#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/04/2011 11:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καιρός για τη Ν.Δ. να αφήσει το παρελθόν και να ασχοληθεί με το μέλλον



Του Κώστα Ροδινού

Τον κ.  Μιχελάκη,  δεν τον γνωρίζω, αλλά τον εκτιμώ. Στο σύντομο  διάστημα που είναι εκπρόσωπος της Ν.Δ. έχει να παρουσιάσει σημαντικό έργο.  Απαντά άμεσα, ο λόγος του, γραπτός και προφορικός,  είναι μεστός, και ξέρει το παιχνίδι. Επι πλέον είναι από τους λίγους  που κάνει αντιπολίτευση  την οποία  αισθάνεται ο αντίπαλος.  Για το λόγο αυτό και με παραξένεψε η προχθεσινή του δήλωση για την «απογραφή».

διαχείριση της απογραφής

Η απογραφή ήταν προεκλογική δέσμευση της Ν.Δ. το 2004. Ήταν και  απαίτηση της κοινής γνώμης, γιατί όλοι γνωρίζαμε ότι κάτι  είχαν κρύψει. Για όσους  θυμούνται, ο κ. Χριστοδουλάκης του κ. Σημίτη είχε παραδώσει, υποτίθεται,  ….πλεονασματικό  προϋπολογισμό! Η απογραφή ήταν επίσης απαίτηση της Eurostat, γιατί και αυτοί υποψιάζονταν ό,τι κάτι είχε συμβεί.

Το ερώτημα είναι, αν ο κ. Αλογοσκούφης τη διαχειρίστηκε σωστά.  Κατά τη γνώμη μου όχι , επειδή επέλεξε να ακολουθήσει μια μεσοβέζικη λύση. Κάτι είπε, κάτι επιχείρησε να αποκαλύψει και κάτι να υπονοήσει, αλλά την αλήθεια  δεν την μάθαμε ποτέ. Όταν δεν αποκαλύπτεις ολόκληρη την αλήθεια και δεν στέλνεις τους ενόχους στη δικαιοσύνη, τότε ακυρώνεις το σκοπό σου και δημιουργείς ερωτηματικά και για τις προθέσεις σου.  Να υπενθυμίσω, επίσης, ό,τι τότε, το  όλον ΠΑΣΟΚ ήταν λάβρο εναντίον της απογραφής επειδή δήθεν δυσφημείτο η χώρα. Μέχρι και επιστολές έστειλαν οι κ. Σημίτης και Χριστοδουλάκης στους ομολόγους τους για να υπερασπιστούν τα πεπραγμένα τους.

Το 2009 τα πράγματα ήταν αντίστροφα: Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έκανε απογραφή,  μόνο που η Ν.Δ. απορροφημένη στην εσωκομματική της διαδικασία, άφησε τον κ. Παπανδρέου να αλωνίζει.

Όμως, αυτά είναι γνωστά και χιλιοειπωμένα. Αντικείμενο της ιστορίας ναι.  Στην τρέχουσα ατζέντα, όμως,για ποιο λόγο;

Λάθος ή πολιτική επιλογή

Επομένως, τι λόγους είχε ο κ. Μιχελάκης να επαναφέρει το θέμα στην επικαιρότητα;

Κατ΄αρχήν ο παραλληλισμός ήταν άστοχος. «Όσο εγκληματικό είναι αυτό που κάνει ο Πάγκαλος τώρα, αλλά και οι Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου, δυσφημώντας τη χώρα στο εξωτερικό, άλλο τόσο καταστροφικό ήταν και η απογραφή Αλογοσκούφη;» Δήλωσε ο κ. Μιχελάκης!

Είναι το ίδιο πράγμα;

Δεύτερον, το πολιτικό timing  κάκιστο. Δεν προσφέρεις επικοινωνιακές ανάσες σε μια κυβέρνηση που βάλλεται πανταχόθεν. Κυρίως δεν δικαιολογείς την επιχειρηματολογία της .

Τρίτον, δεν ανοίγεις εσωκομματικά θέματα σε μια περίοδο που το κόμμα ετοιμάζεται να παρουσιάσει την πρόταση του για την έξοδο της χώρας από την κρίση.

Αυτοκριτική και αυτομαστίγωμα

Η επίσημη δικαιολογία ότι η κριτική αφορά στον κ. Αλογοσκούφη, αλλά εξαιρεί τον κ. Καραμανλή είναι αστεία.  Δηλαδή για τη σημερινή τραγική κατάσταση της οικονομίας ευθύνεται μόνο ο κ. Παπακωνσταντίνου; Ο κ. Παπανδρέου είναι αμέτοχος και ανεύθυνος;

Η άλλη δικαιολογία ότι η Ν.Δ. θέλει να αποστασιοποιηθεί από την πολιτική Αλογοσκούφη, ήκιστα πειστική. Από την πολιτική Αλογοσκούφη αποστασιοποιήθηκε ο ίδιος ο κ. Καραμανλής όταν τον αντικατέστησε τον Ιανουάριο του 2009. Αποστασιοποιήθηκαν και οι ψηφοφόροι της Ν.Δ. όταν τον Οκτώβριο του 2009 και δεν τον εξέλεξαν βουλευτή! Ο ίδιος ο κ. Σαμαράς εξέφραζε τις αντιρρήσεις του από το 2008!  Προς τι μια ακόμα …αποστασιοποίηση,  αυτήν μάλιστα την περίοδο;

Άκουσα από τους σχολιαστές του MEGA,  ότι «επειδή η Ν.Δ. δεν ανακάμπτει στις δημοσκοπήσεις, ο κ. Σαμαράς θέλει να ξεκόψει από την περίοδο της διακυβέρνησης Καραμανλή».  Του υποδεικνύουν δηλαδή να ανοίξει μέτωπο με τον πρώην πρωθυπουργό και έτσι η Ν.Δ. να πορευτεί στις εκλογές διχασμένη! Πάντα με προβλημάτιζαν οι ..φιλικές συμβουλές των αντιπάλων!

Η Ν.Δ. έκανε τη πιο επώδυνη αυτοκριτική που έχει κάνει κόμμα μετά από ήττα. Η συντριπτική πλειοψηφία των υπουργών του κ. Καραμανλή είναι είτε εκτός Ν.Δ., είτε εκτός βουλής, είτε εκτός της σημερινής ηγετικής ομάδας. Από πού ν’ αρχίσω; Μπακογιάννη, Ρουσόπουλος, Σουφλιάς, Σιούφας, Αλογοσκούφης, Βουλγαράκης, Λιάπης, Μεϊμαράκης…

Να θυμίσω πόσοι από τους Υπουργούς του κ. Σημίτη, βρίσκονται σήμερα στην πρώτη γραμμή της Κυβέρνησης Παπανδρέου; Κατ΄ αρχήν ο ίδιος! Έπονται:  Πάγκαλος, Βενιζέλος, Λοβέρδος, Διαμαντοπούλου, Χρυσοχοϊδης, Παπουτσής, Σκανδαλίδης,  Ρέππας, Καστανίδης, και άλλοι.

Ζήτησε ποτέ κανένας από τον κ. Παπανδρέου να αποστασιοποιηθεί από τα πρότερα πεπραγμένα τους και να τους στείλει στο πύρ το εξώτερον, όπως ζητάνε σήμερα από τον κ. Σαμαρά να κάνει με τους υπουργούς του Καραμανλή;

... διαρκής αυτοκριτική

Προφανώς και κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης Καραμανλή έγιναν και λάθη και παραλείψεις. Αυτά τα λάθη τα αναγνώρισε ο πρώην Πρωθυπουργός. Ο ίδιος αποδοκιμάστηκε με σκληρό τρόπο  από το εκλογικό σώμα. Ο κ. Σαμαράς πολλές φορές, ακόμα και πρόσφατα καταδίκασε πολιτικές, συμπεριφορές και στελέχη. Πολλοί εξ αυτών είναι εκτός,  με δική του πρωτοβουλία. Έδωσε, επομένως, δείγματα γραφής.

Η συζήτηση για ….διαρκή αυτοκριτική είναι εκ του πονηρού. Στόχο έχει να αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη, να βυθίζει τη Ν.Δ. στην εσωστρέφεια, να προσφέρει στην κυβέρνηση επικοινωνιακές ανάσες.

Καιρός για τη Ν.Δ. να αφήσει το παρελθόν και να ασχοληθεί με το μέλλον.  Ο κόσμος έκρινε τον  κ. Αλογοσκούφη.

Η Ν.Δ. δεν ανακάμπτει:

Πρώτον,  γιατί δεν έχει εξασφαλίσει την ψυχική ενότητα της βάση. Εκεί στη Συγγρού δεν τους απασχολεί γιατί δεν έχουν καταφέρει να συσπειρώσουν  τους ψηφοφόρους του  2009;  Μόνο αυτούς να είχε διατηρήσει,  σήμερα η Ν.Δ. θα ήταν με διαφορά πρώτο κόμμα!

Δεύτερον, γιατί ο κ. Σαμαράς, ουσιαστικά παλεύει μόνος του! Κάποιοι βολεύτηκαν σε καρέκλες και οφίκια και περιμένουν να πέσει η Κυβέρνηση Παπανδρέου ως ώριμο φρούτο. Κάποιοι άλλοι, λένε, «άσε να ολοκληρώσει το ..έργο του ο Παπανδρέου! Που να αναλάβουμε τώρα ευθύνες»! Τέλος, υπάρχουν και εκείνοι που επιδίδονται στα  μικροκομματικά παιχνίδια, που ευδοκιμούν στη Ν.Δ.

Τρίτον, η Ν.Δ. δεν ανακάμπτει γιατί ακόμα δεν έχει πείσει τον ελληνικό λαό ότι θέλει, μπορεί και είναι έτοιμη να κυβερνήσει. Τώρα!

Να καταλάβουν και κάτι ακόμα στη Ν.Δ.: Ο κ. Σαμαράς ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να τους τύχει αυτή την περίοδο! Φαντάζεσθε τη Ν.Δ. με αρχηγό την κα Μπακογιάννη;  Θα ήταν σε ανταγωνισμό  με τον κ. Παπανδρέου για το ποιος θα κάνει τις περισσότερες ….περικοπές!

Ο κόσμος στις κρίσιμες στιγμές αναζητά ελπίδα. Όραμα για το μέλλον. Όποιος το προσφέρει θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 23/04/2011 12:04:05

    Δεν νομίζω ότι έχετε δίκιο. Η συγκεκριμένη απογραφή κόστισε την αξιοπιστία της χώρας μας, ενώ ταυτόχρονα δημιούργησε προβλήματα αξιοπιστίας και στην Ευρωζώνη. Σε μία καπιταλιστική οικονομία που στηρίζεται στην εμπορική πίστη, η απώλεια της αξιοπιστίας είναι ότι χειρότερο μπορεί να της συμβεί. Η δεύτερη μάλιστα απογραφή του 2009 και η αναθεώρηση των ελλειμμάτων, ήταν αυτή που άνοιξε το δρόμο στη χρεωκοπία. Τα εγκλήματα είναι καλό να κατακρίνονται, από όποιον και αν προέρχονται, ακόμη και όταν οφείλονται σε σφάλματα. Ειδικά από τον υπουργό-μέλος της γνωστής λέσχης για τρεις συνεχόμενες φορές.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Panagiotis anagnostopoulos 23/04/2011 12:38:24

      Την αξιοπιστία της χώρας κόστισε ΜΟΝΟ η συκοφαντική εκστρατεία των ΓΑΠ-ΠΑΠΑΚ! Επίσης, οι εξωφρεντικές λογιστικές λαθροχειρίες του Σημίτης και του Χριστοδουλάκη!

      Πιστεύω ότι εκείνη η απογραφή είχε ανορθώσει το κύρος της χώρας. Δεν είναι όλα τα ίδια, κυρίως, είναι άστοχη η σύγκριση με το εξωφρενικό παρόν.

      Θα μπορούσε να το είχε χειριστεί καλύτερα ο Αλογοσκούφης, αλλά όχι όπως το θέτει ο Κ. Ροδινός, νομίζω ότι είχε μπει μεγάλη τάξη στα ελληνικά στατιστικά με την απογραφή. Πολιτικά θα μπορούσε να το είχε χειριστεί καλύτερα.

      • Panagiotis anagnostopoulos avatar
        Panagiotis anagnostopoulos @ Επώνυμος 23/04/2011 13:42:02

        Δεν είμαι δογματικός, οπότε μπορεί να έχεις εσύ δίκιο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Panagiotis anagnostopoulos 23/04/2011 17:25:47

      Aπό δική μου παράλειψη, λείπει το υστερόγραφο της ανάρτησης, που έλεγε:

      Υ.Γ. Η καλύτερη αυτοκριτική για τη Ν.Δ. θα είναι να παρουσιάσει ένα αξιόπιστο πρόγραμμα εξόδου της χώρας από την σημερινή κρίση.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Κώστας Ροδινός 25/04/2011 21:16:48

        Συμφωνώ με το ξεχασμένο Υ.Γ. γαι πρόγραμμα εξόδου από την κρίση, αλλά "εδώ σε θέλω κάβουρα, να περπατάς στα κάρβουνα". Η ΝΔ δεν θα φέρει πρόγραμμα εξόδου από την κρίση, γιατί δεν έχει δείξει ότι μπορεί να ξεφύγει από την "συμβατική σοφία" της εποχής μας, που πρεσβεύει Μνημόνιο και απόλυτη υποταγή στις έξωθεν εντολές, που, και με ΓΑΠ ακολουθούμε. Η ίδια η, μέχρι σήμερα, αναξιοπιστία του πολιτικού μας συστήματος δεν μας αφήνει, ούτως ή άλλως, να δούμε με εμπστοσύνη οποιαδήποτε πρόταση του πολιτικού μας κόσμου και η, μέχρι περιφρονήσεως, αδιαφορία του κόσμου είναι δεδομένη.

  2. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 23/04/2011 12:06:43

    κ.Ροδινέ,

    Όπως επισημαίνετε και εσείς, ο βασικός λόγος που δεν πείθει η ΝΔ είναι ότι δεν ζητά επιτακτικά εκλογές..πρέπει να αναλάβει το ταχύτερο δυνατόν αλλλιώς κινδυνεύει να θεωρηθεί "εγκληματικά αμελής"..

    Καλή Ανάσταση εύχομαι.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Φακ Κωστας 23/04/2011 13:37:00

      ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - Η ΜΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ Κ.Κ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΗΤΕΙΑΣ.
      .............................................................
      Αγαπητοί φίλοι, έκανα την παραπάνω, κουραστική ίσως, παράθεση κάποιων γεγονότων, για να φανεί αυτό που πολλές φορές έχω αναφέρει: ότι πονούσε πολλούς και πολύ η Πρωθυπουργία Καραμανλή. Και ότι χρησιμοποιήθηκαν όλα τα μέσα εναντίον του. Λυσσαλέα, επίμονα, χυδαία. Με απάνθρωπο πολλές φορές τρόπο (ούτε τη μέρα θανάτου του πατέρα του σεβάστηκαν). Μέχρι στο πιο έμπιστο πόστο, στη θέση του διοικητή της ΕΥΠ, κατάφεραν να τοποθετήσουν, όπως αποδείχθηκε, πράκτορά τους. Χώρια που πολλοί ‘από μέσα’ ήσαν σε συνεχές πάρε – δώσε με τον αντίπαλο (μερικοί έχουν τώρα και καλές θέσεις). Και το κόμμα ανύπαρκτο. Είχαμε το πιο δυνατό άλογο και από κάτω τίποτε για να το στηρίξει. Συγκρίνετε με την σημερινή κατάσταση του ολίγιστου ΓΑΠ και δίπλα τον πολυεπίπεδο στρατό να ‘καθαρίζει’ για όλες τις, προφανείς, ανεπάρκειες. Εμείς το μόνο που είχαμε ήταν το κεφάλαιο Κ.Κ.. Που στην κόλαση που έστηναν τα νταβατζοΜΜΕ, αρκούσε η εμφάνιση του, η ‘καθαρή εικόνα’ του απευθυνόμενος στο λαό για να την ακυρώσει. Αλλά όλο το ‘μαγαζί’ δεν μπορούσε να ακολουθήσει , τρέφονταν παρασιτικά και σπαταλούσε άδικα τον αρχηγό του.
      Στήθηκε, απ΄ το συνεταιρισμό, η πιο οργανωμένη και πολυεπίπεδη επιχείρηση για την, δύσκολη, αποδόμησή του. Για να απαλλαχθούν απ΄ αυτόν και να φέρουν τον ΓΑΠ. με δύο κύριες, όπως και άλλοτε έχω αναφέρει, αποστολές:
      Α) Να καθαρίσει το οικόπεδο Ελλάς από ανεπιθύμητους επισκέπτες (Ρώσους κ.λ.π.) και ενοχλητικές συμφωνίες(ΑΟΖ κ.λ.π.)
      Β) Να υπονομευτεί η Ευρωζώνη.
      Κοντά σ΄ αυτές τις στρατηγικές αποστολές, θα ‘ποτίζονταν’ και οι γλάστρες (νταβατζήδες) με κάθε μορφής ‘τυχερά’ που τους αρνήθηκε ο Κ.Κ.

      Προεκλογικά ο Κ.Κ. είπε, απαντώντας σε ερώτημα για τα διαπλεκόμενα, στην τελευταία διαδικτυακή του συνέντευξη: πάντως μαζί μου δεν συγκυβέρνησαν. Και στην τελευταία προεκλογική του ομιλία : Εγώ σας είπα την αλήθεια.
      Μετεκλογικά στην τελευταία ομιλία του στην κοινοβουλευτική ομάδα είπε: Η πιο πολύτιμη παρακαταθήκη είναι η αξιοπιστία μας. Που θα γίνει πολύ σύντομα αντιληπτή σε όλους, όταν τα γεγονότα θα μας δικαιώνουν.

      Με την κινηματική εκλογή της 29ης Νοεμβρίου χαλάσαμε τα σχέδια του συν/σμού και εκλέξαμε άξιο αρχηγό μας τον Αντώνη Σαμαρά. Όσοι παρακολουθούν το διάλογό μας, μπορεί να θυμούνται τα σχόλιά μας εκείνο τον καιρό.

      Με την αλλαγή της κυβέρνησης ο ελληνικός λαός παρακολουθεί, άναυδος, την πιο ξεδιάντροπη, την πιο οβιδιακή μεταμόρφωση των νταβατζοΜΜΕ. Αυτοί που έστηναν την καθημερινή αντικυβερνητική κόλαση (θυμηθείτε τα συνεχή ρεπορτάζ για τους φτωχούς να ψάχνουν στα απομεινάρια των λαϊκών αγορών), οι κραυγαλέοι υποκινητές και πλειοδότες κάθε μαξιμαλιστικής απαίτησης, έγιναν ξαφνικά καθημερινοί πομποί εγκράτειας και σωφροσύνης. Και σε θέση κυβερνητικού εκπροσώπου, ανέλαβαν να νουθετούν, κουνώντας το δάχτυλο, το λαό. Καταγγέλλουν, πλέον, το έγκλημα της φοροδιαφυγής (γιατροί του Κολωνακίου), προπηλακίζουν τους απεργούς, ιεραρχούν σαν λεπτομέρεια ότι οι φορτηγατζήδες χάνουν τις περιουσίες τους, κ.λ.π., κ.λ.π.. Αντί της χολερικής ανάκρισης εν μέσω 3-4 εχθρικότατων παπαγάλων, οι Υπουργοί, όταν εμφανίζονται, καλούνται να παρουσιάσουν την άποψή τους σε μονολόγους, χωρίς τον παραμικρό αντίλογο.
      Το ΠΑΣΟΚ με την ανάληψη της εξουσίας, συνεπές με τον εαυτό του, εξολοθρεύει τα stage, στα οποία, πράγματι, καθυστερημένα, έγινε προσπάθεια να ‘κουτσοβολευτούν’ κάποια από τα παιδιά της παράταξής μας. Αρχίζει αμέσως τις επαφές για την αποστολή που του ανατέθηκε (γνωστοποιηθείσες επαφές με Στρός Κάν) και παρά την κρισιμότητα της κατάστασης ιεραρχεί ψηλά στις προτεραιότητές του την κατασυκοφάντηση του αντιπάλου και στήνει και εξεταστικές επιτροπές. Ένα κόμμα που θάπρεπε να τρέμει για την επερχόμενη αποκάλυψη της προεκλογικής απάτης, περνά στην επίθεση και δουλεύει συστηματικά για την αντιστροφή της πραγματικότητας. Ο συν/σμός, με όλα του τα εργαλεία, συνεχίζει την χολερική κατασυκοφάντηση του πρώην πρωθυπουργού, φροντίζει, με συνέπεια, να μην ξανακινδυνεύσει από τον εφιάλτη (για τα συμφέροντά τους) Κώστα Καραμανλή (τον μικρό ντε). Στέλνοντας με τον τρόπο αυτό και ένα ‘παιδαγωγικό’ μήνυμα σε όποιον, στο μέλλον, αποπειραθεί να σταθεί ανεξάρτητος απέναντί τους, για το τι ‘περιποίηση’ τον περιμένει.
      Την ίδια ώρα εμείς, χαμένοι στα οργανωτικά, αμελούμε για την τρομακτική μας δικαίωση από τα γεγονότα και την εξ αυτής ιδεολογική και πολιτική μας υπεροχή.
      Είχε να κάνει και έκανε πολλά ο νέος αρχηγός. Να ξεδοντιάσει τη Ντόρα, να ανασυντάξει το κόμμα, να προετοιμασθεί για τις περιφερειακές εκλογές.
      Ξεχάστηκε όμως το πιο σοβαρό πεδίο. Να καταγγελθεί η εκλογική εξαπάτηση και οι διαχρονικές ευθύνες του ΠΑΣΟΚ για την σημερινή οικονομική κατάσταση. Άφησε ελεύθερο το γήπεδο στους άλλους να παίζουν ανάμεσα σε: πρέπει να διορθωθούν παθογένειες δεκαετιών και όλες τις ευθύνες τις έχει η τελευταία καταστροφική διακυβέρνηση. Και όσο κέρδιζαν έδαφος, απουσία αντιλόγου, έφθασαν να τα φορτώνουν όλα στις κυβερνήσεις Καραμανλή. Έφθασαν στο σημείο να τον καταγγέλλουν μέχρι και ότι δεν πήρε τα αναγκαία μέτρα. Σχεδόν μας λένε, ότι έκανε υπερβολικές παροχές και σιγά -σιγά θα μας πούνε ότι το έκανε αυτό ενώ είχε απέναντί του μια υπεύθυνη αντιπολίτευση που ανησυχούσε, που τούλεγε: τι κάνεις, τι σκορπάς, μικρότερες παροχές, δεν αντέχει η οικονομία. Και σχεδόν το έχουν καταφέρει, βοηθούσης της απαράδεκτης σιωπής μας. Η, πριν λίγες μέρες, δημοσιευθείσα έκκληση του Κ.Κ. (πριν κηρύξει εκλογές), είναι η καλύτερη απάντηση για την ανευθυνότητα της τότε αντιπολίτευσης (αλήθεια γιατί δεν την υπενθυμίσαμε νωρίτερα;)
      «...........Θα πρέπει να υπάρξουν συντονισμένες δράσεις για τη μείωση του υψηλού δημόσιου χρέους.
      Η σταδιακή μείωση των ελλειμμάτων θα πρέπει να αποτελεί και να εξακολουθήσει να αποτελεί κύρια προτεραιότητα της ελληνικής οικονομικής πολιτικής.
      Να υπάρξει εθνική συνεννόηση για τη διατήρηση των ρυθμών ανάπτυξης και για την εφαρμογή της κοινωνικής πολιτικής.
      Να μην ενθαρρύνουν τα κόμματα τη διατύπωση υπερβολικών διεκδικήσεων και να μην υπάρχει πλειοδοσία παροχών.
      ...........Δεν περιμένω να εγκαταλείψουν τα κόμματα τις θέσεις τους. Δεν περιμένω να παραμεριστούν όλες οι διαφορές. Πιστεύω όμως- και το πιστεύω βαθιά- ότι στις έκτακτες συνθήκες της διεθνούς κρίσης μπορούμε και οφείλουμε να επιτύχουμε μια ευρύτερη συνεννόηση. Να αφήσουμε στην άκρη τις στείρες αντιπαραθέσεις. Το “όχι σε όλα’’. Συνεννόηση που αφορά τα βασικά, τα ουσιώδη, τα αυτονόητα» .
      Και ο κ. Καραμανλής κατέληξε: «Δυστυχώς δεν διαπίστωσα σήμερα να υπάρχει διάθεση συνεννόησης, ακόμη και σε αυτά τα αυτονόητα σημεία και μάλιστα σε μια κρίσιμη συγκυρία που θα έπρεπε να αρθούμε όλοι στο ύψος των περιστάσεων. Κάθε κόμμα έχει την ευθύνη των επιλογών και των πράξεών του. Για την κυβέρνηση δίλημμα δεν υπάρχει. Έχουμε επιλέξει τον δρόμο της υπευθυνότητας. Και σε αυτόν τον δρόμο επιμένουμε. Για εμάς η οικονομία, ειδικά τώρα, είναι μεγάλη εθνική υπόθεση. Ο στόχος μας είναι να περιορίσουμε όσο είναι δυνατόν τις συνέπειες της διεθνούς κρίσης και να εργαστούμε σκληρά για μια καλύτερη επόμενη ημέρα» 6/3/09
      Τι έκαναν τότε οι απέναντι; Το ξέρουμε. Αλλά αυτοί που εμπόδισαν λυσσαλέα την πορεία προς τη σωστή κατεύθυνση, τους επιτρέψαμε, με τη στάση μας, να μας εγκαλούν με θρασύτητα. Ο Καραμανλής έπρεπε να βάλει τη χώρα στο ΔΝΤ και μετά να φύγει!!!!, έφθασε να πει χθες ο ΓΑΠ. Αυτοί που αρνούνταν την ύπαρξη της διεθνούς κρίσης και πρωτοστατούσαν «στη διατύπωση υπερβολικών διεκδικήσεων», βιάζουν, πλέον, ξεδιάντροπα τη μνήμη και τη λογική μας.
      Και καλά για το αρχικό διάστημα, που υπήρχαν οι διαδικασίες εκλογής νέου αρχηγού. Στη συνέχεια όμως. Αντί να σφυροκοπούμε ανελέητα τους απατεώνες, μη αφήνοντάς τους σε χλωρό κλαρί, αντί να καταγγέλλουμε ασταμάτητα τη νίκη τους ως προϊόν πολιτικής εξαπάτησης και αποτέλεσμα του αήθη πολέμου που δέχτηκε η κυβέρνησή μας, αναδεικνύοντας, έτσι, τον πατριωτικό αγώνα του Κ.Κ. και της παράταξής μας, εμείς σιωπούσαμε ανεξήγητα. Μερικοί, μάλιστα, θεωρώντας ότι προσφέρουν καλές υπηρεσίες στο νέο αρχηγό πρωτοστατούσαν στο αυτομαστίγωμα, υιοθετούσαν με ιερό φανατισμό την προπαγάνδα ΠΑΣΟΚ μιλώντας για την πιο ταπεινωτική ήττα (για να φανεί πολύ σημαντική η βελτίωση ντε), για απόδραση Καραμανλή (έπρεπε να περάσει ενάμιση χρόνος για να βάλει τα πράγματα στη θέση τους ο Γ. Μιχελάκης), μιλούσαν μέχρι και για play station και έφθασαν να προτείνουν ότι και ο Καραμανλής πρέπει να περάσει από επιτροπή (αλήθεια ποια;), για το αν θα είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές. Παραδεχτήκαμε, σχεδόν, ότι η παράταξή μας, αφού κατέστρεψε τη χώρα, απέδρασε από τις ευθύνες και βρέθηκε, ευτυχώς, ο ΓΑΠ. να σώσει την Ελλάδα. Πρώτη φορά παράταξη κλωτσά τόσο ακατανόητα, τη δικαίωση που της προσφέρουν τα γεγονότα.

      Σαν κόμμα είχαμε υποπέσει ξανά στο λάθος της ασυνέχειας και της μη στήριξης της προηγούμενης ηγεσίας. Όταν μετά την ήττα του 1993, ο μακαρίτης Μ. Έβερτ παρακολουθούσε αποστασιοποιημένος το ΠΑΣΟΚ να στήνει τις εξεταστικές επιτροπές για ΑΓΕΤ, τηλεφωνικές υποκλοπές και αρχαιοκαπηλία. Υπάρχουν και για κείνη τη στάση, βάσιμες πιθανόν, δικαιολογίες. Πόσο μας στοίχισε όμως; Έντεκα, συναπτά χρόνια ΠΑΣΟΚ.
      Μόλις πριν λίγες μέρες καταγγείλαμε την άθλια μονομέρεια των νταβατζοΜΜΕ, αφού πρώτα τα αφήσαμε να κάνουν ανενόχλητα τη ‘δουλειά’ τους. Φαντάζεστε την απόδοση αυτής της καταγγελίας αν γίνονταν όταν έπρεπε, αμέσως μετά τις εκλογές, με τις μνήμες νωπές; Άρκεσε να παρουσιασθεί στη ΔΕΘ (ένα χρόνο μετά μάλιστα) ένα βίντεο των προεκλογικών υποσχέσεων, για να πέσει πανικός. Γιατί αυτά τα βίντεο να μην είναι συνεχή, ασταμάτητα και από τους πρώτους μήνες; Σε όσα πάνε να ψελλίσουν (για απαγκίστρωσή τους) οι παπατζήδες ότι δεν ήξεραν την κατάσταση προεκλογικά, τους διαψεύδουν, με τον κατηγορηματικότερο τρόπο, η προεκλογική παρέμβαση Αλμούνια και οι αποκαλυπτόμενες επαφές με Στρός Κάν.
      Μάταια φωνάζαμε μερικοί για άθροιση και όχι διαίρεση δυνάμεων. Και, με αίσθημα παράταξης, παραλαβή της σκυτάλης από κει που την έφθασε ο αγώνας του Κ.Κ. Σ΄ αυτή την κατεύθυνση, πιστεύουμε, πρέπει να κινούμαστε όσοι θέλουμε να προσφέρουμε καλές υπηρεσίες στον Αντώνη Σαμαρά και στην παράταξη.
      Όσοι παρακολουθούμε τα γεγονότα, διαβάζουμε εύκολα τον φόβο του συν/σμού για αυτή την συμπαράταξη δυνάμεων. Τρέμουν αυτό το ‘δίδυμο’. Και γι αυτό δεν παραλείπουν, κάθε λίγο, να μιλούν για διάσταση ανάμεσα στον προηγούμενο και τωρινό αρχηγό μας.
      Πέρα από τα πολιτικά χαρακτηριστικά (που προαναφέρθηκαν) αυτής της συμπαράταξης και την προφανή πολιτική ωφέλεια, υπάρχει και μια άλλη, σημαντική, κατά τη γνώμη μου, παράμετρος. Θα ήταν εξαιρετικά επιζήμιο (και άδικο) για τον αρχηγό μας, να γεννηθούν μεταξύ των οπαδών της παράταξής μας σκέψεις και συναισθήματα για αχάριστη συμπεριφορά απέναντι στον Κ.Κ. Που ρισκάροντας, χάρισε στον Α.Σ. την επαναφορά που δικαιούνταν. Και ο κόσμος της παράταξής μας είναι πολύ ευαίσθητος σε τέτοια, ηθικά ζητήματα.
      Και φθάσαμε εδώ που είμαστε. Οι απατεώνες να ασχημονούν με θρασύτητα και εμείς να ψάχνουμε τις αιτίες της καθήλωσής μας.

      Τι κάνουμε τώρα; Να σταματήσει πρώτον το αυτομαστίγωμα. Και να κάνουμε, έστω με καθυστέρηση, όσα έπρεπε να κάνουμε στην ώρα τους και να ανακτήσουμε, με δυσκολίες πια, την υπεροχή που δικαιούμαστε.
      .....................................................

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Νίκος Α 29/04/2011 17:56:32

        "Σαν κόμμα είχαμε υποπέσει ξανά στο λάθος της ασυνέχειας και της μη στήριξης της προηγούμενης ηγεσίας."
        ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ. ΔΕΚΑ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ , Η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/04/2011 12:07:40

    Για να ξεχασει το παρελθον θα πρεπει να κατ αρχην να το υπερασπιζεται.Και αυτο δεν γινεται και οπως φαινεται δεν τους ενδιαφερει να γινεται.
    Οσο και να φωναζουμε μερικοι παραταξιακη συνειδηση δεν υπαρχει.Ο καθενας μονος του και οτι βγει.

  4. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 23/04/2011 12:15:17

    Κυριε Ροδινε,

    Συμφωνω σε οσα λετε, και προσθετω οτι επισης οτι στη Ν.Δ πολλα στελεχη δεν πιστευουν οτι η Ν.Δ μπορει να κυβερνησει ειτε γιατι εχουν χαμηλη αυτοπεποιθηση ειτε γιατι ενδιαφερονται μονο για τη προσωπικη τους πορεια ειτε γιατι ειναι μειωμενης ικανοτητας.

    Ο Σαμαρας οντως ειναι μονος του με λιγους συνεργατες που παλευουν διπλα του αλλα αυτο δεν αρκει.Αν δεν υπαρξει κινητοποιηση σε ΟΛΟΥΣ το ταμειο δεν βγαινει και σαφως πολλα απο τα στελεχη και βουλευτες της Ν.Δ δεν τους επελεξε ο ιδιος αλλα τους κληρονομησε.Ειναι παρ ολα αυτα θλιβερο ενα σηαντικο ποσοστο απο αυτους να μην συνηδητοποιουν τη κρισιμοτητα των καιρων και τις δυσκολιες ενος ολοκληρου λαου που υποφερει,και αυτοι να δειχνουν οτι ειναι σε μια γυαλα χωρις αντιληψη του τι συμβαινει στη κοινωνια

    Για το κυριο Μιχελακη θα συμφωνησω μαζι σας οτι κανει καλη δουλεια ομως πρεπει να ειναι πιο προσεκτικος.Δε χρειαζεται αλλο αυτομαστιγωμα η Ν.Δ και ειδικοτερα σε θεματα που η ιδια υπεσχεθη προεκλογικα (απογραφη) τα τηρησε (ανεξαρτητως των επιπλεον χειρισμων).Ας επικεντρωθει η αυτοκριτικη σε αυτα που δεν τηρηθησαν και στις μεγαλες αστοχιες που εγιναν ειδικοτερα απο το 2007 και μετα.

    Και ας παψουν πολλοι στη Ν.Δ να νιωθουν ενοχοι για οτιδηποτε συμβαινει στη χωρα, υπηρχαν και καλες επιδοσεις στα 5,5 χρονια και πρεπει να χτρισουν πανω σ αυτες,οχι να ισοπεδωνονται ολα λογω τις επικοινωνιακης καταιγιδας διαρκειας που επιβαλεται με απολυταρχικο τροπο απο τα ΜΜΕ τις διαπλοκης.

    Προτιμοτερη ειναι η συνθεση απο τη διαλυση

    Καλη ανασταση σε ολους και ας μας λυπηθει οΥψιστος για οσα ετοιμαζει η πρασινη κομπανια των ολιγιστων σε συνεγασια με τα ξενα αφεντια της Τροϊκα.

  5. blue nile avatar
    blue nile 23/04/2011 12:15:48

    Εξαιρετικός πάλι ο κος Ροδινός.
    Η αλήθεια είναι ότι ξένισε η συγκεκριμένη Μιχελάκη που μέχρι τώρα είχε δείξει πολύ καλά δείγματα γραφής.
    Ελπίζω στο μέλλον να μην προκύψουν ανάλογα ατοπήματα. Το δις εξαμαρτείν...
    Πάντως το παιχνίδι επικοινωνιακά είναι χαμένο για τη ΝΔ και από χέρι μάλιστα. Άσχετα αν θα πάρει σύντομα σημαντικό προβάδισμα επειδή ο κόσμος συνειδητοποιεί όλο και περισσότερο το τραγικό αδιέξοδο στο οποίο οδηγήθηκε η χώρα.
    Χθες στο νηστίσιμο τραπέζι είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με ανθρώπους που είχα να τους δω καιρό. Το τι άκουσα δεν περιγράφεται, από το ότι ο Καραμανλής έχει δεχθεί τρεις επιθέσεις και τα πάντα φιλικά προσκείμενα προς αυτόν ΜΜΕ δεν λένε τίποτα ή ότι ο συμφοιτητής του ΓΑΠ Σαμαράς δεν θέλει να κυβερνήσει, άκουσα μέχρι και ότι επανακάμπτουμε γρήγορα και τον Σεπτέμβριο όλα θα είναι αλλιώς.
    Ίσως τελικά οι ψεδαισθήσεις να είναι το μόνο καταφύγιο παρηγοριάς όμως ποιος ξέρει κατά πόσο αυτή η ολοένα και διευρυνόμενη ψυχολογική καταφυγή προέρχεται περισσότερο από ενστικτώση ανάγκη ή είναι αποκύημα της προπαγάνδας των φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ. Η και τα δύο...
    Ένα μόνο ξέρω αν ποτέ τιμωρηθεί η τυχάρπαστη παρέα γυμναστηρίου που κυβερνά τη χώρα μαζί με όλες τις παλιές σεσημασμένες καραβάνες για το ότι έφτασαν σκόπιμα την πατρίδα στο χείλος του γκρεμού και κατόπιν την έσπρωξαν χαιρέκακα βλέποντας την να κατρακυλά πρέπει να τιμωρηθούν τότε μαζί τους πρέπει να πληρώσουν σκληρά και κάποιοι άλλοι: Όλοι οι τηλεφασίστες των οκτώ ή οι σοβαροφανείς γραφιάδες που έχουν κουρελιάσει κάθε επιστημονική οικονομική γνώση και είναι υποψήφιοι διδάκτορες σε έδρες γκαιμπελικής προπαγάνδας πρέπει να πληρώσουν για τις παραισθησιογόνες βαρύγδουπες αναλύσεις τους.
    Ειδάλλως δε θα μπορέσουμε αξιοπρεπώς να μαζέψουμε αξιοπρεπώς τα κομμάτια μου γιατί αυτή η κρίση δεν έχει καμιά σχέση με τό ότι έχει προηγηθεί αφήνει πίσω της συντρίμια και διαλυμένες ζωές, θα το δείτε γρήγορα θα ζητηθούν κεφαλές επί πινάκη σε όσους εγκλημάτισαν στο παρελθόν ενώ σκοτώνουν το παρόν και το μέλλον .
    Μεγάλη Τετάρτη ένας γνωστός μου και όψιμος σύντροφος παρασκευιάτικων δείπνων έβαλε ένα τέρμα. Εθελόρμητος άλτης από ψηλή ταράτσα πήγε να συναντήσει την πιο πραγματική πραγματικότητα μην αντέχοντας μια επώδυνη καθημερινότητα. Το νέο στην περίπτωση του είναι ότι έπραξε ότι έπραξε λόγω ψυχολογικων προβλημάτων...

  6. Φούλης avatar
    Φούλης 23/04/2011 12:17:28

    Με αυτούς που μας χρεωκόπησαν, Πανάρες, Κεφαλογιάννηδες, Στυλιανίδηδες κλπ θα πείσει η ΝΔ? Εκτός και αν η ελπίδα είναι η Τζότζολα και ο Μιχελάκης, ας γελάσουμε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Φούλης 23/04/2011 12:26:33

      Δεν μας χρεωκοπησαν αυτοι αλλα ο Παπανδρεου.Φυσικα εαν το ιδιο το κομμα καθεται και δεν απαντα στις επιθεσεις του ΠΑΣΟΚ και των ΜΜΕ για να αποδυναμωσει την παλια ηγεσια μετα οταν ερχεται η ωρα τα βρισκει μπροστα του.
      Οσο για την ουσια του θεματος : η απογραφη του 2004 εγινε σε περιοδο παγκοσμιας οικονομικης σταθεροτητας και δεν στοιχισε τιποτα.Τα σπρεντ του δανεισμου της Ελλαδος δεν ανεβηκαν ουτε κατ ελαχιστον ουτε υπηρξε καποια οικονομικη επιπτωση.Αντιθετα τα κολπα Παπακωνσταντινου το 2009 οδηγησαν στο μνημονιο.

      • Φούλης avatar
        Φούλης @ ψυχραιμια 23/04/2011 12:45:41

        Το έλλειμμα στο 13% το έφερε ο ΓΑΠ που δεν κυβερνούσε. ή ο Καραμανλής με τον Παπαθανασίου. Ο Προβόπουλος έχει άλλη γνώμη με σας.

        • Αλεξανδρος avatar
          Αλεξανδρος @ Φούλης 23/04/2011 12:56:02

          Παλι τα ιδια και τα ιδια θα λεμε?

          Ποιο ελλειμα 13%??? Αυτο που μετεφερε Ο ΓΑΠ δαπανες απο το 2010 στο 2009 και αυτο που μετεφερε εσοδα απο το 2009 στο 2010????

          Χιλιοειπωμενα και χιλιοαποδεδειγμενα πραγματα αγαπητε!

          Σημειωνω επισης οτι με ελλειμα ΄΄13%΄΄ εδωσε το επιδομα αλληλεγγυης ο ΓΑΠ 1δις ΕΥΡΩ!!!!!

          Τερμα το κουτοχορτο....

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Φούλης 23/04/2011 12:56:36

          Τα στοιχεία περί 13% είναι παραποιημένα.

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ Επώνυμος 23/04/2011 12:57:22

            Εγκαλείτε τον κύριο Προβόπουλο και την ΤτΕ? Με ποια στοιχεία?

          • Αλεξανδρος avatar
            Αλεξανδρος @ Φούλης 23/04/2011 13:00:08

            Ο Προβοπουλος λες το Τ+10?????

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Φούλης 23/04/2011 13:15:27

            Με τα στοιχεία της ΝΔ που ποτέ δεν αντικρούστηκαν από κανέναν.

            Εγκαλώ, βασικά, τον ΓΑΠ και τον ΠΑΠΑΚ, τους εργοδότες σου.

            Τι θα κάνεις, σύντομα, που θα βρεθείς στην ανεργία;

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ Επώνυμος 23/04/2011 13:20:04

            Αχά οι δικοί σου εργοδότες τιμωρήθηκαν με -10% και μέχρι στιγμής δεν ξεκολλάνε από το 22%. Όσον αφορά τα στοιχεία της ΝΔ είναι σαν αυτά που θα μηδένιζαν το έλλειμμα σε 12 μήνες και βέβαια παρόλα τα slides και τα Powerpoint κανείς δεν τα πήρε στα σοβαρά. Μηπώς εσύ καθόσουν όλη μέρα στο Powerpoint?

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Φούλης 23/04/2011 13:04:38

          Το ελλειμμα του 2009 το εφερε η παγκοσμια οικονομικη κριση που αυξησε τα ελλειμματα ολων των χωρων του κοσμου.
          Και ειναι κατα 3/4 ελλειμμα Καραμανλη και κατα 1/4 ελλειμμα Παπανδρεου γιατι ο χρονος τελειωνει στις 31 Δεκεμβριου και οχι στις 4 Οκτωβριου.
          Και το τελευταιο τριμηνο ηταν φουσκωμενο.
          Το υπουργειο Οικονομικων ΤΩΡΑ για να δικαιολογησει τα μειωμενα εσοδα του 2011 σε σχεση με το 2010 λεει επισημα οτι τα τελη κυκλοφοριας των αυτοκινητων του 2010 δεν εισπραχθηκαν στο τελος του 2009 αλλα στα εσοδα του 2010 που ετσι ησαν παραπανω αυξημενα απο το κανονικο.
          Και ερωτω εγω : ΓΙΑΤΙ τα τελη κυκλοφοριας του 2010 δεν μπηκαν στον προυπολογισμο του 2009 οπως ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ αλλα στον σε αυτον του 2010;
          Οσο για την Eurostat δεν θα σου πει σε ποιο ετος θα βαζεις τις εισπραξεις αρκει να τις βαζεις και θα το δεχθει οπου τις βαζεις.
          Δεν ασχολειται με κομματικες γελοιοτητες.

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ ψυχραιμια 23/04/2011 14:58:00

            Ο μύθος της ισχυρής Καραμανλικής Ελλάδας. Πάλι καλά που παραδέχεται ο Κώστας οτί η ανεπάρκεια του χοντρού είχε ευθύνη στην χρεωκοπία. Η ιστορία είναι απλή η χώρα είχε χρέος 100% του ΑΕΠ από το 2005, η ΝΔ για να ικανοποιήσει την εκλογική της πελατεία δεν έκανε τίποτα για να μειώει το χρέος μόνο έβαζε τα μπουρδέλα εντός ΑΕΠ για να μειώσει τεχνητά το έλλειμμα. Α και να μην ξεχάσω μοίραζε το 2007 τριχίλιαρα για να κρατήσει την Πελοπόννησο στο γαλάζιο μαντρί. Μην ξεχάσετε οι δεξιούληδες και το άλλο. Για τις ταυτότητες έγινε δημοψήφισμα που υπέγραφε ο χοντρός με την γιατρό-νηπιαγωγό?

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ Φούλης 23/04/2011 13:12:25

          Το έλλειμμα στο 13 ή 15% το έφερε ο ΓΑΠ.
          Διότι δεν έλαβε το τελευταί τρίμηνο του 2009 ΚΑΝΕΝΑ εισπρακτικό μέτρο.
          Διότι έδωσε μισό δις ...επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης.
          Διότι ακύρωσε τους ημιυπαίθρους.
          Διότι έκανε μικροκομματικές λογιστικές αλχημείες εγγράφοντας έσοδα του 2009 στο 2010.
          Δίοτι ενέγραψε στους προυπολογισμούς των τελευταίων ετών-και του 2009 - τα φερόμενα ύψους 6 δις χρέη των Νοσοσκομείων χωρίς προηγουμένως να τα ελέγξει, χωρίς δηλαδή να ελέγξει αν όντως ήταν 6 δις, όπως ισχυρίζονταν οι προμηθεύτριες ετειρείες. Να τα ελέγξει πρότου τα καταγράψει ήθελε ο Παπαθανασίου, και γι'αυτό οι προβλέψεις(γαιτί προβλέψεις και όχι ανακοινώσεις κάνει μια κυβέρνηση όταν ακόμη τρέχει η χρονιά) ήταν για έλλειμα της τάξης του 6 ή 8% και βέβαια με την προυπόθεση πως θα απέδιδαν μέτρα όπως οι ημιυπαίθριοι, δηλαδή τα μέτρα που ΑΚΥΡΩΣΕ Ο ΓΑΠ.
          Η άνοδος του ελλείμματος το 2009 ήταν ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ. Μήπως και για την άνοδο του ελλείμματος σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ φταίει ο Καραμανλής;
          Στην Ελλάδα το έλλειμμα το 2009 ήταν αυξημένο λόγω α) της παγκόσμιας κρίσης β) των χρόνιων παθογενειών της ελληνικής οικονομίας και γ) λόγω ανεπάρκειας της Κυβέρνησης Καραμανλή, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΕΧΝΗΤΑ Ο ΓΑΠ για να δρομολογηθούν οι σκοποί του, για τους οποίους ήδη σΗζυτούσε με τον Στρος Καν από τον Δεκέμβριο του 2009 τουλαχιστον(όπως αποκάλυψε ο τελευταίος στο γαλλικό Canal+ , μια αποκάλυψη για την οποία θα ντρέπεται το ΠΑΣΟΚ σε όλη του τη ζωή).
          Ο ΓΑΠ πυροβόλησε ανελέητα την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας("Τιτανικός", "βυθιζόμαστε" και συγρόνως να αρνείται πεισματικά να πάρει μέτρα για ένα 6μηνο) και μας έβαλε στο Μνημόνιο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, αφού προηγουμένως είχε αποψιλώσει την όποια διαπραγματευτική δυνατότητα της Ελλάδας.

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ Κώστας 23/04/2011 15:01:29

            Η Ελληνική πιστοληπτική ικάνοτητα είχε αρχίσει να πυροβολείται απο τον Δεκέμβριο του 2008. Μεσολάβησε η διεθνής κρίση και μπήκαμε στο στόχαστρο. Ο ΓΑΠ δεν πήρε μέτρα σωστό αυτό, αλλά απορώ με το μέτρα ο ΓΑΠ θα αναχρηματοδοτύσε έλλειμμα 9.9% από το προηγούμενο 4% εν καιρώ κρίσεως. Ο χοντρόκαραμανλής ήξερε τι μέτρα για αυτό και χάρισε την εξουσία στον ΓΑΠ το 2009.

          • Αλέξανδρος Αρβανιτάκης avatar
            Αλέξανδρος Αρβανιτάκης @ Φούλης 24/04/2011 11:49:20

            Αν εννοείς τα spreads των 135 μονάδων, τον Οκτώβριο του 2009, τα οποία πήγαν στις 170 μονάδες όταν ανακοινώθηκε το 12,7% που κατάφερε να ανεβάσει το ΠΑΣΟΚ το έλλειμμα, τότε πράγματι είχαμε τεράστιο πιστοληπτικό πρόβλημα....Για αυτό και πήραμε χαλαρά μερικά δις τέλη Ιανουαρίου...
            Αυτά που λες δεν πείθουν πλέον ούτε τη μισή κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με τις δηλώσεις τους τουλάχιστον.
            Οπότε αν θες βρες άλλα επιχειρήματα, η δημοσιονομική κρίση του 2009 δεν δημιούργησε την κρίση δανεισμού του 2010, η επιλογή του Γιώργου να φορτώσει τα πάντα στη ΝΔ και να μη φορτωθεί δύσκολες αποφάσεις, διαρθρωτικού χαρακτήρα, που κακώς δεν πήρε ο Καραμανλής, τον οδήγησαν να σπρώξει τη χώρα στο Μνημόνιο.
            Χριστός Ανέστη

  7. neotera avatar
    neotera 23/04/2011 12:19:36

    Ξεχάσατε το 4ον και σημαντικότερον ! Οτι κανείς δεν έχει πειστεί ότι η ΝΔ έχει να προσφέρει κάτι διαφορετικό απ' ότι η παρούσα Διακυβέρνηση. Απόδειξη τούτου το ανάθεμα στην Απογραφή, η οποία είχε σκοπό τον καταλογισμό ευθυνών για τον "πλεονασματικό" με τη βοήθεια της Γκόλντμαν Σακς προϋπολογισμό.

  8. Κώστας avatar
    Κώστας 23/04/2011 12:21:42

    ...Tέταρτον: η ΝΔ δεν ανακάμπτει δίοτι σε μεγάλα τμήματα του πληθυσμού είναι εδραιωμένη η πεποίθηση(άλλοτε αδίκως, άλλοτε δικαίως) πως η περίοδος 2004-2009 ήταν χαμένη για τη χώρα.
    Η ΝΔ λοιπόν για να εδραιώσει ένα στερεό κυβερνητικό μέλλον πρέπει να ασχολήθει και με το παρελθόν-και όχι το αντίθετο όπως δηλώνει ο τίτλος του άρθρου, κ. Ροδινέ.
    Η απογραφή ήταν λάθος. Το επιχείρημα "την ζήτούσε η Eutostat" δεν στέκει.
    Από πότε η Eurostat είναι ο θεματοφύλακας της εγκυρότητας;
    Δεν είναι η ίδια Eurostat που εμπλεκόμενη σε μικροκομματικά παίγνια επέτρεψε στον ΓΑΠ να ανακοινώσει δημοσιονομικά στοιχεία μετά τις περιφερειακές εκλογές του 2010;
    Δεν είναι η ίδια Eurostat που εν πολλοίς κάλυψε την άγρια μικροκομματική σπέκουλα περί "Greek Statistics", την στιγμή που η δημουργική λογιστική ήταν πανευρωπαική πρακτική;
    Αλλωστε, αφού θέλετε κ.Ροδινέ, να αναγάγετε σε επιχείρημα τα λεγόμενα της Eurostat(που είναι τεχνοκρατικός και όχι αυστηρά πολιτικός ευρωπαικός οργανισμός) θα πρέπει να παραδεχθείτε πως η ίδια η Eurostat, μετά την απογραφή, εξέδωσε οδηγίες για τον τρόπο καταγραφής των στρατιωτικών δαπανών που αποδείκνυαν πως η μεθοδολογία Αλογοσκούφη ήταν λάθος.

    Επί της πολιτικής ουσίας: όποιος θεωρεί πως η πολιτική στρατηγική του τύπου "εμείς τα κάναμε όλα καλά" είναι η ενδεδειγμένη στην σημερινή πολιτική συγκυρία πλανάται πλάνην οικτρά. Για αυτό το λόγο δεν συσπειρώνονται καν οι ψηφοφόροι του 2009. Διότι η θητεία 2004-2009(παρά τα αδιαμφισβήτητα θετικά της, ιδίως στην εξωτερική πολιτική) αφήνει βαριά σκιά και σπέρνει σπόρους αμφισβήτησης στην πολιτική ικανότητα της ΝΔ.
    Κατά συνέπεια άριστα έπραξε ο κ.Μιχελάκης. Καθαρές λύσεις θέλουμε για το κυβερνητικό παρελθόν και όχι εξωραισμούς.

  9. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 23/04/2011 12:28:46

    κατανοω πληρως το λογο για τον οποιο εγινε αυτη η κινηση, αλλα πιστεψε με οι πολιτες εκαναν ενα μορφασμο αποστροφης οταν ακουσαν την ειδηση, γιατι εδω καιγεται το συμπαν το ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ και εμεις ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ?

  10. an.vorinos avatar
    an.vorinos 23/04/2011 12:37:15

    Ασφαλως και πρεπει να ασχοληθει με το μελλον η ΝΔ αλλα και
    με το κυβερνητικο παρελθον της το οποιο οφειλει να υπερασπισθει .Δεν ειμαστε πολλοι δεν περισσευουμε και δεν θα πολυδιασπασθουμε . Που ειναι η ηγετικη ομαδα, που ειναι οι θεσεις στα μειζονα θεματα που απασχολουν τον μεσο πολιτη , πως προβαλλονται . Που ειναι οι περιοδειες του αργηγου στη περιφερεια?

  11. Apollonios avatar
    Apollonios 23/04/2011 12:38:51

    H N.Δ χρειάζεται μία ειλικρινή αυτοκριτική, αλλά κυρίως για την "ηθική" πλευρά της διακυβέρνησής της. Δεν θα γίνει πειστική όμως όσο έχει ως προβεβλημένα στελέχη της ανθρώπους όπως τον κ.Τίποτα που έβλεπαν ατάραχοι τα δις να περνούν στο χώρο της υγείας, όπως τον Αρούλη με τις λουδοβίκειες πολυτέλειες (εις υγείαν των κορόϊδων) κλπ κλπ
    Ως που πρέπει να φθάσει η αυτοκριτική? Το αυτομαστίγωμα σε σημαντικά θέματα πολιτικής όπως αυτό του Μιχελάκη που έθεσε ο Κ.Ροδινός στο πολύ καλό του άρθρο, μάλλον δικαιώνει τον αντίπαλο και απογοητεύει τον φίλο, προκαλεί αμφιβολίες έως αποστροφή στον αμφιταλαντευόμενο.
    Εάν κάτι ΔΕΝ έκανε η ΝΔ μετά την ήττα της και το πληρώνει πανάκριβα, είναι το ότι ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ τα θετικά πεπραγμένα της.
    Εάν η σημερινή ηγεσία νομίζει ότι αποκυρήσσοντας το κυβερνητικό της παρελθόν συλήβδην, θα πάρει και συγχωροχάρτι από τους ψηφοφόρους κάνει λάθος.

    • Φούλης avatar
      Φούλης @ Apollonios 23/04/2011 12:44:00

      Και ποιό ήταν το κυβερνητικό της παρελθόν? Μια χρεωκοπία και ένα Βατοπέδι?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Φούλης 23/04/2011 12:56:58

        Η χρεωκοπία είναι έργο του ΓΑΠ, το Βατοπαίδι ανύπαρκτο.

        • Φούλης avatar
          Φούλης @ Επώνυμος 23/04/2011 12:58:56

          Να υποθέσω πως ανύπαρκτοι ήταν και οι κουμπάροι. Θύματα των υποκλοπών και αυτοί?

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Φούλης 23/04/2011 13:14:32

            Μία, μόνον, περίπτωση ανθρώπων, που μάλιστα πήγαν και στη φυλακή.

            Από "πασοκιές", άλλο τίποτα.

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ Επώνυμος 23/04/2011 13:26:27

            Απο ΝΔκρατιές φάγαμε και δεν θέλουμε άλλο. Μια χρεωκοπία φτάνει.

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ Φούλης 23/04/2011 17:36:39

            Για αυτό κερδίσατε τις εκλογές το 2009. Α επίσης ο λαός τιμώρησε τον ΓΑΠ βγάζοντας Μπουτάρη και Καμίνη στις δημοτικές. Ε?

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Φούλης 25/04/2011 22:30:28

            Στις εκλογές του 2009 ουδέποτε ετέθη θέμα "χρεωκοπίας". Αυτό το έθεσε για πρώτη φορά ο εργοδότης-αρχηγός σου μετά τις 4 Οκτωβρίου. ΔΕΝ καταψηφίστηκε ο Καραμαλνής λόγω της υποτιθέμενης χρεωκοπίας, που άλλωστε δεν υπήρχε.

            Στο Γουδί τον δικό σου θα κρεμάσουν και κανέναν άλλον...

        • Αλεξανδρος avatar
          Αλεξανδρος @ Επώνυμος 23/04/2011 12:59:13

          Βατοπαιδι??? χαχαχ ας γελασω....Ερωτηση την αντιστροφη της διαδικασιας των ανταλαγων που ξεκινησε ο Παπαθανασιου γιατι την σταματησε ο Παπακωνστατντινου ντε????? Αλλα αυτο δεν ενοχκλει κανενα βεβαια......χα χα χα!!!!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Φούλης 23/04/2011 12:57:33

        Ποια χρεωκοπια;Eπι ΠΑΣΟΚ εγινε η χρεωκοπια.Το δε Βατοπεδι ηταν ανυπαρκτο σκανδαλο που χρησιμοποιηθηκε για να ελθει το ΠΑΣΟΚ και η χρεωκοπια.

        • περήφανος δεξιός avatar
          περήφανος δεξιός @ ψυχραιμια 23/04/2011 19:48:35

          φούληηηηη..πες αλεύρι..το ελικόπτερο του jefrey σε γυρεύει..

      • Apollonios avatar
        Apollonios @ Φούλης 23/04/2011 12:58:47

        Ήταν κατώτερο των προσδοκιών μας, κατώτερο της εντολής μας, κατώτερο των περιστάσεων, κατώτερο των αναγκών της χώρας, ανώτερο των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, απείρως ανώτερο της σημερινής διακυβέρνησης.
        Τους υπεύθυνους της χρεοκοπίας αγαπητέ να τους ψάξεις σε εκείνους που (από ανοησία ή δόλο) οδήγησαν την χώρα σε αδυναμία δανεισμού.
        Το Βατοπαίδι είναι πολύ μεγάλη ιστορία, σίγουρα όμως δεν είναι το "σκάνδαλο" που κάποιοι κατάφεραν επικοινωνιακά να μας πλασάρουν...

        • Apollonios avatar
          Apollonios @ Apollonios 23/04/2011 13:05:44

          Εαν πιστεύεις ότι τον Παπαθανασίου (που χειρίστηκε επιτυχώς την κρίση) του αξίζει ειδικό δικαστήριο, τότε για τον Παπαθανασίου (και ΓΑΠ) αξίζει κρεμμάλα με συνοπτικές διαδικασίες...

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ Apollonios 23/04/2011 13:08:54

            Επιτυχής είναι η κρίση με 13% έλλειμμα, ανεπιτυχής θα ήταν με 50%? Άλλωστε ποια κρίση διαχειρίστηκαν, ο Καραμανλής και ο Παπαθανασίου? Ο πρώτος παρέδωσε πετσέτα με τις εκλογές διαφυγής του 2009.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Φούλης 23/04/2011 13:17:04

            Μάξιμουμ 9,9%, με στοιχεία που ποτέ δεν αντικρούστηκαν. Εν μέσω μιας διεθνούς κρίσης που κλόνισε πολύ ισχυρότερες οικονομίας.

            Ο Ανδρέας που άφησε έλλειμμα 20,1% το 1990 και συνθήκες ακυβερνησίας για 10 μήνες, για να γλιτώσει το τομάρι του, τι έπρεπε να γίνει;

          • Apollonios avatar
            Apollonios @ Φούλης 23/04/2011 13:18:14

            Tο έλλειμα στα μέσα του έτους δεν το ξέρεις, ούτε καν στο τέλος του έτους δεν το ξέρεις, παρά κάποιους μήνες μετά.
            Το 2009 λόγω της κρίσης σε όλες τις δυτικές χώρες τα ελλείματα ξεφύγανε πολύ πανω από τις αρχικές προβλέψεις, δεν είμασταν εμείς οι μόνοι.
            Το έλλειμα που παρέδωσε η ΝΔ δεν ήταν ούτε 13, όυτε 15%. Το έφθασε εκεί το ΠΑΣΟΚ με μεταφορές δαπανών και με φούσκωμα στατιστικών, με όποιο τρόπο μπορούσε δηλαδή, προκειμένου να πλήξει την αξιοπιστία της ΝΔ, πλήτοντας έτσι θανάσιμα την αξιοπιστία της χώρας στην πιό ακατάλληλη στιγμή.
            Το ότι η ΝΔ δεν είπε την αλήθεια για την τάση του ελλέιματος είναι πραγματικοτητα, αλλά ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.
            Η χώρα είχε ανάγκη δανεισμού σε πολύ δύσκολες συνθήκες και το να βγει και να πει ότι το έλλειμα ξεφεύγει θα ήταν ολέθριο λάθος (που το έκανε μετά το ΠΑΣΟΚ και ζούμε τα αποτελέσματά του).

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ Φούλης 23/04/2011 13:23:50

            Ας υποθέσουμε οτί ήταν 9.9% πολύ διαφπρετικό από το 3% που μας παραμύθιαζαν πριν το 2009. Να σημείωσω πως με την απογραφή το έλλειμμα πήγε στο 6% και με την είσοδο στο ΑΕΠ των πορνείων και των ευαγών δραστηριοτήτων έπεσε πάλι στο 3%. Μα καλά εκεί στην Ρηγίλλης νομίζετε πως μιλάτε με χάχολους. Τα δομημένα πως σας ξέφυγαν. Εντάξει το μόνο μη-σκάνδαλο ήταν του Ζαχόπουλου το παραδέχομαι.

          • Apollonios avatar
            Apollonios @ Φούλης 23/04/2011 13:28:25

            Τα περι "εργοδοτών" αλλού.
            Δεν υπερασπίζομαι τη ΝΔ (την οποία δεν πρόκειται να ψηφίσω αν συνεχίσει έτσι), υπερασπίζομαι την αλήθεια.
            Φοβάμαι ότι έχοντας εσύ αποδεχθεί όλη την προπαγάνδα και την ψευδολογία του ΠΑΣΟΚ, με την αλήθεια θα αισθάνεσαι αλλεργία.

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ Φούλης 23/04/2011 13:35:06

            Και η αλήθεια είναι πως τα σπρεντ διευρύνθηκαν από το Δεκέμβρη του 2008, όταν ο πρώην χοντρό-καραβανάς ο Χηνοφώτης και ο καθηγητής Προκόπης δεν μπόρεσαν να βάλουν σε τάξη 100 τσογλαναράδες.

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ Apollonios 23/04/2011 13:31:39

            Απολλώνιος δεν εννοώ εσένα με τους εργοδότες, αλλά τον απαρατσνίκ Επώνυμο. Αφού αποκάλυψε οτί με μισθοδοτεί ο ΓΑΠ, μεταξύ κατεργαραίων ειλικρίνεια.

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ Φούλης 23/04/2011 17:44:02

            Ο καθένας μπορεί και να ορκίζεται στην μάνα του εδω αλλά να ψεύδεται. Οπότε αφού άνοιξες την συζήτηση του πληρωμένου, απέδειξε μας πως δεν είσαι.

  12. nick avatar
    nick 23/04/2011 12:41:15

    Μπορεί να παραξένεψε πολλούς η δήλωση Μιχελάκη για την απογραφή, αλλά ήταν σωστή.
    Το μιντιακό κατεστημένο της διαπλοκής έχει πείσει τους Έλληνες (με τόση πλύση εγκεφάλου, επί τόσα χρόνια) ότι η απογραφή ήταν κάτι καταστροφικό. Άρα έπρεπε με κάποιο τρόπο να τραβήξει μια διαχωριστική γραμμή η ΝΔ, παρόλο που αρκετοί γνωρίζουμε ότι τα αίτια της κατάρρευσης της οικονομίας είναι πολύ βαθύτερα και έχουν ξεκάθαρα χρώμα πράσινο.
    Μπροστά όμως στο να εγκαλείται από τους εγκάθετους της πασοκικής διαπλοκής η ΝΔ για μια απογραφή που εννοείται ότι δεν ήταν το αίτιο οικονομικής κατάρρευσης της χώρας, είναι καλύτερα να έχεις διαχωρίσει τη θέση σου από πριν. Ακόμη κι αν στην ουσία λες κάτι που δεν το πιστεύεις (και θα ήταν ανόητο να το πιστεύεις).
    Όσο για την αγωνιώδη προσπάθεια που κάνει η διαπλοκή να δημιουργήσει ρήγματα μεταξύ Σαμαρά και Καραμανλή... θα μείνουν με την ελπίδα. Βασικός τους στόχος είναι να δημιουργήσουν ρήγμα στη βάση της ΝΔ. Το κάνουν με στόχο να διατηρήσουν με νύχια και με δόντια την κυβέρνηση της τρόικας στην εξουσία. Σαμαράς και Καραμανλής εννοείται ότι το γνωρίζουν αυτό. Και όπως ο Σαμαράς είπε ΟΧΙ στο μνημόνιο παρά της "φιλικές" συμβουλές τους και όπως ο Καραμανλής είπε πολλά ΟΧΙ στις συμβουλές και τις απειλές τους, έτσι και τώρα θα τους αφήσουν με τη χαρά...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ nick 23/04/2011 12:50:47

      Ειναι πολυ απλη η απαντηση σε οσα προσαπτουν για την απογραφη του 2004 και την εγραψα και πιο πανω.
      Τα σπρεντ δανεισμου δεν ανεβηκαν ουτε κατ ελαχιστον και η χωρα δανειζοταν επι 5 χρονια μετα την απογραφη με επιτοκιο παραπλησιο της Γερμανιας.
      Επομενως η απογραφη στον πραγματικο κοσμο,τον κοσμο των αγορων δεν ειχε κανενα αρνητικο αποτελεσμα σε αντιθεση με τα κολπα ΓΑΠ - Παπακωνσταντινου.
      Ποια λοιπον ηταν η καταστροφη που εφερε για να συγκριθει με οσα εγιναν τωρα.Καμμια.

  13. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/04/2011 12:43:11

    Κώστα, μέσα στο μυαλό μου ήσουν! Αντιγράφω το σημερινό (κάπως καθυστερημένο) σχόλιό μου από την προηγούμενη ανάρτηση για το ίδιο ζήτημα (με κάποιες περιορισμένες νοηματικές και ορθογραφικές διορθώσεις):

    Αποσβολωμένος κοιτάζω τη ΝΔ να πριονίζει το κλαδί πάνω στο οποίο κάθεται.

    Δεν αντιλαμβάνεται άραγε ότι πορεύονται όλοι πίσω από την ταμπέλα “ΝΔ”;

    Ο ίδιος ο σημερινός αρχηγός της ΝΔ και ελπίδα της χώρας, που κινητοποίησε τους 800.000 για να έχει προοπτική αυτός ο τόπος, πριν ξαναμπεί πίσω από την ταμπέλα ΝΔ ήταν ανύπαρκτος πολιτικά…

    Όταν λοιπόν επιτιθέμεθα στην “πολιτική Αλογοσκούφη”, σε τι, παρακαλώ, επιτιθέμεθα; Μήπως έτσι δίνουμε τροφή στους Πασόκους να σερβίρουν με όλη τους την άνεση το παραμυθάκι ότι “ο Καραμανλής κατέστρεψε τη χώρα”;

    ΟΛΟΙ γνωρίζουν ότι η απογραφή του 2004 ήταν ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ, λόγω των τεράστιων λαθροχειριών Σημίτη στα λογιστικά της χώρας, όχι για την ιστορία με τη Goldman Sachs, που στο κάτω κάτω δεν αφορούσε το έλλειμμα, αλλά το χρέος, και ήταν υπερβολικά μικρή ως ποσότητα για τη σημασία που της δίδεται, αλλά για την καταγραφή των εξοπλιστικών δαπανών.

    Το μόνο σφάλμα που μπορεί κανείς να κατηγορήσει τον Αλογοσκούφη ήταν ότι το έκανε πολιτική παντιέρα. Δεν είχε όμως τη δυνατότητα (και δεν θα έπρεπε να έχει ούτε τη βούληση) να συνεχίσει τις λαθροχειρίες Σημίτη.

    Σε κάθε περίπτωση, ο χειρισμός από πλευράς κυβερνήσεως Καραμανλή των λαθροχειριών αυτών ήταν από καθαρά οικονομικής άποψης ΙΔΑΝΙΚΟΣ, ειδικά μάλιστα αν συγκριθεί με αυτά που έκανε το ΠΑΣΟΚ μετά το 2004.

    Που όχι μόνον συκοφάντησε ως “ψευδή στοιχεία” και “Greek Statistics” ενέργειες που ΔΕΝ ΗΤΑΝ λογιστικές λαθροχειρίες, αλλά πήρε αυτές τις ψευδολογίες και ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΔΙΕΛΥΣΕ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΑ την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας.

    Είναι δυνατόν να εξισώνουμε το ένα με το άλλο;;; Και είναι δυνατόν να εμπεδώνουμε στη συνείδηση του μέσου ψηφοφόρου το παραμυθάκι ότι “ο Καραμανλής κατέστρεψε τη χώρα”;;; Διότι αυτό ακριβώς εμπεδώνεται όταν λέμε ότι “η ΝΔ κάνει σφοδρή κριτική στην οικονομική πολιτική Αλογοσκούφη”.

    Θα πρέπει να ξεχωρίσει η ΝΔ την κριτική στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ Αλογοσκούφη και την κριτική στο ΠΡΟΣΩΠΟ Αλογοσκούφη. Που ως πρόσωπο αποδεικνύεται μικρός, αχάριστος, αγνώμων, προδότης των ανθρώπων που τον ανέδειξαν και ανάξιος κάθε αναφοράς ακόμη και του ονόματός του.

    Αν όμως πετάμε πέτρες κατά της “πολιτικής Αλογοσκούφη”, πετάμε πέτρες κατά της ΝΔ και πετάμε και πέτρες, εμμέσως πλην σαφώς, ακόμη και κατά της σημερινής ηγεσίας της.

    Η μεγάλη πλάκα είναι ότι υπάρχει η εντύπωση ότι με κάτι τέτοια “στηρίζεται ο Καραμανλής”. Σοβαρά;;; Επειδή “χτυπάμε τον Αλογοσκούφη”;;; Αντιλαμβάνεστε πώς υπολαμβάνει ο κόσμος την κριτική στην οικονομική πολιτική Αλογοσκούφη;;; Ως σαφή καταδίκη Καραμανλή!

    Δεν ξέρω τι να πω, τα λόγια είναι λίγα για να περιγράψω την απογοήτευση που μου δημιουργούν τέτοιες επιλογές…

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 23/04/2011 12:55:48

      Μπορεις τουλαχιστον να βγαλεις το συμπερασμα οτι τις οποιες εχθροπραξιες ΔΕΝ τις ξεκινησε ο Καραμανλης και ΔΕΝ υπαρχει καμμια υπονομευση της νεας ηγεσιας απο μερους του.
      Αντιθετα καποιοι ψαχνουν να αποκαταστησουν τις σχεσεις τους με το συστημα ΠΑΣΟΚ των ΜΜΕ θυσιαζοντας τον Καραμανλη.
      Ειναι ζωτικης σημασιας για τους μεγαλοκαναλαρχες η αμαυρωση Καραμανλη γιατι ειναι οι αυτουργοι της αλλα και οι αυτουργοι του μνημονιου.

  14. pikras57 avatar
    pikras57 23/04/2011 12:49:02

    Μπράβο Ροδινέ!
    Ένας "Αναστάσιμος" τίτλος!



    Καλή Ανάσταση

  15. PELIAS avatar
    PELIAS 23/04/2011 12:57:09

    Αξιότιμοι κύριοι της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ,

    Κάνατε τον κόπο να μας χαρίσετε σήμερα στην έκδοση της πασχαλιάτικης εφημερίδας σας ένα ΜΟΝΑΔΙΚΟ πρωτοσέλιδο που γράφει:

    Ο ΓΑΠ λέει

    >Ή στηρίζετε τα νέα μέτρα ή πάμε για εκλογές.

    Και εσείς δεν καθήσατε να σκεφθείτε το στοιχειωδέστερο. Γιατί φίλοι και περίλαμπροι φωστήρες της ενημερώσεως των Ελλήνων δεν υπάρχει ούτε ένας που στηρίζει ή θα στηρίξει τα νέα μέτρα και συνεπώς το αποτέλεσμα είναι εκ προοιμίου αρνητικό, αλλά και είναι περισσοτερο από βέβαιο ότι, με εκλόγές το ΠΑΣΟΚ και συνεπώς ο Τζέφρυ πιάνουν πάτο.

    Εκτός βέβαια αν πιστεύετε στα διάφορα γκάλοπ των σαββατοκύριακων, που οι Έλληνες τα περνούν στο χιούμορ της εβδομάδος. Στον Θεό σας βρε λεβέντες! Έχετε αποκοπεί τελείως απο την πραγματικότητα ή σας απειλούν για να γράφετε κοτσάνες ;

    Και επειδή πιστεύω ότι, το δικό σας IQ είναι σαφώς μεγαλύτερο του Τζέφρυ, θα σκεφτόμουν στην θέση σας να ασχοληθώ και να προτείνω στους Έλληνες την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της χώρας που τους γέννησε και πρίν κάνουν την ίδια δουλειά οι ληστές των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων που έχουν μπουρδουκλώσει τον Γιωργάκη και το τσιράκι του στο υπουργείο Οικονομικών.

    ΠΕΛΙΑΣ

  16. kinesis avatar
    kinesis 23/04/2011 13:04:13

    Σας παρακολουθώ μετά προσοχής πάρα πολύ καιρό τώρα, και, ειλικρινά απορώ με την εμμονή σας, για την νεκρανάσταση κομμάτων. Το πολιτικό σύστημα, όπως αυτό διαμορφώθηκε μετά τη δικτατορία, έχει ΠΕΘΑΝΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ. Μη βαφκαλίζεστε με νεκρανάσταση κομμάτων, κάτω από όποιον αρχηγό.
    Μόνο με νέους σχηματισμούς, και αλλαγή του συντάγματος, μπορεί να προέλθει ουσιαστική αλλαγή στο πολιτικό σύστημα της χώρας μας και παράλληλα, σωστή διαχείριση της κρίσης.
    Οι υπάρχοντες πολιτικοί (άνδρες;; δε θα το έλεγα) έχουν ξεπουληθεί και δεν είναι σε θέση να προσφέρουν απολύτως τίποτε καινούργιο.
    Καλή Ανάσταση σε όλους (ψυχική και πνευματική).

  17. neotera avatar
    neotera 23/04/2011 13:11:29

    H Απογραφή στο μυαλό όλων γινόταν για να καταλογιστούν ευθυνες και να υπάρξει τομή με το παρελθόν για να πάμε σε "επανίδρυση του κράτους". Για ολα τα ζητήματα άσχετο αν είχαν ακουστεί περισσότερο οι απευθείες αναθέσεις στις Ε.Δ. απ' ότι η δημιουργική λογιστική άνευ, ή με τη βοήθεια της Γκόλντμαν. Ο καταλογισμός ευθυνών, η τιμωρία των λαμογίων, η Κάθαρση για συντομία, είναι το κορυφαίο ζήτημα που ο ελληνικός λαός δεν θα αφήσει να περάσει έτσι. Θα έπρεπε να αποτελεί ειδοποιό διαφορά της ΝΔ με την Παγκόσμια Διακυβέρνηση του γιωργάκη (εντ φριεντς). Το ιδιο βεβαίως ισχύει με τα εθνικά ζητήματα, ουσιαστικά πρόκειται για "επανίδρυση" στην εξωτερική πολιτική, αλλά και με τον υπό διάλυση ελληνικό πολιτισμό που είναι ισως το μεγαλύτερο έγκλημα της πολιτικής τάξης συνολικά...
    Δεν διαφοροποιείται (φανερά τουλάχιστον), ο Σαμαράς σε κανένα από τα ζητήματα αυτά, του καθεστώτος κατοχής στην τελική, γι αυτό δεν "τραβάει". Ισως να μην μπορεί έτσι όπως είναι πλαισιωμένος, ίσως το πάθημα με τις αποκοτιές του ΚΚ να σας έγινε μάθημα συνολικά στη ΝΔ. Να μην έχει τελικά τίποτα να περιμένει η ελλαδάρα από τον χώρο αυτό.

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/04/2011 13:23:50

    Αργά, πολύ αργά, όλο και πιό αργά.
    Όλη η οικονομική πολιτική 2004 - 2009 ήταν λάθος, όχι μόνον η "απογραφή".
    Εννοείται, αυτό δεν σημαίνει ότι η προηγούμενη οικονομική πολιτική των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ ήταν λιγότερο λάθος.
    Αλλά η ΝΔ ήρθε το 2004 με σύνθημα το νοικοκύρεμα και την επανίδρυση του κράτους. Και ούτε κάν ένα νοικοκύρεμα επιπέδου Νηπιαγωγείου δεν έκανε: Ήτοι καταμέτρηση των Δημοσίων Υπαλλήλων και απογραφή Δημόσιας περιουσίας. Αντ αυτού έκανε την "απογραφή" - μαιμού: Δηλαδή τα παραποιημένα στοιχεία των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ τα παραποίησε εξίσου, αλλά προς την "αντίθετη κατεύθυνση". Ο καθένας παραποιούσε κατά πώς τον βόλευε.
    Έχω άδικο;
    Τα δύο αυτά κόμματα, άν συνεχίσουν να είναι περίπου όπως ήταν τα τελευταία 20 - 30 δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης. Ζημιά κάνουν.
    Ο μόνος τρόπος να αυτο-θεραπευτούν είναι να παραδεχτούν την απόλυτη αποτυχία τους και να φερθούν με στοιχειώδη πολιτική ηθική και στοιχειώδη ορθολογισμό. "Φταίμε μαζί, έχουμε μαζί την ευθύνη, μαζί οφείλουμε να επανορθώσουμε". Και να ζευτούν μαζί στο ζυγό, να ιδρώσουν, να ματώσουν, να τραβήξουν ΜΑΖΙ το κάρο, να βγεί από τη χαράδρα.
    Σας τα είπα, μου τα είπατε, σας τα ξαναλέω φίλοι, τουλάχιστον τέτοιες εορταστικές μέρες, πρέπει να είμαστε απολύτως ειλικρινείς.

    • Φούλης avatar
      Φούλης @ Ο Θείος 23/04/2011 13:29:47

      Η δημοσιονομική προσαρμογή της ΝΔ ήταν να προσθέσει τα πορνεία στο ΑΕΠ και να ρίξει το έλλειμμα στο 3%. Αυτά για να μην ξεχνιόμαστε.

  19. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 23/04/2011 13:26:11

    Μέχρι πρίν από 12 μήνες βλέπαμε το έργο ΠΑΣΟΚοι εναντίον ΝΔκρατών (και vice versa, αναλόγως της θέσης στο δίπολο εξουσίας). Τώρα τελευταία παίζονται και δύο νέες παραγωγές παράλληλα με την παλιά: ΠΑΣΟΚοι εναντίον ΠΑΣΟΚων και ΝΔκράτες εναντίων ΝΔκρατών. Πόσο τραγικά επίκαιρος ακούγεται ο λόγος του Κονδύλη:

    ”Η ανικανότητα προς αυτοσυγκράτηση είναι κατ’ εξοχήν γνώρισμα εφηβικής ανωριμότητας. Και το γεγονός ότι ο ένας επιρρίπτει την ευθύνη στον άλλον αποδεικνύει απλώς ότι ενέχονται όλοι”

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Στάθης Δ 23/04/2011 13:40:56

      Και οι 2 κινούνται πιά με "διπλό διαφορικό".
      4x4 το έχουν κάνει, όπως τα τροχοφόρα που προτιμούν τα επίλεκτα στελέχη τους.

  20. νικος avatar
    νικος 23/04/2011 13:39:05

    Μημως δεν θυμομαστε καλα τα γεγονοτα ?Στην απογραφη του 2004 αλλαξε ο τροπος καταγραφης των αμυντικων δαπανων,παρα το γεγονος οτι η eurostat δεν το ειχε ζητησει.Η eurostat δεν ζητησε ποτε απογραφη.Αντιθετως ενοχληθηκε γιατι εκτεθηκε στα κρατη μελη και την κομισιον.Το 2009 η κυβερνηση ανακοινωσε (χωρις μαγειρεματα) το ελειμα που ξερανε ολοι ο" παροικουντες" Και να ηθελε να το κρυψει δεν μπορουσε..Δεν εχει πραγματικη βαση ο ισχυρισμος καποιων οτι το ελειμα φουσκωσε με την πρηρωμη καποιωμν δαπανων το 2009.Συμφωνα με τη eurostat oi δαπανες "καταλογιζωνται" στο χρονο δημιουργιας και οχι στο χρονο πληρωμης.Αυτο που εκανε ο παπαντρεου καιτο πληρωνει τωρα(δικαιως) ειναι οτι, σε αντιθεση με τον καραμανλη που(μεσες-ακρες) ειπε καποιες αληθειες ,χειριστηκε εκεινη την κρισιμη περιοδο σαν να μην συνεβαινε τιποτα.Εκανε μια προεκλογικη εκστρατεια χωρις να θεσει στους πολιτες τα πραγματικα διλληματα και προβληματα.Πηρε μια μεγαλη νικη,αλλα οπως λεει ο λαος"ανεμωμαζωματα-διαβολοσκορπισματα"
    Οσο για την κριση δανεισμου τη θεωρω" νομοτελειακο" αποτελεσμα ενος εκρηκτικου μιγματος δεδομενων και συγκεκριμενα.Τεραστιο χρεος,μεγαλο ελλειμα του εκτινασει τη δυναμικη αυξησης του χρεους και το κυριοτερο,μια διαρκως συρικνουμενη παραγωγικη βαση που δεν δημιουργει προυποθεσεις συμμαζεματος.Καμοια χωρα δεν μπαινει σε διεθνη οικονομικο ελενχο επειδη καποιος ειπε και ξειπε,εκανε αστοχους χειρισμους κτλ.Αργα η γρηγορα τα "χαμπερια" θα φτανανε

  21. νικος avatar
    νικος 23/04/2011 13:43:51

    Μημως δεν θυμομαστε καλα τα γεγονοτα ?Στην απογραφη του 2004 αλλαξε ο τροπος καταγραφης των αμυντικων δαπανων,παρα το γεγονος οτι η eurostat δεν το ειχε ζητησει.Η eurostat δεν ζητησε ποτε απογραφη.Αντιθετως ενοχληθηκε γιατι εκτεθηκε στα κρατη μελη και την κομισιον.Το 2009 η κυβερνηση ανακοινωσε (χωρις μαγειρεματα) το ελειμα που ξερανε ολοι ο" παροικουντες" Και να ηθελε να το κρυψει δεν μπορουσε..Δεν εχει πραγματικη βαση ο ισχυρισμος καποιων οτι το ελειμα φουσκωσε με την πρηρωμη καποιωμν δαπανων το 2009.Συμφωνα με τη eurostat oi δαπανες "καταλογιζωνται" στο χρονο δημιουργιας και οχι στο χρονο πληρωμης.Αυτο που εκανε ο παπαντρεου καιτο πληρωνει τωρα(δικαιως) ειναι οτι, σε αντιθεση με τον καραμανλη που(μεσες-ακρες) ειπε καποιες αληθειες ,χειριστηκε εκεινη την κρισιμη περιοδο σαν να μην συνεβαινε τιποτα.Εκανε μια προεκλογικη εκστρατεια χωρις να θεσει στους πολιτες τα πραγματικα διλληματα και προβληματα.Πηρε μια μεγαλη νικη,αλλα οπως λεει ο λαος"ανεμωμαζωματα-διαβολοσκορπισματα"
    Οσο για την κριση δανεισμου τη θεωρω" νομοτελειακο" αποτελεσμα ενος εκρηκτικου μιγματος δεδομενων και συγκεκριμενα.Τεραστιο χρεος,μεγαλο ελλειμα του εκτινασει τη δυναμικη αυξησης του χρεους και το κυριοτερο,μια διαρκως συρικνουμενη παραγωγικη βαση που δεν δημιουργει προυποθεσεις συμμαζεματος.Καμοια χωρα δεν μπαινει σε διεθνη οικονομικο ελενχο επειδη καποιος ειπε και ξειπε,εκανε αστοχους χειρισμους κτλ.Αργα η γρηγορα τα "χαμπερια" θα φτανανε.

  22. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 23/04/2011 14:10:05

    Θα αναφέρεσαι υποθέτω σε αυτά που είχαν κάνει την Ελλάδα ισχυρή, μετά την επανίδρυσαν, πρόσφατα κάνουν την επανάσταση του αυτονόητου ενώ τώρα ευαγγελίζονται την νέα μεταπολίτευση

  23. DELTA avatar
    DELTA 23/04/2011 14:13:35

    Νikos Α,
    ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο κ. ΡΟΔΙΝΟΣ ΒΕΒΑΙΑ.
    ΜΠΡΑΒΟ!!!

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ DELTA 23/04/2011 22:16:15

      Καλή Ανάσταση

  24. Κώστας avatar
    Κώστας 23/04/2011 14:43:16

    -"Στην απογραφη του 2004 αλλαξε ο τροπος καταγραφης των αμυντικων δαπανων"
    Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η πραγματικότητα είναι πως μέχρι το 2004 ΔΕΝ υπήρχε συγκεκριμένη οδηγία για τον τρόπο-χρόνο καταγραφής των αμυντικών δαπανών. Ετσι το ΠΑΣΟΚ τους έβαζε στον χρόνο παραλαβής. Ήρθε ο Αλογοσκούφης και με την απογραφή έβαλε τις δαπάνες στα χρόνια της παραγγελίας. Με μετέπειτα οδηγίες η ΕΕ θεώρησε λάθος την μεθοδολογία Αλογοσκούφη(ενώ μέχρι το 2004 το θέμα ήταν ασαφές, δεν υπήρχαν σαφείς κανόνες στην Ευρώπη για το που μπαίνουν οι στρατιωτικές δαπάνες) . Πέρα από αυτό όμως, ανεξάρτητα από το τι έλεγε η Eurostat-που είναι αναξιόπιστη γιατί έκανε τα στραβά μάτια στο πανευρωπαικό σπορ της δημιουργικής λογιστικής-η απογραφή ήταν λάθος, γαιτί εξέθεσε την χώρα.

    -"Δεν εχει πραγματικη βαση ο ισχυρισμος καποιων οτι το ελειμα φουσκωσε με την πρηρωμη καποιωμν δαπανων το 2009".
    Ο ισχυρισμός έχει βάση. Διότι το 2009 μπήκαν στο έλλειμμα ΑΝΕΛΕΓΚΤΑ τα χρέη των Νοσοκομείων. Επίσης ο συλλογισμός έχει τεράστια βάση σε ό,τι αφορά στο σκέλος των ανεισπρακτων ποσών: ο ΓΑΠ ακύρωσε τους ημιυπαίθριους, δεν έλαβε κανένα εισπρακτικό μέτρο το 2009 και έκανε αλχημείες με τα τέλη κυκλοφορίας, που είναι σημαντικό έσοδο. Το έλλειμμα θα είχε ξεφύγει ούτως ή αλλως(όπως παντού πανευρωπαικά), αλλά ΟΧΙ στα επίπεδα που ανέβηκε με τις αλχημείες και την πρωτοφανή άρνηση ΓΑΠ να πάρει οιοδήποτε εισπρακτικό μέτρο το Φθινόπωρο του 2009.

    • νικος avatar
      νικος @ Κώστας 23/04/2011 20:24:21

      Τα χρεη των νοσοκομειων οποτε και να πληρωνονταν (ακομα και το 2011)θα επιμεριζονταν(ως ελειμα) στο χρονο δημιουργιας των αντιστοιχων δαπανων. Απο τους ημιυπαιθριους μεχρι το σεπτεμβρη ειχαν εισπραχθει μονο 10.000.000.Αλλα ας μη μενουμε σε αχαρες λεπτομερειες.Επι της ουσιας.Ουτε η απογραφη Αλογοσκουφη , ουτε οι διαπιστωσεις του παπανδρεου κατεστρεψαν τη χωρα.Για τις κακες ειδησεις δεν φταιει ο ταχυδρομος.Η Χωρα πληρωνει αμαρτιες που αρχιζουν απο τις κυβερνησεις ΑΓΠ(χρεος 70/100 του ΑΕΠ)Μητσοτακη(περιπου100/000 του ΑΕΠ) Σιμητη και Καραμανλη.Και αν επροκειτο για χρεος "αναπτυξιακο" κομματια να γινει.Ηταν χρεος για καταναλωση και για εξοπλισμους.Αυτο το τερας πλεον δεν ελενχεται.Προσωπικα δεν εχω αυταπατες για το μελλον(ειτε με παπαντρεου ειτε με Σαμαρα). Μαγικες και ανωδυνες λυσεις δεν υπαρχουν.Ας κατσουν κατω τα δυο κομματα εξουσιας(που εχουν κοινες ευθυνες) να βρουν λυσεις, και προ παντων να πουνε την αληθεια στο λαο.Διαφορετικα διαφοροι απιθανοι τυποι( καραντζαφερηδες και συριζαδες) θα κερδοσκοπουν πολιτικα στις πλατες του λαου και τα ποσοστα του Σαμαρα θα μενουν καθηλωμενα.

  25. zame avatar
    zame 23/04/2011 14:43:57

    Με δεδομένο ..οτι κατα μια βασικη ενοια η ΠΟΛΙΤΙΚΗ κάθε ευνομου και συντεταγμένου Κράτους έχει..
    η ..ΠΡΕΠΕΙ να εχει & διαπαιδαγωγικο χαρακτήρα στους πολίτες του..ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΑΙ πως ενισχύεται και πολλαπλασιάζετε το πρόβλημα
    ..αφου οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ αν οχι ΟΛΕΣ..οι Πολιτικες που ακολουθηθήκανε κάνανε ότι είναι δυνατόν..προκειμένου να ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝΕ τον ΚΑΚΟ τους ΕΑΥΤΟ κάτι που πολύ εύκολα & για ευνόητους λόγους πέρασε διαπαιδαγώγησε και χειραγώγησε ολόκληρη την γενιά μας και όχι μόνον..
    Έτσι λοιπόν
    Είμαστε η χώρα όπου ΕΚΕΙΝΟΙ που ΕΚΑΝΑΝ & ΚΑΝΟΥΝ το ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ καλούνται
    να ΠΙΑΣΟΥΝ και να ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΝ τον ΕΑΥΤΟ τους ..και να επιστρέψουν τα ΚΛΕΜΜΕΝΑ ..!
    (& εγω ετσι νομιζα στην αρχη πως θατανε καλυτερα..διοτι ξερουν "τις διαδρομες"
    & παντα με την πεποιθεση πως το συνολο δεν ειναι "ΒΡΩΜΙΚΟ"..και οι ΙΔΙΟΙ θα ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΑΝ τον ΧΩΡΟ τους..)

    Ελα μου ντε..πόσο λάθος σκέφτηκα..διότι η προαναφερθείσα "διαπαιδαγώγηση" ειναι ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΗ. τόσο που η ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΗ αυτοκάθαρση υποκαθιστά την ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ...με μεγάλη ευκολία..συνεπικουρούμενη & από τα ΜΜΕ...ετσι που το ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ με το οποίο οι Πολίτες ΕΚΧΩΡΟΥΝ την άσκηση βίας στο Κράτος, για τη διαφύλαξη της ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΚΑΤΑΠΑΤΗΘΗΚΕ από τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ και τους ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ λειτουργούς για ίδιον όφελος...
    (γνωστο σε ολες τις χωρες..αλλου περισσότερο & κραυγαλέα..και αλλου λιγοτερο.)

    Και ΝΑΙ πολυ ΣΩΣΤΑ η ΝΔ έκανε την ΠΙΟ ΕΠΩΔΥΝΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ που έχει κάνει κόμμα..(και έβγαλε έξω γνωστά ονόματα)..
    και που ΚΑΛΕΙΤΑΙ να κανει την ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ τους με ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ..-εσωτερικά & εξωτερικα-.
    Κατι που απο την μεριά του το ΠΑΣΟΚ δεν εχει κανει (οπως σωστά αναφέρεται παραπάνω)..
    και το ΟΞΥΜΩΡΟ της υπόθεσης ειναι οτι "ΤΗΝ ΛΕΝΕ" και απο πάνω...
    ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ το ΑΝΑΛΓΗΤΟ ΘΡΑΣΟΣ..και ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ..(ίσως να διατηρούν την πόλωση ?)

    Η πραγματική ΑΝΑΚΑΜΨΗ και των δυο ειναι μια πολυ δύσκολη υπόθεση στην ΜΕΤΑ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ μας..(με αρκετά ευνοϊκότερη θέση την ΝΔ.)
    που θα ΠΡΕΠΕΙ να ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ κυριολεκτικά διαθέτει ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ απανταχού της ΓΗΣ.που να γίνει ΣΟΒΑΡΗ εξ-ορθολογική ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ανασυγκρότησης αυτής της κοιτίδας του ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ..(που μονον τα "δικαιώματα" των παροχών στην Παγκόσμια Κοινότητα έφταναν για την οικονομική της αυτάρκεια)..σε ΚΟΝΤΡΑ με το ΓΝΩΣΤΟ Παγκοσμιοποιημενο & Αποτυχημένο Σύστημα ..και θα ειναι η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ για την "ΜΕΤΑΒΑΣΗ στο ΜΕΛΛΟΝ"
    αυτή η περιβόητη ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ περίοδος εχει το ΚΟΣΤΟΣ της.ΟΚ...αλλά εδώ σε ΕΜΑΣ.."ξέφυγαν" τα "ζύγια"

    ΟΛΗ η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ κοινωτητα ας αναλάβουν με τις αντίστοιχες ομάδες εργασίας στα Πανεπιστήμια
    να ΕΞ-ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΟΥΝ την ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ της Κοινωνίας μας & του Κράτους..
    ΟΛΟΚΛΗΡΗ η ΚΟΙΝΩΝΙΑ μας ΘΕΛΕΙ ιατρική βοήθεια & παρακολούθηση απο ειδικευμένους ψυχολόγους..και δεν ξερώ τι άλλο..(εχει υποστεί μεγαλη ζημιά) και αυτό το μέγεθος φαίνεται απο το ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ που έχουν πάρει τα πράγματα απο την ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ.

  26. driokolaptis avatar
    driokolaptis 23/04/2011 14:49:10

    Φωνή βοόντος εν τη ερήμω...κοινώς κουφαμπριά,αλλά και το στερνή μου γνώση...
    ταιρίαζουν στα γραφόμενά σου.
    Μπελιάτης Κίμων

  27. spiros avatar
    spiros 23/04/2011 14:52:04

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα με τον Αλογοσκούφη και με την κυβέρνηση ΝΔ ήταν η κάλυψη των μεγαλύτερων σκανδάλων που απέκρυψαν:
    1. Κάλυψη των swaps
    2. Ήπια προσαρμογή
    3. Αναστολή σύγκρουσης με τον μηχανισμό ΠΑΣΟΚ
    4. Προδοσία εκ των έσω λόγω μη ορθών συνεργατών, με προσωπικές επιλογές σε μεγάλο βαθμό. Μάλλον το σοβαρότερο.
    Όλα αυτά συνετέλεσαν στην αλλαγή του σλόγκαν εφόσον δεν κατηγορείται κανείς όλοι είναι αθώοι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εκτιμώ όμως ότι μεγαλύτερο πρόβλημα στην ΝΔ είναι ότι πολλοι δεν διαβάζουν να είναι γνώστες του αντικειμένου όπως αυτό με την ψηφοφορία για το Σύμφωνο του ΕΥΡΩ ( Κυριάκος -Μαρκόπουλος) ..... Παντογνώστες.

  28. zame avatar
    zame 23/04/2011 14:52:59

    Π.Χ..Βρηκα στο διαδυκτιο προτασεις συμπατριωτων που εχουν εναν "ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ" ..τουλαχιστον.
    Θελω να αναδημοσιεύσω τις "σταχυολογησεις,λυσεις" που κατα καιρους ακουσε ,διαβασε εδω & εκει..κλπ. ενας αισιοδοξος συμπατριωτης μας και τις βρήκα στο http://www.ramnousia.com/2011/04/10.html
    10 βηματα για την εξοδο απο την κριση.
    Το βασικό κοινό χαρακτηριστικό αυτών των λύσεων είναι η “κοινή λογική” τους, που όμως αποτελεί ίσως το σπανιότερο χαρακτηριστικό στις προσεγγίσεις των πολιτικών δυνάμεων σήμερα.

    Ιδού λοιπόν η Έξοδος από την Ελληνική κρίση σε 10 βήματα , 6 διορθωτικά και 4 αναπτυξιακά:
    1. Εισαγωγή του μαθήματος της “Αγωγής του Πολίτη” σε επαναλαμβανόμενη βάση σε όλη τη διάρκεια του σχολείου, και σε αυξανόμενη ένταση.
    Σκοπός αυτού είναι να εμπεδώσουν τις αληθινές αξίες της Δημοκρατίας, της Ελληνικότητας και της ευνομούμενης Πολιτείας οι νέες γενιές, ώστε να ισχυροποιηθεί η προοπτική της ευνομούμενης Πολιτείας μελλοντικά.
    Αυτό πρέπει να γίνει σε αντιδιαστολή με τις μηδενιστικές θέσεις της σημερινής παγκοσμιοποιημένης τηλεοπτικής υποκουλτούρας που διαβρώνει τα παιδιά μας.

    2. Δημοψήφισμα για Συνταγματική Εθνοσυνέλευση προκειμένου να συντάξει το Νέο Ελληνικό Σύνταγμα με βάση τις Ελληνικές Αξίες και Αρχές, και καθορίζοντας ένα σταθερό Πολίτευμα με πλήρη διαχωρισμό των τριών Δημοκρατικών Εξουσιών, ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί πάλι από τα κόμματα και τους πολιτικούς ως όχημα για τον πλουτισμό τους.
    Συνταγματική απαγόρευση της συνεχούς μεταβολής του εκλογικού νόμου, καθώς αυτός χρησιμοποιείται άρδην από τα αδιαφανή κέντρα εξουσίας της κομματοκρατίας για την διαιώνισή της και την υφαρπαγή της εξουσίας.
    Θέσπιση της απλής αναλογικής και απαγόρευσης από το Νέο Σύνταγμα σε κανένα νομοθέτη να την αλλάξει χωρίς Δημοψήφισμα.
    Το Σύνταγμα είναι πολύ σημαντικό για να αφεθεί στα χέρια των πολιτικών.
    Όσον αφορά τη συμμετοχή στη συντακτική Εθνοσυνέλευση, με χίλιες υπογραφές κάποιος θα μπορεί εθελοντικά να μετέχει στη Συντακτική Εθνοσυνέλευση, ενώ οι μισοί συμμετέχοντες θα είναι κληρωτοί από τους εκλογικούς κατάλογους.
    Οι Πολίτες πρέπει να πάρουν στα χέρια τους την σύνταξη και το περιεχόμενο του Συντάγματος, ώστε να διασφαλιστεί η Ισονομία, η Ισότητα και η Δικαιοσύνη που ορίζουν τη Δημοκρατία.
    3. Αποκατάσταση του αισθήματος δικαιοσύνης της κοινωνίας.
    Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την δίωξη και φυλάκιση όσων χρησιμοποίησαν θέσεις πολιτικής ή δημόσιας ευθύνης για τον ατομικό τους πλουτισμό εις βάρος του κοινού καλού.
    Συνδυαστικά πρέπει να γίνει η επιστροφή των κλοπιμαίων στην κοινωνία με την δήμευση των περιουσιών των κλεφτών.
    Αν δεν βγουν κάποιοι Έλληνες Δικαστικοί για να αναλάβουν την αποκατάσταση αυτή του δικαίου για τα εγκλήματα κοινού ποινικού δικαίου που έχουν διαπράξει κλέφτες Έλληνες πολιτικοί και συνεργοί τους, πρέπει να παρθούν πρωτοβουλίες σε Ευρωπαϊκά δικαστήρια από ενεργούς πολίτες, με έρανο για την κάλυψη νομικών εξόδων.
    Ίσως το ΔΝΤ να είναι πρόθυμο να συνδράμει καθώς αυτή η κίνηση θα μειώσει σημαντικά και απευθείας το Δημόσιο χρέος.

  29. zame avatar
    zame 23/04/2011 14:54:09

    4. Επανασχεδιασμός της λειτουργίας του Κράτους.
    Το σημερινό Ελληνικό Κράτος βρίθει από άχρηστες χρονοβόρες αδιαφανείς γραφειοκρατικές διαδικασίες.
    Στο βωμό του να δικαιολογήσουμε τις προσλήψεις ορδών κομματικών στρατών στο Δημόσιο, έχουμε δημιουργήσει πληθώρα άχρηστων διαδικασιών και ενεργειών με δικαιώματα επί δικαιωμάτων υπογραφών από εκατοντάδες χιλιάδες καρεκλοκένταυρους, προκειμένου να διαθέτουν ευκαιρίες διαπραγμάτευσης μιζών εις βάρος των Πολιτών.
    Με τον επανασχεδιασμό από μηδενική βάση (re-engineering) του Κράτους για τη βέλτιστη λειτουργία του εις όφελος του Πολίτη, και αξιοποιώντας το διαδίκτυο για διαφάνεια και έλεγχο, και καταργώντας κάθε άχρηστο βήμα, χαρτί, σφραγίδα και υπογραφή, θα απελευθερωθεί πάνω από το 70% του δημοσιοϋπαλληλικού ανθρώπινου δυναμικού.
    Το Κράτος θα γίνει μικρό, αποτελεσματικό, ευέλικτο και φθηνό, δηλαδή τα βασικά συστατικά της προόδου και της ευημερίας.
    Απαραίτητα θα είναι αναρτημένα και στο διαδίκτυο τα οργανογράμματα όλων των υπηρεσιών με ονόματα των δημοσίων υπαλλήλων, αρμοδιότητες, μισθό και πόθεν έσχες για τον καθένα τους.
    Μικρό τίμημα για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη του Πολίτη προς τους δημοσίους υπαλλήλους. Επίσης αναρτημένο θα είναι και κάθε ευρώ που ξοδεύει το κράτος, όπως και κάθε απόφαση που λαμβάνεται προκειμένου να αποφεύγεται η επιλεκτική ωφέλεια των ολίγων εις βάρος της Κοινωνίας.
    5. Ξαναγράψιμο όλων των νόμων του κράτους σε θεματικές ενότητες, με νέο, ξεκάθαρο και σύντομο περιεχόμενο.
    Θεσμοθέτηση δημοψηφισμάτων σε κάθε εκλογική αναμέτρηση εθνική, ευρωπαϊκή ή τοπική, προκειμένου να μπορεί ο Πολίτης να συναποφασίζει στα σημαντικά θέματα.
    Με την νέα δίκαια και ξεκάθαρη νομοθεσία που θα βασιστεί στο Νέο Ελληνικό Σύνταγμα δεν θα χρειάζονται ερμηνευτικές εγκύκλιοι, και η νομοθεσία θα είναι εφαρμόσιμη και ελεγχόμενη από τους Πολίτες μέσω των δημοψηφισμάτων.
    Στο πλαίσιο της εξαπλούστευσης της νομοθεσίας θα καταργηθεί και ο ΚΒΣ που καταστρέφει την Ελληνική οικονομία εδώ και 30 χρόνια, και θα αντικατασταθεί με σύγχρονο, ξεκάθαρο και αυστηρότατο φορολογικό νόμο που δεν θα επιτρέπεται να αλλάζει για ψύλλου πήδημα, και όταν γίνεται κάποια αλλαγή θα έχει ισχύ μετά από 5 έτη, ώστε να μην νοιώθει επαπειλούμενος ο κάθε επενδυτής που έρχεται στην Ελλάδα για να δραστηριοποιηθεί οικονομικά.
    Φυσικά θα πρέπει να καταργηθούν και όλοι οι 390 φόροι “υπέρ τρίτων” που μαστίζουν την Ελληνική οικονομία και στρεβλώνουν κάθε οικονομική δραστηριότητα.

    6. Διαγραφή του μισού Ελληνικού Δημόσιου Χρέους με ποσοτική χαλάρωση του ευρώ.
    Για αυτή τη διαδικασία δεν θα πρέπει να γίνει “κούρεμα”.
    Βασικό έλλειμα της πρότασης περί κουρέματος είναι πως με την αναδιαπραγμάτευση του χρέους (κούρεμα 50%) ουσιαστικά θα εκμηδενίσει το equity των μετόχων όσων τραπεζών έχουν στην κατοχή τους χρέος μας (Ελληνικές και Γαλλικές, και Γερμανικές κλπ), με αποτέλεσμα την κρατικοποίηση 15-20 ευρωπαϊκών και άλλων 4-5 αμερικανικών τραπεζών.
    Επειδή όμως μέτοχοι των τραπεζών είναι κυρίως μικρομέτοχοι (αστοί) με συντηρητικό προφίλ, ουσιαστικά η κρατικοποίηση των τραπεζών είναι αντιλαϊκό μέτρο.
    Είναι λάθος.
    Το σωστό είναι να εκτυπώσει (πληκτρολογήσει) νέο χρήμα η ΕΚΤ και να αγοράσει Ελληνικά ομόλογα 175 δις και μετά να τα διαγράψει.
    Αν δεν προβλέπεται στον σημερινό κανονισμό της ΕΚΤ να αλλάξουν τον κανονισμό.
    Έτσι ο Μανωλιός Μικρομετοχάκης, ο Γιόχαν Μικρομέτοχονς και ο Ζαν Συντηρητικός που έχουν το 40% από τις οικονομίες τους για τα γεράματά τους σε τραπεζικές μετοχές δεν θα υποχρεωθούν να εργάζονται ως τα 89 τους χρόνια επειδή οι τραπεζίτες δάνειζαν απατεώνες πολιτικούς στην Ελλάδα, στο όνομα του Ελληνικού λαού, και μετά εκείνοι τα έβγαζαν ως μίζες στην Ελβετία (280 δις έχουν εκεί). Εξάλλου, στην ένωση της Γερμανίας, οι Γερμανοί τύπωσαν 700 δις μάρκα για να απορροφήσουν την Ανατολική Γερμανία.
    Είναι αναλγησία να λέει τώρα η Μέρκελ ότι πρέπει να την πληρώσουν οι μικρομέτοχοι των τραπεζών για να μην υποστεί 3-4 μονάδες πληθωρισμό και υποτίμηση του Ευρώ λόγω ποσοτικής χαλάρωσης για την διαγραφή του μισού Ελληνικού χρέους.
    Η πτώση του ευρώ θα αυξήσει και την Ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα ωφελώντας άπαντες πλην Αμερικανών.
    Καθρέφτες και καπνός φίλοι μου.
    Καθρέφτες και καπνός...

  30. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Γκ. avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Γκ. 23/04/2011 14:54:54

    Η βάση της ΝΔ αγάπησε και κρυφοαγαπά τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    Οσο η ΝΔ αφήνει τα παρασιτικά ΜΜΕ της διαπλοκής να τον δυσφημίζουν δεν προκειτε να ανακάμψει.
    Καποια πονηρα παιδακια νομίζουν οτι αν αφήσουν την πρασινη προπαγανδα να ριξει ολα τα βαρη στην διακυβερνηση ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ αυτοι θα ερθουν μετα εκφραζοντας το καινουριο να σαρώσουν.
    Ειναι ολοι τους η χαρα του ΠΡΕΝΤΕΝΤΕΡΗ.

  31. Φούλης avatar
    Φούλης 23/04/2011 15:08:53

    Οι δεξιούληδες όσο χειροκροτάτε τον Καραμανλή δεν καταλαβαίνετε το -10% του 2009. Νομίζετε τους Έλληνες ηλίθιους και κρετίνους να ξαναεμπιστευτούν τις μούρες του Πανάρα και του Στυλιανίδη. Α ξέχασα θα στείλουμε τη Τζότζολα στον Στρως Καν να του απαγγείλει Ζουράρι και το ΔΝΤ να μας χαρίσει τα δάνεια.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Φούλης 23/04/2011 15:23:43

      Εσείς δεν τον καταλαβαίνετε το -10 και δεν καταλαβαίνετε τι θα σας έρθει εσάς, όταν οι επόμενες εκλογές θα αναδείξουν παντοδύναμο Σαμαρά με απίστευτη πλειοψηφία, αντίστοιχη με αυτή του Καραμανλή το 1974.

      • Φούλης avatar
        Φούλης @ Επώνυμος 23/04/2011 15:25:22

        Αυτά σας τα μοιράζουν σε εσωτερικά έγγραφα στην Ρηγίλλης για να μην αποθαρρύνεστε. Γιατί μάλλον για πολλά φιλιά στο σβέρκο παέι η ξΝΔ.

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ Φούλης 23/04/2011 15:53:24

          Eνώ ο ΓΑΠ πάει για περηφανή θρίαμβο ε;
          Δεν έχετε καταλάβει φαίνεται οι πρασινοχουλιγκάνοι την ποιοτική διαφορά που σας χωρίζει από τους ΝΔΚρατες.
          Ναι μεγάλο μέρος(όχι όλοι) των ΝΔκρατών θεώρησε τη διακυβέρνηση Καραμανλή αποτυχημένη. Τί έκαναν; Απείχαν το 2009, ρίχνοντας το κόμμα τους στο 33% και ένα μήνα μετά προσήλθαν μαζικά στις κάλπες αναδεικνύοντας καινούριο αρχηγό.
          Αντίθετα οι κογκολέζοι του ΠΑΣΟΚ πάντα χειροκροτούν, ναι σε όλα, ό,τι πει το κόμμα. Αλλά το πάρτυ τελείωσε. Ο κοινωνικός και πνευματικός υπόνομος που στηρίζει διαχρονικά το ΠΑΣΟΚ τελείωσε. Φάπες εισπράττουν όπου εμφανιστούν οι πράσινοι οπαδοί. Στις παρέες, στους χώρους δουλειάς(πλην Δημοσίου), στο διαδίκτυο. Είναι και δικαίως-γιατί είναι αμετανόητοι οπαδοί- καρπαζοεισπράκτορες, ο δε σβέρκος τους ...μπλε μαρέν.
          Ασε λοιπόν φίλε, Φούλη, τα οπαδιλίκια και αν έχεις καμιά σοβαρή γνώμη για την απογραφή, το Μνημόνιο, την αναδιάρθρωση ή ό,τι άλλο κάτσε και προσπάθησε να την γράψεις. Τις οπαδικές κραυγές αλλού. Σε μας δεν περνάνε.

        • Αλεξανδρος avatar
          Αλεξανδρος @ Φούλης 23/04/2011 16:05:49

          Αγαπητε Φουλη επειδη σε βλεπω και αγχωνεσαι να υπερασπιστεις αναρωτιεμαι τι?
          Οσοι ψηφισαν ΓΑΠ ψηφισαν για το ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ οχι για το ΔΝΤ...οταν ο ΓΑΠ το κατακεραυνωνε απο το καλοκαιρι του 2009 και κα παρακαλουσε απο το Νοεμβρη το Στρος Καν να μας ΄΄βοηθησει΄΄ και εκεινος μοιραζε επιδοματα?Οταν ηξερε οτι τα οιονομικα εν μεσω κρισης ηταν χαλια και εταζε περισοτερα απο οτι ο πατερας του το 81?Οταν γνωριζε τη κατασταση και εξαπατουσε το ΛΑΟ?
          Ουτε αφελης ηταν ουτε αγνοια ειχε.Ειχε Δολο!!!! Δυστυχως!!
          Τωρα μας παει για αναδιαρθρωση βεβαιως βεβαιως αλλα ουτε αυτο σε ενοχλει τελικως.Βλεπεις ομως οτι καθε μερα τα στοιχεια διαψευδουν και αυτον και οσους υποστηριζετε τις ανοησιες των κυβενρωντων...Κατα τα αλλα δε μου απαντησες σε κατι Τ+10 και Προβοπουλος σε ρωτησα και πιο πανω.....και την αντιστροφη των ανταλλαγων του Βατοπεδιου?? Και τα 2 τα εκανες γαργαρα προφανως γιατι δεν εχεις απαντηση περα απο τις πεπατημενες ολων οσων φοραν παρωπιδες και λησμονουν τα παντα και τα φορτωνουν παντα στους αλλους....και ξερεις παντα τετοιου ειδους υποστηρικτες ειναι αυτοι που δεν νιωθουν τιποτα στο πετσι τους προφανως γιατι δεν τους αγγιζει καν το προβλημα.Ετσι γινεται παντα υποστηριζουμε μια λυση που αφορα ολους τους Αλλους εκτος απο εμας!!!!

          Ερχεται ομως η εκρηξη και τοτε να δω ποιος φταει αραγε? Ο λαος ή ''Η κακουργα η κενωνια που αλλους τους ανεβαζει και αλλους τους κατεβαζει΄΄

          Εκτος απο ολιγιστοι οι Πρασινοι ΄΄σοσιαλοακροδεξιονεοφιλελευθεροι΄΄ειναι και επικινδυνοι....αραγε υπαρχει τσιπα?

        • Φούλης avatar
          Φούλης @ Φούλης 23/04/2011 17:29:01

          Κανένα οπαδιλίκι αγαπητέ, τα καθηλωμένα ποσοστά θα έπρεπε να σας λένε πολλά. Λαό δεν μπορείτε να αλλάξετε όπως είπε ο Μπρεχτ μπορείτε να αλλάξετε τους Πανάρες και τους Στυλιανιδήδες.

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ Φούλης 23/04/2011 18:10:19

            Bλέπεις πως είσαι οπαδός, αλλά δεν έχεις το θάρρος να το παραδεχθείς, Φούλη;
            Κοίτα την φωτογραφία της ανάρτησης; Ο Καραμανλής με τους βασικούς υπουργούς του είναι. Ποθ είναι ολοι αυτοί σήμερα; Μπορείς να μας πεις; Τολμάς;
            Παυλοπουλος, Μπακογιάννη, Σουφλιάς, Αλογοσκούφης, Ρουσόπουλος. Ξέρεις ποιος τους έστειλες στο σπίτι τους όλους αυτούς; Οι Νεοδημοκράτες, στους οποίους και εγώ πολλά καταλογίζω, αλλά στο συγκεκριμένο τους βγάζω το καπέλο. Εκαναν την κάθαρση μόνοι τους. Την ολοκλήρωσαν στις 29/11/2009 ξεφτιλίζοντας όλο το δημοσιογραφικό και οικονομικό κατεστημένο, κάνοντας πραγματικότητα την κινηματική εκλογή αρχηγού. Καμία σχέση με τους δαχτυλιδέμπορες του ΠΑΣΟΚ και την ανάδειξη του φαιδρού Γιωργάκη χωρίς αντίπαλο, το 2004. Για αυτό σου λέω, υπάρχει ποιοτική διαφορά. Την βλέπουμε στις δημόσιες υπηρεσίες, με τους πιθηκανθρώπους των πράσινων κλαδικών, με τους διορισμούς του Κουτσόγιωργα, της ενδόξου δεκαετίας του 80.
            Και τι γράφεις τώρα εσύ; Για τον Παναγιωτόπουλο και τον Στυλιανίδη. Οταν η αλήθεια, που δεν τολμάς να παραδεχθείς, είναι πως όλοι οι ΚΕΝΤΡΙΚΟΙ υπουργοί του 20004-9 έχουν αποστρατευτεί. Όλοι. Γι αυτό εξυπνακίστικα ψιθυρίζεις για Παναγιωτόπουλο και Στυλιανίδη...
            Αντίθετα-και εδώ δεν θα βρεις κάτι να πεις-όλοι οι σγμερινοί υπουργοί(πλην Ραγκούση) είναι γνήσια τέκνα της αποτυχημένης Σημιτοκρατίας: Πάγκαλος-Βενιζέλος-Παπακωνσταντίνου-Λοβέρδος-Παπουτσής-Ρέππας κλπ.
            Αλλά εσύ εκεί...Στον Παναγιωτόπουλος και στον Στυλιανίδη(για τον οποίο αν ξέρεις διακομματικά οι εκπαιδευτικοί νοσταλγούν την περίοδο της υπουργείας του).
            Ασε , Φούλη...Πήγαινε σε κανά ποδοσφαιρικό-οπαδικό site να ξεχαρμανιάσεις, διότι η προσπάθεια να παραστήσεις τον σοβαρό και αντικειμενικό είναι αστεία. Στο καλό...

          • περήφανος δεξιός avatar
            περήφανος δεξιός @ Φούλης 23/04/2011 19:56:25

            όταν βλέπεις πρασινογκουστέρες να στριγκλίζουν μάλλον η ΝΔ πάει καλά..σίγουρα καλύτερα από όσο περιμέναμε όλοι μας 1,5 χρόνο πριν..

          • Φούλης avatar
            Φούλης @ Φούλης 23/04/2011 21:07:19

            Τι σημαίνει πρασινογκουστεράς?

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Φούλης 25/04/2011 22:34:38

            Άμα κοιταχτείς στον καθρέφτη, θα καταλάβεις.

  32. zame avatar
    zame 23/04/2011 16:02:56

    ρε Φουλη πας να μας εξοργισης Πασχαλιατικα...αλλα μαλλον εσυ θα χαλαστεις..ετσι οπως σκεφτεσαι... τεσπα...
    Καλη Ανασταση & ο Θεος να μας φυλαει απο τον κακο μας εαυτο.

  33. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/04/2011 16:14:06

    Καλά, ζήτω η Ολυμπιακάρα. Αυτά είναι αποτελέσματα καθεστωτικής προπαγάνδας. Ρίξε πρώτα μια απάντηση στα όσα έχει πει η ΝΔ για την παραποίηση των στοιχείων και ξαναέλα.

    Στη φυλακή θα έπρεπε να είναι οι δικοί σου για όλα αυτά και έχετε το θράσος να μιλάτε ακόμη.

  34. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/04/2011 16:15:08

    Τα γνωστά παραμύθια με τα νούμερα. Μέχρι το 2006 είχε ρίξει 10% το χρέος, το προκλεικό 2007 έμεινε σταθερό και πήρε την ανιούσα με τη διεθνή κρίση. Οι πασοκιές σας δεν περνάνε, πάρτο απόφαση.

  35. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/04/2011 16:16:38

    Δεν πυροβολούνταν πάντως από την ελληνική κυβέρνηση η ελληνική πιστοληπτική ικανότητα. Όσο την πυροβολούσε η Νέα Τάξη, ο "ανίκανος" Καραμανλής αντιστεκόταν αποτελεσματικά. Αυτή την προδοτική ενέργεια της εκ των έσω υπονόμευσης την έκαναν πρώτη φορά οι δικοί σου. Που κακώς δεν είναι αυτή τη στιγμή στη φυλακή.

    • Φούλης avatar
      Φούλης @ Επώνυμος 23/04/2011 21:45:47

      Η πατριωτική ΝΔ γιατί δεν κάνει μυνήσεις? Στην Μπίλεντερμπεργκ ποιοί της Νουδούλας πήραν μέρος? Για στοές δεν το συζητώ.

  36. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/04/2011 16:17:02

    Είπαμε, η χρεωκοπία είναι δικό σας έργο, πάλι τα ίδια θα ξαναλέμε;

  37. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/04/2011 16:19:58

    Καταρχάς η είσοδος στο ΑΕΠ των πορνείων κλπ. είχε επίδραση 0,5% αύξηση στο ΑΕΠ, που είναι, ως γνωστόν, ο παρανομαστής του κλάσματος του ελλείμματος. Δηλαδή, η συνολική επίδραση στο έλλειμμα ήταν ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΗ. Η μείωση του ελλείμματος από 7,9% το 2004 σε 2,6% το 2006 ήταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΑΤΗ και όταν αναδειχθούν αυτές οι αλήθειες στον κοσμάκη δεν θα έχετε πού να κρυφτέτε όλα τα πράσινα ανθρωπάκια.

    Δεύτερον, η αναθεώρηση του ΑΕΠ ήταν απολύτως σύμφωνη με τους κανόνες της Ε.Ε. και την αποδέχθηκαν πλήρως. Μακάρι να είχαμε ακόμη Καραμανλή πρωθυπουργό. Βέβαια, το καλό με το ΓΑΠ είναι ότι ξεμπροστιάζεστε σε όλο το λαό, αλλά το κόστος είναι τεράστιο.

  38. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/04/2011 16:20:31

    Εμένα δεν με μισθοδοτεί κανένας όμως, αυτή είναι η διαφορά μας. Κάνει μπαμ ποιος βάζει κασέτα και αναμασά τα ίδια και τα ίδια.

  39. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/04/2011 16:24:25

    Ξανά, για να μη μένουν εντυπώσεις. Η επίπτωση στο σύνολο του ΑΕΠ από την πρόσθεση αυτών των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ οικονομικών δραστηριοτήτων ήταν 0,5% στο σύνολο. Κάνε την αναγωγή με δεδομένο ότι είναι ο παρονομαστής του κλάσματος για να δεις πόσο μικρή είναι η διαφορά (αν υποθέσουμε ότι το έλλειμμα είναι 3%, τότε η διαφορά είναι 0,0149% στη σχέση ελλείμματος/ΑΕΠ). Η υπόλοιπη διαφορά από το 7,9% που τα αφήσατε εσείς το 2004 έως το 2,6% του 2006 είναι 5,31% και είναι όλη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ.

    Η αντιπολιτευτική ανυπαρξία της ΝΔ σας έχει αφήσει να οργιάζετε, αλλά η καθεστωτική προπαγάνδα δεν μπορεί να κάνει εντελώς μαύρο το άσπρο. Οι μέρες σας είναι μετρημένες.

    • Φούλης avatar
      Φούλης @ Επώνυμος 23/04/2011 17:34:07

      Για να δούμε μπακαλίστικη αριθμητική. Το ΑΕΠ είναι 100 και το έλλειμμα 7. Άρα 7% υου ΑΕΠ. Η Νουδούλα το αναθεώρησε 25% προς τα πάνω άρα πήγε 125. Άρα 7/125=5.6%. Οι πουτάνες ρίχνουν το έλλειμμα 1.4 μονάδες. How about that?

      • γιωργος avatar
        γιωργος @ Φούλης 23/04/2011 20:12:08

        Πασοκεμον τελειως αστοιχειωτος εισαι.Δεν εμαθες καλα το μαθημα εκει στην Ιπποκρατους και αμολας π...ιες!Το αεπ αναθεωρηθηκε κατα 9,6% απο τη Eurostat.Ενημερωσου και λιγο που ηρθες να πουλησεις μαγκια εδω μεσα.
        Αυτα να τα λετε εσις τα πασοκεμον μεταξυ σας και οχι παραεξω γιατι γινεστε ρομπα!

        • Φούλης avatar
          Φούλης @ γιωργος 23/04/2011 21:43:30

          Γιωργάκη τα Greek Statistics στα οποία πήρε άριστα ο Αλογοσκούφης τα ξέχασες. Μυαλό στην Νουδούλα και τώρα στην Ξουνουδούλα δεν βάλατε.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Φούλης 25/04/2011 22:33:26

            Αστοιχείωτε Πασόκε, που δικαιώνεις τη γνώμη που έχουμε για τα πράσινα ανθρωπάκια. η αναθεώρηση ήταν 9,6%, εκ των οποίων η ένταξη των εκδιδόμενων ήταν μόνον το 0,5%. Αυτά που λες είναι απλές πασοκιές.

            Εδώ πιστέψατε ότι την Ελλάδα "τη χρεωκόπησε ο Καραμανλής" και όχι ο Ανδρέας και ο γιος του. Στα νούμερα θα κολλήσετε που έτσι κι αλλιώς δεν ξέρετε να τα διαβάζετε;

            Λένε ότι καμία δουλειά δεν είναι ντροπή, αλλά νομίζω ότι τελικά το να είσαι ΠΑΣΟΚος είναι ντροπή.

  40. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/04/2011 16:25:24

    Μακάρι να τα μοίραζε η (πρώην) Ρηγίλλης. Θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα. Δυστυχώς πρέπει να τα λέμε μόνον εμείς, οι "εθελοντές κομμάντος του διαδικτύου".

  41. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 23/04/2011 16:37:32

    Καλή Ανάσταση,
    σε όλες και όλους,
    κάθε φορά που λέω ο,τι βάλαμε μυαλό, προκύπτει κάποιος σαν τον Φούλη και καταλαβαίνω γιατί παραμένει πρωθυπουργός ο Γιώργος.

    • Φούλης avatar
      Φούλης @ Κώστας Ροδινός 23/04/2011 17:29:51

      Ο Μπρεχτ κάτι είπε για τον λαό, αυτή η αφύψηλού ελιτίστικη αντιμετώπιση να σας λείπει.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Φούλης 25/04/2011 22:35:21

        Ποιος είναι ο λαός, εκπροσωπείς το λαό;

        Μια θλιβερή και διαρκώς συρρικνούμενη μειοψηφία εκπροσωπείς.

  42. sok avatar
    sok 23/04/2011 17:03:21

    H NEA DΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ Α Υ Τ Ο Κ Α Θ Α Ρ Σ Η ΤΗΣ,,,
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΝ ...ΟΣΟΙ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ ΑΥΤΟ....ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΜΑ.....[και αναφερομαι παντα σε κομματικα στελεχη]

    • Φούλης avatar
      Φούλης @ sok 23/04/2011 17:45:59

      Κάποιος που σκέφτεται εδώ μέσα.

      • Αλεξανδρος avatar
        Αλεξανδρος @ Φούλης 23/04/2011 19:22:45

        Καποιος σκεφτεται οντως......αλλα κα καποιος που κανει κοκοκο
        φυσικα και δε περιμενω απαντησεις απο εσενα Φουλη...και ολο το πρασινο κατεστημενο που απανταει και θυμαται παντα επιλεκτικα....(Τ+10 και παυση της αντιστροφης ανταλλαγων της μονης με αποφαση Παπακων/νου βατοπεδιου 3η φορα ρωταω αλλα απαντηση δε περνω ΤΥΧΑΙΟ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ)

        Το πρασινο κατεστημενο κατηγορει τη Ν.Δ οτι μας εφτασε εδω τα 5,5 τελευταια χρονια και μεγαλωσε το χρεος του Σημιτη απο 185 σε 300 δις, μαλιστα το οτι δανειστηκε η Ν.Δ τη διαφορα αυτη για να πληρωσει τα θαλασοδανεια που εσκασαν της 20ετιας ΠΑΣΟΚ φυσικα ακομα περιμενουμε διαψευση- απαντηση απο τους ΦΩΣΤΗΡΕΣ οικονομολογους το ΠΑΣΟΚ.....Συντροφοι μη σκεπτεσθε πολυ θα καει ο σκληρος δισκος....

        • Φούλης avatar
          Φούλης @ Αλεξανδρος 23/04/2011 21:06:23

          Ασε σύντροφε αν ο ήρωας σας έπαιρνε μέτρα απο το 2004 με οικονομία που αναπτυσσόταν σήμερα δεν θα ήμασταν στο ΔΝΤ. Αλλά ήξερε να καταργεί το ΣΔΟΕ για τα φιλαράκια του. Εκτός και αν όλοι ψεκάστηκαν και τον έστειλαν στο -10% από ιδεασμό.

          • Αλεξανδρος avatar
            Αλεξανδρος @ Φούλης 23/04/2011 22:51:57

            Καλημερα Φουλη κουκια σπερνω.

            Ετσι μπραβο τελειωσε η κασετα και το γυρισαμε στο τσαμικο....Αστο Φουλη αγορι μου πες στο Πεταλωτη οτι τελειωσε η κασσετα.Και αν ποτε εχεις μια απαντηση συγκεκριμενη να μου δωσεις σε αυτα που σε ρωτησα τα ξαναλεμε...Και αν μαθεις και κανενα καινουριο επιχηρημα να μας το πεις καλε να χαμογελασει λιγο και το χειλακι μας.

            Τετοια ενδεια επιχηρηματων βρε Φουλη δεν την εχει ουτε ο Πεταλωτης.......

            ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

            φουλη περαστικα θα σου περασει δεν ειναι τιποτα.....

  43. Δεξιός avatar
    Δεξιός 23/04/2011 18:40:14

    Η ΝΔ δεν ανακάμπτει διότι παραμένει σε μεγάλο βαθμό "κόμα Ιζνογκούντ". Τα περισσότερα από τα στελέχη της εξακολουθούν να είναι της νοοτροπίας "θέλω να γίνω ΠΑΣΟΚ στη θέση του ΠΑΣΟΚ". Αυτό πρέπει να είναι το μεγάλο στοίχημα του Σαμαρά. Να αλλάξει αυτή τη νοοτροπία. Και θα το καταφέρει μόνο με την ιδεολογική ταύτιση του κόματος με την Αστική Δημοκρατία και τη Λαϊκή Δεξιά. Ας ανατρέξει στα αρχεία να δει τις θέσεις του μεγάλου ιδεολόγου της παράταξης, του Ίωνα

  44. O Saligaras avatar
    O Saligaras 23/04/2011 19:25:56

    Αν αυτός φοβάται ή έχει να ντραπεί κάτι, "απο το παρελθόν", εμείς δεν έχουμε!

  45. aris. A avatar
    aris. A 24/04/2011 17:00:22

    Ακούγοντας το απόσπασμα των δηλώσεων Μιχελάκη έχω την αίσθηση ότι του έφυγε μια υπερβολή στην ροή του λόγου του παρά ότι είχε σκοπό να αποκηρύξει την απογραφή Αλογοσκούφη.

    Η συγκεκριμένη δήλωση νομίζω ότι είναι λάθος.

    Το μέγεθος της δύναμης της προπαγάνδας του Πασόκ φαίνεται από την απαρίθμηση των υπουργών των Ιμίων του Οτσαλάν του χρηματιστηρίου που λύνουν και δένουν και των νεοδημοκρατών που εξοστρακίστηκαν για αστείους λόγους.

    Εδώ ακόμα και ο Πάγκαλος με τόσα που έχει κάνει και έχει πει και περιδιαβαίνει από κανάλι σε κανάλι και δίνει συμβουλές.

    Συγκρίνεται την περίπτωση Μαγγίνα Πάγκαλου και θα καταλάβουμε.

    Προσωπικά είμαι από τους πλέον σκληρούς επικριτές του Καραμανλή όμως ούτε ελληνική γη έδωσε ούτε έστελνε τους φουκαράδες να τους ληστεύουν στο Χρηματιστήριο.

    Ομως ο κόσμος καταλαβαίνει πολύ περισσότερα από ότι και εμείς πιστεύουμε για αυτό έχει αρχίσει και παίρνει με τα γιαούρτια υπουργούς γιατί αντιλαμβάνεται το μέγεθος της κοροιδίας και κυρίως της διαστρέβλωσης της πραγματικότητας.

  46. aris. A avatar
    aris. A 24/04/2011 17:48:28

    Bρε Φούφουτε χαλάρωσε.

    Γράψε την γνώμη σου δεν χρειάζονται οι υπερβολές.

    Οι περισσότεροι που μπαίνου εδώ μέσα έχουν περισσότερη κρίση από ότι φαντάζεσαι.

  47. blue nile avatar
    blue nile 25/04/2011 02:06:22

    @Φούλη

    Αν είσαι έμμισθος... εντάξει ούτε ο πρώτος είσαι ή ο τελευταίος .
    Αν πάλι γράφεις αυτά που γράφεις γιατί τα πιστεύεις τότε θα σου ευχηθώ πολύ καλή τύχη στη ζωή σου γιατί με το τρόπο που διακρίνεις τις ποιότητες θα σου χρειαστεί...
    Α στις επόμενες εκλογές που έρχονται σύντομα κάνε μια μεγάλη χάρη στον ευατό σου και ψήφισε Σαμαρά... μπορείς να γράφεις ότι γράφεις αλλά ψήφισε Σαμαρά για να είμαστε όλοι καλά και να συνεχίσουμε τις διαδικτυακές αντιδικίες μας όπως τώρα. Αν ξαναβγει ο ΓΑΠ οι περισσότεροι εδώ, μπορεί και εσύ, να μην έχουν να πληρώσουν το ρύμα...

  48. blue nile avatar
    blue nile 25/04/2011 02:07:43

    @Φούλη

    Αν είσαι έμμισθος... εντάξει ούτε ο πρώτος είσαι ή ο τελευταίος .
    Αν πάλι γράφεις αυτά που γράφεις γιατί τα πιστεύεις τότε θα σου ευχηθώ πολύ καλή τύχη στη ζωή σου γιατί με το τρόπο που διακρίνεις τις ποιότητες θα σου χρειαστεί...
    Α στις επόμενες εκλογές που έρχονται σύντομα κάνε μια μεγάλη χάρη στον ευατό σου και ψήφισε Σαμαρά... μπορείς να γράφεις ότι γράφεις αλλά ψήφισε Σαμαρά για να είμαστε όλοι καλά και να συνεχίσουμε τις διαδικτυακές αντιδικίες μας όπως τώρα. Αν ξαναβγει ο ΓΑΠ οι περισσότεροι εδώ, μπορεί και εσύ, να μην έχουν να πληρώσουν το ρεύμα...

  49. Y. avatar
    Y. 25/04/2011 11:46:33

    Έξοχη ανάρτηση (θα έλεγα, παραταξιακή ανάλυση). Συμπτωματικά, τα ίδια ερωτήματα είαχ προσωπικά για τη δήλωση Μιχελάκη. Εντάξει, ατυχείς στιγμές όλοι έχουμε. Το ταμείο πάντως του εκπροσώπου μας είναι πιστωμένο, και πολύ μάλιστα

  50. ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ avatar
    ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ 25/04/2011 13:04:09

    Εκει μεσα πολλοι ψαχνουν πως θα βολευτουν την επομενη μερα. Ετσι πιστευουν δυστυχως! Αλλα ετσι κυβερνηση δυσκολα θα δουν. Αν δεν αλλαξουν νοοτροπια φως δεν υπαρχει. Τυχαιο ειναι που δεν βγαινει μπροστα με ενα εγκληματικο ΠΑΣΟΚ; Ο κοσμος ,διαβαζει, ακουει ,υποφερει και αγανακτει!

  51. zame avatar
    zame 26/04/2011 23:13:04

    η βολεψη της επομενης μερας & οπως και οι ΛΟΓΙΚΕΣ τετοιου τυπου.. φιλε μου ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ κυριολεκτικα & ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ διοτι εκτος του οτι οι "ΑΓΕΛΑΔΕΣ" ειναι & "ΙΣΧΝΕΣ" αυτον τον καιρο. & 2ον ειναι πολυ παρωχημενες πλεον γιατι εχουν ΠΟΛΛΗ "ΓΝΩΣΗ οι ΦΥΛΑΚΕΣ" που μαλλον θα "φυσουν και στο γιαουρτη"γιατι οπως γραφετε ο κοσμος διαβαζει "βλεπει" ακουει..κλπ. (διαμορφώνεται η περιπτωση της " καυτης πατατας")
    μετα απο αυτην την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΡΑΙΠΑΛΗ-ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ.
    Οφειλω να το ξαναπω σε μερικους που υπερ αμύνονται του GAP..πως η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ των ανθρωπων...που για να αλλάξουν πρεπει να δουνε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΘΑΡΣΗ και ΟΧΙ ΕΙΚΟΝΙΚΗ...& λογικες συμψηφισμων (εκτος του οτι ο κοσμος με κομμένη την ανάσα βιώνει καθημερινά την ολοκληρωτική ανατροπή του οικογενειακού και προσωπικού του βίου...του ΖΗΤΑ να τα "ΞΕΡΑΣΕΙ" οτι παροχες εδωσε & εμαθε τον κοσμο το Πασοκ, Αντιμετωπίζει την ισοπέδωση των δικαιωμάτων του και των κοινωνικών κατακτήσεων δεκαετιών..μερικων και μη ορθολογικων εξ αυτων)
    *Επισης να διαγραφουνε όλες τις οφειλές που υπήρξαν προϊόν ρεμούλας και κερδοσκοπίας εις βάρος της χώρας και του λαού της...
    * & κακα τα ψεματα αν δεν φυγει το μισο υπεραριθμο Δημοσιο & οι υπολοιποι να εχουν αμοιβες 700 euro...(οτι ισχυει στον Ιδιωτ.Τομ.)

    και μια καλη αρχη θατανε πως αφου *η συντριπτική πλειοψηφία των κρατών του κόσμου, εφαρμόζουν αυτό το πολιτικό σύστημα. της ΠΡΟΕΔΡΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ γιατι οχι και εμεις. ? Καιρος δεν ειναι ?

  52. Λαζαρος avatar
    Λαζαρος 27/04/2011 01:39:33

    τα πραγματα πρεπει να λεγονται με το ονομα τους...η νοοτροπια παπανδρεισμου βασιλεψε και στην νδ...ο λαος δεν ειναι χαζος να τον κοροιδευεις με σλογκαν..ξερει καλα γιατι επεσε οταν επεσε στις αγκαλες του ανδρεα και κατοπιν των αλλων...
    σωστη η κριτικη στην απογραφη...λαθος η παραμονη καποιων προσωπων που εχουν συνδεθει με το ολοκαυτωμα των δεκεμβριανων και τους βλεπει τοσος κοσμος κι ανακατευεται το στομαχι του...

  53. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 28/04/2011 11:22:57

    Πολύ σωστά τα γράφει ο Ροδινός όπως και ο Νίκος Α καθώς κι άλλοι δεινοί σχολιαστές.
    Λοιπόν παίδες, δεν ξέρω αν τις προηγούμενες μέρες βγήκατε έστω και για λίγο έξω. Όταν λέω έξω εννοώ έξω από το συνήθη χώρο κοινωνικής ή όποιας άλλης συναναστροφής σας.
    Είχα την καλή ευκαιρία να επικοινωνήσω με πολύ κόσμο κι όλων των ηλικιών και φυσικά αντιλήψεων. Συνοψίζω.
    Οι μη νεοδημοκράτες εξέφραζαν αγωνία αλλά κι απορία για τον Σαμαρά, που αν και του αναγνώριζαν προσωπικά θετικό πρόσημο, δε βγαίνει να πει κάτι άλλο. Αναρωτιόντουσαν αν υπάρχει. Αντιλαμβανόμαστε όλοι απ΄αυτή τη στάση και μόνο την επικοινωνιακή υπεροχή κι επιτυχία των κυβερνώντων.
    Οι νεοδημοκράτες τώρα. Υπήρχαν ασφαλώς οι απόψεις που εκφράζονται εδώ από πολλούς σχολιαστές και δε χρειάζεται να τις επαναλάβω. Θα σταθώ όμως στους νέους και στους ηλικιακά 30-45. Εδώ η κριτική κυμαίνονταν μεταξύ της αγωνίας και της ολοκληρωτικής απαξίωσης της ΝΔ παρά το θετικό πρόσημο στο πρόσωπο Σαμαρά. Οι λόγοι. Άγνοια των θέσεων, της πολιτικής πρότασης του κόμματος της ΝΔ. Υπάρχει; Κι αν ναι γιατί δε βγαίνουν να την αντιπαραθέσουν;
    Για παράδειγμα. Ο Γραμματέας της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ αλώνιζε τα τοπικά κανάλια μετά των περί της απογραφής δηλώσεων Μιχελάκη, επαναλαμβάνοντας στερεότυπα ότι "η ΝΔ χρεωκόπησε τη χώρα" κι "ο Λαός δεν ξεχνά τη σημαίνει Δεξιά"!!!!!!!.
    Τα στελέχη του κόμματος σε τοπικό επίπεδο από τον βουλευτή, τους πολιτευτές, τους φερόμενους κι αυτοδιαφημιζόμενους ως υποψηφίους βουλευτές, τους προέδρους των τοπικών οργανώσεων, όλα εξαφανισμένα. Ούτε μια απρόβλεπτη μη συβατική, μη στερεότυπη πολιτική δήλωση. Ανίκανοι κι αδιάφοροι να μεταφέρουν, να διαμεσολαβήσουν το λόγο της ηγεσίας. Να αφουγκραστούν την κοινωνία. Τιτλούχοι και καρεκλοκένταυροι που στέλνουν συλληπητήρια για κηδείες και συγχαρητήρια για γάμους και βαπτίσια, καθώς δεν πάνε πλέον οι ίδιοι μια και τους γυρνάνε την πλάτη. Ωσάν να μη τρέχει τίποτα στον τόπο. Απορροφημένοι στα ιδιοτελή, προσωπικά και μικροκομματικά τους παιχνίδια.
    Ο κόσμος της ΝΔ κι όχι μόνο περιμένει. Κριτικά. Περιμένει τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ. Να βγεί και να μιλήσει. Λόγο ευθύ, καθαρό, συγκεκριμένο. Περιμένει να βγουν, να δει τους "αποστόλους" του μηνύματός του κι όχι. Περιμένει το "ΖΑΠΠΕΙΟ 2" και τους "Άγνωστους", ανθρώπους της διπλανής πόρτας, ικανούς κι έντιμους που θα το διαμεσολαβήσουν. Με διάθεση θυσιαστικής προσφοράς. Διότι τα "γνωστά" κι "επώνυμα" στελέχη είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ!!!

  54. ANTIrisias avatar
    ANTIrisias 28/04/2011 22:51:31

    Μιχαλάκης - Λαζαρίδης ως μη όφειλαν έθεσαν θέμα
    ¨απογραφής 2004".
    Δίκαιοι οι έπαινοι από τα ΠΑΣΟΚΙΚΑ ΜΜΕ και τα
    'πράσινα παπαγαλάκια".
    Αξιος ο μισθός τους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.