#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/01/2013 11:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάτι φαίνεται ν’ αλλάζει...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 29/01/2013 11:19:08

    Τήν αστρονομική ανάπτυξη τών σαράφηδων πού τήν βάζετε;

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 29/01/2013 12:14:36

    "μπορεί να γίνουν ακόμη χειρότερα αν επικρατήσει κοινωνικός αναβρασμός, κλείσιμο δρόμων, τυφλές απεργίες...".

    Αγαπητέ μου Φάκτορα , αυτά είναι επιφαινόμενα βαθύτερων διεργασιών. Ούτε εγώ είμαι μάντης αλλά ιδού η πραγματικότητα που δεν προοιωνίζεται βελτίωση, τουναντίον...
    Δεν γνωρίζω αν βρισκόμαστε στην 2η ή στην 3η φάση της (Ελληνικής) κρίσης αλλά τα μέτρα κάθε άλλο θα βελτιώσουν την οικονομία και, πιο σημαντικό, την οικονομική ψυχολογία. Φοβάμαι πως τα μέτρα διορθώνουν παροδικά μερικούς αριθμούς και σώζουν το σύστημα που μας οδήγησε στα μνημόνια (διότι πχ. τι άλλο νόημα έχει η έκδοση βιβλίων των μέχρι χθές απολογητών τύπου Λοβέρδου κα που με θράσος εμφανίζονται ως τιμητές και διεκδικητές ρόλων; ) αλλά έχουν και ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΕΣ επιπτώσεις στην ψυχολογία της οικονομίας.
    1) Λείπει η ουσιαστική κάθαρση. Λίγο-πολύ επικρατούν οι ίδιες νοοτροπίες. Σ’αυτό το ψυχολογικό κλίμα κινούνται οι κινητοποιήσεις των συνδικαΛΗΣΤΩΝ που ταυτίζουν τα δικά τους κρατικοδίαιτα συμφέροντα με αυτά της πλειοψηφίας πχ των αγροτών που υποφέρουν. Οι κινητοποιήσεις αυτές δίνουν το δικαίωμα στους προπαγανδιστές των κρατικοδίαιτων ΜΜΕ να τσουβαλιάζουν συλλήβδην ΟΛΟΥΣ όσους διαμαρτύρονται.
    2) Συγχέονται οι επενδύσεις για την ανάπτυξη με τις αποκρατικοποιήσεις. Οι αποκρατικοποιήσεις (ιδιωτικοποιήσεις τις λένε μερικοί) όπως ανακοινώνονται είναι μεταφορά τμημάτων της κρατικής περιουσίας σε ξένους. Πχ η COSCO.
    3) Δεν δημιουργούνται νέες παραγωγικές βάσεις , δεν βελτιώνονται οι υπάρχουσες υποδομές. Ο,τι δήποτε γίνεται είναι απλά μεταβίβαση πλούτου σε ξένους κυρίως. Εντάξει, να δεχτούμε πως παίρνει χρόνο για όλα αυτά, αλλά με τέτοιο φορολογική περιβάλλον όσος χρονος και αν παρέλθει δεν θα βοηθήσει.
    4) Πολλή φλυαρία για αύξηση της ανταγωνιστικότητας. Μα, ό.τι έχει εφαρμοστεί ως τώρα έχει ακριβώς αντίθετη δράση. Η οικονομική ισοπέδωση ΟΛΩΝ (ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΝΕ σύμφωνα με την Ναζιστική λογική) απαξιώνουν την εργασία και δημιουργούν εφιαλτική ψυχολογία και, κυρίως ΑΔΙΚΙΕΣ κοινωνικές και θυμό,πολύ θυμό…
    5) Τι νόημα έχει η μισθολογική εξίσωση ΟΛΩΝ όταν οι δουλειές δεν είναι όλες ίδιες; Δεν μπορείς να πληρώνεις το ίδιο τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ με τους καθηγητές στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση πχ. Οι διαφορετικές δουλειές πρέπει να διακρίνονται και μισθολογικά. Η αύξουσα τάση για εξίσωση με τον μέσο όρο δημιουργεί χειρότερες συνθήκες εργασίας και κυρίως, δημιουργεί ΑΔΙΚΙΕΣ τις οποίες θα πληρώσουμε. Κυρίως, αφαιρεί τα κίνητρα για εργασία. Η τάση αυτή εμπεδώθηκε από το ΠΑΣΟΚ στο όνομα μιας δήθεν δημοκρατικότητας που θα έπρεπε να έιναι η ισότητα απέναντι στους νόμους, ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ, πράγμα που επίσης καταστρατηγήθηκε και εξέθρεψε τους Τσοχατζόπουλους, τους Τσουκάτους κα.
    6) Η έλλειψη επενδύσεων στις υψηλές τεχνολογίες είναι κραυγαλέα. Δίχως υψηλά αμοιβόμενες, αλλά με έλεγχο και ευθύνη, θέσεις δυναμιτίζει κάθε απόπειρα «έναρξης» της οικονομίας. Οι χαμηλοί μισθοί θέσεων με ευθύνη δεν κάνουν την οικονομία παραγωγική και ανταγωνιστική.
    Τέλος, στοιχειώδης ψηλάφιση των συνθηκών ανάπτυξης μας αποκαλύπτι πως η κύρια κινητήρια δύναμη ανάπτυξης είναι οι εσωτερικές επενδύσεις και όχι οι εξωτερικές που συνήθως αποτελούν μετακίνηση του ιδιοκτησιακού καθεστώτως από το δημόσιο σε ξένα χέρια.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Νίκος Αργεάδης 29/01/2013 14:48:52

      Αντί "δυναμιτίζει" δυναμιτίζεται.

  3. Sceptic avatar
    Sceptic 29/01/2013 12:49:29

    Κύριε Αργεάδη δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...

  4. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 29/01/2013 12:51:30

    Aγαπητέ Νίκο Αργεάδη ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ τα λεγόμενά σου 100%!!!
    Ιδιαίτερα αυτό που λές: "Εντάξει, να δεχτούμε πως παίρνει χρόνο για όλα αυτά, αλλά με τέτοιο φορολογική περιβάλλον όσος χρονος και αν παρέλθει δεν θα βοηθήσει."
    Θα συνιστούσα μάλιστα στο φάκτορα να μη λέει οτι επιστρέφουν καταθέσεις και αυξάνονται οι εξαγωγές διότι οι Φούχτελ και Ράιχενμπαχ ακούνε και ο Στουρνάρας θα τους ρίξει κανα συντελεστή φόρου 45% και θα χάσουν και το σπίτι τους τώρα που οι Γερμανοί κόβουν όπου ναναι και τις ρυθμίσεις...Οταν μάλιστα ολοκληρώσουν την κατάληψη των εφοριών τότε να δεις επενδύσεις και επιχειρηματικότητα των Ελλήνων...Μόνο με Offshore και μέσω Βουλγαρίας πλέον θα κινείται ο,τι τελοσπάντων απομείνει στην Ελλάδα. Ισως η ομοσπονδιοποίηση με τη Βουλγαρία να ήταν κάποια λύσις..

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 29/01/2013 15:04:06

      Θα το προχωρήσω πιο πέρα Επίκουρε. Τα λεγόμενα μέτρα στο όνομα της εξυγίανσης...μυρίζουν ΠΑΣΟΚ και τον αλήστου μνήμης "σοσιαλισμό" τους (από -ισμούς έχουμε πήξει, αλλά από κοινή λογική μηδέν). Απλά, στοιχειώδη πράγματα.

      1) Ενιαίο μισθολόγιο, τουτέστιν ένας μισθός με ελάχιστες αποκλείσεις στις κλιμακες; Αυτό εννοούν να εφαρμόσουν; Με ποιά λογική ένας διευθυντής πρέπει να παίρνει λίγα παραπάνω από έναν που μόλις προσλήφθηκε; Τι είδους μήνυμα δίνουμε; Γιατί ένας καθηγητής γυμνασίου πρέπει να παίρνει ίδιο μισθό με έναν του πανεπιστημίου και με πείρα ετών; Ποιός νοσηρός εγκέφαλος το σκέφτηκε αυτό;

      2) "Επικήρυξη" της ιδιοκτησίας μέσω αβάσταχτης φορολόγησης όλων, σπιτιών, αυτοκινήτων κα.

      3) Επιστράτευση ΟΛΩΝ των εργαζομένων στο όνομα «Κοινωνικών αγαθών» αντί πάταξης των κρατικοδίαιτων συνδικαΛΗΣΤΩΝ που υποκινούν τις (διαιολογημένες) απεργίες.

      4) προτεινόμενο νομοσχέδιο για δήμευση περιουσίας ακόμα και για μικροποσά.

      5) Πρόταση για καθιέρωση Εθνικής σύνταξης (μια σύνταξη για όλους; όπως με τους μισθούς;). Τότε γιατί να κουράζεται κάποιος αφού ούτως ή άλλως θα αμοίβεται όσο και το κηφηναριό, ο μέσος όρος.
      Αυτό το σοσιαλισμό δεν εφήρμοσε το ΠΑΣΟΚ τόσα χρόνια; Τα ίδια για την μάζα αλλά προνόμια για την πολιτική μαφία και, κυρίως, ποινική ασυλία!!!
      Αυτή είναι η αιτία που μπορεί να οδογηθούμεκαι σε εμφύλιο.

      Και τέλος, η κορωνίδα: Η κυβερνώσα (και συμπαρομαρτούσα, πλούσια ελίτ), μένει ΑΚΟΜΑ στο απυρόβλητο και θα έλεγα πως προστατεύεται από την φορολόγηση και από ποινικό έλεγχο για παράνομες πράξεις.

      Το θέατρο με την παραπομπή του Παπακωνσταντίνου αλλά όχι του θηικού αυτουργού, ΓΚΑΠ τα λέει όλα.

      • ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
        ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ @ Νίκος Αργεάδης 29/01/2013 15:33:49

        Γειά στο στόμα σου φίλε Νίκο, έχεις περισσότερη υπομονή απο μένα και τους τα λες αναλυτικά. Δεν μυρίζουν απλως ΠΑΣΟΚ, αλλά "υπαρκτό" σοσιαλισμό και όχι μπλόφα του όπως ήταν το ΠΑΣΟΚ...
        Αν είναι για ενιαία σύνταξη και μισθολόγιο γιατί να μην κάνουμε αυτό που είπε ο Μάνος? Ενιαία Εθνική σύνταξη για όλους 1200 ευρώ στα 65 και κατάργηση των ασφαλιστικών ταμείων και των εισφορών...
        Αντικειμενική φορολογία για όλους και κατάργηση της εφορίας . Τέρμα η εισφοροδιαφυγή και η φοροδιαφυγή των μικρών. Για τους Offshore είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...Και στο τέλος ενιαία στολή αλλα Μάο για όλους και ενα τύπο και μια μάρκα αυτοκινήτου για όλους. Αυτή θα ήταν Πραγματική μείωση σπατάλης...
        Πως το είπανε το νέο σύστημα? Κρατικός Καπιταλισμός?
        Εμένα αυτό μου μυρίζει, και φοβάμαι οτι θα είναι μακρας διαρκείας με τους Ανατολικογερμανούς επικεφαλείς της Ευρώπης...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Νίκος Αργεάδης 29/01/2013 18:04:01

        To ενιαιο μισθολογιο στις ΔΕΚΟ ειναι ΔΙΟΡΘΩΣΗ απαραδεκτων καταστασεων.Γραφεται πιο πανω οτι δε γινεται ο αρχηγος ΓΕΕΘΑ να παιρνει το ιδιο με ενα δασκαλο.Ισως αλλα δεν αλλαξε κατι με αλλους ΔΥ.Εκεινο που γινοταν ως τωρα ηταν οτι μια καθαριστρια σε ΔΕΚΟ επαιρνε οσα ο αρχηγος ΓΕΕΘΑ μονο και μονο επειδη ηταν σε ΔΕΚΟ και οι ΔΕΚΟτζηδες ειχαν δικο τους μισθολογιο.

        • ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
          ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ @ ψυχραιμια 29/01/2013 19:20:17

          Αγαπητέ Ψυχραιμία πας να βάλεις τα πράγματα σε σωστή βάση αλλα η "συγκυβέρνηση" σε διαψεύδει και πάλι. Το ενιαίο μισθολόγιο, σε ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ εκτός αν είμαστε κομμουνιστές. Αρα δεν είναι ούτε ΔΙΟΡΘΩΣΗ απαραδεκτων καταστασεων αλλά εισπρακτικό τρύκ υπέρ δανειστών. Αφού συμφωνείς οτι η καθαρίστρια δεν πρέπει να παίρνει όσα ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ δεν πρέπει ούτε να παίρνει όσα δίνει το ενιαίο μισθολόγιο δηλαδή όσα κι ένας μαθηματικός ας πούμε. Πρέπει να πάει πιό κάτω κι απο το ενιαίο μισθολόγιο αφού δεν μπορούν να πάνε όλα πιο πάνω. Βεβαίως πριν απ' όλα πρέπει οι μισθοί των βουλευτών και των υπουργων να πάνε κάτω απ' αυτόν του αρχηγού ΓΕΕΘΑ. ΜΟΝΟ το παράδειγμα των πατέρων του Εθνους στα πολιτισμένα κράτη δημιουργεί και στο λαό σωστή συνείδηση . Χωρίς αυτό το ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ κάθε νόμος που ψηφίζουν οι βολευτές είναι " δάσκαλος που δίδασκε και Νόμον" δεν εκράτει".Κι όταν βγεί η χώρα απο την κρίση αφου θα έχουν μπεί όλοι οι μισθοί σε αξιοκρατική κλίμακα να ανεβαίνουν όλοι μαζί αναλογικα.

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ ψυχραιμια 29/01/2013 19:48:27

          Αυτό που θέλω να πω είναι πως κύριο χαρακτηριστικό του αδηφάγου, κλεπτοκρατικού και παρασιτικού συστήματος ήταν, και είναι, η δημιουργία ΑΔΙΚΙΩΝ οι οποίες φαίνονται ανυπέρβλητες στις σημερινές συνθήκες. Αν συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν ΟΛΟΥΣ στο όνομα της διάσωσης -τάχα μου- της Ελλάδας (εγώ δεν το πιστέυω πλέον) θα εχουμε άσχημα ξεμπερδέματα.
          Εν τω μεταξύ, η κρεμ-ντε-λα κρεμ του παρασισιτισμού δεν έχει υποστεί ΚΑΜΜΙΑ θυσία ακόμα. Τα πράγματα θα αγριέυεουν όσομ περνά ο καιρός, μακάρι να κάνω λάθος, αλλά η κοινων'ια βράζει, κυριολεκτικά.

          • ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
            ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ @ Νίκος Αργεάδης 29/01/2013 22:08:44

            Εχω την εντύπωση αγαπητέ Νίκο οτι είσαι πιο "μέσα" στην κοινωνία απ' όλους τους σχολιαστές εδώ μέσα. Εγώ όχι τόσο, αλλά "αφουγκράζομαι", και δυστυχώς ακούω ακριβώς τα ίδια με σένα. Ούτε ενα λαμόγιο, όχι μόνο δεν πιάστηκε, αλλα κερδίζουν απο πάνω πίνοντας το αίμα μας, και η κυβέρνηση τους καλύπτει πλήρως. Αρα την "κρατάνε" κι αυτήν...

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 30/01/2013 12:13:13

            Δεν ξέρω αν είμαι "μέσα" όπως λές αλλά προσπαθώ πάντα να διαβάζω κριτικά. Το ευτύχημα είναι πως τα ΑΝΤΙΝέα και ο Φάκτορας είναι ό,τι πιο αντικειμενικότερο έχουμε σήμερα στο διαδίκτυο και γι' αυτό τον ευχαριστούμε για το φιλόξενο βήμα, ελπίζω να μην το έχω καταχραστεί. Για φαντάσου να στηριζόμασταν για ενημέρωση στο ΜΕΓΑ ή στα άλλα. Θλίψη...

  5. Nik avatar
    Nik 29/01/2013 15:33:16

    Καλή η ενθάρρυνση, αλλά..... είναι ακόμα αδύνατο να ανοίξεις κατάστημα ενοικίασης ποδηλάτων διότι δεν υπάρχει ξεκάθαρο καθεστώς αδειοδότησης για αυτή την τόσο απλή επιχείρηση. Το αποτέλεσμα: λειτουργείς χωρίς άδεια και υφίστασαι τα πρόστιμα του δήμου που λειτουργούν ως άτυπη φορολόγηση.

    Το παραπάνω είναι ΕΝΑ από τα πολλά παραδείγματα της νοοτροπίας "να σε έχω στο χέρι" που εφαρμόζει η διοίκηση και δυστυχώς τίποτε δεν φαίνεται να αλλάζει.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Nik 31/01/2013 18:35:36

      http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=495769

  6. Kostas G avatar
    Kostas G 29/01/2013 16:46:26

    Κανείς δεν διαφωνεί, ούτε έχει δικαίωμα να διαφωνήσει με τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Μόνο οι αλλαγές να είναι μελετημένες και όχι να έχουν ως αφετηρία και μοναδικό σκοπό την αύξηση των εσόδων. Οι κυβερνώντες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη οτι σε πολλές περιπτώσεις τα έσοδα θα έλθουν από μόνα τους σταδιακά. Οι μεγάλες επενδύσεις και τα μεγάλα έργα, όπως και οι αποκρατικοποιήσεις και η αξιοποίηση της μεγάλης νεκρής περιουσίας του δημοσίου είναι απαραίτητα, αλλά δεν θα λύσουν το πρόβλημα. Το 1.500.000 ανέργων δεν οφείλονται μόνο από το κλείσιμο των μεγάλων επιχειρήσεων αλλά κατά μεγαλύτερο ποσοστό από τα καταστήματα , τις μικρές βιοτεχνίες και μεταποιητικές μικρές επιχειρήσεις που κλείνουν καθημερινά. Και θέτω το ερώτημα: Αν σήμερα κάποιος διαθέτει ένα κεφάλαιο, ας πούμε 50 ή 100.000Ε θα το διέθετε αβασάνιστα προκειμένου να ανοίξει ένα μαγαζί, αφού στο μυαλό του θα στριφογύριζε το ερώτημα "ποιός θα μπεί να αγοράσει?" με τόσο λίγο χρήμα που κυκλοφορεί λόγω των συνεχών μειώσεων των εισοδημάτων.
    Αρα πρέπει να προηγηθούν κάποιες άλλες ενέργειες οι οποίες θα παρακινήσουν τον ιδιώτη να ξεκινήσει μία μικρή ή μεσαία επένδυση και από την δική μου πλευρά καταθέτω δύο απο αυτές:
    1. Η πρώτη διατυπωθείσα από τον Κέυνς "οτι σε περιόδους κρίσεως το κράτος πρέπει να προωθεί δημόσιες επενδύσεις" και εφαρμοσθείσα το 1929-30 από τον Πρόεδρο των ΗΠΑ . Οσον αφορά τα απαιτούμενα χρήματα, με μία απλή ψηλάφηση των διαφόρων λιστών ξένων και ντόπιων, άν θέλουν τα βρίσκουν.
    2. Σύνταξη (έπρεπε να έχει γίνει) σχεδίων ανάπτυξης κατά νομό ή περιφέρεια και μέσω του αναπτυξιακού νόμου επιδότηση συγκεκριμένων πλέον δραστηριοτήτων σε συγκεκριμένη περιοχή και όχι κυρίως στον τουρισμό (γεμίσαμε ταβέρνες και ξενώνες) χωρίς κανένα πρόγραμμα και καμία μελέτη και αδιακρίτως περιοχής.
    Τέλος με την ευκαιρία διαβιβάστε στον κ. Πρωθυπουργό οτι δεν πρέπει μόνο να αποσύρει τροπολογίες που προκαλούν το κοινό αίσθημα, αλλά και τους υπουργούς που τόλμησαν να τις προωθήσουν.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Kostas G 30/01/2013 18:20:07

      "Οι κυβερνώντες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη οτι σε πολλές περιπτώσεις τα έσοδα θα έλθουν από μόνα τους σταδιακά. "

      Αγαπητέ Κώστα, έτσι ακριβώς. Το αντίστροφο δείχνει την έλλειψη στρατηγικής σχεδιασης και νομίζω πως ισχύει. Από την άλλη κατανοώ την αγωνία της κυβέρνησης να βελτιώσει τους αριθμούς αλλά αν τα μέτρα είναι μόνο εισπρακτικά, ουαί και αλλοίμονό μας...
      Και φοβάμαι πως το 1,5 εκ. άνεργοι δεν θα βρει ποτέ εργασία αν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντικατασταθούν από ξ'ενους κολοσσούς. Ελάχιστοι θα βρούν και οι μισθοί τους θα είναι της πείνας, όπως αυτών στην Αμερική.

  7. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 29/01/2013 16:56:41

    Οι αλλαγές αγαπητέ Κώστα δεν έχουν γίνει ακόμα εκεί που έπρεπε να γίνουν στο βαθύ ΠΑΣΟΚικό, κυρίως, κράτος των διαπλεκόμενων, των κρατικοδίαιτων και πασών των παρασίτων που τρεφονται με τι άιμα μας. Και δεν θα μπορούσαν να γίνουν γιατι έιναι...οι ίδιοι που μας ληστεύουν ΑΚΟΜΑ στα πράγματα. Το οριζόντιο κόψιμο, δίχως κριτήρια άλλα, θα επιταχύνει κια άλλο την ύφεση. Δυστυχωέ για μας, ο Βαρουφάκης και όχι ο Στουρναρας έχει δίκιο. Αν δε είχα 100κ θα ανατρίχιαζα ακόμα και στη σκέψη να τα "επενδύσω" στο χώρο που λέγεται Ελλάδα. Τα διλήμματα καταρρέουν και η στυγνή πραγματικότητα προσγειώνεται οσονούπω. Και δεν είμαι και απαισιόδοξος...

  8. manos avatar
    manos 29/01/2013 18:52:48

    όλα καλά, να γίνει κ το βέλασμα επίσημη γλώσσα κ είμαστε έτοιμοι για τις αγορές http://www.naftemporiki.gr/finance/story/533690

  9. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 29/01/2013 19:07:55

    Καλό και ισορροπημένο άρθρο.

  10. Μπαρουτοκαπνισμένη γόπα avatar
    Μπαρουτοκαπνισμένη γόπα 29/01/2013 19:47:39

    Κάτι θα φανεί ότι αλλάζει εάν γίνουν τα κάτωθι:

    1) Μείωση φορολογίας και κατάργηση πάσης φύσεως χαρατσιών.

    2) Νέα σεισάχθεια ή κούρεμα στα δάνεια του ελληνικού λαού. Την κρίση θα την πληρώσει είτε ο λαός είτε οι τράπεζες.

    3) Απολύσεις στο δημόσιο

    4) Δημόσιες επενδύσεις πάλι. Πλανάται πλάνην οικτράν όποιος πιστεύει ότι η Ελλάδα -που δεν μπορεί να κόψει χρήμα- θα βγει από την κρίση χωρίς δημόσιες επενδύσεις.

    • ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
      ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ @ Μπαρουτοκαπνισμένη γόπα 29/01/2013 22:14:52

      ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΤΕΡΟ που ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ τόσον καιρό, δεν αγγίζει η κυβέρνηση: ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ.
      Eιναι ανήκουστο να έχει πέσει 30% το ΑΕΠ και οι τιμές να είναι διπλάσιες απ' τη Γερμανία, ακόμα και στα Ελληνικά γιαούρτια...
      Εντάξει είπαμε κουμπάροι ακι η μέτεροι, αλλά έστω μια συμβολική κίνηση σ' ένα τομέα που η τρόικα δεν φαίνεται να απαγορεύει...

      • klik avatar
        klik @ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 29/01/2013 23:27:42

        H μείωση τιμών δεν διατάσσεται. Η αγορά είναι, ας πούμε, ελεύθερη...
        Όμως, ανάπτυξη με ακριβή ενέργεια ΔΕΝ γίνεται (ΔΕΗ, βενζίνη, πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης).
        Μια απλή κατάργηση όλων των φόρων στη βενζίνη θα ήταν το σύνθημα για αναπτυξιακή αντεπίθεση. Φαντάζεστε τη βενζίνη στα 0.75?
        Ο Σαμαράς, που ασχολείται με όλα, αυτό δεν το βλέπει?

        • EPIKOYROS avatar
          EPIKOYROS @ klik 30/01/2013 23:51:04

          Στο νερό διατάχθηκε και το μπουκαλάκι έχει χρόνια τώρα 0,50 ευρώ. Κι όταν θέλει το κράτος ρίχνει τις τιμές όπως έκανε παλια με την ΕΚΟ ή όπως κάνει με τα αρνιά το πάσχα επιτρέποντας αθρόες εισαγωγές φτηνότερων απο έξω. Ομως όταν και το κράτος είναι δικό τους, εσύ πείθεσαι οτι δεν το κάνει επειδή η αγορά είναι δήθεν ελεύθερη. (Που είναι, αλλα μόνο για "ημετέρους"). Αλλωστε και συ έβαλες ενα "ας πούμε ελευθερη" Το κράτος έχει και αυτό δικαίωμα στην ελεύθερη αγορά να μπαίνει εκει που πρέπει και να ανταγωνίζεται τους ισχυρούς υπέρ των αδυνάτων. Με ελευθερία και όχι με καταναγκασμό, αφού το προτιμάνε έτσι.Αλλά όπως λες κι εσύ για την ενέργεια, Ο Σαμαράς, που ασχολείται με όλα, αυτό δεν το βλέπει?

  11. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 29/01/2013 21:30:49

    Τα μέτρα που σχολιάζετε, αγαπητοί άνωθεν συνσχολιαστές, είναι μέτρα ΕΚΤΑΚΤΗΣ ανάγκης, που πάρθηκαν ενώ κατρακυλούσαμε στον γκρεμό!

    Σχολιάζετε λες και σωθήκαμε πια και όλα εντάξει, και γιατί ενιαίο μισθολόγιο που είναι άδικο και σοσιαλιστικό κ.λ.π. Είναι άδικο όπως και πολλά άλλα που έγιναν τα τελευταία 2 χρόνια!
    Με την πρώτη δυνατότητα έχω την πεποίθηση ότι θα αρθούν και ισοπεδωτικά μέτρα και αδικίες (συντάξεις κ.ά).

    Προσυπογράφω το πνεύμα και την αισιοδοξία του άρθρου.

    Το πεθαμένο ξεροκούτσουρο έβγαλε ένα πράσινο φυλλαράκι ανέλπιστα! Μην γκρινιάζετε και σταθείτε μια στιγμή να το θαυμάσετε!
    Να το φροντίσουμε ΟΛΟΙ να μην ξαναξεραθεί κι αυτό!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 30/01/2013 09:03:18

      Αγαπητέ Θόδωρε, τα διαδοχικά ίδια μέτρα, σε συνδιασμό με την έλλειψη εθνικής νομισματικής πολιτικής -ο ελέφαντας στο δωμάτιο που ΟΛΟΙ βλέπουν αλλά κανείς δεν τολμά να αποκαλέσει γιατί δεν είναι in - και την παρασιτική δομή της οικονομίας, είναι το δηλητηριώδες μίγμα που νομίζουμε για φάρμακο.
      Επαναλαμβάνω, είναι Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ που είναι θανατηφόρος.
      Το εγκληματικό του όλου ζητήματος έιναι πως ενώ χτύπησαν τους μισθούς και τις συντάξεις των μεσαίων και κατώτερων τάξεων (δεν εχουν κανέναν να τους υπερασπιστεί βλέπεις), άφησαν τις δομές της οικονομίας και του κράτους (που το λυμαίνονται ακόμα οι διάφοροι εγκάθετοι κομματικοί κομμισσάριοι, προχθές μιλούσαν πχ στην τηλ. για "γαλάζιους" αγροτοσυνδικαΛΗΣΤΕΣ που ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ στη Λάρισα) ΑΝΕΠΑΦΕΣ. Και ποιός είναι επι κεφαλής της έρμης της οικονομίας; Ο Στουρναρας, που πιστεύει στην ΟΛΙΚΗ (μη αλά-καρτ) παγκοσμιοποίηση, άνθρωπος των τραπεζών που με΄μεσο το ελεϊνό κράτος μετατρέπουν την κάθε ανακεφαλαιοποίησή τους σε ΚΡΑΤΙΚΟ χρέος, δλδ δημόσιο, δικό σου και δικό μου χρέος, γι' αυτο και οι οριζόντιες κοπες κάθε φορά στους μισθούς. Ένα απλό παράδειγμα θα σε πείσει: Θυμάσαι πόσα έδωσε ο Κάραμανλής το 2009 στις τράπεζες; 28 δις. Ξέρεις πόσα κουρεύτηκαν για να "καλυφτούν"; 28 δις. Αφήνω το συμπέρασμα από που αφαιρέθηκαν σε σένα.

      • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
        Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Νίκος Αργεάδης 30/01/2013 14:12:34

        1. Όταν λέτε "εθνική νομισματική πολιτική" τι ακριβώς εννοείτε? Ανήκουμε στο € και η νομισματική πολιτική αποφασίζεται και εφαρμόζεται από τις Βρυξέλλες και την ΕΚΤ.
        Να βγούμε από το € προτείνετε? Να μην μπαίναμε καν το 2002? Να το συζητήσουμε, αν και έχουν συζητηθεί αυτά τα θέματα και η καλύτερες απαντήσεις που δόθηκαν είναι: Πρώτον να μην βγούμε απ' το € και δεύτερον, ναι, να μην μπαίναμε..

        2. "Οι παρασιτικές δομές της οικονομίας παραμένουν ανέπαφες". Συμφωνώ.
        Ποιος δεν τις άλλαξε τις δομές? ΠΑΣΟΚ είχαμε που μας έβαλε στο Μνημόνιο και κορόιδευε 2 χρόνια και μας και τους δανειστές. Γιατί δεν τις άλλαξαν 2 χρόνια? Είναι όμως πιο εύκολο να περικόψεις μισθούς και συντάξεις. Άσε τα δύσκολα για μετά. Που να διώχνεις τον Σταματόπουλο, τον Φωτόπουλο, τον Μπαλασόπουλο (τι έγινε ρε παιδιά, όλοι οι Μωραϊτες στις ΔΕΚΟ είναι? Να μην έχω μπάρμπα στην Κορώνη..). Αυτό κάναν..

        Η νέα κυβέρνηση τώρα δεν εφαρμόζει την κινητικότητα (που συναντά λυσσαλέες αντιδράσεις από τους ΟΤΑ και τους οπλαρχηγούς τους βλ. Μπαλασόπουλο)?
        Αυτό δεν είναι αλλαγή των δομών?
        Η μηχανοργάνωση και μηχανογράφηση (βλ. ΓΓΠΣ και διευθύνσεις Υπουργείων ή και άλλου, δεν μπορώ να ξέρω) δεν είναι αλλαγή των δομών?

        Πως θέλετε να γίνει? Πιο γρήγορα? Μόνο ο Αλέξης και ο Πάνος μπορούν πιο γρήγορα που έχουν υπεράνθρωπη δύναμη, ο Πάνος από τον πλανήτη Crypto και ο Αλέξης τη δύναμη που του δίνει η αλληλεγγύη των λαών και -εσχάτως- η υπερατλαντική φίλη και σύμμαχη χώρα. Απευθυνθείτε, αν θέλετε!

        3. Οι ανακεφαλοποιήσεις των τραπεζών είναι δάνειο τους που θα το ξεπληρώσουν στο Ελλ. Κράτος, όταν θα είναι σε θέση. Έχει λεχθεί και ελέγχεται ως προς την ορθότητα και την αξιοπιστία του, να συμφωνήσω σ' αυτό.

        Αλλά δεν μπήκαν κρατικοί επίτροποι στις τράπεζες? Να τις πιέσουν, να ανανεώσουν την ρευστότητα στην οικονομία, τι τους βάλαμε εκεί? Με τον επίτροπο είναι κατά 1/4 "κρατικές", ας πούμε π.χ.
        Να μην ανακεφαλοποιηθούν πλήρως αν δεν χρηματοδοτήσουν αναπτυξιακά έργα. Εμπρός, τι περιμένουμε??

        Και τελευταία επισήμανση, και ο ΑΣ και ο Στουρνάρας και όλοι οι υπουργοί θα κριθούν. Και όσοι καθαρά δεν τράβανε από τώρα, συμφωνώ να μας αδειάζουν την γωνιά, δεν υπάρχει χρόνος πλέον, το ΄χουμε πει δεκάδες φορές. Όχι ήρθε η δόση και κοιμηθήκαμε πάλι μέχρι την άλλη φορά πάλι.
        Και δεν μιλάω για ευρύ ανασχηματισμό που θα δημιουργούσε κλυδωνισμούς ενδεχομένως. Αλλά για αντικαταστάσεις!

    • σκέπτομαι, άρα υπάρχω avatar
      σκέπτομαι, άρα υπάρχω @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 30/01/2013 20:03:17

      Τα μέτρα που σχολιάζετε, αγαπητοί άνωθεν συσχολιαστές, είναι μέτρα ΕΚΤΑΚΤΗΣ ανάγκης, που πάρθηκαν ενώ κατρακυλούσαμε στον γκρεμό!

      Σύμφωνοι. Όμως οι πολίτες και οι επιχειρήσεις δεν βλέπουν μέτρα έκτακτης ανάγκης από τη μεριά του κράτους (π.χ. με επιδιωκόμενη εσωτερική υποτίμηση 30-40%, θα έπρεπε να είχαν μειωθεί οι βουλευτές στους 200 που επιτρέπει το σύνταγμα, τα υπουργεία, οι φορείς, οι δημόσιες δαπάνες και οι φόροι επίσης κατά 30-40%, ενώ οι "εντιμότατοι φίλοι" στις λίστες Λαγκάρντ και παρόμοιες θα έπρεπε να έχουν χάσει τον ύπνο τους και την μισή περιουσία τους). Τίποτα από τα παραπάνω δεν έγινε, ούτε φαίνεται στον ορίζοντα (ούτε καν στα προεκλογικά τους σχέδια). Η κυβέρνηση ΔΕΝ δείχνει ότι λειτουργεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, αλλά σαν άλλη μια συνηθισμένη κυβέρνηση των τελευταίων χρόνων, όταν χαϊδεύει αυτιά (προσλήψεις θυγατέρων αντί για απολύσεις στη βουλή, χαριστική πληρωμή μεγαλομπετατζήδων χωρίς φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα με χαριστική πράξη νομ. περιεχομένου, πώληση δημόσιων ακινήτων χωρίς ανοιχτό διαγωνισμό).

      Κι έτσι οι επιχειρήσεις παίρνουν κι αυτές τα δικά τους μέτρα έκτακτης ανάγκης: μεταφέρουν σε μια νύχτα, τα κέρδη τους, την έδρα τους ή και τα δύο στο εξωτερικό, μέχρι να σταματήσει η κατρακύλα στο γκρεμό, για να περισώσουν ό,τι μπορεί πλέον να περισωθεί. Και όταν κάποιοι (χωρίς ένσημα οι περισσότεροι) βάλουν μυαλό και αλλάξει πορεία το καράβι καλώς να επιστρέψουν.

      Μονόπλευρα μέτρα έκτακτης ανάγκης και επίκληση πατριωτικού φρονήματος πάντα από τους άλλους, ίσως να μην είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά.

      Ναι, να το φροντίσουμε ΟΛΟΙ το φυλλαράκι, μαζί και η κόρη Πολύδωρα μαζί και οι μεγαλομπετατζήδες. Τότε μάλιστα...

  12. ΝΠ avatar
    ΝΠ 29/01/2013 22:54:39

    Νίκος Αργεάδης: Καταπληκτική ανάλυση.
    Σοβαρή βάση για συζήτηση.
    Είναι οι αποκρατικοποιήσεις νέες επενδύσεις;
    Η εφορία θα δει τη συνεισφορά των εχόντων;
    Τι κερδίζει, αλήθεια,η πατρίδα όταν μικρομεσαίοι κλείνουν-μαζικά-
    ή θα χάσει ο Έλληνας την πρώτη κατοικία;
    Αφού, να πάρει η ευχή,
    μπορούμε στην έρευνα και στις νέες τεχνολογίες,
    τι περιμένουμε;
    Να φύγουν όλα τα ταλέντα στα ξένα;
    Υ.Γ. γιατί δε κάνετε μία ανάρτηση;

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ΝΠ 30/01/2013 18:23:43

      "Τι κερδίζει, αλήθεια,η πατρίδα όταν μικρομεσαίοι κλείνουν-μαζικά-
      ή θα χάσει ο Έλληνας την πρώτη κατοικία;"

      Απολύτως τίποτα, μόνο χάνει και μου κάνει εντύπωση που στελέχη του συστηματος βυσσοδομούν επί χρόνια για την ύπαρξη μικρομεσαίων πειχειρήσεων. Δεν φταίνε οι επιχειρήσεις αν είναι ανίκανοι να εισπράξουν φόρους αλλά κυρίως να φτιάξουν δίκαιο και μακροχ΄ρονια σταθερό φορολογικό. Χρειαζόμαστε ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ θεσμών και κοινωνική ΑΣΦΑΛΕΙΑ, τα 2 ύψιστα αγαθά για ευημερία και ανάπτυξη. όλα τα άλλα έιναι "έπεα πτερόεντα".

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ΝΠ 31/01/2013 08:53:30

      ΝΠ, σ' ευχαριστώ. Προσπαθώ και τα λέω όπως τα βλέπω και αναλύω. Είναι σημαντικό, κατά τη γνώμη μου, η εκάστοτε εξουσία να μην ψεύδεται στο Λαό για πράγματα που αφορούν στην επιβίωσή του. Σίγουρα μέρος του προβλήματος έιναι και η χρονια δυσπιστία του μέσου Έλληνα για το κράτος του. Αν δεν εμπιστεύεσαι το κρατος σου είσαι και (θα) συμπεριφέρεσαι σαν παιδί.

  13. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 30/01/2013 01:04:43

    Θεωρώ πολύ εύστοχα τα σχόλια του Νίκου Αργεάδη παρά το ίδιο το άρθρο που δείχνει περισσότερο πολιτικοποιημένη τοποθέτηση και λιγότερη επίγνωση της πραγματικής οικονομίας και της αγοράς.
    Είναι παράδοξο π.χ. να μιλάμε ότι η εξαγορά του λιμανιού του Πειραιά από την Cosco είναι επένδυση που μπορεί να φέρει πλούτο και θέσεις εργασίας στη χώρα. Απλά γίναμε χαλί για να περάσουν αφειδώς τα κινέζικα προϊόντα στη χώρα και στίς υπόλοιπες γείτονες χώρες. Δουλειά θα προκύψει στους λιμενεργάτες, forwarders, logistic companies και στους αεριτζήδες. Εν τω μεταξύ θα κλείνουν η μια μετά την άλλη οι μικρομεσαίες βιομηχανικές και μεταποιητικές επιχειρήσεις από την λαίλαπα των κινέζικων και φυσικά οι απώλειες σε θέσεις εργασίας είναι δυσανάλογα πολύ περισσότερες απ' αυτές που δημιουργούνται, με οτι αυτό συνεπάγεται για τον παραγωγικό και κοινωνικό ιστό. Άλλωστε αυτό δεν έχει γίνει στην Ιταλία από τότε που παραχώρησαν το λιμάνι της Νάπολη? Από την κεντρική Ιταλία και κάτω αφανίζονται όλες οι αντίστοιχες μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
    Είναι βέβαιο λοιπόν ότι το έργο αυτό θα το δούμε σύντομα. Δυστυχώς είμαστε τόσο μακακες που βλέπουμε πάντα το δένδρο και χάνουμε το δάσος. Και προφανώς αυτό που είμαστε, αυτούς τους πολιτικούς αξίζουμε για την δήθεν ανάπτυξη που μας επιφυλάσσουν.
    Ποιός σοβαρός επενδυτής θα έλθει σε μία χώρα να ιδρύσει παραγωγική μονάδα όταν το κόστος ενέργειας έχει υπερδιπλασιαστεί μέσα σε 2 χρόνια και κάθε μέρα που ξημερώνει ακούμε και για κάποιο νέο φόρο που επινόησαν στον ύπνο τους οικονομικοί εγκέφαλοι που δεν έχουν δουλέψει ποτέ τους? Για να παράξει και να πουλήσει τι? Και σε ποιούς αγοραστές όταν η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών της δέν έχει πλέον καμία καταναλωτική δύναμη για τους γνωστούς λόγους?
    Τα πράγματα ειναι απλά. Έτσι όπως πάμε, οι επενδυτές θα εμφανιστούν όταν θα πτωχεύουμε όλοι μας, κράτος και ιδιώτες και θα μπορούν να αγοράζουν οτιδήποτε είναι της αρεσκείας τους για ένα κομμάτι ψωμί. Και φυσικά όταν μη έχοντας άλλη λύση για να επιβιώσουμε θα παρακαλάμε για ενα μεροκάματο των 10 ευρώ. Τότε να είστε βέβαιοι οτι θα γεμίσουμε από υποψήφιους επενδυτές! Μήπως εν τέλει αυτό θέλουν οι Ευρωπαίοι "συνεταίροι" με τους πρόθυμους πολιτικούς μας? Τελικά αυτό που βλέπουν όλοι οι άλλοι, εμείς ως εξυπνότεροι βλέπουμε μόνο το τυρί και όχι την φάκα...

    • Βάσω Σκούρτη avatar
      Βάσω Σκούρτη @ Delta Lamda 31/01/2013 19:57:13

      Αυτά που βλέπεις τα βλέπει και ο Σύριζα από την αρχή. Όμως ξέχασα εσείς όλοι έχετε εμπιστοσύνη στον ΑΣ που-είναι-μόνος-και-δεν-μπορεί-βρε- αδελφέ-να-τα-κάνει-όλα

  14. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 30/01/2013 15:33:06

    1. Αγαπητέ Θόδωρε, το κρίσιμο ερώτημα για μένα είναι αν Βρυξέλλες και ΕΚΤ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. Εάν η διοίκηση της ΕΚΤ και των Βρυξελλών εξυπηρετούσαν τα εθνικά μας συμφέροντα δεν θα είχα αντίρρηση. Ως τότε καλο έιναι να μην εθελοτυφλούμε. Από τους ΜΗ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ κομμισσάριους των Βρυξελλών δεν θα το περίμενα αλλά η δογματική προσκόλληση της ντόπιας ελίτ στην ένωση, ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ(;) είναι ύποπτη και όσο θα βλέπω τους Έλληνες να υποφέρουν και την Ελλάδα να μεταβάλλεται σε προτεκτοράτο δεν θα θεωρώ την παραμονή μας ως sine qua non. Η Εθνική μας επιβίωση πάνω απ' όλα και όχι η συμμόρφωση με ό,τι λένε τα αφεντικά της εγχώριας κλεπτοκρατικής κάστας.

    2. Το αντιπαρέρχομαι, ούτε ο Καμμένος ούτε και οι άλλοι με απασχολούν, δεν είναι σοβαροί. Η κινητικότητα δεν συνσιτά δομική μεταβολή. Δομική μεταβολή θα ήταν να καταργούσαν ΠΑΝΤΕΛΩΣτις δομές αυτές και να έφτιαχναν καινούργιες, ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ. Μπορούν; Δεν νομίζω "Τάκη".

    3. "Οι ανακεφαλοποιήσεις των τραπεζών είναι δάνειο τους που θα το ξεπληρώσουν στο Ελλ. Κράτος, όταν θα είναι σε θέση..." . Γιατί η προνομιακή μεταχείρηση των τραπεζιτών;
    Γιατί να μην ξεπληρώσουμε και τα δικά μας δάνεια ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ;
    Και μην μου πείτε πως οι τράπεζες δεν θα επιβιώσουν. Δεν με νοιάζει, να φτιαχτούν νέες που μπορούν ή να κρατικοποιηθούν, εφ' όσον το απαιτεί το εθνικό συμφέρον.
    Οι επίτροποι ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ. Είμαστε σε κρίσιμη καμπη και αν δεν παρθούν δραστικά αλλά καλοσχεδιασμένα μέτρα για τον έλεγχο του τραπεζικού συστήματος θα λέμε "καλά κρασιά" σε λίγο. Και κα΄τι άλλο, κόπηκαν οι μισθοί των Προβόπουλων και των άλλων διορισμένων πριν κοπούν από τους παππούδες και τις γιαγιάδες; Πολύ αμφιβάλλω.
    Τέλος, δεν έχω αμφιβολία για τον Α. Σαμαρά, αλλά είναι μόνος και οι δηλώσεις Στουρνάρα (βασικού αρχιτέκτονα της άκαιρης εισόδου στο Ε) με προβληματίζουν, πολύ...

    Εαν και στο μέλλον αφήσουμε τις Βρυξέλλες να κανονίζουν την εθνική μας ύπαρξη θα την χασουμε, αν δεν την χασαμε ήδη. Κράτος δίχως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ

  15. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 30/01/2013 15:40:39

    1. Ακριβώς εκεί έγκειται ο πυρήνας του προβλήματός μας. Η απουσία ανεξαρτητης ΕΘΝΙΚΗΣ νομισματικής πολιτικής (θα) έιναι καταστροφική για την Ελλάδα. Η δογματική προσήλωση στην ένωση είναι, το λιγότερο ύποπτη.

    2. Η κινητικότητα ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑ δομική μεταβολή. Διάλυση όλων αυτών των κρατικοδίαιτων οργανισμών και σχηματισμός νεω και ΜΗ ΚΟΜΜΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ. Μπορούν;

    3. " θα το ξεπληρώσουν στο Ελλ. Κράτος, όταν θα είναι σε θέση..."!!!! ¨οταν μπορέσουν; Η τράπεζά μου δεν μου επιτρέπει να πλήρώνω το δάνειό μου ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ. Τι σημαίνει αυτό;

    Αντιπαρέρχζομαι τα σχόλια για τον Καμμενο και τον Αλέξη, δεν τους θεωρώ σοβαρούς για σ΄χολιο πια. Πορσπαθώ να στηρίζομαι ΣΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ όχι σε ιδεολογήματα.
    Τέλος, εμπιστεύομαι τον Α. Σαμαρά αλλά όχι τον κ. Στουρνάρα που θέλει ΠΛΗΡΗ και όχι αλα-κάρτ παγκοσμιοποίηση. Τέτοια λένε όσοι ενοχλούνται από την ύπαρξη του κρατους και τα συμφέροντά τους μάλλον ταυτίζονται με των παγκοσμιοποιητών και όχι με αυτά του κράτους (μας).

    • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
      Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Νίκος Αργεάδης 30/01/2013 19:50:11

      Αγαπητέ Νίκο,

      1. Άρα να βγούμε από το €. Αυτό προτείνετε? Η πρόταση σας πια είναι? Τα ύποπτα κ.λ.π. είναι ή δεν είναι αποδεκτά, δεν έχει σημασία για μένα. Η πρόταση σας??...

      2. Διάλυση και μετά τι? Εύκολο να γκρεμίζεις και σε χειροκροτούν κιόλας τα πρόβατα. Τι θα χτίσεις στη θέση αυτών που γκρέμισες, ξέρεις? Η κινητικότητα αποτελεί δομική μεταβολή των δημοσίων υπηρεσιών, επιμένω.. Η διαρκής κινητικότητα και τα επόμενα χρόνια, θεσμός κρατικού υπαλλήλου ονομάστηκε και μακάρι να συνεχίσει να εφαρμόζεται πάντα

      3. Οι τράπεζες στο καπιταλιστικό σύστημα που ζούμε -και μας αρέσει ΟΛΟΥΣ- είναι -ΔΥΣΤΥΧΩΣ- απαραίτητες. Πρέπει -και το λέω με βαριά καρδιά- να της υποστηρίξεις γιατί σ' αυτές βασίζεται η οικονομία των Δυτικών χωρών που κι εμείς συμπεριλαμβανόμαστε. Δεν νομίζετε?

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 30/01/2013 21:06:13

        Δεν είμαι υπερ της αποχώρησης. Ειμαι υπέρ μιας ανεξάρτητης (και οικονομικής) πολιτικής που θα έχει ως κέντρο της τα εθνικά συμφέροντα. Αν συνεχίσουμε την πορεία αυτή της αυτοαναίρεσης ως κρατικής οντότητας θα διαλυθούμε. Ούτε υποστήριξα την κατάργηση των τραπεζών.
        Δεν μπορούν να χρησιμοποιούν 2 μέτρα και 2 σταθμά στην αντιμετώπιση τους.
        Αγαπητε Θόδωρε πιστεύεις πως το υπάρχον μοντέλο συμμετοχής δουλεύει; Εγώ δεν το βλέπω. Ήδη ο προυπολογισμός ξεφεύγει. Τι θα κάνουμε; και άλλα μέτρα λιτότητας για την επόμενη δόση; Από τον Μάϊο-Απρίλιο θα είμαστε σε πολύ δύσκολη θέση, και πάλι.

  16. kkarkar avatar
    kkarkar 30/01/2013 17:43:33

    Πραγματικά έχω την εντύπωση ότι δεν ζούμε στην ίδια χώρα. Το μόνο που αλλάζει είναι το συνεχώς αυξανόμενο ύψος των φόρων, το μέγεθος της απελπισίας των περισσότερων Ελλήνων και η αδυναμία τους στοιχειωδώς να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Και φυσικά δεν αλλάζει η ανικανότητα των ηγεσιών να προχωρήσουν ως το τέλος οποιαδήποτε αλλαγή και να πουν αλήθειες στο λαό.

  17. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 30/01/2013 22:51:09

    μετα απο πολυ καιρο διαβαζω σχολια που δεν περιεχουν ιχνος κομματικου φανατισμου.σχολια με περιεχομενο,υγιης αντιπαραθεση με ρεαλιστικα επιχειρηματα.μονο με γονιμο διαλογο θα ξεπερασουμε την κριση και αν βεβαια η εκαστοτε ηγεσια εχει το βλεμμα της στα προβληματα του κοσμου και οχι στα προβληματα των τραπεζων

  18. MCA avatar
    MCA 31/01/2013 00:29:15

    Καθοριστική ήταν η απόφαση των Γερμανών να μας κρατήσουν,προς το παρόν, στο ευρώ.Έτσι αποφάσισαν να αντιστρέψουν επικοινωνιακά την ψυχολογία των αγορών απέναντι στην χώρα μας.Λίγες καλές κουβέντες για την χώρα μας δεν κοστίζουν τίποτα και μπορεί να έχουν την αξία δεκάδων δις.Αυτό όμως που δεν έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα,σύμφωνα και με τους εταίρους μας είναι η αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής.Επίσης μας έχουν επισημάνει ότι οι πλούσιοι δεν πληρώνουν το μερίδιο που τους αναλογεί.Για να το λένε προφανώς συγκρίνουν την συνεισφορά των δικών τους πλουσίων στις κοινωνίες τους σε σχέση με την δική μας.Έχει την θέληση,την ικανότητα και την δυνατότητα η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προανέφερα, τα οποία αποτέλουν δύο από τους βασικότερους πυλώνες για την αντιμετώπιση της κρίσης;

    • Αριστείδης Δ. avatar
      Αριστείδης Δ. @ MCA 31/01/2013 09:02:36

      Tη θέληση θα την είχε αν πρωτα είχε τη δυνατότητα και την ικανότητα. Ομως αυτά δεν τα έχει αφου, σε σχέση με τους άλλους Ευρωπαίους που όπως πολύ σωστά λες μας έχουν επισημάνει ότι οι πλούσιοι δεν πληρώνουν το μερίδιο που τους αναλογεί, και μας έχουν δώσει εδώ και 1,5 χρόνο δωρεάν τις απαραίτητες λίστες, η κυβέρνηση δεν τόλμησε να κανει κάτι και ακόμα κωλυσιεργεί. Οταν κάποτε καταλήξει με τους αριθμούς πρωτοκόλλου και λοιπές διαδικασίες, προφανώς θα έχουν απομείνει μόνο ψίχουλα...Κάποιοι "κρατάνε" την κυβέρνηση απο κάπου. Και είναι λογικό αφου στηρίζεται σε αυτούς που πραγματοποίησαν το μεγάλο πλιάτσικο...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.