#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/03/2012 07:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θέλουμε διαχειριστή της κρίσης ή εθνικό ηγέτη;



Η τελευταία παρουσία του Αντώνη Σαμαρά στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (ΕΛΚ) και κυρίως η συνάντηση του με την Μέρκελ θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως ιστορικές, για τον ίδιο τουλάχιστον. Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι πριν από οκτώ  μήνες, στην τότε σύνοδο κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, ο Σαμαράς κοντράριζε στα ίσια με την Μέρκελ και αναδεικνυόταν ...πανηγυρικά στο "κόκκινο πανί" των Ευρωπαίων συντηρητικών.

"Τι ζητάς για να συμφωνήσεις" στο πρόγραμμα της Τρόϊκα τον είχε ρωτήσει τότε η Μέρκελ.  “Να πάρετε πίσω την φορολογία και θέλω λεφτά για επενδύσεις“, απάντησε ο Σαμαράς και πρόσθεσε: "Όταν το πρόγραμμά σου θα αποτύχει εγώ θα είμαι εδώ με το δικό μου πρόγραμμα".Λίγοι θα φανταζόντουσαν εκείνη την εποχή ότι προχθές στις Βρυξέλλες θα γινόταν αυτό ακριβώς.

Στη ΝΔ δικαίως πανηγυρίζουν για την σημαντική αυτή στιγμή όχι μόνο για την παράταξη αλλά κυρίως για την Ελλάδα. Άλλοι λένε ότι άρχισε η "επαναδιαπραγμάτευση" και δεν είναι μακριά από την αλήθεια. Κάποιοι άλλοι όμως ισχυρίζονται ότι ο Σαμαράς υπέστειλε την "αντιμνημονιακή σημαία" και ανακηρύχθηκε πανηγυρικά εν δυνάμει πρωθυπουργός από εκείνους που μέχρι χθες τον πολεμούσαν αλύπητα, επειδή "είναι ο μόνος που μπορεί να σώσει και το πρόγραμμα και το σύστημα".

Ποια είναι η αλήθεια; Πως τοποθετούμαστε απέναντι σε όλα αυτά, τώρα που κλείνει ένας κύκλος και αρχίζει ένας άλλος;

Κατά την γνώμη μου το θέμα δεν είναι αν ο Σαμαράς είναι "μνημονιακός", ή "αντιμνημονιακός". Θεωρώ τουλάχιστον επιπόλαιη ή προβοκατόρικη την εμμονή κάποιων σε αυτό το ψευδές δίλημμα. Ο Σαμαράς είναι πατριώτης και το έχει αποδείξει πολλές φορές - τελεία και παύλα.

Και όπως έχουμε ξαναγράψει,  εδώ που έφτασαν τα πράγματα, με αποκλειστική ευθύνη του ΓΑΠ, το κούρεμα του χρέους είναι κάτι που αξίζει να το προσπαθήσουμε. Επειδή μπορεί να δώσει μια ανάσα και μια ελπίδα στη χώρα. Το κούρεμα όταν ολοκληρωθεί, δεν θα μπορούν να το πάρουν πίσω, ενώ τις συντάξεις και τον κατώτατο μισθό, μια νέα κυβέρνηση μπορεί να τα ξαναδεί από την αρχή. Τόσο δύσκολο, είναι να το καταλάβει κανένας; Πόσο πιο απλά να το εξηγήσουμε; Γιατί "τρώγονται" τόσο πολύ με τις "δεσμεύσεις " τις "υπογραφές" και τις "διαβεβαιώσεις", αν έχουν "δεμένα" τα Μνημόνια;

Το ερώτημα, λοιπόν,  δεν είναι το απλοϊκό "μνημονιακός - αντιμνημονιακός", αλλά άλλο. Και εξηγούμαι:

Η κρίση είναι συστημική, το έχουμε αναλύσει αυτό πολλές φορές εδώ. Είναι αποτέλεσμα της διαχείρισης του κράτους από δυο βαθιά διαπλεκόμενα κόμματα που από την μια φρόντιζαν τους χορηγούς τους λεηλατώντας το δημόσιο πλούτο και από την άλλη έκλεβαν το δημόσιο ταμείο για να βολέψουν τις κομματικές πελατείες τους. Με δεκανίκι και ... ιδεολογικό καθοδηγητή την καθεστωτική αριστερά.

Αν δεν αλλάξεις όμως αυτό το σύστημα, αν δεν τα γκρεμίσεις όλα αυτά που μας έφεραν ως εδώ, πως θα βγεις από την κρίση; Μοιραία θα περιοριστείς στην διαχείρισή της.

Κάποτε ο Σαμαράς έπαιξε εναντίον του συστήματος και τον πέταξαν έξω. Ύστερα από πολλά χρόνια ξανάπαιξε εναντίον του συστήματος και αυτήν την φορά έγινε σε πείσμα όλων αρχηγός της ΝΔ. Επειδή κοίταξε το Νεοδημοκράτη στα μάτια και του είπε με απλά λόγια: αυτό το κόμμα θέλω να κάνω, γι αυτήν την Πατρίδα.

Από τότε ισορροπεί σε ένα τεντωμένο σχοινί ανάμεσα στις πιέσεις του συστημικού κατεστημένου των ΜΜΕ και της διαπλοκής (αλλά και του εξίσου συστημικού περιβάλλοντός του) και την αντισυστημική βάση της κοινωνίας (και συνεπώς και του κόμματός του) που πλήττεται βίαια από την κρίση και ζητά να αλλάξουν όλα εδώ και τώρα.

Αντιμέτωπος με αυτές τις άλυτες αντιφάσεις είναι προφανές ότι ο Αντώνης Σαμαράς επέλεξε να ακολουθήσει μια προσωπική στρατηγική στην οποία επιμένει. Βασικός στόχος της ήταν και είναι να διαπραγματευτεί ο ίδιος με το σύστημα και τους δανειστές την αλλαγή των μνημονίων για την ανάταξη της Πατρίδας.

Αυτή η στρατηγική ήταν που τον οδήγησε να συμπράξει στην κυβέρνηση Παπαδήμου στην δανειακή και τα άλλα. Τα αποτελέσματα της τον δικαιώνουν μέχρι στιγμής. Είναι πλέον ο πολιτικός στον οποίο προσβλέπει η Ευρώπη  για να σώσει την  κατάσταση. Και όπως όλα δείχνουν θα είναι αυτοδύναμος πρωθυπουργός. Χάρις στα αδιαμφισβήτητα προσόντα του, χάρις στην μεγάλη διαφορά του από τους άλλους (ουσιαστικά δεν υπάρχει πλέον άλλος) υπάρχουν πολλές πιθανότητες να τα καταφέρει.

Το πρόβλημα είναι, όμως,  ότι και το σύστημα και οι δανειστές ποτέ δεν τον πήγαν και ποτέ δεν θα τον πάνε. Σαν αναγκαστική και προσωρινή λύση θα τον βλέπουν πάντα. Γι αυτό ο λαός παραμένει ο μόνος εν δυνάμει πιστός σύντροφος και αρωγός του.

Γράψαμε και άλλη αφορά:

Ποιό θα είναι άραγε το τέλος της εθνικής καταστροφής που βιώνουμε;

Πως θα καταγράψουν οι ιστορικοί του μέλλοντος τα τωρινά γεγονότα;

Η Ιστορία μας θα γραφτεί ένδοξα, ή με μελανά χρώματα;

Θυμίζουμε ότι ο Ελευθέριος Βενιζέλος έγινε Εθνάρχης σε μια πολύ δύσκολη στιγμή. Ύστερα από την εθνική ταπείνωση του 1897, την Ελλάδα ουσιαστικά χρεοκοπημένη και μισή και τον ελληνικό λαό ακόμη με τα κουσούρια του ραγιά.

Αυτή τη στιγμή η χώρα και οι πολίτες χρειάζονται ένα νέο “Ελευθέριο Βενιζέλο” που θα βγάλει την Ελλάδα από το τέλμα που έχει περιέλθει. Οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό.

Ο τόπος χρειάζεται έναν ηγέτη με όραμα, αποφασιστικότητα, τόλμη να τα βάλει με όλους και με όλα και κυρίως διορατικότητα για το τι θέλει ο ελληνικός λαός. Και ότι πρέπει να πορευθεί με τον κόσμο για να νικήσει αυτό το τέρας. Όποιο κι αν είναι το κόστος.

Εμείς πιστεύουμε ότι ο ηγέτης αυτός είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Κυρίως για τα οράματα, τις ιδέες του και την μόρφωσή του και επειδή η ιστορία τον διαφύλαξε και τον κράτησε έξω από αυτό το σάπιο σύστημα για πολλά χρόνια, ώστε να είναι σήμερα ο μόνος πολιτικός που δεν ταυτίζεται με την “Μεταπολίτευση του 74”.

Αυτό όμως που ο ίδιος έχει τονίσει επανειλημμένως, ότι δηλαδή “η μετάβαση από το παλιό στο ‘νέο” είναι μια αργή και βασανιστική διαδικασία” και ότι “το παλιό έχει πεθάνει, αλλά το νέο αργεί να γεννηθεί” ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ. Το καινούργιο πρέπει να γεννηθεί ΤΩΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ.

Στις εκλογές που έρχονται ο κόσμος θα ψηφίσει Σαμαρά και όχι Νέα Δημοκρατία. Ο οποίος ένα πράγμα κυρίως πρέπει να πει στον κόσμο και να κάνει σημαία του. Τα λόγια με τα οποία έκλεισε την ομιλία του στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης:

Το όραμα για μια Ελλάδα πραγματικά ελεύθερη

Αυτό είναι το δικό μου όνειρο: Αντίσταση όλων των Ελλήνων, στη μοιρολατρία, στην ηττοπάθεια, στην ταπείνωση και τον εξευτελισμό. Ένα καινούργιο ξεκίνημα για την Αξιοπρέπεια της Πατρίδα μας: Για Επανεκκίνηση της Οικονομίας μας σήμερα, και της Ψυχολογίας της Κοινωνίας, ώστε να λυτρωθούμε από το χθες, ώστε τα νέα Ελληνόπουλα να κατακτήσουν το αύριο της Ελπίδας που τα περιμένει…Η Επανεκκίνηση δεν αφορά μόνο την Οικονομία. Αφορά και την Ελλάδα και τους Έλληνες. Και το ηθικό τους και το φρόνημά τους και τις αξίες τους. Να ανακαλύψουμε τη δύναμή μας, να ανακαλύψουμε τις αρετές μας, να ξαναβρούμε τον εαυτό μας και την Ψυχή μας. να ξαναβρούμε την Ελλάδα που έχουμε μέσα μας!

 FactorX

ΥΓ. Έβλεπα αυτές τις ημέρες μια πολύ καλή σειρά για την "Ρώμη". Τι μου έκανε εντύπωση; Σε όλο το έργο οι Ρωμαίοι πατρίκιοι συνωμοτούν συνεχώς και διαφθείρουν τους πάντες και τα πάντα για την εξουσία, με αποκορύφωμα την δολοφονία του Καίσαρα. Ούτε για μια στιγμή όμως δεν ξεχνούσαν τον λαό. Σε κάθε ενέργειά τους, ακόμα και στα πιο ...συγκλονιστικά όργια, σκέφτονταν πως θα καθησυχάσουν τον λαό για να μην αντιμετωπίσουν την οργή του. Ας δουν λοιπόν την σειρά ορισμένοι του ...συστήματος της Συγγρού. Θα διδαχθούν πολλά.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. airman avatar
    airman 03/03/2012 10:45:23

    Ο Αντώνης Σαμαράς με τις επιλογές του πείθει ότι έχει ως στόχο μια άλλη Ελλάδα, στην οποία είναι γεγονός ότι δεν μπορεί να μας οδηγήσει μόνος του. Έχει μπει μπροστά αλλά πρέπει να τον ακολουθήσουν/ακολουθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότεροι. Η πρώτη γραμμή δεν είναι υποχρεωτική, δεν είναι όμως και για οποιονδήποτε αδιακρίτως. Όποιος το επιλέξει πρέπει να γνωρίζει ότι δεν υπάρχει περιθώριο για συμβιβασμούς με κατεστημένα, προσωπικές στρατηγικές και υστερόβουλους ελλιγμούς. Το μέτωπο που πρέπει να σχηματισθεί αν δεν είναι ενιαίο, αραγές και ''ορμητικό'', ενέχει πολύ σοβαρός κίνδυνος να καταρεύσει με ανυπολόγιστες συνέπειες για τη χώρα. Η πορεία του Αντώνη Σαμαρά μέχρι σήμερα, είτε γίνει Πρωθυπουργός είτε όχι (είναι γεγονός ότι με άλλες κινήσεις ενδεχομένως να ήταν ήδη αλλά ορθώς δεν το επέλεξε) καταδεικνύει ότι έχει σκοπό να ανατρέψει και να αναστρέψει. Για το λόγο αυτό θα έχει απέναντί του το σύστημα, για το λόγο αυτό πρέπει να έχει δίπλα του ''κομάντο'' που θα πιάσουν τα γκέμια για να οδηγήσουν και όχι να οδηγηθούν. Ο λαός δεν αντέχει άλλη απογοήτευση και δεν θα του τη συγχωρέσει.

    • franc avatar
      franc @ airman 03/03/2012 11:25:30

      Aγαπητέ airman, έχεις απόλυτο δίκιο.
      Εγώ θα πρόσθετα οτι οι βασικοί "κομμάντο" χωρίς τους οποίους δεν πρόκειται να κάνει τίποτε μόνος του ο Σαμαράς εναντίον του συστήματος, είναι κατά την άποψή μου τρείς: ΤΣΙΠΡΑΣ, ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ,ΓΛΕΖΟΣ. Σχηματίζοντας συμμαχική κυβέρνηση μαζί τους (αυτοδυναμία αποκλείεται να έχει και μάλιστα βιώσιμη) θα μπορεί να θέτει όρους και κόκκινες γραμμές διότι κάθε φορά που θα τον πιέζουν οι έξω θα μπορεί να αντιτείνει:" δεν μπορώ μόνος μου πρέπει να συμφωνήσουν και οι άλλοι" (και μαζί τους ο Ελληνικός λαός μιας και σ' αυτή την περίπτωση μιλάμε γιά άνω του 60% πλειοψηφία). Εχω την διαίσθηση οτι οι άλλοι θα το δεχτούν αν τους το προτείνει . Δεν χάνει και τίποτε με μια διερεύνηση.
      Εκτός αν έχει περάσει στο αντίθετο στρατόπεδο οπότε η μόνη μας ελπίδα θα είναι οι άλλοι...

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ franc 03/03/2012 12:03:20

        Θα έχει αυτοδυναμία. Μην ψαρώνεις με τις δημοσκοπήσεις. Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση αυτή τη στιγμή. Το θέμα είναι τί θα κάνει η αριστερά ως αντιπολίτευση απέναντι σε μια αυτοδύναμη κυβέρνηση Σαμαρά

        • madprof avatar
          madprof @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 04/03/2012 01:33:16

          Τι να την κάνετε τέτοια αυτοδυναμία, αγαπητέ Μανώλη;
          Σε τούτο τον τόπο φτάνει ο καιρός που δεν θα κυκλοφορούν άνθρωποι αλλά ζόμπυ!
          Βλέπετε το ξεραμένο δένδρο και δεν βλέπετε το δάσος που φλαίγεται!
          Διαλύεται η χώρα οικονομικά, κοινωνικά και ανθρωπιστικά και εσείς τον χαβά σας!
          Η αυτοδυναμία των τζιτζιφιόγκων αρούληδων και των τιποτούληδων θα μας σώσει;
          Quel decadance mon dieu!

      • airman avatar
        airman @ franc 03/03/2012 18:46:26

        Κάθε κίνηση μετά από τις εκλογές (όποτε κι αν γίνουν) πρέπει να έχει ως γνώμονα το εθνικό συμφέρον και την αναπτέρωση του ηθικού (κατ΄αρχήν). Σε κάθε περίπτωση να μην χαρακτηρίζεται από λογικές ''δούνε και λαβείν''. Όποιος προτίθεται να στηρίξει την προσπάθεια, όχι απαραίτητα συνεργαζόμενος, θα τύχει αναγνώρισης και ανταπόκρισης. Και ο Σαμαράς έχει αποδείξει ότι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες δεν τις απορρίπτει αλλά αντιθέτως τις επιδιώκει. Το σημαντικό είναι να υπάρξει κλίμα συναίνεσης.
        Μια κυβέρνηση συνεργασίας όμως δεν μπορεί να αποτελέσει τον επιδιωκόμενο στόχο. Αφού ''μιλήσει'' η κάλπη (της αυτοδυναμίας μη εξαιρούμενης) μπορεί να εξετασθεί ως αποτέλεσμα, όχι υπό την έννοια της αναγκαίας λύσης αλλά ως ώριμη επιλογή. Με τη συμμετοχή ακομμάτιστων προσώπων, με ξεκάθαρα εθνικές θέσεις, με αναγνωρισμένη προσφορά και δράση, με ανεξάρτητη σκέψη, που θα πρεσβεύουν την οριστική στροφή από δρόμους που ακολουθήθηκαν μέχρι σήμερα.

  2. η Dimi avatar
    η Dimi 03/03/2012 11:00:44

    “The people I admire most, don’t live their lives by a “TO DO” List.
    They live life by a “TO BE” List. People who live from the Inside Out.”

    ~Τhe Groundbreaking Nido R. Qubein Leadership School of Communication

    • airman avatar
      airman @ η Dimi 03/03/2012 11:31:40

      So simple, so true!
      Πρέπει πρώτα να πείσεις για το τι είσαι. Αυτό διευκολύνει ώστε μετά να κάνεις αυτό που πρέπει.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ airman 03/03/2012 12:19:12

        !

  3. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 03/03/2012 11:54:45

    Ο ηγέτης για να είναι ηγέτης, πρέπει να ¨υπερβαίνει¨ τα συνήθη, να εμπνέει, να βλέπει και να τραβάει μπροστά, διαλύοντας τον φόβο.
    Αν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά, τότε και το κόμμα του αλλάζει, μιας και όλοι δεν μπορούν ν΄ακολουθήσουν , τους πετάει έξω η αναγκαιότητα των επιλογών του ηγέτη, αλλά και ο λαός αλλάζει και ακολουθεί τον ηγέτη.
    Ευτυχώς , για την κρισιμότητα των στιγμών που ζούμε, ηγέτης υπάρχει και μάλιστα λαοπρόβλητος, με όλα τα χαρακτηριστικά του ηγέτη, έξω από τα κομματικά στεγανά που είχαμε συνηθίσει, κόμμα που διαθέτει αξιόλογο προσωπικό, υπάρχει και πρέπει να βγεί μπροστά μαζί με τον ηγέτη.
    Μένει, ο λαός που πρέπει ν΄ακολουθήσει, αφού ενημερωθεί, αφού του εξηγήσουν , τι ακριβώς συμβαίνει και αφού βάλει τον εαυτό του στην διαδικασία του ¨σκέπτεσθαι¨.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Απλή σκέψη 03/03/2012 12:04:09

      Σωστός

    • franc avatar
      franc @ Απλή σκέψη 03/03/2012 12:08:54

      Δυστυχώς αυτά τα "αφού" που λές έπρεπε να είχαν προηγηθεί άν όντως ο ηγέτης ήταν ο ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΣ. Αν είχαν προηγηθεί, δεν θα είχαμε τις αμφιβολίες που έχουμε τώρα για το πού τελικά το πάει ο "ηγέτης", με ποιούς θα πάει και ποιούς θ' αφήσει στο τέλος...

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ franc 03/03/2012 12:19:01

        Αυτά τα ¨αφού¨ είναι χρέος του ηγέτη και αυτών που θα τραβήξουν μπροστά. Μην ξεχνάμε πόσο εχθρικό είναι το σύστημα των ΜΜΕ, που συνεχώς διαστρεβλώνει την αλήθεια, στο πλαίσιο των διαπλεκομένων ¨καθηκόντων¨ του.
        Ο Σαμαράς και τα πιο ικανά του στελέχη, πρέπει να οργώσουν την Ελλάδα και να πουν την αλήθεια στον λαό.
        Υπάρχει χρόνος και ... όλα θα πάνε καλά.

  4. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/03/2012 12:00:08

    Βιάζεσαι. Οι αλλαγές θέλουν χρόνο. Όταν έχεις όλους απέναντι ως χώρα και τολμάει ένας ηγέτης μας να πει κάτι αντίθετο ακόμα και όταν έχει δίκιο πρέπει να περιμένει ένα χρονικό διάστημα να το αποδεχτούν και οι υπόλοιποι εταίροι ή τουλάχιστον η πιο ισχυροί. Αν ήταν στο χέρι μας θα είχαμε πάρει όλους τους φόρους πίσω όλη τα υφεσιακά μέτρα θα τα είχαμε διαγράψει με μια μονοκοντυλιά. Αυτό όμως δεν γίνεται. Είμαστε κράτος με διεθνείς και ευρωπαϊκές διασυνδέσεις πολιτικής, οικονομίας, εμπορίου, υπηρεσιών, διακρατικών συμφωνιών, τραπεζών και τραπεζικών προϊόντων, είμαστε χρεωμένοι παντού, και απλά δεν γίνεται. Ο μόνος τρόπος είναι να ισχυροποιήσεις τα επιχειρήματά σου με κατάλληλες κινήσεις να αναδείξεις ως σύμμαχο την ίδια την πραγματικότητα που επιτάσσει αλλαγές αφού το μνημονιακό πρόγραμμα απέτυχε. Κάνεις ό,τι μπορείς για να κερδίσεις χρόνο όταν σε στριμώχνουν γιατί βλέπεις μπροστά. Επιμονή και υπομονή με σχέδιο όμως και όραμα. Γιατί η υπομονή χωρίς όραμα είναι μοιρολατρία.

    Όλα τα παραπάνω απευθύνονται σε αξιόπιστο σχολιαστή. Αν πρόκειται για κάποιον απογοητευμένο της παλαιοκομματικής κατάστασης της ΝΔ άστο καλύτερα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/03/2012 12:02:06

      οι πιο ισχυροί

      και όλα τα υφεσιακά μέτρα

    • Νικολαος avatar
      Νικολαος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/03/2012 12:16:52

      Συμφωνω απολυτα με αυτα που γραφεις,μονο που τι ειδους οραμα να περασεις στο λαο οταν ξερει οτι για τα υπολοιπα 10 τουλαχιστον χρονια θα ειναι ουσιαστικα υπο κατοχη και εξαθλιωμενος;ποιος ηγετης θα του υποδειξει και θα τιμωρησει τους υπευθυνους του υπερδανεισμου, που με το περασμα του χρονου και με τις πληροφοριες που ερχονται στο φως ηταν και δολιος,ωστε τοτε και μονο τοτε να πιστεψει οτι οντως μηδενιζουμε και επανεκκινουμε;Δυστυχως οι μεχρι τωρα πολιτικες της ΝΔ δεν αφηνουν καποιο (καλοπροαιρετο) αισιοδοξο,αντιθετως η πληρης υποταγη στις εντολες των δανειστων-δυναστων δημιουργουν τη σιγουρια οτι η διακυβερνηση της χωρας μετα τις εκλογες,οταν αυτες επιτραπουν,κατ'αρχην δεν θα ειναι αυτοδυναμη αλλα θα ειναι και η συνεχεια των δυο τελευταιων.

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ Νικολαος 03/03/2012 19:05:17

        Αγαπητέ ... Θωμά, άσε πρώτα το Σαμαρά να κυβερνήσει και μετά τον κρίνεις! Ή -και σε κάθε περίπτωση- αν έχεις να προτείνεις κάποιον καλλίτερο, να το δούμε...

  5. Ηράκλειτος avatar
    Ηράκλειτος 03/03/2012 12:20:26

    "Το κούρεμα όταν ολοκληρωθεί, δεν θα μπορούν να το πάρουν πίσω, ενώ τις συντάξεις και τον κατώτατο μισθό, μια νέα κυβέρνηση μπορεί να τα ξαναδεί από την αρχή. Τόσο δύσκολο, είναι να το καταλάβει κανένας; Πόσο πιο απλά να το εξηγήσουμε; Γιατί “τρώγονται” τόσο πολύ με τις “δεσμεύσεις ” τις “υπογραφές” και τις “διαβεβαιώσεις”, αν έχουν “δεμένα” τα Μνημόνια;"

    Τους τη φέραμε πάλι τους κουτόφραγκους ....
    Δεν θα σχολιάσω άλλο , απλά θα μιλήσω στη γλώσσα των ζώων που ο συντάκτης του άρθρου νομίζει ότι είναι οι ψηφοφόροι που απευθύνεται.

    Μπεε , μπεεε , μπεεεε , μπεεεεεεεεεε μπε....

    • Μοναχικός Λύκος avatar
      Μοναχικός Λύκος @ Ηράκλειτος 03/03/2012 13:53:41

      Σοβαρευτείτε λίγο... Αν χαθεί και ο αλληλοσεβασμός στον διάλογο τότε δεν μας μένει παρά μόνο το χάος. Εκανε ένα καυστικό και μάλλον προσβλητικό σχόλιο, αλλά δεν χρειάζεται να το πάμε οφθαλμός αντί οφθαλμού.
      Συμφωνώ με τον/ην απλή σκέψη... Δεν είναι κακή η εμπιστοσύνη.
      Ισως πάντως αυτό να είναι το πρόβλημα, ότι εμπιστευόμαστε άλλους αντί να αποφασίζουμε εμείς. Η δικιά μου άποψη είναι ότι χρειαζόμαστε Δημοκρατία και όχι Κομματοκρατία (ασχέτως αν είναι κεντροαριστερή ή κεντροδεξιά παράταξη). Χρειάζεται αυτο-οργάνωση και όχι εθνάρχης.
      Φαντάζει όνειρο... χειμερινής νυκτός αλλά από την στιγμή που η κατάσταση δείχνει να ξεφεύγει πέρα από κάθε εκτίμηση; Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αποφευχθούν οι ανόητοι διαξιφισμοί αριστερών-δεξιών-κεντρώων, η πόλωση των άκρων, η προσωπολατρεία, η αναρχία και η περαιτέρω υποβάθμιση της υπάρχουσας "δημοκρατίας".
      Στο ίδιο καζάνι βράζουμε και όσο λειτουργούμε με τη λογική του "εμείς και οι άλλοι", ο κοινωνικός (ή κομματικός αν προτιμάται) ρατσισμός θα καλπάζει, φλερτάροντας επικίνδυνα με την "προοπτική" ενός εμφυλίου.

  6. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 03/03/2012 12:31:06

    Στην πολιτική υπάρχουν πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται .. και υπάρχουν πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται.
    Πολλές επιλογές του ανθρώπου, βασίζονται στην ¨εμπιστοσύνη¨.
    Δεν είμαστε ¨χαμηλής νοητικής στάθμης¨ όλοι εμείς που ¨εμπιστευόμαστε¨.

    • franc avatar
      franc @ Απλή σκέψη 03/03/2012 12:40:35

      To πρόβλημα αγαπητέ μου είναι να μην είναι¨χαμηλής νοητικής στάθμης¨ όλοι αυτοί που εμείς ¨εμπιστευόμαστε¨.

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ franc 03/03/2012 12:57:03

        κάτι πρέπει να κάνουμε κι΄εμείς, ας πούμε , να ξεχωρίζουμε τους άξιους από τους ανίκανους!

    • noldor avatar
      noldor @ Απλή σκέψη 03/03/2012 16:06:23

      Εννοείς το "Λεφτά υπάρχουν"; Ωραία το είπε και δεν έγινε. Και τι έγινε λοιπόν;

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ noldor 03/03/2012 16:53:58

        στην πολιτική λέμε, όχι στον τσαρλατανισμό.

  7. franc avatar
    franc 03/03/2012 12:36:48

    Aκόμα και σ' αυτή την περίπτωση, ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ για να δικαιώσει και τον τίτλο του, οφείλει να βρεί τον τρόπο συνεργασίας με την αριστερά επ' ωφελεία της Πατρίδας, η οποία τουλάχιστο κατα το ήμισυ ανήκει και στην αριστερά, ενώ το πρόβλημα θα είναι κοινό.
    Βεβαίως υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν οτι αν πάρει αυτοδυναμία ο Σαμαράς θα πρέπει να ανοίξει πόλεμο με την αριστερά και να την διαλύσει. Δηλαδή απο τα δεξιά να πολεμάει με τα ξένα θηρία και από τα αριστερά με την αριστερά και γαία πυρί μειχθήτω...Ούτε ο Σούπερμαν να ήταν.
    Και σίγουρα έχουν το "ακλόνητο" επιχείρημα: Αφού τους νικήσαμε τι μας νοιάζει η γνώμη τους?

  8. Νικολαος avatar
    Νικολαος 03/03/2012 12:39:23

    Συμφωνω με τον ορισμο του ηγετη οπως τον θετεις,μονο που δεν πεταει εξω αυτους που απλως υποστηριζαν την πολιτικη και τη ρητορικη που δυο χρονια ακολουθουσε το κομμα μονο και μονο γιατι αλλαξαμε πολιτικη γιατι αυτη θα μας οδηγησει στην εξουσια,ουτε δινει συγχωροχαρτι στους υπευθυνους της εθνικης καταστροφης που επερχεται και φυσικα δεν πανηγυριζει γιατι δεν αντεδρασε η Fuhrer οταν ανεφερε τις εκλογες.

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Νικολαος 03/03/2012 13:03:12

      όταν τα δεδομένα αλλάζουν και έχεις να διαλέξεις το ¨βέλτιστο¨ από το ¨χείριστο¨, αυτοί που δεν το κατανοούν και χαρακτηρίζονται από τον νόμο της ¨αδράνειας¨ (νόμος της Φυσικής), από μόνοι τους βγαίνουν εκτός.
      Ούτε αντιλαμβάνονται, ούτε μπορούν να τραβήξουν μπροστά. Άρα δεν χρειάζονται.
      Αντίθετα, χρειάζονται άλλου διαμετρήματος στελέχη, που θα μπορούν να εναρμονίζονται με τις γρήγορα εναλασσόμενες απαιτήσεις των καιρών.

      • Νικολαος avatar
        Νικολαος @ Απλή σκέψη 03/03/2012 14:29:08

        Αυτα τα στελεχη ειναι της ΠΟΛΑΝ (Σταματης),του ΛΑΟΣ (Βοριδης Αδωνης),οΑβραμοπουλος (ξεχνω το πολυψηφισμενο κομμα του),και ολοι αυτοι που στο πρωτο μνημονιο κατακεραυνοναν ολους οσους το ψηφισαν;Ελπιζω ολα αυτα τα λαοφιλη και λαοπροβλητα στελεχη να εχουν καταλαβει οτι υπο αυτες τις συνθηκες που εχουν διαμορφωσει με υην ανοχη 'η τη συμμετοχη τους δεν κυβερνατε η χωρα.

        • Απλή σκέψη avatar
          Απλή σκέψη @ Νικολαος 03/03/2012 15:18:54

          εκλογές έρχονται, στο χέρι των ψηφοφόρων είναι να επιλέξουν ανθρώπους άξιους και ικανούς, ανθρώπους που μπορούν να τους αντιπροσωπεύσουν.
          Για παράδειγμα, εγώ ποτέ δεν θα ψήφιζα κάποιον από τους διαγραφέντες , αφού δεν μπορεί να καταλάβει όσα καταλαβαίνω εγώ.
          Αντίθετα θα ψήφιζα πολύ άνετα ένα όχι τόσο γνωστό στέλεχος, αρκεί ο λόγος του να είναι εμπεριστατωμένος, αρκεί να διακρίνω την ειλικρινή διάθεσή του να προσφέρει, μέσα από την ρεαλλιστική του στάση στα ζητήματα.

  9. factorx avatar
    factorx 03/03/2012 12:46:37

    Πολύ χαίρομαι που ένα ζώο τουλάχιστον διάβασε το κείμενο

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ factorx 03/03/2012 19:08:49

      Γεια σου ... "δημοκράταρε"! Κάτι σαν και σε΄να τη στράβωσαν τη χώρα!

  10. Απηυδισμένος avatar
    Απηυδισμένος 03/03/2012 12:52:01

    Στο μαντρί του Μανώλη και του Ζώη έχει και άλλα ζώα σαν κι εσένα;

  11. Ηράκλειτος avatar
    Ηράκλειτος 03/03/2012 12:54:54

    Απο Ταλιμπάν και χειροκροτητής προτιμώ να είμαι πρόβατο μπορώ τουλάχιστο να διαθέτω την αρνίσια μου αξιοπρέπεια.

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Ηράκλειτος 03/03/2012 13:02:08

      Επιμένεις κιόλας ενώ δεν κατάλαβες τίποτα από το κείμενο. Διάβασέ το καλά άσχετε μπας και ξεστραβωθείς

  12. Kennan avatar
    Kennan 03/03/2012 13:10:58

    Να θυμίσω στους "διαγραφέντες" βουλευτές της ΝΔ και στους λίγους οπαδούς τους ότι όταν το Antinews διαφωνούσε ανοιχτά με την συγκυβέρνηση Παπαδήμου και επέκρινε τους αρχιτέκτονές της από την Συγγρού, εκτός του Καμένου κανένας άλλος από τους δήθεν αντιμνημονιακούς δεν καταψήφισε τον Παπαδήμο.Ίσως επειδή στην κοινοβουλευτική ομάδα έραβαν αγωνιωδώς υπουργικά κουστούμια και περίμεναν έξω από το γραφείο του Σαμαρά μπας και τους δει και τους θυμηθεί.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Kennan 03/03/2012 13:55:11

      Είναι γεγονός ότι ο Αντώνης έχει μιά εμμονή με τις διαγραφές.
      Φηφίζεις το πρώτο μνημόνιο διαγράφεσαι, καταψηφίζεις το δεύτερο πάλι διαγράφεσαι.
      Είναι λίγο μπέρδεμα η φάση

      • Kennan avatar
        Kennan @ tiramola 03/03/2012 14:14:59

        Λες να συγκυβερνήσουμε Τιραμόλα; Ή θα παραμείνεις πιστός στον ηγέτη;

        • tiramola avatar
          tiramola @ Kennan 03/03/2012 14:27:26

          Δεν είναι θέμα προσώπων, αυτά ανηκουν στο παρελθόν.
          Προσωπολάτρες ενδεχομένως να υπάρχουν πάντα και πάντα θα μου πλοκαλούν εμετική διάθεση.
          Ο στόχος λοιπόν όπως αποδείχθηκε ήταν δεδομένος.Μπορεί να καθυστέρησαν κάποιοι να το καταλάβουν, αλλά ευτυχώς επικράτησε η λογική.
          Έστω και με κάποιον άλλο, έστω και με πειθαναγκασμό έξωθεν, η χώρα θα αλλάξει γιατί απλά έτσι όπως ήταν δομημένο το κράτος δεν υπήρχε μέλλον.
          Αν πιστεύεις και συ τα ίδια τότε γιατί όχι να συγκηβερνήσουμε .

  13. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗΣ 03/03/2012 14:39:53

    'Oτι καλύτερο μπορούσε να προσφέρει η Γερμανία το έκανε δια στόματος Westwelle Υπ.Εξ. αυτής της χώρας. Ο κύριος αυτός προτείνει απο χθές την δημιουργία ευρωπαϊκής Προεδρίας με εκλεγόμενο Πρόεδρο απο όλες τις χώρες της Ε.Ε. και φυσικά με τον Πρόεδρο αυτόν το ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο που θα λειτουργεί με το νέο ευρωπαϊκό Σύνταγμα, ψηφισμένο απο όλους τους ευρωπαίους της Ε.Ε.

    Να θυμηθούμε ότι, πριν απο 2-3 χρόνια η Καλιφόρνια ήταν έτοιμη να πτωχεύσει. Χάρις στην αμερικανική Προεδρία και την σχετική διαχείρηση των οικονομιών των ΗΠΑ η πτώχευση μέσα σε 3-4 μέρες αντιμετωπίσθηκε αποτελεσματικά, ξεχάστηκε και δέν πέρασε ούτε στα ψιλά των εφημερίδων.

    Φαντάζομαι ότι, ο κ. Westerwelle αντιλαμβάνεται σε όλο το βάθος και πλάτος το παιγνίδι που παίζεται στην Ευρώπη και είναι βέβαιος ότι, άν υπήρχε εκλεγμένος Πρόεδρος η Ε.Ε. δέν θα έφθανε σ'αυτό το χάλι που ζούμε σήμερα. Πόσο ευθύνονται οι λαοί και πόσο οι πεινασμένοι εξωευρωπαίοι, θα το δείξει η ιστορία. Μακάρι η ιστορία να δείξει σύντομα ότι, οι πεινασμένοι εξωευρωπαίοι απέτυχαν στα σέδιά τους και επέστρεψαν στις εστίες τους. Μακάρι το αμερικανικό ΔΝΤ να πάψει να διοικεί την Ε.Ε. Και μακάρι την Ε.Ε. να την αναλάβουν αδέκαστοι ευρωπαίοι προκειμένου η Ε.Ε. να διαχειρίζεται χωρίς έξωθεν παρεμβολές τα του οίκου της.

    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗΣ

    • franc avatar
      franc @ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗΣ 03/03/2012 19:09:55

      Αγαπητέ ΔΗΜΗΤΡΙΕ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗ,
      Εκτός απο εκλεγμένο πρόεδρο (που δεν είναι και τόσο απαραίτητος) οι ΗΠΑ έχουν και την FED που απ' την αρχή της κρίσης τυπ'ωνει τρισεκατομμύρια δολάρια.
      Αν το κάνει και η ΕΚΤ τό πρόβλημα λύνεται σε 5 λεπτά όπως είπε και ο Romano Pronti. Είσαι όμως βέβαιος οτι θέλουν να λύσουν το πρόβλημα και 2,5 χρόνια τώρα που ψάχνουν δεν μπορούν να βρούν την λύση?
      Ξέρεις πόσα τρίς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ έχουν ρουφήξει οι υπερ-τράπεζες (που είναι οι τελικοί "δανειστές" μας, αυτά τα 2,5 χρόνια? Εγώ αν και δεν είμαι ειδικός, χονδρικα τα υπολογίζω σε 5 τρις Ευρώ που αντστοιχούν περίπου σε 300 τρις "εικονικού" χρήματος (απ' αυτό που είναι γεμάτες οι τράπεζες όλης της γης. Ποσό επαρκές για να μην σκάσουν οι επόμενες 5 lehman bros.

  14. Orestios avatar
    Orestios 03/03/2012 15:00:37

    beware the Ides of March

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Orestios 03/03/2012 16:37:08

      ...και σύ τέκνον Βρούτε; Σοβαρά τώρα και ρεαλιστικά - "σκακιστικά": Μετά τον Αντώνιον - Ιούλιον, όσοι ελπίζετε στη ΝΔ, δεν έχετε εναλλακτική λύση. Δεν υπάρχει Μάρκος Τάδε ούτε Οκταβιανός. ΒΡΟΥΤΟΣ, ΚΑΣΣΙΟΣ, ΔΕΚΙΟΣ, ΜΕΤΕΛΛΟΣ, ΚΙΝΝΑΣ, είχαν πάντοτε αυτοκαταστροφική κατάληξη, αυτή τη φορά θα κάνουν αυτο-μάτ (και οι λαικοδεξιοί "αυτοματισμοί" πάντα ήταν αυτοκτόνοι). Το τι αυτοκαταστροφικό σκέφτονται οι Βρούτοι μετά την υπερψήφιση στο Μνημόνιο 2 και τις διαγραφές στη "Σύγκλητο", έχει ελάχιστη σημασία. Το σημαντικό είναι ότι όχι μόνον η Νέα Δημοκρατία αλλά και η "Ρώμη" δεν έχει τώρα άλλη εναλλακτική λύση, εκτός από τον Αντώνιο - Ιούλιο και τη μετεκλογική κυβερνητική συμμαχία με τον παχύ δακτυλιδοφόρο διάδοχο του Πομπήιου - ΓΑΠ. Οι Βρούτοι ανέκαθεν έκαναν κακό στη Ρώμη, προπάντων τώρα. And when Rome falls, then falls the world.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Ο Θείος 03/03/2012 19:04:52

        Τον φάγανε τον Κλαύδιο Θείε
        Τώρα αναλαμβάνουν οι Νέρωνες...

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ tiramola 03/03/2012 21:47:28

          Φθάνουμε κιόλας εκεί; Στη μεγάλη φωτιά; In Magnum Incendium Romae;
          Και ποιό παλληκάρι θα απαγγέλει στίχους και θα πάιζει μουσική, ως άλλος Νέρων;
          Θ' αναφωνήσουμε άραγε με τρόμο "φέρτε μας πίσω τον γ.α. Παπανδρέα";
          Ή "και τον Καραμανλή από τη Ραφήνα";

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Orestios 03/03/2012 16:49:15

      Кто сказал ?
      Μάντης; Όπως στο έργο του Σαίκσπηρ "Ιούλιος Καίσαρ";
      15 Μαρτίου, σε 12 ημέρες.

  15. TZINIOUS avatar
    TZINIOUS 03/03/2012 15:20:21

    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Η' ΠΡΟΩΡΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ,ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: 1) ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ(INSOLVENCY) 2) ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ(LIQUIDITY). ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ GAP,ΟΤΙ ΠΗΡΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ Η' ΤΟ ΥΦΕΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΔΙΚΗ ΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΛΕΣΘΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΟ "ΧΡΗΜΑΔΟΤΙΚΟ" ΖΗΤΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΡΘΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΕ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑΝ ΗΓΕΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΠΙΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΥΒΡΝΗΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΛΑΙΣΙΩΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΥΠΕΡΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.

  16. Wolf avatar
    Wolf 03/03/2012 15:32:20

    Μπράβο Φάκτορα, υποκλίνομαι!!!
    Είχες κέφια όταν έγραφες!!!

  17. Stefanos avatar
    Stefanos 03/03/2012 16:15:31

    Τα πράγματα είναι απλά και άδικα μερικοί γράφετε τόσα και τόσα. Σίγουρα θέλουμε εθνικό ηγέτη. Σίγουρα όμως δυστυχώς θα έχουμε διαχειριστή της κρίσης.

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 03/03/2012 16:22:59

    Εν τω μέσω της τρικυμίας χρειάζεται επιδέξιο μανουβράρισμα, τουτέστι διαχείριση του σκάφους και του "καιρού".
    Όποιος δεν μπορέσει να διαχειρισθεί επαρκώς την κρίση, δεν θα μπορέσει να επικαλεσθεί ποτέ τον τίτλο του ηγέτη. Και όποιος θέλει να αποκληθεί ηγέτης, πρέπει να τα καταφέρει πρώτα στη διαχείριση της κρίσης.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ο Θείος 03/03/2012 16:28:39

      Συμφωνώ..είναι απόλυτα λογικό και για μένα, ότι οι δύο αυτές έννοιες δεν πρέπει να διαχωριστούν...

  19. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 03/03/2012 17:19:07

    Αρκεί ο Σαμαράς να μην σχεδιάζει με το πίσω μέρος του μυαλού του και την συνεργασία με τον καταστροφέα Βενιζέλο μετεκλογικά, αν ναί να μας το πεί προεκλογικά.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΠΕΛΙΑΣ 03/03/2012 17:20:21

      ..στο πίσω μέρος ;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΠΕΛΙΑΣ 03/03/2012 17:23:08

      Λές να βγάλουν Πρόεδρο τον Παπουτσή και να του λάχει να συνεργαστεί μ' εκείνον;
      Ωχ, ακόμη και ο Βενιζέλος μου φαίνεται μικρότερο κακό.

    • βασιλικη κόμπρα avatar
      βασιλικη κόμπρα @ ΠΕΛΙΑΣ 03/03/2012 20:51:21

      Τι να σας πει ρε παιδιά; Το προηγούμενο ΣΚ έκανε δηλώσεις για το θέμα. Δώστε αυτοδυναμία με την ψήφο να μην έχει ανάγκη καμιάς συνεργασίας.
      Οποιαδήποτε συνεργασία πρόβλημα θα είναι, γιατί χρειαζόμαστε μεγάλες αλλαγές σε χρόνο ρεκόρ.

  20. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 03/03/2012 18:39:24

    Επικροτώ και επαυξάνω!! Εθνικό ηγέτη θέλουμε, όπως τον Αντώνη Σαμαρά που διακρίνεται ιδιαιτερα για τη σταθερότητα τον απόψεων του! Αν δεν ήταν ο Αντώνης, θα είχαμε ποτε καταφέρει να διαγράψουμε 100 δις ομολογιακό χρέος και να φορτωθούμε 130 δις δάνεια με ταυτόχρονο ξεπούλημα (συγγνώμη -- σωτηρια ήθελα να πω...) της πατρίδας;;;

  21. θεοδωρος avatar
    θεοδωρος 03/03/2012 19:07:39

    Καντε καμμια βολτα στην αγορα αυτες τις 3 ημερες κ μετα ξαναγραψτε τα αρθρα σας για αυτοδυναμια.Τα fax απο τους ιδιοκτητες εταιρων για μειωσεις 22% στους μισθους ερχονται το ενα πισω απο το αλλο.Στελεχη επιχειρησεων καλουνται να διαχειριστουνε υπαλληλους που πληρωνουνε 300νοικι κ μαθαινουνε οτι στο τελος του μηνα θα παρουνε 500ευρω.Η ανεργια καλπαζει κ το ενα μαγαζι κλεινει πισω απο το αλλο.Η αγορα εδω κ 3 ημερες εχει στην κυριολεξια ΣΟΚΑΡΙΣΤΕΙ.Εσεις καθηστε ακομα να περιμενετε την αυτοδυναμια κ τον δηθεν ηγετη.Ο λαος στο εκαθαριστικο μισθοδοσιας του κ οι επιχειρηματιες στους τζιρους τους βλεπουνε Αντωνη-Γαπ κ Παππαδημο.Μαλλον τις εκλογες σε ενα μηνα απο τωρα ουτε ο Αντωνης δεν θα τις θελει.Ας τα αποδεχοτανε ολα ο Σαμαρας κ ας κοιτουσε πως θα τα διορθωνε μεσα στην 4αετια με το συμμαζεμα του κρατους αλλα μισθους 500Ε στον ιδιωτικο τομεα δεν επρεπε ουτε καν να το συζητησει.Τις ορδες των πεινασμενων κ απελπισμενων σε λιγο δεν θα τις σταματανε ουτε ολες οι διμοιριες των ΜΑΤ.

  22. tasos1 avatar
    tasos1 03/03/2012 19:12:57

    Εντάξει! Άμα είναι έτσι, ας θυμώσει ο Αγάς και ας κόψει τα ... φρύδια του! Άλλωστε δε θα είναι η πρώτη φορά, πιθανά όμως να είναι η τελευταία, που αυτοκτονούν οι Έλληνες...

  23. GEORGE_SPOROS avatar
    GEORGE_SPOROS 03/03/2012 22:10:36

    Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ

    Πιστεύω βαθιά (και αυτό το έμαθα δουλεύοντας και σπουδάζοντας απο 12 χρονών παιδί) ότι ένας λαός μπορεί να υπερβεί κάθε κρίση,κάθε εμπόδιο ,κάθε τραγωδία όταν συναντηθεί με τον φυσικό του ηγέτη ,τον ηγέτη της ψυχής του: και θεωρώ φυσικό ηγέτη (ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ) αυτόν που με το πολιτικό του ταξίδι έκανε τον εαυτό του 'παράδειγμα' και 'ταύτησε' τον εαυτό του με το πολιτισμικό - ιστορικό πρότυπο του πολιτισμού ενός αρχαίου λαού όπως του Ελληνικού που έρχεται απο πολύ μακριά και θα πάει ακόμη πολύ-πολύ μακριά.

    ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ κάποια πράγματα που χαρακτηρίζουν την διαδρομή αυτού του ανθρώπου.

    1.Άκουσα να λέει ο ίδιος ότι ταξίδευσε στην Αμερική με στόχο να σπουδάζει ΙΑΤΡΙΚΗ αλλά εκεί τον ενέπνευσε ο Αμερικανός οικονομολόγος Γκαλμπρέιθ (Σύμβουλος του Τζων Κένεντι) και σπούδαζε ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.

    2.Τον είδα απο κοντά το 1993 να επισκέπτεται τους ορεινούς οικισμούς της Δυτικής Μακεδονίας και να μιλάει με απλούς ανθρώπους,αγρότες,κτηνοτρόφους,μικροεπαγγελματίες,εμπόρους κλπ.Άκουσα τότε πολλούς ανθρώπους μεγάλης ηλικίας να λένε θα έρθει η μέρα που αυτός ο άνθρωπος θα κυβερνήσει.

    3.Τον ξανασυνάντησα στα καφέ της Κοζάνης και τον είδα να μιλάει με νέα παιδιά που είχαν μακριά μαλλιά και μαύρα μπουφάν.

    4.Διάβασα τότε τα πολιτικά του πιστεύω και μου έμειναν οι λέξεις αγάπη για την πατρίδα,αξιοπρέπεια,φιλότιμο,υπέρβαση,ιδεολογία του συγκεκριμένου και η διάχυση ευκαιριών σε όλους τους πολίτες μιας κοινωνίας.

    5.Μετά απο χρόνια και αφού 'βγήκε-εξορίστηκε' απο την τρέχουσα πολιτική τον ξανα είδα στην Παναγία Σουμελά στο Βέρμιο όπου ήταν παρέα με τον Μανώλη Μητσιά ,τον Μάριο Τόκα και τον Χρήστο Θηβαίο.

    Τότε θυμήθηκα μία συνέντευξη της Σωηρίας Μπέλλου που βρισκόταν προς το τέλος της ζωής της και έλεγε στον δημοσιογράφο που της έπαιρνε συνέντευξη ότι την ξέχασαν όλοι εκτός απο δύο ανθρώπους που την επισκέπτονται.Τον Χαρίλαο Φλωράκη και τον Αντώνη Σαμαρά.

    6.Τα χρόνια εκείνα συνάντησα τον σπουδαίο αγωνιστή της αριστεράς Ανδρέα Λεντάκη στην Κόνιτσα Ιωαννίνων και τον ρώτησα.Τί είναι εκείνο που τον έπεισε οτι πρέπει να συμπορευτεί πολιτικά με τον Αντώνη Σαμαρά.Μου απάντησε μία πίτα για να την μοιράσεις πρέπει πρώτα να την φτιάξεις ,όσο πιο μεγάλη πίτα φτιάχνεις τόσο ευκολότερα ταίζεις τον λαό σου.Και κάτι ακόμη ο Αντώνης Σαμαράς κουβαλάει μέσα του όλες τις αξίες της πολιτισμικής κληρονομιάς του Ελληνικού πολιτισμού.

    7.Τον ξανα είδα ως υπουργό πολιτισμού να ξεναγεί ο ίδιος τους δημοσιογράφους στο νέο μουσείο Ακρόπολης και να μιλάει συγκεκριμένα για όλη την ιστορία του Ελληνισμού.

    8.Μετά απο χρόνια τον ξανα είδα στην προεκλογική εκστρατεία για την ηγεσία της ΝΔ.Τον άκουσα να λέει απευθυνόμενος στον κόσμο δεν είστε ΠΕΛΑΤΕΣ είστε ΠΟΛΙΤΕΣ κλπ.Και πρόσεξα ότι παρότι οι περισσότεροι 'αξιωματούχοι του κόμματος' δεν τον στήριξαν ο λαός ,οι πολίτες της ΝΔ τον ανέδειξαν Πρόεδρο.

    9.Είναι ιδιαίτερα γνωστή η διαδρομή του τα τελευταία δύο χρόνια ξεκινόντας απο το (σφουγγάρι σε όλα μέσα στο κόμμα του,στο περίφημο 'ξεκόλλα' προς τον ΓΑΠ,τις προβλέψεις του για την οικονομική πορεία του τόπου και τα δεινά που θα ΄φερει στην οικονομία και κοινωνία η πολιτική ΓΑΠ μέχρι την τελευταία (ακριβή- αιματηρή) για αυτόν απόφαση να στηρίξει την συμμετοχή της χώρας στην Ευρωζώνη και την αποφυγή της άτακτης χρεοκοπίας.

    10.Εγώ όμως θέλω να κλείσω αυτή την 'περιγραφή - οδοιπορικό' με την περίφημη ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στο Ελληνογαλλικό Επιμελητήριο: όπου 'αφηγήθηκε' το ταξίδι των Ελλήνων,του Ελληνισμού απο την εποχή του Ομήρου εως και σήμερα και θα κρατήσω ότι το μέλλον της Ευρώπης ,της Ελλάδας είναι ταυτόσημα και οι πανάρχαιες αξίες του Ελληνισμού περί ελευθερίας,δημοκρατίας.αρμονίας,μέτρον άριστον και ισορροπίας είναι το 'κλειδί' και για τον 21ο αιώνα.

    Νομίζω ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου ο λαός μας ,οι Έλληνες να συναντηθούν με τον φυσικό τους ηγέτη ,τον ηγέτη της ψυχής τους τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ GEORGE_SPOROS 03/03/2012 22:57:11

      Το πιο ωραίο σχόλιο που έχω διαβάσει.....!!! Κέρδισες τον σεβασμό μου και τη ψυχή μου.........

    • airman avatar
      airman @ GEORGE_SPOROS 03/03/2012 22:59:49

      Ας μην ξεχνάμε ότι μέντορας και πρότυπο για τον Αντώνη Σαμαρά είναι ο ευπατρίδης Μετσοβίτης.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ GEORGE_SPOROS 03/03/2012 23:06:59

      Μπράβο για όσα έγραψες...

  24. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 03/03/2012 23:05:46

    Συμφωνώ με το άρθρο κατά το ότι, ο σημερινός Διαχειριστής ενδέχεται (υπάρχουν ενδείξεις) να αποδεχθεί Ηγέτης, αν πάρει "επαρκώς" την εξουσία. Παρεμβάλλονται, μέχρι τότε, αυτό το "αν" και, ακόμα δυσκολότερα, αυτό το "επαρκώς".
    Πάντως, πολλοί, σ'αυτό ελπίζουμε.

  25. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 04/03/2012 00:13:52

    Η τέχνη του να κυβερνάς είναι να θέτεις διλήμματα με τέτοιο τρόπο ώστε να επιλέγουν αυτό που σε συμφέρει. Θα δούμε αν ο Σαμαράς είναι άξιος. Κανείς δεν μπορεί να προεξοφλήσει τίποτα. Έχω όμως την εντύπωση ότι η κατάσταση τον ευνοεί. Ακόμα και το γεγονός της αμφισβήτησης εκ των έσω μπορεί να μετατραπεί σε πλεονέκτημα.

  26. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 04/03/2012 11:23:03

    Καλά τα λές mr.FactorX ομως χρειάζεται λίγη προσοχή γιατί ο διάβολος κρύβεται
    στις λεπτομέρειες.Κάποιες δηλώσεις που έγιναν μετά τη συνάντηση με Μέρκελ περί εκλογών για εκτόνωση ή περί μη αντιδράσεως της Μέρκελ οταν άκουσε για τις εκλογές '' ότι αυτό κάτι θα πεί''δυσαρέστησε πολλούς.Δεν είναι καιρός να χάνουμε πόντους........Μακάρι οι Ελληνες να διαισθανθούν κάποια πράγματα και να δώσουν αυξημένη πλειοψηφία ώστε να πάει με ισχυρή εντολή και να διαπραγματευθεί σθεναρά εκεί στις Ευρωπα'ι'κές.....Αυλές.

  27. Κυριάκος Λοβέρδος avatar
    Κυριάκος Λοβέρδος 04/03/2012 12:19:15

    Ψηφίζω ΝΔ από το 1985 και δεν έχω ψηφίσει ποτέ το pasok - diaploki.
    Όταν είδα το Σαμαρά να κάθεται στο πρώτο θρανείο με το gap και
    μάλιστα τόσο χαρούμενο, πάγωσα. Λυπάμε πολύ και προβληματίζομαι.
    'Οταν το 1998, ο gap μπήμε σε ένα χώρο που καθόμουν, έφυγα αμέσως
    για να μη τον χαιρετίσω και λερώσω το χέρι μου. Θα προτιμούσα να
    δώσω το χέρι μου στον Ερντογάν (εχθρό που σέβομαι) παρά σε προδότη της πατρίδας. Κάποιοι ρεαλιστές θα πουν, υπερβολές, λεπτομέρειες ......

    • factorx avatar
      factorx @ Κυριάκος Λοβέρδος 04/03/2012 13:41:30

      Μήπως είσαι υπερβολικός; Επίσημη εκδήλωση ήταν. Τι έπρεπε να τον πλακώσεις στο ξύλο; Δεν πήγε ως Σαμαράς εκεί. Ως τρίτος θεσμικός πράγων

  28. Θεοδωρος avatar
    Θεοδωρος 04/03/2012 14:48:14

    Φιλε GEORGE_SPOROS εγραψες 10πραγματα για τον Αντωνη Σαμαρα.
    Να συ συμπληρωσω εγω το 11 λοιπον.
    11.Δυο ολοκληρα χρονια κρατουσε το λαο στην λογικη του υπαρχει ελπιδα με το Ζαπειο1,Ζαπειο2 κτλ κ ετσι ο κοσμος εκανε υπομονη,περιμενε τον λυτρωτη του κ δεν τα εβαζε ολα φωτια.Οταν εφτασε η ωρα να κατσει στην καρεκλα που καθοτανε ο ΓΑΠ κ να αναλαβει ευθυνες εβαλε φαρδια πλατια την υπογραφη του στο "ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ" κ αποκυρηξε-διεγραψε οσους ειχανε την ιδια γνωμη με αυτον 2 χρονια τωρα.

    Εβαλε την υπογραφη του σε μισθο 500Ε αυτος που αγαπαει την Ελλαδα κ τους Ελληνες.Βαρεθηκα να ακουω απο στελεχη της ΝΔ στα πηγαδακια οτι δηθεν εχει σχεδιο οταν αναλαβει την εξουσια.Χορτασαμε απο λογια,λογια,λογια κ πατριωτισμους.Οταν ο διπλανος μου θα παρει στο τελος του μηνα 500Ε κ το ενοικιο του ειναι 300 θες να σου πω που θα γραψει τα λογια του Αντωνη Σαμαρα?
    Εχω γραψει κ σε προηγουμενο σχολιο μου οτι ολα τα καταλαβαινω,αλλα το οτι δεχτηκε τα 500Ε στην ιδιωτικη οικονομια οταν εχει πτωχευσει το κρατος αυτο μου δειχνει το λιγοτερο αγνοια.
    Γιατι δεχτηκε τα 500Ε οταν μονο για τους λαθρομεταναστες η Ελλαδα χαλαει 6 δις το χρονο για περιθαλψη-συτιση,φυλαξη συνορων κτλ.Να χτυπουσε το χερι στο τραπεζι αφου εναι ΕΛΛΗΝΑΣ κ να απαιτουσε την αμεση απελαση ολων με συνοπτικες διαδικασιες.Ο εργαζομενος των 500Ε αυριο δεν θα μπορει να μπει σε νοσοκομειο αλλα ο λαθρομεταναστης απολαμβανει της φιλοξενοιας τους Ελληνικου κρατους.
    Βοα η Ελλαδα σημερα οτι η Κρητη "πνιγεται" στο πετρελαιο κ το φυσικο αεριο κ οτι αυτα ειναι γνωστα με απορρητα εγραφα απο το 2007.Δεν τα γνωριζει ο Αντωνης Σαμαρας αυτα?
    Αμα ειναι ΕΛΛΗΝΑΣ ας απαιτουσε την αποπληρωμη του χρεους με μελοντικα εσοδα απο τον ορυκτο πλουτο.Υπογραφες με συνοπτικες διαδικασιες με Ευρωπαικες εταιριες κ απο καθε βαρελι ποσοστο αποπληρωμης χρεους.

    Αλλα αν δεν κανεις τον Ελληνα να ζει σαν Αλβανος κ με τον φοβο καθε μερα πως θα του παρεις ολο τον πλουτο κοψοχρονια?Ολοι τους ειναι στο ιδιο καραβι!

    • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
      ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Θεοδωρος 04/03/2012 15:01:43

      Θα μπορούσαμε επίσης να επιλέξουμε το καθόλου απο το λίγο.Έτσι οπως εφερέ την κατάσταση ο ΓΑΠ οι επιλογές είναι μεταξύ του λίγου και του καθόλου.Το θέμα είναι να βγούμε απο την λάσπη και για να γίνει αυτό πρέπει να βοηθήσουμε τον Αντώνη ώστε να έχει λυμένα τα χέρια και να κάνει την απαραίτητη επαναδιαπραγμάτευση.Αν μέσα στα πόδια του Σαμαρά επιτρέψουμε να μπλεχτεί το ΠΑΣΟΚ ή κάποιο στήριγμα-μηχανισμός του ΠΑΣΟΚ όπως η αριστερά τότε θα είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα.Θα έχει γίνει ένα πολύ μεγάλο λάθος απο την πλευρά του λαού εαν επιτρέψει σε ένα πολιτικό πτώμα όπως το ΠΑΣΟΚ να έχει υπόσταση και μετά τις εκλογές.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Θεοδωρος 04/03/2012 15:10:21

      Δεν συμφωνω με το:"ας απαιτουσε την αποπληρωμη του χρεους με μελλοντικα εσοδα απο τον ορυκτο πλουτο".
      Ο λογος ειναι πως τα χρεη του καθενος,τα πληρωνει ο καθενας.Ειναι το λιγοτερο γελοιο να ζητας να πληρωθουν τα χρεη σου απο τα αγεννητα των Ελληνων.Εαν εισαι Ελληνας.

  29. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 04/03/2012 15:10:29

    Φίλε Θεόδωρε μαζί σου.

  30. Θεοδωρος avatar
    Θεοδωρος 04/03/2012 16:32:30

    Ειναι το λιγοτερο γελοιο να ζητας να πληρωθουν τα χρεη σου απο τα αγεννητα των Ελληνων.Εαν εισαι Ελληνας.
    Ενω τωρα φιλε ΔΙΚΕΡΟΣ με τις επιλογες του ΓΑΠ κ του Α.Σ θα πληρωσω εγω 31 ετων κ τα παιδια μου για τις επιλογες της γενιας του πολυτεχνειου .
    Επειδη ο ορυκτος πλουτος ειναι πολυς ξεχρεωνεις το χρεος σου κ ας ειναι κ παρανομο κ χτιζεις μια νεα χωρα για τα παιδια σου.

    Οι ΕΚΤ πριν 10μερες δανεισε 500δις με 1% επιτοκιο ολες τις τραπεζες της Ευρωπης κ αυτες οι τραπεζες δανειζουνε με 4-5% τα κρατη σαν το δικο μας.Αυτα ο ηγετης Α.Σ δεν τα ξερει?Γιατι δεν ΑΠΑΙΤΕΙ 1% για τα δανεικα του μνημονιου2?Αυτη ειναι Ευρωπη των εθνων η Ευρωπη των τραπεζων?
    Στα ιδια πανεπιστημια σπουδασανε με τον ΓΑΠ κ μαζι τους βαλανε να εφαρμοσουνε το σχεδιο.ΞΥΠΝΑΤΕ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.