#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/04/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καιρός να αναδείξουμε την άλλη Ελλάδα



«Δεν βαρεθήκατε να γράφετε τόσον καιρό και τίποτε να μην  γίνεται στην πράξη;»

Η απορία του φίλου αναγνώστη ήταν αληθινή αλλά και εύλογη. Κοντεύουν να βγάλουν μαλλιά τα πληκτρολόγιά μας εδώ στο Antinews, σχεδόν έχουμε πει τα πάντα, όμως, τίποτε  δεν έχουμε καταφέρει στην πράξη. Η κοινωνία είναι μουδιασμένη, οι πολίτες απογοητευμένοι, ακόμη και οι πιο πεισματάρηδες, οι πιο εργατικοί, αυτοί που ποτέ δεν σκέφτηκαν να τα παρατήσουν ή να παραιτηθούν οι ίδιοι, φαίνεται σα να παραδέρνουν μέσα σε έναν κυκεώνα από αντιξοότητες, έναν λαβύρινθο χωρίς οδό διαφυγής, έναν αδιέξοδο μονόδρομο που οδηγεί μαθηματικά σε τοίχο.

Είναι καιρός να προχωρήσουμε πέρα από τα λόγια και τις αναλύσεις. Είναι καιρός ως κοινωνία, ως συλλογικότητες και ως άτομα, να γίνουμε επιτέλους λιγάκι πρακτικοί. Να αφήσουμε τα μοιρολόγια, τις κατάρες, τις δικαιολογίες και τον παραλυτικό τρόμο του κενού που μας συνέχουν και να στρώσουμε κάτω τους … απαυτούς μας να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε, ο καθένας χωριστά από το δικό του μετερίζι, οι οργανωμένες ομάδες και συλλογικότητες με την δική τους δυναμική  και η κοινωνία μας ολόκληρη με την συνολική της θετική αντίδραση. Ο καιρός της ομφαλοσκόπησης, της μεμψιμοιρίας, της κλάψας και του αυτομαστιγώματος πρέπει να περάσει ανεπιστρεπτί. Αυτός ο λαός, είναι ώρα να θυμηθεί πως δεν υπήρξε πάντοτε ένα φοβισμένο μπουλούκι καλοθρεμμένων βολεψάκηδων που παρακαλάνε γονατιστοί να μην χάσουνε την καβάντζα τους. Κάποτε, όχι πολλές δεκαετίες πριν, υπήρξαμε ένας λαός εμπόρων, καραβανιέρηδων, δασκάλων, πολεμιστών, καραβοκύρηδων, χτιστών, ψαράδων, καπεταναίων, κτηνοτρόφων, αγροτών και επιστημόνων. Ήμασταν «πρώτοι στα άρματα, στα γρόσια και στα γράμματα» από όλους τους λαούς των Βαλκανίων και διαπρέψαμε ακόμη και στα πέρατα της οικουμένης, στην Δυτική Ευρώπη, στην Αμερική και στους μακρινούς Αντίποδες.

Ακόμη και σήμερα που μιλάμε, την εποχή αυτή, που οι περισσότεροι αισθανόμαστε το έδαφος να υποχωρεί κάτω από τα πόδια μας, υπάρχουν Έλληνες που καινοτομούν και ελληνικές εταιρίες που παράγουν ποιοτικά και ανταγωνιστικά προϊόντα. Υπάρχουν πεισματάρηδες συμπατριώτες που δεν παραδίνουν τα όπλα, που εξακολουθούν να εργάζονται σκληρά εντός της χώρας, που εξακολουθούν να εξάγουν σε ολόκληρο τον πλανήτη, που βγάζουν στην εγχώρια αγορά προϊόντα εφάμιλλα και πολλές φορές ανώτερα από των ξένων, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Το αδύναμο ελληνικό κράτος, δυσκολεύεται τούτη την ώρα να ξεχωρίσει αυτές τις παραγωγικές νησίδες  της πραγματικής οικονομίας και να τις αναδείξει. Αυτό όμως είναι απαραίτητο, γιατί μονάχα από τούτες τις νησίδες αληθινής οικονομίας και ανταγωνιστικότητας μπορούμε να περιμένουμε οτιδήποτε θετικό στο άμεσο μέλλον είτε αυτό θα αφορά την ανεργία, είτε το εμπορικό ισοζύγιο, είτε την ίδια την βιολογική επιβίωση τους Έθνους μας. Πρέπει με κάθε τρόπο να διαφυλάξουμε αυτές τις παραγωγικές οάσεις, να προσπαθήσουμε να τις προβάλλουμε ως παραδείγματα προς μίμηση κυρίως για τους νέους που έχουν όρεξη να δουλέψουν και να παράγουν, να τις αναδείξουμε, να τις προτιμήσουμε  στις αγορές μας, να τις διαφημίσουμε, να τις αυγατίσουμε. Μονάχα έτσι θα δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας, θα αναστρέψουμε την ύφεση, και θα διασκεδάσουμε την κακή ψυχολογία της αγοράς.

Και αφού είπαμε σήμερα να γίνουμε πρακτικοί, ας καταθέσουμε εδώ μια σκέψη που θα μπορούσε να πάρει σάρκα και οστά μέσα σε αυτή την μεγάλη διαδικτυακή παρέα που λέγεται Antinews. Μια σκέψη που καιρό τώρα την επωάζουμε όλοι οι συντελεστές αυτής της ιστοσελίδας και είμαστε σίγουροι πως θα την αγκαλιάσουν με θέρμη όλοι οι φίλοι, οι επισκέπτες και οι τακτικοί αναγνώστες της. Είναι καιρός λοιπόν, μέσα από αυτή την συλλογική οντότητα, μέλη της οποίας είμαστε όλοι, να προσπαθήσουμε να αναδείξουμε, να προτείνουμε, να προβάλλουμε, ελληνικές εταιρείες, ελληνικά ποιοτικά προϊόντα, ελληνικές καινοτομίες, ελληνικές εξαγωγικές προσπάθειες. Να προτείνουμε σε όλους τους Έλληνες, δικά μας προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, ελληνικά αγροτικά, κτηνοτροφικά και βιοτεχνικά προϊόντα, που μπορούμε να τα προτιμάμε συνειδητά έναντι των εισαγόμενων. Ποιοι ξέρουν αλήθεια πως η χώρα μας κατασκευάζει κάποια από τα καλύτερα ποδήλατα της Ευρώπης;  Ποιοι ξέρουν πως τα κτηνοτροφικά μας προϊόντα (γάλα, κρέας, αυγά, τυριά, μέλι, ψάρια) είναι από τα καλύτερα του κόσμου; Πόσοι γνωρίζουμε πως υπάρχουν ελληνικές εταιρείες που παράγουν αυτή την στιγμή της κρίσης, προϊόντα ασύγκριτης ποιότητας και ανταγωνιστικής τιμής που εξάγονται στα πέρατα του κόσμου;

Αν θέλουμε να συμβάλουμε ο καθένας από την μεριά του στην ανάκαμψη της χώρας μας, θα πρέπει να αρχίσουμε επιτέλους να παράγουμε. Για να παράγουμε όμως περισσότερα, πρέπει συνειδητά να καταναλώνουμε όσο περισσότερο μπορούμε ελληνικά προϊόντα. Το κάθε ευρώ που ξοδεύουμε πια, πρέπει να επιστρέφει σε εμάς και την οικονομία μας. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να εισάγουμε παρά μόνο τα άκρως απαραίτητα, αν θέλουμε να δούμε την οικονομία μας να σηκώνεται ξανά στα πόδια της. Το Antinews θέλει, μπορεί και θα επιχειρήσει να πρωτοπορήσει σε αυτή την κατεύθυνση. Ελπίζουμε να ακολουθήσουν και άλλα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, σε μια καμπάνια υπέρ της παρουσίασης, προώθησης και κατανάλωσης ελληνικών προϊόντων. Η χώρα μας δεν είναι Ζιμπάμπουε, Ουγκάντα ή Μπανανία όπως θέλουν κάποιοι να μας κάνουν να πιστέψουμε. Καιρός να αναδείξουμε περήφανοι την άλλη Ελλάδα, την Ελλάδα που παράγει, που εργάζεται, που καινοτομεί. Την Ελλάδα που θέλει και μπορεί να τα καταφέρει!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η Dimi avatar
    η Dimi 13/04/2013 09:28:30

    Βρες Χρόνο για Δουλειά – / Αυτό είναι το Τίμημα της Ευτυχίας
    Βρες Χρόνο για Σκέψη – / Αυτό είναι η Πηγή της Δύναμης
    Βρες Χρόνο για Παιγνίδι – / Αυτό είναι το Μυστικό της Αιώνιας Νιότης
    Βρες Χρόνο για Διάβασμα – / Αυτό είναι το Θεμέλιο της Γνώσης
    Βρες Χρόνο να είσαι Φιλικός – / Αυτό είναι ο Δρόμος προς την Ευτυχία
    Βρες Χρόνο για Όνειρα – / Αυτά θα τραβήξουν το Όχημά σου ως τα’ Αστέρια
    Βρες Χρόνο ν’ Αγαπάς και ν’ Αγαπιέσαι – / Αυτό είναι το Προνόμιο των Θεών
    Βρες Χρόνο να κοιτάς Ολόγυρά σου – / Είναι πολύ σύντομη η μέρα για να είσαι εγωϊστής
    Βρες Χρόνο να Γελάς – / Αυτό είναι η Μουσική της Ψυχής
    Βρες Χρόνο να είσαι Παιδί – / Για να νιώθεις Αυθεντικά Ανθρώπινος

    Το Όνειρο του Παιδιού είναι η Ειρήνη. Το Όνειρο της Μάνας είναι η Ειρήνη.
    Τα Λόγια της Αγάπης κάτω από δέντρα είναι η Ειρήνη.
    Ειρήνη είναι ένα ποτήρι Ζεστό Γάλα κι ένα Βιβλίο, μπροστά στο Παιδί που ξυπνάει.

    Γιάννη Ρίτσου: «Βρες Χρόνο»

  2. B.Q avatar
    B.Q 13/04/2013 09:49:20

    ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ - Κωστής Παλαμάς

    Παιδί, το περιβόλι που θα κληρονομήσεις,
    όπως το βρεις κι όπως το δεις να μη το παρατήσεις.
    Σκάψε το ακόμα πιο βαθιά και φράξε το πιο στέρεα,
    και πλούτησε τη χλώρη του και πλάτυνε τη γη του,
    κι ακλάδευτο όπου μπλέκεται να το βεργολογήσεις,
    και να του φέρνεις το νερό το αγνό της βρυσομάνας -
    κι αν αγαπάς τ' ανθρώπινα κι όσα άρρωστα δεν είναι,
    ρίξε αγιασμό και ξόρκισε τα ξωτικά, να φύγουν,
    και τη ζωντάνια σπείρε του μ' όσα γερά, δροσάτα.
    Γίνε οργοτόμος, φυτευτής, διαφεντευτής.
    Κι αν είναι
    κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι,
    κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δένδρα
    για τίποτ' άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
    μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα,
    ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόψ' το,
    και χτίσε κάστρο απάνου του και ταμπουρώσου μέσα,
    για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα,
    π' όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για να 'ρθει,
    κι όλο συντρίμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων.
    Φτάνει μια ιδέα να σ' το πει, μια ιδέα να σ' το προστάξει,
    κορόνα ιδέα, ιδέα σπαθί που θα είν' απάνου απ' όλα.

  3. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 13/04/2013 10:09:29

    Ἀγαπητέ Φάκτορα,φανταστική ἡ πρότασή σου,συμφωνῶ ἀπολύτως.
    Καί γιά νά κάνω ἐγῶ τήν ἀρχή,ἀλλά καί γιά νά παινέψω καί τόν τόπο μου,προτείνω νά δοκιμάσετε μέλι ἀπό τά Κύθηρα,ἕνα ἀπό τά καλύτερα μέλια στόν κόσμο.Ἐπίσης λαδοπαξίμαδα καί λαδοτύρι.

    • factorx avatar
      factorx @ Κυθήριος Τ. 13/04/2013 12:45:42

      Γιατί δεν κάνεις μια παρουσιαστη; Αυτός είναι ο σκοπος του άρθρου

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ factorx 13/04/2013 15:18:05

        http://www.kithera.gr/market/products/melisokomikosttp://www.athinorama.gr/umami/food/articles/?id=4344

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ Κυθήριος Τ. 14/04/2013 00:34:00

          http://www.kithera.gr/market/products/melisokomikos/

  4. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 13/04/2013 10:34:31

    "Ακόμη και σήμερα που μιλάμε, την εποχή αυτή, που οι περισσότεροι αισθανόμαστε το έδαφος να υποχωρεί κάτω από τα πόδια μας, υπάρχουν Έλληνες που καινοτομούν και ελληνικές εταιρίες που παράγουν ποιοτικά και ανταγωνιστικά προϊόντα"

    Μπράβο τους. Αλλά είναι μειοψηφία. Δεν ενδιαφέρει τον άνεργο συμπατριώτη μας αν υπάρχουν καινοτόμοι έλληνες. Ακόμη και αν του εξηγήσει κάποιος ότι αν το θετικό αυτό φαινόμενο ενταθεί σε ....20 χρόνια μπορεί κι αυτός να βρει δουλειά!

    Την ιστορία την γράφουν οι πλειοψηφίες που έχουν αφεθεί δίχως προοπτική και δίχως μέσα να συμμετέχουν στην παραγωγική διαδικασία.

    Επίσης, το ποιος είναι καινοτόμος ή όχι εκτός από προιόν ταλέντου και σκληρής δουλειάς, είναι σε μεγάλο βαθμό και προιόν συνθηκών και τύχης.

    • B.Q avatar
      B.Q @ Γιώργος Αχαιός 13/04/2013 11:24:42

      Συμφωνώ απόλυτα με το πνεύμα του σχολίου σας αγαπητέ Αχαιέ! Δυστυχώς, πικρές αλήθειες.

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ Γιώργος Αχαιός 13/04/2013 19:22:10

      Δεν έχεις άδικο, αλλά οι πλειοψηφίες πάντα ξεκινουν από μειοψηφίες...

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Μηχανικός 13/04/2013 21:42:21

        Ούτε κι εσύ έχεις άδικο. Ήταν 7% η ανεργία το 2008 και τώρα είναι 30%+. Μία πρώην μειοψηφία.

        Αλλά και στο πρωτό σχόλιο έγραφα: "Ακόμη και αν του εξηγήσει κάποιος ότι αν το θετικό αυτό φαινόμενο (οι καινοτομίες) ενταθεί σε ….20 χρόνια μπορεί κι αυτός να βρει δουλειά!"

        Το θέμα δηλαδή είναι και πόσος χρόνος θα χρειαστεί να αντιστραφεί αυτή η αρνητική κατάσταση της πλειοψηφίας. Η καταστροφή είναι πάντα πιο εύκολη.

  5. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 13/04/2013 10:46:07

    Χαιρετώ το άρθρο!
    Η κοινωνία μας και το ενδιαφέρον πρέπει να εστιαστεί στην παραγωγή.
    Να ενισχυθούν η επιχειρηματικότητα, οι εφαρμογές της τεχνολογίας. Πρώτιστα να απαλλαγούμε από την αργόσχολη κενόλογη πολιτικολογία. Να επικεντρωθούμε στο συγκεκριμένο με στόχο την παραγωγή. Να απαλλαγούμε από την κρατικίστικη νοοτροπία.
    Η Ελλάδα έχει τεράστιες δυνατότητες. Αρκεί να τελειώνουμε με τον κρατικισμό και τον δημοσιουπαλληλισμό.
    Κατ΄αρχή να καταλάβουμε και να καταλάβουν ότι οι πολιτικές δυνάμεις είναι υπάλληλοι της κοινωνίας. Μιάς κοινωνίας που θέλει να ζει, να δρα και να παράγει χωρίς τις κρατικοπολιτικές μικροεξουσίες.

  6. Ρηνα avatar
    Ρηνα 13/04/2013 10:50:55

    Σιγουρα αγιασμος μας χρειαζεται σ αυτη τη χωρα γιατι εχει καθησει ο διαολος και μας χορευει....

  7. η Dimi avatar
    η Dimi 13/04/2013 11:13:31

    ..«Το κάθε ευρώ που ξοδεύουμε πια, πρέπει να επιστρέφει σε εμάς και την οικονομία μας.» Ο Ελληνας καταναλωτής πριν αγοράσει, να γνωρίζει και να θυμάται ότι η παλιά και γνώριμη, οικονομική «Λαϊκή Αγορά», Δεν υπάρχει πιά. Οι «Άδειες της Λαϊκής», έχουν δοθεί στους ραγκούσιους, εκ των υστέρων βαφτισμένους-«νόμιμους» απρόσκλητους λαθραίους-εποίκους της Ελλάδας. Το πανάκριβο ευρώ στη «Λαϊκή», το διακινούν και ως κόρη οφθαλμού το προστατεύουν, οι τριτοκοσμικοί. Γι αυτό, προσοχή. Για να μένει το Ευρώ σε χέρια Ελληνικά, αγοράζουμε Προϊόντα Ελληνικά και στηρίζουμε τους Ελληνες εργαζόμενους στις Ελληνικές Αλυσίδες Τροφίμων, με την αυτόματη έκδοση απόδειξης πληρωμής.

    • Αγρότης avatar
      Αγρότης @ η Dimi 13/04/2013 11:30:26

      Καλημέρα Dimi, έχεις εν μέρει δίκιο αλλά, κανείς δεν μας υποχρεώνει να αγοράζουμε από εμπόρους των λαϊκών αγορών-αυτούς με τους τεράστιους πάγκους και τους μελαχρινούς υπαλλήλους-, γιατί σ'αυτούς φαντάζομαι αναφέρεσαι.
      Υπάρχουν και οι παραγωγοί που πωλούν απ'ευθείας την πραμάτεια τους απ'ευθείας από την ελληνική γη. Ας τους προτιμήσουμε.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Αγρότης 13/04/2013 11:53:13

        Βεβαιως να τους προτιμησουμε! Και γενικα να παψουμε να ψωνιζουμε σε καταστηματα, βενζιναδικα και σε οποιες αλλες επιχειρησεις απασχολουν λαθρομεταναστες. Επισης να σταματησουμε να αγοραζουμε τα λαθραια ειδη του παραεμποριου που πουλανε στα πεζοδρομια οι λαθρεμποροι. Παραεμποριο που ειναι μια απο της αιτιες που κλεινουν τα μαγαζια μας.

        Συγχαρηρτηρια στο Αντινιουζ για την αναρτηση αυτη. Και μπραβο σας που βαλατε την φωτογραφια της σημαιας μας! Της σημαιας μας που καποιοι θελουν να της αφαιρεσουν τον Σταυρο!

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Zugzwang 13/04/2013 13:55:33

          Καλο ειναι να το πουμε στους καταστηματαρχες: σταματω απο σενα γιατι απασχολεις αλλοδαπους, αλλιως ουτε που θα καταλαβουν τιποτα...

          • XALANDRIOTHS avatar
            XALANDRIOTHS @ Ρηνα 13/04/2013 14:38:51

            Εδώ και καιρό μια μικρή ομάδα πολιτών του Χαλανδρίου συστήσαμε μη κερδοσκοπικό Καταναλωτικό συνεταιρισμό, με στόχο αυτόν που αναδυκνύει η κύρια ανάρτηση. Αγοράζουμε προϊόντα μόνο από έλληνες παραγωγούς και ελληνικές επιχειρήσεις. Κάνουμε έλεγχο για την ελληνικότητα των προϊόντων. Και τα διαθέτουμε κατόπιν στα μέλη μας από το κατάστημά μας, που από μια χούφτα έγιναν τριακόσια μέσα σε τέσσερεις μήνες.
            Οι τιμές των προϊόντων είνε χονδρικής και επιβαρύνονται ελάχιστα ,στό βαθμό που να καλύπτονται τα λειτουργικά έξοδα του καταστήματος. Ετσι επιτυγχάνεται για τα μέλη μας μιά οικονομική ελάφρυνση, στό πενιχρό οικογενειακό κορβανά, της τάξεως τουλάχισον του 30%
            Μακρυά από κάθε κομματική σκοπιμότητα (δεν είναι ο καιρός για τέτοια ) τα μέλη εργάζονται εθελοντικά, με μοναδική προοπτική, να βγούμε από την συνεχιζόμενη οικονομική εξαθλίωση και να σωθεί η Ελλάδας μας.

          • XALANDRIOTHS avatar
            XALANDRIOTHS @ XALANDRIOTHS 13/04/2013 20:45:20

            ..αναδεικνύει....

          • Geros avatar
            Geros @ XALANDRIOTHS 13/04/2013 22:22:51

            Έχω δουλέψει σε αλυσίδες λιανικής στο εξωτερικό για πολλά χρόνια σε υψηλές θέσεις οπότε νομίζω ότι αυτά που θα σου πω είναι καλό να τα λάβεις υπόψιν σου , όχι σαν ευαγγέλια αλλά σαν λόγια κάποιου που ξέρει τι λέει για το αντικείμενο.

            Όσο και αν σου φανεί παράλογο ο λόγος που το εγχείρημα σας έχει λίγες ελπίδες να μακροημερεύσει είναι το ότι δεν έχετε πρόθεση να κερδίσετε χρήματα από αυτή σας την δραστηριότητα.

            Σου είπα ότι θα σου φανεί παράλογο ....

            Η λιανική είναι περίπλοκη δουλειά και καλείται να καλύψει πάρα πολλές και συχνά αντικρουόμενες καταναλωτικές ανάγκες. Εσείς έχετε δυο σημαντικά όπλα στα χέρια σας , τον ενθουσιασμό σας και την κρίση που βιώνει η χώρα μας ,αμφιβάλλω όμως αν είναι αυτά τα δυο αρκετά για να καταφέρετε να καλύψετε τα πολλά μειονεκτήματα που σας φορτώνει ο μη κερδοσκοπικός σας χαρακτήρας.
            Ποια είναι τα μειονεκτήματα σας?
            1. Δεν έχετε την γκάμα προϊόντων που ζητάει ο καταναλωτής μιας και αυτοπεριορίζεστε με το να πουλάτε μόνο αγροτικά προϊόντα και μόνο Ελληνικά , αυτό είναι σοβαρό μιας και οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν τα "one stop shop". Δυστυχώς μπορεί να μην είμαστε πια μια κοινωνία "money-rich" αλλά παραμείναμε μια κοινωνία "time-poor" , αυτό σημαίνει ότι χρόνος για να αγοράσουμε από αλλού τα φασόλια , από αλλού το κρέας και από αλλού το απορρυπαντικό , δεν υπάρχει.
            2. Δεν πουλάτε φτηνά , πουλάτε υποτίθεται φτηνά κάποια Ελληνικά προϊόντα. Τι σημαίνει αυτό? Σημαίνει ότι οι φακές (τυχαίο το παράδειγμα) που πουλάς μπορεί να είναι φτηνές για Ελληνικές αλλά υπάρχουν εισαγωγής πολύ φτηνότερες , ο καταναλωτής που νοιάζεται για την τιμή δεν θα σας προτιμήσει.
            3. Δεν έχετε το σύστημα αγορών και τις γνώσεις που έχει μια μεγάλη αλυσίδα. Αν νομίζεις ότι μια αλυσίδα πληρώνει έτσι για πλάκα μεσάζοντες και τούς χαρίζει 30% (το ποσοστό που υποτίθεται ότι εσύ είσαι φτηνότερος , αλήθεια με πια μέθοδο σύγκρισης και σε πόσα προϊόντα?) είσαι βαθιά νυχτωμένος , δεν δίνει ούτε ένα ευρώ σε κανέναν αν δεν είναι απαραίτητος στην αλυσίδα από την παραγωγή ως το ράφι. Άρα δεν πληρώνουν τσάμπα μεσάζοντες , αντίθετα πετυχαίνουν πολύ χαμηλές τιμές με τρόπους που ούτε ξέρετε αλλά και να τους ξέρατε δεν θα μπορούσατε να τους εφαρμόσετε.
            4. Δεν έχετε τους όγκους πωλήσεων που θα σας επέτρεπαν να πετύχετε καλύτερες τιμές αλλά και να κάνετε οικονομία κλίμακας.
            5. Δεν έχετε τα κεφάλαια που θα σας κάνουν να προσφέρετε στους καταναλωτές αυτά που ζητάνε από ένα κατάστημα λιανικής. Δηλαδή καλή μια επίσκεψη σε έναν χώρο σαν αποθήκη για να κάνω το κομμάτι μου κόντρα στους μεσάζοντες αλλά μακροπρόθεσμα θέλω τις μπράντες που ξέρω , εξυπηρέτηση , κλιματισμό και γενικά μια εμπειρία αγορών που δεν με κάνει να νιώθω σαν πολίτης της Βορείου Κορέας (δεν έχω δω τον χώρο σας , μπορεί να υπερβάλλω αλλά νομίζω πάνω κάτω μέσα είμαι).

            Έχετε το πλεονέκτημα του ενθουσιασμού , προσπαθήστε να το εκμεταλλευτείτε όσο μπορείτε καλύτερα, η πείρα μου όμως λέει ότι ο ενθουσιασμός ξεφουσκώνει κάποια στιγμή όταν δεν υπάρχει το κέρδος. Το μόνο που απομένει είναι μια αποθήκη με τρία σακιά φασόλια και μερικούς τύπους που τσακώνονται για το τι πήγε στραβά ....
            Συγγνώμη αν σε στεναχώρησα , δεν θεωρώ το εγχείρημα καταδικασμένο , είναι όμως δύσκολο. Απαιτεί εφευρετικότητα , γνώση και πολύ δουλειά.
            Αν το concept βασίζεται μόνο στο "κάτω οι μεσάζοντες" δεν βλέπω να πάει πουθενά.
            Σας εύχομαι πάντως τα καλύτερα.

          • XALANDRIOTHS avatar
            XALANDRIOTHS @ Geros 15/04/2013 19:20:27

            .Αγαπητέ Gero . Λαμβάνω σοβαρά, πολύ σοβαρά, όσα γράφεις, ένεκα της μεγάλης εμπειρίας σου και « των υψηλών σου θέσεων σε αλυσίδες λιανικής του Εξωτερικού».
            Ωστόσο, από το τίποτα , το κάτι, φαντάζει και είναι πολύ. Απ τη μεριά του ο καθένας, ας κάνει αυτό που μπορεί. Μια μικρή κλοτσιά ό ένας, μια ο άλλος, μια ο επόμενος…..που θα πάει , θα μπει η άτιμη η μπάλα στο τέρμα . Ποιος περίμενε , η Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου να σηκώσει το ευρωπαϊκό κύπελλο στο euro 2004;
            Πάντοτε για το ακατόρθωτο αγωνιζόμαστε. Δεν είμαστε αιθεροβάμονες. Δεν μπορούμε να τα βάλουμε με τα ΚΑΡΤΕΛ . Να τα παρακάμψουμε με εφευρετικότητα και κόπο, όπως υποδεικνύεις και χωρίς φανφάρες, αυτό είναι στα μέτρα του εφικτού. Και το κάνουμε .
            Οι τιμές μας, ακόμη και στα επώνυμα ελληνικά προϊόντα που υπάρχουν στα ράφια των Supermaarkets είναι χαμηλότερες. Για τα προϊόντα που προμηθευόμαστε από τους παραγωγούς, δεν το συζητάμε. Είναι πολύ πιο χαμηλές.

            Γράφω: « Αγοράζουμε προϊόντα μόνο από έλληνες παραγωγούς και ελληνικές επιχειρήσεις». Εσύ αναφέρεσαι - ίσως σου διέφυγε-μόνο στους παραγωγούς και τα αγροτικά προϊόντα. Εμείς προμηθευόμαστε από ελληνικές επιχειρήσεις πάνω από τριακόσιους κωδικούς προϊόντων. Ελπίζω, για να μην ισχυριστώ ότι έχω την απόλυτη βεβαιότητα, προϊόντος του χρόνου, το κατάστημα του συνεταιρισμού μας να ανήκει και αυτό στα “one stop shop”. Το κατάστημά μας μικρό μεν, προς το παρόν, δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από αυτά των αλυσίδων τροφίμων.

            Πάντως σ ευχαριστώ για το χρόνο που διέθεσες να γράψεις τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σου, τις οποίες , επαναλαμβάνω, λαμβάνω σοβαρά υπ όψη.

            Κλείνω και τονίζω εμφαντικά τα παρακάτω λόγια του Φάκτορα, που συνιστούν και τη πεμπτουσία του εγχειρήματός μας: «…... Είναι καιρός λοιπόν, μέσα από αυτή την συλλογική οντότητα, μέλη της οποίας είμαστε όλοι, να προσπαθήσουμε να αναδείξουμε, να προτείνουμε, να προβάλλουμε, ελληνικές εταιρείες, ελληνικά ποιοτικά προϊόντα, ελληνικές καινοτομίες, ελληνικές εξαγωγικές προσπάθειες. Να προτείνουμε σε όλους τους Έλληνες, δικά μας προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, ελληνικά αγροτικά, κτηνοτροφικά και βιοτεχνικά προϊόντα, που μπορούμε να τα προτιμάμε συνειδητά έναντι των εισαγόμενων.»

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ XALANDRIOTHS 13/04/2013 23:03:09

            Πως μπορει καποιος να γινει μελος του συνεταιρισμου σας; Που πρεπει ν'απευθυνθει;

          • B.Q avatar
            B.Q @ XALANDRIOTHS 13/04/2013 23:35:46

            @ Xalandriotis : Μπράβο. Πολύ καλή προσπάθεια. Μακάρι να μιμηθούν το παράδειγμά σας και άλλοι . Μην ακούτε κανέναν. Το οτι δεν έχετε σαν σκοπό σας το κέρδος αλλά την ανιδιοτελή προσφορά και την αλληλοβοήθεια, είναι και ο λόγος που θα σας γεμίζει δύναμη και ικανοποίηση ώστε να αντιμετωπίζετε με χαμόγελο τις δυσκολίες. Εύχομαι κάθε επιτυχία και τα 300 μέλη σας, σύντομα να γίνουνε 1.000. :-)

          • XALANDRIOTHS avatar
            XALANDRIOTHS @ B.Q 15/04/2013 19:15:34

            .Αγαπητή B.Q ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σας λόγια. Δεν σταματάμε. Αυτό που αρχίσαμε , θα το τελειώσουμε. Ό,τι κι αν καταφέρουμε.

          • Nik avatar
            Nik @ XALANDRIOTHS 14/04/2013 23:19:05

            Ναι, αλλά δεν ανήρτησες διεύθυνση κλπ. Είδες τι λείπει!

          • XALANDRIOTHS avatar
            XALANDRIOTHS @ Nik 15/04/2013 19:08:29

            Αγαπητέ Nik «Είδες τι λείπει;». Δεν λείπει τίποτα.! Σκοπός μας δεν είναι να γνωστοποιήσουμε την ύπαρξή μας σ΄ όλη την επικράτεια. Μας φτάνει το Χαλάνδρι. Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Γράψαμε για μας , μπας και παρακινήσουμε κι άλλους. Δεν διεκδικούμε τη πρωτιά στο συνεταιριστικό κίνημα. Έχουν συσταθεί πριν από μας κάμποσοι Καταναλωτικοί συνεταιρισμοί σε μεγάλου Δήμους . Έτσι , πολλοί κούκοι .. κάτι μπορεί να κάνουν. Τα στοιχεία του συνεταιρισμού μας είναι: ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΕΛΓΗ ΣΥΝ. ΠΕ. Παρνασσού 29 Χαλάνδρι. Τηλ. 210 6841963.

          • XALANDRIOTHS avatar
            XALANDRIOTHS @ Nik 15/04/2013 19:17:14

            .Αγαπητέ Nik «Είδες τι λείπει;». Δεν λείπει τίποτα.! Σκοπός μας δεν είναι να γνωστοποιήσουμε την ύπαρξή μας σ΄ όλη την επικράτεια. Μας φτάνει το Χαλάνδρι. Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Γράψαμε για μας , μπας και παρακινήσουμε κι άλλους. Δεν διεκδικούμε τη πρωτιά στο συνεταιριστικό κίνημα. Έχουν συσταθεί πριν από μας κάμποσοι Καταναλωτικοί συνεταιρισμοί σε μεγάλου Δήμους . Έτσι , πολλοί κούκοι .. κάτι μπορεί να κάνουν. Τα στοιχεία του συνεταιρισμού μας είναι: ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΕΛΓΗ ΣΥΝ. ΠΕ. Παρνασσού 29 Χαλάνδρι. Τηλ. 210 6841963.

        • Ανδρεας45 avatar
          Ανδρεας45 @ Zugzwang 13/04/2013 14:37:22

          Αυτος ο σταυρος αγαπητε,δεν ειναι χριστιανικος,αλλα Ελληνικος,γιατι ειναι ισοπλευρος.Ο χριστιανικος σταυρος το κατω μερος το εχει μακρυτερο και αποπανω κοντυτερο.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Αγρότης 13/04/2013 12:17:27

        Αγαπητέ Αγρότη, βεβαίως και να στηρίξουμε τη πραμάτεια των Ελλήνων παραγωγών της «Λαϊκής». Μόνο που οι Ελληνες καταναλωτές, χρειαζόμαστε πλέον μεγεθυντικό φακό, για να τους εντοπίσουμε. Τόσο καλά!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αγρότης 13/04/2013 22:28:17

        Και εσείς οι αγρότες στους πάγκους σας, κατά 80%, λαθροπάκηδες έχετε....

        • Αγρότης avatar
          Αγρότης @ ΒΙΣ 14/04/2013 10:40:29

          Όχι λαθρο- , είναι νόμιμοποιημένοι και ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ κατά 80%.

  8. αργατεία avatar
    αργατεία 13/04/2013 12:24:16

    Πουέρτο Ρίκο μας κάνανε αγαπητέ και τους Έλληνες μιγάδες....βέβαια αυτή η επαρχιώτικη νοοτροπία να καταναλώνουμε "ευρωπαϊκά" προιόντα έχει να κάνει και με την κυρίαρχη ψευτοεκσυγχρονιστική ιδεολόγία στην Ελλάδα (οι βορειοευρωπαίοι είναι καλύτεροι και πρέπει να τους μιμηθούμε κλπ...) για θυμηθείτε τις ασπρόμαυρες ελληνικές ταινίες όπου προβάλλονταν οι τότε κοινωνική ελίτ στα πάρτυ και στις μαζώξεις της να πίνει....ουίσκι, αντί για κρασί. μόνο όταν έδειχνε το έργο λαικές γειτονίες και ανθρώπους τους έδειχνε να πίνουνε καμιά τοπική ρετσινούλα, οι πλούσιοι πάντα εισαγώμενα....πολιτισμική επανάσταση χρειάζεται και νέα σοβαρή ηγεσία, όχι ημίμετρα και επικοινωνιακές μπουρδολογίες, τέρμα τα ψέματα, πρέπει να ξαναγαπήσουμε τα χώματά μας, τα παιδιά μας να ακούνε και να παίζουν ελληνικά μουσικά είδη κατά προτίμηση, να πίνουν ελληνικά ποτά, να ντύνονται ελληνικά (που είναι η ελληνική μας μόδα, έχουμε τόσο καλούς μόδιστρους, θα μπορούσαμε να είμαστε ενδυματολογική υπερδύναμη) και άλλα πολλά....αν όμως εξακολουθείσετε Έλληνες να πίνετε ουίσκι και να ξεχνάτε το ελληνικό κρασι και το αψυπότ (ρακί) τότε είστε μαϊμούδες, πορτορικάνοι και μιγάδες που πιθηκίζετε τους άλλους....η παγκοσμιοποιηση μπορεί να μας ευνοήσει τα μέγιαστα αν ανασυγκροτήσουμε την παραγωγή μας....δεν χρειάζεται να πουλάμε σε τεράστιες αγορές, θέλουμε καλές, ποιοτικές αγορές, μεσαία και πάνω στρώματα στο εξωτερικό που θα πληρώσουν κάτι παραπάνω για τα προιόντα που θα καταναλώσουν, δεν είμαστε Κίνα, Ελλάδα είμαστε! (ευτυχώς). Είμαστε μικρή χώρα και μπορούμε να πουλάμε σε σημαντικούς πληθυσμούς με μεγάλες οικονομικές δυνατότητες....Γιατί να μην ντύνουμε, ταίζουμε, ψυγαγωγούμε, εκπαιδεύουμε, εμπορευόμαστε (αυτό γίνεται, να είναι καλά η ναυτιλία) την ελίτ και τα μεσαία στρώματα των αναπτυγμένων και αναπτυσσόμεων χωρών εμείς? μας φτανουν και μας περισσεύουν αυτές οι αγορές! πρέπει ομως πρώτα να ξεμπερδεύουμε με τα κομματόσκυλα και όλη την κομματική σαβούρα και την χολέρα! καλή λευτεριά...η Ελλάδα θα μπορούσε να έλκει την παγκόσμια ελίτ, αυτή να είναι η αγορά μας, εμείς, λόγω μεγέθους μας δεν έχουμε ανάγκη να παράξουμε προίόντα για ευρύτατη μαζική κατανάλωση και από τα πιο φτωχά στρώματα των ξενων κοινωνιών, τους πλουσίους του κόσμου να κάνουμε πελάτες μας φτάνει, και αυτό ειναι παραπάνω από εφικτό. Η Ελλάδα ήταν και παραμένει ακόμα τεράστιος μύθος αλλά δυστυχώς οι τσαρουχάδες χαρακτηρίζουν ελληναράδες όποιους σκέφτονται σε αυτή την γραμμή και φτάσαμε εκεί που φτάσαμε...

    • Angeleyes avatar
      Angeleyes @ αργατεία 14/04/2013 14:08:59

      Νά κάποιος πού αναφέρει καί αυτή τήν πτυχή τής ελληνικής κοινωνίας. Η παγκοσμιοποίηση λειτουργεί ανάποδα στήν χώρα μας. Τό "ιταλικό" ελαιόλαδο καί ο "γαλλικός" οίνος ποιότητος στηρίζονται σέ έναν μύθο. Ελάχιστοι γνωρίζουν πού πηγαίνουν τό λάδι Μεσσηνίας φερ'ειπείν καί τό κρασί Νεμέας. Οχι ως μεσσηνιακό λάδι ούτε ως νεμεάτικο κρασί. Τό kaltgepresst ιταλικό "virgin" λάδι στίς γερμανικές αλυσίδες τροφίμων είναι τό μισό ελληνικό μέ τιμές πού ξεπερνούν τήν φαντασία τού έλληνα παραγωγού, όπως καί τό "Bordeaux" πού καταλήγει στό τραπέζι μας. Ξέρετε τί ποσότητες φεύγουν κάθε χρόνο από τήν Νεμέα μέ κατεύθυνση τήν Γαλλία γιά νά συμπληρωθεί τό "Bordeaux" πού πίνουμε; Καί όμως υπάρχουν Έλληνες πού προτιμούν νά αγοράζουν από τήν κάβα ποτών ένα Montepulciano μέ τιμή πέντε καί δέκα φορές υψηλότερη από ένα πολύ καλό Λαυκιώτη ή Παπαιωάννου.
      Η ξενομανία σέ αυτή τήν χώρα είναι κάτι τό πρωτοφανές.

  9. Αγρότης avatar
    Αγρότης 13/04/2013 12:59:32

    Αγαπητή μου χρειάζεται λίγη προσπάθεια και από εσάς τους καταναλωτές για να ξεχωρίσετε τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά από τα.... σαπάκια των εμπόρων που έχουν φορτωθεί και ξεφοτρωθεί επτά φορές μέσα στην εβδομάδα!
    Εκτός αν...δεν φτάνει ο χρόνος, για σας τις κυρίες-δεν αναφέρομαι προσωπικά- που θέλετε την εκτονώσετε την καταναλωτική σας μανία στα ασπρόρουχα τις τσάντες και τα παπούτσια τύπου πιερ γκαρντεν.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Αγρότης 13/04/2013 16:39:51

      Αγαπητέ Αγρότη, μ’ αυτά που γράφεις, χωρίς να γνωρίζεις, είσαι εκτός θέματος. Εντελώς όμως. Εμείς εδώ στη Λαυρεωτική, 60 οικογένειες σήμερα και συνεχώς αυξανόμενες, από το 2009 ανελλιπώς Antinews.gr διαβάζουμε και από τις 5/10/2009 (την επομένη των «νικηφόρων εκλογών του ισλάμ στην Ελλάδα», δηλαδή), λίστα αποκλεισμού των βλαπτικών για τα Ελληνικά Συμφέροντα εμπορικών εταιριών δημιουργήσαμε και πόλεμο μετωπικό με το λαθρεμπόριο, ανοίξαμε. (375% η αύξηση των λαθραίων-εποίκων το 2010, προς €10.000/κεφαλή, η αμοιβή των τούρκων δουλεμπόρων και των εδώ συνεργών/ συνεργατών/συνενόχων για να τους-«αδειάζουν» στο ξέφραγο αμπέλι που ήταν τότε, η Ελλάδα). Και για να μην επαναλαμβανόμαστε και για να μη θεωρηθεί ότι ευλογούμε τα γένια που δεν έχουμε, μπορείς να βρεις στις Δημοτικές 2010, ποιά εκτός συναγωνισμού, πολλά υποσχόμενη κι αυτή, υποψήφια δήμαρχος, οικογενειοκράτης, θυγατέρα του μπαμπά κι αυτή και σύζυγος κυβερνητικού στελέχους, από τον Α' Γύρο των Δημοτικών (δεν έχει προηγούμενο), στο αρχοντικό της οριστικά τη στείλαμε για να ξεκουραστεί, καθώς για τις προθέσεις της ως μέλλουσα δήμαρχος, δεν έπεισε. Εμείς εδώ στη Λαυρεωτική, είμαστε κάπως διαφορετικοί. Αντί για τις πατάτες του καναπέ, προτιμούμε: Έργο με στόχο, με χρονοδιάγραμμα, με απτό, μετρήσιμο αποτέλεσμα και ύπνο στη καρέκλα, οποτεδήποτε αυτό απαιτηθεί. Αυτά τα ολίγα και όχι μόνο. Χαιρετώ.

      • Αγρότης avatar
        Αγρότης @ η Dimi 14/04/2013 10:38:07

        Το σχόλιό μου αναφέρεται στην πραγματικότητα αλλά όχι προσωπικά σε σένα, ως εκ τούτου η επίθεσή σου είναι άδικη.
        Καλή μέρα να έχεις.

  10. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 13/04/2013 13:01:35

    Επιτέλους Φάκτορα να σταματήσουμε την μιζέρια .4.650.000 συντάξεις και 650.000 μισθούς δίνει το Ελληνικό κράτος στους Έλληνες ,εάν θέλουν λοιπόν αυτοί οι 5.400.000 κάτοικοι της χώρας μας να έχουν μισθό ας φροντίσουν να επανακινήσουν την Ελληνική οικονομία αγοράζοντας τα προιόντα που παράγονται στην χώρα μας ,μειώνοντας την ανεργία ,παράγοντας ΑΕΠ πραγματικό και όχι φούσκα .
    Ας μειώσουμε την εισαγωγή προιόντων που παράγονται στην χώρα μας ,να είστε σίγουροι ότι τότε θα βρεθούν και επιχειρηματίες που θα επενδύσουν στην αύξηση της παραγωγής ,για τον απλούστατο λόγο ότι θα υπάρχει ζήτηση.
    Φάκτορα κάνε έκληση σε όλους τους αμειβόμενους από τον κρατικό κορβανά και εξηγησέ τους ότι αν δεν μειωθεί η ανεργία, ο μισθός τους θα μειώνετε,και φυσικά η ανεργία μειώνετε μόνο αν οι παραγωγοί στην Ελλάδα πωλούν τα προιόντα τους .

  11. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 13/04/2013 13:10:13

    Τό ευρώ έφερε τήν πρόοδο, τήν ευημερία, τόν εκσυγχρονισμό καί τήν αλληλεγγύη τών λαών. Ζήτωωωωωω!

  12. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 13/04/2013 13:48:03

    Δεν είναι εύκολο να διακρίνεις πλέον το παραγόμενο στην Ελλάδα προϊόν, από αυτό που απλώς συσκευάζεται στη χώρα. Ενδείξεις προϊόντων της μορφής "made in EU" (συνειδητή απόκρυψη της ελληνικής παραγωγής τού προϊόντος ή της εισαγωγής του από Βουλγαρία/Ρουμανία) κάνουν την διάκριση ακόμη δυσχερέστερη.

    Θυμηθείτε τις πρόσφατες αποκαλύψεις περί ρουμανικού κρέατος αλόγου που βρέθηκε σε παριζάκι βοείου κρέατος γνωστών ελληνικών σημάτων ή τα ελληνοποιημένα αιγοπρόβατα Βουλγαρίας που πωλούνται στη χώρα πριν κάθε Πάσχα. Ή ακόμη τα γαλακτοκομικά προϊόντα γνωστής εταιρείας από "αγελάδες μεγαλωμένες στη Μακεδονία" (για να κρύψουν το ακριβέστερο γεννημένες στη Βουλγαρία και εισηγμένες από εκεί).

    Φυσικά ισχύει και το αντίστροφο: λόγω υπερβολικά υψηλής εγχώριας φορολογίας, ελληνικών συμφερόντων εταιρείες δημιουργούν θυγατρικές ή αδελφές εταιρείες σε τρίτες χώρες χαμηλότερης φορολογίας, από τις οποίες "εισάγουν" τα έτοιμα προϊόντα (π.χ. μεταλλουργικά, καταναλωτικά, λογισμικό) ή τις υπηρεσίες των (π.χ. γραφιστικές/εκτυπώσεις, ναυτιλιακές/τραπεζικές/ασφαλιστικές).

    Αλήθεια, ποια είναι η αλήθεια; (από στίχους παλαιότερου άσματος)

  13. δημης avatar
    δημης 13/04/2013 14:16:53

    ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΑΥΤΗ...ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΛΗΓΩΝΕΙ.....

  14. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 13/04/2013 15:24:31

    Ὁ Σταυρός εἴτε ἰσόπλευρος εἴτε ὄχι,εἶναι χριστιανικό σύμβολο.
    Ὑπάρχουν πολλές παραλλαγές τοῦ χριστιανικοῦ αὐτοῦ συμβόλου,ὅπως ὁ βυζαντινός Σταυρός, ἤ ὁ Ρώσικος πού ἔχει μιά λοξή γραμμή στό κάτω μέρος.

  15. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 13/04/2013 17:57:59

    Να μεταφέρετε στους "πρωθυπουργικούς κύκλους" το αίτημα πολλών πολιτών για την πάταξη, τη διάλυση των κυκλωμάτων μεσαζόντων και το τσάκισμα της αισχροκέρδειας μεγαλεμπόρων, αν θέλετε ο κόσμος να στραφεί μαζικά σε Ελληνικά προϊόντα.
    Δε μπορεί να σαπίζουν στο χωράφι τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια μας, εδώ, στην Κρήτη, διότι ο έμπορος πληρώνει μόνο 4 σέντς το κιλό, και τα φθηνότερα μανταρίνια στα καταστήματα να 'ναι Πορτογαλίας. (ένα παράδειγμα μόνο, αν θέλετε έχω δεκάδες)

  16. ΛΕΩΝ avatar
    ΛΕΩΝ 13/04/2013 18:04:38

    Διαβάζω συχνά τα άρθρα και τα σχόλια του ANTINEWS
    Πάντα πολύ καλά και στοχευμενα.
    Σε άλλα συμφωνώ σε άλλα όχι
    Το σημερινό είναι από τα καλύτερα .
    Συμφωνώ απόλυτα , πλέον οι Έλληνες να καταλάβουν ότι πρέπει
    να πάρουν την τύχη στα χέρια τους και να οργανωθούν μόνοι τους
    Δεν μπορούμε πλέον να περιμένουμε τίποτα από τα κόμματα
    Ο Σαμαράς αγωνίζεται μονάχος, χωρίς στήριξη από ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ
    καθώς και από τους υπουργούς του που βλέπουν μόνο το πολιτικό κόστος
    Το ΣΥΡΙΖΑ στον μικρόκοσμο του (αλλά το πρωί αλλά το μεσημέρι άλλα το βράδυ)+
    Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ χαμένος στο διάστημα , σαν άλλος δον Κιχώτης βλέπει
    και πολεμά ανεμόμυλους .
    Το ΚΚΕ και η Χ.Α. έχουν άλλες θεωρίες (κάποια άλλη φορά θα πάρω θέση)
    Όλοι τους πολύ χαρτί λίγο χαλβά ,κανένας τους δεν βλέπω να δίνη λύση
    σε μια αγορά που πεθαίνει , σε ένα σύστημα που πεθαίνει, σε εναλαο που
    δεν ξέρει τι του ξημερώνει
    "Βλέπουμε το έδαφος να φεύγει από τα πόδια μας"
    Κινδυνεύει ο τόπος, κινδυνεύει η οικογένεια μας .
    Αν περιμένανε οι ΕΛΛΗΝΕΣ τους προεστούς και τους κοτζαμπάσηδες να αποφασίσουν
    ακόμα θα περίμενε η επανάσταση του 21

  17. Jim Bim avatar
    Jim Bim 13/04/2013 18:16:34

    οιὸς εἶδε κράτος λιγοστὸ σ᾿ ὅλη τὴ γῆ μοναδικό, ἑκατὸ νὰ ἐξοδεύῃ καὶ πενήντα νὰ μαζεύῃ;
    Νὰ τρέφῃ ὅλους τοὺς ἀργούς, νἄχῃ ἑπτὰ Πρωθυπουργούς, ταμεῖο δίχως χρήματα καὶ δόξης τόσα μνήματα;
    Νἄχῃ κλητῆρες γιὰ φρουρὰ καὶ νὰ σὲ κλέβουν φανερά, κι ἐνῷ αὐτοὶ σὲ κλέβουνε τὸν κλέφτη νὰ γυρεύουνε;
    * * *
    Κλέφτες φτωχοὶ καὶ ἄρχοντες μὲ ἅμαξες καὶ ἄτια, κλέφτες χωρὶς μία πῆχυ γῆ καὶ κλέφτες μὲ παλάτια, ὁ ἕνας κλέβει ὄρνιθες καὶ σκάφες γιὰ ψωμὶ ὁ ἄλλος τὸ ἔθνος σύσσωμο γιὰ πλούτη καὶ τιμή.
    * * *
    Ὅλα σ᾿ αὐτὴ τὴ γῆ μασκαρευτῆκαν ὀνείρατα, ἐλπίδες καὶ σκοποί, οἱ μοῦρες μας μουτσοῦνες ἐγινῆκαν δὲν ξέρομε τί λέγεται ντροπή.
    * * *
    Ὁ Ἕλληνας δυὸ δίκαια ἀσκεῖ πανελευθέρως, συνέρχεσθαί τε καὶ οὐρεῖν εἰς ὅποιο θέλει μέρος.
    * * *
    Χαρὰ στοὺς χασομέρηδες! χαρὰ στοὺς ἀρλεκίνους! σκλάβος ξανάσκυψε ὁ ρωμιὸς καὶ δασκαλοκρατιέται.
    * * *
    Γι᾿ αὐτὸ τὸ κράτος, ποὺ τιμᾶ τὰ ξέστρωτα γαϊδούρια, σικτὶρ στὰ χρόνια τὰ παλιά, σικτὶρ καὶ στὰ καινούργια!
    * * *
    Καὶ τῶν σοφῶν οἱ λόγοι θαρρῶ πὼς εἶναι ψώρα, πιστὸς εἰς ὅ,τι λέγει κανένας δὲν ἐφάνη... αὐτὸς ὁ πλάνος κόσμος καὶ πάντοτε καὶ τώρα, δὲν κάνει ὅ,τι λέγει, δὲν λέγει ὅ,τι κάνει.
    * * *
    Σουλούπι, μπόϊ, μικρομεσαῖο, ὕφος τοῦ γόη, ψευτομοιραῖο. Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης, λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης. Σπαθὶ ἀντίληψη, μυαλὸ ξεφτέρι, κάτι μισόμαθε κι ὅλα τὰ ξέρει. Κι ἀπὸ προσπάππου κι ἀπὸ παπποῦ συγχρόνως μποῦφος καὶ ἀλεποῦ.
    * * *
    Καὶ ψωμοτύρι καὶ γιὰ καφὲ τὸ «δὲ βαρυέσαι» κι «ὢχ ἀδερφέ». Ὡσὰν πολίτης, σκυφτὸς ραγιᾶς σὰν πιάσει πόστο: δερβεναγᾶς.
    Θέλει ἀκόμα -κι αὐτὸ εἶναι ὡραῖο- νὰ παριστάνει τὸν εὐρωπαῖο. Στὰ δυὸ φορώντας τὰ πόδια πού ῾χει στό ῾να λουστρίνι, στ᾿ ἄλλο τσαρούχι.
    * * *
    Δυστυχία σου Ἑλλάς, μὲ τὰ τέκνα ποὺ γεννᾶς. Ὦ Ελλάς, ἡρώων χώρα, τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;
    * * *

    Γεώργιος Σουρής (1853-1919)

  18. Wolf avatar
    Wolf 13/04/2013 19:08:25

    Το Antinews πρωτοπορεί πάλι.
    Εξαιρετική πρωτοβουλία.
    Συγχαρητήρια σε ολους σας.
    Φακτορα ανοίγεις νέους δρόμους πάλι!!!

  19. akenaton avatar
    akenaton 13/04/2013 20:27:08

    Εξαιρετική σκέψη και πρωτοπόρα προσπάθεια. Υπόσχομαι λίαν συντόμως παρουσίαση καινοτόμου αγροτικού προϊόντος που κανείς δε περιμένει να έχει πατενταριστεί και να παράγεται στην Ελλάδα! Υπάρχει οπωσδήποτε και η άλλη Ελλάδα όπως λέτε, η Ελλάδα που εργάζεται και παράγει. Συγχαρητήρια Antinews!

  20. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 13/04/2013 21:05:48

    Μόνο συγχαρητήρια θα αξίζουν στους συντελεστές του antinews, αν αυτή η ιδέα προχωρήσει! Δημιουργήστε ένα χώρο μέσα στο antinews που όλοι οι αναγνώστες θα μπορούν να καταχωρούν καινοτόμες και εξαγωγικές ελληνικές επιχειρήσεις που τα προϊόντα τους πωλούνται σε όλες τις αγορές του κόσμου. Επιτέλους, μια δημιουργική απάντηση στην κρίση!

  21. regeneration avatar
    regeneration 13/04/2013 21:16:24

    Φάκτορα, λόγω εντοπιότητας αξίζει να το προωθήσεις...

    http://keosoe.gr/enoseiseas/karditsa/proionta_karditsa.html

  22. MCA avatar
    MCA 13/04/2013 22:27:45

    Και μόνο για την πρόθεση,συγχαρητήρια!

  23. Flatiron avatar
    Flatiron 13/04/2013 22:34:55

    Αναφερω το Ebloko.gr. Εξακριβωμενα ΜΟΝΟ Ελληνες παραγωγοι, εκλεκτα ντοπια προιοντα σε μεγαλη ποικιλια, λογικες τιμες και αποστολη στο σπιτι! (Η τελευταια μου παραγγελια χωρις κοστος μεταφορας). Νομιζω πως μια δοκιμαστικη αγορα θα σας πεισει για το αξιολογο του εγχειρηματος.

  24. B.Q avatar
    B.Q 13/04/2013 22:44:10

    Λευκάδα : h**p://www.holidaysinlefkada.gr/local.php
    h**p://www.fakesegklouvis.gr/
    h**p://www.keosoe.gr/enoseiseas/lefkada/enosi_leykada.html
    Κεφαλονιά : h**p://kefalinongefseis.gr

    • B.Q avatar
      B.Q @ B.Q 13/04/2013 22:59:05

      h**p://www.talesoftaste.com/
      Προϊόντα από όλη την Ελλάδα, που δύσκολα θα βρείτε αλλού.

  25. Ζήσης Χ. Πατσίκας avatar
    Ζήσης Χ. Πατσίκας 13/04/2013 23:10:15

    Είναι αδύνατον να διαφωνήσει κανείς με την πρόταση που διατυπώνεται στο "διά ταύτα". Δυστυχώς όμως, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που η απουσία ρυθμιστικού ρόλου του Κράτους, κάνει τα προϊόντα μας λιγότερο ελκυστικά λόγω τιμής. Αναφέρω ένα πράδειγμα (είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν κι άλλα αμέτρητα): Πώς να προτιμήσει ο Έλληνας των 400 ευρώ το μήνα, Ελληνικό γάλα με 1,40 όταν αγοράζει στη μισή τιμή σχεδόν, εξίσου φρέσκο και υγιεινό γάλα "άλπεων" που εισάγει γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ;;;

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Ζήσης Χ. Πατσίκας 14/04/2013 09:31:04

      (α) H συγκεκριμένη αλυσίδα τροφίμων ΔΕΝ είναι πλέον Ελληνικών Συμφερόντων. (β) Το Ελληνικό, φρέσκο, παστεριωμένο γάλα ετικέττας, κοστίζει € 0.80. (γ) Ενημερωμένος Ελληνας Πολίτης, επίσης σημαίνει Συνειδητοποιημένος Ελληνας Καταναλωτής ο οποίος σε κάθε περίπτωση διαβάζει ετικέτες. Αγοράζει με απόδειξη (και γραπτή λίστα των όσων χρειάζεται). Πρωτίστως, ελέγχει σε Ποιούς; δίνει το πανάκριβο ευρώ του ώστε αυτό να παραμένει σε χέρια Ελληνικά και να στηρίζει την Ελληνική Κοινωνία η οποία, πλήττεται αποδομητικά και ποικιλότροπα σ’ αυτούς τους πολύ ενδιαφέροντες, χαλεπούς καιρούς που ζούμε σήμερα.

      • Geros avatar
        Geros @ η Dimi 14/04/2013 12:05:18

        Η συγκεκριμένη αλυσίδα ΕΙΝΑΙ Ελληνικών συμφερόντων , εσείς σαν ενημερωμένη Ελληνίδα πολίτης όπως θέλετε να λέγεστε θα έπρεπε να μην λέτε ότι σας κατέβει.

      • Ζήσης Χ. Πατσίκας avatar
        Ζήσης Χ. Πατσίκας @ η Dimi 14/04/2013 22:58:19

        Πείτε μου αν θέλετε από πού αγοράζετε "Ελληνικό, φρέσκο, παστεριωμένο γάλα ετικέττας" με 80 λεπτά για να γίνουμε όλοι πελάτες αύριο.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Ζήσης Χ. Πατσίκας 15/04/2013 20:06:17

          @ Ζήσης Χ. Πατσίκας - Πολύ ευχαρίστως, θα μπορούσα να σας ενημερώσω για το “Ελληνικό, φρέσκο, παστεριωμένο γάλα ετικέτας των € 0.80” όμως για τους ευνόητους λόγους, θα το αποφύγω.

          Σύμφωνα με Ερευνα της ICAP (02/07/2012): «Τα Ελληνικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καλπάζουν». Εξοικονόμηση χρημάτων ακόμη και σε ποσοστό 50% προσφέρουν στους καταναλωτές τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, οι πωλήσεις των οποίων ξεπερνούν το 1,5 δις ευρώ.

          Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παρουσιάζουν σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, καθώς, πέραν της ανταγωνιστικότερης τιμής τους, εδραιώνονται ολοένα και περισσότερο στη συνείδηση του καταναλωτή ως εφάμιλλα των επωνύμων για την ποιότητα, τη συσκευασία και τη συνολική τους εικόνα εν γένει. Το συνολικό μέγεθος της εγχώριας αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 12,4% το διάστημα 2007-2010.

          Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η ανοδική πορεία συνεχίσθηκε και το 2011 με εκτιμώμενο ποσοστό της τάξης του 6%.

          Η συντριπτική πλειοψηφία (64%) των πωλούμενων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα σούπερ μάρκετ είναι πλέον τα τρόφιμα, ενώ ακολουθούν τα προϊόντα καθημερινής συντήρησης του νοικοκυριού (απορρυπαντικά, χαρτικά, καθαριστικά) με ποσοστό 16%, καθώς και τα είδη ένδυσης με ποσοστό 10,5%.


          Νέο! Η πρώτη Ελληνική ηλεκτρονική λαϊκή αγορά. Το πρώτο εκθετήριο-πρατήριο προϊόντων ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ (Χωρίς μεσάζοντες), άνοιξε!

          "Τη στιγμή που πονηρούληδες μεγαλέμποροι κοτσάρουν την Ελληνική σημαία στις διαφημίσεις τους για να αποδείξουν τη δήθεν ελληνικότητα των μαγαζιών τους που πουλάνε εισαγόμενα προϊόντα, εμείς οι Έλληνες Παραγωγοί δηλώνουμε παρόντες!"
          http://ebloko.gr/prathrio

          Φιλικά.

  26. panas avatar
    panas 13/04/2013 23:45:54

    Εξαιρετική πρωτοβουλία. Επιτέλους να κρατήσουμε το χρήμα στη χώρα.
    Παράγουμε πολύ περισσότερα απ' ότι νομίζουμε και αν σαν καταναλωτές τονώσουμε την ελληνική παραγωγή, ένα μέρος του χρήματος θα επιστρέψει και πάλι σε εμάς. Ελληνικό προιόν και ας είναι και λίγο πιο ακριβό...

  27. ΥΠΕΡ avatar
    ΥΠΕΡ 14/04/2013 00:49:37

    Συγχαρητήρια για το άρθρο.
    Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι οτι κανείς υπουργός κλπ δεν έχει μιλήσει επίσημα και δεν έχει προσπαθήσει να κατευθήνει την ελληνική κοινωνία προς τα ελληνικά προιόντα. Γίνονται πολλές ενέργειες, όλες όμως από ιδιώτες.

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ ΥΠΕΡ 14/04/2013 15:46:40

      Και ακόμα πιο περίεργο είναι ότι η γνωστή γερμανική αλυσίδα είναι αυτή που πρώτη εφάρμοσε τη σήμανση "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ", και μάλιστα από την αρχή της δραστηριοποίησης της στην Ελλάδα πριν από πολλά χρόνια.

  28. η Dimi avatar
    η Dimi 14/04/2013 13:10:34

    Καλημέρα και σε σένα. Ουδεμία προσωπική επίθεση. Πραγματικά γεγονότα παρέθεσα στον υπαινιγμό για εξάντληση του γυναικείου χρόνου σε αγορές-μαϊμού. Αν θυμάμαι σωστά κι εσύ μετανάστης στην Αμερική ζεις. Το οποίο σημαίνει ότι υπέβαλες νόμιμη αίτηση, με δακτυλικά αποτυπώματα και η οποία κατόπιν ελέγχων και διασταύρωσης στοιχείων, έγινε αποδεκτή από τις Αμερικανικές Αρχές. Το οποίο σημαίνει ότι στην Αμερική ταξείδεψες με νόμιμο διαβατήριο και βίζα, με νόμιμο μεταφορικό μέσο και εισιτήρια. Το οποίο σημαίνει ότι υποβλήθηκες σε ιατρικές εξετάσεις ΠΡΙΝ την είσοδό σου στην Αμερική. Το οποίο σημαίνει ότι ανά πάσα στιγμή είσαι εντοπίσημος, με άδεια παραμονής, εργασίας οδήγησης κλπ, με φυσική διεύθυνση κατοικίας και εργασίας και σταθερά τηλέφωνα επικοινωνίας. ΔΕΝ επέβαλες ετσιθελικά και παράνομα την απρόσκλητη παρουσία σου στην Αμερική, ούτε Ψηφοθήρησες υπέρ ενός συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος, ούτε εκ των Υστέρων"νομιμοποιήθηκες" ούτε "Φορολογήθηκες" στα μαύρα, όπως συνέβη στην Ελλάδα του νεοταξίτη Ξένιου-Δία όπου, όλες οι καλές λαθραίες εσχατιές της γης, χώρεσαν, ελέω επάρατου "Δουβλίνο ΙΙ". Όλοι το ίδιο είμαστε, είπαν οι μέχρι σήμερα ελεύθεροι ραγκουσοπαπατζήδες. Ναι, όλοι άνθρωποι είμαστε και ανά τους αιώνες οι Ελληνες την ανθρωποκεντρική μας ευαισθησία αποδεικνύουμε. Όλοι όμως ίδιοι, ευτυχώς, ΔΕΝ είμαστε.
    Καλή συνέχεια να έχουμε.

  29. η Dimi avatar
    η Dimi 14/04/2013 13:18:47

    @Geros Εφόσον εσείς το λέτε έτσι πρέπει να είναι.

  30. η Dimi avatar
    η Dimi 14/04/2013 13:41:54

    η διεθνής οργάνωση -σπαρ- ελληνική είναι;

    • Geros avatar
      Geros @ η Dimi 14/04/2013 14:20:32

      Η Spar είχε όντως αγοράσει ένα ποσοστό της εταιρείας παλαιότερα. Η οικογένεια το επαναγόρασε κρατώντας το δικαίωμα χρήσης του εμπορικού σήματος.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Geros 14/04/2013 16:21:42

        Aυτή δεν είναι η ίδια διεθνής που αγόρασε και "του πουλιού το γάλα" του μακαρίτη κυρ Γεράσιμου; Αυτό εννοούμε όλοι εμείς οι ταπεινοί που θέλουμε να λεγόμαστε και να είμαστε ενημερωμένοι Ελληνες πολίτες. Κι επειδή στης κερδοσκοπίας τις παμπόνηρες ημέρες που διάγουμε το-"αγοράζουμε ελληνικά" έγινε πολύ της μόδας, εμείς επιμένουμε και επιλέγουμε Ελληνικά προϊόντα από Ελληνικές εταιρείες. Ούτε τα συσκευασμένα, αλλά ούτε και ελληνοποιημένα-εισαγόμενα από σκόπια, βελιγράδι.. «σούπερ βέρο» ένα πράγμα, για παράδειγμα.

        • Geros avatar
          Geros @ η Dimi 14/04/2013 17:19:40

          Και εδώ λάθος κάνετε , η εταιρεία που αγόρασε τα AB είναι η Delhaise από το Βέλγιο και όχι η Spar.

          Τα άλλα που λέτε περί Ελληνοποιημένων προϊόντων είναι βγαλμένα από το μυαλό σας. Ξέρετε ότι η Super Vero Σερβίας έχει Ελληνοποιήσει ΕΝΑ προϊόν? ΟΧΙ , λάσπη πετάτε.
          Και αποκαλείτε το συνονθύλευμα ασχετοσύνης και λασπολογίας "ενημερωμένη πολίτης"? Ντροπή!

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Geros 14/04/2013 20:42:58

            Aπό μικρή με δίδαξαν να σέβομαι την εμπειρία αλλά να φοβούμαι τα θέσφατα. Nα είσθε καλά!

  31. θΕΌΔΩΡΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ avatar
    θΕΌΔΩΡΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ 14/04/2013 18:18:18

    μία Ηελεκτρονική εφημερίδα ανέφερε ότι οι "Gay" αποκαλούν την θεά Αθηνά ως λεσβία. Δεν είδα καμία αντίδραση.
    Ο Πλούταρχος, που ήταν Ιερεύς στους Δελφούς στο έργο του περί 'Ισιδος και Οσίριδος μας λέει ότι στην Σαϊ της Αιγύπτου υπήρχε ένας Ναός της Θεάς Αθηνάς όπου υπήρχε μια επιγραφή που έλεγε "Εγώ είμαι καθετί που υπήρξε, υπάρχει και θα υπάρχει και κανείς θνητός ως τώρα δεν σήκωσε τον πέπλο μου"
    Ο Πλούταρχος μας λέει ότι η Θεά Αθηνά είναι η δημιουργός του Σύμπαντος και του ανθρωπίνου γένους. Στο παρελθόν μίλησαν για Μαύρη Αθηνά. H Ινδουιστική Vishnu Puranana μας λέει ότι αυτή η θεία δύναμη δεν έχει χρώμα. Όταν οι Έλληνες με τα αίσχοι τα οποία αποδώσαμε στους θεούς και με τις Βακχικές τελετές αναγκάσαμε με την χυδαιότητα μας τους Θεούς να φύγουν για την Ινδία, εδραιώσαμε την καταστροφή της Ελλάδος.
    Ο Πλούταρχος πάλι στο έργο του περί Φυγής λέει ότι ο Σωκράτης έλεγε ότι δεν ήταν Αθηναίος ούτε και Έλλην, αλά κόσμιος. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι Σωκρατικοί διάλογοι ήταν για όλους τους ανθρώπους. Ο Σωκράτης στον Αλκιβιάδη ΙΙ, κάνει την ποιο συγκεκριμένη προφητεία για τον ερχομό του Χριστού, διότι κατά τον Πυθαγόρα και Σωκράτη δεν ξέρουν να προσεύχονται, και πράγματι Ο χριστός μας έδωσε το "Πάτερ υμών.... " Επιπλέον ο Σωκράτης λέει ότι θα μας άνοιγε τα μάτια όπως η Θεά Αθηνά άνοιξε τα μάτια του Διομήδη, και έτσι και έγινε. Ο Πρόκλος στα σχόλια του στον Κρατύλο, παράγραφος 18, λέει ότι το όνομα Σωκράτης σημαίνει "η σωτηρία του κράτους της ψυχής" και ο Χριστός λέει "μη νοιάζεστε γι' αυτού που θα σκοτώσουν το σώμα,αλλά αυτούς που θα σκοτώσουν το σώμα και την ψυχή." Απόλυτη ταύτιση. Έτσι εμείς φέραμε την καταστροφή της χώρας. Τώρα γιατί πράγμα ψάχνεστε; Οι Έλληνες δεν δέχονται τα λάθη που έκαναν, αλλά πάντοτε κάποιος άλλος φταίει. Οι Αρχαίοι Μύστες στα Ελευσίνια και άλλες αγνές μυστηριακές τελετές μπορούσαν και χρησιμοποιούσαν 100% εγκεφάλου. Αυτοί έφτιαξαν αυτόν τον ανεπανάληπτο πολιτισμό. Εκεί πρέπει να πάμε πάλι. Ευχαριστώ που με διαβάσατε.

  32. Π.Μ.Μ. avatar
    Π.Μ.Μ. 14/04/2013 19:54:29

    Πολύ σωστό άρθρο. Πρέπει να σταματήσει η ομφαλοσκόπηση και η φαγωμάρα και να κοιτάξουμε μπροστά, αλλά να γίνει σωστά αυτή τη φορά. Και για το σκοπό αυτό είναι πολύ σημαντικό να αναδειχθούν τα κατάλληλα πρότυπα.

  33. ΠΑΛΛΗΞ avatar
    ΠΑΛΛΗΞ 14/04/2013 20:36:13

    Δύο λύσεις για την δραματική μείωση του 30%+ ανεργίας και της μετανάστευσης: 12μήνες εντατικά και δωρεάν μαθήματα Αγγλικών, Γερμανικών, Γαλλικών ή Ισπανικών και στην αποφοίτηση δωρεάν εισητήριο one way στη χώρα προτίμησης. Επίσης δωρεάν μαθήματα Ελληνικών στους 500,000+ αλλόθρησκους και αλλογλωσους μετανάστες και στην αποφοίτηση στέλνονται 3 χρόνια στρατό.

  34. Nik avatar
    Nik 14/04/2013 23:26:53

    Αγοράζοντας τοπικά προϊόντα, γιατί αυτό ισχύει σε όλες της "πληγείσες" χώρες, δίνεται και ένα μήνυμα στους "βόρειους" που θα βλέπουν να μειώνονται οι εξαγωγές τους. Οτι και να μας προσάπτουν οι βόρειοι, εμείς οι νότιοι ήμαστα καλοί πελάτες.

  35. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 15/04/2013 13:11:44

    Αγαπητε Φακτορα δικαιο εχεις. Δεν υπαρχει αλλη λυση. Οι Ελληνες πρεπει να αφησουν την εσωστρεφεια. Πρεπει να ενωθουν τοπικα και να δημιουργησουν εταιριες με μοντερνα προτυπα π.χ marketing, sales , εξαγωγικες δραστηριοτητες αφου περασουν βεβαια στην μοντερνα τυποποιηση. Υπαρχει μια Ευρωπη συμπεριλαμβανομενης της Γερμανιας που διψανε για ποιοτικα νοστιμα και βιολογικα προιοντα. Την αγορα λαδιου την κυβερνουν οι Ιταλοι, την αγορα μεσογειακων προιοντων την κυβερνουν οι Τουρκοι που βρισκονται 2χιλ ΧΜ πιο μακρυα. Το φυστικι Αιγινης ειναι ανυπαρκτο αλλα ειναι υπαρκτο το φυστικι τυπου Αιγινης απο την Καλιφορνια (που ειναι χαλια). Ο κοσμος διψα για Μαστιχα, για κρασι ποιοτικο και φτηνο , για λαδι, για μελι, για τυρι (φετα) που εισαγεται απο βαλκανικες χωρες , κατω χωρες οπως και απο Τουρκια. Ο κοσμος δεν γνωριζει την Ελληνικη ιχθυοκαλλιεργεια. Ας κανουμε κατι λοιπον !!!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.