#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/06/2011 13:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κάνει πίσω η κυβέρνηση μπροστά στην αγανάκτηση του λαού



Σε θεαματική αναδίπλωση  για το μεσοπρόθεσμο αναγκάζεται η κυβέρνηση μετά την παλλαϊκή συγκέντρωση της Κυριακής, τις έντονες διαφωνίες στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ και το αποτέλεσμα των εκλογών στην Πορτογαλία όπου ηττήθηκε ο εκεί πρωθυπουργός του μνημονίου Σόκρατες.

Διαβάστε εδώ τι έγινε χθες στο υπουργικό συμβούλιο.

Έτσι, παρά το ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα που θέτει η Τρόικα για την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου προγράμματος έως τη σύνοδο κορυφής της ΕΕ (24-25 Ιουνίου), τελικά αποφασίστηκε μετάθεση αρκετών ημερών. Το πρόγραμμα θα πάει στο κοινοβούλιο στις 28 Ιουνίου, μετά δηλαδή τη σύνοδο κορυφής, όπου ο Παπανδρέου θα επιχειρήσει να βελτιώσει το πακέτο για να μπορέσει στη συνέχεια να το περάσει σε βουλευτές και κοινωνία.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ξανασυζητούν τη μείωση του αφορολόγητου στις 6.000 ευρώ με τον Γ. Παπακωνσταντίνου να αναζητά ισοδύναμα μέτρα προκειμένου να μην προχωρήσει στη μείωση αυτή. Μια πρόταση που κατατέθηκε είναι ο υπερδιπλασιασμός των τεκμηρίων διαβίωσης ώστε να πιαστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι φοροδιαφεύγοντες.

Επίσης, φαίνεται να αποφασίστηκε η σύνταξη νέου φορολογικού νομοσχεδίου για το 2012 το οποίο θα προβλέπει μείωση των συντελεστών φορολόγησης επιχειρήσεων αλλά και του ΦΠΑ, μέτρα που θα ισχύσουν, όχι Σεπτέμβριο όπως ακούστηκε αλλά από 1/1/2012.

Υπάρχουν και κάποια άλλα μέτρα επώδυνα που σκέφτονται να αλλάξουν σε μια προσπάθεια να εξευμενίσουν το εξεγερμένο πλήθος των πλατειών αλλά και τους αγανακτισμένους βουλευτές και υπουργούς που απειλούν με πτώση της κυβέρνησης.

Στο χθεσινό υπουργικό συμβούλιο, ο κ. Παπακωνσταντίνου ανέφερε εξάλλου ότι η κυβέρνηση προτίθεται να ενσωματώσει δύο προτάσεις της ΝΔ, και συγκεκριμένα αυτές που αφορούν στην «εργασιακή εφεδρεία», και στην παροχή κινήτρων για την επανεισαγωγή κεφαλαίων, την οποία προτίθεται να συνδυάσει με την αγορά, με τα κεφάλαια αυτά, ελληνικών ομολόγων.

Όλα αυτά είναι πράγματι μια νίκη όσων αγωνίζονται για να μην περάσει ένα ακόμη Μνημόνιο από την πλάτη του ελληνικού λαού και να μην εφαρμοστεί η ίδια λανθασμένη συνταγή. Ακόμη και μικρές αλλαγές είναι κάτι. Όμως, δυστυχώς οι δεσμεύσεις της κυβέρνησης μένουν προς την τρόικα κι αν αυτή δεν πει το ναι στις αλλαγές που προωθεί το οικονομικό επιτελείο, τότε δε θα γίνει τίποτε.

Μπορεί αυτή τη στιγμή να μοιάζει με κωλοτούμπα η σκέψη της κυβέρνησης να αλλάξει κάποια μέτρα ή να τα πάρει πίσω. Ωστόσο, πιο πολύ με επικοινωνιακό τρικ μοιάζει παρά με ειλικρινή μεταμέλεια.

Γιατί κάποιο πράσινο πουλάκι μας λέει ότι θα πάρει ένα –δυο μέτρα πίσω και τα άλλα θα τα εφαρμόσει κατακαλόκαιρο όταν όλοι θα κάνουν τα μπάνια τους και δε θα ξέρουν τι τους περιμένει από Σεπτέμβριο.

Η μόνη λύση είναι να πάρουν πίσω το Μεσοπρόθεσμο και να το αλλάξουν όλο, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη, τις δουλειές, τις επενδύσεις κι όχι σε νέους φόρους.

Τα επικοινωνιακά τρικ δεν τους σώζουν ούτε από τους Αγανακτισμένους ούτε από τους βουλευτές τους. Ούτε φυσικά αυτό που ακούγεται στην πιάτσα για το μεγάλο τραπεζικό deal που θα αλλάξει το κλίμα. Μια –δυο μέρες θα πανηγυρίζουν και μετά θα πέσουν σε κατήφεια. Διότι ο κόσμος δε νοιάζεται πόσα θα κερδίσει ο Λάτσης ή ο Ταμβακάκης αλλά αν θα είναι το δικό του πιάτο γεμάτο.

Να σημειωθεί ότι οι Αγανακτισμένοι ετοιμάζουν και νέα κινητοποίηση την Κυριακή που έρχεται.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. trelos avatar
    trelos 07/06/2011 13:14:01

    Η πορεία ξεκίνησε σαν χείμαρρος, κινούμενη από παλμό, ωθούμενη από
    τα νέα μέτρα της κυβέρνησης.
    Στην πρώτη γραμμη διεκρινα τον Μακη, δεν ξερω τι δουλεια κανει, τοσα
    χρονια συνδικαλιστη τον ξερω.

    Διπλα του η ξαδερφη μου η Μαρθα από τα 37 της συνταξιουχος, γιατι
    ειχε κλεισει 15ετία στον Ευαγγελισμο με ανηλικο τεκνο.

    Μαζι της η φιλη της η Στέλλα, που 30 χρονια τωρα επαιρνε συνταξη
    σαν αγαμη θυγατερα.

    Παραδιπλα ο Σταθης, η εθελουσια από τον ΟΤΕ του ειχε αποφερει
    120.000 ευρω και τωρα αγωνιζοταν στο ψαρεμα.

    Μαζι και ο Κωστας 46 χρονων, πυροσβεστης, που εχει καταθεσει εδώ και
    ένα μηνα τα χαρτια του για συνταξη (ειχε προλαβει να κατοχυρωσει,
    λεει) και περιμενει και καποιο χοντρο εφαπαξ.

    Διπλα τους ο θειος μου, δεξιος από σοι, που κατεβαινει σε πορειες
    μονο όταν ηταν το ΠΑΣΟΚ κυβερνηση.

    Και από κοντα τα δυο αδερφια: ο Στελιος, που του ειχε βαλει το κομμα
    τα 2 παιδια στο Δημοσιο, και ο Γρηγορης, που επαιρνε τα εργα του
    Δημου υπερτιμολογημενα λογω γνωριμιων.

    Πισω, στην δευτερη σειρα, ακολουθουσε ο Γιαννης, πατερας: εδώ και
    κατι μηνες εκανε εξασκηση του νεου νομου περι αδειας και του πατερα
    στο Δημοσιο, αγκαλια με την γυναικα του την Μαρω, που με τρεις
    γεννες ειχε να πατησει στην δουλεια της 3 χρονια.

    Και από κοντα ο Μιχαλης. Εργολαβος με συνεργειο 27 ανασφαλιστους
    αλλοδαπους και -3 ελληνες.

    Στα δεξια τους ο Λακης: φοιτητης ετων 32, παρεα με τον Γιωργο,
    γιατρο, τον επονομαζομενο και "ταχυδρομο" από τα φακελακια.

    Μαζι τους και ο Θοδωρος, γιατρος του ΙΚΑ, που στο ιδιωτικο του
    ιατρειο δεν εκοβε ποτε του αποδειξεις, με τον Κυριακο της Εφοριας,
    που δεν ειχε δει ποτε του παραβαση τα τελευταια 6 χρονια...
    Λίγο πιο κει ο Νίκος μεγαλοδικηγόρος με ιδιόκτητο γραφείο στο κέντρο
    της Αθήνας που νοιάζεται για τον πελάτη του και δε θέλει να τον επιβαρύνει με αποδείξεις και ΦΠΑ.
    Και φυσικα δεν θα ελειπε και ο Βασιλης, λιμενικος, πρωτος ταβλαδορος
    στο τελωνειο.
    Να και ο Μηνάς, που ειχε ξεχασει ποτε εκοψε το τελευταιο του
    τιμολογιο, μαζι με τον Ορεστη επιδοτουμενο χρονια αγροτη, που δεν
    ηξερε πού ηταν τα χτηματα του.

    Ολοι μαζι με αλλους τοσους σηκωσαν τα χερια ψηλα και με σφιγμενες
    τις γροθιες βροντοφωναξαν,

    /"Κατω τα χερια απ' τα ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ !"/

    Ο Στεφανος, αδερφικος μου φιλος, ανεργος οικοδομος με κοιταξε με
    γουρλωμενα ματια:

    /"-Ρε, Κωστα, εμεις εδώ τι κανουμε?" /

    Ελα, ντε!
    Βρε, μηπως τελικα "μαζι τα φαγαμε?"//

    • Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
      Κωστας Ε. Χριστοδουλου @ trelos 07/06/2011 13:36:05

      Δεν ξερω τι λετε ολοι , αλλα το "αυθορμητο" με κανει πολυ επιφυλακτικο .Μια ερευνα στον "Κοκκωνη", ισως εδειχνε ποιος παραγγειλε τοσες σημαιες ......Αν αδικω καποιους , λυπαμαι πολυ , τιποτε αλλο ....

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ trelos 07/06/2011 13:40:57

      ξερεις υπαρχει και υγιες τμημα στον Ελληνικο λαο. υπαρχει και η αλλα Ελλαδα.
      υπαρχει ομως και η μεταμελεια! αναγνωριζεται απο θρησκειες, δικαστηρια, κοινωνια...

      η αλλη επιλογη μας βεβαια, για ολα αυτα που καναμε, ειναι να τιμωρησουμε τα παιδια μας ξεπουλωντας την Πατριδα τους!!!
      ετσι θα αποτρεψουμε καθε μελλοντικη εκτροπη!
      γιατι παντα αντι να χτυπησουμε το γαιδαρο χτυπουσαμε το σαμαρι!!!!

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ trelos 07/06/2011 13:45:25

      Τρελέ,

      Το πιο αληθινό σχόλιο που έχει ανέβει για τους "αγανακτισμένους"...
      Για να πάψουμε να χαιδεύουμε αυτιά..
      Που ήταν όλοι αυτοί όταν από 7% η ανεργία έφτανε στο 15%?..
      Τότε δεν ασχολούνταν..είχαν την κουτάλα στο χέρι...
      Τώρα που αδειάζει η κατσαρόλα θυμήθηκαν όψιμα ότι το πράγμα ειναι στρεβλό..

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 07/06/2011 14:40:13

        Απολύστε γρήγορα τους ΔΥ! Ακόμα καλύτερα, πυροβολήστε τους κιόλας! Τι ατολμία και αναβλητικότητα είναι αυτή!

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 07/06/2011 15:37:59

          Ήρεμα Αυριανιστή...εξακολουθείς να δηλώνεις μη Δ.Υ.?..είναι ολοφάνερο ότι δεν είσαι..(να σε ειρωνευτώ και εγώ λιγάκι)..

          Είπαμε, εσύ υποστηρίζεις ότι τα κομματόσκυλα και τα τεμπελόσκυλα πρέπει να συνεχίσουν να πληρώνονται..παρόλο που δεν μας περισσεύουν λεφτά..

          Εγώ πάλι όχι...

          Ας κρίνουν αυτοί που τα διαβάζουν ποιος είναι εκτός πραγματικότητας..

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 08/06/2011 00:25:22

            Άσε τη φθηνή προπαγάνδα και τα απλουστευτικά συμπεράσματα, Κώστα. Δεν υποστηρίζω κανένα κομματόσκυλο και κανένα τεμπελόσκυλο, και δεν είμαι διατεθιμένος να πληρώνω κανένα τέτοιο. Αλλά, βάζουμε στοίχημα ότι αυτοί που θα μείνουν θα είναι ακριβώς αυτοί, ενώ η νεότερη φουρνιά που μπήκε με ΑΣΕΠ θα είναι εκείνη που θα εξοστρακίσουν τα πανίσχυρα κυκλώματα του κομματισμού;

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 08/06/2011 02:22:26

            Έγω προπαγάνδα φθηνή ή άλλου τύπου δεν κάνω...όχι γιατί είμαι καλύτερος άνθρωπος από σένα, αλλά δεν με νοιάζει να κάνω..Εξάλλου εσύ είσαι ο "αυριανιστής"..

            Το στοίχημα δεν το βάζω γιατί θα το χάσω..έχεις δίκιο...πολλοί αδίκως θα απολυθούν...σκέψου τις αντίστοιχες αδικίες στον Ι.Τ...αυτές δεν σε νοιάζουν?
            Και το γεγονός ότι υπάρχουν φαύλοι στον Δ.Τ. θα το δεχθούμε σαν παγκόσμια σταθερά? Δεν πρέπει κάποτε να τελειώσουν και αυτοί?

            Δεν φαίνεται να σε πειράζει η νέα λαίλαπα φόρων που έρχεται (6000 αφορολόγητο για τους ελ.επαγγελματίες κλπ)..Για να μη γίνει η στάση πληρωμών (για τους καρεκλοκένταυρους βέβαια γιατί για τους υπόλοιπους εμάς ισχύει ήδη)
            ΟΚ...
            Το θεωρείς ηθικό (με οποιοδήποτε σύστημα αξιων επιλέξεις) να συνεχίζουν οι "εργαζόμενοι" σε διάφορες ΔΕΚΟ να πληρώνονται κατά μέσο όρο με 5000 το μήνα (το ποσό χωρίς καμία υπερβολή)?
            Εγώ όχι...

          • Άλλος avatar
            Άλλος @ Φακ Κωστας 09/06/2011 03:09:29

            Είναι εκπληκτικό πως κάποιοι "συνετοί" βλέπουν τον εχθρό μόνο στη στερεότυπη παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας και αδυνατούν να κοιτάξουν τι συμβαίνει λίγο παραπέρα. Εξηγούμαι.
            Σύμφωνοι ο δημόσιος τομέας είναι "υπερφορτωμένος" από "καπάτσους" που χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν κάθε παράθυρο του νόμου για να αποκομίσουν οφέλη.
            Απλοϊκή ερώτηση: μόνοι τους διορίστηκαν όλοι αυτοί; Δεν υπάρχει η ευθύνη των κάποιων πολιτικών προϊσταμένων τους σε όλες τις κυβερνήσεις; Τι τους νομιμοποιεί αυτούς πέρα από το εκλογικό αποτέλεσμα που είναι μια στιγμιαία έκφραση της λαϊκής θέλησης να γίνονται οι σωτήρες μας.

            Κατηγορώντας μόνο τους μεν αυτόματα οι δε μπαίνουν σε ένα ιδιότυπο καθεστώς μη ευθύνης. Και αυτό είναι προϊόν ανώριμης κριτικής.

            Έστω, επί πλέον ότι όλοι αυτοί απομυζούν το δημόσιο και κοστίζουν στο κράτος περί τα 23δισ. ετήσια.

            Ξεχνάτε επιδεικτικά το μέγεθος των παρεμβάσεων των κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών για μερίδο στην κρατική πίτα την οποία πληρώνουμε όλοι αλλά απολαμβάνουν ελάχιστοι. Περί απλής σύγκρισης πρόκειται. Εκτός και αν αυτό δικαιολογείται από το γεγονός ότι έχουν δουλειά τόσοι ιδωτικοί υπάλληλοι.
            Αν αυτό το συγκεκριμένο επιχείρημα είναι λάθος τότε πολύ απλά, που είναι κύριοι, οι παραγωγικές μονάδες της χώρας;
            Γιατί πολύ απλά πάλι αν υπήρχαν θα έπρεπε να είναι εξωστρεφείς ώστε να παράγουν πλούτο και βέβαια να είναι ανταγωνιστικές. Ποιές επιχειρήσεις έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά;
            Επί πλέον ναι ο δημόσιος τομέας και ειδικώτερα ο ευρύτερος είναι φουσκωμένος και βέβαια να ελαφρύνει. Στην περίπτωση αυτή ποιό είναι το επιχειρησιακό σχέδιο που θα επιτρέψει τη μετάβαση από το παλαιό σχήμα των κρατικών υπηρεσιών στο νέο; Ποιος υπουργός, σύμβουλος ή παρατρεχάμενος γνωρίζει ποια είναι η κατάσταση στον τομέα ευθύνης του; Ποιός γνωρίζει ποιές είναι οι υπηρεσίες που παρέχονται από την υπηρεσία που διοικεί και με βάση ποιες διαδικασίες; Εντελώς ενδεικτικά, ρωτείστε ειδικούς της αγοράς ποιο είναι το κόστος της σχεδίασης των επιχειρησιακών διαδικασιών για ένα υπουργείο του μεγέθους του υπουργείου υγείας για παράδειγμα.
            Μετά ξαναγράψτε τα σχόλιά σας και πείτε μας κατά πόσο οι κινήσεις "σηκώνω το χατζάρι και κόβω ότι βρω μπροστά" είναι αποτελεσματικές. Εκτός βέβαια αν υπουργοί, ξαφνικά απέκτησαν και ικανότητες να κρίνουν ποιο μοντέλο οργάνωσης είναι καλλίτερο από το άλλο. Ίσως να είναι έτσι και να σφάλλω.
            Το θέμα αυτό από την άποψη της ύπαρξης επιχειρησιακών σχεδίων, το έθιξε σήμερα σε συνέντευξη της στο Ράδιο9 και η Χρύσα Αράπογλου.
            Δεν πιστεύω ότι στην πλειοψηφία του κόσμου, αγανακτισμένου ή μη, υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν ότι η κατάσταση αυτή πρέπει να συντηρηθεί. Τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν αλλά οι αλλαγές δεν πρέπει να γίνουν στην τούρλα του Σαββάτου και υπό την απειλή εκβιασμών. Χρειάζεται χρόνος και αυτό τον χρόνο δεν τον διεκδίκησε κανείς στη "διαπραγμάτευση" του λεγόμενου Μνημονίου.
            Όσο για τους μεγαλογιατρούς και τους δικηγόρους πολύ απλά βρίσκουν και τα κάνουν. Πόσους από αυτούς έχουμε καταγγείλει;
            Τέλος, σε σχέση με τους φοιτητές ετών 32 που θα έπρεπε να έχουν διαγραφεί μετά το πρώτο εξάμηνο σπουδών που δεν πέρασαν τα μαθήματα, για δείτε μήπως και στο πολιτικό προσωπικό υπάρχουν κάποιοι που τέλειωσαν βασικές σπουδές στα 27, 28 ή και αργότερα;
            Καλό κουράγιο και ας μη "δαγκώνουμε" ο ένας τον άλλο.

    • Pikis avatar
      Pikis @ trelos 07/06/2011 13:55:41

      Όχι φίλε TRELE δεν τα φάγαμε όλοι μαζί τους.
      Υπάρχει και η άλλη Ελλάδα που δεν έφαγε και πλήρωνε τα πάντα.
      Υπάρχουν αυτοί που δεν έγλυψαν τον βουλευτή.
      Που δεν πάτησαν σε κομματικό γραφείο.
      Που κόπιασαν.
      Που δεν ήταν της αρπαχτής.
      Που δεν το έπαιζαν αγρότες.
      Που πήγαιναν by the book.
      Που πίστευαν στην αξιοκρατία.
      Που ήθελαν να σφραγίσουν την καταραμένη "πίσω πόρτα" του δημοσίου.

      Αυτοί που σήμερα καλούνται να πληρώσουν τα σπασμένα χωρίς να έχουν φράγκο.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Pikis 07/06/2011 14:34:26

        Το ιδιο λετε μάλλον...
        Το θεμα είναι ποιοι είναι οι περισσότεροι...οι σωστοί ή οι φαύλοι?
        Μάλλον οι φαύλοι..

      • ΝΙΚΟΣ Λ. avatar
        ΝΙΚΟΣ Λ. @ Pikis 07/06/2011 18:33:49

        Ναι υπάρχει και αυτή η Ελλάδα και πρέπει κάποτε να την αναδείξουμε και να την αξιοποιήσουμε.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ trelos 07/06/2011 13:58:06

      Άξιο το μεροκάματο σου trele.Δίνουν καλό μισθό στην Ιπποκράτους;

    • Orestios avatar
      Orestios @ trelos 07/06/2011 14:26:45

      Τί αυτοαναφορική αναπαραγωγή στερεοτύπων μας παρουσιαζει ο τρελός????
      Σε λίγο θα σκάσει ο Μπόμπ ο Υδραυλικός μύτη. Μην σας πώ και ο Μπάμπης που μάζευε τις αποδείξεις στα διόδια.

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ Orestios 07/06/2011 14:44:56

        +100000000000000000000

    • Κρητικός avatar
      Κρητικός @ trelos 07/06/2011 14:49:39

      Ολοι αυτοι
      υπαρκτα πρόσωπα.
      Τους συναντούσα και εγω μέχρι σήμερα διπλα μου ,
      αλλοι μου εβγαζαν την γλώσσα τους
      αλλοι μου κουνουσαν το χέρι
      αλλοι μου εκλειναν το ματι (ειδικα οταν τους εδινα πακους τα χαρτονομισματα).
      Και το βραδυ στα παραθυρα των 8
      η συνεχεια
      οι Σιμιτιδες
      οι καραμανλήδες
      οι παπαρήγες
      και οι Τσιπρες
      και οι Κόκινοι
      (δεν λεω για τους καρατζαφυρερς ,για ευνοητους λόγους)
      να μου δείχνουν με το δάκτυλο ποια ζωη πρεπει να κανω.
      κανενας τους ποτε δεν νοιάστηκε να με βαλει μεσα στο παιχνιδι και μένα
      ασχετα αν αγωνιστηκα και αγωνιζομαι
      ασχετα αν εχω ονειρα και οραματα
      ασχετα αν ζω και εγω σε αυτην την χώρα
      οπως και ,
      ο Μακης
      η Μαρθα
      η Στέλλα
      ο Στάθης......
      .....
      ο Μηνας
      ο Ορεστης

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ trelos 07/06/2011 14:50:03

      Πάγκαλε;; Εσύ είσαι Θόδωρε; Η μήπως ο Πρετεντέρης;; Μπας και είσαι ο Μπάμπης του ΣΚΑΙ;;

      Η Ελλάδα που περιγράφεις δεν είναι η πλειοψηφία.

      Διαστρεβλώνεις την εικόνα και γίνεσαι παπαγαλάκι.

      Η είσαι στην ίδια κατηγορία των βολεμένων και προπαγανδίζεις την παπαρολογία Παγκαλου ή αισθάνεσαι ένοχος και νιώθεις την ανάγκη να αυοτιμωρηθείς με λίγο ΔΝΤ. Περί βίτσιων και ορέξεως, ουδείς λόγος.

      Εγώ πάντως ήμουν εκεί με τον Νίκο, εργαζόμενοι και οι δύο σκληρά στον ιδιωτικό τομέα.
      Και χτες είδα τυχαία και τον Γιάννη, παιδικό μου φίλο, άνεργο 4 μήνες.

    • abyssus avatar
      abyssus @ trelos 07/06/2011 15:14:30

      Αν δεν αρθρογραφείτε ήδη στην Bild, είναι κρίμα, πάει χαμένο μεγάλο ταλέντο!

    • Έλληνας φορολογούμενος avatar
      Έλληνας φορολογούμενος @ trelos 07/06/2011 15:15:44

      Κι εγώ αρχίζω και αισθάνομαι σαν μαλάκας αφού τόσα χρόνια δεν διορίστηκα στο Δημόσιο αλλά αντίθετα φίλησα και κατουρημένες ποδιές για να βρώ εργασία στον ιδιωτικό τομέα , και που πλήρωνα φόρους 1) σαν μισθωτός 2) σαν κληρονόμος 3) σαν ιδιοκτήτης μεγάλης ακίνητης περιουσίας + έκτακτες εισφορές επειδή το ετήσιο μικτό εισόδημα μου ήταν 100,000 + ευρώ (2 φορές) +έκτακτη εισφορά ακινήτων (14,000 Ευρώ) + ότι άλλο έρχεται και το οποίο βέβαια δεν θα πληρώσω διότι και να θέλω απλά δεν έχω και συνεπώς κινδυνεύω και με κατάσχεση ακινήτων (αφού δεν υπάρχει αγορά για να πουλήσω)

      Και πάνω σε όλα αυτά έχω ξοδέψει κυριολεκτικά μία ολόκληρη περιουσία για πρώιμες παρεμβάσεις στον γιό μου (νάναι καλά το παιδακι μου) που είναι αυτιστικός χωρίς όχι μόνον να έχω την συμπαράσταση του κράτους (τουλάχιστον κάποια ανταποδοτικότητα για τους φόρους που έχω πληρώσει βρε αδελφέ) αλλά να το έχω απέναντι μου.

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ trelos 07/06/2011 15:23:52

      Μαζί τα φάγαμε λοιπόν, καθήστε σπίτι σας τώρα και λουστήτε τα, αυτό μας λές?
      Μόνο που δεν είναι έτσι φιλαράκο, εγώ είδα στο Σύνταγμα τον 70χρονο που δούλεψε σκληρά μια ζωή για να πεινάσει και να ξεπαγιάσει τώρα στα γεράματα, τον 25χρονο που έφτυσε αίμα (μαζί και οι γονείς του) για να σπουδάσει και τώρα θα πρέπει να φύγει μετανάστης για να ζήσει, τον καταστηματάρχη που ποτέ δεν φοροδιέφυγε και πάλεψε να στήσει μια αξιοπρεπή επιχείρηση που τώρα του την κλείνουν και θα μπει φυλακή από τα χρέη, τον έντιμο κι εργατικό δημόσιο υπάλληλο που καταδικάζεται στην εξαθλίωση, τον 45χρονο ιδιωτικό υπάλληλο που ξαφνικά απολύθηκε και τώρα ζητιανεύει από τους συγγενείς για να μη πεινάσουν τα παιδιά του...
      Απορώ πως δεν τους είδες ΚΑΙ αυτούς όλους εκεί...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ trelos 07/06/2011 15:37:11

      Εύστοχος ο σχολιασμός σου trelos. Μεγάλο μέρος των "αγανακτισμένων" υποψιάζομαι ότι είναι απολύτως συνυπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Απο την άλλη είναι τόσο απίθανα ετερόκλητο το πλήθος που μαζεύεται στο Σύνταγμα που δεν θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει και διαφόρων ειδών συνυπευθύνους. Βλέπεις είμαστε αρκετοί. Δικαιώνεται ο Πάγκαλος; ΟΧΙ!!! Η μισή αλήθεια είναι ολόκληρο ψέμμα!

    • BlackWhite avatar
      BlackWhite @ trelos 07/06/2011 17:13:42

      Φιλαράκι το να λες ότι φταίει ο λαός και να συμπλέεις με την φασιστική κυβέρνηση που έταξε λαγούς και πετραχήλια για να εκλεγεί δεν σε τιμά.
      Η απάντηση δίνεται στις πλατείες,όπου προφανώς θεωρείς πολύ απαξιωτικό να παραβρεθείς,από εργάτες,ανέργους,απολυμένους και ναι δημόσιους υπάλληλους(αυτά τα μιάσματα που για εσένα μάλλον δεν θα έπρεπε να απολύονται αλλά να εκτελούνται δημόσια),έλα μια φορά και εσύ και θα το δεις και μην γράφεις φανταστικά μυθιστορήματα .
      Όχι φιλαράκι δεν τα φάγαμε μαζί με ένα σάπιο πολιτικό σύστημα που εκμαύλιζε συνειδήσεις για να επιβιώνει και ούτε καν αυτοί που ευνοήθηκαν φταίνε γιατί τους πρόσφεραν κάτι και το δέχθηκαν(εσύ άραγε θα είχες αρνηθεί;) και από εδώ και πέρα αν αγνοήσουν την λαϊκή κατακραυγή η αγανάκτηση θα μετατραπεί σε ανεξέλεγκτη οργή.
      Ναι να διορθωθούν οι στρεβλώσεις και οι αδικίες αλλά όχι με φωτιά και τσεκούρι επί δικαίων και αδίκων,η αντοχή μας εξαντλήθηκε πληρώσαμε τόσους μήνες στωικά τα "λάθη" μας αλλά δεν θα αφήσουμε να ατιμαστεί η χώρα μας και να "εκτελεστούν" οι πολίτες της.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ BlackWhite 07/06/2011 17:43:34

        Εντελώς άλλο πράγμα η σύμπλευση με την κυβέρνηση και άλλο η άρνηση ενθουσιώδους αποδοχής αυτού που συμβαίνει στο Σύνταγμα. Γιατί το ζήτημα είναι ακριβώς αυτό που εσύ θέτεις : το πως "...να διορθωθούν οι στρεβλώσεις και οι αδικίες αλλά όχι με φωτιά και τσεκούρι επί δικαίων και αδίκων..." Στον προβληματισμό αυτό δεν καταλαβαίνω πως μπορούν να βοηθήσουν εκδηλώσεις αγανακτισμένων και "αγανακτισμένων" με έντονα ισοπεδωτικό χαρακτήρα.

        • daughter of mercy avatar
          daughter of mercy @ firiki2010 08/06/2011 01:49:44

          Ξέχασες να πεις και για την Ελένη και την κάθε Ελένη που αρνήθηκε να βάλει το δάκτυλο στο μέλι η ηλήθια και εκδιώχθηκε κακήν κακώς επειδή δεν συνενούσε από τότε.
          Τώρα μην ρωτήσεις :Ποιά Ελένη?

          • daughter of mercy avatar
            daughter of mercy @ daughter of mercy 08/06/2011 01:51:44

            ηλίθια
            συναινούσε

    • Ατίλιο avatar
      Ατίλιο @ trelos 08/06/2011 00:23:54

      Μήπως το παράκανες με την ειρωνία μεγάλε; Από που βγάζεις ότι ο κόσμος στις πλατείες είναι αυτοί που λες; Αγνοείς την ύπαρξη τόσων και τόσων συμπολιτών σου, σκληρά εργαζόμενων, νομοταγών, με θητεία στα σύνορα, σκληρά φορολογούμενων, και αδυσώπητα αδικημένων από το κράτος και το σύστημα; Που ζεις; Και γενικά μιλώντας, καλά τα άλλα που στηλιτεύεις, αλλά να σου φταίνε και οι όποιες διευκολύνσεις - κίνητρα υπέρ της μητρότητας πάει πολύ. Γουστάρεις την υπάρχουσα υπογεννητικότητα; Να σε δω στα γεράματα, να ζεις σε μια χώρα που οι μόνοι νέοι τριγύρω σου θα 'ναι πακιστανοί και αφγανοί.

  2. sotiris frankfurt avatar
    sotiris frankfurt 07/06/2011 13:21:03

    Απο τρελό και απο μικρο μαθαίνεις την αλήθεια, αν και μια ζωή δεξιός μήπως τελικά ο Πάγκαλος έχει δίκιο; Απο τα καλύτερα σχόλια που έχω διαβάσει εδω μέσα ΕΎΓΕ τρελε!!!!

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ sotiris frankfurt 07/06/2011 13:38:47

      Φαν του Πάγκαλου είσαι ρε φίλε;
      Και σε χθεσινή ανάρτηση τα ίδια έγραφες!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιώργος Μεσσηνία 07/06/2011 15:27:57

        Γερμανογενίτσαρος είναι. Δεν το βλέπεις στο ψευδώνυμο;

      • Makedonas Thessalonikios avatar
        Makedonas Thessalonikios @ Γιώργος Μεσσηνία 07/06/2011 16:17:29

        Ναι αλλά σήμερα δεν είναι ανορθόγραφος!
        Έχει κάνει άλμα προόδου.......

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ sotiris frankfurt 07/06/2011 14:31:38

      Αν δεν έκοψς ποτέ σου απόδειξη σε πελάτη σου. Αν έκανες υπερτιμολογήσεις. Αν δε δήλωσες τα εισοδήματα και την περιουσία σου, ΝΑΙ, μαζί τους τα έφαγες!
      Υπάρχουν κι άνθρωποι που μοχθούν και δεν κλέβουν....

  3. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 07/06/2011 13:29:21

    trelos
    από τα εξυπνότερα σχόλια που διάβασα, όμως σηκώνει πολύ συζήτηση το θέμα, γιατί ναι μεν οι "λουφαντζήδες " στην χώρα μας περισσεύουν, αξιολόγηση δεν υπάρχει πουθενά στο δημόσιο, και...και... όμως κάποιοι θα την πληρώσουν χωρίς να φταίνε και αυτό είναι άδικο.

  4. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 07/06/2011 13:33:38

    Ολα οσα περιγραφονται απο τον σχολιαστη φεροντα την επωνυμια του "τρελλου", αφορουν ανθρωπους που στην ζωη τους εχουν δουλεψει.Το οτι εκμεταλλευτηκαν κρατικες "αβλεψιες" διολου τους "επιρριπτει" ευθυνες μη εργασιας-προσφορας.Θα ηθελα εαν και ο ιδιος επιθυμει να συνεισφερει στον γονιμο διαλογο, να μας αραδιασει δειγματοληπτικα τα εργασιακα βιογραφικα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δεκα Πολιτικων Ταγων αυου του τοπου.Τον ευχαριστω, προκαταβολικα.

    • trelos avatar
      trelos @ ΧΡΗΣΤΟΣ 07/06/2011 13:47:11

      Μεγάλη κουβέντα θέλεις να ανοίξουμε. Ρίξε μια ματιά στο "Διχασμός και εξιλέωση" (Περι της πολιτικής ηθικής των Ελλήνων) του Βασίλη Καραποστόλη

  5. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 07/06/2011 13:38:28

    δεν υπάρχει χώρα χωρίς λουφατζήδες, ειδικά αν ο νόμος σε αφήνει ατιμώρητο. Αυτό δεν απέτρεψε κάποιους να προσπαθήσουν να αλλάξουν τα πράγματα. Ισως πολλοί κατεβαίνουν από ενοχές, ή ακριβέστερα, για να απενοχοποιηθούν προτού νιώσουν οποιαδήποτε ενοχή. Αλλά δεν θα βάλει κανείς στις ανωτέρω κατηγορίες ούτε εμένα, ούτε τους ανθρώπους που ξέρω. Δικαιολογίες για την απάθεια υπάρχουν πολλες, μπορώ να προσθέσω άλλες 20 εν τάχει.

    • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
      Νίκος Παπαδημητρίου @ Νίκος Παπαδημητρίου 07/06/2011 13:40:36

      Να εξηγήσω πως ο σχόλιο δεν πάει προσωπικά στον ''τρελό'', αλλά σε ό,τι μας κάνει να παραιτούμαστε.

  6. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 07/06/2011 13:43:30

    Mε κάθε τρόπο απεμπλοκή απο το ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ. Έστω και με πόλεμο αν χρειασθεί. ΟΙ Προδότες τέλος.

    • Mike avatar
      Mike @ ΣΠΥΡΟΣ 07/06/2011 15:28:10

      Εχετε καταλάβει πραγματικά τι συνέπειες θα έχει αυτό για την Ελλαδα? Προσπαθείστε λίγο να μην είστε τόσο επιπολαιος!

  7. KLE avatar
    KLE 07/06/2011 13:45:03

    ΓΕΡΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΧΟΥΝΤΑ

  8. ΘΕΟΤΡΕΛΛΛΛΛΟΣ avatar
    ΘΕΟΤΡΕΛΛΛΛΛΟΣ 07/06/2011 13:45:56

    Καλή η «εξυπνάδα» αλλά αν είναι για να ΕΝΩΝΕΙ, αν είναι για να διχάζει όπως αυτή, απλά βγάζει απωθημένα ή μεροκάματο.

  9. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 07/06/2011 13:52:00

    Δεν υπάρχει κανένα μέλλον για τον Ελληνικό λαό μέσα στο μνημόνιο, ΕΚΤΟΣ των γνωστών 10 οικογενειών και των μεγαλοστελεχών τους. Το πρόβλημα παραμένει το ίδιο όταν συνεχίζουν να βρίσκονται σε διοικητικές και οργανωτικές θέσεις του Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα τα ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.

  10. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 07/06/2011 13:53:51

    Η μεγαλύτερη ύπουλη αθλιότητα στα προτεινόμενα νέα μέτρα είναι η φορολόγηση ΟΛΩΝ των ακινήτων.
    Έχει σκοπό να εξοντώσει τελειωτικά τον κλάδο της οικοδομής.
    Και ακόμα δεν εχει εισπράξει ΕΤΑΚ 2009 και ΦΜΑΠ 2010.
    Η αντιπολίτευση πρέπει όχι μόνο να θέσει βέτο αλλά και να καταγγείλει τους εμπνευστές.

  11. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 07/06/2011 13:59:01

    Δεν το θεωρω απο τα εξυπνοτερα σχολια, οι περιπτωσεις που αναφερονται ειναι πραγματι υπαρκτες, ειναι ομως περιπτωσεις που εντεχνως οδηγουν στη γενικευση. Ριχνουν νερο στο μυλο της λογικης του μνημονιου.
    Τελικα θα τα αποδεχομουν αν τα σκληρα μετρα επεφταν σε μεγαλο βαθμο επανω σ' αυτους που οφεληθηκαν και οχι αδιακριτως σε ολους μας με την δικαιολογια πως ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ!!!




    1111

  12. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 07/06/2011 14:09:32

    Προς "Τρελλο"
    Κανενα μεγαλο διαλογο δεν προσπαθω να ανοιξω φιλε μαζι σου.Αυτο που ειναι ορατο-δια γυμνου οφθαλμου-στο κατα τα αλλα "ευστοχο" σχολιασμο σου, ειναι οτι οι Πολιτικοι απουσιαζουν παλι απο το καδρο των ευθυνων!!!Φταιει η Μαρια που πηρε συνταξη στα 37 της ως Νοσοκομα στο παραδειγμα που αναφερεις, αλλα εως τοτε ξεχεζε παππουδες και εκανε ενεσεις σε ενα σωρο ασθενεις...Λαθος που την συνταξιοδοτησαν στα 37 της.Αναμφιβολα.Το ερωτημα μου (στο οποιο βεβαια ΟΥΔΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ), ειναι οτι οι ιδιοι ειναι παντελως ανεπαγγελτοι.Βγαλμενοι απο τους "κρεατοσωληνες" της Κομματικης Μηχανης, απο μικροι κολλανε αφισες, κατοπιν αναλαμβανουν δραση απο τα εδρανα των Πανεπιστημιων και η συνεχεια ειναι γνωστη σε ολους.Αυτα πρεπει να αλλαξουν.Γιατι αν αλλαξουν αυτα, τα οσα αναφερεις στον σχολιασμο σου αλλαζουν σε μια νυχτα.Οχι ομως οταν σχολιαζουμε να πεταμε μονιμως την μπαλλα στην εξεδρα...Ξυπνησε ο Λαος φιλε.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ ΧΡΗΣΤΟΣ 07/06/2011 14:30:14

      Κλασική προσπάθεια αυτο-απενοχοποίησης του πολιτικού συστήματος και μετατόπισης ευθυνών στην φτωχοδιάβολη μαρίδα.
      Σωστός ο Χρήστος!

  13. sotiris frankfurt avatar
    sotiris frankfurt 07/06/2011 14:14:37

    Όχι ρε Γιώργο απο Μεσσηνία δεν είμαι φαν ούτε τον γουστάρω, απλά αυτο που είπε ισχύει, είμαστε η χώρα του φραπέ του χαβαλέ και δεν βαριεσε έχει ο θεός.... ( υπάρχουν και εξαιρέσεις φυσικά ) μια ζωη δεξιά για ίσους έχουν απορίες.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ sotiris frankfurt 07/06/2011 14:27:25

      Σωτήρη, έχω την άποψη πως δεν είμαστε αυτή η χώρα, γιατί πολύ απλά δεν ευδοκίμησε το κατάλληλο πεδίο ώστε να αναπτυχθεί κάτι υγιές.
      Ξέρεις τι με ενοχλεί στον κάθε Πάγκαλο αυτής της χώρας;
      Το γεγονός πως δεν ασκεί σοβαρή αυτοκριτική και είναι έτοιμος να ισοπεδώσει.
      Αν και απεχθάνομαι τον λαϊκισμό, ας μας πει πόσους ανθρώπους -έξω από αξιοκρατικά κριτήρια- απασχολεί με έξοδα του κράτους, πως αμείβονται.
      Τι το ξεχωριστό έκανε για μια χώρα του χαβαλέ ένας άνθρωπος που βρίσκεται στα σπλάχνα του πολιτικού συστήματος;
      Και επειδή δεν είναι οι άνθρωποι που απασχολούνται στην αντιπροεδρία Παγκάλου, το πρόβλημα, καλά κάνουν, αλλά αυτός ο υφέρπων ηθικισμός που μου τη δίνει στα νεύρα, όπως επίσης και η κατάχρηση της ισχύος που του προσδίδει ο δημόσιος λόγος, σε πληροφορώ πως κανείς δεν έδωσε ώθηση στο φιλότιμο του έλληνα.
      Ναι, ο μέσος έλληνας είναι ένας τελώνης, ένας αμαρτωλός ΑΛΛΆ, με τεράστιο φιλότιμο και διάθεση να αλλάξει.
      Όσο υπάρχουν φαρισαϊκές νοοτροπίες σαν του Πάγκαλου φίλε μου Σωτήρη, τίποτα δεν θα πάει μπροστά σε αυτό το τόπο...
      Από κουτσομπολιό και λογίδρια πήξαμε, το διακύβευμα είναι να μπουν μπροστά οι μηχανές.
      Και για κάτι τέτοιο χρειάζεται έμπνευση από σοβαρές -και όχι σοβαροφανείς- ηγεσίες!

  14. 23η Απριλίου avatar
    23η Απριλίου 07/06/2011 14:32:43

    Αυτό που τους ενδιαφέρει, είναι να πουλήσουν την δημόσια περιουσία. Όλα τα άλλα είναι επικοινωνιακά τεχνάσματα,

  15. Orestios avatar
    Orestios 07/06/2011 14:35:02

    Όσο η Κυβέρνηση και οι πολιτικοί που την απαρτίζουν αρνούνται να δεχθούν τον πολιτικό τους θάνατο, τόσο περισσότερος κόσμος θα συγκεντρώνεται στο Σύνταγμα για να τους το θυμίζει.

  16. Ελεύθερος Άνθρωπος avatar
    Ελεύθερος Άνθρωπος 07/06/2011 14:39:18

    Μην αγχώνεστε αγαπητοί αναγνώστες. Όσοι νιώθετε αυθόρμητοι παραμείνετε έτσι. Πιός σας είπε ότι οι Υπουργοί και τα επικοινωνιακά τομάρια τους δεν διαβάζουν antinews? Όλοι εδώ είναι και τσακίζουν την εντολή Refresh, λασπώνοντας με αγχώδεις και σημαίες προβληματισμού σχόλια εμάς τους υπόλοιπους. Παραμένω αγνός, αυθόρμητος, συγχυσμένος και αγανακτισμένος. Ουστ.

  17. Giannis Par avatar
    Giannis Par 07/06/2011 14:48:45

    Το πρόβλημα της Ελλάδας ήταν, σίγουρα, οι εύκολες σύντάξεις, οι ''μίζες'' κτλ., όπως αναφέρει ο ''Τρελλός'', αλλά κυρίως ότι η Ελλάδα δεν ακολούθησε ΚΑΜΜΙΑ πραγματικά αναπτυξιακή πολιτική εδώ και πάρα πολλά χρόνια, η βιομηχανία της, και η γεωργία, έφθιναν συνέχεια.
    Αυτό έγινε κυρίως με ευθύνη των πολιτικών, που βρήκαν την ''κότα που έκανε το χρυσό αυγό'' - δηλαδή , παίρνουμε δάνεια , μοιράζουμε λεφτά, είτε ως ευκολες συντάξεις,εφάπαξ κτλ. στο λαουτζίκο για να μας ψηφίζει, είτε ως ευνοϊκά συμβόλαια σε μεγαλοεργολάβους- που μας υποστηρίζουν κιόλας με τα τηλεοπτικά και άλλα ΜΜΕ, και βάζουμε και στην τσέπη μας από μίζες.
    Κι από ανάπτυξη?
    Ασε, ας βγάλουν κάποιοι άλλοι, πολλοί αργότερα, το φίδι απ' την τρύπα..
    Ολα ωραία και καλά, αλλά αυτή η τακτική οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια στο γκρεμό- όπως κι έγινε.
    Το κακό με την σημερινή κατάσταση είναι ότι, και πάλι, για ανάπτυξη και σωστή παραγωγική εργασία, ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!

    • ΑΠΕΝΑΝΤΙ avatar
      ΑΠΕΝΑΝΤΙ @ Giannis Par 08/06/2011 00:09:34

      "Το κακό με την σημερινή κατάσταση είναι ότι, και πάλι, για ανάπτυξη και σωστή παραγωγική εργασία, ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!" Απόλυτα σωστός ο Giannis Par.

  18. lukos kapsalos avatar
    lukos kapsalos 07/06/2011 14:53:49

    Δυστυχώς δεν κρυώνει το αυτί των πολιτικών.Το θέμα είναι να είμαστε τόσα άτομα σε κάποια ψήφιση της βούλης κ οι φωνές μας να ακούγονται μέχρι την αίθουσα.Γενική απεργία την μέρα που θα ψηφιστούν τα μέτρα.
    Και να μην γελιόμαστε,για τόσο κόσμο που γδέρνουν τα μέτρα τα άτομα ήταν λίγα.Οι βρωμοσυγκεντρώσεις των κομμάτων σε περιόδους εκλογών μαζεύαν τόσα άτομα συνολικά.Δυστυχώς κάποιοι συνεχίζουν να το βλέπουν υποτιμητικά προς τέρψιν των πολιτικών,που αυτή η κατάσταση είναι προς όφελος τους,καθώς εκτονώνεται η οργή του κόσμου.

  19. Κτησιας avatar
    Κτησιας 07/06/2011 15:03:59

    Μπράβο! Αγωνιστικό πνεύμα τα λαμόγια ! Γράψε και ποιους φοβέριζαν!

  20. sotiris frankfurt avatar
    sotiris frankfurt 07/06/2011 15:08:37

    Φίλε Γιώργο δεν θα συμφωνήσω μαζι σου, δεν μπορει σε αυτη τη χώρα να φταίνε πάντα οι άλλοι και εμείς να είμαστε οι σωστοί. Εμείς τους ψηφίζαμε εμείς τους γλυφαμε για καμία θεσούλα στο δημόσιο... Κτλ.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ sotiris frankfurt 07/06/2011 15:11:33

      Αυτό κατάλαβες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      (...)

  21. sotiris frankfurt avatar
    sotiris frankfurt 07/06/2011 15:20:37

    Η bild φίλε είναι μια φυλλαδα της πλάκας κάτι αντίστοιχο με την δικιά μας την εσπρεσο, οπότε δεν χρειάζεται να παίρνουμε όλα όσα γράφει στα σοβαρά.

  22. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 07/06/2011 15:21:17

    ΤΩΡΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ
    "ΠΑΣΣΑΡΗ" ΝΑ ΛΕΕΙ - "Η ΑΤΙΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΤΑΙΕΙ ,ΠΟΥ Μ'ΕΦΕΡΕ ΩΣ ΕΔΩ"?

  23. ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ avatar
    ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ 07/06/2011 15:22:58

    "Ακόμη και μικρές αλλαγές είναι κάτι". ΔΙΑΦΩΝΩ!! Οι "μικρές" αλλαγές είναι ένα μεγάλο ΤΙΠΟΤΑ!!! Απόλυτη εκρίζωση του πολιτικού συστήματος, ειρηνική επανάσταση και ανάδειξη προσωρινής επαναστατικής κυβέρνησης, από τις τάξεις των ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ (για αρχή...)

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ 07/06/2011 15:47:30

      "Επαναστατική κυβέρνηση " !!!!! Τι ωραία ! Και γιατί σε παρακαλώ από τις τάξεις των "αγανακτισμένων"; Γιατί όχι από τις τάξεις των "ενθουσιασμένων"; Ή των Ολυμπιακών; Ή από τις τάξεις αυτών που έχουν στραβή μύτη:

  24. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 07/06/2011 15:22:59

    Καταγγελία :

    Σήμερα το πρωί άκουσα στο ραδ/νο του ¨Σκα...σε λαέ¨ ( ¨skai" ) τους κ.κ. δεξιούς-αριστερούς ¨εκσυγχρονιστές¨ Α. Πρωτοψάλτε - Μ. ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ να λοιδορούν όλο το κίνημα αγανάκτησης και αντίστασης του ελληνικού λαού σαν αναχρονιστικό, λαϊκίστικο και εξωπραγματικό...

    Το πνεύμα τους ήταν πως θα πρέπει να υποστηρίξουμε τις απαιτούμενες θυσίες που μας απαιτούν τα διεθνή κέντρα του καπιταλισμού για να .... ¨δούμε ένα καλλίτερο αύριο...¨ .

    Το τι δεν ακούστηκε , ιδιαίτερα από τον κ. Ανδρουλάκη που είναι ένας διανοούμενος που ξεκίνησε από την ¨Αριστερά¨ για να φτάσει στην real-δεξιά, στα επιχειρήματα του καπιταλιστικού Νεοφιλελευθερισμού...

    ¨Δεν αφήνουν τον ΟΠΑΠ και τα ιδιωτικά καζίνα να ιδιωτικοποιηθούν ...λες ¨και το κράτος θα μπορούσε να είναι κρουπιέρης...¨ ( επιχείρημα του Κ. Μητσοτάκη το 1993 για να δώσει την πρώτη άδεια ιδιωτικού καζίνο με ¨εντολή¨ του τότε Αμερικανού πρέσβη κ. Μπέρνς , έτσι ώστε σήμερα να εξάγονται έκτοτε από το εισόδημα των Ελλήνων πάνω από 10 δις τον χρόνο ! , εκτός Ελλάδας προς τις τσέπες της παγκόσμιας μαφίας...του ¨τζόγου¨ , ένα αίτημα¨ που το ¨θεσμοθέτησε¨ πρόσφατα με ξεχωριστή παράγραφο και το ¨μνημόνιο¨ για να ολοκληρωθεί η αφαίμαξη της Ελλάδας ... ).

    ¨Ναι , συγκεντρώνονται σήμερα οι πολίτες στις Πλατείες με ελληνικές σημαίες..., αλλά το ίδιο έκαναν και το ¨191ο¨ ( εννοούσε την με αφορμή την Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα... και το ¨Κίνημα Ζορμπά¨ για κατάργηση της απόλυτης Μοναρχίας... , και συμβαίνει να είναι Κρητικός...) και το ¨1919¨ με τον Βενιζέλο ( εννοούσε τι ; Είναι σήμερα ο αγώνας των Ελλήνων κάτω από το πρόσημο της ¨Μεγάλης Ελλάδας¨ Η΄ ένας αγωνιώδης αγώνας για να σωθεί η ¨Μικρή Ελλάδα¨ , δεν έχουν δικαίωμα το δικαίωμα τα 11 εκατομμύρια πολίτες να προσπαθούν να σώσουν την εστία και τις εστίες τους ( ; ) , τον μοναδικό χώρο ζωής που διαθέτουν , προβάλλοντας και τς ελληνικές σημαίες σαν σύμβολο αντίστασης , για να μην φτάσουν στην ¨ιδεοληψία της μεγάλης Ελλάδας¨ ; ).

    Τόσο μακρυά από την πραγματικότητα βρίσκονται με τις πραγματικές ιδεοληψίες τους ( όχι τις εικονικές για τις οποίες κατηγορούν όλους όσους αντιστέκονται στην βαρβαρότητα ) με τις οποίες , αυτοί και οι ομοϊδεάτες τους , διέλυσαν την Ελλάδα και καταρράκωσαν τον ελληνικό λαό , ψυχικά και υλικά.

    Θα καταγραφούν στις μαύρες σελίδες της ιστορίας του τόπου.

  25. Φάνης avatar
    Φάνης 07/06/2011 15:24:05

    Καλημέρα σας
    Το σώμα των Ελλήνων πολιτών στις πλατείες της χώρας κάνει την πνευματική του " κάθαρση". Όλοι μας μα όλοι μας έχουμε διαπιστώσει τις ατέλειες μας και επιζητούμε δημοκρατία που θα κάνει όλους εμάς τους ατελείς " τέλειους" πολίτες μέσα από τις ιδέες μας που γεννήθηκαν σε αυτό τον βράχο.
    Αιδώ και Δικαιοσύνη.
    Καιρός είναι και οι βουλευτές να κάνουν την δικία τους και εξηγούμαι
    Να ψηφίσουν , κατάργηση όλων των βουλευτικών προνομίων.
    Εκλογή μέχρι 8 χρόνια (δημοκρατία είναι ενναλαγή προσώπων)
    Διαχωρισμός Πολιτικής Νομοθετικής και Στρατού , Σωμάτων Ασφαλείας.
    Οι κάθε αρχή θα έχει την δικιά της ιεραρχία βάση κριτηρίων , γνώσεων και Προσφοράς
    Νόμος ότι εαν πιαστεί πολιτικό , νομοθετικό πρόσωπο , δημόσιος λειτουργός να υπεξαιρεί , κλέβει , ζητάει χρήμα για υπηρεσίες που οφείλει να προσφέρει, δήμευση περιουσίας μέχρι συγγενών δευτέρου βαθμού( αυτό για offshore, ξαδέρφια, ανήψια κτλπ)
    ΧΆΡΑΞΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
    Η Ελλάδα δεν γνώρισε ποτέ βιομηχανική επαναστάση. Όλες οι πρώτες ύλες υπέδαφος κλτπ. ετοιμάζονται να τις πάρουν όχι απλά τσάμπα αλλά να αφήσουν και χρέος.
    Εαν οι Έλληνες ενωθούν και πάνε σαν έθνος να διαπραγματευθούν την λογιστική φούσκα που τους αφορά οι Αγορές δεν έχουν τέτοιο σενάριο εξέλιξης.
    Μπορούν να κάνουν κοινοπραξίες με 10% γάλλους 10% γερμανούς , ρώσους αμερικάνους ΠΑΝΤΑ με γνώμονα το Εθνικό συμφέρονκαι την τεχνογωσία να πάρουμε και βιομηχανία να έχουμε και Ελβετία να γίνουμε οικονομικά παντοδύναμοι.
    Έλληνες παίζουμε στην Ιστορία μας την υπάρξη μας , καιρός να σταθούμε άξιοι των περιστάσεων γιατί εαν όχι , η Ελλάδα σε 5 χρόνια θα την χρεωκοπήσουν και θα είναι ένα κολαστήριο ψυχών και μεταναστών και Ελλήνων μέχρι την Λάρισα.
    Οραματιζόμαστε μια πολιτεία που το νόμιμο δεν είναι και ηθικό , αλλά το ηθικό νόμιμο , και όχι όλοι μαζίι τα φάγαμε αλλά όλοι δημιουργούμε.
    Ο κρετινισμός που σκοτώνει την σκέψη και το πνέυμα και εαν θέλετε οφείλουμε να τελειώσει εδώ , εκπληρώνοντας το ιστορικό μας καθήκον που είναι να είμαστε οι φύλακες των ιδεών Αιδώ και Δικαιοσύνη .
    Τα μνημεία και οι πέτρες αυτής της χώρας είναι τα σύμβολα που μας το θυμίζουν αλλά αγαπητοί μου φίλοι τα σύμβολα δεν έχουν νόημα εαν οι Ιδέες που τα δημιουργήσαν έχουν βιαστεί με άκομψο λόγο, με πράξεις ανάξιες ένος Φύλακα όπως ρουσφέτια και βόλεμα .
    Ο Έλλην πολίτης έχει την πιό βαρία κληρονομία από όλους τους λαους της γής λόγω αυτών των δύο Ιδεών.
    Είναι η ιστορική ατιγμή μα ξεπεράσουμε ακόμα και τους προγόνους και να πάμε στην πραγματική εξύψωση του ΕΛΛΗΝΑ που είναι το πνέυμα και κατάσυνέπεια οι πνευματικοί του νόμοι που γίνονται νόμοι του Κράτους.

  26. Αντρίκος avatar
    Αντρίκος 07/06/2011 15:24:27

    Που ήταν το κακό που μοιράζανε λεφτά παλιά;Καλό για τον κόσμο έκανε.
    Γιατί διαμαρτύρονται άλλωστε τώρα, γιατί έχουν κατα νου καλύτερη πολιτική ή για τις περικοπές;;

  27. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 07/06/2011 15:27:35

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΧΡΕΟΚΩΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ Η ΧΩΡΙΣ . Ο ΧΡΕΟΚΩΠΗΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ...... ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΦΘΑΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΤΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΜΕΝΕΙ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ. ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΘΑΣΑΜΕ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

  28. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 07/06/2011 15:30:49

    Σωτήρη, δεν απενοχοποίησα εμάς τους πολίτες από τις ευθύνες μας.
    Προφανώς παγιωμένες νοοτροπίες, που μας έκαναν κακό πρέπει να αλλάξουν οπωσδήποτε!
    Αναφέρθηκα στην υποκριτική στάση ορισμένων, που έμαθαν να βγάζουν μεθοδευμένα την ουρά τους απέξω.
    Όσο για τον Σαμαρά, μπορεί να είναι πρωθ/γός, μπορεί και όχι.
    Μπορεί να τα καταφέρει, ίσως και να μην...
    Αν τον προτιμώ, δεν είναι για τοπικιστικούς λόγους (άλλωστε το "Μεσσηνία" παραπέμπει σε κάτι τέτοιο, οπότε θα το αφαιρέσω), αλλά πολύ πιο ουσιαστικούς!
    Εκείνο, που με προβληματίζει είναι η τρισάθλια διαχείριση της οικονομικής κρίσης, που την ίδια στιγμή κρυφά κονδύλια έχουν ταράξει τα δημοσιονομικά του κράτους, όταν φτωχοποιείται αγρίως ο εργαζόμενος και δεν υπάρχει καμιά προοπτική.
    Κάποιος βουλευτής πασοκ, είπε πως η χώρα πλημμυρίζει από παράνομους μετανάστες και έλληνες επιστήμονες εγκαταλείπουν.
    Είχε απόλυτο δίκιο ο άνθρωπος.
    Εδώ δυστυχώς Σωτήρη, η υποκρισία είναι το άλλοθι για κάθε είδους αθλιότητες και η δική σου αντικειμενική ή και αγνή άποψη, είναι πολλές φορές απομακρυσμένη από την πεζή πραγματικότητα.
    Τέλος πάντων.
    Καλά να περνάς και χαιρετισμούς στη Φρανκφούρτη.

  29. Έλληνας φορολογούμενος avatar
    Έλληνας φορολογούμενος 07/06/2011 15:34:00

    @ τρελλός. Πρώτη φορά σχολιάζω στο συγκεκριμένο site και αυτό διότι έννοιωσα ότι προκαλούμαι από το παρακάτω σχόλιο σας. Επειδή πιθανόν να μην είδατε την απάντηση μου το ξαναποστάρω. Ευχαριστώ.
    Κι εγώ αρχίζω και αισθάνομαι σαν μαλάκας αφού τόσα χρόνια δεν διορίστηκα στο Δημόσιο αλλά αντίθετα φίλησα και κατουρημένες ποδιές για να βρώ εργασία στον ιδιωτικό τομέα , και που πλήρωνα φόρους 1) σαν μισθωτός 2) σαν κληρονόμος 3) σαν ιδιοκτήτης μεγάλης ακίνητης περιουσίας + έκτακτες εισφορές επειδή το ετήσιο μικτό εισόδημα μου ήταν 100,000 + ευρώ (2 φορές) +έκτακτη εισφορά ακινήτων (14,000 Ευρώ) + ότι άλλο έρχεται και το οποίο βέβαια δεν θα πληρώσω διότι και να θέλω απλά δεν έχω και συνεπώς κινδυνεύω και με κατάσχεση ακινήτων (αφού δεν υπάρχει αγορά για να πουλήσω)

    Και πάνω σε όλα αυτά έχω ξοδέψει κυριολεκτικά μία ολόκληρη περιουσία για πρώιμες παρεμβάσεις στον γιό μου (νάναι καλά το παιδακι μου) που είναι αυτιστικός χωρίς όχι μόνον να έχω την συμπαράσταση του κράτους (τουλάχιστον κάποια ανταποδοτικότητα για τους φόρους που έχω πληρώσει βρε αδελφέ) αλλά να το έχω απέναντι μου.

  30. sotiris frankfurt avatar
    sotiris frankfurt 07/06/2011 15:35:23

    Το γερμανιτσαρος μάλλον για μένα είναι, χε χε σε πληροφορώ φίλε μου ότι έχω μεγαλώσει και γεννηθεί ΕΛΛΑΔΑ έχω υπηρετήσει 23 μήνες στον ελληνικό στρατό, είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ πιο πολυ απο σένα και είμαι περήφανος για αυτο!!!!

  31. antanistimi avatar
    antanistimi 07/06/2011 15:37:22

    Το κακο ειναι οτι το Κυβερνητικο αδιεξοδο ειναι ολοφανερο πλεον, εν μεσω μαλιστα θαλασσοταραχης.

  32. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 07/06/2011 15:42:52

    Αυτό, που συνειδητοποίησαν όλοι σε Αθήνα και Βρυξέλλες είναι ότι οι ψηφοφόροι τιμωρούν όσους επιλέγουν το δρόμο του ΔΝΤ και των σκληρών μέτρων, ακόμη κι όταν γνωρίζουν ότι και η νέα κυβέρνηση δεν έχει πολλά περιθώρια αλλαγών. Κυβέρνηση και τρόικα αντιλήφθηκαν ότι οι Έλληνες θα τελειώσουν τη σημερινή πολιτική κατάσταση, εάν δεν γίνουν αλλαγές στην πορεία. Αυτή την ώρα η τρόικα δεν έχει πολλά περιθώρια να κινηθεί στο ελληνικό πολιτικό πεδίο, παρά μόνο να στηρίξει την κυβέρνηση Παπανδρέου. Και γι’ αυτό αποδέχθηκε την παράταση χρόνου στην προώθηση του μεσοπρόθεσμου.

  33. Ίωνας avatar
    Ίωνας 07/06/2011 15:53:12

    Κουράγιο αδέρφια. Το ότι η Ιπποκράτους επιστράτευσε τους τρελλοπεμπτοφαλαγγίτες της, για να ξαναπαίξουν τον βρώμικο διασπαστικό τους ρόλο, μας γεμίζει αισιοδοξία κι ελπίδα, από εδώ μέχρι την Φρανκφούρτη. Κουράγιο! Το τέλος τους πλησίασε. Το πολιτικό τέλος τους εννοώ, βεβαίως βεβαίως...

  34. antanistimi avatar
    antanistimi 07/06/2011 16:09:44

    Σε οσους συνεργατες και συναδελφους πηγα σημερα παντου η ιδια κατασταση.
    Δουλεια μηδεν,παγωμαρα,αγωνια,καταθλιψη.Δεν ξερει κανενας τι περιμενει.
    Απελπισια.

    • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
      Νίκος Παπαδημητρίου @ antanistimi 07/06/2011 16:44:41

      Στη Σοβιετική Ενωση θα σε έλεγαν πανικοκάπηλο.

  35. anonymos avatar
    anonymos 07/06/2011 16:10:36

    Δεν τους πιστεύει κανείς. Πίσω σημαίνει κανένα επιπλέον μέτρο, επιστροφή των κλεμμένων. Τίποτα λιγότερο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ anonymos 07/06/2011 16:12:52

      Έτσι ακριβώς! Τίποτα λιγότερο.

  36. elsoto avatar
    elsoto 07/06/2011 16:26:31

    Άφιξη κ.Σκανδαλίδη στη Χίο-ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ(φώτο)
    http://newschios2.blogspot.com/2011/06/blog-post_07.html

  37. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 07/06/2011 16:35:52

    Μαλιστα.....πολλοι καχυποπτοι με ολα οπως και με τους Αγανακτησμενους....Τοσο καιρο δεν αντιδορυσε κανεις οι Ελληνες ειναι φοβισμενοι βολεμενοι και καναπεδατοι .Τωρα αντιδρουν ειναι κατευθυνομενοι δημοσιοι υπαλληλοι που τους εκοψαν μισθους κ.α οπως Αριστεριστες χαβαλεδες αεργοι.....Μια ζωη ιδια η Ελλας παντου καχυποψια και ατομικισμος ποτε ομοψυχια.Δεν με ενδιαφερει αν ειναι η οχι ΄΄αυθορμητοι΄΄οι Αγανακτησμενοι μ αρεσει ομως που το πιο ετροκλητο πληθος κατεβηκε στους δρομους.Κατι τετοιο δεν εχει συμβει σχεδον ποτε. Και περα απο ολα τα αιτηματα για τα οικονομικα ειναι και το θεμα της Ανθεωρησης του συνταγματος εξαιρετικα σημαντικο.Και η τραγικη ειρωνια με πολυ δοση κωμικοτητας ειναι οτι η κορη του Δρακουμελ παει να το πασαρει σαν δικη της ιδεα αφου θελει να μας πεισει οτι δηθεν εκπροσωπει το ΄΄ΝΕΟ΄΄ (τρομαρα της) και ΄΄αφουγκραζεται τους πολιτες.Εκει φτασαμε να βλεπουμε τη Κορη του Μνημονιου να μας κανει και μαθηματα πολιτκης και δημοκρατιας....

    Υ.Γ Εχετε σκεφτει οσοι κατεβαινετε και οσοι δεν εχετε κατεβει οτι στις πλατειες ειναι μεγαλη ευκαιρεια να γνωρισετε το διπλανο σας?

    • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
      Νίκος Παπαδημητρίου @ Αλεξανδρος 07/06/2011 16:44:05

      ΠΟΛΥ σωστός, αλλά σβήσε το ΥΓ γιατί θα σου πουν ότι εσύ κατεβαίνεις για να βρεις γκόμενα.

      Πρόκειται για τη λιγότερο αναφερόμενη κατηγορία απί όσους θέλουν να σπιλώσουν τις διαδηλώσεις. Υπάρχει όμως.

      • Αλεξανδρος avatar
        Αλεξανδρος @ Νίκος Παπαδημητρίου 07/06/2011 17:03:40

        Χαχαχα σωστος Νικο και εχεις χιουμορ, αυτο υπαρχει μπολικο και στις πλατειες.....υπαρχει και χαμογελο (αφου για αλλους δεν υπαρχει φιλοτιμο)

  38. eleftheria avatar
    eleftheria 07/06/2011 16:49:13

    oi dimosioi ypaliloi poy prepei na apolithoyn prvvtoi einai oi 300 thn voylhs mazi me ta 1600 atoma pou doyleyoyn ekei vvs metaforeis neroy stis sinedriaseis kai daskaloi ypasias! oson afora toys dimosioys ypaliloys den mporite na mas valete oloys sto idio tsoyvali me ta megala lamogia kai ta komatoskila rvvtiste mia vosileftria pou doylei diples vardies gia na ta vgalei pera h kapoioys apo ta programmata dohtheia sto spiti ti pernane kai mhn koitate mono den levv to megalitero komati aytvvn pou sthn ousia steroyn polla me toys yperogkoys misthoys !!! emeis den ftaime ta lefta ayta ta liga poy pernoyme 1000 E meta apo 10 xronia ypiresia aston anthrvvpo ta doyleyoume kai me to parapanvv
    eyxaristvv

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ eleftheria 07/06/2011 17:10:39

      Δίκιο έχεις και εσύ..Δίκιο δεν εχει και ο υπάλληλος στα Γκούντις που παίρνει 1000 ευρω μόνο ανά δίμηνο?

  39. sotiris frankfurt avatar
    sotiris frankfurt 07/06/2011 17:29:47

    Της κοντης ψ......ς της φταιγανε οι τρίχες... Για τον παραπάνω φίλο, ξέρει αυτός....

  40. η Dimi avatar
    η Dimi 07/06/2011 17:54:39

    Κεμάλ Κιλιντσάρογλου: «Γιώργο άντεξε λίγο ακόμη, ερχόμαστε να σας βοηθήσουμε»

    Η τραγική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας φαίνεται ότι γίνεται θέμα και στον προεκλογικό αγώνα της Τουρκίας. Ο ηγέτης του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου , έστειλε μήνυμα στήριξης στον Γιώργο Παπανδρέου και υποσχέθηκε πως θα βοηθήσει τη χώρα μας για να βγει από την οικονομική κρίση.

    «Γιώργο άντεξε λίγο ακόμα, ερχόμαστε στην εξουσία. Αν χρειαστεί στα σχέδια μας θα συμπεριλάβουμε κι άλλα για να στηρίξουμε τον αγώνα του Παπανδρέου. Ας αντέξουν λίγο ακόμα ερχόμαστε στην εξουσία».

    Τα σχόλια είναι περιττά….
    ~ Μανώλης Κωστίδης ΟnAlert.gr News

    • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
      Νίκος Παπαδημητρίου @ η Dimi 08/06/2011 10:28:19

      οφείλουμε, ενώπιον της Ιστορίας να παραδεχθούμε, πως τουλάχιστον οι Τούρκοι είναι εντάξει μαζί ΤΟΥ.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Νίκος Παπαδημητρίου 09/06/2011 01:51:40

        Oπωσδήποτε! Μεταξύ ισλαμοπροσκυνημένων, υπάρχει αλληλεγγύη. Γιά τη μεταξύ απατεώνων ειλικρίνεια, μέχρι σήμερα, δεν έχουμε αποδείξεις.

  41. Χριστινα avatar
    Χριστινα 07/06/2011 17:55:34

    αραγε βλεπει μετα να γυρισει σπιτι του?
    http://invision-images.com/Members/georgeo/25-5-2011-indignant-greeks/INV-GRG-575.JPG/view

  42. Βολευτής avatar
    Βολευτής 07/06/2011 17:56:54

    @trelos σε παρακαλώ πολύ "Κώστα", λύσε μου μερικές απορίες: σας πληρώνουν με τη λέξη ή με το χαρακτήρα; Ανα μήνα ή ανα βδομάδα; Από Ασφάλιση πώς πάμε; Ο αδελφικός σου φίλος άνεργος οικοδόμος, ξέρει τι "δουλειά" κάνεις;

  43. a.p. avatar
    a.p. 07/06/2011 18:54:05

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΨΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ!
    ΔΙΩΞΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΣΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!

  44. danaos avatar
    danaos 08/06/2011 02:31:57

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ



    * Σ Α Λ Π Ι Σ Μ Α ..*

    ------------------------

    *Δεν κάνω πια πίσω,

    Το στρίβω για εμπρός,

    Παντού όπου γυρίσω,

    Με σπρώχνει ο καιρός.



    *Ανοίγω τη βρύση,

    Και τρέχουν φωτιές,

    Με έχουν αντλήσει,

    Χιλιάδες φορές..



    *Δεν έχω άλλο τράτο,

    Στο δρόμο θα βγω.

    Με πήγαν στον πάτο,

    Τους πάω στο γκρεμό!



    *Δεν θέλω μνημείο,

    Του Άγνωστου Έλληνα.

    Μονάχος μου έμεινα,

    Αρχαίο αγγείο..



    *Οι δήθεν φωστήρες,

    Πηδούν στο κρεβάτι μας.

    Θα βγούμε για πάρτη μας,

    Και τέρμα οι "σωτήρες"..



    *Δε γουστάρω κανένα,

    Τα όνειρά μου ένα-ένα,

    Αριθμούς τάχουν κάνει,

    Με τους τηλεφακούς..



    *Δε γουστάρω κανένα,

    Παρά μόνο Εσένα,

    Έλληνά μου που βλέπεις,

    Αδελφέ μου που ακούς..



    *Μονάχα από Εσένα περιμένω,

    Με στίχο αγριεμένο,

    Που διόρθωσε ο Θεός..



    *Μονάχα από Εσένα περιμένω,

    Εσύ είσαι το Τρένο,

    Εσύ είσαι κι ο Σταθμός..



    *Μονάχα από Εσένα περιμένω

    Χαλάω την παρτίδα,

    Δεν παίζω, εδώ κι εμπρός!



    *Μονάχα από Εσένα, περιμένω,

    Εσύ είσαι η Πατρίδα,

    Εσύ είσαι τ' ΑΓΡΙΟ ΦΩΣ !

    -------------------------

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ danaos 09/06/2011 01:55:07

      Φίλε Δαναέ, εξαιρετική η επιλογή σου.
      Δηλώνω "Ιατροπουλική", μέχρι μυελού οστέων.

  45. trelos avatar
    trelos 08/06/2011 07:43:04

    Προσωπικά θα προτιμούσα έναν κόσμο χωρίς λαμόγια. Στο χάλι που είμαστε, θεωρώ πρόοδο το να έχουμε έναν κόσμο με μόνο πολιτικούς λαμόγια. Λιγότερο κακό από το να έχουμε και πολιτκούς λαμόγια αλλά και υδραυλικούς, ΔΥ, γιατρούς, ηλεκτρολόγους, μπάτσους κτλ κτλ κτλ. Βέβαια θα μου πείτε παίζει και να έχουμε καθαρούς πολιτικούς και λαμόγια τους υπόλοιπους (αυτό που με λίγα λόγια ζητάτε) όμως αναρωτιέμαι ... ποιος θα κάνει τον πολιτκό; Θα πάτε εσείς μήπως;

  46. ''κόρη δαναού'' 09/06/2011 19:04:16

    κ. Ιατρόπουλε χτυπήσατε φλέβα!

  47. Χρήστος avatar
    Χρήστος 14/06/2011 21:41:57

    η λύση είναι μία. ΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΝΤΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.