είδα κάπου διαβάζοντας τα σχόλια που ακολούθησαν. Ο Σαμαράς έκανε κινηση ΜΑΤ σε επίπεδο παγκόσμιου πρωταθηματος σκακιού. Τρέχει να προλάβει τις γεωπολιτικές εξελίξεις που έρχονται και υπερβαίνουν τα όρια των κομματικής αντιπαλότητας, εκλογικων αναμετρήσεων και υφισταμενης κρίσης. Βλέπει μπροστά ο άνθρωπος και μπράβο του. ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΜΕ ΕΞΈΠΛΗΞΕ, ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΊΜΕΝΑ. Η διασφάλιση της εθνικής ανεξαρτησίας και του εθνικού πλούτου υπεβαίνουν ιδεολογικές και πολιτικές σκοπιμότητες. Η επιβίωση της χώρας είναι συνάρτηση γωπολιτικών συμμαχιών και με τους Νεοναζί στον Κορυδαλλό αυτές γίνονται πιο ισχυρές. Χωρίς την υποστήριξη των δυνάμεων που κατευθύνουν τις διεθνείς πολιτκές ισορροπίες, η Ελλάδα δύσκολα μπορεί να κρατηθεί όρθια. Η κρίση την έχει ψαλιδίσει. Και το κτύπημα στους Νεοναζί δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ενίσχυση της χώρας στην δύσκολη ζώνη της ανατολικής Μεσογείου. Ο χρόνος θα δείξει πόσο προφητική ήταν η κίνηση Σαμαρά. Η γειτονική απειλή θα το σκέφτεται διπλά πριν κάνει κάποιο βήμα. Μακάρι να βλέπαμε τέοιες κινήσεις και στον οικονομικό τομέα. Εκει ο κίνδυνοε είναι μεγάλος εάν συνεχισθεί η εμπιστοσύνη σε ανίκανα και αναξιόπιστα πρόσωπα. Η κατάσταση θυμίζει σχέσεις τυφφής εμπιστοσύνης Καραμανλή με Υπουργούς Οικονομίας και συμβούλους. Οι εξελίξεις είναι γνωστές. Ο Καραμανλής όμως είχε το άλλοθι της αδυναμίας του σε θέματα οικονομίας.

  88. GO avatar
    GO 01/10/2013 07:20:36

    Όχι popaia,
    ο Πρετεντέρης ΔΕΝ αποκάλεσε υπόκοσμο όσους ψήφισαν Χ.Α. Κανείς ΔΕΝ κατηγόρησε ψηφοφόρους, αντίθετα όλοι προσπαθούμε να αιτιολογήσουμε μια τέτοιου είδους παράξενη ψήφο και σε γενικές γραμμές, το έχουμε εξηγήσει.
    Η όποια αναφορά, απόλυτης αντιμετώπισης της Χ.Α, γίνεται για τους επικεφαλείς, για το ιδεολογικό τους υπόβαθρο και για τα μέσα τα οποία μετέρχονται για να επιτύχουν τους στόχους τους. Και πράγματι, όλα αυτά ΕΙΝΑΙ υπόκοσμος!!!

  89. Panx Romana avatar
    Panx Romana 01/10/2013 12:34:13

    "Μόνο μια σοβαρή, πατριωτική, αυστηρή αλλά δίκαιη Δεξιά μπορεί να είναι φράγμα στην Άκρα Αριστερά και στην Άκρα Δεξιά."

    Πολύ σωστό αλλά από μόνο του δεν αρκεί. Αυτή η δεξιά πρέπει να είναι και φιλελεύθερη οικονομικά. Πρέπει κάποια στιγμή να εγκαταλείψουμε το μοντέλο του κρατισμού το οποίο ακόμη και η ΝΔ(δυστυχώς) τίμησε και με το παραπάνω. Πρέπει να γίνουμε φιλελεύθεροι με όποιοδήποτε τίμημα, ακόμη και αν αυτό σημαίνει να πηδήξουμε από το σαπιοκάραβο του ευρώ. Μπορεί να υποφέρουμε στην αρχή, αλλά μόνο ετσι θα απαλλαγούμε από τις σοσιαληστρικές πολιτικές της Μέρκελ.

  90. Tommy avatar
    Tommy 01/10/2013 15:51:35

    Εντύπωση μου κάνει που δεν έχει ακουστεί τίποτα για τις τροϊκανές απαιτήσεις στο ασφαλιστικό (μείωση συντάξεων , αύξηση εισφορών, απελευθέρωση ομαδικών απολύσεων κλπ). Η ειδησεογραφία των τελευταίων ημερών αποτελείται από την εύρεση αφίσας του Χίτλερ σε κάποιο σπίτι βουλευτή της ΧΑ, σιδηρογροθιάς σε σπίτι αστυνομικού (που τέθηκε σε διαθεσιμότητα για το συγκεκριμένο έυρημα) και άλλα τέτοια ειδεχθή εγκλήματα.

    Δεν σας καταλογίζω περισσότερα Κε Μαυρίδη καθώς υπό αυτές τις «δημοκρατικές» συνθήκες ακόμη και το γεγονός ότι μας επιτρέπετε σχόλια σκεπτικισμού για τις κυβερνητικές μεθοδεύσεις, αποτελεί όαση πλουραλισμού στη γελοία παράσταση που βλέπουμε εδώ και μερικές μέρες.

    Τα άνθη του κακού ποτίζονται από την απελπισία και την απουσία οράματος, μιας μεγάλης μάζας συμπατριωτών μας. Βλέπει κανείς ελπίδα?

  91. DimDem avatar
    DimDem 01/10/2013 16:20:29

    Δεν είμαι ΧΑ ούτε περιμένω από τον κάθε Κασιδιάρη και τον κάθε Ρουπακιά να καθαρίσουν με μια μαχαιριά την οποιαδήποτε παγκόσμια συνομωσία...

    Ο λόγος που τους υπερασπίζομαι είναι 3πλος.

    Τους 2 θα στους πω, τον 3ο όχι γιατί είναι κρυφός...

    1. Γιατί η δίωξη ήταν πολιτική, με δικαστική αυθαιρεσία κατά την άποψή μου. Επίσης ο τρομονόμος είναι κατάπτυστος, η αριστερά είχε δίκιο που αντιδρούσε στη θέσπισή του, αλλά τώρα το κάνει αβαβά επειδή χτύπησε τη ΧΑ...

    2. Γιατί το κατεστημένο δε πολεμά τόσο την ΧΑ, που είναι σπλάχνο του, αλλά προσπαθούν στο πρόσωπο της ΧΑ να χτυπήσουν την ιδέα του έθνους. Θέλουν βαρώντας και πετώντας λάσπη στη ΧΑ, να μη τολμά κανείς να μιλά για κράτος, πατρίδα, εθνικά δίκαια. Χέστηκα για την ΧΑ, ένα κατασκεύασμα δικό τους είναι. Αλλά αυτοί δε βαρούν τη ΧΑ, βαρούν τον πατριωτισμό...

    Θα προτιμούσα να μην είχε υπάρξει ποτέ ένα βαλτό κόμμα σαν την ΧΑ ή το ΛΑΟΣ(ή τους ΑΝΕΛ), και να υπήρχε ένα αυθεντικό πατριωτικό κόμμα χωρίς εξαρτήσεις για να υπερασπιστεί τον λαό από τα διεθνή κέντρα.

  92. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 01/10/2013 20:16:27

    http://www.wiesenthal.com/site/apps/s/content.asp?c=lsKWLbPJLnF&b=4442915&ct=5851479
    Αφιερωμένο στο ΣΥΡΙΖΑ, για τον αγαπημένο τους Ούγκο Τσάβεζ....τον οποίο είχε καταχεριάσει το Ίδρυμα Simon Wiesenthal ...αυτό το ίδρυμα που κυνηγά τους επιζήσαντες Ναζιστές...ωραίο καθικάκι ήταν ο σύντροφος Τσάβεζ...
    Ποιά η γνώμη των ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ;;;
    Επιμένουν να στηρίζουν τη μνήμη ενός ανόητου;
    Μη με προκαλέσουν, γιατί θα βρω και άλλα τέτοια...είμαι από τα καλύτερα ψαχτήρια...

  93. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 02/10/2013 01:10:33

    ''Και τώρα τι θα κάνει η Αριστερά χωρίς τη Χρυσή Αυγή;'' Το ερώτημα αυτό, ίσως, ελαφρώς μεταλλαγμένο, θα πρέπει να απευθυνθεί και στη ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ - ΝΔ (έχει τη σημειολογία του η προτεραιότητα του ΠΑΣΟΚ στη λεκτική πρόταση) . Προς ενδεχόμενο αντίλογο, μην επαναλάβετε (όχι απαγορευτικά) το τετριμμένο και άστοχο ''Ας πρόσεχαν αυτοί που ψήφισαν τους ΑΝΕΛ, Χ.Α., κ.λ.π.''

  94. Αρης Σούρτης avatar
    Αρης Σούρτης 02/10/2013 09:35:23

    Αυτό που περιμένει η βάση της ΝΔ και ο κεντροδεξιός χώρος είναι η εφαρμογή της νομιμότητας. Η εφαρμογή της σε βάθος και σε πλάτος. Νόμοι υπάρχουν αλλά δεν εφαρμόζονται. Περιμένει ο κόσμος να δεί την καθημερινότητα του να αλλάζει. Κάνει υπομονή και θυσίες οικονομικές αλλά π.χ. οι δημόσιες υπηρεσίες δεν βελτιώθηκαν. Ο κρατικός μηχανισμός εξακολουθεί να είναι κομματικός στη βάση του και στην κορυφή του. Η βάση δεν ελέγχεται απο την εκάστοτε κορυφή που συντεχνιακά μαζεύει ψήφους. Φαινόμενα μικρο διαφθοράς σε πανεπιστήμια και υπηρεσίες οδηγούν στην μεγάλη διαφθορά και ανομία. π.χ. εδώ και 5 χρόνια διέρρευσαν θέματα στο ΕΑΠ και κανένας δεν έχει τιμωρηθεί. στον ΟΑΕΔ και στην εκπαίδευση του επι σειρά ετών πράσινοι και μπλέ έχουν επιδοθεί σε ένα υπόγειο αλισβερίσι πρόσληψης των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, Διευθυντές ψιλά στην ιεραρχία του οργανισμού είναι τοποθετημένοι μεταξύ νόμιμου και ηθικού. Πας στο ΚΕΠ και η μια υπάλληλος σου λέι τέλος τα εισιτήρια γιατί είναι ενάντια στη πολιτική της κυβέρνησης και πας στο άλλο ΚΕΠ και σου βρήσκεις όσα θές. Πας στη ΔΕΗ και δεν έχει ουρά τη Κυριακή. Πας στην εφορία να αλλάξεις τον αριθμό ταυτότητας και θέλεις 4 ώρες.
    Αν για όλα αυτά υπήρχαν "τάγματα εφόδου νομιμότητας" ούτε Χ.Α. θα υπήρχε ούτε ΖΥΡΙΖΑ.
    κ. Κρανιδιώτη σαν νέος πολιτικός σαν νομικός έχετε την δυνατότητα ξεκινώντας απο την τοπική κοινωνία που πολιτεύεστε να δέχεστε τις καταγγελίες των πολιτών και μέρα με τη μέρα να ελέγξετε τα κακώς κείμενα των υπηρεσιών παράλληλα με τα αιτήματα για δουλειά που είναι το κύριο και άμεσο αίτημα των πολιτών της Β Πειραιά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.