#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/05/2011 13:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ώρα για ένα ακόμα «όχι»



[caption id="attachment_100298" align="alignnone" width="600" caption="Σύνταγμα 11/05/11 - 13:34"][/caption]



Μας έλεγαν θα νικήσετε, όταν υποταχθείτε…

Υποταχθήκαμε και βρήκαμε τη στάχτη…



Και οι πλέον δύσπιστοι θα  έχουν πλέον …..πειστεί, ότι το περιώνυμο μνημόνιο δεν ήταν ένα πρόγραμμα σωτηρίας της Ελλάδος.

Αντιθέτως, ο αποκλειστικός του στόχος ήταν να διασώσει τους δανειστές μας, τις ευρωπαϊκές και δευτερευόντως τις ελληνικές τράπεζες.

Η σωτηρία της Ελλάδος μπορεί να προέκυπτε ως….παρενέργεια!

 

Ένα χρόνο μετά, με εξαίρεση τις  ξένες τράπεζες που πρόλαβαν να ξεφορτωθούν ελληνικά ομόλογα και τους κερδοσκόπους που θησαύρισαν από τα spreads και τα cds,  οι άλλοι είναι χαμένοι. Το δε  μνημόνιο έχει περάσει στη συνείδηση της κοινής γνώμης (και όχι μόνο της ελληνικής) ως μια παταγώδης αποτυχία, ένα παράδειγμα προς αποφυγή, μια καταστροφική συνταγή.

Για αυτό και οι επόμενες …εκδοχές του ήταν βελτιωμένες.

Η Ιρλανδία δέχθηκε μεν τη βοήθεια, αρνήθηκε όμως  την αύξηση της φορολογίας.

Η Πορτογαλία  συμφώνησε ένα πολύ ηπιότερο, πάντα σε σχέση με το ελληνικό, μνημόνιο.

Ακόμα και σε εμάς, που δεχθήκαμε αδιαμαρτύρητα τους επαχθέστατους όρους, μας προσφέρθηκε ως αντίδωρο παρηγοριάς μια …επιμήκυνση με ελαφρώς μειωμένο επιτόκιο.

 

Σε χειρότερη κατάσταση

 

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι  η Ελλάδα βρίσκεται σε χειρότερη κατάσταση απ’ ότι ήταν πέρυσι. Και με σαφώς λιγότερα διαπραγματευτικά μέσα.

Οι κύριοι Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου απώλεσαν την αίγλη τους ως …δεινοί διαπραγματευτές και …..αποτελεσματικοί τεχνοκράτες, ενώ η κυβέρνηση ως σύνολο βούλιαξε στα προβλήματα που δημιούργησε.

Η Ελλάδα δεν μπορεί να βγει στις αγορές το 2012 (παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις του υπουργού Οικονομικών) και ως εκ τούτου υπάρχει ανάγκη πρόσθετου δανεισμού.

Αυτό σημαίνει  νέο μνημόνιο και νέα επώδυνα μέτρα, με παράλληλη υποθήκευση της χώρας.

Επειδή, όμως, οι Ευρωπαίοι δεν εμπιστεύονται πλέον τον κ. Παπανδρέου, ενώ   βλέπουν ότι το αντιμνημονιακό ρεύμα ενισχύεται στην κοινωνία, απαιτούν  ευρύτερη στήριξη.

Και προφανώς δεν εννοούν την κα. Μπακογιάννη και τον κ. Καρατζαφέρη. Αυτοί θεωρούνται δεδομένοι.

O Αντώνης Σαμαράς τους απασχολεί.

Και γιατί κόπτονται τόσο πολύ για τη στήριξη του Σαμαρά;

Πρώτον, γιατί έχουν πειστεί ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου δεν μπορεί μόνη της. Και δεν επαρκούν τα εξαπτέρυγα.

Δεύτερον, γιατί η αντιμνημονιακή γραμμή του Σαμαρά «χαλάει» την συνταγή. Στέλνει λάθος …μηνύματα. Αν το μνημόνιο εγκαταλειφθεί  στην Ελλάδα, τότε δεν θα μπορέσει να εφαρμοστεί πουθενά αλλού!

Τι θα απογίνουν όλοι αυτοί οι σωτήρες; Επί πλέον η Ευρώπη μέχρι το 2013 μένει χωρίς μηχανισμό διαχείρισης κρίσεων.

Το διακύβευμα είναι υψηλό!

 

Να γιατί οι  δημοσκοπήσεις  αναδεικνύουν .. εννεακομματική βουλή..

Να γιατί τα σενάρια για δήθεν εθνική συνεννόηση..

Να γιατί τα χαμηλά ποσοστά της Ν.Δ. (ενώ οι θέσεις της απηχούν την πλειοψηφία  του εκλογικού σώματος),

Να γιατί  ο «μπαμπούλας» της ακυβερνησίας, σε περίπτωση πρόωρων εκλογών.

Να γιατί τα εκβιαστικά διλήμματα.

Για να πει ο Σαμαράς το ναι και να τελειώσει η ιστορία.

Έχουν μάλιστα και το επιχείρημα: το αντιπολιτευόμενο κόμμα της Πορτογαλίας  συμφώνησε στα μέτρα εν μέσω προεκλογικής περιόδου. Βέβαια, συμφώνησε στα μέτρα, αλλά έχασε το προβάδισμα στις δημοσκοπήσεις!

Ποια πρέπει να είναι η απάντηση του Αντώνη Σαμαρά;

Στην Ελλάδα, εδώ και χιλιάδες χρόνια,  τις απαντήσεις τις δίνουν  οι Ποιητές μας:

«Μας έλεγαν θα νικήσετε, όταν υποταχθείτε…

Υποταχθήκαμε και βρήκαμε τη στάχτη…»



Κώστας Ροδινός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/05/2011 13:55:23

    Εύγε Κώστα! Εύγε! Πολύ απλά, τα είπες όλα!

    Λογικό να ψάχνουν οι οχτροί μας να βρουν ποιοι στο καλό είμαστε. Τέτοια ποιότητα λόγου είναι σπάνια στον κατεστημένο τύπο...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 11/05/2011 16:45:47

      Eπώνυμε,
      ευχαριστώ πολύ

      • διηνεκης avatar
        διηνεκης @ Κώστας Ροδινός 11/05/2011 22:03:25

        Παντως για να βρουνε εμενα πρεπει να παρουν αεροπλανο,βαπορι,τρενο,ταξι,και λιγο ποδαροδρομο και μετα να βαρεσουν κουδουνι

  2. jkr avatar
    jkr 11/05/2011 14:01:13

    Επεισόδια μπροστά από τη Βουλή, πολλά δακρυγόνα κρότου λάμψης.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ jkr 11/05/2011 14:07:49

      Το πράσινο παρακράτος ετοιμάζεται να αναλάβει δράση...

  3. ΔΡΑΜΙΝΟΣ avatar
    ΔΡΑΜΙΝΟΣ 11/05/2011 14:03:33

    Άρα ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο "εκλεκτός" της Ιστορίας,
    είναι ο ηγέτης που καλείται να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά,
    είναι ο ηγέτης που πρέπει να διασώσει ότι έχει απομείνει,
    είναι ο ηγέτης που πρέπει να δώσει ελπίδα και προοπτική σε αυτόν τον τόπο,
    είναι ο ηγέτης που θα εμπνεύσει το μεγάλο και υγιές κομμάτι του λαού,
    είναι ο ηγέτης που με απλές κινήσεις θα σώσει τη χώρα από την επερχόμενη οικονομική καταστροφή,
    είναι...είναι...είναι, και αν δεν είναι πρέπει να γίνει.

    ΟΛΟΙ, Νεοδημοκράτες και μη περιμένουν την αυριανή ημέρα.

    Αντώνη, πρόσεξε τι θα πεις και τι θα υποσχεθείς;;;;

    • JOHN avatar
      JOHN @ ΔΡΑΜΙΝΟΣ 11/05/2011 19:57:13

      @Δραμινος. Φιλε μου η σωφη παροιμια λεει.Οταν ακους πολλα λογια κρατα μικρο καλαθι.Οι κοματικοι μηχανισμοι οι οποιοιδηποτε αυτοι που ευθυνονται για τη καταντια μας εχουν σαπισει.Και δυστυχως δυσκολα οι ηγετες μπορουν να ελθουν σε αντιπαραθεση μαζυ τους γιατι και η κουλτουρα μεγαλου μερους των ψηφοφορων δεν δυσταζει ν ακολουθει το οποιοδηποτε κοματοσκυλο προσφερει παλιες καταστροφικες συνταγες.Ισως η οδυνηρη περιπετεια που περναμε μας κανουν να σκεφτουμε διαφορετικα και μονο τοτε θα δουμε φως στο τουνελ.Γιατι δυστυχως παντοτε καποιοι¨εφιαλτες¨περιμενουν στη γωνια.

      • Χρ.Δ avatar
        Χρ.Δ @ JOHN 11/05/2011 20:39:59

        Συμφωνω..

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/05/2011 14:05:21

    Εξαιρετικό, Κώστα. Ελπίζω όλα αυτά, και πολλά άλλα, να τα σκεφτεί ο Σαμαράς πριν ανεβεί αύριο στο πόντιουμ.

    Και κυρίως να σκεφτεί ότι το payroll της τρόικας είναι τόσο μεγάλο, που περιλαμβάνει πλέον αμέτρητα παπαγαλάκια της τρομολαγνικής δημοσιογραφίας. Μια ματιά τόσο σε εφημερίδες, όσο και σε ιστοσελίδες (π.χ. Capital.gr) θα πείσουν τους πάντες ότι τα αμαρτωλά μυστικά κονδύλια του ΥΠΕΞ (επί ΓΑΠ) ωχριούν μπροστά στους πακτωλούς που πληρώνει η τρόικα τους επαγγελματίες του λυρικά εκβιασμού.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 11/05/2011 14:06:46

      ("κυριλέ εκβιασμού" ήθελα να γράψω. Τα δάχτυλα πανε αλλού, φαίνεται...)

  5. Orestios avatar
    Orestios 11/05/2011 14:06:16

    Κώστα Ροδινέ.
    Έπιασες το νόημα.
    Ο έχουν τυπώσει τρισεκατομμύρια ευρώ φτιάχνοντας μια νέα Ευρωπαϊκή Βαϊμάρη.
    Φοβούμενοι τον υπερπληθωρισμό, που οι ίδιοι δημιούργησαν από την απληστία τους θέλουν να μας φορτώσουν άχρηστα χαρτιά (δες χαρτονομίσματα ευρώ) ισχυριζόμενοι πως μας σώζουν και περιμμένοντας να βγάλλουν κέρδος από ίνες βαμβακιού και κυτταρίνη σαν να επρόκειτο για χρυσό.
    Το εξωφρενικό είναι πως ζητούν γή (και κατ' επέκταση 'υδωρ) προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι κουβάδες με άχρηστα χαρτιά που μας πουλάνε είναι εξασφαλισμένοι.

  6. effie B. avatar
    effie B. 11/05/2011 14:08:27

    ακομη μια φορα στις επαλξεις ολοι μαζι, Κωστα.
    ενωμενοι, δυνατοι απεναντι στους αυτοκλητους σωτηρες.
    αυτη τη φορα την ξερουμε την συνταγη:
    ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ!

  7. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 11/05/2011 14:15:18

    Αν όντως οι δημοσκοπήσεις είναι αληθινές και αν ο Παπανδρέου πιστεύει ότι έχει δίκιο στην πολιτική που εφαρμόζει δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν φαγωθεί να συμφωνήσει ο Σαμαράς;
    Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις ο λαός συνεχίζει να πιστεύει στην κυβέρνηση του πασοκ.
    Βουλευτική πλεοψηφία υπάρχει και μάλιστα μεγάλη.
    Τι τους εμποδίζει να ψηφίσουν νομοσχέδια και να εφαρμόσουν τις πολιτικές τους;
    Αλλά επειδή το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και επειδή οι μάσκες των πράσινων δοσίλογων έπεσαν ,θέλουν να παγιδέψουν και τον Σαμαρά στο παιχνίδι τους.
    Δε σφάξαν,όμως!!!
    Αυτή τι φορά θα ξεμπροστιαστούν οριστικά τα πράσινα ερπετά που ξεζούμισαν τη χώρα.

    • brankaleon avatar
      brankaleon @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 11/05/2011 19:25:27

      Ποιες επιτέλους δημοσκοπήσεις ;
      Ο "μέσος" Έλληνας ξέρει τί συμβαίνει, πέρα από αυτό που συμβαίνει στην τσέπη του;
      Ποιά είναι τα ερωτήματα. Για ποιό πράγμα;
      Από τους ενεργούς ψηφοφόρους, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, πόσοι άρα γε έχουν, έστω μια αμυδρή γνώση του τί πραγματικά επιχειρείται.
      Κι' επιτέλους για ποια 8κομματική βουλή;
      Κι' εντέλει, ...
      ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΘΑ ΤΙΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ.

      ΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΝΟΣ 10% ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΗΚΩΝΟΤΑΝ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ.

      Τελικά, ο συχωρεμένος Νίκος Παπάζογλου είχε δίκηο:
      ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΝΑΝΙ-ΝΑΝΙ,
      ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΑΪΒΑΝΙ, ...

  8. Kostas D avatar
    Kostas D 11/05/2011 14:26:11

    ΕΥΓΕ ΚΩΣΤΑ ΡΟΔΙΝΕ!!!!!!!
    Ο Σαμαρας να ΜΗΝ δεχτει να κανει οτι εκανε ο πορτογαλος αργηγος του κομματος της αντιπολιτευσης.....
    ΝΑ ΠΕΙ ΕΝΑ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ στο 2ο μνημονιο οπως και στο 1ο....!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΞΩ Η ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 11/05/2011 14:34:45

    Μεγάλες προσδοκίες Κώστα Ροδινέ καλιεργείς στον κόσμο ,να προσέξει ο Σαμαράς το παιχνίδι είναι στημένο ,θα οδηγήσουν την χώρα σε εκλογές με ευθύνη Σαμαρά και να είσαι σίγουρος θα τις πάρουν άνετα με την στήριξη των εξαπτέρυγων .

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αντάμ Παπαντάμ 11/05/2011 16:47:42

      Αντάμ,
      ούτε ελπίδες καλλιεργούμε ούτε ...λαχανίδες!
      Τη γνώμη μας λέμε!

    • EPICOUROS avatar
      EPICOUROS @ Αντάμ Παπαντάμ 11/05/2011 17:55:12

      ΦΙΛΕ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ? ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΧΕΡΙ, ΜΟΝΟ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΠΑΛΑ.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Αντάμ Παπαντάμ 11/05/2011 19:41:51

      μετά την τοποθέτηση Ψυχάρη το ίδιο τείνω να πιστέψω κι εγώ

  10. Makedonas Thessalonikios avatar
    Makedonas Thessalonikios 11/05/2011 14:38:57

    Κώστα τα σέβη μου!

  11. nick avatar
    nick 11/05/2011 14:39:34

    Μπράβο κ. Ροδινέ!

  12. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 11/05/2011 14:39:37

    Σημάδια των καιρών :
    δύο φανατικοί πασόκοι σε συνομιλία μας χθες παραδέκτηκαν ότι όσο πιο γρήγορα πέσει αυτή η κυβέρνηση , τόσο καλύτερα. Πέρυσι τέτοιο καιρό μου έκοψαν τη καλημέρα γιατί τους μίλησα για προδοσία. Προσκαλώ όποιον πασόκο διαβάζει να μας πει αν είναι περήφανος για τη κυβέρνησή του και προκαλώ κάποιους όψιμους νεοδημοκράτες να πάψουν να φέρονται ως οι χειρότεροι πασόκοι.

    • kiki avatar
      kiki @ παρατηρητής 11/05/2011 15:11:57

      @ Παρατηρητη,
      θα σου στειλω εναν αλλα δεμενον, και φιμωμενο,
      μολις τωρα γυρισα απ εξω και δυστυχως ειχα αναγκη για χαρτι προσκλησεων , και αναγκαστηκα να παω σαυτον- πασοκος τυπογραφος- ακουσα τον εξαψαλμο, οτι τι θα γινει θα μου γυρισουν τα δωρα πισω αν ερθουν οι αλλοι, για ολα φταιω εγω προσωπικα και για την Υπατια, ο Θεοδωρακης με την μουσικη του μας εκανε κομμουνιστες, και επισης εγω φταιω που περιθαλπτω αλλοδαπους και μας δολοφονουν, Και επειδη προφανως τα νευρα μου ανεβηκαν στο ταβανι, ανταπαντησα σε πολυ εντονο υφος.
      αυτα , ατελειωτοι ειναι οι κεραταδες.


      Κυριε Ροδινε,
      υπεροχο κομματι , οαση σε αυτο που με βρηκε.

      • παρατηρητής avatar
        παρατηρητής @ kiki 11/05/2011 16:03:39

        Κiki,
        δώσε του οδηγίες για το πως θα επικοινωνήσουμε μέσω antinews για να του πω την απίστευτη ατάκα που μου έριξε όχι απλά πρώην πασόκος αλλά και άνθρωπος που είχε διατελέσει επί Ανδρέα σε ψηλή θέση σε υπουργείο : " μετά την εποχή Σημίτη Πασόκ ψηφίζουν μόνο δύο κατηγορίες ανθρώπων : οι βλαμμένοι ή / και οι βολεμένοι ".

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ παρατηρητής 11/05/2011 20:55:22

      Οι όψιμοι ΝΔημοκράτες είμαστε εμείς που εδώ και χρόνια ,έχουμε νιώσει το πράσινο παρακράτος.
      Αυτοί που συνεχίζουμε να στηρίζουμε το κόμμα με το 20% ακόμα και στην δυσκολότερη εποχή του.
      Αυτοί που παρά την κρίση και την απαξίωση των κομμάτων κάνουμε δωρεά στο κόμμα με τα ελάχιστα χρήματα μας για να στηρίξουμε την οικονομική αξιοπρέπεια του Σαμαρά αύριο ,και να μην έχουμε ανάγκη γαλάζιους Τσουκάτους.
      Αν δε αρέσουμε που συνεχίζουμε να μιλούμε με τόλμη για τα πισυεύω μας να μας το πείτε να φύγουμε.

  13. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 11/05/2011 15:00:49

    Επειδή υπάρχει και η φωτογραφία!

    Η υπόθεση φίλοι είναι προδομένη. Τα πάντα έχουν σχεδιαστεί στην εντέλεια. Ο καθένας κάνει το δικό του. Δεν υπάρχει καμιά κεντρική κατεύθυνση για την ανατροπή του σχεδίου υποδούλωσης της πατρίδας και του λαού. Τα συνδικάτα είναι ανύπαρκτα. Η αντιπολίτευση; Εδώ γελάμε... Εμμέσως πλην σαφώς, όλοι βάζουν πλάτη στο ΓΑΠ. Όλοι φοβούνται αυτό που δεν μπορούν να ελέγξουν. Φοβούνται το λαό. Ως εκ τούτου, άσε για αύριο.

    Η πορεία διασπάστηκε. Πρώτη έφθασε στο σύνταγμα η ΕΘΕΛ. Ακολούθησαν και κάποιοι ακόμα. Στη συνέχεια ανάμεσα σε δύο μακριές γραμμές ΜΑΤ, έφθασαν τα γνωστά παιδάκια (αυτά με τις μάσκες και το λοιπό εξοπλισμό) και μετά τίποτε. Τίποτε από το παλμό των άλλων συγκεντρώσεων. Ο κόσμος μάλλον έχει απογοητευθεί και προσπαθεί να διαχειριστεί τα προβλήματά του. Τα ΜΑΤ παρατάχθηκαν και από τις δύο γραμμές της λεωφόρου Αμαλίας και κλείνοντας από παντού το κόσμο, απέκλεισαν κάθε έξοδο. Οι περισσότεροι εκ των συγκεντρωμένων, και εγώ, βγήκαμε έξω από τη ζώνη πυρός. Η συγκέντρωση φυλορόησε. Στη συνέχεια άρχισαν να φθάνουν και άλλα τμήματα της πορείας, τα οποία έστριβαν στη κάθοδο της πανεπιστημίου.
    Έπεσαν και κάποιες στρακαστρούκες και κατέβασαν τα ρολά στο μετρό. Κάποιοι εξαγριώθηκαν, ήρθαν στα λόγια με το σταθμάρχη, άρχισαν τα γαλλικά, ο σταθμάρχης τους είπε να πάνε να πιουν .. καφέ και άρχισαν οι ψηλές. Τα χημικά που χρησιμοποιούν ή είναι λιγμένα ή είναι ειδικής παραγγελίας για να μην αντέχονται... η επίδρασή τους έφθανε μέχρι τις αποβάθρες.

    Αυτά είδα εγώ και κάποιοι άλλοι ας συμπληρώσουν τα δικά τους, αφού οι παπαγάλοι των ΜΜΕ απεργούν αβαντάροντας το ΓΑΠ και τους άλλους τοποτηρητές των δυνάμεων (ΔΝΤ, ΕΕ και αγορών).

    Όμορφος κόσμος αγγελικά σχεδιασμένος.

    Θα πάρουμε και το νέο δάνειο των 50 + δις και θα μπούμε ακόμη πιο βαθειά στο κουβά. Και όλοι βεβαίως θα είναι ευχαριστημένοι.

    • Xmm avatar
      Xmm @ Αρματιστής 11/05/2011 19:25:38

      Ο κόσμος είναι απογοητευμένος απο τα συνδικάτα, αισθάνεται και ξέρει οΤι αυτή η μορφή αγώνα είναι προδομενη απο την αρχή της.

  14. pizza avatar
    pizza 11/05/2011 15:04:48

    Ο ΓΑΠ καθε λιγο και λιγακι λεει "σημερα αποφασιζουμε να παμε μπροστα". Καλυτερα να σταματηση να το λεη αυτο γιατι καθε φορα που το εχει πει μονο πισω παμε.

  15. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/05/2011 15:12:16

    Κανείς πατριώτης δεν πρέπει να κατεβεί σε πορείες που ελέγχονται από χρυσοπληρωμένους εθνομηδενιστές ισλαμολάγνους αριστερούς, αυτούς που κατεβάζουν στην πορεία λάθρο που διεκδικούν "δικαιώματα".
    Οσο περισσότερος κόσμος διαδηλώνει, τόσο αυτοί νομίζουν ότι ισχυροποιούνται.
    Ας οργανώσει η ΝΔ δική της συγκέντρωση, σε ξεχωριστή ημέρα.

    • Xmm avatar
      Xmm @ ΒΙΣ 11/05/2011 19:26:40

      +++

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 11/05/2011 21:08:26

      Σαν το ΠΑΜΕ δηλαδή. Όλοι μαζί, και το ΠΑΜΕ χώρια.

      Έτσι όμως, μην περιμένεις κανένα νεοτσολάκογλου να πέσει.

    • zbigniew breszinski avatar
      zbigniew breszinski @ ΒΙΣ 11/05/2011 21:53:55

      BIΣ, όλοι παρακολουθούμε τα σχόλιά σου σε διάφορες σημερινές αναρτήσεις. Το τί ρόλο προσπαθείς να βαρέσεις είναι ηλίου φαεινότερο. Πόσα σου δίνει η "υπηρεσία";

  16. jkr avatar
    jkr 11/05/2011 15:20:25

    Κατακερματισμένη πορεία, σε διαφορετικούς χώρους και χρόνους, αρκετά πιο άνευρη και με λιγότερο κόσμο από προηγούμενες.
    Η ψυχολογική επενέργεια του Συστήματος έχει επιτύχει την αδρανοποίηση των ανένταχτων, οι δε ενταγμένοι κινούνται αυτοτελώς για να αποδυναμώσουν την διαμαρτυρία.

  17. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 11/05/2011 15:26:29

    Εξαιρετικός και μεστός οπως πάντα ο Κώστας Ροδινός.

    Μια επισήμανση σχετικά με το εκβιαστικό δίλημμα. Οποιοδήποτε επιχείρημα σχετικά με τα περι αντιπολιτευόμενου κόμματος στην Πορτογαλία που συμφωνησε στα μέτρα εν μέσω προεκλογικής περιόδου, ειναι ασήμαντο και θα απαντηθεί αναλογα.
    Το πραγματικά εκβιαστικο δίλημμα που θα "στησουν" τώρα, ειναι : "κυριε Σαμαρά, ή συναινείς και υπογράφεις κι εσυ το νεο μνημόνιο (οπότε νομιμοποιείται εμεσα και το πρώτο) ή δεν εκταμιευεται η δόση του Ιουνίου (που ειναι 12 δισεκ.) και αναλαμβάνεις το κόστος"
    Αν συμβεί το δεύτερο, η χωρα θα βρεθεί πραγματικά προ οικονομικού αδιεξοδου χειρότερου απο τον περσινο Μαη…
    Αμεσως μετά, ο ΓΑΠ με όλο το διαπλεκόμενο σύστημα που τον στηρίζει και απο το παρασκήνιο οι τροικανοι που θέλουν την νομιμοποιητική βάση για την υποδούλωση της χώρας, θα πέσουν να τον κατασπαράξουν, κατηγοροντας τον οτι κινείται με γνωμονα τα προσωπικά κινητρα και οχι το συμφέρον της χωρας. Θα τον στοχοποιησουν ως υπεύθυνο για τίς εξελίξεις, παρασύροντας και μερικά ακομα εκατομμυρια αφελών ελλήνων που θα "τσιμπίσουν" για μια ακόμα φορά. Να δείτε που στο τέλος ο ΓΑΠ απο κατηγορούμενος θα βρεθεί κατήγορος!
    Στην συνέχεια, θα κάνει ταχα οτι παραιτείται γιατί αγωνιζεται μόνος του "γυρίζοντας 2 φορές τον κόσμο όλο" ενω η αξιωματικη αντιπολιτευση ειναι ανευθυνη και υποσκάπτει με την συμπεριφορά της το μελλον της χωρας και του λαού οπότε "υποχρεώνεται" να πάει σε εκλογές με ανάλογο εκβιαστικό διλημμα (συνηθισμένη πρακτική απο το συντομο και απωτερο παρελθόν, υιος του ΑΓΠ, γαρ).
    Δυστυχως το εκβιαστικο αυτο διλημμα φαίνεται ανυπερβλητο στα μάτια του κόσμου και σε εμάς μενει να στηρίξουμε τον Σαμαρά οχι μόνο με λόγια αλλά και με εργα. Με ποιο τρόπο και επιχειρηματολογία θα μπορούσε να ξεπεραστεί αυτό, ειλικρινά δεν ξέρω… Οποιος εχει ρεαλιστικές προτάσεις ας τις καταθέσει αμεσα, και εσυ Κώστα Ροδινέ απο τους πρώτους!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Delta Lamda 11/05/2011 16:51:00

      O.K.

    • SAS avatar
      SAS @ Delta Lamda 11/05/2011 18:56:09

      Ο φόβος και το εκβιαστικό δίλημμα που αναφέρεις είναι αυτά που μας οδήγησαν στην σημερινή πραγματικότητα .
      Γιατί έχουμε την εντύπωση ότι αν πέσουμε θα πονέσουμε μόνο εμείς , είναι όλοι τους δεμένοι μαζί μας και ίσως πονέσουν περισσότερο , γι' αυτό και δεν θα μας αφήσουν να πέσουμε .
      Έχουν δανειστεί 50 δις και ούτε ένα ευρό δεν πήγε στην ανασύνταξη του κράτους παρά στα δάνεια των τοκογλύφων . Ας μην μας δώσουν την επόμενη δόση, θα είναι η αρχή της ανάταξης της χώρας μας . Αρκεί κάποιος επιτέλους να πει την αλήθεια στον λαό και να ζητήσει θυσίες που θα έχουν ορίζοντα και αποτελέσματα .
      Συμπεριφερόμαστε λές και είμαστε ανίκανοι για οτιδήποτε , εδώ μας φτάσανε .

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ SAS 11/05/2011 19:51:54

        Ακριβώς. "Πάρτε τα μέτρα, όχι τα λεφτά".

  18. αυτονόητος avatar
    αυτονόητος 11/05/2011 16:14:38

    Μην πεποίθατε επί υιούς ανθρώπων οις ουκ έστι Σωτηρία...

  19. Kώστας β. avatar
    Kώστας β. 11/05/2011 16:37:17

    Απο εδώ ξεκίνησε το πείραμα της παγκοσμιοποιημένης μηντιοκεντρικής διακυβέρνησης με όχημα την περίεργη παρέα με κεντρικούς άξονες :οικονομία (παπ) ανάπτυξη (παμπ) μετανάστευση -καλλικράτης (οικ.ραγκ.),θράκη(πετ-ξυν),εξ.πολιτική ,παιδεία.Αυριο πρέπει να τελειώσει το πείραμα πριν εξαφανιστούν τα πειραματόζωα.Ναί στον διεθνισμό της ελευθερίας των λαών ,όχι στην υποταγή της παγκοσμιοποιημένης ανθρωποφάγας και εθνοφάγας αγοράς.

  20. Aggelos avatar
    Aggelos 11/05/2011 17:06:07

    ηδη απειλει ο παπαχελας στην καθημερινη οτι αν δεν πει ναι ο Σαμαρας και δεν κατσουμε φρονιμα στα αυγα μας θα βγουμε απο το Ευρω..
    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_2_11/05/2011_1295167
    μιλαει με το στομα της αμερικης..

    • Απο Πλατεια Βαθης avatar
      Απο Πλατεια Βαθης @ Aggelos 11/05/2011 19:04:51

      Εξω απο το ευρω ΤΩΡΑ... κοστισει οτι κοστισει !!
      Να ξαναρχισουμε απο την αρχη... οπως ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΑΜΕ !!
      αλλα .. και να δουμε ...
      το ΑΙΜΑ των οικονομικων -και ισως οχι μονο- τρομοκρατων να ρεειιιι..!

  21. t avatar
    t 11/05/2011 17:08:06

    Mας έλεγαν θα νικήσετε όταν υποταχθείτε.
    Yποταχθήκαμε και βρήκαμε τη στάχτη.
    Mας έλεγαν θα νικήσετε όταν αγαπήσετε.
    Aγαπήσαμε και βρήκαμε τη στάχτη.
    Mας έλεγαν θα νικήσετε όταν εγκαταλείψετε τη ζωή σας.
    Bρήκαμε τη στάχτη.
    Mένει να ξαναβρούμε τη ζωή μας
    Tώρα που δεν έχουμε πια τίποτα»
    Γιώργος Σεφέρης

  22. firiki2010 avatar
    firiki2010 11/05/2011 17:09:35

    "Αν το μνημόνιο εγκαταλειφθεί στην Ελλάδα, τότε δεν θα μπορέσει να εφαρμοστεί πουθενά αλλού!"
    Βλέπεις δηλαδή Κώστα πιθανότητα το μνημόνιο και οι συνακόλουθοι μηχανισμοί στήριξης να εγκαταλειφθούν με κυβέρνηση ΝΔ και πριν μπορούμε να βγούμε να δανειστούμε απο τις αγορές με αξιοπρεπή επιτόκια;

    "Να γιατί τα χαμηλά ποσοστά της Ν.Δ. (ενώ οι θέσεις της απηχούν την πλειοψηφία του εκλογικού σώματος),.......Για να πει ο Σαμαράς το ναι και να τελειώσει η ιστορία.Έχουν μάλιστα και το επιχείρημα: το αντιπολιτευόμενο κόμμα της Πορτογαλίας συμφώνησε στα μέτρα εν μέσω προεκλογικής περιόδου. Βέβαια, συμφώνησε στα μέτρα, αλλά έχασε το προβάδισμα στις δημοσκοπήσεις!"
    Θεωρείς την δημοσκόπηση τόσο πειραγμένη; Είναι απλώς ένα μέσο πίεσης για το "ναι" του Σαμαρά; Σε κάθε περίπτωση τα "ναι" και τα "όχι" δεν μπορεί να λέγονται με βάση τις δημοσκοπικές προοπτικές.

    Στη περίπτωση μας πάντως δεν βλέπω να αναζητούνται 180 βουλευτές για το "Μεσοπρόθεσμο" Δεν συμφέρει κατά τη γνώμη μου το ΠΑΣΟΚ .
    Για το γενικότερο θέμα της "συναίνεσης " και της "εθνικής συνεννόησης" ανέβασα κάτι σήμερα στο firiki2010

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ firiki2010 11/05/2011 18:24:39

      Firiki,
      Τα ποσοτικά και κρίσιμα στοιχεία της δημοσκόπησης δίδονται στα όρια του στατιστικού λάθους. Αρα ερμηνεύονται αμφίσημα.

      Οταν με το μνημόνιο τα spreads είναι πάνω απο τις 1200 μονάδες, τι το θέλουμε το μνημόνιο;

      Το έχω γράψει απο παλιά και το ξέρεις οτι υπήρχε και υπάρχει λύση εκτός μνημονίου με άλλη κυβέρνησης, διαφορετική πολιτική και φιλοσοφία.

      Οι αγορές πρωτίστως αξιολογούν τις προθέσεις και την αξιοπιστία μιας κυβέρνησης. Για αυτό και στον Παπανδρέου έδωσαν ικανό περιθώριο.

      Συναίνεση με μια κυβέρνηση τα μέλη της οποίας δεν μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους είναι άνευ αντικρίσματος.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Κώστας Ροδινός 11/05/2011 19:33:52

        Κι ας υποθέσουμε ότι υπάρχει μια διαφορά υπέρ της ΝΔ 0,9. Αν είσαι στο 22% έχεις πάλι πρόβλημα. (Και άρα δεν λειτουργεί η δημοσκόπηση "τεχνητά" σαν πίεση)
        Τα spreads σήμερα είναι θεωρητικά. Δεν τα πληρώνεις και δανείζεσαι με 4%. Κερδίζεις χρόνο. Αλλο αν το μνημόνιο είναι "λάθος μείγμα " που το κάνει ακόμα πιο λάθος η αμφιθυμία και η ανικανότητα των κυβερνώντων.
        Εκτός μνημονίου λύση υπήρχε. Τον Οκτώβριο του 2009, τον Ιανουάριο του2010, τον Φεβρουάριο... Οι εκτός μνημονίου "λύσεις" τον Μαιο αμφιβάλλω αν αποτελούσαν λύσεις.
        Η κυβέρνηση δεν χρειάζεται στην ουσία καμμιά συναίνεση από τη ΝΔ και νομίζω ότι δεν την θέλει κιόλας. Το "παραμύθι" της εθνικής συνεννόησης προωθείται για επικοινωνιακούς και μόνο λόγους. Στο κάτω-κάτω πότε άλλοτε μεταπολιτευτικά τουλάχιστον υπήρξε κυβέρνηση που της δόθηκε τόση συναίνεση όση της δίδεται σήμερα; Δεν είναι πρόβλημα λοιπόν η δήθεν μη παρεχόμενη συναίνεση από τη ΝΔ (τι να κάνει; να αυτοκαταργηθεί:) Το πρόβλημα είναι έλλειψη ενδοκυβερνητικής συναίνεσης και το "κόλλημα" με τις ψευτοσοσιαλιστικές ιδεοληψίες.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ firiki2010 11/05/2011 19:39:31

          Firiki,
          Αυτή τη στιγμή τα ποσοστά των κομμάτων μόνο ...ψυχολογική σημασία έχουν.
          Υπάρχει ένα 70% της κοινωνίας που διαφωνεί με την ακολουθούμενη πολιτική.
          Χρειάζεται μια ατζέντα για να εκφράσεις αυτό τον κόσμο.
          Οσον αφορά στη συναίνεση. Συμφωνώ μ' αυτά που γράφεις.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ firiki2010 11/05/2011 22:10:53

      Χθες βγήκαμε στις αγορές και δανειστήκαμε για εξάμηνη διάρκεια με 4,88% επιτόκιο 1,625 δις. Χαμηλότερο από αυτό του Μνημονίου! Το ποσό της έκδοσης καλύφθηκε κατά 3,58 φορές και το 34% της έκδοσης καλύφθηκε από ξένους. Όχι πάρα πολύ, αλλά κρίσιμο!

      Η Ελλάδα ΕΙΝΑΙ στις αγορές βραχυπρόθεσμου δανεισμού. Και μην ξεχνούμε ότι στις αγορές μακροπρόθεσμου δανεισμού βγήκε μόλις προς τα τέλη της δεκαετίας του 1990, ενόψει ευρώ.

      Ακόμη και το "δεν είμαστε στις αγορές" είναι ψέμα. Και οι ΗΠΑ μετά την κατάρρευση της Lehman Brothers ένα μεγάλο μέρος του δανεισμού τους το είχαν γυρίσει σε βραχυπρόθεσμο (όπως και ο "ανίκανος Καραμανλής" το Δεκέμβριο του 2008 και μέχρι το Μάρτιο 2009, που είχαν ανεβεί προσωρινά τα σπρεντς.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 12/05/2011 00:06:57

        Επώνυμε,
        σωστά το επισημαίνεις και είναι κρίσιμο αυτό.

  23. thanasis avatar
    thanasis 11/05/2011 17:29:51

    ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΑΛΛΗΘΕΙΕΣ,ΕΛΠΙΖΕΙ Ο
    ΛΑΟΣ ΝΑ ΑΠΑΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΗ
    ΚΥΒΕΝΗΣΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΕΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΤΗΣ
    ΕΛΠΙΔΑΣ , ΜΙΑΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΣΤΕΡΗΣΑΝ ΟΙ
    ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΙ ΜΑΓΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΟΙ
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ, ΑΝ
    ΔΙΑΨΕΥΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ
    ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΑΡΑΧΝΟ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΛΕΙ
    ΤΑΙ ΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙ ΑΥΡΙΟ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ
    ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΕΛΠΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ
    ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΝΑ ΒΓΑΛΗ
    ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΑΝΟΙΓΜΕΝΑ
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΚΟΜΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝ
    ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΙ ΜΑΓΟΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    • gynner avatar
      gynner @ thanasis 11/05/2011 21:04:00

      Ναι Θανάση μου......ο αρχηγός της νίκης χτές μια χαρούλα συναίνεσε να δοθούν τα 30 δις στους τραπεζίτες!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ gynner 11/05/2011 22:19:20

        Δεν πρόκειται για πραγματικό χρήμα, αλλά για εγγυήσεις. Έχει εξαφανιστεί η ικανότητα των τραπεζών να παράγουν χρήμα μέσω ρέπος από το εξωτερικό και αναγκάζονται να τους δίνει το κράτος αυτή τη δυνατότητα. Καλώς ή κακώς δεν γίνεται αυτή τη στιγμή διαφορετικά...

  24. Θετταλός avatar
    Θετταλός 11/05/2011 17:58:41

    Το μνημόνιο Ι δεν ήταν τίποτα άλλο παρά η ψυχολογική προετοιμασία για νέα μνημόνια πιό σκληρά, με μοναδικό στόχο την ακίνητη παριουσία δημοσίου και ιδιωτικού συμφέροντος.
    Γνωρίζουν πως η ελλάδα τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα διαθέτει σεβαστή ακίνητη περιουσία και πως μόνο αν την χάσουμε θα υποτεχθούμε στα καταχθόνια σχέδιά τους.
    Γι αυτό και οι παράλογοι φόροι . Γι αυτό μιλάνε τώρα για υποθήκευση της χώρας, για υποθήκευση της ακίνητης περιουσίας του τόπου μας. Γι αυτό ο Σαμαράς πρέπει να πει το ΟΧΙ για να τους σταματήσει επιτέλους.

  25. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/05/2011 18:40:23

    μπράβο Κώστα Ροδινέ!
    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ!

  26. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 11/05/2011 18:51:33

    Από δω και πέρα επιβάλλεται να κάνουμε όλοι μαζί συντεταγμένα βήματα προς τα εμπρός, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τη σωτηρία της χώρας. Δεν πρέπει να υπάρξει πισωγύρισμα και στασιμότητα , σε όλα τα επίπεδα. Ελπίζω μόνο σε δυο πράγματα: στο Θεό και στον σωστό ηγέτη.

  27. kiki avatar
    kiki 11/05/2011 18:52:18

    ΟΧΙ
    σε ολα ΟΧΙ
    Οχι στην κατοχη ,
    στον εξευτελισμο της αξιοπρεπειας μας,
    στην υποταγη στους τοκογλυφους των τραπεζων,
    οχι στην βια της εξουσιας,

    Οαση το αρθρο σας κ Ροδινε.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΜΕΙΜΑΡΗΣ avatar
      ΚΩΣΤΑΣ ΜΕΙΜΑΡΗΣ @ kiki 11/05/2011 20:05:49

      ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΜΕΙΜΑΡΗΣ avatar
      ΚΩΣΤΑΣ ΜΕΙΜΑΡΗΣ @ kiki 11/05/2011 20:05:50

      ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

  28. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 11/05/2011 19:25:24

    ΚΥΡΙΕ ΡΟΔΙΝΕ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΨΩ. ΘΕΛΕΙ ΤΟΛΜΗ ....ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ? ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΜΕ? ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ? ΤΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ Η ΟΠΟΙΑ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ? ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ , ΚΡΥΦΑ Η ΦΑΝΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ. Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΕΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ , ΟΤΙ ΑΝ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ . ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

  29. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 11/05/2011 19:37:44

    ΚΥΡΙΕ ΡΟΔΙΝΕ
    ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΝΤΑΙ -ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΜΜΕ- ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ .ΤΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΦΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΥΠΟΘΗΚΕΥΤΕΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ? ΜΗΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΥΚΙΑ? ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ? ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΜΒΟΥΝ Η ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΛΥΣΗ?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 11/05/2011 19:40:21

      Αγρότη,
      αύριο θα δούμε και θ΄ακούσουμε!

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Κώστας Ροδινός 11/05/2011 19:49:14

        ΑΚΟΥΜΕ ... ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΕΛΟΥΜΕ

  30. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 11/05/2011 20:04:55

    ολοι μαζι με τον σαμαρα, ολοι οι νεοδημοκρατες που δικαιως ειναι δυσαρεστημενοι για διαφορους λογους με την νδ στο πλευρο του σαμαρα. αλλο νδ αλλο σαμαρας.

    περιμενω αυριο απο τον σαμαρα, να πει ξεκαθαρα στον ελληνικο λαο οτι θα φυγουμε απο το μνημονιο και οχι να διαπραγματευτουμε τους ορους του .αυτο δε βγαζει πουθενα. εφοσον το μνημονιο ειναι αντισυνταγματικο πως μπορει να βγει και να πει οτι θα διαπραγματευτει τους ορους του. αν το κανει σημαινει οτι δεχεται την συνταγματικοτητα του μνημονιου με απλη πλειοψηφια.
    ετσι κερδιζονται οι εκλογες αντωνη μου

  31. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 11/05/2011 20:08:01

    Εντωμεταξύ γίνονται απεργίες και διαδηλώσεις , όχι για να ανατραπεί η κυβέρνηση Παπανδρέου , αλλά για να ωριμάσει ¨η ταξική συνείδηση των εργαζομένων¨ , για να αλλάξει ¨ αυτή η πολιτική¨ στον ¨δρόμο για τον σοσιαλισμό¨ με την ¨πολυεθνική μας εργατική τάξη…¨ .

    Δύο εκατομμύρια μετανάστες – πρόσφυγες που ήρθαν ( ¨εισήλθαν¨) στην χώρα με την θέληση και τα μέτρα όλων των κομμάτων της αστικής τάξης ( της αστικής τάξης που έχει όμως σαν βάση , την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων εργαζομένων ) και την Συμφωνία όλων των κομμάτων της κοινοβουλευτικής και εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς ( όπου οι ¨αριστεριστές¨ είναι ¨πιο αριστεροί¨ επειδή ζητούν ¨περισσότερους μετανάστες¨ ) .

    Τους ¨υποδέχτηκαν¨ με βαθειά φιλανθρωπικά συναισθήματα για να κατασκευαστεί η ¨Μεγάλη Ελλάδα¨ του Αεροδρομίου των Σπάτων , της Ολυμπιάδας και των αυθαίρετων βιλών στις βουνοκορφές και τις παραλίες της χώρας .

    Όμως η βασική αιτία ήταν για να μπορέσει η ¨παραγωγική αστική μας τάξη¨ να ανταπεξέλθει στις ¨απαιτήσεις των καιρών¨ , στην παγκοσμιοποίηση ¨για την συμπίεση του κόστους εργασίας¨ και την υπερσυσσώρευση κεφαλαίων για το Χρηματιστήριο Αθηνών.

    Επειδή συμβαίνει το κεφάλαιο ¨να μην έχει πατρίδα¨ , όπως και για βασικές συνιστώσες της Αριστεράς ¨οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα¨ ( πατρίδα του εργαζομένου είναι ¨εκεί που μπορεί να εργάζεται¨ ) επιτράπηκε να διαλυθεί η Ελλάδα , εκτός των άλλων , και με την συνδρομή των μεταναστών.

    Ανθρώπων δηλαδή που ¨εξ ορισμού¨ δεν έχουν ¨κοινωνικούς σκοπούς και ιδεολογία ¨ , αλλά ανάγκες ¨ατομικής επιβίωσης¨( τα πρώτα 30-40 χρόνια της ζωής τους στις ¨νέες τους πατρίδες¨ , και στα επόμενα ¨ανάγκες προσωπικής επιβεβαίωσης¨ δηλαδή να γίνουν προνομιούχοι σε βάρος των άλλων , ΝΟΜΟΣ ).

    Μεσολαβεί όμως μια περίοδος ανέχειας που τους ¨επιβάλλει¨ μια ¨κατανοητή¨ αντικοινωνική συμπεριφορά και εγκληματικότητα. Σε αυτή την περίοδο βρισκόμαστε , ας κάνουμε λίγο υπομονή.

    Εκτός των άλλων διαπιστώνεται επίσης καθημερινά όλο και πιο πολύ ότι ο ελληνικός υπόκοσμος ( ¨παιδιά του λαού¨ που δεν αντέχουν την αδικία¨ επειδή ¨σύστημα τους απέκλεισε από την νομή των αγαθών¨ ) είναι ολοένα και πιο ¨αντιρατσιστικός¨. Συνεργάζεται με τους ¨άθλιους των αθλίων¨ του Β. Ουγκώ.

    Τέλεια δηλαδή εξυπηρετείται ( τουλάχιστον μέχρι τώρα ) η αστική μας τάξη ΚΑΙ το ¨παρακράτος του ελληνικού υπόκοσμου¨ από το ¨φαινόμενο της μετανάστευσης¨ .

    Το δε ¨ΠΑΜΕ¨ και άλλες ¨αριστερές οργανώσεις¨ καταγράφουν ¨κάποια δεκάδες μέλη παραπάνω¨ στο δρόμο για την σοσιαλιστική αλλαγή στην Ελλάδα και την ¨παγκόσμια επανάσταση που θα καταργήσει τα σύνορα¨… Και όπως ήδη ακούγεται και κάποιες ¨ακροδεξιές – ¨εθνικιστικές¨ οργανώσεις¨ καταγράφουν επίσης κάποια μέλη από ¨λευκούς μετανάστες¨ της άριας φυλής των ¨Γερμανό – Ινδό- Ευρωπαίων¨ …

    Όμως ¨ας μην είμαστε ρατσιστές¨ , πέρα από το γεγονός ότι υπάρχει πάντα ¨μια σχέση θύτη – θύματος , δηλαδή το θύμα προκαλεί τον θύτη δολοφόνο …( λένε οι κοινωνιολογίζοντες ¨αριστεροί ¨ ) , όπως διαπίστωσαν οι κ.κ. Κούλογλου , Ιοί και άλλοι με σύστημα προπαγανδιστές του συστήματος ¨απ΄τα αριστερά¨ , ¨και οι Έλληνες κάποτε στην Αμερική…¨.

    Πέρα από το γεγονός ότι οι ιστορίες αυτές με τους ¨Έλληνες εγκληματίες μετανάστες¨ δεν είχαν την έκταση ( και καμία σχέση με αυτό που ζούμε σήμερα ) όπως ισχυρίζονται , δεν μας λένε , ¨οι αριστεροί¨ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ;;; ( ένα ερώτημα που ίσως να μην το καταλαβαίνουν φίλοι ¨δεξιοι αναγνώστες¨ , αλλά το απευθύνω ιδιαίτερα σε ¨αριστερούς¨ που θέλουν ¨αλλαγή και επανάσταση στην Ελλάδα με τους μετανάστες¨ ).

    Διαδήλωσαν και χθες ορισμένοι ¨αντιρατσιστές αριστεροί¨ ενάντια στην στυγερή δολοφονία , την αύξηση της εγκληματικότητας και στην αύξηση των ¨ανεξέλεγχτων ρευμάτων προσφύγων¨ στην Ελλάδα !

    Που ; Μα στην Καλλιθέα για να καταγγείλουν την βεβήλωση από φασίστες ενός ¨ιδιωτικού μουσουλμανικού προσευχητηρίου σε μια ¨ .

    Και βέβαια τα πογκρόμ ενάντια σε ανθρώπους και οι βεβηλώσεις με ¨αγκυλωτούς σταυρούς¨ , έστω και παράνομων ναών , είναι μια μόνο καταδικαστέα πράξη, αλλά πρέπει και να αντιμετωπίζεται . Αλλά το timing παίζει ρόλο και με αυτό η Αριστερά δεν είχε ποτέ μια καλή σχέση. Η ¨προ¨ ή ¨μετά ¨…

    Πέρα από το γεγονός ότι δεν πρέπει σε κανέναν να επιτρέπεται να ιδρύει ¨ιδιωτικούς ναούς¨ στις γειτονιές. Οι ¨αριστεροί¨ που διαμαρτύρονται πολλές φορές για τις ¨ενοχλητικές καμπανοκρουσίες ορθόδοξων εκκλησιών τις Κυριακές… φαίνεται πως έχουν άλλη άποψη για ¨ναούς στις γειτονιές¨… Ίσως να αποτελεί επίσης μια ¨προοδευτική¨ θέση για την σύγχρονη ρυμοτομία και τις ¨χρήσεις γης ¨ στις μεγαλουπόλεις….

    ΤΕΛΟΣ , τα ¨συμψηφίσαμε¨. Κάντε μόκο , διότι ¨έρχονται οι νύχτες των κρυστάλλων¨ ( που τις ζούμε ήδη με την ¨μνημονιακή¨ στάση της ¨Παγκόσμιας Διακυβέρνησης για…την Κλιματική Αλλαγή¨ απέναντι στους ¨απατεώνες Έλληνες¨) και ως γνωστόν ο ¨Λαός των , ¨κατά επιθυμία¨, Ελλήνων ήταν πάντα φασίστας ¨. Μέσα από αποικιοκρατικούς πολέμους και …γενοκτονίες στην νεότερη ιστορία του συγκροτήθηκε μετά το 1821 …¨ .

    Φαίνεται πως είναι ώρα λοιπόν η ¨ιστορία να πάρει εκδίκηση¨ με τα ¨Κομιτάτα¨ των Αμερικανό-Γερμανοτσολιάδων …

    Πάντως μετά από την πολυπόθητη ¨πτώση των τειχών¨ , όταν αποφασίστηκε να περάσουμε από τον ¨ψυχρό στον θερμό πόλεμο¨ , οι ¨Εξ -Αμερικής¨ προείδαν ένα νέο ¨πόλεμο των πολιτισμών και των θρησκειών¨ σαν σκέψη και πρόταση να ξεπεραστούν επιτέλους οι ¨ταξικοί πόλεμοι¨…

    Η διαπίστωση αυτή βέβαια απορρίφθηκε τότε ¨μετά βδελυγμίας¨ από δεξιό-αριστερούς , αλλά σήμερα στα πλαίσια της ¨Νέας Μέσης -Ανατολής¨ , το ζούμε ήδη στην Ελλάδα και ¨κλαίμε απαρηγόρητα¨ για την ¨άνοδο του φασισμού…¨

    Η πολιτική του ¨διαίρει και βασίλευε¨ , με ¨Δουβλίνο ΙΙ ¨ , ¨Αμερικανικές εκθέσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων ¨ και την παραδοσιακή ¨Γερμανική Πολιτική Προστασίας των Μειονοτήτων ¨ , ήταν και είναι η κλασική και μέχρι σήμερα αναλλοίωτη τακτική επιλογή του ιμπεριαλισμού .

    Να δούμε τι θα γίνει τελικά . Από τα διδάγματα της ιστορίας είμαι αισιόδοξος , από τα μέχρι τώρα όμως πραγματικά δεδομένα , όχι.

  32. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 11/05/2011 20:27:02

    Οταν άρχισε ο Σαμαράς την αντιμνημονιακή του πολιτική, περισσότερο στόχευε να δείξει το αδιέξοδο της συγκεκριμένης επιλογής και ότι το πράγμα δεν έβγαινε. Καί τό ζάππειο 1 και η εκτενής παρουσίαση των θέσεών του στην ΔΕΘ, στόχευαν να δείξουν, ότι καί υπήρχε και άλλη επιλογή και ότι η συγκεκριμένη μνημονιακή επιλογή ήταν λανθασμένη και οδηγεί στο αδιέξοδο. Το θέμα δεν είναι, άν δικαιώθηκε ο Σαμαράς, αλλά το γεγονός ότι ένα θεσμικό κόμμα εξουσίας προτείνει ένα διαφορετικό δρόμο. Ενα δρόμο ελπίδας, όπως τονίζει και ο Σαμαράς. Οτι η αδιέξοδη συγκεκριμένη επιλογή και ο τρόπος εφαρμογής της, δεν θα αφήσει το σύστημα γυμνό από κάθε θεσμική επιλογή.
    Γεγονός είναι ότι η οικονομία νοσεί σοβαρά καί η κατάστασή της στην εντατική χειροτερεύει. Ο Σαμαράς και το κράτος θα περικόψει και το έλλειμμα θα μειώσει. Αυτή είναι μιά επιλογή πού δεν μπορεί να αποφευχθεί. Η ερώτηση πού αυθόρμητα ανακύπτει, δεν είναι τό άν ο Σαμαράς θα αποκαταστήσει τον απoλεσθέντα παράδεισο, αλλά άν θα οδηγήσει με τίς προτάσεις του τήν χώρα σε ένα δρόμο ανάκαμψης και ελπίδας ή όχι. Θαύματα δεν μπορεί να κάνει. Να ηγηθεί μιάς συντεταγμένης πορείας εξόδου από τα αδιέξοδα είναι η προσδοκία και άν έχει ηγετικές ικανότητες θα το κάνει. Τό ζάππειο 2 είναι η αυκαιρεία να ακούσουμε μια εμπεριστατωμένη πρόταση για το πώς καί πώς. Και ελπίζω νά είναι τολμηρή η πρόταση και να στέκει. Αλλιώς θα βουλιάξουμε πιό βαθιά στο τέλμα.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ιαπετός 11/05/2011 21:13:20

      Χαίρε Ιαπετέ,

      Στους προβληματισμούς σου, ελπίζω να μου επιτρέψεις να προσθέσω και έναν ακόμη...

      Ίσως, αν το Ζάππειο ΙΙ δεν παρουσιάσει τολμηρή και στεκούμενη πρόταση, να είναι και η τελευταία χαμένη ευκαιρία εξόδου, χωρίς βίαιο τρόπο.

      Αλλιώς, και μακάρι να είμαι λάθος, θα χυθεί αίμα και θα δούμε πράγματα που μόνο στην τηλεόραση μέχρις στιγμής τα βιώνουμε...

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ ierofantis 11/05/2011 21:53:56

        Χαίρε Ιεροφάντη,
        Ελπίζω η τραγικότητα να συνεχίσει να αποτελεί μέρος τού: Ανθρωπον παιδεύσαι.
        Οι τραγωδίες καλύτερα είναι να συνεχίσουν να υπάρχουν ως παιδευτικό είδος και όχι ως είδος βιώματος.
        Οψόμεθα.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Ιαπετός 11/05/2011 21:58:22

          Χμμμ

          Όπως κάθε τραγωδία, έχει και την κάθαρσή της...

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ ierofantis 11/05/2011 22:06:17

            Αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου, αλλά αφήνει μια πίκρα στον θεατή.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Ιαπετός 11/05/2011 22:15:59

            Τραγωδία γαρ...

            Αλλιώς θα μιλάγαμε για κωμωδία.

  33. παριανος avatar
    παριανος 11/05/2011 20:49:27

    Τα μεγαλα καναλια ειναι πουλημενα αυτα κοιμηζουν το λαο και μας
    οδηγουν στην εξαθλιωση ,μονο τα μικρα και τα τοπικα λενε αληθειες.
    επισης φοβαμαι οτι μολις ξαναβγει η ΝΔ θα αρχισουν οι απεργειες
    απο τα πρασινα τρωκτικα και θα γινει μπαχαλο!!!

  34. ierofantis avatar
    ierofantis 11/05/2011 20:53:23

    Μέρες πριν αναρτήθηκαν άρθρα σχετικά με το τι πρέπει να αναμένουμε εν όψει Ζαππείου ΙΙ.

    Μέσα σε λίγες μέρες έχουν γίνει γεγονότα και έχουν «σκάσει» ειδήσεις που ήδη τα όσα αναφέρονταν στις αναρτήσεις αυτές, φαίνονται ξεπερασμένα από τις περιστάσεις.

    Λοιπόν φίλε Κώστα, θα σου πω σήμερα τι περιμένω εγώ από το Ζάππειο ΙΙ.

    Περιμένω κλήση.

    Κλήση σε αγώνα. Κλήση σε ανατροπή. Κλήση σε επανάσταση. Την επανάσταση του αυτονόητου που δυστυχώς έχει γίνει αδιανόητο.

    Με λόγια απλά, αλλά στεντόρεια. Με βλέμμα ζεστό, γλώσσα σώματος πατρική, αλλά γλώσσα ομιλούσα κοφτερή, σαν λεπίδι.

    Δεν θέλω να ακούσω άλλο για οικονομία, νούμερα, spreads, ομόλογα, δανειστές και Τρόικα.

    Ξέρεις τι θέλω Κώστα;

    Θέλω επιτέλους να ακούσω Έλληνα πολιτικό.

    Έλληνα, που να πάρει ο διάολος.

    Έλληνα, που να μου μιλήσει στην καρδιά μου.

    Να με τονώσει με το λόγο του.

    Να μου σηκώσει την τρίχα και να ριγήσω από συγκίνηση.

    Θέλω να ελπίσω ξανά. Θέλω να χαμογελάσω. Θέλω να πιστέψω. Θέλω να νιώσω δυνατός. Θέλω να μπορώ να φωνάξω. Θέλω να διαμαρτυρηθώ.

    Θέλω να είμαι υπερήφανος.

    Δεν τα έφαγα με αυτούς. Δεν είμαι αντιπαραγωγικός. Δεν είμαι κοπρίτης. Δεν είμαι πληθυσμός.

    Eίμαι Έλληνας στη χώρα μου.

    Δεν είμαι δεξιός, αριστερός, κεντρώος.

    Είμαι Έλληνας.

    Ένας απλός Έλληνας είμαι, που πονάω για αυτόν το τόπο.

    Όχι στο χυλό τους. Όχι στο φόβο τους. Όχι στις μεθόδους τους. Όχι στα εξωνημένα παπαγαλάκια τους.

    Δεν τους φοβάμαι.

    Δεν τους φοβόμαστε.

    Αν θέλει αυτός ο άνθρωπος να μείνει στην Ιστορία, πρέπει να μην τους φοβηθεί ούτε αυτός.

    Και γιατί άλλωστε να φοβηθεί; Ένα έθνος κρέμεται από το στόμα του. Χιλιάδες περιμένουν το σάλπισμα της αντεπίθεσής του. Γιατί να φοβηθεί;

    Θα είναι λυτρωτικό. Θα είναι αισιόδοξο. Θα είναι χαρμόσυνο μήνυμα.

    Αντώνη, μίλα ελληνικά.

    Μίλα καθαρά.

    Μίλα στην καρδιά.

    Εκτόνωσε την αρνητική μας ενέργεια. Ζήτα διέξοδο. Αφουγκράσου το λαό, τα θέλω του, τις ανάγκες του, τα όνειρά του.

    Ζάππειο ΙΙ…

    Ίσως, το μέρος που θα σφυρηλατηθεί και θα δουλευτεί για τελευταία φορά, πριν ξεθηκαρώσει… το Ελληνικό Ατσάλι.

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ ierofantis 11/05/2011 21:32:33

      Μπράβο ρε Ιεροφάντη τα είπες όλα.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Σταματάκης 11/05/2011 21:46:20

        Ευχαριστώ αγαπητέ φίλε.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 11/05/2011 21:37:30

      Ιεροφάντη όταν μιλάς από καρδιάς μας συνεπαίρνεις.

      Να γίνει "ο διαλεχτός της άρνησης κι ο ακριβογιός της πίστης" (που λέει κάπου ο Παλαμάς).
      Όχι άλλα νούμερα και τεχνικοί όροι.
      Ένας συνάθρωπός μας χαροπαλεύει στο νοσοκομείο απόψε...
      Ένα νεογέννητο θα πενθεί στα γενέθλιά του κάθε χρόνο χωρίς να νοιώθει τη το χάδι του πατέρα του...
      Η κατάθλιψη σα γκρίζο σύννεφο καλύπτει τη χώρα...


      Θέλουμε να πιαστούμε από μια ηλιαχτίδα...

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 11/05/2011 21:48:52

        Ευχαριστώ Γιάννη.

        Η χώρα χρειάζεται επειγόντως όχι απλώς επανεκκίνηση, αλλά επανασχεδίαση.

        Ο χρόνος λιγοστεύει απελπιστικά και όσα συμβαίνουν γύρω μας προκαλούν τρόμο και αγανάκτηση.

        Τέρμα τα λόγια.

        ΔΡΑΣΗ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 11/05/2011 21:42:57

      Ιεροφάντη,
      νομίζω οτι είναι πολλοί που σκέφτονται έτσι και αναμένουν αναλόγως.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 11/05/2011 21:49:36

        Εύχομαι ειλικρινά Κώστα, η αναμονή να μας βγεί σε καλό...

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ierofantis 12/05/2011 00:08:58

          Ierofantis
          "ο καιρός γαρ εγγύς.."!!!!!!
          σήμερα!

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ ierofantis 11/05/2011 22:04:32

      Πάλι με χρόνους και καιρούς, πάλι δικιά μας θάναι. Θα επιβιώναμε ως εθνική ομάδα χωρίς όνειρα-στόχους;
      Εγώ θέλω να το επαναλάβω τώρα: Πάλι με χρόνους και καιρούς, πάλι δικιά μας θάναι.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Ιαπετός 11/05/2011 22:12:50

        Το εὔδαιμον το ἐλεύθερον, το δ' ἐλεύθερον το εὔψυχον.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ierofantis 11/05/2011 22:21:15

      Ιεροφάντη, τα είπες όλα!!!!!!!!!!!!!!!

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ ierofantis 12/05/2011 02:08:50

      Ιεροφάντη,

      Το σχόλιο σου θα αρκούσε από μόνο του και ως το αυριανό κείμενο του Σαμαρά..
      Εγώ δεν θελω να ακουσω τίποτα αλλο...

  35. η Dimi avatar
    η Dimi 11/05/2011 21:13:22

    Η Ποιότητα της Ζωής μας, δεν εξαρτάται τόσο από αυτά που μάς συμβαίνουν, αλλά περισσότερο από το πώς αντιδρούμε σε όλα αυτά που μάς συμβαίνουν.

  36. nebula avatar
    nebula 11/05/2011 21:42:52

    Προς Ιαπετο
    Εγκρίνω και επαυξάνω για τις ιδέες σου.
    Ο Α. Σαμαράς πρέπει αύριο να δώσει μια νέα ελπίδα στον ελληνικό λαό. Χρειαζόμαστε ένα νέο ξεκίνημα που θα αφυπνίσει τους έλληνες, που θα διώξει το φόβο που διακατέχει τους πολίτες που σύρονται και φέρονται από τα καθεστωτικά και τροϊκανά ΜΜΕ.
    Το μνημόνιο απέτυχε, ήταν καταδικασμένο να αποτύχει.Δε χρειάζονταν να ήξερε κάποιος οικονομικά για να καταλάβει ότι τα νούμερα δεν έβγαιναν. Έτσι βλέπουμε ότι το 2012 και 2013 ότι χρειαζόμαστε άλλα περίπου 50 δισ. Τώρα θέλουν να φάμε στη μάπα ένα δεύτερο μνημόνιο και αργότερα ένα τρίτο ...και να υποθηκεύσουμε το μέλλον των παιδιών και της πατρίδας μας μέχρι 1οης γενεάς.
    Ο Σαμαράς πρέπει να πει ΟΧΙ.

    ένας ακόμη Έλληνας

  37. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 11/05/2011 22:12:49

    Κώστα Ροδινέ, θα λαλήσουν ακόμα λίγες ώρες και από αύριο το μεσημέρι και μετά θα λουφάξουν!
    Ο Αντώνης μαθημένος να λέει τα όχι του, όταν οι πιέσεις βλάπτουν τον τόπο, δεν θα τους κάνει παρέα στη συνενοχή. Το αυγολέμονο που κτύπαγαν χρόνια τους κόπηκε στις 29/11 και έκτοτε έχουν χάσει τον ύπνο τους και οι ξένοι μάγειροι και οι ντόπιοι βοηθοί τους. Θα τους περάσει.
    Όπως αύριο, χιλιάδες παιδιά ξεκινάνε τον αγώνα του μέλλοντός τους με τις εξετάσεις, έτσι και εμείς την ίδια μέρα ακριβώς θα ξαναβρούμε την περπατησιά μας για το μέλλον της Πατρίδας. Μια χαραμάδα Ελπίδας θέλουμε και δεν μας σταματά τίποτα πια!

  38. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 11/05/2011 22:15:07

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ κ.ΡΟΔΙΝΕ. ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ
    ΑΝΑΝ,ΕΝΑΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ (ΜΗΤΣΟ,
    ΝΤΟΡΑ,ΤΖΕΦΡΥ ΚΑΙ ΚΑΡΑ) ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ.ΒΙΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ
    ΣΑΜΑΡΑ. ΕΣ ΑΥΡΙΟΝ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ.

  39. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 11/05/2011 23:05:22

    Μια μεγάλη επανάσταση ενός και μόνο ανθρώπου είναι ικανή να αλλάξει τη μοίρα ολόκληρης της ανθρωπότητας.
    Το είπε η Ικέντα Νταϊσάκου, αλλά ο Α Σαμαράς αύριο θα το κάνει πράξη.
    Θ' αλλάξει την μοίρα της ανθρωπότητας γιατί αν το μνημόνιο εγκαταλειφθεί στην Ελλάδα, τότε δεν θα μπορέσει να εφαρμοστεί πουθενά αλλού!
    Χίλια επί χίλια ΟΧΙ αύριο Α Σαμαρά,και όλοι οι λαοί μαζί σου!!

  40. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 11/05/2011 23:57:23

    Σε έναν δρόμο, βρίσκεται ένα μπλέ λεωφορείο εδώ και καιρό σταματημένο, μισοχαλασμένο, με σπασμένα φανάρια και φρένα, και μέσα σ'αυτό κόσμος,πολύς κόσμος που περιμένει και περιμένει.
    -Μα τί περιμένετε τόσο καιρό σ'αυτό το ερείπιο; ρωτάνε διάφοροι.
    -Τον οδηγό μας, να μας πάει στον τόπο μας απαντάνε αυτοί
    -Μα καλά δεν υπάρχει κάποιος άλλος να σας πάει εκεί που θέλετε για να μην περιμένετε τόσο πολύ; ξαναρωτάνε περίεργοι
    -Πολλοί θέλησαν να μας πάνε, αλλά κανένας δεν ήξερε τον δρόμο,έριξαν το λεωφορείο σε χαντάκια, και βάλτους, κόντεψαν να μας σκοτώσουν, και μας γύρισαν πάλι πίσω και εμείς περιμένουμε τώρα τον δικό μας οδηγό, μόνο αυτός ξέρει να μας πάει στα σπίτια μας και στις οικογένειές μας.
    Αυτό το λεωφορείο είναι η Ελλάδα μας Κ Σαμαρά, και ο κόσμος που περιμένει είναι ο λαός της. Ανεβείτε το, το κλειδί είναι στην μηχανή, βάλτε μπρος και ξεκινήστε, σας περιμένει δύσκολο και μακρύ ταξίδι αλλά δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα, ο λαός είναι μαζί σας

  41. Orestios avatar
    Orestios 12/05/2011 00:26:14

    +1000

  42. ierofantis avatar
    ierofantis 12/05/2011 00:28:48

    Περιμένω...

    Και έχω να κάνω μια παράκληση.

    Βρε λεβεντόπαιδα εκεί στη Συγγρού, αφήστε τα πολλά φτιασιδώματα στην ομιλία του.

    Αμολήστε τον απλά ελεύθερο...

    Ξέρει αυτός, τι και πως θα το πει.

  43. rally monkey avatar
    rally monkey 12/05/2011 00:48:44

    τι σημαινει 'μνημονιο'? πως μπορουν κρατη να δανειζουν αλλο κρατος χωρις καποιας μορφης 'συμβαση' ('memorandum of understanding'). πως μπορει να δανειστει η Ελλαδα οταν εχει αποκλειστει απο τις αγορες χωρις 'memorandum'? Αυτα για να μην κολλαμε στα συνθηματα 'αντιμνημονιακος' κλπ. Μνημονιο απο μνημονιο ομως (οπως επισημαινει και το αρθρο) διαφερει..

    Σιγουρο πως απο την κριση αυτη δεν θα βγουμε με ''προτασεις''
    λιγο πολυ το τι πρεπει να γινει το ξερουμε ολοι
    να χτυπηθει διαφθορα, φοροδιαφυγη και να οδηγηθουν στην δικαιοσυνη οι πρωτεργατες της κατερρευσης
    οποια μετρα χρειαζεται να ληφθουν αυτο να γινει αφου πρωτα εχει αποκατασταθει στοιχειωδες κλιμα κοινωνικης δικαιοσυνης.
    ετσι θα αναστραφει το κλιμα και ολες οι ''αξιοποιησεις'' δημοσιας περιουσιας θα γινουν με πολυ ευνοικοτερους ορους..μετα
    πρεπει να επανιδρυθει το κρατος (αληθεια αυτη τη φορα) και να εφαρμοσθουν οι νομοι - ποιος μπορει να το κανει?

    μεχρι σημερα ο Σαμαρας δεν κατηγγειλε τον υπονομευτικο ρολο των ΓΑΠ ΠΑΠΑΚ. Ειτε δεν εβλεπε τι εκαναν (και συνεχιζουν να κανουν) ειτε η Τροικα του το ξεκοψε επιλεγοντας ΓΑΠ ως συνομιλητη (δεν ειναι κοροιδα ξερουν και διαλεγουν) - ο Σαμαρας γνωριζοντας ο'τι η χωρα δεν ειχε εναλλακτικες σιωπησε.

    Εκτιμησηη : Δε βλεπω κατι αλλο στο τοπιο εκτος απο Σαμαρα - κραταω ομως (πολυ) μικρο καλαθι - και οι αλλαγες που αναφερω παραπανω μπορουν να υλοποιηθουν απο πολιτικους με ευρεια απηχηση και οχι να καταληγουμε με την εις ατοπον απαγωγη.

  44. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 12/05/2011 01:20:08

    Λογοκρισία,
    ο Αντώνης μας ενώνει. Φορτωμένος ήμουν με κάποιους. Ελπίζουμε όλοι αύριο να δούμε μια ηλιακτίδα μέσα στο σκοτεινό πολιτικό τοπίο που ζούμε. Περιμένουμε κάλεσμα για δράση σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Φθάνουν πια τα λόγια και οι αναλύσεις : οργάνωση, συντονισμός, αποφασιστικότητα να ξαναπάρουμε τη πατρίδα στα χέρια μας.

  45. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 12/05/2011 02:27:09

    Απ ό,τι έχω ακούσει πριν πολύ καιρό, ο Σαμαράς είπε ότι ο γαπ δημιούργησε κρίση δανεισμού ενώ δεν είχαμε και ότι με αυτά που είπε γύρω γύρω περί εντατικής κλπ ανέβηκαν τα spreads.....και ότι πρέπει να βγούμε από την κρίση όχι με μειώσεις μισθών και συν΄ταξεων αλλά με αναπτυξιακά μέτρα.
    Ομως με ανησυχεί που δε λέει γιά την αντισυνταγματικότητα του μνημονίου!!!
    Δεν θέλω ούτε εξακολουθητικά μνημόνια, ούτε τρόικες, ούτε επιτρόπους να μας λένε τι θα κάνουμε.
    Ούτε να μας κάνουνε κουμάντο πόσες ντομάτες και πόσα τυριά θα καλλιεργούμε γιά να πουλάνε κι αυτοί τα δικά τους (ευρωπαική αλληλεγγύη γαρ) αλλά να μας ταράζουνε στα επιτόκια (αλληλεγγύη κι αυτό) και τα χαλασμένα υποβρύχια τους.....
    Ούτε να τους πληρώνουμε γιά να μας φυλάνε τα σύνορα που υποτίθεται ότι είναι και δικά τους αλλά σκασίλα τους.....που τρώμε όλη τη λαθρομετανάστευση στη μάπα εμείς......
    Ούτε να αποφασίζουν οι Ευρωπαίοι γιά μένα.....

  46. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 12/05/2011 02:58:35

    Εύγε κ. Ρόδινε.
    Ακριβώς το ίδιο συναίσθημα που υπάρχει τώρα νοιώθαμε και για το σχέδιο Ανάν μέχρι που μίλησε ο Τάσσος.
    ΟΧΙ!
    Σε τούτη τη γη το "σοκ και δέος" δεν θα περάσει ποτέ.

  47. eydoxos avatar
    eydoxos 12/05/2011 07:40:22

    Ξυπνήστε οπαδοί!!

    (Απο την Καθημερινή)
    Εντύπωση προκαλεί η απέχθεια που προξενεί η ιδέα της εθνικής συνεννόησης και συναίνεσης σε ορισμένους κύκλους της Ν.Δ. Ασφαλώς και έχουν δίκιο όσοι από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης λένε στον κ. Παπανδρέου να εξασφαλίσει πρώτα τη συναίνεση μέσα στην κυβέρνησή του πριν ζητήσει στήριξη από άλλους. Δίκιο έχουν επίσης όσοι επισημαίνουν ότι ο κ. Παπανδρέου διέπραξε εγκληματικό σφάλμα όταν αρνήθηκε να συναινέσει στα πιο αυτονόητα πράγματα όταν του το ζητούσε ο Κώστας Καραμανλής. Οι συνθήκες όμως έχουν αλλάξει, η χώρα βουλιάζει και καταντά γραφική η αγωνία ορισμένων στελεχών της Ν.Δ. για το αν «θα τσιμπήσει μερικές μονάδες» στις δημοσκοπήσεις.

    Η κοινή γνώμη απαιτεί συναίνεση και συστράτευση και όχι κομματικούς πατριωτισμούς και αντιπολιτευτικές κορώνες περασμένων δεκαετιών

  48. ANNITA avatar
    ANNITA 12/05/2011 08:28:46

    κ.Ροδινέ, το έργο αυτό το έχω δεί προ πολλού , με το αίτημα της τρόικας να συναντήσει τον κ.Σαμαρά. Κατάλαβα πολύ καλά ότι τον φοβούνται και θέλουν να τον πείσουν να αλλάξει την αντιμνημονιακή συνταγή του.Και οχι μόνο αυτό,από την μια τον φοβούνται και από την άλλη τον εμπιστεύονται, σε αντίθεση με τον πρώην κολλητό τους φίλο τον νυν πρωθυπουργό τον οποίο " έδωσαν" ψυχρά αποκαλύπτοντας τις συζυτήσεις περί μνημονίου πολύ καιρό πριν τις εκλογές.Εύχομαι ο κ.Σαμαράς να χειριστεί τους κυρίους αυτούς με θάρρος αλλά και θράσος γιατί το απαιτούν οι περιστάσεις και οχι μόνο επειδή αποδεικνύεται περίτρανα πλέον από την κίνηση τους αυτή οτι έχουν μια αχίλλειο πτέρνα.Σημαίνει δε, οτι ο κ. Σαμαράς δεν έχει να φοβηθεί τίποτε και μπορεί να προχωρήσει πολύ πιο δυναμικά απ οτι πιθανώς και ο ίδιος θέλει. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να αποδείξει και στους πιο δύσπιστους οτι μπορεί να καταφέρει πολλά και χωρίς να συναινέσει σε μια οικουμενική, που καιρό τώρα ζητούν οι υπόλοιποι συγκυβερνούντες μετά του ΓΑΠ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.