#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/12/2010 15:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η συναίνεση ναυάγησε. Το ζητούμενο είναι τώρα η ανατροπή της πολιτικής Παπανδρέου



Του Κώστα Ροδινού

Το ΠΑΣΟΚ κάθε φορά που βρίσκεται σε δύσκολη θέση,  ανακαλύπτει δήθεν τη συναίνεση,  με τις άλλες πολιτικές δυνάμεις

Στην πραγματικότητα επιδιώκει να μετακυλίσει τις ευθύνες του.
Προσπαθεί να εγκλωβίσει και τα άλλα κόμματα στην πολιτική του  για να περιορίσει το πολιτικό του κόστος.

Μικροπολιτικά σκέφτεται.

Το ίδιο επεχείρησε  και σήμερα ο κ. Παπανδρέου.
Για να έχει αργότερα να λέει ότι αυτός συμπεριφέρθηκε με υπευθυνότητα, αλλά οι άλλοι πολιτικοί αρχηγοί δεν έστερξαν.

Παλαιότερα, οι "λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις", από το φόβο μήπως και τις κατηγορήσουν οτι συμπαραττάσονται με τη "κακή δεξιά", έπεφταν  στην παγίδα.

Το ίδιο έπραξε, ούκ ολίγες φορές, και η ΝΔ  επειδή την διακατέχει πάντα ο φόβος μήπως και την κατηγορήσουν για ανευθυνότητα.

Στο ΠΑΣΟΚ επειδή ξέρουν καλύτερα από τον καθένα τις αδυναμίες των μεν και των δε, κέρδιζαν τις εντυπώσεις και  εξουδετέρωναν ουσιαστικά την αντιπολίτευση.

Αυτό επιδιώκουν και τώρα.

Όμως, ίσως είναι η πρώτη φορά που η συναίνεση που δήθεν επιδιώκει ο κ. Παπανδρέου είναι "ένα πουκάμισο αδειανό".

Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.
Πρώτον, γιατί δεν την πιστεύει ο ίδιος.  Απόδειξη ότι τα νομοσχέδια είχαν προγραμματιστεί να συζητηθούν χωρίς να περιμένει το αποτέλεσμα των συναντήσεών του με τους αρχηγούς.

Δεύτερον, γιατί  δεν υπάρχουν  περιθώρια για συναίνεση.

Και δεν υπάρχουν περιθώρια γιατί  έχουμε  έναν πρωθυπουργό που εκτελεί εντολές!

Την πολιτική την χαράσσει η τροϊκα.

Οι αποφάσεις είναι προειλημμένες.
Τι συναίνεση να προσφέρεις;

Επομένως  η σημερινή παράσταση ήταν ένα φτηνό επικοινωνιακό παιχνίδι.

Και ορθώς  του απάντησε ο Αντώνης Σαμαράς,  ό, τι ο πρωθυπουργός «δεν ζητάει συναίνεση, αλλά έγκριση και συνενοχή».

Η συναίνεση στην πολιτική του κ. Παπανδρέου δεν σημαίνει υπευθυνότητα.

Υπευθυνότητα είναι η  ανατροπή  της πολιτικής Παπανδρέου.

Αυτή είναι η υπεύθυνη και πατριωτική θέση στις δύσκολες μέρες που διερχόμαστε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aris. A avatar
    Aris. A 14/12/2010 15:45:42

    Σωστός

    Όποτε είχαν σφιξίματα θυμόντουσαν την συνεργασία με την αριστερά και ζήταγαν υπευθυνότητα από την ΝΔ και τους οπαδούς της.

    Πιστεύω όμως ότι η ΝΔ πρέπει να επιτεθεί και σε προσωπικό επίπεδο στον Παπανδρέου συνεχίζοντας την γραμμή με τα σποτάκια της ΔΕΘ.

    Πρέπει η ΝΔ να αναδείξει την ωμή και προαποφασισμένη κοροιδία βουλής και πολιτών.

    Κανείς Ελληνας πολιτικός δεν θα είχε τέτοια θρασύτητα όπως ο Παπανδρέου.

    Πουλάει συνέχεια πατριδοφροσύνη.

    Η συζήτηση στην βουλή για τον προυπολογισμό και τα εξωτερικά θέματα πρέπει να έχει ένταση και παλμό.

    Είναι δυνατόν ο Βασιλάκος να καταγγέλει τον Νίκο Παπανδρέου για επιχειρματικές συμφωνίες και η ΝΔ να κοιμάται και να της βγαίνει από αριστερά ο Βενιζέλος.

    Τι τομεάρχες και βλακείες.

    Ας δημιουργήσει ο Σαμαράς μια ομάδα κρούσης από δέκα δεκαπέντε ψυχωμένους βουλευτές που δεν τους ενδιαφέρει να δώσουν εξετάσεις στα διαπλεκόμενα και ας κάνει επιθετική αντιπολίτευση.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Aris. A 14/12/2010 15:51:47

      Ευγε!!

  2. man8os avatar
    man8os 14/12/2010 15:49:33

    Να κανει την αναδιοργανωδη του κομματος και με την καινουρια χρονια να παιξει φουλ επιθεση! Γιατι η ανευθυνη κυβερνηση πρεπει να φυγει.
    Εντωμεταξυ, ο Τρακγας λεει οτι στην συνεντευξη που του εδωσε ο Σαμαρας μιλαει για τον Παπανδρεου. Ανυπομονω να τη διαβασω.

  3. Kostas D avatar
    Kostas D 14/12/2010 15:50:16

    !!!!!
    -Υπευθυνότητα είναι η ανατροπή της πολιτικής Παπανδρέου.

    Αυτή είναι η υπεύθυνη και πατριωτική θέση στις δύσκολες μέρες που διερχόμαστε.

    Αυτα να τα φωναξουμε ολοι ΔΥΝΑΤΑ, να ενημερωσουμε οσο μπορουμε περισσοτερους, ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ο καθενας απο τη θεση του ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΥΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!

    ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!

    ΠΡΟΕΧΕΙ να σώσουμε την Ελλάδα, μετα σε πιο ήρεμο κλιμα απ 'οτι τωρα
    σταδιακα θα λυθουνε τα υπολοιπα( είτε ειναι εσωκομματικα του καθενος, ειτε οτιδηποτε αλλο.. Ολα θα γινουν βημα βημα, με κοινη λογικη σειρα προτεραιοτητας.
    (Αυτη τη στιγμη η Ελλαδα ειναι σε πολεμο με εχθρο εντος των τειχών και
    ο εχθρος ειναι ΥΠΟΥΛΟΣ και δεν υπαρχει επισης χρονος για "΄πολιτικους πολιτισμους")

    ΠΡΩΤΑ να γλυτωσει η χώρα απο την ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ/ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΙΚΗ κυβερνηση παπανδρεου!!

    • aengus avatar
      aengus @ Kostas D 14/12/2010 18:40:48

      Αναρωτιέμαι αν υπάρχει μεγαλύτερη νομιμοποίηση του καθεστώτος ΓΑΠ από την υπερψήφιση των μισών νομοσχεδίων.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/12/2010 15:57:43

    Εχει καθαρή πλειοψηφία, και κοκορεύεται ότι έχει και πρόσφατη λαϊκή εντολή με τις πρόσφατες εκλογές για ταμείες, σκπουπιδίαρηδες, και σπιτική φροντίδα των ΟΤΑ.

    Έχει περάσει τα πιο αλλοπρόσαλλα νομοσχέδια ενάντια σε κάθε κοινή λογική. Τώρα θέλει συναίνεση για νομοσχέδιο που είναι κομμάτι αντιπασοκικό.

    Να ζητήσει συναίνεση από την ΓΣΕΕ, την ΑΔΕΔΥ και τα Green Boys του ΟΠΑΠ, και ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. Είναι λαοπρόβλητος Πρόεδρος του Πασόκ, λαοπρόβλητος Πρωυπουργός. Του φτάνει και του περισσεύει. Αν αισθάνεται μοναξιές, υπάρχει λύση.

    Αν δεν με παραμύθιαζε με πράσινες π@π@ρες, ελληνοποιήσεις Πακιστανών, 6 μήνες απραξίας, ειλικρινά, και κολπατζίδικα διλήμματα, στον λόγο μου, θα εδειχνα κατανόηση.

    • man8os avatar
      man8os @ archaeopteryx 14/12/2010 16:00:59

      +++++

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 14/12/2010 16:05:05

      Εχω πληροφοριες οτι θα δεχθει την Παττυ και θα της ζητησει συναινεση.

      ΠΠ

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/12/2010 19:55:48

        lol

  5. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 14/12/2010 16:01:52

    Η απορία είναι μια, στην κοινοβουλευτική ομάδα του πασοκ δεν υπάρχουν άλλοι πατριώτες, όλοι με το ΔΝΤ είναι;
    Και ο πιο σκληρός νεοφιλελεύθερος δεν νομίζω να περίμενε τέτοια ιδεολογική μετάλλαξη μέσα σε ένα χρόνο από Σοσιαλιστές!.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ o βουνίσιος 14/12/2010 16:35:07

      Ξεχνάς οτι το ΠΑΣΟΚ είχε φιλοξενήσει στη λίστα Επικρατείας δυο ακραιφνείς νεοφιλελεύθερους;

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/12/2010 16:04:12

    Ζητα συναινεση των 298 στον Παπακωνσταντινιου, ο οποιος εχει εξουσιοδοτηση απο αρχες Ιουνιου να υπογραφει τα παντα χωρις καμια εγγριση. Ισως χωρις και αυτη του ΓΑΠ.. δηλ αν δεν τον βρει στο τηλεφωνο,,τη χωνει την υπογραφη ευκολα.. Κ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. Τι θα πει μετα ο ΓΑΠ ? παρε γομμα και σβηνε? Θα τον βγαλει στο Ευρωκλαρι ο φλωροπ..ας.

    λοιπον.. συναινεση 298 σε 1 δεν παιζει. Ουτε επι Χουντας! Ουτε επι Καστρο και Πινοσετ αντε και Λενιν/Σταλιν( διαλεχτε ). Αλιεντε που θετε.

    Ειμαστε ΟΛΟΙ εναντιον του Παπακωνσταντινου και του αυθαιρετου δικαιωματος που πραξικοπηματικα ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ απεκτησε ( ΓΑΠ , ζωγραφησες.. παλι ) ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ 299 ΜΕΣΑ ΚΑΙ 11 ΕΚ ΕΞΩ ΑΠ ΤΗ ΒΟΥΛΗ.

    ΠΠ

    • man8os avatar
      man8os @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/12/2010 16:05:51

      Δεν ειναι εντελως αντισυνταγματικα. Οι βουλευτες της πλειοψηφιας του το εδωσαν...

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ man8os 14/12/2010 16:11:51

        αυτοι γνωριζαν δηλαδη ? ηταν ενημεροι οτι θα υπογραφει αντ αυτων και ολων ημων και υμων?? οτι και οποτε γουσταρει ή του λενε απ εξω ??
        δε νομιζω !!!! απλα δεν εχουν τα κοκοβια να το παραδεχθουν. οτι δηλαδη εβαλαν γυψο στο κομμα τους και στις ψηφους που πηραν απ το λαο.
        "για το καλο μου.."
        Θα εχει ενδιαφερον να ρωτησει καποιος στο περιστηλιο.. τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ.. αν συμφωνουν με την δυναμη υπογραφης ενος ανδρος για ολους μας.... αλλα που τετοιος ματσουκοφορος !!!

        ΠΠ

        • Orestios avatar
          Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/12/2010 19:57:21

          Αν δεν ήταν καλύτερα να παραιτηθούν.
          Εμείς το γνωρίζαμε από τότε τί ψήφιζαν.

      • aengus avatar
        aengus @ man8os 14/12/2010 18:43:52

        Είναι ….ολίγον αντισυνταγματικά! Κατά το «ολίγον έγκυος»!

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/12/2010 16:34:03

      Να προσθεσω το εξης κατι που ισως ηδη ξερετε,
      Μεσα στους ορους του μνημονιου, ηταν μεταξυ των αλλων αισχροτητων,
      1) Να μη γνωριζει ο ελληνικος λαος τι συμφωνιες γινονται με την τροικα. Συνεπως ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ......
      2) Οτι εχει δικαιοδοσια να υπογραφει μαζι τους ΜΟΝΟ ο υπουργος
      Οικονομικων Παπακωνσταντινου, ΧΩΡΙΣ να ενημερωνεται η βουλη..
      (ειχε συζητηθει εντονα αυτο το Μαρτιο.... αν θυμαστε..)

      3) Να μη δεχθει η Ελλαδα καμια οικονομικη βοηθεια απο αλλους εκτος
      του ΔΝτ.... ( Γι αυτο παρ' ολο που τα Ηνωμενα Αραβικα Εμιρατα,
      η Κινα και η Ρωσια θελησαν να βοηθησουν....
      η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ..... αρνηθηκε..... χωρις φυσικα να πει το ΓΙΑΤΙ...)
      Εδω ακομα κι οταν οι Ευρωπαιοι ελεγαν οτι μπορουμε ΟΛΑ να τα λυσουμε μεταξυ μας ΕΝΤΟΣ της ΕΕ, ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΔΝΤ μεσα στην
      ΕΕ, ο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ κι ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΟΣ παπανδρεου... ελεγε
      "θα τα καταφερουμε μονοι μας.. δε θελουμε βοηθεια.." την ιδια στιγμη
      που ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ με το "πιστολι στο τραπεζι"......

      ΟΛΗ ΜΑ ΟΛΗ αυτη η τραγικη ιστορια ΣΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΘΗΚΕ για να ειναι ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ,
      γι' αυτο και τα τόσα ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ μετρα, τη στιγμη που ΕΠΙΤΗΔΕΣ αφηναν την οικονομικη κατασταση να χειροτερεψει, για να φερουν μετα.....με τη δικαιολογια της "κακης πλεον οικονομικής καταστασης" το ΔΝΤ σαν "σωτήρα"....

      Δεν σας προκαλει εντυπωση το οτι το Μαιο ο Σαχινιδης αποκαλυψε
      πως το ΔΝΤ ...."ηταν η ΠΡΩΤΗ τους επιλογη"
      Απο τον Οκτωβριο του 2009 ως τον Μαιο του 2010, ολες "οι διαπραγματευσεις " και το κλιμα φοβου ΗΤΑΝ ΘΕΑΤΡΟ με τη βοηθεια
      των ΜΜΕ....
      Η ΜΑΚΑΒΡΙΑ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, συνεχιζεται και τωρα!!
      ( Εδω στατιστικες που εχω διαβασει και απο στοματα ανθρωπων λενε
      πως και συμβαινουν ολα αυτα?? τη στιγμη που η Ελλαδα εχει το
      μικροτερο χρεος αλλα ειναι και ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΙΜΟ..)

      ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ
      με συμπαρασταση τα ΜΜΕ.. με στοχο τα ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΘΕΜΑΤΑ!!!!!!!!

      Με το που ΠΕΣΕΙ Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.... θα νιωσουμε ΟΛΟΙ
      σαν να ΛΥΘΗΚΑΝ ΜΑΓΙΑ!!!!!!

      Παιδια χρονος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΧΑΣΙΜΟ...!!!!
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ , να μη μας προλαβουν απροβλεπτα γεγονοτα, και ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ!!!!

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Kostas D 14/12/2010 16:35:13

        Αμην φιλε μου. Αμην.

        ΠΠ

      • Kasut avatar
        Kasut @ Kostas D 14/12/2010 18:07:36

        1)Μπορει καποιος να δωσει λινκ με το δημοσιευμα οτι Κινα, ΗΑΕ κλπ ειχαν σκοπο να δανεισουν την Ελλαδα η ειναι Ραδιο Αρβυλα?

        2)Η ΕΕ ηθελε εξαρχης το ΔΝΤ μην ωραιοποιειτε καταστασεις. Η ΕΕ ειναι ο πιο σκληρος της τροικα.

      • Θασίτης avatar
        Θασίτης @ Kostas D 14/12/2010 18:37:03

        Σε ευχαριστώ που τα έγραψες και για μένα.

  7. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 14/12/2010 16:08:00

    Κι εγώ αυτό λέω. Πως άμα δεν ξεκινήσει αντιπολιτευτικό ρόκ αλά Πλαστόκ ο Σαμαράς για να τους ρίξει όσο πιο γρήγορα η σημερινή απόρριψη της συναίνεσης θα θυμίζει την εξαγγελία "Αψογης Στάσης" στα ελληνοτουρκικά, η οποία επίσης δε λέει να αλλάξει.

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/12/2010 16:11:25

    Ποιά είναι η Πάττυ;;; (τα ιπταμενα προϊστορικά ζώα είναι χαμηλόστροφα)

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 14/12/2010 16:13:05

      ααα μια μικρη π παιζει σε σιριαλ για παιδακια και μας κανει την τιμη να επισκεφθει την χωρα μας μετα τον μεγα Ρουμπινι... τυπου "μαρια η ασχημη"!

      ΠΠ

  9. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 14/12/2010 16:11:40

    Εγώ ανησυχώ περισσότερο για τα εθνικά θέματα παρά για την οικονομία.
    Δεν είναι τυχαία η αναφορά του κ. Σαμαρά και το γεγονός οτι ζήτησε συζήτηση στη Βουλή.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Κώστας Ροδινός 14/12/2010 16:13:21

      και εγώ ΚΡ, και εγώ. Μην πω ότι θα είναι και η "εξωθεν καλή μαρτυρία" της ανικανότητας

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 14/12/2010 16:17:25

        Αρχαίε,
        Δεν πρόκειται περι ανικανότητας.
        Δυστυχώς περιλαμβάνεται στο πακέτο.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 14/12/2010 16:16:24

      Κωστα φιλε μου,
      το ενα ζητημα ειναι η κουρτινα του αλλου!! η σταχτη.
      Το ΠΑΣΟΚ λειτουργει μερα μεσημερι σε απολυτο ΣΚΟΤΑΔΙ.

      Φυσικα και τα Εθνικα θεματα ειναι σε πολυ κρισιμη καμπη και χρηζουν προσοχης και διαυγειας. Στην αναμπουμπουλα ο λυκος χαιρεται και εχουμε πολλους απο δαυτους γυρω μας. Δε μιλω για τους Τουρκους αλλα και για την ΕΕ και τους Αμερικανους. Καλα εκανε ο Αντωνης με την προ ημ διαταξεως συζητηση.. να δω τον Καρατζαφερρι τι τουμπα θα κανει..

      ΠΠ

    • aengus avatar
      aengus @ Κώστας Ροδινός 14/12/2010 18:47:34

      Άργησε να ανησυχήσει…. Θα έπρεπε να το είχε κάνει ΠΟΛΥ νωρίτερα.

  10. Enzo avatar
    Enzo 14/12/2010 16:25:23

    εχει πεσει ποτε κυβερνηση του Πασοκ?

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Enzo 14/12/2010 16:26:43

      να η ευκαιρια ! καποιο κουπι θα σπασει... καποια αλυσιδα θα ξεφουσκωσει...

      ΠΠ

      • Enzo avatar
        Enzo @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/12/2010 16:28:24

        δυσκολα door door

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Enzo 14/12/2010 16:34:06

          ο ΓΑΠ εχει τον επιτιμο στο πλευρο του.. μην ξεχνας... χαχαχααα

          ΠΠ

        • Enzo avatar
          Enzo @ Enzo 14/12/2010 16:35:42

          δεν πεφτουν αυτοι με τιποτα. ξεχασετο.
          θα παει μεχρι τελους η υποθεση.
          εχουν το καρπουζι εχουν και το μαχαιρι.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Enzo 14/12/2010 16:37:28

          ουτε σε δημοψηφισμα η εκλογες?? ο)

          ΠΠ

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Enzo 14/12/2010 16:40:26

          Enzo,
          Δεν είναι σαν τις άλλες φορές.
          Το ΠΑΣΟΚ για πρώτη φορά έρχεται σε ευθεία ρήξη με το βαθύ του πυρήνα.
          Για πρώτη φορά χάνει παραδοσιακούς, σχεδόν μόνιμους, ψηφοφόρους του.
          Και είμαστε ακόμα στην αρχή.

        • Brain avatar
          Brain @ Enzo 14/12/2010 16:49:34

          Οχι μόνο τον επίτιμο, αλλά και τον Αυστριακό Δρούτσα, την Ολλανδεζα σύζυγο του Παπακωνσταντινου και φυσικά τη μητερα του ΓΑΠ.
          Τυχαιο που οσοι εμπλεκονται με τις καιριες θεσεις της κυβερνησης αυτη την εποχη, εχουν ερείσματα στην Ευρωπη ή την Αμερική?
          Πιθανόν να είναι και τυχαίο...

        • Enzo avatar
          Enzo @ Enzo 14/12/2010 16:52:43

          σε αυτο συμφωνω κυριε Ροδινε αλλα δεν προκειται να κουνηθει κανεις τους και θα το δειτε.
          εχουν χωριστει στα 2 οι Ελληνες.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/12/2010 16:41:58

        ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ κατι να γινει σαν
        απο μηχανης θεος να εμφανιστει κατι....

        ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, απο το ποστο του ο καθενας να κανει
        ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ για να ριξουμε την προδοτικη κυβερνηση!!

        Εφοσον η κυβερνηση ΔΕΝ εκτελει τις εντολες
        του λαου, αλλα και ΠΑΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ και ΤΟ ΛΑΟ..... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!!!!!!!!!

        Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΡΑ!!!!!

  11. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 14/12/2010 16:27:34

    Θράκα,
    Προφανώς η ανατροπή της πολιτικής προϋποθέτει ανατροπή της κυβέρνησης.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Κώστας Ροδινός 14/12/2010 16:35:26

      Ετσι ακριβως,
      Κυριε Ροδινε δειτε τα σχολια μου πιο επανω

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Kostas D 14/12/2010 16:37:16

        Τα διάβασα Κώστα.

  12. Brain avatar
    Brain 14/12/2010 16:38:24

    Η φωτο στο άρθρο, είναι όλα τα λεφτά: ο ΓΑΠ να φεύγει νύχτα απο το Μαξίμου.
    Η διαφοροποίηση από το μέλλον θα είναι ότι: θα είναι πάλι νύχτα, αλλα δε θα φεύγει απο την πόρτα, αλλά απο την ταράτσα του μεγάρου Μαξίμου ...με ελικόπτερο προς αγνωστη κατεύθυνση!!!

  13. Enzo avatar
    Enzo 14/12/2010 16:44:38

    δημοψηφισμα στην Ελλαδα?
    αυτα ειναι για δημοκρατικες χωρες που κατοικουνται απο νοημων πολιτες.
    για εκλογες με τιποτα παλι.
    η καρεκλα της εξουσιας ειναι γλυκια και μονο ο βουδας δεν την αντεξε αν και τον υποστηριζω ακομα.

  14. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/12/2010 16:58:55

    Ο Τσολάκογλου ξεπουλάει.
    Χριστουγεννιάτικες προσφορές.
    Δηλαδή τι προσφορές... Εδώ "τ΄αφεντικό τρελλάθηκε".

    Τι πάνε ν' αρπάξουν:

    Οι ξένοι "παίζουν" για τα εθνικά θέματα, τα δάνεια, τις πλουτοπαραγωγικές πηγές, τις ΔΕΚΟ και τη δημόσια περιουσία.

    Οι εγχώρια, ουδόλως εθνικά σκεπτόμενη, "ολιγαρχία" για την επιβίωση με κρατικό χρήμα, μέσω έργων συντήρησης.
    Εργολαβίες. Κρατικές προμήθειες (και διαφήμιση).
    Συμμετοχή στις ληστείες που αποκαλούνται "αποκρατικοποιήσεις".
    Μερίδα από τα φιλέτα των ξένων, σαν οι ντόπιοι φτωχοσυγγενείς του πλούσιου "θείου απ' την Αμερική".
    Και μια αγορά εργασίας πίσω, ξανά, στον 19ο Αιώνα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Προφήτης 14/12/2010 17:00:04

      Διόρθωση παραπάνω : Η εγχώρια κλπ

  15. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 14/12/2010 17:40:53

    H συναίνεση δεν εχει κανένα απολύτως νόημα και για ένα τρίτο λόγο εκτός από τους δύο που αναφέρει ο Κώστας Ροδινός. Ο Παπανδρέου δεν την χρειάζεται! Σε τι τον δυσκολεύει η ψυχραιμότατη Νέα Δημοκρατία να κυβερνήσει? Τι άλλο να κάνει ? Να τον χειροκροτεί σύσσωμη σε κάθε μεγαλειώδη κωλοτούμπα του και σε κάθε απίθανη π@@@ριά που εκστομίζει? Η "παρόλα" περί συναίνεσης έπεσε για την β΄ Κυριακή των Αυτοδιοικητικών, κι επειδή κάτι έπρεπε να γίνει έγιναν οι άνευ ουσιαστικού περιεχομένου και εκ των υστέρων συναντήσεις. Για να έχει ο Παπανδρέου να παραπονιέται για την μοναξιά και τον ηρωισμό του (μόνος εναντίον όλων)
    Οσο για την ανατροπή στην οποία προσβλέπουν και μάλιστα άμεσα πολλοί σχολιαστές εγώ θα έλεγα ότι αργεί και άρα χρειάζεται μια πιο μακροπρόθεσμη στρατηγική. Και κυρίως η ανατροπή ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να βασισθεί στην αγανάκτηση του κόσμου για τα ...απίθανα που κάνει το ΠΑΣΟΚ, αλλά σε πλήρη κατανόηση και υιοθέτηση των θέσεων της Νέας Δημοκρατίας.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ firiki2010.wordpress.com 14/12/2010 17:56:07

      ΔΙΑΦΩΝΩ ,
      Μεχρι να υπαρξει οπως λες ... "κατανοηση" των θεσεων της Νεας Δημοκρατιας.... ΑΝ υπαρξει ποτε..... θα εχει περασει χρονος, και τοτε
      θα εχουν χαθει τα ΕΘΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, (Μακεδονικο, Θρακη, Κυπρος,Αιγαιο,) θα εχει αυξηθει η ανεργια και και και.....
      Λοιπον, εδω ΜΙΛΑΜΕ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ που ειναι
      μπροστα μας, και ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΩΡΑ!!!!!!!!
      Ανεξαρτητως κομματων.... κι εσυ καθεσαι και λες " να μη γινει η ανατροπη απο.. "αγανακτηση"... Δεν εχεις καταλαβει ΓΥΡΩ τι γινεται????? ΔΕ ΒΛΕΠΕΙΣ?
      Ο κοσμος ΥΠΟΦΕΡΕΙ, Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ κι εσυ λες "να μην ειναι η θλιψη και η οργη του κοσμου" που θα φέρει την ανατροπη.... αλλα η "κατανοηση θεσεων..της ΝΔ"
      ΕΛΕΟΣ.....!!
      Η "κατανόηση" αγαπητε μου μπορει να γινει σε επομενο βημα, οταν το κλιμα ηρεμησει και οι ανθρωποι αποκτησουν την ψυχραιμια και την ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ να μπορεσουν να σκεφτουν ηρεμα....
      Για να ερθει αυτο το στάδιο επισης ΠΡΟΕΧΕΙ να υπαρχει η Ελλαδα
      ΑΡΤΙΑ ΕΘΝΙΚΑ/ ΕΔΑΦΙΚΑ!!!!
      ΑΡΑ λοιπον ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ, πως ΠΡΟΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ
      ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!!!!!

      ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ!! ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ!!

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Kostas D 14/12/2010 18:08:00

        Αν δεν υπάρξει κατανόηση και υιοθέτηση των θέσεων της ΝΔ απλά η τελευταία δεν θα μπορέσει να κυβερνήσει αποτελεσματικά. Ολοι θα πιέζουν να δράσει σαν ένα δεξιό, παλιό , καλό ΠΑΣΟΚ.
        Ασε που απλώς η αγανάκτηση προς το ΠΑΣΟΚ δεν της φτάνει για να κερδίσει τις εκλογές.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ firiki2010.wordpress.com 14/12/2010 18:19:07

          Firiki,
          Η κατανόηση είναι όντως ένα καίριο θέμα.
          Το πρόβλημα είναι οτι τα χρονικά περιθώρια στενεύουν.
          Το έγραψα και σε μια άλλη ανάρτηση, πολύ φοβούμαι οτι μετά από ένα εξάμηνο, η κατάσταση της οικονομίας θα είναι μη αναστρέψιμη.
          Αν ο Σαμαράς κερδίσει τις εκλογές το 2012 θα έχει μόνο μια επιλογή: να διαχειριστεί την πτώχευση.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 14/12/2010 19:13:11

            Firiki,

            Τα έχουμε πεί πολλές φορές, μην επαναλαμβανόμαστε:

            Η πολιτική μου εκτίμηση είναι η εξής:

            1. Το ΠΑΣΟΚ για πρώτη φορά στην ιστορία του βρίσκεται αντιμέτωπο με το σκληρό πυρήνα του.

            2. Η κρίση διαπερνά την κοινωνία διασπώντας τις κομματικές γραμμές,δηλαδή μας αφορά όλους.

            3. Σε τέτοιες συνθήκες δημιουργούνται προϋποθέσεις για τον σχηματισμό ισχυρού πλειοοψηφικού ρεύματος.

            4. Σε τέτοιες περιπτώσεις τις μάχες τις κερδίζουν οι ηγέτες και όχι οι κομματικοί σχηματισμοί.

            5. Το οικονομικό πρόγραμμα που ακολουθεί η κυβέρνηση Παπανδρέου έχει ημερομηνία λήξεως. Μέχρι να διαχειριστούν οι δανειστές μας τα ελληνικά ομόλογα που έχουν στα χαρτοφυλάκιά τους. Μετά πτώχευση, ελέγχομενη ή μη.

            6. Αυτο σημαίνει οτι δεν υπάρχουν πολλά χρονικά περιθώρια.

            7. Προφανώς και οι κυβερνήσεις δεν πέφτουν με πρόταση μομφής. Μια πρόταση μομφής όμως έχει τεράστια πολιτική σημασία που την αντιλαμβάνεσαι και είναι εκ του περισσού να την αιτιολογήσω.

            8. Ούτε τα συλλαλητήρια ρίχνουν κυβερνήσεις. Δημιουργούν,όμως,τις προϋποθέσεις για να ανατραπούν κυβερνήσεις μέσω εκλογών.

            Νομίζω οτι είμαι σαφής.

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ firiki2010.wordpress.com 14/12/2010 18:20:24

          Επαναλαμβάνω..
          Αυτα που λες μονο μακροπρόθεσμα..και ΑΝ..!!
          ΤΩΡΑ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ, ο περισσότερος κόσμος/μαζα
          ειναι "πολιτικα αμορφωτος".... (οπως και στις αλλες χωρες) η Ελλάδα κινδυνευει και εμεις χανουμε χρόνο σε ανουσιες/αχρηστες αναλυσεις για την παρουσα φαση.
          Και είναι και εκτος θεματος οι αναλυσεις αυτες
          διοτι ξεφευγουμε απο το θεμα και χανομαστε σε
          συζητησεις που πανε αλλου κι αλλου..
          Τη στιγμη που ακομα και τωρα που μιλαμε
          γινεται ζημια σε βαρος μας..
          ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ!!

          Και να σου πω και κατι αλλο ΒΑΣΙΚΟ!!
          Η Νεα Δημοκρατια πρεπει να ακολουθησει/ κατανοησει τον κοσμο.......!! Οχι το αναποδο που λες. Κι ευτυχως μεχρι τωρα το κανει, ακολουθει
          και βλεπει τα προβληματα του κοσμου... Βεβαια τωρα ειδικα τη ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ!!

          ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΖΗΜΙΟ..

          ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ..!!

          • Kostas D avatar
            Kostas D @ Kostas D 14/12/2010 18:22:12

            Η απαντηση ειναι για τον Firiki

          • Kostas D avatar
            Kostas D @ Kostas D 14/12/2010 18:42:19

            Και μόνο τα ΚΡΙΣΙΜΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ειναι αρκετα για να στηριξει ο κοσμος το Σαμαρα, μιας και ο Σαμαρας "στηριζει" τον κοσμο, ειναι πατριωτης και βλεπει την αγωνια του κοσμου..

          • firiki2010.wordpress.com avatar
            firiki2010.wordpress.com @ Kostas D 14/12/2010 18:50:20

            Κοstas D.
            1Tα κόμματα δεν είναι για να ακολουθούν τον κόσμο! Είναι για να δείχνουν δρόμους και να προσπαθούν να πείσουν. (Ασε που εγώ δεν βλέπω τον κόσμο αποφασισμένο για συγκεκριμένη κατεύθυνση)
            2 Μην αντιδράς σαν να σου λέω να μην παλέψουμε για την ανατροπή Παπανδρέου. Το αντίθετο λέω. Αλλά α. η καλλιέργεια μεγάλων προσδοκι'ων λειτουργεί σαν "μπούμεραγκ" β. για να κυβερνήσεις σαν ΝΔ χρειάζεσαι στήριξη από τη κοινωνία που ακόμα δεν έχεις και πρέπει να την αποκτήσεις γ. πες μου ένα ρεαλιστικό δρόμο ανατροπής που δεν περιλαμβάνει το να πεισθεί ο κόσμος για την ορθότητα των απόψεων της ΝΔ

      • Dorian avatar
        Dorian @ Kostas D 14/12/2010 18:09:52

        Euge! Sinfono mazi sou 100% !

  16. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 14/12/2010 18:04:56

    To Γράφω όπως μπορώ!

    Anatropi
    ΑΝΑΤΡΟΠΗ
    ανατροπή
    turnover
    subversion
    転覆

    και μερικοί με λένε υπερβολικό.

    Η ανατροπή του ΠΑΣΟΚ είναι πλέον θέμα επιβίωσης. Ετσι απλά!
    http://wp.me/p9GCU-og

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ netakias.wordpress.com 14/12/2010 18:10:47

      !!!!!!!!!
      Αμην....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ netakias.wordpress.com 14/12/2010 18:10:50

      netakia,

      για να ...εμπλουτίσω το πλούσιο, ούτως ή άλλως, λεξιλόγιό σου overthrow, το λένε συνήθως οι αγγλοσάξονες.

  17. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 14/12/2010 18:25:34

    Συναίνεση και πράσινα άλογα.

    Για μαλάκες έψαχνε ο ΓΑΠ. Ευτυχώς για τον Σαμαρά που δεν ενέδωσε. Άκουσα και τις δηλώσεις του. Σωστός.

    Μένω σε δύο. Στην αναθεώρηση του συντάγματος και στα εθνικά θέματα.

    Θα πρέπει πολύ σύντομα η ΝΔ να δώσει το πλαίσιο της αναθεώρησης που θα προτείνει και να το θέσει προς συζήτηση.

    Στα εθνικά θέματα. Το έχω γράψει από πολύ καιρό και κατά καιρούς επανέρχομαι. Η ΝΔ οφείλει να ενημερώσει το λαό για τα τεκταινόμενα. Οφείλει να σηκώσει ψηλά αναχώματα και σαφείς διαχωριστικές γραμμές για την προστασία των εθνικών ζητημάτων.

    Οποιαδήποτε παραχώρηση στα εθνικά δεν μπορεί να αλλάξει.

    Λίγο φρεσκάρισμα της μνήμης:

    1) Αποχώρηση από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ με μονομερή απόφαση του Κ.Κ. και στη συνέχεια απώλεια από το Νατοϊκό στρατηγείο της Λάρισας του ελέγχου του Αιγαίου ανατολικά του 25ου μεσημβρινού.
    2) Συμφωνία της Βέρνης μεταξύ Κ.Κ. και Ετσεβίτ, για αποφυγή ερευνών στις αμφισβητούμενες περιοχές του Αιγαίου.
    3) Συμφωνία του Νταβός μεταξύ Αντρέα και Οζάλ για αποφυγή ερευνών στο Αιγαίο…. Και το έκανα λάθος του Αντρέα.
    4) Τη σημαία στα Ίμια την πήρε ο αέρας και έτσι αναγνωρίσαμε τις γκρίζες ζώνες στο Αιγαίο, μέχρι και τη Γαύδο.
    5) Συμφωνία Μαδρίτης και αναγνώριση ζωτικών συμφερόντων της Τουρκίας στο Αιγαίο. Και μέχρι τότε θεωρούσαμε το Αιγαίο Ζωτικό Χώρο (ΖΧ) της Ελλάδας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αρματιστής 14/12/2010 18:30:03

      Αρματιστή,

      Το έγραψα και σ' ένα άλλο σχόλιο.
      Τα εθνικά θέματα με ανησυχούν περισσότερο από την οικονομία.
      Προφανώς, ο Σαμαράς κάτι έμαθε για αυτά που μαγειρεύονται στο παρασκήνιο για αυτό και η σημερινή του τοποθέτηση.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Κώστας Ροδινός 14/12/2010 18:46:20

        Σωστά, μιας και αν "χαθει" η χώρα, θα "χαθει" αυτόματα και η οικονομία της....
        ΑΡΑ και η κοινη λογικη, λεει πως ΠΡΩΤΑ να σωθει η Ελλαδα

  18. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 14/12/2010 19:00:43

    Κώστα Ροδινέ
    Αν και με το περί πτώχευσης διαφωνώ πες μου πως μεσα στο2011 ο Σαμαράς θα προκαλέσει και θα κερδίσει εκλογές? Δυο συλλαλητήρια και μια πρόταση μομφής οδηγούν πουθενά?
    "Οσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος" βέβαια , αλλά με τις σημερινές συνθήκες....Προσπαθούμε να τις αλλάξουμε, ο καθένας στα πλαίσια των δυνατοτήτων του, όμως λάθος κινήσεις θα οδηγούσαν σε πισωγύρισμα.

  19. λαλακης avatar
    λαλακης 14/12/2010 19:01:26

    Το Πασοκ θα μεινει μεχρι τελους τετραετιας μπετον αρμε.

    Ποιος βουλευτης θα τολμησει να ριξει την κυβερνηση ;

    Iσως γινουν εκλογες πριν το τελος της θητειας.(πιθανολογω)
    Ομως ουτε αυτο πιστευω οτι θα γινει γιατι το Πασοκ μαλλον θα ηττηθει...

    Οποτε προβλεπω ολοκληρωση τετραετιας και παραδοση της καυτης πατατας
    σε αλλο (Σαμαρας πιθανον).

    Κυβερνηση Συμμαχιας δε πιστευω οτι θελουν στο Πασοκ,εμαθαν να κυβερνουν μονοι τους.

    Τωρα το οτι θα εξαθλιωνονται οι εργαζομενοι του ιδιωτικου τομεα
    και θα εχουμε εκρηξη φτωχειας δε νομιζω να σκαει και κανενα.

    Παμε στο αγνωστο με βαρκα την ελπιδα.....

    • Enzo avatar
      Enzo @ λαλακης 14/12/2010 19:46:43

      ετσι ειναι λαλακια οπως τα λες.
      «Δε φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, είμαι λεύτερος…»

      Ν.Κ

  20. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 14/12/2010 19:10:19

    Ανατροπή της πολιτικής του Πρωθυπουργού κ. Παπανδρέου, τόσο της οικονομικής--που δεν είναι δική του, αλλά της Τρόικας--όσο και της εξωτερικής, που δίερχεται υπόγειες και επικίνδυνες διαδρομές. Αυτό πρέπει να είναι το μέλημα του Αντώνη Σαμαρά, καθώς και όλων μας.

  21. Kostas D avatar
    Kostas D 14/12/2010 19:11:46

    Firiki
    1. Οταν λεω τα κόμματα να ακολουθούνε τον λαο,
    εννοω να ειναι κοντα στο λαο πραγματικα να προσπαθουν να λυσουν προβλήματα. Να μην κανουν του κεφαλιου τους κι ετσι οπως βλεπουμε εχουν χασει την επαφη με τους πολιτες..
    Το λεω διοτι οι βουλευτες, εκλεγονται/ "διοριζονται"
    απο το λαο να εκτελουν τις εντολες του, και να υπερασπιζονται τα συμφεροντα του και τη χώρα του. (Αυτόματα λοιπον , οταν γίνεται το αντιθετο
    ο λαος εχει δικαιωμα ανα πασα στιγμη να τους
    "απολυσει" )

    2. α. Πρεπει να πιστευεις ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ, για να παλεψεις.... αλλιως αν εχεις χαμηλές προσδοκιες "Αυτοσαμποταρεσαι"..
    Δεν εχει νοημα να αγωνιστεις μετα.. Πρεπει καθως ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ..!!
    Δε σου προξενει εντυπωση οτι τα πρασινα ΜΜΕ κανουν τα παντα για να εχουν ριγμένο το ηθικο και την ψυχολογια του κοσμου....??

    β. Στηριξη που οσο παει ανεβαινει λογω καταστασεων,θα υπαρξει ΑΥΤΟΜΑΤΑ κι αλλη εξ αναγκης ετσι ραγδαια οπως οδηγουνται τα γεγονοτα..

    γ. Τι πιο ρεαλιστικο, απο την ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ/ ΔΙΚΑΙΩΣΗ του Καραμανλη για οσα ΦΩΝΑΖΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ , την ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ των
    πολιτων για το οτι ο ΓΑΠ είχε κρυφη ατζεντα για ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ..., ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ με προσχημα την κακη οικονομικη κατασταση που η συμμορια του παπανδρεου ΣΚΟΠΙΜΑ απο την αρχη δημιουργησε.. Υπαρχει κατι ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΤΕΡΟ απο την ιδια την καθημερινοτητα των πολιτων που μεσα σ'ενα χρονο η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ κυβερνηση παπανδρεου, μετετρεψε σε κολαση..??
    Τι αλλο????
    Τα βλεπεις γυρω σου..

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Kostas D 14/12/2010 20:39:25

      Να κι αλλο ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ να πειστει ο κοσμος οτι ..."καιγομαστε"
      Κατασχεση της Ακροπολης....
      http://www.paron.gr/v3/new.php?id=61914&colid=&catid=28&dt=2010-12-12 0:0:0

      Περιμενουμε κι αλλα....??

      Προς Θεου..

  22. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 14/12/2010 19:18:49

    Αλήθεια τι θα κάνει αύριο η ΝΔ ? Θα κατεβάσει κόσμο στις διαδηλώσεις? Δεν αρκούν οι φραστικές αντιρρήσεις στις πράξεις της κυβέρνησης. Την οργή του λαού όταν παίρνει υπόσταση υλική την φοβούνται όλοι. Δεν αρκεί να γράφουμε μόνο από τον καναπέ μας. Ας κινητοποιηθούμε, μην αφήνουμε τις δυναμικές αντιδράσεις μόνο στην αριστερά και τους πουλημένους συνδικαλιστές, είναι πιά λίγοι για να τρομάξει το GAP. Αλλωστε είναι κι αυτός ένας τρόπος να έλθει το κόμμα πιό κοντά στον λαό, και να κατανοήσει την ΝΔ, αφού μόνο ο λαός μπορεί να διώξει τους πουλημένους.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ ΝΑΥΤΗΣ 14/12/2010 19:19:44

      Α γεια σου!!!!!!!!!!!
      +1000

  23. ares avatar
    ares 14/12/2010 19:19:34

    Ασχετο (ή σχετικό;): αυτό που διακρίνω είναι ότι το περιβάλλον μιας αντίληψης Δημοκρατίας συρρικνώνεται άτακτα απέναντι σ’ εκείνο μιας καινούργιας ανερχόμενης Φεουδαρχίας. Δεν υπάρχει τακτικός παγκόσμιος δείκτης της σχέσης πλουσίων - φτωχών. Προσπάθειες Δημοκρατικής Νοοτροπίας, που επιδιώκουν στην πρόοδο του συνόλου, δεν αναδεικνύονται ούτε μπορούν να σχηματίσουν μια ομάδα (εκκλησία) για την καλλιέργεια τέτοιου ήθους. Μια ομάδα που να καλλιεργεί την δημοκρατία χωρίς να επιδιώκει την εξουσία.
    Ο κόσμος έχει γίνει απαθής, αδιάφορος για αυτήν την τάση, αξιώνοντας μια λαθραία ζωή χωρίς κόπο, εύκολη και άφθονη μαζί.(μάλλον επικρατούν η ιδιοτέλεια τα φαύλα και λαθραία) Αυτή είναι η διαφθορά. Το άκοπο όφελος !
    Παγκόσμια παρακμή ??? που επιτρέπει την μεταφορά του ιδιωτικού σε δημόσιο χρέος ! και περιορίζει σε όλο και λιγότερους την δημιουργία κι παραγωγή.
    (ας θυμηθούμε την αντίθεση καγκελάριου Κολ και Προέδρου της Γερμανίας για την υγεία των κομμάτων) .

    • ares avatar
      ares @ ares 14/12/2010 19:29:01

      Και όταν ο δήμος αντί να αναδείξει τις αρχές του εκλέγει την εξουσία του τοτε από μόνος του καθίσταται υποτελής

  24. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 14/12/2010 19:32:14

    Κώστα καλησπέρα
    Σε διαβάζω πάντοτε.

  25. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 14/12/2010 19:52:27

    Ένα από τα πιο θετικά ναυάγια!

  26. Orestios avatar
    Orestios 14/12/2010 20:06:08

    Η ανατροπή της βρώμικης κυβέρνησης του GAP είναι κοντά.

  27. Kostas D avatar
    Kostas D 14/12/2010 20:36:10

    Για ολα τα ΑΙΣΧΗ που εκαναν μεσα σ'ενα χρονο, και που συνεχιζουν, μεχρι τωρα που γραφουμε, ο ελληνικος λαός βλέποντας οτι κατι τετοια
    περνανε σχεδον απαρατήρητα
    ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
    ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ και να ΠΕΤΑΞΕΙ ΜΕ ΞΥΛΟ ΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ/ ΠΑΣΟΚ/ ΤΡΟΙΚΑΣ.....!!!!
    http://www.paron.gr/v3/new.php?id=61914&colid=&catid=28&dt=2010-12-12 0:0:0
    (Το διαβασα κι αλλου, αλλα τωρα αυτο βρηκα προχειρα μπροστα μου..)

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ??

  28. azxc avatar
    azxc 14/12/2010 20:36:56

    Είναι δυνατόν σε τόσο κρίσιμη συνεδρίαση στη Βουλή, να παίρνουν τον λόγο οι πολιτικοί αρχηγοί της αντιπολίτευσης και να ζητούν να φύγει η κυβέρνηση, πλην του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης;
    Είναι δυνατόν ο Τσίπρας να μιλά για κυβέρνηση καναλαρχών και όχι η μονίμως θιγόμενη από τα κανάλια ΝΔ;;;;
    Το ΚΚΕ ονομάτισε Λάτση, Βαρδινογιάννη και άλλες δεκάδες επιχειρήσεις με κέρδη, που απολύουν τον κόσμο..
    Ο Καρατζαφέρης τα γυρνάει και τους λέει να φύγουν...
    Ο Κουβέλης τα γυρνάει και τους κατηγορεί για λεηλασία και αιχμαλωσία του κόσμου..
    Η ΝΔ;; Με τον Κεφαλογιάννη θα εκπροσωπηθεί;

    • Enzo avatar
      Enzo @ azxc 14/12/2010 20:38:39

      πως το καταλαβες?

    • Orestios avatar
      Orestios @ azxc 14/12/2010 20:41:52

      Γιατί ο Σαμαράς είναι η "ήρεμη δύναμη".
      Την δυναμική του την κρατά για την στιγμή που χρειάζεται και όχι σε μια λαϊκίστικη διαμάχη, αφού οι ΠΑΣΟΚοι ελέγχουν την πλειοψηφία και θα ψηφίσουν ΟΛΟΙ το κατάπτυστο νομοσχέδιο.
      Για τους ΠΑΣΟΚους δεν σε βλέπουμε να λες πόσο καλά κάνουν κόκόκό.
      Δεν σε πειράζει?

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Orestios 14/12/2010 20:47:10

        Για να ειμαστε ειλικρινείς τετοια ωρα δε χρειαζεται
        η "ηρεμη δυναμη"... Τωρα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να επιτεθει ΑΓΡΙΑ!! Οποια στρατηγικη κι αν εχει, ο κοσμος
        βλέπει την "ηρεμη δυναμη" και νιωθει σαν να μην
        καταλαβαινει την αγωνια τους.. Οποτε αυτο λειτουργει αρνητικα..
        ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ....!!

        ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ "ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ" οι ανθρωποι ειναι ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ !!

  29. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 14/12/2010 20:39:47

    Εμείς καλέσαμε το ΔΝΤ και τώρα του ασκούμε κριτική...
    Ουάσιγκτον: Μιχάλης Ιγνατίου

    Μερικές φορές σ' αυτή τη χώρα δρούμε και αντιδρούμε ως οι πλέον αθώοι άνθρωποι του πλανήτη, ως να πέσαμε με αλεξίπτωτο στην Ελλάδα. Και αντιμετωπίζουμε με... αθώα έκπληξη όλα όσα συμβαίνουν ως να είμαστε αμέτοχοι στα εγκλήματα που διαπράχθησαν εναντίον της πατρίδας μας.
    ……………………………………………………………….
    Οι Ελληνες πέσαμε στην παγίδα των πολιτικών, που αποδείχθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων, μετατραπήκαμε σε πελάτες, παίξαμε το παιχνίδι τους για ένα διορισμό και συμβάλαμε στην καταστροφή της οικονομίας. ……………………………………………………
    ……………………………………………………………………….
    Συζητούμε στα κρυφά πια τις υποθέσεις της Siemens, του Βατοπεδίου, των υποκλοπών, του C4I, της φοροδιαφυγής και των άλλων σκανδάλων και ξυπνάμε μόνο όταν κτυπούν το καμπανάκι οι «κακοί» της τρόικας.
    …………………………………………………..
    Μα είναι δυνατόν να φωνάζουν περισσότερο από εμάς οι Ευρωπαίοι και το Ταμείο για τη φοροδιαφυγή και την ανάγκη να πληρώσουν όσοι πόνεσαν το λαό; Δεν υπάρχει ένας άνθρωπος στην κυβέρνηση που να έχει το θάρρος να τα βάλει με όλους αυτούς που έκλεψαν και δημιούργησαν το τεράστιο έλλειμμα; Και γιατί δεν υλοποιήθηκε η υπόσχεση του πρωθυπουργού προς τον Ντομινίκ Στρος Καν ότι μέχρι το τέλος Αυγούστου θα είχαν βρεθεί ενώπιον του εισαγγελέα τέσσερις συγκεκριμένοι πολιτικοί, οι οποίοι εισήλθαν πάφτωχοι στην πολιτική και εξήλθαν με περιουσία εκατομμυρίων ευρώ; Γιατί η κυβέρνηση αρνείται (μέχρι της στιγμής) να ετοιμάσει τον κατάλογο με το «πόθεν έσχες» των πολιτικών από την πρώτη ημέρα της ενασχόλησής τους με τα κοινά μέχρι σήμερα;
    ………………………………………………………….
    Αντιγράφω από το:
    H**p://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/12/blog-post_3421.html

    ΕΡΩΤΗΣΗ:
    Γνωρίζει κάτι η ΝΔ για την παραπάνω υπόσχεση του ΓΑΠ; Αν ναι, γιατί δεν μιλάει; Μήπως οι σκελετοί στην ντουλάπα την αφορούν και αυτήν. Ακόμα γιατί δεν κάνει σημαία τη διαγραφή (;) των 24 δις; Γιατί δεν απαιτεί τη δημοσίευση καταστάσεων και ονομάτων;

    Αν το έχει κάνει, όχι βεβαίως με μισόλογα, τα παίρνω πίσω.

  30. vardarskian avatar
    vardarskian 14/12/2010 20:40:49

    «Οι μόνοι σύμμαχοι που σας έχουν απομείνει είναι οι εκδότες και οι καναλάρχες. Με αυτούς είστε γενναιόδωροι γιατί σας κάνουν τα χατίρια».

    «Είστε κυβέρνηση παραδομένων, που εκτελείτε αβίαστα και απροκάλυπτα ό,τι σας ζητηθεί από τους τεχνοκράτες της τρόικας. Μεταφραστές του μνημονίου που είστε ικανοί να παρακάμψετε το Σύνταγμα για να μην χαλάσει η μετάφραση», συνέχισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και χαρακτήρισε το πολυνομοσχέδιο «κοινωνική κατεδάφιση» και «ντροπή για τη σύγχρονη κοινοβουλευτική ιστορία του τόπου».

    «Αυτός ο κατήφορος σταματημό δεν έχει. Δεν καταλαβαίνετε ότι το σκοινί θα σπάσει;» κατέληξε ο κ. Τσίπρας.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ vardarskian 14/12/2010 20:42:18

      «Ποτέ άλλοτε στη σύγχρονη κοινοβουλευτική ιστορία δεν έχει συμβεί, ένας πρωθυπουργός και ένας υπουργός να έχουν πει σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα τόσα πολλά ψέματα»

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ vardarskian 14/12/2010 20:48:56

        + 1000!!!!!!!

        οποιος και να ειναι ΠΡΕΠΕΙ να μιλησει!!!!
        ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ που υποφερει και ΔΕΝ αντεχει....

      • Enzo avatar
        Enzo @ vardarskian 14/12/2010 20:52:45

        κοιτα να δεις που θα κλεψει και τις εντυπωσεις

        • vardarskian avatar
          vardarskian @ Enzo 14/12/2010 20:55:01

          μήπως να αναλάβει ο κ. Φαήλος πάραυτα;

          • Enzo avatar
            Enzo @ vardarskian 14/12/2010 20:57:54

            που ? στην ΝΔ?

          • Kostas D avatar
            Kostas D @ vardarskian 14/12/2010 21:16:06

            Να αναλαβουν να μιλησουν και ανθρωποι οι οποιοι παρακολουθουν απο κοντα και λεπτομερως τα τεκταινομενα, και ειναι μαχητικοι. Ειμαστε πολλοι εδω μεσα....!!
            Εχουμε γνωριστει μετα απο τοσα που γραφουμε.
            Τετοιοι ανθρωποι χρειαζονται!!
            ΜΑΧΗΤΙΚΟΙ,΅ΕΝΤΙΜΟΙ, ΔΥΝΑΜΙΚΟΙ
            ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΙ κι ΕΧΟΥΝ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ και να ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ αυτο τον ταλαιπωρημένο τοπο.. κυριως σε αυτες τις δυσκολες ωρες!!

            Εχουμε μπουχτισει ολοι μας απο πολιτικαντηδες της πλακας, δημοσιοσχεσιτες, που "θελουν να τα εχουν καλα με ολους" με αποτελεσμα να μην τους θελει ο λαος..!!

            ΤΩΡΑ λοιπον στο στοχο μας ΟΛΟΙ , που ειναι η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!

    • Enzo avatar
      Enzo @ vardarskian 14/12/2010 20:44:37

      κοιτα ρε ο τσιπρας και δεν του το ειχα.
      ωραιος παντως και τα λεει χυμα.

  31. vardarskian avatar
    vardarskian 14/12/2010 20:46:09

    σαν τον Πάνο ένα πράμα...

  32. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 14/12/2010 20:47:20

    Και η Ιερά Σύνοδος στον αντιμνημονιακό αγώνα....

    [http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=373152&dt=14/12/2010]

  33. MatrixRevolutionEra avatar
    MatrixRevolutionEra 14/12/2010 21:11:26

    Παρόλο που κρατώ μικρό καλάθι για τον Σαμαρά θέλω να γνωρίζω κάτι επιπλέον που ίσως φανεί άσχετο αλλα για εμένα είναι σημαντικό στην διαμόρφωση της τελικής μου γνώμης - πρόθεσης ψήφου σε εθνικές εκλογές.
    Είναι γνωστό ότι ο Σαμαράς και ο ΓΑΠ γνωρίζονται από τα φοιτητικά τους χρόνια όπου ήταν και συγκάτοικοι. Γνωστό είναι ότι διατήρησαν και μετέπειτα τη φιλία τους. Θέλω να ξέρω αν ο Σαμαράς συνεχίζει να θεωρεί φίλο του τον ανεκδιήγητο. Αν κάνω κάπου λάθος παρακαλώ να με διορθώσετε. Αν κάποιος γνωρίζει την απάντηση στο ερώτημα μου παρακαλώ να με διαφωτίσει.

  34. Αδιάλλακτος Πολιτικάριος avatar
    Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 14/12/2010 21:33:20

    Παιδιά τι έγινε....αχώριστοι ο Jeronymo με τον δανειστή του κωλόσπιτου!!!Μετά την συναυλία στον Άγιο Παντελεήμονα, πήγαν και στο Καραϊσκακη σήμερα!!!

    Αντι να είνα στο πλεύρο των Ελλήνων που δοκιμάζονται δεν αφήνουν εκδήλωση για εκδήλωση και το βουλώνουν φυσικά σε ότι γίνεται
    ΑΝΑΞΙΟΙ!

    Συγνώμη για το off topic, αλλά δεν άντεξα!

  35. Kostas D avatar
    Kostas D 14/12/2010 21:46:56

    !!!!!!!!!!!!!!!!!
    μη συζητας... ο κοσμος τους ξεφωνιζει.. ασχετα αν δε φαινεται στα μμε

  36. ierofantis avatar
    ierofantis 14/12/2010 21:52:20

    Kosta D, Το πασοκικό καθεστώς λειτουργεί σαν την φάλαγγα, γιατί είναι από αρχής καταβολής του δομημένο πάνω σε παραστρατιωτικές πατέντες (βλέπε ΠΑΚ). Η μόνη περίπτωση να καταρρεύσει -και ο σκοπός είναι να καταρρεύσει ολοκληρωτικά - είναι όταν διαβρωθεί ο συνεντικός του δεσμός εκ των έσω. Όπως τώρα με τον αδερφοκτόνο πόλεμο στις ΔΕΚΟ. Η εφαρμογή του Μνημονίου στους υπάκουους υποτακτικούς της πράσινης διακυβέρνησης θα είναι καταλυτική και οι διαλυτικές της συνέπειες σύντομα ορατές. Ο Σαμαράς έξυπνα νομίζω επενδύει πάνω σε αυτή την διαλυτική τάση που αρχίζει να μορφοποιείται και στις επόμενες εβδομάδες θα είναι που θα παιχθεί το μεγάλο στοίχημα. Όταν όλοι αυτοί οι άνθρωποι, αισθανόμενοι προδομένοι από τον γίγαντα GAP, θα αναζητήσουν εναλακτική πρόταση διεξόδου. Ο Σαμαράς με μισοδιαλυμένες τις αντοχές του συστήματος αυτού και τους εκφραστές του (συνδικαλιστές και λοιπούς σφουγκοκολλάριους), πλήρως απαξιωμένους στην συνείδηση του κόσμου, θα έχει ευκολότερο έργο στην άσκηση της πολιτικής του.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ ierofantis 14/12/2010 22:14:29

      ierofantis
      -παραστρατιωτικές πατέντες (βλέπε ΠΑΚ)-
      ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ φιλε , πακ κι επειτα στελεχη του στη 17Ν, Ασε μεγαλη συζητηση ειναι τα ξερουμε.
      Αλλα ας βάλω τελεία, γιατι μετα θα ξεφυγουμε απο το θεμα, της αναρτησης που ειναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ πιο ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ και μας
      καιει....
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ πριν να ειναι αργα..!!

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Kostas D 14/12/2010 22:20:57

        Η κυβέρνηση πέφτει αγαπητέ φίλε. Απλά δεν το έχει καταλάβει ή μάλλον, για να είμαι πιο σωστός, το έχει καταλάβει και γι' αυτό έχει χάσει εντελώς την επαφή με την πραγματικότητα. Στρατηγικά αν το δεις, όταν είσαι ισχυρός, δεν ζητάς συναίνεση του αντιπάλου. Τον στριμώχνεις μέχρι να τον εξουθενώσεις. Ο GAP είναι τελειωμένος και το ξέρει. Ο Σαμαράς τον "στίβει" σταδιακά μέχρι τελικής ρανίδας. Μετά με ένα φύσημα, θα πέσει...

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ ierofantis 14/12/2010 22:32:27

          ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΦΥΣΗΜΑ, Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ!!!!!
          ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ, να μην κανει ουτε Πρωτοχρονια ο παπανδρεου... μιας και το καθε λεπτο ακόμα, ειναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ..!!

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Kostas D 14/12/2010 22:43:36

            Είσαι ανυπόμονος. Την Πρωτοχρονιά θα την βγάλουμε με ΓΑΠ στο τιμόνι. Ίσως και τις Απόκρεω. Μετά, και όσο ζυγώνει η επικαιροποίηση του Μνημονίου για την τέταρτη δόση, θα αρχίσουν να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα. Ο διεθνής παράγοντας πρώτα και κύρια νοιάζεται για διάδοχη κατάσταση ισχυρή που θα του εξασφαλίσει ως ένα βαθμό την ικανοποίηση των απαιτήσεών του. Αυτό θέλει χρόνο. Ο Σαμαράς έχει αρχίσει και πυκνώνει τις διεθνείς επαφές του και όλο και περισσότεροι τον αντιμετωπίζουν πλέον ως τον πιο αξιόπιστο συνομιλητή. Σε λίγο θα δεις και μεταστροφές στους δημοσιοκάφρους. Εκεί να δεις κωλοτούμπες, μόλις μυριστούν ότι το καράβει αρχίζει να γέρνει...

  37. ierofantis avatar
    ierofantis 14/12/2010 21:57:54

    ...ο συνεκτικός..

  38. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 14/12/2010 21:59:42

    Ξύπνησαν μετά από τόσο κράξιμο που έφαγε ο αρχιεπίσκοπος;

  39. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 14/12/2010 22:03:02

    Eίναι πολύ σωστό το σχόλιό σου. Η ΝΔ ούτε δρόμους κλείνει, ούτε απεργίες οργανώνει (οι ΔΕΚΟ είναι του ΠΑΣΟΚ). Τί εννοεί συναίνεση ο ΓΑΠ; Και γιατί δεν προβαίνει σε μία, έστω, κίνηση καλής θέλησης προς τη ΝΔ επαναφέροντας το παλαιότερο καθεστώς ως προς την ιθαγένεια; Θα ήταν εξόχως συμβολικό.
    Αλλά η ψήφος των Πακιστανών είναι γλυκειά...
    Το συμπέρασμα: η υποκρισία του ΓΑΠ περίσσευσε.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 14/12/2010 22:37:31

      Και ένα σχόλιο στο σχόλιο του Κώστα Ροδινού: Το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται αντιμέτωπο με τον σκληρό πυρήνα του, αλλά ο πυρήνας αυτός κρατάει ακόμα. Ξέρεις τί άκουσα σήμερα από γυναίκα συνταξιούχο στον δρόμο; "Καλά κάνει ο Γιώργος, καλά κάνει ο άνθρωπος και μας ξυρίζει κόντρα". Και δεν το έλεγε ειρωνικά. Και χτες ένας τυπάκος στο μετρό, σαρδέλλες ήμασταν, άρχισε να βρίζει τους υπαλλήλους του μετρό που κάνουν απεργία και να λέει καλά τους κάνουν και τους κόβουν τους μισθούς κλπ. Ούτε ένας δεν διαφώνησε μαζί του. Και όταν τον ρώτησα αν συμφωνεί και με τις περικοπές σε μισθούς καθηγητών ΜΕ, μου απάντησε ότι καθηγητής είναι και ο ίδιος, αλλά δεν του έκοψαν τίποτα (ψευδέστατα).
      Γι' αυτό σου λέω, ότι ο σκληρός πυρήνας του άθλιου αυτού κόμματος κρατάει ακομα γερά.
      Ξέρεις πότε θα είναι τα πράγματα ώριμα;
      Οταν τέτοιος τυπάκος ξανατολμήσει να αρχίσει προπαγάνδα και αρχίσουν οι προπηλακισμοί. Τουλάχιστον λεκτικοί. Μέχρι τώρα δεν μιλάει κανείς, το ΠΑΣΟΚ μας έχει ευνουχίσει με τη βοήθεια των "τηλε-δημοσιογράφων" του.

  40. λαλακης avatar
    λαλακης 14/12/2010 22:40:17

    ΠΑΣΟΚΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

  41. Kennan avatar
    Kennan 14/12/2010 23:21:53

    "Mikros Exerevnitis"
    http://anarmodios.wordpress.com/2010/12/13/1-28/
    Δείτε στο λινκ πως ορισμένοι που το παίζουν φίλοι εδώ μέσα πάνε σε ένα άλλο μπλογκ και βρίζουν το antinews. Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Σχολιαστές του antinewsπου βαρεθήκαμε να τους διαβάζουμε πάνε αλλού και γραφουν οτι το antinews κοβει …σχόλια (!!!)

  42. Aris avatar
    Aris 15/12/2010 03:18:24

    Αν θυμάμαι καλά τον Μάρτιο του 2009 ο Κ. Καραμανλής είχε ζητήσει και συναντήθηκε με τους πολιτικούς αρχηγούς, όπου και τους ενημέρωσε για το τι έρχεται, όμως τότε όλοι του γύρισαν την πλάτη και δεν συναινούσαν ούτε στα πιο απλά και αυτονόητα. Δεν δικαιούται ο λαϊκιστής της πλάκας (ούτε καν σε αυτό δεν είναι καλός) ΓΑΠ να ζητάει συναίνεση για οτιδήποτε. Και μέχρι τώρα η ΝΔ (να μην πω για ΛΑΟΣ, Ντόρα κλπ) πολύ μαλακά τον αντιμετώπισε. Του έχουν φερθεί με μεγάλη ευγένεια παρά το γεγονός ότι δεν το αξίζει. Δεν μπορεί ο τωρινός πρωθυπουργός που κατέβαινε πριν λίγους μήνες στο λιμάνι και έκλαιγε από τα δακρυγόνα, να μην γνώριζε τι έκανε. Ή ήταν κοντόφθαλμος και άσχετος ή έπαιζε ένα πολύ βρώμικο παιχνίδι για να μας εμφανίζεται σήμερα ο... σωτήρας της χώρας. Ο σωτήρας που άσκησε την πιο στείρα αντιπολίτευση από το 1821 και μετά, ακολουθώντας φυσικά την πάγια τακτική του πατέρα του και γενικότερα του πασοκ. Και το μόνο που υπερτονίζει η ΝΔ το τελευταίο διάστημα είναι πόσα νομοσχέδια του πασοκ υπερψήφισε και πόσες διατάξεις και άρθρα, στο... όνομα της υπεύθυνης αντιπολίτευσης. Δεν γίνεται κύριοι εμείς να πηγαίνουμε μια ζωή με το σταυρό στο χέρι και οι άλλοι να ασκούν πολιτική χωρίς να έχουν ούτε ιερό, ούτε όσιο! Έλεος με την υπεύθυνη αντιπολίτευση της ΝΔ, που όταν γίνεται κυβέρνηση μόνο υπεύθυνους υπουργούς και στελέχη δεν έχει... Πλέον προτιμώ μια ανεύθυνη αντιπολίτευση που θα είναι υπεύθυνη ως κυβέρνηση.
    Υ.Γ. Κανένα νέο από τον Κ. Καραμανλή έχει κανείς ρε παιδιά;

  43. Kostas D avatar
    Kostas D 15/12/2010 04:30:36

    Πες τα ρε Αρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  44. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 15/12/2010 04:52:45

    ¨Λίγα¨ λόγια σύμφωνα με τον τίτλο του άρθρου και την ειδησεογραφία ... , διότι η σημειολογία , χωρίς πολλές και επίπονες αναλύσεις , μπορεί να λέει πολλά !

    Α) ¨Η συναίνεση ναυάγησε ας ανατρέψουμε την πολιτική Παπανδρέου¨.

    Δηλαδή να μην ανατρέψουμε την ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Παπανδρέου ( είναι ¨εξτρέμ αντιδημοκρατικό αυτό¨ ; ) που εφαρμόζει την πολιτική αυτή , χωρίς την ¨λαϊκή δεδηλωμένη¨ ( για άλλο πράγμα ψηφίστηκε , σύμφωνα με τις προεκλογικές διακηρύξεις της , και άλλα είχε στο νου της , τα οποία εφαρμόζει τώρα ) , παραβιάζοντας το Σύνταγμα ( απλή κοινοβουλευτική πλειοψηφία στην Βουλή και όχι των ¨2/3" ) ακόμα και με την εφαρμογή του Καλλικράτη ο οποίος ¨εκκρίθηκε¨ με το 20 % του εκλογικού σώματος !

    Β) Η συναίνεση ναυάγησε ( ; ) ή απλά αρνήθηκε η Ν.Δ. να αναλάβει το ¨πολιτικό κόστος¨ των μέτρων αυτών ;

    Διαφορετικά εάν η χώρα , η εθνική κυριαρχία και η κοινωνική επιβίωση κινδύνευαν πραγματικά ( σύμφωνα με τις κατά διαστήματα καταγγελτικές διαπιστώσεις πολιτικών εκπροσώπων της ¨Ν.Δ.¨ ) , τότε η εθνική επιταγή θα ήταν να κηρύξει ¨ανένδοτο αγώνα¨ , που σημαίνει καμία πολιτική νομιμοποίηση , ανυπακοή σε ΟΛΕΣ τις αποφάσεις και τους παράνομους νόμους , με αίτημα να ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΕΚΛΟΓΕΣ, όπως έπραξε ο Γ. Παπανδρέου το 1965.

    Γ) Εάν ναυάγησε η ¨συναίνεση¨ , τότε πως συμφώνησαν οι κ.κ. Γ. Παπανδρέου και Α. Σαμαράς (σαν δύο πρώην καλοί συμφοιτητές στην Αμερική ) , για το τι θα γίνει ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΑ στην ¨Επόμενη Βουλή¨ που την ονόμασαν ¨Αναθεωρητική¨ ;

    Με ποιο δικαίωμα άλλωστε και πως ξέρουν , σε μία ¨Δημοκρατία¨ , ποια θα είναι η ¨σύνθεση της επόμενης Βουλής¨ ;

    Με ποιο επί της ουσίας Συναινετικό ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ( απέναντι στα σημερινά τρέχοντα θέματα που προωθεί η Κυβέρνηση των Δ.Ν.Τ/Ε. Ε/ ) ο κ. Παπανδρέου έκανε την παραχώρηση στον κ. Αντώνη Σαμαρά για την επόμενη ¨Αναθεωρητική Βουλή¨ ;;;

    Και ποιο είναι το μεγάλο ¨αναθεωρητικό έργο¨ της πρώην κυβέρνησης Κ. Καραμανλή ( Β΄ ) , του οποίου την υλοποίηση θέλει να εξασφαλίσει ο κ. Α. Σαμαράς;;; Μήπως τα 33 Άρθρα του Συντάγματος που δεν κατάφερε να συνθλίψει στην προηγούμενη Άβουλη Βουλή ;

    Τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια ( Παιδεία ) , το ¨μπάζωμα βουνοκορφών και παραλιών¨( αειφόρος ανάπτυξη ! ) , το ομιχλώδες ¨Συνταγματικό Δικαστήριο αλά μαμά Γερμανία¨ , το ¨μεικτό εκλογικό σύστημα¨ αλά μαμά Γερμανία¨ , την ¨μεγαλύτερη στρατιωτική συμμετοχή σε διεθνείς αποστολές¨ ;;;

    Και πως προτρέχουν για την ¨Αναθεώρηση¨ , την ώρα που ο λαός σταδιακά μπαίνει εξ- ανάγκης ΤΩΡΑ στο πολιτικό προσκήνιο - προσωπικά - και για αυτό άλλωστε απείχε από το φαύλο εκλογικό σύστημα στις τελευταίες ¨αυτοδιοικητικές εκλογές¨ ;

    Και εάν η επόμενη Βουλή δεν είναι ¨Αναθεωρητική¨ αλλά ¨Επαναστατική Συντακτική Συνέλευση¨ του Ελληνικού Λαού που θα ψηφίσει εξ-ολοκλήρου ένα νέο Σύνταγμα ;

    Εάν με ένα νέο Σύνταγμα μέσα από μία ¨Νέα Συνταχτική Συνέλευση¨ ζητήσει ο Ελληνικός λαός να περάσουν όλα τα βασικά μέσα παραγωγής στην Δημόσια Περιουσία και Διαχείριση , όπως και όλες οι πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας ;

    Εάν με αυτό το Σύνταγμα θεσμοθετηθεί η απαγόρευση συμμετοχής της χώρας σε κάθε Στρατιωτικό Συνασπισμό παράλληλα με την απαγόρευση ξένων στρατιωτικών βάσεων σε Ελληνικό έδαφος ;

    Εάν το Σύνταγμα αυτό οριοθετήσει τις διεθνείς οικονομικές και πολιτικές συναλλαγές της χώρας - απαγορεύοντας παράλληλα την συμμετοχή σε ¨Ενιαίες Υπερεθνικές Ενώσεις και Ομοσπονδίες¨ , καθιερώνοντας παράλληλα την πλήρη Ανεξαρτησία και Αυτοδιάθεση και Ουδετερότητα της Ελλάδας απέναντι σε Πολιτικό-Οικονομικούς και Στρατιωτικούς Συνασπισμούς , προτάσσοντας μόνο διεθνείς συμφωνίες και συμβάσεις στην βάση της απόλυτης ισοτιμίας με τον απόλυτο σεβασμό της αρχής της ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΜΕΝΗΣ ¨αρχής της αμοιβαιότητας¨ που υποτίθεται πως ίσχυε στο μέχρι τώρα Σύνταγμα ;

    Εάν το νέο Σύνταγμα που θα προκύψει από μία ¨Νέα Συνταχτική Συνέλευση¨, ΚΑΙ ΟΧΙ ¨ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗ¨ των ¨ειδημόνων¨ και ¨Συνταγματολόγων¨ της Ελληνικής οικονομικής και πνευματικής Ολιγαρχίας - Αριστοκρατίας της Μίζας , καθιερώσει νέους θεσμούς ¨ , παράλληλα με την Βουλή , άμεσης λαϊκής αυτοδιοίκησης και συμμετοχής σε όλες τις διαλυμένες Κοινότητες και Δήμους ( που θα αναβιώνουν και θα επεκταθούν ακόμα και σε μικρότερες γεωγραφικές εκτάσεις ) , σε όλες τις Συνοικίες και σε όλους τους τόπους παραγωγής , υλοποιώντας -προεκτείνοντας την αρχή της Δημοκρατίας και της ¨Λαϊκής Κυριαρχίας¨ ;

    Εάν η ¨Νέα Συνταχτική Συνέλευση των Ελλήνων¨ αποφασίσει με το νέος της Σύνταγμα την απαγόρευση κάθε επαγγελματικού στρατιωτικού σώματος και κάθε ¨ιδιωτικής αστυνόμευσης¨ , θεσμοθετώντας την υποχρέωση διαρκή εκπαίδευση και υπηρεσία των Ελλήνων , ανδρών και γυναικών , στα όπλα και η φύλαξη των συνόρων μας , στα πλαίσια ενός συστήματος ¨παλλαϊκής άμυνας¨ , αποκλείοντας , βάσει των βασικών αρχών του Νέου Συντάγματος , να ανατίθεται σε ΝΑΤΟ και FRONTEX;;;

    Τότε πως μπορεί να είναι βέβαιοι οι κ.κ. Γ. Παπανδρεόυ και Α. Σαμαράς ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΛΟΥΝ - ΤΩΡΑ ΠΙΑ - θέλουν οπωσδήποτε ( μετά και από την τελευταία Γενική επίθεση του παγκόσμιου ( και ελληνικού) χρηματοπιστωτικού , βιομηχανικού και εφοπλιστικού κεφαλαίου στα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα , τις εργασιακές σχέσεις και τις πολιτικές ελευθερίες , την μόρφωση και τον πολιτισμό ) την ¨Συνταγματική Αναθεώρηση¨ της εκ των πραγμάτων επιβεβαιωμένης Αντιλαϊκής κυβέρνησης Κ. Καραμανλή και του άξιου συνεχιστή του , Γεωργίου Παπανδρέου ( Β΄). ;;;

    Γιατί διάζεται ο κ. Α. Σαμαράς να προδιαγράψει το μέλλον μας ( ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΣ – ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΟΚ –ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ- ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ¨ΜΝΗΜΟΝΙΟ¨ ΤΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ ) μαζί με τον κ. George -Andreas Papandreou , που ¨ξεπουλά την χώρα¨ , σύμφωνα με την ¨υπόλοιπη , καθημερινή και αναλώσιμη , προπαγάνδα της Ν.Δ ;;;

    Φαντάζομαι μάλιστα ότι και η κ. Ντ. Μπακογιάννη και ο κ. Μάνος θα επιθυμούν επίσης την συναίνεση για την ¨Αναθεώρηση¨ ( ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ) του Συντάγματος !

    Και παρόλη την Νέα Κατοχή πιστεύουν πως μπορούν ΑΚΟΜΑ να προαποφασίζουν για το μέλλον της χώρας , ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ – ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ SIEMENS ! , ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ – ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ – ΛΑΤΣΗ -ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ! , ΟΙ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΤΟΥ 95 % ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !

    Το επόμενο Σύνταγμα ΠΡΕΠΕΙ πραγματικά και όχι ¨αντιπροσωπευτικά¨ να το αποφασίσει ο Ελληνικός λαός , μετά από αγώνες και πολύ ώριμη συζήτηση και σκέψη , όχι το καλοταϊσμένο Καθηγητικό-¨επιστημονικό¨ προσωπικό της Άρχουσας , πάντα μεταπρατικής , Βλάχο - Νεοφαναριώτικης -Αστικής τάξης της Ελλάδας.

    • Kennan avatar
      Kennan @ ΝΤΑΝΤΟΝ 15/12/2010 10:45:22

      @ΝΤΑΝΤΟΝ: υπάρχει επαναστατική κατάσταση στους δρόμους, ή στο μυαλό σου αγαπητέ; Και τι κάνεις τώρα; Επίδειξη βολονταρισμού; ¨Η επιβεβαιώνεις κι εσυ οτι ο αριστερισμός είναι η παιδική ασθένεια του κομμουνισμού και τώρα των νεόκοπων αντινεοταξιτών;

      1. Η συνταγματική δημοκρατική τάξη δεν έχει καταλυθεί ακόμα. Το Ποτέμκιν παραμένει στο Φάληρο. Αρα σωστα βάζει ο Σαμαράς θέμα συνταγματικής ανεθεωρησης οπως το βάζει. Και απο όσα έχω ακούσει θα την συνδυάσει με τη Νεα Μεταπολίτευση και θα είναι ανατρεπτική της σημερινης κατασταση. Μην βιάζεσαι λοιπόν γιαν τι θα διεψευσθείς οπως όλοι οι άλλοι που έσπευδαν να πουν οτι θα δώσει συναινεση κλπ.

      2. θα συμφωνούσα με την κριτική σου για την συναίνεση, αν δεν υπήρχε όλη αυτή η μανία του συστήματος να; τον αδειάσει επειδή δεν συμφωνεί

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ΝΤΑΝΤΟΝ 15/12/2010 11:08:43

      Διαβάζω την πρότασή σου για συντακτική βουλή και ακόμη και μέρος από τον επίλογο:

      "Καθηγητικό-¨επιστημονικό¨ προσωπικό της Άρχουσας , πάντα μεταπρατικής , Βλάχο – Νεοφαναριώτικης -Αστικής τάξης της Ελλάδας."

      Θέλω να σου πω ότι και εγώ συμφωνώ μαζί σου, όπως και κάποιοι άλλοι σχολιαστές εδώ, αναφορικά με τη συγκρότηση συντακτικής βουλής μέσα από εκλογές με σύστημα απλής αναλογικής. Μιας συντακτικής βουλής με πολλά μέλη, προκειμένου να υπάρχει ευρεία αντιπροσώπευση του Ελληνικού λαού και η οποία θα επεξεργαστεί ένα νέο και πραγματικά δημοκρατικό σύνταγμα του λαού, της κοινωνίας και του έθνους.

      Δυστυχώς όμως τέτοια πράγματα δεν γίνονται σήμερα. Η άρχουσα τάξη που περιγράφεις, με τη βοήθεια μιας δήθεν αστικής τάξης, έχει φτιάξει πολύ χοντρές αλυσίδες για να φυλακίσει τη συνείδηση των Ελλήνων.

      Συντακτική συνέλευση ζητούσαν οι αγράμματοι Έλληνες το 1843 και το 1910. Σήμερα πλην ελαχίστων δεν γνωρίζουν τι είναι.

      Το κρίμα όμως είναι ότι και οι ελάχιστοι που γνωρίζουν, αποτελούν τη δήθεν αστική τάξη. Οπότε κοιμήσου με τα ονειρά σου.

      Αν γράφεις τακτικά σε αυτό το μπλογκ, θα έπρεπε να έχεις καταλάβει ότι οι περισσότεροι σχολιαστές είναι της αστικής .....και για αυτό κανένας δεν ενδιαφέρεται για συντακτική και ........

      Καλημέρα και γεια σου. Πάω στην πορεία.

  45. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 15/12/2010 05:15:25

    Με δεκανίκι για την αναθεώρηση του Συντάγματος η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ζει και βασιλεύει.........

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.