#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/01/2012 07:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα καούν μόνοι τους στην πυρά της λαϊκής οργής



Η υπομονή εξαντλείται. Το κόστος που πληρώνουμε όλοι οι Έλληνες για τη διάσωση της χώρας και τα μέτρα που έχουν επιβληθεί, μας γονατίζει. Η οργή ξεχειλίζει και η οικονομική πίεση αυξάνεται.

Και όλοι μας, αναρωτιόμαστε, γιατί δεν γίνεται κάτι από τον Σαμαρά, γιατί δεν παίρνει την πρωτοβουλία να σαρώσει αυτή τη διαολεμένη κατάσταση, γιατί δεν κάνει κάτι να σταματήσει τον κατήφορο.

Σε αλλεπάλληλες αναρτήσεις στο Antinews  παρουσιάστηκαν όλες οι απόψεις και εκείνες που συμφωνούσαν με την στήριξη της κυβέρνησης Παπαδήμου και οι αντίθετες. Και από τον εξαντλητικό διάλογο που ακολούθησε προκύπτει ότι όλοι συμφωνούμε σε ένα πράγμα: Η μεγάλη ευκαιρία του αρχηγού Νέας Δημοκρατίας είναι κοντά.

Ωστόσο, ανεξάρτητα από προσωπικές αγωνίες και επιθυμίες πρέπει να συντρέξουν τρεις αναγκαίες προϋποθέσεις / συνθήκες για να υπάρξει αποτελεσματική διακυβέρνηση Σαμαρά. Γιατί το ζητούμενο είναι  να υλοποιηθεί το όραμα για μια άλλη Ελλάδα και πως θα φτάσουμε εκεί, όχι απλώς να κερδίσει η ΝΔ τις εκλογές.

Υπάρχουν τρεις αναγκαίες προϋποθέσεις/συνθήκες γι αυτό όπως έχουμε επανειλημμένως εξηγήσει στο Antinews:

Η πρώτη προϋπόθεση είναι  η οριστική και αμετάκλητη πολιτική αποστρατεία του ΓΑΠ και η επιτάχυνση των διαλυτικών φαινομένων στο κόμμα του ΠΑΣΟΚ και το "σύστημα ΠΑΣΟΚ" , αυτό το Μπααθικό πολιτικό μόρφωμα για το απόλυτο έλεγχο κράτους – υπηρεσιών – χρήματος -πολιτών. Μαζί του θα καταρρεύσει ή θα βραχυκυκλώσει και όλο αυτό το κρατικοδίαιτο σύστημα διαπλοκής που διαφεντεύει τον τόπο τόσα χρόνια και ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις.

Η διαπλοκή έχει εναποθέσει σήμερα τις ύστατες ελπίδες της για συνέχιση της κυριαρχίας της στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Τα ελεγχόμενα από την διαπλοκή ΜΜΕ είναι εκείνα που της εξασφαλίζουν στην κυβέρνηση Παπαδήμου όλη την ιδεολογική και πολιτική στήριξη που χρειάζεται για να παγιδεύουν και αποπροσανατολίζουν τον λαό. Όταν θα καταρρεύσει η κυβέρνηση Παπαδήμου η επιρροή της διαπλοκής θα υποστεί συντριπτικό κτύπημα.

Αν αύριο ο Σαμαράς αποσύρει τη ΝΔ από την κυβέρνηση, η τελευταία απλώς θα καταρρεύσει. Και ο Σαμαράς θα έχει κάνει ένα τεράστιο πολιτικό δώρο στους εχθρούς του, που παρακαλούν να κάνει το λάθος. Αντιθέτως αν καταρρεύσουν μόνοι τους, τότε ο Σαμαράς θα προβάλει ως η μοναδική λύση, θα τον "παρακαλάνε να κυβερνήσει", όπως είπε ο ίδιος στην ΔΕΘ του 2010.

Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό αντιμετωπίζει την συγκυρία μανιχαϊστικά, άσπρο ή μαύρο. Αυτό όμως δεν είναι πολιτική, ειδικά στους σημερινούς πρωτόγνωρους καιρούς

Η δεύτερη προϋπόθεση αρχίζει κι αυτή να ικανοποιείται. Όταν οι θέσεις όλων εκείνων των Ευρωπαίων ηγετών που λοιδορούσαν μέχρι χθες τον Σαμαρά θα διαψευσθούν μέσα στον ορυμαγδό των μαζικών υποβαθμίσεων, η διεθνής σκηνή θα αρχίσει σιγά σιγά να προσέχει εκείνον που είπε "όχι" στην Μέρκελ. Θα θυμηθούν όσα έλεγε  ο αρχηγός της ΝΔ προ ετών και μηνών για την ανάπτυξη και μια συνολική και όχι μονομερή λύση της κρίσης. Και θα χειροκροτήσουν τότε τον ...θρασύ πολιτικό αρχηγό από το Νότο που τόλμησε κάποτε να πει στην Μέρκελ: "όταν θα χρειαστείς ένα νέο σχέδιο, εγώ είμαι αυτός που θα σου το δώσει»

Όπως άλλωστε έχουμε γράψει πολλές φορές οι δανειστές τα λεφτάκια τους θέλουν πίσω. Να απαλλαγούν από τον βραχνά που λέγεται Ελλάδα, επιθυμούν διακαώς. Για να ασχοληθούνε με τα δικά τους προβλήματα. Κι έτσι που πάνε τα πράγματα θα παρακαλάνε σε λίγο να βρεθεί ένας ηγέτης για την Ελλάδα που θα καταλαβαίνει από οικονομικά και θα διαθέτει ταυτόχρονα το όραμα για να δημιουργήσει την κατάλληλη ψυχολογία στον λαό.

Η τρίτη προϋπόθεση είναι η ίσως η σοβαρότερη γιατί αφορά την ριζική ανανέωση της ΝΔ ως απαραίτητη προϋπόθεση για την λαϊκή υποστήριξη στην κυβέρνηση Σαμαρά. Ο Αντώνης Σαμαράς εδώ έχασε χρόνο και πρέπει να τον αναπληρώσει τάχιστα. Ο λαός βαρυγκωμά, ο λαός γκρινιάζει και διαμαρτύρεται, ο λαός σιχαίνεται τους πολιτικούς. Αλλά είναι ο ίδιος λαός που αναζητά ένα μόνο νεύμα από τον ηγέτη. Κι αν το δει θα του δώσει απλόχερα την βοήθεια του. Θα συμπαραταχθεί ανενδοίαστα στο πλευρό του, παρά τις δυσκολίες και τα προβλήματα.

Ριζική αλλαγή στα πρόσωπα λοιπόν. Στα πρόσωπα ιδίως που οι νωπές μνήμες του πρόσφατου κυβερνητικού παρελθόντος της παράταξης τα έχουν καταχωρήσει στις αποτυχημένες φιγούρες ενός κομματισμού που δεν ανασυγκρότησε το κράτος, δεν συγκρούστηκε με τα συμφέροντα. Και δεν αφορούν αυτά μόνο στα ψηφοδέλτια και τους υποψήφιους πολιτευτές. Αφορούν και τα στελέχη και τον κυβερνητικό μηχανισμό που πρέπει η παράταξη να προετοιμάσει και να ρίξει στον αγώνα υλοποίησης του κυβερνητικού της έργου. Θέλει στρατιώτες, μυρμήγκια που θα δουλεύουν, όχι με το νου στη μίζα ή την κονόμα, όχι με την παλάμη ανοικτή για την αρπαχτή που μπορεί να εξασφαλίσει η εξουσία, αλλά με πίστη ότι προσφέρουν στην πατρίδα και με διάθεση να συγκρουστούν με όλα τα κακώς κείμενα και τις δεισιδαιμονίες του παρελθόντος

Το σύστημα πνέει σήμερα τα λοίσθια. Αυτό το σύστημα, που παίρνει με την κυβέρνηση Παπαδήμου την τελευταία ανάσα πριν τον επιθανάτιο ρόγχο, που μιλάει ανερυθρίαστα για χρεοκοπίες, που απειλεί και ασκεί ψυχολογική βία, που κόβει μισθούς και επιδόματα χάριν αναπτύξεως και ανταγωνιστικότητας, πρέπει να φάει όλο το μουτζούρη της αποτυχίας διακυβέρνησης και του προγράμματος διάσωσης.

Οι υπεύθυνοι της εθνικής αποτυχίας και της καταστροφής πρέπει να καταρρεύσουν μόνοι τους. Να απογυμνωθούν μόνοι τους. Να σταθούν γυμνοί μπροστά μας.

Για να μην βγαίνει μετά ο κάθε παπαγάλος και ο κάθε καθεστωτικός πρασινοφρουρός και να λέει ότι την πιο κρίσιμη στιγμή η ΝΔ και ο αρχηγός της σκέφτηκαν μικροπολιτικά και εγκατέλειψαν τον τιτάνιο αγώνα που έδινε η ... κυβέρνηση Παπαδήμου οδηγώντας έτσι, με υπαιτιότητα δήθεν Σαμαρά, τη χώρα στην καταστροφή.

Αυτός ο εσμός πρέπει να φάει ολόκληρη την χλαπάτσα της αποτυχίας. Να τους αναγνωριστεί πλήρως και εις ολόκληρο το κατόρθωμα της οικονομικής δολοφονίας μιας ολόκληρης χώρας και ο στραγγαλισμός ενός ολόκληρου λαού. Γιατί μόνον έτσι θα έχει νόημα και η μόνη και ίσως η πιο αποτελεσματική από αρχής καταβολής ελληνικού κοινοβουλευτικού βίου, Εξεταστική Επιτροπή. Αυτή για το πως και γιατί φτάσαμε στο Μνημόνιο.

Να μείνουν μέχρι τέλους, για να μας πουν σε ένα τελευταίο διάγγελμα, με τον Παπαδήμο πρωθυπουργό και όλους τους κορυφαίους δελφίνους του ΠΑΣΟΚ υπουργούς δίπλα του, γιατί απέτυχαν οι πολιτικές τους, γιατί μας χώσανε στην άβυσσο, γιατί δεν τιθάσευσαν το κομματικό κράτος, γιατί δεν περιόρισαν τις σπατάλες, γιατί ακόμη και τώρα ευνόησαν τους δικούς τους, γιατί διόρισαν συμβούλους αμφιβόλου ποιότητας και αποτελεσματικότητας, γιατί, τελοσπάντων τα έκαναν σκατά.

Όλοι αυτοί που έχουν ακόμη το θράσος να τα βαφτίζουν όλα αυτά «τα χρόνια που σώσαμε τη χώρα»

Ε, αφού τη σώζατε και τη σώζετε, ας καείτε λοιπόν όλοι οι σωτήρες, στη φωτιά που ανάψατε…!

 Ιεροφάντης - FactorX

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διομηδης avatar
    Διομηδης 15/01/2012 08:18:29

    Τρεις προυποθεσεις..Εν τω μεταξυ ο Ελληνες αυτοκτονουν,οι αστεγοι γεμιζουν τα κλειστα γηπεδα ν αποφυγουν το κρυο,τα παιδια μας φευγουν μεταναστες στην ξενιτεια,ο κοινωνικος ιστος διαλυεται,οι εργοδοτες αποθρασυνονται,το αγγλικο δικαιο κλειδωσε,η ΑΟΖ δεν περιμενει,ο Εθνικος πλουτος υποθηκευεται,οι εξ ανατολων υπεριπτανται της Ρω,η τιμη της χωρας στα Ταρταρα....
    Τις μετρω μα σαν να μου βγαινουν περισσοτερες οι προυποθεσεις..

    .Θα την χασουμε την μαχη οπως την σχεδιαζεις Αλεξανδρε.
    Το ιδιο θα πιστευα και εγω αν ημουν Παρμενιων..

    • Kennan avatar
      Kennan @ Διομηδης 15/01/2012 08:41:39

      Καταλαβαίνεις τι λέει το κείμενο ή σχολιάζεις έτσι για πεις κάτι. Συμφωνώ κι εγώ με αυτά που λες. Αυτή είναι η κατάσταση. Αλλά τι θες να μην πάρει αυτοδυναμία ο Σαμαράς ή αν πάρει να είναι πολύ μικρή και να μην κάνει τίποτα;

      • madprof avatar
        madprof @ Kennan 15/01/2012 18:52:55

        Η Γερμανική Αχλαδιά (κατά Τράγκα!) σήμερα, θα αποτύχει να πάρει το οκ! από τις υπόλοιπες εγχώριες μαριονέτες;
        Ποιος αμφισβητεί το αίσιο τέλος της επίσκεψής του για το deal του PSI στο προτεκτοράτο (με ό,τι αυτό συνεπάγεται ως επακόλουθα); Βέβαια το δίκαιο του ισχυρού το επέβαλαν πρώτοι οι Αθηναίοι στους "συμμάχους" της Δήλου κατά την α' Αθηναϊκή αμφικτιονία.

        • madprof avatar
          madprof @ madprof 15/01/2012 19:12:46

          Διόρθωση: ...... στους “συμμάχους” της Μήλου ....

  2. Γιώργος avatar
    Γιώργος 15/01/2012 08:22:26

    Καλά είμαστε βαθιά νυχτωμένοι αν πιστεύουμε ότι το κρατικοδίαιτο σύστημα είναι μόνο ΠΑΣΟΚικό και ανπέσει το ΠΑΣΟΚ τελος. Εδώ μέχρι και το ΛΑΟΣ με το που ανέλαβε έβαλε τους "δικούς του" ανθρώπους στο Δημόσιο. Όσο δεν υπάρχει συστηματική προσπάθεια με συγκεριμένες διαδικασίες, υπομονή, και επιμονή με καθαρούς στόχους κλπ δε γίνεται τίποτα. Ας πούμε η ΝΔ μπορεί να κάνει το φορλογικό κώδικα 5 σελίδες όπως σε όλο τον κόσμο; Εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα. Αλλιώς και να είμαστε ειλικρινείς θα ξαναρεθι το ΠΑΣΟΚ να μας σώσει...

  3. Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά 15/01/2012 08:48:43

    Μου άρεσε το άρθρο.Τα στερνά τιμούν τα πρώτα. Η πολιτική κρίνεται εκ του αποτελέσματος.Αν κάποιος έχει ή όχι δίκαιο φαίνεται μόνο στο αποτέλεσμα της πολιτικής του. Η ΝΔ έχει την μεγάλη ευκαιρία να διώξει από το φόντο πρόσωπα φθαρμένα και πολυχρησιμοποιημένα αλλά το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΟΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΡΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ.Δεν πρέπει να υπάρξουν υπουργοί και στελέχη χωρίς κόπο ,χωρίς ιδρώτα εργασίας για την θέση τους,χωρίς αγωνία για το αποτέλεσμα ,χωρίς αξιολόγηση. Να έχουν προστάτες βουλευτές και να απολογούνται μόνο σ΄αυτούς!"Αυτός με διόρισε αν τα έχω καλά μ΄αυτόν τα άλλα άστα"Αυτή είναι η συνταγή της αποτυχίας.Σε ένα χρόνο θα διαλυθεί η ΝΔ.Τέλος.Ο κόσμος έχει απαιτήσεις ,φοβερά προβλήματα επιβίωσης. Δεν πρόκειται να αναιχθεί τέτοια φαι νόμενα όπως παλιά .Παραφράζοντας το γνωστό η ΝΔ πρέπει να κάνει σημαία το: ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ,ΑΛΛΑ ΤΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΣΥ Σ' ΑΥΤΗΝ.

  4. Διομηδης avatar
    Διομηδης 15/01/2012 08:53:29

    Φιλε Κενναν,
    Κατανοω πολυ καλα τι λεει το αρθρο .Δυστυχως.

  5. κων/νος avatar
    κων/νος 15/01/2012 09:00:56

    Κύριε factorx,
    αν πιστεύετε οτι απευθύνεστε σε <> οπαδούς της ΝΔ ή σε ανθρώπους που σκέφτονται την <> τους με την άνοδο της ΝΔ στην <> τότε έχετε δίκιο.
    Άν όμως θεωρείτε τον λόγο σας ευρύτερο Εθνικά και Κοινωνικά τότε ή ζείτε με παρωπίδες ή προπαγανδίζετε ή και τα δυό.
    Με Ποιούς, Πώς και πρός τα Πού θα έπρεπε να σας απασχολούν συνεχώς.
    Με Ποιούς: το 50% των βουλευτών και <> της ΝΔ δεν είναι τίποτε άλλο απο λαμόγια εκδόσεως ΝΔ, το 30% χρειάζονται αναμόρφωση και το 20% είναι περιθωριοποιημένο.
    Πώς: Με ποιούς μηχανισμούς συνέγερσης των Ελλήνων - Ελληνίδων, Εθνικά και Κοινωνικά θα δράσει ο Αντώνης Σαμαράς?
    Πού: Ποιοί είναι οι στόχοι και οι σκοποί, γιατί θα γίνουν όλα αυτά που πρέπει, ποιός θα είναι ο σχεδιασμός και τό <> και η διαδρομή?
    Πιστεύετε οτι αυτά έχουν απαντηθεί και επίσης διασφαλιστεί οτι έτσι θα γίνουν και δεν θα εκφυλισθούν στην πορεία ?
    Ζητάω όχι απλώς απαντήσεις αλλά αποδείξεις στο χέρι αλλιώς δεν τσιμπάει κανένας πια εκτός από κανέναν κακομοίρη, που κάποιοι θολά του λένε, <> τα προβλήματά σου όταν βγεί η ΝΔ στην <>.
    Περιμένοντας ( Ο Αντώνης με γνωρίζει, βρίσκομαι για εργασία - όπως πάντα και επί Πασοκ και επί ΝΔ - στο εξωτερικό.
    Κωνσταντίνος Ρ.

    • factorx avatar
      factorx @ κων/νος 15/01/2012 15:41:02

      1. Προσωπικά απευθυνόμουν πάντα και απευθύνομαι σε σκεπτόμενους πολίτες

      2. Κατά τα άλλα αυτό το "ο Αντώνης με γνωρίζει" τι το θέλατε; Για να σας θυμηθεί; Και τι ενδιαφέρει εμάς εδώ;

      Την διεύθυνση στην Συγγρού την ξέρετε ή να σας την γράψω;

  6. athineos avatar
    athineos 15/01/2012 09:12:34

    Συμφωνώ απόλυτα με τη ριζική αλλαγή στα πρόσωπα και στον "στρατό", τα "μηρμύγκια" που θα κάνουν αυτό που δεν μπόρεσε να κάνει η κυβέρνηση Καραμανλή. Να ξαναφτιάξουν το κράτος, να ξεκινήσει ο προϋπολογισμός από μηδενική βάση.

    Και κάτι ακόμα... Όταν θα ξεκινήσει η προεκλογική περίπτωση, θα πρέπει να ξέρει ο κόσμος από πριν τους τέσσερεις - πέντε βασικούς υπουργούς: της Οικονομίας, της Ανάπτυξης, της Παιδείας, της Υγείας και των Εξωτερικών. Έτσι θα ξέρουμε με ποιους έχουμε να κάνουμε και το "στίγμα" της κυβέρνησης.

  7. dosilhthos avatar
    dosilhthos 15/01/2012 09:15:05

    δυστυχώς και γω κατανοώ το αρθρο σου. για τριάντα και χρόνια απειχα απο την εκλογικη διαδικασία... απλα πίστεψα οτι ο Κώστας Καραμανλής ηταν (και πιστεύω οτι ειναι διαφορετικός...) Ποιοί εριξαν τον Καραμανλοί? ποιοι υπεσκαω=ψαν τις προσπαθειές του? Το πασοκ? ΗΠΑ? οχι Η μπακογιαννη? οχι ο Τατούλης? οχι ο παυλίδης? οχι ο Σουφλιας? τι θελω να πω? Οσο ο πραγματι αξιόλογος κ. Σαμαράς ανεχεται ολους τους ντιντίδες της παραταξής μας... οσο προσπαθεί να κρατήσει αυτές τις λεπτές ισσοροπίες... να μη περιμένουμε αυτοδυναμια... Το συστημα Πασοκ ειναι αδιστακτο,απιστευτο... αληθεια περιμενουμε επιτυχία στις εκλογες... με αβραμόπουλο? Παυλόπουλο? Μανώλη? Γιακουμάτο? Μητσοτακη Κυριακο?(μπρρρρ φερτε σκόρδα...) τον ...τον...τον...
    σε μια δεξαμενή 800.οοο χιλιαδων ενεργών μαχητων...δεν υπάρχουν αξιόλογα στελεχη? Θυμάται κανείς τον Μπόπεκ προπονητη του Παναθηναϊκού οταν εκανε εκεινη την πληρη ανανέωση,,, οταν πεταξε εξω τις βεντετες και τους νομιζόμενους αναντικατάστατους,δημιούργησε μια ομάδα που ξεπερασε καθε πρόβλεψη? Κ Σαμαρά...πριν τακτοποιήσεις τα της Χώρας που αποδεδειγμενα αγαπάς και υπηρετείς..τακτοποίησε τα του οίκου μας....τότε μονο θα εχεις επιτυχία...τοτε μονο θα αρχίσουμε να πιστευουμε οτι υπαρχει ελπίδα...

    • Geros avatar
      Geros @ dosilhthos 15/01/2012 10:49:52

      Φίλε dosilhthos , μέγας ο Stjepan Bobek , σαν παίκτης ένας από τους μεγαλύτερους επιθετικούς της εποχής του στον κόσμο, πέθανε πρόσφατα. Παρτιζάν και Παναθηναϊκός , ο τέλειος συνδυασμός δηλαδή , φυσικά το χάλασε λίγο με εκείνο το πέρασμα από τον πάγκο του Ολυμπιακού κατά το 70.
      Ο Σαμαράς από την άλλη αντιμετωπίζει διαφορετικό πρόβλημα από αυτό που είχε αντιμετωπίσει ο Bobek τότε , η ανανέωση δεν προχωράει όχι γιατί ο Σαμαράς δεν θέλει ή γιατί δεν υπάρχουν ικανοί άνθρωποι αλλά γιατί οι ικανοί άνθρωποι δεν έχουν καμία όρεξη να αναμιχθούν την παρούσα στιγμή με τα δυο μεγάλα κόμματα. Σου λένε "εδώ την γλίτωσα και δεν ανακατεύτηκα όταν ήταν στα πάνω τους , θα αναμιχθώ τώρα που τους φτύνει ο κόσμος?". Το μεγάλο πρόβλημα είναι το ότι ο κόσμος βλέπει τα δυο κόμματα το ίδιο , και να για αλλάξει αυτό θέλει πολύ δουλειά και να περάσει χρόνος.

      Το άρθρο λέει "Οι υπεύθυνοι της εθνικής αποτυχίας και της καταστροφής πρέπει να καταρρεύσουν μόνοι τους" , αλλά ο κόσμος θεωρεί ότι υπεύθυνοι είμαστε και εμείς και η κατάρρευση των υπευθύνων σημαίνει χρεοκοπία , συγγνώμη Ιεροφάντης δεν θα πάρω.

  8. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 15/01/2012 09:56:56

    Κύριοι αρθρογράφοι.

    Το σοβαρό και εμπεριστατωμένο άρθρο σας περιγράφει τα βήματα ενός αρχηγού κόμματος που επιθυμεί να κυβερνήσει την χώρα. Ως ανάλυση πολιτικών γεγονότων και προσδοκιών το δέχομαι ευχάριστα και θεωρώ απαραίτητα όλα όσα αναφέρετε.
    Παρόλα αυτά η Ν.Δ. συνεχίζει να λειτουργεί ως συνένοχος του συστήματος στην συνείδηση των πολιτών και η αυτοκάθαρση που επικαλείστε προσκρούει σε νοοτροπίες ψηφορικής εμπορίας. Όσο για την επικεφαλίδα δεν βλέπω τελικά καμία λαϊκή οργή που καίει πολιτικούς. Στις εκλογές θα καούν πολλοί και το αποτέλεσμα θα είναι άκρως ενδιαφέρον.

  9. andreas avatar
    andreas 15/01/2012 10:43:44

    Αυτή την στιγμή που ο λαός δοκιμάζεται, υποφέρει και ένα μεγάλο μέρος του βρίσκεται σε τραγική κατάσταση το μόνο που βλέπει οσο αφορά τα πολιτικά πράγματα είναι οτι εμείς συγκυβερνούμε και συμφωνούμε σε οτιδήποτε κάνει την ζωή του χειρότερη! Και οι Πασοκοι υπουργοί έχουν αρχίσει να λανσάρουν το - ότι εμέις αναγκαστήκαμε να κάνουμε ότι κάναμε για να διορθώσουμε την καταστροφική κυβερνητική πολιτική της ΝΔ-κάνοντας τους δικούς να νοιώθουν ένοχοι και να λένε ναι σε όλα! Στο τέλος οι Πασοκοι θα απαιτήσουν να θεωρούνται θύματα....

  10. siakkas avatar
    siakkas 15/01/2012 11:05:47

    Οι δανειστές δεν θέλουν απλά μόνο τα λεφτά τους, θέλουν ως ύαινες να κατασπαράξουν το "σώμα" που λέγετε Ελλάδα και τους κατοίκους της μέσω των δοσίλογων γιδοβοσκών που φόρεσαν προβιά πρωθυπουργού και υπουργών.
    Για την εκπλήρωση της πρώτης προϋπόθεσης. Τα μολυσμένα μυαλά τα κυνηγάς με κάθε μέσω και τρόπο, τα ξεμπροστιάζεις τα καταδικάζεις και τα τιμωρείς παραδειγματικά μέχρι να εξοντώσεις και το τελευταίο αυγό του φιδιού. Και αυτό γίνετε όταν έχεις την κυβέρνηση. Και για να την έχεις αρκεί να είσαι συνεπείς στους λόγους και τις πράξεις σου. Καταγγελτικός λόγος στις λάθος επιλογές , συνεπείς στις ημερομηνίες, συνεπείς στους λόγους που σε εξώθησαν να δώσεις χρονική υπομονή στη βάσανο του λαού.
    Η δεύτερη προϋπόθεση έχει άμεση σχέση με την εθνική κυριαρχία. Δεν περιμένεις να υποδείξουν οι "ευρωπαϊκοί εταίροι-ες" ποιόν θέλουν να κυβερνήσει αυτόν τον τόπο. Ο λαός ψηφίζει όχι αυτοί.
    Στην τρίτη προϋπόθεση. Ανακοινώνεις τις λίστες υποψηφίων, είναι κλειστό ακόμη το "επάγγελμα" του βουλευτή. προχωράς στην ανανέωση ατόμων έχεις 90 μέχρι τους 155-160 της αυτοδυναμίας ας ανοίξει τα γκαβά του ο κόσμος να ψηφίσει τους κατάλληλους ΚΑΙ ΘΑ τους βρεί άν είναι στη λίστα των υποψηφίων
    ειδάλλως...
    Σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ', ακουσθεί
    αόρατος θίασος να περνά
    με μουσικές εξαίσιες, με φωνές --
    την τύχη σου που ενδίδει πια, τα έργα σου
    που απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου
    που βγήκαν όλα πλάνες, μη ανοφέλετα θρηνήσεις.
    Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
    αποχαιρέτα την, την Αλεξάνδρεια που φεύγει.
    Προ πάντων να μη γελασθείς, μην πείς πως ήταν
    ένα όνειρο, πως απατήθηκεν η ακοή σου·
    μάταιες ελπίδες τέτοιες μην καταδεχθείς.
    Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
    σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μια τέτοια πόλι,
    πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο,
    κι άκουσε με συγκίνησιν, αλλ' όχι
    με των δειλών τα παρακάλια και παράπονα,
    ως τελευταία απόλαυσι τους ήχους,
    τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου,
    κι αποχαιρέτα την, την Αλεξάνδρεια που χάνεις.

    Υ.Γ.
    Πάντα κάνω την ποιο σκληρή αυτοκριτική για να παίρνω δύναμη εγώ ένας εργάτης στο όραμα της ζωής, για να δίνω κουράγιο στις ελπίδες των συνανθρώπων μου

  11. Y. avatar
    Y. 15/01/2012 11:46:55

    Σωστές στη λογική τους διάσταση, όλες οι αναφορές (..και μπράβο για το άρθρο). Υπάρχουν όμως δύο παράγοντες, που τις υποβαθμίζουν. Ο δέυτερος και όχι ουσιαστικότερος, είναι το θυμικό. Και στο θυμικό (..πλην των άλλων) εμπεριέχεται και η αισθητική. Όταν βλέπεις όλες αυτές τις σκ...φατσες, στα δελτία και στις εφημερίδες, και από δίπλα τους τα παπαγαλίδια της τριιάντα ετών συμμορίας, ναι, άπτεται της αισθητικής και της μη ανοχής σ’ αυτήν. Ο πρώτος και πιο ουσιαστικός παράγοντας όμως, είναι η δυστυχία. Υλική και ψυχολογική. Οικογένειες και μεμονομένοι που αντιμετωπίζουν, πραγματικό πρόβλημα απόκτησης διατροφής, που τους κόβουν το ρεύμα, τους στέλνουν εξώδικα οι τράπεζες, τους διώχνουν από τα σπίτια που νοικιάζουν. Βιοτέχνες, έμποροι, επαγγελματίες που κλέισαν τη παραγωγή τους, άδειασν τα μαγαζιά και τα γραφεία τους, και κάποιοι δεν αντέχουν το ψυχολογικό σοκ, και αυτοκτωνούν. Όλοι αυτοί, δε βλέπουν τις κινήσεις και τα βραχυκυκλώματα στην πολιτική σκσκίερα. Τους ενδιαφέρει και θέλουν να δουν έναν ηγέτη, να τους δώσει την ελπίδα της επόμενης μέρας. ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ...

  12. dem avatar
    dem 15/01/2012 11:48:18

    Τι θα κάνουμε χωρίς τον αντιεξουσιαστή στην εξουσία;;;

  13. Aris. A avatar
    Aris. A 15/01/2012 11:55:01

    Είναι γεγονός ότι οι προπονητές (εκδότες και κρατικοδίαιτοι) επιχειρηματίες βλέποντας την ομάδα να χάνει (Πασόκ υπό ΓΑΠ) αποφάσισαν να κάνουν την μεγάλη αλλαγή και να ρίξουν το μεγάλο σεντερ φορ (Παπαδήμο) μπας και γυρίσουν το παιχνίδι.

    Αν αποτύχει ο Παπαδήμος πράγματι έχει τσακίσει και το τελευταίο τους ατού.

    Το θέμα είναι τι εννοούμε αποτυχία Παπαδήμου.

    Αν εννοούμε αποτυχία ότι παίρνει σκληρότερα μέτρα νομίζω ότι κάνουμε λάθος.

    Για αυτό ήρθε για να πάρει μέτρα που κανένα κόμμα μόνο του δεν μπορούσε.

    Τα μέτρα λίγο πολύ τα γράφεται.

    Νομίζω ότι τον Παπαδήμο από ότι φαίνεται δεν τον ενδιαφέρει καθόλου το θέμα της πολιτικής καριέρας.

    Το σύστημα εξουσίας στο οποίο ανήκει του ανέθεσε μια αποστολή και αυτός ανέλαβε να την διεκπαιρεώσει.

    Εαν η ΝΔ ψηφίσει τα μέτρα για μένα σημαίνει ότι δεν υπάρχει στην ουσία άλλος δρόμος από αυτόν που προτείνει η τρόικα και το ΔΝΤ.

    Εαν ο Σαμαράς αποφασίσει να στηρίξει μια κυβέρνηση που θα πάρει τόσο σκληρά μέτρα με υψηλή ανεργία και μείωση των εισοδημάτων μας κατά 60% δεν σημαίνει ότι είναι προδότης.

    Απλά θα πιστέψω ότι δεν υπάρχει σήμερα άλλος δρόμος.

    Από την άλλη πλευρά οι θυσίες και η φτώχεια είναι η μια μεριά του νομίσματος η άλλη πλευρά είναι επιτέλους να σταματήσει η διαφθορά που είναι η μεγάλη πληγή της χώρας.

    Οι εισαγγελείς να κάνουν την δουλειά τους και να πηγαίνουν φυλακή οι κλέφτες.

    Οι εφοριακοί να πιάνουν την φοροδιαφυγή.

    Να σταματήσει το γρηγορόσημο.

    Εκεί είναι το στοίχημα για την επόμενη κυβέρνηση.

    Το χτίσιμο του νέου αν ανάτεθεί στον Σαμαρά να το κάνει δεν μπορεί να γίνει με Μάκηδες Κούληδες Κωστήδες Ρούληδες Αρούληδες και λοιπούς .

    Πρέπει να καλέσει μια πανστρατιά των υγειών δυνάμεων της χώρας.

    Μέχρι σήμερα η ανανέωση του στελεχιακού δυναμικού της ΝΔ είναι απογοητευτική.

    Αναρρωτιέμαι γιατί ο Σαμαράς δεν δέχθηκε το Γερμανικό σύστημα που πρότεινε ο Παπανδρέου ώστε να βγαίνου οι μισοί βουλευτές με λίστα.

    Από τον σταυρό κονομήσαμε.

    Γεμίσαμε από Κουλούρηδες και Γιακουμάτους στα 37 χρόνια που ισχύει.

    Νομίζω ότι ο Σαμαράς έχασε μια χρυσή ευκαιρία να βάλει στην βουλή πραγματικά σοβαρούς και ικανούς ανθρώπους και όχι καραγκιοζοπαίχτες τον πρωινών εκπομπών.

  14. Παύλος avatar
    Παύλος 15/01/2012 12:18:30

    Συμφωνώ γενικώς με την ουσία του άρθρου, ιδιαιτέρως στο σημείο: "Για να μην βγαίνει μετά ο κάθε παπαγάλος και ο κάθε καθεστωτικός πρασινοφρουρός και να λέει ότι την πιο κρίσιμη στιγμή η ΝΔ και ο αρχηγός της σκέφτηκαν μικροπολιτικά και εγκατέλειψαν τον τιτάνιο αγώνα που έδινε η … κυβέρνηση Παπαδήμου οδηγώντας έτσι, με υπαιτιότητα δήθεν Σαμαρά, τη χώρα στην καταστροφή "!
    Στο θέμα όμως, της περιλάλητης και περιπόθητης ανανέωσης θα ήθελα να καταθέσω την σκέψη μου:Μακάρι το κόμμα να ήταν μια μηχανή συναρμολογημένη από πολλά (μικρά ή μεγάλα, παλιά ή καινούργια, γνήσια ή "ιμιτασιόν") γρανάζια, για να πετάξεις τα παλιά, τα άχρηστα και να βάλεις καινούργια γυαλισμένα, αμεταχείριστα, αστραφτερά, και να γίνει η μηχανή ..."κούκλα"!!!
    Όμως, δυστυχώς - ή ευτυχώς- δεν είναι μηχανή άψυχη και ούτε νεκρά γρανάζια το έμψυχο δυναμικό του, κυρίως δε, δεν είναι ....."όμορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος" και ούτε πρόκειται ποτέ να γίνει !!!!!!.
    Και αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται πράγματι λεπτοί χειρισμοί, προσεκτική και σταδιακή διαδικασία, διότι, αν αυτό δεν προσεχθεί, πολύ φοβάμαι ότι το αποτέλεσμα θα είναι αντιδιαμετρικά δυσάρεστο, καθόσον θα υπάρξουν αντιδράσεις απρόβλεπτες μέχρι διαλυτικής τάσεως !

  15. hdgr avatar
    hdgr 15/01/2012 12:41:02

    Μια γενική διαπίστωση…

    Οι αρθογράφοι προσπαθώντας να αιτιολογήσουν-δικαιολογήσουν την στάση της ΝΔ , τωρινή και μελλοντική(;) , ασπάζονται επικίνδυνες λογικές.
    Λογικές που συνιστούν και υποχώρηση από προηγούμενες θέσεις αλλά αυτό είναι το λιγότερο.

    και κάποια πρώτα ερωτήματα…
    «Το σύστημα πνέει σήμερα τα λοίσθια. Αυτό το σύστημα, που παίρνει με την κυβέρνηση Παπαδήμου την τελευταία ανάσα πριν τον επιθανάτιο ρόγχο, που μιλάει ανερυθρίαστα για χρεοκοπίες, που απειλεί και ασκεί ψυχολογική βία, που κόβει μισθούς και επιδόματα χάριν αναπτύξεως και ανταγωνιστικότητας, πρέπει να φάει όλο το μουτζούρη της αποτυχίας διακυβέρνησης και του προγράμματος διάσωσης.
    Οι υπεύθυνοι της εθνικής αποτυχίας και της καταστροφής πρέπει να καταρρεύσουν μόνοι τους. Να απογυμνωθούν μόνοι τους. Να σταθούν γυμνοί μπροστά μας.
    Για να μην βγαίνει μετά ο κάθε παπαγάλος και ο κάθε καθεστωτικός πρασινοφρουρός και να λέει ότι την πιο κρίσιμη στιγμή η ΝΔ και ο αρχηγός της σκέφτηκαν μικροπολιτικά και εγκατέλειψαν τον τιτάνιο αγώνα που έδινε η … κυβέρνηση Παπαδήμου οδηγώντας έτσι, με υπαιτιότητα δήθεν Σαμαρά, τη χώρα στην καταστροφή.»

    Πως είναι δυνατόν στηρίζεις-με ψήφο εμπιστοσύνης, με υπουργούς, με αποδοχή αντιλαϊκών μέτρων- μια κυβέρνηση που οδηγεί , εν γνώσει σου, την χώρα στην εθνική αποτυχία και στην καταστροφή ;

    Είναι «πολιτική» θέση να περιμένεις να καταρρεύσει μια τέτοια κυβέρνηση υπό το βάρος της κατάρρευσης της χώρας;

    Για να μην λένε τάχα μου διάφορα τα πράσινα παπαγαλάκια;
    Από πότε «τα κελαιδήματα» καθορίζουν πολιτικές που έχουν να κάνουν με την τύχη μιας ολόκληρης χώρας;

    Ένας λογικός άνθρωπος , επιτέλους ας δούμε την απλή λογική, πότε θα κατηγορήσει τον Σαμαρά;
    Αν καταγγείλει και ρίξει την κυβέρνηση , εφόσον είναι τέτοια όπως την περιγράφετε, ή αν η χώρα καταστραφεί ουσιαστικά και με την δική του συμμετοχή;

    Μήπως στη θέση των αρθογράφων ενυπάρχει οπισθοδρόμηση στο θέμα των εκλογών;
    Φίλοι αρθογράφοι μέχρι πότε είστε διατεθειμένοι να περιμένετε το φρούτο να σαπίσει και να πέσει;

    • factorx avatar
      factorx @ hdgr 15/01/2012 21:11:24

      1. Εκφράζω μόνο αυτά που πιστεύω εγώ.

      2. Οι περιστάσεις είναι πολύ κρίσιμες και όσοι υποστηρίζουν πως τα ξέρουν όλα είναι είτε ανόητοι, είτε επικίνδυνοι.

      3. Ως εκ τούτου το άρθρο αυτό αποσκοπεί στον γενικότερο προβληματισμό ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΨΗ ΚΡΙΣΙΜΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ.

      4. Πριν απο το άρθρο αυτό δημοσιεύσαμε σειρά άρθρων εναντίον της στήριξης της κυβέρνησης. Δεν τα διάβασες; Διάβασε τα για να καταλάβεις ότι εμάς μας ενδιαφέρει κυρίως η διαμόρφωση και η σκέψη συνειδητών και αποφασισμένων πολιτών.

      5. Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε οτι εδω τουλάχιστον δεν υπάρχουν μεγαλύτεροι και μικρότεροι πατριώτες. Όλοι για το καλό του τόπου αγωνιούμε

      • hdgr avatar
        hdgr @ factorx 15/01/2012 23:47:08

        Φάκτορα τώρα βλέπω την απάντηση αυτή.
        (Λίγο πριν έγραψα σχόλιο στην παρέμβαση σου πιο κάτω)

        Σχεδόν επιγραμματικά.

        1. Τι ίδιο και εγώ.

        2. Συμφωνώ , με την διευκρίνηση ότι ισχύει για όλους ανεξαιρέτως.

        4.Συνηθίζεις να το λες αυτό , μην υποτιμάς τους σχολιαστές. Έχω διαβάσει τα πάντα όσο καιρό παρακολουθώ το antinews (τυχαία εδώ και 2 μήνες περίπου , όταν έπεσα σε ένα άρθρο του Φαήλου , τον οποίο εκτιμώ ιδιαιτέρως από μία τηλεοπτική μάχη που τον είδα και μόνο.)
        Δεν είσαι υποχρεωμένος να το ξέρεις , σε πολλά έχω εκφράσει την συμφωνία μου και σε άλλα τις αντιρρήσεις και επιφυλάξεις μου.

        5. Συμφωνώ .

        3. Στο προκείμενο.
        Ακριβώς τον προβληματισμό μου διατύπωσα επί του άρθρου αυτού και μόνο , κυρίως μέσα από ερωτήματα.
        (Δεν έγραψα αναλυτικά τις απόψεις μου.)
        Το άρθρο αυτό γεννά πολλές απορίες.

  16. victoria (true) avatar
    victoria (true) 15/01/2012 12:58:32

    Όποιος πολιτικός δεν μπορεί, μετά από ΟΛΑ αυτά, να τελειώσει την επιχειρηματολογία (φανφαρολογία) ΠΑΣΟΚ και κάθεται και το "συζητάει", για να μην πω βγαίνει και ...μείον στην οποιαδήποτε συζήτηση, ας κάτσει σπίτι του αφού δεν το 'χει, ή (προφανώς) δεν το πιστεύει. Τέλος.

    Ο τροχός για το μέλλον έχει ανακαλυφθεί. Καθαρές τσέπες, όρεξη για δουλειά, γνώσεις και το μικρόβιο να βοηθά κανείς τα κοινά (κι όχι να επωφελείται από αυτά!). Ελπίζω η ΝΔ σαν παράταξη να αποκτήσει μια κρίσιμη μάζα ανθρώπων με αυτά τα χαρακτηριστικά, όχι για την ίδια αλλά για την Ελλάδα. Μέσα από δικές της προσπάθειες, του αρχηγού της, αλλά και των πολιτών που επιλέγουν (ελπίζουμε με καλύτερη ενημέρωση).

  17. George avatar
    George 15/01/2012 13:06:44

    Μέχρι να καούν μόνοι τους, μήπως να έκανε κάτι ο Σαμαράς γι αυτό; http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63603063

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ George 15/01/2012 21:18:39

      Σωστο !Ο τοποτηρητης της ΝΔ Μουρμουρης διπλα στον δολοπλοκο Μπενυ εχει παρει χαμπαρι τι σημαινει αυτο ?'' «FAST TRACK» ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ Το μεγάλο κόλπο με το «Ταμείο» και με τις ιδιωτικοποιήσεις .Το Ταμείο Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας θα μπορεί χωρίς έλεγχο να παραχωρεί σε ιδιώτες ΔΕΚΟ, ακίνητα, τον αιγιαλό, αλλά και τα δικαιώματα του ελληνικού κράτους στις πλουτοπαραγωγικές πηγές.''

  18. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 15/01/2012 13:08:16

    'Ριζική αλλαγή στα πρόσωπα λοιπόν'

    Εδω τα ειπες ΟΛΑ και ΕΥΣΤΟΧΑ... δεν μπορω να φαντασθω ΝΟΗΜΟΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ να επιδιωκει μια κυβερνηση ΝΔ με υπουργους ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ - ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ - ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟ - ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ (μπρρρ) - ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ τζουνιορ - ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ, ΑΝΤΩΝΑΡΟ, ΑΡΟΥΛΗ κλπ κλπ ... οποιος φανταζεται κατι τετοιο, ειναι ανευ καμμιας συζητησεως κοινος ΒΛΑΞ .

    • αριστερος avatar
      αριστερος @ Νικηφορος Φωκας 15/01/2012 21:56:25

      βαζεις στοιχημα?

  19. Θέμις avatar
    Θέμις 15/01/2012 13:18:28

    Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση. Θα ήταν ιδανικό να συντρέξουν και οι τρεις προϋποθέσεις που αναφέρονται σύντομα.
    Όμως, το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να αναγεννηθεί από τις στάχτες του. Χθες ο ΓΑΠ δήλωσε στο εθνικό τους συμβούλιο ότι οι εκλογές θα γίνουν στα τέλη Απριλίου και ένα μήνα νωρίτερα θα διεξαχθεί η όποια διαδικασία για την ανάδειξη του νέου προέδρου του κόμματος. Και επιπλέον, όλοι αυτοί που ορκιζόταν ως τώρα στην αποτελεσματικότητα του μνημονίου, θρασύτατα δηλώνουν ότι η συνταγή ήταν λανθασμένη και ότι φταίει ο συντηρητισμός των Ευρωπαίων ηγετών γι’ αυτή. Έγιναν αντιμνημονιακοί! Θα περιμένει η ΝΔ τις εσωκομματικές διαδικασίες του ΠΑΣΟΚ, συναινώντας για το λόγο αυτό στην αναβολή των εκλογών;
    Η δεύτερη προϋπόθεση ήταν ζήτημα χρόνου και αναποτελεσματικότητας της συνταγής που εφαρμόστηκε για να αρχίσει να συντρέχει. Αλλά πρέπει να περιμένει την αποδοχή των δανειστών να εκφραστεί ευθέως για να πάμε σε εκλογές και αμέσως μετά σε διαπραγμάτευση μαζί τους; Δεν θα είναι υποχρεωμένοι οι «εταίροι» να αποδεχθούν την κυβέρνηση που θα προκύψει από την βούληση του ελληνικού λαού; Όσο συντομότερα ξεκινήσει η επαναδιαπραγμάτευση των επαχθών όρων προς μία αναπτυξιακή κατεύθυνση, τόσο μεγαλύτερο δεν θα είναι και το όφελος και στα δημοσιονομικά στατιστικά στοιχεία της χώρας και για τον καθένα από εμάς ξεχωριστά;
    Για την τρίτη προϋπόθεση δεν έχω καμία επισήμανση. Συμφωνώ απόλυτα με την ανάρτηση.
    Στην ανάρτηση όμως δεν αναφέρεται τίποτε για την στάση που πρέπει να τηρήσει η ΝΔ μέχρι να συντρέξουν αυτές οι προϋποθέσεις, αν υποθέσουμε ότι είναι και οι 3 αναγκαίες. Κάνουμε όλοι –αρθρογράφοι και σχολιαστές- κριτική στον Παπαδήμο και τις επιλογές του. Η ΝΔ, μέχρι να γίνει κυβέρνηση, θα ανέχεται σιωπηλά κάθε πολιτική που επιβάλει και προσπαθεί να εφαρμόσει ο Παπαδήμος και η τρόϊκα; Θα επιτρέψει χωρίς αντίρρηση και θα ψηφίσει στη Βουλή όποια νεοφιλελεύθερη βλακεία σχεδιάσει ο διορισμένος, συμβάλλοντας διά της απραξίας της στην διόγκωση της ύφεσης και της δυστυχίας του ελληνικού λαού, ενώ 2 χρόνια τώρα σε όλους τους τόνους εξέφραζε τη διαφωνία της με τις πολιτικές λιτότητας;
    Εν πάση περιπτώσει, όποιος κι αν είναι ο σχεδιασμός του Σαμαρά, οφείλει να μιλήσει συγκεκριμένα στον ελληνικό λαό. Να ξέρουμε τελικά τι να περιμένουμε.

  20. karenin avatar
    karenin 15/01/2012 13:28:51

    H ανάρτηση αφήνει τελείως έξω το σενάριο για συγκυβέρνηση ΝΔ- ΠΑΣΟΚ.
    Μετά την διόγκωση των ποσοστών της αριστεράς, θα είναι η πιο πιθανή απάντηση του συστήματος.

  21. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 15/01/2012 14:06:30

    Ρε λεβεντες την καραμελα του Παπαδημου θα αναμασαμε οτι δηθεν αυτη η κυβερνηση εχει σαν αποστολη να σωσει την Χωρα και οτι αν αποχωρησει η ΝΔ
    θα την κατηγορησουν οτι συνεβαλε στην καταστροφη της Χωρας;
    Ενω τωρα που συμμετεχει σ'αυτην την κοροιδια ο κοσμος και οι οπαδοι της ειδικοτερα ειναι μες την τρελη χαρα γιατι βλεπουν καθημερινως την σωτηρια μπροστα τους.
    Σε λιγο το μονο που θα ενδιαφερει τον κοσμο θα ειναι η Σωτηρια της ψυχης
    ολιγον πριν την αποδημια εις Κυριον...
    Και ποιοι θα την κατηγορησουν περικαλω;
    Ο Παπαδημος, Ο Χοντρος ,ο Λιγνος και ο Κωλοτουμπας μαζι με τον μπαρμπα Σταυρο του ΔΟΛ και ολο το κακο συναπαντημα της διαπλοκης.
    Σιγα τα αυγα.
    Ξερεται τι μεγαλη αγωνια εχουν ολοι αυτοι αν αποτυχει η κυβερνηση τους;
    Οση ειχε και ο ΓΑΠ για την δικη του και για αυτο θα ξαναβαλει απ'οτι φαινεται υποψηφιοτητα τον Μαρτη για προεδρος του ΠΑΣΟΚ.
    Γνωριζεται ποσο τους υπολειπτεται και τους εκτιμα ο Λαος ολους αυτους;
    Και αυτους φοβαται ο Σαμαρας και δεν φευγει απ'αυτο το τσιρκουλο;
    Ο Σαμαρας πρεπει να βγει στο Λαο και να αποκαλυψει το ρολο της κυβερνησης Παπαδημου και να αποχωρησει προκαλωντας εκλογες.
    Αν περιμενει PSI , Νεα Δανειακη ,τον νεο Αρχηγο του ΠΑΣΟΚ τοτε θα ειναι πολυ αργα και για την Χωρα και για τον ιδιο.
    Και για τον ιδιο λιγο μας νοιαζει , εμεις του τα λεμε καθε μερα η ευθυνη δικια του.
    Για την Χωρα ειναι το ζητημα.
    Εκτος αν πιστευεται οτι το PSI+ και η Νεα Δανειακη Συμβαση(οποτε τα φερουν προς ψηφιση στην Βουλη Μαρτη,Απριλη, Μαη ποιος ξερει;) θα την σωσουν και θα βλαψουν...τους Δανειστες μας και οτι θα εχουμε πρωτογενη πλεονασματα και οτι θα εχουμε αναπτυξη προς το τελος του 2012 και αλλα τετοια κουραφεξαλα που δεν τα πιστευουν πλεον και οι ιδιοι 29 κατασκευαστες προπαγανδας.
    Ο Σαμαρας σαφως δικαιωθηκε που ελεγε οτι εχουμε παρει λαθος μετρα και λαθος δρομο αλλα δυστυχως παραμενωντας και στηριζοντας την κυβερνηση Παπαδημου δειχνει και αυτος την κατευθυνση του ...λαθος δρομου.

  22. sam530 avatar
    sam530 15/01/2012 14:07:38

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.
    η κατάσταση θα ξεκαθαρίσει σύντομα, η ψηφοφορία για την νέα σύμβαση και
    το δίκαιο που θα την διέπει, θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους.
    φοβάμαι μόνο το προσκλητήριο μετά, πόσοι θα είμαστε;;;

    • Mara avatar
      Mara @ sam530 15/01/2012 15:23:35

      Μία ολίγη... από "γίγαντες...." (δυστυχώς).

  23. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 15/01/2012 14:42:34

    Η χώρα χρειάζεται εκλογές και νέο σύνταγμα...
    Μακάρι να είναι ο Σαμαράς αυτός που θα το κάνει και να το κάνει γρήγορα...

    Να μην ξεχάσει την τιμωρία...κάθαρση χωρίς τιμωρία δεν γίνεται...δήμευση περιουσιών των επιόρκων και επιτέλους σπάσιμο της διαπλοκής...

  24. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 15/01/2012 15:02:00

    Ιεροφάντη,πριν ολοκληρώσω την ανάγνωση το αρχικού κειμένου,αντιλήφθηκα πως συμμετείχες ενεργά στη κεντρική ανάρτηση.Τη πρώτη γεύση την είχες δώσει χθες.Και φυσικά,δεν ξεχνώ και τον Φάκτορα,ο οποίος έβαλε και τις δικές του χρήσιμες πινελιές.Οι απόψεις σας είναι τεκμηριωμένες και δεν σκοπεύω ν'αμφισβητήσω τα επιχειρήματα που παρατίθενται.Εξάλλου,είναι εύστοχα και αναλύονται με πετυχημένο τρόπο.
    Θέλω να επισημάνω,όμως,κάποια πράγματα και,όπως πάντα,δεν διεκδικώ κανένα αλάθητο:Όταν σχηματίστηκε η κυβέρνηση Παπαδήμου,αποφασίστηκε,ως γνωστόν,η εκλογική αναμέτρηση να διεξαχθεί στις 19 Φεβρουαρίου,με βάση το σχεδιασμό που είχε γίνει.Άραγε,γιατί αυτό δεν πραγματοποιείται;Θ'απαντήσει κάποιος πως ''η κυβέρνηση έγινε για κάποιο σκοπό''.Εντάξει.Γνωστό αυτό.Όμως,και να επιτευχθεί,η χώρα μπορεί να ελπίζει;Διατηρώ ζωηρές αμφιβολίες.Μακάρι να διαψευστώ.Όσο παραμένει η ΝΔ σε αυτή τη κυβέρνηση και ταυτόχρονα επιμηκύνεται ο βίος της,τόσο κινδυνεύει η παράταξη να εισέλθει στο φιλομνημονιακό κάδρο,με ό,τι αυτό συνεπάγεται.Θα ισχυριστεί κάποιος,πως εξάγεις αυτό το συμπέρασμα.Είναι απλό.Δεν το βλέπω έξω;Δεν συζητώ;Οι ψηφοφόροι της μεγάλης παράταξης εκδηλώνουν,σε όλους τους τόνους,τη βαθιά αμηχανία τους και με το ζόρι κρύβεται η οργή σε όσα λέγονται.
    Στη συνέχεια,θα κατευθυνθώ σε μία σημαντική και απρόβλεπτη παράμετρο που είναι η κοινωνία.Η ΝΔ έχει αντιληφθεί πως δεν αντέχει άλλο;Κάποιος θα ισχυριστεί πως ''υπάρχει στρατηγική,αλλά χρειάζονται και τακτικοί ελιγμοί''.Ελιγμοί σε τι;Ο κόσμος εξαθλιώνεται και υποφέρει.Δεν είναι όπως παλαιά,όπου υπήρχε η πολιτική του ώριμων συνθηκών.Τώρα,οι συνθήκες είναι εντελώς διαφορετικές.Θ'αναφέρει ο οποιοσδήποτε πως ''ο Σαμαράς ηγείται μεγάλου αστικοδημοκρατικού κόμματος,η παράταξη δεν επαγγέλλεται καμία επανάσταση'' και όλα αυτά.Ωραία.Αλλά επί 1,5 χρόνο δεν ήταν η ΝΔ εκείνη που μιλούσε για επαναδιαπράγματευση,για επανεκκίνηση της οικονομίας και όλα αυτά που ακύρωναν το παπανδρεϊκό καταστροφικό μνημόνιο;Ποιος τα έλεγε;Θ'απαντήσει κάποιος πως ''και τώρα τα ίδια λέει.Δεν άλλαξε τίποτα''.Σίγουρα,κάτι άλλαξε.Συμμετέχει σ'ένα σχήμα,έστω και προσωρινά,με το πασοκισμό και το Καρατζαφέρη.Στη πολιτική μετράει το αποτέλεσμα.Σε μας εδώ που γράφουμε,μπορεί να καταλαβαίνουμε τι γίνεται.Έξω όμως,στις πλατιές κοινωνικές μάζες,υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να εμπεδωθεί η πεποίθηση πως ''όλοι το ίδιο είναι''.Αυτό δεν πρέπει ν΄αλλάξει;
    Προχωρώ προς το τέλος του μικρού και,ίσως,αιρετικού συλλογισμού μου.Εκείνο που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι πως ο πασοκισμός έχει τρεις μήνες,και βάλε,για να οργανωθεί και ν'ανασυνταχθεί.Το χειρότερο,όμως,είναι ότι ''τραβά'' τη ΝΔ προς τα κάτω,αφήνοντας την σε ποσοστά,όχι ικανοποιητικά.Πως επιτυγχάνεται αυτό;Απλά,με τη κυβέρνηση Παπαδήμου και τη πιθανή παράταση του βίου της είναι η απάντηση.
    Τέλος,θα ήθελα ν'αναφερθώ για το κόμμα της ΝΔ.Όλοι λέμε πως ο Σαμαράς πρέπει να κάνει γενναίες τομές σε πρόσωπα,νοοτροπίες και προσωπικά βιλαέτια,που γνωρίζουμε πως υπάρχουν.Οι παρατηρήσεις της κεντρικής ανάρτησης είναι ορθότατες και για τη στελέχωση του κρατικού μηχανισμού.Μήπως ήρθε η ώρα ο πρόεδρος της παράταξης να παρουσιάζει σιγά-σιγά και νέους,άφθαρτους και αδοκίμαστους ανθρώπους;Επίσης,αναμένουμε και τη παρουσίαση του προγράμματος της ΝΔ,επί όλων των θεμάτων.Όλα τη τελευταία στιγμή;Δεν είμαι ανυπόμονος,αλλά οι εξελίξεις,ίσως,είναι ραγδαίες.
    Εν κατακλείδι:Ιεροφάντη και Φάκτορα,το κείμενό σας είναι εξαιρετικό και μακάρι να επιβεβαιωθούν οι αναλύσεις και προσεγγίσεις σας.Απλά,με το σχολιασμό μου,εξέφρασα κάποιες εύλογες απορίες που με προβληματίζουν.Ίσως είναι εντελώς λανθασμένες και οι απαντήσεις,που θα μου δοθούν από τις εξελίξεις,σβήσουν όλες τις παραπάνω σκέψεις μου.Το εύχομαι ειλικρινά.

    • Μπούφος avatar
      Μπούφος @ Komis Montechristo 15/01/2012 17:41:30

      Αγαπητέ συντάσσομαι με τα λεγόμενά σου και μοιράζομαι τις εύλογες απορίες σου αλλά και τον "αιρετικό" συλλογισμό σου.
      Έχω όμως κι εγώ μια απορία: Έστω και με την ελάχιστη συμμετοχή του στην κυβέρνηση του διορισμένου, ο Σαμάρας ισχυρίστηκε κατ' επανάληψη ότι παραμένει αντιπολίτευση. Πώς ακριβώς την ασκεί αυτή την έρημη την αντιπολίτευση δεν μπορώ να καταλάβω! Τους τελευταίους δύο μήνες δεν τον έχω ακούσει (με εξαίρεση τις επικουρικές συντάξεις) να αντι-τάσσεται σε ό,τι λέει και πράττει αυτή η δήθεν κυβέρνηση.

      • factorx avatar
        factorx @ Μπούφος 15/01/2012 21:13:45

        Βρες την ανάρτηση για την τελευταία συνάντηση Σαμαρά - Παπαδήμου, ή κτύπα στην μηχανή αναζήτησης 'Σαμαράς + κυβέρνηση" και θα ενημερωθείς για πολύ περισσότερα

  25. k avatar
    k 15/01/2012 15:36:34

    ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΉΓΕ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ <>. ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΔΩ ΠΡΙΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΥΧΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ (ΒΛΕΠΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ) ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΟΜΟΛΟΓΑ 2% ΕΝΩ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ 5%. ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ.

  26. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 15/01/2012 15:40:56

    Φυσικα και θα πληρωσουν οσοι νομιμοποιησουν τα μνημονια και τις δανειακες συμβασεις , ειναι υπολογοι και προδοτες κατα του εθνους και πρεπει να τιμωρηθουνε παραδειγματικα
    Παρτε ενα δειγμα του εφαρμοστηκου που ψηφιστηκε


    h@@tp://www.patriotiki-kinisi.com/index.php/sxedio-nomou

  27. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 15/01/2012 16:20:11

    O Αντώνης Σαμαράς πρώτος γκρέμισε το φαιό προπαγανδιστικό κατασκέυασμα του μόνου δρόμου. Πρώτος , ακόμη και στην Ευρώπη, υπέδειξε τη λάθος πορεία.
    Η δικαίωσή του είναι πανηγυρική και μόνο στενόκαρδοι κάνουν πως δεν την βλέπουν ή δεν την παραδέχονται.
    Υπήρξε, η πρότασή του, η μόνη ουσιαστική αντιμνημονιακή στάση υπό την έννοια πως ήταν η μόνη που άρθρωνε πειστικό αντίλογο μέσα από ένα εθνοφελές πρίσμα, με την Ελλάδα μέσα στην ΕΕ, μακρυά από τυχοδιωκτισμούς όπως η άρνηση πληρωμών ή άναρχη χρεοκοπία κλπ.

    Από κει και πέρα όσοι διαφωνούμε με την κυβέρνηση Παπαδήμου, με τον εξωραισμό που η πολιτική της επιχειρεί στην ξοφλημένη μνημονιακή συνταγή και όσοι αγανακτούμε με το μασκάρεμα των πρώην φανατικών μνημονιακών(πασόκων, δημοσιογράφων, εξαπτέρυγων) σε "παπαδημικούς" της τάχα "εθνικής" συνεννόησης για ένα νέο μονόδρομο , οφείλουμε να είμαστε έντιμοι με τον εαυτό μας και να παραδεχθούμε αυτό που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια μας: η στήριξη της κυβέρνησης Παπαδήμου, του Παπαδήμου ως προσώπου και των πολιτικών του επιλογών αποτελεί στρατηγική επιλογή του Σαμαρά που δεν αλλάζει. Μα με αστερίσκους, μα με επιμέρους διαφωνίες και ενστάσεις διαφαίνεται τουλάχιστον σήμερα πως ο Αντώνης έχει επιλέξει. Κάποιοι κρίνουμε την επιλογή λανθασμένη , ατελέσφορη και επικίνδυνη. Μακάρι να έχουμε εμείς λάθος.
    Όμως στη ΝΔ μην κάνουν λάθος και μην γελιούνται: τη στήριξη Παπαδήμου, το PSI , τη δανειακή θα την ανεχθούν ακόμη και όσοι διαφωνούν σφόδρα.
    Αλλά τυχόν στήριξη ή ανοχή στη διαφαινόμενη επίθεση Παπαδήμου στις αποδοχές των ιδιωτικών υπαλλήλων, όταν όλοι οι διεθνείς οργανισμοί πλην τρόικας, δεν αναδεικνύουν το μισθολογικό κόστος ως εμπόδιο στην ελληνική ανταγωνιστικότητα θα αποκόψει βίαια το δεσμό της ΝΔ με την μεσαία τάξη και η αποκοπή θα είναι οριστική, αμετάκλητη και θα καθορίσει τις πολιτικές εξελίξεις. Αυτή είναι η μεγαλύτερη παγίδα. Τυχόν αποδοχή ή ανοχή στο γιουρούσι Παπαδήμου στις αποδοχές των ιδιωτικών υπαλλήλων θα κατατάξει οριστικά τη ΝΔ στο αποκρουστικό στρατόπεδο των αποτυχημένων μνημονιακών.
    Ελπίζουμε πως η σύνεση και η στοιχειώδης διορατικότητα , αλλά και πολιτική συνέπεια λόγων, θα επικρατήσουν...

    • factorx avatar
      factorx @ Kώστας ΜΠ 15/01/2012 21:15:20

      Γιατί μιλάμε για "δανειακή" γενικά και αόριστα. Η ΝΔ έχει δηλώσει ήδη οτι θα ψηφίσει αυτά που συμφωνεί και θα καταψηφίσει αυτά που διαφωνεί, όπως και στο παρελθόν. Και ότι σε κάθε περίπτωση δεν δέχεται συζήτηση για νέα μέτρα

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ factorx 15/01/2012 22:14:36

        Και βέβαια θα ψηφίσει μόνο σε ότι συμφωνεί, δεν υπάρχει αμφιβολία. Αλλά μπορεί να επηρεάσει το αποτέλεσμα με τις ψήφους των βουλευτών της? Για την έγκριση πόσοι ψήφοι απαιτούνται? Και αν τελικά υπερψηφισθεί ποιός πιστευει ακόμη ότι υπάρχουν δυνατότητες ακύρωσής της ή έστω αλλαγής της?

  28. κων/νος avatar
    κων/νος 15/01/2012 16:28:58

    Συγνώμη,
    για το <> απλά σήμαινε οτι δεν είμαι κάποιος αδαής και τα έχω πεί αυτά σε καιρούς ανύποπτους στον ίδιο.
    Τις διευθύνσεις τις γνωρίζω, το ύφος σας με αδικεί, καθώς δεν με γνωρίζετε...
    Ευχαριστώ πάντως για την φιλοξενία, απλά μιλάω και γράφω ευθέως.
    Κωνσταντίνος Ρ.

  29. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 15/01/2012 16:33:34

    "Θα καούν μόνοι τους στην πυρά της λαϊκής οργής"
    Κάποιος θα βρεθεί να βοηθήσει το σύστημα όπως έγινε με την στήριξη της εγκάθετης κυβέρνησης και την πίστωση χρόνου που δόθηκε στον ΓΑΠ και έτσι γλύτωσε το ταξίδι με ελικόπτερο.
    Το σύστημα ήδη άρχισε την μετάγγιση αίματος από το πασοκ στον Κουβέλη.
    Για εκλογές κουβέντα γενικότερα!
    Ο λαός δεν ξεχνά, ΕΚΛΟΓΕΣ ????????????
    Θα καούν αλλά ποτέ μόνοι τους, μέχρι τις 25 Μαρτίου...........
    ΥΓ
    Κάθε μέρα που περνάει η Ελλάδα χάνει πολλούς Έλληνες.
    Οι Έλληνες κάνουν την Ελλάδα Ελλάδα και όχι οι στατιστικές και η οικονομία!

    • factorx avatar
      factorx @ daughter of mercy 15/01/2012 16:54:05

      Καταλαβαίνω απολύτως και συμπάσχω μάλιστα με την αγωνία του ΣΥΡΙΖΑ.Για μια ακόμα φορά επαναλαμβάνεται το φαινόμενο του διάττοντος αστέρος προς ωφέλεια του συστήματος που κατά τα άλλα μισείς. Ο Κουβέλης ανεβαίνει επειδή θέλει το σύστημα Αλαφούζου να πιέσει τον ΓΑΠ και να παρέμβει στις εξελίξεις του "δικού τους" ΠΑΣΟΚ κλπ κλπ. Για μένα μακάρι να είναι δεύτερο κόμμα ο κ. Φώτης.Στις επόμενες εκλογές που θα κάνει αμέσως ο Σαμαράς θα γελάσουμε πολύ. Κατά τα άλλα κάνεις για τον "λαό" την κλασσική ανάλυση της αριστεράς. Υποκειμενισμός, βολονταρισμός κλπ. "Λαός" θα είναι και αυτοί που θα βγουν με τις κατσαρόλες να βρίζουν τον Σαμαρά αν ρίξει τώρα τον Παπαδήμο την στιγμή που όλοι ψάχνουν αφορμή να απαλλαγούν από την Ελλάδα και να μην δώσουν τα λεφτά.

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ factorx 15/01/2012 21:30:41

        10000+!!!!

  30. Silence t. avatar
    Silence t. 15/01/2012 16:44:40

    Αν ο Σαμαράς δεν ''έμπαινε'' στην ανούσια συγκυβέρνηση των ανούσιων λόγων για τους οποίους δημιουργήθηκε (δανειακή σύμβαση , εκταμίευση της - δεν έχει σημασία ποιας - δόσης , κλπ) , αυτή την στιγμή θα είχε ποσοστό 70% , όλα τα άλλα είναι νάχαμαι να λέγαμε .

    Κατά τα άλλα , υπάρχει σοβαρή ανάγκη να ΜΗΝ εγκριθεί η 8η δόση (αν δεν κάνω λάθος στο νούμερο) , να ΜΗΝ πάρουν ούτε ένα ευρώ από τα χρωστούμενα τους (το κεφάλαιο εξάλλου το έχουν πληρωθεί είκοσι οχτώ φορές μέχρι τώρα , νισάφι) οι τοκογλύφοι , να ΜΗΝ παραμείνουμε στο ευρώ ούτε μία ημέρα ακόμα (οι μόνοι που το έχουν ανάγκη είναι ο Παπαδήμος και οι τραπεζίτες συνάδελφοι του) , να δημιουργηθεί κυβέρνηση εκλεγμένη και νόμιμη η οποία θα βάλει φυλακή τους προδότες που μας φέρανε στην σημερινή κατάσταση , θα χαράξει την επόμενη ημέρα και θα πορευθεί μαζί με τον λαό , για τον λαό .
    Όποιος πιστεύει ότι η λύση για τον μέσο Έλληνα θα προέλθει δια μέσου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (με το ένωση γελάνε και τα τσιμέντα) , των μνημονίων και των δανείων , είναι πολύ μακριά νυχτωμένος .

  31. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 15/01/2012 16:55:37

    Αφιερoμένο σε όλους μας λοιπόν :
    Μπέρτολντ Μπρεχτ

    EPΩTHΣEIΣ KI AΠOKPIΣEIΣ
    (Fragen und Antworten)

    Mπορεί η αλήθεια νάν’ θνητή, το ψέμα αθάνατο;»
    «Έτσι δείχνουν όλα».

    «Πού είδες, η αδικία να μη ξεμασκαρεύεται χρόνους και καιρούς;».
    «Eδώ».

    «Mα ξέρεις κάποιον που η βία να του ‘χει φέρει τύχη;»
    «Kαι ποιος δεν ξέρει;»

    «Tότε ποιος μπορεί, σ’ έναν τέτοιο κόσμο, να τσακίσει τον τύραννο;».
    «Eσύ».
    (1939)

  32. takis avatar
    takis 15/01/2012 17:23:56

    Δυστυχώς, γιατί είμαι νεοδημοκράτης, ο Σαμαράς τελείωσε. Την στιγμή που πει ναι στην βασικότερη σκηνή του εγκλήματος με την ψήφιση της δανειακής σύμβασης, ο κ.Σαμαράς είναι τελειωμένος. Ναι μεν θα εκλεγεί,αλλά δύσκολα θα κλείσει δύο χρόνια στην εξουσία. Ο Σαμαράς τελείωσε με την συγκυβέρνηση, που απενεχοποίησε το ΠΑΣΟΚ, έδωσε την ευκαιρία στον ΓΑΠ να κυκλοφορεί ελεύθερος και βουλιάζει την χώρα στην ύφεση. Δυστυχώς ο κ.Σαμαράς, φαίνεται πως δεν μπορεί να κάνει επιδέξια ούτε τις κωλοτούμπες του Καρατζαφέρη, ούτε της Μπακογιάννη. Ίσως επειδή δεν τις πιστεύει. Δεν έχει μικρότερο μερίδιο ευθύνης όμως από εκείνους που τις κάνουν και τις πιστεύουν...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ takis 16/01/2012 13:15:31

      ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΛΟΙΠΟΝ ?

  33. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 15/01/2012 17:45:56

    Τάκη, θα σε προτείνω για αρχισυντάκτη στη «Μεθαυριανή» της δεξιάς που ετοιμάζεται να βγάλει ο Καμμένος. Εκεί θα χωρά όσος λαϊκισμός γουστάρεις, τζάμπα μαγκιές, βαλκάνιοι τσεκεβαρισμοί, πατριωτισμός της Κάτω Ραχούλας και ότ,ι τραβάει η ψυχή σου.

    Πάντως απ΄ όλη αυτήν την ιστορία φαίνεται να προκύπτει η ανάδυση ενός νέου τύπου ψηφοφόρου: του κομμουνιστοδεξιού.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Τιγράνης 15/01/2012 21:32:43

      10000'!!!

  34. ΜΠ avatar
    ΜΠ 15/01/2012 18:27:15

    @Κόμη: τα είπες ΌΛΑ όπως είναι. Ένα μεγάλο ευχαριστώ.

  35. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 15/01/2012 19:03:17

    ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΑΛΛΑ...
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΙΣΧΥΑΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΝΔ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ!
    ΤΩΡΑ, Η ΣΑΠΙΛΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΜΟΛΥΝΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...
    ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!
    (ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ Η ΝΔ ΜΕΧΡΙ ΝΑ... "ΠΕΣΕΙ" Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ;)
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ...
    ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΛΛΑ...
    ΠΟΙΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ; ΕΓΩ;
    ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΓΙΝΕΙ;
    ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ;

  36. JOHN avatar
    JOHN 15/01/2012 19:03:42

    Μ αυτες τις εκλογες που λεγαμε τι γινεται;Εγινε αποδεκτο παραταση 1-2 ευδομαδων,τελικα ακουγεται 1-2 μηνες, Φθινοπωρο,2013 και βλαιπουμε.Μεχρι τοτε πως θα εχει καταντησει η χωρα και ο κοσμος;Και μετα θα ελθει ο¨μεσιας¨να επαναδιαπραγματευτει ολα! Και θα μας πει οτι βρηκε καμενη γη(απο ποιους αραγε) και θα ζησουμε εμεις καλα κι αυτοι κλαλυτερα.Να τους χαιρομαστε! να τους χειροκροταμε και να τους ξαναψηφισουμε.

  37. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 15/01/2012 19:39:22

    Μόλις σήμερα δολοφονήθηκε ένας φίλος μου πρατηριούχος με δύο παιδιά για 100 ευρώ και δεν έχω την κατάλληλη ψυχολογία για βολονταρισμός που μου προσάπτεις αγαπητέ φάκτορα. Επιπλέον δύο χρόνια ανεργίας σε ένα σπίτι που κανένας δεν μπορεί να δουλέψει, και με έναν μόνιμα ασθενή δεν με καθιστά αυτομάτως οπαδό του Τσίπρα αλλά δικαιολογημένο.
    Στο σύνταγμα έχω κατέβει και θα το ξανακάνω (χωρίς τα κατσαρολικά και τις μούντζες ( υπάρχει και η αξιοπρέπεια)
    Δεν είμαι ΝΔ αλλά τον Σαμαρά τον στηρίζω από παλαιόθεν αυτό όμως δεν μου αφαιρεί το δικαίωμα να αντιδρώ σε κάτι που με ενοχλεί.

  38. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/01/2012 19:43:16

    Άρη, δεν σε καταλαβαίνω. Πες το ξεκάθαρα. Υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν της εξαθλίωσης ή να υποστείλουμε τις σημαίες και να βάλουμε την ουρά κάτω από τα σκελια; Δυστυχώς, μερικές φορές , έστω κι αν δεν μας αρέσει να μπαίνουμε σε μανιχαϊστικές λογικές, ΠΡΕΠΕΙ να αποφασίσουμε με ποιους θα πάμε και ποιους θ' αφήσουμε. Απλώς, αν δούμε τα ποσοστά της αριστεράς να χτυπάνε αθροιστικά 25άρια και 30άρια, να μην αναρωτηθούμε τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε.

  39. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/01/2012 19:45:30

    Και κάτι άλλο. Αποτυχία δεν είναι το ότι τα σκληρότερα μέτρα θα τα πάρει ο ΠαπαδήμΙος. Αποτυχία είναι ότι ο κόσμος στις 11 Νοεμβρίου παραμυθιάστηκε ότι η συγκυβέρνηση δεν θα είχε εξουσιοδότηση να πάρει αλλα μέτρα._

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Αυριανιστής 15/01/2012 22:44:11

      Φίλε αυτό που ζούμε στην πραγματικότητα είναι το σκάσιμο μιας φούσκας που βασίστηκε στα δανεικά και στην κατανάλωση εισαγόμενων προιόντων.

      Η ποιο εύκολη δουλειά στην Ελλάδα ήταν τραπεζίτης.

      Δανειζόσουν με 1% και πούλαγες το χρήμα στους αφελής όσο ήθελες.

      Παράλληλα τις εποχές που το κράτος νόμιζε ότι παρήγαγε έστησε ένα δημόσιο τομέα σπάταλο και διεφθαρμένο που σήμερα δεν μπορείς να τιθασεύσεις τα έξοδα του.

      Σήμερα δεν βρίσκεις κανέναν να σε δανείσει ώστε να συνεχίσεις να χαλάς για να στηρίξεις το ψεύτικο ΑΕΠ σου.

      Τώρα έρχονται τα πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις μόνο που οι ανάγκες μας είναι στα επίπεδα που ήταν.

      Αυριανιστή δεν έχουμε ούτε παραγωγικό μοντέλο αλλά ούτε και δομές να τρέξουν τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν.

      Οικονομολόγος δεν είμαι αλλά κάθε μέρα είμαι με την τσάντα στο δρόμο και βλέπω την πραγματικότητα.

      Τα πάντα είναι σάπια και δεν έχουμε φθάσει ακόμα στον πάτο.

      Θα περάσουμε δύσκολες ώρες ας ελπίσουμε ότι θα μας ωριμάσουν και ότι θα μας οδηγήσουν να γίνουμε ποιο συνειδητοποιημένοι πολίτες.

      Το ζητούμενο γα μένα είναι πως μέσα από τις σφαλιάρες που έρχονται θα φτιάξουμε κάτι πολύ καλύτερο από αυτό που υπάρχει σήμερα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Aris. A 15/01/2012 22:56:39

        Αυτά που μου γράφεις είναι σωστά και μη αμφισβητήσιμα. Ωστόσο, άλλο ρώτησα εγώ: κατα τη γνώμη σου, μόνος δρόμος είναι η εξαθλίωση; Και επίσης, τι άκουσε ο κόσμος στις 11/11 δια επίσημων χειλέων της ΝΔ; Ότι η κυβέρνηση Παπαδήμου είχε την εξουσιοδότηση να πάρει κι άλλα μέτρα; Δε νομίζω.

  40. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/01/2012 19:46:57

    +1000

  41. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/01/2012 19:51:12

    Συμφωνώ απολύτως!

  42. Κατερινα avatar
    Κατερινα 15/01/2012 19:57:04

    Ξεχασες τον Εβρη, τον Στυλιανιδη βρε τον μπουζουκοβιο...

  43. stanley@gr avatar
    stanley@gr 15/01/2012 20:01:51

    τιγρανη,
    την αλλη αποψη δεν την μπορεις!
    επικροτω τους χαρακτηρισμους!!!!!!!!!
    και κυριως θαυμαζω... την δημοκρατικοτητα σου!

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ stanley@gr 15/01/2012 21:14:34

      stanley@gr, το "Δυστυχώς ο κ. Σαμαράς, φαίνεται πως δεν μπορεί να κάνει επιδέξια ούτε τις κωλοτούμπες του Καρατζαφέρη, ούτε της Μπακογιάννη", ομολογώ ότι δεν το θεωρώ πολιτική άποψη, πολλώ δε μάλλον "άλλη άποψη", κοινώς αντιπρόταση. Οι φορείς του παπανδρεϊκού συμπιλήματος της κομμουνιστοδεξιάς αποτελούν καρικατούρες ab ovo, πράγμα έκδηλο άλλωστε στη ρητορική που υιοθετούν, ρητορική επιπέδου Αυριανής. Αν εσένα αυτά τα ερυθροκυανά σε εκφράζουν, τα βρίσκεις σοβαρά, ελκυστικά ή τέλος πάντως οι ακονισμένες δημοκρατικές σου ευαισθησίες σε έχουν κάνει επιρρεπή στον ιδεολογικό πειραματισμό, έχει καλώς. Πρόσεξε όμως γιατί στην πραγματικότητα μπορεί να μην έχεις να κάνεις καν με αυτά τα άκακα ανεμομαζώματα και να μπλέξεις από το πουθενά με ιδεολογικά μεταμφιεσμένους πασοκογενείς λύκους. Αλλά περί ορέξεως...

    • factorx avatar
      factorx @ stanley@gr 15/01/2012 21:34:42

      Δηλαδή stanley θεωρείς όπως ο 'Τάκις" ότι ο Σαμαράς δεν είναι πατριώτης και δεν έχει εθνικές θέσεις επειδή έχει άλλη αντίληψη από τον ...Καμμένιο;

  44. madprof avatar
    madprof 15/01/2012 20:13:16

    Άλλωστε είναι γνωστό τοις πάσι ότι το δαχτυλίδι, στον επόμενο επιβήτορα των δύσμοιρων πολιτών του προτεκτοράτου, για την άλωση της εξουσίας δίνεται από την Σύγκλητο της νέας Ρώμης!

  45. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 15/01/2012 20:16:36

    Καλησπέρα σε όλους και όλες

    Θα ήθελα καταρχήν να σας ευχαριστήσω για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας στο άρθρο. Με την ευκαιρία, θα ήλεθα να δώσω και ορισμένες εξηγήσεις.

    Κατανοώ όλους/όλες όσοι δυσκολεύονται να χωνέψουν τη συμμετοχή της ΝΔ στη Κυβέρνηση Παπαδήμου.

    Ωστόσο είμαι υποχρεωμένος να θυμίσω ότι η κυβέρνηση αυτή προέκυψε εξ ανάγκης, την πιο κρίσιμη στιγμή της σύγχρονης πολιτικής και οικονομικής μας ιστορίας. Να μην αναφέρω πως προέκυψε. Θα θυμίσω όμως ότι δεν την επεδίωξε ο Σαμαράς. Αντιθέτως, λαμβάνοντας την ευθύνη της επιλογής του αυτής, μπορεί πρόσκαιρα να πίκρανε το κομματικό του ακροατήριο, κέρδισε όμως σημαντικούς πόντους στο εξωτερικό αλλά ταυτόχρονα πέτυχε και τον απόλυτο εγκλωβισμό της κυβερνητικής πλειοψηφίας που μερικοί ξεχνούν ότι ακόμη υπάρχει. Στους περισσότερους φαντάζει η συμμετοχή του ως συμβιβασμός. Στα δικά μου μάτια αποτελεί μοναδική περίπτωση στα σύγχρονα ελληνικά πολιτικά χρονικά. Δηλαδή, δύο χρόνια μετά από μια άνετη εκλογική επικράτηση ΠΑΣΟΚ, με μια πανίσχυρη κοινοβουλευτική πλειοψηφία, με πρόεδρο ΓΑΠ να τον λιβανίζουν από το πρωί ως το βράδυ, με τα ΜΜΕ όλα δικά του και με τη ΝΔ σχεδόν στα όρια της διάλυσης, ο Σαμαράς παραίτησε τον Στοχαστή, όχι μόνο μείωσε τη διαφορά που τον χώριζε από την κυβερνητική παράταξη, αλλά πέρασε μπροστά και όχι με βραχεία κεφαλή, βραχυκύκλωσε το κυβερνητικό κόμμα, προκάλεσε εσωστρέφεια σε αυτό, συναίνεσε σε ένα διορισμένο Πρωθυπουργό και κυβέρνηση, περιορισμένου ρόλου και διάρκειας, εξασφάλισε εκλογές εντός του πρώτου τριμήνου του '12, ελέγχει τις πολιτικές εξελίξεις, απέφυγε να εμπλακεί σε κυβερνητικά πόστα φθοράς, κέρδισε πόντους στους συνομιλητές τους στο εξωτερικό, ανέτρεψε την αισχρή προπαγάνδα του ΓΑΠ στους ξένους, δημιούργησε ρήγματα στη διαπραγματευτική γραμμή των δανειστών, παρουσίασε ολοκληρωμένα σχέδια και οικονομικές παρεμβάσεις, άσκησε υπεύθυνη αντιπολίτευση χωρίς μικροπολιτικές σκοπιμότητες, ψήφισε μέτρα όπου αυτά είναι και δική του πολιτική πρόταση και καταψήφισε πασοκικές μπαρούφες και ανεφάρμοστες πολιτικές αποφάσεις, χαίρει εκτίμησης και δεν κινδυνεύει με γιαουρτώματα, περπατά στο δρόμο και τον χαιρετούν χωρίς φόβο. Όχι λίγα πράγματα για ένα πολιτικό που ήρθε από την έρημο προ διετίας για να αναλάβει τις τύχες ενός διαλυμένου κόμματος.

    Υπάρχει γκρίνια γιατί ψήφιζε νόμους της Κυβέρνησης ΓΑΠ ή ψηφίζει νόμους της κυβέρνησης Παπαδήμου. Δυστυχώς για πολλούς, δεν είναι μάλλον πολιτικός της στείρας αντιπαράθεσης. Δεν νομίζω άλλωστε ότι είναι και λογικό ενώ έχει κάποιος πολιτικός μια ά) θέση σε ένα θέμα, να αρνείται την υπερψήφιση ενός νομοθετήματος που την ικανοποιεί, μόνο και μόνο επειδή το νομοσχέδιο εισηγείται με πρωτοβουλία της αντίπαλης κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας. Δεν ενεργεί έτσι ο άνθρωπος αυτός.

    Κατηγορείται γιατί δεν θα γίνουν λέει, εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου. Μάλιστα. Εκεί δηλαδή που προ δύο μηνών είχαμε σίγουρο τον ΓΑΠ για τέσσερα χρόνια μέχρι το 2013, ξαφνικά μας έπιασε η ανυπομονησία για εκλογές αύριο. Να με συγχωρίσετε, αλλά το μείζον είναι ότι θα έχουμε εκλογές σύντομα και όχι αν θα έχουμε εκλογές στις επόμενες τέσσερις εβδομάδες. Άλλωστε, ο χρόνος των εκλογών είναι ευθέως συνυφασμένος με την ολοκλήρωση του PSI+ και όλων των άλλων παραμέτρων της συμφωνίας της 27ης Οκτωβρίου 2011, πράγμα για το οποία κάθε υπεύθυνος πολιτικός θα περίμενε και δεν θα προέβαινε σε δυναμιτισμό της όποιας προσπάθειας επιδιώκοντας να δρέψει δάφνες νικητού πάνω στο σώμα μιας χώρας που στέκεται στην κόψη του ξυραφιού και διακινδυνεύοντας τα όσα με κόπο έχει κτίσει τόσο καιρό, να τα γκρεμίσει σε μια πρωτοφανή επίδειξη ατομικού πολιτικού καιροσκοπισμού.

    Ενοχλεί πολλούς η εμφάνιση όλων των ίδιων προσώπων και πολιτικών φιγούρων στη μικρή οθόνη. Εδώ θα συμφωνήσω μαζί σας. Τα έχω πεί, τα έχω γράψει, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου, θέλει η παράταξη συντριπτική ανανέωση και κυβερνητική στελέχωση από άφθαρτα, τίμια, ικανά και καταρτισμένα στελέχη.

    Εγκαλούν πολλοί τον Σαμαρά γιατί τάχα δεν βγάζει τον κόσμο στους δρόμους, δεν κηρύσσει ανένδοτο, δεν ξιφουλκεί κατά του μνημονίου και της πολιτικής των δανειστών. Θέλω να θυμίσω ότι ο Σαμαράς είναι αρχηγός κυβερνητικής παράταξης, και είτε αύριο είτε μεθαύριο, θα κληθεί να διαχειριστεί τις τύχες της χώρας σε διεθνή φόρα. Δεν έχει την πολυτέλεια, δυστυχώς, της ανέξοδης ρητορίας περί καταγγελίας των πάντων, δεν έχει τη δυνατότητα να μιλήσει για πράγματα που ξέρει ότι αύριο ως κυβερνήτης της χώρας θα τα βρεί μπροστά του. Δεν νομίζω ότι έχουμε να κάνουμε με ένα προσκυνημένο άνθρωπο στα κελεύσματα της δανειστικής διεθνούς. Αντιθέτως όλο το πολιτικό του παρελθόν και το παράδειγμα της πολιτικής του παιδείας καταδεικνύει ένα πολιτικό με βαθεία συναίσθηση του καθήκοντος απέναντι στην παρτίδα και τους σκοπούς που πρέπει να εκπληρώνει ως ηγέτης για το καλό όλων και όχι μόνο του κομματικού ακροατηρίου του. Αυτό διαχωρίζει τον υπεύθυνο πολιτικό άνδρα από τον αδίστακτο λαϊκιστή λαοπλάνο.

    Τέλος, αν μπορούσα να κάνω μια κριτική πέραν των όσων έχω καταλογίσει στο θέμα της στελέχωσης και του πολιτικού προσωπικού θα ήταν ένα ακόμα πράγμα. Χρειάζεται να συνειδητοποιήσει ότι η δύναμη και η δυναμική του είναι ο απλός κόσμος. Ο ίδιος κόσμος που με κινημετικές διαδικασίες του έδωσε τη θέση του Αρχηγού της παράταξης, ο ίδιος κόσμος αυτός θα τον οδηγήσει και στα υπέρτατα πολιτειακά αξιώματα. Η πορεία προς τον λαό δεν είναι διαδικασία που πρέπει να τρομάζει αλλά αντιθέτως να τονώνει τον ηγέτη και να τον θωρακίζει για τις ΄δύσκολες αποφάσεις που οφείλει να λάβει. Η συγχρώτηση με το λαό δεν αποτελεί λαϊκιστική διαδικασία αλλά συνιστά την ουσία της δημοκρατίας και την εμπέδωση της ισότητας μεταξύ εκλεγόντων και εκλεγομένων. Εν καταλείδι, απαιτείται να εγκαταλείψει προσωρινά τα κομματικά γραφεία και τους διαδρόμους, διότι μπορεί σε αυτά να χαράσσεται η πολιτική στρατηγική, σε κάθε περίπτωση όμως, κάθε στρατηγική θεωρείται επιτυχής όταν τοποθετείται επί του πεδίου και εφαρμόζεται. Και το πεδίο εφαρμογής της στρατηγικής ανάταξης της χώρας περνά από τη συμφιλίωση του πολιτικού ηγέτη και του συστήματος από το λαό και την αποδοχή από τον τελευταίο, των προτεραιοτήτων και των προταγμάτων που θα θέσει ο ηγέτης απλά καθαρά και με ειλικρίνεια στον χειμαζόμενο λαό.

    Ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα. Παρακαλώ μη λησμονείτε, ότι εκφέρω προσωπικές απόψεις και κρίσεις, οι οποίες, μπορεί να είναι απολύτως λανθασμένες.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ιεροφάντης 15/01/2012 21:39:23

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ Ιεροφάντης 15/01/2012 22:18:37

      Εγώ βλέπω ότι γκρίνια για τον Σαμαρά βγάζουν και πολλοί bloger που μέχρι πρόσφατα τον υποστήριζαν ανοικτά και αυτό δεν είναι ούτε σκόπιμο , ούτε τυχαίο , ούτε αδικαιολόγητο .

      Το γεγονός ότι κέρδισε πόντους στο εξωτερικό , προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο , μιας και αφενός η λύση δεν πρόκειται να έρθει από εκεί , αφετέρου θεωρώ ότι το να τον εκτιμούν οι έξω (ειδικά όταν αποδεδειγμένα χάνει πόντους στους μέσα) δεν αποτελεί παράσημο .

      Για το γεγονός ότι μέσα σε δύο χρόνια κατάφερε να αντιστρέψει τα ποσοστά συντριπτικά υπέρ του , δεν έχω να συμπληρώσω πολλά με δεδομένο ότι τα θαυμαστά έργα που έκανε η κυβέρνηση - τραγέλαφος , θα ήταν αδύνατο να είχαν άλλα αποτελέσματα .

      Και εμείς Σαμαρά ελπίζαμε , αλλά τον παλιό , τον προ - Παπαδήμου εποχής .....

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Silence t. 16/01/2012 13:12:17

        ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΦΙΚΤΟΥ.
        ΟΧΙ ΤΟΥ ΕΥΚΤΑΙΟΥ .
        ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.

  46. Ραβινος avatar
    Ραβινος 15/01/2012 21:50:19

    Ιεροφαντη αψογο το συναρθρο σου εξαιρετικες οι διευκρινησεις σου !Ειναι γεγονος οτι οποτε ερχεται στην δημοσιοτητα κατι σχετικα με την πολτικη της ΝΔ και την στρατηγικη του Α.Σαμαρα τοτε βγαινει και η κριτικη πιστευω πολλες φορες καλοπιστη αλλα αρκετες φορες μιζερη και κακοπιστη !Προσδιδεται μια μεσιανιστικη αποστολη στην ΝΔ και στον ηγετη της ΑΣ λες και αυτοι ειναι οι αιτιες του κακου που βρηκε την Ελλαδα και την απελπισια που κτυπησε τους Ελληνες .Αυτοι οι ιδιοι οι Ελληνες και Ελληνιδες με την δυστυχως κοντη μνημη εχουν φερει στην εξουσια 21 χρονια στα τελευταια 30 χρονια της μεταπολιτευσης το συστημα της πασοκαριας γιατι ετσι τους βολευε με το ''Τσοβολα δωστα ολα '' ''Την αυτοματη τιμαριθμικη αναπροσαρμογη ''''Το λεφτα υπαρχουν ''κλπ κλπ ουκ εστιν αριθμος της λαμογιας και της κλεψιας υλικων και αυλων αγαθων απο τους λαθρεπιβατες της εξουσιας του πασοκοκαθεστωτος των πρασινοφρουρων !Ερχομαστε τωρα και ζηταμε της Παναγιας τα ματια απο τον ΑΣ με το να λυτρωσει τους Ελληνες απο την μιζερια ,να ανορθωσει το κυρος της Ελλαδας ,να διωξει αυτους που δεν μας αρεσουν {εχετε δει κανενα πασοκο να θελει να διωξει καποιον απο την συμμορια που λιμαινεται τον τοπο 20 και χρονια τωρα ?Εδω θα ανακηρυξουν τον Ακη ,Τσουκατο,Μαντελη αγιους στο πανθεον των απανταχου μαρτυρων του πασοκ της αιρεσης ''Η κουταλα συντροφοι ''} χωρις να σκεφτεται κανεις οτι στις εκλογες ψηψιζουμε αυτους που θελουμε και μαυριζουμε αυτους που δεν θελουμε !Στο χερι μας ειναι!Αμαν πια παρτε το χαμπαρι θελουμε δεν θελουμε για καθε λογικο και νοημονα ατομο η λυση λεγεται Α.Σαμαρας και οφειλουμε ολοι να γινουμε ευαγγελιστες της ιδεολογιας του !

  47. factorx avatar
    factorx 15/01/2012 22:01:01

    Θα πω και κάτι ως απάντηση σε όλους τους φίλους που δικαιολογημένα αμφιβάλλουν - κι αυτό είναι προσωπική μου άποψη.
    Το θέμα είναι πως αντιμετωπίζει κανείς τον Σαμαρά. Σαν ένα παραδοσιακό ηγέτη της δεξιάς και της ΝΔ, ή σαν ένα ρηξικέλευθο πολιτικό που πιστεύει πραγματικά στη νέα μεταπολίτευση και την αλλαγή του πολιτικού συστήματος;
    Εγώ πιστεύω ακράδαντα το δεύτερο. Πως το κάνεις όμως; Και με ποιούς.
    Ας μπει ο καθένας για λίγο στην θέση του κι ας σκεφθεί. Πόσο θα άντεχε το σημερινό πολιτικό προσωπικό της ΝΔ αν γινόταν κυβέρνηση; Ούτε ένα μήνα είναι η δική μου απάντηση. Μπορεί να τους αλλάξει εν όψει εκλογών και να του φύγουν οι μισοί; Οχι. Τι θα κάνεις με τον Μπόμπολα, τον Βαρδινογιάννη, τον Αλαφούζο κλπ κλπ που είναι όλοι μαζί οι πραγματικά πολιτικοί κυρίαρχοι; Πως θα αντιμετωπίσεις τους Δανειστές που είναι οι παγκόσμιοι επικυρίαρχοι; Τι θα κάνεις με έναν λαό που είναι ...διαπαιδαγωγημένος από το σύστημα ΠΑΣΟΚ;
    Αυτά είναι τα πραγματικά ερωτήματα και όχι αυτά που θέτουν όσοι νομίζουν ότι ο Σαμαράς είναι λιγότερο πατριώτης από όσους βάζουν μπλουζάκια με καταδίκες του.. IMF.
    Και τι κάνει; Διαίρει και βασίλευε. Συγκρότηση του δικού του στρατού. Διαμόρφωση θέσεων πολιτικής κυριαρχίας. Αργά αλλά σταθερά και αμείλικτα.
    Και για δυο πράγματα να είστε σίγουροι.
    1. Τον Σαμαρά δεν θα τον ξαναστείλουν σπίτι του.
    2. Η εξουσία είναι αδιαίρετη. Δεν την μοιράζεται κανείς

    Για την κυβέρνηση Παπαδήμου τώρα: Εμείς γράψαμε τις θέσεις μας όταν ακόμα δινόταν μάχη. Και ήταν ψήφος ανοχής για να βγούμε απο το αδιέξοδο. Ο Σαμαράς επέλεξε αντιθέτως περιορισμένη συμμετοχή στην κυβέρνηση, επειδή αυτό έκρινε πως εξυπηρετεί καλύτερα το συμφέρον του τόπου εκείνη την στιγμή. Κι αυτός είναι ο αρχηγός της παράταξης. Λάθος, ξελάθος, θα το δούμε στην πορεία γιατί κοινωνία δεν είναι μόνο το διαδίκτυο. Και μας αρέσει δεν μας αρέσει το συστημα της διαπλοκής είναι ακόμα ισχυρότερο από το ... antinews.
    Θα λέμε λοιπόν την γνώμη μας ανοικτά και ελεύθερα επί παντός του επιστητού. Ένα πράγμα όμως να έχουμε πα΄ντα στο μυαλό μας: Ο Σαμαρά είναι πατριώτης όπως όλοι μας εδώ μέσα. Διαμορφώνεται όμως κι αυτός, όπως όλοι οι ηγέτες. Διαβάζει κι ακούει. Θυμούνται οι παλιότεροι πόσον καιρό έκανε ο Καραμανλής για να αποκτήσει τον έλεγχο της ΝΔ; Από το 1997, μόνο το 2003 κατάφερε να πάρει τον έλεγχο. Και δεν είχε να αντιμετωπίσει Μνημόνια, δανειστές, Ντόρες, βαρώνους, Γερμανίες, Γαλλίες, ΔΝΤ....

    Υπομονή λοιπόν και όλα θα γίνουν

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ factorx 15/01/2012 22:06:07

      Συντασσομαι ανεπιφυλακτα!
      Οποιος θελει να προβλεψει τον Σαμαρα,ας μελετησει τις βιβλιοπροτιμησεις του.
      Ειδικη μνεια:Για τον Μακκιαβελη,Αντονιο Γκραμσι.
      Υπομονη λοιπον.

      • hdgr avatar
        hdgr @ Δικερως 15/01/2012 23:09:51

        Με την ουσία αυτής της τοποθέτησης συμφωνώ.

        "Ας μπει ο καθένας για λίγο στην θέση του κι ας σκεφθεί. Πόσο θα άντεχε το σημερινό πολιτικό προσωπικό της ΝΔ αν γινόταν κυβέρνηση; Ούτε ένα μήνα είναι η δική μου απάντηση. Μπορεί να τους αλλάξει εν όψει εκλογών και να του φύγουν οι μισοί; Οχι."

        Εδώ βρίσκεται κατά την γνώμη μου ο κύριος ανασταλτικός παράγοντας.
        Προκύπτουν δύο θέματα.
        α. Υπάρχει στρατηγική και ταχτική για την ριζική λύση του αυτού του προβλήματος ;(ρητορικό δεν θέλω απάντηση)
        β. Ακριβώς γι' αυτό είναι επιτακτική ανάγκη ο Σαμαράς με τους ικανότερους από το επιτελείο του να "βγει" επιτέλους στον κόσμο που είναι και με το δίκιο του μπερδεμένος και απελπισμένος.
        Εκεί είναι η δύναμη του , εκεί είναι ο πραγματικός στρατός του, μα κινδυνεύει εάν παραμένει "αδρανής" να τον απολέσει.
        Με ανακοινώσεις από τα γραφεία δεν μπορείς να πείσεις τους κατακρεουργημένους οικονομικά και ηθικά έλληνες.
        Ο Σαμαράς θα κερδίσει την εμπιστοσύνη της "μάζας" μόνο αν την πείσει ότι ο ίδιος την εμπιστεύεται και ότι από αυτήν κύρια αντλεί την δύναμη του.
        Ότι αυτή την δύναμη θέλει για να αντιμετωπίσει την διαπλοκή , τους δανειστές και όποιον άλλο χρειαστεί.

        ''Και τι κάνει; Διαίρει και βασίλευε. Συγκρότηση του δικού του στρατού. Διαμόρφωση θέσεων πολιτικής κυριαρχίας. Αργά αλλά σταθερά και αμείλικτα."

        Δεν παίζει όμως μόνος του.
        Την ίδια ώρα η διαπλοκή ετοιμάζει τα δικά της σχέδια.
        Όποιος νομίζει ότι και αν ακόμα πέσει η κυβέρνηση Παπαδήμου η διαπλοκή μας τελείωσε είναι βαθειά γελασμένος. Ένα μόνο-υπάρχουν και πολλά άλλα- να θυμάστε.
        Τα "πλοκάμια" της είναι υπερκομματικά.
        Μην υποτιμάτε επίσης το ΠΑΣΟΚ.
        Ούτε ο ΓΑΠ τελείωσε ακόμα.
        Τώρα που "παίζεται η ύπαρξη τους , τώρα είναι πιο επικίνδυνοι και αδίστακτοι.
        Όποιος παρακολούθησε γεγονότα και ομιλίες των τελευταίων ημερών καταλαβαίνει.

        Και ένα τελευταίο.
        Η γραμμή της ροής των εξελίξεων είναι συνεχής.
        Η ζωή έχει την δική της ψυχρή λογική , ποτέ δεν περιμένει ντε και καλά να είσαι πανέτοιμος για τις μεγάλες στιγμές της.
        Πολλές φορές πρέπει να τολμήσεις και με ένα ρεσάλτο να τις αδράξεις για να τις ζήσεις.
        Αλλιώς το πολύ -πολύ να σου κλείσει πονηρά το μάτι καθώς σε προσπερνά.
        Όταν έχει έρθει η ώρα που το μαχαίρι κατευθύνεται στο στήθος δεν ψάχνεις για ασπίδα.
        Απλά χτυπάς την γροθιά σου πάνω του.
        Ματώνεις λίγο αλλά σώζεις την ζωή σου.

        • hdgr avatar
          hdgr @ hdgr 15/01/2012 23:14:02

          Ο Δικερως δαίμων χτύπησε!
          Το σχόλιο αφορά την παρέμβαση του Φάκτορα

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ hdgr 15/01/2012 23:15:15

            Χαχα

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ factorx 15/01/2012 22:55:17

      Εγώ συμφωνώ.

      Κάποιοι ζητούν από τον Σαμαρά να κηρύξει τον Γ παγκόσμιο πόλεμο και να πάει να πολεμήσει με Ρούληδες Κούληδες και λοιπούς και μια κοινωνία που ακόμα και σήμερα ασχολείται με τα μπούτια της Μενεγάκη και πιστεύει πως αργά η γρήγορα πάλι θα γυρίσουμε στα παλιά.

      Μια κοινωνία που φεύγει από τα μεγάλα κόμματα επειδή είναι αναξιόπιστα και ψηφίζει Καρατζαφέρη και Κουβέλη που είναι νέοι και άφθαρτοι.

      Εχει δρόμο το πράγμα μέχρι να καταλάβουμε τι φταίει και να αποφασίσουμε να το πολεμήσουμε.

      Ας ελπίσουμε ότι ο Σαμαράς θα είναι συνεπής με τις αρχές του όταν έρθει η ώρα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ factorx 16/01/2012 00:16:42

      Είσαι σίγουρος, Φάκτορα, ότι το σύστημα της διαπλοκής είναι ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ισχυρότερο από το Antinews;

      Μέχρι σχετικά πρόσφατα, πίστευα κι εγώ ότι εξακολουθεί να είναι. Τώρα όμως, βλέποντας τις φυλλάδες να γκρεμοτσακίζονται με πάταγο η μια μετά την άλλη, δεν είμαι πια.

  48. Y. avatar
    Y. 15/01/2012 22:01:18

    Ιεροφάντη, με το “..της δανειστικής διεθνούς..”, δημιούργησες τον πολιτικό όρο του μήνα!!!
    Η συνάντηση της Τετάτρης με Νταλάρα, η ποιά Ολομέλειά τους?

  49. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/01/2012 22:20:23

    1981-2012
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ.
    Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ.
    ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ. ΕΙΤΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ ,ΕΙΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΝΤΕΣ .

  50. takis avatar
    takis 15/01/2012 22:35:16

    Φακτορα, ωραία τα λες αλλά αν ο στρατός αποτελείται από τον γιο του Ψυχάρη και όποιου άλλου, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Όσο για το τέλος της μεταπολίτευσης, σίγουρα έπρεπε να έρθει. Το ζήτημα είναι πως ο Σαμαράς συμμετέχοντας στην κυβέρνηση βάζει την υπογραφή του στην τελευταία και χειρότερη σκηνή του έργου: Που λέγεται αγγλικό δίκαιο και κατοχύρωση των δανειστών σε περίπτωση χρεοκοπίας της χώρας. Και αυτό με την σειρά του οδηγεί στην απώλεια πάνω σε πλουτοπαραγωγικούς ιστούς. Αυτό είναι πατριωτισμός; Επίσης, πού θα ήταν σήμερα ο ΓΑΠ αν ο κ.Σαμαράς δεν στήριζε την κυβέρνηση και τις επιλογές του. Σίγουρα θα είχε φύγει μελικόπτερο αντί να εκβιάζει με διάλυση το κόμμα του. Και το ερώτημα που θέτω στον φάκτορα, που διαβάζω τρία χρόνια τώρα: Όταν κάποιος οπισθοχωρεί και κάνει λάθος όταν είναι αντιπολίτευση...Τί θαλλάξει στην κυβέρνηση;...

    • factorx avatar
      factorx @ takis 15/01/2012 23:02:08

      Ε οχι και στρατός του Σαμαρά ο Ψυχάρης αγαπητέ; Χαλάρωσε. Για τα υπόλοιπα το πόσο δίκαιο έχεις αποδεικνύεται με το ότι οι ΠΑΣΟΚοι ούτε και τώρα δεν μπορούν να απαλλαγούν από τον ΓΑΠ.

  51. takis avatar
    takis 15/01/2012 22:43:37

    Προς Ιεροφάντη,
    Παρακολουθώντας την πολύπλευρη κρίση την τελευταία διετία παρατηρώ τα εξής: Όλα έγιναν εξανάγκης. Δεν διαφωνώ πως ασκήθηκαν ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ πιέσεις στον Αντώνη Σαμαρά. Ούτε βέβαια συγκρίνω το έργο του με αυτό του ΓΑΠ. Αλλά μου κάνει αλγειηνή εντύπωση πως ενώ η στάση του κ.Σαμαρά μετά από τον πόλεμο που δέχτηκε επιβεβαιώνεται, εκείνος προτιμά να μένει σε μία κυβέρνηση εξιλέωσης του ΠΑΣΟΚ. Όσο για το ΅κυβέρνηση ανάγκης΅, δε νομίζω να υπάρχει κανείς να πιστεύει πως το PSI ή το CSI MIAMI, έχουν ως στόχο την ΅σωτηρία της πατρίδας΅.Κατοχυρώνουν τα συμφέροντά τους, δένοντας την χώρα για τα υπόλοια πενήντα χρόνια. Υποτίθεται πως μετά από τον ΓΑΠ τα ξεπεράσαμε αυτά...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ takis 16/01/2012 13:27:16

      ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΡΕ ΤΑΚΗ . ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ? ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ
      Ο ΚΟΠΕΡΦΗΛΝΤ ?
      ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ?
      ΜΕ ΤΟ 20-30 % ΤΟΥ ΛΑΟΥ ?
      ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ?

  52. Y. avatar
    Y. 15/01/2012 22:46:12

    Μήπως υπάρχει ρεπορταζ της συνάντησης Σαμαρά με Γερμανό ΥπΕξ?

  53. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 15/01/2012 23:04:42

    Αγαπητέ φίλε, γιατί εξιλέωσης του ΠΑΣΟΚ η κυβέρνηση Παπαδήμου...;

    Επειδή το λέει αυτό η Διαμαντοπούλου;

    Η κυβέρνηση αυτή ελέγχεται πολιτικά - και δε θα κουραστώ να το γράφω - από το Σαμαρά, καίτοι έχει κοινοβουλευτική μειοψηφία. Τις μπαρούφες που πετάνε οι Πασόκοι για εσωτερική κατανάλωση και αναμεταδίδουν οι έγκυροι δημοσιογράφοι του Συγκροτήματος και των μπετατζήδων, εγώ τουλάχιστον, δεν τις παίρνω τοις μετρητοίς.

    Όσο για τα προγράμματα οικονομικής στήριξης ή PSI - CSI και δεν ξέρω 'γω τι άλλο, πρώτον να θυμόμαστε ότι δεν ήταν, ούτε είναι εμπνεύσεως Σαμαρά, δεύτερο είναι στην παρούσα φάση και υπό την κατάλληλη διαπραγμάτευση, αναγκαία συνθήκη για την ελάφρυνση της οικονομίας μας από βάρος που έχει επωμιστεί από εκατοντάδες δις ευρώ δανεικά, είτε μας αρέσει είτε όχι, και τρίτον, όσο και αν πολιτικά ο Σαμαράς ελέγχει την παρούσα κυβέρνηση, το πόσο θα δεθεί η χώρα και πως θα διαπραγματευθεί, είναι πρωτίστως δουλειά των ογκολίθων της πολιτικής τύπου Βενιζέλου, Ρέππα και Κουτρουμάνη, και αφετέρου του τρισμέγιστου των τεχνοκρατών, Παπαδήμου. Εκεί πρώτα να σε πιάνει η αγωνία να δεις τι θα αποφασίσουν αυτοί οι κύριοι και μετά να κουβεντιάσουμε τις μομφές μας για τον Σαμαρά. Γι' αυτό και μιλώ για εγκλωβισμό.

    Χρειάζεται μαεστρία για να καλύπτεις με το πολιτικό σου βάρος και να ασκείς πολιτική ηγεμονία σε μια κυβέρνηση άλλων, όπου τις όποιες διαπραγματεύσεις, τις υλοποιούν πολιτικά πτώματα τα οποία συγκεντρώνουν και θα συγκεντρώσουν και στίγμα της προσωπικής αποτυχίας και της πολιτικής ανεπάρκειας.

    Και κάτι επί προσωπικού, για να μη παρεξηγούμαι. Δεν υπονοώ καθ' οιονδήποτε τρόπο ότι ο κόσμος - μαζί και εγώ - δεν τα βγάζει δύσκολα και δεν έχει αγανακτήσει. Εννοείται ότι κάθε ένας απο μάς που βγάζουμε τα σώψυχά μας έχουμε τους λόγους μας και δικαίως διαμαρτυρόμαστε για την υποβάθμιση της ζωής μας. Κατανοώ πλήρως ότι δεν είναι η ζωή μόνο στρατηγήματα και τακτικισμοί. Όμως, αφού δημοσίως εκφράζω προσωπική άποψη, είμαι υποχρεωμένος να δω κάποια πράγματα έξω από το πρόβλημα, να προσπαθήσω όσο μπορώ να τιθασσεύσω το συναίσθημά μου και να τα δώ τα πράγματα με τη ψυχρή λογική. Ξέρω ότι αυτό εκνευρίζει ή προκαλεί κάποιους φίλους / φίλες, αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι σε στιγμή κρίσης και πίεσης, η έμπυρη, η πυρφόρος αντίδραση στις καταστάσεις που αντιμετωπίζουμε ενδέχεται να μας οδηγήσει σε λάθος συλλογισμούς και πράξεις.

    • Ιεροφάντης avatar
      Ιεροφάντης @ Ιεροφάντης 15/01/2012 23:29:44

      Το σχόλιο, στον φίλο Τάκη, παραπάνω...!

  54. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 15/01/2012 23:17:19

    Μακάρι νάχετε δίκιο και να γίνει και γρήγορα, γιατί αυτό είναι το ζητούμενο. Αλλά αν ο λαός συνεχίσει να υπομένει , συνεχίσει όσο μπορεί να πληρώνει τα όποια χαράτσια , συνεχίσει να ανέχεται αυτό το διεφθαρμένο κράτος , συνεχίζει έως ότου έρθει Η ΄κατάλληλη στιγμή ,τι θα γίνει τότε?

  55. Δεξαμενή avatar
    Δεξαμενή 15/01/2012 23:17:43

    Επειδή γράφουν διάφοροι, διάφορα για τον Ψυχάρη και το ψηφοδέλτιο της Α΄Αθηνών. Για σκεφτείτε όμως κι αυτό , επειδή η πολιτική είναι ανελέητο παιχνίδι και όχι για θεωρητικούς του διαδικτύου: Μήπως ο Σαμαράς κατεβάζοντάς τον στην Αθήνα προκαλεί σφαγή και ξεκαθάρισμα παραδοσιακών τζακιών στην ίδια περιοχή που του πάνε κόντρα; Μήπως υπάρχει κι άλλη ανάγνωση για τις κινήσεις του πέραν εκείνων του συρμού; Για σκεφτείτε ποιοί διαπλεκόμενοι στηρίζουν ποιους παραδοσιακά εκλεγόμενους στην Α Αθηνών και τι θα γίνει με αυτό το ψηφοδέλτιο που ακούγεται οτι θα κατεβάσει ο Σαμαράς. "Άγριο ... καλαματιανό" θα έλεγα εγώ το "διαίρει και βασίλευε" που λέει ο Φάκτορας προηγουμένως

  56. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 16/01/2012 00:49:24

    Διάβασα με προσοχή τις παρατηρήσεις των Iεροφάντη, Φάκτορα, Ari και αν μου επιτρέπεται να παρατηρήσω τα εξής:
    -Είναι άδικο να εμφανίζονται ή να τσουβαλιάζονται όσοι διαφωνούν με την συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου με όσους θέλουν "να κατεβάσει ο Σαμαράς τον κόσμο στους δρόμους" και όσους γενικά προτάσουν μαξιμαλιστικές διεκδικήσεις, που συμφωνούμε πως είναι ανεφάρμοστες και άκαιρες.
    Όμως άλλο αυτό και άλλο η στάση της ΝΔ ορισμένες φορές.
    Λόγου χάρη οι δηλώσεις Σταμάτη για 13 και 14 μισθό τι χρειάζονταν; Εκφράζουν τον Σαμαρά; Απορρίπτονται; Κανείς μας δεν ξέρει...
    Ο Παπαδήμος έκανε μια πολιτικά αήθη και μικροπολιτική τοποθέτηση στη Βουλή. Υποκριτικά δήλωσε πως δεν παίρνει θέση και στην επόμενη αποστροφή του υιοθέτησε όλο το μνημονιακό-τροικανό σκεπτικό για μείωση του μισθολογικού κόστους στον ιδιωτικό τομέα. ΔΕΝ έχουμε την απαίτηση να βγει τώρα η ΝΔ και να τον ξεφωνήσει. Απαιτούμε όμως να ΜΗΝ συμφωνήσει ή να μην ανεχθεί δια της σιωπής της πράξη νομοθετικού περιεχομένου ή οιαδήποτε άλλη παρέμβαση στις αμοιβές των ιδιωτικών υπαλλήλων. Θεωρώ πως αυτή η απαίτηση ούτε μαξιμαλιστική είναι, ούτε εκτός πλαισίου. Αντίθετα είναι σε πλήρη συμφωνία με τη λογική του Σαμαρά όπως αυτή έχει εκφρασθεί 2 χρόνια τώρα. Και επανλαμβάνω πως οι δηλώσεις Σταμάτη δικαίως μας κάνουν και ανησυχούμε. Η μεσαία τάξη δεν θα συγχωρήσει τυχόν συμπάραταξη ή ανοχή της ΝΔ στις μεθοδεύσεις Παπαδήμου-Τρόικας.
    Από και και πέρα, η διαφωνία μας -στην συμμετοχή της κυβέρνηση Παπαδήμου είναι μεν δεδομένη αλλά ΔΕΝ συνδυάζεταιεξ ορισμού με πρόταση για άμεση αποχώρηση της ΝΔ, διότι ο καθένας αντιλαμβάνεται πως η ΝΔ θα βρεθεί έκθετη ως σαμποτέρ του PSI κλπ. ΑΛΛΑ αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να χαμηλώσει η αντιπολιτευτική ορμή στον αποτυχημένο υπουργικό θίασο ή να εξαντλείται αυτή σε ανακοινώσεις Μιχελάκη. Κακά τα ψέμματα: ο Σαμαράς είναι το γερό όπλο της ΝΔ, αυτόν περιμένει να ακούσει ο κόσμος. Και δύο χρόνια τώρα είναι γεγονός πως υπήρχε ανάγκη σκληρής αντιπολίτευσης μέσα στη Βουλή παραδείγματος χάριν, όπου ο ΓΑΠ έπρεπε να είχε "μαστιγωθεί" από τον Αντώνη αλλά αυτό δεν συνέβη. Ας μην συνεχιστεί αυτή η τακτική και ας μην χαρίζεται η ΝΔ σε αποτυχημένους υπουργούς όπως η προκλητική Διαμαντοπούλου. Θέλουν ξεφώνισμα και διαρκή καταγγέλια.
    Το θέμα υποψηφιότητας Ψυχάρη που θίγεται σε άλλα σχόλια έχει συζητηθεί εκτενώς. Αρκούμαι στο να σημειώσω πως θα είναι πρώτης τάξως δώρο αποπροσανατολισμού στην προεκλογική περίοδο(δώρο στο Πασόκ) και μάλιστα για μια υποψηφιότητα που εμείς στην Α Αθηνών θα δώσουμε μάχη για να καταδικαστεί. Να είμαστε ξεκάθαροι και να το ξέρουν στην Συγγρού: θα τον μαυρίσουμε τον υιό Ψυχάρη και θα τον αποδοκιμάζουμε όπου τον πετυχαίνουμε.

  57. lykthanos avatar
    lykthanos 16/01/2012 11:01:44

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ . ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΕΓΓΟΝΙΑ -ΚΟΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΟΥΣ ΑΠΟΓΌΝΟΥΣ ΠΡΙΓΚΙΠΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ Ν.Δ. Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΝΑ ΑΝΩΡΘΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΠΑΡΑ ΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ .
    ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΟΛΗ ΤΗ "ΒΡΩΜΙΑ" , ΤΗΝ ΚΟΠΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΤΡΟΠΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΛΛΑ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. Ο ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ. ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΛΠΙΔΑ. ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΡΟ ΠΑΣΟΚ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ.
    ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΩΡΑ-ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΩΡΑ-ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ-ΑΥΣΤΗΡΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΡΙΤΙΚΗ .ΑΓΩΝΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
    ΤΩΡΑ ΑΡΧΗΓΕ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΜΑ ΚΑΙ ΣΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΗΤΡΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

  58. Mιβήτας avatar
    Mιβήτας 16/01/2012 16:04:24

    Nαι Κύριε Ιεροφάντη.....Αυτό το Μπααθικό πράγματι πολιτικό μόρφωμα για τον απόλυτο έλεγχο κράτους - υπηρεσιών - χρήματος και πολιτών , έχει και κάτι άλλο...
    Αυτό που εσείς υποτιμάτε , εξορκίζετε ακόμα και αναθεματίζετε.
    Είναι ο ικανότατος πολύ καλά οργανωμένος - πληροφορημένος , ταλαντούχος και υπεραποφασιστικός πολιτικός καμματικός μηχανισμός του αποτρόπαιου πασοκ , που εσείς ούτε να φανταστείτε δεν μπορείτε...
    Είναι ακριβώς αυτός ο ιδιος μηχανισμός που πασοκοποίησε πλήρως την ν.δ. ευθύς εξ΄αρχής της νίκης της τον Απρίλιο του 2004.
    Ευχές....προθέσεις....και υπεραπλουστευσεις εν μέσω προσμονών , ονείρων και ονειρώξεων...

  59. πρωην κνιτης avatar
    πρωην κνιτης 16/01/2012 22:09:34

    Ο Αντώνης βγήκε απο τον λαό και θα μπορέσει να κάνει πράξη τα οραματά του μόνον αν στηριχθεί σε ισχυρό λαικό κινημα γιατί ο δικοματισμός και η πασοκοσαπίλα βρίθει και εντός της Ν.Δ. μη σας ξεγελάει ότι λουφάζει.Στο χέρι μας είναι να τον στηρίξουμε γιατί τα δύσκολα είναι μπροστά μας. Όσο για το αν είναι ξυπνιος και τις δυνατότητες να προβλέπει , δεν νομίζω ότι χωράει συζήτηση. ΛΑΕ ΓΕΡΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ πρωην κνιτης 16/01/2012 23:12:59

      +10000
      Συμφωνώ πάρα πολύ μαζί σου.

  60. mike avatar
    mike 16/01/2012 22:22:21

    “σύστημα ΠΑΣΟΚ” , αυτό το Μπααθικό πολιτικό μόρφωμα για το απόλυτο έλεγχο κράτους – υπηρεσιών – χρήματος -πολιτών. Μαζί του θα καταρρεύσει ή θα βραχυκυκλώσει και όλο αυτό το κρατικοδίαιτο σύστημα διαπλοκής που διαφεντεύει τον τόπο τόσα χρόνια και ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις.


    vvvv

  61. mike avatar
    mike 16/01/2012 22:27:08

    Είναι ο ικανότατος πολύ καλά οργανωμένος – πληροφορημένος , ταλαντούχος και υπεραποφασιστικός πολιτικός καμματικός μηχανισμός του αποτρόπαιου πασοκ , που εσείς ούτε να φανταστείτε δεν μπορείτε…
    Είναι ακριβώς αυτός ο ιδιος μηχανισμός που πασοκοποίησε πλήρως την ν.δ. ευθύς εξ΄αρχής της νίκης της τον Απρίλιο του 2004.

  62. Planki avatar
    Planki 17/01/2012 14:40:05

    εγω 2 πραγματα θα πω....
    1. αν διαλυθει το ΠαΣοΚ θα διαλυθει και η ΝΔ
    2. ολοι μιλαμε για Παυλοπουλο, Αβραμοπουλο κτλ....οι ψηφοφοροι που τους δινουν ψηφο γιατι δεν λεμε τιποτα. αφου ψηφιζονται...απο μας? μηπως πρεπει να αναλογιστουμε και εμεις τις ευθυνες....αυτα....

  63. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 18/01/2012 01:37:33

    Καλά σοβαρολογείτε ότι περιμένετε να βγουν τα πασόκια και να πουν πού απέτυχαν και γιατί τα έκαναν σκατά??????
    Αστε που δεν πιστεύω ότι θα σταματήσουν τα ΜΜΕ να τους στηρίζουν ακόμη κι αν πέσουν!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.