#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/02/2012 15:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και το νέο μνημόνιο θα έχει την τύχη του πρώτου!



Όποιος στα σοβαρά ελπίζει ότι το νέο μνημόνιο θα βγάλει την Ελλάδα από τη σημερινή κρίση (στην οποία τα μέγιστα συνετέλεσαν οι πολιτικές του μνημονίου) είναι μάλλον εκτός τόπου και χρόνου.

Τον προκαλώ να φέρει, έστω μια αξιόπιστη μελέτη που να το αποδεικνύει. Εκτός από τους επιπόλαιους σχεδιασμούς της Τρόϊκα (οι οποίοι όλοι έπεσαν έξω και αυτός είναι ένας βάσιμος λόγος για να τις αγνοούμε) , δεν έχω διαβάσει ή ακούσει κανέναν που να συμμερίζεται την άποψη αυτή.

Η πιο ηχηρή επιβεβαίωση ήταν η σημερινή ανακοίνωση της ΕΛΣΤΑΤ για την πορεία του ελληνικού ΑΕΠ που επιβεβαιώνει την βαθιά ύφεση στην οποία έχει πέσει η ελληνική οικονομία: «Το ΑΕΠ συρρικνώθηκε κατά 8% το α΄τρίμηνο, 7,3% το β΄τρίμηνο, 5% το τρίτο τρίμηνο, δηλαδή τους καλοκαιρινούς μήνες, και βυθίστηκε κατά 7% το τελευταίο τρίμηνο.Σε ετήσια βάση (το 2011 σε σχέση με το 2010) η οικονομία συρρικνώθηκε κατά 6,8%.»

Υπενθυμίζω ότι  σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό της Τρόϊκα, που περιλαμβάνεται στο Μνημόνιο Ι, η Ελλάδα έπρεπε να είχε ήδη βγεί στις αγορές και η οικονομία της να βρίσκεται στο δρόμο της ανάκαμψης! Τώρα η ...έξοδος μετατίθεται για το 2020 και η ανάκαμψη για το 2013! Και βλέπουμε!

Δεν έχουν παρά να διαβάσουν τις χθεσινές δηλώσεις του Β. Σόϊμπλε, που αμφιβάλλει, άν το ελληνικό χρέος θα είναι βιώσιμο και μετά τα νέα μέτρα!

Μα, αν είναι  έτσι, τότε γιατί ο Αντώνης Σαμαράς είπε το «ναί»;

Δυο χρόνια τώρα  η ΕΕ, αλλά και τα ξένα ΜΜΕ φορτώνουν την ευθύνη της αποτυχίας του  προγράμματος της Τρόϊκα στην άρνηση του Προέδρου της ΝΔ να στηρίξει το Μνημόνιο.  

Ακόμα και σήμερα, μετά την ψηφορορία της Κυριακής, μετά τη διαγραφή 21 βουλευτών, η Wall Street, αμφιβάλλει για τις προθέσεις του κ. Σαμαρά και επισημαίνει : « Αντώνης Σαμαράς, ο άνθρωπος που σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις θα είναι πιθανότατα ο επόμενος πρωθυπουργός της χώρας, προχώρησε σε δημόσιες δηλώσεις που δείχνουν κάθε άλλο παρά ολόθερμη στήριξη του προγράμματος».

 

Δεν ξέρω τι άλλο περιμένουν από τον Πρόεδρο της Ν.Δ.; Να βγαίνει κάθε βράδυ στην τηλεόραση και να διαβάζει σελίδες του Μνημονίου;

Προσωπικώς, θεωρώ το  «ναί» του Προέδρου της Ν.Δ. ως ένα τακτικό ελιγμό. Τίποτα περισσότερο.  Είμαι πεπεισμένος περί αυτού.

Από εδώ και στο εξής απομένει να διαπιστώσουμε την ειλικρίνεια των προθέσεων των εταίρων μας. Η Ελλάδα υλοποιεί  το βιαιότερο πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής που εφαρμόστηκε ποτέ στην Ευρώπη. Και το πρόγραμμα αυτό δεν είναι μόνο αβάσταχτο, είναι και καταστροφικό.

Μετά την ψηφοφορία της Κυριακής η «μπάλα βρίσκεται στο γήπεδο» των εταίρων μας. Αν συνεχίσουν  «να διυλίζουν τον κώνωπα», σημαίνει ότι μάλλον δεν ενδιαφέρονται για τη σωτηρία της χώρας μας και πρέπει να προετοιμαζόμαστε για κάθε ενδεχόμενο.

Όμως, ανεξαρτήτως των προθέσεων και της υστεροβουλίας των εταίρων μας, η Ελλάδα πρέπει να είναι έτοιμη και αφού προηγηθούν εκλογές, να παρουσιάσει ένα αξιόπιστο και βιώσιμο πρόγραμμα εξόδου της χώρας από την κρίση.

Τα μνημόνια, νέα και παλιά, είναι ζήτημα χρόνου να τα «κηδέψουμε» με τις δέουσες τιμές.

Η λύση στην κρίση χρέους της Ευρωζώνης θα είναι πολιτική και θα  αφορά το σύνολον των μελών της που αντιμετωπίζουν προβλήματα. Διαφορετικά, η Ευρωζώνη δεν έχει μέλλον.  Για αυτό μέχρι τότε η Ελλάδα πρέπει να παραμείνει στο παιχνίδι και κυρίως να μη δίνει αφορμές να τις φορτώνουν και τις αποτυχίες των υποτιθέμενων .....σωτήρων της.

Ο Τρωϊκός Πόλεμος τελείωσε με τον Οδυσσέα....

 Kώστας Ροδινός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. makis avatar
    makis 14/02/2012 15:49:10

    Ωραίοι οι τακτικοί ελιγμοί μόνο που πρέπει να υπάρχει λύση τώρα γιατί η οριζόντια μείωση των μισθών έχει διαλύσει την κοινωνία, την έχει αποδομήσει.
    Μέχρι να δώσει πολιτική λύση η Ευρώπη, ο ελληνικός λαός θα πεθάνει γονατιστός για τα δανεικά.

    ΥΓ. Ο Δένδιας κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος!!!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Ένας μη αριστερός ακόμα.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ makis 14/02/2012 15:57:56

      ενώ ο Μίλτος... εξπέρ στο Εμπόριο!

      • makis avatar
        makis @ vardarskian 14/02/2012 16:04:41

        Σωστός +10000000000000

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ vardarskian 14/02/2012 16:04:52

        όλη η οικογένεια είναι φοβερή στο εμπόριο, όποιος σου έρθει στο νου και μια επιτυχία

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ makis 14/02/2012 16:13:47

      Ο Δένδιας ήταν ήδη Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος

      • madprof avatar
        madprof @ Κώστας Ροδινός 14/02/2012 17:32:16

        Αγαπητέ Κώστα, μήπως πλέον οι Μερκοζί (έχοντας θωρακίσει τα συμφέρονα των δανειστών μας) περιμένουν το μοιραίο;
        Η χώρα εάλω και οι ντόπιοι δημαγωγοτσαρλατάνοι (οι διαχρονικά συνυπεύθυνοι της ουχί στιγμιαίας εσχάτης προδοσίας) ωθούν την πλέμπα σε ψευδή καιροσκοπικά διλλήμματα άνευ ουσίας αφού, ο "λογαριασμός" δεν βγαίνει, και μαθηματικά μας οδηγούν εκτός ευρωζώνης.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ madprof 14/02/2012 18:44:59

          δεν αποκλείεται καθόλου να είναι έτσι....

    • ano kato avatar
      ano kato @ makis 14/02/2012 23:43:17

      Και τι έγινε ; Αφου καταφέραμε την Κυαριακή τα ράφια στα σούπερ μαρκετ την Δευτέρα να ήταν γεμάτα.

  2. Nikos Kaplanis avatar
    Nikos Kaplanis 14/02/2012 16:04:59

    Συμφωνώ κ.Ροδινέ.Ο πρόεδρος κέρδισε χρόνο με το Ναί.Οι Γερμανοί θέλουν να μας πετάξουν έξω απο το € χωρίς να το χρεωθούν αυτό οι ίδιοι.Τα πάντα θα κριθούν απο τις Γαλλικές εκλογές.Αν κερδίσει ο Oland το σχέδιο της Γερμανίας θα αποδυναμωθεί,με τη τελευταία να μένει ουσιαστικά μαζί με Ολλανδία,Φινλανδία και Αυστρία.Στο μεσοδιάστημα όμως ο Πρόεδρος πρέπει να ανασυνταχθεί γιατί ο κόσμος δεν καταλαβαίνει απο ''υψηλη πολιτική'' και φυσικά δεν τον ενδιαφέρει.Η αυτοδυναμία είναι πολύ δύσκολο να έρθει,αν και αναγκαία.Και πρέπει να δώσει μεγάλη σημασία στους συμβολισμούς του Επικρατείας!!!Πρέπει η λίστα να έχει αναφορά στην πραγματικότητα που βιώνει σήμερα η Ελληνική κοινωνία!!!!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Nikos Kaplanis 14/02/2012 22:03:42

      Εχω βαρεθεί να το ακούω.
      Μόνο με αίτηση της ίδιας της χώρας (και πολύ δύσκολα) μπορεί κάποιος να φύγει.
      Δεν μπορεί κανένας να πετάξει κανέναν έξω αν δεν αλλάξουν οι συμφωνίες ομόφωνα.
      Μην γινόμαστε ...Παπαδήμοι.

      ΥΓ

      Επειδή οι βολευτές 199 εθνοπατέρες ψάχνουν 300+ εκατομμυριάκια ας λαϊκίσω λίγο:

      Από το να κοπούν συντάξεις και ΠΔΕ υπάρχει και άλλη λύση απλούστερη.
      Τα ιδιωτικά κανάλια τόσα χρόνια χρησιμοποιούν συχνότητες και τις ψηφιακές πλέον (περιουσία του Δημοσίου) λειτουργόντας χωρίς άδεια.
      Ο δε νόμος περί φορολόγησης των διαφημιστικών τους εσόδων έχει αναβληθεί ...μερικές φορές.
      Αν τα "πανελλαδικά" κανάλια και τοπικά πληρώσουν μια απλή άδεια μαζεύονται περισσότερα από 300...
      Αλλά πρέπει όλοι μας να καταλάβουν την διαφορά της έννοιας ΔΗΜΟΣΙΟ - ΚΡΑΤΟΣ ΛΑΦΥΡΟ - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ των πολιτικάντηδων.

      Υπάρχει και μια απλή λύση δημοσιονομικής εξυγίανσης : αν κάθε καρεκλοκένταυρος κομματάνθρωπος (από βολευτής, δήμαρχος, αιρετός Πρόεδρος Οργανισμού και Δ Σύμβουλοι) νομοθετηθεί να λαμβάνει ως πλαφόν για αποδοχές + συντάξεις (επειδή είμαι και γαλαντόμος...) το Νέο Βασικό Μισθό χ 10 ακαθάριστα να δείτε πόσο γρήγορα θα ...μεταβληθούν οι απόψεις των σωτήρων μας και πόσες εκατοντάδες εκατομμύρια € θα εξοικονομήσουμε ετησίως....

      Θα δυσαρεστηθούν βέβαια οι κομματικοί στρατοί νυν και επίδοξοι που πιάνουν στασίδι αλλά τι να κάνουμε;

  3. αρνακι avatar
    αρνακι 14/02/2012 16:05:57

    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τίποτα πια. Ο Σαμαράς διέγραψε όσους από την ΚΟ της ΝΔ ψήφισαν ΟΧΙ στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΙΙ (είχε διαγράψει προηγουμένως όσους ψήφισαν ΝΑΙ στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ Ι) και η στάση του είχε, από αυτό το σάιτ χαρακτηριστεί ως "πατριωτική". Κάνω Λάθος;

    Τώρα αυτή η "πατριωτική επιλογή" θέλετε κρυφά να πέσει έξω;

    Δεν καταλαβαίνω τί επιδιώκει ο Α.Σ. Να γίνει πρωθυπουργός σε μια χώρα ερειπίων όταν θά έχει απωλέσει κάθε δυνατότητα ουσιαστικής παρέμβασης στα πράγματα και με μια κοινωνία, κυριολεκτικά, στα κάγκελα;
    Δευτερον. Η Ανγκελα Μέρκελ συμφωνησε να γίνουν "εκλογές τον Απρίλη";

    Ευχαριστώ

    • Stefanos avatar
      Stefanos @ αρνακι 14/02/2012 21:18:52

      Αγαπητό αρνάκι. Δεν έχεις καθόλου λάθος. Απλά οι κύριοι αυτοί μας θεωρούσαν πάντα πρόβατα που θα λέγαμε Πετάει ο γάιδαρος; Πετάει!!! Μόνο η ψυχιατρική μπορεί να δώσει εξήγηση πλέον στην παράνοια μερικών εδώ που ενώ παραδέχονται ότι το δεύτερο μνημόνια θα αποτύχει όπως το πρώτο, θέλουν να μας πείσουν (άδικος ο κόπος τους) ότι σωστά έκανε η ΝΔ και το ψήφισε.

    • sofia avatar
      sofia @ αρνακι 15/02/2012 07:52:47

      Βέβαια, εχεις δίκιο "αρνάκι", έτσι όπως τα λές κι έτσι όπως φαίνονται, η Γερμανία αποφαζίζει πότε θα γίνουν εκλογές στην Ελλάδα. Σήμερα το πρωί μάλιστα ο Σόιμπλε το είπε ξεκάθαρα: "Να μην γίνουν εκλογές στην Ελλάδα". Αλλά κι άν γίνουν, τι κυβέρνηση νομίζετε πως θα έχουμε? Το πιό πιθανό κυβέρνηση συνεργασίας αριστερών κομμάτων. Ένα λιγότερο πιθανό, κυβέρνηση συνεργασίας ΠΑΣΟΚ-ΝΔ. Διαλέξτε και πάρτε. Προσωπικά δεν θα πάρω τίποτε, ευχαριστώ. Απο το τσανάκι στο οποίο έφτυνα, δεν πρόκειται να γλύψω.

  4. Φτωχός Έλληνας avatar
    Φτωχός Έλληνας 14/02/2012 16:06:42

    Και οι New York Times?
    Μάλλον με τις θέσεις Σαμαρά ταυτίζονται:
    hττp://www.nytimes.com/2012/02/13/world/europe/greeks-pessimistic-in-anti-austerity-protests.html?nl=todaysheadlines&emc=tha2

  5. avanti avatar
    avanti 14/02/2012 16:07:01

    Το πακέτο το κρατάνε πιά στα χέρια τους οι Ελληνες πολίτες, μόνο ο λαός μπορεί να κάνει τους γερμανούς να σκεφτούν για plan b και να απορρίψουν το μνημόνιο 2 που μας καταστρέφει. Η Ελλάδα θέλει χρόνο για να εφαρμόσει τις αλλαγές που της ζητάνε και παράλληλα ανάπτυξη, οι πολίτες με τις δυναμικές τους διαμαρτυρίες & πιέσεις μπορούν να ακυρώσουν στην πράξη το μνημόνιο.
    Σε τελευταία ανάλυση ας μην τα ζητάμε και όλα από τους πολιτικούς, αρκετά καναπεδιαστήκαμε.

  6. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 14/02/2012 16:09:06

    Να το βάλουμε καλά το μυαλό μας. Το μνημόνιο είναι το αποτέλεσμα.
    Να σταματήσουμε να εθελοτυφλούμε!
    Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε.
    Ας το κάνουμε, χωρίς να μιζεριάζουμε σαν τα μωρά που χασαν την πιπίλα.
    Η κλαψούρα ταιριάζει στους επαίτες.

    Προτείνω την ανάρτηση άρθρων με αντικείμενο ενδιαφέροντος ιδέες για την παραγωγή.

    • ΜΔ avatar
      ΜΔ @ Μανιάτης 14/02/2012 16:55:04

      Οι εργοδότες είπαν ότι δεν έπρεπε να μειωθούν άλλο οι μισθοί. Ας το πιστέψουμε...
      Ότι λοιπόν κερδίσουν οι εργοδότες από την μείωση των μισθών, να το "ξοδέψουν υποχρεωτικά" για την εκπαίδευση των εργαζομένων τους. Στο γενικότερο κλίμα επίπλαστης ευημερίας που κυριάρχησε, κατανάλωσης με δανεικά και κρατικοδίαιτων εταιρειών (άμεσα ή έμμεσα η συντριπτική πλειοψηφία τους ήταν κρατικοδίαιτες, ενώ όσες πουλούσαν στο δημόσιο πότε δεν ενδιαφέρθηκαν για την ποιότητα των προιόντων/υπηρεσιών τους μιας και όλα αγοράζονταν...), οι εργαζόμενοι (και με δική τους ευθύνη...) σιγά-σιγά απαξιώθηκαν, αφού οι απαιτήσεις για ποιότητα στην εργασία τους ήταν ελάχιστες. Τώρα, φοβισμένοι μιας και αναγνωρίζουν τις αδυναμίες τους, είναι "έτοιμοι" να δεχτούν κάθε είδους εξευτελιστική περικοπή (στα πλαίσια περικοπών κάθε κοντόφθαλμου εργοδότη...) για να μην τα χάσουν όλα.
      Επαναεπενδύοντας στον εργαζόμενο, θα χάσουν όλοι προσωρινά αλλά τουλάχιστον θα υπάρχει μακροπρόθεσμα μία καλή προοπτική για πραγματική ανάκτηση της ανταγωνιστικότητας μας. Όλοι θα επενδύσουν, όλοι στο τελος θα έχουν κέρδος...

  7. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 14/02/2012 16:12:53

    Από το in.gr
    "Την ανάγκη να δοθεί επειγόντως στην Ελλάδα πακέτο ανάπτυξης και επενδύσεων, επικουρικά προς τα μέτρα λιτότητας, τόνισε ο Γερμανός σοσιαλδημοκράτης και πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Μάρτιν Σουλτς, μιλώντας στην εφημερίδα «Rheinische Post» και προειδοποιεί ότι «διαφορετικά και αυτά τα χρήματα θα εξατμιστούν όπως τα προηγούμενα πακέτα».

    Ο Μ.Σουλτς ασκεί κριτική στις ηγεσίες των κρατών- μελών της ΕΕ γιατί «οδηγούν την Ελλάδα σε μια αδιέξοδη οικονομική ύφεση» και διευκρινίζει: «Η δημοσιονομική πειθαρχία είναι βεβαίως απαραίτητη, αλλά αυτό που χρειαζόμαστε επειγόντως είναι επενδύσεις που θα δώσουν στον πληθυσμό μια πραγματική προοπτική για το μέλλον».

    Ανέφερε ενδεικτικά επενδύσεις στην παραγωγή ηλιακής ενέργειας, την επέκταση δρόμων, σιδηροδρόμων και λιμανιών.

    Ο επικεφαλής των σοσιαλιστών βουλευτών, Χάνες Σβόμποντα, σύγκρινε τα μέλη της τρόικας με «αρπακτικές ακρίδες» που ασκούν «εκβιασμό» για να χορηγήσουν βοήθεια.

    Από την πλευρά του, ο επικεφαλής των συντηρητικών ευρωβουλευτών, Γάλλος Ζοζέφ Ντολ, τόνισε ότι «δεν μπορούμε να κόψουμε ακόμη 10% από τους (ελληνικούς) μισθούς, θα πρέπει να σκεφτούμε διαφορετικά, αλλιώς πάμε κατ'ευθείαν στον τοίχο».

    • occultist avatar
      occultist @ Κώστας Ροδινός 14/02/2012 19:48:46

      Από το in.gr
      Αθήνα
      Πρόσθετα μέτρα ύψους 3,2 δισ. ευρώ για εφέτος, από τα οποία μένει να προσδιοριστούν ακόμα παρεμβάσεις 325 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνονται στο νέο Μνημόνιο, ενώ η κυβέρνηση έχει δεσμευθεί να εφαρμόσει μέτρα ύψους συνολικού ύψους 14,6 δισ. ευρώ περίπου μέχρι το 2014.

      Παράλληλα, δεν αποκλείεται να παραταθεί το Μνημόνιο κατά ένα ακόμη έτος, έως το 2015.

      Τον Ιούνιο, εξάλλου, η τρόικα θα κρίνει εάν επιτυγχάνονται οι στόχοι με τα μέτρα που αποφασίστηκαν, ειδάλλως θα υπάρξουν πρόσθετα, όπως, για παράδειγμα, οι επιπλέον μειώσεις των μισθών στο Δημόσιο και η περαιτέρω περικοπή κοινωνικών και αμυντικών δαπανών.

      Σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που ανέλαβε η κυβέρνηση, η πορεία υλοποίησης του προγράμματος θα ελέγχεται ανά τρίμηνο και, ειδικότερα, προβλέπονται 12 τριμηνιαίες επιθεωρήσεις από την τρόικα.

      Παράλληλα, στα προσχέδια των επιστολών του πρωθυπουργού και του υπουργού Οικονομικών προς τους επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ, καθίσταται σαφές ότι- εάν απαιτηθεί- η εκάστοτε ελληνική κυβέρνηση θα λάβει ακόμη περισσότερα μέτρα.

      Με δεδομένο ότι, η οικονομία της χώρας θα συνεχίσει να βρίσκεται σε μεγάλη ύφεση, ενώ, αντί για πρωτογενές πλεόνασμα 1,5% του ΑΕΠ εφέτος, προβλέπεται πρωτογενές έλλειμμα 1% του ΑΕΠ (2,2 δισ. ευρώ).

      Πλέον, η επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος αναμένεται για το 2013 (1,65% του ΑΕΠ ή 3,6 δισ. ευρώ και 4,4% του ΑΕΠ ή 9,5 δισ. το 2014).

      Μεταξύ των μέτρων του νέου Μνημονίου, περιλαμβάνονται οι νέες μειώσεις σε μισθούς στον ιδιωτικό τομέα και στις συντάξεις, οι απολύσεις στο Δημόσιο και η άρση της μονιμότητας σε ΔΕΚΟ και στις υπό δημόσιο έλεγχο τράπεζες, η περικοπή 10% στους μισθούς των υπαλλήλων των ειδικών μισθολογίων, το κλείσιμο δημόσιων φορέων, το «πάγωμα» των προσλήψεων και οι ανατροπές στην αγορά εργασίας.

      Ακόμα, σχεδιαζονται η αύξηση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων, οι νέες φορολογικές επιβαρύνσεις με την κατάργηση των φοροαπαλλαγών, η απλοποίηση του ΦΠΑ, οι αλλαγές στη φορολογία ακινήτων και των εισοδημάτων από κινητές αξίες, η πλήρης απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων και οι μαζικές πωλήσεις δημοσίων επιχειρήσεων και ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου.

      Ειδικά για τις αποκρατικοποιήσεις, προβλέπονται έσοδα 4,5 δισ. ευρώ εφέτος, το σύνολο σχεδόν των οποίων θα προέλθει από κινήσεις που θα ολοκληρωθούν το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

      Όπως αναγράφεται στο Μνημόνιο, εντός του α΄ εξαμήνου εφέτος θα αρχίσει η διαδικασία για την πώληση της ΔΕΠΑ- ΔΕΣΦΑ, των ΕΛΠΕ, του ΟΠΑΠ, της ΕΥΔΑΠ, της ΕΥΑΘ και της IBC, ενώ το β΄ εξάμηνο πρέπει να γίνουν οι προσκλήσεις ενδιαφέροντος για τα λιμάνια, τα αεροδρόμια και την Εγνατία Οδό.

      Παράλληλα, έως το τέλος Μαρτίου 2012, θα μεταβιβαστούν στο Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, όλα τα περιουσιακά στοιχεία που περιέχονται στο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, εκτός από τις τραπεζικές μετοχές και τα περιουσιακά στοιχεία που επιφέρουν απώλεια (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΛΒΟ, ΕΑΣ).

      Επίσης, θα μεταφερθούν οι εναπομένουσες μετοχές του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, ενώ τα ακίνητα περιουσιακά στοιχεία θα μεταβιβαστούν από την Κτηματική Εταιρεία Δημοσίου. Ενώ, στο Μνημόνιο προβλέπεται αύξηση στα εισιτήρια του ΟΣΕ και των αστικών συγκοινωνιών, ενώ ανάλογη πρόβλεψη υπάρχει και για τα τιμολόγια της ΔΕΗ.

      Γενικότερα, με το νέο Μνημόνιο πρέπει να γίνουν τα εξής:

      - Μείωση φαρμακευτικής δαπάνης κατά 1,076 δισ. ευρώ και υπερωριακής αμοιβής για γιατρούς σε νοσοκομεία κατά 50 εκατ. ευρώ.

      - Μείωση προμηθειών στρατιωτικού υλικού κατά 300 εκατ. ευρώ.

      - Μείωση αριθμού αντιδημάρχων και του σχετικού προσωπικού, με στόχο την εξοικονόμηση 30 εκατ. ευρώ και μείωση λειτουργικών δαπανών και της δαπάνης για τη διεξαγωγή εκλογών, κατά 270 εκατ. ευρώ.

      - Περικοπή Προγράμματος Δημοσίων Εεπενδύσεων κατά 400 εκατ. και «ψαλίδι» σε συντάξεις για εξοικονόμηση 300 εκατ. ευρώ.

      - Μείωση 10% στα ειδικά μισθολόγια (γιατροί ΕΣΥ, στρατιωτικοί, σώματα ασφαλείας, καθηγητές ΑΕΙ- ΤΕΙ, δικαστικοί), από την 1η Σεπτεμβρίου 2012 και άρση της μονιμότητας στις ΔΕΚΟ και τις υπό δημόσιο έλεγχο τράπεζες.

      - Αύξηση αντικειμενικών αξιών των ακινήτων στα επίπεδα των αγοραίων, έως τον Ιούνιο, καθώς και κατάργηση φοροαπαλλαγών, αλλαγές στο καθεστώς ΦΠΑ και στη φορολογία των ακινήτων, με νέο φορολογικό νομοσχέδιο έως τον Ιούνιο.

      - Μείωση των δημοσίων υπαλλήλων, κατά 150.000 άτομα έως το 2015 και απόλυση 15.000 δημοσίων υπαλλήλων εντός του 2012.

      - Μείωση των εισακτέων σε αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές.

      - Αυστηρή εφαρμογή του κανόνα 1 προς 5 για τις προσλήψεις στο Δημόσιο και ενδεχόμενο προσωρινό «πάγωμα» προσλήψεων και κλείσιμο φορέων του Δημοσίου.

      - Περικοπές στις επιδοτήσεις σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών και περικοπές στις επιχορηγήσεις σε εποπτευόμενους φορείς 190 εκατ. ευρώ.

      - Πλήρες «άνοιγμα» 20 κλειστών επαγγελμάτων, απελευθέρωση του επαγγέλματος των φορτηγών και βυτιοφόρων ΔΧ, καθώς και πλήρης απελευθέρωση του επαγγέλματος ταξί.

      - Κατάργηση της υποχρεωτικής παρουσίας δικηγόρου για υπογραφή πράξεων ενώπιον συμβολαιογράφων για μια σειρά συναλλαγών.

      - Πλήρης απελευθέρωση του ωραρίου λειτουργίας των πρατηρίων υγρών καυσίμων.

      - Κατάργηση του ανταποδοτικού τέλος υπέρ της εκτέλεσης εργασιών, που καταβάλλεται μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ.

      - Επίσπευση των διαδικασιών ολοκλήρωσης του Κτηματολογίου και αναθεώρηση της γενικής νομοθεσίας περί πολεοδομίας και χωροταξίας.

      - Εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων οφειλών και μείωση εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων στα δικαστήρια και εφετεία κατά τουλάχιστον 50% έως τον Ιούνιο και με στόχο την πλήρη εκκαθάριση έως το τέλος Ιουλίου 2013.

      - Σύσταση Ειδικής Διεύθυνσης Παρακολούθησης των Μεταρρυθμίσεων

  8. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 14/02/2012 16:19:33

    πολύ καλό σχόλιο.

  9. Tassos avatar
    Tassos 14/02/2012 16:32:53

    Το βάζω εδώ γιατί δεν ξέρω που να το βάλω. Αναρτήθηκε σε τοίχο πανεπιστημιακού καθηγητή. Διαβάστε και φρίξτε. Τα τάγματα εφόδου-θανάτου της Αριστεράς στα Πανεπιστήμια:


    Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ

    Αθήνα, 14 Φεβρουαρίου 2012

    Θέμα: Οργάνωση βίαιης διάλυσης των εκλογών των μελών των Συμβουλίων Ιδρύματος.

    Με έκπληξη οργή αλλά και αγανάκτηση λάβαμε γνώση του παρακάτω παρατιθέμενου ηλεκτρονικού μηνύματος [1], που διαβιβάστηκε στο Προεδρείο της ΠΟΣΔΕΠ.

    Με έκπληξη, γιατί δεν μπορεί να φανταστεί ότι υπάρχουν ελεύθεροι και ώριμοι έλληνες πολίτες -και μάλιστα πανεπιστημιακοί δάσκαλοι-, οι οποίοι «απεργάζονται» σχέδια προσφυγής ακόμα και στην ανοικτή βία για να αποτρέψουν την άσκηση του στοιχειώδους δημοκρατικού δικαιώματος από τους συναδέλφους τους. Ενός δικαιώματος που μετά από πολλές δεκαετίες αιματηρών αγώνων έχει κατακτήσει ο κάθε έλληνες πολίτης σε κάθε γωνιά της χώρας, εκτός βέβαια όπως φαίνεται των πανεπιστημιακών χώρων!!!

    Οργή και αγανάκτηση γιατί οι «συνάδελφοι» αυτοί δεν διστάζουν να εμπλέξουν στα σχέδια τους και νέους ανθρώπους - τους φοιτητές μας. Μετατρέποντας τους σε αερομεταφερόμενες μονάδες κρούσης, περιφερόμενες από πανεπιστημίου εις πανεπιστήμιο. Δείχνοντας έτσι πως εννοούν και σέβονται ακόμα και αυτή την θεμελιώδη αρχή της αυτονομίας και την αυτοτέλειας των Ιδρυμάτων.

    Καλούμε τις Διοικήσεις των Ιδρυμάτων να σταθούν στο ύψος που οι περιστάσεις απαιτούν και επιβάλλουν και να πράξουν ότι είναι ακαδημαϊκά σωστό ώστε να περιφρουρήσουν τις διαδικασίες και να επιτρέψουν σε ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους να εκφράσουν αβίαστα τα πιστεύω τους. Αν κρίνουν ότι δεν είναι σε θέση να προσφέρουν τίποτα σε αυτή την πορεία, η γενικότερη συγκυρία της χώρας επιβάλλει να σκεφτούν άμεσα άλλες επιλογές με βάση τις αρχές της ακαδημαϊκότητας και της αυτονόητης εντιμότητας, που διακρίνει όλους μας.

    Η βία, ο στιγματισμός, ο εκβιασμός και ο εκφοβισμός των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας είναι συμπτώματα έσχατης πολιτικής αλλά και ακαδημαϊκής παρακμής. Τα φαινόμενα αυτά πρέπει να εκλείψουν και οι υποκινητές τέτοιων ενεργειών πρέπει να απομονωθούν πολιτικά. Τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας έχουν το απόλυτο δικαίωμα να εκφράζονται ελεύθερα και αβίαστα για οποιαδήποτε θέμα, ανεξάρτητα από τις όποιες αντίρρηση και να έχουν μονάδες ή ομάδες των συνιστωσών της ακαδημαϊκής κοινότητας. Νοοτροπίες που καταλήγουν σε χουντικές πρακτικές και αναδεικνύουν την ύπαρξη ενός φασίζοντος πολιτικού πολιτισμού δεν έχουν θέση μέσα στο ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο, όπως δεν έχουν θέση ούτε μέσα στην ελληνική κοινωνία. Η υπεράσπιση του ουσιαστικού αντικειμένου του ακαδημαϊκού ασύλου, δηλαδή της ελεύθερης έκφρασης και διακίνησης των ιδεών, από την ίδια την πανεπιστημιακή κοινότητα στο σύνολο της είναι όσο ποτέ αναγκαία.

    Σε αυτή την ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τη χώρα το πανεπιστημιακό σύστημα οφείλει να απεμπλακεί το συντομότερο από κάθε φαινόμενο εσωστρέφειας και να κινήσει από μόνο του εκείνες τις ακαδημαϊκές διαδικασίες, οι οποίες θα βοηθήσουν –και είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά και καθοριστικά- τη χώρα σε μια γρήγορη, ορθολογική και σταθερή πορεία προς την έξοδο από την τραγική κατάσταση, που βρίσκεται σήμερα. Αυτό είναι το μέγα ΧΡΕΟΣ προς την πατρίδα μας σε αυτές τις στιγμές της τεράστιας και ολικής αποσύνθεσης!!!

    Τέλος, απευθύνουμε έκκληση σε κάθε μέλος της ακαδημαϊκής κοινότητας για σύνεση, διαλλακτικότητα, διάθεση για συνεργασία και διάλογο μεταξύ μας, καθώς αυτός είναι ο μόνος δυνατός τρόπος επίλυσης των προβλημάτων που μας απασχολούν. Καλεί όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας να καταδικάσουν τα γεγονότα βίας τα οποία υποσκάπτουν ουσιαστικά τα θεμέλια του Ελληνικού Πανεπιστημίου και να συμμετάσχουν μαζικά σε όλες τις διαδικασίες, που αφορούν το παρόν και το μέλλον του ακαδημαϊκού μας συστήματος και όχι μόνο.

    ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ
    ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (ΚΙ.Π.ΑΝ.)
    =========================================================================
    * Το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα έχει πάνω από 50 αποδέκτες συναδέλφους από όλα σχεδόν τα Πανεπιστήμια της χώρας. Για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων δεν δίδουμε τα ονόματα τους στη δημοσιότητα. Όμως θεωρούμε ότι οι συνάδελφοι αυτοί έχουν εξίσου τις ίδιες ευθύνες με τον αποστολέα είτε συνεργαζόμενοι ενεργά ή με την ένοχη σιωπή τους.
    [1] ………………………………………………………………………..

    Από: Panagiotis Politis

    Ημερομηνία: 11 Φεβρουαρίου 2012 9:08 μ.μ.

    Θέμα: Μπροστά στις πρώτες εκλογές Συμβουλίων Πανεπιστημίων

    Προς: …………….. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 50 ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΠΌ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

    [παρακαλώ προωθήστε το παρόν μήνυμα σε όσους συναδέλφους/ισσες θεωρείτε ότι μπορούν να συμβάλουν και δεν βρίσκονται μεταξύ των παραληπτών]

    Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,

    Παρόλο που τα κεντρικά πολιτικά γεγονότα είναι πολύ σημαντικά, η δική μας παρέμβαση στο χώρο των πανεπιστημίων και συγκεκριμένα στις εκλογές Συμβουλίων δεν θα πρέπει να αποσυντονιστεί. Εξ άλλου, συνιστά μέρος της γενικότερης έκφρασης κοινωνικής οργής απέναντι στην τρέχουσα πολιτική.
    Όπως ήδη όλοι γνωρίζουμε στα Πανεπιστήμια Θεσσαλίας, Πελοποννήσου, Ιωαννίνων και Αριστοτέλειο θα επιχειρηθεί να γίνουν εκλογές την Τετάρτη 15/2.

    Στα δύο ιδρύματα (ΑΠΘ και Ιωαννίνων) οι «ντόπιες» πανεπιστημιακές δυνάμεις, τόσο σε επίπεδο μελών ΔΕΠ, όσο και σε επίπεδο φοιτητών, από τα όσα έχουμε μέχρι σήμερα διαπιστώσει, εκτιμάται ότι επαρκούν για να ματαιώσουν τις εκλογές. (Αγαπητοί συνάδελφοι/ισσες των ΕΣΔΕΠ ΑΠΘ και ΠΙ, αν κάνω λάθος, σας παρακαλώ διορθώστε με).

    Στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας χτες Παρασκευή 10/2 δόθηκε κοινή συνέντευξη τύπου από τους Συλλόγους διδασκόντων, φοιτητών και εργαζομένων (δείτε http://www.taxydromos.gr/article.php?id=39324&cat=88) και ανακοινώσαμε δημόσια την πρόθεσή μας να μπλοκάρουμε τις εκλογές. Χτες επίσης επιβεβαιώθηκε από πλευράς ΟΕ η ημερομηνία των εκλογών (15/2, ώρα 9.00-15.00) και ανακοινώθηκαν τα ακριβή σημεία των 2 εκλογικών κέντρων (αμφιθέατρα σε Βόλο και Λάρισα). Δεν γίνεται καμιά αναφορά σε επαναληπτική ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών αν αυτές δεν πραγματοποιηθούν στις 15/2. Η κατάσταση στο Βόλο είναι υπό πλήρη έλεγχο. Η εκτίμηση των φοιτητών στη Λάρισα είναι ότι χρειάζονται ενίσχυση: επιθυμητή είναι η συμπαράσταση φοιτητών από Αθήνα, απαραίτητη είναι η παρουσία μελών ΔΕΠ. Οι σχολές που προβλέπεται να ψηφίσουν στην Λάρισα είναι Ιατρική, Κτηνιατρική, ΤΕΦΑΑ και Βιοχημεία. Μέλη ΔΕΠ από Αθήνα, ειδικά -αλλά όχι αποκλειστικά- από Ιατρική και ΤΕΦΑΑ Αθήνας, που τυχόν θα μπορούσαν να βρεθούν στη Λάρισα την Τετάρτη 15/2, θα είναι πολύ χρήσιμο.

    Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου είναι αδύναμη περίπτωση και οφείλουμε να δώσουμε μεγάλη προσοχή. Εκεί δεν υπάρχει καμιά ανάμιξη του «ντόπιου» ΕΣΔΕΠ με τη διαδικασία ματαίωσης των εκλογών. Οι πιέσεις που ασκούν εκεί οι Κουλαϊδής και Δημόπουλος είναι αφόρητες. Η μόνη συνιστώσα της τοπικής πανεπιστημιακής κοινότητας που έχει θέση για ματαίωση των εκλογών είναι οι φοιτητές. ΕΤΕΠ, ΕΕΔΙΠ και Διοικητικοί έχουν ήδη θέσει υποψηφιότητες για εκπρόσωπό τους στο Συμβούλιο (http://www.uop.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=853%3A19-01-2012&catid=167%3Aekloges&lang=el) Οι εκλογές για τα μέλη ΔΕΠ θα γίνουν στις 15/2 στο κτίριο της Πρυτανείας στην Τρίπολη (12.00-17.00). Δεν γίνεται καμιά αναφορά σε επαναληπτική ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών αν αυτές δεν πραγματοποιηθούν στις 15/2. Οι εκλογές για την ανάδειξη των εκπροσώπων του Διοικητικού Προσωπικού, του ΕΕΔΙΠ και του ΕΤΕΠ θα γίνουν στον ίδιο χώρο την Πέμπτη 16/2. Στο ΠαΠελ χρειάζεται οπωσδήποτε παρουσία μελών ΔΕΠ από άλλα πανεπιστήμια. Στο ΠαΠελ θα εκδράμουν φοιτητικές ενισχύσεις από την Πάτρα. Ήδη σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον Πρόεδρο του ΕΣΔΕΠ Πάτρας Γ. Ανδρουλάκη, μου επιβεβαίωσε ότι γίνονται συνεννοήσεις με τους φοιτητές του Πατρών.

    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να γίνει μια προεργασία με το ΠαΠελ. Εκτιμώ ότι την Δευτέρα 13/2 είναι απαραίτητο να πάμε στην Τρίπολη μια ομάδα μελών ΔΕΠ (2 άτομα, προσφέρομαι να είμαι ο ένας) και φοιτητών (2 άτομα) από την Αθήνα και μια αντίστοιχη ομάδα από την Πάτρα και να βρούμε και να συζητήσουμε με τους φοιτητές της Τρίπολης.

    Συνοψίζοντας, οι απαιτήσεις για την Δευτέρα 13/2 είναι:
    Μέλη ΔΕΠ: 2 από Αθήνα και 2 από Πάτρα για Τρίπολη
    Φοιτητές: 2 από Αθήνα (θα το φροντίσω εγώ) και 2 από Πάτρα (θα το φροντίσει ο Γ.Ανδρουλάκης) για Τρίπολη
    Συνοψίζοντας, οι απαιτήσεις για την Τετάρτη 15/2 είναι:
    Μέλη ΔΕΠ: για Λάρισα (από Αθήνα) και ιδίως για Τρίπολη (από Πάτρα)
    Φοιτητές: οπωσδήποτε για Τρίπολη (από Πάτρα), ει δυνατόν για Λάρισα (από Αθήνα).

    Με συναδελφικούς αγωνιστικούς χαιρετισμούς
    Τάκης Πολίτης

    Πρόεδρος Ενιαίου Συλλόγου Διδασκόντων Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας
    ΥΓ: Δεδομένου ότι από αύριο (Κυριακή) μεσημέρι δεν θα έχω πρόσβαση στο Διαδίκτυο, θα εκτιμούσα τις μετά το προαναφερόμενο χρονικό σημείο όποιες (σύντομες) απαντήσεις να τις λάβω τηλεφωνικά ή με sms στο 6977……….

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ Tassos 14/02/2012 18:39:29

      Αυτό καλό ήταν να το έστελνες με μέϊλ στον φάκτορα, εφ΄όσον είναι "καθαρό" και δεν είναι καμιά πατάτα.
      Πάντως το θεωρώ εξαιρετικά σοβαρό...!
      Αλλά και τώρα καλώ τον φάκτορα να δώσει ιδιαίτερη σημασία...

  10. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 14/02/2012 16:39:54

    Aπό τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
    ¨O Ευρωπαίος Επίτροπος για θέματα Αγοράς και Υπηρεσιών κ. Μ. Μπαρνιέ μιλώντας στο Ευρωκοινοβούλιο, σημείωσε: «Προσωπικά πιστεύω ότι δεν μπορούμε να μιλάμε μόνο για λιτότητα, εποπτεία. Δεν μπορεί να μιλάμε με περιοριστικούς όρους ακόμα και αν αυτοί είναι αναγκαίοι. Πρέπει να μιλάμε και για ανάπτυξη. Αυτό ισχύει και για την Ελλάδα και για τις υπόλοιπες χώρες» και τόνισε, μεταξύ άλλων, την σημασία των project bonds τα οποία θα δώσουν ώθηση βραχυπρόθεσμα στην οικονομία. Ειδικά για την Ελλάδα ανέφερε πως τα 130 δις ευρώ του νέου προγράμματος δεν θα πρέπει να αφορούν μόνο τον τραπεζικό τομέα και τα δημοσιονομικά προβλήματα της χώρας, αλλά την ανάκαμψη της οικονομίας ειδικά στους τομείς όπου η Ελλάδα διαθέτει σαφές συγκριτικό πλεονέκτημα όπως ο τομέας των υπηρεσιών και ιδίως εκείνος του τουρισμού. «Η παρούσα νομοθετική πρωτοβουλία για τις υπηρεσίες που σήμερα συζητάμε είναι επομένως ιδιαίτερα σημαντική για την χώρα σας, και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω ό,τι είναι δυνατόν να εφαρμοσθεί επιτυχώς για την Ελλάδα, μαζί με την Ελλάδα»

  11. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 14/02/2012 16:47:46

    Αρα να φτιάξουμε πρώτα το Κράτος και να συγκεντρωθύμε στην παραγωγή.
    Ο υφυπουργος τουρισμού Αλιβιζάτος καταβάλει προσπάθειες.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μανιάτης 14/02/2012 16:50:14

      έχουμε και υφυπουργό Αλιβιζάτο!
      Το είχα ξεχάσει!

      • juliet avatar
        juliet @ Κώστας Ροδινός 14/02/2012 16:59:48

        Τον Πέτρο Αλιβιζάτο ; και που να δεις υποψηφιότητες στο διαβολονήσι που θα τρίβεις τα μάτιά σου,βέβαια θα υπάρχει πλήρη υποστήριξη από τον δήμαρχο Παρίση!

        • Heaven avatar
          Heaven @ juliet 14/02/2012 17:27:01

          δωστε και σε μας πληροφορίες εσείς που ξέρετε

    • sofia avatar
      sofia @ Μανιάτης 15/02/2012 08:07:12

      Την ανάπτυξη θα έρθουν να την κάνουν-και να την καρπωθούν- άλλοι, όταν πιά θα μας έχουν γονατίσει. Η Γερμανία "διώχνοντας" την βιομηχανία της στην Κίνα, αύξησε το Α.Ε.Π. της Κίνας και μείωσε το δικό της. Τώρα επιχειρεί να τις ξαναμαζέψει στην Ευρώπη. Οι επικείμενες χρεοκοπίες των κρατών της Νότιας Ευρώπης είναι πεδίο δόξης λαμπρό γιά τη Γερμανία. Αγοράζοντας μάλιστα φιλέτα στις χώρες αυτές και εγκαθιστώντας τις βιομηχανίες της σε αυτά, ουσιαστικά θα παράγει τα προϊόντα της σε Γερμανικό έδαφος, αυξάνοντας έτσι και πάλι το Α.Ε.Π. της. Σας φαίνεται τρελό? Εκεί καταλήγει το πράγμα. Άλλωστε για ποιό λόγο μιλάνε 2 χρόνια τώρα γιά απώλεια εθνικής κυριαρχίας?

  12. νεφέλη avatar
    νεφέλη 14/02/2012 17:01:04

    ΄κ.Ροδινέ
    Μπράβο για τον ρεαλισμό,
    που διέπει τα άρθρα σας.

    Αραγε, ποιός φορέας θα μπορούσε,
    να ψυχαναγκάσει τους ανα την υφήλιο μεγαλοκεφαλαιούχους Ελληνες,
    να προσφέρουν το "υστέρημά" τους
    για την διάσωση της αξιοπρέπειας της χώρας;
    Μέχρι τώρα, δεν το έχει κάνει κανείς συστηματικά...
    Γιατί;
    Από μία συστηματική καμπάνια fund raising
    (σαν κι εκείνες που έκανε η Ρούλα Κορομηλά)
    κανείς τους δεν θα ήθελε να μείνει ...απόξω!

    Τι λέτε;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ νεφέλη 14/02/2012 19:28:15

      Χαμηλοί φορολογικοί συντελεστές
      Σταθερή φορολογική πολτική
      Χαμηλή εταιρική φορολογία
      Και κάτι για το "αντι-καπιταλιστικό" ρεύμα, που πολλοί το ταυτίζουν με αριστερούς, αλλά που έχει λειτουγήσει υπέρ της Lafarge, του Πράκτικερ, των εισαγωγέων Ευρωπαϊκών προϊόντων, και του εκσυγχρονιστή του ΟΤΕ και οσονούπω των ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ. Οι περισσότεροι από αυτους που φαντάζεσαι, τέλειωσαν μεταξύ 1981 και 1992 και υποκαταστάθηκαν από κρατικοδίαιτους. Σιγά μην φέρει κρατικοδίαιτος λεφτά. Αυτοί παίρνουν, δεν φέρνουν. Αν πάλι φαντάζεσαι εφοπλιστές, δεν έιναι στα χάϊ τους και οι παλιοί έχουν βγει από το κουρμπέτι. Οι καινούγιοι περιμένουν υπεράκτια αιολικά για να κλέβουν τον καταναλωτή.

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ archaeopteryx 14/02/2012 20:27:27

        @ archaeopteryx
        επειδή απ' οτι φαίνεται είστε άνθρωπος της αγοράς ειλικρινά πιστεύετε ότι στο μπάχαλο κράτος μπορεί να έχουν θετικό αντίκτυπο οι :
        Χαμηλοί φορολογικοί συντελεστές
        Σταθερή φορολογική πολιτική
        Χαμηλή εταιρική φορολογία;

        μόνο ένας αθεράπευτα ρομαντικός θα ήθελε να κυβερνήσει τη χωρα αυτόν τον καιρό!

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Κατερινα 14/02/2012 21:26:22

          Μόνο ειλικρινής.

          Τα φορολογικά τα χρειάζεσαι για να προσελκύσεις ρευστότητα. Κεφάλαιο κίνησης. Την ειλικρίνεια την θές για να μην έχει λάθος προσδοκίες. Αυτή είναι η μεγαλύτερη αμαρτία του ακατανόμαστου.

          Τα μπάχαλα είναι 50% φτιαχτά και 50% frustration. Από το frustration, το 80-90% είναι λάθος προσδοκίες και ψέματα. ΜΜΕ. Ξανθιές, πρασινα λιβάδια, οικοευτυχία. Να τα αποτελέσματα.

          • νεφέλη avatar
            νεφέλη @ archaeopteryx 14/02/2012 22:16:16

            Δεν ομιλώ για επενδύσεις, αλλά για ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ υπέρ της διάσωσης της χώρας. (πχ, τα 325 εκατ. που αναζητά τώρα η κυβέρνηση από συντάξεις, μειώσεις μισθών, κλπ..να προσφερθούν ευγενώς απο ομογενείς κι όχι μόνο, για της σωτηρία της Ελλάδας).
            Πως προσφέρανε τόσα, για τα θύματα από το τσουνάμι, τους σεισμούς, τις φωτιές,... ανά την υφήλιο; Η διάσωση της Ελλάδας δεν είναι μία πάρα πολύ σοβαρή αιτία για να προσφερθούν σημαντικά ποσά...;

  13. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 14/02/2012 17:01:11

    Καλησπέρα κ. Ροδινέ,
    τι βολικό θα ήταν για τους "εταίρους" να πει ΟΧΙ ο Αντώνης Σαμαράς!!!
    Δεν θα αναγκαζόταν να προβούν στις τελευταίες δηλώσεις αμφισβήτησης της επιτυχίας του 2ου μνημονίου.
    Και μόνο για αυτό το ξεσκέπασμα των προθέσεων τους, άξιζε να γίνει ο τακτικός ελιγμός.
    Εκλογές λοιπόν με δραστικές αλλαγές και γενναία μέτρα.....

  14. Ntinos avatar
    Ntinos 14/02/2012 17:19:39

    Όλα καλά είναι αυτά που γράφονται. Το κενό όμως στο κόμμα, η αδυναμία της κοινοβουλευτικής ομάδας να ανταπεξέλθει, τα λάθη στους χειρισμούς - αν και τα λέγαμε - ΣΗΜΕΡΑ θα γίνει αντιληπτό από τον Σαμαρά ότι θέλει ξεκαθάρισμα και αλλαγές; ΣΗΜΕΡΑ όχι αύριο, διότι θα είναι αργά. Πάντως, μέχρι στιγμής επιβεβαιώνομαι, Βασίλη!

  15. makis avatar
    makis 14/02/2012 17:19:53

    Έτσι όπως ήρθε ο εκβιασμός δεν μπορούσε να πει ναι. Έπρεπε να διαχειριστεί αλλιώς το όχι και να αποφύγει την κομματική πειθαρχία.
    Έχω πει σε άλλο σχόλιο ότι συμμετέχω σε όλες τις πορείες, για σωστότερα μέτρα και όχι οριζόντιες περικοπές που έχουν αποδομήσει την μεσαία τάξη.
    Προχθές ήταν χιλιάδες αστοί που έφαγαν τόνους χημικά. Περιμένω από τον κ. Σαμαρά ένα λόγο υποστήριξης όπως σωστά έπραξε με τους τραυματίες αστυνομικούς που και αυτοί εντολές εκτελούν.

    Ένας μη αριστερός ακόμα.

    ΥΓ όχι τους παρακρατικούς - ασφαλίτες -αστυνομικούς

    • sofia avatar
      sofia @ makis 15/02/2012 08:17:07

      Πολύ σωστά, κι εγώ αυτό πιστεύω. Έπρεπε να ήταν φειδωλός στα λόγια του πριν από την ψηφοφορία και να μην μιλήσει προκαταβολικά γιά διαγραφές, τις οποίες στη συνέχεια αναγκάστηκε να κάνει γιά να μην χαρακτηρισθεί ανακόλουθος. Τον πληροφόρησαν ότι οι διαρροές θα ήταν 4-5 το πολύ. Έπρεπε όμως να κρατάει μικρό καλάθι. Το μειονέκτημά του: Είναι νευρικός. Γεμίζει μιά καρδάρα γάλα και μετά της δίνει μιά κλωτσιά και την αδειάζει. Στις μέρες μας χρειάζεται ψυχραιμία. Άλλωστε το να διαγράφεις βουλευτές επειδή ψήφισαν κατά συνείδηση είναι και αντισυνταγματικό. Το σύνταγμα ορίζει σαφώς ότι οι βουλευτές ψηφίζουν με γνώμονα τη συνείδησή τους. Αλλά και ο τίτλος της παράταξης δεν επιτρέπει τέτοια στρατηγική. Τι σόι Δημοκρατία είναι αυτή? Εκείνου του άρεσε όταν τον διέγραψε ο Μητσοτάκης? Δεν νομίζω. Οι μετέπειτα ενέργειές του άλλο αποδεικνύουν.

  16. akisenv avatar
    akisenv 14/02/2012 17:34:14

    Ακομη πιστευετε πως στους δρομους κατεβαινουν καμια 100αρια μπαχαλακηδες και 3-4 χιλιαδες σταλινικοι αριστεροι....καλα καληνυχτα!!!!
    Στον δρομο την κυριακη ηταν νοικοκυραιοι και η μικρομεσαια ταξη της Αθηνας η "εκλογικη δεξαμενη" των δυο κυβερνητικων κομματων. Μπορει να μην το εδειξαν τα καναλια αλλα εκεινη την ωρα δεν βρισκονταν και πολλοι στο σπιτι τους για να τα δουν! Το ποσο λαθος κρινεται απο τους πολιτες οτι ηταν για την χωρα και τον λαο η προχθεσινη αποφαση, μπορειτε να τo μετρησετε απλα με ενα μικρο διαδυκτιακο δημοψηφισμα....

  17. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 14/02/2012 17:42:07

    "Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορίου, ο βουλευτής Β’ Αθηνών κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης."
    A ρε Αντώνη...

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Κώστας ΜΠ 14/02/2012 17:46:28

      όποιος ψάχνει για κριτική βρίσκει θέματα!

      Εμένα πάλι δεν μου άρεσε η γραβάτα του.
      Που πάς έτσι ρε Αντώνη;
      Δε σταματάτε τη γκρίνια;
      Αυτούς τους βουλευτές έχει, μ' αυτούς πορεύεται.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ Αδέξιος Δεξιός 14/02/2012 20:11:33

        χίλιες φορές τομεάρχισσα η γραβάτα του... Εγώ δεν θα γκρίνιαζα!

      • sofia avatar
        sofia @ Αδέξιος Δεξιός 15/02/2012 08:18:30

        Εμ βέβαια. Τους άλλους τους έδιωξε μόνος του!!!

  18. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2012 17:57:01

    Κώστα Ροδινέ θα συμφωνήσω με την άποψη σου περί τακτικού ελιγμού

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 14/02/2012 18:05:28

      έτσι είναι, αλλά όπως ξέρεις ορισμένα πράγματα δεν μπορούν να λεχθούν απ' αυτούς που πρέπει

      • tak avatar
        tak @ Κώστας Ροδινός 14/02/2012 18:21:23

        Κώστα, όπως το έχουμε πει, επί της ουσίας κανείς! Τις εντυπώσεις αναλύουν και διυλίζουν. Μόνο και μόνο, αυτό που έγινε με τα ΑΤΜ των τραπεζών να λάβαιναν υπόψη τους ορισμένοι, δε θα διαβάζαμε τόσα φαιδρά και παράλογα...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 14/02/2012 18:58:38

        Καλές οι τακτικές αλλά με μακροπρόθεσμο ορίζοντα αποτελεσματικότητας.

      • Fotini avatar
        Fotini @ Κώστας Ροδινός 14/02/2012 19:13:20

        Correct! You don't judge a book by its cover. . .

    • sofia avatar
      sofia @ Orestios 15/02/2012 08:23:32

      Τι είδους τακτικός ελιγμός είναι αυτός, να βάζεις την Ελλάδα στην κατάψυξη για 15-20 χρόνια (= αγγικό δίκαιο, προϋπολογισμοί με αποκλειστικό γνώμονα την εξυπηρέτηση του χρέους, υποχρεωτικά πλεονασματικοί προϋπολογισμοί και απολογισμοί ως προϋπόθεση πληρωμής των νεοεισερχόμενων συνταξιούχων, μη δυνατότητα κήρυξης πτώχευσης άν δεν βγαίνει το πρόγραμμα), μήπως μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει?

  19. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2012 18:22:00

    Ξέρετε τι σημαίνει PSI;
    Please Stop Immediately!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2012 18:26:40

      Γιάννη,
      διακρίνω την ολέθρια επίδραση του Δαναού

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 14/02/2012 18:31:55

        Αυτός ο Woman Hunter φταίει...

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2012 18:58:25

          Καλά ρε, σουλάτσο στις αναρτήσεις κάνετε για να μη σας προλαβαίνω;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Δαναός 14/02/2012 19:00:44

            κουράζεσαι ακόμα και απο τέτοιες .....μετακινήσεις ε;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 14/02/2012 19:02:35

            Μην του λες τέτοια και χτυπήσει κανένα χριστιανό.

          • juliet avatar
            juliet @ Κώστας Ροδινός 14/02/2012 19:03:13

            H υγρασία ...φταίει ,αρθριτικά βλέπεις.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 14/02/2012 19:09:22

            Εμ δεν του έστειλες κανά θαυματουργό βότανο..

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 21:00:19

            liet, πες και για τα ιαματικά λουτρά και spa παρακαλώ, που έχουμε στην Αιδηψό, ας έχουμε το νου μας και την στήριξη της τοπικής αγοράς ....και δεν είναι μόνο για γεροντάκια

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 21:01:20

            Juliet , όχι liet

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 21:04:49

            Εκεί μπανιαρίζεσαι Αγρότη μου; Κράτα θέση...για το Ροδινό!!!

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 21:09:32

            Όσες μπανιέρες θέλεις Δαναέ!
            Εκεί να δεις θεραπεία .....τύφλα νάχει το καρλοβυ βαρυ

          • juliet avatar
            juliet @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 21:10:40

            Aγρότη,
            καλησπέρα,είναι ενημερωμένος ξέρει....
            Δηλ.τώρα είσαστε με έναν βολευτή και έναν ανεξάρτητο;χιχιχιχι,και κλάμα ......

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 21:17:40

            Μια χαρά θα τη βρει ο Ροδινός:www.youtube.com/watch?v=40RbskvZ2qM

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 21:20:30

            Καλησπέρα Juliet, προσωπική μου άποψη ότι μας έμεινε ο καλός.
            Όσο για τους νέους.....δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά που ακούω. Ο ανεξάρτητος βουλευτής του νομού μας δεν νομίζω ότι μπορεί να ανηφορίσει .... προς τα spa

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 21:25:22

            Δαναέ .............δεν έχω λόγια

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 21:33:05

            Ατακαδόρα!!! Θυμάσαι βλέπω!!!

          • juliet avatar
            juliet @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 21:59:51

            Αγρότη,
            ποιόν απ΄όλους έχασες....τον Δαναό ,εμένα ή τον βολευτή.....;Ο Δαναός έχασε την αράχνη και του έμεινε ο ιστός.

          • juliet avatar
            juliet @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 22:12:47

            Αγρότη,
            ατακαδόρα είναι το θηλυκό του ατακαδόρος.......

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 22:26:14

            Juliet , σ΄ευχαριστώ δεν το κατάλαβα....και μου λεγε η μάνα μου να βγάλω το σχολείο...........δεν είχα καλούς δασκάλους βλέπεις

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 14/02/2012 21:16:34

            Αγρότη,
            χρησιμοποίησε τον κ.Ροδινό για καλύτερες υπηρεσίες ...
            τραβάτε με για χάρη του Ροδινού......Nα γιατί δεν πάμε καλά σαν κόμμα ,το ρουσφέτι ......

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ juliet 14/02/2012 21:27:14

            Είπαμε....ο Δαναός έχει τα μέσα .....και τα έξω λέει εκείνος

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ juliet 14/02/2012 21:34:31

            Ατακαδόρα!!! Θυμάσαι βλέπω!!!Εδώ πήγαινε!

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ juliet 14/02/2012 21:54:05

            .....σ'έχασα!!!!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ juliet 14/02/2012 21:58:44

            Παρών!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Δαναός 14/02/2012 19:07:49

            Α..πέρασε η επίδραση των υπνωτικών;

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 19:24:42

            Βρε καλώς τα όλα τα ποζιτρόνια, νετρόνια, ηλεκτρόνια που σχηματίζουν γύρω μου στιβάδες!
            Ο Πυρήνας!

          • juliet avatar
            juliet @ Δαναός 14/02/2012 19:27:55

            Χιχιχιχιχι!!!!
            το ηλεκτρόνιο

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Δαναός 14/02/2012 20:58:24

            Και τα κουκούτσια πυρήνες είναι..
            Φαντασιόπληκτε !

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 21:02:34

            Σκληροί πυρήνες όμως! Σκληροπυρηνικά. περιφερόμενο ποζιτρόνιο!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 14/02/2012 22:35:07

            www.youtube.com/watch?v=ky69oLNt_AU

            ΑΤΑΚΕΣ
            Πόσο σου πήγαιν' η βροχή
            κείνο το βράδυ του Γενάρη
            κι έλεγες μέσα στην βοή:
            "Κανένα μέλλον δεν μπορεί
            αυτό που ζούμε να μας πάρει"

            Τώρα ποζάρεις στο γυαλί
            σαν θεατρίνα στη σκηνή
            τι να σου λέω για το χθες
            για τις καμένες μας Ιθάκες
            εσύ γυρεύεις παρτενέρ
            για να σου δίνει τις ατάκες

            Πόσο σου πήγαινε το φως
            κείνο το χάραμα του τρόμου
            κι έμοιαζες μες στα γέλια σου
            και στα χρυσά κουρέλια σου
            φευγάτη Παναγιά του δρόμου

            Τώρα ποζάρεις στο γυαλί
            σαν θεατρίνα στη σκηνή
            τι να σου λέω για το χθες
            για τις καμένες μας Ιθάκες
            εσύ γυρεύεις παρτενέρ
            για να σου δίνει τις ατάκες

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2012 18:47:23

      PSI 0PS σημαίνει αγαπητέ Γιάννη.

      Ελληνιστί: ΛΟΒΟΤΟΜΗ...

      Λαϊκιστί: "για του Συνούρη..."

      • Orestios avatar
        Orestios @ αλλενάκι 14/02/2012 18:59:17

        Γκρί διαφήμιση

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ αλλενάκι 14/02/2012 19:01:34

        ΛΟΒΟΤΟΜΗ ε; Δεν έχεις κι άδικο.

        Πάντως απ' ότι διαβάζω στα ξένα, δε βλέπω να έχει μεγάλη τύχη το PSI.
        Αλήθεια, γιατί φωνάζουμε για τα 14δις του ομολόγου του Μαρτίου; Αυτό δε θα κουρευτεί; Θα πληρωθεί στο άρτιο;
        Επίσης, οι Γιαπωνέζοι ρίξανε ένα κάρο γιεν την αγορά μετά τους Εγγλέζους.

        • drider avatar
          drider @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2012 19:53:50

          Και εμείς διαβάζουμε zerohedge. Με τα κατάλληλα φίλτρα πάντα...

  20. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2012 18:26:43

    Και υπάρχει και άλλη μια παράμετρος για το ΝΑΙ που φαίνεται δεν την έχουμε λάβει υπόψη. Τα εθνικά θέματα. Φαντάζεστε την κυβέρνηση Παπαδήμου να διαχειρίζεται τα αντίποινα - αν υποθέσουμε ότι υπήρχαν τέτοια στην ατζέντα - όχι της οικονομικής, αλλά μιας εθνικής κρίσης; Μπρρρ...
    Η χώρα χρειάζεται σταθερή κυβέρνηση επειγόντος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2012 18:43:21

      όταν ξεφεύγεις από τις κακές επιρροές, πετυχαίνεις στόχο!

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2012 19:02:02

      Πρώτα από όλα χρειαζόμαστε μία ημερομηνία για τις εκλογές Γιάννη.
      Δε μου φτάνει να ακούω για Φεβρουάριο,Μάρτιο, Απρίλιο,Ιούνιο..
      θέλω και το συμπλήρωμα,πως το λένε..
      Απρίλιο του 2012 π.χ.
      Ιούνιο του 2012..
      Και κάτι άλλο..αν δεν προσέξεις θα σε χαλάσει ο Δαναός.
      Μέχρι κι ο Ροδινός το κατάλαβε (επιτέλους).

  21. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/02/2012 18:52:28

    Το μπαλάκι έκανε ήδη γκελ από τους Γερμανούς και το έχουνμ πάρει οι διάφοροι ομολογιούχοι που δεν ξέρω και ποιοί είναι. Αν αυτοί πούνε όχι, το τι θα οει η Μέρκελ δεν θα έχει και πολλή σημασία.

    Νέα πεδία δόξας ανοίγονται 1) πώς θα πληρώσουν ποιοί τους ομολογιούχους στην ζούλα για να μην φανελι το όχι τους και 2) στην ερμηνεία του πώς δεν θα πληρωθούν CDS, αν δεν τα καταφέρουν.

    Και όλα θα ήταν πολύ πιο απλά εάν την ζημιά την πληρωναν αυτοί που δεν φαίνονται πουθενά: Αυτοί που πουλούσαν βερεσέ. Ή οι φορολογούμενοι των χωρών τους. Αυτοί κέρδισαν, αυτοί πληρώνουν. Και ευχαρίστως θα τους έδινα πίσω αυτά που πήρα: Αεροδόμιο (το κτίρο, όχι την χρήση, έχω για χρήση), Γέφυρα (καλή για ανακύκλωση), κτίρια Ολυμπιακών, Καγιέν, Μiele κλπ.

    Το ενδεχόμενο ελιγμού (και έξωθεν πίεσης) είναι τα μόνα που με έχουν εμποδίσει να σκούζω. Και προσέυχομαι να κάνουν και τα κουμάντα τους μερικοί μερικοί στο ΥΠΟΙΚ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 14/02/2012 19:30:04

      Ceterum autem censeo, Carthaginem esse delendam

  22. theo1611 avatar
    theo1611 14/02/2012 18:53:17

    Αν διαβάσω στην κυριολεξία του τον τίτλο του post, ζήτω που καήκαμε!!!

  23. juliet avatar
    juliet 14/02/2012 19:18:01

    Δεν έχει ανάγκη από βότανα , μπάνια το καλοκαίρι και βέβαια λουτρά,αμμόλουτρα.Τώρα τι ν΄αποφεύγει μεγάλο παιδί είναι ξέρει...

  24. dimitris avatar
    dimitris 14/02/2012 20:11:43

    Ο λαός μας λέει "δυο γάιδαροι (γερμανοί κτλ) μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα (Ελλάδα)".
    Ρε παιδιά έχετε κατανοήσει ότι συζητάμε με άσχετους και τοποτηρημένους χαρτογιακάδες εγχώριους ή έξωθεν βαλτούς για την.. πατρίδα μας;
    Το έχετε κατανοήσει όλοι καλά αυτό;
    Είμαστε στη χώρα μας και απλά ακολουθούμε προσταγές, δήθεν παλεύοντας να πετύχουμε, άλλος την ..σωτηρία μας, άλλος το δυνατόν λιγότερο στραπατσάρισμα και πάει λέγοντας.
    Τελικά είμαστε ή δεν είμαστε υποτελείς;
    Τώρα ξαφνικά οι αμερικανολάγνοι ανακαλύψανε ότι γίναμε προτεκτοράτο των γερμανόφιλων!!! Ενώ πριν θα μας έσωζαν οι Ρώσσοι..
    Είμαστε εντελώς τσουρεκοποιημένοι επαναστάτες της φακής με λοβοτομή στον εγκέφαλο εκ γενετής πλέον.
    Μόνο μια χρεωκοπία μας σώζει για να σφίξουν πάλι οι κώλοι και να μάθουμε να επιβιώνουμε παράγωντας αγαθά κι όχι βαφτίζοντας την τεμπελιά -υπηρεσίες..
    Η Ελληνική ψυχή πρέπει να μιλήσει όχι για να κάψει κτίρια-αυτό δεν είναι Ελληνική ψυχή- πρέπει να πυρπολήσει ψυχές και να αλλάξει η νοοτροπία του πασοκισμού. Ο νεοέλληνας είναι 99% προϊόν πασοκισμού και προπαγάνδας. Ο Έλληνας κατά την ιστορική του διαδρομή ποτέ δεν ήταν τόσο κοιλιόδουλος και καταναλωτικό ζώον όσο έφτασε στις μέρες μας. Πέσαμε στην παγίδα του χονδρού και πολλά αγαθά υποσχόμενου ζωοποιημένου καταναλωτικού μοντέλου. Ποιοι εμείς που όταν φωνάζαμε αέρα οι λαγοί τρέχανε στα λαγούμια τους.. Με τη σημερινή τεχνογνωσία θα έπρεπε να γίνουμε πρότυπα πολιτισμού και υψηλής τεχνολογίας.. Αλλά φρόντισε το πασοκ να γιγαντωθεί ο μέτριος στην καλύτερη περίπτωση και να σωθεί ο καθυστερημένος πελάτης τρώγοντας τη θέση του νέου φερέλπιδα και καταρτισμένου ..φασίστα!
    Οι ελπίδες εξανεμίστηκαν με την πάροδο του χρόνου και όσοι ξέρουν από ..μέσα τα γεγονότα γνωρίζουν ότι ο πρώην δεξιός πρωθυπουργός καθαιρέθηκε βίαια γιατί προσπάθησε για ανάταση με τρίτο σύμμαχο! Στην εκλογική ήττα συνετέλεσε το ίδιο το κόμμα της ΝΔ και όχι το "λεφτά υπάρχουν". Ρωτήστε τους Νεοδημοκράτες που λέγανε τότε "θα πας να ψηφίσεις..αφού είναι χαμένο το παιχνίδι!", ξέρουν αυτοί γιατί δεν έπρεπε να ξαναβγεί η ΝΔ. Όσο ήτανε και είναι όλοι αυτοί πατριώτες άλλο τόσο είμαστε κι εμείς φασίστες!
    Για να κλείσω, ο κ.Ροδινός είναι εξαιρετικός και θα ήθελα να γίνει και πιο ωμός ακόμη για να καταλαβαίνουν όλοι ότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία αλλά και η τόλμη πάντα κερδίζει..

  25. Leonidas avatar
    Leonidas 14/02/2012 20:14:50

    Κατά τις 8 μ.μ. ,¨ολα τα ξένα ΜΜΕ μεταδίδουν:

    Eurogroup chief: Finance ministers' meeting on Wednesday canceled as Greece didn't fulfill conditions.
    To Eurogroup ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.

  26. Κώστας απο Σέρρες avatar
    Κώστας απο Σέρρες 14/02/2012 21:27:37

    Αγαπητε κ. Ροδινε πιστευεις και η υπογραφη που θα βάλει ο Σαμαρας θα είναι τακτικος ελιγμος; Μακάρι, να εχει δίκαιο γιατι σε λιγο θα αρχισουμε να πιστευουμε οτι στην Σεληνη κατοικουν εξωγηινοι. Αν το δουμε και γεωπολιτικα μάλλον ο Σαμαρας παιζει το χαρτι των Γερμανων και Ρώσων και απεναντι θα εχει τους Αμερικανους δεν ξερω ποιο ειναι το συμφερον μας (γι αυτο ειναι οι ηγετες που με τις επιλογες τους καθοριζουν την τυχη της χωρας)

  27. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 14/02/2012 22:07:48

    Ατακαδόρα!!! Θυμάσαι βλέπω!!!
    Τι εννοείς ποιητή?

  28. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 15/02/2012 05:57:34

    Κυριε Ροδινέ τα "ΟΧΙ" των νεοδημοκρατων που διαγράφηκαν μη υπακούοντας στην κομματική πειθαρχία που πέβαλε ο Πρόεδρος, ήταν ένα ηχηρο χαστούκι προς τους δανειστές με το μηνυμα οτι η Ελλάδα ούτε εκβιάζεται, ούτε απειλείται! Το σκέφθηκε κανείς?

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ ελιζα βοζεμπεργκ 15/02/2012 12:31:55

      Εξαιρετικό εωθινό χιούμορ!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ελιζα βοζεμπεργκ 15/02/2012 12:34:09

      Ελίζα
      Συγνώμη που κάποτε σου τα ...έχωσα.
      Έδωσες την απάντησή σου με έργα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ελιζα βοζεμπεργκ 15/02/2012 12:46:58

      Αγαπητή κυρία Βόζεμπεργκ καμιά φορά το ναί είναι πιό δύσκολο από το όχι.

      Δεύτερον, σ΄ένα κόμμα εξουσίας δεν μπορούν οι βουλευτές να κάνουν του κεφαλιού τους, αλλιώς αυτό δεν είναι κόμμα, αλλά ...λέσχη προβληματισμού.

      Τρίτον, θεωρώ οτι όλοι οι βουλευτές, ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης, δεν θέλουν την Ελλάδα να εκβιάζεται και να απειλείται και πιστεύω οι περισσότεροι το ίδιο μήνυμα ήθελαν να στείλουν.

      Τέταρτον, αν η ΝΔ από την ψηφοφορία της Κυριακής εξήρχετο συμπαγής και με το ΠΑΣΟΚ διαλυμένο, σήμερα όλοι θα μιλούσαν για ένα ισχυρό κόμμα που διεκδικεί την εξουσία με προοπτικές. Τώρα, δώσατε το δικαίωμα σε κάθε Σόϊμπλε να ομιλεί για πολιτική αστάθεια στην Ελλάδα και να θέτουν πολιτικούς όρους, όπως η μη διεξαγωγή εκλογών κατά τα πρότυπα Μόντι.
      Πέμπτον, θεωρώ ότι ουδείς εκ των 21 που ψήφισαν όχι, είναι περισσότερο πατριώτης από τους άλλους βουλευτές της ΝΔ που ψήφισαν ναί.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 15/02/2012 12:58:24

        "Κανείς από τους 21 δεν είναι περισσότερο πατριώτης από τους άλλους".
        Nτόρα τους ακούς?

        Νιότη μου πού να τόλεγα πως θα γινόμουν άλλος!!!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 15/02/2012 13:02:32

          Eσείς έχετε πληροφορίες περί του αντιθέτου;
          Και με μεταθέτε την συζήτηση πάντα στην Ντόρα.
          Ξέρετε τις απόψεις μου.
          Καλημέρα.

      • Δείμος avatar
        Δείμος @ Κώστας Ροδινός 15/02/2012 13:52:56

        Αν δεν μπορούν οι βουλευτές να ψηφίσουν κατά συνείδηση σε ένα θέμα τέτοιας βαρύνουσας σημασίας, αδυνατώ να φανταστώ σε ποια άλλη περίπτωση θα γινόταν αυτό.

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Κώστας Ροδινός 15/02/2012 15:04:55

        Εδώ σε λίγο θα μας πει ότι ο Σαμαράς τους έβαλε να ψηφίσουν όχι για να δείξει στους ξένους "η Ελλάδα ούτε εκβιάζεται, ούτε απειλείται". Τι άλλο θ΄ακούσουμε...

      • Boson avatar
        Boson @ Κώστας Ροδινός 15/02/2012 17:51:51

        K. Ροδινέ
        Και ο Μιλτιάδης και ο Κυριάκος και ο Άρης είναι το ίδιο Πατριώτες?

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Boson 15/02/2012 19:35:29

          δεν μοιράζω πιστοποιητικά πατριωτισμού

          • juliet avatar
            juliet @ Κώστας Ροδινός 15/02/2012 19:42:32

            Κύριε Ροδινέ,
            πιστεύω να καταλάβατε ότι τα νιάτα τα ατίθασα πάντα ατίθασα θα είναι......αλλοστε η μέρα χθες μας συνεπήρε.Σήμερα όμως ήλθαμε στα ίσια...μ΄εκτίμηση.

    • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
      Ελληνική Φιλοσοφία @ ελιζα βοζεμπεργκ 15/02/2012 13:28:09

      Κανένα ηχηρό χαστούκι στους δανειστές. Χαστούκι στο μόνο κόμμα που μπορεί να κυβερνήσει στα σοβαρά την Ελλάδα.
      Απορώ λέτε ότι δε σας αρέσει η κυβέρνηση Παπαδήμου. Τότε θα έπρεπε να έχετε στόχο να μη δούμε μια ανάλογη κυβέρνηση μετά από τις εκλογές. Για την Ελλάδα αυτό μετράει τώρα, το μετά τις εκλογές.

    • juliet avatar
      juliet @ ελιζα βοζεμπεργκ 15/02/2012 17:17:41

      ''Η πειθαρχία δεν είναι μόνον εις το στρατόν αναγκαία ,αλλά και εις τους πολίτας.Και αλίμονον ,όταν οι πολίται δεν έχουν πειθαρχίαν.Διότι τότε δεν δύναται να έχη ούτε ο Στρατός ,διότι και αυτός αποτελείται από πολίτας.Αυτή η πειθαρχία πρέπει να είναι το συμβολόν σας και πρέπει να βγάλετε μέσα από την ψυχήν σας οιονδήποτε άλλο αίσθημα,οιανδήποτε άλλην όρεξιν,που αντιτάσσεται είς την πειθαρχίαν,ώστε να πειθαρχήτε πρώτα εις εκείνους που σας οδηγούν...................Μεταξάς Ιωαννης
      Ο κ.Ροδινός εκάλυψε απόλυτα όλες τις δικαιολογίες κ.Βοζεμπεργκ.
      Και εκείνο το βράδυ θ΄έπρεπε όλοι μαζί να πολεμάτε τον κοινό εχθρό και να είσαστε δίπλα στον αρχηγό σας , ανεξάρτητα αν είχατε διαφωνήσει .ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ.Αυτό θέλει να δει ο κόσμος την ενοτητά σας και όχι το εγώ σας.
      Φιλικά -Χουλιετ(ετσι μ΄αποκαλέσατε κάποτε).

  29. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 15/02/2012 11:12:12

    "Προσωπικώς, θεωρώ το «ναί» του Προέδρου της Ν.Δ. ως ένα τακτικό ελιγμό. Τίποτα περισσότερο. Είμαι πεπεισμένος περί αυτού."

    Έξυπνο!!!
    Για να μη μας τύπτει και η συνείδησή μας.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 15/02/2012 11:57:29

      Και η κωλοτούμπα είναι ένα είδος ελιγμού.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 15/02/2012 13:03:06

        Ετσι είναι, αν έτσι νομίζετε...

    • Δείμος avatar
      Δείμος @ ΣΟΝ ΠΕΝ 15/02/2012 13:48:27

      Αν αυτός είναι τακτικός ελιγμός, ο στρατηγικός ελιγμός ποιός θα ήταν; Να φιλήσει τα παπούτσια της λιγδιάρας;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.