#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/01/2011 19:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θέλουμε μια Ν.Δ. μεγάλη και ισχυρή, ή μια Ν.Δ. περιχαρακωμένη;





του Κώστα Ροδινού



Η δουλειά ενός ηγέτη είναι να αντιπαρέρχεται τις πικρίες, να δίνει δεύτερη ευκαιρία, να βλέπει το μείζον και όχι το έλασσον , να ενώνει και να συσπειρώνει. Και να ετοιμάζεται για τη μάχη που βλέπει ότι  έρχεται.

Στις μάχες  τους χρειάζεσαι όλους:   το ιππικό, τους οπλίτες, τους  εκήβολους τοξότες και τους πελταστές! Ακόμα και τους βοηθητικούς!

Και αυτά τα κάνει  ένας ηγέτης, όταν αισθάνεται ισχυρός και έχει αίσθηση της αποστολής του.

Γιατί, αν ήταν αδύναμος, θα σχημάτιζε ομάδες και ομαδούλες με κολλητούς και φίλους! Για να επιβιώσει.

Ο αρχηγός στηρίζεται στους  λίγους, στους πιστούς.

Ο ηγέτης δίνει ευκαιρίες σε όλους! Ακόμα και τους αντιπάλους του!

Τους  προσφέρει τη δυνατότητα να αποδείξουν, τι  αξίζουν!

Ανοίγει το παιχνίδι!

Ξέρω, μερικοί θα αρχίσουν τις γκρίνιες.  «Δεν μου αρέσει ο Γιαννόπουλος, αντιπαθώ τον Γιακουμάτο, πάλι τον Σπηλιωτόπουλο θα βλέπω μπροστά μου, ο άλλος είναι …ντορικός». Και πολλά άλλα!

Για να είμαι ειλικρινής και σ’ εμένα δεν αρέσουν! Και οι προαναφερθέντες και αρκετοί άλλοι. Θα προτιμούσα νέους!

Όμως, κινδυνεύουμε να χάσουμε το δάσος για το δέντρο, αν επικεντρωθεί εδώ η κριτική μας!

Θα ρωτήσω:

Θέλουμε μια Ν.Δ. μεγάλη και ισχυρή, ή θέλουμε μια Ν.Δ. περιχαρακωμένη;

Θέλουμε έναν Αντώνη Σαμαρά εξωστρεφή που να ενώνει ή προτιμούμε έναν Αντώνη Σαμαρά που να σπαταλά το χρόνο του  σε άσκοπες εσωκομματικές  έριδες και ισορροπίες;

Τέλος, θέλουμε έναν Αντώνη Σαμαρά που να πορεύεται με όλους ή έναν Αντώνη Σαμαρά που να περιστοιχίζεται από λίγους;



Σήμερα ο Σαμαράς έδωσε απαντήσεις:

Πρώτον απάντησε με τον πιο πειστικό και εκκωφαντικό τρόπο σ’ αυτούς που  τον κατηγορούσαν ότι δήθεν έκανε τη Ν.Δ. «παραμάγαζο της Πολιτικής Ανοιξης». Σήμερα άνοιξε τις πόρτες σε όλους.

Ξέρω κάποιοι καχύποπτοι θα σχολιάσουν ότι  και ο Καραμανλής τα ίδια έκανε και ανέδειξε τη κα Μπακογιάννη σε υπαρχηγό. Μόνο που ο Σαμαράς την κα. Μπακογιάννη την  έστειλε να βολοδέρνει κάπου εκεί μεταξύ 1-1.5%!

Δεύτερον, αισθάνεται πλέον τόσο ισχυρός, που έδωσε αξιώματα ακόμα και σ’  όσους τον πολεμούσαν μέχρι χτές! Να δούμε τώρα τι ψάρια πιάνουν!  Γιατί τα αξιώματα και οι θέσεις δεν αναδεικνύουν τους ανθρώπους, αλλά αντιστρόφως!

Τρίτον, έκλεισε ερμητικά την πόρτα της εσωστρέφειας. Εσβησε και το παρελθόν. Από τούδε και στο εξής ουδείς νομιμοποιείται να αναπαράγει σενάρια και να δηλητηριάζει την παράταξη.

Τέταρτον, ενίσχυσε  ουσιαστικά τον τομέα της Οικονομίας με  ανθρώπους της αγοράς. Επιτέλους ξεφύγαμε από την  επιτροπεία  των καθηγητών, που τόσο πολύ μας ταλαιπώρησαν και μας ταλαιπωρούν ακόμα.

Πέμπτον, η μετακίνηση του Πάνου Παναγιωτόπουλου στον ευαίσθητο τομέα Εξωτερικής Πολιτικής,  δείχνει ότι στα εθνικά θέματα δεν αρκούν οι «κόκκινες γραμμές».Υπάρχουν και οι «γαλάζιες»

Έκτον, τόσο  με τον κ. Γιαννόπουλο,  όσο και με τον κ. Γιακουμάτο με χωρίζει ….άβυσσος, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι  ξέρουν από αντιπολίτευση. Και ο νοών, νοείτω!

Έβδομον, ανέθεσε την εκπροσώπηση του κόμματος, σ’ έναν καλό επαγγελματία (και παλιό Οννεδίτη) που ξέρει τους κανόνες του παιχνιδιού, τον Γιάννη Μιχελάκη. Δεν τον γνωρίζω προσωπικώς, αλλά όσες φορές τον είδα στην τηλεόραση ήταν μαχητικός και είχε επιχειρήματα. Πληροί τις προϋποθέσεις.  Και η Β. Τζότζολα αναλαμβάνει το διαδίκτυο!  Επι τέλους!

Ολα καλά τα βρίσκεις;

Όχι δεν τα βρίσκω όλα καλά! Και είναι αρκετά αυτά  που με χαλάνε. Όμως, θέλω να βλέπω τη μεγάλη εικόνα.

Το δρόμο που ανοίγεται μπροστά.

Θέλω έναν αρχηγό χωρίς φοβίες που να τολμά.

Καμιά φορά οι μάχες κρίνονται στις  λεπτομέρειες.

Ο Γκιουλέκας έχασε τη Θεσσαλονίκη για μια χούφτα ψήφους. Αν ενεργούσε, όπως  ενήργησε σήμερα ο Σαμαράς θα είχε κερδίσει!

Ο Καραμανλής έχασε τις εκλογές το 2000 για λίγες χιλιάδες ψήφους. Αν είχε το Σουφλιά και τον Αβραμόπουλο, μπορεί και να είχε κερδίσει.

Τι θέλω να πω: οι επόμενες εκλογές θα είναι σκληρές. Γιατί το ΠΑΣΟΚ δεν παραδίδει εύκολα την εξουσία. Και θα μετέλθει παντοίων μέσων. Ξέρουν αυτοί.

Σε  τέτοιες συνθήκες, λοιπόν, ο Σαμαράς  πρέπει να κτίσει ένα ευρύτατο και αρραγές μέτωπο. Πρέπει να συνθέσει διαφορετικές απόψεις και να υπερβεί διαφορές.

«Του προτείνεις να βάλει νερό στο κρασί του;» θα ρωτήσει πάλι κάποιος;

Όχι! Τον προτρέπω να πείσει περισσότερους να τον εμπιστευτούν. Εχω συγκρατήσει μια φράση του από τη  ΔΕΘ:  «πιο δύσκολα θα πείσω τους νεοδημοκράτες» είχε πεί, «παρά τους  οπαδούς των άλλων κομμάτων».    Και δεν θα πείσει ποτέ τους οπαδούς των άλλων κομμάτων, με εσωτερικά μέτωπα ανοιχτά.

«Μα θα πείσει με τους ….αποτυχημένους υπουργούς του Καραμανλή;» θα αντιπαρατάξει κάποιος τρίτος.

Δεν θέλω να φανώ κυνικός! Εδώ έχουμε αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης,  τον Υπουργό Εξωτερικών των …Ιμίων και του Οτσαλάν και  Υπουργό Προστασία του Πολίτη, τον Υπουργό του «Σάμινα»!

Ο Σαμαράς θα πείσει με το δικό του λόγο. Με τις αλήθειες του. Οι ηγέτες παίζουν το παιχνίδι, όχι οι Τομεάρχες.

Συμπέρασμα: Σήμερα ο Πρόεδρος της Ν.Δ.  έδειξε ότι είναι ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης της κεντροδεξιάς. Και το έδειξε αναθέτοντας ρόλους σε όλους. Όμως, η εντολή της 29ης Νοεμβρίου  2009 δόθηκε προσωπικά προς τον Αντώνη Σαμαρά και η εντολή αυτή τον δεσμεύει. Εμείς εδώ θα παραμείνουμε για να τους κρίνουμε όλους. Κυρίως εκείνους στους οποίους δόθηκε μια ακόμα ευκαιρία.  Και  στην πολιτική δεν είναι όλοι τόσο τυχεροί ώστε να έχουν πολλές ευκαιρίες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 10/01/2011 19:37:29

    Κώστα... σάν πολλούς "βοηθητικούς" γέμισε το δεξί κέρας ! Τί είδους μανούβρα έχει στο νού του ο Αρχηγός ;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ τσώφλι πασατέμπου 10/01/2011 20:33:21

      τσώφλι,
      η τακτική είναι απλή.
      Εργασιοθεραπεία και τα κεφάλια μέσα γιατί έρχονται εκλογές.
      Απλούστερο δεν γίνεται.

      • vonchristoforakos avatar
        vonchristoforakos @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 20:58:21

        Ροδινε μην μιλάς και πολύ περισσότερο μην κάνεις εκτιμήσεις, διότι ό,τι λες θα χρησιμοποιείται εναντιόν του Σαμαρά (κι εσένα βέβαια).χαχαα

        • vonchristoforakos avatar
          vonchristoforakos @ vonchristoforakos 10/01/2011 20:58:36

          εκλογες το 11 ή το 12?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ vonchristoforakos 10/01/2011 21:01:18

            von,
            από τη μια με αποτρέπεις να μιλάω και από την άλλη με ρωτάς!
            Ε, θα σου κάνω τη χάρη!

          • vonchristoforakos avatar
            vonchristoforakos @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 21:12:47

            Ε, αφού σε θέλει το λαμπρακισταν κολλητό του Σαμαρά, κάνε μας καμμιά αποκάλυψη...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ vonchristoforakos 10/01/2011 21:17:51

            Μη το επαναλαμβάνουμε συνέχεια γιατί μερικοί θα το πιστέψουν κιόλας!

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ vonchristoforakos 10/01/2011 22:55:20

            Κώστα, αν διαβάζεις Αστερίξ, θυμάσαι το Μαζεστίξ στο "Η Διχόνοια", που είχε πει στη γυναίκα του ότι "εγώ, ξέρεις Μιμίνα, θα μπορούσα να είμαι Συγκλητικός στη Ρώμη αν ήθελα". Η Μιμίνα λέει στις φίλες της "ο άντρας μου, στον οποίο ο Ιούλιος Καίσαρας πρότεινε να γίνει Συγκλητικός - αρνήθηκε φυσικά", μετά κάποιος λέει σε έναν άλλο ότι "η γυναίκα μου ήταν χθες στης γυναίκας του Συγκλητικού" και στο τέλος τον αποκαλούν όλοι "Συγκλητικέ"!

            Ε, κάπως έτσι θα καταλήξεις κι εσύ μου φαίνεται!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ τσώφλι πασατέμπου 10/01/2011 21:05:29

      Φάκτορα,
      Εκείνον τον συνταξιούχο φιλόλογο τον προσέλαβες;
      Για να μας βοηθάει με τα ...ελληνικά μας;
      Μη μας κάνουν και άλλες παρατηρήσεις.....

      • vonchristoforakos avatar
        vonchristoforakos @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 21:13:12

        Τον Προφήτη θέλουμε σε αυτό το ρόλο

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ vonchristoforakos 10/01/2011 21:17:03

          ο Προφήτης δεν είναι ακόμα συνταξιούχος!
          Θέλει κάτι ....τέρμινα!

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/01/2011 19:53:51

    Oταν το πονηρο ΓΑΠ, βαλει φυλακη 2-3 ΠΑΣΟΚΟΥΣ, της παλιας φρουρας ( ΟΧΙ τον Τσουκρατο!! ) τοτε θα παρει και τις επομενες εκλογες.!! Διαφωνει κανεις??

    Εμεις τι κανουμε??

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/01/2011 20:35:14

      Π.Π.
      εδώ δεν τολμάει ακόμα να διώξει τον Πάγκαλο!
      Σε κάθε περίπτωση, η κρίση είναι τόσο βαθειά που ο κόσμος δύσκολα θα πεισθεί απο τέτοια επιχειρήματα.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 20:39:42

        εγω το εχω προβλεψει, διοτι ξερω πως σκεφτονται οι ΠΑΣΟΚΟΙ!! θα την κανει την τριπλα το ΓΑΠ... και δε θα μπορει να του μιλησιε κανεις... ο Αντωνης πρεπει να του τη βγει απο αριστερα.. και συντομα.
        Να καταστησει ολο το ΠΑΣΟΚ κατηγορουμενο στα ματια του λαου. Αιτιες, επιχειρηματα?? Αμετρητα μεσα σε 1 χρονο.
        Διαφορετικα, Θα μενει το Μνημονιο, Ο ΣημιτηςSwap και η Δανειακη.
        Μακαρι να βγω λαθος... και στην τελικη να βγει πρωθυπουργος!! αυτος ειναι ο σκοπος. Ενας ηγετης με χαρακτηρα χωρις δεσμευσεις.

        ΠΠ

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/01/2011 20:44:18

          ΠΠ
          υπερθεματίζω αυτά που λές.

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 20:50:05

            Επισης... εχει πει..
            «Εγώ δεν είμαι φίλος του κυρίου Παπανδρέου ούτε υπάρχει καμία προοπτική να γίνουμε φίλοι στο μέλλον (...)
            Με το που ανέλαβε (σ.σ. ο Παπανδρέου ως υπουργός Εξωτερικών επί Σημίτη) εμφανίστηκε ένα σύνολο ανθρώπων που δε μιλάνε καν καλά ελληνικά - διότι είναι Ελληνοαμερικανοί - πάντες μέσα στο υπουργείο.
            Οι διπλωμάτες γελάνε... "Στους διαδρόμους του υπουργείου" λένε "επίσημη γλώσσα είναι η αγγλική με αμερικανική προφορά".
            ΄Οχι ότι η χρήση της αγγλικής αποτελεί κανενός είδους ένδειξη για μειωμένη εθνική συνείδηση, αλλά το να υπηρετείς στο υπουργείο Εξωτερικών μιας χώρας και η μητρική σου γλώσσα να είναι άλλη, οπωσδήποτε σοκάρει»...
            (Θ. Πάγκαλος, «Βήμα», 3/10/1999)

            - «Η αποτυχία του ΠΑΣΟΚ, που ήταν και αποτυχία του μεγάλου εκσυγχρονιστικού εγχειρήματος του ελληνικού λαού από το 2000 έως το 2004, οφείλεται στο ότι βαθμιαία η αλληλεγγύη που υπήρχε μεταξύ των ηγετικών στελεχών του μετεβλήθη σε συνενοχή», τονίζει σε συνέντευξή του στο Βήμα της Κυριακής, συμπληρώνοντας «τη διαφθορά τότε την έβλεπα, την ακουμπούσα, ερχόταν και με έβρισκε με την έννοια ότι τα θύματά της διαμαρτύρονταν».

            ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 20:44:35

        Οσον αφορα στον Παγκαλο, φοβουνται. Σου θυμιζω τι ελεγε για το ΓΑΠ...
        - «Θα φύγω από το ΠΑΣΟΚ αν γίνει αρχηγός ο Γιώργος Παπανδρέου» («Ελευθεροτυπία» 7.8.2001).
        - «Ο Γιώργος Παπανδρέου έχει πολλά προτερήματα, αλλά δεν έχει τα προσόντα για πρωθυπουργός» («Κ. Ελευθεροτυπία», 16.9.2001).
        - «Δεν θα ξαναμιλήσω φιλικά με τον Γιώργο Α. Παπανδρέου. Δεν θα τον συγχωρήσω ποτέ, δεν έχει πολλά κοινά με τον πατέρα του» («Βήμα», 3.10.2007).
        - στις 26.8.2006, πάλι στην «Ε», ότι «μετά το 2000 η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ΔΙΕΛΥΣΕ τη χώρα».

        Τι να κανουν?? χαχαχααααααα

        ΠΠ

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/01/2011 20:51:11

          άλλα φοβούνται περισσότερο.
          Το πως όδηγηθήκαμε στο μνημόνιο....

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 20:51:59

            Φανταζεσαι να τον διωξουν και ν αρχισει να μιλαει για το Μνημονιο και τη ΔΑνειακη?? χαχαχαχαχααα
            Καμια τυχη!

            ΠΠ

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/01/2011 21:07:49

          2003, εχω κ αλλα καλα ....
          Yπογράμμισε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ανανέωσης στην KO του ΠAΣOK, αλλά μέσω αυτού επιδιώκεται η κατάργηση της λαϊκής κυριαρχίας, με προώθηση στη Bουλή ανθρώπων φίλα προσκείμενων στις HΠΑ! «Yπάρχει πρόβλημα αυταρχισμού, μεταμοντέρνου αυταρχισμού, είπε χαρακτηριστικά. Nα επιβάλουμε στον λαό μέσα από τους opinion makers, δηλαδή τους κατασκευαστές της κοινής γνώμης -και το λέω αμερικάνικα γιατί όλοι είναι Aμερικανοί- μια ηγεσία που δεν αντιστοιχεί στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του λαού, αλλά επηρεάζονται από τις δημοσκοπήσεις». Eκτίμησε πως το κόμμα του ΠAΣOK έχει υποταγεί στον κ. Σημίτη και ως εκ τούτου -όπως είπε- έχει καταργηθεί», γιατί ένα υποταγμένο κόμμα δεν έχει λόγο ύπαρξης», ενώ υπογράμμισε πως με την παραίτηση Λαλιώτη αυτοκαταργήθηκε και η Kεντρική Eπιτροπή.

          «Eμείς δεν μάθαμε και δεν συζητήσαμε ποτέ γιατί ο κ. Λαλιώτης αναφέρθηκε σχεδόν απαξιωτικά για τον κ. Xρυσοχοΐδη, λέγοντας πως «ο νέος γ.γ. μπορεί να είναι λαμπρός, και πράγματι να ανοίξει νέους ορίζοντες για την πολιτική ζωή της Eλλάδας, αφού συνέλαβε τον Σ. Ξηρό μετά το γνωστό ατύχημα στις προβλήτες του Πειραιά!». Tέλος, ο κ. Πάγκαλος προειδοποίησε εμμέσως τον κ. Σημίτη να μην λάβει μέτρα εναντίον του.

          ΠΠ

  3. ΚΟΥΡΙΤΑΣ avatar
    ΚΟΥΡΙΤΑΣ 10/01/2011 19:54:13

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ Ν.Δ. ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΡΙΔΙΑ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΤΑΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΑΡΧΗΓΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΝΘΗΜΑ.ΤΩΡΑ ΑΝ Ο ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΑΡΟΥΛΗΣ Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ Ο ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ Ο ΚΟΥΛΗΣ Κ.Α. ΔΕΝ ΝΟΟΥΝΤΑΙ ΣΑΝ ΒΑΡΙΔΙΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΑΩ ΠΑΣΟ.ΚΑΝΑΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ 14 ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΡΑΧΤΕΙ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ;ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ.Η ΕΛΛΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΗΓΕΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΙΣΣΟΡΟΠΙΣΤΗ.ΑΝ ΔΕΝ ΣΠΑΣΕΙΣ ΑΥΓΑ ΟΜΕΛΕΤΑ ΔΕΝ ΤΡΩΣ.ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΚΟΥΡΙΤΑΣ 10/01/2011 20:37:01

      Κουρίτα,
      Κατά τη γνώμη μου στη μάχη καλείς, όσους μπορούν να βοηθήσουν.
      Ομως, αρχηγός της αποστολής ήταν και παραμένει ο Σαμαράς.

  4. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/01/2011 19:57:39

    Εμένα η μόνη μου ελπίδα είναι ότι ο Σαμαράς θα αλλάξει τη ΝΔ όταν θα γίνει πρωθυπουργός. Δεν το λέω για να παρηγοριέμαι, το λέω επειδή αυτό πιστεύω... Δεν πιστεύω ότι πιο πριν μπορεί να κάνει κάτι ουσιώδες ο Σαμαράς για να απαλλαγεία από αυτό το σάπιο κόμμα.

    Ας δούμε τη διαλεκτική μεταξύ "σάπιας ΝΔ" και "καθαρού Σαμαρά". Είναι ακριβώς αυτή η σάπια ΝΔ που δίνει την ευκαιρία στο Σαμαρά να γίνει πρωθυπουργός. Ο Σαμαράς θα κριθεί στο αν θα αλλάξει τη ΝΔ μόλις θα εκλεγεί ή θα τον πιάσουν τότε οι ευγένειες και οι μεγαλοψυχίες. Πιο πριν, χρειάζεται να έχει τους εχθρούς του κοντύτερα.

    Είναι για μένα ο μόνος τρόπος για να δικαιολογήσω κάποιες ΤΡΑΓΙΚΕΣ επιλογές που με κάνουν να ντρέπομαι.

    Διότι, Κώστα, και συγγνώμη κιόλας, ΔΕΝ συμφωνώ με τον τίτλο της ανάρτηση. Προτιμώ αυτό που λες εσύ "περιχαράκωση", το οποίο θα φέρει σε επαφή τη ΝΔ με το λαϊκό αίσθημα. Αυτός ο "ανασχηματισμός" απομακρύνει τη ΝΔ από το λαϊκό αίσθημα και δεν το πλησιάζει. Αυτή είναι η δική μου τουλάχιστον εντύπωση.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Επώνυμος 10/01/2011 20:12:46

      Επωνυμε,
      καποτε ο Φακτορας ειχε αναρτησει ενα αρθρο με τιτλο περιπου" ο Σαμαρας πρωτα θα γινει πρωθυπουργος και μετα θα αλλαξει την ΝΔ". Διορθωσε με Φακτορα.
      Νομιζω οτι εχεις δικαιο: ο Σαμαράς θα αλλάξει τη ΝΔ όταν θα γίνει πρωθυπουργός....

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Επώνυμος 10/01/2011 20:19:08

      Επωνυμε,
      Κι εγω συμφωνω και προτιμω αυτο που θεωρειται...."περιχαρακωμενο"
      διοτι ετσι ο πυρηνας ειναι πιο ενωμενος και πιο σταθερος, χωρις
      ανθρωπους που ισως βλαψουν....
      ΑΛΛΑ τωρα καθως προχωραμε προς τις εκλογες, δυστυχως δεν εχουμε την πολυτελεια να χασουμε ουτε μια ψηφο....!!!!!
      Πολλοι ψηφοφοροι της ντορας, θα στηριξουν τωρα πχ το γιαννοπουλο αλλα στη Νεα Δημοκρατια,
      αντι να ενισχυσουν το γιαννοπουλο που ισως πηγαινε στο κομμα της ντορας....
      Γιατι ΒΑΘΥΤΕΡΟΣ στοχος μας ειναι να μη μπει το κομμα της ντορας στη βουλη..... ΕΔΩ ειναι το θεμα..
      Κι εγω τους απεχθανομαι....αλλα πρεπει να προσεχουμε, ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ σε αυτες τις εκλογες οπου θα ισχυσει και ο νομος παυλοπουλου...!!!! ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!!
      Θελει προσοχη και υπαρχουν οντως πολλες ισορροπιες..
      Ας γινει μια φορα κυβερνηση ο Σαμαρας, να φυγει το πασοκ που αυτο προεχει το να σωθει η Ελλαδα.....Κι επειτα σε δευτερη φαση να καθαρισει το κομμα εσωτερικα καλυτερα..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 10/01/2011 20:38:30

      Επώνυμε,
      Αυτός ο ανασχηματισμός λύνει τα χέρια του Σαμαρά για να βαδίσει απείσπαστος από εσωκομματικές φασαρίες προς τις εκλογές.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 20:38:53

        ..απερίσπαστος, ήθελα να πώ.

        • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
          ΛίγκαΤουΒορρά @ Κώστας Ροδινός 11/01/2011 03:40:40

          Ας προχωρήσει «απερίσπαστός». Χωρίς εμένα πλέον. Αρκετά.

          Όχι ότι κάνω τη διαφορά. Μια ψήφος είμαι μόνο. Εν πάση περιπτώσει.

          Ούτε έναν δεν ακούμπησε... Έστω έναν... Τι να λέμε...

      • Νίκος avatar
        Νίκος @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 21:54:34

        Κ. Ροδινέ, η συμπεριβολή πλατέως φάσματος στελεχών, ακόμα και "Ντορικών", ήταν ιδιοφυής κίνηση του Σαμαρά. Η εξουδετέρωση των φυγόκεντρων τάσεων σ' αυτη την κρίσιμη περίοδο ήταν απαραίτητη για να μπορέσει, επι τέλους, η στρατηγική του να επικεντρωθεί στην μεταστροφή του κόσμου που ψήφισε αγεληδόν ΠΑΣΟΚ αλλά κυρίως στην πλατιά παρουσίαση και εμπέδωση απο τον κόσμο του πολιτικού οράματος του Σαμαρά για την Ελλάδα. Μάλιστα, θα έφτανα στο σημείο να προτείνω και "άτυπο", έστω, διάλογο και επαφές με την αριστερή πρωτοβουλια του ΠΑΣΟΚ. Το ότι πολλοί αντιλέγαμε είχε και αυτό την χρησιμότητά του. Βλέπετε, η διαλεκτική σχέση των αντιθέτων βοηθά στην κατανόηση της κατάστασης καλύτερα.

    • DELTA avatar
      DELTA @ Επώνυμος 10/01/2011 22:55:17

      Ο Kαμμένος στα αζήτητα?
      OK. Τί να πεί κανείς...

    • spiros avatar
      spiros @ Επώνυμος 11/01/2011 07:32:02

      Επώνυμε Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τις δυνατότητες αλλαγών σήμερα στο κόμμα. Με το υλικό που έχει καλείται να κάνει άλματα. Το πρώτο το έκανε με την επαναφορά στην πολιτική ζωή της ΝΔ. Την εκκαθάριση την έκανε με....... Στη μάχη των εκλογών δεν μπορεί να πάει μόνος. Θέλει ΣΤΡΑΤΟ . ΆΛΛΟ δεν έχει τον έριξε στην μάχη για να δει ποιούς θα προάγει ο λαός και ποιούς θα απορρίψει.

  5. dinos avatar
    dinos 10/01/2011 19:59:43

    Απορώ γιατί να λείπει από τη μεγάλη συστράτευση ο Μαρκογιαννάκης και ο Κιλτίδης; Μια χαρά τομεάρχες θα ήταν.... Μη μου πείτε ότι είναι πιο... διεισδυτικός ο Γιακουμάτος και πιο ικανός ο Γιαννόπουλος....

  6. Aris. A avatar
    Aris. A 10/01/2011 20:02:01

    Κώστα για να συνεισφέρω στους σωστούς συλλογισμούς σου.

    Ο Σαμαράς σε κάθε απόφαση του πρέπει να λαμβάνει υπόψη του:

    α) Η χώρα είναι στην βαθύτερη οικονομική κρίση που βίωσε ποτέ.
    Κρίση που πιθανόν αν δεν υπάρχει ισχυρή αντιπολίτευση να μεταβληθεί σε εθνική και κοινωνική.
    Αρα έχει υποχρέωση να φροντίσει διπλά για την ακεραιότητα της ΝΔ αφού υπάρχουν πολλοί εντός και εκτός ΝΔ που θα την ήθελαν διαλυμένη ώστε να περάσουν μέσα από τον Παπανδρέου ότι τους βολεύει.

    β) Τον αντίπαλο τον χτυπάς στην αρχή πριν δυναμώσει.
    Ενας από τους μοχλούς πίεσης στον Σαμαρά από τα συμφέροντα που δεν συμφωνούν με τα "οχι" του σε οικονομικό και εξωτερικής πολιτικής επίπεδο ήταν το ΔΗΣΥ της Μπακογιάννη.
    Με τις σημερινές επιλογές του την αποξενωμένη ψυχικά Ντόρα από τους οπαδούς της ΝΔ την αποξενώνει και από μια σειρά στελεχών που την υποστήριξαν.
    Παράλληλα είμαι σίγουρος ότι θα είναι σκληρός σε μια σειρά από στελέχη που θα επιλέξουν την οδό της εσωστρέφειας από εδώ και πέρα.

    γ)Η ανανέωση δεν είναι εύκολη υπόθεση σε έναν τόσο μεγάλο οργανισμό.
    Προσωπικά από τους νέους τομεάρχες του προηγούμενου συστήματος δεν διέκρινα κάποιον που να ξεχώρισε και να μην τον αξιοποίησε.
    Οπως λένε και οι Σέρβοι "τέτοια αρνιά έχει το μαντρί τέτοιο τυρί πήζει"
    Προσωπικά εντοπίζω την ανανέωση σε πολλούς αναπληρωτές που υπάρχουν και περιμένουμε να μας δείξουν πράγματα.

    δ) Κάποιες επιλογές του είναι ιδιαίτερα Μακιαβελικές.
    Το μόνο που αξίζει να δούμε ότι οι κρίσιμοι τομείς,
    Εξωτερική πολιτική, Επικοινωνία, Οικονομία είναι υπό τον πλήρη έλεγχο του Σαμαρά.

    Κλείνοντας ας ελπίσουμε ότι κάποιοι από τους νέους τομεάρχες θα δείξουν την ίδια όρεξη και ευρυματικότητα στα αντιπολιτευτικά τους καθήκοντα όπως αυτή που έδειξαν και στο εσωκομματικό νεοδημοκρατικό πεδίο.

  7. ΓΙΑΝΝΗΣ .Κ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ .Κ. 10/01/2011 20:02:27

    O.K ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Η Ν.Δ. ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ?ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΟΥΛΗ,ΤΟΝ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ?ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΙΩΧΘΕΙ ΤΟ Δ.Ν.Τ. ΚΑΙ Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ?ΗΜΑΡΤΟΝ.
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ ΓΙΑΝΝΗΣ .Κ. 10/01/2011 20:09:56

      Ετσι κι αλλιως τα προσωπα θα αλλαξουν παλι μετα τις εκλογες....
      Κατσε να δουμε θα βγει αραγε ο γιακουματος...????
      Τωρα ολα ειναι υποθετικα... το σχημα ειναι υποθετικο..
      Αλλα ετσι κι αλλιως οσο κι αν καποιοι φωναζουν....δυστυχως καποιος τους ψηφισε το γιαννοπουλο και το γιακουματο.... Δε βρεθηκαν ''καταλαθος" μεσα στο κομμα στις τελευταιες εκλογες..
      Να δουμε ομως αν με οσα συνεβησαν θα ξαναβγουνε αυτοι????
      η καποιοι αλλοι απο το γαλαζιο ψηφοδελτιο??

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Kostas D 10/01/2011 20:18:12

        Και όχι μόνο τους ψήφισαν αλλά και κάποιοι βγήκαν πρώτοι στις εκλογικές τους περιφέρειες.

        Ας ελπίσουμε ότι στις επόμενες εκλογές θα υπάρχουν πολλά νέα πρόσωπα για να ψηφίσουμε.

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ Aris. A 10/01/2011 20:26:27

          Ε βεβαια το ψηφοδελτιο εχει τοσα ονοματα...
          Ολα εξαρτωνται απο τον πολιτη που επιλεγει/ψηφιζει....
          Κανενας δε μπηκε στο κομμα η στη βουλη μεσα
          απο μονος του....καποιες χιλιαδες τον ψηφισαν/εστειλαν στη βουλη..
          Απλα τα πραγματα..
          Ο Σαμαρας αυτους βρηκε, διοτι οι ψηφοφοροι, ΑΥΤΟΥΣ του "εδωσαν" βουλευτες..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΓΙΑΝΝΗΣ .Κ. 10/01/2011 20:41:07

      Γιάννη,
      Ποιός είπε οτι θα κυβερνήσει μ' αυτούς;
      Αλλά για να κυβερνήσει πρέπει πρώτα να κερδίσει τις εκλογές.
      Και για να κερδίσεις τους καλείς όλους!
      Δε σου κάνει εντύπωση οτι δεν αρνήθηκε κανένας;

      • vonchristoforakos avatar
        vonchristoforakos @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 21:14:12

        Σε αντίθεση με τον ΓΑΠ, που στις αυτοδιοικητικές του αρνήθηκαν πολλοί

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 21:46:52

        Κώστας Ροδινός
        "Αλλα για να κυβερνησει πρεπει πρωτα να κερδισει τις εκλογες"

        Συμφωνω!!
        Και προσθετω θα κυβερνα πιο ΑΝΕΤΑ αν το κομμα της ντορας μεινει ΕΚΤΟΣ βουλης...
        Αντι να ξαναγινεται το σκηνικο ΝΔ με Λαος....απο το 2007 κι επειτα..

  8. πυρρος avatar
    πυρρος 10/01/2011 20:02:31

    Εγω παλι γιατι νομιζω οτι οι "καπεταναίοι της ηττας" οπως τους αποκαλουσε στην εσωκομματική εκλογή ειναι παλι πρωτο τραπεζι πιστα;

  9. Κώστας avatar
    Κώστας 10/01/2011 20:16:28

    Οσο το ξανασκέφτομαι, τόσο εκεί καταλήγω:
    Θέλεις να δει κανείς αυριανά στελέχη πρώτης γραμμής; Ας ψάξει στους Αναπληρώτες...Και χωρίς να ξεχνάμε τα λάθη και τις αστοχίες( Τομέας Υγείας κλπ) , να θυμόμαστε πως η αλλαγή φρουράς γίνεται σε μέγιστο βαθμό με την κατάρτιση ψηφοδελτίων.
    Στους κρίσιμους τομείς Οικονομία, Εξ.Πολιτική, Επικοινωνία δεν βλέπω να υπάρχουν σοβαρές αντιρρήσεις. Εκεί, υπάρχει ικανοποίηση. Τώρα οι πνιγμένοι από τον Πάγκαλο(υποθέτω τον θεωρούσαν έως πρόσφατα στελεχάρα ολκής) Πασόκοι, από τον Γιακουμάτο πιάνονται...

  10. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/01/2011 20:18:16

    Η αλήθεια είναι ότι πολλοί από εμάς επειδή έχουμε πολύ μεγάλες προσδοκίες από τον Αντώνη Σαμαρά, μερικές φορές με τις απαιτήσειςμας είναι σαν να τον ωθούμε να κάνει ένα Άμα προς το Τέλειο.Αυτό αντανακλά την δίψα που υπάρχει για να ξεφύγει επιτέλους η Πατρίδα μας από το τέλμα και την ανυποληψία. Δεν είναι κακό που έχουμε μεγάλες προσδοκίες.Ίσα ίσα!
    Μερικές φορές όμως δίνουμε περισσότερη σημασία σε πρόσωπα και πράγματα χωρίς να το δικαιολογούν οι καταστάσεις. Με το να γκρινιάζουμε για το Σπηλιωτόπουλο,το Γιαννόπουλο,το Γιακουμάτο και άλλους υποτιμούμε νομίζω τους εαυτούς μας.
    Μα η de facto αντιπολίτευση που γίνεται από εδώ και από άλλα ιστολόγια είναι πιο σημαντική από την de jure αντιπολίτευση που θα κάνει η Χ γραμματεία του κόμματος. Η ιδέες που αναπτύσσονται εδώ μέσα δεν είναι δυνατόν να παραχθούν από καμμία διεύθυνση προγράμματος. Η δύναμη και ο παλμός της κοινωνίας εκφράζεται στο διαδύκτιο.
    Επίσης, είναι σημαντικό για έναν ηγέτη να είναι μεγαλόψυχος και όχι εκδικητικός. Το γινάτι σε οδηγεί στην περιχαράκωση και την απομόνωση (1-1,5%)
    Το πρόβλημα της χώρας δεν είναι οι τομεάρχες της ΝΔ (τους οποίους, ναι πολλοί από εμάς τους θεωρούμε λίγους). Το ζήτημα είναι να μπορεί ο πρόεδρος και το επιτελείο του να κάνουν τη δουλειά τους απερίσπαστοι. Και στο τέλος, ας έχουμε κατά νου ότι όταν ο Σαμαράς γίνει πρωθυπουργός, κανείς δε θα θυμάται ποιός ήταν τομεάρχης Δημόσιας διοίκησης. Και δεν θα έχει και σημασία.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/01/2011 20:49:37

      Γιάννη,
      Ειλικρινά δεν με προβληματίζει η γκρίνια.
      Δείχνει υγεία.
      Ομως, το ζητούμενο είναι να μη χάσουμε τη μεγάλη εικόνα.
      Δες για παράδειγμα σε επίπεδο αναπληρωτών.
      Προωθείται σταδιακά η επόμενη σειρά.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 21:03:40

        Όσο υπάρχει ζωντανή κοινωνία ιδεών, έστω και μικρή, τα πράγματα θα πάρουν το δρόμο τους.
        Θετική εντύπωση μου έκανε η "υποβάθμιση" των αντιπροέδρων οι οποίοι τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας όσο και ουσίας δεν έχουν προσφέρει τα αναμενόμενα. Για να το κλείσω εδώ, τώρα όσοι επιλέχθηκαν θα κριθούν από τις πράξεις και τη δουλειά τους. Και εδώ είμαστε αποδεδειγμάνα, πολύ αυστηροί κριτές.

      • vonchristoforakos avatar
        vonchristoforakos @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 21:15:31

        Πρέπει να βιαστεί Ροδινέ. Θεωρητικά μόνον, έχει ένα χρόνο. Πρακτικά, είναι θεαματικά λιγότερο.

  11. geosid avatar
    geosid 10/01/2011 20:32:00

    εδω ο ανθρωπος εκανε τον ευρυτερο ανασχηματισμο σε ολα τα επιπεδα ενος κομματος και καποιοι ασχολουνται με τον Γιακουματο και τον Γιαννοπουλο.
    ημαρτον και ξανα ημαρτον!!!!!!!!!!!!!!!!και μετα αναρωτιεστε γιατι μας κυβερνα το ΠΑΣΟΚ?σοβαρευτειτε κυριοι,πρεπει να στηριξουμε με ολες μας τις δυναμεις τον προεδρο τωρα, γιατι μετα παλι θα βλεπουμε κατι απιθανους πακιστανους και αφγανους να πανηγυριζουν με σημαιες του ΠΑΣΟΚ.

  12. Petros avatar
    Petros 10/01/2011 20:39:25

    Κώστα, στο δίλημμα : Θέλουμε μια Ν.Δ. μεγάλη και ισχυρή, ή θέλουμε μια Ν.Δ. περιχαρακωμένη; προφανώς η απάντηση είναι δεδομένη.
    Θέλουμε μια Ν.Δ. μεγάλη και ισχυρή.

    Το μη προφανές είναι το πότε η ΝΔ περιχαρακώνεται.
    Όταν εκπέμπει τον καθαρό ιδεολογικό λόγο της υπέρβασης, ή όταν ισορροπεί ανάμεσα στην ανατροπή και την αναπαλαίωση;

    Πότε συσπειρώνει ευρύτερα στρώματα;
    Όταν αντιστοιχίζει την καθαρή ιδεολογική θέση με τα πρόσωπα ή όταν η επιλογή των προσώπων θολώνει τη σαφήνεια του στόχου;

    Εμπάσει περιπτώσει όπως έγραψα και σε άλλο post
    Και μόνο που έφυγε ο Αβραμόπουλος , ειδικά από τον συγκεκριμένο Τομέα των Εξωτερικών , εγώ είμαι καλυμμένος.
    Και επιπλέον δεν θεωρώ ότι η μάχη για μια μεγάλη ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΉ ΠΑΡΆΤΑΞΗ
    θα κριθεί από την σημερινή επιλογή των τομεαρχών .

    Όπως πάντα στην Ελλάδα θα κριθεί από την προσωπικότητα την αποφασιστικότητα και την σαφήνεια της στρατηγικής του Ηγέτη.

    Και βεβαίως ειδικά κατά το σχηματισμό κυβέρνησης και από τα πρόσωπά
    που θα την απαρτίζουν .
    Τότε ο ισορροπισμός θα είναι έγκλημα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Petros 10/01/2011 20:47:28

      Πέτρο,

      Συμφωνώ, σ' όλα όσα γράφεις.
      Ο Σαμαράς έδωσε ευκαιρίες σε πολλούς, αλλά τα κρίσιμα πόστα (οικονομία, εξωτερική πολιτική, επικοινωνία) τα ελέγχει απολύτως.

  13. asterixos avatar
    asterixos 10/01/2011 20:41:01

    τρελλα φραγκα με το πασοκ μαγκες.αγορασα καινουργια μερσεντες με κατι κοψιματα που εκανα στους μισθους απο τους μαλακες που μου δουλευουν.ανεβασα και τη τιμη στη βενζινα και οι μαλακες κανουν ουρα να φουλαρουν .τωρα θα διωξω και δυο ελληνες που μου δουλευουν χωρις αποζημειωση και θα παρω τζαμπα 5 πακιστανους.μολαμε τρελλα φραγκα μαγκες.παω για χλιδα.καινουργια μεζονετα στη κηφησια.ζητω ο σοσιαλισμος μαγκα μου.τοσα χρονια δεν ηξερα ο μαλακας και ψηφιζα νδ.
    αρε πασοκαρα.ολοι για την ελλαδα μαγκες.

  14. pavlina avatar
    pavlina 10/01/2011 20:54:12

    Αν ο Αντωνης πρώτα γίνει πρωθυπουργός και μετά αλλάξει τη Ν.Δ. , σε τί θα διαφέρει από τον ΓΑΠ; Κι εκείνος πρώτα έγινε πρωθυπουργός και μετά ...μας άλλαξε τα φώτα. Κάνω λάθος; Αυτό που θέλουμε σήμερα είναι ειλικρίνεια, καθαρές προτάσεις, καθαρά λόγια, καθαρά πρόσωπα. Όταν λέω καθαρά πρόσωπα εννοώ επί της ουσίας και όχι με κριτήριο τη λάσπη που έχει βάλει το ΠΑΣΟΚ στον ανεμιστήρια και στέλνει προς κάθε κατεύθυνση. Όλοι έχουν να επιδείξουν κάποιοι έργο, αυτό να αξιολογηθεί...
    Δεν καταλαβαίνω, λοιπόν, αφού ο Σαμαράς γενικά το΄χει, γιατί το ακυρώνει με κινήσεις που χρειάζονται πολύ ψάξιμο και μελάνι για τις αιτιολογήσεις και να τις δικαιολογήσεις... Όσο καλοπροέραιτος και φιλικός και αν είσαι...

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ pavlina 10/01/2011 21:11:47

      Γιατί δεν είμαστε ρεαλιστές; Ποια είναι η κοινοβουλευτική ομάδα του Σαμαρά αυτή τη στιγμή; Αυτή που κατά 90% ήταν εναντίον της εκλογής του στην ηγεσία της ΝΔ. Επίσης ποια είναι η κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ; Αυτή που περίμενε την κα Μπακογιάννη να έρθει στην ηγεσία του κόμματος. Αυτούς έχει όμως και με αυτούς πρέπει να προχωρήσει μέχρι τις εκλογές. Όταν έλθει η ώρα οι ψηφοφόροι θα του δώσουν τους νέους του συνεργάτες.
      Στις 29/11/09 ψηφίσαμε Σαμαρά. Την κοινοβουλευτική ομάδα την αλλάζουμε στις ερχόμενες εκλογές. Εκτός αν μας πείσουν πως αξίζει να ξαναμπούν στη βουλή...

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/01/2011 21:13:15

    Eιχα προβλεψει οτι τη μεγαλυτερη γκρινια ο Σαμαρας θα την εχει απο τους υπερσαμαρικους.Ο Σαμαρας βγηκε προεδρος της ΝΔ και οχι αλλου κομματος.
    Δεν ειναι μονο αυτοι στη ΝΔ που εχει αστικα φιλελευθερα στρωματα για ψηφοφορους και δεν μπορει να αδιαφορησει για αυτα.
    O φανατισμος φθανει στο σημειο να γκρινιαζουν επειδη μπηκαν καποιοι γιατροι υπευθυνοι του τομεα Υγειας που δεν ταιριαζουν με τις αντιληψεις τους λες και η πολιτικη γραμμη της ΝΔ εξαρταται απο τη κριτικη του Λοβερδου και της διοικησης των νοσοκομειων.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 10/01/2011 22:38:02

      Το πρόβλημα δεν είναι ιδεολογικό. Δεν είναι κανείς κατά των ιδεολογικά "φιλελεύθερων". Είναι κατά των συγκεκριμένης υφής και ποιότητας προσώπων. Που ζουν εις βάρος μας με ιδεολογικό πρόσχημα το φιλελευθερισμό.

  16. vonchristoforakos avatar
    vonchristoforakos 10/01/2011 21:19:55

    Αυτό το "ενίσχυσε ουσιαστικά τον τομέα της Οικονομίας με ανθρώπους της αγοράς" ... ε, μην τρελαθούμε, επειδή δεν κάνουν πια οι καθηγητές, μην περάσουμε και στην αντίπερα όχθη των ανθρώπων που σκέφτονται σαν επιχειρηματίες. Πολιτικοί σε τελικοί ανάλυση πρέπει να είναι και όχι γιαπάκια-μανατζερ κόμματος.

    • vonchristoforakos avatar
      vonchristoforakos @ vonchristoforakos 10/01/2011 21:22:55

      Δεν θέλουμε και άλλους Παπακωνσταντίνου, αλλά από τη μεριά της ΝΔ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ vonchristoforakos 10/01/2011 21:25:08

      Von,
      Δεν έχω πρόβλημα με τους καθηγητές, λόγω προτέρου .....επαγγελματικού βίου.
      Ομως, θα γνωρίζει τη γνωστή ρήση του Βίσμαρκ.

  17. vonchristoforakos avatar
    vonchristoforakos 10/01/2011 21:21:51

    Τα ζητούμενα:
    Με αυτές τις κινήσεις και τα πρόσωπα θα πάρει κάτι από τον δεξιό και κεντροδεξιό χώρο του ΠΑΣΟΚ.
    Από την άλλη, θα λιανίσει το Λαος;
    Θα ρίξει γέφυρες και στην Αριστερά;

  18. φωτεινη avatar
    φωτεινη 10/01/2011 21:26:36

    αυτο που ειναι σημαντικο ειναι να βγει ο σαμαρας πρωθυπουργος.οσοι τον εμπιστευομαστε ξερουμε οτι θα κανει αυτα που περιμενουμε οτι θα κανει.ομως για να μπορεσουμε να βγαλουμε την πατριδα απο τον βουρκο οπως ειπε ο γιαννης φαιλτωρ,πρεπει να εχει ο σαμαρας την δυνατοτητα ,να γινει πρωθυπουργος.οι αγανακτισμενοι ζητανε το καινουργιο αλλα και η ανασφαλεια πολλων καλυπτεται απ το παλιο,το γνωστο,το οικοιο.αυτα πρεπει να ειναι μαζι αυτη τη στιγμη της μεγαλης κρισης.ο σαμαρας πρεπει να καταφερει να εμπνευσει ολους αυτους και ολους εμας με το οραμα του.αυτο το οραμα πρεπει να ξεχυθει στις πλατειες στους δρομους.αντεχει η επικοινωνιακη ομαδα;εχει τα κοτσια;απο τα σχολια σας φαινεται οτι ναι.αυτο ειναι το σημαντικο.οταν θα ρθει η ωρα της κυβερνησης θα βρουμε τα υπολοιπα.πρεπει ομως πρωτα να ερθει.

  19. Ιέραξ avatar
    Ιέραξ 10/01/2011 21:36:52

    α) Γιατί να αποκλείσουμε την πιθανότητα και οι λεγόμενοι "αντισαμαρικοί" να έχουν πλέον πειστεί από τον Σαμαρά;
    β) Βλέπω για παράδειγμα τον τομέα της Παιδείας. Μπορεί ο Άρης να ακροβατούσε παλιά (σκληρά τα χωράφια του Υπουργείου Παιδείας), πιστεύω πως δεν είναι έτσι πλέον, λόγω εμπειρίας. Όμως η ομάδα των αναπληρωτών είναι που θα κάνει τη διαφορά. Κάτι γνωρίζουμε.
    Συμπέρασμα: Νομίζω πως αν λειτούργησε ο Σαμαράς το ίδιο σε όλους τους τομείς, τους οποίους δεν γνωρίζω, θα έχει επιτυχημένο αποτέλεσμα κρατώντας το ισοζύγιο.

  20. Πόντιος avatar
    Πόντιος 10/01/2011 21:40:33

    Μια ισχυρή ΝΔ είναι μια ιδεολογικά καθαρή ΝΔ, όχι πάντως αυτή η σούπα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Πόντιος 10/01/2011 22:03:21

      Μια ιδεολογικά καθαρή Ν.Δ. δεν σημαίνει οτι απευθύνεται μόνο σε .....ιδεολογικά καθαρούς.

  21. xbab avatar
    xbab 10/01/2011 21:41:13

    κ.Ροδινέ, πολύ καλό το άρθρο σας...και ενωτικό.
    Παρά του ότι εμείς σαν κοινωνία, ζούσαμε με την προσμονή για την ανάδειξη ΝΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ, τελικά, δεν έχουμε άλλη επιλογή από του να στηρίξουμε τις επιλογές.
    Κατά πολλούς είναι η τελευταία ευκαιρία του κ.Προέδρου.
    Και μεις έτσι πιστεύουμε.
    Εκτιμούμε, όμως, ως απλά και άσημα μέλη της σημερινής δοκιμαζόμενης κοινωνίας πως όλα θα κριθούν από την αμφίπλευρη διεύρυνση της παράταξης, ήτοι, την προσθήκη ΝΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ που θα προσδώσουν ρεύμα και δυναμική.
    Επίσης καθοριστικό παράγοντα στις πολιτικές εξελίξεις της χώρας μας, θα αποτελέσει και η δημοσιοποίηση του ολοκληρωμένου προγράμματος εξουσίας του κόμματος. Αξιόπιστο και υλοποιήσιμο (έχουμε εμπιστοσύνη στον άξιο κ.Στυλιανίδη).
    ...

  22. Tem avatar
    Tem 10/01/2011 21:43:03

    θέλουμε μια ισχυρή Νέα Δημοκρατία.

  23. tiramola avatar
    tiramola 10/01/2011 21:52:49

    Μπράβο Κώστα.
    Σου αφιερώνω το βιντεάκι
    http://www.youtube.com/watch?v=Se8nLIxlGMo

  24. TASOS avatar
    TASOS 10/01/2011 21:59:26

    H εξουσία δεν πρέπει να αποτελεί αυτοσκοπό αλλά μέσω για την επίτευξη των στόχων. Η ιδεολογική επικράτηση και η δημιουργία πλειοψηφικού κοινωνικού ρεύματος προέχει. Δεν πρέπει να επαναληφθούν τα λάθη της περιόδου Καραμανλή, τώρα απαιτούνται καθαρές λύσεις όχι νεκρανάσταση των εναπομείναντων νεοφιλελεύθερων. Πολιτικοί άνδρες τύπου Σπηλιωτόπουλου δεν εκφράζουν την ελπίδα που μας γέννησε ο Νοέμβρης του 2009, να μην αναλωθεί αυτή η προσπάθεια σε μικροπολιτικές κινήσεις συσχετισμών. Πιο αποτελεσματική κίνηση θα ήταν η προσχώρηση προσωπικοτήτων που δεν ανήκαν στην κεντροδεξία αλλά έχουν πατριωτικό και κοινωνικό λόγο η ακόμη και άλλων που επέλεξαν να απέχουν συνειδητά από τα κοινά αλλά είναι κοντά στις ιδέες του Σαμαρά και είναι άτομα εγνωσμένου κύρους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ TASOS 10/01/2011 22:01:44

      ΤASOS.
      Ξέρεις οι προσωπικότητες αυτές προσχωρούν συνήθως οταν βεβαιωθούν για την επερχομένη νίκη!

  25. Βανζελ Παπαντό avatar
    Βανζελ Παπαντό 10/01/2011 22:11:22

    Μπράβο στον Σαμαρά. Έβαλε σε όλους τα γυαλιά με τις περίτεχνες ντρίπλες του

  26. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 10/01/2011 22:12:00

    Σύνθεση και διεύρυνση, σημαίνει διορατικότητα, εμπιστοσύνη στον εαυτό του, humility, και ικανότητα αρχηγική. Η Νέα Δημοκρατία βρίσκεται στο σωστό δρόμο σήμερα, ενώ πρίν ένα χρόνο ήταν σε διάλυση. Εναπόκειται στους συμμετέχοντες οτι τώρα είναι η ώρα της αλήθειας.
    Αντώνη Σαμαρά, προχώρα με σταθερό βηματισμό. Είμαστε μαζί σου.

  27. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 10/01/2011 22:13:24

    Εναπόκειται στους συμμετέχοντες να αποδείξουν οτι τώρα είναι η ώρα της αλήθειας.

  28. sawas avatar
    sawas 10/01/2011 22:14:40

    "Ο Καραμανλής έχασε τις εκλογές το 2000 για λίγες χιλιάδες ψήφους. Αν είχε το Σουφλιά και τον Αβραμόπουλο, μπορεί και να είχε κερδίσει."

    Κώστα αυτό δεν στέκει. Να κάνω την υπόθεση πως αν στις επόμενες εκλογές η ΝΔ χάσει, θα έπρεπε να είχε φέρει την Ντόρα (1-1,5%) για να κερδίσει?
    Εδώ ισχύει το, η κάνεις τις τομές-ανατροπές η δεν τις κάνεις. Αλλιώς βλέπω πάλι μια παράταξη με δεξιά ρητορική να σαγηνεύεται από το κεντρώο χώρο……..


    "Πρέπει να συνθέσει διαφορετικές απόψεις και να υπερβεί διαφορές. "

    Και με το πολιτικοιδεολογικό στίγμα που έδωσε, θα δώσει, δίνει τι γίνεται? Πρέπει αυτός να γίνει λάστιχο και να συνθέσει η πρέπει οι άλλοι να προσαρμοστούν στην ιδεολογία που πρεσβεύουν και να πορευθούν μαζί? Ένα από τα 2 είναι λάθος.


    Σίγουρα είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα και αλλά στην κατάσταση που είμαστε (χρεοκοπία, μνημόνιο) η πορεία με συνταγές που μας οδήγησαν μέχρι εδώ είναι αναποτελεσματικές (η παρούσα κατάσταση με επαληθεύει).

    Φοβάμαι για τα χειρότερα που θα έρθουν…….

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ sawas 10/01/2011 22:42:32

      Σάββα,
      Δεν έχω απαντήσεις για όλα τα ερωτήματα!
      Ομως η κα Μπακογιάννη είναι άλλη ιστορία.
      Επ' ουδενί θα την ήθελα εκ νέου στη Ν.Δ.
      Τα άλλα μένει να τα δείξει ο χρόνος.

  29. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 10/01/2011 22:15:48

    Κώστα μπράβο. Πολύ ορθή η απεικόνιση των αλλαγών

  30. tzois avatar
    tzois 10/01/2011 22:23:07

    τα ψεματα τελειωσανε χρειαζετε δουλεια και ΟΧΙ τρικλοποδιες οπως παλια ε ΝΤΟΡΑ?

  31. factorx avatar
    factorx 10/01/2011 22:26:28

    Εγώ νομίζω, στο τέλος της ημέρας να το δούμε απλά: Ο Σαμαράς ξεκαθάρισε ότι δεν θα περιμένει την πτώση της κυβέρνησης, αλλά πάει για ανατροπές. Το γεγονός χρησιμοποίησε αυτήν την λέξη ο αρχηγός του κόμματος της δεξιάς είναι για μένα το σημαντικότερο και πιστεύω μας εκφράζει όλους, επειδή ο Σαμαράς εννοεί ο,τι λέει και πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη. Παράλληλα έδωσε σε ΟΛΟΥΣ την ευκαιρία να αγωνισθούν πλάϊ του. Παράλληλα ε΄δωσε τις σημαντικές θέσεις σε δικούς του. Ενήργησε δηλαδή ως ηγέτης και οχι ως κομματικός αρχηγός. Περιμένουμε λοιπόν να δούμε πως θα λειτουργήσει το νέο σχήμα και τι θα κάνει ο καθένας. Πιστεύω επίσης ακράδαντα αυτό που έχω γράψει πολλές φορές. Ο Σαμαράς πρώτα θα γίνει πρωθυπουργός και μετά θα τα αλλάξει όλα. Μέχρι τις ερχόμενες εκλογές είναι υποχρεωμένος να προχωρήσει με το κόμμα που του άφησαν Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ και η ΝΤΟΡΑ.

    • Βανζελ Παπαντό avatar
      Βανζελ Παπαντό @ factorx 10/01/2011 22:28:18

      +1

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ factorx 10/01/2011 22:48:48

      Χμμμ, πολύ σωστά. Όσο περνάει η ώρα τόσο περισσότερο πείθομαι ότι οι αλλαγές κινούνται σε σωστο πλαίσιο: στο πλαίσιο του "καλύπτω τα νώτα μου" για να μπορέσει μετά να κάνει τη μεγάλη επίθεση αριστερότερα.

      Όντως:

      1) Από τη μια τελειώνει τη Ντόρα σε επίπεδο στελεχών και σε επίπεδο ενδονεοδημοκρατικής επιρροής.

      2) Από την άλλη σπάει κάποια αποστήματα που είχαν δημιουργηθεί από "υποχρεώσεις" που δημιουργήθηκαν στη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα ενόψει 29ης Νοεμβρίου.

      3) Δίνει σε όλους ευκαιρίες δουλειάς, ώστε κανείς να μην μπορεί να νιώεσι "αδικημένος" στο τέλος της ημέρας.

      4) Βουλώνει ΟΛΑ τα στόματα των επικριτών του.

      Και με όλα αυτά προχωράει μπροστά απερίσπαστος.

      Το μόνο που εξακολουθεί να είναι πρόβλημα (και είναι το πιο βασικό βέβαια), είναι το ότι αυτός ο "ανασχηματισμός" ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ εκλογικούς πόντους. Δεν θα του φέρει δηλαδή ψήφους επειδή θα τον δει θετικά ο κόσμος. ΔΕΝ μπορεί να τον δει θετικά.

      Όμως δεν είναι αυτό το θέμα. Θετικά ο κόσμος θα δει το Σαμαρά. ΟΧΙ τη ΝΔ. Αυτό πρέπει να το πάρουμε απόφαση. Η ΝΔ το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να μην αποτελέσει εμπόδιο για την ανάληψη της εξουσίας από το Σαμαρά. Και νομίζω ότι, με αυτόν τον "ανασχηματισμό", η ΝΔ θα του είναι πολύ λιγότερο εμπόδιο από όσο πριν.

      Είπαμε, η διαλεκτική μεταξύ "σάπιας ΝΔ" και "καθαρού Σαμαρά" θα συνεχιστεί μέχρι η σάπια ΝΔ να δώσει τη δυνατότητα στο Σαμαρά να ηγηθεί της χώρας. Τότε, αν θελήσει να σώσει τη χώρα, δεν θα υπάρχει άλλη επιλογή παρά να σαρώσει τα πάντα. Όσο κι αν θα αυτό θα ξεβολέψει πολλούς, στο τέλος της ημέρας όλοι θα είναι πιο χαρούμενοι και πιο μπροστά. Ακόμη - και αυτή θα είναι η μεγάλη πλάκα - κι αυτοί που θα ξεβολευτούν.

      Άντε με το καλό να έχουμε σύντομα εκλογές και να γίνει ο Αντώνης πρωθυπουργός μια ώρα αρχύτερα. Προτού να τα διαλύσουν όλα αυτοί που κυβερνούν σήμερα.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Επώνυμος 10/01/2011 23:51:21

        Βρε Επώνυμε

        Με την κοινωνία το τι θέλει έχω μπερδευτεί.

        Ακου μια ιστορία.

        Τα Χριστούγεννα ήμουνα στην Βόρεια Ελλάδα σε μια παρέα ανθρώπων που αγαπούν την πατρίδα τους θεωρούν τον εαυτό τους πατριώτη και πλήτονται ιδιαίτερα από την οικοομική κρίση και οι περισσότεροι είναι και νεοδημοκράτες.

        Μετά από μια μακριά συζήτηση σαν αυτή που γίνεται σε αυτήν την ιστοσελίδα ξέρεις τι έκαναν!!!

        Καβάλησαν τα αυτοκίνητα και πήγαν στα Σκόπια να παίξουν στο καζίνο.
        Τέλεια αντίθεση λόγων και πράξεων.

        Του ζητάνε ανανέωση και τους έβαλε τον Κικίλια για να τους δοκιμάσει.

        Συμφωνώ ότι ο Κικίλιας δεν ήταν ο άριστος και χειμαρώδης λόγιος. Αλλά τι είχε απεναντί του τον πορτοκαλάδα τον Σγουρό.

        Η κοινωνία που διψάει για νέα πρόσωπα πως αντέδρασε.

        Οι μισοί ψόφησαν στην κριτική τον Κικίλια και οι άλλοι μισοί δεν πήγαν να ψηφίσουν πιστεύοντας ότι κάνουν αντίσταση επιβραβεύοντας την προπαγάνδα της Τρέμη και του Χατζηνικολάου.

        Εντάξει πολιτική είναι για μένα με τόσα ανοιχτά στο εσωτερικό μέτωπα ισχύει η παροιμία "καλύτερα γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε".

        Εντάξει και τι έκανε τον Σπηλιοτώπουλο έναν από τους τριανταπέντε και αυτό στο παρακαλετό από εκεί που από την Ντόρα είχε απαιτήσει ειδική μεταχείριση όταν θα ανακοίνωνε την υποστηριξή του.

        Εγώ περιμένω να δω αν θα βάλει νέα πρόσωπα στις λίστες και ειδικά στην Β Αθηνών που ψηφίζω.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ factorx 11/01/2011 00:03:02

      Σωστός Factox!

      • Εύμηλος avatar
        Εύμηλος @ Εύμηλος 11/01/2011 00:04:26

        Ο δαίμων του πληκτρολογίου:!
        Σωστός Factorx,
        ήθελα να γράψω!

  32. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 10/01/2011 23:47:15

    κ. ΡΟΔΙΝΕ σαν να το στρογγύλεψες πολύ,άλλα μας έγραφες πρίν .

    • ΣΠΥΡΟΣ Τ. avatar
      ΣΠΥΡΟΣ Τ. @ Αντάμ Παπαντάμ 11/01/2011 01:25:41

      Παπαντάμ,

      έχεις δίκιο.

      Αλλιώς μας τα έλεγε μέχρι τον σημερινό ανασχηματισμό ο "μαχητικότατος" Κωστής (ο Ροδινός)...

      Αυτό που με ανησυχεί είναι οτι, μετά τον "ανασχηματισμό" ανέβασε ποστ ο Κωστής ο Ροδινός (και ο Φάκτορας με το σαιτ) αν όχι σε "απολογητικό" ύφος τότε τουλάχιστον σε "δικαιολογητικό"...
      Και τοποθετήθηκε πολύς κόσμος (κι εγώ τώρα). Αυτό είναι σχεδόν εσωστρέφεια...

      Τέλος πάντων... Ο Πρόεδρος και οι συν αυτώ (επιμένω για τους συν αυτώ) καλώς ή κακώς έκαναν κάποιες επιλογές.

      Άπό εκεί και πέρα δεν χρειάζεται φίλτατε Κωστή Ροδινέ (και ο συμπαθέστατος Φάκτορας) να κάτσεις να στοχαστείς και να παρουσιάσεις τις επιλογές στον κόσμο.

      Ο κόσμος δεν είναι κουτός. Έχει και μάτια καί αυτιά καί ΝΟΥ...

      Ο "ανασχηματισμός" που περιμέναμε δεν ήταν να γίνει για να "ξεσηκώσει" εμένα να πάω να ψηφίσω (που θα πάω ούτως ή άλλως). Ήταν για να "ξεσηκώσει" από τον καναπέ τα 2 εκατομμύρια Νεοδημοκρατών που ήταν πικραμένοι και δεν ήρθαν να ψηφίσουν.

      Ο πρόεδρος και οι συν αυτώ έχουν κάθε δικαίωμα να πιστεύουν οτι ο κόσμος αυτός (του καναπέ) θα ξεσηκωθεί από τον Γιακουμάτο, τον Γιαννόπουλο, τον Πλακιωτάκη, τον Χατζηδάκη, τον Αρούκο τον Σπηλιωτόπουλο, τους "εξαφανισμένους" Αβραμόπουλο και Δήμα, τον Δένδια, τον Νάκο κ.λ. (μέσος όρος ηλικίας 64,72 έτη)...

      Κώστα Ροδινέ, αυτό που προσπαθώ να καταλάβω εγώ είναι πώς και πού ακριβώς "τελείωσε" τα πρωτοπαλλήκαρα της Ντόρας από τη στιγμή που ανέλαβαν "πόστα" και ήδη κάνουν δηλώσεις σε κύκλους του στυλ "άμα ήθελε ας μας κούναγε" κτλ.
      Ελέγχω αυτή τη στιγμή και την αξιοπιστία φήμης οτι ο Γιακουμάτος είπε μισοφωναχτά "ποιός Σαμαράς και @@, εμένα δεν με ακουμπάει ούτε ο Ιησούς Χριστός"...

      Επίσης θέλω να ρωτήσω τον Φάκτορα, τί εννοεί όταν λέει οτι "ο Σαμαράς πρώτα θα γίνει πρωθυπουργός και μετά θα τα αλλάξει όλα"???
      Γιατί ο πρόεδρος όταν επιζητούσε την ψήφο μας στις εσωκομματικές (και την πήρε με χαρά) δεν μας το είπε αυτό.
      Μας έλεγε "ψηφίστε με να ξεβρωμίσω το κόμμα από αυτούς που το πλήγωσαν ΤΩΡΑ"!
      Δεν μας έλεγε "ψηφίστε με για αρχηγό και μετά θα τρώτε τον Γιακουμάτο και τον Παυλόπουλο στην μάπα μέχρι να με ξαναψηφίσετε για Πρωθυπουργό"...

      Δεν ξέρω βρε Φάκτορα τί και πώς σκέφτεται ο κόσμος στην Πρωτεύουσα αλλά ειλικρινά σου μιλάω οτι υπάρχει πολύς κόσμος "δικός μας" σε Γιάννενα, Βόλο, Λαμία και αλλού, που δεν θέλει να βλέπει κάποιους τομεάρχες ούτε ζωγραφιστούς (εγώ σου έγραψα τις πόλεις εσύ κάνε τους συνειρμούς)...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΣΠΥΡΟΣ Τ. 11/01/2011 11:43:08

        Αγαπητοί
        Σπύρο, Karenin, Aντάμ και άλλοι φίλοι.....διαφωνούντες,

        Κατ΄αρχήν ουδεμία πρόθεση είχα να δικαιολογηθώ, να απολογηθώ ή να στρογγυλέψω τα πράγματα.
        Θεώρησα,όμως, ότι όφειλα να διατυπώσω τις απόψεις μου σ΄ένα, κατά τη γνώμη μου, μείζον γεγονός.

        Συνήθως, λόγω χρόνου, γράφω prima vista, κατά την έμπνευση της στιγμής.

        Δεν το σχεδιάζω εκ των προτέρων και όσο και αν φαίνεται περίεργο τα ξαναδιαβάζω όταν αναρτώνται.

        Αυτό, όμως, το κομμάτι, επειδή υποψιαζόμουν τις αντιδράσεις το διάβασα και δυο και τρείς φορές πριν το στείλω για ανάρτηση.

        Ποιό είναι το ζητούμενο, κατά τη δική μου ερμηνεία των γεγονότων;

        Το αναφέρω και στο άρθρο: ούτε εγώ ενθουσιάστηκα και υπάρχουν συγκεκριμένα άτομα που με ενοχλούν. Ανέφερα και ονόματα. Και υπάρχουν και άλλα πρόσωπα που δεν ανέφερα που τα θεωρώ ανεπαρκή.

        Ομως για όλους, παλιούς και νέους, ισχύει το "αρχή άνδρα δείκνυσι"!

        Απο εκεί και πέρα, αντί να γκρινιάζω για αυτούς που με ενοχλούν επιχείρησα να εξηγήσω τη λογική πίσω απο τις κινήσεις αυτές.

        Αντιλάμβανομαι οτι ο Πρόεδρος ενόψει επερχόμενων πολιτικών εξελίξεων ήθελε να σβήσει όλες τις εσωκομματικές εστίες και να δοθεί απερίσπαστος στο αγώνα που έχει μπροστά του.

        Δεν βρίσκω κανένα κακό στην λογική αυτή.
        Η άλλη λύση θα ήταν να τους διώξει όλους.
        Αλήθεια έχετε ποτέ σκεφτεί ποιοί έχουν φύγει από την κυβέρνηση Καραμανλή;
        Να τους αναφέρω, γιατί ξεχνάμε:
        Μπακογιάννη, Αλογοσκούφης, Παπαθανασίου, Παυλόπουλος, Σιούφας, Βουλγαράκης, Ρουσσόπουλος, Πετραλιά να μη συνεχίσω γιατί ο κατάλογος είναι μακρύς.
        Πρόκειται για τη μεγαλύτερη "εκκαθάριση" που έγινε στο κόμμα της Ν.Δ. από τότε που ιδρύθηκε!

        Να αναφέρω επίσης πόσους νέους προώθησε ο Σαμαράς;
        Δείτε μόνο τον τομέα της Οικονομίας;
        Ουδείς εξ αυτών έχει ασκήσει εξουσία.

        Ποιά, λοιπόν, είναι η αφορμή για τη κριτική;
        Ο Αρης, ο Κυριάκος, ο Χατζηδάκης, ο Γιακουμάτος, ο Γιαννόπουλος και μερικοί άλλοι.

        Και τι προτείνετε; Να τους πετάξει έξω;
        (δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσάς)
        Πολύ ωραία! Προφανώς θέλετε την κα Μπακογιάννη με την δική της Κοινοβουλευτική Ομάδα στη Βουλή!

        Εγώ δεν τη θέλω!

        Ο Σαμαράς, λοιπόν, αποφάσισε να δώσει ρόλους σε όλους. Αντί να τους έχει να γκρινιάζουν και να ομφαλοσκοπούν τους έδωσε δουλειά να κάνουν.
        Και να αξιολογηθούν και να κριθούν.

        Μπορεί και να κάνει λάθος. Η τακτική να μην αποδώσει.
        Η μέχρι τώρα ,όμως, συντήρηση της εσωστρέφειας απέδωσε;
        Εχουμε αυτήν την πολυτέλεια ενώ η χώρα βαδίζει προς την καταστροφή;

        Θυμάμαι,όταν υπέδειξε τον Κικίλια για Περιφερειάρχη. Εγραψα ένα άρθρο για να στηρίξω την υποψηφιότητά του. Επεσαν να με φάνε!
        Ο Κικίλιας δεν μας έκανε επειδή ήταν νέος και άπειρος. Θέλαμε κάποιον έμπειρο.
        Κάποια στιγμή πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα ρεαλιστικά.

        Για εμένα το μέτρο σύγκρισης είναι ο Σαμαράς. Απ΄ αυτόν έχω προσδοκίες.
        Στη δική του πολιτική πιστεύω.
        Μπορεί να διαφωνώ με επιμέρους πράγματα, όμως δέχομαι την κεντρική του πολιτική επιλογή που είναι όχι στο μνημόνιο και περήφανη γραμμή στα εθνικά θέματα.
        Και στους δύο αυτούς τομείς, την εποπτεία την έχει ο ίδιος.
        Για όλα τα άλλα θα έχουμε καιρό να τα λέμε.

  33. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 11/01/2011 00:00:27

    Κύριε Ροδινέ,
    η προσέγγισή σας είναι πραγματιστική και αποδίδει τα πράγματα κατά τον καλύτερο τρόπο.
    Για άλλη μια φορά δείξατε ότι έχετε στόφα αναλυτή!

    Τα δέοντα

  34. karenin avatar
    karenin 11/01/2011 00:55:09

    factorx: το σχόλιο σου κόπηκε γιατί είναι εμπαθές

  35. κωστας β. avatar
    κωστας β. 11/01/2011 01:18:01

    Όλοι αυτοί στις αυτοδιοικητικές εκλογές έκαναν λευκή απεργία,ίσως για αυτό πήγε καλά η παράταξη.Άρα λοιπόν έχουμε :29/11/2009 Ηγετική ομάδα Ν.Δ--Απλός κόσμος=0-1 10/01/2011 Ηγετική ομάδα Ν.Δ--Απλός κόσμος=2-1.Κρίμα.Π.Χ βλέπω στην τηλεόραση το Κυριάκο,και σία, τί μπορούν να προσφέρουν πιά ,εκτός απο το να συμφωνούν με το ΠΑΣΟΚ;;;;;Δώστε ξανά τον λόγο στον κόσμο,για να δείτε τι λέει.Τώρα αρχίζει η περιφρόνηση ορισμένων βουλευτών και κομματαρχών προς εμάς,όπου μας χτυπάν την πλάτη και μας λένε,"δεν πειράζει την άλλη φορά".

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ κωστας β. 11/01/2011 01:24:26

      Κώστα,

      Ο κόσμος θα έχει την ευκαιρία στις εκλογές να εκλέξει αυτούς που επιθυμεί!

  36. ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ 11/01/2011 01:31:45

    Αγαπητέ κ. Ροδινέ
    διαβάζω τα σχόλια-άρθρα σας πάντα με πολύ προσοχή και οφείλω να ομολογήσω ότι τις περισσότερες φορές συμφωνώ απόλυτα μαζί σας .
    Σήμερα όμως ...
    Σήμερα θα συμφωνήσω μαζί σας υπό όρους η μάλλον υπό έναν όρο .
    Να έχω μια πειστική απάντηση στο δημοσίευμα : http://tsiliadoros.blogspot.com/2011/01/blog-post_4604.html
    Και η μόνη πειστική απάντηση είναι μήνυση εκ μέρους των ενδιαφερομένων κατά του blog για συκοφαντική δυσφήμιση .

    Με τιμή

    ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ

    • spiros avatar
      spiros @ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ 11/01/2011 07:54:24

      Γιατί ζητάς πιστική απάντηση από ένα ιστολόγιο που δεν μπορεί να εκφέρει γνώμη επί όλων αυτών και δεν αναμένεις τις έρευνες από το ΣΔΟΕ; Έχει νόημα σήμερα η απάντηση; Μπορείς να αποφανθείς θετικά ή αρνητικά για γεγονότα που έχουν δημοσιευτεί και δεν έχουν απαντηθεί στον κατάλληλο χρόνο από τους καταγγελόμενους ή αποσιωπήθηκαν από τον τύπο;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ 11/01/2011 11:12:40

      Αγαπητέ Ιωάννη,
      Σας ευχαριστώ για την τιμή να διαβάζετε τα άρθρα μου.
      Θα ήταν πληκτικό να συμφωνούμε πάντα μεταξύ μας.
      Από τις διαφωνίες μας μαθαίνουμε περισσότερα.
      Οσον αφορά στη μήνυση, αυτό είναι θέμα των ενδιαφερομένων και ελπίζω να το έχουν ήδη κάνει.

  37. factorx avatar
    factorx 11/01/2011 01:41:55

    @ ΣΠΥΡΟΣ Τ και άλλοι φίλοι:

    Εδώ αναλύουμε πολιτικές κινήσεις στη χρονική στιγμή που γίνονται και τις αξιολογούμε. Και αναλαμβάνουμε και ρίσκο γιατί μπορεί να διαψευστούμε από την εξέλιξη των πραγμάτων.
    Ούτε με το αστυφύλαξ είμαστε, ούτε με το χωροφύλαξ. Και όσα έχουμε γράψει και επισημάνει εδώ μέσα παραμένουν στυο ακέραιο.
    Κρίνουμε όμως τον καθένα στην πορεία του, οχι σε μια στιγμή. Μεσα σε ενα χρόνο λοιπόν ο Σαμαράς καθαρισε το κόμμα απο του βαρώνους και το μητσοτακεικο, διέλυσε τα καπετανάτα, εβαλε την πολιτική ατζέντα, βρηκε καινούργια γραφεία , ανόρθωσε τη ΝΔ και τόσα αλλα.
    Χθες έκανε ενα βήμα παραπέρα. Λυθηκαν τα προβλήματα; φυσικά οχι. Και η συμμετοχή νέου κόσμου παρανένει το βασικό ζητούμενο. Ακολουθεί ομως σωστην πορεία ή οχι; Αυτο κρίνουμε και δεν περιμένουμε να λύσει το προβλημα της δεξιάς σε ένα χρόνο.
    Αυτή τη στιγμή, θεωρουμε οτι Αντώνης Σαμαράς αποτελεί την ελπίδα για να σταματήσει αυτή η καταστροφική πορεία της χώρας. Στεκομστε δίπλα του ΚΡΙΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ, αλλά και ως σχηματισμός μάχης, όχι μόνο ως λέσχη συζητήσεων.
    Τι κριτικάρουμε σήμερα;
    Κάποιες επιλογές του σε επίπεδο τομεαρχών.
    Και γκρινιάζουμε για τον Αρη, τον Γιακουμάτο, τον Γιαννόπουλο και μερικούς άλλους;
    Και καλά κάνουμε, αν θέλετε, αλλά θα μείνουμε εκεί;
    Γιατί κανένας δε λέει οτι ο Σαμαράς έχει ένα εντελώς καινούργιο οικονομικό έπιτελείο, το οποίο ενίσχυσε με σηματικούς ανθρώπους της αγοράς;
    Παραβλέπουμε το γεγονός οτι πήρε από τον Αβραμόπουλο τον τομέα των Εξωτερικών (γιατι και για τον Αβραμόπουλο γκρινιάζαμε) και τον ανέθεσε σ’ ένα στενό του συνεργάτη, τον Πάνο Παναγιωτόπουλο;
    Δεν ασχολούμαστε με το γεγονός οτι την επικοινωνία την έχουν αναλάβει δυο άφθαρτα πρόσωπα ο Μιχαλάκης και η Τζότζολα;
    Εκανε, λοιπόν ο Σαμαράς τόσες αλλαγές, δεν αντέδρασε κανένας, ετοιμάζει το κόμμα για εκλογές και όλα αυτά δεν είναι το μείζον για ένα κόμμα που μέχρι πριν λίγους μήνες ήταν γεμάτο καπετανάτα και θύμιζε σκορποχώρι;
    Στο τέλος, τον Σαμαρά θα κρίνουμε, γιατί αυτός είναι ο αρχηγός και οι τομεάρχες την πολιτική του θα εφαρμόζουν.
    Και να μην ξεχνάμε το βασικότερο: Ο Σαμαρας μεγιστοποίησε χθες όσο μπορούσε τις δυνατότητες μιας περιορισμένης κοινοβιυλευτικής ομάδας που ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕ.
    Αντε καληνυχτα και να δουμε και κανένα εργο στη νοβα να χαλαρωσουμε

  38. κωστας β. avatar
    κωστας β. 11/01/2011 01:50:02

    Kώστα Ροδινέ,ποιούς να εκλέξει,αφού οι ίδιοι θα είναι πάλι υποψήφιοι.Ο κόσμος στις 29/11/2011 δεν είπε το ΝΑΙ στον Σαμαρά,όσο είπε ένα ΟΧΙ στην Ντόρα και σε όσους την υποστήριζαν.Ρώτησε σε παρακαλώ όλους αυτούς τους επικεφαλείς στους τομείς τους,μαζί με τους αναπληρωματικούς τους,ή βουλευτές και πονηρούς πολιτευτές,ίδιων νομών ,καλημέρα λένε μεταξύ τους;;;

  39. karenin avatar
    karenin 11/01/2011 01:57:19

    Να το πω διαφορετικά. Στην τελευταία δημοσκόπηση 90% της κοινής γνώμης θεωρεί την κυβέρνηση Καραμανλή υπεύθυνη, για το σημερινό χάλι της χώρας. Αυτοι λοιπόν, οι πρώην υπουργοι τώρα βάλαν τα καλά τους και σαν τομεάρχες μοστράρουν για αυριανοί υπουργοί. Την προηγούμενη εβδομάδα βέβαια για τους περισσότερους σχολιαστές ήτανε ντιντηδες. Ο Κ.Ρ. παραδόξως σε όσα υποστήριζε ως τώρα την βρίσκει σωστή πολιτική κίνηση, ο επώνυμος πεισθηκε πολύ εύκολα, ο ψυχραιμία δικαιώθηκε, και εμείς οι μπαιλτισμένοι πολίτες, κατά τον φάκτορα, θα αναμένουμε την πρωθυπουργία για να δούμε τον πραγματικό Σαμαρά.

  40. blue nile avatar
    blue nile 11/01/2011 02:01:04

    Eγώ πάλι γιατί νομίζω ότι ο Σαμαράς λίγο πριν κοιμηθεί αυτό το βράδυ θα καταριέται την ώρα και τη στιγμή που τότε είχε φύγει από το κόμμα...
    Μπόρεσε να ξεπεράσει τη χρόνια του απουσία από τη κεντρική πολιτική σκηνή, μπόρεσε να κερδίσει την αρχηγία της ΝΔ απέναντι στο πιο προβεβλημένο στέλεχος της αλλά τώρα που φτάνει η ώρα των εκλογών πάει στη μάχη με κουτσά άλογα. Ουσιαστικά εκείνο το: Αντώνη άλλαξε τα όλα
    που του βροντοφώναξε η βάση δεν ενσαρκώνεται με τις παρούσες αλλαγές που έκανε και το ξέρει καλύτερα από τον καθένα.
    Βέβαια κάποιοι ξεχνούν το πόσο τον αιφνιδίασε ο ΓΑΠ που τον βάζει μπροστά σε εκλογές ένα χρόνο και κάτι μετά τον εσωκομματικό του θρίαμβο ενώ αυτή την στιγμή την περίμενε ν'αργήσει ακόμα λίγο.
    Ο Σαμαράς ξέρει πολύ καλά ότι οι επόμενες εκλογές έχουν τη σημασία που είχαν εκείνες του 1920 που το αποτέλεσμα τους ήταν ο το κυριότερο αίτιο της Μικρασιατικής καταστροφής. Αν τις κερδίσει η τωρινή κυβέρνηση το επόμενο εθνικό όνειδος είναι αναπόφευκτο.
    Μια χώρα που πορευόταν αγχίκρημνα, δηλαδή στριμωγμένη σε πορεία παράλληλη με το γκρεμό, υπό του βάρους του άγους της μεταπολίτευσης σπρώχνεται από τον ΓΑΠ και την εκσυγχρονιστική αυλή του προς μοιραία ελεύθερη πτώση .
    Πολλές άλλες κυβερνήσεις έκαναν ολέθρια λάθη σε βάρος του ελληνισμού όμως δεν θυμάμαι καμία να συρρίκνωσε την εθνική κυριαρχία κάτι που είναι ορατό ότι θα διαπράξει η παρούσα.
    Ο Σαμαράς για το σκοπό αγιάζει λίγο τα μέσα κάτι που ίσως να μη το έκανε αν είχε περισσότερη χρονική άνεση. Η πολιτική όπως και η διπλωματία είναι πολλές φορές διαχείριση χρόνου και όταν τα χρονικά περιθώρια στενεύουν οι επιλογές πρέπει να είναι και χρησιμοθηρικές
    Και ας αφήνουν μια πικρή γεύση.

    • Νασος avatar
      Νασος @ blue nile 11/01/2011 10:55:21

      Πρόσεχε γιατι θα σε διαβάσει ο Φαήλος και θα σε κατηγορήσει για "αδελφιστικά κόλπα" και "ντιντίδικες πρακτικές"!

      Και οι αξίες; Και οι αρχές;

      Επιτρέψτε μου να πω ότι είμαστε μπροστά σε μια πολιτική πιρουέτα πρώτου μεγέθους ή οποία, ωστόσο, ήταν θέμα χρόνου να συμβεί. Το θετικό είναι ότι απαγκιστρωνόμαστε κάπως από τις σαχλαμάρες περί ιδεολογικής καθαρότητας και μπορούμε πλέον να κρίνουμε τα πράγματα πολιτικά. Το ζήτημα, λοιπόν, είναι ότι αρκετά από τα στελέχη τα οποία ο πρόεδρος στόλισε με διάφορους διακοσμητικούς τίτλους είναι άχρηστα. Αποδεδειγμένα. Τελεία.
      Κατανοώ πλήρως την απόφαση του Σαμαρά να καταστήσει εκ νέου τη ΝΔ κόμμα εξουσίας αλλά όπως και να το κάνουμε κάποια στελέχη που δοκιμάστηκαν σε τομείς και απέτυχαν ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ καλό θα ήταν να παραμείνουν εκτός. Κάποια στιγμή ο Σαμαράς πρέπει να αντιληφθεί ότι η βεντέτα του με την Ντόρα τελείωσε πριν ένα χρόνο οριστικά και τελεσίδικα με τις εσωκομματικές εκλογές. Πλέον οφείλει να διασαφηνίσει την εναλλάκτική του πρόταση και, κυρίως, να επιλέξει τα πρόσωπα που θα την υλοποιήσουν.

      • blue nile avatar
        blue nile @ Νασος 11/01/2011 13:13:51

        Δεκτά όλα όσα λες.
        Όμως θα επιμείνω λίγο στον ανύπρκτο ουσιαστικά χρόμο που είχε ο Σαμαράς στη διάθεση του.
        Η υπογραφή του μνημονίου που ουσιαστικά ανοίγει το δρόμο της ΝΔ προς την εξουσία ήταν κάτι αδιανόητο τρεις μήνες πιο πριν.
        Ήταν φυσιολογικό να γίνουν εκλογές μετά από σαράντα περίπου μήνες και πιο πέρα ικανό διάστημα για να δημιουργηθεί μια νέα ΝΔ.
        Ο Σαμαράς είχε δεν είχε ενάμισυ χρόνο, ελάχιστο διάστημα.
        Είναι λογικό όσοι τον υποστήριξαν να απαιτούν αντιστοιχία των εξαγγελιών του και αυτού που πρέσβευε πριν εκλεγεί με τις αρχηγικές του αποφάσεις τώρα.
        Όμως ύψιστη προτεραιότητα τώρα είναι η νίκη στις επόμενες εκλογές χωρίς να υπάρχει καμιά πολυτέλεια για απώλεια τους.
        Όλοι θα προτιμούσαμε να δωθεί ο αγώνας με άλλη σύνθεση. Εγώ προσωπικκά φοβάμαι την επόμενη μέρα μετά την πιθανή νίκη με όλους αυτούς τους αρούληδες ντορικής κοπής που μπορεί να υπονομεύσουν μια νεοδημοκρατική κυβέρνηση.
        Ίδωμεν...

  41. factorx avatar
    factorx 11/01/2011 02:07:42

    Απάντησα και προηγουμενως στον Σπυρο Τ.

    θα στο πω απλά: Τι θέλεις τον Γακουμάτο, τον Σπηλιωτόπουλο και τον Γιαννόπουλο στα κανάλια απέναντι, ή στους Τομείς να δουλευουν, η να κάνουν πως δεν δουλευουν;

    Και για τα άλλα 85 ατομα που εβαλε ο Σαμαρας γιατι δεν λεει κανείς τίποτα;

    • ΣΠΥΡΟΣ Τ. avatar
      ΣΠΥΡΟΣ Τ. @ factorx 11/01/2011 03:11:50

      Φάκτορα,

      σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μου απαντήσεις.

      Επειδή κατά τα φαινόμενα περνάει ο λόγος σου κάπως στην παράταξη, ειλικρινά σε ικετεύω (επειδή δεν αντέχω να βλέπω το ΠΑΣΟΚ στην Εξουσία) πες τους εκεί, οτι ΠΟΣΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (αυτόν του οποίου ζητάνε την ψήφο για να γίνουν Κυβέρνηση) ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΜΕΝΑΝ ΠΑΡΑΠΟΝΕΜΕΝΟΙ ΟΙ ΜΑΝΔΑΡΙΝΟΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ "ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ"!!!

      ΠΟΣΩΣ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ" ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ!!!

      Αν ο Αντώνης έχει αμφιβολίες για την εργατικότητα του Γιακουμάτου και οποιουδήποτε Γιακουμάτου, τότε να τον διώξει από το Κόμμα και όχι να τον βάλει "δερβέναγα" προκειμένου να μην τον βρίσκει στα Κανάλια απέναντι όπως ανέφερες...

      Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά θα δεις οτι ο κόσμος "δεν θα σηκωθεί από τον καναπέ"...

      Εάν ο Αντώνης δεν μπορεί ΤΩΡΑ να κάνει τις αλλαγές, έχοντας την υποστήριξη του λαού της παράταξης και όντας αδιαφιλονίκητος Αρχηγός, ποιός μου δίνει εμένα τα εχέγγυα οτι θα τις κάνει τις αλλαγές εφόσον τον βγάλω Πρωθυπουργό???
      Ποιός μου λέει εμένα οτι δεν θα ξαναβλέπω τον Καλογιάννη στο ΥΠΕΧΩΔΕ, τον Άρη στο Παιδείας, τον Γιακουμάτο στο Εργασίας, τον Δένδια στο Δικαιοσύνης, τον Αβραμόπουλο αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και όλους τους άλλους (που "δερβεναγίστηκαν" σήμερα) οι οποίοι ΈΘΑΨΑΝ την προηγούμενη Κυβέρνηση της ΝΔ και ο κόσμος δεν θέλει να τους δει ούτε ζωγραφιστούς??????????

      Γιατί, με συγχωρείς βρε Φάκτορα αλλά είναι και ολίγον "εκβιαστικό" το σλόγκαν "ο Αντώνης θα τα αλλάξει όλα αφού γίνει Πρωθυπουργός"... Δηλ. βγάλτε τον Πρωθυπουργό με τους μανδαρίνους που τους φτύνει ο κόσμος στο δρόμο και μετά θα τους αλλάξει...
      Πώς θα τους αλλάξει μετά αγαπητέ Φάκτορα???
      Εάν γίνει Κυβέρνηση με π.χ. 158 Βουλευτές εκ των οποίων οι 15-20 (δεν θα χρειαστούν παραπάνω) είναι οι "ύποπτοι" που "δερβεναγίστηκαν" σήμερα, με το που θα πάει να "φάει" έστω κι έναν θα πέσει η Κυβέρνηση την ίδια μέρα...

      Φάκτορα σέβομαι τον Αγώνα που δίνεις για την παράταξη και μακάρι να είχαμε και άλλα τέτοια μπλογκ.

      Αλλά αλήθεια, κοιτάξου στον Καθρέφτη σαν απλός Νεοδημοκράτης από αυτούς που είχαν πικραθεί από τα τεκταινόμενα της κυβέρνησης Καραμανλή και δεν ήρθαν να ψηφίσουν στις δημοτικές εκλογές (όπου σημειωτέον ήρθαν λιγότεροι κι από την καταστροφή των -10 μονάδων) και εάν είσαι ευχαριστημένος από τον "ανασχηματισμό" σήμερα και αυτός είναι το κίνητρο για να σηκωθείς και να πας να ψηφίσεις στις επόμενες εκλογές, τότε αλήθεια χαρά στο κουράγιο σου...

  42. popay avatar
    popay 11/01/2011 02:10:36

    ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ Τ , ΣΕ ΔΥΟ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.
    ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ , Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ , Ο ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ , Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ.
    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙ.
    ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ.
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΝΔ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ;

  43. SPYROMILLIOS avatar
    SPYROMILLIOS 11/01/2011 02:28:32

    Καποτε πρεπει να πεταξει με κλωτσιες αυτους που τις χρειαζονται και οχι να τους νταντευει για να μην χαλασουν το κλιμα στην παραταξη.
    Εξω οι απαταιωνες και τα ατομα που δεν εχουν καμια σχεση με την δεξια και τον πατριωτισμο.Κριμα αλλα ετσι δεν παει πουθενα.Θα μου πει καποιος και ποιος ειναι καλυτερος?
    Αν πιστευει καποιος πως με αυτους μπορει να κυβερνησει τη χωρα τοτε λυπαμαι αλλα αλλη μια κυβερνηση ΝΔ θα ειναι μετρια,γιατι τον μαστοτα τον κανουν τα εργαλεια και καποιοι απ'αυτους ειναι σαπια.

  44. Λευκοθέα avatar
    Λευκοθέα 11/01/2011 04:13:14

    "Θέλουμε μια Ν.Δ. μεγάλη και ισχυρή, ή μια Ν.Δ. περιχαρακωμένη;"
    Εγώ γιατί νομίζω ότι για πρώτη φορά
    ανυπομονώ να ψηφίσω Παπαρήγα;

  45. thanasis avatar
    thanasis 11/01/2011 07:00:32

    επιτελους κατι αρχιζει να κινηται στην μεγαλη μας παραταξη
    ο σαμαρας αρχιζειτν μαχη για την απαλαγη αποτην μνημηνιακη
    ομαδα

  46. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 11/01/2011 07:56:42

    Η πρώτη εντύπωση ήταν ψυχρολουσία.
    Έχουμε μάθει να εξιδανικεύουμε καταστάσεις, αγνοώντας ότι όλα συντελούνται στο μάταιο αυτό κόσμο που φευ δεν είναι ιδανικός.
    Σε δεύτερη ανάγνωση κατάλαβα την αγωνία του Σαμαρά να πολεμήσει την εσωστρέφεια όταν θα μπορούσαν οι 5-6 αποκλεισμένοι να τον "ψήνουν" καθημερινά κοιτώντας προς την καραδοκούσα κυρία.
    Και τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ να έχουν πρώτη είδηση τις δηλώσεις του τάδε ή του δείνα, να ακολουθούν διαγραφές και αμέσως μετά "εγγραφές".
    Έχει ο Σαμαράς απέναντί του όλο το σάπιο σύστημα που στηρίχτηκε σε όλους αυτούς που αποδοκιμάζουμε.
    Δεν μπορεί να τους αγνοήσει σ'αυτή τη φάση.
    Έχει την ανάγκη να στηρίζει και να αναπτύσει την εικόνα αρραγούς κόμματος που έχει την προοπτική να κατακτήσει την εξουσία.
    Το καταλαβαίνουμε.
    Του δίνουμε την πίστωση.
    Όμως περιμένουμε το ξεκαθάρισμα εν ευθέτω χρόνω.
    Γιατί είναι πιθανό,σε αντίθετη περίπτωση να κατακτήσει την εξουσία με όρους και τύχη Καραμανλή.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 11/01/2011 15:17:27

      ΣΟΝ ΠΕΝ
      στο ξεκαθάρισμα μπορούμε να βοηθήσουμε και εμείς με την ψήφο μας.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 11/01/2011 21:42:07

        Κ.ώστα

        Μη με κολάζεις, το ήπια το ρετσινόλαδο.

  47. spiros avatar
    spiros 11/01/2011 07:58:05

    Κώστα έχω μια απορία. Οι συντονιστές θα παράξουν έργο ή όλοι θα κάνουν καπετανάτα ως εξειρετικοί ειδήμονες στην αντιπολίτευτική ΄τακτική ; Μήπως πρόκειται να ακούμε πολλές γνώμες και στο τέλος θα ισχύσει η λογική όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spiros 11/01/2011 11:49:39

      spiro,
      αυτό θα το δείξει ο χρόνος.

  48. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/01/2011 09:01:29

    Κύριε Ροδινέ, πέρα από τον προβληματισμό μου για το τί έχει να μας πει για την Παιδεία ο Άρης Σπηλιωτόπουλος και για την Υγεία ο Γιακουμάτος, δεν θέλω να σχολιάσω την αναδιάταξη της ΝΔ για έναν απλούστατο λόγο: Ολα κρίνονται εκ του αποτελέσματος και έχω μάθει να μην τρέφω υπερβολικές προσδοκίες. Ευχομαι ολόψυχα να γίνει πρωθυπουργός ο Σαμαράς, χωρίς όμως να τρέφω μεσσιανικές προσδοκίες και χωρίς να πάψω να κρίνω την πολιτεία οποιασδήποτε κυβέρνησης ως σκεπτόμενος πολίτης και όχι ως οπαδός.

  49. Andreas avatar
    Andreas 11/01/2011 09:20:03

    Στο ερώτημα που θέτεις, Κώστα, τι είδους ΝΔ θέλουμε, μεγάλη και ισχυρή ή περιχαρακωμένη και εκλογικώς αποδυναμωμένη, η απάντηση είναι σχεδόν αυτονόητη. Αλλά το θέμα δεν τίθεται στη σωστή του βάση, πιστεύω. Γιατί άπαντες θα πουν ότι θέλουν μια ΝΔ, κόμμα και παράταξη, ενωμένη, ισχυρή, που να αγκιαλιάζει όλους τους πολίτες και φυσικά όλες τις κομματικές τάσεις. Αυτό που έχει, όμως σημασία, είναι η αμφίπλευρη ενδοπαραταξιακή διεύρυνση να εδράζεται και σε μια στέρεη αξιακή βάση. Με άλλα λόγια "ναι" στη μεγάλη και ισχυρή ΝΔ, "ναι" στη σύνθεση ιδεών, "ναι" στην ανοικτή αγκαλιά για όλους και όλες, αλλά αυτή η αγκαλιά να δέχεται μόνο τους αξίους. Όχι τους αναξίους, αλλά στρατηγικά χρησίμους. Γιατί υπάρχουν και τέτοιοι στη ΝΔ αυτή τη στιγμή. Οι δυο περιβόητοι "Υπουργοί των Μπουζουκιών", που το βράδυ που ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος έπεφτε νεκρός από σφαίρες οργάνου της τάξεως, αυτοί "τα έσπαγαν" στα μπουζούκια. Δεν λέω, αμφότεροι είναι στρατηγικά χρήσιμοι στον Αντώνη Σαμαρά, αλλά όχι και άξιοι, κατά τη γνώμη μου. Ούτε και τιμάται η μεγάλη αυτή παράταξη της ΝΔ με την παρουσία τους. Ούτε επίσης τιμάται η μεγάλη δημοκρατική και φιλελεύθερη παράταξη με την παρουσία "κομψευόμενων διαδρομιστών", όπως όρθά το έθεσε ο Φαήλος Κρανιδιώτης. Όλων αυτών που, με επικοινωνιακές μπαρούφες και φτηνές κορόνες, επιχειρούν να πείσουν (ή μάλλον να ξεγελάσουν) όλους εμάς, νομίζοντας ότι έχουν απέναντί τους βραδύνοες. Θέλουμε επιχειρήματα. Όχι επικοινωνιακή αρλουμπολογία.

    Τώρα θα μου πει κάποιος κοφτά και ειλικρινά ότι η Πολιτική έχει στη φύση της το στοιχείο της στρατηγικής και του τακτικισμού. Σχεδιάζεις τις κινήσεις σου, μαζεύεις τις δυνάμεις σου, συνθέτεις δυνάμεις, συσπειρώνεις, και οδεύεις για τη νίκη. Με άλλα λόγια "μαζεύεις την οικογένεια και μετά πας στον γείτονα", όπως θα έλεγε και ο Αντώνης Σαμαράς. Σωστά. Αλλά είναι στη φύση της Πολιτικής, ως Ιδέας, και ο ιδεαλισμός. Και η αξιοσύνη των μετεχόντων στην Πολιτική. Αλίμονο, αν δεν ήταν.

    Ως προς το συγκεκριμένο, τον ανασχηματισμό δυνάμεων στη ΝΔ. Σε γενικές γραμμές χρήσιμος είναι, πιστεύω. Αν εξαιρέσουμε 3 τοποθετήσεις (2 "Υπουργοί των Μπουζουκιών" και 1 "κομψευόμενος διαδρομιστής") και 1 ηχηρή απουσία (του Πάνου Καμμένου, μαχητικού και αποτελεσματικού στελέχους). Ενδιαφέρον επίσης και ο διορισμός του Γ. Μιχελάκη στη θέση του εκπροσώπου τύπου. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι αυτό της ανανέωσης. Επιτέλους είδα νέα παιδιά, συνομίληκούς μου εικοσάρηδες, παιδιά που αναπαρήχθησαν σε κομματικό σωλήνα, να ενεργοποιούνται σε θέσεις ευθύνης. Πολύ καλή επιλογή ο Νότης Μηταράκης. Πάντα νηφάλιος, πάντα να μιλάει με επιχειρήματα, όχι με επικοινωνιακές μπαρούφες, ο Νότης Μηταράκης αναδεικνύεται σε ένα αξιόλογο στέλεχος της παράταξης. Όλοι θα κριθούν σε βάθος χρόνου και εκ του αποτελέσματος, όπως συμβαίνει πάντα στην Πολιτική.

    • Andreas avatar
      Andreas @ Andreas 11/01/2011 09:23:58

      * παιδιά που ΔΕΝ αναπαρήχθησαν σε κομματικό σωλήνα

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Andreas 11/01/2011 15:09:30

      Αντρέα,
      Τώρα δηλαδή περιμένεις να διαφωνήσω;
      Συμφωνώ μαζί σου!
      Αυτά λέω απο χθές το βράδυ!

  50. sovokai avatar
    sovokai 11/01/2011 10:09:45

    και αφου ο ΓΑΠ ξεμπροστιάσει τον Πάγκαλο θα μας αφήσει να τον διώξουμε . Τέτοια κορόιδα!!!

  51. βαγόνι avatar
    βαγόνι 11/01/2011 10:58:49

    Μιά δημοκρατική εκδοχή της "λαικής δεξιάς" δεν είναι απλή
    υπόθεση....θέλει Ντε Γκώλ, Αντενάουερ....!
    Τα αντίστοιχα για την "κεντρο-αριστερά"...θέλει Ούλαφ Πάλμε,
    Λαφονταίν...Ανδρέα Παπανδρέου!
    Η Ελλάς και η συγκυρία δεν σηκώνουν τέτοια...θα βολευτούν
    άπαντες στίς γνωστές γκρίζες περιοχές του ................................
    "μεσαίου χώρου", που δεν σημαίνει τίποτε πολιτικά και κοινωνικά,
    εκπροσωπεί,όμως,μια παγιωμένη κουλτούρα των Νεοελλήνων, ήγουν:
    μιλώ αριστερά,ζώ δεξιά. Λυπάμαι,θά ήθελα να ήταν αλλοιώς..!

    Υ.Γ ΄Αν σας έλεγα ....καλώς να υποδεχτείτε και τη Ντόρα, θα ήταν
    κακία;

  52. δημητρης καρδιτσα avatar
    δημητρης καρδιτσα 11/01/2011 11:13:55

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑΕΧΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΤΟΥ ΗΣΥΧΟ ΣΤΟ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΗ.
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΝΕΚΔΙΗΓΗΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ Μ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ . ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΤΑΤΟΠΙΣΗ ΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ. ΟΦΕΙΛΕΙ Η ΝΔ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΘΕΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ.

  53. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 11/01/2011 11:19:49

    τελικά είναι μεγάλη γάτα ο Καλαματιανός..του βγάζω το καπέλο..ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΞΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ..ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΑΔΕΡΦΙΑ..

  54. ΚΩΣΤΑς Β avatar
    ΚΩΣΤΑς Β 11/01/2011 12:40:10

    Kάποιος είπε ότι στις 29/11/2009 ήταν οι νύχτα που σώπασαν οι λύκοι,και ούρλιαζαν οι άνθρωποι.Εγώ λέω λοιπόν τώρα ότι στις 10/01/2011 ήταν οι νύχτα που τα ουρλιαχτά έγιναν "βελάσματα" ,γιατί τα λυκόπουλα βγήκαν παγανιά.

  55. KATΑΠΕΛΤΗΣ avatar
    KATΑΠΕΛΤΗΣ 11/01/2011 13:57:12

    ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΚΕΡΑΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ "ΚΟΥΡΙΤΑ" >
    ΚΟΥΡΙΤΑΣ είπε:
    10/01/2011 στις 7:54 pm
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ Ν.Δ. ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΡΙΔΙΑ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΤΑΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΑΡΧΗΓΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΝΘΗΜΑ.ΤΩΡΑ ΑΝ Ο ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΑΡΟΥΛΗΣ Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ Ο ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ Ο ΚΟΥΛΗΣ Κ.Α. ΔΕΝ ΝΟΟΥΝΤΑΙ ΣΑΝ ΒΑΡΙΔΙΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΑΩ ΠΑΣΟ.ΚΑΝΑΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ 14 ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΡΑΧΤΕΙ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ;ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ.Η ΕΛΛΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΗΓΕΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΙΣΣΟΡΟΠΙΣΤΗ.ΑΝ ΔΕΝ ΣΠΑΣΕΙΣ ΑΥΓΑ ΟΜΕΛΕΤΑ ΔΕΝ ΤΡΩΣ.ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ.
    * ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ : ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ. ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΝΤΟΡΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ, ΟΦΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΓΑΛΟ. ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΘΑ ΔΕΙ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ ? ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ (1993 - 2004) ? ΘΕΛΕΤΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΛΛΑ 20 ΧΡΟΝΑΚΙΑ ? ΗΜΑΡΤΟΝ !!!!

  56. Kennan avatar
    Kennan 11/01/2011 16:37:32

    Ορισμένοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι ο Σαμαράς κατέλαβε μια ισοπεδωμένη πόλη από τον ΚΚ. Το γεγονός ότι μόλις σε ένα χρόνο κατάφερε να την αναγεννήσει και να την κάνει πάλι κόμμα εξουσίας το ξεχνάτε. Αλήθεια που βρίσκεται η Ντόρα, οι βαρόνοι, το ΚΥΣΕΑ επί Καραμανλή που έχει σοβαρό μερίδιο ευθηνής για τη σημερινή κατάντια; Αυτά που τόλμησε να κάνει ο Σαμαράς σε ένα χρόνο δεν τα έκανε ο Καραμανλής σε 12.
    Το να προσπαθούν μερικοί να επισκιάσουν τον «ανασχηματισμό» Σαμαρά λόγω Άρη, Γιακουμάτου κλπ, λειτουργούν υπέρ της Ντόρας χωρίς να το έχουν καταλάβει. Αυτή την κοινοβουλευτική ομάδα κληρονόμησε, με αυτή θα πορευθεί μέχρι τις εκλογές. Άλλωστε, ο λαός εκλέγει τους βουλευτές όχι ο Σαμαράς.
    Πιστεύω τα υπέρ από τα κατά των αλλαγών Σαμαρά είναι περισσότερα. Κατάφερε να ανακηρυχτεί αδιαμφισβήτητος ηγέτης της κεντροδεξιάς, ισοπέδωσε τη Ντόρα (τον εχθρό τον ισοπεδώνεις), έφτιαξε δική του ηγετική και επικοινωνιακή ομάδα, δίνει το στίγμα του μέσω των τομέων εξωτερικών και οικονομικών, αλλά και με τις επιλογές του στις θέσεις των αναπληρωτών τομεαρχών. Όπου οι περισσότεροι είναι νέα πρόσωπα.
    Στα κατά είναι τα πρόσωπα του Σπηλιωτόπουλου, Γιακουμάτου κλπ. Θα προτιμούσατε να πάνε στη Ντόρα;
    Το βασικότερο όμως είναι ότι ο Σαμαράς τώρα αρχίζει να ελέγχει το κόμμα. Διότι αυτό ήταν το βασικό του πρόβλημα.

    • Andreas avatar
      Andreas @ Kennan 11/01/2011 19:47:43

      Πάντως προκάλεσε αίσθηση η σημερινή τοποθέτηση του Γ. Βαρβιτσιώτη ότι δεν είδε ανασχηματισμό, αλλά μια επικοινωνιακή φούσκα. Έκανε, επίσης, λόγο για το κόμμα της Ντόρας και την ζημιά που ο ίδιος εκτιμά ότι θα προξενήσει στη ΝΔ στην ερχόμενη - όποτε και αν γίνει - εκλογική αναμέτρηση. Αυτή είναι - θα συμφωνήσω μαζί σου πλήρως - μια τοποθέτηση που μόνο κακό μπορεί να κάνει στην παράταξη. Όταν ένας βαρόνος - κατ' ευφημισμόν τον αποκαλούμε "ιστορικό στέλεχος" - λέει δημοσίως ότι το "από-κομμα" της Ντόρας, με τα πενιχρά ποσοστά στις μέχρι τώρα δημοσκοπήσεις θα προκαλέσει πρόβλημα στη ΝΔ, είναι σαν να ρίχνει νερό στο μύλο της Ντορούλας. Κάποιοι βαρόνοι έχουν ξεφύγει και πρέπει κάπως να μαζευτούν.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Andreas 11/01/2011 21:52:53

        Kαι σήμερα ποιά είχε καλεσμένη στο Δελτίο του ο κ. Χατζηνικολάου;

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Andreas 12/01/2011 08:03:41

        Αυτός ο κύριος που λέγεται Γ.Βαρβιτσιώτης θέλει να το παίζει Ιστιρική ηγεσία και συνείδηση της παράταξης.

        Ας μου πεί ένας ποια είναι η προσφορά του όλα αυτά τα 60 χρόνια?

        Ας θυμηθεί κάποιος μια πολιτική επιτυχία που του πιστώνεται.

        Πάντοτε πρώτος στη νομή της κρατικής και κομματικής εξουσίας προς όφελος δικό του και της οικογένειάς του.

        Οι δε παρεμβάσεις του στη 2η περιφέρεια Αθηνών όπου εκλέγετο, καταστροφική, διαλυτική εις βάρος κάθε στελέχους που δεν πρόσκειτο σε αυτόν.

  57. Λ. Μεταξά avatar
    Λ. Μεταξά 11/01/2011 20:29:54

    Ο αδερφός του δίγαμου "μεγαλοεπενδυτή" (βαράμε μύγες) των Βαλκανίων που τώρα κάνει το διδακτορικό του στην πυρηνική φυσική τι έχει να πει για όλα αυτά;

  58. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ avatar
    ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ 11/01/2011 20:45:04

    Eίναι αυτοί οι ίδιοι βαρώνοι φίλε μου που πολεμούσαν και πολεμούν την είσοδο νέων στελεχών στο κόμμα γιατί θέλουν να έχουν καπαρωμένες θέσεις για παιδιά, εγγόνια κλπ. Τη Τζότζολα πριν απο κανα χρόνο έτσι δεν την πριόνιζαν πριν καν δοκιμαστεί ; Δεν πειράζει θα τους περάσει. Ίσως δεν έχουν αντιληφθεί ότι έφτασε η ώρα να κλείσει η κακή παρένθεση της μεταπολίτευσης - αναξιοκρατίας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ 11/01/2011 21:55:21

      Εχουν μια ...ιδιοκτησιακή αντίληψη για τη Ν.Δ.

  59. Ραβινος avatar
    Ραβινος 11/01/2011 21:50:53

    Βαρβιτσιωτης ! Κατι σαν τον μπαρμπαγιαννη κανατα μου θυμιζει.Περσινα ξινα σταφυλια.Χρονια & χρονια στην κονομα.Βουλευτης-Υπουργος-Ευρωβουλευτης-Προεδρος Ινστιτουτου Δημοκρατιας Καραμανλης ==> αζητητα =Καιρος ηταν!

  60. tomy avatar
    tomy 12/01/2011 00:05:55

    θελουμε ενα καινουργιο κομμα με νεους αφθαρτους ανθρωπους, επιτελους ας μπει ενα τελος στα δυο κομματα δυναστες αυτου του τοπου

  61. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ 12/01/2011 00:54:53

    Οι πρόσφατες αλλαγές Σαμαρά είναι αποτέλεσμα συνδιαλλαγής, υποχωρητικότητας και επικράτησης εκλογικίστικων τακτικών στα πλαίσια περιχαράκωσης και απομόνωσης του κομματικού μορφώματος της Ντόρας. Σαν λογική και αντίληψη υποκρύπτουν την ανασφάλεια και τις φοβίες Σαμαρά, για αυτομολήσεις κοινοβουλευτικών στον άλλο πόλο.'Ετσι αναβαθμίζονται και νομιμοποιούνται πολιτικά τα βαρίδια και υπάρχει σαφέστατη απομάκρυνση από την εντολή της βάσης για ρήξεις και αλλαγές.Η συμμετοχή εκπροσώπων των Σουφλιά, Παυλόπουλου, και η συμμετοχή των αποτυχημένων υπουργών του Καραμανλή μόνο ανανέωση δεν σημαίνει.Στην αγωνία του λαού, στην αναζήτηση ελπίδας και στην προσπάθεια αναγέννησης, η πρόταση Σαμαρά ή μάλλον των ηρακλειδών Αρβανιτόπουλου-Σταμάτη, είναι ότι το χειρότερο και αποκρουστικότερο θα μπορούσε κάποιος να προτείνει.

  62. tiramola avatar
    tiramola 12/01/2011 09:59:41

    Υποτομεάρχης περιβάλλοντος δυτικού Αιγαίου πλην νήσου Ψαρών από την ΝΔ ποιός ανέλαβε ρε παιδιά ή είναι κενή η θέση?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tiramola 12/01/2011 10:45:05

      Tiramola,
      Εμαθα οτι προορίζουν εσένα για τη θέση!

  63. Armageddon avatar
    Armageddon 12/01/2011 13:06:29

    ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ Ν,Δ .ΤΩΡΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ
    ΚΟΙΝΩΝΙΑ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ
    ΠΟΛΙΤΩΝ . ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΗΝ ΕΧΑΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ,ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ
    ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΜΕ ΒΗΜΑ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ .
    ΣΤΕΝΟ ΠΡΕΣΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.