#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/10/2010 16:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η υπέρβαση της εκλογολογίας

Συνομιλία με την Ιστορία



Οι εκλογές για τα την αυτοδιοίκηση φαίνεται να παίρνουν θετική τροπή για το κόμμα της Ν.Δ.

Πράγματι ο  Α. Σαμαράς επιβεβαιώνει με τον πιο αξιόπιστο τρόπο τα ηγετικά του χαρακτηριστικά και την πολιτική του οξυδέρκεια ,που για κάποιους από μας ήταν ολοφάνερα πολύ πριν από την περυσινή εσωκομματική ανάδειξη του.

Το αποτέλεσμα όμως αυτό σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να εκληφθεί  ως επιτυχία και προάγγελο ανόδου στην εξουσία του κόμματος του οποίου ηγείται.

Οποιαδήποτε τέτοια ανάγνωση θα ήταν καταστροφική για τον ίδιο και την παράταξη ,θα αναιρούσε δε με τον πανηγυρικότερο τρόπο την εντολή που έλαβε πριν ένα χρόνο για ανάταξη της.

Θα πρέπει να διαλογιστεί ο ίδιος και να αποφασίσει, αν σκοπός του είναι να ηγηθεί μιας χρεοκοπημένης χώρας με εργαλείο ένα χρεοκοπημένο σύστημα και με φορέα ένα κόμμα που στην ουσία είναι νεκρό.

Η εναλλακτική του σκέψη θα πρέπει να είναι ποιοτικά υπερβατική , υπερβατικότητα που χαρακτηρίζει μόνο τους μεγάλους ηγέτες.

Πρέπει  λοιπόν να αποφασίσει αν θέλει να συνομιλήσει με την ιστορία.

1.Κλισέ Τον Α. Σαμαρά τον εξέλεξε μια μεγάλη πλειοψηφία αγανακτισμένων οπαδών του κόμματος της Ν.Δ. μετά την σαρωτική ήττα του Οκτωβρίου 2009.

Υπερβατική  θέση Τον Α. Σαμαρά τον εξέλεξαν αυτό-οργανωμένες μειοψηφίες που θεωρούσαν (και ως εκ τούτου ήταν) οι εντολοδόχοι της ψυχής της παράταξης.

2.Κλισέ Στη μάχη για την κατάληψη της εξουσίας δεν περισσεύει κανένας (η πολιτική ηγεμονία και η νίκη έρχεται με προσθέσεις και πολλαπλασιασμούς)

Υπερβατική θέση Η μάχη για την κατάληψη της εξουσίας δεν αφορά κανέναν (πέρα από τους παρεπιδημούντες στην Ρηγίλλης) , αυτό που έχει σημασία είναι η μάχη για την αξιοπρέπεια και την ευημερία της Ελλάδος ( Οι συνομιλητές της ιστορίας το πετυχαίνουν μόνο με αφαιρέσεις και διαιρέσεις).

3.κλισέ Νομοτελειακά η ώρα του Α. Σαμαρά και της Ν.Δ. θα έρθει, εφόσον αργά η γρήγορα η φθορά του ΠΑ.ΣΟ.Κ.  θα μετουσιωθεί  σε ενδυνάμωση της Ν.Δ.

Υπερβατική θέση Νέα μεταπολίτευση , αλλαγές δομών ,ανθρώπων, προσεγγίσεων, και στο τέλος επάνοδος της Ν.Δ. στην εξουσία χωρίς υπερβατικές  θέσεις , ανθρώπους και προσεγγίσεις θα είναι το χειρότερο φινάλε στο κακόγουστο θέατρο που παίζεται από το 1974 και δώθε.

Και λίγα παράπονα.

Τα προηγούμενα σαράντα χρόνια σαρώθηκαν από τον αριστερό λόγο, ακόμη κι αυτό το κόμμα που υποτίθεται ότι ηγούνταν της Δεξιάς ψέλλιζε ακαταλαβίστικες  αριστερές ανοησίες.

Τα προηγούμενα σαράντα χρόνια πασοκοποιήθηκε  η πολιτική πρακτική  σε σημείο σχεδόν μη αναστρέψιμο .

Κατά το «είμαστε όλοι Αμερικανοί»  αυτό που ισχύει για τα πολιτικά κόμματα, τους φορείς, τις νεολαίες  τον απλό λαό είναι το «είμαστε όλοι πασοκτζήδες».

Επειδή λοιπόν η Ψυχή της παράταξης και της πατρίδας   που επέβαλλε και ανέδειξε τον  Α. Σαμαρά στην ηγεσία δεν θεωρεί εαυτούς πασοκτζήδες

θλίβεται

Όταν βλέπει  υποψήφιους περιφερειάρχες να σέρνουν πολιτικά πτώματα αντί για περιφερειακούς συμβούλους

Θλίβεται

Όταν βλέπει απεσταλμένους του κέντρου να παίζουν τα ίδια μικρά προσωπικά παίγνια, παλαντζάροντας ανάμεσα στις κατεστημένες  τοπικές κομματικές δυνάμεις, επικαλούμενοι την εκ του αρχηγού νομιμοποίηση.

Φοβάται

Ότι τα πολιτικά απολιθώματα θα αυτό-νομιμοποιηθούν στη νέα προσπάθεια για ανάταξη της παράταξης.

Ελπίζει όμως  και γνωρίζει ότι το D.N.A. του τελευταίου Έλληνα αριστοκράτη και συνάμα λαϊκού πολιτικού θα υπερβεί  πρόσωπα και καταστάσεις  και θα σμίξει με την ψυχή της παράταξης  με τους πραγματικούς ενοίκους  του ερειπωμένου αρχοντικού (όχι της καρατζαφέρειας  πολυκατοικίας , ούτε της Μητσοτακικής αντιπαροχής).

Τότε και μόνο τότε θα έχει αξία η επάνοδος στην εξουσία

Γιατί ο λόγος που  επιβλήθηκε ο Α. Σαμαράς ήταν  για να συνομιλήσει με την Ιστορία.



Δημήτριος Μαλαμούλης



Βόλος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 27/10/2010 16:35:37

    Διαβάστε το σημερινό άρθρο του Γ.Δελαστίκ σχετικά με τα μεγάλα ψέματα Παπανδρέου. Χρήσιμο θα ήταν factor να το αναδημοσιεύσεις σε ξεχωριστό θέμα: http://m-epikaira.gr/2010/10/ήξεραν-τα-πάντα-απάτη-το-μνημόνιο/

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 27/10/2010 17:01:37

      δεν νομιζω οτι λεέι κάτι διαφορετικό από αυτά που έχουν γραφεί κατά κόρον εδώ μεσα

      • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Factorx 27/10/2010 17:16:40

        Έχει όμως τη σημασία του οτι γράφονται σε μία φιλοπασοκική εφημερίδα όπως το ΕΘΝΟΣ από τον Γιώργο Δελαστίκ που θεωρείται από τους πλέον έγκυρους Έλληνες δημοσιογράφους.

  2. Διονύσης Μ. avatar
    Διονύσης Μ. 27/10/2010 16:43:13

    Το σχόλιο μου είναι άσχετο με το συγκεκριμένο θέμα αλλά αυτό ακριβώς θέλω να θίξω. Δεν υπάρχει μία σελίδα ούτε καν ένα αρθρο για την βασανιζόμενη Παιδεία μας.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Διονύσης Μ. 27/10/2010 16:57:21

      Κάνεις λάθος αγαπητέ. Για ψάξε καλύτερα στις 19.765 μέχρι στιγμής αναρτήσεις μας

  3. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 27/10/2010 17:10:16

    Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ανάρτηση.
    Κάποιες επισημάνσεις:
    1.Οι μειοψηφίες δεν ήταν αυτο-οργανωμένες.Κάποιοι ελάχιστοι ίσως ήταν οργανωμένοι. Οι υπόλοιποι ήταν ανοργάνωτοι και παραμένουν. Κι επειδή κάνεις την παρατήρηση περί μειοψηφιών -που βέβαια συγκρότησαν πλειοψηφία- να πω ότι αυτές οι μειοψηφίες δεν έχουν αναγκαστικά κοινή οπτική.
    2 Αυτό που όπως πολύ σωστά λές είναι έχει σημασία είναι η ευημερία της Ελλάδος. Αυτό καθόλου δεν αναιρεί το γεγονός ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να κερδίσεις την εξουσία. Δεν λέω ότι δεν περισσεύει κανένας (κάποιοι όντως περισσεύουν), αλλά οι αφαιρέσεις και οι διαιρέσεις δεν έχουν σχέση με μεγάλα, "ανοιχτά" και "συνθετικά" κόμματα.
    3 Ναι , η επάνοδος της ΝΔ στην εξουσία πρέπει να βασισθεί σε ξεκάθαρες πολιτικές προτάσεις που θα αλλάξουν πράγματα και φυσικά θα εφαρμοσθούν.
    4 Ο εκπασοκισμός μεγάλου μέρους της κοινωνίας (ανεξαρτήτως του τι ψηφίζει) είναι μια πραγματικότητα που έχει θιγεί και σε αυτό το blog.Χρειάζεται μεγάλη συνεπής και μακροχρόνια προσπάθεια για να σπάσουν "πράσινες" νοοτροπιες.
    5 Ξέρω ότι είμαι εκτός κλίματος αλλά η επικέντρωση (είτε θετικά είτε αρνητικά) σε πρόσωπα και όχι σε συγκεκριμένες ΙΔΕΕΣ νομίζω ότι είναι λάθος που κάνει τις προσπάθειες πιο δύσκολες και τη συζήτηση ίσως λιγότερο δημιουργική.

  4. TASSOS avatar
    TASSOS 27/10/2010 17:21:12

    Η επαναστελέχωση του κόμματος σε πολιτικό και συνδικαλιστικό δυναμικό είναι εξαιρετικά δύσκολη τόσο όμως αναγκαία. Το πρόβλημα είναι ότι ο μέσος Έλληνας ζητάει προοπτική, ζητάει πολιτική συμμετοχή αλλά είναι πολύ μα πολύ αμφίβολο αν μπορεί να ξεπεράσει τις προσωπικές του, ματαιόδοξες επιδιώξεις.Η αναγνώριση του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ έναντι του ΑΤΟΜΙΚΟΥ σε μία χώρα που-κακά τα ψέμματα- η σφυρηλάτηση τηε εθνικής συνείδησης δεν έχει "πιάσει" ακόμη λιμάνι καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την ανανέωση της παράταξης. A few gοod men δεν φθάνουν -αριθμητικά - να στελεχώσουν με αξιοπρέπεια και προοπτική ένα κόμμα εξουσίας. Το ΠΑΣΟΚ κρατήθηκε 35 χρόνια διότι με πρόσχημα το εθνικό συμφέρον βασίστηκε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην διόγκωση της ματαιοδοξίας,μικροπρέπειας και κοινωνικού τυχωδιωκτισμού ενός φτωχού πλην γνήσιου λαού στα μέσα της δεκαετίας του 70. Η Ν.Δ απλά πρέπει να κτίσει το μέλλον της χώρας με πολύ προσεγμένα υλικά.

  5. ΚΟΝΔΩΡΑΣ avatar
    ΚΟΝΔΩΡΑΣ 27/10/2010 17:30:07

    ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ. ΑΠΟ ΤΑ ΕΦΗΒΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΤΑΧΘΗΚΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΘΩΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΤΑΓΜΕΝΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕ ΑΡΧΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΤΙΜΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗ ΣΚΥΒΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΑ ΠΑΛΕΥΩ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΚΥΨΕΙ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕΣ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΕ. ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΞΑΘΛΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΥΣ. ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΣΤΟ, ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΠΑΤΕΙΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΓΩΝΙΣΘΗΚΑΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΓΕΝΝΙΕΣ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ. ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΙΑΙΗ ΥΠΟΔΟΥΛΟΣΗ ΤΟΥ. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΕΔΩΣΕ ΜΑΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΥΠΟΔΟΥΛΟΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΡΧΟΣΤΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΡΜΑΙΟ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΩΝ ΑΡΠΑΧΤΙΚΩΝ. ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΞΑΝΑ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

  6. Ανώνυμος Πελλοπονήσιος avatar
    Ανώνυμος Πελλοπονήσιος 27/10/2010 17:36:12

    Καλή δύναμη κ. Σαμαρα. Ομως, όντας πια στο πρωθυπουργικό γραφείο της χώρας, μην ξεχάσετε ότι είστε εκεί για να υπηρετείτε εμάς δηλ. τον λαό τους πολίτες και το εθνικό συμφέρον, σίγουρα δεν θα σας βαλουμε εκεί επειδή σας θεωρούμε βασιλιά μας η ξενο έπαρχο. Και εαν δεν το κατανοήσετε αυτό θα σας απολύσουμε όπως σύντομα θα κάνουμε και με την εωσφορική παρούσα κυβέρνηση, τους
    ελεφαίροντες (=to cheat with empty hopes)

  7. s54elas avatar
    s54elas 27/10/2010 17:49:08

    πω-πω .. κουφαθηκα .. στραβωθηκα .. χλαπατσιαστικα .. αποβλακωθηκα .. στο κερασακι .. της αναρτησης ".. το D.N.A. του τελευταίου Έλληνα αριστοκράτη και συνάμα λαϊκού πολιτικού .. " .. αριστοκρατης .. λαικος .. τι συνονθυλευμα ειναι αυτο .. κρεολος .. μεταλαγμενο DNA .. σε ποια εργαστηρια γενετικης στη ελλαδα .. φτιαξανε τετοιο υβριδιο .. εχει την πατεντα .. η Μονσαντο; ..

    οχι τετοια ανομηματα .. ανηκουστα πραγματα .. σε τετοιο χαλι πεσανε, να πεσουν .. οι ..αριστοκρατες .. ντροπη .. και δυσωδια .. απλα λαικοφερνει .. επειδη το απαιτουν οι περιστασεις .. εκλογες δε .. ειναι της μοδας .. φοριεται πολυ .. ειναι το ανσαμπλ που φοραει καθε νεοδημοκρατης .. λυκοι που φορανε .. ενδυμασια κοκκινοσκουφιτσας ..

    .. εν τελει .. και αυτος .. αλλα και ο αλλος .. αριστοκρατης .. να μας φυγουν και οι δυο .. οσο το δυνατον νωριτερα ..

    ο τελευταιος αριστοκρατης ...και στον αγυριστο ..

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ s54elas 27/10/2010 17:59:15

      Γιατί ρετάρεις?

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ TopGunZ 27/10/2010 18:21:40

        Φταίει η υγρασία μάλλον...ρήμαξε τα μπουζί.

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ s54elas 28/10/2010 11:18:37

      Δεν κατάλαβες s54elas.
      Ο Σαμαράς είναι όντως αστός. Κι έχει στόφα Ηγέτη. Το γνωρίζουμε άπαντες.
      Ο επώνυμος συντάκτης της ανελλήνιστης κοινοτοπίας το πάει αλλού. Αγωνιά να εγγράψει πόντους ως παρελθών (πολανοιξίτης) και (προαλειφόμενος, μέλλων;)νεοδημοκράτης πολιτευτής.
      Σε ότι αφορά την υπέρβαση όταν αυτός πήγαινε, ο Αντώνης Σαμαράς την είχε ήδη κάνει...

      • thirty avatar
        thirty @ oxoxo 28/10/2010 18:30:24

        @oxoxo : Ο γράφων το κείμενο εκφράζει την αγωνία όσων στηθήκαν στις ουρές για να ψηφίσουν τον Αντώνη Σαμαρά για να πατάξει τους μηχανισμούς. Το εαν ανείκε στην Πολιτική Άνοιξη ή όχι είναι δευτερεύον.
        Όπως δευτερέυον είναι και το αν εσύ έχεις προσωπικές διαφορές με τον γράφοντα. Γιατί το ύφος σου αυτό δείχνει.

        • oxoxo avatar
          oxoxo @ thirty 28/10/2010 23:53:42

          @thirty,
          ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ. Μόνο αγωνίζεσαι για τη νίκη!

          • thirty avatar
            thirty @ oxoxo 29/10/2010 11:31:31

            Θα έλεγα ότι είναι προτιμότερο να μην ρουφιανεύεις την ώρα της μάχης.
            Δεν το λέω για εσένα, αλλά όποιος έχει τη μύγα θα μυγιαστεί και όποιος έχει τη σφίγγα θα σφιχτεί!

      • DARK-BLUE avatar
        DARK-BLUE @ oxoxo 28/10/2010 20:59:20

        Ο Σαμαράς συνεχίζει την υπέρβαση, και κάποιοι ακόμα και τώρα δεν πήραν χαμπάρι. Βλέπε υποψήφιους που τους έδωσε χρίσμα, Χειμάρα -Στερεά Ελλάδα, Βογιατζή - Βόρειο Αιγαίο, Δράκο - Πελοπόννησο, Πλακιωτάκη - Κρήτη, Κακλαμάνη -Δήμο Αθηναίων, Βιρβιδάκη - Χανιά, Τζανακούλη -Λάρισα,και άλλους πολλούς.
        Ένα μέρος της υπέρβασης είναι....δεν έχω ταμπέλα, πάθος και μίσος. Και στο κάτω κάτω δεν χρωστάει σε κανέναν ο Σαμαράς, δεν έχει υποχρέωση σε κανέναν. Όποιος τον είχε ακολουθήσει ήταν δική του επιλογή, διότι τον πίστευε , και είχε αναλάβει και τις επιπτώσεις του, δεν υποχρέωσε κανέναν ο ίδιος. Και μια συμβουλή.
        Όποιον τον ενδιαφέρει το βουλευτιλίκι, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνει είναι να μην έχει μέσα σου μίσος και εμπάθεια, διότι το κόμμα, και η κοινωνία από τέτοιους είναι γεμάτο,και ο κόσμος θέλει καθαρά και ανοιχτά μυαλά πλέον. Και το σπουδαιότερο θα πρέπει να συμπεριφέρεται όπως ο Σαμαράς....σαν άρχοντας.

        • thirty avatar
          thirty @ DARK-BLUE 29/10/2010 11:32:55

          Ξέρεις ότι τα πράγματα δεν είναι καθόλου όπως τα λες. Και το θέμα δεν είναι σε καμία περίπτωση εκεί.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ oxoxo 29/10/2010 11:40:13

        Το "αστός" τι είναι; Έπαινος ή ψόγος;
        Έχω καταμπερδευτεί με το πολύ radical style που κυκλοφορεί εδώ μέσα. Αλλά με καθησύχασες: Τελικά πρόκειται ευτθχώς για Ροβεσπιέρο, όχι για κανέναν Μαο-Τρότσκη.

  8. TASSOS avatar
    TASSOS 27/10/2010 17:50:20

    Αγαπητέ Κόνδωρα,το να αναθεωρείς απόψεις δεκαετιών δείχνει κουλτούρα, θάρρος και δύναμη ψυχής. Συγχαρητήρια.

  9. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 27/10/2010 17:56:18

    Για τί πράγμα θα συνομιλήσει με την Ιστορία, Φίλε Δημήτρη ;

    Βαρύγδουπες εκφράσεις, πομπώδεις. Ο άλλος ο μακαρίτης είχε μάλιστα και ραντεβού με την ίδια Κυρία. Μετά προτίμησε άλλες...

    Παίζουμε με τις λέξεις. Το πρόβλημα κατα βάση είναι απλό : ΧΡΩΣΤΑΜΕ ! Χρωστάμε χοντρά. Και οι λύσεις είναι δύο γι αυτόν που έχει υποθηκεύσει το σπίτι του για να πάρει καγιέν :

    Πολλή δουλειά + κόψιμο εξόδων. Άς βγεί λοιπόν κι ο Αντώνης να εξαγγείλει - όπως οι γενναίοι συνάδελφοί του συντηρητικοί Εγγλέζοι - την περικοπή 100.000 θέσεων στο Δημόσιο, την αύξηση των ωρών εργασίας με πάγωμα μισθών, την δραστική μείωση φόρων, την αυτονόητη άρση της μονιμότητας στο Δημόσιο, την ελαττωση των ασφαλιστικών εισφορών σάν αρχή, για να σκεφτούμε, εμείς οι κανονικοί δεξιοί, άν θα πάμε να ψηφίσουμε τον Ψωμιάδη που μας κρέμασε στα μούτρα μας !

    • thirty avatar
      thirty @ τσώφλι πασατέμπου 27/10/2010 18:42:43

      Ο Σαμαράς καλά τα λέει για την οικονομική πολιτική. Αυτές τις νεοφιλελεύθερες συνταγές για απολύσεις δεν πρόκειται να προσφέρουν καμία λύση γιατί απλά επιδεινώνουν την ύφεση. Αυτές είναι απόψεις τύπου "Μάνου" και "Σκυλακάκη", των αλησμόνητων Ταύρων αλλά και της Δράσης. Τα δύο κόμματα που έκανε ο εκλεκτός του συγκροτήματος του Φαλήρου και που μαυριστήκαν και τα δύο. Αν και τώρα κατεβάζουν υποηψήφιο τον Μνημονιακό Μπουτάρη.
      Όσο για το άρθρο συμφωνώ απόλυτα.
      Στις 29 Νοεμβρίου οι 800.000 δεν καταδίκασαν μόνο τους μηχανισμούς αλλά και τα πρόσωπα που τους αποτελούσαν. Ο Σαμαράς λοιπόν οφείλει να στείλει σπίτι τους τους πάρα πολλούς εκ των βουλευτών που είναι πλέον πολιτικά χρεοκωπημένοι. Καθώς και άλλους, ρουφιάνους και επίδοξους κομματικούς ταγούς, που στο όνομα του αρχηγού τα βρίσκουν με τους μηχανισμούς που καταδίκασαν οι νεοδημοκράτες στις 29 Νοεμβρίου.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ τσώφλι πασατέμπου 27/10/2010 19:34:12

      αχ, εσείς οι"κανονικοί δεξιοί"!
      Τότε μόνο νοιώθετε ασφαλείς, όταν τα μέτρα που
      απαιτούνται κοπιάρουν τους Torries και τα ακραία
      υφεσιακά και αντιλαικά μέτρα του κ.Cameron!
      Κάπως έτσι έννοιωθαν και οι πατεράδες και οι παππούδες
      σας,όταν καλούσαν τον Winston Churchill να τους σώσει!
      Αφήστε και κανα-δυό περίεργους αριστεροδέξιους,του νέου
      κύματος, να βάλουν λίγο νερό στο κρασί σας γιατί παραείναι
      σκληρό μπρούσκο!
      Σαν να μη φτάνει η παρούσα κατάσταση,θέλουμε κι'άλλο;

    • Misha avatar
      Misha @ τσώφλι πασατέμπου 27/10/2010 19:54:12

      Aφήστε τις νεοφιλελεύθερες παπαριές.
      Κρίμα που δε ζουν ο Ελυτης κι ο Λεντάκης να σας μάθουν πως δεν είναι όλα ζήτημα μπακαλίστικης αριθμητικής αλλά ζήτημα άπης στον τόπο σου αγάπης στην την ελευθερία του και τους ανθρώπους του.
      Οι Βρυκόλακες θα έχουν και κόμμα οσοσνούπω.Πηγαίνετε εκεί να βγάλετε τις αιμοδιψεις εμμονές σας.
      Αφήστε τον εγγονό της Δέλτα να εκφράσει την άλλη Δεξιά , αυτή που πολεμούσε στη Βόρειο Ηπειρο τους ιταλους φασίστες, στην Κύπρο ενάντια στους Αγγλους αποικιοκράτες, στη χούντα ενάντια στο ΕΑΤ ΕΣΑ ,αυτη που είπε ΟΧΙ στην προδοσία Οτσαλάν και στό κατοχικό σχέδιο Α(υ)νάν , αυτή που λέει ΟΧΙ στο Κατοχικό Μνημόνιο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Misha 27/10/2010 20:07:47

        Είπαμε, το αβγό σπάει και το νεοφιλελεύθερο φίδι ετοιμάζεται να σηκώσει κεφάλι. (Δεν είναι τυχαία η επαναδραστηριοποίηση των ρεταλιών Μάνου και Ανδριανόπουλου.)

        Να το σπάσουμε, λοιπόν!

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Misha 27/10/2010 21:11:06

        Misha κάποια στιγμή πρέπει να αποφασίσεις. Σαμαρικός ή με το ΚΚΕ. Με τον Σαμαρά ή να φύγουμε από το€ και να γίνουμε Κούβα. Και τα δυο μαζί δεν γίνεται!
        Και παρεμπιπτόντως το να αγαπάει κανείς την πατριδα του δεν αποκλείει καθόλου η πατρίδα του - όπως λέει το τσώφλι - να χρωστάει.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 27/10/2010 21:43:03

        Μη σας τρομάζει η πατριωτική αριστερά.

        Η Βούλα Δαμιανάκου και ο Ναξάκης ήταν παρέα με τον Φαήλο στον αγώνα για την αποκάλυψη της προδοσίας Οτσαλάν.

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Misha 27/10/2010 23:14:11

        Aλλο ΚΚΕ, άλλο πατριωτική Αριστερά. Συνεχίζεις να μπερδεύεσαι.

  10. victoria avatar
    victoria 27/10/2010 18:05:54

    Να καταθέσω κι εγώ τη συμφωνία μου με το άρθρο.

  11. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 27/10/2010 18:11:03

    Ο Αντώνης Σαμαράς θα συνομιλήσει με την ιστορία. Είναι η μοίρα του για το καλό όλων των αληθινών Ελλήνων.

  12. ΚΟΝΔΩΡΑΣ avatar
    ΚΟΝΔΩΡΑΣ 27/10/2010 18:17:58

    ΤΑΣΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΒΑΖΩ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΙ.

  13. wi-fi avatar
    wi-fi 27/10/2010 19:16:34

    re paidia kala ol afta, alla ego vlepo pali na parepidimoun oi idioi kaioi idioi kai entos ton teixon kai stis perifereiakes-dimotikes epiloges...mporei enas koukos (o proedros) na ferei tin anoixi??????

    • thirty avatar
      thirty @ wi-fi 27/10/2010 21:43:34

      Ο Σαμαράς μέχρι τώρα έκανε τον μισό δρόμο. Η Ν.Δ απέκτησε ιδεολογία. Τώρα πρέπει να κάνει τον άλλο μισό: Να αλλάξει και τα πρόσωπα. Μαζί με τα πρόσωπα θα φύγουν και οι κακές νοοτροπίες, αν βέβαια οι επιλογές είναι σωστές. Εμπιστευόμαστε τον Αντώνη Σαμαρά στον αγώνα του αυτό. Για αυτό τον ψηφίσαμε στις 29 Νοεμβρίου.

  14. Ανοιξιάτικο Όνειρο avatar
    Ανοιξιάτικο Όνειρο 28/10/2010 10:19:58

    Μπράβο Δημήτρη Μαλαμούλη! Συμμερίζομαι απόλυτα τη θλίψη σου γι αυτά που γίνονται στη Θεσσαλία στις αυτοδιοικητικές εκλογές.
    Μετά την επιτυχία της αυτοοργάνωσης στις εκλογές της 29ης Νοεμβρίου 2009, οι απεσταλμένοι μόνο προβλήματα δημιούργησαν. Πολιτικά πτώματα όπως γράφεις και αξιοθρήνητα προσωπικά παιχνίδια (μάθε ότι στην ερώτηση αν διαλέγει τους υποψήφιους ο ίδιος ο Σαμαράς η απάντηση ήταν: με υποτιμάς, ΕΓΩ διαγράφω από τη λίστα των υποψηφίων!). Και καλά οι παρατρεχάμενοι που έρπουν γύρω του, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο ο Σαμαράς επέτρεψε εσωστρεφείς και μίζερες επιλογές, αντιδιαμετρικά αντίθετες των προδιαγραφών που ο ίδιος έθεσε! Υπήρχε περιθώριο τώρα για πολυτέλειες χατηριών προς διάφορους, έστω και κουμπάρους του; Πείστηκε απ' αυτούς πως η αντιμνημονιακή ψήφος δεν έχει διέξοδο αλλού, οπότε " και με τον κηπουρό μας" θα κερδίσουμε;
    Το ότι θα εκλεγούν οι άνθρωποι που θα κυβερνήσουν τοπικά τα επόμενα χρόνια θεωρήθηκε προφανώς ασήμαντη παράμετρος! Είναι αποκαρδιωτικό όμως να μην υπολογίζουν τις τοπικές ανάγκες και συνθήκες στην όποια αξιολόγηση κάνουν!
    Σε κάθε περίπτωση όμως απογοητεύομαι να βλέπω πως ο αρχηγός μου που διακηρύσσει ενεργητικά την ΕΛΠΙΔΑ, μοιάζει να αποβλέπει στο παθητικό κέρδος από την κατάρρευση του αντιπάλου. Αποδέχομαι πως είναι συνηθισμένη τακτική της παλιάς Νέας Δημοκρατίας, δεν μπορώ με τίποτε να αποδεχθώ τον Αντώνη Σαμαρά με μια Νέα Νέα Δημοκρατία που πατά ακριβώς στα χειρότερα χνάρια της παλιάς! Είδαμε στο πρόσφατο παρελθόν πως η εξουσία, όταν δεν συνοδεύεται από ηθικές αρχές, είναι καταστροφική και χάνεται γρήγορα!
    Το deja vue κατατρώει την αισιοδοξία, καταστρέφει την ελπίδα! Είθε να μην το ξαναζήσουμε σ'όλη του τη έκταση!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ανοιξιάτικο Όνειρο 28/10/2010 10:41:10

      Κάποια στιγμή πρέπει να συνειδητοποιήσουμ πως ο Σαμαράς είναι αρχηγός ενός ολόκληρου κόμματος. Όταν αυτο το κόμμα κατατρέχεται χρόνια τώρα από τοπικούς συμφεροντολόγους παραγοντίσκους σε διάφορες γωνιές της Ελλάδας, δεν μπορούμε να περιμένουμε από τον έναν άνθρωπο Σαμαρά να τους ξεσκαρτάρει όλους έναν προς έναν μέσα σε ένα χρόνο, χρόνο στον οποίο τρέχανε δολοπλοκίες της αγίας οικογενείας, μνημόνια, σπρεντς, Καλλικράτης κλπ κλπ. Αν ο μέσος ΝΔίτης δεν παίρνει μέρος στις ΝΟΔΕ και αφήνει τα λαμόγια να τον εκπροσωπούν, είναι λογικό πως θα περάσουν και πολλοί που δεν το αξίζουν.

      Ψυχραιμία και υπομονή. Δεν είναι τέλειος ούτε θεός ο Σαμαράς και δόξα τω Θεώ μέχρις στιγμής η συνισταμένη είναι εντυπωσιακά θετική!

    • DARK-BLUE avatar
      DARK-BLUE @ Ανοιξιάτικο Όνειρο 29/10/2010 09:25:00

      Όποιον και να έστελνε ο Σαμαράς, αν δεν σας έκαναν όλα τα χατίρια τα ίδια θα γράφατε. Αν οι "απεσταλμένοι" άρχιζαν να εκδικούνται ( όπως εσείς θέλατε) θα διαλύονταν τα πάντα, πράγμα που δεν σας ενδιαφέρει προφανώς, διότι κοιτάτε μόνο το πάθος που σας διακατέχει. Καλό θα ήταν να μελετήσετε τις επιλογές του Προέδρου στην περιφέρεια...και μετά να πουλάτε "αγάπη" για τον Πρόεδρο.Ο Πρόεδρος συνεχίζει την υπέρβαση, που ποτέ δεν καταλάβατε.

  15. politeutis avatar
    politeutis 29/10/2010 10:04:24

    δεν κατάλαβα γιατι ο dark blue ,εκνευρίζεται.
    Συμμετείχε στις διαδικασίες¨?
    Αν ναι ποιος ειναι ,γιατι το άρθρο είναι επώνυμο.
    Την επόμενη φορά πρέπει να του ζητηθεί άδεια.
    α. για το ύφος μιας τοποθέτησης.
    β. για τις απόψεις που εκφράζονται.
    γ. για πιστοποιητικό Σαμαρικών φρονημάτων.
    τέλος σαν αρχή καμια φορά εμεις οι απλοί άνθρωποι που δεν μπορούμε να ψιθυρίζουμε λόγω γειτνίασης στο αυτί του αρχηγού , απόψεις κρίσεις κ.ο.κ.
    δικαιούμαστε το δικαίωμα της δημόσιας τοποθέτησης.
    Πολιτευτιλίκια και υποταγές τα έχουμε γραμμένα (στην κυριολεξία),άλλοι τα σκέπτονται νυχθημερόν.
    ΦΙΛ ακια

  16. Υπερβατικός avatar
    Υπερβατικός 29/10/2010 13:06:24

    Έμποροι του "σαμαρισμού" είναι αυτοί που κατοικοεδρεύουν στη Ρηγίλλης περιμένοντας τα λάφυρα της νίκης του Σαμαρά.
    Να μην ασχολούνται με μας που αγωνιστήκαμε, πληρώσαμε με χίλιους τρόπους τον αγώνα μας και δεν ζητήσαμε τίποτε. Δεν είμαστε επαγγελματίες της πολιτικής, παίζουμε σ'άλλη κατηγορία!
    Κι από μένα ΦΙΛάκια

  17. Ανοιξιάτικο Όνειρο avatar
    Ανοιξιάτικο Όνειρο 29/10/2010 13:50:30

    Πόσο δύσκολο είναι να αντιληφθεί κάποιος ότι, όπου δημιουργήθηκε πρόβλημα ήταν εξαιτίας του "απεσταλμένου"; Του οποιουδήποτε έστω απεσταλμένου, που αποτελεί ένα από τα χειρότερα "χνάρια" της παλιάς ΝΔ;
    Σήμερα, σ' ένα κόμμα που θέλει ο αρχηγός του να πιστέψουμε ότι γίνεται νέο, ο απεσταλμένος είναι απελπιστικά ξεπερασμένος. Για να μην πω ότι η παρουσία του είναι συνήθως προσβλητική για τους ντόπιους ! Βολεύει μόνο τον απεσταλμένο, τονώνει την ανάγκη του για εξουσία χωρίς ευθύνη, μιας και λειτουργεί "αντ'αυτού", του αρχηγού!
    Λαμπρά!!! Όλος ο κόσμος δουλεύει με βιογραφικά και συνεντεύξεις και η Νέα ΝΔ με τα ανακατώματα των απεσταλμένων κατά τα κολλητιλίκια τους με τους διάφορους ...θου Κύριε, φυλακή τω στόματί μου!
    Κρίμα!

  18. Μisha avatar
    Μisha 29/10/2010 13:59:03

    Το ΚΚΕ λειτουργεί κατ εξοχήν πατριωτικά αντιτιθέμενο στους ευρωμονόδρομους, σε αντίθεση με τους μελανούς, μελανοβένετους, φαιοπράσινους ή ροζέ νεοφιλελεύθερους, τους υποτακτικούς των τραπεζών και των «διεθνών αγορών»

  19. ανοιξιάτικος avatar
    ανοιξιάτικος 29/10/2010 14:13:09

    @dark blue:
    Οι περισσότεροι από όσους ήταν στην Άνοιξη, οι αγνοί και όχι αυτοί που βάσισαν τα συμφέροντά τους στο κόμμα αυτό, ούτε προσπάθησαν να καταλάβουν τη Ν.Δ, ούτε να πολιτευτούν και να φτιάξουν φήμη και όνομα από τη Ν.Δ. Οι αγνοί, οι πρώιμοι Σαμαρικοί δεν περιμένουν από κανένα κομματικό στέλεχος πιστοποιητικό φρονημάτων γιατί όλος ο κόσμος ξέρει, ειδικά στην επαρχία, ότι ακολούθησαν το Σαμαρά και στα δύσκολα χρόνια. Δεν απομακρύνθηκαν για να γίνουν "υψηλοί κρατικοί λειτουργοί", δεν πουλήσαν τις ιδέες και τα πιστεύω τους για ένα κοκκαλάκι από το φαγοπότι της εξουσίας.
    Είναι αυτοί που στην κοινωνία τους και στον κύκλο τους είχαν και έχουν πρόσωπο. Είναι αυτοί που δεν σφουγγαρίζουν τις σκάλες της Ρηγίλλης για να βρίσκονται κοντά στον πρόεδρο και να παραγοντίζουν. Είναι αυτοί που το 1993 αφήσαν πίσω τους τη σάπια κομματική ζωή και την καμαρίλα. Είναι αυτοί που σιχαίνονται όσο τίποτε άλλο τους βρωμερούς μηχανισμούς τους οποίους σιχάθηκαν και οι νεοδημοκράτες και το έδειξαν την 29η Νοεμβρίου. Είναι αυτοί που στην πλειοψηφία τους δεν ήταν καν υποψήφιοι για την Πολιτική Επιτροπή της Ν.Δ.
    Αυτοί που βασίζονται στη συμμετοχή τους στην Άνοιξη για να βρίσκονται κοντά στον πρόεδρο είναι που κοιτούν να βγάλουν τα μάτια των αγνών Σαμαρικών που δεν διεκδίκησαν τίποτε άλλο παρά την αξιοπρέπειά τους. Πολλοί από αυτους είναι εχθροί του Σαμαρά, προβατόσχημοι λύκοι με μεγάλα μούσια. Και είναι εχθροί του από τότε. Από τον καιρό της Άνοιξης.
    Εγώ ως ανοιξιάτικος δεν επιδιώκω να καταλάβω τη Ν.Δ. Νιώθω σύντροφος με όσους μαυρίσαν τους σάπιους μηχανισμούς στις εσωκομματικές εκλογές. Δεν επιδιώκω να τους πάρω το κόμμα, ότι κι αν λένε οι πρώην ανοιξιάτικοι που σκάβουν το λάκκο του προέδρου όπως το 1996. Αν κάποιοι της πολιτικής άνοιξης θα πρέπει να απομακρυνθούν είναι "αυτοί που δεν έμειναν ούτε μια μέρα άνεργοι".
    Και τώρα κοιτάμε τη μάχη. Γιατί dark blue εσύ ισχυρίζεσαι ότι παλεύεις για την υπέρβαση και να ρουφιανεύεις όσους δεν έγιναν κομματικοί απεσταλμένοι γιατί ποτέ δεν το ζήτησαν τότε μόνο τη μάχη δεν κοιτάς. Και πιθανότατα υπονομεύεις. Και αυτό γίνεται εμφανέστατο γιατί το κείμενο είναι καθαρά υπέρ του Προέδρου και η μομφή για τον κομματικό απεσταλμένο είναι μόνο 3 σειρές. Για να έχεις τόσο πάθος να απαντάς πάει να πει ότι αυτό σε πείραξε.
    Ε, ξυδάκι.
    Γιατί ο Σαμαράς όσο πάει και ανεβαίνει και η Ν.Δ κάποια στιγμή θα αλλάξει πρόσωπα όσο κι αν αυτό πειράζει τους κύκλους που τον υπονομεύουν. Για να μπορούμε να είμαστε πάλι περήφανοι για την παράταξή μας. Γιατί εμείς παλεύουμε για τις ιδέες μας και όχι για τα συμφέροντά μας. Εμείς είμαστε οι άρχοντες και όχι όσοι ποντάρουν την κομματική τους καριέρα στις γνωριμίες τους στα καφέ της πλατείας Φιλικής Εταιρείας. Εμείς θέλουμε ενωμένη την παράταξη και δεν προσπαθούμε να απομονώσουμε τον Πρόεδρο από όλους τους άλλους για να παζαρεύουμε στο όνομά του.
    Είμαστε περήφανοι που υποστηρίζαμε ενεργά την πολιτική άνοιξη γιατί την άνοιξη την έχουμε στις καρδιές μας, δεν είναι μια μετοχή που κάποια στιγμή θα εξαργυρώσουμε.
    Κλείνω το θέμα γιατί ξέρω πως οι μηχανισμοί του χτες θα συντριβούν από τον Αντώνη Σαμαρά και οι κομματικοί απεσταλμένοι θα βρεθούνε σπίτι τους να ψάχνουν νέους κομματικούς εργοδότες.

    • DARK-BLUE avatar
      DARK-BLUE @ ανοιξιάτικος 29/10/2010 16:00:47

      Σέβομαι την αγάπη και την φιλοξενία που μου παρέχει ο factoras και φυσικά τον αγώνα του, γιαυτό δεν θα κατέβω στο υπόγειο για να σου απαντήσω, προτιμώ το ισόγειο. Δεν θα συμμετάσχω επίσης στο μίσος και τις προσβολές που σκορπάς για να αξιωθείς, διότι η πραγματική μου ανιδιοτέλεια ( με αδιάσειστα στοιχεία) είναι η αποστομωτική μου απάντηση στον "έμμεσο πολιτικό και ψυχολογικό εκβιασμό" που προσπαθείς να ασκήσεις μέσω του γραπτού λόγου σου στον Πρόεδρο.
      Συγνώμη factora για το "ύφος" μου αλλά την μονοπωλιακή αγάπη δεν την αντέχω.

    • Wi-fi avatar
      Wi-fi @ ανοιξιάτικος 29/10/2010 20:24:50

      Poso dikio exeis.?

      • Wi-fi avatar
        Wi-fi @ Wi-fi 29/10/2010 20:26:47

        Gia ton anixiatiko pigaine....

  20. factorx avatar
    factorx 29/10/2010 16:30:13

    Οι ανωνυμες απαντησεις σε ένα επωνυμο άρθρο δεν περιποιουν τιμή στο συντάκτη. Ειδικά σε εκείνους που μέχρι να βρουν μια θεσούλα και να το παίξουν παράγοντες φώναζαν σε όλους τους τόνους "τι κανει ο Σαμαρας" βάλλοντες εναντίον εκεινων που θεωρουσαν "ξενα σώματα".
    Και να πω και κατι με το χέρι στην καρδιά: πήξαμε απο τους ερμηνευτες των λόγων του Σαμαρά. Και απο εκείνους που ονόματι μιας δήθεν "σαμαρικης καθαρότητας" αναπαράγουν τις διασπαστικές τακτικές του παρελθόντος

  21. ανοιξιάτικος avatar
    ανοιξιάτικος 29/10/2010 17:02:20

    Δεν είσαι ένας, είσαι μέρος ενός συστήματος που προσπαθεί να οικειοποιηθεί όλη την Άνοιξη ενώ το 1996 μας οδήγησε στην ήττα. Και τώρα διαλαλεί ότι η Άνοιξη πέθανε αλλά αυτό το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί την Άνοιξη για να βρίσκεται δίπλα στον Πρόεδρο και να κάνει "πολιτική", να εμφανίζονται ως πραιτωριανοί του εκμεταλλευόμενοι αγώνες άλλων.
    Ξέρετε ποίοι είστε. Είστε αυτοί που εξαφανίστηκαν τα πέτρινα χρόνια, που ντρεπόσασταν να πείτε ότι ανήκατε στην Πολιτική Άνοιξη, που εγκαταλείψατε ένα κομμάτι της ζωής σας "πριν αλέκτωρ φωνήσει τρεις". Εσείς που θυμηθήκατε την Άνοιξη 30 Νοεμβρίου 2009.
    Εγώ δεν βάζω σε κανένα εκβιασμό τον πρόεδρο, το λέω τελείως ξεκάθαρα στην τελευταία παράγραφο. Είμαι μαζί του. Αλλά δεν μπορώ να σας αφήσω τη μονοπωλιακή αγάπη να την καρπώνεστε εσείς.
    Γιατί εσείς εμπορεύεστε την αγάπη του προέδρου. Εμείς ήμασταν δίπλα στον Σαμαρά για τις ιδέες του, για αυτό που εκφράζει. Και θα είμαστε μαζί του επειδή τις εκφράζει. Αλλά δεν πρόκειται να γίνουμε τυφλοί επειδή έτσι θέλουν οι επαγγελματίες "σαμαρικοί".
    Το ξυδάκι βλέπω το ήπιες.
    Πόνεσε το σχόλιο, αλλά τι να κάνω; Να σας αφήσω να παίζετε το βρώμικο παιχνιδάκι σας; Εγώ ως ελεύθερος άνθρωπος στήριξα την Άνοιξη και ως ελεύθερος άνθρωπος συντάσσομαι με τον Πρόεδρο. Και ως ελεύθερος άνθρωπος έχω δικαίωμα να μιλάω και να λέω τα πράγματα με το όνομά τους.
    Δεν λερώνομαι με μυστικά παζάρια, παρασκηνιακές συνεννοήσεις και "παρασυναγωγές". Δεν κάνω ανίερες συμμαχίες. Και πάνω απ' όλα δεν προδίδω τις ιδέες μου γιατί το κομμάτι ψωμί που τρώω το κερδίζω μόνος μου. Για τον λόγο αυτό δεν μπορείς να κατέβεις στο επίπεδό μου, γιατί πρέπει πρώτα να ανέβεις σαν άνθρωπος, σαν ελεύθερος άνθρωπος που δεν έρπεται στο παρασκήνιο.
    Το 1996 δεν το έχω ξεχάσει και δεν θα το ξεχάσω.
    Είμαι σίγουρος ότι θα περιφέρεσαι στα κομματικά καταγώγια και θα κλαίγεσαι για την "αναίτια επίθεση" χωρίς να παραδέχεσαι το ρόλο τον δικό σου και των ομοίων σου. "Αυτών που δεν έμειναν ούτε μια μέρα άνεργοι". Και θα διασύρεις ανθρώπους που όμως δεν μπορούν να διασυρθούν γιατί έχουν πρόσωπο και αξιοπρέπεια.
    Και επειδή σίγουρα θα πας και θα τα πεις, πες τα όπως τα γράφω. Γιατί εγώ είμαι Σαμαρικός από απόσταση, δεν περιφέρομαι πέριξ για να κάνω τον παράγοντα. Παλεύω για τις ιδέες μου. Και θα συνεχίσω να παλεύω, να είσαι σίγουρος.

  22. politeutis avatar
    politeutis 29/10/2010 17:19:23

    συγχαρητηρια ανοιξιάτικε,
    τους γνωρίζουμε καλά, κακολογούν ερπούν και σύρονται ,νομίζουν ότι θα παίξουμε το παιχνίδι τους.
    Δεν έχουν καταλάβει οτι κάποιοι πολιτική κάνουν απο έρωτα (ερασιτεχνικά) ,και γι αυτό δεν μπορούν να μας αντιμετωπίσουν γιατί αν δεν αποκαλύψουν την ταυτότητα τους θα επανέλθουμε με ονόματα.

  23. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 29/10/2010 19:40:21

    Ακολουθώντας τον άψυχο συκοφαντικό σας ρυθμό το μόνο που κάνω είναι να μετέχω στην πολιτική ψυχοθεραπεία σας, η ταυτότητα μου είναι πασίγνωστη, εσείς κρύβεστε πίσω από την ανωνυμία.
    Την πινακίδα μου ( Α5 ΣΕΝ) την κατέβασα μόνος μου μετά την εντολή και είναι φυλαγμένη με το καλύτερο ύφασμα στην αποθήκη μου.
    ...... καληνύχτα σας.

    ** εγώ θα ψηφίσω "Αγοραστό"... εσείς ??

  24. ανοιξιάτικος avatar
    ανοιξιάτικος 29/10/2010 22:36:31

    Για την ιστορία, υπάρχουν κάποιοι σε όλη την Ελλάδα που την πινακίδα δεν την έχουν κατεβάσει ακόμα.
    Η ταυτότητά σου βέβαια σε καμία περίπτωση δεν είναι πασίγνωστη γιατί οι περισσότεροι Έλληνες δεν ασχολούνται με κομματικούς απεσταλμένους, οπότε εσύ είσαι που κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία όταν το άρθρο είναι επώνυμο.
    Κι αν προέρχεσαι από την Α5 ΣΕΝ δεν θα ψηφίσεις "Αγοραστό" γιατί προφανώς ψηφίζεις στην Αθήνα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.