#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/06/2011 12:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα αφήσουμε τον Παπανδρέου να προκαλεί και να εκβιάζει;

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας είναι ένα, έχει και ονοματεπώνυμο: Γιώργος Παπανδρέου




[caption id="attachment_104664" align="aligncenter" width="442" caption="Από το http://antistachef.files.wordpress.com"][/caption]


του Κώστα Ροδινού

Αν το Μνημόνιο Ι ήταν αποτυχία, το νέο Μνημόνιο  θα εξελιχθεί σε τραγωδία. Αν για το Μνημόνιο Ι είχαν κάποιες δικαιολογίες,  με το νέο Μνημόνιο, δεν έχουν  καμία. Γιατί λάθος που επαναλαμβάνεται δεν είναι λάθος, είναι έγκλημα εκ προμελέτης, χωρίς ελαφρυντικά.

Και πρωτοφανής πρόκληση (και περιφρόνηση) προς μια κοινωνία, η οποία  με συντριπτικά ποσοστά τους λέει ότι  η εφαρμοζόμενη  συνταγή  οδηγεί σε αδιέξοδο και  δεν αντέχει  άλλο .

Ο κ. Παπανδρέου αφού κορόϊδεψε  τον ελληνικό λαό για να κερδίσει  την εξουσία  και στη συνέχεια τον υπέβαλλε σε μια εξοντωτική λιτότητα, έρχεται τώρα να τον …αποτελειώσει..

Απειλές και εκλογικοί εκβιασμοί

"Έγιναν, όσα δεν έγιναν χρόνια ολόκληρα". Αυτή είναι η κεντρική ιδέα ενός προκλητικού βίντεο που προετοίμασε το επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης.

Στο βίντεο, λοιπόν, δεν αναφέρεται ούτε ότι η ανεργία έχει αγγίξει το 20%, ούτε οι συνεχείς περικοπές σε μισθούς  και συντάξεις, ούτε τα χιλιάδες λουκέτα  στις επιχειρήσεις, ούτε η καλπάζουσα εγκληματικότητα στο κέντρο της πόλης. Και το πιο  προκλητικό απ’ όλα είναι πως  το βασικό σύνθημα στο διαφημιστικό μήνυμα είναι: «για μια κοινωνία πιο  δίκαιη, πιο ασφαλή, πιο όμορφη»!!

Ο κ. Παπανδρέου και η Κυβέρνησή του είτε βρίσκονται αλλού, είτε μη  έχοντας αφιππεύσει από το καλάμι της αλαζονείας τους, νομίζουν ότι μπορούν να μας  εξαπατούν εσαεί.

Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Παπανδρέου παίζει το τελευταίο του χαρτί. Ξέρει ότι απέναντί του δεν βρίσκεται η κοινοβουλευτική του ομάδα. Αυτήν είτε με τερτίπια δήθεν διαφωνιών, όπως  η επιστολή  των «16», είτε με την απειλή των εκλογών, θα καταφέρει να την ελέγξει.

Έτσι σήμερα το μεν ΒΗΜΑ διαπιστώνει ότι "ακόμη και αν η κυβέρνηση περάσει επιτυχώς τις «Συμπληγάδες του Ιουνίου», κοινή είναι η πεποίθηση ότι η εφαρμογή του Μεσοπρόθεσμου επιβάλλει «νέου τύπου κυβέρνηση» και «νέα πολιτική νομιμοποίηση», η οποία μπορεί μόνο να προέλθει με προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία".

Ενώ το ΕΘΝΟΣ βλέπει “εκλογές στις 24 Ιουλίου αν δεν περάσει το μεσοπρόθεσμο”

Τρία ανυπέρβλητα προβλήματα

Ο πρωθυπουργός αντιμετωπίζει όμως τρία   ανυπέρβλητα προβλήματα, που νομοτελειακά  θα επιφέρουν την πτώση του.

Το πρώτο του πρόβλημα είναι  η αδιέξοδη πολιτική του. Η τρόϊκα δεν μας …σώζει. Προστατεύει τους πιστωτές μας. Και αυτό δυστυχώς γίνεται εις βάρος του ελληνικού λαού και εις βάρος της χώρας μας.

Το δεύτερο  πρόβλημα είναι ότι  η κοινωνία,  έστω με σημαντική καθυστέρηση, αποφάσισε να  διαμαρτυρηθεί. Και η διαμαρτυρία  λαμβάνει  τέτοια μορφή που είναι αδύνατον να αντιμετωπιστεί με τα …συμβατικά μέτρα και τις  γνωστές πρακτικές.  Και όσο συνεχίζεται αυτή η πολιτική, τα πράγματα θα χειροτερεύουν. Και όσο χειροτερεύουν, η διαμαρτυρία θα εντείνεται και θα οξύνεται. Όμως, στις δημοκρατίες η κυβέρνηση δεν μπορεί να παραμείνει στην εξουσία,  με την κοινωνία απέναντι.

Το τρίτο  πρόβλημα του κ. Παπανδρέου είναι η αντιπολιτευτική τακτική του κ. Σαμαρά. Μπορεί ο πρωθυπουργός να αναμασάει καθημερινά την καραμέλα της συναίνεσης,  αλλά το ξέρει καλά ότι αναζητά συνυπεύθυνους. Ε, δύσκολα πλέον θα βρεί πρόθυμους! Ακόμα και τα εξαπτέρυγα, τώρα τελευταία  «κάνουν νερά».

Άσχετα με το τι λέει η κυβερνητική προπαγάνδα και το σύστημα που τη στηρίζει, ο κ. Σαμαράς με το Ζάππειο ΙΙ έδειξε ότι  υπάρχει και άλλος δρόμος.

Ο κ. Παπανδρέου προσπαθεί, ανεπιτυχώς, να καταστήσει τον κ. Σαμαρά  μέρος του προβλήματος. Αντιθέτως, ο αρχηγός της Ν.Δ. με τη στρατηγική του επιδιώκει να αποτελέσει τη λύση του προβλήματος! Αυτή είναι η διαφορά τους!

Συμπέρασμα: Ο  κ. Παπανδρέου έχει εγκλωβιστεί σ’ ένα μονόδρομο που οδηγεί τη χώρα στην καταστροφή και από τον οποίο δεν έχει ιδέα πώς να απεμπλακεί!  Αμφιβάλλω δε σοβαρά και  αν το θέλει. Έχει πειστεί ότι δρόμος που ακολουθεί είναι ο ορθός!  Έτσι, η μοναδική επιλογή  που του έχει απομένει είναι να μας απειλεί  με χρεοκοπία και να μας εκβιάζει με εκλογές!  Μια τακτική καταστροφική και για το ίδιο και για τη χώρα. Εδώ και αρκετούς μήνες το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας είναι ένα, έχει και ονοματεπώνυμο: Γιώργος Παπανδρέου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/06/2011 12:54:31

    χαχχαχααα με ξερανες !! χαχααα
    αφρο κωπηλατης, αεροδυναμικος στοχαστης !!???

    Το προβλημα ειναι το ΠΑΣΟΚ ! ο "αρχηγος" ειναι πολυ σοβαρο "θεμα".

    Πολιτικοι Χοντρεμποροι.

    ΠΠ

  2. effie B. avatar
    effie B. 05/06/2011 13:05:21

    "το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας είναι ένα, έχει και ονοματεπώνυμο: Γιώργος Παπανδρέου"!!!!!!!!!!!!!
    Πρεπει επειγοντως να απαλλαγουμε απο το προβλημα.
    Το βραδυ ολοι στο Συνταγμα!!!

    • man8os avatar
      man8os @ effie B. 05/06/2011 13:17:34

      Οχι δεν πρεπει να απαλαγουμε. Το προβλημα πρεπει να μεινει ισοβια εντος της χωρας.

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ man8os 06/06/2011 13:21:40

        Τι έγινε; Σου χρωστάνε και σένα;

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ effie B. 05/06/2011 13:24:26

      Μαζί σας και 'γώ νοερά εκεί.

  3. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 05/06/2011 13:15:50

    ΗΘΕΛΑ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑ ΣΤΟ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΩΝ ,ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ
    ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ, ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ
    ΜΑΥΡΙΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΜΩΣ. ΚΑΙ Ο ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ ΜΕΘΑΓΕ ΑΠΟ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 05/06/2011 16:01:59

      Αγιε,
      άμα αρχίσουμε να συμπληρώνουμε το βίντεο, θα φτάσουμε...Χόλυγουντ!

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Κώστας Ροδινός 05/06/2011 17:01:15

        ΣΩΣΤΟΣ

  4. man8os avatar
    man8os 05/06/2011 13:16:56

    Αυτο το προβλημα που μας εχει δημιουργησει χιλιαδες μπελαδες., που εχει εκτιναξει τις αυτοκτονιες, που εχει κλεισει τα μισα μαγαζια, που εχει προκαλεσει οικογενιακα προβληματα σε δεκαδες χιλιαδες Ελληνες, πρεπει να δικαστει απο το λαο του.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ man8os 05/06/2011 16:02:28

      Είδες τι μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος!

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ man8os 06/06/2011 13:23:53

      "...δεκάδες χιλιάδες Έλληνες..." είπες; ΣΕ ΟΛΟΥΣ δεν λες; Από τα 11 μύρια τουλάχιστον στα 10.990.000 θα έλεγα...

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/06/2011 13:27:20

    ΓΑΠ_ΝΧ - ΟRGASMARTON

    Band: Motorhead

    I am the one, orgasmatron the outstretched grasping hand
    My image is of agony, !!!!!!!
    my servants rape the land ...........
    Obsequious and arrogant, !!!!!!!!!!!!
    clandestine and vain
    Two thousand years of misery of torture in my name
    Hypocrisy made paramount,...........
    paranoia the law !!!!!!!!!

    I twist the truth, !!!!!!!!!!!
    I rule the world, ........
    my crown is called deceit !!!!!!!!!!!!
    I am the emperor of lies, !!!!!!!!!!
    you grovel at my feet
    I rob you and I slaughter you, !!!!!!!!!!
    your downfall is my gain !!!!!!!!!!!!
    And still you play the sycophant and revel in my pain !!?????
    And all my promises are lies, all my love is hate !!!!!!!!!!!!!!
    I am the politician and I decide your fate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    I march before a martyred world, an army for the fight
    I speak of great heroic days, of victory and might !!!!!!!!!!!!!!!!!
    I hold a banner drenched in blood, I urge you to be brave !!!!!!!!!
    I lead you to your destiny, I lead you to your grave !!!!!!!!!!!!!!!!
    Your bones will build my palace, your eyes will stud my crown
    For I am Mars, the God of war and I will cut you down

    ΠΠ

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/06/2011 13:35:58

      Πρόκειται για Ακραία Περίπτωση Εξουσιαστή!

    • man8os avatar
      man8os @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/06/2011 13:43:29

      Ταιριαζει και αυτο, αλλα ισως λιγοτερο
      Blind Guardian
      Born In A Morning Hall

      In fact it was close to a real fallout
      Everything's under control
      The speaker said with a serious smile
      Behind his mask
      He knew the truth
      I'll bring new age of better ways
      The TV preacher said
      Just pay today
      Pay today

      World's dressed in black
      On earth's judgments day
      And I?
      I know it can't go on
      Forbidden signs increase
      I'm sitting still at home
      And watching

      Born in a mourning hall
      Pale clouds of feared the unborn child
      Then it grew up with growing plans
      Of suicide
      Born in a mourning hall
      Shadows left the fear inside
      The Peter Pan will never reach
      The other side

      It's frightening
      Exciting to sit at home
      And watch the burning fields get
      Hypnotized by the TV snake
      Obey and work hard
      And feel no anger

      Just sympathy for the higher class
      There's no chance in changing
      Things
      Cause I am

      Born in a mourning hall
      Silent cries ran out
      When the cradle breaks
      Broken dreams were unheard on
      The other side
      Born in a mourning hall
      Shadows left the fear
      In the new born child
      The Peter Pan will never reach
      The other side

      [SOLO]

      And I'm a part of a machine
      A puppet on the strings
      A rebel, once
      Now I'm an old man

      Oh, I know it can't go on
      But the ghost called fear inside
      Lames my tongue, my nerves,
      My mind
      Eternal fall down
      Someone cut the strings off
      I can't move
      To get back courage
      I've to face the truth
      But not today
      Goodbye

      Born in a mourning hall
      Caught inside a web called life
      The only way to get out soon
      I suicide
      Born in a mourning hall
      Pale souls built a frozen world
      Infected brains
      Will never reach the other side
      The other side

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ man8os 05/06/2011 14:05:45

        ;)

        ΠΠ

      • Αίθρα avatar
        Αίθρα @ man8os 05/06/2011 17:32:24

        Προσκυνάμε Blind Guardian! :)

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/06/2011 14:11:13

      Αθάνατος - τρελλοκομείο Lemmy!!!!!!!!!!!!!!! ΠΠ υποκλίνομαι!!!!!!!!!!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/06/2011 15:59:35

      Π-Π που το πας, που το φέρνεις αδερφέ μου, όπου να 'ναι, δεν θα οργανώσεις κίνημα, αλλά το Hellenic Metal Attack...

      Α, παρεμπιπτόντως, μέτρα και μένα μέσα...

      Της πιο παλαίας σχολής βεβαίως, αλλά με την ίδια θέρμη...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ierofantis 05/06/2011 16:05:10

        Ιεροφάντη,
        Ο ΠΠ μπορεί να οργανώσει τα πάντα, αν βρεί κάποιον ...υπεύθυνο οργάνωσης και έναν ...συντονιστή που θα επιβλέπει τον ..υπεύθυνο οργάνωσης!
        Εδώ δεν μπορεί να οργανώσει μια ..έξοδο για μπύρες...

        ΥΓ. Αναμένω την οξύτατη αντίδραση του ΠΠ!

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Κώστας Ροδινός 05/06/2011 16:11:04

          Επίτροπο χρειάζεται σαν τους τροϊκανούς που θα μας κατσικωθούν συντόμως...

          Τον πιστεύω όμως, ότι θα τα καταφέρει. Ε, τι διάολο. Κάνει οικονομικές αναλύσεις μπόμπες, και δεν θα μπορέσει να οργανώσει μια μπυροκατάνυξη;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ierofantis 05/06/2011 16:15:36

            Η λέξη ...Επίτροπος τον χαλάει επειδή είναι ατίθασος!
            Πως το είπε ο Γιώργος, technical assistance, κάτι τέτοιο χρειάζεται!

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Κώστας Ροδινός 05/06/2011 16:22:57

            Προτιμώ ορολογία Σκανδαλίδη : "Μπάστακα".

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ierofantis 05/06/2011 16:28:02

            Ο Σκανδαλίδης δεν έχει πρόβλημα.
            Τα αγροτικά τα ....κατέχει!

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 05/06/2011 16:34:28

            αχαχαχχαχα

            Ναι, σωστά. Άλλωστε, όλοι της κυβέρνησης είναι multitasking people...

            Πως το έλεγε ο μέγας Βέγγος;

            Πολυτέκνικα Περούτζια.

            Ορυκτολόγος, γυναικολόγος, ματαλλειολόγος...

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 05/06/2011 18:03:16

            κ εσυ μεσα !!!....
            χαχααααα

            ΠΠ

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 05/06/2011 18:02:38

          Να δω ποιος θα κατεβει σημερα !!!
          Θα σας περιμενω σε τοκισμενα καρβουνα !

          ΠΠ

          St Anger - Metallica

      • Pikis avatar
        Pikis @ ierofantis 06/06/2011 10:22:57

        Βάλε και IRON MAIDEN,

        BRAVE NEW WORLD!!!

  6. sauraki avatar
    sauraki 05/06/2011 13:33:05

    Κομβικό σημείο στην όλη κατάσταση που διαμορφώθηκε είναι η υπόθεση Τ+10 με τα ομόλογα και την Τράπεζα της Ελλάδας. Εκεί παίχθηκε το μέλλον της Πατρίδας. Εκεί πρέπει να γίνει έρευνα σε βάθος. Η Κυβέρνηση Σαμαρά πρέπει να το ψάξει όχι σαν τον Καραμανλή που ξέχασε το Χρηματιστήριο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ sauraki 05/06/2011 16:06:16

      Και μέχρι τώρα, όλως περιέργως, υπάρχει μια ένοχη σιωπή για το θέμα

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/06/2011 13:34:49

    Η Υποθήκευση της χώρας πρέπει να είναι νομικά διασφαλισμένη.

    Για το λόγο αυτό ψηφισαν την προηγούμενη εβδομάδα και Νόμο που ΑΙΡΕΙ τα εμπόδια για την αγορά Ελληνικής Γης στις ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΕΣ περιοχές μας από πολίτες εντός και εκτός ΕΕ!

    Πλέον την τελική λέξη δεν θα έχει το Υπουργείο Άμυνας όπως γινόταν -και πολύ καλώς- μέχρι σήμερα σε μια χώρα που απειλείται πανταχόθεν, αλλά τον τελικό λόγο θα έχουν οι Δήμοι και οι Περιφέρειες!

    Ο κάθε Τούρκος Αλβανός Γερμανός Άραβας -ιδιώτης ή μεγαλοεπενδυτής ή fund- θα μπορεί να αγοράζει ελεύθερα Eλληνική γη στη Θράκη, στα Νησιά μας, στην Κρήτη - όπου εμφανίζονται πάλι Τούρκοι ενδιαφερόμενοι.

    Το ανθελληνικό μένος δεν έχει προηγούμενο.

    Όταν είχε πει "Σε έξι μήνες θα αλλάξω την Ελλάδα" το εννοούσε απόλυτα.

    Είναι άμεσος ο κινδυνος Φίλε μου στην Ξάνθη αύριο να ξυπνήσεις και το σπίτι σου και το χωράφι σου να έχει περάσει σε τουρκική δικαιοδοσία.

    Η περίπτωση χρήζει Ειδικής Τιμωρίας που δεν έχει εφευρεθεί ακομα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 05/06/2011 16:07:50

      Αλλενάκι,
      αυτό είναι μέγα θέμα και απορώ πως πέρασε από τη Βουλή...

  8. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 05/06/2011 13:38:06

    ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ .
    ΠΡΙΝ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΕΚΒΙΑΖΑΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ
    ΤΑ 12 ΔΙΣ .
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΤΕΞΕ.
    ΤΩΡΑ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ 65 ΔΙΣ ,ΑΝΕΤΑ.
    ΚΡΑΤΑ ΡΕ ΑΝΤΩΝΗ , ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ.
    ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΛΕΩ ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 05/06/2011 16:08:29

      Αγιε,
      το Spiegel μιλάει για 100 δις

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/06/2011 13:48:51

    το Μαιο 2003.. θυμιζω
    - ολοι την πεφτουν στο Δρακο για διαπλοκες κλπ.
    λεει ο Δρακος
    «Ορισμένοι, ίσως, θέλουν να αλλάξουν την ατζέντα, να είναι άλλα θέματα η πρώτη προτεραιότητα της χώρας, η σκανδαλολογία και η πολιτικολογία» χαχαχαα
    Βαζει Λαλιωτη να....
    * προσδιόρισει τη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής στις 27 Μαΐου με θέματα το παρόν και το μέλλον της Ευρώπης, την ένταξη της Κύπρου και το ορόσημο του 2004. Είναι μια σαφής προσπάθεια να καθοριστεί η δημόσια ατζέντα με θέματα ευνοϊκά για την κυβέρνηση και το κόμμα και να παραμεριστεί το κλίμα των καταγγελιών. χαχαχαα παει η μπαλλα!

    Δηλωση ΓΑΠ-ΝΧ
    «το ΠΑΣΟΚ έχει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει τα προβλήματα και να τα ξεπεράσει» ( ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΒΛΕΠΕ...... τα εβλεπε ομως !!!!! )

    Δηλωση Γιαννου
    ότι η κυβέρνηση και το κόμμα «έχουν όλον τον καιρό να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα» και ζήτησε «να στείλουμε νέα μηνύματα για το μέλλον της χώρας και το επίπεδο ζωής του Ελληνα πολίτη».....

    Αυτη ειναι η Πρασινη Κομπανία.

    ΠΠ

    • Κρης avatar
      Κρης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/06/2011 14:00:33

      ΠΠ είναι εκτός θέματος , αλλά επειδή ρώταγες ποιοί άλλοι
      ''βγήκαν στην σέντρα'' εκτός τον ''Σωκράτη''
      h**p://bit.ly/lQsKUa

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κρης 05/06/2011 14:03:01

        Η Ιστορια του ΠΑΣΟΚ ειναι η ιστορια του ΓΑΠ-ΝΧ !!!
        βλεπει και δε βλεπει... ολα τα σφαζει ολα τα μαχαιρωνει....

        νασαι καλα !! σου αφιερωνω και το απο κατω !! χαχαχαα

        Γιος του ΜΠΑΜΠΑ του ειναι !! " ακους πατερααα???"

        ΠΠ

  10. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 05/06/2011 13:57:47

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΕΣΕΙ ΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ

    Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που απαρτίζουν το σκληρό πυρήνα της ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ενός κράτους, αυτή που συνήθως την αποκαλούμε και εθνική κυριαρχία; Χωρίς να είμαι ειδικός, κατά τη γνώμη μου είναι τα ακόλουθα:

    * Η εθνική ανεξαρτησία, η εδαφική ακεραιότητα και το απαραβίαστο των συνόρων του κράτους.
    * Η ασυλία που απολαμβάνει μια χώρα ως κυρίαρχη οντότητα του διεθνούς δικαίου, στις σχέσεις της με τα άλλα κράτη.
    * Η χωρίς περιορισμούς έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας επί όλων των ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία του κράτους
    * Το απαραβίαστο και η υπεροχή του συντάγματος, έναντι οποιουδήποτε άλλου νόμου της πολιτείας.
    * Η ανεξαρτησία και η ελευθερία που απολαμβάνουν οι τρεις κυρίαρχες εξουσίες της Ελληνικής Δημοκρατίας (νομοθετική - εκτελεστική και δικαστική), στην άσκηση των εκ του συντάγματος προσδιορισμένων και καθορισμένων αρμοδιοτήτων τους.
    * Η αυτονομία του κράτους στην άσκηση της νομισματικής και δημοσιονομικής πολιτικής του.

    Σε ποια κατάσταση βρίσκεται σήμερα η Εθνική κυριαρχία της πατρίδας μας:

    1) Με τη κρίση των Ιμίων αποδεχθήκαμε απώλεια στην εδαφική κυριαρχία μας και συγχρόνως αποδεχθήκαμε την ύπαρξη γκρίζων ζωνών και συνοριακών διαφορών με τη Τουρκία, που θα πρέπει να διευθετηθούν από τρίτους.

    2) Με τη συμφωνία της Μαδρίτης του 1997 (υπογράφουν Σημίτης κ΄ Πάγκαλος) αποδεχθήκαμε περιορισμούς στην άσκηση κυριαρχικών μας δικαιωμάτων που απορρέουν από τις διεθνείς συνθήκες. (ουσιαστικά η Ελλάδα αποδέχθηκε ότι η Τουρκία διαθέτει ζωτικά συμφέροντα και ενδιαφέροντα στο Αιγαίο και υποσχέθηκε ότι δεν θα προβεί σε μονομερείς ενέργειες που μπορούν να οδηγήσουν σε ένταση. Δηλαδή υποσχέθηκε ότι δεν θα επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα 12 ν.μ. και δεν θα ανακηρύξει ΑΟΖ).

    3) Με τη προσχώρησή μας στο ευρώ, έχουμε παραιτηθεί οικειοθελώς από την ελεύθερη άσκηση της νομισματικής μας πολιτικής.

    4) Με το μνημόνιο 1 και την επαίσχυντη δανειακή σύμβαση παραιτηθήκαμε από την ασυλία μας. Βασικά μας παραίτησε ο Παπακωνσταντίνου.

    5) Με τη μη έγκριση του μνημονίου-1 από τα 3/5 της βουλής, σαφώς αποδεχθήκαμε τη παραβίαση του συντάγματος. Η συνταγματικότητα ή μη του μνημονίου-1 εκκρεμεί στο ΣτΕ και παρά τη παρέλευση ικανού χρόνου, δεν έχει εκδοθεί ακόμη απόφαση.

    6) Η Ελληνική βουλή (η πλειοψηφία της) αποδέχθηκε να παραιτηθεί από την άσκηση ουσιαστικού ελέγχου και την έγκριση πράξεων του Υπουργού οικονομικών.

    7) Με το μνμόνιο-1 η κυβέρνηση του ΓΑΠ ουσιαστικά παρέδωσε την άσκηση της δημοσιονομικής πολιτικής της χώρας στη τρόικα, ένα όργανο αποτελούμενο από εκπροσώπους κρατών και διεθνών οργανισμών. Η τρόικα είναι αυτή που καθορίζει το γενικό πλαίσιο άσκησης της δημοσιονομικής πολιτικής και αυτή έχει το τελικό λόγο στις πράξεις άσκησης της δημοσιονομικής πολιτικής της χώρας. Τίποτε δεν μπορεί να γίνει χωρίς την έγκριση της τρόικας.

    8) Η παρούσα Ελληνική κυβέρνηση που μας οδήγησε στο μνημόνιο-1, μολονότι είναι απόλυτα φανερό (από τις δημοσκοπήσεις που δημοσιεύονται σε φιλικά προς αυτήν ΜΜΕ) ότι δεν απολαμβάνει της εμπιστοσύνης του εκλογικού σώματος, αρνείται να ενεργήσει εκλογές, καλυπτόμενη από μεσσιανικές αντιλήψεις ότι μόνο αυτή μπορεί να σώσει τη χώρα!! Δηλαδή αρνείται στο λαό να αποφασίσει αυτός για τη τύχη του. Αυτό συνιστά ακραία περιφρόνηση της λαϊκής κυριαρχίας.

    9) Με το μνμόνιο-2 φημολογείται ότι σε όλα τα υπουργεία θα εγκατασταθούν επίτροποι της τρόικας. Ανεξάρτητα από το εύρος των αρμοδιοτήτων που θα τους ανατεθούν, από μόνο του το γεγονός, είναι ΑΚΡΩΣ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟ και σημαίνει ότι ο πρωθυπουργός της Ελληνικής κυβέρνησης αποδέχθηκε να οδηγήσει τη πατρίδα μας σε καθεστώς κηδεμονίας και υποτέλειας.

    Πιστεύω ότι κανένας Έλληνας δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποδεχθεί τη ευθεία πλέον κατάλυση της κυριαρχίας μας και όλοι έχουμε χρέος να αντιδράσουμε και να πολεμήσουμε τις αποφάσεις της παρούσας κυβέρνησης. Άλλωστε αυτό επιβάλλεται από το ακροτελεύτιο άρθρο του ισχύοντος συντάγματος (άρθρο 120 παράγραφος 4):

    «Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

    Για να εξηγούμαστε

    • GEODETIS avatar
      GEODETIS @ Αρματιστής 05/06/2011 14:46:12

      έπρεπε να το τονίσεις ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΎΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΎΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΈΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΆΘΕ ΜΈΣΟ κτλ κτλ ....

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/06/2011 14:00:52

    Θα αφιερωσω στον φιλο μου τον Προφητη !! αλλα και σε ολους εδω μεσα !
    Θελω να διαβασετε να φτιαχτειτε !! χαχαχαχα
    Να διαβασουν και οι ΠΑΣΟΚΟΙ φιλοι μας... να πανε ν "αυτοκτονησουν-πολιτικα"!

    Tο ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση ο Λαός στην Εξουσία.docx
    h**p://www.filefactory.com/file/cca1138/n/Tο_ΠΑΣΟΚ_στην_κυβέρνηση_ο_Λαός_στην_Εξουσία.docx

    Η Πρασινη Καμπια που θελουν να μας πουν οτι εγινε πεταλουδα !....
    φορτωωωω φορτωωωωω

    Παρτε ενα preview
    Aυτό το Πρόγραμμα είναι σφιχτά δεμένο με τους αγώνες του χθες, τη σημερινή συγκυρία, την αυριανή προοπτική. Eκφράζει την πίστη του Λαού στην Aλλαγή και την απόφασή του να δώσει τη μάχη για την EΘNIKH ANEΞAPTHΣIA, τη ΔHMOKPATIA, τη ΣOΣIAΛIΣMO και να νικήσει.

    Για να χτίσουμε:
    Mια Eλλάδα, όπου οι αποφάσεις θα παίρνονται από τον ίδιο το Λαό της χωρίς ξένες εξαρτήσεις, επιρροές και επεμβάσεις.

    Mια κοινωνία δίκαιη, όπου θα σταματήσει η εκμετάλλευση του ανθρώπου από άνθρωπο και η αποξένωσή του από το προϊόν του μόχθου του.

    Έναν άνθρωπο, που θα ολοκληρώνεται πνευματικά και πολιτιστικά και θα αναπτύσσει δημιουργικά τις πρωτοβουλίες του σε μια πραγματικά ελεύθερη κοινωνία, δίχως άγχος, χωρίς καταπίεση.

    Mε αυτό το όραμα ο Λαός, με τις αστείρευτες δυνάμεις του, θα πραγματώσει ο ίδιος την Aλλαγή.
    25-7-81
    Aνδρέας Γ. Παπανδρέου

    Δε μου χει μεινει αντερο !! χαχαχχαααααααααα

    ΠΠ

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/06/2011 17:08:24

      «Εδώ και δύο χρόνια έχει αρχίσει το μεγάλο κακό που θα μετατρέψει σιγά-σιγά τους Έλληνες σε λαό πιθήκων, σε λαό ψηφοφόρων, δημοσίων υπαλλήλων, καταναλωτών, κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών, κομπιναδόρων και συνδικαλισταράδων.
      Σε είκοσι-τριάντα χρόνια από σήμερα Ανδρέας Παπανδρέου μπορεί να μην υπάρχει.
      Θα υπάρχει όμως μια Ελλάδα πτωχευμένη κι ένας λαός στα όρια της οικονομικής και της ηθικής εξαθλίωσης.»
      ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ -1983

  12. Ίωνας avatar
    Ίωνας 05/06/2011 14:15:04

    Το μόνο χαρτί,που μπορεί να παίξει ως τελευταίο ο ΓΑΠ, είναι το Softex, αλλά και για το χαρτί υγείας,χρειάζεται οδηγίες χρήσης, που η τρόικα όμως δεν του τις δίνει...

  13. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 05/06/2011 14:22:27

    We need a Hellenic governance and we need it fast.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ daughter of mercy 05/06/2011 15:58:50

      Σωστός!

  14. ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ 05/06/2011 14:38:12

    Aφού έχουν τέτοιο θράσος αι συνεχίζουν να εξαπατούν τον λαό αλλά υρίως να υποτιμούν την νοημοσύνη του δημιουργήστε ένα αντίθετο video με τα αντίστοιχα επιτεύματά τους των τελευταίων 2 χρόνων ,που μόνο το ΠΑΣΟΚ ως φασιστικό κόμα μπορούσε να επιτυχει: φτώχεια -ανεργία-αντροπή εργασιακών σχέσεων-μείωση μισθών-μείωση συντάξεων-διάλυση εμπορικής τάξης-ανασφάλεια-φόβο-αβεβαιότητα -ανεξέλεγτη μετανάστευση-φυγή των νέων στο εξωτεριό-ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας-παραχώρηση της εθνικής κυριαρχίας -φορολόγηση κ.λ.π.Όλα αυτά για να περνά αλά ο Τζέφρυ και η παρέα του.

  15. Aris. A avatar
    Aris. A 05/06/2011 14:47:45

    Ο Παπανδρέου είναι επικεφαλής του πλέον αδίστακτου κόμματος της ελληνικής πολιτικής ιστορίας.

    Οσο τα ταμεία του κράτους ήταν γεμάτα διόριζαν από τα παράθυρα κόσμο εξαγοράζοντας ψήφους και δημιουργώντας ειδικά στις Δεκο ταλιμπαν Πασόκους που σαμπόταραν με εξαντλητικές απεργίες τους πολιτικούς τους αντιπάλους.

    Στις αριστερές γειτονιές εντόπιζαν ψηφοφόρους της αριστεράς και ειδικά του ΚΚΕ και τους μετέστρεφαν διοριζοντάς τους ειδικά στους δήμους.

    Το μεγαλύτερο ανέκδοτο είναι η εκσυγχρονιστική προβιά που φοράει ο Παπανδρέου.

    Βουλευτής Αχαίας δεν ήτανε όταν έκλεινε η μια μετά την άλλη βιομηχανία στην Πάτρα με την καθοδήγηση της Πάσκε;;

    Πειραική Πατραική, Λαδόπουλος, Μίσκο, Πιρέλι από αυτές που θυμάμαι.

    Ο ίδιος δεν ήταν που σχεδίαζε την δημιουργία των νέων οικονομικών τζακιών για να ελέγξουν και την οικονομική ζωή της χώρας και μέσα από τους συγγενείς πολιτικά επιχειρηματίες τα μέσα ενημέρωσης.

    Συμπτωματικά όσους επιχειρηματίες δεν ξεπάστρεψε ο Αρσένης μέσα από τον ΟΑΕ τους ξεπάστρεψε η 17Νοέμβρη μαζί με τους εκδότες της δεξιάς ώστε από τότε να μην υπάρχουν Νεοδημοκρατικές εφημερίδες με δύναμη.

    Τώρα που για να επιβιώσουν πρέπει να γίνουν πιόνια του ΔΝΤ και των δανειστών δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

    Το κόμμα που έκανε σύνθημα η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες δεν έχει καμία αναστολή να θέσει την χώρα υπό επιτροπία των ξένων δυνάμεων.

    Με την ίδια ευκολία που διόριζαν κόσμο τώρα θα τον απολύουν.

    Ειναι μια ευκαιρία να διώξουν όσους δημόσιους υπάλληλους είναι κομματικά αντίθετοι ώστε η Πάσκε στις επόμενες εκλογές να μην πάρει 70% αλλά 90%.

    Πιστεύω ότι ο Παπανδρέου θα πάει την χώρα σε εκλογές.

    Θα βάλει δικούς του βουλευτές να καταψηφίσουν το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα και θα επιτίθεται στην αντιπολίτευση ότι είναι υπεύθυνη για τις εκλογές επειδή δεν συναινεί.

    Ολο αυτό το διάστημα πολιτεύονται με εκβιασμούς και το επόμενο διάστημα θα τους εντείνουν.

    Παράλληλα σε συμφωνία με τους ξένους θα ασκήσουν τα πλέον εκβιαστικά διλλήματα στο εκλογικό σώμα.

    "Η ψηφίζεται Πασόκ και συνεχίζουμε να σας χρηματοδοτούμε ή σας αφήνουμε να βουλιάξετε" θα είναι το μήνυμα της τρόικας προς τον Ελληνικό λαό.

    Στις σύντομες εκλογές που θα γίνουν μέσα στο καλοκαίρι θα προσπαθήσουν να αποσπάσουν την επιβράβευση της πολιτικής τους δια μέσου της θετικής ψήφου στο Πασόκ.

    Αυτό είναι το σχέδιο του Παπανδρέου άξιου συνεχιστή του τρόπου που πολιτεύονταν και ο πατέρας του και ο παππούς τους.

    Τι πρόκειται να γίνει στις επόμενες εκλογές;;

    Αν ένα μέρος του κόσμου τσιμπήσει από την προπαγάνδα των μέσων ενημέρωσης όλοι ίδιοι είναι και καθίσει σπίτι του τότε το Πασόκ με τον σκληρό κομματικό πυρήνα που διαθέτει θα πάει καλά και θα προσπαθήσει να διεκδικήσει την πρώτη θέση .

    Σε κάθε περίπτωση εάν δεν υπάρχει αυτοδύναμη κυβέρνηση θα προσπαθήσει μέσα από συνεχόμενους εκβιασμούς και τρομοκρατία των πολιτών να πετύχει αυτοδυναμία με συνεχόμενες εκλογές και άνοιγμα για κυβέρνηση εθνικής ενότητας μέσα από τους πρόθυμους.

    Παράλληλα θα έχουμε μια συνόλικη επίθεση εναντίον Σαμαρά από Πασόκ Μπακογιάννη Καρατζαφέρη και νεοδημοκρατικών στελεχών (Χατζηδάκης και λοιποί που είναι υπέρ του ξεπουλήματος) με στόχο την αποσταθεροποίηση και την περιθωριοποίηση του Σαμαρά.

    Εαν οι πολίτες κατέβουν μαζικά στις κάλπες για να τιμωρήσουν το Πασόκ τότε ο Παπανδρέου και οι πολιτική του θα ηττηθεί πανηγυρικά.

    Προσωπικά πιστεύω ότι παρά το κλίμα τρομοκρατίας και ισοπέδωσης που θα εφαρμόσουν σε συνεργασία με τα ΜΜΕ που ελέγχουν απόλυτα ο κόσμος θα κατέβει μαζικά στις κάλπες και από τα αποτελέσματα που θα έρθουν θα τρίβουμε τα μάτια μας.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Aris. A 05/06/2011 16:04:12

      Άρη, στο έχω πει νομίζω πολλές φορές, αλλά θα στο πω και άλλη μια.

      Συγχαρητήρια για το έξοχο σχόλιο.

      Μπράβο.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ierofantis 05/06/2011 16:10:35

        Αρη,
        συμφωνώ με τον Ιεροφάντη

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ Κώστας Ροδινός 05/06/2011 16:57:26

          Παιδιά ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

          Σε αυτή την χώρα όποιος έχει μνήμη και κρίση δεν μπορεί να είναι Πασόκ.

          Δυστυχώς πάρα πολύ κόσμος διαθέτει και τα δύο αλλά επειδή το Πασόκ διαμονοποίησε την δεξιά και την ΝΔ το βρίζουν χωρίς να το τσακίζουν εκλογικά.

          • Δάσκαλος avatar
            Δάσκαλος @ Aris. A 05/06/2011 19:26:58

            Άρη εκπληκτικός!!!!!!
            Το πρόβλημα είναι ότι δε φτάνουν αυτά τα άρθρα και τα σχόλια σε όλους

  16. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 05/06/2011 15:35:47

    Ο Πρωθυπουργός είναιτο πρόβλημα. Αδυναμία κατεύθυνσης, αδυναμία διαχείρησης, αδυναμία χάραξης εναλλακτικής λύσης, μη επιθυμία πραγματικής συνεργασίας του με τον Αντώνη Σαμαρά. Όλα γιατην εξασφάλιση των ξένων πιστωτών μας. Αποκλειστικά αυτό και μόνο.
    sauraki: Το Τ + 10 είναι απίστευτο σκάνδαλο. Δύο Ελληνικές ιδιωτικές τράπεζες επαιξαν τα ρέστα τους. Με τη γνώση του Κεντρικού τραπεζίτη και, βεβαίως, σε γνώση του Υπουργού Οικονομικών και του Πρωθυπουργού. Οταν έρθει η ώρα, η αποκάλυψη των λεπτομεριών θα δημιουργήσει τέτοιο θόρυβο, που κανείς δεν θα μπορεί να τους σώσει.

  17. sic et non avatar
    sic et non 05/06/2011 15:48:09

    Φυσικά και δεν έμεινε αναπάντητο το προπαγανδιστικό βίντεο του ΓΑΠ.
    Προπαγάνδα εσείς....αλήθειες εμείς.
    Δείτε:
    http://www.youtube.com/watch?v=c3Z8JtlzvVI&feature=player_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=vdygsAJ5Yhc&feature=player_embedded

  18. Κώστας avatar
    Κώστας 05/06/2011 15:49:22

    "Την ώρα της πυρκαγιάς είναι αδιανόητο να προτείνει συναίνεση ο πυροσβέστης και να την αρνείται ο εμπρηστής"...δηλώνει σήμερα ο υπουργός Εσωτερικών Ραγκούσης.

    Είναι θρασύτατοι. Είναι ψεύτες ολκής. Είναι αποτυχημένοι. Είναι μοναδικά ανίκανοι. Δεν ξέρω πως, με ποιό τρόπο θα γίνει, αλλά το πασοκικό θράσσος των αποτυχημένων μνημονιακών πρέπει να πάρει απαντήσεις. Να δούμε σήμερα αν οι Αγανακτισμένοι θα στοχοποιήσουν προσωπικά τον ΓΑΠ, τον εισαγωγέα Μνημονίων, ή θα παραμείνουν σε γενικόλογες διατυπώσεις.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας 05/06/2011 15:57:52

      Ευτυχώς που το επισημαίνεις γιατί μου είχε διαφύγει.
      Αυτή η φράση και μόνο αποδεικνύει οτι οι άνθρωποι είναι αμετανόητοι και τα περί συναίνεσης είναι στάχτη στα μάτια για να περνάει η ώρα.

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ Κώστας Ροδινός 05/06/2011 16:12:08

        κ. Ροδινέ,
        ένα ακόμη κεφάλαιο της Τραγωδίας κλείνει. Μέσα στον Ιούλιο θα έχουμε Μνημόνιο ΙΙ (= ύφεση διαρκείας), η Κ.Ο ομάδα του Πασόκ θα έχει πει "ναι σε όλα", οι Αγανακτισμένοι θα ξεφουσκώσουν αν δεν στοχοποιήσουν προσωπικά τον ΓΑΠ( προσωπική εκτίμηση, αν όμως το κάνουν θα φουντώσουν σαν κίνημα) και θα έρθει το Φθινόπωρο πριν το καταλάβουμε. Ένας χειμώνας μιζέριας, ύφεσης, μαζικής φτωχοποίησης, ανασφάλειας. Με φοροεπιδρομές παντού, χωρίς σταγόνα αναπτυξιακής διάστασης, με αγορά εργασίας ζούγκλα. Και ξεπουλήματα μαζί.
        Το Ζάππειο ήταν πετυχημένο. Εδωσε ανάσα. Γκρέμισε το ψέμμα του Μονόδρομου. Αλλά τώρα είναι παρελθόν. Μετά το Μνημόνιο ΙΙ και τις ολέθριες συνέπειές του που θα ζήσουμε το χειμώνα, απαιτείται ριζοσπαστικοποίηση της αντιπολίτευσης. Με προτάσεις μομφής, με ανέβασμα τόνων. Για παράδειγμα τί νόημα έχει να συναντάται κανείς-μετά το Μνημόνιο ΙΙ- με τον αποτυχημένο και μονίμως ψευδόμενο και εκβιάζοντα ΓΑΠ; Οταν οι υπουργοί του κάνουν τέτοιες αισχρές δηλώσεις, αντί να σιωπούν από ντροπή;!
        Η προκλητική δήλωση Ραγκούση μας δείχνει αυτό που δεν θέλαμε να δούμε. Αυτό που θέλαμε να αποφύγουμε-προς ώφελος της χώρας-, αλλά που καθίσταται αναπόφευκτο: την καταγγελία της Κυβέρνησης μέσα και έξω από τη Βουλή, σε υψηλότατους τόνους, με στοχοποίηση του ΓΑΠ ως πολιτικού που κινείται στα όρια συνταγματικής νομιμότητας. Μετά θα είναι αργά...

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Κώστας 05/06/2011 16:17:18

          Κώστα,
          και πάλι συμφωνώ μαζί σου.

    • man8os avatar
      man8os @ Κώστας 05/06/2011 16:04:08

      Πρεπει σημερα οι αγανακτισμενοι να φωναζουν υπερ της παραιτησης της κυβερνησης. Η κυβερνηση ειναι επικυνδινη!

  19. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 05/06/2011 16:01:16

    "Νερόβραστα λόγια", συμφωνώ και επαυξάνω. Δυστυχώς.

  20. Νίκος avatar
    Νίκος 05/06/2011 16:01:46

    Και να μοιράζει πρόωρες συντάξεις στα πράσινα παιδιά;

  21. ierofantis avatar
    ierofantis 05/06/2011 16:08:59

    Κώστα, να σε ρωτήσω κάτι...;

    Τώρα που ο Παγκόσμιος Διανοητής, θα φέρει το μεσοπρόθεσμο για ψήφιση, αυτοί οι 16 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, τί θα κάνουν;

    Ξέρεις τι χρειάζεται εκεί, ε;

    Ονομαστική ψηφοφορία Κώστα. Ονομαστική, ειδικά για αυτούς τους 16.

    Να κάθετε ο Αντώνης από τη μια μεριά και ξερά να λέει όχι, και από την άλλη να βλέπει τα κουτάβια να ιδρώνουν, να ξεροκαταπίνουν, να κωλοστρίβωνται αλλά τελικά να λένε ναι...

    Χαχαχαχαχα, πάρτυ στη Βουλή...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 05/06/2011 16:13:00

      Ιεροφάντη,
      αυτή η ιστορία με τους 16 μου θυμίζει στημένο παιχνίδι.
      Ηδη η Γιαννακά δήλωσε οτι θα το ψηφίσει.
      Η εκτίμησή μου ειναι οτι θα το ψηφίσουν όλοι για να μην "χρεοκοπήσει η χώρα"!
      Ασε που κανένας δεν θα τολμήσει να αναλάβει το ρίσκο του ...αποστάτη.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 05/06/2011 16:21:32

        Και εγώ έτσι βλέπω...

        Πάντως ο Αντώνης δεν έχει παράπονο...

        Μέσα σε ένα χρόνο έχει μαζέψει υλικό για προεκλογικά σποτάκια, που αρκούν για να γεμίσουν 50 ώρες τηλεπτικού χρόνου...

        Πχ.

        Σκανδαλίδης, Υπουργός προ 2 ημερών "αν μου φέρουν μπάστακα στο υπουργείο, θα παραιτηθώ."

        Μετά από κανα δίμηνο, προβλέπω δηλώσεις Σκανδαλίδη με τον μπάστακα δίπλα του...

        "Η κυβέρνηση και εγώ προσωπικά συνεργαζόμαστε άψογα και σε αμειγώς τεχνοκρατικό επίπεδο με τους απεσταλμένους της Τρόϊκα. Η πολύτιμη συνδρομή τους γίνεται αντιληπτή από το μέγεθος των προωθούμενων αλλαγών και διόρθωση των χρόνιων παθογενειών της χώρας μας..."

        Στο μεταξύ θα έχουν πεθάνει καμια 100.000 αγρότες...

        Χαχαχαχαχχαχα

  22. η Dimi avatar
    η Dimi 05/06/2011 16:13:02

    «Ποιός κυβερνά αυτόν τον τόπο;» «Ποιός κυβερνά την Ευρώπη;» «Ποιός κυβερνά τον πλανήτη μας;» «οnline platforma in e-pokomat. Open coffee, το ice-tea, iPhone..» «Τον Ελληνα. Δεν καταλαβαίνω. Δεν γνωρίζω καλά τον Ελληνα. Αλλά δεν μπορούν να με καταλάβουν εμένα.»

    «Θα πρέπει να είναι στόχος της Ευρωπαϊκής Ενωσης η διαμόρφωση ενός συστήματος παγκόσμιας διακυβέρνησης εεε.., μιά ουσιαστική δημοκρατική λειτουργία, άρα και μιά συμμετοχή όλων των εταιρειών του πλανήτη μας. «We need global governance. Global financial governance and we need it fast!» Εγώ δεν καταλαβαίνω. Η Ελλάδα πάντα είναι και παραμένει ισχυρός υποστηρικτής του ρόλου του ΟΗΕ! στη παγκόσμια διακυβέρνηση προωθόντας όπως και.. την τους στόχους της ΧΙΛΙΕΤΙΑΣ»!!! «Τον Ελληνα. Δεν καταλαβαίνω. Δεν γνωρίζω καλά τον Ελληνα. Αλλά δεν μπορούν να με καταλάβουν εμένα. Space the final frontier. These are the voyages of the Starship Enterprise. Eγώ ο Γιώργος Παπανδρέου.» ~ΓΑΠ, το Enterprise και τα Νεφελήμ (youtube video)

    Θου Κύριε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ η Dimi 05/06/2011 16:18:59

      Γειά σου Dimi,
      right to the point όπως πάντα.
      Σήμερα ο Πρετεντέρης στο ΒΗΜΑ γράφει οτι "Ζητείται Κυβέρνηση"

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Κώστας Ροδινός 05/06/2011 17:32:57

        Κώστα, Θερμά Ευχαριστώ.
        Ο εν λόγω αντικειμενικός δημοσιογράφος, επίσης στο ΒΗΜΑ έγραψε «Περιμένοντας το τρίκυκλο». Τα συμπεράσματα δικά μας.

  23. juliet avatar
    juliet 05/06/2011 16:15:51

    χαχαχαχα,η περούκα περίσσεψε απο την υποδοχή των Καλαβρυτινών;Εμαθα ότι πήγε ντυμένος χιππις,αλλά τον αναγνώρισαν γιατί βαστούσε ένα κουπί στο χέρι.
    Μεταλλάσεται για να τρενάρει το χρόνο παραμονής και να φέρει εις πέρας το σκοπό για τον οποίο ετάχθει.Αν μπορούσε απόψε θα κατέβαινε για να παίξει τον διαδηλωτή .
    Φοβάμαι,Κώστα,χάνουμε την Πατρίδα μας απο ντοπαρισμένα.Η μόνη λύση ....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ juliet 05/06/2011 16:29:32

      Juliet,
      Η Ελλάδα άντεξε πολύ χειρότερα.
      Θα αντέξει και τον Γιώργο....

  24. st.takis avatar
    st.takis 05/06/2011 18:30:12

    ΟΛΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΟΎ.

  25. Μυρσινη avatar
    Μυρσινη 05/06/2011 19:36:30

    Θα ηθελα πολυ να ειμαι στο Συνταγμα. Ομως ειμαι 650 km μακρυα , εχω εφημεριακαι 45 ημερες που εχασα τη μητερα μου. Η μιση μου καρδια βρισκεται μαζι σας.

  26. Y. avatar
    Y. 06/06/2011 00:38:40

    "...Ο κ. Παπανδρέου και η Κυβέρνησή του είτε βρίσκονται αλλού, είτε μη έχοντας αφιππεύσει από το καλάμι της αλαζονείας τους, νομίζουν ότι μπορούν να μας εξαπατούν εσαεί"
    Αρχίζω και πιστεύω στην εκδοχή ότι είμαστε και πολύ μακάκες (..μα πάρα πολύ όμως), και ο ΓΑΠ μας πήρε χαμπάρι

  27. blue nile avatar
    blue nile 06/06/2011 02:01:32

    ...γράφτηκε παραπάνω ότι σε περίπτωση πρόωρων εκλογών ο σκληρός πυρήνας του κόμματος θα ξαναψηφίσει ΠΑΣΟΚ ... ας μην είμαστε τόσο σίγουροι....

  28. Αννίτα avatar
    Αννίτα 06/06/2011 08:33:13

    κανένας πλέον δεν μπορεί και δεν πρέπει να τον αφήσει να εκβιάζει.Ακουσον! αν είναι δυνατόν! Είπε πως αν γίνουν εκλογές θα οδηγηθούμε στην χρεωκοπία!Αλήθεια με ποιο σκεπτικό; Επειδή θα αναλάβει τα ηνία της χώρας άλλη κυβέρνηση και θα ανατρέψει ισως-ισως και να παραμερίσει τους ΑΣΠΟΝΔΟΥΣ φίλους [ευρωπαίους] της Ελλάδας; και τότε θα δεί το χαοτικό σχέδιο του να εκπνέει;
    θα αναφερθώ πάλι παιδιά στο ελληνικό Σύνταγμα και ας σας πρήζω.Το οποίο λέει: " Η ΕΚΧΩΡΗΣΗ η ΚΑΤΑΛΥΣΗ της ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ με πράξεις η παραλείψεις της εκτελεστικής η Νομοθετικής Εξουσίας απαγορεύεται ρητώς από το Ελληνικό Σύνταγμα, οι δε παραβιάζοντες τις σχετικές δ/ξεις ενδέχεται να παραπεμφθούν σε ΕΙΔΙΚΟ Δικαστήριο με την κατηγορια της ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ". Αυτό τα λέει ΟΛΑ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αννίτα 06/06/2011 17:48:37

      ANNITA,
      αυτά τα περί εκλογών και χρεοκοπίας είναι αστειότητες.
      Ούτε η Ιρλανδία χρεοκόπησε, ούτε η Πορτογαλία.
      Αλλαξαν κυβερνήσεις και διαπραγματεύονται καλύτερους όρους.

  29. juliet avatar
    juliet 06/06/2011 10:14:55

    Και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας ανάμεσα στους δοσίλογους!!!μη το ξεχνάμε ποτέ,μη ξεχνάμε την υπηρέτρα του Πασοκ ,ενω θα έπρεπε να είναι Ο φύλακας της ΤΙΜΗΣ της ΕΛΛΑΔΑΣ.Τα πράσινα φίδια είναι ίδια ,τα χρώματα του δέρματος αλλάζουνε και τα είδη....μη ξεχνάμε ΠΟΤΕ.

  30. a.p. avatar
    a.p. 06/06/2011 17:11:27

    ρε ουστ τζεφρι μινεικο
    αρχηγε των σοσιαληστων!!!
    ξυπνησαμε ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!