#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/10/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η σημαία δεν είναι κόκκινη, ούτε ροζ. Είναι γαλανόλευκη



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Αδέρφια, τέτοιες μέρες άλλα πράγματα ήθελα να γράψω αλλά δεν μ’ αφήνουν ν’ αγιάσω. Είδε κι απόειδε ο Αλέξης, ο επί Γης αντιπρόσωπος της Ρόζας Λούξεμπουργκ και του μακαρίτη του Τσάβες, κι αποφάσισε να ξεκινήσει την επανάσταση από τις …παρελάσεις. Καθ’ ότι εκεί θα υπάρχει μαζεμένη πελατεία για τις χάντρες και τα καθρεφτάκια που πουλάνε με τον Σκουρλέτη και τη Ρένα απλωμένα σε λινάτσες από τηλοψίας. Ως γνωστόν ο «και σκονάκι έκανα και βύσμα έβαλα», όταν έκλεισε το μάτι στην περίφημη συνέντευξη στο μέσο λουφαδόρο και καταφερτζή, ως υπηρετήσας στην Γκομενοφυλακή στα δύο (2) χιλιόμετρα από το σπίτι του, δεν τα πάει και πολύ καλά με τους εθνικούς συμβολισμούς.

Επειδή ούτε σκονάκι έκανα ποτέ μου και ούτε βύσμα έβαλα και αυτά που ο φίλτατος Αλέξης περιφρόνησε τα έζησα μαζί με την «πλέμπα», στην οποία ανήκω εκ καταγωγής και πεποιθήσεως, θα του κάνω ένα τζάμπα μάθημα. Στις παρελάσεις οι λεγόμενοι «επίσημοι» δεν είναι τα πραγματικά τιμώμενα πρόσωπα. Κι ακόμη κι αυτοί, οι «επίσημοι», από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και τους υπουργούς, ως τον τελευταίο Δήμαρχο, κάθονται σούζα όταν περνά η Σημαία. Την δε Σημαία την χαιρετούν όλοι σε στάση προσοχής, όμως η Σημαία δεν χαιρετάει κανέναν. Το τμήμα που περνάει κάνει κεφαλή δεξιά στους επισήμους, όμως το άγημα της Σημαίας κοιτάει πάντα μπροστά. Και στα αγήματα απόδοσης τιμών σε υποδοχές επισήμων, τελετές κλπ, όλοι κάνουν παρουσιάστε και κεφαλή δεξιά αλλά οι παραστάτες της Σημαίας του Έθνους μένουν πάντα επ’ ώμου και μαζί με τον σημαιοφόρο κοιτούν μόνο μπροστά κι ο μουσαφίρης ή ο ημέτερος, από ανθυποϋφυπουργός ως τον Παπούλια, κάθεται κι αυτός σούζα μπροστά της κι υποκλίνεται.

Γιατί ρε Αλέξη, δεν είναι κόκκινη, ούτε έστω ροζ, για να είναι του γούστου σου, άσε που ΄χει και σταυρό αλλά συμβολίζει τους αγώνες, το αίμα των ηρώων μας, τη γη μας, την Ιστορία της , το ίδιο το Έθνος των Ελλήνων και τις αξίες του. Αυτή σκεπάζει τα φέρετρα των γενναίων μας. Αυτή οδηγούσε την έφοδο, την επέλαση, τον ορμητικό κατάπλου. Τέτοιες μέρες, σε αυτές τις τελετές δεν τιμούμε τον Παπούλια, τον Σαμαρά, εσένα ή οποιονδήποτε εκπρόσωπο της Πολιτείας όταν στέκεστε στην εξέδρα. Τιμούμε αυτούς που πέσανε στο 731 κι όπου αλλού για να έχεις κι εσύ την αφασιακή και μηδενιστική πολυτέλεια να παριστάνεις τον καμπόσο και να καλείς ανερυθρίαστα τον κόσμο σε μπάχαλο τέτοιες ώρες. Κι επειδή τους πεσόντες δεν μπορούμε να τους βάλουμε όλους πάνω στην εξέδρα, βλέπεις τα κόκαλα τους είναι σκόρπια σε μνήματα από την Βόρειο Ήπειρο, τα Οχυρά και την Κρήτη ως την Β. Αφρική και το Ρίμινι, επειδή η τιμή δεν αποδίδεται με κραυγές του όχλου μπουλουκηδόν, ανεβαίνουν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι μας σε μια εξέδρα, περνούν από κάτω οι Πολεμικές Σημαίες, οι Σημαίες των σχολείων μας, οι ανάπηροι, όσοι ζουν, η νεολαία μας, στρατευμένη ή μαθητιώσα, κι ο λαός βλέπει τους ηγέτες του, οποιουδήποτε κόμματος, να τιμούν τους Ήρωες κι όλοι μαζί, με πρώτη τη νεολαία, την Σημαία, που δεν σκύβει, δεν κάνει ούτε δεξιά, ούτε αριστερά, δεν αποδίδει καμία τιμή σε κανέναν αλλά όλοι αποδίδουν τιμή σε αυτήν και μόνο σ’ αυτήν.

Όταν έγιναν εκείνα τα αίσχη στην Θεσσαλονίκη, θυμίζω την οργή του Αντώνη Σαμαρά και την ξεκάθαρη καταδίκη από τη ΝΔ των εκτρόπων. Ήταν τότε αντιπολίτευση αλλά δεν έπεσε ούτε δευτερόλεπτο στον τυχοδιωκτικό πειρασμό της χυδαιότητας και της ιεροσυλίας. Σαφέστατα έχουμε τεράστια προβλήματα κι η κρίση έχει φέρει ανεργία και μεγάλες αδικίες. Η ανάκτηση της εθνικής μας κυριαρχίας κι η έξοδος από το Μνημόνιο και την μέγκενη της ύφεσης και της υπερφορολόγησης είναι κοινός στόχος για κάθε τίμιο Έλληνα, όσο κι αν διαφωνούμε στον τρόπο. Κι αυτό πως θα το πετύχουμε; Εξευτελίζοντας τα πάντα; Αν βγούμε όλοι εναντίον όλων στους δρόμους κι ανταλλάσσουμε κλωτσομπουνίδι, φτυσιές και ύβρεις μπροστά στα Ηρώα, αν ξεφτιλίσουμε τις καταθέσεις στεφάνων, τις παρελάσεις, αν κουρελιάσουμε τις σημαίες μας και μετατρέψουμε την απόδοση τιμών στους ήρωες μας και στους αγώνες του Έθνους μας σε χυδαία οχλοκρατία, θα βρούμε χρήμα; Θα πετύχουμε καλύτερη …διαπραγμάτευση;

Κάντε μας λοιπόν τουλάχιστον μια χάρη. Δυο – τρεις τέτοιες μέρες το χρόνο, βγάλτε το σκασμό. Έχετε μπόλικες άλλες να κρώζετε και να παίξετε με τα μπάχαλα, που δεν είναι θεωρία κι είναι κατάδικα σας...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. giorgos avatar
    giorgos 26/10/2013 08:54:05

    Αφηστε ησυχους αυτους τους ΣΥΡΗΖεους η πραγματικη απειλη για την ΝΔ ειναι τα λαμογια του Πασοκ.για ψαξτε να ακουσετε τι ειπε χθες ο τιτανας του παπανδρεισμου ο σαχινιδης στον 9,84 για ολα που περναει η χωρα φταιει η ΝΔ ποιος ο σαχινιδης διοτι λεει οταν ο γιγαντας γαπ ηθελε να σωσει την χωρα μαζι με τα υπολοιπα τρωκτικα τυπου βενιζελου,χρυσιχοιδη,παπακωσταντινου,κλπ η ΝΔ ηταν στο συνταγμα με τους αγανακτησμενους και μαλιστα με επωνυμα στελεχη ειπε ο τιτανας ο σαχινιδης.και εσυ προεδρε συμφωνεις σε 40τοσα σημεια με αυτα τα φιδια.ΝΥΚΤΑ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΕ να το θυμασαι.οι πασοκοι δεν αλλαζουν προσεχε.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ giorgos 26/10/2013 15:20:15

      Άσχετο σχόλιο. Εσύ μιλάς για πολιτική. Το πασόκ είναι τελειωμένο έτσι κι αλλιώς. Το θέμα της παρέλασης και της στάσης του Τσίπρα ξεπερνά την πολιτική. Είναι εθνικό-ιστορικό ζήτημα. Μιλάμε για τους βεβηλωτές της Εθνικής επετείου και των νεκρών μας στο μέτωπο εδώ. Για μισέλληνες δηλαδή.

    • Μπόρα avatar
      Μπόρα @ giorgos 26/10/2013 15:26:23

      @..η ΝΔ ηταν στο συνταγμα με τους αγανακτησμενους και μαλιστα με επωνυμα στελεχη ειπε ο τιτανας ο σαχινιδης.

      Τιτάνας ξετιτάνας, άδικο έχει;
      Αν δεν υπήρχε το ΓΑΠατο, θα υπήρχε Μνημόνιο; Κι αν δεν υπήρχε Μνημόνιο, πώς θα το ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕ ο πρωθυπουργός με τον αντίπαλο του ΓΆΠατου, Μπένυ;

  2. MCA avatar
    MCA 26/10/2013 08:56:13

    Στον ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν καταλάβει ότι δεν είναι πλέον στο 3% και ότι διακδικούν την εξουσία.
    Απορώ τι λέει ο Γλέζος για αυτές τις δηλώσεις.

    • Valantis avatar
      Valantis @ MCA 26/10/2013 15:17:57

      Ο Γλέζος δεν έχει "σημαία".
      Η σημαία του είναι το σφυροδρέπανο...

    • Μπόρα avatar
      Μπόρα @ MCA 26/10/2013 15:27:27

      Διαλογίζεται με το... πνεύμα του Χότζα, προς το παρόν, και θα μας ενημερώσει, κατόπιν...

    • Γιάννης Ζωγράφος avatar
      Γιάννης Ζωγράφος @ MCA 27/10/2013 09:44:48

      Τσιριζααααααα!

  3. el greco avatar
    el greco 26/10/2013 08:59:45

    "Στην χώρα μας, αντίθετα από τις περισσότερες χώρες του πολιτισμένου κόσμου, έχουμε εδώ και χρόνια αποφασίσει να έχουμε δυο εθνικές επετείους.
    Έτσι, μαζί με την επέτειο της «εθνικής παλιγγενεσίας» της 25 Μαρτίου του 1821, ήμερα που μπορεί δικαίως να θεωρηθεί Η εθνική επέτειος της χώρας, έχουμε εδώ και δεκαετίες αποφασίσει ότι θα πρέπει να γιορτάζουμε , ως εθνική επέτειο ( με ότι σημαίνει αυτό) και την 28η Οκτώβριου, ήμερα που οι Ιταλοί του Μουσολίνι το 1940 κήρυξαν τον πόλεμο στην χωρά μας.
    Περά από την διαρκή « διαμάχη προοδευτικών και μη» για το ποιος είπε το Όχι, αν δηλαδή το είπε ο Μεταξάς ή ο λαός, που....... ποτέ δεν καταλήγει πουθενά, υπάρχει βέβαια και το ερώτημα γιατί όλες οι άλλες δυτικές χώρες γιορτάζουν ( και όχι ως εθνική επέτειο) την απελευθέρωση τους από τους ναζιστές εμείς γιορτάζουμε την έναρξη του πολέμου .
    Βέβαια, όλα αυτά κάνεις δεν θέλει να τα βάλει στο τραπέζι των συζητήσεων, γιατί μπορεί να κατηγορηθεί για «προδότης», άπατρις» η αλλά διάφορα ή να προκαλέσει την μήνι διαφόρων συνδικαλιστών που θα χάσουν την αργία η κάποιων επαγγελματιών που βγάζουν λεφτά από τις γιορτές, παρελάσεις και άλλα.
    Ας μείνουμε λοιπόν στην σημερινή κατάσταση ( λάθος κατά την ταπεινή μου γνώμη αλλά δεν έχει σημασία) σύμφωνα με την οποία η «ένδοξη Ελλάς» έχει δυο εθνικές γιορτές.
    Όταν λοιπόν έχουμε δυο εθνικές γιορτές, στις όποιες προβλέπονται κατά το πρωτόκολλο παρελάσεις και άλλες εορταστικές εκδηλώσεις, αυτές δεν μπορεί να είναι ούτε μίζερες, ούτε «ολίγον από γιορτές». η έχουμε αποφασίσει ότι θα είναι εθνικη επέτειος και θα γιορτάζεται ανάλογα η δεν θα είναι. ή έστω θα την ονομάσουμε εθνικη επέτειο αλλά δεν θα γίνονται παρελάσεις.
    Όταν επισήμως διοργανώνονται παρελάσεις κάθε είδους , αυτές δεν μπορεί να είναι «ολίγον από παρέλαση και ολίγον από διαδήλωση».
    Στην διαμάχη λοιπόν που ξέσπασε προ ήμερων με αφορμή την απόφαση του υπουργού Εθνικής Άμυνας να παρελάσουν στην Θεσσαλονίκη και κάποια άρματα, ο κ Αβραμόπουλος είχε δίκιο. Όπως είχε δίκιο όταν χθες έλεγε μιλώντας στην Θεσσαλονίκη ότι "Οι παρελάσεις πρέπει να γίνονται με τη δόξα και την τιμή που αναλογεί στις σπουδαίες αυτές στιγμές που γιορτάζουμε στον τόπο μας, χωρίς μιζέρια, αλλά με υψηλό αίσθημα υπερηφάνειας, δυναμώνοντας το φρόνημα του ελληνικού λαού αλλά και των ενόπλων δυνάμεων"
    Βεβαίως δεν χρειάζονται υπερβολές και σπατάλες, όμως όταν οργανώνουμε παρέλαση αυτή πρέπει να είναι αντιπροσωπευτική και όχι «κάτι σαν παρέλαση».
    Όπως επίσης και πως κατά την διάρκεια των παρελάσεων δεν είναι δυνατόν να γίνονται διαδηλώσεις με κάθε είδους αιτήματα, ούτε επεισόδια, ούτε προσπάθεια διάλυσης της παρέλασης . Οι παρελάσεις, γίνονται για έναν συγκεκριμένο λόγο, έχουν έναν συγκεκριμένο στόχο και όλα τα αλλά είναι «λαϊκισμοί» για να μην χρησιμοποιήσω καμία βαρύτερη έκφραση.
    Είναι λοιπόν τραγικό λάθος, για μια ακόμα φορά του ΣΥΡΙΖΑ, που θέλοντας να ικανοποιήσει «αριστερές» υποτίθεται συνιστώσες, ανακοινώσε τα ότι είναι « ανάγκη ο λαός να ανατρέψει την κυβέρνηση και στην φετινή επέτειο να εκφράσει με μαζικό και ειρηνικό τρόπο το δικό του ΟΧΙ,».
    Δηλαδή για μια ακόμα φορά να γίνει « μπάχαλο’ στις κάθε είδους παρέλαση μόνον και μόνον γιατί κάποιοι στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θέλουν να δείξουν πόσο επαναστάτες και αντισυμβατικοί είναι."

    • Μπόρα avatar
      Μπόρα @ el greco 26/10/2013 15:48:36

      @ποιος είπε το Όχι, αν δηλαδή το είπε ο Μεταξάς ή ο λαός...

      Ο Μεταξάς το είπε, αρέσει δεν αρέσει. Επίσης, ήταν ο ένας από τους δυο αξιωματικούς στους οποίους παραδόθηκε, ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, ο τουρκικός στρατός της Θεσσαλονίκης.

      @«ανάγκη ο λαός να ανατρέψει την κυβέρνηση και στην φετινή επέτειο να εκφράσει με μαζικό και ειρηνικό τρόπο το δικό του ΟΧΙ»

      ΔΕΝ υπάρχει τέτοια έκφραση στην ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ. Πού την βρήκες εσύ; Για δώσε πηγή.

      • mara M. avatar
        mara M. @ Μπόρα 26/10/2013 16:03:26

        Δεν είναι ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ είναι αρθρο του Μπογιόπουλου.

    • καπτεν avatar
      καπτεν @ el greco 26/10/2013 17:38:37

      Το 1821 εδωσε σε 7-8 χρονια το 10 ον (Δέκατον στην ευρωπη!) ΕΘΝΟΣ-ΚΡΑΤΟΣ στην Ευρωπη (που ειχε επισης στα εδαφη της κι άλλες 2 αυτοκρατοριες). Το 1940 σε συνδιασμο με τις επιχειρησεις Κονδωρα (σταση Φρανκο), καθυστερηση Μπαρμπαροσα (δες αποκαλυψεις μετανιωμενου Χιτλερ), ηθικο Αγγλων, άλλαξε το ρουν της ιστοριας. Επισης χαρις στο Επος του 40, η Ελλαδα απο την Αμοργο "πηδηξε" άλλα 220 χλμ Ν-ανατολικοτερα μεχρι το πολυτιμο Καστελοριζο! (που Αγγλοιταλοι τα προσφεραν μπιτπαρά στην Τουρκια μεχρι και το 1944). Αρα, το 21 και το 40 ειναι Τρομερες Εθνικες Επετειοι τη σημασια των οποιων οι Ελληνες δεν εχουν αξιολογησει πληρως. Αμφοτερες οι εορτες πρεπει να εορταζονται ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ και με εκστασιασμο.

  4. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 26/10/2013 09:50:58

    Φαήλε, καλημέρα. δεν ξέρω τι είπε ο Τσίπρας, ούτε και με νοιάζει, αλλά εγώ, ως συνήγορος του διαβόλου, θα πω πως όταν αποστρέφουμε τα πρόσωπά μας από τον Παπούλια και τους λοιπούς που μας ἑκπροσωπούν, δεν τα αποστρέφουμε από την σημαία μας, ούτε από τα κόκκαλα των νεκρών μας -όλοι έχουμε νεκρούς στις οικογένειες μας, χάρη στους ἑταἰρους" μας που μας εκτελούσαν ακούγοντας Μότζαρτ και Μάλερ (ή μήπως τα έχουμε ξεχάσει γιατί πρέπει να μην βγούμε από το στενώ) πριν ουκ ολίγα έτη-ούτε από τους αγωνες μας, αλλά από την σαπίλα που βαυκαλίζεται πως εκπροσωπεί τους Έλληνες και κυρίως την σημαία μας. Αυτή την ελληνώνυμη σαπίλα που πλουτίζει ακόμα από τα κόκκαλα των ζωντανών πλέον.
    Ήδη μας εξευτελίζουν οι πολιτικές της υποταγής και μας φτωχοποιούν με τους ληστρικούς φ όρους, ενω ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ, σε βαθμό που θα φέρει επανάσταση ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΑΡΚΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΒΙΟΥ ΙΔΙΩΣ ΤΩΝ ΑΡΓΟΤΩΝ. Και αυτό θα είναι η τελευταία πράξη τους...
    Τέλος, σου θυμίζω πως μόνο τα πατριωτικά κομμάτια της αριστεράς και ελάχιστοι από την τότε πατριωτική δεξια (Ζερβας κα) αντιστάθηκαν. Οι υπόλοιποι λούφαξαν γιατί οι Γερμανοί ήταν "φίλοι" μας.
    Χρόνια Πολλά, Ζητω η Ελλάδα, Κάτω τα ΛΑμόγια της Γερμανοκινούμενης κλεψιάς

    • Αρκτική avatar
      Αρκτική @ Νίκος Αργεάδης 26/10/2013 10:27:01

      +++++++++++++++++++++

    • ????????????? avatar
      ????????????? @ Νίκος Αργεάδης 26/10/2013 10:45:49

      Μόνο Ζέρβας;;;;; έλα τώρα !!!!!!!!!!!!και η ΠΕΑΝ και ο Ψαρός;; και οι εθνικές ομάδες στη Βόρειο Ελλάδα και την Κρήτη; και όσοι βγήκαν στα βουνά και αμέσως τους καθάρισε ο ΕΛΑΣ ή τους υποχρέωσε να ενταχθούν στις δυνάμεις του;;;; κλπ κλπ κλπ αρκετά με τους μύθους της αριστεράς.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ ????????????? 26/10/2013 12:55:08

        Φυσικά εννοώ και τον Ψαρό που σφαγιάστηκε από τα τότε ανεγκέφαλα προοδευτικάρια που νόμιζαν τον Μαρξ για την τελευταία βίβλο και εσχατολογία...Δεν κάνω διακρίσεις σε αριστερούς-δεξιούς, το έχω ξαναπεί πως τέτοιες διακρίσεις είναι γελοίες και ύποπτες. Όταν περιοριστεί λίγο η ιδεολογική τύφλα αμφοτέρων των πλευρών που νομίζουν πως με μια ταμπέλα εξασφαλιζουν αναγνώριση στο διηνεκές, ίσως, λέω, ίσως τότε να δούμε λίγο προκοπή...

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Νίκος Αργεάδης 26/10/2013 15:23:30

          Δεν κάνεις διακρίσεις αλλά υπέρ της αριστεράς μίλησες στο πρηγούμενο σχόλιο και δε τα έγραψες όλα τα ονόματα. Τυφλώνει η οργή. Προς οποιονδήποτε. Και μας κάνει εμπαθείς και αδύναμους ηθικά και πνευματικά.

          • Kriton avatar
            Kriton @ Γεώργιος Τ. 26/10/2013 17:33:48

            Όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια εμπαθή και φανατικέ συνάνθρωπε Γεώργιε!

        • Μπόρα avatar
          Μπόρα @ Νίκος Αργεάδης 26/10/2013 15:50:28

          ΜΑΖΙ ΣΟΥ,
          Αργεάδη!

        • Αρκτική avatar
          Αρκτική @ Νίκος Αργεάδης 26/10/2013 16:19:37

          Πάνσωστος κ.Αργεάδη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νίκος Αργεάδης 26/10/2013 22:53:18

      Αγαπητέ Νίκο,
      Είναι αναφαίρετο δικαίωμα δικό σου, δικό μου, οποιουδήποτε Έλληνα, να απ[οστρέφει το πρόσωπο του από όποιον δεν γουστάρει.
      Είναι αναφαίρετο δικαίωμα μα;ς να απεχθανόμαστε όποιον μας κάνει κέφι.
      Είναι αναφαίρετο δικαίωμα μας να συγκεντρωνόμαστε και να διαδηλώνουμε μαχητικά, να διαμαρτρόμαστε, να συγκροτούμε κόμματα, οργανώσεις, επιτροπές, να βγάζουμε πύρινες ανακοινώσεις.
      Είναι αναφαίρετο δικαίωμα μας να χλευάζουμε οποιοδήποτε κόμμα και πολιτικό, να τους ξεσκίζουμε στην κριτική, να αρθρογραφούμε εναντίον τους, να τους μαυρίζουμε ή υπερψηφίζουμε στις εκλογές.
      Ένα δικαίωμα ΔΕΝ έχουμε, ούτε εσύ, ούτε εγώ, ούτε οποιοσδήποτε.
      Να ξεφτιλίζουμε τις ημέρες μνήμης των ηρώων μας, τις τελετές που είναι αφιερωμένες στους αγώνες του λαού μας.
      Λυπάμαι πολύ αν δεν το καταλαβαίνεις και θεωρείς ότι είναι "δικαίωμα" σου να εμποδίσεις τις Πολεμικές Σημαίες των μονάδων να παρελάσουν, να γιουχάρεις την ώρα της κατάθεσης στεφάνων, ή να προπηλακίζεις οποιουσδήποτε την ώρα που βρίσκονται εκεί για να τιμηθούν οι Ένοπλες Δυνάμεις μας, οι πεσόντες, το ίδιο το Έθνος. Ειλικρινά λυπάμαι...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/10/2013 09:32:16

        "είναι “δικαίωμα” σου να εμποδίσεις τις Πολεμικές Σημαίες των μονάδων να παρελάσουν, να γιουχάρεις...

        Αγαπητέ Φαήλε, πρέπει να διευκρινήσω πως δεν συνηγορώ γι'αυτό. Τουναντίον. Μίλησα αποκλειστικά για τους μαθητές και άλλους που στρέφουν τα κεφάλια τους προς την άλλη μεριά. Προφανώς και με ενοχλεί το γιουχάϊσμα και η προσβολή των συμβόλων μας, άλλωστε εδώ μέσα ΟΛΟΙ γνωρίζουν τι πρεσβεύω.
        Όμως, σκέψου: Από ποιόν ξεφτιλίζεται περισσότερο η σημαία που κράτησε και υπερασπίστηκε ο παππούς μου στην Μικρασία και με τον ηρωϊκό Δαβάκη ;
        Από αυτούς που αποστρεφουν το πρόσωπό τους από τους επισήμους ή αυτοί που έχουν προδώσει την ελλάδα παντιορτόπως ;
        Φαντάσου να ήταν και ο (ατιμώρητος) Τσοχατζόπουλος ανάμεσα στους επισήμους, όπως ακόμα -είμαι βέβαιος-υπάρχουν άλλοι τόσοι Τσιχατζόπουλοι προς τους οποίους πρέπει να αποδώσουμε "τιμές";
        Ξαναλέω, ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙς ΥΒΡΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΔΗΔΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΜΑΣ, αλλά πρέπει να βλέπουμε την ΟΛΗ εικόνα. Προσωπικά, δεν θα αισθανόμουνα άνετος να παρελαύνω μπορστά από τύπους σαν τον Βενιζέλο που θα ήξερα πως με έχουν προδώσει, για να πλουτίσουν εις βαρος μας, που μας έριξαν στα βράχια και τώρα μας ζητάν να πληρώσουμε τον λογαριασμό ΟΛΟΙ εμείς, που δεν μπορολύμε, και που μας φοράνε όλο και επαχθέστερους φόρους και μετά μας παίρνουν τα σπίτια για φοροαδιαφυγή ή δεν ξέρω τίποτα άλλο. Τέτοιο σύστημα ΜΟΝΟ ΜΕ ΟΠΛΑ αντιμετωπίζεται, δυστυχώς.

        Τέλος, κάτι σχετικό με τις πράξεις και τον βίο των λαμογιών: να σου πω την δική μου απογοήτευση χθές, 26 Οκτωβρίου του 2013 στην κατεχόμενη Ελλάδα: Στην Θεσσαλονίκη με την επίσκεψη του Πατριάρχη, μόνο με πρόσκληση έμπαινες στην Αϊ Δημήτρη. Πήγα το γιό μου για να εκκλησιαστούμε και μας απαγόρεψαν την είσοδο διότι -λέει-χρειαζόταν πρόσκληση!!!!!!, λέει . Και με ρωτάει το παιδί μου. Γιατί μπαμπά μας απαγορέυουν να μπούμε στην εκκλησιά μας τώρα; Δεν ήξερα τι να του απαντήσω.

        • Mariana avatar
          Mariana @ Νίκος Αργεάδης 27/10/2013 17:48:03

          Δεν ξέρατε τι να του πείτε ή απλώς φοβηθήκατε να του πείτε τις αληθινές "εθνικές αλήθειες"? Δε λέω... είναι δύσκολο για ένα πολίτη μιας χώρας μαθημένης να ζει μες στο ψεμμα. Ίσως όμως σας τραβούσε το χέρι να φύγετε μακρυά από το χώρο της γελοιότητας και να έδινε το παράδειγμα σε πολλούς. Ξέρετε βέβαια πως τα μικρά παιδιά εκτιμούν πολύ την ειλικρίνια και είναι ιδιαίτερα αξιοπρεπή. Φροντίζουμε βέβαια να ξεριζώσουμε εγκαίρως αυτές τις αρετές μη τυχόν χαθεί η "πολιτισμική μας κληρονομιά". Αν μπορεί να υπάρξει μια αχτίδα φωτός για αυτή τη χώρα, θα προέλθει από το πνεύμα μιας γενιάς ανθρώπων που θα αντικρύσουν την αλήθεια κατάματα.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Mariana 27/10/2013 21:32:35

            Αγαπητή Μαριάνα, δεν φοβάμαι κανέναν. Όσο για το υπόλοιπο σχόλιο, δεν ξέρω ακριβώς τι θέλεις να πεις αλλά τα αιδιά καταλαβάινουν πολύ καλά, δεν πρέπει να τα υποτιμάμε. Απλά λέω πως άλλο οι βρισιές, τις οποίες δεν στηρίζουμε ούτε και επικροτούμε, και άλλο η αποστροφή του προσώπου των μαθητών και άλλων προς την αντίθετη από τους πολιτικούς πλευρά.
            Ξαναρω΄τας, ποιός ατιμάζει πιο πολύ την σημαία ;τα παιδιά που στρ΄φουν την κεφαλήν στην αντίθετη πλευρά απ'αυτή τους Τσοχατζόπουλου -οταν συμμετέιχε στις παρελασιεις, η ο Τσοχατζόπουλος που έκλεβε αβερτα δημόσιο χρήμα μαζί με τους Βενιζέλους που έφτιαχναν το νομικό πλαίσιο για να διαιωνίζεται η ατιμωρησία και οι λαμογιές ; Νομίζω η απάντηση είναι προφανής.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Mariana 27/10/2013 21:35:57

            Μαριάνα, του είπα την αλήθεια, δεν μασάω τα λόγια μου, αλλά όχι με βρισιές.

    • kas avatar
      kas @ Νίκος Αργεάδης 26/10/2013 23:40:44

      την πατριωτική ποιά ?

      Συγγνώμη κα Αργεάδη με όλο το σεβασμό, αλλά δεν υπήρχε καν αριστερά τότε, πέραν των λαδοπόντικων του ΚΚΕ και των συνοδοιπόρων φίλων του Μπεναρόγια (Σβώλος-Τσιριμώκος).

      Ελεος...

      Σοβιετόδουλη και μισελληνική ήταν και είναι πάντα η αριστερά (πλην μιάς χούφτρας όντως πατριωτών) και κλεισμένη (καλώς) στην Ακροναυπλία από όπου καλούσε να υποδεχτούμε με λουλούδια τους ιταλούς και γερμανούς φαντάρους-εργαζόμενους...

      το ότι μετά και μόνο μετά το κάλεσμα του Στάλιν προς τα ευρωπαϊκά ΚΚ...με φαρισαϊκό τρόπο και εθνικιστικά-πατριωτικά συνθήματα εκμεταλλέυτηκε και καπηλεύτηκε την αφέλεια των χωρικών της υπαίθρου είναι καταγεγραμμένο και δεν την καθιστά ΕΠΟΥΔΕΝΙ, πατριωτική...

      Ελεος...

      Μούφα ''εθνική'' και μούφα ''αντίσταση'' έκανε. Αντίθετα πυροδότησε ευθύς εξαρχής έναν ιδιότυπο εμφύλιο προσπαθώντας να καταστρέψει όλους του μη ελασίτικους-εαμικούς σχηματισμούς. Σκότωνε κανά ξέμπαραγκο γερμανό (σύνολο 500-800 γερμανοί από τον ελας) υπό την καθοδήγηση των άγγλων αξιωματικών...και μετά καιγόντουσαν χωριά ολάκερα για εκδίκηση και οι κατσαπλιάδες του εαμ-ελας τρίβανε τα χέρια τους που θα έβγαιναν στο ''αντάρτικο'' όσοι επιζώντες.

      Σκοτώνανε και αιχμαλωτίζανε όσους δεν ήταν ένθερμοι με τις εαμικές μπούρδες και τρομοκρατούσαν όσους δεν τους γουστάρανε.

      Ελεος...

      Δεν ήταν μόνο Ζέρβας κε Αργεάδη, ήταν και ο Ψαρρός που τον φάγανε οι προδότες του ελάς, ήταν και ο Τσαούς Αντών (που δεν τον καταφέρανε να τον φάνε) και εκατοντάδες άλλες μη κομμουνιστικές οργανώσεις τις οποίες συλλήβδην η αριστερή αγιογραφία στιγμάτισε ως αντιδραστικούς, μοναρχοφασίστες, ταγματασφαλίτες.

      Μην τρελλαθούμε κιόλας.

      Πατριώτες ήταν το σύνολο του λαού και ένα μέρος του πλανεύτηκε από τα συνθήματα των φαρισαίων του ΚΚΕ._

      Οι τελευταίοι και οι συνοδοιπόροι του δεν ήταν ποτέ._

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ kas 27/10/2013 09:38:49

        πλην μιάς χούφτρας όντως πατριωτών...

        Σ' αυτήν αναφέρομαι.

        Δεν διαβάζετε αντικειμενικά την ιστορία. Ουσιαστική αντίσταση εκανε ΜΟΝΟ η (υγιής και πατριωτικη) αριστερά. Ο βασιλιάς και οι υπόλοιποι "αυλικοί" τράβηξαν κατά Αίγυπτο μεριά, τοίδιο και οι ἁριστεροί"που ξαφνικά κατάλαβαν πως οι Ναζί είναι "φίλοι" μας.

        Τέλος, θα σας παρακαλούσα να αφήσουμε τις ετικέττες ἁριστερός-δεξιός". Δεν ισχύουν πια. Η μόνη κατηγορία που αναγωνρίζω είναι οι συμφεροντολόγοι. Εξαρτάται ποιά ιδεολογία ταιριάζει στην ψυχοσύνθεση των ανθρώπων του πως θα εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους.
        Χρὀνια Πολλά, να είστε καλά.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ kas 27/10/2013 21:39:09

        "Σοβιετόδουλη και μισελληνική..κλπ" δεν αντιλέγω αγαπητέ φίλε. Υπήρξε όμως και η πατριωτική αριστερά που σήκωσε ΟΛΟ σχεδόν τον αγώνα της αντίστασης. Όπως και η πατριωτική δεξιά (Ζερβας, Ψαρός και άλλοι). Δεν έχω προκαταλήψεις και λέω τα πράγαμτα με το όνομά τους. Αλλά δεν μπορώ να λέω πώς ΟΛΗ η αριστερά ήταν σάπια ή ΌΛΗ η δεξια. Αυτό θα ήταν ατίμωση της μνήμης ΟΛΩΝ των Ελλήνων, δεξιών και αριστερών που έδωσαν την ζωή τους για τη πατρίδα, την ίδια που τωρα ατιμάζουν τα μέλη της σημερινής ελίτ.

  5. Αρκτική avatar
    Αρκτική 26/10/2013 10:23:48

    Ο κ. Τσίπρας μπορεί να λέει ότι θέλει. Ας λέει. Δεν είναι το θέμα μας σήμερα.
    Το ερώτημα είναι άλλο και πάντα επίκαιρο. Στους Γερμανούς αντισταθήκαμε την περίοδο 1941-1944, τους πολεμήσαμε με πείσμα κι αυτοθυσία (άλλοτε ενωμένοι άλλοτε όχι), ματώσαμε, ξεκληριστήκαμε και τελικά τους διώξαμε από την πατρίδα μας. Τότε....
    Σήμερα βρίσκονται και πάλι εδώ, εκβιαστές, κατακτητές και υβριστές μας.
    Προτείνετε τρόπους αντίστασης λοιπόν, επιλέξτε τα λόγια εκείνα που θα μας ενώσουν και όχι αυτά που μας διχάζουν. Η καρτερία, η ελπίδα και η μάταιη ...προσμονή (ώσπου να βγεί η ψυχή μας), δεν είναι δρόμοι που οδηγούν στη σωτηρία.
    Είναι επιλογές γι αυτούς που προσπαθούν ν΄....αγιάσουν μετά θάνατον.
    Δεν μας ταιριάζουν. ΜΑΖΙ ΚΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αρκτική 26/10/2013 16:16:39

      Είχαμε μεγάλη συμβολή στην τελική ήττα τους είναι το σωστό. Όπως και τώρα, εμείς είμαστε το πρόβλημά τους επειδή δεν υποτασσόμαστε όπως και όσο θέλουν...

  6. drider avatar
    drider 26/10/2013 10:29:14

    Κουίζ: Ποίος έγραφε τα ακόλουθα πέρυσι στις 28 Οκτωβρίου;

    "Ήμασταν ενωμένοι. Για να αγωνιστούμε κι όχι για να υποταχτούμε. Ήμασταν πειθαρχημένοι. Όχι για να μας πουλάνε νομίμως και ν’ αγοράζουμε ληγμένα.

    Ο άνθρωπος, αδέρφια, θέλει να νοιώθει τον ήλιο και τον καθαρό αέρα στο μέτωπο. Κι αυτό απαιτεί να είσαι όρθιος. Στηριζόμενος όχι απλά στα πόδια σου, αλλά σε Ηγεσία και Ιδέες, πέρα και πάνω από την έστω κι επιδέξια διαχείριση. "

    • Μπόρα avatar
      Μπόρα @ drider 26/10/2013 15:54:59

      Ε, το "αδέρφια", τον ...καρφώνει:

      "Αδέρφια, τέτοιες μέρες..."

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ drider 26/10/2013 22:46:11

      Και σε τι είναι αντίθετα με αυτά που γράφω τώρα;
      Μήπως τότε έγραφα να βγούμε στους δρόμους και να; ξεφτιλίσουμε τις επετειακές εκδηλώσεις τιμής στους νεκρούς μας. Μήπως θυμάσαι ότι ήμουν έξαλλος με τα καραγκιοζιλίκια, με την Σημαία της Σχολής Ευελπίδων να εμποδίζεται να παρελάσει επειδή κάποιοι αποφάσισαν να εξευτελίσουν την ημέρα αυτή;
      Για ξαναδιάβασε το κείμενο μου και τότε και τώρα. Μπορεί τη δεύτερη φορά να το καταλάβεις.
      Αλλά για να στο συνοψίσω με μια φράση: Ότι κι αν πιστεύουμε, ότι κι αν θέλουμε για οποιοδ΄ήποτε κομμάτι της πολιτικής, τέτοιες μέρες, σε τέτοιους χώρους, όπου τιμάμε τους νεκρούς μας, ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ και καθόμαστε προσοχή.

  7. mara M. avatar
    mara M. 26/10/2013 10:30:50

    Για ποιές παρελάσεις μιλάτε; Γι αυτές που είναι σιδηρόφρακτες, αποκλεισμένες απο τα ΜΑΤ και εμποδίζουν τον κόσμο να τις παρακολουθήσει; εκτός αν είσαι εκλεκτός με προσκληση; Aυτά που λέτε και συμφωνώ μαζί σας ήταν κάποτε. Τώρα οι εποχές έχουν αλλάξει κύριε Κρανιδιώτη, τίποτε δεν είναι ίδιο σ'αυτή την έρμη χώρα. Η Ελλάδα είναι σ'εναν άλλου είδους πόλεμο και αυτοί οι κύριοι που τον διαχειρίζονται συνεχώς παραδίδουν και θυσιάζουν όχι βέβαια τον εαυτο τους και τα προνομιά τους, αυτά καλά κρατούν. Το καλύτερο λοιπόν που έχουν να κάνουν είναι να καθίσουν στα σπίτια τους και να αφήσουν το λαό, γιατί λαός θυσιάστηκε και τότε, και το απόλυτο της υποκρισίας είναι η αδιαφορία της πολιτείας και η εξαθλίωση που έχει επιφέρει στους ανάπηρους πολέμους, να παρακολουθήσει τις παρελάσεις.

    • Mariana avatar
      Mariana @ mara M. 27/10/2013 20:29:36

      Τα κάγκελα μπορείς να τα δεις ότι μπαίνουν με τη λογική που μπαίνουν και στο ζωολογικό κήπο. "Μην πλησιάζετε κοντά στα άγρια ζώα. Δαγκώνουν". Πετάξτε μέσα στα κάγκελα κανένα λουκάνικο από γερμανικό σούπερ μάρκετ να δείτε πως πηδάν και το πιάνουν στον αέρα.

  8. daresome avatar
    daresome 26/10/2013 10:47:18

    Να μας κάνει τη χάρη ο Αλέξης να μας αφήσει να γιορτάσουμε απερίσπαστοι την εθνική μας επέτειο. Γιατί είμαστε Έλληνες και θέλουμε να τιμούμε τις εθνικές μας επετείους, τους προγόνους μας και τους αγώνες τους και ακόμη περισσότερο ενδιαφερόμαστε ακόμα και σήμερα για τα εθνικά μας ζητήματα και την προάσπισή τους. Εκείνος δεν ενδιαφέρεται και δεν τιμά τίποτα από όλα αυτά, το έχει αποδείξει αλλά και το δηλώνει ευθέως πλειστάκις, επομένως μπορεί να πάει στο καλό και να μας αφήσει ήσυχους.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ daresome 26/10/2013 15:24:59

      Σωστός. Άθεος και απάτρις είναι. Τι δουλειά έχει να ασχολείται με εθνικές επετείους;

      • Kriton avatar
        Kriton @ Γεώργιος Τ. 26/10/2013 17:37:58

        Στάζεις αντικειμενική, σοβαρή και αμερόληπτη κρίση εσύ! Γι αυτό, μονάχα σοβαρά αξίζει να σε λαμβάνουμε υπ΄όψη μας και αυτό κάνουμε.

    • Μπόρα avatar
      Μπόρα @ daresome 26/10/2013 16:00:11

      @Να μας κάνει τη χάρη ο Αλέξης να μας αφήσει να γιορτάσουμε απερίσπαστοι την εθνική μας επέτειο. Γιατί είμαστε Έλληνες και θέλουμε να τιμούμε τις εθνικές μας επετείους

      Γιατί, ο Τσίπρας τι είναι; ...Αμπχάζιος;

      Μάλλον, τα μπέρδεψες: "Την ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ μας επέτειο", αντί της ¨ΕΘΝΙΚΗΣ" εννοείς εσύ. Κι αυτό είναι λάθος, ως διχαστικό, σε ΚΡΙΣΙμες, μάλιστα, εποχές...

      • Valantis avatar
        Valantis @ Μπόρα 26/10/2013 17:45:08

        Είναι "παραταξιακή επέτειος" η 28η;;;

        Ντροπή...

        • Μπόρα avatar
          Μπόρα @ Valantis 26/10/2013 23:35:17

          Μπαρδόν;

          • Μπόρα avatar
            Μπόρα @ Μπόρα 26/10/2013 23:36:16

            @Μεσιέ Βαλαντίς

  9. παρατηρητης avatar
    παρατηρητης 26/10/2013 11:25:53

    "Στους Γερμανούς αντισταθήκαμε την περίοδο 1941-1944, τους πολεμήσαμε με πείσμα κι αυτοθυσία (άλλοτε ενωμένοι άλλοτε όχι), ματώσαμε, ξεκληριστήκαμε και τελικά τους διώξαμε από την πατρίδα μας. " Κατι για ήττα των Γερμανών στο Στάλιγκραντ και επεμβαση δυτικών στην Νορμανδία μηπως βοήθησαν στην αναγκαστικη αποχώρηση τους απο την Ελλάδα?

    • Αρκτική avatar
      Αρκτική @ παρατηρητης 26/10/2013 16:20:39

      Παρατηρητή, τώρα γιορτάζουμε, τιμούμε και αναφερόμαστε στους αγώνες των ΕΛΛΗΝΩΝ ενάντια στους Γερμανοφασίστες δολοφόνους. Δεν κάνουμε γενική Ιστορική αναδρομή της περιόδου, ώστε να αναφέρουμε και τη ...χαριστική βολή (που ΚΑΙ με τη δική μας προηγούμενη συμβολή) τους δόθηκε στο Στάλινγκραντ!!!! Σημασία έχει εμείς ν΄αφυπνιστούμε, σήμερα, που έξωθεν βοήθεια δεν υπάρχει.

      • παρατηρητης avatar
        παρατηρητης @ Αρκτική 26/10/2013 21:15:46

        Αγώνες εναντίον των Γερμανοφασιστών έκαναν και αλλοι λαοί ίσως και πολύ αποτελεσματικότερα
        " και τη …χαριστική βολή (που ΚΑΙ με τη δική μας προηγούμενη συμβολή) τους δόθηκε στο Στάλινγκραντ!!!! " ποια συμβολή ? που? πότε? Αν ερμηνεύουμε λαθος τα ιστορικα γεγονοτα ποσο ευκολα μπορούμε να παρασυρθούμε σε λάθος ερμηνίες της σημερινής κατάστασης και επομένως σε λάθος ενέργειες για την επιλυσή της . Αλλά επειδή όπως λες πρέπει να είμαστε όλοι ενωμένοι πως το βλέπεις ο Τσιπρας να θέλει να μποϋκοτάρει μια Εθνική Επέτειο?

  10. NK avatar
    NK 26/10/2013 11:39:53

    Οι Βέλγοι (οι Βέλγοι!) εορτάζουν την εθνική τους εορτή στις 21 Ιουλίου και το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου στις 11 Νοεμβρίου. Παρελάσεις και στεφάνια και τις 2 ημέρες.

    Οι Βρετανοί τον Ιούνιο γιορτάζουν τα γενέθλια της Βασίλισσάς τους με παρέλαση των πολεμικών σημαιών των ταγμάτων τους τον Ιούνιο.
    Κι εκεί υπάρχει χωριστός εορτασμός του τέλους του Πρώτου Παγκοσμίου πολέμου(11 Noεμβρίου) με 2 λεπτά σιγής σε όλη τη χώρα, που αναγγέλονται με κανονιοβολισμούς. Δεύτερη παρέλαση ενώπιον της Βασίλισσας στο Κενοτάφιο

    Οι Γάλλοι επίσης τιμούν την ημέρα της Βαστίλλης και το τέλος του Ά ΠΠ.

    Πολλές ευρωπα'ι'κές χώρες έχουν 2 εθνικές εορτές. Δεν είμαστε καθόλου μοναδική περίπτωση.

    Οι Γερμανοί, για προφανείς λόγους, δεν έχουν και πολλές γιορτές.

    Έτσι έχουν τα γεγονότα.


    Με το υπόλοιπο κείμενο σας συμφωνώ.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ NK 26/10/2013 13:38:32

      πές τα !... τόσος 'εξ-ορθολογισμός' δεν αντέχεται πλεόν

  11. TIMAIOS avatar
    TIMAIOS 26/10/2013 12:01:10

    Οχι και τους διωξαμε... πιεζομενοι απο τα αλλα μετωπα αποχωρησαν μονοι τους...

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ TIMAIOS 26/10/2013 15:11:48

      @ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ, TIMAIOS
      Η σύγκριση της αντίστασης των Ελλήνων και των Γιουγκοσλάβων με το τι (δεν) έγινε σε όλες τις άλλες κατεχόμενες από τους Γερμανούς χώρες είναι συντριπτική.
      Εντάξει, λοιπόν, τους Γερμανούς δεν τους διώξαμε ολομόναχοι (εν αντιθέσει με τους Ιταλούς που κοντέψαμε να τους πετάξουμε στη θάλασσα μόνοι μας). Οπότε; Παρακάτω; Συνεχίστε τον συλλογισμό σας γιατί δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε.

      • TIMAIOS avatar
        TIMAIOS @ kapar13 26/10/2013 18:22:28

        Απλα μια παρατηρηση για την ιστορικη Αληθεια...Και ακομα μια, οι Γερμανοι ηταν Ναζι, οι Ιταλοι ηταν Φασιστες...Επισης στο Σταλινγκραντ ηταν η αρχη του τελους οχι η χαριστικη βολη...Οταν ανφερομαστε σε ιστορικα γεγονοτα καλο ειναι να τα γνωριζουμε αλλιως ας μη τα γραφουμε...

      • παρατηρητης avatar
        παρατηρητης @ kapar13 26/10/2013 21:23:16

        Εντάξει, λοιπόν, τους Γερμανούς δεν τους διώξαμε ολομόναχοι (εν αντιθέσει με τους Ιταλούς που κοντέψαμε να τους πετάξουμε στη θάλασσα μόνοι μας). Οπότε; Παρακάτω; Συνεχίστε τον συλλογισμό σας γιατί δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε. Αν πρόσεξες ήταν παρατήρηση σε άλλο σχόλιο . Τους Ιταλούς κόντευε να πετάξει στην Θάλασσα ο επίσημος Ελληνικός στρατός όταν όλοι ενωμένοι πολεμούσαμε τους φασίστες. Αυτό το γεγονός δεν πρέπει να εορτάζουμε όλοι ενωμένοι ???? Είναι τόσο δύσκολο? Ως προς τα υπόλοιπα η αντίσταση των Ελλήνων πέρα από τον Γοργοπόταμο δεν έχει να αναδείξει άλλες λαμπρές στιγμές μια και κατά την πάγια τακτική μας αρχίσαμε να πολεμάμε μεταξύ μας

    • Μπόρα avatar
      Μπόρα @ TIMAIOS 26/10/2013 15:52:19

      Αν δεν καθυστερούσαν στην Ελλάδα, ΟΜΩΣ, θα "κόλλαγαν" στις λάσπες του χειμώνα τής Ρωσίας;

    • Αρκτική avatar
      Αρκτική @ TIMAIOS 26/10/2013 16:21:57

      Τους διώξαμε όπως θα τους διώξουμε και σήμερα. Θα...μοιάζει πάλι, οτι φεύγουνε μόνοι τους.....

  12. frankly avatar
    frankly 26/10/2013 12:36:31

    Η Νέα Πασοκρατία πλέον είναι αποιδεολογικοποιημένη σε τέτοιο βαθμό που σε πιάνει θλίψη. Με τον Βενιζέλο πάμε ολοταχώς 20,000 λεύγες κάτω από την θάλασσα Πρόεδρε! Ξύπνα! Εκτός αν περιμένεις ψήφους άπό το Πασόκ, οπότε αλλάζει το πράγμα..

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ frankly 26/10/2013 15:27:05

      Και πως θα κυβερνήσει χωρίς το πασόκ; Με τον Καμμένο τον υπερέλληνα που προτιμάει τον Τσίπρα; Ή τον Κουβέλη που για την ΕΡΤ πήγε να προκαλέσει εκλογές ενώ είχε ψηφίσει τόσα τρισχειρότερα προ μηνών; Βλέπεις κάποια καλύτερη λύση; Έχετε λυσσάξει να κρίνετε συνεχώς την λυκοφιλία με το πασόκ ενώ με μυαλό 5χρονου θα ξέρατε ότι ΔΕΝ υπάρχει τούτη τη στιγμή εναλλακτική. Ας μην πήγαιναν σε Ανελ και ΧΑ οι νεοδηνοκράτες της πλάκας...

      • Αρκάς avatar
        Αρκάς @ Γεώργιος Τ. 26/10/2013 20:18:15

        "Ας μην πήγαιναν σε Ανελ και ΧΑ οι νεοδημοκράτες της πλάκας…"
        Κύριε Γιώργο, δεν νομίζετε πλέον ότι είναι αστείο να τα βάζετε μονίμως με τους ψηφοφόρους που δεν έδωσαν αυτοδυναμία στον κ. Σαμαρά;;;;
        Παριστάνετε αφελώς και συστηματικά πως δεν αντιλαμβάνεστε γιατί μαζικά οι δεξιοί φηφοφόροι του γύρισαν την πλάτη και δεν τον ψήφισαν.
        Και το χειρότερο... δεν λένε να επιστρέψουν με τίποτα.

      • Κ.Π. avatar
        Κ.Π. @ Γεώργιος Τ. 27/10/2013 00:52:21

        Ας μην απαντήσω.

        • εκφωνητης avatar
          εκφωνητης @ Κ.Π. 27/10/2013 13:28:30

          Kαλλιτερα, γιατι δεν θα ειχες τι να πεις.

    • Μπόρα avatar
      Μπόρα @ frankly 26/10/2013 16:05:47

      @Με τον Βενιζέλο πάμε ολοταχώς 20,000 λεύγες κάτω από την θάλασσα Πρόεδρε!

      Επίτρεψέ μου, μια διόρθωση, frankly :
      Με τον Βενιζέλο πάμε ολοταχώς 20,000 λεύγες κάτω από την θάλασσα -με την ΚΟΙΝΗ ΚΑΘΟΔΟ στις εκλογές-, Πρόεδρε!

  13. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 26/10/2013 13:21:07

    Μᾶς ἀνάψατε τά λαμπάκια μας πάλι, κ. Κρανιδιώτη!

    Χρόνια Πολλά, ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ!

    • Πλαστήρας avatar
      Πλαστήρας @ Φωτεινή 26/10/2013 14:31:44

      Εγώ θα μείνω στον επίλογο του Φαήλου.
      Να βγάλουν το σκασμό δυο τρεις μέρες το χρόνο, σταματώντας να συμπεριφέρονται σαν κακομαθημένα τσουτσέκια, που κάνουν σκανταλιές.

  14. Karsus avatar
    Karsus 26/10/2013 14:00:06

    Κύριε Κρανιδιώτη
    Αν κάποιος πιστεύει-και ανήκω σε αυτούς-ότι η παρούσα κυβέρνηση ως συνέχεια των προηγούμενων,είναι εξίσου εθελόδουλη και υποταγμένη,αν όχι ξεκάθαρα προδοτική,στις δυνάμεις που επέβαλλαν την οικονομική και πολιτική κυριαρχία τους στην Ελλάδα,δεν οφείλει να αντισταθεί με κάθε τρόπο; Και ποιος καλύτερος τρόπος για να τιμήσουμε τη θυσία αυτών που έδωσαν το αίμα τους για να διώξουν τους Ναζί από το να να πολεμήσουμε τους εγχώριους συνεργάτες των κατακτητών;Και φυσικά δεν περιμένουμε τον Τσίπρα να δώσει το πρόσταγμα..
    Την πείνα την αντέξαμε και θα την αντέξουμε,την ταπείνωση ΟΧΙ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Karsus 26/10/2013 22:39:57

      Μάλιστα.
      Άρα βουρ να ξεφτιλίσουμε την 28η Οκτωβρίου. Για την 25η Μαρτίου να κάψουμε και καμμιά ελληνική Σημαία. Άλλωστε έτσι θα χεστούμε στο τάληρο, αφού θα φύγουν οι "δυνάμεις κατοχής" και θα μας δώσουν περήφανα δανεικά για να γυρίσουμε στο 2008.

      • Karsus avatar
        Karsus @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/10/2013 13:12:29

        "Άλλωστε έτσι θα χεστούμε στο τάληρο, αφού θα φύγουν οι “δυνάμεις κατοχής” και θα μας δώσουν περήφανα δανεικά για να γυρίσουμε στο 2008."

        Πότε και που ακριβώς το γράφω αυτό κύριε Κρανιδιώτη;
        Το αντίθετο ισχυρίστηκα και το ξέρετε καλά! Οι "μέρες της αφθονίας" ευτυχώς τελείωσαν οριστικά-φυσικά όχι για τους ημέτερους,όπου το φαγοπότι συνεχίζεται..

        Και ναι,είναι δυνάμεις κατοχής οι κύριοι της ΕΕ και του ΔΝΤ..Όσο για την "ξεφτίλα",δεν υπάρχει μεγαλύτερο όνειδος για το ελληνικό αγαθό της ελευθερίας από το υπάρχον πολιτικό προσωπικό και ιδιαιτέρως τους κυβερνώντες..

  15. ntek avatar
    ntek 26/10/2013 14:16:27

    Τα αντικάλαντα 2008 -2009 δεν τα θυμάται κανείς ? Δηλαδή τι περιμένεις απο τον Τσιπρα ΣΗΜΕΡΑ οταν κανείς δεν του εβαλε χέρι στα εκτροπα του ΧΘΕΣ ..

  16. roadrunner avatar
    roadrunner 26/10/2013 14:32:01

    Τον alex, μην τον μέμφεστε πως ήταν βυσματίας
    στην τάξη ότι ραχάτιζε, ο αρχικαταληψίας.
    Εν όσο βιβλιοτρώγατε τόμους και θεωρίες
    έπαιρνε τωόντι, "ντοκτορά στις μαζικές πορείες".

    «Εντρύφησε» περιπαθώς μέσα στις καταλήψεις
    σε κόλπα, τρικ και μαγικά, για να επαναστατήσεις.
    Σε μια τέτοια κατάληψη, σύντροφος χιουμορίστας,
    ανέκδοτα εδίδασκε, κατά της άγριας νύστας:

    «Η μόνη», έλεγε, «φορά, του Κνίτη σ’ εκκλησία,
    Μεγάλη είναι, Παρασκευή, ακολουθεί πορεία…»

    Τινάζεται ο Αλέξιος, ο εκστασιασμένος
    κι αντιγυρνάει του σύντροφου, αγουροξυπνημένος:

    «Δάσκαλε το αντιλήφθηκα, τι κρύβεται στις λέξεις:
    όπου ‘ναι γάμος και χαρά, πρώτος να ‘ναι ο Αλέξης
    Εφόσον, μόνος μου μιλώ στις αδειανές πλατείες,
    κι αφού δεν καταδέχονται του Σύριζα πορείες,
    πρέπει να εκμεταλλευθώ δοθείσης συγκυρίας,
    κάθε κηδεία ή μάζωξη ή γάμο εξ αγχιστείας…
    Παρέλαση κι αν κάνουνε, τους ήρωες αν τιμούνε,
    με τα πανό του Σύριζα, στο μάτι θα τους μπούμε…»

    • Στρούγκα Στρούγκα avatar
      Στρούγκα Στρούγκα @ roadrunner 26/10/2013 17:56:43

      Μπα; Και ποιηματάκι; :-)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ roadrunner 26/10/2013 22:37:41

      Αχαχαχαχαχα! Έχεις κέφια.

  17. Ρηνα avatar
    Ρηνα 26/10/2013 16:08:14

    Φαηλε εγραψες ενα αρθρο εξαιρετικο! Οι αποψεις σου αντικατοπτριζουν ανθρωπο που εχει ζυμωθει με τον πατριωτισμο και αυτο προσεξε να μην το χασεις με κανενα ανταλλαγμα. Ολα διορθωνονται αλλα αμα κανεις προδωσει την Ελλαδα αυτο δεν διορθωνεται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ._

  18. Πανάγος avatar
    Πανάγος 26/10/2013 16:49:34

    Είναι ξεφτίλα να παρίστανται ως επίσημοι στην παρέλαση για το ΟΧΙ αυτοί που δεν μπορούν να πουν ούτε μισό όχι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πανάγος 26/10/2013 22:36:32

      Ανέβα εσύ, Πανάγο μ'.

      • Πανάγος avatar
        Πανάγος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/10/2013 17:55:22

        Δεν μ αρέσει να συνευρίσκομαι με υπόκοσμο.

  19. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 26/10/2013 16:58:52

    Απόλυτο λάθος κάνεις: Αντικειμενικά, και δίχως κομματικές ιδεοληψίες, εβλαψαν την ελλάδα και ἁριστεροί"και "δεξιοί". Οι περισσότεροι ιδιοτελείς, αυτή η ταμπέλα τους ταιριάζει. >εγώ δεν ε΄χω προκαταλήψεις, τα "χώνω"σε όλους, δεν με νοιάζει αν παρουσιάζεστε μερικοί με μανδύα προοδευτικότητας και σοβαρότητας, και μερικοί ως υπερασπιστές της πατρίδας και των ιδανικών μας, προσπερνώ τις κραυγλες σας, απλά έιναι μανδύες για τα δικά σας συμφέροντα, όχι της Ελλάδας. Το ίδο λέω και για τους "πατριώτες" (αφήνω στην άκρη τηλεμαϊντανούς που υπουργοποιήθηκαν κιόλας, ειναι αστείοι).

  20. Μπόρα avatar
    Μπόρα 26/10/2013 17:01:16

    Α, καλά. Ο "ξανθός Μπέρια" δικαιολογείται...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μπόρα 26/10/2013 22:55:49

      Ο κομψευόμενος παρά λίγο Γενικός Γραμματέας. Αυτά όμως τα ζούδια στο ΚΚΕ τα σφάζουν νωρίς. Δεν περνάει το ημιμαθές τουπέ στο ιερατείο...

  21. πολίτης avatar
    πολίτης 26/10/2013 17:03:21

    Τις επετείους δεν τις γιορτάζουμε εθιμοτυπικά, υπάρχει ιστορική συνέχεια στους λαούς.
    Είμαι δηλ. γονατισμένος τον υπόλοιπο καιρό και ξαφνικά στις 28 Οκτωβρίου θα ριγήσω από εθνική υπερηφάνεια; Και θα τιμήσω σαν μαριονέτα δυο χιλιόμετρα πίσω από τα κάγκελα, μια τελετή με τους στημένους που παριστάνουν τους θεματοφύλακες της δημοκρατίας και γιορτάζουν το όχι στην εποχή του ναι;
    Οι εθνικές επέτειοι δεν είναι κατεψυγμένα που ζεσταίνουμε δυο φορές τον χρόνο.
    Είναι οι θυσίες για την ελευθερία και την αξιοπρέπεια του έθνους μας.
    Και στην εποχή μας δεν έχουμε τίποτα από τα δυο.
    Αν ζητάτε λοιπόν κομπάρσους για παράσταση, δε θα πάρουμε.
    Αυτό δε σημαίνει μπουνίδι στους δρόμους. Σημαίνει λαό αποφασισμένο να διατρανώσει την αντίθεσή του στη μοίρα που του επιφυλάσσει το ευρωπαϊκό ιερατείο, με τους εδώ καντηλανάφτες του.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ πολίτης 26/10/2013 22:35:44

      Για κάντο μας ψιλά.
      Ας πούμε πως δεν θα υπάρχουν κάγκελα κι είσαι στα 50 μέτρα. Τι καφριλίκια δηλαδή θα κάνεις στην διάρκεια της κατάθεσης στεφάνων στα μνημεία και τα ηρώα ή την ώρα που περνάνε οι πολεμικές Σημαίες των μονάδων; Κι από που ως που αυτό θα συνιστά ¨συνέχεια των αγώνων";
      Μάλλον κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.
      Ούτε στην Χούντα, ωρέ αγωνιστή, δεν βγήκατε να κάνετε ταρζανιές την 28/10 και την 25/3...
      Ότι και να συμβαίνει, την ώρα που τιμάμε τους Ήρωες μας, βγάζουμε όλοι, κι εσύ κι εγώ, τον σκασμό.

  22. Στρούγκα Στρούγκα avatar
    Στρούγκα Στρούγκα 26/10/2013 17:59:04

    Με τούτα όμως και μ΄αυτά και όσο κι αν γελάτε, βαλθήκατε όλοι σύντομα, Μαξίμου να τον πάτε. Γι αυτό αφήστε τις ...γιορτές, τις ρίμες και το χάζι, γιατί ίσως να ξυπνήσετε, με ζόρικο μαράζι. Βάλετε σύντομα μυαλό και επαναστατήστε, ή διώξτε εσείς τους χλέμπουρες (Τροϊκανοτοκογλύφους), ή διά παντός σιωπήστε. Ωραία τα ποιήματα για να περνάει η ώρα, αλλά ο κόσμος που πεινά ψάχνει για λύσεις ΤΩΡΑ. Δεν έχει περιθώριο, δε συγχωρεί απραξία, δεν περιμένει ανάπτυξη από ...άλλο γαλαξία.
    Γι αυτό αν εσύ τον @@λο σου βαριέσαι να τον βρέξεις, μη μυξοκλαίγεσαι μετά, αν θα΄ρθει ο Αλέξης!
    Εσύ του άνοιξες το δρόμο, γι αυτό ψάξε να κλάψεις σε άλλον ώμο.
    Αυτά.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Στρούγκα Στρούγκα 26/10/2013 20:35:39

      Σφοδρά εσέ ενόχλησαν οι έμμετρες αλήθειες
      το μέτρο ενοχοποίησες κι έπλασες παραμύθες.
      Κανείς εδώ δε χαίρεται, ούτε και το γλεντάει
      πίσω από τη ρίμα αν νογάς, το νόημα δε γελάει.

      Όσο για επανάσταση, όρισε ώρα, μέρα,
      κι έρχομαι με το λάβαρο, να υψώσουμε παντιέρα.
      Ένα μονάχα πρόσεξε, λαός ξεσηκωμένος
      έχει ελπίδα μόνο αν είναι θεμελιωμένος
      στα όσια και τα ιερά, τα κόκκαλα προγόνων
      σ’ όσα η ιστορία έγραψε στα βάθη των αιώνων.

  23. Γιάννης Μ. avatar
    Γιάννης Μ. 26/10/2013 18:34:30

    Το ότι ο στόχος του κάθε τίμιου Έλληνα είναι η έξοδος απ'το μνημόνιο είναι μια ξεκάθαρη παραδοχή του Φαήλου.
    Διότι αυτός και η παρέα του δεν έχουν σε καμία περίπτωση στόχο την έξοδο απ'το μνημόνιο.
    Κάνοντας λοιπόν την ανάλογη αναγωγή στην τιμιότητα βγάζουμε χρήσιμα συμπεράσματα..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιάννης Μ. 26/10/2013 22:31:14

      Είσαι πολύ έξυπνος, χαραμίζεσαι εδώ μέσα. Δeν πας στο left.gr και στο TVXS; Μπορεί να σε κεράσουν τίποτα καλό...

  24. Νεστορίδης ο Πύλιος avatar
    Νεστορίδης ο Πύλιος 26/10/2013 18:34:51

    Εύγε Φαήλε
    Ας το βουλώσουν οι Γραικύλοι για δυό-τρείς ημέρες, ας σεβαστούν την ιστορία.
    ΔΕΝ το μπορούν γιατί:
    α) είναι απάτριδες (η θρησκεία που υποστηρίζουν σαν ιδεολογία- ο κομμουνισμός είναι διεθνιστική)
    β) Το όχι το είπε ο Μεταξάς, ενώ οι κομμουνιστές ήταν τότε συνεργάτες των Ναζί (μοίρασαν μαζί την Πολωνία)
    γ) Εκμεταλλεύτηκαν οι κομμουνιστές την Γερμανική κατοχή για να ενισχυθούν και να καταλάβουν την εξουσία μετά, γιαυτό διάλυαν τις εθνικές οργανώσεις αντίστασης (δολοφονία ομάδας Ψαρού, μαζικές δολοφονίες Ελλήνων στην Μεσσηνία απο Βελουχιώτη-Μπελογιάννη)
    δ) Συνεργάστηκε ο ΕΛΑΣ -ΕΑΜ με τους Γερμανούς για την ανενόχλητη αποχώρησή τους απο την Ελλάδα με στόχο την προετοιμασία της ένοπλης εξέγερσης του Δεκεμβρίου 1944 εναντίον της νόμιμης κυβέρνησης της χώρας.
    ε) Περισσότεροι Έλληνες δολοφονήθηκαν απο κομμουνιστές και περισσότερες υλικές καταστροφές έγιναν μέχρι το 1949, απο την Γερμανική κατοχή
    στ) Οι κρατούμενοι απο τον Μεταξά κομμουνιστές ηγέτες παραδόθηκαν μόνοι τους στους Γερμανούς συμμάχους τους τον Απρίλιο του 1941 όταν το κράτος μας είχε καταρρεύσει (εχθροί έγιναν όταν ο Χίτλερ επιτέθηκε στο αφεντικό τους τον Ιούνιο του 1941)

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Νεστορίδης ο Πύλιος 26/10/2013 21:21:57

      Στό δ. πού ἀναφέρετε,δέ μπορῶ νά συμφωνήσω.Εἶναι κι ἐκείνοι οἱ Ἄγγλοι πού δέ κολλᾶνε στήν ὑπόθεση...

  25. Πάμε πόλεμο; avatar
    Πάμε πόλεμο; 26/10/2013 18:40:46

    Πόλεμο ζούμε και σήμερα. Η Γερμανία βάλθηκε με κάθε τρόπο να επιβληθεί οικονομικά στην Ευρώπη, να την απομυζήσει και να την καθυποτάξει, φτωχοποιώντας κι εξαθλιώνοντας τους λαούς του Νότου αρχικά. Ας ξυπνήσει μέσα μας ο Έλληνας που ξέρει να αντιστέκεται, να παλεύει και να νικά σε αγώνες άνισους. Ας θυμηθούμε την ομοψυχία, την ενότητα, και την αυτοθυσία.
    Χρόνια Πολλά, Ζήτω η αδούλωτη Ελληνική ψυχή και πατρίδα.

  26. ΒΜ avatar
    ΒΜ 26/10/2013 20:12:50

    Τζιζ, ο Τζιτζικώστας!

  27. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 26/10/2013 21:29:26

    Σέ ἀνθρώπους πού ἠδονίζονται νά βλέπουν νά καίγεται ἡ Σημαία μας,ἤ νά τήν παραδίδουν χαιρέκακα σέ ἀλλοδαπά τσουτσέκια νά τήν καῖνε,δυστυχῶς δέν περιμένω νά συγκινηθοῦν ἔστω λίγο ἀπό τά πολύ δυνατά λόγια σου γιά τή Σημαία καί τήν Πατρίδα ἀγαπητέ Φαήλο...
    Οἱ ὑπόλοιποι ὅμως νά ξέρεις,παίρνουμε κουράγιο ἀπό τέτοιες Πατριωτικές φωνές σάν τή δική σου! Συνέχισε ἔτσι καί σύντομα στή Βουλή.

  28. Κρης avatar
    Κρης 26/10/2013 21:43:49

    Φαήλο,
    sabaton - coat of arms για την 28 Οκτωβρίου
    English and Greek lyrics
    h**p://www.youtube.com/watch?v=2UgH5w5DpOs
    το official
    h**p://www.youtube.com/watch?v=wtax3Fl-UZo

  29. παραμεθόριος avatar
    παραμεθόριος 26/10/2013 22:52:38

    Ποσο αμετροέπεια, και θράσος χρειάζεται να κάνεις εθνικιστικά και πατριωτικά μαθήματα την στιγμή που απωλέσαμε εθνική κυριαρχία, μπήκαμε σε μόνιμη επιτήρηση, και η χώρα ξεπουλιέται κάθε μέρα, ούτε μια αράδα για ολα αυτά ρέ Φαήλο, ούτε έναν πραγματικό ένοχο δεν τολμάς να υποδείξεις, και καλά ο Τσίπρας φταίει για αυτά που θα κάνει η δεν θα κάνει αυριο, Για όλα τα άλλα που δεν θα νιώθουμε περήφανοι στην παρέλαση ποιος φταίει Φαήλο;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ παραμεθόριος 27/10/2013 12:01:52

      Αμετροεπές είναι να νομίζεις πως η πραγματικότητα είναι άλλη και να θεωρείς πως η εθνική σου κυριαρχία περιορίστηκε, προσωρινά, από συνωμοσίες και τρίχες κατσαρές.
      Η εθνική κυριαρχία υπονομεύθηκε από τον επί 30 χρόνια υπερδανεισμό, την κακοδιαχείριση, την καταστροφή της παραγωγικής βάσης της χώρας και τα θηριώδη ελλείμματα.
      Η προσπάθεια για πρωτογενές πλεόνασμα, ώστε να μην κρεμόμαστε από τα ούμπαλα ξένων ακόμη και για την μισθοδοσία του δημοσίου, είναι πιο πατριωτική πράξη από τις αεροπλανικές μαλακίες που ακούω ως κραυγές.
      Κανείς δεν δανείζει κανέναν χωρίς όρους και χωρίς κέρδος, ούτε εσένα ή εμένα η κάθε κωλοτράπεζα. Τζάμπα κι άνευ όρων σε δανείζει μόνο ο πατέρας σου, η μάνα σου ή ο αδερφός σου.
      Υπό αυτή την έννοια, ναι, όταν πέσεις στην ανάγκη δανεισμού σου επιβάλλουν όρους που περιορίζουν την κυριαρχία σου, όπως κάθε συμφωνία που δίνει σε ξένους δικαίωμα λόγου στα του οίκου σου.
      Επομένως, ξανακαταλήγουμε πως η καταπολέμηση των ελλειμμάτων είναι πιο πατριωτική πράξη, κατατείνουσα στην ανάκτηση της κυριαρχίας σου, σε σχέση με τις πορδές στον άνεμο του Τσίπρα ή του κάθε αεροψεκασμένου.
      Και φυσικά και πρέπει να γίνονται παρελάσεις, προβλήματα έχουμε κι εξάρτηση αλλά δεν μας πήραν οι Τούρκοι, για το ηθικό του κόσμου κι όταν θα ακουστούν επιτέλους και τα όχι μας, και θα μπορούμε να τους πούμε αντίο, τότε θα τα πούμε αλλιώς.

      • airman avatar
        airman @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/10/2013 12:41:37

        "Τζάμπα κι άνευ όρων σε δανείζει μόνο ο πατέρας σου, η μάνα σου ή ο αδερφός σου."
        Στη χώρα της frau Μέρκελ ούτε αυτό συνηθίζεται!

      • παραμεθόριος avatar
        παραμεθόριος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/10/2013 12:57:41

        Εχεις κολήσει με τους τούρκους και τον Τσίπρα, αλλά νομίζω η κυβερνηση και ο Σαμαρας με άλλους πολεμαει και διαπραγματευεται, τελικά με τις ευθύνες όλα στον λαο και την μεταφυσική τα ρίχνεις, ας είναι.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/10/2013 13:09:20

        Μάλιστα.. επικράτησε απο`τι φαινεται η λογική του φταει ο 30ετης υπερδανεισμός, τα σουάπς, οι ολυμπιακοί, ο Σημίτης, ο Ανδρέας, τα ελλείματα, .. σε λιγο θα προσθεσουμε και το πλειστέισιον ...
        Ουτε ψυθιριστά δεν αναφερομαστε πλέον στο τι εγινε την περίοδο Γιωργάκη Παπανδρέου..
        Τα αφησαμε στον Καμμένο και τους Χρυσαυγίτες .. μαζί προίκα και ενα 20% του κοσμου που..μπορει να μην καταλαβαινει γιατι ο Σαμαρας μπήκε φορσέ στην κυβερνηση Παπαδήμου αλλα απο την άλλη αρνείται να φάει και κουτόχορτο.. ή να καταλάβει τις πολυπλοκες ασκήσεις πολιτικής ισορροπίας στις οποιες πρεπει να εξακολουθει να επιδίδεται .. για να το θεσω κομψά

        Προφανώς η κυβέρνηση αυτή στηρίζεται και στην ψήφο του ΓΑΠ .. και δεν θελουμε να δημιουργήσουμε αστάθεια ..αλλά υπάρχουν και όρια
        Αξιοπιστία και διαζύγιο με την αλήθεια δεν πανε μαζί
        αυτό ειναι βέβαιο

        Πρωτογενές πλεόνασμα ναί .. αλλά με κοινώνική δικαιοσύνη ... όχι μονο στίβοντας τον λαό και αφήνοντας μεγαλοοφειλέτες, λίστα Λαγκάρντ, Παπακωνσταντίνου κ.σια ανέγγιχτους.

        Φαήλο δεν γίνατε κυβέρνηση χτές - μην το κάψετε οτι πολιτικό κεφάλαιο έχει απομείνει

  30. Αρκτική avatar
    Αρκτική 26/10/2013 23:16:47

    Διαβάστε την Ιστορία ολοκληρωμένη και όχι επιλεκτικά. Οι ...τόμοι που πετάτε στη φωτιά, είναι η μισή αλήθεια που σας στερεί την ικανότητα να δείτε ολόκληρη την εικόνα. Και ηρεμήστε επί τέλους. Κανείς δε μπορεί να ...μποϋκοτάρει την Εθνική Επέτειο. Σταματήστε να διαστρεβλώνετε τα πάντα, να τερατοποιείτε οποιονδήποτε δεν είναι ''δικός'' σας και να μισείτε οτιδήποτε δεν είναι σύμφωνο με τις απόψεις σας. Ο ιδεολογικός αντίπαλός σας δεν είναι ούτε εχθρός του Έθνους, ούτε ανθέλληνας. Είναι απλά ιδεολογικά αντίθετός σας. Ζήστε ειρηνικά με αυτό. Δημοκρατία σημαίνει αμοιβαία ανοχή, διάλογος και συμπόρευση μέσα από συνεχείς διαφωνίες κι αντιπαραθέσεις. Αυτό το δίδαξε με τον πιό σωστό τρόπο ο Κωνσταντίνος Καραμανλής στην παράταξή σας (και σε όλους). Κρατήστε το σαν φυλακτό γιατί είναι το μόνο που μας προστατεύει από το διχασμό κι από τις ήττες που αυτός επιφυλάσσει.

    • παρατηρητης avatar
      παρατηρητης @ Αρκτική 27/10/2013 08:53:55

      Μηπως εσυ τα διαστρεβλώνεις ? Δεν δηλωσα πουθενά δεξιός Καραμανλικός η οτιδηποτε αλλο. Απο που σου ηρθε η ιδεα να μου κολλήσεις ταμπέλα? Που τερατολογησα ? Που φάνηκε οτι μισώ καποιον? Και μια και μιλας για ομοψυχια επαναλαμβανω την ερώτηση "Αλλά επειδή όπως λες πρέπει να είμαστε όλοι ενωμένοι πως το βλέπεις ο Τσιπρας να θέλει να μποϋκοτάρει μια Εθνική Επέτειο? "

      • Αρκτική avatar
        Αρκτική @ παρατηρητης 28/10/2013 09:04:22

        ''πως το βλέπεις ο Τσιπρας να θέλει να μποϋκοτάρει μια Εθνική Επέτειο? ''
        Εγώ δεν το βλέπω καθόλου.
        :-) Εσείς το βλέπετε! Κι επειδή το ...βλέπετε, τερατοποιείτε και διαστρέφετε και αντιμάχεστε...ανεμόμυλους. Κανείς δεν μπορεί να λεηλατήσει τη μνήμη και την ψυχή κανενός, αν δεν του επιτραπεί. Όταν απουσιάζει η συνείδηση, ''Μήδοι'' οπωσδήποτε θα βρεθούν....

        • παρατηρητης avatar
          παρατηρητης @ Αρκτική 28/10/2013 19:50:26

          "Εγώ δεν το βλέπω καθόλου. Εσείς το βλέπετε!" Δηλαδή δεν ήθελε ε? ήθελε και δεν του βγήκε? στην Θεσσαλονίκη πάντως βουλευτής του κόμματος έλαβε μέρος σε διαδήλωση. "τερατοποιείτε και διαστρέφετε και αντιμάχεστε…ανεμόμυλους." Έγραψα κάτι που μπορεί να σας οδήγησε σε τέτοιες σκέψεις και εκφράσεις? "Όταν απουσιάζει η συνείδηση, ”Μήδοι” οπωσδήποτε θα βρεθούν" Από που και ως που εμφανίζεστε ως ο φορέας της ηθικής και όλοι που έχουν αντίθετη γνώμη από σας είναι προδότες η Μηδίσαντες που είναι το και σωστό. Αν δεν έχετε επιχειρήματα μη συκοφαντείτε.

  31. Αρκτική avatar
    Αρκτική 26/10/2013 23:20:11

    Διαβάστε. Σας λείπουν κάτι ...τόμοι σχετικοί με την Εθνική Αντίσταση.

    • παρατηρητης avatar
      παρατηρητης @ Αρκτική 27/10/2013 08:58:13

      Πες μας δασκαλε τους τομους για την Εθνική Αντίσταση να τους διαβάσουμε.

      • Αρκτική avatar
        Αρκτική @ παρατηρητης 28/10/2013 09:05:52

        Ν΄απευθυνθείτε στο ...δάσκαλο που έκανε μαζί σας μισή δουλειά.

        • περαστικος avatar
          περαστικος @ Αρκτική 28/10/2013 15:57:11

          Ελατε τωρα μη γινεστε κακός δώστε μας λιγο απο τις γνώσεις σας

  32. Vavel avatar
    Vavel 26/10/2013 23:27:18

    Άσε βρε διαστροφέα Βαλάντη που κάνεις οτι δεν κατάλαβες οτι το λέει θέλοντας να επισημάνει τη σημασία της Εθνικής επετείου που δεν είναι παραταξιακή γιορτούλα για να την οικειοποιείται οποιοσδήποτε! Εκτός αν έχεις απολέσει και την κατανόηση της Ελληνικής γλώσσας εκτός από το σεβασμό στην Ελληνική ψυχή και τους Έλληνες.
    Η ντροπή είναι μόνο δική σου, που όλο πετάγεσαι για να επιτεθείς.

    • περαστικος avatar
      περαστικος @ Vavel 27/10/2013 08:16:33

      Μαλλον εσυ τα μπερδευεις Vavel αλλα
      το nickname σου σε προδοσε

  33. The Undertaker avatar
    The Undertaker 26/10/2013 23:31:15

    Μπράβο κ. Αργεάδη. Πολύ καλά τα λέτε.

  34. Στρούγκα Στρούγκα avatar
    Στρούγκα Στρούγκα 26/10/2013 23:57:07

    :-) Δε θα σου πούμε φίλε εμείς πότε θα βγείς στους δρόμους. Έχει η ''επανάσταση'' σκληρούς, δικούς της Νόμους. Δεν είναι αστείο, ούτε απειλή, παιχνίδι για να παίξεις, κι άμα θα γίνει η αρχή, βρες πόδια για να τρέξεις.
    Πάλι, μπορεί η ανατροπή ν΄ άρχισε στο μυαλό μας και λείπει μόνο η αφορμή, που θα΄ναι για καλό μας. Πάντα εμείς οι Έλληνες αν μας παραζορίσουν, φροντίζουμε έστω κι αργά, να το μετανοήσουν. Λίγο ακόμη υπομονή και όλα θα τα βρούμε, εδώ είσαι κι εδώ είμαστε, το τέλος θα το δούμε.....

  35. Αρίμνα avatar
    Αρίμνα 27/10/2013 00:03:57

    Αυτά τα ...ζούδια, δεν τα αντέχει το ..ιερατείο. Τίποτε ζωντανό δεν αντέχει η υποκριτική Κουκουέδικη γεροντοκρατορία. Στη μούχλα και στο ημίφως ως γνωστόν, επιβιώνουν οι έρποντες σκώληκες. Είναι ο φυσικός τους χώρος.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Αρίμνα 27/10/2013 02:48:26

      Μόνο ο φυσικός τους χώρος; Ο ζωτικός να λες καλύτερα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αρίμνα 27/10/2013 12:09:14

      Ζωντανό; Ο Μπογιόπουλος αποπνέει λιγότερη ζωντάνια από τη μούχλα στην μούμια του Λένιν. Απλά κάνει τον εξυπνάκια και αυτά το Κόμμα (όλοι όρθιοι) δεν τα σηκώνει αυτά.
      Διάβασα το "Είναι ο καπ[ιταλισμός ηλίθιε", το οποίο προφανώς απευθύνεται σε ηλίθιους και περίμενα στο τέλος να δω την πρόταση: σοβιετική οικονομία.
      Εκεί που απέτυχαν ο Λένιν, ο Στάλιν, ο Μάο, ο Φιντέλ, θα επιτύχει ο ...Μπογιόπουλος; Όπως λέγαμε παλιά στο σινεμά "εδώ ήρθαμε, πάμε να φύγουμε".

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/10/2013 13:29:35

        Στο 2013 με τον κομμουνισμό αποτυχημένο παντού, και τον καπιταλισμό υπό διάλυση, το να θεωρεί κάποιος κάτι από τα 2 ως λύση είναι υποτίμηση της διανοητικής του ικανότητας. Και ο Μπογιόπουλος είνα απλός "πλυμμένος" εγκεφαλικά από τα τόσα χρόνια στο ΚΚΕ. Δύσκολα ξεπλένεται τέτοια "αρρώστια".

    • Αρίμνα avatar
      Αρίμνα @ Αρίμνα 28/10/2013 08:44:49

      Κύριε Κρανιδιώτη μου ο κ.Νίκος Μπογιόπουλος, είναι Αριστερός με γνώσεις, ήθος και ζωντανό σύγχρονο λόγο. Είναι πολύ φυσικό λοιπόν να μην αρέσει ούτε σ΄ εσάς (σας ξεβολεύει), ούτε και στα ραμολιμέντα της Κουκουέδικης παραδουλεύτρας του συστήματος, που πανικοβλήθηκαν και τον ...απέβαλλαν, για να γλιτώσουν την αναπόφευκτη σύγκριση. Δεν γλίτωσαν. Όλοι καταλάβαμε. Τι να περιμένει όμως κανείς από τα κόκκινα ούφο, που τους πήρε 60 χρόνια να ...αποκαταστήσουν με ...ερωτηματικά τον Άρη Βελουχιώτη, ποιοί; Οι άχρηστοι κι οι ανίκανοι γραφειοκράτες μικροσυμφεροντολόγοι. Άθλιοι σε όλα τους πια....

  36. Dim avatar
    Dim 27/10/2013 00:15:07

    Διάλογοι υψηλού επιπέδου...........................!!!!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Dim 27/10/2013 12:04:08

      Πού διαφωνείς σε ότι λέω;
      Άμα θες μη μου άπτου γλώσσα και την αλήθεια τεμαχισμένη, διάβασε τις επιφυλλίδες του ΒΗΜΑΤΟΣ.

  37. CHRIS avatar
    CHRIS 27/10/2013 00:27:32

    Παρελάσεις και πατριωτικές (;) φανφάρες σε χώρα υπό κατοχή με έπαρχους σε κάθε υπουργείο, ακόμα και στο γραφείο του πρωθυπουργού, δεν χρειάζονται. Μόνο μειδίαμα μπορεί να προκαλέσουν.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ CHRIS 27/10/2013 11:59:31

      Η απλοϊκότητα της "ανάλυσης" δεν σηκώνει πολλά σχόλια.
      Ο Αλέξης θα δανειστεί περήφανα για να κάνει ...προσλήψεις.
      Δίνουν λεφτά με όρους, όπως κι η τράπεζα σου σε σένα.
      30 χρόνια υπερδανεισμού και κακοδιαχείρισης μας εξευτέλισαν και μας έφεραν εδώ.
      Η πιο πατριωτική πράξη είναι να έχουμε πλεόνασμα και να τους πούμε αντίο, γιατί μόνο τόιτε μπορούμε να πούμε ΟΧΙ σε οτιδήποτε κι όχι φούμαρα ότι θα ζητάμε δανεικά για να ξαναδώσουμε επιδόματα κι αυξήσεις.

  38. η Dimi avatar
    η Dimi 27/10/2013 00:36:37

    «Τίποτα δεν ενδυναμώνει την υπεροχή τόσο πολύ όσο η σιωπή.»
    ~Λεονάρντο ντα Βίντσι

  39. ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ 27/10/2013 06:38:44

    Και βέβαια με την αυστηρή εννοιολογική αντίληψη δεν τους διωξαμε, αλλα η αντίσταση που προβαλαμε δεν συνετέλεσε σε τιποτα?

    Φανταστειται όλα τα κράτη να μην είχα προβάλει καμία αντίσταση, σε τι θα είμασταν τώρα. Βέβαια μπορεί κάποιος να επικαλεστεί ότι αντί για στρατιωτική μπότα, εχουμε την οικονομική. Δεν θα εχει άδικο, αλλα λίγο καλλίτερα απο την στρατιωτική.

  40. Petronius avatar
    Petronius 27/10/2013 11:22:11

    Το άρθρο του κ. Κρανιδιώτη αναφέρεται στην ανάγκη «ανάκτησης της εθνικής μας κυριαρχίας». Για να ανακτηθεί κάτι είναι λογικά υποχρεωτικό να έχει απωλεσθεί. Άρα, ο κ. Κρανιδιώτης είναι λογικά υποχρεωμένος από τα γραφόμενά του να δεχθεί ότι η εθνική μας κυριαρχία ΕΧΕΙ ΗΔΗ απωλεσθεί. Μπορούν, επομένως, να τεθούν τα εξής ερωτήματα:

    Πρώτον, ποιος έχει την ευθύνη για την απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας; (Υπάρχουν αρκετές σοβαρές απαντήσεις, αλλά η ΜΗ ΣΟΒΑΡΗ απάντηση είναι ότι για την απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας φταίει ο…Σύριζα.)

    Δεύτερον, ποιος είναι απαραίτητος για να εξασφαλισθεί η ανάκτηση της εθνικής μας κυριαρχίας; (Υπάρχουν και εδώ αρκετές σοβαρές απαντήσεις, αλλά η ΜΗ ΣΟΒΑΡΗ απάντηση είναι ότι απαραίτητος για την ανάκτηση της εθνικής μας κυριαρχίας είναι ο…Μπένι.)

    Τέλος, αφού η εθνική μας κυριαρχία έχει (προς το παρόν) απωλεσθεί, ποιο ΑΚΡΙΒΩΣ υποτίθεται ότι είναι το κυρίαρχο κράτος που διοργανώνει τις σημερινές τελετές και παρελάσεις;

    Αν κάποιος γράφει άρθρα για τη σημερινή πολιτική κατάσταση αποφεύγοντας να θέσει αυτά τα ερωτήματα, μάλλον νομίζει ότι απευθύνεται σε μικρά παιδάκια που μπορούν να χαίρονται απλώς και μόνο κουνώντας τις σημαιούλες τους.

  41. ikaros avatar
    ikaros 27/10/2013 11:44:16

    32 νέα μέτρα... τέλος επικουρικών και εφάπαξ.... δυστυχία παντού...και εσάς σας φταίει ο Τσίπρας...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ikaros 27/10/2013 11:55:19

      Όποια μέτρα παίρνονται ήταν ήδη ψηφισμένα.
      Λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν και κοινωνική πολιτική με δανεικά δεν μπορούμε να ξανακάνουμε. Αυτές τις μαλακίες πληρώνουμε.
      Κασςι νβαι, μας φταίει όποιος αυτή την ώρα συμπεριφέρεται ως τυχοδιώκτης και ποπυλάει παπάτζες στο λαό.

      • Simon Bolivar V avatar
        Simon Bolivar V @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/10/2013 13:16:20

        Πως το έλεγες εκείνο το ωραίο τότε που ήσουν εναντίον του μνημονίου στην τηλεόραση ,με τις δόσεις και τους ομήρους . Τι θα μας κάνουν θα μας πιάσουν ομήρους ? Πως άλλαξες έτσι ?

  42. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/10/2013 11:53:33

    Η εθνική κυριαρχία υπονομεύθηκε από τον επί 30 χρόνια υπερδανεισμό, την κακοδιαχείριση, την καταστροφή της παραγωγικής βάσης της χώρας και τα θηριώδη ελλείμματα.
    Η προσπάθεια για πρωτογενές πλεόνασμα, ώστε να μην κρεμόμαστε από τα ούμπαλα ξένων ακόμη και για την μισθοδοσία του δημοσίου, είναι πιο πατριωτική πράξη από τις αεροπλανικές μαλακίες που ακούω ως κραυγές.
    Κανείς δεν δανείζει κανέναν χωρίς όρους και χωρίς κέρδος, ούτε εσένα ή εμένα η κάθε κωλοτράπεζα. Τζάμπα κι άνευ όρων σε δανείζει μόνο ο πατέρας σου, η μάνα σου ή ο αδερφός σου.
    Υπό αυτή την έννοια, ναι, όταν πέσεις στην ανάγκη δανεισμού σου επιβάλλουν όρους που περιορίζουν την κυριαρχία σου, όπως κάθε συμφωνία που δίνει σε ξένους δικαίωμα λόγου στα του οίκου σου.
    Επομένως, ξανακαταλήγουμε πως η καταπολέμηση των ελλειμμάτων είναι πιο πατριωτική πράξη, κατατείνουσα στην ανάκτηση της κυριαρχίας σου, σε σχέση με τις πορδές στον άνεμο του ΤΣίπρα ή του κάθε αεροψεκασμένου.
    Και φυσικά και πρέπει να γίνονται παρελάσεις, προβλήματα έχουμε κι εξάρτηση αλλά δεν μας πήραν οι Τούρκοι, για το ηθικό του κόσμου κι όταν θα ακουστούν επιτέλους και τα όχι μας, και θα μπορούμε να τους πούμε αντίο, τότε θα τα πούμε αλλιώς.

    • Petronius avatar
      Petronius @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/10/2013 20:09:59

      Χαίρομαι, κ. Κρανιδιώτη, που η απάντησή σας δεν παρακάμπτει εντελώς τα ουσιώδη, όπως κάνει το άρθρο σας. Νομίζω, όμως, ότι παραμένει σε πολλά σημεία εγκλωβισμένη στην αδιέξοδη κομματική ρητορική σας. Κατηγορείτε τους συριζαίους για την αφελή τους ελπίδα ότι στο μέλλον να εξασφαλίσουν εξωτερικό δανεισμό, αλλά δεν κατονομάζετε τους απατεώνες πασόκους και νεοδημοκράτες που είναι οι υπεύθυνοι για τον υπέρογκο παρελθόντα δανεισμό. Αν η ρητορική αυτή (που βεβαίως δεν είναι μόνο δική σας) δεν αλλάξει ριζικά, φοβάμαι ότι ο κόσμος τον Μάιο θα προτιμήσει τους αφελείς από τους απατεώνες.

  43. Φώτης avatar
    Φώτης 27/10/2013 12:14:46

    Φαήλε, επειδή δεν μπορώ να πάρω απάντηση από κανέναν άλλο, τί έχεις να πεις για την φωτογραφία του Βαρβιτσιώτη αγκαλιά με τον ψευδομάρτυρα;

  44. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 27/10/2013 12:29:55

    Προσωπικά, θα ήθελα αυτό το άρθρο, στο Αναγνωστικό της Δ΄ Δημοτικού.

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ ΣΟΝ ΠΕΝ 27/10/2013 19:27:02

      Κάνε όρεξη Σων Πεν.
      Στην πλειονότητα των σχολείων φέτος(ειδικά στην Ββάθμια) το ρεπερτόριο της γιορτής ήταν "μούπαν να βάλω το χακί, λεβέντης, σαν αητός, απαρτα βουνά, τους εχω βαρεθεί" και αμέτρητες χρήσεις των φασισμ-, ναζισμ- σε όλα τα είδη του λόγου. Γενική πρόβα για τις 17 Νοέμβρη έγινε φέτος η επέτειος του ΟΧΙ. Κι άμα σε κάνα σύλλογο διδασκόντων πείς ότι η Εθνική Αντίσταση εορτάζεται στις 27/11, κι άλλο είναι το πλαίσιο για την 28η, καταλαβαίνεις πως σε βλέπουνε μετά. Από Ρουπακιά και κάτω

  45. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 28/10/2013 18:42:04

    Συγχαρητήρια. Επιτέλους κάποιος βάζει τα πράγματα στην θέση τους σε όσα αφορούν την Ελληνική σημαία και το ποιός τιμά ποιόν στις εθνικές εορτές και τις παρελάσεις.

    Όσον αφορά τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και της ηγεσίας του για τον Ιωάννη Μεταξά, πιθανόν αν ο Τσίπρας ή ο Παπαδημούλης ήταν στην θέση του Μεταξά εκείνη την εποχή, αφού πρώτα έπιναν όλο το γάλα τους... θα έλεγαν ΝΑΙ στον Γκράτσι, για να διαφοροποιηθούν από τις θέσεις του φασίστα Μεταξά και θ΄ ανέθεταν στον καρατσεκαρισμένο αγωνιστή της δημοκρατίας, Πέτρο Κωνσταντίνου, την διοίκηση της τροχαίας Ηπείρου, για να διέλθουν ασφαλώς οι Ιταλοί στα δύσκολα ορεινά περάσματα της Πίνδου. Επιπλέον θα κατέβαζαν πρόταση στην Βουλή για την άρση της χρηματοδότησης του κόμματος του Μεταξά, για να πολεμήσουν τον φασισμό... Η Ζωή Κωνσταντοπούλου και ο Μανώλης Γλέζος θα παρεδίδοντο στις δυνάμεις του άξονα και θα εκτοπίζονταν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Νταχάου, για να μάθουν καλύτερα τι σημαίνει δημοκρατία...

  46. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/10/2013 09:38:10

    Περι σημαιας,εθνικης ανεξαρτησιας και κυριαρχιας και ορισμενων αλλων πραγματων.
    Σας εχω νεα : εκτος απο την ελληνικη σημαια εχουμε και μια άλλη,επισης μπλε με κατι αστερακια,την ευρωπαικη.Αυτο ειναι εργο της Νεας Δημοκρατιας και του Κωνσταντινου Καραμανλη.Δεν ξερω εαν το εχετε καταλαβει οτι η ΝΔ ειναι το κομμα που εβαλε την Ελλαδα στην ΕΟΚ και τη μετεπειτα ΕΕ ούτε εαν πηρατε ειδηση οτι στις εσωκομματικες εκλογες του 2009 ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ υποψηφιοι για την αρχηγια Σαμαρας,Μπακογιαννη και Ψωμιαδης ταχθηκαν υπέρ της ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ.
    Θα επρεπε ομως να το ξερετε τοσα χρονια και εαν διαφωνειτε να πατε σε άλλο κόμμα μια και η ΝΔ ειναι εξ ιδρυσεως της προπυργιο του ευρωπαισμου.
    Εκει λοιπον στην ΕΕ ισχυει προσφατα απο την ευρωζωνη και μετα ο πολυμερης ελεγχος,δηλαδη κανεις δεν εχει εθνικη ανεξαρτησια γιατι ΟΛΩΝ οι προυπολογισμοι ελεγχονται απο τους άλλους καθως εαν δεν γινοταν αυτο δεν θα μπορουσε να σταθει κοινο νομισμα μια που ο καθενας θα ξοδευε οσο ηθελε στο νομισμα αυτο.Και αυτο ισχυει ανεξαρτητα απο τα μνημονια.
    Ο μόνος τροπος να εισαι "ανεξαρτητος" εκει μεσα ειναι να εχεις πλεονασμα για να μη σου μιλαει κανενας.
    Οσο για το "ποιος εφερε παλι τους Γερμανους στην Ελλαδα" ηταν ο ιδρυτης του κομματος που καλεσε το Χελμουτ Σμιτ στην Ελλαδα που κατα διηγηση του περασε ¨δυσαρεστες καλοκαιρινες διακοπες" το 1978 οταν ο Καραμανλης τον πιεζε φορτικα να αρει τις αντιρρησεις για την εισοδο της Ελλαδος στην ΕΟΚ χρησιμοποιωντας ως επιχειρημα ΚΑΙ τα οσα εκανε η Γερμανια στον πολεμο.

  47. ΠΑΝΤΑ avatar
    ΠΑΝΤΑ 29/10/2013 16:10:15

    έτσι Φαήλο

    χωρίς οίκτο, χωρίς δεύτερη σκέψη,,, αρκετά με τους γερμανο-εβραιο καπελωμένους υπηρέτες του Μαρξ και της Ροζας...

    Ειμαστε η χωρα της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, και κομμουνιστο ιδεολογικο παπαρολογιες δεν σηκώνουμαι.

  48. Αλητης avatar
    Αλητης 29/10/2013 18:37:10

    Φαηλο καλα τα ειπες σ αυτον τον πως τον λενε. ειλικρινα δεν θυμαμαι. Εσυ να εχεις την παρακαταθηκη που αφησε ο Ελευθεριο Βενιζελος και ο Ι. Μεταξας.
    αυτη την στιγμη ακουω το εμβατηριο "ΤΟ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ "

    Ζητω το 1821- το 1940

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Αλητης 29/10/2013 19:33:35

      Πράγματι, αλλά μόλις τέλειωσε η ¨γιορτή και σκόλη" για το Σύριζα που είχε κατεβασμένα ρολά ανήμερα της εθνικής εορτής μας (εξ ού και η ανυπαρξία του, εχθές), επανέκαμψε ο Βούτσης κατόπιν εορτής, με
      απόλυτα ξεκάθαρη πρόταση για κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων (κατ' εμέ απαράδεκτη).
      Διότι λέει, δεν υφίσταται πλέον λόγος να διεξάγονται.
      Και μου προξένησε την εξής απορία: αν για το syriza δεν υπάρχει λόγος να διεξάγονται, μαθητικές παρελάσεις για την επέτειο του '40,
      γιατί υπάρχει λόγος να διεξάγονται μαθητικές γιορτές για την 17η Νοέμβρη και να χάνεται μια ημέρα μαθημάτων;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.