Η χώρα δεν χρειάζεται εκλογές!
13/04/2015 18:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η χώρα δεν χρειάζεται εκλογές!

Η χώρα δεν χρειάζεται κάλπες 2,5 μήνες μετά από αυτές που ανέβασαν στην εξουσία τον ΣΥΡΙΖΑ. Δεν χρειάζεται δηλαδή αναβάπτιση της λαϊκής εντολής η οποία ήταν μία και μοναδική: «Αλλαγή στις διαδικασίες διαπραγμάτευσης, αλλά σε καμιά περίπτωση έξοδος από το ευρώ».

H γερμανική Bild μας έχει συνηθίσει σε λαϊκίστικα δημοσιεύματα και σε άρθρα που εν πάση περιπτώσει χτυπούν την Ελλάδα. Το πιο πρόσφατο είναι αυτό που λέει ότι ο Τσίπρας και η κυβέρνηση έχουν σχέδιο για να πάνε σε εκλογές καθώς δύσκολα θα μπορέσει να βρεθεί λύση στις διαπραγματεύσεις. Οι Γερμανοί μιλάνε για μυστικό σχέδιο και επικαλούνται έλληνα υπουργό που λέει ότι «δεν έχουμε να χάσουμε και τίποτε».

Αλλά το επίσης πιο σημαντικό είναι ότι Ευρωπαίος αξιωματούχος τονίζει ότι αν η κυβέρνηση πάει σε εκλογές θα πρέπει να γνωρίζει ότι το θέμα θα είναι συμμετοχή στο ευρώ ή όχι. Θα είναι ουσιαστικά ένα δημοψήφισμα με αυτό το δίλημμα κι αν τις εκλογές τις κερδίσει ο Τσίπρας που απολαμβάνει υψηλής δημοφιλίας τότε το Grexit είναι σίγουρο.

Σιγά το νέο που μας αποκαλύπτει η Bild. Ο κόσμος το ’χει τούμπανο κι αυτοί κρυφό καμάρι. Όλα δείχνουν ότι ο Τσίπρας θέλει να παίξει τη χώρα στα ζάρια και πιθανότατα ο ίδιος διαρρέει τέτοια σενάρια προκειμένου να εκβιάσει μια λύση με τους δανειστές. Αντί δηλαδή να στρωθούν και να βρουν ένα συγκεκριμένο σχέδιο εξόδου από το αδιέξοδο, έχουν ακόμη και στο πίσω μέρος του μυαλού τους ένα τέτοιο σχέδιο.

Είναι ξεκάθαρο. Αν οι διαπραγματεύσεις δεν καταλήξουν πουθενά και με την πιστωτική ασφυξία να είναι προ των πυλών τα περιθώρια που υπάρχουν δεν είναι πολλά. Ο Τσίπρας θα θελήσει να κάνει Κούγκι την Ελλάδα ρίχνοντας το μπαλάκι στους πολίτες. Θα τους θέσει το δίλημμα που θα λέει: «Νέο Μνημόνιο με σκληρά μέτρα ή σύγκρουση με τους δανειστές που θα έχει πολύ άσχημες συνέπειες». Τα πράγματα είναι απλά. Η κυβέρνηση σκοπεύει να φυγομαχήσει απλά και μόνο γιατί δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τα αδιέξοδα που η ίδια δημιούργησε.

Όταν ανέλαβε την εξουσία πήρε στα χέρια της μια συγκεκριμένη κατάσταση. Η οικονομία πήγαινε καλύτερα, όμως, έπρεπε να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση, να εκταμιευτούν τα υπόλοιπα του δανείου και να ξεκινήσει μια συνολική διαπραγμάτευση για το χρέος. Πέρυσι τον Δεκέμβριο δεν υπήρχε ούτε κατά διάνοια η σκέψη για νέο μνημόνιο 30-40 δις ευρώ. Δεν υπήρχε ένα τέτοιο τεράστιο δημοσιονομικό και χρηματοδοτικό κενό, δημιουργήθηκε μέσα σε 2,5 μήνες καταστροφής εξαιτίας της δημιουργικής ασάφειας και της μπαρουφάκειας διαπραγμάτευσης.

Ο κ. Τσίπρας ανέλαβε την εξουσία λέγοντας ότι έχει σχέδιο και το κυριότερο ότι δεν αμφισβητεί την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. Το είπε και στις προγραμματικές του δηλώσεις και το άκουσε όλη η Ευρώπη. Βεβαίως στο υποτιθέμενο ενιαίο κόμμα του υπήρχαν και υπάρχουν φωνές ρήξης με την Ευρώπη και εξόδου από το κοινό νόμισμα. Αλλά πιστεύαμε ότι ήταν μειοψηφία και στην απομόνωση. Τώρα λοιπόν επανέρχονται τα σενάρια για κάλπες – δημοψήφισμα με ένα θέμα που είχαμε ξεχάσει και απορρίψει.

Και το ερώτημα είναι ένα: Έχει τα κότσια ο κ. Τσίπρας να γραφτεί στην ιστορία ως πολιτικός της χρεοκοπίας και ο πρωθυπουργός της δραχμής; Έχει το πολιτικό ανάστημα να ηγηθεί μιας χώρας κατεστραμμένης και απομονωμένης;

Άραγε ο πρωθυπουργός δε βλέπει τις δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι οι Έλληνες δεν θέλουν να βγουν από το ευρώ; Δεν παίρνει τις αναλύσεις στα χέρια του που δείχνουν ότι Ελλάδα χωρίς το ευρώ θα σημάνει πολλά Μνημόνια και για πολλά χρόνια; Με πιο δικαίωμα θα θέσει σε κίνδυνο το μέλλον της χώρας;

Μαθαίνουμε ότι το Μαξίμου διέψευσε το δημοσίευμα για εκλογές κι ότι η κυβέρνηση συνεχίζει απρόσκοπτα να ψάχνει μια λύση στις διαπραγματεύσεις. Μακάρι να υπερισχύσουν οι λογικές φωνές εντός του ΣΥΡΙΖΑ και εντός της κυβέρνησης, όμως, ακόμη κι αν κάποιοι δεν θέλουν την έξοδο από το ευρώ, το «ατύχημα» είναι πιο πιθανό. Ο χρόνος τέλειωσε, το καντηλάκι της χώρας άδειασε από λάδι και τι κάνει η κυβέρνηση; Απολύτως τίποτε. Κι όταν το αδιέξοδο θα είναι οριστικό θα ρίξει το φταίξιμο στους δανειστές, στην προηγούμενη κυβέρνηση, στους Ελοχίμ και τους Νεφελίμ και θα πάει τη χώρα σε μια περιπέτεια που οδηγεί σίγουρα στην καταστροφή.

Το συμπέρασμα είναι ότι αν ο κ. Τσίπρας έχει μυστικό σχέδιο για εκλογές θα πρέπει να ξέρει γιατί τις κάνει και με ποιο σκοπό. Αν θέλει να κοροϊδέψει τον ελληνικό λαό εύκολα μπορεί να το κάνει βάζοντας ψεύτικα διλήμματα. Αν θέλει να είναι ηγέτης αυτής της χώρας οφείλει να τον προειδοποιήσει για το διακύβευμα των εκλογών.

Εκλογές είναι πράγματι δημοψήφισμα για το ευρώ και τίποτε άλλο. Η χώρα δεν χρειάζεται κάλπες 2,5 μήνες μετά από αυτές που ανέβασαν στην εξουσία τον ΣΥΡΙΖΑ. Δεν χρειάζεται δηλαδή αναβάπτιση της λαϊκής εντολής η οποία ήταν μία και μοναδική: «Αλλαγή στις διαδικασίες διαπραγμάτευσης, αλλά σε καμιά περίπτωση έξοδος από το ευρώ».

Ο ελληνικός λαός θα πρέπει να γνωρίζει τι τον περιμένει με το ένα ή το άλλο καθεστώς. Με το νέο Μνημόνιο δηλαδή που μοιάζει πλέον αναπόφευκτο ή με την έξοδο από το ευρώ. Θα πρέπει να μάθει ποια θα είναι τα μέτρα που θα πρέπει να αντέξει αν οι δανειστές δώσουν κι άλλα λεφτά και ποιες θα είναι οι καταστάσεις σε ενδεχόμενο Grexit. Άλλωστε, μια χρεοκοπία δεν είναι πρωτόγνωρο γεγονός. Ας ρίξουμε όλοι μια ματιά στην Αργεντινή και τις κατσαρόλες…

Όμως, ο κ. Τσίπρας θα πρέπει να θυμάται πώς φεύγουν οι χρεοκοπημένοι πρωθυπουργοί. Τώρα μπορεί να αισθάνεται ισχυρός και άνετος, όμως, τα ελικόπτερα ήδη πετάνε πάνω από την Ηρώδου Αττικού σαν τα κοράκια που ετοιμάζονται να κατασπαράξουν τα πολιτικά πτώματα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/04/2015 19:52:20

    Όχι δεν πάει έτσι.Οι ψηφοφόροι δεν είναι ανεύθυνοι. Ο ελληνικός λαός θα πληρώσει και πρέπει να πληρώσει το κόστος της επιλογής του στις 25/1.Είτε με σκληρότερο μνημόνιο είτε με χρεωκοπία.Για να μάθει να διαλέγει καλύτερα στο μέλλον. Και γιατί να είμαστε κατά των εκλογών;Επειδή προηγείται με μεγάλη διαφορά ο Τσίπρας;Μα η προκήρυξη εκλογών 3 μήνες μετά τις προηγούμενες σημαίνει πολύ απλά ότι η κυβέρνηση έφθασε σε αδιέξοδο.Εάν παρ όλα αυτά ο λαός τους ξαναψηφίσει αξίζει να χρεωκοπήσει.Δεν θα σώσετε τον κόσμο με το ζόρι.Ας κάνουν εκλογές και ας πάρουν χαρακτήρα δημοψηφίσματος ευρώ ή δραχμή.

    • partyman avatar
      partyman @ ψυχραιμια 13/04/2015 19:54:38

      Η χωρα να καταστραφει και ο κοσμος να πληρωσει επειδη ψηφισε οπως ψηφισε (και προφανως δεν σου αρεσε εσενα) ... εισαι παρτακιας .. μονο αυτο εχω να πω

    • ΤΤ avatar
      ΤΤ @ ψυχραιμια 13/04/2015 21:12:20

      Θα ακριβοπληρώσει ο 'Ελληνας, σίγουρα.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ ψυχραιμια 14/04/2015 17:48:31

      Κοίτα ρε που θα συμφωνήσω με τον "ψυχραιμία" 2η φορά μέσα σε λιγότερο από 4 μήνες.....
      Μια χαρά τα λες και λίγα είναι.
      Οι επιλογές πληρώνονται.Και πολλές φορές η πληρωμή είναι δυσανάλογη της μ....ας που έκανε κάποιος.Όπως εν προκειμένω στην επιλογή του (Κ)Σύριζα (κόντρα).

  2. Geros avatar
    Geros 13/04/2015 20:03:49

    Ένας από τους λόγους που δεν σχολιάζω πια τόσο στο antinews είναι ότι πραγματικά δεν υπάρχουν πολλά να γράψει κανεις. Τα έχω πει και ξαναπεί, δεν υπάρχει περίπτωση να κυβερνηθεί η χώρα από τον ΣΥΡΙΖΑ σε βάθος χρόνου. Όσοι ήλπιζαν στην κωλοτούμπα διαψεύδονται καθημερινά, για τον λόγο που λέω τόσο καιρό εδώ μέσα: Το σενάριο της κωλοτούμπας προϋποθέτει ότι οι εταίροι θα προτείνουν στον Τσίπρα "αριστερό μνημόνιο" και τέτοιο πράγμα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Οι εκλογές κάποια στιγμή θα γίνουν μονόδρομος για μια κυβέρνηση που δεν μπορεί να κυβερνήσει. Το σενάριο των εκλογών γίνεται πιο πιθανό και από το γεγονός ότι μερικοί μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ πιστεύουν ότι αν κάνει τώρα μια ρήξη με τους εταίρους ο Τσίπρας και αν έχει νωπή λαϊκή εντολή να την υλοποιήσει, τότε επιτέλους θα μπορέσει ο ΣΥΡΙΖΑ να κυβερνήσει. Έστω σε συνθήκες δραχμής και φτώχειας αλλά θα μπορέσει να διοικήσει την χώρα. Αμ δε! Ούτε τότε θα μπορέσει να κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Σε περιόδους κρίσης τα διλήμματα είναι πολύ πιο πιεστικά, διχαστικά και δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις, δεν υπάρχει κανείς ευχαριστημένος. Η περίοδος οικονομικής κρίσης μιας χώρας είναι αν θέλετε από την φύση της αντιαριστερή. Οι αριστεροί στην Ευρώπη διοίκησαν μόνο όταν τα ταμεία ήταν γεμάτα και μόνο για το διάστημα που τα ταμεία παρέμεναν γεμάτα. Όταν λόγω της αριστερής διακυβερνήσεως τα ταμεία άδειαζαν τότε οι αριστερές κυβερνήσεις την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια και άφηναν κάποιον σοβαρό άνθρωπο να κάνει την δουλειά. Ο ΣΥΡΙΖΑ ως η παλαβότερη αριστερά που έχει διοικήσει ποτέ χώρα της δυτικής Ευρώπης, θα φύγει τρέχοντας μπροστά στα τεραστια διλήμματα που θα γεννήσει η επιστροφή στην δραχμή και θα παραληρεί για διάφορες θεωρίες συνωμοσίας ότι δήθεν το κατεστημένο δεν τον άφησε. Αυτό μέχρι ο κόσμος να ξεχάσει πως κατέστρεψαν την χωρα σε μερικούς μόνο μήνες διακυβέρνησης και να ξεκινήσει πάλι να τάζει σωτηρία σε όλους. Τα λέω από τότε που τσακωνόμασταν για το αν πρέπει ο Σαμαράς να κάνει την κωλοτούμπα από αντιμνημόνιο σε μνημόνιο, ή όχι. Το αντιμνημόνιο εμπεριέχει λογικά κενά, αντιφάσεις, πίστη σε αστικούς μύθους. Δεν μπορεί κανείς να κυβερνήσει με αυτή την ατζέντα γιατί απλούστατα η ατζέντα αυτή είναι παράλογη. Είναι σαν να πας να ζητιανέψεις με τσαμπουκά. Είναι σαν να δώσεις ένα ευρώ σε έναν ζητιάνο και αυτός να σου πει "ή εκατό ή τίποτα". Φυσικά ο ζητιάνος μπορεί να επιχειρηματολογήσει όσο θέλει ότι γεννήθηκε σε έναν άδικο κόσμο, ότι είναι θύμα των περιστάσεων , ότι εσύ ο καθωσπρέπει πολίτης τον οδήγησες σε αυτά τα χάλια , αλλα όλοι ξέρουμε ότι το κατοστάρικο δεν πρόκειται να το δει ....

    • Βαγγέλης avatar
      Βαγγέλης @ Geros 13/04/2015 22:09:49

      Αν έχει πειστεί για τα "περί άδικου κόσμου" μπορεί να στο πάρει με τη βία και να σου εξηγήσει μετά κάποια άλλη θεωρία περί δικαίου. Στο φυσικό δίκαιο πχ δεν υπάρχει μόνο το δίκαιο της ιδιοκτησίας που έχει στο νου του ο δυτικός "καθωσπρέπει πολίτης" ...

      • Παράξενος avatar
        Παράξενος @ Βαγγέλης 14/04/2015 07:32:03

        Η κλοπή σε όλα τα δίκαια θεωρείται κακό. Εκτός βέβαια από το "δίκαιο" της αριστεράς, που μόνο στην Ελλάδα,την Κούβα και τη βόρεια Κορέα ασχολούνται μαζί του.

        • Βαγγέλλης avatar
          Βαγγέλλης @ Παράξενος 14/04/2015 16:57:53

          Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από ειδικό νόμο (να μην είμαστε παράνομοι εντός του αξιακού μας συστήματος) οπότε βαφτίζεται αναλόγως ως "διάσωση", "μεταρρύθμιση", "κούρεμα", "περικοπή μισθών και συντάξεων", "ιδιωτικοποίηση" ή "κρατικοποίηση" κλπ. Είμαστε καθωσπρέπει, δεν μιλούμε ποτέ για ληστείες και κλοπές στο "σαλόνι" μας.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Geros 14/04/2015 01:52:14

      Ο ζητιάνος όμως δεν είναι απλός "ζητιάνος", αλλά προσπαθεί και να σου αρπάξει το κατοστάευρω. Είναι δηλαδή και ολίγον ληστής, και εάν είχε περισσότερη ισχύ, είναι βέβαιο ότι θα σου το άρπαζε. Βέβαια, ο ιδιοκτήτης του κατοστάευρου στην προκειμένη περίπτωση έχει πάνω του μπαλτάδες, σουγιάδες, πιστόλια, αυτόματα, χειροβομβίδες και μπαζούκας, ενώ ο ζητιάνος ούτε καν ένα σουγιαδάκι. Και αυτός είναι ο λόγος που δεν παίρνει το κατοστάευρω.

  3. Hunter avatar
    Hunter 13/04/2015 20:04:15

    Κάνετε λάθος. Ο ΣΥΡΙΖΑ φώναζε προεκλογικά, μέσω του 90% των (υποψήφιων) βουλευτών του, ότι η χρεοκοπία και η επιστροφή στη δραχμή είναι η μόνη λύση... Πριν τις εκλογές, ο ΣΥΡΙΖΑ μας παρουσίασε ένα "οικονομικό επιτελείο" αποτελούμενο από καμιά δεκαριά καθηγητές και οικονομολόγους (Δρίτσας, Βαρουφάκης, Λαπαβίτσας, Μηλιός κτλ.) εκ των οποίων, οι εφτά-οχτώ "φώναζαν" να επιστρέψουμε στη δραχμή (προϋποθέτοντας χρεοκοπία)... Συνεπώς, οι πολίτες (ειδικά αυτοί που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ αλλά και αυτοί που επέλεξαν την "αποχή") ήξεραν πολύ καλά ότι ο σκοπός του ΣΥΡΙΖΑ είναι η επιστροφή στη δραχμή...

    • George N avatar
      George N @ Hunter 13/04/2015 21:34:49

      Το max που μπορεί να καταφέρει προς αυτή την κατεύθυνση είναι στάση πληρωμών στο εσωτερικό (έγινε), χρεοκοπία εντός Ευρώ και στην συνέχεια έκδοση IOU προς ΔΥ/συνταξιούχους για ταπετσαρία. Το αποτέλεσμα θα είναι άλλη κυβέρνηση και νέο μνημόνιο. Για να πας στη Δραχμή χρειάζεσαι περιοριστική πολιτική και άλλο οικονομικό μοντέλο. Ότι και για να μείνεις στο Ευρώ δλδ αν θες ανάπτυξη :-) Η μόνη εναλλακτική είναι μικρές αλλαγές με συνεχή μνημόνια και περπάτημα στο χείλος του γκρεμού. Οτι κάνουμε μέχρι τώρα :-)

      • οδυσσεύς Κ. avatar
        οδυσσεύς Κ. @ George N 13/04/2015 22:03:33

        . Με άλλα λόγια γίλε George εσύ δεν βλέπεις εκλογές αλλα συνέχιση της ίδιας πολιτικής με το μαρτύριο της σταγόνας των προηγούμενων 5 χρόνων,αλλά απο τον ΣΥΡΙΖΑ αυτή τη φορά. Πιστεύω οτι έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν υπάρχει "αριστερή παρένθεση". Θα κρατήσει χρόνια αυτή η ιστορία. Καιρός να το πάρουμε απόφαση...

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ οδυσσεύς Κ. 14/04/2015 01:49:26

          Από κάτι τέτοια σχόλια φαίνονται οι κρυπτοσυριζαίοι "σχολιαστές".

          • οδυσσεύς Κ. avatar
            οδυσσεύς Κ. @ Διογένης 14/04/2015 15:52:02

            Γιατί κρυπτο- ... φίλε Διογένη? Δεν υπάρχει ελευθερία έκφρασης σ΄ενα site που έχει τον τιμητικό τίτλο ΑΝΤΙ-νέα? Ή μήπως πρέπει να λέμε μόνο όσα νομίζουμε ότι "μας" αποφέρουν πολιτικό όφελος? Aυτή η νοοτροπία κατά τη γνώμη μου είχε το μεγαλύτερο κόστος για τον Σαμαρά και αν δεν εξαφανιστεί πλήρως δεν υπάρχει ελπίδα επανόδου του...Ο Τσίπρας το ξέρει καλά γι αυτό αφήνει να εκφράζονται απολύτως ελεύθερα ακόμα και αντίθετες απόψεις. Ειναι προτιμώτερο να είναι γνωστοί όσοι τις έχουν και να αντιπαρατίθενται με επιχειρήματα και όχι με απαγορεύσεις.

        • George N avatar
          George N @ οδυσσεύς Κ. 14/04/2015 04:26:10

          Το να παίρνουμε φόρα και να χτυπάμε το κεφάλι μας στον τοίχο είναι δικιά μας επιλογή. Ψηφίσαμε αυτούς που λέγανε ότι δεν υπάρχει τοίχος μια και πονέσαμε από την προσπάθεια να τον σπάσουμε. Κάποια στιγμή θα αναρωτηθούμε για το ότι οι μισθοί του Δημοσίου είναι πολύ μεγαλύτεροι ως ποσοστό του ΑΕΠ από την τελευταία φορά που είχαμε το ίδιο, ότι δίνουμε 50% περισσότερα αναλογικά από την Γερμανία για το συνταξιοδοτικό σύστημα, ότι οι συνταξιούχοι του ΙΚΑ είναι περισσότεροι από τους ασφαλισμένους, ότι έχουμε τον μεγαλύτερο φόρο στην εργασία και ταυτόχρονα την μεγαλύτερη ανεργία, το χειρότερο δικαστικό σύστημα, μεγάλους συντελεστές φορολογίας ενώ έχουμε αποεπένδυση, τριτοκοσμική παιδεία και τόσα άλλα και ίσως τότε διαβάσουμε την επιγραφή που δείχνει την έξοδο προς την άλλη κατεύθυνση. Για την ώρα νομίζω ετοιμαζόμαστε για διάσειση :-)

          • Hunter avatar
            Hunter @ George N 14/04/2015 13:30:11

            Γεώργιε, ως γνωστός, όποιος στην Ελλάδα κατηγορεί το Δημόσιο, το ΙΚΑ, τις ΔΕΚΟ, το σύστημα ασφάλισης, το σύστημα, φορολογίας, το σύστημα συνταξιοδότησης κτλ. είναι "Γερμανοτσολιάς"...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Hunter 14/04/2015 01:01:49

      Οι πολλοί δε το πίστευαν και περιμένουν ακόμη κολοτούμπα...

  4. akenaton avatar
    akenaton 13/04/2015 20:53:14

    Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει το εκλογικό σωμα της χώρας να επιβεβαιώσει μέσω κάλπης την αυτοκτονική εντολή που έδωσε στον ΣΥΡΙΖΑ στις 25/1. Είναι μέγα λάθος να δίνει κανείς άλλοθι στην πλειοψηφία των ψηφοφόρων, οι οποίοι είχαν επαρκώς ενημερωθεί προεκλογικά τόσο από τα φιλοευρωπαϊκά κόμματα όσο και από τα ίδια τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για τις προθέσεις αυτού του αριστερόμορφου συμπιλήμματος να έρθει τελικά σε ρήξη με τους εταίρους της χώρας. Η χαλαρή συμπόρευση με τους ΑΝΕΛ μέχρι σήμερα, δεν πρέπει να αφήνει περιθώρια αμφιβολίας σε κανέναν. Αστειότητες - γενικώς αποδεκτές - του τύπου: "τους ψήφισα για να ΜΗΝ κάνουν αυτά που προεκλογικά υποσχέθηκαν" δείχνουν τον βαθμό κοινωνικής αποσάθρωσης του ελληνικού λαού. Αν ο ελληνικός λαός επιθυμεί την καταστροφή του, κανείς δεν θα πρέπει να σταθεί εμπόδιο στο δρόμο του.

  5. ΤΤ avatar
    ΤΤ 13/04/2015 21:10:17

    Μην βιάζεστε. Ο ΣΥΡΙ(Ζ)Α δεν θα κάνει εκλογές πριν χορηγήσει 3 εκατομμύρια διαβατήρια. Βέβαια μετά το πρώτο κόμμα θα είναι η Τζαμάα Αλ Ισλαμίγια, αλλά αυτό δεν το έχουν καταλάβει, νομίζουν ότι είναι ταξικά αδέρφια τους, ενώ έχουν τόση ταξική συνείδηση όση θρησκευτική πίστη έχει ο Τσίπρας...

  6. GLAD avatar
    GLAD 13/04/2015 21:42:49

    ΟΙ εκλογές φυσικά και θα γίνουν , αλλά αφού προηγηθεί αυτό που αυτονόητα επιβάλλεται , δηλαδή η διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ στα ετερόκλητα κομμάτια από τα οποία συνετέθη. Ο άνθρωποι αγωνίζονται να εκφέρουν εννιαίο λόγο και μετά μεγάλης δυσκολίας τα καταφέρνουν μέχρι τώρα. Δεν έχουν καν στελεχιακό δυναμικό και επειδή νοιώθουν ανασφαλείς δίνουν σημαντικές θέσεις στα αδέλφια , τα ξαδέλφια , τις γυναίκες και τις γκόμενές τους . Δεν τους ενδιαφέρει η διαχείριση της εξουσίας , την οποία τους ανέθεσε ο αφελής λαός , αλλά η κατάκτησή της - όπως ήταν πάντα το όνειρο της Αριστεράς γνωρίζοντας ότι είναι μικρή μειοψηφία στην κοινωνία. Κλπ.,κλπ... Ομως... Εχω την γνώμη ότι γιά πρώτη ίσως φορά θα πρέπει να υπάρξει σοβαρότατη τεκμηρίωση της ανάγκης για συνεπή Ευρωπαική πορεία της χώρας , από πολιτικούς και οικονομολόγους. Απέναντι θα είναι όλος ο λαικισμός της Αριστεράς και της άκρας Δεξιάς και θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι το επίπεδο του εκλογικού σώματος συνεχώς χειροτερεύει . Γιά παράδειγμα , πολύ αμφιβάλλω αν ότι συζητιέται εδώ , ενδιαφέρει τους νέους ψηφοφόρους εκ Τασκένδης ή Τιράνων ή Χαρτούμ ..... *

  7. Διογένης avatar
    Διογένης 14/04/2015 02:50:27

    Διαβάζοντας το πολύ καλό άρθρο, συνειδητοποίησα τους λόγους για τους οποίους ο ΣΥΡΙΖΑ ενδέχεται να κάνει τελικά εκλογές. α) Καταφέρνει να συντηρεί την προεκλογική περίοδο, την οποία ακόμη προσπαθεί να βιώσει. Με τη διαφορά ότι από τις 26 Ιανουαρίου μέχρι σήμερα το προσπαθεί στα ψεύτικα, ενώ εάν προκηρύξει εκλογές θα το κάνει πραγματικότητα! Θα μπορεί να εξακολουθήσει να κάνει πολιτική με βάση το πόσο "κακή" ήταν η κυβέρνηση Σαμαρά. β) Μπορεί να πάει ξανά στους ψηφοφόρους χωρίς να έχει βιώσει ακόμη το εκλογικό σώμα τα άθλια αποτελέσματα της πολιτικής τους. Να τους πει "ορίστε, τι θέλετε, εμάς που αποδείξαμε ότι διαπραγματευόμαστε σκληρά, ή τον Σαμαρά που θα πάει να τα δώσει όλα στους Ευρωπαίους;". γ) Θα επιδιώξει να φέρει σε τακτικό εκλογικό αδιέξοδο τη ΝΔ. Τι θα πει η ΝΔ στους ψηφοφόρους; Θα πάω σε συμβιβασμό με τους σκληρούς όρους που θέλει η Ευρώπη και το ΔΝΤ; Και για έναν παράξενο λόγο, που σχετίζεται με την παιδεία του εκλογικού σώματος και την κυριαρχία της αριστεράς, ο Τσίπρας ίσως μπορέσει να συνεχίσει και στη νέα προεκλογική περίοδο την "δημιουργική ασάφεια", την ώρα που η ΝΔ θα καλείται από τους τηλεοπτικούς εισαγγελείς να "ξεκαθαρίσει τη θέση της"! δ) Σε οποιοδήποτε αποτέλεσμα, η κατάσταση θα μοιάζει win-win για τον Τσίπρα. Εάν κερδίσει, ο Σαμαράς θα αμφισβητηθεί εκ νέου και πολύ εντονότερα από τους πολυάριθμους εσωκομματικούς του αντιπάλους (να κι ένας σοβαρός λόγος για να θέλει εκλογές η διαπλοκή που στηρίζει Τσίπρα). Αν τυχόν και καταφέρουν να τον ανατρέψουν, τότε η μετεκλογική ζωή του Τσίπρα γίνεται πολύ ευκολότερη, διότι θα μπορέσει να πάει σε οικουμενική χωρίς τον εφιάλτη να πρέπει να συνεργαστεί με τον Σαμαρά. Αν πάλι χάσει ο Τσίπρας και πάρει την καυτή πατάτα πάλι ο Σαμαράς, τότε θα μπορεί άκοπα να καταγγέλει ως πρόεδρος 15μελούς την σκληρή και ανάλγητη κυβέρνηση που θα έχει φέρει την "ανθρωπιστική κρίση" στη χώρα, για την οποία αυτός δεν έχει καμία ευθύνη. Βέβαια, όλα αυτά έχουν ισχυρό αντίλογο. Η επιλογή των εκλογών δεν είναι ανέφελη για τον Τσίπρα και το κόμμα του. Υπάρχουν σοβαροί κίνδυνοι, που δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι μπορεί να τους διαχειριστεί. α) Θα πρέπει να πάρει θέση: Τι θα προτείνει στο εκλογικό σώμα; Έξοδο από το ευρώ ή σκληρό συμβιβασμό; Η δημιουργική ασάφεια εξυπηρετούσε μέχρι τις 25 Ιανουαρίου, αλλά ίσως και μέχρι σήμερα. Όμως τώρα πια, όλο και περισσότεροι καταλαβαίνουν ότι ο "έντιμος συμβιβασμός" δεν υπάρχει. Εάν πάρει θέση, τότε θα χάσει σε κάθε μία από τη θέση που θα πάρει τουλάχιστον τους μισούς ψηφοφόρους του της 25ης Ιανουαρίου. β) Για να μπορέσει (εάν μπορέσει) να κρατήσει τη "δημιουργική ασάφεια" θα πρέπει να μην έχουν ολοκληρωθεί οι διαπραγματεύσεις. Εάν υπάρχει λίστα με μέτρα που θα έχει συμφωνήσει (;) η κυβέρνησή του δια του Βαρουφάκη ή οποιουδήποτε άλλου, τότε είναι που θα πρέπει για τα καλά να πάρει θέση, υπέρ ή κατά. Για να μην υπάρχει λίστα, θα πρέπει να διακόψει τις διαπραγματεύσεις για να κάνει εκλογές. Κάτι που είναι βέβαιο ότι θα εξοργίσει τους πάντες σε όλο τον πλανήτη (δεν μιλούμε πια για Ευρώπη) πολύ περισσότερο από όσο εξόργισε ο Παπανδρέου στις Κάννες. γ) Για να μπορέσει να κάνει εκλογές θα πρέπει να διασφαλίσει ότι η ΕΚΤ θα κρατήσει ανοικτή την κάνουλα μέχρι την ημέρα των εκλογών. Αυτό δεν φαίνεται πολύ πιθανό, ειδικά εάν η διαπραγμάτευση τιναχτεί στον αέρα από τον Τσίπρα χάριν των εκλογών, σύμφωνα με το αμέσως προηγούμενο σημείο "β". Για ελάτε στη θέση του Ντράγκι και πείτε μου, τι θα κάνατε εσείς, εάν τυχόν η Ελλάδα πει "ωχού, βαρέθηκα τη διαπραγμάτευση και τις απαιτήσεις τους, πάω σε εκλογές για να πετάξω το μπαλάκι στον κυρίαρχο λαό". Ίσως για αυτό δεν έχει κάνει εκλογές ακόμη, διότι δεν μπορεί να ελέγξει πλήρως αυτή την παράμετρο. δ) Η προκήρυξη εκλογώ στη σημερινή συγκυρία θα είναι ένα σημάδι, ένα σαφές σημάδι του αδιεξόδου. Η κυβέρνηση μπορεί να κρατάει μια κάποια απήχηση στον κόσμο, που εξακολουθεί να την προτιμάει από τους προηγούμενους, αλλά αυτό συμβαίνει λόγω του ότι "διαπραγματεύεται σκληρά", τάχα. Εάν προκηρυχθούν εκλογές, το παραμύθι της σκληρής διαπραγμάτευσης καταρρέει. ε) Εάν εξαιρέσουμε το 28% που ψήφισε Σαμαρά (και ίσως τα ποσοστά ΠΑΣΟΚ-Ποταμιού) τον Ιανουάριο, οι υπόλοιποι όλοι λοιδόρησαν το σενάριο της καταστροφής που προέκρινε για προεκλογική εκστρατεία η ΝΔ. Τώρα πια, όμως, το σενάριο αυτό θα είναι πολύ αληθοφανές και ο κόσμος θα βρεθεί πιθανότατα σε συνθήκες πανικού, χειρότερου από το 2012. στ) Σε κάθε περίπτωση, η προκήρυξη εκλογών θα είναι σαφές σημάδι αδυναμίας διακυβέρνησης προς τον κόσμο, το οποίο θα λειτουργήσει απρόβλεπτα αποσυσπειρωτικά για το ετερόκλητο συνοθύλευμα ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ. Θα είναι ομολογία ήττας. ζ) Το win-win σενάριο που περιγράφηκε παραπάνω, μπορεί κάλλιστα να είναι lose-lose. Δεν ξέρουμε πώς θα λειτουργήσει εσωκομματικά για τον Τσίπρα μια ενδεχόμενη ήττα. Είναι βέβαιο ότι θα αμφισβητηθεί, ειδικά εάν αναγκαστεί τελικά να πάρει θέση (το πιθανότερο), από την πτέρυγα εκείνη που δεν θα έχει πάρει τη θέση της. Αφήστε που και προεκλογικά, εάν πάρει θέση, θα γίνει χαμός από τους υπόλοιπους. Από την άλλη, σε περίπτωση νίκης τα περιθώρια δημιουργικής ασάφειας θα έχουν εξαντληθεί το αργότερο την επομένη των εκλογών. Τι θα κάνει τότε; Θα πάει σε συμφωνία με την Ευρώπη ή σε ρήξη; Ούτε τώρα το έχει αποφασίσει, ούτε μετά από νέες εκλογές θα το έχει αποφασίσει. Ακόμη και εάν αντέξει έως τις εκλογές, μετά από αυτές είναι πια με σχεδόν μαθηματική βεβαιότητα τελειωμένος. Τόσο με ήττα, όσο και με νίκη. Άρα, η ΝΔ πρέπει να πάει με αυτοπεποίθηση στις εκλογές. Καλό και σωστό το άρθρο, πράγματι δεν χρειάζεται ο τόπος εκλογές, αλίμονο όμως έαν τυχόν και βγει αυτό ως αντίληψη της ΝΔ. Καήκαμε τότε. Η ΝΔ θα πρέπει να χαρεί με τη νίκη, διότι θα μπορεί να σώσει τη χώρα, να χαρεί ακόμη περισσότερο με τυχόν ήττα, διότι ο Τσίπρας και το όλο παραμύθι της αριστεράς θα συντριβούν ακόμη περισσότερο την επομένη των νέων εκλογών. Αρκεί: α) Να μην κάνει προεκλογική εκστρατεία με το παραμικρό στοιχείο λαϊκισμού είτε τύπου "18 σημείων" Ιουνίου 2012, είτε τύπου "θα μειώσω 7% τον ΕΝΦΙΑ" Ιανουαρίου 2015. Να υποσχεθεί "αίμα και δάκρυα" για να σωθεί η χώρα, ώστε να μην μπορεί κανένας να της πει "γιατί δεν έκανες αυτά που υποσχέθηκες" μετεκλογικά, που ασφαλώς ο κατά κυριολεξία άτυχος θα είναι ο νικητής και όχι ο ηττημένος. β) Να μπορέσει να παραμείνει αρχηγός ο Σαμαράς. Η στρατηγική "αίμα και δάκρυα" σίγουρα θα τον διευκολύνει να συσπειρώσει ακόμη και όσους θα επιδιώξουν αμφισβήτηση. Γνώμη μου είναι ότι ο Τσίπρας δεν θα μπορέσει τελικά να πάει σε εκλογές, αν και πολύ θα ήθελε. Εκτός και εάν η Ευρώπη κάνει το λάθος (διότι περί λάθους θα πρόκειται και μάλιστα μεγάλου) να του το επιτρέψει στο όνομα της δημοκρατίας, τη στιγμή που θα πρόκειται για επιχείρηση εξαπάτησης των πάντων - και της Ευρώπης.

    • George N avatar
      George N @ Διογένης 14/04/2015 04:39:38

      Αστάθμητος παράγοντας Διογένη: Η πρόεδρος της Βουλής θα επιτρέψει την διάλυση της? :-) Ενδιαφέρουσα και άκρως ασυνήθιστη η προσέγγιση (ανεξάρτητα του πότε θα γίνουν οι εκλογές) για "αίμα και δάκρυα" που θα πρέπει όμως να συνοδεύεται από αλήθειες αλλά και στόχους. Το σημαντικότερο όλων το πως αυτοί μπορούν να επιτευχθούν ρεαλιστικά.

      • Hunter avatar
        Hunter @ George N 14/04/2015 13:43:10

        Ως πρώτον πρέπει να γίνει ξεκάθαρο (και με κάθε λεπτομέρεια) στον ελληνικό λαό, πώς ακριβώς θα είναι η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ που θα συντελεστεί με την εξοδο από την Ευρωζώνη, την έξοδο από την Ε.Ε και την επιστροφή στη δραχμή! Ο κόσμος δεν έχει καταλάβει για την πείνα την κατοχική στης πόλεις και τις ένοπλες συμμορίες στους δρόμους... Νομίζει ότι: "ε θα δυσκολευτούμε 5-6 μήνες και μετά εντάξει"...

        • George N avatar
          George N @ Hunter 14/04/2015 14:51:14

          Η δραχμή Huner απαιτεί κάποιον σαν τον Κυριάκο Βαρβαρέσσο και βοήθεια από ΕΖ με νέο αυστηρό μνημόνιο αλλιώς θα είναι κατοχική. Αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να το κάνει. Δεν έχει τις ικανότητες. Το μόνο που είναι ικανός να κάνει σε αυτή την κατεύθυνση είναι να μοιράζει χαρτάκια και κουπόνια αντί για μισθούς και συντάξεις. Αν πήγαινε προς τα εκεί θα ήταν γιατί θα πίστευε ότι μπορείς να κάνεις default και η οικονομία να συνεχίζει να παράγει όπως πριν για να μαζεύεις έσοδα. Σαφώς και υπάρχουν τέτοιοι γραφικοί -οι δηλώσεις ότι θα προτιμήσουμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις και όχι πιστωτές δείχνουν ότι σε αυτούς ανήκει κι ο Τσιπρας- αλλά όλο και κάποιος θα ξέρει ότι μόλις κάνεις default ουσιαστικά μετά δίνεις χαρτιά κι όχι λεφτά σε ΔΥ/Συνταξιούχους. Η επόμενη σκηνή θα είναι ελικόπτερα. Νομίζω ότι μόλις καταλάβουν ότι δεν μπορούν να εκβιάσουν θα υπογράψουν το κλείσιμο αυτού του μνημονίου και την υπογραφή νέου. Αν τώρα είναι αυτοκτονικοί (λόγω άγνοιας) απλά θα προκαλέσουν οι ίδιοι την πτώση τους. Κρίνοντας πάντως από την τρίμηνη μάχη που κόστισε στην οικονομία 2-3% του ΑΕΠ στην καλύτερη περίπτωση, για να κερδίσουν 1,5% ελάφρυνση στο πρωτογενές που τους το δίνανε έτσι κι αλλιώς, οι ελπίδες για την Κίνα, την Ρωσία ή το Ιραν κτλ η άγνοια πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ Διογένης 14/04/2015 15:56:44

      Αγαπητέ Διογένη, το συμπέρασμα απο την ανάλυση σου είναι ξεκάθαρο: Ο Τσίπρας δεν έχει κανένα λόγο να κάνει εκλογές και δεν θα τις κάνει, όσο μπορεί η κυβέρνησή του να στέκεται. Ας λέει τα δικά της η Bild. Άλλωστε οι Έλληνες, πλην αμελητέας ποσότητος, δεν την διαβάζουν, και όσοι την διαβάζουν ξέρουν οτι είναι κίτρινη φυλλάδα...

      • Hunter avatar
        Hunter @ οδυσσεύς Κ. 14/04/2015 18:02:54

        Φτάνει που την διαβάζουν οι Γερμανοί και άλλοι Ευρωπαίοι, για να φωνάζουν μετά ότι: "δεν δουλεύουμε εμείς στις χώρες μας ανεξαιρέτως (δημόσιος ή ιδιωτικός τομέας) μέχρι τα 67/65, για να χρηματοδοτούμε την Ελλάδα ώστε να πληρώνει συντάξεις (και την παγκόσμια πρωτοτυπία που λέγεται εφάπαξ) σε 45άρηδες-50άρηδες"..... Κι αυτό δυστυχώς δεν είναι καθόλου κιτρινισμός... Εδώ στην Ολλανδία το όριο είναι 67 ετών για σύνταξη (και στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα)! Ούτε με 85% αναπηρία δεν βγαίνεις νωρίτερα... Σου λένε ότι "κάποια ελαφριά δουλειά γραφείου μπορείς να κάνεις"... Δεν μπορεί λοιπόν οι Ολλανδοί να δουλεύουν μέχρι τα 67 και να βλέπουν στον Alpha αυτόν τον μαντραχαλά που βλέπαμε προχτες να κλαίγεται 47 ετών από το ναυτικό, και δίπλα να γράφει "συνταξιούχος"... Οι Ευρωπαίοι λοιπόν, το πολύ-πολύ να μας (ξανα)δώσουν λεφτά για να ανοίξουμε το ασφαλιστικό/συνταξιοδοτικό και να ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ!!! Δεν μας (ξανα)δίνουν λεφτά για να συνεχίσουμε να πληρώνουμε τις συντάξεις ως έχουν και να το κρατάμε το ασφαλιστικό κλειστό ώστε να μην στεναχωρηθούν "τα συνδικάτα" κι αυτοί που μετά από 25 χρόνια εργασίας "θεμελίωσαν δικαίωμα" στα 45-50 τους και περιμένουν και κανα 40άρι χιλιάρικα "εφάπαξ"... Το 2014, τα χρήματα που πληρώθηκαν σε συντάξεις των 450.000 συνταξιούχων του Δημοσίου ήταν ακριβώς 7,2 Δις. Αυτό ισοδυναμεί σε περίπου 1.336,00 Ευρώ μηνιαίως κατά μέσο όρο για κάθε συνταξιούχο του Δημοσίου. Εν μέσω κρίσης η μέση σύνταξη του Δημοσίου είναι 1.336,00 Ευρώ μηνιαίως. Προσέξτε τώρα, περίπου 200.000 από αυτούς τους 450.000 συνταξιούχους του Δημοσίου, είναι 45-65 ετών!!! Δηλαδή πληρώνουμε πάνω από 3 Δις ετησίως σε συντάξεις ανθρώπων που σε άλλες χώρες σε αυτήν την ηλικία δουλεύουν στο φουλ!!! Να μην μιλήσουμε βέβαια για τα 16,2 Δις ετησίως που πληρώνουμε τζάμπα και στο βρόντο σε 550.000 παραπανίσιους "μισθούς", που δεν προσφέρουν απολύτως τίποτε στον πολίτη, δεν έχουν καν ουσιαστικό εργασιακό αντικείμενο, και είναι απόρροια 40 χρόνων πελατειακών σχέσεων των πολιτών με τα κόμματα και τις εκάστοτε κυβερνήσεις...... Εδώ μιλάμε για 20 Δις ετησίως στο βρόντο! Αφήστε τα 14 Δις ετησίως που κοστίζει η διαφθορά και τη φοροδιαφυγή που είναι στο 60% ανά επαγγελματικό κλάδο. Μόνο οι αυτοαπασχολούμενοι λέει φοροδιαφεύγουν περίπου 11 Δις ετησίως!!! Από ποιον περιμένουμε να μας δίνει λοιπόν κάθε χρόνο 40-50 Δις για τα έξοδα που έχουμε στο βρόντο και για τα έσοδα που δεν μπορούμε να μαζέψουμε (και μετά να τα "κουρεύει" κιόλας);;; Από τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και τις άλλες χώρες που έχουν θεσπίσει σύνταξη στα 67/65 εδώ και δέκα χρόνια κι έχουν φοροδιαφυγή στο 4,1%;;;;;;;;;;;

  8. Naruto avatar
    Naruto 14/04/2015 10:21:49

    Δυστυχώς η Ν.Δ δεν μπόρεσε να πείσει για την ορθότητα των λόγων της και την αιτία την γνωρίζουμε όλοι οι σχολιαστές . Είναι βέβαιο οτι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να κυβερνά για πολύ χωρίς να κάνει σοβαρές μεταρρυθμίσεις . Αυτό όμως με την σειρά του θα προκαλέσει την διάσπαση της εξαλλης ακροαριστερής συνιστώσας και τότε θα υπάρξει ανάγκη για εκλογές . Την περίπτωση να αποποιηθεί ο Τσίπρας των ευθυνών του με δημοψήφισμα η εκλογές αν και δεν την αποκλείω πιστεύω όμως οτι δεν θα την αποτολμήσει . Γνωρίζει πολύ καλά ο Αλέξης οτι δεν έχει μόνιμη εκλογική βάση και τυχόν αποτυχία θα τον επαναφέρει στα πρό κρίσης ποσοστά . Οσο όμως η κεντροδεξιά δεν ανασυγκροτείται σε ενα κόμμα αρχών , ειλικρίνειας , ρεαλισμού και μακρυά απο ιδιοτελή συμφέροντα και βαρώνους η χώρα θα ταλανίζεται απο τις ιδεοληψίες των έξαλλων κομμουνιστών και γιατί οχι προσεχώς και της Χ.Α .

  9. Don kixotis avatar
    Don kixotis 15/04/2015 12:09:40

    Θεωρώ δεδομένο ότι θα μας πάνε σε Δημοψήφισμα για το ΕΥΡΩ ή ΔΡΑΧΜΗ απλά δεν έχουν επισημοποιήσει Ημερομηνία,Επίσης μιας και θα γίνει τέτοια διαδικασία πιστεύω ότι θα ήταν Ωφέλιμο να πραγματοποιηθεί μαζί με το ΕΥΡΩ ή ΔΡΑΧΜΗ Δημοσκόπηση και για μια Σειρά απο Σοβαρά ζητήματα που ταλανίζουν την Ελληνική Κοινωνία όπως: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ,ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ,ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ,ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ/ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ κτλ. να γίνει λοιπόν ώστε να μαθευτεί τι θέλει ο Λαός + όχι τι μας Επιβάλλουν οι κατά καιρούς κάθε λογής τυχάρπαστοι Πολιτικάντηδες...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.