Θα έπρεπε να ντρέπεστε Στρατηγέ που υπηρετήσατε και την πατρίδα!
01/05/2014 20:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα έπρεπε να ντρέπεστε Στρατηγέ που υπηρετήσατε και την πατρίδα!

Βεβαίως και δεν φοβόμαστε μήπως μας «κατσικωθούν» τίποτα στρατηγοί ξαφνικά και χτυπήσει το πρωί η πόρτα μας αλλά δεν θα είναι ο γαλατάς, ωστόσο, είναι μεγάλη ξεφτίλα να ασχολούμαστε εν έτει 2014 με κάτι τύπους που μέχρι πρότινος είχαν το εθνόσημο στο στήθος και τώρα έβαλαν την σβάστικα των ναζί.

Ο λόγος φυσικά για τον αντιστράτηγο εν αποστρατεία και υποψήφιο με τη Χρυσή Αυγή, Ελευθέριο Συναδινό ο οποίος εξέδωσε ανακοίνωση για να μας εξηγήσει το λόγο που έγινε χρυσαυγίτης και να μας πει γιατί τα δικά του τα στερνά θα τιμήσουν τα πρώτα. Δεν ξέρουμε αν έχει κάνει καλή δουλειά ως στρατιωτικός, αν εκπαίδευσε σωστούς Έλληνες και αν τίμησε την ελληνική σημαία στην οποία ορκίστηκε. Μπορεί και να το έκανε. Άλλωστε, πολλοί είναι εκείνοι που ενώ ορκίστηκαν στην πατρίδα την πρόδωσαν, πολιτικοί και στρατιωτικοί.

Όμως θα έπρεπε να ντρέπεται ο κ. Συναδινός που υποτίθεται ότι ορκίστηκε πίστη στα ιδανικά της δημοκρατίας να περνά στις τάξεις ενός φασιστικού κόμματος που είναι εχθρός της δημοκρατίας. Ένα κόμμα καθαρά ανθελληνικό, αντιχριστιανικό, ρατσιστικό και εγκληματικό με αυτό τον κύριο αντιστράτηγο να του δίνει το άλλοθι που θέλει ο Κασιδιάρης και η παρέα του.

Μας ενημερώνει λοιπόν ο κ. Συναδινός ότι η Χρυσή Αυγή είναι «το μοναδικό κόμμα με έντονα τα αισθήματα του Πατριωτισμού, του Ελληνικού Πνεύματος, του αρχέγονου Ελληνικού Πολιτισμού και της Ορθοδοξίας. Είναι το μοναδικό κόμμα που δεν αντιστέκεται απλώς, αλλά μάχεται και πολεμά. Δεν αποκρύπτει το πραγματικό του πρόσωπο για να ξεγελάσει τον Ελληνικό λαό και να γίνει αρεστό. Δεν έχει αλλοιωθεί από την διεφθαρμένη πολιτική συντεχνία. Έχει ξεκάθαρες και ουσιαστικές θέσεις».

Σε ένα πράγμα έχει δίκιο ο εν λόγω κύριος. Ότι έχει ξεκάθαρες θέσεις, αυτές του φασισμού, του νόμου της νύχτας και των τραμπούκων. Αλλά από πού κι ως που πατριωτικό κόμμα η Χρυσή Αυγή; Από πού κι ως που προάγει το ελληνικό πνεύμα, τον αρχέγονο ελληνικό πολιτισμό και την ορθοδοξία;

Δεν έχει μάτια και αυτιά ο κ. Συναδινός να διαβάσει και να ακούσει για τις θέσεις των Χρυσαυγιτών; Δεν ξέρει για τον δωδεκαθεϊσμό, για τις τελετές μύησης σε κάποιους άγνωστους θεούς; Δεν έχει ακούσει για τον Καιάδα και τα κηρύγματα μέσω των τραγουδιών του; Του παραθέτουμε ένα τραγούδι του κ. αντιστράτηγου για να δει με ποιους έχει να κάνει παρέα. Είναι στίχοι του τραγουδιού “Extreme Unction” του συγκροτήματός του Naer Mataron:

"Οι εκκλησίες μπορεί να αποφασίζουν τι θα συμβεί με τον άνθρωπο στον άλλο κόσμο

Σε αυτό τον κόσμο, εμείς, η Τάξη του Black Metal θα αποφασίσουμε για τον λαό μας.

Διανοητικά ανεπαρκείς, αμβλυμένοι, λένε:

«Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι…».

Δεν θα ήταν ωραίο,

αν όλοι πήγαιναν στον παράδεισό τους,

αυτόν που διακηρύχθηκε από τη γ...... Χριστιανική Εκκλησία;

Μέσα στον παράδεισό τους θα βρούμε άσχημες και ηλίθιες γυναίκες.

Για πάνω από μισό εκατομμύριο χρόνια ο Θεός καθόταν

και έβλεπε τους ανθρώπους να βγάζουν ο ένας το μάτι του άλλου.

Τότε μόνο είχε την περίφημη ιδέα

να στείλει τον μπ... υιό του, τον γ... Ιησού Χριστό.

Μα τώρα ο διάβολος υπερισχύει.

Αυτό το πράμα είναι ανοησία.

Θα αφήσουμε την εκκλησία να σαπίσει σαν το χέρι που έχει γάγγραινα.

Και πάνω στους βωμούς θα σφάξουμε τους ηλίθιους και τους κουτσομπόληδες.

Το πιο υγιές κομμάτι της Νεολαίας θα είναι μαζί μας.

Ο θεριστής με το δρεπάνι του θα ωριμάσει τη νέα συγκομιδή σωστά.

Καμένα, ακρωτηριασμένα, τα εκατομμύρια των προγόνων μας

Υπό τους χριστιανικούς ψαλμούς αγάπης

Θα εκδικηθούμε… Διψάμε για αίμα!"

Δεν έχει διαβάσει για τους φλογερούς λόγους υπέρ του τραγόμορφου θεού και του Εωσφόρου; Να του στείλουμε εμείς τα κείμενα του Μιχαλολιάκου για να ενημερωθεί. Για να έχει κάτι να διαβάσει του παραθέτουμε το εξής κείμενο που γράφτηκε το 2008 και έχει τίτλο «Ιουδαιοχριστιανική συνομωσία»:

"Ο χριστιανισμός είναι μια θρησκεία που προήλθε από τις ερήμους της Μέσης Ανατολής και πηγάζει από τον Ιουδαϊσμό όπως ακριβώς και το Ισλάμ. Αυτό που ο περισσότερος κόσμος πιστεύει είναι ότι υπήρξε μια ειρηνική μετάβαση από την αρχαία θρησκεία στον χριστιανισμό κατά τα τελευταία χρόνια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και ότι ξαφνικά ο λαός μαζικά ανακάλυψε τον μοναδικό «αληθινό» θεό της αγάπης και την χριστιανική «αλήθεια» και έτσι προσηλυτίστηκε στον χριστιανισμό. Δεν είναι όμως καθόλου έτσι. Ο χριστιανισμός επεβλήθη βιαίως. Οι Έλληνες και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι δεν παραδόθηκαν στον χριστιανισμό αναίμακτα. Χρειάστηκε να σφαγιαστούν τα δύο τρίτα της Άριας Ευρώπης πριν οι λαοί της υποκύψουν τελικά στη νέα θρησκεία."

Και καλά αυτά δεν τα είδε ο κ. Συναδινός. Δεν έχει δει και δεν έχει ακούσει για τους ύμνους στον Χίτλερ, τον μεγάλο ηγέτη; Δεν έχει δει να χαιρετούν ναζιστικά; Τους αγκυλωτούς σταυρούς δεν τους έχει δει ποτέ;

Ντροπή σας κύριε αντιστράτηγε που μιλάτε για τα σαθρά πολιτικά κόμματα και την ίδια ώρα φωτογραφίζεστε με τον Χαστουκιάρη. Ντροπή σας που υπηρετήσατε με την ελληνική σημαία στο στήθος και τώρα ανέχεστε τους ναζιστές. Αν δεν είναι άγνοια τότε είναι ανοησία ...

Διαβάστε το μήνυμα του αντιστράτηγου για να καταλάβετε:

Η Πατρίδα μας βρίσκεται εδώ και καιρό σε μία κρίσιμη στιγμή της Iστορίας της. Η πολιτική που ακολουθήθηκε, επηρεασμένη κατά το πλείστον από προσωπικές φιλοδοξίες και παιχνίδια εξουσίας, έχει οδηγήσει τη Χώρα μας σε μία δυσμενή κατάσταση από την οποία οι Έλληνες επιθυμούν να εξέλθουν, αλλά οι ιδιοτελείς πολιτικοί μας έχουν διαφορετική κατεύθυνση.

Η στρατιωτική επιστήμη μου δίδαξε ότι μόνο με επιθετικό πνεύμα επιτυγχάνονται αποφασιστικά αποτελέσματα. Έτσι, αδυνατώντας να μείνω αμέτοχος στην παθητική πολιτική ζωή του τόπου μας και ενστερνιζόμενος το χρέος μου απέναντι στις μελλοντικές γενιές των Ελλήνων αποφάσισα να εμπλακώ με τα κοινά.

Ως Αξιωματικός δεν επέτρεψα στον εαυτό μου κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής μου ζωής να εκφράσω τις όποιες κομματικές μου πεποιθήσεις, πολλώ δε μάλλον με πράξεις ή λόγια να επηρεάσω ένα από τα πιο υγιή και ζωτικά όργανα της κοινωνίας μας, το Στρατό. Στην παρούσα στιγμή, ως απόστρατος, έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ γι’ αυτό που πάντα πίστευα, το καλό της Πατρίδας, σ’ ένα διαφορετικό πεδίο.

Η συνεργασία μου με τη Χρυσή Αυγή είναι μονόδρομος. Αποτελεί το μοναδικό κόμμα με έντονα τα αισθήματα του Πατριωτισμού, του Ελληνικού Πνεύματος, του αρχέγονου Ελληνικού Πολιτισμού και της Ορθοδοξίας. Είναι το μοναδικό κόμμα που δεν αντιστέκεται απλώς, αλλά μάχεται και πολεμά. Δεν αποκρύπτει το πραγματικό του πρόσωπο για να ξεγελάσει τον Ελληνικό λαό και να γίνει αρεστό. Δεν έχει αλλοιωθεί από την διεφθαρμένη πολιτική συντεχνία. Έχει ξεκάθαρες και ουσιαστικές θέσεις.

Δεν είναι, δε, τυχαίο ότι, όλα τα σαθρά πολιτικά κόμματα είναι ενωμένα εναντίον του και αδυνατώντας να αντιμετωπίσουν τη δυναμική του προσπαθούν να το συσχετίσουν με ανυπόστατες και αναπόδεικτες εγκληματικές δραστηριότητες.

Πεποίθηση μου είναι ότι, από τη στιγμή που γίναμε μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ηθελημένα εκχωρήσαμε κυριαρχικά μας δικαιώματα σε άλλες Χώρες, πρέπει να δώσουμε τη μάχη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προασπιζόμενοι τα Εθνικά μας συμφέροντα. Η δική μου μάχη, από τη στιγμή που ο Ελληνικός λαός το αποφασίσει, θα είναι αντίστοιχη και ανάλογη με το Πνεύμα που ανέπτυξα κατά τη διάρκεια στης στρατιωτικής μου ζωής στον χώρο των Ειδικών Δυνάμεων, δυναμική και αποφασιστική. Όχι παθητική, μετριοπαθής ή ανύπαρκτη όπως γίνεται από τους πολιτικούς μας μέχρι τώρα.

Πρέπει να δείξουμε στα υπόλοιπα Έθνη ότι διαθέτουμε αξιοπρέπεια, ήθος, Εθνική ομοψυχία και υπερηφάνεια, αλλά και στόχους που είμαστε αποφασισμένοι να πετύχουμε. Στόχους που αφορούν στην ενδυνάμωση της πολιτικής βούλησης έναντι των οικονομικών συμφερόντων, στην ισχυροποίηση του Έθνους έναντι της παγκοσμιοποίησης, στην αντιμετώπιση των Χωρών ως Εθνικών οντοτήτων και όχι ως εκμεταλλεύσιμων επιχειρήσεων.

Σε αυτή τη μάχη σας καλώ να γίνετε αρωγοί και όλοι μαζί να δώσουμε στη Χώρα μας τη θέση και την αξία που πρέπει να έχει.

Ελευθέριος Σ. Συναδινός
Αντιστράτηγος ε.α.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 01/05/2014 20:48:20

    Παράκληση: Θα μπορούσατε στους στίχους του τραγουδιού,τουλάχιστον στις βλαστήμιες να βάλετε αποσιωπητικά. Για το κύρος του site χτυπούν πολύ άσχημα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κυθήριος 02/05/2014 06:56:10

      Σωστό! Όπως γίνεται λογοκρισία στα σχόλια αν ξεφεύγουν, ας γινόταν και στους στίχους.
      Αηδιαστικοί τύποι που τολμούν να το παίζουν Έλληνες γράφουν τέτοια αίσχη και είναι εκτός φυλακής όταν προσβάλλουν τα ιερά και τα όσιά μας;

  2. Marcelos avatar
    Marcelos 01/05/2014 20:59:01

    Έφυγε ο στρατηγός από τη Ν.Δ και πήγε στη Χρυσή Αυγή... Δεν είναι αληθινός "πατριώτης" είναι κακός ναζί... Εμείς μένουμε στη Ν.Δ και κοιτάμε τον κομματικό μηχανισμό αφενός μεν να "επιβάλλει" την απομάκρυνση Φαήλου κι αφετέρου να έχει ξεσηκωθεί για να βγάλει πάσει θυσία περιφερειάρχη τον γιο της Ντόρας... Δεν είμαστε κακοί ναζί. Είμαστε καλοί "πατριώτες"...

    • airman avatar
      airman @ Marcelos 01/05/2014 21:03:55

      Υπήρξε ο Στρατηγός μέλος της Νέας Δημοκρατίας;

    • ΙΦΘΙΜΟΣ avatar
      ΙΦΘΙΜΟΣ @ Marcelos 02/05/2014 09:43:45

      Μάρσελος, αδυνατώ να κατανοήσω γιατί η Παράταξη έχει επιβάλλει ένα ιδιότυπο "σιωπητήριο" στον Φαήλο. Ας μας εξηγήσει κάποιος, παρακαλώ.

      • Factorx avatar
        Factorx @ ΙΦΘΙΜΟΣ 02/05/2014 10:33:10

        Τι παριστανεις; Τον προβοκάτορα; Τι θα πεί "ιδιότυπο σιωπητήριο"; Ο Φαήλος είναι ελεύθερος να γράφει όπου θέλει

  3. airman avatar
    airman 01/05/2014 21:00:49

    "... προσπαθούν να το συσχετίσουν με ανυπόστατες και αναπόδεικτες εγκληματικές δραστηριότητες." Το να αμφισβητείται ότι η Χρυσή Αυγή σχετίζεται με εγκληματικές δραστηριότητες, όταν υπάρχουν βάσιμα στοιχεία που εγείρουν το ερώτημα εάν πρόκειται για εγκληματική οργάνωση, είναι απορίας άξιον. Δεδομένου δε ότι η αντίληψη της πραγματικότητας είναι ουσιαστικό προσόν, πόσο μάλλον για κάποιον που έχει θητεύσει στις Ένοπλες Δυνάμεις και έχει προαχθεί σε Στρατηγό, είναι επίσης απορίας άξιον πως έφτασε στην κορυφή της πυραμίδας των Ενόπλων Δυνάμεων.

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ airman 02/05/2014 01:00:42

      Airman, εάν θέλεις μπορώ να σου γράψω αναλυτικά με νομικούς όρους ότι δεν υπάρχουν στοιχεία για την εγκληματική οργάνωση και για αυτό άλλωστε δεν έχει ξεκινήσει και καμία δίκη. Προχθές παρατάθηκε το εξάμηνο για τον Μιχαλολιάκο και τον Παππά και οι εισαγγελείς έκρουσαν το καμπανάκι ποικιλοτρόπως υπονοώντας ότι "φέρτε στοιχεία αλλιώς σε 18 μήνες θα είναι όλοι έξω όπως ο Μαζιώτης και ο Σακκάς". Μιλάμε πάντα με νομικούς όρους, όχι με ηθικούς. Η Μέρκελ δεν μπορεί να απαγορέψει το NPD που σχετίζεται πεντακάθαρα με απευθείας 17 φόνους (!!!) και τουλάχιστον 700 περιστατικά απόπειρας ανθρωποκτονίας και πρόκλησης βαρειών σωματικών βλαβών! Δεν μπορεί να πάει "μέσα" ούτε έναν δημοτικό σύμβουλο διότι όλα παρουσιάζονται σαν μεμονωμένα περιστατικά αυτών που τα έκαναν. Νομίζεις θα πάμε στην Ελλάδα "μέσα" 20 βουλευτές επειδή ο Ρουπακιάς σκότωσε το Φύσσα και κάποιοι κοντοκουρεμένοι ρίξαν μπάτσες σε αφισοκολλητές του ΚΚΕ;;;; Το αργότερο στο ευρωπαϊκό δικαστήριο θα ξεφτιλιστούμε... Ξανατονίζω ότι μιλώ ΝΟΜΙΚΑ όχι ηθικά.

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Marcelos 02/05/2014 12:10:53

        Όταν ο κλασιδιάρης περιχαρής και αυτοθαυμαζόμενος εμφανίζεται σε βίντεο να κάνει κόσκινο μια πινακίδα στον δρόμο με ένα καλάσνικοφ, ούτε οπλάκι που πετά χρώμα, ούτε αεροβόλο, ούτε κυνηγετικό. Καλάσνικοφ, εξ Αλβανίας, ΝΟΜΙΚΑ , τι ποινή πρέπει να του επιβληθεί? Πάσα ζημία στις πινακίδες τιμωρείται με φυλάκιση δύο ετών, γράφουν οι πινακίδες στο πίσω μέρος.

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ορεσείβιος 04/05/2014 10:34:12

          MHN ΜΗΝ ΚΟΠΙΑΖΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΑΣ Η ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝΤΑΙ. ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ . "ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΚΙΑ " -ΤΖΩΝ ΣΤΑΙΜΠΕΚ.

  4. Χρήστος avatar
    Χρήστος 01/05/2014 23:20:46

    είναι επίσης απορίας άξιον πως έφτασε στην κορυφή της πυραμίδας των Ενόπλων Δυνάμεων. Μάλλον είναι απορίας άξιον το ότι δεν βρέθηκαν θύλακες των χρυσαύγουλων στο στράτευμα. Αρα μήπως πρέπει να έχουμε το νού μας στους "γαλατάδες" το πρωί της Δευτέρας;;

  5. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 02/05/2014 00:10:52

    Φαντασου τα χρονια που ως Διοικητης μοναδων,περνουσαν απο μπροστα του αχρηστοι πολιτικοι τσουγκριζοντας αυγα με τους στρατιωτες. Ισως ετσι εξηγηθει η επιλογη του και η απαξιωση των κομματων

    • Βασίλης Β. avatar
      Βασίλης Β. @ Μεγάλες στιγμές 02/05/2014 00:38:04

      Η επιλογή του φασισμού (ένα στραβοπάτημα του εθνικισμού είναι, δε θέλει και πολύ) πάντοτε έχει αιτιολόγησή αλλά αυτό δεν καθιστά την ανάγκη καταδίκης λιγότερο επιτακτική. Ακόμα και ο ένοπλος αγώνας εν καιρώ πολέμου έχει τον πολιτισμό και τον κώδικά του. Αυτά που κάνει η χρυσή αυγή με την πολιτική της παρουσία στον δημόσιο βίο, ο τρόπος που πολιτεύεται και ο λόγος που αρθρώνει, είναι εντελώς άτιμα. Ακόμα και οι ελιγμοί τακτικής τους σε όλα τα επίπεδα προκαλούν αλγεινή εντύπωση σε όλους τους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες, πλην της εκλογικής τους βάσης και ορισμένων τακτικών απολογητών της «αγανακτισμένης» χρυσαυγίτικης ψήφου.

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Βασίλης Β. 02/05/2014 01:02:26

        Κάνετε μεγάλο λάθος όσον αφορά τον φασισμό και τον εθνικισμό! Ο φασισμός είναι κρατισμός όπου πάνω από όλα είναι το κράτος. Στον εθνικισμό πάνω από όλα είναι το Έθνος.

        • Κώστας Σταματάκης avatar
          Κώστας Σταματάκης @ Marcelos 03/05/2014 18:42:54

          Να διορθώσω, Φασισμός και ναζισμός σύμφωνα με τους θεωρητικούς τους είναι: οργάνωση + σοσιαλισμός ή όπως το έθεσαν οι Γερμανοί θεωρητικοί φιλόσοφοι του Ναζισμού : Πρωσική πειθαρχία και οργάνωση + σοσιαλισμός. Η κοινή μήτρα όλων των ισμών είναι οι θεωρίες του Μαρξ και του Έγγελς. Στο μόνο που διαφέρουν είναι ο διαφορετικός τρόπος εφαρμογής του σοσιαλισμού από τον Στάλιν, τον Χίτλερ και τον Μουσουλίνι. Η μήτρα είναι κοινή και για τις δύο θεωρίες του ολοκληρωτισμού είτε λέγεται κουμουνισμός του Στάλιν είτε λέγεται εθνοσοσιαλισμός του Χίτλερ

      • iconology2009 avatar
        iconology2009 @ Βασίλης Β. 02/05/2014 01:44:29

        Επική απάντηση! "Μην πετάξεις τίποτα". Στέρεη δημοκρατική συγκρότηση.

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ Βασίλης Β. 02/05/2014 02:04:55

        Αυτο δεν σημαινει οτι θα προσβαλω και θα χλευασω καποιον που πηδουσε με αλεξιπτωτα οταν εγω επινα γαλα με κακαο. Δεν κατανοω την αποφαση του και θα κριθει και αυτος απο τον λαο.Ενδεχομενως να λαβει την αγανακτισμενη χρυσαυγιτικη ψηφο που ανεφερες αλλα σας πληροφορω οτι ειναι και αυτη μια ισοτιμη ψηφο με την δικη μας

        • Βασίλης Β. avatar
          Βασίλης Β. @ Μεγάλες στιγμές 02/05/2014 03:44:49

          «Πλάκα τα γαλόνια» με τεκμηριωμένη γενναιότητα στο πεδίο της μάχης τα είχαν και ο Ιωαννίδης, κι ο Ντερτιλής και ο Αδόλφος. Η γενναιότητα δεν είναι αστείρευτος φορέας σεβασμού. Υπό συνθήκες αρκεί μια μεγάλη χοντράδα για να εξαντληθεί όλο το ηθικό σου κεφάλαιο. Όσους πόντους κι αν παίρνει η οργάνωση της χρυσής αυγής από τέτοιου είδους προσθήκες στο δυναμικό της, τους χάνουν οι ίδιοι οι αξιωματικοί στα μάτια της υπόλοιπης κοινωνίας.

          • Καβαλιώτης avatar
            Καβαλιώτης @ Βασίλης Β. 02/05/2014 09:36:36

            O Αδόλφος δεν υπήρξε ποτέ τίποτε παραπάνω από δεκανέας. Επομένως, γι' αυτόν, δεν ισχύει το "πλάκα τα γαλόνια". Kατά τα λοιπά, συμφωνώ και με το γράμμα και με το πνεύμα.

          • Ηλίας avatar
            Ηλίας @ Καβαλιώτης 02/05/2014 12:31:57

            Ενώ ο Ιωαννίδης και ο Ντερτιλής είχαν πάρει μέρος σε όλες τις μεγάλες εκστρατείες του ένδοξου Ελληνικού στρατού σε όλη τη διάρκεια των πολέμων από το 1962 μέχρι 1967.

          • Καβαλιώτης avatar
            Καβαλιώτης @ Ηλίας 02/05/2014 13:19:29

            Έκανα μια απλή διευκρίνηση σχετικά με τον Αδόλφο -ότι δεν ήταν ποτέ αξιωματικός. Αν από αυτήν τη διευκρίνηση, εσύ κατάλαβες ότι υπονόησα κάτι θετικό για Ιωαννίδη και Ντερτιλή, προφανώς δεν φταίω εγώ.

          • Βασίλης Β. avatar
            Βασίλης Β. @ Ηλίας 02/05/2014 13:56:03

            Μάχη της Κρήτης, Κορέα, Κύπρος. Όμως όση ανδρεία κι αν επιδεικνύεις σε μια χρονική περίοδο της ζωής σου, αυτή χάνει εντελώς την αξία της όταν αργότερα τη μαγαρίζεις τοποθετώντας τον εαυτό σου απέναντι από τη δημοκρατία και τον ανθρώπινο πολιτισμό.

          • Βασίλης Β. avatar
            Βασίλης Β. @ Καβαλιώτης 02/05/2014 13:30:16

            Σωστά, λάθος μου για τον Χίτλερ. Είχε πάντως παρασημοφορηθεί με Σιδηρό Σταυρό για τον ζήλο του κι όπως και να ‘χει το να διαβιβάζεις διαταγές από το ένα χαράκωμα στο άλλο ενώ γύρω σου πέφτουν όλμοι και χημικά αέρια, μια κάποια γενναιότητα την ήθελε..

          • Μεγάλες στιγμές avatar
            Μεγάλες στιγμές @ Βασίλης Β. 02/05/2014 16:26:29

            Αν έχεις τον Θεό σου Βασίλη,σε παρακαλώ μην με κάνεις να υπερασπίζομαι επιλογές της Χρυσής Αυγής. Δεν είναι η γενναιότητα φορέας σεβασμού;Και τι είναι;Οι γκόμενες που πήδηξε κάποιος;Οι εμφανίσεις του στην τηλεόραση;Τα όμορφα γκολ που σκόραρε;Τα Prada που φοράει;Το 6-pack στην κοιλιά του; Γενναιότητα δεν υπάρχει στα βιβλία της Ιστορίας μας απο την πρώτη Δημοτικού μέχρι το Πανεπιστήμιο; Λοιπόν,ο Στρατηγός έκανε λάθος;ΝΑΙ.Πέταξε μια καριέρα στα σκουπίδια;ΝΑΙ.Θα το μετανιώσει;Το πιθανότερο. Αλλά ήταν και είναι Στρατηγός.Και εγώ και εσύ και όλοι εδώ μέσα όταν περνούσε απο μπροστά μας στην παρέλαση χειροκροτούσαμε και κουνούσαμε τα σημαιάκια.

          • Βασίλης Β. avatar
            Βασίλης Β. @ Μεγάλες στιγμές 02/05/2014 19:33:18

            Είπα οτι η γενναιότητα δεν είναι αστείρευτος φορέας σεβασμού και οτι υπάρχουν ορισμένα λάθη η βαρύτητα των οποίων τον απομειώνει, ανεξάρτητα του πόσο αξιοσέβαστος άνθρωπος ήταν κανείς πριν υποπέσει σε αυτά. Η συστράτευση με τη χρυσή αυγή (πόσο μάλλον η συμμετοχή στα ψηφοδέλτιά της) για πολλούς από εμάς δεν είναι δικαιολογήσιμο ολίσθημα. Δεν έσπασε πιάτο ο Στρατηγός, δεν πάρκαρε το αυτοκίνητό του παράνομα ούτε παραβίασε ερυθρό σηματοδότη. Εδώ έχουμε να κάνουμε με χοντράδα ολκής που αντανακλά το βαθύτερο ποιόν ενός ανθρώπου. Και επίτρεψέ μου την ψήφο σε κόμμα με απροκάλυπτα νεοναζιστικό υπόβαθρο, μαφιόζικη δομή και καταγεγραμμένη εγκληματική δράση, να μη τη θεωρώ καθόλου ισότιμη με τις υπόλοιπες, όσο σύννομη κι αν είναι (προς ώρας). Όσοι νομίζετε πως οι ψηφοφόροι της χρυσής αυγής ενδέχεται να επιστρέψουν στην κεντροδεξιά αν τους κάνουμε μπόλικο κουπεπέ και «αφουγκραστούμε τους καημούς τους», κάνετε πολύ μεγάλο λάθος. Νεοναζί μπορεί να μην είναι οι ψηφοφόροι αλλά σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ποιότητα ανθρώπων που περιγράφεται άριστα από την παροιμία «βρήκε ο γύφτος τη σειριά του». Κατά τη γνώμη μου καλώς εγκατέλειψαν τη Νέα Δημοκρατία και θα ήταν ευχής έργον να μην επιστρέψουν ποτέ ξανά γιατί αυτό θα σήμαινε άσχημα πράγματα για το κόμμα. Έχω ξαναπεί οτι πιστεύω πως ο εθνικισμός έχει θέση μέσα στην παράταξη, όμως υπό συγκεκριμένες, αυστηρές προϋποθέσεις. Τις οποίες η συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων που για να βρει το δίκιο της συμμαχεί μέχρι και με χρυσαυγίτες, ουδόλως πληροί.

          • Μεγάλες στιγμές avatar
            Μεγάλες στιγμές @ Βασίλης Β. 03/05/2014 07:17:17

            Περιεργο που αναφερεσαι τοσο απολυτα και αρνητικα για ομαδα ανθρωπων.Τα χαρακτηριστικα,τα κριτηρια,οι προυποθεσεις αυτης της ομαδας ανθρωπων που λεγονται ψηφοφοροι της Χρυσης Αυγης,δεν σου ταιριαζουν,σε απωθουν και δεν τους θελεις κοντα στην ''αγνοτητα'' της δικης σου ιδεολογιας. Οτι ακριβως λεει δηλαδη και ενας Χρυσαυγιτης για καποια αλλη ομαδα ανθρωπων

          • Βασίλης Β. avatar
            Βασίλης Β. @ Μεγάλες στιγμές 03/05/2014 15:29:38

            Εγώ αντιθέτως βρίσκω περίεργη την επιμονή στον έμμεσο τρόπο με τον οποίο εσύ και άλλοι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τους δικαιολογείτε από σχόλιο σε σχόλιο είτε μιλάμε για ψηφοφόρους είτε ακόμη και για υποψηφίους. Και ξέρεις το τέχνασμα της αντιστροφής στην περίπτωση των χρυσαυγιτών δεν πιάνει. Πρόκειται για κόμμα που εξ’ ορισμού θεωρεί τους ιδεολογικούς του αντιπάλους εχθρούς -για αρκετούς από τους οποίους υπάρχει το υπονοούμενο πως θα το βόλευε ακόμη και η φυσική εξόντωσή τους αν χρειαστεί (καθότι «προδότες»)- ενώ η γενικότερη θεμελίωσή του έχει ως υπόβαθρό την ωμή βία και την τρομοκρατία. Βρίσκω πολύ λογικό να τους απεχθάνομαι και να μη θέλω απολύτως κανένα συναγελασμό μαζί τους στον ίδιο πολιτικό χώρο. Μέχρι πριν την δολοφονία Φύσα και όσα βγήκαν στη φόρα ίσως μπορούσα να το δω αλλιώς, πλέον δεν αναγνωρίζω σε κανέναν τους καμία δικαιολογία. Δεν τους λογίζω στους παραστρατημένους δεξιούς, πόσο μάλλον πατριώτες, αλλά τους εκλαμβάνω ως ανισόρροπους και πνευματικώς λούμπεν υποανάπτυκτους συμπολίτες σε βαθμό επικίνδυνο για εμένα, όσους αγαπώ και την υπόλοιπη κοινωνία. Όπως θα έκανα και με υποστηρικτές αριστερών τρομοκρατών «απέναντι στη βία του κεφαλαίου».

          • Μεγάλες στιγμές avatar
            Μεγάλες στιγμές @ Βασίλης Β. 04/05/2014 18:32:06

            Καμιά αντίρρηση και διαφωνία.Τώρα μιλάς σωστά και ψύχραιμα. Η κριτική μου στο ότι είσαι απόλυτος και αυταρχικός όπως αυτοί αφορά την πρόταση που έγραψες.''Η ψήφος μου δεν είναι ισότιμη με την ψήφο των χρυσαυγιτών'' Και επιμένω οτι η πρόταση αυτή είναι φασιστική και αντιδημοκρατική.Οτι δηλαδή τους κατηγορούμε..!

      • gikon avatar
        gikon @ Βασίλης Β. 02/05/2014 06:51:10

        Πολύ σωστά.

  6. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 02/05/2014 09:59:53

    Δεν ξέρω για τον στρατηγό αλλά γενικά φοβάμαι ότι θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα με την ΧΑ ότι αποτέλεσμα κι αν βγάλουν τα δικαστήρια.
    Τι θα γίνει αν παρόλα αυτά η ΧΑ πάρει 10% στις εκλογές του Μαίου; Αν έχει το πρωτο κόμμα 20% και η ΧΑ 10% θα είναι πραγματικά σα να διώκει το 1ο κόμμα το 3ο ή το 4ο. Τι θα γίνει αν δεν καταδικαστούν όποτε γίνουν οι δίκες ή εάν οι δίκες γίνουν με ένα τελείως πολιτικό σκηνικό; Οι κατηγορίες είναι πολύ σοβαρές και η απόδειξη δεν είναι αυτονόητη. Τι θα γίνει αν καταδικαστούν με σοβαρές ποινές από ένα δικαστικό σύστημα που την ίδια στιγμή χαϊδεύει σκληρούς ποινικούς και δίνει άδειες σε τρομοκράτες; Θα κρατάνε στην φυλακή εκλεγμένο αρχηγό πολιτικού φορέα με σημαντική εκλογική δύναμη ενώ έδιναν άδειες στον ξηρό που εκανε φόνους με τα χέρια του; Καλά έκανε η δικαιοσύνη και κινήθηκε εναντίον τους αλλά παρόλα αυτά οι επιπλοκές ίσως είναι πολλές. Και βέβαια συμφωνώ ότι δεν θ'άπρεπε να είναι μ' αυτούς ένας (θεωρητικά) σοβαρός άνθρωπος.

  7. Aegean times avatar
    Aegean times 02/05/2014 10:48:36

    Η κυβέρνηση τι θα πράξει αν η ΧΑ στις ευρωεκλογές λάβει ένα ποσοστό της τάξεως του 10% και άνω? Πως θα συνεχίσει να μιλά για εγκληματική οργάνωση και τι θα είναι όλοι αυτοί οι ψηφοφόροι, εγκληματίες? Σε πολύ περίεργες ατραπούς οδηγείται η όλη κατάσταση ενώ θα έπρεπε να είχε τρέξει με γοργούς ρυθμούς η δικαιοσύνη ώστε όσα στελέχη μπορεί να εμπλέκονται σε παράνομες πράξεις να είχαν ήδη δικαστεί και να έχει τελειώσει το θέμα. Εν τω μεταξύ Δένδιας και Αθανασίου είναι άφαντοι....

  8. ΚΠ avatar
    ΚΠ 03/05/2014 14:03:04

    Οι ναζί της Χ.Α. είναι δεν είναι 0.2 % .Οι υπόλοιποι από τους 500.000 συμπατριώτες μας που την ψήφισαν είναι διαμαρτυρόμενοι πολίτες για το σάπιο και διεφθαρμένο παλαιοπολιτικό σύστημα που μας οδήγησε στα σημερινά χάλια.Με το να τους χαρακτηρίζετε όλους ναζί το μόνο που θα καταφέρετε είναι να τους δυναμώνετε διαρκώς.Βγείτε από τον γυάλινο πύργο σας.....

  9. ΚΠ avatar
    ΚΠ 03/05/2014 14:07:06

    Οι ναζί της Χ.Α. είναι δεν είναι 0.2 %.Οι υπόλοιποι 500.000 που την ψήφισαν είναι διαμαρτυρόμενοι συμπατριώτες μας για το σάπιο και διεφθαρμένο παλαιοπολιτικό σύστημα μου μας οδήγησε στην σημερινή κατάντεια.Με το να τους χαρακτηρίζετε όλους ναζί το μόνο που θα καταφέρετε είναι να τους δυναμώνετε διαρκώς.Βγείτε από τον γυάλινο πύργο σας...

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ ΚΠ 03/05/2014 16:36:25

      Και πολύ λες ότι είναι το 0,2% ναζιστές... Το υπόλοιπο 9,8% είναι βέροι δεξιοί που ψήφιζαν Ν.Δ. Άντε και μερικοί από το ΛΑΟΣ το οποίο στις δημοσκοπήσεις ανιχνεύεται πάλι με 1,5%! Με τη Χ.Α στο 10% και τον ΛΑΟΣ στο 1,5% δεν έχει απολύτως καμία τύχη να κυβερνήσει αυτοδύναμα οποιοσδήποτε κεντροδεξιός συνδυασμός (καινούριος ή παλιός)! Αυτό αδυνατούν να το κατανοήσουν στη Ν.Δ. Νομίζουν ότι άμα πάνε άρον-άρον "μέσα" τους βουλευτές και άμα παρουσιάσουν τον Λαγό ως "νονό της νύχτας", θα αποτρέψουν τον κόσμο να ψηφίσει Χ.Α λες και ο κόσμος ψήφισε Χ.Α επειδή εντυπωσιάστηκε από τις βαθυστόχαστες πολιτικές αναλύσεις του Λαγού... Τον Κασιδιάρη τον αποκαλούμε ειρωνικά Χαστουκιάρη αλλά μας διαφεύγει ότι πριν τα χαστούκια η Χ.Α ήταν στο 3,9% και μετά τα χαστούκια στο 7,8%! Μιλάμε για ένα καθαρό "νεοδημοκράτικο" 4% που έφυγε σε μια νύχτα... Εάν η Ν.Δ (ή οποιοσδήποτε κεντροδεξιός συνδυασμός συσταθεί μετά τις εκλογές) δεν υιοθετήσει θέματα από την ατζέντα της Χ.Α, δεν πρόκειται να πάρει πίσω το 11,5% από Χ.Α και ΛΑΟΣ (ή όσο είναι εν πάσει περιπτώσει) και δεν πρόκειται να κυβερνήσει ποτέ! Δεν γίνεται στα δυτικά προάστια να φοβάσαι να κυκλοφορήσεις στο δρόμο μετά τις 19:00 μην σε σκοτώσουν να σου πάρουν το κινητό... Δεν γίνεται να φοβάσαι να κυκλοφορήσεις μέρα-μεσημέρι στο Κέντρο με μπλουζάκι που απεικονίζει αρχαία περικεφαλαία μην μαζευτούν καμιά 30αριά ψωριάρηδες που αυτοαποκαλούνται "αναρχοαυτόνομοι" και σου σπάσουν το κεφάλι... Δεν γίνεται να κατεβαίνεις την Πειραιώς από την Ομόνοια και άμα θέλεις να ρωτήσεις κάτι να μην βρίσκεις άνθρωπο να μιλάει Ελληνικά... Προχτές ο Μαζιώτης λήστεψε τράπεζα στην Αχαία και πυροβολούσε αδιακρίτως για να ξεφύγει. Ο Ξηρός έβαλε 75 κιλά βόμβα στο κέντρο της Αθήνας τις προάλλες και σήμερα διάβασα ότι ανιχνεύθηκε βιολογικό υλικό του και στο πακέτο-βόμβα που στάλθηκε στο Α.Τ Ιτέας. Τι νομίζουν στη Ν.Δ ότι ο κόσμος δεν τα βλέπει αυτά...;;;

  10. Lichnee avatar
    Lichnee 05/05/2014 09:17:17

    Η δαιμονοποίηση του Black Metal -όσο extreme και να είναι ο στίχος του- είναι λάθος και μην μπλέκετε την μουσική εδώ.Υπάρχει κάτι που λέγεται ελευθερία έκφρασης στην τέχνη -όσο αμφιλεγόμενη και να είναι αυτή-.
    Οι Naer Mataron (όσο και αν σας φαίνεται παράξενο) είναι ήπιοι και "φλώροι" για Black Metal.Σας παραθέτω ως παράδειγμα συγκροτήματα των πρώτων μετεφηβικών μου χρόνων που πλέον έχω αφήσει πίσω -Mayhem,Burzum,Daemonarch,Emperor,Bolt Thrower,Gravedigger,Dimmu Borgir- και εκατοντάδες άλλους που πλέον δεν τους θυμάμαι και δεν έχω σκοπό να ξεθάψω τις σκονισμένες κασσέτες. Ακόμα και κάποιοι που έκαναν αξιόποινες πράξεις στη Νορβηγία (εμπρησμοί εκκλησιών,ακόμα και δολοφονίες),καταδικάστηκαν μόνο για αυτές και όχι για τους στίχους τους. Τώρα όσο για το πολιτικό σκέλος.Ο καθένας θα κάνει ότι πιστεύει όσο και αν δεν αρέσει η επιλογή του σε κάποιους.Αν ο κ.στρατηγός επιθυμεί να συστρατευθεί με τη ΧΑ είναι δικό του θέμα και θα αναλάβει και τις ευθύνες που πηγάζουν από αυτό.Δεν είναι πλέον εν ενεργεία και έχει κάθε δικαίωμα να θέσει τον εαυτό του στη διάθεση του λαού υπό όποια σημαία επιθυμεί.Αν κάποιος άλλος θεωρεί ότι είναι σατάνια,μπράβοι,ναζί,εγκληματίες ή οτιδήποτε άλλο και του προκαλούν αποτροπιασμό,μπορεί να πιστεύει ότι θέλει.Κάποιος εδώ θεωρεί ότι η δική του ψήφος είναι ανώτερη από κάποιου που το "ρίχνει" ΧΑ.Δικό του πρόβλημα.Ο λαός κρίνει στο τέλος. Αλλά στο βωμό της πολιτικής μην μπλέκετε την τέχνη.Όσο extreme και αν είναι.Και το Black Metal είναι τέχνη.Όπως και οι ταινίες τρόμου,όπως και το "Όσα παίρνει ο άνεμος".Όπως και ο -βλασφημία incoming- Χατζιδάκης.
    Και κάτι τελευταίο.Όταν πριν 12 χρόνια αποφάσιζα να παρατήσω το συγκεκριμένο είδος,απηυδισμένος μετά από αυτά που είχα ακούσει και δει,δεν περίμενα ότι κάποιοι θα με ανάγκαζαν να το υπερασπιστώ.Και μάλιστα όχι μία αλλά δύο φορές (και πέρυσι περίπου τέτοια εποχή)...

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Lichnee 05/05/2014 09:35:50

      Και για όποιον ενδιαφέρεται για το Black Metal,το λήμμα της wikipedia που είναι αρκετά ακριβές και περιγράφει τα πάντα. Από την ιστορία του είδους,ως το σατανισμό,τα εγκλήματα και την εθνικοσοσιαλιστική σχέση. Αυτά και δεν θα επανέρθω στο θέμα.

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ Lichnee 05/05/2014 09:36:27

        http://en.wikipedia.org/wiki/Black_metal

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ Lichnee 05/05/2014 13:37:38

      +1

  11. Ντεκος avatar
    Ντεκος 08/05/2014 19:48:41

    Στρατηγε μου ασε τα εθνικοφρονικά και παραδεξου οτι το θυσίαζες το κοκόρι . Στο κομμα του ΓΕΡΜΕΝΗ πας δεν πας στου ζωναρς για τσαι. Αιντε σοβαρεψου διοτι δεν ειμεθα ολοι ΕΠΥ και βλαχο μονιμάδες Αντε βαλε το mp3 τωρα να ακουσεις κανα ντεθ , γερο σουργελο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.