#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/08/2011 10:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάτω τα Χέρια από την Ελλάδα (Griechenland über alles)



Στις 15 Αυγούστου του 1909 εκδηλώνεται το Κίνημα του Στρατιωτικού Συνδέσμου.

Θα αποτελέσει ιστορικό ορόσημο και αφετηρία για μια νέα ιστορική πορεία του Ελληνισμού.

Από την πορεία αυτή θα προκύψουν και μεγάλες εθνικές συμφορές, αλλά και μεγαλειώδη εθνικά επιτεύγματα.

Ύστερα από 102 χρόνια, οι Έλληνες, από πλευράς απόγνωσης και οργής, βρίσκονται σε κατάσταση που ομοιάζει με αυτήν που επικρατούσε τις παραμονές του Κινήματος εκείνου.

Με τέσσερις όμως κοσμογονικές διαφορές.

Πρώτον, δεν υπάρχει μια Μεγάλη Ιδέα που να συνεπαίρνει το Έθνος, να καλεί σε ολοκλήρωση, όπως τότε, και να προσδίδει ζωτική δύναμη για επέκταση – σε κάθε τομέα.

Ενώ (σήμερα) αυτή καθαυτή η έννοια «έθνος» έχει αποδυναμωθεί.

Η διεθνής τάση, που πηγάζει από την οικονομική και πολιτισμική επέλαση της αποκληθείσας «παγκοσμιοποίησης», έχει εγχώρια επιταθεί από την ακατάπαυστη, εθνοδιαλυτική δράση κοινωνικών μειοψηφιών και πρακτόρων.

Δεύτερον, η πληθυσμιακή σύνθεση, ποιοτικά και ποσοτικά, δεν μπορεί να προδικάζει ιστορικά κάτι τόσο θεαματικό, όπως ο διπλασιασμός της Ελλάδας που επήλθε 10 χρόνια μετά το Κίνημα του 1909.

Το 1909 οι ελληνικές οικογένειες έκαναν 5-6 παιδιά, κάτι που σε ελαφρά μικρότερη κλίμακα αποτελεί επίσημα τουρκική δημογραφική επιδίωξη σήμερα.

Το, με το ζόρι, ένα και χαϊδεμένο παιδί της σημερινής ελληνικής οικογένειας δεν μπορεί να γίνει καν σκέψη ότι θα στελεχώσει έναν εθνικό στρατό έστω για να υπερασπίσει αποτελεσματικά την Ελληνική Επικράτεια, για να την επεκτείνει δεν συζητείται – αν και θα ‘πρεπε.

Τρίτον, τότε, δεν υπήρχε η σημερινή διαρκής καταπόνηση της ελληνικής κοινωνίας από την εισβολή εκατομμυρίων αλλοδαπών και η ύπαρξη ενός εν δυνάμει «εσωτερικού εχθρού».

Τέταρτον, δεν υπάρχει ένας σταθεροποιητικός υπερ-πολιτικός παράγων, όπως αυτός που αποτελούσε ο στρατός τότε.

Και όμως, η Ελλάδα έχει ανάγκη όσο ποτέ ένα άλλο κίνημα.

Ένα κίνημα νομιμότητας που θα προσπαθήσει να απαλύνει τις συνέπειες 30 χρόνων φαιοπράσινου «κινήματος».

Κίνημα με ζητούμενο την εθνική ανασυγκρότηση μέσα στην ασφυκτική παγκόσμια συγκυρία.

Που θα στείλει τον κ. Χορστ Ράιχενμπαχ σπίτι του.

Προφήτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TopGunZ avatar
    TopGunZ 16/08/2011 11:06:19

    Αυτή είναι μια από τις δύο μεγάλες συμφορές που έφερε στην Ελλάδα η Χούντα, ο παραγκωνισμός του Στρατού ως αξιόπιστου θεσμού και η απομυθοποίησή του ως σταθεροποιητικού παράγοντα (με το άλλο να είναι η απενοχοποίηση της αριστεράς).

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ TopGunZ 16/08/2011 11:53:03

      Δύο διευκρινήσεις, πρώτον, μιλάω σε ιδεολογικό επίπεδο, μην παρεξηγήσει κανείς πως ξεχνώ την τραγωδία της Κύπρου, και, δεύτερον, σε καμία περίπτωση δεν υπαινίσσομαι την ανάγκη απονομιμοποίησης της αριστεράς, ίσα ίσα, η πολιτική που ακολούθησε ο Εθνάρχης με την παύση των εκτελέσεων και την ουσιαστική νομιμοποίηση της αριστεράς είναι από τα χαρακτηριστικά της πολιτικής του που υποστηρίζω αδιαμφισβήτητα, μιλάω, προφανώς, για τη σημερινή λανθάνουσα επικράτηση των χειρότερων σημείων της αριστερίστικης διανόησης σε πολλούς ζωτικούς τομείς της εθνικής και κοινωνικής δραστηριότητας της χώρας.

      • antonismak avatar
        antonismak @ TopGunZ 16/08/2011 21:18:56

        Eνώ το ξεκίνησες καλά μετά το κανες σούπα.... είπες δύο μεγάλες αλήθειες στο πρώτο σου σχόλιο, τι φοβάσαι δεν καταλαβαίνω......???
        Φίλε μου ο κόσμος βαρέθηκε τα νεοιδεολογήματα του τίποτα, θέλει καθαρές κουβέντες, και άντρες Έλληνες (δεν προσδιορίζω φύλο μ αυτό, υπάρχουν πολλές γυναίκες παλληκάρια) να βγαίνουν μπροστά να τις βροντοφωνάζουν.

  2. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 16/08/2011 11:17:52

    Πολύ σωστές οι θέσεις του άρθρου, με την παρατήρηση, οτι ο υπερπολιτικός σταθεροποιητικός παράγοντας ήταν ο βασιλιάς και όχι ο στρατός, ο οποίος ήταν στην πραγματικότητα το έπαθλο της διαπάλης αντιμαχόμενων τάσεων, όπως άλλωστε συμβαίνει σε κάθε εμφύλια διαμάχη.

  3. factorx avatar
    factorx 16/08/2011 11:23:28

    Βασιλικός ήσουν αγόρι μου τόσον καιρό και δεν εκδηλωνόσουν;

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ factorx 16/08/2011 12:12:56

      Κύριε! Κύριε!
      Κι εγώ Βασιλικός είμαι!
      Σγουρός όμως, όχι πλατύφυλλος!!!

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ factorx 16/08/2011 15:46:12

      Αγαπητέ Φάκτορα,
      το σχόλιό σου είναι εσφαλμένο. Ο ρόλος των διαφόρων παραγόντων στο δημόσιο βίο της Ελλάδας (βασιλιά, στρατού, αξιωματικών κ.λ.π.) το '09, αλλά και τον 19ο αι. και μετά στην πορεία προς τον διχασμό και μέχρι τον β΄ παγκόσμιο πόλεμο έχει αναλυθεί αρκετά και πολύπλευρα, ώστε σχόλια όπως το συγκεκριμένο δικό σου να είναι μάλλον άτοπα.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 16/08/2011 11:27:32

    Κάποιοι αναπολούν παϊτόνια, παράτες, βαστάζους, και μεγάλους σταβλάρχες!
    Ο καθένας με τον νταλκά του.

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ Strange Attractor 16/08/2011 14:43:05

      ...μην ξεχνάμε τους κηπουρούς!

  5. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 16/08/2011 11:31:19

    ''Δεν υπάρχει ένας σταθεροποιητικός παράγων όπως ο στρατός κάποτε.'' Το ΠΑΣΟΚ τι είναι; Ξέρεις τι είναι να έχεις τοποθετηθεί εσύ και η γυναίκα σου στο δημόσιο από την πίσω πόρτα να έχεις βολέψει και το ένα σου παιδάκι κατά τον ίδιο τρόπο και να περιμένεις σαν ΛΙΓΟΥΡΗΣ να πάνε καλύτερα τα πράγματα για να βολέψεις και το άλλο;
    Η απάντηση βέβαια είναι εύκολη. Αυτός είναι στρατός διαφθοράς. Πήγαινε να τα πεις στους ΠΑΣΤΟΚΟΥΣ. Εδώ χειροκρότησαν το ΓΑΠ προχθές στην Σκιάθο. Οι ΠΑΣΤΟΚΟΙ είναι ποιό φανατισμένοι και από τους κομμουνιστές των δεκαετιών του 1950 -1960 και ο λόγος είναι ότι θεωρούν το δημόσιο ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ προίκα του πατέρα και της μάνας τους και πάνω απ' όλα του ΑΝΤΡΕΑ. Το θέμα είναι αν ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ είμαστε έτοιμοι για μάχη και προστάρης δεν μπορεί να είναι άλλος απο τον ΚΥΡΙΟ ΣΑΜΑΡΑ. Είναι;

  6. Anonymous avatar
    Anonymous 16/08/2011 11:31:34

    Κι εσείς η σβήνετε η ληδορείτε τα post που αναφέρονται στη τεράστια σημασία του βασιλιά την εποχη εκείνη...

    • factorx avatar
      factorx @ Anonymous 16/08/2011 11:46:36

      Ελληνική ορθογραφία δεν γνωρίζετε στον βασιλικό οίκο;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Anonymous 16/08/2011 12:06:10

      Δυστυχώς, αγαπητέ, η συμβολή του Παλατιού τις τελευταίες δυο δεκαετίες της "ζωής" του ήταν άκρως αρνητική. Η αδυναμία τους να συμβιβαστούν με την ιδέα της περαιτέρω εκδημοκράτησης του Συντάγματος, όπως την είχε οραματιστεί ο ΚΚ Α', με μειωμένες εξουσίες και δυνατότητες του παλατιού, τους οδήγησε στον εναγκαλισμό με τους αμερικανόδουλους παραστρατιωτικούς του ΙΔΕΑ, την ενορχήστρωση και υποστήριξη της προβοκάτσιας με τον Λαμπράκη και τις εκλογές "βίας και νοθείας" και εν τέλει την πολιτική εξορία του Καραμανλή και την ανάληψη της εξουσίας από τον Παπανδρέου. Τη συνέχεια, με αποστασίες, "ΑΣΠΙΔΑ", κλπ. τα ξέρουμε... Δεν είμαι κανένας βασιλικοφάγος, ίσα ίσα, μια χαρά πιστεύω ότι δούλεψε το σύστημα αυτό σε πάμπολλες περιπτώσεις ανά την ιστορία, αλλά ότι πιθανώς θετικό είχε χτίσει το παλάτι τις περασμένες δεκαετίες στην συνείδηση πολλών Ελλήνων, το κατεδάφισε με τις προαναφερθείσες επιλογές του. Όλα τα πολιτεύματα κρίνονται εκ του αποτελέσματος, εδώ σήμερα πλέον έχει αρχίσει να κλυδωνίζεται η αξιοπιστία της ίδιας της ιδέας της Δημοκρατίας, τουλάχιστον όπως εκμαυλίστηκε από τους δυτικούς.

    • anetos avatar
      anetos @ Anonymous 16/08/2011 14:22:35

      "Ήταν που λετε βρε παιδία ήτανε ένας βασιλιάς καλό ανθρωπάκι ..."

  7. Αναρχικός χωρίς κουκούλα avatar
    Αναρχικός χωρίς κουκούλα 16/08/2011 11:36:55

    Το άρθρο είναι άκρως παραπλανητικό. Ξέχασε ο αρθρογράφος ότι ζούμε πλέον σ' άλλες εποχές. Ούτε χούντα χρειαζόμαστε, ούτε βασιλιά, ούτε στρατιωτικούς συνδέσμους. Αρκετά υποφέραμε από τους "εθνοσωτήρες" με τα πουλιά που βγαίνουν από τις στάχτες που οι ίδιοι δημιούργησαν. BASTA.
    Όσοι έζησαν τη χούντα γνωρίζουν πολύ καλά τι σημαίνει. Γυάρος και Αϊ-Στράτης ανήκουν και πρέπει για πάντα να ανήκουν στο παρελθόν.
    Και εκείνο που ακόμα λιγώτερο χρειαζόμαστε, ιδιαίτερα τώρα, είναι οι υμνητές τέτοιων καταστάσεων.

    • factorx avatar
      factorx @ Αναρχικός χωρίς κουκούλα 16/08/2011 11:47:39

      Βγάλε την κουκούλα γιατί δεν μπορείς να διαβάσεις καλά και γράφεις ανοησίες

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Αναρχικός χωρίς κουκούλα 16/08/2011 11:48:08

      Πρώτον, πουθενά δε μιλάει ο Προφήτης για Χούντα, μόνον εγώ έκανα μια παραπομπή και αυτή αρνητική.

      Δεύτερον, θα σε στεναχωρήσω, αλλά για τον περισσότερο κόσμο ο Αη-Στράτης και η Γυάρος δε λένε τίποτα, αντιθέτως σε πολλά χωριά η ΜΟΜΑ λέει πολλά περισσότερα. Σε καμιά περίπτωση δεν υπερασπίζομαι τέτοιου είδους καθεστώτα, αλλά όπως έχω ξαναπεί, όσο κυνικός κι αν ακούγομαι, όσο κι αν οι φίλοι αριστεροί θα θελήσουν να με σουβλίσουν, εν τέλει το θέμα είναι ότι επί Χούντας φάγανε φάπες μερικοί αριστεροί, ενώ επί κεντροαριστεράς τρώει φάπες ένας ολόκληρος λαός. Δυστυχώς, το μόνο που άλλαξε από τότε είναι το ότι το πιστοποιητικό φρονημάτων μετατράπηκε σε κομματική ταυτότητα και το μηδαμινό μας χρέος σε θανατηφόρα μέγγενη.

      • Αναρχικός χωρίς κουκούλα avatar
        Αναρχικός χωρίς κουκούλα @ TopGunZ 16/08/2011 12:07:39

        Επί χούντας φάγανε φάπες μερικοί αριστεροί........
        Είσαι σοβαρός; Τα βασανιστήρια τα λες φάπες; Οι εξορίες ήταν απλώς φάπες;
        Έλεος. Τόσο "αδιάβαστο" δεν σε περίμενα.

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ Αναρχικός χωρίς κουκούλα 16/08/2011 12:21:37

          Το γιατί ΞΑΝΑ-άνοιξαν τα ξερονήσια και γιατί "έπεσαν φάπες", έχεις την καλοσύνη να μας εξηγήσεις!
          Ξεκινώντας από τις συντροφικές συμβουλές στο Μέτωπο της Μ. Ασίας, φτάνοντας στο παραινετικό γράμμα του Ζαχαριάδη στο Αλβανικό Μέτωπο και τελειώνοντας πριν λίγο, στην ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΛΑΓΝΕΙΑ των υποτιθέμενα Αριστερών (απο)Κομμάτων!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Αναρχικός χωρίς κουκούλα 16/08/2011 12:25:33

          Ναι, φάπες ήταν, μπροστά στα κονσερβοκούτια και το παιδομάζωμα. Όλοι έχουμε τις οικογενειακές-τοπικές μας μνήμες, δεν έχετε μόνο οι αριστεροί αυτό το δικαίωμα.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ TopGunZ 16/08/2011 12:59:04

            Να αγιάσει το στόμα σου παληκάρι μου! Στη διαστρέβλωση της ιστορίας πρέπει να απαντάμε στα ίσια, αντί να παραδινόμαστε στην «ενοχικότητα». Είδαμε πού μας έφερε η αμνησία το αυτομαστίγωμα και το ότι επιτρέψαμε την δαιμονοποίηση της «κακιάς δεξιάς»...

            Και όταν κάποιος δίνει το παράδειγμα με παρρησία, ξεσηκώνει κι άλλους.

          • juliet avatar
            juliet @ ΚΜ 16/08/2011 18:15:57

            Σωστά,δεν είναι οι καημένοι οι αριστεροί,δώσε και η άλλη πλευρά .Η αδελφή που έχασε τον αδελφό,η μάνα-ο πατέρα το παιδί του,το παιδί τον πατέρα του αν δεν ήτανε αριστερός δεν πόνεσε το ίδιο.
            Το αίμα το αριστερό είναι πιό κόκκινο;Προτιμότερο να δεχτούμε ότι σ΄έναν εμφύλιο χάνονται αδέλφια και είναι κατάντια να σκοτώνεις τον αδελφό σου για πολιτική σκοπιμότητα παρά να λένε τι πέρασαν οι αριστεροί απο τους δεξιούς.

          • danaos avatar
            danaos @ juliet 16/08/2011 23:10:30

            juliet,δεν ήταν εμφύλιος.Ήταν κάτι πολύ χειρότερο.

      • spiros avatar
        spiros @ TopGunZ 16/08/2011 13:32:48

        Μεγάλες αλήθειες. Σωστός.

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ Αναρχικός χωρίς κουκούλα 16/08/2011 11:48:44

      Κανένας δεν ισχυρίστηκε ότι χρειάζεται να έρθει στα πράγματα καμία χούντα.
      Απλά να υπενθυμίσω σε κάποιους ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΥΣ ότι ακόμη και επί ΧΟΥΝΤΑΣ οι γνωστοί εργολάβοι δημοσίων έργων - μπετατζήδες - ΕΚΔΟΤΕΣ έπαιρναν δημόσια
      έργα. Είναι τα αφεντικά του ΠΑΣΟΚ και οι γνωστοί νταβαντζήδες της Ελλάδας που υπερηφανεύονται για την ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ .

    • thalassodarmenaypsi avatar
      thalassodarmenaypsi @ Αναρχικός χωρίς κουκούλα 22/08/2011 10:33:31

      Η "Γυάρος" και o "Αϊ-Στράτης" πρέπει να λειτουργήσουν και πάλι. Αυτήν την φορά όμως για όλους αυτούς που στο όνομα της Δημοκρατίας, φέρανε το κράτος σ' αυτό το χάλι και το λαό σε απελπιστική κατάσταση.

  8. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 16/08/2011 11:46:29

    Λαός - Στρατός Ενωμένος για τις αξίες της Ελευθερίας , της Δημοκρατίας και της Κοινωνικής Δικαιοσύνης- Αλληλεγγύης . Για την κατοχύρωση του πιο δημοκρατικού δικαιώματος , της Αυτοδιάθεσης των Ελλήνων , πέρα από οποιαδήποτε ¨Παγκόσμια¨ - Τάξη και ¨Παγκόσμια¨ - Διακυβέρνηση .

    Πέρα από ιδεοληπτικούς φυλετισμούς και ¨ανωτερότητες¨ συνεργασία με όλες τις χώρες και τους λαούς του κόσμου που αγωνίζονται για τα ίδια ιδανικά.

    Όμως σε αυτή την γωνιά της Γης , όπως σε κάθε τόπο θα πρέπει ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ να αποφασίζουν οι μακροχρόνια κάτοικοι και δημιουργοί , δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία , οι Έλληνες πολίτες. Αυτό το δικαίωμα , τα δικαιώματα και τα συμφέροντα της συντριπτικής πλειοψηφίας έχουν καταρρακωθεί από ντόπιες και ξένες ταξικές δυνάμεις ΚΑΙ ΤΟΥΣ ¨ΕΛΛΗΝΕΣ¨ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ ΤΟΥΣ , κατά φαντασία ¨κοσμοπολίτες¨ και ¨κολασμένους¨ της γης ... , τα παράγωγα της ¨παγκόσμιας ¨ελεύθερης¨ - καταναλωτικής αγοράς ¨ κεφαλαίων και εργατικών δυνάμεων...

    Όμως θα έλεγα - όχι ¨Η Ελλάδα Υπεράνω Όλων¨ ( ούτε για πλάκα ) , αλλά ¨Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ¨ - ¨GRIECHENLAND -IST ALLES ¨ , στην βάση του πολιτισμού που γεννήθηκε και παράχθηκε σε αυτή εδώ την γεωγραφική περιοχή.

    Τις Τέχνες , την Επιστήμη και την Πολιτική Επιστήμη τουλάχιστον τα τελευταία 4000 χρόνια . Νοιώθουμε και θέλουμε να είμαστε κληρονόμοι. Είναι το δικό μας δικαίωμα ¨αυτοπροσδιορισμού¨ όπως λένε και οι Νεοταξίτες - ¨φιλάνθρωποι¨.

    Συνεπώς ¨Κάτω τα Χέρια από την Ελλάδα¨.

    http://www.youtube.com/watch?v=tf_e5ojkZn8

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΝΤΑΝΤΟΝ 16/08/2011 11:52:01

      +10000000 NTANTON

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 16/08/2011 12:09:04

      Επικροτώ και συνυπογράφω.

    • factorx avatar
      factorx @ ΝΤΑΝΤΟΝ 16/08/2011 12:13:33

      Συμφωνώ Νταντόν, αλλάζω τον τίτλο

      • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
        ΝΤΑΝΤΟΝ @ factorx 16/08/2011 12:52:39

        Ευχαριστώ για την κατανόηση. Το ¨Κάτω τα Χέρια από την Ελλάδα¨ ( HAND'S OFF GREECE ) θα έπρεπε να υπάρχει σε όλες τις συγκεντρώσεις και πορείες. Επιμένω προς αποφυγή κάθε παρεξήγησις από εχθρούς και ¨φίλους¨ για την αλλαγή του ¨Griechenland ueber alles¨ ( η Ελλάδα υπεράνω όλων ...) σε ¨GRIECHENLAND -IST ALLES¨ ( Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ) με την αιτιολογία που γράφω παραπάνω στην αρχική μου τοποθέτηση.

        Η υπεροψία απέναντι σε όλους τους άλλους λαούς και τους πολιτισμούς - δεν βοηθά ούτε εμάς τους ίδιους. Η αυτογνωσία όμως γι΄αυτό που θέλουμε να είμαστε - και είμαστε - συμβάλει.

        Η υπερηφάνεια , η αυτοπεποίθηση - με αυτογνωσία και σεβασμό στους άλλους είναι κάτι αναγκαίο , ιδιαίτερα σήμερα. Σε κάθε περίπτωση απαιτούμε σεβασμό στον πολιτισμό και τις κατακτήσεις μας , στην Αυτοδιάθεση μας .

        • Phedra avatar
          Phedra @ ΝΤΑΝΤΟΝ 16/08/2011 13:56:40

          +++++10000!!!!!

        • juliet avatar
          juliet @ ΝΤΑΝΤΟΝ 16/08/2011 18:08:42

          Με το λόγο σου τιμάς την Πατρίδα !!!!!!ΕΞΟΧΟΣ!

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ factorx 16/08/2011 13:10:33

        Πλήρως όμως!
        Όχι μισό-μισό!!!

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ Σταύρος 16/08/2011 13:52:11

          Για τον Φάκτορα και τον τίτλο της ανάρτησης.

    • apis22 avatar
      apis22 @ ΝΤΑΝΤΟΝ 16/08/2011 14:09:29

      ΕΥΓΕ ΝΤΑΝΤΟΝ!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΝΤΑΝΤΟΝ 16/08/2011 14:09:53

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. stefanos avatar
    stefanos 16/08/2011 11:49:09

    Ο τίτλος του άρθρου τα λέει όλα!! Οποιος θέλει να γίνει πρωθυπουργός σήμερα πρέπει να ξυπνα και να κοιμάται με αυτή τη σκέψη. Ούτε ΕΕ, ούτε ευρωομόλογα, ούτε ευρωπαϊκη κεντροδεξιά οικογένεια, ούτε πολυ περισσότερο "παγκόσμια δια κυβέρνηση" δεν πρέπει να είναι πάνω από την πατρίδα και το έθνος. Η κρισιμότητα της εποχής έγκειται στη διατήρηση της εθνικής μας ταυτότητας, των εθνικών μας χαρακτηριστικών και της εθνικής μας κυριαρχίας. Οι ευρωπαϊκές παρλαπίπες πρέπει να λάβουν τέλος, τέρμα οι εθνικοί εξευτελισμοί από τους "φίλους"που μας έχουν για τις μπίζνες τους. Οι κρίσεις απαιτουν αποφάσεις από ηγέτες και όχι να σερνόμαστε σαν υπόδουλοι πίσω από το άρμα του κάθε ευρωπαίου ή αμερικάνου ηγεμονίσκου. Αντώνη....ακούει κανείς;

  10. man8os avatar
    man8os 16/08/2011 11:52:16

    Αυτο που χρειαζομαστε ειναι ενα μονιμο συμβουλιο εθνικης ασφαλειας που να αποτελειτε απο μη εκλεγμενα μονιμα μελη που θα διοριζονται για μεγαλες θητιες και θα ελεγχει την εξωτερικη πολιτικη και τις αμυντικες δαπανες αρκετα αυτονομημενα απο την κεντρικη κυβερνηση. Επισης μια αλλαγη στις κρισεις για την πορεια των αξωματικων του στρατου ωστε να διασφαλιστει η αξιοκρατια.
    Τελος χρειαζεται μια πραγματικη εθνικη πολιτικη για την εξασφαλιση της μητροτητας, με τη χρηση καθε κινητρου, γιατι δυστυχως ειναι εντονη η υπογεννητικοτητα.
    Και ταυτοχρονα την απελαση των λαθρομεταναστων που αλλαζουν δραματικα τον κοινωνικο ιστο.

    • Pikis avatar
      Pikis @ man8os 17/08/2011 12:36:49

      Προτείνω τον Τσοχατζόπουλο για πρόεδρο του συμβουλίου.

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/08/2011 11:54:05

    Το πρόβλημά μας είναι έλλειψη Δημοκρατίας. Δημοκρατία δεν είναι ούτε ο Στρατός, ούτε ο Δανός ή Γερμανός πεινάλας που έκαναν οι Μεγάλες Δυνάμεις «βασιλιά». Ούτε είναι Δημοκρατία η πλειοψηφική έγκριση από αμόρφωτους ή αδιάβαστους «βουλευτές» κάθε αρλούμπας που τους φέρνει ο κάθε εκπρόσωπος της κάθε HDW και της κάθε Ζήμενς. Ούτε είναι Δημοκρατία η συγκέντρωση ΟΛΩΝ των εξουσιών σε έναν αχυράνθρωπο που εγκρίνει ο Πρεκεντέμης με την Τλέμη και μας δηλώνει «πρωθυπουργός» με δήθεν Πρόεδρο άνευ αρμοδιοτήτων τον οικογενειακό δανειστή. Ούτε είναι Δημοκρατία το Πασοκικό Κράτος είναι είναι στην κεντρική διοίκηση είτε στους σκουπιδιάρηδες που έγιναν "ΟΤΑ".

    Μπορεί όλες αυτές οι αηδίες να μας κάνουν να θέλουμε στρατό ή στόλο… Αλλά αυτό που προσωπικά φαντασιώνομαι είναι η «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ». Το ότι κανείς δεν με εμποδίζει να κάνω ό,τι γουστάρω ή να λέω ό,τι θέλω δεν αρκεί. Θα έπρεπε να έχω κάποια άμεση άποψη για το πόσους φόρους πληρώνω και πού πάνε τα λεφτά.

    Θα πάμε σε χειρότερες καταστάσεις... Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για τον πάτο.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ archaeopteryx 16/08/2011 12:15:11

      Τι περιμένεις αρχαίε μου, όταν η σύγχρονη κοινωνία έχει παρεξηγήσει τη Δημοκρατία με την ασυδοσία και την ασέβεια. Η Δημοκρατία έχει υποβιβαστεί σε οχλοκρατία με σημαία της το ύψιστο δικαίωμα στη βλακεία και την αμετροέπεια. Η Δημοκρατία για να επιτύχει δεν χρειάζεται διαλυμένους θεσμούς και ξεχαρβαλωμένα κράτη, στο όνομα μιας δήθεν ελευθερίας, χρειάζεται αυστηρούς κανόνες και περιορισμούς, ώστε η ουσία της, η εξουσία του λαού προς όφελός του, να είναι ο κανόνας και όχι η καλοδεχούμενη εξαίρεση.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ TopGunZ 16/08/2011 14:20:04

        Πολύ σωστά!!

    • unfair avatar
      unfair @ archaeopteryx 16/08/2011 13:51:44

      Αναφέρεις ευθέως κ έχεις απόλυτο δίκιο όταν αναφέρεις πως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η έλλειψη Δημοκρατίας!
      Όταν οι περισσότεροι από εμάς, συμπαρασυρόμαστε, από τα άλλα θέματα που προκύπτουν από αυτό το τεράστιο πρόβλημα! ...κ έτσι χάνουμε τον προσανατολισμό μας!
      Όμως, πως ένας πολίτης να επιδείξει ΕΥΘΥΝΗ κ να απαιτήσει τα αυτονόητα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ που προσφέρει η πραγματική Δημοκρατία;
      Όταν με το σύστημα ΠΑΣΟΚ, που εφευρέθηκε με τσιτάτα της αριστεράς, διέλυσε κάθε μορφής υπευθυνότητας κ αίσθησης δικαίου!
      Ο δρόμος ΣΙΓΟΥΡΑ είναι μακρύς!
      Θέλω όμως να ζω με ελπίδα κ όχι φόβο.
      Η λογική μου, λέει πως πρέπει να επιβιώσω. Η ηθική μου, μου λέει, πως δεν γίνεται αυτό με οποιαδήποτε θυσία.
      Υπάρχουν λύσεις! Πρέπει όμως να βασίζονται σε αξίες διαχρονικές!

    • Pikis avatar
      Pikis @ archaeopteryx 17/08/2011 12:38:23

      Μπράβο αρχαίε. Μια χαρά τα λες.

  12. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 16/08/2011 12:07:00

    Κίνημα νομιμότητας, Μεγάλη Ιδέα, Εθνική Ανασυγκρότηση... μήως κάποια δειλή απόπειρα αυτογνωσίας πρώτα, φίλε Προφήτη - για τον υπερδανεισμό, τη φαύλη κομματοκρατία που τον αναπαράγει και τρέφεται απ'αυτόν (και απ'τις σάρκες των παιδιών και εγγονών μας !), για ρεαλισμό, για νοικοκύρεμα (φτωχός, λαϊκός όρος αλλά ταιριάζει στη λαϊκή Δεξιά !), για σοβαρότητα, υπευθυνότητα, συνεννόηση...

    • factorx avatar
      factorx @ τσώφλι πασατέμπου 16/08/2011 12:47:07

      Αγαπητό Τσώφλι γιαατί δεν κάνεις μια προσπάθεια - αν και πολύ δύσκολη - να εκφραστείς με επιχειρήματα και όχι με συνθήματα και σλόγκαν για αφελείς;

  13. taxidriver avatar
    taxidriver 16/08/2011 12:10:06

    Μετά τον τίτλο ξέχασες να γράψεις και Sieg Hail.
    Εχουν ξεφυγει μερικοι,μου φαινεται,εδω μεσα

  14. Απελπισμένος avatar
    Απελπισμένος 16/08/2011 12:11:39

    Το μεγάλο (εγκληματικό) λάθος της χούντας ήταν ότι δεν έβαλε όλη την τότε πολιτική ηγεσία σε ένα καράβι να την πάει στην Γυάρο και στον δρόμο να βυθιζόταν αύτανδρο. Θα είχαμε γλυτώσει όλοι σήμερα.Μισές δουλειές έκαναν οι καραγκιόζηδες. Και σταμπάραν με τις μαλακίες του και κάθε πατριωτική κίνηση του μέλλοντος.

  15. TopGunZ avatar
    TopGunZ 16/08/2011 12:16:24

    Βρε καλώς τα τα ναυτάκια τα ζουμπουρλούδικα! Τι λέει, σήμερα πήγατε να φτύσετε το μνήμα του παππού σας που σας καταδίκασε να γεννηθείτε Έλληνες?

    • taxidriver avatar
      taxidriver @ TopGunZ 16/08/2011 12:28:19

      «Ξεσηκωθείτε Έλληνες, ξεσηκωθείτε πατριώτες!
      Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους
      με Rolex στα χέρια με γούνες στους ώμους.
      Ίτε παίδες Ελλήνων υπέρ βωμών και εστιών,
      υπέρ πατρίδος και θεών, υπέρ αναπαύσεως των ψυχών ημών.

      Υπέρ αγοράς Super Market Electric,
      υπέρ Prisunic Μαρινόπουλος.
      Αναφωνήσατε λοιπόν μετ’ εμού: “Ζητώ ο στρατος,ζητω ο Κουδας,ζητω το ευγενες αθλημα της ιστιοπλοΐας,”!

      hxxp://www.youtube.com/watch?v=rSRxueZdxbQ&feature=player_embedded

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ taxidriver 16/08/2011 13:14:57

        Εδώ οι Κομμουνιστές υπογραψαν σύμφωνο αναίμακτης αποχώρησης των Γερμανών και παραχώρησης της Μακεδονίας στην Βουλγαρία, από τον Κομμουνιστή-Κωμικό Χαρρυ Κλυν θα ενοχληθούμε;!
        Σε είχα για καλύτερο "ρε ταρίφα"!!!

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ TopGunZ 16/08/2011 12:59:56

      Είστε και οι δύο εκτός θέματος αυτή τη στιγμή !
      Τοπ,αλλιώς μας έχεις συνηθίσει,ταξιτζή,πολύ ακραίος είσαι,πίσω δεν κάνεις,
      αλλά ούτε μπροστά πηγαίνεις.

      • taxidriver avatar
        taxidriver @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/08/2011 13:24:38

        Συγνώμη,φίλε μου,άλλα εγώ τον τίτλο του άρθρου σχολίασα.Ειρωνικό ήταν το πρώτο μου σχόλιο,θέλοντας άπλα να πω ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε για κανένα λόγο συνθήματα και φράσεις που παραπέμπουν στις πιο σκοτεινές σελίδες της ανθρωπότητας.Η Ελλάδα έχει πληρώσει ακριβά τα κάθε είδος "über alles "

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ taxidriver 17/08/2011 00:56:30

          Αδερφέ,ανάβουν τα αίματα καμιά φορά,και λέμε και καμιά βαριά κουβέντα,αλλά μη φτάσουμε στο σημείο να "νερώσουμε" το αίμα μας !
          Εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι είμαστε όλοι συναγωνιστές !
          Νάσαι καλά.

  16. Κραντωρ avatar
    Κραντωρ 16/08/2011 12:25:07

    Ευγε. Ολο το κειμενο διαπνεεται απο πατριωτικο συναισθημα. Οι Ενοπλες Δυναμεις μας πρεπει να ξαναγινουν οι πυλωνες που θα στηριζουν την ασφαλεια του Εθνους ,το οποιο αυτη την στιγμη τελει εν κινδυνω. Οσον για τον Αναρχικο επρεπε να γνωριζη οτι ο Στρατος ,οταν ανελαβε την εξουσια το '67,ηυρε εκτοπισμενους στα νησια. Εστειλε ακομη μερικους για να τους κανουν παρεα. Ολοι αυτοι ησαν οι γνωστοι εαμοβουλγαροι του ξενοκινητου ΚΚΕ. Δολοφονοι χιλιαδων Ελληνων πατριωτων, πρακτορες εχθρικων συμφεροντων.

  17. sxolioblog avatar
    sxolioblog 16/08/2011 13:24:13

    φακτορα ξεφυγατε ...

    Το 1993 καποιοι ανεγκεφαλοι στις ευρωπαικες εφημεριδες κατετασσαν το Σαμαρα στους ακροδεξιους τυπου LePen

    Σε λιγο οι στρατοκα*λοι θα το ξαναφερουν στην επιφανεια ...ΝΔ δεν ειναι το blog γενικα ?

    Ελεος


    PS : και μην ακουσω διαφορα εχω φιλους στρατιωτικους και μερικα απο αυτα που γραφονται τραβανε τα μαλια τους..

    • factorx avatar
      factorx @ sxolioblog 16/08/2011 13:34:11

      Καλά ότι το antinews είναι ΝΔ, κατάλαβες εσύ; Ξαναδιάβασε τι γράφουμε και έλα να τα ξαναπούμε

  18. armagedon avatar
    armagedon 16/08/2011 13:38:21

    ΑΝ ΔΕΝ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΠΑΥΛΟΣ ,ΑΚΟΜΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ.ΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΕΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΙ

    • James Winona avatar
      James Winona @ armagedon 16/08/2011 19:36:13

      WS PROHN MELOS TOU STENOU PERIVALLONTOS SYMFONW APOLYTWS ME THN GNWMH TOU ARMAGEDON.

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/08/2011 13:39:59

    Καθε φορα πρεπει να προσαρμοζεσαι στο περιβαλλον.
    Η Ελλαδα ειναι πολυ τυχερη που απετυχε η ρωσικη επανασταση του 1905 οποτε το 1909 και αργοτερα στους βαλκανικους δεν υπηρχε αριστερα για να υπονομευσει την εξορμηση του στρατου με θεωριες περι ιμπεριαλιστικης επεκτασης της Ελλαδος - πραγμα που το ειπαν αργοτερα για τη Μ.Ασια.
    Η υπογεννητικοτητα ειναι χαρακτηριστικο ολων των χριστιανικων ή μεταχριστιανικων χωρων και η μονη λυση ειναι η επιλεκτικη μεταναστευση ομοδοξων στις χριστιανικες χωρες που θα αφομοιωθουν.
    Μεγαλη Ιδεα μπορει να βρεθει και ειναι η δημιουργια μιας ανταγωνιστικης χωρας.Μονο ετσι θα φυγουν οι διαφοροι Ραιχενμπαχ.

    • χρυσηίς avatar
      χρυσηίς @ ψυχραιμια 16/08/2011 17:44:55

      Aκριβως!
      Η μεγαλη "αφηγηση" θα έπρεπε να ειναι μια χωρα ανταγωνιστικη σε ενα περιβαλλον που επελεξε , την Ε.Ε. , τον φυσικο μας χωρο απο καθε αποψη: πολιτισμικη,γεωπολιτικη κλπ.

      Δυσκολη απο καθε αποψη η χρονικη στιγμη . Η Δυση συνολικα σε αναταραξεις κυριως λογω του οτι ο καπιταλισμος ξεφυγε κι εγινε kazino-capitalism αλλα κι εξαιτιας της Ασιας -Κινα, Ινδια κυριως- που βγαινει απο την υπαναπτυξη .
      Ενα συγχρονο αστικο κρατος θελουμε , με εναν αποτελεσματικο δημοσιο τομεα , με ιδιωτικο τομεα που επιχειρει και διχτυ προστασιας για τους αδυναμους.
      Κι αυτο δεν ερχεται σε καμια περιπτωση αντιθετο με μια ισχυρη εθνικη ταυτοτητα,οσο κι αν προσπαθουν καποιοι να τα διαχωρισουν.

    • Μεσσήνιος avatar
      Μεσσήνιος @ ψυχραιμια 17/08/2011 11:32:53

      Μα να αγιάσεις, μίλησες ψύχραιμα!
      Με το άρθρο συμφωνώ σε όλα τα εδάφια εκτός από το πρώτο που διαφωνώ εν μέρει.
      Βασικά οι καιροί έχουν αλλάξει (όπως κι οι καταστάσεις) κι αυτό που ενδιαφέρει το σημερινό κοσμάκη είναι να καλυτερέψει το βιοτικό του επίπεδο κι όχι οι δοξασίες τύπου "θα την πάρουμε την Πόλη" γιατί πολύ απλά δεν έχουμε και νεανικό πληθυσμό για να κατοικήσει τέτοιες αχανείς εκτάσεις (τα παραλέει καλά το δεύτερο εδάφιο).

  20. sxolioblog avatar
    sxolioblog 16/08/2011 13:40:17

    φακτορα μην κανεις τον τρελλο - δεν εννοω ΝΔ με την εννοια που το πηρες
    Και μη μου λες αλλα αντ αλλων
    Αυτο που ειπα ειναι αλλο
    Και ενταξει θα κοιταξω να μαθω αναγνωση
    Καλη συνεχεια

    • factorx avatar
      factorx @ sxolioblog 16/08/2011 13:49:00

      Αγαπητέ, να απαντάς ψύχραιμα, όπως ....προσπαθώ εγώ. Και επειδή δεν κατάλαβες (ανθρώπινο είναι) σου επισημαίνω: Η κεντρική ιδέα του άρθρου είναι η εξής: "δεν υπάρχει μια Μεγάλη Ιδέα που να συνεπαίρνει το Έθνος, να καλεί σε ολοκλήρωση, όπως τότε, και να προσδίδει ζωτική δύναμη για επέκταση – σε κάθε τομέα". Κατά τα άλλα ο αρθρογράφος έχει δικαίωμα να κάνει όποιες ιστορικές εκτιμήσεις θέλει για τον ρόλο του στρατού - και κάποτε πρέπει να μάθουμε ότι οιο διαχωρισμοί του Εθνους μόνο τις ξένες δυνάμεις ευνόησαν και τους πρασινοφρουρούς

  21. Alexandros avatar
    Alexandros 16/08/2011 14:06:03

    Ωραιότατο το κείμενο, ατυχέστατος ο τίτλος του. Εκφράσεις τύπου über alles οφείλουν να μπουν δια παντός στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας.

  22. sxolioblog avatar
    sxolioblog 16/08/2011 14:08:08

    αγαπητε φακτορα εχεις δικιο ας μεινουμε ψυχραιμοι..συμφωνω απολυτως με την παρατηρηση περι ποιους ευνοουν οι διαχωρισμοι
    τους ξενους και τους φρουρους των ανεξαρτητως χρωματος

    και σορρυ για τον ενικο

    • factorx avatar
      factorx @ sxolioblog 16/08/2011 14:38:08

      !!!

  23. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 16/08/2011 14:49:21

    Άσχετον κύριοι, μπορεί όμως και σχετικότατον:

    Ακούγεται μεθ' επιτάσεως οτι η ΕΣΣΟ που θα έμπαινε στα στρατόπεδα τον Αύγουστο 2011 συμψηφίζεται με την ΕΣΣΟ του Νοέμβρη, για οικονομικούς λόγους...

    Λέτε το χάλι μας να έχει φτάσει εκεί;

    • Ναβουχοδονόσορας avatar
      Ναβουχοδονόσορας @ Ανώνυμος 16/08/2011 16:13:34

      Και που'σαι ακόμα. Το κράτος έχει στεγνώσει και οι ΕΔ είναι από τους πρώτους που πληρώνουν τη νύφη και το χειρότερο είναι ότι αυτό το ξέρουν από πρώτο χέρι και οι 'γείτονες'

  24. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 16/08/2011 14:54:12

    Πολύ ενδιαφέρον το αρχικό άρθρο.Βέβαια,άλλες εποχές και άλλες συνθήκες τότε.Εκείνη τη περίοδο η χώρα έπρεπε να προπαρασκευαστεί ενόψει του Βαλκανικού Πολέμου που διαφαινόταν στον ορίζοντα.Η Οθωμ.Αυτοκρατορία,ο ''Μέγας Ασθενής'',έπνεε τα λοίσθια και τα ιμάτιά της θα διαμοιραζόταν.Επίσης,η πατρίδα,μετά τον ατυχή ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897,προσπαθούσε ν'αναστηθεί από τα ερείπια της τότε στρατιωτικής ήττας και να ξεπλύνει εκείνη τη ντροπή.Η προεργασία,ως γνωστόν,ξεκίνησε από το Μακεδονικό Αγώνα(1904-1908) και κορυφώθηκε με το Κίνημα του Στρατ.Συνδέσμου στο Γουδί(1909).Και αμέσως μετά,κλήθηκε ο Βενιζέλος ως Παράκλητος του Έθνους.Σήμερα,διαφορετικές οι συνθήκες,αλλά η χώρα αντιμετωπίζει,πάλι,ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ κοινωνικά,εθνικά,πολιτικά και οικονομικά προβλήματα.Όπως και τότε,έτσι και σήμερα,η πατρίδα χρειάζεται ΕΘΝΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ η οποία θα διαλύσει το διαβρωμένο και καταστροφικό πασοκικό καθεστώς.Για να πάρει,όμως,σάρκα και οστά η εθνική αναγέννηση,θα πρέπει να υπάρχει και η πολιτική ηγεσία που να εμπνέει και να καθοδηγεί.Η παρουσία Σαμαρά οφείλει να είναι ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ για την ενσάρκωση των προσδοκιών ενός ολόκληρου λαού.Ποιο είναι το όπλο του Σαμαρά;Η ΔΙΨΑ μιας ολόκληρης κοινωνίας για ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ της ίδιας της ΖΩΗΣ της...Και η κοινωνία αναμένει το δικό του νεύμα ΕΝΑΡΞΗΣ της μεγάλης προσπάθειας που θ'ανασυγκροτήσει από τα θεμέλια τη πατρίδα....

  25. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 16/08/2011 15:06:14

    ''εθνική ανασυγκρότηση μέσα στην ασφυκτική παγκόσμια συγκυρία''. Δεν ξέρω πως κάποιοι μπορούν να διαχειρίζονται την έλλειψη ''ελληνικού οξυγόνου''..προφανώς έχουν συνηθίσει σε δηλητήρια και θέλουν να πείσουν και τους υγιείς ,για τη χρησιμότητά τους..
    Εκπληκτικό Προφήτη!!!

  26. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 16/08/2011 15:45:16

    Griechenland über alles...

    Αυτό θα επιτευχθεί όταν τα όνειρά μας θα πάψουν να συμπεριλαμβάνουν την απόκτηση MERCEDES. Διότι σήμερα η Μεγάλη Ιδέα ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ έως εκεί φτάνει. Δυστυχώς...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Χαζούλης 16/08/2011 18:59:30

      Το πρόβλημα αγαπητέ δεν είναι πως το όνειρό μας είναι η "Mercedes" (και συμφωνούμε ότι το χρησιμοποιούμε ως γενικότερο συμβολισμό της υλικής αφθονίας), αλλά το πως και γιατί θέλουμε να την αποκτήσουμε.

  27. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 16/08/2011 16:00:58

    Οι εύστοχοι παραλληλισμοί του άρθρου υπενθυμίζουν ότι το κίνημα του 1909 χαρακτηρίστηκε από την ευφυή τακτική των τότε στρατιωτικών να μην αναλάβουν οποιασδήποτε μορφής δράση (πολιτική ή στρατιωτική) αλλά να περιοριστούνε σε διακήρυξη αρχών για το τί έπρεπε να γίνει στη χώρα. Λόγω του αμιγώς διακηρυκτικού του χαρακτήρα το κίνημα του 1909 έμεινε γνωστό ως "pronunciamento", καθώς μετά την επίδοση της διακήρυξης ο στρατός επέστρεψε στα στρατόπεδα και την εφαρμογή των αρχών αυτών ανέλαβε ο Ε. Βενιζέλος. Κανείς όμως δεν αναφέρεται ή εξαίρει το κίνημα του 1909, που δείχνει νομιμοφροσύνη και ωριμότητα (αναγνώριση των πρωτείων της πολιτικής εξουσίας) του στρατού και που οδήγησε στον διπλασιασμό της χώρας παρά έχουμε εγκλωβιστεί σε συζητήσεις για την περίοδο 67-74, οι οποίες όσο συνεχίζονται θα αναδεικνύουν και θα ευνοούν Παπουτσήδες και Δαμανάκηδες. Άλλωστε η βραδυφλεγής βόμβα των λάθρο ενδεχομένως να ξαναφέρει τον στρατό στο προσκήνιο ως παράγοντα διατήρησης της νομιμότητας.
    Η έλλειψη μιας "Μεγάλης Ιδέας" είναι αυτονόητη σε μια κοινωνία που επιλέγει την κυβέρνησή της με βάση το αν "υπάρχουν λεφτά" για σκόρπισμα και για φάγωμα. Ταυτόχρονα αυτό είναι και το στοίχημα της μελλοντικής ηγεσίας, προκειμένου να επιτύχει την συναίνεση από την κοινωνία στις απαιτούμενες αλλαγές, ώστε να μας "περάσει απέναντι": Να ξαναδώσει όραμα στον κόσμο. Το ότι δεν γίνεται λόγος για "Μεγάλη Ιδέα" δεν σημαίνει ότι δεν την έχουμε ανάγκη ή ότι δεν υπάρχουν εθνικοί στόχοι που πρέπει να πραγματοποιηθούν.
    Υ.Γ. Το Deutschland Deutschland über alles, δεν έχει καμίας σχέση με ιμπεριαλισμό και φασισμό. Ήταν το σύνθημα του γερμανικού ρομαντισμού προς το σκοπό της δημιουργίας ενός ενιαίου γερμανικού κράτους, που επετεύχθη το 1871. Όποιος κάνει τον κόπο να το ακούσει/διαβάσει στο τέλος θα αντιληφθεί ότι μόνο εθνικιστικό και στρατοκρατικό δεν είναι. Παρόλα αυτά 4.000 χρόνια ελληνικής ιστορίας κανονικά θα έπρεπε να αρκούν, για να μας εμπνεύσουν.

  28. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 16/08/2011 16:04:33

    Με ένα ολιγόλογο και περιεκτικότατο άρθρο ,ο Προφήτης έθεσε το πρόβλημα στη σωστή του βάση.Η έκφραση ' uber alles', σημαίνει υπεράνω όλων. Δηλαδή το έθνος , η πατρίδα , υπεράνω ξένων δυναμέων,υπεράνω κομμάτων ,υπεράνω ατομικού συμφέροντος.Υπεράνω της ίδιας της ζωής μας.... Η χώρα αυτή τη στιγμή βρίσκεται ίσως στη χειρότερη στιγμή της....Εξουθενωμένη απο τη οικονομική κρίση, υβριζόμενη και διασυρόμενη ανά τον κόσμο από έναν ανθέλληνα πρωθυπουργό,έχει να παλέψει με το μεγάλο πρόβλημα της υπογεννητικότητας το οποίο επιτείνεται από τη ανεξέλεγκτη εισρροή μεταναστών, οι οποίοι έτσι όπως έρχονται χωρίς ποσόστοση και χαρτιά,αποτελούν ένα άλλο μεγάλο μέτωπο.Οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ ,πρώτες και αποκλειστικά υπεύθυνες για τη νοοτροπία που εξέθρεψε τον ατομισμό και τη μαλθακότητα , εκμαυλίζοντας τους Ελληνες με τα γνωστά αποτελέσματα.....Σ' ένα περιβάλλον παγκομοιοποίησης που μισεί κάθε τι εθνικό , ιστορικό, διαφορετικό,είναι αναγκαία και επιβεβλημένη η υπάρξη ενός κινήματος ανασυγκρότησης πάνω απ' όλα των ψυχών μας ώστε να μπορέσουμε να 'σηκωθούμε' και να σηκώσουμε και τη Πατρίδα. Το ζητούμενο λοιπόν ,είναι το 'uber alles'.Μπορούμε να βάλουμε το Εθνος στη θέση που του πρέπει ,πάνω και πέρα από τη ζωή μας ;;;;;;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Diamond Angel 16/08/2011 16:09:49

      !!!!!!!

  29. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 16/08/2011 16:24:18

    Η Νέα Μεγάλη Ιδέα που θα πρέπει να τεθεί από μια ηγεσία που πιστεύει στους Έλληνες και όχι στην "παγκόσμια διακυβέρνηση" είναι η ακόλουθη:

    Να μετατρέψουμε ως λαός και ηγεσία τον νέο Ελληνισμό από απολίθωμα με ένδοξο παρελθόν και αποεθνικοποιημένο - παγκοσμιοποιημένο παρόν, σε εθνική πρόταση πολιτισμού παγκόσμιας σημασίας.

    Μια πρόταση η οποία ενώ θα ενσωματώνει το ένδοξο παρελθόν θα αποτελεί ταυτόχρονα για το παρόν και το μέλλον μια νέα νοηματοδότηση για τη ζωή μας και την πορεία μας μέσα στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο γίγνεσθαι.

    Αυτό θα είναι το όπλο μας, η αξία μας, η δύναμή μας, το ανεξάντλητο κεφάλαιό μας και αυτό θα μας οδηγήσει ακόμα και σε οικονομική ανάπτυξη. Το τελευταίο είναι άμεση συνέπεια του πρώτου διότι αν να δώσουμε στον Ελληνισμό ένα νέο περιεχόμενο, το πρωταρχικό αποτέλεσμα θα είναι να απεξαρτηθούμε από την υποτέλεια προς τους ξένους και χωρίς δουλείες να θέσουμε τις βάσεις για μια πραγματική ανάπτυξη της πατρίδας μας.

    Έτσι θα αποκτήσουμε ξανά την ελπίδα, την εθνική αυτοπεποίθηση και θα θεσπίσουμε έναν νέο εθνικό σχεδιασμό ώστε να μάθουμε να είμαστε και να γίνουμε ΑΥΤΑΡΚΕΙΣ. Οι εισαγωγές προϊόντων, υλικών και άϋλων (πολιτιστικών) θα πρέπει να μειωθούν στο απολύτως απαραίτητο και πάντως να μην χαρακτηρίζουν την ύπαρξή μας ως κράτος και έθνος, όπως δυστυχώς γίνεται σήμερα.

    Αυτά είναι αρκετά για ένα νέο Κίνημα (όχι στο Γουδή αυτή τη φορά και με Στρατιωτικούς Συνδέσμους) από το λαό που δεν είναι πια αδαής, ούτε κοιμισμένος όπως ήταν τα τελευταία 30 χρόνια και με ηγεσία έναν άνθρωπο και το επιτελείο του που να ΠΙΣΤΕΥΕΙ και να ΧΑΡΑΖΕΙ ΠΟΡΕΙΑ, όχι να ακολουθεί τις ντιρεκτίβες των "πεφωτισμένων" αγορών, ξένων συμφερόντων, χρηματοπιστωτικών funds τύπου Soros ή οποιασδήποτε άλλης νόρμας αρκεί να μην είναι ελληνικής προέλευσης.

  30. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/08/2011 16:40:30

    Επειδή δεν υπάρχει Μεγάλη Ιδέα πρέπει να γεννηθεί.
    Ο Προφήτης ξέρει τι λέει στην ανάρτησή του.
    Η άποψή μου είναι πώς πρέπει να στραφούμε στούς ελληνογενείς των όμορων κρατών και γενικότερα και στην ελληνική διασπορά.
    Πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε την θέση και το "ζητούμενο", ώστε να βρεθεί και μελλοντικός στόχος-σκοπός του ελλαδικού κρατιδίου.
    Τα αρχαία ιερά, ο τρόπος λειτουργίας τους και οι αμφικτυονίες διάφορων ελληνικών και ελληνίδων πόλεων, όπως και η αυτοκρατορική ελληνιστική παράδοση εμπεριέχουν όλα εκείνα τα στοιχεία πού θα επέτρεπαν να γεννηθεί μια νέα Μεγάλη Ιδέα.
    Η καθ'ημάς οικουμένη, ξεχασμένη και παραγνωρισμένη έχει επίσης πολλά να δώσει.
    Η μηχανή υπάρχει. Καύσιμο άφθονο. Ατραποί πολλοί. Διάνοιξη λεωφόρου χρειαζόμαστε και στην συνέχεια καλούς μηχανοδηγούς.
    Μην φοβάστε την ουτοπία. Αυτή κίνησε και κινεί μέχρι σήμερα την ανθρώπινη ιστορία.
    Είθε, να είμαστε αρκετά ονοιροπόλοι και ουτοπιστές, να χαράξουμε και πάλι και να πορευθούμε τον δικό μας δρόμο.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Ιαπετός 17/08/2011 01:26:51

      Θα ήθελα να δω αυτή τη" μήτρα" που θα έβγαζε τη Νέα Μεγάλη Ιδέα.
      Να τη νιώσω,να τη γευτώ,να την απολαύσω,να με μεθύσει,να με χορτάσει,
      να με ικανοποιήσει,να με γεμίσει υπερηφάνεια,χαρά, ευτυχία,και ότι άλλο θέλετε...
      αρκεί ένας πίνακας του Νταλί,για να περιγράψει αυτές μου τις φαντασιώσεις
      ή θα πρέπει να στραφώ και και στους άλλους σουρρεαλιστές ;

  31. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 16/08/2011 17:58:11

    Η ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ: ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ-ΠΑΤΡΙΔΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Γράφεται και από τον αρθογράφο και από αρκετους σχολιαστές ότι δεν υπάρχει μεγάλη ιδέα. Όμως όλος ο κόσμος (και ο archaeopteryx πιο πάνω) φωνάζει για την δημοκρατία που δεν έχουμε, όλος ο κόσμος πήρε τις Ελληνικές σημαίες και βγήκε στους δρόμους και πάνω από όλα όλος ο κόσμος ζητά δικαιοσύνη. Δικαιοσύνη, πατρίδα και δημοκρατία είναι λοιπόν η τρισυπόστατη μεγάλη ιδέα για την οποία φωνάζει όλος ο κόσμος και κανείς δεν τον ακούει!!!

  32. μαρικα avatar
    μαρικα 16/08/2011 18:42:05

    Warum nicht Griechenland über alles?Griechenland ist so wie so
    ÜBER ALLES AUF DER WELT:Επιδεις δηλ. την υποβαθμιζουν οι διοικουντες
    δεν παει να πει οτι εχει χασει τις αξιες τις.Ως για την χουντα που γραφουν μερικοι
    μην υποτιμαται εκεινον τον καιρο.Ο Παπαδοπουλος χαρησε ολα τα χρεοι στους γεωργους,καλεσαι τους Ελληνες μεταναστες να αγορασουν ακινητα στην πατριδα τους χωρις να πληρωσουν φορους,και γεμισε η Ελλαδα χρημα.Η χουντα δεν χρεωσε την Ελλαδα.Αυτο με την καιμενη την Κυπρο μας,οταν ο Κισινγγερ
    ειπε στον Καραμανλη και Παπανδρεου οτι για να πεσει η χουντα πρεπει να γινει κατι βιαιο κατι κακο,εσεις ολοι εδω μεσα μπορειτε να μου πειτε γιατι δεχτικαν αυτοι οι κυριοι κατι τετοιο?ποιος πληρωνει μεχρι σημερα,μα η Κυπρος μας

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ μαρικα 16/08/2011 19:00:45

      μαρικα είπε:
      ...γιατι δεχτικαν αυτοι οι κυριοι κατι τετοιο?

      Μα για τα τριάντα αργύρια της εξουσίας.
      Η προδοσία δεν είναι προνόμιο του Ιούδα μόνο.
      Εξ'άλλου την εξουσία της εποχής του υπηρέτησε.
      Αλλο άν εμείς σήμερα το βλέπουμε με άλλο μάτι.
      Ετσι και ο Εθνοπατέρας Κ.Καραμανλής και ο λαϊκός ηγέτης Α. Παπανδρέου (στα τελευταία γνωστός και ως σιδερένιος) και οι υπόλοιποι αρχηγίσκοι της εποχής. Τα αφεντικά τους εξυπηρέτησαν.
      Για τριάντα αργύρια.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Ιαπετός 16/08/2011 19:05:21

        Συγνώμη για το ποσό. Είναι λάθος. Εικοσιεπτά ήταν τα αργύρια.
        Σύγχρονες εποχές. Εχουμε και προμήθειες.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ μαρικα 16/08/2011 23:19:54

      Μάλλον θα το διόρθωνα.
      Griechen sind überall und Griechenland über uns allen überall.
      Σε τελική ανάλυση στην απανταχού Ελλάδα δεν ζούν μόνο Οδυσσείς, αλλά και μνηστήρες.

  33. μαρικα avatar
    μαρικα 16/08/2011 19:07:46

    Ιαπετος,τους καναμε και αγαλματα τρομαρα μας,τι θα πουμε στις επομενες γιενιες?Ιδου αυτοι που μας χαντακωσαν?Ως ποτε βρε παιδι μου πια αυτη η δουλοπρεπια και η πρωσοπολατρια?

  34. μαρικα avatar
    μαρικα 16/08/2011 19:09:29

    Χα,χα,χα για το δευτερο τις προμηθειες ενωω

  35. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/08/2011 19:27:12

    Δυστυχώς μαρίκα χωρίς προμήθεια σταύρωση δεν θα γινόταν.
    Συμφωνήθηκε στο 10% καιο δόθηκε σε κάποιο κομματοσωματείο.
    Γραμματέας του, άν θυμάμαι καλά, ήταν ένας τραχανοποιός (εξειδικευμένος στον απλωμένο τραχανά), Χαρίλαος Φλωράκης με το όνομα.
    Είχε και ένα μακρινό ανηψιό στην Κύπρο. Χριστόφια τον έλαγαν.
    Τι να απόγινε άραγε αυτό το καημένο παιδί; ζεί; πέθανες; ποιός ξέρει;
    Εξ'άλλου η Κύπρος είναι μακριά.

    • juliet avatar
      juliet @ Ιαπετός 16/08/2011 20:28:15

      Ακόμα και να πεθάνουνε οι θείοι θ΄αφήσουνε ανήψια είναι νόμος της φύσης.Η εξαίρεση είναι, ο θείος να είναι ο τελευταίος της γενιάς ,αλλά αυτό θα ήτανε όχι εξαίρεση....ήτανε ΘΑΥΜΑ.

  36. μαρικα avatar
    μαρικα 16/08/2011 20:22:59

    Ζει, αλλα μετα την ανατιναξη κρυβεται.Τον κακο τους τον φλωρο .Η κυπρος ειναι κοντα μας και παντα στην καρδια μας,Ιαπετος,εχει ο καιρος γυρισματα και ο χρονος μερονυχτια και τα ψαρακια του γυαλου πιανονται μες τα δυχτια.Θα πιαστουνε μια μερα και πιστευω να το ζεισω.

  37. η Dimi avatar
    η Dimi 16/08/2011 20:54:24

    ΚΙ ΟΜΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΚΟΜΗ ΣΥΓΚΙΝΕΙ..

    Το άρθρο στους NEW YORK TIMES, ο καθηγήτής του Κολούμπια Μάρκ Μαζάουερ το έγραψε την επομένη της ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου από την Ελληνική Βουλή. Διαβάστε το προσεκτικά είναι συγκλονιστικό και τέτοιες φωνές τις έχει ανάγκη η δοκιμαζόμενη αυτή την περίοδο χώρα.

    "Χθες, όλος ο κόσμος παρακολουθούσε την Ελλάδα καθώς το κοινοβούλιό της ψήφισε ένα διχαστικό πακέτο μέτρων λιτότητας το οποίο θα μπορούσε να έχει κρίσιμες επιπτώσεις στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα. Ισως προκαλεί έκπληξη που... αυτή η μικρή άκρη της χερσονήσου των Βαλκανίων συγκεντρώνει τόση προσοχή. Σκεφτόμαστε συνήθως την Ελλάδα ως την πατρίδα του Πλάτωνα και του Περικλή, με την πραγματική της σημασία να βρίσκεται βαθιά στην αρχαιότητα.

    Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που για να κατανοήσεις το μέλλον της Ευρώπης χρειάζεται να στραφείς μακριά από τις μεγάλες δυνάμεις στο κέντρο της ηπείρου και να κοιτάξεις προσεκτικά όσα συμβαίνουν στην Αθήνα. Τα τελευταία 200 χρόνια η Ελλάδα ήταν στην πρώτη γραμμή της εξέλιξης της Ευρώπης. Στη δεκαετία του 1820, στη διάρκεια του αγώνα για την ανεξαρτησία από την οθωμανική αυτοκρατορία, η Ελλάδα έγινε ένα πρώιμο σύμβολο δραπέτευσης από... τη φυλακή της αυτοκρατορίας.

    Για τους φιλέλληνες, η παλιγγενεσία της αποτελούσε τον πιο ευγενή αγώνα. "Στο μεγάλο πρωινό του κόσμου", έγραψε ο Σέλεϊ στο ποιημά του "Ελλάς", "το μεγαλείο της Ελευθερίας τινάχθηκε και έλαμψε!"

    Η νίκη θα σήμαινε τον θρίαμβο της ελευθερίας όχι μόνο επί των Τούρκων αλλά και επί όλων των δυναστών που κρατούσαν υπόδουλους τόσο πολλούς ευρωπαίους. Γερμανοί, Ιταλοί, Πολωνοί και Αμερικανοί έτρεξαν να πολεμήσουν υπό την γαλανόλευκη σημαία της Ελλάδας για χάρη της Δημοκρατίας. Και μέσα σε μια δεκαετία, η χώρα κέρδισε την ελευθερία της.

    Στη διάρκεια του 20ου αιώνα ο ριζοσπαστικός νέος συνδυασμός της συνταγματικής δημοκρατίας και του εθνικισμού που ενσάρκωσε η Ελλάδα εξαπλώθηκε στην ήπειρο και κορυφώθηκε στην "ειρήνη που τερμάτισε κάθε ειρήνη" στο τέλος του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, όταν τρεις αυτοκρατορίες, η οθωμανική , εκείνη των Αψβούργων και η ρωσική, κατέρρευσαν και αντικαταστάθηκαν από έθνη-κράτη. Μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, η Ελλάδα άνοιξε και πάλι τον δρόμο για το μέλλον της Ευρώπης. Μόνο που τώρα ήταν η σκοτεινή πλευρά της δημοκρατίας που βγήκε στο προσκήνιο.

    Σε έναν κόσμο εθνικών κρατών, εθνοτικές μειονότητες όπως ο μουσουλμανικός πληθυσμός της Ελλάδας και οι ορθόδοξοι χριστιανοί της Μικράς Ασίας ήταν μια συνταγή για διεθνή αστάθεια. Στις αρχές της δεκαετίας του 1920, έλληνες και τούρκοι ηγέτες αποφάσισαν να ανταλλάξουν τους μειονοτικούς πληθυσμούς τους, εκτοπίζοντας περί τα δύο εκατομμύρια χριστιανούς και μουσουλμάνους προς χάριν της εθνικής ομοιογένειας.

    Η ελληνο - τουρκική ανταλλαγή των πληθυσμών ήταν η μεγαλύτερη οργανωμένη μετακίνηση προσφύγων στην ιστορία μέχρι τότε και μοντέλο που οι ναζιστές και άλλοι θα το επικαλούνταν αργότερα για να εκτοπίσουν ανθρώπους στην ανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ινδία. Είναι ειρωνικό, λοιπόν, που η Ελλάδα ήταν επίσης στην πρωτοπορία της αντίστασης στους ναζιστές. Τον χειμώνα του 1940-41, ήταν η πρώτη χώρα που αντεπιτέθηκε αποτελεσματικά κατά των δυνάμεων του Αξονα, ταπεινώνοντας τον Μουσολίνι στον ελληνο - ιταλικό πόλεμο ενώ η υπόλοιπη Ευρώπη επευφημούσε την Ελλάδα.

    Και πολλοί χειροκρότησαν πάλι λίγους μήνες αργότερα όταν ένας νεαρός αριστερός αντιστασιακός ονόματι Μανώλης Γλέζος σκαρφάλωσε στην Ακρόπολη ένα βράδυ με έναν φίλο και κατέβασαν τη σημαία με την σβάστικα που οι Γερμανοί είχαν πρόσφατα υψώσει. Σχεδόν 70 χρόνια αργότερα, η ελληνική αστυνομία θα έριχνε δακρυγόνα στον κ. Γλέζο ο οποίος διαδήλωνε κατά του προγράμματος λιτότητας. Αλλά στο τέλος, η Ελλάδα υπέκυψε στη γερμανική κατοχή.

    Η κυριαρχία των ναζιστών έφερε μαζί της την πολιτική κατάρρευση, την μεγάλη πείνα, και μετά την απελευθέρωση, την βύθιση της χώρας σε έναν εμφύλιο πόλεμο ανάμεσα στις κομμουνιστικές και τις αντικομμουνιστικές δυνάμεις. Μόλις λίγα χρόνια μετά την ήττα του Χίτλερ, η Ελλάδα βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο της ιστορίας, ως μέτωπο του Ψυχρού Πολέμου. Το 1947, ο πρόεδρος των ΗΠΑ Χάρι Τρούμαν χρησιμοποίησε τον κλιμακούμενο εμφύλιο στην Ελλάδα για να πείσει το Κογκρέσο να στηρίξει το Δόγμα Τρούμαν και την ειρηνική δέσμευση αμερικανικών πόρων για τον αγώνα κατά του Κομμουνισμού και την ανοικοδόμηση της Ευρώπης.

    Ανυψωμένη ξαφνικά σε έναν διατλαντικό αγώνα, η Ελλάδα συμβόλιζε τώρα μια πολύ διαφορετική Ευρώπη - μία Ευρώπη που είχε αυτοκαταστραφεί, και που ο μόνος δρόμος εξόδου από την ανέχεια των μέσων της δεκαετίας του 1940 ήταν ως μικρότερος εταίρος της Ουάσινγκτον. Καθώς τα δολάρια άρχισαν να ρέουν, αμερικανοί σύμβουλοι έλεγαν στους έλληνες πολιτικούς τι να κάνουν και αμερικανικές βόμβες ναπάλμ έκαιγαν τα ελληνικά βουνά καθώς οι κομμουνιστές αντάρτες τρέπονταν σε φυγή.

    Η πολιτική και οικονομική ένωση της Ευρώπης υποτίθεται ότι θα έβαζε τέλος στις αδυναμίες και την εξάρτηση της διχοτομημένης ηπείρου. Και εδώ η Ελλάδα έγινε σύμβολο μιας νέας φάσης στην ευρωπαϊκή ιστορία. Η πτώση της στρατιωτικής δικτατορίας το 1974 δεν έφερε στη χώρα μόνο την πλήρη ένταξη σε αυτό που θα γινόταν η Ευρωπαϊκή Ενωση. Προανήγγηλε επίσης (μαζί με τη μετάβαση της Ισπανίας και της Πορτογαλίας στη δημοκρατία την ίδια εποχή) το παγκόσμιο κύμα εκδημοκρατισμού της δεκαετίας του 1980 και του '90, πρώτα στη Νότια Αμερική και τη Νοτιοανατολική Ασία και μετά στην Ανατολική Ευρώπη.

    Και έδωσε στην Ευρωπαϊκή Ενωση την όρεξη για διεύρυνση και τη φιλοδοξία να εξελιχθεί από ένα μικρό κλαμπ πλούσιων δυτικοευρωπαϊκών κρατών σε φωνή για ολόκληρη την προσφάτως εκδημοκρατισμένη ήπειρο, η οποία εξαπλώθηκε κατά πολύ στο νότο και την ανατολή. Και τώρα, σήμερα, αφότου έσβησε η ευφορία της δεκαετίας του '90 και μια νέα ταπεινοφροσύνη χαρακτηρίζει τους Ευρωπαίους, ο κλήρος πέφτει και πάλι στην Ελλάδα ως χώρας η οποία θα προκαλέσει τους μανδαρίνους της Ευρωπαϊκής Ενωσης και θα θέσει το ερώτημα: "ποιό θα είναι το μέλλον της ηπείρου;"

    Η Ευρωπαϊκή Ενωση υποτίθεται ότι θα ένωνε μια κατακερματισμένη Ευρώπη, ότι θα ενίσχυε τις δημοκρατικές της δυνατότητες και ότι θα μεταμόρφωνε την ήπειρο σε μια ανταγωνιστική δύναμη στην παγκόσμια σκηνή. Είναι ίσως ταιριαστό που ένα από τα αρχαιότερα και πιο δημοκρατικά έθνη - κράτη της Ευρώπης βρίσκεται στην καινούργια εμπροσθοφυλακή, όσων θέτουν εν αμφιβόλω όλα αυτά τα επιτεύγματα.

    Γιατί είμαστε όλοι μικρές δυνάμεις τώρα, και για άλλη μια φορά η Ελλάδα πολεμάει στην πρώτη γραμμή του αγώνα για το μέλλον."

    *Μαρκ Μαζάουερ,
    Βρετανός ιστορικός και συγγραφέας,
    καθηγητής Ιστορίας στο πανεπιστήμιο Κολούμπια των ΗΠΑ.

    ~Λόγιος Ερμής | Πέμπτη, Αύγουστος 11, 2011

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ η Dimi 16/08/2011 21:55:14

      Μπράβο Dimi για την ανάρτηση!!!!

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ Diamond Angel 16/08/2011 22:56:07

        Τι κρίμα για εμάς, να είναι η γενιά μας που έφερε την Ελλάδα στο σημερινό της χάλι.
        Συμφωνώ ότι ‘πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θάνε’, αλλά τώρα τι κάνουμε που είμαστε στον πάτο.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Agrofylakas 17/08/2011 00:53:37

          @Agrofylakas
          «Μια δικτατορία δε στηρίζεται τόσο πολύ στη δύναμη των λίγων, όσο στην απάθεια των πολλών»
          ~Σαράντος Καργάκος: «Προβληματισμοί»

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Diamond Angel 17/08/2011 00:48:58

        Ευχαριστώ πολύ. Υπέροχο το nick!

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ η Dimi 17/08/2011 00:55:04

          @Diamond Angel

  38. Γιώργος avatar
    Γιώργος 16/08/2011 22:43:52

    Εγώ έχω 3 παιδιά και με βρίζουν όλοι ότι είμαι ανεύθυνος που κάνουμε παιδιά σε τέτοιες εποχές. Τι παπαριές μας λέει τώρα για το μοναχοπαίδι κλπ και του τούρκους. Οι ίδιοι που τα γράφουν αυτά γιατί δεν κάνουν 5 παιδιά ο ένας? Είμαστε πρώτοι στη θεωρία και στην γκρίνια. Εγώ λέω να γυρίσουμε την πλάτη στα κόμματα και ο καθένας όπως μπορεί από τη θέση που είναι να το παλέψει λίγο. Τα υπόλοιπα είναι ισοπεδωτικά. Θα του θυμίσω του φίλου που τα γράφει όλα αυτά τα παλληκάρια της ΕΛΔΥΚ το 74 ούτε ήρωες ήταν ούτε θέλανε να γίνουν. Ωστόσο το παλέψανε ενώ κάτι λιμοκοντόροι γράφανε ότι όλα χάθηκαν... Αυτά και να προσέχουμε τι γράφουμε.

  39. rally monkey avatar
    rally monkey 17/08/2011 01:25:35

    θα προσθετα (5) ότι τετοιου ειδους εσωτερικα κινηματα ειχαν σαφες συστημα αναφορας το ευρυτερο γεωπολιτικο σκηνικο της εποχης και θεσεις οσον αφορα το πως επρεπε να ευθυγραμμιστει η Ελλαδα. Ετσι μπορουσαν να εχουν στηριξη απο το εξωτερικο κατι που αυξανε τις πιθανοτητες επιτυχιας.
    Στις μερες μας το 'σκηνικο' ειναι συγκεχυμενο και η αντιπολίτευση ανυπαρκτη.

    στα υπολοιπα .. συμψηφιζουμε διακυβερνηση ΓΑΠ με οποιαδηποτε αλλη περιοδο διακυβερνησης (εστω απο το 74 και μετα ..'φαιοπρασινη', εμπριμέ ή οτι αλλο) του κανουμε νομιζω τεραστια χαρη ...

  40. danaos avatar
    danaos 17/08/2011 11:36:33

    "... Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα 'νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν... Κι αυτείνη η πατρίδα δεν λευτερώθη με παραμύθια, λευτερώθη με αίματα και θυσίες,,,"

  41. danaos avatar
    danaos 17/08/2011 11:37:46

    "... Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα 'νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν... Κι αυτείνη η πατρίδα δεν λευτερώθη με παραμύθια, λευτερώθη με αίματα και θυσίες,,,"
    Μακρυγιάννης.

  42. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 17/08/2011 15:00:37

    Εύγε Προφήτη. Όπως πάντα εμπνευσμένη ανάλυση.
    Το κυριώτερο σημείο σου είναι το πρώτο: Φυσικά και χρειαζόμαστε νέα Μεγάλη Ιδέα, όχι εθνικιστική αλλά εθνική. Αυτό όμως προυποθέτει μακρόπνοη στρατηγική και εφαρμογή της. Με τη σειρά του αυτό προυποθέτει εθνική ελιτ, όχι την ψοφοδεή, ξενοκίνητη, ξενήλατη και μισελληνική ελληνώνυμη μάζα. Δυστυχως προυποθέτει αποτίναξη των μνημονίων που η μόνη τους χρ'ηση είναι να διατηρούν στην εξουσία αυτή την αλήτ, και τα συμπαρομαρτούντα της ΜΜΕ κλπ. που μας κατέστρεψε.
    Τα υπόλοιπα διορθωνονται αρκεί να υφίσταται η προυπόθεση που ανέφερα.

  43. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 17/08/2011 23:16:10

    Η Μεγάλη Ιδέα δεν καταργήθηκε, αλλά εκ των πραγμάτων μετεξελίσσεται, δηλαδή μεγαλώνει. Δεν μπορεί να αποτελεί σήμερα στόχο του Ελληνισμού η γεωγραφική επέκταση του Ελλαδικού κράτους. Στην φάση της παγκοσμιοποίησης αυτός ο στόχος είναι πολύ πενιχρός για την εμβέλεια του Ελληνισμού.
    Υπάρχει μια εμπεριστατωμένη ανάλυση για την λεγόμενη "νέα τάξη";
    Έχουμε εντοπίσει τον τελικό στόχο της, τον οποίον σε τελευταία ανάλυση όλες οι βασικές συγκυρίες που επιβλήθηκαν υπηρετούν ως master plan;
    Λέω, εάν ο τελικός στόχος της "νέας τάξης" συνίσταται στην ανατροπή των επιτευγμάτων του Ελληνικού Πνεύματος, τουτέστιν στην ανατροπή του Εξανθρωπισμού του Ανθρώπου (και περί αυτού απαιτείται διεξοδική οντολογική, θρησκειολογική, φιλοσοφική και ιστορική αναφορά) τότε στην παρούσα φάση δεν απαιτούμε γεωγραφική επέκταση, ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ.
    Ίσως ο στόχος ακούγεται υπερβολικός. Όμως σήμερα δεν θα πετάξουμε χρήματα από το παράθυρο για να αλλάξουμε τις ταπέτες στην παράγκα. Και δεν θα οργωθεί μόνον το περιβόλι, αλλά ο κάμπος ολόκληρος.

    • juliet avatar
      juliet @ Μποτίλια στο Πέλαγος 18/08/2011 08:59:53

      Πόσο δίκιο έχεις ! Ολος ο κάμπος ,με ιδρώτα και αίμα αν χρειαστεί.

  44. Alexandros avatar
    Alexandros 18/08/2011 09:04:41

    Μα φυσικά κι έχουμε και σήμερα Μεγάλη Ιδέα. Περιφραστικά λέγεται "Να Γλιτώσω Τους Φόρους Που Μου Αναλογούν Μέχρι να Καταστρέψω Τελείως Αυτόν Τον Τόπο". Όλοι μα όλοι οι Έλληνες (μαζί με τις κυβερνήσεις) έχουν συστρατευθεί με αυτή την Μεγάλη Ιδέα. Σταχυολογώ από τις ειδήσεις ΜΟΝΟ χτες και σήμερα:

    1. Περισσότερα από δύο εκατομμύρια ευρώ είχε κρύψει από την εφορία, από το 2004 μέχρι και πέρυσι, ένας γιατρός. Ο ίδιος αντί να πει συγνώμη απέστειλε εξώδικη διαμαρτυρία στο ΣΔΟΕ «επιφυλασσόμενος για κάθε δικαίωμά του αποκατάστασης κάθε ζημίας του, καθώς και χρηματικής ικανοποίησής του για τις μειωτικές της τιμής και της υπόληψής του, ως ανθρώπου και ως επιστήμονα, πράξεις, οι οποίες αβάσιμα του αποδίδονται». Στα πλαίσια της Μεγάλης Ιδέας πάντα.
    h**p://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=302070

    2. Οι εφοπλιστές ναυπηγούν 653 πλοία σε Κορέα και Κίνα και μόνο ένα στην Ελλάδα. Όλα αυτά ενώ το Πέραμα βρίσκεται μεταξύ ζωής και θανάτου. Στα πλαίσια της Μεγάλης Ιδέας πάντα.
    h**p://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=302076

    3. Η κυβέρνηση αποφάσισε ότι όλα τα ακίνητα έως το 2014 θα είναι εκτός «πόθεν έσχες». Στη γουστόζικη ανακοίνωση αναφέρεται επί λέξη ότι εκτός θα είναι και η "η κατασκευή πισίνας" (!?!). Ελλάς, αγαπημένο μου πλυντήριο. Στα πλαίσια της Μεγάλης Ιδέας πάντα.
    h**p://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=2394398&nid=1262742

    Τρία μόνο παραδείγματα από ΜΙΑ και μόνο συνηθισμένη μέρα στην Ελλάδα.

    Για ποιά άλλη Μεγάλη Ιδέα μιλάμε; Και πως οι παραπάνω είναι ποτέ δυνατό να συμμετέχουν σε οποιαδήποτε Μεγάλη Ιδέα για το καλό της Ελλάδας όταν με τις πράξεις τους εργάζονται (συνειδητά ή όχι) για την πλήρη καταστροφή της;

  45. dkgat4 avatar
    dkgat4 20/08/2011 20:44:21

    Από την στιγμή που οι νόμοι ισχύουν για τον φτωχό και ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.τη δημοκρατία και τη χούντα.Το ίδιο είναι σχεδόν πλέον στις μέρες μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.