#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/10/2010 05:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η συμμαχία των προθύμων εναντίον Σαμαρά



Του Κώστα Ροδινού

Ο κ. Παπανδρέου  μάλλον  αισθάνεται ότι χάνει το παιχνίδι για αυτό δημιουργεί συνθήκες κρίσης και  αναζητεί πρόθυμους συμμάχους

-Τη Δευτέρα δημοσιοποιήθηκε το πόρισμα των Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για το  Βατοπέδι, (με αμφιλεγόμενα  στοιχεία), ενώ στην υπόθεση της Siemens, όπου υπάρχουν τρανταχτές αποδείξεις ...κάνουν καθυστερήσεις.

-Η κυβέρνηση  σχεδιάζει  μέτρα για την ενίσχυση των ανέργων και των οικονομικά  ασθενεστέρων, ενώ λεφτά …δεν υπάρχουν .

-Ο κ. Παπανδρέου  ανακοίνωσε ότι  η Εξεταστική για την Οικονομία θα καλύψει μόνο την διετία 2007-2009, ενώ πριν λίγες μέρες έλεγε  ότι θα ανατρέξει και στη περίοδο Σημίτη. Προφανώς θέλει να κρατήσει ανοιχτό το θέμα με τα δήθεν πλαστά στοιχεία  πιστεύοντας  ότι  θα  έχει  τη Ν.Δ. υπό ομηρία

-Η Εurostat προσπαθεί να βρει τρόπους να …αυξήσει το έλλειμμα του 2009,  πάνω από το 15% του ΑΕΠ.  Είναι απορίας άξιον πως ένα χρόνο μετά την άνοδο τους στην εξουσία και ενώ έχουν ήδη αναθεωρήσει το έλλειμμα τρείς φορές, ακόμα  …μετράνε!

-Ο Πρωθυπουργός μας …απειλεί , ότι αν ηττηθεί ο κ. Σγουρός,  θα προσφύγει σε πρόωρες εκλογές. Αλήθεια, νομίζει ότι έτσι  βοηθάει  τον κ. Σγουρό;  Δεν σκέφθηκε μήπως οι πολίτες  θέλουν εκλογές;

-Η κα. Μπακογιάννη μας είπε ότι στις 21 Νοεμβρίου  θα ανακοινώσει το κόμμα της,  το οποίο θα είναι «κυβερνητικός εταίρος».

-Ο κ. Καρατζαφέρη, υπό το άγχος της πολιτικής του επιβίωσης,   κατασκευάζει  σενάρια για την ανασύνθεση της κεντροδεξιάς.

Εχουν καμιά σχέση όλα αυτά; Προφανώς και έχουν!

Η αποτυχία του μνημονίου

1. Είναι κοινό μυστικό ότι η πολιτική του μνημονίου απέτυχε. Πληθωρισμός και  ανεργία είναι εκτός ελέγχου,  η ύφεση πέραν της εκτιμωμένης,  τα έσοδα ,παρά τη φοροεπιδρομή, παραμένουν εκτός στόχων.  Ε, δεν  υπάρχει κάτι στο οποίο να έπεσαν μέσα!

2. Για να δικαιολογηθεί η αποτυχία του μνημονίου πρέπει να εφευρεθεί μια  δικαιολογία που να φορτώνει τις ευθύνες σε  τρίτους. Ποια είναι η δικαιολογία; Εκτιμήσαμε λάθος το έλλειμμα. Τι κάνουμε επομένως; Αυξάνουμε το έλλειμμα!

3. Αυτό, όμως,  συνεπάγεται νέα μέτρα, τα οποία έρχονται μετά τις εκλογές, ότι και να λέει  ο κ. Παπακωνσταντίνου!

4. Επειδή, λοιπόν, έπεσαν έξω και η κατάσταση στην οικονομία επιδεινώθηκε, αναζητούν τρόπους για να επεκτείνουν την περίοδο  αποπληρωμής του δανείου των 110 δις. Γιατί ξέρουν ότι η σύμβαση που υπογράφτηκε δεν μπορεί να υλοποιηθεί. Βέβαια, δεν μας λένε ποιο θα είναι το πρόσθετο κόστος αυτής της επιβάρυνσης.



Κάτι αλλάζει στην κοινωνία

Αν τα συνδυάσει κανένας όλα αυτά, αναπόφευκτα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι στήνεται ένα σενάριο εκλογών. Γιατί;

Αναφέρθηκε πιο πάνω. Απαιτούνται νέα μέτρα και δεν θα μπορέσουν να  διαχειριστούν το κόστος.
Ολες οι δημοσκοπήσεις (ιδιαίτερα στα ποιοτικά τους στοιχεία) δείχνουν μια προϊούσα φθορά της κυβέρνησης.
Στην κοινή γνώμη διαμορφώνεται μια ισχυρή αντι-μνημονιακή   τάση  η οποία, με τα νέα μέτρα,  θα εξελιχθεί σε οργή.
Ο Πρόεδρος της Ν.Δ.  με τον προεκλογικό μαραθώνιο που ακολουθεί και την καθημερινή αντιπολιτευτική τακτική του ροκανίζει την διαφορά, πλήττει προσωπικά τον πρωθυπουργό, και φθείρει την αξιοπιστία του.
Στο ΠΑΣΟΚ φοβούνται την κατάρρευση στις  εκλογές του Νοεμβρίου.
Το Μάρτιο του 2011  συμπληρώνεται το 18μηνο εντός του οποίου οι εκλογές γίνονται με λίστα.

Μέσα σ’ αυτό το κλίμα οι πρόωρες εκλογές αποτελούν «μια κάποια λύση!». Για τους εξής λόγους: πρώτον γιατί ελπίζουν να ξυπνήσουν τα κομματικά αντανακλαστικά, να συσπειρώσουν τη βάση τους και να βάλουν ένα τέλος στις εσωκομματικές έριδες. Ετσι, ίσως αποτρέψουν  τον εκλογικό καταποντισμό και  αντί για συντριβή, έχουν μια «νίκη της τοπικής αυτοδιοίκησης». Αρα   εκβιάζουν  με εκλογές για να τις αποφύγουν!

Δεύτερον, γιατί πραγματικά θέλουν πρόωρες εκλογές επειδή το βάρος είναι μεγάλο για τους ώμους τους και αναζητούν  να συμπτήξουν  μια  «συμμαχία προθύμων». Εδώ το πράγμα γίνεται ενδιαφέρον!

Ο ρόλος της κας, Μπακογιάννη

Η κα. Μπακογιάννη, μια εβδομάδα πριν από την πρώτη επέτειο της συντριβής της στις εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ., θα ανακοινώσει το κόμμα της. Προφανώς και η επιλογή της ημερομηνίας δεν έγινε τυχαία. Πρώτα-πρώτα γιατί θα  …ξεχάσει μια θλιβερή για αυτήν  επέτειο, με την απαρχή κάτι νέου.  Δεύτερον, οι ανακοινώσεις της θα επισκιάσουν πρόσκαιρα το εκλογικό αποτέλεσμα  (ήττα του ΠΑΣΟΚ θα υποβαθμιστεί, νίκη της Ν.Δ. θα αποσιωπηθεί). Τρίτον γιατί ελπίζει να εκλέξει ικανό αριθμό φίλα προσκειμένων στελεχών  στις αυτοδιοικητικές εκλογές, οπότε μια μαζική προσχώρηση στο …κόμμα της  θα της προσδώσει δυναμική αλλά και ένα είδος οιονεί λαϊκής επιδοκιμασίας (ας προσέχουν οι οπαδοί της Ν.Δ. ποιους θα ψηφίσουν κυρίως στο Δήμο της Αθήνας)

Η κυρία Μπακογιάννη βιάζεται  για δυο ακόμα λόγους. Τον έναν τον προαναφέραμε. Η δημοσκοπική άνοδος του κ. Σαμαρά.  Εχει λόγους να φοβάται ότι ο κ. Σαμαράς, αν συνεχίσει έτσι, ίσως ταχύτερα του αναμενομένου, ανατρέψει το πολιτικό σκηνικό, οπότε δεν θα έχει ελπίδα. Ο άλλος είναι ότι φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως ανάχωμα για τους απογοητευμένους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ, που δεν θέλουν να  μετακινηθούν απ’ ευθείας στη Ν.Δ.  Οι τελευταίες δημοσκοπήσεις δείχνουν παγίωση της μετακίνησης ψηφοφόρων από ΠΑΣΟΚ προς Ν.Δ. Αυτή η απ’ ευθείας μετακίνηση  είναι το πρώτο βήμα για το οριστικό κλείσιμο της  ψαλίδας μεταξύ ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ.  και την ανατροπή των συσχετισμών.  Στην παρούσα συγκυρία η κα Μπακογιάννη αναλαμβάνει την αποστολή να περιορίσει τις απώλειες του ΠΑΣΟΚ, για να συνεργαστεί αργότερα μαζί του.

Και στο βάθος ο εκλογικός νόμος;

Εχει καμιά τύχη το εγχείρημά της; Δεν αμφιβάλλουμε ότι στην αρχή οι δημοσκόποι θα της δώσουν ένα ποσοστό πάνω από το όριο του 3%.  Δηλαδή, θα λένε ότι μπαίνει στη Βουλή! Γιατί αν δεν μπαίνει, το εγχείρημά είναι θνησιγενές.  (Το  ίδιο έκαναν και με τον κ. Αβραμόπουλο!)  Ποσοστό, που σε συνθήκες κανονικής προεκλογικής περιόδου, θα περιοριστεί στα γνωστά επίπεδα των «νεοφιλελευθέρων».

Εκτός και αν ο κ. Παπανδρέου αποφασίσει να πριμοδοτήσει τόσο την κα Μπακογιάννη, όσο και τον έτερο των προθύμων, τον κ. Κουβέλη! Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Με την  αλλαγή του εκλογικού νόμου προς μια αναλογικότερη μορφή για να διευκολυνθούν  μετεκλογικές συνεργασίες. Η Ν.Δ.  έχει κάτω από 100 βουλευτές και  δεν μπορεί να αποτρέψει μια τέτοια εξέλιξη. Πρέπει, όμως, να συμπράξουν  τα άλλα κόμματα της Βουλής και να την στηρίξει  σύμπασα η Κ. Ο. του ΠΑΣΟΚ. Θα θελήσουν να …αυτοκτονήσουν; Μάλλον απίθανο!

Βέβαια,  αν ο  κ. Παπανδρέου καταφύγει σε τέτοια τεχνάσματα, ουσιαστικά θα ομολογεί  την αποτυχία του και  θα αποχαιρετά το ενδεχόμενο  αυτοδυναμίας. Αυτό δεν είπε ο κ. Μητσοτάκης και επανέλαβε η κα. Μπακογιάννη;

Επίλογος

Το σύστημα που έφερε τον κ. Παπανδρέου στην εξουσία βρίσκεται αντιμέτωπο με μια κρίση την οποία αδυνατεί  να διαχειριστεί. Από την άλλη πλευρά,  η κοινωνία είναι ένα βήμα πριν την έκρηξη. Αυτό που γίνεται στη Γαλλία, δικαιολογημένα τρομάζει την κυβέρνηση. Όμως, επειδή στο ΠΑΣΟΚ δεν έχουν μάθει να αποχωρίζονται την εξουσία, θα κάνουν ο,τι περνάει από το χέρι τους για να μην την χάσουν. Για αυτό και αναζητούν πρόθυμους συμμάχους. Κάνουν, όμως, ένα μεγάλο λάθος. Η αντίθεση στο μνημόνιο ξεπερνά  τα κόμματα. Είναι υπόθεση της κοινωνίας. Και όταν δημιουργηθεί πλειοψηφικό ρεύμα στην κοινωνία, δεν αναχαιτίζεται  με τερτίπια. Να ποιο είναι το στοίχημα των επικείμενων εκλογών. Να γιατί πρέπει να καταψηφιστούν οι κυβερνητικοί υποψήφιοι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. popolaros avatar
    popolaros 19/10/2010 07:23:01

    Ο giorgo θα κάνει ότι του είπαν τα αφεντικά του από την εσπερία.
    Θα βάλει όλα τα αποκόμματα στη βουλή.
    Κόμματα ντορικά,κουβελικά,μουσουλμανικά,'μακεδονικά' κλπ
    Και μετά όλοι μαζί θα κάνουν μια ωραία κυβερνησούλα φίλων του μνημονίου και της νέας τάξης.

    Το έχω ξαναπεί...μην αποκλείεται σε λίγο καιρό κάποια κυβέρνηση με giorgo πρωθυπουργό και ντόρα,καρατζαφ, υπουργούς.

  2. Y. avatar
    Y. 19/10/2010 07:23:58

    1. “...οι ανακοινώσεις της θα επισκιάσουν πρόσκαιρα το εκλογικό αποτέλεσμα (ήττα του ΠΑΣΟΚ θα υποβαθμιστεί, νίκη της Ν.Δ. θα αποσιωπηθεί)…
    Θα ανακοινώσει κόμμα και “..χέστηκε η Φατμέ στο Γενί-Τζαμί..” (παροιμία που ‘λεγε η γιαγιά μου)
    2. “…το κόμμα της, το οποίο θα είναι «κυβερνητικός εταίρος»”
    Αυτό είναι το τυρί στη φάκα, μπας και παγιδεύσει κάποιους ΝΔίτες κυβερνητιστές, για θέσεις στο υπουργείο που ονειρέυεται ότι θα τις δώσουν
    3. Πιθανές οι εκτιμήσεις σου στην ενότητα “και στο βάθος ο εκλογικός νόμος”, σίγουρες στην “επίλογος”

  3. Aris. A avatar
    Aris. A 19/10/2010 07:45:03

    Η ανάλυση εξαιρετική.

    Συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία παράγραφο.

    Το ποτάμι της αντημνημονιακής πολιτικής που αναπτύσεται δεν σταματά ούτε με εξεταστικές ούτε με επικοινωνιακή διαχείριση ούτε με σύμπραξη με τα σκουπίδια μεγάλων κομμάτων.

    Εχω την εντύπωση ότι πλέον οι πολίτες αγωνιούν και ξεσηκώνονται όχι για τους δύο μισθούς που κόπηκαν ή για την λιτότητα που επιβάλεται αλλά επειδή βλέπουν ότι παράλληλα με τις θυσίες τους δεν χτίζεται ένα σοβαρό και συγκροτημένο κράτος.

    Οποιος παρακολούθεισαι χτες τον βράδυ τον Μίχα με την αλαζονεία που τον διακρίνει καταλαβαίνει τι μας κυβερνάει.

    Η πρόκληση κατά την γνώμη μου για τον Σαμαρά είναι να πάει ποιό βαθειά από την οικονομική κρίση που βιώνουμε που είναι αποτέλεσμα του κοινωνικού και πολιτικού ξεχαρβαλώματος που ζούμε μετά την μεταπολίτευση.

    Να περιγράψει και εγγυηθεί την ίδρυση ενός νέου κράτους που για να χτιστεί απαιτούνται μεν θυσίες αυστηρότητα σκληρή δουλειά από όλους αλλά στο τέλος όλοι θα απολαμβάνουμε καλύτερες υπηρεσίες από σήμερα.

    Ετσι στο κοντινό μέλλον θα μπορέσει τις αντημνημονιακές ψήφους να τις φέρει κοντά του και από ψήφους αγανάκτησης να τις μετατρέψει σε ψήφους δημιουργίας.

    Η ανάγκη μας για ένα πραγματικά ευρωπαικό κράτος αυξάνει κάθε μέρα αντιστρόφως ανάλογα με την απογοήτευση για όσα συμβαίνουν γύρω μας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aris. A 19/10/2010 09:18:31

      Άρη, η αντίληψη του "ευρωπαϊκού κράτους" είναι μια έννοια-λάστιχο και ο καθένας μας την ερμηνεύει κατά το δοκούν. Για παράδειγμα, πόσο "ευρωπαϊκό" είναι ένα κράτος που δεν μπορεί να επιβάλει ένα νόμο καίριας σημασίας για τη δημόσια υγεία; Κι όμως, αν βγεις μια βόλτα στους ανά την επικράτεια καφενέδες και ρωτήσεις, ουδείς θα ήθελε ένα "ευρωπαϊκό κράτος" με πυγμή ικανή να επιβάλει το νόμο αυτό.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Αυριανιστής 19/10/2010 09:48:31

        To χεις ξεχειλώσει ρε φίλε...δλδ που να ΜΗΝ κάπνιζες κιόλας.
        Έλεος...κάθε μλκ δλδ που θα τους έρχεται στο κεφάλι πρέπει να την υποστηρίξουμε με γνώμονα την "ευρωπαιοσύνη" του κράτους;;

        Στο πα κι αλλού...ο πολίτης αντιστέκεται όπου βλέπει παραλογισμούς και ενάντια συμφέροντα.

        Γιατί δεν ακολουθεί ο ΓΑΠ τις ευρωπαικές νόρμες για τα διόδια πχ;;;
        Ε;;;
        Άντε ντε...!!!

        Θα σε πω εγώ γιατί...γιατί δεν τους συμφέρει και δεν έχουν κάκαλα να τα βάλουν με τη χοντρή μπίζνα που τους ελέγχει..

        Πάλι ο κοσμάκης θα φέρει την ισορροπία ΚΑΙ σε αυτό το θέμα.

        Άντε τώρα που θα υποστηρίξουμε όλες τις ιδεοληψίες των Ευρωπαίων...

        Ας κάνουν Ελληνικό Κράτος άξιο να υπερασπιστεί τα συμφέροντα του πολίτη και μετά συζητάμε για το πόσες υποχωρήσεις θα κάνει ο πολίτης.

        Κοινωνικό συμβόλαιο φίλε...όχι κοινωνικός σοδομισμός!!!

  4. radical avatar
    radical 19/10/2010 08:09:48

    Κ. Ροδινέ,
    Νομίζω πως βιάζεστε. Και σίγουρα ο Κ. Σαμαράς βρίσκεται σε λάθος δρόμο. Είναι δικαίωμα του να μετατρέψει την Ν Δ σε Πολιτική άνοιξη. Ωστόσο η σύγχρονη ιστορία έχει δείξει πως μεγάλα κόμματα χωρίς να είναι πολυσυλεκτικά δεν μπορούν να κερδίσουν την εξουσία.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ radical 19/10/2010 08:51:58

      Πολυσυλεκτικά όπως έχει δείξει η ιστορία της ΝΔ είναι το ντύσιμο με ιδεολεογικό μανδύα των συμφερόντων των μεγάλων οικογενειών-φυλάρχων της παράταξης.

      Οταν ο εκάστοτε αρχηγός δεν μας κάνει τα κέφια δεν προωθεί τα συμφέροντα της ομάδας δες Σκυλακάκης στο ευρωψηφοδέλτιο τότε πιάνουμε στασίδι στα κανάλια και στα ραδιόφωνα με συνεχείς διαφοροποιήσεις μέχρι να παραδοθεί ο εκάστοτε αρχηγός στα καπρίτσια μας.

      Επειδή μιλάμε για πολυσυλεκτικά κόμματα με ιδεολογικές αρχές μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος την ιδεολογική σχέση του μακεδονομάχου Κιλτίδη με την Ντόρα εκτός από ότι έγινε υφυπουργός στα πλαίσια της μοιρασιάς μεταξύ Καραμανλή Ντόρας.

      Αμα είναι η ΝΔ να είναι πολυσυλλεκτική απλά και μόνο για να παίρνει την κυβέρνηση και να εμφανίζει τα χάλια της κυβέρνησης Καραμανλή να μας λείπει.

      Δηλαδή για να καταλάβουμε η Ντόρα με τον Μαρκογιαννάκη έφυγαν για ιδεολογικούς λόγους ή γιατί ο Σαμαράς δεν μοιράστηκε μαζί τους την εξουσία που του δόθηκε τον προηγούμενο Νοέμβριο στις εκλογές.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ radical 19/10/2010 10:22:00

      Αγαπητέ radical,

      Μετάφερε σε παρακαλώ την καλημέρα μου στον κ. Ισίδωρο.

      Με εκτίμηση,

      • radical avatar
        radical @ Επώνυμος 19/10/2010 15:40:37

        Ειλικρινά δεν γνωρίζω κάποιον ισίδωρο ώστε να του μεταφέρω την καλημέρα. ίσως με μπερδεύεις με κάτι άλλο.
        με ειλικρινή εκτίμηση

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ radical 19/10/2010 12:52:06

      Radical,

      Απου το συμπεραίνεις ότι ο Σαμαράς βρίσκεται και λάθος δρόμο;

      Και για ...ποιούς βρίσκεται σε λάθος δρόμο;

      Τέλος, άλλο πολυσυλλεκτικό κόμμα και άλλο ...πολυμετοχικό.

      • radical avatar
        radical @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 15:46:19

        Ο Κ. Σαμαράς βρίσκεται σε λάθος δρόμο γιατί απλούστατα αν κλιθεί να κυβερνήσει θα βρει μπροστά του την ίδια κατάσταση. Εκτός και αν είναι τυχερός και εν τω μεταξύ έχει ρυθμιστεί με πολιτική λύση το χρέος της χώρας με την Ε Ε. Κατά την γνώμη μου βέβαια ο Σαμαράς κάνει τα ίδια με αυτά που κατηγορεί τον Παπανδρέου. Από την μία «λεφτά υπάρχουν» και από την άλλη μηδενισμός του ελλείμματος σε ένα χρόνο.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 15:51:53

        Radical,

        Μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε το πρόγραμμα που κατέθεσε ο κ.Σαμαράς για την έξοδο της χώρας από την κρίση;

        Δεύτερον, χαίρομαι γιατί γράφετε κάτι για το οποίο φωνάζω εδώ και πολύ καιρό (όπως και πολλοί άλλοι) ότι στο πρόβλημα του χρέους πρέπει να δοθεί πολιτική λύση.

      • radical avatar
        radical @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 16:03:06

        Ναι έχω μπει σε αυτόν τον Κόπο. Ας κρατήσουμε το δεύτερο αυτό έπρεπε να είχε σαν σημαία ο Κ. Σαμαράς και όχι την αντιμνημονιακή γραμμή. ούτως ή άλλως όλες οι χώρες ζουν και θα ζουν με δανεισμό. Η καλύτερη συνεισφορά για την χώρα είναι η πολιτική διευθέτηση του χρέους στο επίπεδο της Ε Ε δημιουργόντας τις κατάλληλες συμμαχίες. Και ήταν ολέθριο λάθος του Παπανδρέου όταν άρχισαν να πυκνώνουν τα σύννεφα της καταιγίδας που είπε το περίφημο «έχουμε ανάγκη μόνον την πολιτική στήριξη»

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 16:10:41

        radical,

        Ο κ.Παπανδρέου έσπευσε να υποθηκεύσει τη χώρα με το μνημόνιο χωρίς να αναζητήσει καμμιά άλλη λύση.
        Προφανώς και το θέμα στο τέλος πολιτικά θα λυθεί.
        Διαφωνώ με την άποψή σας ότι είναι λάθος η αντιμνημονιακή πολιτική.
        Κατά τη γνώμη μου είναι η μόνη ορθή πολιτική.
        Να προσθέσω και κάτι ακόμα. Μια σοβαρή κυβέρνηση για να ασκεί πίεση προς αυτούς με τους οποίους διαπραγματεύεται έπρεπε να εμφανίζει το σύνολο των ελλήνων εναντίον του μνημονίου. Αντιλαμβάνεσθε τι εννοώ.
        Τέλος, το μνημόνιο είναι αδιέξοδο και κάθε μέρα θα το διαπιστώνουμε όλο και περισσότερο.

    • Enzo avatar
      Enzo @ radical 19/10/2010 14:43:47

      πολυσυλεκτικοι, προοδευτικοι, εκσυγχρονιστες, κουλτουριαρηδες και ενα σωρο τρομπες γεμισε η Ελλαδα.
      Δεξια και σε οποιον αρεσει ας ερθει.ετσι ειναι radicalενιε!

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/10/2010 09:11:08

    Κατ' αρχάς, δεν ξέρω αν για αλλαγή του εκλογικού νόμου (με άμεση ισχύ) απαιτούνται 200 ή 180 βουλευτές. Αν ισχύει το δεύτερο, η αλλαγή είναι μάλλον εύκολη υπόθεση -ή, μάλλον, εξαρτάται από τον αστάθμητο παράγοντα της στάσης που θα τηρήσει το ΚΚΕ. Κατά συνέπεια, εξαρτάται από το βαθμό παραχωρήσεων αναλογικότητας που θα κάνει ο ΓΑΠ. Αν έχει πάρει απόφαση ότι ξεχνάει οριστικά την αυτοδυναμία -ίσως μάλιστα αυτό να του έχει επιβληθεί και από τους υπερατλαντικούς πάτρωνές του-, τότε δεν θα έχει πρόβλημα να προτείνει την "απλούστερη απλή αναλογική" (όπως έλεγε ο Άκης το καλοκαίρι του βρώμικου '89 και ο Χαρίλαος του απαντούσε ότι "δεν προκάνουμε") και είναι σίγουρο ότι με τις ψήφους του ΛΑΟΣ, του ΣΥΡΙΖΑ, των δημοκρατικο"αριστερών" και των Ντόρας-Κιλτίδη-Μαρκογιαννάκη (ίσως και του ΚΚΕ, αν κρίνει ότι το συμφέρει μεσοπρόθεσμα), θα την περάσει. Όσο για την Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, μην ξεχνάμε ότι το '82 η τότε Κ.Ο. έφτασε να ψηφίσει μπουλουκηδόν και χωρίς ν' ανοίξει μύτη την κατάργηση του σταυρού προτίμησης (άσχετα αν την επανέφεραν μετά από 7 χρόνια). Κάποιο κόκαλο λοιπόν θα ρίξει και σ' αυτούς ο ΓΑΠ, και θα κάμψει τις όποιες αντιδράσεις τους.

  6. radical avatar
    radical 19/10/2010 09:17:04

    Ο εκλογικός νόμος απαιτεί 200 ψήφους για άμεση ισχυ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ radical 19/10/2010 09:23:18

      Άρα, για την αλλαγή του ερήμην της Ν.Δ., είναι αναγκαία και η συμπαιγνία του ΚΚΕ.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Αυριανιστής 19/10/2010 09:33:22

        Το οποιο εχει θεση υπερ της απλης αναλογικης.Αν θελει το ΠΑΣΟΚ μπορει να προτεινει απλη αναλογικη και θα περασει.
        Το ΠΑΣΟΚ με απλη αναλογικη θα ειναι παντα στην κυβερνηση λογω της θεσης του στο πολιτικο συστημα.
        Ομως δε νομιζω οτι εχουν παρομοιες σκεψεις.Μαλλον για πελιοψηφικο γερμανικου τυπου θα πανε και θα θεσουν το διλημμα οτι χωρις τον Παπανδρεου θα γινει χρεωκοπια.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 19/10/2010 10:30:51

        Στο τρέχον πολιτικό σκηνικό. Νομίζω όμως ότι πάμε για δραματική αλλαγή. Η ΝΔ θα γίνει ένα είδος γερμανικού CDU (χριστιανοδημοκράτες), με το Σαμαρά, ενώ αν πιάσει έστω και λίγο το κόμμα της Ντόρας και απεξαρτηθεί από το μητσοτακαίικο, τότε θα γίνει ένα είδος FDP (φιλελεύθεροι). Το ΠΑΣΟΚ πάει για διάλυση και πολυδιάσπαση, ένα μέρος ίσως να μπορέσει να κάνει χωριό με τους Μητσοτάκηδες, ένα άλλο μέρος θα γίνει καθαρά σοσιαλδημοκρατικό, ένα τρίτο, μεγάλο μέρος θα απορροφηθεί από τη ΝΔ του Σαμαρά κι ένα τέταρτο θα ψάχνει αριστερή έκφραση, μάλλον αυτόνομα ή ίσως να συνασπιστεί με ΣΥΡΙΖΑ, Αλαβάνο ή Κουβέλη (πιο δύσκολα με τον τελευταίο, πιο εύκολα με τον ΣΥΡΙΖΑ).

        Οπότε, η Ντόρα θα πέσει μέσα στο ότι θα γίνει "κυβερνητικός εταίρος", αν και σε καθεστώς ενισχυμένης αναλογικής δεν θα γίνει τίποτα. Θα εξαρτηθεί από τον εκλογικό νόμο, που η τρόικα για να έχει κάποιον έλεγχο των πραγμάτων θα κινήσει γη και ουρανό για να τον περάσει.

        Είναι κομβικό σημείο να μην περάσει ο εκλογικός νόμος για άμεση χρήση, γιατί αν περάσει τότε θα γίνει πιο εύκολος ο έλεγχος των πολιτικών μας πραγμάτων από τον ξένο παράγοντα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 19/10/2010 13:04:46

        Ψυχραιμία,

        Η απλή αναλογική δεν θα περάσει από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ.
        Εκτιμώ.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 19/10/2010 13:11:49

        Επιμένω. Όλο και κάποιο κοκαλάκι θα τους ρίξει για να γλείψουν, και θα καμφθούν οι αντιδράσεις τους. Στην τελική, μπορεί να τους εκβιάσει ότι αν δεν συμμορφωθούν θα ξαμολύσει τον κομματικό μηχανισμό να σταυροδοτήσει άλλους στις περιφέρειές τους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ radical 19/10/2010 12:53:23

      Οταν λέω οτι η Ν.Δ. δεν μπορεί να εμποδίσει την αλλαγή του εκλογικού νόμου για τις επόμενες εκλογές, αυτό εννοω

  7. blue nile avatar
    blue nile 19/10/2010 09:17:57

    Κ. Ροδινέ για άλλη μια φορά εξαιρετικός.

    Πολλά στη ζωή εξαρτώνται και καθορίζονται από τη διαχείριση του χρόνου.
    Έτσι όπως διαμορφώνεται το κλίμα δείχνει μονόδρομος για το ΠΑΣΟΚ η επιλογή
    πρόωρων εκλογών.
    Ακόμα έχει βάσιμες ελπίδες να τις κερδίσει και να αποκτήσει έστω και οριακή αυτοδυναμία. Τα κομματικά έμπειρα στελέχη κατανοούν ότι κάθε μέρα που περνάει υφίστανται απώλειες ακόμα και στη σκληροπυρηνική τους βάση.
    Η άοκνη προσπάθεια του Σαμαρά με το όργωμα του Ελλαδικού χώρου και την συχνότατη απ'ευθείας επικοινωνία του με τους πολίτη αποδίδει καρπούς και δείχνει τελικά ότι θα έχουμε πλήρη αντιστροφή των ποσοστών του κάθε κόμματος. Όμως όχι ακόμα.
    Η στήριξη των προπαγανδιστικών ΜΜΕ είναι δεδομένη μόνο που και αυτά δεν μπορούν να κωφεύουν στις συντελούμενες αλλαγές.
    Πριν από ένα μήνα η Σπυράκη έλεγε ότι ο Σαμαράς αγωνίζεται ώστε στις επερχόμενες εκλογές να αυξήσει το ποσοστό της ΝΔ έστω κατά ένα 0,1% (υπονοώντας ότι μάλλον παλεύει να αποφύγει την μείωση) και προχθές δήλωνε σε τελείως διαφορετικό ύφος ότι η ΝΔ αισιοδοξεί για το αποτέλεσμα αναλύοντας το ποιους δήμους και περιφέρειες θα μπορέσει να κερδίσει.
    Όσο περνάει ο καιρός ο κόσμος νιώθει εντονότερα τις συνέπειες των μέτρων του μνημονίου, κατά γενική ομολογία έρχονται επιπρόσθετα νέα μέτρα οπότε η οργή του μόνο καλά δεν προμηνύει.
    Η κυβέρνηση έφτασε σε σημείο που δεν έχει άλλες επιλογές
    Ο χρόνος δεν δουλεύει υπέρ της.
    Είμαι σίγουρος ότι και στο κομματικό προαύλιο του ΠΑΣΟΚ οι εθισμοί των μελών του συνηγορούν σε κάτι τέτοιο.

    Μόνη επιφύλαξη η στάση των συμμάχων του ΓΑΠ στην αλλοδαπή που για ευνόητους λόγους το τελευταίο που θα επιθυμούσαν επί της παρούσης στιγμής θα ήταν μια ενδεχόμενη αλλαγή ηγεσίας

  8. qwert avatar
    qwert 19/10/2010 09:41:40

    Άψογη ανάλυση.

  9. tsilivithras avatar
    tsilivithras 19/10/2010 10:04:02

    "IMF admits that the West is stuck in near depression"

    http://www.telegraph.co.uk/finance/comment/ambroseevans_pritchard/8039789/IMF-admits-that-the-West-is-stuck-in-near-depression.html


    "If you strip away the political correctness, Chapter Three of the IMF's World Economic Outlook more or less condemns Southern Europe to death by slow suffocation and leaves little doubt that fiscal tightening will trap North Europe, Britain and America in slump for a long time."


    "The IMF report – "Will It Hurt? Macroeconomic Effects of Fiscal Consolidation" – implicitly argues that austerity will do more damage than so far admitted."


    "...We are seeing a pattern – first in Ireland, now in Greece and Portugal – where cuts are failing to close the deficit as fast as hoped. Austerity itself is eroding tax revenues. Countries are chasing their own tail. "

    "...The ECB is winding down its lending facilities for eurozone banks, regardless of the danger for Spanish, Portuguese, Irish, and Greek banks that have borrowed €362bn, or the danger for their governments. These banks have used the money to buy state bonds, playing the internal "carry trade" for extra yield. In other words, the ECB is chipping at the prop that holds up Southern Europe.

    One has to conclude that the ECB is washing its hands of the PIGS, dumping the problem onto the fiscal authorities through the EU's €440bn rescue fund. That is courting fate."

  10. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 19/10/2010 10:13:35

    @ Κώστας Ροδινός...αντί να κατηγορείτε την ολέθρια διακυβέρνηση της ΝΔ για την εκτόξευση του ελλείμματος του 2009 στο 15% και κάτι, κάνετε απαράδεκτους υπαινιγμούς για την EUROSTAT και το έργο της!!!!!!!!!!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ δαιμονάκι 19/10/2010 10:23:29

      Πώπω, λες να τους θίξουμε και να εξοργιστούν μαζί μας; Και να σταματήσουν τότε να είναι φιλικοί προς τη χώρα μας; Λες να πάθουμε τέτοια μεγάλη ζημιά; Δεν θα το ανθέξω...

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ δαιμονάκι 19/10/2010 10:40:54

      ρε δαιμονάκι
      για πιά Eurostat μιλάς?
      Για τους γραφειοκράτες της πλάκας που προβλέπουν ... εκ των υστέρων?
      Τι έχουν προβλέψει? Την οικονομική κρίση? Θα μας τρελλάνεις!
      Μας δημιουργείς συμπλέγματα ενοχών να μην βάζουμε στο στόμα μας τον ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ(!) αυτό φορέα!
      Ακου λοιπόν φίλε
      Ο Μηχανισμός αυτός θέλει...αναδιοργάνωση!
      Υπάρχει δε μεγάλη συζήτηση στην ΕΕ ...για το βιο και την πολιτεία της.
      Θυμήσου ...θα φάει πολύ ξύλο και πολύ σύντομα !!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ δαιμονάκι 19/10/2010 12:55:33

      Δαιμονάκι,

      Είπαμε για σένα, για όλα φταίει ο Καραμανλής.
      Αλήθεια ποιοί είναι οι απαράδεκτοι υπαινιγμοί;
      Είναι δυνατόν εδώ και ένα χρόνο να μην έχουν ακόμα καταλήξει σε μια συμφωνία για το έλλειμμα.
      Υπογράψαμε ένα μνημόνιο χωρίς να ξέρουμε το έλλειμμα;

    • ΣΚΙΑ avatar
      ΣΚΙΑ @ δαιμονάκι 19/10/2010 13:19:39

      Αν όμως δε με απατά η μνήμη μου,από την 5η Οκτωβρίου 2009,δηλ. 3 μήνες,δηλ. το 1/4 του έτους,στην κυβέρνηση της χώρας ήταν το ΠΑΣΟΚ.Θα πρέπει να μας πουν τι ποσοστό αυτού του 15% οφείλεται σε αυτό το τρίμηνο,κατά το οποίο υπήρξε ακύρωση μέτρων που είχε ψηφίσει η προηγούμενη κυβέρνηση.Αν δε με απατά επίσης η μνήμη μου κάπου στο Μάρτιο του 2009 ο Καραμανλής είχε καλέσει τον ΓΑΠ και του είχε ζητήσει ένα μίνιμουμ συναίνεσης για να πάρει κάποια απαραίτητα μέτρα...ο ΓΑΠ αρνήθηκε και σε αντίθεση έτρεχε στις διαδηλώσεις διαμαρτυρίας και πήγαινε και "έκλαιγε" στο λιμάνι του Πειραιά παρέα με τους πράσινους αγρότες της Κρήτης!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΣΚΙΑ 19/10/2010 13:35:01

        Μια χαρά τα θυμάσαι!

    • Enzo avatar
      Enzo @ δαιμονάκι 19/10/2010 14:45:42

      δαιμονακι θα σβηστεις με πιτουρα αγγελου!

  11. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 19/10/2010 10:26:23

    Εξαιρετική ανάλυση Κώστα, που συνοψίζει όλο το τρέχον πολιτικό σκηνικό.

    Η ιστορία αυτή με το φούσκωμα του ελλείμματος θα τους γυρίσει πολλαπλά μπούμεραγκ. Ακόμη και οι φανατικοί Πασόκοι δεν θα πειστούν. Το πίστεψαν και με το παραπάνω ότι για όλα φταίει ο Καραμανλής, αλλά τώρα που θα το ξαναχρησιμοποιήσουν το ίδιο κόλπο, θα σταματήσουν να πιστεύουν και το πρώτο.

    Λυπάμαι ειλικρινά τον κόσμο που θα υποφέρει με τα νέα μέτρα, όμως αυτή η κίνηση του ΓΑΠ θα είναι, κατά τη γνώμη μου, η ληξιαρχική πράξη θανάτου του ΠΑΣΟΚ.

  12. armageddon avatar
    armageddon 19/10/2010 10:33:16

    ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟ ΣΤΟ ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΕ ΤΙΣ
    ΑΡΠΑΚΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΙΣΑΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ
    .ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΗΞΕΤΕ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑΤΕ ΤΗΣ
    ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣΣΑΣ.

  13. pikras57 avatar
    pikras57 19/10/2010 10:33:33

    Κώστα δες την παρακάτω δήλωση:

    "...ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιουνκέρ, σημείωσε ότι
    η όποια αναθεώρηση του ελλείμματος του 2009
    δεν θα είναι το αποτέλεσμα παρατυπιών ή παραλείψεων
    της κυβέρνησης της Ελλάδας,
    αλλά το αποτέλεσμα της «επανακατηγοριοποίησης» ορισμένων κρατικών δαπανών"

    Με την δήλωση αυτή :

    1. Kαλύπτεται η συμπαιγνία ΕΕ και κυβέρνησης

    2. Αποκαλύπτεται η ανικανότητα των Υπηρεσιών της Eurostat

    3.Βγαίνει στον αφρό η κυβέρνηση για τα στοιχεία που ένα χρόνο τώρα μαγειρεύουν.

    4. Αποκαλύπτονται ο ενδοτισμός, η παρωδία, οι παραχωρήσεις του Παπακωνσταντίνου που χρησιμοποιεί το όπλο του υψηλού ελλείμματος για να περάσει νέα μέτρα

    5 Αποδεικνύεται ότι οι συνεχείς αναθεωρήσεις στατιστικών στοιχείων κρατών της ΕΕ είναι συνήθης διαδικασία που κλείνει με τεχνική διαβούλευση και σε πολλές περιπτώσεις με πολιτική απόφαση.

    Η ΝΔ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ!

    1.Να ξεσκεπάσει αυτή την ανίερη ΣΥΜΦΩΝΊΑ με τους κοινοτικούς

    2. Να προβάλλει τεκμηριωμένα τις αλχημείες του Παπακωνσταντίνου με τις «επανακατηγοριοποιήσεις» (υπάρχει επιτέλους και η ευρωπαϊκή πρακτική των άλλων κρατών )

    3 . Να απαιτήσει έλεγχο των στατιστικών στοιχείων σε όλες τις χώρες της ΕΕ από ανεξάρτητη Αρχή και όχι από την …ύποπτη Eurostat . Να αντι-προτείνει ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ για την οικονομία σε επίπεδο ΕΕ με διαπρεπείς τεχνοκράτες καθηγητές που θα ελέγξουν σε βάθος τα στατιστικά όλων των κρατών -μέλων της ΕΕ καθώς και την EUROSTAT. Εκεί θα φανούν όλες οι μαμουνιές και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.

    4. Να καταγγείλει την κυβέρνηση ότι παίζοντας με το έλλειμμα, βγάζει τα μάτια της και βάζει πάλι στο κάδρο των αγορών την χώρα , υποθηκεύοντας το μέλλον της.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ pikras57 19/10/2010 12:58:01

      Αγαπητέ φίλε,

      να σταματήσει κάποτε αυτή η ιστορία ότι στέλναμε λάθος στοιχεία.
      Δεν είνα ηλίθιοι στην Ε.Ε. και εμείς οι έξυπνοι που τους κοροϊδεύαμε.
      Ολοι ήξεραν την κατάσταση της οικονομίας. Ηξεραν και τα νούμερα.
      Ολα τα άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ pikras57 19/10/2010 13:06:15

      Pikras,

      Πότε και που έγινε αυτή η δήλωση του Γιούνκερ;

      • Misha avatar
        Misha @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:09:54

        Kώστα, δες

        h--p://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4599784

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:11:15

        Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

  14. nina avatar
    nina 19/10/2010 10:45:45

    έχω την εντύπωση ότι δεν αφουγκράζεστε την κοινωνία.αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα. η νδ δεν κατάφερε να περάσει στις πλατιές μάζες μέχρι στιγμής. ο καρατζαφέρης έγινε περίγελος μετά την ψήφιση του μνημονίου.η ντόρα ώς συνήθως άχθος αρούρις για τη δεξιά. ο κόσμος θα ψηφίσει αντιμνημονιακά -όσοι τέλος πάντων πάνε-αλλά δεν θα το καρπωθεί η νδ. κοινώς με τις υπάρχουσες ενδείξεις τα μεγάλα κόμματα θα πέσουν . Θα κρατήσει κατά πάσα πιθανότητα η νδ την περιφέρια της κεντρικής μακεδονίας με τον ψωμιάδη γιατί έχει διεισδυτικότητα στον κόσμο και ίσως χάσει με τον Γκιουλέκα τον δήμο λόγω μη συσπείρωσης

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/10/2010 10:55:15

    Υψηλό το κόστος ων φωτοβολταϊκών
    Το κράτος δεν μπορεί να εξυπηρετήσεις όλους τους αγρότες, καθώς αυτό το κόστος θα το πληρώσουν όλοι οι φορολογούμενοι

    Κακώς δώσανε λεφτά οι αγρότες για να πάρουν άδεια εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων στα κτήματα τους δήλωσε τη Δευτέρα από το ΕΒΕΑ ο υπουργός ανάπτυξης Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

    Όπως είπε, υπήρχε η λογική ότι θα γίνουμε Ελ Ντοράντο ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, όμως το κράτος δεν μπορεί να εξυπηρετήσεις όλους τους αγρότες, να στείλει καλώδια στα κτήματά τους καθώς αυτό το κόστος θα το πληρώσουν όλοι οι φορολογούμενοι.


    ΕΓΙΝΕ ΟΤΙ ΕΓΡΑΦΑ !!!

    ΠΠ

    • Misha avatar
      Misha @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/10/2010 11:15:21

      ΠΠ

      Το κόλπο είναι να παρουμε νέα δάνεια οι πολίτες από τις τράπεζες δελεαζόμενοι από «τα λεφτά στην ταράτσα» των διαφημίσεων, για να εγκαταστήσουμε φωτοβολταϊκά στις στέγες.
      Και θα έλθει αύριο η τρόικα και θα πει «δε βγαινουν τα νουμερα, τέρμα οι επιδοτήσεις».
      Οι άνθρωποι είναι κανονικοί ληστοσυμμορίτες με γραβάτες.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Misha 19/10/2010 12:26:32

        Βρίσκουν, όμως και τα κάνουν. Όπως είχαν βρει και το '99, με το έγκλημα του Χρηματιστηρίου, για το οποίο λίγο αργότερα ο αχαμνός λογιστάκος είχε πει ξεδιάντροπα "ας πρόσεχαν". Το συμπέρασμα είναι ένα: Επιδοτήσεις από το κράτος πάρτε μόνον όταν είναι σε φάση "take the money and run". Από επιδοτήσεις μακράς πνοής, ΜΑΚΡΙΑ!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Misha 19/10/2010 13:07:29

        Misha,

        Τα φωτοβολταϊκά από που τα εισάγουμε;

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 19/10/2010 13:16:15

        Νομίζω πως τα κατασκευάζουμε εδώ , δίπλα στις μονάδες συναρμολόγησης των Άρτεμις και πιο κάτω από το εργοστάσιο των Πόνυ. :Ρ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Misha 19/10/2010 13:23:07

        Κωστα, κανεις δεν αγοραζει τα "Ελληνικα" πανελ.. οι 2 δικοι πας κατασκευαστες, τα εξαγουν, εχουν υψηλο κοστος !! χαχααααα
        Κινεζοι, Γερμανοι, Ισπανοι, Αμερικανοι.. ολοι εδω ειναι εξω απ την κοκκινη λαμπα στη σειρα.

        Ξερετε ποσο χρεωναν τον καθε φακελο Αγροτη οι ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΔΡΑΚΟΙ ?? Οπως εχω γραψει.. θα πεσει πολυ ξυλο. Τουλαχιστον να τους μαυρισουν το Νοεμβριο για αρχη !! αλλιως καλα να παθουν, που απο το νταβατζιλικι επιδοτηση ΕΕ πεσαν με τα μουτρα στην Ενεργειακη Πρασιναδα.. τυπου Χρηματιστηριο.. και εγιναν ολοι ΕΙΔΙΚΟΙ !

        ΠΠ

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Misha 19/10/2010 13:32:35

        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ,
        Κάτι ακούω και ήθελα να μάθω αν είναι όντως έτσι.
        Πάλι θα κερδίζουν οι ....Γερμανοί

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Misha 19/10/2010 14:06:38

        Κωστα,
        οι Ισραηλινοι σου κανουν?? :)

        ΠΠ

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Misha 19/10/2010 14:12:04

        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ
        Δεν το γνωρίζω το θέμα, αλλά άκουσα οτι τη μερίδα του λέοντος την διεκδικούν γερμανικές εταιρείες.

        Τώρα άν συμμετέχουν και οι ...νέοι μας σύμμαχοι, τί να πώ;

    • Enzo avatar
      Enzo @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/10/2010 13:28:08

      θα πεσουν πολλες φαπες απο τους αγροτες.
      ωρε μανουλαμ τι εχει να γινει.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/10/2010 14:21:54

      Στα Αιολικα ναι μαζι με την ΕΝΕΛ και τους Ισπανους.

      Τα Φωτοβολταικα που εχουν περισσοτερο ψωμι.. εχουν πεσει ολοι με τα μουτρα.. να βγαλουν ασφαλη κερδη ( δες αλλο μου σχολιο ) και οι Ισραηλινοι ειναι πολυ δυνατοι ειδικα μετα την επισκεψη Νετανιαχου. Τα γνωριζω απο 1ο χερι.

      ΠΠ

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/10/2010 14:25:08

        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ

        Δεν γράφεις κανένα άρθρο να ενημερωθούμε;

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/10/2010 15:21:07

        Κωστα, μια χαρα τα γραφει ο Αρχαιος!! Εγω απλα γνωριζω πραγματα απο "μεσα" ως αμεσα εμπλεκομενος... εστειλα κ κατι του ΦΞ του Σεχταρχη να το ανεβασει..

        κατα τ αλλα δες στο ΠΟΣΤ περι Λογικης το σχολιο μου.

        ΠΠ

  16. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 19/10/2010 11:23:35

    για την συναντηση σαμαρα-μπομπολα-βαρδη θα πουμε τιποτα
    ?

  17. Γιαννης 3 avatar
    Γιαννης 3 19/10/2010 11:40:59

    Κωστα και Φακτορα αφιερωμενο:http://taxalia.blogspot.com/2010/10/blog-post_2539.html,και μετα μιλαμε για νεες καταστασεις και ελπιδες!!!!!!

  18. blue nile avatar
    blue nile 19/10/2010 12:19:51

    Να το θέσω και κάπως αλλιώς.

    Αν το ΠΑΣΟΚ δε πάει σε εκλογές τότε ενισχύεται η επιχειρηματολογία όσων υποστηρίζουν ότι αυτή η κυβέρνηση πήρε την εξουσία μόνο και μόνο για να περαιώσει ευνοϊκά για τους συμμάχους και τους γείτονες τα εθνικά θέματα. Χωρίς να νοιάζεται για την επανεκλογή της ή τον χρόνο παραμονής της.
    Το κομματικό συμφέρον του ΠΑΣΟΚ, που μέχρι τώρα ήταν ο δεύτερος κύριος παράγοντας επηρεασμού στη λήψη αποφάσεων, επιτάσσει πρόωρες εκλογές όσο πιο γρήγορα τόσο το καλύτερο πριν θεριέψει η δυσαρέσκεια.

  19. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/10/2010 12:49:01

    Σωστός. Ροδινέ εσύ καλά τα λες. Αλλά ποιος σ`ακούει;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 19/10/2010 13:01:01

      Strange,

      Τους θερμούς συντροφικούς μου χαιρετισμούς στην επαναστατική οργάνωση.
      Βλέπω,όμως, κάτι νεανίες σαν τον Τσιλβίθρα και πειράζουν τον συμπατριώτη μου το Θράκα.
      Μήπως είναι καιρός να τους στείλεις σε κανένα Αρχιπέλαγος προς συνετισμό;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:22:04

        Κε Ροδινέ δεν λες καλά που τους ζωντάνεψα λίγο τους παππούδες του Μάπετ σόου;;;

        Εσείς κάτω μαθαίνω την βγάζετε με καφεδάκι και φλαμούρι.
        Να στείλουμε κάνα πτι-φουρ από τον Χατζή να μην τα κοπανάτε ξεροσφύρι;;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:27:49

        Ροδινέ. Ο μικρός είναι λίγο άψητος αλλά έχει πολύ potential. Αν δεν τον χαζέψει ο Θράξ με την ακατάσχετη λογόρροιά του, θα έχει λαμπρό μέλλον. Τον έβαλε τώρα να διαβάσει τα πάντα για τον Επίκουρο, και θα τον εξετάσει το Σάββατο. Εγώ πάλι του αναθέτω συνοπτικές εργασίες επί του πρώιμου Μάρξ για να ψηθεί λίγο. Καλά τα πάει γενικώς.
        Αυτό με το χαμομήλι τι λέει; Μήπως πρέπει να ανεβείτε κανα σαββατοκύριακο; Θα χαζέψετε εκεί κάτω με ακαπνίες και τσάγια. Ούτε τζιγεροσαρμάδες δεν βρίσκεις κάτω απ το αυλάκι.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:28:55

        Τσιλιβίθρα,

        Εδώ ο ένας ο Μικρός Οδυσσέας, αναπτύσσει μια καινούργια θεωρία πιθανοτήτων για να κερδίζει στο στοίχημα, ο άλλος ο Γιάννης ο Φαίλτωρ αναζητεί πολιτισμούς στο διάστημα,και ο Φάκτορας δεν μπορεί να τα μαζέψει τα παλιόπαιδα τα ατίθασα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:30:22

        Απορώ με τον Θράκα,πώς σας ανέχετε!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:38:49

        Κε Ροδινέ από ότι βλέπω ο Οδυσσέας είναι "παντόφλας", ο Φαίλτωρ ίσως έπεσε σε καμμιά μαρμίτα κι αυτός σαν τον Θράκα όταν ήταν μικρός...και για εσάς μαθαίνω τα καλύτερα.
        Μήπως τελικά να πάρετε πρωτοβουλίες και να ανεβάσετσε συνολικά τον δείκτη χοληστερίνης της παρέας;;;

        (για να προλάβω την επερχόμενη ερώτηση, "παντόφλας" στα Σαλονικιώτικα σημαίνει αυτός που τρώει παντόφλα από την συμβία του...όταν υπάρχει δλδ...)

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:41:25

        Τσιλιβίθρα,

        Σπέρνεις ζιζάνια!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:43:38

        Δεν κατάλαβα το πνεύμα σας!
        Η αλήθεια είναι ότι ο Μικρός Σουσλώφ Οδυσσέας δεν ασχολείται με στοιχήματα και τέτοια αλλά ως γραμματέας Ιδεολογικού, συντάσσει το μανιφέστο της ιδρυτικής διακύρηξης.

        Εγώ ως μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής ασχολούμαι με την καταγραφή και τεκμηρίωση της παραγωγής αποστάγματος το οποίο στην καθομιλουμένη αποκαλείται τσίπουρο και θα χρησιμοποιηθεί με ελάχιστες τροποποιήσεις ως πηρυνικό καύσιμο. (Φτιάχνω νέα συνταγή δηλαδή)

        Το...Πολιτμπιρό και ο Τομέας Επικοινωνίας δεν ξέρω με τι ασχολείται

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:46:02

        Το Πολιτμπιρό μάλλον ...κάααααθεται!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:49:22

        Αγαπητέ Φαίλτωρα, όπως έχω πολλαπλώς προειπεί (κοινώς σας τα έχω τουμπανιάσει), πλησιάζουν οι μέρες των βρασμών εδώ στα χωριά της Μακεδονίας, οποιαδήποτε έρευνα περί πυρηνικού αποστάγματος απαιτείται να περάσει από τα μέρη μας. Ενδέχεται και ύπαρξη ικανής ποσότητας αγριόχοιρων για την συζητούμενη από τον φίλτατο τσιλιβίθρα αύξηση των επιπέδων χοληστερίνης.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 13:59:01

        Φίλτατε συνάδελφε Τop Gunz. Με μεγάλη ευχαρίστηση η Επιστημονική Επιτροπή θα εκδράμει στη Μακεδονία για να κάνει τους απαραίτητους ελέγχους ποιότητος των εν λόγω αποσταγμάτων. Απλά έχουμε μια δυσκαμψία με τη γραφειοκρατία η οποία θα ξεπεραστεί.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 14:03:48

        Ωχ!
        Αμα ανέβει η ...επιστημονική επιτροπή προβλέπω εκρήξεις, ανατινάξεις,ατυχήματα.
        Πείτε μας΄πότε θα΄ανέβει η επιτροπή για να τραβήξουμε αντίθετη πορεία!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 14:06:03

        Φαίλτωρα, για να ανεβείτε συντεταγμένα στα μέρη δικαιοδοσίας μας, χρειάζεται άδεια από το σοβιέτ Β. Ελλάδος. Αλλιώς θα χαρακτηριστείτε φράξια και θα σας εξοντώσουμε. Πρακαλώ προχωρήστε σε γραπτό αίτημα και θα συσκεφτούμε επί του ζητήματος.
        Αλλιώς "Ούτε ψωμί ούτε νερό στον μιζέρια Οδυσσέα!"

        Για το επαναστατικό συμβούλιο κλπ.

        Strange

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 14:14:27

        Για πρόσεξε τον τόνο σύντροφε γιατί θα γίνει της Ουγγαρίας. Το κόμμα δε θα ανεχτεί τέτοιες συμπεριφορές. ¨Ήδη δόθηκε εντολή στην επιτροπή δεοντολογίας να εξεταστεί το ζήτημά σας για κομματική απίθεια, ενώ η 58η Μεραρχία Τσιπουροφόρων Φρουρών της Επανάστασης τέθηκε σε επιφυλακή.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 14:20:21

        Φαίλτωρ

        πωπω ρε συ Γιάννη με όλη αυτήν την οργάνωση και την περίσκεψη πονέσαν τα μυαλά μου σε λέω.
        Εμείς εδώ απλά σφάξαμε ένα βίσωνα, ήπιαμε τα τσίπουρα και μαζευτήκαμε γύρω από τη φωτιά να μουγκρίσουμε σαν γνήσιοι homo erectus.
        Πολύ το κουράζετε βρε αδερφέ.

        Οδυσσέα

        Κολωνάκι εε;;; Δεν περίμενα τίποτα διαφορετικό.
        Μπρούκλης ολκής είσαι το λοιπόν και σου αρμόζει να σε παρκάρουμε στο Πανόραμα να ταιριάξεις με τις "νύφες" μας.

        Δεν μπορούμε να κατεβούμε στις εκλογές.
        Μην βάζετε φυτίλια στον Θράκα.
        Έχουμε να ταιριάξουμε Βόλο,Βέροια, Δράμα, Χαλκιδική και έχει προτεραιότητα ο Gunz.
        θα πρέπει να προσλάβω βοηθό για να τα προλάβω όλα.

        Επίσης αν είναι να ανεβείτε να ενημερωθούμε πρώτα όπως λέει ο Strange...εδώ είναι φαρ ουεστ δεν είναι Κολωνάκι...ο Φιλ Ντέφερ ο θεριστής σας περιμένει στο Σιέρα-Χαλάστρα.

        χικ...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Κώστας Ροδινός 19/10/2010 14:40:51

        Εγώ γιατί έχω αρχίσει να αισθάνομαι σαν δεξιά παρένθεση?

  20. Factorx avatar
    Factorx 19/10/2010 12:59:22

    Επειδή διάφορα κορόδα, ή αφελείς (διαλέγετε και παιρνετε) επιμένου να διαβάζουν ανοησίες στο διαδίκτυο, το πρώτο ερώτημα που βάζει στον εαυτό του ΚΑΘΕ ΝΟΗΜΩΝ πολίτης είκαι το εξής: ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΆΝΕ ΔΥΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΒΑΣΙΚΆ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ;

    Η απάντηση είναι "δεν είναι δυνατόν" και γι αυτό η είδηση είναι μούφα.
    Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ

    Ποια είναι η αλήθεια; Το συστημα εχει καταλάβει πλέον ότι με τον πρωθυπουργό που έχουν μπλέξει θα καταστραφούν και οι ίδιοι. Και αρχίζουν και ακούνε τι λέει ο Σαμαράς. Αργά η γρήγορα θα καταλάβουν ότι μόνο αυτός είναι η σωτηρία της χώρας και πάνω σε αυτό αρχίζουν απο τώρα να στήνονται προβοκάτσιες - για κοροιδια επειδή ο Σαμαράς δεν πρόκειται ποτέ να ενδώσει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Factorx 19/10/2010 13:02:07

      Φάκτορα,

      Ορθώς το διαψεύδεις γιατί το΄σύστημα έχει ειδικότητα στην κατασκευή ειδήσεων.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Factorx 19/10/2010 14:22:31

      Καλά, αυτοί τώρα το κατάλαβαν; Και είναι και μεγαλοεπιχειρηματίες, τρομάρα τους... Δεν ρωτούσαν εμάς να τους κάναμε ένα μπρίφινγκ στις 5 Οκτωβρίου να κέρδιζαν και χρόνο;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 19/10/2010 14:26:59

        Επώνυμε,

        Τότε δεν ήθελαν να καταλάβουν!
        Και τώρα κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν...
        Θέλουν τον χρόνο τους για τη στροφή...

  21. Γιαννης 3 avatar
    Γιαννης 3 19/10/2010 13:09:49

    Μπορει να ειμαι ΑΦΕΛΗΣ ή ΚΟΡΟΔΟ(οπως γραφεις) αλλα πως γινεται ΔΥΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ να ειναι και ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ του ΜΕΓΚΑ!!!!Περιεργα πραγματα συμβαινουν.........
    Ποσο αφελης πρεπει να ειναι καποιος οταν πιστευει οτι σε μια αγορα οπως η Ελλαδα υπαρχουν ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ!!!!!!!
    Οταν αποδειχθει το αντιθετο τοτε οντως θα προκειτε για τεραστια λασπη εναντιον του αρχηγου της παραταξης μας.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Γιαννης 3 19/10/2010 13:17:08

      Ο βασικός ...παίκτης σο Μέγκα είναι ο Μόμπολας

      • Γιαννης 3 avatar
        Γιαννης 3 @ Factorx 19/10/2010 13:26:46

        Εχεις δικιο οτι ειναι βασικος παιχτης ο εργολαβος αλλα με τον Βαρδινογιαννη ειναι και λεγονται ΣΥΝΔΙΟΚΤΗΤΕΣ,εξαλλου φανηκε ξεκαθαρα οτι προχθες παιχτηκε πρωτη ειδηση η Μαριαννα Βαρδινογιαννη.Οταν εισαι αντιπαλος μα καποιον δεν εχεις κοινη δουλεια μαζι του.Μακαρι η σιγουρια για την 'μουφα' ειδηση που βγαζεις να ειναι και αληθεις γιατι αλλιως ζητω που καηκαμε......

    • Y. avatar
      Y. @ Γιαννης 3 19/10/2010 16:56:56

      Βάσει συμφωνίας κυρίων (εδώ και δεκαπέντε χρόνια), ο Μπόμπολας αποφασίζει πολιτική γραμμή, ο Βαρδινιγιάννης αθλητικα (ΠΑΟ) και κοινωνικά (Ελπίς)
      Γκαραντί.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ Y. 20/10/2010 10:23:36

        στέκει αυτή η μοιρασιά...;

  22. blue nile avatar
    blue nile 19/10/2010 13:18:25

    Ποιος είπε ότι το να είναι κάποιος επιτυχημένο ανδρείκελο δεν απαιτεί συγκεκριμένες στοιχειώδεις ικανότητες?
    Ο ΓΑΠ έχει ξαφνιάσει αρνητικά όλους τους εγχώριος υποστηρικτές του.
    Όλο αυτό το εκδοτικοοικονομικό κατεστημένο που καταλαβαίνει πλέον ότι σε πρώτο χρόνο γλύτωσε και δεν πληρώνει την κρίση που σε μεγάλο βαθμό αυτό δημιούργησε αλλά η πλήρη αποτυχία του οικονομικού επιτελείου δημιουργεί πολύ μεγαλύτερη ύφεση από ότι είχε αρχικά υπολογιστεί. Ύφεση που τελικά την πληρώνουν όλοι χώρια που η επερχόμενη κοινωνική έκρηξη δεν συμφέρει κανέναν τους.

  23. dimitris hamenos avatar
    dimitris hamenos 19/10/2010 13:20:48

    Η κριση περα απο οικονομικη ειναι θεσμικη, πολιτικη, κοινωνικη και σιγουρα αξιακη πραγμα που επικοινωνιακα εκμεταλευεται το συστημα δια της προβολης της στο λαο. Ο λαος περα απο ρεαλιστικες πολιτικες εξοδου απο την οικονομικη κριση σιγουρα αναζητα μια νεα ηθικη στην κοινωνια ενα νεο αξιακο συστημα για να προχωρησει στις βαθιες τομες που εχει αναγκει η χωρα. Οι παλιοι και οι παροντες διαχωρισμοι του πολιτικου συστηματος ουσιαστικα αντιπροσωπευουν διαφορετικα οικονομικοπολιτικα τζακια και οχι ιδεολογικες-φιλοσοφικες διαφορες σε σχεση με την διαχειριση των κοινων, τουλαχιστον για την συντριπτικη πλειοψηφια σχηματισμων και προσωπων. Εδω λοιπον γενναται το ερωτημα. Ποιος μπορει να προσφερει ρεαλιστικες προτασεις προβαλοντας συγχρονως ενα οραμα για τη χωρα βασισμενο σε ενα νεο κωδικα αξιων; Κατ εμε ουδεις προς το παρον και για να μην κουρασω τουλαχιστον απο την πλευρα της ΝΔ και του κ. Σαμαρα θα ηθελα να μοιραστω τα εξης: Η ΝΔ παρα τις φιλοτιμες προσπαθειες του προεδρου της ακομα δεν εχει αποτιναξει το κυβερνητικο της παρελθον και προπαντων βασιζεται στο ιδιο απαξιωμενο στελεχιακο δυναμικο. Επισης δεν πειθει πως εχει ολοκληρωμενη προταση διακυβερνησης. Το ΠΑΣΟΚ και ο αρχηγος του απο την αλλη με την προδοτικη ενδοτικη και αναισχυντη κοινωνικα και εθνικα πολιτικη τους εχασαν πλεον οσα ερεισματα ειχαν στα υγιη στρωματα τις κοινωνιας. Η αριστερα κατακερματισμενη με ασαφεις ιδεολογικους προσανατολισμους και εν πολοις ουτοπικες προτασεις βρισκεται σε μια φαση εσωστρεφειας και μαλλον θα παραμεινει εκει για πολυ. Για το μορφωμα του κ. Καρατζαφερη φαινεται πως το τελος ειναι κοντα. Θελω να ελπιζω πως οι σκεπτωμενοι πολιτες της χωρας απο οποιον χωρο και αν προερχονται αντιλαμβανονται τα σημεια των καιρων και θα προχωρισουν σε δρασεις προς αυτη την κατευθυνση. Δυστυχως ειμαστε μονοι.

  24. DIANE avatar
    DIANE 19/10/2010 13:51:23

    Εχω την εντύπωση ότι η συνάντηση έγινε για να συμφωνήσουν α) πώς θα εκφωνεί το δελτίο η Τρέμη κατά του Σαμαρά πειστικώτερα και β) για να χρηματοδοτήσουν την προεκλογική εκστρατεία της ΝΔ κατά του παιντιού.
    Τι λέτε, βρε παιδιά και ποιός διαδίδει τέτοιες χαζομάρες? Τι λόγο θα είχαν να πάνε τώρα τα δύο θηρία στον Σαμαρά? Και με τι καρδιά θα δεχότανε εκείνος όταν τον σφυροκοπούν 24 ώρες το 24ωρο? Νάτανε μετά τις εκλογές και νάχε πάρει η ΝΔ ποσοστό πάνω από 48% αυτοί θα υπέβαλαν τέτοιο αίτημα με σίγουρη άρνηση του Σαμαρά. Τόσο χαζό τον έχετε?

  25. taxalia avatar
    taxalia 19/10/2010 15:06:29

    Ο Μπόμπολας και ο Βαρδινογιάννης έφαγαν στο σπίτι του Σαμαρά; Το άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξέρετε;

    Δηλαδή όταν το κάθε Ντοράκι - βλέπε Θέμος Αναστασιάδης- γράφει στο 'ΘΕΜΑ' το ...Κυριακάτικο ανέκδοτο της εβδομάδας, θα πρέπει να το ...spamάρουμε σε όλο το δίκτυο ως ...αλήθεια;
    Μα είναι δυνατόν να γράφετε τέτοια μπαρούφα και για μερικά κλικ παραπάνω τα άλλα ...ντορόφιλα του
    parapolitika.gr να το κάνουν σημαία;
    Γιατί ρε μάγκες δε γράφετε γι αυτό που έρχεται; Για τη νέα Γαλλική Επανάσταση;
    Βλέπετε τι γίνεται στη Γαλλία αυτές τις ημέρες και τρέμετε ε;
    Όλοι μαζί: ΠΑΣΟΚ - Καρατζαφέρης- Ντόρα, ιδιοκτήτες ΜΜΕ, ιδιοκτήτες κυριακάτικων εφημερίδων, μεγαλοτραπεζίτες και λοιποί μεγαλο καραχαρίες...ΕΡΧΕΤΑΙ!
    Στις οθόνες του σαλονιού σας στην αρχή ως είδηση και μετά στις πόρτες της παράνομης βίλας σας ως απεγνωσμένος άνεργος με γυαλισμένο μάτι!
    Έρχεται τον Δεκέμβρη!

    Και δεν θα είναι ο Αη Βασίλης...

    Α.Κ.

  26. Dal avatar
    Dal 19/10/2010 16:35:38

    "Είναι απορίας άξιον πως ένα χρόνο μετά την άνοδο τους στην εξουσία και ενώ έχουν ήδη αναθεωρήσει το έλλειμμα τρείς φορές, ακόμα …μετράνε!"
    Το πράγμα είναι απλό.Κρύβουν το μέγεθος της ύφεσης που σίγουρα είναι πολύ πιο πάνω από το 4%.Μην θέλοντας να παραδεχθούν την αποτυχία του προγράμματος θέλουν να την φορτώσουν και αυτήν στην περίοδο της ΝΔ.Στην παραποιήση των στοιχείων συμμετέχει φυσικά και η τρόϊκα, που΄σε μελέτη πρίν τρείς εβδομαδεςπροέβλεπε μείωση του ΑΕΠ σε τρέχουσες τιμές μόλις -0,6% για το 2010!!!.Υπάρχει κλάδος της οικονομίας με λιγότερη του 10% μείωση του κύκλου εργασιών του;

  27. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 19/10/2010 16:50:01

    Αγαπητε Φακτορα ,γραφω δυο λεξεις που μπορει να πονεσουν,στο κομμα της Ν.Δ ειναι πολυ νυχτωμενοι, τοσο οσο δεν φανταζεσαι. Στην κοινωνια υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι δεν ξερουν τιποτα απο τα τεκτενομενα ,κοιταζουν αυτα που συμβαινουν χωρις να καταλαβαινουν.Δεν υπαρχει ενημερωση απο κανεναν.Το καλοκαιρι εγιναν εκλογες για τις τοπικες και νομαρχιακες του κομματος.Αυτα τα οργανα θα επρεπε λογικα να ενημερωνουν τον κοσμο για ολα αυτα που συμβαινουν και που προκειται να συμβουν και να προσπαθουν να περασουν το μυνημα οτι η ψηφος κατα του μνημονιου ειναι μονοδρομος για να μην δουμε σε λιγο καιρο οτι χειροτερο μπορει να φανταστουμε,παρ ολα αυτα το κομμα αδιαφορειδεν υποστηριζει καθολου τις τοπικες οργανωσεις με ενημερωση ,με εντυπο υλικο,με οποιονδηποτε τροπο ,ετσι ωστε να ενημερωθει ο κοσμος .Εχουν πεσει στην αντιληψη μου περιπτωσεις εγκαταλειψης παντελους. Μηπως το παιχνιδι ειναι στημενο εις βαρος μας και δεν το εχουμε παρει χαμπαρι,μηπως απο μεσα απο τΟ ΚΟΜΜΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ,ρωταω μηπως.Εχουν στειλει γραμματα στα κεντρικα και δεν εχουν λαβει καμμια απαντηση,οι συναντησεις με τους υπευθυνους των ΝΟΔΕ ακυρονονται τι γινεται ρε παιδια.... Ξυπνηστε το τρενο φευγει και δεν θα σταματησει παρα μονο στα στρατοπεδα συγκεντρωσεως,μπας και ξερουν οτι δεν τραβανε οι υποψηφιοτητες του κομματος και σου λεει τι να καθισουμε να ασχολουμεθα τωρα με τους χαχολους τους οπαδους μας,που ειναι η επικοινωνια με ολους αυτους που περιμεναν με τις ωρες να ψηφισουν τον Νοεμβριο,πως θα μπορεσουν να ξεσηκωσουν απο τον καναπε τους ολους αυτους που δεν πηγαν να ψηφισουν στις περασμενες εκλογες(800000 λενε)πως θα δωσουμε το βροντερο παρον οτι δεν θελουμε να υποταγουμε στις επιθυμιες της ΝεαςΤαξης,μηπως εχουν πεταξει λευκη πετσετα ολοι εκει στην Ριγιλλης.Φακτορα αυτα που σου γραφω μπορει να μην κολλανε στην αντιστοιχη αναρτηση αλλα αισθανθηκα την αναγκη να τα γραψω,αναρτησε τα ανθελεις και οπου κατα την αποψη σου κολλαει περισσοτερο
    Ευχαριστω ενας πολιτης που δεν συμβιβαζεται

  28. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 19/10/2010 16:50:40

    Ολοι στους δρόμους. Οι Γάλλοι μας δείχνουν τον δρόμο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.