#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/03/2013 17:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα συνεχίσουμε να σύρουμε τον χορό των Γερμανών;



Όλα βρίσκονται στον αέρα και οι επόμενες τρεις ημέρες θα κρίνουν το μέλλον της Κύπρου. Αν και δε μπορεί κανείς να προδικάσει το αποτέλεσμα των πολύ σκληρών παζαριών που γίνονται όλες αυτές τις ημέρες, θα μπορούσαμε τώρα να πούμε ορισμένες αλήθειες που μπορεί να πονάνε αλλά δυστυχώς έτσι είναι:

Πρώτη αλήθεια: Οι Γερμανοί κατά κύριο λόγο είναι εγκληματίες και οδηγούν την Ευρώπη σε ένα οικονομικό ολοκληρωτικό πόλεμο. Αν και θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα δεν το κάνουν. Θα μπορούσαν να επιτρέψουν στους Κύπριους να πάρουν δάνειο απ’ ευθείας από τον ΕSM, δάνειο που δε θα γραφόταν στον χρέος. Αντί λοιπόν να δώσουν τα 5,8 δις επέλεξαν να κουρέψουν τις καταθέσεις. Το μήνυμα σαφές σε άλλους, κυρίως σε Γάλλους και Ιταλούς. «Προσέξτε γιατί τώρα ξέρετε τι σας περιμένει».

Δεύτερη αλήθεια: Τα μνημόνια και οι απόλυτες λύσεις είναι λανθασμένες και καταστρέφουν λαούς. Το ξέρουμε κι εδώ στην Ελλάδα, το ζουν οι Κύπριοι, θα το αισθανθούν σύντομα κι άλλοι λαοί.

Τρίτη αλήθεια: Οι Ρώσοι μπορεί να είναι πανίσχυροι, μπορεί να κινδυνεύουν να χάσουν πολλά στην Κύπρο, αλλά δε θα ρισκάρουν δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ που είναι οι οικονομικές σχέσεις της Μόσχας με το Βερολίνο. Για τα… μάτια της Κύπρου δεν πρόκειται να χαλάσουν τη σχέση τους Μέρκελ και Πούτιν, ο κόσμος να χαλάσει. Η στάση τους το απέδειξε. Έδωσαν μόνο επιμήκυνση του δανείου των 2,5 δις ευρώ και αρνήθηκαν άλλο δάνειο στους Κύπριους.

Τέταρτη αλήθεια: Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κανείς να αντισταθεί στη Γερμανία, εκτός από τους Αμερικανούς που, όμως, δεν πολυενδιαφέρονται προς το παρόν αφού αυτοί έχουν βρει το μηχάνημα που τυπώνει χρήμα. Ούτε οι λαοί του Νότου είναι σε θέση να κάνουν συνασπισμό κατά του Βορρά και το κυριότερο: Οι Γάλλοι, και ιδίως ο Ολάντ, είναι κατώτεροι των περιστάσεων. Κοινώς «κότες» με τα δικά τους προβλήματα. Δείτε μόνο πώς αντιμετωπίζουν την κρίση που απειλεί να τινάξει στον αέρα το ευρώ ή στην καλύτερη να δημιουργήσει μια Γερμανική Ευρώπη.

Πέμπτη αλήθεια και πιο σημαντική για την οποία είπαμε τα παραπάνω. Η Ελλάδα αν δεν ακολουθούσε την πολιτική που ακολουθεί, έστω κι αν τα Μνημόνια είναι εγκληματικά, θα ζούσε στιγμές σαν κι αυτές που ζει η Κύπρος, δέκα φορές πιο μεγάλες. Αν τα Χριστούγεννα δεν παίρναμε τη δόση – μαμούθ τώρα δε θα υπήρχε τραπεζικό σύστημα και θα περιμέναμε στις ουρές να πάρουμε κανένα 200άρι ευρώ που θα μας έδιναν από τις καταθέσεις μας. Κι εδώ στην Ελλάδα δε μιλάμε για χρηματοδοτική ανάγκη 17 δις αλλά για 250 δις και βάλε. Ούτε μιλάμε για τράπεζες σαν τη Λαϊκή, αλλά για πολύ μεγαλύτερες. Αν, επομένως, το «παίζαμε» επαναστάτες τώρα θα βλέπαμε τα θυμαράκια ανάποδα. Και μ’ αυτό δεν εννοούμε ότι δεν πρέπει να αλλάξει το Μνημόνιο ή ότι ο κόσμος αντέχει άλλη λιτότητα. Εννοούμε ότι χωρίς να αλλάξουν οι ευρωπαϊκοί συσχετισμοί θα χορεύουμε στο χορό των Γερμανών που δυστυχώς έχουν δημιουργήσει το τέταρτο οικονομικό Ράιχ. Αν δε μπορέσει κάποιος να τους πάει κόντρα, θα ζούμε το δράμα που οι τεχνοκράτες έφτιαξαν τόσο καιρό πριν.

Έκτη αλήθεια που αφορά τον ΣΥΡΙΖΑ και τους «τζάμπα μάγκες». Συμφωνούμε με τον Τσίπρα ότι οι Ευρωπαίοι είναι οι μισοί γκάγκστερ και οι άλλοι μισοί φοβισμένοι. Όμως, οι μαγκιές σαν κι αυτές που έκανε ο Αναστασιάδης, θα πρέπει να έχουν κι έτοιμο σχέδιο σωτηρίας της χώρας. Κι εμείς θα θέλαμε να λέμε «όχι» στα Μνημόνια, αλλά πρώτα πρέπει να γνωρίζουμε τι μας περιμένει. Αν δηλαδή θα μπορούμε να πληρώσουμε τους μισθούς και τις συντάξεις, αν θα μπορούμε να εγγυηθούμε τις καταθέσεις του κόσμου, αν θα γυρίσουμε στη δραχμή και πώς, αν θα μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις ελλείψεις στην αγορά και την οργή του λαού. Αν μας πει ο κ. Τσίπρας πώς θα τα πετύχουμε όλα αυτά και δε θα γίνουμε… Κύπρος, τότε είμαστε μαζί του. Αλλά να κοκορεύεσαι παίζοντας με το μέλλον ενός ολόκληρου λαού, δεν είναι και η καλύτερη επιλογή.

Μία είναι λοιπόν η ελπίδα για τα αδύναμα κράτη ,όπως η Ελλάδα ή η Κύπρος.

Να αντιληφθούν οι Γερμανοί πόσο κακό θα πάθουν αν διαλύσουν την ευρωζώνη. Να πάψουν να λειτουργούν με καουμπόϊκο τρόπο, με μαφιόζικες μεθόδους και με μια λογική εκδίκησης για την ήττα τους στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Α.Ψ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογένης avatar
    Διογένης 22/03/2013 17:10:25

    Θα περιμένει πάρα πολύ και μάταια ο αρθρογράφος να αντιληφθούν οι Γερμανοί "το κακό που κάνουν". Δεν το βλέπουν καθόλου έτσι.

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ Διογένης 22/03/2013 22:54:16

      θα έρθει το Σημιταριό ο μέγας μεταρρυθμιστής, εκσυγχρονιστής και άλλα φαιδρά να μας σώσουν..που πηγαν αυτά τα παληκάρια άραγε δεν ακούγονται άλλο...λούφαξαν ....τελικά αποδεικνύεται για άλλη μια φορά πως το σύγχρονο πολιτικο ρεύμα που αυτοαποκλήθηκε "εκσυγχρονιστικό" δεν ήταν πάρα ο δούρειος ίππος της Γερμανίας στην Ελλάδα, με το πρόσχημα του "εξευρωπαϊσμού" αποικιοποιηθηκε η χώρα, έχει συμβεί και σε άλλους λαούς γνωστή περίπτωση πλέον...εκσυγχρονιστές του κώλου, και μάλιστα χεσμένου....φασίστες δογματικοί νεοφιλελεύθεροι που βρομάνε τεχνοκρατίλα...πρέπει να τελειώνουμε με τους τεχνοκράτες στην κεντρική πολιτική, αυτό ειναι δικτατορία

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Διογένης 23/03/2013 09:30:02

      Αγαπητοί συμπολίτες
      Ας βοηθήσουμε τους Γερμανούς να καταλάβουν "το κακό που κάνουν"
      Εξακολουθείτε να αγοράζεται Γεμανικά προιόντα;

  2. Ntinos avatar
    Ntinos 22/03/2013 17:27:16

    ρεαλιστικό και καλό άρθρο. Μιά συμπλήρωση : Οι γερμανοί θα ενδιαφέρονται πρωτίστως για τους γερμανούς,οι κύπροι για τους κύπριους και οι έλληνες για τους έλληνες. Να μην το ξεχνούμε αυτό!

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Ntinos 22/03/2013 19:36:24

      Oι Κύπριοι είναι ΕΛΛΗΝΕΣ που κατοικούν στη Κύπρο, που οι σκοπιμότητες εμποδίζουν να είναι ΕΛΛΑΔΑ.

      • Ntinos avatar
        Ntinos @ Queen For The Black Side 22/03/2013 20:26:19

        Δεν το εννοούσα έτσι όπως το πήρες.Να διευκρινίσω με ένα παράδειγμα. Οι αθηναίοι ενδιαφέρονται για την Αθήνα και οι θεσσαλονικείς για μτην Θεσσαλονίκη. Και οι δύο είναι έλληνες.Να μην περιμένουμε από τους γερμανούς΄να πολυνιάζονται για εμάς. Εμείς πρέπει να έχουμε ανοικτά μάτια.

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Ntinos 23/03/2013 08:13:33

          Αγαπητέ Ντίνο, οι Γερμανοί είναι ένα άλλο έθνος, οι Κύπριοι ανήκουν στο Ελληνικό έθνος. Ο Ελληνισμός μέσω του αισχρού εκβιασμού που ασκείται στην Κύπρο δέχεται επίθεση και οφείλει να αμυνθεί καθώς και να καταλήξει σε πολύτιμα για το μέλλον του συμπεράσματα. Όσο για τους Γερμανούς, δεν πρέπει να περιμένουμε τίποτε άλλο, παρά μονάχα την ώρα που θα αυτοκαταστραφούν ξανά, από τη βαρβαρότητα, την έπαρση και την αλαζονεία τους. Όσο συντομότερα, τόσο το καλύτερο....

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Ntinos 22/03/2013 19:39:03

      Οι Κύπριοι είναι Έλληνες που κατοικούν στην Κύπρο, που μόνο οι σκοπιμότητες την εμποδίζουν να είναι Ελλάδα.

      • Τάκης Μπ. avatar
        Τάκης Μπ. @ Queen For The Black Side 22/03/2013 20:10:31

        Ας είναι καλά -εκεί που είναι- ο Μακάριος!

      • Απλός χαζός αστός avatar
        Απλός χαζός αστός @ Queen For The Black Side 23/03/2013 14:43:42

        Ναι ναι οι ομοιότητες μας είναι φοβερές.

    • ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ avatar
      ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ @ Ntinos 22/03/2013 20:34:24

      Αυτός είναι ο ρεαλισμός των δειλών και όχι των ΕΛΛΗΝΩΝ του 1821 και του 1940-41

  3. νεφέλη avatar
    νεφέλη 22/03/2013 17:34:15

    Ο χορός του Ζαλόγγου είχε κατάληξη την αυτοχειρία.... με τίμημα την ελευθερία κι ήταν ηρωικός!
    Ο χορός των Γερμανών μας έχει οδηγήσει στην απόγνωση, απορροφώντας κάθε τι κινητό κι ακίνητο αποταμιεύσαμε, στεγνώνοντας παράλληλα κάθε μας όνειρο κι ελπίδα για μιά καλύτερη ζωή.
    Ηδη οι αυτόχειρες στην χώρα μας είναι απαράδεκτα πάμπολλοι... με τίμημα την προσωπική τους αξιοπρέπεια...
    Κι όλο ζητάνε περισσότερα να πάρουν.. κι άλλες απολύσεις, ...κι άλλο χαράτσι....!!
    Ε μέχρι πότε θα ανεχόμαστε αυτή την ασφυξία, αυτή την αδικία, αυτή τη φυλακή;;;

  4. Albert avatar
    Albert 22/03/2013 17:37:08

    Μπλα μπλα μπλα και στο τέλος μια περιποιημένη κοινοτοπία. Βαριές κουβέντες που άλλοι κάνουν κατ' ιδίαν, ύστερα από εκτενή συζήτηση όταν πια αρχίζουν οι σχηματοποιήσεις, εσείς τις εκστομίζετε σαν πέρλες σοφίες..

  5. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 22/03/2013 17:48:41

    '' Η Ελλάδα αν δεν ακολουθούσε την πολιτική που ακολουθεί, έστω κι αν τα Μνημόνια είναι εγκληματικά, θα ζούσε στιγμές σαν κι αυτές που ζει η Κύπρος, δέκα φορές πιο μεγάλες.''
    Αυτό αγαπητέ Αριστερέ Ψάλτη, το τι ακριβώς δηλαδή θα γινόταν αν η Ελλάδα σε εντελώς άλλη χρονική στιγμή, με διαφορετικά δεδομένα και με εντελώς απροετοίμαστους τους αδίστακτους εκβιαστές (εταίρους μην τους πούμε πια ποτέ μετά το έγκλημα στην Κύπρο), αρνιόταν να υπογράψει και να πέσει αμαχητί, ας μην το συγκρίνουμε με ότι συμβαίνει στην Κύπρο, γιατί αποτελεί διανοητική ακροβασία με στόχο να καταλήξουμε σε προκατασκευασμένο και πλαστό ποθητό συμπέρασμα. Τι θα συνέβαινε αν αντιστεκόμασταν, αν λέγαμε τα αναγκαία ΟΧΙ τις κατάλληλες στιγμές, δε θα το μάθουμε ποτέ. Είναι όμως βέβαιο, οτι θα εξασφάλιζαν σίγουρα, ευνοϊκότερους όρους και ηπιότερη προσαρμογή. Αλλά επειδή ο χρόνος δε γυρίζει ποτέ πίσω, καλύτερα ας μην ξύνουμε πληγές.....
    ''Μία είναι λοιπόν η ελπίδα για τους αδύναμους λαούς όπως ο ελληνικός ή ο κυπριακός. Να αντιληφθούν οι Γερμανοί πόσο κακό θα πάθουν αν διαλύσουν την ευρωζώνη.''
    Τώρα μάλιστα. Άν περιμένουμε να αποκτήσει ο λύκος ηθική ή να εννοήσει πως καταναλώνοντας πολύ ''αρνί'' θ΄ανέβουν τα τριγλυκερίδιά του και θα πεθάνει από έμφραγμα, σωθήκαμε! Η φύση, η απληστία, η έπαρση κι η αλαζονεία του, είναι αξεπέραστα εμπόδια...

    Μάλλον καλύτερα να προετοιμαζόμαστε με κάθε τρόπο, να οργανώνουμε, να υποβοηθούμε και να επιταχύνουμε αυτό που θα΄ρθει αργά ή γρήγορα και θα σαρώσει τους δυνάστες. Τη συνειδητοποίηση ΟΛΩΝ οτι από αυτό το δρόμο, πάμε γραμμή για την κόλαση. Αν συμφωνήσουμε σ΄αυτό, τότε δημιουργούμε και το δρόμο της διαφυγής.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 22/03/2013 17:50:47

      '' θα εξασφαλίΖΑΜΕ σίγουρα, ευνοϊκότερους όρους ''

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Queen For The Black Side 22/03/2013 21:01:16

      "...Τι θα συνέβαινε αν αντιστεκόμασταν, αν λέγαμε τα αναγκαία ΟΧΙ τις κατάλληλες στιγμές, δε θα το μάθουμε ποτέ. Είναι όμως βέβαιο, οτι θα εξασφάλιζαν σίγουρα, ευνοϊκότερους όρους και ηπιότερη προσαρμογή..." Από τη μια "δεν θα το μάθουμε ποτέ" κι από την άλλη "είναι βέβαιο ότι θα εξασφαλίζαμε ευνοϊκότερους όρους" Τετράγωνη λογική !

      • dim avatar
        dim @ firiki2010 22/03/2013 21:08:32

        Μας έχουν ζαλίσει με τα ΟΧΙ και τις μπλόφες, και ο Μπαρουφάκης ακόμα και τώρα λέει ότι μπλοφάρει η ΕΚΤ... Τσάμπα μάγκες όλοι...

        Ο υπεύθυνος ηγέτης δε παίζει το μέλλον των παιδιών μας σε μια ζαριά... Υπομένει, οχυρώνεται, θωρακίζεται, στέκεται στα πόδια του, διαλέγει να δώσει τη μάχη από καλύτερο σημείο...

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ dim 23/03/2013 11:18:58

          Eν τω μεταξύ χάνει το στράτευμα και όταν βρεί το καλύτερο σημείο δεν θα έχει κανέναν δίπλα του...

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Αρχιμήδης 23/03/2013 14:57:46

            Για αυτό η υπομονή και η πίστη είναι απαραίτητα στοιχεία για τα άτομα και τους λαούς γενικότερα. Στους 4 αιώνες σκλαβιάς τα δείξαμε και τελικά γλιτώσαμε. Τώρα για 1-2 χρόνια θα κάνουμε χαρακίρι;

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ firiki2010 23/03/2013 08:29:33

        @ φιρίκι @ dim : Αυτό που δε θα μάθουμε ποτέ φιρίκι μου & dim, είναι τι ακριβώς θα γινόταν ΑΝ στην αρχή της επίθεσης των μνημονοΤροϊκανών, ΕΝΩΜΕΝΟΙ, αντιστεκόμασταν και εκβιάζαμε τους εκβιαστές με την καταστροφή τους που ΤΟΤΕ, ήταν απόλυτα πιθανή και απέναντι στην οποία βρίσκονταν εντελώς απροετοίμαστοι. Το οτι θα εξασφαλίζαμε σίγουρα καλύτερους όρους και ηπιότερους τρόπους εξυγίανσης, είναι απολύτως σίγουρο. Mπορεί να σας ενοχλεί ακόμη και να το σκέφτεστε οτι υπήρχε κι άλλος δρόμος που όμως εγκαταλείφθηκε, μπορεί να βολεύει να καταπίνουμε το χάπι του '' αναπότρεπτου'' και να συμβιβαζόμαστε, αλλά αν δούμε καθαρά οτι ακόμα και σήμερα (που έχουν υποτίθεται θωρακιστεί οι τοκογλύφοι) ΤΡΕΜΟΥΝ τις πιθανές αναταράξεις που μπορεί μέσω ντόμινο να προκληθούν στο Ευρώ λόγω ανεξέλεγκτης αντίδρασης κάποιου μέλους, είναι φανερό πόσο παρηγοριόμαστε βουλιάζοντας στους μοιραίους συμβιβασμούς.
        Λυπάμαι που σας το χαλάω, αλλά δεν είμαι εγώ, μα η απλή λογική.

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Queen For The Black Side 23/03/2013 11:21:31

          Υπηρχε σιγουρα ο αλλος δρομος βασιλισσα, αλλα για να ειναι βεβαιοι οτι δεν θα τον διαβουμε φροντισαν να βαλουν εναν "ηγετη" τυποις πρωθυπουργο και αβουλο οργανο τους που να διατυμπανιζει οτι η χωρα ειναι Τιτανικος και αλλα τετοια. Τωρα μας εχουν δεσει πισθαγκωνα και θα πουν αυτοι το casus belli αμα αθετησουμε τις συμφωνιες. Για δε τη Κυπρο τι να πω....τιτλοι τελους ισως;

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Ρηνα 23/03/2013 14:58:41

            Για την Κύρο θα δούμε. Σωστή στα υπόλοιπα...

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Ρηνα 23/03/2013 16:22:09

            Τραγικές αλήθειες αγαπητή Ρήνα. Για την Κύπρο διατηρώ την ακλόνητη πίστη οτι θα βρεί τη δύναμη και θ' ανατρέψει τα αισχρά τους σχέδια. Ίσως σε ... δεύτερο χρόνο, μα θα το κάνει. Οι εκεί Έλληνες είναι πιό καθαροί και πιό αποφασιστικοί.
            Εμείς πάλι, οι Ελλαδίτες, εμφανίζουμε αποκαρδιωτικά σημάδια εκφυλισμού και δυστυχώς, μοιάζει δυσκολότερο ν΄αφυπνιστούμε. Η πείνα βέβαια, η μιζέρια κι η εξαθλίωση και όρη κινεί.....

  6. sceptic avatar
    sceptic 22/03/2013 18:18:31

    Η χειρότερη αλλοτρίωση είναι η άρνηση της Ιστορίας μας.
    Είμαστε τόσο σάπιοι που δεν τολμάμε καν να κοιτάξουμε λιγάκι πίσω στους πριν από εμάς για να πάρουμε θάρρος Αριστερέ Ψάλτη...

  7. Νιόβη avatar
    Νιόβη 22/03/2013 18:31:02

    «Μία είναι λοιπόν η ελπίδα για τους αδύναμους λαούς όπως ο ελληνικός ή ο κυπριακός. Να αντιληφθούν οι Γερμανοί πόσο κακό θα πάθουν αν διαλύσουν την ευρωζώνη. Να πάψουν να λειτουργούν με καουμπόϊκο τρόπο, με μαφιόζικες μεθόδους και με μια λογική εκδίκησης για την ήττα τους στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο».

    Δεν συμφωνώ και με άλλες τοποθετήσεις στο άρθρο σας, αλλά εδώ ειδικά πρέπει να διαφωνήσω κάθετα. Μην έχετε τέτοιες ελπίδες, αγαπητέ αρθρογράφε, όχι με μια χώρα που δεν συνειδητοποίησε δυο φορές ως τώρα στο πολύ πρόσφατο παρελθόν πόσο ασύμφοροι θα ήταν για την ίδια οι πόλεμοι που ξεκίνησε. Άλλωστε, εσείς ο ίδιος τους αποκαλείτε εγκληματίες που ξεκινούν οικονομικό πόλεμο στην Ευρώπη. Πόσους εγκληματίες έχετε δει ως τώρα που τους ενδιαφέρουν οι συνέπειες του εγκλήματος που διαπράττουν;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Νιόβη 22/03/2013 18:35:38

      «ο ελληνικός ή ο κυπριακός [λαός]». Μόνο με την έννοια του διαχωρισμού των Ελλήνων και Κυπρίων ως πολιτών σε διαφορετικά κράτη ευσταθεί η φράση. Ένας λαός είμαστε, ένα έθνος.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Νιόβη 22/03/2013 18:38:17

        + 1000000000000000

  8. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 22/03/2013 18:32:31

    «Μία είναι λοιπόν η ελπίδα για τους αδύναμους λαούς όπως ο ελληνικός ή ο κυπριακός.»
    Δηλαδή υπάρχουν δύο λαοί; Ο ελληνικός καί ο κυπριακός;
    Εγώ γνωρίζω ότι υπάρχει ένας λαός ο ελληνικός καί δύο ελληνικά κράτη. Η Ελλάδα καί η Κύπρος.
    Άς προσέχουμε τί γράφουμε λοιπόν.

    Όσον αφορά τόν τίτλο: «Θα συνεχίσουμε να σύρουμε τον χορό των Γερμανών;», νομίζω ότι είναι καιρός νά σκεφθούμε νά στήσουμε τόν δικό μας χορό.
    Μακάρι η κατάρρευση τής κυπριακής οικονομίας νά συμπαρασύρει στήν κατάρρευση τήν κομματοκρατία στήν Κύπρο καί Ελλάδα.
    Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
    Είναι καιρός πιά, όσοι αισθάνονται Έλληνες στά δύο κράτη, νά αξιολογήσουν εν κρυπτώ καί ευθαρσώς τήν σημερινή διεθνή συγκυρία καί τό μέλλον τού ελληνισμού σέ συτή καί νά ξυπνήσουν.
    Προτείνω νά σκεφθούν πολύ σοβαρά καί νά προετοιμάσουν στίς δύο χώρες ταυτόχρονο δημοψήφισμα.
    Μέ μία ερώτηση
    ΕΝΩΣΗ Κύπρου καί Ελλάδας.
    Ναί ή όχι.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Ιαπετός 22/03/2013 18:39:37

      NAI ΣΕ ΟΛΑ Ιαπετέ !

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 22/03/2013 18:42:41

        Αλλά ξέχασα....Θα έχουν αντίρρηση οι Τούρκοι, οι Άγγλοι, οι Ρώσοι (αφού έχουν οι Τούρκοι), Οι Αμερικανοί και οι Γερμανοί που εποφθαλμιούν τον ορυκτό πλούτο μας και τη γεωστρατηγική μας θέση, αφήστε λοιπόν.....

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ Queen For The Black Side 22/03/2013 18:49:05

          ΕΝΩΣΗ Κύπρου καί Ελλάδας.
          Ναί ή όχι;

          • ^Mara^ avatar
            ^Mara^ @ Ιαπετός 22/03/2013 18:52:22

            ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ ^Mara^ 22/03/2013 19:52:04

            ^Mara^

            Είσαι τό πρώτο ΝΑΙ.
            Τά άλλα είναι ναί μέν, αλλά...

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Ιαπετός 22/03/2013 20:07:39

            Αχ, και το δικό μου ΝΑΙ δαγκωτό είναι. Το «αλλά» που διατυπώνω είναι παρενέργεια του...«ρεαλισμού». :)

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Ιαπετός 22/03/2013 18:54:27

            Μα, το ρωτάτε; ΝΑΙ, φυσικά! Αλλά με τι φόντα, Ιαπετέ;

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Ιαπετός 22/03/2013 19:36:36

            Αγαπητέ Ιαπετέ.
            Θα εισέπραττες ένα μεγαλειώδες ΟΧΙ απο την Κύπρο που θα έτριβες τα μάτια σου.

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Ιαπετός 22/03/2013 19:37:35

            ΝΑΙ φυσικά. Αλλά δε μας αφήνουν...

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Ιαπετός 22/03/2013 20:37:30

            Ναι! ένωση ΤΩΡΑ.

    • άγρυπνη avatar
      άγρυπνη @ Ιαπετός 22/03/2013 18:49:31

      Πολύ επικίνδυνα γίνονται τον τελευταίο καιρό τα''ναι'' και τα ''όχι''μας.Κι'αν το ''ναι''της καρδιάς μας,στην ωμή διεθνή πολιτική σημαίνει διχοτόμηση και προσάρτηση της κατεχόμενης πλευράς, αυτόματα, στους άλλους;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Ιαπετός 22/03/2013 18:53:24

      Κι εγώ θα έλεγα ναι σε όλα όσα γράφει ο Ιαπετός, αλλά ειδικά την ένωση Ελλάδας και Κύπρου δεν την περιμένω όσο και να θέλω να το ελπίσω. Αυτολογοκρίνεται η ελπίδα μου με το που πάει όχι απλά να γεννηθεί αλλά και να πάρει μορφή με λέξεις στο μυαλό μου. Ειδικά τώρα, όταν και οι δυο είναι δέσμιες, μα τόσο πολύ δέσμιες και οικονομικά υποταγμένες. Θα έπρεπε να συμβούν πολλά άλλα πρώτα για να μπορούμε να περιμένουμε ότι θα φτάσουμε έστω και στην πρόταση του δημοψηφίσματος για ένωση.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Νιόβη 22/03/2013 19:05:47

        «Κι εγώ θα έλεγα ναι...»

        ΕΝΩΣΗ Κύπρου καί Ελλάδας.
        Ναί ή όχι;

        Όλα τά άλλα έπονται

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Ιαπετός 22/03/2013 19:14:46

          Απάντησα παραπάνω. :)

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Ιαπετός 22/03/2013 20:38:42

          Καλέ μου Ιαπετέ και 10.000.000 ΝΑΙ να πούμε εμείς, με τόσον ορυκτό πλούτο που θα διαθέταμε, συν τη γεωπολιτική ισχύ που θα συγκεντρώναμε, πιστεύεις οτι θα άφηναν ποτέ τα όρνια να ενωθούμε;
          Εδώ προσπαθούν να μην υπάρχουμε....

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Ιαπετός 22/03/2013 21:00:28

      Ἀγαπητέ Ἰαπετέ,χωρίς συζήτηση,τό ΝΑΙ!
      Καί γιά ἕναν ἀκόμη λόγο: τήν πανίσχυρη μία ΑΟΖ...

  9. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 22/03/2013 18:43:08

    Ἐδῶ πού τά λέμε,τή μαγκιά τοῦ ΟΧΙ δέν τήν ἔκανε ὁ Ἀναστασιάδης,ἁφοῦ ἀπῆχε.
    Ἔπειτα,ἄν ἡ μόνη ἐλπίδα μας εἶναι νά ἀντιληφθοῦν οἱ Γερμανοί τό λάθος τους ὅτι θά πάθουν κι ἐκείνοι κακό ἑάν διαλύσουν τήν Εὐρωζώνη,τότε καήκαμε,δέν ὑπάρχει καμμιά ἐλπίδα...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Κυθήριος Τ. 23/03/2013 09:33:27

      Το ΟΧΙ το είπε ο αδούλωτος Ελληνικός Κυπριακός λαός. Τι να μας πούνε τώρα οι ασήμαντοι πολιτικάντηδες κομπάρσοι;

  10. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 22/03/2013 18:43:39

    Ενα πραγμα που δεν αναγραφεται ειναι οτι το Λονδινο χαιρεται με ολη αυτη την κατασταση. Και σαν παραδοσιακος πολεμιος του Ευρω μονο κερδη εχει να δει απο αυτη την κριση. Ισως ειναι και η σωτηρια τους. Απλως σημερα βλεπουμε την ακομψη συμπεριφορα του Βερολινου και αγνοουμε προς τα που θα στραφει ο χρυσος και οι καταθεσεις σε περιπτωση επεκτασης της κρισης του Ευρω.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Ρεαλιστης 23/03/2013 07:49:28

      Υπονοεις σικε παιχνιδι της ηγεσιας των Κυπριων, για να ωφεληθουν μακροπροθεσμα οι (εχοντες σχεσεις με αυτους) Βρετανοι ?

  11. Nik avatar
    Nik 22/03/2013 18:49:14

    Μικρά και πρακτικά μέτρα σε προσωπικό επίπεδο που ο καθένας μπορεί να πάρει είναι να μην αγοράσει ποτέ ξανά οτιδήποτε κατασκευάζεται στην Γερμανία, ή όπου αλλού με γερμανικά κεφάλαια ή τεχνογνωσία. Μόνο όταν δουν ότι αυτοί που πτωχεύουν είναι οι πελάτες τους θα καταλάβουν τα όρια της βλακείας τους.

    Τα ιδεολογικά τα αφήνω σε άλλους.

    • άγρυπνη avatar
      άγρυπνη @ Nik 22/03/2013 18:55:54

      Εχουν φροντίσει αυτοί.Κατακτούν και την μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.Την Κίνα.Εχουν μέλλον.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Nik 23/03/2013 11:35:35

      Nik, το εχουν ηδη εξετασει και ειδαν οτι ειναι πολυ μικρο το ποσοστο της βλαβης και μη υπολογισιμο.

  12. blue nile avatar
    blue nile 22/03/2013 19:13:35

    ΑΨ επέτρεψε μου να διαφωνήσω στο ότι αν λέγαμε ΟΧΙ στα μνημόνια θα ακολουθούσαμε στιγμές όπως αυτές της Κύπρου.
    Στην Κύπρο η ΕΚΤ μπορεί να εκβιάζει και να απειλεί λέγοντας ότι θα κόψει την ρευστότητα στις κυπριακές τράπεζες.
    Σε μας δεν θα μπορούσε να το κάνει με τίποτα γιατί ελληνική αποπομπή θα σήμαινε σχεδόν ταυτόχρονη διάλυση της ευρωζώνης.
    Εδώ που τα λέμε ενδιαφέρον θα'χε να μην έβρισκε λύση μέχρι τη Δευτέρα η Κύπρος και να δούμε αν η ΕΚΤ ενοεί όσα λέει και δεν μπλοφάρει.
    Παρόλο που η Κύπρος έχει ένα πάρα πολύ μικρό 0,2% του ευρωπαικού ΑΕΠ ενδεχόμενη έξοδος της θα επιφέρει ισχυρότερο πλήγμα στην ήδη δοκιμαζόμενη ευρωζώνη.
    Είναι αλήθεια έτοιμοι να χρεωθούν τόσο μεγάλη ζημιά για 17 δις περίπου;
    Με την Ελλάδα τα πράγματα είναι τελείως μα τελείως διαφορετικά.
    Το μόνο που έπρεπε να έχουμε ως προαπαιτούμενο είναι ένα πραγματικό πρωτογενές πλεόνασμα για ξαποστέλναμε την τρόικα και να μπορούσαμε να συντηρηθούμε για ένα χρόνο.
    Η ΕΚΤ θα εξασφάλιζε ρευστότητα στις ελληνικές ιδιωτικές τράπεζες και θα έλεγε και ένα τραγούδι. Ακόμα και αν αυτές έμεναν χωρίς ανακεφαλαιοποίηση αν δεν τις χρηματοδοτούσε για να λειτουργούν τα ΑΤΜ θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη της διάλυσης της ευρωζώνης.
    Μια Κύπρος και όρθωσε ανάστημα χωρίς Plan B όπως λες και με ένα ασήμαντο μέγεθος
    Και εμείς που στην πτώση μας μπορούσαμε (και μπορούμε ακόμα για κάποιο καιρό) να τους πάρουμε μαζί μας απλά αδρανούμε για να εξασφαλίσουμε συμμαχίες την ίδια ώρα που οι ίδιοι σύμμαχοι μας καταστρέφουν .

    Ο ίδιος ο Ντράγκι επισήμανε ότι η ΕΚΤ δεν μπορεί να σώσει το ευρώ σε περίπτωση εξόδου της Ελλάδας (ή άλλης χώρας) και απεήλησε κομψά χρησιμοποιώντας τον όρο convertibility risk.
    Λες να μην ήξερε τι έλεγε;

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ blue nile 23/03/2013 09:23:57

      + 100000000 κι από εμένα blue nile

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ blue nile 23/03/2013 09:30:47

      + 10000000000

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Tabula Rasa 23/03/2013 09:31:43

        Συμφωνώ απόλυτα

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ blue nile 23/03/2013 11:41:27

      Το timing blue nile ηταν το σημαντικο στις δικες μας κινησεις και για να μας αποκοιμισουν-φοβισουν, μεχρι να προετοιμαστουν, τοποθετησαν τον ΓΑΠ. Σε καθε πολεμο η σωστη στιγμη επιθεσης ειναι το απαν. Οσο πιο συντομα καταλαβουμε οτι το "Ενωση" με δαυτους σημαινει ουσιαστικα πολεμο, τοσο πιο γρηγορα θα απεμπλακουμε, αλλα μεθοδευμενα και με σχεδιο.

  13. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 22/03/2013 19:14:21

    Μάλλον οι Γερμανοί σέρνουν το χορό. Οι υπόλοιποι, προς το παρόν, ακολουθούν εκουσίως και ακουσίως.

  14. NTUA avatar
    NTUA 22/03/2013 19:17:50

    Μήπως, φίλοι μου, δεν έπρεπε να έχουμε 'πεί ΟΧΙ το 1940;

  15. γιωργος,θρυλος avatar
    γιωργος,θρυλος 22/03/2013 19:27:19

    για δειτε πως κλεινει τα θεματα η τουρκια με τους κουρδους και το συγνωμη του νετανιαχου στην τουρκια για να δειτε τι ερχεται ,κυκλωνουν τον ελληνισμο,και εμεις τσακωνομαστε μεταξυ μας ο ατιλας 3 ερχεται.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ γιωργος,θρυλος 22/03/2013 20:12:55

      @ γιωργος,θρυλος : Πόσο δίκιο έχετε! Κλείσανε το μέτωπο με τους Κούρδους, σήμερα τα ξαναβρήκαν με τους Ισραηλινούς, τώρα τα χέρια τους λύνονται....

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Queen For The Black Side 22/03/2013 20:24:20

        Το κλείνουν το μέτωπο με τους Κούρδους, αλλά πώς το κλείνουν; Ο Οτσαλάν διεμήνυσε από τη φυλακή ότι ο αγώνας των Κούρδων τώρα πρέπει να είναι «πολιτικός». Έχει και αυτή η φράση τις αναγνώσεις της.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ γιωργος,θρυλος 22/03/2013 20:57:17

      Ἔτσι κλείνει ἕνα μέτωπο μέ ἑκατομύρια τρελαμένους καί ὀρκισμένους ἐχθρούς στό μαλακό ὑπογάστριό της,ἐπειδή ἔβαλαν νά τό πεῖ ὁ πρώην ἀρχηγός τους καί ἀνίσχυρος σήμερα ἄνθρωπος,μέσα ἀπό τή φυλακή.....

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Κυθήριος Τ. 23/03/2013 12:00:41

        ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΚΟΥΡΔΟΥΣ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΕ.....

  16. ΧΡΗΣΤΟΣ Λ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ Λ 22/03/2013 19:41:08

    θρυλε μπραβο το επιασες το θεμα.

  17. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 22/03/2013 19:41:54

    Ο Αττίλας τρία σέ μερικές μέρες θά αποτελεί Ιστορία.
    Ο Αττίλας τέσσερα ετοιμάζεται πυρετωδώς.

    ΕΝΩΣΗ Κύπρου καί Ελλάδας.
    Ναί ή όχι;

    • Karenin avatar
      Karenin @ Ιαπετός 22/03/2013 19:56:00

      Kαι βέβαια όχι. Η πλειψηφια των πολιτων της Κύπρου θέλει να λεγονται Κύπριοι, και όχι έλληνες . Σεβασμός λοιπόν στο δικαίωμα των λαών για αυτοδιάθεση.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Karenin 22/03/2013 19:59:47

        Karenin
        Είσαι τό πρώτο καθαρό ΟΧΙ.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Karenin 22/03/2013 20:05:23

        Γιατί τότε αποκαλούν τους εν Ελλάδι κατοίκους «Ελλαδίτες»;

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Karenin 22/03/2013 20:14:03

        @ Κarenin : Δημοψήφισμα. Οι Κύπριοι είναι Έλληνες της Ελληνικής Κύπρου.

    • dim avatar
      dim @ Ιαπετός 22/03/2013 20:21:21

      Εννοείς διχοτόμηση και μετά ένωση?

    • leak avatar
      leak @ Ιαπετός 22/03/2013 20:41:57

      Mας συμφέρει να είμαστε δύο ελληνικά κράτη (ειδικά αν συνεργαζόμασταν πραγματικά). Ακόμα καλύτερα θα ηταν να υπήρχαν άλλα δύο ελληνικά κράτη : η Ιωνία και η Καππαδοκία.
      Όλες οι αντιπροσωπίες σε παγκόσμιους οργανισμούς θα ήταν πολυπληθέστερες.

  18. Zugzwang avatar
    Zugzwang 22/03/2013 19:42:12

    Ακυρα τα σχολια που κανουμε τοσες μερες. Μετα την συμφωνια Ερντογαν-Νετανιαχου αλλαζει ριζικα η κατασταση στην Ανατολικη Μεσογειο και φυσικα στο Αιγαιο.

    Απο το enikos.gr
    Ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν αποδέχτηκε "εξ ονόματος του τουρκικού λαού" τη συγγνώμη του Ισραηλινού ομολόγου του Μπενιαμίν Νετανιάχου για το θάνατο εννέα Τούρκων ακτιβιστών κατά τη διάρκεια επιχείρησης των ισραηλινών ειδικών δυνάμεων στο στολίσκο που μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια στη Λωρίδα της Γάζας, το 2010.

    "Οι δύο πρωθυπουργοί συμφώνησαν να ολοκληρωθεί η συμφωνία" για την καταβολή αποζημίωσης στις οικογένειες των θυμάτων, τονίζεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο Τύπου του Ερντογάν στην Άγκυρα.

    Σύμφωνα με την τουρκική ανακοίνωση, ο Νετανιάχου δήλωσε στον Ερντογάν ότι το Ισραήλ έχει άρει ουσιωδώς τους περιορισμούς όσον αφορά την εισαγωγή εμπορικών ειδών (σ.σ. που δεν προορίζονται για στρατιωτική χρήση) στα Παλαιστινιακά Εδάφη, συμπεριλαμβανομένης και της Γάζας.

    Ο Ερντογάν από την πλευρά του τόνισε ότι πόσο σημαντική είναι μια ισχυρή σχέση φιλίας και συνεργασίας μεταξύ του εβραϊκού και του τουρκικού λαού. Σημείωσε ότι η σχέση των δύο χωρών είναι "ζωτικής και στρατηγικής σημασίας" για την ειρήνη και τη σταθερότητας της περιοχής και εξέφρασε τη λύπη του για την επιδείνωση των τελευταίων ετών.

    Οι δύο ηγέτες συμφώνησαν επίσης να συνεργαστούν για να βελτιωθεί η ανθρωπιστική κατάσταση στα Παλαιστινιακά Εδάφη.

  19. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 22/03/2013 19:42:22

    Αγαπητέ Αριστερέ Ψάλτη.
    Με το άρθρο σου δικαιώνεται εκείνος που έκοψε τα αρ$#@*@ του για να τιμωρήσει τη γυναίκα του.

  20. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 22/03/2013 19:45:22

    Χαιρετώ τόν φίλτατο Φαίλτωρα.

    Εσύ τί θά έλεγες Ιωάννη;
    ΕΝΩΣΗ Κύπρου καί Ελλάδας.
    Ναί ή όχι;

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Ιαπετός 22/03/2013 19:52:05

      Το ΑΚΕΛ το ρωτήσατε αγαπητέ Ιαπετέ;

  21. thpr avatar
    thpr 22/03/2013 19:47:02

    Θα παιζαμε τωρα στο καμπιονατο αν δεν ειχαμε πει οχι

  22. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 22/03/2013 19:48:18

    Μπορεί.
    Σήμερα τό όχι είναι σίγουρο.
    Σέ ένα χρόνο από τώρα, νά μήν πώ εξάμηνο;

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Ιαπετός 22/03/2013 19:59:18

      Μακάρι.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Ιαπετός 22/03/2013 20:21:50

      Μη παρασύρεσαι απο τον πατριωτισμό σου.Το 95,7 υπέρ της ένωσης του δημοψηφίσματος του 1950 που οργάνωσε η εθναρχία,έγινε 32,8 στις προεδρικές εκλογές του 1959.Στα επόμενα χρόνια το πολιτικό κατεστημένο και η εκκλησία, απομάκρυναν όλο και περισσότερο τον Ελληνοκυπριακό λαό απο την ιδέα της ένωσης,για ευνόητους λόγους.Γιαυτό και η Κύπρος είναι κλασσική περίπτωση χαμένων ευκαιριών.

      • Ο Πειρατής avatar
        Ο Πειρατής @ Σχετικά Ασχετος 22/03/2013 20:33:38

        Έχει ο καιρός γυρίσματα. ΝΑΙ κι από εμένα

  23. Aρχιμήδης avatar
    Aρχιμήδης 22/03/2013 19:54:04

    Αγαπητέ ΑΨ . Η ανάλυσή σου είναι κατα τη γνώμη μου Απόλυτα σωστή. Καθώς και το συμπέρασμά σου οτι αυτή τη φορά σε αντίθεση μετο 1940 είμεθα υποδουλωμένοι στο Δ' Ράιχ.
    "Αν δε μπορέσει κάποιος να τους πάει κόντρα, θα ζούμε το δράμα που οι τεχνοκράτες έφτιαξαν τόσο καιρό πριν."
    Επομένως αγαπητέ παραδέχεσαι οτι το καθήκον μας ως ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    είναι να αντισταθούμε μέχρι την απελευθέρωση μας, ή μέχρι το θάνατό μας.
    Αλλοιώς θα πεθάνουμε σαν ζώα, ζώντας το δράμα που οι τεχνοκράτες έφτιαξαν τόσο καιρό πριν, για να μην χάσουμε τις βόλτες μας με το ΙΧ και το καροτσάκι του Σούπερμάρκετ που μας κάνει δέσμιους των φαρμάκων για τη χοληστερίνη και την πίεση...
    Εχεις δίκιο φίλε Α.Ψ. Σε λίγο το σκίσιμο των μνημονίων του Τσίπρα θα φαντάζει σαν τζάμπα μαγκιά όταν το λόγο θα έχουν οι πραγματικοί "οικονομικοί αντάρτες" μιάς και βρισκόμαστε υπό οικονομική κατοχή. Οι Γερμανοί όταν μας επέβαλαν την πολεμική τους κατοχή δοκίμασαν και το πολεμικό μας αντάρτικο. Αραγε έχουν ετοιμαστεί τώρα και για το οικονομικό μας αντάρτικο? Ξέρουν αυτοί τουλάχιστο τι μορφές θα πάρει, ή αυτό δεν ελήφθη υπ' όψιν στο σχεδιασμό τους?

  24. Decodex avatar
    Decodex 22/03/2013 19:57:41

    Εδω υπαρχει ενα αριστοτεχνικα φτιαγμενο πλανο...απο το Μαρι, το Τ+10, το μνημονιο, τα κοιτασματα, τα ελλειματα, το ΔΝΤ...που δουλευει ΡΟΛΟΙ. Οι Γερμανοι νομιζετε οτι ειναι μονοι; Ποιος κατευθυνει τις κινησεις πισω στο παρασκηνιο;
    Μια χωρα που σωθηκε πριν 70 σχεδον χρονια απο τους Αμερικανους πιστευετε οτι μπορει να λειτουργησει ηγεμονικα στην Ευρωπη;
    Και πισω απο ολους αυτους ποιοι;
    Το ειχα αναφερει και παλαιοτερα...τους Ναιτες τους κυνηγησε ο Φιλιππος ο μορφονιος...ειχαν τον ελεγχο του χρηματος στη τοτε Ευρωπη.
    Σημερα, ποιος εχει αυτο τον ελεγχο;

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Decodex 22/03/2013 20:08:50

      Παράλληλα με την διάδοση της είδησης ότι το Ισραήλ απολογήθηκε επισήμως στην Τουρκία για την επίθεση στο τουρκικό καράβι «Μαβί Μάρμαρα», η Άγκυρα ψάχνει απάντηση για ένα πολύ σημαντικό ερώτημα, το οποίο αφορά το μέλλον της κυπριακής οικονομικής κρίσης και των ερευνών στην κυπριακή ΑΟΖ: Ποια θα είναι η μελλοντική στάση του Τελ Αβίβ στο ζήτημα της κυπριακής ΑΟΖ;

      Το παραπάνω ερώτημα έθεσε στον πρώην Υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ, Αλον Λιέλ το τουρκικό ειδησεογραφικό δίκτυο «CNNTURK». «Θα διακόψετε την συνεργασία σας με την Κύπρο και θα επιδιώξετε την συνεργασία της Άγκυρας στο πεδίο των ερευνών για φυσικό αέριο και πετρέλαιο στην Ανατολική Μεσόγειο», υπήρξε το ερώτημα του τουρκικού δικτύου στον έμπειρο Ισραηλινό πολιτικό.

      Απαντώντας στο τουρκικό δίκτυο, ο πρώην Υπουργός Εξωτερικών απέφυγε να τοποθετηθεί για το μέλλον των σχέσεων Κύπρου - Ισραήλ. Ωστόσο, αποδέχθηκε ότι η ομαλοποίηση των σχέσεων του Ισραήλ με την Τουρκία θα φέρει «δραματικές αλλαγές» στην Ανατολική Μεσόγειο. «Στο ζήτημα του φυσικού αερίου θα συνομιλήσουμε με την Τουρκία», υπήρξε η τελική απάντηση του κ. Λιέλ.

      Ας σημειωθεί ότι το απόγευμα της Παρασκευής, οι Τούρκοι αναλυτές τονίζουν ότι υπό το φως των νέων εξελίξεων στην Ανατολική Μεσόγειο, το Ισραήλ ήταν υποχρεωμένο να προχωρήσει στην αποκατάσταση των διπλωματικών σχέσεων του με την Τουρκία.

      *Ο Νίκος Στέλγιας είναι ανταποκριτής της «Καθημερινής Κύπρου» στην Κωνσταντινούπολη

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Ιαπετός 22/03/2013 20:49:57

        «Στο ζήτημα του φυσικού αερίου θα συνομιλήσουμε με την Τουρκία», υπήρξε η τελική απάντηση του κ. Λιέλ.

        Αυτή η δήλωση αποτελεί «άδειασμα» της Κύπρου ή...πρόβλεψη; Ο νοών νοείτω.

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Νιόβη 22/03/2013 20:56:41

          Oχι μονο της Κυπρου...

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Decodex 22/03/2013 20:15:29

      Rotchild, Rocfeller, Paulson.
      ή αν προτιμάς Blac Rock, Goldman Sachs, Citygroup,Bank of America,

  25. dim avatar
    dim 22/03/2013 20:11:45

    Μεγέθη σα κι εμάς ή τη Κύπρο ή τη Πορτογαλία θα μας ξερνάγανε σαν εμετό οι της Ε.Ε.

    Τα κάστανα μπορούν να τα βγάλουν από τη φωτιά μόνο μεγέθη όπως η Ιταλία, η Γαλλία ή έστω και η Ισπανία...

    Οπότε δικαιώνεται πλήρως ο Σαμαράς όταν έλεγε: "Εμπιστευθείτε με, δεν έγινα ξαφνικά μνημονιακός.. Να μη πέσουμε στο γκρεμό πρέπει τώρα, να κερδίσουμε χρόνο, ώστε όταν η Ευρώπη αλλάξει, εμείς να είμαστε εκεί και να καρπωθούμε από τις αλλαγές, γιατί αν έχουμε πέσει στο γκρεμό, δεν υπάρχει μετά επιστροφή, ακόμα κι αν αλλάξει μετά η Ευρώπη εμείς δε θα είμαστε πια εκεί..."

    Εμείς λοιπόν έχουμε κάνει αυτό που έπρεπε, είμαστε ακόμα εδώ, όρθιοι, θωρακισμένοι, και πρέπει τώρα να αρχίσει η αλλαγή πλεύσης της Ε.Ε., με την πίεση από την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία, ώστε μετά από την αποτροπή του ξαφνικού θανάτου, να έρθει και η ανάκαμψη...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ dim 22/03/2013 20:19:34

      Η πατριδοκαπηλία καί εθνοκαπηλία είναι θεσμός τών «πονηρών».
      Άν οι λαοί δέν νοηματοδοτούσαν εθνικά τήν ύπαρξή τους, θά είχαμε κοινώς κρατικοκαπηλία. Π.χ. ΗΠΑ

  26. Αρχιμήδης avatar
    Αρχιμήδης 22/03/2013 20:31:17

    "Εμείς λοιπόν έχουμε κάνει αυτό που έπρεπε, είμαστε ακόμα εδώ, όρθιοι, θωρακισμένοι. "
    Δεν θα γελάσω αγαπητέ φίλε dim, αλλά θα σου παραθέσω την απάντηση του Α.Ψ εδώ στο άρθρο του : "χωρίς να αλλάξουν οι ευρωπαϊκοί συσχετισμοί θα χορεύουμε στο χορό των Γερμανών που δυστυχώς έχουν δημιουργήσει το τέταρτο οικονομικό Ράιχ. Αν δε μπορέσει κάποιος να τους πάει κόντρα, θα ζούμε το δράμα που οι τεχνοκράτες έφτιαξαν τόσο καιρό πριν."

  27. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/03/2013 20:49:27

    Προς αρθρογράφο:Τι εννοείτε ''μέχρι να αλλάξουν οι συσχετισμοί'';

  28. γιωργος,θρυλος avatar
    γιωργος,θρυλος 22/03/2013 20:58:31

    οι γερμανοι το "χαρτι τουρκια" θα παιξουν μετα την κυπρο και με την ελλαδα τους επομενους μηνες φοβαμαι τα χειροτερα .ο ελληνισμος ειναι στο χειροτερο σημειο του αυτο θα το εκμεταλευτουν οι τουρκοι και οι ανθελληνες και εχουμε ηγετες-ικετες
    και φοβισμενα ανθρωπακια.

  29. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 22/03/2013 21:17:25

    Σέ προηγούμενο σχόλιο μου, διερωτήθην ἐάν εἶμαι ρομαντική μέ κατάλοιπα παιδείας μου νά ὀνειρεύωμαι ἀκόμα τήν ΕΝΩΣΗ!

  30. Νιόβη avatar
    Νιόβη 22/03/2013 21:22:15

    «“Οι δύο πρωθυπουργοί συμφώνησαν να ολοκληρωθεί η συμφωνία” για την καταβολή αποζημίωσης στις οικογένειες των θυμάτων, τονίζεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο Τύπου του Ερντογάν στην Άγκυρα».

    Όποιος ξέρει να ζητά, παίρνει και αποζημιώσεις. Αυτά για τους πολύ ρεαλιστές που έχουν κάνει γαργάρα το άλλο φλέγον θέμα της Ελλάδας. Για να γίνεται σαφές ότι ρεαλισμός και εθνική αξιοπρέπεια μπορούν να πηγαίνουν μια χαρά μαζί. Αν χρειάζονται οι Τούρκοι για να το διαπιστώσετε, ας είναι κι έτσι.

  31. ^Mara^ avatar
    ^Mara^ 22/03/2013 21:23:30

    Άμα θέλει ο θεός... όλα γίνονται!!!

  32. ^Mara^ avatar
    ^Mara^ 22/03/2013 21:28:42

    Ο Αναστασιάδης πήγε να την κάνει... σαν τον Γιωργάκη (εξ ου και η οργή των Ρώσων) αλλά δεν του βγήκε...
    Αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι μετράει μέρες....
    Και από ότι φαίνεται, το αυτό... επιθυμεί και η Μόσχα.
    Η αρκούδα... καραδοκεί... δεν έφυγε..... και την κατάλληλ στιγμή θα "επιτεθεί".

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ ^Mara^ 22/03/2013 23:23:26

      Μετράει μέρες γιά νά ἔλθει ποιός;

      • Αρχιμηδης avatar
        Αρχιμηδης @ Κυθήριος Τ. 22/03/2013 23:40:34

        Λιλλήκας

      • ^Mara^ avatar
        ^Mara^ @ Κυθήριος Τ. 22/03/2013 23:54:16

        Δεν ξέρω ποιός.
        Ενδεχομένως ο Λιλήκας όπως λέει ο Αρχιμήδης.
        Ο Αναστασιάδης όμως θα φύγει κακήν... κακώς... σύντομα....

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ ^Mara^ 23/03/2013 00:25:51

      Αυτό επιθυμεί και η Μόσχα και το πιστεύω κι εγώ, όπως και για τον Λιλλήκα που λέει ο Αρχιμήδης, αλλά πρέπει να το επιθυμήσουν και οι Κύπριοι, αγαπητή Μάρα. Οι Κύπριοι άφησαν τον Αναστασιάδη να κάνει παιχνίδι ενώ τους είχε μπλοκάρει τις καταθέσεις Σαββατιάτικο, σαν να ήταν σκλάβοι κι όχι ελεύθεροι πολίτες. Μόνο και μόνο γι αυτό, θα έπρεπε να τον έχουν πάρει με τις πέτρες, αλλά τον άφησαν.

      • ^Mara^ avatar
        ^Mara^ @ Νιόβη 23/03/2013 08:57:02

        Τον άφησαν Νιόβη, γιατί αιφνιδιάστηκαν.
        Πιέστηκε μετά για το ΟΧΙ και προφανώς πήρε παράταση... το "λιντσάρισμα".
        Πάντως δεν το γλιτώνει....

  33. ^Mara^ avatar
    ^Mara^ 22/03/2013 21:30:50

    +10000

  34. firiki2010 avatar
    firiki2010 22/03/2013 21:34:48

    Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τις "6 αλήθειες " του αρθρογράφου - έστω και με κάποιους αστερίσκους - κάποιοι σχολιαστές βλέπω όμως ασχολούνται με την Ενωση Ελλάδας- Κύπρου.
    Στο δια ταύτα θα ήθελα να επισημάνω ότι η λύση των Ευρωπαϊκών προβλημάτων δεν μπορεί παρά να περάσει μέσα από "περισσότερη Ευρώπη" Το καταλαβαίνει και η Γερμανία και ξέρει ότι τελικά ακόμα κι αν θέλει δεν μπορεί να το αποφύγει. Πλην όμως το "περισσότερη Ευρώπη" σημαίνει ενιαίους κανόνες που 1 θα αναγνωρίζουν σεβαστές εθνικές ιδιαιτερότητες και 2 θα γίνονται σεβαστοί από όλους η δε εφαρμογή τους θα ελέγχεται.
    Τέλος... το θέμα δεν είναι αν είναι κάποιος "κότα" ή κάποιος άλλος "εγκληματίας" (προφανώς διαφωνώ με τους χαρακτηρισμούς) Υπάρχουν συγκεκριμένοι συσχετισμοί δύναμης (οικονομικής και άλλης) οι οποίοι καθορίζουν τις κινήσεις των "παικτών". Δεν φροντίσαμε να ανήκουμε στους ισχυρούς παόκτες.

  35. ένας παλιός φίλος avatar
    ένας παλιός φίλος 22/03/2013 21:46:55

    Η ανάλυση του άρθρου καλή. Δεν μπορώ να συμφωνήσω με τα συμπεράσματα. Αν αυτή η λογική επικρατεί και στους κρατούντες μας, μάς περιμένουν πολύ-πολύ πιο μαύρες μέρες. Θέλω να πιστεύω πως όχι. Θέλω να πιστέυω πως δεν περιμένουμε απλά να βγάλουν το φίδι από την τρύπα άλλοι, Ισπανοί, Ιταλοί ή και γω δε ξέρω ποιοι άλλοι.

    Δεν θέλω να γράψω τίποτε παραπάνω. Αλλά μιας και πλησιάζει και η εθνική μας εορτή, να αφιερώσω με πατριωτική αγάπη σε όλους και πολύ φιλικά και σε σένα αγαπητέ Α.Ψ. το παρακάτω απόσπασμα:

    «Εκεί πού 'φκιανα τις θέσεις στους Μύλους, ήρθε ο Ντερνύς να με ιδεί. Μου λέγει:
    - Τι κάνεις αυτού; Αυτές οι θέσες είναι αδύνατες• τι πόλεμο θα κάνετε με τον Μπραΐμη αυτού;
    Του λέγω:
    - Είναι αδύνατες οι θέσες κι εμείς. Όμως είναι δυνατός ο Θεός που μας προστατεύει, και θα δείξομε την τύχη μας σαυτές τις θέσες τις αδύνατες. Κι αν είμαστε ολίγοι στο πλήθος του Μπραΐμη, παρηγοριόμαστε μέναν τρόπο• ότι η τύχη μας έχει τους Έλληνες πάντοτε ολίγους. Ότι αρχή και τέλος παλαιόθε και ως τώρα, όλα τα θεριά πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε. Τρώνε από μας και μένει και μαγιά. Και οι ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν. Και όταν κάνουν αυτήνη την απόφαση, λίγες φορές χάνουν και πολλές κερδαίνουν. Η θέση όπου είμαστε σήμερα εδώ είναι τοιούτη. Και θα ιδούμε την τύχη μας οι αδύνατοι με τους δυνατούς.
    - Τρε μπιεν, λέγει κι αναχώρησε ο ναύαρχος»

    Στρατηγός Μακρυγιάννης

    Άιντε, αρχίστε τις πολιτικοοικονομικές αναλύσεις από κάτω.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ένας παλιός φίλος 23/03/2013 12:13:45

      Ο Μακρυγιαννης επεφτε στα γονατα και προσευχοταν ωρες....και ποσοι αλλοι για να ζουμε ελευθεροι...μεχρι σημερα.
      Αν ο Ελληνισμος εκανε το ιδιο πραγμα, θα ειχαμε κι αλλα αποτελεσματα...
      Αρχισαν οι Χαιρετισμοι προς τη Στρατηγο του Εθνους, ιδου πεδιον δοξης...
      αλλα ο ενας αγνωστικιστης, ο αλλος του υπερτατου οντος, ο αλλος αθεος, ο αλλος κομμουνιστης και δεν του επιτρεπει η κουλτουρα του, ο αλλος δεν ξερω και γω τι, περιμενουμε το συμπαν να συνομωτησει για να βρουμε τη λυση. Ειναι σαν να εχουμε στο σπιτι το καλασνικωφ για ν αντιμετωπισουμε τον κλεφτη κι εμεις τρεχουμε να παρουμε το κουζινομαχαιρο.

  36. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 22/03/2013 22:06:57

    Karenin τί λες; Πόθεν προκύπτει αυτό; Επειδή ο Χριστόφιας προώθησε την "κυπριακή ιδεολογία";

  37. ΓΚΙΟΙ avatar
    ΓΚΙΟΙ 22/03/2013 22:18:56

    ΣΩΣΤΟΟΟΟΣ

  38. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 22/03/2013 22:19:53

    Ο Νικήτας Σταματελόπουλος, ο Νικηταράς ο Τουρκοφάγος νικητής της μάχης των Δερβενακίων ήταν μια από τις ευγενέστερες μορφές, τις πιο αγνές και ανιδιοτελείς του μεγάλου εκείνου αγώνα. Το 1839 φυλακίζεται στην Αίγινα. Αποφυλακίζεται μετά από δύο χρόνια τυφλός! Η κόρη του όταν τον αντικρίζει πεθαίνει! Ζει πάμπτωχος στον Πειραιά από μια πενιχρή σύνταξη. Οι πιστωτές του βγάζουν σε πλειστηριασμό το μοναδικό του περιουσιακό στοιχείο, το ίδιο το σπίτι του. Πηγαίνει τυφλός στον πλειστηριασμό κρατώντας ένα σπαθί. Είναι το μοναδικό λάφυρο που δέχθηκε να πάρει μετά τη νίκη του στα Δερβενάκια. Όταν τον αντικρίζουν να διαβαίνει στην αίθουσα του πλειστηριασμού όλοι με σεβασμό και ντροπή σιωπούν. Ο Νικηταράς ανεβαίνει στο βήμα και λέει: «Τελευταίος πλειοδότης το σπαθί του Νικηταρά». Οι διεκδικητές αποσύρονται και με αυτόν τον τρόπο δεν πεθαίνει άστεγος στον δρόμο ο Τουρκοφάγος, η Δόξα της Πατρίδας. Πέθανε το 1849 πάμπτωχος και σήμερα κανείς δεν γνωρίζει που είναι ο τάφος του.

    Η φτώχεια του σχεδόν τυφλού πλέον στρατηγού ήταν τόση, ώστε δεν είχε χρήματα ούτε για να αγοράσει ψωμί για την άρρωστη γυναίκα του- εκείνος μπορούσε να αντέξει την πείνα περισσότερο. Το χειρότερο ήταν πως τον είχαν ξεχάσει όλοι. Ακόμα κι στρατηγός Μακρυγιάννης που πριν τον είχε βοηθήσει.
    Κι ας διαδιδόταν η κατάστασή του από στόμα σε στόμα.
    Η περιπέτεια του ήρωα έφθασε στα αυτιά πρέσβη Μεγάλης Δύναμης, ο οποίος ενημέρωσε σχετικά την κυβέρνησή του.
    Έτσι κάποια στιγμή απεσταλμένος της πρεσβείας βρέθηκε στη θέση που ζητιάνευε ο στρατηγός.
    Μόλις ο Νικηταράς τον αντιλήφθηκε ποιος ήταν, μάζεψε αμέσως το απλωμένο του χέρι!
    - Τι κάνετε στρατηγέ μου; Ρώτησε ο απεσταλμένος.
    - Απολαμβάνω την ελεύθερη πατρίδα! Απάντησε περήφανα ο ήρωας.
    - Μα εδώ την απολαμβάνετε καθισμένος στο δρόμο;
    - Η πατρίδα μου έχει χορηγήσει σύνταξη για να ζω καλά αλλά εγώ έρχομαι εδώ για να παίρνω μια ιδέα πώς περνάει ο κόσμος. αντέτεινε ο περήφανος Νικηταράς.
    Είδε και απόειδε ο ξένος και γύρισε να φύγει χαιρετώντας ευγενικά. Φεύγοντας όμως, άφησε να του πέσει ένα πουγκί με χρυσές λίρες ώστε να μην προσβάλει τον πάμφτωχο στρατηγό.
    Ο Νικηταράς άκουσε τον ήχο, έπιασε το πουγκί το ψηλάφισε και φώναξε στον ξένο.
    - Σου έπεσε το πουγκί σου. Πάρτο για να μην το βρει κανείς και το χάσεις!

    Δέν φταίνε οι πολιτικοί. Είναι κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν τών πολιτών τους.

    Όσον αφορά τήν ΕΝΩΣΗ Κυπρου καί Ελλάδος πάντα θεωρούσα ότι είναι αυτονόητη εθνική επιταγή. Δέν μπορώ νά διαγράψω τρείς χιλιάδες χρόνια Ιστορίας. Τέτοιο βάρος διαγραφής δέν μπορώ νά τό σηκώσω. Όχι εγώ. Άς τό κάνουν άλλοι πού έχουν πιό δυνατούς ώμους καί μπορούν νά σηκώσουν τό ιστορικό βάρος. Ότι καί νά μού κοστίσει αυτή η άποψη δέν τήν αλλάζω.
    Ο καθένας βέβαια έχει τήν άποψή του καί είναι υπεύθυνος γι' αυτήν στήν συνείδησή του. Έτσι καί εγώ έχω τήν δική μου καί επ' αυτού δέν φοβάμαι κανένα χαρακτηρισμό.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Ιαπετός 23/03/2013 00:37:44

      Τραγική η ιστορία του Νικήταρα.
      Μόνο αυτή έμαθαν τα λαμόγια που μας κυβερνούν. Φρόντισαν να πάρουν όλα τα λάβυρα.
      Αυτή είναι η ιστορία του Ελληνικού Έθνους: ανήκει στα λαμόγια.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Ιαπετός 23/03/2013 09:38:45

      Ιαπετέ, άψογος !

  39. firiki2010 avatar
    firiki2010 22/03/2013 22:20:12

    Αγαπητέ dim, όντως μας έχουν ζαλίσει κι αυτά που συμβαίνουν σε συνδυασμό με αυτά που λέγονται μου θυμίζουν το γνωστό " αν οι απόψεις μου διαψεύδονται από την πραγματικότητα τόσο το χειρότερο για την ... πραγματικότητα".

  40. Jay Gatsby avatar
    Jay Gatsby 22/03/2013 22:29:04

    Μόνοι σας δίνετε την απάντηση. Η επιλογή είναι Γερμανία.

    Δημοκρατική χώρα με περιβαλλοντικές ευαισθησίες και παραγωγική οικονομία που θα μας βάλει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σε τάξη.

    Και κάτι ακόμη. Κόψτε τις πολλές ταινίες του Φώσκολου και Τζέιμς Πάρης με τον Φερνάντο Σάντσο.

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ Jay Gatsby 23/03/2013 09:26:32

      O Γερμανοτσολιάς, του Γερμανοτσολιά, τον Γερμανόδουλο,
      Ω ! Σκουλήκι !

  41. kat avatar
    kat 22/03/2013 22:31:46

    ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΝΑΙ

  42. Tasos avatar
    Tasos 22/03/2013 22:38:49

    Δηλαδή το συμπέρασμα του άρθρου είναι να μην προβάλουμε καμία αντίσταση γιατί η αντίσταση είναι επικίνδυνη αφού χαλάει το θυμικό των Γερμανών και απλά να ελπίζουμε να μας λυπηθεί η Γερμανία. Κι αν δε μας λυπηθεί? Κι αν δε συνειδητοποιήσει αυτό που λέτε ότι κάνει (ότι καταστρέφει το ευρώ)?
    Δηλαδη εμείς ξέρουμε τι κάνει και αυτή όχι? Εγω λέω ότι ξέρει τι κάνει.
    Εμείς απλά θα απολαύσουμε το βιασμό χωρίς πολλά πολλά γιατί αν κουνηθούμε απλά θα φάμε και μερικές ανάστροφες (χώρια το βιασμό που είναι δεδομένος).
    Υποταγή!

    • Tasos avatar
      Tasos @ Tasos 22/03/2013 22:40:33

      Είναι σα να λες στο θύμα του βιασμού να μη φωνάζει δυνατά γιατί μπορεί ο βιαστής πριν το τέλος να νιώσει ότι αυτό που κάνει είναι βιασμός και είναι κακό πράγμα! Άραγε έχει συμβεί ποτέ αυτό, να μετανιώσει βιαστής πρίν τελειώσει τη πράξη του?

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Tasos 23/03/2013 00:30:17

        Μόνο αν το θύμα κρατάει μαχαίρι και καταφέρει μ᾽ αυτό να κόψει κάτι πολύ συγκεκριμένο που φέρει ανατομικά επάνω του ο βιαστής και που είναι το βασικό όργανο του τελούμενου εγκλήματος. Τότε, ναι, μετανιώνει.

  43. η Dimi avatar
    η Dimi 23/03/2013 09:05:20

    «Σε κάθε περίπτωση να παντρεύεστε. Επειδή, αν η σύζυγος είναι καλή, θα σας κάνει ευτυχισμένο. Αν όχι, θα σας κάνει φιλόσοφο.» ~Σωκράτης

    Αφιερωμένο στη κυρία με το φόρεμα χρώματος μωβ-φερετρί.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ η Dimi 23/03/2013 11:56:55

      Χα χα χα,Dimi ἔγραψες!
      Πάει κάποιος στό γιατρό καί τοῦ λέει:
      -Γιατρέ ὑπάρχει κάποιο φάρμακο γιά νά ζήσω πολύ;
      Γιατρός:-Παντρέψου.
      Ἀσθενής:-Νομίζετε ὅτι βοηθάει;
      Γιατρός:-Ὄχι,ἀλλά θά σταματήσετε νά ἐπιθυμεῖτε νά ζήσετε πολύ.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Κυθήριος Τ. 23/03/2013 17:40:27

        Kαλό απόγευμα, Κυθήριε. Εξαιρετικό!
        Δύο πρώην συμφοιτητές, συναντήθηκαν τυχαία στο δρόμο.
        -Κώστας (διστακτικός) : Πέτρο, τι κάνεις; παντρεύτηκες;
        -Πέτρος (γελαστός) : Όχι ακόμα. Δεν τ' αποφασίζω. Εσύ;
        -Κώστας (σκυθρωπός) : Άστα. Τρία χρόνια έχω να μιλήσω με τη γυναίκα μου.
        -Πέτρος (απορημένος) : Μα για ποιό λόγο; Τι συμβαίνει;
        -Κώστας (δακρυσμένος) : ΔΕΝ προλαβαίνω ν' αρθρώσω λέξη!

        Κι όμως, αποτελέσματα επιστημονικών ερευνών έχουν κατ' επανάληψη δείξει ότι οι παντρεμένοι ζουν περισσότερα χρόνια από τους ανύπαντρους. Οπότε, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Σωκράτεια φιλοσοφία..

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ η Dimi 23/03/2013 19:15:48

          Καλό βράδυ Dimi μου,σ'εὐχαριστῶ!
          Μιά ἀπορία μόνο πάνω στό ἀποτέλεσμα αὐτῆς τῆς ἐπιστημονικῆς ἔρευνας:οἱ παντρεμένοι ζοῦν περισσότερα χρόνια ἀπό τούς ἀνύπαντρους,ἀλλά καί οἱ δυό μαζί;

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Κυθήριος Τ. 23/03/2013 20:12:28

            Kυθήριε, σωστό το ερώτημα όπως το θέτεις!
            Δεν γνωρίζω την απάντηση.

  44. Ρηνα avatar
    Ρηνα 23/03/2013 11:56:40

    Εγω λεω σαν γνησιοι απογονοι του Οδυσσεα να τους δουλεψουμε λιγο και την καταλληλη στιγμη....να δαγκωσουμε. Αφου μας κατηγορουν και εχουμε το ονομα, ας εχουμε και τη χαρη....Αλλα κι ο Οδυσσεας προετοιμαστηκε, δεν ορμησε γυμνος στ αγκαθια. Εχετε καμμια αμφιβολια οτι κι αυτοι το ιδιο κανουν; συνεχεια δεν αιφνιδιαζουν με τα μετρα τους; και επεται και συνεχεια απ οτι καταλαβαινω. Αλλα αυτα γινονται οταν ο λαος ειναι ενωμενος και υπαρχουν και ηγετες, χρειαζονται και οι δυο προϋποθεσεις.

  45. cresswell avatar
    cresswell 23/03/2013 23:45:25

    Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω το συμπέρασμα του άρθρου!
    Μπορεί κανείς να διαφωνήσει και με κάποια από τα σημεία που αρθρώνει την επιχειρηματολογία του ο αρθρογράφος, αλλά τέλος πάντων ...

    Είναι δυνατόν κάποιος να διαπιστώνει την καταστροφή της ελληνικής κοινωνίας, τη θυσία μίας ολόκληρης (ευρωπαϊκής) γενιάς, μία τραγωδία ανείπωτη, και να συμπεραίνει πως η μοναδική ελπίδα είναι να φωτίσει ο καλός Θεός τους Γερμανούς;

    Θα τρελαθούμε; Τέτοια μυωπία;

    Πόση ικανότητα χρειάζεται για να δεί κανείς πως ο επιτιθέμενος δεν είναι (μόνο) η γερμανία, αλλά (κυρίως) η χρηματοπιστωτική αυτοκρατορία; Και πως η Γερμανία είναι (ευκαιριακός;) σύμμαχός της, για να ταπεινωθέί (ίσως) αύριο και η ίδια;

    Όποιος όμως και να είναι ο επιτιθέμενος, μπορεί κανείς να διαπιστώνει πως μοναδική λύση είναι να "λουφάξουμε" και να προσευχόμαστε είτε να φωτιστούν οι Γερμανοι, είτε να τους αντιταχθεί κάποιος για να τη γλυτώσουμε εμείς;

    Ακόμη και οι προτάσεις για επιστροφή στο εθνικό νόμισμα, όσο και να μην είναι πειστικές απόλυτα (ακόμη, τουλάχιστον ....), έχουν το σπέρμα της αναγέννησης σε κάποιο χρονικό ορίζοντα. Ίσως. Τι στο καλό, είναι δυνατόν να αναμένεις να σε λυπηθεί ο Θεός, οι Γερμανοί ή δεν ξέρω ποιός άλλος;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.