#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/07/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα χαρίσουμε τις 600 χιλιάδες των συμπολιτών μας στη «Χρυσή Αυγή»;



Το Βύρωνα Πολύδωρα τον ξέρω πολλά χρόνια. Και προφανώς δεν έχει ανάγκη να αποδείξει τις δημοκρατικές του πεποιθήσεις σε κανένα. Πολύ δε περισσότερο σε  κάποιους που  επιλέγουν τη δημοκρατία ala card και την εμπορεύονται ξεδιάντροπα .

Βεβαίως, η προχθεσινή του δήλωση ήταν άστοχη. Θα μπορούσα να πώ και επικίνδυνη γιατί εξοικειώνει τον μέσο ψηφοφόρο με  τις πρακτικές και τα κηρύγματα μισαλλοδοξίας της Χρυσής Αυγής. Τη νομιμοποιεί με άλλα λόγια.

Εννοείται ό,τι τα περι συνεργασίας της ΝΔ με τη ΧΑ ούτε ως κακόγουστο αστείο  μπορούν να λεχθούν. Δεν υπάρχει ζήτημα.

Από τον Βύρωνα Πολύδωρα περίμενα να αναγνωρίσει με γενναιότητα το λάθος του.

Γιατί  δεν έβλαψε μόνο τον εαυτό του, αλλά την παράταξη.

Η  ΧΑ δεν έχει, και δεν δικαιούται να έχει, θέση σε κανένα εθνικό μέτωπο γιατί προσβάλλει  τη δημοκρατία μας.

Και «ναί», η ΧΑ αποτελεί πρόβλημα για την κοινωνία και τη χώρα μας. Λειτουργεί διχαστικά στην κοινωνία και αμαυρώνει την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό. Τι άλλο, περισσότερο, έπρεπε  να κάνει για να αποτελέσει...πρόβλημα;

Δράττομαι, όμως, της ευκαιρίας να ξεκαθαρίσω και τα εξής.

Η  συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων της ΧΑ δεν έχει  σχέση  με ναζιστικές θεωρίες και πρακτικές.

Και είναι λάθος τους ανθρώπους αυτούς που, για χίλιους μύριους λόγους, ψήφισαν ΧΑ,  να τους χαρακτηρίζουμε φασίστες.

Και θα αποτελέσει έγκλημα να  τους χαρίσουμε στη ΧΑ. Χάρη της κάνουμε. Το παιχνίδι της παίζουμε.

Η λιτότητα του μνημονίου έχει οδηγήσει στην εξαθλίωση εκατοντάδες χιλιάδες συμπολιτών μας.

Άνθρωποι, που μέχρι πριν λίγο καιρό, έβγαζαν τίμια το ψωμί τους τώρα δεν μπορούν να συντηρήσουν τις οικογένειές τους. Με το δίκιο τους είναι θυμωμένοι. Δεν βλέπουν και ελπίδα.

Παράλληλα, η συσσωρευμένη αγανάκτηση για την χρόνια ανεπάρκεια του πολιτικού μας συστήματος, η προκλητική ατιμωρησία των πολιτικών, το πάρτυ των ολίγων σε βάρος των πολλών, τα σκάνδαλα, όλα αυτά μαζί, έχουν δημιουργήσει ένα εκρηκτικό μείγμα.

Αυτήν ακριβώς την κατάσταση θέλουν να εκμεταλλευτούν οι λαϊκιστές από τη μια και οι ορδές της ΧΑ από την άλλη. Πρόκειται για ένα αισχρό και ανήθικο εμπόριο ελπίδων χωρίς αντίκρισμα.

Η ΧΑ θα πάψει να βρίσκει ακροατήριο όταν η οργανωμένη πολιτεία έρθει  κοντά στα θύματα της κρίσης.

Όταν βρει τρόπους να τους ανακουφίσει, χωρίς να τους προσβάλλει.

Όταν τους δώσει πάλι ελπίδα για να κάνουν μια νέα αρχή.

Όλα αυτά δεν αποτελούν απλά ευχολόγια. Μπορούν να μετουσιωθούν  σε απλές πολιτικές με ουσία.

Ας αφήσουμε, λοιπόν, κατά μέρος τα ...τσιτάτα και τους αφορισμούς,  ας κλείσουμε το δρόμο σ’ αυτούς που επενδύουν στο μίσος και την καταστροφή και ας δώσουμε  προοπτική στον τόπο.

Οι 600 χιλιάδες  συμπατριώτες μας, που ψήφισαν ΧΑ,  δεν έγιναν ναζιστές μέσα σε τρία χρόνια. Και τους προσβάλλουμε βάναυσα όταν τους βάζουμε τέτοιες ταμπέλες.

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GO avatar
    GO 03/07/2013 07:41:28

    Σωστή και νηφάλια αντιμετώπιση.

    • Κικέρων avatar
      Κικέρων @ GO 03/07/2013 20:04:32

      Ανίκανοι, αποτυχημένοι ,ακατάλληλοι ,επικίνδυνοι!
      Ο κόσμος κυριολεκτικά τα έχει χαμένα ,αν δεν τον τρελάνουν οι κυβερνώντες και ειδικά το οικονομικό επιτελείο, σίγουρα θα τους κάνουν νευρασθενικούς!
      Μέχρι πρόσφατα καλούσαν τους έλληνες πολίτες να συγκεντρώνουν αποδεδείξεις έως του ύψους του 25% του ετήσιου εισοδήματος τους ,διαφορετικά θα πλήρωναν επί πλέον φόρο.
      Τώρα τους καλούν να μην συγκεντρώνουν αποδείξεις διότι είναι άχρηστες!
      Αγαπητέ Φαήλο διαφωνώ σε πολλά μαζί σου ,χαιρομαι και υποστηριζω ομως το δικαιωμα σου να λες ελεύθερα την άποψή σου και εγώ ως νοήμων αξιολογώ ,αποδέχομαι ή απορρίπτω ,αλλά επειδή εσύ είσαι πιο κοντά σε αυτούς , σε παρακαλώ πάρε θέση ,εχουν εξευτελισθεί και μαζί επιχειρούν να εξευτελίσουν σύμπαντα τον ελληνικό λαό αφού ήδη κατάφεραν να τον εξαθλιώσουν.

  2. anetos avatar
    anetos 03/07/2013 07:46:13

    "Και προφανώς δεν έχει ανάγκη να αποδείξει τις δημοκρατικές του πεποιθήσεις σε κανένα. " ...μια μερα στην βουλη και διορισε την κορη του !

  3. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 03/07/2013 07:49:37

    ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, ΟΤΑΝ ΠΕΡΙΚΟΠΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΖΗΜΙΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΜΙΣΟ, ΟΤΑΝ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΝΕΙ ΑΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΙΛΑ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΟΥ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΤΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΠΟΙΟΥΜΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΔΩΝΙ ΚΛΠ Ε ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΨΗΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΟΒΙΔΙΑΚΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΙΕΡΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ. ΕΛΕΟΣ

  4. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 03/07/2013 07:52:53

    Δεν αποτελουν ευχολογια και μπορουν να μετουσιωθουν σε πολιτικες;
    Λιγο πιο κατω ειναι ο λογος που η απαντηση στο ερωτημα του αρθρου ειναι ΝΑΙ.Εκει που γραφει φορολογικη ψυχρολουσια

  5. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 03/07/2013 08:21:56

    Πολύ σωστή ανάλυση.
    Όπως οι ψηφοφόροι όλων των άλλων κομμάτων δεν είναι όλοι κλέφτες αν κάποιοι απο αυτά έχουν κλέψει, δεν είναι όλοι απάτριδες, δεν είναι όλοι βολεμένοι κλπ...

  6. arcane avatar
    arcane 03/07/2013 08:29:16

    Οι 600 χιλιάδες συμπατριώτες μας που ψήφισαν τη ναζιστική ΧΑ μετακινήθηκαν εκεί κυρίως από τη ΝΔ μέσα σε τρείς μήνες, από τη στιγμή που η ΝΔ ψήφισε το δεύτερο μνημόνιο επί κυβέρνησης Παπαδήμου. Οι άνθρωποι αυτοί θα γυρίσουν στη ΝΔ όταν απαλλαγεί η χώρα από τα μνημόνια, όχι πριν.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ arcane 03/07/2013 08:36:47

      για διάβασε τις δημοσκοπήσεις για να δείς απο πού αντλεί ψηφοφόρους η ΧΑ. Θα εκπλαγείς!

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ arcane 03/07/2013 08:50:25

      Arcane, διαφωνώ ως προς τις αιτίες μετακίνησης ΝΔτών στην ΧΑ.
      Ολοι και όσοι ψήφισαν ΧΑ, γνωρίζουν ότι στους Διεθνείς μηχανισμούς μας παρέδωσε ο ΓΑΠ και εκεί καταλογίζουν τα ασφυκτικά μνημονιακά δεσμά της χώρας μας.
      Πιστεύω, ότι η διαρροή ΝΔτών από το κόμμα, δεν έγινε ξαφνικά το 2012, προς την ΧΑ. Η διαρροή ΝΔτών έγινε σταδιακά και αργά , από παλαιότερα. Τα κόμματα-υποδοχείς μπορεί να ήταν το ΛΑΟΣ, το κόμμα του Παπαθεμελή, ή και πολύ μικροί σχηματισμοί που έμεναν εκτός βουλής, εκ προοιμίου και πρόσφατα οι ΑΝΕΛ.
      Οι αιτίες λοιπόν απομάκρυνσης του κόσμου από τη ΝΔ είναι παλαιότερες, βαθύτερες, δεν σχετίζονται αποκλειστικά με το μνημόνιο.
      Κυρίως, οι αιτίες αφορούν, τον τρόπο διαχείρισης πατριωτικών αξιών (εθνικά-θρησκευτικά θέματα), την έλειψη αξιοκρατίας, την αδιαφάνεια, την ύπαρξη κυκλωμάτων εντός του κομματικού μηχανισμού κτλ.

      • arcane avatar
        arcane @ roadrunner 03/07/2013 11:47:00

        Η άνοδος της ΧΑ καταγράφτηκε γιά πρώτη φορά από την Public Issue στο Πολιτικό Βαρόμετρο 99 στο διάστημα 31 Ιανουαρίου - 3 Φεβρουαρίου 2012. Στο προηγούμενο Πολιτικό Βαρόμετρο του Δεκεμβρίου 2011 η ΧΑ δεν υπήρχε, ήταν στα λοιπά κόμματα με ποσοστά κάτω του 1%. Από το σημείο εκείνο, που συμπίπτει με την απόφαση της ΝΔ να ψηφίσει το μνημόνιο, η μεν ΧΑ εκτινάχτικε, η δε ΝΔ έπεσε. Τον Δεκέμβριο 2011 η ΝΔ είχε 30% δημοσκοπικά, από τότε αυτό το ποσοστόδεν το ξανάπιασε.

        Με ποιό γεγονός συμπίπτει χρονικά η πτώση της ΝΔ και η εκτίναξη της ΧΑ; Μόνο με την υπερψήφιση του μνημονίου! Ολα τα άλλα που αναφέρεις είναι βέβαια πραγματικά ζητήματα, αυτά όμως υπήρχαν χρόνια και δεν ανέβαζαν τη ΧΑ.


        @ Αδέξιε Δεξιέ, πράγματι η ΧΑ παίρνει ψήφους από παντού, ο κορμός όμως είναι από ΝΔ.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ arcane 03/07/2013 12:40:03

          Σίγουρα η αντιμνημονιακότητα παίζει το ρόλο της. Οχι μόνο, όμως, όπως υποστηρίζεις, βασιζόμενος σε δημοσκοπήσεις.
          Η πραγματικότητα και τα αληθινά εκλογικά αποτελέσματα είναι η ακριβέστερη των δημοσκοπήσεων.
          Έχω μια ερώτηση, λοιπόν Arcane:
          η ΝΔ έχασε το 2009 με 33,47% έναντι του 43,9% του ΠΑΣΟΚ.
          Δεδομένης, της εξαπάτησης του ΓΑΠ ("λεφτά υπάρχουν και μετά δεν υπάρχουν) και της ένταξης στο ΔΝΤ, και επίσης δεδομένης της σκληρής αντιμνημονιακής πολιτικής, της αντιπολιτευόμενης Ν.Δ. και του Σαμαρά,
          ως τα τέλη του 2011,
          θα έπρεπε δημοσκοπικά η Ν.Δ., να έχει εκτιναχτεί (ως αντιμνημονιακή αντιπολίτευση) πολύ υψηλότερα από το εκλογικό ποσοστό της ήττας του 2009, δηλ. το 33%.
          Όμως, εσύ παραδέχεσαι πως μετά βίας έφτασε το 30% και μάλιστα, προ της συμφωνίας, για την στήριξη της κυβέρνησης Παπαδήμου. Πως το εξηγείς αυτό, εφόσον υποστηρίζεις πως το "αποκλειστικό" κριτήριο μετακίνησης ψηφοφόρων είναι η αντιμνημονιακότητα στην πολιτική των κομμάτων ;

          (Να διευκρινήσω ότι τα δικά μου συμπεράσματα που έγραψα στο προηγούμενο σχόλιό , είναι βιωματικά. Βασίζονται σε συζητήσεις με πολλούς ανθρώπους πρώην Νεοδημοκράτες ή και δεξιότερους. Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τους δημοσκόπους, πιστεύω ότι, σε αντίθεση με τα ποσοτικά, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως το σκεπτικό και τα κριτήρια για να επιλέξει κάποιος ψηφοφόρος ΧΑ ή Ανελ, καταγράφονται με αρκετά αξιόπιστο τρόπο, και μέσα από αληθινές συζητήσεις μεταξύ οικείων προσώπων, αντί ενός τυπικού τηλεφωνήματος από μια εταιρεία δημοσκοπήσεων.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ roadrunner 03/07/2013 16:00:21

            Περισσότερο ἦταν καί εἶναι ζήτημα ΕΘΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ καί τό κούνημα δακτύλου τῶν τροϊκανῶν πού ἀγανάκτησε πολλούς νδς.

          • arcane avatar
            arcane @ roadrunner 03/07/2013 20:55:13

            Μετά τις εκλογές του 2009, όταν αποκαλύφτηκε το ύψος του ελλείματος, η ΝΔ κατέρρευσε δημοσκοπικά, πέφτοντας πολύ χαμηλότερα από 30%. Ηταν η εποχή που ο κόσμος έβριζε τον Αλογοσκούφη στο δρόμο. Ο Σαμαράς κατάφερε να επαναφέρει το δημοσκοπικό ποσοστό της ΝΔ στο 33% όταν ο ΓΑΠ μας έβαλε στο μνημόνιο, μετά όμως η πολιτική της ΝΔ άλλαξε και μαζί άλλαξαν τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων.
            Μόλις η ΝΔ στήριξε τη κυβέρνηση Παπαδήμου, έπεσε στις δημοσκοπήσεις από το 33% στο 30%. Μόλις όμως ψήφισε το δεύτερο μνημόνιο τον Φεβρουάριο 2012, έπεσε κάτω από 20%.
            Δεν αμφιβάλλω γιά τις βιωματικές σου αναφορές, να θυμάσαι όμως ότι άν φτάσει ο άλλος να φύγει από το κόμμα που ψήφιζε χρόνια, μετά θυμάται και αναφέρει μαζί όλα του τα παράπονα. Οι δημοσκοπήσεις δεν αμφισβητούν αυτά τα παράπονα, αποδεικνύουν όμως ότι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η υπερψήφιση από τη ΝΔ του δεύτερου μνημονίου τον Φεβρουάριο 2012.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ arcane 05/07/2013 00:24:54

            Δεν υπάρχει όμως καμία απόδειξη Arcane, για το αντίστροφο, δηλαδή, σχετικά με το
            ποια ακριβώς θα είναι "η σταγόνα, που όταν αφαιρεθεί από το ξεχειλισμένο ποτήρι", θα φέρει πίσω στη ΝΔ τους ψηφοφόρους της.

            Μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό αντιρατσιστικο νομοσχέδιο και η αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης, μπορεί να είναι η αποφασιστικότητα υλοποίησης επωφελών μεταρρυθμίσεων για την πατρίδα, ή κάτι άλλο.
            Τα δημοσκοπικά δεδομένα, που παρέθεσες, αν και ακριβή, δεν μας διαφωτίζουν καθόλου επ' αυτών.

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ arcane 03/07/2013 12:57:39

          Αυτό είναι ένα λάθος που το κάνουμε συχνά: Το αίτιο που δίνει στην Χ.Α την δυναμική της δεν είναι το Μνημόνιο , αλλά , σε ποσοστό 90%, η λαθρομετανάστευση.

          Δεν είναι τυχαία η δύναμη που έχει η Χ.Α στις γκετοποιημένες συνοικίες της Αθήνας.

          Αν κάποιος είχε τα κότσια να διώξει τους λαθρομετανάστες , θα βλέπατε την Χ.Α να συρρικνώνεται , το πολύ-πολύ , σε ένα ακίνδυνο Αντιμνημονιακό κόμμα τύπου ΑνΕλ.

  7. Απείθεια avatar
    Απείθεια 03/07/2013 08:55:22

    ''Και θα αποτελέσει έγκλημα να τους χαρίσουμε στη ΧΑ.''
    Οι άνθρωποι δεν ανήκουν για να χαρίζονται. Ούτε και οι ψήφοι τους.
    Οι απελπισμένοι πληττόμενοι εκδικούνται, με το μόνο τρόπο που διαθέτουν εύκαιρο και που από ένστικτο αντιλαμβάνονται, πως είναι ο πλέον ....οδυνηρός για το αμαρτωλό και υπαίτιο της μιζέριας που βιώνουν, πολιτικό σύστημα. Το εξαγορασμένο, το απαξιωμένο και το πλήρως διαβρωμένο.
    Τα...θύματα που ρίχνονται καθημερνά με κυνισμό στην αρένα ώστε να κατασπαραχθούν απ΄τα αιμοδιψή Τροϊκανομνημονιακά λιοντάρια, άνοιξαν κρύπτη μυστική κι απελευθέρωσαν το ''τέρας'' !! Έτσι τώρα φιλοθεάμον κοινό που συνωστίζεσαι αμέριμνο στο Κολοσσαίο χωρίς άρτον, αλλά με άφθονα θεάματα κι εσείς πάνσοφοι ρήτορες και δοξασμένοι Αυτοκράτορες, Στρατηγοί, λολές εταίρες και φαντασμένοι Πατρίκιοι, που παρακολουθείτε τάχα έκθαμβοι την επικίνδυνη εξέλιξη που ξαφνικά από ψυχρούς και βολεμένους εκτελεστές, μας μετατρέπει ΟΛΟΥΣ πια σε υποψήφια θύματα, ψάξτε και ανασύρετε το υπόλοιπο της αναιδούς υποκρισίας σας, για να προστατευτείτε από τη φρίκη που οι ίδιοι προκαλέσατε. Προφταίνετε και δεν προφταίνετε.....
    Το τέρας που η ασέβεια και ο κυνισμός σας εξέθρεψε, όλο και ΣΑΣ πλησιάζει.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Απείθεια 03/07/2013 09:41:51

      Με πρόλαβες.
      Ακριβώς τα ίδια έγραφα όταν είδα το σχόλιό σου.
      Και για να προσθέσω και κάτι ακόμα...
      Τους συμπολίτες μας που ψήφισαν τον μπάρμπα-Κουνέλη και το εθνομηδενιστικό του μίασμα,όλους αυτούς που παρασύρθηκαν από το άλλο άκρο και ψήφισαν ΑΝΤΑΡCIA και όλο αυτό το τουρλουμπούκι θα τους χαρίσουμε εκεί ή εκεί δεν μιλάμε γιατί "συμπεριφέρθηκαν με ωριμότητα ανάλογα με τις συνθήκες";Το ίδιο μίασμα είναι και ο εθνομηδενισμός και η αναρχία.Ή μήπως όλοι αυτοί οι συμπολίτες έγιναν αρνητές του Ελληνισμού και διεθνιστές;

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ Απείθεια 03/07/2013 09:43:07

      Συμφωνώ απόλυτα, καλύφθηκα πλήρως.

    • MantisKalhas avatar
      MantisKalhas @ Απείθεια 03/07/2013 11:23:14

      Τρομοκρατείς και συντηρείς την καταστροφολογία επιμένοντας ακόμη στην στήριξη των άκρων. Καμία κοινωνική αναταραχή δεν θα γίνει, η οικονομία θα ανακάμψει και το πολιτικό σύστημα θα αναγεννηθεί και θα λειτουργήσει σε σωστή βάση, με κόμματα-παρατάξεις και όχι με ακραία εκτρώματα-μαριονέτες ξένων συμφερόντων.

      • Απείθεια avatar
        Απείθεια @ MantisKalhas 03/07/2013 11:51:09

        Εφησυχασμός : η κατάσταση εκείνου που στηριζόμενος σε κάτι επισφαλές δεν ανησυχεί για ενδεχόμενο κακό και δεν ενεργεί για να το προλάβει.
        Ξορκίζω : απομακρύνω τα πονηρά πνεύματα με ξόρκια.
        Αιθεροβάμων : αυτός που σκέφτεται και ενεργεί χωρίς να έχει συναίσθηση της πραγματικότητας.
        Αν τα ξόρκια, οι ευχές και η πορεία στα σύννεφα σας βοηθούν να νιώθετε ασφαλής και να βουλιάζετε μακάριος στη νιρβάνα σας, σταματήστε να διαβάζετε τα ενοχλητικά ....λαϊκίστικα σχόλια των ...καταστροφολόγων ρεαλιστών. Περιοριστείτε στα Μίκυ Μάους σας. :-)

        • Απείθεια avatar
          Απείθεια @ Απείθεια 03/07/2013 11:56:50

          Υ.Γ : Ευτυχώς πάντως, που διατηρείτε ακόμη το χιούμορ σας! Ακούς εκεί .....''μαριονέτες ξένων συμφερόντων''!!
          Που ξαναξούστηκε αυτό; Ερασιτέχνη Μάντη μου, στου κρεμασμένου το σπίτι, τι τις θέλετε πια, τις ατυχείς αναφορές στο ...σχοινί; Δεν είν σωστό!

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ MantisKalhas 03/07/2013 12:47:49

        Αυτό το "ξένων συμφερόντων" πως το εννοείς; Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ που κάνουν ό,τι τους λέει η Μέρκελ, τι είναι;

        • Απείθεια avatar
          Απείθεια @ Γιώργος 03/07/2013 13:05:57

          :-)

  8. anonymous avatar
    anonymous 03/07/2013 09:01:16

    Φίλε μου η ΝΔ εκδίωξε αυτούς τους 600.000. Τους φέρθηκε άσχημα. Η κυρίαρχη νοοτροπία στη ΝΔ είναι η νοοτροπία του golden boy. Εννοώ στα μεγαλοστελέχη και τους παρατρεχάμενους. Η υποβάθμιση περιοχών του κέντρου συνεχίζεται. Π.χ. στην Κυψέλη έχουν κόψει τις συγκοινωνίες. Περνάνε κάθε μισή ώρα και αν εκτός από 2-3 ώρες το πρωί.
    Η ζωή αυτών των ανθρώπων απαξιώνεται καθημερινά. Συνεπώς η ΝΔ των golden boys δεν πρόκειται να τους ξαναδεί.

  9. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 03/07/2013 09:25:39

    Η Παροιμία λέγει στραβός στραβό οδήγαγε και ηύραν και οι δύο το βράχο. Δεν ζήτησε κανείς απο κανέναν να αποδείξει την δημοκρατικότητα του, δεν το θεωρώ και τόσο σημαντικό. Όμως το να είσαι Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου συνεπάγεται πως ήδη έχει φτάσει τον χαρακτήρα σου σε υψηλό επίπεδο δημοκρατικότητας και ήδη φέρεις όλα εκείνα τα στοιχεία που σου επιτρέπουν να λειτουργείς στα πλαίσια του Δημοκρατικού Πατριωτισμού.Ετσι λοιπόν τα επιχειρήματα του τύπου "τον ξέρω χρόνια" δεν έχουν καμιά αξία και καταγράφονται ως προσπάθεια κομματικού παραμάγαζου για την στήριξη του .Το ότι εκ των ισχυρών προσώπων της Λαϊκής Δεξιάς μίλησε για το ναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής τόσο κολακευτικά δεν μου προξενεί εντύπωση.Το Νεοναζιστικό και Νεοφασιστικό κίνημα στην Ελλάδα ο Δεξιός χώρος ιστορικά απετέλεσε την μήτρα για την γέννηση του και την κοιτίδα για την άνδρωση του Φυσικά και συμπορεύτηκε μαζί του , φυσικά και τον χρησιμοποίησε κατά το δοκούν ως μηχανισμό αλλοίωσης της λαϊκής εντολής και εκτροπής.

    Ερχόμαστε στο σήμερα.Η Ανάλυση των δημοσκοπήσεων, η γεωγραφική χωροθέτηση της εκλογικής της δύναμης δείχνει την ιστορική συνέχεια της Χρυσής Αυγής ως φορέα του Νεοφασιστικού κινήματος στην Ελλάδα. Απο εκεί και πέρα σε επίπεδο μετακινήσεων ψηφοφόρων το 41% προέρχεται απο την Ν.Δ. και το 27% των ψηφοφόρων της είναι σύμφωνο με τις ιδεολογικές της αρχές. Πρέπει εδώ να τονιστεί ότι η ακροδεξιά θεωρούσε και θεωρεί το κράτος ιερό και ως οντότητα ανωτέρα του Εθνους, δε την δημοκρατία ως το χειρότερο πολίτευμα για την διαχείριση του.Δείτε την δυναμική της Χρυσής Αυγής στον κρατικό μηχανισμό και θα καταλάβετε τι εννοώ.

    Η Ενδυνάμωση των άκρων, η επικοινωνιακή ανάδειξη τους ως δυναμικούς φορείς μιας κοινωνίας, η ισχυροποίηση τους ώστε σύγκρουση τους και αναπόφευκτη να καταστεί και χωρίς νικητή να τερματιστεί ,Οι δύο αντίρροποι πόλοι έχουν τεθεί υπο τον αυστηρό έλεγχου του κέντρου λήψης αποφάσεων και σχεδιασμού, λειτουργούν φαινομενικά διαμετρικά αντίθετα όμως επιτυγχάνουν με την δράση τους την βασική στόχευση και σκόπευση.Ποια είναι αυτή ; Η ρήξη στο Κοινωνικό σώμα , η ανατροπή της Κοινωνικής συνοχής, η παγίδευση της Κοινωνίας ολάκερης σε μια συγκρουσιακή κατάσταση και κατά συνέπεια την εκτροπή η οποία και θα εξυπηρετήσει ξένους σχεδιασμούς σε βάθος χρόνου.Το σχέδιο αυτό έχει δοκιμαστεί στον Ελλαδικό χώρο από την Αγγλοσαξονική διπλωματία και έχει επιτύχει θεαματικά αποτελέσματα.Δυστυχώς η ιστορική μνήμη δεν εξυπηρετεί όσους επιθυμούν την λήθη αποτελεί όμως κομβικής σημασίας παράμετρο ειδικά δε για τους Ξένους οι οποίοι και απόλυτα έχουν ακτινογραφήσει την Ελλάδα, την Ελληνική Πολιτεία και την Ελληνική Κοινωνία

    Σε προσωπικό επίπεδο έχω να σου πώ πως πιότερο να σε προσβάλει το γεγονός ότι θέσεις επίσημα διατυπωμένες και απο μέλη της Νέας Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ. είναι παραπλήσιες με αυτές της Χρυσής Αυγής αν όχι όμοιες.Επίσης η φωτογραφία που επέλεξες να συνοδεύσεις το κείμενο σου είναι ενδεικτική αυτού που προσπαθείς να πείς όμως να γνωρίζεις πως φασίστας ή νεοναζιστής μπορεί να μην είσαι αλλά κάλλιστα αν κοιμηθείς με στραβό το πρωί θα αλληθωρίζεις και επίσης με ότι τρέφεσαι αυτό γίνεσαι.Μην υποτιμάς την δυναμική λοιπόν ενός τέτοιου φαινόμενου και μην την θεωρείς διαχειρίσιμη κάτω απο την σκληρή πραγματικότητα την οποία βιώνει η Ελληνική κοινωνία.

    Εκ των ανωτέρω συνάγεται πως ένα τμήμα της Ν.Δ. φλερτάρει με την Χ.Α. με σκοπό να την διεμβολίσει εκλογικά.Λυπάμαι αλλά αν συνεχιστεί η Χ.Α. θα απορροφήσει αυτό το τμήμα της Ν.Δ. Το ξαναγράφω όποιος πιστεύει πως η Δυτικοευρωπαϊκή μέθοδος εξάλειψης του φαινομένου μπορεί να εφαρμοστεί στην Ελλάδα πλανάται πλάνην οικτρά. . Μέχρι σήμερα λοιπόν και το παιχνίδι της παίζεται και στο γήπεδο της κα ιμε τους όρους της και το πιο κακό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ το έχει αντιληφθεί και συστηματικά σας εξωθεί να συνεχίσετε..Η Ν.Δ. έχει παγιδευτεί στην διελκυστίνδα με τα πανίσχυρα εμφυλιακά και μετεμφυλιακά σύνδρομα απο την μία πλευρά απο τις ισοπεδωτικές λογικές απο την άλλη και απο την πίεση του ΣΥΡΙΖΑ απο την τρίτη πλευρά.

    Μέσα σε αυτό το κλίμα αδυνατεί να συνειδητοποιήσει το αυτονόητο.Πως ένας κομματικός σχηματισμός ο οποίος και δρά παρακρατικά είναι από μόνος του εκτός νομιμότητας.Από εκεί αρχίζεις. Το ξήλωμα θα επέλθει με την αποκαθήλωση των συμβόλων του, με την απογύμνωση του από κάθε επίπλαστο.Στην συνέχεια ακολουθούν τα υπόλοιπα τα οποία και πρέπει να συνοδεύονται από την Ιστορική Αλήθεια.Ποιός να το τολμήσει αυτό άραγε; ,

    • GO avatar
      GO @ Δρόλαπας 03/07/2013 10:44:51

      Με το συμπάθιο αλλά με τόσο μακροσκελή σχόλια, ενώ αρκετές φορές έχεις κάτι να πεις, κάπου το χάνεις.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ GO 03/07/2013 13:52:20

        Είναι κλασικός μεσαιοχωρίτης. Πολλά λόγια και από ουσία ελάχιστη. Και συνεχές κοίταγμα στον καθρέφτη "κοίτα τι ωραία που τα λέω"....

        • γελωτοποιος avatar
          γελωτοποιος @ ΒΙΣ 03/07/2013 17:16:36

          μιλησε και ο κυριος ''οπως εχω ξαναγραψει''...χαχαχαχα

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ γελωτοποιος 03/07/2013 22:37:32

            Ε τι να κάνουμε; Εχω συνείδηση του γεγονότος ότι επαναλαμβάνομαι...

        • GO avatar
          GO @ ΒΙΣ 03/07/2013 23:17:13

          Κι εγώ υπέρμαχος του μεσαίου χώρου είμαι και ξέρεις γιατί; Γιατί αν ήθελα απλώς να διαλέγομαι περί των πολιτικών πραγμάτων, καλή ώρα σαν έναν συσχολιαστή μας που θέλει να εφαρμόσει τη θεοκρατία του Βυζαντίου στη σύγχρονη πολιτική ζωή, θα εγγραφόμουν σ' έναν φιλολογικό όμιλο και ανέλυα διεξοδικά όλα τα θέματά μου.
          Επειδή, όμως, πιστεύω ότι οι πολιτικές ιδέες μου πρέπει να τυχαίνουν πολιτικής εφαρμογής και ότι αυτό θα απέβαινε προς όφελος της πατρίδας μου, πιστεύω ότι πρέπει και να κυβερνώ και για να κυβερνώ πρέπει να πλειοψηφώ και για να πλειοψηφώ έχω την ανάγκη να έχω μαζί μου τον μεσαίο χώρο της ελληνικής κοινωνίας, την πλατιά αυτή μερίδα του ελληνικού λαού.
          Έτσι πολιτεύτηκε -λίγο ή πολύ- η παράταξή μου από το 1955 και μετά, έτσι κυβέρνησε και έτσι προσέφερε στον τόπο.

  10. Χου-χου avatar
    Χου-χου 03/07/2013 09:49:45

    Το ζυμάρι ξέρω οτι φουσκώνει (και τα μυαλά ενίοτε)Για ψήφους δεν είχα ακούσει.
    426000 είναι οι ψηφοφόροι της ΧΑ στις εκλογές του Ιουνίου 2012.
    Οχι πως μου φαίνονται λίγοι πάντως

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Χου-χου 03/07/2013 11:20:29

      Άντε γιατί θα μας τρελάνουν, άκουσα και για 1.000.000 σήμερα, επειδή κάτι σχετικό ανέφερε ο Π. Φοβούμαι ότι πολλοί υπερτιμούν τη ΧΑ και επειδή τη φοβούνται, τη βλέπουν σαν κάτι παραπάνω από ότι είναι, ένα μάτσο αμόρφωτοι φιλοναζιστές παλικαράδες δηλαδή (και δεν αναφέρομαι στους ψηφοφόρους). Είναι και λάθος όμως η προσέγγιση ότι η ψήφος είναι περιστασιακή και θα αντλήσει ο οποιοσδήποτε από τη δεξαμενή αυτή. Κατά τη γνώμη μου, η ψήφος οργής μπορεί να είναι πρόσκαιρη όταν γίνει αντιληπτό ότι λύσεις από γορίλες δεν μπορούν να προκύψουν κι όταν το πολιτικό σύστημα κάνει σαφές ότι αντελήφθη (και προσπαθεί να αλλάξει) τη δική του διαφθορά και ότι αυτή είναι αρνάκι εμπρός το λύκο του ολοκληρωτισμού.

    • Ελελεύ avatar
      Ελελεύ @ Χου-χου 03/07/2013 16:30:17

      Σωστά! Οι ψήφοι της ΧΑ τον Ιούνιο του 2012 ήταν 425.990, μάλιστα λιγότεροι απ'ότι τον Μάιο (441.018)! Αυτό το λές μάλλον 400 χιλ. όχι 600 χιλ. Έτσι δημιουργούνται οι εντυπώσεις ώστε να πάμε μετά προς το 1 εκατομμύριο! Τυχαίο; Γίνεται συστηματική προσπάθεια από κάποιους (και από τον Πολύδωρα;) να "φουσκώσει" η επιρροή των φασιστών και να κερδίσουν τις εντυπώσεις. Ευτυχώς νομίζω ότι κάπου εδώ κοντά τελειώνει το καρκίνωμα.

      ΥΓ Μου κάνει εντύπωση ότι δεν το παρατήρησε σχεδόν κανείς στον τύπο γενικότερα (μπορεί να κάνω και λάθος)

  11. Ηλίας Κοντάκος avatar
    Ηλίας Κοντάκος 03/07/2013 10:17:46

    Αν βρεθείς στη ζούγκλα και σου επιτεθεί το λιοντάρι για να σε κατασπαράξει, έχεις δυο λύσεις: α) το βάζεις στα πόδια, β) αντεπιτίθεσαι αμυνόμενος και προσπαθείς να το σκοτώσεις. Όσοι μπόρεσαν, το έβαλαν στα πόδια (μετανάστευσαν). Οι υπόλοιποι αντεπιτίθενται. Μαντέψτε σε ποια κατηγορία ανήκουν οι ψηφοφόροι κομμάτων τύπου ΧΑ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Ηλίας Κοντάκος 03/07/2013 12:49:10

      ΑΝΤΑΡCIA...

  12. The Camel avatar
    The Camel 03/07/2013 10:18:08

    Εχω την εντύπωση οτι μπορεί να μην είναι 600 χιλιάδες αλλά 700 χιλ. και βάλε. Θα έχουμε εκπλήξεις στις επόμενες ευρωεκλογές. 15%+ βλέπω να παίρνει το μόρφωμα.

  13. WY avatar
    WY 03/07/2013 10:20:57

    ## Θα χαρίσουμε τις 600 χιλιάδες των συμπολιτών μας στη «Χρυσή Αυγή»; ##
    ................................................................................

    Μπορούν νά τούς αλλάξουν ## κατεύθυνση ## οί :
    Γιακουμάτος,Λυκουρέντζος,Στυλιανίδης,Πιπιλή,Ντινόπουλος,Μουσουρούλης,
    Παπακώστα,Παναγιωτόπουλος,Χατζηδάκης κ.α.

    • GO avatar
      GO @ WY 03/07/2013 10:39:34

      ΟΧΙ!!!
      Θα τους κρατούν σταθερό το τιμόνι οι Καιάδας, Μπαρμπαρούσης &Co.

  14. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 03/07/2013 10:28:40

    Στη ρήμη του λόγου μας βγαίνουν και τα σώψυχα, λαός = κομματική περιουσία.

  15. George avatar
    George 03/07/2013 10:53:47

    Αν η ΝΔ διεκδικεί το τμήμα των ψηφοφόρων της ΧΑ που έλκονται από τον εθνικό-πατριωτικό της λόγο αλλά και το δίπτυχο νόμος-τάξη (ανεξάρτητα αν είναι αληθινά ή κίβδηλα) το κάνει πάρα πολύ διακριτικά, σε σημείο που μάλλον δεν γίνεται αντιληπτό από κανένα. Και μόνο ότι οι μεγαλύτερες περικοπές έγιναν στην άμυνα, δείχνει ότι δεν το έχει. Αν διεκδικεί το τμήμα των ψηφοφόρων της ΧΑ που έχουν πληγεί από την ανεργία και τους υπέρμετρους φόρους πάλι μοιάζει να είναι too little, too late σε αυτά που θα τα αναιρέσουν. Η πρέπει να στοχεύσει αλλού η ΝΔ ή πρέπει να αλλάξει χθες.

  16. Karanus avatar
    Karanus 03/07/2013 10:54:19

    "Όταν βρει τρόπους να τους ανακουφίσει, χωρίς να τους προσβάλλει.
    Όταν τους δώσει πάλι ελπίδα για να κάνουν μια νέα αρχή."

    Βέπεις να γίνεται κάτι απ΄όλα αυτά και δεν το βλέπω εγώ;

  17. blue nile avatar
    blue nile 03/07/2013 10:55:34

    Όταν σε μια χώρα επιβάλονται τα σκληρότερα δημοσιονομικά μέτρα των τελευταίων 70 χρόνων στην Ευρώπη, όταν αυτή η ίδια χώρα έχει χάσει μέσα σε τρία χρόνια πάνω από 25% του ΑΕΠ της (θυμηθείτε μόνο ότι η Αργεντινή στη διάσημη χρεωκοπία της είχε χάσει μόλις ...το 20%) τότε πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτή η μνημονιακή παράνοια χαρίζει τους πολίτες στην ΧΑ.
    Και όσο δεν υπάρχει βελτίωση αυτοί οι πολίτες θα αγκυροβολήσουν μόνιμα προς τα εκεί...
    Και δεν μπορεί να τους κατηγορήσει κανείς για έλλειψη δημοκρατικότητας όταν τα τελευταία τρία χρόνια μόνο δημοκρατία δεν βλέπουμε στην Ελλάδα και στη λοιπή Ευρώπη.
    Οι ελληνικές κυβερνήσεις των τριών τελευταίων χρόνων αδυνατούν να προστατέψουν τη ζωή την περιουσία και την αξιοπρέπεια του Έλληνα πολίτη.
    Έτσι όπως έστρωσαν έτσι θα κοιμηθούνε.
    Μόνο που αν συνεχιστούν τα μισανθρωπικά μνημόνια θα δούνε πολλούς εφιάλτες...

    • Αρχιμήδης1 avatar
      Αρχιμήδης1 @ blue nile 03/07/2013 13:03:18

      Aγαπητέ Blue Nile δεν κατάλαβες.
      Για την Δεξιά όπως λέει πολύ σωστά ο Πολύδωρας, η Χ.Α. αποτελεί ανάχωμα στη φυγή των δεξιών ψηφοφόρων που λογικά θα ήταν προς την αντιμνημονιακή Αριστερά.
      Η Χ. Α. και γενικά τα νεοεμφανιζόμενα ακροδεξιά κόμματα είναι το τελευταίο δεκανίκι του Παγκόσμιου Τραπεζικού συστήματος που παρεμποδίζει την άνοδο της Αριστεράς μετά την δικαίωσή της, όσον αφορά την καταστροφική οικονομική πολιτική του Καζινοκαπιταλισμού που οδηγεί στην πτωχευση ολόκληρα κράτη.
      Ειδικά στην Ευρώπη, παρ' όλο που έχει και την πλέον πικρή ανάμνηση του φασισμού, το φαινόμενο τείνει να γενικευθεί στα κράτη όπου σημειώνεται αλματώδης άνοδος της Αριστεράς προς την εξουσία...
      Μια έρευνα στη χρηματοδότηση αυτων των κομμάτων, θεωρώ θα ήταν αποκαλυπτική.

      • MCA avatar
        MCA @ Αρχιμήδης1 04/07/2013 00:42:22

        Αν το έδαφος δεν ήταν πρόσφορο, όσα λεφτά και να ρίξει το παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα και λοιπές καπιταλιστικές δυνάμεις, όπως υπονοείται, κανένα ακροδεξιό κόμμα δεν θα έβγαινε στην επιφάνεια. Ας κάνει λοιπόν πρώτα η αριστερά την αυτοκριτική της και ας σκεφτεί τι ….΄΄παρεμποδίζει την άνοδο της΄΄…. και δεν μπορεί να επωφεληθεί από ....΄΄την καταστροφική οικονομική πολιτική του Καζινοκαπιταλισμού που οδηγεί στην πτώχευση ολόκληρα κράτη''......όπως γράφετε.

        • Αρχιμήδης1 avatar
          Αρχιμήδης1 @ MCA 04/07/2013 11:48:02

          Eχεις δίκιο αγαπητέ MCA. Και το έδαφος είναι πρόσφορο και λεφτά ρίχνουν το παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα και οι λοιπές καπιταλιστικές δυνάμεις και η Αριστερά δεν έχει συνέλθει ακόμα απο την κατάρρευση του "υπαρκτού", ώστε να αποκλείσει τα λάθη της και να βρεί το σωστό δρόμο της που είναι πάντα η μέση οδός και ποτέ τα άκρα. Μέχρι τότε, δυστυχώς οι μη πλούσιοι θα υποφέρουμε...

  18. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/07/2013 11:02:51

    Αγαπητέ Αδέξιε δ. όπως πάντα οι επισημάνσεις σου είναι καίριες.
    Να μου επιτρέψεις να προσθέσω το εξής:

    Πάνω απ΄όλα με εξοργίζει που οι νεοναζί υποκλέπτουν τα Ελληνικά σύμβολα, τις σημάιες και τους μαιάνδρους. Αμαυρώνουν τα σύμβολα στα μάτια πολλών ανυποψίαστων, ειδικά των νέων μας που έτσι γίνονται έυκολο θήραμα σε ψευτοδιεθνιστικές αριστερίστηκες μπόύρδες, όπως η δικατορία αμάυρωσε τον πατριωτισμό, κάτι που το βρίσκοιυμε ακόμα μπροστά μας και στην αριστερή έκδοση (Ν Θεοδωρίδης, Ρεπούση, Δραγώνα, Λιάκος, Κουλούρη κ.α.) και στην δεξιά εκδοχή όπου αποσιωπώνται και υποτάσονται στην "αριστερή" πολιτική ορθότητα.

  19. ...Mara... avatar
    ...Mara... 03/07/2013 11:03:44

    Κατ΄εξοχην απηυδισμένοι πολίτες κυρίως δεξιοί, είναι οι 450.000 ψηφοφόροι της ΧΑ. Και το νούμερο δεν είναι καθόλου μικρό....
    Βλέποντας μιά αριστερά με ακραίες αντεθνικές απόψεις να έχει εισχωρήσει μεταπολιτευτικά (...με τις ευλογίες.... όλων) σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας και να έχει κατακλύσει τα πάντα, δεν άντεξε... Ο θυμός πολιτών με έντονο εθνικό φρόνημα ξεχείλισε..., εξ ου και το αποτέλεσμα.
    Κατά την προσωπική μου άποψη (...και όχι μόνο) ο χειρισμός της Ν.Δ. στο φαινόμενο ΧΑ ήταν εντελώς λάθος.
    Χωρίς τον απαραίτητο σχεδιασμό, πρόχειρος, παρορμητικός, άγαρμπος και άτσαλος με αποτέλεσμα να εξαγριώσει ακόμα περισσότερο αυτούς που ίσως και να το σκέφτονταν άν πρέπει να την ψηφίσουν ή όχι.
    Και τώρα πάλι λάθος αντιμετωπίζεται.
    Το να κρεμάμε "ταμπέλες" τύπου ....νεοναζί... και φασίστες...., το μόνο που προκαλείται είναι πάλι αντίδραση που τους φουντώνει... ακόμα περισσότερο.
    Όπως αντιμετωπίζεται ο Τσίπρας, έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται και ο Μιχαλολιάκος.
    Ξέρουμε καλά πως και οι δύο εκφράζουν απόψεις και παρουσιάζουν τόσο εύκολες λύσεις λές και η Ελλάδα είναι μόνη της στον πλανήτη γή και πως ότι και άν κάνουμε δεν πρόκειται να μας ενοχλήσει.... κανείς..., απλά εμείς δηλ. οι προδότες πολιτικοί δεν τα κάνουν, ενώ αυτοί με την μαγκιά τους θα τα κάνουν όλα....
    Θα τα βάλουν με τον διεθνή παράγοντα, θα εκβιάσουν, θα τους φοβερίσουν...., εκείνοι θα τα κάνουν επάνω... τους και εμείς θα θριαμβεύσουμε..... Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα......
    Αυτά τα παραμύθια πρέπει να εξηγεί και να προβάλει η Ν.Δ. ποντάροντας στην λογική των πολιτών που ψήφισαν το συγκεκριμένο κόμμα και όχι να κολλάει ετικέτες.....
    Γιατί άν θέλουμε "ταμπελίτσες" και "ετικέτες" πρέπει να είμαστε τουλάχιστον δίκαιοι και να μην κάνουμε διακρίσεις.....
    Όταν λέμε τον έναν φασίστα και ναζιστή, πρέπει να λέμε και τον άλλον ευθέως ανθέλληνα και άθεο που χαρίζει το μισό Αιγαίο σαν να μην συμβαίνει τίποτα....

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ ...Mara... 03/07/2013 11:54:13

      Μπράβο mara.Ακριβώς έτσι...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ...Mara... 03/07/2013 12:21:46

      .....Το να κρεμάμε “ταμπέλες” τύπου ….νεοναζί… και φασίστες....

      Και ακόμα περισότερο ,καθώς χρόνια τώρα η Αριστερά χαρακτήριζε συλλήβδην όλους τους Δεξιούς (για την ακρίβεια ,όλους τους μη Αριστερούς!) σαν "φασίστες" ,"μοναρχοφασίστες" , Ταγματασφαλίτες. κλπ. Ετσι , εχει καταντήσει για τον κόσμο της παράταξης μας η προσφώνηση "φασίστας" να θεωρείται σχεδόν...κομπλιμέντο!

      Σοβαρά ,πιστεύουν στην ΝΔ πως με την ...πανέξυπνη σκέψη να αποκαλούν μονότονα την Χ.Α "νεοναζί" ,θα...ξορκίσουν το κακό? Πάει, λύθηκε το πρόβλημα!

      Είπαμε , επικοινωνιακά η ΝΔ , άστα να πανε!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ...Mara... 03/07/2013 14:00:16

      Αυτό είναι ένα πολύ σωστό και εμπεριστατωμένο σχόλιο. Η κατάσταση είναι ακριβώς αυτή. Μένω σε λαϊκή συνοικία, που πρώτα αριστεροκρατούνταν (ακόμα ο δήμαρχος είναι Πασόκ-Αριστερά), και τώρα έχει έναν ισχυρότατο πυρήνα της ΧΑ. Το να λες στον άλλο "μην ψηφίσεις ΧΑ, γιατί δες τι έκαναν οι Γερμανοί στο Δίστομο" είναι γελοίο. Τα νέα παιδιά ούτε ξέρουν πού βρίσκεται το Δίστομο. Το να του πεις "μην ψηφίσεις ΧΑ, γιατί δεν έχει λύσεις, είναι απάτη" είναι μία λογική πρόταση, ένα επιχείρημα που ο άλλος μπορεί να το ακούσει.
      Βέβαια, η ΧΑ είναι και εύκολος αντίπαλος. Όμως ένα σοβαρό και στιβαρό εθνικιστικό κόμμα στο στυλ του γαλλικού Εθνικού Μετώπου της Le Pen, χωρίς τα βαρίδια του ναζισμού και του αντισημιτισμού, θα ήταν πάρα πολύ δύσκολος αντίπαλος για τη ΝΔ. Θα την συρρίκνωνε δραματικά, όχι βέβαια ότι θα στενοχωριόμουν....

  20. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 03/07/2013 11:21:59

    Σε τι είναι χειρότεροι αυτοί από τον Παπά, τον Μπαρμπαρούση και τον Καιάδα;

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ MAYRO XABIARI 03/07/2013 11:38:18

      Στη δημόσια ούρηση (Παπάς), στην πλούσια κόμη (Μπαρμπαρούσης) και στο black metal (Καιάδας).

    • Απείθεια avatar
      Απείθεια @ MAYRO XABIARI 03/07/2013 12:02:51

      Το πρόβλημα έγκειται, στο οτι είναι καλύτεροι μόνο στην υποκριτική ...τέχνη, αλλά κι αυτό μάλλον λόγω μέτριου ταλέντου, δεν φτάνει πια...

    • WY avatar
      WY @ MAYRO XABIARI 03/07/2013 13:28:37

      Εάν θεωρούν εαυτούς ικανότερους/αξιολογότερους,τότε άς τούς πείσουν!!!!

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ MAYRO XABIARI 03/07/2013 18:54:33

      Ο μηδενισμός και η ισοπέδωση εξυπηρετούν τους εχθρούς της δημοκρατίας. Το έργο αυτό το έχουμε ξαναδεί και κατέληξε με τα τανκς στο Σύνταγμα.

  21. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 03/07/2013 11:32:54

    Εδώ τα κλέβουν μέχρι και οι συριζαίοι τα εθνικά σύμβολα (βλέπε φωτογραφίες και βίντεο από συγκέντρωση τσίπρα στο σύνταγμα). Ο κάθε τυχοδιώκτης τα εκμεταλλεύεται κατά το δοκούν, δυστυχώς.

  22. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 03/07/2013 11:33:47

    Σωστό σχόλιο.

  23. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 03/07/2013 11:36:44

    Σωστά. Ξεχάσατε βέβαια, τη βασικότερη πηγή τροφοδοσίας της Χ.Α ,που είναι η Λαθρομετανάστευση και η Εγκληματικότητα.

    Κατά τα άλλα , όταν ο κόσμος βλέπει πως ακόμα και η πολυδιαφημισμένη "καθαρση" στην ΕΡΤ εξελίσεται σε...επαναπρόσληψη των "Καλφαγιάννηδων" απο τον Καψή με "μοριοδότηση", μήν ελπίζετε σε 600 χιλιάδες (μόνο...)

  24. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 03/07/2013 11:37:17

    Απο ότι κατάλαβες δεν γράφω σχόλιο απλά γιατί δεν συμφωνώ με την λογική βάση του κειμένου.Κατά συνέπεια θετω δικό μου κείμενο με την μορφή σχολίου.Δεν αποζητώ ούτε δίκηο ούτε το άδικο, καταθέτω τα όσα μέχρι την στιγμή που γράφω γνωρίζω, ως Ελληνας Πολίτης που επιθυμεί να είναι ενημερωμένος

  25. ΒΟΡΕΙΟΣ ΕΛΛΑΣ avatar
    ΒΟΡΕΙΟΣ ΕΛΛΑΣ 03/07/2013 11:53:26

    Αύτός πού διορίζει τήν κορούλα του άπό τήν πρώτη μέρα άπό τήν τοποθετηση του στα έδρανα τής Βουλής, μπορεί νά έχει έγκυρη άποψη ? ? ?

  26. Mpaaa avatar
    Mpaaa 03/07/2013 11:55:21

    Mε 26% φορολογηση απο το 1 ευρω και 80% προκαταβολη , δεν θα ειναι μονο 600000 , αλλα πανω απο 1.000.000.

  27. mv avatar
    mv 03/07/2013 11:55:38

    Φυσικά τους χαρίζουμε.
    Δεν θέλουμε μαζί μας ανθρώπους που στηρίζουν φιλοναζιστικές απόψεις και αντιλήψεις.
    Αλλιώς θα χαρίσουμε 1 εκατομμύριο ψηφοφόρους στα υπόλοιπα κόμματα.

  28. Μ.Π avatar
    Μ.Π 03/07/2013 11:58:28

    Δημοκρατικός ο τίτλος που υποδεικνύει "Ιδιοκτησιακό καθεστώς" των ψηφοφόρων. Στο τσεπάκι τους είχαν ή απευθύνεται ο συντάκτης σε πρόβατα;

    Να είναι καλά ο συντάκτης που δίνει, στους κατά τα άλλα Ελεύθερους μέσω της ψήφου που ορίζει το Δημοκρατικό Πολίτευμα πολίτες, "συγχωροχάρτι" στα ... απολωλόντα πρόβατα για τα... πολιτικά τους φρονήματα !!!!

    Καμία παραδοχή για την εξευτελιστική ως προς τα Εθνικά Συμφέροντα πολιτική που ακολουθείται από την Κυβέρνηση.

    Καμία παραδοχή για την Εθνοκτόνο πολιτική που ακολουθείται από την Κυβέρνηση.

    Καμία παραδοχή για τον Εθνομηδενισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη.

    Καμία παραδοχή για το Κομμουνιστικό Μοντέλο που εφαρμόζεται στη Χώρα μας με Δεξιό Προσωπείο.

    Καμία παραδοχή σημαίνει και ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ.

    Το μόνο που ενδιαφέρει είναι το μαντρί και οι ψήφοι!

    Αλίμονο!

    • Je ne regrette rien avatar
      Je ne regrette rien @ Μ.Π 03/07/2013 17:59:46

      @ Μ. Π. Προσυπογράφω...

  29. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 03/07/2013 12:01:44

    Τους 600.000 συνανθρώπων μας τους χαρίσαμε εμείς ίδιοι ως παράταξη δυστυχώς.
    Τους χαρίσαμε όταν αφήναμε την αριστερά λύνει και να δένει , μη και μας που κακούς Δεξιούς.
    Τους χαρίσαμε όταν κάναμε από ελάχιστα εώς τίποτα για την λαθρομετανάστευση και ενώ κάποιες γειτονιές στο κέντρο ασφυκτιούσαν άκογαν και τον Προκόπη να λέει " ευχαριστούμε τους μετανάστες που μας προτιμούν ".
    κλπ κλπ κλπ.

    Τώρα , είναι στο χέρι μας και πάλι να τους πάρουμε πίσω αρκεί να συνεχίσει έτσι η κυβέρνηση.

    Τέλος τα φοβικά σύνδρομα.
    Είμαστε η Δεξιά.

    • anti-anti avatar
      anti-anti @ Νίκος Κ. 04/07/2013 15:22:03

      "Τώρα , είναι στο χέρι μας και πάλι να τους πάρουμε πίσω αρκεί να συνεχίσει έτσι η κυβέρνηση"

      Δεν νοιώθεις καθόλου

  30. Σ.Κ.Μ. avatar
    Σ.Κ.Μ. 03/07/2013 12:10:00

    Προς το παρόν, και σίγουρα μέχρι τον Μάιο του 2014, θα παρακολουθήσουμε την ανοδική πορεία της ΧΑ, λόγω των σφοδρών και σιωπηλών αντιδράσεων των συμπολιτών μας στο ζοφερό οικονομικό περιβάλλον που επικρατεί.
    Αν δε ο ΣΥΡΙΖΑ παραμείνει άπραγος όπως τώρα, να μην εκπλαγούμε αν δούμε την ΧΑ και στα έδρανα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
    Και μία παρατήρηση για το άρθρο : Δεν είναι ικανή και αναγκαία συνθήκη όλοι αυτοί οι σημερινοί ψηφοφόροι της ΧΑ να επανακάμψουν κάποτε στην ΝΔ.
    Εκεί και ... όταν έρθει εκείνη η ώρα, θα υπάρξουν μεγάλες εκπλήξεις.

  31. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 03/07/2013 12:21:12

    Τα κόμματα βγάζουν πρόγραμμα διακυβέρνησης, περιγράφουν σε γενικές γραμμές τα ιδεολογικά τους χαρακτηριστικά και απευθύνονται στους πολίτες με βάση αυτά ζητώντας την ψήφο τους. Η τακτική του «αλλάζω καιροσκοπικά το πρόγραμμά μου και τις αρχές μου με βάση τις δημοσκοπήσεις ή το τι πιστεύει και θέλει μια μερίδα πολιτών για να αποκομίσω πρόσκαιρα εκλογικά οφέλη» λέγεται απλά Οπορτουνισμός.
    Ίσως στις πρώτες εκλογές του Μαΐου να υπήρχε κάποια δικαιολογία για τους ψηφορόρους αυτού του ναζιστικού μορφώματος για τυχόν παραπλάνηση. Μετά όμως και τις εκλογές του Ιουνίου δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον καμία δικαιολογία για οποιονδήποτε ψηφίζει ή υποστηρίζει ένα κόμμα που δεν κρύβει, αλλά αντίθετα διαλαλεί τη σχέση του με το ναζισμό, το ρατσισμό, το φασισμό, κ.λπ. Ένα κόμμα που έχει ανοικτά εγκληματική δράση και που σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Δύσης θα ήταν απλά εκτός νόμου. Υπάρχει πλέον και η προσωπική ευθύνη του Έλληνα και της Ελληνίδας. Μακάρι οι ψηφοφόροι αυτοί να καταλάβουν το τραγικό αυτό λάθος τους, να μετανοήσουν και να μην ξαναψηφίσουν ποτέ ένα τέτοιο φασιστικό μόρφωμα που ντροπιάζει την πατρίδα μας.

  32. Ρηνα avatar
    Ρηνα 03/07/2013 12:28:25

    Ως συνηθως σωστη Mara!!

  33. Γιάννης avatar
    Γιάννης 03/07/2013 12:28:55

    Δεν μπορείς να χαρίσεις κάτι που δεν σου ανήκει . Στην χρυση αυγη εντάσσονται πλέον πολλές κατηγορίες ανθρώπων, χουντικοι /ακροδεξιοικαταπιεσμενοι τόσα χρονια μέσα στις τάξεις της ΝΔ που απελευθερώθηκαν λόγω των οικονομικων συνθηκών , αντί συστιμικοι κυρίως νεαροί ψηφοφόροι στα ματιά των οποίων η ΧΑ ειναι το μόνο αντισυστιμικο κόμμα (μεγαλη η αποτυχία των αριστερών κομμάτων εδω) , άνθρωποι οι οποίοι ειναι απελπισμένοι απο την οικονομική κρίση και την λαθρομετανάστευση και στους οποίους μόνο η ΧΑ απευθύνεται στο θυμικο τους .
    Οσοι δε πιστεύουν στις δημοσκοπήσεις των συστιμικων ΜΜΕ, αυτές που έδιναν στην ΝΔ 25%+ και στο ΠΑΣΟΚ 20%+ πριν τις εκλογες του Μαΐου του 2012 , θα εκπλαγουν δυσάρεστα όταν γίνουν εκλογες . Αν κρίνουμε μάλιστα απο το νεο φορολογικο και τα νεα μέτρα που έρχονται.....

  34. Αρχιμήδης1 avatar
    Αρχιμήδης1 03/07/2013 12:38:29

    "Όταν βρει τρόπους να τους ανακουφίσει, χωρίς να τους προσβάλλει.
    Όταν τους δώσει πάλι ελπίδα για να κάνουν μια νέα αρχή.
    Όλα αυτά δεν αποτελούν απλά ευχολόγια. Μπορούν να μετουσιωθούν σε απλές πολιτικές με ουσία."
    Eχεις πιάσει απόλυτα την ΟΥΣΙΑ αγαπητέ Αδέξιε Δεξιέ.
    Μέχρι λοιπόν να βρεί τους τρόπους και να σώσει την ελπίδα αυτοί οι 600.000 και βάλε ψήφοι δικαίως κατά τη γνώμη τους θα ανήκουν στη Χρυσή Αυγή. Και όσο ο Σαμαράς θα τηρεί "τα συμφωνημένα", οι τρόποι ανακούφισης και η ελπίδα δεν θα βρίσκονται, ιδιαίτερα πριν τις επερχόμενες εκλογές...

  35. θανασης avatar
    θανασης 03/07/2013 13:25:20

    Δοκιμάσαμε όλους τους τρόπους αντιμετώπισης της Χρυσής Αυγής και δυστυχώς ηττηθήκαμε κατά κράτος κύριοι!Στην αρχή τους βρίσαμε με οτι κοσμητικό επίθετο υπάρχει(νεοναζί,χιτλερικούς,φασίστες,ακραίους,γραφικούς,νταβατζήδες,μπράβους,παγανιστές θυμάμαι πρόχειρα),αποτυχία πλήρης.Μετά πέρασε η "γραμμή" της απαξίωσης και της παντελής φίμωσης απο τα ΜΜΕ,επίσης με τραγικά αποτελέσματα.Μετά προσπαθήσαμε να τους "εκθέσουμε" στα φώτα της δημοσιότητας έτσι ώστε να μην δοξάζονται κρυπτώμενοι,αλλά πώς να αντικρούσεις τον Κασιδιάρη και τον Παππά όταν μιλάνε ωμά και χωρίς φιοριτούρες για "κλέφτες","απατεώνες","φυλακίσεις υπαιτίων" και άλλα τέτοια που λέει ο λαός μας στην καθημερινότητα του και γουστάρει να τα ακούει επιτέλους απο ένα πολιτικό κόμμα(όποιο κι αν είναι αυτό).

    Επειδή λοιπόν όλοι οι πιθανοί δημοκρατικοί τρόποι απέτυχαν και η Χρυσή Αυγή προελαύνει και σε λίγο καιρό θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε και το σημείο χωρίς επιστροφής είναι πλέον κοντά(εάν δεν το έχουμε περάσει ήδη),πρέπει να δράσουμε ΤΩΡΑ και ΣΚΛΗΡΑ.

    Άμμεσα να τεθεί εκτός νόμου και να διαλυθεί.Και αν δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για να γίνει αυτό....να δημιουργηθεί και γιατί όχι να εφευρεθεί!Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ θανασης 03/07/2013 14:09:32

      Συγγνώμη, αλλά η "λύση" που προτείνεις είναι η χείριστη. Είναι η τέλεια ευκαιρία για τον Μιχαλολιάκο: Θα απαλλαγεί εν μιά νυκτί από τα βαρίδια των συμβόλων του (μαιάνδρους, παλιά έντυπα του κόμματος κλπ, κλπ), θα φτιάξει ένα κόμμα με τίτλο "Ελληνικό Εθνικό Κίνημα" ή "Ελληνικό Πατριωτικό Μέτωπο" ή κάτι τέτοιο, μπορεί να σου βάλει ένα έμβλημα την παλιά ελληνική σημαία του στρατού ξηράς ή κάτι που να παραπέμπει στο εθνόσημο, τέλος πάντων (γραφίστες υπάρχουν), μπορεί και ο ίδιος να γίνει δήθεν "επίτιμος αρχηγός" και να βάλει μια μαριονέτα του για αρχηγό, και ιδού το τέλειο πλυντήριο!

    • arximidis avatar
      arximidis @ θανασης 03/07/2013 14:51:25

      Αν τεθεί εκτός νόμου (θα είναι πρωτοφανές στα χρονικά της Ευρώπης) τότε σίγουρα θα γίνει πρώτο κόμμα. Κι όταν δικαιωθεί απο το Ευρωπαικό δικαστήριο, πράγμα σχεδόν βέβαιο,θα γίνει κυβέρνηση.

    • eksothen avatar
      eksothen @ θανασης 03/07/2013 15:36:40

      Τι μικροκψυχη αντιληψη εχεις προς αυτο που θεωρεις 'προβλημα'.
      Ετσι υπηρετειται η Δημοκρατια και οι θεμοι της;; Εαν ναι, τοτε απαιτω ολιγαρχια....
      Τι κριμα ανθρωποι με τα δικα σου μυαλα.

    • ...Mara... avatar
      ...Mara... @ θανασης 03/07/2013 16:53:34

      Θανάση.... τί λές???
      Αυτό και άν θα ήταν βούτυρο στο ψωμί τους.....

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ θανασης 03/07/2013 17:08:44

      Τους αντικρούεις και τους ξεφτιλίζεις πολυ εύκολα και αυτους και τις ιδεολογίες τους, όταν βάλεις στα πάνελ απέναντι τους, έναν απλό μορφωμένο και έξυπνο άνθρωπο απέναντί τους π.χ (καθηγητή νομικής, πολ. επιστημών, κλπ).

      Και ΟΧΙ δημοσιογραφους ή άλλους πολιτικούς (για ευνόητους λόγους). Τους στριμωχνουν και τους παρασύρουν σε εκνευρισμό και αυτο-εξευτελισμό άνετα. ΑΡΚΕΙ να υπάρχει και άνεση τηλεοπτικού χρόνου για να μην τους ...ξεφύγουν.

      Αλλά δεν το εχω δει ποτε αυτο. Δεν καταδέχονται αυτοι να συνομιλήσουν με τους ΧΑ-τες? Δεν θέλουν τα Μ.Μ.Ε.? Το αποφεύγουν οι της Χ.Α.?

      • Ευαγγελος avatar
        Ευαγγελος @ Ευαγγελος 03/07/2013 17:23:07

        Επίσης απο οτι εχω καταλάβει - ειδικά αυτοί - αλλα και πολιτικοί αλλων κομμάτων, βάζουν όρους πριν απο μια τηλ. εμφάνιση. Ποιοι θα είναι εκεί, με ποιους θα συνομιλήσουν. Τι μορφή θα έχει η συνέντευξη, κλπ.
        Άμα θέλουν λοιπόν τα Μ.Μ.Ε. τους τη στήνουν την παγίδα (με την καλή την έννοια) τους εκθέτουν και τους κάνουν να θέλουν να φύγουν τρέχοντας. Αλλά και αυτα, εχτρα 3, contra που τους φιλοξενούν τους χρειάζονται για να κανουν τηλεθέαση.

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ θανασης 04/07/2013 12:19:12

      "Δοκιμάσαμε όλους τους τρόπους αντιμετώπισης της Χρυσής Αυγής και δυστυχώς ηττηθήκαμε κατά κράτος κύριοι!" αυτό σημαίνει μονον ότι το πρόβλημα το έχετε εσείς (ως κόμμα) και όχι ο λαός ή η χρυσή αυγή. ¨οταν χάνεις στη μάχη φταίει ποιός; Ο αντίπαλος; Ο λαός; Ολή η στάση της Ν.Δ είναι λάθος τα τελευταία χρόνια, είναι εγκληματική και η θεωρία του διαλύω τη ΧΑ και άρα τα ζοντόβολα επιστρέφουν κλαμένα στο μαντρί ΔΕΝ δουλεύει γιατι ο κοσμος θα πάει ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ αλλού ,αλλά όχι στα παλιά λαθη. Θα κάμει σίγουρα καινούρια αλλά όχι στα παλιά. Κατανοώ το αδιέξοδο που μας έφερε το ένα κομμα που όπως αποδειχθηκε κυβερνούσε την Ελλάδα 40 χρόνια, γι αυτό κάποιες λίγες κινήσεις είναι επιβεβλημένες απο τις ξένες δυνάμεις αλλά αν δε συνοδευτεί από Διωξη αυτών που μας βάλαν στο μονόδρομο, λυπάμαι κυριοι την πατησε η μεγάλη κεντροδεξια παρασταση.

  36. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 03/07/2013 13:34:32

    Το κόμμα της ''Χρυσής Αυγής'' είναι ένας πολιτικός σχηματισμός ο οποίος περιλαμβάνει αφενός ένα σκληρό πυρήνα υπερσυντηρητικών ψηφοφόρων αφετέρου ένα γενικότερο κομμάτι ανθρώπων που απογοητεύτηκαν από το υπάρχον πολιτικό σύστημα.Και φυσικά αυτό το γενικότερο τμήμα ψηφοφόρων γιγαντώνεται σιγά και σταθερά,μ'εμπεδωμένη,πια,τη συνείδηση πως ολόκληρο το πολιτικό φάσμα σάπισε και κατέρρευσε.Οι λόγοι ανόδου της ''Χρυσής Αυγής'' είναι πέντε:
    1.Η πλήρης ιδεολογικο-πολιτική γύμνια των πολιτικών δυνάμεων που στελεχώνουν τη σημερινή συγκυβέρνηση.Η σύγκλισή τους,σε μια κυβέρνηση,είναι φυσικό επακόλουθο.Λειτουργεί,ξεκάθαρα,αφενός το ένστικτο της πολιτικής επιβίωσης αφετέρου η απαρέγκλιτη τήρηση του μνημονίου που αποτελεί τη πολιτική συγκολλητική ουσία.
    2.Η πλήρης απουσία ολοκληρωμένης εναλλακτικής λύσης.Όλοι φωνασκούν,γεμίσαμε τσιτάτα και βαρύγδουπες διακηρύξεις,αλλά πειστική-πατριωτική πρόταση διακυβέρνησης δεν υπάρχει.
    3.Η παρουσία του μνημονιακού ''μινώταυρου'' που καταπίνει,συνεχώς,πολιτικούς και διαλύει παρατάξεις.Το μνημόνιο ήταν ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ των σημερινών εξελίξεων και όσων,φυσικά,ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑΧΥΤΑΤΑ.
    4.Η πλήρης απουσία ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ και ΣΚΛΗΡΟΤΑΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ των όσων μας οδήγησαν ως εδώ και κυκλοφορούν άνετοι,ελεύθεροι και ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΟΙ!!(διάβασα τη τελευταία δήλωση Παπανδρέου-ΤΙ ΑΙΣΧΟΣ....Ζητάει και τα ρέστα από πάνω.....)
    5.Η πλήρης ΑΠΟΥΣΙΑ στοιχειώδους εθνικής αξιοπρέπειας.Το ΘΡΑΣΟΣ των ξένων δανειστών έχει ξεπεράσει κάθε όριο.....
    Στο πως οδηγηθήκαμε,ως εδώ,έχει τονιστεί και αναλυθεί επανειλημμένως.Οι ευθύνες του πασοκισμού είναι ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ (και το παίζουν τώρα και ''συγκυβερνήτες''-μην το ξεχνούμε).Το ζήτημα είναι τι γίνεται από δω και πέρα.
    Το θέμα δεν είναι η ''Χρυσή Αυγή'' και η άνοδός της.Οι λόγοι ανόδου της αναφέρθηκαν περιληπτικά στις πάνω γραμμές.Επιτέλους,ας κοιτάξουν οι πολιτικές ηγεσίες το δάσος και όχι το δέντρο.Προ τριών μηνών,πάνω-κάτω,είχα στείλει τη τελευταία κεντρική ανάρτηση με τίτλο ''ελεύθεροι ή υποταγμένοι-Ώρες ευθύνης για τη πολιτική ηγεσία της Ελλάδας''.ΔΥΣΤΥΧΩΣ,κανείς,από τα ψηλά πατώματα όλων των πολιτικών δυνάμεων,ΔΕΝ αντιλαμβάνεται ΤΙ ΕΠΕΡΧΕΤΑΙ.Έχουν γραφεί από πολλούς σχολιαστές οι ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ που είναι μπροστά μας.ΟΜΩΣ,η πολιτική μυωπία των πολιτικών ηγεσιών είναι τέτοια που απαγορεύει να καθίσουν ΟΛΟΙ σ'ένα τραπέζι και να ΜΗΝ σηκωθούν αν δεν βρεθεί λύση στο μνημονιακό ΑΔΙΕΞΟΔΟ στ'όποίο έχουμε περιέλθει.
    Πολύ φοβάμαι πως η πατρίδα έχει εισέλθει σ'έναν ΤΥΦΩΝΑ που θα παρασύρει τα πάντα στο πέρασμά του.Εδώ και ΠΑΡΑ πολλούς μήνες έχω τονίσει τη ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ του μνημονίου και το ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟ πέρασμά του που έχει ΔΙΑΛΥΣΕΙ-ΤΣΑΚΙΣΕΙ-ΣΜΠΑΡΑΛΙΑΣΕΙ-ΛΙΑΝΙΣΕΙ-ΚΟΝΙΟΡΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ζωές,όνειρα,προσωπικούς-οικογενειακούς προγραμματισμούς,οδηγώντας την ελληνική κοινωνία στον ΑΦΑΝΙΣΜΟ της....
    Ίσως διεύρυνα το προβληματσμό μου αλλά δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά.Αισθάνομαι πως ως χώρα και ως πολίτες πλησιάζουμε στο σημείο-ΜΗΔΕΝ.....

    • arximidis avatar
      arximidis @ Komis Montechristo 03/07/2013 14:55:40

      Πολύ καλά τα λες αγαπητέ Κόμη. Και εγώ τείνω στο συμπέρασμα οτι η Χ.Α. όχι μόνο δεν είναι επικίνδυνη για την Πατρίδα αλλά μάλλον η Νέμεσις για τους κατ' επανάληψιν Υβριστές της. Αυτοί τουλάχιστον δεν θα ξεπουλήσουν και τα σπίτια των Ελλήνων χάριν των Μπάνκστερς και της δικής τους βόλεψης...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Komis Montechristo 03/07/2013 16:38:28

      Μᾶς λείψατε ἀγαπητέ Κόμη. ῾Υποκλείνομαι!

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Φωτεινή 03/07/2013 16:59:24

        Αγαπητή Φωτεινή,τη θερμή καλησπέρα μου.

        • leak avatar
          leak @ Komis Montechristo 03/07/2013 17:05:52

          Γεια κόμη..χάθηκες.

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Komis Montechristo 03/07/2013 17:24:55

          Komis Montechristo,

          "Η πλήρης ΑΠΟΥΣΙΑ στοιχειώδους εθνικής αξιοπρέπειας.Το ΘΡΑΣΟΣ των ξένων δανειστών έχει ξεπεράσει κάθε όριο….."

          Παράφραση τοῦ σχολίου σας ἔγραψα στό παρακάτω σχόλιο μου προτοῦ διαβάσω τό δικό σας.

          Καλησπέρα, καί νά μήν σᾶς χάνομε, παρακαλῶ!

    • WY avatar
      WY @ Komis Montechristo 03/07/2013 17:45:56

      Απλά λόγια/σκέψεις,μεγάλες Αλήθειες!!!!

    • DebbyTant avatar
      DebbyTant @ Komis Montechristo 03/07/2013 18:00:39

      Συμφωνω μαζι σου. Ειστε σε αεροσκαφος με αυτοματο
      κ το σχεδιο πτησης το ξερει ενας που δεν σας παει.
      Το μαυρο κουτι θα προσκομιστει στην πανδωρα.

  37. Φον Δημητράκης avatar
    Φον Δημητράκης 03/07/2013 14:04:20

    Η Χρυσή Αυγή ήρθε γιά να μείνει....!!!!

    Συγκυβέρνηση Κεντροδεξιάς και Ακροδεξιάς είχαμε από το 2002 έως το 2008 στην Αυστρία, με καγκελάριο τον Wolfgang Schussel με εταίρο τον Jorg Haider.

    Προσωπικά πιστεύω ότι ο Σαμαράς είναι πλέον ΚΑΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ. Για να μην γίνουν εκλογές, πρέπει να γίνει συγκυβέρνηση ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ. 200 τόσες έδρες. Ακλόνητη κυβέρνηση.
    Μπορεί η ΝΔ να "προηγείται" αν προηγείται στις δημοσκοπήσεις, όμως δεν βγάζει 151 έδρες με τίποτε!

  38. martios avatar
    martios 03/07/2013 14:13:08

    Αφού οι χρυσαυγίτες είναι αστοιχείωτοι,γορίλλες,ανίκανοι κλπ αντί να τους κα-
    ταγγέλλουν ερήμην τους από τα κανάλια νυχθημερόν ας τους καλέσουν για να τους εκθέσουν προβάλλοντας σε τυχόν άρνηση την άδεια καρέκλα.Διαφορετικά
    θα συνεχίσουν,τουλάχιστον ενώπιον της νεολαίας, να τους προσδίδουν το φωτο-
    στέφανο του διωκόμενου και τη γοητεία του απαγορευμένου καρπου.

  39. Zame avatar
    Zame 03/07/2013 15:07:57

    Συμφωνω & επαυξανω .Komis Montechristo.

    *AN & Όταν βρει τρόπους να τους ανακουφίσει, χωρίς να τους προσβάλλει.
    AN & Όταν τους δώσει πάλι ελπίδα για να κάνουν μια νέα αρχή.
    ΞΑΝΑΒΛΕΠΟΥΜΕ (αν εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η δυνατότητα)

    *Γιατι τελικα ο -Οπορτουνισμός- ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ
    (λόγο της ισχυρής ύπαρξης των ΑΝΙΣΟΤΗΤΩΝ) πως είναι ΤΟ εργαλείο ?

    αφου !!!..αν κοιμηθείς με στραβό το πρωί θα αλληθωρίζεις και εσυ επίσης..
    με ότι τρέφεσαι αυτό γίνεσαι.

    *Το ( ότι και άν κάνουμε δεν πρόκειται να μας ενοχλήσει.. κανείς..)
    προφανώς ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ με το γνωστό
    -μην κάνεις κάτι πού δεν θέλεις να σού κάνουν-
    Ετσι λοιπον αφου δεν "επαθε τιποτα η μεσαια ταξη..
    τοτε ισα-ισα που ειναι ορατα.. τα ακρα..

  40. perastikos avatar
    perastikos 03/07/2013 15:14:25

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΜΕ ΤΟΝ Komis Montechristo ΠΑΡΑΠΑΝΩ

  41. firiki2010 avatar
    firiki2010 03/07/2013 15:15:40

    Oι ψηφοφόροι μήτε χαρίζονται (δεν είναι ιδιοκτησία) μήτε διεκδικούνται (με περέργα κολπάκια). Ως κόμμα έχεις τις αρχές σου , την ιδεολογία σου, τις πολιτικές σου. Για την ορθότητα αυτών των απόψεων ΣΟΥ προσπαθείς να πείσεις. Οι απόψεις και η ιδεολογία προϋπάρχουν της επιλογής των ψηφοφόρων. Δεν διαμορφώνονται δηλαδή ανάλογα με το τι ψυχανεμίζεσαι ότι θα ήθελε ο υποψήφιος ψηφοφόρος. Αν θέλεις να είσαι σοβαρό κόμμα.

  42. batman avatar
    batman 03/07/2013 15:35:32

    Αναφέρω κάποια "highlights" του κειμένου:
    "Και θα αποτελέσει έγκλημα να τους χαρίσουμε στη ΧΑ.
    Η λιτότητα του μνημονίου έχει οδηγήσει στην εξαθλίωση εκατοντάδες χιλιάδες συμπολιτών μας.....
    Άνθρωποι, που μέχρι πριν λίγο καιρό, έβγαζαν τίμια το ψωμί τους τώρα δεν μπορούν να συντηρήσουν τις οικογένειές τους. Με το δίκιο τους είναι θυμωμένοι. Δεν βλέπουν και ελπίδα.
    ... χρόνια ανεπάρκεια του πολιτικού μας συστήματος, η προκλητική ατιμωρησία των πολιτικών, το πάρτυ των ολίγων σε βάρος των πολλών, τα σκάνδαλα,..."
    Κατηγορείτε τους πολιτικούς σας αντιπάλους που χρησιμοποιούν τα δικά σας λάθη;
    Παρουσιάζετε την ατιμωρισία, τα σκάνδαλα, τα μνημόνια, τη φτώχια σαν θεόσταλτες τιμωρίες που χρεωθήκατε εσείς, και όχι σαν αποτελέσματα πολιτικών που έγιναν από εσάς ή(το τονίζω) με την ανοχή σας.
    Αν θέλετε να πάρετε πίσω τον κόσμο ή να αποδυναμώσετε τους ναζιστές της ΧΑ, απλά φερθείτε στον κόσμο με αξιοπρέπεια. Σταματήστε να του παίρνετε τα χρήματα που έχει, ακόμα και αυτά που δεν έχει βγάλει ακόμα.
    Δε θέλει κανείς τους φασίστες αλλά πολλοί θα τους προτιμήσουν όσο εσείς η "μη φασίστες" τους ξεφτιλίζετε και τους εξαθλιώνετε.
    Αυτά.

  43. rebbeka avatar
    rebbeka 03/07/2013 15:50:15

    Τό πρόβλημα της χ.α είναι στό εξωτερικό καί όχι τόσο στό εσωτερικό.καί εξηγώ.στή Ελλάδα αυτό είναι υπό έλεγχο γιατί πολλύ απλά αυτοί οί ανθρωποι πού ψήφισαν χα ήταν είναι καί θά είναι ενταγμένοι στό σύστημα καί τήν δημοκρατία.Τό πρόβλημα είναι ή ευρωβουλή.όταν έρθουν ή ευρωεκλογές καί λόγω τής αντίδρασης τού Ελληνά ψηφοφορου σάν διαμαρτυρία τύχη νά βρεθεί ή χα μέ τίποτα τρελλά νούμερα καί πάνε στό ευρωκοινοβούλιο τύποι σάν αυτόν μέ τά μαλλιά καί τά μουστάκια από τίποτα χωριά ξεχασμένα από τόν θεό καί πάει στάς ευρώπας καί δεί τίποτα τύπους σάν τόν ρουμπάι πχ .θά πέσει τό γέλιο τής αρκούδας θά χαλάσει καί ή μαγια τής ενωμενης ευρώπης.θά μπούνε μέσα στήν ευρωβουλη δλδ άτομα πού δέν είναι τού συναφιού καί δέν θά ελέγχονται .αυτός είναι καί ό λόγος γιά τήν λεπέν ή επόμενες εκλογές.

  44. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 03/07/2013 15:55:12

    Αγαπητέ Αρχιμήδη,δεν γνωρίζω ποια θα είναι η τελική Νέμεσις.Τα πάντα είναι εξαιρετικά εύθραυστα είτε σ'εγχώριο είτε σε διεθνές επίπεδο.Πολλές φορές στο παρελθόν (όσοι θυμούνται γραπτές μου επισημάνσεις) είχα τονίσει το κίνδυνο της ΝΔ από τα δεξιά της.Είχα στείλει και μερικές κεντρικές αναρτήσεις πάνω σ'αυτό.Ίσως θεωρήθηκα ακραίος,υπερβολικός αλλά δεν πειράζει.Θα το ξαναγράψω αλλιώς:
    Η ΝΔ,μετά την προσχώρησή της στον αστερισμό του μνημονίου,έχασε μεγάλο κομμάτι του εαυτού της.Χάθηκε ο λαϊκός-κοινωνικός χαρακτήρας της μεγάλης παράταξης.Το 29,7% που έλαβε η ΝΔ στις εκλογές του Ιουνίου ήταν αποκαλυπτικότατη εκλογική επίδοση.Από τη στιγμή που η ΝΔ ''ξέχασε στο ντουλάπι'' την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου τι θα συνέβαινε;Η αιμορραγία της προς τα δεξιά της (γιγαντώνοντας άλλους χώρους).Τι θ'ακολουθούσε;Η επόμενη κίνηση ποια ήταν;Η συγκυβέρνηση με το σάπιο πασοκισμό,με όλες αυτές τις συνέπειες.Ποιο είναι το κεντρικό συμπέρασμα;Η κάθε μία κίνηση χειρότερη από τη προηγούμενη.Και ποια είναι η βασική αιτία λανθασμένων επιλογών,κατά τη προσωπική μου γνώμη,πάντα;Ο Νοέμβριος του 2011.
    Ίσως να παρελθοντολογώ.Αλλά πρέπει να βλέπουμε τα γεγονότα βήμα-βήμα και να καταλήγουμε στην αρχή του κουβαριού.
    Η λύση είναι μία:Επιστροφή της ΝΔ στη κοιτίδα του παραδοσιακού καραμανλισμού,ο οποίος αποτελεί το DNA της παράταξης.Εκεί που βρίσκονται οι ρίζες της.Τα έχω ξανατονίσει στο παρελθόν,πάμπολλες φορές,εδώ και αρκετούς μήνες,κάνοντας μεγάλες αναλύσεις.Οπότε ας μην προβαίνω σε κουραστικές επαναλήψεις.

    • Απείθεια avatar
      Απείθεια @ Komis Montechristo 03/07/2013 17:46:26

      '' Και ποια είναι η βασική αιτία λανθασμένων επιλογών,κατά τη προσωπική μου γνώμη,πάντα;Ο Νοέμβριος του 2011.''
      Και κατά τη δική μου και κατά χιλιάδων Ελλήνων.
      Καλησπέρα αγαπητέ Κόμη.

  45. Hawk avatar
    Hawk 03/07/2013 16:05:14

    Αυτοί οι 600 χιλιάδες συμπολίτες μας δεν είναι τελικά και τόσο αθώοι....... όσο θέλουμε να τους παρουσιάσουμε. Οσα κι αν είναι τα προβλήματα, όποιο κι αν είναι το κόστος , οι περισσότεροι έχουμε υποστεί δυσβάσταχτο κόστος, δεν πηγαίνεις σε ένα πολιτικό μόρφωμα το οποίο το μόνο που κάνει είναι να διχάζει την κοινωνία και να επικαλείται διαρκώς την τιμωρία. Γιατί αυτοί οι αθώοι και αγανακτισμένοι συμπολίτες μας δεν έμειναν στους προηγούμενους πολιτικούς χώρους που ανήκαν και πριν και να προσπαθήσουν να οδηγήσουν τα πράγματα σε μιά καλύτερη έκβαση σε μιά αναμόρφωση των πολιτικών σχηματισμών?
    Δυστυχώς το μόνο που αναζητούν είναι η εκδίκηση και αυτή στρέφεται κατά πάντων, εκδίκηση για τα δικά τους λάθη, για τις δικές τους ατυχίες και αποτυχίες, για την δική τους αμορφωσιά για την περιθωριοποίησή τους. Είναι απλώς το περιθώριο της κοινωνίας μας και πάντα το " περιθώριο " έχει φασίζουσα ροπή. Οι πατριωτισμοί και οι εθνικισμοί είναι απλώς το παραπέτασμα.

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ Hawk 03/07/2013 16:20:07

      ''Γιατί αυτοί οι αθώοι και αγανακτισμένοι συμπολίτες μας δεν έμειναν στους προηγούμενους πολιτικούς χώρους που ανήκαν και πριν και να προσπαθήσουν να οδηγήσουν τα πράγματα σε μιά καλύτερη έκβαση σε μιά αναμόρφωση των πολιτικών σχηματισμών?
      Γιατί το ψέμα και η αυτοπαραπλάνηση, είναι η τροφή των βολεμένων τώρα πια. Μονάχα αυτών. Η οικονομική υποβάθμιση του πληθυσμού, γεννά ανατροφοδοτούμενο μίσος. Μην κρίνουμε από την προσωπική βολή μας και αφ΄υψηλού, όλοι οι συμβιβασμένοι καλοπερασάκηδες που απαιτούμε ησυχία και παραίτηση από το πόπολο, ώστε να συνεχίσουμε να καλοπερνάμε εις βάρος του... Κάποτε έρχεται η στιγμή της πληρωμής. Καλύτερα επιλέξτε λοιπόν τη σιωπή και την ψύχραιμη αυτοκριτική εσείς οι καθως πρέπει τιμητές των ....περιθωριοποημένων.
      Οι ..προηγούμενοι δε ''πολιτικοί χώροι'', πάπαλα. Μπατίρησαν.

      • Hawk avatar
        Hawk @ ΛΜ 03/07/2013 17:15:05

        Λυπάμαι αλλά δεν θα συμφωνήσω καθόλου μαζί σας, δεν είναι η οικονομική υποβάθμιση που γεννά το " ανατροφοδοτούμενο μίσος " όπως το λέτε, είναι η γενικώτερη υποβάθμιση της Ελληνικής κοινωνίας , είναι η πνευματική υποβάθμιση, η ατομική υποβάθμιση τόσων ετών που δεν είχε γίνει αντιληπτή, είναι η έλλειψη παιδείας, είναι η έλλειψη κοινωνικής και οικογενειακής συνοχής στα οποία ποτέ δεν επενδύσαμε... Αναφορικά δε με τους καλοπερασάκηδες, αν εννοείται εμένα συνήθως ο μισθός φτάνει μέχρι τις 20 του κάθε μήνα, μετά ψίχουλα και πενταροδεκάρες, δεν έχω νοιώσει όμως για κανένα μίσος, ούτε θέλω να σπάσω το κεφάλι κανενός, παρακολουθώ, κρίνω, αποφασίζω την στιγμή της ψήφου τι θα είναι το καλύτερο για μένα και την χώρα μου και συμβιβάζομαι με τις αποφάσεις της πλειοψηφίας. Δεν μας λέει όμως το αγανακτισμένο πόπολο της ΧΑ, τι θα κάνει με τα 318 δισάκια χρέους αν καταλάβουν τα ανάκτορα, θα το πληρώσουν, θα αρνηθούν, θα βγούμε από το ευρώ, θα είμαστε με τους αμερικάνους, με τους ρώσους, τους γερμανούς, τους κινέζους, τι τέλος πάντων θα κάνουν, γιατί το να καταδικάζω το πολιτικό κατεστημένο οκ είναι το ένα σκέλος με τα άλλα τι γίνεται? Αν πάλι θέλουν ένα πολιτικό μόρφωμα για εκτόνωση, εντάξει ας περιμένουμε να εκτονωθούν.

        • WY avatar
          WY @ Hawk 03/07/2013 17:58:13

          Δεν μας λέει όμως το αγανακτισμένο πόπολο της ΧΑ, τι θα κάνει με τα 318 δισάκια χρέους αν καταλάβουν τα ανάκτορα, θα το πληρώσουν, θα αρνηθούν, θα βγούμε από το ευρώ, θα είμαστε με τους αμερικάνους, με τους ρώσους, τους γερμανούς, τους κινέζους, τι τέλος πάντων θα κάνουν, γιατί το να καταδικάζω το πολιτικό κατεστημένο οκ είναι το ένα σκέλος με τα άλλα τι γίνεται? Αν πάλι θέλουν ένα πολιτικό μόρφωμα για εκτόνωση, εντάξει ας περιμένουμε να εκτονωθούν.
          ...........................................................




          Θέλω νά πιστεύω ότι τό ίδιο ερώτημα απευθύνετε κ.Hawk καί στούς αγανακτισμένους τού ΣΥΡΙΖΑ
          κι όχι μόνον στούς τής Χ.Α.!!
          Εκτός κι άν θεωρείτε, ότι ΟΛΟΙ -κι οί ΧΑγίτες φυσικά - χαρακτηριζόμεθα από πνευματική υποβάθμιση,ΕΚΤΟΣ από τούς χιλιάδες (σήμερα) ψηφοφόρους τής αριστεράς γενικώς,οί οποίοι,σύμφωνα μέ τό επιχείρημα/συλλογισμό σας (αφαιρετικός),είναι επιπέδου,από καθηγητές/ακαδημαικοί Α.Ε.Ι καί πάνω!!
          Όπότε χαλάλι οί ψήφοι τους στόν ΣΥΡΙΖΑ,αφού έτσι τιμούν καί τήν Δημοκρατία (λαική θά έλεγα αλλά άς τό αφήσω......).

          • Hawk avatar
            Hawk @ WY 04/07/2013 09:25:44

            Η αριστερά και ο σύριζα που κολλάνε αγαπητέ, για την ΧΑ μιλούσαμε και ποιές είναι οι λύσεις που έχει να παρουσιάσει στα προβλήματα της χώρας, διότι μέχρι σήμερα το μόνο που ακούμε είναι ένας καταγγελτικός λόγος κατά πάντων, δεξιών, πασόκων, αριστερών αλλά και ξένων δυνάμεων.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ ΛΜ 03/07/2013 17:19:18

        Κοινώς προτείνεις να το βουλώσουμε και να αυτομαστιγωθούμε δημοσίως... γιατί; Επειδή κάποιοι νομίζουν ότι η ΧΑ θα αντιμετωπίσει τη λαθρομετανάστευση και κάποιοι άλλοι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει την λύση στα οικονομικά μας προβλήματα. Συγγνώμη δεν θα πάρουμε !

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ firiki2010 03/07/2013 17:54:01

          Προτείνω να εγκαταλείψετε τους αφορισμούς, τη ναρκισσιστική ανωτερότητα και την προτροπή στους δυστυχείς να ανέβουν στο επίπεδό σας. Ο καθένας όταν δέχεται επίθεση στη ζούγκλα που έγινε η ζωή μας, αντιδρά όπως μπορεί. Άλλος με το πληκτρολόγιο, άλλος με την πέτρα, άλλος με την ψήφο του, άλλος με την απάθεια, άλλος με την αυτοκαταστροφή. Διαλέξτε ότι σας πάει, αλλά μην κοροϊδεύεστε οτι θα επιβάλλετε ποτέ σε όλους μας το ''σωστό'' σας. Πλανάσθε.
          @ Φιρίκι + hawk

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ ΛΜ 03/07/2013 18:01:40

            Δεν θέλω να επιβάλω τίποτα ! Αλλοι έχουν τέτοιες φιλοδοξίες .
            Το να αντιδρά κάποιος το βρίσκω απολύτως λογικό. Επίσης λογικό βρίσκω το να αντιδρά κατά τρόπο που έχει προοπτική να του λύσει το πρόβλημα.

  46. ΛΜ avatar
    ΛΜ 03/07/2013 16:10:51

    Μμμμμμμμμ..... Για πες, για πες...

  47. Neutral Observer avatar
    Neutral Observer 03/07/2013 16:17:46

    * Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ της Σαουδικής Αραβίας, θα πρέπει να φυλακιστείτε.
    * Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ των ΗΠΑ, θα υποστείτε ξυλοδαρμό από την τοπική αστυνομία.
    * Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ της Κίνας, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ακουστείτε ποτέ ξανά.
    * Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ της Βενεζουέλας, θα περαστείτε για κατάσκοπος και θα σφραγιστείτε σε κάνα κελί.
    * Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ της Κούβας, θα σαπίσετε σε πολιτική φυλακή.

    *Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ του Ισραήλ θα φυλακιστείτε για… πολλά χρόνια.

    =>>> Εάν διασχίσετε παράνομα τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ, παίρνετε:

    - Μια θέση εργασίας,
    - μια άδεια οδήγησης,
    - κοινωνική ασφάλιση,
    - Πρόνοια,
    - κουπόνια συσσιτίου,
    - πιστωτικές κάρτες,
    - επιδότηση ενοικίου ή δάνειο για να αγοράσετε ένα σπίτι,
    - ΔΩΡΕΑΝ παιδεία,
    - ΔΩΡΕΑΝ υγειονομική κάλυψη,
    - Δωρεάν εξόδους απο τις φυλακές και σε πολλές περιπτώσεις…
    - Μπορείτε ακόμη και να ψηφίσετε.
    - ΑΝ ΠΑΡΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΩΡΟ Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ

    • dim avatar
      dim @ Neutral Observer 04/07/2013 02:48:15

      Και αν ψηφίσετε ΧΑ αντί για ΝΔ, στην ουσία θα βγάλετε κυβέρνηση το Σύριζα, και άρα όλα τα παραπάνω θα γίνουν επί 10...

      Όταν αυτή τη στιγμή πάνε πόντο - πόντο, ένα εθνομηδενιστικό κόμμα της ριζοσπαστικής αριστεράς, κόντρα σε ένα κεντροδεξιό πατριωτικό κόμμα, και καποιος που αισθάνεται πατριώτης, επιλεγει με τη ψηφο του (δηλαδη με την μη ψηφο του στη ΝΔ) στην ουσια να χαριζει τη πρωτια στο Συριζα και αρα να στειλει στην εξουσια ενα εθνομηδενιστικο κομμα, ε, τι να πω, ας βγαλει καλυτερα τα ματια μονος του... Ας ψηφισει ΧΑ, να κοψει ψηφους απο τη ΝΔ, να βγει πρωτος ο Συριζα, και στην ουσια να δει ολα αυτα που επιθυμει για το εθνος του, για τη πατριδα του, να χανονται μεσα σε λιγους μονο μηνες αριστερης – εθνομηδενιστικης διακυβερνησης των Συριζαιων...

  48. Χρήστος avatar
    Χρήστος 03/07/2013 16:57:01

    Μυριάδες οι αιτίες που οι παραδοσιακοί δεξιοί νοικοκυραίοι μετατοπίζονται ακροδεξιά. Ο κυριώτερος, για μένα πάντα, είναι η μετάλλαξη της ΝΔ σε ένα μεσαιοχωρίτικο άοσμο κόμμα, που αποφεύγει τον αυτοπροσδιορισμό "δεξιά" όπως ο δίαβολος το λιβάνι. Την ίδια ώρα, οι αριστεροί περηφανεύουνται για την αριστερή τους τοποθέτηση. Λοιπόν, επειδή είμαι ΔΕΞΙΟΣ φεύγω από την ΝΔ.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Χρήστος 03/07/2013 22:34:13

      Πόσο δίκιο έχεις...

      Προσωπκά το παλεύω ακόμα ,ελπίζοντας στο DNA της Πηνελόπης Δέλτα που έχει στις φλέβες του ο Σαμαράς! Αλλα...με τα δόντια κρατιέμαι!

  49. yiannos avatar
    yiannos 03/07/2013 16:59:07

    Το sequel του κειμένου θα είναι το "να αλλάξει ο λαός".

  50. Zame avatar
    Zame 03/07/2013 17:03:32

    rebbeka..Καλομελετα & ερχεται.." ΠΑΚΕΤΟ"
    (στον ιδιο καθρεφτη ανταμα το "γελιο με το κλαμα"μαζι..η λιτοτης να δουμε που θα υπερτερει ..?)

  51. WY avatar
    WY 03/07/2013 17:43:01

    ##...απέναντί τους π.χ (καθηγητή νομικής, πολ. επιστημών, κλπ). ....##
    ................................................................................................


    Άς υποθέσουμε οί καθ. :
    Μπαρουφάκης,Αλέξης Μητρόπουλος, Μαριάς,Βερέμης,Καζάκης,Ρεπούση,Mηλιός,Τσακαλώτος
    κι όλο τό υπόλοιπο σύγχρονο γνωστό σταλινοφασιστικό-εθνομηδενιστικό-ανθελληνικό ακαδημαικό μόρφωμα !!

    Θά έσκαγε στά γέλια ό Βίσμαρκ ίσως κι ό Αδόλφος (ό Αγών μου κεφ. # αιτίες τής κατάρρευσης,Έθνος φυλή,Τό κράτος## ,κ.α.) εάν διάβαζαν τό σχόλιό σου!

    Όσον αφορά δέ τόν παππού μας Πλάτωνα,μάλλον θά .............αυτοκτονούσε!!!

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ WY 03/07/2013 18:04:22

      Ποιος μίλησε για την Ρεπουση, τον Βαρουφακη και τους άλλους ρε φανατισμένο μυαλό? Ας βάλουνε άλλους άγνωστους ακομματιστους. Ας φέρουνε από το εξωτερικό. Γιατί οχι μήπως φοβούνται?
      Μήπως θες να τους διαλέξει και ο Παναγιωταρος προσωπικά για να είναι δικοί σας?

      Για πρακτικά θέματα λέω να μιλήσουν. Όχι για την ιστορία του κομμουνισμού και του φασισμού. Τολμάνε να το κάνουν αυτό τα αυγά? Η όταν μπλοκάρουν, θα εκνευριστούν και θα προσπαθούν να ξεφύγουν με τα γνωστά ακαταμάχητα επιχειρήματα του τύπου "εμείς είμαστε Ελληνες και έτσι γουστάρουμε", "είδαμε και τους απατεώνες που κυβερνούσαν τόσα χρόνια" και με τις θεωρίες συνωμοσίας?

  52. Zame avatar
    Zame 03/07/2013 18:47:06

    Arximidis είπε:
    03/07/2013 στις 2:51 pm
    ..βαζεις ιδεες..

    • Αρχιμήδης1 avatar
      Αρχιμήδης1 @ Zame 03/07/2013 20:55:05

      Ελπίζοντας να αποτρέψω περαιτέρω βλακείες, αγαπητέ Zame.

      • Zame avatar
        Zame @ Αρχιμήδης1 04/07/2013 14:47:09

        σωστα

  53. Ξένος avatar
    Ξένος 03/07/2013 19:01:37

    Ας φανταστούμε μια ανάλογη περίπτωση όπου ένας δολοφόνος ισχυρίζεται πως έσφαξε για να κλέψει και να φάει, επειδή η άδικη κοινωνία (στην κυριολεξία) συνδυασμένη με κακό ριζικό, τον έκαναν να πεινάει μέχρι θανάτου χωρίς άλλη διέξοδο. Αντί να εκδοθεί στην Ομόνοια, να πουλήσει κάποιο όργανό του ή να φουντάρει από ταράτσα, λήστεψε και σκότωσε για να ζήσει. Δεν μπορείς να πεις οτι δεν είναι ανθρώπινο.
    Τι κάνεις όμως όταν ο ίδιος αυτός τύπος υπερασπίζεται επιθετικά και παθιασμένα την πράξη του, βγάζοντας λογύδριο τύπου «αν δεν θέλατε να σκοτώνω ανθρώπους, ας μου λύνατε το πρόβλημα ή ας προνοούσατε να μην υπάρξει, τώρα θα με υποστείτε και μη βγάζετε τσιμουδιά γιατί οι άδικοι είστε εσείς»;
    Εξακολουθεί να ισχύει στο ακέραιο το ελαφρυντικό της αυτοσυντήρησης; Κι εκείνοι που συμφωνούν μαζί του, επαυξάνουν και σιγοντάρουν πώς μπορούν να χαρακτηριστούν;

    • Ξένος avatar
      Ξένος @ Ξένος 03/07/2013 19:13:00

      Θέλω να πω συνοψίζοντας, η τσαμπουκαλεμένη ψήφος σε νεοναζί ως μέσο κοινωνικού εκβιασμού, πρέπει άραγε να γίνεται ανεκτή με εκκλήσεις επανένταξης στη νομιμότητα, προτροπές μετάνοιας και υπόσχεση πως θα κάνουμε τα πάντα για να επανέλθουν τα απολωλότα στις τάξεις μας;
      Και σε τι διαφέρει ο αγανακτισμένος ψηφοφόρος των νεοναζί από τον ανάλογο προλετάριο που απειλεί οτι αν δεν γίνουν σεβαστά τα εργατικά του δικαιώματα θα πάρει κονσερβοκούτι και θα σφάξει τους άδικους έχοντες και κατέχοντες; Αν είναι έτσι ας το επιβραβεύσουμε και αυτό.

  54. Dimitrios Kottas avatar
    Dimitrios Kottas 03/07/2013 19:40:36

    Για να χαρίσεις κάτι απαραίτητη προυπόθεση είναι να το κατέχεις....αλλά που να το καταλάβουν αυτό τα παιδιά του κομματικού σωλήνα της Νέας Πασοκρατίας...

  55. sender avatar
    sender 03/07/2013 19:54:10

    Δεν τους χαρίζει κανείς,δεν είναι υποχείρια κανενός,με δική τους ευθύνη χαρίζονται[ή μάλλον δανείζουν την πρόθεση ψήφου τους],σ'έναν σχηματισμό μηδενιστικό.Μην υποτιμάτε τον κόσμο,ξέρει πολύ καλά τι συμβαίνει.Απλά,η Δημοκρατία δίνει εξετάσεις.Αυτή έχει ένα κρίσιμο,υπαρξιακό πρόβλημα και σήμερα.Ενα ερώτημα να απαντήσει.Και να πείσει τους ταλαίπωρους πολίτες.

  56. περιμπανού avatar
    περιμπανού 03/07/2013 19:55:03

    Μη ξεχνάμε, ότι η άνοδος του νεοναζισμού είναι φαινόμενο,
    που ανησυχεί όλη την Ευρώπη.
    Κοινή συνισταμένη το μεταναστευτικό κι η οικονομική κρίση που έχει προκληθεί κυρίως από τις τράπεζες.
    Κοινή συνενόηση των χωρών για αντιμετώπιση του φαινομένου... δεν διαφαίνεται.
    Ας φροντίσει λοιπόν καθείς το χωράφι του, ας περιφρουρεί καλύτερα ποιος μπαινοβγαίνει κι ας περιοριστούν τα μέτρα, που κάνουν τους αριθμούς να ευημερούν και τους ανθρώπους να αυτοκτονούν...
    Κι ύστερα... ποιός θα ασχολείται με τους κακαίσθητους και τους βαρβάρους!

  57. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 03/07/2013 20:37:22

    Καταδικάζουμε τα άκρα ισότιμα, όσο ακραία και εχθρός της δημοκρατίας είναι η ΧΑ άλλο τόσο είναι και το ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡCIA, ΤΣΥΡΙΖΑ που θέλουν δικτατορία.
    Το θέμα δεν είναι να κολλάμε απλώς ταμπέλες αλλά να φέρουμε τους ψηφοφόρους τους πίσω τονίζοντας με επιχειρήματα τις αδυναμίες τους.
    α) Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τις εθνικές πατριωτικές θέσεις της δεξιάς (νόμος Ιθαγένειας), και να μην κοροϊδεύουμε υποδεχόμενοι τον αλλοδαπό νέγρο καλαθοσθαιριστή στου Μαξίμου. (Ιστορικά απο όσο γνωρίζω ποτέ οι Έλληνες ΔΕΝ ήταν μαύροι). Με την ενέργεια αυτή ο Α, Σαμαράς αύξησε τα ποσοστά της ΧΑ.
    β)Νόμος και τάξη για όλους, να σταματήσουν επιτέλους οι άδειες για τους κακοποιούς (να είναι ηθικός αυτουργός όποιος την δίνει). Να απελαύνονται αμέσως οι μικροεγκληματίες αλλοδαποί (άσχετα άν τους έχουν νομιμοποιήσει κάοποιο διεφθαρμένοι ψευτοέλληνες) και οι οικογένειές τους
    γ) Απέλαση άμεσητων λαθρομεταναστών (και των ψευτονόμιμων), ακόμη και ο Μάρξ έδιωχνε απο το Λίβερπουλ τους ξένους εργάτες για να μην φάνε το ψωμί των ντόπιων. Έτσι θα πολεμηθούν οι ακροαριστεροί εθνομηδενιστές που πουλάνε την Ελληνική εργατική τάξη

    Αν δεν καταπολεμήσουμε την ανεργία και την εγκληματικότητα τα άκρα θα μας κυβερνήσουν

  58. AZ avatar
    AZ 03/07/2013 20:38:43

    εχετε τον λαο για κοροιδο. Οι ιδιοι που κυβερνουσαν επι Καραμανλη κυβερνουν και σημερα. Ποιος εδινε τους χρυσους μισθους στην ΕΡΤ; Ο Καραμανλης δεν τους εδινε;

  59. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 03/07/2013 21:25:34

    Προς όλους τους καλούς φίλους που σχολίασαν τις επισημάνσεις μου:
    Παρακολουθώ,όπως όλοι φυσικά,τα περισσότερα.Δεν χάθηκα.Απλά,σε πολλά που ήθελα να σχολιάσω,με κάλυπταν άλλες γνώμες.Εξάλλου σ'αυτό το διαδικτυακό μετερίζι έχουν αναπτυχθεί και αναπτύσσονται,συχνότατα,απόψεις με δυνατό σκεπτικό και ισχυρά επιχειρήματα.
    Θα το επαναλάβω για πολλοστή φορά.
    Το πρόβλημα της χώρας είναι πάνω απ΄όλα ΠΟΛΙΤΙΚΟ.Υπάρχει έλλειμμα πολιτικού σχεδίου και πολιτικής ΘΕΛΗΣΗΣ.Προσοχή όμως:Όχι σχεδίου φτιαγμένου στο ''πόδι'' πασπαλισμένο με φρούδες διακηρύξεις και κούφιες-ανέφικτες αερολογίες.Το πολιτικό σχέδιο,κατά τη προσωπική μου γνώμη,πρέπει να έχει στοιχεία γνήσιου πατριωτισμού και εθνικής αξιοπρέπειας.Η χώρα έχει εμπλακεί στο φαύλο κύκλο του μνημονίου.Το ζήτημα είναι ΠΩΣ θα βγούμε απ'αυτό.Εδώ υπάρχει η αντίθετη γνώμη πως ''εδώ που φτάσαμε καλά μας κάνουνε,πρέπει να γίνει εξορθολογισμός παντού,η χώρα έχει ανάγκη από μεταρρυθμίσεις,το μνημόνιο είναι αναγκαίο κακό και λοιπά''.
    Στη τελευταία άποψη διαφωνώ κάθετα και ριζικά.
    Πρώτα απ'όλα διότι κανείς ξένος τοκογλύφος ή αισχρός δανειστής δεν θα μας υποδείξει ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ στη πατρίδα.Και άντε να δεχθώ πως μας το λέει για το καλό μας.ΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ;;;1,5 εκατομμύριο άνεργοι,ο ιδιωτικός τομέας ΣΒΗΝΕΙ,οι επιχειρήσεις κλείνουν η μία μετά την άλλη,τα λουκέτα είναι σε ημερήσια διάταξη,οι αυτοκτονίες έφτασαν 4 ημερησίως (ο κόσμος τα έχει χαμένα πια-κανείς πολιτικός δεν έχει παραιτηθεί από τη καρέκλα του-ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ!!),υπάλληλοι παίρνουν έναντι αντί για κανονικό μισθό,τα χαράτσια είναι αλλεπάλληλα,οι φόροι είναι αμείωτοι,σε μισθούς και συντάξεις έχει πέσει ΤΣΕΚΟΥΡΙ(ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΠΙΑ),ο ιδιωτικός τομέας έχει αποδιοργανωθεί (''μεταρρύθμιση'' να σου πετύχει-σειρά παίρνει ο δημόσιος τομέας,για το ''καλό μας'' κι αυτός θα ''μεταρρυθμιστεί''),η εγκληματικότητα έχει αυξηθεί ιλιγγιωδώς (σκοτώνουν πλέον για 20 ευρώ),οι τιμές στα σούπερ μάρκετ παραμένουν υψηλότατες (ποιος έλεγχος στις τιμές και κουραφέξαλα),το χαράτσι στη ΔΕΗ ''ζει και βασιλεύει''(ποιος να το έλεγε,ο ιδιοκτήτης να πληρώνει ενοίκιο για το σπίτι του,βενιζέλεια-πασοκική ''τρομερή'' σκέψη κι αυτή) και πόσα άλλα μπορώ ν'αναφέρω και να μην τελειώνω......
    Και συνεχίζω το συλλογισμό μου:Η χώρα για να ορθοποδήσει χρειάζεται άμεσα αστραπιαίες κινήσεις.Θ'αναφέρω τη πρώτη.Τα υπόλοιπα να τα βρούνε όλες οι πολιτικές ηγεσίες,μακριά από μικροκομματικές εμπάθειες και με ΜΟΝΗ ΑΦΕΤΗΡΙΑ το ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΕΜΠΛΑΚΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ η πατρίδα και όλοι μας από το μνημονιακό μινώταυρο που ΚΑΤΑΤΡΩΕΙ τις ΣΑΡΚΕΣ αυτής της ΠΟΛΥΠΑΘΗΣ χώρας.
    Ποια είναι η πρώτη;ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΑ ΑΡΠΑΞΑΝ,ΚΑΤΕΚΛΕΨΑΝ το ΙΕΡΟ δημόσιο χρήμα(που πληρώναμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ) και έφτιαξαν περιουσίες από το ΠΟΥΘΕΝΑ,ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΟΣΟΙ μας οδήγησαν σ'αυτή την ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ,να κατευθυνθούν ΑΜΕΣΑ στο ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ και να τιμωρηθούν ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΤΑΤΑ!!!
    Όσο για το πρωθυπουργό:
    Θέλει να κάνει ένα καινούργιο-ΑΦΘΑΡΤΟ πολιτικό ξεκίνημα;
    Ας ξεκινήσει από το πρώτο και ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ.Ποιο;Το είχα τονίσει και στο παρελθόν.Υπάρχουν η λίστα Χριστοφοράκου,η λίστα Λαγκάρντ και τόσες άλλες λίστες που δεν έχουμε γνώση εμείς οι απλοί πολίτες.Η χώρα εκβιάζεται.Αυτό το αντιλαμβανόμαστε,το διαισθανόμαστε και είναι κοινό μυστικό.Να γίνει ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΣ!!Θα επαναλάβω κάτι που είχα γράψει στο παρελθόν:Στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ του 1948 ο Ρεπουμπλικάνος Ντιούι ήταν μπροστά στις δημοσκοπήσεις του Δημοκρατικού Τρούμαν 20 μονάδες.Τι έκανε ο Τρούμαν;Έβγαλε το περίφημο σύνθημα ''Στείλτους όλους στο διάολο Χάρι''.Το αποτέλεσμα;Κέρδισε με 7-8 μονάδες ο Τρούμαν που σύμφωνα με τη ''Σύγχρονη Πολιτική Ιστορία της Ελλάδος'' του Σπ.Μαρκεζίνη ''υπήρξε,αναμφιβόλως,μεταξύ των 6 ή 7 μεγαλύτερων προέδρων των ΗΠΑ''.
    Το δεύτερο;Το ανέφερα παραπάνω σε ένα άλλο σχόλιό μου.Επαναφορά της παράταξης στις λαϊκές-κοινωνικές ρίζες της.Υπάρχει μια παλιά ρήση:''Το παρελθόν φωτίζει το παρόν και καθοδηγεί το μέλλον''.Η επαναβάπτιση της παράταξης στην ιδεολογία που την ανέδειξε (με ουσιαστικές πράξεις όμως,όχι να μείνουμε στα λόγια) θα ανοίξει νέους δρόμους,απελευθερώνοντας μεγάλες δυνάμεις στο σύνολο του πολιτικού φάσματος,δημιουργώντας μια ισχυρή,σφριγηλή και ακμαία παράταξη.
    Κλείνω με το εξής:Τα παραπάνω που ανέφερα,ίσως,αποδειχθούν ευσεβείς μου πόθοι και δεν γίνει τίποτα απ'όλα αυτά.Η προσωπική μου άποψη ενώνεται με πολλές άλλες απόψεις που κρούουν τη καμπάνα του κινδύνου για όσα έρχονται.Οι ξένοι δανειστές-ΜΑΦΙΟΖΟΙ (που μας έχουν περάσει μνημονιακές ''χειροπέδες''-με την ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ των σύγχρονων ΗΡΟΣΤΡΑΤΩΝ που χασκογελούν στα παρασκήνια κυκλοφορώντας ΑΚΟΜΗ ελεύθεροι) θέλουν να μας ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ,να μας ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ.Επιτέλους,η πολιτική ηγεσία της χώρας ας σταθεί στο ύψος των ΚΡΙΣΙΜΟΤΑΤΩΝ περιστάσεων και να συμπεριφερθεί ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ.
    Μόνον με τις παραπάνω προϋποθέσεις θα πάρει σάρκα και οστά η ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ που,γι'αυτή,τόσο πολύ ηλεκτρονικό ''μελάνι'' έχει ''χυθεί'' εδώ μέσα.Υπάρχει μια παλαιά καλή παροιμία που λέει:''Χαμένα λεφτά,μικρή ζημιά.Χαμένη τιμή,μεγάλη ζημιά.Χαμένο θάρρος,όλα ΧΑΜΕΝΑ''.

    • Αρχιμήδης1 avatar
      Αρχιμήδης1 @ Komis Montechristo 03/07/2013 22:02:35

      ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ αγαπητέ Κόμη. Ομως το ερώτημα παραμένει αμείλικτο. Πως οι ευχές που διατυπώνεις και που όλοι σχεδόν συμμεριζόμαστε σ΄αυτό το site θα υλοποιηθούν? Είναι δυνατό τώρα πλέον ο Σαμαράς να γίνει απρόβλεπτος που σχεδόν τους έχει αθωώσει όλους σε βάρος του λαού μάλιστα, στέλνοντας όπως λες 4 την ημέρα στον τάφο?
      Αρκεί μία παράταξη έστω και επαναβαπτισμένη στην ιδεολογία που την ανέδειξε, για να σωθεί το Εθνος απο τους ξένους δανειστές-ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ (που μας έχουν περάσει μνημονιακές ”χειροπέδες”-με την ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ των σύγχρονων ΗΡΟΣΤΡΑΤΩΝ που χασκογελούν στα παρασκήνια κυκλοφορώντας ΑΚΟΜΗ ελεύθεροι) και που θέλουν να μας ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ,να μας ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ?.

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Αρχιμήδης1 03/07/2013 23:13:52

        Αγαπητέ Αρχιμήδη,όλα όσα γράφω παραπάνω δεν είναι ένα,αλλά ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ όλων μαζί.Για αν μην επαναλαμβάνομαι στείρα και μονότονα αναφέρω αφενός τι μπορούν να κάνουν όλες οι πολιτικές δυνάμεις μαζί αφετέρου πως είναι δυνατόν να κινηθεί ο πρωθυπουργός άμεσα.Το αποδέχομαι πως αυτά που αναφέρω και προτείνω είναι ριζοσπαστικά,δυναμικά και τονίζω στο τέλος πως,ίσως,παραμείνουν ευσεβείς πόθοι.Η πατρίδα με το δρόμο που έχει πάρει οδηγείται σ'επικίνδυνα μονοπάτια.
        Από κει και πέρα,στα υψηλά πατώματα της διακυβέρνησης της χώρας,ας γνωρίζουν πως οι πάντες κρίνονται.Από τη πλευρά μου,διατυπώνω προτάσεις απόλυτα συνεπείς,σταθερές και αταλάντευτες με όσα έγραφα και πριν πχ δυο χρόνια.Αν διαψευστώ πολύ-πολύ μικρό το κακό έως καθόλου κακό.Αλίμονο,όμως,αν διαψευστούν κάποιοι άλλοι,πολύ ψηλά.Πολλοί,εδώ μέσα,κρούουν τις καμπάνες του κινδύνου.Το αδιέξοδο έρχεται ταχύτατα και κατευθύνεται,όπως πορευόμαστε,κατά πάνω μας.....

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ Komis Montechristo 03/07/2013 23:31:09

          Γι αυτό πρέπει κάτι να κάνουμε αφου έτσι κι αλλοιώς ξεγραμμένοι είμαστε, αγαπητέ Κόμη , αλλά πώς? Είναι προφανές οτι οι αποπάνω δεν μας ακούνε γιατί αυτοί είναι εξασφαλισμένοι, ακόμα και με ελικόπτερο...

        • Zame avatar
          Zame @ Komis Montechristo 04/07/2013 15:01:30

          sorry πού παρεμβαίνω ..
          αλλά αυτό το προφανέστατο & -συνθετο- αδιέξοδο- πόσο ποιό κραυγαλέο μπορεί να γίνει..
          ώστε η- μέγιστη επιτάχυνση- να είναι ΙΚΑΝΗ να φέρει τις λιγότερες απώλειες..
          ειδικά των 'χλωρών ΑΝ δεν μπορουμε
          (συμφωνα με τις τεχνικες των πολεμικων τεχνων)
          να 'απο-στρεψουμε' την ορμη του ..

  60. Νατάλης avatar
    Νατάλης 03/07/2013 21:26:32

    Το θέμα δεν είναι να τους "χαρίσουμε" αλλά να τους κερδίσουμε. Όχι μόνο αυτούς που ψήφισαν Χ.Α. αλλά ΑΝΕΛ, Συριζα κ.ο.κ.
    Ο τρόπος είναι απλός. Με νέους ανθρώπους που πιστοποιημένα θα έχουν δουλέψει στη ζωή τους, με σωστό και προσγειωμένο και οικονομικά ορθό πρόγραμμα για όλα τα ζητήματα και κυρίως με εφαρμογή των νόμων

  61. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 03/07/2013 21:53:51

    Η Νομαρχιακή Επιτροπή Αιτωλοακαρνανίας της Δημοκρατικής Αριστεράς αναφορικά με την επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. για τους δραπέτες των Φυλακών Τρικάλων εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση :

    «Οι επιχειρήσεις της Αστυνομίας κατά επικίνδυνων κακοποιών πρέπει πάντοτε να συνεκτιμούν τους κινδύνους για τη ζωή τόσο των αστυνομικών όσο και των αθώων πολιτών. Ως προς τη συγκεκριμένη επιχείρηση κατά των δραπετών των Φυλακών Τρικάλων οφείλουμε να αναμένουμε να ολοκληρωθεί το έργο της Αστυνομίας για να αξιολογήσουμε ως κοινωνία και ως θεσμικό σύστημα την όλη διαδικασία.»

  62. karasumi avatar
    karasumi 04/07/2013 01:17:00

    Ρε δε τους χαρίζετε, τέτοιοι πούναι... Γιατί, αυτοί που θα ζούνε αν βγει η ΧΑ, στη Βραζιλία;.. Ας πρόσεχαν.

  63. Εξ Αμάξης avatar
    Εξ Αμάξης 04/07/2013 04:54:42

    Τι κρίμα, τι ατυχία που δεν υπήρχαν λεφτά.

    Ολα σήμερα θα ηταν μέλι γάλα, οπως πάντα.
    Θα ειχαμε την ανεξαρτησία μας
    θα παραμέναμε στα κομματά μας
    κάποια θα ανέβαιναν, άλλα θα κατέβαιναν
    η χρυσή αυγή δεν θα ξημέρωνε ποτέ
    και νεα καταστήματα της ωρας δεν θα άνοιγαν.

    Θα δοξάζαμε σαν θεό τον νέο μας σωτήρα
    ο Πάγκαλος θα έλεγε "μαζί τα τρώμε"
    και θα ήμαστε άπαντες ευτυχεις και σύμφωνοι
    αλλά
    δεν θα μπορούσαμε τότε να πούμε
    οτι ο προηγούμενος τα παράτησε
    γιατι απλώς θα είχε χάσει.

    Τι σου είναι τα ρημάδια τα λεφτά . .

  64. Neutral Observer avatar
    Neutral Observer 04/07/2013 06:34:24

    Συνεχίζει να προκαλεί και να παίζει με τη νοημοσύνη των Ελλήνων το υπουργείο ΠΡΟ-ΠΟ του κόντε-Δένδια. Έτσι, κάθε μήνα δίνει στη δημοσιότητα τον αριθμό των αλλοδαπών που επέστρεψαν στις πατρίδες τους μερίμνη της ΕΛΑΣ. Και λέμε «επέστρεψαν» κι όχι «απελάθηκαν», γιατί αυτή είναι η σωστή ορολογία. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με απελάσεις, δηλαδή με αναγκαστικές απομακρύνσεις, αλλά με εθελούσιες επιστροφές (και μάλιστα αεροπορικώς», βάσει ειδικού προγράμματος «εθελούσιας επιστροφής», χρηματοδοτούμενου από την Ε.Ε. Ιδού η ανακοίνωση του ΠΡΟ-ΠΟ:

    Ακόμη 713 αλλοδαποί επέστρεψαν στις χώρες καταγωγής τους τον μήνα Ιούνιο.

    «Στο πλαίσιο της επιχείρησης για την αντιμετώπιση της μη νόμιμης μετανάστευσης (σ.σ. προσοχή, αποφεύγει ακόμα και τον όρο «παράνομη μετανάστευση», πόσο δε το «λαθρομετανάστευση»), άλλοι 713 αλλοδαποί διαφόρων υπηκοοτήτων επέστρεψαν (σ.σ. κι όχι «απελάθηκαν») στις χώρες καταγωγής τους, τον περασμένο μήνα Ιούνιο.
    Ειδικότερα, 292 αλλοδαποί επεστράφησαν με μέριμνα της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής, της Ελληνικής Αστυνομίας. Σε βάρος τους είχαν εκδοθεί αποφάσεις επιστροφής (σ.σ. κι όχι «απέλασης») για παράνομη είσοδο στη χώρα μας, οι οποίες εκτελέστηκαν από το Τμήμα Απελάσεων.

    Ενδεικτικά, ο μεγαλύτερος αριθμός επιστροφών πραγματοποιήθηκε με προορισμό την Αλβανία (107 άτομα), την Αλγερία (36 άτομα) και το Πακιστάν (31 άτομα), την Γεωργία (12 άτομα), το Ιράκ (9 άτομα), το Αφγανιστάν, την Ινδία (8 άτομα), την Αίγυπτο (8 άτομα) και την Κίνα (7 άτομα).

    Η επιστροφή τους στις χώρες καταγωγής τους έγινε με εμπορικές πτήσεις από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος». 103 υπήκοοι Αλβανίας, καθώς και οι 4 πολίτες Βουλγαρίας, επεστράφησαν με μέριμνα της Διεύθυνσης Μεταγωγών Δικαστηρίων Αττικής…».

    Επίσης, στον ίδιο πάντα θριαμβευτικό τόνο, το γραφείο τύπου του Δένδια ενημερώνει το κοινό ότι «Συνολικά από τον Αύγουστο του 2012, έχουν επιστρέψει στις χώρες τους (10.831) αλλοδαποί, διαφόρων υπηκοοτήτων» ,εννοώντας πάντα μέσα στα πλαίσια του προγράμματος της «εθελούσιας επιστροφής». Εφόσον, όμως, στην Ελλάδα υπάρχουν περί τα 2 εκατομμύρια λαθρομεταναστών, αν επιστρέφουν εθελοντικά στις πατρίδες τους 11.000 το χρόνο και απελάσεις δε γίνονται, τότε για να απομακρυνθούν όλοι θα χρειαστούν γύρω στα… 200 χρόνια!!!

    Υπομονή, λοιπόν. Σε 200 χρόνια θα έχουμε απαλλαγεί από τους λαθρομετανάστες. Τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα, μετά θα ρολάρει το πράμα…

    (ΥΓ) 1: Αντίλογος: ναι, σε 200 χρόνια, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι δε μας έρχονται κι άλλοι λαθρομετανάστες. Έρχονται , όμως, συνεχώς…

    (ΥΓ) 2: Αλήθεια, το υπουργείο ΠΡΟ-ΠΟ, μαζί με αυτές τις θριαμβευτικές ανακοινώσεις για το πόσοι λαθρομετανάστες επιστρέφουν κάθε μήνα στις πατρίδες τους, γιατί δε βγάνει και μια ανακοίνωση σχετικά με το πόσοι καινούργιοι μπαίνουν κάθε μήνα;

  65. Επαίτης Συνταξιούχος avatar
    Επαίτης Συνταξιούχος 04/07/2013 11:32:28

    Όσο τα μέτρα θα συνεχίζονται η Χ.Α. θα ανεβαίνω ραγδαία.
    Και επειδή προβλέπετε( Κατά την γνώμη μου) συνέχιση των περικοπών, η Χ.Α. όχι απλά θα ξεπεράσει το 20% αλλά θα είναι η έκπληξη των επόμενων εκλογών.
    ΤΩΡΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.

    ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ : Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ.

    • karasumi avatar
      karasumi @ Επαίτης Συνταξιούχος 05/07/2013 02:26:34

      Οπότε άμα είναι να πάρουμε όλα τα μέτρα μαζεμένα, να τη βγάλουμε στην πρωτοπορία μια ώρα αρχίτερα, να φέρει την αναγέννηση του φοίνικα. Μόνο που πριν την αναγέννηση, προηγείται η φωτιά. Τουλάχιστον θα καεί και η βλακεία που μας δέρνει. Αλλιώς ελπίδα δεν υπάρχει με τέτοια μυαλά.

  66. Τάσος avatar
    Τάσος 04/07/2013 11:42:27

    Πολύ ενδιαφέροντα τα comments και πολλά θα με πείθανε αν δεν χρειαζόταν να πηγαίνω τη γυναίκα μου έξω από το σπίτι συνοδεία, για να αποφύγει περίεργα βλέμματα που παραπέμπουν σε κατάσταση αλλά Lara Logan στη Tahrir. Μια και μένω λοιπόν στη Μανωλάδα της Αττικής (Μαραθώνας) λέω να με χαρίσω, όσο κι αν γελάω ή κλαίω (ανάλογα με το mood) όταν διαβάζω το οικονομικό πρόγραμμα της ΧΑ! Πάντως αν αλλάξει η κατάσταση στο θέμα ασφάλειας, το ξανασυζητάμε.

  67. ntek avatar
    ntek 17/07/2013 15:38:47

    υπολογιζα την πλέμπα σε πολυ μεγαλύτερο νουμερο απο αυτο που αναφέρεις !

  68. Ταμήλος avatar
    Ταμήλος 12/08/2013 19:53:15

    "Εννοείται ό,τι τα περι συνεργασίας της ΝΔ με τη ΧΑ ούτε ως κακόγουστο αστείο μπορούν να λεχθούν. Δεν υπάρχει ζήτημα."

    Κάτι σαν το "καμία συγκυβέρνηση με το πασοκ"; περιμένατε να φτάσει η χα στο 20% ; όταν η νδ φτάσει στο 5% και με τη τζούλια θα συνεργαστεί

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.