#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/10/2010 17:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και τώρα τι γίνεται;



Τρως ένα χαστούκι. Κοκκινίζει το μάγουλο. Ανάβει.

Για μερικές στιγμές ο άλλος περιμένει να δει αν θα αντιδράσεις. Το ίδιο κι εσύ. Περιμένεις να δεις αν θα αντιδράσεις. Κι αν δεν αντιδράσεις τότε είναι πιθανόν η στάση σου αυτή να φέρει κι άλλο χαστούκι.

Η ελληνική κοινωνία το έφαγε το χαστούκι της. Δυνατό. Σβουριχτό και ξεγυρισμένο. Το μάγουλό της κοκκίνισε. Αναψε. Μαζί άναψε και ο θυμός της. Αλλά τελικά δεν αντέδρασε. Το γιατί θέλει άλλη ανάλυση.

Οι κρίσιμες στιγμές για το αν θα αντιδράσει ή όχι, πέρασαν και παρήλθαν. Περίπου στις αρχές Σεπτέμβρη. Τώρα πια τα πράγματα ξαναμπήκαν σε ρελαντί mode. Ok, η οργή και ο θυμός συνεχίζουν να υπάρχουν. Αλλά τακτοποιήθηκαν κάπως. Αρχειοθετήθηκαν.

Και τώρα; Τι γίνεται τώρα; Η απάντηση είναι εύκολη: business as usual. Που πάει να πει «η ζωή συνεχίζεται».

Εμείς, ο «κυρίαρχος λαός», θα συνεχίσουμε να κάνουμε ότι κάναμε πάντα. Θα προσπαθούμε να τα φέρουμε βόλτα. Να επιβιώσουμε στις νέες συνθήκες. Δοκιμάζοντας νέες ιδέες για την επιβίωσή μας. Πιστοί στην προσαρμοστικότητα του είδους μας.

Θα κάνουμε και 4η δουλειά. Ισως και 5η δουλειά. Θα φοροδιαφύγουμε λίγο, αν τα καταφέρουμε. Θα απευθυνθούμε σε κάποιο πολιτικό γραφείο πουλώντας για άλλη μια φορά την ψήφο μας. Οι «εξυπνότεροι» ίσως γίνουν κομματικά μέλη. Οι τυχεροί. Διότι οι άτυχοι…

Οι άλλοι, τα κόμματα και οι πολιτικοί, κι αυτοί το ίδιο: business as usual. Θα «σφαχτούν στην ποδιά μας» για τα μαύρα μας τα μάτια και την ψήφο μας. Στα δελτία των 8. Στις εφημερίδες. Στο internet. Στη Βουλή (να καεί, να μην καεί).

Θα ρίξουν οι μεν το φταίξιμο στους «αντιπάλους» τους. Οι δε, θα τους το επιστρέψουν. Το φταίξιμο. Ισως κάνουν κι εξεταστικές. Προς τέρψιν των ΜΜΕ και του φιλοθεάμονος οπαδού. Και όλοι μαζί θα κρυφογελούν και θα συνεχίσουν να μας στέλνουν τον λογαριασμό. Όπως έκαναν πάντα. Συμφωνούν στα βασικά εξάλλου: δάνεια στα κρυφά, ατιμωρησία για τους ίδιους και βόλεμα των «δικών τους παιδιών».

Ηδη βρίσκεται σε εξέλιξη μία από τις «μάχες» για ένα από τα «πρώτα τραπέζια πίστα», στο μεγάλο γλέντι και φαγοπότι, στο οποίο επιδίδονται τόσες δεκαετίες: οι δήμοι.

Περάσαμε ως κοινωνία μέσα από μια διεργασία, μετά το χαστούκι, που έμοιαζε και ίσως να ήταν μια πρώιμη προ-επαναστατική φάση. Όχι εξέγερση στυλ Δεκεμβρίου και τέτοια πορτοκαλί. Σοβαρά πράγματα. Τώρα πάει κι αυτός ο κίνδυνος. Σχεδόν πάει δηλαδή. Και όλοι ξαναρχίζουν και κοιμούνται ήσυχα. Ανάσαναν κάπως. Το θηρίο έφαγε την μπάτσα του, γρύλισε, αλλά ξαναμπήκε στο κλουβί του.

Ως και η αξιωματική αντιπολίτευση αποφάσισε να κάνει την δουλειά της: αντιπολίτευση.

Εμείς; Τα κεφάλια μέσα.

Θραξ Αναρμόδιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 02/10/2010 17:51:16

    Τα είπες όλα φίλε μου...
    Συγχαρητήρια για την ακριβή απόδοση του παρόντος.

  2. kiki avatar
    kiki 02/10/2010 17:55:25

    Θρακα κουραγιο μην χανεις την πιστη σου,ηρθε η ωρα που οι παλαιοτεροι θα δειξουμε τον δρομο της εξεργεσης,στους νεωτερους,Δεν ξερουν ,χασαν οπως λεει και ο Καζακης την συνεχεια,οι γονεις μας,του πολεμου,εμεις και ας μην τα καναμε και πολυ καλα,αλλα προσπαθησαμε,και τωρα πρεπει ξανα εμεις να δειξουμε το πως και τον τροπο.

    • Misha avatar
      Misha @ kiki 02/10/2010 21:42:24

      Κική

      Αντισταθήκαμε όσο μπορούσαμε Και στη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας παρά την αισχρή προπαγάνδα του εσμού των ευρωλιγούρηδων (ίδιοι ήταν και τότε Καθημερινή, Βήμα, Σωμερίτης, Κουβέλης, Μίχας, Ανδριανόπουλος, Παπαχελά, Δήμου, Μάνος κλπ) Και στους ανθρωπιστικούς βομβαρδισμούς, στους πολέμους σε Ιράκ και Αφγανιστάν, στην προδοσία Οτσαλάν...

      Και ήμασταν ΚΑΤΑΜΟΝΟΙ σε αυτές τις αντιδράσεις ως αντιδρώσα πλειοψηφία, εν σχέσει προς τους λοιπούς ευρωπαίους.

      Μανιάτισσα , έρχεται η ηλεκτρονική «δήλωση μετανοίας» και υποταγης στη χούντα ΓΑΠ -ΔΝΤ. Θα το πουμε τουτο το ΟΧΙ ή θα κοτέψουμε κι εδώ, περιμένοντας από το Αλ Τσαντίρι να κάνει το δικό μας χρέος;

      • aengus avatar
        aengus @ Misha 03/10/2010 05:04:36

        @Misha

        Καλέ μου φίλε

        Προσυπογράφω όσα λες σ΄αυτό το σχόλιο και σε όλες τις άλλες παρεμβάσεις σου.
        Με μια εξαίρεση. …Το Αλ Τσαντίρι δεν κάνει το δικό μας χρέος αλλά τη δουλειά του… Που είναι να μας πείσει ότι η σωτηρία θα έλθει αργά ή γρήγορα μέσα από το ΠΑΣΟΚ (!!!!!!!) ή από τους κάθε λογής ευρωληγούρηδες που με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, περισσότερο ή λιγότερο φανερά, συνεργάζονται με το επίσημο ή το ανεπίσημο ΠΑΣΟΚ. Περιστασιακά ξέρει να κάνει και μαγικά (καλός ο ένας, καλός ο άλλος υποψήφιος περιφερειάρχης , αλλά εξαφανίζει τον Παφίλη –δεν τον κρίνει-- σαν να μην υπήρξε ποτέ….)
        Κακά τα ψέματα. Για μας τους πολλούς, η κατάσταση είναι ένας εφιάλτης από τον οποίο προσπαθούμε να ξυπνήσουμε. Τους περισσότερους πολιτικούς φορείς όμως φαίνεται ότι τους βολεύει αφάνταστα. (Δες σε παρακαλώ και σχετικό σημερινό σχόλιό μου στην ανάρτηση: «Πόσο ακόμα οι 49 θα κρατάνε ομήρους τα 11 εκ;»)
        Η απάντηση στο ερώτημα «Και τώρα τί γίνεται;» είναι, πολύ φοβούμαι, «Απολύτως τίποτε»!

  3. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/10/2010 18:01:15

    Παντα ετσι δεν λειτουργουσαμε;Ξεχναει κανεις οτι ενω η χουντα θα μπορουσε να πεσει απο το 71 με ενα φυσημα, ο κοσμος την ανεχονταν και δεν εκανε τιποτα για να απαλλαγει απο αυτην;Λυπαμαι που το λεω αλλα ο ελληνας λειτουργει με το δικαιο της πυγμης.Οταν νοιωσει οτι ο αλλος ειναι αποφασισμενος τα παραταει και απογοητευεται.Αυτη ειναι η αληθεια δυστυχως.

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/10/2010 18:21:13

      Δεν είναι απογοήτευση φίλε μου. Κομφορμισμός είναι και εμφανίστηκε και στη κατοχή!
      Το χειρότερο δε είναι ότι αυτοί που προβάλλουν αντίσταση, αντιμετωπίζονται εχθρικά απο τη συμβιβασμένη πλειοψηφία.

      • aengus avatar
        aengus @ εναςάσχετος 03/10/2010 05:09:16

        @εναςάσχετος

        Απολύτως έτσι είναι. Αυτό επισημαίνω κι εγώ στο σχόλιό μου στον φίλο Misha , πιο πάνω.

  4. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 02/10/2010 18:46:20

    Απογοήτευση;
    Εφησυχασμός;
    business as usual;

    Όχι φίλε μου, γιατί στα παιδιά μου πρέπει να παραδώσω ελπίδα και όχι προσκηνυμένο κεφάλι και Ε9.

    Οδοντοστοιχία λοιπόν αντί οδόντος στο χαστούκι που μας έριξαν.

    Εγώ μπορεί να πεθαίνω καθημερινά αλλά μεγάλωσα με την ιστορία της χώρας, με το αίμα που κάποιοι έχυσαν, με το θυμικό της παράδοσης, με τις παραινέσεις για εργασία, τιμιότητα και το φιλότιμο, από τον πατέρα μου, δεν μπορώ να παραδώσω στα εγγόνια του την κοιλιά του ΠΑΓΚΑΛΟΥ ως τρόπο ζωής.

    Φωτιά και τσεκούρι στους προσκηνυμένους και στους συνεργάτες τους, όπου τους βρίσκω, όπως μπορώ, όπως πρέπει και πρέπει γιατί έχω χρέος στη χώρα που μου έδωσαν στη χώρα που θα παραδώσω.

    Και ας είμαι ο γραφικός, ο γκρινιάρης, ο ιδιότροπος του χωριού. Τουλάχιστον θα διαβώ όρθιος, τολμώντας κάθε πρωί να κοιτώ τον καθρέπτη και να χαμογελώ στα παιδιά μου.
    Οι άλλοι μπορούν να χαμογελούν μόνο στα μηδενικά των καταθέσεων τους και να λουφάζουν στα φρουρούμενα κλουβιά τους.
    Έχει διαφορά λοιπόν το τι κάνεις και όχι τι περιμένουμε οι άλλοι να κάνουν.

    Οδοντοστοιχία αντί οδόντος λοιπόν στο χαστούκι που μας έριξαν
    Γιαούρτι και αυγά στο φτύσιμο του όλοι μαζί τα φάγαμε

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ο Ιθαγενής 02/10/2010 19:04:18

      +10000000

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Ο Ιθαγενής 02/10/2010 19:40:50

      @Ο Ιθαγενής + Orestios

      Δεν έψραψα ίσως καθαρά αυτό που θα 'πρεπε.

      Πρόκειται απλώς για μια προσωπική μου εκτίμηση: μας έκαναν ping αλλά εμείς δεν κάναμε pong, μέσα στα λογικά χρονικά όρια. Φάγαμε δηλαδή το χαστούκι, αλλά δεν αντιδράσαμε ΑΜΕΣΑ.

      Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα απαντήσουμε μακροπρόθεσμα ή ποτέ, με κάποιον τρόπο. Απλώς ο "κίνδυνος" της άμεσης αντίδρασης, παρήλθε. Και τώρα η όποια "πάλη" ή "αντίδραση" ή "απάντηση", ξαναμπαίνει σε, πως να το πω, συστημικό μονοπάτι. Ευπρεπές. Εκλογές κλπ.

      Δεν έχει σχέση με πεσσιμισμούς και απαισιοδοξίες αυτό. Μια εκτίμηση τύπου ping-pong είναι.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/10/2010 19:50:29

        Θρακα

        Ο Αρχιμήδης είχε πεί το "Δος μοι πα στω και ταν γαν κινάσω"

        Ο μέσος έλληνας δεν έχει πια τόπο να σταθεί για ν αντισταθεί.
        Έχασε-δικαιολογημένα- την πίστη του στα ιδανικά της αριστεράς
        η δεξιά είναι εξίσου ευρωλιγουρική με τους ευρωασπάλακες της σοσιαλδημοπρασιας
        η πολιτισμική ιδιοσυγκρασία μας έχει δεχτεί συντριπτικά χτυπήματα από το χαζοκούτι.

        Ζητείται λοιπόν, τόπος συλλογικού ριζώματος, μια βάση επανεκκίνησης κι αντίστασης.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 02/10/2010 20:20:18

        @Misha

        Τα κόμματα είναι μαθημένα να λύνουν το πρόβλημα της διαδοχής στην εξουσία με ορισμένους τρόπους. Πολύ ορισμένους. Και συγκεκριμένους. Και "σωστά", εν πάσει περιπτώσει, πράττουν. Σε φυσιολογικές συνθήκες κοινοβουλευτικής εναλλαγής στην εξουσία.

        Αλλά εδώ έχουμε μια ΕΚΤΑΚΤΗ κατάσταση. Που απαιτεί και ΕΚΤΑΚΤΗ αντίδραση. Οχι συνήθη δηλαδή αντιμετώπιση.

        Και έκτακτη αντίδραση θα ήταν να καλέσει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, εν προκειμένω, τον λαό σε μια αδιάλλακτη συσπείρωση, ανυπακοή και αντίδραση μέχρι να παραιτηθεί η κυβέρνηση.

        Να αντλήσει δύναμη από τον λαό, ως κόμμα, συντασσόμενο και με τα βασικά λαϊκά αιτήματα όπως α) οι κλέφτες στη φυλακή, β) φέρτε πίσω τα κλεμμένα γ) στο καλό με το Μνημόνιο, δ) όχι άλλα βάρη στο λαό κλπ, που θα του απέφεραν πολιτικά μια ευρύτατη λαϊκή συναίνεση. Που θα καθιστούσαν την αξιωματική αντιπολίτευση, ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ πολιτική. Αυτό, έχω την πεποίθηση, ότι είχαν δημιουργηθεί οι όροι ώστε να μπορει να συμβεί. Υπήρχε ο θυμός και το αναψοκοκκίνισμα από το χαστούκι. Οσο ήταν φρέσκο.

        Επίσης, η λαϊκή συναίνεση και οι λαϊκοί αυτοί στόχοι θα γινόταν το σοβαρότερο όπλο, ΥΠΕΡΟΠΛΟ, στα χέρια της ηγεσίας της αξιωματικής αντιπολίτευσης ώστε να αντιμετωπίσει από θέση ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ οποιαδήποτε εσωκομματική αντίδραση, αντιπολίτευση ή πρόσωπο είχε άλλα σχέδια, συμμαχίες, στόχους και "κακές" συνήθειες, όπως στο παρελθόν. Και να παρακάμψει έτσι αυτού του είδους τα εσωκομματικά προβλήματα, που τώρα θα πάρουν ΧΡΟΝΙΑ να λυθούν, αν λυθούν ποτέ.

        Δεν συνέβη τίποτε όμως. Η ΝΔ έχει, φαίνεται, δικό της "χρονο-προγραμματισμό" αντίδρασης και απάντησης στην καταστροφή που υφιστάμεθα. Δεν θέλησε να χρησιμοποιήσει το λαϊκό ΥΠΕΡΟΠΛΟ. Γιατί; Εχω πολλές ερμηνείες. Αλλά δεν είναι της ώρας.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/10/2010 20:34:33

        Θράκα,περιμένεις στ αλήθεια από το κόμμα που έβγαλε Ντόρα και Καρατζαφύρερ, Μάνο και Ανδριανόπουλο, Σουφλιά και Ζαχόπουλο να κηρύξει ΑΝΥΠΑΚΟΗ και ΑΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΤΙΟς ΕΠΙΤΑΓΕΣ της ΕΕ;
        Με ποιους ; Με τον πανδημικό Αβραμό και τον επίτροπο Δήμα;

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Ο Ιθαγενής 02/10/2010 19:43:39

      Μήπως ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσουμε την αλληλογνωριμία μας εδώ για να οργανώσουμε μια ΣΟΒΑΡΗ ομάδα και να επεξεργαστούμε ουσιαστικούς τρόπους δράσης και αντίδρασης?
      Το σκέφτεται κανείς άλλος αυτό?

      Να επικοινωνήσουμε ιδιωτικά, να επεξεργαστούμε ιδέες ο καθένας για τον χώρο επιρροής του, και να δούμε αν μπορεί να γίνει κάτι?

      • Misha avatar
        Misha @ (A)θανάσης 02/10/2010 20:37:27

        Θανάση,
        εδω και καιρό πρότεινα εντός και εκτός διαδικτύου σε αντιμνημονιακούς φορείς , από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ μέχρι το ΑΝΤΙΝEWS να διοργανωθεί η ΕΎΚΟΛΗ, ΑΠΛΗ και ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ συγκέντρωση υπογραφών ενάντια στο κατοχικό μνημόνιο. Σε μερικές ημέρες θα συγκεντ΄ρωνονταν εκατομμύρια υπογραφές.

        Όμως...

        Άκρα του τάφου σιωπή από όλες τις πλευρές.

        Δυστυχώς.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ (A)θανάσης 02/10/2010 20:50:37

        (Α)θανάση, τι λές να φτιάξουμε μια τριμελή ομάδα από ...5-6 άτομα να μελετήσουμες τις επιλογές μας; (λολ)

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ (A)θανάσης 02/10/2010 21:06:03

        Νομίζω πως ό,τι "οργανώθηκε" μέχρι σήμερα ήταν παγίδα.
        Νομίζω επίσης πως πρέπει να σχηματιστεί (αρχικά) ένας πυρήνας με όσο δυνατόν μεγαλύτερη διείσδυση σε διάφορους χώρους (εργασίας, κοινωνικούς, γεωγραφικούς, οικιστικούς[πόλη/χωριό]) και να αρχίσουμε να συζητάμε.
        Μετά (αν υπάρξει μετά) βλέπουμε...

  5. Orestios avatar
    Orestios 02/10/2010 19:05:34

    Ο πεσιμισμός ποτέ δεν βοήθησε.
    Αντιθέτως είναι ο καλύτερος τρόπος για να εισπράτει κάποιος χαστούκια.

  6. athamas avatar
    athamas 02/10/2010 19:43:10

    «Θα κάνουμε και 4η δουλειά. Ισως και 5η δουλειά.»

    Τώρα οι δουλειές τελείωσαν.
    Δουλε*ί*ες έμειναν και δούλοι.

    «Προς τέρψιν των ΜΜΕ και του φιλοθεάμονος οπαδού.»
    Προς τέρψιν του φιλοθεάμονος *Κ*οπαδιού ήθελες μάλλον να γράψεις.


    Στο δια ταύτα ...συμφωνώ με τον αρθρογράφο.

    Η δική μου εμπειρία όμως λέει πως αν φάς πρώτος χαστούκι τόχασες το παιχνίδι επειδή έχασες τον μπούσουλα.

    Καλύτερα είναι να δίνεις πρώτος το χαστούκι.
    Να το δίνεις διπλό, ξαφνικό, σβουριχτό και να χάνει ο άλλος τ' αυγά και τα πασχάλια.

    Αλλά που;

    Όταν έχουν καταφέρει να μετατρέψουν έναν λαό σε καρπαζοεισπράχτορα και εν ταυτώ να είναι και ευχαριστημένος ...

  7. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 02/10/2010 19:59:36

    Η ενδεδειγμένη άμεση αντίδρασή μας, σε ένα τέτοιο "χαστούκι", θα ήταν, κατά την ταπεινή μου γνώμη, να βρούμε ως λαός έναν τρόπο, ώστε να οδηγήσουμε αυτή την καταστροφική κυβέρνηση σε παραίτηση και εκλογές. Με πορείες, συγκεντρώσεις, κόμματα και πολιτικούς που θα έμπαιναν μπροστάρηδες, σε έναν τέτοιον ανένδοτο αγώνα.

    Δεν καταφέραμε να το κάνουμε. Δεν εξετάζω εδώ τους λόγους. Το χαστούκι το φάγαμε, το μάγουλο άρχισε τώρα να κρυώνει. Θα μας μείνει βέβαια ο πόνος. Ναι. Και θάναι μεγάλος πόνος. Αλλά δεν αντιγυρίσαμε όσο ήμασταν ζεστοί.

    Απλώς νιώθω, ότι νιώθουν πως ο κίνδυνος άμεσης απάντησης από τη μεριά του λαού, που ίσως γινόταν και εξέγερση με ΣΟΒΑΡΑ αιτήματα, παρήλθε.

    Ετσι ξαναφήσαμε τα πράγματα στα χέρια των κομμάτων. Στον συνήθη καβγά τους. Με τις γνωστές ισορροπίες, εξισώσεις, συμψηφισμούς, κλπ κλπ του πολιτικού παιχνιδιού.

    Βέβαια, επειδή είμαστε και απρόβλεπτος λαός, κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι θα γίνει ως το τέλος.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 02/10/2010 20:06:39

      Θράκα, εσύ καλά τα λες, αλλά αν φας το πρώτο σκαμπίλι και δεν ανταποδώσεις αμέσως με μπουνιά... ετοίμαζε και το άλλο μάγουλο. Αυτό κάνουμε. Δυστυχώς, σε αυτά τα ζητήματα, αποδεικνυόμαστε ψευτόμαγκες ως λαός. Ίσως φταίνε τα τελευταία 20-30 χρόνια πρωτοφανούς ευμάρειας για τη χώρα μας. Γίναμε μαλθακοί. Κιοτέψαμε. Π.χ. "Που να τρέχουμε τώρα... έχει και Λαζόπουλο απόψε".

    • l
      l' ami du peuple @ Θραξ Αναρμόδιος 02/10/2010 20:46:49

      αναρμοδιε, το ασμα της βεμπο παρακατω προς απαντησιν σου (ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΣ)...

      επι του πολιτικου "ραγιαδες καρριερας" ως συνηθως.

      επι του κοινωνικου ομως, αληθεια αυτοι που υφιστανται τα χειροτερα απο τον καπιταλισμο, κατι μεταναστες που μετατρεπονται σε σακκο του μποξ απο τους νοικοκυραιους, και κατι ευελικτοι και ανεργοι χωρις "επιδοματα για κοψιμο", τι αντιδραση να εχουν απο τη στιγμη ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ;

      και κυριως αυτοι που εχουν πολλα εκτος απο τις αλυσιδες τους να χασουν και οσοι παραπερα ειναι "εκπαιδευμενοι" στις τεχνικες της ατομικης επιβιωσης τι αντιδραση προσδοκας να εχουν;

  8. l
    l' ami du peuple 02/10/2010 20:09:26

    Χρόνια και χρόνια με τυραννάει
    κι ούτε μια στάλα δεν με πονάει, γιατί
    Και ζω κοντά του μες την μιζέρια
    χειμώνες τώρα και καλοκαίρια, γιατί
    Και με βαριέται και μ' άλλες πάει
    και μου τα παίρνει και με χτυπάει, γιατί

    Μα τον λατρεύω κι είναι το φως μου
    γιατί είναι βλέπεις ο άνθρωπός μου

    Δεν είναι γόης δεν είναι ωραίος
    και κολυμπάει μέσα στο χρέος, γιατί
    κι ένα κοστούμι μονάχα έχει
    που το φοράει χιονίζει βρέχει, γιατί
    κι όλο τα πίνει κι όλο τα σπάει
    κι όλο σε μένα μετά ξεσπάει, γιατί

    Μα τον λατρεύω κι είναι το φως μου
    γιατί είναι βλέπεις ο άνθρωπός μου

    Δεν μού μιλάει για το φεγγάρι
    κι ένα λουλούδι δεν μου 'χει πάρει, γιατί
    Μονάχα πίκρες μου 'χει χαρίσει
    ποτέ δεν μου 'χει γλυκομιλήσει, γιατί
    Ποτέ δεν μου 'χει χαμογελάσει
    κι ο έρωτάς του μ' έχει γεράσει, γιατί

    Μα τον λατρεύω κι είναι το φως μου
    γιατί είναι βλέπεις ο άνθρωπός μου....

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/10/2010 20:19:21

    Προς το παρόν επιβάλλεται μην κάνετε εγγραφή για Κάρτα Πολίτη στις τράπεζες.
    Έχουν πρόθεση να φακελλώσουν και τα παιδιά μας με την κάρτα, είπαν ότι μπορεί να την έχουν όλα τα μέλη της οικογένειας.
    Είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ το τονίζω, διότι η κυκλοφορία των μετρητών προστατεύεται από το Σύνταγμα, και αν αντιδράσετε όπως στην Αγγλία θα εξακολουθήσει να είναι προαιρετική.
    Δεν μπορούν να την επιβάλλουν.
    Ενημερώστε και άλλους για το τι σημαίνει η κάρτα αυτή, κυρίως τα παιδιά που είναι πολύ δεκτικά σε κάρτες και τα συναφή, λόγω των κινητών.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ αλλενάκι 02/10/2010 20:42:29

      ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ είναι ΑΡΧΙΚΑ...
      Μετά θα γίνει υποχρεωτική...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ (A)θανάσης 02/10/2010 21:00:05

        Είναι ζήτημα ζωής και θανάτου να μην περάσει η Κάρτα Πολίτη.
        Ο Λοβέρδος ξέρει ότι τους περιμένει ΓΟΥΔΗ.
        Έχουν επίγνωση της προδοσίας.
        Αν την επιβάλλουν, θεωρητικά μπορούν να σου κόψουν και την τροφή, όπως επιχειρεί τώρα να περάσει αυτός με την αύξηση των τιμών σε ορισμένα είδη διατροφής.

    • loretta avatar
      loretta @ αλλενάκι 02/10/2010 21:10:36

      αλλενακι

      συμφωνω μαζι σου εγω προσωπικα αρνουμαι να την αποδεχθω και το ιδιο λενε και φιλοι γυρω μου

      δεν δεχονται αυτου του ειδους το φακελωμα .....και σε πληροφορω οτι με οσους συνομιλω εχουν την ιδια θεση...το θεμα ειναι και εμπρακτα να το αποδειξουμε.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ loretta 02/10/2010 21:16:49

        Με την κάρτα είναι πολύ εύκολο να ελέγξουν και να περιορίσουν ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΝ, ότι καταναλώνεις, τρόφιμα, τσιγάρα, ρούχα, πετρέλαιο θέρμανσης, βενζίνη, το βοδινο κρέας.
        Κανείς δεν μας εγγυάται ότι ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΝ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 02/10/2010 21:26:38

      Η κάρτα πολίτη μοιάζει με τα κουπόνια που έδιναν οι σοσιαλιστικές δημοκρατίες κάποτε.
      Οικονομία των κουπονιών.
      Τόσο άσχετοι είναι στην κυβέρνηση.
      Περιμένουν από τα κουπόνια να πάρει μπρός η οικονομία?

      • loretta avatar
        loretta @ Orestios 02/10/2010 21:29:40

        Oρεστε

        να συμπληρωσω οτι και στο προσφατο παρεθλον καπως ετσι ηταν και οι καρτες των πρασινοφρουρων....οχι ηλεκτρονικες βεβαια...αλλα την δουλεια τους την εκαναν.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Orestios 02/10/2010 21:30:45

        Δεν είναι άσχετοι. Επιβάλλουν δικτατορία. Το θέμα ειναι ότι αυτοί που θα μασήσουν με τη φορολογική ανταποδοτικότητα της κάρτας είναι οι ίδιοι που τους έκοψαν τα αντικαρκινικά φάρμακα, οι φτωχοί συνταξιούχοι.

        Γιατί κατά τα άλλα η κάρτα αυτή θα ευνοήσει το λαθρεμπόριο όλων των προϊόντων.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 02/10/2010 21:45:05

        Συμφωνώ ότι θα ευννοήσει το λαθρεμπόρι αλλενάκι, καθώς το χρήμα θα το συγκεντρώσουν οι τράπεζες και κάθε είδους μαφιόζοι.
        Για αυτό μεριμνά η κυβέρνηση ώστε να αφαιρέσει το χρήμα από όλους τους πολίτες με μια δήθεν κάρτα.
        Η δθκτατορία που ετοιμάζουν είναι σοσιαλιστική και έχει όλα τα χαρακτηριστικά του σοσιαλισμού.
        Είναι όμως καταδικασμένη να καταρρεύσει καθώς πάντα τέτοιου είδους καθεστώτα χαρακτηριζόταν από την απέχθεια προς τον άνθρωπο και την σχεδόν λατρευτική θεώρηση του Κράτους ως το υπέρτατο καλό.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 02/10/2010 21:46:32

        Λορέττα, το ΠΑΣΟΚ δεν αλλάζει.
        Ο κόσμος μόνο αλλάζει.

      • Γλίτσας avatar
        Γλίτσας @ Orestios 02/10/2010 21:56:45

        Εγώ άκουσα από κάποιον που δουλεύι στο υπουργειο οικονομικών ότι η κάρτα θα δίνει και το δικαιωμα έκπτωσης ενοικίασης ταινιών και παιχνιδιών σε κάποια συγκεκριμένη αλυσίδα βιντεοκλάμπ. Δεν θα με χαλούσε καθόλου. Περιμένω πως και πως.

  10. ΜΠΕΝ avatar
    ΜΠΕΝ 02/10/2010 21:28:09

    600 χιλιάδες και βάλε Νεοδημοκράτες αποφάσισαν να απέχουν από τις εκλογές του 2009 και με την απολίτικη πράξη τους, τώρα ψάχνονται.
    Επίσης ενα ποσοτό των ψηφοφόρων του Πασοκ έχει σοκαριστεί και ψάχνεται κι΄ αυτό.
    Και έτσι δημιουργείται αυτή η ένοχη σιωπή και η υπόκοφη αναμονή (άσε να δούμε που θα πάει).
    Αν αυτό το "σώμα" δεν εκφραστεί αρνητικά και καθαρά με τη ψήφο του, στις εκλογές της 7 Νοεμβρίου, στην πολιτική της κυβέρνησης, τότε έρχονται και τα χειρότερα .

  11. νεφέλη avatar
    νεφέλη 02/10/2010 22:01:53

    αλλενάκι

    Πολύ σωστά τα λές για την κάρτα. Οποιος έχει αμφιβολίες, για το που οδηγούν τέτοιες ενέργειες, ας διαβάσει Οργουελ και Ριφκιν κι ας δει την ταινία GAΤTACA...

    Mε την ευκαιρία, είναι πολύ καλό στο μπλογκ σου και το γραφικό αλλά και το κείμενο, που έγραψες και το συνοδεύει, για το φαινόμενο των αυτοκτονιών λόγω χρεών. Σε ευχαριστώ και για την αναφορά. Εστησες μιά πολύ δυναμική κι αισιόδοξη παρουσίαση. Ας ελπίσουμε, ο κόσμος να σταματήσει, να αυτοκαταστρέφεται και να διεκδικήσει μια περισσότερο ανθρώπινη αντιμετώπιση από τράπεζες και πολιτικούς. Που φτάσαμε....

  12. ΜΑΡΙΑ avatar
    ΜΑΡΙΑ 02/10/2010 22:12:48

    Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται και ανησυχούν. Είναι Σαββατόβραδο και σας ψάχνω γιατί περιβάλλομαι από εφησυχασμένους (;), βολεμένους (;) ή απλά τρομαγμένους (;;) τύπους που κάτι περιμένουν μετά τις εκλογές !!!!
    Η Αθήνα βράζει αλλά η υπόλοιπη Ελλάδα κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Εδώ έχουμε ακόμη ανθρώπους που στριμώχνονται στα τοπικά καφενεία για να χαιρετήσουν τους υποψήφιους . Υπάρχουν άνθρωποι που τσακώνονται για το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ . Αυτούς πως θα τους ξυπνήσεις ; Όσο έχουν χρήματα για τα τσιγάρα και για τον καφέ τους στην τσέπη δεν ανησυχούν για τίποτε . Κι εδώ δυστυχώς "στην υπόλοιπη Ελλάδα" το ποσοστό αυτό ειναι μεγάλο και καθορίζει εξελίξεις ...Είναι δε πρόθυμοι να κάνουν ...κωλοτούμπες σε όποιον τους κεράσει κάτι (Μ΄ ένα 300 € την ψήφο ολόκληρης οικογένειας).
    Η Αθήνα πρέπει να ξεκινήσει την αντίδραση για να ανακόψουμε εξελίξεις όπως το ηλεκτρονικό φακέλωμα και το τραπεζικό .... βιογραφικό μας .

  13. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/10/2010 22:21:08

    Tελευταια πραξη τσαμπουκα του Εθνους μας ηταν ο αγωνας του Γριβα στην Κυπρο.Πραγματικη μαχη απεναντι σε καταχτητη.Το πολυτεχνειο χωρις να θελω να το υποτιμισω δεν ειναι το ιδιο γιατι εκει το πολυ να ετρωγες τιποτα ψιλες ενω στην Κυπρο επαιζες την ζωη σου.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/10/2010 22:36:05

      Ναι να μην ξεχάσουμε να αποδώσουμε τα εύσημα στον χίτη που καθάριζε με την ίδια ευκολία τούρκους και έλληνες αν χρειαζόταν.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κάποιος 02/10/2010 22:39:38

        Ρε παιδιά, είπατε χίτης και Γρίβας κλπ και τι θυμήθηκα; Ο Ντεκρέτσιας τι απέγινε; Τους παράτησε στη ψύχρα τους φορτηγατζήδες;

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Κάποιος 02/10/2010 22:57:10

        Ο αγωνας του ΕΟΚΑ στην Κυπρο ειναι αναμεσα στους κορυφαιους του ελληνικου εθνους.Αν θελουμε να μεινουμε στο παρελθον του Γριβα στην Ελλαδα καλο θα ηταν να θυμομαστε οτι τα χρονια τοτε ηταν λιγο περιεργα και οτι και καποιοι αλλοι με αγαλματα σημερα εφαγαν κοσμο και κοσμακι(δολοφονια Ψαρρου κλπ).

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Κάποιος 03/10/2010 10:56:18

        Οντως στον εμφύλιο γίνονταν πολλά αλλά η περίπτωση Γρίβα ήταν από τις πολύ ακραίες.Γνωστός άλλωστε δεν πρωτοέγινε για την αντιστασιακή του δράση εναντίον των Γερμανών, που ήταν ανύπαρκτη,αλλά για το κυνήγι των κομμουνιστών από τους χίτες του.
        Το τραγικό βέβαια είναι και ότι και στην Κύπρο οι χειρισμοί του με τον ΕΟΚΑ Β ήταν καθαρά εμφυλιοπολεμικο με την γνωστή κατάληξη.

        Ο δε Ψαρρός δολοφονήθηκε από τον Ζούλα (σύμφωνα με πολλές ιστορικές μαρτυρίες), είτε λόγω προσωπικού μίσους, είτε εκτελώντας γενικη εντολή του Σιάντου και πιθανώς όχι κατ'εντολή του Αρη που βιάστηκαν οι Αγγλοι να του φορτώσουν το εγκλημα.

    • lampros avatar
      lampros @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 03/10/2010 01:28:01

      Καλά, και στο Πολυτεχνείο σκοτώθηκαν καμμιά 10-15 άτομα...

    • apis22 avatar
      apis22 @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 04/10/2010 15:50:08

      Πολύ σωστά Συκοφάντη. Τελευταία θαρραλέα αντίσταση του Ελληνισμού ήταν ο αγώνας του Γρίβα. Και σε όποιον δεν αρέσει ας πιει ξύδι.

  14. deldio avatar
    deldio 03/10/2010 00:45:39

    Διάβασα τις απόψεις όλων σας, όχι επειδή έχω αϋπνία, αλλά επειδή οι περισσότερες δείχνουν ειλικρινή αγωνία και διάθεση για δράση. Δεν είναι τόσο απογοητευτικά τα πράγματα, δεν είναι οι περισσότεροι Έλληνες ούτε εφησυχασμένοι, ούτε βολεμένοι, ούτε αδιάφοροι, ΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΟΙ και ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ είναι. Αγνοούν (οι περισσότεροι όχι βέβαια όλοι) στοιχειώδη πράγματα, π.χ. ότι η ίδια σκληρή λιτότητα και αφαίρεση δικαιωμάτων επιβάλλεται σε Ισπανία, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία αύριο σε Ιταλία, από δεκαετίας στη Γερμανία κλπ άρα δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο αλλά κάτι άλλο πιο σύνθετο, π.χ. ότι η έννοια του δημοσίου χρέους δεν είναι ότι "χρωστάμε όλοι" ούτε ότι "τα φάγαμε όλοι μαζί" ούτε έχουν ακούσει καν την έννοια μετατροπή του ομολογιακού χρέους σε ενυπόθηκο διακρατικό χρέος κλπ. Αν συνυπολογίσετε την μονόπλευρη "ενημέρωση"-προπαγάνδα που υφίστανται και τον αποκλεισμό κάθε αντίθετης άποψης, τότε δεν είναι διόλου ανεξήγητη η αυτοενοχοποίηση πολλών, ούτε η αίσθηση δήθεν "μονόδρομου" των μέτρων, ούτε η θεωρητική παπαριά για δήθεν ανάγκη να "μπει κάποια τάξη αφού είχαμε ξαχαρβαλωθεί", ούτε η αίσθηση ματαιότητας κάθε αγώνα και συλλογικής δράσης για ανατροπή αυτής της πολιτικής. Μέχρι τώρα πολλοί δεν είχαν καταλάβει καλά καλά τί συμβαίνει ή είχαν ψευδαισθήσεις ή δεν είχαν υποστεί τις συνέπειες από τα μέτρα, τώρα όμως αλλάζει σιγά σιγά το πράγμα. Δεν είναι εύκολες αυτές οι διεργασίες μέσα στην κοινωνία, πολύ περισσότερο όταν οι μαζικοί φορείς (συνδικαλισμός, κόμματα κλπ) φθίνουν, πάντοτε την αρχή την κάνουν κάποιες πρωτοπορίες και σιγά σιγά ακολουθούν και οι άλλοι, μην περιμένετε να τους δείτε όλους μαζί στο δρόμο, σε 3ήμερες απεργίες και καταλήψεις. Στο blog ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ για παράδειγμα ο οικονομικός αναλυτής Δημήτρης Καζάκης, γνωστός σε πολλούς από εσάς, καλεί μαζί με άλλους για νέο ΕΑΜ στις 17 Οκτωβρίου. Σε εργατικά σωματεία (όχι φυσικά της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ) και μαζικούς συλλόγους (όχι φυσικά ΜΚΟ) ετοιμάζονται κοινές δράσεις με άλλα κινήματα (πχ κίνημα κατά κατά των διοδίων, απελευθέρωσης των καταπατημένων δημόσιων χώρων κλπ) με στόχο τη σύνδεση του αγώνα τους κατά της πολιτικής αυτής που εφαρμόζει η κυβέρνηση με την τρόικα και τους εξαθλιώνει και υποδουλώνει όλους και όλα. Όλο αυτό το πράγμα θα αναπτυχθεί και επειδή τους δωσίλογους τους έχει καταλάβει η αλαζονεία ούτε που θα καταλάβουν τί θα τους συμβεί. Όσο ακατανόητα ήσυχα φαίνονται σήμερα τα πράγματα τόσο άγρια θα γίνουν, το θέμα είναι να μην αντιδράσουμε όταν θα τα έχουμε χάσει όλοι τα πάντα ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΟΜΑ.

  15. κώστας avatar
    κώστας 03/10/2010 01:06:04

    Έχουν καταντήσει βαρετοί, αφόρητοι θα έλεγα, όλοι όσοι κόπτονται για το αγωνιστικό φρόνημα τού "λαού", όλων ημών δηλαδή.
    Οι επαναστάτες, της όποιας επανάστασης, ακόμη δεν διδάχτηκαν από την ιστορία ότι επανάσταση είναι το καλό παράδειγμα;

  16. Τινα Σαντοζίδου avatar
    Τινα Σαντοζίδου 03/10/2010 02:01:40

    Eμένα τώρα αυτό γιατί με τσατίζει;
    Δε θέλω να το δεχτώ όση δόση αλήθειας κι αν περιέχει.
    Απλά...περιμένω πως και πως να ακούσω τα αντίθετα.

  17. ένας πολίτης avatar
    ένας πολίτης 03/10/2010 05:15:25

    Οι μισοί νεο-Έλληνες έχουν εξάρτηση από τα κόμματα και οι άλλοι μισοί από
    το χαζοκούτι. Όλοι πάντως ναρκωμένοι αφήνουν το μέλλον του τόπου και των παιδιών τους στούς ανίκανους και τούς πουλημένους.
    Μαγκιά γιαλαντζί, φραπές ή fredo και ξεφτίλα σύννεφο!
    Παράδειγμα λαού ραγιάδων του 21ου αιώνα!

  18. nina avatar
    nina 03/10/2010 06:25:35

    από μιά πρόχειρη εκτίμηση η αποχή σ΄αυτές τις εκλογές θα ξεπεράσει κατά πολύ την προηγούμενη. έχω την αίσθηση ότι ο κόσμος δεν θα πάει να ψηφήσει με ότι αυτό συνεπάγεται.

  19. nina avatar
    nina 03/10/2010 06:27:46

    @θράξ
    όπως πάντα το άρθρο σου έγραψε.

  20. kiki avatar
    kiki 03/10/2010 08:45:10

    @ Μισα,και λοιποι,
    Αυτο σας λεω απο καιρο ολοι μαζι,ανεξαρτητα απο κομματα,τα κομματα θα ακολουθησουν αν θελουν,τι αναγκη τα εχουμε,τα κομματα ειμαστε εμεις,κανεις αλλος.Το κρατος ειναι οι πολιτες του,οχι διοικουμενοι κατα Λοβερδο,αυτος θα παει στο Γουδη οτι και να γινει.
    Λοιπον αυτοοργανωση,χαστουκι αυτοι μπουνια εμεις.Οργανωθειτε,ριξτε προτασεις ,οργανωστε συγκεντρωσεις,και προσφερομαι σε οτι χρειαστει,δηλαδη,μπροσουρες,μοιρασμα στους κατοικους της περιοχης μου,εξηγησεις ,αν και το εχουν καταλαβει το κολπο του μνημονιου πολλοι,να προσπαθησουμε τουλαχιστον,να μην παραδωθουμε ετσι αμαχητι,οπως ειμαστε τωρα.
    Ειμαστε ηδη μια ομαδα πολιτων,που οργανωνουμε συζητησεις,προβολες,ενημερωνουμε,μην νομιζετε οτι επειδη η πλειοψηφια ειναι νεοδημοκρατες εδω κατω,δεν σκεφτονται,η δεν τους ποναει η τσεπη τους,ωμα να το πουμε,αλλα παρ ολα αυτα,ειναι ετοιμοι να το συζητησουν να βοηθησουν.
    Οσο για την καρτα πολιτη,να μην υπερβαλουμε με τους μανιατες,καχυποπτοι στα παντα που θα παρουν καρτα,σου εγραψα οτι γινανε χριστιανοι τον 12ο αιωνα.Καρτα που το επιβαλλει η κυβερνηση θα παρουν,σιγα.Για αλλους λογους ,τους ιδιαιτερους της κεφαλης τους αλλα δεν θα παρουν.
    Οπως γραφει και Ο ΝΤΕΛΝΤΙΟ,αυτο το κινημα της αντιστασης θα ξεκινησει απο μεμονωμενα ατομα,οργανωσεις,θα συνδεθουμε μεταξυ μας ,και οργανωθουμε χωρις κομματικες καλυψεις,γιατι εμεις ειμαστε ο λαος.
    Μια υποσημειωση,οταν εγινε το Πολυτεχνειο,στην αρχη μπηκαν μεσα του ΕΚΚΕ,και αναρχικοι.Σιγα σιγα ενημερωθηκαν οι αλλοι,μπηκαν οι Ρηγαδες,το ΚΚΕ αντεδρασε,γιατι δεν το ηλεχγε,μετα μας φορτωσε και την Δαμανακη,και ο κοσμος συγκεντρωθηκε απο την δευτερη μερα αυθορμητα.Μαναδες παιδια εργαζομενοι,ετσι λοιπον πολιτες δημιουργουν τα κινηματα,τα κομματα ακολουθουν,τα παρασυρουν οι πολιτες.Αν δουν μια τεραστια συγκεντρωση στο Συνταγμα καθηστικη επι μερες,των πολιτων,θα ακολουθησουν και αυτα.Το θεμα ειναι να καταφερουμε να πεισουμε τους συμπολιτες μας οτι αυτοι οι χουνταιοι πρεπει να φυγουν,τωρα πριν ειναι πια πολυ αργα.
    Λοιπον στην διαθεση σας και οτι εχετε να προτεινετε,μαζι σας.

  21. Τιτίκα avatar
    Τιτίκα 03/10/2010 14:29:32

    kiki,συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες.Είμαι μαζί σου και δηλώνω παρών.Ο καθένας μας το λιθαράκι του.Αντίσταση τώρα....

  22. ΜΑΡΙΑ avatar
    ΜΑΡΙΑ 03/10/2010 18:15:51

    Τα κόμματα γεννήθηκαν όταν το επέτασσαν οι ιστορικές συνθήκες της εποχής εκείνης. Σήμερα δεν έχουν λόγο ύπαρξης , τα χρησιμοποιούν μόνον στις εκλογές για να "ρίξουν" τον κοσμάκη που παραδοσιακά ψήφιζε εκείνον ή τον άλλον.Προσωπικά έχω αναλωθεί σε αγώνα "αφύπνησης" των πολιτών - φίλων- γνωστών - πελατών μου με κίνδυνο να αντιμετωπίσω κάθε είδους συνέπειες !!! Οι περισσότεροι συμφωνούν αλλά μου λένε "ΜΗ ΜΙΛΑΣ, ΣΣΣ!!, ΜΗ ΜΙΛΑΣ" . Αυτό είναι το κατόρθωμα και ο στόχος των κυβερνόντων : η καλλιέργεια του φόβου . Να μην τολμάς να πεις την γνώμη σου. Να φοβάσαι !!
    Αρχικά σκεφτόμουν ότι αν δεν είχα οικογένεια θα έκανα αυτό ή εκείνο αλλά τώρα πλέον σκέφτομαι ότι ακριβώς επειδή έχω οικογένεια πρέπει να κάτω κάτι επιτέλους αλλοιώς θα μου σαλέψει να ακούω όλες τις αρλούμπες των ΜΜΕ και να βλέπω όλους αυτούς που μας έφεραν σ' αυτήν την κατάσταση να ηθικολογούν και να απευθύνονται στο ...φιλότιμό μας !!!

  23. kiki avatar
    kiki 03/10/2010 20:08:47

    @ Μαρια,Τιτικα,
    Αντε κοριτσια ,ας βοηθησουμε με ολες μας τις δυναμεις να σηκωσουμε τον δικο μας ηλιο πανω απο την Ελλαδα.
    Για μας για τα παιδια μας για τα παιδια των παιδιων μας.Για να ζησουν ελευθερα ,δημοκρατικα,δικαια,για να μπορουν να ασκουν τα συνταγματικα τους δικαιωματα στην εργασια,μορφωση,υγεια,για μια χωρα που δεν θα ζει μεσα στον φοβο,και στην υποτελεια,για μια πατριδα ανεξαρτητη,ελευθερη και δημοκρατικη.
    Για να στειλουμε ,οντως στο Γουδη,τους γυμνοσαλιαγκες,και τους σαπιοκοιλιαδες που μας κυβερνουν καταπατωντας τα ανθρωπινα και συνταγματικα μας δικαιωματα.
    Εμεις ας ξεκινησουμε,και τα κομματα ακολουθουν,αν θελουν,εμεις ειμαστε οι πολιτες,εμεις αποφασιζουμε την τυχη μας,και οχι οι υπαλληλοι μας,δεν ειμαστε διοικουμενοι,γιατι υπαλληλοι μας ειναι και οι ντοπιοι και οι Ευρωπαιοι αλητες.
    Πεστε μονο που θα συγκεντρωθουμε ποτε και ειμαστε μεσα,και αλλες γυναικες,και αλλες μαναδες,που γενηθηκαμε λεφτερες,και δεν εχουμε καμμια ορεξη να πεθανουμε δεσμιες των Παπανδρεου και της συμμοριας του,και κυριως οχι των ΤΡΑΠΕΖΩΝ.

  24. tsilivithras avatar
    tsilivithras 04/10/2010 01:03:06

    Θράκα
    Αυτό που περιγράφεις στην αρχή της ανάρτησης είναι αυτό που στην αμερικάνικη αργκό ονομάζεται "bitch slap".
    Συνήθως χρησιμοποιείται για να σοκάρει τον αντίπαλο με την επαφή στο πρόσωπο και συνοδεύεται από δεύτερη ισχυρότερη επίθεση.
    Οι gangsters το χρησιμοποιούν και σαν ένδειξη ταπείνωσης...αν κάποιος "παγώσει" δλδ η επίθεση μπορεί να σταματήσει εκεί καθώς το θύμα "μπήκε στη θέση του".
    Μια κυβέρνηση φυσικά ποτέ δεν θα ταπείνωνε απλά και μόνο τον λαό της χωρίς να εκμεταλευτεί την ευκαιρία για μια δεύτερη πιο οργανωμένη επίθεση.

    Ανάμεσα στο σοκ της "φάπας" και στην αντίδρασή σου παρεμβάλεται το "fight or flight response"...τουτέστιν αντιδράμε ή κάνουμε τον κινέζο.
    Άλλωστε η ψυχολογία παραδέχεται ότι η πρώτη αντίδραση του ανθρώπου μπροστά σε απόλυτο κίνδυνο είναι η άρνηση ("δεν συμβαίνει αυτό σε μένα").
    Κάπου εκεί ανάμεσα λοιπόν αναδύεται ο ΦΟΒΟΣ...Η αιτία άντλησης τεράστιων ποσοτήτων αδρεναλίνης που ετοιμάζουν τον άνθρωπο για κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
    Το πρόβλημα όμως ΔΕΝ είναι ο φόβος (ο οποίος είναι πραγματικός).
    Το πρόβλημα είναι αν η ΑΠΕΙΛΗ είναι πραγματική ή όχι...
    Ή όπως είπα πριν...είναι αυτό κάτι που σηκώνει άμεση αντίδραση ή μήπως να φυλάξουμε ενέργεια για κάτι που ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΕΊ;;

    Όποιος έχει πέσει θύμα υπερβολικής αντίδρασης σε ένα ερέθισμα αντιλαμβάνεται το συναίσθημα της απογοήτευσης όταν η κατάσταση "κρυώσει" και το υποκείμενο αντιληφθεί ότι η πραγματικότητα ήταν διαφορετική από ότι ΝΟΜΙΖΕ όταν αποφάσιζε να δράσει.Τότε καταλαβαίνει ότι η δικιά του "αντίληψη της πραγματικότητας" ήταν που υπεδείκνυε την υπερ-αντίδραση και όχι μια σωστή καταγραφή δεδομένων.
    Φαντάσου πόσο πιο δύσκολη είναι η στρατηγική ανάληψη δράσης όταν μιλάμε για δευτερόλεπτα μετά από ένα χαστούκι!!!

    Όχι δεν υπαινίσσομαι ότι ο Έλληνας είναι τόσο καλά "εκπαιδευμένος" ώστε να κάνει risk assesment μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου και να επιλέγει την ακριβή ώρα και τρόπο αντίδρασής του.
    Απλά υπογραμμίζω κάποια ενδογενή στοιχεία ανθρώπινης βιο-ψυχολογίας που μεταφέρονται σχεδόν αναλοίωτα σε μαζική κλίμακα...και το ένστικτο ενός πολιτισμού 3000 (και βάλε) ετών φυσικά.

    Σεπτέμβριο μήνα μετά από τα μπάνια και περιμένουμε τον Έλληνα να αντιδράσει σε τι ακριβώς και με ποιον τρόπο;;;
    Μα ο Έλληνας ακόμα δεν έχει αντιληφθεί τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γίνεται γύρω του!!!
    Φυσικά βλέπει και ακούει και νιώθει την τσέπη ελαφρύτερη...αλλά τις τελίτσες δεν τις ένωσε ακόμα.

    Το φαγε το χαστούκι...
    Αλλά ακόμα δεν έχει καταλάβει αν το κανισάκι που τον χτύπησε ξαφνικά απέκτησε κοχόνες ή αν κρύβεται κανένα πιτμπουλ από πίσω του.

    Είμαστε ακόμα ανάμεσα στο fight or flight...
    Με καθόλου διάθεση για fight αλλά και -πλέον- απολύτως κανένα περιθώριο για flight (οπισθοχώρηση).

    Αν το matrix το χει καταλάβει αυτό τότε θα μας κρατήσει όσο μπορεί περισσότερο σε αυτήν την κατάσταση της αναποφασιστικότητας με προπαγάνδα και "καταλάθος" διαρροές .

    Εγώ όμως βλέπω νταηλίκι και όρεξη για σύγκρουση από το σύστημα.
    Από το κανισάκι δλδ...
    Αν λοιπόν κιοτέψεις θα χεις ηττηθεί από ένα σκύλο τσέπης.
    Αν πολεμήσεις όμως θα αντιμετωπίσεις ένα καθαρόαιμο πιτμπουλ αρένας...!!!

    Όπως είπε κι ο Aragorn..."open war is uppon you whether you risk it or not".

  25. BigBrother avatar
    BigBrother 04/10/2010 23:37:44

    Ο ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ

    Με αφορμή την παρακάτω πρόταση από τον σχολιαστή ΒΙΣ:
    «Το γεγονός είναι να πάει στη Ομόνοια Κυριακή μεσημέρι, να πάει στην Πατησίων, στη Βικτώρια, στην Πλατεία Αμερικής μια οποιαδήποτε ώρα της ημέρας…»

    Δεν είναι μόνο η Πατησίων είναι και άλλες πολλές περιοχές γενικότερα όπου η πρόσβαση είναι “απαγορευμένη”. Ας συνοδεύσει ο πολιτικός τα παραπάνω με ένα πείραμα. Ας συμβιώσει με έναν συνταξιούχο ψηφοφόρο του των 300 ευρώ και έναν ψηφοφόρο του όπου ο πρώτος μισθός του είναι 700 ευρώ(αν υπάρχουν τέτοιοι). Πριν λίγο καιρό γινόταν σε ποιο ακραίες μορφές από άποψη, μεταξύ Ρώσων διςεκατομμυριούχων στην Μόσχα...
    Με αυτόν τον τρόπο δεν θα γνωρίσει μόνο καινούργιους κόσμους αλλά θα βρει λύσεις πιο άμεσες και δραστικές οι οποίες θα συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη λειτουργία του συστήματος το οποίο χωλαίνει. Άρα ο ίδιος οφείλει να εξετάσει αν φταίει το σύστημα ή οι πολίτες που το τρέχουν ή και τα δύο μαζί.
    Όσες οικονομικές αναλύσεις και να κάνουμε στα χαρτιά με εξισώσεις, αριθμούς, αλγορίθμους, λογιστικά προγράμματα και σε όποια άλλη θετική επιστήμη αναφερθούμε που συγκαταλέγονται, θα γίνονται κατανοητά από ένα πολύ μικρό ποσοστό των συνολικών ψηφοφόρων που αντιστοιχούν κυρίως σε καθηγητές, οικονομολόγους, λογιστές. κ.ο. Δεν αφορούν τον πολιτικό οι αριθμοί, ούτε τους ψηφοφόρους του. Οι αριθμοί αριθμούς παράγουν όχι πολιτικές. Μια μέρα (μια ολόκληρη μέρα) στην γειτονιά του κοινοβουλίου πραγματικά και επικοινωνιακά θα ισοδυναμούσε με ατέλειωτες ώρες μαθηματικών εξισώσεων.
    Μια τέτοια ή παρόμοιου είδους ριζοσπαστική δράση προερχόμενη από αυτόν εδώ τον τόπο με τέτοιο ιστορικό ειδικό βάρος, θα αποτελούσε ηχηρό μήνυμα όχι μόνο στον όρο «νέα τάξη πραγμάτων» αλλά και στον κόσμο γενικότερα που περιμένει. Θα αποτελούσε εξαγωγή πολιτικής στην πράξη.
    Για την αλλαγή, ας πάνε οι πολιτικοί να πάρουν το καφεδάκι τους στην ωραία πλατεία Αμερικής , Βικτώριας ή του Αγίου Παντελεήμονα ωραιότατος τόπος για εποικοδομητική κουβέντα σχετικά με τα φλέγοντα θέματα που ταλανίζουν τον τόπο. Όσο για το βραδινό τους περίπατο ας τον κάνουν στην Πατησίων, όπου μέχρι να φτάσουν στο τέρμα της (την Αγία Βάρβαρα)θα έχουν λύσει και τα της εξωτερικής πολιτικής. Χωρίς φρουρά. Αν δεν νιώθουν ασφαλείς ας πάνε πέντε-πέντε, θα είναι καλύτερο έτσι το brainstorming. Το (Τους) αξίζει η Πατησίων. Ας το τολμήσουν! Γιατί ως έχει η κατάσταση,-δυστυχώς για τους σημερινούς πολίτικους-,οι περίπατοι τους θα είναι όλο και ποιο απομακρυσμένοι από τις ακροπόλεις.
    Έτσι ανοίγει η καρδιά του πολιτικού και παραμένει ανοιχτή για να μπορεί να προτείνει και να νομοθετεί. Αν ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης μπορεί να αγωνιστεί αποτελεσματικότερα ας το κάνει, είναι το επιθυμητό, με τις εγκάρδιες ευχές όλων μας.
    Ένα σχόλιο για την ανάρτηση «εμείς μόνοι»(απολαυστική και συνάμα ενημερωτική).Ο πρώην πρωθυπουργός το προσπάθησε με τα γνωστά αποτελέσματα.Ο τωρινός πρωθυπουργός είχε τα ίδια αποτελέσματα.
    Επομένως εύλογα γεννιέται το ερώτημα αν είμαστε μόνοι, πώς θα καταφέρουμε να λειτουργήσουμε με τους άλλους και πώς θα περάσουν πολιτικές σαν αυτές που αναφέρονται στο άρθρο «ούτε που υποψιάζεστε αυτό που θα ‘ρθει...» οι οποίες δεν πέρασαν; Δεν είναι απορίας άξιο;
    Προχωρώντας γεμίζουν καθυστερημένα, πολλά κενά μνήμης (βέβαιο είναι πια, ότι δεν είναι βολικά) που άμα τα αναλύσουμε ενδελεχώς δεν θα φτάσουμε απλώς στο χρηματοπιστωτικό σύστημα, αλλά κυρίως στις καινούργιες πολιτικές που δεν εφαρμόστηκαν και θα έπρεπε να εφαρμοστούν για να αντιμετωπιστούν αυτά τα συστήματα ούτως ώστε να μην γίνουν ποτέ οι πολιτικοί υποχείρια τους, «ραγιάδες καριέρας»!!! που λεει και ο "l' ami du peuple"
    Το ορθόν είναι να παράγουν πολιτική οι πολιτικοί και οι τράπεζες λεφτά, όχι το αντίθετο. (λεφτά, όπως τα ανύπαρκτα δις λεφτά, που μετανάστευσαν την επομένη το πρωί,όταν το προηγούμενο βράδυ φταρνίστηκε το τραπεζικό μας σύστημα)
    Καλό όμως θα ήταν να μην υπεισέλθουμε σε τέτοιες πρασινομπλέ αντιπαραθέσεις γιατί θα την κάνουμε στο τέλος την τρύπα στο νερό...
    Μακάρι η αρχή να γίνει από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Μακάρι αυτούς τους ελέφαντες να μην τους αντιμετωπίσει με το πιστόλι -νεροπίστολο που αποπειράθηκε ο σημερινός, καθώς και οι προηγούμενοι πρωθυπουργοί.
    Αντιθέτως να τους αντιμετωπίσει με άλλα ποιο αποδοτικά όπλα, όπλα όπως αυτά που αρθρογραφούν εδώ, τα οποία δεν είναι δίπλα του, παρά αναλώνονται στο να ψάχνουν φαντάσματα με σχεδόν αυτοσκοπό τα κενά της κυβέρνησης ή της εκάστοτε κυβέρνησης. Αυτό, είναι σπατάλη.
    Εξεταστικές επιτροπές λοιπόν στην Βουλή των Ελλήνων, για την χάραξη πολιτικών δράσεων για το παρόν και για το μέλλον κι όχι για το παρελθόν...το παρελθόν ανήκει στα δικαστήρια και τους δικαστές. Εκτός και αν μεταφέρθηκε ο Άρειος Πάγος στο Σύνταγμα.
    Θα ήθελα να επισυνάψω την ιδρυτική διακήρυξη της Νέας Δημοκρατίας με αφορμή την επέτειό της (να σημειωθεί ότι παραδόξως δεν την βρήκα στον επίσημο ιστότοπο της).Ας την ξαναδιαβάσουν όλοι οι πολιτικοί,έχει προχωρήσει μακρύτερα, βαθύτερα σε νόημα από εκείνη του Πανελληνίου Σοσιαλιστικού Κινήματος. Ας πάρει σάρκα και οστά έστω η μισή διακήρυξη, εκφρασμένη μέσω του σημερινού της ηγέτη.
    Ακόμα καλύτερα ας την αναπτύξει περισσότερο προσθέτοντας την δικιά του παράγραφο. Ποιός θα είναι εναντίον του και για ποιό λόγο!
    Και τώρα τι γίνεται?
    Περίπατος γίνεται...

    Υ. Γ: Το σίγουρο είναι ότι εδώ οι συννεφιές κρατάνε λίγο, και τα 20 ή 30 χρόνια γλέντι, ας τα θεωρήσουμε απαραίτητη θεραπεία του οργανισμού για να σπάσουν τα αποστήματα και να βρουν διέξοδο τα απωθημένα άλλων καιρών. Τώρα, αφού αναγκαστικά το σώμα ξεμεθά, αναζητούμε τρόπους να του δώσουμε πνοή, πράγμα που αναπόφευκτα θα γίνει, διότι κατά βάθος, είμαστε περήφανοι Έλληνες, που όσο και αν το προσπαθήσουμε, δεν κρύβεται.
    Keep walking...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.