#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/06/2010 22:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ώρα του Σαμαρά



«Πρέπει να ξέρουμε πως δεν υπάρχει τίποτα πιο δύσκολο στην πραγματοποίησή του, πιο αβέβαιο για την επιτυχή έκβασή του, πιο επικίνδυνο στο χειρισμό του, από την προσπάθεια εισαγωγής μιας νέας τάξης πραγμάτων. Γιατί ο μεταρρυθμιστής έχει εχθρούς όλους εκείνους που αποκομίζουν κέρδη από το παλιό σύστημα και χλιαρούς μόνο υποστηριχτές αυτούς που περιμένουν να ωφεληθούν με το καινούργιο»

Machiavelli: «Ο Ηγεμόνας»

Εξίμισι μήνες μετά την εκλογή του στην ηγεσία της ΝΔ και ενάμισι χρόνο από την επιστροφή του στην κεντρική πολιτική σκηνή από την πολιτική έρημο, ο Αντώνης Σαμαράς πρωταγωνιστεί στην πολιτική ζωή του τόπου.

Ακόμα και η αρνητική προβολή του, ακόμα και τα μαύρα  και ύποπτα  δημοσιεύματα με αφορμή τις εκάστοτε απελπισμένες δηλώσεις του κ. Καρατζαφέρη και της κ. Μπακογιάννη, δείχνουν το άγχος και την αγωνία εκείνων που ανησυχούν από το αδιαμφισβήτητο γεγονός: ο Αντώνης Σαμαράς εξελίσσεται σταθερά σε σημείο αναφοράς και πόλο συσπείρωσης εκείνων ,που ανεξάρτητα από κόμματα και ιδεολογικά πιστεύω, αναζητούν τον πολιτικό που μπορεί να βγάλει τη χώρα από τα εφιαλτικά της αδιέξοδα.

Δεν θα πούμε ότι έγιναν όλα καλά, ή ότι είναι όλα καλά στη ΝΔ στους μήνες που πέρασαν από τον περασμένο Νοέμβριο. Το αντίθετο μάλιστα. Άλλωστε, το Antinews (οι συντάκτες του και οι αναγνώστες του) δεν σταμάτησε στιγμή από τον περασμένο Νοέμβριο  να επισημαίνει τα κακώς κείμενα και να καταθέτει θέσεις και απόψεις.

Αυτή την ώρα όμως, που τα πάντα καταρρέουν,  και το ΠΑΣΟΚ δεν ξέρει στην κυριολεξία τι να κάνει, πρέπει να δούμε τι επί της ουσίας έκανε μέχρι τώρα ο Σαμαράς και τι πρέπει να κάνει, κατά την γνώμη μας πάντα.

Πρώτον: Χάρις λοιπόν στην πολιτική Σαμαρά δεν υπάρχουν σήμερα στη ΝΔ βαρόνοι και κομματάρχες. Όποιος δεν πείθεται ας ψάξει να δει που βρίσκονται σήμερα και τι κάνουν μια σειρά ιστορικών στελεχών από τον Καραμανλή μέχρι τον Σουφλιά και τους «Βατοπεδινούς».

Το κυριότερο από όλα, η Ντόρα και ο «μητσοτακισμός» ως πολιτική αντίληψη και ιδεολογία,  βρίσκονται πλέον εκτός ΝΔ - και κυρίως αναίμακτα.

Δεύτερον, η  ΝΔ δεν διαπλέκεται πλέον με κανένα συμφέρον. Κανένας εθνικός κατασκευαστής, προμηθευτής ή εκδότης δεν μπορεί να σηκώσει το τηλέφωνο και να υπαγορεύσει γραμμή, όπως βλέπαμε δηλαδή να γίνεται τόσο χρόνια. Αντιθέτως, όλοι οι «παράγοντες» του χώρου ψάχνονται να βρουν  «τι είναι αυτός ο Σαμαράς». Και επειδή δεν ξέρουν και αγχώνονται τους βλέπουμε να καταφεύγουν στα συνηθισμένα πιόνια τους, μπας και κάνουν παιχνίδι. Θα μάθουν όμως κι αυτοί.

Τρίτον και ίσως σημαντικότερο. Στους λίγους αυτούς μήνες ο Σαμαράς κατόρθωσε κάτι που δεν έκανε κανένας άλλος ηγέτης της ΝΔ. Να προσδιορίσει το ιδεολογικό και πολιτικό στίγμα της νέας ΝΔ, να περιγράψει το όραμα του για τη νέα Ελλάδα. Εναπόκειται πλέον στο νέο κομματικό μηχανισμό που θα προκύψει από το επικείμενο Συνέδριο η εκλαΐκευση αυτού του πολιτικού λόγου, να γίνει κτήμα όλων.

Τέταρτον, η επιχείρηση ενοχοποίησης της ΝΔ από το ΠΑΣΟΚ αντιμετωπίσθηκε σθεναρά και αν δεν ήταν τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ, η κυβέρνηση δεν θα ήξερε σήμερα που να κρυφθεί με όσα αποκαλύπτονται για την Ζήμενς.

Φτάνουμε λοιπόν στο δια ταύτα.

Τι μέλλει γενέσθαι;

Όσοι διαβάζουν Ιστορία θα συμφωνήσουν μαζί μας ότι σε ταραγμένες περιόδους αναδεικνύεται πάντα ένας ηγέτης που εκφράζει τα αισθήματα του λαού και χαράζει το μέλλον.

Εμείς δεν κρύψαμε ποτέ πως θεωρούμε ότι ο ηγέτης αυτός είναι σήμερα για την Ελλάδα ο Αντώνης Σαμαράς. Όπως επίσης γράψαμε πολλές φορές από την στιγμή που ο Σαμαράς έγινε από την πολιτική έρημο αρχηγός της ΝΔ αιφνιδιάζοντας τους πάντες και ανατρέποντας σχεδιασμούς δεκαετιών μπορεί να κάνει τα πάντα. Θέμα χρόνου είναι από την στιγμή που παραμένει αδιάλλακτα συνεπής στο πολιτικό όραμα που τον έφερε μέχρις εδώ – όπως και να το κάνουμε, θέλει χρόνο για να μάθει πως λειτουργεί το «σύστημα», κάποιος που ήταν εκτός τόσα χρόνια.

Όμως, για να προχωρήσει μπροστά ο Σαμαράς πρέπει να εκφράσει όλο το λαό και όχι μόνο τους Νεοδημοκράτες.

Και δεν μπορεί να προχωρήσει με αυτή την Νέα Δημοκρατία – τελεία και παύλα.

Ο λαός δεν ενδιαφέρεται καθόλου σήμερα ούτε για τα εσωτερικά προβλήματα της ΝΔ ούτε για την ίδια τη ΝΔ. Είναι πλήρως απαξιωμένη.

Από την άλλη μεριά, η ατέρμονη φιλολογία για το ποιοι θα διαγραφούν ακόμα, μόνο τους εχθρούς του Σαμαρά και της ΝΔ εξυπηρετεί πλέον.

Δεν θέλει και πολύ σκέψη το πράγμα λοιπόν. Ο λαός ο ίδιος τιμώρησε τους βατοπεδινούς, τους κουμπάρους, τα λαμόγια, τους κηφήνες του κρατικού κορβανά. Ο Σαμαράς πρέπει απλώς να το επισφραγίσει, να τους πετάξει έξω από κάθε δραστηριότητα της ΝΔ και να προχωρήσει μπροστά. Αυτό έλειπε να απολογείται στο ΠΑΣΟΚ για τον ποιόν πρέπει να διαγράψει κάθε φορά. Τους τελειωμένους από τον λαό και από τον ίδιο;

Ας πετάξει λοιπόν στα μούτρα των ΜΜΕ την εσωστρέφεια στην οποία επιχειρούν να κλείσουν τη ΝΔ κι ας φύγει μπροστά συσπειρώνοντας γύρω του τον απλό λαό, που  σήμερα στενάζει από τα ληστρικά μέτρα της κυβέρνησης Παπανδρέου.

Πιστεύουμε επίσης ακράδαντα ότι αυτό το διαλυμένο μαγαζί που λέγεται ΝΔ δεν πρόκειται ποτέ να φτιάξει. Η μόνη λύση είναι να φτιαχτεί μια εντελώς καινούργια οργάνωση πάνω στην παλιά. Διαφορετικά ο παλιός μηχανισμός θα αφομοιώνει και θα εξουδετερώνει κάθε τι νέο, όπως έγινε μέχρι σήμερα σε πολλές περιπτώσεις.

Στην Επικοινωνία μηδέν

Πρέπει επιτέλους ο Σαμαράς να αποκτήσει πραγματικό επικοινωνιακό επιτελείο. Απλώς δεν πάει άλλο.

Δεν μπορεί να βρει πέντε – έξι δικούς του, να βγαίνουν μόνο αυτοί στα κανάλια και να απαντάνε στις αστειότητες που λένε καθημερινά;

Δεν μπορούν να βρουν έναν σκηνοθέτη για τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις στις οποίες κανείς δεν τον «φροντίζει»;

Επίσης: όσοι περιτριγυρίζουν τον Σαμαρά, ή έχουν αναλάβει καθήκοντα από αυτόν, πρέπει να καταλάβουν ότι η δουλειά τους είναι να προβάλλουν τον Σαμαρά, κανέναν άλλο και ιδίως τον εαυτό τους. Αλλιώς να πάνε σπίτι τους. Μικρομάγαζα και προσωπικές στρατηγικές, που τόσο ζημίωσαν την παράταξη, δεν έχουν καμιά θέση στην νέα προσπάθεια.

Τι ζητά ο λαός

Σ’ αυτήν την καταστροφολογία που έχει επιβάλλει η Κυβέρνηση  για να περνάει τα ληστρικά της μέτρα, ο Αντώνης Σαμαράς, πρέπει να αντιτάξει ένα ρεαλιστικό και υπεύθυνο πρόγραμμα ελπίδας. Ο στόχος δεν είναι απλώς η νίκη στις επόμενες εκλογές. Ο στόχος είναι η έξοδος της χώρας από την κρίση. Ένα ΝΕΟ ΟΡΑΜΑ. Κεντρικός άξονας του οποίου θα είναι ένας  νέος κοινωνικός μετασχηματισμός, αντίθετος από αυτόν που έφερε το ΠΑΣΟΚ και ο οποίος θα συνενώνει τις υγιείς δυνάμεις του Έθνους σε μια νέα προσπάθεια.

Έχουμε γράψει πολλές φορές ότι αυτό που δεν αντιλήφθηκε και ο Κώστας Καραμανλής και η «παλιά» Νέα Δημοκρατία ήταν η δύναμη και η εμβέλεια του κοινωνικού μετασχηματισμού που συνεπέστατα εφάρμοσε το ΠΑΣΟΚ. Από εκείνους που δεν τους γνώριζε ούτε ο θυρωρός τους, τους «μη προνομιούχους» που έγιναν «προνομιούχοι», τον προσεταιρισμό πάγιων αιτημάτων εκδημοκρατισμού της Αριστεράς, μέχρι την απέραντη διαπλοκή με την οικονομική εξουσία, το ΠΑΣΟΚ μετασχημάτισε την κοινωνία. Εγκαθίδρυσε το λεγόμενο «σύστημα ΠΑΣΟΚ».

Η ΝΔ δεν το κατάλαβε ποτέ αυτό. Γι αυτό και έχανε πάντα από το ΠΑΣΟΚ. ΟΙ ανοησίες περί «μεσαίου χώρου» και «συναίνεσης» μόνο την πολιτική κυριαρχία του ΠΑΣΟΚ διαιώνιζαν και οδηγούσαν. Αλλά θα τα πούμε κι άλλη φορά γι αυτά.

Ό Σαμαράς πρέπει λοιπόν τώρα να εξαγγείλει ευθαρσώς έναν άλλο κοινωνικό μετασχηματισμό που να ανταποκρίνεται στις ιδέες του Πατριωτισμού και του Κοινωνικού Φιλελευθερισμού και κυρίως στο πάνδημο αίτημα για κοινωνική δικαιοσύνη.

Τελευταίο και σημαντικότερο: Επαναφορά στο προσκήνιο και ενίσχυση  του κινηματικού χαρακτήρα του ρεύματος που ανέδειξε τον Σαμαρά στην ηγεσία της ΝΔ. Τον Σαμαρά δεν τον εξέλεξε στην ηγεσία της ΝΔ κανένας βουλευτής, κανένας σύμβουλος και κανένας τομεάρχης. Τον εξέλεξε ο κόσμος που πίστεψε σε αυτόν.  Την ελπίδα αυτού του κόσμου έχει υποχρέωση λοιπόν να πραγματώσει.

Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνά στιγμή ούτε ο Σαμαράς, ούτε όσοι δίπλα του προσπαθούν για ένα καλύτερο αύριο.

FactorX

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 11/06/2010 23:19:41

    Φάκτορα,
    Συμφωνώ απόλυτα,
    Άλλωστε αυτές τις διαπιστώσεις "περί κοινωνικού μετασχηματισμού", ως στρατηγικού στόχου της καινούργιας ΝΔ, τις έχω κάνει και εγώ.

    http://hassapis-peter.blogspot.com/2010/06/blog-post_1992.html

  2. petros avatar
    petros 12/06/2010 00:11:20

    - Το 1922 η Μικρασιατική καταστροφή , ακύρωσε την διαδικασία εθνικής ολοκλήρωσης.
    - Το 1946-1949 ο εμφύλιος πόλεμος στρέβλωσε την διαδικασία πολιτικής και θεσμικής ολοκλήρωσης.
    - Σήμερα η προσχεδιασμένη υποταγή της χώρας στο μηχανισμό του ΔΝΤ ,επιβεβαίωσε την οριστική αποτυχία του πολιτικο- οικονομικού μπλοκ εξουσίας να οδηγήσει στην αστική και οικονομική ολοκλήρωση.
    Η Ελλάδα από το 1922 και μετά κατέστη μια χώρα εύκολα εκβιάσιμη , μια χώρα περιορισμένης εθνικής κυριαρχίας.

    Αυτό αντανακλάται σε:
    • Ένα κράτος υποτελές στο εξωτερικό ,πελατειακό στο εσωτερικό ,αντιαναπτυξιακό, χωρίς εθνικούς στόχούς.
    • Μια άρχουσα τάξη φοβική, υποτελής , παρασιτική , κρατικοδίαιτη.
    • Μια κοινωνία χωρίς όραμα και προοπτική, εύκολα χειραγωγίσιμη.
    • Ένα πολιτικό προσωπικό πολιτικά και μορφωτικά ανεπαρκές , που σχεδόν πάντα κατέληγε να είναι εύκολα ελεγχόμενο από οικονομικά συμφέροντα και εξωθεσμικά κέντρα αποφάσεων.

    Ο Ελληνισμός από το 1922 και μετά έμεινε ουσιαστικά απροστάτευτος. Σύρθηκε, σε μια διαρκή γραμμή φοβικής υποχώρησης και γνώρισε νέες , απανωτές ήττες και απώλειες. Αν και μεγαλούργησε το 1940-44. Αν και ήταν στους νικητές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Κωνσταντινούπολη, Ίμβρος , Τένεδος, Κύπρος , Ίμια …

    Και μετά το ΔΝΤ ήρθε και ο σουλτάνος, για να κατοχυρώσει τα προηγούμενα και να δρομολογήσει τα επόμενα. Σίγουρα ο Κεμάλ δεν μπορούσε να φανταστεί, ότι 90 χρόνια μετά την γενοκτονία των λαών της Μικράς Ασίας , θα έβρισκε τόσους πολλούς θαυμαστές στην Αθήνα. Ούτε ότι Έλληνες πολιτικοί θα συνωστίζονταν για να καταθέσουν στεφάνια στο μαυσωλείο του…

    Ο κύκλος που έκλεισε αποτελεί μια βαριά ήττα για πολλούς και πολλά .
    Ήττα εθνική , ήττα θεσμική , ήττα ηθική , ήττα των πολιτικών και της πολιτικής με τον τρόπο που ασκήθηκε, ήττα όλων των κομμάτων της μεταπολίτευσης.

    Παράγει την μεγαλύτερη πολιτική κρίση που γνώρισε ο τόπος σε συνθήκες δημοκρατίας και οδηγεί σε βαθιά κρίση εκπροσώπησης .Τα πρόσωπά και τα κόμματα της ήττας τα ξεπερνά η ίδια η Ιστορία.

    Από αυτό τον κύκλο της ήττας που τώρα κλείνει , ελάχιστοι πολιτικοί βγαίνουν ηθικά και πολιτικά αλώβητοι και δικαιωμένοι.

    Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ένας από αυτούς. Ο κυριότερος.
    Γι αυτό 800000 άνθρωποι κινητοποιήθηκαν πέρα από κάθε πρόβλεψη για νατον επαναφέρουν στο προσκήνιο, πρωταγωνιστή. Ο ελληνικός λαός έχει αποδείξει ότι τις κρίσιμες διαθέτει ιστορική μνήμη και πολιτική κρίση. Ο λαός τον κάλεσε να απελευθερώσει την Πατρίδα, στη Νέα Μεταπολίτευση. Να την οδηγήσει σε ένα νέο σχέδιο δημοκρατικής ανασυγκρότησης .Να ξαναδώσει στην πολιτική το ουσιαστικό περιεχόμενο της. Να επαναφέρεις στην κοινωνία τη χαμένη ελπίδα , να αποκαταστήσεις την προδομένη αξιοπρέπεια του Ελληνισμού.

    Λίγο πριν το Συνέδριο ο Αντώνης Σαμαράς βρίσκεται μπροστά σε ένα ιστορικό σταυροδρόμι.

    Η θα προσπαθήσει να αναστήσει το παλιό, το ηττημένο ,και θα βουλιάξει μαζί του , ή θα επιλέξει τη φυγή προς το μέλλον.
    Το κίνημα που τον επανέφερε στο προσκήνιο προφανώς είχε ήδη κάνει την επιλογή του.

    Ένα ΝΕΟ κόμμα με ένα ΝΕΟ όνομα για ένα ΝΕΟ όραμα για τον Ελληνισμό.

  3. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 12/06/2010 00:42:48

    Καλές οι θεωρίες αλλά άντε να μιλήσεις και να πείσεις τον μακάκα μεταπολιτευτικό έλληνα, που απαρτίζει τις ραχοκοκκαλιές όλων των κομμάτων εξουσίας σήμερα, για αξιοκρατία, διαφάνεια, πραγματική αλλαγή.

    Αυτό είναι το δύσκολο που έχει να πετύχει όχι μόνον ο Σαμαράς αλλά και οι τωρινοί και οι μελλοντικοί ηγέτες των υπολοίπων μεγάλων κομμάτων.

    Τι να κοροιδεύομαστε πατριώτες; Υπάρχει πολλή "σαβούρα" μαζεμένη στα μεγάλα κόμματα σήμερα, από τις ΤΟ μέχρι και τα αρχηγεία των κομμάτων.

    • Greco avatar
      Greco @ Αγανάκτηση 12/06/2010 00:49:12

      οντως σωστη παρατηρηση

      επι της ευκαιριας θα θελα να ρωτησω,και ας απαντησει αν θελει καποιος ανω των 50,ετσι ηταν παντοτε η ελληνικη κοινωνια(ο μεσος ελληνας)και την καταπιεζε η κακια δεξια? ή αυτο το χαλι το απεκτησε απτο 81 και μετα?

  4. fanfaras avatar
    fanfaras 12/06/2010 00:57:35

    <>

    Η υπερβαση θα ηταν να ζητησει τη συνδρομη της δικαιοσυνης για να ξεκαθαριστει εαν με τις πραξεις και παραλειψεις τους ζημιωσαν τον ελληνικό λαο και να πληρωσουν για αυτο. Κατα τα αλλα απλα βγηκαν στο περιθωριο ηδη "καμμενοι" πολιτικοί στην συνειδηση του κοσμου. Εαν ειχε τα "κοτσια" να το κανει αυτο ο Σαμαρας δεν θα χρειαζοταν τα ΜΜΕ, θα ειχε το Λαό....
    αλλά.... παντα θα υπάρχει αυτό το αλλά.

  5. blue nile avatar
    blue nile 12/06/2010 02:00:21

    Φάκτορα εύγε.
    Μόνο που δεν αντέχω άλλο όλους τους τυχάρπαστους της ΝΔ που βγαίνουν στα κανάλια και δεν μπορούν να πουν μια κουβέντα σωστή.
    Δε χωρά αμφισβήτηση πολλοί που γράφουν ή σχολιάζουν σε διάφορες ιστοσελίδες και σ'αυτήν εδώ, θα μπορούσαν να είναι πολύ καλύτεροι εκφραστές της πολιτικής τέχνης του Σαμαρά, ακόμα και αν δεν είναι νεοδημοκράτες.
    Έλεος πια δεν μπορώ άλλο πρετεντέρ ή χατζηνίκους να λένε τα δικά τους και οι εκπρόσωποι του κόμματος να έχουν πιει αμίλητο νερό ή να λένε ασυναρτησίες ή ν'ακολουθούν προσωπικές στρατηγικές.

  6. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 12/06/2010 05:49:24

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΕ ΠΟΛΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΗΣΙ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΒΙΤΡΙΝΑ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΝ ΓΑΠ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΜΑ ΔΙΠΛΑ ΔΙΠΛΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΝΕ. Η ΦΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΑΠ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΦΙΛΙΑ?

  7. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 12/06/2010 06:14:21

    Γενικά συμφωνώ με το άρθρο. Πρέπει πάντως να πατήσει γκάζι στο θέμα 'ανάδειξη νέων, άξιων στελεχών'. Υπάρχει απίστευτη λειψανδρία αυτή τη στιγμή στην παράταξη και ίσως είναι το σημαντικότερο πρόβλημα..

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 12/06/2010 07:05:58

    Ο Σαμαράς έχει συγκρότηση, ήθος και πολιτική σκέψη. Αλλά είναι δυνατόν να μην μπορεί να γίνει ένα καλό επιτελείο σε ένα τόσο μεγάλο κόμμα όπως η ΝΔ; Δεν θα τη σώσει τη ΝουΔου ο Σαμαράς.
    Για παράδειγμα, είναι δυνατό ο Βούγιας με την Αλ Σάλεχ να βγάζουν ένα τέτοιο άθλιο πόρισμα για τη λαθρομετανάστευση, μέχρι και η Λώρη Κέζα να το χλευάζει, και η ΝΔ να τηρεί σιγήν ιχθύος;
    Θα πρέπει η ίδια η ΝΔ να θίγει και άλλα θέματα πέρα από το οικονομικό, να τα προβάλλει και να δείχνει και σε αυτά την κυβερνητική ανικανότητα ή δολιότητα (στο λαθρομεταναστευτικό υπάρχει δολιότητα στα κίνητρα).

  9. FELIX avatar
    FELIX 12/06/2010 07:14:04

    ΜΗΝ ΑΝΟΙΟΓΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΛΗΓΕΣ.
    ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.

  10. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 12/06/2010 07:20:19

    Ο Ηγέτης κρίνεται από το επιτελείο που συγκροτεί για να επιτύχει τους σκοπούς του. Οφείλει να επιλέξει ικανούς συνεργάτες γύρω του αλλιώς είναι καταδικασμένος να αποτύχει. Δεν μπορεί μόνος του ένας άνθρωπος, όσο συγκροτημένος και να είναι, να τραβήξει το κουπί της αντιπολίτευσης και κατόπιν της διακυβέρνησης. Θα φθαρεί γρήγορα.
    Η χώρα βρίσκεται υπό οικονομική κατοχή με περιορισμένη κυριαρχία και καταλυμένο σύνταγμα. Δεν καταλαβαίνω τι περιμένει.

  11. δρόμος avatar
    δρόμος 12/06/2010 07:29:44

    έτσι ήταν κάποιοι πολιτικοί, τη διαφθορά των οποίων διέδωσε στις πλατιές μάζες το ΠΑΣΟΚ με μία σειρά πρακτικές όπως π.χ. κατάργηση των ελέγχων (επιθεωρητές) και της αξιοκρατίας (προσλήψεις με "μόρια") στο δημόσιο, το κακό παράδειγμα της ηγεσίας ( νεοπλουτισμός, νομιμοποίηση της δωροληψίας) και τη διάλυση της παιδείας (δηλ. της διαπαιδαγώγησης των μελλοντικών πολιτών με αρχές και αξίες)

  12. socrates avatar
    socrates 12/06/2010 07:40:55

    Η στρατηγική σχετικά χαμηλού αλλά συγκροτημένου πολιτικού προφίλ του Αντώνη Σαμαρά είναι σωστή, διότι έτσι ο Παπανδρέου εισπράττει το σύνολο της αναξιοπιστίας που έσπειρε.
    Αυτό όμως δεν είναι αρκετό.
    Δεν αρκεί να ρεζιλεύεται ο αντίπαλος, πρέπει και να αναδεικνύεται η κυβερνησιμότητα της νέας Νέας Δημοκρατίας.
    Άρα χρήσιμο το waiting game αλλά όχι αρκετό.
    Όπως λέγαμε στα μαθηματικά, αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη.
    Το πιό κρίσιμο μέγεθος για την Νέα Δημοκρατία είναι η επιλογή των νέων ηγετικών στελεχών.
    Απαραίτητα κριτήρια είναι η ηλικία (το πολύ μέχρι 45 ετών, η απουσία γκρί παρελθόντος, η μαχητικότητα, το πάθος, ο αλτρουϊσμός, η συνεργασιμότητα, η πειθαρχία, να έχουν κολλήσει κάμποσα ένσημα (όχι σαν δημοσιογράφοι ή δικηγόροι) και πάνω από όλα, να μην έχουν καμμία σχέση με τα υφιστάμενα πολιτικά τζάκια και τις βαρονίες.
    Μιά δυναμική ομάδα που δεν χρωστάει χάρες, που είναι μορφωμένη και έχει επαγγελματικές εμπειρίες στον πραγματικό κόσμο θα είναι ΑΝΙΚΗΤΗ.
    Μπορεί να συνθέσει μια τέτοια ομάδα ο Αντώνης Σαμαράς;
    Δεν το ξέρουμε αλλά τίποτε δεν μας σταματάει από το να ελπίζουμε.

  13. Olympia avatar
    Olympia 12/06/2010 08:31:10

    Συμφωνώ για το επικοινωνιακό πρόβλημα της ΝΔ όπως και τα "απομεινάρια" που ξέφυγαν και παραμένουν. Δε μπορεί να αναλαμβάνει την επικοινωνία του κόμματος κάποιος που εκβιάστηκε ανοιχτά από τον κατεστραμμένο Καρατζαφέρη.
    Από την άλλη όμως, ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΟΧΙ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΗΘΙΚΑ: Σεβόμενος την πατρίδα και την ιστορία του, δεν πρόδωσε.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΤΕΧΝΙΚΑ: Οικονομοτεχνικά αυτό το ΟΧΙ υπαγορεύεται από την πρακτική συμπεριφοράς έναντι πιστωτών, από εταιρείες που ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, όπως η Ελλάδα. Να μην ξεχνάμε ότι ο Σαμ είναι ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ. Είναι λοιπόν γελοίο να τον κρίνουν άτομα που δεν έχουν τρέξει ούτε περίπτερο.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ: Ένα "επιτυχημένο" μοντέλο είχε το ΔΝΤ και αυτό κατέρρευσε.

    Εϊναι τυχαίο ότι ο ασθμαίνων Καρατζαφέρη αγωνίζεται να βρει δίαυλο επικοινωνίας;
    Εκεί λοιπόν που ΔΕΝ θα δικαιωθεί ο Σαμαράς, είναι εάν δώσει στέγη σε αυτά τα υποκείμενα που χρησιμοποίησαν την πατρίδα για να υποδουλώσουν τα παιδιά μας. Δεν το πιστεύω βέβαια, αντίθετα ο ΣΑΜΑΡΑΣ θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός και...

    ...μια και το 'ριξες στα στοιχήματα λόγω μουντιάλ φάκτορα, σε παίζω για Νοέμβρη (επαναληπτική μάλιστα) και ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΙΔΙ!

    • socrates avatar
      socrates @ Olympia 12/06/2010 15:31:57

      Κοντά, εγώ προβλέπω Οκτωβριανή επανάσταση.

    • Chris avatar
      Chris @ Olympia 13/06/2010 16:45:52

      Ο Σαμαράς ο οποίος προσπαθεί να έχει την κλασική πλατφόρμα της παλιάς δεξιάς (δηλαδή όπως είπε και ο ίδιος μαζεύουμε τις διαρροές κυρίως από το ΛΑΟΣ δηλαδή εθνικοπατριώτες σωτήρες της Ελλάδας και θα αφήσουμε το μεσαίο χώρο του Καραμανλή). Καταρχήν φοβερή πολιτική σκέψη! Τόσο καιρό έχει ένα ανύπαρκτο επιτελείο χαρακτηριστικά τον πρώην Γ.Γ του ΥΠΠΟ επί θητείας του που είναι ικανότατος..και κάτι άλλους οι οποίοι δεν έχουν καν ιδεολογική συγκρότηση. Επιπλέον ο Σημίτης πλήρωσε το ένα και μοναδικό του λάθος. Τους ανύπαρκτους συνεργάτες χωρίς καμία πολιτική και ιδεολογική συγκρότηση κοινώς "λαμόγια". Ο Σαμαράς έχοντας απέναντί του τον ΓΑΠ ο οποίος ουδέποτε είχε στρατηγική πολιτικά σκέψη έχει ποντάρει μέχρι στιγμής στην αφελή; ειλικρίνια του. Κάνω ότι μπορώ θα παλέψω δεν με νοιάζει αν θα βγω πρωθυπουργός κλπ. Καταφεύγει λοιπόν στο θυμικό στο συναίσθημα..και επομένους όχι μόνο στους Πασόκους.. Ο Σαμαράς επιμένει δίχως πολιτικό λόγο να μαζέψει τα απομεινάρια των οπαδών της ΝΔ και το μόνο που θα καταφέρει είναι να την μετατρέψει σε κλειστό κόμμα της πάλαι ποτέ καλής Δεξιάς...

  14. Asterix avatar
    Asterix 12/06/2010 09:02:15

    Το φωνάζουμε καιρό τώρα: Ο Σαμαράς δεν έχει επιτελείο. Νέτα σκέτα. Ούτε στην επικοινωνία και κυρίως στην παραγωγή πολιτικής σκέψης. Έχει αφήσει ακόμα και τον πλέον χαζοβιολικο τομές της (ντεμεκ) πράσινης ανάπτυξης στη... Μπιρμπίλη.

    Για όνομα του Θεού ρε παιδιά.
    Κάντε κάτι.
    Θα καταστραφούμε!

  15. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 12/06/2010 09:29:33

    Φίλοι συμφορουμίτες,

    το θέμα είναι περισσότερο απο σοβαρό. Και όπωσ φαίνεται, το καταλαβαίνουν όλοι. Και μετάξύ αυτών των ...όλων και ο επίτιμος και η κορούλα του. Γι'αυτό και έχουν ριχθεί ψυχή τε και σώματι στην έγκαιρο ίδρυση νέου κόμματος.

    Θα είναι το νέο κόμμα της Ντόρας, η οποία προσπαθεί να βρεί και να του δωσει το πλέον κατάλληλο και εντυπωσιακό όνομα, που θα τυπώνεται εύκολα στο οπτικό και γνωστικό πεδίο, αλλά και θα είναι ελπιδοφόρο για το γένος ...

    Διαλέγουν λοιπόν, όπως μαθαίνω, μεταξύ των

    1.- Πανελλήνια Οργάνωση Ριζοσπαστικής Δεξιάς Ηρακλείου και εν συντομία Π.Ο.Ρ.Δ.Η.

    και

    2.- Πατριωτική Ευρωπαϊκή Οργάνωση Συμπολιτών και εν συντομία Π.Ε.Ο.Σ.

    Περιμένω την σχετική δημοσκόπηση

    ΠΕΛΙΑΣ

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/06/2010 09:50:30

    Eιμαι ακριβως στα 50.Λοιπον οι τασεις της κοινωνιας που εκδηλωθηκαν επι ΠΑΣΟΚ προυπηρχαν και ησαν ευκρινεις.
    Απλως η παλια δεξια τις χαλιναγωγουσε ειτε με το καλο ειτε με το κακο.
    Αρκει να δει κανεις τις παλιες ελληνικες ταινιες : φαινεται εκει η πονηρια (αθωα βεβαια σε σχεση με τα σημερινα),η δυσπιστια προς τους πετυχημενους,η ζηλοφθονια προς τους πλουσιους και η γελοιογραφικη τους παρουσιαση και αλλα πολλα.
    Το ΠΑΣΟΚ ομως οχι μονο τα αφησε ελευθερα αλλα και τα καλλιεργησε.Το μονο που παρηγαγε ειναι ταξικο φθονο και αρπαγη αγαθων ανεξαρτητα απο την αποδοση ενος εκαστου.

  17. s54elas avatar
    s54elas 12/06/2010 10:09:43

    τι να σου πω ρε ψυχραιμια .. και συγνωμη για το θρασσος .. εκτιμω αυτο που αναφερεις .. για τις τασεις της κοινωνιας .. αλλα βλεπω οτι και εσυ εχεις εγκλωβιστει .. σε ενα αδιεξοδο .. με το μυαλο σου να μην μπορει να παει παρα περα .. σκεψου αν βγαλεις απο την μεση .. αυτο που κραταει αυτη την ασχημεια στις σχεσεις των ανθρωπων .. πως θα ειναι τα πραγματα ..

    βγαλε το χρημα .. απο το equation .. και προσπαθησε να βρεις την λυση στο προβλημα ..

    και το πασοκ μεσα στα πλαισια του συστηματος λειτουργησε .. το χρημα συνεχιζε να εξουσιαζει τις σχεσεις των ανθρωπων μεταξυ των .. σοσιαλισμος, κομμουνισμος, καπιταλισμος .. το μονο που κανουν η θελουν να κανουν .. ειναι να ανακατευουν την τραπουλα .. απο την μια κοινωνικη ομαδα στην αλλ

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/06/2010 10:26:00

    Υπαρχει ζητημα συμβατοτητας παραδοσιακης ελληνικης κουλτουρας και καπιταλισμου οπως σε ολες τις μη δυτικες πολιτιστικα χωρες (λιγοτερο στις ανατολικοευρωπαικες και πολυ περισσοτερο στις μεσανατολιτικες).
    Αν δεχθεις οτι η Ελλαδα ειναι απλως η μονη χωρα της Ανατολικης Ευρωπης που βρεθηκε για στρατηγικους λογους στη Δυση εξηγουνται πολλα.
    Η παλια δεξια αντεγραφε οτι εβλεπε στις προηγμενες χωρες της Δυσης και το επεβαλε εδω.Αυτο δημιουργησε φυσικα μια χωρα πιο προηγμενη απο τις αλλες ανατολικες -αφου οι μεθοδοι ησαν παρμενες απο τον προηγμενο κοσμο-αλλα η ψυχη του λαου παρεμεινε ανατολικη σε αρκετο βαθμο και αυτο εκδηλωθηκε με το ΠΑΣΟΚ προκαλωντας οπισθοδρομηση.
    Δεν μπορουμε να ανακαλυψουμε εμεις τη πυριτιδα.Ολος ο κοσμος προχωρει με το καπιταλιστικο συστημα και ετσι θα παμε και εμεις.
    Αν δεν παμε θα μας πανε.

  19. pollo avatar
    pollo 12/06/2010 10:45:26

    Q
    ''Δεύτερον, η ΝΔ δεν διαπλέκεται πλέον με κανένα συμφέρον. Κανένας εθνικός κατασκευαστής, προμηθευτής ή εκδότης δεν μπορεί να σηκώσει το τηλέφωνο και να υπαγορεύσει γραμμή, όπως βλέπαμε δηλαδή να γίνεται τόσο χρόνια. Αντιθέτως, όλοι οι «παράγοντες» του χώρου ψάχνονται να βρουν «τι είναι αυτός ο Σαμαράς».''
    -------------------------------------------------
    Να υποθέσω ο Χατζηνικολαου στο face2face lunch που ειχαν αυτο τον ρωτουσε συνεχως...''Τι εισαι εσυ βρε παιδι μου...;;;''

    απορω ποτε θα αφησουμε πισω μας αυτες τις νοοτροπιες να συμφωνησουμε σε 10 πραγματα και να πορευτουμε μακρια απο κομματα και συστηματα που μας διαπουν.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ pollo 12/06/2010 16:07:37

      pollo τα κόμματα είναι βασικός θεσμος του κοινοβουλευτικού μας συστήματος. Μπορεί δέκα εκατομμύρια Έλληνες να συμφωνήσουμε σε δέκα πράγματα, αλλά δεν μπορούμε να κυβερνήσουμε όλοι μαζί. Όσοι λοιπόν απαξιώνουν τα υφιστάμενα κόμματα, απλά προτείνουν ένα καινούριο κόμμα. Σε αυτήν την περίπτωση δεν έχεις παρά να το πείς καθαρά, ώστε να καταλάβουμε τί προτείνεις. Επιχειρήματα του τύπου "όλοι μαζί, ανεξάρτητα από κόμματα", μπορεί να αποτελούν τη βάση για μία επανάσταση, αλλά μόνο γι'αυτό. Η χώρα δεν μπορεί να κυβερνηθεί με συμφωνίες.

      • ZARKO avatar
        ZARKO @ πολίτης 15/06/2010 12:11:22

        Τα πολιτικά κόμματα με τη μορφή και τη δομή που λειτουργούν μετά την μεταπολίτευση δεν είναι κόμματα ιδεολογίας, αλλά σωματεία υπεράσπισης συμφερόντων, άλλοτε προσωπικών, άλλοτε πολυεθνικών κτλ (με εξαίρεση ίσως την περίοδο πρωθυπουργίας του Κων/νου Καραμανλή). Εν ολίγοις ο κοινοοβουλευτισμός στην Ελλάδα έχει πτωχεύσει εδώ και πολλά χρόνια. Οι δημοκρατικές διαδικασίες είναι σαθρές, αναποτελεσματικές και εν πολλοίς χειραγωγούμενες από εκδοτικούς οίκους και καναλάρχες.
        Κατά τη γνώμη μου, η χώρα χρειάζεται μια προπασκευαστική-μεταβατική περίοδο μίας γεννιάς τουλάχιστον, προκειμένου δημοκρατικές αξίες, όπως συμμετοχή στα κοινά, αξιοκρατία, ισονομία να ριζώσουν στην ψυχή και την συνείδηση του Έλληνα. Μιλάμε δλδ για τα βασικά του δημοκρατικού πολιτεύματος όωπς τα μαθαίναμε στο δημοτικό για την αρχαία Αθήνα. Από την αρχή πρέπει να ξεκινήσουμε.
        Οπως γίνεται κατανοητό, τον ρόλο του προπαρασκευαστή της κοινωνίας δεν μπορούν να τον διαδραματίσουν τα πολιτικά κόμματα, τουλάχιστον όπως αυτά λειτουργούν σήμερα, αλλά μια πνευματική-ακαδημαϊκή ελίτ με αυξημένες εξουσίες και αρμοδιότητες. Καλύτερα μια ''δικτατορική δημοκρατία'', παρά μια ''κοινοβουλευτική δικτατορία''. Τα στοιχεία που θα πρέπει να χει αυτή, θα πρέπει να είναι τα εξής:
        1) υψηλό εθνικό φρόνημα, για να σταματήσει αυτή η πολιτική του ΄δούναι και μη λαβείν'
        2) άρτια κατάρτιση ο καθένας στην ειδικότητα του, κάτι που σημαίνει ότι δεν χρωστά τη θέση του σε κάνεναν καρεκλοκένταυρό της εξουσίας, πράσινο ή γαλάζιο
        3) να έχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επαφή με την πραγματικότητα, γιατί ως γνωστόν οι ακαδημαϊκοί κυρίως ζουν σε ένα παράλληλο σύμπαν
        4) να είναι ενα κράμα νέων και παλαιών για να συνδυάζουν όρεξη για δουλειά και εμπειρία
        5) να μην έχουν δώσει μέχρι στιγμής δικαιώματα για το ήθος τους.
        Βέβαια, η ελίτ αυτή θα διατηρήσει στενούς δεσμούς με πολιτικά πρόσωπα, τα οποία αποτελούν όαση στην έρημο της πολιτικής ζωής της χώρας. Ένα τέτοιο πιστεύω πως είναι ο Σαμαράς. Ωστόσο, οφείλω να επισημάνω κάτι που δεν μου άρεσε στο άρθρο και έχει να κάνει με τον προτεινόμενο από τον/ την συν΄τάκτη του άρθρου μηχανισμό προβολής του Σαμαρά. Το συμπέρασμα που έβγαλα εγώ από κείνο το χωρίο είναι πως ουσιαστικά ζητείται να γίνει ο Σαμαράς χαλίφης στη θέση του χαλίφη. Ένας μηχανισμός επικοινωνιακής προβολής για να προωθήσουμε την εικόνα του. Η ίδια τακτική που πολυ επιτυχημένα ακολουθεί το πασόκ τόσα χρόνια.
        Το θέμα είναι όμως το προϊόν που προωθείται να μην στηρίζεται μονάχα στην όμορφη και ελκυστική ετικέτα του, αλλά επί της ουσίας να είναι πρωτης ποιότητας.
        Ένα ακόμα, παράπονο από τον κύριο Σαμαρά είναι η στάση του σχετικά με τη ψηφοφορία για τα μέτρα που πέρασαν τον περασμένο μήνα. Ενώ είχε εκδηλωσει την αντίθεση του, δεν επικαλέστηκε την ανάγκη υπερψήφισης των μέτρων από τα 3/5 του κοινουβουλίου δλδ τους 180 βουλευτές. Εφόσον δεν ήθελε να περάσουν τα μέτρα έπρεπε να το προτείνει. Αντ' αυτού, άφησε τα μέτρα να περάσουν, έχοντας ψηφίσει η παράταξη του κατά, με προφανή σκοπό η δυσαρεσκεια του κόσμου που πλήττεται από τα μέτρα να στραφεί στο πασόκ και τον λάος΄, και να μην τσαλακώσει ο ίδιος την εικόνα του. Δυστυχώς, η στάση του αυτή με απογοήτευσε, γιατί αποτελεί ένα ΄ξεκάθαρα μικροπολιτικό παιχνίδι.
        Παρ' όλα αυτά είμαι διατεθειμένος ως πολίτης και ψηφοφόρος να περιμενω λίγο ακόμα προτού τον τοποθετήσω στην κατηγορία των υπολοίπων διεφθαρμένων και ανίκανων πολιτικών της χώρας μας, αναλογιζόμενος τα πατριωτικά του φρονήματα και σθένος του επί των ημερων στο ΥΠΕΞ.

  20. Neoptochos avatar
    Neoptochos 12/06/2010 10:47:01

    Απαξιώνοντας τον Καραμανλή κρατάνε το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Neoptochos 12/06/2010 16:14:24

      Συμφωνώ.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Neoptochos 15/06/2010 10:04:49

      Ναι αλλά η ΝΔ παίζει το παιχνίδι τους.

  21. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/06/2010 10:58:56

    Να πούμε και κάτι άλλο, Φάκτορα, με το οποίο δεν ξέρω αν θα συμφωνήσεις, πάντως εγώ θα το πω, εκφράζοντας μόνον τον εαυτό μου, αφού πρώτα βέβαια σε συγχαρώ για το κείμενο, που το βρίσκω εξαιρετικό.

    Είναι βέβαιο ότι η Νέα Τάξη και οι εχθροί της χώρας θα προσπαθήσουν να μας "διαπραγματευτούν" με το Σαμαρά. Δηλαδή, θα προσπαθήσουν να τον πείσουν/πιέσουν να μας πουλήσει για να έχει την εύνοιά τους κλπ.

    Αυτό είναι κάτι που ανέκαθεν ήταν η τακτική αυτών των κύκλων που λυμαίνονται τη χώρα, το λαό της, τις πλουτοπαραγωγικές της πηγές. Πάντοτε προσπαθούσαν να προσεταιριστούν αυτόν που κατά περιπτωση εξέφραζε τον ελληνικό πατριωτισμό, ούτως ώστε να υπονομεύσουν τον πατριωτισμό αυτόν. Και όταν δεν τα κατάφερναν να τον προσεταιριστούν, έβρισκαν κάποιον άλλον ή άλλους και υπονόμευαν και υπέσκαπταν αυτόν που προσεταιρίστηκαν μέχρι θανάτου (κυριολεκτικά και μεταφορικά).

    Θέλω να πιστεύω ότι ο Αντώνης δεν θα ενδώσει σε αυτή την απόπειρα. Για να μην ενδώσει όμως πρέπει να είναι συνειδητή η γνώση του κινδύνου από μέρους του. Να ξέρει ότι θα προσπαθήσουν να το κάνουν και το τίμημα για το "όχι" του θα είναι ο μέχρις εξοντώσεως πόλεμος εναντίον του.

    Δεν θα καθήσω όμως εγώ να περιμένω να δω αν θα αντέξει ο Αντώνης. Δεν θα καθήσω να περιμένω να δω αν θα γίνει ένας νέος Βενιζέλος ή ένας νέος Μακάριος. Οι άνθρωποι που εξέφρασαν κάποιες ελπίδες και τελικά τις πούλησαν.

    Θα πω από τώρα ότι ο Αντώνης ΔΕΝ είναι ο σκοπός, είναι το μέσον.

    Ο σκοπός είναι η Ελλάδα.

    Ο ίδιος του πρέπει πρώτα από όλα να το δει με αυτόν τον τρόπο, έναν τρόπο σκέψης που δίνει σεμνότητα στον ηγέτη, συναίσθηση του περιορισμένου ιστορικού του ρόλου σε διαχρονικό επίπεδο, και συναίσθηση ταυτόχρονα της μεγάλης ευθύνης του απέναντι στην τεράστια, σε μέγεθος και ποιότητα, ελληνική ιστορία.

    Οι ηγέτες φεύγουνε, η Ελλάδα μένει. Από τους ηγέτες όμως γίνεται μεγάλη ή μικρή η Ελλάδα.

    Στηρίζουμε το Σαμαρά, όχι για να γίνει δυνατός ο Σαμαράς, αλλά για να γίνει δυνατή η Ελλάδα.

    Αν είναι η Ελλάδα να μην γίνει δυνατή με το Σαμαρά, δεν έχουμε κανένα λόγο να τον στηρίξουμε.

    Αυτό κάνει τη στήριξή μας στον Αντώνη πιο συνειδητή, πιο σίγουρη και πιο ασφαλή για τον ίδιο. Διότι θα είναι οι καλύτεροι, μέσα στην Ελλάδα, οι οποίοι θα τον στηρίξουν και όχι οι πιο αδίστακτοι, οι πιο σαλτιμπάγκοι, οι πιο διεφθαρμένοι.

    Εκπροσώπησε σε κάθε σου βήμα το καλό, με δυναμισμό, Αντώνη, και θα δεις ότι η μάχη θα είναι πιο εύκολη από οτι και εσύ ο ίδιος νομίζεις. Μην ξεχάσεις ότι χρειάζεται και ο δυναμισμός. Δεν θα πας μπροστά μόνον με καλοσύνη. Αλλά και δεν θα πας μπροστά αν δεν εκπροσωπείς συνεχώς το καλό.

    Να θυμάσαι ότι και μία μόνον φορά αν δεν εκπροσωπήσεις το καλό, ο λαός θα θυμάται αυτή τη μία φορά και όχι τις πολλές που εκπροσώπησες το καλό.

    Με αυτόν τον τρόπο, θα βρίσκεις συνεχώς απροσδόκητους συμμάχους, εκεί που δεν το περιμένεις κι ο ίδιος.

    Επώνυμος

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Επώνυμος 12/06/2010 12:59:48

      Έξοχη επισήμσνση.

  22. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/06/2010 11:03:24

    Απόλυτα σωστός factorx

    Η δόμηση όμως θα είναι πιο δύσκολη από την αποδόμηση. Εγώ, όταν δεν ξέρω από που να αρχίσω ρωτάω γύρω μου, πάνω μου, κάτω μου, την θεία μου στο χωριό, τον κλητήρα που δεν του δίνει κανείς σημασία, τον κολητό μου με το κυνικό μυαλό... Βγαίνει συνήθως η άκρη.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 14/06/2010 08:42:32

      Πιο δύσκολη, αλλά και πιο όμορφη.

  23. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/06/2010 11:14:01

    Νομίζω το δύσκολο είναι στην σύνθεση όταν τα διλήμματα και οι επιλογές είναι τοπθετημένες λάθος, ή όταν "παλιές" λέξεις για τον Σαμαρά σημαίνουν κάτι διαφορετικό από ότι για τον πιτσιρικά που είναι ημιανεργος, ή για τον ταγμένο σε ΜΚΟ που νομίζει ότι κάτι κάνει. Αυτές οι λεξεις, όπως:

    άσπρο - μαύρο
    δεξί - αριστερό
    ελεύθερο - ανελεύθερο
    πράσινο - μη πράσινο (να ένα δύσκολο.. το "μη πράσινο")
    συντηρητικό - προοδευτικό
    equity - efficiency
    ανατολή - δύση
    βοράς - νότος
    Νέα Τάξη - (Παλαιά Τάξη; Τάξη Ελευθέρων;)

    κ.ο.κ

    Κάποιος έγραψε ότι ο Σαμαράς είναι "Ευρωπαϊστής". Δηλάδή εκφράζεται από τον Ρομπουϊ και την Ζήμενς; Και είναι με την Ευρασία ή την Ωκεανία; Ή τα θεωρεί παραπλανητικά multiple choice. Τέτοια πράγματα θέλουν ξεκαθάρισμα.

    Γιατί δεν φτιάχνει κάποιος, την λίστα με τις πιθανές επιλογές, να το κάνουμε απλό, να το γκρινιάξουμε, να δούμε ποιός είναι ο κοινός παρονομαστής;

  24. blue nile avatar
    blue nile 12/06/2010 11:47:23

    Τελικά στη ΝΔ πληρώνουν την απουσία ικανών ανθρώπων που θα μπορούσαν να στελεχώσουν έναν ποιοτικό κομματικό μηχανισμό.
    Για όποιον έχει ασχοληθεί με τα κοινά αυτό δεν είναι παράξενο.
    Οι περισσότεροι κομματάνθρωποι που έχω γνωρίσει έχουν ενταχθεί στις παρατάξεις μόνο και μόνο για επαγγελματική ανέλιξη ή αποκατάσταση ή για παροχή κάθε λογής εξυπηρετήσεως. Τα νοσηρά κομματικά κλίματα δε σηκώνουν ανθρώπους με κριτική σκέψη και δημιουργική φαντασία ούτε και όποιας μορφής ανιδιοτέλεια ή αυταπάρνηση. Όσοι μπήκαν με υγιείς προθέσεις ή μεταλλάχθηκαν ή άρον άρον εγκατέλειψαν τη κομματική στέγη.
    Ένα από τα μεγάλα θέματα που πρέπει να απασχολήσουν τον Σαμαρά είναι το άνοιγμα του κόμματος στην κοινωνία και η ανάδειξη νέων ανθρώπων που θα επαναπροσδιορίσουν τη σχέση κόμματος και μελών του.
    Δεν θα πρέπει να σταματήσουν όμως εκεί. Ανάγκη είναι να προχωρήσουν και να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση κομμάτων και κοινωνικού συνόλου για να σταματήσει να καπελώνεται από αυτά κάθε συλλογικότητα. Συζητάς για την παιδεία και ο φοιτητής που πρόσκειται σε κάποια νεολαία δεν θα μιλήσει για τα φοιτητικά προβλήματα αλλά για την θέση του κόμματος στο εκπαιοδευτικό.
    Τα ίδια και με τους αγρότες τους δημόσιους ή ιδιωτικούς υπαλλήλους.
    Το εθνικό συμφέρον ωχριά μπροστά στο κομματικό, την άμυνα της χώρας την καθορίζει η ένταξη η υπαγωγή και όχι η αξία η ποιότητα. Τα ίδια στα πανεπιστήμια μα και σε όλο το φάσμα της ευρύτρης δημόσιας διοίκησης.
    Το πρώτο στοίχημα του Σαμαρά είναι να λειτουργήσει η ΝΔ με κριτήρια αξιοκρατίας ισονομίας ισότητας ευκαιριών.
    Το δεύτερο αφορά τον ίδιο μαζί με τα μέλη της ΝΔ που θα πρέπει να εφαρμόσουν αυτές τις αξίες στην κοινωνία.
    Αν γίνει κάτι τέτοιο τότε μακάρι γρήγορα να κατακτήσουν την εξουσία.

  25. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 12/06/2010 12:27:00

    Ο κύριος Σαμαράς καλά θα κάνει να βρει ένα τρόπο να κάνει τους πολίτες να ψηφίσουν.Να ψηφίσουν! Έχω την εντύπωση ότι μάλλον θα του φανεί χρήσιμο!
    Γιατί με αποχή του 20-30%, απλώς δεν έχει καμμία ελπίδα.Ας "κινητοποιηθούν" οι πολίτες και μερικά πράγματα, θα έρθουν στην πορεία.

    ΥΓ:Δεν έχω πρλάβει να διαβάσω όλα τα σχόλια, λόγω υποχρεώσεων.
    Καλό είναι νομίζω να ξεκινάμε από τα βασικά.

  26. loretta avatar
    loretta 12/06/2010 13:13:55

    Συμφωνω με Φακτορα και Επωνυμο.

    Απο το στομα σας και στου Αντωνη το αυτι.

    Μονο ετσι θα φυγουμε μπροστα.

    .

  27. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 12/06/2010 14:09:37

    Υπάρχουν θέματα "χαμηλής πολιτικής" που μπορεί να φαίνονται ασήμαντα, για πολλούς όμως δεν είναι καθόλου.
    Αναφέρθηκαν κάποιοι πιο πάνω στο θέμα των λαθρομεταναστών, που καίει πολύ κόσμο, υπάρχει μεγάλη αγανάκτηση. Η ΝΔ κρατά πολυ χαμηλό προφιλ στο θέμα αυτό, ενώ μόνο ψήφους θα της αποφέρει ο τονισμός του. Γιατί άραγε το κάνει;
    Υπάρχει το θέμα των αυξήσεων στα τιμολογια της ΔΕΗ υπέρ ΑΠΕ που θα τσούξει πάρα πολύ από την καινούρια χρονιά. Υπάρχει το ζήτημα των καθυστερήσεων στις επεκτάσεις του Μετρό. Υπάρχει το ζήτημα της αύξησης του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα στα δημόσια σχολεία από την καινούρια χρονιά (δημοτικό με 35 παιδιά ανά τμήμα!). Υπάρχει το θέμα των νοσοκομείων. Υπάρχει το θέμα της δράσης του ΠΑΜΕ, που πλέον ενοχλεί και θίγει πάρα πολύ κόσμο, ελεύθερους επαγγελματίες και όχι μόνο. Υπάρχουν πάρα πολλά τέτοια θέματα, που, αν τα δει κανείς συσσωρευτικά, επηρεάζουν την καθημερινότητα πολλών συμπολιτών μας. Δεν είναι καθόλου μικρά και ασήμαντα.
    Για τέτοια ακριβώς θέματα πρέπει να συσταθεί ένα γερό επιτελείο, με νέους και διαβασμένους ανθρώπους, να γίνει μία δομική αντιπολίτευση. Οσο δεν γίνεται αυτό, η Αξιωματική Αντιπολίτευση θα είναι ανύπαρκτη και ο Σαμαράς θα παραμένει ένας πολιτικός συμπαθής, πλην όμως κάπως "περιθωριακός". Και θα εμφανίζεται ο χαοτικός πρωθυπουργός μας, με τις εμμονές του, σαν ο "καταλληλότερος".

    Πιστεύω ακόμα πως, με τη στροφή που έχει πάρει το ΠΑΣΟΚ, είναι πολύ πιθανό πολλοί μετριοπαθείς κεντροαεριστεροί να ψηφίσουν ΝΔ αν αυτή αναδείξει σωστά τα προβλήματα και προτείνει λύσεις. Οπότε, ας μην χαϊδεύει ο Σαμαράς την Αριστερά, δεν θα βγάλει τιποτα από εκεί. Ποτέ άλλοτε ο κόσμος δεν αποδεχόταν σε τόσο μεγάλο βαθμό παραδοσιακά κεντροδεξιές ιδέες.

  28. nbechr avatar
    nbechr 12/06/2010 14:25:49

    Τα πολιτικά κόμματα της μεταπολίτευσης στήριξαν την δύναμή τους στα οργανωμένα μέλη τους. Λειτούργησαν με πρότυπα παραγωγής στελεχών πολυεθνικών εταιρειών. Τά πάντα ήταν ανεκτα μια και γίνονταν για το κόμμα.
    Καθαρά κομμουνιστική αντίληψη , στέρεα και βαθιά αντιδημοκρατική.
    Κομματικοί στρατοί με εξαιρετικά υψηλό κόστος στελέχωσαν τον Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα και εστησαν το βαθύ κομματικό πλέγμα διαπλοκής.
    Σήμερα απλά αναδιανέμεται το βασικό μερίδιο στούς νέους παίκτες μιάς άλλης ηλικίας . Νέα πρόσωπα εμφανίζονται , νέες σχέσεις δημιουργούνται όμως η βασική δομή παραμένει.
    Οι νέοι στρατοί είναι ετοιμοι να θωπεύσουν την εξουσία μέχρι να την κατακτήσουν .
    Τι νόημα έχει με ποιόν στρατό είσαι αφού ο στόχος παραμένει ο ίδιος ;
    Ο Αντώνης Σαμαράς εχασε τον ανατρεπτικό του λόγο . Κινείται μέσα στα στερεότυπα . Απομακρύνεται από τον απλό πολίτη . Μιλάει και δεν ανοίγει την αγκαλιά του να δεχτεί τον Ελληνα. Εκφράζεται χωρίς σαφήνεια. Μα πάνω από όλα δεν δίνει ενα όραμα για να πιστέψει ο πολίτης.
    Ελπίζω να καθαρίσει τον λόγο του μετά το Συνέδριο.

  29. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 12/06/2010 14:44:17

    Το θέμα των εκπτώσεων στην εθνική κυριαρχία και η βαθμιαία πτωχοποίηση του πληθυσμού και οι κατακρήμνιση αρχών και αξιών που πρέπει ένας κυβερνήτης να προασπίζει για το καλό του τόπου του (πχ Υγεία -εχουν τεθεί εκτός ουσιαστικής λειτουργίας τα μισά και πλέον νοσοκομεία, η Παιδεία -το αλαλούμ με τις Πανελλήνιες, κλπ.)δεν είναι αρκετά για να καταθέσει η αξιωματική αντιπολίτευση Πρόταση Μομφής; Το είπαμε και στο θέμα του ΔΝΤ. Δεν θα γίνει και κάτι το φοβερό, δεν θα πέσει αναγκαστικά η κυβέρνηση, αλλά θα μπορεί ο Σαμαράς και η ΝΔ να περάσει τις θέσεις της στον κοσμάκη και να ξυπνήσει τον επί καναπέ καθήμενο Ελληνα. Αντε Αντώνη μου. Θα σε προλάβει ο ΓΑΠ και θα προκηρύξει εκλογές.....Αντε!

  30. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/06/2010 14:47:26

    Ποιοι είναι οι λαϊκιστές; Και ποιοι οι εθνικιστές; Και τι εννοείς με "Νέα πολιτική άνοιξη"; Πού είδες το λαϊκισμό και πού τον εθνικισμό;

  31. kontin avatar
    kontin 12/06/2010 15:15:57

    H πορεία προδιαγράφεται για το επόμενο χρονικό διάστημα απροσδιόριστου χρόνου.
    Ο Κος Σαμαράς θα έχει μία αποδεκατισμένη παράταξη με την Ντόρα και τα συμφέροντα αριστερά του και τον περίεργο Καρατζαφέρη στα δεξιά του νατον αποδεκατίζουν.
    Η αριστερά (ΣΥΝ) θα ψάχνει τα κομμάτια της και τον ψήφο της με ένα ΚΚΕ να προβοκάρη το αριστερό κίνημα σε μία ψευτοεπαναστατκή στροφή. Μάλιστα το καλλιεργούν τα ΜΜΕ ώστε να μαζέψει τα έρμα.
    Η αποχή θα είναι μεγάλη και καλλιεργείται να είναι μεγαλύτερη άρα οι τεράστιες απώλειες του ΠΑΣΟΚ δεν θα δημιουργήσουν πρόβλημα.
    Ο Σαμαράς δείχνει μουδιασμένος και σαν να μην ξέρει που να πάει ή να περιμένει κάτι...
    Αποτέλεσμα των παραπάνω και ας κάνω λάθος καλύτερα είναι η κυριαρχία για το επόμενο διάστημα της ομάδας που οδηγεί τη χώρα στη μεγαλύτερη ίσως Εθνική και Κοινωνική Ήττα.

  32. ελευθεριαδου βουλα avatar
    ελευθεριαδου βουλα 12/06/2010 15:29:04

    Το αρθρο σου, το προσυπογραφουν ολοι οσοι οραματιζονται ακομα και αυτη την δυσκολη στιγμη την Ελλαδα που αντιστεκεται.
    Συμφωνω μαζι σου πως το προβλημα ειναι να πεισει ο Σαμαρας τον λαο πως πραγματικα υπαρχει εναλακτικη προταση και να τον φερει κοντα του.
    Πολλοι ειναι οι ομοιδεατες της εθνικης και κοινωνικης αναγενησης στην Ελλαδα που περιμενουν μονο τον εκφραστη τους.
    Το παιχνιδι παιζεται στο επικοινωνιακο επιτελειο που δυστηχως βρισκεται και βρισκοταν για το κομμα της ΝΔ σε μαυρα μεσανυχτα.
    Πολλα εχουν ειπωθει για τους επικοινωνιολογους οι οποιοιστην χωρα μας ειχαν καταντησει να χαρασουν πολιτικη και οχι να επικοινωνουν στον κοσμο το οραμα των πολιτικων.
    Αν λοιπον ο Σαμαρας θελει να φερει κοντα του το 50% των αγανακτισμενων απο τους πολιτικους πρεπει να βρει αμεσα διαυλους επικοινωνιας με τον κοσμο.

  33. πολίτης avatar
    πολίτης 12/06/2010 16:30:44

    Αυτά πληρώνει ένα κόμμα όταν τόσα χρόνια δεν έχει οργανωμένη νεολαία. Αν αντί για πάρτυ τα παιδιά της ΔΑΠ και της ΟΝΝΕΔ ενημερώνονταν για πολιτική, οικονομία και ιστορία και καλλιεργούσαν την ικανότητα να σταθούν σε μία συζήτηση και να απαντούν με οργανωμένα επιχειρήματα, θα είχε η ΝΔ σήμερα ικανούς εκπροσώπους στα κανάλια.΄
    Κατά τα λοιπά, ο Σαμαράς παρέλαβε τη ΝΔ και με αυτήν οφείλει να πορευτεί. Ναι, να διώξει τα σάπια στοιχεία, να διευκρινήσει τις αρχές του κόμματος, βάζοντας και την προσωπική του σφραγίδα, αλλά ως εκεί.
    Τέλος παιδιά, θα ήθελα να ρωτήσω ποιό κόμμα πιστεύετε ότι έχει ικανά στελέχη; Εντάξει το ΠΑΣΟΚ έχει ικανούς απατεώνες, αλλά πέρα από αυτό, ποιό κόμμα θεωρείτε ότι θα μπορούσε να κυβερνήσει με τους ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει; Και ποιόν θα θεωρούσατε ικανό πολιτικό; Πώς θα τον επιλέγατε; Γιατί καλές οι θεωρίες, αλλά εγώ δεν βρίσκω κάποιον στην πολιτική σκηνή που να μου δίνει εγγυήσεις για την ευφυία του, την εντιμότητά του και τις πολιτικές του ικανότητες.
    Μόνο τον Καραμανλή εμπιστεύομαι, παρά τα όποια λάθη του, ακριβώς γιατί θεωρώ ότι έκανε σωστές κινήσεις, χωρίς πολλές φανφάρες.

  34. neotera avatar
    neotera 12/06/2010 16:35:00

    Υπάρχει ένας ρόλος ΔΝΤ για την αξιωματική αντιπολίτευση, σαφής, καταγεγραμμένος, που επαναλαμβάνεται σε κάθε παρέμβαση "σωτηρίας" σε όλες τις χώρες. Να μην προσφέρει εναλλακτική λύση, όπως κανένας άλλος φορέας, στον πολίτη που πρέπει να ακούει μία μοναδική φωνή της διακυβέρνησης να παρουσιάζεται εκτός από κάθε έλεγχο ικανή να επιβάλει και να συζητεί μέτρα συνεχώς ψευδόμενη, με αυτοαναιρούμενες "πληροφορίες" μέρα με τη μέρα, έτσι ώστε να μη γνωρίζει κανείς τι ισχύει, ή θα ισχύσει. Δικτατορία έχουμε, αντίλογος ουσιαστικά δεν υπάρχει από πουθενά. Αν ο Σαμαράς σε κάθε μέτρο και εξαγγελία ήταν κάθετα αντίθετος και πρότεινε άλλες ενέργεις, τίποτα δεν θα περνουσε και θα πεφτε ο γιωργάκης πριν υπογράψει την παράδοση της χώρας. Θα πείτε, "ο πνιγμένος απ'τα μαλλιά του πιάνεται". Σωστά λοιπόν !

  35. Believer avatar
    Believer 12/06/2010 17:52:55

    Οταν πήγα καί ψήφισα τόν Σαμαρά με τήν σύζυγό μου τό έκανα γιά να ύπάρχει ένα κόμμα πού δέν θα μοιάζει με το πασοκ έτσι θα ήταν άν ή Ντόρα κέρδιζε τίς έκλογές. Είμαι 60 έτών καί δέν είμαι ΝΔ, όμως θεώρησα χρέος καί καθήκον μου να ύπάρχει ένα κόμμα από τα μεγάλα καθαρό. Μάς έδωσε λοιπόν τήν εύκαιρία τό κόμμα καί ψηφίσαμε. Ο λόγος πού ψηφίσαμε τόν Σαμαρά ήταν τά βίντεο καί οί συνεντεύξεις του πού είχαν σχέση με τά έθνικά θέματα. Εκεί διακρίναμε έναν σταθερό κι αποφασιστικό πολιτικό όσον άφορά τά έθνικά θέματα, έπαναλαμβάνω. Ομως αύτά για τά όποία άγωνιούμε δέν τα ύποστηρίζει σήμερα, παράδειγμα στό θέμα τής σύνθετης όνομασίας άλλαξε θέση θέση καί έχει τήν ίδια θέση πιά με τή Ντόρα. Τί τόν άλλαξε ή τιμή να τόν έκλέξουμε άρχηγό; Πέρα απ' αύτό όμως θέλω να ρωτήσω κάτι πρακτικό καί άμεσο γιατί μιλάμε μάλλον γιά μιά χώρα πού δέν θα ύπάρχει σε λίγο. Τό μνημόνιο είναι ταφόπλακα τής Έλλάδας καί κοιμητήριο γιά τούς Έλληνες τί θα κάνει γι αύτό καί πότε θα το κάνει, έπρεπε να έχει άρχίσει σφυροκόπημα τής κυβέρνησης μέχρι τελικής πτώσεως ΄πρεπε να έχει κατεβάσει τόν κόσμο στόν δρόμο, δέν γνωρίζει ότι ό κόσμος είναι έτοιμος να άκολουθήσει έναν ήγέτη, τί περιμένει να βρεθεί άλλος; Τα σενάρια περι χρεωκοπίας καί δραχμής τά θεωρείτε άπίθανα γιατί έγώ τα βλέπω μπροστά μου ώς έφιάλτες. Καί τέλος αφού βλέπω ότι όλοι έπικεντρώνετε στό πρόσωπο καί σωστά ύπό τίς παρούσες συνθήκες, γιατί δέν ζητάτε αύτό πού όλοι θέλουμε, τήν κατάργηση τού σάπιου πολιτικού συστήματος, τί είναι καλύτερο για το Σαμαρά καί τό λαό ένα καινούργιο κόμμα στα πλαίσια τού ύπάρχοντος συστήματος ή ένα νέο πολιτικό σύστημα πού θα ξεκινήσει με τόν Σαμαρά. Ασφαλώς τό δεύτερο θα δώσει στό λαό διέξοδο καί άνακούφιση, καί στό Σαμαρά τό χρίσμα τού μεγάλου ήγέτη καί άναμορφωτή τού πολιτικού συστήματος. Εύκαιρίες σοβαρές ύπάρχουν πάντα τό θέμα είναι ότι μόνο ένας ήγέτης μπορεί να τίς άξιοποιήσει. Καί οί συγκυρίες πού παρουσιάζονται σήμερα είναι ίδανικές γιά τήν άνάδειξη ένός ήγέτη, άρκεί να ύπάρχει.

  36. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 13/06/2010 07:23:10

    ΟΡΑΜΑ προσφέρει ο Αντώνης Σαμαράς, ΝΕΟ ΟΡΑΜΑ που θα συνενώσει όλες τις υγιείς δυνάμεις του Εθνους μας. Χρειάζεται σοβαρή επικοινωνία για την υλοποίηση του οράματος αυτού. Αμεσα. Όλοι μας μπροστάρηδες και ετοιμοπόλεμοι στη λυσαλέα αντίδραση όλων αυτών που χάνουν το για δεκαετίες διαμορφωθέν καθεστώς καταλήστευσης της χώρας μας απ'αυτούς.

  37. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 14/06/2010 08:28:21

    το κομμα του οποιου ηγειται ο Σαμαράς, λεγεται ΝΔ....στις προηγουμενες εκλογες πηρε 33% λογω βατοπαιδιου..στις επομενες 13%, καθως θα χρεωθει το 14% ελλειμα και το χρεος μαμουθ που κληροδότησε στον σημερινό μας πρωθυπουργό.καλό ε?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ CRAZY DOCTOR 14/06/2010 08:39:54

      Πότε πήγες τελευταία φορά σε τρελογιατρό;

      • anonymous avatar
        anonymous @ Επώνυμος 15/06/2010 10:10:37

        Επώνυμε στο έχω ξαναγράψει. Ο άνθρωπος είναι troll. Δεν έχει νόημα να ασχολείσαι μαζί του. Του λες κάποια πράγματα τα γράφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι και παίζει συνέχεια την ίδια κασέτα χωρίς ουσία.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ CRAZY DOCTOR 15/06/2010 09:41:27

      Kαι ο σημερινος που θα κληροδοτησει ακομη μεγαλυτερο χρεος;

      • CRAZY DOCTOR avatar
        CRAZY DOCTOR @ ψυχραιμια 15/06/2010 10:20:53

        θα τα βρει ακομα πιο δυσκολα ο Αντωνης

  38. perifanos deksios avatar
    perifanos deksios 14/06/2010 14:57:09

    πάρα πολύ καλό το άρθρο-παρέμβαση..νομίζω ότι όλα αυτά πρέπει να αρχίσουν να υλοποιούνται με πολύ γρήγορους ρυθμούς γιατί ο νοέμβριος και οι διπλές εκλογές πλησιάζουν..θεωρώ ότι ο Καραμανλής πρέπει να στηρίξει και να στηριχθεί..

  39. Γιαννης Διατικος avatar
    Γιαννης Διατικος 15/06/2010 09:13:24

    Θέλω να ρωτήσω ο Αδέσμευτος Τύπος του Ρίζου Στηρίζει την Ντόρα. Τι μας ενδιαφέρει εάν μία ανεξάρτητη βουλευτής πήγε στο Βερολίνο τάχαμου για ομιλία για την αναμόρφωση του πολιτικού και οικονονικού συστήματος. Τώρα κατάλαβε αυτή ότι χρειάζετε αναμόρφωση. Τόσο καιρό που ήτανε. Μάλλον έκανε ταξίδια όπως είχε πει όταν ήταν ΥΠΕΞ και δεν μπορούσε να καταλάβει το πρόβλημα στην ελλάδα. Τώρα που μαυρίστηκε από την βάση γιατί θεωρούσε οφίτσιο την θέση του αρχηγού του κόματος, και πρέπει σαν κόρη του αποστάτη να γίνει ποσδήποτε αρχηγός του Κιλτίδη, πήγε στο Βερολίνο για διάλεξη. Ξαναρωτάω ποιον στηρίζει Ο Ρίζος την κόρη, που της πήρε και βαρυσήμαντη συνέντευξη και κατουρηθήκαμε από την χαρά μας ή την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Απλά ρωτάω.

  40. armageddon avatar
    armageddon 09/07/2010 07:40:48

    Έτσι πιστέψαμε και τον Καραμανλή .Όταν ανέλαβε την Κυβέρνηση
    πίστεψε στα λαμόγια τους κωλυτούς ,και τα κάνανε θάλλασα.Πρέπει πρώτα να δούμε τους συνεργάτες του ,γιατί υπαρχουν γνλωριμα λαμόγια.
    Τα ΜΜΕ δεν δήξαν τίποτα απο την χθεσινή διαμαρτυρία του Λαού.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.