#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/03/2012 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η «σιωπή των αμνών» στη ΝΔ τελείωσε, όλα από την αρχή



Οι πληροφορίες λένε ότι τελειώνει η «σιωπή των αμνών» από πλευράς ΝΔ.

Από τη Συγγρού διαμηνύουν προς κάθε κατεύθυνση ότι οι υποχρεώσεις της «ελάχιστης συναίνεσης» που επέβαλλε η συμμετοχή στην Κυβέρνηση Παπαδήμου κάπου εδώ ολοκληρώνονται. Η ΝΔ συμμετείχε στην Κυβέρνηση για να σώσει τη χώρα, όχι το ΠΑΣΟΚ, ούτε ως κόμμα, ούτε ως σύστημα.

Το γεγονός ότι κάποιοι αντιλαμβάνονται τη συμμετοχή αυτή ως ευκαιρία για να κρύψουν τις τεράστιες ευθύνες και παραλείψεις τους δεν αλλάζει την ουσία. Η δέσμευση για μία και μόνη εξεταστική, για το πώς φθάσαμε στο Μνημόνιο, ισχύει στο ακέραιο. Επιτροπή υψηλού κύρους για να διερευνήσει, όχι να κουκουλώσει, τις τεράστιες ευθύνες εκείνων που μας έσυραν ως εδώ. Χωρίς διάθεση ρεβανσισμού, χωρίς κομματικά γυαλιά, αλλά με αδιάσειστα στοιχεία πρέπει να αποδοθούν οι ευθύνες. Κι αν υπάρχουν ευθύνες, πρέπει να υπάρχουν και ποινές. Η μεταπολιτευτική «ομερτά» πρέπει να σπάσει. Γιατί αποτελεί δέσμευση για τη Νέα Δημοκρατία, ότι στη νέα Βουλή θα επιβάλει την αποκάλυψη των βαρύτατων ευθυνών του κ. Παπανδρέου και της κυβέρνησής του και την τιμωρία των υπευθύνων.

Η "ομερτά" της ατιμωρησίας δεν είναι η μόνη που πρέπει να σπάσει. Η χώρα δεν χρειάζεται "αλλαγή", δεν χρειάζεται "μεταρρύθμιση", δεν χρειάζεται "επανεκκίνηση". Δεν φτάνουν αυτά. Είναι «μερεμέτια» σε ένα σαθρό οικοδόμημα.

Η νέα Κυβέρνηση οφείλει να ανακαλύψει τον τροχό από την αρχή.

Να δημιουργήσει εκ του μηδενός νέες δομές για την ελληνική κοινωνία, να αρχίσει από το μηδέν:

Να εφεύρει ξανά την κοινοβουλευτική  δημοκρατία.

Να διαχωρίσει εκ νέου τις εξουσίες.

Να επαναπροσδιορίσει τις ατομικές ελευθερίες.

Να διασφαλίσει την ακεραιότητα των πολιτών και της χώρας.

Να ξαναχτίσει τον παραγωγικό ιστό .

Να συγκρατήσει τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες εντός της οικονομικής ζωής.

Να εγκαθιδρύσει ένα απλό, δίκαιο και αναλογικό φορολογικό σύστημα.

Και πολλά ακόμη. Αλλά όλα από την αρχή.

Το «σύστημα» ασφαλώς και βολεύεται από ημιτελείς προσπάθειες εκσυγχρονισμού και μεταρρυθμίσεων, άνευ ουσιαστικού αποτελέσματος. Έτσι βρίσκεται πάντα στον αφρό...

Η διαπλοκή δεν θέλει τον Σαμαρά . Ο εφιάλτης της είναι η αυτοδυναμία της ΝΔ. Και παίζει τα ρέστα της σε κάθε επίπεδο.

Τη στιγμή αυτή φαίνεται ότι η προεκλογική μάχη θα είναι η ΝΔ εναντίον όλων. Η ρήση του Φαήλου «εμείς μόνοι» αποδεικνύεται προφητική.

Τον Αντώνη Σαμαρά δεν θα τον κάνει Πρωθυπουργό καμία «αυτιστική» κομματική γραφειοκρατία σαν κι αυτή που περιφέρεται στην Συγγρού και γκρεμίζει ότι κτίζει αυτός. Όπως δεν τον έκαναν αυτοί Πρόεδρο του κόμματος, δεν θα τον κάνουν αυτοί και Πρωθυπουργό.

Τον Αντώνη Σαμαρά θα τον κάνει πρωθυπουργό μόνο ο λαός. Κανένα "σύστημα", καμία διαπλοκή και κανένα εκδοτικό κατεστημένο δεν γέμιζαν ποτέ τις κάλπες. Οι κάλπες γεμίζουν μόνο από τον λαό.

Η ΝΔ απέναντι στο σύστημα ΠΑΣΟΚ, στην ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς, απέναντι στις νευρώσεις, στον νεοφιλελευθερισμό, στους μεγαλοϊδεατισμούς και στον ολοκληρωτισμό.

Η ΝΔ απέναντι στη διαπλοκή, τα καθεστωτικά ΜΜΕ, τους κάθε λογής «βολεμένους» της Μεταπολίτευσης.

Η επικοινωνιακή αντεπίθεση της ΝΔ αναμένεται να αρχίσει άμεσα και να αναπτυχθεί πλήρως μετά το Πάσχα. Το κεντρικό σύνθημα κρατείται επτασφράγιστο μυστικό, ώστε να μην «καεί» πριν την προκήρυξη των εκλογών. Ο πολιτικός χρόνος άλλωστε μετά την 15/4 και έως τις εκλογές προβλέπεται «πυκνός»…

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kwstas avatar
    kwstas 31/03/2012 08:29:10

    Πρωτίστως να γίνουν εκλογές. Αν δε τις θέλει ο υπηρέτης του χοντρομπένι, μήπως να αποσύρει την υποστήριξη προς την κυβέρνησή του?

  2. Mara avatar
    Mara 31/03/2012 08:57:08

    Kαι να ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ τους υπευθύνους, αγαπητέ Οδυσσέα.
    Δεν μπορώ να ακούω συνέχεια τα τελευταία δυόμισυ χρόνια να βαφτίζεται η εσχάτη προδοσία, λάθος συνταγή...
    Ο κόσμος ξέρει... τί έγινε.
    Ξέρει πως η παρέα του Γιωργάκη εγκλημάτισε κατά της χώρας, συστηματικά και κατ΄εξακολούθηση, οδηγώντας μας στην ανέχεια και την εξαθλίωση.
    Ακούγοντας λοιπόν τέτοιους ήπιους χαρακτηρισμούς, σαλτάρει ακόμα πιό πολύ.

    Καλημέρα σε όλους!

    • madprof avatar
      madprof @ Mara 31/03/2012 12:05:41

      Το ότι η χώρα οδηγήθηκε ηθελημένα στο ΔΝΤ (αφού εξαντλούνταν τα όρια της εκποίησης μέσω δανεισμού!) και στην defacto χρεοκοπία μέσω της σπέκουλας του σορταρίσματος διά του Τ10 των ομολόγων του δημοσίου (με την βοήθεια των ντόπιων νταβατζηδοτραπεζοχρηματιστών) και ομοβροντία εξευτελιστικών αναφορορών περί “Τιτανικού” και “διεφθαρμένων πολιτών” του προ-τεκτοράτου είναι δεδομένο.
      Έπρεπε να περάσουν στην δεύτερη φάση του project και της πλήρους εκποίησης!
      Ο Forest Gap ήταν ο κατάλληλος buaratino (=αχυράνθρωπος, μαριονέτα) στην θέση και την χρονική στιγμή να κάνει την βρώμικη δουλειά, με το αζημίωτο φυσικά (μια θέση σε διεθνή οργανισμό και ενδεχομένως κάποια μη ευκαταφρόνητη “αποζημίωση” (sic!) μέσω της I4SENSE).
      Το έγκλημα ήταν διαρκές, προμελετημένο, σχεδιασμένο, οργανωμένο και έτοιμο από καιρό, από την ένοχη ντόπια και διεθνή νομενκλατούρα.
      Οι πληβείοι δεν γνωρίζουν ότι τα χείριστα τώρα έρχονται!
      “Σοφοί δε προσιόντων” έγραψε ο μέγιστος Κ.Π. Καβάφης!

      • Mara avatar
        Mara @ madprof 31/03/2012 13:17:12

        ".....Το έγκλημα ήταν διαρκές, προμελετημένο, σχεδιασμένο, οργανωμένο και έτοιμο από καιρό, από την ένοχη ντόπια και διεθνή νομενκλατούρα...."
        Ακριβώς!!!
        Όποτε, το να λέγεται απλά "λάθος συνταγή" αυτό το έγκλημα, το μόνο που συμβαίνει είναι να εξαγριώνει τον κόσμο ακόμα περισσότερο.

      • Mirage avatar
        Mirage @ madprof 31/03/2012 13:33:21

        Εγκλήματα εναντίον της Πατρίδας λέγονται προδοσία.
        Αλλά η πολιτική "ορθότης" και ο πολιτικός "πολιτισμός", δεν επιτρέπει στα κόμματα να χρησιμοποιήσουν τις σωστές λέξεις, για να μην κατηγορηθούν για λαϊκισμό και ακρότητες.

  3. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 31/03/2012 09:05:44

    καλημερα μικρέ Οδυσσέα. Συμφωνώ απόλυτα στον επναπροσδιορισμό της πολιτικής κουλτούρας και των εφαρμογών αν ορθώς σε ερμηνεύω. Αυτο όμως που πρακτικά προέχει να δοθεί σε όλους τους τόνους ΤΩΡΑ απο τη ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά είναι ο αποκλεισμός μετεκλογικής συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ. Το περιμένει εναγωνίως ο ελληνικός λαός γιατί μέχρι τώρα, με τη βοήθεια του "συστήματος ΠΑΣΟΚ - ΜΜΕ", όλοι μας ταυτίζουν! Δεν θα επιτύχουμε τη μέγιστη συσπείρωση αν και ο τελευταίος δεν πεισθεί οτι δεν υπάρχουν ειλημμένες αποφάσεις και προσυμφωνίες. Απο εμάς τους νεοδημοκράτες εξαρτάται απόλυτα η επίτευξη αυτοδυναμίας, οσο δύσκολο κι αν φαίνεται σήμερα. Υπάρχει επαρκής πολιτικός χρόνος.

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ ελιζα βοζεμπεργκ 31/03/2012 10:39:55

      Αγαπητή Ελίζα, δεν φταίει μόνο το ¨σύστημα ΠΑΣΟΚ – ΜΜΕ¨, βάλαμε και εμείς το χεράκι μας. Υπογράψαμε και ¨εμείς¨.
      Είναι εύκολο να ρίχνουμε το φταίξιμο μόνο στους άλλους.

    • franc avatar
      franc @ ελιζα βοζεμπεργκ 31/03/2012 11:12:14

      Πολύ σωστή επισήμανση. Την έχω κάνει και εγώ πριν απο σας εδω στο αντινιούς, κι ας μην είμαι πολιτικός...

    • Wolf avatar
      Wolf @ ελιζα βοζεμπεργκ 31/03/2012 13:28:04

      Κυρία Βόζεμπεργκ, ο κος Σαμαράς έχει ήδη απαντήσει σε όλους τους τόνους ότι δεν θα συγκυβερνήσει με το ΠΑΣΟΚ.
      Πόσο ποιο καθαρό να το κάνει αυτό!!!

      • Λ.Υ. avatar
        Λ.Υ. @ Wolf 31/03/2012 13:46:01

        Aγαπητέ Λύκε,

        ο κος Σαμαράς καλά θα κανει πρωτα να εξασφαλισει αυτονομια και εκλογικη σιγουρια ,
        και μετα να μας πει τι ΘΑ ... κανει.

        Για να εξασφαλισει την εκλογικη άνεση, θα επρεπε εδω και καιρό να είχε κανει τις αναλογες επιλογες προσώπων και ιδεολογιών.

        Μήπως δεν εκανε αυτές τις επιλογές γιατί δεν ηταν αρκετά ανεξαρτητος;

        Δεν γνωρίζω,
        εσεις που ειστε κοντά στα "πράγματα", καποτε να βρήτε το θαρρος να μας τα πείτε!

      • franc avatar
        franc @ Wolf 31/03/2012 13:50:49

        Nαι αλλα η Μέρκελ και τα κανάλια δεν το έχουν ακούσει ακόμα και επιμένουν...

  4. Ραβινος avatar
    Ραβινος 31/03/2012 09:36:06

    Πολυ αργα για δακρυα !Θα λουστουμε ολοι τις ολιγωριες ,τις ανικανοτητες ,τις αστοχιες ενος εσμου τυχαρπαστων παρεισφυσαντων πολιτικαντιδων στην ΝΔ !Ενας λαος παραλογα οργισμενος ειναι ετοιμος να ψηφισει με το συναισθημα της εκδικησης και οχι της λογικης και μετα γαια πυρι μιχθητω !Η χαρα της διαπλοκης και των αργυρωνιτων ΜΜΕ στην αναμπουμπουλα που θα ακολουθησει !Τι κιαν η φωνη και η παρουσια ενος Σαμαρα φανταζει σωτηριος οταν περιτριγυριζεται απο ανθρωπαρια κοντης σκεψης και μεγαλης γλωσσας !Για μενα μια μονο ειναι η διεξοδος που απομενει να παρει ΟΛΟ το παιχνιδι πανω του και οπου βγει !δεν ξερω ποσο θα του παρει για να προετοιμαστει ως προς το timing για να μην καει γρηγορα αλλα πρεπει να το κανει !Οι αλλοι ειναι αδιστακτοι ολομερις και ολονυκτις διαπλεκονται για να μειωσουν τα ποσοστα της ΝΔ και την διαφορα απο το δολοπλοκο ΠΑΣΟΚ !Οι καιροι ου μενετοι !

    • Λ.Υ. avatar
      Λ.Υ. @ Ραβινος 31/03/2012 13:48:04

      Ραβινε μου,

      Shalom!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ραβινος 31/03/2012 14:50:06

      Ραβίνε, να πάρει όλο το παιχνίδι επάνω του και όπου του βγει! Και όταν το παίρνεις έτσι , πάντα βγαίνει! Γιατί παλεύεις , δρας , είσαι υπολογίσιμος .Και απρόβλεπτος. Τόλμη και τρέλλα χρειάζεται, εδώ που φτάσαμε δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα. Απεναντίας, συντηρώντας την ήδη υπάρχουσα κατάσταση , δεν έχουμε καμμία ελπίδα. Ανθρωποι υπάρχουν για να βοηθήσουν , αλλά δεν είναι βολεμένοι στα γραφεία. Εδώ κάτω , όλοι εμείς που τον εκλέξαμε πρόεδρο, όλοι αυτοί στην κοινωνία ,που ελπίζουν ακόμα....

  5. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 31/03/2012 09:46:11

    Ο κόσμος ξέρει τι έγινε, όπως πολύ σωστά αναφέρει η mara κάπου πριν. Γνωρίζει πως ουσιαστικά η ομάδα του Γεωργίου Παπανδρέου έφερε την οικονομική συνταγή της τρόικας στην Ελλάδα. Ως το 2009 δεν υπήρχε ιδιαίτερο πρόβλημα. Θα ήταν δυνατό η χώρα μέσα από τις συνήθεις διαδικασίες να αντλήσει τη ρευστότητα που ήταν αναγκαία για να λειτουργεί εύρυθμα το κράτος. Αντ' αυτού προτιμήθηκε η προσφυγή στο ταμείο το οποίο ακολουθεί την ίδια συνταγή εδώ και δεκαετίες . Λιτότητα , εσωτερική υποτίμηση, κ.λπ. Εκείνο που με ανησυχεί είναι το γεγονός πως την υπογραφή στη δανειακή σύμβαση έβαλε και η αξιωματική αντιπολίτευση οπότε είναι δύσκολο για να μην πω αδύνατο να ζητάμε μέτρα ανεξάρτητης πολιτικής όπως αυτά που προαναφέρονται.

  6. Επιθετικός avatar
    Επιθετικός 31/03/2012 09:49:18

    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΑΛΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ??

  7. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 31/03/2012 10:02:39

    Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ .Ο ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ; ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΗΝΥΣΗ Η' ΑΓΩΓΗ ΕΣΤΩ ;

  8. elias pantelidis avatar
    elias pantelidis 31/03/2012 10:15:27

    Τον Αντώνη Σαμαρά δεν θα τον κάνει Πρωθυπουργό καμία «αυτιστική» κομματική γραφειοκρατία σαν κι αυτή που περιφέρεται στην Συγγρού και γκρεμίζει ότι κτίζει αυτός. Όπως δεν τον έκαναν αυτοί Πρόεδρο του κόμματος, δεν θα τον κάνουν αυτοί και Πρωθυπουργό."
    TI ΛΕΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! Δλδ, ὁ ΑΣ ἒχει πόλεμο ἐντός τῶν τειχῶν, δέν ἒχει ἀσχοληθεῖ μέ τήν ἐπικοινωνιακή πραγματικότητα τῆς χώρας, καί ἐλπίζει ὃτι ὁ παραπληροφορημένος λαός θά τόν ψηφίσει!! Πολύ αἰσιόδοξο. Τό εὒχομαι, ἀλλά δέν τό πιστεύω. Δέν ἀρκεῖ νἀ εἶσαι σωστός, ὃπως εἶναι ὁ ΑΣ. Ὁ πιό σωστός μακράν ΟΛΩΝ τῶν ἂλλων. Πρέπει νά εἶσαι καί συνεκτικός. Ὃπως δέν εἶναι ὁ ΑΣ. Καί αὐτό τό τελευταῖο, θά εἶναι μοιραῖο, γιά τόν ἡγέτη τῆς μεγάλης πατριωτικῆς παράταξης μέ τήν πιό ξεκάθαρη ἰδεολογία καί τίς πολλές ἱκανότητες. Εὒχομαι νά κάνω λάθος. Ὃμωςπρέπει νά γίνει μεγάλη βελτίωση στήν ἐπικοινωνία καί τή συνοχή τοῦ κεντροδεξιοῦ πολιτικοῦ χώρου...

  9. ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 31/03/2012 10:32:46

    Ο Αντώνης Σαμαράς δεν πουλάει υποσχέσεις – Υπόσχεται Ελπίδα στους Έλληνες

    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ

    Εντάξει! Να δεχθούμε πως οι Έλληνες τιμώρησαν την κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή-και μαζί σκληρότερα τον ίδιο- για όσα κυρίως δεν έκαναν, από αυτά που είχαν υποσχεθεί στον ελληνικό λαό.
    Μια βαριά και σκληρή τιμωρία, η οποία όμως, από ότι φαίνεται, δεν είχε να κάνει με το έργο της κυβέρνησης της ΝΔ, το οποίο ήταν μεγάλο, ουσιαστικό και σύνθετο.
    Όσα και να λέγονται ή και να έχουν γραφεί από καταστροφικούς εξωνημένους κονδυλοφόρους, η κυβέρνηση Καραμανλή είχε σχεδιάσει να αλλάξει πολλά πράγματα.
    Επιχείρησε να το κάνει σε κάποιες περιπτώσεις, αλλού με επιτυχία, αλλού με δυστοκία και κάποιες φορές αποτυγχάνοντας, όμως όλα σχεδόν τα υπουργεία κατέθεσαν νομοσχέδια και η βούληση του τότε πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή ήταν θετική για μεγάλες αλλαγές, οι οποίες εν τέλει δεν έγιναν λόγω της μη συμμετοχής της αντιπολίτευσης, αλλά και της διστακτικότητας των δικών του υπουργών.
    Όμως πολλά σημαντικά θέματα έγιναν νόμοι του κράτους, ενώ περισσότερα είχαν δρομολογηθεί προς τη σωστή κατεύθυνση, έχοντας την αποδοχή του ελληνικού λαού και της κοινωνίας του.
    Σήμερα τα ψέματα τελειώνουν.
    Ο Αντώνης Σαμαράς, που θα πετύχει την αυτοδυναμία με τη βοήθεια μόνο του λαού, όπως θαυμάσια επισημαίνει ο Μικρός Οδυσσέας, θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους και μάλιστα, το πρώτο που θα κάνει, είναι να δώσει πλέον χειροπιαστή απόδειξη της ελπίδας στους Έλληνες για το αύριο που ξημερώνει…
    Το σύστημα ΠΑΣΟΚ δεν λειτούργησε επί Παπανδρέου και ούτε πρόκειται να λειτουργήσει, παρά τις στομφώδεις περί του αντιθέτου εξαγγελίες του κ. Βενιζέλου και παρά τους –για εσωτερική κατανάλωση- λεονταρισμούς του, που επαναφέρουν το νόημα του «η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες» έστω και με άλλα λόγια.
    Το έχουμε πει και άλλες φορές πως η πολιτική δεν είναι υπόθεση μόνο λόγων αλλά είναι υπόθεση αποτελεσματικότητας και έργων.
    Τα κόμματα ή τα κινήματα τύπου ΠΑΣΟΚ, φτάνουν στην εξουσία μέσα από φτιασιδωμένα λόγια, υπερβολές θέσεων, διαστροφές της πραγματικότητας, απόκρυψη της ουσίας και λεκτικούς ακροβατισμούς, που συνθέτουν όλα τα προηγούμενα και παρουσιάζουν μια κατάσταση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα αυτού που επιχειρεί να φτάσει στην εξουσία.
    Η δύναμη της υπερβολής και οι περιστασιακές ωραιοποιήσεις, είναι περίπου σαν τη σαντιγί πάνω από το παντεσπάνι, που του δίνει απατηλή εικόνα, στρογγυλοποιώντας τις γωνίες.
    Συνεπώς το ΠΑΣΟΚ παρέλαβε την εξουσία, ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας, αλλά δεν μπόρεσε να κυβερνήσει, επειδή με αυτοσχεδιασμούς και ψέματα δεν μπορεί να κυβερνηθεί ένας τόπος, πόσο δε μάλλον, όταν η ηγεσία που το επιχειρεί είναι ανίκανη προς τούτο και η επιδίωξή της είναι η διαιώνιση του «είδους ΠαΣοΚ».
    Όλα κατέρρευσαν τελικά από τις αδολεσχίες χωρίς αντίκρισμα του Παπανδρέου και την επικινδυνότητα της πολιτικής του και της κυβέρνησής του, που οδήγησε στο μνημόνιο και τα υπόλοιπα γνωστά.
    Όμως και σε κάθε περίπτωση, το ζητούμενο τώρα, σήμερα, δεν είναι η κατάκτηση αλλά η διατήρηση της εξουσίας και κυρίως η διαχείρισή της έτσι, που να οδηγήσει σε δρόμο ελπίδας και σωτηρίας.
    Όπερ και εκ προοιμίου, σημαίνει πλήρη προετοιμασία και ετοιμότητα για την επερχόμενη κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά.
    Από όσα είδαμε και «γευθήκαμε», στην προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ προετοιμασία δεν υπήρχε, ενώ από πλευράς κομματικού σχηματισμού τα μέλη μόνο οφίτσια και άλλα μεγαλεία προσδοκούσαν…
    Σε κάποιες περιπτώσεις ορισμένα από αυτά τα μέλη μπορούμε να τα «απολύσουμε» σήμερα σε δήθεν «πατριωτικές δράσεις», που προξενούν στον τόπο καταστροφές εκ προοιμίου…
    Ο Αντώνης Σαμαράς δεν πουλάει υποσχέσεις ούτε αφήνει να έρπουν φήμες για θαύματα.
    Υπόσχεται ελπίδα και πολλή προσπάθεια, όπερ σημαίνει όλοι μαζί για τη χώρα, για να επιστρέψει η Ελλάδα στη θέση της, που ασφαλώς δεν είναι η τελευταία στην κατάταξη…

  10. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 31/03/2012 10:47:12

    Ετσι ακριβώς Οδυσσέα "όλα από την αρχή".Τα λές πολύ καλά.Συμφωνώ
    με Mara να μην ξεχάσουμε το βασικό, την τιμωρία των ενόχων, να το επαναλαμβάνουμε καθημερινά .
    Πράγματι γύρω από τον Σαμαρά είναι πολλοί από αυτούς που περιγράφεις
    Ραβίνε,αλλά νομίζω ότι έχει το μυαλό και τα κότσια να τους βάλει σιγά
    σιγά στη θέση τους.
    Η πιο σημαντική διαπίστωση είναι πράγματι ότι τώρα ο Σαμαράς δίνει ένα
    αγώνα για την πατρίδα και όλους εμάς, μόνος εναντίον όλων.Όλοι έχουν
    πράγματι σαν μοναδικό στόχο την ΜΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ της Ν.Δ.Όλοι οι
    άλλοι στόχοι δεν έχουν νόημα για αυτούς.Όλοι μα όλοι.Δείτε τα ΜΜΕ.
    Λύσσα.Ποιό κανάλι να πιάσω,ποιό ν'αφήσω.Ώρες ώρες σούρχεται να ξεράσεις.
    Δημοσιογραφίσκους του κερατά που ανάλογα με το αφεντικό τους διατυπώνουν ή μάλλον διαστρεβλώνουν τις "ειδήσεις"που ο θεός να τις κάνει ειδήσεις.Έχουν δε και το θράσος να μιλούν για κολοτούμπες.Τι να πρωτοπεί κανείς.Τέρενς Κουίκ.Τον θυμάμαι πως είχε την πρωινή ζώνη στην κρατική
    ραδιοφωνία επί Ν.Δ.Τι έλεγε.Μέχρι που τον έκανε άκομψα ξου ξου το ΠΑΣΟΚ.
    Αυτιάς.Εκεί που έφτυνε ,τώρα ποιεί την νήσσα.Παυλόπουλος.Αυτός κι αν
    είναι .Αν δεν κάνω λάθος ήταν ο μόνος που σχεδόν συμφωνούσε σε όλα με τον
    ανεκδιήγητο Κώνστα {μέγα οικονομολόγο}που κάπου βολεύτηκε κι αυτός
    τώρα που το κανάλι του έκλεισε όπως διάβασα κάπου.Τότε το μνημόνιο 1
    σχεδόν καλό.Σήμερα φουλ αντιμνημονιακός σ'ένα περίεργο κανάλι με συνεργάτες σχεδόν όλη την οικογένεια Καρατζαφέρη.Για το ΜΕΓΑ κανάλι
    ούτε λόγος,τι να πρωτοπεί κανείς.
    Και όλοι αυτοί οι σπουδαίοι δημοσιογράφοι με εντολές των κρατικοδίαιτων
    καναλαρχών τους πάνε να διαμορφώσουν την πολιτική σκηνή του αύριο.
    Άς έχουμε το νου μας.Αυτή τη φορά πρέπει να έχουμε τον νου μας σε
    εγρήγορση.Να δώσουμε στο κόσμο το μήνυμα 'οτι πρέπει να ψηφίσει
    σκεπτόμενος και όχι μόνο θυμωμένος γιατί θα το πληρώσει για μια ακόμα φορά.

  11. Rob avatar
    Rob 31/03/2012 10:48:48

    Η ΝΔ απώλεσε τη δυναμική της τη στιγμή που προσχώρησε στο στρατόπεδο του μνημονίου που έφερε στη χώρα το ΠΑΣΟΚ και από το οποίο απορρέουν οι πλέον αναποτελεσματικές πολιτικές για την αντιμετώπιση της κρίσης. Έκτοτε η απήχησή της στην κοινωνία βαίνει σημαντικά μειούμενη με αποτέλεσμα σε προεκλογικό χρόνο να εμφανίζει τα χαμηλότερα ποσοστά από σύστασής της. Αν αυτό δεν είναι μια καταφανή πολιτική αποτυχία του αρχηγού της, απορώ τι άλλο θα ήταν. Λίγες εβδομάδες πριν την προσφυγή των εκλογέων στην κάλπη, η ΝΔ δεν έχει παρουσιάσει ένα σοβαρό και αξιόπιστο σχέδιο μεγάλων αλλαγών και ανατροπών για την έξοδο από την κρίση που μαστίζει τη χώρα και κατατρώει τη ζωή των ανθρώπων με γεωμετρική πρόοδο, ένα σχέδιο που θα ενώνει όλους τους Έλληνες και δεν θα τους αντιμετωπίζει μέσα από παραταξιακά πρίσματα. Ευχολόγια και νεφελώδης υποσχέσεις που δεν υποστηρίζονται από συγκεκριμένα στοιχεία αντιμετωπίζονται πια με καχυποψία. Από την άλλη, η παρελθοντολογία που έχει κυριαρχήσει στην πολιτική της αντιπαράθεση με το ΠΑΣΟΚ δεν έχει απήχηση και μάλλον αποτελεί πολυτέλεια για τους πολύ λίγους που δεν έχουν πληγεί από την κρίση και μπορούν να ασχολούνται με το τι συνέβη και ποιοι έφταιξαν παλιά. Η ζημιά στη ΝΔ έχει αρχίσει να παγιώνεται όπως δείχνουν οι δημοσκοπήσεις, οι οποίες έχουν προκύψει πολλές πια και δείχνουν όλες κοινές συγκεκριμένες τάσεις του εκλογικού σώματος για να μπορούν να αμφισβητηθούν. Η επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει από τις κάλπες θα κληθεί να αναλάβει ένα τεράστια δύσκολο έργο και πρέπει να κινηθεί σε ευρύτατο εθνικό επίπεδο. Ο,τιδήποτε άλλο λιγότερο θα παρασυρθεί από το καταστρεπτικό ποτάμι των μνημονιακών πολιτικών. Η σμίκρυνση της ΝΔ σε ΠΟΛΑΝ και που κινείται υπό πολιτικούς όρους προσφιλείς και σε στελέχη του ΠΑΣΟΚ αδικεί τους διαχρονικούς αγώνες της πάλαι ποτέ ενωμένης κεντροδεξιάς παράταξης για την οικονομική και κοινωνική πρόοδο των Ελλήνων πολιτών.

  12. Pluto avatar
    Pluto 31/03/2012 10:54:42

    "Eσεις μόνοι"! Ουτε ο Επιθεωρητής Κάλλαχαν!
    Καλό είναι,λέω, νά πάρετε καί κανένα σύμμαχο στο δρόμο, αν πρόκειται όντως να τα βάλετε με την διαπλοκή,με την Τρόϊκα,με το Μνημόνιο, με την Μέρκελ, με την Τουρκία λόγω ΑΟΖ ,συνελόντι ειπείν με τους πάντες.
    Η αυτοδυναμία αποτελεί ευσεβή προεκλογικό πόθο. Αλλωστε, πόσο αυτοδύναμη καί ικανή να κυβερνήσει θα ήταν η ΝΔ π.χ. με 155 ,έστω, έδρες αλλά καί τον Κούλη, τον Αris, τον Χατμάνο,τον Ευρυπίδη, τον Πακη, τον Ανδρέα υιό καί τόσα λαμπρά λουλούδια των ψηφοδελτίων της που μοιραίως θα εκλεγούν στην ΚΟ;;
    Αρα, καλύτερα να συμφιλιωθούν οι οπαδοί της ΝΔ με την ιδέα των τακτικών συμμαχιών.Καί εδώ τα πράγματα είναι απλά: είτε με τον Βενιζέλο,τον Λοβέρδο καί τον Φώτη είτε με Καμμένο καί ΣΥΡΙΖΑ.
    Η στον ένα ή στον άλλο πόλο θα στηριχθεί η ΝΔ,έστω καί με την μορφή της στήριξης δι` ανοχής μιάς Κυβέρνησης μειοψηφίας. Από την πολιτική την οποία θα θελήσει να εφαρμόσει η ΝΔ, εξαρτάται ποιούς συμμάχους θα διαλέξει...

    • factorx avatar
      factorx @ Pluto 31/03/2012 12:46:32

      Θυμάσαι που σου είχα ζητήσει να καταγγείλουμε τα της υπηρεσίας σου και έκανες κο κο κο κο;;;!!!! Μην μιλάς τώρα λοιπόν. Εμείς τουλάχιστον το παλέψαμε. Δεν κωλώσαμε σαν κάτι τζάμπα μάγκες

  13. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 31/03/2012 11:37:46

    Στο τέλος του 2006 εξελέγη ο R. Correa στην προεδρία της χώρας, με βασικά χαρακτηριστικά της προεκλογικής του εκστρατείας την υπόσχεση στους Πολίτες να μην υπογράψει τη συμφωνία ελευθέρου εμπορίου με τις Η.Π.Α., την οποία είχε επιβάλλει το ΔΝΤ, καθώς επίσης να ελέγξει λογιστικά και να περιορίσει το εξωτερικό χρέος – το ύψος του οποίου ήταν τότε 10,77 δις $.

    Εδώ αναρωτιέται εύλογα κανείς, ποιες ακριβώς δεσμεύσεις απαιτούν οι Έλληνες σήμερα από εκείνα τα κόμματα, τα οποία θέλουν να κυβερνήσουν τη χώρα τους, έτσι ώστε να έχουν τουλάχιστον ήσυχη τη συνείδηση τους, όταν θα τα ψηφίσουν – αν και θεωρούμε ότι, δύσκολα θα επιτραπούν οι εκλογές στη χώρα μας, εάν δεν βεβαιωθεί η σκιώδης κυβέρνηση πως τα δύο κόμματα εξουσίας θα συγκεντρώσουν πάνω από 180 βουλευτικές έδρες.

    Πηγή http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2566.aspx

    • anonymous avatar
      anonymous @ anagnostopoulos panagiotis 31/03/2012 17:44:26

      Μιλάτε για Κορέα και διάφορα άλλα κράτη της Λατινικής Αμερικής που είχαν χρέη περί τα 10 δις το καθένα. Εμείς είχαμε πριν το κούρεμα 350. Μετά το κούρεμα μη νομίζετε ότι μειώθηκαν αισθητά.

      Τα κόμματα που εκτίθενται σε αυτές τις εκλογές δε μπορούν να βγουν να υποσχεθούν πράγματα. Πρέπει να κάνουν πράξεις μετά τις εκλογές.

  14. airman avatar
    airman 31/03/2012 12:03:30

    Το πολιτικό σύστημα στη χώρα μας νοσεί σοβαρά, σε πολιτικό προσωπικό, σε δομές, στον τρόπο λειτουργίας. Είναι θλιβερό να παρίσταται στη Βουλή ο Πρωθυπουργός (άσχετα εάν είναι ο Φούφουτος, ο Τραμπάκουλας, ο Χλιμίντζουρας) και στα βουλευτικά έδρανα να βρίσκεται μονοψήφιος αριθμός βουλευτ.ων. Πρέπει να θεσπιστεί ότι στις συνεδριάσεις της Βουλής θα περίστανται υποχρεωτικά τα 2/3 των βουλευτών, ο κάθε βουλευτής πρέπει να συμμετάσχει στο 50% των συνεδριάσεων (όχι να πηγαίναι για 5 λεπτά και να αναχωρεί), κάθε βουλευτής να περουσιάζει προτάσεις νομοθετικού περιεχομένου αυτούσιες και όχι απλά εισηγήσεις για τροπολογίες.
    Η δικαστική εξουσία πρέπει να αφεθεί ελεύθερη στο έργο της, ο Υπουργός επί της Δικαιοσύνης δεν πρέπει να έχει καμία δυνατότητα παρέμβασης στη λειτουργία της παρά μόνο στη διοικητική υποστήριξη των δομών της.
    Να αποκατασταθεί η δημόσια τάξη, να γίνει ξεκάθαρο ότι η ασυδοσία και η ελευθεριότητα κινούνται σε αντίθετη κατεύθυνση από την ελευθερία. Ο σεβασμός των δικαιωμάτων του καθενός επιτάσσει την έμπρακτη συμμετοχή όλων μας αλλά και την επιβολή και εκτέλεση των προβλεπόμενων κυρώσεων. Όπως θέλουμε να σέβονται τα δικαιώματά μας υποχρεούμαστε πρώτιστα να σεβόμαστε τα δικαιώματα των άλλων, ώστε να αξιώνουμε και το σωφρονισμό τους.
    Η συγκυρία επιβάλει άμεση προτεραιότητα στην ανασυγκρότηση των δομών και του πλαισίου που αφορά την οικονομική δραστηριότητα, την ανάπτυξη, τα έσοδα του κράτους αλλά πάνω απ' όλα και πρωταρχικά τη λύτρωση των οικονομικά εξουθενωμένων τάξεων και τη δημιουργία θέσεων εργασίας με αξιοπρεπείς απολαβές. Η εργασία από μόνη της σου δίνει αισιοδοξία και ελπίδα, η ανεργία σε οδηγεί στην απελπισία. Στο πνεύμα αυτό πρέπει να δωθούν και άλλεσ διέξοδοι ιδιαίτερα στη νέα γενιά και εάν είναι δυνατόν εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων. Η επαρχία μπορεί να δώσει λύσεις, μπορεί να στηρίξει πληθυσμό αρκεί να υπάρξουν και οι απαραίτητες δομές.
    Εκσυγχρονισμός του συστήματος υγείας και περίθαλψης γενικότερα. Σοβαρές τομές στην παιδεία με ριζική αναθεώρηση των προγραμμάτων εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και σύνδεση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας. Ανάδειξη ευκαιριών σε τομείς που η Ελλάδα έχει προνομιακή παρουσία και θέση (τουρισμός, ναυτιλία).
    Πάνω απ' όλα όμως απαιτείται η εγκαθύδριση και η θωράκιση της αξιοκρατίας και της αξιολόγησης. Η επικράτηση των μετρίων και των μετριοτήτων έχουν υποβαθμίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό όλες τις δομές του κρατικού μηχανισμού. Ο μέτριος καταστέφει και υποβαθμίζει ώστε να φαίνεται απαραίτητος ή και να ξεχωρίζει. Πρέπει η ικανότητα και η αξιοσύνη να αρκούν για την ανέλιξη και την εξέλιξη. Κάποιοι κατάφεραν σταδιακά το παράδοξο, στην αρχή να μην αρκεί η ικανότητα αλλά να απαιτείται και η γνωριμία, στη συνέχεια δε να αρκεί η γνωριμία και να μην απαιτείται η ικανότητα.
    Και φυσικά όλα αυτά μέσα σε ένα χρονοδιάγραμμα το οποίο να τηρηθεί και με αποτελέσματα που θα αξιολογηθούν. Και όπου υπάρξουν παρεκλήσεις να αναζητηθούν ευθύνες, να επέλθουν κυρώσεις, να πέσουν κεφάλια.
    Είναι σημαντικό να μπει η χώρα σε μια νέα πορεία αλλά αυτό δεν αρκεί από μόνο του. Πρέπει να φτάσουμε στον προορισμό έγκαιρα και όπως πρέπει. Μπορούμε να το πετύχουμε. Η νέα γενιά το αξίζει. Οι παλαιότεροι της το οφείλουν. Και για να κατακτήσουμε κορυφές πρέπει να βαδίσουμε σε ανηφόρες.

  15. George avatar
    George 31/03/2012 12:12:04

    @Απόστολος είπε:
    "Αγαπητή Ελίζα, δεν φταίει μόνο το ¨σύστημα ΠΑΣΟΚ – ΜΜΕ¨, βάλαμε και εμείς το χεράκι μας. Υπογράψαμε και ¨εμείς¨.
    Είναι εύκολο να ρίχνουμε το φταίξιμο μόνο στους άλλους."

    Οτι σωστοτερο και λογικοτερο εχει ειπωθει σε αυτον τον ιστοτοπο.
    Την ευθυνη της "υπογραφης" ποιος την αναλαμβανει; εχουμε εμεις οι απλοι
    Νεοδημοκρατες ευθυνη για αυτην την υπογραφη;
    Απλο ερωτημα θετω....

  16. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 31/03/2012 12:26:11

    Δυστυχώς η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ έσωσε και το σύστημα του.Κατά τα άλλα καλά τα λές αλλά είναι πλέον αργά ,ο Σαμαράς έχασε τη μοναδική ευκαιρία να γίνει ο εθνικός ηγέτης.Δεν ξέρω κατά πόσον είναι δυνατόν να ανακτήσει χαμένο έδαφος.

  17. George avatar
    George 31/03/2012 13:03:18

    Εχεις απολυτο δικιο, Παναγιωτη, χαθηκε μια τεραστια ευκαιρια για τον Σαμαρα να γινει Εθνικος ηγετης... τι ποσοστο θα επαιρνε π.χ. το ΚΚΕ εκτος απο ενα 4-5% των
    σκληροπυρινικων; τι θα επαιρνε ο Συριζα, τι ο Κουβελης, θα υπηρχε Καμμενος;
    Τι θα επαιρναν ολα αυτα τα "αντιμνημονικα" κομματα και κομματιδια;
    Υπολογιζω οτι αν ο Σαμαρας επεμενε στο ΟΧΙ θα επαιρνε πανω απο 60%... αν....
    δυστυχως ομως.....

    • M.O. avatar
      M.O. @ George 31/03/2012 15:41:58

      Θα έπαιρνε 60 % σύμφωνοι αλλά θα οδηγούσε τη χώρα στο άγνωστο; σε αχαρτογράφητα νερά; στον προθάλαμο της εξόδου από το ευρώ και την ΕΕ;

      • juliet avatar
        juliet @ M.O. 31/03/2012 16:01:35

        Μ.Ο
        χαιρετώ
        Αν έλεγε ΟΧΙ ,και την άλλη μέρα είχαμε στάση πληρωμών ποιόν θα θεωρούσανε υπεύθυνο;
        Με τουτό το λαό τίποτε δεν είναι εύκολο.Είναι λυπηρό αλλά δύσκολα αποχωρίζεται την εφήμερη καλοπέρασή του,δύσκολα αγωνίζεται και αν το κάνει ο δρόμος είναι μοναχικός .

        • franc avatar
          franc @ juliet 01/04/2012 12:04:32

          Πολύ αγαπητή juliet,
          δίκιο έχεις: "Με τουτό το λαό τίποτε δεν είναι εύκολο". Ομως αναπόφευκτα ετούτος ο λαός θα αναγκαστεί πολύ σύντομα να το κάνει. Το μνημόνιο ΙΙ το πολύ-πολύ να μας δώσει αλλη 1 δόση . Μετα΄θα είναι αδύνατον να συνεχιστεί...

  18. mitikas avatar
    mitikas 31/03/2012 13:06:51

    Πρόεδρε ο καθένας μας ζει και πεθαίνει με τις επιλογές του!

  19. ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
    ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 31/03/2012 13:13:40

    Τι κρίμα να μην μπορώ να διαφωνήσω με τους σκεπτικιστές φίλους παραπάνω (Απόστολος, Παναγιώτης, George, κ.λ.π) .
    Όπως βλέπεις ΄΄Μικρέ Οδυσσέα΄΄ όλοι συμφωνούμε με τα πολύ σωστά έως και αυτονόητα για ένα υγιές, δημοκρατικό και πραγματικά ριζοσπατικά φιλελεύθερο κυβερνητικό κόμμα όπως η Ν.Δ.
    Όμως για όλους μας υπάρχει και ένα αλλά ..... (είναι αργά, έγινε το μεγάλο λάθος της υπογραφής, έγινε το ένα , δεν έγινε το άλλο , κ.λ.π).
    Δεν είμαστε μίζεροι και ηττοπαθείς εμείς .
    Έως 11-11-2011 όλοι οι Νεοδημοκράτες ξέραμε τι θέλαμε και τι διεκδικούσαμε. Τα πράγματα μετά από εκεί μπέρδεψαν και στράβωσαν. Και φυσικά μετά την υπογραφή ο χαμός.
    Αναρωτιέμαι τι θα γίνει όταν τέλος Ιουνίου -αρχές Ιουλίου η όποια κυβέρνηση (ελπίζω και πιστεύω της αυτοδύναμης Ν.Δ ) αναγκαστεί να εξειδικεύσει τα μέτρα των 11-12 δισ (κατά Τόμσεν 14).
    Φαντάζεσαι ότι θα υπάρχει χώρος για εποικοδομητική συζήτηση για όλα αυτά που γράφεις ή θα τρέχουμε καλοκαιριάτικα να σώσουμε αυτά που δεν σώζονται;
    Αν μάλιστα ότι κάθε δύσκολο καλοκαίρι στην Ελλάδα προκύπτουν και κατευθυνόμενες φυσικές καταστροφές (από που άραγε;) , βάλε το σενάριο στο μυαλό σου και πρόβαλέ το στην οθόνη.
    Τι προτείνω για να μην κρίνω;
    Στον κρίσιμο μήνα που απέμεινε (;) έως τις εκλογές να γίνει συστράτευση των υγειών δυνάμεων της παράταξης -όχι αυτών που οι δημοσκοπήσεις τους στέλνουν στα τάρταρα και θέλουν επιστροφή για να σωθούν- και να δοθεί ο αγώνας με ξεκάθαρες δεσμευτικές προτάσεις.
    Για παράδειγμα αναφέρω την ευχάριστη έκπληξη -για μένα τουλάχιστον- των προτάσεων - θέσεων της Ν.Δ για την οικογένεια που δόθηκαν χθες στη δημοσιότητα.
    Αυτά και πολλά άλλα πρέπει άμεσα να κωδικοποιηθούν σε ένα σύντομο περιεκτικό πρόγραμμα όπου όλοι θα βάλουν πλάτη και θα το κοινωνήσουν στο Λαό.
    Τα Ζάππειο 1 & 2 , όσο σωστά και αν ήταν, ξεπεράστηκαν από τις καταστάσεις.
    Τώρα ο ηγέτης πρέπει να δώσει απαντήσεις και να δεσμευτεί.
    Τέλος, επειδή από εβδομάδα αρχίζουν να παίρνονται οι τελικές αποφάσεις, τα ψηφοδέλτια του κόμματος ειδικά στην επαρχία πρέπει να ΄΄χτενιστούν ΄΄ προσεκτικά. Δεν έχουν θέση διχαστικές φιγούρες του παρελθόντος , οι οποίες αν και ίσως εξασφαλίσουν την δική τους πολιτική επιβίωση, θα διώξουν πολλούς περισσότερους.
    Αυτά τα λίγα προς το παρών.

  20. Pluto avatar
    Pluto 31/03/2012 13:27:25

    Φάκτορα,
    θα έπρεπε να έχεις καταλάβει πως ούτε κότα ούτε τζάμπα μάγκας είμαι.Αλλοι παλεύουν στο προσκήνιο, όπως εσύ, άλλοι,δίνουν εξ ίσου απελπισμένο καί πιό καί άχαρο αγώνα πρωτίστως στο παρασκήνιο.Αλλωστε,υπάρχουν πολλά που λέγονται καί δεν γίνονται κι`εκείνα που γίνονται καί δεν λέγονται...
    Σου στέλνω με άλλο e-mail όσα ενυπογράφως καί δημοσία έχω προσφάτως πεί για το συνάφι μου...

    • factorx avatar
      factorx @ Pluto 31/03/2012 13:31:18

      Επειδη η ημέρα της ... κρίσεως πλησιάζει για όλους, σου θυμίζω ότι αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε εμείς ήταν να ενισχύσουμε τη δύναμη των πατριωτικών και λαϊκών δυνάμεων στο χώρο όπου υπήρχε το προσφορότερο έδαφος - χωρίς μεμψιμοιρίες και γκρίνιες και κυρίως με αίσθηση της πραγματικότητας και του εφικτού. Αν χάσαμε ή κερδίσαμε θα το δούμε μετά τις εκλογές

  21. dimitris avatar
    dimitris 31/03/2012 13:30:57

    ειναι δυνατον οσοι επι χρονια ψηφιζουμε Ν.Δ NA ανεχομαστε στα ψηφοδελτια κ σε καθημερινη εμφανιση στα καναλια τον ψυχαρη.το λιγοτερο δεν θα παμε να ψηφισουμε

    • franc avatar
      franc @ dimitris 31/03/2012 13:53:08

      Oπως το λες φίλε Δημήτρη, το λιγώτερο...

    • M.O. avatar
      M.O. @ dimitris 31/03/2012 14:37:40

      Μια χαρα τα λέει και είναι και τηλεοπτικός. Εκτίθεται και θα κριθεί από τους πολίτες. Δεν βρίσκω καμία λογική στις προκαταλήψεις

      • regeneration avatar
        regeneration @ M.O. 31/03/2012 21:57:02

        Παρατηρώ πως ακόμη και τώρα προσπαθούμε να βρούμε λόγους ή αφορμές για μη στηρίξουμε την παράταξη ή να κάνουμε έστω την εύκολη κριτική. Ακόμη και τώρα βρε παιδιά;Αν είναι δυνατόν!
        Ελάτε να οργανωθούμε όλοι να κάνουμε μια αυτοδυναμία της προκοπής. Και όταν λέμε όλοι, εννοούμε ΟΛΟΙ.

        Καλό αγώνα...

  22. Βόρειος avatar
    Βόρειος 31/03/2012 13:56:34

    Δυστυχώς για την παράταξή μας επιβεβαιώθηκαν οι δικοί μας φόβοι και αγωνίες. Οι φόβοι και αγωνίες όλων αυτών που με τις παρεμβάσεις μας χτυπούσαμ,ε όχι τον κώδωνα αλλά τις καμπάνες του παλατιού, ώστε να ξυπνήσουν όλοι εκείνοι οι μεγαλοσυμβουλάτορες του βασιλιά που πιστεύουν ότι μπορούν να διαμορφώνουν τις απόψεις και τις αντιλήψεις του λαού. Νομίζουν ακόμη, ενώ η πληροφορία τρέχει με 52 Mbs, ότι βρίσκονται στη δεκαετία του 50 που οι πλανόδιοι εφημεριδοπώλες διαλαλούσαν τα πρωτοσέλιδα του συστήματος.
    Ολη την περασμένη διετία συμφωνούσαμε όλοι μας πόσο επικίνδυνο και καταστροφικό είναι το Μνημόνιο και μεσα σε ένα βράδυ άλλαξε όλος ο σχεδιασμός και προσπαθούν να μας πείσουν ακόμη και σήμερα, που ο λαός έχει υπερβεί τα όριά του, για το πόσο αναγκαίο και απαραίτητο για την επιβίωση μας είναι το Μνημόνιο 2.
    Επειδή προβάλλεται η δικαιολογία πως ναι μεν ψηφίσαμε το 2ο μνημόνιο αλλά ελαφρύναμε το χρέος κατά 100 περίπου δισ. ευρώ, υπάρχει η άλλη πλευρά που λέει πως η μείωση του χρέους αφορούσε χρήματα ελληνικών επενδυτικών κεφαλαίων, καταθέσεις ελληνικών ιδρυμάτων, ελληνικών ασφαλιστικών ταμείων, νοσοκομείων πανεπιστημίων και φυσικών προσώπων. Τα ελάχιστα ξένων συμφερόντων κεφάλαια και λοιπά πρόσωπα που συμμετείχαν στο PSI ήταν αυτοί που κέρδισαν από τη συμμετοχή τους σ' αυτό, καθώς αγόρασαν από τη δευτερογενή αγορά τα ομόλογα σε τιμές 25 έως 35 λεπτών.
    Κλείνοντας και για να σταματήσει ο δημοσκοπικός κατήφορος θα πρέπει ν αντιληφθούν όλοι στο παλάτι ότι ο λαός δεν τρώει πλέον κουτόχορτο, έχει περάσει το τείχος και έφτασε έξω από την κρεβατοκάμαρα του βασιλιά έτοιμος με την οργή του να τιμωρήσει δικαίους και άδικους, καλούς και κακούς, υπεύθυνους και ανεύθυνους. Γι' αυτό εάν δεν έχουν να καταθέσουν υπεύθυνες και ρεαλιστικές προτάσεις που θα επιλύουν το πρόβλημα σε βάθος χρόνου καλύτερα να μη λένε τίποτα και προπάντως να μη ρίχνουν λάσπη σε άλλους. Δε φταίνε πάντα οι άλλοι γιατί πρώτα φταίμε εμείς. Η εξουσία κατακτάται με ηγέτη, με προτάσεις, με λύσεις και όχι με λάσπη και αδιέξοδες πολιτικές σαν κι' αυτές που μέχρι χθες οι ίδιοι κατήγγελαν και λοιδωρούσαν.

    • ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
      ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ @ Βόρειος 31/03/2012 14:40:29

      Ακριβώς!!!

  23. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 31/03/2012 14:42:49

    Πολύ αισιοδοξία ρέ παιδιά καί πολύ σαδομαζοχιστική διάθεση.

  24. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 31/03/2012 14:43:31

    ΕΙΣΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΜΑΣ! Ὁ ψευδο'Βενιζέλος στὸ πιὸ "ΕΓΩ" σποτάκι ποὺ θὰ δεῖτε τὴ ζωή σας! ΠΑΣΟΚ - ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΥ
    Ἑλλάδα στὰ κάρβουνα. Γίνεται; ΝΑΙ
    http://www.youtube.com/watch?v=xVruTjwTto0&feature=player_embedded

  25. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 31/03/2012 15:11:37

    Αυτό που πρέπει να κάνει η ΝΔ το έχω περιγράψει σε παλαοότερο σχόλιό μου:


    Οι Άγγλοι λένε: «In a war of attrition, he who is prepared to go nuclear wins». Αυτό σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει: «Σε ένα πόλεμο φθοράς κερδίζει αυτός που είναι αποφασισμένος να φτάσει στα άκρα ( = να κάνει χρήση πυρηνικών ).
    Το σύστημα Πασόκ κατίσχυσε πάνω από τριάντα χρόνια γιατί εφάρμοζε αυτή την πρακτική: ήταν απρόβλεπτο, αδίστακτο και δεν ορρωδούσε προ ουδενός. Σε αντίθεση με το αμαρτωλό σύστημα Πασόκ, η Νέα Δημοκρατία ήταν πάντα προβλέψιμη: Στο τέλος κάθε αντιπαράθεσης με το σύστημα Πασόκ, ΠΑΝΤΑ έθετε το εθνικό συμφέρον πάνω από το κομματικό με αποτέλεσμα να «κωλώνει» και να αφήνει το παιχνίδι στα χέρια του Πασόκ.
    Η μόνη λύση για την Νέα Δημοκρατία απέναντι στο «σύστημα» είναι να γίνει επιτέλους και αυτή απρόβλεπτη. Και να διαμηνύσει προς πάσα κατεύθυνση ότι αυτή τη φορά δεν θα χαϊδέψει αυτιά, δε θα σιωπήσει, δεν θα πέσει στην παγίδα τής σώφρονος τακτικής αλλά θα φτάσει στα άκρα.
    Εμπρός, Αντώνη, Go nuclear!

  26. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 31/03/2012 15:23:21

    Τα κόμματα είναι αναγκασμένα νά λάβουν υπόψη για την διατύπωση της πολιτικής τους τις Γαλλικές Προεδρικές εκλογές και το αποτέλεσμά τους.
    Δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος για σιγουριά: Α΄γύρος 22 Απριλίου, β'γύρος 6 Μαΐου.
    Άλλη θα είναι η Ευρώπη με πρόεδροΣαρκοζύ, άλλη με Ολλάντ.
    Άλλη πολιτική οφείλει να ασκήσει - και θα ασκήσει - η ΝΔ (ή το ΠΑΣΟΚ, ή.. ή...) με άξονα Μερκοζύ, άλλη με άξονα Μερλάντ.
    Και του χρόνου με Γκαμπριελάντ;
    Τοπίο στην ομίχλη;
    Μήπως οι εκλογές τέλος Απριλίου ή αρχές Μαίου είναι κακό timing;

    • franc avatar
      franc @ Ο Θείος 01/04/2012 12:17:43

      Aγαπητέ Θείο, δεν νομίζω οτι έχει σημασία.
      Για μας η μόνη επιλογή και ελπίδα είναι να θεωρήσουμε δεδομένο τουλάχιστο τον άξονα Μερλάντ και του χρόνου Γλαμπριελάντ, τον οποίο οφείλαμε να είχαμε ήδη κάνει σημαία μας και να τον προπαγανδίζουμε απο κοινού με ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ, ώστε να συμβάλλουμε στην επιβολή του. (Βλέπεις η Μέρκελ συμμετέχει ανοιχτά στην Γαλλική προεκλογική εκστρατεία του Σακοζί παλεύοντας να παραμείνει ο άξονας Μερκοζί).
      Διότι αν δεν επικρατήσει "ο δικός μας" άξονας, ζήτω που καήκαμε...
      Δεν θα μας πέφτει πλέον λόγος . Θα έχουν αναλάβει οι "Sans-culottes".
      Aκόμα κι αν αποσπάσουμε τη δόση του Ιουνίου σίγουρα θα χάσουμε εκείνη του Σεπτεμβρίου...

  27. theo1611 avatar
    theo1611 31/03/2012 16:35:30

    Το σύστημα που πρέπει να υπερβούμε δεν είναι "σύστημα ΠΑΣΟΚ" αλλά σύστημα "ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-Αριστεράς" που κατίσχυσε από το 1985 και μετά με διακριτούς αλλά και μη διακριτούς ρόλους

  28. nikos avatar
    nikos 31/03/2012 16:40:17

    Τώρα με την επιστροφή Ανδρεουλάκου, παίρνει σάρκα και οστά η περίφημη ανανέωση.Από σήμερα νιώθω πιο σίγουρος για την αυτοδυναμία.Σε ότι δε αφορά τα νέα πρόσωπα, φρόντισαν από τη Συγγρού να τους δοθεί επαρκής προεκλογικός χρόνος προκειμένου να έρθουν σε επαφή με τους πολίτες μήπως και πείσουν κάποιους από αυτούς να ψηφίσουν Ν.Δ, γιατί είναι οι μόνοι που μπορούν πείσουν.Τι να περιμένει κανείς από τους παλιούς?Με όλα αυτά τα πολιτικά σκουπίδια, πιστεύετε στ'αλήθεια ότι όλα τα παραπάνω του Μικρού Οδυσσέα μπορούν να πραγματοποιηθούν?Πιστεύετε ότι έστω παρ'ελπίδα μπορούμε να πλησιάσουμε την αυτοδυναμία?Πλάκα κάνετε!!!!!!

    • factorx avatar
      factorx @ nikos 31/03/2012 16:48:40

      Που το ξέρεις ότι θα κατέβει ο Ανδρεουλάκος; Η γράφεις ότι βλακεία αναπαράγεται στο διαδίκτυο;

      • Mara avatar
        Mara @ factorx 31/03/2012 17:25:31

        Φάκτορα, έτσι για την ιστορία... ο ίδιος ο Ανδρεουλάκος, ανακοίνωσε διά μικροφώνου ότι θα είναι υποψήφιος, σε κομματική συγκέντρωση που έγινε την Τετάρτη που μας πέρασε και μάλιστα ήταν επίσημος ομιλητής ο Μηταράκης.
        Ισχυρίστηκε δε, ότι του το ζήτησε ο ίδιος ο Σαμαράς.
        Τώρα άν έλεγε μπούρδες... τί να πώ?
        Ανδρεουλάκος.... είναι αυτός.

  29. nikos avatar
    nikos 31/03/2012 16:48:55

    Αν ο Α.Σ απευθυνθεί στο λαό και παρουσιάσει ένα απλό λακωνικό συγκροτημένο κοστολογημένο με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα πρόγραμμα, επιχειρήσει πραγματική ανανέωση και τολμήσει να πετάξει στα αζήτητα τα βαρίδια και τους νταβατζήδες της Ν.Δ, τότε η αυτοδυναμία είναι πιθανή.

  30. juliet avatar
    juliet 31/03/2012 17:03:53

    Το 2004 ο λαός έδωσε πλειοψηφία στη Ν.Δ γιατί πίστεψε ότι θα γίνει κάθαρση ,θεώρησε τον ΚΚ νέο πολιτικό ,και είχε την ελπίδα ότι κάποια πράγματα θα αρχίζουν να λειτουργούν αξιοκρατικά και κάποιοι από το περιβάλον του Σημίτη θα πλήρωναν.Εγιναν πολλά εκείνη τη δεύτερη τετραετία και ο κόσμος άρχισε πλέον να δυσανασχετεί από την υπεροψία τους .Και τι έγινε; ο ίδιος αυτός κόσμος που πήγε μ΄ελπίδα ,διαπίστωσε ότι απλώς έγινε αλλαγή σκυτάλης δεν πήγε να ψηφίσει πέντε χρόνια μετά .Ο κόσμος περίμενε την ΤΙΜΩΡΙΑ που δεν ήλθε .Περίμενε την ΑΛΛΑΓΗ που δεν έγινε.
    Η ΤΙΜΩΡΙΑ τους θα είναι το ανάχωμα για τα δεινά μας.Αυτός που θα το κάνει ,και μπορέσει ν΄απλώσει τα χέριά του και σκορπίσει την ομίχλη της αβεβαιότητας ,της απάτης και της προδοσίας που θολώνει τα πάντα θα είναι ο Ηγέτης .Αυτό περιμένει ο λαός να ειπωθεί ανοιχτά χωρίς περιστροφές ότι θα υπάρξει ΤΙΜΩΡΙΑ.

  31. xp avatar
    xp 31/03/2012 19:38:09

    Δεν νομίζω ότι η σωστή άσκηση πολιτικής από την ΝΔ είναι θέμα μόνο επιβολής κάθαρσης ,ενοώ την κάθαρση ως αυτοσκοπό. Ειμαι κατά της ηθικοποίησης για δύο λόγους:
    1.H υπέρμετρη επικέντρωση στο ηθικό σου στερεί την επικέντρωση στην αποτελεσματικότητα .
    2. Σε δεύτερη φάση έχοντας αδρανήσει επί μακρόν ,τρέχεις και πέφτεις στον λάκκο που σου έχουν σκάψει οι ανήθικοι !
    Χαρακτηριστική εικόνα ΚΚ στον μπαιρακτάρη (1)-Σουφλιάς (2)
    Η αποτελεσματική άσκηση πολιτικής και η έγερση άλλων δυνάμεων που βρίσκονται παραγκωνισμένα λόγω διαπλοκής θα επιφέρει την ηθικοποίηση και την κάθαρση δευτερευόντως ,στην πράξη και όχι στα λόγια. Η αποτελεσματικότητα όμως με τα μνημόνια, δεν έχει έναν ξενοδόχο ή μάλλον μπορεί να έχει και μόνο ένα ξενοδόχο που γνωρίζει μόνο την γερμανική!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ xp 01/04/2012 11:46:05

      Συμφωνώ. Η ηθική επιστρέφει στην πολιτική μόνον με δύο προυποθέσεις:
      1. Με θεσμούς καθολικής ισχύος που λειτουργούν, χωρίς εξαιρέσεις.
      2. Και με αποτελεσματικότητα στη διακυβέρνηση που παράγει ορατό έργο. Όχι με υποσχέσεις και διακηρύξεις.
      Οι μεγαλόστομες "καθάρσεις" και οι δήθεν τιμωρίες είναι φερετζέδες για προσωρινή εκτόνωση. Όταν τις ακούς, πίσω τους προετοιμάζεται ήδη η νέα, μεγαλύτερη πολιτική ανηθικότητα.
      Θυμάστε πότε, ποιοί, πώς και με ποιά επιχειρηματολογία συν-ψήφισαν και συν-διαχειρίστηκαν τον Νόμο Περί Ευθύνης Υπουργών;
      Πότε, ποιοί, πώς και με ποιά επιχειρηματολογία συν-ψήφισαν τις σχετικές διατάξεις του Συντάγματος στις διαδικασίες αναθεώρησης;

  32. Carlos avatar
    Carlos 01/04/2012 15:30:44

    "Η ΝΔ απέναντι στη διαπλοκή, τα καθεστωτικά ΜΜΕ, τους κάθε λογής «βολεμένους» της Μεταπολίτευσης... "

    Δηλαδή η ΝΔ απέναντι στη ΝΔ..

    • factorx avatar
      factorx @ Carlos 01/04/2012 15:31:14

      Προφανως

      • airman avatar
        airman @ factorx 01/04/2012 15:58:57

        Αυτή είναι η υπέρβαση που πρέπει να γίνει. Γι' αυτό και ο λυσσαλέος πόλεμος, οι ''όψιμοι'' νέοι ''σωτήρες''. Αλλά το ποτάμι δε γυρίζει πίσω. Η Νέα Δημοκρατία αλλάζει γιατί το θέλει ο κόσμος της. Αυτός αποφασίζει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.