#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/02/2013 10:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καιρός να πούμε το μεγάλο ΟΧΙ στα "ξένα αφεντικά"



Δεν είναι καθόλου κακό να ονειρεύεται μια χώρα ότι κάποια στιγμή θα βγει από την κρίση. Και φυσικά δεν είναι κακό ούτε η κυβέρνηση να κάνει όνειρα ότι σε λίγους μήνες θα δει φως στο τούνελ και φυσικά θα εδραιωθεί και η θέση της. Ο πρωθυπουργός, φημολογείται, εκτιμά ότι άμα περάσουμε τον κάβο των επόμενων 4-5 μηνών τότε από Σεπτέμβριο θα υπάρχουν ισχυρές ελπίδες ανάκαμψης. Προς τούτο, αρμόδιοι οικονομικοί παράγοντες, παραθέτουν τα στοιχεία της Κομισιόν που λένε ότι από το 2014 θα δούμε ανάκαμψη, έστω κι οριακή 0,6%. Επίσης, τονίζουν ότι από ύφεση 6,4% το 2012 φέτος θα κλείσει… μόλις στο 4,4%, αν και η αρχική πρόβλεψη έκανε λόγο για 4,2%.

Αν και δεν είναι να έχει κανείς εμπιστοσύνη στις προβλέψεις των χαρτογιακάδων, οσφυοκαμπτών τύπου 'Ολι Ρεν, ας υποθέσουμε ότι θα πέσουν μέσα στα νούμερα και θα έχουμε πιάσει πάτο, θα έχουμε ξύσει το κάτω μέρος του βαρελιού και θα προσπαθούμε να βγάλουμε απ’ έξω το κεφάλι μας.

Είναι έτσι; Να ελπίσουμε ότι από το φθινόπωρο θα πάρει μπροστά η οικονομία και θα γυρίσει ανάποδα ο τροχός ή θα έρθουμε τον Σεπτέμβριο από τις διακοπές και θα λέμε πώς θα βγει ο χειμώνας; Εκτός κι αν όλοι περιμένουν τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου πιστεύοντας ότι μετά τις γερμανικές εκλογές θα αποφασιστεί γενναίο κούρεμα του ελληνικού χρέους.

Τα πράγματα, ωστόσο, στην πραγματική οικονομία είναι εντελώς διαφορετικά. Δεν ξέρουμε αν το έχουν αντιληφθεί στην κυβέρνηση, ορισμένοι μεγαλόσχημοι παράγοντες και κάποιοι που κινούν τα νήματα ότι οι αντοχές της κοινωνίας έχουν ξεπεράσει το όριο. Μπορεί πολλές φορές να ακούμε ότι είναι θέμα χρόνου η έκρηξη στην κοινωνία, ωστόσο, δεν αντιλαμβανόμαστε ότι οι εκρήξεις δεν προαναγγέλλονται. Γίνονται μια φορά που κανείς δεν τον περιμένει.

Η κυβέρνηση πήρε ανάσα πριν τα Χριστούγεννα με την απόφαση για τη δόση – μαμούθ. Υποσχέθηκε, όμως, ρευστότητα στην αγορά, ανάπτυξη, θέσεις εργασίας. Ουσιαστικά μια διαφορετική ρότα από αυτή που είχε πάρει μέχρι τότε το καράβι.

Πέρασαν σχεδόν τρεις μήνες και τα αποτελέσματα είναι πενιχρά, για να μην πούμε μηδαμινά. Ούτε ανάκαμψη βλέπουμε, ούτε αύξηση της απασχόλησης, ούτε επιδοτήσεις και επιχειρηματική έκρηξη, ούτε καν ένα μικρό φωτάκι στο τούνελ.

Αντίθετα, βλέπουμε την ανεργία να ετοιμάζεται να αγγίξει το 30%. Ανθρώπους σε απόγνωση καθημερινά να αυτοκτονούν ή άλλους να φεύγουν από τη χώρα.

Χιλιάδες λουκέτα και δραματική πτώση της κατανάλωσης. 450.000 νοικοκυριά να μην έχουν ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ.

Η μεσαία τάξη να μην υπάρχει πια και να βλέπουμε απλά μια Ελλάδα με δύο πρόσωπα. Μερικές χιλιάδες οικογενειών να μην έχουν αγγιχτεί από την κρίση και να διάγουν βίο τρυφηλό και πολλά εκατομμύρια Ελλήνων να βρίσκονται μεταξύ φτώχειας κι εξαθλίωσης.

Και την ίδια στιγμή, η ρεμούλα στο δημόσιο τομέα συνεχίζεται. Στα νοσοκομεία γίνεται πάρτι από γιατρούς και προμηθευτές. Σκάνδαλα με μίζες δίνουν και παίρνουν. Κρατικοί αξιωματούχοι πολύ σύντομα θα κληθούν να αποδείξουν αν έχουν νόμιμα αποκτήσει όσα δηλώνουν στο πόθεν έσχες τους.

Δεν έχει γίνει ούτε μία απόλυση δημοσίου υπαλλήλου, ακόμη κι αν αυτός είναι επίορκος, ανίκανος ή… κλέφτης.

Δημόσιες υπηρεσίες πληρώνουν εκατομμύρια ευρώ για να ενοικιάζουν κτίρια ενώ υπάρχουν κρατικά ακίνητα που μένουν ανεκμετάλλευτα. Σήμερα η «Η» αποκαλύπτει ότι 8 Ανεξάρτητες Αρχές πληρώνουν 5 εκατ. ευρώ το χρόνο για νοίκια, παρά το γεγονός ότι έχει παρέμβει ο οικονομικός εισαγγελέας εδώ κι ένα χρόνο.

Για να μη μιλήσουμε για τις λίστες Λαγκάρντ, Λιχτενστάιν ή άλλες από τις οποίες περιμένουμε ματαίως πότε θα πληρωθούν φόροι ή πότε θα κληθούν τα λαμόγια που έβγαλαν λεφτά στο εξωτερικό ξεχνώντας να τα δηλώσουν.

Αντί ελπίδας και ανάπτυξης, βλέπουμε τα έσοδα να βουλιάζουν, πληρωμές να μη γίνονται από το κράτος και ήδη να ακούγονται οι πρώτες φήμες για νέα μέτρα σε περίπτωση που δεν πιαστούν οι στόχοι.

Για να μη μιλήσουμε για το άγος του φόρου ακινήτων που τον περιμένουμε να έρθει αλλά κανείς δεν ξέρει πώς θα τον πληρώσουμε.

Μέσα σε όλα αυτά έρχεται από βδομάδα η τρόικα και λέγεται ότι έρχεται με… άγριες διαθέσεις γιατί λέει δεν είναι ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα της ελληνικής κυβέρνησης και θα μας κάνει συστάσεις. Θα ζήσουμε το Μάρτιο ένα ακόμη επεισόδιο από το δραματικό και ταυτόχρονα το κωμικό σενάριο των παζαριών «σου δίνω, μου δίνεις, υπογράφουμε».

Δεν πάει έτσι, όμως, άλλο η κατάσταση. Ας το καταλάβει η κυβέρνηση, ας το αντιληφθεί ο κ. Στουρνάρας. Ως εδώ και μη παρέκει. Φτάνουν πια οι εκβιασμοί, τα διλήμματα, οι ψεύτικοι τσαμπουκάδες και τα δήθεν παζάρια για συμφωνημένες ήδη πολιτικές. Αν δεν μπορούν να κάνουν κάποιοι τη δουλειά τους ας πάνε σπίτι τους να έρθουν ικανότεροι. Και δεν εννοούμε τον Τσίπρα μ’ αυτό. Όμως, επειδή οι κυβερνήσεις πέφτουνε αλλά η χώρα πάντα υπάρχει, ας δοθεί επιτέλους προτεραιότητα στη δεύτερη. Κι αν είναι ο καιρός να πούμε το μεγάλο ΟΧΙ στα ξένα αφεντικά, ας το κάνουμε τώρα. Για το καλό και του τόπου και της κυβέρνησης.

Α.Ψ. 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 23/02/2013 11:03:06

    "Δημόσιες υπηρεσίες πληρώνουν εκατομμύρια ευρώ για να ενοικιάζουν κτίρια ενώ υπάρχουν κρατικά ακίνητα που μένουν ανεκμετάλλευτα. Σήμερα η «Η» αποκαλύπτει ότι 8 Ανεξάρτητες Αρχές πληρώνουν 5 εκατ. ευρώ το χρόνο για νοίκια, παρά το γεγονός ότι έχει παρέμβει ο οικονομικός εισαγγελέας εδώ κι ένα χρόνο."
    Και ποιός φέρει τη νομική ευθύνηγια αυτό;

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Μανιάτης 23/02/2013 13:08:02

      Το νομικό πλαίσιο υπάρχει.
      ΚΑΙ για να μπεί άμεσα τάξη στη ρεμούλα,
      και για να απολυθούν άμεσα επίορκοι Δ.Υ.
      και για να φυλακιστούν άμεσα όσοι έβλαψαν το Δημόσιο συμφέρον
      με πράξεις, με παραλείψεις τους...

      Μήπως να έκανε η εξουσία μια ...ρηματική διακοίνωση αρχής εφαρμογής των νόμων και τερματισμού των σχέσεων διαπλοκής?
      Μπα...

      • Γιάννης Μ. avatar
        Γιάννης Μ. @ Ρύκιος 23/02/2013 16:29:45

        Έστω κι έτσι να γινόταν απ το να μην γίνεται τίποτα θα ήταν κάτι. Αν κι εγώ θα περίμενα μια επανίδρυση του κράτους στην πράξη κι όχι στις εξαγγελίες. Ας μην ξεχνάμε ότι εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα - μαζί με την απραξία.

        Υποτίθεται πως εξ αρχής το σημαντικότερο ήταν η ουσιαστική αναδιάρθρωση του κράτους = ανυπαρξία κράτους έως σήμερα.

        Μέχρι αυτό να γίνει πράξη μην περιμένουμε κάτι καλύτερο απ το εισπρακτικά και ξανά εισπρακτικά μέτρα στις πλάτες όσων είναι τα μόνιμα κορόϊδα.

  2. kiki avatar
    kiki 23/02/2013 11:14:21

    Ποτέ δεν θα πάρει μπρος η οικονομία και ποτέ δεν θα έρθει καμμία ανάπτυξη. Σε φτωχοποιημένες χώρες αυτά ιστορικά δεν έχουν γίνει ποτέ!! Αφήστε τα άλλα παχειά λόγια με τον τουρισμό! Τι να την κάνεις την ποσότητα, όταν δεν υπάρχει ποιότητα. Αυτοί που μας φέρνουν δεν έχουν λεφτά να ξοδέψουν. Για ρωτήστε και τους καταστηματάρχες στα νησιά. Με διπλάσιο τουρισμό το 1/4 του τζίρου που έκαναν!
    Και σταματήστε πιά το παραμύθι με το Στουρνάρα γιατί θα μου τον κάνετε συμπαθή. Τι είναι ο Στουρνάρας? Ενας υπάλληλος! Αυτός χαράζει την πολιτική? Ο γάιδαρος φταίει η το Σαμάρι? Πάλι η ιστορία με τον ΚΚ? Δεν βαρεθήκατε?
    Ο καλός (αλλά αγαθός) ΚΚ και οι Υπουργοί του που τον υποσκάπτουν?
    Έλεοοοος!!!!!!!

  3. Geros avatar
    Geros 23/02/2013 11:20:32

    Πρέπει να έχω διαβάσει καμία χιλιάδα άρθρα στο στιλ αυτό. Δεν αντέχουμε , δεν πάει άλλο , δεν την παλεύουμε , αγκομαχάμε ....
    Έλεος βρε παιδιά , αν σε όλη αυτή την μίζερη κλάψα υπήρχε έστω ΜΙΑ πρόταση για κάτι διαφορετικό να κάτσω να το διαβάσω , δεν υπάρχει όμως.
    Δεν πήγε ποτέ μπροστά κανείς επαναλαμβάνοντας ένα εκατομμύριο φορές πόσο δεν του αρέσει το παρόν.
    Ελπίζω αυτός ο τόπος να έχει και παλικάρια που δεν κλαίνε την μοίρα τους περιμένοντας το θαύμα , αλλά ΔΟΥΛΕΎΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ.

    • Γιάννης Μ. avatar
      Γιάννης Μ. @ Geros 23/02/2013 16:36:38

      Ενδιαφέρουσα η τελευταί προτασή σου. Ξέρεις πολλούς να δουλεύουν όταν εκ των προτέρων γνωρίζουν ότι ο κόπος τους θα είναι οι αμοιβή άλλων ;

      Για να χτίσεις το αύριο πρέπει να αμοίβεσαι σήμερα σε βαθμό ώστε έστω να καλύπτεις τις ανάγκες σου. Ισχύει κάτι τέτοιο με τα όσα καταμαρτυρούν τα οικ. στοιχεία, οι δείκτες ανεργίας, οι δείκτες φτώχιας και τόσα άλλα σχετικά ;
      Ή μήπως το λέμε ως παραίνεση για τους άλλους χωρίς προσωπικό κόστος ;
      Τέλος πάντων καλό είναι η κάθε πρόταση θα εξηγεί και που στηρίζεται, ειδικότερα δε εάν έχει προσωπική στήριξη.

    • euagelos avatar
      euagelos @ Geros 23/02/2013 18:27:03

      Αν δεν προσδιοριστούν επαρκώς τι σημαίνει έθνος, τι σημαίνει κράτος, τι σημαίνει κυρίαρχο κράτος, τι σημαίνει εθνική κυριαρχία και ποιές παράμετροι την προϋποθέτουν, αν δεν ξεκολλήσουμε από έμμονες ιδέες περί "ανήκωμεν εις την δύσιν" και στην ΕΕ-ΟΝΕ και την άσκεπτη παγκοσμιοποίηση, ή ότι η ευημερία έρχεται με εκποιήσεις ή με τσαρλατάνους τυχοδιώκτες-επενδυτές (πάντα ξένους) και να τα βάλουμε όλα κάτω να τα μετρήσουμε όλα αυτά, όχι από κρίση δε θα βγούμε αλλά θα πάψουμε να υπάρχουμε.

    • ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ avatar
      ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ @ Geros 23/02/2013 20:51:56

      Φαίνεσαι ασφαλής και βολεμένος. Διαφορετικά δεν εξηγείται η προσέγγισή σου στό θέμα.
      Δηλαδή επειδή διάβασες χιλιάδες παρόμοια άρθρα σημαίνει ότι, το κακό δεν συμβαίνει;
      Πήρα το 1996 ένα δάνειο από το Τ.Τ. για σπίτι που το ξεπληρώνω ακόμα.
      Παράλληλα μετά το 2004 πήρα με τοχές του Τ.Τ. για να διασφαλίσω τίς οικονομίες μου και το μέλλον των παιδιών μου.
      Τώρα μαθαίνω, ότι αυτές οι μετοχές θα ισούνται με μηδέν ευρώ, διοτι θα είναι το κακό κομμάτι του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου. Αυτό θα μηδενισθεί για να δοθεί υγειές στον ..επενδυτή.
      Τα ίδια μαθαίνω έπαθαν και άλλοι χιλιάδες μικροαποταμιευτές από την πώληση της ΑΤΕ.
      Τί λέτε ορέ κλεφτόπουλα.
      Τί λέτε ρε νοικοκυραίοι;
      Δαπάναις τρίτων θα ορθώσετε την οικονομία;
      Προηγείται ο επενδυτής;
      Κι εγώ που πίστεψα στόν κρατικό φορέα; Πήρα δάνειο για σπίτι και το χρυσοπληρώνω, αλλά θα μου μηδενίσουν τις οκονομίες μου;
      Ειπα να μπώ στο χρηματιστήριο μετα τους κλέφτες του Σημίτη.
      Αλλά,
      οι κλέφτες του χρηματιστηρίου επί Σημίτη,
      αν ήσουν εξυπνος έφεφευγες με πολύ χρήμα,
      άν ήσουν άπληστος τα 10 σου τα έκαναν 1.
      Τώτα που τα 10 τα κάνουν μηδέν τί γίνεται ρε αδέρφια;

      • DemetrisThe Great avatar
        DemetrisThe Great @ ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ 25/02/2013 11:38:02

        Γνωρίζεις το http://emftt.gr/index.php;

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ Geros 25/02/2013 11:23:22

      Όταν η κριτική αφορά το παρόν, τη ζωή των Ελλήνων τώρα, είναι "μίζερη κλάψα" και μας ενοχλεί...

      Όταν αφορά τη ζωή των Ελλήνων στο παρελθόν όμως, αν δηλ. είναι να ασκήσουμε κριτική - αυτομαστίγωμα (όπως έχει γίνει κατά κόρον τα τελευταία τρία χρόνια, με τόνους μελάνι να έχουν χυθεί και εκατομμύρια άρθρα, αναλύσεις κλπ. να έχουν γραφεί) για το πόσο σκάρτοι ήμασταν ως κοινωνία (και ως κράτος) όλα τα προηγούμενα χρόνια, πόσο π.χ. κρατικοδίαιτοι και διαπλεκόμενοι ήταν όλοι οι επιχειρηματίες, πόσο φοροφυγάδες ήταν όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, πόσο "προστατευμένοι" ήταν οι περισσότεροι ελεύθεροι επαγγελματίες, πόσο οκνηροί και διεφθαρμένοι ήταν όλοι οι υπεράριθμοι και άχρηστοι δημόσιοι υπάλληλοι, πόσο αναντίστοιχα υψηλές σε σχέση με την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας ήταν οι αμοιβές ιδιωτικών υπαλλήλων και εργατών κλπ., τότε βεβαίως δεν πρόκειται για "μίζερη κλάψα", αλλά για την αναγκαία "αυτοκριτική", απαραίτητη οπωσδήποτε για την "αυτογνωσία" μας ...

      Η νεόπλουτη πασοκική παράγκα, αφού κατέστρεψε συστηματικά τη χώρα (είτε ασκώντας εξουσία, είτε διαμορφώνοντας νοοτροπίες), την κρίσιμη στιγμή την κατασυκοφάντησε, με αιχμή του δόρατος και πρωτοπόρο τον κ. Πάγκαλο της θεωρίας "μαζί τα φάγαμε", δημιουργώντας ενοχικό σύνδρομο σε ολόκληρη την κοινωνία, ώστε να δεχθεί τη "δίκαιη τιμωρία" των μνημονίων.
      Και με τον αστυφύλαξ (με αδικαιολόγητες και απίθανες παροχές κλπ. στο παρελθόν) και με τον χωροφύλαξ (με ακραία λιτότητα, υπερφορολόγηση κλπ. σήμερα), το σύστημα της πασοκικής παράγκας (βλ. ΙΟΒΕ, Παπαδήμο, Στουρνάρα και Σία) ζει και βασιλεύει, συνεπικουρούμενο δυστυχώς από πολλούς αυτοαποκαλούμενους φιλελεύθερους, που υποστηρίζουν με αξιοθαύμαστη αφοσίωση μια οικονομική πολιτική που λίγο (έως καθόλου) έχει να κάνει με τον φιλελευθερισμό.

  4. kostis avatar
    kostis 23/02/2013 11:21:37

    δεν αφηνουμε τα μεγαλα ΟΧΙ, τις μεγαλοστομιες, την μιζερια και την κλαψα στην ακρη και ας στρωθουμε στην δουλεια λεω εγω...

    • thalis1 avatar
      thalis1 @ kostis 23/02/2013 11:25:11

      Πράγματι, γιατί κάθεσαι?

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ kostis 23/02/2013 11:37:11

      @kostis
      Αυτα πηγαινε να τα πεις στα ξενοδοχεια της Χαλκιδικης που προσλαμβανουν μονο Κοσοβαρους!

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Zugzwang 23/02/2013 16:31:43

        Τα ξενοδοχεία της Χαλκιδικής είναι επιχειρήσεις. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να μην προστατεύσουν το βραχυπρόθεσμο συμφέρον τους, αφού κάποιος από τους ανταγωνιστές τους θα το κάνει. Βέβαια το Κράτος θα μπορούσε: 1. Να απαγορεύσει την πρόσληψη "Κοσσοβάρων". 2. Να μην επιδοτεί την διαμονή τους στη χώρα μας.
        Η εποχή της επάρκειας πέρασε, καιρός να γυρίσει ο καθένας σπίτι του.

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ ΠΗΛΕΑΣ 23/02/2013 21:43:00

          Ἀκριβῶς!

    • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
      ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ kostis 23/02/2013 12:06:21

      Εμείς kostaki, ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ και από ότι φαίνεται ΟΥΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ !! Εσύ τυχερέ, δούλεψε λοιπόν και για εμάς.

      • kostis avatar
        kostis @ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 23/02/2013 12:48:17

        αυτοι που δεν πληρωνουν φορους δεν πρεπει και να ψηφιζουν. Με τα δικα μου λεφτα τρωνε, πινουν και κανουν και πολιτικη. Ειναι πολλα.. Ακραιο, αλλα αυτη ειναι η πικρη αληθεια αγαπητε μου..

        • Ρύκιος avatar
          Ρύκιος @ kostis 23/02/2013 13:01:26

          Εγώ Κωστή, που επί 12 χρόνια πλήρωνα φόρους εισοδήματος (και ΦΠΑ, και , και , και) δεκάδες χιλιάδων ευρώ, αλλά τα τελευταία ΔΥΟ χρόνια έχασα τη δουλειά μου, πρέπει να ψηφίσω?

        • αποριας το αναγνωσμα avatar
          αποριας το αναγνωσμα @ kostis 24/02/2013 00:19:46

          Εγώ θα καταπιώ όση αηδία μου προκάλεσαν αυτά που έγραψες και θα τολμήσω να σε ρωτήσω ποιοι ειναι αυτοι που δεν πλήρωσαν ποτέ φόρους???? Ποιοι είναι αυτοί που λαμβάνουν εκαταμμύρια και φορολογούνται μόνο για κάτι ψωροχιλιάδες??? Επειδή εγώ έχω στο μυαλό μου καμιά 500 αρια (μαζι με τους "εκλεχτους" βουλευτές μας) φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι σε αυτούς???? Ε ναι σε αυτούς πρέπει να εφαρμοστεί όχι μόνο η απαγόρευση του εκλέγειν και εκλέγεσθαι αλλά και η πραγματική δουλεία... και αφου εισαι ελευθερος επαγγελματιας να προσλαβεις καμποσους με συνθηκες και μισθους δουλείας.....
          Υ.Γ... ως ελευθερος επαγγελματίας ποιοι είναι αλήθεια οι πελάτες σου??? μην είναι μισθωτοί δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι? μην είναι συνταξιούχοι? ή μηπως το πελατολόγιο σου περιορίζεται στους φοροφυγάδες που ανέφερες οπότε έχεις την "τιμή" να τους γνωρίζεις καλά και γιαυτό πιθανόν να βγάζεις τόσο μένος (εκ του ασφαλούς όμως)

        • αιρετικός avatar
          αιρετικός @ kostis 24/02/2013 22:24:38

          Εδώ θα βάζεις φανταζόμαστε και όσους φοροκλέβουν το κράτος και πιάνονται, όλα τα λαμόγια Δ.Υ. που κρίθηκαν ότι παρανομούν και όλους τους πολιτικούς που λαδώθηκαν...Εκτός αν εννοείς ότι οι γέροι, οι άποροι, οι μη έχοντες πρέπει να πάνε στα κρεματόρια...

  5. thalis1 avatar
    thalis1 23/02/2013 11:24:15

    Αγαπητέ Α.Ψ. αυτό το άρθρο θα πρέπει να κρατηθεί στο antinews σαν το "Μανιφέστο κατά της κρίσης και των Τραπεζιτών που την προκάλεσαν".
    Οταν ο Ελληνικός λαός θα έχει πάρει στα χέρια του την εφαρμογή του Συντάγματος βάσει του τελευταίου άρθρου του (πρώην114 ) αυτή η ανάρτηση θα μπορούσε να θεωρηθεί ως το προσχέδιο της νέας Επαναστατικής Εθνοσυνέλευσης...

  6. Ν.Κ. avatar
    Ν.Κ. 23/02/2013 11:26:20

    kostis
    Πώς κι εσύ έχεις δουλειά; Δεν μένεις στην Ελλάδα ή είσαι δ.υ. ή τ.υ.;

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ Ν.Κ. 23/02/2013 12:18:00

      Ο kostis, είναι υπάλληλος του τιμημένου Ελληνικού Κοινοβουλίου.
      Αυτοί οι εκλεκτοί, δεν παθαίνουν τίποτε και δεν καταλαβαίνουν και τίποτε, όπως και τα αφεντικά τους.
      Στην καρακοσμάρα τους, με τους ωραίους, σίγουρους μισθούς που τα κορόϊδα εμείς οι τεμπελοάνεργοι πληρώνουμε.
      Πάντα ωραίοι, χαρούμενοι, καλοσιδερωμένοι οπαδοί !

      • kostis avatar
        kostis @ Πέτρος 23/02/2013 12:53:39

        αγαπητοι μου φιλοι ειμαι ελευθερος επαγγελματιας και παλευω απο τα 15 μου, αντι να κλαιω και να ζητιανευω.. Και απο τον κρατικι κορβανα δεκαρα τσακιστη.. Το κεφαλι κατω και δουλεια... Καταλαβατε? ΔΟΥΛΕΙΑ. Δεν περιμενω απο το κρατος η κανεναν αλλο να με σωσει.. Και το κοινοβουλειο απεχει πολλα-πολλα χιλιομετρα απο το σπιτι μου..

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ kostis 23/02/2013 13:23:11

          Πιστεύεις ότι τα δεινά που ζούμε οφείλονται στο ότι δεν δουλεύουμε; Εσύ που είσαι ένας τίμιος ελεύθερος επαγγελματίας και δουλεύεις σκληρά, δεν αγανακτείς όταν το κράτος σού παίρνει το 50-60% των εισοδημάτων σου σε φόρους;

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ kostis 23/02/2013 13:25:33

          Αυτά πές τα στα αφεντικά σου, τώρα που θα σε απολύσει η Τρόϊκα. Καλήν αντάμωση στον εξωτικό ΟΑEΔ !

          • kostis avatar
            kostis @ Πέτρος 23/02/2013 13:39:15

            δεν εχω αφεντικα.Ελευθερος επαγγελματιας ειμαι και μαλιστα ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΟς

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ kostis 23/02/2013 13:42:20

            Καλάαααααα! Οι αυτοδημιούργητοι, σέβονται τους συνανθρώπους τους. Οι βολεμένοι βησματίες, ούτε τον εαυτό τους.

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ kostis 23/02/2013 14:19:09

            Ελεύθερος επαγγελματίας;
            Καί έχεις τό θράσος νά τό λές;
            Γιατί δέν είσαι δημόσιος Υπάλληλος ή άνεργος; Γιατί δέν έκλεισες τήν επιχείρησή σου; άρα είσαι μαυραγορίτης, φοροφυγάς έτσι καί αλλιώς, κοινωνικά αναίσθητος, λαμόγιο.
            Προτείνω νά εντοπισθείς αμέσως, νά κατασχεθεί η περιουσία σου, φυλακή στό φρούριο τής Κέρκυρας, τά παιδιά σου, η γυναίκα σου καί όλοι οι συγγενείς μέχρι τρίτου βαθμού νά μπούν σέ πρόγραμμα απεξάρτησης καί μιζεροποίησης.
            Πρέπει νά γίνεις ένα μέ τήν κοινωνία τής φρίκης. Είναι λαϊκή απαίτηση.

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ Ιαπετός 23/02/2013 23:48:06

            Προπέτης παρουσιάζεστε Ιαπετέ και βαρεθήκατε και να διαβάσετε περί τίνος πρόκειται πριν εκτονωθείτε πληκτρολογώντας. Έτσι εκτεθήκατε. ''Μη προτρεχέτω η ....γραφίδα της διανοίας'' λοιπόν.

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ Ιαπετός 24/02/2013 00:03:48

            @Ιαπετός : Προπέτης παρουσιάζεστε Ιαπετέ και βαρεθήκατε και να διαβάσετε περί τίνος πρόκειται πριν εκτονωθείτε πληκτρολογώντας. Έτσι εκτεθήκατε. ”Μη προτρεχέτω η ….γραφίδα της διανοίας” λοιπόν.

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ Πέτρος 24/02/2013 00:35:39

            Πέτρο ειλικρινά.
            Είσαι ευχαριστημένος από τό ύφος τών σχολίων σου;
            Ο kostis είπε αυτό πού καί άλλοι σχολιαστές επισημαίνουν. Άς στρωθούμε στήν δουλειά. Τόσο μένος προκάλεσε αυτό τό σχόλιο πού έπρεπε νά απαξιωθεί μέ τά άκρως επιθετικά σχόλια καί τίς απαντήσεις του πού ακολούθησαν;

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Πέτρος 24/02/2013 05:37:36

            Έτσι,Ιαπετε!

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ Πέτρος 24/02/2013 12:01:04

            @ Ιαπετός : Καλημέρα.
            α) Το ύφος μου προς τον καλικάντζαρο kostis, είναι το απολύτως ταιριαστό β) Μπορεί να αισθάνεσαι την ανάγκη ''να τα πείς'' γενικά, αλλά στο συγκεκριμένο, είσαι εκτός θέματος. Πρώτα διαβάζουμε, κατανοούμε και μετά σχολιάζουμε. γ)Αν συμμερίζεσαι την άποψη περί απαγόρευσης της ψήφου στους ανέργους, πές το ανοικτά για να γελάσουμε. Ευχαριστώ

          • εύγε avatar
            εύγε @ Ιαπετός 24/02/2013 06:30:53

            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Deimos avatar
            Deimos @ kostis 23/02/2013 14:39:28

            Τότε κρίνεις εξ ιδίων τ' αλλότρια οσον αφορά τους φοροφυγάδες. Λογικό να πιστεύεις οτι δεν διαφέρουν απο σένα...

          • MCA. avatar
            MCA. @ kostis 23/02/2013 22:48:02

            Πάντως δεν φαίνεται να εκτιμάται το πολίτευμα της δημοκρατίας ιδιαίτερα......'Οχι ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό βέβαια.Δημοκρατία έχουμε,δεν απαγορεύεται να εκφέρουμε τις απόψεις μας. Άλλωστε στη βουλή,υπάρχουν ήδη δύο κόμματα, ''ΚΚΕ και Χ.Α", που όπως και σεις, δεν τρέφουν και ιδιαίτερη εκτίμηση για αυτό το πολίτευμα.

          • kostis avatar
            kostis @ MCA. 23/02/2013 23:20:23

            στην δημοκρατια της Αρχαιας Αθηνας ποιοι ψηφιζανε? Εχει ενδιαφερον..

          • MCA. avatar
            MCA. @ kostis 23/02/2013 23:46:13

            Το θεμέλιο του Δημοκρατικού Πολιτεύματος είναι να ψηφίζουν ΟΛΟΙ οι νόμιμοι πολίτες μιας χώρας,πλην των ποινικών και κάποιων ψυχικά διαταραγμένων.Οι άνεργοι δεν ανήκουν σε καμία από τις δύο παραπάνω κατηγορίες.Χωρίς λοιπόν αυτό τον θεμελιώδη κανόνα δεν μπορούμε να μιλάμε για δημοκρατία αλλά για κάποιο άλλο πολίτευμα.Για να φέρετε ως επιχείρημα την αρχαία Αθήνα, προφανώς δέχεστε το θεσμό της δουλείας. Δεν είναι κακό, εξάλλου άτυπα ισχύει ο θεσμός και στις μέρες μας.Πάντως, όπως και τότε έτσι και τώρα οι ξένοι δεν είχαν δικαίωμα ψήφου,πράγμα σωστό για μένα.

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ kostis 23/02/2013 23:51:09

            ΔΕΝ ψήφιζαν οι δούλοι και οι ανόητοι. Άρα εσείς, ψήφο γιοκ

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ kostis 23/02/2013 23:52:35

            @kostis : οι δούλοι και οι ανόητοι ΔΕΝ. Κατάλαβες;

          • giorikas avatar
            giorikas @ kostis 24/02/2013 13:38:30

            xaxaxa δεν εχω ξαναδει τετοιο αυτογκολ... Στην αρχαια Αθηνα ψηφιζανε μονο αυτοι που ΔΕΝ δουλευανε... λολ ρε κωστικα

        • Tsaros avatar
          Tsaros @ kostis 23/02/2013 21:20:05

          αγαπητοι μου φιλοι ειμαι ελευθερος επαγγελματιας και παλευω απο τα 15 μου, αντι να κλαιω και να ζητιανευω.. Και απο τον κρατικι κορβανα δεκαρα τσακιστη.. Το κεφαλι κατω και δουλεια… Καταλαβατε? ΔΟΥΛΕΙΑ

          Παπάρια. Πες μας το επωνυμό σου και την εργασία σου και θα σου βρούμε 200 παρατυπίες, κλοπές και απατεωνιές που έχεις κάνει.

          Από το ίντερνετ κάνουν όλοι τους άγιους δουλευταράδες.

          Σαν κάτι εφοπλιστές και επιχειρηματίες που μας κουνάνε το δάκτυλο και κάνουν δήλωση για 30,000 ευρώ το χρόνο.

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ Tsaros 23/02/2013 21:51:03

            Μη θυμώνεις Τσάρε. Ένα πτωχό και ανεγκέφαλο troll είναι ο kostis και ήρθε για να ...παίξουμε. Αλλά χτύπησε λάθος πόρτα!

  7. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 23/02/2013 11:29:32

    Στις σωστες παρατηρησεις σας θα ηθελα να προσθεσω το εξης : Οταν καποιος πασχει π.χ απο ελκος στομαχου και ο "γιατρος" του συνιστα ως θεραπεια να κοψει το ποδι του κι οταν μετα βλεπει οτι το ελκος δεν εχει υποχωρησει και συνιστα ξανα ισχυρωτερη αντιβιωση για να επουλωθει το τραυμα του ακρωτηριασμου... τοτε ειναι φανερο οτι κατι δεν παει διολου καλα ! Το θεμα λοιπον δεν εγκειται στην "ικανοτητα" ή στην "ανικανοτητα" των στελεχων της συγκεκριμμενης κυβερνησης, αλλα στην εξ αρχης λαθος "συνταγη σωτηριας" την οποια ομως η κυβερνηση εχει αποδεχτει και συνεχιζει να την εφαρμοζει. Oλοι οι οικονομολογοι του κοσμου -πλην διορισμενων παπαγαλων της Συμμοριας των Βρυξελλων- λενε επι τρια χρονια οτι σε συνθηκες υφεσης δεν βγαινει το προγραμμα της εσωτερικης υποτιμησης κι ομως εδω επιμενουν να
    το εφαρμοζουν κατα γραμμα. Αρα, το προβλημα βρισκεται πλεον στην ιδια την κυβερνηση και στην ενδοτικοτητα της. Προκειται με αλλα λογια για ενα καθαρα πολιτικο προβλημα κι οχι για ενα προβλημα τεχνοκρατικων παραλειψεων καποιων υπουργων. Τελειωνοντας λοιπον θα σας πω οτι μια ενδοτικη κυβερνηση δεν ειναι απο την φυση της σε θεση "να πει το μεγαλο ΟΧΙ στα αφεντικα". Και τι πρεπει να γινει σ' αυτη την περιπτωση ; Φυσικα, να αλλαξει ολοκληρη η κυβερνηση, ξεκινωντας απο την κεφαλη και φτανοντας μεχρι τους παρακατω. Elementary my dear Watson !

  8. tak avatar
    tak 23/02/2013 11:37:39

    "ΟΧΙ" σε τι ακριβώς Αριστερέ Ψάλτη; Προσδιόρισέ το λιγάκι...

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ tak 23/02/2013 12:19:15

      ΟΧΙ στη συνθηκολόγηση και στη σιωπηρή αυτοχειρία ακούω εγώ.

  9. tzagerCrete avatar
    tzagerCrete 23/02/2013 11:43:49

    Αγαπητέ Α.Ψ.,

    Αυτά να τα πεις στην κυβέρνηση και στον Σαμαρά προσωπικά.

    Και να αφήσουν τα αποπροσανατολιστικά περί ΑΟΖ και τις τεχνητές εντάσεις που καλλιεργούν με την Τουρκία...

    Ριζική αναθεώρηση του μνημονίου και γενναίο κούρεμα του χρέους ΤΩΡΑ!!!

  10. katalytikos avatar
    katalytikos 23/02/2013 11:58:10

    Στα ξένα αφεντικά??
    Γιατί όχι και στα ντόπια???

    • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
      ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ katalytikos 23/02/2013 12:04:46

      ''Κόλαφος (για να μην πω τίποτε βαρύτερο) στ΄αφεντικά,
      δεξιά κι αριστερά '' !

  11. Be Quite avatar
    Be Quite 23/02/2013 12:00:44

    Θὰ σᾶς περιμένω - Μιχάλης Κατσαρός

    Θὰ σᾶς περιμένω μέχρι τὰ φοβερὰ μεσάνυχτα ἀδιάφορος-
    Δὲν ἔχω πιὰ τί ἄλλο νὰ πιστοποιήσω.
    Οἱ φύλακες κακεντρεχεῖς παραμονεύουν τὸ τέλος μου
    ἀνάμεσα σὲ θρυμματισμένα πουκάμισα καὶ λεγεῶνες.
    Θὰ περιμένω τὴ νύχτα σας ἀδιάφορος
    χαμογελώντας μὲ ψυχρότητα γιὰ τὶς ἔνδοξες μέρες.

    Πίσω ἀπὸ τὸ χάρτινο κῆπο σας
    πίσω ἀπὸ τὸ χάρτινο πρόσωπό σας
    ἐγὼ θὰ ξαφνιάζω τὰ πλήθη
    ὁ ἄνεμος δικός μου
    μάταιοι θόρυβοι καὶ τυμπανοκρουσίες ἐπίσημες
    μάταιοι λόγοι.

    Μὴν ἀμελήσετε.
    Πάρτε μαζί σας νερό.
    Τὸ μέλλον μας θὰ ἔχει πολὺ ξηρασία.

  12. Queen In Black avatar
    Queen In Black 23/02/2013 12:13:04

    Δυστυχώς τα οράματα περί της μετά τον Ιούνιο ....απογείωσης του σκάφους, καθόλου δεν πείθουν. Μάλλον βασίζονται σε υποσχέσεις κι ελπίδες για ενδεχόμενο κούρεμα χρέους μετά τις Μερκελοεκλογές.
    Η ''επανάσταση'' επιβολής του αυτονόητου και του δικαίου, ούτε ξεκίνησε, ούτε και κάτι μαρτυράει πως επίκειται. Όλα λειτουργούν λίγο-πολύ με τον δοκιμασμένο πατροπαράδοτο και χρεοκοπημένο τρόπο που όλοι γνωρίζουμε, και μάταια ελπίσαμε ν΄ανατραπεί. Οι επενδύσεις και οι νέες θέσεις εργασίας, οι αναπτύξεις και οι ανακάμψεις, λόγια, αριθμοί σε κιτάπια ''σοφών'', ευχές και ξόρκια χωρίς αντίκρυσμα.
    Ούτε ένα αξιόπιστο πρόγραμμα-πρόταση για μια προσπάθεια ανάπτυξης του πρωτογενούς μας τομέα, δεν ασχολείται κανείς να συντάξει, κάτι που θα μπορούσε ίσως να προσφέρει κίνητρα κι ελπίδα σε ανέργους, για να ξεφύγουν απ΄τη μέγγενη της απραξίας και του εφιάλτη του μακροχρόνιου παροπλισμού τους.
    Όλα τα περιμένουμε απ΄τα δανεικά, τις ''επενδύσεις φαντάσματα’’ κι από τις μεγαλόψυχες παροχές των αγίων Τραπεζιτών, που όμως δεν αποφάσισαν ακόμη παρά τις αιματηρές ανακεφαλαιοποιήσεις, να τροφοδοτήσουν με χρήμα ούτε τις επιχειρήσεις, ούτε τα προς αποσύνθεση ''νοικοκυριά''.
    Ελπίδα-στόχος μας οι αποκρατικοποιήσεις, που όμως κι αυτές μπορούν να ευχαριστήσουν μονάχα τους δανειστές, τους τυχερούς αγοραστές που στοχεύουν στην αντί πινακίου φακής παραχώρηση των μονοπωλιακών Δημόσιων Επιχειρήσεων και τους χαρτογιακάδες που ζωγραφίζουν την εικονική πραγματικότητα, αυξομειώνοντας τις υφέσεις και τις ανακάμψεις, αναλόγως των συμφερόντων τους.
    Πως γίνεται από την Υπογείωση λοιπόν, με όμορφα λόγια Κύριε, να οδηγηθούμε στην Απογείωση; Θέλω χάρτη, πυξίδα και σαφές χρονοδιάγραμμα. Η έκθεση ιδεών δε με καλύπτει άλλο πια......

    Αριστερέ μου Ψάλτη, για ένα μόνο πράγμα τελευταία αναρωτιέμαι !!
    Τι τους κοιτάζουμε; ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ εννοώ......

    «Mας έλεγαν θα νικήσετε όταν υποταχθείτε.

    Yποταχθήκαμε και βρήκαμε τη στάχτη.
    Mας έλεγαν θα νικήσετε όταν αγαπήσετε.
    Aγαπήσαμε και βρήκαμε τη στάχτη.
    Mας έλεγαν θα νικήσετε όταν εγκαταλείψετε τη ζωή σας.
    Bρήκαμε τη στάχτη.
    Mένει να ξαναβρούμε τη ζωή μας, τώρα που δεν έχουμε πια τίποτα»
    Γεώργιος Σεφέρης «Σκουριά και αρμύρα»

  13. blue nile avatar
    blue nile 23/02/2013 12:27:17

    Αριστερέ ψάλτη σε χαιρετίζω...
    Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να είμαστε εγκλωβισμένοι σε μια αδιέξοδη και καταστροφική πολιτική με την ελπίδα ότι μετά τον Σεπτέμβρη (αν μπορέσουμε να φτάσουμε μέχρι εκεί) θα μας αφήσουν ελεύθερους με περιοριστικούς όρους.
    Η τωρινή κυβέρνηση μπορεί να επαναδιαπραγματευτεί.
    Από τη μία έχει το ατού της επίτευξης πρωτογενών πλεονασμάτων έστω και πλασματικών. Οπότε ακόμα και σε περίπτωση μη καταβολής της δόσης έχει να πληρώσει μισθούς συντάξεις και προμηθευτές.
    Από την άλλη το παράδειγμα της Κύπρου δείχνει πολλά. Η ευκολία που οι εταίροι την αδειάσανε δείχνει ότι αν μπορούσανε θα είχαν κάνει το ίδιο και με μας και δεν θα πολυσκοτιζόταν αν μέναμε στο ευρώ ή όχι.
    Άρα καίγονται για να μείνουμε όσο τουλάχιστον ακόμα δεν έχουν προετοιμαστεί πλήρως για το ενδεχόμενο εξόδου μας (αν και ότι και να κάνουν η αποπομπή της Ελλάδας θα επιφέρει τεράστιο ρίσκο για την επιβίωση όλης της ευρωζώνης).
    Και όσο η Μέρκελ επιζητεί μια πανευρωπαική ηρεμία για να πάει απροβλημάτιστα σε κερδισμένες γι'αυτήν εκλογές εφόσον δεν γίνει κάνα απρόοπτο.
    Μπορεί να πει κανείς ότι τόσο ευνοική στιγμή ίσως να μην ξανάχουμε στο μέλλον.
    Μόνο που η κυβέρνηση πρέπει να αποφασίσει να συγκρουστεί με την τρόικα...αν απλά ζητήσει την αλλαγή του προγράμματος θα εισπράξει ένα μεγαλοπρεπές όχι.
    Τα περιθώρια στενεύουν και αν συνεχίσουμε να υπακούμε θα μετατραπούμε ακόμα και στη καλύτερη περίπτωση σε μια αποικία χρέους...

  14. dem avatar
    dem 23/02/2013 12:28:30

    Ο φαύλος κύκλος της ύφεσης τροφοδοτείται από την αρνητική ψυχολογία και τις καταθλιπτικές εκτιμήσεις των πολιτών και των επιχειρηματιών. Όμως δεν είναι όλα μαύρα αν επαναπροσδιορίσουμε τις επιλογές μας ως λαός και ως έθνος. Άμεση εκμετάλλευση όλων των κοιτασμάτων. Να επισπεύσουμε τις ξένες επενδύσεις και να γίνουν άμεσα οι αποκρατικοποιήσεις. Όσοι μιλάνε για ξεπούλημα να πάνε στο διά..λο. Να στηρίξουμε την ελληνική παραγωγή μέσα από ΤΖΑΜΠΑ αν χρειάζεται καταχωρίσεις και διαφημίσεις στα ΜΜΕ και το διαδίκτυο. Να δοθούν κίνητρα και χρηματοδότηση μόνο στις υγιείς και παραγωγικές επιχειρήσεις και υπάρχουν πολλές στον Ελλαδικό χώρο. Να στηριχτούν οι εξαγωγές με ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ παρεμβάσεις στις διεθνείς αγορές. Τέλος να παταχθούν φαινόμενα διαφθοράς και ωχαδελφισμού στο δημόσιο τομέα και να τιμωρηθούν και ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ οι υπάλληλοι αυτοί.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ dem 23/02/2013 12:38:09

      '' Άμεση εκμετάλλευση όλων των κοιτασμάτων. Να επισπεύσουμε τις ξένες επενδύσεις και να γίνουν άμεσα οι αποκρατικοποιήσεις. Όσοι μιλάνε για ξεπούλημα να πάνε στο διά..λο.''

      α)Η ''άμεση'' εκμετάλλευση, είναι ανεδαφικό ευχολόγιο. Χρειάζονται τουλάχιστον 3-4 χρόνια, αν όλα πάνε καλά. Εννοούμε όλοι το ''αν πάνε όλα...καλά''
      β)Ξένες επενδύσεις για την ώρα δεν υπάρχουν, με την έννοια δημιουργίας ΝΕΩΝ μεγάλων παραγωγικών μονάδων, ΝΕΩΝ επιχειρήσεων, ΝΕΩΝ θέσεων εργασίας κ.λ.π.
      Μόνο αδηφάγα κοράκια που εποφθαλμιούν στο ''τζαμπέ'' τη δημόσια περιουσία που βιάζεσαι να ...ξεφορτωθείς χωρίς ανάλογο όφελος.
      γ)Στο δι......λο, πρώτα πρέπει να πάνε όλοι αυτοί οι αλλοδαποί που εκβιάζουν και απαιτούν το άνευ ουσιαστικού κέρδους ξεπούλημα και μετά βλέπουμε για τους ....κακοπροαίρετους κολλημένους ημεδαπούς.

      Συμπέρασμα : με το νου πλουταίνει η κόρη, με τον ύπνο η ακαμάτα !

  15. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 23/02/2013 12:32:07

    Καλά τα λέτε αλλά με π...δες δεν βάφονται αυγά
    λένε στο χωριό μου.
    Αν δεν αντισταθούμε οργανωμένα και κυρίως πατριωτικά δεν
    πρόκειται να γίνει τίποτα.
    Ο Στουρνάρας θα φορολογεί ότι του λένε τα αφεντικά του και τα κορόιδα
    θα πληρώνουν …όσο θα έχουν ακόμα έσοδα.
    Μετά θα εκφοβίζουν τον κόσμο με κατασχέσεις και φυλακίσεις για χρέη.
    Φυσικά αυτοί της λίστας Λαγκαρντ θα πληρώσουν αφού …βγει το πόρισμα της προανακριτικής του Μαρκογιαννακη.
    Απ’ τον καναπέ και το πληκτρολόγιο δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.

  16. Karenin avatar
    Karenin 23/02/2013 12:55:38

    Δίπλα σε όλα αυτά τα ενεχυροδανειστείρια σε κάθε γειτονιά, ανασφάλιστα αυτοκίνητα στούς δρόμους, και λίγο πριν την ρύθμιση οι τράπεζες ξεπουλάνε σε ξένα κοράκια δάνεια ελλήνων πιστοληπτών στο 5% ως 40% της αξίας τους. Ναί αυτές οι ίδιες οι τράπεζες που σώθηκαν με λεφτά του δημοσίου, δεν έκαναν την ίδια προσφορά στους δανειολήπτες αλλά τους παραδίδουν βορά σε ξένες εισπρακτικές που θα διεκδικίσουν λέει το 100% της αξίας.

  17. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 23/02/2013 12:56:16

    Κάποτε καταδίκασα έναν κλέφτη "συνάδελφο" σε τρία χρόνια φυλάκιση(με τριετή αναστολή) μετα από μια δεκαετία δικαστικών πράξεων,για κλοπή εις βάρος του Δημοσίου.Αποτέλεσμα μηδέν,ο κατάδικος συνέχισε να υπηρετεί διότι το πειθαρχικό συμβούλιο έκρινε συναδελφικά,συνταξιοδοτήθηκε και όλα μια χαρά!
    Τότε λεφτά υπήρχαν,αλλά βλέπω ότι και τώρα που δεν υπάρχουν δεν εφαρμόζονται οι νόμοι.Ποιά συνομωσία κρατάει κλειστές τις πόρτες της εξόδου για τους επίορκους;Δεν υπάρχει ελπίδα για ανάκαμψη με αυτή την νοοτροπία!

    • Deja vu avatar
      Deja vu @ Κώστας Τ 23/02/2013 13:00:49

      KΑΙ ο ΓΑΠ, ελεύθερος και χρηματοδοτούμενος από το δημόσιο κυκλοφορεί! Γιατί τώρα το κάνετε θέμα για έναν ...ψιλικατζή;
      Απορώ με την κοντόφθαλμη και επιλεκτική κρίση....

  18. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 23/02/2013 13:04:25

    Αριστερέ Ψάλτη καλά τα λές.
    Σχεδόν ...αντιπολιτευτικά!

    Ο Σαμαράς όμως, είναι πρωθυπουργός.
    Και δεν το βλέπω να σ ακούει...
    Αυξήθηκε η ύφεση, στο 8% το τελευταίο ΤΡΙΜΗΝΟ του 2012.

  19. kostis avatar
    kostis 23/02/2013 13:08:21

    λυπαμαι που εχασες την δουλεια σου, οπως λυπαμαι και για τον καθενα που χανει την δουλεια του. Ειναι μεγαλο προβλημα. Ομως τωρα εγω πληρωνω το επιδομα ανεργιας σου, το σχολειο των παιδιων σου, το νοσοκομειο (χτυπα ξυλο..) αν χρειασθει. Αρα εγω πρεπει να αποασιζω. Οταν θα ξαναμπεις στην αγορα εργασιας ξανα, που ευχομαι ολοψυχα, τοτε θα συναποφασιζουμε. Αυτη ειναι η πικρη, κυνικη αληθεια..

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ kostis 23/02/2013 13:19:47

      Δεν παίρνουν επίδομα ανεργίας οι άνεργοι επιχειρηματίες που έκλεισαν τις επιχειρήσεις τους :)

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ kostis 23/02/2013 13:21:25

      ok. Kατάλαβα kostis. Είσαι αστείο troll, διαφορετικά δε θα έλεγες αυτές τις ανοησίες. Άϊντε στη Ζιμπάμπουε. Εδώ ισχύουν οι νόμοι και το Σύνταγμα του Ελληνικού κράτους. Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ.ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ.

      * * Ας μην του απαντάμε του kostis στα σοβαρά, είναι καλικάντζαρος το παιδί.

      • kostis avatar
        kostis @ Πέτρος 23/02/2013 13:30:43

        οταν δεν μας αρεσει μια αποψη, τοτε ο αλλος ειναι καλικαντζαρος, Δ.Υ, στημενος, πληρωμενος, παρακρατος, φασιστας, αγραμματος, ασχημος, ανεραστος και ανοργασμικος.. Μεχρι εκει φτανει, μεχρι εκει λες.. Απλα σε λυπαμαι..

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ kostis 23/02/2013 13:39:53

          Δεν είναι ''άποψη'' η θρασύδειλη εκφορά του λόγου που σε ωθεί να πείς σε άνεργο οτι πρέπει να του ...αφαιρεθεί ΚΑΙ το δικαίωμα ψήφου! Μόνο στο Καλικαντζαριστάν ισχύουν αυτά :-) ! Άρα, αυτοχρήζεσαι trollaki. Δε φταίω, προκύπτει. Εγώ δε σε λυπάμαι, μας έκανες και γελάσαμε !!

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ kostis 23/02/2013 13:23:34

      Εσύ kostis, σίγουρα Δ.Υ είσαι. Τόσο υψηλό I.Q, δε μπορεί, κάποιο μαντρί θα το ...αξιοποίησε! Eσείς, ποτέ δε χάνεστε.

      • Θεριζόμενη Θύελλα avatar
        Θεριζόμενη Θύελλα @ Πέτρος 24/02/2013 10:51:10

        Συμφωνώ. Τόσο πρωτοπόρα πνεύματα, μόνο στο δημόσιο πρέπει να διαπρέπουν. 'Αμα γεννάει ιδέες ο άνθρωπος!

        • kostis avatar
          kostis @ Θεριζόμενη Θύελλα 24/02/2013 11:42:32

          δεν με εκπλησει που συμφωνεις. Καθε διαφορετικη αποψη απο τα τετριμμενα, φθαρμενα και απαξιωμενα "επιβαλλεται" να απαξιωνεται..

    • Tsaros avatar
      Tsaros @ kostis 23/02/2013 21:17:54

      Ομως τωρα εγω πληρωνω το επιδομα ανεργιας σου, το σχολειο των παιδιων σου, το νοσοκομειο (χτυπα ξυλο..) αν χρειασθει.

      Ε, μακάρι κανίβαλε να απολυθείς εσύ ο ίδιος, ή και να χρειαστείς νοσοκομείο εσύ ―ή τα παιδιά σου, για να δείς τη γλύκα.

      • kostis avatar
        kostis @ Tsaros 23/02/2013 23:05:12

        Κανιβαλος εγω? μαλλον εισαι εκτος τοπου και χρονου.. Γιατι αν ειχες επικοινωνια με το περιβαλλον θα ηξερες πως τις δομες και τις παροχες του κρατους τις συντηρουν οι φορολογουμενοι, ειδικα τωρα που τα δανικα τελειωσαν αγαπητε μου αγνωστε υβριστη..

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ kostis 23/02/2013 23:43:51

          Mην κάνεις έτσι κι εσύ. Κανίβαλο σε είπε, γιατί δε διάβασε παραπάνω, ώστε να καταλάβει οτι είσαι απλά ένα troll με φανταστικές, ανθρωποκεντρικές και πρωτοποριακές ιδέες.

  20. Στέργιος avatar
    Στέργιος 23/02/2013 13:28:15

    Πιστεύετε ότι θα βγούμε ποτέ από την κρίση;
    Τα νούμερα περί αναιμικής ανάπτυξης 0,6% το 2014 θα γίνουν πραγματικότητα μόνο αν οι υπολογισμοί τής κυβέρνησης για το 2013 πέσουν μέσα. Οι φωστήρες των επιτελείων διπλασίασαν την τιμή τού πετρελαίου με το σκεπτικό ότι θα εισπράξουν διπλάσια ποσά από τους πολίτες. Το αποτέλεσμα ήταν η κατανάλωση πετρελαίου να έχει πέσει στο 1/10 - 1/3 της περσινής και τα έσοδα από τον φουσκωμένο φόρο να είναι λιγότερα από ό,τι τα περσινά.
    Με το νου τους μπαϊράμι κάνουν στην κυβέρνηση.
    Όσο υπάρχει η λιτότητα δεν πρόκειται να βγούμε από την κρίση.
    Και στη Νιγηρία τον 18ο αιώνα ζούσαν μια χαρά ενώ τώρα ζουν σαν μέσα στην ανέχεια και στις αρρώστιες. Δεν υπάρχει εγγύηση ότι δεν θα ακολουθήσουμε τον δρόμο τού Τρίτου Κόσμου. Δεν υπάρχει πάτος στο βαρέλι, όσο κρατάει η λιτότητα.

    • Γιάννης Μ. avatar
      Γιάννης Μ. @ Στέργιος 23/02/2013 16:43:40

      Κάπου αλλού είχα γράψει ότι υπάρχει παράδειγμα για να αντλήσουμε συμπεράσματα τι παθαίνουν οι χώρες που ξεπουλάνε τις πλουτοπαραγωγικές πηγές τους.

      Αφρική !

      Έχει πετρέλαιο, έχει χρυσό, έχει διαμάντια, έχει και τι δεν έχει. Έχει και εξαθλίωση και κατοίκους πεινασμένους !

      Δεν ξέρω αν είμαστε κοντά ή μακριά αλλά ας τα έχουμε υπ όψιν μας !

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Γιάννης Μ. 23/02/2013 22:07:43

        Γιάννης Μ.,

        ῾Υπάρχει τρόϊκα καί στήν ᾿Αφρική;; :D

      • Θανασης Χ avatar
        Θανασης Χ @ Γιάννης Μ. 23/02/2013 22:22:05

        Νομίζω πως εάν ασχοληθείς λίγο με την οικονομία,και δή
        με την μακροοικονομική,θα καταλάβεις τις αιτίες τής,κατά τα άλλα,σωστής διαπίστωσης σου.
        Σου προτείνω οποιαδήποτε μελέτη περί της περίφημης
        «Ολλανδικής Ασθένειας».
        Νομίζω πως θα λυθούν οι απορίες σου και επιπρόσθετα,
        ίσως βρεις και αντιστοιχίες με την πραγματικότητα στην Ελλάδα.

  21. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 23/02/2013 13:34:27

    Στα σημεία που που εστιάζει το άρθρο θα κριθεί και η επιτυχία της κυβέρνησης, αλλά κυρίως η αναστροφή του κλίματος. Σπατάλη, διαφθορά, φοροδιαφυγή είναι οι τρεις τομείς όπου πρέπει πλέον να επικεντρωθεί για να μην αναγκαστεί να λάβει νέα μέτρα, να καλύψει το δημοσιονομικό κομμάτι. Και υπάρχει φυσικά το κομμάτι της πραγματικής οικονομίας, όπου το μεγάλο στοίχημα είναι η προσέλκυση επενδύσεων, οι ιδιωτικοποιήσεις και οι μεταρρυθμίσεις στην αγορά, με στόχο το άνοιγμα της τελευταίας και την απαλλαγή της από τη γραφειοκρατία, τα εμπόδια και τα καρτέλ

  22. Deimos avatar
    Deimos 23/02/2013 14:43:51

    "Σπατάλη, διαφθορά, φοροδιαφυγή είναι οι τρεις τομείς όπου πρέπει πλέον να επικεντρωθεί". Μόνο που δεν πρέπει να βιαστεί. Ας αρχισει να καταστρώνει σχέδια το 2014 και ας ξεκινήσει το 2015. Οποιος βιάζεται σκοντάφτει.
    Εκανε πολύ καλά η κυβέρνηση που δεν έθιξε αυτά τα θέματα 8 μήνες τώρα...
    Στο κάτω κάτω τη Λίστα Λαγκάρντ ο Βενιζέλος την παρέλαβε. Γιατί να την φορτωθεί ο Σαμαράς?

  23. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 23/02/2013 14:45:36

    Πολύ αἰσιόδοξο σέ βλέπω σήμερα Ἀριστερέ Ψάλτη μου!
    Κάναμε τόσο καιρό,μετά ἀπό τόσα μέτρα καί χαράτσια καί φτάσαμε(ἄν φτάσαμε),νά ξύσουμε τόν πάτο τοῦ βαρελιοῦ,καί ἐλπίζεις πώς ἄμα γυρίζουμε τήν ὄπισθεν θά βγεῖ καί τό κεφάλι ἀμέσως ἔξω νά χαζεύει;!
    Ἔπειτα,θά μπορέσουμε νά πᾶμε καί διακοπές(!!) γιά νά δοῦμε πῶς θά βγάλουμε καί τό χειμῶνα;
    Ἐπίσης λές,ὅτι ἀναμένεται ἡ μεγάλη ἔκρηξη στήν κοινωνία.Μπορεῖ,δέν ξέρω,ὅμως ἐγῶ ἀντιλαμβάνομαι ὅτι συμβαίνουν πολλές μικρές ἐκρήξεις καθημερινά,γι' αὐτό δέν συμβαίνει ἡ μεγάλη.Θεωρῶ μικρές ἐκρήξεις τίς πολλές αὐτοκτονίες,τίς πάρα πολλές ληστεῖες,τήν ἀνεργία,τόν ξεπεσμό τῆς Δημ. Παιδείας,Ὑγείας,Περίθαλψης καί καί καί...
    Καί ἕνα τελευταῖο πού εἶδα παραπάνω ὅτι καί ὁ tak τό ἐπισημαίνει,νά ποῦμε τό μεγάλο ΟΧΙ στά μεγάλα ἀφεντικά,ἀλλά ΠΩΣ τό λένε αὐτό τό ὄχι;

    • ~Mara~ avatar
      ~Mara~ @ Κυθήριος Τ. 23/02/2013 16:45:21

      Κυθήριε, μην αναρωτιέσαι... Είναι απλό.....
      Θα γίνει ο Σαμαράς μέλος του κινημάτος "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" ...χα χα!!!

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ ~Mara~ 23/02/2013 21:20:46

        Χά χά,ἤ τοῦ κινήματος ''Ἐγῶ πληρώνω τά μάτια πού ἀγαπῶ''.

        • ~Mara~ avatar
          ~Mara~ @ Κυθήριος Τ. 23/02/2013 22:41:49

          Δεν παίζεσαι...
          Τέλειο και εύστοχο...!!!

  24. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 23/02/2013 14:50:08

    Μαύρη μαυρίλα πλακωσε την ψυχή μου με αυτα που διαβαζω,πάω για καφέ να στανιάρω

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Διηνεκης 23/02/2013 21:35:11

      Διηνέκη,εἶσαι ὡραῖος!!!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Διηνεκης 23/02/2013 22:14:43

      Ψυχοπλάκωμα, Διηνεκή μου, πού λέει ὁ λαός μας! Αὐτό ἐπιδιώκουν οἱ δυνάμεις τῆς "ἀριστερᾶς καί τῆς προόδου"!!! I've got to give them credit though--they are working hard for Alex to grasp the prime minesterail chair!!!!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Φωτεινή 24/02/2013 01:07:22

        Φωτεινούλα μου, γειά σου. Περισσότερο από ποτέ άλλοτε και σε πείσμα των αλγεινών καιρών, χρειάζεται να αισιοδοξούμε. Όχι επειδή όλα γύρω μας είναι τέλεια. Αλλά επειδή εμείς αποφασίσαμε να βλέπουμε πέρα από τις ατέλειες, πέρα απ’ αυτά που φαίνονται. Κυρίως, επειδή αποφασίσαμε ότι Εμείς, Δεν πρόκειται ποτέ να γίνουμε το όργανο το οποίο είτε με έργα είτε με λόγια θα μπορούσε να πληγώσει τη καρδιά της καλλονής, γι αυτό και πολύπαθης πατρίδας. Εμείς, απαλύνουμε τη λαβωμένη καρδιά της που χτυπά για εμάς. Optimism with the positive end in mind!

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ η Dimi 24/02/2013 01:50:34

          My dear Dimi, it seems that we are both optimistic by nature! Ι never give up--πάντα ἐλπίζω ὅτι θά ἔλθουν καλλίτερες μέρες γιά τήν ῾Ελλάδα μας! Dum spiro spero λατινιστί. :D

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Φωτεινή 24/02/2013 10:22:04

            Φωτεινούλα μου, συγχαρητήρια. Η αισιοδοξη ψυχολογία μας είναι η ασπίδα προστασίας μας, σε καιρούς πρωτόγνωρης δοκιμασίας.
            Και τη μητέρα μου Φωτεινή τη λένε. Το έχετε οι Φωτεινές, να λάμπετε μέσα κι έξω.
            Ονομα και πραγματικότητα. Να είσαι πάντα γερή και δυνατή! Φιλιά πολλά στην Αμερική.

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ η Dimi 24/02/2013 11:53:14

            Καλημερίζω τίς δυό χαριτωμένες καί αἰσιόδοξες κυρίες,πού τά λόγια τους πάντα σκορποῦν ἐλπίδα καί φῶς!!

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Κυθήριος Τ. 24/02/2013 18:07:37

            Φωτεινούλα μου, στο Βέλγιο μακρυά από το γάλα τους και τις signé σοκολάτες τους. Προσωπικά, μόνον ελληνικά εισαγόμενα γαλακτοκομικά θ' αγόραζα. Επειδή, οι τρελλές βελγικές αγελάδες (όπως και οι βρετανικές) έχουν υποστεί -"ανήκεστο βλάβη".
            Με φιλικούς χαιρετισμούς.

            Φίλε καλέ Κυθήριε, μάς κάνεις κι αισθανόμαστε -"like a 1,000,000 dollars" -
            Πολλές Θερμές Ευχαριστίες!

        • JE NE REGRETTE RIEN avatar
          JE NE REGRETTE RIEN @ η Dimi 25/02/2013 01:07:46

          @ η dimi πόσο πολύ μού άρεσε ..." δεν πρόκειται να γίνουμε το όργανο το οποίο ή με έργα ή με λόγια θα μπορούσε να πληγώσει την καρδιά ΤΗΣ ΚΑΛΛΟΝΗΣ , ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΑΘΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.
          Εμείς, απαλύνουμε ΤΗ ΛΑΒΩΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ".....
          Με αυτά τα συγκλονιστικά λόγια στο μυαλό και στην ψυχή, θα τελειώσω την σημερινή μέρα μου...
          Να είσαι καλά, σέ ευχαριστώ πολύ ...

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ Φωτεινή 24/02/2013 12:13:40

        "Πρώτα το φαί, μετά η ηθική"
        Μπέρτολντ Μπρεχτ (1898 - 1956)

        Πρώτα η δουλειά, η αξιοπρεπής ζωή και μετά
        η ηθικολογία και η τζάμπα αισιοδοξία του χορτάτου που νουθετεί τον άνεργο και τον απελπισμένο.
        ΟΣΟΙ ΚΑΛΟΠΕΡΝΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ ΤΗΣ ΑΝΕΧΕΙΑΣ, ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ, ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ, ΥΠΟΤΑΓΗ, ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ .....ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Πέτρος 24/02/2013 14:11:35

          Παντως για να λεμε και του .....καθολου στραβου το δικαιο με τον Μπρεχτ συμφωνει και η Εκκλησια. Πρωτα ταϊζεις τον πεινασμενο, τον στηνεις στα ποδια του και μετα του κανεις κηρυγμα. Ιεραρχουνται οι αναγκες, για να διαμορφωσεις ψυχη, πρεπει ναχεις καποιο σωμα, καποια οντοτητα.

  25. Svart Drottning avatar
    Svart Drottning 23/02/2013 15:00:26

    Αριστερέ Ψάλτη, ακούω κι αυτά που σκέφτεστε και που δε γίνεται εδώ να γραφούν. Όμως τι ωφελεί αν τ΄ ακούω μόνο εγώ;
    Και πως κερδίζονται άραγε οι πόλεμοι με χάρτες ψεύτες και πυξίδες τρελαμένες;
    Υπάρχει ελπίδα σωτηρίας για τους Ιδανικούς αυτόχειρες, ή μήπως άδικα τη σπάσαμε και την αμείλικτη κλεψύδρα;
    Είτε το βλέπουμε είτε κλείνουμε τα μάτια, ο χρόνος τρέχει ενάντια!

  26. Zame avatar
    Zame 23/02/2013 15:08:11

    @dem συμφωνω & επαυξανω πως -ο φαύλος κύκλος της ύφεσης τροφοδοτείται από την αρνητική ψυχολογία και τις καταθλιπτικές εκτιμήσεις των πολιτών και των επιχειρηματιών-
    Ομως Πολυ αναποδα δεν ξεκινας την ιεράρχηση των επιλογών..
    & που ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΔΕΝ βοηθα στην αναστροφή του κλίματος..
    *Πρωτα να τιμωρηθούν και ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ οι υπάλληλοι
    * να παταχθούν φαινόμενα διαφθοράς και ωχαδελφισμού στο δημόσιο τομέα
    *να ερθουν πεισω τα κλεμμενα
    * τωρα αν ψαχνομαστε αναμεσα στην ανεπαρκή Κρατικοποίηση..
    ένοχη ιδιωτικοποίηση..
    και του πληγωμένου επιχειρείν..κλπ
    ..τετοιες ωρες τετοια λογια..

    η Αλήθεια & η Γνώση να γίνουν σύμμαχοι μας..

    (κοιτα ρε γα##το μου πως δενει το γλυκο)
    ΓΙΑΤΙ τοτε να μην ήταν ο σκοπός τους
    να αφήσουν τους Έλληνες να ξοδεύουν περισσότερα από όσα ήταν το επιτρεπτό όριο στο κατα κεφαλήν εισόδημα ανα οικογένεια.

    Άφησαν επίτηδες να υπερκαταναλώνουν,να ξοδεύουν αλόγιστα,να γίνουν *επιδοτουμενοι τεμπέληδες
    για να μπορέσουν μετά να δικαιολογήσουν όλα τα αισχοκερδη & απάνθρωπα μέτρα που είχαν σκοπό να εφαρμόσουν εις βάρος του Ελληνικού λαού, μέχρι & απειλές να τον απομονώσουν από την υπόλοιπη Ευρώπη..κλπ

    Ταυτόχρονα δούλευε το σχέδιο του *εποικισμού της χώρας μας από φτηνό ανειδίκευτο εργατικό δυναμικό..
    ενω παραλληλα το ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ
    (ηλικία, σπουδές)
    εξαναγκάστηκε να γίνουν οικονομικοί μετανάστες..!!!

    οπότε εκ του ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ...ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ότι
    Οι από επιπόλαιες.. έως ανεπαρκείς κεντρικές πολιτικές της τότε ΕΕ.. προσέλκυσαν & υιοθέτησαν τις αθωράκιστες Σοσιαλιστικές ιδεοληπτικές νοοτροπίες πού παρα πολύ εύκολα εκτέθηκαν , ανέχτηκαν & αλλοιώθηκαν
    (προς σαφεστατο βραχυπρόθεσμο ίδιον όφελος..& πού μακροπρόθεσμα -30 ετών "εμπέδωσης & ωρίμανσης ..στρεβλώσεων ευνόητων παραδοσιακών αξιών..με αποτέλεσμα αυτό το ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ -ΜΠΛΑΚ-ΑΟΥΤ- πού συνοδεύει αυτήν την αθλιότητα.. σε όλα τα επίπεδα..
    & πού έρχεται ανερυθρίαστα να επιτεθεί
    με ΑΙΣΧΟΚΕΡΔΗΣ διαδικασίες σε μία ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ...πού αν μη τι αλλο..
    ε κ θ έ τ ε ι & ε ν ο χ ο π ο ι ε ί τον ΠΛΟΥΤΟ..
    & τους μ η χ α ν ι σ μ ο ύ ς α π ό κ τ η σ η ς του
    και που αντί να ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΟΥΝ οι ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ
    για την απρόβλεπτη οικονομική μεταβολή στοιχείων..κλπ.
    πού εκτός των άλλων..
    ( αποδόμηση & εκτροχιασμό των στοιχειωδών οικονομικών προγραμματισμών..και όχι μόνον..)
    οδηγεί (ακόμα & υγιείς κοινωνικές ομάδες)
    εκτός οικονομικής & κοινωνικής δραστηριότητος ..
    Προς ΟΦΕΛΟΣ των ιδίων ..
    άραγε τοτε ποιός να είναι ο ορισμός τού κ α κ ο υ ρ γ η μ α τ ι κ ο ύ χαρακτήρα.. οικονομικού εγκλήματος ?

    και πολύ φοβάμαι πώς ολοενα και περισσότερο θα δημιουργούνται ολες εκεινες οι κατάλληλες προϋποθέσεις.. για να επιδεινωθεί..

    η ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ ερχεται & γινεται να είναι ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ η ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ .

    οπως προσφατα «Γίνεται ολοένα και πιο αισθητό, ότι το να μην αντιμετωπίζεται το υψηλό χρέος του ιδιωτικού τομέα δεν βοηθά ούτε τους οφειλέτες ούτε τους πιστωτές», σημειώνεται στα συμπεράσματα της έκθεσης με τίτλο
    «Dealing with Private Debt Distress in the Wake of the European Financial Crisis»

  27. dim avatar
    dim 23/02/2013 15:18:27

    Αν δεν κατάλαβες, του την πέφτουν όχι γιατί είναι Ελ.Επ. αλλά γιατί διατύπωσε την ακραία άποψη ότι όποιος δε δουλεύει δε πρέπει να έχει και δικαίωμα ψήφου...

    Μαζί του σε όλα τα άλλα, ειδικά στο κομμάτι ότι 1 εκατ. ΔΥ αμείβονταν επί δεκαετίες πάνω από τη παραγωγικότητα τους, κι έτσι δημιουργήθηκε αυτό το τεράστιο χρέος, και ότι ήρθε η ώρα να αλλάξουμε νοοτροπία και να μην είναι πια "όνειρο ζωής" σπουδαγμένοι νέοι να ψάχνουν για μια θέση στο δημόσιο... Αλλά το να λέει ότι όποιος δεν δουλεύει δε πρέπει να έχει δικαίωμα ψήφου, είναι φάουλ τεραστίων διαστάσεων....

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ dim 23/02/2013 19:27:08

      Δεν υπαρχουν 1.000.000 δημοσιοι υπαλληλοι στην Ελλαδα. Ειναι περιπου 550.000 μονιμοι και καπου 150.000 μη μονιμοι με διαφορα καθεστωτα προσληψεων. Δηλαδη στους 11.000.000 κατοικους της χωρας (μαζι με τους αλλοδαπους), οι μονιμοι δημοσιοι υπαλληλοι ειναι περιπου 5 σε εκατο κατοικουs.
      Αυτα για την αποκατασταση της πραγματικοτητας στην σωστη της βαση.

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ dim 23/02/2013 22:33:23

      Zugzwang, ακόμα και με αυτά τα νούμερα - που σε διαβεβαιώ ότι είναι περισσότερο από 20% μικρότερα από τα πραγματικά - κάνε την αναγωγή για το ποσοστό των Δ.Υ. στο Εργατικό Δυναμικό της χώρας και όχι στο σύνολο του πληθυσμού!

    • kostis avatar
      kostis @ dim 23/02/2013 23:07:46

      δεν ιδρωνει το αυτι μου ευκολα.. Εχω πολλα χρονια στο κουρμπετι..

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ dim 23/02/2013 23:08:33

      Μηχανικός
      Δεν αντιλεγω για τον ενεργο πληθυσμο. Πρεσβευω ομως οτι η καταργηση υπηρεσιων και θεσεων πρεπει να ιεραρχηθει. Δεν μου φαινεται λογικο ν'αρχιζει η να συνεχιζεται το μαχαιρι σε νευραλγικες υπηρεσιες του κρατους, του στενου δημοσιου τομεα, οταν μενουν αθικτες παρασιτικες, πολυδαπανες ΔΕΚΟ που ιδρυθηκαν την δεκαετια του 80 η του 90. Αν μεσα στην ατμοσφαιρα αναρχιας που ζουμε διαλυσουμε και τις κεντρικες, ιστορικες υπηρεσιες του κρατους, τοτε δεν γινεται τιποτε.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ dim 23/02/2013 23:44:17

      @ kostis
      Οποιος εχει χρονια στο κουρμπετι δεν μιλαει ετσι. Ετσι μιλαει ενας πιτσιρικας που παιζει με το κομπιουτερ του η το ipad tou και αισθανεται μεγαλος...

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ dim 23/02/2013 23:49:36

      @ kostis : όπου ''κουρμπέτι'' η δημοσιοϋπαλληλία ε;

  28. DI.KO avatar
    DI.KO 23/02/2013 15:21:54

    Πολύ καλή ανάρτηση. Το μήνυμα είναι καθαρό. Σωστός Α.Ψ! Το πρόβλημα είναι πάντα το ίδιο. Ποιος ακούει ή καλύτερα ποιος διαβάζει τέτοια μηνύματα. Έχω την εντύπωση ότι εκεί πάνω (στη κυβέρνηση εννοώ) νομίζουν ότι ο λαός έχει "αμέτρητες" δυνατότητες να αντιμετωπίσει τη κρίση. Με αυτή την ψευδαίσθηση φαίνεται να βαυκαλίζονται και να επιμένουν να μην παίρνουν ορισμένα τουλάχιστον μέτρα για να ελαφρύνουν τα βάρη του κόσμου π.χ. μείωση της τιμής του πετρελαίου αφού πλέον αποδεδειγμένα η αύξηση δεν έφερε θετικά αποτελέσματα για την οικονομία ή μείωση του ΦΠΑ με τα αποτελέσματα που όλοι γνωρίζουμε. Και τι γίνεται με τις τράπεζες; Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση για την ανακεφαλαίωση και σε τι βαθμό βρίσκεται ΤΩΡΑ όχι μετά από δέκα μήνες. Οι κοινωνικές εκρήξεις έρχονται αναπάντεχα όπως σωστά επισήμανε κάποιος. Γι' αυτό εκεί πάνω (στη κυβέρνηση) πρέπει να προσέξουν. Αυτό δεν αφορά μόνο τον ΑΣ και τους υπουργούς του. Πολύ περισσότερο κατά τη γνώμη μου αφορά τους στενούς του συνεργάτες και συμβούλους που υποτίθεται ότι είναι εκεί όχι μόνο για να τον συμβουλεύουν "περί ανέμων και υδάτων" ή το ενεργειακό και την ΑΟΖ αλλά και να του μεταφέρουν τα μηνύματα και τον σφυγμό της κοινωνίας.

  29. dim avatar
    dim 23/02/2013 15:27:39

    Έξω τα ξένα αφεντικά, έξω και τα ντόπια... Άρα κεφάλαια γιοκ... Άρα, επιστροφή σε εθνικό νόμισμα...

    Ολοκληρωτισμός, είτε στην κομμουνιστική του μορφή, είτε στην εθνικοσοσιαλιστική του μορφή, και πάμε γερά.....

    Αν συνεχίσουμε έτσι, θα ζήσουμε στιγμές εσωτερικών διχασμών και εθνικών καταστροφών, σταματήστε επιτέλους να βλεπετε παντού «προδότες», «δοσίλογους», «τοκογλύφους», «εκβιαστές», «αφεντικά», «πλουτοκρατία» και όλα αυτά τα διχαστικά… Τα κόμματα που στηρίζουν τη κυβέρνηση τα ψήφισε το 49% των Ελλήνων… Τι είναι όλοι αυτοί? Προδότες? Ψηφίσαν μια κυβέρνηση δοσίλογων που εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ξένων αφεντικών? Συνθήματα και χαρακτηρισμοί άκρως διχαστικοί, που τροφοδοτούνται συνεχώς από τα επίσημα χείλη της αντιπολίτευσης….

    • tzagerCrete avatar
      tzagerCrete @ dim 23/02/2013 19:15:10

      Dim,

      Δεν ξέρω αν το έχεις συνειδητοποιήσει αλλά ήδη ζούμε έναν ιδιότυπο εσωτερικό κοινωνικοπολιτικό διχασμό.

      Συνθήματα και άκρως διχαστικοί χαρακτηρισμοί τροφοδοτούνται εκατέρωθεν και όχι μόνο από τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Αλλά μάλλον σε εμποδίζει να τα ακούσεις ο τυφλός κομματικός 'πατριωτισμός' σου.

      Το ενδεχόμενο επιστροφής σε εθνικό νόμισμα, αγαπητέ φίλε, δεν έχει αποκλειστεί ακόμα ξέρεις, παρά τις 'φιλότιμες' προσπάθειες της συγκυβέρνησης του 49%. Το χρέος εκτροχιάζεται και η δημοσιονομική πειθαρχία που εφαρμόζεται πιστά το μόνο που 'επιτυγχάνει' προς το παρών είναι να καταρρακώνει έτι περαιτέρω την οικονομία και τις ζωές των πολιτών.

      Μήπως τελικά ολοκληρωτισμός είναι το να βλέπεις μπροστά σου την καταστροφή του κοινωνικού ιστού μίας χώρας και να διατείνεσαι ότι αυτή η πορεία είναι μονόδρομος..;;;

      • dim avatar
        dim @ tzagerCrete 24/02/2013 15:21:19

        1) Άκρως διχαστικοί είναι οι χαρακτηρισμοί "προδότες", "δοσίλογοι", "υπηρέτες ξένων αφεντικών", που συνεχώς ακούγονται από την αντιπολίτευση και τους υποστηρικτές της, και απευθύνονται όχι μόνο στους κυβερνώντες, αλλά στην ουσία και σε εμάς που στηρίζουμε με τη ψήφο μας προφανώς "προδότες" κλπ... Η "άλλη πλευρά", η κυβερνητική, απαντάει σε δηλώσεις στελεχών του Σύριζα, ή σε πράξεις πχ της ΧΑ... Δεν βγαίνει από μόνη της να πει πχ ότι ο Σύριζα καλύπτει κουκουλοφόρους κλπ... ο ίδιος ο Σύριζα πρώτος βγαίνει και λέει ότι τα σκεύη είναι για οικιακή χρήση και βουλευτές τους δηλώνουν οι ίδιοι αναρχικοί πχ... Μην εξισώνεις λοιπόν χαρακτηρισμούς... Οι χαρακτηρισμοί της αντιπολίτευσης είναι άκρως διχαστικοί... Κάπως έτσι ξεκινάνε οι εμφύλιοι διχασμοί, όταν οι μεν αποκαλούν τους δε «προδότες»… Και εσείς αντί να καταδικάζετε απερίφραστα τέτεοιες εκφράσεις, αντίθετα τις χειροκροτείτε και τις υιοθετείτε…

        2) Για τη δραχμή και το αν είναι μονόδρομος αυτό που ακολουθούμε έχει αναλυθεί εκατοντάδες φορές το θέμα… Είναι «μονόδρομος» αν δε θέλουμε να οδηγηθούμε με την μία σε εθνική καταστροφή και εξαθλίωση… Μπορεί και αυτός ο δρόμος να οδηγήσει τελικά σε εξαθλίωση, αλλά το παλεύεις και αν γίνουν σωστά τα πράγματα θα το ξεπεράσουμε, με απώλειες, με θυσίες, αλλά μπορεί και να γλυτώσουμε την ολοκληρωτική εξαθλίωση και την εθνική καταστροφή… Ενώ ό άλλος δρόμος οδηγεί αυτόματα στην εξαθλίωση και την καταστροφή.. Για αυτό επιλέγουμε το πρώτο δρόμο, που δίνει το δικαίωμα της ελπίδας, και του να το παλέψουμε….

  30. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 23/02/2013 15:41:15

    Πίστευα στο EUR., θέλω να πιστεύω στον Σαμαρά, δεν πιστεύω στην Τρόικα!
    Δεν πιστεύω ότι το πρόγραμμα θα μας βγάλει πουθενά!
    Αυτό που υποψιάζομαι είναι ότι υπάρχει ..υψηλή μεθόδευση να πτωχεύσουμε εντός του EUR.
    Δηλαδή, να φτωχοποιηθεί ο κόσμος, χωρίς όμως να πτωχεύσουμε επισήμως, τούτο βέβαια μεθερμηνεύεται, ο κοσμάκης να καταρρακωθεί αλλά ταυτόχρονα να χρωστάμε και καμιά 400αριά δις.
    Αν είναι έτσι προτιμώ να πτωχεύσουμε μόνοι μας , να ...δραχμοποιηθούμε να δυστυχήσουμε, αλλά να μην χρωστάμε και σέντ.!!!
    Άσε που δεν θα μας αφήσουν γιατί δεν θα τους συμφέρει καθόλου!!
    Αυτό αποδεικνύεται και από την μέχρι τώρα πορεία των ...Φίλων μας!
    Εδώ πεδίον δόξης λαμπρόν για τον Σαμαρά, "Καιρός να πούμε το μεγάλο όχι στα μεγάλα αφεντικά"!! Όπως λέει και η επικεφαλίδα της ανάρτησης.
    Έχει η Κυβέρνηση τα........το ανάστημα να το πράξει;

  31. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 23/02/2013 15:48:42

    Ποιός καλλιεργεῖ ἀγαπητέ,τεχνητές ἐντάσεις μέ τήν Τουρκία;!;

    • tzagerCrete avatar
      tzagerCrete @ Κυθήριος Τ. 23/02/2013 18:31:02

      Φίλε Κυθήριε,

      Η ουσία του σχολίου μου ήταν για την κατάληξη του μνημονιακού προγράμματος και την επιτακτική ανάγκη ριζικής αναθεώρησης του, αν μη τι άλλο.

      Η επαναφορά του θέματος της ΑΟΖ και της υφαλοκρηπίδας από την κυβέρνηση, που απαντά με την ρηματική διακοίνωση ΤΩΡΑ στην ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΑΠΡΙΛΙΟ Τουρκική απόφαση για παραχώρηση αδειών έρευνας υδρογονανθράκων εντός της Ελληνικής ΑΟΖ, είναι τουλάχιστον ατυχής, υποδηλώνει προχειρότητα και προκαλεί εύλογα ερωτηματικά για την σκοπιμότητα της.

      Αν είμαστε καλά προετοιμασμένοι και η Ελληνική κυβέρνηση αισθάνεται ότι έχει επιτύχει τις κατάλληλες διεθνείς συμμαχίες, τότε ας προχωρήσουμε στην ανακήρυξη ΑΟΖ χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες.

      Εδώ έχουν παρέλθει τουλάχιστον οκτώ μήνες και ακόμα το Ελληνικό δημόσιο διαπραγματεύεται την παραχώρηση αδειών για εκμετάλλευση σε κάποια από τις ενδιαφερόμενες εταιρίες που έχουν κάνει επίσημες προσφορές για τα οικόπεδα στα Γιάννενα και το Κατάκολο. Η αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Ανάπτυξης ακόμα συσκέπτεται..!!!

      Λοιπόν άσε τις κορώνες και δες επιτέλους την πραγματικότητα χωρίς κομματικές παρωπίδες. Το θέμα είναι λεπτό και δεν προσφέρεται για ανούσιες αντιπαλότητες.

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ tzagerCrete 23/02/2013 21:32:35

        Φίλε Κρητικέ,ἡ πραγματικότητα εἶναι μπροστά μας.
        Τό ἐρώτημα πού σοῦ ἔθεσα ἦταν στή διαπίστωσή σου,ὅτι ἡ Ἑλλάδα μέ τίς ἐνέργειές της γιά νά διαφυλάξει τά συμφέροντά της,δημιουργεῖ ἐντάσεις μέ τήν Τουρκία μέ τό θέμα τῆς ΑΟΖ.
        Αὐτή δέν ἦταν ἡ σημασία τῆς πρότασής σου;
        Κάνω λάθος;
        Τό ἐπεξηγηματικό σου σχόλιο ὅμως δέν ἔχει καμμία σχέση μέ τό πρῶτο,καί νά πῶ τήν ἀλήθεια,δέν διαφωνῶ σ' αὐτά πού λές.

        • tzagerCrete avatar
          tzagerCrete @ Κυθήριος Τ. 24/02/2013 05:19:33

          Χαίρομαι που δεν διαφωνείς!

  32. firiki2010 avatar
    firiki2010 23/02/2013 15:50:12

    Τι πάει να πει να πούμε ΟΧΙ στα ξένα αφεντικά; Τι ακριβώς να κάνουμε; Τι προτείνεις; Για να μπορούμε και να συζητήσουμε. Γιατί το να πεις ΟΧΙ σε κάτι ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ότι έχεις έτοιμο κάποιο ΝΑΙ. Αλλιώς παπ.....λογούμε.

  33. mara avatar
    mara 23/02/2013 15:57:05

    Aριστερέ ψάλτη είσαι απο τους λίγους που συμφωνώ σχεδόν πάντα με τα άρθρα και τα σχόλιά σου πιστεύω όμως ότι η ευκαιρία να πούμε το μεγάλο ΟΧΙ χάθηκε ανεπιστρεπτί. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη είτε με αυτούς είτε με άλλους. Οι επιλογές εγκληματικές ή καταστροφή της χώρας, όχι μόνο απο οικονομικής άποψης, τουλάχιστον έτσι όπως το βλέπω εγώ αναπόφευκτη, ήδη συντελείται με βήματα γοργά. Στο όνομα της ανάπτυξης θα μεταμορφώσουν τη χώρα σ'ενα απέραντο εργοτάξιο δημιουργώντας μια τεράστια οικολογική καταστροφή που ο πλούτος θα πηγαίνει στις τσέπες ξένων ή ντόπιων ιδιωτών χωρίς κανένα όφελος για το κράτος προσφέροντας θέσεις εργασίας με πενιχρούς μισθούς και καταργώντας χιλιάδες άλλες. Θα εργαζόμαστε στη δική μας τη χώρα στον δικό μας τον πλούτο για ψίχουλα. Ισως τελικά όλος αυτός ο πλούτος της χώρας αποβεί καταστροφικός για την Ελλάδα και τους Ελληνες για συμφωνίες που έγιναν για εμάς χωρίς εμάς.

  34. dim avatar
    dim 23/02/2013 16:38:30

    Ας προσδιορίσουμε λίγο αυτό το "ΟΧΙ", ώστε να μην είναι ένα απλά πιασάρικο σύνθημα που δημιουργεί εντυπώσεις...

    Η κυβέρνηση είναι δεδομένο ότι θα πει ΟΧΙ στα παρακάτω (αν και αμφιβάλλω ότι θα ζητηθούν καν, αλλά και αν ζητηθούν θα εισπράξουν ένα ξεκάθαρο ΟΧΙ)

    - Νέα μέτρα για μείωση μισθών στο δημόσιο τομέα
    - Νέα μέτρα για μείωση συντάξεων
    - Νέα μέτρα για μείωση του κατώτατου μισθού
    - Νέα μέτρα για αποχωρήσεις από το δημόσιο άνω των 25 χιλ. συμφωνημένων ήδη
    - Νέοι φόροι

    Αυτά είναι αυτά που αν της ζητηθούν, θα εισπράξουν ένα ξεκάθαρο ΟΧΙ από τη κυβέρνηση... Στην επιχειρηματολογία τους ότι πρέπει να καλυφθεί το κενό, θα τους παραπέμψουμε στη ρητή διατύπωση που έχει συμφωνηθεί και που λέει ότι αν η ύφεση είναι μεγαλύτερη από τη προβλεπόμενη το κενό θα το καλύψουν οι ίδιοι οι δανειστές…

    Πάμε σε αυτά τώρα που θα μπορούσε να προτείνει η κυβέρνηση, ως επιχείρημα όχι χαλάρωσης του προγράμματος, αλλά αντίθετα ως πολιτικές που θα συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων…

    - Μείωση των συντελεστών ΦΠΑ στην εστίαση και του φόρου στο πετρέλαιο, αφού η αύξηση των συντελεστών είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των εσόδων

    - Ρύθμιση των οφειλών, αφού «ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος», και άρα είναι καλύτερο να ζητάς 100 ευρώ επί 60 μήνες και να μπορεί ο άλλος να τα πληρώνει, παρά να ζητάς 300 ευρώ επί 20 μήνες πχ, και επειδή του άλλου δε του περισσεύουν 300 ευρώ το μήνα, να μην εισπράττεις τίποτα…

    - Νέο κούρεμα ώστε να καταστεί το χρέος βιώσιμο, να αρθούν οι όποιες επιφυλάξεις των επενδυτών για το μέλλον της χώρας εντός ευρώ, και να αρχίσει να κινείται η οικονομία, έτσι ώστε να ανέβουν τα έσοδα και το ΑΕΠ και να πιαστούν οι στόχοι...

    - Κάθε άλλη εμπεριστατωμένη πρόταση που θα δείχνει ότι όχι μόνο δε σημαίνει «αναθεώρηση των στόχων και του προγράμματος» αλλά αντίθετα συμβάλλει προς την επίτευξη των στόχων, αφού αποδείχθηκε ότι η ως τώρα αντίστροφη πολιτική έφερε και τα αντίθετα αποτελέσματα ως προς τα έσοδα…

    Εδώ υπάρχει το «πεδίο διαπραγμάτευσης», σε τέτοιου είδους προτάσεις, που μπορεί αυτοί να πουν το «όχι», και εμείς θα πρέπει να τους πείσουμε ότι αυτές οι προτάσεις είναι ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ, όχι για να αναθεωρηθούν οι στόχοι… Τώρα τι κάνουμε στη περίπτωση που αυτοί συνεχίζουν να λένε «όχι» σε αυτές τις αλλαγές? Εκεί υπάρχουν προτάσεις και σενάρια, αλλά καλό είναι να μην δημοσιοποιούνται διότι στη διαπραγμάτευση πρέπει να κρατάς κρυφά και κάποια σου όπλα… Σίγουρα πάντως δεν αναφέρομαι σε απειλές περί πυρηνικών, και καταγγελίας του μνημονίου κλπ…

    Τώρα υπάρχουν και κάποια άλλα που όχι μόνο έπρεπε να πούμε ΝΑΙ, άλλα έπρεπε να τα έχουμε κάνει από μόνοι μας, και που έχουν να κάνουν με όλες αυτές τις απαραίτητηες διαρθωτικές αλλαγές, τις μεταρρυθμίσεις, τις αποκρατικοποιήσεις, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας κλπ κλπ κλπ…..

    • WY avatar
      WY @ dim 23/02/2013 20:00:19

      @@@
      dim είπε:
      23/02/2013 στις 4:38 pm
      ....................................................

      Ρέ φιλαράκο,τί τό ##παλεύεις##??
      Oί Μέγιστοι Εθνικοί Kίνδυνοι, έτσι απλά καί συνοπτικά είναι:

      1.Εκτεταμένη φοροδιαφυγή (7/10 οί φοροφυγάδες καί πάνω από 40 δισ/ευρώ ή φοροδιαφυγή/ετησίως).
      2.Καθολική διαφθορά σέ όλον τόν κοινωνικο-πολιτικό ιστό (20 δισ.ευρώ/ετησίως).
      3.Λάθρο: (φοροδιαφυγή+αδήλωτη εργασία+λαθρεμπόριο κ.τ.λ. 20 δισ./ετησίως).
      4.Οί 14 συνιστώσες τού Οίκου ## syriza ##.
      5.Καθολικό έλλειμμα ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ!!

      Υπάρχει ΄Ελπίς????
      Ο Χ Ι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  35. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 23/02/2013 18:03:40

    dim,
    Με κάλυψες απολύτως!!
    Ειδικότερα με τη φράση σου,
    "....Εκεί υπάρχουν προτάσεις και σενάρια, αλλά καλό είναι να μην δημοσιοποιούνται διότι στη διαπραγμάτευση πρέπει να κρατάς κρυφά και κάποια σου όπλα… Σίγουρα πάντως δεν αναφέρομαι σε απειλές περί πυρηνικών, και καταγγελίας του μνημονίου κλπ"

  36. Zugzwang avatar
    Zugzwang 23/02/2013 19:28:20

    Συγχαρητηρια στον Α.Ψ. για το σημερινο κειμενο.

  37. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 23/02/2013 20:15:38

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΟΣΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΩΤ.ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ, ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΔΕΙΝΑ ΑΚΟΜΗ, ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑΖΩ ΜΕ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΛΑΟ.ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΦΤΩΧΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

  38. kostis avatar
    kostis 23/02/2013 23:16:10

    δεν ξερω αν εχω κανει 200 παρατυπιες αλλα εκεινο που ξερω ειναι πως στον κρατικο κορβανα εχω δωσει ενα σκασμο λεφτα, που τα φαγανε κατι τεμπεληδες οπως εσυ, και δεν εχω παρει δεκαρα τσακιστη.. Ποιος προσφερε και ποιος ειναι η φυρα? Ρωτα καμμια φλυτζανου..

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ kostis 23/02/2013 23:26:36

      Χα χα χα!!!
      ''Ρώτα καμμιά φλυτζανοῦ''
      Kostis,ἔγραψες,αὐτό πρέπει νά μείνει σάν ἐπιστέγασμα ὅλης τῆς κουβέντας σας!

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ kostis 23/02/2013 23:55:08

      @ kostis, και για troll ακόμη, παραείσαι απλοϊκός και αστείος! Εσύ μάλλον θα τους πληρώνεις.Αποκλείεται να σε πληρώνουν για να σαχλαμαρίζεις Χαχαχαχα

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ kostis 23/02/2013 23:57:42

      @ kostis : Να σε πληροφορήσω δε, οτι διεκδικείς επάξια το χρυσό βατόμουρο του Antinews !! Ούφο σαν εσένα εδώ μέσα, δεν έχω ματαδεί. χαχαχαχαχα

  39. rally monkey avatar
    rally monkey 24/02/2013 01:28:37

    Μηπως.. να τρεξουμε τη χώρα (εστω..)Μία χρονιά με 0-μηδενικό ελλειμα και να παμε μετά για τους τσαμπουκαδες στους ξένους ??
    και στο μεταξύ, Μηπως.. να τριξουμε τα δοντια σε κατι 'εγχώριους' - που συνεχιζουν το παρτυ κανονικοτατα (και δυστυχως ειναι πολυ περισσοτεροι απο οσους φανταζομαστε) και καποιους αλλους που συνεχιζουν τις 'διαλεξεις' στα Χαρβαρντ κλπ...??
    ευχης εργο θα ηταν να ειχαμε καταλαβει ποιοι μας εφεραν εδώ - και ποιοι εξακολουθουν να ζουν παρασιτικα εις βαρος της κοινωνιας που αποσυντιθεται..
    Οπως και να εχει πρεπει να κοιταξουμε τα του οικου μας και βαλουμε προτεραιοτητες.
    Ως εκ τουτου ..
    'Το μεγαλο 'ΟΧΙ' στα ξενα αφεντικά..' το βλεπω 30 μετρα οφφσαιντ..
    τελειως αψυχολόγητο σαν συμπερασμα (και σαν τιτλο) σε διαπιστωσεις με τις οποιες ολοι συμφωνουμε.
    Το συνθημα ομως εχει τεραστια απηχηση 'στους πολλους' ειδικα σε τετοιες καταστασεις.. που οι προσωπικες σου συνθηκες εχουν επιδεινωθει σε φαση που να λες 'γ@**σε τους όλους!!'
    σιγουρα καποιοι σιγουρα θα το χρησιμοποιησουν την κρισιμη στιγμη...
    Τα 'ΟΧΙ' μπορει να γινει ευκολο να το πεις.. αλλα πρεπει να ξερεις ποτε και σε ποιους πρεπει να τα πεις.

  40. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 24/02/2013 09:39:59

    Αν δεν σταματήσουν τους Σοβιετικού τύπου φόρους θα έχουν τη μοίρα της Σοβιετικής Ένωσης: θα δουν τις "φυγόκεντρες δυνάμεις", όπως τις περιέγραφε μία έκθεση της Deutche Bank, εν είδη πυρηνικής σύντηξης, να ξεκινούν...π.χ. η πιο φτωχή περιφέρεια της ΕΕ, η Ήπειρος, μπορεί να αρχίσει να ζητά φορολογική Αυτονομία, Ανεξαρτησία τύπου Καταλονίας, Σκωτίας, Βενετίας, πείτε το όπως θέλετε...είμαστε μέλη της ΕΕ και κανείς δεν θα μπορούσε εσωτερικώς να εμποδίσει τέτοια αιτήματα...ας το καταλάβουν...οι κακοί "Λύκοι" κάτι τέτοια περιμένουν και τρίβουν τα χέρια τους.Δείτε τη Μεγάλη Εικόνα.Τί συμβαίνει τριγύρω μας.Στην περιοχή μας. Ειδικά σε ότι αφορά τα κοιτάσματα...περιοχές όπως π.χ. το Νότιο Σουδάν ανεξαρτητοποιήθηκαν εν μία νυκτί ελεώ κοιτασμάτων....Σταματήστε του mega-φόρους του δημόσιου υπάλληλου Σταλινικού Στουρνάρα. Οι mega-φόροι είναι άμεσα συνδεμένοι με τις "φυγόκετρες δυνάμεις". Θα μένατε έκπληκτοι αν διαπιστώνατε πως αυτές οι απόψεις βρίσκουν πρόσφορο έδαφος σε κάποιους. Πως εισπράτουν "thumbs up" σε άλλα sites σχολιασμού...Άλλοι, λειτουργώντας με το "πατριωτικό" συναίσθημα, και όχι με την ψυχρή λογική, όπως κάνουν οι κακοί λύκοι, κατευθείαν αφορίζουν τέτοιες απόψεις. Δεν αντιλαμβάνονται τα γεωπολιτικά παίγνια της περιοχής. Άσχετοι γαρ, κοντόφθαλμοι και πολιτικάντικα λαμόγια....Σκεφθείτε όπως ο δικηγόρος του διαβόλου...
    ΥΓ. αλήθεια, πόσο νεοφιλελεύθερος είναι, όπως του προσάπτουν, αυτός ο φορομπήχτης Στουρνάρας;

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Τί να λέμε; 24/02/2013 11:10:10

      Ο ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ.............ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΘΛΙΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΛΑΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΟΥΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΙΣΘΟΥΛΑΡΕΣ ΤΟΥΣ............ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΕ ΣΦΑΓΗ...............

  41. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 24/02/2013 11:01:50

    Εὐχαριστῶ πολύ γιά τά γλυκά σου λόγια, Dimi μου! ᾿Ανταποδίδω ἀπό τό Βέλγιο τώρα. :D

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Φωτεινή 25/02/2013 00:56:50

      Πωπω, @Φωτεινή μου καθόλου δεν σε ζηλεύω...
      Εζησα αρκετά χρόνια στο Βέλγιο και ...δεν τα νοσταλγώ διόλου.!
      Φιλικά

  42. Θεριζόμενη Θύελλα avatar
    Θεριζόμενη Θύελλα 24/02/2013 12:20:37

    @ kostis : Άσε μας άνθρωπέ μου που θa σε πάρουμε και στα σοβαρά. Άντε να παίξεις με τους ομοίους σου.

  43. thanos avatar
    thanos 24/02/2013 19:46:46

    Ακόμη κ σήμερα μετά από τρία εξαντλητικά χρόνια φτώχειας απολύονται δημόσιοι υπάλληλοι (διαθεσιμότητα) με ... κλήρωση αλλά τα λαμόγια ζουν κ βασιλεύουν. Κάποιοι φέρουν την ευθύνη για αυτό και συνήθως είναι ατιμώρητοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.