#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/01/2013 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θέλουν να μας ...σώσουν ή να μας έχουν υπό ομηρία;



Υποτίθεται ότι εδώ και τρία χρόνια ΕΕ, ΕΚΤ και ΔΝΤ μας σώζουν!

Ποιος δεν θυμάται τον κ. Παπακωνσταντίνου να δηλώνει, από το Βήμα της  Βουλής,  τον Φεβρουάριο του 2012, ότι η ύφεση «ρηχαίνει»;

Τον  αρχικό σχεδιασμό της τρόϊκας που  προέβλεπε ότι η Ελλάδα θα ...έβγαινε στις αγορές...εφέτος;

Ποιος σοβαρός άνθρωπος στην οικουμένη πίστευε ότι  εκείνο το πρόγραμμα μπορούσε να αποδώσει τα αναμενόμενα;

Σήμερα μας φαίνονται αστεία. Όμως, το 2010 ήταν η επίσημη πολιτική της ΕΕ! Την οποία μάλιστα έπρεπε να εφαρμόσουμε απαρέγκλιτα! Ούτε εμείς την εφαρμόσαμε.....απαρέγκλιτα, ούτε οι εταίροι απεδείχθησαν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους! Κάποιοι κερδοσκόπησαν σε βάρος μας και επωφελήθηκαν από τη δυστυχία που μας προκάλεσαν. Και κάποια  «κοράκια των αγορών», θησαύρισαν....

Μέχρι πρόσφατα, η κοινή πεποίθηση ήταν πως για την αποτυχία  έφταιγε η Ελλάδα που δεν. ..τηρούσε  υποχρεώσεις που αναλάμβανε. Σ’ ένα βαθμό είχαν δίκιο! Όμως, η αλήθεια είναι  ότι αυτά που μας ζητούσαν και στο τέλος, υπό το κράτος των εκβιασμών και την απειλή διακοπής της χρηματοδότησης, μας επέβαλλαν να αποδεχτούμε, απλά δεν μπορούσαν να εφαρμοστούν με τέτοια ένταση και σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Απόδειξη; Σε κάθε Σύνοδο Κορυφής διαπιστώναμε ότι η προηγούμενη λύση δεν ήταν αρκετή, ενώ και η νέα  κρατούσε ...τρεις μέρες! Μετά  άρχιζε η αποδόμηση από τις αγορές και τη γνωστή συμμαχία των...Βορείων!

Ύστερα ήρθε το δεύτερο μνημόνιο, το κούρεμα του χρέους, η μείωση των επιτοκίων, η παράταση του προγράμματος, το τρίτο μνημόνιο , νέα αναδιάρθρωση του χρέους και η νέα...επέκταση του προγράμματος!

Και τώρα συζητείται νέο κούρεμα και ζητούνται ...νέα μέτρα!

Εν τω μεταξύ μπαίνουμε στο έκτο χρόνο ύφεσης, η ανεργία αγγίζει το 30% (των νέων το 50%) και η μείωση του βιοτικού επιπέδου είναι πρωτόγνωρη σε περίοδο ειρήνης...

Για να φτάσουμε στο 2020, όπου, αν όλα εξελιχθούν ομαλά, το  δημόσιο χρέος μας θα ανέρχεται  στο 124% του ΑΕΠ! Δηλαδή, ποσοστό υψηλότερο και από το 2009!

Ναι, αλλά τότε  δεν θα ... παράγουμε  ελλείμματα, η οικονομία μας θα είναι ...ανταγωνιστική και η χώρα θα έχει .....εξυγιάνει τα δημόσια οικονομικά της!

Σωστά!

Ναι, μπορεί να τα πετύχουμε όλα αυτά!

Με ποιό τίμημα, αλήθεια;

Η Ελλάδα του 2020 τι χώρα θα είναι;

Με τι βιοτικό επίπεδο;

Τι κοινωνικές δομές;

Ποιες  προοπτικές;

Γιατί τα θυμήθηκα όλα αυτά;

Διάβασα τη νέα έκθεση του ΔΝΤ για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας.

Πρόκειται για ...επικήδειο!

Λένε, τα  καλά λόγια που συνηθίζονται στις περιπτώσεις αυτές, για να προσθέσουν στη συνέχεια  ότι σχεδόν όλα κρέμονται από μια κλωστή ή καλύτερα βρίσκονται στον αέρα!

Τώρα ανακάλυψαν ότι φταίνε οι ....δημοσιονομικοί πολλαπλασιαστές!

Καλά, είμαστε σοβαροί; Είναι δυνατόν το ΔΝΤ να μη διαθέτει την εμπειρία και την τεχνογνωσία να εκτιμήσει, έστω και κατά προσέγγιση την επίπτωση των μέτρων που πρότεινε, στην πραγματική οικονομία;

Αν δεν ήξεραν, είναι επικίνδυνοι ερασιτέχνες!

Αν ήξεραν (που ήξεραν), τότε είναι ...κυνικοί εκτελεστές.

Προφανώς και το περιεχόμενο της Έκθεσης κάπου ....στοχεύει.

Βέβαια, δεν είναι η πρώτη φορά που το ΔΝΤ δυναμιτίζει το πρόγραμμα του,  ούτε είναι η πρώτη φορά που .....προεξοφλείται η αποτυχία του. Τα ίδια και χειρότερα έκαναν και οι Ευρωπαίοι εταίροι μας, αν και πρόσφατα λόγω των επερχόμενων εκλογών στη Γερμανία χαμήλωσαν τους τόνους.

Τι επιδιώκουν, λοιπόν;

Πρώτον, το ΔΝΤ θέλει να διαχωρίσει τη θέση του. Στο ΔΣ είναι ισχυρές οι φωνές που διαφωνούν με τη συνέχιση της βοήθειας στην Ελλάδα.

Δεύτερον, το Ταμείο θέλει να διασφαλίσει την....υστεροφημία και την αξιοπιστία του. Δεν αντέχει ακόμα μια αποτυχία.

Τρίτον, να μεταφέρει τις ευθύνες, αλλά και το βάρος της αποτυχίας στην ΕΕ και την ΕΚΤ.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο της ...Έκθεσης είναι η  ....απειλή για τη στελέχωση του ΤΑΙΠΕΔ με ξένους ...managers!

Δηλαδή είδαμε ....προκοπή από τον Τόμσεν και την παρέα του και θα μας επιβάλλουν και ξένους managers  για να προωθήσουν τις αποκρατικοποιήσεις;

Μήπως, τελικά όλη η φασαρία για αυτό γίνεται;

Για τις αποκρατικοποιήσεις;

Γιατί η τρόϊκα επέμεινε τόσο πολύ να κλείσουν η ΑΤΕ και το ΤΤ και να διασωθούν μόνον οι λεγόμενες συστημικές  τράπεζες;

Γιατί  .....ενδιαφέρει, για παράδειγμα, τους Αμερικανούς ποιος θα πάρει τη ΔΕΠΑ και τη ΔΕΣΦΑ;

Μήπως εκείνη η έκθεση της Deutsche  Bank για κοιτάσματα φυσικού αερίου ύψους  427 δις ευρώ Nοτίως της Κρήτης, είναι η αιτία;

Μήπως, τελικά, με το πρόγραμμα της τρόϊκα η Ελλάδα όχι μόνον δεν «σώζεται», αλλά τίθεται υπό καθεστώς ομηρίας;

Όμως, όλα αυτά είναι διαπιστώσεις!

Αυτό που έχει σημασία είναι πώς αντιδρά η χώρα από εδώ και στο εξής;

Θα συνεχίσει στον ίδιο δρόμο; Μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι περισσότερο;

Επ’ αυτών, όμως, θα επανέλθουμε.....

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/01/2013 07:49:51

    Δεν μπορεις να διεκδικησεις λεφτα αλλων γιατι δεν σου δινουν.Μπορεις να διεκδικησεις και να συμφωνησεις την ανεξαρτησια σου,να φυγεις και να ξαναφερεις τη δραχμη.Να τελειωνουν οι συνεχεις κλαψες.Κακως μπηκαμε στην ευρωζωνη αλλα ισως τωρα δεν αξιζει πια τον κοπο να φυγουμε.Το 2010 ασφαλως το καλυτερο ηταν να φευγαμε.Ας κανουν υπολογισμους και ας αποφασισουν.Τα υπολοιπα ειναι ασφαιρα.

    • ΕΛ΄ΣΑ avatar
      ΕΛ΄ΣΑ @ ψυχραιμια 22/01/2013 14:41:58

      Απο την στιγμη που δεν καταλαβαμε οτι οι ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΕΣ... μας την ειχαν σ τ η μ ε ν η !!!! τωρα καλα μου παιδακια κανενας δεν μας σωζει ουτε ο ΣΥΡΙΖΑ ουτε οι ΑΝΕΛ και φυσικα ουτε Χ.Α- ΚΚΕ
      Iσως λεω ισως με αυτα τα π υ ρ ο β ο λ η μ ε ν α (Τσιπρα-Καμμενο) και τον ενθουσιασμο του κοσμου ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ...κατι να ειχε γινει !!!αλλα τωρα τους δεσανε και αυτους χειροποδαρα !!!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΕΛ΄ΣΑ 22/01/2013 23:25:49

        Παρά λίγο! Να μας σώσουν οι φίλοι της πρεσβείας; Πως; Με σύνδεση του εθνικού νομίσματος με το δολλάριο; Αυτό που βούλιαξε την Αργεντινή το 1991; Να σοβαρευτούμε λίγο. Πρέπει να γίνουν σοβαρά βήματα και με σχέδιο από σοβαρούς πολιτικούς, όχι από τυχοδιώκτες και επαναστάτες της πλάκας με λόγια βαριά και μυαλό κουκούτσι. Αυτοί μιλάνε περισσότερο από όσο σκέπτονται. Το ανάποδο χρειαζόμαστε. Από λόγια χορτάσαμε...

  2. Father Fotis avatar
    Father Fotis 22/01/2013 08:43:06

    Συμφωνώ απολύτως. Δυστυχώς αγαπητέ θέλουν να είμαστε υπό ομηρία. Το ΔΝΤ όπου πήγε έκανε τα ίδια και τους ρήμαξε. Ο σκοπός του χρέους είναι να έχει ένα κράτος υποχείριο. Οι δανειστές δεν θέλουν να το εξοφλήσεις ποτέ (ούτε μπορείς να το εξοφλήσεις) διότι αποκομίζουν τεράστια κέρδη (τόκοι, κρατικός πλούτος, κλπ).
    Αλλά αυτοί κάνουν την δουλειά τους. Το πρόβλημα είναι τι κάνουν οι πολιτικοί μας αλλά και εμείς οι ίδιοι ως πολίτες.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Father Fotis 22/01/2013 12:25:49

      Δεν εκανε καθόλου τα ίδια...
      Λετονία και Ισλανδία δεν επέβαλαν ούτε αύξησαν κανεναν φόρο.Η Λετονία ειδικότερα δεν χρειαστηκε ολο το δάνειο που της εδιναν απλόχερα και μαλιστα σήμερα σχεδόν εχει αποπληρώσει τις υποχρεώσεις τις.Χρησιμοποίησε όμως μια μυστική φόρμουλα...με το όνομα ''αυτονόητο'',διώχνωντας 300.000 δημ.υπαλλήλους

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ Μεγάλες στιγμές 22/01/2013 16:34:59

        Δεν τα λεω εγώ,το capital τα λέει.Επίτρεψε μου να το εμπιστεύομαι

        • tasos1 avatar
          tasos1 @ Μεγάλες στιγμές 23/01/2013 17:22:33

          Έχεις πιάσει το ... αυτονόητο από τα μαλλιά! Έτσι είναι! Ακριβώς! Όταν το κράτος δεν έχει να πληρώσει, ποιος θα τους πληρώσει; Οι μ@λ@κ€ς οι Έλληνες του ιδιωτικού τομέα;

  3. Nikos.x avatar
    Nikos.x 22/01/2013 08:53:19

    Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα...
    Για να δουμε τώρα αγαπητέ ΚΡ που τους λες ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, οι κυβερνώντες θα σε ακούσουν ή θα συνεχίσουν στο δρόμο που τους χάραξαν οι Γερμανοί πιστεύοντας οτι κάλλιο όμηροι παρά χωρίς βενζίνη και φάρμακα?

  4. Katerina Voreadis avatar
    Katerina Voreadis 22/01/2013 08:57:50

    Το ότι είμαστε σε καθεστώς ομηρίας είναι το σίγουρο...την περασμένη εβδομάδα έκανε μια χονδροειδέστατη παρέμβαση το Στέιτ Ντιπάρτμεντ,μέσω εκπροσώπου,να πει...<> .
    Τώρα το δίλλημα...Ρώσοι η Αμερικανοί ? και αν μας κάνουν καλύτερη προσφορά οι Ρώσοι και δεν μπορούμε να την αρνηθούμε? Οι αμερικανοί δεν θέλουν μεν τους ρώσους στο ελληνικό ενεργειακό παιχνίδι ,αλλα δεν δίνουν και καμιά εναλλακτική πρόταση....περιμένουμε την αντίδραση της χώρας μας.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Katerina Voreadis 22/01/2013 23:27:31

      Μα ακριβώς αυτό είναι το ζουμί! Αν πάει η ΔΕΠΑ σε όποιν δίνει τα περισσότερα, θα φανεί παντού η εντιμότητα και η μη δουλοπρέπεια του Σαμαρά. Αν υποκύψει όμως χάθηκε το παιχνίδι!

  5. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 22/01/2013 09:02:40

    Καλημέρα κ.Ροδινέ,ὁ τίτλος τοῦ ἄρθρου σας ἴσως θά μποροῦσε νά διατυπωθεῖ καί ἀλλιῶς:θέλουν νά μᾶς ἔχουν ὑπό ὀμηρεία,γι' αὐτό μᾶς σώζουν.
    Πιστεύω ὅτι τά πράγματα ἀρχίζουν νά ξεκαθαρίζουν ἐπικίνδυνα καί ὅτι πίσω ἀπό τούς δανειστές κρύβονται ἄλλα,ἀσύλληπτα συμφέροντα,γι' αὐτό καί δέν ἐνδιαφέρονται γιά τήν σωτηρία τῆς χῶρας μας.Γι' αὐτούς τό πρόγραμμα ἤδη ἔχει πετύχει κι αὐτό εἶναι ἡ χῶρα καί οἱ ἄνθρωποι,ἐμεῖς, νά φυτοζωοῦμε τῶρα,νά συνηθίσουμε ἔτσι καί νά μήν ἔχουμε ἀπαιτήσεις γιά τή μοιρασιά ἀργότερα.Καί οἱ ἀπαράδεκτες δηλώσεις τοῦ Ὑπουργοῦ Οἰκονομικῶν στό CNN καί ἀλλοῦ γιά παγκοσμιοποίηση ὄχι α λα κάρτ,δέν εἶναι τυχαῖες...
    Ὅλα αὐτά,ὅπως λέτε κι ἐσεῖς εἶναι διαπιστώσεις.Μερικές φορές ὅμως τά τετελεσμένα γεγονότα ἴσως προηγοῦνται τῶν διαπιστώσεων...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Κυθήριος 22/01/2013 10:06:42

      Καλημερα Κυθηριε, το διακυβευμα ειναι η δεχοσαστε τη κηδεμονια -που ετσι κι αλλιως ποτε δεν ειχατε αυτοδιαθεση-η μενετε μονοι σας στο διεθνες σκηνικο και αντιμετωπιζετε πραγματικο πολεμο και συρρικνωση της χωρας.Οπερ απλα σημαινει φτωχεια η θανατο των παιδιων σας, διαλεξτε.
      Η χωρα επελεξε να το παει σιγα σιγα παλευοντας τη φτωχεια οπως οπως και περιμενοντας την αλλαγη στο διεθνες επιπεδο. Αλλα ειναι γνωστο ιστορικα οτι τετοια στραπατσα στις οικονομιες δεν λυνονται ειρηνικα.Τα γραναζια τωρα για να ξαναπαρουν μπροστα θα γινουν κοσμογονικες αλλαγες που πιστευω-οπως και συ ειμαι σιγουρη-οτι ειμαστε στο κατωφλι τους.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Ρηνα 22/01/2013 10:38:00

        Πολύ σωστά Ρήνα,ἔτσι πιστεύω κι ἐγῶ...
        Πιστεύω ὅμως ἐπίσης,ὅτι δέν μᾶς ἄφησαν κάν τήν ἐλευθερία ἐπιλογῆς...

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ Κυθήριος 22/01/2013 11:59:06

          Καλό είναι να μην μπούμε σε αυτήν την λογική της Κατοχής και του προτεκτοράτου...
          Τα αποτελέσματα στην λογική και την ψυχραιμία μας θα είναι μη αναστρέψιμα αγαπητέ..!

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Μεγάλες στιγμές 22/01/2013 13:13:25

            Σωστά,ἀλλά ἡ τόσο πιεστική ἀνάγκη ἐξεύρεσης λύσεων γιά νά ἐξακολουθήσουμε νά ἀνταποκρινόμαστε στίς τόσες-αὐξημένες-ὑποχρεώσεις,δέν μᾶς ἀφήνουν νά ξεχωρίσουμε σέ ποιά λογική εἰσερχόμαστε...

          • tak avatar
            tak @ Κυθήριος 23/01/2013 17:31:09

            Φίλε Κυθήριε, αν αφήσουμε κατά μέρος τα διάφορα και αδιάφορα και κάνουμε όλοι το χρέος μας, θα τα καταφέρουμε καλά.
            Είναι σίγουρο...
            Λύσεις, με πρωτοτυπία και μεράκι!
            Μόνο που για μένα δεν είναι λύση η εξαίρεση δικαστών, μηχανοδηγών και κάθε δημόσιου τσοπάνη από την ενιαία γραμμή μισθοδοσίας...
            Θέλεις δημόσιο κύριε;
            -Αυτά είναι...
            Ούτε έτσι ούτε κοκορέτσι!
            Δε γουστάρεις;
            Πήγαινε στον ιδιωτικό τομέα να πάρεις περισσότερα...
            Και κάτι ακόμα...
            Που το λέω συνέχεια...
            Ενιαίο μισθολόγιο και στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα!
            Να δούμε ποιος θα αντέξει...
            Και τίνος τα @rhιδι@ θα είναι ... βαριά!

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ tak 23/01/2013 17:55:43

            Ενιαίο μισθολόγιο και στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα!
            Επικροτώ και χειροκροτώ.
            Προσθέτω και τους άτυπους μισθωτούς (τα μπλοκάκια).

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Ρηνα 22/01/2013 10:41:44

        Πραγματιστική και ευαίσθητη, η σύντομη
        τοποθέτηση σας!...εκ των πραγμάτων επιλέξαμε να
        πάμε σιγά-σιγά....το πιό"γρήγορα" ήθελε άλλες
        δυνατότητες,..δεν υπήρχαν!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κυθήριος 22/01/2013 19:26:59

      Χαίρεται αγαπητέ φίλε,
      τί να πώ τώρα, οτι ..διαφωνώ;

  6. Jim Bim avatar
    Jim Bim 22/01/2013 09:44:25

    Να μας σώσουν, αλλά με το αζημίωτο !!!

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Jim Bim 22/01/2013 11:26:15

      ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ
      Σύμφωνα με τους Financial Times το ΔΝΤ έκρινε ως εξαιρετικά απογοητευτικά τα αποτελέσματα των ιδιωτικοποιήσεων και προειδοποίησε την κυβέρνηση ότι θα ξηλώσει τους Έλληνες διοικητές στο ΤΑΙΠΕΔ και θα τους αντικαταστήσει με ξένους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Jim Bim 22/01/2013 19:28:14

      όχι με το αζημίωτο;
      Κάθε άλλο μάλιστα!
      Υπάρχει,όμως, μεγάλη απόσταση από τον ...τρόπο που σε σώζω!

  7. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 22/01/2013 09:45:12

    σωστός όπως πάντα

  8. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 22/01/2013 10:02:28

    Νομίζω το συμπέρασμα βγαίνει αβίαστα,
    και τα σχόλια μέχρι στιγμής δε με διαψεύδουν... Δυστυχώς (για την Πατρίδα μου)

    Αν δε, έχει απλά διαβάσει κανείς λίγο, ιστορικά στοιχεία από τη δράση του ...εθνοσωτήριου ΔΝΤ σ όλο τον κόσμο, η εικόνα γίνεται φρικτά ξεκάθαρη:
    Έρχονται στο πληγωμένο ζώο οι ύαινας με στολή νοσοκόμας και κάνουν όλα όσα πρέπει ώστε να εξασθενήσει ο οργανισμός του, να μη μπορεί πια από πουθενά να πιαστεί για να αμυνθεί. Εκεί είμαστε τώρα. Έχουμε χάσει κάθε άμυνα.
    Πρίν δύο χρόνια, υπήρχαν επιλογές. Τώρα είμαστε αδύναμοι.

    Έχω ξαναγράψει, το πρόγραμμα, μέχρι στιγμής, πετυχαίνει!

  9. ιάκωβος avatar
    ιάκωβος 22/01/2013 10:23:01

    Προφανώς και είμασταν πολύ πιο δυνατοι τον Απρίλιο του 2010 και έπρεπε να επιλέξουμε την έξοδο. Αν θυμάστε τότε όποιος μιλούσε για δραχμή δημοσίως ερχόταν αντιμέτωπος με τον εισαγγελέα. Το σχέδιο τους πέτυχε κ με ποιον τρόπο θα μας γδάρουν θα το νοιώσουμε τα επόμενα χρόνια. Συμφωνώ ότι μια έξοδος τώρα θα είναι σαν έξοδος του μεσολογγιού.ιδρυθήκαμε ως προτεκτοράτο και προτεκτοράτο παραμένουμε...

    • kosvag avatar
      kosvag @ ιάκωβος 22/01/2013 19:11:11

      γενναία η τοποθέτησή σου <> . Έτσι ξαναμεγάλωσε λίγο-λίγο η Ελλάς (να μη πω για Κύπρο που ίσως ευτυχώς χωρίστηκαν οι 2 ''κοινότητες'' και προφανώς ευτυχώς που δεν πέρασε του Ανάν). Πάντως πιστεύω (δεδομένων των ηγετών μας) ευτυχώς που δεν βγήκαμε από το € & είμαστε μέστο παιχνίδι - άσε που ο ηγετίσκος θα έκανε την δραχμούλα γκομφετί όπως στην Ζιμπάμπουε.

  10. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 22/01/2013 10:36:18

    Προφήτες δεν είμαστε, αν και κάποιοι το είχαν γράψει και τότε. Σήμερα όμως, βλέποντας τα αποτελέσματα, μπορούμε να πούμε ότι η στήριξη του Σαμαρά στην κυβέρνηση Παπαδήμου, ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ.

    Το γράφω για δυο λόγους. Πρώτον γιατί δεν βλέπω να το αναφέρει κανείς και δεύτερον γιατί ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Balafara Hunter 22/01/2013 12:01:52

      Το είχε παραδεχτεί και ο ίδιος οτι ηταν κυβερνηση ειδικού σκοπού και περιορισμένου χρόνου.Δεν μπορούσε να είναι πιο ειλικρινές...
      Και τί εννοείς δεν είναι αργά;Η κολυμβήθρα προχθές,σορυ η κάλπη εννοώ,μίλησε..

      • Balafara Hunter avatar
        Balafara Hunter @ Μεγάλες στιγμές 22/01/2013 14:17:10

        Δεν εννοώ ξανά εκλογές, αλλά άλλη πολιτική. Οι εκλογές μπορεί να είναι λύση για το πολιτικό μέλλον του Σαμαρά, που ίσως απασχολεί τον ίδιο αλλά όχι εμένα.

        Όταν λέω ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ, εννοώ ο Πρωθυπουργός της χώρας πρέπει να σταματήσει να εφαρμόζει την πολιτική του ΔΝΤ (είναι λάθος το φάρμακο, αλλά θα το φάτε με το ζόρι).

        Αν μου πεις,
        - μας δίνουν τα λεφτά,
        θα σου απαντήσω ότι δεν θέλω άλλα δανεικά.

        -Έχουμε δεσμευτεί.
        Και σε μένα είχε δεσμευθεί προεκλογικά και άλλα κάνει τώρα.

        -Αυτά είναι σαχλαμάρες των συριζαίων.
        Ας δει τι αποφάσισε πριν δέκα μέρες ο Ιάπωνας πρωθυπουργός, που είναι Δεξιός και δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ.

        -Να μην πάρει η γερμανίδα συνταξιούχος τα λεφτά που επένδυσε σε ελληνικά ομόλογα;
        Χεσ….., (να μην το γράψω ολόκληρο γιατί είναι μεσημέρι και ώρα φαγητού)

  11. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 22/01/2013 11:04:35

    Εύκολη απάντηση ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟ ΟΜΗΡΙΑ
    Η απόδειξη ¨Άναψε πράσινο για τα 9,2 δισ¨ ... Σε μια χρεοκοπημένη -αδύναμη χώρα .
    Το ΔΝΤ (κερδοσκοπικό fund) και οι ξένοι , σου έδειξαν τον λάκκο το 2010 , αν έπεσες μέσα , δεν φταίνε αυτοί .
    ΣΤΗΝ έκθεση του ΔΝΤ . λέει οτι για κάθε μη απολυόμενο υπάλληλο δημόσιου (γενεσιουργός αιτία της κρίσης ) χάνονται 4 θέσεις του ιδιωτικού από τα ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΜΕΤΡΑ !!
    ΑΡΑ είναι θέμα πολιτικής και όχι αριθμητικής η ύφεση .
    ΑΡΑ οι πολιτικές ισορροπίες για να ζήσουν τα " πολτιτικα μαγαζιά" , καταστρέφεται μια χώρα .
    Το 2010 Ο Παπανδρέου και ο Σαμαράς , θα μπορούσαν να είχαν¨ σώσει την χώρα " , σε αυτό το χρονικό σημείο ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΛΑ .

  12. nikos.x avatar
    nikos.x 22/01/2013 11:16:52

    H μόνη μας ελπίδα είναι να συνειδητοποιήσουμε πλέον αυτό που γράφεται εδώ.
    Οτι δηλαδή πλέον δεν έχουμε να χάσουμε τίποτε και δεν γίνεται να πάμε πιο πίσω γιατί είμαστε με την πλάτη κολλημένοι στον τοίχο. Σ΄αυτή την περίπτωση η ιστορία διδάσκει οτι γεννιούνται οι ήρωες, ακόμα κι αν είναι Σαμψών...Τότε πολλά μπορούν να αλλάξουν. Η έξοδος του Μεσολογγιού οδήγησε στην ελευθερία, όπως και κάθε έξοδος γενικά...

  13. blue nile avatar
    blue nile 22/01/2013 11:35:55

    Κύριε Κώστα καλημέρα.

    Όταν ένα πρόγραμμα σου δίνει έστω και μια μικρή ελπίδα ότι μπορείς να βγεις από τη δυσκολία τότε το αποδέχεσαι και το εφαρμόζεις.
    Αυτό που εφαρμόζεται πάνω μας είναι όμως καταδικασμένο να αποτύχει και πλέον το παραδέχονται οι ίδιοι οι δανειστές μας.
    Παρόλη την παραδοχή τους είτε λόγω ανικανότητας είτε λόγω συμφέροντος είτε λόγω πολιτικών σκοπιμοτήτων οι δανειστές μας δεν το αλλάζουν.
    Το μεγάλο θέμα όμως είναι εμείς τι κάνουμε;
    Ακόμα ψάχνουμε εκείνη την περιβόητη διαπραγμάτευση...

    Η κυβέρνηση του ΓΑΠ έκανε το τραγικό λάθος να αποδεχτεί το μνημόνιο και να μετατρέψει το ιδιωτικό χρέος προς τράπεζες σε χρέος προς κράτη.
    Αντί να προχωρήσει σε κούρεμα.
    Εύχομαι η τωρινή συγκυβέρνηση να μην είναι αυτή που θα συνυπογράψει την εκποίηση του εθνικού πλούτου της χώρας.

    Όσο για το πως πρέπει να πορευτούμε στο μέλλον.
    Η πρόταση κλειδί είναι μία: επίτευξη οριακών πρωτογενών πλεονασμάτων.
    Που δεν μπορεί να έρθει με τα οριζόντια μέτρα των 11,5 δις λόγω της αναπόφευκτης υστέρησης εσόδων.
    Όταν σε μια καθημαγμένη οικονομία επιβάλονται μέτρα τέτοιου ύψους τα οποία φιλοδοξούν να δημιουργήσουν ένα υπερμεγέθες πρωτογενές πλεόνασμα για να αποπληρώνονται γρήγορα οι δανειστές μας τότε αναπόφευκτα το μυαλό πάει σε αυτό που γράφετε.
    Ότι οι δανειστές μας βολεύονται από την αποτυχία του προγράμματος για να μας έχουν σε καθεστώς ομηρίας.
    Όσο υπάρχουν πρωτογενή ελλείμματα η κυβέρνηση είναι δεμένη χεροπόδαρα και είναι αναγκασμένη να αποδέχεται τους παραλογισμούς της τρόικας.
    Γιατί η απειλή ασύντακτης χρεωκοπίας παραλύει και τον πιο αντρειωμένο.
    Ας αναθέσει η κυβέρνηση σε μια ομάδα ειδικών να αποτανθούν το πως θα ισοφαρίσουμε έσοδα με έξοδα.
    Αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό με πάγωμα των μέτρων των 11,5 δις και επιβολή μη οριζόντιων μέτρων ύψους 2,5 δις, για να μπορούμε να συντηρούμαστε για μερικούς μήνες που είναι απαραίτητοι για τις διαπραγματεύσεις, τότε αξίζει τον κόπο να αλλάξουμε πλεύση.
    Έτσι κι αλλιώς οι εξελίξεις στην Ευρώπη εντός μικρού χρονικού διαστήματος θα είναι ραγδαίες κια θα συμπλεύσουν με μια ενδεχόμενη δική μας αλλαγή πορείας.
    Η Ιταλία και η Ισπανία δεν μπορούν να συνεχίζονται να δανείζονται με 6% και 7%.

    Ήρθε η ώρα να σπάσουμε αυγά...

    Πριν είναι πολύ αργά...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ blue nile 22/01/2013 17:58:13

      Τα επιτόκια αποκλιμακώνονται σταθερά. Το μέρος της κρίσης δανεισμού που είχε σχέση με την μη εμπιστοσύνη προς την διαχείριση της Ευρωζωνικης κρίσης, σιγά-σιγά κλείνει. Σταθερά κλείνει. Ο Ντράγκι ήταν αποτελασματικός πέιθει τις "αγορές".
      Τα δεκαετή ομόλογα Ισπανίας και Ιταλίας είναι στο 5,1% και Ιταλίας 4,2 %.
      Δες τα διαγράμματα σε πενταετή κλίμακα και θα καταλάβεις. Ισπανία και Ιταλία έχουν μακροχρόνιο "πλατώ" λίγο κάτω από το 4 %. Εκεί θα κάτσει.
      http://www.bloomberg.com/quote/GSPG10YR:IND/chart
      http://www.bloomberg.com/quote/GBTPGR10:IND/chart
      Το Ελληνικό ανίστοιχο επιτόκιο έχει ακόμη πολύ δρόμο, αλλά είναι σε σταθερό πτωτικό κανάλι. Είναι σήμερα λίγο πάνω από το 10,0 % και το πλατώ -στόχος είναι 4,5 - 4,8 % (επίπεδα τέλους του 2008).
      http://www.bloomberg.com/quote/GGGB10YR:IND/chart
      Τα επιτόκια των PIIGS κινούνται πτωτικά όλα μαζί. Μιλάμε για κοινή Ευρωζωνική τάση - οι χώρες δεν διαχωρίζονται πιά.
      Λίγη "τεχνική" προσέγγιση, σε αντίθεση με τις "βαρειές ιδεολογίες" καθαρίζει πολύ τον ορίζοντα απο τις ομίχλες.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ blue nile 22/01/2013 18:04:54

      Το Γερμανικό και το Γαλλικό δεκαετές έχουν σχηματίσει ωραιότατα "χαμηλά" μεταξύ 1,5 και 2,1 %, και κινουνται σταθεροποιητικά - ανοδικά. Σημάδι ότι και τα spreads των PIIGS "κλείνουν" με συνεχή καθοδική κίνηση. Η εμπιστοσύνη στην Ευρωζώνη ως σύστημα αποκαθίσταται.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Uncle Stgm 22/01/2013 19:31:19

        Θείε,
        η εμπιστοσύνη ....αποκαθίσταται!
        Για την ακρίβεια ...επιχειρούν να την ...αποκαταστήσουν.
        Και το ελληνικό δεκαετές κινείται κάτω από τις 1000 μονάδες, αλλά γνωρίζεις οτι στο παρασκήνιο καταβάλλεται μια τεράστια πολιτική προσπάθεια για να σταλεί ένα μήνυμα οτι τα χειρότερα πέρασαν.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ blue nile 22/01/2013 18:39:16

      Οταν ουτως η αλλως και εξ ορισμου δεν ειμαστε χωρα μεμονωμενη, αλλα εδω και πολλα χρονια χωρα που ανηκει σε Ενωση κρατων.
      Με αυτο το ΑΚΛΟΝΗΤΟ δεδομενο (οι πλειοψηφιες ειναι σαφεις και σταθερες), γιατι ειναι λαθος να μετατραπει το Δημοσιο χρέος προς ιδιωτες (τράπεζες, ασφαλιστικα ταμεια, funds κτλ) σε χρέος αμφιπλευρα Δημοσιο;
      Εδω χρειαζεται και οικονομικη και πολιτικη επιχειρηματολογια. Και το κρισιμο ερωτημα ειναι η αμοιβαιοποιηση του χρεους και με ποιες προυποθεσεις. Κατι που δεν αφορα μονον την Ελλαδα βεβαια, αλλα ολο τον Νοτο

      • blue nile avatar
        blue nile @ Uncle Stgm 23/01/2013 01:57:59

        Τα επιτόκια έχουν πέσει προσωρινά επειδή οι αγορές ηρέμησαν κάπως με τις παρακάτω κινήσεις:
        1) Η επίσκεψη της Μερκελ στην Ελλάδα σηματοδότησε μια αλλαγή στάσης της γερμανικής πλευράς που φάνηκε πλέον να μην επιθυμεί την αποπομπή της Ελλάδας. Σε αντίθεση σε ότι είχε προηγηθεί τους προηγούμενους μήνες όπου όλοι προεξοφλούσαν την έξοδο μας από το ευρώ.
        Βοήθησε σε αυτό και η αποφασιστικότητα του Ντράγκι που δεν δίστασε να δηλώσει ότι η ΕΚΤ δεν μπορεί να σώσει την ευρωζώνη σε περίπτωση αποπομπής οποιασδήποτε χώρας. Οπότε η μπάλα πήρε και την Πορτογαλία που ανάσανε κι αυτή ύστερα από μπαράζ δηλώσεων ανφορικά με την δική της αποπομπή.
        2) Το πρόγραμμα ΟΜΤ της ΕΚΤ (απεριόριστων αγορών ομολόγων) που ουσιαστικά επιδίωκε να ρίξει τα επιτόκια δανεισμού των προβληματικών χωρών.

        Όμως για πόσο θα ισχύσει αυτή η ηρεμία;

        Η αποτυχία του ελληνικού προγράμματος που θα γίνει σε όλους ορατή θα ξαναφουντώσει την συζήτηση περί ελληνικής αποπομπής.
        Τα μέτρα προυπολογίστηκαν με ύφεση στο 4,5% ενώ θα κυμανθεί κοντά στο 7%
        Αυτή η διαφορά από μόνη της επιφέρει νέα μέτρα.
        Το ΟΜΤ δεν μπορεί να λειτουργήσει γιατί για να το δεχτεί η Γερμανία απαίτησενέα μνημόνια για όσα κράτη ευνοηθούν. Μνημόνια όμως που κανείς ηγέτης της Ιταλίας και της Ισπανίας δεν θα τη δεχτεί γιατί αυτομάτως θα πρέπει να δεχτεί την απώλεια της εξουσίας τους.
        Οπότε μάλλον δεν θα αργήσουμε να δούμε το ισπανικό και το ιταλικό spead στα ουράνια.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ blue nile 23/01/2013 12:03:22

          Δες και το Πορτογαλέζικο 10ετές στη δευτερογενη: 5,87 %. Γύρισε στα επίπεδα του 2010, προ μνημονίου.
          h**p://www.bloomberg.com/quote/GSPT10YR:IND/chart
          Τα PIIGS δεν διαχωρίζονται

  14. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 22/01/2013 11:39:51

    "Μήπως, τελικά όλη η φασαρία για αυτό γίνεται; Για τις αποκρατικοποιήσεις;"
    Darn right! που λένε και στο χωριό μας, Κώστα.
    Θυμάσαι πως φτιάχτηκε το Χάρλεμ και άλλες γειτονιές της ΝΥ; Με τον ίδιο τρόπο θα μας τα πάρουν και εδώ. Μόνο που εδώ πρόκειται για εθνική περιουσία και οι Τούρκοι καιροφυλακτούν. Αλλά πως έλεγε ο Σημίτης; "θα μας προστατεύσουν τα αήττητα νομικά μας όπλα". Πόσοι από αυτους της κλεπτοκρατίας θα έπρεπε να δικαστούν και καταδικαστούν όχι μόνο για εσχάτη προδοσία αλλά και για βλακεία; Πόσοι;
    Το θεμελιώδες ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι ποτε το πηλίκο Ευρώ/εθνικό νόμισμα θα γίνει δυσβάστακτο έως καταστρεπτικό;
    What price euro? που θα έλεγαν και στο χωριό μας την ΝΥ;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 22/01/2013 19:32:51

      Αγαπητέ Νίκο,
      είμαι από τη φύση μου αισιόδοξος!

  15. Λιογκος avatar
    Λιογκος 22/01/2013 11:44:15

    Κύριε Ροδινέ, εσείς τα λέτε εδώ και καιρό εμείς συμφωνούμε αλλά όλοι μαζί είμαστε στη βάρκα που οδεύει προς τον καταρράκτη....το θέμα είναι τι κάνουμε? Ο χρόνος είναι αμείλικτος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Λιογκος 22/01/2013 19:33:37

      Ο χρόνος είναι αμείλικτος και εμείς....ακούραστοι, υποθέτω!

  16. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 22/01/2013 12:17:30

    Είπαμε, το ΔΝΤ είναι σαν τις τράπεζες: Δεν παίζει τόσο ρόλο πόσα τους δίνεις, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ. Για πάντα.. και τα παιδιά σου.. και τα εγγόνια σου..
    Σ' αυτούς (τους φίλους του δλδ.) μας έστειλε ο Jeffrey..

    Αλλά σαν φύσει αισιόδοξος που είμαι, θέλω να σας στείλω μια αχτίδα φωτός:
    Μήπως τώρα που σηκώσαμε το ένα πόδι από 'κει που 'μασταν γονατιστοί, θέλουν να μας ξαναγονατίσουν?
    Γι 'αυτό αρχίζουν πάλι τα πουταν#@$#$κα?

    Για τα σημεία του άρθρου που αναφέρεται στο ΔΝΤ σχετικά με την υστεροφημία του ή να καλύψει την αποτυχία του, δεν νομίζω ότι τους νοιάζει πολύ τι θα "πει ο κόσμος"..
    Σαν να λες στον μαυραγορίτη "δεν φέρθηκες καλά όταν σου ζήτησα να με βοηθήσεις" ή "δεν έχω ακούσει τα καλύτερα για σένα".
    Θα χαμογελάσει και θα σηκώσει αδιάφορα τους ώμους. Θα ακούς το γέλιο του πίσω απ΄την πόρτα φεύγοντας "μας έφτιαξε την μέρα ο μπαγάσας" θα λέει με τους κολλητούς του!

    Η πρόταση μου σαν μια προσφορά -ένα βήμα παραπέρα- στο θέμα?

    Δημιουργία νέων επιχειρήσεων στα πεδία που έχουν αναφερθεί πολλές φορές εδώ στο antinews, νέες βιομηχανίες και ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ.
    Όπως ο τουρισμός μας φέρνει ξένο χρήμα και είναι πραγματικό κέρδος για μας (ενώ εμείς καθόμαστε βέβαια, εκεί καταντήσαμε..), κάτι αντίστοιχο σε όλους τους τομείς της οικονομίας (εκεί δεν μπορείς να κάτσεις, θέλει τρέξιμο).

    Πουλάμε έξω και φέρνουμε χρήμα στην Πατρίδα!

  17. Λιντζ avatar
    Λιντζ 22/01/2013 12:22:20

    Είναι εξαιρετικά εξοργιστικό που δεν βγαίνει κανείς από την κυβέρνηση να διαψεύσει με σθένος τον Τομσεν, κ να πει "τέρμα κυριοι, η ελληνική κοινωνία δεν αντέχει άλλα μέτρα"

    Το ίδιο δεν έκανε η κυβέρνηση όταν πρόσφατα μια από τις εκθέσεις του ΔΝΤ συνιστούσε σμίκρυνση των ενόπλων δυνάμεων? Τότε το είχε περάσει το μήνυμα η κυβέρνηση, με σθεναρές δηλώσεις αμφισβήτησης.

    Τώρα γιατί όχι, κύριοι?? Μήπως μας προετοιμάζετε ψυχολογικά για τα επόμενα μέτρα των 4 δις??

  18. DebbyTant avatar
    DebbyTant 22/01/2013 12:30:11

    Μπαλαφαρα χαντερ ποιος στηριζει ποιον αμα βρεις ταμαθες ολα

  19. Δρυς avatar
    Δρυς 22/01/2013 12:33:32

    Θα γελάσει κάθε πικραμένος αν μας ζητήσουν και πάλι "νέα μέτρα".

  20. G avatar
    G 22/01/2013 12:52:41

    Ειναι πασιφανες οτι θελουν να μας εχουν υπο ομηρια. Στοχος ειναι ο μονιμος εκβιασμος υπο την απειλη μη καταβολης των δοσεων. Αυτο ομως δεν οδηγει πουθενα. Το χειροτερο δε ειναι η πληρης ελλειψη ικανου πολιτικου προσωπικου που να μπορει να ως εδω και να αναλαβει την ευθυνη αυτου του ΟΧΙ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ G 22/01/2013 23:29:21

      Θα δούμε που θα δωθεί η ΔΕΠΑ και θα είμαστε σίγουροι. Μέχρι τότε ας κρατάμε μια πισινή...

  21. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 22/01/2013 13:29:51

    ''Αυτό που έχει σημασία είναι πώς αντιδρά η χώρα από εδώ και στο εξής;
    Θα συνεχίσει στον ίδιο δρόμο; Μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι περισσότερο;''
    Κύριε Ροδινέ μου, τι εννοείτε ''μπορούμε'' να διεκδικήσουμε ...κάτι περισσότερο; Κάτι περισσότερο από την καταστροφή και το ξεπούλημά μας υπό την ασφυκτική πίεση και τους αισχρούς εκβιασμούς των τοκογλύφων και των όρνιων συνεργών τους; Εδώ πια, δε φτάνει η δειλή ...διεκδίκηση. ΑΠΑΙΤΗΣΗ χρειάζεται, με ομόφωνη και ομόψυχη συμπαράταξη ΟΛΩΝ των κομμάτων και ΟΛΩΝ των Ελλήνων. Αν δεν εναντιωθούμε ΑΜΕΣΑ στα υπάρχοντα σχέδια που πολύ σωστά διαπιστώνετε (χωρίς τα ''Μήπως'') και που μονάχα κάποιος έχων προσωπικό συμφέρον πια, δεν διαπιστώνει, βλέπετε να υπάρχει για την πατρίδα μας αύριο διαφορετικό από αυτό που επιφυλάσσεται για ένα απολύτως ελεγχόμενο προτεκτοράτο; Βλέπετε οι ερχόμενοι Έλληνες (όσοι δεν αναγκαστούν βιαίως σ΄ εκπατρισμό) να΄χουν ζωή άλλη από εκείνη που αναλογεί σ΄ένα γονατισμένο δούλο, σ΄ένα κολίγα και σ΄ένα φοβισμένο,μίζερο υποτακτικό; ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΧΘΕΣ απαιτείται, ατομική-εσωτερική και κοινωνική - παλαϊκή. Χωρίς κομματικούς διαχωρισμούς και ύποπτες, πλαστές αντιπαλότητες. Ή θα αποφασίσουμε να το παλέψουμε δυναμικά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ όπως μας δίδαξαν οι προηγούμενοι Έλληνες, ή θα χαθούμε. Εν λευκώ, δεν εξουσιοδοτήθηκε ΚΑΝΕΝΑΣ ν΄αποφασίζει για την πατρίδα και τις τύχες μας. Όσο παραμένουμε αμέτοχοι κι ....ευχόμαστε να κάνουν κάτι οι σοφοί μας επίλεκτοι, διαπραγματευόμενοι ...κατ΄έμπνευσιν, χωρίς να τους πιέζουμε ώστε να κινηθούν σύμφωνα με τη βούλησή μας, καλύτερα να ...βελάζουμε , παρά να μιλάμε. Μας αξίζει η μοίρα του άβουλου κοπαδιού. Αργά ή γρήγορα, θα έρθει η ώρα της σφαγής μας.....

    Εν μεγάλη Eλληνική αποικία, 200 π.X. - ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ

    Ότι τα πράγματα δεν βαίνουν κατ’ ευχήν στην Aποικία
    δεν μέν’ η ελαχίστη αμφιβολία,
    και μ’ όλο που οπωσούν τραβούμ’ εμπρός,
    ίσως, καθώς νομίζουν ουκ ολίγοι, να έφθασε ο καιρός
    να φέρουμε Πολιτικό Aναμορφωτή.

    Όμως το πρόσκομμα κ’ η δυσκολία
    είναι που κάμνουνε μια ιστορία
    μεγάλη κάθε πράγμα οι Aναμορφωταί
    αυτοί. (Ευτύχημα θα ήταν αν ποτέ
    δεν τους χρειάζονταν κανείς.) Για κάθε τι,
    για το παραμικρό ρωτούνε κ’ εξετάζουν,
    κ’ ευθύς στον νου τους ριζικές μεταρρυθμίσεις βάζουν,
    με την απαίτησι να εκτελεσθούν άνευ αναβολής.

    Έχουνε και μια κλίσι στες θυσίες.
    Παραιτηθείτε από την κτήσιν σας εκείνη·
    η κατοχή σας είν’ επισφαλής:
    η τέτοιες κτήσεις ακριβώς βλάπτουν τες Aποικίες.
    Παραιτηθείτε από την πρόσοδον αυτή,
    κι από την άλληνα την συναφή,
    κι από την τρίτη τούτην: ως συνέπεια φυσική·
    είναι μεν ουσιώδεις, αλλά τί να γίνει;
    σας δημιουργούν μια επιβλαβή ευθύνη.

    Κι όσο στον έλεγχό τους προχωρούνε,
    βρίσκουν και βρίσκουν περιττά, και να παυθούν ζητούνε·
    πράγματα που όμως δύσκολα τα καταργεί κανείς.

    Κι όταν, με το καλό, τελειώσουνε την εργασία,
    κι ορίσαντες και περικόψαντες το παν λεπτομερώς,
    απέλθουν, παίρνοντας και την δικαία μισθοδοσία,
    να δούμε τι απομένει πια, μετά
    τόση δεινότητα χειρουργική.—

    Ίσως δεν έφθασεν ακόμη ο καιρός.
    Να μη βιαζόμεθα· είν’ επικίνδυνον πράγμα η βία.
    Τα πρόωρα μέτρα φέρνουν μεταμέλεια.
    Έχει άτοπα πολλά, βεβαίως και δυστυχώς, η Aποικία.
    Όμως υπάρχει τι το ανθρώπινον χωρίς ατέλεια;
    Και τέλος πάντων, να, τραβούμ’ εμπρός.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ BLACKQUEEN 22/01/2013 14:30:49

      εξαιρετικη επιλογη

  22. Μάνος avatar
    Μάνος 22/01/2013 13:32:30

    Δεν υπάρχει καμμιά πολιτική, δεν υπάρχει καμμιά προοπτική.

    Μια χώρα ολόκληρη ψυχοραγεί περιμένοντας να τελειώσουν οι Γερμανικές εκλογές τον Οκτώβριο-Νοέμβριο για να παρθούν οι όποιες οριστικές (;) αποφάσεις.

    Η εμπιστοσύνη που δείχνει η Ελληνική κυβέρνηση στους γερμανούς αγγίζει τα όρια της εγκληματικής αμέλειας.

    Εαν τέλος του χρόνου μας "αδειάσουν" οι Γερμανοί, δεν θα φταίνε αυτοί, αλλά η Ελληνική κυβέρνηση που, από ό,τι φαίνεται-δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση, έδωσε βάση σε off the record συζητήσεις και υποσχέσεις.

  23. Nikos X. avatar
    Nikos X. 22/01/2013 13:34:56

    @G. Μήπως τελικά ΄πως έλεγε ο μακαρίτης ο πατέρας μου στον πόλεμο θα πας και με το κουτσό τ' άλογο αν δεν έχεις άλλο?...

  24. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 22/01/2013 13:48:51

    Προς antinews για το "awaiting moderation":

    Ίσως σε κάποια σημεία να εκφράζομαι στα όρια της κοσμιότητας, το οποίο και αντιλαμβάνομαι.. Αλλά έτσι μου βγαίνει λόγω της παραστικότητας που θέλω να πετύχω.

    Ο εξωραϊσμός και ο καθωσπρεπισμός του λόγου δεν θα εξωτερίκευαν την αγανάκτηση μου και τον θυμό που έχω γι' αυτούς που μας κατέστρεψαν και μας κατάντησαν ανήμπορους ζητιάνους.

    Έτσι νοιώθω, κάτι άλλο θα 'ταν υποκρισία. Κι απ' αυτήν έχουμε χορτάσει τόσα χρόνια..

    • factorx avatar
      factorx @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 22/01/2013 14:17:40

      γιατί γκρινιάζεις; δεν ανεβαίνουν όλα τα σχόλιά σου;

  25. nikias avatar
    nikias 22/01/2013 13:50:37

    Eίσαι καταπληκτική !
    Και εκείνος ο μέγας Καβάφης στο τέλος,
    τι βαθύς τι προφητικός !

    Μπράβο για τις σκέψεις σου !

  26. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 22/01/2013 14:34:07

    Ειμαστε όμηροι της κακής μας νοοτροπίας!
    Είμαστε ανίκανοι και για να κάνουμε αποκρατικοποιήσεις και για να εκμεταλευτούμε την ΑΟΖ. Γι'αυτό εάν ο Αντώνης Σαμαράς δεν κινηθεί άμεσα (και μπράβο του για τη σύσκεψη με το ΤΑΙΠΕΔ και τις αξιώσεις του να τρέξει το σύστημα), τότε η Ελλάδα θα είναι προτεκτοράτο των άλλων χωρών της ΕΕ στην καλύτερη περίπτωση και θα πρέπει να λέμε και ευχαριστώ για αυτό!
    Εφ'όσον χρεωθήκαμε για να καταναλώνουμε και αφελληνίστηκε η παραγωγή και η μεταποίηση στην Ελλάδα και χειροτέρεψε το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγων, η σημερινή κατάληξη της χώρας δεν είναι έκπληξη.
    Η πραγματικότητα είναι οτι σήμερα οι μισθοί είναι στο 2000 αλλά οι τιμές στα ράφια είναι στο 2009 (δηλ.περίπου 45% ακριβότερα). Πρέπει το κράτος να βρεί τρόπο (που υπάρχει) να μειωθιούν οι τιμές στο ράφι κατά 25%-30% και έτσι ο Ελληνας να ζήσει αξιοπρεπώς. Επίσης, το να πληρώνει κανείς με εισοδήματα 12 ετών πριν τους σημερινούς υπέρογκους φόρους και λογαριασμούς είναι ένα άλλο τεράστιο ζήτημα και εάν δεν υπάρξουν νέες παραγωγικές επενδύσεις με εξαγωγικό προσανατολισμό, τότε θα σκάσει το σύστημα είσπραξης εσόδων (λόγω αδυναμίας πληρωμής φόρων) και το έλειμμα θα εκτοξευτεί ξανά εκεί πυ έφθασε το 2009....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ GreekinEurope 22/01/2013 23:31:13

      Ακριβώς φίλε! Οι τιμές αν πέσουν και μειωθούν και οι φόροι θα γυρίσει το κλίμα και θα μειωθεί η ανεργία. Οι επενδύσεις καθορίζουν το πόσο γρήγορη ανάκαμψη θα έχουμε. Τα πρώτα το πότε.

  27. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 22/01/2013 14:39:20

    Ανεξάρτητα τι θα γίνει πως τι που πότε… Πριν πάμε στο Γ ας πάμε στο Α. Από πού και ως που θα νοιάζονται περισσότερο οι δανειστές και ξένοι να σώσουν την Ελλάδα από τους ίδιους τους Έλληνες. Από πού και ως που ο δανειστής , θεωρούμε, ότι νοιάζεται να πάρει πίσω τα λεφτά του και όχι να συνεχίσει να δανείζει με επαχθής όρους ώστε να έχει στο χέρι και τα λεφτά και την αγελάδα που τα γεννάει.
    Είμαστε ειλικρινά ως λαός τόσο μα τόσο ηλίθιοι ώστε σύσσωμο το πολιτικό σύστημα συμπεριλαμβανομένων και των παρατρεχάμενων (γνωστοί και άγνωστοι) πίστεψε ότι με το πρόγραμμα που, 29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν skip , όσοι το χρησιμοποίησαν καταστράφηκαν εμείς θα σωνόμασταν.
    Και άντε και το πιστέψαμε το πρώτο χρόνο είμαστε στο 3 και τώρα το βλέπουμε επικίνδυνο; Τελικά είχε δίκιο ο Μαρκ Τουαίν όταν έλεγε ποτέ μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο θα καταφέρει να σε κατεβάσει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας. Στην Ελλάδα την ηλιθιότητα την κάναμε πολιτική και την ψηφίζουμε τις τελευταίες δεκαετίες.
    Σαν τις στρουθοκαμήλους που στον κίνδυνο βάζουν το κεφάλι στην άμμο έλα όμως που αφήνουν ακάλυπτη την έδρα τους …
    Όχι θα μας πουν οι δανειστές βρε καλώς τα, τα παιδιά, ναι βρε , να σωθείτε εσείς να πάρουμε και τα λεφτά μας πίσω… Τελικά ο μόνος τρόπος για να κλείσει η τρύπα του ελλείμματος είναι να εξάγουμε την παρατεταμένη μακακία που μας βαράει στον εγκέφαλο ως λαό . Όχι μόνο θα μηδενίσουμε το έλλειμμα σε χρόνο ρεκόρ αλλά θα έχουμε και πλεόνασμα .
    Αλλιώς δεν εξηγείται …Βέβαια μπορώ να σκεφτώ και τα ufo , ή τους ψεκασμούς γιατί αλλιώς καλά οι πολιτικοί γνωρίζουμε αλλά ο λαός ;
    Είναι σαν να ρωτάς τον ετοιμοθάνατο τι θάνατος σου αρέσει ο ακαριαίος ή ο αργός;
    Αφού ούτως η άλλως θα πεθάνει ποιος είναι ο καλύτερος άραγε;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Χριστίνα 22/01/2013 23:39:51

      "Αφού ούτως η άλλως θα πεθάνει ποιος είναι ο καλύτερος άραγε;" Αν κάποιου του αρέσει η απαισιοδοξία είναι στην ουσία του νεκρός. Σε άνθρωπο χωρίς ελπίδα, δεν υπάρχουν στόχοι. Χωρίς στόχο δεν υπάρχει κίνητρο για δράση και σκέψη άρα και ζωή. Προτιμώ να παλεύω να ζήσω έστω και αν είναι σκούρα τα πράγματα. Δε τα παρατάω. Ο Λεωνίδας στις Θερμοπύλες πήγε να πεθάνει.Ήξερε πόσο μικρές είναι οι πιθανότητες αυτό που κάνει να γλιτώσει τη Σπάρτη και την Ελλάδα αλλά ήταν υποχρεωμένος να παλέψει. Έτσι και οι ήρωες του 1821. Έτσι και το 1940 στο αλβανικό έπος. Έτσι κι εμείς χρωστάμε στους επόμενους να αγωνιστούμε κι ας γίνει ότι γίνει. Αρκεί να μην είμαστε ριψάσπιδες και δειλοί!

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ Γεώργιος Τ. 28/01/2013 09:32:07

        Αγαπητέ κ. Γιώργο Τ. ο άνθρωπος που ξέρει ότι θα πεθάνει και έχει ιδανικά μάχεται πιο σκληρά . Ο Λεωνίδας ήξερε ότι θα πεθάνει και τα έδωσε όλα. Διάβασες καλώς ή κακώς ανάποδα το μήνυμά μου αλλά δεν πειράζει, άλλωστε από την αρχή του σχολίου φαίνεται η λογική μου.
        Στο Αλβανικό έπος όταν πήγαμε ξέραμε ότι θα πεθάνουμε αλλά πήγαμε .
        Ο γρήγορος θάνατος είναι αυτός που λέει ‘’δυστυχώς επτωχεύσαμε ‘’ και πάμε από την αρχή και όχι αυτός που λέει φόροι για να σωθεί η Ελλάδα και ας πεθάνουν οι Ελληνες, αργός θάνατος.
        Όπως είπε ο χοντρός κάποτε . Το να φτωχύνουν οι Ελληνες δεν σημαίνει ότι θα φτωχύνει και η Ελλάδα .
        Αλήθεια ποιος είναι ο δειλός εκείνος που μπορεί να δει και ξέρει τι θα αντιμετωπίσει ή εκείνος που νομίζει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει σε όλα και υποτιμά τον αντίπαλο όσο μικρός και αν είναι; Διότι ο πρώτος σχεδιάζει, και έχει στρατηγική και τακτική με εναλλακτικές και ποτέ δεν δρα παρορμητικά και εν θερμώ ο δεύτερος είναι γιούργια να πάρουμε τα παλιούρια και εκεί βρίσκει τον κάθε πολιτικάντη τύπου Καλοχαιρέτα ‘’ετελείωσε’’..

  28. δαρειος avatar
    δαρειος 22/01/2013 15:06:11

    Για γενοκτονία μας πάνε .
    Πέθανε το βρέφος που νοσηλευόταν για ασιτία
    λένε δε, ότι στην περιοχή δεν υπήρχε γιατρός.
    Καλό ταξίδι στο αγγελούδι, ζούμε τραγικά πράγματα.

  29. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 22/01/2013 15:39:07

    Με αφορμή και τη σημερινή δίωξη Γεωργίου μπορείτε κύριε Ροδινέ να διακρίνετε καμμία διαφορά στους κρίκους της αλυσίδας ΓΑΠ-Παπακωνσταντίνου-Παπαδήμος-Βενιζέλος-Σαμαράς-(Ράπανος)- και λόγω κωλύματος του τελευταίου-Στουρνάρας; Για ποιό πράγμα ακριβώς αναρωτιέστε; Και αντί να περιμένετε να έρθει η επιφοίτηση του θείου πνεύματος στον Στουρνάρα και το Χατζηδάκη καθώς και στους άλλους τους ξελιγωμένους για εξουσία του Κουβέλη, μήπως να αρχίζατε να αποσύρετε την υποστήριξή σας (εσείς και κάτι λίγες άλλες ψύχραιμες φωνές) στην τρικομματική τρόϊκα εσωτερικού;

    • GreekinEurope avatar
      GreekinEurope @ τηλέμαχος αναγνώστου 22/01/2013 16:32:51

      Αγαπητέ,
      Εχεις να προτείνεις ολοκληρωμένη εναλλακτική λύση για το αδιέξοδο της χώρας?
      Ειναι ίδιος ο Στουρνάρας με τον Παπακωνσταντίνου και το Βενιζέλο?
      Μήπως ο Αλογοσκούφης έκανε τίποτα καλύτερο με την "απογραφή" του και εν συνεχεία την ασυδοσια που εκτίναξε το δανεισμό και βύθισε τα έσοδα και τώρα έχει εξαφανιστεί από προσώπου γής?
      Κριτική χωρίς λύσεις είναι κενή περιεχομένου. Ο Ελληνας υποφέρει και θέλει ΛΥΣΕΙΣ όχι ΑΠΛΑ ΚΡΙΤΙΚΗ και υποσχέσεις για τιμωρίες, κρεμάλες κλπ.

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ GreekinEurope 23/01/2013 00:26:37

        Εσύ δηλαδή τι λες ότι είναι διαφορετικοί; Σε τι ακριβώς; Η δική μου η λύση είναι πολύ ακραία γι αυτό το σάϊτ και γι αυτό δεν ζαλίζω τον κόσμο με αναλύσεις. Απλώς με τρελλαίνει όλη αυτή η (σωστή) αντίθεση στον ΓΑΠ και τον Παπακωνσταντίνου, και το αδιάφορο σφύριγμα όταν το πουλαίν του Σαμαρά, ο Στουρνάρας (o μόνος σχεδόν που υποστήριζε το μνημόνιο του Παπακ από την αρχή υποστηρίζοντας ότι η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων και το ελληνικό δαιμόνιο θα πρόσθεταν 17% του ΑΕΠ στην ανάπτυξη) κάνει τα ίδια και χειρότερα τρία χρόνια αργότερα με τις αντοχές του κόσμου στο μηδέν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ τηλέμαχος αναγνώστου 22/01/2013 19:36:45

      η δική μας η δουλειά είναι να γράφουμε.

      • tak avatar
        tak @ Κώστας Ροδινός 23/01/2013 17:50:55

        ΚΚ Αλεξανδρινός

        Αν ευτυχής ή δυστυχής είμαι δεν εξετάζω.
        Πλην ένα πράγμα με χαράν στον νου μου πάντα βάζω –
        που στην μεγάλη πρόσθεσι (την πρόσθεσί των που μισώ)
        που έχει τόσους αριθμούς, δεν είμ’ εγώ εκεί
        απ’ τες πολλές μονάδες μια. Μες στ’ ολικό ποσό
        δεν αριθμήθηκα. Κι αυτή η χαρά μ’ αρκεί.

  30. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 22/01/2013 16:51:00

    @ Κώστα,

    Κάποιος φίλος οταν διάβασε το πρωτο αρθρο παρακάτω πριν 2 και πλεον χρόνια, μου είπε οτι ειμαι μαντης κακων ή οτι είχα λόγους να γραφω οτι γραφω! Τα ίδια περίπου ακουγα οταν εγραψα το επόμενο και μεθεπόμενο. Εκτοτε σταμάτησα.
    Δυστυχώς για όλους μας, η κάθε μέρα που περναει θα επιβεβαιωνει τις προβλέψεις μου σε οτι αφορά την πορεία της χώρας σαν αποτελεσμα της ακολουθούμενης πολιτικής και του εναγκαλισμού με το ΔΝΤ. Και χωρίς να ειμαι Βαρουφακης ή κάποιος επιφανης οικονομολόγος, ειναι βέβαιο οτι πολλοί ειναι αυτοί που θα εμφανιστούν σύντομα ως μετα Χριστόν προφήτες!
    Σε αυτό που επεσα εξω ειναι οτι δεν περίμενα ποτε οτι ο Σαμαράς θα ακολουθούσε την ιδια πεπατημένη πολιτική σε αντιθεση με οτι ελεγε. Aκόμα κι αν ηταν στρατηγική επιλογή του να το τραβηξει και να κάνει το μεγάλο βήμα στο καταλληλο timing, φοβάμαι οτι το αργησε πολύ...

    Δες λοιπόν με χρονική σειρά τα παρακάτω:

    http://www.antinews.gr/2010/12/08/75111/
    http://www.antinews.gr/2011/04/27/98234/
    http://www.antinews.gr/2011/11/24/135117/

  31. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/01/2013 18:15:49

    Καμμία ομηρία.
    Το πρόβλημά μας είναι μόνον ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ πλέον: Περισσότερης κοινωνικής δικαιοσύνης, βαθμιαίας αποκατάστασης της κοινωνικής συνοχής, και κυρίως ανάκτησης των πόρων του δημοσίου που ληστεύθηκαν απο ιδιώτες μέσω της ποριμοδοτούμενης φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής.
    Η κυβέρνηση αυτή δεν μπορεί. Κατατρίβεται με επουσιώδη. Ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι επίσης ανεπαρκής πολιτικά.
    Το ΠΑΣΟΚ ως κυβερνητικός εταίρος είναι νεκρό βάρος. Μόνον ζημιά κάνει.
    Ο "κανένας" σκίζει !
    Το "παράθυρο χρόνου" κλείνει.
    Ειναι πλέον προτιμότερο να ενώσουν τις ανεπάρκειές τους ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ. Η ισορροπία τρόμου θα τους συνετίσει.
    Στόχος ο "Μεγάλος Συνασπισμός α λα Ελληνικά" λοιπόν. Στραβός και ασύμμετρος, αλλά δεν υπάρχει άλλος. Ελλείψει σοσιαλδημοκρατίας.
    Άν σε ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ φαίνεται ασύμμετρο ή τολμηρό, άς παραδειγματισθουν και απο τη θεσμική "αμερικανοποίηση" της Γερμανίας: Προχθές SPD/Grünen πήραν την Κάτω Σαξωνία. Η Άνω Βουλή (Bundesrat) είναι πιά ολόδική τους, με απόλυτη πλειοψηφία. Οι CDU/FDP διατηρούν 20 ψήφους πλειοψηφία στην Bundestag. Για τα κρίσιμα θα αποφασίζουν με ισότιμη συναίνεση - ισορροπία τρόμου, όπως Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικάνοι, απέναντι.
    Να κάνουν το ίδιο και εδώ τα 2 "κόμματα εξουσίας". Μόνον οι πολίτες θα βγούν ωφελημένοι απο την ισορροπία τρόμου.
    Είναι και η καλύτερη τιμωρία του άθλιου κομματικού συστήματός μας: Να συναποφασίζουν αλληλοεπιτηρούμενοι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Uncle Stgm 22/01/2013 19:40:11

      Θείε,
      γιατί προτρέχεις;
      Λοιπόν, θα αναλάβεις να γράψεις το επόμενο τη συνέχεια του σημερινού άρθρου;
      Deal:

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Κώστας Ροδινός 23/01/2013 11:45:08

        Κώστα θα το 'θελα.
        Αλλά βλέπεις, γίνομαι όλο και πιό πολύ πραγματιστής, ρεαλιστής πέρα απο ιδεολογήματα, και γι αυτό ριζοσπαστικοποιούμαι αγρίως στις προτάσεις.
        Έχω γίνει και κάπως αισιόδοξος. Πρώτη φορά που εύχομαι να μη πέφτω έξω στις εκτιμήσεις μου.
        Συνήθως στο παρελθόν ευχόμουν να πέφτω έξω. Δυστυχώς σπάνια έπεφτα, το θυμάσαι.
        Τι να γράψω λοιπόν; Θα είμαι πολύ "αιρετικός", άν γράψω. τώρα Βλέπω ν' ανάβετε αμέσως φωτιά στο antinews και να γίνομαι φλαμπέ σαν μάγισσα του Μεσαίωνα.
        Άσε να ξεκαθαρίσουν κι άλλο οι τάσεις, το βλέπουμε τότε. Την άνοιξη ίσως δεν θα περνώ για τόσο "αιρετικός"...

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Uncle Stgm 23/01/2013 13:47:55

          Μα η γοητεία είναι να τα γράφεις, όταν είσαι αιρετικός!
          Εδώ, όταν το 2010 γράφαμε οτι θα αποτύχει το μνημόνιο μας έλεγαν γραφικούς, λαϊκιστές, ανεύθυνους, κομματόσκυλα και δεν θυμάμαι τι άλλο...
          Λοιπόν, τώρα έχει ενδιαφέρον!

  32. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/01/2013 18:22:03

    Η κατάσταση στην Ευρωζώνη άλλαξε και τώρα είναι φανερό.
    Φαίνεται ότι το πραγματικό σημείο καμπής ήταν η εκλογή Ολλάντ - ο "Γ/Γ άξονας" είναι καταδικασμένος να περιστρέφεται ενιαία, χωρίς "διαφορικό".
    Τώρα πρέπει ν' αλλάξει και το πολιτικό consensus μέσα στη χώρα. Μερικοί στον ΣΥΡΙΖΑ αρχίζουν να το καταλαβαίνουν, εξ ού και οι επισκέψεις σε Σόιμπλε, ΗΠΑ κτλ.
    Και αφού η κυβερνητική εναλλαγή είναι μάλλον αδύνατη μαθηματικά, όταν γίνει φανερό ότι το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να έχει άλλες κυβερνητικές ευθύνες και πρέπει να ξεκουραστεί, απομένει η αναγκαστική συγκατοίκηση.
    Με την παρούσα Βουλή - Βουλή τετραετίας. Επιτέλους, όχι πρόωρες.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 22/01/2013 19:23:48

      Το λεει σημερα ο Ολάντ: "Η σωστή χημεία Γαλλίας-Γερμανίας έσωσαν την Ελλάδα".
      h**p://www.nooz.gr/economy/olant-i-sosti-ximeia-gallias-germanias-esosan-tin-ellada
      Αλλα εμεις ονειρευομαστε τα χρονια της Ευρωπης πριν την «Ευρωπαϊκή Κοινότητα Ανθρακος και Χάλυβος» (ΕΚΑΧ, 1951)...
      Ξεγραψαμε ηδη τον Κ. Καραμανλη τον senior.
      Κρατουμε ομως τον junior. Σιωπηλος γαρ...

  33. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/01/2013 18:43:56

    Δυο τα πρακτικα ερωτηματα:
    1. "Επι της αρχης", θελουμε οντως αποκρατικοποιησεις; Η οχι;
    2. ΄Αν ναι, ποιες οι προυποθεσεις; Εννοειται προυποθεσεις ειλικρινεις, οχι προσχηματικες με πραγματικη προθεση το σαμποταζ.
    Προυποθεσεις που δεν ακυρωνουν την επι της αρχης συμφωνια.

  34. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/01/2013 19:04:44

    Εξοδο, αλλα προς τα που; Προς ποια "πορτα";
    Μηπως προς νοτιοανατολικα (αφου οι "Βορειοδυτικοι" δεν μας αρεσουν);
    Θυμιζω οτι τοτε μολις ετοιμαζοταν να "σκασουν" Τυνησια, Λιβυη, Αιγυπτος...
    Λιγο ενστικτο αυτοσυντηρησης υπαρχει;

  35. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/01/2013 19:08:33

    Ψηφιζω σταθερα κια με ενθουσιασμο τον ΚΑΝΕΝΑ. Οπως τον Ιουνιο.
    Αλλα υποστηριζω πια μελλοντικη κυβερνηση ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ (ενδεχομενως +ΔΗΜΑΡ). Το νεο "μικροτερο κακο".
    Κου βουλη τετραετιας, ανοιξη 2016 τα ξαναλεμε...

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Uncle Stgm 22/01/2013 20:55:11

      +1000000000000000000000000000000000000

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ BLACKQUEEN 23/01/2013 11:02:38

        '' Αλλα υποστηριζω πια μελλοντικη κυβερνηση ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ (ενδεχομενως +ΔΗΜΑΡ)''
        Εκεί πάνε τα +++++++ μου.
        Εγώ πάλι, χωρίς ΔΗΜΑΡ το σκέφτομαι-εύχομαι!!
        Μου πέφτουν βλέπετε ...βαρείς οι ΡεπουσοΨαρριανοί και τα λοιπά εκσυγχρονιστικά Σημιτορετάλια. Θα προτιμούσα να τα στείλει ο κόσμος μαζί με τα υπολείμματα του Πασόκ στο ...καλό.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ BLACKQUEEN 23/01/2013 12:48:51

          Κι εσύ Βασίλισσά μου "ιδεολογίζεις";
          Δεν το περίμενα.
          Τα σκληρά πολωτικά ιδεολογήματα είναι η κοκαïνη των πολιτών. Και speedάρουν και ναρκώνουν...
          Γίνετε πρακτικοί και ρεαλιστές, αναζητείστε το ορθολογικό, οραματικό και ριζοσπαστικό.
          Rational and radical, που λένε οι Αγγλοσάξωνες (ξέρουν απο τέτοια, απο τον καιρό του Sir Francis Bacon, 1561 - 1626).

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Uncle Stgm 23/01/2013 00:59:49

      Aγαπητέ θείο "Ψηφιζω σταθερα κια με ενθουσιασμο τον ΚΑΝΕΝΑ. Οπως τον Ιουνιο." Ευτυχώς, για την «ενθουσιώδη» θέση των υποστηρικτών του «ΚΑΝΕΝΑ», πάντα θα υπάρχουν οι ψηφοθηρικές-γλάστρες λαθραίοι να ψηφίζουν και να ψηφίζονται για λογιαριασμό των ομοϊδεατών, ερήμην σας πάντα, βεβαίως. Εκεί να δεις «ενθουσιασμός!». Και θα περιμένω να διαβάσω τα δικά σου σχόλια και κριτική, την αμέσως επομένη των εκλογών, με τα άνευ αδείας σούργελα-μεϊντάνια, του ισλάμ τα επιδεικτικά ανδρικά μόρια, τα σαρίκια, τα κοράνια και του Χάρου τ’ απειλητικά δρεπάνια-σόου, στο κέντρο της Αθήνας και όχι μόνο. Δοθείσης της ευκαιρίας του σχολίου σου, η δική μου αταλάντευτη θέση είναι ότι οι «ενθουσιώδεις» υποστηρικτές του «ΚΑΝΕΝΑ», δεν δικαιούνται να επηρεάζουν το Εκλογικό Σώμα το οποίο πιστεύει, εργάζεται και προσπαθεί για όσο το δυνατόν καλύτερο εφικτό γι’ αυτή τη δύσμοιρη πατρίδα. Ομολογώ, ότι για πρώτη φορά, με εξέπληξες τόσο δυσάρεστα. Αυτός ο «ενθουσιασμός», δεν αντέχεται. Τι απέγινε άραγε, η διέλευση γκλόρια μούντι, θείο; Με φιλικούς χαιρετισμούς.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ η Dimi 23/01/2013 11:01:45

        "Σκασμένος" είμαι πια, αγαπητή Dimi. "Σκασμένος" ήμουν και τον Ιούνιο.
        Σκασμένος, γιατί οι του πολιτικού προσωπικού μας κοροιδεύουν ασύστολα. Αερολογούν για να μη κάνουν τίποτε. Δεν είναι μόνον οι "λίστες". Μπουχτίσαμε.
        Τέτοια τιμωρία τους αξίζει. Κανείς να μη δίνει γι αυτούς ούτε σέντς. Και να μείνουν εκεί να κυβερνούν αλληλοεπιτηρούμενοι, με το μαστίγιο. 26 +29 % = 55 %. Καλό ποσοστό ! Μέχρι λήξεως τετραετίας. Θεσμική υποχρέωσή τους είναι, άλλωστε να εξασφαλίζουν κυβέρνηση.
        Όχι άλλο ΠΑΣΟΚ, μας τέλειωσε. Και προπαντός, όχι εκλογές πριν το 2016.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Uncle Stgm 23/01/2013 13:39:23

          Αγαπητέ Θείο, σέβομαι τις απόψεις σου αν και διαφωνώ με το συγκεκριμένο θέμα. Και διαφωνώ, επειδή, η εν λόγω αυτοκαταστροφική "τιμωρία", κυριολεκτικά παραπέμπει στο γνωστό με τον αγά που "θύμωσε και έκοψε". Και επειδή σε εκτιμώ και επειδή από το 2009 αυτός εδώ ο πρώτος των πρώτων ιστότοπος μάς δίνει το Βήμα ελεύθερης έκφρασης, σου παραθέτω μερικά περιστατικά από τον βίο του βασιλέα και στρατηγού της Σπάρτης Αγησιλάου του Β’ (444-361 π.Χ), επίκαιρα ως προς τον ορθό τρόπο ενάσκησης της εξουσίας.
          (Χείλων: “Αρχόντων Αρετές” | Τρίτη 31-01-2012)

          Όταν κάποτε σε ένα συμπόσιο ο Αγησίλαος ο Β’ εξελέγη συμποσίαρχος, ερωτηθείς από τον οινοχόο πόσο κρασί να βάλει στους συνδαιτυμόνες, εκείνος απήντησε: “Αν υπάρχει πολύ κρασί σέρβιρε όσο ζητάει ο καθένας, αν όμως έχουμε λίγο μοίρασε σε όλους από ίσο”.

          Κάθε φορά που άκουγε κάποιους να κατηγορούν ή να επαινούν, έκρινε ότι έπρεπε να ερευνήσει περισσότερο το ποιόν αυτών που μιλούσαν, παρά εκείνων για τους οποίους μιλούσαν.

          Όταν ήταν σε νεαρή ηλικία, κατά τον εορτασμό των γυμνοπαιδιών, ο υπεύθυνος του χορού τον τοποθέτησε σε ασήμαντη θέση, παρόλο που προαλειφόταν για βασιλιάς. Αυτός υπακούοντας είπε: ”Εύγε, διότι μου δίνεται η ευκαιρία να αποδείξω ότι τους άξιους άνδρες δεν τους αναδεικνύουν οι θέσεις αλλά οι άνδρες τιμούν τις θέσεις”.

          Όταν επέστρεφε ετοιμοθάνατος από την Αίγυπτο, έδωσε εντολή στη συνοδεία του, μετά το θάνατο του να μην κατασκευάσουν ούτε άγαλμα, ούτε ζωγραφιά, ούτε κάποια άλλη απεικόνιση της μορφής του λέγοντας: “Αν έχω επιτύχει κάτι αξιόλογο, αυτό θα είναι το μνημείο μου και όχι οι κατασκευασμένοι ανδριάντες που δεν αξίζουν το παραμικρό”.

          Σε ερώτηση πως θα μπορούσε κάποιος να διακριθεί ανάμεσα στους συνανθρώπους του, απήντησε:
          “Λέγοντας τα άριστα και πράττοντας τα κάλλιστα”.

          Καλή συνέχεια να έχουμε.

  36. Zame avatar
    Zame 22/01/2013 19:57:15

    -Κάποιοι κερδοσκόπησαν σε βάρος μας και επωφελήθηκαν από τη δυστυχία που μας προκάλεσαν.
    Και κάποια «κοράκια των αγορών», θησαύρισαν…-
    ΟΚ.
    (1ον) ΝΑ ΟΙ ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΑΥΤΟΥ του ΑΘΛΙΟΥ & ΕΛΕΕΙΝΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
    (2ον) ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΕΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ & ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ οι ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ...γιατί η νοσηρά αλαζονική απληστία τους κατάντησε τον ίδιο τον ΠΛΟΥΤΟ ΕΝΟΧΟ & ΜΙΣΗΤΟ..έτσι που θα είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να μπορούν να τον ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ. (να οι ομηροι )

    και πως είπε οΤομσεν..κάναμε ΛΑΘΟΣ με την ΛΙΤΟΤΗΤΑ..?
    ..οκ.
    (3ον) ΝΑΙ στο ΛΑΘΟΣ που οδηγεί σε ένα ηλίθιο ΑΔΙΕΞΟΔΟ ακόμα και σε αυτούς που έχουν & κατέχουν..
    χρησιμοποιώντας τα ίδια τα δικά τους όπλα & μεθόδους εικονικής δημιουργικής λογιστικής ..
    μπας & έως ότου καταλάβουν τα αφεντικά αυτού του Πλανήτη
    (αν παγκοσμια η κριση παγκοσμια & η λυση)
    πως "ίσως τυχαία" να τους προέκυψε η ευκαιρία να κάνουν
    το ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΜΑ στην ΙΣΤΟΡΙΑ
    επανα προσεγγίζοντας την περίφημη παγκοσμιοποίηση με ποιό ΦΙΛΙΚΕΣ στον άνθρωπο διαθέσεις..
    ενώ παράλληλα προσεγγίζοντας και την Αριστερά (δεκανίκι τους)
    από τα ΑΡΙΣΤΕΡΑ της..(αφού πείρε & τα σώβρακα)

    (4ον) Αν ΟΧΙ στο ΛΑΘΟΣ τότε έχει ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ το ΑΤΟΚΟ ΠΑΓΩΜΑ-κατι σαν ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ ΟΛΩΝ μα ΟΛΩΝ των ΔΑΝΕΙΩΝ & με παράλληλη διοχέτευση μεγάλων ποσοτήτων χρήματος..για την ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του ΛΑΘΟΥΣ & μέρος της απίστευτης ζημιάς που προκάλεσαν..
    (αν & δεν αποκαταστονται όλες οι ζημιές)
    ΗΔΗ στις ΗΠΑ 10 Αμερικανικες Τραπεζες
    Aurora,
    Bank of America,
    Citibank,
    JPMorgan Chase,
    MetLife Bank,
    PNC,
    Sovereign,
    SunTrust,
    US Bank
    Wells Fargo,
    υποχρεούνται να καταβάλλουν 8,5 δισ. δολάρια σε πελάτες τους στα ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ που έπεσαν ΘΥΜΑΤΑ των κερδοσκοπικών πρακτικών που εφάρμοσαν οι τράπεζες και οι εταιρείες διαχείρισης των στεγαστικών δανείων «θα λάβουν εντός των προσεχών εβδομάδων αποζημιώσεις που θα κυμαίνονται από ορισμένες εκατοντάδες, έως και 125.000 δολάρια», υποστήριξε η Fed. & δημοσιεσυε ο e-typos.

    * η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ λειτουργεί ως ΣΥΓΚΟΛΛΗΤΙΚΗ ουσία ..
    & η αδικία λειτουργεί αντίθετα υπονομεύοντας ακόμα πολλές φορές..
    τον επιθυμητό στόχο...
    βάζοντας γαιδάρους και πορτοκάλια στο ίδιο τσουβάλι..
    διογκώνοντας & το μέγεθος της επιβάρυνσης..
    αφού πρώτα φρόντισαν να διασπείρουν αρμοδιότητες..
    μοιράζοντας οφίτσια & αποδεκατίζοντας πιθανές ευθύνες..
    Έτσι οι αποδεδειγμένα ηθικοί & αντικειμενικοί αυτουργοί αυτής της πολύμορφης & πολυεπιπεδης κρίσης..πού αγγίζει τα όρια μίας πρωτόγνωρης ανθρωπιστικής κρίσης..όχι μόνον δεν αποκατασταθούν την ζημία πού επέφεραν..& δεν τιμωρούνται παραδειγματικά..τουναντίον ανερυθρίαστα & χυδαία συνεχίζουν με αναβαθμισμένη αλαζονική απληστία να κερδίζουν απο τις αθλιες συνθήκες του υφεσιακου περιβάλλοντος & του ΜΑΡΑΣΜΟΥ..
    πού εσκεμμένα οι ίδιοι δημιούργησαν..
    Γιατι οπως λενε..
    Όταν έχεις να κάνεις με έναν σημαντικό αντίπαλο..
    (ευοητοι οι αντιπ..πχ. ΑΝΕΡΓΙΑ..κλπ.)
    τότε δημιούργησε μία κρίση..
    & όσο ποιό σημαντικός είναι ο αντιπαλος ..τόσο ποιό μεγάλη & η κρίση..
    να γινουν ΑΥΤΟΙ οι ΟΜΗΡΟΙ στην κριση που δημιουργησαν..

  37. Zame avatar
    Zame 22/01/2013 22:42:46

    χαχαα..(ποτέ μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο θα καταφέρει να σε κατεβάσει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας)
    Πολυ Καλο !!!
    Και εμεις τι ακριβως θελουμε ?

  38. ΝΠ avatar
    ΝΠ 22/01/2013 23:06:59

    Delta Lamda: Είδα το πρώτο σας άρθρο 12 -8 2010.Σιγά σιγά και τα υπόλοιπα,ιδιαιτερα θα προσέξω αυτό του 2011.
    κατ`αρχάς φαίνεστε ικανότατος στο αναλύειν,γιατί δε γράφετε συχνότερα;
    χρειάζονται όλες οι απόψεις που εκφράζουν μια ειλικρινή αγωνία για τον τόπο.
    Υ.Γ. Το σαϊτ δεν το ...ήξερα τότε.

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ ΝΠ 23/01/2013 00:59:58

      @ ΝΠ
      Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
      Δυστυχώς αδελφέ παραμυθιαζόμαστε εύκολα με ότι μας σερβίρουν, "τσιμπάμε" και ασχολούμαστε με αυτά χάνοντας την ουσία. Και τα νούμερα όπως και να τα κάνουμε, εκδικούνται. Βέβαια κι εμείς τις περισσότερες φορές δεν θέλουμε να δούμε την πραγματικότητα γιατί προτιμούμε την εικονική. Σε λίγο καιρό θα βγουν τα στοιχεία του 2012, θα τα πινακοποιήσω και η προβολή τους θα μας δείξει αν η πτώση των spreads στην ΕΕ δικαιολογείται από τα θεμελιώδη οικονομικά της ή μήπως το καζάνι είναι κοντά στο να εκραγεί.
      Μην ξεχνάς ότι ακόμα κι όταν έπεσε η Lehman Brothers, πολλά κράτη κλυδωνίστηκαν αλλά υπήρξαν και πολλοί "παίκτες" που έγιναν δισεκατομμυριούχοι. Τυχαίο? Δεν νομίζω...

  39. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 22/01/2013 23:19:40

    Κατ΄αρχήν να ζημειωθεί ότι κανένας δεν θέλει να μας σώσει.Απλά θέλουν να σώσουν το όλο σύστημα και να υπεραστιστούν τα συμφέροντά τους. Αυτό είναι αυτονόητο.
    Στη διαδικασία αυτή γινόμαστε όμηροι. Όμως, η διαδικασία της ομηρίας είναι κύριο χαρακτηριστικό της υπό εξέλιξη διαδικασίας της παγκοσμιοποίησης. Το δημόσιο χρέος που όλες οι χώρες διεθνώς αντιμετωπίζουν τις εντάσσει σε καθεστώς ομηρίας και αλληλοομηρίας. Εκτιμώ πως πρόκειται για το τέλος του εθνικής κυριαρχίας του Κράτους - Έθνος.

  40. Zame avatar
    Zame 22/01/2013 23:48:15

    άρα προέχει το παγκόσμια κρίση , παγκόσμια λύση.
    & το χρέος λειτουργεί ως μοχλός πίεσης για την απώλεια εθνικής κυριαρχίας των χωρών .. ελέω αδηφάγων προσδοκιών των αφεντικών αυτού του πλανήτη σε μια πορεία ΜΗ ΦΙΛΙΚΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ..!!!

    Αδυνατω να πιστεψω πως δεν γνωριζουν οτι-
    Η αξιοκρατία λειτουργεί ως συγκολλητική ουσία ..& η αδικία λειτουργεί αντίθετα υπονομεύοντας ακόμα πολλές φορές..τον επιθυμητό στόχο..-
    Εκτιμώ πως μπορούν να πέσουν οι ίδιοι μέσα στον "λακο & ομηρία που έστησαν"..& τα στοιχεία είναι αρκετά..αρκεί να το διεκδικήσουμε.. σύσσωμοι..

  41. Γιώργος Καλογιάννης avatar
    Γιώργος Καλογιάννης 23/01/2013 01:32:15

    Κύριε Ροδινέ,
    Φαίνεται πως ο κ. Τσίπρας χρησιμοποίησε πολλές από τις ιδέες σας και τα επιχειρήματά σας στην ομιλία του στο Ινστιτούτο Brookings στην Washington. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στην ομιλία του όπως παρουσιάζεται σε ελληνική εφημερίδα. Πάρα πολλά σημεία της μοιάζουν να τα έχετε γράψει εσείς.

  42. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 23/01/2013 03:01:01

    Ο τόπος μας, αυτό το πέτρινο ακρωτήρι όπως το είπε ο νομπελίστας ποιητής, ήταν ένα πολύτιμο πετράδι τοποθετημένο στην πιο ενδιαφέρουσα προθήκη του πλανήτη!
    Το πιάσανε πολλοί στα χέρια τους κατά καιρούς, ξένοι και ντόπιοι, αλλά κάποια χέρια παραήταν λιγδιασμένα και άρχισαν να το λερώνουν, ώσπου το θάμπωσαν. Στο τέλος η μοίρα του επεφύλαξε την πιο δυσάρεστη εξέλιξη και έπεσε στα χέρια του ΓΑΠ, γόνου συγκεκριμένης δυναστείας, ο οποίος μη έχοντας κανένα συναισθηματικό δέσιμο με το πολύτιμο κειμήλιο - έτσι γαλουχήθηκε από τη μαμά του - επιλέχθηκε από τους παγκοσμίου φήμης «συλλέκτες» να παίξει το ρόλο του σωτήρα. Σωτήρας-μεσίτης στην κυριολεξία! Θαρρώ την πιστοποίηση για την ειδίκευση, του την έχει δώσει ήδη ο άτυχος Στρος Καν, ο οποίος γενικά μίλαγε πολύ και αυτό το πλήρωσε ακριβούτσικα. Άρα σχετικά γρήγορα αποκαλύφθηκε πως δεν ήταν παρά ένας πωλητής, που δούλευε για λογαριασμό ξένων συμφερόντων.
    Αυτοί λοιπόν οι επίδοξοι αγοραστές συνεχίζουν να μας δουλεύουν, μια και ο ΓΑΠ δεν πρόκανε να βάλει τις τελικές υπογραφές. Οπότε όχι μόνον δεν τους πιστεύω πως μας σώζουν για το καλό μας, αλλά περιμένω πως κάποια στιγμή θα αρπαχτούν και μεταξύ τους οι συλλέκτες , για το ποιός θα έχει στην κυριότητά του, το πετράδι μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.