#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/02/2013 18:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η σιωπή των (μεταμφιεσμένων) αμνών



Με αφορμή την καταδίκη του κ. Παπαγεωργόπουλου σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας έναν πολύ προσωπικό και κατά τη γνώμη μου εύλογο προβληματισμό.

Υπήρχε μέχρι το 2009 ένα ολόκληρο Πολιτικό Σύστημα. Μια πυραμίδα πολιτικών προσώπων με βάση τα μεγαλοστελέχη της δημόσιας διοίκησης και κορυφή τους Βουλευτές, τους Γραμματείς, του Υπουργήσιμους, τους Υπουργούς, τους Πρωθυπουργήσιμους, τους Πρωθυπουργούς, με αυτήν περίπου την σειρά. Με αυτήν περίπου την συχνότητα τους βλέπαμε στην τηλεόραση, τους ακούγαμε στα ερτζιανά, τους διαβάζαμε στις εφημερίδες, στο διαδίκτυο αργότερα, στις κομματικές, πολιτικές και κοσμικές εκδηλώσεις, τους συναντούσαμε στις Αράχωβες και στις Μυκόνους, σε μεγαλοπρεπή γιότ και «ταπεινά» καταμαράν, στο Ηρώδειο, στην Επίδαυρο και στα «πολιτιστικά κέντρα» της παραλιακής.

Τώρα … σιωπή! Προσπαθώ να ανιχνεύσω κάποιον από την παλιά μπαρουτοκαπνισμένη γενιά των Πασόκων Υπουργών στην τηλεόραση και αραιά και που πέφτω πάνω σε κανέναν Παντελή Οικονόμου, σε κανέναν Σκανδαλίδη ή το πολύ – πολύ στον βαθυστόχαστο και μελίρρυτο Κοζανίτη, τον Κουκουλόπουλο! Πού είναι όλες οι παλιές οι δόξες; Πού πήγαν όλα εκείνα τα βλοσυρά σοσιαλιστικά πρόσωπα της πρώτης περιόδου, τα χαρούμενα εκσυγχρονιστικά μουτράκια της Σημιτικής φουρνιάς, οι ροδομάγουλοι κηπουροί του ΓΑΠ; Άφαντοι όλοι! Κρύβονται γιατί ντρέπονται; Κρύβονται για να ξεχαστούν; Κρύβονται για να αναβαπτιστούν στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ που λέγεται ΣΥΡΙΖΑ και να επανέλθουν; Άβυσσος η ψυχή του «Πασοκικού πολιτικού όντος»!

Από την άλλη, το ίδιο συμβαίνει και με τους γαλάζιους που κυβερνούν. Ψάχνεις Υπουργό από τους παλαιούς στην τηλεόραση με το κιάλι! Ελάχιστοι επίσης από τους νυν Υπουργούς με προηγούμενη εμπειρία βγαίνουν να μιλήσουν ανοιχτά για το κυβερνητικό έργο, για τα πλάνα της κυβέρνησης, για την «ταμπακιέρα». Οι περισσότεροι, σα να κρύβονται ένα πράγμα. Σα να έχουν επιλέξει σιωπή ασυρμάτου. Διάγουν τον κυβερνητικό, κομματικό ή προσωπικό βίο τους στην «σκιερή πλευρά» της πολιτικής ζωής. Φροντίζουν να μην μιλούν πολύ, να μην θορυβούν, να μην κάνουν αισθητή την παρουσία τους.

Στην Βουλή επίσης: μούγκα στη στρούγκα. Παλαιοπασόκοι και Νεοδημοκράτες – μαμούθ σπάνια εκτίθενται στο βήμα του Κοινοβουλίου. Συνήθως διαβιούν στα «ορεινά» ψηφίζουν στα γρήγορα τα απαραίτητα νομοσχέδια και την «κάνουν κατσίκα» στα μουλωχτά μην τυχόν και τους «πιάσει» καμιά κάμερα. Το ίδιο και οι παλαίμαχοι Υπουργοί, που σπάνια πατάνε το πόδι τους στην αίθουσα της ολομέλειας, ακόμη πιο σπάνια εμφανίζονται στον κοινοβουλευτικό έλεγχο να απαντήσουν σε ερωτήσεις και σχεδόν ποτέ δεν εισηγούνται τα νομοσχέδια της αρμοδιότητάς τους οι ίδιοι. Ένας φόβος της έκθεσης στο φως, της δημοσιότητας, της κάμερας, μοιάζει να τους συνέχει. Ένας φόβος αδικαιολόγητος για πολιτικούς, που όμως δικαιολογείται θαυμάσια αν αναλογιστεί κανείς τις εποχές που ζούμε.

Τέλος, που βρίσκεται ο πολύπλαγκτος Γιάννος; Ο αγέρωχος εκείνος Υπουργός με το χαμόγελο – διαφήμιση της κολυνός και το μαλλί στην τρίχα, σαν βγήκε μόλις από του Μισέλ στο Κολωνάκι; Ούτε φωνή ούτε ακρόαση! Ο Τσουκάτος που να βόσκει; Και ο Μαντέλης που πήρε τα κεντροασιατικά βουνά, τι να κάνει αυτή η πονεμένη ψυχή; Που είναι όλα αυτά τα αστέρια του ΠΑΣΟΚ να υπερασπιστούν την λερωμένη τους φωλιά; Η εικόνα του Παπαγεωργόπουλου σιδηροδέσμιου να χώνεται στο βαν για τα Διαβατά, είμαι βέβαιος πως έρχεται και επανέρχεται πια στο μυαλό πολλών από τους παλαιούς πολιτικούς που ξέρουν πως έβαλαν το χέρι τους στο «μέλι». Η πολύχρονη εμπειρία, τους προειδοποιεί για την υπόκωφη βουή της κοινωνίας που ΑΠΑΙΤΕΙ πια επιτακτικά να πληρώσουν οι κλέφτες, οι επίορκοι, οι καταχραστές δημοσίου χρήματος, οι ανεύθυνοι και οι προδότες.

Να είναι σίγουροι όλοι αυτοί οι παλαιοί πολιτικοί που με πράξεις ή παραλείψεις τους ζημίωσαν τον ελληνικό λαό και τον κατάντησαν επαίτη της Ευρώπης και μουσαφίρη στο σπίτι του, πως η τεχνητή αφάνεια στην οποία προσπαθούν να διολισθήσουν δεν θα τους σώσει. Το σκιερό πέπλο που τεχνηέντως προσπαθούν να ρίξουν στους εαυτούς τους, τους αυλικούς τους και την παλιά, πολυτελή και ανέμελη ζωή τους, δεν είναι αρκετό για να κρύψει τις ευθύνες τους. Η συνταγή του «λάθε βιώσας» που προσπαθούν τελευταίως να εφαρμόσουν για τις άλλοτε λαλίστατες και θορυβούσες υπάρξεις τους, δεν θα τους γλιτώσει από την τελική κρίση. Η κοινωνία διψάει για «αίμα», οι ένοχοι υπάρχουν, θα βρεθούν και θα πληρώσουν. Η δικαστική εξουσία θα κάνει επιτέλους την δουλειά της. Όπου και να κρυφτείτε, όσο και να το βουλώσετε, όπως και να μεταμφιεστείτε, έρχεται η ώρα σας να παρουσιαστείτε μπροστά στον φυσικό σας δικαστή και να υποστείτε τις συνέπειες των πράξεών σας. Ο πρώην Δήμαρχος Θεσσαλονίκης σας δείχνει τον δρόμο.

Akenaton    

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kostis avatar
    kostis 28/02/2013 18:28:21

    Δεν ξερω αν ο Παπαγεωργοπουλος εβαλε το χερι στο μελι η "πιαστηκε μποσικος" ενω οι απο κατω κανανε παρτυ (ολα θα ξανακριθουν στο εφετειο) ομως ο κανιβαλισμος των ΜΜΕ και λοιπων πρωην συναδελφων, συντροφων η και συνδαιτημονων του μου προκαλει αηδια. Τουλαχιστον ο Παπαγεωργοπουλος σηκωσε την Ελληνικη σημαια σε καμποσα ξενα σταδια, εστειλε στον αθλητισμο πολλα παιδια, αντιμετωπισε με αξιοπρεπεια (αν και με λιγη επαρση, οφειλω να ομολογησω) την δικατικη περιπετεια, και σταθηκε παληκαρι στο τελος, οταν εδω και ενα μηνα του ειχανε ψιθυρισει στο αυτι (αγορευση εισαγγελεα εδρας) οτι κινδυνευει με ισοβια φυλακιση και θα μπορουσε να εξαφανιστει. Αλλα ο Βασιλης ηταν κιμπαρης και large τυπος.. Ο γραφων ειναι ενας απο του 2 που εγγυηθηκαν-υπογραψανε την εγγραφη του ως μελος την Ν.Δ. το καλοκαιρι 1978..

    • tzagerCrete avatar
      tzagerCrete @ kostis 28/02/2013 20:06:17

      Κωστή,

      Δυστυχώς ο κύριος Παπαγεωργόπουλος υπέστειλε τελικά την Ελληνική σημαία και την έστειλε στα τάρταρα..!

      Το ότι στα νιάτα του τίμησε τα Ελληνικά χρώματα αποτελεί τραγική ειρωνία της μετέπειτα πολιτικής πορείας του. Είναι απλά θλιβερό.

      • kostis avatar
        kostis @ tzagerCrete 28/02/2013 20:44:12

        συμφωνω, αλλα ας μην μηδενιζουμε την πολιτικη και κοινωνικη του προσφορα. Η διαμορφωση και αναπλαση της νεας παραλιας και το Δημαρχιακο μεγαρο Θεσνικης θα πρεπει να καταχωριστουν σ'αυτον. Στον δε αθλητικο τομεα υψωσε και κρατησε ψηλα την σημαια μας στους διεθνεις στιβους, μια εποχη που Ελληνα αθλητη παγκοσμιου επιπεδου τον ψαχναμε με το τουφεκι..

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ kostis 28/02/2013 20:55:40

          kostis,

          Καλλίτερα μήν δίνεις ἐξηγήσεις σέ πρώην ἀπογοητευμένους ὁπαδούς τοῦ γαπ καί νῦν ροζούληδες! Μέλημα τους μόνο ἡ ὑφαρπαγή ψήφων!!

          • tzagerCrete avatar
            tzagerCrete @ Φωτεινή 28/02/2013 23:27:23

            Καλά εσύ Φωτεινούλα το'χεις χάσει...

            Κοιμάσαι κι ονειρεύεσαι τον ΓΑΠ, τον Τσίπρα και τους ροζ καλλικάντζαρους...

            Περαστικά!

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ tzagerCrete 01/03/2013 00:39:08

            ᾿῎Εχεις δίκιο, ἄφησα τήν χα, κκε καί ἀνελ (λαος τέρμα) ἔξω. ῾Υπάρχει ἄλλο κόμμα πού παρέλειψα;; ῎Ασε τούς γρίφους καί γράψε μας τίς πολιτικές σου προτιμήσεις. :lol:

          • JE NE REGRETTE RIEN avatar
            JE NE REGRETTE RIEN @ Φωτεινή 03/03/2013 02:54:34

            Αχ βρέ @ Φωτεινή καί όλοι οι άλλοι : Τι πρέπει να συμβεί ακόμη γιά να σιχαθείτε όλα τα κόμματα ;
            Πότε θα καταλάβουμε οι Ελληνες ότι αυτή η "κομματοποίηση"μας κατέστρεψε και συνεχίζει να το κάνει ;
            Αυτό το "μίσος και αλληλοσπαραγμός" ;

    • akenaton avatar
      akenaton @ kostis 28/02/2013 20:56:50

      Πστεύετε πως κανιβαλίζεται ο κ. Παπαγεωργόπουλος σε αυτό το σημείωμα; Μονάχα ως αναφορά και αφορμή λαμβάνεται η χθεσινή καταδίκη του, χωρίς να υπεισέρχομαι ούτε στην ουσία της δίκης ούτε στην προσωπικότητα του πρώην Δημάρχου. Όπως όμως και να το κάνουμε, υπάρχει μια δικαστική απόφαση που αλλάζει τα μέχρι τώρα δεδομένα στην χώρα μας και αυτήν χαιρετίζουμε. Λυπάμαι αν έτυχε να εγκαινιάσει ο "εκλεκτός" σας την νέα εποχή που ελπίζουμε να ανατείλλει στην αντιμετώπιση από την δικαιοσύνη των ποινικών υποθέσεων πολιτικών και φιλικών προς αυτούς προσώπων, που φτάνουν στις αίθουσες απονομής δικαίου.

    • Στάθης Σαραφόπουλος avatar
      Στάθης Σαραφόπουλος @ kostis 01/03/2013 10:27:00

      Άν δεν δω να καταδικάζονται πιο αυστηρά από τον πρώην δήμαρχο Θεσσαλονίκης οι μεγάλοι ένοχοι,
      θα θεωρώ τον Παπαγωργόπουλο ως εξιλαστήριο θύμα και την καταδίκη του σαν στάχτη στα μάτια του κόσμου.

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Στάθης Σαραφόπουλος 01/03/2013 12:52:14

        Και εγώ το ίδιο.

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Φελίζα 01/03/2013 19:40:49

          I second the motion!

  2. tsakali avatar
    tsakali 28/02/2013 18:33:32

    ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ να σχολιάσω κατι άλλο. Την συνεντευξη Γ.Μηλιού στο ΑΠΕ. Δίνει την δυνατότητα για πλήρη αποσύνθεση του ΣΥΡΙΖΑ., αλλά μόνο απο ανθρώπους που εχουν ενσημα κ οχι πομφόλυγες των πολιτικών δυναστειών. ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ , η ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗ ΑΛΕΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!
    ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ. ο νέος ΝΤΕΓΚΩΛ της ΕΥΡΩΠΗΣ μπορει νάναι Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ!

  3. Kostas G avatar
    Kostas G 28/02/2013 18:40:09

    Ο κ. Σαμαράς ανέστειλε την κομματική ιδιότητα του Παπαγεωργόπουλου μέχρι να τελεσιδικήσει η απόφαση. Δηλαδή δεν τον διέγραψε. Αυτό από μία άποψη σημαίνει έλλειψη σεβασμού στην δικαστική απόφαση με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Kostas G 28/02/2013 18:57:53

      Αφού υπάρχει δυνατότητα έφεσης τι λες τώρα εσύ ότι θες; Αν είναι αθώος και αποδειχθεί δηλαδή; Μια υπογραφή είναι και η μια περίπτωση και η άλλη.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Γεώργιος Τ. 01/03/2013 19:39:08

        Τά 13 (νομίζω) ἐρωτήματα θά ἀπαντηθοῦν;;

        • WY avatar
          WY @ Φωτεινή 02/03/2013 14:06:41

          Αφού τά θέτει ή Ζωούλα,ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!!

  4. tsakali avatar
    tsakali 28/02/2013 18:40:11

    και ΕΠΙ του πιεστηρίου, ΑΡΙΣΤΟΤΑΤΟΝ άρθρο σας !!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ κ να ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ κ η εκκλησία του Δήμου θα παρακαλέσω. ευχαριστώ.

    • Kostas A. avatar
      Kostas A. @ tsakali 28/02/2013 19:18:29

      ΚΥΡΙΕ Τσακάλι θα έπρεπε να ντρεπεστε που αμφισβητείτε τον Πρωθυπουργό.

      Η ΝΔ αποδεικνύει ότι έχει βάλει βαθιά το μαχαίρι στο κόκαλο και αποδιδεται δικαιοσύνη!!

  5. Nik avatar
    Nik 28/02/2013 18:50:08

    Καμία έλλειψη σεβασμού, αν δεν παρέλθει η προθεσμία έφεσης δεν είναι τελεσίδικη η απόφαση. Νομικά είναι η πιο σωστή προσέγγιση.

    Το πόσο μακριά θα πάει η δικασική διερεύνηση θα έχει ενδιαφέρον. Θα πιάσει και αυτούς που αποδέχονταν και επεδίωκαν διορισμό και άσκησαν ποικιλόμορφες "πιέσεις" όταν ήξεραν ότι δεν είχαν τα απαιτούμενα προσόντα; Η θα σταματήσει στα όρια του "λαού" που πάντα κρίνεται αθώος; Θα φέρει στην επιφάνεια όσους "έβαλαν βύσμα" για να κάνουν θητεία στο Πεντάγωνο; Αν όχι τότε να την βράσω την κάθαρση.

  6. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 28/02/2013 19:27:04

    Σύζυγος κερασφόρος, με τα κέρατα του να σκαλώνουν και στα τούνελ της εγνατίας, αρνείται να παραδεχτεί ότι η πιστή για τον ίδιο γυνή του, είναι παραβάτης της εντολής ου μοιχευσεις.
    Στις συμβουλές των φίλων του απαντά ότι έχει μεν υποψίες αλλά και σοβαρές αμφιβολίες και δεν μπορεί να την καταδικάσει.
    Πείθεται στο τέλος να προσλάβει ντέτεκτιβ για να παρακολουθήσει την μοιχαλίδα.
    Την ίδια κιόλας μέρα ο ερευνητής τον συναντά στο γραφείο του...Η γυναίκα σας σας απατά,του λέει με απόλυτη σιγουριά...
    -Γεγονότα, θέλω γεγονότα και αποδείξεις για να πεισθώ απαντά ο κερασφόρος.
    -Μόλις φύγατε απο το σπίτι, αρχίζει ο σπιούνος, τηλεφώνησε αμέσως στον εραστή της..
    -Προχώρα παρακάτω,αυτό δεν λέει τίποτε.
    -Σε δέκα λεπτά βγήκε κουνάμενη και μπήκε στο αυτοκίνητο που την περίμενε στη γωνάι...
    -Παρακάτω..
    -Την φίλησε ένας άνδρας και ξεκίνησε το αυτκίνητο.
    -Παρακάτω, αυτό δεν αποδεικνύει τίποτε.
    -Πήγανε στην καλαμαριά φάγανε τα ψαράκια τους,μετά στο πανόραμα για παγωτό..
    -Μετά,μετά?
    -Μετά ,μόλις βράδυασε έφτασαν σε ένα ξενοδοχείο...Ανέβηκαν αμέσως στο δωμάτιο...
    -Μετά? ρωτάει με έκδηλη αγωνία ο πιστός σύζυγος.
    -Τους ακολούθησα, ανέβηκα στο μπαλκόνι και έβλεπα απο τις γρύλιες...
    -Και?
    -Ο άντρας γδύθηκε και έπεσε στο κρεβάτι...Η γυναίκα σου γδύθηκε και αυτή και έπεσε πάνω του...Τον αγκάλιασε...
    -Μετά?
    -Μετά λεπτομέρειες δεν είδα γιατί έκλεισαν το φως...
    -Αυτή η αμφιβολία θα με φάει γαμ...το μου..ανέκραξε αγανακτησμένος ο κερασφόρος και έδιωξε τον ερευνητή ως ανίκανο..

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ ορεσείβιος 28/02/2013 20:50:58

      Ωραίο!
      Κι εγώ έλεγα μπράβο στο δικαστήριο που τόλμησε. Ώσπου έμαθα τη σύνθεση του δικαστηρίου. Μετά το βούλωσα. Θα μου πεις ότι ο ντετέκτιβ μπορεί να είναι μούτρο δε σημαίνει απαραίτητα ότι παραπληροφορεί το σύζυγο. Θα δούμε στην έφεση.

      • akenaton avatar
        akenaton @ MAYRO XABIARI 01/03/2013 11:18:19

        Τι συμβαίνει με την σύνθεση του Δικαστηρίου;

        • tak avatar
          tak @ akenaton 01/03/2013 17:16:16

          Θα κρατήσω αυτό το θέμα, για να το συγκρίνω με αυτό της τελικής ετυμηγορίας.
          Τίποτα άλλο...

          • akenaton avatar
            akenaton @ tak 01/03/2013 17:39:13

            Αυτήν την απόφαση έχουμε βάσει αυτής μιλάμε αγαπητέ μου TAK. Αν το Εφετείο αποφασίσει αλλιώς, θα μιλάμε αλλιώς τότε.

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ akenaton 01/03/2013 19:49:53

          Οι καμπίσιοι γνωριζόμαστε...

    • akenaton avatar
      akenaton @ ορεσείβιος 01/03/2013 14:09:35

      Αυτή η αμφιβολία βλέπω θα φάει και πολλούς φίλους συν-σχολιαστές! Θου Κύριε φυλακήν .....

      • Aspetos avatar
        Aspetos @ akenaton 01/03/2013 17:22:58

        Αν καταλαβαίνετε πάντως, η αμφιβολία είναι από τις θεμελιώδεις παραμέτρους της δικαιοσύνης...

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ akenaton 01/03/2013 17:28:31

        Γιατί τα ισοπεδώνετε όλα καλέ μου κύριε; Οι ευθύνες του ΠαΣοΚ είναι σαν το γάλα και της ΝΔ σαν τη μύγα... Επειδή φαίνεται;
        Οι περισσότεροι από σας κάνατε πανηγύρια όταν ο πρώτος διδάξας διαπλεκόμενος, είχε αθωωθεί από το ειδικό δικαστήριο με μία ψήφο διαφορά...
        Αν εκείνοι οι δικαστές είχαν το σθένος να τον δικάσουν, δε θα φτάναμε εδώ που φτάσαμε σήμερα...

        • akenaton avatar
          akenaton @ tasos1 01/03/2013 17:37:47

          Σε μένα λέτε πως πανηγύριζα; Λάθος διεύθυνση και λάθος παραλήπτης, επιστρέφεται με το ίδιο ταχυδρομείο! :)

          • tasos1 avatar
            tasos1 @ akenaton 01/03/2013 17:44:10

            Για την ταμπακιέρα δεν είδα το σχόλιό σας... Ένα "σας", σας ενόχλησε... Εντάξει λοιπόν, mea culpa... Αλλά η ένστασή μου παραμένει...

          • akenaton avatar
            akenaton @ tasos1 01/03/2013 17:49:09

            Οι συμψηφισμοί και ο κομματικός φαβοριτισμός μας έφεραν μέχρι εδώ. Εμένα δεν θα με φάει η αγωνία για τον κ. Παπαγεωργόπουλο. Οι ευθύνες του είτε με πράξεις είτε με παραλείψεις είναι δεδομένη για μια τόσο μεγάλη κατάχρηση δημοσίου χρήματος. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι "χρώμα" φέρει ο εν λόγω κύριος. Και φυσικά είμαι αυτός που φωνάζει και από εδώ μέσα για την ΤΙΜΩΡΙΑ όλων των ενόχων. Ακούει κανείς; Αυτό ενδιαφέρει.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ akenaton 01/03/2013 19:46:54

            ᾿Αγαπητέ akenaton, πολιτικοποιημένοι εἴμαστε ὄχι κομματοποιημένοι, τουλάχιστον οἱ περισσότεροι συνσχολιαστές

          • akenaton avatar
            akenaton @ Φωτεινή 01/03/2013 22:09:04

            Δεν ήθελα να προσβάλλω κανέναν/καμία αλλά αρκετοί φαίνεται να έχουν αμφιβολίες που είναι δύσκολο να συμμερισθώ, κυρίως όσον αφορά τουλάχιστον τις παραλείψεις.

          • tasos1 avatar
            tasos1 @ Φωτεινή 02/03/2013 11:07:14

            Κάτι είπε και ο υπουργός, πρώην Αρεοπαγίτης, Αθανασίου...

          • akenaton avatar
            akenaton @ Φωτεινή 02/03/2013 15:37:10

            @tasos1
            Κάτι είπε, το άκουσα για τα ελαφρυντικά. Δικαίωμά του είναι. Δεν έδειξε πάντως να έχει αμφιβολίες για την απόφαση την ίδια.

        • WY avatar
          WY @ tasos1 02/03/2013 14:10:19

          Καί τόν Σερίφη (μέλος τής 17 Νοέμβρη) επίσης,(αθωώθηκε,μέ μία ψήφο διαφορά λόγω αμφιβολιών) κι ό ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕ!!!!

  7. Γαυρος avatar
    Γαυρος 28/02/2013 19:45:16

    Ως γνησιος Πειραιωτης και γαυρος........σας ενημερωνω οτι τον ξεχασμενο Στρατηγο...Τσουκατο θα τον βρητε στις VIP θεσεις του σταδιου Καραισκακη ....απαθης και αγερωχος ,σαν να μη συμβαινει τιποτα ..να παρακολουθει τον Θρυλο.. ..ανεληπως!!!!
    Α! ξεχασα εκει κοντα κυκλοφορει και ο...κυρ Γιακουματος.....

  8. tzagerCrete avatar
    tzagerCrete 28/02/2013 19:53:02

    Φίλε Akenaton,

    H κραυγαλέα σιωπή και η προφανέστατη αφάνεια πρώην και νυν μεγαλόσχημων δεν αφήνει πια καμία αμφιβολία ακόμα και στον πιο καλόπιστο ότι η μεταπολιτευτική εξουσία είναι άρρηκτα συνυφασμένη με τη διαπλοκή, αποπνέει σήψη και επιτείνει την πολιτική παρακμή.

    Σε τέτοιο βαρύ πολιτικό τοπίο και ατμόσφαιρα αποσύνθεσης εκτρέφονται σηνήθως και γιγαντώνονται φαινόμενα τύπου 'Bepe Grillo' και Χρυσής Αυγής.

    Ας συνειδητοποιήσουν κάποια στιγμή πόσο αρρωστημένες λογικές και πρακτικές έχουν εμφυσήσει στην Ελληνική κοινωνία αυτοί που είχαν στα χέρια τους τις τύχες της χώρας και ας κάνουν χαρακίρι! Το πολιτικό χαρακίρι όμως δεν αρκεί...

  9. tzagerCrete avatar
    tzagerCrete 28/02/2013 20:13:58

    Η δικαιοσύνη αρχίζει και βάζει το μαχαίρι στο κόκκαλο! Όχι η ΝΔ αγαπητέ.

    Έχεις μπερδέψει τις εξουσίες... Αλλά μάλλον αυτή ήταν πάγια τακτική τόσα χρόνια διαπλοκής και παρακμής...

    Και κάτι άλλο. Δημοκρατία έχουμε και μπορεί ο οποιοδήποτε μπορεί να αμφισβητήσει τις προθέσεις οποιουδήποτε, και του πρωθυπουργου μη εξαιρουμένου!
    Φτάνει πια με τις πολιτικές αγιογραφίες!!! Ελεος!

  10. aris. aold avatar
    aris. aold 28/02/2013 21:10:15

    Akenaton

    Ολοι αυτοί που γράφεις παίρνουν κανονικά τους τεράστιους μισθούς και συντάξεις τους και απολαμβάνουν τις καταθέσεις τους.

    Ολοι μαζί απολαμβάνουν τα προνόμια των νόμων που αυτοί ψήφισαν όπως λέει ο λαός Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει.

    Μην ανησυχείς μια χαρά περνάνε.

    Στερήθηκαν και κάτι από την παλιά δημοσιότητα δεν τρέχει και τίποτα μπροστά σε άλλους που αρχίζουν να στερούνται τα στοιχειώδη.

    Οι περισσότεροι όχι μόνο δεν φοβούνται αλλά ετοιμάζουν τα παιδιά τους να τους κληρονομήσουν βουλευτικές έδρες προνόμια ώστε και αυτά να περάσουν ζωή χαρισάμενη όπως οι μπαμπάδες και οι μαμάδες τους.

    Και για να είμαστε και σωστοί η σημερινή κυβέρνηση κάνει ότι μπορεί για να διατηρήσει τα προνόμια των της ελίτ στην οποία ανήκουν και τα στελέχη της σημέρινης κυβέρνησης και λίγο πολύ γαλουχήθηκαν με τις ίδιες αρχές και αξίες όπως αυτών που περιγράφεις.

    Οπως λένε και στην στατιστική ένα δείγμα πολύ μικρό θα πάει στην φυλακή για όσα έχουν γίνει σε αυτόν τον τόπο.

    Μην περιμένουμε ούτε από τους πολιτικούς ούτε από την δικαιοσύνη να τιμωρήσουν τους υπαίτιους.

    Το πολιτικό σύστημα δεξιό και αριστερό δεν θέλει γιατί είναι σάρκα από την σάρκα και συνέχεια του άρρωστου που περιγράφεις και η δικαιοσύνη και δεν μπορεί και σε μεγάλο ποσοστό δεν θέλει.

    Δικαιοσύνη ποιας μορφής και με ποιον τρόπο δεν ξέρω μόνο μια ώριμη και συνειδητοποιημένη κοινωνία μπορεί να αποδώσει.

    Μέχρι τότε ας ξεχαρμανιάζουμε με το στατιστικό δείγμα περιπτώσεων σαν του Παπαγεωργόπουλου.

  11. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 28/02/2013 21:13:01

    Αρχίζουν τα κτυπήματα κατά του δικαστή Αποστολάκη.
    Θα γίνει πολυ γκαιμπελίστικα.

  12. Karenin avatar
    Karenin 28/02/2013 21:26:47

    Για τα πανηγύρια οι δηλώσεις του Σύριζα που σε μιά ετσι και αλλιώς εκωφαντική απόφαση προσπαθούν χωρίς αποδείξεις να κολήσουν πολιτικό χρήμα. Για φτύσιμο οι ανακοινώσεις του κυβερνητικού εκπροσωπου που μπλέκουν παιδιά πατέρες και δικηγόρους του Σύριζα. Κάτω απο την βάση, και χαμηλού επίπεδου αντιπαράθεση.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Karenin 01/03/2013 11:19:34

      Άσχετο με το παρόν σημείωμα αλλά θα συμφωνήσω αρκετά μαζί σας.

  13. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 28/02/2013 21:40:40

    Ἡ μεταμφίεση τῶν σιωπηλῶν ἀμνῶν...
    Ἀπό ἀπρόσιτη καί ἀλώβητη ἄρχουσα τάξη σέ ἐν πολλαῖς ἁμαρτίαις περιπεσόντες ταπεινοί (καί καταφρονεμένοι...).

  14. akenaton avatar
    akenaton 28/02/2013 22:02:26

    Ενδέχεται να είναι κι έτσι. Ελπίζω να είναι αλλιώς. Ο ρόλος της δικαιοσύνης στο άμεσο μέλλον ελπίζω πως θα είναι καθοριστικός. Να μην πάμε σε χούντα δικαστών φυσικά αλλά προβλέπω πως θα έχουν πολύ δουλειά. Η φτώχεια φέρνει γκρίνια, η γκρίνια σπάει την "ομερτά" και αν ανοίξουν τα στόματα, τότε θα έχουμε τσουνάμι καταδικών. Συμπέρασμα: χτίστε καινούριες φυλακές !!!

  15. akenaton avatar
    akenaton 28/02/2013 22:03:23

    Δεν φαίνεται να "μασάει" αυτός ο δικαστής από όσα έχω διαβάσει για την δίκη για την οποία μιλάμε.

    • Dias. avatar
      Dias. @ akenaton 01/03/2013 14:21:17

      Μήπως είναι ΚΚΕ?

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Dias. 01/03/2013 19:55:01

        Εἶναι;

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ Φωτεινή 02/03/2013 00:12:56

          Αστειεύεστε ε;

  16. kostis avatar
    kostis 28/02/2013 22:03:54

    δυστυχως, δρυος πεσουσης πας ανηρ ξυλευεται... Αλλα.... Και ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθο βαλεττω, θα μπορουσε να επικαλεσθει ο Παπαγεωργοπουλος..

  17. akenaton avatar
    akenaton 28/02/2013 22:06:34

    Ποδοσφαιρόφιλος ανέκαθεν ο ..... "στρατηγός" και δη γαύρος. Γνωστό αυτό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ. Εκείνο που δεν είναι γνωστό, είναι η πορεία των 1.000.000 μάρκων υπέρ ΠΑΣΟΚ και εστιών όπως ισχυρίζεται ο ίδιος.

    • romeo avatar
      romeo @ akenaton 01/03/2013 17:31:10

      Ναι, αλλά τα μάρκα δεν δικάζονται... Οι άνθρωποι δικάζονται αλλά επί του θέματος ... τουμπεκί! Και από σας βεβαίως!

      • akenaton avatar
        akenaton @ romeo 01/03/2013 22:10:00

        Όχι και τουμπεκί! Άλλωστε γιατί τον αναφέρουμε για να του δώσουμε το κύπελλο;

        • romeo avatar
          romeo @ akenaton 02/03/2013 11:10:04

          Είστε πολύ καλός -και περισσότερο ακόμα- σχολιαστής... Δεν σας κακίζει κανένας... Απλά απόψεις παραθέτουμε, ενώ σίγουρα, από την ίδια πλευρά εγώ, τουλάχιστον με σας, τα βλέπω...

          • akenaton avatar
            akenaton @ romeo 02/03/2013 15:34:11

            Κι εγώ να δικαστούν και να πάνε μέσα όλοι οι κλέφτες, οι μιζαδόροι και τα λαμόγια θέλω, φαντάζομαι όπως κι εσείς και η πλειοψηφία του λαού μας.
            Να είστε καλά, κανένα πρόβλημα!

  18. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 28/02/2013 22:06:51

    ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΜΟΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ(ΕΔΩ ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ ΤΟΝ Α. ΣΑΜΑΡΑ) ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΒΑΝ ΚΑΙ ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΣΥΣΤΟΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΜΙΣΘΟ ΑΠΟ ΑΝΩΤΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΔΙΚΑΣΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΔΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΝΕΝΟΧΟΣ........ΤΙ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΛΕΦΤΡΩΝΑΚΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΠΙΣΩ.

  19. kostis avatar
    kostis 28/02/2013 22:09:08

    δεν πιστευω πως το σημειωμα κανιβαλιζει.. Ομως απο πολλων "καθ' εξην σχολιαστων" το στοματακι σταζει αιμα, αλλα και απο τις ανακοινωσεις πολλων κομματων σταζει χολη..

  20. ΝΠ avatar
    ΝΠ 28/02/2013 22:28:41

    Δημιουργούνται,εύλογες απορίες για το δήμαρχο και τη δράση του.
    Μήπως ,όμως, χρησιμοποιείται ως εξιλαστήριο θύμα;
    Εκτός και υπήρχε αλαζονεία.......που τον έφαγε, ή αφέλεια...
    ....αφού είχε αθέατους, "αόρατους " τρόπους
    π.χ. προμήθειες
    για το κερδαίνειν...
    Ή θα αποδοθεί λευκός με τη νέα δίκη;Αλλά ποιος είναι σίγουρος..

  21. Nikos avatar
    Nikos 28/02/2013 22:36:45

    Ωραίοι νοικοκυραίοι ..... Δεν κοιτάτε τον εαυτό σας στον Καθρέφτη που καταντησατε την Θεσσαλονίκη έρμαιο του ψωμιαδη και του παπαγεωργοπουλου . Ωραία αγαπάτε την πόλη σας .... Δεξιοί νοικοκυραίοι αρκεί να τα τρώμε εμείς και οχι οι αλλοι

  22. Φελίζα avatar
    Φελίζα 28/02/2013 23:05:32

    Η κοινωνία διψά για δικαιοσύνη και δίκαιη κατανομή βαρών, όπως και επιστροφή στο κράτος των κλοπιμαίων.
    Διψά για δίκαιο και ανταποδοτικό φορολογικό σύστημα .
    Διψά για αξιοκρατία , για θέσεις εργασίας.
    Διψά για την αλήθεια.
    Αλλά για ¨αίμα" ;
    Θέλει κανείς να πληρώνει για την διαβίωση του κάθε Άκη ή Λαυρέντη ή όποιου άλλου , χωρίς τελικά την επιστροφή των λαφύρων στο κρατικό ταμείο;

    • akenaton avatar
      akenaton @ Φελίζα 01/03/2013 11:23:06

      Καλό θα ήταν να επιστρέψουν τα χρήματα αλλά οι περισσότεροι από δαύτους μάλλον έχουν "φάει" τα πιο πολλά από αυτά. Ευχαρίστως τους ταίζω μια ζωή στην φυλακή να χρησιμεύουν σαν ζωντανά "σκιάχτρα" για όσους θα σκεφτούν στο μέλλον να τους μιμηθούν. Η πολλή συμπόνια βλάπτει σε αυτές τις περιπτώσεις αγαπητή Φελίζα.

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ akenaton 01/03/2013 13:13:47

        Ακενατών , θα συμφωνήσω , η συμπόνοια μας τελείωσε - αν και ποτέ δεν συμπόνεσα κανέναν από αυτούς -. Προτιμώ δε, να ταΐζω ή να πληρώνω για την θέρμανση παιδιών που χρειάζονται , αλλά για τους πραγματικούς ενόχους που βρίσκονται ή θα βρεθούν στη φυλακή ούτε .... για φάβα.
        Θέλω να τους δω να καθαρίζουν γραφεία υπουργείων , να σκουπίζουν δρόμους , να κάνουν αποκομιδή σκουπιδιών, να σκάβουν σε έργα αυτεπιστασίας των δήμων ή όποια άλλη χειρωνακτική εργασία χρειάζεται η πολιτεία και να βγάζουν το ψωμί τους με τον ιδρώτα τους επί τέλους.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Φελίζα 01/03/2013 14:37:12

          Δεν είναι άσχημη ιδέα !!! Ισόβια κοινωνική εργασία. Καλό μου ακούγεται. Και πολύ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ επίσης ...

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Φελίζα 01/03/2013 19:53:18

          Φελίζα,

          ῾Ο γαπ δέν θά εἶχε πρόβλημα νά σκουπίζη, ἔχει καί τήν πεῖρα. :D

          • tasos1 avatar
            tasos1 @ Φωτεινή 02/03/2013 11:12:23

            Αυτόν κ. Φωτεινή, δεν πρόκειται να τον πειράξει κανένας...
            Το γιατί; Ηλίου φαεινότερο!

  23. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 28/02/2013 23:20:18

    Λύπη, γιατί θέλουμε μία αδέκαστη Δικαιοσύνη, φτάνει να μην καταδικάζει τους αρεστούς μας. Όταν πέφτει η καμπάνα στους ημέτερους, φταίει ο δικαστής και ο κάθε Αποστολάκης, όταν καταδικάζονται οι άλλοι, η Δικαιοσύνη χαίρει άκρατης εκτίμησης.
    Λύπη, για το ότι ο καταδικασθείς χαρακτηρίζεται large, κιμπάρης και ολίγο μπόσικος.
    Λύπη, γιατί λέγεται ότι όποιος έχει κρατήσει ψηλά την σημαία, έχει το άλοθι ή το ελαφρυντικό να βουτήξει 17 εκατ. ευρώ.
    Λύπη, λύπη, λύπη. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας...

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 28/02/2013 23:52:26

      +1.000!Αλλά όχι λύπη πλέον, οργή!

  24. GIL avatar
    GIL 01/03/2013 02:47:27

    Απο την πρωτοδικη καταδικαστική απόφαση ή και από την τελεσίδικη (όταν εκδικασθεί), μεγαλύτερη σημασία έχει να επιστραφούν στα κρατικά ταμεία τα 19.000.000 ευρώ που υπεξαιρέθηκαν όχι μόνο από την κολεγιά του Δήμου Θεσσαλονίκης, αλλά από κάθε απατεώνα των τελευταίων δεκαετιών (πράσινο, κόκκινο ή γαλάζιο). ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ. Χωρίς της επιστροφή αυτών οι καταδικαστικές αποφάσεις ελαχίστων, χάνουν πολύ την αξία τους και θα εμφανίσουν τους καταδικασθέντες ως απλά εξιλαστήρια θύματα. Δεν μπορεί, τα χρήματα κάπου θα υπάρχουν. Σίγουρα πέρασαν μέσα από τραπεζικούς λογαριασμούς, σίγουρα είναι σε ονόματα στενών συγγενικών προσώπων.
    Για όνομα του Θεού μην μας εμφανισθούν μετά από μερικά χρόνια παιδιά και εγγόνια ως θεσμικοί επενδυτές του εξωτερικού που φέρνουν τα κεφάλαια (κλεμένα) να τα επενδύσουν και να ξανασώσουν την χώρα ή μη τους δούμε πάλι στα υψηλά αξιώματα (γιατί αυτά τα έχουμε δει καιξαναδεί αρκετές φορές).
    Αν υπάρχει η σχετική βούληση, υπάρχουν και αρκετοί αποτελεσματικοί τρόποι να επιστραφούν όλα τα χρήματα πίσω.

  25. Kourtis avatar
    Kourtis 01/03/2013 06:41:30

    Ο κ.Παπαδάκης προφανώς ζήλωσε την δόξαν Di Pietro αλλά και ο γνωστός ιταλός δικαστής κάποια στιγμή μεταπηδησε στην απέναντι όχθη,ελπιζουμε μην δουμε μετα απο καποια χρονια τον εν λογω δικαστικο λειτουργό να εμφανίζεται σε προεκλογικά μπαλκόνια και μάλιστα διακοσμιμενα με γαλάζιες σημαίες,
    Για τον Di pietro λέμε....

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Kourtis 01/03/2013 18:05:43

      Ο Di Pietro με το κόμμα του Italia dei Valori ("Ιταλία των Αξιών") συμμετείχε στις ιταλικές εκλογές στο συνασπισμό Rivoluzione Civile (RC), σε συνεργασια με το κομμάτι της "Κομμουνιστικης Επανίδρυσης" (Partito della Rifondazione Comunista) που δεν προσεχώρησε στο συνασπισμό του Μπερσάνι, με το μικρό "Partito dei Comunisti Italiani", ότι απέμεινε από την "Πράσινη Ομοσπονδία" (Federazione dei Verdi), με την "Δράση των Πολιτών" (Azione Civile) του αρχηγού του συνασπισμού Ingroia, το "Δίκτυο 2018" (La Rete 2018) και διάφορα άλλα μικρά σχήματα.
      Η αποτυχία ήταν παταγώδης. ¨Ολοι μαζί πήραν για τη Βουλή 2,25 % και για την Γερουσία 1,79 %. Δεν εξέλεξαν κανέναν εκπρόσωπο.
      Η πολιτική σταδιοδρομία του εισαγγελέα των "Καθαρών Χεριών", μάλλον τελειώνει εδώ, δείχνοντας για μια ακόμη φορά ότι η προσπάθεια να εκριζωθεί η πολιτική διαφθορά με δικαστικό τρόπο, είναι παντού μάταια.

      • DebbyTant avatar
        DebbyTant @ Uncle Stgm 01/03/2013 23:03:27

        Πολιτικη χωρις διαφθορα ειναι αντιφατικο. Πολιτικη με την αρμοζουσα διαφθορα το κατανοω.
        Η πολιτικη ειναι σα τη μοδιστρικη. Ραβεις ασφαλεστερα με δακτυλιθρα. Θειο τι κανεις?

  26. tzagerCrete avatar
    tzagerCrete 01/03/2013 07:37:40

    Γιατί; Θες να συμπληρώσετε το πιστοποιητικό πολιτικών φρονημάτων..;;;

    Τις απόψεις μου τις γράφω καθαρά! Θες και ταμπελίτσα;;

  27. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 01/03/2013 19:17:54

    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ.
    ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ. ΔΗΜΟΙ , ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΕΛΕΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΡΜΕΓΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ , ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΝΑΗ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΜΕΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΑΝ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΤΙΣ .... ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ.
    ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΚΠΛΗΞΗ???

  28. FALCON avatar
    FALCON 03/03/2013 02:14:58

    H Ν.Δ δια στόματος Κεφαλογιάννη απεκάλεσε τον Α. Παπανδρέου Εθνάρχη βάζοντάς τον στο ίδιο κάδρο με τον Βενιζέλο και τον Καραμανλή. Κύριοι της Ν.Δ έχετε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια χωρίς μέτρο και σας έχει πάρει η κατηφόρα. . Είναι δυνατόν να βάζετε το άνθρωπο που διέλυσε τη χώρα στο ίδιο επίπεδο με τον Βενιζέλο και τον Καραμανλή. Πήγε ο Καραμανλής και ο Βενιζέλος στο ειδικό δικαστήριο. Είχε καμιά σχέση ο βίος τους με τον βίο της λαμογιας . των πράσινων καφενείων, της αρπαχτής ,των ερωτικών περιπτύξεων , της διαφθοράς. πρέπει να ντρέπεστε. Ο κ. Κεφαλογιάννης θα πρέπει να αλλάξει κόμμα ή να πάει σπίτι του . Ντροπή του. Ποιόν εκφράζει ο κ. Κεφαλογιάννης με την αναφορά του αυτή πάντως εμένα τον απλό ψηφοφόρο όχι. Να σηκωθεί να φύγει .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.