#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/11/2011 21:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η πόρτα της επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου άνοιξε και επισήμως



Μετά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό κ. Παπαδήμο ο Αντώνης Σαμαράς έκανε την εξής δήλωση στους δημοσιογράφους:

Με την σταθερή μας στάση τα πετύχαμε όλα.  Η διαπραγμάτευση είναι σαν ένα παιχνίδι επάνω σε σκακιέρα. Κάνεις κινήσεις και περιμένεις την κίνηση του άλλου.  Εκεί εσύ πρέπει να μείνεις σταθερός και εγώ έμεινα σταθερός.   Τι θα λέγαν; Σε αυτά που είπα εγώ συμφωνεί και ο Παπαδήμος. Τι θα μου πουν ότι δεν σας δίνουμε την 6η δόση γιατί δεν υπογράφω;… 

Σε ερώτηση των δημοσιογράφων για το ποιες θα είναι οι αντιδράσεις στην αποστολή του απάντησε: "Δεν ξέρω, αλλά ακούω". Ήδη έγινε γνωστό πως το Βερολίνο χαιρετίζει την επιστολή του Αντώνη Σαμαρά προς τους δανειστές της Ελλάδας και σύμφωνα με εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου οικονομικών ανοίγει ο δρόμος για την εκταμίευση της έκτης δόσης.

Η δήλωση του Σαμαρά είναι άκρως διαφωτιστική και για το τι έγινε, αλλά και κυρίως για τον τρόπο που σκέφτεται και ενεργεί ο αρχηγός της  ΝΔ: Χωρίς να δώσει τίποτα από το περιεχόμενο της πολιτικής του, έστειλε μια τυπική επιστολή η οποία δίνει αξιοπρεπή διέξοδο και στις δύο πλευρές. Και θυμηθείτε, πόσες φορές σας μιλήσαμε για "σκάκι".

Χαρακτηριστικό είναι δημοσίευμα προ ολίγου της Wall Street Journal, όπου τονίζεται ότι ο Σαμαράς πάντα είχε την ίδια άποψη και ότι η σημερινή επιστολή παραμένει στο ίδιο ακριβώς πλαίσιο για αλλαγή του μείγματος πολιτικής!

"...Στην επιστολή επαναλαμβάνεται ρητά η μακροχρόνια αντίρρηση του Αντώνη Σαμαρά για το μείγμα των μέτρων λιτότητας που υιοθέτησε η προηγούμενη κυβέρνηση ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι των ελλειμμάτων του προϋπολογισμού, όπως υποσχέθηκε στους  δανειστές... Επίσης, κατηγορεί την υπερβολική φορολογία για την επιδείνωση της ύφεσης στην Ελλάδα- που διανύει πλέον το 5ο έτος-  η οποία  οδηγεί σε πτώση τα κρατικά έσοδα ,αυξάνει τα λουκέτα στις επιχειρήσεις  και εκτινάσσει στα ύψη τα επίπεδα της ανεργίας,...."

“Βάσει των στοιχείων από την μέχρι τώρα εκτέλεση του προϋπολογισμού, πιστεύουμε ότι συγκεκριμένες πολιτικές πρέπει να τροποποιηθούν ”, προσθέτει ο ίδιος. “Πρόθεσή μας είναι να αναδείξουμε αυτά τα θέματα, μαζί με βιώσιμες εναλλακτικές πολιτικές… δίνουμε μεγάλη έμφαση στο να επιτευχθεί ταχεία ανάκαμψη, έτσι ώστε τα δημόσια έσοδα που θα προκύψουν, να μας επιτρέψουν να πετύχουμε τους στόχους που έχουν τεθεί", γράφει ακόμα η WSJ.

Η επιστολή, αποδεικνύει δηλαδή την σταθερότητα του πρόεδρου της ΝΔ στις θέσεις του. Άλλωστε όπως είχε πει κατά την παρουσίαση του «Ζαππείου ΙΙ»,  ο κύριος στόχος του για την επανεκκίνηση της οικονομίας είναι η μείωση της φορολογίας.

Eπί δεκαπέντε σχεδόν ημέρες ο Αντώνης Σαμαράς βρισκόταν στο επίκεντρο μια σκληρής διαπραγμάτευσης με την  κατεστημένη γραφειοκρατία  της ΕΕ, αλλά και τις εμμονές της Γερμανίας και των δορυφόρων της. Αντικείμενο; Το αυτονόητο δικαίωμα ενός πολιτικού να υπερασπίζεται τις θέσεις του και το ακόμα πιο αυτονόητο να διατηρήσει το δικαίωμα τις θέσεις αυτές να τις μετουσιώσει σε πολιτική μετά τις εκλογές.

Είμαι βέβαιος πως αν την ίδια επιμονή είχε επιδείξει και ο ανεκδιήγητος πρώην Πρωθυπουργός,  όταν διαπραγματευόταν με την τρόϊκα πολλά πράγματα θα ήταν σήμερα καλύτερα στη χώρα μας.

Είναι αλήθεια, πώς μετά την καταστροφική ιδέα του δημοψηφίσματος, που έστρεψε  το σύνολον σχεδόν της ΕΕ εναντίον μας,  το κλίμα δεν ήταν ευνοϊκό για μας. Από την άποψη αυτή ήταν μια υψηλού ρίσκου κίνηση εκ μέρους του Αντώνη Σαμαρά, να υψώσει φωνή διαμαρτυρίας, όταν η ΕΕ επιχειρούσε να επιβάλλει συμμόρφωση και σιωπή.

Επί δεκαπέντε μέρες τώρα ο Αντώνης Σαμαράς συζητούσε με τους ηγέτες της Ε.Ε.  για μια αξιοπρεπή συμφωνία.

Μια συμφωνία που δεν θα διέσωζε απλώς  τα προσχήματα, αλλά θα είχε ουσία και περιεχόμενο.

Ποιός είναι ο πυρήνας της επιστολής Σαμαρά:

Πρώτον: «.....από την μέχρι τώρα εκτέλεση του προϋπολογισμού, πιστεύουμε ότι συγκεκριμένες πολιτικές πρέπει να τροποποιηθούν, προκειμένου να εξασφαλιστεί η επιτυχία του Προγράμματος. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο, αφού σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες Ευρωπαϊκές προβλέψεις για την Οικονομία, η Ελλάδα το 2012 θα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που θα βρίσκεται 5 συνεχή έτη σε ύφεση!»

Τους λέει, λοιπόν, και αυτοί το αποδέχονται:

α) ότι οι πολιτικές του μνημονίου απέτυχαν

β) ότι οι πολιτικές αυτές πρέπει να τροποποιηθούν!

Τροποποιώ σημαίνει αλλάζω και για να αλλάξω πρέπει να επαναδιαπραγματευτώ!

Δεύτερον:  « Πρόθεσή μας είναι να αναδείξουμε αυτά τα θέματα, μαζί με βιώσιμες εναλλακτικές πολιτικές, αυστηρά εντός του πλαισίου που περιγράφεται από το Πρόγραμμα.

Επαναλαμβάνει ότι οι στόχοι του προγράμματα θα επιτευχθούν με «βιώσιμες εναλλακτικές πολιτικές»!

Τι μας έλεγαν μέχρι χθές η Τρόϊκα, ο κ. Γιούνκερ, η κα Μέρκελ και ο κ. Σαρκοζί; Ότι αυτό είναι το πρόγραμμα και δεν υπάρχει τίποτα άλλο! Ο  Σαμαράς, λοιπόν, τους είπε και αυτοί το αποδέχονται ότι υπάρχουν και «βιώσιμες εναλλακτικές πολιτικές»!!!

Μετά τη σημερινή συμφωνία (γιατί περί συμφωνίας πρόκειται ας μη γελιόμαστε) ο  Σαμαράς νομιμοποιείται να ομιλεί πλέον και με την  ...βούλα της ΕΕ για την ανάγκη επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου!

Τέλος, καμιά φορά σε μια επιστολή τα σημαντικότερα είναι αυτά που δεν λέγονται ή παραλείπονται!

Ο Σαμαράς, ορθώς κατά τη γνώμη μου, δεν κάνει αναφορά στις εκλογές, γιατί οι εκλογές είναι ένα εσωτερικό μας ζήτημα και δεν πρέπει να ζητήσει άδεια, ούτε αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης με κανέναν, πολύ δεν περισσότερο με  τους δανειστές μας!

Δεύτερον, ουδεμία μνεία γίνεται για την μείωση των φόρων, που αναμένεται να αποτελέσει κεντρικό άξονα του οικονομικού προγράμματος Σαμαρά! Προφανώς η μείωση της φορολογίας εντάσσεται στις «βιώσιμες εναλλακτικές πολιτικές»

Συμπέρασμα: Ο Αντώνης Σαμαράς , εν μέσω μια δύσκολης συγκυρίας και με το κλίμα και την διεθνή κοινή γνώμη σε βάρος μας, επέτυχε μια αξιοπρεπέσταση συμφωνία με την ΕΕ. Μια συμφωνία που ουσιαστικά του λύνει τα χέρια από εδώ και πέρα γιατί κατοχύρωσε αυτά για τα οποία αγωνίζεται από τότε που η χώρα μπήκε στο μνημόνιο. Η πόρτα της επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου άνοιξε και επισήμως. Με μια ισχυρή λαϊκή εντολή και μια άλλη κυβέρνηση,  μπορεί να γίνει και πράξη.

Και τελευταίο, αλλά ίσως σημαντικότερο: Με όλα αυτά που έγιναν, οι Ευρωπαίοι αναγνώρισαν τον Σαμαρά ως ηγέτη της Ελλάδας και συνομιλητή τους. Πριν από λίγους μήνες μόνο οι ίδιοι τον απαξίωναν. Θυμηθείτε: “O άνθρωπος που είπε όχι στη Μέρκελ”

FactorX - Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 23/11/2011 21:46:04

    MEΓΑΛΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΝΙΚΗ!!!!!

    • εξυπνάκιας avatar
      εξυπνάκιας @ Απλή σκέψη 24/11/2011 09:40:57

      χα χα .απαιχτος

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 24/11/2011 10:27:06

      σ΄εχει φυλάξει αλλά δεν το κατάλαβες...

  2. GSV avatar
    GSV 23/11/2011 21:58:50

    Ο Σαμαρας εκανε ενα πανεξυπνο τρικακι. Εστειλε ακριβως την ιδια επιστολη 2 φορες. Θα πει καποιος μα τη δευτερη φορα δεν αναφερεται σε εκλογες και στο δημοψηφισμα του ΓΑΠ.

    Μα πιστευει κανεις οτι αυτο ηταν το προβλημα των Ευρωπαιων? Να μη γινουν εκλογες? Παιρνεις την 6η δοση και την αλλη μερα κανεις εκλογες αμα θες. Λετε να τους ενοχλησε που ειπε οτι απομακρυνε το κινδυνο απο του δημοψηφισμα του ΓΑΠ. Αφου οι ιδιοι τον εβριζαν στις Καννες για την επιλογη του αυτη.

    Ο Σαμαρας στελνει την επιστολη την ιδια ημερα που τα γερμανικα ομολογα τρωνε στραπατσο. Τυχαιο?

    Η ιδια επιστολη τη πρωτη φορα θεωρηθηκε απαραδεκτη και τωρα την δεχονται με ανοικτες αγκαλες! Τυχαιο?

    Εαν διαβασετε το αρθρο του spiegel θα δειτε οτι οι γερμανοι δεχονται τον Σαμαρα ως τον μονο πολιτικο για συζητησεις. Αναφερουν δε την αποψη του οτι καποια μετρα και οροι πρεπει να επαναδιαπραγματευτουν (discussed again, αυτη τη φραση χρησιμοποιουν).

    Ο Σαμαρας βγαινει νικητης στα σημεια σε αυτη την εξωφρενικη διαμαχη. Πολλοι την υπομονη του και την διεξοδικη μελετη ολων των γεγονοτων την εκλαμβανονται ως αδυναμια, ως ελλειψη πατριωτισμου στο εσωτερικο της χωρας. Το σκακι ομως απαιτει υπομονη και σκεψη. Με συναισθηματισμους δεν κερδισε κανενας.


    Αυτη τη στιγμη γινεται διπλωματικος πολεμος. Τετοιου ειδους πολεμους δεν τους κερδιζεις με ντουφεκια και εμβατηρια. Τους κερδιζεις με προσεκτικες κινησεις, μπλοφες και εντυπωσεις.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ GSV 23/11/2011 22:30:08

      Oι εκλογες ειναι εσωτερικη υποθεση δικη μας.Οι υπογραφες των πασοκων δεν αξιζουν μια και απο τη στιγμη που εχουν 153 βουλευτες μπορει να την κανουν γυριστη.
      Η ΝΔ δεν μπορει να κανει κατι αλλο τοτε απο το να αποσυρει τους υπουργους απο την κυβερνηση και να περασει στην αντιπολιτευση.
      Εκλογες δεν μπορει να επιβαλλει μονη της.

  3. Δημήτρης Χουρδάκης avatar
    Δημήτρης Χουρδάκης 23/11/2011 21:59:40

    Όντως καλή κίνηση αυτή τού Α.Σαμαρά....γιά νά δούμε τί μέλλει γενέσθαι

  4. lornion avatar
    lornion 23/11/2011 22:01:01

    πάντα πίστευα στην ισχυρή θέληση και τον πολιτικό του λόγο. και να ερχεται η παραδοχή του και η επιβράβευση. Καλά τα νέα .

  5. GSV avatar
    GSV 23/11/2011 22:01:43

    Θα συμφωνουσα μαζι σου φιλε μου εαν μου εξηγησεις το εξης

    Ο Σαμαρας στελνει ακριβως την ιδια επιστολη με αυτη που εστειλε προ ημερων στο ΕΛΚ. Τη πρωτη φορα τη θεωρησαν απαραδεκτη διοτι δεν αποδεχεται τους ορους.

    Τωρα τη δεχονται με ανοικτες αγκαλες.

    Πρωτον, στο ολο θεμα υπαρχει κωλοτουμπα, αλλα οχι εκ μερος του Σαμαρα. Μαλλον οι Γερμανοι κανουν τραμπολινο.

    Δευτερον, μπορεις να εξηγησεις γιατι τωρα τη δεχονται?

    • Ariadne avatar
      Ariadne @ GSV 23/11/2011 22:11:10

      Αν μου επιτρέπεις να σου πώ εγώ οτι την δέχονται τώρα γιατί είδαν και αποείδαν οτι ο Σαμαράς δέν αστειεύεται, είναι σταθερός στις θέσεις του και ξέρουν οτι οι θέσεις αυτές είναι σωστές και οφελούν εμμέσως και αυτούς.
      Τέρμα! Δέν παίζεται το άτομο! Γειά σου Αντώνη!

    • road runner avatar
      road runner @ GSV 23/11/2011 22:11:45

      Γιατί αν καταρεύσει το Ευρώ και διαλυθει η ΕΕ, η Ευρώπη θα γυρίσει στο παλιό καθεστός δασμών και ελέγχου στη διακήνηση κεφαλαίων. Στην περίπτωση αυτή η Γερμανία θα βρεθεί σε μια κατάσταση χειρώτερη από αυτή της συνθήκης των Βερσαλιών. Άργισαν, αλλα το κατάλαβαν. Είναι όμως πλέον πολύ αργά. Η ΕΕ θα διαλυθει. Ευτυχώς.

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ @ road runner 23/11/2011 22:53:56

        ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ....

        • EPICOUROS avatar
          EPICOUROS @ ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ 24/11/2011 13:24:08

          ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!

          • athon avatar
            athon @ EPICOUROS 24/11/2011 14:23:24

            ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ road runner 24/11/2011 10:51:31

        Η κατάργηση των δασμών πάντως δεν προϋπέθετε την ύπαρξη κοινού νομίσματος.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Αυριανιστής 24/11/2011 10:52:23

          (Απαντώ στο σχόλιο του road runner, λίγο πιο πάνω.)

    • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
      Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ GSV 23/11/2011 22:21:51

      Γιατί το πρόβλημα είναι στο εσωτερικό της χώρας, σε ελληνόφωνους.
      Τα προβλήματα κατσκευάζονται και αποστέλλονται για αναπαραγωγή στο διεθνή τύπο και ειδικά "στον καθρέφτη".

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ GSV 23/11/2011 22:36:01

      σου απάντησε ο GSV πιό πάνω

    • βουλα ελευθεριαδου avatar
      βουλα ελευθεριαδου @ GSV 23/11/2011 23:23:09

      μη ξεχνας τι επαθε σημερα η Γερμανια

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ GSV 24/11/2011 00:00:34

      Yπαρχει διαφορα στον παραληπτη.Η πρωτη ηταν ενημερωτικη προς αλλα κομματα - αυτη ειναι δεσμευση προς τους δανειστες.
      Απο την αλλη μερια αν δεν την δεχονταν θα υπερεβαιναν κατα πολυ τα ηθη της ΕΕ και πλεον θα ησαν αναγκασμενοι να υποβαλλουν αυτοι ακριβες κειμενο για υπογραφη,κατι υπερβολικο.

    • JOHN avatar
      JOHN @ GSV 24/11/2011 10:30:24

      GSV.Απλουστατα, γιατι λειπουν 2 λεξεις κλειδια,ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ και ΕΚΛΟΓΕΣ!

  6. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 23/11/2011 22:03:42

    Αυτό παράλληλα σημαίνει, ότι θα συνεχίσει ο Παπαδήμος ως πρωθυπουργός?
    Ή σημαντικότερο είναι το 15% στο συντελεστή φορολόγησης των επιχειρήσεων?

  7. αχιλλεας avatar
    αχιλλεας 23/11/2011 22:07:26

    H συνεχεια των ηγετων της δεξιας παραταξης να λενε στους εταιρους και συμμαχους αυτο που συμφερει την Ελλαδα. ΟΧΙ του Καραμανλη στο σχεδιο Αναν, οχι στην ενταξη των Σκοπιων στο ΝΑΤΟ οπως θα το ηθελε ο ανεκδιηγητος Μπους, οχι σε δεσμευσεις εσαει,
    απο τον νεο ηγετη μας τον ΑντωνηΣαμαρα. Ετσι απαντουν οι αυτοι που ξερουν να απαντουν Ελληνικα.

  8. σίγουρος avatar
    σίγουρος 23/11/2011 22:07:35

    Είναι μια νίκη για το Σαμαρά. Τα παπαγαλάκια δεν έχουν το πολιτικό αισθητήριο να την αξιολογήσουν. Οι επόμενες μέρες θα το καταδείξουν με σαφήνεια.

  9. dimitris avatar
    dimitris 23/11/2011 22:08:37

    ΤΕΥΤΟΝΕΣ ΦΡΑΓΚΟΙ ΣΑΞΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΟΙ ΠΗΘΙΚΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΟΝΟΣ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
    ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΞΑΝΑΡΧΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ

    • εξυπνάκιας avatar
      εξυπνάκιας @ dimitris 24/11/2011 09:43:06

      ριξε και μια μάγκικη ζευμπεκια σε κανα άσμα του σφακιανάκη

  10. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/11/2011 22:18:16

    Μπορει αυτή η ιστορία να "στέρησε" στη ΝΔ την αυτοδυναμία αφού η αριστερή της πτέρυγα ήταν και παραμένει βαθύτατα προσβεβλημένη απ' την συμπεριφορά των Μερκοζήδων και ενα τμήμα της θα μετακινηθεί αριστερά εξ αυτού, όμως αυτό δεν είναι κακό ούτε για τον Σαμαρά ούτε για την ΝΔ ούτε για τον τόπο. Η υφαρπαγή ψήφων με την καλλιέργεια ψεύτικων προσδοκιών τύπου υπάρχουν λεφτά, επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου, ψηφίστε με και θα σας βολέψω, πρέπει να ξεριζωθεί μια για πάντα απο το πολιτικό μας σύστημα . Οπως και η "ποδοσφαιρική" νοοτροπία να ψηφίζω την "ομάδα" μου κι ας είναι προφανώς πουλημένη.Ούτως ή άλλως και επειδή αργά η μάλλον γρήγορα το δίλλημα της χρεοκοπίας και η αναζήτηση νέων δρόμων μάλλον εκτός ΕΕ, θα ξανατεθεί πρίν ή μετά τις εκλογές, είναι προτιμώτερο η νέα κυβέρνηση να περιλαμβάνει όλους τους Ελληνες πατριώτες Δεξιούς και Αριστερούς και να απομονώνει τους "πλιατσικολόγους" της πολιτικής. Κανείς δεν αμφιβάλλει οτι πρέπει να παραμείνουμε στο Ευρώ μέχρι να διαλυθεί ή να επιβιώσει... ίσως...(ούτε οι αριστεροί κι ας μην το λένε δημόσια). Οι λόγοι είναι αυτονόητοι.Εγώ θα θριαμβολογήσω οταν δώ ανάπτυξη, αυξήσεις μισθών και συντάξεων, επιστροφή της εμπιστοσύνης στο μέλλον, σιγουριά για το αύριο. Ως τότε θα παραμείνω επιφυλακτικός . Στραπαταριστήκαμε αλλά επιβιώσαμε πάλι...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/11/2011 22:27:06

      Eχουμε και αριστερη πτερυγα στη ΝΔ;Tι δουλεια εχουν αυτοι;
      Να πανε στα κομματα τους.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/11/2011 23:13:03

      Θα δαγκώσεις την γλώσσα σου και δεν έχεις αντισώματα για το δηλητήριό σου καημένε!

      Αν δεν μασώνται εύκολα τα λυσσιακά σου, βάλε ταμπάσκο!!!

  11. ΕΣ avatar
    ΕΣ 23/11/2011 22:20:47

    Για την παραμικρη αναφορα στις εκλογες θα μας πειτε κατι;
    Ή ακομα παραπληροφορειτε πως οι δυο επιστολες ειναι ιδιες;

    • factorx avatar
      factorx @ ΕΣ 23/11/2011 22:30:16

      Μην βιάζεσαι, διάβασε σε λίγο και πες το και αλλού

  12. Mara avatar
    Mara 23/11/2011 22:26:15

    Ας περιμένουμε πρώτα, με επίσημες ανακοινώσεις η Ε.Ε να δεχτεί την επιστολή.
    Δεν ξέρω... σαν πολύ εύκολα... τουλάχιστον μέχρι στιγμής δείχνουν να την δέχονται.
    Τέτοιος "χαμός" την τελευταία εβδομάδα, τέτοιες πιέσεις, τέτοιοι εκβιασμοί και στο τέλος με μιά επιστολή ίδια με αυτή που είχε στείλει στο ΕΛΚ από τις 10/11 που ήδη την γνώριζαν, λύθηκε... το πρόβλημα σε μιά στιγμή και ικανοποιήθηκαν...
    Κάτι δεν μου πάει καλά...
    Δεν ξέρω τί μπορεί να προκύψει...
    Το βέβαιο είναι ότι, σε καμμία περίπτωση, δεν σκοπεύουν να παραιτηθούν του κύριου και μοναδικού στόχου τους, που είναι η απώλεια αυτοδυναμίας στις εκλογές.
    Άν έχει ξεπεραστεί τελικά αυτός ο σκόπελος με την δήλωση υποταγής που θέλανε, θα πρέπει το συντομότερο να απεγκλωβιστεί από την συμμετοχή του σ΄αυτήν την δοτή κυβέρνηση.
    Το συντομότερο...

  13. factorx avatar
    factorx 23/11/2011 22:29:29

    Ψυχραιμία χαλάρωσε, εγώ δεν πάω σπίτι μου ... χα χα χαααα

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ factorx 24/11/2011 08:33:31

      Δε μας τα’πες αυτά...

  14. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 23/11/2011 22:30:37

    Υπάρχει ένας μεγάλος συμβολισμός μην ξεχνάμε ότι είναι εγγονός της Πηνελόπης Δέλτα η οποία αυτοκτόνησε τη μέρα πού μπήκαν τα γερμανικά στρατεύματα στην Αθήνα . Η καταγωγή του δεν του επιτρέπει να είναι διαφορετικός

    • The Saint avatar
      The Saint @ Πηνελόπη 24/11/2011 01:48:45

      Πηνελόπη επέτρεψέ μου μιά διόρθωση....
      Δέν είναι εγγονός της Πηνελόπης Δέλτα, αλλά δισέγγονός της. Είναι εγγονός της κόρης της Πηνελόπης, Βιργινίας Ζάννα...
      σ.σ. Απο τη Βικιπαίδεια...

  15. Enzo avatar
    Enzo 23/11/2011 22:38:30

    Στρατηγικοι ελιγμοι του Σαμαρα για σεμινάριο αλλα επικοινωνιακά πάλι δεν περνάνε στην κοινωνία .
    Βέβαια έχεις να κανείς και με χαμηλού επιπέδου ακροατήριο που κάνει ακόμα πιο δύσκολο το έργο του.
    Εδω βγάλανε το ζαβο για πρωθυπουργό .
    Στην ζώνη του λυκοφωτος είμαστε .

    • factorx avatar
      factorx @ Enzo 23/11/2011 22:44:19

      Μήπως λοιπόν το πρόβλημα είναι επικοινωνιακό;
      1. παντοδυναμία ΜΜΕ διαπλοκής
      2. παιδικές ασθένειες στο επιτελείο Σαμαρά;

      • Enzo avatar
        Enzo @ factorx 23/11/2011 23:01:25

        Και σε αυτα που λες αλλα το σημαντικοτερο ειναι η ελλειψη αντιληψης του νεοελληνα να καταλαβαινει τις προθεσεις του αλλου.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ factorx 24/11/2011 00:03:14

        Oχι,ειναι η πρωτογονη πολιτικη σκεψη στην Ελλαδα που ρεπει σε πρωτογονισμους ολα ή τιποτα.

  16. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 23/11/2011 22:39:54

    Τώρα περιμένουμε να μιλήσει και για εκλογές....έστω και για τις 19/2/2012
    Να περιμένουμε?

  17. Nικήτας avatar
    Nικήτας 23/11/2011 22:46:02

    Υπομονή-Επιμονή- και Σκέψη που γενιούνται απο πραγματική αγάπη για την χώρα μας. Αυτός είναι και το γνωρίζουμε. ΕΥΓΕ φάκτορα και Κ. Ροδινέ.

  18. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 23/11/2011 22:54:23

    η ουσια ειναι μια : MAT !!!

  19. Petruchio avatar
    Petruchio 23/11/2011 22:58:25

    Αγαπητέ κ. Ροδινέ,
    Η πόρτα της επαναδιαπραγμάτευσης ΕΚΛΕΙΣΕ (αν και μεταξύ μας ποτέ δεν ήταν ανοικτή).
    Ο κ.Σαμαράς με την επιστολή του δέχεται με σαφήνεια κάποια πράγματα (Τα βάζω σε εισαγωγικά γιατί τα μεταφέρω όπως είναι στην επιστολή).
    1. Την " εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές" (εννοεί της 26ης Οκτωβρίου) Άρα το νέο Μνημόνιο.
    2. "Η Νέα Δημοκρατία υποστηρίζει πλήρως τους στόχους της δημοσιονομικής προσαρμογής" δλδ την μείωση των ελλειμάτων, και άρα την μέιωση των δαπανών και την άυξηση των εσόδων, αλλά οι στόχοι δεν είναι μόνο ΠΟΣΟΤΙΚΟΙ είναι και ΧΡΟΝΙΚΟΙ. Δλδ πρέπει να κόψετε τόσα μέχρι τότε.
    3. "Επίσης υποστηρίζει “εργαλεία” που ήδη εφαρμόζονται (αν και ανεπιτυχώς), και ειδικότερα την περικοπή των δημοσίων δαπανών, την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων και την αξιοποίηση της ανεκμετάλλευτης ακίνητης δημόσιας περιουσίας" δλδ τους νόμους που έχουν ήδη ψηφιστεί στα πλαίσια του Μνημονίου 1 και του Μεσοπροθέσμου του Ιουλίου.

    Μετά από αυτά λέει ότι κάποιες πολιτικές έχουν αποτύχει και δεν συμβάλουν στο να πιάνουμε τους στόχους και άρα να αλλάξουν. Μα και η Τρόικα τα ίδια λέει.
    Θέλεις να μειώσεις τους συντελεστές φορολόγησης των επιχειρήσεων για να τους περισέψουν χρήματα να επενδύσουν? με γεια σου με χαρά σου.. ο στόχος είναι συγκεκριμένος και τον δέχεσαι, άρα βρες από αλλού τα χρηματα που θα χάσεις. Θα μειώσεις τις δαπάνες απολύοντας δημοσίους υπάλληλους? Θα αυξήσεις τους φόρους στα Φυσικά πρόσωπα που δεν επενδύουν αλλά καταναλώνουν? Θα δώσεις να εισπράτουν τους φόρους ιδιωτικές εταιρείες αφού ο μηχανισμός σου δεν λειτουργεί? παντως τα χρήματα θα πρέπει να τα βρεις.... αυτό θα λέει η Τρόικα στον Σαμαρά (και κατά την ταπεινή μου γνώμη ορθώς).
    Βγήκες 2,5 δις εκτός στόχου? ο Παπανδρέου είπε να τα πληρώσουν στο λογαριασμό του ρεύματος αυτοί που έχουν ακίνητα, εσυ σκέψου κάτι άλλο..πχ να τα πληρώσουν στο λογαριασμό του νερού αυτοί που έχουν αυτοκίνητο... αλλά τα 2.5 δις που έπεσες έξω πρέπει να τα βρεις άμεσα.

    Παρότι αυτα είναι δυσάρεστα σε όσους είναι ειλικρινώς αντιμνημονιακοί στην πραγματικότητα είναι ευχάριστα για το συμφέρον της Χώρας. Γιατί η ΝΔ, ο ένας από τους δύο πυλώνες του συστήματος μαζί με το ΠαΣοΚ επανέρχεται στο δύσβατο δρόμο της πραγματικότητος από τις έυκολες λεωφόρους του λαϊκισμού.
    Τα πράγματα θα είναι για τη Χώρα δύσκολα αλλά με δουλειά θα παραδώσουμε στα παιδιά μας ένα καλύτερο Ευρωπαϊκό, δημοκρατικό Κράτος που θα στηρίζει την οικονομία του σε υγειέστερες βάσεις από τις σημερινές.

    • factorx avatar
      factorx @ Petruchio 23/11/2011 23:02:31

      Προφανώς είσαι πιο σκληρός μνημονιακός από την Wall Street Journal που βλέπει σταθερότητα θέσεων στον Σαμαρά:

      “…Στην επιστολή επαναλαμβάνεται ρητά η μακροχρόνια αντίρρηση του Αντώνη Σαμαρά για το μείγμα των μέτρων λιτότητας που υιοθέτησε η προηγούμενη κυβέρνηση ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι των ελλειμμάτων του προϋπολογισμού, όπως υποσχέθηκε στους δανειστές… Επίσης, κατηγορεί την υπερβολική φορολογία για την επιδείνωση της ύφεσης στην Ελλάδα- που διανύει πλέον το 5ο έτος- η οποία οδηγεί σε πτώση τα κρατικά έσοδα ,αυξάνει τα λουκέτα στις επιχειρήσεις και εκτινάσσει στα ύψη τα επίπεδα της ανεργίας,….”

      “Βάσει των στοιχείων από την μέχρι τώρα εκτέλεση του προϋπολογισμού, πιστεύουμε ότι συγκεκριμένες πολιτικές πρέπει να τροποποιηθούν ”, προσθέτει ο ίδιος. “Πρόθεσή μας είναι να αναδείξουμε αυτά τα θέματα, μαζί με βιώσιμες εναλλακτικές πολιτικές… δίνουμε μεγάλη έμφαση στο να επιτευχθεί ταχεία ανάκαμψη, έτσι ώστε τα δημόσια έσοδα που θα προκύψουν, να μας επιτρέψουν να πετύχουμε τους στόχους που έχουν τεθεί“, γράφει ακόμα η WSJ.

      • Petruchio avatar
        Petruchio @ factorx 23/11/2011 23:40:40

        Χωρίς διάθεση για αντιδικία σου στέλνω τα links για το τι λέει η World Street Journal http://online.wsj.com/article/SB10001424052970204630904577055652269419834.html

        Επίσης δες τι λέει η Deutsche Welle
        http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15552044,00.html


        Τι λέει η Washigtonpost http://www.washingtonpost.com/business/markets/germanys-merkel-says-all-parties-behind-greek-govt-must-sign-on-to-new-bailout-plan/2011/11/23/gIQAHz6unN_story.html

        Δεν ξέρω αν έχει έννοια να συνεχίσω......
        Πάντως επιμένω ότι η επιστροφή Σαμαρά στην άβολη πραγματικότητα θα ωφελήσει πρωτίστως τη Χώρα αλλά και τη ΝΔ....

    • nestro avatar
      nestro @ Petruchio 24/11/2011 10:12:40

      Αυτά είναι πραγματικά στοιχεία, οπότε θα πρέπει να προσαρμοστεί η πολιτική του Σαμαρά εκεί λαμβάνοντας μέτρα που θα αποδώσουν και θα είναι δίκαια για τους Έλληνες. Το πιστόλι έιναι στον κρόταφο και θα παραμείνει. Είναι σημαντικό να ερευνήσουμε και να αναδείξουμε εκείνα τα χρηματοδοτικά εργαλεία, που εκτός από σημαντικά έσοδα μπορούν να συνεισφέρουν και σε μία μετατόπιση του βάρους από τη φορολόγηση της εργασίας ή της υγιούς επιχειρηματικότητας σε δραστηριότητες, τομείς, υπηρεσίες που δεν έχουν καμία προστιθέμενη αξία για την πραγματική οικονομία.

  20. man next door avatar
    man next door 23/11/2011 23:02:29

    αληθεια οι σχολιαστες επηρεαζονται απο την αναγκη να μην επιβεβαιωθουν οι φοβοι τους
    η απλα απο την επικοινωνιακη πολιτικη του κομματος?

  21. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 23/11/2011 23:06:29

    @ FactorX – Κώστας Ροδινός......1) προσωπικά πιστεύω ότι καλώς ο κύριος Σαμαράς απέστειλε την συγκεκριμένη έγγραφη δέσμευση (γιατί περί αυτού πρόκειται).....κάποιοι θα μιλήσουν για υποχώρηση ή ακόμα χειρότερα για κωλοτούμπα. Ασφαλώς όμως και λέω ανοιχτά ότι δεν έχουν δίκιο....απλώς επετεύχθη ένας λογικός συμβιβασμός για το θέμα της έγγραφης δέσμευσης, που όμως είναι σημαντικός, επειδή αποκλιμακώνει την ένταση και θέτει τις προυποθέσεις για την εκταμίευση της 6ης δόσης.......2) όμως δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο ο κύριος Σαμαράς δεν την έστειλε εξαρχής αυτή την έγγραφη δέσμευση σε αυτούς που την έστειλε τώρα, πριν βέβαια γιγαντωθεί το συγκεκριμένο θέμα, όπου τέθηκε τελικά σε αμφιβολία η 6η δόση και δέχτηκε για πολλοστή φορά πλήγμα η αξιοπιστία της χώρας μας......γιατί παραλίγο -για άλλη μια φορά - να βάλουμε αυτογκόλ?......ήταν προφανές ότι η Ε.Ε και κυρίως η Γερμανία δεν θα υποχωρούσε αυτή την φορά από την συγκεκριμένη αξίωση...απορώ (και λυπάμαι) που ο κύριος Σαμαράς ή το επιτελείο του δεν εκτίμησαν σωστά την κατάσταση που έχει πλέον διαμορφωθεί διεθνώς εις βάρος της χώρας μας (κυρίως λόγω της ατυχέστατης έμπνευσης του δημοψηφίσματος και των συνεχών παλινωδιών της Ελλάδας).....3) όπως όμως είναι προφανές ότι οι λεονταρισμοί "περί εθνικής αξιοπρέπειας" που προηγήθηκαν τις προηγούμενες μέρες, θα κοστίσουν πολιτικά στον κύριο Σαμαρά, που επαναλαμβάνω έπραξε σωστά -κατά την προσωπική μου εκτίμηση........4) το γεγονός ότι η συγκεκριμένη επιστολή αναφέρει : "Βάσει των στοιχείων από την μέχρι τώρα εκτέλεση του προϋπολογισμού, πιστεύουμε ότι συγκεκριμένες πολιτικές πρέπει να τροποποιηθούν...", δεν σημαίνει ότι θα γίνει τελικά επαναδιαπραγμάτευση ή διαπραγματεύσεις για ενδεχόμενες τροποποιήσεις.......η φρασεολογία ως τώρα των αξιωματούχων της Ε.Ε και των χωρών-μελών της ευρωζώνης, αποκλείει κατηγορηματικά τέτοιο ενδεχόμενο......το πιθανότερο λοιπόν να αποδειχθεί πυροτέχνημα...αλλά επειδή κανείς δεν ξέρει τα μελλούμενα, καλύτερα να μην προτρέχω.....

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ χόμπιτ 23/11/2011 23:46:37

      χόμπιτ

      Διάβασε προσεκτικά την επιστολή λέει περιεκτικότατα ότι ακριβώς λέει τα τελευταία δύο χρόνια.

      Επειδή δεν καταλαβαίνεις τους χειρισμούς του πολύ απλά κάνει τακτικές και χειρισμούς εξουσίας.

      Που σημαίνει ότι παίρνεις και δίνεις.

      Σιγά μην μας πετάγανε έξω οι Γερμανοί για μια υπογραφή.

      Πολιτική στο εσωτερικό τους κάνανε όλο αυτό το διάστημα.

      Προσπάθησε να δεις συνολικά πως κινείται τον τελευταίο χρόνο.

  22. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 23/11/2011 23:12:38

    Η Ν.Δ. μπορεί να πάρει αυτοδυναμία με δύο τρόπους όπως έχουν τα πράγματα:
    1) Να γίνει το ΠΑΣΟΚ 2 ΚΑΙ 3 ΚΟΜΆΤΙΑ . Πράγμα που δεν φαίνεται.
    2) Εάν αρχίσουν να τον λιβανίζουν τα γνωστά Μ.Μ.Ε. Αλλά για ποίον λόγω να αλλάξουν την ''ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΉ ΤΟΥΣ ΚΟΥΛΤΟΎΡΑ'' η οποία ακόμη και σήμερα υπάρχει; Αλλά πλέον είναι το ζητούμενο; Γιατί δεν βγαίνουν όλοι μαζί και να πουν αυτό που είχε πει ο κωλοτούμπας πριν 2 χρόνια;(και κατόπιν φυσικά το ξέχασε) Εάν το 4% του Ελληνικού Α.Ε.Π. που αντιπροσωπεύει την γεωργία και κτηνοτροφία δεν γίνει 25% τα επόμενα 5 χρόνια θα υπάρξει πίνα. ΌΛΕΣ ΟΙ ΆΛΛΕΣ κινήσεις είναι πλέον μαγκιές άνευ λόγου. Δείτε όλα τα μέσα ''παίζουν τον Σαμαρά ως μνημονιακό ,όταν όλοι γνωρίζουμε την δύναμη που έχουν στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης (μέσω των καλοπληρωμένων προπαγανδιστών δημοσιογράφων τους) .Δεν υπάρχει πλέον ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ. Υπάρχει ΧΟΥΝΤΑ , γραβατάκηδων ,Μ.Μ.Ε. και των ΓΕΡΜΑΝΩΝ. Ο καθένας λοιπόν την πάρτη του και για πάρτη του και όλοι οι άλλοι να πάνα ........
    Δυστυχώς όμως είναι πλέον ορατό ένα νέο 1453 και πάρα πολύ απόμακρο ένα νέο 1821.

  23. Σταύρος avatar
    Σταύρος 23/11/2011 23:19:39

    Γιατί ρε Σαμαρά το έκανες αυτό και "σαμάρωσες" τους Ευρωπαίους(σαν τον Ντε Μικέλις ένα πράγμα) και τώρα δεν θα έχω να παίζω με τα παπαγαλάκια εδώ μέσα;!
    Πάλι στα καντήλια θα με ρίξης να τρώγομαι με τα ρούχα μου;!
    Και τώρα τι θα κάνουμε με τα ξεπουπουλιάρικα παπαγαλάκια;
    Ούτε για ρακομεζές δεν κάνουν παναθεμά τα!

  24. Τάλως avatar
    Τάλως 23/11/2011 23:19:53

    Αγαπητέ Ροδινε.

    Θυμηθείτε: “O άνθρωπος που είπε όχι στη Μέρκελ”

    Ναι το είπε, το κυριο θέμα είναι να στης πεις, δεν βάζω την Ελλάδα ως ενέχυρο γιατί
    αλλιώς περνώ το καπέλο μου και φεύγω.


    Το λέω γιατί τώρα μπορούμε να το πούμε γιατί αν έρθει η δανειακή σύμβαση, δεν θα μπορούμε να το πούμε. !

    Υ.Γ δεν ρωτώ για εκλογές την περίοδο…. :)

  25. Aris. A avatar
    Aris. A 23/11/2011 23:30:30

    Ο Σαμαράς τον τελευταίο χρόνο έπρεπε να κινηθεί με τρεις σταθερές:

    -Να φθείρει τον Παπανδρέου και το Πασόκ.

    -Να κρατήσει ζωντανές τις ιδέες του περί άλλης οικονομικής πολιτικής.

    -Να διατηρήσει σε ένα επίπεδο τις σχέσεις του με τους άλλους Ευρωπαίους ηγέτες και την γραφειοκρατία των Βρυξελλών.

    Οσο πέρναγε ο καιρός αύξανε η πίεση για κυβέρνηση συνεργασίας μετά την αποτυχία του προγράμματος σταθερότητας και την επιδείνωση του γενικότερου οικονομικού κλίματος.

    Προσπάθησε με ελιγμούς να κερδίσει χρόνο και να δώσει στον Παπανδρέου τον χρόνο που χρειαζόνταν για να αποδείξει σε εσωτερικό και εξωτερικό την ανικανότητα του και την χαοτική του σκέψη.

    Ετσι πέρυσι τον Ιούνιο σημείωσε την πρώτη του νίκη στην αποδόμηση του Παπανδρέου με την ολιγόωρη παραιτησή του.

    Επρεπε να αποφύγει με κάθε τρόπο να μπει σε μια κυβέρνηση υπό τον Παπανδρέου.

    Οι πρώτοι στόχοι επιτεύχθηκαν δημιουργήθηκε μια κυβέρνηση με νέον πρωθυπουργό αλλά με τα υπουργεία που κράτησε το Πασόκ στην ουσία είναι μια κυβέρνηση Πασόκ.

    Παράλληλα έβαλε και τον Καρατζαφέρη μέσα ώστε να μην μπορεί να του κάνει αργότερα αντιπολίτευση από τα δεξιά.

    Αφησε υπουργό τον Βενιζέλο δίνοντας και σε αυτόν τον απαραίτητο χρόνο να απομυθοποιηθεί.

    Το Πασόκ είναι ήδη σε μεταΠαπανδρεική εποχή και οι εντάσεις όσο περνάει ο καιρός θα αυξάνουν.

    Ηδη τις τελευταίες δεκαπέντε ημέρες ο Παπανδρέου είναι σαν να μην υπάρχει.

    Τα πρώτα δείγματα Παπαδήμου μάλλον αποθαρρυντικά.

    Αν συνεχίσει έτσι σε λίγο καιρό όλοι θα ζητάνε να πάμε σε ποιο σύντομες εκλογές γιατί δεν θα δουλεύει τίποτα.

    Παράλληλα το θέμα των υπογραφών μάλλον δουλεύει υπέρ του γιατί σιγά τις δεσμεύσεις που ανέλαβε.

    Μια εξαιρετικά διπλωματικά διατυπωμένη επιστολή από αυτές που μένουν όλοι ευχαριστημένοι.

    Τσάμπα η χολή Σκυλακάκη Μπακογιάννη και οι κολοτούμπες Καρατζαφέρη όπως και η ανυπομονησία Βενιζέλου για την επερχόμενη ταπείνωση Σαμαρά.

    Βαγγέλη κάνε γαργάρες γιατί ως υπουργός έχεις πολλά ακόμα να εξαγγείλεις αφού έκανες το λάθος και δεν έφυγες πηγαίνοντας για ριζική ανακαίνιση που θα σου χρειάζονταν πριν την κούρσα διαδοχής που έχεις ήδη χάσει.

    Σήμερα κλείνει ένας κύκλος ασφυκτικών πιέσεων στον Σαμαρά με τις μικροτέρες δυνατές απώλειες και με σημαντικά κέρδη.

    Το μόνο που έχω να πω είναι όταν θα αναλάβει την Πρωθυπουργία να υλοποιήσει πολλά από αυτά που προσδοκά ο κόσμος γιατί τότε και μόνο τότε θα έχουν αξία όλες αυτές οι κινήσεις και όλα όσα γράφουμε σε αυτήν την ιστοσελίδα.

  26. andreas gr avatar
    andreas gr 23/11/2011 23:32:21

    Φακτορα μηπως οι Γερμανοι κι οι φιλοι μας υπολοιποι Ευρωπαιοι καναν καποιο λαθος κατα την μεταφραση της επιστολης και καταλαβαν λαθος?Μηπως παρακολουθουν πολυ Κωλοτουμπα τα μεσημερια και επηρεαστηκαν?Κατι γνωριζε λοιπον ο Κωλοτουμπας και βγηκε το πρωι και εκανε τον μαγκα,οτι δεν υπογραφει κι αυτος για να μην χαλασει η μαγια.Πιστευω οτι με τα σχολια μας εδω μεσα (οχι τα δικα μου) στηριξαμε τον Σαμαρα να αντεξει την πιεση.Τωρα καλα μας Χριστουγεννα και εδω ειμαστε παντοντε.

  27. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 23/11/2011 23:40:44

    Εδώ θα πούμε απλά όχι ή θα ζητάνε και εδώ υπογραφές?Επιμένω.
    Merkel and Sarkozy want Samaras to sign to secure Leopard and Rafale sales, agreed with Papandreou

    • factorx avatar
      factorx @ daughter of mercy 23/11/2011 23:46:21

      Μην αναπαράγεις σε παρακαλώ αφερέγγυα δημιοσιεύματα. ψαξε να δεις πρωτα τι είναι η εφημεριδα που τα γραφει

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ factorx 24/11/2011 00:15:56

        Οκ factorx αλλά αύριο άκουσα θα δημοσιευτεί κι από τα Επίκαιρα, μάλλον ράδιο αρβύλα, κάτι θα ξέρεις!

  28. zio7 avatar
    zio7 23/11/2011 23:48:20

    και μέχρι Δευτέρα η Μέρκελ βάζει μπροστά τους εκτυπωτές και αλλάζει άρδην η ατμόσφαιρα... λήξη συναγερμού, μέχρι νεωτέρας!

    ευκαιρία για ξεκαθάρισμα από τους αχρείαστους και άχρηστους Ντιντήδες, βαρίδια του κόμματος, και βάση στην επικοινωνιακή πολιτική, επικοινωνία με τον κόσμο, συνεχής έλεγχος και καταγγελίες, επαγρύπνηση.

    πάμε γερά!

  29. Δικερως avatar
    Δικερως 23/11/2011 23:50:54

    Ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, εξερχόμενος από το γραφείο μιλώντας σε κοινοβουλευτικούς συντάκτες είπε:
    Ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, εξερχόμενος από το γραφείο μιλώντας σε κοινοβουλευτικούς συντάκτες είπε:
    Με την σταθερή μας στάση τα πετύχαμε όλα. Η διαπραγμάτευση είναι σαν ένα παιχνίδι επάνω σε σκακιέρα. Κάνεις κινήσεις και περιμένεις την κίνηση του άλλου. Εκεί εσύ πρέπει να μείνεις σταθερός και εγώ έμεινα σταθερός. Τι θα λέγαν; Σε αυτά που είπα εγώ συμφωνεί και ο Παπαδήμος. Τι θα μου πουν ότι δεν σας δίνουμε την 6η δόση γιατί δεν υπογράφω…

  30. ageliki avatar
    ageliki 23/11/2011 23:52:25

    Γερακι ο ανθρωπος.Δεν βιαζετε σιγα σιγα και πανω απ'ολα εχει υπομονη.Τα ΜΜΕ παλι αλλα αντ'αλλων καπου χανουν στιν μεταφραση η στο νοημα.

  31. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 23/11/2011 23:53:52

    Όσοι σκούζανε ότι ο Σαμαράς "πρέπει" να υπογράψει, που χώθηκαν;

  32. SAS avatar
    SAS 24/11/2011 00:00:00

    Τα σχόλια των αναγνωστών μου θυμίζουν τις κακοποιημένες γυναίκες που κάθε φορά που τρώνε ξύλο από τον άντρα τους προσπαθούν να βρουν μια δικαιολογία γι' αυτόν τον άντρα βασανιστή . Το χειρότερο μ' αυτή την συμπεριφορά είναι ότι δεν αφήνει το θύμα να δεί την πραγματικότητα και να απαγκιστρωθεί .
    Έτσι όλοι προσπαθούν να κάνουν το άσπρο μαύρο και να παρουσιάσουν ακόμα μια υπαναχώρηση σαν νίκη . Το πρόβλημα εδώ δεν ήταν ποτέ το περιεχόμενο της επιστολής αλλά η ίδια η επιστολή .
    Του είπαν να στείλει επιστολή και έστειλε , έκανε ακριβώς αυτό που ήθελαν και τώρα ξέρουν ότι θα το κάνει όταν το θελήσουν ξανά .

  33. victoria (true) avatar
    victoria (true) 24/11/2011 00:05:19

    Η Άγκελα τι θα λέει αύριο... Ότι απαιτούσε όλο νιχτ και νιχτ σήμερα την επιστολή που είχε πάρει από τις 13 του μήνα και τώρα που την πήρε κι ο Γιούνκερ ηρέμησε;;

    To ευχαριστήθηκαααα, μπράβο πρόεδρε εγώ σε ευχαριστώ και εκ μέρους των Ελλήνων που δεν θα το έκαναν, για όλους μας δουλεύεις.

  34. NONOS avatar
    NONOS 24/11/2011 00:05:19

    Παντως μην ενθουσιαζεστε και θραμβολογητε ειναι πολυ νωρίς ακόμη για χαρουλες (ας μη ξεχναμε τι επαθαν οι πασοκοι με τις χαρουλες του Ιουλιου)γιατι στην ουσία δεν αλλαξε και τιποτα η επιστολη ειναι ιδια με την προηγούμενη καθηστε να δουμε πρωτα το αποτελεσμα,γιατι τωρα φοβαμαι πως θ'αρχισουν οι απανωτες .....σφαλιαρες αυτη η κοντρα δε θα κοψει ετσι ευκολα,κι ας μη βιαζομαστε,σιγουρα κατι κρυβει ...γιατι αν θεωρεις οτι εισαι εθνικα αξιοπρεπής και δεν υπογραφεις τοτε εισαι εθνικα αναξιοπρεπής που ζεις με δανεικά....και λες οτι θα τα επιστρεψεις κιόλας στο ακεραιο......παντως ενα ειναι βεβαιο πως η θοδωρα κι ο κωλοτουμπας αποψε θα δουνε ασχημα ονειρα....

  35. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 24/11/2011 00:06:15

    ΤΟ ΣΚΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ: Όταν παίζεις σκάκι δεν περιμένεις μόνο να δεις πως θα αντιδράσει ο αντίπαλος σου στην κίνηση σου. Πρέπει να είσαι έτοιμος για οποιαδήποτε αντίδραση του αντιπάλου σου και επιπλέον να βλέπεις τουλάχιστον τρείς κινήσεις μπροστά. Και όταν το σκάκι παίζεται σε υψηλό επίπεδο πρέπει να έχεις και καλούς βοηθούς για να σε συμβουλεύουν. Και τέλος το σκάκι παίζεται και με χρονικούς περιορισμούς. Ο κάθε παίκτης έχει και το δικό του χρονόμετρο. Το λέω αυτό γιατί οι ηγεσίες μας πρέπει να καταλάβουν ότι και ο Ελληνικός λαός είναι και αυτός ένας παίκτης και έχει και το δικό του χρονόμετρο. Για την ακρίβεια το χρονόμετρο του Ελληνικού λαού έχει λήξει και αυτήν την στιγμή ο λαός μας είναι μια απασφαλισμένη χειροβομβίδα έτοιμη να εκραγεί.

  36. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 24/11/2011 00:10:51

    O Σαμαράς χωρίς να κάνει υποχωρήσεις, αναδεικνύεται πλέον ως ο επίσημος συνομηλητής στην ΕΕ, κερδίζει την αξιοπιστία (που άλλοι ¨καλοί¨Έλληνες την αποδομούσαν στο εξωτερικό), κάνει κινήσεις που δεδομένων των συνθηκών αποδεικνύονται βέλτιστες.
    Τώρα στο εσωτερικό έχουν σκυλιάσει οι διαπλεκόμενοι, που βλέπουν να καταρρέει το εργαλείο τους (Πασοκ) και προσπαθούν να δημιουργήσουν ρήγμα στη ΝΔ, προσπαθώντας να συντηρήσουν τα προνόμιά τους που τόσα χρόνια απολάμβαναν χωρίς αιδώ.
    Προσπαθούν να πείσουν τον απλό οπαδό της ΝΔ, οτι ο Σαμαράς υπέκυψε, οτι έβαλε νερό στο κρασί, οτι έβαλε τελικά την υπογραφή του.
    Αλλά αυτά δεν πείθουν κανένα, ούτε τους ίδιους και τα παπαγαλάκια τους.
    Ας τους πει κάποιος οτι αν θέλουν να γίνουν πιστευτοί, πρέπει να ¨δουλέψουν¨ παραπάνω, γιατί και η προπαγάνδα πρέπει να έχει στοιχειώδες επίπεδο.
    Θέλουν δεν θέλουν ο Σαμαράς θα γίνει πρωθυπουργός πολύ σύντομα και αφού κόπτονται για τα δίκαια και τα πατριωτικά, θα δουν πως απονέμεται η δικαιοσύνη σ΄αυτούς που μόνο πατριώτες δεν υπήρξαν!

  37. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 24/11/2011 00:25:02

    Λετε οτι τελικα θα μεινει στις επιστολες και δεν θα υπογραψει;;;;;
    Αν ξαναστειλει τετοιες επιστολες νομιζετε πως οι εξω τρωνε κουτοχορτο και δεν θα βρουν τροπο με καποια ασυμετρη απειλη να τον στειλουν να κανει παρεα με τον Καραμανλη;;;;

  38. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 24/11/2011 00:31:18

    Αν δεν βγεις στα ΜΜΕ να μιλησεις στο Ελληνικο λαο, να τους πεις οτι πλεον δεν στειριζεις αυτο πραξικοπιμα που εχουν κανει και οτι ζητας αμεσα εκλογες ......
    Θα χασεις την μεγαλυτερη σου ευκαιρια να παρεις αυτοδυναμια, γιατι τωρα πλεον ειναι ωριμη η ωρα να γινουν ολα οπως τα θελεις.

  39. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 24/11/2011 00:43:39

    χα! Η Αγγελικούλα πολύ λυπάται που αυτός που δεν υπογράφει ανήκει στο ΕΛΚ...

    • φωνη avatar
      φωνη @ ΕΥΑ 24/11/2011 01:39:52

      Και μεις λυπόμαστε που αυτή που καταστρέφει την Ευρώπη ανήκει στο ΕΛΚ.

  40. Σταύρος avatar
    Σταύρος 24/11/2011 00:43:46

    Εκείνοι οι Τσίτσιο-Φράνκο (δικηγόρος-ταραμάς), εκείνος ο (h)ungry man, ο οργισμένος ανδρας, τι έγιναν;
    Ήπιατε ξύδι και σας έκοψε;
    Κρίμα και με διασκεδάζατε!!!

  41. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 24/11/2011 00:50:33

    @ aris. A....1) επαναλαμβάνω....γιατί δεν έστειλε ο κύριος Σαμαράς την συγκεκριμένη επιστολή (με την συγκεκριμένη-δεδομένη φρασεολογία) σε αυτούς που έπρεπε πριν από αρκετές μέρες και χρειάστηκε πρώτα να φτάσουμε σε αυτό το οριακό σημείο και να τεθεί ανοιχτά θέμα εκταμίευσης 6ης δόσης? Γιατί άφησε δηλαδή πρώτα να γιγαντωθεί το συγκεκριμένο θέμα και δεν το έκλεισε εξαρχής? Γιατί έπρεπε να φανούμε στην Ευρώπη για άλλη μια φορά αναξιόπιστοι?
    2) Με τους χειρισμούς του κυρίου Σαμαρά (που εσύ ονομάζεις "τακτικές και χειρισμούς εξουσίας") μάλλον δυστροπούν ή διαφωνούν πολλοί νεοδημοκράτες, όχι εγώ. Μάλλον δηλαδή δυστροπούν ή διαφωνούν αυτοί οι νεοδημοκράτες (κυρίως της "λαικής δεξιάς") που δεν καταλαβαίνουν πως ο κύριος Σαμαράς πέρασε "εν ριπή οφθαλμού" από την θέση "οι μάσκες έπεσαν - εδώ και τώρα εκλογές" στην θέση "στήριξη σε κυβέρνησης ευρείας κοινοβουλευτικής αποδοχής και εκλογές τουλάχιστον τον Φεβρουάριο 2012", όχι όμως εγώ.....μάλλον δυστροπούν ή διαφωνούν οι νεοδημοκράτες αυτοί που δεν καταλαβαίνουν πως ο κύριος Σαμαράς από τους λεονταρισμούς "όχι έγγραφη δέσμευση λόγω εθνικής αξιοπρέπειας - αρκεί η δέσμευση στην Βουλή (ο λόγος μας είναι συμβόλαιο) και η ψήφος εμπιστοσύνης στην νέα κυβέρνηση", μέσα σε ελάχιστες μέρες πέρασε στην έγγραφη δέσμευση προς τους αξιωματούχους της Ε.Ε και του Δ.Ν.Τ μέσω της συγκεκριμένης επιστολής (βλέπε μήνυμα βουλευτή κυρίου Καμμένου στο Twitter).............3) Για να μην παρεξηγηθώ σε αυτό το σημείο, οι προσωπικές μου απόψεις είναι ότι ο κύριος Σαμαράς ΚΑΛΩΣ απέστειλε την συγκεκριμένη έγγραφη δέσμευση (και μάλιστα άργησε, με αποτέλεσμα να εκτεθούμε για άλλη μια φορά), ότι ΚΑΛΩΣ αποδέχτηκε τον σχηματισμό κυβέρνησης ευρείας κοινοβουλευτικής αποδοχής, ότι ΚΑΛΩΣ αποδέχτηκε να μπουν στελέχη της ΝΔ στην νέα αυτή κυβέρνηση, ότι ΚΑΛΩΣ αποδέχτηκε τον κύριο Παπαδήμο ως πρωθυπουργό.....ασφαλώς όμως είναι πολύ πιθανό τουλάχιστον αρκετοί (ή πολλοί) να διαφωνούν με τις απόψεις μου......εντελώς θεμιτό και πάνω απ' όλα δικαίωμά τους................4) Ισχυρίζεσαι μάλιστα ότι οι Γερμανοί στο συγκεκριμένο θέμα των έγγραφων δεσμεύσεων έκαναν πολιτική τόσο καιρό για το εσωτερικό τους........μήπως όμως το ίδιο δεν έκανε (δηλαδή πολιτική για την εσωτερική κοινή γνώμη) και ο κύριος Σαμαράς υψώνοντας τόσο καιρό το αντιμνημονιακό λάβαρο?.......γιατί από την θέση "ΟΧΙ στο (αρχικό) Μνημόνιο" πέρασε τώρα στην θέση " εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις της 26ης Οκτωβρίου" (αυτό αναγράφει η επιστολή)......που πολύ πιθανόν η εφαρμογή αυτής της οικονομικής πολιτικής να σημαίνει νέα φοροεισπρακτικά μέτρα ή αυστηρή δημοσιονομική πειθαρχία (λιτότητα)....και αυτό γιατί, το πρωτογενές πλεόνασμα του προυπολογισμού σημαίνει μεγάλη αύξηση των εσόδων (κάτι που όμως δεν μπορεί να συμβεί σε περιόδους ύφεσης)
    ή μεγάλη μείωση των κρατικών δαπανών.........
    @ Enzo.....εσύ ισχυρίζεσαι "Στρατηγικοί ελιγμοί του κυρίου Σαμαρά", εγώ ισχυρίζομαι "αναμενόμενη κατάληξη με εξεύρεση συμβιβαστικής λύσης", άλλοι θα ισχυριστούν "κωλοτούμπα" και άλλοι "υποχώρηση".....όπως το βλέπει ο καθένας.......
    @ Αχιλλεας.........ήθελα ν' ήξερα πως συγκρίνεις το ΟΧΙ στο Βουκουρέστι με την συγκεκριμένη επιστολή. Στο Βουκουρέστι η Ελλάδα δέχτηκε αφόρητες πιέσεις από τουλάχιστον τις ΗΠΑ και ο κύριος Καραμανλής, προς τιμήν του, έθεσε ΒΕΤΟ αδιαφορώντας για τις συνέπειες......εδώ βρέθηκε μια συμβιβαστική φόρμουλα που να ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό και τις δύο πλευρές......που είδες λοιπόν ΟΧΙ στις δεσμεύσεις?

    • factorx avatar
      factorx @ χόμπιτ 24/11/2011 01:02:04

      επιμένεις σε λάθος. εστειλε την πρωτη επιστολη στις 13/11. με την δευτερη επαναλαμβάνει τα ιδια

      http://www.antinews.gr/2011/11/21/134668/

  42. B. Μιχαήλ avatar
    B. Μιχαήλ 24/11/2011 01:12:32

    Αγαπητέ factorx,

    Μπορείτε , παρακαλώ, να επιβεβαιώσετε (ή να διαψεύσετε) ότι η επίμαχη
    Συμφωνία της 26/27ης Οκτωβρίου 2011 που συνήψε ο τότε πρωθυπουργός
    Γ. Παπανδρέου με τους ευρωπαίους εταίρους της Ελλάδος προβλέπει ,
    μεταξύ άλλων :

    1. Την νομιμοποίηση όλων των πράξεων και παραλείψεων της Ελληνικής
    Κυβέρνησης (από 9/10/2010 και εντεύθεν) τις σχετικές με την εφαρμογή των
    όρων και την υλοποίηση του 1ου Μνημονίου .

    2. Την περιβολή με ισχύ νόμου (αυξημένης πλειοψηφίας 180 βουλευτών) της
    Πρώτης Δανειακής Σύμβασης , η οποία είναι ακόμη ΠΑΡΑΝΟΜΗ , η οποία αν
    και έχει κατατεθεί από του προπερασμένου Ιουνίου 2010 (προ 17 μηνών)
    στην Βουλή γιά να κυρωθεί , παραμένει ακόμη στα συρτάρια του Προέδρου
    της Βουλής .

    3. Την υπαγωγή του ΣΥΝΟΛΟΥ των ελληνικών ομολόγων που έχουν εκδοθεί
    σύμφωνα με την ισχύουσα ή ισχύσασα Ελληνική Νομοθεσία , στις αποικιακές
    διατάξεις του Αγγλικού Δικαίου .

    4. Την υποθήκευση (με παροχή εμπραγμάτων εγγυήσεων) του συνόλου της
    Ελληνικής Δημόσιας και Ιδιωτικής Περιουσίας , γιά την εξασφάλιση των
    δανειστών μας και λοιπών τοκογλύφων , γιά το ΣΥΝΟΛΟ των ελληνικών
    ομολόγων αξίας 360 δις ευρώ περίπου και όσων πρόκειται να εκδοθούν στο
    μέλλον.

    5. Την εκποίηση όλων των δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών κοινής
    ωφελείας με διαδικασίες fast track , στα πλαίσια των λεγομένων "ιδιωτικοποιή
    σεων" , δηλαδή την λεηλασία του πλούτου του Ελληνικού λαού από τους νέους
    ιδιοκτήτες της Πατρίδας μας.

    Οι απαντήσεις σας θα μας βοηθήσουν να κρίνουμε όλα τα υπόλοιπα .
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων .

    • Leonidas avatar
      Leonidas @ B. Μιχαήλ 24/11/2011 13:40:10

      +1000!
      Β.Μιχαήλ,
      ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΥΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

  43. TAKHS avatar
    TAKHS 24/11/2011 01:13:02

    Συγχαρητηρια προεδρε

    Ετσι ειναι οι ελληνες

  44. Απορία avatar
    Απορία 24/11/2011 01:34:40

    "Η αρχική αντίδραση του Βερολίνου, καίτοι ανεπίσημη αλλά από πηγές του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών, έκανε λόγο για ικανοποίηση της γερμανικής πλευράς. Μάλιστα ανώτατος υπάλληλος του υπουργείου είχε δηλώσει πως μετά την επιστολή Σαμαρά προς τους δανειστές (Τρόικα) μπορεί να προχωρήσει άμεσα το θέμα της εκταμίευσης της έκτης δόσης!"

    Όσες φιλιππινέζες των νταβατζήδων και να φωνάζουν από δω και μπρός, ό,τι κωλοτούμπες και να κανει ο Καρατζαφέρης ή οποιοσδήποτε άλλος, ο Σαμαράς μόλις υπέγραψε συμβόλαιο με την αυτοδυναμία και έγινε ήδη πρωθυπουργός.

  45. karenin avatar
    karenin 24/11/2011 01:44:19

    Ογδόντα δισ. με μια επιστολή!! Η μπίζνα του αιώνα.....

  46. ektoras avatar
    ektoras 24/11/2011 01:52:35

    Για πρωτη φορα τα τελευταια 2 χρόνια ως Ελληνας πολιτης εχω μεινει με την εντυπωση οτι ενας πολιτικος ηγετης της χωρας μου λειτουργησε οπως επρεπε στα ευρωπαικα πλαισια: σαν ισοτιμος εταιρος.
    Εγω διατυπωσα μια αλλη αποψη πολυ πιο συγκρουσιακη: "αν θελετε υπογραφη θα μας δωσετε το κατοχικο δανειο" Παρ'ολα αυτα η σταση του Σαμαρα διεσωσε την Εθνικη αξιοπρεπεια της χωρας και δεν εδωσε την υπογραφη που ζητουσαν. Εδωσε μια διεξοδο στην Ανατολικοευρωπαια και τα τσιρακια της για να "πουλησουν " την 6η δοση στα κοινοβουλια τους την στιγμη που οι αγορες χανουν την υπομονη τους με τις Γερμανικες αλχημειες...

  47. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 24/11/2011 02:06:47

    Καλά τα πανυγύρια αλλά στο χωριό μου λένε: "Αμα λες και δεν το κάνεις την υπόληψή σου χάνεις"
    Τελικά στείλαμε επιστολή. όχι αυτή ακριβώς που θέλανε αλλά μια μέση λύση.
    Ενδώσαμε και στη συγκυβέρνηση. όχι ακριβώς αλλά περίπου....
    Τελικά ενδίδουμε και στο μνημόνιο. όχι αμέσως αλλά σιγά σιγά αποδεχόμενοι την συμφωνία της 27/10 που είναι συνέχεια του μνημονίου μεσοπροθέσμου κτλ.
    Η αλήθεια είναι ότι ο αντιμνημονιακός λόγος δεν ακολουθείται από ανάλογες πράξεις. Δεν υπάρχει δύναμη ή θέληση για τόσο σοβαρές πράξεις .
    Δυστυχώς δεν νομίζω ότι αντιστεκόμαστε μάλλον διολισθαίνουμε στην αντιμνημονιακή υπηρέτηση του μνημονίου.
    όπως ο μακαρίτης ο Ανδρέας που "έδιωχνε τις βάσεις" υπογράφοντας για την παραμονή τους.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Γιαννης Ν. 24/11/2011 02:42:15

      Εντάξει θα μπορούσες να ζήσεις και καλύτερα αυτό είναι αλήθεια.
      -Να έχεις ακόμα τον ΓΑΠ Πρωθυπουργό να κάνεις εκλογές το 2013
      - Να παίζει ο ΓΑΠ και οι φίλοι του στην Wall street monopoly τη ζωή σου και τη χώρα σου μέχρι το 2013.
      - Να μην μπορεί η χώρα να διαπραγματευτεί τίποτα. Να συνεχίζει με συνταγή λιτότητας μέχρι να φτύσεις το γάλα που βύζαξες
      -Να ψηφίσεις στις εκλογές του 2013 νέο Πρωθυπουργό τον Ερντογάν έως τότε φυσικά.
      .
      Πατήστε rewind και πίσω στην περίοδο Παπανδρέου.

      Ο Σαμαράς προσπαθεί να σε βγάλει από εκεί που σε έχωσε ο Παπανδρέου αλλά αν δεν μπορεί να ασκήσει δική του πολιτική πώς θα βγεις; Αυτό προσπαθεί να κερδίσει για τη χώρα- μια ελευθερία κινήσεων να ανακάμψει η οικονομία της.

      Υπάρχει κανείς που υποστηρίζει ότι μπορούμε χωρίς οικονομική ανάκαμψη να βγούμε από την επιτήρηση;
      Υπάρχει κανείς που ισχυρίζεται ότι είπε ποτέ ο Σαμαράς ότι με το που θα γίνει Πρωθυπουργός θα μας βγάλει από το μνημόνιο;

      Από την πρώτη στιγμή που είπε ΟΧΙ στο μνημόνιο είπε θα σεβαστώ την υπογραφή της χώρας-υπάρχει συνέχεια. Είπε θα βγούμε μια ώρα αρχύτερα αν γίνει επανεκκίνηση της οικονομίας και γιαυτό προσπαθεί.

      Δε λέτε που από τη θέση του προέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης έδιωξε τον ΓΑΠ, τους έβαλε να υπογράψουν ημερομηνία εκλογών αρχίζει από τώρα την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου και όλοι οι άλλοι του συστήματος (πολιτικοί-δημοσιογράφοι) χάσκουν με το στόμα ανοιχτό και κοιτάνε είτε να του κάνουν κριτική είτε να του βάλουν εμπόδια. Άντε ρε παλικαράδες όλοι στις πλάτες του μας κουβαλάει όλους μιλάνε και από πάνω.

      • Γιαννης Ν. avatar
        Γιαννης Ν. @ φωνη 24/11/2011 23:34:55

        Αυτή είναι μία άποψη για το τι ΘΑ κάνει ο Σαμαράς.
        Εγώ το δέχομαι. Ένας δύσπιστος θα σου πει : και ο ΓΑΠ και ο Καραμανλής και ο Σημίτης τάζανε λαγούς με πετραχείλια πριν τις εκλογές και ο Σαμαράς υπόσχεται μια διαπραγμάτευση που δεν ξέρουμε ακόμα τι περιθώρια θα έχει να την κάνει.
        Το σίγουρο είναι πως (στα αντικειμενικά μάτια ενός ξένου) η ΝΔ έχει συμορφωθεί πλήρως.......... άσχετα εμείς τι λέμε εδω πέρα , τα γεγονότα μιλάνε μόνα τους.

        • φωνη avatar
          φωνη @ Γιαννης Ν. 25/11/2011 02:55:33

          Γιάννη
          Δεν υπόσχεται μια διαπραγμάτευση. Δεν είναι ρητορικό σχήμα- να χαμε να λέγαμε- αντί προεκλογικών υποσχέσεων. Είναι η ουσία μιας πολιτικής. Έχει πρακτικό νόημα και είναι ζωτικής σημασίας να αλλαξει η πολιτική της ύφεσης, να αλλάξει ρότα σταδιακά όλη οικονομία της χώρας.

          Αυτός είναι στόχος πολιτικής θεμελιώδης. Δεν αλλάζει.Δεν εγκαταλείπεις τον στόχο αναπροσαρμόζεσαι στα νέα δεδομένα για να μπορείς να διεκδικείς την επίτευξη του ίδιου στόχου.Τώρα είναι ο υποψήφιος Πρωθυπουργός δέχεται μεγαλύτερες πιέσεις και θα απαντάει στη νέα αυτήν κατάσταση κάθε φορά με ένα νέο βήμα, αλλά για να πετύχει τον κεντρικό στόχο της πολιτικής του. Δεν εγκαταλείπει,αντιθέτως κάνει βήματα για να τον προσεγγίζει κάθε φορά και λίγο πιο πολύ. Αρχίζει να μπαίνει όλο και πιο βαθιά στη διαπραγμάτευση αυτής της πολιτικής ωστέ να την υλοποιήσει βήμα-βήμα.

          Τα περιθώρια να διαπραγματευτείς. Δεν πιστεύω ότι η διαδικασία της διαπραγμάτευσης είναι στατική και δεδομένη. Για παράδειγμα και ως πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην Ευρώπη έλεγε τις ίδιες θέσεις τον πρώτο χρόνο της κρίσης και δεν πείθονταν όλοι, ίσως ήταν ο μόνος που μίλαγε για ανάπτυξη. Καθώς το πρόγραμμα λιτότητας αποτύγχανε και η κρίση εξαπλωνόταν σιγά σιγά επιβεβαιωνόταν οπότε έπειθε όλο και περισσότερους με τις ίδιες αρχικές του θέσεις. Με αποτέλεσμα όλοι τώρα να ομολογούν την αποτυχία της λιτότητας και να συζητάνε για την ανάγκη ανάπτυξης. Είναι μια συνεχής διαδικασία που θα εξελίσσεται συνέχεια και εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες και της συγκυρίας και όχι μόνο από το ποιά είναι η πάγια θέση μου και ποιά είναι η δική σου. Όταν γίνει Πρωθυπουργός θα συνεχίζει να διαπραγματεύεται κάθε φορά και κάτι περισσότερο να κερδίσει για την πολιτική του, έναν βαθμό ελευθερίας παραπάνω για τη χώρα κάθε φορά. Δε θα σταματήσει αυτό.

          Αλλά τώρα έκανε βήματα μπροστά για την πολιτική του γιατί μοιάζει να ισορροπούν σιγά σιγά οι κακές σχέσεις με την Ευρώπη (και όσος αντίλογος και να διατυπώθηκε βοήθησε η στάση του να στηρίξει τη μεταβατική ώστε να μην απομονωθεί από την Ευρώπη), δεν χρειάστηκε να συνυπογράψει εγγυήσεις και έστειλε δική του επιστολή. Ετσι είχε τη δυνατότητα να βάλει τους δικούς του όρους - την επαναδιαπραγμάτευση -που σίγουρα δε θα υπήρχαν σε ένα υπαγορευμένο από την Ευρώπη κείμενο και μάλιστα φαίνεται να έγινε και δεκτή.

  48. Nikolaos avatar
    Nikolaos 24/11/2011 07:28:55

    Συμφωνώ με Κ.Ρ. Κατανοώ και συμφωνώ με Σαμαρά. Και αυτός και οι χώρα θα κερδίσουν από τον τρόπο που επέλεξε για να αντιμετωπίσει τον εκβιασμό.

  49. μχ avatar
    μχ 24/11/2011 07:56:33

    όταν θα γίνουν οι εκλογές δεν θα αφορούν κανένα( εκτός από αυτούς που βρίσκονται στον εσωτερικό κύκλο και προσβλέπουν σε αξιώματα-πλιάτσικο δημόσιου χρήματος) και η αποχή-απογοήτευση θα είναι πρώτο κόμμα ...μια πρόβλεψη

  50. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 24/11/2011 08:51:34

    Αποδείχθηκε έξυπνη κίνηση. Κράτησε τις θέσεις του εκφράζοντας τες με πιο διπλωματικό τρόπο. Οι ξένοι είχαν κολλήσει τελικά στο θέμα της ενυπόγραφης επιστολής χωρίς να έχουν εμμονές με το περιεχόμενο.
    Όσο αφορά τα επικοινωνιακά, αυτά τέτοιες κρίσιμες στιγμές μου φαίνονται σαχαλαμάρες. Κάνεις το σωστό και ότι βγει. Βλέπω πάντως να υπάρχει μια μερίδα νεοδημοκρατών που θεωρούσε την μέχρι τώρα άρνηση του Σαμαρά να στείλει επιστολή «ξεροκεφαλιά». Αυτοί θα ικανοποιήθηκαν σε αντίθεση με μια άλλη μερίδα που ίσως να δυσαρεστήθηκε. Τα αποτελέσματα μάλλον είναι διφορούμενα.

  51. ΣΩΤΗΡΙΑ KAΦΕΙΡΗ avatar
    ΣΩΤΗΡΙΑ KAΦΕΙΡΗ 24/11/2011 09:41:32

    Είμαι περήφανη που κατάγομαι απο την Μεσσηνία.Αντώνη ,σε ευχαριστούμε..Κράτα γερά...

  52. εξυπνάκιας avatar
    εξυπνάκιας 24/11/2011 09:46:34

    εδω ρε παιδιά είπε ΟΧΙ στην απόλυτη αννα βισσυ...στη μερκελ θα κόλωνε?

  53. Αλέξης avatar
    Αλέξης 24/11/2011 09:46:44

    Σήμερα ο ΓΑΠ συναντιέται με τον Βαν Ρομπέι για να μπορεί να μας λέει μετά ότι εκείνος ξεμπλοκάρησε την 6η δόση. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ!

  54. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 24/11/2011 09:53:16

    Petruchio,χόμπιτ, B. Μιχαήλ .
    ΠΙΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ...ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΤΟΥ Petruchio.:
    "Η ΝΔ, ο ένας από τους δύο πυλώνες του συστήματος μαζί με το ΠαΣοΚ επανέρχεται στο δύσβατο δρόμο της πραγματικότητος".
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ, ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΕΛΠΙΣΕΙ (Ο ΑΦΕΛΗΣ) ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΤΗΝ ΝΔ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΥΛΩΝΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙ Σ΄ΑΥΤΗΝ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 15-20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΟΠΩς ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΛΥΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ 3 ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΑΣ.
    ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΤΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥΣ (Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ), ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΣΥ ΕΙΣΑΙ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ "ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ" ΤΙΠΟΤΕ. ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΥΠΟΖΥΓΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ...ΕΚΤΟΣ ΑΝ Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΕΠΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ...

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 24/11/2011 23:44:44

      Η νέα μεταπολίτευση οδεύει τάχιστα σε αναμόχλευση της παλαιάς

  55. seven avatar
    seven 24/11/2011 11:16:14

    Είναι η δεύτερη φορά που χωρίς τον ΑΣ και την ΝΔ δεν θα μας έδιναν την δόση ή τέλος πάντων μας εκβιάσανε . Ας σκεφτούμε λίγο . Η ΝΔ επίσημα είναι 10+ μονάδες πίσω από το ΠΑΣΟΚ ( τελευταίες εκλογές). Έχει κάτι παραπάνω από τους μισούς βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Έχει ένα αρχηγό που στην ουσία ήταν εκτός πολιτικής πολλά χρόνια.
    Κέρδισε την αρχηγία του κόμματος με "ντου" , δεν είχε ξαναγίνει εκλογή προέδρου από την Βάση. Γιατί λοιπόν τρώγονται όλοι με τον ΑΣ ???
    Στο κάτω κάτω της γραφής είμαστε σίγουροι ότι στις επόμενες εκλογές θα είναι πρώτο κόμμα ??? η πολύ περισσότερο θα μπορέσει να κάνει κυβέρνηση ??? Γιατί ξαφνικά όλα φτάνουν και περνούν από την ΝΔ???
    Κατα την γνώμη μου Σουρεάλ κατάσταση εντελώς.
    Τα συμπεράσματα δικά σας.
    Υ.Γ Ας προσπαθούμε πάντα να δούμε έξω απο το κουτί.

  56. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 24/11/2011 11:32:54

    Μην μου το χαλάς... Χασοδίκης-Χαβιάρι(ς)

  57. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 24/11/2011 11:48:12

    @factorx....όπως λοιπόν έστειλε ο κύριος Σαμαράς στις 13/11/2011 επιστολή με τις δεσμεύσεις του στους ηγέτες του Ευρωπαικού Λαικού Κόμματος, ας έστελνε με την ίδια ημερομηνία (13/11/2011) ή (ακόμα καλύτερα) με προγενέστερη ημερομηνία, αντίστοιχη επιστολή με τις δεσμεύσεις του και προς τους δανειστές μας από τους οποίους εξαρτιώμαστε για την εκταμίευση της 6ης δόσης......και το θέμα θα είχε λήξει πριν καν πάρει διαστάσεις......

  58. ΜΠ avatar
    ΜΠ 24/11/2011 11:49:17

    Σε ό,τι αφορά στην επιστολή: Ο Α.Σ δίδαξε στους έξω ότι "η επανάλλειψη είναι η μήτηρ της μαθήσεως". Αυτό που πρέπει να επικοινωνήσει τώρα στους Έλληνες, αμέσως μετά την εκταμίευση της 6ης δόσης, είναι πως η προεκλογική περίοδος ξεκίνησε και να ανακοινώσει τις προγραμματικές του δηλώσεις για τις πρώτες 100 ημέρες της νέας του κυβέρνησης.
    Εννοείται πως τους άσους που κρατάει στο μανίκι του, θα τους πετάξει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τους εταίρους μας αμέσως μετά την εκλογική του νίκη.
    Στο εντομεταξύ εσείς εκεί στη Συγγρού συγκεντρωθείτε και συσπειρωθείτε γιατί δίνετε στο λαό και στα παπαγαλάκια λάθος μηνύματα κα εναύσματα για σχολιασμούς για έλλειψη ενότητος και ομοψυχίας του κόμματος, προκαλώντας με τον τρόπο σας σύγχυση στους ψηφοφόρους που φλερτάρουν με τον Τσίπρα.

  59. nikos avatar
    nikos 24/11/2011 12:29:49

    Εντυπωσιάστικα με τη διορατικότητα του Σαμαρά. Σαν γνήσιο παιδί του Αβέρωφ, μπορεί άνετα να δει το δέντρο και να αγνοήσει τη σημασία του δάσους. Το είδαμε με τα Σκόπια. Το είδαμε με την πορεία της ΠΟΛΑΝ. Το βλέπουμε με όλες τις κινήσεις του, που δείχνουν λεβεντιά, άγνοια κινδύνου, αλλά και παντελή έλλειψη στρατηγικής. Και τακτική χωρίς στρατηγική, είναι ο ασφαλής τρόπος αποτυχίας.
    Έπεσε πάλι στην παγίδα Παπανδρέου.
    Ο ΓΑΠ, σαν γνήσιος Παπανδρέου, δεν πρόκειται να αποχωρήσει. Αρχικά θα παραμείνει πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, θα διατηρήσει τον Παπαδήμο πρωθυπουργό και στις επόμενες εκλογές, θα ξαναδιεκδικήσει θώκο. Πιθανότατα να το πετύχει κιόλας.
    Πόθεν προκύπτει ο χρονικός περιορισμός των 100 ημερών μέχρι την 19η Φεβρουαρίου;
    Τα θέματα είναι πολύ πιό περίπλοκα, για να μένουν στην τύχη.

    • skpt avatar
      skpt @ nikos 24/11/2011 14:23:33

      ΚΑΠ- ΚΑΠ ΑΠ ΚΑΤ, ΚΑΤ ΚΑΝ Γ(Κ)ΑΠ - Γ(Κ)ΑΠ ! Μήπως είναι η Θοδώρα ;;

  60. H.A avatar
    H.A 24/11/2011 12:43:17

    Αν και δεν συγκαταλέγομαι στους Σαμαρικούς αναγνώστες οφείλω να ομολογήσω ότι η συγκεκριμένη επιστολή μόνο οφέλη μπορεί να αποφέρει στη χώρα και κατ΄επέκτασιν στη Νέα Δημοκρατία. Καλώς ή κακώς κάποιοι μέσα στη Νέα Δημοκρατία, όπως ο Γιάννης Μανώλης συνδικαλιστής στο επάγγελμα μην το ξεχνάμε, επικοινωνούσαν το μήνυμα ότι η ΝΔ μπορεί να υπερασπίζεται το διεφθαρμένο κράτος και τις οργανωμένες μειοψηφίες. Τα ζητούμενα όμως για μένα ένα πολίτη που δεν ήμουν τυφλός οπαδός του κόμματος είναι ένα. Να βγούμε επιτέλους από την ύφεση, όχι όμως με δανεικά αλλά σε υγιείς βάσεις που θα επανπροσδιορίζουν την παραγωγική μας ικανότητα ως χώρα. Εκεί είναι το μυστικό ώστε να φύγουμε επιτέλους από αυτόν τον εξευτελισμό που διαρκώς υποκείμεθα, να είμαστε ανεξάρτητοι και ισχυροί στο διεθνές στερέωμα και τέλος να ξανανιώσουμε περήφανοι. Όλα τα άλλα τα θεωρώ περιττά.

  61. Η.Α avatar
    Η.Α 24/11/2011 12:49:19

    O Κωνσταντίνος Κραμανλής έλεγε το 1974:
    "Η Ελευθέρα οικονομία εις την οποία πιστεύομε, δεν ημπορεί να αποκλείση τη διεύρυνση του οικονομικού τομέα που ελέγχει το κράτος. Και ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν ημπορεί να εύρη τη δικαίωση της χωρίς παράλληλη συμμετοχή ευρύτερων λαίκών τάξεων στην κατανομή εθνικού προϊόντος . Κάθε πολίτης της χώρας αυτής πρέπει να γίνει εργάτης μαζί και νομεύς της οικονομικής ευημερίας. Αυτό όμως θα απαιτήσει, πέραν των μέτρων που θα λάβη το κράτος, εντατική και πειθαρχημένη προσπάθεια από όλους τους Έλληνας. Και ασκούν οι ανεύθυνοι δημαγωγία, εκείνοι που σας υπόσχονται τα αγαθά της ευημερίας χωρίς θυσίες και κόπους". Τα κεφάλια κάτω, να δουλέψουμε όλοι μας, να τελείωνουμε επιτέλους από αυτό που ζούμε.

  62. A.SAM. avatar
    A.SAM. 24/11/2011 13:34:00

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ!!!!!!!!ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ.ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ.
    ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ?
    ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΤΙΠΟΤΑ (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ).ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ/ΤΙ ΚΑΝΕΙ? ΚΛΠ ΚΛΠ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΤΑΡΑΞΕΙ ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.ΤΟΣΗ ΥΠΟΤΑΓΗ?

  63. skpt avatar
    skpt 24/11/2011 13:47:53

    Εκείνος ο αυτοαποκαλούμενος κομπλεξικός - τάχατες για μαγκιά, αλλά είναι η μόνη σίγουρη αλήθεια που λέει- ξεσκίστηξκε να βθσοδομεί κατά του Σαμαρά και ιδιαίτερα σήμερα το πρωι από τον Real-fm .Μήπως μπορεί κάποιος να μου υποδείξει κάποιο e-mail τoυ, για να του στέιλω κάποια φωνήεντα του αρχικομπλεξικού;

    • Η.Α avatar
      Η.Α @ skpt 24/11/2011 15:10:52

      Αυτός έχει ξεπεράσει προ πολλού τα όρια της γελοιότητας, πλέον είναι στη σφαίρα της αθλιότητας..

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ skpt 24/11/2011 17:08:27

      Ναι βρε παιδιά, τόχει παρακάνει εδώ και μέρες......Είναι υπερβολικά τα σχόλιά του . Και δεν καταλαβαίνω σε τι αποσκοπεί , λογικά ,γιατί αλλιώς , πολλά μπορώ να υποθέσω. Το site στο οποίο γράφει είναι το: sweetblog.gr

  64. ΕΛΕΝΗ Τ. avatar
    ΕΛΕΝΗ Τ. 24/11/2011 14:06:52

    Αγαπητέ factorx,
    θα ήθελα κι εγώ να απαντήσετε στις ερωτήσεις του Β.Μιχαήλ και αν μπορείτε να μας πληροφορήσετε, το κείμενο συμφωνίας της 26ης στα αγγλικά , που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, τι ακριβώς είναι? Είναι προσχέδιο που μοιράστηκε στους εταίρους ή είναι δεσμευτικό?

  65. andreas gr avatar
    andreas gr 24/11/2011 14:33:51

    Συγνωμη Φακτορα αλλα κατι δεν μου καθεται καλα μετα κι απ την αναρτηση του Καμμενου στο Twitter που λεει λυπαμαι.Μαλλον δεν μας λεει καποιος ολη την αληθεια.Θα αναμενουμε.

    • factorx avatar
      factorx @ andreas gr 24/11/2011 14:41:43

      Με συγχωρείς, αλλά εκτός από αντιρρήσεις και διαφωνές (θεμιτές καθόλα) ο Καμμένος έχει να μας προτείνει και κανένα πρόγραμμα; Καμία θεση;

  66. Οδυσσεύς avatar
    Οδυσσεύς 24/11/2011 15:04:28

    Και ενω ο Αντωνης Σαμαρας καταγραφει συνεχομενες νικες τα ντοπια ΜΜΕ των διαπλεκομενων νταβατζηδων κανουν το ασπρο μαυρο.....
    Βαφτιζουν την επιστολη του Αντωνη Σαμαρα, υπογραφη.
    Αληθεια ακουει κανεις σκαι, βημα 99,5, mega κλπ.
    Η παραπληροφορηση κανει παρτυ
    Συνιστω μεγαλη προσοχη σε ολα τα στελεχη και τους βουλευτες μας.
    Οταν πανε σε σταθμο διαπλεκομενων υπαρχει μεγαλος κινδυνος αλλα εκεινοι να λενε και αλλα να παρουσιαζουν οτι ειπαν οι συγκεκριμενοι σταθμοι.....
    Πριν 4 περιπου μερες η φωτεινη πιπιλη βγηκε στον βημα 99,5 και στηριξε τον προεδρο και την παραταξη...
    Επι 5 ωρες ο συγκεκριμενος σταθμος ελεγε εντελως τα αντιθετα...
    Χρειαστηκε να διασταυρωσω για να καταλαβω ξανα το αθλιο εργο τους.
    Ειναι δυνατον ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ να ενημερωνετε απο τετοιους ΑΘΛΙΟΥΣ ψευτες και συκοφαντες
    Δεν πρεπει αραγε να υπαρξει καποια αντιδραση?
    Ο καθενας να παραπληροφορει ελευθερα τον ελληνικο λαο τοσο αισχρα ειναι το μεγαλυτερο ΕΓΚΛΗΜΑ

    Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΗ ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.
    ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.
    ΖΑΠΕΙΟ 1, ΖΑΠΕΙΟ 2, ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΙ

    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ, Η ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ Η ΜΩΡΟΣ...

    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΗΔΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΕΞΗΣ

    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

    Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ

    ΟΛΟΙ ΚΟΝΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

  67. papas avatar
    papas 24/11/2011 15:49:38

    OLOI OI VOLEMENOI THS ELBETIAS EDO PANE NA KANOYN STON SAMARA OTI KANANE OI SYMBOYLOI TOY GAP STON GAP PEDIA H SIOPIRI PLEIOPSIFIA AKOMA DEN EXEI PAREI LOGO KAI TA ARISTERA (KAI KKE AYTOI KAI AN EINAI ) PRASINA MPLE KAI TOY LAOS LAMOGIA THA TA BROYN MPROSTA TOYS PISTEYEI KANEIS OTI ME LYMPEROPOYLOYS MANVLHDES POLYZOGOPOYLOYS KAI FOTOPOYLOYS THA PAME MPROSTA ?EDO TO BATHY PASOK EFAGE TON GIORGO THA MPORESEI ENAS SAMARAS AKOMA KAI ME AYTODYNAMIA NA TA BGALEI PERA ? OPOY THA EXEI KAI TOYS LIMPEROPOYLOYS KAI TOYS PORFIROGENHTOYS ? EDO YPARXEI KRATOS EN KRATH POY PREPEI NA SPASEI . DIAFONO PLHROS ME TON KRANIDIOTH ALLA SIMFONO SE ENA BASIKO PRAGMA YPARXOYN KANONES KAI OI KANONES PREPEI NA THROYNTE AN KAI SAN DIKHGOROS KSEREI POS LEITOYRGEI O PERIFIMOS NOMOTHETHS KAI TO SYSTYMA .KSIPNISTE GIATI THA BGOYN TA TANKS KAI KOMATIKES SHMAIES DEN THA KOITAKSOYN

  68. brandus avatar
    brandus 24/11/2011 15:52:55

    Η πραγματικότητα είναι σκληρή. Η Ελλάδα για τα επόμενα χρόνια είναι αδύνατο να δανείζεται από τις αγορές και θα είναι εξαρτημένη από τη χρηματοδότηση του μηχανισμού ΕΕ/ΔΝΤ. Χωρίς αυτή τη χρηματοδότηση θα υπάρξει χρεωκοπία με ότι συνεπάγεται. Άρα ο κάθε επόμενος πρωθυπουργός θα είναι ευάλωτος και σε πιέσεις και σε εκβιασμούς. Αν καταρρεύσει το ευρώ και η κρίση επεκταθεί εμείς θα την νιώσουμε περισσότερο από όλους με άμεση χρεωκοπία και φτώχεια γιατί όταν ο κόσμος καίγεται κανείς δε θα νοιαστεί για την Ελλάδα.
    Επιπλέον ο κάθε επόμενος πρωθυπουργός θα υποχρεωθεί να μειώσει το κράτος και αυτό σημαίνει βία και απολύσεις. Κανείς μεσίας δεν μπορεί να παράγει χρήμα ούτε να διατάξει ανάπτυξη σε μία χώρα που κανείς δεν επενδύει αφού είναι αναξιόπιστη και όχι φιλόξενη για νέες επιχειρηματικές προσπάθειες.
    Η Ελλάδα θα ματώσει τα επόμενα χρόνια με ή χωρίς ευρώ, με οποιονδήποτε πρωθυπουργό. Και ας προσέξει ο Σαμαράς ή οποιοσδήποτε άλλος μην έχει το τέλος του ΓΑΠ.

  69. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 24/11/2011 17:22:03

    Παρακολουθω τον τελευταιο μηνα αρθρα σε αυτη τηην ιστιοσελιδα και δεν σας κρυβω οτι αναπτερωνεται το ηθικο μου οτι υπαρχουν ακομα ελληνες που το λεεει η καρδια τοπυς ομως επειδη παρακολουθω την πολιτικη οσο μπορω πιο αμεροληπτα δεν ηερω που φτανει ο ελληνας και που αρχιζει ο ψευτο ελληναρας .Επειδη ειμαι οπαδος του ρεαλισμου, του μετρου και της οσο μπορω πιο δικαιης κρισης και κριτικης των αλλων, προσπαθω να ισσοροπησω σε τεντωμενο σκοινι για να αποφασισω ποιο ειναι το σωστο και ποιο το λαθος στην παρουσα πολιτικη κριση.Σιγουρα ενα ειναι σιγουρο οτι η μεταπολιτευση εχει στιγματισθει απο την πασοκικη λογικη ασκησης της πολιτικης και με πασαλειμμα αριστερισμου-προσεξτε αριστερισμου- και οχι αριστερας πρακτικης.Ομως και η δεξια ενω ειναι αποδεδειγμενα η λογικη εκδοχη της πολιτικης στην ελλαδα εμαθε να ειναι στο περιθωριο της πολιτικης να ακολουθει αντι να ηγειται !ποιος δταιει για αυτο πολλα μα παρα πολλα .Ο Σαμαρας εχει αυτη την χρονικη στιγμη την χρυση ευκαιρια να στειλει οριστικα στην ιστορια το πασοκ και την αριστεριρτικη ιδεολογια ,και να ηγηθει της νεας μεταπολιτευσης αν και προερχεται απο το πεπαλαιωμενο πολιτικο προσωπικο εχει δειξει οτι ειναι ελληνας πατριωτης και με φλεβα αγωνιστη ,δεν σκυβει το κεφαλι ευκολα ,εχει τα λαθη του ισως οπως ολοι μας αλλωστε , αλλα ειναι αυτη την στιγμη ο μοναδικος παιχτης στην σκακιερα της ελληνικης πολιτικης σκηνης και μπορει να την δυναμη της ελπιδας που εχει πανω του ριξει ο ελληνικος λαος να φυαιξει τις βασεις μιας νεας και περηφανης ελλαδας.Πρεπει να ανοιξει το κομμα στον κοσμο να εκμεταλευθει το οτι οι αντιπαλοι του εχουν χασει την μπαλλα, το γηπεδο του ανηκει ολοκληρωτικα,ας τολμησει !Να απευθυνθει στο φιλοτιμο μας, την περηφανεια μας τον εγωισμο μας την ιστορια μας και να μας τονισει τα λαθη μας την ανοργανοσια μας τον ωχαδερφισμο μας την ψευτο μαγκια μας αλλα και την τεμπελια μας.Να μας στρωσει ολους στη εργασια στην μορφωση στην πιστη στα ανωτερα ιδανικα στην αλληλεγγυη μεταηυ μας ,και τοτε μια μεγαλη ελλαδα θα ειναι ετοιμη να δειξει σε ολοκληρο τον κοσμο οτι αδικα μας περιφρονουν ,ναι ειμαστε ενας λαος ιδιαιτερος ξεχωριστος γιατι παταμε σε αυτα τα αγια χωματα και αναπνεουμε αερα ηρωων,ο ελληνας εχει φλογα μεσα του τον σπινθηρα περιμενει για να λεμψει Αντωνη βαλε μας φωτια !!!!

  70. andreas gr avatar
    andreas gr 24/11/2011 17:42:24

    Φιλε μου Φακτορα ξεκινησε ηδη το γλυψιμο (βλεπε Βαρβιτσιωτη)Οσο για τον Καμμενο οταν τον δω θα τον ρωτησω.Την αγαπη μου.

  71. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 24/11/2011 18:23:37

    TELMA.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ: ENAΣ "ΖΩΗΡΟΣ" ΑΣΤΟΣ
    ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΜΕΝΟΣ ΑΚΟΜΑ
    ΑΠΟ ΟΥΚ ΟΛΙΓΟΥΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ? ΜΑ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ GIORGOS...

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 24/11/2011 22:20:00

      Τι κακο εχει ενας ''ζωηρος'' αστος της συντηρητικης παραταξης?
      Μηπως θα ηταν καλλιτερος ενας''ησυχος''προλεταριος της ριζοσπαστικης
      μειοψηφιας?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.