#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/08/2010 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η προπαγάνδα της αποχής, εχθρός της Δημοκρατίας



Διαβάζουμε κατα καιρούς, ότι το ΠΑΣΟΚ είχε στις τελευταίες εκλογές, σχεδόν τους ίδιους ψηφοφόρους που είχε και το 2004.

Πως είπατε παρακαλώ ;;

Και πως βγήκε πρώτο κόμμα με 160 βουλευτές και 10,45% διαφορά από το δεύτερο κόμμα, την ΝΔ ;;

Απλό...δια της μεθόδου της αποχής και της προπαγάνδας του κ. Κανένα.

Δεν πήγαν να ψηφίσουν οι δυσαρεστημένοι ψηφοφόροι της ΝΔ.

Τυχαίο, δεν νομίζω.

Ποιούς εξυπηρετεί η αποχή λοιπόν;

Εξυπηρετεί το εκλογικό σώμα;

Εξυπηρετεί την Δημοκρατία;

Σίγουρα εξυπηρετεί το 'σύστημα' και τους πραιτωριανούς του...τα ΜΜΕ.

Η λογική τους είναι απλή.

Η 'παίζεις' μαζί μας ή δεν 'παίζεις' καθόλου.

Έτσι προπαγανδίζουν ποικιλοτρόπως την αποχή, ως ψήφο διαμαρτυρίας.

Και εκεί κατευθύνουν τους δυσαρεστημένους.

Να φύγετε, να πάτε αλλού, δηλαδή.

ΟΧΙ η αποχή δεν είναι κάποιο κόμμα και δεν στέλνεις κανένα πολιτικό μήνυμα

επιλέγοντας το, δια της αποχής σου.

Η αποχή σε βγάζει εκτός παιχνιδιού.

Κόκκινη κάρτα δηλαδή, μόνο που την δείχνεις εσύ, στον εαυτό σου.

ΝΑΙ στην αποχή από το κόμμα και την πολιτική που σε εξαπάτησε!

ΟΧΙ στην αποχή από το εκλογικό σου δικαίωμα!

Εάν επιλέξεις την αποχή για να 'τιμωρήσεις' ένα συγκεκριμμένο κόμμα, ξανασκέψου το.

Ουσιαστικά το πριμοδοτείς.

Ρωτάς γιατί ;

Διότι ως απέχων δεν υπολογίζεσαι στα εκλογικά ποσοστά. Είσαι μαζί με τα λευκά και τα άκυρα.

Μπορεί να σε χάνει το κόμμα σου και να πιστεύεις ότι το 'τιμώρησες' αλλά αφού δεν συμμετέχεις, δεν σε κερδίζει κάποιο άλλο κόμμα και η διαμαρτυρία σου είναι αόρατη.

Η αποχή δεν μικραίνει τα ποσοστά των μεγάλων κομμάτων γιατί απλά δεν υπολογίζεται.

Το ποσοστό της, υπάρχει μόνο για στατιστικούς λόγους.

Ποτέ η αποχή,τα λευκά και άκυρα δεν κυβέρνησαν.

Από ενεργός πολίτης που συμμετέχει στα κοινά και έχεις λόγο, γίνεσαι ένα στατιστικό στοιχείο αποχής.

Αυτή την δύναμη θέλουν να σου πάρουν.

Μην τους την παραχωρήσεις.

Ψήφισε κάτι άλλο.

Ψήφισε αντιδραστικά.

Ψήφισε ότι και όπως γουστάρεις...αλλά Ψήφισε.

Μην τους αφήσεις να σε βγάλουν από το παιχνίδι.

Μην τους αφήσεις να ΜΗΝ σε υπολογίσουν στα ποσοτά.

Τρέλανε τους, πρώτος.

Ας δούμε και μερικά στοιχεία.

2004

Νέα Δημοκρατία     3.359.058     45,36%

ΠΑΣΟΚ                     3.002.531     40,55%

------

ΑΠΟΧΗ                     2.326.025     23,50%

ΑΚΥΡΑ/ΛΕΥΚΑ            166.667      1,68%

--------------------------------------

2009

ΠΑΣΟΚ                3.012.373       43,92%

Νέα Δημοκρατία    2.295.967       33,48%

------

ΑΠΟΧΗ                 2.888.906     29,08%

ΑΚΥΡΑ/ΛΕΥΚΑ       186.137      2,64%

Μόλις 9.842 ψήφοι, χωρίζουν ένα ηττημένο πανηγυρικά ΠΑΣΟΚ του 2004, με ένα κερδισμένο, επίσης πανηγυρικά το 2009.

Απίστευτο αλλά αληθινό.


"Στον πεπρωμένο σου να δίνεις σημασία

και να προσέχεις πως βαδίζεις στην ζωή,

[όταν κοιμάσαι άλλος γράφει ιστορία

και κάποιος παίζει τη δική σου την ψυχή..."

popolaros

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nestor avatar
    Nestor 29/08/2010 09:28:15

    "Οι κακοί πολιτικοί εκλέγονται απο καλούς ανθρώπους που δεν πάνε να ψηφίσουν"

  2. robovoter avatar
    robovoter 29/08/2010 09:39:59

    Το λεω τοσες φορες

    παρτε το χαμπαρι

    Η ΑΠΟΧΗ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ.
    ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΣ.

    ειναι απλα μαθηματικα.

    Δεν εχετε καταλαβει ακομα οτι την προμοταρουν εμμεσα?...
    αναφερομενοι συνεχεια σε αυτην και ποσο μεγαλη θελουν να ειναι?..

    Δεν εχετε καταλαβει γιατι ποτε δεν διωκουν κανεναν που δεν ψηφισε ενω το επιβαλλει ο νομος? νομιζατε αν τους εβλαπτε θα το αφηναν ετσι ατιμωρητο?

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥΣ.



    http://www.youtube.com/watch?v=TT7QH5K4hiw

  3. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 29/08/2010 09:41:08

    Η δύσκολη περίοδος που διανύουμε χαρακτηρίζεται κυρίως από την αδυναμία των κομμάτων να ανατρέψουν τη δυσαρέσκεια των πολιτών γεγονός που εκφράζεται και μέσα από την αποχή του εκλογικού σώματος από κάθε εκλογική διαδικασία.
    Οι συνέπειες αυτή της κατάστασης είναι ότι αφενός τα κόμματα δρομολογούνται σε μια πορεία αποκόμισης πολιτικών οφελών, αφετέρου οι πολίτες να απέχουν από κάθε προσπάθεια δημιουργικής δράσης σε πολιτικοκοινωνικό επίπεδο.

    Με αυτά και εμ αλλά η χώρα έχει χωριστεί σε τρεις κόσμους.
    Ο ένας είναι αυτός της εξουσίας, μιας εξουσίας που μέσω της δημιουργίας μύθων και ψευδαισθήσεων προσπαθεί να διασωθεί.
    Ο άλλος είναι ο κόσμος του μόχθου που προσπαθεί να επιβιώσει
    και τέλος υπάρχει ένας κόσμος που δεν τον ενδιαφέρει το αποτέλεσμα επειδή δεν συμμετέχει.
    Η ευθύνη για την αποχή δεν ανήκει στους πολίτες ανήκει στα κόμματα, στις πολιτικές πρακτικές που υπηρετούν και στα πρόσωπα που επιλεγούν, παρά την κρίση, σε ένα μεγάλο ποσοστό αναπαράγουν φθαρμένα πρότυπα.

    Και το ερώτημα που τίθεται είναι:

    μπορεί κάποιος με διαφορετική πολιτική κουλτούρα από αυτή του πολιτικού περιβάλλοντος σε περιφερειακό επίπεδο, μιας και μιλάμε για αυτοδιοίκητες εκλογές, να ψηφίσει φθαρμένα πρότυπα;

  4. fwteinh avatar
    fwteinh 29/08/2010 10:14:27

    αυτοί οι αριθμοί θα έπρεπε να δημοσιευτούν σε κάθε εφημερίδα να ξέρουμε τι μας γίνεται. κάτι ψέλλισε ο σκαι μετά τις εκλογές για τον αριθμό ψήφων αλλά χάθηκε στον καταιγισμό προπαγάνδας και βλακείας που δεχτήκαμε από πέρυσι τον Σεπτέμβρη και μετά. Αν είχε κάνει ο Καραμανλής όσα ο ΓΑΠ τον τελευταίο χρόνο θα είχε καεί το λεκανοπέδιο. κάνουν καλά τη δουλειά τους τα πληρωμένα στόματα, τα πληρωμένα στυλό και οι πληρωμένες και ξεπουλημένες συνειδήσεις

  5. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 29/08/2010 10:21:20

    @fwteinh, δεν είναι πρόβλημα μόνο τα μμε, όπως φαίνεται και από τους αριθμούς το πασοκ έχει συμπαγή στρατό,

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/08/2010 11:11:28

    Δεν έχει αναλυθεί και επικοινωνηθεί επαρκώς το γιατί ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ και το ΜΝΗΜΟΝΙΟ [μαζί με το κατάπτυστο ΛΑΘΡΟΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ το οποίο θυμίζω, ήταν το πρώτο σημαντικό νομοσχέδιο που έσπευσαν άρον άρον να φέρουν προς ψήφιση] ΔΕΝ υπάρχουν ο ένας χωρίς το άλλο και το γιατί ο ένας ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ και ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ του άλλου.

    Η υφυπουργός, η οποία δήλωσε ότι οι εκλογές αυτές είναι οι εκλογές επικύρωσης του Καλλικράτη ήξερε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι έλεγε.

    Κοντολογίς, το δόκανο είναι στημένο από τρεις μεριές:
    ΛΑΘΡΟΙ ΨΕΥΔΟΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ - ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ - ΜΝΗΜΟΝΙΟ.

    Υπάρχει το εξής παράδοξο και οξύμωρο σε αυτές τις εκλογές:

    Κατεβαίνουν ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, οι οποίες ταυτόχρονα δια της συμμετοχής τους ΕΠΙΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ και τις συνέπειές του.

    Αν ΔΕΝ υπήρχε ο παραπάνω συμπαγής όγκος ψηφοφόρων οι οποίοι θα ψηφίσουν ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ συνδυασμούς, η σωστή στάση για αυτές τις εκλογές θα ήταν η ΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥΣ.

    Αλλά πλέον ΔΕΝ το έχουμε το περιθώριο αυτό.

    • Σελάνος avatar
      Σελάνος @ αλλενάκι 29/08/2010 12:28:28

      αλλενάκι συμφωνώ στο ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΠΟΧΗ γιατί με τη συμμετοχή στις εκλογές ΕΠΙΚΥΡΩΝΕΙΣ τον ‘ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ‘.Όποιοι συμμετέχουν σ αυτές τις εκλογές είτε σαν υποψήφιοι , είτε σαν ψηφοφόροι-και το λευκό μέσα- πολύ απλά είναι Προδότες της Ελλάδας.Εδώ επί Τουρκοκρατίας είχαμε πολύ καλύτερη Αυτοδιοικητική οργάνωση απ αυτήν που πάνε να μας επιβάλλουν τώρα με τον ‘Καλλικράτη‘ καθώς και σωστότερη εκπροσώπηση του Λαού. π.χ. σε έναν καταργούμενο νησιωτικό Δήμο με 7000 περίπου κατοίκους ο ‘Καλλικράτης‘ ‘δίνει‘ 3 εκπροσώπους στον νέο Καλλικρατικό Δήμο , ενώ αντίστοιχα σε νησιωτικό Δήμο με 300 κατοίκους περίπου ‘δίνει‘ 13 εκπροσώπους.ΩΡΑΙΑ.....??????ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. με βάση το ΔΙΑΒΟΗΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΅κάθε νησί και ΔΗΜΟΣ΅
      Η Εύβοια και η Κρήτη βαφτίστηκαν Ηπειρωτικά τμήματα ..... ενώ τα δύσμοιρα νησιά Λέσβος, Ρόδος και Κέρκυρα εξομοιώθηκαν με τη ΓΑΥΔΟ.
      ΑΠΟΧΗ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟΧΗ Το ΜΟΝΟ ΟΠΛΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Σελάνος 29/08/2010 14:28:42

        Σελάνε, αν μπορείς να μας διασφαλίσεις ότι το συμπαγές ανωτέρω ποσοστό των 3 εκ. ψηφοφόρων Πασόκ θα μειωθεί στο 1 εκ. θα μπορούσαμε να συζητήσουμε για την αποχή.

        Το 10% δεν θα νομιμοποιείτο να κυβερνήσει το υπόλοιπο 90%.

        Όμως τώρα είμαστε εγκλωβισμένοι σε πολύ άσχημο δόκανο.

      • Σελάνος avatar
        Σελάνος @ Σελάνος 30/08/2010 01:17:03

        αλλενάκι , απαντώ στο σχόλιο σου παρακάτω.
        Αυτοί που τραβήξαν μπροστά στην Επανάσταση του 1821 (Παπαφλέσας,Κολοκοτρώνης,Διάκος κλπ)ήταν το 90%;
        Απ' την άλλη μεριά τα 3 εκ.ψηφοφόρων Πασόκ πιστεύεις ότι σήμερα 30-08-2010 είναι ακόμα 3 εκατ.;πόσους τους εκτιμάς ότι έμειναν; Σε κάθε περίπτωση ο ΑΓΩΝΑΣ είναι ΑΓΩΝΑΣ αν είναι να πέσουμε ας πέσουμε σαν τον Παπαφλέσα , παρά νάμαστε μιά ζωή ραγιάδες υποτελείς...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ αλλενάκι 29/08/2010 13:53:52

      Εαν το παρεις ετσι και σωστα απλως δεν υπαρχει δυνατοτητα συνεργασιας.Το λεω καιρο αυτο.Μη ξεχναμε οτι οι αντιμνημονιακοι συμμαχοι του Σαμαρα οχι μονο ψηφισαν το λαθρονομοσχεδιο αλλα προσπαθουν να ανοιξουν τα συνορα για να μπουν και αλλοι την ιδια στιγμη που χυνουν κροκοδειλια δακρυα για την ανεργια των Ελληνων.
      http://logospoliti.blogspot.com/2010/08/20.html
      Και ερωτω εγω : ειναι δυνατη συμμαχια με αυτους τους τυπους;
      Δε μιλαμε για ανθρωπους που ζητουν απλως να υπαρξει φροντιδα και μεριμνα για τους υπαρχοντες μεταναστες στην Ελλαδα.Μιλαμε για ανθρωπους που ζητουν την ωρα της κρισης που παμε για ενα εκατομμυριο ανεργους να διωξουν τη FRONTEX και να ανοιξουν τα συνορα για να φερουν και αλλους.
      Καμμια συμμαχια δεν ειναι δυνατη με κομματα και ανθρωπους που επιδιωκουν τη καταστροφη της χωρας.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 29/08/2010 14:58:39

        Σε ποιον απαντάς Ψυχραιμία, δεν έχω καταλάβει, και ποιοι είναι οι αντιμνημονιακοί σύμμαχοι του Σαμαρά;
        Δε νομίζω να έχει χρίσει συμμάχους πάντως.
        Ειδικά για τους ακριτικούς δήμους θα είναι πολύ δύσκολο να συνάψει συμμαχίες με αντιμνημονιακές μεν δυνάμεις, που προωθούν τη λαθρομετανάστευση δε.

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/08/2010 11:29:17

    Aναδημοσιεύω ένα πολύ σημαντικό σχόλιο που επισημαίνει την ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ του Καλλικράτη και τις συνέπειες που ενδέχεται να έχει στη ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ της Πατρίδας μας:

    Αφροδίτη says:
    29/08/2010 at 02:01 «Ανήκω στο κόμμα των Ευρυτάνων», δήλωσε η νέα έκδοση του Μητσοτακέϊκου Κώστας Μπακογιάννης, γιος του Αειμνήστου Παύλου Μπακογιάννη και της Ντόρας Μητσοτάκη!
    Ότι η οικογένεια είναι υπέρ της κοσοβοποίησης της χώρας, αφού αυτό επιθυμούν διακαώς τα αφεντικά της είναι πασίγνωστο, αλλά και την Ευρυτανία, παραπάει πολύ! Για την Κρήτη το ψυχανεμιζόμαστε και χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει! Το επιθυμεί σφόδρα μια μερίδα θερμοκέφαλων εκ των οποίων κάποιοι το θέλουν για την τσέπη τους και κάποιοι σύντεκνοι της οικογένειας, για να δουν τουλάχιστον την κουμπαρίτσα τους «πρωθυπουργό» της Κρήτης!
    «Εγώ είμαι Κρητικιά, θα δώσω μάχη για την Κρήτη» είπε προχθές μόλις η μαμά του, κατεβαίνοντας στο περήφανο νησί.
    Πλήρης ταύτιση των δύο γόνων του ακατανόμαστου, ως προς την εκτίμηση που τρέφουν σε ό, τι έχει σχέση με τη μία και μοναδική Πατρίδα, την Ελλάδα. Απαξιώνουν προκλητικά και οι δυο την παράταξη που τους δέχτηκε, τους φιλοξένησε και που έκαναν τα πάντα για να την καταπατήσουν και επειδή δεν τα κατάφεραν, τώρα προκαλούν την ανοχή μας.
    «Δεν κατεβαίνω υποψήφιος ως γιος του Παύλου, αλλά ως πατέρας του Παύλου»! Τέτοιο καβάλημα καλαμιού είναι πρωτοφανές για ένα νέο άνθρωπο, που υποτίθεται ότι θέλει να προσφέρει στη γενέτειρα του πατέρα του αλλά όχι ως γιος εκείνου! Φαίνεται πως το παιδί, τυφλωμένο από όσα άκουγε και μάθαινε από μικρό στο περιβάλλον που μεγάλωνε, πίστεψε πως είναι και αυτό αυτόφωτο και πως η Ν.Δ. τον περίμενε ως μεσσία!
    Τελικά ο νέος αυτός μπορεί να είναι η νέα έκδοση της οικογένειας, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι βελτιωμένη! Είναι ένα κακέκτυπο της μητρός του και μόνο! Και αφού δεν επιθυμεί να κατέλθει ως γιος του Παύλου, η Ν.Δ. δεν έχει κανέναν λόγο πια να τον στηρίξει! Έτσι και εκλεγεί, θα της κουνάει το μαντήλι αναχωρώντας, χωρίς ένα ελάχιστο ευχαριστώ!

  8. anonymos avatar
    anonymos 29/08/2010 11:33:06

    Δύο δημοσιογράφοι του Σκαι προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο ΓΑΠ χρειάζεται 300 συμβούλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τι να τους κάνει αφού έχει τόσους δημοσιοκάφρους που τα παίρνουνε κάτω από το τραπέζι

  9. 11888 avatar
    11888 29/08/2010 11:39:17

    Μαυρισμα κανονικο στη ληστοσυμμορια του μνημονιου.Αν "πρασινισει" η επικρατεια την γ@@@@αμε.

  10. robovoter avatar
    robovoter 29/08/2010 11:55:58

    Ξερει κανεις να μας δημοσιευσει ΟΛΑ τα στοιχεια και τα ονοματα των ελληνων και αλλοδαπων επικοινωνιολογων του Πασοκ και του αλητη Παπανδρεου?

    Μισθους, Ονοματεπωνυμα κτλ...?

  11. η Dimi avatar
    η Dimi 29/08/2010 12:55:06

    Ολες οι Ελληνίδες παρούσες και Ολοι οι Ελληνες παρόντες στις πιό κρίσιμες Δημοτικές Εκλογές στην Ιστορία.

    Ολες οι Ελληνίδες και Ολοι οι Ελληνες ασκούμε το υπέρτατο Δικαίωμά μας του Εκλέγειν και Εκλέγεσθαι.

    Ολες οι Ελληνίδες και Ολοι οι Ελληνες στέλνουμε το κρυστάλλινο και τελικό μήνυμά μας, στους εκείθεν και εντεύθεν χολερικούς Bilderbergs:

    OΧΙ! Στα 22+2 Μνημόσυνα της Ελληνικής Κυριαρχίας

    OΧΙ! Στην Ομοσπονδιοποίηση της Ελλάδας
    *

    ΝΑΙ!!! ΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ!!!

    • Μisha avatar
      Μisha @ η Dimi 29/08/2010 14:37:34

      ΟΧΙ στο κατοχικό Ευρωμνημόνιο, ΟΧΙ στις αποικιοκρατικές ευρωσυνθήκες (Μάαστριχτ, Σένγκεν, Μαδρίτη, Δουβλίνο, Λισσαβώνα), ΟΧΙ στην κατοχική συμμορία ΓΑΠ-Εξαπτέρυγων.

      ΝΑΙ σε όσους αντιτίθενται χωρίς μα και μου στο αντισυνταγματικό, παράνομο , κατοχικό Μνημόνιο.

      ΝΑΙ στων Ελλήνων τις κοινότητες γι αυτό πετάξτε το κουρελόπανο της Ευρωλιγουρικής Αστερόεσσας.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Μisha 29/08/2010 15:03:45

        @ Μisha Οι πρωτοφανείς παγκοσμίως Εθνοκτόνες Ελληνοποιήσεις 2,000,0000+ ΛΑΘΡΟ-αλλοθρήσκων γιά την αλλοίωση του Εκλογικού Σώματος υπέρ των Bilderbergs, γιά τα επόμενα 30 χρόνια λέει, αναμφίβολα, θα γυρίσει boomerang εναντίον τους.

        «Xωρίς τη σαβούρα το παπόρι μπατάρει».
        ~ Μανιάτικη παροιμία γιά τους νεοταξίτες δοσίλογους

      • Misha avatar
        Misha @ Μisha 29/08/2010 23:18:23

        Dimi

        Mε τη συνθήκη του Δουβλίνου οι Ευρωπέη μάς επιβάλλουν να κρατάμε ΟΛΟΥΣ αυτούς τους δύσμοιρους πρόσφυγες (θυματα των πολιτικών της Δύσης) εντός των συνόρων!!!
        Καταλαβαίνεις πού το πανε;
        Έφτασε μέχρι και η πρασινορόζ ναζιάρα του ΥφΠΡΟΠΟ να πει πως θα ζητήσει αλλάγη της συνθήκης του Δουβλίνου, γιατί βλέπει πως κοντέυουμε να γίνουμε ένα τεράστιο στρατόπεδο προσφύγων!
        Η Ευρώπη, υπο την παρούσα μορφή της ΟΝΕ, θέλει να μάς τελειώσει ως έθνος και ως γένος δλδ ως έχοντες την αυτοσυνειδησία των διαδόχων της Ρωμέικης Αυτοκρατορίας. Μας θέλουν Ρουβίτσες και Ψιψινάκηδες, πελτέ για τις σάλτσες της μισανθρωπικής παγκοσμιοποίησης που οικοδομούν, και δεν το κρύβουν!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Μisha 30/08/2010 00:16:36

        @ Misha
        H Eλλάδα έχει προ πολλού εξαντλήσει τα όρια και τις αντοχές της με τους ΛΑΘΡΟ. Δεν πάει άλλο. Ας πάρουν γεύση από το δηλητήριο και οι Βόρειοι, που εκ του ασφαλούς, πολλές βαρύγδουπες σοφιστείες μάς λένε.

        "Μας θέλουν Ρουβίτσες και Ψιψινάκηδες, πελτέ για τις σάλτσες της μισανθρωπικής παγκοσμιοποίησης που οικοδομούν, και δεν το κρύβουν!"

        Κανένας. Ποτέ. Ουδέποτε! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να μάς επιβάλλει τα εντός εισαγωγικών που αναφέρεις, εάν Εμεις ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ!

  12. axinosp avatar
    axinosp 29/08/2010 14:01:02

    και να ψηφίσουμε ποιό από όλα αυτά τα λαμόγια ;;

    • DIANE avatar
      DIANE @ axinosp 29/08/2010 17:03:37

      Φίλε, κανένα λαμόγιο, φυσικά. Οταν ανακοινωθούν τα ψηφοδέλτια ας ψάξουμε καποιο όνομα που ίσως γνωρίζουμε σαν έντιμο και φιλόπατρι και το ψηφίζουμε. Και τέτοια ονόματα δεν υπάρχουν στο ΠΑΣΟΚ, στους ελληνόφωνους Οικολόγους, στους γόνους των πολιτικών οικογενειών, οποθενδήποτε προερχόμενους, στους δοτούς, στους υπερασπιστές των εισβολέων, σ΄αυτούς που κατάργησαν βασικά δικαιώματά μας, που εξευτέλισαν την Παιδεία κλπ.
      Κάτι θα βρεθεί, αρκεί να ψηφίσουμε και να προσμετρηθεί η ψήφος μας, ας είναι και για πλάκα.

  13. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 29/08/2010 14:14:55

    Αποχή εχθρός της δημοκρατίας;

    Μα δεν μπορείς να είσαι εχθρός ενός πράγματος που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    Ψηφίζοντας επιτρέπεις στην τωρινή ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ να μασκαρεύεται σε δημοκρατία.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • popolaros avatar
      popolaros @ Θραξ Αναρμόδιος 29/08/2010 16:10:13

      Τι προτείνεις?

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Θραξ Αναρμόδιος 29/08/2010 18:02:43

      Θράκα, όταν διάβασα το άρθρο θέλησα να γράψω ένα σχόλιο, όπου να σου ζητώ να πάρεις θέση για το θέμα. Μετά το θεώρησα προκλητικό, και δεν το έκανα.

      Τώρα όμως σε ρωτώ κι εγώ: τι προτείνεις λοιπόν?

  14. petros avatar
    petros 29/08/2010 14:45:08

    Χτες αγόρασα ( για τελευταία φορά ) Επενδυτή.
    Ξέρετε τι έγραφε στις μέσα πολιτικές σελίδες ( στο οικονομικό ένθετο έγραφε για την οικονομική κρίση και τις συνέπειες της στην αγορά ):

    Το ΠΑΣΟΚ ανασαίνει γιατί η δυσαρέσκεια του κόσμου πάει προς την αποχή ή σε άλλα κόμματα και δεν την καρπώνεται η ΝΔ...Σιγοντάριζε ( κλασικά ) τη Ντόρα και το ΛΑΟΣ, μιλώντας για ... διάλυση της ΝΔ ! Κοινή γραμμή σε όλα τα διαπλεκόμενα κανάλια και εφημερίδες. Λες και διαβάζεις το ίδιο γραπτό,με άλλο ψευδώνυμο.

    Λοιπόν, αγαπητοί μου, μπορείτε να απέχετε, να ρίξετε λευκό ή άκυρο, ή να υπερψηφίσετε το ΠΑΣΟΚ και τους υποψηφίους του μαζί με τα δεκανίκια του.
    Σας λέω μόνο ένα από αυτά που μας περιμένουν :
    Εξομείωση αντικειμενικών με τιμές αγοράς =
    επιπλέον φόροι σε ΦΜΑΠ, σε δημοτικά τέλη, λογαριασμούς της ΔΕΗ, αύξηση τέλους ημιυπαιθρίων ή αυθαιρέτων !!!

    Λέει το ΔΟΛ(ιο) Βήμα :
    Ωστόσο θα πρέπει να επισημανθεί ότι οι νέες τιμές ζώνης που θα προκύψουν από τις αρμόδιες επιτροπές θα επηρεάσουν, εκτός από τη φορολογία στις μεταβιβάσεις, τις γονικές παροχές και τις κληρονομιές και τον φόρο ακίνητης περιουσίας, τα δημοτικά τέλη, το τέλος ακίνητης περιουσίας που καταβάλλεται με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ και μια σειρά άλλες φορολογίες που βαρύνουν το ακίνητο και κατ΄ επέκταση τον ιδιοκτήτη του. Κατά συνέπεια, όπου υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις από τις αγοραίες τιμές, η αύξηση των τιμών ζώνης θα οδηγήσει σε σημαντικές επιβαρύνσεις αρκετούς ιδιοκτήτες ακινήτων.

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artid=351108&dt=29/08/2010#ixzz0xzhv2E8K

    Με κλειστά μαγαζιά,με ανεργία στα ύψη, με δάνεια και μειώσεις μισθών, κόψιμο δώρων στους συνταξιούχους, αύξηση ΦΠΑ, πως θα πληρώνετε τους φόρους που έρχονται ; Πως θα καλύπτουμε τα υψηλά τεκμήρια (εννοώ,τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα, γιατί τα υψηλά εισοδήματα έχουν χαμηλά τεκμήρια !!! )διαβίωσης ; Πως θα πληρώνουμε τις ασφάλειες ή τα τέλη ; Όσο μεγαλύτερο ποσοστό πάρουν ( λόγω αποχής,λευκού, άκυρου ή υπερψήφισής τους ) τόσο μεγαλύτερο θα είναι το ΠΑΛΟΥΚΙ στη μεσαία τάξη,γιατί δεν διαπραγματεύονται τα μέτρα, δεν έχουν οργανώσει τις εφορίες, είναι τα πάντα διαλυμένα...

  15. petros avatar
    petros 29/08/2010 14:54:16

    Έντονο πονοκέφαλο προκαλεί στο οικονομικό επιτελείο το θέμα της μετάταξης προϊόντων και υπηρεσιών από το χαμηλό συντελεστή ΦΠA 11% στον υψηλό 23% για την είσπραξη πρόσθετων εσόδων ύψους 1 δισ. ευρώ το επόμενο έτος. Mε την αγορά να πιέζει να μην γίνουν μαζικές μετατάξεις, ιδίως σε κλάδους που πλήττονται έντονα από την κρίση αλλά και υπό το βάρος των έντονων πληθωριστικών πιέσεων στην οικονομία, το οικονομικό επιτελείο εξετάζει εναλλακτικές λύσεις ισοδύναμου δημοσιονομικού αποτελέσματος. Eκτός από τις αλλαγές στο ΦΠA στον υπό κατάρτιση προϋπολογισμό του 2011, θα περιλαμβάνονται:

    •H αύξηση αντικειμενικών αξιών για την είσπραξη 400 εκατ. ευρώ.
    •H φορολόγηση των ημιυπαίθριων χώρων για την είσπραξη 800 εκατ. ευρώ.
    •H σταδιακή εισαγωγή «πράσινου φόρου» στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για την εισροή 300 εκατ. ευρώ.
    •H έκτακτη εισφορά σε κερδοφόρες επιχειρήσεις για την εισροή 600 εκατ. ευρώ.
    •H είσπραξη 700 εκατ. ευρώ από τα δικαιώματα και τις άδειες των τυχερών παιγνίων.
    •H ενεργοποίηση των τεκμηρίων φορολόγησης των επαγγελματιών με απόδοση τουλάχιστον 400 εκατ.
    •H αύξηση της φορολόγησης αμοιβών σε είδος, συμπεριλαμβανομένης της φορολόγησης αυτοκινήτων με χρονομίσθωση (τουλάχιστον 150 εκατ. ευρώ).
    •H αύξηση φόρου στα είδη πολυτελείας με απόδοση τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ.
    •H ρύθμιση αυθαιρέτων, για έσοδα 1,5 δισ.

    Έφαγαν τα λεφτά των γονιών μας στα Χρηματιστήρια και στους Ολυμπιακούς και στις μίζες και στα δημόσια έργα. Τσουκάτος,Μαντέλης, Χριστοδουλάκης και άλλοι του συστήματος ΠΑΣΟΚ τριγυρνάνε ελεύθεροι... Ξαναψηφίστε τους ή κάντε αποχή, και ετοιμαστείτε να πληρώσετε ΕΚ ΝΕΟΥ τα δικά τους σπασμένα... Φόροι παντού, εκτός από το σύστημα ΠΑΣΟΚ και τους διαπλεκόμενους. Αλήθεια, εκεί δεν υπάρχει έλεγχος ; Τα λεφτά υπάρχουν. Είναι οι αποταμιεύσεις μιας ζωής, είναι τα σπίτια που μας έδωσαν οι γονείς μας ή τα αγοράσαμε με ληστρικά επιτόκια από τις τράπεζες, είναι οι μισθοί και οι συντάξεις που λεηλατούνται...Εκτός από τις ΔΕΚΟ, σε λίγο οι ξένοι θα αγοράζουν και ελληνικές ιδιοκτησίες ( σπίτια,μαγαζιά, εξοχικά ) Ελλήνων που δεν θα έχουν να καλύψουν τους ληστρικούς φόρους. Εμείς θα αποφασίσουμε στις 7 Νοέμβρη, εάν θα τα ξεπουλήσουμε όλα και θα είμαστε ισόβια ΣΚΛΑΒΟΙ.

    • DIANE avatar
      DIANE @ petros 29/08/2010 17:11:41

      + 100000! Σωστότατος, Πέτρο.

  16. Όχι κατάθλιψη,οργή για τους προδότες. avatar
    Όχι κατάθλιψη,οργή για τους προδότες. 29/08/2010 15:54:39

    Ένας από τους επιμέρους στόχους στο σύστημα στόχων της προδοτικής κυβέρνησης είναι το χάσιμο ακινήτων(τη γη επιθυμούν) των ιδιοκτητών.
    Αυτό θα επιτευχθεί μέσα από ανεργία,χαμηλούς μισθούς,υψηλό κόστος ζωής και κατασχέσεις.
    Με άλλα λόγια δεν θα έχει ο κόσμος χρήμα και θα πουλάει ακίνητα για να πληρώσει τους φόρους.
    Σημειωτέον πως ο λεγόμενος ΦΜΑΠ(φόρος μεγάλης ακίνητης περιουσίας)χτυπάει την τσέπη μικρών και μεσαίων ιδιοκτητών γιατί με την αύξηση των αντικειμενικών αξιών σε επίπεδο τιμών αγοράς και πιθανή μείωση του αφορολόγητου ορίου θα κληθούν να πληρώνουν από 500 μέχρι 5000 ευρώ ετησίως!!!!
    Φανταστείτε να είναι άνεργοι,να έχουν δάνεια,χαμηλές ετήσιες απολαβές μέσα σε ένα σκηνικό διάχυτης τεχνητής οικονομικής κρίσης με αυξανόμενη ανέχεια.

    • Minnie avatar
      Minnie @ Όχι κατάθλιψη,οργή για τους προδότες. 29/08/2010 17:24:59

      Πολυ σωστα.
      Και καποιος παρακαλω να μου προσδιορισει τα επιπεδα "τιμων αγορας" σημερα που η αγορα εχει βουλιαξει.

      Εχεις ενα και μονο ακινητο, ιδιοκατοικεις, το χρηματοδοτεις ετησιως διοτι τα σπιτια απαιτουν συντηρηση και ξαφνικα ερχεται το κρατος και σε ενημερωνει οτι εισαι μεγαλοιδιοκτητης και οφειλεις φορους.
      Τι λε ρε μεγαλε! Προσωπικα να δεχτω να τους πληρωσω εφ'οσον εκπιπτει στο ακεραιο το κοστος επισκευων και συντηρησης. Διοτι θα βρεθουν να μου χρωστανε, οχι να τους χρωσταω.

  17. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 29/08/2010 15:59:56

    Θά τό θεωρήσω όχι μόνον υποτιμητικό αλλά καί προσβλητικό γιά τόν εαυτόν μου εάν σπαταλήσω έστω καί ένα λεπτό γιά λογαριασμό όλων αυτών. Δέν μέ ενδιαφέρει ή εκλογή των ή ή επανεκλογή των στά διάφορα αξιώματα.
    Καί γιά είμαι σαφής θά προτιμούσα νά μήν τούς ξανάβλεπα. Αρκετή ζημιά έκαναν.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Ορθολογιστής 29/08/2010 16:09:17

      Αυτοί όμως θα σπαταλήσουν πολλά λεπτά για τους εαυτούς μας και για τα παιδιά και τα εγγόνια μας.

  18. plax avatar
    plax 29/08/2010 16:57:00

    η ψηφος ειναι θεμα συνειδησης και οχι τακτικης.
    αν η ψηφος διαμαρτυριας κατευθυνοταν πχ στο επεν παλι εχθροι της δημοκρατιας θα ημασταν.

  19. κοινή λογική avatar
    κοινή λογική 29/08/2010 17:40:39

    Τρεις μόνο σκέψεις και σχόλια στην κουβέντα:

    1. το ΠΑΣΟΚ δεν εξελέγη κυβέρνηση επειδή πήρε 9.842 περισσότερες ψήφους, αλλά (και) επειδή η ΝΔ έχασε 1.063.91 ψήφους. Οι χαμένες ψήφοι της ΝΔ, δεν πήγαν "μονοκούκι" στην αποχή & τα άκυρα/λευκά, και μία απολύτως αυθαίρετη και επιστημονικά ατεκμηρίωτη πρόσθεση της διαφοράς τους μεταξύ 2004 και 2009, θα μπορούσε να δείξει ότι το συνολικό ποσό ψήφων αποχής/λευκών/ άκυρων είναι περίπου το 50% των αποωλειών της ΝΔ.

    2. μεταξύ 2004 και 2009, μεσολάβησαν βουλευτικές εκλογές του 2007 με σαφείς επίσης απώλειες για τη ΝΔ και Ευρωεκλογές με συγκεκριμένα μηνύματα (πχ. αποχής και διαμαρτυρίας) που η ΝΔ αρνήθηκε να ακούσει

    3. ψήφος διαμαρτυρίας είναι η ψήφος σε άλλο Κόμμα αλλά και η αποχή και το Λευκό και το άκυρο. Ψήφος διαμαρτυρίας δε, στα τελευταία χρόνια του άκρατου δικομματισμού είναι ψήφος στο ΚΚΕ και ψήφος στο ΛΑΟΣ, με σημαντικές εισροές ψηφοφόρων ΝΔ (δεν γράφω πρώην ψηφοφόρων ΝΔ, προσοχή!)

    Η ΝΔ κάνει μέγιστο πολιτικό λάθος να κομματικοποιεί τις δημοτικές εκλογές, με δεδομένη και τη φθορά που ακόμα δεν έχει καταφέρει να αποκαταστήσει. Ο κίνδυνος που διατρέχει είναι η όποια μη-νίκη της σε δήμους, κοκ, να θεωρρηθεί ήττα της ΝΔ, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί ήττα του υποψηφίου και να γλιτώσει λίγη παραπάνω φθορά το Κόμμα.

    Αλλά φαίνεται ότι αυτά δεν ενδιαφέρουν, όπως δνε ενδιαφέρει το γεγονός ότι ουδείς έχει ακούσει (πριν κατανοήσει) την αντιπρόταση στο μηνμόνιο της ΝΔ, διότι ο Πρόεδρος δεν έχει αδράξει ακόμα τις ευκαιρίες που αφειδώς του προσφέρθηκαν για να παίζει διαρκώς στα κανάλια τις θέσεις και το λόγο του.

    Και εξηγούμαι, γιατί ο Σαμαράς δεν κατέβηκε ούτε σε μία πορεία ως απλός Πολίτης να πει όχι στο Μνημόνιο, με "στημένη" ΟΝΝΕΔ για περιφρούρηση και 5 πολίτες δικούς του να τρέξουν την ώρα που τραβάει η κάμερα, να του σφίξουν το χέρι? γιατί η κάμερα θα έτρεχε πίσω του, όχι σαν τώρα που "παρακαλάει" το γραφείο τύπου, και η κάμερα το "γράφει".

    Γιατί η ΝΔ του Σαμαρά δείχνει να ασχολείται με τη Ντόρα και την Καλαμάτα απ'ότι με κάθε πολίτη και με ολόκληρη την Ελλάδα?

    και τελικά, γιατί προσπαθεί κι αυτός να δημιουργήσει εσωκομματικές ισορροπίες αφήνοντας το Μαντούβαλο να του πάρει τον Πειραιά, ροκανίζοντας τους 10 μήνες τις πανηγυρικής εκλογής του από τους ΝΔκράτες?

    Τι περιμένει? δεν βλέπει ότι κινδυνεύει να τύχει περιφρόνησης (εκλογικής και μη) από τους ίδιους που τον ψήφισαν περιμένοντας με τις ώρες στην ουρά, μαυρίζοντας τις πρακτικές και τους εκπροσώπους τους που έφεραν το -11%, απαιτώντας ταχύτητα και αποτελεσματικότητα στην εκφορά του πολιτικού λόγου?

    κλείνω, δεν βλέπει ότι η απουσία του, φέρνει τους ΝΔκράτες στην αποχή γιατί το χέρι τους ΔΕΝ μπορεί να ψηφίσει άλλο, οτιδήποτε άλλο ?

  20. fwteinh avatar
    fwteinh 29/08/2010 18:13:24

    πολύ απλά μπορούμε όλοι να μην ψηφίσουμε κανέναν υποψήφιο πασοκ.
    Να αντιδράσουμε στην μιζέρια στην οποία μας έσπρωξαν.
    Να γκρεμίσουμε αυτό το κατασκεύασμα που μας κυβερνά και που το στηρίζουν όλοι εκτός από τον ελληνικό λαό.
    προτιμώ οικουμενική παρά αυτήν την κοροιδία που ξαφνικά όλοι θυμήθηκαν ότι η ελλάδα χρωστάει και πιο μετά θυμήθηκαν ότι η ελλάδα πρέπει να γίνει ανταγωνιστική.
    Γιατί δεν μιλάει ούτε η αντιπολίτευση? έστω ένα εύκολο σλόγκαν "Ούτε μία ψήφος στην κυβέρνηση του μνημονίου" ή "Διώξτε τους υπαλλήλους της τρόικας" κάτι τελοσπάντων!Δεν έχει κόστος να κάνουν μία δημόσια ομιλία να μας πουν και κάτι άλλο εκτός από τις επίτηδες κουραστικές αναλύσεις των καναλιών (που ο ένας αναιρεί τον άλλον για να είναι σίγουρο το μπέρδεμα του τηλεθεατή).
    Πραγματικά τείνω να πιστέψω ότι αμερικάνοι και ευρωπαίοι εκβιάζουν την αντιπολίτευση να μην πολυμιλάει. Και εκβιάζουν και έναν ολόκληρο λαό να ανέχεται τις μαριονέτες του κουκλοθέατρου ΓΑΠ. Είναι σαν να μας έχουν βομβαρδίσει και εμείς καθόμαστε μέσα στα συντρίμμια και βλέπουμε τηλεόραση για να μάθουμε πόσοι έλληνες πρόσφεραν τον μισθό τους σήμερα στον ΓΑΠ μετά από τυχαία συνάντηση στα σοκκάκια του Πόρου, της Πάρου κλπ.Και το ερώτημα παραμένει, η αντιπολίτευση γιατί δεν μιλάει και δεν ξεσηκώνεται?

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ fwteinh 29/08/2010 19:30:38

      Θα έχουμε την χαρά να δούμε και "οικουμενική κυβέρνηση" κάποια στιγμή στο μέλλον. Είναι μια από τις εναλλακτικές που εξετάζει το όλο πολιτικό σύστημα. Εναλλακτιές που έχει για να διασωθεί. Το σύστημα. Οχι εμείς.

      ΘΑ

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 29/08/2010 23:31:21

        Ο Ντελαγκρέτσιας παίζει σε αυτό το σενάριο; Ακούγεται πως κατεβαίνει για δήμαρχος Σπετσών.

  21. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 29/08/2010 18:50:28

    Οποιος απέχει ψηφίζει ΠΑΣΟΚ και μείωση μισθού

    • robovoter avatar
      robovoter @ ανώνυμος 29/08/2010 20:43:22

      +100000000000000000000000000000000

  22. geosid avatar
    geosid 29/08/2010 19:56:30

    ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΑΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΟΥΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΩΣ Η ΝΔ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΗ,ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ ΛΑΘΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ 10 ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΑ.ΔΕΝ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    ΟΜΩΣ Ο Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΣΥΛΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΝΩ ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΔΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΝΔΚΡΑΤΙΣΣΕΣ ΑΝ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΟΤΕ ΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ

  23. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 29/08/2010 20:55:38

    Είμαι υπέρ της αποχής.

    Κάθε φορά λίγο πριν τις εκλογές, τις βουλευτικές συνήθως, ανακινείται το ζήτημα της αποχής. Κυρίως από τους θιασώτες της συμμετοχής. Ας δούμε κάποια από τα κύρια επιχειρήματά τους:

    Η αποχή
    1) πριμοδοτεί, με βάση τον εκλογικό νόμο, συνήθως το πρώτο κόμμα (αγαπημένο επιχείρημα του ΚΚΕ)
    2) δεν εκφράζει κανένα πολιτικό μήνυμα προς την κοινωνία
    3) δεν έχει καμμία επίπτωση στο πολιτικό σύστημα, αναθεώρησης, τιμωρίας κλπ.
    4) είναι εχθρός της δημοκρατίας (τελευταίας εσοδείας)

    Ομως δεν μας εξηγούν
    1) γιατί υπάρχουν τέτοιοι εκλογικοί νόμοι και αν ψήφισε ποτέ ο λαός τέτοιον εκλογικό νόμο ή τον εγκρίνει
    2) γιατί δεν γίνεται καμμιά σοβαρή μετεκλογική συζήτηση για το νόημα της αποχής, ακόμη και όταν έχουμε υψηλά ποσοστά
    3) γιατί δεν υπάρχει κάποια Συνταγματική διάταξη που να ενεργοποιείται λόγω της υψηλής αποχής
    4) πως είναι δυνατόν να έχει η δημοκρατία εχθρούς, ενώ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ (η δημοκρατία)

    Αποχή χωρίς συνείδηση από τον εκλογέα, του τι είναι και κυρίως ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δημοκρατία δεν έχει κανένα νόημα. Ούτε προσπορίζει κάποιο όφελος στην μεγάλη υπόθεση της δημοκρατίας.

    Αποχή χωρίς συνείδηση από τον εκλογέα, του τι είναι κοινοβουλευτισμός και κόμματα, επίσης δεν έχει κανένα νόημα. Χρειάζεται ιστορική γνώση και κριτική σκέψη. Αυτά είναι τα στοιχεία που διαμορφώνουν τον πολιτικό μας χαρακτήρα.

    Απέχω γιατί αυτό το σύστημα δεν είναι δημοκρατία. Και αφού δεν είναι δημοκρατία, όποιο κόμμα και να επιλέξω στην κάλπη μικρή διαφορά έχει. Ολα τα κόμματα συμφωνούν στον κοινοβουλετισμό. Συμφωνούν στους αντιπροσώπους-βουλευτές, συντεταγμένη διμοιρία. Συμφωνούν στο ότι δεν μπορώ να σταυρώσω ονόματα από διαφορετικά ψηφοδέλτια. Συμφωνούν στα μη-δημοψηφίσματα. Συμφωνούν στις 4-ετείς θητείες. Συμφωνούν στην μη-λογοδοσία τους. Συμφωνούν στο να διορίζουν την κεφαλή της δικαιοσύνης. Συμφωνούν στο να παίρνουν δάνεια χωρίς να μας το λένε. Συμφωνούν στον επαγγελματισμό των πολιτικών και την οικογενειοκρατία. Συμφωνούν και συμφωνούν. Ε, εγώ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ. Λήξις.

    Δεν μπορώ να τα ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, παίρνοντας μέρος, με την ψήφο μου. Δεν θα γίνω εγώ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ σε τέτοια ΕΝΟΧΗ. Οποιος μπορεί, ας το κάνει. ΟΧΙ ΕΓΩ. Θέλω νά χω την συνείδησή μου ήσυχη ότι ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.

    Η συμμετοχή μου στην εκλογική διαδικασία ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ όσα κάνει το κοινοβουλευτικό καθεστώς σε εμένα και τους συμπολίτες μου. Οσα έκανε στο παρελθόν και ΟΣΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. Χωρίς την παρουσία μου και την συμμετοχή μου. Υποκλέπτοντας σε μια καρικατούρα δημοκρατίας την συναίνεσή μου για ότι έκανε, κάνει και θα συνεχίσει να κάνει.

    Μόνο με το ότι απουσιάζει Η ΚΛΗΡΩΣΗ από τις διαδικασίες, αποδεικνύει ότι δεν είναι δημοκρατικές διαδικασίες. Η εκλογή είναι ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΗ διαδικασία. Η ΚΛΗΡΩΣΗ είναι η καρδιά της δημοκρατίας. Η εκλογή τους επιτρέπει να ελέγχουν το ποιοι θα αναδειχθούν στα αξιώματα. ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΟΛΠΑ. Είναι Ολιγαρχικά.

    Ο απέχων πολίτης πρέπει να μπορεί να εξηγήσει στον εαυτό του, και κυρίως στους ΑΛΛΟΥΣ, το νόημα της αποχής του ως στάση ΜΗ-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ του υπάρχοντος πολιτεύματος ως δημοκρατικού. Οτι η αποχή του απο-νομιμοποιεί την κατ' επίφασιν δημοκρατία και καταδείχνει το ψεύδος της. Τον σφετερισμό και την υποκλοπή της μεγάλης και ιερής λέξης. Δημοκρατία. Το number one στο hit parade λαών και λαών ανά τους αιώνες.

    Να μπορεί ο απέχων πολίτης να εξηγήσει την σήψη και την διαφθορά του κοινοβουλευτισμού και των κομμάτων, την ρίζα, την αιτία και το περιβάλλον της, με όρους απουσίας της δημοκρατίας. Να κατανοήσει οτι ο κοινοβουλευτισμός ΕΙΝΑΙ Ο ΒΙΟΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ. Και να δώσει και στους άλλους να το κατανοήσουν αυτό.

    Τότε και ΜΟΝΟΝ τότε να εκφραστεί με την αποχή του ο πολίτης, ως αποδοκιμασία της παρούσας πολιτειακής "διαρρύθμισης". Τότε θα πιάσει τόπο η αποχή ακόμη και με μικρά ποσοστά. Οταν γύρω από την αποχή δημιουργηθεί ΚΙΝΗΜΑ αποκατάστασης της δημοκρατίας. Κίνημα παλινόρθωσης της δημοκρατίας.

    Ιδού και μερικές σκέψεις ακόμη για την αποχή:

    Οταν η αποχή είναι σε ένα 5% με 10% λες, ε, εντάξει, βαριόντουσαν ορισμένοι, αρρώστησαν, ήταν μακριά από το εκλογικό τους κέντρο, και το δικαιολογείς.

    Οταν όμως η αποχή ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ το 25% τότε το πράγμα ΠΑΡΑ-ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ.

    Ομως ούτε το Σύνταγμα, ούτε πολύ περισσότερο αυτοί οι επαίσχυντοι εκλογικοί νόμοι προβλέπουν κάποιο μέτρο ή την εκκίνηση κάποιας διαδικασίας αναθεώρησης του Συντάγματος, του πολιτεύματος ή ότι άλλο όταν η αποχή πάρει υψηλά ποσοστά.

    Εν ολίγοις, το νομικό καθεστώς που ισχύει τώρα, νομιμοποιεί την συγκρότηση κυβέρνησης ακόμη και αν πάει μόνο το 1% των εκλογέων να ψηφίσει και το υπόλοιπο 99% επιλέξει αποχή. Αυτό και μόνο καταδεικνύει το ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ.

    ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ 1% ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΕΩΝ.

    Κυβέρνηση που θα μπορεί να
    -κυρήξει πόλεμο και στείλει τα παιδάκια μας στα σύνορα
    -βάλει φόρους
    -διορίσει την ηγεσία της δικαιοσύνης
    -νομοθετήσει
    -κατεβάσει στους δρόμους τα ΜΑΤ να μας δέρνουν επικαλούμενη την νομιμότητα

    ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ 1%

    Καλή δημοκρατία έχουμε;


    Θραξ Αναρμόδιος

  24. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 29/08/2010 21:54:37

    "Διαβάζουμε κατα καιρούς, ότι το ΠΑΣΟΚ είχε στις τελευταίες εκλογές, σχεδόν τους ίδιους ψηφοφόρους που είχε και το 2004. Πως είπατε παρακαλώ ;; Και πως βγήκε πρώτο κόμμα με 160 βουλευτές και 10,45% διαφορά από το δεύτερο κόμμα, την ΝΔ ;; Απλό…δια της μεθόδου της αποχής και της προπαγάνδας του κ. Κανένα. Δεν πήγαν να ψηφίσουν οι δυσαρεστημένοι ψηφοφόροι της ΝΔ. "

    Βγήκε πρώτο κόμμα λόγω ενός ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ, στην λογική και την νομιμοποίηση του οποίου ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΝΔ.
    ----

    "Τυχαίο, δεν νομίζω."

    Καθόλου τυχαίο φυσικά.
    ----

    "Ποιούς εξυπηρετεί η αποχή λοιπόν; Εξυπηρετεί το εκλογικό σώμα;"

    Βεβαίως και εξυπηρετεί το εκλογικό σώμα. Τα κόμματα θα εκλεγούν ακόμη και αν πάει ΜΟΝΟ ΤΟ 1% να ψηφίσει. Και θα σχηματιστεί κυβέρνηση ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.
    ----

    "Εξυπηρετεί την Δημοκρατία;"

    Δεν υπάρχει δημοκρατία λέμε. Την κηδέψαμε το 322 πχ μαζί με τους τελευταίους της ήρωες.
    ----

    "Σίγουρα εξυπηρετεί το ‘σύστημα’ και τους πραιτωριανούς του…τα ΜΜΕ."

    Define "σύστημα"
    ----

    "Η λογική τους είναι απλή. Η ‘παίζεις’ μαζί μας ή δεν ‘παίζεις’ καθόλου. Έτσι προπαγανδίζουν ποικιλοτρόπως την αποχή, ως ψήφο διαμαρτυρίας. Και εκεί κατευθύνουν τους δυσαρεστημένους. Να φύγετε, να πάτε αλλού, δηλαδή."

    Η συνειδητή αποχή είναι έκφραση της λαϊκής βούλησης για ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
    Δεν είναι διαμαρτυρία, λουλούδια και χίπυς.
    ----

    "ΟΧΙ η αποχή δεν είναι κάποιο κόμμα και δεν στέλνεις κανένα πολιτικό μήνυμα επιλέγοντας το, δια της αποχής σου."

    Δηλαδή μόνο ψηφίζοντας κόμματα στέλνουμε κάποιο μήνυμα;
    Είναι τώρα δημοκρατική νοοτροπία αυτή;

    Η αποχή είναι ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.
    Γι' αυτό και ΟΛΑ τα κόμματα συμφωνούν: Δεν θέλουν αποχή.
    ----

    "Η αποχή σε βγάζει εκτός παιχνιδιού."

    Η αποχή ξαναβάζει την δημοκρατία από την παρανομία στο φως.
    ----

    "Κόκκινη κάρτα δηλαδή, μόνο που την δείχνεις εσύ, στον εαυτό σου.
    ΝΑΙ στην αποχή από το κόμμα και την πολιτική που σε εξαπάτησε!
    ΟΧΙ στην αποχή από το εκλογικό σου δικαίωμα!
    Εάν επιλέξεις την αποχή για να ‘τιμωρήσεις’ ένα συγκεκριμμένο κόμμα, ξανασκέψου το. Ουσιαστικά το πριμοδοτείς. Ρωτάς γιατί ; Διότι ως απέχων δεν υπολογίζεσαι στα εκλογικά ποσοστά. Είσαι μαζί με τα λευκά και τα άκυρα."

    Αυτό συμβαίνει ΕΞΑΙΤΙΑΣ του επαίσχυντου εκλογικού νόμου.
    Καθώς και του ότι δεν υπάρχει πρόνοια στο Σύνταγμα για μεγάλα ποσοστά αποχής.

    Τα κόμματα, ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, συμφωνούν και στην λογική του εκλογικού νόμου και στο μαγείρεμα του Συντάγματος, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ.
    ----

    "Μπορεί να σε χάνει το κόμμα σου και να πιστεύεις ότι το ‘τιμώρησες’ αλλά αφού δεν συμμετέχεις, δεν σε κερδίζει κάποιο άλλο κόμμα και η διαμαρτυρία σου είναι αόρατη."

    Αόρατη ε; Αόρατη.
    Μην πω τώρα και μου κόψει το σχόλιο ο διαχειριστής.
    Θεωρώ το επιχείρημα αυτό πέρα για πέρα ΑΝΕΝΤΙΜΟ και ολοκληρωτικής νοοτροπίας.
    ----

    "Η αποχή δεν μικραίνει τα ποσοστά των μεγάλων κομμάτων γιατί απλά δεν υπολογίζεται."

    Κακώς. (αλλά τότε γιατί ανησυχείτε;)
    Η αποχή θα έπρεπε να υπολογίζεται. Να αφαιρείται από τα εκλογικά ποσοστά.
    Ωστε να είναι ΟΡΑΤΗ η ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. Οτι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ. Η ότι θέλει ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ όλο.

    Τώρα ΝΟΘΕΥΕΤΑΙ Η ΛΑΪΚΗ ΘΕΛΗΣΗ.
    Που και μ' αυτό το Σύνταγμα ακόμη, είναι ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ.
    ----

    "Το ποσοστό της, υπάρχει μόνο για στατιστικούς λόγους."

    Κάκιστα.
    ----

    "Ποτέ η αποχή,τα λευκά και άκυρα δεν κυβέρνησαν."

    Εγώ το εκλαμβάνω αυτό σαν να επιχαίρει κάποιος ΜΗ-δημοκράτης, που δεν ΠΙΑΝΕΙ ΤΟΠΟ και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥ, μέρος της λαϊκής βούλησης. Σαν ΧΑΡΑ μου ακούγεται.

    Αλλά εδώ δεν κυβέρνησε ΠΟΤΕ ο λαός...
    ----

    "Από ενεργός πολίτης που συμμετέχει στα κοινά και έχεις λόγο, γίνεσαι ένα στατιστικό στοιχείο αποχής."

    Πότε συμμετείχα και δεν το κατάλαβα;
    Ξυπνήστε με την επόμενη φορά που θα πρέπει να συμμετέχω, μην το χάσω.

    Συμμετείχα όταν αποφασιζόταν τι δάνεια θα πάρουμε, πως και από ποιον;
    Συμμετείχα στην εξαγγελθείσα επανίδρυση του κράτους;
    Στον πόλεμο με τους νταβαντζήδες;
    Ποιος με κάλεσε;
    Που είναι το φύλλο πορείας μου για την μάχη της δημοκρατίας;
    ----

    "Αυτή την δύναμη θέλουν να σου πάρουν. Μην τους την παραχωρήσεις. "

    ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΩΣΑΝΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ.
    Η ΑΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΟΠΛΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ.
    ----

    "Ψήφισε κάτι άλλο. Ψήφισε αντιδραστικά. Ψήφισε ότι και όπως γουστάρεις…αλλά Ψήφισε. Μην τους αφήσεις να σε βγάλουν από το παιχνίδι. Μην τους αφήσεις να ΜΗΝ σε υπολογίσουν στα ποσοτά. "

    Γιατί ΤΟΣΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ να πάρω μέρος;
    Αφού με θέλετε τόσο να συμμετέχω ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΙΤΕ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ στις αποφάσεις;
    Αφού τόσο πολύ σας νοιάζει η γνώμη μου γιατί με καλείτε ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΣΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ;
    ----

    "Τρέλανε τους, πρώτος."

    Αυτό θα κάνω.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • popolaros avatar
      popolaros @ Θραξ Αναρμόδιος 29/08/2010 23:03:35

      Η τυραννία ενός ηγεμόνα σε μια ολιγαρχία δεν είναι τόσο επικίνδυνη για το κοινό καλό, όσο η απάθεια των πολιτών σε μια δημοκρατία.

      ~Montesquieu~ | (Γάλλος στοχαστής) | 1689-1755

      ----------

      Δημοκρατία υπάρχει εκεί όπου ένας πολίτης έχει το δικαίωμα να πει ελεύθερα πως δεν υπάρχει Δημοκρατία.

      ~John Kenneth Galbraith~ | (Καναδός οικονομολόγος) | 1908-2006

      ----------


      Η καλύτερη δημοκρατία είναι εκείνη, όπου στους κακούς δεν επιτρέπεται να παίρνουν την εξουσία και στους καλούς δεν επιτρέπεται ν’ αρνούνται τη διακυβέρνηση του τόπου τους.

      ~Πιττακός ο Μυτιληναίος~ | (εκ των Επτά σοφών της Αρχαίας Ελλάδας) | 650-570 π.Χ.

      • aurora3363 avatar
        aurora3363 @ popolaros 30/08/2010 00:32:37

        +100000.απολυτως σωστος! το μη χειρον βελτιστον δεν ελεγαν οι προγονοι μας;

  25. aurora3363 avatar
    aurora3363 30/08/2010 00:34:15

    ο αγωνας ειναι δραση..το να καθεσαι να κοιτας δεν ειναι αγωνας!

  26. aurora3363 avatar
    aurora3363 30/08/2010 00:37:03

    ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΗΣΟΥΜΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΤΡΙΒΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ! ΜΕΤΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ..ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ @#ΔΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑς ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ!!

  27. ΚΡΙΤΩΝ avatar
    ΚΡΙΤΩΝ 30/08/2010 08:15:07

    Από εδώ και πέρα θα τον λέμε

    ΨΗΦΟ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

    Ποτέ πιά στην αποχή. Εάν είναι δυνατόν να μπούνε και καινούργια κόμματα στην βουλή με πάνω από 3%

    ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΨΗΦΟ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ
    ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ

  28. δημης avatar
    δημης 30/08/2010 22:18:57

    ΥΠΟΘΕΣΗ Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ ¨ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ¨ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ 300 ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ Ι Δ Ι Α Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ Χ Α Λ Ι Α....

  29. Jimmy Kane avatar
    Jimmy Kane 09/11/2010 16:21:09

    Συνειδητά απήχα κ απέχω από τις εκλογές από τότε που μου δόθηκε το εκλογικό δικαίωμα.
    Δεν με εκφράζει τίποτα από αυτό το πολίτευα και την πολιτική κατάσταση στην χώρα μου (κ όχι μόνο).
    Το πολιτευμα που έχουμε δεν ειναι δημοκρατικό κ θα στο αποδείξω:
    Με αυτό που κάνω αυξάνεται το ποσοστό της αποχής κ κατά συνέπεια εκλέγεται "φασιστικα" με 15% ένας παπάρας.
    Αλλά πρόσεξε αυτό μας μαθαίνει ότι με τον θεσμό των εκλογών, όπως λειτουργεί δεν μπορούμε να έχουμε δημοκρατία.

    Γι αυτό αφήνω τις εκλογές σε αυτούς που ασχολουντε με τα πολιτικά, σε αυτούς που χρειάζονται κάποιον να τους καθοδηγεί, σε αυτούς που με την ψήφο τους πιστεύουν ότι κάνουν καλο στην κοινωνία, σε αυτούς που ελπίζουν ότι όλα θα πανε καλά.

    Μπορείς να κάνεις πολλά περισσότερα από το να ψηφίζεις απλώς.

    Θα κλείσω με:
    "Αυτό που όντας πιτσιρίκια ο πατέρας μας, έφτιαχνε το ποδήλατο και μας έδινε μια βίδα να κρατάμε για να νομίζουμε ότι συμμετέχουμε?"

    Γενικώς δεν πιστεύω σε αυτό το σύστημα γιατί σκοτώνει ανθρώπους κ περιβάλλον. Από εκεί και πέρα δεν με νοιάζει αν η αποχή είναι ο εχθρός της δημοκρατίας. Νομίζω ότι αν είναι όντως εχθρός της τότε δεν πρέπει να είναι κ τόσο ισχυρό πολίτευμα.

    Κλείνοντας θέλω να πω μερικά πράγματα για την δημοκρατία.
    Μπορεί να την αποθεώνουμε κ να την δοξάζουμε ώς το καλύτερο πολίτευμα αλλά πρέπει να ξέρουμε και τα εξής:

    Κοίτα, οι αρχές τις οποίες η Αναγέννηση αποφάσισε να κωδικοποιήσει κάτω από το ορισμό "άμεση δημοκρατία" εχουν τις ρίζες τους στην Αρχαία Αθήνα. Τουτέστιν:
    1. Ψηφοφορίες για κάθε σημαντικό ζήτημα μετά από αγορεύσεις στην εκκλησία του δήμου.
    2. Ορισμός αντιπροσώπων ανά θέμα και όχι με γενική θητεία.
    3. Εξοστρακισμός όσων θεωρούνταν εχθροί του πολιτεύματος.

    Όλα αυτά υπό προϋποθέσεις -έτσι; Δηλαδή δικαίωμα ψήφου είχε το 10% των κατοίκων της Αττικής (πολίτες), σε εμπόλεμη κατάσταση αναλαμβάνανε εν λευκώ οι εκλεγμένοι στρατηγοί (και η Αθήνα ήταν τον περισσότερο καιρό σε εμπόλεμη κατάσταση), κ.λ.π.

    Ας μην ξεχνάμε όμως και το γεγονός οτι η θανατική καταδίκη του Σωκράτη ήταν ακόμα μια απόδειξη μανιασμένης προάσπισης της άμεσης δημοκρατίας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.