#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/03/2012 13:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ισχυρή αυτοδυναμία για να αλλάξουμε την Ελλάδα



"Συγκυβέρνηση; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω". Με αυτήν την φράση έκλεισε κάθε συζήτηση για συγκυβέρνηση μετά τις εκλογές,  ο Αντώνης Σαμαράς στην σημερινή ομιλία  του στην  Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ. Μια ομιλία που ήταν επικεντρωμένη στο κύριο, κατά τον ίδιο, διακύβευμα των εκλογών που θα γίνουν «μετά το Πάσχα», δηλαδή να υπάρξει αυτοδύναμη και ισχυρή κυβέρνηση.

Η χώρα πρέπει να κυβερνηθεί με λυμένα τα χέρια και όχι με σαθρές συγκυβερνήσεις είπε και εξαπέλυσε επίθεση στο ΠΑΣΟΚ: «Μπορεί το ΠΑΣΟΚ να τα βάλει με τη διαπλοκή που εξέθρεψε και με τις συντεχνίες που το ίδιο δημιούργησε; (...) Όλα αυτά τα προστάτευσε και τα προστατεύει το ΠΑΣΟΚ. Γι΄αυτό δεν θέλω να συγκυβερνήσουμε. Δεν είναι από ματαιοδοξία αλλά από αίσθηση καθήκοντος. Εμείς θέλουμε να τα αλλάξουμε όλα. Και δεν θα μπορέσω να τα αλλάξω πατώντας πάνω σε εύθραυστες ισορροπίες ενός κυβερνητικού συνασπισμού».

«Χωρίς αυτοδυναμία δεν θα έχω διαπραγματευτική ισχύ στο εξωτερικό», συμπλήρωσε και διερωτήθηκε:  «Πως θα μπορέσω να αποβάλω τα αποστήματα που λεηλατούν τον δημόσιο πλούτο; Το ΠΑΣΟΚ έχει κάθε λόγο να θέλει να σώσει τον εαυτό του. Αλλά εγώ δεν θέλω να σώσω το ΠΑΣΟΚ. Και για να το πετύχω θέλω τα χέρια μου λυμένα».

«Μας λένε άλλοι», συμπλήρωσε «μα το ΠΑΣΟΚ θα αλλάξει αλλάξει αρχηγό. Μακάρι να είναι πιο συνεργάσιμος. Αλλά όλοι οι επίδοξοι αρχηγοί του, στήριξαν πλήρως όλα τα σφάλματα του κ. Παπανδρέου την τελευταία διετία.(...)

«Κάποιοι προσπαθούν να μας χτυπήσουν με ανοησίες περί συγκυβέρνησης, ότι τάχα έχουμε συμβιβαστεί με την ιδέα ότι θα συγκυβερνήσουμε με το ΠΑΣΟΚ» είπε ο κ. Σαμαράς προσθέτοντας κατηγορηματικά: «Δεν θέλω να συγκυβερνήσουμε. Δεν είναι από ματαιοδοξία, αλλά από αίσθηση καθήκοντος» τονίζοντας ότι «δεν θέλω να κυβερνήσω με τα χέρια δεμένα».

Εξήγησε επίσης ότι «άλλο πράγμα η εθνική συνεννόηση με όλους, και άλλο η συγκυβέρνηση. Με παζάρια δεν μπορεί να κυβερνηθεί ο τόπος και, κυρίως, να αλλάξει η Ελλάδα».

Ο πρόεδρος της ΝΔ είπε ότι «το ΠΑΣΟΚ έχει λόγο να σώσει τον εαυτό του από μία αναγκαστική συγκυβέρνηση με εμάς, αλλά εγώ δεν θέλω να σώσω το ΠΑΣΟΚ, θέλω να σώσω τη χώρα. Αλλά για να το κάνω χρειάζομαι τα χέρια λυμένα».

Εξαπέλυσε επίσης νέα επίθεση και στην Αριστερά. «Δεν ασκεί πολιτική είναι οι προφήτες της συμφοράς. Κάποιοι από αυτούς τις μισές μέρες της εβδομάδας θέλουν το ευρώ και τις άλλες μισές δεν το θέλουν. Βρίσκονται σε σύγχυση και απελπισία. Επέβαλαν τις συντεχνίες, έδιωξαν τις επιχειρήσεις, ανέχθηκαν τους κουκουλοφόρους. Θα μάθουν ότι δεν μπορούν να μας κουνούν το δάχτυλο. Τους το λέμε ευθέως ότι δεν βρίσκονται υπεράνω κριτικής» σημείωσε και πρόσθεσε: Είναι «αδιόρθωτοι γιατί τώρα, που η χώρα πάει να ορθοποδήσει, εκείνοι καλλιεργούν σύγχυση και απελπισία».

Μιλώντας για όσα προηγήθηκαν, ο κ. Σαμαράς είπε ότι «ποτέ κόμμα της Αντιπολίτευσης δεν πέτυχε τόσα πολλά σε τόσο λίγο χρόνο» προσθέτοντας ότι

«Ψηφίσαμε και πράγματα με τα οποία διαφωνούμε, αλλά ποτέ δεν βγήκαμε να πούμε στο λαό ότι αυτά είναι σωστά».

Αναφερόμενους στους λόγους για τους οποίους η ΝΔ πρέπει να πάρει ισχυρή αυτοδυναμία, εξήγησε:

Πρώτον, η χώρα πρέπει να κυβερνηθεί από την πρώτη στιγμή.  Αυτό μόνο αυτοδύναμη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μπορεί να το προσφέρει.

Δεύτερον, η κοινωνική συνοχή της πρέπει να αποκατασταθεί από την επόμενη μέρα. Αυτό, επίσης μόνον η Νέα Δημοκρατία μπορεί να το επιτύχει. Άλλωστε το έχουμε αναδείξει ως προτεραιότητα εδώ και δύο χρόνια. Το ΠΑΣΟΚ ξέχασε την Κοινωνική συνοχή εδώ και πολύ καιρό. Και η Αριστερά θέλει τους Έλληνες διχασμένους, όχι ενωμένους, για να μπορεί να επενδύει πάνω στην απελπισία τους…

Τρίτον, η Ανάκαμψη πρέπει να αρχίσει το ταχύτερο. Αυτό αποτελεί «σημαία» της Νέας Δημοκρατίας. Το ΠΑΣΟΚ ποτέ δεν έδωσε στην Ανάκαμψη καμία σημασία. Και η Αριστερά δεν ενδιαφέρεται για την Ανάκαμψη. Θέλει τους Έλληνες απελπισμένους και κάνει ό,τι μπορεί να τους κρατήσει απελπισμένους ώστε να λεηλατεί τον καημό και τον πόνο τους. Γιατί στην Ελλάδα η Αριστερά έχει απαγορέψει την Ελπίδα! Ενώ η Ελπίδα για κάθε Έλληνα είναι το κυρίαρχο σύμβολο του αγώνα της Νέας Δημοκρατίας.

Τέταρτον, πρέπει η χώρα να μπει στο δρόμο της Νέας Μεταπολίτευσης και της υγιούς Ανάπτυξης το ταχύτερο. Με ανταγωνιστικότητα και εξωστρέφεια. Όχι με δανεικά πια.

Έθεσε επίσης τις άμεσες προτεραιότητες της διακυβέρνησης από τη ΝΔ που είναι:

- Μικρό κυβερνητικό σχήμα που όσο προχωρά η τετραετία θα γίνεται μικρότερο

- Να αποκατασταθούν οι αδικίες με τις χαμηλές συντάξεις, μέχρι τα 700 Ευρώ

-  Η ασφάλεια των πολιτών, με την κατάργηση του Νόμου για την Ιθαγένεια και  μια ευρύτερη στρατηγική να ανακτήσουμε το κέντρο της Αθήνας – και άλλων πόλεων – περιοχές δηλαδή που, να το πούμε καθαρά, βρίσκονται πια εκτός ελέγχου. Κι ακόμα, να σταματήσουμε πλήρως το παραεμπόριο.

Βασικά σημεία της ομιλίας



Για συγκυβέρνηση

Τώρα που η ολοκληρώθηκαν οι στόχοι που είχαμε θέσει το τελευταίο πεντάμηνο, κάποιοι προσπαθούν να μας χτυπήσουν με ανοησίες περί συγκυβέρνησης.Ότι τάχα θέλουμε συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ. Ότι τάχα έχουμε συμβιβαστεί με την ιδέα ότι θα συγκυβερνήσουμε με το ΠΑΣΟΚ.

Να σας πω λοιπόν, πολύ καθαρά γιατί δεν επιδιώκουμε κανενός τύπου συγκυβέρνηση.

Πρώτον, διότι θέλω να κυβερνήσουμε τη χώρα με λυμένα τα χέρια.

Όχι κάνοντας συμβιβασμούς σε κάθε βήμα.  Μπορούμε να το κάνουμε αυτό σε συνεργασία με άλλα κόμματα; Σίγουρα δεν μπορούμε!

Θέλει, για παράδειγμα το ΠΑΣΟΚ να τα βάλει με τη διαπλοκή που το ίδιο εξέθρεψε; Ή θέλει να τα βάλει με τις συντεχνίες; Προσέξτε, όχι με τα συνδικάτα. Με τις συντεχνίες που το ίδιο δημιούργησε, το ίδιο τις έκανε πανίσχυρες και το ίδιο δεν τόλμησε να τις αγγίξει την τελευταία διετία;

Σίγουρα δεν θέλει! Όλα αυτά τα προστάτευε πάντα και ακόμα τις προστατεύει…  Γι’ αυτό δεν θέλω να συγκυβερνήσουμε!

Δεν είναι από ματαιοδοξία. Είναι απλά από αίσθηση καθήκοντος. Θέλω να αλλάξω τα πάντα. Και δεν θα μπορέσω να τα αλλάξω όταν αναγκάζομαι να κυβερνήσω με τα χέρια δεμένα πίσω από την πλάτη. Δεν θα μπορέσω να τα αλλάξω όταν πρέπει να κυβερνώ πατώντας πάνω σε εύθραυστες ισορροπίες ενός ετοιμόρροπου κυβερνητικού συνασπισμού.

Χωρίς αυτοδυναμία δεν μπορεί να κυβερνηθεί ο τόπος. Και κυρίως δεν μπορούν να αλλάξουν όλα όσα πρέπει να αλλάξουν στη χώρα.

Χωρίς αυτοδυναμία δεν μπορώ να έχω την διαπραγματευτική ισχύ να πηγαίνω στο εξωτερικό ισχυρός.

Συγκυβερνώντας με το ΠΑΣΟΚ, πως θα τα βάλω με τα «αποστήματα» που λεηλατούν το δημόσιο πλούτο και υπονομεύουν το εθνικό συμφέρον σε κάθε τομέα και κάθε λεπτό;

Το ΠΑΣΟΚ έχει κάθε λόγο να θέλει να σώσει τον εαυτό του μέσα από μια αναγκαστική συγκυβέρνηση μαζί μας. Αλλά εγώ δεν θέλω να σώσω το ΠΑΣΟΚ. Δεν με ενδιαφέρει το ΠΑΣΟΚ. Θέλω να σωθεί η χώρα! Να σηκωθεί στα πόδια της. Και για να το επιτύχω, θέλω τα χέρια λυμένα.

Η αυτοδυναμία δεν είναι απαραίτητη για μένα. Είναι απαραίτητη για να μπορέσει να κυβερνηθεί η χώρα.

Με την δανειακή συμφωνία κερδίσαμε χρόνο. Με μια αυτοδύναμη κυβέρνηση θα αξιοποιήσουμε αυτό το χρόνο, για να βγούμε από την κρίση.

Από την Ελευθέριο Βενιζέλο, ως τον Παπάγο και από την Κωνσταντίνο Καραμανλή, κι ως τον Ανδρέα Παπανδρέου ακόμα, οι μεγάλες αλλαγές στηρίχθηκαν πάντα σε ισχυρές κοινοβουλευτικές αυτοδυναμίες. Ποτέ σε εύθραυστα κυβερνητικά σχήματα.

Το ίδιο ισχύει και στη διεθνή εμπειρία: Από τον Φραγκλίνο Ρούσβελτ ως τον Κάρολο Ντε Γκωλ κι από τη Μάργκαρετ Θάτσερ ως το Φρανσουά Μιτεράν, όλες οι κρίσιμες ανατροπές σε όλες τις δημοκρατικές χώρες έγιναν από ηγεσίες και κόμματα που είχαν μεγάλη αυτοδυναμία.

Εμείς στην Ελλάδα δεν θα φέρουμε απλώς μια κυβερνητική αλλαγή. Ετοιμάζουμε μια Νέα Μεταπολίτευση. Κι αυτό απαιτεί αυτοδυναμία.

Το αντίθετο της αυτοδυναμίας δεν είναι η συγκυβέρνηση. Είναι η αδυναμία! Και εμείς δεν θέλουμε την συγκυβέρνηση επειδή ισοδυναμεί με πλήρη αδυναμία!

Μας λένε κάποιοι: Μα δεν θέλετε εθνική συνεννόηση όταν ετοιμάζεστε να αλλάξετε τα πάντα;

Απαντώ: Ασφαλώς και θέλουμε εθνική συνεννόηση. Και τη θέλουμε και θα την επιδιώξουμε! Όλη την Ελλάδα θα αγκαλιάσουμε!

Όμως άλλο πράγμα η εθνική συνεννόηση με όλους και εντελώς διαφορετικό η συγκυβέρνηση.

Εθνική συνεννόηση είναι να ακούς όλες τις γνώμες και να λαμβάνεις τα πάντα υπ’ όψιν. Αλλά κάποιος πρέπει να παίρνει τις αποφάσεις σταθμίζοντας το εθνικό συμφέρον. Όχι να θυσιάζει το εθνικό συμφέρον στο βωμό των μικροκομματικών συμβιβασμών που του επιβάλλει η συγκυβέρνηση.

Με τέτοια παζάρια δεν μπορεί να κυβερνηθεί ο τόπος.

Και κυρίως, με τέτοια παζάρια δεν μπορεί να αλλάξει η Ελλάδα…

Οι άμεσες προτεραιότητες της κυβέρνησης Σαμαρά



Θέλω να δημιουργήσουμε από την πρώτη μέρα ένα μικρό και ευέλικτο κυβερνητικό σχήμα. Το οποίο ως το τέλος της πρώτης τετραετίας θα έχει γίνει ακόμα πιο μικρό. Ξέρω ότι το ίδιο – μια μικρή και επιτελικού χαρακτήρα κυβέρνηση – θέλει ολόκληρος ο ελληνικός λαός.

Πώς θα τη φτιάξουμε, αν πρέπει να μοιράζουμε υπουργεία σε διάφορους κυβερνητικούς εταίρους;

Και πως θα αποδίδει η κυβέρνηση συνολικά, αν είναι μοιρασμένη σε κομματικά φέουδα;

Κι αν κάποιος υπουργός δεν αποδίδει, πως θα τον αλλάζουμε χωρίς να ανατρέπουμε όλες τις ισορροπίες;

Ο Ελληνικός λαός θέλει ο τόπος θα κυβερνηθεί. Και η νέα κυβέρνηση να ανατρέψει όλα όσα πρέπει να ανατραπούν. Κι αυτό απαιτεί αυτοδυναμία όχι παρατεταμένη κυβερνητική αδυναμία. Τελεία και παύλα!

Το τελευταίο που θέλω να σας πω, φίλες και φίλοι, είναι ότι ξέρουμε πολύ καλά ότι ο λαός μας δοκιμάζεται. Και ότι οι κίνδυνοι δεν έχουν απομακρυνθεί ακόμα.

Το ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι το αντιλαμβάνονται πλέον οι πάντες:

Εμείς δεν γυρίζουμε παραμονές εκλογών να κραυγάζουμε «λεφτά υπάρχουν».

Λέμε σκληρές αλήθειες στον Ελληνικό λαό.

Δεν διστάζουμε να τα βάλουμε με τον ανεύθυνο λαϊκισμό.

Και  δεν διστάζουμε να υπερασπιστούμε τα συμφέροντα του ελληνικού λαού.

Εμείς δεν γυρνάμε στην Ελλάδα να υπερασπιζόμαστε τα καλά της ατέλειωτης ύφεσης, όπως έκανε το ΠΑΣΟΚ. Κάνουμε ότι μπορούμε να πείσουμε την Ευρώπη για να την ανάγκη άμεσης Ανάκαμψης.

Αυτή τη στιγμή έχουμε τρείς άμεσες προτεραιότητες:

Να αποκαταστήσουμε τις αδικίες με τις χαμηλές συντάξεις. Κόπηκαν πολύ κι αυτό είναι άδικο και υφεσιακό. Την τελευταία φορά αποτρέψαμε να κοπούν κι άλλο οι χαμηλές συντάξεις. Αλλά αυτό δεν αρκεί. Τώρα πρέπει να κάνουμε το επόμενο βήμα. Να αποκαταστήσουμε τις χαμηλές συντάξεις μέχρι τα 700 Ευρώ...

Έχουμε ήδη προτείνει κάποια μέτρα οριστικής εξυγίανσης των ταμείων. Δίνοντας τους δημόσια περιουσία. Που πρέπει, όμως, να αξιοποιηθεί για να μπορεί να αποδίδει εισοδήματα και κεφαλαιακά κέρδη.

Δεν θα δώσουμε «παροχές» για να τις πάρουμε πίσω λίγο αργότερα, όπως γινόταν ως πρόσφατα. Θα αποκαταστήσουμε τη βιωσιμότητα των ταμείων κι αυτό θα επιτρέψει ό,τι δίνεται να είναι μόνιμο και σταθερό.

Το ίδιο ισχύει για τα πολυτεκνικά επιδόματα. Αυτά που δόθηκαν επί κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας έπιασαν τόπο! Είχε αρχίσει να σημειώνεται αντιστροφή της δημογραφικής γήρανσης. Τώρα δεν θα διστάσουμε, να επενδύσουμε πραγματικά στην πολυτεκνική οικογένεια. Αλλά αυτό προϋποθέτει να αρχίσει τουλάχιστον η Ανάκαμψη, για να απελευθερωθούν πόροι. Εμείς δεν τάζουμε λεφτά που δεν υπάρχουν…

Άμεση προτεραιότητά μας, λοιπόν, είναι η Ανάκαμψη. Με κοινοτικούς πόρους με διαρθρωτικές αλλαγές, με φορολογικές αλλαγές. Όσο ανακόπτεται η ύφεση, όσο σταματά η αύξηση της ανεργίας, τόσο θα αρχίσουν να βελτιώνονται απότομα όλα τα μεγέθη του Προϋπολογισμού. Εδώ προτεραιότητα έχει η Οικοδομή και ο κατασκευαστικός κλάδος που έχει παραλύσει. Να σκεφτείτε ότι μέσα στο 2011 η κατανάλωση τσιμέντου και σίδερου ήταν το 15% της αντίστοιχης κατανάλωσης του 2007. Μέσα σε πέντε χρόνια έπεσε στο ένα έβδομο περίπου!

Να θυμάστε πως όταν αρχίσει η ανάκαμψη, αυτόματα θα μειωθεί το έλλειμμα και θα βελτιωθούν τα οικονομικά και των ασφαλιστικών ταμείων. Ενώ η Οικονομία θα αντέξει πολύ καλύτερα και θα προσαρμοστεί πολύ ταχύτερα στις διαρθρωτικές αλλαγές που έχει ανάγκη για να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά της.

Η τρίτη προτεραιότητα είναι η ασφάλεια των πολιτών. Και δεν αναφέρομαι μόνο στα εύκολα, δηλαδή την κατάργηση του Νόμου για την Ιθαγένεια που ψήφισε η κυβέρνηση Παπανδρέου το 2010 και μετατρέπει την Ελλάδα σε «μαγνήτη προσέλκυσης παράνομων μεταναστών. Αυτά τα ’χουμε πει και θα γίνουν αμέσως…

Μιλάω για μια ευρύτερη στρατηγική να ανακτήσουμε το κέντρο της Αθήνας – και άλλων πόλεων – περιοχές δηλαδή που, να το πούμε καθαρά, βρίσκονται πια εκτός ελέγχου.

Κι ακόμα, να σταματήσουμε πλήρως το παραεμπόριο.

Και βεβαίως, να πείσουμε τους εταίρους μας για μια πανευρωπαϊκή πολιτική επαναπατρισμού των παράνομων μεταναστών. Και φυσικά να ελέγξουμε πολύ πιο αποτελεσματικά τα σύνορά μας.

Μιλάω επίσης και για μια εκκαθάριση όλων των κέντρων όπου υπάρχει το ακαταδίωκτο στην εγκληματική συμπεριφορά. Μιλάω και για την αλλαγή όλου του δικονομικού πλαισίου που εμποδίζει την αστυνόμευση και αποθρασύνει τους εγκληματίες.

Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό. Αρκεί να δούμε τι δουλεύει σε άλλες δημοκρατικές χώρες και να τα προσαρμόσουμε στα δικά μας.

Ορισμένα απ’ αυτά, θα γίνουν αμέσως. Άλλα θα χρειαστούν χρόνο για να ολοκληρωθούν. Όλα όμως θα ξεκινήσουν από την πρώτη μέρα της διακυβέρνησής μας.

Και κάτι τελευταίο: υποσχέθηκα να βγάλω τις κουκούλες από τους κουκουλοφόρους. Να δούμε ποιοι είναι. Και ποιοι βρίσκονται από πίσω τους.

Να θυμάστε αυτή μου την υπόσχεση.

Οι Έλληνες δεν τρομοκρατούνται!

Και οι Έλληνες δεν κρύβουν τα πρόσωπά τους…

Δεν είμαστε όλοι ίδιοι



Η παράταξή μας, η Νέα Δημοκρατία, είναι η μόνη σταθερή δύναμη που δίνει προοπτική και σιγουριά, σε μια κοινωνία που κλυδωνίζεται και σε ένα πολιτικό σύστημα που καταρρέει.

Η Νέα Δημοκρατία έχει ήδη πείσει ότι δεν είναι ίδια με τους άλλους.

Γι’ αυτό και τώρα προσπαθούν απεγνωσμένα να παρουσιάσουν σενάρια «συγκυβέρνησης» με το ΠΑΣΟΚ. Δεν τους ενδιαφέρει πως θα κυβερνηθεί η χώρα. Τους ενδιαφέρει πως θα διασωθεί το ΠΑΣΟΚ. Ό,τι από αυτό θα μπορούσε να διασωθεί, τέλος πάντων…

Όσο πλησιάζουν οι εκλογές, τόσο θα καταλαβαίνει και ο τελευταίος Έλληνας πολίτης, πως όποιος επιμένει να μιλάει για «συγκυβέρνηση», δεν θέλει να αλλάξει τίποτε. Και πως απλά προσπαθεί να εμποδίσει τη Νέα Δημοκρατία να αλλάξει τα πάντα.

Μάταια όμως!

Γιατί όσο θα πλησιάζει η μέρα της κάλπης, τόσο θα διαλύονται τα σύννεφα της σύγχυσης. Τόσο ο λαός θα συσπειρώνεται γύρω από τα τέσσερα πράγματα που μόνο η Νέα Δημοκρατία προσφέρει σήμερα:

Πρώτον, η χώρα πρέπει να κυβερνηθεί από την πρώτη στιγμή.

Αυτό μόνο αυτοδύναμη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μπορεί να το προσφέρει.

Δεύτερον, η κοινωνική συνοχή της πρέπει να αποκατασταθεί από την επόμενη μέρα.

Αυτό, επίσης μόνον η Νέα Δημοκρατία μπορεί να το επιτύχει. Άλλωστε το έχουμε αναδείξει ως προτεραιότητα εδώ και δύο χρόνια. Το ΠΑΣΟΚ ξέχασε την Κοινωνική συνοχή εδώ και πολύ καιρό. Και η Αριστερά θέλει τους Έλληνες διχασμένους, όχι ενωμένους, για να μπορεί να επενδύει πάνω στην απελπισία τους…

Τρίτον, η Ανάκαμψη πρέπει να αρχίσει το ταχύτερο. Αυτό αποτελεί «σημαία» της Νέας Δημοκρατίας. Το ΠΑΣΟΚ ποτέ δεν έδωσε στην Ανάκαμψη καμία σημασία. Και η Αριστερά δεν ενδιαφέρεται για την Ανάκαμψη. Θέλει τους Έλληνες απελπισμένους και κάνει ό,τι μπορεί να τους κρατήσει απελπισμένους ώστε να λεηλατεί τον καημό και τον πόνο τους. Γιατί στην Ελλάδα η Αριστερά έχει απαγορέψει την Ελπίδα! Ενώ η Ελπίδα για κάθε Έλληνα είναι το κυρίαρχο σύμβολο του αγώνα της Νέας Δημοκρατίας.

Τέταρτον, πρέπει η χώρα να μπει στο δρόμο της Νέας Μεταπολίτευσης και της υγιούς Ανάπτυξης το ταχύτερο. Με ανταγωνιστικότητα και εξωστρέφεια. Όχι με δανεικά πια.

Αυτά τα τέσσερα πράγματα ο ελληνικός λαός γνωρίζει ότι η Ελλάδα τα χρειάζεται επειγόντως και ότι μόνο η παράταξή μας τα προσφέρει.

Μην αμφιβάλλετε -ο λαός θα κάνει τη σωστή επιλογή.

Οι Έλληνες, ανάμεσα στην απελπισία και την Ελπίδα ξέρετε τι θα διαλέξουν.

Ανάμεσα στη σταθερή προοπτική και το χάος, ξέρετε τι θα διαλέξουν.

Ανάμεσα στα «παχιά» τα λόγια και την αλήθεια, αυτή τη φορά, ξέρετε τι θα διαλέξουν.

Οι Έλληνες κάηκαν πολλές φορές από τα «παχιά λόγια». Και τώρα ζητούν τρία πράγματα: Ζητούν Αλήθεια. Ζητούν Ελπίδα. Και αναζητούν αυτόν που θα τους πει την Αλήθεια και θα τους δώσει Ελπίδα.

Οι Έλληνες κατάλαβαν πια ότι δεν υπάρχει «ιδιωτικός παράδεισος» για τον καθένα ξεχωριστά. Οι «ιδιωτικοί παράδεισοι» είναι μια επικίνδυνη ψευδαίσθηση που φέρνει την Κόλαση για όλους!

Σε αυτή την κρίσιμη στιγμή ο λαός μας καταλαβαίνει πως είτε όλοι μαζί θα σωθούμε είτε όλοι μαζί θα χαθούμε.

Γι’ αυτό και είναι έτοιμος να ακούσει το λόγο της Αλήθειας που και να ακολουθήσει το δρόμο της Ελπίδας.

Δύναμή μας, λοιπόν, είναι η σταθερότητα που προσφέρουμε.

Δύναμή μας είναι η αλήθεια που λέμε.

Δύναμή μας είναι η Ελπίδα που δίνουμε.

Σήμερα αρχίζει μια μακρά πορεία μας προς τον Ελληνικό λαό.

Για να του πούμε αυτά που πρέπει να του πούμε.

Για να τα δώσουμε αυτά που οφείλουμε να του δώσουμε.

Για να πάρουμε αυτά που έχουμε ανάγκη, για να κάνουμε το καθήκον μας απέναντί του: Ισχυρή και σαφή εντολή να τα αλλάξουμε όλα!

Σας θέλω όλους στην πρώτη γραμμή.

Σε αυτόν τον αγώνα δεν υπάρχουν «μετόπισθεν».

Σας θέλω όλους αποφασισμένους. Σε αυτόν τον αγώνα δεν υπάρχουν ενδοιασμοί. Υπάρχει μόνο πίστη και ενότητα.

Σας θέλω όλους δίπλα στο λαό. Σε αυτόν τον αγώνα δεν υπάρχουν «κομματικά γραφεία».

Δεν τάζουμε λαγούς με πετραχήλια. Δεν χαϊδεύουμε τα αυτιά κανενός.

Είμαι αποφασισμένος για μεγάλες αλλαγές και τομές.

Ξέρετε ποιος είμαι.

Ξέρετε από πού προέρχομαι και από τι πέρασα για να βρεθώ εδώ.

Δώστε μου τη δύναμη να αλλάξω την Ελλάδα!

Αυτό θα είναι το μήνυμά μου στον Ελληνικό λαό.

Κι εκείνος θα επιλέξει.

Με τη βοήθεια του Θεού, θα νικήσουμε.

Για το καλό της Ελλάδας!

Αυτή μας εμπνέει. Αυτήν υπηρετούμε.

Την Ελλάδα και τα ιδανικά μας.

Τα ιδανικά Ελευθερίας, Δικαιοσύνης, Αξιοσύνης,

Ιδανικά προσωπικής Αξιοπρέπειας

και συλλογικής Υπερηφάνειας ως έθνους,

Ιδανικά Αλληλεγγύης. Ιδανικά Πατρίδας!

Ιδανικά Ελληνικά και Παγκόσμια ταυτόχρονα.

Γιατί εμάς, σε αντίθεση με άλλους, μας εμπνέουν ιδανικά,  όχι δόγματα!

Μας κερδίζει η Αλήθεια, όχι η Προπαγάνδα.

Μας καθοδηγεί η φωνή της Συνείδησής μας, όχι η κομματική σκοπιμότητα.

Μας συναρπάζει η Ελπίδα, όχι η καλλιεργούμενη Απελπισία.

Να είστε σίγουροι, θα νικήσουμε για το καλό της Ελλάδας.

Σας ευχαριστώ και καλή δύναμη σε όλους μας!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Y. avatar
    Y. 11/03/2012 13:32:13

    Πολύ δυνατή ομιλία, μπαλκωνάτη, και για όλα!! Ολική επαναφορά!! Μπράβο αρχηγέ της Παράταξης και της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά!!
    (..μεταξύ μας, καιρός ήταν)

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/03/2012 13:38:38

    Έτσι!!!!!!

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Strange Attractor 11/03/2012 13:46:58

      ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ!!!

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/03/2012 13:43:16

    Έτσι κι αλλιώς τους "γραβατοφόρους" ντιντήδες δεν τους γουστάρει....

    • Θ.Γ avatar
      Θ.Γ @ Strange Attractor 11/03/2012 18:57:04

      Εμείς οι επαρχιωτες την Κυριακή βάζαμε πάντα τα καλά μας...

  4. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/03/2012 13:44:13

    Περηφάνια και συγκίνηση...μπράβο Πρόεδρε!

    • Heaven avatar
      Heaven @ ΕΥΑ 11/03/2012 21:35:11

      Από το σημερινό Βημα:

      h--p://www.tovima.gr/politics/article/?aid=447957&h1=true

      Εισήγηση του ΚΠΕΕ για την αναθεώρηση
      Είκοσι πραλλαγές στο Σύνταγμα
      Η ανασύνθεση του πολιτικού σκηνικού που θα διαμορφωθεί μετά τις εκλογές περνά και μέσα από τη διαδικασία αναθεώρησης του Συντάγματος, η οποία είναι βέβαιον ότι θα ξεκινήσει αμέσως μετά τη συγκρότηση της νέας Βουλής με πρωτοβουλία των δύο μεγαλυτέρων κομμάτων.

      Ηδη από τις επόμενες ημέρες το Κέντρο Πολιτικής Ερευνας και Επικοινωνίας - το παλαιότερο think tank - που λειτουργεί στην Ελλάδα και πρόσκειται στη ΝΔ θα αναρτήσει στον διαδικτυακό ιστότοπό του 20 προτάσεις για την τροποποίηση του Συντάγματος που αναφέρονται στην αλλαγή του πολιτικού συστήματος. Οπως πληροφορείται «Το Βήμα», στις αλλαγές αυτές συμφωνεί η ηγεσία της ΝΔ αλλά και ο πρώην πρωθυπουργός κ. Κ. Καραμανλής και αναμένεται να κυριαρχήσουν στον διάλογο που θα ξεκινήσει αμέσως μετά τις εκλογές.
      Μεταξύ των προτάσεων αυτών περιλαμβάνονται:

      Αυστηρά 5ετής κοινοβουλευτική θητεία
      Προτείνεται σταθερή κοινοβουλευτική θητεία με διάλυση της Βουλής μόνον εφόσον το εγκρίνουν τα 2/3 των μελών του Κοινοβουλίου, κατά τα πρότυπα της ρύθμισης που εισήχθη πρόσφατα και στο βρετανικό κοινοβούλιο. Κατά πάσα πιθανότητα, η θητεία που θα προταθεί θα είναι πενταετής. Εχει επίσης προταθεί, αν κατά τη διάρκεια της πενταετίας προκηρυχθούν για οποιονδήποτε λόγο πρόωρες εκλογές, η κυβέρνηση που θα προκύψει από αυτές να έχει θητεία μόνο για το υπόλοιπο της πενταετίας.

      Εποικοδομητική πρόταση δυσπιστίας
      Κατά το γερμανικό πρότυπο, η πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης (άρθρο 34, παρ. 2 του ισχύοντος Συντάγματος) προτείνεται να κατατίθεται μόνο αν περιλαμβάνει πρόταση νέου πρωθυπουργού.

      Εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας
      Προτείνονται αλλαγές έτσι ώστε να καθίσταται δυνατή η εκλογή Προέδρου στην τρίτη ψηφοφορία με απόλυτη πλειοψηφία των βουλευτών ή η παράταση της θητείας του απερχόμενου προέδρου, π.χ. για ένα έτος, με απόλυτη πλειοψηφία των βουλευτών.

      Επαναφορά της ενισχυμένης αναλογικής
      Οπως αναφέρει η πρόταση του ΚΠΕΕ, «οι πρόσφατοι εκλογικοί νόμοι (από τη δεκαετία του '90 και μετά) έχουν νοθεύσει την αρχική φιλοσοφία της ενισχυμένης αναλογικής, αφού ενισχύουν την κοινοβουλευτική εκπροσώπηση του πρώτου κόμματος σχεδόν αποκλειστικά εις βάρος του δευτέρου και όχι των μικροτέρων. Αυτό αποτελεί παράγοντα αστάθειας του κομματικού συστήματος. Πρέπει ως εκ τούτου να εξετασθεί η αποκατάσταση της αρχικής λειτουργίας των εκλογικών συστημάτων αυτού του τύπου που, σε μια προσπάθεια δημιουργίας σταθερών μεγάλων κομμάτων με κυβερνητική προοπτική, ευνοεί όχι μόνο το πρώτο αλλά όλα τα μεγάλα κόμματα εις βάρος των μικρών κομμάτων (τα οποία γίνονται αντιληπτά ως οιονεί κόμματα διαμαρτυρίας ή των άκρων).

      Αύξηση του αριθμού των βουλευτών
      Σε αντίθεση με τις προτάσεις βουλευτών και κομμάτων για μείωση του αριθμού των βουλευτών από 300 σε 200, το ΚΠΕΕ προτείνει αύξησή τους με την αιτιολογία ότι θα αυξανόταν η εκπροσώπηση απομακρυσμένων περιοχών και θα μειωνόταν η εξάρτηση των πολιτικών από τα ΜΜΕ.

      • franc avatar
        franc @ Heaven 12/03/2012 19:35:02

        Nα αυξηθούν όσο θέλουν οι βουλευτές για να εκπροσωπούνται οι πάντες, αλλά να μειωθεί η συνολική τους αποζημίωση στο 1/3 της σημερινής και να διαιρείται δια του αριθμού τους είτε είναι 100 είτε 400...

  5. Sardam avatar
    Sardam 11/03/2012 13:52:31

    Να προσέχεις τη γραβάτα! Θα σου χρειαστεί. Άκου με που σου λέω.

  6. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/03/2012 13:56:00

    Η δυστυχία υπάρχει στον κόσμο έτσι όπως την περιέγραψες...η δική σου δυστυχία όμως είναι διαφορετική...

  7. nikos avatar
    nikos 11/03/2012 13:56:48

    Προχώρα στην αλλαγή λοιπόν αλλά στην αλλαγή όλων,σε μια πολυεπίπεδη αλλαγή που σαν άνεμος θα σαρώσει κάθετα και οριζόντια το σάπιο πολιτικό σύστημα.Ξεκινάμε από τα πρόσωπα λοιπόν,αντικαθιστούμε τι σαπίλα με νέα δυναμικά άξια και ηθικά πρόσωπα που βρίθει η Ν.Δ από τέτοια.Αυτά τα πρόσωπα με τη σειρά τους θα επαναφέρουν τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση,δηλαδή από τη μια ο πολίτης εντολέας και από την άλλη ο πολιτικός εντολοδόχος.Ο εντολέας διατηρεί το δικαίωμα του ελέγχου,της παρέμβασης αν χρειαστεί,της ανάκλησης της εντολής, της παρακολούθησης των διάφορων σταδίων υλοποίησης της εντολής κ.ο.κ.ΣΩΣΤΑ?Αν όχι τότε κάτι πάει στραβά.Η συγκέντρωση όλων των εξουσιών στον εντολοδόχο, είναι μία στρέβλωση που τεχνηέντως το πολιτικό κατεστημένο επεδίωξε και πέτυχε διαχρονικά.Ας ξεκινήσουμε από την αποκατάσταση αυτής της τόσο ουσιαστικής παρά φύσιν αδικίας.

  8. nestrom avatar
    nestrom 11/03/2012 13:57:32

    Ο Σαμαράς με λίγα λόγια ζητά λευκή επιταγή.
    Για να δούμε, θα πείσει?
    Παλιότερα τον εμπιστευόταν ο κόσμος. Τώρα?

    • marios avatar
      marios @ nestrom 11/03/2012 13:59:01

      Τώρα εμπιστεύεται εσένα. Προχώρα.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ marios 11/03/2012 14:05:06

        Καταπληκτική ατάκα

        • nestrom avatar
          nestrom @ ΕΥΑ 11/03/2012 14:11:53

          Σκορπάει γέλιο ο Μάριος, το Σιχαμα ή όπως αλλίως λέγεται.
          Μετά τις εκλογές να δουμε ποιος θα γελά με τα ποσοστά της ΝΔ.

  9. Σίχαμα avatar
    Σίχαμα 11/03/2012 14:03:40

    Η συγκεκριμένη ανάρτηση προσφέρεται για τρολάκιδες του Πάνου όπως ο νεσρομ και ο γραβατοφόρος. Προσοχή.

    • Kennan avatar
      Kennan @ Σίχαμα 11/03/2012 14:07:15

      Ο Γραφατοφόρος εμφανίζεται και ως Τσετσένος και άλλα παρατσούκλια και καλά έκανε και τον έκοψε ο Φάκτορας. Αν θέλει να σχολιάσει να μας πει για τους αρέα αρέα καμιά τριανταρέα του Καμένου στο Δίστομο. 28 δηλαδή με εξαίρεση τον ίδιο και την Κουντουρά. Γιατί δεν δείχνουν φωτογραφίες;

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Kennan 11/03/2012 15:04:30

        Του Καμένου ή του συγκαμένου που λέει κι ο φίλος μου;

        • juliet avatar
          juliet @ Δαναός 11/03/2012 15:19:11

          Δαναέ,......fissan baby,για τους συγκαμένους .

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ juliet 11/03/2012 15:26:29

            Ταλκ εγώ το ξέρω.

          • juliet avatar
            juliet @ Δαναός 11/03/2012 15:29:17

            είναι απαλότερο....και ανακουφίζει ,επειδή έχουμε βαριές καταστάσεις .:(

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 11/03/2012 15:48:48

            Καί δροσερό μπάνιο.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Kennan 11/03/2012 18:03:39

        Kαι μόνο ότι επιλέχθηκε το μαρτυρικό Δίστομο τόπος θυσίας ποτισμένος με αίμα αιώνιο σύμβολο ανθρωπισμού για πολιτική εκδήλωση δείχνει την ασοβαρότητα την γελοιότητα και τον πολιτικό κομπογιανιτισμό της νέας προσπάθειας.

        • juliet avatar
          juliet @ Aris. A 11/03/2012 18:30:40

          Αris .A,
          καλησπέρα,
          Αυτό σημαίνει πολλά ....ακριβώς τον πολιτικό κομπογιανιτισμό .Δεν αγοράζουμε πια φανφάρες και η πατάτα έριξε τη τιμή της.

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ juliet 11/03/2012 18:48:58

            καλησπέρα juliet

            αυτή η ξαφνική υπερβολή επαναστατικότητας που βάρεσε κάποιους ξαφνικά στα γεράματα καταντάει αστεία.

  10. Sardam avatar
    Sardam 11/03/2012 14:07:39

    Ώπα! Ξυπνήσαμε και επιχειρηματολογούμε!

  11. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 11/03/2012 14:08:45

    Άμεση κατάργηση του Ν. 3838/10 για την ιθαγένεια, ενός αντισυνταγματικού νόμου που επιτρέπει ψήξφο μη-πολιτών και προκαλεί νέες ροές.
    Ξεκάθαρη θέση του Προέδρου.

    • Ανδρέας avatar
      Ανδρέας @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 11/03/2012 16:13:22

      Ας το κάνει τώρα.
      Αύριο.

      Δέχομαι οτι σε θέματα οικονομικής πολιτικής, είναι περιορισμένη η εμπλοκή που έχει η ΝΔ, είναι περιορισμένη γενικά η κυβερνητική συμμετοχή.

      Ας δείξει λοιπόν δείγμα γραφής σε ένα τέτοιο ζήτημα, με πράξη,
      όχι μόνο με εξαγγελία θέσης.

      • airman avatar
        airman @ Ανδρέας 11/03/2012 16:17:14

        Μόνο που το ''αύριο'' μετράει από την ημερομηνία των εκλογών. Από εκείνη τη Δευτέρα, όπως αύριο καλή ώρα.

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ Ανδρέας 11/03/2012 16:50:43

        Πιστεύω ότι θα το κάνει την πρώτη κιόλας ημέρα, να το θυμάστε κ. Ανδρέα, τώρα σε μία κυβέρνηση συνεργασίας με υπουργική πλειοψηφία ΠΑΣΟΚ δεν έχει νόημα. Σύντομα ο αντισυνταγματικός Ν. 3838/10 θα είναι παρελθόν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

  12. κώστας avatar
    κώστας 11/03/2012 14:12:51

    Πέρα από τα "μπαλκονάτα" λόγια επιχειρεί να ανοίξει παράθυρο επαναληπτικών εκλογών σε περίπτωση που είναι πρώτο κόμμα η ΝΔ (πιθανό) αλλά χωρίς αυτοδυναμία (λιγώτερο πιθανό). Σωστά απορρίπτει συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ, για να μην καταρρεύσει η ΝΔ και το συγκυβερνητικό σχήμα αλλά λάθος λέει ότι δεν θέλει συγκυβέρνηση κανενός τύπου. Διότι καλώς ή κακώς την αυτοδυναμία δεν την έχει στο τσεπάκι. Αν δεν επιτευχθεί, τι θα κάνει; Θα επιχειρήσει νέες εκλογές με το σύνολο των καθεστωτικών ΜΜΕ να μιλάει για 'καταστροφή της χώρας', 'αυτοκτονία', 'χάσιμο πολύτιμου χρόνου για την Ελλάδα' και άλλα τέτοια χαριτωμένα σε συνδυασμό με τις έξωθεν πιέσεις για συμβιβασμό σε ένα σχήμα παρόμοιο με το ΗΔΗ υπάρχον;
    Επιπλέον, το επικοινωνιακό του επιτελείο δεν αντιλαμβάνεται ότι όταν τα αθροιστικά ποσοστά στις δημοσκοπήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι κάτω από 50%, η πλειοψηφία των ψηφοφόρων δεν είναι αρνητική στις συνεργασίες; Τι θα κάνει δηλαδή άμα τού λείπουν 5-10 έδρες, θα επιχειρήσει νέες εκλογές; Και δεν κατάλαβα· ένας Φλωρίδης ή ένας Αλέκος Παπαδόπουλος ή ένας Δραγασάκης (τυχαία τα ονόματα) δεν μπορούν να προσφέρουν σε μία κυβέρνηση Σαμαρά; Πρέπει να αυτοπαγιδεύεται σε ρητορικές υψηλού ρίσκου;

    • factorx avatar
      factorx @ κώστας 11/03/2012 14:17:39

      Δηλαδή θέλεις συγκυβέρνηση με τα πουλαίν του εκσυγχρονισμού και της καταστροφής της Ελλάδας Παπαδόπουλο και Φλωρίδη συν τον γίγαντα της μαρξιστικής σκέψης Δραγασάκη; Να επιχειρηματολογείς συχνά για να ανεβαίνουν τα ποσοστά του Σαμαρά παρακαλώ

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ factorx 11/03/2012 15:21:53

        Είναι όντως αχταρμάς αυτό το τρίο. Αλλά ο Φλωρίδης και ιδίως ο Παπαδόπουλος είσαι σίγουρος ότι δεν χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης στο οικονομικό επιτελείο της ΝΔ;

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ κώστας 11/03/2012 15:20:16

      Κατ΄αρχήν σου λέει τι θέλει. Λέει θέλω αυτοδύναμη κυβέρνηση. Μέχρις εδώ.
      Αν δεν καταλαβαίνουμε, τι λέει ας μην προσπαθούμε να μπερδέψουμε τον κόσμο.
      Αν πραγματικά θέλεις τον Σαμαρά να κυβερνήσει αυτοδύναμα, τότε το θέμα είναι απλό! τον ψηφίζεις και τέλειωσε.
      Αν όμως δεν τον θέλεις, γιατί αυτή η επιλογή (κυβέρνηση αυτοδύναμη του Σαμαρά), είναι ¨υψηλού ρίσκου¨ για το εγκατεστημένο ¨σύστημα¨, κι εσύ άθελά σου ή ηθελημένα το εξυπηρετείς, δεν έχει καμιά αξία η θεωρία περί ¨αυτοπαγίδευσης¨, δεν μας πείθεις.
      Μένει ν΄αποδείξεις αν είσαι ή όχι καλοπροαίρετος .... υπάρχουν τρόποι...

    • airman avatar
      airman @ κώστας 11/03/2012 15:43:25

      Ο Σαμαράς το ξεκαθάρισε. Περίπτωση συγκυβέρνησης δεν υπάρχει. Τελεία και παύλα! Εάν όλοι οι υπόλοιποι μπορέσουν να την πετύχουν, με γεια τους με χαρά τους. Και επειδή δεν θα μπορέσουν, το μήνυμα είναι σαφές προς όλους και ο καθένας μας ας το αξιολογήσει.

  13. nick avatar
    nick 11/03/2012 14:15:10

    Συγκλονιστική η σημερινή του ομιλία!

  14. factorx avatar
    factorx 11/03/2012 14:20:15

    Με επιθέσεις στο ΠΑΣΟΚ και την Αριστερά και υπεράσπιση της μνημονιακής γραμμής της ΝΔ από τα στελέχη του κόμματος συνεχίζεται η συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ.

    Δεν θα είναι στα ψηφοδέλτια του κόμματος όσοι δεν ψήφισαν τους εφαρμοστικούς νόμους του Μνημονίου ξεκαθάρισε ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος.

    Εξαπέλυσε επίθεση στο ΠΑΣΟΚ και πρόσθεσε ότι στόχος της ΝΔ είναι η αυτοδυναμία ενώ αποδοκίμασε τις συζητήσεις περί συγκυβέρνησης.

    Στην ολοκλήρωση του στρατηγικού προγράμματος της ΝΔ για την επόμενη δεκαετία αναφέρθηκε ο γραμματέας του αρμόδιουΤομέα κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης. Ανέφερε ότι περιλαμβάνει προτάσεις για την ανάκαμψη της οικονομίας και εσωκλείει τις θέσεις της ΝΔ για την επόμενη δεκαετία λαμβάνοντας υπόψη τα συμφωνηθέντα με τους εταίρους και επιδιώκει να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των πολιτών στην πολιτική. “Ελάχιστος πολιτικός στόχος που τίθεται είναι η αυτοδυναμία. Το δίλημμα δεν είναι μνημόνιο ή αντιμνημόνιο. Από τη μία η πλευρά βρίσκεται η Ελλάδα των παραγωγικών δυνάμεων και της Ευρώπης και από την άλλη η Ελλάδα του απομονωτισμού” ανέφερε ο κ. Στυλιανίδης.

    “Για υποκρισία εκείνων που τόσα χρόνια συμμετείχαν στο πάρτι του δανεισμού της χώρας τώρα βγάζουν εθνικές κραυγές και διεκδικούν ρόλο Καραϊσκάκη και Κολοκοτρώνη προσπαθώντας να εκμεταλλευτούν την αγωνία του κόσμου” μίλησε ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ κ. Κώστας Τασούλας και πρόσθεσε ότι “χθες στο ΠΑΣΟΚ είδαμε την προσπάθεια του παρελθόντος να σταθεί και πάλι όρθιο”.

    Έκλεισε υποστηρίζοντας ότι οι βουλευτές της ΝΔ όρθιοι σε όλη την Ελλάδα στηρίζουν την πολιτική του προέδρου και της ΝΔ.

    “Κάποιοι προσπαθούν να επιβάλλουν μία ιδιότυπη τρομοκρατία και θέτει υπό καθεστώς ομηρείας το μέλλον όλων μας” ανέφερε ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ κ. Ανδρέας Παπαμιμικος αναφερόμενος σε εκείνους “που στέλνουν δήθεν αγανακτισμένους να αποδοκιμάζουν”. Κάποιοι προσπαθούν να μετατρέψουν την χώρα “σε ένα απέραντο μπάχαλο” είπε ο κ. Παπαμιμίκος και πρόσθεσε ότι “ο λαϊκισμός και καιροσκόποι βυθίζουν την χώρα στην διεθνή ανυποληψία”.

    Κριτική στους βουλευτές οι οποίοι ενώ ψήφισαν το Μνημόνιο και τους εφαρμοστικούς το κρύβουν και δεν υπερασπίζονται την πολιτική της ΝΔ άσκησε το μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΝΔ κ. Φίλιππος Ταυρής. Ζήτησε από τους βουλευτές να αφουγκράζονται την κοινωνία ενώ άσκησε κριτική στην Αριστερά για την εν γένει συμπεριφορά της.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ factorx 11/03/2012 14:40:05

      Κρίμα πάντως που δε γνωρίζουμε ακόμα πότε θα γίνουν εκλογές.
      Δεν κρατιόμαστε πλέον..
      Θέλουμε να τα αλλάξουμε όλα είπε ο πρόεδρος.
      Τέτοια θέλω ν'ακούω,βαρέθηκα να με φλομώνουν στα ψευτοδιλήμματα,
      και να με υπνωτίζουν με μικροδείγματα ελπίδας !
      Τα σενάρια συγκυβέρνησης με το πασοκ εύχομαι να έχουν θαφτεί οριστικά !
      Άντε να δούμε και καμιά επανεκκίνηση της προκοπής σ'αυτόν τον τόπο !

      • factorx avatar
        factorx @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 11/03/2012 14:46:52

        Είπαμε αμέσως μετά το Πάσχα. Βάλε τις Κυριακές και θα το δείς. Αλλά μην παίζουμε με τις ημερομηνίες και παγιδευόμαστε μόνοι μας. Αν είναι δηλαδή την πρώτη Κυριακή του Μάη, τι θα γίνει;

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ factorx 11/03/2012 15:14:13

          Πρέπει να γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία όσο πιο γρήγορα γίνεται για να μπορέσουμε να προετοιμάσουμε την κάθοδό μας.
          Εμείς οι κάτοικοι του εξωτερικού έχουμε πρόβλημα
          φίλε Φάκτορα.
          Πρέπει ν'αρχίσω να ψήνω και την οικογένειά μου
          για να ψηφίσουν Σαμαρά,έχω και μεγάλο σόι..
          Αγωνίζομαι κι εγώ όπως μπορώ,με όσα μέσα διαθέτω.Κάθε ψήφος μετράει πλέον.

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 11/03/2012 15:54:32

            Μακεδόνα, δες τι μπορεί να γίνει ώστε να ψηφίσουν και τα δεκάχρονα παιδιά μας, χαχα!

          • airman avatar
            airman @ ΕΥΑ 11/03/2012 16:10:35

            Κακά τα ψέματα, γι' αυτά θα ψηφίσουμε κι όχι για μας. Τόσα χρόνια - δυστυχώς - ψηφίζαμε κατ' αρχήν για μας και κάτι δεν πήγε καλά. Τώρα δεν πρέπει, γιατί απλά δεν ψηφίζουμε για μας.

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ airman 11/03/2012 16:15:53

            Δε μπορείς να φανταστείς πόσο συμφωνώ...!

          • Christos Alexandris avatar
            Christos Alexandris @ ΕΥΑ 11/03/2012 17:21:52

            Τοπο στα νιατα ρεεεεε !
            Και στο Βερολινο εκλογες εχουμε..
            Ψηφισα σωστα..Τιμησα το φιλο Καυσοκαλυβιτη..

          • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
            Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Christos Alexandris 12/03/2012 13:13:42

            ντάνκε σεν ντάνκε σεν!!

    • abcd avatar
      abcd @ factorx 11/03/2012 17:03:18

      factorx είπε:"""""“Για υποκρισία εκείνων που τόσα χρόνια συμμετείχαν στο πάρτι του δανεισμού της χώρας τώρα βγάζουν εθνικές κραυγές και διεκδικούν ρόλο Καραϊσκάκη και Κολοκοτρώνη προσπαθώντας να εκμεταλλευτούν την αγωνία του κόσμου”"""""

      Μισό γιατί μπερδεύτηκα , αυτό δεν αποτελεί αντίφαση ;
      Η ψήφιση του μνημονίου 2 και της δανειακής δεν συνεχίζει να αυξάνει τον ρυθμό των δανείων ;
      Στόχος δεν είναι να βγαίνουμε στις αγορές και να παίρνουμε πάλι νέα δάνεια συνεχώς ;
      Τι ακριβώς αλλάζει ;
      Θα ήθελα παρακαλώ μια ειλικρινή διευκρίνηση !

  15. The Saint avatar
    The Saint 11/03/2012 14:21:21

    Aν ΔΕΝ ξαμοληθούν τα στελέχη, μικρά και μεγάλα της ΝΔ σε όλα τα μήκη, και πλάτη της χώρας μας, μαζί και ο Σαμαράς, γιά να περάσουν στο λαό, τη νέα φιλοσοφία που θέλει να διέπει το κόμμα, τη θέληση γιά την επιβολή μιάς νέας πολιτικής, μιάς νέας αρχής γιά την Ελλάδα και τους Ελληνες, τότε δεν προκειται να επιτευχθεί ο στόχος της αυτοδυναμίας.
    ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ μέσα στο κόμμα, μέχρι και τον τελευταίο κλητήρα, πρέπει να καταλάβουν πώς ΑΥΤΟΣ θα είναι ό "νύν υπερ πάντων αγών" αγώνας που γιά να φέρει τα ποθητα γιά όλους αποτελέσματα, πρέπει να δίνεται ΜΑΧΗ, κάθε μέρα μέχρι την Κυριακή των εκλογών.
    ΟΛΟΙ έξω, στις γειτονιές, στην επαρχία παντού, κάθε μέρα, κάθε ώρα, να είναι εκεί, και να μάχονται, γιά να πεισθεί ο κόσμος ότι ΔΕΝ πρόκειται γιά "μιά απ'τα ίδια"
    Αλλιώς χαίρετε...
    επίσης καλό θα ήταν η τελική λίστα υποψηφίων να περιλμβάνει ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ πρόσωπα, γιά να δοθεί η ευκαιρία στους ψηφοφορους να δράσουν οι ΙΔΙΟΙ γιά την ΑΛΛΑΓΗ!!!
    Και ο Σαμαράς να ΠΑΡΕΙ ΣΑΦΗ θέση σχετικά μα το τί θα γίνει με τους πολιτκούς ποντικούς, τους πολιτικούς μαθουσάλες, τα λαμόγια που ΕΦΑΓΑΝ τα λεφτά του κόσμου, ο οποίος καλείται εδώ και δύο χρόνια, και συνεχίζει και σήμερα, και θα του ζητείται το ΙΔΙΟ και αύριο, να καταθέτι το αίμα του. Να πάνε ΦΥΛΑΚΗ όλοι όσοι διέπραξαν αδικήματα κατα της χώρα, και να ΔΗΜΕΥΘΟΥΝ οι περιουσίες τους.
    ΟΛΑ αυτά πρέπει να μπούν μέσα στο πρόγραμμα, ειμαι δε ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ΑΝ μπούν, τότε η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ θα είναι παιχνιδάκι....
    Καλό σας βράδυ...

    • nestrom avatar
      nestrom @ The Saint 11/03/2012 14:58:40

      Σωστός ο Άγιος.
      Αν τα πει όλα αυτά με πειστικό και δεσμευτικό τρόπο θα τον ψηφίσει ο κόσμος.
      Θέλουμε δεσμεύσεις. Έχει γίνει κλοπή. Θα κυνηγήσει τους επίορκους χωρίς συμπλέγματα περί εκδικητικής Δεξιάς ή όχι? Δεν είναι δυνατόν να αναγνωρίζει το έγκλημα, να πληρώνουμε αμέτοχοι άνθρωποι και τελικά να μην διώκονται οι υπεύθυνοι.
      Θα είναι με τον κόσμο ή με το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα?

      • Factorx avatar
        Factorx @ nestrom 11/03/2012 15:09:23

        Διάβασης τι λέει για διαπλοκή;

        • nestrom avatar
          nestrom @ Factorx 11/03/2012 16:57:01

          Το διάβασα. Λέει ότι θα τα βάλει με τη διαπλοκή.
          Άψογο. Πως όμως να το πιστέψω όταν έχει σύμβουλο τον γιο της...διαπλοκής?
          Κάποιες απλές πράξεις θα έπειθαν περισσότερο από βαρύγδουπα λόγια.

          Και ο Καραμανλής είχε πει ότι θα πατάξει διαπλοκή αλλά δεν έκανε και τίποτα σημαντικό (αν και προσπάθησε).
          Ο Σαμαράς ξανακλείνει το μάτι στους μπετατζίδες, εγκαινιάζει έργα και υπόσχεται ανάπτυξη μέσω της οικοδομής. Έτσι, με πρακτικές και αισθητική του παρελθόντος θα τα αλλάξει όλα?
          Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά δεν πείθομαι.

          • factorx avatar
            factorx @ nestrom 11/03/2012 17:08:42

            τι το έχει; σύμβουλο; χα χα χαααααα

  16. juliet avatar
    juliet 11/03/2012 14:22:53

    Εγινε το κύμα που γιγάντωσε και είναι έτοιμο να ρίξει τον αλαζονικό φθαρμένο βράχο.ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

  17. victoria (true) avatar
    victoria (true) 11/03/2012 14:25:17

    Ποιος άλλος συγκινείται όταν μιλάει για την Ελλάδα;
    ΠΟΙΟΣ.

    Ούτε με κρεμμύδια δεν θα τους έβγαινε κάποιων.
    Και μιλάνε για πατρίδα και δεν γκρεμίζεται το ταβάνι πάνω τους. Τι να κάνουμε... Υπομονή.

  18. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 11/03/2012 14:28:57

    "Εμείς στην Ελλάδα δεν θα φέρουμε απλώς μια κυβερνητική αλλαγή. Ετοιμάζουμε μια Νέα Μεταπολίτευση. Κι αυτό απαιτεί αυτοδυναμία."


    Σπουδαίος λόγος! Είθε να αποτελέσει απαρχή ανελέητης αντεπίθεσης από τη μια στο καθεστώς των άνευ όρων υποταγμένων σε μνημόνια ων ουκ έστιν αρθμός, και από την άλλη στους επίβουλους δραχμολάγνους θιασώτες της απόλυτης ανέχειας, περιθωριοποίησης και απελπισίας.

  19. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 11/03/2012 14:33:21

    Αποδέχομαι το βιασμό μου.


    Ψηφίζω ΠΑΣΟΚ

  20. man8os avatar
    man8os 11/03/2012 14:35:57

    Φακτορα μα παρακληση. Μπορεις αλλη φορα να ανεβαζεις και βιντεο η ηχητικο. Τα προτιμω αυτα τα μεσα απο το κειμενο της ομιλιας.

  21. Νασος avatar
    Νασος 11/03/2012 14:36:01

    Ηγετης Αρχηγος Ανθρωπος πάνω απο όλα ο κ Αντώνης Σαμαρας ο αναγεννητης της δεξας. Εμένανε άμε με ρωτήσουν τι θα ψηφίσω στις εκλογές Αντώνη Σαμαρα θα ψηφίσω και να το ξέρουν όλοι πως ο Ηγέτης με άξιους υπαρχηγούς οπως τον κ. Φαηλα και τον Χρύσανθο το Λαζαρίδη και άλλους πολλούς θα μας κάνουν επιτέλους να μην ντρεπομαστε που ειμαστε με τη δεξά. Τρέμουν όλοι σήμερα με αυτή την ομιλία -κόλαφο.

  22. airman avatar
    airman 11/03/2012 14:37:21

    Τα ποτάμια φουσκώνουν την άνοιξη που λιώνουν τα χιόνια! Πάνω στην ώρα!

  23. karenin avatar
    karenin 11/03/2012 15:05:24

    Δυνατός λόγος δικαιολογημένος ο ενθουσιασμός. Μόνο που όπως και ο Βενιζέλος έτσι και ο Σαμαράς κρατούν στις τσέπες υπογραμμένα βαριά χαρτιά, και μεγάλα γραμάτια. Εχουν έτοιμο πρόγραμμα κοστολογημένο μέχρι τελευταίας δεκάρας τουλάχιστον για τα επόμενα πέντε χρόνια. Στο πλαίσιο
    αυτο λοιπόν ίσως να μη χρειάζονται τόσο μεγάλα λόγια για τόσο μικρές σημαίες.

  24. Γιάννης Δ. avatar
    Γιάννης Δ. 11/03/2012 15:06:29

    Τα σενάρια της συγκυβέρνησης που καλλιεργεί η διαπλοκή, η προσπάθεια να αναστηθεί το ΠΑΣΟΚ με Βενιζέλο (που έβαλε πάτο στον βαρέλι και μετά του έφυγε ο πάτος...) με την ταυτόχρονη αποδυνάμωση της ΝΔ μέσα από την διασπορά των ψηφοφόρων της σε κόμματα διαμαρτυρίας, ανεξαρτησίας και...χαβαλέ, εκμεταλλευόμενοι την οργή τους για αυτά που οι ίδιοι καλλιεργούν και τον απελπίζουν ακόμα περισσότερο, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!
    Κομβικό σημείο για μένα:
    "Θα κατάφερνε η Κύπρος να διακηρύξει την ΑΟΖ, αν δεν είχε μπει στην Ευρώπη; Και θα μπορούσαμε εμείς να προχωρήσουμε τώρα σε δικές μας έρευνες και ανακήρυξη της ΑΟΖ, ακολουθώντας το παράδειγμα της Κύπρου, αν απομονωνόμασταν από την Ευρώπη, ή αν μας έβγαζαν από την Ευρώπη;Ίσως μερικοί επιδίωκαν ακριβώς αυτό: να χρησιμοποιήσουν την Ελλάδα ως πρόσχημα για να διαλύσουν την Ευρώπη! Αυτό θα ήταν ολέθριο για την Ελλάδα. Αλλά και για την Ευρώπη.
    Με τη στήριξη της νέας δανειακής σύμβασης αποτρέψαμε αυτά τα σχέδια. Και οι απόψεις αυτές, υπάρχουν ακόμα, αλλά δεν κυριαρχούν πια μέσα στην Ευρώπη.
    Τώρα αλλάζουν οι ισορροπίες και στην Ευρώπη! Αλλά αυτή τη φορά αλλάζουν προς όφελος της Ελλάδας."

    Εκεί παίχθηκε και παίζεται το παιχνίδι, να φεύγαμε μόνοι μας από την Ε. Ε. και τη ζώνη του Ευρώ...Εκεί αποσκοπούσε το αποτελειωτικό Δημοψήφισμα του ΓΑΠ (που καθόλου αψυχολόγητο δεν ήταν...) και ένα ενδεχόμενο ΟΧΙ στη νέα Δανειακή Σύμβαση... Ο Σαμαράς τους χάλασε εξ αρχής τη σούπα! Και έπεται συνέχεια...Ιδιαίτερα αν τον δουν αυτοδύναμο!!!
    Αρκεί να μην μασήσουμε στις σειρήνες της μαγκιάς (θα τους δείξω εγώ στις εκλογές!), της πατριδοκαπηλίας (¨εμείς είμαστε πατριώτες, οι άλλοι είναι προδότες") , του απολιτικ ("η πολιτική πέθανε! Δεν υπάρχει δημοκρατία) και του αριστερίστικου λαικισμού (κοίτα το πορτοφόλι σου! είσαι άνεργος! είναι κλέφτες! θα στηθούν κρεμάλες! Και λαικά δικαστήρια σε όλες τις γειτονιές...)

  25. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 11/03/2012 15:24:08

    Ο Σαμαρας του επιλογου ειναι ο Σαμαρας που γνωριζουμε ,ο Ηγετης που προσδοκουμε.Οργωσε τη χωρα ,ενεπνευσε και ξεσηκωσε τους Ελληνες,δωσε στους απογοητευμενους ελπιδα και οραμα.

  26. Άπολις avatar
    Άπολις 11/03/2012 15:28:02

    Ξεκάθαρος, σαφέστατος, άψογος... & δυνατό φινάλε! Ανυπομονώ να βγει στο μπαλκόνι. Έχει να κερδίσει πολυ κόσμο σίγουρα. (όπως & στις εσωκομματικές) Καλή δύναμη...

  27. 520χλμ βόρεια avatar
    520χλμ βόρεια 11/03/2012 15:29:02

    Ετσι ακριβώς.
    Το ερώτημα ειναι ,ποιος μπορει να βγάλει τα κάστανα απο την....φωτιά.
    Ποιος μπορει να πει όχι σε όλη αυτη την νοοτροπια της βολεψιας και του λαδωματος , και σιγά σιγα να τα αλλάξει.
    Αυτα γίνονται μόνο με ισχυρή εντολή και όχι με συγκυβερνησεις.
    Δυστυχως εδω και χρόνια αυτές τις κουβέντες τις ""έκαψαν""" αρκετοί αρχηγοί κομμάτων με συνέπεια στην πιο κρίσιμη στιγμή για το έθνος να ακούγονται κενές λόγου.
    Τωρα όμως χρειάζεται ο """ ΜΑΓΚΑΣ""".
    Και ειναι στο χέρι μας πόσο ""μάγκα " " θα τον κάνουμε , με την ισχυρή αυτοδυναμία.
    Εκτός εάν .....βλέπετε κανέναν άλλο.

  28. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 11/03/2012 15:30:38

    Εξαιρετική ομιλία.
    Συγκλονιστική (το εννοώ)

    Κρίμα που πια δεν δίνω καμία σημασία στα λόγια, δηλαδή δεν τα μετράω καθόλου, δεν τα βάζω στη ζυγαριά. Οχι ειδικά λόγια και υποσχέσεις του Σαμαρά, μη με παρεξηγήσετε, κανενός πολιτικού τα λόγια δε μετράω πια.
    Και ο Παπανδρέου χθές, εκφώνισε μια ...συγκλονιστική ομιλία. Ομιλία όμως εκτός πραγματικότητας, εκτός τόπου και χρόνου, σε βαθμό που δεν μπορώ να τον περιγράψω εδώ με επίθετο, θα κοπεί το σχόλιο ως παρανόμως προσβλητικό και ενδεχομένως ποινικά κολάσιμο. Τι να το κάνω λοιπόν, αν τα λόγια δεν έχουν άμεση σχέση με την πράξη, τι να το κάνω...
    Δεν ήμουν έτσι. Με εκπαίδευσε να τα αγνοώ τα λόγια (αυτών που γράφουν τις διάφορες πολιτικές ομιλίες), η τραγική πραγματικότητα.

    Στη ζυγαριά, βάζω μόνο τελικές ΠΡΑΞΕΙΣ.
    Μόνο αυτές ζυγίζω.

    • airman avatar
      airman @ Ανδρέας 11/03/2012 15:48:51

      Δίκιο έχεις, οι πράξεις είναι το ζητούμενο. Για να γίνουν τα λόγια πράξεις απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει κάποιος ''και το μαχαίρι και το πεπόνι'', και όχι ο ένας το μαχαίρι και ο άλλος το πεπόνι.

      • Ανδρέας avatar
        Ανδρέας @ airman 11/03/2012 16:07:17

        Η λογική ανάλυση, ΚΑΙ η ..."λογική προβολή του παρόντος γενικού συναισθήματος" (...) του Ελληνικού Λαού, δείχνουν οτι η ποθούμενη από το Σαμαρά αυτοδυναμία είναι δύσκολο να επιτευχθεί.
        Προφανώς κανείς δεν μπορεί να πεί τι θα προκύψει από τις κάλπες, η προσωπική μου εκτίμηση όμως δείχνει μια μετακλογική συγκυβέρνηση διάφορων και διαφορετικών κομμάτων.
        Αυτό θα είναι, πιστεύω, το πεπόνι και το μαχαίρι ΚΑΙ μετά τις εκλογές. Μοιρασμένο. Η ερώτηση είναι τι πράξεις είναι ικανός να κάνει ο Σαμαράς με τέτοιο, περιορισμένο αν θέλετε, μαχαίρι και πεπόνι. Είναι δηλαδή, λογικό, να κρίνω τις πράξεις της τωρινής στιγμής, στο πλαίσιο αυτό που υπάρχει τώρα και στο οποίο εντάσσεται ο Σαμαράς στηρίζων μια συγκεκριμμένη πολιτική γραμμή δράσης.

  29. Black avatar
    Black 11/03/2012 15:35:25

    Αυτοδυναμία;Αχαχαχαχαχα!

    • loretta avatar
      loretta @ Black 11/03/2012 16:23:55

      ....Προσεχε μην σου κοπει το γελιο...εσενα και της ΤΖΟΚΟΝΤΑς!!

  30. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 11/03/2012 15:45:46

    Βάζουμε σε σύγκριση και εξισώνουμε τον Γαπ, με τον Σαμαρά; Αυτό είναι ισοπέδωση.
    Ο Γαπ, σου απέδειξε ποιος είναι με συγκεκριμένες πράξεις.
    Ο Σαμαράς όμως; Δεν πρέπει να του δοθεί η ευκαιρία ν΄αποδείξει την συνέπεια λόγων και έργων; Δεν πρέπει να δοκιμαστεί;
    Στη ζυγαριά τι ακριβώς βάζεις; Από τη μια μεριά τις ¨πράξεις¨ του ΓΑΠ και από την άλλη τι βάζεις; Ποιές πράξεις, του Σαμαρά, αφού ο Σαμαράς δεν έχει κυβερνήσει ακόμη!
    Ποιός θα του δώσει αυτήν την ευκαιρία, και μαζί μ΄αυτήν και την ελπίδα σ΄όλους μας ότι μπορεί να τ΄αλλάξει τα πράγματα;
    Μόνο, εσύ και γω , ο λαός.

    • Ανδρέας avatar
      Ανδρέας @ Απλή σκέψη 11/03/2012 16:00:44

      Δίκαιο έχεις, ουδεμία σχέση έχει ο ένας, πολιτικός άνδρας, με τον άλλο, ας μην τον χαρακτηρίσω. Και δεν τους συγκρίνω, δεν τους ζυγίζω στην ίδια ζυγαριά, δεν εξισώνω ανόμοια πράγματα, δεν εξισώνω πορτοκάλια με κεράσια. Δια της υπερβολής, προσπαθώ να σας δώσω να καταλάβετε τη λογική μου, πώς σκέφτομαι, στα πλαίσια μιας ανταλλαγής απόψεων που μπορεί να είναι χρήσιμη σε κάποιον αναγνώστη.

      Τώρα, περί πράξεων, σ αυτό δεν έχεις δίκαιο, υπάρχουν πράξεις πολλές, υπεραρκετές. Είναι και κυβερνητικές πράξεις, καθότι κατά τη γνώμη μου ο Σαμαράς ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΑ τώρα, αυτή τη στιγμή, και έχει τη δύναμη -αν θέλει- ακόμα και να εκβιάσει για κάποια πράγματα που μπορεί να αξιολογεί ως κρίσιμα, έχει και τη δύναμη χωρίς σκληρούς εκβιασμούς να συναποφασίσει, να συνδιαμορφώσει αποφάσεις σε μικρότερα ίσως και λιγότερο σημαντικά πράγματα. Ακόμα περισσότερες είναι οι μη κυβερνητικές πράξεις και αποφάσεις.
      Μπορώ αν θές να απαριθμήσω σειρά ΠΡΟΣΦΑΤΩΝ τέτοιων, και από τα δύο είδη.
      Πέραν τούτων, η μη πράξη, επίσης κρίνεται...

      Τέλος, την ευκαιρία θα του τη δώσει προφανώς ο λαός όταν δίδει ψήφο, Ομως, το κριτήριο της απόφασης πριν την ψήφο ( και ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ήταν το ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ του πρώτου μου σχολίου ) είναι κρίσιμο κατά τη γνώμη μου, και ως εκ τούτου, περιμένω περισσότερη δράση και λιγότερα λόγια από τον Σαμαρά στο (μεγάλο) διάστημα που απομένει μέχρι τη στιγμή της απόφασης.

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Ανδρέας 11/03/2012 16:15:01

        Oι πράξεις του Σαμαρά, στην τελευταία περίοδο, εγώ δεν τη λέω ¨ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ¨, ήταν:
        1. να γίνει το κούρεμα του χρέους
        2. να γίνει η δανειακή σύμβαση
        3. να πάμε σε εκλογές
        Σ΄αυτά στόχευε και αυτά πέτυχε.
        Το ότι σήμερα θα πάμε σε εκλογές αυτό οφείλεται ¨ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ¨στον Σαμαρά.
        Αυτές είναι οι μέχρι στιγμής ¨πράξεις¨του Σαμαρά, για τις οποίες δεν πιστεύω να έχεις διαφωνία ότι ήταν ορθές.
        Τα υπόλοιπα ¨κακώς κείμενα¨, θα σου πεί από τώρα πως θα τα διορθώσει, δεν θα σου τάξει λαγούς με πετραχείλια και θα τα υλοποιήσει όχι τώρα αλλά αμέσως μετά τις εκλογές και με μια ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΗ προϋπόθεση: ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ.

  31. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/03/2012 15:46:24

    Ἐκτός τῶν ἂλλων,στέκομαι σέ δυό μόνο προτάσεις του ἀπό τίς ὁποίες ἀντλῶ τήν πιό μεγάλη ἐλπίδα γιά τό αὒριο....,ἐγῶ τουλάχιστον: ''Μέ τή βοήθεια τοῦ Θεοῦ θά νικήσουμε.Γιά τό καλό τῆς Ἐλλάδας''.

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/03/2012 16:57:08

      Επιτέλους κι ένας που πιστεύει στο Θεό. πήξαμε στους άθεους! Πολύ σημαντική πρόταση.

  32. o deksios avatar
    o deksios 11/03/2012 15:55:34

    Μακαρι αυτην την ομιλια να την ειχε κανει στις 27-10-2011...και εκλογες στις 20-11-2011....
    παντως οσο παιρναει ο χρονος τοσο οι πρασινοφρουροι παιρνουν τα πανω τους..
    βοηθανε και οι εκλογες σε ολα τα συνδικαλιστικα σωματεια αυτες τις ημερες..
    μετα τους δασκαλους, ηρθαν και οι ποε-οτα και εδεσε το γλυκο...

    ΥΓ Στους ποε-0τα που η νδ βγηκε τριτη και καταιδρωμενη, θα ρωτησει ο Σαμαρας τους δεξιους δημαρχους, που υπαρχουν περιπου στο 50% των δημων, πως εγινε αυτο??

  33. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 11/03/2012 15:59:46

    εμπνευσμενη ομιλια η σημερινη..ΑΝΤΩΝΗ ΠΡΟΧΩΡΑ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΧΩΡΑ!!!!

  34. Άννα avatar
    Άννα 11/03/2012 16:01:31

    Αντώνη Σαμαρά δε σου δίνω τίποτα.Εσύ θα δώσεις σε μας (και πολλά μάλιστα) αν θέλεις να πάρεις. Σου προτείνω τα 3 πρώτα 1) λογιστικό έλεγχο του χρέους 2) αρση της βουλευτικής ασυλίας 3) κούρεμα στα δάνεια των ιδιωτών.ΑΛΛΙΩΣ ΒΥΕ ΒΥΕ ΑΝΤΟΝΙS

    • nestrom avatar
      nestrom @ Άννα 11/03/2012 21:16:09

      Σωστότατη η Άννα

      • franc avatar
        franc @ nestrom 12/03/2012 19:59:09

        Aννα, μαζί σου,
        συνυπογράφω και επευξάνω: 1.Αμμεση κήρυξη ΑΟΖ όπως η Κύπρος την επόμενη της ορκομωσίας της κυβέρνησης.
        2.Κατάργηση φοροαπαλαγών, αυτοκινήτων, οδηγών, σωματοφυλάκων,συντάξεων βουλευτων.
        3.Αιφνιδιαστικούς ελέγχους τύπου ΣΔΟΕ των υπογραφών υπουργών-υφυπουργών σε τιμολόγια έργων ακόμη και μετά την έναρξή τους.
        4. Κατάργηση παραπαιδείας με άμεση κατάργηση Πανελλαδικών εξετάσεων πρίν από κάθε άλλο μέτρο.

  35. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 11/03/2012 16:02:35

    Γράφεις Φάκτορ ειρωνικά σε σχόλιο σου (2.17) για τους γίγαντες
    Φλωρίδη & Παπαδόπουλο καθώς και Δραγασάκη.
    Απόλυτα ταυτίζομαι μαζί σου (ως προς τη ειρωνεία και τον τάχα μου εκσυγχρονισμό τους).
    Πρόσεξε όμως μην τα λουστείς (-ούμε). Ο Σαμαράς έβαλε (καθυστερημένα) σε πρώτη προτεραιότητα την κοινωνική συνοχή, αφού όμως επί τόσο καιρό όλοι σκύλευαν αλλήλους (και με πρώτη προτεραιότητα τους Δ.Υ και όχι τους πολιτικούς που κάνουν ότι θέλουν τον Δημόσιο Τομέα).
    Σήμερα λοιπόν το πρωί ο Φλωρίδης είπε στον Σκάϊ ότι για τα 300 από τα 350-400 δισ. χρεός φταίνε οι 300 χιλ. επιπλέον Δ.Υ γιατί ο καθένας κοστίζει (από την πρόσληψη ως και τον θάνατό του ουσιαστικά ) 1 εκ. ευρώ. Αυτοί οι επιπλέον μπήκαν μόνοι τους;
    Το επιχείρημα (ως προς την αριθμητική του) το αφήνω στην κρίση όλων τον νοημόνων αναγνωστών.
    Αυτά όμως που θέλω να επισημάνω είναι τα εξής:
    Ο κ. Φλωρίδης έχει 3 αδέλφια.
    Η μία μπήκε στο 20 της (το 1986-87 που δεν υπήρχε ΑΣΕΠ ως πολύτεκνης οικογένειας) στην ΑΤΕ. Ένας αδελφός ( πριν πολλά χρόνια χωρίς ΑΣΕΠ) στην Ν.Α Κιλκίς (νυν Π.Ε Κιλκίς) και ο έτερος αδελφός είναι ο γνωστός εισαγγελέας Βασίλης Φλωρίδης (πετυχημένος κατά γενική ομολογία).
    Χωρίς να υπάρχει καμία μομφή για την οικογένεια και για την ποιότητα τους ως υπάλληλοι ή λειτουργοί , ας μου μη κάποιος εάν το θεωρεί τυχαίο ;
    Εάν δεν είναι υποκρισία αυτό (από μέρους του κ, Φλωρίδη και όχι των αδελφών), τότε τι είναι;
    Ο ίδιος από το 1995 είναι εκλεγμένος, αφήνοντας την μαχόμενη δικηγορία.
    Για όσους δεν ξέρουν ήταν ο 1ος εκλεγμένος Νομάρχης Κιλκίς, που όμως άφησε στα κρύα του λουτρού τους Κιλκισιώτες για να βγει βουλευτής το 1996.
    Αυτός λοιπόν χτίζοντας εκσυγχρονιστικό και σοβαρό προφίλ πουλάει μούρη στους Αθηναίους και εισπράττει χαϊδολογήματα από το κανάλι του Αλαφούζου.
    Με κάτι σαν αυτόν, όπως και τους Μάνους και Ανδριανόπουλους θα καταντήσει η Ν.Δ να ζητά συγκυβέρνηση;
    Μακάρι να βγω ψεύτης.

  36. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 11/03/2012 16:26:35

    Σκληρή κριτική στην ηγεσία της ΝΔ για την υπερψήφιση του δεύτερου Μνημονίου άσκησε στην συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής ο πρόεδρος της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα κ. Γιάννης Κιουτσούκης. “Τα μεγαλύτερα εγκλήματα γίνανε με την επίκληση της πατρίδας” είπε ο κ. Κιουτσούκης και πρόσθεσε: “μιλάμε για πατρίδα και ξεχνάμε τους ανθρώπους που υποφέρουν. Αυτό που ψηφίσαμε είναι η μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα. Ας είμαστε λαϊκιστές όταν υπερασπίζουμε τους μισθούς και τις συντάξεις. Κάποιοι θέλουν να πουλήσουν τις δημόσιες υποδομές έναντι πινακίου φακής”. Έκλεισε λέγοντας "έλεος με τα τρομοκρατικά διλήμματα. Κουνάμε και εμείς το δάχτυλο στην κοινωνία. Ξέρετε τί είναι πάτε στο σούπερ μάρκετ να είναι γεμάτα τα ράφια και να μην μπορείς να αγοράσεις; Με το δεύτερο μνημόνιο ψηφίσαμε όλα όσα ζητούσαν οι βιομήχανοι και οι επιχειρηματίες".

    "Χάσαμε το ένα τέταρτο της κοινοβουλευτικής ομάδας με την υπερψήφιση του Μνημονίου" είπε η κυρία Μαρία Γιαλαμά και πρόσθεσε ότι μετά το μνημόνιο που διαλύει το κοινωνικό κράτος και απαξιώνει τα κοινωνικά κεκτημένα πολλοί μας θεωρούν συνυπεύθυνους". Άσκησε κριτική στην ηγεσία γιατί δεν συγκάλεσε τα κομματικά όργανα πριν ψηφίσει το Μνημόνιο "ανεχόμαστε το ξεπούλημα του εθνικού πλούτου σε αλλότριες δυνάμεις και καθόμαστε στο ίδιο κυβερνητικό τραπέζι με τον προδότη των Ιμίων;".

    Χρήσιμο εγκόλπιο για τον προεκλογικό αγώνα χαρακτήρισε την ομιλία του κ. Σαμαρά ο βουλευτής κ. Κώστας Τζαβάρας. Υπήρχε το Μνημόνιο ένα που ψηφίστηκε από δυνάμεις ανάξιες να χειριστούν τα προβλήματα του τόπου και είπαμε όχι και υπάρχει το μνημόνιο νούμερο δύο που με τον τρόπο που τέθηκε δεν είχε περιθώρια για άσκηση πολιτικής υποστήριξε ο κ. Τζαβάρας. “Ή θα έπρεπε να οδηγήσουμε τον τόπο στον γκρεμό ή να κάναμε αυτό που κάναμε, μόνο όσοι έχουν ιδιοτελείς και πονηρές σκέψεις μιλάνε διαφορετικά” κατέληξε.

    “Η κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ είπε το μεγάλο ναι για την σωτηρία του τόπου” είπε ο βουλευτής κ. Γρηγόρης Αποστολάκος και πρόσθεσε ότι “είναι η ώρα της ευθύνης και της στράτευσης και σημείωσε ότι δεν πρέπει να λείψει κανένας και να μην φορά καμία λεοντή”. Συντάχθηκε δε με τον πρόεδρο του κόμματος “που αντιστέκεται στην ιδεολογική τρομοκρατία της Αριστεράς και δεν ανέχεται κανέναν να του κουνάει το δάχτυλο”.

    Θα δοθεί ιδεολογική μάχη ενάντια στην Αριστερά σε αυτές τις εκλογές είπε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ κ. Νίκος Δένδιας και πρόσθεσε ότι “η Αριστερά είναι υπεύθυνη για το σημείο που βρισκόμαστε τώρα. Είμαστε εδώ γιατί η Αριστερά είχε ιδεολογική ηγεμονία”.

  37. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 11/03/2012 16:36:13

    ΜΠΡΑΒΟ ΠΡΟΕΔΡΕ!!!!!!

  38. φριξος avatar
    φριξος 11/03/2012 16:56:25

    Η αποκατάσταση της αδικίας ξεκινάει και τελειώνει εδώ?

    Να αποκαταστήσουμε τις αδικίες με τις χαμηλές συντάξεις. Κόπηκαν πολύ κι αυτό είναι άδικο και υφεσιακό. Την τελευταία φορά αποτρέψαμε να κοπούν κι άλλο οι χαμηλές συντάξεις. Αλλά αυτό δεν αρκεί. Τώρα πρέπει να κάνουμε το επόμενο βήμα. Να αποκαταστήσουμε τις χαμηλές συντάξεις μέχρι τα 700 Ευρώ…

    Περιμένω πολλά περισσότερα απτά παραδείγματα όταν μιλάει για κοινωνική συνοχή και αποκατάσταση αδικίας. Όμορφα λόγια είπε και στη ΔΕΘ, και στο Ζάππειο αλλά τελικά άλλα έκανε...το γνωρίζω ότι πολλοί δεν συμφωνείτε με την άποψη μου αλλά εγώ και εξίσου πολλοί έχουμε αυτή την άποψη, που είναι στην ουσία αυτό που λείπει για την αυτοδυναμία.

    • factorx avatar
      factorx @ φριξος 11/03/2012 17:09:17

      όλα αμέσως τα θέλεις;

  39. makis p avatar
    makis p 11/03/2012 16:57:30

    Η Ομιλία του Σαμαρά στην Κ.Ε( η Π.Ε ) του κόμματος θύμισε μέρες 2009 .
    Αυτόν τον Σαμαρά θέλει ο κόσμος , αυτόν τον Σαμαρά αγαπάει ο κόσμος , αυτόν τον Σαμαρά θέλουμε εμείς τα στελέχη του κόμματος.
    Οσο για την απουσία μερικών βουλευτών απο την Κ.Ε θα τα πούμε στην συνέχεια.
    Δηλαδή εμείς είμαστε τα κορόιδα και κατεβαίνουμε συνέχεια και σε κάθε κάλεσμα στην αθήνα και αυτοί οι έξυπνοι.
    Εχει ο καιρός γυρίσματα.

  40. makis avatar
    makis 11/03/2012 18:27:36

    Αν είσαι άνεργος δεν μπορείς θέσεις υποψηφιότητα για βουλευτής στην ΝΔ. Απαιτείται παράβολο 500 ευρώ. http://shar.es/gMFgI

  41. Aris. A avatar
    Aris. A 11/03/2012 18:43:25

    Μπροστάντζα Μπροστάντζα προς το εκλογικό σώμα πρέπει να δώσει η ΝΔ για να πάρει αυτοδυναμία.

    Μπροστάντζα από πράξεις προεκλογικά για να πιστέψει ο κόσμος ότι θα κάνει και μετεκλογικά ότι λέει.

    Για παράδειγμα η υπόθεση της Siemens δεν κλείνει αν δεν δώσει τα ονόματα των πολιτικών που χρημάτισε.

    Τι θα γίνει με τους προνομιούχους που δεν έχουν βάλει το χέρι για να αντιμετωπιστεί η κρίση.

    Παράδειγμα θα ζητήθουν ενοίκια για τις ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές συχνότητες που εκμεταλλεύονται κάποιοι.

    Με το 20% του φόρου στην διαφήμιση τι θα γίνει.
    Πρακτικά πράγματα επίσης θέλει ο κόσμος.

    Για παράδειγμα πως θα χτυπηθεί άμεσα η διαφθορά σε εφορίες πολεοδομίες αρχαιολογίες νομαρχίες που κολλάνε τις επενδύσεις που θα έρθουν.

    Συγκεκριμένα πράγματα έτσι θα αντιμετωπίσουμε εκείνο το πρόβλημα έτσι το άλλο.

    Ο κόσμος θέλει πράξεις όχι εκθέσεις ιδεών.

    Στα 500 ευρώ θα πάμε που θα πάμε και δεν περιμένουμε να κάνει κάτι για αυτό η ΝΔ θα χτίσουμε τουλάχιστον κάτι καινούργιο ή θα συνεχίσουν κάποιοι να κομομάνε σε βάρος των κορόιδων.

  42. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 11/03/2012 18:49:09

    Εμπνευσμένος λόγος, άψογα και κατανοητά δομημένος. Έλειπε η αναφορά στην βουλευτική και -κυρίως- υπουργική ασυλία. Αλλά, ας θεωρήσουμε ότι είναι άλλης ενότητας θέσεων ευαγγέλιο και ας αφεθούμε στην διαίσθησή μας: Ο άνθρωπος, φαίνεται να εννοεί και αυτά που λέει, αλλά και αυτά που μας αφήνει να εννοήσουμε ότι, θα ήθελε να πει, αλλά βρίσκει πρόωρο το τώρα.
    Σε τελική ανάλυση, η Ελλάδα έχει ανάγκη από τόσες και τόσο βαθειές τομές, που, όντως, μόνο η αυτοδυναμία του Α.Σ. μπορεί να τολμήσει. Και αυτός διαφαίνεται ως η μόνη ελπίδα μας. Συνεπώς, ανασκουμπωθείτε, ακόμα και οι σκεπτικοί!

  43. Heaven avatar
    Heaven 11/03/2012 19:07:02

    το σχόλιο του Ανδρέα εποικοδομητικό. Ολοι πια θελουν πραξεις!
    και εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα:
    γραφει η απλή σκέψη:
    Oι πράξεις του Σαμαρά, στην τελευταία περίοδο, εγώ δεν τη λέω ¨ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ¨, ήταν:
    1. να γίνει το κούρεμα του χρέους (συμμετειχε τα μάλα και ο Βενιζέλος!)
    2. να γίνει η δανειακή σύμβαση (δεν ξέρω κατά πόσον ζυγιάζει θετικά στην κρίση των ελληνων ψηφοφόρων)
    3. να πάμε σε εκλογές (ας αφήσουμε να προκηρυχτούν πρώτα!)

    Αλλά εμένα προσωπικα ακόμη και η συλλογιστικη της απλης σκεψης, παρολη την παραπάνω αμφισβητηση θα μπορουσε ακόμη και να με πεισει. Εκεινο που δεν πειθει ειναι η απουσια πραξεων εντος του κόμματος: η ανανέωση του στελεχιακου δυναμικου. Αυτό τουλαχιστον είχε την δυναμη και την ευχερεια να το κάνει. Δεν το έπραξε! Εκτός και αν εννοουμε ανανεωση την ¨προσθηκη" του Α. Ψυχαρη! (ο οποιος γνωριζοντας γονιδιακά τον "βρωμικο" πολεμο των μέσων εξαπέλυσε μέσω του διαδικτυου τον πιο βρομερό πολεμο απέναντι στο Νότη Μηταράκη!)

  44. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 11/03/2012 19:12:41

    Πολύ λίγα.
    Πολύ αργά.
    Κρίμα. Η μεγαλύτερη ελπίδα του Ελληνισμού χάθηκε τον Νοέμβριο του 2011. Οταν αποδέχθηκε τον αποκρουστικό Παπαδήμο των swaps, του Χρηματιστηρίου, του Σημιτιστάν ως δοτό Πρωθυπουργό.
    Ο σοβαρός(και αντιμνημονιακός) Σταύρος Λυγερός βλέπει Παπαδήμο ως μελλοντικό υπουργό Οικονομίας. Η μεταπολίτευση τελικά δεν πεθαίνει. Σαπίζει, χρονίως, Και παρέσυρε τον Αντώνη μαζί της.

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_11/03/2012_432290

    • factorx avatar
      factorx @ Κώστας ΜΠ 11/03/2012 22:23:29

      Δηλαδή επειδή το βλέπει ο Λυγερός είναι θέσφατο; Προσωπικά πάντως δεν δίνω αντιμνημονιακό συγχωροχάρτι στους διαχρονικούς υμνητές του ΠΑΣΟΚ και της αριστεράς - δεκανίκι

    • tak avatar
      tak @ Κώστας ΜΠ 12/03/2012 20:05:42

      Το ... σύνδρομο Καψή! Δε γλίτωσε και ο Λυγερός από αυτό...

  45. gib avatar
    gib 11/03/2012 19:25:27

    Αυτός είναι ο άνθρωπος που θα σώσει τη χώρα, έδωσε τις θέσεις και τις πεπειθήσεις του και πιστεύω έπεισε. Τα μισά απ' αυτά να τον αφήσουν να κάνει θα λυτρωθεί ο τόπος. Μπράβο Αντώνη έτσι σε θέλουμε.

  46. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 11/03/2012 19:30:23

    AMHN!!!!

  47. juliet avatar
    juliet 11/03/2012 19:44:41

    ''Ελλην την καρδίαν και υφίστατο άκων ίσως,ως και τόσοι άλλοι ,το άπειρον μεγαλείον και την άφατον γλυκύτητα της εκκλησίας της ελληνικής''.
    Παπαδιαμάντης -''Πάσχα Ρωμαίικο''

  48. Ραβινος avatar
    Ραβινος 11/03/2012 19:46:02

    Τι να πω !Καθε φορα που μιλαει για την Ελλαδα ''Εμείς δεν γυρνάμε στην Ελλάδα να υπερασπιζόμαστε τα καλά της ατέλειωτης ύφεσης, όπως έκανε το ΠΑΣΟΚ. Κάνουμε ότι μπορούμε να πείσουμε την Ευρώπη για να την ανάγκη άμεσης Ανάκαμψης'' νοιωθω αλλος ανθρωπος !Ειθε να του δωσει ο λαος την δυναμη να κανει τα λογια του πραξεις !Οσο μπορω θα συμβαλλω στον αγωνα τον καλο να δω τον Σαμαρα Πρωθυπουργο !Ειθε !

  49. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 11/03/2012 19:54:25

    1. δεν έχουμε δει ακόμη τα επίσημα και οριστικά ψηφοδέλτια.
    2. ο Σαμαράς παρέλαβε ένα κόμμα και μια κοινοβουλευτική ομάδα , όπως του παραδόθηκε από τις προηγούμενες εκλογές.
    3. την πολυπόθυτη ¨ανανέωση¨, θα σου δώσει την ευκαιρία, σ΄εσένα τον ψηφοφόρο να την κάνεις, γιατί τότε θα είναι και αληθινή και πιο ισχυρή.

  50. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 11/03/2012 19:54:43

    !!!!!!!!

  51. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 11/03/2012 19:58:46

    Συμφωνω απολυτα !

  52. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/03/2012 20:08:38

    Άρη, για "το 20% του φόρου στη διαφήμιση", η απάντηση είναι απλή. Αν τελικά εφαρμοστεί, και συνυπολογίζοντας άλλο ένα 21% του αγγελιοσήμου (συντεχνιακό νταβατζηλίκι των δημοσιογράφων) που ήδη ισχύει, τότε πολύ απλά η διαφήμιση από το -70% που έχει πέσει τώρα θα πάψει να υπάρχει εντελώς, γιατί οι (εναπομείναντες) διαφημιζόμενοι δεν πρόκειται να αυξήσουν το μπάτζετ. Απλώς θα μειωθούν οι τζίροι. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας στον κλάδο (κύκλωμα, όπως θέλεις πες το).

    Βλέπεις που, τελικά, δεν είναι όλα τόσο απλά;

  53. juliet avatar
    juliet 11/03/2012 20:11:11

    Αρη ,
    δεν ξέρω τι υπονοείς ,αλλά ο άνθρωπος στη ζωή του κάνει δυό επαναστάσεις ,τη μια στα νιάτα γιατί είναι νέος και το αίμα βράζει και την άλλη στα γεράματα για να νοιώσει ότι ζει.Αρα ,Αρη μου,για όλα υπάρχει εξήγηση.:)
    Εδώ ο Βενιζέλος έλεγε στους χάνους που τον άκουγαν να πάνε να ψηφίσουν για να δείξουν ότι υπάρχουν.

  54. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/03/2012 20:16:40

    Ο Μάνος, μάλιστα, σήκωσε και κεφάλι και (εγ)καλεί κάποιους καθηγητές πανεπιστημίων (μνημονιολάγνους απολογητές της ευρωεξαθλίωσης) "γιατί αργούν και δεν κάνουν αυτοί την αρχή ενάντια στο πολιτικό σύστημα που κατηγορούν, με το να ενταχθούν αμέσως στη "Δράση, η οποία δεν θα τους περιμένει και επί μακρόν"!

  55. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 11/03/2012 20:23:51

    Δαναε λυπαμε που σας στενοχωρισαμε σημερα θρυλε ολεεεεεεεεεεεεεεεε........................

    • bird avatar
      bird @ Διηνεκης 11/03/2012 21:39:26

      Να το χαίρεστε το 3-0!

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Διηνεκης 11/03/2012 21:46:33

      Έχετε μεγάλη ομάδα! Υποκλίνομαι σε σας και στο Γιάχο!

  56. Heaven avatar
    Heaven 11/03/2012 20:24:21

    1. συμφωνώ και αναμένω
    2. συμφωνώ για την κοινοβουλευτική του ομάδα. Εξελέγη, ο μόνος αρχηγός, με παλλαική εντολή, και στο κόμμα δεν έπραξε τα δέοντα! Ειλικρινα μου στοίχισε η επιλογή Ψυχαρη! Αποδεικνύεται τωρα οτι δεν εξυπηρετουσε τίποτε καθώς προκαλει ζημιά. Ο λεγάμενος εισαγει τα βρωμερότερα διχαστικά μέσα ενάντια σε συνυποψηφιους τους!
    3. Εδώ πάει το παλιο τραγουδάκι "απ την Κική η την Κοκό ποιά να διαλέξω"! Πείτε μου ειλικρινα απο αυτούς που ακούγονται αν εσείς θα "τρέχατε με ζέση πατριωτική"και οχι απο ρουσφετολογικό συμφέρον για κάποιον!

    • tak avatar
      tak @ Heaven 12/03/2012 19:58:55

      Άσε ρε μεγάλε τον πρόεδρο! Ξέρει τι κάνει!

  57. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/03/2012 20:41:35

    Στο μεταξύ, ο Σαρκοζί μίλησε σήμερα ευθέως για αποχώρηση της Γαλλίας από τη συνθήκη Σένγκεν. Βέβαια, είναι κατανοητό ότι πιέζεται άσχημα δημοσκοπικά και επιχειρεί ρελάνς, αλλά σημασία έχει ότι τέθηκε ανοιχτά το θέμα για πρώτη φορά εκ μέρους μάλιστα μιας μεγάλης χώρας.

    Εμείς, με το "Δουβλίνο 2", τι κάνουμε; Πότε θα το αμφισβητήσουμε;

  58. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 11/03/2012 20:49:51

    Είναι πολύ ωραίο που μπορείς και νοιώθεις έτσι....Είναι ακόμα καλλίτερο ,να μπορεί ένας άνθρωπος να σου βγάζει τόσο θετικά συναισθήματα , όχι μιζέρια , ισοπέδωση και κυνισμό. Είναι ίσως το μεγαλύτερο από τα προσόντα του. Μαζί σου Ραβίνε!!

  59. deldio avatar
    deldio 11/03/2012 20:56:15

    Για να πάρεις αυτοδυναμία πρέπει πρώτα να γίνουν εκλογές, που δεν το βλέπω. Για να γίνουν εκλογές πρέπει να συμφωνήσουν και οι "σύμμαχοι" στην ΕΕ, που επίσης δεν το βλέπω.
    Εάν συμφωνήσουν οι "σύμμαχοι" για να γίνουν εκλογές εξασφάλισε ότι θα εκφραστεί ελεύθερα και ανόθευτα η πραγματική θέληση του λαού, τουτέστιν όχι μελοδραματισμοί, διλήμματα, φοβικά σύνδρομα και εκβιασμοί, που δεν το βλέπω, διότι έτσι θα παίξει υποχρεωτικά "μπάλλα" το ΠΑΣΟΚ καθώς δεν έχει άλλη διέξοδο.
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
    (όπως γράφουν και οι δικηγόροι)
    Υπό καθεστώς μειωμένης εθνικής κυριαρχίας και τελώντας υπό διεθνή εποπτεία όντας αποικία, ακόμη και εάν γίνουν εκλογές δεν πρόκειται να είναι "καθαρές", παρά μόνο εάν και εφόσον υπάρχουν διεθνείς παρατηρητές του ΟΗΕ (όχι της ΕΕ του ΔΝΤ και των δανειστών). Πρέπει δηλ. να εφαρμοστεί το καθεστώς διεθνών παρατηρητών στις ελληνικές εκλογές όπως ακριβώς συμβαίνει σε πολλές χώρες όπου υπάρχει εμπόλεμη κατάσταση, περιορισμένη κυριαρχία, ανώμαλο εσωτερικό καθεστώς κλπ. Δεν εννοώ να υπάρχουν παρατηρητές σε εκλογικά τμήματα, εκεί δεν φαντάζομαι ότι μπορεί να γίνει ο,τιδήποτε. Διεθνείς παρατηρητές απαιτούνται οπωσδήποτε στη ροή των αποτελεσμάτων από την είσοδό τους στο ηλεκτρονικό σύστημα της ιδιωτικής εταιρίας έως και την επεξεργασία τους στο Υπουργείο Εσωτερικών και την δημοσιοποίησή τους. Διαφορετικά ό,τι και να ψηφίζουμε αυτό που θέλει η τρόϊκα θα βγαίνει τελικά. Και όποιος νομίζει ότι όλα αυτά είναι θεωρίες συνωμοσίας ας αναλογιστεί πρώτα τί σκέφθηκε πριν από 2 χρόνια όταν κάποιοι έλεγαν ότι σε λίγο καιρό οι Έλληνες θα τρώνε σε λαϊκά συσσίτια και ποιός επαληθεύτηκε.

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ deldio 11/03/2012 21:49:39

      +++10000000000000

  60. GreekInLux avatar
    GreekInLux 11/03/2012 20:57:15

    ω μα τι ζήλος!

  61. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/03/2012 20:58:38

    Για το μπάσκετ δεν αναφέρεις κάτι....

  62. m.s avatar
    m.s 11/03/2012 21:52:26

    και οι προγραμματικές δηλώσεις του πολιτικού σχήματος θα γίνουν από τα Γαυγάμηλα.
    Τι δηλαδή; μόνο ο Καμένος χαριτωμενιές ;

  63. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 11/03/2012 22:04:07

    φοβαμαι μην αγριεψει ο κοντοστουπης γιαννακοπουλος και μου δωσει γενοσημα αντι για τα καλα φαρμακα

  64. o deksios avatar
    o deksios 11/03/2012 22:08:06

    συγγνωμη, αμα δεν ξερεις, μην λεμε οτι θελουμε με τα εκλογικα αποτελεσματα...
    το τι θα ανακοινωσει το υπουργειο δεν ειναι επισημα αποτελεσματα!
    επισημα ειναι αυτα που ανακοινωνει ο Αρειος Παγος, μετα απο 2 βδομαδες απ' τη διενεργεια των εκλογων, και προερχονται αυτα τα αποτελεσματα απο επανακαταμετρηση που κανουν οι δικαστες ολες της Ελλαδας σε ολα τα Πρωτοδικεια όλων των αποτελεσματων..
    μην λεμε ο,τι θελουμε..
    Αμα ο ελληνικος λαος δεν δωσει αυτοδυναμια στον Σαμαρα, ή ψηφισει μαζικα βανιζελο, δεν του φταιει καμμια τροικα και καμμια ιδιωτικη εταιρια..
    οπως το 2009 κανενας δεν του εφταιγε παρα το ξερι του το κεφαλι..

  65. paliouras avatar
    paliouras 11/03/2012 22:10:42

    Το πρόγραμμα των κομμάτων που ψήφισαν το ελλαδίτικο σχέδιο Ανάν-μνημόνιο 2 , είναι ακριβώς ό,τι περιλαμβάνεται στις σελίδες του.
    Και εκεί είναι γραμμένα με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες τα όσα πρόκειται να κάνουν οι δύο εταίροι της δικτατορικής συγκυβερνήσεως Παπαδήμου εφόσον καταφέρουν να κυβερνήσουν εκ νέου , που δεν επιτρέπουν κανένα περιθώριο τεχνητής αισιοδοξίας .
    Οι μιντιακές «αμφεταμίνες» πλέον δεν βρίσκουν αγοραστές, στην πτωχευμένη Ελλάδα.
    Όποιος λέει ή αφήνει να εννοείται πως θα κάνει άλλα από αυτά που ψήφισε θα κριθεί με τον βαρύτατο πέλεκυ της νεμέσεως από την ελληνική ιστορία.

  66. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 11/03/2012 22:12:44

    πραγματι τωρα που εχασε και ο πολυμετοχικος απο την χαρα μου μεχρι με τουρκαλα παω αποψε προδιδω τις ξανθιες γερμανιδουλες

  67. factorx avatar
    factorx 11/03/2012 22:21:32

    Που το έμαθες αυτό;

  68. χωρις μασκα avatar
    χωρις μασκα 11/03/2012 22:29:06

    Πραγματι πολύ καλός και πειστικός ο Αν. Σαμαράς στην ομιλία του σήμερα.Ό-
    μως πρέπει να γίνει πιο πειστικός.Να δώσει ένα καινούριο συμβόλαιο ελπίδας
    στον κόσμο,με αρχή ,μέση και τέλος.Σ'αυτό το συμβόλαιο πρέπει πρώτα απ'όλα
    να δώσει ένα τέλος στις ισοπεδωτικές πολιτικές που εφαρμόστηκαν τον τελευ-
    ταίο καιρό.Πρέπει να δώσει ένα σαφές δείγμα πώς θα πορευτεί αν ο λαός του
    δώσει την απόλυτη αυτοδυναμία όσον αφορά τα προνόμια των βουλευτών,των
    υπουργών κ.λ.π.
    Σ' αυτούς τους χαλεπούς καιρούς έχουν υποστεί ελάχιστη έως μηδενική ζημιά απ'όλο τον άλλο λαό.Πρέπει να βγεί να μιλήσει ΤΩΡΑ για την δραστική μείωση των βουλευτών ,την μείωση τουλάχιστον κατά 50% των βουλευτικών αποζη-μιώσεων,την άμεση κατάργηση των βουλευτικών συντάξεων στο γελοίο χρονι-κό διάστημα των 4 ετών{4880 ΕΥΡΩ} το μήνα,την άμεση άρση της βουλευτικής
    ασυλίας {όσον αφορά τους βουλευτές της Ν.Δ. για την προσεχή βουλή, ότι θα ψηφίζουν όλες τις άρσεις ασυλίας που θα προκύπτουν,μέχρι να τακτοποιηθεί ο-
    ριστικά το θέμα από την αναθεωρητική βουλή όποτε είναι αυτή στο Σύνταγμα}.
    Δεν είναι πρόκληση ο κόσμος της μεσαίας τάξης να έχει υποστεί τέτοιο όλεθρο
    και οι πολιτικοί να χασκογελάνε εις υγεία των κορόιδων.{Για του λόγου το αλη-θές δείτε στην εφημ.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ την επομένη της ορκομωσίας στο Προεδρικό
    μέγαρο πως έχουν σκάσει στα γέλια Διαμαντοπούλου,Χρυσοχοίδης, Πρόεδρος
    και λοιποί στην φωτογραφία}Τι μπορούσαν αυτοί να συζητούν και να γελάνε
    τόσο χωρίς ίχνος τσίπας.Όταν έχει εκλείψει κάθε ίχνους χαμόγελο στους υπό-
    λοιπους Έλληνες.
    Και κάτι τελευταίο για τον Σαμαρά αν βέβαια είναι στις προθέσεις του να το κά
    νει.Να μιλήσει και να αναλάβει την υποχρέωση για την άμεση παραπομπή στην δικαιοσύνη αυτών που οδήγησαν την χώρα στο Δ.Ν.Τ.,την τρόικα και τελικά στον όλεθρο.
    Μόνο με τέτοιες σοβαρές προτάσεις μπορούμε να υπολογίζουμε σε αυτοδυναμία.
    Όχι για την Ν.Δ. ούτε για τον Σαμαρά που εγώ του έχω εμπιστοσύνη ότι αν τα
    καταφέρει, θα γίνει ο καλύτερος πρωθυπουργός μεταπολιτευτικά ,{αρκεί να α-φουγκράζεται τον λαό και να μην αποκοπεί κι αυτός μέσα στου Μαξίμου} ,μα για τα παιδιά μας και μέσα από αυτά για την Πατρίδα.
    Και μια παραίνεση για τους Νεοδημοκράτες ,{προς γνώση και συμμόρφωση} ,να διαβάσουν σήμερα στηνΚυριακάτικη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ το άρθρο του Μανώλη
    Κοττάκη.Πολύ διδακτικό.

  69. Aris. A avatar
    Aris. A 11/03/2012 22:37:33

    Για τις συχνότητες που εκμεταλλεύονται τζάμπα;;

    Να υποχρεώσουν την Siemens να δώσει τα ονόματα όσων τα πήραν για να πάει και κανένας φυλακή.

    Δεν είναι μπλεγμένα μόνο πολιτικά πρόσωπα.

  70. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 11/03/2012 22:47:35

    Και το 2000 τι έγινε φίλε μου?
    Ο Άρειος Πάγος δεν επικύρωσε τα αποτελέσματα και τότε;;;;
    Επανακαταμέτρηση όπως λες, γίνεται μόνον όταν ζητηθεί αυτή από έχοντα έννομο συμφέρον και ισχύει για τα τμήματα τα εκλογικά που αυτός ζητεί να ελεγχθούν...
    Αμάν πια με τους ξερόλες....

    • o deksiow avatar
      o deksiow @ Ioustinianos 12/03/2012 07:54:29

      Το 2000 τα αποτελεσματα ηταν σωστα ως αποτελεσματα...αλλο οτι το πασοκ εβαλε να ψησισουν ολοι οι εκ γεωργιας μεταναστες..
      Εκδοση αποτελεσματων :
      πηγαινει ο σακος στο πρωτοδικειο, ανοιγεται, και αντιπαραβαλλεται υποχρεωτικα το αναγραφομενο αποτελεσμα σε ολα τα εγγραφα του δικαστικου αντιπροσωπου με τα αποτελεσματα που εχει ανακοινωσει το υπουργειο. αν υπαρχει οποιαδηποτε αποκκλιση, γινεται επανακαταμετρηση, ακομα και αν δεν το ζητησει κανενας. εαν τα αποτελεσματα του υπουργειου δεν ειναι σωστα, διορθωνονται απο αυτα του πρωτοδικειου..
      καταλαβες τωρα?

  71. Βασίλης Κωνσταντίνου- Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου- Καστοριά 11/03/2012 23:52:40

    Κατά την προσωπική μου άποψη και όπως εγώ το καταλαβαίνω,ο Σαμαράς βάζει σήμερα μετά από μία περίοδο σύγχυσης τα πράγματα στην θέση τους. Ότι από εδώ και πέρα :Η πατρίδα είναι πάνω απ όλα. Τέρμα η πολιτική του λίγο απ΄ όλα και καλά μ΄ όλους. Η πολιτική της τσέπης και της στήριξης της συντεχνίας σε βάρος της πατρίδας, η ιδιοτελής κοντόφθαλμη αντιμετώπιση κάθε μέτρου χωρίς προοπτική για το σύνολο. Ο πατριωτισμός παίρνει την θέση που του αξίζει. Ψηλά. Να τον βλέπουν όλοι. Κάθε ενέργεια να εμπνέεται από αυτόν. Να δημιουργήσει ορμή, ρεύμα, να ενθαρρύνει τους τολμηρούς και να παρασύρει τους αδρανείς .Να δημιουργήσει θέληση για αγώνα, για επίτευξη στόχων. Να αλλάξει τον νέο (της ήσσονος προσπάθειας),τον μεσήλικα (του περιμένω την σύνταξη),τον συνταξιούχο (του εμένα δεν μ΄ενδιαφέρει.).Να τους ενεργοποιήσει. Να τους εμπνεύσει. Καλή αρχή

  72. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 12/03/2012 00:02:10

    Να συμπεριλάβετε στην παρουσίαση της ομιλίας και το απόσπασμα για ''Γενοκτονία Ελληνικών πληθυσμών''. Παράλειψη.

  73. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 12/03/2012 00:07:49

    Μου αρέσει που στην ανάλυσή του ο Λυγερός θεωρεί ότι το (εικαζόμενο) "ναι σε συγκυβέρνηση" από το ΔΗ.ΑΡΙ θα είναι αποτέλεσμα... πιέσεων που, δήθεν, του ασκούνται! Λες και δεν είναι, δηλαδή, από μόνοι τους "τραβάτε με κι ας κλαίω"...

  74. rally monkey avatar
    rally monkey 12/03/2012 00:23:34

    Το ΠΑΣΟΚ έχει κάθε λόγο να θέλει να σώσει τον εαυτό του. Αλλά εγώ δεν θέλω να σώσω το ΠΑΣΟΚ.
    διαφωτιστικότατος..
    οσο για τα εργα ΓΑΠ.. τα εγκλήματα εχουν αναβαπτιστεί σε 'σφάλματα'
    τι να πώ.. με κάλυψε

  75. kremmydasd avatar
    kremmydasd 12/03/2012 01:31:28

    ισχύει αυτό ή μας δουλεύουν ψιλο γαζι

    http://kentrinews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=914&catid=93&Itemid=466

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ kremmydasd 12/03/2012 08:10:05

      Σας δουλεύουν ψιλο γαζί.

  76. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 12/03/2012 01:56:34

    Έχετε δίκιο κ. Κωτούλα. Με την ευκαιρία συγχαρητήρια και για το πόνημά σας σχετικά με τη μετανάστευση.
    Η ομιλία ΣΑΜΑΡΑ σήμερα έδωσε το αυτοδύναμα νικητήριο λάκτισμα για τη ΝΔ.
    Ο σχηματισμός αυτοδύναμης κυβέρνησης από τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσει ο ελληνικός λαός κι η Πατρίδα.
    ΕΥΘΥΝΗ, ΕΠΑΝΕΚΙΝΗΣΗ, ΕΛΠΙΔΑ
    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ

  77. Απροσάρμοστος avatar
    Απροσάρμοστος 12/03/2012 02:05:13

    Η διαφορά είναι στο αν θα παίρνεις δανεικά για να ξεπληρώνεις τα παλιά δανεικά (όπως συνέβαινε μέχρι τώρα) ή αν θα μπορείς να δανειστείς ένα ποσό σε περιόδους που χρειάζεται να κάνεις διαρθρωτικές αλλαγές ή μεγάλα έργα το οποίο όμως θα το ξεπληρώνεις με αυτά που θα παράγεις τα οποία θα φτάνουν και για την καθημερινότητά σου.Και να στο δώσω και σε παράδειγμα. Είναι άλλο να παίρνεις μια πιστωτική κάρτα για να ζεις,είτε επειδή δεν έχεις εισόδημα είτε γιατί θες να κάνεις μεγάλη ζωή, και όταν γεμίσει να παίρνεις άλλη με την οποία πληρώνεις τους τόκους της προηγούμενης και ζεις,και όταν γεμίσει και αυτή παίρνεις κι άλλη κ.ο.κ και είναι τελείως διαφορετικό να έχεις ένα εισόδημα,να κάνεις την ζωή σου σύμφωνα με αυτό το εισόδημα και κάποια στιγμή να πάρεις ένα στεγαστικό δάνειο για να αναβαθμιστείς το οποίο όμως θα το πληρώνεις με ένα μέρος του εισοδήματός σου και θα μπορείς να ζεις με αυτό που περισσεύει

  78. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 12/03/2012 02:57:04

    Κε Σαμαρά, είχε βάλλει το χεράκι του και ο παυλόπουλος στο νόμο περί ιθαγένειας αν δεν κάνω λάθος......
    τέλος πάντων, δεν πιστεύουμε λόγια του αέρα και εκτός από το νόμο γιά την ιθαγένεια (υπηκοότητα μάλλον) -τον οποίο θα πρέπει να κάνετε πολύ πολύ αυστηρό, μπορείτε να μας πείτε τι τρόπους θα βρείτε γιά να διώξετε όλους τους λαθραίους μετανάστες? στις φυλακές δεν χωράνε και ούτε θέλουμε να τους φτιάξετε καταλύμματα.....θέλουμε να τους ΔΙΩΞΕΤΕ.....και προσωπικά ώς ελληνίδα φορολογούμενη θέλω να δίνω τα λεφτά μου μόνο γιά μεταφορικά μέσα γιά να πηγαίνουν στον αγύριστο ή στις ένοπλες δυνάμεις......αλλιώς τα τρώω σοκοφρέτες τα γαμωλεφτά!!!
    Και να σταματήσουν επιτέλους οι ΜΚΟ που ξεφτυτρώνουν σαν τα μανιτάρια να παίρνουν χρήματα του δημοσίου....αν θέλουν να κάνουν φιλανθρωπίες να τα βάλλουν από την τσέπη τους.
    Και προς θεού, αυτοί οι κύριοι βουλευτάδες (και της ΝΔ) που ζητάνε αναδρομικά λεφτά και εκτός αυτού ζητάνε χιλιάδες ευρώ γιά ψυχική οδύνη επειδή δεν πήραν και καλά αυτά τα λεφτά που δικαιούνταν, δικαστικώς τα ζητούν, έχουν δουλειά στα ψηφοδέλτια της ΝΔ? να πα να πνιγούνε!!!!
    μπορεί σύμφωνα με το νόμο να χουν δίκιο αλλά δεν είναι ώρα γιά τέτοια,
    άλλωστε χούντα έχουμε ας μας ωφελήσει και μας σε κάτι!!!

  79. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 12/03/2012 04:39:54

    +10000000000000000000000000000000

  80. Κατερινα avatar
    Κατερινα 12/03/2012 08:58:04

    από αυτό το πλευρό να κοιμάσαι!
    αν δεν πιστεύεις ρώτησε κομματικά στελεχη της ΝΔ στην Καλαμάτα!!

  81. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 12/03/2012 09:49:07

    Ηταν στη σωστή κατεύθυνση η ομιλία του Σαμαρά αν και θα μπορούσε να γίνει πιο συγκεκριμένος. Ισως αυτό συμβεί στην πορεία. Επίσης ευελπιστώ να κάνει αναφορά και στο θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων.

  82. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 12/03/2012 10:10:05

    Αυτο το τελευταιο ξεχνα το κανει τζιζ.

  83. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 12/03/2012 10:47:04

    Το 2000 υπήρχε αποτέλεσμα εκλογικό στις 21:00, και έλεγε ότι η ΝΔ ήταν κυβέρνηση με διαφορά 1%. Αυτό άλλαξε στις 22:30. Όλα αυτά έγιναν στο υπουργείο Εσωτερικών.
    "...εαν τα αποτελεσματα του υπουργειου δεν ειναι σωστα, διορθωνονται απο αυτα του πρωτοδικειου..."
    Επανάληψη της καταμέτρησης δεν ΖΗΤΗΘΗΚΕ ποτέ και τέτοια δεν έγινε από τα Πρωτοδικεία.
    Έχω κάνει εκλογές 14 φορές ως Δικαστικός Αντιπρόσωπος και σε διαβεβαιώνω ότι ποτέ δεν γίνεται ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ της ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ που έχει κάνει ο Δικ. Αντιπρόσωπος. Απλά εκείνη την ώρα αν υπάρχουν εξώφθαλμα λάθη στο αποτέλεσμα που δίνει ο Δικ. Αντιπρόσωπος
    καλείται και διορθώνει άμεσα τα βιβλία του, ώστε να υπάρχει ταυτότητα αποτελέσματος στο τηλεγράφημα και στα βιβλία που παραδίδει.
    Αν δλδ στο τηλεγράφημα έχει γράψει ΠΑΣΟΚ 185 και ΝΔ 132, και στα βιβλία γράφει ΠΑΣΟΚ 158 και ΝΔ 123, τότε διορθώνει γρήγορα - γρήγορα τα βιβλία του και τελειώνει η δουλειά..... Κατάλαβες;;;

  84. johnny avatar
    johnny 12/03/2012 11:45:13

    Αν πραγματικα θελει να υπερασπιστει την αληθεια και οτι ειναι η πρωτη προτεραιοτητα του ας μας πει τι ηταν αυτο που τον εκανε ν΄αλλαξει πολιτικη τον Νοεμβριο,οχι τη καραμελλα της πλατης στο τοιχο και της ατακτης χρεοκοπιας γιατι δεν πειθει κανενα, τι εχει υπογραψει και τι ερχεται τον Ιουνιο,ποιοι και απο ποια κομματα ειναι υπευθυνοι γι αυτη τη καταστροφη,γιατι δεχτηκε τον συμβιβασμο με τη ζημενς και ουσιαστικα τους αθωωσε ολους.Τοτε θα εχει κανει ενα βημα να ελθει πιο κοντα στο λαο,γιατι ειναι ετη φωτος μακρια απο την πραγματικοτητα που ζει και βιωνει ο κοσμος.

  85. kas avatar
    kas 12/03/2012 12:23:08

    nice Αντώνη
    very nice

    καθαρό στίγμα πέρα από αρλουμποειδείς ιδέες που μας τελειώσανε
    και ισμούς που καταδυναστεύουν τους πάντες και τα πάντα

    ανοχή στο τυφωνικό τέρας που σηκώνει τα κεφάλια του τέλος
    εκφρασμένα όρια πάντα για προστασία και τάση προς το καλύτερο και αγνότερο

    ελευθεριότητες (άλλο η ελευθερία) και ελευθεριάζοντες
    και χαοτικοί ισμοί και ιδέες θα εξαφανιστούν

    οι στάβλοι θα ανοίξουν τις πόρτες τους
    και το ύδωρ θα τους καθαρίσει

    keep walking

  86. o deksios avatar
    o deksios 12/03/2012 12:43:14

    -"Διεθνείς παρατηρητές απαιτούνται οπωσδήποτε στη ροή των αποτελεσμάτων από την είσοδό τους στο ηλεκτρονικό σύστημα της ιδιωτικής εταιρίας έως και την επεξεργασία τους στο Υπουργείο Εσωτερικών και την δημοσιοποίησή τους."
    Λοιπον γραφεις αυτο. Αυτο σημαινει οτι ενω εσυ εχεις στειλει τηλεγραφημα με ΝΔ 150, Πασοκ 120, ερχεται το Υπουργειο Εσωτερικων και το κανει ΝΔ 120, Πασοκ 150...
    Ε, αυτο σου λεω, ακομα και αν το κανει, δεν εχει καμμια συνεπεια, γιατι τα επισημα αποτελεσματα ειναι αυτα που ανακηρυσσει ο Αρειος Παγος..
    Ο Αρειος Παγος στηριζεται, οχι σε αυτο που θα του στειλει το υπουργειο, αλλα σε αυτο που θα του στειλουν τα Πρωτοδικεια. Τα Πρωτοδικεια, ως γνωστον, εχουν αντιγραφο του τηλεγραφηματος που στελνεις στο σακο, και ολα τα βιβλια... συνεπως ανακυρησουν με βασει αυτα τα δυο (αντιγραφο του τηλεγραφηματος +βιβλια) τα αποτελεσματα.. Αρα στην ανωτερω περιπτωση υποθετικης νοθειας τα επισημα αποτελεσματα θα λενε το ορθο, ΝΔ 150, πασοκ 120..
    Δεν εχεις ακουσει ως δικαστικος αντιπροσωπος που Πρωτοδικεια στις δημοτικες εκλογες ανακυρησουν αλλον επιτυχοντα δημαρχο απο αυτον που θεωρει εκλεγμενο το υπουργειο εσωτερικων ή η δελτα σινγκουλαρ?
    -Σε καθε περιπτωση διαφορας του αντιγραφου του τηλεγραφηματος με τα βιβλια γινεται επισταμενος ελεγχος να βρεθει το λαθος, και σχεδον παντα επανακαταμετρηση ολων των ψηφοδελτιων του συγκεκριμενου σακου.. αυτο ισχυει σε ολα τα Πρωτοδικεια της χωρας που γνωριζω...

  87. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 12/03/2012 14:27:07

    Πραγματικὰ ἐξαιρετικὴ ὁμιλία. Πρέπει ὅμως νὰ γίνει ὁλομέτωπη ἐπίθεση, καὶ ἐπειδὴ τὰ μικρομεσαῖα στελέχη τῆς ΝΔ εἶναι πολὺ ἀπασχολημένα στὸ νὰ βυσσοδομοῦν πάλι ἐμεῖς οἱ ἁπλοὶ πολίτες θὰ βγάλουμε τὸ φίδι ἀπ' τὴν τρούπα.

    Βασικὸ εἶναι νὰ κατανοηθεῖ ὅτι ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ψηφοφόρος ὀφείλει νὰ δράσει στὶς ἑπόμενες ἐκλογὲς ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. Δηλαδή, νὰ ψηφίσει μὲ γνώμονα ΜΟΝΟΝ τὸ πῶς θὰ εἶναι στὴν καλύτερη δυνατὴ κατάσταση ἡ χώρα τὴν ἑπομένη τῶν ἐκλογῶν. Μὲ μιὰ σταθερὴ κυβέρνηση ποὺ ἔχει ὑποσχεθεῖ ἀνανέωση; Ἡ μὲ κολὰζ κομμάτων, π.χ. τῶν ἀνταλλακτικῶν τοῦ ΠΑΣΟΚ (ΔΗΜΑΡ) καὶ τῶν ἀπομειναριῶν τοῦ πρωτοτύπου; Ἡ καλύτερη λύση γιὰ τὴν Ἑλλάδα τοῦ Μαίου τοῦ 2012 εἶναι ἡ αὔξηση τῆς δύναμης τῶν κομμάτων διαμαρτυρίας κάθε εἴδους;


    Τὸ ΕΥΚΟΛΟ εἶναι νὰ βγάζουμε τὴν οὐρά μας ἀπ' ἔξω. Τὸ ΔΥΣΚΟΛΟ εἶναι νὰ δροῦμε ὡς Διαχειριστὲς τῆς Χώρας, ἀποφασίζοντας ἐνδεχομένως νὰ ὑπερψηφίσουμε ἀκόμα καὶ ἐνάντια στὶς ἰδεολογικές μας προτιμήσεις ἢ ἀκόμα καὶ στὶς γενικώτερες συμπάθειές μας. Εἶναι ἀρκετὰ ὥριμος ὁ ἑλληνικὸς λαὸς γιὰ νὰ κάνει τὴν ὑπέρβαση καὶ νὰ δώσει φτερὰ στὸν Ἀντώνη Σαμαρᾶ;


    ΥΓ: Σημείωση- εἶμαι τόσο πανηγυρτζίδικος γιατί φτάσαμε στὸ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ. Καὶ στὸ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ εἶσαι ἢ ἔτσι ἢ γιουβέτσι- τὰ ὑπόλοιπα εἶναι ἡ "οὐρὰ ἀπ' ἔξω" ποὺ λέγαμε.

  88. kalesanos Ant avatar
    kalesanos Ant 12/03/2012 16:05:37

    Για τα χαρατσια ειπε κατι?ΔΕΗ και εκτακτες εισφορες?η"γαργαρα?

  89. stfanosL avatar
    stfanosL 12/03/2012 16:59:59

    Θέλω να τον πιστέψω, πολύ πάρα πολύ. Δεν με αφήνει όμως όλο αυτό που βιώνω αυτήν την στιγμή. Με την δουλεία μου , με την οικογένεια μου , με όλα όσα βλέπω γύρω μου στην γειτονιά μου. Δεν με αφήνει το περιστατικό που βίωσα στά ΕΛΤΑ, όπου είδα ένα παιδί με νοητική καθυστέρηση ελαφρά , που πήγε στην υπάλληλο και την ρώτησε εάν έχει μπει το επίδομα και στην απάντηση ότι δεν έχει μπει, δάκρυσε και της έλεγε γιατί δεν του δίνει τα λεφτά του και πώς χωρίς αυτά δεν μπορούσε να περάσει τον μήνα. Ο παιδί νόμιζε ότι η υπάλληλος δεν του δίνει τα λεφτά του, ενώ για όλα αυτά φταίει το γαμ@μ@νο το κράτος που δομήσαμε τόσα χρόνια. Δεν με αφήνει να τον πιστέψω το γεγονός ότι σήμερα με ενημέρωσε ή εταιρεία ότι μου κόβει αλλα 150€ , κατεβάζοντας με στα 600 από τα 940 που έπαιρνα, κάνοντας χρήση του τελευταίου νόμου από τώρα και όχι από τίς 14 Μαϊού 2012.
    Καί αυτόν τον Νόμο τον ψήφισε η ΝΔ , τό κόμμα μού!!!! Τό κόμμα που έκανα αφισοκολλήσεις με τίς αφίσες του καλαμποκα και πόρτα πόρτα. Το κόμμα γία το οποίο έπαιζα ξύλο στίς γειτονίες το βράδυ για τίς αφίσες. Τό κόμμα στό οποίο ήμουν αντί- πρόεδρος ΤΥ ΟΝΝΕΔ. Τό οποίο υπηρετεί και ακολουθεί η οικογένεια μου από την ίδρυση της.
    Ναι το ΠΑΣΟΚ είναι η μεγαλύτερη αιτία της σημερινής καταστροφής , αλλά το κόμμα μου και ο αρχηγός που πίστεψα , συν-υπέγραψε την οικονομική μου καταστροφή. Συμφώνησε σε αυτό , ψήφισε σε αυτό , έστω και αναγκαστικά.
    Αυτά δεν με αφήνουν να τον πιστέψω , αν και το θέλω , ξερόντας ήδη το το χέρι δύσκολα θα πάει αλλού , ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΩ!!!!!
    Καλή δύναμη σε όλους
    Φιλικά από έναν συνοδοιπόρο

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ stfanosL 12/03/2012 20:22:52

      Τελικά είμαστε "τυχεροί" όσοι πιάσαμε πάτο από πιο νωρίς λόγω της λαίλαπας ΠΑΣΟΚ γιατί τουλάχιστον δεν έχουμε χάσει τον προσανατολισμό μας για το ποιος φταίει.

  90. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 13/03/2012 10:30:21

    "Να αποκατασταθούν οι αδικίες με τις χαμηλές συντάξεις, μέχρι τα 700 Ευρώ"
    Οι μισθοί στον ιδιωτικό τομεα διαμορφωθηκαν σε 5ο0€ και στους νεους εως 25 ετων σε 430€ και η ΝΔ θα αποκαταστησει τις συνταξεις εως 700€. Το επιδομα ανεργίας ειναι 360€ σε εργαζόμενους στους οποίους έγινε κρατηση υπερ ανεργιας (έχουν πληρωσει δηλαδη το επιδομα) και η ΝΔ θα υπερασπιστεί επιδοματασε πολυτεκνους ανεξαρτητου εισοδηματικου κριτηριου.
    Η εργασια ειναι πλεον τιμωρια στην Ελλαδα και σε καθε περιπτωση καταντια καθως απαξιωνεται κοινωνικα εξαιτίας της αποτιμηση της με τοσο χαμηλους μισθους.
    Η ΝΔ ως κοινωνικα, πολιτικα και οικονομικα φιλελευθερο κομμα οφείλει να υπερασπιστεί την εργασια και τη δημιουργικότητα. Κια σε καθε περιπτωση τα οι ενργοι οιοκονομικα εργαζομενοι και επιχειρηματιες παραγουν το προιον που μοιραζεται σε συνταξεις και επιδοματα. Ειανι οικονμικα παραλογο και αντιαναπτυξιακο οι παραγωγοί να παιρνουν μικροτερο προιον απο εκεινους που ζουν απο το προιον που παραγουν αυτοι.

  91. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 13/03/2012 21:28:44

    @per: Το κριτήριο της ιδιοτέλειας "ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΙΧΑΝ" που προτάσσετε δειχνει τον τροπο με τον οποίο ερμηνευετε την πολιτικη πραγματικότητα. Το γεγονός ότι μόνο ετσι μπορείτε να ερμηνευετε την πραγματικότητα φανερώνει ότι η συμπεριφορά και η στάση σας μόνο την ιδιοτέλεια σας εξυπηρετεί στην πιο στενη της εκδοχή. Επειδη κατηγορείτε άλλους αυτό δεν σημαινει ότι ισχυει για αυτους και όχι για εσας. Η ευκολία των χαρακτηρισμών πιστοποιεί τη δυσκολια στην επιχειρηματολογία.
    Η ΝΔ ως κομμα και ευρυτερη παρατάξη έχει θετικό ισοζύγιο στην ιστορικη της διαδρομη για τη χώρα. Ακομη και σήμερα στις στιγμες της κρισης δεν διαλεξε τον ευκολο δρόμο του δημαγωγικου λαικισμού και εβαλε πλατη για τη διαγραφή του χρέους (psi) και την παραμονή της χώρας στην ΕΕ και στο Ευρώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.