#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/11/2010 23:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και με δήμαρχο Καμίνη η Ελλάδα του Μνημονίου παραμένει… καμίνι



H αλήθεια μιας εκλογικής αναμέτρησης όπως η σημερινή δεν είναι μία, είναι πολλές περισσότερες έστω κι αν κάποιοι στην κυβέρνηση πανηγυρίζουν για το μήνυμα που πιστεύουν ότι εξήχθη από τις κάλπες της δεύτερης Κυριακής. Η υπέρτατη αλήθεια, όμως, είναι ότι από τη Δευτέρα το πρωί η τρόϊκα θα είναι πάλι εδώ, το Μνημόνιο δεν έφυγε ποτέ από την Ελλάδα και ο κόσμος δεν ψήφισε πιστεύοντας ότι θα είναι καλύτερη η μέρα του. Και στο κάτω – κάτω της γραφής η ψήφος του ελληνικού λαού θα κρίνει αν μια κυβέρνηση απέτυχε, ή πέτυχε, όταν έλθει η ώρα.

Μια αποτίμηση των εκλογικών αποτελεσμάτων και σε συνδυασμό με τις δηλώσεις του πρωθυπουργού πριν από λίγο βγάζει ένα και μοναδικό συμπέρασμα: Οι άνθρωποι που μας κυβερνούν δεν έχουν καταλάβει απολύτως τίποτε. Συνεχίζουν με αλαζονεία να υπερασπίζονται τη λογική του Μνημονίου και της διάλυσης του κοινωνικού ιστού. Για να καταλάβετε πόσο... αφάσιοι είναι, βγήκε η υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Μ. Αποστολάκη, και μίλησε για άνεμο αλλαγής επειδή ο Κακλαμάνης έχασε, όχι επειδή ο Καμίνης κέρδισε. Ούτε κουβέντα φυσικά για την επόμενη ημέρα της Ελλάδας, όχι της Αθήνας.

Τη Δευτέρα έρχεται το ΔΝΤ να συζητήσει με την Ελλάδα για το πώς θα επιμηκυνθεί το Μνημόνιο και πώς η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται υπό ξένη κατοχή.

Ποσώς τους ενδιαφέρει όλους αυτούς τους τεχνοκράτες αν δήμαρχος είναι ο Καμίνης, ο Μιχαλολιάκος, ή περιφερειάρχης ο Τατούλης ή ο Δράκος. Αυτό που ενδιαφέρει τους δανειστές μας είναι να μας επιβάλουν μέτρα λιτότητας που καμιά άλλη χώρα δεν δέχθηκε ποτέ.

Πιστεύετε ότι έχει καμιά μεγάλη σημασία αν ο Καμίνης μαζέψει τα σκουπίδια που άφησε ο Κακλαμάνης όταν οι πολίτες της Αθήνας κι όλης της Ελλάδας σε λίγο δεν θα έχουν ούτε να φάνε, επομένως ούτε και να βγάλουν σκουπίδια στους δρόμους;

Πιστεύετε ότι ο Τατούλης, ή ο Αγοραστός θα φέρουν πίσω τους μισθούς και τις συντάξεις που κόπηκαν ή θα αποτρέψει τη νέα λαίλαπα που έρχεται;

Ας σταματήσει πλέον αυτή η καραμέλα για τους νικητές και τους ηττημένους στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Ο μεγάλος χαμένος είναι ο λαός που θα συνεχίσει να υφίσταται το μέγεθος της κρίσης και τις λάθος πολιτικές και κοινωνικές επιλογές.

Εν κατακλείδι, κέρδισαν στις εκλογές κάποια πρόσωπα για τα οποία δεν πρέπει να χαίρεται το ΠΑΣΟΚ. Πότε ο Καμίνης και ο Τατούλης έγιναν ΠΑΣΟΚ και δεν το καταλάβαμε; Αν έχαναν θα ήταν ανεξάρτητοι και τώρα που κέρδισαν βάφτηκαν πράσινοι; Αιδώς Αργείοι.

Οι νικητές των εκλογών είναι νικητές διότι ο κόσμος επέλεξε συγκεκριμένα πρόσωπα κι όχι διότι επιδοκίμασε την κυβέρνηση. Αλλωστε, με αποχή πάνω από το 50% που κανείς δεν τη μετράει ως αποχή αποδοκιμασίας, ποιος σοβαρός άνθρωπος θα πανηγυρίζει σήμερα;

Είπαμε: Η αλήθεια είναι ότι η Ελλάδα του Μνημονίου παραμένει... καμίνι έστω και με δήμαρχο Καμίνη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. yiannos avatar
    yiannos 14/11/2010 23:40:31

    ας είχε την τόλμη ο Αντώνης να πει του Νικήτα "φίλε τελείωσες". εάν η Αθήνα ήταν σημαντική τότε ο Νικήτας δεν θα έπρεπε να ήταν υποψήφιος.

    και κάτι ακόμα, η θέση ότι η ΝΔ διαφωνεί επι του..."μείγματος πολιτικής" αποτελεί ΑΝΕΚΔΟΤΟ και ταυτόχρονα φανερώνει και τις δικές της δεσμεύσεις σε εκτός Ελλάδος διευθυντήρια.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ yiannos 14/11/2010 23:52:59

      Δεν ειναι καθολου ανεκδοτο.Αντιθετα ο πραγματικος λαικισμος ειναι οτι ή πεθαινεις της πεινας ή φεσωνεις τους δανειστες σου.
      Δεν υπαρχει καμμια δεσμευση το να θεωρεις οτι πρεπει να πληρωσεις τα χρεη σου.

    • Φαινότυπος avatar
      Φαινότυπος @ yiannos 14/11/2010 23:57:07

      Τον Σαμαρά ένα μόνο τον ενδιαφέρει, να εδραιωθεί στο κόμμα, όλα τα άλλα είναι για τις επόμενες τετραετίες. Αντιμνημονιακές πόζες, μίγματα και κοκτέιλ είναι κομμάτια του βασικού σχεδίου. Τα φυντάνια του πιέζουν για ταχύτερες εξελίξεις, βλέπεις τους κλείνουν το δρόμο οι παραδοσιακοί, βιάζονται τα καλόπαιδα γιατί ξέρουν ότι στη βράση κολλάει το σίδερο, μετά επικρατεί η δύναμη της συνήθειας κι αυτοί τελικά θα βρεθούν στο απόξω. Αυτοί που ξέρουν και μετρούν αφήσαν τον Αντώνη να κάνει αστείες επιλογές γιατί έτσι θα τον φέρναν στα νερά τους. Έτσι η Νέα Δημοκρατία παραμένει δύο στη συσκευασία του ενός. Ραντεβού στην επόμενη στροφή, δεν θα αργήσει.

      • ISession avatar
        ISession @ Φαινότυπος 15/11/2010 02:11:28

        Εξαιρετικό σχόλιο! Τα είπες όλα σε 5 γραμμές! Μπράβο! Όλα για την καρέκλα γίνονται. Τίποτα δεν γίνεται για εμάς. Τίποτα δεν γίνεται για το μνημόνιο και την καθημερινότητα μας. Όλα για την εξουσία.

    • Σολιαληστής avatar
      Σολιαληστής @ yiannos 15/11/2010 00:03:33

      Με το Νικήτα δεν μπορούσε να κάνει τίποτα, πίσω από την ιστορία που έχασε είναι ντορικοί και το Λάος.

      Περιφέρεια αττικής προφανώς ο κικίλιας ήταν λάθος επιλογή σε ότι αφορά Πελοπόννησο δεν ξέρω αν καλύτερη επιλογή από το δράκο, αλλά και εκεί το Λάος στήριξε ΠΑΣΟΚ.

      • yiannos avatar
        yiannos @ Σολιαληστής 15/11/2010 00:11:07

        κάνεις λάθος για ΛΑΟΣ-ντορικούς και κακλαμάνη. Η χρυσή αυγή είχε κάθε λόγω να θέλει Καμίνη στην καράκλα, για να έχει καλύτερο στόχο.

        • Σολιαληστής avatar
          Σολιαληστής @ yiannos 15/11/2010 00:50:13

          για ντορικούς δεν κάνω λάθος για ΧΑ δεν έχεις άδικο απλά ξέχασα να τους αναφέρω.

        • Σολιαληστής avatar
          Σολιαληστής @ yiannos 15/11/2010 01:01:36

          http://www.agelioforos.gr/files/FOTO_ENTYPON/2010/09/15/2010091501441-preview.jpg

  2. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 14/11/2010 23:41:44

    ¨ Οι κάλπες έκλεισαν - ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ Π Ρ Ο Σ Τ Α Σ Ι Α ΕΝΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ¨

    Ο Εγγονός του Γεωργίου Παπανδρέου των ¨Δεκεμβριανών 1944¨ , Γιώργιος ο Β΄
    **************************************

    Τελείωσαν οι εκλογές ( ! ) μακάκες - ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ , κατεβάστε τα παντελόνια..., διότι όπως επίσης δήλωσε :

    ¨ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ¨ ( τόσα θέλει να κυβερνήσει ακόμα με την ¨σιωπηρή βοήθεια¨ και τα ¨κινήματα¨ της ¨Αριστεράς¨ ) ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΣΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ...

    Τώρα ο Γεώργιος Β΄ κατευθύνεται προς το εκλογικό κέντρο του 15 % των ψηφοφόρων της Αθήνας , του πρώην ¨Ρηγά¨ Γ. Καμίνη ... , η ¨Δημοκρατία Ενίκησεν¨ - ΘΑ ¨ΚΑΝΟΜΕΝ ΚΑΙ ΛΑΟΚΡΑΤΙΑ¨ , θα βοηθήσει και ο κ. Καμίνης , ο οποίος στην δήλωση του μίλησε και για το ¨Εργατικό Κεφάλαιο¨ , τον ¨κοιμώμενο γίγαντα¨, όπως δήλωσε , της Αθήνας που θα τον αφυπνίσει !

    ****************

    Στην Καλλιθέα ο λαός ¨μίλησε¨ και ψήφισε τον κ. Ασκούνη ( παλαιά , πολύ παλαιά , ¨Ανδρεϊκό-Πατριωτικό ΠΑΣΟΚ¨ ...) με το 32 % του εκλογικού σώματος ενός από τους μεγαλύτερους Δήμους της Ελλάδας !

    Με 68 % Αποχή κατέκτησε ¨συντριπτική πλειοψηφία¨ στην πρώην ¨Κουμουνιστομάνα¨ Καλλιθέα ! Τώρα η Καλλιθέα είναι ¨εμπορικό κέντρο¨ μικροαστών με πολλές βλέψεις για ¨μπίζνες¨ των ¨αυτοδημιούργητων¨!

    Υ.Γ.

    Ακόμα κρίνεται εάν θα ¨κερδίσει δημοκρατικά¨ ο κ. Μπουτάρης στην Θεσσαλονίκη . Κρίνεται εάν επιτέλους θα ανακαινισθεί η κατοικία του Κεμάλ-Ατατούρκ ώστε να έρθουν ¨εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες απο την Τουρκία¨ ( και έτσι ληθεί και το θέμα της ανάπτυξης...) και εάν επίσης επιτέλους τα Δημοτικά Μ.Μ.Ε. της πόλης προβάλλουνξ και κάποια ¨ποιοτικά πορνό¨ για να εξασφαλίσουν ¨εσοδα¨. Και το κυριότερο κρίνεται εάν η Θεσσαλονίκη γίνει επιτέλους η ¨Πρωτεύουσα των Βαλκανίων¨ ή θα παραμήνει ¨απομονομένη μόνο σαν Πρωτεύουσα της Βόρειας Ελλάδας με τον...¨Ανθιμο¨...

    Όλος ο ¨Προοδευτικός Κόσμος στις ΗΠΑ ¨ παρακολουθεί με αγωνία τα αποτελέσματα στην Θεσσαλονίκη και την ¨Δυτική Θράκη¨ , στην Αθήνα οι δημοκρατικές δυνάμεις των ΗΠΑ κέρδισαν...

    • victoria avatar
      victoria @ ΝΤΑΝΤΟΝ 15/11/2010 00:27:25

      Την ίδια μέρα, το πρωί των εκλογών, χαρακτήρισε το μνημόνιο δουλεία. Αναζητήστε τη δήλωσή του. Τι να λέμε τώρα.

      Danton, la terreur approche opiniatrement.

  3. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 14/11/2010 23:44:50

    Κύριε Σαμαρά χάσαμε... :-(

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ H pena tis orghs 15/11/2010 00:30:30

      Ο Σαμαρας δεν εχασε.Μπορει να μην κερδισε αλλα σιγουρα δεν εχασε.Και πως θα ηταν ευκολο να κερδισει οταν μια μεγαλη παραταξη σαν την Ν.Δ εχει μονο μια παραταξιακη εφημεριδα να την στηριζει.Οταν το συνολο των καναλιων και των ραδιοφωνων αναπαραγουν την προπαγανδα του Πασοκ και ετοιμαζουν την εισοδο της Θεοδωρας.

    • ΣΒΕΤΛΑΝΑ avatar
      ΣΒΕΤΛΑΝΑ @ H pena tis orghs 15/11/2010 01:04:25

      Δεν έχασε ο Σαμαράς, οι επιλογές του έχασαν... Όταν οι νεοδημοκράτες πριν ένα χρόνο στήθηκαν στην ουρά για να τον εκλέξουν για Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας το μήνυμα ήταν ένα "ΑΛΑΞΕΤΑ ΟΛΑ" Οχι τον Κακλαμάνη ή τον Δράκο ή τα υπόλοιπα ντοράκια... Τώρα ο δρόμος είναι ανοικτός... Στις 21/11/2010 η κα Ντόρα θα έχει το δικό της κόμμα... Να τους στείλει όλους εκεί... και να κάνει τη ΝΔ το κόμμα που όλοι περιμένουμε... Ας πονέσει, ας μείνουμε λίγοι... Μόνο αν φθάσεις στο πάτο μπορεί να ελπίζεις για το ΑΥΡΙΟ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΣΒΕΤΛΑΝΑ 15/11/2010 01:14:04

        Η μεγάλη πλάκα είναι οτι και η Ντόρα το έπιασε αυτό και βλέπεις τώρα ότι δεν θέλει Κιλτίδη - Μαρκογιαννάκη σε πρώτο ρόλο στο κόμμα της!

      • George avatar
        George @ ΣΒΕΤΛΑΝΑ 15/11/2010 01:20:50

        Ακριβώς αυτό. Εγώ περίμενα ώρες στην ουρά αλλά μόλις είδα ότι ο Πάκης & ο Νικήτας (και πολλοί άλλοι) είναι πάντα εδώ την έκανα ...

  4. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 14/11/2010 23:48:45

    Επιτέλους ο λαθρομετανάστης βρήκε τον άνθρωπο του, δεν σας χάλασε αθηνούδια.

  5. TASSOS avatar
    TASSOS 14/11/2010 23:51:55

    Το ΠΑΣΟΚ κέρδισε και ξέρετε γιατί? Γιατί σε οποιαδήποτε άλλη χώρα με υποτυπώδη εθνική αξιοπρέπεια, με πολίτες που δεν βγαίνουν κάθε μέρα πάο το σπίτι τους ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ αλλά ξαι για να δώσουν, σε μιά τέτοια χώρα λοιπόν όπου εμφανιζόταν ΠΑΣΟΚικός υποψήφιος θα τον έπαιρναν με τα γιαούρτια. Σε αυτή την τρύπα της Ανατολικής Μεσογείου οι υπάλληλοι του ΔΝΤ πήραν 9 περιφέρειες. Ο καρκίνος είναι προχωρημένος. Ούτε τα αναλγητικά βοηθάνε πιά.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ TASSOS 14/11/2010 23:55:15

      Aναμονη και υπομονη.Ειχα γραψει οτι ειναι πολυ δυσκολο να αλλαξουν οι καταστασεις σε ενα χρονο οτι και αν γινει.

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 15/11/2010 00:00:32

        Οι καταστάσεις έχουν αλλάξει. Η φθορά του ΠΑΣΟΚ έχει ξεκινήσει και είναι γρήγορη. Απλά το χρονικό διάστημα ήταν μικρό και δεν πέρασε δεύτερο.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ TASSOS 15/11/2010 00:27:18

      η ευθυνη της ΝΔ πολυ μεγαλη - το μισο εκλογικο σωμα (ΠΑΣΟΚ + ΝΔ οι αριστεροι ολο και κατι εριξαν) ειπε αφου και η αντιπολιτευση πεταει την μπαλα στην κερκιδα..μαλλον ετσι θα ειναι τα πραγματα..οποτε τι να παω να δω ..και αντι για γηπεδο πηγε σινεμα

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ TASSOS 15/11/2010 00:45:15

      φίλε tasso (που μου είσαι ιδιαίτερα συμπαθής κατα τ άλλα)
      τώρα που ο καρκίνος μετέστη και στη Θεσσαλονίκη
      ελπίζω να γίνεις λιγο λιγότερο αντικληρικαλιστής...

  6. Kropotkin avatar
    Kropotkin 14/11/2010 23:52:31

    Όλοι μιλάνε για την αποχή. Οι ψηφίσαντες όμως καθορίζουν την ατζέντα της επομενης μέρας και όχι οι απέχοντες.

  7. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 14/11/2010 23:53:20

    Όταν η ΝΔ χάνει δήμους που τα τελευταία 25 χρόνια έβγαινε με 55-60% είναι φυσιολογικό να ζητωκραυγάζουν στο πασοκ.
    Επίθεση τώρα.
    Τέρμα τα σφουγκάρια (Κακλαμάνης,Δρακος και λοιποί) και εκκαθάριση.
    Αυτή η πολιτική προσσέγγιση είναι προκλητικά εκνευριστική για την εποχή που ζούμε.

  8. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 14/11/2010 23:56:33

    Φανταστειτε τι θα γινει στις επομενες αυτοδιοικητικες εκλογες που θα εχουν δικαιωμα ψηφου ολες οι φυλες του κοσμου που κατοικουν στην πρωτευουσα της...Ελλαδος(;)

    Θα φροντισει για αυτο ο κ.Καμινης!Απο αυριο θα δινονται ελευθερα εκλογικοι αριθμοι σε αλλοδαπους!

    Ετοιμαστειτε να σας κοψουν κλησεις οι νεοι δημοτικοι αστυνομικοι εξ αφγανισταν!

    Τι αθηνα τι κανταχαρ!!

    • Σολιαληστής avatar
      Σολιαληστής @ Επαγρυπνών 15/11/2010 00:51:45

      γιατί τώρα στην Θεσσαλονίκη δεν κρίνουν το αποτέλεσμα;

    • Thraphsorchis avatar
      Thraphsorchis @ Επαγρυπνών 15/11/2010 11:52:32

      Στην αρχαία Αθήνα η τήρηση της τάξης είχε ανατεθεί σε Σκύθες (Ο Αριστοφάνης είχε ένα σχετικό επεισόδιο) ! Ας ελπίσουμε πως οι Αφγανοί θα κάνουν τη δουλειά τους σωστά χωρίς εκπτώσεις.

  9. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 15/11/2010 00:07:44

    Σήμερα η ψήφος των "Αθηναίων¨εδραίωσε ένα 15% το 2014 στις επόμενες δημοτικές εκλογές για την Χρυσή Αυγή.

  10. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/11/2010 00:13:34

    Πρωτη φορα ειδα πρωθυπουργο να πηγαινει να συγχαρει δημαρχο.Πραγματικα ο μηχανισμος προπαγανδας του Πασοκ εδωσε και σημερα ρεστα.Ειναι αστειο να προσπαθει να βγαλει καποιος πολιτικα συμπερασματα με τετοια αποχη.Φαινεται οτι οσοι ασχολουνται με τα πολιτικα ειναι λιγοτεροι απο αυτους που ασχολουνται με τα αθλητικα.Ο κοσμος ψαχνει καποιον που θα μιλαει στη γλωσσα του , σεμνο και με φανερα σημεια αυτοκριτικης.Οποιος τα εχει αυτα θα παει μπροστα.Για τους υπολοιπους σκοταδι.

  11. redteam avatar
    redteam 15/11/2010 00:17:24

    Που 'σαι ρε Φαήλο με τις φοβερές αναλύσεις. Τέτοιες μ...κιες έλεγες και στον Σαμαρά ως σύμβουλος. Πέτυχες διάνα!
    Καληνύχτα και όνειρα γλυκά!

    • man8os avatar
      man8os @ redteam 15/11/2010 03:25:30

      Δε νομιζω οτι στηριξε ουσιαστικα ο Φαηλος τον Νικητα.
      Αλλα και παλι καλα εκανε...
      Φυσικα ακομη και αν ετρεχε μαζι του απο σπιτι σε σπιτι, παλ θα εχανε ο Νικητας...

  12. Aris avatar
    Aris 15/11/2010 00:17:31

    Δεν πείθει η ΝΔ, ο Σαμαράς και τα στελέχη που βγαίνουν προς τα έξω... Διότι υπό κανονικές συνθήκες και με αποχή σε λογικά επίπεδα το ΠΑΣΟΚ θα έχανε σχεδόν παντού εκτός από την Κρήτη. Η ήττα δεν είναι από το ΠΑΣΟΚ αλλά από τον ίδιο τον κόσμο που γύρισε την πλάτη στην εναλλακτική λύση της ΝΔ. Το ότι βγήκε ο Σγουρός από το 1/5 του εκλογικού σώματος δείχνει το μεγάλο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει ο Αντώνης από αύριο. Το ΠΑΣΟΚ είναι τελειωμένο, ο κόσμος θέλει να πιστέψει σε κάτι νέο, σε κάτι αληθινό, όμως ούτε τα ΜΜΕ τον αφήνουν, ούτε το αρρωστημένο πολιτικό κλίμα που όσο περνάει ο καιρός θα νοσεί όλο και πιο πολύ. Από τη στιγμή που οι Έλληνες δεν αντέδρασαν σωστά στην πιο κρίσιμη στιγμή της σύγχρονης ιστορίας της χώρας, ουσιαστικά παραδίδουν τη χώρα σε δανειστές και συμμάχους. Και δεν υποστηρίζω ότι η σωστή αντίδραση θα ήταν να γίνει μπλε ο χάρτης, αλλά η σωστή αντίδραση θα ήταν να γίνει οτιδήποτε άλλο εκτός από πράσινος... Κρίμα για όλους και κυρίως για τα παιδιά μας. Ότι σπέρνει κανείς, αυτό θερίζει, και ο Έλληνας απλά φροντίζει να αναθέτει σε άλλους ακόμα και αυτόν το ρόλο...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Aris 15/11/2010 00:50:21

      Νομίζω ότι το πιάνεις σωστά.

  13. nasos avatar
    nasos 15/11/2010 00:26:59

    υπήρξε Πανεκδοτική Πανστρατιά υπέρ του Καμίνη,ακόμη και οι free press φυλλάδες και οι γκεη αρθρογράφοι τους είχανε ανέβει στα κεραμύδια για να πείσουν τον κοσμάκη να τον ψηφίσει
    και μάζεψαν μόλις το 15% των εγγεγραμμένων
    καλύτερα που βγήκε ο φίλος των Ταλιμπάν,θα ξυπνήσουν και οι τελευταίοι μακαρίως κοιμώμενοι
    15% θα λάβει το ΠΑΣΟΚ στην Α' Αθηνών στις επόμενες βουλευτικές

    • Crocodile avatar
      Crocodile @ nasos 15/11/2010 00:40:32

      Ξανά να προσέχεις ποιον υποστηρίζεις. Ο Καμίνης είναι ανύπαρκτος αλλά η αλαζονική στάση του Κακλαμάνη απέναντί του, ο τρόπος που τον αντιμετώπιζε στα τηλεοπτικά πάνελ, λες και μιλούσε ο αυτοκράτορας στον υπήκοο, πρέπει να διδάσκεται στα πανεπιστήμια.

  14. azxc avatar
    azxc 15/11/2010 00:30:43

    Το σημερινό αποτέλεσμα στην Αθήνα και τη Θεσ/νικη, όπως και στην Πελοπόννησο και τη Θράκη επειδή ακριβώς θα διατηρήσει επί 4ετία συγκεκριμένα φερέφωνα σε κρίσιμες θέσεις αποτελεί στρατηγική ήττα του πατριωτικού χώρου. Η βιασύνη στόυς πανηγυρισμούς του πρώτου γύρου στοίχισε στην οργάνωση, την κινητοποίηση και τη συγκέντρωση στον δεύτερο, όπου κεφαλαιοποιούνται όχι μόνον εντυπώσεις, αλλά και αποτελέσματα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ azxc 15/11/2010 00:51:02

      Σωστό κι αυτό.

  15. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/11/2010 00:54:17

    Φίλοι κι αδέρφια, μη στενοχωριέστε! Φίλος μου καλός ξέρει ότι είχα προβλέψει από τον Αύγουστο ότι η ΝΔ θα χάσει Αθήνα-Θεσσαλονίκη και θα κερδίσει Πειραιά. Φυσικά, δεν το είχα γράψει ποτέ εδώ μέσα, για ευνόητους λόγους (να αποφευχθεί η δημιουργία κλίματος). Δεν ήταν μια λογική ανάλυση, ήταν ένστικτο.

    Το δεύτερο μέρος της "ανάλυσης" (παράθεσης του ενστίκτου δηλαδή) ήταν αυτή θα είναι η τελευταία πράξη πράσινης κυριαρχίας και ότι η δεξιά στην Ελλάδα θα ανακτήσει την ηγεμονία, περιορίζοντας την αριστερά σε δευτερεύοντες ρόλους (τοπικής αυτοδιοίκησης κλπ.), σαν κι αυτούς που είχε η δεξιά όλα αυτά τα χρόνια.

    Μια που επαληθεύτηκε το πρώτο, ας ελπίσουμε να επαληθευτεί και το δεύτερο.

    Καλό βράδυ σε όλους, και καλούς αγώνες να έχουμε!

    Επώνυμος

  16. egersis avatar
    egersis 15/11/2010 00:59:57

    Κύριοι πάτε για ύπνο.
    Δεξιούληδες της κακιάς ώρας.
    Ακροδεξιούληδες της συμφοράς χωρίς ίχνος πολιτικής συνείδησης.
    Οργισμένοι διαμαρτυρόμενοι απέχοντες του καναπέ.
    Τώρα φάτε τον νεοταξικό πολιπολιτισμικό οχετό στη μάπα.
    Βγάλτε το σκασμό και πάτε για ύπνο.

    • yiannos avatar
      yiannos @ egersis 15/11/2010 01:02:44

      εμείς ύπνο εσύ τάφο. βλάκα.

  17. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 01:00:31

    Φίλε vardarskian, σε ευχαριστώ για την συμπάθεια σου. Η ραγιάδικη νοοτροπία του πρώην κατοίκου της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και νυν αυτοαποκαλούμενο " Έλληνα" είναι ο καρκίνος. Το ΠΑΣΟΚ και τα δεξιοαριστερά δουλικά του δεν είναι ικανά να είναι καρκίνος.

  18. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 01:02:33

    redteam, χαιρετίσματα στους Κουίσλιγκ της Ιπποκράτους. Ελπίζω η κουλτούρα του Φαήλου και των ομοίων του να συνεχίσει να σας είναι αγκάθι στον.....

    • redteam avatar
      redteam @ TASSOS 15/11/2010 09:34:29

      Tassos, δεν κατάλαβες τίποτα. Τον Τσολάκογλου-Παπανδρέου κάτι τέτοιοι τύποι σαν τον Φαήλο και σένα τον έσωσαν. Όσο για την "κουλτούρα" σας μπορώ να πω ότι δεν τη χρειάζομαι, γιατί είναι ανιστόρητη και απολιτική.

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ redteam 15/11/2010 10:49:47

        @ Tassos

        εμένα μ αρέσει η κουλτούρα του Φαήλου, αν και διαφωνώ σε αρκετά με εκείνον

        Εσύ όμως πήγαινε να δώσεις φιλάκια στον πρώτο σου σε σταυρούς Ψινάκη

        και να του πεις "είσαι θεά αγάπη μου κι ας χάσαμε" και άσε τις αηδίες περί

        "Κουίσλιγκ της Ιπποκράτους"...

  19. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 01:21:31

    egersis ,πριν πάω για ύπνο και μιας και θα πάρεις το ίδιο ταξί με τον redteam περάστε από Κλαυθμώνος. Μην χάνεται History on the making (που θα έλεγε και κανένα αμερικανάκι της Ιπποκράτους).

  20. adonis avatar
    adonis 15/11/2010 01:29:29

    Η Παπακώστα στο κρατικο καναλι έλεγε οτι η Τζότζολα εκφράζει τον εαυτό της, οχι την ΝΔ...Αντώνη, απο αύριο πάρε σκουπα για άτομα σαν την Παπακώστα που μόνο ζημιά κάνουν. Οι μέχρι τώρα συνταγές δεν απέδωσαν.

    • man8os avatar
      man8os @ adonis 15/11/2010 03:30:09

      Μπααα!!!!
      Μα παοια ειναι αυτη η Παπακωστα??
      Θα την ηξερε κανεις αν δεν την προοθουσε η ΝΔ?

  21. egersis avatar
    egersis 15/11/2010 01:31:25

    Δε περίμενα διαφορετική αντίδραση.
    Είμουν βέβαιος ότι θα με βγάζαν και πασοκο!!!
    (εκτός απο νεοδημοκράτη, κομμουνιστή, αριστερό, φασίστα κτλ κτλ)
    Έχω βλέπεις το κακό ελάτωμα να λέω αλήθειες.
    Να πω κι άλλη μια;
    Πόσοι νεοδημοκράτες έδωσαν βάση στη μη εκλογή Καμίνη σε σχέση με αυτούς που έδωσαν βάση στην εκλογή Κικίλια;
    Eκτός αν βρεθεί κανείς να πει ότι ό Σγουρός έχει καμιά σχέση με τον Καμίνη.
    Αν βρεθεί πάντως δε θα μου κάνει καμιά εντύπωση μετά από τη σημερινή τραγωδία.

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ egersis 15/11/2010 10:47:43

      @ egersis:

      Αν έκαναν τον κόπο και διάβαζαν χωρίς φανατισμό αυτά που έγραψες δεν θα σε χαρακτήριζαν έτσι. Τί ασχολείσαι όμως..;
      Πας να τους πεις μια αλήθεια, ότι αυτοί οι ίδιοι με τις συμπεριφορές τους δίνουν πάτημα στην νέα τάξη στην Ελλάδα κι αυτοί σε βρίζουν..
      Ο φανατισμός που εκπέμπουν εδώ πολλοί σχολιαστές δείχνει και την τύφλα της ΝΔ σε σχέση με την πραγματικότητα στην κοινωνία και το πως αντιλαμβάνεται τον παλμό της. Όσο δεν βλέπουν τα πράγματα ως είναι και δεν αντιλαμβάνονται τα λάθη τους όπως φάινεται οτι ΔΕΝ κάνουν τόσο ο κόσμος θα τους φτύνει. Κρίμα

  22. egersis avatar
    egersis 15/11/2010 01:33:24

    Kαι για να μην αφήνω παραπονεμένο κανέναν....
    Πόσοι λαοσίτες έδωσαν βάση στην εκλογή Κακλαμάνη σε σχέση με την εκλογή Σγουρου;

  23. μαραθων avatar
    μαραθων 15/11/2010 01:35:46

    H σημερινή μέρα θα πρέπει να μας δείξει ένα και μόνο πράγμα,πως θέλει πολλή δουλειά για να ξεπεράσουμε τη ντροπιαστική ήττα των προηγούμενων βουλευτικών εκλογών,και το συμπέρασμα αυτό βγαίνει από την ήττα του Γκιουλέκα στη θεσσαλονίκη από τον Μπουτάρη.Ακόμα η επιλογή Κικίλια δεν τη θεωρώ αποτυχημένη γιατί είχε σκεπτικό και σε κάποιο επίπεδο πέτυχε.Οι ήττες Κακλαμάνη και Δράκου είναι αναμενώμενες διότι εκπρόσωπουν τη θεώρια περι σφουγγαριού και δείχνουν,μεσοβέζικες λύσεις ισορρόποιών χωρίς αποτέλεσμα,είναι γνωστό πως ο Κακλάμανης απειλούσε να κατέβει ακόμα και αν ο πρόεδρος έδινε το χρίσμα σε άλλον και για να μην υπάρξει διάσπαση και σίγουρη ήττα κάναμε πίσω με αποτέλεσμα να χάσουμε και να χρεώθεί ο πρόεδρος την επιλογή .Αν θέλουμε να πάμε ένα βήμα παρακάτω θα πρέπει να αλλάξουμε πάρα πόλλα.Καταρχάς πρέπει να κάνουμε ανανέωση σε πρόσωπα σε μέγαλο βαθμό πχ.στα κανάλια βγαίνουν φθαρμένα πολιτικά πρόσωπα να υπερασπιστούν και να προβάλουν της θέσεις μας ,αυτό άλλες φορές εξοργίζει και άλλες φορές κάνει αδιάφορους τους τηλεθέατες,δεύτερον πρέπει να μπουν άνθρωποι με προσωπικότητα μέσα στη κομματική πραγματικότητα.Επίσης,θα πρέπει να ξεκάθαρίσουμε αν είμαστε αντιμνημόνικοι η δήθεν,ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίστει αυτό,οι δηλώσεις περι άλλου μείγματος δεν κερδίζει οπαδούς,διότι εμφανιζόμαστε ίδιοι με άλλα ρουχα,αυτό και μόνο αυτό μπορεί να μας δώσει τη νίκη αν ταχθούμε ξεκάθαρα με κατι πραγματικά διαφορετικό.'Ολα αυτά θα μας ανεβάσουν και οι επόμενες εκλογές θα είναι για μας νικηφόρες,Αντώνη μη τα αλλάξεις όλα αλλά μόνο αυτα που πρέπει μά γρήγορα σε στηρίζουμε σε κάθε δύσκολη στιγμή και είμαστε πάντα κόντα σου μέχρι όλα να γίνουν απλά.

    • man8os avatar
      man8os @ μαραθων 15/11/2010 03:31:25

      Ετσι ακριβως
      ++

  24. SOTHROPOULOS avatar
    SOTHROPOULOS 15/11/2010 01:59:47

    Η επιλογή Σαμαρά για την Περιφέρεια Πελοπόννησου ήταν ερασιτεχνική, πολύ πρόχειρη σε σκέψη και σχεδιασμό που προβληματίζει . Ο Δράκος είχε κουράσει ακόμη και τους Μεσσήνιους ψηφοφόρους της Ν.Δ και αυτό αποκλείεται να μην τον γνώριζε ο ηγέτης του κόμματος. Η στελέχωση του ψηφοδελτίου είχε αστοχίες. Το σημαντικότερο όμως που δεν κατάλαβε ο Σαμαράς ήταν, οτι δεν έβαλε στοίχημα με τον Τατούλη και το Πασοκ, αλλά με το Αρκαδικό Λόμπυ. Οποιος και να ήταν ο υποψήφιος της Ν.Δ θα έχανε. Για οσους λοιπόν δεν το γνωρίζουν, το Αρκαδικό λόμπυ είναι η αιτία που η νύν Περιφέρεια Πελοπόννησου δεν έχει την ανάπτυξη που πρέπει. Τα πάντα περιστρέφονται γύρω απο ένα νομό . ( 30 χρόνια για ένα δρόμο, 10 χρόνια ισως κι παραπάνω για να πάρει έγκριση η μεγαλύτερη επένδυση στην Ελλάδα η ΠΟΤΑ, ΨΆΧΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΥΤΑ και και και και και και και ). Πρωταγωνιστές κατ΄αρχήν οι υπουργοί και βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος συνεπικουρούμενοι με μέτρο απο της αντιπολίτευσης και παράγοντες Αρκαδικής καταγωγής, με κερασάκι στην τούρτα τον εκάστοτε περιφερειάρχη. Προσπαθώντας να τονώσουν ένα νομό με μειονεκτήματα λόγω θέσης προσπαθούν να μειώσουν την ανάπτυξη αυτών που δίπλα τους έχουν τα προσόντα, με καθυστερήσεις και αναβολές.
    Ενας Μεσσήνιος υπουργός τους την χάλασε την δουλειά, ο μοναδικός που δούλεψε για το τόπο του, ο Γιάννης Λαμπρόπουλος. Τελικά ο δρόμος γίνεται και τελειώνει χάρις αυτόν , η ΠΟΤΑ δημιουργήθηκε, εντάξει ΧΥΤΑ δεν πρόλαβε , τον είδε δραστήριο ο Κωστάκης και τον έκοψε.
    Χρησιμοποιεί λοιπόν το λόμπυ όλα του τα όπλα, επωφελείται πάντα απο τις εξελίξεις και τα κατάφερε ακόμη μια φορά. Αντώνη, μάλλον τον Λαμπρόπουλο έπρεπε να ρωτήσεις πως τους έκοψε τη φόρα. Ενας νομός κάνει κουμάντο στην Πελοπόννησο ....αιδώς Αργείοι (Σαραβάκο ολα καλά? κατάλαβες τι έπαθες απο το λόμπυ ή το ψάχνεις ακόμη?) αιδώς Λάκωνες......, αιδώς Μεσσήνιοι (Αντώνη λάθος επιλογή...) αιδώς Κορίνθιοι (θα μάθετε γρήγορα τι σημαινει λόμπυ και η προσχωρήσετε στην ΑΤΤΙΚΉ θα είναι το βασικό αίτημα σας.
    ΥΓ Εσείς λοιπόν που κάνατε το λάθος και ψηφίσατε τον Αρκά, αν δείτε τον Καλλικράτη, να μας το πείτε να χαρούμε.
    Μπορεί ο Δράκος να είχε κουράσει , να είχε μειονεκτήματα, αλλά στο μέτρο των δυνατοτήτων του θα ήταν δίκαιος στις κατανομές.

    • Van avatar
      Van @ SOTHROPOULOS 15/11/2010 03:08:39

      Μπορώ να πω πως εκφράζεις όσα σκέφτομουν και εγώ σημερα το βράδυ καθώς έβλεπα την νίκη Τατούλη στην Πελ/σο. Όντας Μεσσήνιος γνωρίζω ότι ο Δράκος είχε κουράσει λόγω πολλών τετραετιών και ίσως το έργο του στον νομό να ήταν κατώτερο των περιστάσεων. Ωστόσο, με ένα Αρκά αγνώστου πολιτικής ταυτότητας στην περιφέρεια, η Μεσσηνία έχει να γνωρίσει πάλι μέρες δόξας... Μιλάμε για ένα πολιτικό που το μόνο που είχε κάνει ως υποργός πολιτισμού στην σύντομη θητεία του ήταν να μοιράσει εκατομμύρια σε πολιτιστικούς συλλόγους της Αρκαδίας για να κάνει κάθε χωριό και πανηγύρι. Το αρκαδικό λόμπι είναι ισχυρότατο και απεύχομαι να αποδειχθεί αυτό εις βάρος όλων των υπολοίπων Πελοποννησίων.

  25. Kostas D avatar
    Kostas D 15/11/2010 02:26:20

    Παιδιά κάθομαι και διαβάζω τώρα τις αναρτήσεις και σκέφτομαι, για όνομα Θεού, καθόμαστε κι αναλύουμε το τι ελαττωμα είχε ο Α η Β γαλάζιος υποψήφιος.... Το Μνημόνιο/ Τροικα... δε μας αφορά καθόλου...???? Που από αυριο θα δουμε κι άλλες συνέπειες?? Δηλαδή η αντιμνημονιακή πολιτικη τους ΔΕΝ ήταν κίνητρο για τον κοσμο... Σε άλλη χώρα ζούνε? ΔΕ θα τους επηρρεάσει???? Αυτό μας καίει πρωτίστως, από αύριο κιόλας.. Που έρχονται κι άλλα μέτρα με ευθύνη όσων απείχαν η ψηφισαν τα τσιράκια του μνημονιου/πασοκους....
    Πολύ χάρηκα που ο Μπουτάρης ευχαρίστησε τη Ντόρα..... Ετσι να πέφτουν οι μάσκες.. επιτέλους!!!!!
    (Μην κάθονται μερικοί και γενικολογουνε΄με αοριστίες )

    • man8os avatar
      man8os @ Kostas D 15/11/2010 03:34:47

      Σταματα να στελενεις το ιδιο σχολιο σε ολες τις αναρτησεις!!!
      Σε διαβασα ηδη 5 φορες

  26. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 15/11/2010 09:10:01

    ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ ( ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΨΗΦΙΣΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ , ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ) ΚΑΡΦΑΚΙ ΔΕ ΜΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ. ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ, ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΥΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΧΑΝ Η ΕΡΙΞΑΝ ΛΕΥΚΟ Η ΑΚΥΡΟ.
    ΟΙ ΓΚΛΑΜΟΥΡΑΤΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ/. Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΙΥ.

  27. 11888 avatar
    11888 15/11/2010 11:29:25

    Κανενας βλεπω δεν βαζει στην εξισωση την περιπτωση ο κοσμος να εχει αηδιασει με τα δυο "μεγαλα" κομματα.Συνεχιστε να τσακωνεστε σαν τα κοκορια οι πρασινοι με τους μπλε.Η πλειοψηφια του κοσμου σας γυρισε την πλατη.Ειναι καιρος μια καινουρια δυναμη να αναδυθει και να γιατρευτει ο τοπος απο τα κομματικα καρκινωματα μια και καλη.

    • Billy avatar
      Billy @ 11888 15/11/2010 12:10:56

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. Billy avatar
    Billy 15/11/2010 12:00:10

    Σςςς,ησυχια μην ξυπνατε τους νεοδημοκρατες(εστω αυτους που μεινανε),νομιζουν οτι ο Σαμαρας κανει αντιμνημονιακο αγωνα και ειναι κατα της Νεας Παγκοσμιας Ταξης.

  29. Enzo avatar
    Enzo 15/11/2010 12:19:11

    ωραιες εκλογες! δηλαδη εγινε ο καθενας δημαρχος και περιφερειαρχης με το 15-20% του εκλογικου σωματος.εκλογες ειναι τωρα αυτες? εχουν νομιμοτητα τωρα ολοι αυτοι?
    και κατι αλλο για τον προεδρο μας, προεδρε δεν μπορουμε να βγαινουμε να λεμε στον κοσμο ψηφιστε εναντια στο μνημονιο και απο την αλλη να λεμε οτι δεν θελουμε εκλογες, τους μπερδευουμε !ή ετσι΄ή κοκορετσι!καλημερα σας.

  30. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 12:54:25

    11888, από ποιά ακριβώς κοινωνία θα αναδυθεί η καινούρια δύναμη?

    • 11888 avatar
      11888 @ TASSOS 15/11/2010 13:47:15

      Aπο αυτους που εκατσαν σπιτι και εριξαν λευκο,δηλαδη το 65%+ του εκλογικου σωματος.Φυσικα οταν λεω νεο δεν εννοω παλιο με μανδυα νεου(βλεπε δρακουλινα) αλλα κατι ολοφρεσκο που θα εκφραζει τους πολιτες που εχουν την ορεξη και την διαθεση για πραγματικη δημοκρατια και οχι τα μεγαλολαμογια διαφορων αποχρωσεων και ταξεων.
      Στην εποχη του διαδυκτιου κατι τετοιο ειναι απειρως ευκολοτερο σε σχεση με μια δεκαετια πριν και οσο περισσοτερος κοσμος αναγκαζεται να κλειστει στο σπιτι τοσο περισσοτερο θα ενημερωνεται απο το νετ και τα διαφορα μη χεραγωγημενα μπλογκς.
      Μπορει τα παραπανω να ειναι απλες μπουρδες αλλα ενα ειναι σιγουρο.Ο κοσμος εχει γυρισει την πλατη στο πολιτικο κατεστημενο.

  31. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 12:58:48

    Φερέφωνο και τον ίδιο τον Κουίσλιγκ θα τον πείραζε το προσωνύμιο αλλά δυστυχώς για πολλές βδέλλες αυτής της κοινωνίας η Ιστορία δεν χαρίζεται σε κανέναν. Για όποιον ασχολείται με Ιστορία. Η περίπτωση ΠΑΣΟΚ 1975-2010 δεν είναι δα και από τις δυσκολότερες , σαν ιστορική περίπτωση, για ανάλυση και κατηγοριοποίηση. Γιά όσους τουλάχιστον ασχολούνται με τα κοινά όχι λόγω οικογενειακής συνήθειας ή τσέπης.

  32. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 13:06:15

    BILLY, δυστυχώς για όλους εσάς έχουν μείνει ακόμη εκατοντάδες χιλιάδες δημοκράτες

  33. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 13:08:01

    Οι οποίοι, από καθαρό twist of fate ( εντάξει Υπουργέ μου??) είναι και ΝεοΔημοκράτες!!

  34. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 14:15:57

    11888, αυτοί που έκατσαν σπίτι τους και έριξαν λευκό είναι η μάζα. Η μάζα ήταν ανέκαθεν το υποχείριο της Ιστορίας. Και χωρίς MEGA και facebook αυτό το ήξερε ο Αλκιβιάδης, ο Καίσαρας, ο Ροβεσπιέρος, ο Ουάσιγκτον, ο Λένιν, ο Χίτλερ , ο Μάο και ένα σωρό άλλοι. Η διαφήμιση και η πολιτική προπαγάνδα ξέρουν που να τους κατευθύνουν. Η άρνηση δεν φέρνει ιστορική δημιουργία. Και όπως προείπα η ιστορική δημιουργία δεν ξεκινούσε ΠΟΤΕ από την μάζα. ΟΠΟΤΕ??? Χρειαζόμαστε κάτι παραπάνω από την " επανάσταση του φραπέ και του καναπέ"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.