#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/08/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η φαντασία στην εξουσία (τα… ισοδύναμα του Antinews)



 

 

Μέτρα, μέτρα, μέτρα. Ακούμε εδώ και δύο χρόνια να λαμβάνονται μέτρα τα οποία στοχεύουν κατά κύριο λόγο στα μεσαία και χαμηλά εισοδήματα, στους μισθωτούς και τους συνταξιούχους.

Επιδερμικά αγγίζονται τα υψηλά εισοδήματα, καθόλου δεν πιάνονται οι εστίες της διαπλοκής και της ρεμούλας, ξώφαλτσα τη γλιτώνουν ως συνήθως ορισμένοι πατριώτες επιχειρηματίες που δεν ξέρουν τι πάει να πει θυσία για την Ελλάδα.

Έρχεται οσονούπω και το πακέτο των 11,5 δις ευρώ το οποίο αν καταλαβαίνουμε από το βασικό σχέδιο που ήρθε στη δημοσιότητα, πρόκειται να προκαλέσει σφαγή και πάλι στα γνωστά θύματα.

Μα καλά, πιστεύουν ότι μπορούν αυτά τα μέτρα να βγουν, περιμένουν να μην αντιδράσει ο κόσμος και απλά να περιμένει μια ακόμη αναπόφευκτη θυσία; Μάλλον έχουν κάνει λάθος υπολογισμούς. Διότι αν ήταν να συνεχιστεί η πολιτική του Παπανδρέου και του Παπαδήμου δεν υπήρχε λόγος να γίνουν εκλογές.

Πριν τις εκλογές ακούσαμε πολλές σοβαρές προτάσεις και από τον Σαμαρά και από άλλους. Γιατί δεν τις υλοποιούν; Τι περιμένουν; Γιατί δε βάζουν λίγη φαντασία στη δημιουργία του πακέτου;

Κι εν πάση περιπτώσει, που είναι η περίφημη επαναδιαπραγμάτευση που θα άλλαζε τους επαχθείς όρους του Μνημονίου;

Αν πάλι δεν μπορούν να σχεδιάσουν άλλα μέτρα, διαφορετικά από αυτά που διαρρέονται, μπορούμε εμείς να τους προτείνουμε ορισμένα. Το Antinews τους προτείνει λοιπόν μερικά «ισοδύναμα» ώστε να μη διαλυθεί για ακόμη μια φορά η ελληνική κοινωνία. Και ορισμένα μέτρα επίσης που θα μπορούσαν να απαλύνουν τον πόνο που θα προκαλέσουν κάποιες περικοπές που είναι αναπόφευκτες.

1.     Νέα φορολόγηση των εισοδημάτων πάνω από 60.000 ευρώ. Ακόμη και νέα έκτακτη εισφορά που θα μπορούσε να ονομαστεί «πατριωτικός φόρος» ώστε να μην περικοπούν οι συντάξεις.

2.     Έκκληση σε όλους τους επιχειρηματίες και τους εφοπλιστές να δημιουργήσουν ένα ταμείο υπέρ της σωτηρίας της χώρας. Να βάλει ο καθένας από 100.000 ευρώ και να πάνε τα λεφτά υπέρ των συνταξιούχων. Αντί να τα ξοδεύουν σε ξέφρενα πάρτι στη Μύκονο ή σε αγορές ποδοσφαιριστών, έργων τέχνης, κότερων ή ακριβών αυτοκινήτων, ας δείξουν επιτέλους ότι αγαπάνε την πατρίδα.

3.     Επιτέλους να παταχθεί η φοροδιαφυγή. Δεν είναι δυνατόν να συλλαμβάνονται δεκάδες κάθε μέρα που χρωστούν τεράστια ποσά και κανείς να μην πηγαίνει φυλακή, και κανείς να μην υφίσταται δήμευση της περιουσίας του. Σαφώς υπάρχουν και έντιμοι πολίτες που βρέθηκαν να έχουν τεράστιες οφειλές στο δημόσιο, όμως, υπάρχουν και λαμόγια που χρωστάνε αλλά δεν πληρώνουν αν και έχουν τεράστια περιουσία. Ας δημευτεί η περιουσία τους μέχρι και δεύτερο βαθμό συγγένειας ώστε να πάψει το φαινόμενο να γράφονται σπίτια και αυτοκίνητα σε γυναίκες και παιδιά και ο επιχειρηματίας να εμφανίζεται «κακόμοιρος» που δεν έχει ούτε να φάει.

4.     Οι μεγαλύτεροι φοροφυγάδες είναι αποδεδειγμένα ορισμένοι από τους ελεύθερους επαγγελματίες. Μεγαλογιατροί, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι κ.λπ. να τους πιάσει η εφορία, Να μπούνε μερικές εκατοντάδες λουκέτα προς παραδειγματισμό. Να επιβληθούν υψηλά αντικειμενικά κριτήρια ώστε να πάψει το φαινόμενο 8 στους 10 ελεύθερους επαγγελματίες να δηλώνουν εισόδημα κάτω από 12.000 ευρώ.

5.     Να βγουν στο φως τα ονόματα όλων όσοι έβγαλαν τα λεφτά στο εξωτερικό. Τι τα έχουν τα dvd για να τα κοιτάνε; Μέσα σε 10 ημέρες μπορούν να ελέγξουν όλους όσοι δεν δικαιολογούν την πηγή των χρημάτων τους. Και ο πέλεκυς να είναι βαρύς.

6.     Διαχειριστικός έλεγχος σε όλα τα πανεπιστήμια και τα νοσοκομεία. Εκεί που γίνεται τρελό πάρτι χρόνια τώρα. Κανείς δεν τους ελέγχει και οι απίστευτες σπατάλες διαιωνίζονται. Ας δώσουν τους ελέγχους σε ιδιωτικές εταιρείες και να δούμε αν θα υπάρξουν πρυτάνεις που φτιάχνουν τουαλέτες με 30.000 ευρώ.

7.     Γερό ψαλίδι στους δήμους που τα τελευταία χρόνια προσέλαβαν χιλιάδες συμβασιούχους αν και ήξεραν ότι δεν έχουν να τους πληρώσουν. Επίσης, άμεσο κλείσιμο όλων των αναπτυξιακών εταιρειών των δήμων που σπαταλούν τεράστια κονδύλια χωρίς να προσφέρουν έργο.

8.     Άμεση πώληση των αδειών για τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά κανάλια. Τόσα χρόνια μεγαλοεπιχειρηματίες λειτουργούν παράνομα και δεν έχουν πληρώσει ούτε ευρώ για τις άδειες που ανήκουν στο κράτος. Φτάνει πια.

9.     Επίσπευση ανακήρυξης των ΑΟΖ για τη γρηγορότερη εκμετάλλευση των ενεργειακών πόρων της χώρας. Ηταν στις προεκλογικές εξαγγελίες της ΝΔ και πρέπει να γίνει άμεσα. Επίσης, γιατί να μην υπάρξει τιτλοποίηση των μελλοντικών εσόδων;

10.     Αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας εδώ και τώρα. Ακόμη και με την έκδοση ομολόγων ακινήτων όπου ξένοι επενδυτές να δώσουν ρευστό με εγγύηση ελληνικά ακίνητα. Επιτέλους, ας βγάλουμε από το μυαλό ορισμένων ότι το να πουλάς ακίνητο σε ξένους, σημαίνει ότι πουλάς και την πατρίδα.

11.  Άμεση αποχώρηση των υπηρεσιών του δημοσίου από όλα τα ιδιόκτητα ακίνητα και μεταφορά σε ακίνητα που ανήκουν στο κράτος. Έτσι θα εξοικονομηθούν 150 εκατ. ευρώ που δίνονται κάθε χρόνο και πολλά άλλα για τη φύλαξη και συντήρηση των κτιρίων που δεν χρησιμοποιούνται.

Πολλά μέτρα ακόμα θα μπορούσαμε να γράψουμε και άλλα τόσα να προτείνετε εσείς. Σίγουρα λύσεις υπάρχουν. Τόλμη και φαντασία χρειάζεται. Και στο κάτω – κάτω ας «τελειώνουμε» άμεσα εδώ και τώρα, παρά ένας αργός θάνατος.

Διότι όπως έχουμε γράψει και παλιότερα καλύτερα ένα φρικτό τέλος, παρά μια φρίκη χωρίς τέλος.

Αριστερός Ψάλτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 31/08/2012 07:32:20

    Αυτά που γράφετε είναι αφελή (και ίσως, εκ του πονηρού) και ωθείτε αυτούς που υποτίθεται ότι θέλετε να υπερασπιστείτε (δηλ. τον λαό) στην απόγνωση και την κατάθλιψη. Και για να γίνω πιό σαφής, αυτά που γράφετε είναι αφελή διότι είναι αφελές να ισχυρίζεστε ότι οι εκάστοτε (και νυν) κυβερνώντες ήταν/είναι βλάκες, προδότες, πουλημένοι, ανίκανοι (και δεν ξέρω τι άλλο) και εσείς είστε υπεράνω αυτών. Απέξω από τον χώρο, όλοι πολλά τραγούδια ξέρουν. Γνώθι σαυτόν!

    • Factorx avatar
      Factorx @ Αγροφύλακας 31/08/2012 12:47:49

      Αγροφύλακα, μονίμως αγρόν αγοράζεις

      • Αγροφύλακας avatar
        Αγροφύλακας @ Factorx 31/08/2012 14:19:12

        Σωστά με διέγνωσες. Έκαψα την καλύβα μου "γιαναμην μοιτρων οι ψύλ" (έχω πολλούς φίλους Θεσσαλούς εδώ στο Windsor, και απο τα Αγραφα και απο την Λααρρς, πλημ). Πλήρωσα υψηλό τίμημα για να έχω την αξιοπρέπεια μου και να μπορώ να λέω τα σύκα σύκα. Πάντως, είναι προς τιμήν σου ότι ανάρτησες το μήνυμα μου, παρότι καυστικό. Δεν χρειάζεται να εξιδανικεύσω τίποτα παραπάνω, τα είπαν και άλλοι λίγο πολύ.

        • Factorx avatar
          Factorx @ Αγροφύλακας 31/08/2012 17:29:46

          Μάλλον λάθος κατάλαβες. Γράφεις: "και για να γίνω πιό σαφής, αυτά που γράφετε είναι αφελή διότι είναι αφελές να ισχυρίζεστε ότι οι εκάστοτε (και νυν) κυβερνώντες ήταν/είναι βλάκες, προδότες, πουλημένοι, ανίκανοι (και δεν ξέρω τι άλλο) και εσείς είστε υπεράνω αυτών. Απέξω από τον χώρο, όλοι πολλά τραγούδια ξέρουν. Γνώθι σαυτόν!"
          Που το είδες αυτό στο κείμενο μας; Πότε και που δώσαμε δικαίωμα για να διατυπώνεις τέτοιους αυθαίρετους ισχυρισμούς;
          Και χιλιάδες χιλιόμετρα από την Ελλάδα δεν κάνουν τον έξυπνο

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Αγροφύλακας 31/08/2012 14:19:08

      ''10. Αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας εδώ και τώρα. ''
      11. Άμεση αποχώρηση των υπηρεσιών του δημοσίου από όλα τα ιδιόκτητα ακίνητα και μεταφορά σε ακίνητα που ανήκουν στο κράτος''
      Ολα οσα απαριθμωνται ειναι σωστα και πρεπει να υιοθετηθουν αμεσα !Να σας πω μια ιστορια για αγριους που αφορα τα παραπανω 10 & 11 προτεινομενα !Ο ΟΑΕΕ και η Ανεξαρτητη Αναλογιστικη Αρχη αναζητουσαν προ καιρου κτιρια για να στεγασουν τις υπηρεσιες τους .Ενα Ασφαλιστικο Ταμειο διεθετε τους χωρους που ζητουσαν και τους προσφερε αλλα φευ ο μεν ΟΑΕΕ στην προκηρυξη ειχε βαλει ορο οτι οι προσφερομενοι χωροι δεν πρεπει να απεχουν πανω απο 500 μετρα απο το Συνταγμα και η Ανεξαρτητη Αναλογιστικη Αρχη ηθελε να μην απομακρυνθει απο την οδο Σταδιου που εστεγαζετο !Ο παραλογισμος τους εβρισκε συμμαχους τους μανδαρινους του Υπουγειου Εργασιας οι οποιοι αντι να υποχρεωσουν να δεχτουν τους προσφερομενους και καταλληλους χωρους εκανε οτι δεν ακουγε !Θελει δουλεια πολυ για να γυρισει η νοοτροπια της νομεγκλατουρας των δημοσιων υπαλληλων δυναστων των δημοσιονομικων φιλτατε!

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ Αγροφύλακας 31/08/2012 14:31:00

      Θα είχες δίκαιο αν ήσουν εξουσιοδοτημένος να μιλάς εκ μέρους του λαού, περισσότερο από αυτούς που ο κυρίαρχος λαός εκλέγει να τον αντιπροσωπεύουν και να τον κυβερνούν.

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ Αγροφύλακας 31/08/2012 15:41:36

      Φίλτατοι αναγνώστες και σχολιαστές που κάνετε κριτική επι του καναπέως σας, ο λόγος του άρθρου ήταν να δείξουμε ότι υπάρχουν κι άλλες λύσεις. Δεν είμαστε Νομπελίστες οικονομολόγοι, ούτε πληρωνόμαστε αδρά για να κάνουμε τη δουλειά των υπουργών. Αν όμως έχετε να προτείνετε κάτι κάντε το, όχι να ασκείτε κριτική χωρίς να δίνετε λύσεις. Καλοδεχούμενες οι προτάσεις σας, ελπίζουμε να τις διαβάσουν και οι κυβερνώντες και να τις υιοθετήσουν. Εμείς, όμως, δεν καλύπτουμε κανέναν και δεν κρυβόμαστε από κανέναν. Πρώτοι παρουσιάσαμε τα μέτρα και ξεγυμνώσαμε την αλήθεια και το δράμα που μας περιμένει. Και πρώτοι τολμάμε να γράψουμε κάποια «ισοδύναμα» όταν οι περισσότεροι το μόνο που βλέπουν είναι οι συντάξεις. Κι επίσης τολμάμε να θυμίζουμε στους κυβερνώντες τις δεσμεύσεις τους. Ας το καταλάβουν ορισμένοι. Είμαστε εδώ για να «τσιμπάμε» την εξουσία να ξυπνήσει και να αφουγκραστεί το λαό.

    • Σπύρος Καχριμάνης avatar
      Σπύρος Καχριμάνης @ Αγροφύλακας 31/08/2012 21:59:11

      Aπο πότε η κοινή λογική και το αυτονόητο, στέλνει το λαό σε απόγνωση;

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ Αγροφύλακας 31/08/2012 23:02:17

      Όχι, δίκιο έχεις, δεν είναι αφελείς και βλάκες.
      Διότι ξέρουν πολύ καλά ότι είναι προδότες και πουλημένοι.
      Δεν τους νοιάζει, όμως, γιατί είναι παραδόπιστοι και του παρά θεράποντες, και "δε πα να ο κόσμος όλος" έχουν δόγμα τους.
      Το αν είναι ανίκανοι, είναι σχετικό.
      Διότι είναι ικανότατοι στο να είναι ξεδιάντροπα αναξιοπρεπείς προς ίδιον όφελος, αλλά και ακραία ανίκανοι να είναι, απλώς, τίμιοι.

      Και όχι μόνον είμαστε κοινωνοί του "γνώθι σαυτόν', αλλά, προς ενημέρωσίν σου, και του "έχουν γνώσιν οι φύλακες".

      Προφανώς, δε, εσύ είσαι έξω από τον χορό του "ταψιού" που μας έχουν βάλει και χορεύουμε όλοι αυτοί οι ΓΑΠες, μάπες και λοιποί συνεχιστές τους, έως τους σημερινούς. Για come to δώθε, και τα λέμε...

      Σημ. Καμία σχέση με τα παιδιά εδώ. Ούτε τους ξέρω ούτε με ξέρουν. Όμως, συμφωνώ κι εγώ με όσα γράφει το άρθρο.

  2. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 31/08/2012 07:33:02

    Σωστά και δίκαια όλα τα προτεινόμενα μέτρα, μερικά δε και εφαρμόσιμα. Ισως η εφαρμογή τους εκτωνώσει μερικώς την διαφαινόμενη αναπόφευκτη κοινωνική έκρηξη!!

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ ΝΤΙΝΟΣ 31/08/2012 07:54:02

      Τα είπες όλα

  3. GO avatar
    GO 31/08/2012 08:03:18

    Ακριβώς έτσι!
    Συμφωνούμε σε όλα τα σημεία του κειμένου, άλλωστε τα λέμε, τα γράφουμε, τα σχολιάζουμε από την πρώτη μέρα της μεγάλης στροφής.

  4. GO avatar
    GO 31/08/2012 08:12:10

    Το φρικτό τέλος δεν μπορεί παρά να αποτελέσει μια υπέροχη αρχή!

  5. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 31/08/2012 08:15:26

    Πολύ σωστά ὅλα τά μέτρα,μοιραῖα ὅμως,κάποιος ἀπό τήν κυβέρνηση θά πεῖ ὅτι τά μέτρα τῶν 11,5δίς ἔπρεπε νά παρθοῦν γιά νά ἐκταμιευθεῖ ἡ ἐπόμενη δόση.Ἄρα αὐτό δέν ἀλλάζει μέ τίποτα.Μποροῦν ὅμως παράλληλα ,νά ξεκινήσουν καί τά ἰσοδύναμα πού παρουσιάζετε καί πού κατά καιρούς ἔχουμε ἀκούσει κι ἀπό κυβερνητικά χείλη νά ἐξαγγέλλονται.Τό θέμα εἶναι τό ΠΟΤΕ θά ξεκινήσουν...

  6. TasosC avatar
    TasosC 31/08/2012 08:15:52

    Αν κι αυτά που προτείνεις είναι τα απολύτως αυτονόητα, στην Ελλάδα έχει καταντήσει να είναι το ζητούμενο.
    Ωστόσο και σε αυτά υπάρχει μία αντίθεση που δεν είναι δικό σου σφάλμα, αλλά της παρανοϊκής εποχής που ζούμε (της Τροϊκανής).
    Αναφέρομαι, για να καταλάβεις στα σημεία 10 & 11. Ενώ λοιπόν δεν ξέρουμε πως να αξιοποιήσουμε πραγματικά τα ακίνητα του δημοσίου που λιμνάζουν (π.χ τα Ολυμπιακά ), κάποιοι ευφάνταστοι προσπαθούν να τα δώσουν με πανωπροίκι.
    Έτσι σχεδιάζουν την μεταφορά διάσπαρτων υπηρεσιών σε κάποια τέτοια ακίνητα (π.χ τις υπηρεσίας του Υπ.Α.Α.Τ στο ΄΄Κεράνης΄΄ στη Θηβών) και μέχρι εδώ καλά , αλλά στη συνέχεια θέλουν να τα πουλήσουν και να τα ξανανοικιάσουν (shell and lease back) τ .
    Αν αυτό δεν πρόκειται για προχωρημένη φαντασία και διαστροφή των νόμων της αγοράς (για να πω προσχεδιασμένη διαφθορά), τότε τι είναι;
    Το shell and lease back το κάνεις σε κτίριο που ήδη χρησιμοποιείς και κρίνεις ότι αυτό θα σου αποφέρει κάτι παραπάνω.
    Εάν θέλεις να το πουλήσεις, τότε απλά μεταφέρεις τις σχεδιαζόμενες υπηρεσίες σε άλλα αναξιοποίητα κτίριά σου και μάλιστα αυτό το κάνεις με μορφή παρέμβασης, δηλαδή , σε υποβαθμισμένες περιοχές που θέλεις να αναβαθμίσεις ή κτίρια που δεν εμπορική αξία.
    Ποιος ο λόγος να σχεδιάσεις να νοικιάσεις ένα δικό σου κτίριο που θέλεις να πουλήσεις, όταν υπάρχουν τόσα άλλα (π.χ τα αναξιοποίητα των Ταμείων) που κανείς δεν θέλει να αγοράσει ή και να νοικιάσει;

  7. abc avatar
    abc 31/08/2012 08:27:37

    Aκόμα κι αν εφαρμόζονταν ΟΛΑ αυτά, η ζημιά στην οικονομία μας θα απεκαθίστατο κατά 30-40%. Τα υπόλοιπα χρήματα-αξίες που μας αφαιρέθηκαν με την επιβολή της κρίσης και στην χώρα μας, ειναι ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΠΙΣΤΗ.
    Αυτή αφαιρέθηκε απο τους οίκους αξιολόγησης που ελέγχονται απόλυτα απο τις Υπερ-τράπεζες. Αν αυτοί αρχίσουν (όπως διαφαίνεται αχνά στον ορίζοντα) να αναβαθμίζουν την "πίστη' στην Ελλάδα, τότε και μόνο τότε θα υπάρξει ανάκαμψη και χρήμα στην αγορά. Μόνο με τίμιο ιδρώτα δεν γίνεται ΚΑΝΕΙΣ & ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ανταγωνιστικό και πλούσιο. Απαραίτητες οι δικές μας προσπάθειες, αλλά δεν αρκούν ούτε στο 30%...

  8. Αλκιβιάδης avatar
    Αλκιβιάδης 31/08/2012 08:32:26

    Η ΝΔ και ο πρόεδρός της κέρδισε τις εκλογές με την υπόσχεση ότι θα "κόψει δαπάνες" και δε θα κάνει οριζόντιες περικοπές για να βρεθούν αυτά τα 11,6 δισ. Είχε πει χαρακτηριστικά ότι "υπάρχει πολύ λίπος" για να κοπεί. Τελικά το λίπος ήταν τα δώρα των συνταξιούχων και των δημοσίων υπαλλήλων (και σύντομα αναπόφευκτα και των ιδιωτικών); Αυτές δεν είναι οριζόντιες περικοπές; Αν ήταν να κάνει ό,τι και οι προηγούμενοι, ας το έλεγε. Ας ήταν ειλικρινής απέναντι στο λαό. "Παιδιά, ξέρετε, λόγω επιλογών που άλλοι κάνανε, εγώ είμαι υποχρεωμένος να βρω 11,5 δισ και, αναγκαστικά, θα ξανακόψω μισθούς και συντάξεις. Αυτό όμως δεσμεύομαι ό,τι θα είναι το τελευταίο πακέτο." Αυτό που είπε χθες, ας το έλεγε προεκλογικά, για να μη νιώθει ο κόσμος πάλι εξαπατημένος. Λέμε ψέματα δηλαδή για τη ρημαδοεξουσία; Το τι έπαθε ο ΓΑΠ με τα "λεφτά υπάρχουν" δεν το έβλεπε; Δηλαδή, θα βάλει κανείς τις προεκλογικές ομιλίες όπου γινόταν ρητά και κατηγορηματικά λόγος για "αποκατάσταση (όχι "μη περαιτέρω μείωση" αλλά "αποκατάσταση"!) των ειδικών μισθολογίων στρατιωτικών και ενστόλων" και θα γελάει ο κόσμος ...

    • franc avatar
      franc @ Αλκιβιάδης 31/08/2012 14:19:58

      Aγαπητέ Αλκιβιάδη προφανώς αγνοείς το ανέκδοτο με την επίσκεψη του Τραπεζίτη στον Αγιο Πέτρο που τον έβαλε να κάνει εκλογή ανάμεσα στην κόλαση και τον παράδεισο, και με την προεκλογική παρουσίαση που του έκανε ο Σατανάς τον έπεισε να επιλέξει την κόλαση...

  9. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/08/2012 08:39:29

    Μπα σε καλό σου, με έκανες και γέλασα πρωινιάτικα, Αριστερέ Ψάλτη! Ειλικρινά, πες μου: πιστεύεις ότι το (2) ειδικά, υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα να εφαρμοστεί, όταν οι ίδιοι οι προβεβλημένοι εκπρόσωποι των εφοπλιστών βγάζουν ξεδιάντροπα τη γλώσσα στο κράτος λέγοντας σε συνέντευξη Τύπου "φορολόγησέ με, αν με βρεις";

  10. GO avatar
    GO 31/08/2012 08:44:13

    "...Ακούμε εδώ και δύο χρόνια να λαμβάνονται μέτρα..."
    Ακούμε μόνο;
    Δυστυχώς τα "μέτρα", πλην της ακοής, ερεθίζουν και άλλες αισθήσεις μας.

  11. antilogos avatar
    antilogos 31/08/2012 09:11:02

    Τα περισσότερα ανεφάρμοστα πρακτικά, άλλα ευχολόγια, άλλα χωρίς μεγάλο αντίκρυσμα.

    θα συμφωνήσω όμως απολύτως με το πέμπτο (αν και υπάρχουν πρακτικά προβλήματα)
    "5. Να βγουν στο φως τα ονόματα όλων όσοι έβγαλαν τα λεφτά στο εξωτερικό. Τι τα έχουν τα dvd για να τα κοιτάνε; Μέσα σε 10 ημέρες μπορούν να ελέγξουν όλους όσοι δεν δικαιολογούν την πηγή των χρημάτων τους. Και ο πέλεκυς να είναι βαρύς."

  12. neotaxitis avatar
    neotaxitis 31/08/2012 09:16:58

    oneira!

  13. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 31/08/2012 09:18:00

    Για τα 2, 3, 4, 6 και 7, όπως λένε και στο χωριό μου, don't hold your breath...

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/08/2012 09:20:05

    Πριν απο ενα χρονο ειχε λεχθει οτι η φορολογηση εχει φθασει στα ορια της και απο εδω και περα μονο περικοπες απο εξοδα του Δημοσιου θα γινουν.
    Το πακετο αυτο λοιπον σχεδιασθηκε να εχει μονο περικοπες και οχι νεους φορους.
    Η φοροδιαφυγη ειναι αλλο πραγμα.

    • GO avatar
      GO @ ψυχραιμια 31/08/2012 09:37:26

      Το πακέτο των €11,7δις έπρεπε να είναι 60% από μείωση δαπανών και 40% από αύξηση εσόδων. Ανήμποροι για το δεύτερο, από θέση ισχύος, εφαρμόζουν 100% το πρώτο.

  15. GO avatar
    GO 31/08/2012 09:21:37

    Το καθήκον του, το κάνει. Ας το κάνουν κι υπόλοιποι.

  16. eneral avatar
    eneral 31/08/2012 09:26:27

    Η παταξη της φοροδιαφυγης θα πρεπει να συνοδευετε απαραιτητα και απο μειωση του φπα. Ειναι κατι το οποιο ειχε εξαγγειλη ο Σαμαρας προεκλογικα και δεν το εκανε. Πρεπει να μειωσει το φπα , να ξαναβγαλει στην αγορα τους εφοριακους,,και οποιος δεν κοβει αποδειξη εστω και για 1 ευρω να του κλεινει την επιχειρηση. Ομως πρωτα να μειωσει αισθητα το φπα.

  17. Panais avatar
    Panais 31/08/2012 09:28:09

    Τι σημαίνει "να τελειώνουμε άμεσα/εδώ και τώρα, παρά ένας αργός θάνατος";

  18. roadrunner avatar
    roadrunner 31/08/2012 09:35:34

    Τι γίνεται για την πάταξη της ακρίβειας ; Με τα δημοπρατήρια προϊόντων αγροτικής και ευρείας κατανάλωσης ;
    Η Γερμανία πληρώνει γύρω στα 360 ευρώ τον κάθε άνεργο μιας οικογένειας, (όσο και η αγροτική σύνταξη εδώ), αλλά τα προϊόντας ευρείας κατανάλωσης εκεί, τα αγοράζουν στη μισή τιμή από ότι εμείς στην Ελλάδα. Ακόμη και Γερμανικές αλυσίδες καταστημάτων πωλούν τα ίδια προϊόντα σε διπλάσια τιμή στη χώρα μας.

  19. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 31/08/2012 09:45:56

    To να το παίζεις έξυπνος είναι εύκολο, το να κάνεις προτάσεις είναι το δύσκολο. Αντιπαρέρχομαι τα περί δημοσίου υπαλλήλου και συνταξιούχου. Για το μεν πρώτο σου λέω ότι δεν έχω πάρει ποτέ ούτε δραχμή από το δημόσιο που εσύ προφανώς έχει ξετινάξει, για το δεύτερο, έχω ακόμη πολλά χρόνια εργασίας στον ιδιωτικό τομέα.

    • Μηχανολόγος avatar
      Μηχανολόγος @ Αριστερός Ψάλτης 31/08/2012 10:02:33

      Σε παρακαλώ,εσύ που καλοπροαίρετα προτείνεις να μπούν υψηλά αντικειμενικά κριτήρια στους ελεύθερους επαγγελματίες,εξετάζεις καθόλου το ενδεχόμενο να έχουν πολύ λίγα έσοδα αυτή την περίοδο?Δεν συμφωνείς ότι είναι
      από τα πρώτα θύματα της ύφεσης?Εχεις ακούσει τίποτα γιά
      κομμένα τιμολόγια,απλήρωτα όμως,πάνω στα οποία πληρώνεις υποχρεωτικά ΦΠΑ και έκτακτες εισφορές?

      • H pena tis logikhs avatar
        H pena tis logikhs @ Μηχανολόγος 31/08/2012 10:57:54

        Έχετε μεγάλη καβάτζα από την εποχή των παχέων αγελάδων .

        Ας είναι καλά τα κολόκουρα ,ξέρει το σινάφι σου !

      • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
        Εμμανουήλ Πρόιος @ Μηχανολόγος 31/08/2012 12:13:45

        Δεν τον νοιάζει υπάλληλος είναι

  20. Grande_Babylon avatar
    Grande_Babylon 31/08/2012 10:18:35

    Ισοδύναμα, αλλά δε λέει το δημοσιονομικό τους όφελος, ούτε ποιο μέτρο αντικαθιστούν για να δούμε αν είναι όντως ισοδύναμα.

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ Grande_Babylon 31/08/2012 10:57:52

      Γιατί Grande_Babylon πιστεύεις ότι οι φωστήρες μας έχουν κάνει ανάλυση πολλαπλασιαστών και κόστους ανά ευρώ των μέτρων που παίρνουν; Γιατί αν έχουν κάνει και έχουν πέσει, επανειλημένα, τόσο έξω έχω δύο ερωτήματα ι) τι μοντέλο χρησιμοποιούν και ιι) Πάνω σε πια επιστημονική υπόθεση βασίζονται και εξακολουθούν να το χρησιμοποιούν.

  21. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 31/08/2012 10:22:32

    Πολύ σωστά όλα αυτά, ορισμένα είναι κι εφαρμόσιμα.

  22. blue nile avatar
    blue nile 31/08/2012 10:36:16

    Ο ψάλτης είναι αριστερός είναι και ωραίος.

    Το μνημόνιο ΙΙ (όπως και το πρώτο) συμπυκνώνει τον κεντρικό σχεδιασμό της Γερμανίας για το τι μέλλει γενέσθαι στην Ελλάδα τα μελλοντικά χρόνια.
    Μια εσωτερική υποτίμηση τύπου Λετονίας η οποία θα οδηγήσει σε βίαιη φτωχοποίηση του μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμού και σε ένα νέο μετανναστευτικό κύμα νέων και μορφωμένων πολιτών προς τις άλλες ευρωπαικές χώρες.

    Δεν μπορώ να διαφωνήσω με τα προτεινόμενα μέτρα του άρθρου.
    Όμως θα γίνονταν αποδεκτά ακόμα και αν είχαν σχεδόν βέβαιη απόδοση;
    Οι εταίροι θέλουν απλά αίμα ...το αίμα μας... για πολλούς λόγους.
    Πχ για παραδειγματισμό.
    Η Ελλάδα θέλει εκ νέου ένα μεγάλο κούρεμα. Ουσιαστικό όχι σαν την καρικατούρα του PSI που μας χρεωκόπησε χωρίς να λύσουμε τουλάχιστον το πρόβλημα του μη βιώσιμου χρέους μιας και δεν διαγράψαμε ικανοποιητικό ποσοστό του.
    Αναπόφευκτα ανοίγουν οι ορέξεις της Ισπανίας και της Ιταλίας με τα τεράστια χρέη για κάτι ανάλογο.
    Κάτι που η Γερμανία δεν το θέλει επουδενί.
    Οπότε θα δεχτεί ένα μεγάλο ελληνικό κούρεμα αλλά θα έχει διαμορφώσει τέτοια κόλαση μέσα στην Ελλάδα που θα κόβεται αυτομάτως η όρεξη όσων θα θέλουν κούρεμα.
    Εμείς από την πλευρά μας δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά.
    Το μόνο διάστημα που μπορούσαμε να κάνουμε κάτι ήταν το διάστημα πριν την ψήφιση του μνημονίου Ι.
    Τότε που οι ήδη χρεωκοπημένες Γερμανικές τράπεζες ήταν ήση ανοιχτές σε Ελληνικά ομόλογα ύψους 60 δις ( με πολλοπλάσια μόχλευση) και δεν θα αντέχαν μια Ελληνική χρεωκοπία.
    Τότε η Μέρκελ δεν ήθελε ν'ακούσει κουβέντα για GREXIT.
    Τότε μπορούσαμε να πατήσουμε πόδι και να απαιτήσουμε άλλου είδους λύση διαφορετική του εφιάλτη που ζούμε.
    Όμως αντί μιας υπεύθυνης εθνικής στάσης είδαμε τον ΓΑΠ να υποκύπτει σχεδόν πρόθυμα και ύποπτα σε κάθε απαίτηση των δανειστών.

    Από εκεί και πέρα εκχωρήσαμε τους περισσότερους εσωτερικούς βαθμούς ελευθερίας της κρατικής μηχανής και υπακούουμε σε προσταγές.

    Μοναδική στοχοπροσήλωση είναι η παραμονή στο ευρώ.
    Ακόμα και αν θυσιαστούν για ακόμα μια φορά οι συνήθεις ύποπτοι που πάντα την πληρώνουν...και δεν είμαι περήφανος που το γράφω αυτό...
    Παραμονή στο ευρώ που ο κάθε εχέφρων θα πρόκρινε γιατί μια μεμονωμένη Ελληνική έξοδος από το ευρώ μπορεί και να'κανε το σημερινό δράμα να μοιάζει με απογευματινό περίπατο στο πάρκο.

    Το μόνο πραγματικά αισιόδοξο σε αυτή την συγκυρία είναι το ότι το ευρώ μας τελειώνει. Και σύντομα.

    Μάλλον πάμε σε ένα νέο κοινό νόμισμα με τους άλλους χρεωκοπημένους.
    Ένα λατινικό ευρώ που θα υποτιμηθεί πολύ σε σχέση με το νέο ευρωμάρκο που θα ξεπηδήσει.

    Οπότε πρέπει να μείνουμε στο ευρώ πάση θυσία για να συμμετέχουμε κι εμείς σε αυτό το νέο λατινικό ευρώ.
    Η να πάνε να σώσουν το ευρώ αλλά κάτι τέτοιο απαιτεί πολιτικές αποφάσεις κατάργησης της λιτότητας. Που θα εφαρμοστούν κι εδώ.

    Λίγη υπομονή.
    Ποιος μπορεί να ποντάρει με σιγουριά ότι αυτά τα μέτρα θα εφαρμοστούν για πάνω από τρεις μήνες;
    Το Μνημόνιο ΙΙ θα καταργηθεί είτε από τις λαικές αντιδράσεις είτε από την αλλαγή πορείας όλης της Ευρώπης.

  23. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 31/08/2012 10:55:50

    1. Προς Θεού, όχι νέους φόρους. Άλλωστε τα εισοδήματα αυτά είναι πλέον ελάχιστα
    2. Για να εξευρεθεί ας πούμε ένα δις από αυτό πρέπει να ανταποκριθούν στην έκκληση 10.000 άτομα
    3. Κατ' αρχάς δε μπορούμε να υπολογίζουμε σε έσοδα από τη φοροδιαφυγή. Αν προκύψουν καλώς, αλλά δε μπορείς να λες "Θα βγάλω από εδώ 3 δις". Κατά δεύτερον, επειδή μιλάμε για οικονομικά ισοδύναμα, πες πως δημεύονται οι περιουσίες, μετά τί; Απλά θα μείνουν στο κράτος, ενώ στο μεταξύ όλοι θα διαμαρτύρονται ότι το κράτος παίρνει τις περιουσίες των πολιτών. Τώρα μιλάμε για τον κανόνα, όχι τις εξαιρέσεις
    4. Χρειάζεται δικαιότερο φορολογικό σύστημα για τους ελεύθερους επαγγελματίες, αλλά όσο είναι στεγνή η αγορά και δε βγάζουν τίποτα δε θα αποδώσει
    5. Θα φορολογηθούν 20%. Περισσότερα δε μπορούν να γίνουν, εκτός αν αποδειχθεί ότι είναι από παράνομη δραστηριότητα
    6. Ορθότατο, αλλά μην περιμένεις φοβερά πράγματα
    7. Θα γίνει
    8.-
    9. Τιτλοποίηση ορυκτών πόρων που δεν έχουν εξευρεθεί απλά δεν υφίσταται. Κάτσε να βρεθούν και μετά βλέπουμε. Αν ήταν τόσο εύκολο η Κύπρος δε θα είχε πρόβλημα
    10. Σήμερα το έλεγε ο Στυλιανίδης
    11. Αν φτάνουν τα κτήρια και είναι αξιοποιήσιμα ευχαρίστως, και θα γίνει όταν οριστικοποιηθεί η λίστα με τα ακίνητα του δημοσίου. Το είπε και αυτό ο Στυλιανίδης το πρωί

  24. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 31/08/2012 11:02:52

    Ἡ ὑλοποίηση τοῦ μνημονίου μέχρι στιγμῆς εἶναι σέ καλό δρόμο καί πετυχαίνει τούς σκοπούς γιά τούς ὁποίους σχεδιάστηκαν τά μέτρα: Ἐσωτερική ὑποτίμηση, δηλαδή φτωχοποίηση τῆς μικρομεσαίας καί μεσαίας τάξης, δημιουργία "στρατοῦ" διαθέσιμων φτηνῶν ἐργατικῶν χεριῶν. Κινεζοποίηση δηλαδή τῆς οἰκονομίας μίας χώρας, ὡς μόνο διέξοδο -κατά τή νεοφιλελεύθερη οἰκονομική φιλοσοφία τῶν στρατηγῶν τήν παγκόσμιας Νέας Τάξης πραγμάτων- στά ἀδιέξοδα.

    Αὐτά τά μέτρα, Ἀριστερέ Ψάλτη (ὅπως καί ἄλλα πού θά μποροῦσε νά προτείνει κανείς) ἔχουν ἄλλο στρατηγικό σχεδιασμό, ἄλλο στόχο, ἄλλο ἐπιδιωκόμενο.

  25. Κβάντα avatar
    Κβάντα 31/08/2012 11:04:04

    Είναι επιτακτική ανάγκη η εξεύρεση ισοδύναμων μέτρων για την επιβίωση του Έθνους. Σε κείμενό μου αναφέρω την εφαρμογή ισοδύναμων, για το νευραλγικό χώρο της Παιδείας και συγκεκριμένα για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Υπήρξε, πριν περίπου ένα μήνα, σχετική ενημέρωση.

  26. xp avatar
    xp 31/08/2012 11:07:15

    Οι αριθμοί μας – από μια ανάλυση του οικονομολόγου JAKOBSEN της SAXO bank- λένε λοιπόν, ότι οι ισολογισμοί των ευρωπαϊκών τραπεζών είναι 33 τρισ. ευρώ ή 300% του ΑΕΠ της Ευρωζώνης και το γερμανικό ΑΕΠ 3,2 τρισ. ευρώ και ο ισολογισμός της ΕΚΤ 4 τρισ.Ένα σημαντικό στοιχείο, επίσης, που μας προσθέτει το IMF είναι ότι, η απομόχλευση των ευρωπαϊκών τραπεζών τα πέντε επόμενα χρόνια, δηλαδή η μείωση των δανείων θα είναι μόλις 5 τρις. ευρώ.
    Μ άλλα λόγια, οι ισολογισμοί θα πάνε στα 28 τρις. ευρώ και θα «κουβαλάνε» μέσα τους πολύ χρέος.
    Δυο πράγματα συμπεραίνουμε απ όλα αυτά : Ακόμη και να ήθελαν οι Γερμανοί να πληρώσουν τα χρέη των Νοτίων δεν θα μπορούσαν, ισχυρίζεται ο Jakobsen στην ίδια ανάλυση. To δεύτερο και σημαντικότερο είναι ότι, η Ελλάδα με τα 309 δισ. χρέος δεν είναι το πρόβλημα. Το χάος στην Ευρώπη θα ξεκινήσει, αν η Ελλάδα βγει εκτός ευρώ και οι ισολογισμοί των τραπεζών αρχίσουν να καταρρέουν. Πως ; Με την μεταφορά ιταλικών και ισπανικών καταθέσεων στην Γερμανία.

    Όλα τα παραπάνω νούμερα, επίσης, κατατείνουν σ ένα ακόμη συμπέρασμα : την τραπεζική ενοποίηση της Ευρώπης, μ’ ένα ενιαίο ρυθμιστή, και ένα fund που θα εγγυάται τις καταθέσεις.

    Γιατί τότε θα σταματήσει ο αλόγιστος δανεισμός και η μόχλευση από τους «διεφθαρμένους τραπεζίτες» ( κυρίως Αγγλικές, Γαλλικές, Γερμανικές Τράπεζες ) και τους «διεφθαρμένους πολιτικούς» που τους επιτρέπουν τέτοιες πρακτικές.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ xp 31/08/2012 13:27:13

      Το χαος αυτο αποφευγεται αν η Ελλαδα βγει απο την ευρωζωνη ενω οι καταθεσεις στις ελληνικες τραπεζες παραμεινουν σε ευρω.
      Τοτε οι φοβοι Ιταλων και Ισπανων θα υποχωρησουν.Δεν στοιχιζει πολλα στους Γερμανους και αν η ελληνικη πλευρα το ηθελε θα προχωρουσε.
      Ομως η πολιτικη ηγεσια εχει καταληφθει απο την παρανοια ¨παση θυσια ευρω".

  27. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 31/08/2012 11:08:44

    επειδή η περίοδος θυμίζει παραμονές οκτωβριανής επανάστασης(δυστυχώς) με τους πολιτικούς να αποτελούν τους ευγενείς του σήμερα και να ζούνε σε 300 και 400 μέτρα να παίρνουν πάνω απο 100 χιλιάρικα το χρόνο και όμως να κόβουνε απο το 2χίλιαρο και κάτω(το οποίο είναι εικονικό με τις κάρτες,τα στεγαστικά,τους φόρους,τα χαράτσια,την ακρίβεια και τα άλλα παιδιά)

    τα βήματα έχουν ως εξής:
    πρώτον το λογικό ήταν και είναι να μην ρίξεις π.χ τον εκπαιδευτικό που ζει στα νοίκια επι χρόνια εκτός πατρίδας στα 600 και 700 ευρώ,αλλά να μην υπάρχει δημόσιος υπάλληλος που να παίρνει κάτω απο 1000 ευρώ,δεν είναι λογικό να ακολουθούμε τους ξεφτιλισμένους μισθούς του ιδιωτικού τομέα,διότι καθώς απεδείχθη η λογική του κατήφορου είναι ο πάτος
    επίσης είναι παραλογισμός να παίρνεις το ένα τρίτο και βάλε του μικρού μισθού ενος υπαλλήλου,να ρίχνεις τον κατώτατο στον πάτο(έχει αποδειχτεί πως η ανταγωνιστικότητα δεν αφορά παρα ένα μικρό ποσοστό στο μισθολογικό κόστος,το οποίο έτσι κι αλλιώς στην ελλάδα ήταν χαμηλό συγκριτικά με την δύση) και να υπάρχουν ακόμα μισθοδοτούμενοι απο τους φορους του λαού που τσακίζεις του 5χίλιαρου !

    για όλα τα παραπάνω οι δημοσιονομικές προσαρμογές θα έπρεπε να είναι οι εξής:

    αυτό που φαίνεται αδιανόητο όπως στην ευρώπη του μεσαίωνα είναι να κόψεις δραστικά τους μισθούς όσων αποτελούν την εξουσία και το βαθύ κράτος και λόγικο να κόβεις απο αυτούς που δεν τα φέρνουν βόλτα ή τα φέρνουν...καθαρός παραλογισμός!φυσικά είναι δύσκολο να βάλεις τον τσάρο ή τον λουδοβίκο να κόψουνε από τα λούσα τους και την τάξη τους,αλλά αυτό ακριβώς πρέπει να γίνει
    ΔΗΛΑΔΗ
    -μορατόριουμ πληρωμών στο ποσό πάνω από δυο χιλιάδες ευρώ για όλους τους υπαλλήλους ,διευθυντες,διακστές,πρωθυπουργούς,υπουργούς κτλ μέχρι να βγούμε από την κρίση,κανένας μισθός πάνω απο 2 χιλιάδες ευρώ,κανένας μισθός κάτω από χίλια ευρώ(για όσους βρίσκονται στα ενοίκια ή έχουν στεγαστικό)
    -ένταξη στον ενιαίο(με βελτιωμένου μισθούς συνολικά για όλους τους εγεγγραμένους) όλων των μισθοδοτούμενων απο τους φόρους του κόσμου,από το κράτος.Επομένως και ΔΕΚΟ και υπάλληλοι της βουλής και άπαντες,μοναδική εξαίρεση οι βουλευτές οι οποίοι θα γίνουν 200 από 300 όπως προβλέπεται και από το σύνταγμα,υπουργοι,πρωθυπουργός,δικαστές ,μάχιμοι ένστολοι ,χειρούργοι οι οποίοι όμως δεν μπορούν να ξεπερνούν τα 3.500 μεικτά μισθό το μήνα και τίποτα άλλο,ιδίως για τους χειρούργους μπορούν να παίρνουν και 5 χιλ καθαρά.

    αυτά θα έπρεπε να είναι τα δημοσιονομικά μέτρα στην χώρα μας,αν δεν λειτουργούσαν με λουδοβίκεια λογική

    και κατόπιν να πέσουν με τα μούτρα στον εξορθολογισμό κ εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης,της εφορίας,πολεοδομίας,δήμων ,οτα,νοσοκομεία,σχολεία του ίδιου του συντάγματος κτλ στα πρότυπα ενός δυτικού ευρωπαικού κράτους κτλ που όλο τον βλέπουμε αυτόν τον εξορθολογισμό 3 χρόνια τώρα και πουθενά δεν είναι

    ιδίως για την φοροδιαφυγή οι πάντες γνωρίζουν πως μπορεί να αντιμετωπιστεί το ζήτημα,δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε την αμερική,αλλά να αντιγράψουμε όσα συμβαίνουν στα καλύτερα συστήματα του κόσμου και φυσικά να βρούμε τις διαδρομές του χρήματος αλλά 3 χρόνια τώρα ΔΕΝ το πράττουν.Γιατι? ένας ανώτατος της ΣΔΟΕ έλεγε σε εφημερίδα πρόσφατα πως δεν βοηθάνε ούτε οι τράπεζες(με ποιό δικαίωμα???!!!) ούτε οι πολιτικοί στο άνοιγμα των λοαγαριασμών ,σε τιμωρίες κτλ...Αυτό τα λέει όλα νομίζω.

  28. xp avatar
    xp 31/08/2012 11:19:58

    Oο πρωθυπουργός, όσο και ο υπουργός οικονομικών μπορούν να υπενθυμίσουν μερικά θέματα κατά τις συζητήσεις με την Τροϊκα. Οι προβλέψεις και παραδοχές του Μνημονίου ( Ιούνιος 2011 ) από τους Τόμσεν – Μορς – Μαζουχ ( και τον Τράα) ήταν για τα πανηγύρια. Διαβάζουμε: Η ανάπτυξη το 2011 προβλέπεται -3,5% και το 2012 θετική με 0,8%. Η ανεργία 14,5% το 2011 και 15% το 2012.Ανέμεναν επίσης περαιτέρω διεύρυνση των εσόδων του ΦΠΑ κατά 300 εκατ. επιπλέον, όταν οι φόροι από τις συναλλαγές τους δυο τελευταίους μήνες έχουν απόκλιση 497 εκατ. ευρώ τον Μαϊο του 2012 και 527εκατ. ευρώ τον Ιούνιο του 2012 !! Για τους συνταξιούχους η παραδοχή είναι ότι κάθε χρόνο … πεθαίνουν 8,5 χιλ. και από τις 427 χιλ, το 2011, το 2015 θα είναι 531 χιλιάδες.

    Με λίγα λόγια, τα νούμερα που βάζουν στα κομπιούτερ οι Τροϊκάνοι δεν βγαίνουν ποτέ, ούτε στις προβλέψεις που κάνουν, ούτε στους στόχους. Κι αυτό που κάνουν στο δεύτερο σκέλος είναι έγκλημα διαρκείας. Διότι δεν γίνεται εσύ να πέφτεις έξω στις προβλέψεις, αλλά να απαιτείς η χώρα να πετύχει τους στόχους, τοποθετώντας συνεχώς λάθος παραδοχές.

  29. Α avatar
    Α 31/08/2012 11:46:00

    Τα όποια μέτρα θα παρθούν αποκλείεται να είναι ευχάριστα. Θα είναι σίγουρα δυσάρεστα και καμμιά κοινωνική τάξη δεν θα τα δεχθεί μετά βαϊων και κλάδων.
    Αλλά τουλάχιστον πρέπει να είναι δίκαια, να κατανέμουν βάρη σ΄αυτούς που μπορούν ν΄ανταπεξέλθουν και κυρίως να έχουν αποτελέσματα.
    Δηλαδή άντε πες και ο λαός πείθεται και υπομένει όλα αυτά τα δύσκολα μέτρα, τουλάχιστον να μας αποδείξουν από τώρα ότι θα είναι αποτελεσματικά και ότι θα στοχεύουν στην καλυτέρευση των συνθηκών της οικονομίας έστω και αργότερα.
    Επίσης θα πρέπει να είναι ευέλικτα, ώστε να μπορούν να προσαρμοστούν σε περιπτώσεις ανθρώπων που δεν μπορούν ν΄ανταποκριθούν, στο πνεύμα της ανοχής ή της απαλλαγής από αυτά.
    Κακά τα ψέμματα μόνο με το σφίξιμο του ζωναριού, λύση για την κοινωνία δεν δίνεται.
    Πιο γρήγορα πρέπει να τρέξουν τα προγράμματα της ανάκαμψης της οικονομίας για να εξισορροπήσουν τα δυσβάχτακτα μέτρα, για ν΄αμβλύνουν τις ακραίες περιπτώσεις (π.χ. ανεργία) και να περιφρουρήσουν την κοινωνική ειρήνη.
    Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι, αλλά πρέπει να βρεθεί η ευαισθησία, η δικαιοσύνη να καταφέρουμε να επιβιώσουμε σαν χώρα και σαν κοινωνία.
    Πάντως το χειρότερο απ΄όλα είναι τώρα, μην αποσυντεθεί και διαταραχθεί η κοινωνική γαλήνη. Όλα τότε, δεν θα έχουν κανένα νόημα. Ούτε τα μέτρα, ούτε η προσπάθεια των αποκρατικοποιήσεων, ούτε η προσέλκυση των επενδύσεων.
    Καμμιά οικονομία δεν ευημερεί εν μέσω μπάχαλου.
    Προσοχή απ΄όλους, γιατί το σχοινί είναι πολύ τεντωμένο και μεις πρέπει πάση θυσία να ισορροπήσουμε.

  30. Ha dybbuk avatar
    Ha dybbuk 31/08/2012 12:12:22

    Αν τα σχολια ηταν ευρω ολο και καποιες τρυπες θα μπαλωναμε στα χρεη. Πολυ μπλα μπλα στην χωρα μας

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Ha dybbuk 31/08/2012 14:36:51

      Ναί, κι ὁ Φάκτορας θά 'χε....στό τάληρο...

  31. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 31/08/2012 12:20:30

    Θα μπορουσαν να βαλουν και ενα τελος 100 ε σε καθε επιτυχοντα πρωτοετη φοιτητη και καλα για εξοδα του φακελου (βαθμολογιας) που θα διατηρει για το φοιτητη το ιδρυμα . Επισης ενα τελος 100ε το χρονο για εξοδα λειτουργιας του ιδρυματος .Δωρεαν εκπαιδευση υποχρεουται να παρεσχει το κρατος στους πολιτες, οχι δωρεαν καθαριοτητα στις τουαλετες των ιδρυματων. Για φροντιστηρια εχουμε , εχουμε….
    Το παω και ενα βημα παραπερα . Θα μπορουσε αυτο το τελος για τα λειτουργικα εξοδα καθε ιδρυματος να επεκταθει και στην πρωτοβαθμια και δευτεροβαθμια εκπαιδευση . 50 ευρω το χρονο για καθε μαθητη της πρωτοβαθμιας και 75 για καθε της δευτεροβαθμιας . Ειπαμε δωρεαν βιβλια και διδασκαλια υποχρεουται να δινει το κρατος, οχι δωρεαν καθαριοτητα των αιθουσων.

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 31/08/2012 13:12:30

      Και μετά αυτά τα κατοστάρικα θα τα παιρνε ο Διευθυντής του σχολείου και θα πήγαινε για ούζα με τους συναδέλφους του.....
      Τι λε ρε μεγάλε....
      Και συ στο σπίτι σου να δίνεις κάθε μέρα στη γυναίκα σου επίδομα 10€ για να σου καθαρίζει την τουαλέτα.
      Είπαμε όταν παντρεύεσαι δεν παντρεύεσαι και τα σκατά του άλλου......

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Ioustinianos 31/08/2012 13:22:05

        Τα λεφτα θα μπορουσαν να πανε στη κεντρικη διοικηση μεσα απο την εφορια . Δεν ειναι ομως αυτο το θεμα . Διοδια ανέχεσαι να πληρωνεις παρολο που πληρωνεις και την εφορια σου . Και αυτο γιατι ετσι εμαθες , σε εμαθαν τοσα χρονια . Το Δημο τον πληρωνεις χωρις αντιδραση τοσα χρονια γιατι ετσι εμαθες . Το να δινεις 5 ευρω το μηνα γιατι τοσο ειναι , δηλαδη 0.25 λεπτα τη μερα, ωστε να ανταπεξερχεται το σχολειο στα κοστη του τι τοσο το τραγικο ειναι ;

        • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
          Εμμανουήλ Πρόιος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 31/08/2012 14:04:42

          Έχεις δίκιο

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 31/08/2012 14:07:46

      Ἐγῶ κύριε Συκοφάντη μου πού ἔχω πολλά παιδιά,μέ συμφέρει καλύτερα νά πιάνουν ἀπό μιά σκούπα καί νά καθαρίζουν μόνα τους τίς τάξεις τους,γιατί ἄν ἀρχίσω,ἀπό τόν Σεπτέμβρη ἔχω νά δίνω πολλά πενηντάρικα.Ἄσε πού στό σπίτι ἢδη ξέρουν καί βοηθοῦν...

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 31/08/2012 15:49:35

        οκ. Τα παιδια που ξερουν απο καθαριοτητα θα εξαιρουνται . Περα απο την πλακα . Καθε ελληνικη οικογενεια δινει κατα μεσο ορο 1500ε το χρονο για την εκμαθηση απο το παιδι μια ξενης γλωσσας . Και αυτο παρολο που υπαρχει διδασκαλια ξενης γλωσσας απο το δημοτικο πλεον . Γιατι ειναι δισκολο να δινει κανεις μονο 50ε το χρονο οταν δινει για το επιπλεον 1500 ; Και οταν με 50 θα μπορει και σωστη καθαριοτητα να υπαρχει και φυλαξη τη νυχτα ;

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 31/08/2012 16:15:49

          Καί γιατί νά πληρώνει κάθε οἰκογένεια γιά κάθε παιδί 50 εὐρώ,ἀπό τήν στιγμή πού ὁ Δήμος,στόν ὁποίο ἀνήκουν οἱ σχολικές μονάδες,παρέχει αὐτήν τήν ὑπηρεσία καί μάλιστα κατόπιν διαγωνισμοῦ;
          Ὅσο γιά τήν νυκτερινή φύλαξη,πιστεύεις ὅτι θά φτάνει ἡ συνδρομή τῶν 50 εὐρώ;

  32. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 31/08/2012 13:32:29

    Αγαπητέ Αριστερέ Ψάλτη, άς μπώ κατευθείαν στο ψητό:
    1-11 : Σε όλα σύμφωνος επί της αρχής. Αστερίσκοι:
    3: Το σοβαρότερο πρόβλημα είναι ο δικαστικός μηχανισμός φοροεισπραξης, πώς και πότε φθάνεις στην τελεσιδικία και στην οριστική είσπραξη των ληξιπροθέσμων, με οποιαδήποτε μορφή και να έχει "αποταμιευθεί" η φοροκλοπή, κινητή ή ακίνητη. Το να πηγαίνει κανείς φυλακή ή όχι με αφήνει παγερά αδιάφορο: Σημασία έχει να ακούγεται ο ήχος του πίπτοντος χρήματος και του σφυριού στον πλειστηριασμό.
    4: Πάμπολλοι κατ' όνομα "ελεύθεροι επαγγελματίες" είναι στην πραγματικότητα "μπλοκάκια". Δηλαδή ανασφάλιστοι μισθωτοί χωρις σύμβαση. Πώς τους ξεχωρίζεις; Ένας τρόπος είναι τα περιουσιακά τεκμήρια. Αρκεί;
    5. Δεν έχουν dvd. Μην ακούτε ιστορίες. Μπορούν να τα προμηθευτούν, αλλά είναι "αλμυρά" στην αγορά και το εγχείρημα δημιουργεί διπλωματικές περιπλοκές. Η υπενοικίαση "μεταχειρισμένων" είναι καλή και φτηνή λύση. Μια καλή πηγή είναι οι κυβερνήσεις SPD/Πρασίνων Γερμανικών Ομόσπονδων κρατιδίων (π.χ. Β. Ρηνανίας - Βεστφαλίας).
    6: Να είναι fast track και back track (να πάει μέχρι το 1990 τουλάχιστον - το πρόβλημα παραγραφής αντιμετωπίζεται μόνον με την νομοθεσία περί κακουργημάτων).
    7: Για να επανορθωθει κάπως η σπατάλη, θα πρέπει ορισμένα περιουσιακά στοιχεία αυτών των δήμων να μεταφερθούν πίσω στο στενό Δημόσιο.
    9. Χρήσιμο, αλλά ο παππούς μου έλεγε "όπου ακούς πολλά κεράσια, βάστα και μικρό καλάθι".

    • ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ avatar
      ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ @ Ο Θείος 31/08/2012 14:06:18

      5. δεν χρειάζονται για εκροές ''κεφαλαίων'' dvd η τράπεζα της ''Ελλάδος; ''`γνωρίζειτο σύνολο.
      εξάλλου ο νυν υπουργός αμύνης ομιλούσε για 1τρις τη δεκαετία ''99-09'' αντιπολίτευση ήταν τότε ....αλλά λέμε!

      απλή εφαρμογή ''πόθεν έσχες'' για όλους...αλλά ποιός θα τι κάνει;;;
      αυτοί που αρκούνται στο άν το δήλωσες και μόνο!!
      όπου υπάρχουν φοροαπαλλαγές ''ειδικών ομάδων'' το μαύρο οργιάζει.
      Σταματήστε να ξεχωρίζεται τους πολίτες σε ομάδες και ίσως φανεί φώς!
      όσο δεν υφίσταται ισονομία είναι γελοίο κάποιοι μα μιλούν για μεταρυθμίσεις.Καλημέρα.

  33. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 31/08/2012 13:55:46

    Πολύ όμορφα και λογικά τα προτεινόμενα ισοδύναμά σας αγαπητέ Αριστερέ μου Ψάλτη, φιλότιμη και η προσπάθειά σας να υπερασπιστείτε τα...αυτονόητα. Αλλά όλα αυτά που λέτε, προϋποθέτουν αποφασιστικότητα, διάθεση πρόκλησης ρήξεων και επαναστατικών τομών, ανατρεπτικών της πεπατημένης. Εγώ αυτή τη στιγμή, διαπιστώνω κυρίως έναν πανικό που στόχο έχει αποκλειστικά την εξασφάλιση της γνωστής μας ...''δόσης''. Δεν κυριαρχεί η ψυχραιμία ώστε να σχεδιάσει, τολμήσει, ρισκάρει, καινοτομήσει κανείς... Βαδίζουμε στο γνώριμο δρόμο του πονάει χέρι κόβω κάθε φορά έναν πόντο από το ίδιο...χέρι !!!! Δεν ξέρω αν η φαντασία χωρά στο μυαλό της...εξουσίας τουλάχιστον για την ώρα...
    Ίσως να μη χωρά, γιατί το διαθέσιμο χώρο, τον καταλαμβάνει ο πανικός για την έκθεση της Τρόϊκα.... Αργότερα, κι αν τον αντέξει το σχοινί της λαϊκής εξαθλίωσης και μιζέριας, μπορεί να απελευθερωθεί ΚΑΙ από τη συμβατική αντιμετώπιση των προκλήσεων και να ...αφεθεί να φανταστεί.... Θα τολμήσει άραγες, αν αισθανθεί οτι πατάει σε σταθερότερο έδαφος; Και πόσοι από εμάς θα υπάρχουμε για να το διαπιστώσουμε;;; :-))

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ BLACKQUEEN 01/09/2012 00:39:17

      Γιά άλλη μιά φορά θα συμφωνήσω μαζί σου Blackqueen.!..

  34. θοδωρης χ. avatar
    θοδωρης χ. 31/08/2012 14:02:21

    Οσο η κυβερνηση συνεχιζει εν ετει 2012 να φορολογει λες και ειμαστε στο φορολογικο ετος 2005-2006, ειναι σαν να περιμενει το 2025 απ το πυρρο δημα να σηκωσει 30 κιλα παραπανω απ αυτα που σηκωσε το 2004

  35. chris avatar
    chris 31/08/2012 14:26:10

    επρεπε ετσι κι αλλιως αυτα να ειχαν γινει.
    αλλα θα εκτεθει πολυς γνωριμος κοσμος που τραβηξε κουπι για το μνημονιο.
    Στο 8 η αδεια πληρωνεται , η συχνοτητα ομως οχι
    Στο 10 μιλαμε για εκχωρηση ακινητου κι οχι εδαφους , καταλαβαινομαστε νομιζω

  36. neos agrotis avatar
    neos agrotis 31/08/2012 14:43:42

    Η μεγαλυτερη φοροδιαφυγή γινεται απο τους δημοσιους υπαλλήλους οι οποιοι περα απο τον μισθό τους ειναι στο απυρ'οβλητο ακομα και αν τους πιάσουν οτι τα παίρνουν. Λοιπον εχουμε και λέμε :Νοσοκομιακοι γιατροι, εφοριακοι, πολεοδομοι, δασαρχες, καθηγητες και δάσκαλοι (σε μικρότερο ποσοστό) πανεπιστημιακοί, τεχνιτες στους δημους, οσοι έχουν ευθυνη υπογραφής στο δημοσιο, και μια σειρά αλλων δημοσίων υπαλλ'ηλων και να μη ξεχάσω και τους συλλέκτες σκουπιδι'ων ταρπάζουν τριάντα χρόνια τωρα και δεν τους ενοχλε'ι κανεις ακομα και αν τους πιασουν. Ας κάνει κάποιος τους υπολογισμούς και τοτε θα καταλ'αβει οτι η φοροδιαφυγή των εποχειρήσεων ειναι της πλάκας μπροστα στην φοροδιαφυγη των πιο πάνω. Οι επιχειρήσεις στην ελλαδα φοροδιαφευγουν γιατι καποια στιγμη με τον ενα η τον αλλο τροπο θα αναγκασθουν να πληρώσουν για τα "μαυρα". Οι πιο πανω ποτε πλήρωσαν φορο για τα φακελλακια, για τα φροντιστηρια κλπ?
    Με εναν έλεγχο σε ολους τους πιο πανω απο το 1980 και μετα η χωρα θα ελυνε το δημοσιονομικό της πρόβλήμα. Και οι κυριοι αυτοι εχουν ακόμα πολύ λιπος σε αντιθεση με τους επιχειρηματιες που τους στεγνωσαν στη κυριολεξια και τους χρεωκόπησαν.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ neos agrotis 31/08/2012 14:53:20

      Ἀγαπητέ νέε ἀγρότη,ἐξήγησέ μας σέ παρακαλῶ,πῶς φοροδιαφεύγει ἕνας Δάσκαλος;Ἕνας Καθηγητής πού τό ἀντικείμενό του εἶναι τέτοιο πού δέν τοῦ φέρνει κέρδη ἀπό φροντιστήρια;Μήν λέμε παρακαλῶ ὅ,τι θέλουμε μόνο γιά νά δημιουργοῦμε ἐντυπῶσεις!

      • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
        Εμμανουήλ Πρόιος @ Κυθήριος 31/08/2012 15:12:36

        Μα αγαπητέ οι καθηγητές είναι στην πλειοψηφία τους ή φιλόλογοι ή μαθηματικοί ή φυσικοί - χημικοί.Ειδικότητες που τα μαύρα ιδιαίτερα κάνουν θραύση!
        Υ.Γ. Ο νέος αγρότης έχει δίκιο.Είναι συνηθισμένο για αρκετούς Δ.Υ. το να παίρνουν δύο μισθούς, έναν άσπρο από την υπηρεσία τους και έναν μαύρο από το παραμάγαζο που έστησαν με θεμέλια την νόμιμη δουλειά τους!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Κυθήριος 31/08/2012 15:45:45

        Οκ.,ἔχετε καί οἱ δύο δίκιο,ἀπλά νομίζω ὅτι δέν εἶναι καλό νά γενικεύουμε.Ἕνα παράδειγμα:ἡ σύζυγός μου εἶναι Καθηγήτρια Μουσικῆς,διορισμένη στήν Π.Ε.καί ἀρκεῖται μόνο στή θέση της...

      • NTUA avatar
        NTUA @ Κυθήριος 31/08/2012 17:18:33

        Σε ό,τι αφορά αυτό το ζήτημα, οι τερατολογίες εδώ μέσα δίνουν και παίρνουν! Αλήθεια, ξέρει ο "νέος αγρότης" πραγματικά πόσοι καθηγητές κάνουν φροντιστήριο; Πού να παίρνουν μάλιστα ...80 ευρώ την ώρα; Ούτε τον καλό καιρό δεν έπαιρναν 15 ευρώ, τώρα άντε να παίρνουν 8 ευρώ, και αν τους πληρώνουν πλέον οι γονείς... Μή λέμε πιά ότι θέλουμε, προκειμένου να υπηρετήσουμε τον κοινωνικό αυτοματισμό. Και κάτι άλλο: αν κάποιος πληρώνει 80 ευρώ την ώρα για φροντιστήριο του παιδιού του, προφανώς μπορεί και τα πληρώνει επειδή και αυτός "μαύρο χρήμα" διακινεί και κατά πάσα πιθανότητα δεν είανι δη,όσιος υπάλληλος, αλλά του λεγόμενου ελληνικού ιδιωτικού τομέα!

        • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
          Εμμανουήλ Πρόιος @ NTUA 31/08/2012 18:13:01

          Συμφωνώ ότι τα 80 ευρώ είναι τερατολογία.Κατά τα λοιπά τερατολογία είναι και τα 15 ευρώ τον καλό καιρό και τα 8 ευρώ σήμερα.Οι τιμές αυτές ισχύουν για μόλις αποφοιτήσαντες καθηγητές και όχι για τους διορισμένους.
          Όσο για τα περί κοινωνικού αυτοματισμού ξεχνάς ότι είναι ένα νόμισμα με δυο όψεις!

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ neos agrotis 31/08/2012 18:34:18

      Συμφωνω.
      Υποδεικνυεις το αυτονοητο.
      Η μαυρη οικονομια,ομως, ειναι τοσο μεγαλυτερη,οσο μεγαλυτερη ειναι η φουσκα των μισθων.
      Η διαφθορα ειναι αντιστοιχα μεγαλυτερη,οσο τροφοδοτειται απο την μαυρη οικονομια,που οφειλεται στην φουσκα των μισθων.
      Την επαγωγη την αφηνω σ'εσας...

    • chris avatar
      chris @ neos agrotis 31/08/2012 19:11:33

      Αυτο που κανεις ειναι ακριβως αυτο που θελει το συστημα οταν βαζει στοχο μια κοινωνικη ομαδα.
      Και επειδη ειμαι στο συστημα νεε αγροτη μου, ρωτα τον μπαμπα σου για τις επιδοτησεις , τον ΦΠΑ, τα καυσιμα , τα στρεμματα, τις αποζημιωσεις κλπ. κλπ.κλπ.
      Κι επειδη εισαι νεος αγροτης , μηπως καλλιεργεις φωτοβολταϊκα; Ποια ποικιλια;
      Οταν θα ερθει η ωρα να πληρωσεις και συ τον φορο κατοχης για το ¨χωραφακι" σου θα σε τσουξει ετσι;

  37. θοδωρης χ. avatar
    θοδωρης χ. 31/08/2012 14:55:46

    Και μια και ο λογος περι φορολογικων και φοροδιαφυγης:αν ο πολιτης δεν βοηθησει, ποτε δεν θα πιαστει η φοροδιαφυγη. Ειναι σαν την ντοπα, παντα αυτος που την πουλαει θα ειναι ενα βημα πιο μπροστα απο το διωκτη Για να παταχθει δεν συζηταμε, γιατι δεν εχει γινει πουθενα.μονο με την καταργηση εντελως του χρηματος και συναλαγες μονο με πλαστικο, αλλα αυτο δεν συμφερει ολοι ξερουμε ποιους.Για να βοηθησει ομως ο πολιτης χρειαζονται 4 οροι.Απαραβατοι.Να εχει ο κοσμος λεφτα για ξοδεμα ,αρα να κυκλοφορει το χρημα, να εχει μεγαλα οφελη και φοροαπαλλαγες αρα και κινητρα, για να τον καταστησεις συναιτερο κατα της φορο διαφυγης,και το πιο σημαντικο απο τα τρια,δικαιοσυνη φορολογικη και κοινωνικη.Θα πληρωσω και θα φορολογηθω βασει αυτων που εισπρατω και ξοδευω,και απαιτω να ξερω που πανε τα λεφτα μου, ποσα παιρνει, και ποσο φορολογειται ο απο πανω και ο απο κατω απο μενα, και αυτος που διαχειριζεται αυτα τα λεφτα, αν δεν τα διαχειριστει οπως πρεπει τι κυρωσεις θα εχει.υπαρχει και το τεταρτο το οποιο ειναι η σταθεροτητα του φορολογικου συστηματος ,ξερω δηλαδη οτι αυτο που ισχυει σημερα θα ισχυει και μετα απο 5 τουλαχιστον χρονια για να μπορω να κανω τον προγραμματισμο μου κι εγω, αλλα και αυτος που θελει να ερθει να επενδυσει, αλλα οταν βλεπει καθε 6 μηνες αλλαγες δεν πλησιαζει .Οταν εχουμε ενα κρατος το οποιο δεν μπορει να πιασει τους γιατρους, τους υδραυλικους, και τους μηχανικους, και περιμενει να τους πιασω εγω σαν πολιτης, δινοντας μου φοροαπαλλαγη επιλεκτικα, μονο σε ομαδες που εχει προβλημα φοροδιαφυγης και δεν μπορει να τους πιασει αν δεν συνεισφερω κι εγω και ολα τα αλλα εξοδα που κανω δεν ειναι εξοδα αλλα σπαταλη, οταν ο κοσμος πλεον δεν εχει λεφτα και την βγαζει με δανεικα ακομα και για να πληρωσει υποχρεωσεις προς το κρατος[ακουσον ακουσον να παρω δανεικα για να πληρωσω την εφορια η τα χαρατσια η τον διαολο η τον τριβολο αλλιως θα μου παρει το σπιτι] και το πιο σημαντικο, οταν ο ανεργος βλεπει διπλοθεσιτες και τριπλοθεσιτες, να παιρνουν 2 και 3 χιλιαρικα μισθο, και τους τραγακηδες και πολυδωρες να διοριζουν κατα ριπας συγγενεις και φιλους δυστυχως το καραβι που λεγεται ελλαδα στριβει που λεει κι ο πρωθυπουργος αλλα στριβει τα πανω κατω.

  38. neos agrotis avatar
    neos agrotis 31/08/2012 15:06:19

    Ξερετε ποσοι καθηγητές και δάσκαλοι του δημοσιου κανουν ιδιαίτερα και μάλιστα με χρεωση που φθάνει και τα 80 ευρω την ωρα.

  39. andreas avatar
    andreas 31/08/2012 15:25:45

    ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕ

  40. kat avatar
    kat 31/08/2012 15:48:37

    Oταν κόβεις λεφτά απ' τον ανάπηρο, αγγίζεις την βαρβαρότητα...

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ kat 01/09/2012 00:25:35

      Μάλλον, την περνάς...

  41. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 31/08/2012 17:35:03

    Νομιζω δεν εχουμε τις γνωσεις για να μπουμε σε τετοιες λεπτομερειες . Μια ιδεα επεσε ετσι απλα.

  42. Δαναός avatar
    Δαναός 31/08/2012 17:57:03

    Αριστερέ Ψάλτη, για μια ακόμα φορά το antinews μέσα από τις προτάσεις σου, δείχνει ότι υπάρχουν κι άλλοι δρόμοι οικονομικής πολιτικής μπας και γίνει κάτι,αισθανόμενο την αδικία εις βάρος των χαμηλών στρωμάτων συνταξιούχων και αναπήρων.
    Και αν είναι τα μέτρα έτσι όπως ακούγονται μέχρι τώρα απ' τα ΜΜΕ,είναι μεγάλη ατιμία να μην πω χειρότερη λέξη, το να λεν ότι δε θα πειραχθούν οι συντάξεις κάτω των 700€ και ταυτόχρονα με ύπουλο τρόπο να τις κόβουν όλες 20% κόβοντας το 13ο και14ο μισθό, τα δώρα δηλ. Αν δε κόψουν και λεφτά απ' τους αναπήρους, ε τότε τι να πούμε!

    • tak avatar
      tak @ Δαναός 31/08/2012 18:39:41

      Δαναέ, αντιλαμβάνομαι πως είσαι έτοιμος να φωνάξεις δυνατά... Δίκιο έχεις, ότι και να πεις...
      Αλλά αυτό για την εστίαση, το ΦΠΑ, ο πρόεδρος έπρεπε να το υλοποιήσει την επόμενη της ορκωμοσίας του.
      Αλλά είπαμε: Μανδαρίνοι!

  43. Μαρκος avatar
    Μαρκος 31/08/2012 19:10:24

    Νo1 και μοναδικο! η εκαστοτε κοινωνια πρεπει να εκδιδει η ιδια το χρημα και οχι να το δανειζετε με ανταλαγμα την περιουσια της και την ζωη των πολιτων της.Ολα τα αλλα θα εχουν τον ιδιο παρανομαστη με την σημερινη κατασταση..

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ Μαρκος 01/09/2012 00:28:24

      Είπες "την τελευταία, πρώτη".-

  44. nik avatar
    nik 31/08/2012 19:46:03

    Tα ισοδύναμα του Antinews....μπορούν να κάνουν reset την οικονομία μας....συμφωνώ απόλυτα!

  45. τοξοβολος avatar
    τοξοβολος 31/08/2012 21:22:14

    Ας αντιγράψει κάποιος το παραπάνω άρθρο με τα μέτρα και ας το παραδώσει στο υπουργείο οικονομικών, μήπως και γλιτωθεί η αναταραχή, γιατί αυτό το πακέτο αποκλείεται να περάσει, η υπομονή τελειώνει εν αντιθέσει με άπληστους μεγαλοφοροφυγάδες που εξακολουθούν να λυμαίνονται την ελληνική οικονομία σε πλάτες αδύναμων.

  46. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 31/08/2012 21:48:00

    Μήπως μπορεί κάποιος να μου πεί΄1) τι έσοδα εχει περιπου το κράτος κάθε χρόνο 2) Τι έξοδα έχει συνολικά για όλες τις δαπάνες του ) ποια είνα τα χρήματα που πληρώνει για τους τόκους
    Ευχαριστώ

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 31/08/2012 22:13:43

      Προσχεδιο προϋπολογισμου 2012:
      http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/03/59/99/03599935df46e7658a790bf311646f9424ec43a2/application/pdf/PROSXEDIO_2012.pdf
      Επικαιροποιηση 7μηνου(οπως σχολιασα αλλου):
      "Στο 7μηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου εφέτος οι δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού ανήλθαν στα 40,852 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας μείωση κατά 4,415 δισ. ευρώ έναντι του στόχου (45,267 δισ. ευρώ) του συμπληρωματικού προϋπολογισμού."
      Επισης,διαπιστώνεται υστέρηση εσόδων 2,241 δισ. ευρώ στον τακτικό προϋπολογισμό, που οφείλεται κατά βάση στην αδυναμία εκπλήρωσης των φορολογικών υποχρεώσεων, λόγω της ύφεσης. Η υστέρηση των εσόδων διαμορφώνεται στα 2,8 δισ. ευρώ σε επίπεδο κρατικού προϋπολογισμού.
      Στο κεφαλαιο 3,Πινακας3.3,του Προσχεδιου, θα δεις την προβλεψη για τα εσοδα.
      Ελπιζω να σε βοηθησα.

  47. η Dimi avatar
    η Dimi 31/08/2012 22:01:53

    Aσχετο με το θέμα αλλά πολύ επίκαιρο

    Ονειρικό υπερθέαμα "το μπλε φεγγάρι του έρωτα" για δεύτερη (σπάνια) φορά αυτόν τον Αύγουστο. Λατρεμένο και διαχρονικό το φεγγαροτράγουδο http://bit.ly/gMlWx8 Το ορεινό ανάγλυφο του νησιού στο video, έντονα θυμίζει Μακρόνησο, όπως επιβλητική και φεγγαρόλουστη φαίνεται από τη βεράντα του σπιτιού.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ η Dimi 31/08/2012 22:43:33

      Νά 'σαι καλά Dimi.
      Tελικά,ὑποφέρουμε πολύ γιά τό λίγο πού μᾶς λείπει καί χαιρόμαστε λίγο γιά τό πολύ πού ἔχουμε...

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Κυθήριος 31/08/2012 23:52:43

        Μεγάλη αλήθεια , Κυθήριε...!!!!!!

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ η Dimi 31/08/2012 23:11:27

      Μακρόνησος, λασπόνερα, τώρα θα εμφανιστεί ο " γίγας λαός", η " νικηφόρα επανάστσαση που χάθηκε " και άλλα πολλά εμπριμέ.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ εξαρχεας 01/09/2012 09:45:18

        η ανοησία είναι όντως αήττητη

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ η Dimi 01/09/2012 01:09:30

      Dimi , σ'ευχαριστώ γιά το μπλέ διαχρονικό φεγγαροτράγουδο...έχουμε τόσο ανάγκη ποίησης και ομορφιάς μέσα στην ασχήμια πού μας περιβάλλει. Να είσαι καλά !

  48. Προφήτης avatar
    Προφήτης 31/08/2012 22:29:10

    Οι εκποιήσεις όμως θα μείνουν αγαπητέ bn. Εξαιρετικό το σχόλιο.

  49. Προφήτης avatar
    Προφήτης 31/08/2012 22:31:49

    Κι εσύ Βρούτε;

  50. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 31/08/2012 23:04:10

    Πότε η εξουσία είχε φαντασία, αγαπητέ Αριστερέ Ψάλτη; Αυτή εδώ και πολλά χρόνια, επειδή έχει φροντίσει με νόμους κομμένους και ραμμένους στα μέτρα της να απολαμβάνει την ατιμωρησία, κυβερνά χωρίς ίχνος ντροπής. Με τα δικά σου λογικότατα ισοδύναμα θα ασχοληθεί, τα οποία μάλιστα θα τη βάλουν και απέναντι από τους «προστάτες» της;

  51. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 31/08/2012 23:39:37

    Πολύ θετικές οι προτάσεις του Αριστερού Ψάλτη ειδικά οι πρώτες 5-6 που αφορούνε ελεύθερουςνεπαγγελματίες και "επιχειρηματίες" που είτε κάνουνε δήλωση 10 χιλιάρικα είτε δεν κάνουνε καν δήλωση κι έχουνε να αποδώσουνε ΦΠΑ από τότε που ήταν ο Έβερτ πρόεδρος στη ΝΔ...

    Αλλά για τους υπεράριθμους δημοσίους υπαλλήλους (οι οποίοι αφαιρούνε χρήματα άμεσα και κατευθείαν από τα κρατικά ταμεία) και τα 2,5 εκατομμύρια ΛΑΘΡΟμεταναστών που έχουνε διαλύσει τα κρατικά ταμεία και το ΕΣΥ, μούγκα στη στρούγκα "σύντροφε" ψάλτη......

  52. xp avatar
    xp 31/08/2012 23:54:18

    Εγω βλέπω ξενοκρατία δυστυχώς ! Για αυτό ανεβαίνει η ΧΑ ! Εχουμε διαλύσει την κοινωνία και την οικονομία ,έτσι χωρις πρόγραμμα!!!Ειναι δυνατόν? Στο τέλος η φαιά εξουσία ή η κόκκινη θα αναλάβει....Ο λαός και οι ίδιως οι νέοι θέλουν όραμα.Το στερούμε είναι λάθος.Φοβερό !Απαξίωσαν τον τόπο ,μας ξεφτίλισαν σαν λαό ,γιατί? Για να βγάζει η ελιτ και τα κομματόσκυλα.Ελεος!

  53. Ηφαιστίωνας avatar
    Ηφαιστίωνας 01/09/2012 00:02:41

    Αριστερέ Ψάλτη, σωστά αυτά που γράφεις αλλά από ποιόν... "απαιτείς" φαντασία να καθιερώσει τέτοια μέτρα; Από έναν στιγνό (και στεγνό) σημιτικό τραπεζίτη που κάθεται στην καρέκλα του υπουργού οικονομικών;;;;

  54. Nietzsche avatar
    Nietzsche 01/09/2012 00:38:59

    Πολλά είναι τα μέτρα, Αριστερέ Ψάλτη!
    ΕΝΑ & ΚΑΛΟ, αρκεί:

    Ένας μισθός ΚΟΙΝΟΣ για όλους, από πρόεδρο Αρείου Πάγου έως και Πρόεδρο Δημοκρατίας και Πρωθυπουργό, μέχρι να "καβαντζάρουμε" τον κάβο της Κρίσης: 1000 ευρώ.

    ΟΛΟΙ, ρε, ΟΛΟΙ!

    Μόνον αυτό θα ενώσει και θα συσπειρώσει.

    Άμα παίρνει ο Σαμαράς, ο πάμπλουτος, ο Παπούλιας, ο δανειστής, ο ΓΑΠ, ο πλουσιοεκδρομέας, η Αλέκα, με τα δίδακτρα του Ντιρύ, ο Αλαβάνος, ο μεγαλοϊδιοκτήτης, ο Καμένος, ο μεγαλοεισοδηματίας κλπ φραγκάτοι …πολιτικοί πατέρες, οι σύμβουλοί τους (!), οι διοικητές που διορίζουν κλπ προνομιούχοι της πολιτικής διοίκησης το χοντρό τους μισθό, κάθε μήνα, ΜΟΝΟ κρεμάλες και όχι σύμπνοια θα γεννιέται, καθημερινά και όλο και πιο πολύ.

    Ποιος διαφωνεί;

  55. blue nile avatar
    blue nile 01/09/2012 02:02:54

    Προφήτη ευχαριστώ.

    Έχω την αίσθηση ότι το τοπίο ξεκαθαρίζει.

    Θα τα δούμε όλα σύντομα και καθαρά .

  56. xp avatar
    xp 01/09/2012 02:30:10

    Συμφωνώ ΕΝΑΣ ΜΙΣΘΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!

  57. xp avatar
    xp 01/09/2012 02:41:10

    Συνεχίζω .Μισθος 800 ευρώ -1000(Πρ Δημοκρατίας).Σύνταξη 600-750 € Εφ΄άπαξ φόρος 1000 -κεφαλικός -για όλους τους Επιχειρηματίες/Ελεύθερους Επαγγελματίες.Μετάταξη όλων των υπαλλήλων των Δου αφού δεν θα υπάρχει αντικείμενο εργασίας.Επιδοτήσεις σε όσους επενδύουν 10-50%.Κατάργηση όλων των επιδομάτων.

  58. akenaton avatar
    akenaton 01/09/2012 02:53:59

    Η φοροδιαφυγή μοιάζει να είναι μεγάλη φενάκη! Είμαι λίγες μέρες διακοπές σε τουριστική περιοχή της Μακεδονίας και μου κόβουν απόδειξη οι πάντες! Από τον περιπτερά, μέχρι τον ενοικιαστή ξαπλώστρας (1 ευρουλάκι όλη μέρα παρακαλώ). Από τον σουβλατζή, το μαγαζί με τις πίτσες, το μίνι μάρκετ, μέχρι τον ρουμλετά, όλοι είναι τύποι και υπογραμμοί με τις αποδείξεις! Έχω μείνει κυριολεκτικά άναυδος!

  59. xp avatar
    xp 01/09/2012 03:02:56

    Εχεις σκεφθει οτι η ταμειακη μπορει να ειναι μαιμου?Εχει συμβει πολλες φορες!

  60. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 01/09/2012 08:19:39

    Προς ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ:ΕΧΕΙΣ ΚΛΕΙΣΕΙ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ;

  61. η Dimi avatar
    η Dimi 01/09/2012 13:01:39

    Αθηνά-Μαρία, Διαμαντένιε Άγγελε, Κυθήριε, καλό μήνα να έχουμε όλοι. Σας ευχαριστώ. Εδώ στη Λαυρεωτική, απολαμβάνουμε καθημερινή ανατολή ηλίου και μηνιαία "ανατολή" πανσελήνου, από τη Μακρόνησο. Η χθεσινή πανσέληνος, "ήταν η μεγαλύτερη των τελευταίων 20 ετών" (~ΜSN® Lifestyle) και η (σπάνια) δεύτερη του Αυγούστου 2012 (η πρώτη στις 17/8). Τη “δύση”, οι κάτοικοι και οι χιλιάδες των επισκεπτών, απολαμβάνουν από τον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, εκεί όπου συμβαίνουν άλλες απίστευτες χρωματικές πανδαισίες και θαύματα. Μικρή - Μεγίστη Eλλάδα!
    http://www.flickr.com/photos/chrsteps/3853376446/sizes/o/in/set-72157622998913977/

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ η Dimi 07/09/2012 23:52:57

      Dimi,υπέροχη χώρα, αγαπημένο Σούνιο παιδιόθεν...και πάλι μπράβο πού μας τα θυμίζεις...Εάν μπορούσαν οι συμπατριώτες μας να συνειδητοποιήσουν αυτό το "θείο δώρο" πού έχουμε, προφανώς δεν θα φτάναμε στο σημερινό κατάντημα...

  62. diatwn avatar
    diatwn 02/09/2012 19:55:29

    "Να βγουν στο φως τα ονόματα όλων όσοι έβγαλαν τα λεφτά στο εξωτερικό."

    Και τι θα γίνει δηλαδή αν δημοσιεύσεις τα ονόματα; Το να βγάζεις λεφτά στο εξωτερικό ούτε παράνομο είναι, ούτε ενάντια στο εθνικό συμφέρον. Εκτός κι αν θεωρείς πατριωτικό να χάνεις τα λεφτά σου γιατί οι τραπεζίτες τζόγαραν.

    Τα μισά από αυτά που γράφεις είναι ανεδαφικά και τα άλλα μισά γενικόλογες ανοησίες. ΑΟΖ και τρίχες κατσαρές. Εδώ δεν ξέρουμε καν αν υπάρχουν κοιτάσματα και τι μέγεθος έχουν αυτά, αρχίσαμε ήδη να μοιράζουμε απιθανοεκατομμύρια που θα μας λύσουν όλα τα προβλήματα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.