#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/11/2011 15:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ιδού η πρόταση Σαμαρά για μεταβατική κυβέρνηση



Μεταβατική και περιορισμένη  χρονικά και από πλευράς αρμοδιοτήτων θα είναι η μεταβατική κυβέρνηση που προτείνει ο Σαμαράς. Και διαβάστε στη συνέχεια ποια είναι η ουσία της σε πείσμα των αθλιοτήτων που διακινούν τα χαλκεία του Μαξίμου και του λαγού:

Μεταβατική, επειδή η χρονική της διάρκεια θα είναι λίγες εβδομάδες και θα διαρκέσει μέχρι να επικυρωθεί η συμφωνία.

Περιορισμένη με την έννοια ότι θα έχει μια και μόνο αποκλειστική αρμοδιότητα, δηλαδή την επικύρωση της συμφωνίας και την εξασφάλιση της 6ης δόσης.  Εννοείται ότι η ΝΔ δεν δέχεται εκχωρήσεις εθνικής κυριαρχίας, επιτροπείες και τα παρόμοια.

Αμέσως μετά, εκλογές!

Για παράδειγμα, σύμφωνα με αποδιδόμενα στην Μέρκελ μέχρι τις 4 Δεκεμβρίου πρέπει να έχουν λήξει οι εκκρεμότητες στην Ελλάδα, προκειμένου αμέσως να πάμε σε εκλογές. Αυτονόητο είναι πως αν αυτό επιτευχθεί νωρίτερα, θα έλθουν νωρίτερα και οι εκλογές.

Το ευκταίο είναι όλη αυτή η εκλογική εκκρεμότητα να έχει ολοκληρωθεί πριν από τις γιορτές. Και αυτή είναι η επιδίωξη του Σαμαρά

Διευκρινίζεται επίσης ότι η κυβέρνηση αυτή δεν θα έχει καμία σχέση με συγκυβέρνηση κομμάτων, καμία σχέση, δηλαδή, με οικουμενική κυβέρνηση που προσπαθούν να περάσουν συμφέροντα και ΠΑΣΟΚ

Ως προς την ειδικότερη σύνθεσή της αυτό όπως είναι φυσικό εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας (να τα αφήσει δηλαδή το ΠΑΣΟΚ αυτά που ξέρει για παζάρια και διαπραγματεύσεις, δεν περνάνε, τελειώσαν).

Από την πλευρά όμως της ΝΔ διευκρινίζετε ότι δεν θα μετέχουν πολιτικά στελέχη κομμάτων, και ασφαλώς όχι της Ν.Δ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aris Mathiopoulos avatar
    Aris Mathiopoulos 03/11/2011 15:27:47

    Ουσιαστικά λέει εκλογές τώρα διασφαλίζοντας τη σταθερότητα!!!!!

    • Aris Mathiopoulos avatar
      Aris Mathiopoulos @ Aris Mathiopoulos 03/11/2011 16:03:46

      Στέλνει ο Παπανδρέου Ρέππα Αθανασάκη να διαπραγματευτούν την μεταβατική κυβέρνηση με τη ΝΔ και εμμένει στην ψήφο εμπιστοσύνης της κυβερνησηής του για αύριο? Εκβιαστής ως το τέλος..... Αντώνη, καμία υποχώρηση από μεταβατική κυβέρνηση με στόχο τις εκλογές στις 4/12 και την αποφυγή χρεοκοπίας.Αν δεν δεχτούν θα τον ρίξουν από μόνοι τους.

  2. factorx avatar
    factorx 03/11/2011 15:30:13

    Ασε την πρασινορόζ προπαγάνδα και δεν τσιμπάμε. Η πιο ορθή εθνικά και πολιτικά πρόταση είναι. Δεν πρέπει ο Σαμαράς να χρεωθεί την κατάρρευση και θα δούμε και την συνέχεια. Εδω θα είμαστε όλοι

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ factorx 03/11/2011 15:34:12

      Φάκτορα, καθόλου δεν διαφωνώ με όσα γράφεις. Όμως, το ερώτημα είναι ένα και ξεκάθαρο:

      Η ΝΔ, απλώς θα παράσχει ψήφο ανοχής στην κυβέρνηση αυτή ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ να (συμ)ψηφίσει κι εκείνη τη σύμβαση αυτή καθεαυτή, ή θα την ψηφίσει;

      Το πρώτο θα μου φαινόταν λογικό και υπεύθυνο, το δεύτερο όμως όχι.

    • Quid avatar
      Quid @ factorx 03/11/2011 15:38:42

      Γιατί να προεξοφλείτε με αυτόν τον τρόπο την έκβαση ενός blame game; Ο κόσμος θα καταλάβαινε πολύ καλά, όπως καταλαβαίνει ήδη, ποιος τον έχει οδηγήσει στη χρεωκοπία.

      Όταν η Ευρώπη του ζητούσε να υπογράψει για να πάρει η Ελλάδα την πέμπτη δόση, είχε πει όχι. Αρνήθηκε να υποκύψει στον εκβιασμό και δικαιώθηκε. Και τώρα θα είχε δικαιωθεί το ίδιο.

      Ο έπαινος του κου. Παπανδρέου είναι η ισχυρότερη ένδειξη για το σφάλμα που διέπραξε ο αρχηγός της ΝΔ.

    • regeneration avatar
      regeneration @ factorx 03/11/2011 16:01:52

      Για κάτσε ρε φακτορα. Επιμένω, πώς ψηφίζει την δανειακή σύμβαση, χωρίς να ξέρει τους όρους (όπως πολύ σωστά ανέφερε στην Κ.Ο.); Τί άλλαξε τώρα; Τουλάχιστον εμείς που είμαστε στους χώρους δουλειάς και τόσο καιρό προτάσσουμε το "ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ", πώς να εξηγήσουμε τη στροφή; Πανηγυρίζει ο ΓΑΠ που τον "έσυρε" να ψηφίσει τη σύμβαση. Αυτά λέει τώρα η πράσινη προπαγάνδα στο Μεγκα (Χασαπόπουλος). Τους έδωσε επιχειρήματα και τη δυνατότητα να βγουν στα καφενεία κατά την προεκλογική περίοδο που θα ακολουθήσει και να λένε οτι έσυραν τον Σαμαρά. Και μέχρι χθες ούτε με σωσίες δε θα μπορούσαν να απευθυνόταν στον κόσμο. Επίσης τι θα κάνει με τη δανειακή σύμβαση αφού βγεί πρωθυπουργός; Θα διαπραγματευτεί τους όρους περί εθνικής κυριαρχίας κλπ κλπ.;

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ factorx 03/11/2011 16:25:23

      Το αφιερώνω στον πρόεδρο Αντώνη

      ΑΝ μπορείς να κρατιέσαι νηφάλιος όταν γύρω σου οι πάντες τάχουν χαμένα
      ΑΝ μπορείς να πιστεύεις σε σένα όταν όλοι πρός σε δυσπιστούνε και να ανέχεσαι συ να αμφιβάλλουν για σένα.
      ΑΝ μπορείς την αλήθεια που πεις να την δεις στρεβλωμένη απ΄ αχρείους έτσι που να γίνεται φάκα για βλάκες.
      Κι ΑΝ με ρηγάδες παρέα δε χάσεις το νου σου,
      κιαν ούτε εχθροί μα ούτε φίλοι να σε βλάψουν μπορούνε
      κιαν λογαριάζεις τους πάντες μα και κανέναν περίσεια ...
      Ειμαι βεβαία οτι κάνεις το καλλίτερο για την πατρίδα ,σε ευχαριστούμε

  3. trooper avatar
    trooper 03/11/2011 15:31:39

    με τους βουλευτές (Βαρβιτσιώτη κλπ) τι θα κάνει?

    • factorx avatar
      factorx @ trooper 03/11/2011 15:36:36

      τελειώσαν για τον σαμαρά

      • trooper avatar
        trooper @ factorx 03/11/2011 15:39:24

        μακάρι...και άργησε...

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ factorx 03/11/2011 15:43:44

        Αυτό το περιμένουμε όλοι οι Έλληνες του εξωτερικού. Έχω βαρεθεί να περπατώ με σκυμμένο το κεφάλι στους διαδρόμους του ΕΚ.

        • George avatar
          George @ ΑΡΚΑΣ 03/11/2011 16:04:04

          Τι τραβάς κι εσύ Αρκά..

          • ΑΡΚΑΣ avatar
            ΑΡΚΑΣ @ George 03/11/2011 16:16:14

            Δεν είναι εύκολο να σε "χλευάζουν" ακόμη και οι χρεωκοπημένοι Πορτογάλοι και Ισπανοί με τα 25% ανεργία εδώ και 20 τουλάχισοτν χρονια.

            Αυτοί όμως αγαπητέ είναι οπαδοί του "τα εν οίκω μη εν δήμω"... και
            το σημαντικότερο αγαπάνε τη πατρίδα τους...

        • GreekInLux avatar
          GreekInLux @ ΑΡΚΑΣ 03/11/2011 16:18:54

          εδώ στο Λουξεμβούργο πάντως μια χαρά τους βλέπω τους έλληνες ευρωυπάλληλους να κυκλοφορούν. Καφεδάκια, γελάκια, φυλοσοφίες και γέφυρες με αποδράσεις στο κοντινό Blac Forest της Γερμανίας και στην Νότια Γαλλία με την ευκαιρεία των αργειών λόγω 1ης Νοέμβρη.

  4. Ταραχή avatar
    Ταραχή 03/11/2011 15:31:47

    Για μας την τσέπη μας τις οικογένειες μας τα παιδιά μας τις δουλιές μας τι σημαίνουν όλα αυτά;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ταραχή 03/11/2011 20:34:19

      Σημαίνει ότι επιτέλους αχνοφαίνεται στον ορίζοντα ένας που θα έρθει να διορθώσει τις βλακείες αυτών που μερικοί ψηφίζανε(τε?) τόσα χρόνια.

  5. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/11/2011 15:32:38

    Δεν κατάλαβες καλά. Απλή μεταβατική υπηρεσιακή κυβέρνηση προτείνει ο Σαμαράς επί της ουσίας. Τίποτε περισσότερο. Εκλογές μέχρι το νέο χρόνο, αυτό είναι το μήνυμα

  6. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 03/11/2011 15:33:04

    Γιατί δεν περίμενε να ολοκληρωθεί το υπουργικό συμβούλιο και η Κ.Ο του Πασοκ και μετά έχοντας όλα τα δεδομένα στο τραπέζι να έπερνε τις αποφάσεις του; Γιατί βιάστηκε τόσο μα τόσο ο Σαμαράς; Εγώ προσωπικά δεν την βλέπω αρνητικά την κίνηση διότι θεωρώ πως είναι η σωστή. Η χώρα είναι στο μηδέν και χρειάζεται σταθερότητα αλλά και πάλι. Για 5-6 ωρίτσες δεν μπορούσε να περιμένει;

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ H pena tis orghs 03/11/2011 15:39:13

      Αν περίμενε θα έβαζε το Πασόκ τους όρους κυβέρνηση πέντε δέκα μηνών και τα λοιπά και πρωθυπουργός ο Μήτσος Ρέππας.

      Τώρα έβαλε αυτός τους όρους του.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Aris. A 03/11/2011 15:55:49

        Άρη, μη βιαζόμαστε. Ο ΓΑΠ δεν παραιτείται. Μην ξεχνάμε ότι, αυτή τη στιγμή, απευθύνεται στο ΔΙΚΟ ΤΟΥ ακροατήριο, με σκοπό την επιβίωσή του. Δεκάρα δεν δίνει πραγματικά για τη συναίνεση των άλλων. Οπότε, μην είσαι και τόσο βέβαιος για το ποιος είναι ο τελικός ωφελημένος από αυτή την ιστορία.

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ Αυριανιστής 03/11/2011 16:17:46

          Εδώ και ένα χρόνο τρεκλίζει πάει από το κακό στο χειρότερο.

          Αντέχει μετά από όλα αυτά στην πρωθυπουργία;

          H απάντηση Σαμαρά είναι απλή παραίτηση, ενός μήνα κυβέρνηση με εξωκομματικούς υπουργούς επαφή με την Ευρώπη για μια σύμβαση κουτσουρεμένη σε σχέση με την αρχική και μετά εκλογές.

          Από την στιγμή που Μέρκελ και Σαρκοζύ είπαν δημόσια ή αυτό ή τίποτα δεν το παίρνουν πίσω.

          Αργότερα βλέπουμε.

          Ο Παπανδρέου έχει τελειώσει όλα τα άλλα είναι σοφιστείες.

          Αν δεν παραιτηθεί ας πάνε να ψηφίσουν μόνοι τους την σύμβαση περνάει και με 151 και δεν χρειάζεται συναίνεση.

          Βαρέθηκα να διαβάζω για μεγαλοφυής ελιγμούς Παπανδρέου χωρίς να ξέρω ο άνθρωπος έχει πρόβλημα.

          Ποιος σοβαρός κάνει όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Aris. A 03/11/2011 16:24:55

            Δεν είναι ανάγκη να είναι σοβαρός, Άρη. Του αρκεί να είναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ στο να σώζει το τομάρι του (και τσιμέντο να γίνουν όλα τα άλλα). Και αυτό, αν μη τι άλλο, έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι το κατάφερε.

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ Αυριανιστής 03/11/2011 17:04:10

            Αυριανιστή

            Αυτά τα κόλπα έπιαναν όταν η κασέλα ήταν γεμάτη χρήμα και σκορπάγμε.

            Παρασύρει στον γκρεμό το όνομα της οικογένειας του και το κόμμα του.

            Περίμενε και θα δεις.

      • sofia or8h avatar
        sofia or8h @ Aris. A 03/11/2011 16:32:10

        σωστο το πρώτο και το 2ο δεν θα υπήρχε πρωθυπουργος θα τον έριχναν με οτι αυτό θα συνεπάγετο για τις κρίσιμες ωρες της πατρίδας,αδεια ταμεία κλπ

  7. xzetta avatar
    xzetta 03/11/2011 15:34:59

    δεν έχεις καταλάβει οτι το timing δεν καθορίζεται από το εσωτερικό πλέον. Για να μπορεί να ανακτήσει διαπραγματευτική ισχύ η Ελλάδα στο μέλλον πρέπει πρώτα να σβήσει τις φωτιές που καίνε ήδη. καλά κανει λοιπόν.

  8. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/11/2011 15:35:05

    Μακάρι να είναι πράγματι έτσι. Αλλά ΧΩΡΙΣ η ΝΔ να ψηφίσει την ίδια τη δανειακή σύμβαση.

    • me avatar
      me @ Αυριανιστής 03/11/2011 16:58:17

      Ναι αλλά η δανειακή σύμβαση έχει και εξόφλιση. Και έκτακτες εισφορές και αυξήσεις σε τέλη και πολλά άλλα. Δλδ τι θα κάνουμε μετά;
      Δεν ξέρω αν προφθαίνει το κόμμα να επεξεργαστεί προτάσεις για το ποιες είναι οι δίκαιες περικοπές που πρέπει να γίνουν.
      Από την άλλη Μέργκελ και Σαρκοζί δεν θα δόσουν 6η δόση αν δεν ψηφίσουμε κάτι που δεν γνωρίζουμε.
      Μας την έφεραν απλά... και ο Αντώνης θα αναγκαστεί να διαχειριστεί το λάθος στο οποίο δικαίως δεν συμφνούσε...

  9. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 03/11/2011 15:35:36

    Αρχαίε κάποια στιγμή σε αυτή την χώρα πρέπει να ξυπνήσουμε και να καταλάβουμε ότι έχουμε ΧΡΕΟΚΩΠΗΣΕΙ! Έχεις δει ποτέ και πουθενά μια χρεοκωπεία να είναι κάτι το καλό;

  10. dimitris avatar
    dimitris 03/11/2011 15:35:37

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΞΑΝΑΠΗΓΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Α.. ΡΕ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ ΚΟΝΤΕΥΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ

  11. Quid avatar
    Quid 03/11/2011 15:35:55

    Τεράστιο λάθος του κυρίου Σαμαρά. Ας ελπίσουμε να τον ευνοήσουν οι συγκυρίες και να το επανορθώσει εν μέρει στη συνέχεια. Κρίμα που δεν τόλμησε. Όχι μόνον για τη χώρα, αλλά και για αυτόν τον ίδιο κρίμα.

    • factorx avatar
      factorx @ Quid 03/11/2011 15:37:54

      Το επισημαίνω ξανά: οταν θα λες "λαθος" κλπ θα το εξηγείς κιόλας. Περιμενω το γιατι.

      • Quid avatar
        Quid @ factorx 03/11/2011 16:06:38

        Πολύ ευχαρίστως.

        Είπατε προηγουμένως ότι θα κατηγορούσαν (ψευδώς) τον κο. Σαμαρά ότι "χρεωκόπησε" τη χώρα. Εδώ τώρα όμως υπάρχει η πολύ πιο αληθινή πραγματικότητα ότι εμμέσως θα πει "ναι" σε μια δανειακή σύμβαση, η οποία:

        α) στερεί την Ελλάδα από ένα σημαντικό διαπραγματευτικό όπλο, την εφαρμογή του ελληνικού δικαίου στο υπάρχον χρέος (που θα "ανταλλαχθεί")
        β) αφαιρεί σημαντικότατους πόρους από τις ελληνικές τράπεζες, που κανονικά θα έπρεπε να χρηματοδοτήσουν την ανάκαμψη της οικονομίας και όχι να πάνε σε μια αμφίβολης αξίας ελάφρυνση του ελληνικού χρέους
        γ) οδηγεί τις ελληνικές τράπεζες στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και, στην ουσία, υπό τον έλεγχο της τρόικας.
        δ) προβλέπει μόνιμη επιτροπεία της χώρας υπό τον κο. Ράιχενμπαχ ή όποιον άλλον μας στείλει η κα. Μέρκελ.

        Διερωτώμαι, πώς θα μπορέσει να δικαιολογήσει στον κόσμο που περιμένει από αυτόν την ανόρθωση της χώρας αυτό το καθαρό "ναι" στη δανειακή σύμβαση, που έχει ήδη πει;

        Το πολιτικό λάθος του κου. Σαμαρά φαίνεται ήδη από το ότι ο πρωθυπουργός "τσίμπησε" τη συναίνεση, που με τόσον κόπο είχε προστατέψει μέχρι σήμερα ο κος. Σαμαράς και με θράσος δηλώνει ότι "δεν παραιτείται".

        Θα του το χτυπούν μόνιμα από εδώ και πέρα και πολύ δύσκολα πια θα πείσει ότι πράγματι επιδιώξει μια άλλη πολιτική.

        Αν ρωτάτε εμένα, εξακολουθώ να πιστεύω ότι πράγματι επιδιώξει μιαν άλλη πολιτική. Ωστόσο το "ναι" που προτίθεται να πει (και έχει ήδη πει) στη δανειακή, τον έχει βγάλει από το πολιτικό κάδρο των αντιμνημονιακών δυνάμεων. Αυτή είναι δυστυχώς η πολιτική πραγματικότητα.

        Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν πολλά ακόμη στο παρασκήνιο που ώθησαν τον κύριο Σαμαρά να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση. Ωστόσο, δεν παύει ΠΟΛΙΤΙΚΑ, καθαρά πολιτικά να είναι λάθος. Τεράστιο λάθος. Ας ελπίσουμε να μην του στερήσει μια αυτοδυναμία που, διαφορετικά, θα ήταν βέβαιη.

        • sofia or8h avatar
          sofia or8h @ Quid 03/11/2011 16:41:58

          Αυτήν την στιγμή ίσως για σένα να φαίνεται πολιτικό λάθος,η σύμβαση όμως δεν διαμορφώθηκε τελείως,και μπορεί να συνεισφέρει σε αλλαγές,σε κάθε περίπτωση είναι νωρίς να σκούζουμε εμείς τόσο γοερά,λετε ο πρόεδρος να έβγαζε καπρίτσια λέγοντας οχι 2 χρόνια και τωρα να είπε ας κάνω το χατήρι της Ντόρας?
          Ας μην βιαζόμαστε να βγάζουμε συμπεράσματα

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Quid 03/11/2011 15:40:56

      Τελικά στην Ελλάδα το να είναι ένας πολιτικός υπεύθυνος ,ρεαλιστής και σοβαρός είναι "τεράστιο λάθος"

      Μας αξιζαν τα 40 χρόνια της Δυναστείας των Παπανδρέου τελικά...

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ ΣΤΕΛΙΟΣ 03/11/2011 17:15:23

        μην φοβομαστε. Τα ψεμματα εχουν κοντα ποδαρια!

  12. Γρύλλος avatar
    Γρύλλος 03/11/2011 15:37:28

    Παιδιά, σας τό είπα και χθες.Προσέχτε! Ο Παπανδρέου δεν πέφτει εύκολα. Μήπως βιάστηκε ο Σαμαράς; Ο ΓΑΠ παίρνει πίσω το δημοψήφισμα, αλλά οι βουλευτές του (και όχι μόνο) αναγκάζονται να ψηφίσουν τη δανειακή σύμβαση, αφού και ο Σαμαράς το θεωρεί σημαντικό... Και ύστερα, αφού ο μέγας ΓΑΠ κατάφερε το ακατόρθωτο (εξασφάλισε την ...πάγκοινη "ευρωπαϊκή προοπτική" μας), γιατί να παραιτηθεί;

    • Lynx avatar
      Lynx @ Γρύλλος 03/11/2011 15:51:22

      Κάπως έτσι τα βλέπω τα πράγματα...
      Σύρανε και τον Σαμαρά στο να πει το ΝΑΙ, έστω και μισο-ΝΑΙ...
      Αλήθεια τι σύμβαση θα ψηφίσουν για να πάρουν την δόση;
      ΔΕΝ θα έχει συγκεκριμένες δεσμεύσεις αυτή;

      Ήδη το ΚΚΕ πανηγυρίζει ότι έπεσαν οι μάσκες και καταφέρεται εναντίον του Α. Σαμαρά

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ Lynx 03/11/2011 16:14:30

        Το ΚΚΕ θα το έκανε αυτό έτσι κι αλλιώς...βγήκαν από το καβούκι τους λοιπόν. Γιατί χαμένοι ήταν 2-3 μέρες...αυτοί ουσιαστικά το ήθελαν το δημοψήφισμα, κάνοντας καμπάνια υπέρ του όχι ποντάροντας ουσιαστικά όχι μόνο έξοδο από το ευρώ αλλά κι ακόμα μακρύτερα...ποτέ δεν είπαν βέβαια τι θα γινόταν μετά.

  13. T911 avatar
    T911 03/11/2011 15:39:25

    Προς το παρόν βλέπουμε το τυρί που πετάει ο ΓΑΠ. Αργότερα θα διακρίνουμε τη φάκα.
    Ο άνθρωπος (οι αμερικάνοι σύμβουλοί του) παίζουν Πόκερ στην πλάτη της χώρας μας.

  14. anonymous avatar
    anonymous 03/11/2011 15:41:14

    Περιορισμένη με την έννοια ότι θα έχει μια και μόνο αποκλειστική αρμοδιότητα, δηλαδή την επικύρωση της συμφωνίας και την εξασφάλιση της 6ης δόσης. Εννοείται ότι η ΝΔ δεν δέχεται εκχωρήσεις εθνικής κυριαρχίας, επιτροπείες και τα παρόμοια.

    Η εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας ενυπάρχει στη σύμβαση. Δε μας δίνουν το δάνειο χαριστικά. Ζητάνε ως αντάλλαγμα πλήρη έλεγχο της χώρας. Σε ένα διεθνές διαιτητικό δικαστήριο θα μπορούσε να καταπέσει η ρήτρα του ελέγχου αν η σύμβαση δεν έχει πάρει 180 βουλευτές. Με την κίνησή του ο Σαμαράς ουσιαστικά καίει αυτό το χαρτί. Ας ελπίσουμε ότι θα ρίξουν το Γιωργάκη οι Πασόκοι και ότι δε θα δεθεί η χώρα χειροπόδαρα.

    Επίσης δε χρειαζόμαστε στην 6η δόση αν κάνουμε παύση πληρωμών στους ξένους. Τα τακτικά έσοδα είναι υπεραρκετά για μισθούς και συντάξεις.

    • factorx avatar
      factorx @ anonymous 03/11/2011 16:05:08

      λέει οχι στα ¨"συνοδευτικά μέτρα". Την έχεις διαβάσει την σύμβαση; Αν ναι φερτην να την δούμε κι εμείς

    • machupichu avatar
      machupichu @ anonymous 03/11/2011 16:06:25

      Aκριβώς!!!

      Για να μη κοροϊδευομαστε μεταξύ μας :

      «Πέρασε στα ψιλά. Εχει όμως μεγάλη αξία για το ποιες δεσμεύσεις αναλαμβάνουν οι επόμενες γενιές προκειμένου να γίνει η αποπληρωμή του τεράστιου ελληνικού χρέους που θα απομείνει ακόμη και μετά το «κούρεμά» του κατά 50%. Σε τηλεγράφημα του διεθνούς ειδησεογραφικού πρακτορείου Dow Jones αποκαλύπτεται ότι ως κίνητρο προς τις ξένες τράπεζες για να δεχτούν τη διαγραφή μέρους των απαιτήσεών τους από την Ελλάδα τούς δόθηκε η υπόσχεση ότι τα νέα ελληνικά ομόλογα που θα λάβουν θα διέπονται από το αγγλικό δίκαιο αντί για το ελληνικό. Το αγγλικό δίκαιο φέρνει σε εξαιρετικά μειονεκτική θέση τον δανειολήπτη σε σχέση με τον πιστωτή, όταν ο πρώτος δηλώσει αδυναμία να πληρώσει.

      Υπενθυμίζεται ότι με βάση το αγγλικό δίκαιο δόθηκε και το πρώτο δάνειο της τρόικας ύψους 110 δισ. ευρώ, ενώ στη σχετική δανειακή σύμβαση υπήρχε όρος -που αναμένεται να επαναληφθεί και στη σύμβαση για το νέο δάνειο- με τον οποίο η Ελλάδα παραιτούνταν από οποιοδήποτε δικαίωμα να μπλοκάρει την κατάσχεση περιουσιακών της στοιχείων από τους δανειστές της, αν η χώρα μας προχωρήσει σε στάση πληρωμών (άρση ασυλίας έναντι των περιουσιακών της στοιχείων).»

      • Asxetos avatar
        Asxetos @ machupichu 03/11/2011 16:28:33

        Τα λόγια είναι εύκολα. Και το δημιουργείς εντυπώσεις ακόμα ευκολότερα. Τα νέα δάνεια θα δωθούν με αγγλικό δάνειο αλλά δεν θα είναι ελληνικά ομόλογα. Θα είναι ομόλογα που θα έχουν την εγγύηση του EFSF -δηλαδη θα πληρωθούν ακόμα και αν χρεοκοπήσει η Ελλάδα. Οι τράπεζες θα χάσουν το 50% της αξίας των ελληνικών ομολόγων που έχουν και θα πάρουν ΄νέα ομόλογα υπο την εγγύηση της ευρωζώνης. Τα ομόλογα αυτά λοιπόν ασφαλώς δίνονται με το αγγλικό και οχι το ελληνικό δίκαιο. Ψυχραιμία και όχι ε΄υκολα συμπεράσματα

        • machupichu avatar
          machupichu @ Asxetos 03/11/2011 17:14:15

          Αυτές οι ντρίπλες είναι για αδαείς.

          Γιατί αφού γνωρίζεις για το ΕFSF, θα γνωρίζεις και για την Τreuhand, την Ηelios, το Eureka, υπερπρωθυπουργό Ράιχενμπαχ που συνοδεύουν την δανειακή σύμβαση την οποία όλοι θεωρούν διακήρυξη default.

          Το αγγλικό δίκαιο είναι κερασάκι στην τούρτα της εκχώρησης «αμετακλήτως και άνευ όρων» της εθνικής κυριαρχίας.

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ machupichu 03/11/2011 17:00:14

        Πατριώτη έχω να κάνω τα εξής τρία ερωτήματα :

        1. Αν δεν έχεις , η δεν θέλεις να πληρώσεις τους τοκογλύφους έχει σημασία αν το δάνειο που πήρες διέπεται απο το Αγγλικό , Γαλλικό , Βραζιλιάνικο δίκαιο !
        Δηλαδή υπάρχει κάποιο δίκαιο που λέει , εντάξει ρε αδελφέ άμα δεν έχεις μην δίνεις .

        2.Πόσο παράλογο είναι να τους πεί , εκεί στο ''Αγγλικό Δίκαιο'' ο νέος πρωθυπουργός , ότι οι όροι του δανείου που υπόγραψε ο ΓΑΠ , προσβάλονται και καταγγέλονται ως επαχθείς και παράνομοι μιάς και δεν αφορούσαν ούτε το σίτι του , ούτε το μαγαζί της γιαγιάς του , ούτε το χωράφι του παππού του , αλλά εθνική περιουσία του Ελληνικού λαού , την οποία δεν έχει δικαίωμα να διαπραγματευτεί κανένας κυβερνήτης .

        3.Στο υπουργικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ δεν σε έχουν καλέσει και κάθεσαι και γράφεις στα blog.

        • machupichu avatar
          machupichu @ Silence t. 03/11/2011 17:18:11

          To 3 κοίτα τον καθρεφτη σου και απάντα.

          Για τα άλλα, βεβαίως έχει σημασία υπό ποίο δίκαιο υπογράφεις τις συμβάσεις σου. Άλλες υποχρεώσεις έχεις όταν βαζεις υποθήκη το σπίτι σου με τους όρους ενός ξένου κράτους και άλλη όταν παίρνεις δανεικά υπό τους δικούς σου όρους όπως συνέβαινε μέχρι το μνημόνιο.

          Οι συνταγματολόγοι έχουν πει τα πάντα περί τούτων.Οι ομιλίες Κασιμάτη είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο.

  15. mx avatar
    mx 03/11/2011 15:47:08

    .......o samaras arxise na skeftetai tin epomeni mera.....
    moni lysi i exodos apo to eyro!!!!
    Oxi ston exeftelismo tis xwras gia tin 6h dosi
    Oxi stin ekpoiisi

  16. Agni avatar
    Agni 03/11/2011 15:47:29

    Παιδιά άσχετο πρόσεξε κανείς το κούρεμα του Καρατζ??Που κουρεύται?Σκινχεντ μοικάνα για να μη χάσει ψήφους απο τα δεξιά του?

  17. Apo8iki avatar
    Apo8iki 03/11/2011 15:47:49

    Εγώ τετοια πολιτική-πατριωτική οξύτητα δεν την έχω δει πουθενά αλλού. Μας μιλάει πίσω από τις λέξεις ο άνθρωπος... καιρός να τον καταλάβουμε.
    Δεδομένου οτι αύριο μεθαύριο μπορεί να πάει να μας εκπροσωπίσει δεν τον παίρνει να φανεί δημαγωγός, ώστε να είναι αξιόπιστος.

    Προφανώς και την δανειακή σύμβαση θα την δεχτεί η Ελλάδα. Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Αλλά δεν πρεπει να την χρεωθεί η επόμενη κυβέρνηση για κανένα τίμημα. Πρέπει να μπορέσει να την επαναδιαπραγματευτεί όταν ωριμάσουν οι συνθήκες.

    Για αυτο το λόγο, θέλει να συμφωνηθεί πριν τις εκλογές σε μεταβατική κυβερνηση, για να υπάρχει η μικρότερη δυνατή δεσμευση και να μην υπάρξουν οικονομικές παρεκτροπές στο μεσοδιαστημα.

    Ας σκεφτούμε λίγο καθαρά.. τι ζούμε, τι συμβαίνει...

  18. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 03/11/2011 15:51:23

    Λίγες εβδομάδες υπομονή παιδιά. Η ουρά έμεινε μόνο. Ο ΑΣ κάνει αυτό που έχει χρέος να κάνει. Με σοβαρότητα και ασύλληπτη πολιτική υπευθυνότητα στέλνει στη Μινεσσότα τον ΓΑΠ και προχωρά στο τιτάνιο έργο της ανασυγκρότησης του τόπου. Θέλει πολλά κιλά κάκαλα και πολιτική παιδεία για να πράξει κανείς όπως ο ΑΣ. Προχωράμε…

  19. Joao avatar
    Joao 03/11/2011 15:53:54

    Χαιρετισματα απο τον ΓΑΠ... Τελικα ολοι τωρα τρεχουν να ψηφισουν την δανειακη συμβαση..

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Joao 03/11/2011 16:00:34

      Έτσι

    • Quid avatar
      Quid @ Joao 03/11/2011 16:28:24

      Συνοψίσατε σε μία φράση το νόημα όλων όσων προσπαθούσα να πω εγώ με πολλές φράσεις. Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν!

  20. Lynx avatar
    Lynx 03/11/2011 15:54:29

    Ο Παπανδρέου χαιρετίζει την πρόταση της ΝΔ για ψήφιση της σύμβασης, λέγοντας ότι είναι ο ίδιος η Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας!!!

    Είναι απίστευτοι οι τύποι έως και την τελευταία στιγμή!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Lynx 03/11/2011 16:13:26

      Τι νομίζαμε, αγαπητέ; Μανούλα στο παπατζηλίκι και στη δολοπλοκία είναι ο άνθρωπος! Καλμάρει τους δικούς του, κάνει τη δουλίτσα του, κι όλα καλά, όλα ανθηρά!

  21. Κάποιος avatar
    Κάποιος 03/11/2011 15:58:22

    "Εννοείται ότι η ΝΔ δεν δέχεται εκχωρήσεις εθνικής κυριαρχίας, επιτροπείες και τα παρόμοια."

    Δηλαδή η ΝΔ προκειμένου να ψηφίσει την νέα δανειακή σύμβαση θα ζητήσει τροποποίηση των όρων της ;
    Ρωτάω γιατί οι κοινοτικοί εταίροι μας δεν έχουν αφήσει να υπονοηθεί κάτι τέτοιο.
    Η δική σας βεβαιότητα από που προκύπτει ;

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Κάποιος 03/11/2011 16:26:06

      Αναρωτιέμαι...έκανε κανείς τον κόπο ν'ακούσει ή ναδιαβάσει τις δηλώσεις Σαμαρά η απλά επιλεκτικά γίνονται σχόλια σε ότι μεμονομένα "ψαρεύονται"...έλεος ΔΙΑΒΑΣΤΕ τη δήλωση Σαμαρά!!!

  22. frankie avatar
    frankie 03/11/2011 16:00:53

    Ο Παπανδρέου σαν να ζει στον δικό του κόσμο ξεκίνησε την ομιλία του λέγοντας ότι "Χρειάστηκε να απειλήσω για δημοψήφισμα για να πεισθεί ο Σαμαράς να... δεχτεί Κυβέρνηση εθνικής ενότητας
    Δηλαδή ο χαμός από το Πεκίνο μέχρι την Βραζιλία έγινε επειδή ο Παπανδρέου ήθελε να απειλησει τον Σαμαρά. Ρε δεν καταλαβαίνει τίποτα ο άνθρωπος...

  23. Orestios avatar
    Orestios 03/11/2011 16:01:26

    Μα, η συμφωνία εμπεριέχει εκχώρηση Εθνικής Κυριαρχίας!

    • factorx avatar
      factorx @ Orestios 03/11/2011 16:07:41

      Την διάβασες;

      • Γιαννης 3 avatar
        Γιαννης 3 @ factorx 03/11/2011 16:16:35

        Τον Σοιμπλε τον ακουσες τι ειπε?

      • Justice avatar
        Justice @ factorx 03/11/2011 16:20:55

        Καλά δουλεύομαστε και μεταξύ μας τώρα;
        Μια εβδομάδα φωνάζει όλη η ΝΔ (και η υπόλοιπη αντιπολίτευση χωρίς να τους διαψεύδουμε ΠΟΤΕ και ΠΟΥΘΕΝΑ) ότι η σύμβαση εμπεριέχει εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων, επιτροπεία και δεσμεύσεις για τουλάχιστον μια δεκαετία.
        Δηλαδή όλη μας η κάψα είναι να φύγουν οι πασόκοι και να πάρουμε εμείς τις καρέκλες τους;

  24. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 03/11/2011 16:01:35

    Δηλαδή πώς θα ονομάσουμε αυτή την κυβέρνηση; "Κυβέρνηση 6ης δόσης"; "Υπηρεσιακή κυβέρνηση";

    Πάντως, αυτή η κυβέρνηση θα ψηφίσει την νέα δανειακή και μάλιστα με αυξημένη πλειοψηφία άνω των 180 στο κοινοβούλιο. Άρα, εκπληρώνεται η επιθυμία-τελεσίγραφο των Γερμανών και Γάλλων.

    Στην ουσία επαναλαμβάνεται το σενάριο του περασμένου Ιουνίου, με μόνη σημαντική διαφορά ότι τώρα δεν προτείνεται επαναδιαπραγμάτευση, αλλά κύρωση της δανειακής.

    Ο ΓΑΠ όμως θα βγεί και θα πει ότι απέσπασε την συναίνεση Σαμαρά, και τελικά κανείς δεν μπορεί να ειναι σίγουρος ότι θα παραιτηθεί και δεν θα επαναληφθεί το σενάριο του περασμένου Ιουνίου. Η κατάσταση είναι καρμπόν προς το παρόν. Το κρίσιμο θέμα είναι το τι θα κάνουν οι βουλευτές του πασοκ.

    • machupichu avatar
      machupichu @ Professor Moriarty 03/11/2011 17:19:30

      Kυβέρνηση δοση-λόγων

  25. ad kan avatar
    ad kan 03/11/2011 16:03:55

    Εντάξει καταλάβαμε. Για πολιτικό ελιγμό του Σαμαρά πρόκειται κατόπιν των αφορισμών Σαρκοζί-Μέρκελ για το έλλειμμα συναίνεσης της Ελληνικής κεντροδεξιάς στα εφαρμοστικά μέτρα της νέας δανειακής σύμβασης.
    Θα διασώσει το πασοκ και μετά θα αποχωρήσει από τον στρατό της σωτηρίας του πολιτικού συστήματος καταγγέλλοντας την αντιαναπτυξιακή πολιτική για τη χώρα που συνεπάγεται το εθελούσιο ψήσιμο της γαλοπούλας.

  26. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 03/11/2011 16:08:59

    Δεν υπάρχει ομοιότητα με τον Ιούνιο, ο ΓΑΠ είναι τελειωμένος. Αν θέλει να ξεφτυλιστεί μέχρι το τέλος πρόβλημα του.

    Ο κίνδυνος τώρα είναι η συνεργασία βουλευτών ΠΑΣΟΚ με Ντορικούς ,για να αποφύγουν τις εκλογές ,και να βάλουν και τρικλοποδιά στο Σαμαρά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 03/11/2011 16:27:33

      Τελειωμένος θα είναι μόνο αν επιμείνουν να τον ρίξουν οι δικοί του. Τους παραμύθιασε όμως για άλλη μια φορά, και βλέπω να τη σκαπουλάρει. Είναι και πανίσχυρη η συγκολλητική ουσία της εξουσίας, βλέπεις.

      Υπομονή, το "ταμείο" για το ποιος κέρδισε/ποιος έχασε, έχει ακόμα λίγο καιρό μέχρι να γίνει...

  27. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/11/2011 16:11:15

    Να επισημάνω και κάτι άλλο. ΑΝ -λέμε, αν- τελικά ο ΓΑΠ καταφέρει και καλμάρει τους βολευτές και τους υπουργούς του, ψηφίζει άνετα (έστω και με Έλσα, Ντόρα και λοιπούς) τη δανειακή σύμβαση, και συνεχίζει έχοντας απλά εκθέσει τη ΝΔ. Όλη η ιστορία θα έχει γίνει για να γλιτώσει το σημερινό και το χθεσινό πρεσάρισμα. Και ξανά προς την (καταστροφική) δόξα τραβά...

    • Quid avatar
      Quid @ Αυριανιστής 03/11/2011 16:30:53

      Πολύ ορθές οι τοποθετήσεις σας. Μακάρι να μπορούσαν να δουν αυτά που λέτε εσείς και στη ΝΔ.

      Ήταν υπερβολική η βιασύνη του κου. Σαμαρά να αποδεχθεί τη δανειακή σύμβαση. Τις επόμενες ώρες που πιθανότατα θα αντιληφθεί σε τι σοβαρή παγίδα έπεσε, ας ελπίσουμε να μπορέσει να απεμπλακεί αξιοπρεπώς.

  28. ad kan avatar
    ad kan 03/11/2011 16:14:57

    Διευκρινήσεις από ΝΔ τώρα. Στην μεταβατική κυβέρνηση σωτηρίας δεν θα συμμετέχουν πολιτικοί των δύο πρώτων κομμάτων και θα την συγκροτήσει ο Παπούλιας.

  29. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 03/11/2011 16:14:59

    Δέν ξέρω πώς τήν βλέπουν οι διάφοροι «υποστηρικτές» τού Σαμαρά με τα απαξιωτικά σχόλιά τους για τον Αντώνη!!
    Γιά τον Σαμαρά και τήν ΝΔ, ως κόμμα, ήταν και είναι αυτονόητη η πολιτικογαιοστρατηγική επιλογή της χώρας και το δέσιμό της με την μοίρα τών όμορων ευρωπαϊκών λαών.
    Αυτές τις μέρες ο Σαμαράς κινήθηκε πολιτικά σε αυτό το πλαίσιο και έκανε προσεγμένες, καθαρές και άριστες πολιτικές κινήσεις, όχι μόνον ώς αρχηγός τής ΝΔ, αλλά ώς στρατηγικός παίχτης με την στόμφα του ηγέτη.
    Δεν κατάφερε να λύσει το ψυχολογικό πρόβλημα πολλών συνχολιαστών και άλλων τινών με την λογική τού κουτσαβάκικου εθνικισμού.
    Υποθέτω ότι δεν έδειξε ποτέ, στην κυριολεξία ποτέ, την παραμικρή πρόθεση να προσχωρήσει και να ικανοποιήσει τα χ-ορμέφυτα τού κάθε μαζάνθρωπου και μπράβο του.
    Άν δεν ικανοποιεί η στάση του ορισμένους σχολιαστές, λυπάμαι.
    Εμένα με ικανοποιεί πλήρως και ελπίζω να συνεχίσει έτσι.
    Τό βουβό πλήθος και αυτούς πού καχύποπτα περιμένουν να δούν την πρώτη ακτίνα τού ήλιου νά περνά την χαραμάδα της φυλακής τους και να μήν είναι ο ηλεκτρικός λαμπτήρας πού ενεργοποίησε στο διάδρομο κάποιος φρουρός της φυλακής του πρέπει να εκφράσει. Και το κάνει. Με συνέπ[εια, στρατηγική και στόχο.

    • Quid avatar
      Quid @ Ιαπετός 03/11/2011 16:36:01

      Η αυτοκυβέρνηση της χώρας δεν είναι κουτσαβακισμός. Είναι απαραίτητη προϋπόθεση ευημερίας.

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ Quid 03/11/2011 17:18:55

        με η χωρις λεφτα?

  30. vasilis avatar
    vasilis 03/11/2011 16:20:16

    Nomizw pws ta gegonota mas prolavainoun. O Samaras kalws ekane, kathws o megas ekviastis GAP tautise to mellon tis xwras sto eurw me tin psifisi tis daneiakis simvasis, ektos an thelate nea draxmi. Distixws, amfivallw posa mporei na diapragmateutei meta oson afora ta metra o Samaras. Euxomai na kanei to kalitero k na figei autos pou eftase tin Ellada sto xeilos tis katastrofis. An k mexri telous tha mas vgalei tin psixi.

  31. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 03/11/2011 16:29:58

    Εσείς θεωρείτε έντιμο να επικυρωθεί η σύμβαση εκχώρησης Εθνικής Κυριαρχίας;
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ;

    • A.M. avatar
      A.M. @ Γιώργος Π 03/11/2011 16:39:22

      Έλα μου ντέ!
      Αυτό είναι η πατριωτική στάση;

  32. Quid avatar
    Quid 03/11/2011 16:34:35

    Αφού μπόρεσε να πάρει μαζί του τον κο. Σαμαρά στον γκρεμό της επικύρωσης της δανειακής, τώρα δεν χρειάζεται να πάρει μαζί του το λαό. Ο εκβιασμός του δημοψηφίσματος πέτυχε στο πρόσωπο του αρχηγού της αντιπολιτεύσεως. Η πρόταση για δημοψήφισμα μπορεί τώρα πια να αποσυρθεί ησύχως. Η παρτίδα εκερδήθη από τον "χαζό" κο. Παπανδρέου.

  33. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 03/11/2011 16:41:17

    “Μεταβατική, επειδή η χρονική της διάρκεια θα είναι λίγες εβδομάδες και θα διαρκέσει μέχρι να επικυρωθεί η συμφωνία.”
    Κατά τον Καστανίδη η σύμβαση θα είναι έτοιμη τέλος του μήνα.
    Συνεπώς πώς προεξοφλείς ότι θα επικυρωθεί;
    Εκτός και αν η Ν.Δ άλλαξε γνώμη και την επικυρώσει.

  34. anonymos avatar
    anonymos 03/11/2011 16:43:42

    Συγγνώμη που επεμβαίνω αλλά δεν έχετε κατανοησει την πολτική Παπανδρέου.
    Ο Παπανδρέου δεν πρόκειται να παραιτηθεί και να πάει πουθενά, θα αξιοποιήσει το τεράστιο λάθος Σαμαρά για μεταβατική κυβέρνηση και θα την χαρακτηρίσει κυβέρνηση εθνικής ανάγκης, πρός τούτο διαρρέει συναντήσεις αντιπροσώπων. Εχει δύο αντικειμενικούς στόχους πρώτον να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης (αφού τους κάνει τη χάρη για κυβέρνηση συνεργασίας γιατί να μην τον ψηφίσουνε), δεύτερον να κυρώσει την σύμβαση από την βουλή οπότε εκεί αφού την ψηφίζει η ΝΔ δεν έχει κανένα λόγο να μην την ψηφίσει το ΠΑΣΟΚ. Ετσι δεν θα μάθουμε ποτέ τι λέει η σύμβαση, ο εκβιασμός, ευρωπαϊκός αυτή τη φορά, είναι αμα δεν δεχτείτε αυτά που συμφωνήσαμε με την κυβέρνηση σας πάπαλα η 6η δόση.
    Και μετά δεν χρειάζεται τον Σαμαρά έχει περάσει την συμφωνία και έχει πάρει ψήφο εμπιστοσύνης άρα συνεχίζει κανονικά.
    Γιαυτό η μόνη λύση είναι εκλογές-εκλογές-εκλογές-τώρα.
    Απορώ αυτά στην ΝΔ δεν τα βλέπουνε?

  35. Tasos avatar
    Tasos 03/11/2011 16:45:53

    Oποιαδήποτε συμμετοχή του ΑΣ σε ψήφιση της σύμβασης από οποιαδήποτε βουλή ΔΕΝ θα έχει προκύψει από εκλογές (και όχι από συγκυβερνήσεις και άλλα τέτοια) θα σημαίνει πολιτικό τέλος μετά από αυτό το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ολισθημα.

  36. Χάρρυ Κλυνν avatar
    Χάρρυ Κλυνν 03/11/2011 17:02:24

    Κατάλαβες τώρα τι εννοούσα, αγαπητέ factorx ; (https://www.facebook.com/harry.klynn)

  37. regeneration avatar
    regeneration 03/11/2011 17:11:10

    Παπανδρέου:
    -όχι δημοψήφισμα
    -δεν παραιτούμαι
    -επίτευγμα που η Νέα Δημοκρατία θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση!!!

    Αντώνη τι έκανες, τι έκανες; Πώς θα τα μαζέψεις; Κατέστρεψες μια ολόκληρη επιχειρηματολογία. Πανηγυρίζει ο Γιώργος, Αντώνη, πανηγυρίζει. Εσύ δήλωσες οτι ψηφίζεις κι ο Γιώργος μας δουλεύει ψιλό γαζί "γιατί να παραιτηθώ" λέει. Κέρδισε σε εντυπώσεις νομίζω ο ΓΑΠ.

  38. Mara avatar
    Mara 03/11/2011 17:11:29

    Eσύ βιάστηκες να χαρείς ότι παγιδεύτηκε ο Σαμαράς και τώρα δεν σου βγαίνει?
    Δεν λέτε να ξεγατζωθείτε από την εξουσία ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ.
    Τρέμετε αυτά που έρχονται... Τρέμετε τις καταδίκες που σας περιμένουν για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

  39. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 03/11/2011 17:13:20

    Προφανώς κάποιοι δεν έχουν καταλάβει πόσο πατριώτης είναι ο Σαμαράς. Ο Σαμαράς, λοιπόν, στις αρχές της δεκαετίας του '90 παράτησε έτοιμο, στρωμμένο μαγαζί και την βεβαιαότητα να γίνει πρωθυπουργός προκειμένου να μην προδώσει τα πιστέυω του στην υπόθεση των Σκοπίων. Σας διαβεβαιώ ότι αν είχε κάνει λίγο κο,κο,κο τότε θα ήταν μετά βεβαιότητας ο επόμενος πρόεδρος της ΝΔ. Κι όμως τα κλώτσησε και έμεινε για πάνω από μια δεκαετία στην πολιτική έρημο προκειμένου να μην προδώσει τις ιδέες του.
    Σήμερα λοιπόν ο ίδιος άνθρωπος βάζοντας πάνω απ' όλα το συμφέρον της πατρίδας ρισκάρει να μπει στο ίδιο κάδρο με το "παιντί" προκειμένου να έχουμε γάλα εμείς για τα παιδιά μας στο τέλος Δεκέμβρη.
    Το μόνο που καταλογίζω στο επιτελείο του, αλλά κυρίως στο antinews, είναι ότι εδώ και δύο χρόνια άφησαν πολλές φορές να διαφανεί ότι ο Σαμαράς είναι έτοιμος να κατέβει στα Εξάρχεια προκειμένου να εγκαθιδρύσει την "Αυτοδιαχειριζόμενη Δημοκρατία του Μπάφου, της Σαγιονάρας και της Μιαρής Πατούσας". Λάθος τους και γι' αυτό σήμερα κάποιοι υπερεπαναστάτες αρχίζουν να λένε περί "προδοσίας" και λοιπές μπούρδες.
    Ο Σαμαράς κύριοι ήταν, είναι και θα είναι αστός. Όσοι δεν γουστάρετε μπορείτε να συμμετάσχετε στο επόμενο συνέδριο του ΚΚΕ για να ξεκαθαρίσετε μια και καλή ποιος είχε δίκιο, ο Στάλιν ή Τρότσκι. Εμείς έχουμε να σχοληθούμε με πιο ταπεινά πράγματα όπως το να σώσουμε την πατρίδα.

    • Νικηφoρος Φωκας avatar
      Νικηφoρος Φωκας @ Αστραπόγιαννος 03/11/2011 17:21:22

      Τι μας λες ρε Αστραπογιαννε ? αυτα που ακουγαμε τοσο καιρο να λεει ο σπιθαμιαιος πρωην πρωθυπουργος της μειοδοσιας ? αυτα ελεγε και αυτος ! οτι ολα τα κανει για να εχουν γαλα τα παιδια μας και συνταξη οι πατεραδες μας... ΡΕ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΤΕ ? και οσοι αντιστεκομαστε πρεπει να παμε οπως λες στο ΚΚΕ ? μηπως εχετε χασει πια τα λογικα σας ? ΤΟΤΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΘΕΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΣΥ ΣΗΜΕΡΑ ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ 'αχ τι ωραια συμβαση εκανε το πασοκ , ας την τιμησουμε και εμεις με την ψηφο μας μην μας πει ο Αστραπογιαννος κομμουνιστες..' ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ? και γιατι ελεγε (ΤΟΤΕ ΣΩΣΤΑ..) οτι αυτη η δανειακη συμβαση ειναι ντροπη και ονειδος ? οτι ειναι ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ? γιατι εχθες τα παιδια μας δεν θα ξεμεναν απο γαλα ? ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ - ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΣΙΠΑ και μην περιμενετε να ΞΕΜΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΜΗ .... ΦΩΤΙΑ - ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΠΙΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ , παντως ΚΑΤΟΧΗ ΕΔΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ - Η ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ δεν θα εφαρμοσθει και θα ταφει μαζι με οποιον ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ βαλει υπογραφη.

  40. dracon avatar
    dracon 03/11/2011 17:15:29

    Πολιτική αυτοκτονία Σαμαρά η συνυπογραφή της δανειακής σύμβασης.
    Μιας σύμβασης που αγνοεί το περιεχόμενο
    Από μια βουλή που βρίσκεται σε δυσαρμονία με το λαικό αίσθημα,κατά παλαιότερες δηλώσεις του ίδιου.
    Οταν η Βουλή βρίσκεται σε δυσαρμονία με τη κοινωνία τότε διαλύεται και γίνονται εκλογές ,οπότε η νέα βουλή με νωπή λαική εντολή υπογράφει την όποια σύμβαση .
    Αυτή η βουλή είναι πλήρως απονομιμοποιημένη και δεν νομιμοποιείται να υπογράψει ούτε "εγκύκλιο" πόσο μάλλον δανειακές συμβάσεις υποθήκευσης της χώρας και του λαού της.
    Πέραν βέβαια του ότι επισήμως το ΠΑΣΟΚ δεν έχει δεσμευθεί ούτε σε απόσυρση του δημοψηφίσματος ,ούτε για εκλογές ,ούτε για κυβέρνηση υπηρεσιακή.
    Μεγάλη γκάφα του Σαμαρά

    • regeneration avatar
      regeneration @ dracon 03/11/2011 17:17:22

      Δυστυχώς συμφωνώ.

  41. dracon avatar
    dracon 03/11/2011 17:20:54

    Πολιτική αυτοκτονία Σαμαρά.
    Πριν το ΠΑΣΟΚ δεσμευθεί επίσημα για εκλογές,κυβέρνηση μεταβατική και απόσυρση δημοψηφίσματος o Samar;aw βιάστηκε να δηλώσει πως θα υπερψηφίσει τη δανειακή,της οποίας το περιεχόμενο είναι άγνωστο και η βουλή που θα τη ψηφίσει βρίσκεται σε δυσαρμονία με το λαικό αίσθημα κατά παλαιότερη δήλωση του ίδιου.
    Τη ψήφιση ή όχι της δανειακής θα αποφασίσει ο κυρίαρχος λαός ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΛΟΓΕΣ

  42. stoxastis avatar
    stoxastis 03/11/2011 17:24:15

    εσυ αδερφε την προηγούμενη εβδομάδα την ειχες διαβάσει?

  43. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 03/11/2011 17:25:26

    Oι Μεγάλοι ξεκαθαρίζουν ότι δεν διαπραγματεύονται τίποτε περισσότερο. ΑΥΤΟΙ θα καθορίσουν πόση Εθνική Κυριαρχία θα ζητήσουν.
    Ο Σαμαράς ξεκαθαρίζει ΠΡΙΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ, ότι πρέπει να ψηφιστεί η Δανειακή Σύμβαση για να πάρουμε την 6η δόση, οπότε δεν αφήνει, ούτε αυτός, τίποτα για την "επαναδιαπραγμάτευση", που ευαγγελιζόταν, και τον διαφοροποιούσε κάπως από τον φίλο του, αφού, ως προς τις βασικές, έστω και λανθασμένες, πολιτικές, δεν διαφέρανε.
    Άρα, αν πάμε σε εκλογές ποιό θα είναι το διακύβευμα; Το ποιός θα εφαρμόσει αποτελεσματικότερα τις εντολές της Τρόϊκας;
    Άσε, λοιπόν, καλός είναι και ο ΓΑΠ. Μέχρι την 7η δόση, που έγραψε και ο Αρχαιοπτέρυξ... Ας ξαναδιαρρήξει τότε ο Σαμαράς τα ιμάτιά του για το "που βαδίζομεν". 'Ολο και κάποιοι θα έχουν, δολίως ή από βλακεία (Ερικ Χόφφερ: "Ο Φανατικός"), "ξεχάσει" το χρονικό της 6ης, και θα τον χειροκροτήσουν. Ήδη, παραπάνω μέτρησα πολλές στρουθοκαμήλους. Και τα χρόνια θα περνάνε και η άμοιρη Πατρίδα των Κοσμοπολιτών εξ Ελλάδος θα λιγοστεύει.
    Τελικά, ο ΓΑΠ θα βγει και δικαιωμένος... ανάγκασε τον Σαμαρά να αποδεχθεί ρητά την Σύμβαση, που κατηγορούσε.
    Και η αυτοδυναμία της ΝΔ σε επόμενες εκλογές στερείται ουσιαστικής αιτιολογήσεως, πλέον.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΠΗΛΕΑΣ 03/11/2011 18:10:04

      H επαναδιαπραγματευση αφορα την οικονομικη πολιτικη του μνημονιου και οχι τη δανειακη συμβαση.
      Οσο για την αιτιολογηση η αποπομπη Παπανδρεου φθανει και περισσευει.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ ψυχραιμια 03/11/2011 23:14:59

        Αλλά η οικονομική πολιτική άλλαξε ήδη πολύ, όταν κρίθηκε ανεπαρκής, και το αναπτυξιακό της σκέλος εξ'αρχής δεν υπήρχε. Η δε δανειακή σύμβαση προεξωφλήθηκε ότι θα περιέχει επαχθείς ρήτρες, που άπτονται και της εθνικής μας κυριαχίας. Κατέληξε να είναι το επίκεντρο του προβληματισμού μας.
        Το δικό μου πρόβλημα δεν είναι ο ΓΑΠ, αλλά οι επιλογές του. Αν λοιπόν συνεχίσουμε στην ίδια ρότα με άλλο πλήρωμα θες και να είμαι ευχαριστημένος;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΠΗΛΕΑΣ 03/11/2011 18:27:18

      Δεν ισχύει αυτό που λες. Δεν έχει ξεκαθαριστεί το θέμα της εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας. Οι όροι της δανειακής σύμβασης είναι ακόμα άγνωστοι. Αν έχει τέτοιους μειοδοτικούς όρους, τότε θα την καταψηφίσει ο Σαμαράς δεν υπάρχει αμφιβολία.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/11/2011 23:23:43

        Δηλαδή, εσύ κατάλαβες ότι ο Α.Σ πρότεινε να προχωρήσουμε σε μεταβατική κυβέρνηση, αλλά η ψήφιση θα εξεταστεί αργότερα; Τότε, κάποιος από τους δυό μας δεν ακούει καλά. Εγώ κατάλαβα "οπωσδήποτε ψήφιση για να μην χαθεί η δόση", Και "μου την έχει δώσει".

  44. stoxastis avatar
    stoxastis 03/11/2011 17:27:10

    .."θέλει Αρετή και Τόλμη η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ "

  45. leonthrakis avatar
    leonthrakis 03/11/2011 17:28:27

    Μπράβο στο Σαμαρά!
    Πράξη ύψιστης πολιτικής γενναιότητας.
    Πάνω απ' όλα η πατρίδα, όπως έχει αποδείξει σε όλη τη διάρκεια της πολιτικής του σταδιοδρομίας.
    Νομίζω θα τα καταφέρει να γυρίσει το κλίμα και να σώσει τη χώρα από τις καταστοφικές πολιτικές που έχει ακολουθήσει ο στενός κύκλος που κυβερνά τη χώρα.

  46. adidrust avatar
    adidrust 03/11/2011 17:28:47

    πολύ τρολλάρισμα στο antinews απόψε...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ adidrust 03/11/2011 20:51:14

      Άσε... τουλάχιστον ξέρεις ότι πάνε καλά οι πωλήσεις blackberry, χονδρική τα δίνει απόψε η Ιπποκράτους!

  47. regeneration avatar
    regeneration 03/11/2011 17:29:20

    Αυτά τα περί έλλειψης τροφής για τα παιδιά μας στο τέλος του Δεκέμβρη κλπ είναι ανώφελα. Κι αν πιστεύαμε κάτι τέτοια θα τρώγαμε πράσινο κουτόχορτο. Δεν είμαστε σαν αυτούς. Αυτές τις φοβίες τις χρησιμοποίησε πολύ καλά το παΣοκ όλο αυτό το διάστημα, για να πάρει εκβιαστικές συναινέσεις. Όχι κι εμείς τώρα! Ή πιστεύεις αυτά κ. Σαμαρά μέχρι τέλους ή όχι. Και παρακολουθώντας την tv, όλη μέρα, δε βλέπω να προβάλουν την εθνοσωτήρια κίνηση του Σαμαρά, αλλά λένε οτι έκανε στροφή 180. Οι εντυπώσεις πολλές φορές είναι αυτές που μένουν και παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Πότε θα το καταλάβουμε πλέον;
    Και γιατί δεν παρεμβαίνει τώρα στα ΜΜΕ η επίσημη Ν.Δ. με πρωτοκλασάτα στελέχη για να εξηγήσει και να ανατρέψει την πράσινη προπαγάνδα; Τι περιμένουν; Συνεχής ενημέρωση και επεξήγηση της απόφασης Σαμαρά. Αν όχι τώρα πότε;

  48. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 03/11/2011 17:30:31

    Να έχουν το νου τους στη ΝΔ γιατί οι πασοκοι είναι γάτες.
    Ο κόσμος που παραμονεύει στη γωνια και περιμένει τους πράσινους ,σε μια νύχτα αλλάζει και αρχίζει να κυνηγά τους μπλε.
    Και τότε τα πράγματα θα είναι ακόμη χειρότερα .
    Γι'αυτό να έχει το νου του ο Σαμαράς για το τι θα υπογράψει γιατί πλέον λάθοι δεν χωρούν.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 03/11/2011 18:13:25

      λάθη...

  49. Quid avatar
    Quid 03/11/2011 17:33:51

    Η παραγωγή πλούτου στις κοινωνίες είναι ανάλογη των δυνατοτήτων που τους προσδίδουν οι συλλογικές δομές τους. Οι λαοί πρέπει να αυτοκυβερνώνται, και να αυτοκυβερνώνται σωστά. Ο,τιδήποτε άλλο, τους υποβιβάζει στο επίπεδο είτε του προτεκτοράτου είτε της αποικίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις δυνατότητες ευημερίας τους.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Quid 03/11/2011 17:49:31

      εκθεση ιδεων ξερω να γραφω και γω!
      τις συνταξεις και τους μισθους ποιος θα πληρωσει απο Δευτερα, Θα μου πεις?

      • Φοτις avatar
        Φοτις @ stanley@gr 03/11/2011 22:33:59

        Εσείς τί υποστηρίζετε ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ;
        Γιατί από τα "επιχειρήματά" σας δυσκολεύομαι να καταλάβω.

  50. parsifal avatar
    parsifal 03/11/2011 17:34:37

    Για σιγά ρε μάστορα ! εως χθές την καταγγέλατε ολοι ως εκχωρούσα εθνική κυριαρχία ! Τώρα τι εγινε και πρέπει να την εχωμε διαβάσει για να εχομε αποψη ?
    Τώρα είναι "ασφαλής" ?

    • Ιξίων avatar
      Ιξίων @ parsifal 03/11/2011 18:19:35

      Πέστα Parsifal γιατί μάλλον
      θα χρειαστώ χάπια.
      Πέραν αυτού και για την ιστορία
      δηλώνω ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ.

    • factorx avatar
      factorx @ parsifal 03/11/2011 22:56:58

      1. δεν την ξέρει κανείς επειδή δεν δεν υπάρχει. Συμφωνία προθέσεων είναι μέχρι στιγμής.

      2. Ο Σαμαράς είπε σε όλους τους τόνους ότι θα δεχθεί μόνο το οικονομικό μέρος (δηλαδή κούρεμα, δάνεια κλπ)

      3. όλα τα άλλα είναι μέχρι στιγμής σπέκουλα.

      4. δεν περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει;

  51. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 03/11/2011 17:42:53

    Ο Σαμαράς είναι πατριώτης και προσπαθεί να σώσει την Ελλάδα σύροντας ταυτόχρονα τον ΓΑΠ σε εκλογές. Και νομίζω ότι θα τα καταφέρει. Ας φαίνεται ως υποχώρηση από την προηγούμενη σκληρή γραμμή - δεν έχει σημασία. Σημασία τώρα έχει να σωθεί ο τόπος από την ανευθυνότητα του ΓΑΠ και όχι να μετράμε ποιός κερδίζει κάθε στιγμή στα σημεία.
    Ας καταλάβουν ορισμένοι φίλοι ότι η ΝΔ είναι ένα δημοκρατικό και πατριωτικό κόμμα. Για πολιτικές τύπου " Γαία πυρί μιχθήτω" μπορούν να ψάξουν αλλού.

  52. parsifal avatar
    parsifal 03/11/2011 17:42:56

    Λοιπόν οι εξελίξεις επιβεβαιώνουν το καφενειακόν "δεν γινόμαστε ανθρωποι με τίποτε σ'αυτήν την χώρα".
    Γυριστές, χειραγωγήσεις και μανούβρες που μπροστά τους ωχριούν και οι ολομέλειες του ΚΚΕ πρίν και μετά τον θάνατο του Στάλιν !
    Εχομε πήξει στις βαθυστόχαστες αναλύσεις και τις μαγκιές περί μή επικυρώσεως της συμφωνίας της 26ης Οκτ ως εκχωρούσης εθνική κυριαρχία, να οι αγέρωχες δηλώσεις δεν την ψηφίζω κλπ εθνεγερτικά...
    Αίφνης, αμα τη "κοπή του γρασιδιού κάτω απο τα πόδια μας", αμα δηλαδή τη εκδηλώση του χαρτοπαικτικού και τυχωδιωκτικού - συμφωνώ - δημοψηφίσματος, η συμφωνία εγινε αναπόφευκτη και ... ψηφίζεται απο υπηρεσιακή κυβέρνηση !
    Τι είναι αυτά ρε ? Για κάφρους μας περνάτε ? Θα ψηφισθεί με "αστερίσκους" οπως ο Ανδρέας ψήφιζε στο ΝΑΤΟ και τους ...εκλ@νε τ'@ρχίδια ?
    Είναι αυταπόδεικτο οτι η κρίση αφορά ΟΛΟ το πολιτικό σκηνικό, ολοι είναι κακομοίρηδες και μικροί, πολύ μικροί !

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ parsifal 03/11/2011 18:38:34

      O Bαρουφάκης έγραψε κάτι πολύ ορθό και παρέπεμψα εχθές:
      Η συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου δεν ήταν καλή, υπό την έννοια της ανεπάρκειας. Το 50% του κουρέματος αφορά μόνο στους ιδιώτες πιστωτές, όχι στην ΕΚΤ, άρα δεν πρόκειται για 50%, αλλά για πολύ λιγότερο. Περίπου τα ίδια έγραψε και ο Βιλλιάρδος. Εντούτοις, συνεχίζει ο Βαρουφάκης, ας μην την υπέγραφε τότε. Από τη στιγμή που υπέγραψε, δεν μπορεί να την πάρει πίσω, να μιλά για δημοψηφίσματα κλπ. Το ίδιο ισχύει και για τον Σαμαρά. Η διεκδικητικότητα είναι απαραίτητη εκεί που μπορεί να είναι αποτελεσματική, όχι εκεί όπου μπορεί να αποβεί καταστροφική.

  53. andreas avatar
    andreas 03/11/2011 17:44:53

    Καλα καθεστε ακομα και μοιρολατρειται για τα γεγονοτα αντι να ειστε εξω απο τα καταστηματα των τραπεζων να παρετε νουμερο?Αυριο ειναι Παρασκευη.Ποτε ανακοινωνονται οι χρεοκοπιες?

  54. Monte avatar
    Monte 03/11/2011 17:46:02

    BRUSSELS, Nov 3 (Reuters)
    If Greece decided to leave the
    euro, it would also have to quit the European Union, according
    to the terms of the EU's treaties, the European Commission said
    on Thursday.
    "The treaties indeed confirm what we have been saying here:
    the treaty doesn't foresee an exit from the euro zone without
    exiting the EU, so indeed that is the current situation," European Commission spokeswoman Karolina Kottova said.

    Εντάξει ως προς το σωστό ή λάθος των επιλογών "αλλαγής πλεύσης" ?

  55. GK avatar
    GK 03/11/2011 17:51:05

    Δυστυχώς ο Αντώνης εγκλωβίστηκε και εξετεθηκε.......

  56. ορεξάτος avatar
    ορεξάτος 03/11/2011 17:51:29

    ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης συμφωνεί στην πρόσφατη δανειακή σύμβαση επί της αρχής της δημοσιονομικής προσαρμογής και του ευρωπαϊκού προσανατολισμού και όχι στη μνημονιακή λογική των σκληρών και αντιαναπτυξιακών μέτρων.γιαυτό προτείνει εκλογές παραχρήμα για να ληφθούν δίκαια και αναπτυξιακά μέτρα.όπως και πριν,δεν άλλαξε κάτι στη στάση αυτή.επιπλέον είναι παρών και στις δύσκολες στιγμές και βάζει την ατζέντα.

  57. johny avatar
    johny 03/11/2011 17:52:43

    και τι σημαινει αυτο Μοντε; ξέρεις να διαβάζεις; ότι δε προβλέπεται να αποχωρεί μέλος της ευρωζώνης από αυτή, εκτός κι αν φύγει από την ΕΕ. αυτό ξέρεις τι σημαίνει; ότι εάν η ελλάδα δεν ψηφίσει τη συμβαση της 26ης οκτωβρίου κανεις δεν εχει το νομικό έρεισμα να διώξει την ελλάδα από την ευρωζώνη, γιατί δεν προβλέπεται, το καταλαβες ή θες αναλυτικότερη απάντηση;

  58. Οργή avatar
    Οργή 03/11/2011 17:53:04

    Ψυχραιμία...
    Ο Κος Σαμαράς είχε την ευθύνη και όφειλε να δηλώσει τις θέσεις του και να δώσει ώριμη διέξοδο στα αδιέξοδα στα οποία βρεθήκαμε ελέω ΓΑΠ.
    Στάθηκε υπεύθυνα στο ύψος των περιστάσεων προβάλλοντας θέσεις Ηγέτη όχι μόνο για τους ψηφοφόρους της ΝΔ αλλά για όλους τους Έλληνες.
    Εάν ανέμενε, παρακολουθώντας την διάλυση του ΠΑΣΟΚ μπορεί όλοι εμείς χαιρέκακα να ανακουφιζόμασταν αλλά η λύση θα απέμενε θολή και γκρίζα, όχι μόνο για τους Έλληνες μα και για τον κόσμο ολόκληρο.
    Η λογική του " ο δικός μου παπάς πέθανε, κανένας να μην μείνει", δεν έχει θέση σε μια χώρα που επιθυμεί να αυτοπροσδιορίζεται ως ευρωπαϊκή.
    Οι φαύλοι όπως ο ΓΑΠ παλινωδούν για μικρά και αποποιούνται ευθύνες.
    Οι Μεγάλοι αναλαμβάνουν βάρη και πορεύονται.
    Όλοι εμείς κρίνουμε, επιτέλους χωρίς να παρασυρόμαστε από κορώνες.
    Καταγράφουμε, ενθυμούμαστε και .... ψηφίζουμε σύντομα, πολύ σύντομα όμως.
    .... και βέβαια,
    It ain't over till the fat lady sings!

  59. evro-skeptikos avatar
    evro-skeptikos 03/11/2011 17:53:54

    Λογοπαίγνια δυστυχώς κάνει ο Σαμαράς. Συμφωνεί λέει με τους στόχους αλλα όχι με το μίγμα πολιτικής. Αλλα η σύμβαση αφορά πρωτίστως το μίγμα πολιτικής (και μια σοβαρή παραχώρηση εθικής κυριαρχίας). Θα την ψηφίσει λοιπόν και θα την διαπραγματευθεί αργότερα; Κουτόχορτο νομίζει ότι αγοράζουν και οι "Φράγκοι" και οι Έλληνες πολίτες;;; Ας αφήσει τότε αυτούς που την διαπραγματεύθηκαν να την ψηφίσουν και να την εφαρμόσουν. Εκτος βεβαια αν το game είναι να γίνει "χαλίφης στη θέση του χαλίφη". Συγγνώμη για τους οπαδούς τις ΝΔ αλλα το κόμμα δείχνει ξανά το αληθινό του προσωπείο...

  60. Joao avatar
    Joao 03/11/2011 17:58:09

    Και ο ΓΑΠ κανει προεκλογικη ομιλια...ειναι πολυ μπροστα...!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Joao 03/11/2011 18:07:06

      Bλεπεις τη μιση εικονα.Ο Παπανδρεου εχει καταστρεψει τελειως την εικονα του στο εξωτερικο απ οπου αντλουσε τη μεγαλυτερη δυναμη του χωρις να εχει κερδισει ποντους στο εσωτερικο.
      Αντιθετα ο Σαμαρας παιρνει ποντους εξω εστω φθειρομενος μεσα ψηφιζοντας τη συμβαση.
      Ομως οση φθορα και να εχει ο Σαμαρας ο παπανδρεισμος δεν ανασταινεται με τα οσα εχει κανει.

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 03/11/2011 18:56:22

        Άστο ο Παπανδρεϊσμός είναι σαν τα πόκεμον. Ψοφάνε για λίγο και ξαναζωντανεύουν.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ anonymous 03/11/2011 20:52:14

          Θα τον στρώσουμε με μια Σαμαροπόκε-μπολλ.

  61. sceptic avatar
    sceptic 03/11/2011 18:00:07

    Δυστυχώς προβλέπω σε κανά εξάμηνο από σήμερα να είμαστε όλοι στους δρόμους και να βαράμε όποιον πολιτικό θα βρίσκουμε μπροστά μας...
    Ζήτω τα Μνημόνια και ζήτω και οι κολοτούμπες.....

  62. Γιώργος avatar
    Γιώργος 03/11/2011 18:02:07

    Ο Σαμαράς πρέπει να πάρει πίσω την υπόσχεση του να ψηφίσει τη Σύμβαση. Ας σωθεί τώρα ότι σώζεται. Διαφορετικά οι εξελίξεις θα είναι πολύ άσχημες.

  63. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/11/2011 18:03:04

    Κοιτάξτε, όσοι έχουν την αίσθηση της "προδοσίας" από πλευράς Σαμαρά που είπε ότι η σύμβαση πρέπει να διασφαλιστεί και να ψηφιστεί από την υπάρχουσα βουλή θα πρέπει να σκεφτούν τα παρακάτω και να ηρεμήσουν καταλαβαίνοντας την πατριωτική του στάση:

    1) Η δανειακή σύμβαση δεν έχει ακόμα διαμορφωθεί. Οι όροι της είναι υπό διαπραγμάτευση. Το μόνο που έχει αποφασισθεί είναι το ύψος του δανείου (130 δις ευρώ).

    2) Καμία συμφωνία δεν έχει υπάρξει για την εκχώρηση ή μη εθνικής κυριαρχίας ή άρση εθνικής ασυλίας ή οτιδήποτε άλλο που σημαίνει εθνική μειοδοσία.

    3) Η αριστερά κυρίως αλλά και ορισμένοι άλλοι θεωρούν ότι η οποιαδήποτε δανειακή σύμβαση είναι υποδούλωση, είναι κακή είναι καταστροφή. Όμως αυτό είναι λαϊκισμός ή ιδεοληπτική εμμονή. Στη φάση που βρισκόμαστε με ευθύνη κυρίως του Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ χρειαζόμαστε δανεικά. Ναι, πρέπει να μάθουμε να παράγουμε ως χώρα, να μην ζούμε με δανεικά όπως κακώς κάναμε τα τελευταία 30 χρόνια, αλλά τώρα θέλουμε δανεικά με ευνοϊκούς όρους επιτοκίου χωρίς βεβαίως εκχωρήσεις εθνικής κυριαρχίας ή ασυλίας. Επομένως, χρειαζόμαστε μια δανειακή σύμβαση. Το ότι ένας από τους δανειστές είναι το ΔΝΤ δεν σημαίνει ότι αυτό το ήθελε η ΝΔ. Δεν το ήθελε εξ αρχής γι' αυτό δεν ψήφισε το Μνημόνιο. Διακηρυγμένος στόχος της ΝΔ του Σαμαρά είναι η επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου με στόχο να υπάρξει αρχικά επανεκκίνηση της οικονομίας, ανάκαμψη, μετά ανάπτυξη και τέλος απαλλαγή μας από το Μνημόνιο (ουσιαστική μονομερής καταγγελία αυτού) και διακοπή κάθε σχέσης με το ΔΝΤ. Αυτή τη στιγμή όμως δεν είναι δυνατό, με αποκλειστική ευθύνη του Παπανδρέου, να πάρουμε τόσο μεγάλο δάνειο (130 δις ευρώ) για να αποφύγουμε τη χρεοκοπία από άλλους δανειστές εκτός από την τρόϊκα. Το να κάνουμε αυτό που λένε ΚΚΕ - ΣΥΝ, δηλαδή να αποκηρύξουμε εδώ και τώρα ... χθες την τρόϊκα είναι ανεύθυνο και σημαίνει σίγουρη χρεοκοπία που δεν τη θέλουμε, τουλάχιστον όσοι έχουμε τη μίνιμουμ γνώση των οικονομικών θεμάτων και των κοινωνικών συνεπειών που συνεπάγονται. Ο μόνος τρόπος για να απαλλαγείς από την τρόϊκα χωρίς να τα σπάσεις με όλη την Ευρώπη και χωρίς να γίνεις Ουγκάντα είναι ο τρόπος Σαμαρά. Αλλαγή πολιτικής, επαναδιαπραγμάτευση, ανάκαμψη, ανάπτυξη, δημιουργία πλεονασμάτων και τέλος πορεία με εθνική αξιοπρέπεια χωρίς δανειστές, δυνάστες, τρόϊκα κ.λπ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/11/2011 18:18:54

      (συνέχεια)

      Μετά από ότι έχει γίνει, αν οι Ε.Ε., ΕΚΤ και ΔΝΤ ξέρουν ότι υπάρχει μεταβατική κυβέρνηση, με δεδομένη τη σύσταση της σημερινής βουλής που θα κληθεί να ψηφίσει, δεν θα τολμήσουν σε καμία περίπτωση να φέρουν μια δανειακή σύμβαση που θα ζητάει εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας είτε με άμεσο τρόπο όπως έκανε το αρχικό Μνημόνιο (άρση εθνικής ασυλίας) είτε με έμμεσο (επιτροπεία στα υπουργεία κ.λπ.), ιδιαίτερα όταν ξέρουν ότι θα πρέπει να ψηφίσει ο Σαμαράς που έχει διακηρυγμένους στόχους. Η δανειακή σύμβαση απλά θα έχει κάποιες εγγυήσεις τις οποίες πρέπει να διαπραγματευτούμε για να μην είναι παράλογες (π.χ. να μην εκχωρήσουμε δημόσια περιουσία).

      • aurora3363 avatar
        aurora3363 @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/11/2011 18:37:00

        μανωλη αν θελουμε δανεικα υπαρχουν και οι Ρώσοι!!

  64. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/11/2011 18:24:00

    Συμπερασματικά, μην παρασυρόμαστε από το συναίσθημα και να βλέπουμε πίσω από τις λέξεις

  65. Deksios avatar
    Deksios 03/11/2011 18:25:53

    Ο Σαμαράς σήμερα έπραξε το αυτονόητο το Πατριωτικό... Ξέρει τον Γαπ 40 χρόνια και λογικά γνωρίζει τα κόμπλεξ του που καλύπτει με το αξίωμα που διαθέτει και που ακριβως για αυτό το λόγο δεν πρόκειται να αφήσει... Ήξερε πως ο ΓΑΠ σήμερα θα επέμενε στο να μείνει στο αξίωμα... Ήταν σίγουρος... Όπως ήταν και το καλοκαίρι... Απλά αν αύριο πέσει μόνος του ο ΓΑΠ και οδηγηθούμε σε εκλογές και βίαιη χρεωκοπία η ιστορία θα γράψει πως κάποτε ο Αντώνης Σαμαράς του δωσε εναλλακτική... Αυτά να τα θυμούνται όλοι όσοι τον κράζουν σήμερα... Όλη αυτή η φιλελεύθερη πτέρυγα της ΝΔ που ευθύνεται για πολλά δεινά της παράταξης... Αν ο Σαμαράς σήμερα έλεγε όχι ο κόσμος σε ενα μηνα θα ψήφιζε με άλλα κριτήρια απ τα σημερινά (θα ταν ενα μηνα απλήρωτος και άρα νηστικός) και να στε σίγουροι πως αυτό είναι και εθνικά επικίνδυνο (το να μην είναι νηφάλιοι οι ψηφοφόροι) και φυσικά όσο θα πλησιάζαμε σε εκλογές ο ΓΑΠ θα λεγε στο Σαμαρά με το γνωστό ύφος πως γιατί δεν είπες ένα ΝΑΙ να σώσουμε μαζί τη χώρα κτλ κτλ... Πλέον ο ΓΑΠ δεν θα μπορεί να πει τίποτα... Ο Σαμαράς όσο θα κάνει παιχνίδια ο ΓΑΠ τόσο θα βάζει όρο την αποχώρησή του απ την πρωθυπουργία... Η πολιτική είναι και ποκερ... Ας μη βιαζόμαστε να κρίνουμε...

  66. geothe avatar
    geothe 03/11/2011 18:29:50

    Βγήκε ο ΓΑΠ και εκμεταλλεύτηκε την αστοχία (;), λάθος (βάλτε ό,τι θέλετε) του Σαμαρά. Θέτει τους όρους. Τώρα κατάλαβε ο αρχηγός της ΝΔ τι πήγε κι έκανε;

  67. aurora3363 avatar
    aurora3363 03/11/2011 18:34:36

    δυστυχως, συμφωνώ με το σκεπτικό σου. !!!!+++++

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ aurora3363 03/11/2011 18:37:58

      εννοώ τον κουιντ....

  68. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/11/2011 18:37:00

    Η 6η δοση αναβάλλεται επειδη ειναι αμεσα εξαρτημενη απο την ισχυ της νεας συμβασης απο πλευρας ΔΝΤ και οχι λογω οποιωνδηποτε νεων ορων.
    Το ΔΝΤ βασει καταστατικου για να εγκρινει μια δοση πρεπει να ειναι εξασφαλισμενη η μη χρεωκοπια της χωρας για ενα χρονο.Αν δεν υπογραφει η νεα συμβαση δεν ειναι εξασφαλισμενη και αρα με βαση αυτον τον ορο αρνειται τη δοση.

  69. JOHN avatar
    JOHN 03/11/2011 18:41:29

    Εαν ο Σαμαρας οπως δηλωσε ψηφισει τη δανειακη συμβαση,μια συμβαση αποικιοκρατικου χαρακτηρα που δενει κι εξαθλιωνει τον Ελληνικο για πολλα χρονια,τι θα μεινει να επαναδιαπραγματευτει με τη Μερκελ και Σαρκοζι τα επι μερους?

  70. aurora3363 avatar
    aurora3363 03/11/2011 18:44:17

    εσυ;;

  71. aurora3363 avatar
    aurora3363 03/11/2011 18:46:06

    αναφερομαι στον φακτορα και συμφωνώ με τους προηγούμενους ..

  72. Μανώλης Μενεγάκης avatar
    Μανώλης Μενεγάκης 03/11/2011 18:47:18

    Ο Παπανδρέου όπως αναμενόταν αυτή τη στιγμή στην Κ.Ο. χρησιμοποιεί την δήλωση του Σαμαρά ότι θα πρέπει να διασφαλιστεί η δανειακή σύμβαση εκεί που μας έφερε ο Παπανδρέου για να μην χρεοκοπήσει η χώρα, και λέει ότι πέτυχε την πολυπόθητη ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ (συνενοχή) της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Τα ίδια λέει τώρα η Διαμαντοπούλου, Βενιζέλος και άλλοι. Πρέπει κατά τη γνώμη μου να υπάρξει ξεκάθαρη διευκρινιστική δήλωση από πλευράς Σαμαρά ότι αφενός χαίρεται που οι πιέσεις της έφεραν την κατάργηση του δημοψηφίσματος/παρωδία αλλά δεν συζητάει καμία ψήφιση δανειακής σύμβασης αν δεν παραιτηθεί ο Παπανδρέου. Δηλαδή αν μείνει στην κυβέρνηση ο Παπανδρέου δεν ψηφίζει τίποτα. Ότι δεν τον εμπιστεύεται για το κλείσιμο της συμφωνίας της 26ης/10/2011 και την κατάρτιση της δανειακής σύμβασης.


    Μανώλης Μενεγάκης

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Μανώλης Μενεγάκης 03/11/2011 18:53:11

      Kι αν παραιτηθεί ο Παπανδρέου θα ψηφίσει ο Σαμαράς τη Σύμβαση;
      Η ΝΔ δεν πρέπει να ψηφίσει τη Σύμβαση ανεξαρτήτως των κινήσεων Παπανδρέου.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γιώργος 03/11/2011 19:05:04

        Γιώργο, αν η σύμβαση δεν εκχωρεί εθνική κυριαρχία γιατί να μην την ψηφίσει

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Μανώλης Μενεγάκης 03/11/2011 18:53:40

      Συνυπογράφω 1000% Μανώλη.

      Και επαυξάνω: Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, άμεση προκήρυξη εκλογών.

  73. oneoff avatar
    oneoff 03/11/2011 18:49:35

    Οι "όμοροι λαοί" είναι κατά σειρά: Η Αλβανία, τα Σκόπια, η Σερβία, Η Βουλγαρία και η Τουρκία. Με τη μοίρα αυτών των λαών, πράγματι μας δένει όλο και περισσότερο το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ.

  74. oneoff avatar
    oneoff 03/11/2011 18:50:16

    oneoff είπε:

    03/11/2011 στις 6:49 pm


    Οι “όμοροι λαοί” είναι κατά σειρά: Η Αλβανία, τα Σκόπια, η Σερβία, Η Βουλγαρία και η Τουρκία. Με τη μοίρα αυτών των λαών, πράγματι μας δένει όλο και περισσότερο το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ.

  75. Aris avatar
    Aris 03/11/2011 19:05:09

    Ο Σαμαράς συνυπογράφη μία δανειακή σύμβαση που θα τον δέσει και θα τον αναγκάσει να κυβερνήσει χωρίς να μπορεί να εφαρμόσει τίποτα από όλα όσα έχει εξαγγείλει και όλα όσα οραματίζεται για την Ελλάδα. Ο γαπ τον οδηγεί εκβιαστικά σε αυτή την εξέλιξη. Δυστυχώς η Ελλάδα θα τελεί για τα επόμενα 10 χρόνια υπό την αυστηρή επιτήρηση και επιτροπεία της τρόικας. Ξεχάστε Ρωσία, Κίνα κλπ. Ξεχάστε εναλλακτικές λύσεις κ.Ροδινέ, όπως γράφατε... ονειρευόμενος πριν λίγες μέρες. Σχέσεις με Ρωσία και Κίνα μέχρι εκεί που θέλουν οι "εταίροι" και οι ΗΠΑ...
    Μας τελείωσαν... Όμως το διευθυντήριο των Βρυξελλών, αφού θα έχει καθαρίσει με την Ελλάδα, θα πρέπει να αναμετρηθεί και με τους υπόλοιπους λαούς της Ευρώπης. Ελπίζω πως κάποιοι άλλοι λαοί θα φανούν πιο τολμηροί, πιο αποφασιστικοί, πιο γενναίοι από εμάς. Και αυτό είναι πολύ πιθανόν να συμβεί. Και αυτό μας βαραίνει στη σύγχρονη ιστορία μας.

  76. Silence t. avatar
    Silence t. 03/11/2011 19:07:24

    Επαναλαμβάνω ότι όταν αδυνατείς να πληρώσεις τις δόσεις του δανείου σου , σε καμία χώρα του κόσμου δεν σου λένε δεν πειράζει .

    Ωστόσο οφείλω να πω ότι με το 3ο ερώτημα σε αδίκησα , γιατί το είχα γράψει πριν ακούω τις δηλώσεις του Σαμαρά για την 6η δόση που με έχουν εξοργίσει και εμένα .

  77. aurora3363 avatar
    aurora3363 03/11/2011 19:09:46

    ευγε κουιντ!!και οχι μονον!!Τιποτα πια δεν σκιάζει την "ευρωπαική μας πορεια" Ολα τα προβατα στο μαντρι!

  78. cas avatar
    cas 03/11/2011 19:09:52

    Και σε ποια χώρα θα κάνει κουμάντο ο Σαμαράς μετά την ψήφιση της δανειακής σύμβασης;
    Γιατί εδώ μετά από αυτή θα κάνουν κουμάντο οι Γερμανοί.
    Εκτός αν θέλει να τον πληρώνουμε για να παριστάνει τον Πρωθυπουργό.
    Δηλαδή το πρόβλημά του ήταν να μην την ψηφίσει αυτός;
    Γιατί το δικό μας είναι να μην ψηφιστεί καθόλου.
    Κι ότι δεν έχει κυριαρχίες μέσα τα ακούω βερεσέ.
    Τώρα τους πιάσανε οι καλοσύνες;

  79. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 03/11/2011 19:15:56

    Η Βάσω Παπανδρέου πριν από λίγο είπε στον ΓΑΠ ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου σε δικό του κόσμο συν πολλά, πολλά άλλα κοσμητικά επίθετα.
    Το πασοκ είναι συγχρόνως και κυβέρνηση και αντιπολίτευση.
    Ο ΓΑΠ θα πέσει αν πέσει από το πασοκ.
    Η ΝΔ ακούει ή έχει πέσει για ύπνο και έχει και υγρασία εκεί στην Συγγρού...

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Θοδωρής 03/11/2011 19:25:23

      Παρακαλώ να μην βγάζουμε κραυγές φίλοι, αλλά να έχουμε επιχειρήματα.

      Οι άλλοι Ευρωπαίοι δεν ανέχονται τα είπα-ξείπα του γαπ.Ήδη ο Ρεν πήρε εντολή να κοστολογήσει τι θα τους κοστίσει η έξοδος από το ευρώ.

      Η στάση του Σαμαρά ήταν απόλυτα υπεύθυνη.Αποτελεί παράγοντα σταθερότητας και σοβαρότητας.

      Αυτή η κυβέρνηση είναι τελειωμένη,ούτως ή άλλως.Είναι διασπασμένη και ανίκανη.

      Το θέμα είναι να μην τελειώσει και η χώρα μαζί με αυτούς.

  80. cas avatar
    cas 03/11/2011 19:18:56

    Ναι, μια απλή μεταβατική κυβέρνηση που θα τον βγάλει απ΄τη δύσκολη θέση, να αναγκαστεί να ψηφίσει ο ίδιος ότι μέχρι σήμερα δήθεν αρνιότανε.
    Για χάνους μας περνάει κι ο Σαμαράς;
    Αυτή είναι η διαπραγμάτευση κόψε - σφίξε;

  81. Greek Voter avatar
    Greek Voter 03/11/2011 19:55:45

    Το ΠΑΣΟΚ πέφτει και η ΝΔ μιλά για μεταβατική κυβέρνηση;
    Οδηγούμαστε σε μεταβατική κυβέρνηση μόνο και μόνο για να περάσει η νέα δανειακή σύμβαση....αυτή που μέχρι τώρα κατηγορούσαμε ως αναποτελεσματική και προϊόν επιβολής από τους ξένους, μιας και ο ΓΑΠ δεν την διαπραγματεύτηκε καθόλου.
    Και το κερασάκι στην τούρτα ο Λουκάς Παπαδήμος....
    Ελληνικέ λαέ μήπως μας δουλεύουν....;;;
    Ελπίζω το σχόλιο του zougla.gr για ΜΑΣΚΕΣ να μην είναι αλήθεια, γιατί αλλιώς... (κλείστε τα μάτια και σκεφτείτε τί έχει να γίνει...)

    • factorx avatar
      factorx @ Greek Voter 03/11/2011 20:29:23

      Πως θα γίνουν εκλογές; πως θα πληρωθεί ο κόσμος;

      • Greek Voter avatar
        Greek Voter @ factorx 03/11/2011 20:48:05

        Αυτή δεν ήταν και η επιχειρηματολογία του ΠΑΣΟΚ για το μνημόνιο ή μάλλον τα μνημόνια; Τί άλλαξε σε λίγες ώρες;
        Και πώς ο Σαμαράς θα επαναδιαπραγματευθεί στο μέλλον όταν βάζει πλάτη;
        Έψαχναν τρόπο να περάσουν τα νέα μέτρα με πλειοψηφία 180 βουλευτών και απ΄ ότι φαίνεται τον βρήκαν... (Έχει νομικές συνέπειες κάτι τέτοιο... Άλλο 150 και άλλο 180)
        Εύχομαι και ελπίζω να κάνω λάθος, αλλά μέχρι τότε επίτρεψέ μου να ανησυχώ.

  82. cas avatar
    cas 03/11/2011 20:11:14

    Φίλε μου silence t, αν νομίζεις ότι μ αυτή την κουτοπόνηρη λογική θα προχωρήσει η χώρα, πλανάσαι πλάνη οικτρά.
    Δηλαδή παίρνουμε τώρα τα λεφτά και μετά, δεν πειράζει, αμολάμε και ένα περί απεχθούς χρέους να 'μαστε μέσα!
    Νομίζεις ότι παγκοσμίως είσαι το μόνο σαΐνι; ή δεν έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να υπάρχουν σαΐνια μεγαλύτερα από σένα;
    Και με τι μούτρα θα διεκδικήσει το "απεχθές χρέος" ο Σαμαράς, που θα του πούνε : άσε ρε μεγάλε που εσύ όταν ψηφίζονταν η σύμβαση, έλεγες: "απελθήτω εμού το ποτήριον τούτο";

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ cas 03/11/2011 21:37:32

      Ok!

      Εφόσον θεωρείς ότι το να πληρώσω για 16 δις € , 460 είναι πονηριά απο μέρους μου .

      Το να παίξουν τζόγο στο καζίνο (Ελλάδα) και να ζητάνε πίσω τα λεφτά που χάσανε , εξαπάτηση απο μέρους μου αν δεν τους τα δώσω .

      Το να ζητάω να μην πληρώσω για χρήματα που δεν είδα ποτέ , παρά πρόκειται για μία λογιστική πράξη παρωδία !

      Τότε τι να πω !

      Πρέπει να το παίζω....πολύ έξυπνος !

  83. Aστραπόγιαννος avatar
    Aστραπόγιαννος 03/11/2011 22:34:20

    Ορισμένοι δεν έχουν καταλάβει πόσο περήφανοι θα έπρεπε να αισθάνονται σήμερα για τον Σαμαρά. Μόλις τέθηκε ζήτημα εξόδου της χώρας από το ευρώ, με τη στάση του το απέκλεισε αμέσως ακόμα και αν αυτό του στοιχίζει τώρα την κριτική των υπερεπαναστατών που γαλουχήθηκαν από τις δημοσιεύσεις του antinews. Ταυτόχρονα όμως μόλις το "παιντί" άρχισε τις Πασοκιές και τις αθλιότητες περί μπλόφας και συγκυβέρνησης, πήρε την κοινοβουλευτική ομάδα και αποχώρησε από την Βουλή. Αυτή τη στιγμή στο blame game ολόκληρη η Ελλάδα, ακόμα και στελέχη του ΠΑΣΟΚ κατηγορούν τον Παπανδρέου. Μέχρι και το λιβανιστήρι του ΠΑΣΟΚ ο ΣΚΑΙ τα ρίχνει στον Παπανδρέου.
    Κι όμως εδώ μέσα οι ίδιοι άνθρωποι που υπερθεμάτιζαν για την έξοδο της χώρας από το ευρώ κατηγορούν τον Σαμαρά για προδότη. Κατάντια του αισχίστου είδους. Γι΄ αυτό κάνει όλα τα κουμάντα το ΠΑΣΟΚ εδώ και 30 χρόνια.

  84. TopGunZ avatar
    TopGunZ 04/11/2011 08:01:56

    Όψιμος υπερπατριωτικός ρομαντισμός με δόσεις από σουρεαλισμό διακατέχει από χθες πολλούς bloggers και σχολιαστές. Μάλλον άρχισε να κυκλοφορεί ρευστό και κανά κασόνι Blackberries από την Ιπποκράτους. Τι μας λένε? Ότι ο Σαμαράς είναι προδότης επειδή δεν θέλει να κοπεί το σκοινί από το οποίο μας κρέμασε στον γκρεμό ο Παπανδρέου (βλέπε 6η δόση). Φυσικά όλως τυχαίως αφήνουν και εκτός το σημείο όπου ο Πρόεδρος της ΝΔ ξεκαθαρίζει ότι δεν θα δεχτεί όρους παραχώρησης εθνικής κυριαρχίας, επιτροπείες κλπ. Ο Γκεμπαιλισμός έχει κοντά ποδάρια "κύριοι". Όταν είσαι σε ένα αυτοκίνητο που τρέχει με 200 προς τον γκρεμό, πρώτα προσπαθείς να το φρενάρεις όσο γίνεται και μετά πηδάς από αυτό.

  85. NOSTOS avatar
    NOSTOS 04/11/2011 10:07:32

    Η πλέον καθαρή και απαλλαγμένη από μικροκομματικές σκοπιμότητες και δολιχοδρομίες πορεία είναι, κατά την εκτίμησή μου, η άμεση προσφυγή σε εκλογές. Αυτές θα δώσουν νέα κυβέρνηση σε 25-30 ημέρες. Έτσι, την πρώτη εβδομάδα Δεκεμβρίου θα εισαχθεί η νέα σύμβαση δανειοδοτήσεως στο κοινοβούλιο για ψήφιση, ΑΝ ΕIΝΑΙ ΜEΧΡΙ ΤOΤΕ ΕΤΟΙΜΗ. Στο διάστημα αυτό κάθε τυχόν νέα επαφή με την Ε.Ε. θα αναβάλλεται ή θα την διαχειρίζεται η "υπηρεσιακή κυβέρνηση", δηλ. η παρούσα, όπως γίνεται πριν από κάθε εκλογή.
    Αυτό που δεν επιτρέπεται να γίνει είναι η διαιώνιση μιας πολιτικής διαχείρισης με τους Έλληνες πολίτες σε εξέγερση που τείνει να εξελιχθεί σε de facto επανάσταση.
    Είναι επείγουσα η ανάγκη να μιλήσουν οι πολίτες. Χρειαζόμαστε νέες πολιτικές και αναστήλωση του καταρακωμένου ηθικού μας. Οι πολίτες βιώνουν ανεργία, πείνα, απελπισία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.