#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/02/2013 21:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα κάνουν την επιλογή ΣΥΡΙΖΑ να φαντάζει μονόδρομος!



Κανένας δεν είπε ποτέ ότι η διακυβέρνηση μιας χώρας είναι εύκολη υπόθεση. Πολλώ δε μάλλον, σε περιόδους κρίσεων. Και η επικοινωνιακή διαχείριση είναι ακόμα δυσκολότερο έργο. Όταν μάλιστα τα «μέσα» αφθονούν και αρκετοί πολιτικοί αναζητούν να επικαλύψουν την ανεπάρκεια του ....έργου τους, με επικοινωνιακές πομφόλυγες.

Όμως, όταν ένας Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Οικονομικών, έμπειρος καθώς λέγεται, δεν μπορεί να εκτιμήσει τις συνέπειες των λεγομένων του και ουσιαστικά ακυρώνει όλη τη στρατηγική της κυβέρνησης, τότε αναρωτιέσαι τι μπορεί να πετύχει αυτή η κυβέρνηση;

Η κυβέρνηση Σαμαρά,  δεδομένου ότι προέκυψε ως αποτέλεσμα συμβιβασμού, υποχρεούται να τηρεί κάποιες ισορροπίες. Διαφορετικά μπορεί πολύ εύκολα, από έναν Μέργο, να βρεθεί σε πολιτικό κενό. Και η χώρα, ομοίως.

Λογικώς, επομένως, τίθεται το ερώτημα: Πρόκειται, απλώς και μόνο, περί κακής αισθήσεως του πολιτικού timing; Απουσία πολιτικού κριτηρίου ή ο κ. Μέργος, ανέλαβε να προλειάνει το έδαφος για τα επερχόμενα;

Ό,τι εκ των ανωτέρω  αν  συμβαίνει οι άνθρωποι του Υπουργείου Οικονομικών είναι επικίνδυνοι ερασιτέχνες!

Οι δηλώσεις Μέργου υπονομεύουν ουσιαστικά ό,τι προσπάθειες έχουν καταβληθεί τους τελευταίους μήνες για να αλλάξει το κλίμα.

Προσφέρουν επιχειρήματα στο κόμμα της Αξιωματικής αντιπολίτευσης για να κλιμακώσει την κριτική του.

Προκαλούν περαιτέρω αμφιβολία στην κοινωνία για το αύριο και ενισχύουν το φόβο.

Δίνουν την ευκαιρία στους άλλους δύο κυβερνητικούς εταίρους (αφού ο κ. Μέργος χρεώνεται στη ΝΔ) να φιλοτεχνούν λαϊκό πρόσωπο, έστω προσωπείο.

Τι απομένει; Μια «ανάλγητη» ΝΔ που  θέλει να ροκανίσει τον βασικό μισθό! Και αποτελεί τραγική ειρωνεία αυτή την διαπίστωση να την κάνει ένας κατά τεκμήριο υψηλόμισθος που και αν ακόμα αποπεμφθεί από τη θέση του Γραμματέα, τον περιμένει η ...θαλπωρή και η ασφάλεια της καθηγητικής έδρας;

Είναι, λοιπόν, εύκολο να νομοθετείς και να προτείνεις μέτρα όταν αυτά δεν σε αφορούν! Γιατί δε δοκιμάζει ο κ. Μέργος να ζήσει ένα χρόνο με το βασικό μισθό ή με καθόλου μισθό, όπως το ενάμιση εκατομμύριο των ανέργων.

Ξέρω, κάποιοι θα σπεύσουν να πουν ότι μπορεί και να έχουμε συμφωνήσει για την επανεξέταση του κατώτατου μισθού. Να το δεχτώ ότι είναι έτσι, αλλά αυτό θα συμβεί, αν αποτύχουν τα μέτρα και το πρόγραμμα που εφαρμόζεται. Μα δεν είναι δουλειά του κ. Μέργου να  προσπαθεί να αποτρέψει το χειρότερο σενάριο; Αν κατατεθεί στο τραπέζι πρόταση για νέα μείωση του βασικού μισθού, αυτό θα σημάνει ότι ο κ. Μέργος και οι συν αυτώ, απέτυχαν!

Όμως, αυτό δεν είναι το χειρότερο.

Δηλώσεις σαν αυτές του κ. Μέργου, πολύ φοβούμαι ότι θα κάνουν την επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ να φαντάζει μονόδρομος!

Γιατί, ο απελπισμένος και ο άνεργος τι άλλο χειρότερο μπορεί να περιμένει από την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης;

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 14/02/2013 08:31:01

    Θα στείλουν επιτέλους κ´ κάποιον Σπιτι του γιατί Άν είναι έτσι ας προσλάβουν κ´ Εμένα Τουλάχιστον Αφού θα με πληρώνουν τζάμπα (ΟΧΙ ότι οι άλλοι κάνουν κ´ κάτι )αλλα δεν θα μιλάω καθόλου μουγκα

  2. Queen In Black avatar
    Queen In Black 14/02/2013 08:51:16

    ''Ξέρω, κάποιοι θα σπεύσουν να πουν ότι μπορεί και να έχουμε συμφωνήσει για την επανεξέταση του κατώτατου μισθού. Να το δεχτώ ότι είναι έτσι, αλλά αυτό θα συμβεί, αν αποτύχουν τα μέτρα και το πρόγραμμα που εφαρμόζεται.''

    Καλημέρα.
    Αγαπητέ ΚΡ, δεν είναι πλέον σαφές σε όλους οτι το πρόγραμμα δεν βγαίνει;
    Δε θα πετύχουν μάλλον τα μέτρα λέει η λογική....
    Απλώς οι υπαίτιοι εμπνευστές του δεν μας επιτρέπουν να διαπραγματευτούμε τη μετατροπή του και εκβιάζουν την αποτυχία μας, προκαλώντας τη φτωχοποίηση και την αέναη δανειακή μας ομηρία. Είναι σχέδιο. Δεν είναι λάθος.
    Ποιός νοιάζεται αλήθεια για τις ιστορίες του Σύριζα;
    Υπάρχει Πρωθυπουργός (ποιός αφελής παίρνει στα σοβαρά, υπουργούς, Γ.Γ, συγκυβερνώσες σκιές κ.λ.π.), και οφείλει να απελευθερωθεί ΑΜΕΣΑ από τις δεσμεύσεις που του επιβάλλουν τη συμβατική εκτέλεση του μνημονίου, που μας στραγγαλίζει σαν οικονομία, σαν χώρα και σαν λαό. Να ειπωθεί ξεκάθαρα η αλήθεια, να γίνουν οι πολίτες κοινωνοί και συμμέτοχοι σε μία Εθνική προσπάθεια, ώστε να ανατραπεί η εις βάρος μας πραγματικότητα. Εννοείται βέβαια, οτι προέχει η τιμωρία των υπευθύνων της συμφοράς, ό έλεγχος των φοροδιαφευγόντων και η κατά αναλογία συμμετοχή στις θυσίες, σύμφωνα με τις δυνατότητες του καθενός. Με την αδικία, την ευνοιοακρατία, τον κομματισμό και την στρουθοκαμηλική αντιμετώπιση της απειλητικής πραγματικότητας, διαιρεμένοι, αλληλοσπαρασσόμενοι και σκόρπιοι, δεν έχουμε καμία τύχη. Μονάχα θύματα της απληστίας των τοκογλύφων και των αδίστακτων διεθνών εγκληματιών μπορούμε να είμαστε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Queen In Black 14/02/2013 12:20:00

      Δεν υπαρχουν τοκογλυφοι.Δεν πληρωνεις τοκους ακομη.Λεφτα σου δινουν για να ζησεις.Μονο οταν φθασεις σε πρωτογενες πλεονασμα μπορεις να θεσεις θεμα τοκων γιατι μονο τοτε θα πληρωσεις.

      • Queen In Black avatar
        Queen In Black @ ψυχραιμια 14/02/2013 14:33:05

        Αγαπητέ ''Ψυχραιμία'' μου, το ''Δεν πληρωνεις τοκους ακομη'', δε λέει τίποτε. Εάν εσείς ζείτε από τα δανεικά των τοκογλύφων, καλά κάνετε και υπερασπίζεστε τη μεγαλοψυχία τους. Εγώ δεν σιτίζομαι από τα δανεικά, άρα δεν έχω και καμία υποχρέωση να εξιδανικεύσω την εξευτελιστική κατάντια. Οι δανειστές μας λειτουργούν με πνεύμα αισχρού εκβιαστή, με ήθος αδίστακτου τοκογλύφου, γι αυτό και δεν ενδιαφέρονται και για την πλήρη υποβάθμιση της ζωής των δανειζομένων. Ο στόχος είναι σαφέστατος και όποιος δεν αυταπατάται, το έχει ήδη εννοήσει. Δείτε τον εκβιασμό που κάνουν στην Κύπρο οι τοκογλύφοι, προκειμένου να ''βάλουν στο χέρι'' το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο πριν να την....ελεήσουν. Τοκογλύφος εξ΄άλλου, είναι οποιοσδήποτε εκμεταλλεύεται ανήθικα την ανάγκη των άλλων, με σκοπό το υλικό του όφελος.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Queen In Black 14/02/2013 18:47:56

          Με αυτά που γράφεις για την Κύπρο και ισχύουν, αποδεικνύεται η μαγκιά του Σαμαρά που δε τους έχει επιτρέψει να αγγίξουν το θέμα έσοδα από υδρογονάνθρακες στη δική μας περίπτωση και έχει και ρήτρα υπέρ κοινωνικών δαπανών σε περίπτωση πλεονάσματος...

          • Queen In Black avatar
            Queen In Black @ Γεώργιος Τ. 14/02/2013 19:06:55

            Όταν με το καλό κηρύξουμε ΑΟΖ και μετά από 2 χρόνια προπαρασκευαστικών ενεργειών φτάσουμε στο σημείο που η Κύπρος βρίσκεται σήμερα σχετικά με τη δυνατότητα εκμετάλλευσης των όποιων υδρογονανθράκων, τότε ας ελπίσουμε να διαθέτουμε τη ...μαγκιά αλλά και τον πλήρη έλεγχο των υποθέσεών μας, ώστε να μην μπορεί κανείς να μας εκβιάσει. Όσο για
            τα μελλοντικά πλεονάσματα, δεν έχουμε υπογράψει ήδη οτι εάν και όταν αυτά υπάρξουν, θα προηγούνται πάντα οι προς εξόφληση υποχρεώσεις μας απέναντι στους τοκογλύφους; Το υπογράψαμε. Μην πέσουμε ξανά από τίποτε ...σύννεφα!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Queen In Black 14/02/2013 12:25:04

      Για το αν βγαίνει το πρόγραμμα ή όχι, διατύπωσα την άποψή μου εδώ.
      http://www.antinews.gr/2013/01/18/199820/
      Ομως, γνώμη μου είναι οτι σε μια περίοδο που καταβάλλεται προσπάθεια να αναταχθεί η ψυχολογία της αγοράς είναι εντελώς άτοπο να γίνονται αψυχολόγητες δηλώσεις.

      • Queen In Black avatar
        Queen In Black @ Κώστας Ροδινός 14/02/2013 14:32:40

        Εγώ πάλι αγαπητέ μου κ. Ροδινέ, πιστεύω πως με τα όμορφα τεχνάσματα και τις μισές αλήθειες, με τα τερτίπια και τα ψέματα, καλό κανένα δε θα μας συμβεί.
        Καιρός γι αλήθειες.

      • kosvag avatar
        kosvag @ Κώστας Ροδινός 14/02/2013 22:19:06

        με όλο το σεβασμό, δεν νομίζω οτι το πρόβλημα είναι η ψυχολογία. Νομίζω οτι απλά είναι ΣΠΙΡΑΛ ΘΑΝΑΤΟΥ.

  3. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 14/02/2013 08:54:52

    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ Ο ΜΕΡΓΟΣ:

    • Be Quite avatar
      Be Quite @ ΣΠΥΡΟΣ 14/02/2013 10:42:08

      Την αλήθεια είπε ο Μέργος. Είναι ένοχος για την αλαζονεία και την σκληρότητά του. Αλλά ψεύτης, ΔΕΝ είναι. Γιατί να αποπεμφθεί; Δε θες να ξέρεις όλη την αλήθεια; Μόνο αν την ξέρεις γίνεται να την αλλάξεις.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Be Quite 14/02/2013 12:28:21

        Be quite.....ο Μέργος δεν είναι ....εξομολογητής. Πολιτική ασκεί. Αρα δουλειά του είναι να αποτρέψει τα χειρότερα. Αν δεν μπορεί, αυτός και ο κάθε Μέργος, να πάει σπίτι του. Αρκετά με τις ...διαπιστώσεις.

        • Be Quite avatar
          Be Quite @ Κώστας Ροδινός 14/02/2013 12:44:41

          Kύριε Ροδινέ μου, το Πρόγραμμα ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ και ο Μέργος (και όχι μόνο), το ξέρει καλά. Μας πειράζει που το είπε, ή το ότι θα μας συντρίψουν οι συμφεροντολόγοι δανειστές που κάνουν ότι μπορούν ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΒΓΕΙ??? Ας αντιδράσουμε επί τέλους εναντίον τους κι ας μην πυροβολούμε τον φάλτσο πιανίστα.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Be Quite 14/02/2013 13:57:48

            και το πρόγραμμα θα βγεί, αν μειωθεί ακόμα παραπάνω ο κατώτατος μισθός; Ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου και χρόνου. Επικίνδυνος!

          • Be Quite avatar
            Be Quite @ Κώστας Ροδινός 14/02/2013 14:57:14

            Φυσικά και δε θα βγεί, αλλά ο στόχος είναι η Κινεζοποίηση. Όχι η ....ανάπτυξη του Ελλαδιστάν. Δεκάρα δε δίνουν για κάτι τέτοιο δανειστέςικλεφτοκοτάδες-υπαλληλάκια και λοιποί αξιότιμοι εταίροι. Στόχος η εκποίηση και η Προτεκτορατοποίηση. Πονάει η αλήθεια.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Be Quite 14/02/2013 18:50:00

            Και βλέπεις να υπάρξει κυβέρνηση να εφαρμόσει τέτοια μείωση; Και αν την εφαρμόσει να υπάρχει και 2-3 μέρες μετά; Ειλικρινά. Μια που θες αλήθειες... Επομένως αυτό που είπε ο εν λόγω είναι είτε γκάφα του, είτε ύποπτο.

          • ΕΚΑΤΗ avatar
            ΕΚΑΤΗ @ Γεώργιος Τ. 15/02/2013 18:01:08

            Όλο ''δεν αντέχει άλλο ο λαός'' και ''ποιά κυβέρνηση θα τολμήσει να κάρει και αυτό'', κι όλο αντέχουμε κι όλο τολμάνε. Το σημερινό απίθανο, αποτελεί την αυριανή βεβαιότητα. Έτσι συμβαίνει με τις ...απονευρώσεις. Στο τέλος σε ακρωτηριάζουν και το αναισθητικό σε κρατά απαθή και ευδαίμονα!!

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Be Quite 14/02/2013 14:36:39

            Ο κ. Μέργος όντας ο ίδιος μέρος της κρατικής σπατάλης των τελευταίων ετών δεν έχει Φιλότιμο ήτοι ¨αξιοπρέπεια, τιμή, περηφάνια, το χαρακτηριστικό εκείνου που είναι συχνά υπέρ το δέον συνεπής προς τις υποχρεώσεις του, που πρόθυμα εκτελεί τα καθήκοντά του, με ευσυνειδησία, εκείνου που δεν θέλει να δίνει δικαιώματα να θιγεί η τιμή και η υπόληψή του¨.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Be Quite 14/02/2013 12:33:29

        Άν εννοείς "από τρελό και μεθυσμένο μαθαίνεις την αλήθεια", τρελός δεν είναι. Για το άλλο:
        h**p://www.capital.gr/Articles.asp?id=1729029
        Οι άνθρωποι αυτοί ζουν σε δικό τους κόσμο. Καμμιά σχέση με τον δικό μας.
        Η κυβέρνηση πρέπει να διαλέξει: Ή θα κάνει πολιτική και θα κυβερνά, ή θα κάνει εξυπηρετήσεις.
        Με "παραγγελιοδόχους κακών επιχειρηματιών" δεν κυβερνάς. Σκάβεις το λάκκο σου, βλέπε προηγούμενες κυβερνήσεις.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΠΥΡΟΣ 14/02/2013 12:25:32

      την ίδια απορία έχω και εγώ!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 14/02/2013 12:26:23

        η προηγούμενη απάντηση ήταν για τον Σπύρο

        • Θαλής avatar
          Θαλής @ Κώστας Ροδινός 14/02/2013 12:31:08

          Ο Be Quite απάντησε απόλυτα λογικά και στους δυό σας...

  4. parmeniwn avatar
    parmeniwn 14/02/2013 08:55:53

    Κυριε ροδινέ θα συμφωνούσα μαζί σας απολύτως αν το θέμα, ήταν ο κατώτατος μισθό ςκαι οι δηλώσεις του κ. Μέργου.
    Το θέμα είναι ότι όλα τα ΜΜΕ έχουν χαλάσει τον κόσμο για αυτά που έρχονται, τα ήδη υπογεγραμμένα στο μνημόνιο 2, και κανείς απο την κυβέρνηση δεν βγαίνει να τα διαψεύσει ή να τα επιβεβαιώσει. Με αυτό τον τρόπο κρατούν τον κόσμο όμηρο της αβεβαιότητος του "αύριο".
    Και ναί! υπο αυτές τις συνθήκες το "ευρώ" του κ. Τσίπρα φαντάζει μονόδρομος για τους περισότερους, οι οποίοι αν δείτε προσεκτικά τα δημοσκοπικά αποτελέσματα δεν του ανήκουν ιδεολογικά, αλλά απο "ανάγκη" για ελπίδα για κάτι καλύτερο.

  5. Θαλής avatar
    Θαλής 14/02/2013 09:06:04

    "Αν κατατεθεί στο τραπέζι πρόταση για νέα μείωση του βασικού μισθού, αυτό θα σημάνει ότι ο κ. Μέργος και οι συν αυτώ, απέτυχαν!".
    Δεν θέλεις να το πιστέψεις αγαπητέ ΚΡ , ούτε κι εμείς, αλλά αυτό έχουν καταλάβει στις Βρυξέλλες και μας το είπαν με τον πλέον εμφανή τρόπο, αφού με το "καλημέρα" του Ιανουαρίου τα έσοδα έπεσαν έξω...
    "Κατάμουτρα" όπως λέμε, στην προχθεσινή σύνοδο κορυφής, όπου ο Σαμαράς έμεινε απ΄έξω μόνος του, και η απόφαση για τη δόση του Μαρτίου που έπρεπε να ληφθεί ενώπιόν του, ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΕ μαζί με τη δόση και θα αρχίσουμε πάλι να μετράμε μέχρι ποιά ημερομηνία ζούμε χωρίς τη δόση.
    Η λύση Μέργου μάλλον ήταν μονόδρομος προκειμένου να θολώσει κάπως τα νερά...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Θαλής 14/02/2013 12:30:02

      γιατί ποιός αλήθεια περίμενε ο,τι θα ...ανέβουν τα έσοδα με την παρατεταμένη ύφεση, την ανεργία και την υψηλή φορολόγηση. Μόνον κάποιοι καθηγητάδες σαν τον Μέργο, υποθέτω!

      • Θαλής avatar
        Θαλής @ Κώστας Ροδινός 14/02/2013 12:36:48

        Θα αστειεύεσαι αγαπητέ Κώστα Ροδινέ αν θεωρείς πιθανό ο Μέργος, άρα και ο Σαμαράς, αλήθεια να περίμενε ο,τι θα …ανέβουν τα έσοδα με την παρατεταμένη ύφεση, την ανεργία και την υψηλή φορολόγηση.
        Η κάτι άλλο έχει στο μυαλό του που δεν μπορεί να το πεί, ή μη έχοντας άλλη λύση, κρατά απλά καθυστέρηση μέχρι να πέση...

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/02/2013 09:19:16

    Κώστα, εγώ θα έλεγα μάλλον ότι θα κάνουν την επιλογή ενός Έλληνα... Nigel Farage να φαντάζει μονόδρομος.

    Όσο η Ε"Ε" ταυτίζεται, στις συνειδήσεις ολοένα και περισσότερων Ελλήνων, με τη συλλογική πλήρη εξαθλίωση του πληθυσμού -πλην λίγων εκλεκτών φυσικά-, με τη βουλγαροποίηση των μισθών -διατηρώντας όμως τιμές και φόρους... Σκανδιναβίας- και με τη μαλδιβοποίηση των εργασιακών σχέσεων, δεν είναι και πολύ μακριά η μέρα που θα ξεπηδήσει ένα δυναμικό ευρωσκεπτικιστικό κόμμα, που θα διατρέχει απ' άκρου εις άκρον το πολιτικό φάσμα, και θα διεκδικήσει με αξιώσεις την εξουσία εκμηδενίζοντας τους σημερινούς αντιμνημονιακούς σχηματισμούς.

    • Θαλής avatar
      Θαλής @ Αυριανιστής 14/02/2013 12:19:14

      Δεν θα τους εκμηδενίσει φίλε Αυριανιστή, θα τους ενσωματώσει. Και αυτό θα γίνει σε όλο τον ΝΟΤΟ που πλέον είναι γεγονός. Αν δε μας θέλουν οι Βόρειοι θα παμε με τους Νότιους. Η Ρωσική Ομοσπονδία από τη Λισσαβώνα μέχρι το Βλαδιβοστόκ μας περιμένει...Δεν θα είμαστε ούτε μόνοι, ούτε ανίσχυροι...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Θαλής 14/02/2013 12:22:07

        Μονος εισαι.Κανεις αλλος Νοτιος δεν θελει να συγκριθει με την Ελλαδα.Εισαι παραδειγμα προς αποφυγην.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ψυχραιμια 14/02/2013 14:03:26

          Προς το παρόν. Πολύ σύντομα, που θα διαπιστώσουν κι εκείνοι (οι υπόλοιποι Νότιοι) ότι εξαθλιώνονται κι αυτοί επειδή εκεί αποσκοπούν οι ευρωναζί του Βορρά κι όχι επειδή οι ίδιοι αίρουν αμαρτίες, θα δούμε αν θα παραμένουμε "παράδειγμα προς αποφυγήν".

        • Θαλης avatar
          Θαλης @ ψυχραιμια 14/02/2013 14:10:18

          O Aυριανιστής στον οποίο απάντησα λέει πολύ σωστά κατα τη γνώμη μου επι λέξει: "δεν είναι και πολύ μακριά η μέρα που θα ξεπηδήσει ένα δυναμικό ευρωσκεπτικιστικό κόμμα, που θα διατρέχει απ’ άκρου εις άκρον το πολιτικό φάσμα, και θα διεκδικήσει με αξιώσεις την εξουσία εκμηδενίζοντας τους σημερινούς αντιμνημονιακούς σχηματισμούς." Αυτό κατα την άποψή μου θα συμβεί αργά ή γρήγορα σε όλες τις "Νότιες" Ευρωπαικές χώρες. οι οποίες ποσώς ενδιαφέρονται αν το Focus θα τους συγκρίνει με τους Ελληνες ή με τους Κογκολέζους...
          Παράδειγμα προς αποφυγήν είχε κάνει εμάς η Μέρκελ για να χώσει στους Ευρωπαίους τα χρέη των τοξικών παραγώγων των Υπερτραπεζών. Τώρα που η βρώμικη δουλειά έγινε, μας παρουσιάζει ως παράδειγμα προς μίμηση πλέον...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Θαλής 14/02/2013 12:27:03

        Που ζείτε εσείς;
        Στο Βλαδιβοστόκ;
        Προσωπικά προτιμώ το Ιρκούτσκ. Η λίμνη Βαικάλη είναι πανέμορφη.

        • Θαλης avatar
          Θαλης @ Uncle Stgm 14/02/2013 14:27:34

          Καλά κάνεις και ζείς στην κοσμάρα σου εσύ θείε.
          Και η λίμνη του Κόμο απίθανη τέτοια εποχή. Είναι και κοντά σου...Και με τα Μάρκα θα είναι και πάμφθηνη. Εσύ δεν χρειάζεται να πας στη Βαικάλη. Εμείς έχουμε ήδη ετοιμάσει τα μπογαλάκια των παιδιών μας για εκεί. Δεν ξέρω αν θα προκάνουμε να τα ακολουθήσουμε πριν μας κόψουν εντελώς τα φάρμακα...Η Ευρώπη δύο ταχυτήτων είναι σαν αυτοκίνητο με δύο μηχανές που η μία τραβάει μπρός και η άλλη πίσω. Κάποια στιγμή θα χωριστούν και στον σημερινό κόσμο κανείς δεν ζεί μόνος...

        • ΕΛΛΗΝ avatar
          ΕΛΛΗΝ @ Uncle Stgm 14/02/2013 14:36:27

          Δεν έχω δει τη λιμνη Βαικάλη

          Αλλά εγώ προτιμώ ΙΣΛΑΝΔΙΑΑΑΑΑΑ

          Έκαναν ακριβώς τα αντίθετα απο αυτά που τους έλεγε η ΕΕ.....και ΣΩΘΗΚΑΝ

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ ΕΛΛΗΝ 14/02/2013 18:52:25

            Δεν είχαν ευρώ. Μόνο αυτό το καταραμένο νόμισμα μας κράτησε εγκλωβισμένους. Και για αυτό είναι βαριά η ενοχή όσων μας έβαλαν με πλαστά στοιχεία για να μας εκβιάζουν οι διεθνείς αλήτες των αγορών και να μας πιέζουν τώρα να ξεπουλάμε νησιά. Ευτυχώς η τροποποίηση στο συγκεκριμένο θέμα που ζητά τη σύμφωνη γνώμη των επιτελείων τους έκοψε τη φόρα οριστικά.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Αυριανιστής 14/02/2013 12:23:13

      Να το δω και να μην το πιστεψω.Οποιος ομως πει καθαρα φευγουμε απο την ΕΕ θα πρεπει μετα να αναλαβει το κοστος αυτων που θα συμβουν και δεν εχουν το θαρρος.

      • euagelos avatar
        euagelos @ ψυχραιμια 14/02/2013 13:28:04

        Θα πρέπει βέβαια αυτός που πει καθαρά "μένουμε" να αναλάβει και το κόστος αυτών που θα συμβούν.
        Δεν είναι αναγκαία η έξοδος από την ΕΕ. Μόνο η 'εξοδος από την ευρωζώνη είναι αναγκαία και είναι απόλυτα εφικτό νομικά αλλά και οικονομικά. Ειδικά τώρα που έχει σχεδόν ισοσκελιστεί το εμπορικό ισοζύγιο, είναι ευκαιρία.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ψυχραιμια 14/02/2013 14:07:09

        Όταν, ακόμα και όσοι φοβήθηκαν "για τις καταθέσεις τους" το καλοκαίρι και επέλεξαν "στο ευρώ με κάθε κόστος" αρχίσουν και τις αποσύρουν (διακρατώντας τις σε ευρώ) γιατί βλέπουν ότι θα τους τις... δημεύσει το κράτος επειδή δεν θα μπορούν να πληρώνουν τη φορομπηχτική του καταιγίδα, τότε να είσαι σίγουρος ότι κάθε φόβος για το (δήθεν) "κόστος της εξόδου" θα διαλυθεί.

      • Θαλης avatar
        Θαλης @ ψυχραιμια 14/02/2013 14:19:37

        Καθαρα φευγουμε απο την ΕΕ θα πεί είτε η Ιταλία αν χάσει τις εκλογές ο Μόντι-Goldman Sachs, ή η Γερμανία (που παρεμπιπτόντως συγκεντρώνει το χρυσάφι της)όταν Ιταλία και Ισπανία απαιτήσουν να εφαρμοστεί η ψηφισθείσα τον Ιούνιο απόφαση ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών τους χωρις εγγραφή του χρέους στο κρατικό χρέος, που μετά προφανώς θα απαιτήσουν ΟΛΟΙ.
        Η Ελλάδα και να θέλει πλέον δεν μπορεί να πεί τίποτε επι τόσο σημαντικών θεμάτων αφού έχει πει ΝΑΙ σε ΟΛΑ τα πολύ σοβαρά για την επιβίωσή της θέματα. Δεν την βάζουν καν μεσα σε τέτοιες συσκέψεις...
        Αλλωστε μόνο η Χ.Α. και το ΚΚΕ το υποστηρίζουν πλέον . Ο Τσίπρας είναι φανατικός Ευρωενωσίτης και δήλωσε οτι η Ελλάδα θα φύγει τελευταία από την Ενωση που άλλωστε Σοσιαλιστικής εμπνεύσεως κατασκεύασμα είναι...

      • Be Quite avatar
        Be Quite @ ψυχραιμια 14/02/2013 15:00:38

        Το μένουμε ή φεύγουμε, το ΝΑΙ ή το ΌΧΙ, η οριστική απόφαση ανήκει στον Ελληνικό λαό, αφού του γνωστοποιηθεί όλη η αλήθεια και οι συνέπειες των επιλογών του.
        ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Be Quite 14/02/2013 15:07:32

          Εδώ είμαστε, να μετρηθούμε.
          "Το ευρώ είναι το εθνικό μας νόμισμα" (ξέρετε ποιός πολιτικός το λέει έτσι).
          Μπορούμε και χωρίς τους "σπόνσορες" των φτηνιάρηδων και κρατικοδίαιτων Ελλήνων επιχειρηματιών.
          Μεταρρυθμίσεις, τέλος στα κλειστά επαγγέλματα, τέλος στην νομενκλατούρα των ΔΕΚΟ και των ισόβιων "στελεχών".
          Έλεγχος και επίτροποι του ESM στις "Ελληνικές" τράπεζες τώρα.
          Αρκετά με τους "Μέργους" και τους εργοδότες τους.

          • Θαλής avatar
            Θαλής @ Uncle Stgm 14/02/2013 21:07:52

            Θείε αν η Ενωση ξαναγίνει πολιτική όπως ξεκίνησε βασισμένη στην ΙΣΟΤΗΤΑ,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ και πάψει να είναι χρηματοπιστωτική ένωση Τραπεζιτών με τους πλούσιους του Βορρά και τους σκλάβους του Νότου, δε θα χρειαστεί να μετρηθούμε με κανέναν.
            Αν επιμείνουν να μας την επιβάλλουν έτσι όπως δείχνει, τότε αναπόφευκτα θα μετρηθούμε και ή θα φύγει η Γερμανία με τους δορυφόρους της ή θα φύγουμε εμείς οι υπόλοιποι. Το τι θα γίνει μετά θα το μάθουμε τότε...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Be Quite 14/02/2013 15:08:49

          Όπως του Τζέφρυ; Μέσα σε τέτοια αστάθεια, ακόμα και να μην τραβήξει αμέσως την πρίζα η Τρόικα, ώσπου να γίνει το δημοψήφισμα, θα έχουν καταρρεύσει τα πάντα από την αβεβαιότητα και τον πανικό. Τότε είναι που δεν θα σώζεται με τίποτα η κατάσταση. Και είτε βγεί «μένουμε» στο δημοψήφισμα είτε βγει «φεύγουμε», το αποτέλεσμα θα είναι «φεύγουμε».

          Αυτά δεν στα λέει κανας φάν της «ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης» (και λοιπά πομπώδη). Απλούστατα, στην παρούσα συγκυρία δεν μας παίρνει για τέτοιες «αναζητήσεις».

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Be Quite 14/02/2013 15:11:37

          Πρέπει να τελειώνουμε με τους "πεμπτοφαλαγγίτες" της δραχμής (ή του σεκέλ ή του ριάντ...).
          Τύποι σαν τον κ. Μέργο, ίσως "δουλεύουν" για το λόμπυ του Hampstead. Λόγω παρέας και κοινών συμφερόντων.
          "Τοκιστές και σουλατσαδόροι".

          • euagelos avatar
            euagelos @ Uncle Stgm 14/02/2013 19:35:25

            Οι “πεμπτοφαλαγγίτες” της δραχμής μιλούν με επιχειρήματα. Οι γνήσιοι πεμπτοφαλαγγίτες, αυτοι που μας χώσαν στη ΟΝΕ και μας λιβανίζουν 11 χρόνια τώρα ενώ μας εχει διαλύσει, αυτοί μιλούν μόνο σπέρνοντας το φόβο. Και μόνο που μιλάει ο αρχιψεύτης Τσίπρας υπερ του ευρώ δείχνει πόσο απάτη είναι.

          • Uncke Stgm avatar
            Uncke Stgm @ euagelos 14/02/2013 21:30:28

            Άλλες είναι οι πραγματικές διαχωριστικές γραμμές και ξέρετε καλά ποιοί μας "χώσαν" και τι "χώσαν", κατά Γενεύη Λονδινο και Τορτούγκα μεριά...
            Η μανούλα του Χωσέ δεν τον έκλαψε ποτέ...
            Τσάτσοι των εφοπλιστάδων, χρηματιστών και μεγαλογιατρών με τα διαγνωστικά κέντρα. Δειτε τη λίστα του Βαξεβάνη και θα καταλάβετε.
            Το επαναλαμβάνω: Ελάτε να μετρηθούμε στα ίσα.

          • euagelos avatar
            euagelos @ Uncke Stgm 14/02/2013 22:25:05

            Μα πως να μετρηθούμε? Από τη μια ένα ολόκληρο σύστημα προπαγάνδας που έχει το ευρώ και την εξουσία και σκορπάει το φόβο με απειλές ιερατείου και από την άλλη μερικοί οικονομολόγοι που μιλούν με επιχειρήματα αλλά μένουν στην αφάνεια λόγω των ΜΜΕ και της τρομάρας του κόσμου. Σε σικέ ματς θέλετε να μετρηθούμε? Ας ξεκινούσαν οι αντίπαλοι από μια κοινή βάση, την επιστημονική προσέγγιση ας πούμε, ας γινόταν μια τίμια δημόσια συζήτηση να ενημερωθεί ο κόσμος και μετά να μετρηθούμε.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ euagelos 14/02/2013 22:32:56

            Δημοψήφισμα εννοώ.
            Βέβαια, πέρα από τις "επιστημονικές" προσεγγίσεις (μεγάλη συζήτηση πόσο είναι επιστήμη τα σημερινά οικονομικά), στα θέματα αυτά μετρούν κυρίως τα διαφορετικά ταξικά, κοινωνικά και ευρύτερα συμφέροντα. Εκει λειτουργεί και το έμφυτο ενστικτο αυτοσυντήρησης του απλού πολίτη.
            Όπως και η πονηριά του "πολυμήχανου αστού όλο φιγούρα".

          • euagelos avatar
            euagelos @ euagelos 15/02/2013 00:12:37

            Συμφωνώ απόλυτα! Αν είναι να μετρήσουν τα ταξικά συμφέροντα της πλειοψηφίας της κοινωνίας, δηλαδή μιας μεσαίας και εργατικής τάξης που έχει αντιληφθεί πλήρως τι σημαίνει εθνικό νόμισμα, τι σημαίνει συνάλλαγμα, τι σημαίνει αξιόγραφο και τι χρεόγραφο, τότε να πάμε σε δημοψήφισμα. Θα ήταν πλήρως δημοκρατικό. Υπάρχει κανείς που φοβάται τη Δημοκρατία?

  7. Φαέθων avatar
    Φαέθων 14/02/2013 09:21:35

    H ουσία είναι ότι διαμορφώνεται, οπως εύστοχα ειπώνεται στο άρθρο σας, μια λογική αναγκαίας επιλογής Σύριζα.Το κόμμα του τίποτε διαμορφώνει δυναμική πάνω στον πόνο και τις αντιδράσεις του Έλληνα.Ο κόσμος έχει κουραστεί από την φαιδρά τεχνοκρατική προσέγγιση του λογιστηρίου που διέπει στελέχη της κυβέρνησης και δεν ανέχεται αλλες περικοπές και μειώσεις.Πραγματικά κυοφορείται κοινωνική έκρηξη σε περίπτωση που η κυβέρνηση δεν μπει στη διαδικασία ελάφρυνσης της μεσαίας τάξης.Οι βουλευτές της ΝΔ είναι στα κάγκελα ευρισκόμενοι σε αδυναμία να διαχειριστούν την οργή του κόσμου και η βαση της ΝΔ βράζει.Αλίμονο αν διαλυθεί ότι με κόπο και αίμα τόσο καιρό διαμορφώθηκε

  8. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 14/02/2013 09:33:37

    Τό θέμα ὅμως τῶρα ἔχει ξεφύγει ἀπό τήν τοποθέτηση τοῦ Γ.Γ.Μέργου καί ἔχει ἀναλάβει τήν ἐρμηνεία του ὁ Ὄλι Ρέν,ὁ ὁποῖος τό θέτει στή σωστή του(;) διάσταση,ὅτι ἡ μείωση εἶναι προαποφασισμένη ἀπό τό Μνημόνιο 2 νά γίνει μέσα στό 2014. Τελικά τί παίζεται; Εἶναι κάτι τελεσίδικο,ἤ μπορεῖ νά μή συμβεῖ ἑάν ὅπως λέτε δέν ἀποτύχουν τά μέτρα καί ἐφαρμοστεῖ πιστά τό ὑπάρχον πρόγραμμα;
    Τήν καλημέρα μου καί καλή ἐβδομάδα.

    • Θαλής avatar
      Θαλής @ Κυθήριος 14/02/2013 12:24:38

      Η μόνη περίπτωση να "πετύχουν" τα μέτρα είναι να βγάλουν ως το Μάρτη 5-6 δίς απο τις λίστες... Γίνεται? Δεν νομίζω.
      Οι 48 δόσεις στην εφορία κόντρα στις διαταγές της τρόικας για άμμεσες κατασχέσεις αλλά Γερμανία, οδηγούν με απόλυτη ακρίβεια το
      "πρόγραμμα " σε αποτυχία.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Θαλής 14/02/2013 12:40:50

        Ὁπότε ὁ Μέργος ἔλεγε τήν ἀλήθεια,μόνο πού τήν εἶπε..ἄγαρμπα...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Θαλής 14/02/2013 15:13:21

        Γίνεται. Πολιτική απόφαση είναι.
        Άμεσες κατασχέσεις με τελεσιδικία (ειδικός νόμος) για όσους δεν δικαιολογουν τα ποσά.
        Πέρασαν τόσους νόμους έτσι. Δεν μπορούν;

        • Θαλής avatar
          Θαλής @ Uncle Stgm 14/02/2013 19:53:18

          Προφανώς και δεν μπορούν Θείε. Ούτε καν τολμούν να ανοίξουν τη λίστα. Πώς θα κάνουν κατασχέσεις?

  9. Wolf avatar
    Wolf 14/02/2013 09:34:37

    Κωστα, ο κος Μεργος και ο οποίος Μεργος βρίσκεται εκει που ειναι ως εκτελεστικό όργανο της κυβέρνησης. Δηλαδή να εφαρμόζει την πολιτικη που εχει χαραξει ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση του, δεν ειναι εκει για να χαράσσει πολιτικη και πολυ περισσότερο δεν ειναι εκει για να κάνει ανακοινώσεις και να εκφράζει απόψεις. Ειναι εκει για να εκτελει και μόνο.
    Τις απόψεις του ας τις συζητήσει με τη γυναίκα του, γιατι κανένας άλλος δεν του τις ζήτησε. Τέλεια και παύλα πια μ αυτο. Οτι του φανεί του λωλοσυεφανη, θα το κάνουμε;
    Απ την άλλη ειναι απορίας άξιο που αυτός ο απίθανος τύπος βρίσκεται ακόμη στη θέση και δεν τον εχει στείλει Σπιτι του ακόμη ο Υπουργος του!!! Γιατι διαφορετικά γεννιούνται ερωτήματα σε ολους μας, σαν αυτα που έβαλες Κωστα στην τοποθέτηση σου!!!

  10. Δαναός avatar
    Δαναός 14/02/2013 09:38:53

    Μέργο, όσο πιο βαθιά βάζεις το χέρι σου στην τσέπη μας, τόσο πιο κοντά στα πα@@ρια μας φτάνεις!

    • Be Quite avatar
      Be Quite @ Δαναός 14/02/2013 10:50:54

      Δεν είναι το χέρι του ...Μέργου !! Για δείτε πιό προσεκτικά. Χα χα χα

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δαναός 14/02/2013 12:30:48

      Δαναέ, να ...προσέχεις!

      • kouvari avatar
        kouvari @ Κώστας Ροδινός 15/02/2013 05:46:41

        Μεγαλε....εγραψες!!!

  11. pakor avatar
    pakor 14/02/2013 09:45:15

    Εχουμε πεσει μαλλον στην παγιδα του............εκσυχρονιστικου πασοκ. Ν.Δ. στην κυβερνηση, πασοκ στην εξουσια.

    • tan avatar
      tan @ pakor 14/02/2013 11:46:26

      Ο Μέργος είναι στέλεχος προερχόμενο από ΝΔ...

      • Be Quite avatar
        Be Quite @ tan 14/02/2013 15:31:00

        Ο Μέργος είναι ακόμα ένα όν, που έπεσε στη γή, απ΄τον εξωτικό πλανήτη ''Εις βάρος σας καλοπερνάω''!! Αυτοί δεν έχουν ούτε ιδεολογία, ούτε πατρίδα ούτε Θεό.
        Είναι ΠΟΛΛΟΙ και ζουν ανάμεσά μας.

  12. Evangelos avatar
    Evangelos 14/02/2013 09:46:06

    Ούτε η παρουσια του Σαμαρά στου Μαξίμου , ούτε του Τσίπρα , ούτε κανενός άλλου δεν είναι ΘΕΣΦΑΤΟ ...

    το τελευταίο που ενδιαφέρει εμένα τουλάχιστον, είναι αν θα πέσει αυτή ή θα εκλεγεί κάποια άλλη κυβένρηση με το Σύριζα ή χωρίς ...

    το θέμα είναι ότι αυτή η πολιτική (δηλαδή η εφαρμογή των μνημονιακών δεσμεύσεων) μετατρέπει τη χώρα σε Σοβιετική Δημοκρατία (χωρίς ιδιωτική οικονομία)

    και η ΜΗ εφαρμογή της (τουλάχιστον για μένα) πλεόν αποτελεί μονόδρομο ...

    το ΠΟΙΟΣ θα εφαρμόσει την ΑΛΛΗ πολιτική (η οποία πιθανώς θα οδηγήσει και σε εθνικό νόμισμα) είναι το ΕΡΩΤΗΜΑ ...

    και η ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ επιμονή του Σαμαρά στην εφαρμογή της "μνημονιακής" πολιτικής είναι που ΠΙΘΑΝΩΣ να καταστήσει το Σύριζα μονόδρομο ... ΟΧΙ οι δηλώσεις ή η επικοινωνιακή διαγχείρηση ...

    • Θαλής avatar
      Θαλής @ Evangelos 14/02/2013 10:54:24

      Eισαι σίγουρος οτι δεν το θέλει ο Σαμαράς? Ακόμα κι αν το θέλουν οι Αμερικανοί? Λες να προτιμάει τη Ντόρα?

    • mara avatar
      mara @ Evangelos 14/02/2013 12:36:33

      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!

      • mara avatar
        mara @ mara 14/02/2013 13:46:16

        To σχόλιο πάει στον Εvangelo

  13. Φελίζα avatar
    Φελίζα 14/02/2013 09:58:43

    Δυστυχώς με αυτούς τους (ηθελημένους ;) ερασιτεχνισμούς , πολιτικοί και λοιποί πανεπιστημιακοί που στελεχώνουν την κυβέρνηση, οδηγούν τους Έλληνες σε λάθος συμπεράσματα για το έργο της.
    Οι πολίτες ζουν διαρκώς την αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα, με μειωμένες (έως μηδενικές) πλέον αντοχές.
    Δεδομένου ότι εξακολουθούν να πλήττονται τα χαμηλά εισοδήματα και εκείνοι που παλεύουν όλη τους τη ζωή χωρίς ποτέ να βάλουν το χέρι στο .. μέλι , είναι πολλοί λέτε αυτοί, που ενδιαφέρονται για το ποια θα είναι η επόμενη κυβέρνηση;

  14. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 14/02/2013 10:17:05

    Μετά από τριάντα χρόνια σοσιαλισμού είναι φυσικό κάποιες θέσεις να θεωρούνται και να χαρακτηρίζονται χωρίς ντροπή ως "απαράδεκτες". Και ποιοί ήμαστε εμείς που θα χαρακτηρίσουμε απόψεις ανθρώπων ως "απαγορευτικές"; Υπάρχει κάποιος κώδικας ορθών απόψεων και δεν το γνωρίζω. Αυτό τον κώδικα των "σωστών θέσεων" μήπως μας τον επέβαλαν οι αριστερόστροφοι συμπατριώτες μας; Δεν μπορεί κανείς να υποστηρίξει το αυτονόητο; Ποιό είναι το αυτονόητο; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΙ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ! Ο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΝ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΕΝΑΝ ΚΑΤΩΤΑΤΟ ΜΙΣΘΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΙ! Και σας ρωτάω πλέον όλους εσάς που θέλετε να με πείσετε ότι είστε κοινωνικά ευαίσθητοι ενώ εγώ είμαι ο κακός: Μπορώ να έχω το δικαίωμα να επιχειρηματολογήσω πάνω στην παραπάνω θέση μου ή θα μου το απαγορεύσετε; Γιατί εάν πάμε σε μια συζήτηση με επιχειρήματα θα διαπιστώσετε ότι είστε out ή το λιγότερο ότι δεν συνήλθατε ακόμη από το σοσιαλιστικό overdose της μεταπολίτευσης.

    • tzagerCrete avatar
      tzagerCrete @ Δεξιόχειρας 14/02/2013 12:43:00

      Αν εσύ Δεξιόχειρα θεωρείς ότι έχεις πάρει σοσιαλιστικό overdose στην μεταπολιτευτική Ελλαδίτσα, να πας στην καπιταλιστική Ινδία όπου υπάρχει μεν κατώτατος κατοχυρωμένος μηνιαίος μισθός αλλά της τάξεως των 25€ μικτά..!!!

      Εδώ ρε φίλε στη Μέκκα του καπιταλισμού, στις ΗΠΑ, ο Ομπάμα πρότεινε στο Κογκρέσο να εγκρίνει την αύξηση του κατώτατου ημερομισθίου από 7,5$ στα 9$ για να επιταχυνθούν οι ρυθμοί ανάπτυξης και να ενισχυθεί η απασχόληση.

      Κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τι ακριβώς συντελείται στη χώρα..;;;

      Θα το νιώσεις φίλε μου πολύ σύντομα και σίγουρα δε θα σου αρέσει...

      • polites avatar
        polites @ tzagerCrete 15/02/2013 02:41:45

        @"αύξηση του κατώτατου ημερομισθίου από 7,5$ στα 9$" ΤΗΝ ΩΡΑ, φίλε!

        1,5Χ8 = 12$ τη μέρα
        12Χ30= 360$ τον μήνα

  15. ο Μήτσος avatar
    ο Μήτσος 14/02/2013 10:17:53

    Μία σοβαρή κυβέρνηση, έστω και συμβιβασμού, θα έπρεπε να είχε καθαρίσει από ζωτικά υπουργεία τους συμβούλους που οδήγησαν στην παρούσα κατάσταση.
    Ο Μέργος ήταν σύμβουλος του Αλογοσκούφη και συνυπεύθυνος για την περιπέτεια σε βαθμό τέτοιο που έπρεπε να πάει στο σπίτι του.

  16. Be Quite avatar
    Be Quite 14/02/2013 10:39:15

    Εγώ Αντώνη ξέρω, πως ότι δύσκολα λύνεται, Κ Ο Β Ε Τ Α Ι.
    Την Ιστορία, τη γράφουν πάντα οι τολμηροί, που δε διστάζουν να
    ρισκάρουνε τον εαυτό τους.
    Δε σου αξίζει τίποτε λιγότερο, γι αυτό μη διστάζεις.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Be Quite 14/02/2013 10:52:40

      Διαφωνω καθετα.Δε ζουμε στα χρονια του Μεγαλου Αλεξανδρου. Οι αποτομες και μονοδιαστατες και με ρισκο αποφασεις, εχουν πολλες φορες και απροσμενα αποτελεσματα. Συνηθως δυσαρεστα, οταν δεν μπορεις να τις υποστηριξεις αποτελεσματικα.
      Το να κυβερνας μια χωρα και μαλιστα οχι αυτονομα και υπο τις παρουσες συνθηκες, θελει μαεστρια, συνεκτιμηση πολλων παραγοντων και επιμονη στο στοχο που εχεις βαλει. Α και το σπουδαιοτερο σωστη αξιολογηση των αντιπαλων, κοινως οξυδερκεια.
      Ο λαος το λεει αλλιως: να εισαι γατα. Τωρα αν η Καλαματιανη γατα τοχει το DNA, θα φανει συντομα.

      • Θαλής avatar
        Θαλής @ Ρηνα 14/02/2013 10:58:21

        Αν η Καλαματιανή γάτα τοχει το DNA τότε μπορεί να παίξει και με Τσίπρα...

        • Queen In Black avatar
          Queen In Black @ Θαλής 14/02/2013 11:28:31

          + 10000000000000000000000000000

          • Θαλής avatar
            Θαλής @ Queen In Black 14/02/2013 11:43:13

            Ευχαριστώ πολύ...
            Πανέμορφη φωτό με βενετσιάνικη μάσκα...
            Γίνεται μεγαλύτερη?

          • Queen In Black avatar
            Queen In Black @ Θαλής 14/02/2013 12:02:41

            Δε θα ήταν υπερβολικό; Θα ήταν. :-)

          • Θαλης avatar
            Θαλης @ Queen In Black 14/02/2013 14:35:02

            Δεν νομίζω. Αλλωστε έχει πολλές σκιές...

      • Be Quite avatar
        Be Quite @ Ρηνα 14/02/2013 11:35:43

        Υπάρχουν όμως δύο ειδών γάτες χονδρικά. Η χαδιάρα γατούλα της ...αγκαλιάς και του καναπέ, που την κουμαντάρει το αφεντικό με μία κονσερβούλα Whiskas κι η άλλη η ατίθαση, η άγρια και απαιτητική, η πλασμένη για την ελεύθερη διεκδίκηση.
        Εμένα με αφορά μόνον η δεύτερη, που σπανίζει.
        Από...καναπεδάτους, οκνούς τεμπελόγατους, χορτάσαμε. Τώρα χρειάζεται Πάνθηρας!

        • Θαλής avatar
          Θαλής @ Be Quite 14/02/2013 11:53:19

          Ο Πάνθηρας μαζεύεται, μαζεύεται συμπιεζόμενος απόλυτα και μετά τινάζεται σαν ελατήριο την τελευταία στιγμή όταν το θύμα δεν μπορεί να ξεφύγει.
          Λες ο Σαμαράς να περιμένει την ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ?
          Βe Quite and wait to the end?

          • Be Quite avatar
            Be Quite @ Θαλής 14/02/2013 15:03:57

            Αγαπητέ Θαλή, έντυσες μόλις με λόγια, ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΡΥΦΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΑΗ ΜΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑ !!!!!!
            Πάνθηρας. Γιατί όχι;;; Για Γατούλης, δε λέει..

          • Θαλής avatar
            Θαλής @ Be Quite 14/02/2013 19:58:43

            http://www.youtube.com/watch?v=Dvj6lm5nG7U

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Be Quite 14/02/2013 10:58:47

      Ακόμη δεν κατάλαβες ότι οι εποχές που η δεξιά δεν αντιδρούσε στα χτυπήματα της αριστεράς πέρασε ανεπιστρεπτί; Και το γέλιο ξέρεις πιο είναι; Αυτοί που τώρα κυβερνάνε ξέρουν πολύ καλά ότι η αριστερά είναι ένας θρασύδηλος ψευτοπαλικαράς που αν βρεί απέναντί του έναν σοβαρό και αποφασισμένο αντίπαλο θα γίνει ένα άκακο και κλαψιάρικο παιδάκι. Τότε να δείς τραγουδάκια που θα ψελίζει!

      • Be Quite avatar
        Be Quite @ Δεξιόχειρας 14/02/2013 12:14:49

        Σε λίγο θα δείτε όλοι εσείς οι...ακραιφνείς οπαδιστές, πού θα βρεθούν τα δεξιά και τα αριστερά σας στεγανά.
        Οι χρεοκοπημένες ιδεοληψίες σας, φαλήρισαν.
        Οι διαχωρισμοί του λαού που πεινά και οι πλαστές αντιπαλότητες, το διαίρει και βασίλευε, δόγμα ξεπερασμένο του παρελθόντος. Συνέλθετε λοιπόν σιγά-σιγά, να δούμε τι θα γίνουμε.

  17. stamoschios avatar
    stamoschios 14/02/2013 10:47:21

    Και για εμάς που δεν θα ψηφίζαμε ούτε νεκροί ΣΥΡΙΖΑ (και αριστερά γενικά) ποιός είναι ο μονόδρομος;

    • Θαλής avatar
      Θαλής @ stamoschios 14/02/2013 12:27:37

      Το είπες μόνος σου...Το νεκροταφείο. Ούτε νεκροί...

      • tzagerCrete avatar
        tzagerCrete @ Θαλής 14/02/2013 14:36:40

        +10000

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ stamoschios 14/02/2013 16:16:59

      Τα γουναράδικα!
      Στα οποία γουναράδικα, δεν είναι σίγουρο ότι θα κρεμαστούν τα δικά μας τα τομάρια ή μόνο τα δικά μας τα τομάρια!
      (για να μην κάνουν χαρούλες οι αποκατινοί)

  18. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 14/02/2013 10:56:53

    Κώστα, καλημέρα. Πόσο δίκιο έχεις! αλλά το χειρότερο είναι η αίσθηση πως ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ και αυτή η κυβέρνηση. Ο Μέργος είναι απλά ένα γρανάζι που, όπως λες, είναι απομακρυσμένο από την κοινωνική πραγματικότητα. Η αφέλειά(;) του δείχνει τι συζητείται όπισθεν κλειστών θυρών με τα πραγνατικά αφεντικά.

    • Θαλής avatar
      Θαλής @ Νίκος Αργεάδης 14/02/2013 11:04:10

      Αγαπητέ Νίκο,
      Τόχα πει και παλιότερα. Οταν σου παίρνουν και δεν αντιστέκεσαι και μάλιστα σθεναρά, δεν έχουν κανένα λόγο να σταματήσουν να σου παίρνουν.
      Μπορούν κάλλιστα να μας πούν :
      "Πάλι καλά που δεν σας βομβαρδίζουμε όπως τους "αδελφούς" σας Σέρβους που ήταν και πιό κοντά στην καρδιά της Ευρώπης"...
      Ή αυτό που είπε η Λαγκάρντ: "Yπάρχει και ο Νίγηρας, απ' όπου περάσαμε πριν απο σας"...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Θαλής 14/02/2013 11:09:48

        Και όλα αυτά τα επέτρεψε η ανύπαρκτη "πολιτική" μας τάξη.

        • Θαλής avatar
          Θαλής @ Νίκος Αργεάδης 14/02/2013 11:45:26

          Πολύ καλό το σύμβολο του Ελληνα με την αρχαία χατζάρα. Πρέπει να το υιοθετήσουμε όλοι και στην πράξη γρήγορα μάλλον...

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Θαλής 14/02/2013 12:01:04

            Ο Ηρακλής είναι αγαπητέ Θαλή από αρχαίο Αθηναϊκό αγγείο. Για να συμβολίζει το άτρωτο της ψυχής (μας). Καλημέρα.

  19. Ρηνα avatar
    Ρηνα 14/02/2013 11:10:30

    Κοινως Νικο Αργεαδη λετε οτι μας αφησαν να κρυφοκοιταξουμε λιγο απο το φεγγιτη για να μην φοβηθουμε οταν ανοιξουν οι πορτες;

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Ρηνα 14/02/2013 11:45:38

      Αγαπητή μου Ρήνα, εφαρμόζουν ένα είδος μιθριδατισμού. Λίγο-λίγο σαν δηλητήριο θα το συνηθίσουμε (και αυτό!), όπως τόσα άλλα...

  20. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/02/2013 11:32:25

    ΘΑ την κάνουν να φαντάζει μονόδρομος; Σωστά χρησιμοποιείται ο μέλλων χρόνος του ρήματος κάνω;
    Από καιρό γράφω ότι το "παράθυρο του χρόνου" κλείνει.
    Τώρα, με τον κ. Μέργο, άκουσα τον ανατριχιαστικό θόρυβο που κάνουν τα "πεσμένα" κουφώματα αλουμινίου, τη στιγμή που ο σουρωμένος χρήστης σπρώχνει και κλείνει την τελευταία χαραμάδα.
    Δεν τον άφηναν ένα-δυό μήνες στο κρεβάτι με συμπτώματα οξέος hangover, μετα το πάρτυ της ΕΤΕ, παρέα με τον κ. Αλογοσκούφη;

    • polites avatar
      polites @ Uncle Stgm 15/02/2013 02:50:16

      Σου έχει καθίσει άσχημα κι εσένα το πάρτυ στο Κολονάκι, ε;
      Κι όμως, αυτή είναι η πραγματικότητα: "άλλοι κλαίνε κι άλλοι γελάνε, δηλαδή".
      Μάθαμε, τουλάχιστον, ποιος ήταν ο οικοδεσπότης;
      Πάντως, ο Αλογοσκούφης ήταν και στο πάρτυ και στην ομιλία Μέργου...

  21. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/02/2013 11:42:11

    Το ότι ακόμα κρατάνε τον κ. Μέργο στη θέση του, δείχνει πολιτική ανεπάρκεια.
    Χάθηκαν οι μη νεοφιλελεύθεροι και μη τριτοκοσμικοί πανεπιστημιακοί στα Τμήματα Οικονομικων σπουδών;
    Νομίζω ότι υπάρχουν: Έχω δει στην ΤV πάνω απο 10, που δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο.
    Κι αυτοί επιμένουν να κρατούν τον άνθρωπο που είναι και τα δύο, μαζι και ταυτοχρόνως;

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ Uncle Stgm 14/02/2013 15:09:38

      Για πες 2;

  22. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/02/2013 11:44:58

    Έτσι που πάνε, θα πληρώσει τη νύφη και ο κ. Στουρνάρας, που μπορεί και να μην ήταν παρών στο πάρτυ με τον Alogo.
    Ένας καλός μόδιστρος μου είπε ότι τόσο ο κ. Σταθάκης όσο και ο κ. Μηλιός πήγαν να ράψουν καινούργια κοστούμια...

    • polites avatar
      polites @ Uncle Stgm 15/02/2013 02:53:28

      Για τον Σταθάκη δεν ξέρω, αλλά Μηλιός ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μπει σε κοστούμι!

  23. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 14/02/2013 11:56:38

    Δέν θά εἶναι ὁ ΣΥΡΙΖΑ ὁ μόνος δρόμος,ὑπάρχει καί ἡ Χρυσή Αὐγή,ἀλλά καί ἡ ἀποχή...

    • Θαλης avatar
      Θαλης @ Κυθήριος 14/02/2013 14:38:20

      Και οι ΑΝΕΛ και η ΔΗΜΑΡ και η Ντόρα...

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Κυθήριος 14/02/2013 16:09:51

      Την αποχή και τις καρέκλες στις παραλίες πληρώνουμε φίλε!
      δεν θέλω... αποχή!
      δεν θέλω... αποχή!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Σταύρος 14/02/2013 18:39:24

        Ἐκτός ἀπό τίς παραλίες φίλε Σταῦρο,πληρώνουμε καί τή μ@λ@&!@ πού μᾶς δέρνει,πού πιστέψαμε ὅτι λεφτά ὑπῆρχαν...

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ Κυθήριος 14/02/2013 22:48:41

          Μιλούσα, όπως εσύ φίλε, στο πρώτο πληθυντικό πρόσωπο.
          Όχι πλέον!
          Δεύτερο και αυτοί που έχουν την μύγα, ας μυγιάζονται!

          "εμείς" δεν πιστέψαμε στα ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
          οι μακάκες το πίστεψαν όπως το "πίστεψαν" και την Κυριακή των Δημοτικών Εκλογών, όπως το "πίστεψαν" ψηφίζοντας ΑΕροψεκασμένους και ΣΥΡΙΖΑ. Αφήνω έξω την ΧΑ ως ψήφο αγανακτισμένων Εθνικιστών από Πάκηδες, "εχθροπαθείς", Γεώργιων Κολοτούμπων και θενκς αμερικάνηδων!

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Σταύρος 14/02/2013 23:17:46

            Ἔχεις ἀπόλυτο δίκιο!΄
            Πρέπει ἐπιτέλους νά ξεχωρίζουμε κάποια πράγματα.Τρῶμε ὅλοι τήν ἴδια λούμπα,μή τρῶμε στή μάπα καί τήν ἴδια τύφλα!
            Δέν τό ἀντέχω...

  24. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/02/2013 12:07:32

    Οι άνθρωποι αυτοί, σαν τον κ. Μέργο και τους φίλους του, είναι "αλλού". Ζούν σε άλλη κοινωνία, με άλλες συνθήκες, άλλα προβλήματα και άλλες προσδοκίες.
    Μήπως τους ζητάμε πολλά; Να καταλάβουν τι γίνεται σε "τόπο" και σε κοινωνία εντελώς ξένη προς αυτούς και τη ζωή τους;
    Τι τους κρατάτε κ. Αντώνη, κ. Βαγγέλη, κ. Φώτη;

    • Θαλης avatar
      Θαλης @ Uncle Stgm 14/02/2013 14:40:11

      Αποκλείεις να τον έβαλαν εν γνώσει τους?

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Θαλης 14/02/2013 16:32:08

        Να τον έβαλαν οι 3;
        Τι είναι, "Καρυωτάκηδες" στην Πρέβεζα;
        Τον έβαλαν, αλλά άλλοι. Όχι πολιτικοί, αλλά επίδοξα "αφεντικά πολιτικών".

  25. mara avatar
    mara 14/02/2013 12:47:50

    To σχόλιο πάει στον Evangelo

  26. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2013 13:26:17

    Εδώ και χρόνια ακούω για το περίφημο "ανθρώπινο δυναμικό" της χώρας το οποίο μοιάζει με καθαρόαιμο άλογο δεμένο και η κρατική κομματοκρατία δεν το αφήνει να καλπάσει προς το μέλλον. Και πολλοί λένε να σπάσουμε τα δεσμά της κομματοκρατίας για απελευθερωθούν οι "υγιείς δυνάμεις του τόπου" οι ποίες θα χαράξουν το δρόμο προς το μέλλον. (Ούτε σε έκθεση της τρίτης λυκείου δε γράφονται πια τέτοιες αφελείς σκέψεις)
    Μήπως, φίλτατοι, ότι ο κος Μέργος αντιπροσωπεύει πλήρως την ποιότητα και τις ικανότητες του ανθρωπίνου δυναμικού της χώρας;
    Και διαπιστώνω πια ότι δεν είναι μόνο ελληνικό το φαινόμενο. Η έλλειψη ουσιαστικών ικανοτήτων αποό ανθρώπους οι οποίοι κατέχουν υψολόβαθμες θέσεις ευθύνης είτε στον ιδιωτικό ή στο δημόσιο τομέα, είναι πρωτοφανής. Εξασκούμενος σε case studies επί χάρτου στους πολύχρωμους φανταχτερούς κήπους της Οξφόρδης, του Χάρβαρντ ή άλλου Δυτικού δε σημαίνει ότι μαθαίνεις και τη δουλειά της διοίκησης. Έχω χορτάσει από συμβούλους επιχειρήσεων και μάνατζερς της κακιάς ώρας των οποίων τα βασικά προσόντα είναι ο κύκλος των γνωριμιών τους ενώ πληρώνονται ένα σκασμό λεφτά για να σου αναπτύξουν τα αυτονόητα υπό το μανδύα της τάδε ή της δείνα σχολής σκέψης του μάνατζμεντ.
    Τώρα, οι φλυαρίες του κου καθηγητού δεν θα απασχολούσαν κανένα αν μεγάλο μέρος του πληθυσμού δεν βρισκόταν στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
    Η ανεργία ανακοινώθηκε επισήμως σήμερα στο 27%.
    Και κάτι τελευταίο. Και να έλθει ο αγαπητός κος Τσίπρας στο Μέγαρο Μαξίμου, λίγα πράγματα μπορούν να αλλάξουν στην πράξη. Οι επαφές του το αποδεικνύουν.

    • Θαλης avatar
      Θαλης @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2013 14:46:08

      Σωστά, αλλά όπως λες, μεγάλο μέρος του πληθυσμού βρισκεται στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
      Η ανεργία ανακοινώθηκε επισήμως σήμερα στο 27%. Η μείωση του ΑΕΠ στο 30%. Κατάσταση χειρότερη απ' το 1945. Και να έλθει ο αγαπητός κος Τσίπρας στο Μέγαρο Μαξίμου, λίγα πράγματα μπορούν να αλλάξουν στην πράξη. Αλλά απ' το ολότελα καλή είν' κι η Παναγιώταινα. Αλλωστε ο πνιγμένος απ' τα μαλλιά του πιάνεται. Και που ξέρεις? Μπορεί να σκαλώσει και σε κανα σανίδι...

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2013 17:27:44

      Φαίλτωρ, εὖγε. Ἔθεσες τὸν δάκτυλον εἰς τὸν τύπον τῶν ἥλων. Οἱ περισσότεροι προφεσσόροι καὶ MBAδες εἶναι γιὰ γέλια: οὐδεμία σχέση μὲ παραγωγή, μὲ διοίκηση, μὲ πώληση, μὲ μεροκάματο. Γενικότητες, φλυαρίες, ἀγγλικοῦρες καὶ ἕνα Excel γιὰ μερικὰ νούμερα, ἔτσι γιὰ νὰ δείχνουμε ὅτι κάτι γίνεται. Αὐτὸς ὁ "ἐκσυγχρονισμένος" - τρομάρα του - ἐσμὸς ἀχρήστων μὲ πτυχία εἶναι ποὺ ρήμαξε τὴ χώρα.

      Καὶ δυστυχῶς δὲν βλέπω νὰ ἀπαλλασσόμεθα ἀπὸ δαύτους....

    • polites avatar
      polites @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/02/2013 03:08:08

      @Εξασκούμενος σε case studies επί χάρτου στους πολύχρωμους φανταχτερούς κήπους της Οξφόρδης, του Χάρβαρντ ή άλλου Δυτικού δε σημαίνει ότι μαθαίνεις και τη δουλειά της διοίκησης. Έχω χορτάσει από συμβούλους επιχειρήσεων και μάνατζερς της κακιάς ώρας των οποίων τα βασικά προσόντα είναι ο κύκλος των γνωριμιών τους ενώ πληρώνονται ένα σκασμό λεφτά για να σου αναπτύξουν τα αυτονόητα υπό το μανδύα της τάδε ή της δείνα σχολής σκέψης του μάνατζμεντ.
      ~~~~~~~~~~~~~~

      Έγραψε δυο άρθρα, πρόσφατα, ο Βαρουφάκης γι' αυτό, ακριβώς, που λες:

      1) «Γνώσεις τόσο άχρηστες όσο και ακριβές» (h**p://www.lifo.gr/mag/columns/5385)

      Μπορεί τα πιο επιτυχημένα πτυχία, π.χ. τα ΜΒΑ, να κυριαρχούν στα πανεπιστήμια, παρόλο που είναι μορφωτικά άχρηστα και παιδαγωγικά δηλητηριώδη;

      2) «ΜΒΑ: Ένοχα Πτυχία» (h**p://www.lifo.gr/mag/columns/5403)

      (α) Το διδακτικό περιεχόμενο των ΜΒΑ είναι «κούφιο», και
      (β) η κουλτούρα των ΜΒΑ ε υ θ ύ ν ε τ α ι σε σημαντικό βαθμό για το μέγεθος και την τροπή της παγκόσμιας κ ρ ί σ η ς.

  27. ~Mara~ avatar
    ~Mara~ 14/02/2013 13:54:17

    Ο κ. Μέργος ενοχλήθηκε ότι δεν τον καταλάβαμε.
    Αυτό είναι το πρόβλημα για αυτόν???
    Ή ότι αυτός δεν καταλαβαίνει τον κόσμο που έχει χάσει τα αυγά και τα πασχάλια....???
    Τελικά μόνο όταν κάποιος έχει υποφέρει πραγματικά καταλαβαίνει τί σημαίνει να μην βγαίνει ο μήνας με τίποτα....???
    Άν δεν καταλαβαίνετε κ. Μέργο, δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει.

  28. kir avatar
    kir 14/02/2013 14:17:19

    Από τη στιγμή που το πρόγραμμα βασίζεται στην εσωτερική υποτίμηση ώστε να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα που είναι συνάρτηση ονομαστικού μισθού και παραγωγικότητας, ο Μέργος είπε την αλήθεια. Αφού με την υφεσιακή εσωτερική υποτίμηση μειώνεται το ΑΕΠ άρα και η παραγωγικότητα εν τέλει, ο άλλος τρόπος είναι να μειωθούν οι μισθοί πολύ παραπάνω από τη μείωση του ΑΕΠ, η οποία όμως ύφεση συνεχώς μεγαλώνει (λόγω της επακόλουθης μείσης της κατανάλωσης), οπότε κηνυγάμε την ουρά μας ειδικά εφόσον σαν χώρα παράγουμε ελάχιστα εκ των πραγμάτων, κι αυτό μόνο μακροπρόθεσμα μπορούμε να το αλλάξουμε. Κάπου στα 100 ή 200 το μήνα (μέσο μισθό) θα γίνουμε ανταγωνιστικοί (βλ. "μοναδιαίο κόστος εργασίας"). Αν η κυβέρνηση αρνείται τα όσα είπε ο Μέργος να μας πει πως θα βελτιώσει το "μοναδιαίο κόστος εργασίας" που το αναφέρεισ υνεχώς η Τρόϊκα αφού δεν υπάρχει ανάπτυξη ώστε να αυξηθεί το ΑΕΠ, ούτε μέτρα μείωσης γραφειοκρατείας κλπ. Οι κυβέρνηση ψέυδεται αό τη στιγμή που έχει προσυπογράψει τα μνημόνια (και τα έκανε κτήμα της). Αυτή είναι η πολιτική - μονόδρομος που έχει δεσμευτεί, αλλιώς δε νοείται αύξηση ανταγωνιστικότητας μέσω της βελτίωσης του μοναδιαίου κόστους εργασίας σε μια χώρα που δεν παράγει.

  29. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 14/02/2013 15:44:24

    Σωστά κλείνει ο αρθρογράφος: μονόδρομος ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά υπάρχει και ο αντι-μονόδρομος της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. Εκεί θα φτάσει το πράγμα με τους Μέργους της αναίσθητης αυτιστικής μεταπολιτευτικής φαυλο-κλεπτο-πολιτικής και ο Θεός της Ελλάδας ας βάλει το χέρι του (...ίσως και να 'ναι Λύτρωση από το να σερνόμαστε για δεκαετίες. Αν είναι να χαθεί η χώρα -και όλοι μας- ας χαθεί μ' έναν πάταγο όχι μ' έναν παρατεταμένο λυγμό, που δεν ταιριάζει ιστορικά σε Έλληνες...)

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 14/02/2013 15:52:04

      Ψυχραιμία, ελπίδα και θάρρος αγαπητέ.
      Δεν θα χαθεί η χώρα - τουλάχιστον δεν χάθηκε τίποτα ακόμη.
      Θα χαθούν σίγουρα οι ανίκανοι, οι εκτός τόπου και χρόνου, οι πνιχτοκουνελάκηδες.
      Η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα, άν τούτοι δεν μπορούν, θα προσπαθήσουν άλλοι. Ο αγώνας συνεχίζεται.
      Απ' όσα αξίζουν "τίποτα δεν πάει χαμένο" - ακούω τώρα το τραγούδι του Λοίζου.

    • Σωτήρης avatar
      Σωτήρης @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 14/02/2013 22:59:44

      Η Χρυσή Αυγή κύριε Γεώργιε Λάκωνα:

      1. Θέλει να κυβερνήσει;

      2. Εάν ναι πως θα πάρει την εξουσία;

      3. Θα περιμένεις να πάρει αυτοδυναμία;(Δευτέρα Παρουσία)

      4. Θα συνεργαστεί ; Εαν ναι με ποιόν θα συνεργαστεί;(Ολους τους άλλους τους λέει προδότες και προσπαθεί να παίξει ξύλο στην βουλη σαν παιδάκια)

      Άπο ότι ξέρω η Χρυσή Αυγή θέλει να πάρει αυτοδυναμία ( δηλ. ΠΟΤΕ) και δεν συνεργάζετε με κανέναν. Αρα;
      ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ Η ΨΗΦΟΣ ΣΤΗΝ Χ.Α.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Σωτήρης 15/02/2013 00:24:37

        Ο ΣΥΡΙΖΑ κύριε Σωτήρη:

        1. Θέλει να κυβερνήσει;

        2. Εάν ναι πως θα πάρει την εξουσία;

        3. Θα περιμένεις να πάρει αυτοδυναμία;(Δευτέρα Παρουσία)

        4. Θα συνεργαστεί ; Εαν ναι με ποιόν θα συνεργαστεί;(Ολους τους άλλους τους λέει φασιστες και προσπαθεί να επιβάλει τον Εθνομηδενισμό στην βουλη σαν παιδάκια)

        Άπο ότι ξέρω ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να πάρει αυτοδυναμία ( δηλ. ΠΟΤΕ) και δεν συνεργάζετε με κανέναν. Αρα;
        ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ Η ΨΗΦΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ

        • Σωτήρης avatar
          Σωτήρης @ Σταύρος 15/02/2013 01:32:00

          Που κολλαει ο ΣΥΡΙΖΑ στις ερωτησεις μου;
          Οταν καποιοι ΑΠΟΣΤΟΜΟΝΟΝΤΑΙ "απαντουν" με ερωτήσεις.

          Quiz: Ποιος αποστομώθηκε αγαπητοί αναγνώστες;

          Εγω νομιζω οτι εαν καποιος θελει να ειναι δεξιος οτι και εαν αυτο σημαινει για τον καθενα, μονο ΝΔ ή οποιο αλλο κεντροδεξιο κομμα προκυψει απο την ΝΔ εχει ΑΞΙΑ να ψηφισει.

          Αλλα θα ήθελα επισης να πω πως οι δεξιοι στην Ελλαδα μεταξυ τους δεν εχουν κοινη ιδεολογια και αξιες αλλα ουσιαστικα στην ελλαδα οι δεξιοι ενωνονται ετεροπροσδιοριζομενοι απο την αριστερα ΚΑΙ πιο συγκεκριμενα απο το ΚΚΕ. Δηλαδη μια φάση εμεις ολοι ειμαστε δεξιοι γιατι μισουμε αυτους!!!

  30. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/02/2013 16:29:17

    Χε χε, Σταθάκης και Μηλιός (πειράζει που ο β' είναι του ΕΜΠ;)

  31. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/02/2013 16:33:24

    Άλλωστε την έδωσα την πληροφορία, ακριβώς από κάτω...

  32. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/02/2013 16:42:04

    Κώστα, ως κατακλείδα (σχολίασα ήδη αρκετές φορές), οφείλω συγχαρητήρια για το σημείωμα. Λέει τα πράγματα "απο μέσα" αλλά με τ' όνομά τους.
    Και έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς σχολιαστές να συμφωνήσουν επι της ουσίας.
    Η σημερινή διευκρίνηση -διάψευση απο τις Βρυξέλλες επιβεβαιώνει πανηγυρικα την γνώμη σου: Η χώρα (και αυτή η κυβέρνηση) "ροκανίζεται" κυρίως απο μέσα. Από εντολοδόχους στενών και εξαιρετικά ανάλγητων κοινωνικών συμφερόντων.
    Ζητείται πολιτική κοινωνικής συνοχής. Με τέτοιους "πρωταγωνιστές" ή επίδοξους πρωταγωνιστές, όπως ο κ. Μέργος, αυτό είναι αδύνατο.
    Ο αγώνας συνεχίζεται, και πάλι συγχαρητήρια.

  33. anonymous avatar
    anonymous 14/02/2013 17:30:41

    Γιατί θα πρέπει να εκπαραθυρωθεί ένας άνθρωπος που λέει την αλήθεια και αποκαλύπτει τι πρόκειται να συμβεί;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ anonymous 14/02/2013 18:27:25

      Ὄχι γιατί λέει τήν ἀλήθεια,ἀλλά-κατά τή γνώμη μου-γιατί παίρνει πάρα πολλά γιά νά λέει αὐτά πού λέει...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Κυθήριος 14/02/2013 22:36:13

        Στα οικονομικά, η "αλήθεια" της παρέας τους είναι ψέμα για την δική μου παρέα.
        Τόσο απλά.
        Άν νικήσουν αυτοί χάνουμε εμείς, και τούμπαλιν.
        Δεν γίνεται να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι. Οι κυβερνώντες πρέπει να κάνουν τις επιλογές τους.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Uncle Stgm 14/02/2013 23:03:29

          Καί πάντα ἐμεῖς οἱ χαμένοι...

  34. Σοφία avatar
    Σοφία 14/02/2013 20:52:27

    Ολοι εμεις οι απελπισμενοι περιμενουμε τον συριζα να διπλασιασει τον κατωτατο μισθο μας, και να εξαφανισει την ανεργια κυριως με τις προσληψεις στον δημοσιο τομεα. Αμην.

    • Be Quite avatar
      Be Quite @ Σοφία 14/02/2013 22:21:43

      Όλοι εσείς αγαπητή Σοφία, καιρός να πιστέψετε στη μετεμψύχωση. Σίγουρα σε κάποια άλλη ζωή, κάπου αλλού και κάποτε, οι ελπίδες σας μπορεί να δικαιωθούν Για την Ελλάδα των 100 επόμενων χρόνων, ξεχάστε το.

      • Σοφία avatar
        Σοφία @ Be Quite 15/02/2013 14:12:07

        Μαλλον δεν καταλαβες οτι αστειευομαι.

  35. Uncke Stgm avatar
    Uncke Stgm 14/02/2013 21:34:15

    Άν δεν μπορούν, άς προχωρήσουν σε "ιστορικό συμβιβασμό". Για τη χώρα. Μόνον έτσι θ' αποδείξουν ότι ειναι πατριώτες.
    Γιατι και οι άλλοι δεν μπορούν μόνοι τους. Δεδομένο.

  36. dim avatar
    dim 14/02/2013 22:50:36

    Ο Σύριζα δε θα έρθει μόνος του, θα έρθει πακέτο με τη Χρυσή Αυγή...

    Αν κάτι πάει στραβά με τη τρικομματική, και πάει για πέσιμο, και δημοσκοπικά πριν τις όποιες νέες εκλογές ανοίξει η ψαλίδα υπερ του Σύριζα, αφού θα φανεί ότι χάνετε έτσι κι αλλιώς η πρώτη θέση, αυτό θα έχει σα συνέπεια να απελευθερωθεί τεράστιος αριθμός ψήφων, για να πάει ως αντίβαρο προς τη ΧΑ, γιατί οι πατριώτες θα θέλουν ένα αντίβαρο για τις εθνομηδενιστικές επιδιώξεις του Σύριζα...

    Με την άνοδο των δύο άκρων στην εξουσία (κυβέρνηση, αξιωματική αντιπολίτευση), με υπερενισχυμένη τη ΧΑ, με την εξαθλίωση να εντείνεται αφού όλοι ξέρουμε ότι ο Σύριζα όχι μόνο δεν έχει τη λύση, αλλά θα κάνει τα πράγματα χειρότερα, ο εθνικός διχασμός θα είναι γεγονός... Δε γίνεται να ανέβει η (ακραία) Ριζοσπαστική Αριστερά στην εξουσία, και η ακροδεξιά να είναι αξιωματική αντιπολίτευση και να κάθεται με σταυρωμένα χέρια να βλέπει όλα τα εθνικά θέματα να χάνονται... (όπως αντίστοιχα δε θα γινόταν να είναι η ακροδεξιά στην εξουσία, και η αριστερά να είναι αξιωματική αντιπολίτευση και να κάθεται με σταυρωμένα χέρια να βλέπει καταπάτηση όλων των ατομικών ελευθεριών και δικαιωμάτων, με τρόπο απόλυαρχικό - ολοκληρωτικό - φασιστικό)... Η σύγκρουση θα είναι αναπόφευκτη, σκληρή και θα οδηγήσει σε εθνικές καταστροφές, προτού η λύση δοθεί με τρόπους που μας έχει διδάξει η ιστορία...

    Για αυτό να μην εύχεται κανένας να αποτύχει αυτή η κυβέρνηση... Αν αποτύχει, για κάθε ψήφο που θα πηγαίνει στο Σύριζα, θα πηγαίνουν άλλες δύο στη ΧΑ, κι έτσι η σύγκρουση των δυο αυτών αντίθετων (στα κοινωνικο-εθνικά θέματα) κόσμων θα είναι γεγονός...

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ dim 14/02/2013 22:58:47

      ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΑΚΡΑ? Η ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΗ ΔΟΣΗ ΛΥΣΑΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ? ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΒΛΕΠΩ, ΟΥΤΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΑΤΑΛΟΥ-ΑΔΗΦΑΓΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ ΒΛΕΠΩ. ΜΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΡΙΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ..............

      • dim avatar
        dim @ Σαρακατσανος 14/02/2013 23:11:45

        Δηλαδή με το Σύριζα θα έβλεπες μεταρρυθμίσεις, μείωση του σπάταλου κράτους και τιμωρία των κλεφτών?

        Για τα δύο πρώτα, ο Σύριζα εκφράζει ακριβώς το αντίθετο: οπισθοδρόμηση και κρατισμό... Για το τρίτο, υπεύθυνη είναι η δικαιοσύνη, ούτε ο Σύριζα, ούτε κανείς δε μπορεί να κάνει τίποτα, αν θέλουμε να λεγόμαστε δημοκρατία όπου η δικαιοσύνη είναι ανεξάρτητη....

        Και για πρώτη φορά εδώ και 3 δεκαετίες, κάτι γίνεται στο τομέα αυτό… Κλέφτες μπαίνουν στη φυλακή για πρώτη φορά... 800 νομίζω έχουν μπει ως τώρα, και κάθε μέρα μπαίνει και ένας ακόμα... Αν εννοείς κλέφτες αυτούς που έχουν πολιτικές ευθύνες, εδώ θα διαφωνήσω... Αυτούς που κάνανε λάθη πολιτικά, τους στέλνεις σπίτι τους, δε τους στέλνεις φυλακή... Όσους όμως βάλανε το δάχτυλο στο μέλι, τους βάζεις φυλακή και τους δημεύεις και τη περιουσία... Τα πάντα ερευνώνται επιτέλους, και όποιος έκλεψε θα πληρώσει..

        Νόμος και τάξη, τέλος στην ανομία, τα πάντα στο φώς είναι το νέο δόγμα… Και αν δεν αρέσει στους Αριστερούς λυπάμαι… Κανένας δεν είναι υπεράνω του νόμου, ούτε οι κλέφτες που κατείχαν δημόσια θέση, ούτε οι μεγαλοκαρχαρίες που έκλεβαν το κράτος και έβγαζαν τα λεφτά τους έξω, αλλά ούτε και τα «παιδιά» που καλύπτει ο Σύριζα, και που δήθεν κάνουν «κοινωνικούς αγώνες» στις Βίλες και τις καταλήψεις….

        • Σαρακατσανος avatar
          Σαρακατσανος @ dim 14/02/2013 23:49:53

          ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑ ΤΗ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΣΤΟΝ Α. ΣΑΜΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ -ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗ...........ΣΟΒΙΕΤΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ. Ο ΚΑΘΕ ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΚΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΛΕΨΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ. ΣΑΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΚΑΙΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟΥ.......ΠΑΣΟΚ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΟΥ......ΣΗΜΙΤΗ. ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΜΕ............

          • dim avatar
            dim @ Σαρακατσανος 15/02/2013 00:01:03

            Κι εσύ κι εγώ και συνολικά 30 στους 100 πολίτες έδωσαν τη ψήφο τους στο Σαμαρά... Αλλά άλλοι 17 από τους 100, που ανήκουν στη κεντροδεξιά την έδωσαν αλλού τη ψήφο τους, και έτσι ο Σαμαράς δεν κυβερνάει τώρα μόνος του...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ dim 14/02/2013 23:03:31

      Κι άλλες εκλογές όχι, με τίποτα. Το 2016, ανυποχώρητα.
      Υπάρχει ως λύση και ο "ιστορικός συμβιβασμός", από την παρούσα βουλή.
      Άς γίνει λοιπόν το ΠΑΣΟΚ αξιωματική αντιπολίτευση, άν δεν μπορεί να τραβήξει το κάρρο.
      Και αφήστε τον κ. Μιχαλολιάκο να κάνει τον Έλληνα Λεπέν (άν και εκείνος έφθασε και το 20 %).
      Νομίζω ότι η παρούσα κυβέρνηση, με την παρούσα μορφή, είναι πιά στο όριο να αποδειχθεί αποτυχούσα. Θα κριθεί οριστικά στον χειρισμό των εσόδων - φοροδιαφυγής (βλέπε ανάκτηση διαφυγόντων απο τις "λίστες", κυρίως τη μεγάλη, της ΤτΕ). Μέχρι Απρίλιο- Μάιο θα δείξει.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ dim 14/02/2013 23:13:11

      Δέν μπορεῖ νά γίνει ἔτσι αὐτό πού λές Dim!
      Σέ περίπτωση πρόωρων-τό ἀπεύχομαι-ἐκλογῶν καί σέ ἐνδεχόμενο δημοσκοπικοῦ προβαδίσματος τοῦ ΣΥΡΙΖΑ,δέν τρέχει ὁ δεξιός ψηφοφόρος ἀπερίσκεπτα στή Χ.Α.καί μάλιστα τόσο μαζικά ὅσο λές!
      Αὐτό ἔγινε στίς προηγούμενες ἐκλογές,πού δέν ἦταν μετρήσιμα γνωστή ἡ ἀπειλή τοῦ ΣΥΡΙΖΑ γιά τή Ν.Δ. πού ἦταν σίγουρα πρῶτο κόμμα,δέν θά γίνει,πιστεύω καί τῶρα πού παίζεται ἡ πρωτιά! Εἶναι σάν νά βγάζουμε τά μάτια μας μέ τά ἴδια μας τά χέρια!

    • Θαλής avatar
      Θαλής @ dim 15/02/2013 21:39:32

      Αποκλείεις ψήφο ανοχής απο την Χ.Α. αν ο Τσίπρας αλήθεια σκίσει τα μνημόνια? Εγώ δεν το αποκλείω καθόλου. Μάλιστα ένα "πάγωμα" στα Εθνικά θέματα όπως έκανε και η ΝΔ επι 10 χρόνια, θα βελτίωνε ακόμα περισσότερο την κατάσταση...Οι ιδεολογικές διαφορές όπως έχει δηλώσει ο Τσίπρας αφορούν κυρίως το μέλλον και μπορούν να περιμένουν...

  37. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 14/02/2013 23:19:04

    Μηνες τωρα φωναζουμε μερικοι ...γραφικοι το εξης >>
    Οτι ενα μερος απ τη τωρινη ηγεσια της Ν.Δ, με το να στρεφεται εναντιον του μεσου Ελληνα, δηλαδη του μικρο-μεσαιου ελ-επαγγελματια, συνταξιουχου, ιδιοκτητη ακινητων, ενστολου, ιδιωτικου υπαλληλου, εμπορου κτλ, στην ουσια κανει οτι μπορει για να απαξιωσει το κομμα και να φερει με το ''ζορι'' το Συριζα στη Κυνερνηση.
    Ας γινει κι αυτο, αλλα σας παρακαλω, μην διαλυσετε εντελως τη ΝΔ. Γιατι μερικοι απο σας ισως φυγετε και παλι, αλλα καποιοι θα μεινουμε. Δεν χρειαζεται να τελειωσετε οριστικα αυτη τη παραταξη. Δεν εχω κατι αλλο να πω...

  38. πολίτης avatar
    πολίτης 14/02/2013 23:41:24

    Πόσο χ@#της λαός είμαστε πια; Τρόμος για το ευρώ, τρόμος για τη χρεοκοπία, τρόμος για το Σύριζα που θα μας πάρει το βιος, (τους πρόλαβαν οι τράπεζες), τρόμος για την τρόικα, τρόμος για τον ίσκιο μας.
    Μήπως είναι καιρός να κατανοήσουμε ότι σε λίγο καιρό από την Ελλάδα θα έχει μείνει μόνο η ταμπέλα της; Και δε θα είναι επίθεση από το Ισλάμ αλλά από την πάλαι ποτέ Ευρώπη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων;
    Αφανιζόμαστε ρε... δε ξέρω τι θα κάνουν οι πολιτικοί, πρέπει να σηκώσουμε πλέον κεφάλι και να απαιτήσουμε το δίκιο μας.
    Να πιέσουμε ο καθένας την παράταξή του και τον πολιτικό του χώρο να φερθούν όπως πρέπει.
    Δε μπορεί οι δανειστές να παραδέχονται την καταστροφή και να απαιτούν από μας να τη συνεχίσουμε. Στα τσακίδια κι αυτοί και τα ευρώ τους αν επιμείνουν.
    Υπάρχει ψυχή; Όλα τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες.

    • euagelos avatar
      euagelos @ πολίτης 15/02/2013 00:14:50

      Έτσι!

    • Κάλπικη λίρα avatar
      Κάλπικη λίρα @ πολίτης 15/02/2013 13:34:15

      Σωστός.....

  39. Ελελεύ avatar
    Ελελεύ 15/02/2013 01:59:49

    Τι ψάχνετε ακριβώς; Ο Μέργος είπε αυτά που είπε γιατί είναι αναπόφευκτη επιλογή και πρέπει να μας προετοιμάζουν. Καλό είναι να ετοιμάζεστε σιγά-σιγά και για τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Και μην ακούω μπούρδες για υπεύθυνο Σαμαρά κ.λπ. Αν ήταν υπεύθυνος θα έπρεπε πρωτίστως να επιδιώξει το τσάκισμα της φοροδιαφυγής. Θα μου πείτε ότι προσπαθεί.... Ναι, καλά! Είδατε κανέναν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΣΤΗΡΟ νόμο για τη μεγάλη φοροδιαφυγή και τη διαφθορά (π.χ. απώλεια άδειας άσκησης επαγγέλματος, προσωρινή και μετά οριστική); Αυτό μπορούσαν να το είχαν κάνει σε μια μέρα! Οπότε;; Τα συμπεράσματα δικά σας.

  40. Γεωργία avatar
    Γεωργία 15/02/2013 06:49:16

    Τα 4 κριτήρια απόδοσης της κυβερνητικής πολιτικής είναι:

    1-σταθερότητα και τάξη
    2-υλική ευημερία
    3-ιδιότητα του πολίτη
    4-δημοκρατική διακυβέρνηση

    Όσο αποτυγχάνουν σε αυτά τα κριτήρια, τόσο πιο ορατό θα κάνουν ΔΥΣΤΥΧΩΣ την επιλογή σύριζα μονόδρομη.

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Γεωργία 15/02/2013 11:41:59

      ΕΠΕΙΔΗ δεν βλέπω κανένα από τα 4 , αλλά μόνο τηλεοπτική διακυβέρνηση , γιατί αυτά που ακούμε δεν έχουν καμία σχέση με τα πραγματικά γεγονότα , θα γίνει για άλλη μια φορά αυτό που γίνεται χρόνια , απονομή εξουσίας στον επόμενο!
      ΚΑΙ ο επόμενος , κανένα νέο νομοσχέδιο να μην κάνει θα θεωρείται επιτυχία , έτσι που έχουν έρθει τα πράγματα σήμερα με αυτή την βιομηχανία ¨διωκτικών νομοσχεδίων ¨ κατά του λαού .
      ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ ΤΟΝ ΦΕΡΕΙ η μαγιά ΤΟΥ 85% του ελληνικού λαού που ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Το καφενείο των Εξαρχείων με το 3%.

  41. Θαλής avatar
    Θαλής 15/02/2013 08:46:35

    Aν ήταν μόνο το Ευρώ το πρόβλημα θα μπορούσαμε με μια απλή αίτηση να το απορρίψουμε. Το πρόβλημα ήταν οτι εμείς εκτός απ' τους πολιτικούς μας που είναι ξεπουλημένοι στους Τραπεζίτες δεν είχαμε ούτε εναν Πρόεδρο ΕΛΛΗΝΑ σαν τον Πρόεδρο της Ισλανδίας να πει στους τραπεζίτες ΟΧΙ, δεν αναγνωρίζουμε το χρέος των Τσοχατζαραίων. Να τα πάρετε απ' αυτούς με τους οποίους σε αγαστή συνεργασία το δημιουργήσατε και το φουσκώσατε χωρίς να ρωτήσετε ποτέ τον Ελληνικό λαό πλήν των λαμογίων.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Θαλής 15/02/2013 11:00:29

      Εκατό φορές έχει γραφτεί.
      Η Ισλανδία δεν είναι μέλος της Ευρωζώνης ούτε της ΕΕ.
      Και έχει 200.000 κατοίκους, 1/5 της Κύπρου. Και η τράπεζα που χρεωκόπησε, "έκαψε" μόνον 5.000 Βρετανούς τζογαδόρους. Δεν είναι "συστημική - ευρωζωνική", όπως η ΕΤΕ, Πειραιώς ή Τράπεζα Κύπρου.
      Ζυγίζετε μαζί πατάτες με φράουλες στην ίδια ζυγαριά.

      • Θαλής avatar
        Θαλής @ Uncle Stgm 15/02/2013 18:37:06

        Kαι ο Δαυίδ πιτσιρικάς ήτανε θείε , αλλά νίκησε τον Γολιάθ με μια σφεντόνα.
        Το ότι είναι τόσο μικρό κράτος κάνει το κατόρθωμά του ακόμα πιο αξιοθαύμαστο. Γιατί οι Αγγλοι και οι Ολλανδοί Υπερτραπεζίτες τους απείλησαν όχι απλώς ότι θα τους πετάξουν έξω απο τις αγορές όπως εμάς και καθίσαμε 'σούζα' , αλλά οτι θα τους βομβαρδίσουν με την RAF όπως έκαναν τη Γιοπυγκοσλαβία. Η απάντησή τους ήταν ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ . Kαι μη μου πείς οτι τους τη χάρισαν οι Τραπεζίτες επειδή θεώρησαν οτι τα εκατομμύρια που τους έφαγαν οι Ισλανδοί είναι αμελητέα ποσότητα. Aυτοί δεν χαρίζουν δεκάρα τσακιστή και μάλιστα απ' τις κλεμμένες... Αλλωστε θα επανέλθουν όπως δήλωσαν...
        Μή συγχέεις το ήθος ενός Προέδρου κράτους με τον αριθμό του πληθυσμού του και μάλιστα αρνητικά.
        Λογικά το μικρό κράτος και ο Πρόεδρός του έπρεπε να είναι πιο δειλό και φοβισμένοι απο εμάς με το ένδοξο παρελθόν. Αυτή είναι η ουσία του παραδείγματος και δεν ζυγίζω σαν μπακάλης πατάτες με φράουλες γιατί αγαπητέ θείε δεν ζυγίζονται τα σημαντικώτερα πράγματά μας σε ζυγαριά όπως νομίζεις εσύ...

  42. Μάϊκ avatar
    Μάϊκ 15/02/2013 13:55:03

    Μονόδρομος πλέον ο ΣΥΡΙΖΑ και για τις διάφορες κοινωνικές ομάδες πχ Στρατιωτικοί και απόστρατοι , αφού λόγω της διγλωσσίας του Αντώνη ( καμία διαφορά με το ...λεφτά υπάρχουν του GAP , οι προεκλογικές εξαγγελίες του Αντώνη) λακίζουν από το μαντρί...άλλοι για ΣΥΡΙΖΑ και άλλοι για Χ.Α. Μέσα στα στρατόπεδα άπαντες βρίζουν την τριτοκομματική τους.....

  43. Σοφία avatar
    Σοφία 15/02/2013 14:53:22

    Το οτι δεν καταλαβες τι εννοω δεν ειναι κακο. Το χειροτερο ειναι οτι μια μεγαλη μεριδα ψηφοφορων πιστευει οτι ετσι θα γινει, ειτε μας αρεσει ειτε οχι.

    • Θαλής avatar
      Θαλής @ Σοφία 15/02/2013 21:33:55

      Το καλύτερο όμως είναι οτι μια ακόμα μεγαλύτερη μερίδα ψηφοφόρων που δεν πιστεύει σε προεκλογικές υποσχέσεις, πιστεύει οτι ενα ΟΧΙ στους βιαστές της Ελλάδος είναι πιό σημαντικό κι από την πείνα...Είναι αυτοί που σιχαίνονται το Αμερκάνικο " Αφού θα το πάθεις απόλαυσέ το τουλάχιστον"...

  44. Θανάσης avatar
    Θανάσης 16/02/2013 09:11:09

    Ο άνθρωπος είπε την αλήθεια. Όσο κρυβόμαστε πίσω από τις λέξεις και δεν βλέπουμε τι πραγματικά γίνεται γύρω μας θα ξυπνάμε κάθε φορά προ εκπλήξεων... Σκεφτείτε μόνο πως φτάσαμε ως εδώ και τι λέγαμε για τον Πάγκαλο κάθε φορά που έκανε μια δήλωση και όλοι φωνάζανε ότι πρέπει να φύγει.

  45. ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
    ΗΛΕΚΤΡΑ 16/02/2013 14:50:30

    ΟΣΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ
    Ο ΚΥΚΛΟΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ:
    ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ
    ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ Η ΑΝΟΙΞΗ
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΒΑΡΥΤΕΡΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ
    ΣΤΟΝ ΠΑΓΕΤΩΝΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΖΩΗ
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΥΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ
    ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΛΑΟΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΛΟΥΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ ΗΛΕΚΤΡΑ 16/02/2013 18:18:55

      Ηλεκτρα τι εννοεις ''βαρυχειμωνια του Συριζα'';
      Θεωρω οτι ο Συριζα ειναι ενα ανακατεμα ακροαριστερων ,γραφικων
      κλπ αλλα η βαρυχειμωνια που αναφερεις βρισκεται ηδη στη χωρα.
      Ο Συριζα θα οδηγησει ειτε στη δραχμη αναγκαστικα ειτε θα παραδωσει κι αυτος τη χωρα σε αλλους λογο αδιεξοδων.
      Και αναφερομαι σε πολιτικο χρονο μερικων μηνων ουτε καν ετους.
      Απο το 2007 πολιτικος χρονος τρεχει ο ΚΚ ο βου κυβερνησε διετια
      απο τοτε ο Γαπ θριαμβευτης το 2009 κι αυτος διετια κ εφυγε κυνηγημενος και επεται συνεχεια.
      Για το Σαμαρα προβλεπω ειτε μονος του ενα πρωι να παει στον
      Παπουλια και να παραδωσει την πρωθυπουργια μεσα στο ετος
      ειτε να τον ριξει ο Κουβελης αποχωροντας απο την κυβερνηση
      Ολα πια ειναι θεμα χρονου.
      Το μεγα ''λαθος'' του Σαμαρα ειναι οτι κυβερναει α λα Γαπ ροκανιζει
      πολυτιμο χρονο χωρις ουσιαστικες αλλαγες φοβουμενος προφανως
      τους δυο εταιρους.
      Πλεον το παιχνιδι εφυγε κατα Συριζα και ΧΑ μερια.
      Ομως ο Συριζα μαλλον θα κυβερνησει πολυ λιγο και αν.
      Υπαρχει ο ασταθμιτος παραγωντας της ΧΑ

      • ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
        ΗΛΕΚΤΡΑ @ λαλακης 16/02/2013 21:31:46

        ΑΓΑΠΗΤΕ ΛΑΛΑΚΗ
        ΒΑΡΥΧΕΙΜΩΝΙΑ ΑΠΟ ΒΑΡΥΧΕΙΜΩΝΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ
        ΑΠΟ ΤΟΠΟ ΣΕ ΤΟΠΟ
        ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΑΡΥΧΕΙΜΩΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΕΧΘΕΙ ΑΛΛΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ
        ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΑΝΑΡΧΟΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΕΤΩΝΑΣ
        ΑΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΙΡΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
        ΠΟΙΟΣ ΛΑΟΣ ΜΕ ΣΩΑΣ ΤΑΣ ΦΡΕΝΑΣ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΕ
        ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΡΥΧΕΙΜΩΝΙΑ
        ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΜΥΤΗ Η ΑΝΟΙΞΗ
        ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΧΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΕΤΩΝΑ;;;;;;;
        ΟΥΤΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΙΡΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
        ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ
        ΟΥΤΕ ΠΡΟΣ Χ.Α
        ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΞΙΑ ΧΕΡΙΑ
        ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΔΗΘΕΙ
        ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΗΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΝΘΙΣΜΕΝΕΣ ΜΥΓΔΑΛΙΕΣ
        ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΕΣ ΑΝΕΜΩΝΕΣ
        ΑΡΑ
        Η ΑΝΟΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΔΩ
        Η ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΖΩΗ
        ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
        Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ
        ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ
        ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΤΑ ΟΠΛΑ ΕΥΚΟΛΑ ΟΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΟΙ
        ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ
        ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΖΥΓΟ
        ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΜΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ
        ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ

  46. λαλακης avatar
    λαλακης 16/02/2013 22:55:26

    @ Ηλεκτρα
    Διαβασα με προσοχη τα οσα γραφεις.
    Εισαι οπαδος του Α Σαμαρα και ισως τα βλεπεις ολα λιγο ρομαντικα
    Εγω δεν ανοικω σε κανενα κομμα οποτε τα βλεπω ολα απο αποσταση
    Ας υποθεσουμε οτι ο Σαμαρας θελει να βοηθησει τη χωρα.
    Μεχρι στιγμης περα απο το ενιαιο μισθολογιο δεν εχει γινει τιποτα σοβαρο
    στη χωρα. Φορολογουνται οι ελ επαγγελματιες απο το 1 ευρω , δεν μειωνουν
    το κρατος αλλα επικρατει πληρης ακινησια .
    Ο Στουρναρας μοιαζει ως ο πραγματικος πρωθυπουργος και εφαρμωζει
    μια απανθρωπη πολιτικη σε βαρος οσων δραστηριοποιουνται στον ιδ τομεα
    εξαναγκαζοντας το λαο στη φυγη εξω.
    Θα μπορουσε ο Σαμαρας να προχωρησει σε μια γενναια πραξη
    διαγγελμα στον Ελληνικο λαο , στο οποιο θα ανακοινωνει την αμεση απολυση 200.000 ΔΥ τους οποιους ομως θα αποζημιωσει και θα τους
    βοηθησει να ανοιξουν δικες τους επιχειρησεις ,να γινουν αγροτες και
    γενικα να ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ.
    Καταργηση διπλων συνταξεων πολυθεσιας μειωση σε συμβολικο επιπεδο
    των μισθων των βουλευτων υπουργων κλπ
    Θα βγαιναμε απο το μνημονιο αμεσως και θα γινομασταν σοβαρη χωρα.
    Αν τωρα που μιλαμε αυτα τα κανει ο Σαμαρας θα παρει 55% στις εκλογες
    πιστεψε με .
    Και μη μουπει κανεις για ''κοινωνικο αυτοματισμο'' γιατι οι 200,000 απολυμενοι του δημοσιου θα απασχοληθουν δημιουργικα σε παραγωγικους
    τομεις της πραγματικης οικονομιας , μπορει να κουραζονται ετσι παραπανω
    αλλα ετσι ειναι η ζωη. Ας παραδειγματιστουμε απο του Μικρασιατες προσφυγες.
    Αυτα Ηλεκτρα μου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.