#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/10/2009 22:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και τώρα η τρομοκρατία … κλίμακος

 

 

Αν οι περιστάσεις δεν ήταν ανησυχητικές και αν δεν υπήρχαν τα ανθρώπινα θύματα θα γελούσαμε πολύ με τις ανοησίες που διαβάζουμε στο αστυνομικό ρεπορτάζ και τους τίτλους των εφημερίδων

Διαβάζουμε γι παράδειγμα ότι «για πρώτη φορά ι αστυνομικοί έχουν επιπλέον στοιχεία μετά από τρομοκρατικό χτύπημα». Από πού το έχουν ;  «Οι δράστες εγκατέλειψαν τα μέσα διαφυγής τους και συγκεκριμένα τρεις μοτοσικλέτες που βρέθηκαν σε χωράφι κοντά στο Χαλάνδρι με τα φώτα αναμμένα και τα κλειδιά στη μηχανή, δείγμα βιασύνης σύμφωνα με την αντιτρομοκρατική…Σύμφωνα με ανώτατους αξιωματικούς, το χτύπημα είχε σχεδιασθεί εδώ και πολύ καιρό, όμως επισπεύσθηκε μετά την προχθεσινή επικήρυξη των "ληστών με τα μαύρα».

Τι θέλει να πει ο ποιητής; Ότι βιάστηκαν τάχα οι τρομοκράτες και έτσι οι Πουαρώ της Αλεξάνδρας θα τους ανακαλύψουν σύντομα. Όπως και τους παλιούς…σε καμιά εικοσαετία.

Το ίδιο αστείοι είναι και οι τίτλοι των φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ. Οι οποίοι προσπαθούν να κρύψουν το βασικό συμπέρασμα: Ότι μιλάμε πλέον για τρομοκρατία … κλίμακος.

 Πόσοι έλαβαν μέρος στην χθεσινή επίθεση. Τρεις μοτοσικλέτες Χ 2 επιβάτες = 6. Οι οποίοι στη συνέχεια διέφυγαν με δυο αυτοκίνητα Χ 2 (οδηγός-συνοδηγός= 4. 6+4 = 10.

 Όλοι αυτοί πάνε το πρωί στις δουλειές τους, μέχρι την επομένη φορά που θα καβαλήσουν μια μηχανή και θ΄ αρχίσουν να ρίχνουν με το καλάσνικοφ; Όχι φυσικά. Η λογική λέει ότι είναι παράνομοι. Που ζουν; Πως πληρώνουν το νοίκι; Πως τρώνε, καπνίζουν κλπ;

 Μιλάμε λοιπόν για σοβαρό μηχανισμό και όλα τα άλλα είναι φύκια και μεταξωτές κορδέλες.

 Αυτός ο μηχανισμός δεν έχει καθοδηγητή; Είναι αυτοδημιούργητος; Οι απαντήσεις δικές σας. Αλλά όποιος μας πει ότι «είναι προϊόν του αυθόρμητου κινήματος» να έλθει να τον βαλσαμώσουμε για να μην χαθεί τέτοιο μυαλό.

Πρέπει να είναι κανείς ανιστόρητος για να μην κατανοεί ότι το φαινόμενο της τρομοκρατίας δεν εξαφανίζεται από τη μια μέρα στην άλλη. Δεν υπήρξε ούτε μια χώρα της Ευρώπης που, μετά την εξάρθρωση των σημαντικότερων οργανώσεων, να μην εμφανίστηκαν άλλοι «συνεχιστές» τους. Πρέπει επίσης να είναι κανείς πολιτικά αδαής για να πιστέψει όσα λέγονταν για λαϊκή κατανάλωση ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων, ότι δηλαδή με τη διάλυση πυρήνων της 17 Νοέμβρη και κάποιες δίκες «έκλεισε δια παντός το κεφάλαιο τρομοκρατία» στην Ελλάδα.

Το παρακάτω γράφημα είναι απο τα ΝΕΑ της 29/10/09

 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/10/2009 22:20:18

    Μα στο "άσυλο" των Πανεπιστημίων κρύβονται, θέλει και ρώτημα;

    Η γενιά αυτή ανατράφηκε με αγάπη για την τρομοκρατία, ώστε να δημιουργηθεί κύμα κοινωνικής νομιμοποίησης της τρομοκρατίας. Το διεθνές παρακράτος ανέχθηκε για καιρό την εθνικστική 17Ν, αφού πρώτα μπόρεσε να φιλτράρει ανθρώπους του μέσα. Ήρθαν μετά οι Ολυμπιακοί και η ενοχλητική αυτή εκκρεμότητα έπρεπε να λήξει. Έληξε, αλλά οι άνεμοι που σπάρθηκαν θέρισαν θύελλες.

    Δεν πιστεύω ότι είναι οι ίδιοι άνθρωποι μέσα. Είχαμε κάποτε εδώ το σχολιαστή Νήπιο Γέροντα (που εξαφανίστηκε;), που είχε πολύ συγκροτημένη άποψη για το θέμα. Μας είχε δείξει εναργώς τις διαφορές μεταξύ της σημερινής και της τότε τρομοκρατίας. Αυτή η τρομοκρατία είναι φάρσα, δεν πιστεύει σε τίποτα και έχει ως μόνο κίνητρο την αποσταθεροποίηση. Δεν νομιμοποιώ ηθικά την παλιά τρομοκρατία, απλώς λέω ότι εκείνοι οι άνθρωποι είχαν έναν στόχο. Ετούτοι εδώ, ποιον στόχο έχουν; Απόδειξη της έλλειψης ηθικής νομιμοποίησης της παλιάς τρομοκρατίας είναι ότι η παλιά μας έφερε στην καινούργια, διότι τελικά αποδεικνύεται ότι δεν έχει σημασία ο λόγος για τον οποίον κάνεις τρομοκρατία.

    Υπάρχει τεράστια μάζα νέων με μηδενιστικές απόψεις από όπου μπορεί να στρατολογήσει χρήσιμους ηλίθιους η σημερινή νεοταξική τρομοκρατία. Το κακό όμως πρέπει να χτυπηθεί στη ρίζα του. Πρέπει να καταργηθεί ολοσχερώς το άσυλο. Όχι μόνον νομικά, αλλά κυριώς πολιτικο-κοινωνικά. Διαφορετικά, ο Χρυσοχοϊδης θα γίνει μια γραφική καρικατούρα Υπουργού. Ήδη γίνεται.

  2. kanis avatar
    kanis 28/10/2009 22:23:55

    To "τυχαίο" της σύμπτωσης, εθνικής μας εορτής και τρομοκρατικού χτυπήματος συνυπολογίστηκε, στις μέχρι τώρα συζητήσεις. Αν ναι, συγγνώμη για την παρέμβαση.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ kanis 28/10/2009 22:27:45

      @kanis συγχαρητήρια, εισαι ο πρώτος που το επισημαίνει, νομίζω δεν το διάβασα πουθενά εδώ και το έψαχνα. Δεν είναι τυχαίο και κατά τη δική μου γνώμη.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ αλλενάκι 28/10/2009 22:49:04

        εγώ το διάβασα πρωί πρωί στο ...αλλενάκι (τυχαίο, μη τυχαίο δεν ξέρω)

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ archaeopteryx 28/10/2009 22:51:42

          δεν το είπα ακριβώς έτσι, περιφραστικά το διατύπωσα :)

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 28/10/2009 22:55:45

          ξέρεις πως είναι... ερμηνεύει κανείς ευέλικτα, όπως το νοιώθει...

      • kanis avatar
        kanis @ αλλενάκι 28/10/2009 22:57:11

        αλλενάκι
        σε ευχαριστώ..τώρα διαβάζω σχόλια!
        Αν το σκέφτηκες κι εσύ, είναι ακόμη μια σύμπτωση απόψεων, όπως και με τις μπουκαμβίλιες του μουσείου.
        Επισκίαση έγινε με το χτύπημα, το θέμα είναι, γιατί!

        • kanis avatar
          kanis @ kanis 28/10/2009 23:30:16

          Η τρυφερότητά μας να τους συντροφεύει και να τους κάνει γερούς, δυνατούς κι υγιείς ψυχοσωματικά, ώστε να μην δούμε άλλους κορκονέες...

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ kanis 29/10/2009 15:10:01

      Δεν είναι τυχαίο είναι πολύ βολικό στην αναμπουμπούλα και τη χαλαρότητα της προετοιμασίας της γιορτής όπου η αστυνομία βάζει κορδελάκια και ετοιμάζει την παρέλαση.... Όσο τυχαίο είναι που γίνεται στην αλλαγή βάρδιας

  3. Βιλχελμ avatar
    Βιλχελμ 28/10/2009 23:07:55

    αλλεναρε

    παει η λυπη για τα παιδια;

    που επισκηαστηκε η εθνικη γιορτη σε κοφτει

    • kanis avatar
      kanis @ Βιλχελμ 28/10/2009 23:25:29

      Είναι μάταιο, να καταδικάζεις λεκτικά,δολοφόνους δήθεν ιδεολόγους!

      Είναι μάταιο, να δίνεις επιχειρήματα, σε δήθεν τιμητές των ηθών.

      Ο δολοφόνος παραμένει εγκληματίας.

      Ο εγκληματίας έχει εντολέα.

      Ο εντολέας προσδοκά εξουσία.

      Οι μάγισσες του μεσαίωνα ... δεν θα χαράξουν ύφος στην εποχή μας!

      • Βιλχελμ avatar
        Βιλχελμ @ kanis 28/10/2009 23:29:31

        προσδοκώ ανάστασιν νεκρών και ζωήν του μέλλοντος

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/10/2009 23:12:16

    Πηγαίνοντας ο ένας παραπέρα τη σκέψη του άλλου μπορούμε να σκεφτούμε διάφορα. Προς το παρόν τα γεγονότα είναι νωπά και ίσως πρέπει να περιμένουμε να "καθίσει" κάπως η σκόνη. Και να ευχόμαστε να ανταπεξέλθει η κοπέλα η οποία δεν έχει διαφύγει τονκίνδυνο.

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/10/2009 23:13:05

    ΔΕΝ ΠΑΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΕΣΥ;

    • Βιλχελμ avatar
      Βιλχελμ @ αλλενάκι 28/10/2009 23:31:04

      εις τους αιώνας των αιώνων ΑΜΗΝ

  6. yiannis00 avatar
    yiannis00 28/10/2009 23:30:15

    @ επώνυμος: +1

    Τρελλα αγορια και κοριτσια, κλητηρες εσω-εξω με εμβλημα την παπαρουνα και ιδεολογια των barristas στα καφεκοπτοια του Ισημερινου, εξαπολυουν επι8εσεις μηδενικης στρατηγικης αξιας στην χωρα του Bob Marley

    Οσο τα πλυντηρια των Βαλκανιων 8α κανουν μπουγαδα, υπο την αιγιδα της Ελβετικης Σοκολατας και των ιπποτων της Στρογγυλης Τραπεζης, τα απλυτα του Ασιατικου Τιγρη, τοσο το τοπικο υπηρετικο προσωπικο 8α δοκιμαζει Πολίτικες συνταγες για καλοφαγαδες

    Αλλωστε, οπως εχω ηδη αναφερει, τα κατσαρομαλικα εγκεφαλικα αγορια της πρωην ΕΣΣΔ εχουν ηδη συμμαχησει με τα pit bulls της Χερσονησου και με πολλη, ειναι η αλη8εια, αγαπη κατασκευαζουν τον νεο στα8μο...μετεπιβιβασης

    Ο εντιμος υπουργος, κρικος σε εγκαταλελειμενο αμαξοστασιο, αναμενει την αποσυρση με κινητηρα νεας γενιας μηδενικων ρυπων και υβριδικης τεχνολογιας

    Το τοπικο υποκαταστημα, βιτρινα-φουαγιε της εκπτωτικης πολιτικης του ανταγωνισμου, βγαζει σιγα σιγα την πραματεια του σε, κλειστο ειναι η αλη8εια, πληστειριασμο με κρυφο καμαρι - δυστηχως, για αυτους, τα ψωνια απο πανερι και το Βαλκανικο carry trade με της ευλογιες της Βασιλισσας τελειωσε πριν καν αρχισει

    Μοναδικη ελπιδα πλεον, η αγαπη για το μπετον και τις 8ερμικες γεφυρες που τοσες χαρες εχουν προσφερει στον αγιο τουτο τοπο

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ yiannis00 29/10/2009 05:31:12

      σωστή και κρυπτική η ανάλυσή σου, με την σοκολάτα έχω πρόβλημα... Ελβετική είναι ή Γερμανική;

      • yiannis00 avatar
        yiannis00 @ archaeopteryx 29/10/2009 12:01:51

        Bitter

  7. kanis avatar
    kanis 28/10/2009 23:40:08

    Τα παιδιά κάτω στον κάμπο
    δεν μιλάν με τον καιρό
    μόνο πέφτουν στα ποτάμια
    για να πιάσουν τον σταυρό.

    ....

    Τα παιδιά δεν έχουν μνήμη
    τους προγόνους τους πουλούν
    και ο,τι αρπάξουν δεν θα μείνει
    γιατί ευθύς μελαγχολούν.

  8. zaza avatar
    zaza 29/10/2009 02:02:09

    Όχι μόνο έχουν χορηγούς στην διαβίωση τους αλλά και δυνατό επικοινωνιολόγο όπως φαίνεται με την επιλογή τους να χτυπήσουν ανήμερα της εθνική μας εορτής.

  9. Σαος avatar
    Σαος 29/10/2009 10:26:37

    Ρε παιδιά, σε κάποιο χρονικό σημείο στην εκπομπή του Χαρδαβέλλα είπαν πως έγινε σύλληψη ενός ατόμου με όπλο και χειροβομβίδα στο Μετρό του Χαλανδρίου. Έγινε τελικά, δεν έγινε ή έγινε και μετά από τηλεφωνήματα «ξέγινε»;;;; Ρε μας δουλεύουν οι παρακρατικοί;

  10. rage@40 avatar
    rage@40 29/10/2009 10:53:35

    Άλλη είναι η βία που απειλεί όλη την ελληνική κοινωνία και όχι τα επιλεγμένα χτυπήματα των οργανώσεων μειοψηφικής ένοπλης βίας. Και αυτή είναι η βία της καπιταλιστικής βαρβαρότητας. Μιας βίας που δεν έχει ενόχους, δεν δικάζετε από κανένα δικαστήριο και οι δράστες της είναι οι εγκληματίες του λευκού κολάρου που υπηρετούν και στηρίζουν το απάνθρωπο καπιταλιστικό σύστημα.

    Και για να γίνουμε πιο σαφής δίνουμε τον λόγο στην καθηγήτρια Κοινωνιολογίας του Παντείου πανεπιστημίου Φωτεινής Τσαλίκογλου:

    "Μορφή θεσμικά αποδεκτής βίας αποτελεί η φτώχεια, η ανεργία, η απειλή της απόλυσης, μορφή βίας αποτελεί να ζεις με τον τρόμο της επιβίωσης. Μια βία όμως που τείνει να πάρει τις διαστάσεις ενός "φυσικοποιημένου" κακού, μια βία που δε θα ποινικοποιηθεί από κανένα δικαστήριο και οι δράστες της θα απολαύουν μια αδιατάρακτη ασυλία".

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ rage@40 29/10/2009 13:21:42

      Να συμφωνήσω, εν μέρει, μαζί σου.
      Το προβλημα όμως είναι ότι η ένοπλη βία τω τρομοκρατών , νομιμοποιεί στις συνηδήσεις του κόσμου τη βία των λευκών κολάρων. Γι αυτό το λόγο, η βια της τρομοκρατίας καταγγέλεται απο τα αριστερά κόμματα σαν προβοκάτσιαν και δεν έχει καμία σχέση με επαναστατική βία.
      Πραγματι, τι ζημιά μπορεί να προκαλέσει στο σύστημα, η ένοπλη επίθεση και η δολοφονία μερικών φουκαράδων αστυνομικών του μεροκάματου?

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ rage@40 29/10/2009 13:28:19

      Κι αφού έδωσες το λόγο στη Φωτεινή, μπορείς μήπως να μας δώσεις και κανένα απόσπασμα που να ορίζει επιστημονικώς την ακίνδυνη "μειοψηφική(!) ένοπλη βία";

    • Vachus avatar
      Vachus @ rage@40 29/10/2009 18:48:52

      Και αυτή είναι η βία της καπιταλιστικής βαρβαρότητας. Μιας βίας που δεν έχει ενόχους, δεν δικάζετε από κανένα δικαστήριο και οι δράστες της είναι οι εγκληματίες του λευκού κολάρου που υπηρετούν και στηρίζουν το απάνθρωπο καπιταλιστικό σύστημα.

      Σωστή η παρατήρηση σου, αλλά πρέπει να καταλάβεις οτι οι "ακίνδυνοι" όπως λές τρομοκράτες δίνουν αναφορά στους εγκληματίες με τα λευκά κολάρα. Είναι απλά μια ακόμα εφεδρεία του παγκόσμιου καπιταλιστικού συστήματος.
      Η απουσία ιδεολογίας και δη αντικαπιταλιστικής είναι εμφανέστατη.
      Αλλά και να μην είναι έτσι δεν πρέπει να δίνουμε άλλοθι σε μισέλληνες πράκτορες. Πολλές από τις μέχρι τώρα μεταδεκεμβριανές επιθέσεις, θυμίζουν εγχειρίδια ξένων μυστικών υπηρεσιών. Και ως πράξεις, αλλά και ως αιτιολόγηση(προκυρήξεις).

  11. parsifal avatar
    parsifal 29/10/2009 11:48:05

    Και δηλαδή ποιά ειναι η λύση ? να κάμουμε την χώρα Φάρ Ουέστ εκδικητών, που μοιραία θα φέρει τυφλή καταστολή και ενίσχυση της βίας που περιγράφεις ?
    Η βία του συστήματος και των "λευκών κολλάρων" η αλλων σκουπιδιών του καπιταλισμού τι παθαίνει οταν ανοίξεις πόλεμο με την αστυνομία χωρίς καμμία συμμετοχή των ενδιαφερομένων - πληττομένων μαζών ? Πότε καταδρομικές ενέργειες ανάγκασαν σε οπισθοχώρηση ενα παγκοσμιοποιημένο σύστημα αδικίας ?

  12. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 29/10/2009 13:34:02

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αστυνομικών οι τρομοκράτες που χτύπησαν το ΑΤ της Αγίας Παρασκευής δεν ήταν έμπειροι σκοπευτές και δε μπορούσαν να πυροβολήσουν...

    ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΡΙΞΑΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ.
    ΜΑ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ; ΣΕ ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΕΣ;;;
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ.
    ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΑΥΤΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΤΑΛΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΣΟ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΕΚΛΑ.

  13. nikolas avatar
    nikolas 29/10/2009 14:09:03

    Οι προθέσεις του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη αλλά και των προκατόχων του είναι καλές και προς την σωστή κατεύθυνση-κανεις νομίζω δεν αμφισβητεί κάτι τέτοιο-. Όμως στα λάθη των προκάτοχων του έρχονται να προστεθούν και τα δικά του. Τα λάθη λοιπόν του νυν είναι τα πολλά λόγια(οι φανφάρες επί της ουσίας) που ξεστομίζει θέλοντας να προκαλέσει εντύπωση και να περάσει τον μύθο του άξιου του άτεγκτου του δουλευταρά στελέχους της κυβέρνησης ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει κάνει καμιά υποδομή για να κάνει πράξη τις προθέσεις του. Το δεύτερο είναι οι επιχειρήσεις εντυπωσιασμού (βλέπε Εξάρχεια) για να εμπνεύσει και καλά κλίμα ασφάλειας στους πολίτες που καταλήγουν σε καταπάτηση δικαιωμάτων του πολίτη. Τρίτον τα λάθος μηνύματα που δίνει στους τρομοκράτες ξηλώνοντας τον αρχηγό της αστυνομίας κάτω από την πίεση για αυταρχικότητα της αστυνομίας κάτι που αυτοί σίγουρα εκλαμβάνουν ως νίκη. Πέφτει λοιπόν σε μια αντίφαση και έχει μια διγλωσσία του στυλ ‘’Η αστυνομία είναι άχρηστη, διαλυμένη, ανεκπαίδευτη γιατί έτσι την κατάντησαν οι προκάτοχοι αλλά εγώ σύντομα θα τους πιάσω με αυτή την διαλυμένη αστυνομία γιατί εγώ είμαι μάγκας και καραμπουζουκλής ’’.
    Εμ δεν τους πιάνεις με λόγια κ. Χρυσοχοίδη αλλά με έργα και υποδομές που πρέπει να φτιάξεις πριν να αρχίσεις τις συνεντεύξεις τύπου και τις δηλώσεις συγνώμης.

    • Vachus avatar
      Vachus @ nikolas 29/10/2009 19:17:08

      Η διάλυση της τρομοκρατίας θα ήταν απλή υπόθεση αν υπήρχε πραγματική πολιτική βούληση. Και εννοώ οτι δεν μπορεί τις πρώτες μέρες που "σάρωσε" τα Εξάρχεια να πιάνει 3 άτομα τον έναν για παλια εκρεμμή δικαστική απόφαση, και 2 για 2 τσιγαριλίκια. Είναι πασιφανές οτι όλο αυτό εντάσσεται στο δόγμα της κυβέρνησης που λέει πρώτα ο τηλεθεατής. Η ευπ έχει τις υποδομές να παρακολουθήσει όλες τις τηλεπικοινωνίες στην περιοχή και ειδικότερα ορισμένων συγκεκριμένων χώρων-στρατηγείων και χωρίς φανφάρες να τελειώνει με πολλούς από τους ινστρούχτορες-στρατηγούς. Αλλά δεν υπάρχει καμμιά βούληση, γιατί η τρομοκρατία είναι μέρος του συστήματος και βολεύει πολλούς. Παράδειγμα οι κατσαρολάκηδες. Τους είχανε λέει από το καλοκαιρι. Πότε τους πιάσανε; τέλος Σεπτεμβρίου. Άλλο παράδειγμα η 17ν. Το δικαστήριο έκανε δεκτό το οτι η οργάνωση ιδρύθηκε το 73, όπως και το οτι ο Κουφοντίνας ηταν ο εκτελεστής της οργάνωσης. Πράγμα οξύμωρον αφού ο Κουφοντίνας στην καλύτερη πήγαινε ακόμα σχολείο. Και όμως πέρασε στο ντούκου το θέμα αυτό από ΟΛΟΥΣ. Η τελευταία υπόθεση με Βλαστούς και Τρομπούκη και Καλογρίτσα, όπως την δίνει η εξαιρετική olympia.gr μας δίνει μια πολύ καλή εικόνα της διαπλοκής που έχει η τρομοκρατία στην Ελλάδα με μεγαλοεργολάβους, δουλέμπορυς, πολιτικούς και πολυεθνικές.

  14. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 29/10/2009 14:29:44

    Επώνυμε, διαφορές μπορεί να υπάρχουν μεταξύ της "παλιάς" και της "νέας" τρομοκρατίας. Οι διαφορές αυτές όμως θα πρέπει να απασχολούν τους αρμόδιους για να τους συλλάβουν. Για μας τους υπόλοιπους η τρομοκρατία δεν πρέπει να χωρίζεται σε "μαλακή" και "σκληρή". Η τρομοκρατία είναι τρομοκρατία. Τελεία. Η τρομοκρατία είναι το αριστερό παρακράτος. Ποτέ μου δεν συμφώνησα με τις δημοσιεύσεις των προκηρύξεων των τρομοκρατών. Δημοσίευση σημαίνει αποδοχή της ανταλλαγής αίματος με δημόσιο βήμα. Το ότι οι "παλιοί" ήταν πιο συνεπείς ιδεολογικά (με τον τρομοκράτη εαυτό τους) σημαίνει ότι θα πρέπει να απαξιώνουμε λιγότερο τις απεχθείς δολοφονίες τους σε σχέση με τις σημερινές; καθόλου! Ούτε σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να καταδεικνύουμε το αριστερό προφίλ τους. Δεν είναι τυχαίο ότι το αποτέλεσμα της τρομοκρατίας εν Ελλάδι ήταν ο αφανισμός του δεξιού τύπου. Αν άλλαξε σε κάτι ο κόσμος από την αήθη και αυτόκλητη δράση τους, άλλαξε ως προς αυτό.

    Άμα δεν τα λέμε τα πράγματα με το όνομά τους δεν μπορούμε να προχωρήσουμε.

    • kanis avatar
      kanis @ Ανδρέας 29/10/2009 15:15:59

      Διαφωνώ, ότι " Η τρομοκρατία είναι το αριστερό παρακράτος."

      Τρομοκρατία είναι το παρακράτος, γενικά!

      Αναλογίσου, ποιοι ωφεληθήκαν από τις τρομοκρατικές ενέργειες στην Ελλάδα και μετά βγάλε συμπέρασμα.

    • kanis avatar
      kanis @ Ανδρέας 29/10/2009 15:29:04

      follow the money ...και μετά μίλα!

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ Ανδρέας 29/10/2009 15:31:19

      Το ξέρεις οτι έπεσε η τιμή της Αγγλικής Λίρας?

      Με τόσες που κυκλοφόρησαν, επόμενο ήταν να υπάρξει πληθωρισμος...

      • kanis avatar
        kanis @ Beyond The Stars 29/10/2009 15:33:35

        Ετσι εξηγείται ο ο πληθωρισμός σε σφαίρες!

      • kanis avatar
        kanis @ Beyond The Stars 29/10/2009 15:41:59

        Αλήθεια, η υπέροχη κυρία Σώντερς ,που μας έκανε να κλαίμε μαζί της, πολιτεύτηκε, όπως κάποιες άλλες εγχωριες δικές μας;

  15. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 29/10/2009 15:39:30

    Ακριβώς έτσι!

  16. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 29/10/2009 16:30:13

    Τι έκενα πάλι ο αστυνομος goldίδης θα καταργήσει από εδώ και περα τις σκοπιές έξω από τα τμήματα έτσι... θα μπουκάρουν οι τρομοκράτες στα τμήματα θα τους κερνάνε και καφέ και ύστερα θα αδειάζουν καμιά δεκαριά γεμιστήρες και μια ντουζίνα χειροβομβίδες. Τέλος πια οι εξωτερικές εκτελέσεις και δουλειές του ποδαριού!

    Τι ακούμε τι ακούμε, έτσι θα αναδιοργανωθεί η αστυνομία;Εδώ θα είμαστε το ξεχαρβάλωμα δεν έχει σταματημό

    • ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
      ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ @ «Κασσάνδρα» 29/10/2009 17:22:29

      Γιατί νομίζεις ότι υπάρχει κανένας λόγος για σκοπούς? Μία κάμερα και ελεγχόμενη πόρτα φτάνει.Εκτός αν είσαι της λογικής των "στρατηγών" ότι οι σκοποί είναι αναλώσιμα τεμάχια πιο φθηνά από κάμερα και γι'αυτό χρησιμοποιούνται.Σου προτείνω να ψάξεις χώρα της δυτικής ευρώπης με σκοπούς στα τμήματα.Αν βρεις πες μου ,εκτός αν θεωρεις ότι είμαστε κι εδώ πρωτοπόροι.

  17. xdx avatar
    xdx 29/10/2009 16:39:37

    Πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι ... Το πασοκ ειναι καινοτομο. ΚΕΠ αποκαλούνται πλέον. Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.

  18. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 29/10/2009 16:59:40

    Η πράσινη ανάπτυξη δεν έχει να δώσει λύσεις εδώ;

    π.χ.

    - Νεροπίστολα αντί για κοινά πιστόλια.
    - Πατίνια αντί μοτοσυκλετών.
    - Άρωμα πράνινου μήλου με την υπογραφή της D&G αντί για δακρυγόνα.
    - Αντι για κλήσεις να θα μοιράζονται ελιές (θρούμπες) και βιολογικά προιόντα.
    - Τέλος μετροπή της αστυνομίας σε οικολογικά αστυνομία για να ελέγχει αν τα βιολογικά προϊόντα είναι μαιμού ή αυθεντικά

    Τέρμα πια τα συντηρητικά της εγκληματικότητας στην πράσινη ανάπτυξη.

  19. σκέψου διαφορετικά avatar
    σκέψου διαφορετικά 29/10/2009 17:15:00

    Κανείς δε σκέφτεται ότι στο νοσοκομείο βρίσκεται μία νεαρή κοπέλλα που μέσα της μπορεί το όνειρο της να ήταν να βοηθήσει τους γύρω τις ανθρώπους. Αυτή η κοπέλα τις έχει καεί το στήθος και ο πνεύμονας της σχεδόν συντριβεί από σφαίρες που σε κάνουν κομμάτια. Μιας κοπέλας (που πήγαν όλες αυτές οι γυναίκες που κάποτε ξεσηκώνονταν για το αδικημένο φύλο;) που είναι πολύ νεαρή σε ηλικία δίχως να έχει προλάβει να ζήσει τίποτε από τη ζωή της και που ο μισθός της σαν δόκιμη είναι λιγότερος και από αυτόν που έχουν όσοι δουλεύουν στα stage. Με εξοπλισμό κατώτερο των περιστάσεων, ληγμένα αλεξίσφαιρα, με πλήρη απαξίωση από την κοινωνία, πλήρη αμεριμνησία από το κράτος και με πλήρη αδιαφορία των ανθρώπων που κλήθηκε να σώσει μέχρι της τελευταίας ρανίδας του αίματός της.
    Και επιπλέον έχει να ακούει και εσάς που νομιμοποιείτε τη βία κάτω από την επίδραση των δυσκολιών της κοινωνίας, της ανεπάρκειας του συστήματος και των ανθρώπων που σας καταδυναστεύουν. Χτυπάτε ακόμη με χτυπήματα κάτω από τη ζώνη ("το ήξερε τι διάλεξε", "για αυτό πληρώνεται", "η βία θα φέρει βία" και άλλα τέτοια δημοφιλή φαρμάκια) διαλέγοντας να κανιβαλίσετε ανθρώπους που δεν είναι οι πραγματικοί υπαίτιοι των δεινών σας ενώ στην πραγματικότητατα αυτοί που σας φταίνε είναι άλλοι πολύ ψηλότερα που δεν τολμάτε να τους αγγίξετε αλλά κυρίως φταίνε οι δικές σας αδυναμίες αντί για τα άλλοθί που βρήκατε.
    Σας οικτίρω ανθρωπιστές όπως συχνά κολλακεύεστε να αυτοαποκαλείστε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ σκέψου διαφορετικά 29/10/2009 17:47:35

      Εχεις δικιο αλλα στην πραγματικοτητα η επικληση ανθρωπιστικων συναισθηματων αποδεικνυει αδυναμια.Το ιδιο συνεβαινε και με τη 17Ν οπου εμφανιζοταν ως εκπροσωπος των θυματων η μανα του Αξαρλιαν και οχι οι συγγενεις αλλων θυματων πιο πλουσιων,ουσιαστικα αποδεχομενη το διαχωρισμο των τρομοκρατων σε ενοχα και αθωα θυματα.
      Η τρομοκρατια πρεπει να αντιμετωπισθει πρωτα απ ολα ιδεολογικα και μετα με τα οπλα.Αρδευεται απο τη μαρξιστικη ιδεολογια που προκαλεσε εκατομμυρια θυματα σε ολη τη γη και ειναι καταδικασμενη παγκοσμιως πλην της Ελλαδος και την ασυλια της αριστερας.
      Με παρομοιες εκκλησεις ανθρωπισμου δεν κανεις τιποτα.

      • kanis avatar
        kanis @ ψυχραιμια 29/10/2009 18:00:31

        Ισως να φταίει και το γεγονός, ότι ωφελημένοι, ως θύματα τρομοκρατικών ενεργειών από το νόμο, ώστε να αποζημιωθούν οικονομικώς-ηθικώς-επικοινωνιακώς, υπήρξαν οι μεν κι ουχί οι δε κι εμφανιζόμενοι κι ουσιαστικά ενδοιόμενοι (οικογένειες οδηγών, φυλάκων,παρατρεχαμένων,κλπ)!

      • element avatar
        element @ ψυχραιμια 29/10/2009 18:25:13

        Ώστε η μαρξιστική ιδεολογία προκάλεσε εκκατομύρια θύματα. Ενώ η άλλη; πήγες καμιά βόλτα προς Νιγηρία, Σουδάν, Ιράκ, να δεις πως μοιάζει η άλλη ιδεολογία;

        Και τι εννοείς ασυλία της αριστεράς που ισχύει μόνο στην Ελλάδα; θες να μας πάνε φυλακή επειδή αντιμαχόμαστε την παρασιτική πλουτοκρατία που ονομάσατε τόσο βολικά φιλελευθερισμό;;;

        Τέλος η πεταμένη εθνική ομοψυχία που βολεύει μόνο τους από πάνω. Τον Βαρδινογιάννη, τον Μπόμπολα και τα πληρεξούσια τσιράκια τους, όντως τα βολεύει η εθνική ομοψυχία. Τον νοικιασμένο εργαζόμενο της ΛΑΡΚΟ δεν τον συμφέρει σε τίποτα. Σε τίποτα. Και να είσαι σίγουρος ότι όλο και πιο πολύ πλέον θα το καταλαβαίνει.

        Παπαγαλάκια της εκάλης, έρχονται μέρες δύσκολες, αλλά όχι μόνο για την εργατική οικογένεια, όπως σχεδιάσατε. Έρχονται μέρες δύσκολες για όλες τις οικογένειες...

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ element 29/10/2009 19:10:26

          Δεν επιθυμω επαναληψη του εμφυλιου πολεμου αλλα και δεν τον φοβαμαι.Και φυσικα δεν περιμενω καμμια εθνικη ομοψυχια με τους εχθρους της δημοκρατιας.

  20. Γιώργος avatar
    Γιώργος 29/10/2009 17:22:07

    Που είναι ο κ. Τσίπρας μέσα σ' αυτή την αναμπουμπούλα; Γιατί δεν βγαίνει Ο ΙΔΙΟΣ, όχι δι' αντιπροσώπου,να μας πει τη γνώμη του για τα γεγονότα; Μήπως, λέω μήπως, δεν θέλει να "λερωθεί" από μια υπόθεση που είναι πολύ δύσκολο να βρεις να πεις παρηγορητικά λόγια για ΄τους πληγωμένους και, στην ίδια πρόταση, να καταφέρεις να μην αποκηρύξεις τους -φυσικούς και ηθικούς- αυτουργούς;

    • element avatar
      element @ Γιώργος 29/10/2009 18:35:31

      Εδώ και δύο ημέρες, βλέπω, όλη η Ελλάδα κατακραυγάζει τον Λαζόπουλο και ψάχνει τον Τσίπρα. Μεγάλη λύπη πάθατε οι δεξιοί για τους αστυνομικούς, τι να σου πω... Καμία διάθεση μικροπολιτικής εκμετάλευσης.

      Ε, άκου λοιπόν, γιατί τόση ανοησία καταλήγει ύποπτη:

      όταν ένας εγκληματίας κάνει ένα έγκλημα, ο ρόλος της αντιπολίτευσης περιορίζεται σε μια καταδίκη. Δηλαδή τί άλλο να πει ο Τσίπρας; αν εμένα μπουνε στο σπίτι μου και με σκοτώσουν δολοφόνοι, ο Τσίπρας τι να κάνει; είναι θέμα ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ.

      όταν το ίδιο το κράτος δολοφονεί (όπως τον Αλέξη Γρηγορόπουλο), κάνει βασαντιστήρια και ηλεκτροσόκ (όπως στο Α.Τ. Νίκαιας), κτλ, ο πολιτικός ΟΦΕΙΛΕΙ να σταθεί, να απαιτήσει προστασία του πολίτη από την κρατική αυθαιρεσία.

      Είτε είστε αρκετά ανόητοι για να εξοιμοιώνεται τη βία ενός κακοποιού με τη βία που ασκεί το κράτος, είτε απλά σας αρέσει να ασκεί το κράτος βία.

      Πόσοι από εσάς θέλετε να πάει ισόβια αυτός που θανάτωσε δια βασανιστηρίων τον πακιστανό μετανάστη στο Α.Τ. Νίκαιας; λίγοι...

      Δημοκράτες της πορδής έχουμε πολλούς και καθόλου δεν μας συγκινούν τα δάκρυά τους. Ο Τσίπρας είναι συνεπής σε κάθε δολοφονία. Ο Μαρκογιαννάκης; Ο Βουλγαράκης των απαγωγών;

      Όσο για τους αστυνομικούς, να καταλάβουν απλά ότι γίνεται πόλεμος. Για το καλό τους το λέω, ακούει κανείς;

      • σκέψου διαφορετικά avatar
        σκέψου διαφορετικά @ element 29/10/2009 19:38:34

        Ρε φίλε, η βία είναι καταδικαστέα από όπου και αν προέρχεται, από αστυνομικό ή από πολίτη, ή από τρομοκράτη, από παντού.
        Από τη μία έχεις το θάνατο του αλλοδαπού σε συνθήκες που δε ξέρουμε τελικά στο κάτω κάτω αν αυτές ήταν που προκάλεσαν άμεσα το θάνατο (ή αν αυτό σπεύσανε να πιστέψουν οι αναρχικοί επειδή βολεύει την αιώνια και τρελή αντιπαράθεσή τους με το κράτος) και από την άλλη 100 σφαίρες εν ψυχρώ σε μία απόπειρα που δεν είναι του στυλ ο κλέφτης μπήκε σπίτι και σκότωσε προκειμένου να μη συλληφθεί αλλά ο κλέφτης πήγε να σκοτώσει επειδή αυτός ήταν ο κύριος στόχος του. Δηλαδή δεν είναι αστυνομικό έγκλημα απλά. Είναι πολιτικό και ιδεολογικό έγκλημα (αντίποινα αναρχικών ή ληστοσυμμοριτών;) Και άστα αυτά περί κράτους που δολοφονεί διότι ο Κορκονέας ήταν ένας αγανακτισμένος (κατά τη γνώμη του πάντα) τρελός που σκότωσε.
        Απλώς εσείς οι αναρχικοί γενικεύετε το έγκλημα προς οφελός σας.
        Τι να πούμε τότε εμείς που δε συμφωνούμε μαζί σας; Να γράφουμε στον τείχο, η αναρχία και ο μαρξισμός δολοφονούν 24χρονες εργαζόμενες;

        Οι αστυνομικοί είναι και αυτοί αδιάφοροι για όσα συμβαίνουν σε αυτούς και αφήνουν εμάς να τους συμμεριστούμε αλλά ως πότε;
        Και αν θεωρείς ότι η αστυνομία έχει να κάνει πόλεμο όπως τόσο ελαφρόμυαλα κυρήττεις τότε μας βλέπω πραγματική λωρίδα της γάζας και τότε τα ματ δε θα κρατάνε στα εξάρχεια ασπίδες και κλομπ στα χέρια αλλά αυτόματα. Να που ο Λαζόπουλος ίσως και να έχει δίκιο ότι η βία θα φέρει βία.

        • yiannis00 avatar
          yiannis00 @ σκέψου διαφορετικά 29/10/2009 20:44:14

          σκεψου διαφορετικα: +1

          ειναι γνωστη η αγαπη του Λακη στα 8ερμοκηπια, ιδιαιτερα στα τροπικα ανθη - το προβλημα της υγρασιας ρυ8μιζεται...αυτοφυως

          element(s): υποατομικες τροχιες, μπολικη ενεργεια και voila...σωματιδια Higgs. Προσεξ(τ)ε τις διαρροες - ο Βορρας ειναι επισφαλης

  21. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 29/10/2009 17:41:50

    «Μιχάλης Χρυσοχοΐδης εξέφρασε την άποψη ότι τα Αστυνομικά Τμήματα δεν είναι φρούρια, αλλά δημόσιες υπηρεσίες που πρέπει να εξυπηρετούν τον πολίτη.»

    ΚΕΠ police DP ?

    ότι του φανεί του Λολοστεφανή

    • kanis avatar
      kanis @ «Κασσάνδρα» 29/10/2009 18:10:23

      ΙΕΟΡΟΚΛΗ ... τι λες επ' αυτών;

  22. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 29/10/2009 17:59:49

    Για άλλους κατηγορούσε για ότι έκαναν λωρίδα της γάζας άλλη την έκαναν τώρα κάνει πως δεν άκουσε.

  23. xdx avatar
    xdx 29/10/2009 18:13:35

    Σωστοοός! Η αποδόμηση στήνεται και απο τα νταβαδοκάναλα.

  24. Γιώργος avatar
    Γιώργος 29/10/2009 19:17:53

    @element

    Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν απουσιάζει, Ο ΤΣΙΠΡΑΣ απουσιάζει. Μήπως θέλεις να το κάνω πιό λιανά;

  25. Νίκος avatar
    Νίκος 30/10/2009 09:45:48

    Παραθετω δηλωσεις του κ. Χρυσοχοϊδη αμεσως μετα την αναληψη των καθηκοντων του:

    Δηλώσεις Χρυσοχοϊδη από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του:


    1) "Θα διώξω από το Σώμα όποιον αστυνομικό τολμήσει να ακουμπήσει πολίτη.


    2) "Οι αντιεξουσιαστές - αναρχικοί είναι φίλοι μου".


    3) "Δεν θα ανεχτώ σερίφηδες και ράμπο στην Αστυνομία".


    4) "Η Αστυνομία έχει συνεργασία με ακροδεξιές οργωνώσεις".


    5) "Ζητώ συγγνώμη από το ΣΥΡΙΖΑ που η Αστυνομία συνέλαβε μέλη του".

    Κινήσεις Χρυσοχοϊδη από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του

    1) Συνάντηση(!!!) με "αντιρατσιστικές" - φιλολαθρομεταναστευτικές οργανώσεις, που προωθούν ανθελληνικά συμφέροντα.

    2) Αποπομπή(!!!) του Αρχηγού της Αστυνομίας επειδή οι αστυνομικοί έκαναν το καθήκον τους στα Εξάρχεια.

    3) Αποθράσυνση των λαθρομεταναστών διά της αναγγελίας πρόσληψής τους στην Αστυνομία.

    4) Διατήρηση της Αστυνομίας χωρίς φυσική ηγεσία επί τόσες μέρες.

    5) Γλείψιμο φορεέων και προσωπων που διαχρονικά επιτίθενται στην Αστυνομία.

    Πειτε κ.κ και κυριες συνιστολογουντες, ποια ειναι η επι του πεδιου πραγματικοτητα; εχουν επαφη με την πραγματικοτητα ο κ. Χρυσοχοϊδης και οι συν αυτω;

    Αντιλαμβανεστε τι εννοω οτι πασχουμε απο ενα ειδος ιδιαζουσης νεοελληνικης βλακειας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.