#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/05/2012 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η τελευταία μας ευκαιρία;



Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο κ. Σαμαράς αντιμετωπίζονταν στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, ως ... «μαύρο πρόβατο».  Οι συναντήσεις του στην Ευρώπη διεξάγονταν μάλλον σε ... κλειστό κύκλο και όσο για τις απόψεις του; Αστα να πάνε! Λαϊκιστή τον ανέβαζαν, τυχοδιώκτη τον κατέβαζαν.

«Για πρώτη φορά, σε κείμενο συμπερασμάτων του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, έγινε προσωπική αναφορά στην Ελλάδα και τον κ. Σαμαρά και εκφράστηκε η στήριξη στις προσπάθειές του, για ένα ολοκληρωμένο μείγμα πολιτικής που θα εξαλείφει το έλλειμμα, ενώ ταυτόχρονα θα αποκαθιστά την ανάπτυξη στην Ελληνική οικονομία και την εμπιστοσύνη.

Στο ίδιο κείμενο αναφέρεται -επίσης για πρώτη φορά- ότι οι υπόλοιποι ηγέτες του ΕΛΚ, αποδέχονται τρόπους για να ενισχύσουν τις επενδύσεις, την ανάπτυξη και τις θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, συμπληρώνοντας έτσι το υφιστάμενο πρόγραμμα.

Ενώπιον 15 Πρωθυπουργών και αρχηγών κρατών στη Σύνοδο του ΕΛΚ στις Βρυξέλλες, που ήταν αφιερωμένη στην ανάπτυξη, ο κ. Σαμαράς ζήτησε αλλαγή των πολιτικών που απέτυχαν μέχρι σήμερα, επιτείνοντας την ύφεση και την ανεργία.»

Αυτά  δεν τα γράφω εγώ, αλλά το ΒΗΜΑ!

Ενώ ο Βίλφριντ Μάρτενς, πρόεδρος του ΕΛΚ δήλωσε: Σεβόμαστε τις θυσίες και τις προσπάθειες των τελευταίων δύο ετών, αλλά ιδιαιτέρως στηρίζουμε τις προσπάθειες της Νέας Δημοκρατίας και του Προέδρου της Αντώνη Σαμαρά να επεξεργαστεί και να ενσωματώσει την πολιτική της για εξάλειψη του ελλείμματος. Αλλά επίσης, για την αποκατάσταση της ανάπτυξης και της εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, σκεπτόμενος το τεράστιο πρόβλημα της ανεργίας των νέων. Και να είστε προετοιμασμένοι, όλοι μαζί, μέσω της ομοφωνίας, να σκεφτούμε πιθανούς τρόπους να δυναμώσουμε την επένδυση, την ανάπτυξη και την εργασία, μέσω της ολοκλήρωσης των μεταρρυθμίσεων, που απαιτούνται και μέσω του σεβασμού των δεσμεύσεων του Μνημονίου. Ο ρόλος του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, αυτά τα δύο χρόνια, ήταν πολύ σημαντικός και αυτό επιβεβαιώθηκε από ολόκληρη την ηγεσία του ΕΛΚ. 

Γιατί άλλαξε το κλίμα;

Τι έγινε ξαφνικά και άλλαξε το κλίμα τόσο πολύ;

Κάποιοι ίσως σπεύσουν να πούν ό,τι συνετέλεσε το αποτέλεσμα των πρόσφατων εκλογών και μπροστά στο φόβο μιας αριστερής επέλασης, οι ευρωπαίοι κάνουν πίσω. Θεωρώ την άποψη εξαιρετικά ασθενή.

Η αλήθεια είναι, ότι όλοι έχουν πλέον συνειδητοποιήσει, πως οι πολιτικές του μνημονίου οδηγούν και μαθηματικά την οικονομία μας σε αδιέξοδο και την κοινωνία σε κατάρρευση.

Επιπλέον, αποδυναμώθηκε  και το βασικό τους επιχείρημα ότι για την κατάσταση της Ελλάδος, δεν ευθύνεται το μνημόνιο, αλλά οι  πολιτικές και  κοινωνικές ελίτ που είτε ηρνούντο να το εφαρμόσουν, είτε εμπόδιζαν την εφαρμογή του.

Με άλλα λόγια πίστευαν ότι η συνταγή ήταν ορθή, αλλά ο ασθενής δεν ακολουθούσε τη θεραπεία.

Όμως, επειδή οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν και άλλες, μεγαλύτερες οικονομίες, σε ύφεση, αναγκάστηκαν να αναζητήσουν και αναπτυξιακά κίνητρα για να ανακοπεί ο φαύλος κύκλος.

Προφανώς, το κλίμα βελτίωσε και η εκλογή του νέου Γάλλου Προέδρου, ο οποίος όντας ακόμα στην αρχή της θητείας του, θέλει να κερδίσει κάποιους πόντους που θα ενισχύσουν το ηγετικό του προφίλ. Δεν μπορεί, τόσο γρήγορα και τόσο εύκολα να αλλάξει γνώμη. Τον είχε ...προειδοποιήσει και ο Αλέξης  άλλωστε!

Έξι προτάσεις για την ανάπτυξη

Μόλις χθές τονίζαμε ότι η Νέα Δημοκρατία πρέπει να μιλάει με εξειδικευμένες προτάσεις και να καταθέτει συγκεκριμένες ιδέες.

Την ίδια ημέρα ο κ. Σαμαράς ανέπτυξε ένα πακέτο 6 προτάσεων που μπορούν σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα αφενός μεν να θέσουν σε κίνηση τις μηχανές της ανάπτυξης, αφετέρου να  ανακουφίσουν τα «θύματα της κρίσης» όπως γράφαμε.

Πιό συγκριμένα ο κ. Σαμαράς στην εισήγησή του αναφέρθηκε σε έξη πρωτοβουλίες:

 - Ανέπτυξε τις θέσεις του για τα ομόλογα έργων που θα δώσουν πρόσθετη ρευστότητα για μεγάλα έργα.

- Ζήτησε στήριξη της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων για έργα υποδομών και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

- Πρότεινε ειδικό εργαλείο ρευστότητας για την Ελλάδα. Το εργαλείο αυτό θα μπορούσε να λάβει διάφορες μορφές και να συνδυασθεί με την στήριξη ενός νέου Ελληνικού Επενδυτικού Ταμείου το οποίο με κεφάλαια από το ΕΣΠΑ, την ΕΤΕΠ και τις αποκρατικοποιήσεις να επικεντρωθεί στη χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

- Ζήτησε ειδική στήριξη των δοκιμαζόμενων από την κρίση κυρίως των ανέργων από αδιάθετους κοινοτικούς πόρους, πέραν του ΕΣΠΑ, προτείνοντας ένα Ταμείο Άμβλυνσης των Κοινωνικών Επιπτώσεων του Μνημονίου.

- Έθεσε το ζήτημα της εξέτασης δημιουργίας ζωνών με φορολογικά και άλλα κίνητρα για εγκατεστημένες επιχειρήσεις, με σεβασμό των εργασιακών δικαιωμάτων

- Πρότεινε τέλος τη δημιουργία ενός Μηχανισμού Εγγύησης Καταθέσεων σε ευρωπαϊκή κλίμακα, σύμφωνα και με τη σχετική πρόταση Μόντι που θα αποτρέψει την «αιμορραγία» καταθέσεων από το Νότο προς το Βορρά της Ευρώπης.

Το θετικό είναι ό,τι τις περισσότερες από τις προτάσεις αυτές τις υπερασπίζονται με θέρμη και άλλοι ηγέτες. Ο Μόντι είναι υπέρμαχος των project bonds. Ο Ραχόϊ  πιέζει για αναπτυξιακές πρωτοβουλίες, ενώ στον ίδιο δρόμο κινείται και ο Ολάντ. Τις ΕΟΖ τις εφαρμόζουν ήδη στην Πολωνία. Η στήριξη των καταθέσεων αφορά όλες τις χώρες του Νότου. Αυτή η κοινή αντίληψη μπορεί να διαμορφώσει καλύτερες συνθήκες για την υλοποίησή τους.

 Την σημαίνουν όλα αυτά ενόψει εκλογών;

Αναμφίβολα η κατάσταση στην Ε.Ε. έχει αλλάξει.  Βέβαια, δεν πρόκειται να εγκαταλειφθεί αύριο η πολιτική της λιτότητας. Δεν γίνονται έτσι αυτά τα πράγματα. Θα πάρει κάποιο χρόνο ακόμα.

Όμως, τέλος Μαΐου έχει δημοψήφισμα η Ιρλανδία.

Τον Ιούνιο ο Ολάντ θέλει να κερδίσει τις βουλευτικές εκλογές για να αποκτήσει  τον έλεγχο της Βουλής και να κυβερνά απρόσκοπτα.

Αρχές Σεπτεμβρίου προγραμματίζουν εκλογές στην Ολλανδία (υπενθυμίζουμε ό,τι η κυβέρνησή τους κατέρρευσε λόγων των μέτρων λιτότητας).

Τέλος, τον Νοέμβριο ο Obama θέλει να επανεκλεγεί

Μια ενδεχόμενη ελληνική κατάρρευση θα δημιουργήσει ένα ντόμινο αρνητικών επιπτώσεων τις οποίες κανένας δεν μπορεί να προβλέψει. Όσα λέγονται και γράφονται είναι ασκήσεις επι χάρτου χωρίς να στηρίζονται σε πραγματικά δεδομένα.

Για αυτό, παρά τα περί του αντιθέτου λεγόμενα, διαμορφώνονται οι συνθήκες που θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να πετύχει αυτό που εδώ και δυο χρόνια φωνάζει ο κ. Σαμαράς. Δημοσιονομική προσαρμογή, αλλά με αναπτυξιακή διάσταση.

Αναμφίβολα, ο κ. Σαμαράς εξέρχεται ενισχυμένος από τη χθεσινή σύνοδο του Λαϊκού Κόμματος, όμως, τα δύσκολα βρίσκονται πίσω στην Ελλάδα. Απομένουν περίπου τρείς εβδομάδες μέχρις τις κρίσιμες εκλογές της 17ης Ιουνίου και πρέπει να καταβληθεί μια τιτάνια προσπάθεια για να πειστεί ο ελληνικός λαός ο,τι υπάρχει μια άλλη, ρεαλιστική επιλογή σωτηρίας.

Και να απορρίψει τις σειρήνες του λαϊκισμού που μπορεί και να ανοίξουν τον Ασκό του Αιόλου. Η λύση, όντως, βρίσκεται στα χέρια μας και η επιλογή είναι δική μας. Το ίδιο και η ευθύνη.

Κ.Ρ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 24/05/2012 08:27:46

    Σώπα ρε,το καταλάβανε!!!!!!!
    Ρε παιδιά μιλάμε για μεγάλες αντιληπτικές ικανότητες...
    Άντε να δούμε πότε θα το καταλάβουν και οι΄Ελληνες.

  2. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 24/05/2012 08:29:53

    Σχόλιο για τις 2 τελευταίες παραγράφους μόνο:

    Αυτό τον τρώει τον Σαμαρά, το χαμηλό προφίλ του!.. Δεν καταλαβαίνει, οι Έλληνες δεν είναι βορειοευρωπαίοι, θέλουν φωνές και πανηγύρια και οεοεοεε...!

    Και οι πρασινοκόκκινοι είναι -οι περισσότεροι, αν εξαιρέσεις ΔΗΜΑΡ ίσως- τέτοιοι λαϊκιστές και δημαγωγοί-λαοπλάνοι (βλ. συγχωρεμένος Παπαντρέας κ.λ.π.). Επίσης πολλοί από αυτούς έχουν το ΕΜΦΥΛΙΟΠΟΛΕΜΙΚΟ μέσα τους αφού είναι διεθνιστές και δεν πιστεύουν πολύ σε Πατρίδα!
    Γι' αυτό λέω ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΕ ΧΛΩΡΟ ΚΛΑΡΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
    Μέχρι τις εκλογές πρέπει να τους ΠΑΜΕ ΓΑΜ...ΝΤΑΣ!!
    Μόλις τους αφήνεις ξανασηκώνουν κεφάλι (τέτοια σκασμένα είναι!) και θα μας βγει η ψυχή πάλι στα αποτελέσματα! Κοπανάτε τους όπου τους βρείτε (εντός ορίων εννοώ βέβαια, μην παρεξηγηθώ)

    Παρακάτω μέχρι και ο Κον Μπεντίτ τους αδειάζει.

    Και κάτι τελευταίο: ΦΤΑΝΕΙ ρε παιδιά η εσωστρέφεια, γιατί ήρθε ο ένας και γιατί έφυγε ο άλλος!.. Εεε! Δεν έχουμε άλλη δουλειά δηλαδή!.. Είπαμε θα τα βρούμε μετά αυτά, φάγανε τον κ..λο τους ορισμένοι, νισάφι!


    "Τρελό και ηλίθιο χαρακτήρισε το πρόγραμμα της αριστεράς στην Ελλάδα ο πρόεδρος των Πρασίνων Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ. Μάλιστα εμφανίστηκε εξαιρετικά... ειρωνικός και στηλίτευσε το γεγονός ότι η αριστερά λέει ότι θα ακυρωθούν οι μειώσεις των μισθών και όλοι θα λαμβάνουν κατώτατο μισθό 1300 ευρώ."

  3. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 24/05/2012 08:52:56

    Επειδή η συνωμοσιολογία είναι η ιδανική κολυμπήθρα για τους βλάκες δεν θα τους την χαρίσω. Για δύο χρόνια όλοι οι ευρωπαίοι ηγέτες ήταν απλώς επηρμένοι βλάκες!
    Τους ήταν αδύνατο να διανοηθούν πως αυτός ο ευγενής Έλληνας αστός ήταν ευπατρίδης και όχι λαικιστής, ήταν ευρωπαιστής και όχι κομματάνθρωπος μιας μερίδας ενός παρηκμασμένου λαού.
    Ανθρωπάκια._

    • Nikitas avatar
      Nikitas @ Β.Κ.Σ. 24/05/2012 11:46:09

      Και πώς να το διανοηθούν όταν οι υπόλοιποι "ευγενείς Έλληνες αστοί" έκαναν τα αντίθετα από εκείνα που επιβάλλει η τάξη τους, δρώντας όχι ως αστοί αλλά ως νεόπλουτοι;

      Αντιγράφω από άλλο σημερινό άρθρο του antinews: "Παράλληλα, ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου εξέφρασε τη λύπη του για το γεγονός ότι πολλοί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη βάζουν τα ατομικά τους συμφέροντα πάνω από το συλλογικό συμφέρον και ανέφερε το παράδειγμα πολλών Ελλήνων που βγάζουν τα χρήματά τους από τη χώρα, αντί να επιδείξουν την αλληλεγγύη έναντι των συμπολιτών τους."

      h**p://www.antinews.gr/2012/05/24/162760/

  4. Mara avatar
    Mara 24/05/2012 08:54:31

    Kαλημέρα σε όλους!

    "Θαυμάσια..."
    Αναγνώρισαν οι κύριοι... του ΕΛΚ αυτά που έλεγε ο Σαμαράς εδώ και 2,5 χρόνια, έ... και...???
    Αυτό είναι το μείζον θέμα???
    Το θέμα είναι, πως θα πείσει τον κόσμο ότι μπορεί να καταφέρει να αλλάξει τα πράγματα και να δώσει ελπίδα.
    Μπορεί...???
    Ο Τσίπρας που λέει ότι μπαρούφα του κατέβει στο κεφάλι, χωρίς κανένας Ευρωπαίος να δέχεται τις απόψεις του, έχει πείσει... τον κόσμο και καλπάζει.... προς την κορυφή.
    Οπότε..??? Τί να λέμε...???
    Το πρόβλημα του Σαμαρά δεν είναι τί θα κάνει άν βρεθεί στην κορυφή.
    Τα σχέδια του σε όλους του τομείς είναι άριστα και εφαρμόσιμα.
    Το πρόβλημα του είναι πως θα φθάσει στην κορυφή.
    Και από ότι φάνηκε από το αποτέλεσμα της 6ης Μαϊου, δεν διέθετε ώς όφειλε σαν αρχηγός, αυτή την ικανότητα.
    Δεν ξέρω τί μπορεί και άν βέβαια μπορεί να αλλάξει κάτι τώρα, πάντως η δυναμική του ανεύθυνου Τσίπρα δεν ανακόπτεται μόνο με την εικόνα ενός υπεύθυνου Σαμαρά.

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ Mara 24/05/2012 09:09:21

      Αν θέλγεσαι από τις παπαρολογίες του Τσίπρα του στυλ, τα εισοδήματα να επιστρέψουν στο ύψος του 2009, οι καταθέσεις των Ελλήνων θα χρησιμοποιηθούν ως εγγύηση για την ανάπτυξη, τέλος στα "χαράτσια" (τι λέξη θεέ μου μου θυμίζει Παπαδάκη), θα υπάρξει αναγκαστικό δάνειο 100 €/μήνα από τις 20.000€ και πάνω για να χρηματοδοτηθούν τα σχολεία και τα νοσοκομεία κλπ. τότε τράβα να τον ψηφίσεις και καλή Δευτέρα......
      Πες μας όμως πρώτα που θα σε βρούμε και εμείς που θα μας έχεις καταστρέψει....

      • Mara avatar
        Mara @ Ioustinianos 24/05/2012 09:57:17

        Χρυσέ μου άνθρωπε, μάλλον αποσπασματικά παρακολουθείς σχόλια εδώ στο αντί.
        Γιατί άν παρακολουθούσες τακτικά, δεν θα απήυθυνες σε μένα το...."....Αν θέλγεσαι από τις παπαρολογίες του Τσίπρα......." και όλα τα υπόλοιπα....
        Άν δεν κατάλαβες το νόημα του σχολίου μου, σου εξηγώ ότι δυστυχώς δεν φθάνει μόνο η εικόνα του υπεύθυνου, γιατί αυτή την εικόνα έτσι και αλλιώς, την είχε και στην προηγούμενη προεκλογική περίοδο που όμως όχι μόνο δεν έφερε το αποτέλεσμα που αναμέναμε, αλλά πολύ χειρότερο....
        Σε ένα λοιπόν εκλογικό σώμα, που κυριαρχεί ακόμα το συναίσθημα και όχι η λογική, χρειάζεται κάτι άλλο... κάτι σοκαριστικό... που θα λειτουργήσει σαν ηλεκτροσόκ στον κόσμο, για να αντικατασταθεί το συναίσθημα από την λογική, την ψυχραιμία και την ελπίδα.

        • Σχετικά Ασχετος avatar
          Σχετικά Ασχετος @ Mara 24/05/2012 13:51:56

          Οι φαύλοι και τα λαμόγια βρήκαν αλλού στέγη.Αυτοί δεν ψηφίζουν με το συναίσθημα,αλλά με τη λογική.Τη δική τους λογική.Και δεν πείστηκαν από τα επιχειρήματα του Τσίπρα.Πείστηκαν από τα γεγονότα, οτι η εποχή της πουστιάς παρήλθε........με την Τροϊκα πάνω απο το κεφάλι μας.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Ioustinianos 24/05/2012 15:42:15

        :lol:

        • Mara avatar
          Mara @ Φωτεινή 24/05/2012 18:30:55

          Καλησπέρα Φωτεινούλα,

          Σε είδα να αγριεύεις (με την καλή έννοια) κάπου αλλού... χθές.
          Εγώ δεν μπορώ.
          Τους έχω αδυναμία ρέ γμτ... και μου λείπουν πολύ.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Mara 25/05/2012 01:06:26

            Μᾶλλον ἀπογοήτευση θά τό ἔλεγα, Μάρα.

            Καί ἐγώ τούς ἔχω ἀδυναμία, ἀλλά ὡρισμένα σχόλια πρέπει νά ἀπαντῶντε, ἄν καί πολύ σπάνια πλέον γράφω.

          • Mara avatar
            Mara @ Φωτεινή 25/05/2012 08:20:33

            Καλημέρα!

            Και το ερώτημα είναι, ο συγκεκριμένος χώρος άλλαξε ρότα.... στην πορεία, ή εξ αρχής ήταν "ειδικού" σκοπού και αποστολής.... ?
            Μάλλον το δεύτερο....

          • juliet avatar
            juliet @ Mara 25/05/2012 08:39:02

            Μάρα,
            καλημέρα ,
            το πρόβλημα ξέρεις ποιό είναι ....η ελλείψη ευλυγισίας .
            Πρέπει να ελλίσονται,μπορούν; η πολιτική είναι προσαρμογή .
            Η ξύλινη γλώσσα είναι κοροιδία ,είναι τρόπος να κρατάς τον άλλον σ'απόσταση μη ακουμπήσει το αρμανι.
            Ειναι ανηφόρα....μ'ότι συνεπάγετε.

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 25/05/2012 08:47:06

            Mara,
            μήπως το σενάριο είναι πολύ πιο απλό ,και γι'αυτό το υποτιμάμε;
            Αν βγούμε από το ευρώ ,παίρνουμε 50 δις και πάπαλα ,ούτε επιδοτήσεις ,ούτε τίποτε .
            Η κυβέρνηση που θα τα διαχειριστεί ; ο σύριζα; άρα καλή επιλογή των λαμογιών ,γενικά ,προς την οσμή του χρήματος.
            Και ο άφρων λαός ; μια ζωή έτοιμα θέλει ας πάρει και τώρα ,συσσίτια ,πορνεία ,κλωτσιές ...αλλά τουλάχιστο δεν θα φέρει τη ρετσινία του δεξιού....

          • Mara avatar
            Mara @ juliet 25/05/2012 09:02:56

            Juliet Καλημερούδια!

            Η ανάρτηση του ΠάνουΖ, με τίτλο "Κάποιος να σημάνει συναγερμό στην Ν.Δ." περιγράφει άριστα την όλη κατάσταση και οι προτάσεις του είναι ολόσωστες.
            Άν δεν υιοθετηθούν άμεσα, καληνύχτα.... και έφεξε.....

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 25/05/2012 09:10:12

            Αυτό που λέει ο Πάνος Ζ, το επικροτώ ....την υλοποίηση ΘΕΛΩ.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Ioustinianos 24/05/2012 18:31:23

        Μἄρα μου,

        Κρυφοσυριζέα, ε,, χιχιχι.
        Τό   :lol:     στόν μαρτυριάρη Ἰουστινιανό!

        • Mara avatar
          Mara @ Φωτεινή 24/05/2012 19:21:21

          ...γελάς βρέ???
          Δεν ντρέπεσαι.....
          Άκου να δείς πρωί πρωί να με πεί ο άλλος Συριζιάρα... φτού... φτού... φτού... Παναγία μου!!!

    • Α avatar
      Α @ Mara 24/05/2012 10:13:39

      ¨Και από ότι φάνηκε από το αποτέλεσμα της 6ης Μαϊου, δεν διέθετε ώς όφειλε σαν αρχηγός, αυτή την ικανότητα.¨

      Το περιβόητο αυτό αποτέλεσμα δεν είναι τίποτε άλλο παρά η προσπάθεια του γνωστού ¨συστήματος¨ να αυτοσυντηρηθεί και να μην παραδώσει την εξουσία στον αντισυστημικό Σαμαρά. Το χτύπημα που κατάφερε στον Σαμαρά ήταν:
      1. Η μη ψήφιση της δανειακής των 22 βουλευτών της ΝΔ, που αναγκαστικά τους διέγραψε.
      2. Η διάσπαση της ΝΔ, με το κόμμα Καμμένου στη συνέχεια.
      Οι ικανότητες του Σαμαρά είναι αδιαμφισβήτητες, αλλά είναι ικανότητες ανθρώπου που παίζει καθαρό παιχνίδι και όχι σε συνωμοσίες πισώπλατες.
      Το εγχείρημά του περί ενωμένης κεντροδεξιάς, πιστεύω ότι θα είναι επιτυχές και θα οδηγήσει σε νίκη στις εκλογές.

      • Mara avatar
        Mara @ Α 24/05/2012 13:56:21

        Aγαπητέ, ποιός σου είπε ότι η πολιτική, (ειδικά σε τέτοιες περιόδους) είναι καθαρό παιχνίδι???

    • Α avatar
      Α @ Mara 24/05/2012 11:41:21

      : Και από ότι φάνηκε από το αποτέλεσμα της 6ης Μαϊου, δεν διέθετε ώς όφειλε σαν αρχηγός, αυτή την ικανότητα.

      Το γνωστό ¨σύστημα¨έκανε 2 πράγματα, όταν κατάλαβε ότι τα ερείσματά του (πασοκ), καταρρέουν.
      1. Επένδυσε στον Τσίπρα (αυτό δεν θέλει ανάλυση)
      2. Επιδίωξε και πέτυχε την διάσπαση της ΝΔ, με την εσκεμμένη άρνηση των 22 βουλευτών να συμπορευθούν με τον αρχηγό τους , δηλαδή υπήρξε φανερή αμφισβήτηση, από μέσα του Α. Σαμαρά και στη συνέχεια την δημιουργία του κόμματος Καμμένου.
      Αυτό δεν σημαίνει ότι ο Σαμαράς, δεν έχει ¨ικανότητα¨.
      Αν μου πεις ότι δεν έχει ¨ικανότητα¨, να λειτουργεί στο σκοτάδι, ναι δεν την έχει γι΄αυτό και δέχτηκε πισώπλατο μαχαίρωμα.
      Έχει όμως την αδιαμφισβήτητη ικανότητα, να παίζει καθαρό παιχνίδι
      και έτσι θα συνεχίσει.

      • GO avatar
        GO @ Α 24/05/2012 12:28:24

        Από που προκύπτει ότι το σύστημα επένδυσε στον Τσίπρα;
        Το κύμα που καβάλησε ο Τσίπρας είναι πασιφανές ότι παράγεται από τα κάτω και όχι από τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης, που αναδεικνύουν καθημερινά όλες τις ατέλειες αλλά και τις χοντράδες του.
        Το πρόβλημα είναι πεντακάθαρα δικό μας.

        • juliet avatar
          juliet @ GO 24/05/2012 12:58:13

          GO
          αν το σύστημα μελετήσει ότι κερδίζει από το καλάμι του Τσίπρα θ'επενδύσει σ'αυτό.
          Εχεις σκεφτεί τι σαβούρα έχουμε φάει σ'ωραίο περιτύληγμα και καλή προώθηση;Και του λαού του αρέσουν τα ωραία περιτυλήγματα τον κάνουν να νοίωθει εξαιρετικός ....

        • Α avatar
          Α @ GO 24/05/2012 13:01:40

          Ποιοί ψήφισαν τον Τσίπρα και πήρε το 16%;
          Δεν είναι ουτρανοκατέβατο το ποσοστό.
          Από τους πάλαι ποτέ πασόκους προέρχεται.

          • juliet avatar
            juliet @ Α 24/05/2012 13:15:29

            Eίναι το ποσοστό'' μαζί τα φάγαμε'' που ψάχνουν νέο πιάτο ....για ΝΑ τα φάνε μαζί.Απλά πράγματα.

          • GO avatar
            GO @ Α 24/05/2012 22:45:51

            Ότι φουλάρει για 30%+ και ότι αυξάνει ποσοστά και το ΠΑΣΟΚ, το βλέπεις;
            Πώς το εξηγείς;

      • Mara avatar
        Mara @ Α 24/05/2012 15:04:33

        Κοίταξε...Α, ποσώς με ενδιαφέρει τί παιχνίδι θα παίξει...
        Το μόνο που ενδιαφέρει είναι η ΝΙΚΗ στις 17 Ιουνίου και τίποτα άλλο.
        Θεωρώ βέβαια πως από το αποτέλεσμα της προηγούμενης εκλογικής αναμέτρησης, πρέπει να κατάλαβε ότι, στην πολιτική και ειδικά όταν είσαι αρχηγός κόμματος που διεκδικεί την εξουσία, είναι ολέθριο να πιστεύεις, να φαντάζεσαι και να θεωρείς δεδομένο, πως η πλειοψηφία του κόσμου θα συμπεριφερθεί όπως θα συμπεριφερόσουν εσύ στην θέση του.

        • blue nile avatar
          blue nile @ Mara 24/05/2012 16:13:25

          Μάρα καλά τα λες...είναι κρίμα αλλά έτσι είναι...ο Σαμαράς πολύ δύσκολα θα μπορέσει να γίνει πρωθυπουργός πια...τουλάχιστον για τα επόμενα 4-5 χρόνια...το καθοριστικό σημεία ήταν η στάση του Νοεμβρίου όταν ανέστησε τον ΓΑΠ βγάζοντας τον από το τρομακτικό αδιέξοδο που είχε περιέλθει...τώρα το πουλάκι πέταξε ...ο κόσμος τον καταχώρησε στους μνημονιακούς οπότε δεν έχει πολλές ελπίδες...τουλάχιστον για τώρα ...εκτός αν σύντομα χαντακωθούμε τόσο πολύ από τον λαικισμό του ΣΥΡΙΖΑ που αναγκαστικά θα αποτελεί τη μόνη λύση...αλλά μπορούμε να ευχόμαστε κάτι τέτοιο όσο και αν θέλουμε τον Αντώνη; ...

          • Mara avatar
            Mara @ blue nile 24/05/2012 19:08:42

            blue nile,

            δεν με ενδιαφέρει άν είναι έτσι...
            Να ΑΛΛΑΞΕΙ...

          • blue nile avatar
            blue nile @ Mara 24/05/2012 19:12:52

            ...μα αυτό προσπαθώ να σου πω...του κολλήσαν τη ρετσινιά του μνημονιακού και τώρα αυτή δεν φεύγει εύκολα...ότι και να πει όσο και αλλαγμένος να φανεί...

          • Mara avatar
            Mara @ blue nile 24/05/2012 20:02:00

            blue,

            καταλαβαίνω τί λές.
            Αλλά.... και πάλι σου λέω ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
            Να βρεί τρόπο να γυρίσει τούμπα... την εικόνα του.
            Θεωρώ ότι άν θέλει, μπορεί.
            Υπάρχει χρόνος ακόμα....

          • Mara avatar
            Mara @ Mara 24/05/2012 21:04:54

            Juliet,

            Έτσι ακριβώς!
            Πιό... ακριβώς δεν γίνεται....
            Ο Σαμαράς γυρίζοντας στην Ελλάδα, πρέπει να είναι ένας άλλος.... Σαμαράς.

        • Α avatar
          Α @ Mara 24/05/2012 20:55:11

          αγαπητή Μάρα,
          καταλαβαίνω την αγωνία σου, για την νίκη της ΝΔ και του Α, Σαμαρά.
          Αλλά πως θέλουμε τον Σαμαρά;
          Θέλουμε έναν τύπο σαν τον Τσίπρα ή τον Καμμένο, που με μπαρουφολογίες και ένταση στην φωνή θα πέσει στο άθλιο επίπεδό τους, λέγοντας ψέμματα, λαϊκίζοντας, μόνο και μόνο για να παρασύρει τον ψηφοφόρο;
          Δεν μας αρέσει, η σοβαρή στάση, η φωνή που λέει την αλήθεια και ξεσκεπάζει το ψέμμα ;
          Η συνεπής, ακομπλάριστη στάση του Σαμαρά, η πίστη στην ορθότητα των προτάσεων για την σταθεροποίηση πρώτα της οικονομίας και στην ανάπτυξη, είναι οι άξονες που σωστά κινείται, καθώς και η προσπάθεια διεύρυνσης του ευρωπαϊκού πατριωτικού μετώπου.
          Εγώ πιστεύω ότι με κραυγές και αλαλαγμούς δεν έρχεται η νίκη. Ούτε και με αυτοπυρπολισμούς στην πλατεία Συντάγματος.
          Η νίκη θα έρθει, γιατί ο κόσμος θα πάψει να ψηφίζει τα κόμματα του ¨ΧΑΒΑΛΕ¨ και θα εμπιστευτεί την συνετή φωνή , που έχει πρόταση και όχι αερολογίες.

          • Mara avatar
            Mara @ Α 24/05/2012 21:37:25

            Α,

            Σε παραπέμπω στο σχόλιο που έγραψα παραπάνω στον Παύλο, που έχεί τους ίδιους προβληματισμούς με σένα και θα καταλάβεις πως θέλω τον Σαμαρά και νομίζω ότι θα συμφωνήσεις.

  5. rigakisalex avatar
    rigakisalex 24/05/2012 08:57:36

    Πηγή http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2606.aspx
    “Το μήνυμα των εκλογών, η απόφαση καλύτερα των Ελλήνων, είναι ξεκάθαρη: Σε γενικές γραμμές λοιπόν, (α) απελευθέρωση από τα νύχια του ΔΝΤ (65%), (β) συνδυασμός της πολιτικής λιτότητας, χωρίς νέα μέτρα, με ανάπτυξη, (γ) παραμονή στην Ευρωζώνη (σχεδόν 90%), (δ) συνεργασία τουλάχιστον τριών κομμάτων στην κυβέρνηση, (ε) άμεση λύση του τεράστιου προβλήματος της λαθρομετανάστευσης (στ) κάθαρση και τιμωρία όλων αυτών που οδήγησαν την Ελλάδα στη χρεοκοπία

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ rigakisalex 24/05/2012 15:56:39

      Ἀρχῆς γενομένης ἀπό Ἄκη, ὅλο καί περοσσότερους ὑπουργούς, πρωθυπουργό καί μέλη οἰκογενείας θά βρεθοῦνε στό ἡμερολόγιο τοῦ Ἄκη! Νά ποιοί μᾶς ἔφεραν στό μνημόνιο καί τά δεινά του. Φώναζε ἡ παράταξη μας γιά μῖζες καί σκάνδαλα, ἀλλά δέν εὕρισκε ἀνταπόκριση ἀπό κανένα κόμμα--τό σύστημα πασοκ εἶχε βαθειές ρῖζες! Αὐτό τό σύστημα μετεμφυτεύθη μέ ἐπιτυχία στόν συριζα!! Κτύπησε τήν γροθιά σου στό τραπέζι, φώναξε δυνατά, κάνε θόρυβο, Πρόεδρε, γιατί ἡ κουλτούρα μας δέν εἶναι μόνο Εὐρωπαϊκή, εἶναι καί Μεσογειακή.

      • Mara avatar
        Mara @ Φωτεινή 24/05/2012 19:13:12

        Πέστα.... Φωτεινούλα μου, πέστα.....!!!!

  6. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 24/05/2012 08:59:25

    Μπράβο Κ.Ρ.
    Επιτέλους και μια σωστή , νηφάλια και τεκμηριωμένη θέση και εκτίμηση για την προεκλογική κατάσταση στην Ελλάδα σήμερα.
    Μακάρι να επικρατήσει παρόμοιο πνεύμα συζήτησης, από όλους εδώ μέσα, χωρίς ειρωνίες και "έξυπνες" ατάκες και σχόλια

  7. adidrust avatar
    adidrust 24/05/2012 09:07:15

    άποψή μου, τα γενικότερα πλαίσια τα οποία τόσο μεστά έχουν αναπτυχθεί και δικαίως έχουν γίνει αποδεχτά με τεράστια καθυστέρηση από τους Ευρωπαίους, πρέπει να μπούνε στο "κάδρο".
    Με αυτό εννοώ ότι τα συγκεκριμένα οφέλη της πολιτικής της ΝΔ θα πρέπει να απαριθμηθούν και να παρουσιαστούν -όσο αυτό είναι δυνατό- σε απλή μορφή στο Έλληνα πολίτη. Να δουλέψουν και λίγο εκεί στα επιτελεία και να παρουσιάσουν την "μετάφραση" της πολιτικής σε χειροπιαστά αποτελέσματα.
    Πιο πολλούς πείθει το 5-10-15% φόρο απ'όλες τις γενικολογίες περί ανάπτυξης.
    Πιο πολλούς θα έπειθε το 100.000 έργα μέσα σε διάστημα 15 μηνών (και αναλυτικότερα, π.χ. ο σχεδιασμός μας λέει ότι χρειάζονται 15.000 έργα στη δυτική Μακεδονία, τα οποία είναι τα εξής:......και τα οποία θα φέρουν τα εξής αποτελέσματα:.... -αν όλο αυτό είναι στο σχεδιασμό) παρά το γενικόλογο πλαίσιο (το οποίο ας μην γελιόμαστε, το έχουν υιοθετήσει όλοι). Αυτά θα πρέπει να παρουσιαστούν στον κόσμο, στην έδρα του (να τρέξουν και οι υποψήφιοι).
    Έτσι πιστεύω θα πρέπει να γίνει σε όλα τα πλαίσια της ανάπτυξης.

  8. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 24/05/2012 09:07:51

    Καλημέρα σε όλους κ´ όλες Μαρα μην βιαζεσαι στο τέλος ξυριζουν τον γαμπρό τότε θα δούμε άν έχει η ΟΧΙ την ικανότητα

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Διηνεκης 24/05/2012 09:29:10

      ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ
      ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ.

    • Μara avatar
      Μara @ Διηνεκης 24/05/2012 09:30:50

      Αγαπητέ Διηνεκή,

      Το αποτέλεσμα τις 6ης Μαϊου μόνο ικανότητα στρατηγικής δεν έδειξε.
      Μακάρι το αποτέλεσμα της 17ης Ιουνίου να δείξει το ακριβώς αντίθετο.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Μara 24/05/2012 10:03:58

        Συμφωνώ με τα σχόλια της Μάρας. Μου θυμίζει εκείνο του Καραμανλή. "έξω πάμε καλά..."

    • juliet avatar
      juliet @ Διηνεκης 24/05/2012 13:55:05

      Διηνέκη,
      καλημέρα , αν έχει την ικανότητα ....αξύριστος εννοείς.
      :)

  9. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 24/05/2012 09:22:39

    Η συνήθης και διαχρονική χοντροκεφαλία και ανελιξία των Γερμανών έφεραν το εξής θαυμαστό (όπως και στο Στάλινγκραντ...) αποτέλεσμα:
    Αφού πίεσαν αφόρητα την "ήπια αντιμνημονιακή" ΝΔ να υιοθετήσει πλήρως το Μνημόνιο, ανέδειξαν σε μόνη πραγματική αντιπολίτευση τον Σύριζα του κνίτη των καταλήψεων.
    Δηλαδή, δεν γνώριζαν οι Γότθοι ότι αν ισοπεδώσεις την αντιπολίτευση, η εναλλακτική επιλογή θα δημιουργηθεί από κάπου αλλού; Πληροφορίες δεν είχε εδώ η Μέρκελ από τους ανθρώπους της γερμανικής πρεσβείας της Αθήνας, τους οποίους λέγεται ότι συμβουλεύεται;
    Αλλά προφανώς οι αντιπρόσωποι των Γότθων εδώ διαβάζουν μόνο "Καθημερινή" και ακούνε μόνο Μπάμπη και Πορτοσάλτε.
    Και, όπως και είπα παραπάνω, η γερμανική ακαμψία και η αυτοκαταστροφική ισχυρογνωμοσύνη είναι διαχρονικά γνωρίσματα της εξωτερικής πολιτικής αυτού του έθνους. Αν δεν ήταν, δεν θα προκαλούσαν και δεν θα έχαναν δύο παγκοσμίους πολέμους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΒΙΣ 24/05/2012 10:02:37

      Αυτό με την πίεση των Γερμανών για στήριξη του μνημονίου από ΝΔ, ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!
      άφησαν το πολιτικό σύστημα, χωρίς αξιόπιστη εναλλακτική εφεδρεία.

      • JKAL avatar
        JKAL @ Κώστας Ροδινός 24/05/2012 10:18:22

        Πώς όμως η πίεση αυτή βρήκε "έδαφος" να εφαρμοστεί και να αναπτυχτεί;
        Η Siemens, μήπως; Το ...και ένα μικρό κόμμα, μήπως;

      • Α avatar
        Α @ Κώστας Ροδινός 24/05/2012 11:04:19

        Νομίζω ότι ποτέ δεν αποδόθηκε στον Σαμαρά αυτό που πραγματικά πρέσβευε και πρεσβεύει.
        Αρχικά του δόθηκε η ταμπέλα ¨αντιμνημονιακός¨. Αυτή η ταμπέλα δεν ήταν σωστή, γιατί ποτέ ο Σαμαράς δεν διαφώνησε με τους στόχους του προγράμματος , (μνημόνιο 1) αλλά με το ¨μίγμα¨ των, μέτρων, γι΄αυτό και δεν το ψήφισε.
        Επίσης ξεκαθάρισε από την αρχή, ότι η Ελλάδα εφ΄όσον βάζει μια υπογραφή, δεν την παίρνει πίσω.
        Ακόμη, ψήφιζε όλα τα νομοσχέδια του πασοκ, που ήταν στην σωστή κατεύθυνση , (διαρθρωτικά μέτρα - μεταρρυθμίσεις), χωρίς να ασκεί στείρα αντιπολίτευση, όπως έκανε το πασοκ όταν ήταν αντιπολίτευση.
        Κακώς του κολλήσαμε την ταμπέλα ¨αντιμνημονιακός¨ή ¨μνημονιακός ¨ αργότερα , όταν και πάλι επειδή δεν κάνει στείρα αντιπολίτευση, στήριξε την Ευρωπαϊκή απόφαση για κούρεμα του χρέους , για την δανειακή , αλλά και με τις ενστάσεις του για το μνημόνιο , όταν μίλησε για την ανάγκη ¨τροποποποίησης¨ του μνημονίου.
        Επομένως εγώ δεν βλέπω πουθενά αλλαγή στάσης του Σαμαρά, επί της ουσίας. Ούτε στο 1 ο μημόνιο ουτε στο 2 ο.
        Απλά η στάση του Σαμαρά , είναι πάντα η υπεύθυνη εθνική στάση, η οποία έχει παρεξηγηθεί πολύ, ακόμα και από τους ΝΔ τες.

        • Α avatar
          Α @ Α 24/05/2012 11:06:04

          * μείγμα*

    • restart avatar
      restart @ ΒΙΣ 24/05/2012 10:11:26

      "Όταν ο Ζαιτζλερ παρουσιάστηκε στι γραφείο του το πρωι, προσπάθησε να αποδείξει οτι το Στάλινγκραντ δεν έχει τίποτα που να το κάνει να μοιάζει με φρούριο, ο Χιτλερ νευρίασε και αρχισε να χτυπά τη γροθιά του στο γραφείο επαναλαμβάνωντας πολλες φορές
      Δε θα εγκαταλείψω τον βόλγα,
      Δε θα εγκαταλείψω τον βόλγα,
      Δε θα εγκαταλείψω τον βόλγα..."

      ετσι βλέπω και τη μερκελ όταν της λένε
      "οι έλληνες έχουν τζαζέψει
      αν συνεχίσουμε ετσι.
      οι μισοι θα γίνουν ναζιστες και οι άλλοι μισοι κομουνισται"
      να βαραέι τη χερουκλα της στην καγκελαρία και να λέει
      "Δε θα εγκαταλείψουν τα μέτρα λιτότητας
      Δε θα εγκαταλείψουν τα μέτρα λιτότητας..."

      αντε κάνε αντιπολίτευση στον τσίπρα μετά
      δε μας βλέπω καλά.
      το πε και το κακο μελαχρινό αγόρι στο CNN
      ”we are going directly to the hell” :D

    • Γιάννης Ν. avatar
      Γιάννης Ν. @ ΒΙΣ 24/05/2012 11:07:35

      Πολύ σωστά τα λεγόμενα για τους Γερμανούς από τον ΒΙΣ. Η ισχυρογνωμοσύνη της παλαιάς κομμουνίστριας Aνατολικογερμανίδας επικράτησε της όποιας λογικής της. Αυτή κυρίως (αν όχι αποκλειστικώς) φταίει, με την αψυχολόγητη και γκαγκστερική της πίεση στην Ν.Δ. να συνυπογράψει το Μνημόνιο, για την κατάρρευση των ποσοστών της Ν.Δ., που όλοι ευχόμαστε να είναι παροδική. Δυστυχώς, τόσο η Ν.Δ. όσο και οι Ευρωπαίοι ηγέτες, προτίθενται να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο Τσίπρα με πολύ σαβουάρ βίβρ, λόγω της κουλτούρας τους. Χρειάζονται όμως και βρώμικα μέσα, τα οποία κανείς δεν έχει την διάθεση να βάλει σε εφαρμογή. Έπρεπε ήδη να είχε σκαλισθεί το παρελθόν και το παρόν του και να είχαν αρχίσει οι αναγκαίες αποκαλύψεις. Πλην όμως...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΒΙΣ 24/05/2012 11:22:19

      Η χοντροκεφαλιά δεν είναι ακριβώς "Γερμανική". Για να ακριβολογούμε, δεξιά είναι, της οικογένειας της ΝΔ, του ΕΛΚ.
      Ξεχάσατε ήδη τον Σαρκοζύ; Δεν πειράζει η βραχεία μνήμη, αλλά δείτε τι είπε χθές ο Ραχόι: "Όχι Ευρωομόλογο". Δείτε και τι λένε σήμερα οι δεξιοί κυβερνήτες Ιρλανδίας - Πορτογαλίας: Περίπου αυτό, ότι "για όλα φταίει η Ελλάδα, που είναι ειδική περίπτωση".
      Άς είμαστε ειλικρινείς.
      Φυσικά, ακόμη και τις πολιτικές διαμάχες μέσα στη Γερμανία κανείς Έλληνας πολιτικός δεν τις προσέχει. Τόσο "διορατικοί", τόσο άσχετοι.
      h**p://www.spiegel.de/politik/deutschland/gruener-trittin-droht-mit-veto-gegen-fiskalpakt-a-834848.html

      • leleki avatar
        leleki @ Ο Θείος 24/05/2012 11:59:27

        Kαι ο ΒΙΣ έχει δίκιο και εσύ.
        Οι Γερμανοί είναι διαχρονικα, οπαδοί του δόγματος "Deutschland uber alles". Δες πχ με τι ευκολία διολίσθησε η γερμανική αριστερά σε σχεδόν νεοναζιστικές θέσεις διαλύοντας την πρώην Γιουγκοσλαβία (βλ.Φράνιο Τούντζμαν).
        Την ίδια τακτική ακολουθούν τώρα οι Γερμανοί και με εμάς.
        Και δεν έφθανε που φόρτωσαν στον Σαμαρά τον Παπαδήμο, τον Βενιζέλο, την Αννούλα, τον Παπακωνσταντίνου και το Μνημόνιο 2, τώρα του έβαλαν στο σβέρκο και την κατάδικια τους Ντόρα.
        Η μόνη του ελπίδα , είναι να αγανακτήσει, έστω και στο +5, και να πει "άντε στο διάολο κι εσείς και τα μνημόνια σας και οι χριστοφοράκοι σας".

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ leleki 24/05/2012 13:59:39

          Δες και με τι ευκολία διολίσθησε η λεγόμενη Ελληνική "αριστερά" σε αυτολεξί νεοναζιστικές θέσεις: Υποστηρίζοντας και υποθάλποντας την σφαγή στην πρώην Γιουγκοσλαβία και ενισχύοντας αμφίπλευρα αιμοσταγείς φασίστες δικτάτορες, όπως ο Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς και ο άδηλος συνεταίρος του στη μοιρασιά Φράνιο Τούντζμαν.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ leleki 24/05/2012 14:07:03

          Δεν βγαίνει έτσι άκρη. Άν βέβαια θέλουμε να βγεί.
          Χτυπάμε φυσικά αλύπητα τους σημερινούς Γερμανούς κυβερνηστικούς CDU/FDP, και καλά κάνουμε.
          Αλλά άν μιλάς γενικά για "Γερμανούς" και χτυπάς εξίσου και τους αντιπάλους τους SPD - Grunen, τι θά πάρεις στο τέλος; Πα@@ρια θα πάρεις.
          Πολιτική είναι κατά 90 % επιλογή αντιπάλου. Μ' αυτά τα μυαλά θα το φάτε το Καμμένο κεφάλι σας. Αλλά δεν φταίμε τίποτε οι λοιποί Έλληνες να σας ακολουθήσουμε στον ανόητο δρόμο σας.
          Τι λέω; Μάλλον αυτό "παίζει". Οϋτε κάν το έχετε καταλάβει, αλλά ετοιμάζετε το δρόμο για να έλθουν οι "δικοί σας" και ν' αγοράσουν τζάμπα. "Επενδυτές" στην μελλοντική Drachmoland, χε χε.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ ΒΙΣ 24/05/2012 16:06:03

      Χαλάλι σου ρε ΒΙΣ !!!!!!!!!
      Πολύ έξυπνη και καθαρή σκέψη !

  10. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/05/2012 09:34:25

    ΕΛΑ ΑΝΤΩΝΗ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ,ΠΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΦΙΛΕΣ ΣΠΟΡ ΤΗΣ ΕΥΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.
    ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΡΙΟ ΤΗΣ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ, ΕΧΟΥΜΕ
    ΕΛΠΙΔΑ . ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ.

    • GO avatar
      GO @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/05/2012 12:14:28

      Ε, όχι. Δεν έχουμε την εσωστρέφεια στο D.N.A μας. Από τις περιστάσεις προκύπτει και μάλλον όχι αδικαιολόγητα.

  11. φριξος avatar
    φριξος 24/05/2012 10:14:33

    Αναρωτιέμαι εάν οι πρωτοβουλίες Σαμαρά είναι κατανοητές στους πολλούς και εάν πραγματικά μπορούν να δώσουν ελπίδα σε κάποιον που δεν έχει δουλειά ή σε κάποιον που αντιμετωπίζει ζήτημα επιβίωσης? Εν κατακλείδι, όπως πολύ σωστά είπε και o adidrust παραπάνω πως αυτά μεταφράζονται στην πράξη? Χρειάζονται απτά παραδείγματα για να πείσεις και όχι του τύπου ΕΣΠΑ, ΕΤΕΠ, ομόλογα έργων, ΕΟΖ κτλπ...ο κόσμος περιμένει λύσεις στα προβλήματα του...που με ειλικρίνεια λέω ότι δεν προτείνονται από κανέναν.

    Και το έχω ξαναπεί εδώ, όταν διαβάζω "μεγάλα έργα", "έργα υποδομών" μου έρχονται στο μυαλό μνήμες που θέλω πραγματικά να ξεχάσω, εργοτάξια γνωστών εταιριών να δουλεύουν με αλλοδαπούς ανασφάλιστους, τσέπες συγκεκριμένων γνωστόν κύκλων να γεμίζουν και πάλι όπως γέμιζαν με τα Ντελορ και στην ουσία μια από τα ίδια...

  12. kostis avatar
    kostis 24/05/2012 10:26:53

    αγαπητοι φιλοι, σταματηστε την γκρινια. Σταματηστε να ασχολειστε με την Μπακογιαννη, τον Ανατολακη και δεν ξερω ποιον αλλο.. Τωρα εχουμε πολεμο.. Η επομενη μερα των εκλογων δεν θα ειναι ιδια με την προηγουμενη, οποιος και να κερδισει.. Αλοιμονο μας αν κερδισει η αριστερα.. Αυτο ξερω εγω.. Και ας σταματησουμε να κανουμε συνεχεια κριτικη στον Σαμαρα.. Ολοι κανουμε λαθη, αλλα πρωτα να κερδισουμε τον πολεμο..

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ kostis 24/05/2012 10:29:19

      Ετσι μπράβο!

    • Α avatar
      Α @ kostis 24/05/2012 10:42:00

      Να μην έχουμε το μυαλό μας μόνο στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και στο πασοκ, γιατί αν οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ αποσύρουν την ψήφο τους, θα επιστρέψουν πάλι από κει που ήρθαν, δηλαδή πάλι στο πασοκ.
      Μην υποτιμούμε το πασοκ, που σήμερα το παίζει αθόρυβα ...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Α 24/05/2012 10:43:21

        το ΠΑΣΟΚ δεν πρέπει να υποτιμάται ποτέ.

        • kostis avatar
          kostis @ Κώστας Ροδινός 24/05/2012 10:57:34

          κατα την ταπεινη μου αποψη το ΠΑΣΟΚ δεν αποτελει αντιπαλο.. Και μακαρι καποιοι πρωην ψηφοφοροι του να απαναπατρισθουν σε αυτο.. Το επικινδυνο θα ηταν μια πιθανη καταρευση του ΠΑΣΟΚ.. Τοσο για εκλογικους, οσο και για πολιτικους λογους.. Το ΠΑΣΟΚ αν και εφοσον μετεξελιχθει σε ενα σοβαρο και συγχρονο σοσιαλδημοκρατικο κομμα με ευρωπαικο προσανατολισμο θα ειναι εν δυναμει ενας πιθανος μετεκλογικος συμμαχος.. Δεν βλεπω αλλους συμαχους.. Ουτε στην αριστερα ακραια, δογματικη η διαλλακτικη, ουτε σε ενα ευρωσκεπτικιστικο κομμα οπως ειναι του Καμμενου, ουτε σε ακραιους τυ

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Α 24/05/2012 11:26:30

        Και πώς θα κάνετε φίλοι Νεοδημοκράτες κυβέρνηση, άν όχι με συνεργασία ΠΑΣΟΚ;
        Ή θα προτιμήσετε ως εταίρο τον ΣΥΡΙΖΑ;
        Βέβαια είναι και αυτή μιά επιλογή, αλλά δύσκολη - μιλώ σοβαρότατα.
        Η αριθμητική και η πολιτική στρατηγική είναι πολύ σκληρές τέχνες. Αμείλικτα σκληρές. Δεν είναι να παίζεις μαζί τους.

        • Α avatar
          Α @ Ο Θείος 24/05/2012 11:31:59

          Αυτό δεν έχει να κάνει με την προεκλογική τακτική της ΝΔ.
          Η κυβέρνηση συνεργασίας, με όποιο κόμμα, απαιτεί συγκλίσεις, αλλά τώρα στις εκλογές πρέπει ν΄ακουστεί ο καθαρός λόγος της ΝΔ.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Α 24/05/2012 11:34:00

            Η τακτική πρέπει να υπηρετεί την στρατηγική.
            Όταν συμβαίνει το αντίστροφο, έρχονται αποτελέσματα όπως αυτά της 6ης Μαίου.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 24/05/2012 11:33:14

          Αγαπητέ Θείε,
          όντως, αυτό είναι το κρίσιμο δίλημμα.
          Ομως, η εκλογική δύναμη των κομμάτων είναι αυτή που θα προσδιορίσει και τις μελλοντικές συνεργασίες, αλλά κυρίως τους όρους υπό τους οποίους αυτές θα επιτευχθούν.
          Αν επιτευχθούν.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 24/05/2012 11:36:19

            Φίλε Κώστα, ισχύει η ανωτέρω απάντησή μου στον/στην Α.
            Ο τακτικισμός χωρίς ξεκάθαρη στρατηγική είναι αυτοκαταστροφική συνήθεια.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 24/05/2012 11:42:28

            σωστό το τελευταίο

          • Α avatar
            Α @ Ο Θείος 24/05/2012 11:50:23

            Ποια είναι η ξεκάθαρη στρατηγική, να σου πει από τώρα με ποιον θα συνεργαστεί μελλοντικά;
            Μα αυτό το είπε η ΝΔ και κατά τη διάρκεια των ερευνητικών εντολών :Με όποιον πολιτικό χώρο είναι στην κατεύθυνση της Ευρωπαϊκής προοπτικής της χώρας.
            Άρα δεν μπορεί να είναι ο ΣΥΡΙΖΑ (σύμφωνα με όλα όσα λέει σήμερα, γιατί με τον Συριζα ποτέ δεν ξέρεις, τι θα σου πει αύριο).
            Δεν νομίζω ν΄αποκλείει κανέναν άλλο χώρο που λειτουργεί σ΄αυτή την κατεύθυνση.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Α 24/05/2012 12:05:12

            Τώρα είναι αρκετά πιό σαφής η γνώμη σας.
            Προσθέτοντας μάλιστα το "με τον Συριζα ποτέ δεν ξέρεις, τι θα σου πει αύριο', το ζήτημα ξεκαθάρισε αρκετά, υπάρχουν πολλές options ανοιχτές.
            Σοβαρολογώ απολύτως.

        • EVANGELOS avatar
          EVANGELOS @ Ο Θείος 24/05/2012 19:21:36

          μα δεν έχουν καταλάβει στη ΝΔ ότι με τη δαιμονοποίηση του Σύριζα και τα εμφυλιοπολεμικά κρεσέντα ... το μόνο που κάνουν είναι να διχάζουν και να απομακρύνουν οριστικά ένα τεράστιο ποσοστό των ψηφορόρων απαξιώνοντας κάθε διαφορετική επιλογή ... οκ "τακτικά" ίσως -πιθανότερο- να πάρει την πρώτη θέση ... ΜΕΤΑ ΤΙ ??? ...

          έχοντας αναπτύξει στο μέσο δεξιό ψηφοφόρο την αντίληψη ότι ο Σύριζα είναι "ο διάβολος επί της γης" ... τι ελπίζουν να καταφέρουν ακριβώς ??? να πάρουν αυτοδυναμία ??? να εφαρμόσουν το μνημόνιο με το πασόκ μετά τις εκλόγές ??? σε ποιά κοινωνία ??? ... το ίδιο λάθος κάνουν και τα πασοκικά ΜΜΕ ... διχάζουν έντονα την κοινωνία ... μακάρι να ΞΕΡΟΥΝ τι κάνουν

          βλέποντας όμως τις απανωτές αποτυχίες τους νομίζω ότι απλά πανικόβλητο το σύστημα Πασοκ-ΝΔ-ΜΜΕ επιστρατεύοντας και το άκρως νεο φιλελεύθερο Ευρωπαικό σημερινό κατεστημένο ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ να γατζωθεί όσο μπορεί παραπάνω (χρονικά) στην εξουσία εφαρμόζοντας μια πολιτική που είναι αποδοκιμασταία από τεράστιο ποσοστό της κοινωνίας ... οψόμεθα

    • Mara avatar
      Mara @ kostis 24/05/2012 10:52:55

      Αγαπητέ φίλε,

      δεν είναι γκρίνια τον να μεταφέρουμε μηνύματα του περίγυρου μας, ο καθένας από εμάς.
      Και το μήνυμα που εισπράττω εγώ τουλάχιστον μέχρι στιγμής, δεν είναι και τόσο ενθαρυντικό...
      Όποτε οφείλω να μεταφέρω με ανησυχία από αυτό εδώ το βήμα ότι...
      "Αντώνη..., δεν πείθουμε...."

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ kostis 24/05/2012 11:55:23

      Δεν ξέρω γιατί αλλά πολύ φοβάμαι ότι ο αγώνας έχει κριθεί. Κάνοντας μια γύρα σε άλλα ιστολόγια και διαβάζοντας σχόλια κάτω από τις δηλώσεις Σαμαρά από Βρυξέλλες...η κατάσταση αποκαρδιωτική. Το βρισίδι πάει σύννεφο. Η παράκρουση έχει χτυπήσει κόκκινο. Μέχρι ότι θα έρθει ο Τσίπρας και θα φτιαχτεί μια δίκαια κοινωνία διάβασα. Έλεος!!!! Πολύ φοβάμαι ότι και να τα γυρίσει όλα ο Τσίπρας μετά τις εκλογές με αποτέλεσμα να συνεχιστεί η χρηματοδότηση αλλά και ρίχνοντας η Ευρωπαίοι λεφτά στην ανάπτυξη, θα υιοθετηθεί από μέρους τους επιχείρημα που θα ρίχνει το φταίξιμο για την παραμονή στο μνημόνιο στο ΠΑΣΟΚ και κυρίως στη ΝΔ και ότι δεν μπορούν να το καταγγείλουν γιατί όπως τα κατάφερνα οι δύο (πρώην) μεγάλοι δεν μπορούμε ν' απαγκιστρωθούμε παρά μόνο σε μερικά χρόνια και φυσικά θα καρπωθούν αυτοί το οποιοδήποτε αναπτυξιακό μέτρο. Ο πληγωμένος κόσμος και το ψίχουλο παραπάνω θα το βλέπει βουνό, και θ' ακολουθήσει προσωπολατρία Τσίπρα και ηρωοποίησή του κατά τα πρότυπα Ανδρέα. ΜΜΕ και λοιπές δυνάμεις θα κάθονται "σούζα" στο νέο Παντοκράτορα λόγω πανικού δίνοντας του το χρόνο να εγκαθιδρύσει το σύστημα ΣΥΡΙΖΑ σε όλο τον κρατικό μηχανισμό με τρόπο ανάλογο του ΠΑΣΟΚ και ευκολότερο αφού θα έχει κληρονομήσει στο ακέραιο ότι άφησε η παλιά κραταιά δύναμη πίσω της. Η μόνη ελπίδα που βλέπω είναι στην ανασύνταξη της δεξιάς σε καινούριες βάσεις μιας και θα έχει όλο τον χρόνο πια για να το πράξει, με καινούριο υγιές στελεχιακό δυναμικό και κόμμα. Επίσης, επειδή οι εποχές έχουν κάπως αλλάξει, ελπίζω να είναι κάπως πιο βραχύβια η όλη ροζ αυτοκρατορία και να μην μας κατσικωθέι για τα επόμενα 30 χρόνια όπως το ΠΑΣΟΚ.

      υγ. Ξέρω θ' ακουστεί γραφικό, αλλά ρε γμτ, ΒΑΡΕΘΗΚΑ να είμαι αντιπολίτευση ή ακόμα και αμυνόμενη κυβέρνηση.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ kostis 24/05/2012 18:53:16

      εκλογές έχουμε φίλε μου ... πόλεμο με ποιούς εννοείς ... τους άλλους Έλληνες που δε συμφωνούν μαζί σου ??? ... πάλι για μεραρχίες θα λέμε ???

      δεν το βλέπεις ότι με την εμμονή να δαιμονοποιείται η άλλη άποψη δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να καταφέρεις τίποτα εκτός από ΒΑΘΥ διχασμό στον κόσμο ??? ...

  13. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 24/05/2012 10:43:45

    Καλές οι έξι προτάσεις αλλά όχι αρκετές και όχι με μεγάλη και άμεση απήχηση στους ψηφοφόρους.

    Για να κερδιθούν οι εκλογές είναι απαραίτητα να τονιστούν με ρυθμό πλύσης εγκεφάλου και τα ακόλουθα:

    1) Ρευστότητα, ρευστότητα, ρευστότητα μέσω των τραπεζών στην πραγματική οικονομία.
    2) Δέσμευση για ουσιαστικό κούρεμα των τραπεζικών δανείων των ιδιωτών.
    3) Επέκταση του επιδόματος ανεργίας για τουλάχιστον 5 χρόνια.
    4) Δέσμευση για μείωση των θέσεων του δημοσίου κυρίως μέσω πρόωρων συνταξιοδοτήσεων.
    5) Απονομή δικαιοσύνης σε όσους καρπώθηκαν δημόσιο πλούτο τα χρόνια της μεταπολίτευσης.
    6) Ριζικά και άμεσα μέτρα κατά της λαθρομετανάστευσης.
    7) Όχι άλλους έμμεσους και άμεσους φόρους και χαράτσια.
    8) Δέσμευση για προστασία των βασικών εργασιακών δικαιωμάτων και αναδιοργάνωση του σώματος ελεγκτών εργασίας.

    Τα παραπάνω πρέπει να γίνουν σαφή και να τονιστεί η αναγκαιότητά τους και στους ευρωπαίους εταίρους.

    Θα πρέπει να καταλάβει ο Σαμαράς ότι τα γαλάζια παιδιά θα ψηφίσουν ούτως ή άλλως ΝΔ, το target group του σήμερα είναι ο μέσος χειμαζόμενος από την κρίση μεσοαστός και μικροαστός.

    Υ.Γ.
    Φυσικά όλα τα παραπάνω θα πρέπει και να υλοποιηθούν για να μην βγει ο κόσμος στο δρόμο μετά το καλοκαίρι...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αιζενχάουερ 24/05/2012 10:54:27

      ΙΚΕ, τις προτάσεις με mail στη Συγγρού!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 24/05/2012 11:11:47

        Στη Συγγρού; Καλύτερα να τις στείλει μέσω άλλου δαύλου. Πιο πολλές πιθανότητες έχει μα διαβαστούν από τον πρόεδρο!
        Καλημέρα!

  14. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 24/05/2012 10:54:21

    Όποιος έχει συγκροτημένη σκέψη και σταθερότητα απόψεων δεν μπορεί να πανικοβληθεί από αποτελέσματα δυσάρεστα. Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι η πολιτική θέση της Ν.Δ είναι η θέση του ορθολογισμού και του ρεαλισμού και θα έρθει να εφαρμοστεί ως φυσική απαίτηση των πραγμάτων. Δεν ξέρω εάν αυτή θα είναι η τελευταία μας ευκαιρία, αυτό που ξέρω είναι ότι δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Κανείς δεν χρηματοδοτεί μια ελληνική οικονομία για να επιβιώσει ο κρατισμός και αναγκαστικά θα μεταρρυθμίσουμε την οικονομία μας προς την κατεύθυνση της μείωσης των ελλειμμάτων και γιατί όχι της δημιουργίας πλεονάσματος. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχάσουμε είναι η ενδυνάμωση θεσμών που δεν θα επιτρέψουν στο μέλλον να ξαναγίνουν τα ίδια λάθη. Η αναθεώρηση του συντάγματος είναι απαραίτητη. Οψόμεθα...

  15. Βαγκούκος avatar
    Βαγκούκος 24/05/2012 11:22:40

    Αναλύσεις σαν τις παραπάνω ακόμη και αν έχουν δίκιο σε όλα (που δεν έχουν) κουράζουν και δεν προσφέρουν στην ενίσχυση της εικόνας του Σαμαρά για τις εκλογές.
    Ανάλυση επίσης για τα λάθη που έγιναν είναι αργά να γίνει.

    Ποια είναι τα λάθη;
    Ψήφισε το δεύτερο μνημόνιο και απαίτησε εκλογές. Έπρεπε να κάνει μόνο το ένα από τα δύο. Ή ψηφίζεις το μνημόνιο και περιμένεις να παράγει αποτελέσματα (σε σχέση με τα ελλείμματα) ή δεν το ψηφίζεις και απαιτείς άμεσα εκλογές (που φαίνεται ότι τα αποτελέσματα θα ήταν καλύτερα).

    Τώρα το να επαναλαμβάνει την "ανάπτυξη" προ των εκλογών κατά την άποψή μου είναι χαμένος κόπος.
    Η ανάπτυξη χρειάζεται λεφτά και παραγωγικότητα, που το πρώτο λόγω συγκυρίας δεν υπάρχει και το δεύτερο δεν υπήρξε ποτέ στην Ελλάδα. Όσες επιχειρήσεις στήθηκαν είχαν σαν στόχο τα θαλασσοδάνεια τις δεκαετίες του 60 και του 70 και τις επιδοτήσεις στη συνέχεια.

    Επίσης εκείνο που δεν μπορεί να αποτρέψει ο Σαμαράς είναι η μαζική μετακίνηση του παρασιτικού (κρατικοδίαιτου) ΠΑΣΟΚ προς το Σύριζα και μην υποτιμάτε την παράμετρο Τσοχατζόπουλου .

    Προσωπικά βλέπω περιπέτειες για τη χώρα και κίνδυνο ΔΡΑΧΜΗΣ.
    Ας προσέχαμε.....

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Βαγκούκος 24/05/2012 11:34:01

      ο καθένας μπορεί να βλέπει ο,τι θέλει!

      • Βαγκούκος avatar
        Βαγκούκος @ Αδέξιος Δεξιός 24/05/2012 11:51:38

        Αγαπητέ η λογική της "ροτόντας" είναι στη φιλοσοφία της ΝΔ βαθιά ριζωμένη οπότε οι διαγκωνισμοί και το θυμιατό στον εκάστοτε αρχηγό οδηγεί σε τραγικά λάθη. Τα ίδια λάθη έζησα την περίοδο 90-93 και 2004-9 όπου σε μια νύχτα εμφανίστηκαν "στελέχη" από το πουθενά ακόμα και από το ΠΑΣΟΚ και μας ποδοπάτησαν (δες αυτούς που τοποθετήθηκαν σε πολιτικές θέσεις "golden boys" και ψάξε αν τους είδες πουθενά αυτές τις εκλογές).

        Εκτός και θεωρείς ότι ο Αρχηγός είναι υπεράνω κριτικής.

        • Αδέξιος Δεξιός avatar
          Αδέξιος Δεξιός @ Βαγκούκος 24/05/2012 13:18:06

          αρχηγός που δεν επιζητεί ή δεν ανέχεται την κριτική δεν θα γίνει ποτέ νικητής.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Βαγκούκος 24/05/2012 11:57:45

      Ὑπῆρχε παραγωγικότητα στήν Ἑλλάδα,δέν ὑπῆρχε ὃμως ἡ σωστή προβολή της ἀπό τό κράτος,πού,ἀντιθέτως,ἒκανε ὃ,τι μποροῦσε γιά νά τήν στραγγαλίσει.Ἐκτός ἀπό τοῦς Ἓλληνες πού περίμεναν μόνο ἀπό τίς ἐπιδοτήσεις,ὑπῆρχαν καί ὑπάρχουν καί Ἓλληνες πού ἒχουν ὂρεξη γιά δουλειά.

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/05/2012 12:01:51

    Το συμπέρασμα που πρέπει να κρατάμε, για την ευκαιρία, είναι:
    1. Ότι εσωτερικά, υπάρχουν συγκλίσεις προγραμματικές για την αντιμετώπιση της κρίσης, για την αναδιαπραγμάτευση κτλ, μεταξύ όλων των κομμάτων Ευρωπαικής λογικής. Ακόμη και μεταξύ της ΝΔ και της φιλοευρωπαικής "συνιστώσας" του ΣΥΡΙΖΑ.
    2. Εξωτερικά, υπάρχουν επίσης σαφείς συγκλίσεις για την Πανευρωπαική αντιμετώπιση της κρίσης, για την αναδιαπραγμάτευση κτλ, με ποικιλία πολιτικών δυνάμεων. Πέρα από τον Ολλάντ, τον Σούλτς και τους Ευρωπαίους Σοσιαλιστές, να θυμίσω ξανά τον Μόντι, να θυμισω τις χθεσινές δηλώσεις του Κον Μπεντίτ - Πράσινων, να θυμίσω "συνιστώσες" μέσα στο ΕΛΚ, όπως τον Βέλγο Μάρτενς. Ακόμη και τον Ραχόι, που συμπλέει μεν με την "φράξια Μέρκελ - Σόιμπλε" στο αντι-Ευρωομόλογο, αλλά είναι σαφώς υπέρ αναπτυξιακών πρωτοβουλιών. Σήμερα επίσης, για το Σύμφωνο Σταθερότητας που πρέπει να περάσει από τις 2 Γερμανικές Βουλές με πλειοψηφία 2/3, ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής ομάδας των Πρασίνων Τρίττιν δήλωσε ότι θα βάλουν βέτο, εκτός άν υπάρξουν ευρωομόλογα, αναπτυξιακά μέτρα, Ευρωπαικό ταμείο απόσβεσης του χρέους και απευθείας ανακεφαλαιοποίηση τραπεζών από τον EFSF.
    Ότι η Ευρωπαική πολιτική για την κρίση θ' αλλάξει κάποια στιγμή, είναι σίγουρο. Κάποια στιγμή. Το θέμα είναι ν' αντέξει η Ελλάδα μέχρις εκείνη τη στιγμή. Αυτό δηλαδή, που είναι ακατανόητο για πολλούς Έλληνες πολιτικούς.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 24/05/2012 12:17:29

      Επαναφέρει μια παλιότερη ιδέεα και συνδέει το Ευρωομόλογο με δημιουργία συλλογικού Ευρωπαικού ταμείου απόσβεσης του χρέους.
      Τα ευρωομόλογα θα χρηματοδοτούν την αποπληρωμή μέσω του συλλογικού αυτού Ταμείου, στο οποίο θα εντάσσεται μόνον το πλεονάζον χρέος των επιμέρους χωρών (το άνω του 60 % του ΑΕΠ τους). Το κατά τις Συνθήκες "νόμιμο" 60 % του χρέους θα αποπληρώνεται από τις επιμέρους χώρες, με δικό τους δανεισμό - όπως συμβαινει τώρα.
      Πρόκειται για μια ιδέα της Beatrice Weder di Mauro, Ελβετικής καταγωγής καθηγήτριας στο πανεπιστήμιο Mainz, μιάς από το συμβούλιο των "7 σοφών", που συμβουλέυει την Γερμανική κυβέρνηση για οικονομικά θέματα.
      h**p://www.spiegel.de/politik/deutschland/gruener-trittin-droht-mit-veto-gegen-fiskalpakt-a-834848.html

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 24/05/2012 17:27:19

      Στην ίδια πρόταση (κοινό Ευρωπαικό ταμείο Απόσβεσης του χρέους για το τμήμα χρέους χωρών μέχρι το 60 % του ΑΕΠ), συμφώνησε και ο Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, πρόεδρος των Σοσιαλδημοκρατών.
      Με έκδοση ευρωομόλογου για το τμήμα του χρέους χωρών μέχρι 60 % του ΑΕΠ.
      Αυτή είναι η ακριβής πρόταση - φαίνεται οτι συγκεκριμενοποιεί και αποσαφηνίζει την πρόταση Ολλάντ.
      Τα 2 κόμματα το θέτουν ως προυπόθεση (μαζί με προσθήκη αναπτυξιακού σκέλοςυ) για να υπερψηφίσουν το Σύμφωνο σταθερότητας, που χρειάζεται πλειοψηφία 2/3 στα 2 Γερμανικά Κοινοβούλια.

  17. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 24/05/2012 12:10:51

    Καλημέρα. Έχω νά προτείνω νά σταματήσουν οι γκρίνιες ,νά κάνουμε όλοι τόν προπονητή τής εξέδρας,νά βάλουμε νερό στό κρασί μας,καί νά παλέψουμε άπαντες γιά αυτοδυναμία.Δέν είναι καιρός γιά παπαρολογίες καί αμπελοφιλοσοφίες.Ολοι βλέπετε οτι σάν χώρα καταρρέουμε.Δέν νομίζω οτι υπάρχει άλλος άξιος πολιτικός,πού νά μπορεί νά ανταπεξέλθει τής κρίσης.Τώρα θέλει βοήθεια ο Σαμαράς. Στά δύσκολα. Στά εύκολα τό πήγαινα τό βαπόρι καί εγώ.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 24/05/2012 13:09:02

      Πολύ σωστή ἡ παρατήρησή σου,ἐπίτρεψέ μου ὃμως νά ἐπισημάνω μέ ποιά ἀντωνυμία τελειώνεις τό σχόλιό σου...

    • Ροζα Γλυξμπουργκ avatar
      Ροζα Γλυξμπουργκ @ Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 24/05/2012 13:42:28

      μα τι λετε αγαπητε μου! δεν εχει αξιο στρατιωτη/ναυτικο την ντορα? για μουτσο τον κυριακο? για λιμενικη ντουντουκα τον μπουμπουκο? για οικο ναυτου τους πακη, μακη, ανατολακη και μαρκογιαννακη? ετσι νομιζεις ακυβερνητο παει το καραβι (στα βραχια...)?

  18. juliet avatar
    juliet 24/05/2012 12:50:10

    Κώστα μου,
    Καλημέρα,τώρα πριν από λίγο ήλθα.
    Η εικόνα έξω είναι τραγική.Ημουνα στο ΙΚΑ ,για φάρμακα της γιαγιάς,άνθρωποι διαμαρτύρονται ότι έχουν πληρώσει και δεν έχουν πάρει τα λεφτά τους.
    Εκεί και ένας γείτονας του πεθερού του Πρωτόπαπα.Παιδιά,πρέπει να άνοίξουμε λογ/ σμο για τους μη εκλεχθέντες βολευτές.Ελεξε ή μάλλον κλαιγότανε ο πεθερός, ότι πως θα σπουδάσουν τ'εγγόνια του τώρα που ο γαμβρός δεν έχει μισθό!!!!Μας δουλεύουν ψιλό γαζί .Αφού χαιρέτησα το παππού του είπα γελώντας .....και ο Τσίπρας θα σου τα πληρώσει όλα ...και αρχίζει ο παππούς κάτι ψαλμωδίες .Δηλ. είσαι δικός μας θα ψηφίσεις του λεω ...Σαμαρά ,και αν κάτι πάει στραβά ,και εγώ μαζί σου στο δρόμο.
    Την ευχή μου ,ν'εχεις μου λέει γελώντας.
    Μετά πήγα στα διοικητικά του ΙΚΑ, λοιπόν είδα ανθρώπους που ζητούσανε προκαταβολή του επόμενου μήνα!Και η απάντηση ;μας έχουν δώσει εντολή να μη δίνουμε ....πριν έδιναν.
    Αυτός λοιπόν ο κόσμος για ν'ανακτήσει θάρρος ελπίδα θέλει τσαμπουκά ..θέλει απλά λόγια και ευκολοχώνευτα.Οι θεωρείες είναι για άλλες εποχές, τώρα η σκληρότητα του τίποτε χάσκει εφιαλτικά .
    Αυτοί που θα πρέπει να είναι μπροστά δεν μπορεί ν'είναι ο κάθε αποτυχημένος είτε υπουργός, είτε δήμαρχος ,είτε διοικητής κλπ υπήρξε .Ο νέος διαθέτει ζωντάνια ,διαθέτει ζωή κάνει λάθη ...δεν μας νοιάζει δεν μας θυμίζεις όμως ....λάθη και αμαρτίες και έπαρση .
    Και βέβαια δεν έχει σημασία .''έξω να πάμε καλά''.
    Παίζει και τ'άλλο ,αφού η Ν.Δ είναι πρώτο κόμμα και να μη πάμε θα βρεί.

  19. Spiros avatar
    Spiros 24/05/2012 12:51:44

    Να δούμε εδώ στην Ελλάδα πότε θα μιλήσει συγκεκριμένα για θέματα που άπτονται της καθημερινότητας...Για τους μισθούς που έχουν πάει στα τάρταρα,για τις τιμές που είναι τιμές Βρυξελλών,για τη διαφθορά που καλπάζει και εμποδίζει τις επιχειρήσεις να έρθουν στην Ελλάδα,για το φοροεισπρακτικό μηχανισμό που παραπαίει και τόσα άλλα που μαστίζουν την καθημερινότητά μας..Και τώρα που "δικαιώθηκε" τι έγινε?Μήπως άλλαξε στάση η Γερμανία?ή μήπως πιστεύετε ότι τους παρουσίασε ιδέες που δεν είχαν καν σκεφτεί?Δεν παράγουμε και αυτό είναι το πρόβλημα της Ελλάδας...Και δεν τον άκουσα να μιλάει στην Ευρώπη για άρση του πλαφόν που υπάρχει στην παραγωγή αγροτικών προϊόντων..

  20. akenaton avatar
    akenaton 24/05/2012 13:19:52

    Κατά τη γνώμη μου, το παιχνίδι του ΕΥΡΩ έχει αρχίσει να χάνεται για τη χώρα μας (ίσως και για ολόκληρη την ΕΥΡΩΖΩΝΗ). Το λέω αυτό με πόνο καρδιάς αλλά οι εξελίξεις "τρέχουν" κι εμείς για πολύ καιρό έχουμε μείνει ακίνητοι σαν να παίζουμε τα "αγαλματάκια". Οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην ΕΥΡΩΖΩΝΗ για να αντιστραφεί η πορεία προς τη διάλυσή της είναι τόσο βαθιές και μεγάλες (κυρίως σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο) που αμφιβάλλω αν θα γίνει κατορθωτό να επισυμβούν πριν αυτή αντιμετωπισει τελειωτικά υπαρξιακά προβλήματα που βλέπω να έρχονται ταχύτατα. Ένα συνολικό Bank Run (από λάθος ή από ψυχολογική εκτροπή) κυρίως στις PIIGS δεν θεωρείται πια και τόσο απίθανο. Κάτι τέτοιο θα "τελείωνε" την ΕΥΡΩΖΩΝΗ μέσα σε λίγες ώρες!
    Αντί λοιπόν να καθόμαστε και να συζητάμε για το "μπόνους" των 50 εδρών και για τις "μεταγραφές" των κομμάτων, έχω την αίσθηση οτι θα έπρεπε να ετοιμαζόμαστε ως χώρα για την επόμενη μέρα. Επιστροφή σε εθνικό νόμισμα χωρίς σχέδιο, χωρίς εναλλακτικά σενάρια και με το πολιτικό σύστημα κατακερματισμένο και ανυπόληπτο, είναι δυνατόν να οδηγήσει σε εξαιρετικά δύσκολες καταστάσεις από τις οποίες δεν μπορεί κανείς να αποκλείσει την πολιτική εκτροπή, τον εξωτερικό κίνδυνο ή ακόμη και την εσωτερική αναταραχή. Κατά τη γνώμη μου, τα κόμματα και ο κόσμος πρέπει να αρχίσουν να σκέπτονται την επόμενη μέρα, που θα χρειαστεί συμπόρευση, συναίνεση, συνεργασία και κοινωνική συνοχή για να ξεπεραστούν οι πρώτοι πολύ δύσκολοι μήνες της μετάβασης στο νέο νόμσμα. Δυστυχώς για μας το όνειρο του ΕΥΡΩ μοιάζει να απομακρύνεται με μεγάλη ταχύτητα και οι αποκλειστικοί υπαίτιοι είμαστε εμείς και το πολιτικό μας σύστημα που το διαχειρίστηκαν με ανευθυνότητα ασώτου και ιδιοτέλεια αργυραμοιβού. Όσο πιο γρήγορα πούμε την αλήθεια στον κόσμο και αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες υπάρχουν να αποφύγουμε τα χειρότερα.

    ΥΓ. Αυτά τα γράφει ένας θερμός υπέρμαχος του ΕΥΡΩ, της ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ και της ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ γενικότερα!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ akenaton 24/05/2012 13:55:36

      Καλημέρα, δυστυχώς συμμερίζομαι τις σκέψεις σου αγαπητέ.
      "Ένα συνολικό Bank Run (από λάθος ή από ψυχολογική εκτροπή) κυρίως στις PIIGS δεν θεωρείται πια και τόσο απίθανο. Κάτι τέτοιο θα τελείωνε
      την ΕΥΡΩΖΩΝΗ μέσα σε λίγες ώρες"!
      Αυτη η σκέψη είναι μέσα στο μυαλό μου διαρκώς, εδώ και 1 - 2 εβδομάδες.
      Οι περισσότεροι πολιτικοί ηγέτες της Ευρωζώνης δεν το αντιλαμβάνονται. "Ενηλικιώθηκαν" πολιτικά και απέκτησαν την πείρα τους σε συνθήκες λίγο πολύ παχειών αγελάδων, σταθερότητας και γραμμικών οικονομικών - πολιτικών εξελίξεων. Δεν καταλαβαίνουν πολλά από απότομες στροφές, περιδινήσεις και χαοτικά φαινόμενα.
      Απορώ μόνον για την κ. Μέρκελ. Είδε ξαφνιασμένη, στη χώρα της το 1989, να καταρρέει ένα τείχος, ένα καθεστώς και μια οικονομία μέσα σε μια νύχτα, σαν χάρτινος πύργος, από τις σπασμωδικές αλληλοσυγκρουόμενες εντολές δύο Γερμανών συμπατριωτών της, του Έγκον Κρέντς και του Γκύντερ Σαμπόφσκι.
      Άν και δύο μήνες πρίν, είχε προειδοποιήσει έγκαιρα τον προκάτοχο του Κρέντς, τον Έριχ Χόνεκερ, ένας Ρώσος, ο Μιχαήλ Σεργκέεβιτς Γκορμπατσώφ, σε άπταιστα Γερμανικά: "Oh mein Freund Erich, wer zu spät kommt, den bestraft das Leben" !
      "Φίλε μου Έριχ, όποιον καθυστερεί, τον τιμωρεί η ζωή"!
      Τίποτε δεν κατάλαβαν οι δικοί μας πολιτικοί για τα κακά της καθυστέρησης: Προείχε βέβαια το κόμμα τους, για να μη πώ η φράξια.
      Αλλά, πολύ χειρότερα, τίποτε δεν κατάλαβε και η κ. Μέρκελ. Βλέπετε, τη νύχτα που έπεφτε το Τείχος, αυτή πήγε με τις φίλες της στη σάουνα.
      Ο θρίαμβος της ελαφρότητας και ασημαντότητας, οι πολιτικοί του τίποτε.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Ο Θείος 24/05/2012 14:44:27

        Καλημέρα! Ακριβώς και δυστυχώς πολύ μικρές πολιτικές οντότητες διαχειρίζονται πολύ μεγάλα πράγματα. Μέσα και έξω. Ο κόσμος θα υποφέρει τελικά .......

  21. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 24/05/2012 13:56:50

    Πολύ φοβάμαι ότι έχεις δίκιο...

  22. GreekInLux avatar
    GreekInLux 24/05/2012 14:04:39

    Δραγασάκης στον ΑΝΤ1: «Θα καταγγείλουμε πολιτικά και όχι νομικά το Μνημόνιο. Αυτό σημαίνει ότι κάποιες πτυχές θα καταργηθούν, κάποιες άλλες θα τις διαπραγματευτούμε και υπάρχουν και άλλες που πρέπει να εξετάσουμε εναλλακτικές λύσεις». Καλό ε; βλέπεις όμως όταν κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ κωλοτούμπες ο κόσμος κοιτάει αλλού...δέκα κωλοτούμπες έχει κάνει η Τσιπροπαρέα απο την ημέρα των εκλογών κι ο Σαμαράς μόνο έχει τη χάρη. Βουρ ρε για το χρυσό στις ασκήσεις εδάφους!

  23. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 14:15:57

    Ξάθε σοβαρό κράτος με διοίκηση η οποία λειτουργεί στοιχειωδώς, θα έπρεπε να έχει ήδη εκπονήσει εναλλακτικές στρατηγικές για κάθε ενδεχόμενο.
    Σχέδιο Α εντός της ευρωζώνης με τροποποίηση των όρων της δανειακής και του μνημονίου
    Σχέδιο Β εντός της ΕΕ αλλά εκτός ευρωζώνης
    Σχέδιο Γ εκτός ΕΕ και ευρωζώνης

    Ποια είναι τα άμεσα μέτρα που πρέπει να ληφθούν σε κάθε περίπτωση κ.ο.κ.
    Αυτά κάνουν οι κρατικές οντότητητες με σοβαρή διοίκηση. Εδώ πολύ φοβούμαι ότι τις στρατηγικές τις εκπονεί ο Κασίδης και το Κεφάλι του.

    Όσο γι' αυτούς που βλέπουν τη λύτρωση μέσα από το νέο εθνικό νόμισμα, θολωμένοι από την αγανάκτιση και την απελπισία, είναι βέβαιο ότι μετά από λίγι καιρό θα επιτίθενται με την ίδια και περισσότεροι ορμή στους όψιμους λυτρωτές τους.
    Τι κρίμα αυτή η υπέροχη λέξη Α-Λήθεια να είναι τόσο μισητή σε αυτή τη χώρα.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 14:50:57

      Φαίνεται πως το μόνο που ενδιαφέρει το πολιτικό μας σύστημα είναι σε ποιανού χέρια θα σκάσει η χειροβομβίδα αγαπητέ μου. Μετά τις 6/5 αυτό φάνηκε καθαρά. Ψάχνουν όλοι γύρω τους για συνενόχους, κανείς δεν τολμά να πει την ΑΛΗΘΕΙΑ που πονάει και να αναλάβει το κόστος της δύσκολης διακυβέρνησης. Εχω την αίσθηση πως μόνο από κάτι εντελώς καινούριο που θα προκύψει από τα ερείπια μπορούμε να περιμένουμε πραγματικές λύσεις. Μακάρι να έχω άδικο ....

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 16:47:22

      Φρίξο, 2 προβληματισμοί:
      1) Επειδή εδώ πάμε από το ένα άκρο στο άλλο, επειδή εργολάβοι έφαγαν, δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να γίνονται έργα. Σημαίνει πως έργα πρέπει να γίνονται χωρίς να τρώνε.
      Έχει συμβεί σε άλλες χώρες! Δεν είναι δυνατό να μην περνάμε απέναντι με μια γέφυρα, επειδή δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε την τήρηση των ρημαδονόμων όταν χτίζεται...

      2) Καταλαβαίνω από τη μία τι εννοείς πως οι προτάσεις μπορεί να ακούγονται κάπως αφηρημένες, αλλά πώς θα εννοούσες το πιο απτό παράδειγμα; Μην ξεχνάς πως όσο πιο συγκεκριμένα μπαίνεις, μπορεί να καταλήξεις σε 'τάξιμο', που μάλιστα θα αφορά τμηματικά την κοινωνία, ή θα γίνεται αντιληπτό ως συντεχνιακή πολιτική. Είναι δύσκολο κατά τη γνώμη μου να πας σε ειδικότερη ανάλυση σε επίπεδο χώρας, ούτε θα λυθεί το πρόβλημα ενός εκάστου εξ ημών απευθείας από το Σαμαρά.

      Αν η χώρα κυβερνάται σωστά, τα προβλήματά μας θα είναι πολύ λιγότερα. Αυτό προσφέρει η πολιτική, όχι θαύματα...

  24. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 14:21:04

    Μήπως θέλεις καμιά εξυπηρέτηση, κανένα αυθερετάκι να βολέψουμε, καμιά μεταθεσούλα για τον κανακάρη, κανένα διαγωνισμό στο λιμενικό, κανένα δανειάκι για το "μαγαζί", κανένα ρουσφετάκι, τίποτε λεφτά για τον Σύλλογο του χωριού;
    Οι κοτζαμπάσηδες βάλανε γραβάτα, μιλάνε ξένε γλώσσες και οι ραγιάδες οδηγούν Γερμανικά αυτοκίνητα. Το ρόλο των Οθωμανών τον έχουν άλλοι Αμερικανοί, Γερμανοί. Λες πάλι να γυρίσουμε στην κηδεμονία των αυθεντικών;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 14:45:38

      χε χε, ως υπερήφανος ιθαγενής, προτιμώ ένα χρωματιστό, πολύχρωμο καθρεφτάκι, να γυαλίζει, να μου χαρίζει prestige...

  25. bird avatar
    bird 24/05/2012 14:21:26

    Kαι να ξέρουμε οτι οι στροφές του ΣΥΡΙΖΑ είναι πολύ πιο επικίνδυνες γιατί οφείλονται σε ανυπαρξία συγκεκριμένης πολιτικής στρατηγικής. Κοινώς πελαγοδρομούν, δεν ξέρουν και οι ίδιοι τι θέλουν και διαφωνούν μεταξύ τους στα θεμελιώδη. Η στορφή του Σαμαρά είχε συγκεκριμένη πολιτική στόχευση,κέρδισε χρόνο για να πετύχει τον αρχικό του σκοπό αλλαγή των όρων χωρίς να διακινδυνεύσει την παραμονή στο ευρώ.

  26. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/05/2012 14:25:23

    ΕΣΥ ΠΟΣΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ ?
    ΚΑΜΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΡΙΑ ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΘΕΙΣ ?

    • GO avatar
      GO @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/05/2012 20:52:26

      Ένα μεγάλο κόμμα εξουσίας, που να περιλαμβάνει όλες τις κεντροδεξιές φωνές και τάσεις πλην των ακροδεξιών.
      Ότι λέει η καταστατική του διακήρυξη.
      Ότι έλεγε ο Ιδρυτής του.

  27. ktisias avatar
    ktisias 24/05/2012 14:35:45

    Κανένας δεν αντιλαμβάνεται ότι την Ελλάδα την χρησιμοποιούν ως λαγό για το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Ευρώπης ? Η Ελλάδα θα πάρει την ρετσινιά του ατίθασου του διεφθαρμένου του απατεώνα που προκάλεσε το γκρέμισμα αυτού του Ευρωπαϊκού οικοδομήματος, που σέρνεται διοικούμενο από μετριότητες . Δεν βλέπετε πως διαμορφώνουν την κοινή τους γνώμη όλες οι χώρες ? Δεν βλέπετε την κρυφή χρηματοδότηση της Ισπανίας ?

  28. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 24/05/2012 14:39:25

    Ο Κώστας Πλεύρης Επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΛΑΟΣ!!!!!!!!!!!!!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 24/05/2012 14:43:11

      ..επικρατεί ζουρλάδα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 24/05/2012 14:45:53

        Μάλλον νομίζω οτι ο Καρατζαφέρης στοχεύει στους ψηφοφόρους της ΧΑ

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Κώστας Ροδινός 24/05/2012 14:59:41

          Μπορεῖ καί γιά νά τή σπάσει στό γιό του πού 'φυγε γι' ἂλλες πολιτείες...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 24/05/2012 15:02:11

        Ωραία! Θα έχουμε πάλι δωρεά μαθήματα ιστορίας από το τηλεάστυ.
        - Αι ασήμανται απώλεια των εν Ελλάδι δυνάμων της Βέρμαχτ τοην περίοδον 41-44 και ο μύθος της Εθνικής Αντιστάεως!
        - Η αναζωογόννησις των Αθηνών υπό τους Τριάκοντα Τυρράνους
        - Η σώφρων σωφρονιστική πολιτική του Κωνσταντίνου Μανιαδάκη.

        Γιατί όλα αυτά θυμίζουν 1071?

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 15:04:59

          ...downwards spiral.
          Μεσοπόλεμος. Αλλά χωρίς Πάγκαλο, αλί και τρισαλί.

  29. πετρος avatar
    πετρος 24/05/2012 14:59:09

    Κραχ στις ελληνικές οικογένειες από τις νέες φορολογικές δηλώσεις, εφεύρεση του Βενιζέλου με τα "τεκμήρια" ! Σύμφωνα με ακροατές του real fm που τηλεφώνησαν για να διαμαρτυρηθούν :
    Πολύτεκνος με 5 παιδιά και εισόδημα 25.000 ευρώ ενώ πέρσι είχε επιστροφή φόρου, φέτος υποχρεώνεται να πληρώσει ( λόγω τεκμηρίων και μείωσης του αφορολογήτου ) 4.500 φόρο !
    Άνεργος με 8.000 εισόδημα, υποχρεώνεται να πληρώσει φόρο σαν να είχε εισόδημα 17.000 ευρώ( λόγω τεκμηρίων )!!!
    Προβλέπω άγριες καταστάσεις. Βλέπω τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ να πολιορκούν τα γραφεία των υπουργών και βουλευτών τους , με τα εκκαθαριστικά στο χέρι, και να γίνεται η νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου.
    Και η οργή εξαπλώνεται κάθε μέρα σε όλα τα στρώματα της κοινωνίας και θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό τις επόμενες εκλογές, αφού μέχρι τις 15 Ιουνίου, όλοι θα έχουν μάθει το νέο χαράτσι που τους φόρεσε ο Βενιζέλος και το επιτελείο του, ενώ ακόμα δεν έχει έρθει το χαράτσι στη ΔΕΗ του 2012, το ΕΤΑΚ του 2009 και όσους άλλους φόρους ετοίμασε για τους Έλληνες το πασοκ !!!

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ πετρος 24/05/2012 16:19:54

      Αυτά που αναφέρεις στην τελευταία παράγραφο πιθανώς θα κρίνουν και το αποτέλεσμα. Το πασόκ στην κατάρρευσή του πληρώνοντας όλες αυτές τις αποφάσεις φοβάμαι πως θα παρασύρει και τη νδ.

      Δεν είχα τέτοια αίσθηση αλλά βλέποντας ένα σημερινό γκάλοπ που κυκλοφορεί (χωρίς να αναφέρεται εταιρεία και εφημερίδα αλλά οι αριθμοί προκαλούν σοκ) και συνδυάζοντας με αυτά που λες πως θα αρχίσουν να αποστέλλονται σε κάθε σπίτι τις επόμενες μέρες για ετάκ, φαπ, μαπ κλπ, μάλλον θα αρχίσω να αναθεωρώ.

  30. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 15:14:16

    Δεν νομίζω ότι έχεις καθόλου άδικο. Απορώ όμως τι φοβούνται; Το πολιτικό κόστος; Τι νόημα έχει πια;

  31. GreekInLux avatar
    GreekInLux 24/05/2012 15:16:01

    Για δέστε κι αυτό! Αντιγράφω από άλλο ιστολόγιο:

    "Δεν θα είναι τελικά στη 2η θέση του ψηφοδελτίου της Φθιώτιδας της Ν.Δ το πρώην στέλεχος και πολιτευτής της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιάννης Οικονόμου, ο οποίος πήρε σήμερα μια αξιέπαινη απόφαση.

    Να μπει ενεργά στη μάχη για την επικράτηση της νέας Δημοκρατίας στις εκλογές του Ιουνίου όχι όμως από εκλόγιμη θέση ψηφοδελτίου παρά το ότι από τη Νέα Δημοκρατία του προτάθηκε η 2η θέση στη λίστα της Φθιώτιδας η οποία εν τέλει μπορεί να είναι και εκλόγιμη.

    «Δεν μπορώ να δεχθώ την πρόταση για λόγους αρχής. Πάνω από μια βουλευτική έδρα είναι η αξιοπρέπεια και η ηθική του καθενός. Και η δική μου δεν μου επιτρέπει να γυρίσω στο τόπο που γεννήθηκα ως «πολιτικός αλεξιπτωτιστής», ούτε να δεχθώ το να αρπάξω μια ευκαιρία και να γίνω κάπου βουλευτής, επειδή έχω παρέμβαση στα κέντρα των αποφάσεων.

    Δεν θα στερήσω από ανθρώπους που πάλεψαν, αυτά που δικαιούνται. Θα είμαι στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας, θέτοντας τον εαυτό μου στην διάθεση της παράταξης. Θα αγωνιστώ και θα ψηφίσω τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και καλώ και όλους τους φίλους και συμπατριώτες μου που συμμερίζονται τις απόψεις αυτές, να κάνουν το ίδιο» λέει χαρακτηριστικά σε δήλωσή του ο Γιάννης Οικονόμου.

    Ήδη αυτή την ώρα στους προσωπικούς του λογαριασμούς σε facebook και twitter γίνεται χαμός από εκατοντάδες φίλους του που τον συγχαίρουν λέγοντας ότι η απόφασή του δείχνει τον δρόμο και στους υπολοίπους προσχωρήσαντες στη Ν.Δ."

    Εμένα πάντως για καλό μου ακούγεται και δέκα μπράβο στον κ. Οικονόμου.

  32. πετρος avatar
    πετρος 24/05/2012 15:24:37

    ΝΕΑ ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ-ΣΑΧΙΝΙΔΗ. ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ, ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ, ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ, ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΛΕΗΛΑΤΗΣΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ( ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ !!! ). ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ. ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΠΑΣΟΚ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ! ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΩΣΤΑ ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2009 ΚΑΙ ΜΕΤΑ !!! Απειλή κατασχέσεων για οφειλές κάτω των 300 ευρώ Ειδοποιητήρια με απειλές κατασχέσεων περιουσιακών στοιχείων ακόμα και για ληξιπρόθεσμα χρέη 300 ευρώ, στέλνει σε περίπου 900.000 φορολογούμενους το υπουργείο Οικονομικών, σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα». Τα έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού εμφανίζουν υστέρηση της τάξεως των 500 εκατ. ευρώ το πρώτο τετράμηνο του έτους και τα πρώτα στοιχεία για το Μάιο δείχνουν νέα βουτιά της τάξεως του 15%-20%. Με τα ραβασάκια που αποστέλλονται… δεν γίνονται διακρίσεις σε μεγαλοοφειλέτες και «μικρούς». Υπολογίζεται ότι πάνω από 900.000 φορολογούμενοι έχουν συνολικές ληξιπρόθεσμες οφειλές πάνω από 45 δισ. ευρώ, παρά την εν ισχύ ρύθμιση με μίνι δόσεις 100 ευρώ και περίοδο εξόφλησης που μπορεί υπό προϋποθέσεις να φτάσει ακόμα και τα 5 χρόνια. Για τη ρύθμιση ισχύει πλαφόν ανώτατης οφειλής 10.000 ευρώ για φυσικά πρόσωπα και 75.000 ευρώ για νομικά πρόσωπα, καθώς όσοι έχουν υψηλότερες ληξιπρόθεσμες οφειλές δεν μπορούν να υπαχθούν στη ρύθμιση. Σε περίπτωση εφάπαξ εξόφλησης, διαγράφεται το 100% των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής, ενώ αν η ρύθμιση γίνει σε 2 έως 12 δόσεις, προβλέπεται απαλλαγή του 90% των προσαυξήσεων. Σε περίπτωση που ο οφειλέτης επιλέξει εξόφληση σε 13 έως 24 μηνιαίες δόσεις, διαγράφεται το 75% των προσαυξήσεων. Το ποσό της κάθε δόσης δεν μπορεί να είναι μικρότερο των 100 ευρώ. Οι αιτήσεις για υπαγωγή στη ρύθμιση θα πρέπει να υποβληθούν έως τις 31 Μαϊου, αν και δεν αποκλείεται νέα παράταση της ρύθμισης. Όσοι δεν ρυθμίσουν τις οφειλές τους κινδυνεύουν με μέτρα αναγκαστικής είσπραξης. Μεταξύ αυτών είναι οι κατασχέσεις μισθών, συντάξεων και καταθέσεων. Μισθοί, συντάξεις και ασφαλιστικά βοηθήματα έως 1.000 ευρώ γλιτώνουν από τις κατασχέσεις στις οποίες μπορεί να προχωρήσει το Δημόσιο προκειμένου για την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών. Ο νόμος ορίζει ότι δεν επιτρέπεται η επιβολή κατάσχεσης επί μισθών, συντάξεων ή ασφαλιστικών βοηθημάτων που καταβάλλονται περιοδικά σε βάρος οφειλετών του Δημοσίου, εφόσον το ποσό αυτών αφαιρουμένων των υποχρεωτικών εισφορών, είναι μέχρι 1.000 ευρώ το μήνα. Αν ο μισθός, η σύνταξη ή το βοήθημα υπερβαίνει συνολικά το ποσό των 1.000 ευρώ, επιτρέπεται η κατάσχεση του 25%, υπό την προϋπόθεση ότι το ποσό που απομένει δεν είναι μικρότερο από 1.000 ευρώ. Αντίθετα, για κατασχέσεις επί καταθέσεων δεν υπάρχει κανέναν όριο «προστασίας», γεγονός που σημαίνει ότι οι ΔΟΥ μπορούν να προχωρήσουν σε κατασχέσεις ακόμα κι αν ο τραπεζικός λογαριασμός περιέχει μικροποσά λίγων δεκάδων ή εκατοντάδων ευρώ. Για την είσπραξη ληξιπροθέσμων χρεών προς το Δημόσιο που δεν έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση τμηματικής καταβολής ή σε νομοθετική ρύθμιση μπορεί να ληφθούν, κατά την κρίση του προϊσταμένου της ΔΟΥ, η κατάσχεση κινητών, είτε στα χέρια του οφειλέτη, είτε κινητών και απαιτήσεων γενικώς κυριότητας του οφειλέτη που βρίσκονται στα χέρια τρίτου. Προβλέπεται επίσης κατάσχεση ακινήτων αλλά και η λήψη σε βάρος του οφειλέτη του Δημοσίου διοικητικών ασφαλιστικών και δικαστικών μέτρων, όπως η ποινική δίωξη σε εκτέλεση σχετικής δικαστικής απόφασης. Τέλος, ποινική δίωξη μπορεί να ασκηθεί εφόσον το συνολικό ληξιπρόθεσμο χρέος προς το Δημόσιο από κάθε αιτία συμπεριλαμβανομένων των κάθε είδους τόκων ή προσαυξήσεων υπερβαίνει τα 5.000 ευρώ. Newsroom ΔΟΛ

  33. Aδέξιος Δεξιός avatar
    Aδέξιος Δεξιός 24/05/2012 15:27:40

    Κρίμα να τελειώσει τόσο άδοξα η πολιτική καριέρα του Κύρτσου

  34. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 24/05/2012 15:31:05

    Πάντως, αδέρφια, αν και γουστάρω το Σαμαρά, αρχίζω να προβληματίζομαι μήπως η επιτυχής παρουσία του στο ΕΛΚ και οι δηλώσεις από Eurogroup περί χαλάρωσης της λιτότητας & ανάπτυξης, οφείλονται κατά κύριο λόγο στο φόβο που τους έχει ενσπείρει ο Τσίπρας ως "βομβιστής αυτοκτονίας", που τους έκανε όλους να σκέφτονται το 1 τρις κόστος αποχώρησης της Ελλάδας από το Ευρώ.
    Μήπως, τελικά, ο "τρελλός του χωριού" τους έρριξε το αποτελεσματικό χαστούκι; Μήπως, χωρίς τις "ρουκέτες Τσίπρα", ο Σαμαράς θα εισέπραττε πάλι αδιαλλαξία; Δεν ξέρω...

  35. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/05/2012 15:31:15

    Τα 'θελε ο κώκος του.
    Υπερκινητικός και αυτός. Typic Greek, παρά τις σπουδές εις Ιγγλετέραν.

    • Fotini avatar
      Fotini @ Ο Θείος 24/05/2012 18:37:46

      Typic Greek--not an English expression; you mean:

      "Typical Greek."

      No harm done, Θείος

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Fotini 24/05/2012 18:52:06

        “Typical Greek”, δίκιο έχεις, ως επίθετα για τον Μr Kyrtsos. Sorry !!!
        Άτιμο πληκτρολόγιο, ξέσπασες στο σχόλιο για τον Αγγλοσπουδασμένο !!!

  36. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/05/2012 15:36:02

    Ίσως "τα έχουν παίξει" ομαδικώς, τα εξηγεί αυτά η κοινωνιοψυχολογία και η ψυχανάλυση των ομάδων.
    Μάλλον η κατάσταση τους υπερβαίνει. Δεν έχουν λογικά και ψυχικά αποθέματα για να την παλέψουν.
    Η "καλή εκδοχή" είναι αυτή.
    Η "κακή" είναι ότι τώρα πιά τα έχουν γραμμένα όλα εκεί που τα έιχαν και πριν.
    Την δόξα πολλοί εμίσησαν, το χρήμα ουδείς. Και όταν το έχεις εξασφαλισμένο...

  37. Heaven avatar
    Heaven 24/05/2012 15:48:00

    το προβλημα θειο πρέπει να εγκειται στο γεγονός οτι και οι ιδιοι οι Γερμανοι δεν έχουν αποφασίσει αν θέλουν να συνεχίσει να υπαρχει ευρωζωνη των 16, των 25 κ.ο.κ. Επειδή και συ όπως και γω έχουμε ζήσει στη Γερμανία, και γνωρίσουμε τους Γερμανους, ξέρουμε οτι οι Γερμανοι ειναι "μοναχοφάηδες". Τα δικα μου δικα μου και τα δικα σου δικά μου!
    Το επιχείρησαν δυο φορες με πόλεμο και μια με ειρήνη.
    Δεν τους κάθησε. Φαίνεται όμως ξεκάθαρα οτι έχουν ηθικο πρόβλημα να διαλυσουν την ΕΕ.
    Αυτη η ενοποιηση στην αμερικη πετυχε μετα απο εμφυλιο πολεμο. Εμεις βιώνουμε τον δικο μας εμφυλιο.
    Δεν είμαστε και παναθε μας μια φυλη...
    πολυ δύσκολο και για αυτους και για μας!!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Heaven 24/05/2012 15:59:19

      Νομίζω ότι και το Γερμανικό πολιτικό προσωπικό, κυρίως της κυβερνητικής πλευράς, "τα έχει παίξει". Η κατάσταση τους υπερβαίνει, δεν ξέρουν τι θέλουν, όπως λές. Οι Σοσιαλδημοκράτες, και λόγω πολυαρχίας, και επειδή δεν έχουν ακόμη ξεπεράσει το σόκ από την την αποχώρηση στους Linke του παλιού τους "ήρωα" Λαφονταίν, ούτε το σόκ από την ήττα και φυγή Σρέντερ το 2005, και παρά τις νίκες, δεν αισθάνονται "ασφαλείς". Χθές στον Spiegel ο Μύνχάου έγραψε ότι "οι Γερμανοί Σοσιαλδημοκράτες δεν έχουν σήμερα το ένστικτο του killer". Αντίθετα, ο Ολλάντ πήγε στις Βρυξέλλες ως killer. H Ευρωπαική λύση, άν έλθει, θα ξεκινήσει κλασικά από τη Γαλλία.

  38. Mara avatar
    Mara 24/05/2012 15:52:44

    Την Τρόϊκα και τους Ευρωπαίους μπορούμε πλέον να τους παλέψουμε.
    Τα διεθνή λαμόγια όμως που κρύβονταν πίσω από τον ΓΑΠ και τώρα πίσω από τον Τσίπρα και Καμμένο, άντε... να τους βρείς να τους αντιμετωπίσεις......

  39. Παύλος avatar
    Παύλος 24/05/2012 15:54:22

    .Ioustiniane :
    Φιλικά σου το λέω, πράγματι παρεξήγησες τραγικά την Mara και αυτό ήταν μια ατυχία. Την πάτησα και ' γω κάποτε και ζήτησα συγγνώμη μετά. Παρακολούθησε την και θα πεισθείς.
    Δεν πειράζει, άνθρωποι είμαστε.
    Mara:
    Πιστεύω ότι σε κατάλαβα και σε ερμηνεύω σωστά.Περίπου λες ότι δεν γίνεται να κερδίσει τις Εκλογές, αν συνεχίσει να πηγαίνει ......"με το σταυρό στο χέρι", όπως λέει κάποια παροιμία.
    Όμως, ρε Mara μου, το σκέπτομαι, το βασανίζω, με βασανίζει, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως συμφωνώ μαζί σου .
    Είναι άραγε καλύτερο να κατέβει ο Σαμαράς στο επίπεδο του λαού και να τον εκμαυλίσει και να τον "δουλέψει" και να τον ξεγελάσει και να του υποτιμήσει την νοημοσύνη και να τον κολακέψει, όπως αριστοτεχνικά έπραξε ο Αντρέας,
    ή
    να προσπαθήσει να τον ....ανέλξει κανα δυό βαθμίδες παραπάνω, από κει που τον καθήλωσε η ΠΑΣΟΚΟ_ΣΥΡΙΖΙΚΗ λαίλαπα ;;;;
    Θα μου πεις :
    Μα ο λαός θέλει τέτοια, δεν θα τον καταλάβει .
    - Ποτέ μη σώσει και καταλάβει !!! Ας αναδείξει πρωθυπουργό τον Τσίπουρα ! Σου θυμίζω αυτό που ξαναέγραψα σε μια μου ανάρτηση:
    ‘’Οίοι ημείς, τοιούτοι και οι άρχοντες ημών’’. (Τέτοιοι που είμαστε, τέτοιοι είναι και οι άρχοντές μας)

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ Παύλος 24/05/2012 18:48:12

      Σύμφωνοι, δέχομαι ότι κάνω λάθος με τη Μάρα, και ζητώ συγγνώμη.
      Συμφωνώ όμως μαζί σου Παύλε, ότι το λάθος που έκανε ο Σαμαράς είναι ότι αρχικά μας έσπρωξε σε λαϊκισμό και δεν μπόρεσε μετά να τον μαζέψει.

      • Καβαλιώτης avatar
        Καβαλιώτης @ Ioustinianos 24/05/2012 21:21:39

        "... το λάθος που έκανε ο Σαμαράς είναι ότι ΑΡΧΙΚΑ ΜΑΣ ΕΣΠΡΩΞΕ ΣΕ ΛΑΪΚΙΣΜΟ και δεν μπόρεσε να τον μαζέψει¨ (!).
        Μπράβο υποστηρικτές του Προέδρου ...
        Άμα έχεις τέτοιους "φίλους" ...

        - Τώρα, με την κ. Μητσοτάκη, θα διαβάζουμε πολλά τέτοια;

    • Mara avatar
      Mara @ Παύλος 24/05/2012 19:05:55

      Παύλο μου,

      δεν θέλω να γίνει λαϊκιστής και δημαγωγός, αλλά ούτε βέβαια να παραμείνει ένας ιππότης... μόνο με την ταμπέλα της υπευθυνότητας.
      Θέλω βρέ παιδί μου να ΑΓΡΙΕΨΕΙ , να αφήσει λίγο αυτό το ύφος που θυμίζει μόνο έναν τέλειο υπουργό οικονομικών, που απλά.... δικαιώνεται.
      Γιατί δεν φθάνει. Είναι λίγο. Δεν πείθει.
      Θέλω να συνέλθει από το αποτέλεσμα τις 6ης Μαϊου, να αφήσει αυτό το ύφος το φοβικό και να υψώσει ανάστημα ανάλογο με την τραγική περίοδο που διανύουμε ώς έθνος.
      Θέλω να φανεί αυτό στην εικόνα του.
      Να δεί ο κόσμος μία άλλη... φιγούρα Σαμαρά.
      Την φιγούρα ενός Εθνκού Ηγέτη.
      Σε παραπέμπω στις δηλώσεις Φραγκούλη για να καταλάβεις ουσιαστικά ποιό είναι το μέγα διακύβευμα αυτών των εκλογών και θα καταλάβεις.....
      "...... αν διολισθήσεις οικονομικά και έχεις απώλειες, αυτές κάποια στιγμή αποκαθίστανται. Εάν όμως χάσεις την εθνική σου κυριαρχία, την εθνική σου ασφάλεια και διολισθήσεις γεωπολιτικά και γεωστρατηγικά, τότε πολύ δύσκολα αυτά αποκαθίστανται......"
      Κατάλαβες... τώρα???

      Και επίσης, ΟΧΙ Παύλο, δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα καβαλήσει ο Τσίπρας έχοντας 1.500.000 λαθροστρατό να αλωνίζει και να σπέρνει την τρομοκρατία σε όλο τον κόσμο.
      Γιατί όπως αντιλαμβάνεσαι σε περίπτωση νίκης του Σύριζα τα αλλοδαπά θα ξεσαλώσουν.....

      • Mara avatar
        Mara @ Mara 24/05/2012 19:11:25

        ...και Παύλο, μην μου λές τέτοιες ώρες... για "επίπεδο", γιατί τρελλαίνομαι.....

  40. drider avatar
    drider 24/05/2012 15:55:16

    Καλά, αυτό δεν το είχατε πάρει πρέφα;

    Κ. Πλεύρης: "Απεριφράστως, καταδικάζω ανεξαιρέτως όλους όσους έφυγαν από τον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό"

    h**p://www.newsbomb.gr/ekloges-2012/laos/story/135799/endooikogeneiaki-kontra-thanasi-kai-konstantinoy-pleyri

  41. Heaven avatar
    Heaven 24/05/2012 16:11:52

    ναχαμε τουλαχιστον και την ανθιση στις τεχνες του μεσοπολέμου! Εναν Μπουζιάνη, εναν Μαλεα, εναν Παρθένη...

  42. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/05/2012 16:14:55

    Γ. Δραγασάκης, σήμερα: "Αν κοπεί η χρηματοδότηση, η Ελλάδα θα καταστραφεί".
    Άρα;
    Πάλι δεν καταλαβαίνω τι λογικοί συνειρμοί γίνονται !!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 24/05/2012 16:18:43

      Αρα, δεν ..καταγγέλλουμε το Μνημόνιο!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 24/05/2012 16:24:36

      Σύμφωνα με τη δήλωσή του στον ΑΝΤ1, θα γίνει πρώτα πολιτική καταγγελία του μνημονίου και στη συνέχεια νομική, με σχέδιο διαχείρισης των συνεπειών.
      Δήλωσε ότι κάποιες πλευρές του Μνημονίου πρέπει να επανεξετασθούν και να γίνουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης, για κάποιες άλλες θα πρέπει να αναζητηθούν εναλλακτικές λύσεις, ενώ κάποια τμήματα θα καταργηθούν.
      Πολύ νεφελώδη πράγματα

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 24/05/2012 16:26:02

        ε, αφού βρίσκονται στα ...σύννεφα, τι να περιμένεις!

  43. Θετταλός avatar
    Θετταλός 24/05/2012 16:49:12

    http://www.youtube.com/watch?v=3DpyZad6VMk&feature=channel

    Ρε παιδιά βλέπω καλά ή κάνω λάθος ;;;; Τι γράφει το καρτελάκι μπροστά από τον πρώην....

    • Mara avatar
      Mara @ Θετταλός 24/05/2012 22:15:27

      ... το νέο μας ονοματεπώνυμο.....
      Μιλάμε για τον εξευτελισμό....

  44. juliet avatar
    juliet 24/05/2012 20:27:32

    Δεν μιλάμε για ρετσινιά, μιλάμε για την ζωή μας .
    Και ναι θα πρέπει να ανεβάσουν τους τόνους, τι κάνουν τις κυρίες ;
    Η αλητεία των απέναντι παιρνά για μαγκιά στα μάτια των φοβισμένων ανθρώπων.Αυτό που θέλουν να κάνουν οι ίδιοι...να βρίσουν την Μέρκελ έρχεται ένας πρόεδρος δεκαπενταμελούς και το κάνει.
    Μάρα ,αν δεν χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι και αποδείξει ότι ακούγεται δεν ξέρω.....

  45. michel platini avatar
    michel platini 25/05/2012 12:43:31

    ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΙΧΑΝ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΙΟ ΤΟΥ ΄10 .ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ.ΑΞΙΟΣ Ο ΓΑΠ

  46. Αφώτιστος Φιλέλλην avatar
    Αφώτιστος Φιλέλλην 26/05/2012 13:16:53

    “...Σε πείσμα σου η Αντιγόνη μαυροφορεί – σ’ όλη τη χώρα
    πενθοφορεί και ο λαός της που κάποτε σ’ είχε φιλοξενήσει.
    Μα οι ακόλουθοι του Κροίσου έχουν στοιβάξει έξω απ’ τη χώρα
    στα θησαυροφυλάκιά σου, ό,τι σαν μάλαμα αστράφτει....”

    Günter Grass "Η ντροπή της Ευρώπης"

    Απαντηση : Η Αντιγονη σαλπαρει για...αλλες Ατλαντιδες

    Σε πείσμα σου η Αντιγόνη φορα το μικρο μαυρο φορεμα της
    και ανεβαινει στο καραβι του Οδυσσεα για το ταξιδι
    μαζι με τα κοσμηματα που της εχουν απομεινει
    και πιο πολυ με την χρυση της την καρδια
    το αστραφτερο της το μυαλο σαν ολοκαθαρο διαμαντι
    τα ταλαντα απο τις αρχαιες θεες, τις μουσες των τεχνων μα κι απο νεες
    αυτο που δεν καταλαβατε ποτε σιγουρατζηδες φοβισμενοι προτεσταντες

    Οι γεροι και οι γριες , οι φοβισμενοι και οι ασθενεις
    τις Θερμοπυλες θα φυλανε ό,τι σαν μάλαμα αστράφτει.
    θα περιμενουν εμβασματα απο τις νεες Ατλαντιδες
    εστω και μαγειρευοντας με ξυλα λιγες λαχανιδες

    Πολλακις στην ιστορια οι ελληνες το εχουν ξανακανει
    παιδια του Κροίσου οι αρμενηδες και ανηψια του οι… ελληνες.

    Αφωτιστος Φιλελλην

    ΥΓ Καλα τα “κροκοδειλια” ποιηματα που μετανοημενου νομπελιστα. Κυκνειο ποιημα για υστερη υποστηριξη της χωρας μας και ναρκισσιστικη υστεροφημια.

    Αυτοι οι ανθρωποι πασχουν απο βαρια βλαβη της συναισθηματικης τους νοημοσυνης με πολλες μεταπτωσεις. Ο νομπελιστας υπηρξε πολυ νεος φιλοχιτλερικος.

    Τον 20ο αιωνα, δυο φορες η Γερμανια χρεωκοπησε, σκορπωντας την καταστροφη και τον θανατο στην Ευρωπη. Κατδικαστηκε σε βαριες πολεμικες αποζημιωσει, ελαβε αμεριστη οικονομικη βοηθεια, ενω πληρωσε ελαχιστα απο τις οικονομικες της υποχρεωσεις στην παγκοσμια οικονομια. Την βοηθησε το κραχ του 1929 και ο ψυχρος πολεμος. Και βεβαια κατι που δεν ειναι γνωστο: 80 εκατομ. ειναι γερμανικης καταγωγης στις ΗΠΑ!!!

    Τσιγγουνης λαος σε ολα (χρηματα και συναισθηματα). Ταξη, προγραμμα, κανονισμοι, ασφαλεια,… και το γερμανικο τραινο εκτροχιαστηκε , πλαγιασε και επεσε με μεγαλη ταχυτητα στο βαθρο της γεφυρας που κατερρευσε (πραγματικο γεγονος πριν μερικα ετη).
    Ουτε χαρα και ικανοποιηση δεν μπορουν να νοιωσουν, στην πιο συνεφιασμενη χωρα της Ευρωπης με την λιγοτερη ηλιοφανεια. αν δεν πανε για σεξοτουρισμο με 12χρονα κοριτσακια και αγορακια στην ΝΑ Ασια.Αν δε εχουν χρονο με καποιο call girl απο χωρα πρωην μελος του συμφωνου της Βαρσοβιας. Και επειδη τους πεφτει μακρυα, οι νεωτεροι η φτωχοτεροι θα πανε στην Ισπανια, την Πορτογαλλια,Μαροκκο, Τυνησια,.. Νοιωθω μεγαλη λυπη γι αυτον τον λαο.

    Θα πρεπει να διαλεξουμε με μεγαλη προσοχη, με επιτροπη ελληνων που εζησαν στην Γερμανια και δεν εχουν υποστει την σχετικη βλαβη (την γερμανιτιδα), 1 απο τα 80 εκατομμυρια γερμανους και γερμανιδες για να ζησουν προσωρινα ή μονιμωτερα στην χωρα μας για να μπορεσουν να νοιωσουν επιτελους καποια ικανοποιηση απο την ζωη τους…..

    ΥΓ2 Λιγο ασχετο με την αναρτηση, αλλα ηθελα να δωσω το στιγμα της εποχης αυτης.Κανενα κομμα, ουτε "αριστερο", δεν λεει οτι προβλεπεται μεταναστευση τουλαχιστον 500.000 ανεργων και επιπλεον 100.000 νεων επιστημονων, τα επομενα 2 εως 3 ετη.Η ανεργια προβλεπεται στο 28% το τελος του 2012

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.