#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/04/2011 23:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ώρα της αλήθειας




Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

 

Εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε. Είναι η χώρα που κυβέρνησε ο Σημιταράς ο Κουρδοφάγος. Είναι το δοβλέτι όπου εκλέχτηκε βουλευτής κι έγινε υφυπουργός Παιδείας η Κούρκουλα, γιατί έπαιζε επί χρόνια την καθυστερημένη στην «Λάμψη». Εδώ είναι ο τόπος με τα 15 κανάλια και τα 10.000 σκυλάδικα, η χαρά του Πακιστανού και του «αντεξουσιαστή» Βορείων Προαστίων. Εδώ κάποιοι πιστεύουν, πως κατοικούν χρυσόψαρα, που έχουν μνήμη δυο λεπτών.

Τί παίζει λοιπόν εσχάτως εδώ στην  γυάλα με τα χρυσόψαρα; Θα σας πω εγώ τι βλέπω. Η μαντάμ, δεν… Με τίποτα, αδέρφια. Το τραβάνε από δω, το τραβάνε από κει κι είναι, το …κίνημα ντε, σαν κάτι μίνι που φοράνε οι αλανιάρες στους «ναούς» του Ορφέως επί της Πειραιώς, Πέτρου Ράλλη κλπ. Επειδή είναι και λίγο ντροπιάρες μερικές, το τραβάνε από μπρος, φαίνεται ο απαυτός τους, το τραβάνε από πίσω, φαίνεται το βρακί τους. Δεν μακραίνει όμως το έρμο με τίποτα. 1,8%. Ίσα για να μην συλληφθούν επί προσβολή δημοσίας αιδούς. Μίνιμαλ πρόθεση ψήφου, δυο πιθαμές τσίτι, ξώπλατη και χωρίς πολιτική πίεση λόγω εκλογών. Άμα προκηρυχθούν κι εκλογές, με τη συσπείρωση των κομμάτων εξουσίας η πρόθεση θα μπει στο πλύσιμο κι από φόρεμα θα γίνει μαγιό. Γιατί τελικά, δεν θα το πιστέψετε αλλά εδώ δεν ζουν χρυσόψαρα αλλά άνθρωποι.

Λοιπόν, το πράγμα δεν βγαίνει κι αυτό θα σημάνει τον πολιτικό θάνατο των φιλοδοξιών της αξιότιμης κυρίας. Έτσι λοιπόν, επειδή έχουμε ζήτημα ζωής και θανάτου κι επειδή και το σύστημα κοχίμπα, μπετά και σίδερα, νεομπαρόκ ΠΑΣΟΚ  και λοιποί συγγενείς, θέλει την ΝΔ συνένοχη στο φόνο, έχουν βγει στην πιάτσα όλων των ειδών οι μαχαιροβγάλτες. Ότι «γραμμάτιο» υπήρχε ανεξόφλητο, τώρα πληρώνεται απ’ όλα τα καλά παιδιά.

Το έργο που παίζουν είναι ωραίον και μεγαλοπρεπές, κωμειδύλλιον επικών προδιαγραφών, με ολίγη από Σπαθάρη.

Τώρα προσπαθούν να πουν: τι κι αν είπε όχι ο Αντώνης στο Μνημόνιο, αφού ψήφισε Χ διατάξεις του ΠΑΣΟΚ. Προσέξτε, πρώτα τον κατηγορούσαν για «λαϊκιστή». Αφού λοιπόν δικαιώθηκε στην πράξη, μεγάλη φόλα το Μνημόνιο, κι αφού είχε τα κότσια και την υπευθυνότητα να στηρίξει ό,τι πίστευε ότι ωφελεί την Πατρίδα και το Λαό, τώρα μερικοί από τους ευλύγιστους μισθοφόρους λένε, «ε, κι αν είπε όχι, δεν έχει σημασία»! Ίσα κι όμοια, δηλαδή τάχα ίδιοι όλοι… Αυτόν τον καημό έχουν. Το δε σενάριο είναι λεπτομερέστατο και προϋποθέτει επίσης συνεχείς εσωτερικές συγκρούσεις και ίντριγκα. Ιδού παράδειγμα. Έγραψε μια κυρία σε κυριακάτικη ενός ψιλοσυγκροτήματος, ότι στις ομιλίες μου στις ΝΟΔΕ στην επαρχία, όπως στο Κιλκίς, επιτίθεμαι λέει στον μεσαίο χώρο και δείχνω την πόρτα στους οπαδούς του. Αδέρφια, έχω πάει σε πολλά μέρη, σε άλλα με το Στρατό, σε άλλα πολίτης αλλά σας ορκίζομαι στα άπαντα του Μίμη Ανδρουλάκη, πως στο Κιλκίς δεν πήγα ποτέ μου. Κι όπου μίλησα, στο Αίγιο, στο Ναύπλιο, στη Νέα Φιλαδέλφεια, στον Πύργο, δεν ασχολήθηκα με κανέναν «μεσαίο χώρο». Με το Αληθινό Κέντρο της Ιστορίας, ναι. Με την μεγάλη Κεντροδεξιά, από την Λαϊκή Δεξιά ως την Πατριωτική Αριστερά, επίσης ναι. Οι ομιλίες μου είναι γραπτές, αναρτημένες στο διαδίκτυο και νομίζω όλες βιντεοσκοπημένες. Προφανώς, εκτός από πολλά άλλα, τους τσούζει ότι επαναλαμβάνω παντού, ως έσχατος των 800.000, το αντίθετο απ’ αυτό που θα ήθελαν: πως ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο Πρόεδρος της ΟΛΗΣ Νέας Δημοκρατίας. Αναζητούν μάταια φυγόκεντρες δυνάμεις, έριδες κι εσωστρέφεια. Παίδες, άμα αργήσει, φάτε…

Το ΠΑΣΟΚ και το σύστημα των βοηθητικών του, κάτι «γιωτάδες», τάχα μου υπερπατριώτες, και βλαχοσινιέ νεοφιλελεύθεροι, κάνουν μάχες οπισθοφυλακής ή μάλλον, σιγά τις …μάχες! Απλώς σηκώνουν σκόνη. Η ανύπαρκτη «ανταρσία» των τομεαρχών έπαιξε για λίγο πριν λειώσει στο φως. Την άλλη εβδομάδα θα έχουμε την ασώματο κεφαλή και την παράλλη την γυναίκα με τα γένια.

Για να μιλήσουμε σοβαρά όμως. Στην ζώνη του πράσινου μουχλιασμένου λυκόφωτος, ο Παπανδρέου ο Έσχατος και Φαρμακερός, η μελαγχολική μαντάμ κι ο διδάσκαλος του cat walk και μύστης των όρων λεσχιάρχης, θα συνεχίσουν να προβάλουν σενάρια καταστροφής με στόχο την συναυτουργία στο έγκλημα, να κουβαλάνε λάσπη κι εξυπνάδες με το πηλοφόρι, αλλά η πραγματικότητα θα τους σβερκώσει άγρια.

Όλες αυτές οι μπαρούφες, ο βρώμικος πόλεμος και οι ταρζανιές γραφίδων κι εξαπτέρυγων, θα γίνουν λιώμα κάτω από το τεράστιο βάρος της παταγώδους αποτυχίας των πολιτικών που εφάρμοσαν σε πλήρη συνέργεια, χέρι χέρι με τον φίλο του Καντάφι, τον ταξιδιάρη πρωθυπουργό μας, που ακόμη το μυαλό του κι η ψυχή του είναι τράνζιτ στην Ελλάδα. Θα κάθονται όλοι γύρω από την μεγαλειώδη τρύπα στο νερό που έκαναν στην οικονομία,  δίπλα στα αποκαΐδια της ούτως ή άλλως κολοβής αξιοπιστίας τους, περιμένοντας την ανταμοιβή τους από το Λαό, που τόσο αναίσχυντα περιφρόνησαν και κορόϊδεψαν.

Δεν καταλαβαίνουν ότι όλα αυτά καλά ήταν προ Μνημονίου. Κάτι τάζανε, κάπως παραμυθιάζανε το πόπολο. Τώρα ήρθε η ώρα της αλήθειας. Ένα ένα, αυτά που τους προειδοποίησε ο Αντώνης, θα τα προσκυνήσουν σαν πακιστανοί στο κουρμπάν μπαϊράμ. Εδώ είμαστε και θα τα πούμε…

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/04/2011 23:21:47

    Να κάνω μία πρόταση;

    Γιατί δεν οργανώνει η ΝΔ ένα "δημοψήφισμα"; Με τα διάφορα θέματα από εθνικά, διαχειριστικά, κομματικά.. Δεν χρειάζεται να γίνει σε εκλογικά κέντρα, ας γίνει ιντερνετικά. Κάποιος θα βρει τις τεχνικές λεπτομέρειες.

    Να φανεί και τι θέλει ο κοσμάκης (θα μου πεις δεν έχει όλος ο κοσμάκης κομπιούτερ.. Και αυτό λύνεται)

    • sawas avatar
      sawas @ archaeopteryx 07/04/2011 01:01:35

      Την ίδια απορία είχα και εγώ στης δημοτικές. Φαγωνόμασταν αν το μήνυμα ήταν έτσι η αλλιώς. Μπέρδεμα μεγάλο, έβγαζες ότι μήνυμα ήθελες.......σαλάτα.

      Με ένα δημοψήφισμα είναι πιο απλά τα πράγματα αλλά ποιος θέλει τα απλά και τα κατανοητά ή σε ποιον συμφέρει (αν υπάρχει τέτοιος) να απλοποίηση την κατάσταση?

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ sawas 07/04/2011 01:13:04

        Δημοψήφισμα στην Ελλάδα; Πού ακούστηκε!

        • sawas avatar
          sawas @ ΝΙΚΟΛΑΣ 07/04/2011 12:55:54

          Ακούστηκε......μόνο!!!!
          h**p://www.antinews.gr/2010/12/13/75781/
          h**p://www.antinews.gr/2010/12/10/75468/

  2. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 06/04/2011 23:24:18

    + 1000
    Πρεπει να αντισταθουμε οσο ειναι καιρος

  3. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 06/04/2011 23:29:43

    Η ώρα της αλήθειας ήρθε και για τον Α. Σαμαρά. Θα ξεκαθαρίσει άμεσα απλά και αξιόπιστα με ποιό τρόπο θα απεγκλωβιστούμε απο το μνημόνιο ή θα αφήνει να θολώνουν την εικόνα του όσοι απο τη ΝΔ δηλώνουν οτι "η χώρα δεν χρειάζεται εκλογές αλλά αλλαγή πολιτικής";
    Ο Σαμαράς θα πρέπει να επιλέξει: θέλει να γίνει ο πρωθυπουργός των κοτζαμπάσηδων ή ο πρωθυπουργός που θα εμπιστευθούν και θα εκλέξουν οι έλληνες πολίτες ;

  4. διηνεκης avatar
    διηνεκης 06/04/2011 23:33:42

    Για σου βρε φαηλε με τα ωραια σου αρθρα,παντα δυναμικος και μαχητης στην πρωτη γραμμη αλλα μηπως το παρακανεις λιγο κριμα δεν ειναι να στενοχωρεις τον πρασινολαγο και την αγια οικογενεια ρε συ θελεις δηλαδη να παρουν παλι σβαρνα τα χουντοκαναλα και να σκουζουν και να οριονται κλαιγοντας για τα κακα παιδια του αντωνη,αντε και ελα καμια βολτα απο düsseldorf μερια ειναι δικα μας παιδια

  5. loretta avatar
    loretta 06/04/2011 23:38:19

    Φαηλο

    αστειρευτος ...!!

    Ερωτηση...ποια διαμαντακου της πολιτικης δημοσιογραφιας ηταν αυτη η μανταμ? σε αλλο καναλι κοιτουσε?? χαχαχαχα

  6. BIΣ avatar
    BIΣ 06/04/2011 23:40:02

    Φαήλο, σωστές οι επισημάνσεις σου. Το μνημόνιο, προφανώς, δεν βγαίνει, τα ψέμματα όντως τελειώνουν. Βέβαια, στο Αλαφουζέικο μάλλον το ήξεραν από τον Οκτώβριο πέρσι ότι το μνημόνιο δεν βγαίνει (δεν το λέω τυχαία, κάπως το ξέρω, αλλά μην ρωτάς...), αλλά φυσικά οι διάφοροι Πορτοσάλτε και Μπάμπηδες άλλα έλεγαν.
    Από την άλλη όμως, να μην βαυκαλιζόμαστε με "αντιμνημονιακά μέτωπα". Και εννοώ τους υπαινιγμούς του καημένου του Τσίπρα, που είδε ότι τα Δεκεμβριανά 08 ήταν φιάσκο ακόμα και χωρίς νέο Σκόμπυ και ότι η "Υπατία" συγκίνησε πολύ λιγότερο από την φιλόσοφο Υπατία στο Agora και ονειρεύεται να το παίξει mainstream πολιτικός ανήρ.
    Οπότε, ό,τι κάνει η ΝΔ, να ξέρει ότι θα το κάνει μόνη της. Μπορεί ως κυβέρνηση μεθαύριο να έχει την ανοχή του ΛΑΟΣ, μπορεί ίσως και μέρος του ΠΑΣΟΚ, αν έχουν στοιχειώδη μυαλό και πατριωτισμό, να δείξουν επίσης μία ανοχή, αλλά την άκρα Αριστερά, ό,τι και να κάνει, θα τη βρει απέναντί της. Είναι νομοτελειακό και δεν το λέω από ιδεοληψία, αλλά από ρεαλισμό.

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/04/2011 23:49:25

    Η μελαγχολική μανδάμ, από την πολλή μελαγχολία που άρχισε να γίνεται απόγνωση, πιάνεται από τα μαλλιά της όπως ο πνιγμένος και η κούτρα της κατεβάζει "προτάσεις" που κυριολεκτικά είναι για να γελάει ο κάθε πικραμένος.

    Χθες βγήκε και πρότεινε, λέει, να γίνει... θεσμοθετημένα "υποχρεωτική" η δημιουργία πλεονασμάτων στους κρατικούς πρϋπολογισμούς "τις καλές μέρες".

    Τι μου θυμίζει... τι μου θυμίζει... πώς το έλεγε η παλιά διαφήμιση; "Για όλες τις δύσκολες μέρες... Ντάλια".

  8. ΥΠΕΡ avatar
    ΥΠΕΡ 06/04/2011 23:58:35

    Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει τίποτα να δώσει πια. Όλα τα κόλπα που ξέρει και εφάρμοζε τα 30 τελευταία χρόνια τώρα πια δεν μπορούν να εφαρμοστούν. Αυτή είναι η εκδίκηση των καιρών. Ο πατέρας έσπειρε τους ανέμους και ο γιος θερίζει τις θύελλες. Η διαφαινομένη εξαφάνισή του μόνο να οφελήσει το τόπο μπορεί.
    "ο Παπανδρέου ο Έσχατος και Φαρμακερός" είναι πετυχημένο. Θα κάνουμε πολλές δεκαετίες να ξανακούσουμε το όνομα αυτό στην πολιτική.

  9. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 07/04/2011 00:00:16

    Το αιχμηρό βίντεο που περιμέναμε, από τον δημοσιογράφο που μόλις απέλυσε ο ΣΚΑΪ. Debtocracy h++p://vimeo.com/22036773

  10. SAS avatar
    SAS 07/04/2011 00:04:57

    Εάν ο Σαμαράς δεν έλεγε όχι στο μνημόνιο και η Ντόρα ήταν αρχηγός σήμερα δεν θα ήμασταν απλά τελιωμένοι σαν λαός, θα μας είχαν πουλήσει ήδη .
    Το ΠΑΣΟΚ διαλύεται και δεν ανοίγει μύτη . Άλλωστε μήν ξεχνάται ότι και το ΠΑΣΟΚ είναι '' μονόδρομος '' .
    Αγαπητέ κύριε Κρανιδιώτη δεν έχουμε την πολιτέλεια να ασχολούμαστε με ίντριγκες και πολιτικές πρακτικές του παρελθόντος . Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κόμμα που πεθαίνει και μπορεί μέσα στους επιθανάτιους σπασμούς του να πάρει μαζί του όλη την Ελλάδα . Είναι ώρα αποφάσεων και δράσης τώρα πρίν να είναι αργά .

  11. Γ.Κ avatar
    Γ.Κ 07/04/2011 00:46:55

    Εννέα και σήμερα φίλος σε περιμένουμε στην Πέλλα!

  12. Eva avatar
    Eva 07/04/2011 00:50:25

    Αγαπητε Κυριε Κρανιδιώτη, επιτρεψτε μου να προσθεσω στον τιτλο του εξαιρετικου σας αρθρου: " Η ώρα της αλήθειας, ήτοι, ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΤΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ......!!!"
    Ζητείται Ελπίς...και το Ζαπειο 2 αργει ακομη....

  13. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 07/04/2011 00:53:58

    Ο λαγοΚαρατζαφέρης έχει τσούξει τόσο πολύ με τα άρθρα του Φαήλου που του επιτίθεται νύχτα μέρα. Του έχει γίνει εμμονή! Και που σαι ακόμα. Φαήλο κατέβα στη Β Πειραιά, στη δυσκολότερη εκλογική περιφέρεια για τη ΝΔ μαζί με την Κρήτη. ΚΑΙ θα ανεβάσεις την παράταξη εκεί που έχει ανάγκη, ΚΑΙ θα εκδιώξεις τοπικούς δεινόσαυρους της περιοχής που έκαναν το ρουσφέτι και τον παλαιοκομματισμό επιστήμη.

  14. ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ 07/04/2011 00:54:17

    Δεν ξέρω μα φοβάμαι μήπως δούμε κάποιο νέο κόμμα, τάχα κίνημα πατριωτικό από το ίδιο το ΠΑΣΟΚ. Να μας βγουν και σωτήρες αποπάνω (Βενιζέλος... κ.λ.π). Να τους έχουμε για άλλα 30 χρόνια στο σβέρκο. Ο πολίτης που ακόμη ενημερώνεται από τα κανάλια παραπληροφόρησης δεν θέλει και πολύ για να ξεγελαστεί.

  15. δημης avatar
    δημης 07/04/2011 01:01:23

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ....
    -ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΑΣ;;;;
    -ΠΟΤΕ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΑΔΙΚΑ ΤΗ ΛΑΣΠΗ;;;;;

    • juliet avatar
      juliet @ δημης 07/04/2011 12:46:09

      ποτέ,ρίχνουμε και άλλη αν μπορέσουμε!!!!

  16. Ευμένης avatar
    Ευμένης 07/04/2011 01:27:22

    Τα κόλπα του ΠΑΣΟΚ δεν τελείωσαν. Όταν το θηρίο το στριμώξεις στη γωνιά του, με νύχια και με δόντια παλεύει. Εδώ και πόσο καιρό προσπαθεί να στρέψει τους Έλληνες τον έναν εναντίον του άλλου. Δεν έχει κανένα πρόβλημα να καταστρέψει την χώρα για να περάσει το Μνημόνιο.
    Είναι πολλά τα λεφτά Άρη, για να αφήσουνε οι διεθνείς αετονύχηδες και οι εγχώριοι συνεργάτες τους τους Έλληνες να αποφασίσουνε μόνοι τους. Μόνη μου ελπίδα ότι δεν μπορούν να τα προβλέψουνε όλα και το σενάριο της Ντόρας αρχηγού της ΝΔ δεν τους βγήκε ...

  17. Έρεβος avatar
    Έρεβος 07/04/2011 02:00:23

    Δεν ξέρω τι θα κάνει ο Σαμαράς αλλά αυτά τα ανδρείκελα που υποτίθεται τώρα μας κυβερνούν πρέπει να μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Είναι επικίνδυνοι για τη χώρα, πολύ επικίνδυνοι και αηδιαστικοί.

    Μας χρεωκόπησαν, μας καταχρέωσαν, μας εξευτέλισαν και μας διέσυραν σαν έθνος στο εξωτερικό με οποιονδήποτε δυνατό τρόπο μπορεί να σκεφτεί ανθρώπινος εγκέφαλος.

    Σκέφτονται ή και ετοιμάζονται να παραχωρήσουν μέρος της κυριαρχίας και του εθνικού μας πλούτου με αντάλλαγμα λίγα ακόμα δανεικά που θα τους κρατήσουν μερικούς μήνες ακόμα στην εξουσία ικανοποιώντας έτσι το μόνο βίτσιο που ερεθίζει το αρρωστημένο εγώ τους.

    Στρουθοκαμηλίζουν βλέπωντας το τέλος να'ρχεται αλλά αυτοί εκεί, επιμονή μέχρι τέλους. Μέχρι να σιγουρευτούν ότι και ο τελευταίος έλληνας θα γίνει γκαρσόνι και η τελευταία ελληνίδα θα γίνει πουτάνα στον θαυμαστό καινούργιο κόσμο που σχεδίασαν ερήμην μας με το ΔΝΤ, τον Σόρος και το υπόλοιπο κακό συναπάντημα που κουβαλήσαν στην ιστορική μας χώρα.

    Στο ..."καλό" να πάνε εκεί που βρέθηκαν αυτοί και το σύστημά τους και να μην μας γράφουν ούτε για αστείο.

    Ουστ κοπρίτες, δεν τα φάγαμε μαζί.

  18. Αστος avatar
    Αστος 07/04/2011 02:23:18

    Τρελος εισαι?
    Μια χαρα ειναι τα πραματα οπως ειναι γι'αυτους χωρις δημοψηφισμα .

    Το ΠαΣοΚ "εικαζει" οτι θα ξαναβγει, η ΝΔ "εικαζει" οτι οτι θα βγουν αυτοι και οχι το ΠαΣοΚ.
    Αν γινει δημοψηφισμα θα δουν και οι δυο αυτο που φοβουνται περισσοτερο, οτι καταληλοτερος για να κυβερνησει με πληρη αυτοδυναμια θα ειναι παλι ο "κανενας".........

    Και αυτος ο "κανενας" ειναι που δεν φαινεται και πουθενα , γι'αυτο σου λεω καλυτερα ειναι τωρα που ο καθενας τους φτιαχνει σεναρια και στρατηγικες με την πλουσια φαντασια τους και μπορουν και ονειρευονται και οι δυο την (ιδανικη για τον καθενα τους) Ελλαδα του αυριο.

  19. Ηλίας Πιερίδης avatar
    Ηλίας Πιερίδης 07/04/2011 03:00:48

    ...ας ετοιμάζονται τα στελέχη για την έφοδο στα ανάκτορα.......αρης...ιδης...νος...και όλες οι υγιείς δυνάμεις που μας επανίδρυσαν πριν κάνα δυο χρόνια, θα σκάσουμε από υγεία και μονοπωλιακή πατριωτική ηθική...και μετά πάλι τα ίδια

  20. man8os avatar
    man8os 07/04/2011 04:01:15

    Φαηλε θα ερθεις καθολου και απο Μυτιλινη?
    Ειναι συμβολικο να μας επισκεπτεται κανεις και τους ακριτες. Ιδιως τωρα που τα συννεφα ξαναμαζευονται στον ανατολικο ουρανο....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ man8os 07/04/2011 09:52:05

      Ο προπάππους μου έφυγε από το Κρανίδι τέλη 19ου αιώνα και πήγε στην Κερύνεια. Έκεί δεν ρίζωσε, γιατί σκότωσε ένα τούρκο κι έφυγε νύχτα. Πήγε στην Μυτιλήνη κι εκεί έμεινε. Ο παππούς μου ο Χρυσόστομος, ο πατέρας μου κι η μάνα του γεννήθηκαν στο Σκουτάρο. Η γιαγιά η Μαριάνθη, λοιπόν, με την οποία μεγάλωσα, ζούσε μαζί μας, ήταν βέρα μυτιληνιά, με την προφορά της, τα τραγούδια και τις παροιμίες της. Υποθέτω από εκεί πήρα και το "βρώμικο" στόμα. Αδερφέ, τα σκωπτικά σας τραγούδια δεν παίζονται! Εκεί πέρασε κι ο πατέρας μου τα νηπιακά του χρόνια. Μετά ο παππούς τους πήρε και ήρθαν στον Πειραιά (Αμφιάλη) γιατί δούλεψε λιμενεργάτης στον ΟΛΠ. Άρα είναι και πατρίδα μου. Μετά χαράς λοιπόν, αν υπάρξει σχετική πρόσκληση.

      • man8os avatar
        man8os @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/04/2011 09:57:50

        Δεν εχω σχεση με την τοπικη ΝΟΔΕ, δεν μπορω να κανω κατι, ομως εαν σας δοθει η ευκαιρεια ανακοινωστε το για να μπορεσω εγω και αλλοι φιλοι συμφοιτητες μου να παρευρεθουμε.

  21. Κώστας avatar
    Κώστας 07/04/2011 04:09:06

    κ. Κρανιδιώτη,
    το "Ολοι ίδιοι είναι" είναι πλέον ο τελευταίος, αλλά πλέον θανάσιμος εχθρός. Όλους τους υπόλοιπους τους ξεπάστρεψε ο Αντώνης.
    - Η Φίλη ΧρΙστοφοράκου; Γραφική, συμπλεγματική, μόνη της. Ή μάλλον αυτή, το γινάτι της και ο ...Σκυλακάκης
    -Το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ; Στο καναβάτσο. Τους είπε "δεν βγαίνει το Μνημόνιο, είναι λάθος τα νούμερα και η πολιτική του" και δικαιώθηκε πανηγυρικά.
    - ΛΑγΟΣ: Εδω δεν χρειάσθηκε καν μάχη. Πιστεύω ακράδαντα πως ο τηλεπρόεδρος είναι και ολίγον τι...μουρλός εκτός των άλλων. Αν τον παρατηρήσει κανείς, να δηλώνει πως "δικαιούμαι να γίνω πρωθυπουργός" θα καταλάβει πως ο άνθρωπος την έχει ψωνίσει. Όσο πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ 18% που του έδιναν τα γκάλοπ το 2008, όσο πηραν οι Οικολόγοι 8% που τους έδιναν τα γκάλοπ στις Ευρωεκλογές, τόσο θα πάρει 7% και ο Είλωτας του Μνημονίου Καρατζαφέρης.
    -ΜΜΕ: οι σταθερες θέσεις, η επιτυχημένη αποδόμηση του Μνημονίου, τα στάρατα λόγια του Σαμαρά και οι επιτυχημένες περιοδείες του στην Ευρώπη αφόπλισαν τις κατηγορίες του "λαικιστή". Τα κανάλια βυθίζονται στην αναξιοπιστία τους. Όλοι θυμόμαστε τι αφηνιασμένη υποστήριξη παρείχαν στο Μνημόνιο ΜΕGA και SKAI και γεύονται και αυτά τώρα την λαική οργή βυθιζόμενα στην ανυποληψία.

    Τί απέμεινε; Το "Ολοι ίδιοι είναι". Πού εδράζεται το ψευτοεπιχείρημα; Στην ατιμωρησία. Αναμφίβολα υπήρξαν σκάνδαλα πραγματικά και "σκάνδαλα".
    Ο Σαμαράς πρέπει, κατά την ταπεινή μου, γνώμη να κάνει το εξής. Την πρότασή του για έλεγχο του Πόθεν Εσχες των διατελεσάντων υπουργών της μεταπολίτευσης να την προχωρήσει μόνος του. Ναι, μόνος του ακόμη και αν την αρνηθεί το πολλαπλώς ένοχο ΠΑΣΟΚ. Να την προχωρήσει για τους ΝΔκράτες υπουργούς. Και όσοι βρεθούν με αδικαιολόγητο πλουτισμό, διαγραφή και στη Διακαιοσύνη με πρωτοβουλία της ΝΔ για τα περεταίρω...
    Οι το "όλοι ίδιοι είναι" ασπαζόμενοι πολίτες, κ.Κρανιδιώτη, δεν πείθονται με τίποτα. Με τίποτα! Τι να τους λες για Μνημόνιο, τι για Ζάππειο, τι για θέσεις Σαμαρά στα εθνικά,...δεν ακούν τίποτα. "Θα πάει κανείς φυλακή;", σου γυρνάνε και έχουν δίκιο. Ο Σαμαράς πρέπει να προχωρήσει και σε αυτόν τον τομέα, άλλως τα πράγματα θα είναι δύσκολα.

  22. Γ Νεοφωτιστος avatar
    Γ Νεοφωτιστος 07/04/2011 08:32:12

    Ενα απο τα πολυ καλα σου αρθρα
    Μενω Ηρακλειο ..μια πολη πυ η ΝΔ δοκιμαστηκε και δοκιμαζεται.. Πεεριμενα το Προεδρο να ερ8ει εδω..σαν τον στρατηγο που πηγαινει στη πιο δυσκολη μαχη..Ομως ΑΚΟΜΑ δεν μας εκανε τη τιμη να περπατησει τη πολη να τον δουν οι φοβισμενοι νεοδημοκρατες .
    Εγω ακόμα περιμενω ..
    Ειμαι ενας γιατρος , υπευθυνος της επιτροπης υγειας της ΝΟΔΕ , η οποια ...ξεκληριστηκε από τη ..."ηρωική εξοδο " των Ντορικών ..
    Εδω εί ναι το πεδίο για τηναποφασιστική μαχη
    Κια σαν προπομπό Φαηλε σε θελουμε εδω σε μια ομιλια απο εκείνες που ..σπανε κοκκαλα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γ Νεοφωτιστος 08/04/2011 01:17:42

      Γιατί όχι; Έχω να πιω καφέ στα Λιονταράκια, από Επιλοχίας ΥΕΑ/Β στην ΣΕΑΠ! Για μένα η Κρήτη δεν είναι τσιφλίκι της Ντόρας, που δεν είναι άλλωστε. Για μένα είναι ο τόπος του Βασίλη Μανουρά από τ' Ανώγεια. Γεια σου κύριε Ταξίαρχε,τότε το 1990-91, από τα χέρια σου πήρα την πουλάδα μου, από τα χέρια του μαχητή του Αεροδρομίου Λευκωσία. Είναι ο τόπος του λιονταριού από την Ασή Γωνιά που λέγεται Μανώλης Μπικάκης, που σταμάτησε ΜΟΝΟΣ του την προέλαση των Τούρκων στην άκρη της Αγλαντζιάς. Αιωνία η μνήμη του και το 'χω ξαναγράψει: αν ζουν η μάνα κι ο πατέρας που τον γέννησαν, στην πλάτη μου θα τους έπαιρνα να μην πατούν γη.

  23. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 07/04/2011 09:05:03

    αγαπητε Φαηλο θα ηθελα πολυ να επικοινωνησουμε, πιστευω πως μπορεις να δεις το email μου, εχουμε πολλες πολλες κοινες συνισταμενες

  24. loukas avatar
    loukas 07/04/2011 09:25:44

    Οι πολιτικές σας αναλύσεις είναι πάντα εύστοχες, που τις κάνουν περιεκτικότερες οι αστείρευτες πατριωτικές σας αναφορές που είναι πάντα επίκαιρες.
    Κύριε Κρανιδιώτη είναι γνωστό ότι αυτές οι αναφορές αγγίζουν πλέον πολύ κόσμο, ακόμη και έξω από τον κοματικό χώρο της Ν.Δ., γιατί ψηλαφίζουν κρυμένες πατριωτικές του χορδές, ενώ είναι φανερό ότι ξεδοντιάζουν ιδεολογικά το ΛΑΟΣ.
    Παρόλο το αντιδεξιό μου παρελθόν εύχομαι να πληθαίνουν αυτές οι φωνές ώστε να υπογραμίζουν εφεξής την ταυτότητα του νεοέλληνα Μαυροματαίε.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ loukas 07/04/2011 09:52:56

      Χαίρε, Πατρίδα!

  25. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 07/04/2011 10:10:14

    Φαήλο, εγώ εδώ στη Β΄ Πειραιά θα σου κάνω αμισθί...ψηφοθηρική προπαγάνδα αν τυχόν βάλεις υποψηφιότητα. Και θα περάσω και από το εκλογικό σου κέντρο να γνωριστούμε από κοντά.
    Αλλά το ξέρεις φυσικά ότι εδώ, εκτός βέβαια από την παραδοσιακή κυριαρχία του ΠΑΣΟΚ και ολίγον και του ΚΚΕ (πλην της...καραδεξιάς αρβανίτικης Σαλαμίνας), είναι το Jurassic Park της ΝΔ. Οπότε θα έχεις να αντιμετωπίσεις διάφορους Τυραννόσαυρους και Βροντόσαυρους, κατάλοιπα της (γερο)καραμανλικής περιόδου (ξέρεις, βαμμένο μαλλί, σταυρωμένα ψηφοδέλτια για τις γιαγιάδες, κανένα ρουσφετάκι, κλπ). Θα πέσει τρελό γέλιο. Όρεξη να έχεις να μην βαριέσαι και να έχεις και μεγάλο στομάχι για τα διάφορα...δηλητήρια που σου ετοιμάζουν οι νεοδημοκρατικοί δεινόσαυροι.

    • kiki avatar
      kiki @ ΒΙΣ 07/04/2011 19:56:35

      @ ΒΙΣ,
      κρατα το κεφι σου , γιατι εμαθα οτι κατεβαινει στην Β Πειραιως ο Καψης, και πρεπει να ειστε κεφατοι και δραστηριοι στις συναξεις.τα μανιατικα θα αναψουν
      δραστηριοι δραστηριοι και με γιαουρτι βελουτελα , σοφτ οχι πολυ αγριο, μας δικαιωνει και ο γιαναρας αλλωστε, που λεει οτι δεν ειναι πραξη βιας αλλα εκφραση πολιτισμενης αγανακτησης.

  26. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 07/04/2011 10:22:08

    Το ζήτημα είναι , ότι με τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί μέχρι τώρα, ο Α.Σ. πρέπει να ξεπεράσει την εικόνα και τη συμπεριφορά που είχαν οι ηγέτες της αξιωματικής αντιπολίτευσης μεταπολιτευτικά και όχι μόνο.
    Κάτι πολύ παραπάνω και πολύ διαφορετικό από ό,τι έχουμε ζήσει μέχρι τώρα και είμαστε και 40ρηδες πλέον πρέπει να μεθοδεύσει και να υλοποιήσει.
    Οι προτάσεις του για το Σύνταγμα είναι σε πολύ καλή κατεύθυνση, αλλά δεν θα τις πάρει χαμπάρι ΚΑΝΕΝΑΣ.
    ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ο Α.Σ. ότι ΧΩΡΙΣ ΝΕΥΡΟ δεν εμπνέεται ο Έλληνας;

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΙΜΑΚΩΘΟΥΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ, Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΒΟΛΕΥΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑΙΑ, Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ Η ΟΞΥΝΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΜΕ ΠΟΡΔΕΣ ΔΕ ΒΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΓΑ!
    ΦΑΗΛΕ, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ Ή ΣΕ ΜΙΣΟΥΝ; ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΑΧΤΟΣ ΚΑΙ ΛΑΪΤ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ο αγαπημένος μου Α.Σ. μου δίνει την εντύπωση ότι περιμένει... Σίγουρα ξέρει καλλίτερα από τον καθένα μας, αλλά η ιστορική περίσταση που έσκασε στο κεφάλι μας θέλει Μεταξάδες κι όχι Σημιταράδες.
    Έστω το ναι, ναι και το ου, ου...
    ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ,ΚΙ Ο ΜΕΤΑΞΑΣ ΟΤΑΝ ΒΥΘΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ, ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΙΟ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, ΑΝ Ο Α.Σ. ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΕΤΑΙ ΕΤΣΙ, ΠΑΩ ΠΑΣΟ.
    Μακάρι για την Ελλάδα που αγαπάμε να είναι έτσι...

    • man8os avatar
      man8os @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 07/04/2011 10:40:17

      Και εγω το ιδιο με εσενα λεω. Πρεπει να παμε και πορτα-πορτα. Πρεπει να βγουμε και στο δρομο.

  27. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/04/2011 10:41:18

    Εννοείται.

  28. Theo avatar
    Theo 07/04/2011 10:51:06

    Και η ΝΔ εκανε τραγικα λαθη...Πχ ο Καραμανλης(θειος) κρατικοποιησε την Ολυμπιακη και αλλες τοσες ιδιωτικες εταιριες για κομματικα οφελη με τα γνωστα αποτελεσματα. Νομιμοποιησε τους κομμουνιστες..Ειπε το περιφημο Κυπρος "κειτε μακραν"...Γιατι λοιπον τον θεωρουμε ηγετη?? Επειδη μας εβαλε στην ΕΕ?? αυτο το συνοθυλευμα μας εβλαψε και εξυπηρετει σκοτεινα συμφεροντα...

    Μετα ανελαβε ο Ανδρεας που εισηγαγε το αποτυχημενο "Λαος και εξουσια" με μια ΝΔ να μην επεμβαινει δυναμικα προειδοποιωντας για την εκτιναξη του χρεους...Την θυμαμαι 20 χρονια στην αντιπολιτευση χωρις παλμο,γεματη παρατρεχαμενους(Σουφλιας,Ντορα,Τατουλης) και ριζοσπαστικες ιδεες...Το ιδιο συμβαινει και τωρα...

    Πρεπει να βγαλουμε επιτελους τις κομματικες παρωπιδες..Το συμφερον ολων ειναι η πατριδα μας.

  29. stefanos avatar
    stefanos 07/04/2011 11:20:22

    Φαήλο,ο ασθενής ειναι κλινικά νεκρός με υπαιτιότητα των "γιατρών" του, Στρος Καν,GAP,ΕΕ,ΕΚΤ και λοιπών διεθνών λαμογιών για τα οποία ακούραστα κωπηλατεί ο μεγαλύτερος εθνικός μειοδότης που πέρασε από αυτή τη Πατρίδα.Το μοναδικό που απομένει είναι να αποσύρουν τα μηχανήματα και να διαπιστωθει ο θάνατος.Ο ρόλος του Αντώνη δενμπορεί και δεν πρέπει να είναι του νεκροθάφτη.Ευτυχώς στην Ελλάδα μας πιστεύουμε και στην Ανάσταση.Ο χρόνος του ψευτορωμέικου κατα τον Πατροκοσμά έληξε.Η ώρα της αληθινής Ελλάδας πλησιάζει. Η στάση του Σαμαρά έναντι του μνημονίου τον βάζει στην άλλη όχθη. Συνεχίζοντας έτσι, μακρυα από παγκόσμιες διακυβερνήσεις και εκχωρήσεις εθνικής κυριαρχίας θα του αξίζει να αποτελεί ηγέτη της αναστημένης πατρίδας.Εμεις το ευχόμαστε ,αυτός ας το παλέψει.

  30. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/04/2011 11:48:02

    Άψογος, ως συνήθως ο Κρανιδιώτης.

  31. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 07/04/2011 11:53:05

    Φαήλο, όπως πάντα ο λόγος σου είναι φονικός.
    Μπορεί να κάνουν όλοι οι "μισθοφόροι" ο,τι μπορούν, ευρισκόμενοι σε διατεταγμένη υπηρεσία, όμως μια τρύπα στο νερό θα δημιουργήσουν χαμένοι στα αποκαίδια τους.
    Στις 14 Απριλίου, στην Κρύα Βρύση, κοντά στα Γιαννιτσά, θα σε ακούσουν πολλοί αληθινοί Ελληνες. Καλή επιτυχία σου εύχομαι από την καρδιάμου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νίκος Θ. 08/04/2011 02:06:53

      16 Απριλίου. Σάββατο.

  32. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 07/04/2011 11:58:33

    Νομίζω ότι οι Έλληνες έχουμε χάσει δυο βασικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για την σωστή και καλή λειτουργία της κοινωνίας. Πρώτον την πίστη στον εαυτό μας και δεύτερον την εμπιστοσύνη στους άλλους, περισσότερο δε στους πολιτικούς, μετά από τα τόσα "όμορφα" που ακούμε και βλέπουμε καθημερινά.
    Το ερώτημα λοιπόν είναι μπορεί ο κ.Σαμαράς να ανακτήσει αυτή τη χαμένη εμπιστοσύνη του κόσμου; ή μάλλον καλύτερα των πολιτών αυτής της χώρας; ( καλό δε θα ήταν όσοι αναφέρονται στους πολίτες αυτής της χώρας, να πάψουν να χρησιμοποιούν τις λέξεις "κοσμάκης", "λαουτζίκος"κλπ, γιατί δεν ηχούν όμορφα στα αυτιά κανενός).

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ναυσικά... 08/04/2011 02:07:51

      Ο Αντώνης ποτέ δεν μιλάει για "κοσμάκη" και "λαουτζίκο", γιατί δεν περιφρονεί τον Λαό.

  33. tiramola avatar
    tiramola 07/04/2011 12:19:12

    Η ουσία είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία.
    Η παραγωγή μεταφέρθηκε στην Ανατολή αφού η ολιγαρχεία των καπιταλιστών προσδοκούσε το μέγιστο κέρδος.Η αγορά θα είχε παγώσει, αν δεν είχαμε την άνοδο του δανεισμού από τις τράπεζες προκειμένου να καλύψει αυτό το "κενό" που δημιούργησε η φυγή του κεφαλαίου.
    Μόλις έγινε προφανές ότι τα δάνεια δεν θα αποπληρώνονταν ποτέ, άρχισε η κατάρρευση των τραπεζών οι οποίες παίρνουν το ένα πακέτο σωτηρίας μετά το άλλο προκειμένου να μην χρεωκοπήσουν.
    Αυτή είναι η ουσία και όλα τα υπόλοιπα περί άλλου μίγματος οικονομικής πολιτικής μέσα στα στενά πλαίσια όπως αυτά καθορίζονται από τη σκληρή καπιταλιστική πραγματικότητα είναι αερολογίες για οπαδική χρήση...

    • Misha avatar
      Misha @ tiramola 07/04/2011 13:01:13

      Tiramola

      Το «τράπεζες uber alles» είναι πολιτική επιλογή των οπαδών του ευρωμονόδρομου που εξαθλιώνει τους εργαζόμενους και κατά συνέπεια όλη την κοινωνία.
      Μένει να μάς εξηγήσεις γιατί συνεχίζεις να υποστηρίζεις αυτή την πολιτική, την οποία κατήγγειλε ο ΓΑΠ τον Δεκέμβριο του 2008 όταν δόθηκαν τα πρώτα κρατικά 28δις στους τραπεζίτες , για να δώσει ο ίδιος ο ΑΡΧΙΨΕΥΤΑΡΑΣ στη συνέχεια άλλα 116 δις από τον εθνικό πλούτο στους αδηφάγους τραπεζίτες, ενω την ίδια ώρα έκοβε το δώρο και τη σύνταξη της γριάς μάνας , το επιδομα αλληλεγγύης , και ετοιμάζεται να πετσοκόψει μέχρι και τα πενιχρά επιδόματα των πολυτέκνων.

      Ή θα βρεθείς απέναντι σε αυτή τη λαίλαπα ή θα είσαι μαζί της, οπότε και θα τ ακούς χύμα και τσουβαλάτα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 07/04/2011 17:03:16

      έμαθαν οι σοσιαλιστές να κλέβουν μπακλάβά και σερβίρουν ξένα σχόλια. ΕΙΣΤΕ το πρόβλημα. Θεσμικός παρασιτισμός. Βδέλλες.

      • tiramola avatar
        tiramola @ archaeopteryx 08/04/2011 11:35:14

        Το πρόβλημα είναι κάποιοι συνέλληνες του είδους σου.Ευτυχώς είστε μειοψηφία που διαρκώς συρρικνώνεται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tiramola 08/04/2011 01:25:10

      Λαστιχάνθρωπε, μην ακούς τι λένε. Είσαι η μασκώτ μας. Πάντως, σύντροφε, τα συντρόφια σου ενοχοποίησαν και καταδίωξαν την αληθινή επιχειρηματικότητα, κοινωνικοποίησαν την διαφθορά, πολλαπλασίασαν το χρέος, έβγαλαν στον αφρό όλα τα σκατά της κοινωνίας, αποβιομηχάνισαν κι αποβιοτενοποίησαν την χώρα, κατέστρεψαν τους αγρότες, έκαναν παντοδύναμη την διαπλοκή και την υπηρέτησαν ως αφανείς εταίροι και φιλιππινέζες της, διέλυσαν την Παιδεία, υπονόμευσαν την εθνική και κοινωνική συνοχή, φαλκίδευσαν ακόμη και την έννοια των λέξεων και τώρα παρέδωσαν και τα κλειδιά του μπουρδέλου που έφτιαξαν σε ξένους. Ρε, σύντροφε, όλο αυτό είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/04/2011 11:32:39

        Ναι ρε Φαήλο, έχεις δίκιο...
        Και η ΝΔ καθόλη την μεταπολίτευση απλώς παρακολουθούσε αυτά που περιγράφεις....
        Το τραγικό της υπόθεσης για σας είναι ότι σας πιστεύει μόνο ένα 19% των Ελλήνων και όσο κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε όλο και θα κατεβαίνει.
        Σε λίγο θα δίνετε μάχη με το Λάος για την δεύτερη θέση.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tiramola 08/04/2011 14:52:20

          Έτσι θες να πιστεύεις, σύντροφε. Όμως δυστυχώς, όπως έχουμε πει, η πραγματικότητα υπάρχει.

  34. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 07/04/2011 12:25:07

    Μπράβο Φαήλο.
    Είναι όντως τώρα η ώρα της αλήθειας για όλους.
    ...καλό βόλι!!!

  35. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 07/04/2011 12:31:02

    κε Κρανιδιώτη

    Καίτοι σέβομαι την πένα σας και μου αρέσουν τα κείμενά σας, έχω δύο σοβαρότατες επιφυλάξεις για τον Σμαρά και τη ΝΔ:

    1η Στο συνταγματικό πραξικόπημα της υπερψήφισης του μνημονίου με 150+ ψήφους αντί με 180+, δεν άνοιξε μύτη.

    2η Η φράση του κ. Σαμαρά "θα τιμήσουμε την υπογραφή της χώρας" (εννοείται για το μνημόνιο) είναι, το λιγότερο, ενδεικτική για το τι θα κάνει η ΝΔ εάν/όταν γίνει κυβέρνηση.

    Προσωπικά, αλλά όχι μόνο, δεν βλέπω πως μπορεί η ΝΔ και ο κ. Σαμαράς, να πείσει ότι θα κάνει κάτι διαφορετικό, ασχέτως κατατεθημένων προτάσεων, σχολίων, ομιλιών κου Σαμαρά κτλ.

    Αναμένω με εδνιαφέρον την απάντησή σας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Α.Κ. 08/04/2011 01:29:00

      Το καταψήφισε, τί άλλο ήθελες; Εννοείς να ζητούσε ψηφοφορία με απαραίτητη πλειοψηφία 180;
      Το θα τιμήσουμε την υπογραφή μας, δεν σημαίνει ότι θα εφαρμόσουμε το Μνημόνιο ως κότες. Αναφέρεται στην συνέχεια του κράτους. Κάνεις άλλη πολιτική, δημιουργείς ανάπτυξη΄, ΄δημιουργείς πόρους, πλούτο και φεύγεις από το Μνημόνιο και το ΔΝΤ. Δεν λες απλά ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/04/2011 14:25:19

        Λυπάμαι αλλά δεν με καλύψε η απάντησή σας.

        Σε ένα, επαναλαμβάνω, συνταγματικό πραξικόπημα που βάζει σε γύψο τη χώρα, το να μην το ψηφίσει κάποιος είναι, τουλάχιστον, ανεπαρκές. Θα περίμενα έναν ολομέτωπο,νέο, Ανένδοτο αγώνα και τη ΝΔ να μην συμμετέχει στη Βουλή. Καθόλου. Μέχρι και να επικαλεστεί την ακροτελεύτια διάταξη του Συντάγματος μας.

        Τα περί "συνέχειας του κράτους", όταν βιάζουν τη χώρα σου και την υποδουλώνουν, είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.

        Οσο για το δεν πληρώνω, το εφάρμοσε υπέροχα ο Κορέα στον Ισημερινό και δεν άνοιξε μύτη. Για τέτοια υπάρχει ο ηγέτης, όχι για να ανέχεται την καταστροφή, να αναγνωρίζει το (επαχθές) ψεύτικο χρέος και να μιλάει περί συνέχειας του κράτους.

        Μία μόνο ελπίδα έχω σχετικά με τον κ. Σαμαρά. Να μην μιλάει ώστε να μην φοβίσει τους πανταχού νταβατζήδες, όσπυ να πα΄ρει την εξουσία. Αλλά και αυτή φρούδα μου φαίνεται.

  36. ΚΥΨΕΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΚΥΨΕΛΙΩΤΗΣ 07/04/2011 12:35:30

    Μεσαίος χώρος είναι οι νοικοκυραίοι Έλληνες που με αξιοπρέπεια αρνούνται πεισματικά να απεμπολήσουν την εθνική τους ταυτότητα. Μεσαίος χώρος είναι τα νέα παιδία που στρέφονται στο εξωτερικό για να αξιοποιήσουν τις σπουδές τους αφού η ίδια η Έλλαδα του νεοπασοκικού παγκοσμιοποιημένου φασισμού τα εκδιώχνει. Μεσαίος χώρος είναι οι έμποροι και οι βιοτέχνες μας που σε πείσμα της αδιέξοδης πολιτικής του ολίγιστου Παπακωνσταντίνου συνεχίζουν να λειτουργούν τα μαγαζία τους. Μεσαίος χώρος είναι οι συμπατριώτες μας που δεν πιστεύουν σε συνωστισμούς στ Σμύρνη, δεν καίγονται για τα σύμφωνα ελεύθερης συμβίωσης των ψευτοκουλτουδιάρηδων αναρχοαυτόνομων αριστερών της δήθεν διανόησης, δεν σκύβουν το κεφάλι στους παπαρολόγους του διαπλεκόμενου τύπου των μεγαλοεργολάβων, δεν διαπραγματεύονται με τους μαιτρ των γενοκτονιών για τα νησία τους, δεν εμπιστεόνται τον πατριωτισμό στους ιλουμινάτους καρατζαφερίζοντες της μάστερ σεφ κωλοτούμπας, δεν συγχρωτίζονται με την κυρία της αμερικανικής πρεσβείας από τα Χανία, δεν σέβονται και συνεχώς απαξιώνουν τους νεοφιλελεύθερους σοσιαλίστες του εκσυγχρονιστικού, παπανδρεικού ΠΑΣΟΚ του μνημονίου, του ξεπουλήματος, της αστείρευτης παπαρολογίας και των στενών σχέσεων με εξ Αραβίας προερχομένων φασιστικών καθεστώτων.
    Ομεσαίος χώρος δεν συνομιλεί με το Σόρος και το Ρουμπινί, ούτε διαπραγματεύεται με τα παιδία του νεοπασόκ, τους ψηφοφόρους της Υπατίας. Ο μεσαίος χώρος, το αληθινό κέντρο όπως τονίζει ο αδερφός,αν και δεν τον έχω γνωρίσει ποτέ Φαήλος, θα τους κάνει να τρέμουν γιατί η δύναμη του δεν είναι η βία της αριστερής μπολσεβίκικης συνιστώσας της υποσυνιστώσας αλλά η περιθωριοποίηση των αξιοπρεπών Ελλήνων που θα πάρουν την τύχη του τόπου στα χέρια τους.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΚΥΨΕΛΙΩΤΗΣ 08/04/2011 01:29:58

      Είσαι ωραίος. Αυτό είναι το Αληθινό Κέντρο της Ιστορίας.

  37. Misha avatar
    Misha 07/04/2011 13:09:49

    Φαήλο καλημέρα

    Μιλάς γλώσσα «λαϊκιά», γινεσαι αντιληπτός από όλους, ρίχτα χύμα και τσουβαλάτα ...
    Κοινοί εχθροί ολων μας είναι οι «βλαχοσινιέ νεοφιλελεύθεροι», οι εντός κι εκτός ΝΔ , από τους εκσυγχρονιστές του Κινέζου, τους διακονητές της Ζήμενς και τους συνδαιτημονες του Χριστοφοράκου, τους τους ντεμέκ οικολόγους του Τρεμόπουλου και του Μπουτάρη, μέχρι τους κάθε λογής ψευτοαριστερούς τύπου Ψαριανού, Δημητρά και Βαλλιανάτο.

    Κοινός τους τόπος όλων τούτων είναι ο άμετρος ευρωλιγουρισμός τους , η απέχθεια , που έχει εξελιχθεί σε ασίγαστο μίσος προς τις παραδόσεις της ρωμιοσύνης και τον λαϊκό μας πολιτισμό , και η υποταγή τους στους ντόπιους και ξένους ψευτοεκσυγχρονιστές τύπου Στρος Καν και τους ψευτοανθρωπιστές τύπου Σόρος.

    Φαήλο , ο κοινός εχθρός όλων μας και της πατρίδα , έχει και όνομα και ιδεολογία. Και είναι παρών με ισχυρότατη παρουσία ,και εντός ΝΔ.

  38. Costas avatar
    Costas 07/04/2011 13:11:23

    Κουρδοφάγος μπορεί να ήταν, προβοκάτορας όμως ποτέ. Παρότι είμαι αντίθετος με το Σημίτη, εκλεγμένος από το λαό ήταν, σε αντίθεση με κάποιους σκοτεινούς κύκλους τότε που θα προκαλούσαν πόλεμο με τον πατριωτισμό τους και τις απερίσκεπτες κινήσεις τους. Με ρώτησε ποτέ κανείς εμένα αν θέλω να πάω σε πόλεμο στο όνομα της πατρίδας, όταν αυτοί που τον φέρνουν πιο κοντά δεν έχουν εκλεγεί από τον κόσμο (δηλαδή κι από μένα;); Ή μήπως αυτοί έχουν το αλάθητο και δικαιούνται να πράττουν ελεύθερα ως γνήσιοι πατριώτες; Ο Κατατζαφέρης είχε κανάλι, εσείς ως πιο εκσυγχρονισμένοι έχετε site.
    Το Πασόκ αργοπεθαίνει και η ΝΔ αργοπέθανε. Απλά χρησιμοποιείτε το όνομά της για να εκλεγείτε. Πιστέψτε με, η προοδευτική αριστερά στα κάκαλά της σας γράφει, ασχέτως αν είναι πατριωτική ή όχι.
    Κι αν δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα από την εσωστρέφεια και δε τοποθετείτε τον εαυτό σας στα άκρα, τότε γιατί ο Σαμαράς δε σας υποστηρίζει ανοιχτά; Μήπως για να μη χάσει ψήφους από αυτούς που δε σας γουστάρουν; Γιατί αν είναι λίγοι αυτοί, δε θα ήταν υπολογίσιμοι. Αν είναι πάλι τόσοι πολλοί, τότε πραγματικά προσπαθείτε να τραβήξετε ένα κόμμα με το μέρος σας με το ζόρι. Ο Καρατζαφέρης είναι ο κυριότερος ιδεολογικός σας εκφραστής και πραγματικά μου αρέσει να διαβάζω τα άρθρα-μανιφέστα σου για να παρατηρώ την διαχρονική πορεία ενός φιλόδοξου που προσπαθεί να διαμορφώσει ιδεολογία κομμένη στα μέτρα του για να αναδειχθεί. Παίζεις όμως με παλιούς όρους και η Ελλάδα μόνο αυτό δεν έχει ανάγκη τώρα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Costas 08/04/2011 01:56:08

      Μικρέ Κωστάκη,
      Τα 'χεις μπερδέψει λίγο. Αυτοί που τον έφεραν υπό την διακριτική, όπως αποδείχθηκε στην δίκη για την είσοδο Οτσαλάν, επιτήρηση της πασοκικής ΕΥΠ, νταραβέρια του ΠΑΣΟΚ ήταν. Με πρόθεση, όπως αποφάνθηκε το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο, να τον βοηθήσουν ενώ βρισκόταν ο Οτσαλάν σε κατάσταση ανάγκης. Ο Ναξάκης, που αθωώθηκε αμετάκλητα, για τα περί διακινδύνευσης της διεθνούς ειρήνης της χώρας, όπως και όλοι τότε οι κατηγορούμενοι (εγώ ήμουν συνήγορος υπεράσπισης του Οτσαλάν και των δυο κούρδων συνοδών του), ήταν συμμαθητής του Πάγκαλου και συνεργάζονταν στενότατα για το θέμα, μέχρι κάτι ραντεβού στο Λυκαβητό σε αυτοκίνητο κάνανε στην περίοδο του μξέλιτος των ελληνοκουρδικών σχέσεων. Ρώτα τον Πάγκαλο λοιπόν. Η τακτική να ταυτίζεις τον συνήγορο υπεράσπισης με τον πελάτη του είναι αρκούντως κεμαλική. Σου ταιριάζει. Σε καταλαβαίνω, ανήκεις μάλλον στην χοντροκώλα αριστερά της Πλατείας. Αν ο Οτσαλάν ήθελε να προκαλέσει πόλεμο με την Τουρκία, όπως ηλιθιωδώς πιπιλάς (τα ίδια λέγανε τότε οι ριχαρδοιοί), τότε "αριστερέ" τσολιά μου, θα έδινε μια ξεγυρισμένη συνέντευξη τύπου και θα 'λεγε: ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ, ΘΕΛΩ ΑΣΥΛΟ. Δεν θα αφηνόταν με εμπιστοσύνη σε αυτούς που θεωρούσε φίλους, να τον πάρουν από το χεράκι και να τον στείλουν ζούλα, μυστικά στην Κένυα, ώστε να καταλήξει στα χέρια των Τούρκων. Γι' αυτό άλλωστε το γκουβέρνο του "κοντού - σπυριάρη - μαρτυριάρη" κράτησε την είσοδο και το όλο θέμα στους στενούς και σκοτεινούς διαδρόμους της ΕΥΠ και της παραβίασης του Εθνικού και του Διεθνούς Δικαίου. Γι' αυτό δεν θέλανε και δεν επιτρέψανε να αναμιχθούν δικηγόροι κι άλλοι ενοχλήτικοί θεσμικοί παράγοντες. Όταν η Αντιπροσωπεία Βαλκανικών Χωρών του ΕΑΜ Κουρδιστάν, της οποίας ήμουν νομικός σύμβουλος για χρόνια, με έστειλε στην Κένυα, την 12η μέρα που ήταν ο Οτσαλάν εκεί κι έμαθα πως ήρθε, πως τον ξαπόστειλαν εκεί και τι απειλές δεχόταν, ήταν αργά.
      Μετά το κράτος κωμωδία ολοκλήρωσε το ρουφιανιλίκι, με την προφανή εξ αρχής καθοδήγηση των Αμερικανών, παραδίδοντας τον στα κεμαλικά φασιστόμουτρα, στα χέρια του Μπουλένξητ Ετσαβίτ, ρε κακομοίρη, του Ετσεβίτ, α;ν έχειος τον Θεό σου!! Στα χέρια του σκύλου του 1974, του σφαγέα της Κύπρου! Έχει ρε "προοδευτικό" σάψαλο πιο χαμηλά από το να γίνεσαι σμπίρος, καρφί του πρωθυπουργού του Αττίλα;
      Σήμερα οι Κούρδοι είναι οι βασικοί σύμμαχοι των Αμερικανών στην Μεσοποταμία! Αν τότε η κυβέρνηση είχε ακολουθήσει τις προτάσεις του Αλέκου Παπαδόπουλου, που αδίκως οδηγήθηκε σε παραίτηση, η υπόθεση θα είχε εξέλιξη σύμφωνη με το εθνικό και διεθνές δίκαιο και η χώρα δεν θα είχε υποστεί τον εξευτελισμό που υπέστη και σήμερα θα ήταν παίχτης τεράστιου κύρους στην περιοχή. Σήμερα δεν έχουμε μόνο ανίκανη και ψοφοδεή ηγεσία αλλά και το στίγμα του καταδότη.
      Είμαστε η μεγάλη πλειοψηφία και σε πονάει αλλά τι να κάνω; Πιες ένα τσάϊ στο Φίλιον, κερασμένο από μένα.

      • Costas avatar
        Costas @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/04/2011 10:30:53

        Λοιπόν γενικά γνωρίζεις τα πράγματα από μέσα και συνεπώς μπορείς να αναφέρεις λεπτομέρειες που δε μπορώ να εξακριβώσω. Μπορείς όμως μόνο να πείσεις τον περήφανο όχλο σου που τόσο τους κορδώνεις με τους ευρηματικούς προσβλητικούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς που τόσο συχνά επιδίδεσαι, αλλά όχι έναν ουδέτερο που παρατηρεί ξεκάθαρα τα κίνητρά σου. Παραληρείς Φαήλε. Η δύναμη που σου έδωσαν κάποιες συμπτώσεις και σε οδήγησαν να αναδειχθείς σε διάσημο προσωπείο της δεξιάς δε δικαιολογεί τους χαρακτηρισμούς που αποδίδεις τόσο στους συνομιλητές σου όσο και σε αυτούς που αναφέρεσαι.
        Το μικρέ Κωστάκη άστο. Μικρούς μπορείς να αναφέρεις αυτούς που σε στηρίζουν επειδή πατάς κουμπιά τους εντοπίζοντας τις ευαισθησίες τους. Το μέγεθός μου όμως μόνο από έναν ιντερνετικό διάλογο δε μπορεί να φανεί. Η ποταπότητα εξάλλου των κινήτρων και η ευφυΐα του καθενός σκιαγραφεί και το νοητό ή πραγματικό του μέγεθος. Στη χοντροκώλα αριστερά δεν ανήκω, διότι αποτελεί target market του χώρου σας και τα πάτε καλά σε αυτό. Η ταμπέλα και το καπέλωμα είναι δικό σας χαρακτηριστικό.
        Λοιπόν επί του θέματος, η νίκη ή η ήττα μιας δίκης δεν είναι πάντα απόδειξη της αλήθειας. Διότι αν βασίζεσαι μόνο στις τελεσίδικες αποφάσεις, τότε θα έπρεπε να αποδεχτούν και να διατυμπανίσουν κάποιοι ως αποδεδειγμένα ψέματα και τις αντίστοιχες ήττες που υπέστησαν ως ένδειξη του εσκεμμένου διασυρμού των κατηγορουμένων που αυτοί προέβησαν. Δεν έπεσε όμως στην αντίληψή μου κάτι τέτοιο ποτέ.
        Λοιπόν επειδή εγώ δε συμφωνώ ότι του εχθρού μου ο εχθρός είναι φίλος, μάθε ότι σύμφωνα με προσωπικές μαρτυρίες ατόμων του περιβάλλοντός μου, οι χειρότεροι στρατιώτες στο διωγμό των Ελλήνων από τη Μ. Ασία και Πόντο ήταν Κούρδοι. Ήταν οι πιο κάφροι στις σφαγές. Τα πιο ζώα. Για να επανέλθω στο πιο πρόσφατο παρελθόν, το αν κάποιοι που έδρασαν τότε ήταν στο χώρο του Πασόκ, αυτό δε θίγει τα προηγούμενα λεγόμενά μου. Το να έχεις κάποιες σχέσεις με τους Κούρδους σε επίπεδο μυστικής διπλωματίας αν η ιδιότητά σου είναι αυτή, απέχει πολύ από το να παράσχεις άσυλο στον Οτσαλάν και να προσπαθείς να εκμεταλλευτείς την παρουσία του στην Ελλάδα για την ικανοποίηση των εμμονών σου. Και πραγματικά δε θεωρώ ότι επιδίωξή όλων αυτών ήταν να του παρέχουν άσυλο παρά το γεγονός ότι ίσως κάποιοι το οραματίζονταν (και δυστυχώς αυτοί που το οραματίζονταν δεν ήταν εκλεγμένοι). Συνεπώς η βοήθεια θα έπρεπε να μείνει όπως τη χαρακτήρισες διακριτική. Στο βαθμό που τα πράγματα ξέφυγαν από τον έλεγχο, σε αυτό το βαθμό ευθύνονται διακομματικοί σχηματισμοί και όχι εκλεγμένοι. Δε με πείθεις για το αντίθετο. Και είμαι σίγουρος ότι, μπορεί η πρόταση Παπαδόπουλου να είναι ενδιαφέρουσα εκ των υστέρων, αλλά οι ίδιοι κύκλοι ίσως ήταν αντίθετοι με μία τέτοια πρόταση τη στιγμή που γινόταν.
        Και ναι, ταυτίζω το συνήγορο υπεράσπισης με τον πελάτη, διότι θα πρέπει και η δικηγορία να αποκτήσει την ηθική που της πρέπει. Και μη μου πεις ότι η υπεράσπιση ανέλαβε τους κατηγορούμενους καθαρά από επαγγελματικά κίνητρα. Συνεπώς για εμένα υπάρχει πλήρης ταύτιση. Για τη δε δικαιοσύνη, δε μπορώ να πω ότι έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Το ότι Κούρδοι σήμερα είναι σύμμαχοι των ΗΠΑ, αυτό ακριβώς ούτε που μπορούσες να το φανταστείς τότε.
        Και έχεις την εντύπωση ότι ο Οτσαλάν δε θα ήθελε να προκαλέσει πόλεμο με την Τουρκία; Μάλλον το γνωρίζεις. Η λογική μου λέει ότι ήταν σύμφωνο με την τακτική του και αυτό που ήθελε να πετύχει. Ήταν επίσης σύμφωνο και με την τακτική που είχαν στο νου τους πολλοί εδώ. Το αν δε ζήτησε άσυλο δεν οφείλεται στον ίδιο κατά τη γνώμη μου, αλλά στους περιορισμούς που του έθεταν. Και αυτό εξάλλου είναι και μια ένδειξη ότι αυτοί από τους Έλληνες που ενεπλάκησαν στην υπόθεση, είχαν διαφορετικές καταβολές, προερχόμενοι από διαφορετικούς χώρους και είχαν διαφορετικές απόψεις για το τι θα έπρεπε να γίνει. Συνηθισμένο για την ελληνική εξωτερική πολιτική. Αυτή όμως η ποικιλομορφία είναι που υποβιβάζει τις ευθύνες του καθενός από αυτούς, δίνει σε σένα επιχειρήματα και σε μένα με κάνει να διαπιστώνω πώς άτομα που δεν επέλεξα σχεδιάζουν εξωτερική πολιτική (όχι ότι επέλεξα την τότε κυβέρνηση αλλά τουλάχιστον είχε έγκριση πλειοψηφίας). Δεν αμφισβητώ την ιδιότητα που αποδίδεις ως κοντού σπυριάρη μαρτυριάρη, αλλά υπάρχουν και σε αυτό ηθικοί αυτουργοί. Το ξαναείπα και πριν νομίζω, η προβοκάτσια είναι περισσότερο χαρακτηριστικό χώρων που εγώ ευτυχώς δεν ανήκω.
        Όσο για την Κύπρο και τον Ετσεβίτ, να μη γίνω γραφικός και λέω τα γνωστά και εξακριβωμένα για το ρόλο που έπαιξαν και οι από δω πατριώτες για αυτή την έκβαση, που είναι και συνυπεύθυνοι της σφαγής. Θα αρκεστώ να σου πω ότι αντίστοιχο ρόλο θα έπαιζαν οι πατριώτες και σε ενδεχόμενη εμπλοκή της Ελλάδας σε πόλεμο με την Τουρκία στην υπόθεση Οτσαλάν.
        Με τον ίδιο συλλογισμό, είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε ότι, αυτοί που εσείς σήμερα κατηγορείτε ότι έφεραν τη χώρα σε κρίση, είναι αυτοί που οδηγούν μεγάλο μέρος του κόσμου σε υπερπατριωτικές απόψεις. Κάτι σαν τη Γερμανία του μεσοπολέμου δηλαδή. Πείτε τους ευχαριστώ λοιπόν για τη δύναμη που σας δίνουν. Μπόρα όμως είστε θα περάσετε. Φτάνει μόνο να μη βάλετε τη χώρα σε περιπέτειες με τον ψευτοηρωισμό σας και προβείτε όπως οι ομοϊδεάτες σας της ιστορίας σε προδοτικές κινήσεις αναφορικά με την εξωτερική πολιτική. Επιδεικνύοντας σθένος και εμμονή, πάντα βέβαια στα μετόπισθεν και καθόλου αποτελεσματικοί. Αλλά εσείς θα πολεμάτε; Εσείς θα κυβερνάτε (το βλέπεις να έρχεται και έχεις αφηνιάσει).

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Costas 08/04/2011 14:48:58

          Πωπω, σε μεγάλο κόπο σε έβαλα.
          Αφού έχεις τόσο μεγάλο νταλκά για το θέμα κι αυτούς που βοήθησαν τον Οτσαλάν να μπει στην Ελλάδα, ζητώντας προσωρινό καταφύγιο, δεν έχεις παρά να πας να τους ρωτήσεις. Ξεκίνα από τον Αντώνη Ναξάκη αλλά για ρώτα πριν και κάτι καλόπαιδα στο τότε γκουβέρνο.
          Μάθε να ξεχωρίζεις τον θεσμικό ρόλο του συνηγόρου. Φυσικά και τον υπερασπίστη κατζάμπα για πολιτικούς λόγου. Ότι γ...άει τον τουρκικό επεκτατισμό ευχαρίστως θα το υπερασπιζόμουν ως δικηγόρος τζάμπα. Η δωρεάν υπεράσπιση και το πολιτικό κίνητρο αυτής δεν σημαίνει πως ο υπερασπιστής ταυτίζεται με τον πελάτη, κι ότι είναι συμμέτοχος των πράξεων του. :Αφού τον΄φέρανε, αυτοί που τον φέρανε κι αφού τον στείλανε στο Ναϊρόμπι και τον ετοιμάζα;νε για δώσιμο, τότε αποφάσισαν κι οι Κούρδοι να ζητήσουν νομική συμβουλή και απευθύνθηκαν σε μέν;α, αλλά ήταν πια αργά, η φάκα είχε κλείσει. Άμα τον είχα φέρει εγώ αριστερέ μου δίδυμε αδένα, νομίζεις θα τον παίρνανε οι κλουζώ του Σημίτη και θα τον στέλνανε ντιλίβερι στους Τούρκους στην Κένυα; Φαντάζομαι, όσο και να μην με γουστάρεις, χαζό δεν με θεωρείς. Εξακολουθείς κρυμμένος στην ανωνυμία να αναμασάς την μαύρη προπαγάνδα του τότε πασοκικού παρακράτους - κράτους κωμωδία.
          Για σας της χοντροκώλας κρατικοδίαιτης ενδοτικής "αριστεράς", που ουδόλως αποτελεί τάργκετ γκρουπ μου - χεσμένους σας έχω - οι πατριώτες είναι όλοι σαν τον Ιωαννίδη. Οι βούρτσες με τις π...ες. Βολική ισοπέδωση για σας που δεν πιστεύετε σε τίποτα κι είσαστε πρόθυμοι δούλοι κάθε αφεντικού, αλλοδαπού ή ημεδαπού.
          Μικρέ Κωστάκη, Υπολοχαγός των Καταδρομών είμαι (προ μηνός τυχαία έμαθα ότι εδώ και χρόνια έχω προαχθεί αλλά λέει δεν με βρίσκανε!), οπότε η πρώτη γραμμή δικιά μου είναι. Αλλά μην ανησυχείς, το Γιόργκο τα δίνει όλα μόνο του, ούτε μύτη δεν θα ανοίξει.
          Τσάτσοι του Ερτσεβίτ, ρε κακομοίρη, το λες και δεν ντρέπεσαι, δεν θες ν' ανοίξει η γη να σε καταπιεί; Του Ετσεβίτ!
          Τέλος πάντων, άμα δεν υπήρχατε εσείς, πως θα ξεχωρίζαμε εμείς;

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/04/2011 19:56:13

            Καλά καμαρώνεις για το βαθμό σου; Τέλος πάντων. Το τσάτσοι του Ετσεβίτ σε εξάπτει επαναλαμβάνοντάς το; Ναι, κατόπιν τελικής έκβασης των γεγονότων μπορείς εκ των υστέρων να αντιληφθείς ποιος γίνεται ο τσάτσος. Και δεν απευθύνομαι σε σένα. Αλλά σίγουρα όχι μόνο σε αυτούς που εννοείς εσύ.

            Δε μου έδωσες επαρκείς απαντήσεις όμως σε αυτά που έθιξα, αν και διέκρινα στα σχόλιά σου ένα διακριτικό απολογητικό ύφος κρυμμένο καλά μέσα στο συρφετό των γραφικών και εξυπνούλικων προσβολών που εξαπολύεις. Απορώ πέρα από τις εμμονές σου και το σωστό χειρισμό υποτιμητικών εκφράσεων αν πραγματικά έχεις και τις λοιπές ιδιότητες που απαιτούνται για ενα πολιτικό την ώρα που αποκαλεί τους συνομιλητές του δίδυμους αδένες.

            Τέλος πάντων ίσως εσύ προσωπικά να μη τον έφερες τον Οτσαλάν και ούτε ηθικός αυτουργός να είσαι αν αυτό προσπαθείς να αποποιηθείς. Αλλά η έκβαση των γεγονότων θα ήταν πολύ διαφορετική χωρίς την εμπλοκή ορισμένων ατόμων.

            Το ότι σου απευθύνω το λόγο δε σημαίνει ότι πρέπει να τοποθετηθώ και κομματικά. Δε καταλαβαίνω γιατί με αντιμετωπίζεις, μία σαν "αριστερούλη" (καλά το είπα;) μία ως "Πασόκο". Και γνωρίζω τις διαφορές σας με τον Ιωαννίδη. Σου φαίνομαι μήπως όμως κι εγώ χαζός για να μη βλέπω ότι ακόμα κι αν διαφέρεις σε 1000 σημεία από τον Ιωαννίδη, είστε όμοιοι σε ένα και βασικό;
            Άσε την ενδοτική αριστερά γιατί πέρα από μια δική μου αναφορά, δε θυμάμαι να αυτοπροσδιορίστηκα αριστερός καν. Δηλαδή οποιοσδήποτε σας αναφέρει πράγματα κοινής λογικής σημαίνει ότι αναμασάει κάποια προπαγάνδα; Μία απλή παρατήρηση κάνω διαχρονικά και συγκρίνω τι κοινό είχαν όσοι έφεραν καταστροφές στην Ελλάδα μέχρι τώρα.

            Την ανωνυμία μου την κρατάω από διακριτικότητα απέναντι σε όλους που μπορεί να με διαβάσουν. Και βλέπεις εγώ είμαι ένας Κωστάκης που η επωνυμία του σε καμία περίπτωση δε θα ενίσχυε τη δημοτικότητά του όπως κάνει σε εσένα. Πρέπει βέβαια να αναγνωρίσω το θράσσος σου να μιλάς έτσι σε κάποιον επώνυμα και για τον τρόπο που κάνεις τους βελάζοντες να σε θαυμάζουν για το πώς τα χώνεις. Αν πάλι θες τόσο πολύ το όνομά μου για να σου φύγει η απορεία, πες το μου την επόμενη φορά να αναρτήσω με το πραγματικό μου μέιλ. Λες και αυτά που σου λέω είναι ζητήματα που απαιτούν επικύρωση με την επιβεβαίωση ότι είμαι άνθρωπος και όχι πρόγραμμα που απαντάει μόνο του.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας 08/04/2011 21:30:17

            Απολογητικός; Εγώ; Μην μεγαλοπιάνεσαι.
            Εξακολουθείς να παριστάνεις τον κινέζο για τις βρωμίτσες που αμόλησες αλλά δεν πειράζει, αυτοί που μας διαβάζουν καταλαβαίνουν. Δεν σου αρέσει το στυλ μου, ε; Σνιφ.... Με πλήγωσες.
            Έχεις και τώρα την ευκαιρία να γράψεις με το αληθινό σου όνομα και την όποια ιδιότητα έχεις. Άειντε να σε δω...

          • Costas avatar
            Costas @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/04/2011 01:30:58

            Δε γνωρίζω για τι βρωμίτσες μιλάς. Αυτοί που διαβάζουν προφανώς διαβάζουν μόνο το παρόν site και καταλαβαίνουν μια γλώσσα που μου είναι ακατανόητη. Το όνομά μου έτσι δε νομίζω να το δώσω. Όποιος θέλει πολύ με βρίσκει. Ένας κοινός θνητός είμαι που δε με ξέρουν άτομα που δε τα ξέρω.

  39. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/04/2011 13:20:58

    Φαηλε
    συνυπογραφω με τιμη το αρθρο σου.
    Η ταμπακιερα ΣΗΜΕΡΑ ειναι τα "Δανεια" και η αποπληρωμη τους καθως επισης και η κοινωνικη πολιτικη!
    Εαν επισημα δεν απαντηθει το ερωτημα ειναι το "Χρεος μας ΑΠΕΧΘΕΣ" ??
    ΝΑΙ ή ΟΧΙ ? με καθαρα Νομικους Ορους.
    Θα γινει ελεγχος τους Χρεους? Σε ποιον, Πως,Ποσο, Ποτε "Χρωσταμε"??
    Ολα τα δεκανικια αποπροσανατολιζουντον κοσμο απ το πραγματικο ΖΗΤΗΜΑ !!! και συμπαρασυρουν και τη ΝΔ σε απαντησεις και ανουσια σχολια πολιτικης αντιπαραθεσης.

    Παραδειγμα η εκπομπη "Για Λογαριασμο σας..."
    Οποις δεν γνωριζει τι, ποσο και που Χρωσταει δεν εχει καμια τυχη!!! να αποπληρωσει και να διαπραγματευτει με τους Δανειστες του.

    Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ.... ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.-

    Τα υπολοιπα θα ερθουν.

    ΠΠ

    • Στάθης Δ avatar
      Στάθης Δ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/04/2011 14:35:23

      ΠΠ
      Sorry μάστορα, αλλά η Ε.Λ.Ε νομίζω ότι είναι (άλλη μία) πομφόλυξ. Αν εγώ σε δανείζω και συ τα χώνεις στ' αλογα (ή τα έχεις παρκάρει στις Κάϋμαν) δεν το κάνει απεχθές, από την άλλη όμως κι' εγώ έχω αναλάβει (μεγάλη) ευθύνη δανείζοντας έναν αλογομούρη. Οπότε πρέπει να τα βρούμε (δις ιζ πάρτα καλή ώρα). Το ποιός, πότε και πώς θα το διαπραγματευθεί βέβαια είναι Η μεγάαααλη κουβέντα

      Οσο για το σε ποιόν, πόσα κλπ:
      Το πότε & πόσα υπάρχει στο site tου ΥπΟικ (αναλυτικά στοιχεία από 2002). Αν δείς δε και με τι συνέπεια "φόρτωσαν" ΟΛΟΙ την πενταετία 2010-2014 ίσως εξηγηθούν πολλά. Τέλος, το γιατί (που πήγαν τα λεφτά ντε), βγαίνει από τις ετήσιες "εκτελέσεις" των Π/Υ της χώρας. Και της "ισχυρής " και της "επανιδρυμένης"

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Στάθης Δ 07/04/2011 14:50:05

        Ποιο ονομάζεται “απεχθές χρέος”; - Νομιοι Οροι...
        Οι τρεις όροι για να ονομαστεί έτσι:
        1-τα δάνεια να συμφωνήθηκαν χωρίς τη συγκατάθεση των πολιτών
        2-τα δάνεια να σπαταλήθηκαν σε δραστηριότητες που δεν ωφέλησαν το έθνος
        3-ο πιστωτής να ήταν ενήμερος γι’αυτή την κατάσταση και να σφύριζε αδιάφορα

        Περαν των πιο πανω, να συμπληρωσουμε και τα
        4-Παρανομο
        5-Αντισυνταγματικο

        Δε θελω να διαβασω τπτ στις σελιδες που υπαγορευονται απ τους Δανειστες για να στοιχειοθετησουν ΑΠΑΙΤΗΣΗ με καθε τροπο...

        Αν θελεις το ανοιγουμε το θεμα.. Φακτωρα ιτς απ του γιου-πατερα!

        ΠΠ

        • Στάθης Δ avatar
          Στάθης Δ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/04/2011 16:30:24

          Βρε συ Πόρτα, μαζί σου εννοείται. Αλλά, θα σου πουν (για τα δάνεια):

          1. Τα σύναπταν δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις
          2. Πηγαίνανε σε "επενδύσεις". Τώρα αν εμάς μας κόστιζε 3 φορές πάνω το χλμ, ή αντί για 5 υποβρύχια παίρναμε 4 οι δανειστές δεν ευθύνονται. Οπως δεν ευθύνονται και οι πολιτικοί που "λάθεψαν" ή "παραπλανήθηκαν" αλλά πάντως πλήρωσαν το "πολιτικό κόστος"
          3. Μόνο εδώ αν τους πιάσεις αλλά θα σου πούνε "εσείς μας λέγατε για ισχυρή Ελλάδα", μας λέγατε "δεν μας ακουμπά η κρίση", σας πιστέψαμε
          4&5 Βλέπε το 1.

          Οσο για τα στοιχεία που δεν θέλεις να διαβάσεις (είναι γεγονός ότι χρειάζεται να έχεις κουβά δίπλα), είναι τα επίσημα στοιχεία της μπανανίας. Που τιμά την υπογραφή της και θα πληρώσει τα χρέη της (για ένα κούτελο)

          Το ζουμί είναι αυτό που αναφέρεις παρακάτω βέβαια αλλά, σου ξαναλέω: "ποιός, πότε και πώς θα το διαπραγματευθεί"

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Στάθης Δ 07/04/2011 16:39:51

            θελεις τα δανεια για Ολυμπιαδα??
            θελεις τα swaps του Σημιτη με Goldman Sachs??
            Θελεις το ΑΠΛΟ!!!
            Τσουκρατος!!!! Μιζα-Μιζενς-ΠΑΣΟΚ-Συμβασεις-Δανεια Εξυπηρετησης Συμβασεων.......

            Οποις λεει οτι δεν μπορει, η δεν γινεται ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙ!!! ειναι για αποκεφαλισμο!!!

            Γι αυτο το λογο τα γραφω!!! να μηνπει ποτε κανεις δεν ηξερα δεν ακουσα!

            ΠΠ

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Στάθης Δ 07/04/2011 16:42:13

            ξεχνας οτι Μιζενς = Μιζα για προτιμηση προμηθευτη!! ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ εχει καταδικαστει. εκτος Ελλαδος !!
            Ολες οι υποχρεωσεις που απορρεουν απο την πιο πανω εξισωση ειναι ακυρες και καταχρηστικες. Με συνεπεια τα Δανεια πανω στις Συμβασεις... "απεχθη"/παρανομα και Αντισυνταγματικα!

            Που ειναι οι Δικαστικοι?????????????

            ΠΠ

          • Στάθης Δ avatar
            Στάθης Δ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/04/2011 17:20:24

            Θα σου πω τι είχα διαβάσει όταν έσκασε η Siemens στην Γερμανία:
            Οταν τους μάζεψαν, "ετυχε" να επισκευάζεται το κρατητήριο στην κυριλέ συνοικία που μένανε τα στελέχη και "αναγκαστικά" τους έβαλαν σε ένα του κέντρου. Με πρεζόνια, αλλοδαπούς κλπ. Και μαζί και κανά δυό μυστικούς με εμφάνιση αλήτη (να τους προσέχουν). Την άλλη μέρα μίλησαν και άρχισε το ξήλωμα

            Εδώ είναι όλοι έξω, έχουνε από μία συνταγή (και καλά) για σωτηρία, οι αφελείς προπαγανδίζουν και οι ιδιοτελείς τρίβουν τα χέρια τους. Το τέλος του κατήφορου είναι ο πάτος φίλε μου, κι' ακόμα έχουμε δρόμο

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Στάθης Δ 07/04/2011 17:43:50

            αυτα ειναι!!
            δεν πειραζει. αρκει να ξυπνησει ο κοσμος και να μην μασαει πια στα πρασινολογα και να κρεμασει τους προδοτες.

            ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Στάθης Δ 07/04/2011 14:53:07

        «Επιτροπής Διεθνούς Δικαίου» του ΟΗΕ: «Ένα κράτος δεν μπορεί να κλείσει σχολεία, πανεπιστήμια και δικαστήρια, να διαλύσει την αστυνομία, να παραμελήσει τις δημόσιες υπηρεσίες και να εκθέσει τον λαό σε συνθήκες χάους και αναρχίας, μόνο και μόνο για να ικανοποιήσει τους δανειστές του, αλλοδαπούς ή ημεδαπούς». (Yearbook of the International Law Commission, 1980, vo.II)

        ΠΠ

        εμεις τι ειμαστε??? τα αρνια του Τοκου??? οποιος δεν διαβαζει καλα θα κανει να μελετησει τι συμβαινει γυρω του !!! ( φυσικα δεν αναφερομαι σε σενα !!! )

    • kiki avatar
      kiki @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/04/2011 20:01:24

      @ Πορτα- Πορτα
      συμφωνω η λυση ειναι αυτη.ελεγχος Λογιστικου χρεους,
      ποιος -τι -ποιοι -γιατι -που -ποτε , αν μετα απο τον ελεγχο διαπιστωσουμε οτι χρωσταμε εμεις να το ξανασκεφτουμε.

  40. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/04/2011 13:38:11

    Εκθεση ΕΕ Φερ 2011 Δεσμευσεις κλπ κλπ σελ 86.

    15. Initiatives Underway should help preserve sufficient system liquidity.

    Αs a temporary measure, the government will put forward for legislative adoption a new!!!!...... tranche of
    ...............government guarantees for uncovered bank bonds !!!!!!!???????????????
    (proposed as a structural benchmark for end-March).
    The tranche will be in an amount of €30 billion..............!!!!!!!!!!!!!, and the guarantee scheme will be subject to approval by decision of the European CommisThis additional liquidity should provide an adequate buffer to address liquidity issuepotentially arising from continued market volatility. The tranche will be made availabon a bank-by-bank basis, conditioned on the adoption and implementation of medium-term funding plans by banks.

    Ρωτω επισημα τον κ ΠΑΠΑΚ τι σημαινει το "government guarantees for uncovered bank bonds "??? Μιλαμε για τα 30 Δις εγγυησεις ΜΑΣ!!

    Ποια ειναι τα "uncovered bank bonds "???????

    Εκει στη ΝΔ με ακουνε??? δε ρωτανω να μαθουμε κ εμεις οι πτωχοι και ξεβρακωτοι Δονκιχωτες?

    ΠΠ

  41. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 07/04/2011 14:37:43

    Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω ,ο Σαμαράς είναι ο επόμενος Πρωθυπουργός,στους καιρούς που ζούμε από το υπάρχων πολιτικό σύστημα είναι ο μοναδικός που εμπνέει εμπιστοσύνη ,αυτό άλλωστε φαίνετε και δημοσκοπικά (αν και προσωπικά δεν έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στις δημοσκοπήσεις),ανέβασε εντυπωσιακά τα ποσοστά του ως καταλληλότερος για πρωθυπουργός .Ανάγκασε μέχρι και το ΜΕΓΑ να τον προβάλει και όχι να τον κατηγορεί όπως έκανε μέχρι σήμερα .Προχθές στην αγορά της Ν.Ιωνίας με εντυπωσίασε όταν μας έκλεισε το μάτι και μας παρότρυνε να στηρίξουμε τα καταστήματα της γειτονιάς μας ,αγοράζοντας τα προιόντα από αυτά ,μακριά από πολυκαταστήματα κ.λ.π.,άραγε αυτό το απλό δεν μπορεί να το κάνει ένας υπουργός ,από τον Σαμαρά περιμένουνε ,τόσο ανίκανοι είναι .
    Φαήλο εσύ μας το έλεγες ότι ο Σαμαράς είναι το δέκα το καλό ,εμείς αργήσαμε να το καταλάβουμε .
    Έπαψα πλέον μα φοβαμε και να ντρέπομε να λέω ότι είμαι πατριώτης ,σήμερα το θεωρώ τιμή μου ,πολλές φορές στα ψώνια μου στο Σ.Μάρκετ γίνομε γραφικός ψάχνωντας να αγοράσω μόνο Ελληνικά προιόντα ,άς πληρώνω μερικές φορές περισσότερα χρήματα ,Φαήλο δεν μπορείς να φανταστείς πόσο συνέβαλες εσύ σε αυτό με αυτόν τον φλογερό πατριωτικό λόγο που σε διακατέχει .

  42. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/04/2011 15:08:24

    Την Αληθεια θα τη μαθουμε οταν και εαν βγει οτι οι Ελληνικες Τραπεζες ή οι Μετοχοι τους επαιζαν ή παιζουν CDS στην Χρεοκοπια μας....
    ενω εμεις τους κανουμε εννεσεις 100 Δις εγγυησεων για να εχουν ευσταθεια!!....
    ΑΝ μαθουμε ποτέ οτι με τα $$ μας, στοιχηματισαν αλλα και Κερδοσκοπησαν πανω τη Χρεοκοπια μας.. τι θα εχουμε να πουμε τοτε??
    Τι θα κανουμε???
    Ενα ειναι σιγουρο !! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ !!!!

    ΠΠ

    το Τ+10 θα ειναι πταισμα !!... αλλα απο εκει μπορει να αρχισει ο ελεγχος !.....

    • brankaleon avatar
      brankaleon @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/04/2011 20:29:03

      Μπράβο φίλε μου.
      Οι έξω κάνουν ότι κάνουν, ...
      Αλλά μάλλον οι "μέσα" είναι πιο έξω από τους έξω.
      Μέχρι τώρα στέκονται στη γωνία, σαν άπορες κορασίδες, ...
      Αλλά ακόμα δεν ξεδιπλώθηκε ο ρόλος που έπαιξαν με τα στοιχήματα και τα λοιπά αεριτζιλίκια.
      Κι' αυτά όλα όχι με το κρατικό χρέος αλλά και τα κεφάλαια των ασφαλιστικών ταμείων.
      Παίξαν πάνω και σ' αυτά και από πάνω παίρνουν τις εγγυήσεις και ακολουθούν τα επιτόκια της Ε.Κ.Τ.
      Αυτά, όποιος τα ξεδιπλώσει, τότε είναι μια πρώτη αφορμή να τους πάρουμε με τις λεμονόκουπες.

  43. alfa2012 avatar
    alfa2012 07/04/2011 15:13:52

    ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ, ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!!!!!
    ΣΤΗΣ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, Η ΠΕΛΛΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ !!!!!!!!!!!! ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΦΙΞΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΙΝΟΙ ΤΩΝ ΛΑΚΑΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΔΩ ΠΑΝΩ

  44. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/04/2011 16:37:10

    Eιναι ο βασικος λογος που ΘΑΒΟΥΝ το θεμα Μιζενς!!!!
    Εαν καταδικαστει και στην Ελλαδα, τοτε ολες οι συμβασεις ειναι ακυρες και τα Δανεια αγορων Συστηματων κλπ κλπ ειναι παρανομα και καταχρηστικα!!!
    Η Μιζενς οπως λεω ειναι η Χρυση και ΜΟΝΑΔΙΚΗ ευκαιρια να πετυχουμε δεδικασμενο σε Απεχθες Χρεος.

    Τα 11ο τα φρεσκα!!! δεν εχουν περασει απ τη ΒΟΥΛΗ !!! αρα πεφτουμε στο 1 και 5 και οπου θες !!!

    Τα νεα τα επιμηκυμενα... ΕΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΒΟΥΛΗ!!! θα καλυψουν την πρωτη Συμβαση!!! και κανεις δε θα μπορει να παει νομικα!!! με καταλαβαινεις !!!???

    ΜΙΖΕΝΣ/Υποβρυχια Καταγκελια ΣΥμβασεων ως Καταχρηστικες, Αγωγες για παοζημιωση και σου λεω εγω... αν ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ/Χρεος διαγραφεται η οχι...

    το "ΠΟΙΟΣ"???.... ΕΜΕΙΣ αν δε θενε οι πανω !

    ΠΠ

  45. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 07/04/2011 17:34:29

    H κυβέρνηση έκανε τήν επιλογή της καί ακολουθεί μιά πολιτική μνημονίου, η οποία προβλέπει μείωση δαπανών τού κρατικού τομέα, μέ στόχο πρωτογενή (πρό τόκων) πλεονάσματα στά επόμενα ( άγνωστο πόσα, αλλά αρκετά νά τά ζήσουν δύο γενεές) χρόνια.Ο στόχος ένας. Τό κράτος νά μπορεί στά επόμενα χρόνια νά αποπληρώνει τούς τόκους τών δανείων του καί νά περιορίσει τό χρέος του σέ ένα επίπεδο, τό οποίο θά μπορεί νά αναχρηματοδοτείται από τούς διεθνείς καί εγχώριους πιστωτές. Στήν μείωση του χρέους αποσκοπεί και η διακηρυχθείσα αποκρατικοποίηση των 50 δις.
    Τό μνημόνιο εξειδικεύει ειδικότερα: Κατά πρώτον τήν εφαρμογή μέτρων πού θεωρούνται απόλυτα αναγκαία πρός επίτευξη αυτού τού στόχου καί κατά δεύτερον τήν επιβολή πολιτικών πού θά καθιστούν βιώσιμο τόν στόχο αποπληρωμής μακροπρόθεσμα.

    Ως πρός τό πρώτο: Η πλήρης εφαρμογή τών μέτρων αυτών μέ ορίζοντα τό 2013 θεωρείται μή διαπραγματεύσιμη. Τά δέ μέτρα πού πρέπει νά εφαρμοσθούν είναι σέ όλους γνωστά ( αύξηση έμμεσων καί άμεσων φόρων, περικοπή κρατικών δαπανών παντού, πάταξη εισ-φοροδιαφυγής ) καί τό ποσόν πού πρέπει νά περικόπτεται κατ΄έτος επίσης γνωστό. Τά δέ επιβαλλόμενα μέτρα δέν έχουν προσωρινό, (όπως εκ τού πονηρού συχνά-πυκνά διατείνεται )αλλά μόνιμο χαρακτήρα, ώστε νά αποκατασταθεί η πιστοληπτική ικανότητα τού ελληνικού κράτους.
    Ως πρός τό δεύτερο: Στοχεύει στήν εσωτερική υποτίμηση (μείωση τουλάχιστον κατά 30% σέ μισθούς καί σέ συντάξεις), έτσι ώστε νά κλείσει η ψαλίδα εισαγωγών-εξαγωγών. Αφού θά φτωχύνουμε, θά καταναλώνουμε, αφ ενός δικά μας προιόντα καί αφ ετέρου θά περιορισθεί (λόγω οικονομικής δυσπραγίας) η κατανάλωση εισαγόμενων προιόντων. Οικονομική λογική: κρίση, απίστευτη ανεργία, εργατική εξαθλίωση, ραγδαία πτώση μισθών, ανάγκη αποδοχής οποιασδήποτε εργασίας, πτώση τιμής εγχώριων παραγωμένων προιόντων, άρα κατανάλωση αυτών λόγω φθήνιας. Συγχρόνως επίτευξη αύξησης εξαγωγών (λόγω ανταγωνιστικής τιμής εγχώρια παραγωμένων προιόντων) μέ μακροπρόθεσμο στόχο τό εμπορικό ισοζύγιο νά γίνει πλεονασματικό.

    Αν επιτευχθεί η πολιτική αυτή, θά είναι διαχειρίσημη από τό πολιτικό σύστημα γιά τουλάχιστον δύο δεκαετίες. Οταν πέσεις από τήν σκάλα, επιβιώσεις καί θέλεις νά τήν ξανανέβεις, τό πρώτο σκαλοπάτι ανόδου θά πανηγυρισθεί ως κοσμοιστορικό γεγονός ανάταξης τού έθνους. Είναι αυτό τό ζητούμενο; . Η απάντηση φυσικά κάθε εχέφρωνος πολίτου απαιτείται νά είναι όχι. Καί άν όχι ποιά είναι η άλλη, άν υπάρχει, λιγότερο επονείδιτη επιλογή μέ καλλίτερες προοπτικές; Αβρόχις ποσίν πολιτική, δυστυχώς, δέν υπάρχει.
    Αυτή είναι, σέ γενικότητες, η ασκούμενη πολιτική καί έτσι γίνεται λίγο- πολύ αντιληπτή από τόν κόσμο. Αυτή η πολιτική τού δημιουργεί φόβο καί άγχος γιά τήν προσωπική διαχείρηση τού τρέχοντος σήμερα καί τού άδηλου αύριο. Ελπίζει ο κόσμος εναγωνίως σέ μιά καλλίτερη πρόταση διαχείρησης τού οικονομικού παρόντος καί μέλλοντος, διαγκωνιζόμενος ταυτόχρονα μέ τούς συμπολίτες του νά εξασφαλίσει τήν όσο τό δυνατόν ομαλότερη δικιά του προσωπική προσγείωση στό ζοφερό αύριο πού βλέπει νά έρχεται μέ βήμα ταχύ, εξορκίζοντάς πολλές φορές μέ εμπάθεια ή απάθεια τά κοινωνικά δρώμενα. Από τήν πλευρά τών διαχειριστών είναι έκδηλη η αγωνία νά φέρουν εις πέρας τήν αναληφθείσα διαχείριση καί δέν φείδονται κανενός μέτρου εξαπάτησης καί τύφλωσης τού κόσμου, ώστε νά αποφύγουν μιά πιθανή εξέγερση τών πληβείων, πού θά απειλούσε χειροπιαστά τήν εξουσιαστική τους θέση στήν κοινωνία.

    Η υπάρχουσα κοινωνική διστρωμάτωση ήταν, σέ γενικές γραμμές, μέχρι πρότινος από τήν κοινωνική πλειοψηφία αποδεκτή. Διατηρούσε τά τελευταία χρόνια μιά δυναμική ανάπτυξης, έστω μέ δανεικά, καί η εναλλαγή τών δύο κομμάτων εξουσίας στήν διαχείρηση υποσχόταν τήν διατήρηση αυτής τής δυναμικής, προάγοντας απλώς επιλεκτικά τά επιμέρους συμφέροντα πού τήν στήριζαν. Σέ αυτή τήν λογική λειτουργούσαν καί τά κόμματα τής αριστεράς αναπαράγοντας κούφια λόγια, αριστερά ειπωμένα, νεμόμενοι τό κομμάτι τής συμβολής τους πού δικαιωματικά τούς ανήκε καί τούς παρείχε απλοχερώς τό σύστημα εξουσίας.

    Συμπερασματικά. Η ΝΔ, ως κόμμα εξουσίας, πρέπει νά μπορέσει νά προτείνει μιά άλλη, καλλίτερη διαχείρηση τής άμεσης κρίσης χρέους, χειροπιαστή, κατανοητή καί στήν μάνα μου, νά καταλάβει ότι θά συνεχίσει νά παίρνει τήν ευτελή (συγκρινόμενη μέ τίς υπόλοιπες) σύνταξή της. Νά δώσει στόν καθένα χειροπιαστή ελπίδα (αυτονόητα καί στήν άρχουσα τάξη), ότι έχει πραγματοποιήσιμο σχέδιο (καί όχι έκθεση ιδεών), τό οποίο θά αποκαταστήσει σέ εύθετο χρόνο τίς επιδεινούμενες οικονομικές σταθερές, εμπλουτίζοντας παράλληλα μέ θάρος τήν κυβερνητική της πρόταση (απόλυτα αναγκαίο) μέ αλλαγή πολιτειακού προτύπου, προβάλλοντας μιά άλλη αντίληψη ανάπτυξης, δικής μας, πού νά ανταποκρίνεται στήν ψυχοσύνθεσή μας. Μιά υπόσχεση γιά καλύτερη διαχειριστική πρακτική, στό πλαίσιο τής ασκούμενης πολιτικής, Οχι μόνο δέν είναι αντάξια τών περιστάσεων, αλλά καταδικαστέα στήν συνείδηση τού κάθε πολίτη, πού ψήφισε γιά αρχηγό τόν Σαμαρά, ελπίζοντας σέ ανατροπή κατεστημένων αντιλήψεων καί πρακτικών. Τό μήνυμα ήταν σαφές. Οχι μιά από τά ίδια.

    Ο Χάντιγτον έχει σέ μερικά σημεία δίκιο. Ενα γεγονός γίνεται από κάθε πολιτισμό διαφορετικά ατιληπτό καί κατανοητό. Ας εκμεταλευθούμε αυτό πού έχουμε.Τήν διαφορετικότητά μας. Ας νοήσουμε τό παγκόσμιο γίγνεσθαι, ώστε νά τό ζήσουμε σύγχρονα, μέ τίς δικές μας αξιωματκές αρχές, στά όρια τού δικού μας χώρου καί τού κόσμου ευρύτερα, επεξεργασμένου πιά μέ τά δικά μας κριτήρια. Ας συνεχίσουμε νά είμαστε αιωνίως παίδες, πού δέν φοβούνται νά γνωρίσουν τίς πράξεις τών άλλων καί μετουσιωμένες νά τίς βιώσουμε μέ τόν δικό μας τρόπο. Δέν νομίζω ότι ο Ελληνας χρειάζεται άλλες μετεκενώσεις τών δικών του, υποτίθεται, πολιτιστικών αξιών, πού τίς ανακάληψαν πρόσφατα ( αναγέννηση) στάς Εσπερίας, τίς αντιλήφθηκαν διαφορετικά καί έτσι προσπαθούν νά μάς τίς χώσουν στό δικό μας αξιωματικό κόσμο. Αντεστραμένες. Λοιδορούνται οι Ελληνες από πολλούς ιθαγενείς ημιμαθείς καί ξένους ειδήμονες γιά τήν επιφανειακή καί μόνο αποδοχή τών δυτικών αξιών από τούς σύγχρονους έλληνες. Τούς θεωρούν μάλιστα ως ξεπεσμένο είδος ( Αλβανοσλάβους, Τούρκους, κ.λ.π.). Μάς αντιμετωπίζουν συγκαταβατικά ( μέ εκείνο τό ευρωπαικό μειδίαμα) ως νεοέλληνες , πού στόν δικό τους αξιωματικό κόσμο καμιά σχέση δέν έχουμε μέ τούς αρχαίους μας προγόνους, πόσο δέ μάλλον μέ ανθρώπινες αξίες, πού εκείνοι πρέσβευαν καί αυτοί ως άξιοι συνεχιστές εκείνων , υποτίθεται, σήμερα μονοπωλούν.

    Πρέπει πραγματικά πολλά νά γίνουν, άν θέλουμε νά συνεχίσουμε νά υπάρχουμε, όχι μόνο ως μέρος τού παγκόσμιου πληθυσμού, αλλά καί ως λαού. Οχι μόνον βιολογικά ως άνθρωποι, αλλά πολιτισμικά ως Ελληνες. Μιά κοινωνική εξέγερση, ενστικτώδης, τυφλή, χωρίς επεξεργασμένο καί κοινωνικά αποδεκτό σύγχρονο ζητούμενο, πού θά έδινε όντως μιά διέξοδο στήν χώρα καί τόν λαό της, δέν είναι τό ζητούμενο. Αντίθετα θά αφανίσει τό αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό ( φυσικά καί υπάρχει καί δέν είναι διόλου ευκαταφρόνητο) καί θά καταστρέψει τήν δυναμική αυτής τής χώρας, μέ κίνδυνο νά εξαφανίσει ή νά συρικνώσει ανεπανόρθωτα, τόσο τό δυναμικό της, όσο καί τήν χώρα.

    Εδώ καί λίγο καιρό παρακολουθώ τίς αναρτήσεις καί τά σχόλια στό Antinews. Είναι ελπιδοφόρο ότι υπάρχουν άτομα μέ αυτοσεβασμό , πού πιστεύουν, προτείνουν καί ελπίζουν σέ κόμμα εξουσίας, ότι θά μπορέσει νά λύσει σωρεία προβλημάτων.
    Οι λαοί ευτυχούν ή δυστυχούν, άν στόν κατάλληλο χρόνο θρεθεί η κατάλληλη ηγεσία ή αντίστροφα.

  46. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 08/04/2011 01:02:47

    Ελα στη μεσσηνια ρε φαηλο.Μπραβο για το αρθρο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΤΑΚΗΣ 08/04/2011 02:00:19

      Με φωνάξατε και δεν ήρθα;

  47. ΜωρέΤιΜαςΛΕς ! avatar
    ΜωρέΤιΜαςΛΕς ! 08/04/2011 02:57:07

    Το ωραίο έγινε με το βινδεοκλιπ του άσματος του προεδρα για την ενίσχυση των αγορών ελληνικών προϊόντων!
    στιχούργημα κακούργημα και η εκτέλεση από τη Μπεκατωρου, στα …2 μέτρα!
    Έλα όμως που η… κυματίζουσα σημαία που έντυνε το μουσικό αυτό …δράμα, είχε ένα κοντάρι ναααα με μια κουτσούπα αντί σταυρού επίσης ναααα!
    κάποιος φαίνεται του το σφύριξε κι έτρεξε να βάλει ένα σταυρό τσίγκινο νααααα! επίσης!!!!!
    Το τελευταίο θεατρικό μονόπρακτο για έναν παλιάτσο που ανέβασε ο Μεύρος ΜπιτΓιαΜπιτ της πολιτικής μας πραγματικότητας, είναι το “εμένα θα με επιλέξει ο Λαός να κυβερνήσω, γιατί τα ποσοστά των άλλων είναι …φπα ενώ τα δικα μου ρεστα απο δεκαρικο”!
    Εφαρμόζοντας όλα τα τερτίπια της πλύσης …ανεγκεφάλου ο Μπριτζερμαν, κάθε μεσημέρι κοιτώντας στα μάτια το «Λαό» του, προσπαθεί να πείσει για τα απίστευτα!
    Η εμφάνιση στο Μέγα προχθες, ήταν όλα τα λεφτά!
    -Ψηφισα το πρωτο αρθρο για να πάρουμε τα λεφτά! Από σύμπνοια και πατριωτισμό!
    Ορθα και κοφτά! Και ξενδιάντροπα!
    Όπως φωνάζουν οι κοτάνες , «κοτανα», όποιον τους θυμίσεις τις κοτανιές τους!
    Και δεν του ‘πε κανένας, ούτε καν ο ΠρεπεΝτερης!
    -Ποιος σε κάλεσε ρε κακομοίρη σ΄ένα παρτυ που δεν ήσουν απαραίτητος;
    Και πήγες σινάμενος και κουνάμενος;
    Για να συνοδέψεις την Νδορα, για να υπογράψεις την επιταγή η για να παίξεις το ρολό του ΣυνερΓάτου των τωρινών Γερμανών;
    Βρήκε «ανίερη» την αντιστρατευση στο Μνημόνιο όλων των δυνάμεων και δεν βλέπει δουλική την άνευ αξίας και ουσίας πρόσδεση του, στο άρμα των εισβολέων και των υπάλληλων τους!
    Η μήπως έχει και αξία και ουσία η συνουσία;

    Αν το …ξέχασε, να του το θυμίσει ο Αδωνννις!
    Το ΄41, όταν κατέλαβαν την Ελλάδα οι Γερμανοί, εκτός του Τσολακόγλου που παρέδωσε "εν τάξει" την χώρα, υπήρχαν και οι "ΣυνερΓάτες" τους, οι φρόνιμοι και λογικοί, που τόσο καλά τους εξέφρασαν τα "Ελεύθερα Βήματα" του Λαμπράκη την μέρα που μπήκαν στην Αθήνα.
    Και πέραν αυτών και πέραν των Κουκουέδων που συΣτάθηκαν στο ΕΑΜ, ΥΠΗΡΞΑΝ και ο Συνταγματάρχης Ψαρός και ο Ναπολέων Ζέρβας!
    Μη ξεχνώντας και τον Περρικο που εκτελέστηκε για την ανατίναξη της ΕΣΠΟ!
    Στις μέρες κατοχής που ζούμε ο σφοντύλας αρχηγός του Λαός διάλεξε να είναι με τους Φρόνιμους! Ποιος του φταίει λοιπόν;
    Ας αφήσει το Ελληνικό Λαό να συμπορευθεί στην αντίσταση του, όπως τότε, με κείνους που σήκωσαν τη σημαία του έθνους για την πατρίδα την ύπαρξη του Ελληνισμού και την δικαίωση των αιώνιων αγώνων του να μείνει ζωντανός!
    Ζητήσαμε από το Σαμαρά να μη ηγηθούν της οργής μας οι αληθινοί υπηρέτες της παγκοσμιοποίησης. και τα μολοτοφόρα τάγματά τους,
    ΝΑ μη μπουν μπροστά στρατά που είναι δούλοι ανθελληνικών συμφερόντων. Έχοντας κι εμάς πίσω τους!
    Και μας άκουσε!
    Δεν χρειάζεται να πάμε στο Νεοεαμ τύπου Κερατέας ή ΠΑΜΕ! Έχουμε τη σημαία μας και τον άνθρωπο που έμεινε εκεί που του το ζήτησε ο κόσμος του!

    Ο Γιώργος Καρατζαφέρης ρωτάει τί σκέφτεται ο ψηφοφόρος του για την Προθυμία του να συνυπογράψει το Μνημόνιο;
    Με παρέα ποιάν! Την Μνηστη των Μνηστήρων!
    Ρώτησε πως νοιώθει , μέσα στα μούτρα του, να φτύνει την νοημοσύνη του;
    Να τον τσακώνει τον …Ναπολέοντα ως …Ιωσηφίνα, στο «πεδίο δράσεως» και να φωνάζει "εκείνος" διαμαρτυρόμενος, αντί για "κείνη";
    Εμ κερατάς ο έρμος, εμ δαρμένος;

    Πόσα θελει να μας τρελάνει ο άνθρωπος; Πόσα;;;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.