#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/08/2009 08:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η πραγματική σύγκρουση δεν είναι ανάμεσα στον Καραμανλή και τον Παπανδρέου

Η βασική πολιτική σύγκρουση σήμερα δεν είναι ανάμεσα στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ή τον Κώστα Καραμανλή και το Γιώργο Παπανδρέου. Αυτή είναι μόνο η πρόσκαιρη επιφανειακή όψη μιας πολύ βαθύτερης σύγκρουσης, ανάμεσα στη «διαπλοκή» και το πολιτικό σύστημα.

Τα εξωθεσμικά κέντρα δεν θέλουν ούτε τον Κώστα να κυβερνήσει ούτε τον Γιώργο να έλθει φρέσκος και με αυτοδυναμία. Θέλουν, ει δυνατόν, να παραμερίσουν και τους δύο. Τις διαθέσεις τους έναντι του Κώστα τις έδειξαν από την αρχή. Τις διαθέσεις τους έναντι του Γιώργου τις έδειξαν μετά την ήττα του στις εκλογές του 2007, όταν ώθησαν τον Βενιζέλο να διεκδικήσει την εξουσία. Έχουν φροντίσει κι έχουν διαβρώσει και τα δύο κόμματα εξουσίας. Τη ΝΔ μέσω Αγίας Οικογένειας και Σουφλιά. Το ΠΑΣΟΚ μέσω όλων των «πρωτοκλασάτων» που σφάζονται στην ποδιά των καναλιών και των διαπλεκομένων.

Στόχος των εξωθεσμικών είναι να μην προκύψει αυτοδυναμία στις επόμενες εκλογές. Διότι σε αυτή την περίπτωση και οι δύο αρχηγοί θα υποστούν πλήγμα κατά του κύρους τους μέσα στο κόμμα τους: Ο Γιώργος, διότι δεν θα έχει καταφέρει να νικήσει τη καταρρέουσα Νέα Δημοκρατία. Και ο Κώστας, διότι θα έχει χάσει από το «Γιωργάκη» σε μια πρόωρη εκλογική μάχη που ο ίδιος προκάλεσε.

Επόμενος στόχος των εξωθεσμικών είναι να προκύψει κυβέρνηση συνεργασίας ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, τουλάχιστον για ένα μεταβατικό διάστημα δύο ετών. Με απώτερη επιδίωξη, στη διάρκεια αυτής της διετίας, να φθείρουν και τα δύο κόμματα και να δημιουργήσουν ανάμεσά τους (ή ακόμα και στην θέση τους) μια κεντρώα σύγκλιση (κεντροδεξιάς πολιτικής με κεντροαριστερό «προσωπείο») στην οποία θα πρωτοστατούν οι δικοί τους κι από τα δύο κόμματα. Η Αγία Οικογένεια και η ομάδα του Σουφλιά από τη ΝΔ. Ο Βενιζέλος, ο Χρυσοχοΐδης, η Διαμαντοπούλου, ίσως και ο Πάγκαλος και ο Λοβέρδος από το ΠΑΣΟΚ, πασπαλισμένοι με κάποια «ανανεωτικά αριστερά» στοιχεία, όπως τον Κουβέλη του Συνασπισμού που οδεύει για διάλυση ολοταχώς.

Το σχέδιο αυτό προωθούν, αλλά δεν είναι όλα ευνοϊκά για τους εξωθεσμικούς.

Πρώτον, δεν βρίσκονται στην καλύτερη οικονομική κατάσταση (όλοι οι διαπλεκόμενοι πλην Μπόμπολα έχουν οικονομικά προβλήματα – η κρίση τους έθιξε όλους).

Δεύτερον, η διεθνής τάση δεν είναι υπέρ λιγότερο ισχυρού εθνικού κράτους όπως μέχρι πρόσφατα, αλλά υπέρ περισσότερων εθνικών ευθυνών στη ρύθμιση των αγορών. Η επιστροφή στο regulation (που είναι ασαφής ακόμα) δεν ευνοεί τον απόλυτο έλεγχο των εξωθεσμικών στο κράτος. Μάλλον ευνοεί το ακριβώς αντίθετο και γι αυτό η Ντόρα και οι Φαναριώτες γενικότερα συναντούν ισχυρές αντιδράσεις στις ηγετικές φιλοδοξίες τους

Τρίτον, ο Κώστας Καραμανλής είναι πολύ ισχυρός μέσα στο κόμμα του (ακόμα τουλάχιστον). Είναι ο μόνος ηγέτης η κομματική βάση του οποίου του ζητά από τώρα να παραμείνει ηγέτης ακόμα κι αν χάσει τις εκλογές! Αυτό έχει να συμβεί ουσιαστικά από την εποχή του άρρωστου Ανδρέα Παπανδρέου.
Μπορεί ο Καραμανλής να αντιστρέψει το κλίμα;

Όπως έδειξαν και οι τελευταίες δημοσκοπήσεις, με τη Νέα Δημοκρατία στο ναδίρ, με τους Οικολόγους συμπιεσμένους στο 2% και το ΣΥΡΙΖΑ στο 3,5%, δηλαδή σε ιδανικές συνθήκες για το Γιώργο, το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να ξεπεράσει το 31-33%. Προφανώς «δεν τραβάει».

Αρκεί η ΝΔ να επανα-συσπειρώσει τους μισούς από τους απογοητευμένους ψηφοφόρους της για να εκμηδενίσει, ή να αντιστρέψει τη διαφορά! Κι αυτό δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο

Αν το επιτύχει αυτό, τότε ούτε το Μάρτη θα έχουμε εκλογές. Και τότε όλα θα είναι πολύ πιο δύσκολα για τη διαπλοκή…

Μπορεί η Πολιτική να κερδίσει τη Διαπλοκή; Θα το δούμε λίαν συντόμως

Ο Καραμανλής έχει την ευθύνη να το τολμήσει. Και ο Παπανδρέου να τον στηρίξει.

Αν δεν κερδίσει η Δημοκρατία, θα χαθούν και οι δύο. Αν κερδίσει η Δημοκρατία υπάρχει χώρος και ρόλοι και για τους δύο…

Και οι δύο πριν απ’ όλα, έχουν την ευθύνη να εκκαθαρίσουν τα κόμματά τους από τη διάβρωση των εξωθεσμικών.

Χωρίς αυτό δεν μπορούν να κερδίσουν τη μάχη κατά των διαπλεκομένων…

Θ.Κ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. zorro avatar
    zorro 31/08/2009 09:05:41

    πες μου σε παρακαλώ, ποιοί είναι αυτοί οι εξωθεσμικοί? όλο με τον όρο του εξωθεσμικού τους διαβάζω, ονόματα ποτέ δεν γράφετε.

    • andr3as avatar
      andr3as @ zorro 31/08/2009 09:27:53

      και ποιοί είναι οι Φαναριώτες???
      Ως τηλεθεατής και αναγνώστης θυμάμαι κάποιες εικόνες επιχειρηματιών και πολιτικών που στη λεζάντα μάλιστα έχουν και βαρύγδουπους τίτλους όπως κλειδοκράτωρ της μεγάλης πυλης,σφουγγοκώλαριος της μεγαλης τρύπας και τα λοιπά...Καλά καταλαβα?

      • donaE avatar
        donaE @ andr3as 31/08/2009 09:40:57

        Απο την Πελοποννησο ειναι.Αγια Οικογενεια ,Φαναριωτες πες-πες... κατοχυρωθηκαν.

      • andr3as avatar
        andr3as @ andr3as 31/08/2009 09:55:52

        Π.Παυλόπουλος - Μεσσηνία
        Δ.Αβραμόπουλος - Αρκαδία
        Α.Σαμαράς - Μεσσηνία
        Μήπως εννοείς τον μεσαίο?

  2. rty avatar
    rty 31/08/2009 09:15:58

    Ωραία η ανάλυση Θ.Κ. αλλά μήπως ξέχασες το ΛΑΟΣ που κατά τις τελευταίες δημοσκοπήσεις είναι "σχεδόν" τρίτο κόμμα;

  3. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 31/08/2009 09:16:06

    Θα αντισταθουν σκληρα οι κομματικοι. θα πολεμησουν νυν υπερ παντων, της κουταλας δηλαδη.

  4. antoula avatar
    antoula 31/08/2009 09:25:28

    Που ακριβώς τους χαλάει την σούπα ο ΚΚ 5,5 χρόνια τώρα? Που αντιστάθηκε και ποιο διαπλεκόμενο πορτοφόλι χάλασε? Το σκεπτικό που γράφεις το διαβάζω μέρες τώρα και προσπαθώ να δω που βασίζεται?
    Μπορείς να δώσεις κάποια παραδείγματα που ο ΚΚ με τις επιλογές του έχει εξοργίσει τους νταβάδες εντός/εκτος και επί τα αυτά?

  5. donaE avatar
    donaE 31/08/2009 09:26:03

    Μπα Αρχιδαμε οι κομματικοι ειναι μαλλον σε στενη εξαρτηση απο τους εξωθεσμικους,δεν βλεπεις τι γινεται...
    Οτι κανει ο λαος μονο.

  6. isnogood avatar
    isnogood 31/08/2009 09:43:53

    Το καλοκαίρι στις αρχές,βρέθηκα τυχαία με έναν παλιό μου συμμαθητή σε ένα ουζερί. Είχα πολλά χρόνια να τον δω. Μετανάστης στη Σουηδία με οικογένεια.
    Και φυσικά πάντα αμετανόητος Κομμουνιστής. Ήταν μεγάλες οι κόντρες που είχαμε στο Λύκειο. Και μου λέει λοιπόν η ...σειρά μου: ρε συ, τι κάνει ο δικός σου ο Καραμανλής; Εγώ τον άκουσα προεκλογικά το 2004 και τον πίστεψα!
    Οτι αν βγει θα αλλάξει την Ελλάδα, θα κάνει κράτος κτλ. Εγώ! Όχι οτι τον ψήφισα φυσικά, αλλά τον πίστεψα! Ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας! Και μετά η απογοήτευση ρε, κρίμα...

    Φυσικά και συμφώνησα μαζί του για πρώτη φορά μετά απο πολλά χρόνια.
    Και δυστυχώς εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα του πρωθυπουργού.
    Ότι με αυτά τα λόγια συμφωνούν πολλά απλά μέλη του κόμματος σε ολόκληρη την Ελλάδα.

    Δεν έχει και τον Καραχάλιο ρε γαμώτο να τον συμβουλεύει...
    Ούτε τον Θόδωρο...

  7. Trikala avatar
    Trikala 31/08/2009 09:47:02

    Εξωθεσμικοι=πολιτικοι=διαπλοκη αυτη ειναι η εξισωση κυριοι! Που ειναι ο Λαος σε αυτη την εξισωση? Πουθενα!! Ο Λαος ειναι μονος του και αγωνιζεται να επιβιωσει καθημερινα.... ΑΔΙΕΞΟΔΑ παντου.... Χρειαζομαστε ηγετες απο την "πιατσα" που να εχει κολησει και κανενα ενσημο στο ΙΚΑ και να νοιαζεται για αυτη την χωρα! Ολα τα αλλα ειναι ονειρα....

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/08/2009 10:20:51

    Γιατι η ενισχυση του εθνικου κρατους σημαινει αδυνατισμα των διαπλεκομενων;
    Οι διαπλεκομενοι δεν ειναι τιποτα επιχειρηματιες παγκοσμιου κλασεως που πωλουν στην παγκοσμια αγορα.Απο το κρατος ζουν και αυτοι και περισσοτερο κρατος σημαινει περισσοτερα δημοσια εργα.
    Στην πραγματικοτητα ολα αυτα εχουν συζητηθει επι πολλα χρονια : ειναι τα περιβοητα "κεντροδεξια" σεναρια που ελεγε και ο ΑΠ ως φοβητρο.Γιατι ομως ειναι φοβητρο;Γιατι πολυς κοσμος εχει βολευθει με την αντιπαραθεση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ που σταδιακα δε σημαινει τιποτα και δεν θελει να αλλαξει.
    Καποιος ρωτησε ποια σαλατα χαλασε ο Καραμανλης.Να πω την γνωμη μου :
    1) Δεν προωθησε το σχεδιο Αναν.
    2) Δεν προωθησε οριστικη "λυση" στο Αιγαιο.
    3) Εβαλε βετο για τα Σκοπια.
    4) Δεν εδωσε υποκοοτητα και δικαιωμα ψηφου στους μεταναστες.
    Ειναι κυριως πραγματα που ΔΕΝ εκανε και καποιοι ηθελαν να κανει.Αλλα στα συγκεκριμενα ζητηματα δεν βλεπω να ειναι μαζι με τον ΓΑΠ.Αντιθετα ο ΓΑΠ θα τα προωθησει οσο τουλαχιστον και οι "κεντροδεξιοι" ή διαπλεκομενοι.
    Ποια ειναι η διαφορα ΓΑΠ και τριτης λυσης;Στην οικονομια;Μα ηδη χθες ο ΓΑΠ μιλησε για μη ταξικο προσδιορισμο των ανθρωπων.Ειναι τοσο φιλελευθερος οσο και ο Σουφλιας.Οποιος περιμενει το ΠΑΣΟΚ του Ανδρεα ειναι εξωπραγματικος.Η οικονομικη πολιτικη θα ειναι σοσιαλφιλελευθερη οπως επι Σημιτη.

    • rty avatar
      rty @ ψυχραιμια 31/08/2009 17:43:39

      Ας μην υπήρχε η αντίδραση της υγειούς δεξιάς και θα σου έλεγα εγώ αν ο ΚΚ δεν είχε κάνει και τα 4 που αναφέρεις.

  9. giankoulas avatar
    giankoulas 31/08/2009 10:29:19

    Pali ta idia. Ean eixan othisei pragmatika ton Benizelo tora tha itan prothipourgos. Diladi o 'kataskeuastis' itan ikanopoiimenos apo ti ruthmisi tou basikou metoxou pou o Beni ekane? Epnene menea enantion tou. Mipos episis thimaste ti stasi kratisan TA NEA telika? Mipos thimaste ti stasi kratise o Makis Kouris? I kathimerini kai olos ma olos o deksios tupos? Nai, mono to MEGA ton stirikse alla kurios logo prosopikon (tou) filion. Stin pragmatikotita o Beni itan gia tous perissoterous ena anagkaio gegonos, aprobleptos kai mallon pareisaktos tou sustimatos kai autonomimenos. Den sfiggei xeria, den einai koinonikos, einai kapos baruthimos kai alazonikos kai den 'sunenoitai'. Den anikei episis stis parees tou kolegiou. Exei xilia elatomata isos ki ekane kakes ektimiseis kai lathi alla me tis ikanotites tou, ean eixe pramgatiki stiriksi den tha eixe mono tous parousiastes tou Mega alla...tin pleiopsifia ton bouleuton.
    telos, den einai toso isxura oso nomizete ta eksothesmika. Tin euthini tin exei i politiki taksi tis xoras. Ean itan ligo sobari, den tha dunotan kai i eukairia na anaptusontai oi toso prosfileis stin aristera theories sunomosias..O kosmos kata bathos gnorizei ...kai exei apaksiosei ta deltia ton 8 kai tis efimerides

    • αχβαχ avatar
      αχβαχ @ giankoulas 31/08/2009 13:43:01

      Ο Μπένυ είναι επικίνδυνος γιατί δεν μπορεί να ελεγχθεί. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αρχηγός ή πρωθυπουργός.

      • katinistan avatar
        katinistan @ αχβαχ 02/09/2009 18:59:05

        ο Μπενυ οπως λες ειναι ο μονος που μπορει να βγαλει την Ελλαδα απο την κριση.Και μπορει και ξερει!

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/08/2009 10:44:13

    Και πώς ακριβώς περιμένεις να καθαρίσουν τα κόμματά τους από τα διαβρωτικά απολειφάδια; Ειδικά ο Γιωργάκης, που θα έπρεπε να κινείται με τον αέρα του καβαλάρη που προελαύνει πάνω στο άλογο, πάλι στη λογική των ισορροπιών δείχνει να κινείται. Είχε μια χρυσή ευκαιρία να δείξει ηγετική πυγμή μετά την καρατόμηση του αχαμνού λογιστάκου πέρυσι, και τη νέρωσε κι αυτή καλώντας τον το χειμώνα στην Ιπποκράτους (και αποκομίζοντας ένα μεγάλο μηδενικό από τη συνάντηση αυτή, όπως είχε αποκομίσει κι ο Κωστάκης από τον Αβραμόπουλο στο "Διόνυσο")...

    Με ισορροπιστικές κινήσεις, δουλειά δεν γίνεται. Μόνο με σταλινοπρεπείς εκκαθαρίσεις θα μπορέσουν αμφότεροι να καταξιωθούν στη συνείδηση των οπαδών τους. Όπερ άτοπον.

  11. ataktos avatar
    ataktos 31/08/2009 13:07:51

    Θ.Κ. αγαπητέ σαν να μας λες ότι ………και τα εγγονάκια μου πρέπει ντε και καλά να ψηφίζουν παπατζήδες και Καραμανλή …..,σοβαρέψου λιγάκι ...."τα παιδία" έχουν ωριμάσει και δεν πουλάνε .. επιτέλους πιστεύω προσωπικά ότι δεν βρίσκομαι και ζω στην Ινδία ..εδώ και ο αρχιεπίσκοπος αλλάζει που και που ….

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/08/2009 13:11:46

    Μακάρι να κερδίσει η πολιτική την διαπλοκή και καλές είναι οι ενδοκομματικές προεκλογικές συναθροίσεις με ιδεολογικούς προβληματισμούς. Αλλά πολλά λόγια για να πούμε «KK o β’ και ξερό ψωμί», εκτός αν το ζητούμενο είναι να δώσουμε κουράγιο στον καημένο τον πρωθυπουργό

    Να πολεμήσει ο ΚΚ ο β' με 5,5 χρόνια καθυστέρηση την διαπλοκή με την στήριξη του ΓΑΠ. Γιατί να μην το κάνει ο ΓΑΠ με την στήριξη του ΚΚ; Είναι η νηχανική καλύτερη διαπλεκόμενη από τον άχτορα; Ή η τρεχαγυρευενέτ από την διακόμ;

    Αν φαντάζεται κανείς, νέες παρθένες κατασκευαστικές, νέους εισαγωγείς πετρελαίου, νέους μεταπράτες επιδοτούμενης ενέργειας, νέους σκουπιδιάρηδες, νέες εφημερίδες, και νέους ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων κτιρίων, να το πει. Αλλοδαπούς, ίσως, γιατί εκεί πάει. Θα έλεγα και νέους εμπόρους όπλων αλλά αυτοί …αλλάζουν.

    Ωραία λέξη το «εξωθεσμικός», ελαστική και σχετική, σαν ανεμοδούρι.

  13. tasos avatar
    tasos 31/08/2009 14:04:36

    ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΩ ΩΜΟΣ ΑΝ ΚΑΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΩ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΕΛΠΙΖΕΤΕ. ΕΧΩ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΙΠΟΤΑ Η ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ "ΔΟΥΛΕΥΕΙ" ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΔΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ. ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΙΘΡΙΔΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΣΕΙ ΣΕ ΔΥΣΘΕΩΡΗΤΑ ΥΨΗ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΔΕΣ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΟΦΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΛΑΝΑΣΘΕ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑΝ. ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΟΓΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΔΦΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ(???????) Η ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ(???????) ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΡΧΗΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ Η ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΦΥΣΕΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΙΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ- ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ - ΣΗΜΕΡΑ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΜΑΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ, ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΣΥΝΤΑΡΑΞΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΘΕΜΕΛΑ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΡΟΥΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΘΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ , ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΙΓΟΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ. ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥ ΒΑΡΕΛΙΟΥ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  14. Θ.Κ. avatar
    Θ.Κ. 31/08/2009 14:33:01

    Γενικά συμφωνώ με πολλούς. Πεισσότερο συμφωνώ με τον Ψυχραιμία.
    Εκεινο που προσπαθώ να πώ είναι ότι το προβλημα είναι "συστημικό" μάλλον παρά "πολιτικό". Έχει να κάνει με το σύστημα της διαπλοκής που έχει φτάσει στά όρια του και δεν μπορεί πλέον να ποδηγετεί τους πολιτικούς και να χειραγωγεί την κοινή γνώμη (υπέρ του ενός ή εναντίον του άλλου). Έχει ανάγκη να "κατασκευάσει" δικό του κόμμα εξουσίας. Παραμερίζοντας τα υπάρχοντα και τους υπάρχοντες αρχηγούς. Τους οποίους δεν τους εμπιστεύονται καθόλου...

    Ο archaeopteryx θέτει το ενδιαφέρον ερώτημα: Γιατί τις πρωτοβουλίες πρέεπι να τις πάρει ο ΚΚ και να βοηθήσει ο ΓΑΠ κι όχι αντιστρόφως;
    Κατ' αρχήν μπορεί να φτάσουμε στο σημείο να λειτουργήσει κι αντιστρόφως.
    Αλλά ακόμα δεν είμαστε εκεί - νομίζω (είναι θέμα εκτίμησης αυτό)

    Ο ΚΚ είναι ήδη Πρωθυπουργος, κι αν αποφασίσει να κυβερνήσει (δηλαδή να κάνει κάτι παραπάνω από καθημερινή διαχείριση), τότε είναι υποχρεωμένος να κάνει τομές μέσα στο επόμενο διάστημα 5 μηνών.

    Επίσης ο ΓΑΠ δεν τραβάει: ακόμα και στις σημερινές εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες για τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ δεν λέει να ξεκολλήσει από το 31-33%!
    Τέτοια αδυναμία Αντιπολίτευσης δεν έχει ξανα-υπάρξει για δεκαεετίες (απο την εποχή του Τσαλδάρη, στην αμέσως μεταπολεμική εποχή- 1950, εξ ού και προέκυψε τότε ο Παπάγος)

    Τέλος ο ΚΚ είναι αρχηγός σε ένα κόμμα που του λέει ότι ακόμα κι αν χάσει τον θέλει ηγέτη του! Αυτό το βαθμό κομματικής συσπείρωσης γύρω του δεν τον έχει ο ΓΑΠ. Και τέτοια κομματική συσπείρωση την χρειάζεται απαραιτήτως όποιος αποφασίσει να κάνει τομές.

    Τέλος, την Ελλάδα μπορώ να τη φανταστώ χωρίς κανένα από τα μεγάλα ονόματα της επιχειρηματικής διαπλοκής να παίζουν τον παραμικρό ρόλο (και τα οποια δεν υπήρχαν πρίν είκοσι χρόνια).
    Αλλά δεν μπορώ να τη φανταστώ άλλο με πολιτικό προσωπικό-μαριονέτες της διαπλοκής. Αυτό, όντως, δεν πάει άλλο...

    Είναι βέβαιο, ότι δεν αρκεί μόνο να ηττηθεί η διαπλοκή. Πρέπει να τελειώσει και το "κληρονομικό σύστημα κομματικών ηγετών". Οι "δυναστείες".

    Νομίζω ότι αν ηττηθεί η διαπλοκή θα τελειώσει κι αυτό.
    Γενικά να ανοίξει το παιγνίδι στην Ελλάδα. Το πολιτικό και το επιχειρηματικό.
    Γιατί τώρα είναι κλειστό. Και προσπαθούν να το κλείσουν ακόμα περισσότερο...
    Μερικοί βέβαια, προσπαθούν να μας πείσουν ότι έτσι ήταν τα πράγματα πάντα. Δεν ήταν.
    Ότι δεν μπορούν να είναι αλλιώτικα.
    Μπορούν.
    Κι ότι δεν πρέπει να είναι αλλιώτικο. Έτσι πρέπει να είναι το παιγνίδι εξουσιας ερμητικά κλειστό και ασφυκτικό ελεγχόμενο.
    Έχουν λάθος και σ' αυτό.

    • rty avatar
      rty @ Θ.Κ. 31/08/2009 15:38:25

      Στις τελευταίες εκλογές υπήρχε ένα κόμμα που πήρε 7% μπορείς να μου πεις ποιο ήταν; Γιατί δεν αναφέρεσαι καθόλου σε αυτό;

      Είναι δυνατόν να έχει κάποια βάση η αναλυση σου όταν αγνοείς ένα σημαντικό μέρος του εκλογικού σώματος;

      Κατά τα άλλα συμπαθητικά τα όσα ιστορείσαι...

  15. ataktos avatar
    ataktos 31/08/2009 14:33:32

    Η παροιμία το λέει «Ο κόσμος το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι» τα παιδία αναδείχτηκαν και υποστήριξαν και υποστηρίχτηκαν από την «καπιταλιστική μαφία» που δυστυχώς κυριαρχεί χρόνια .Είχαν και έχουν υποστηρίξει από τα ΜΜΕ που τους παραχώρησαν οι πολιτικοι τάγοί .Άρα σήμερα είναι παράλογο να μας παριστάνουν της «μώρες παρθένες» . Τα παραδείγματα βοάν και ο λαός μας τα βλέπει καθημερινά στα σπίτια του που ξεδιάντροπα οι διαπλεκομενοι μας μεταφέρουν το θέατρο του Κάφκα . Τα ψευτοδιλήμματα ποια έχουν κούραση τον κόσμο αυτός είναι και λόγος που αποστρέφονται σήμερα από την πολιτική .

  16. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 31/08/2009 14:45:54

    Πάντως μιας και μιλάμε για πραγματική σύγκρουση..ενω το Μαξίμου απορρίπτει κάθε απόπειρα εκλογολαγνείας..Μειμαράκης και Ντόρα φαίνεται πως επιβεβαιώνουν τη μυρωδιά των εκλογών τούτη την ώρα..

    by the way...επιτέλους βροχή...

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/08/2009 15:47:39

    Κάποιος να πει στους κκ. Λάτση, Βαρδινιογιάννη, Μπόμπολα,Κόκαλη, Κοπελούζο, Κωστόπουλο, Μυτηλιναίο, στους κυρίους του Κέρδους και της Καθημερινής και σε 5-10 άλλους που δεν ξέρω πως γράφεται το όνομά τους, σε 3-4 δικηγορικά γραφεία, στους Έλληνες συνεταίρους μερικών αλυσίδων σουπερμάρκετ, στον σύνδεσμο εμπόρων κλιματιστικών και αυτοκινήτων, στον σύλλογο φαρμακοποιών και ταξιτζήδων, στην ΤUI και τους Έλληνες συνεταίρους της, στoυς συνεταίρο της Aegean και του ΟΤΕ, ότι επίκεινται αλλαγές. Ψάχνω εναγωνίως να βρώ ποιός ΔΕΝ χρειάζεται να ενημερωθεί, για να παρατείνει την παραμονή του στην εξοχή. Α! και τους δημοσιογράφους, συμβούλους τύπου και άλλους στα μήντια που τους στηρίζουν, έλα μην κάνουμε τις παρθένες.

    Υπάρχει και μια σοβαρά λανθασμένη παραδοχή: Ότι η ΝΔ είναι συσπειρωμένη πίσω από τον ΚΚ που ίσως, ενδεχομένως, αποφασίσει να κυβερνήσει. Η ΝΔ είναι συσπειρωμένη στις καρέκλες της, και οι του ΚΚ τρέμετε τη Ντόρα, και ο ένας σοβαρός δεν τολμάει να μιλήσει μην και θεωθηθεί αποστάτης που υπονομεύει αυτόν, που ΙΣΩΣ αποφασίσει να κυβερνήσει. Κι αν προκύψει, με ποιά ΝΔ θα εμφανιστεί; Την σημερινή ή κάποια καινούργια;

    Άσε το Πασόκ. Αυτοί, με διαβεβαιώνετε, δεν έχουν ελπίδα, αρα δεν ασχολούμαι.

    Δεν ξέρω ειλικρινά αν ο ΚΚ θέλει πολύ την καρέκλα στην οποία κάθεται. Εγώ στην θέση του δεν θα την ήθελα, από τον χειμώνα 2007-8. Επίσης δεν ξέρω αν ο ΓΑΠ θέλει την καρέκλα. Δεν περιμένω να πει ότι δεν την θέλει, αλλά εγώ στην θέση του δεν θα την ήθελα. Άρα καλή η τυμπανοκρουσία και το σάλπισμα στην μεσαία τάξη που θα φέρει τα πάνω κάτω, αλλά, δεν βλέπω κίνηση.

    Τα ονόματα των επιχειρηματιών τα ανέφερα τυχαία, από μια λίστα σε ένα λαϊκό περιοδικό, και ΔΕΝ υπαινισσομαι, ΟΥΤΕ γνωρίζω να έχουν οποιαδήποτε σχέση με «εξωθεσμικούς». Απεναντίας, τους αγαπώ και τους σέβομαι. Το ποίημα «τι είναι η πατρίδα μας», το θυμάται κανείς;

    Βρε Θ.Κ., όλοι αυτοί έχουν αρκετούς συμβούλους τύπου που θα σε φάνε με αυτά που λές και δεν σε σώζει καμμία περγαμηνή. Βάρδα μην σε πάρουν χαμπάρι.

    • Factorx avatar
      Factorx @ archaeopteryx 31/08/2009 16:11:02

      καλό παλαιοπτέρυγα - ΘΚ πρόσεχε

  18. Γιάννης avatar
    Γιάννης 31/08/2009 16:05:09

    Πάντως μου αρέσει που ένα από τα συμπεράσματα είναι πως οι μισοί ψηφοφόροι της Ν.Δ να γυρίσουν μπορεί και να αντιστραφεί η διαφορά.Επίσης το ΠΑΣΟΚ λέει ο αναλυτης,πως δεν ξεπερνά το 31%-33% ενω οι αναγωγές των εταίρειων δίνουν 37%-38%.ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΠΟΘΟΙ

  19. theo1611 avatar
    theo1611 31/08/2009 16:12:29

    Ο Παπαθανασίου βγάζει προγράμματα ενίσχυσης επιχειρήσεων και επαγγελματιών με καταληκτική ημερομηνία 9/10/2009 (Παρασκευή)και ο Σουφλιάς αποφάσεις για δημόσια έργα που θα ισχύσουν μετά τις 12/10/2009 (Δευτέρα).

    Quiz: Πότε θα γίνουν οι εκλογές?

  20. Προφήτης avatar
    Προφήτης 31/08/2009 18:17:08

    γάιδαρε, ό,τι έρπει –όπως εσύ- εξουσιάζεται με χτυπήματα.
    Άκου λοιπόν. Ο εργοδότης σου, η Ντόρα, και ο ομόσταβλος ΓΑΠ, εκλεκτοί του αμερικανικού παράγοντα και υπηρέτες των σκοπών του, με την agenda τους οδηγούν σε ακρωτηριασμό και αφελληνισμό της ελληνικής επικράτειας.
    Ουδόλως ενδιαφέρονται αν η Ελλάδα μειωθεί, αρκεί οι ίδιοι να κυβερνήσουν.

    Είσαι η 5η φάλαγγα τους στα blogs.

    Με δήθεν τεκμηριωμένες αναλύσεις αποχωρητηρίου, με δήθεν εμπιστευτικές πληροφορίες από το εσωτερικό της ΝΔ, με δήθεν απογοητευμένες διαπιστώσεις για την ανεπάρκεια Καραμανλή, προσπαθείς να συνεισφέρεις στο κλίμα απαξίωσης για την κυβέρνηση που δημιουργούν Διαπλοκή-Τύπος-ΠΑΣΟΚ-Μητσοτάκης, το οποίο θα οδηγήσει –νομίζεις- στην άνοδο του αφεντικού σου στην ηγεσία της ΝΔ και στην ικανοποίηση των επαγγελματικών σου φιλοδοξιών – ο Καραμανλής δεν σε πήγε και «γύρισες».
    (Αλήθεια, τι θα σε κάνει η Ντόρα; Μασσέζ της ή χαλαουίστα στο μπικίνι; Έχει πολλή τρίχα, θα υποφέρεις).

    Δεν βγάζεις άχνα ότι, για όποιους λόγους, χωρίς να σημαίνει ότι είναι Κολοκοτρώνης, όπως συνοψίζει παραπάνω ο «ψυχραιμία», «ο Καραμανλής χάλασε τη σαλάτα :
    1) Δεν προώθησε το σχέδιο Αναν.
    2) Δεν προώθησε οριστική “λύση” στο Αιγαίο.
    3) Έβαλε βέτο για τα Σκόπια.
    4) Δεν έδωσε υπηκοότητα και δικαίωμα ψήφου στους μετανάστες.
    Είναι κυρίως πράγματα που ΔΕΝ έκανε και κάποιοι ήθελαν να κάνει».

    Την πληρωμένη προπαγάνδα που κάνεις σε όφελος του Μητσοτακέϊκου και κατ’ επέκταση σε βάρος αυτού που νοώ «πατρίδα» δεν μπορώ να σού την απαγορεύσω.
    Αλλά θα σε αποκαλύπτω.

    Γνώριζε ότι
    α) έχω εξαιρετική μνήμη (και όντας από τους παλιούς εδώ γνωρίζω τι έχουν υποστηρίξει τα περισσότερα ψευδώνυμα)
    β) το ψωμί μου δεν εξαρτάται από πολιτικούς, όπως το δικό σου.

    Φακτορα, μεροληπτείς.
    Αφήνεις δημοσιευμένους τους χαρακτηρισμούς του γάιδαρου για μένα ("...κάτι κοθώνια επιπέδου ΠΡΟΦΗΤΗ..."), αλλά απαλείφεις τους δικούς μου για τον γάιδαρο και «ευπρεπίζεις» το σχόλιό μου (http://www.antinews.gr/?p=12986&cpage=1#comment-322492)
    Το ίδιο ακριβώς έκανες και τον Μάιο.

    Έγινες μητσοτακικός ;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Προφήτης 31/08/2009 18:37:11

      Φίλε Προφήτη, και φίλε γάϊδαρε, δεν αξίζει και εσείς να τσακωθείτε, θα τρώτε πολύ ώρα με κλικ κλικ κλικ (αν και είστε πιο γλαφυροί από μένα και τον άλλον...)

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ archaeopteryx 31/08/2009 20:40:23

        "Θα τον ξεσκίσω το μπινέ", που 'λεγε κι ο πιλότος μας για τον Τούρκο κατά τη διάρκεια της αερομαχίας, στο βίντεο που διέρρευσε.
        Μόλις εγκτατέστησα δεύτερη οθόνη : έχω διαδικτυακό ραντάρ. Αρχαίε, στο συνιστώ, πολύ χρηστική.

    • γάιδαρος avatar
      γάιδαρος @ Προφήτης 31/08/2009 21:24:03

      Με συνεπήρε η βαθυστόχαστη ανάλυση του ρόλου μου ώς 5φαλαγγίτη της Μητσοτατικής φράξιας μέσα στη Νέα Δημοκρατία, και πρέπει οπωσδήποτε να ξαναδιαβάσω πολλές φορές το post και με μεγάλη προσοχή για να το αντιληφθώ πρώτα και μετά να το αφομοιώσω.

      Βέβαια από την άλλη πρέπει να είμαι σε εγρήγορση γιατί αναμένονται αύριο, το πολύ μεθαύριο, τελός πάντων το αργότερο φέτος, οι αποφασιστικές πρωτοβουλίες του Καραμανλή που με τρείς το πολύ κινήσεις θα ξεμπλοκάρει τα πράγματα.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ γάιδαρος 31/08/2009 22:24:46

        Το Διαδίκτυο είναι ο μόνος χώρος όπου διεξάγεται πολιτική αντιπαράθεση. Κανένας δεν μιλά πια πολιτικά σε καφενεία, συγκεντρώσεις, εκδηλώσεις, χώρους εργασίας.

        Ο Ομπάμα υπήρξε ο πρώτος πρόεδρος που εξελέγη από την δύναμη της διαδικτυακής συμμετοχής, προκαλώντας στα ανά το κόσμο πολιτικά επιτελεία οργασμό μελέτης και μίμησης των πρακτικών του.

        Οι πρώτοι που προσπάθησαν να τις εφαρμόσουν στην Ελλάδα ήταν ο Γιώργος κι η Ντόρα, λόγω και σύνδεσης με τη «Μαμά Αμερική» - αντίθετα, γενικά, η καραμανλική ΝΔ κοιμάται.

        Ο ΓΑΠ έχει υπεύθυνο για συντονισμό της διαδικτυακής παρουσίας και προπαγάνδας του ΠΑΣΟΚ τον πανεπιστημιακό Θ. Καρούνο. Οι μισθωμένοι πράσινοι σχολιαστές που γυρνάνε στα blogs και υπερασπίζονται τον ΓΑΠ, κάτι βλάκες που εμφανίστηκαν κι εδώ με πολλαπλά ψευδώνυμα, παίρνουν 1000 € το χρόνο, ψίχουλα, αλλά ελπίζουν σε αποκατάστασή τους με πράσινη κυβέρνηση.

        Η Ντόρα έχει επικεφαλής του Dorawebteam τον Αχιλλέα Ιωακειμίδη, σύμβουλο επικοινωνίας. Δραστηριοποιούνται και στο twitter και στα blogs, με παρεμβάσεις και άλλη επικοινωνιακή agenda.

        Ο σχολιασμός στα blogs, υπέρ ή κατά κάποιων πολιτικών (ή και προϊόντων στην Αμερική) έχει γίνει για ορισμένους επάγγελμα.

        Εγώ δηλώνω ότι δεν έχω καμμία σχέση με πολιτικές παρεμβάσεις υπέρ κάποιου.
        Εσύ μπορείς να το δηλώσεις ;
        Ακόμα κι αν η ανωνυμία επιτρέπει να ειπωθεί το μεγαλύτερο ψέμμα.

        Και σε προκαλώ να καταθέσουν οι σχολιαστές του antinews ποιος γίνεται πιστευτός.

        Μην παριστάνεις λοιπόν τον αθώο βλάκα προσπαθώντας να «γελοιοποιήσεις» την αποκάλυψη του ρόλου σου ως συνειδητός και με κάποιον τρόπο αμειβόμενος προωθητής των αντεθνικών επιδιώξεων της οικογενείας Μητσοτάκη.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ γάιδαρος 01/09/2009 09:16:09

        και οι δύο είστε πιστευτοί, και αυτά που λέτε αξιόλογα και συχνά ευχάριστα, και οι δύο δίνετε την εντύπωση ότι έχετε προτιμήσεις. Δεν είναι κακό να έχετε προτιμήσεις, φαντάσου να θέλαμε όλοι την εξής μία κοκκινομάλλα -- χαμός!

  21. Berlousconication avatar
    Berlousconication 31/08/2009 18:21:54

    Η πραγματική σύγκρουση είναι ανάμεσα στη λογική και την τρέλλα,
    για αυτή την πανέμορφη και απερίγραπτη χώρα

    όπου οι μισοί "φορτώνονται" στους άλλους μισούς
    για να τα φέρουν βόλτα.

    Οι γιοί στις μανάδες και πάει λέγοντας...

  22. tiramola avatar
    tiramola 31/08/2009 18:28:43

    Ο μικρός ήρωας Καραμανλής κατα ψυχραιμία και προφήτη...
    1)Και η μη θέση είναι θέση...
    2)Θα ξεχάσουμε ποιά είναι η πάγια θέση της χώρας τώρα?
    3)Και ο Τσίπρας το ίδιο θα έκανε
    4)Είσαι σίγουρος ότι τον έχει απασχολήσει το θέμα γιατί δεν έχω πάρει χαμπάρι τίποτα...

  23. Ατακτος avatar
    Ατακτος 31/08/2009 19:36:09

    Αγαπητέ tiramola -και ο μικρός ΓΑΠ θα φέρει το όνομα του «παιδιού της Δημοκρατίας» ….αν βεβαία κατορθώσει να γίνει τον επόμενο χρόνο πρωθυπουργός….

  24. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 31/08/2009 19:49:22

    Μια κυβέρνηση συνεργασίας ίσως οδηγήσει τους βουλευτές των δύο μεγάλων κομμάτων σε κάτι ανήκουστο: να αναγκαστούν για πρώτη φορά στη ζωή τους να συνεργαστούν. Όσο για τη διαπλοκή δε βλέπω να ζορίζεται και με μονοκομματικές κυβερνήσεις.

    • andr3as avatar
      andr3as @ Δημήτρης 01/09/2009 12:33:54

      Σε πλεροφορώ οτι όταν δεν υπάρχει κάμερα μπροστά συνεργάζονται μια χαρά!!!Και για τα ρουσφέτια τους συνεργάζονται,και τα τσεπώματα συνεργάζονται και μετά τις τηλεμαχίες κάνουν ο ένας πλακίτσα στον άλλον για την δήθεν κοκορομαχία τους,και άλλα,και άλλα,και άλλα....

  25. Factorx avatar
    Factorx 31/08/2009 20:14:07

    Προφήτα δεν το είδα νωρίτερα, είπα κι εγω να κάνω κανένα μπανάκι, να ξεκολήσω το κλαβιέ από τα χέρια μου.

    ΑΛΛΑ ΜΕ ΦΕΡΝΕΤΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ. CHILL OUT

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Factorx 31/08/2009 20:42:43

      Φάκτορα, σου συστήνω και σένα δεύτερη (και τρίτη) οθόνη.
      Μεγάλη ευκολία και εξοικονόμηση χρόνου.

  26. Προφήτης avatar
    Προφήτης 31/08/2009 20:32:13

    Προσυπογράφω μέχρι τελείας. Θα δεχόμουν ακόμα και την εξήγηση της παρακμής, συμβαίνει με τα έθνη, ακόμα και της κόπωσης, όπως έγραψε ο Ηρ. Πετιμεζάς :
    "…Κουράστηκε το γένος; Είναι πιθανόν. Βέβαιο είναι πως εφαρμόστηκε σχέδιο καταπόνησής του, κατ’ εντολήν, από το εξωτερικό. Να στραφούμε εναντίον της Δύσεως που υπεκίνησε την αμερικανοτουρκική συνωμοσία του 1974; Όχι. Αλλά να στραφούμε εναντίον των Ελλήνων που γίνονται όργανα συνωμοσιών των εχθρών μας μέσα στη Δύση.

    Η Δημοκρατία έχει θανατωθεί από την καπιταλιστική οικονομία η οποία κυβερνά τις περισσότερες χώρες με «μονάρχες» τύπου Σόρος και λοιπών επιλέκτων στελεχών διεθνών μυστικών υπηρεσιών. Οι βουλευτές και οι υπουργοί και οι αρχηγοί κομμάτων, οι αρθρογράφοι και σχολιαστές των ΜΜΕ χρηματοδοτούνται από τους ομίλους των μεγαλοεπιχειρηματιών μεγαλοεκδοτών, εργολάβων δημοσίου , πετρελαιάδων και λοιπών οικονομικών παραγόντων.

    Το μεγάλο κεφάλαιο σήμερα ασκεί αφανώς αλλά κατ’ ουσίαν και τις 4 εξουσίες της παλαιάς αστικής δημοκρατίας: Νομοθετική, Εκτελεστική, Δικαστική και Διαφωτίσεως (δηλ. Τύπου και Ραδιοτηλέορασης) με «υπαλλήλους» της εκλογής του που τιτλοφορούνται πρωθυπουργοί, ή πρόεδροι, βουλευτές ή Γενικοί Διοικητές, αλλά πράγματι είναι στην υπηρεσία των διαφόρων οικονομικών συγκροτημάτων που δεσπόζουν κυριαρχικά στη ζωή κάθε «δημοκρατικής χώρας».
    Ηρακλής Πετιμεζάς (1903-1998)

    Ας μην πέσουμε αμαχητί, έστω κι αν αντίσταση είναι ένα σχόλιο.

  27. Θ.Κ. avatar
    Θ.Κ. 31/08/2009 20:36:28

    Στις ευρωεκλογές - που δεν είναι μακριά, ούτε τρείς μήνες - το ΠΑΣΟΚ απέναντι σε μια Νέα Δημοκρατία που βούλιαζε, κατάφερε να ΠΕΣΕΙ σε ψήφους σε σχέση με τις πρόσφατες εκλογές του 2007 (κατά 800 χιλιάδες ψήφους) και να πέσει, επίσης, σε ψήφους, σε σχέση με τις προηγούμενες ευρωεκλογές του 2004 (που ήταν η χειρότερη εκλογική του επίδοση απο το 1977) κατά 170 χιλιάδες ψήφους! Αυτό για κόμμα που βρίσκεται στην Αντιπολίτευση απέναντι σε κυβέρνηση που παραπαίει είναι ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ.
    Τα ποσοστό 37% που έβγαλε στην ευρωεκλογές είναι "φουσκωμένο", διότι το σύνολο των ψηφισάντων είναι επίσης πρωτοφανώς χαμηλό (ακόμα και για ευρωεκλογές).
    Για τη ΝΔ δεν υπάρχει συζήτηση. Ήταν σε ελεύθερη πτώση και το ξέρουμε. Αλλά η ΝΔ ήταν στην κυβέρνηση, σε συνθήκες διεθνούς κρίσης κι είχε δείξει και μεγάλη ατολμία έπεφτε και ξέρουμε γιατί. Το ΠΑΣΟΚ γιατί υποχώρησε σε ψήφους; Γιατί;
    Απ' αυτό προκύπτει ένα στοιχείο: Ως τώρα το πολιτικό σύστημα ευνοούσε το αντιπολιτευόμενο κόμμα εξουσίας, όταν το κυβερνών πήγαινε χάλια. Τώρα, για πρώτη φορά (πάλι από το 1977) το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευση δεν μπορεί να επωφεληθεί από την πτώση της Κυβέρνησης.
    Κι ενώ το 1977 από την τότε πτώση της ΝΔ επωφελήθηκε όχι η ΕΚ-ΝΔ του Μαύρου από το ανερχόμενο ΠΑΣΟΚ (που βγήκε δεύτερο κόμμα), τώρα δεν επωφελείται κανείς και παρατηρείται αποχή. Ενώ οι ψηφοφόροι της ΝΔ μέχρι στιγμής παραμένουν στα sidelines, αλλά δεν περνάνε τη "γέφυρα" να πάνε αλλού.
    Το ότι σε δημοσκοπήσεις που γίνονται αμέσως μετά τις πυτρκαγιές της Ατιικής κι ενώ διαλύεται ο όμορος χώρος του ΣΥΡΙΖΑ (πράγμα που ευνοεί το ΠΑΣΟΚ) εξακολοηθεί το ΠΑΣΟΚ να μην μπορεί να ξεπεράσει το 31-33% είναι τουλάχιστον "αξιοπερίεργο".
    Ασφαλώς δεν αποκλείεται να ανατραπεί κι αυτή η κατάσταση. Τίποτε δεν αποκλείεται. Αλλά αυτό ακριβώς προσπαθώ να πώ. Οτι τίποτε δεν αποκλείεται ακόμα.

    Κι ότι πάντως το σύστημα βρίσκεται σε οριακή κατάσταση. Δεν έχουμε μια εναλλαγή διακυβέρνησς του δικομματισμού συνηθισμένη. Δεν είναι busιness as usual.
    Μεταξύ άλλων, και οι δύο αρχηγοί είναι εσωτερικά υπονομευμένοι. Κι αυτό καθιστά ευκολότερο να τους εκβιάζουν εξωθεσμικά κέντρα.
    Τα οποία, όποιοι δεν τα βλέπουν, δεν πειράζει.
    Στον άδικο αυτό κόσμο που ζούμε έχουν δικαιώματα και οι...μπίτ στραβοί.

  28. Wolverine avatar
    Wolverine 31/08/2009 21:19:12

    Η μακακία του Έλληνα δεν είναι απύθμενη, έχει και όρια.

    Τα δύο μεγάλα κόμματα πλέον δεν μπορούν να κρατήσουν καλά-καλά ούτε τους βασικούς κορμούς τους για τον απλούστατο λόγο του ότι δεν μπορούν να τους "εξυπηρετήσουν".

    Οι καλές (βλέπε υψηλόμισθες) θέσεις στο δημόσιο είναι λίγες και φυλάσσονται για τα πρωτοκλασάτα στελέχη ενώ οι άλλες θεσούλες που απομένουν είναι των 1000 ευρώ, μισθός που δεν φτάνει για τη δόση της μαιζωνέτας και της μπέμπας που ονειρεύεται ο μέσος αφισοκολλητής-κομματόσκυλο.

    Οπότε όπως είναι αναμενόμενο σιγά-σιγά θα λακήσουν όλοι από ΠΑΣΟΚ-ΝΔ. Που θα πάνε; Άγνωστο.

    • sad, but you
      sad, but you're off your tree @ Wolverine 31/08/2009 23:58:18

      Σωστός.

      Το Πασόκ έχασε το 04 γιατί τους πήρανε χαμπάρι ότι δεν παίζουν άλλοι διορισμοί, μετά οι άλλοι δεν είχαν για να διορίσουν και να ήθελαν, και τώρα το 60% δεν ξέρει ποιόν να ψηφίσει γιατί ξαφνικά συνειδητοποίησε πως το χρόνιο όνειρο του χωσίματος δεν θα γίνει ποτέ πραγματικότητα.

      Ένα πολύ σκληρό reality check που δεν επουλώνεται με παιχνίδια reality. Σε μια κλειστή οικονομία με απίστευτη έλλειψη φαντασίας και την διστρεβλώμένη (σχεδόν σαδιστική) έννοια του "προσφέρω υπηρεσία" έχουν να δουν πολλά τα μάτια μας.

      Για μένα οι εξωθεσμικοί υπάρχουν, ζουν και βασιλεύουν, αλλά μου θυμίζουν λίγο το φτερούγισμα της πεταλούδας.

      Όσο περί διαφθοράς, από ότι γνωρίζω αποτελεί αυτούσιο οικονομικό σύστημα. Βασικό της δομικό μειονέκτημα: τροχοπέδης στα μεγάλα έργα, κυρίως τα εθνικά αναπτυξιακά. Παράπλευρο αλλά πολύ σημαντικό μειονέκτημά: διάβρωση συνειδήσεων, κατά συνέπεια σταθερή ηθική κατάπτωση, σχεδόν κατάρρευση.

      • andr3as avatar
        andr3as @ sad, but you're off your tree 01/09/2009 13:40:43

        Πολύ σωστά σχολιάζετε και οι δύο για το reality check της συνειδητοποίησης οτι δεν θα διοριστεί κάποιος.
        Η δημιουργία της προσδοκίας αυτής όμως οφείλεται σε όλες τις παθογένειες της ελληνικής κοινώνιας ετσι όπως την κατάντησε ο πασοκισμός.
        Αλλά αναγνωρίστε σε αυτους που είχαν αυτη τη συνειδητοποιηση οτι πλέον είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ανθρωποι.Έγω είμαι ενας απο αυτους.

  29. apo-pano avatar
    apo-pano 01/09/2009 07:34:30

    Εξαιρετική η ανάρτηση και σχετικά καλού επιπέδου οι σχολιασμοί (με κάποιες προφανείς εξαιρέσεις).
    Το μόνο που δεν καταλαβαίνω είναι πώς θα καταφέρουν οι Μπόμπολας, Λαμπράκης, Αλαφούζεος και οι λοιποί φίλοι τους επιχειρηματίες να ελέγξουν ένα πιθανό συνασπισμό των δύο μεγάλων κομμάτων.
    Σε μία τέτοια περίπτωση (που προσωπικά δεν τη θεωρώ καθόλου πιθανή γιατί οι Έλληνες πολιτικοί είναι μονοφάηδες) το δίδυμο Καραμανλή-Παπανδρέου θα μπορούσε να διαλύσει το Μπόμπολα μέσα σε λίγους μήνες.
    Εάν μπορεί κάποιος να βοηθήσει τη σκέψη μου θα το εκτιμούσα.

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ apo-pano 01/09/2009 10:09:52

      1.Ενας συνασπισμός ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ( ακόμα κι αν έχει συγκεντρώσει το 75% των ψήφων) είναι προφανώς προιόν συμβιβασμού περιλαμβάνει δύο "απαξιωμένους" αρχηγούς ακόμα και στα μάτια των οπαδών τους και ένα "αποτυχημένο" πολιτικό προσωπικό (Δεν λέω ότι συμφωνώ αλλά για την πλειοψηφία η συγκυβέρνηση με τον..."ΑΛΛΟ" θα είναι κατάντημα και σημάδι αποτυχίας του πολιτικού συστήματος).Παίζοντας απέναντι σε "απαξιωμένους" οι ακατονόμαστοι θα έχουν το πάνω χέρι πράγμα που δεν συμβαίνει όταν έχουν απέναντι τους μια αυτοδύναμη κυβέρνηση.
      2.Το θέμα δεν είναι να διαλύσεις τον (κάθε) Μπόμπολα. Το θέμα είναι να δημιουργήσεις (και μερικές φορές αυτό γίνεται χωρίς πολλές φανφάρες) θεσμούς και διαδικασίες ώστε ο (κάθε) Μπόμπολας να κάνει τη δουλειά του ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ.

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/09/2009 07:47:22

    Aν θέλετε διαβάστε στο ιστολόγιο Ριζοσπαστικός Προβληματισμός που έχει στους συνδέσμους του ο ΦάκτορΧ και μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση για την σύνθεση και την τριχοτόμηση (δεξιά-κέντρο-αποχή) του εκλογικού σώματος στα αστικά κέντρα. www(.)rizospastes(.)blogspot(.)com

    Φάκτορ, το λινκ έχει ένα λάθος και δεν δουλεύει, είναι rizospastes και όχι rizospstes

  31. Hellenic avatar
    Hellenic 01/09/2009 09:37:22

    a

  32. Hellenic avatar
    Hellenic 01/09/2009 09:52:24

    Eνω ολα τα μεσα ασχολουνται με μια υποτιθεμενη διαμαχη εξουσιας, αναμεσα σε "εξωθεσμικους" και το Κρατος, η αναμεσα σε φατριες εντος του Πολιτικου συστηματος, η χωρα για πρωτη φορα μετα το 1974 αντιμετωπιζει σοβαρη απειλη για την ασφαλεια της. Συνεχεις παραβιασεις με εικονικες προσβολες στοχων και υπερπτησεις απο Τουρκικα αεροσκαφη, εμφανης κατασκοπευτικη δραστηριοτητα με μη επανδρωμενα αεροσκαφη στη Χιο, δηλαδη εμπρακτη αμφισβητηση απο την Τουρκια Ελληνικων κεκτημενων, αλλα και πιθανη προετοιμασια Εχθρικης ενεργειας σε βαρος μας. Πολιτικοι παραγοντες δεν κρυβουν οτι το ερχομενο διαστημα θα ειναι κρισιμο. Και ενω θα επρεπε ολοι να ηταν ενωμενοι αλλα και υπευθυνοι για την αφυπνηση των Ελληνων, καταπιανονται με μικροτητες και ματαιοδοξιες. Οι εκλογες θα γινουν αναποφευκτα το Μαρτιο οποτε δεν υπαρχει κανενας λογος κανεις να ασχολειται με αυτες την δεδομενη στιγμη, αλλα τι θα κανει για προστατευσει την Εθνικη ασφαλεια. Το Ισραηλ, εκανε διαδοχικες ασκησεις επιστρατευσης και πολεμικες ασκησεις μεγαλης κλιμακας για να αντιμετωπισει μια μελλοντικη Ιρανικη απειλη και φυσικα ουτε λογος να ανεχοταν εικονικες προσβολες του εδαφους του και υπερπτησεις. Η Ελλαδα με το δογμα της ψυχραιμιας και υπομονης κινδυνευει να αιφνιδιαστει απο τον εχθρο καθως επαφιεται υπερβολικα σε διεθνεις συμμαχιες. Ηδη οι Τουρκοι εχουν αποχαλινωθει απο την απαραδεκτη ανεχτικοτητα της Ελληνικης κυβερνησης. Αμεσα θα επρεπε να αποστειλλει στους Τουρκους τελεσιγραφο οτι συνεχιση απο μερους τους της επιθετικης τακτικης θα εχει ως συνεπεια την χρηση πυρων απο την Ελλαδα για αποτροπη των ενεργειων αυτων εφοσον αυτες εξακολουθησουν παρα την προειδοποιηση. Ειναι ικανη ομως η Ελλαδα αυτη τη στιγμη να το κανει η προσπαθει να κερδισει χρονο?-Δυστυχως ο χρονος καποτε τελειωνει και καποια πραγματα επρεπε απο καιρο να ειχαν γινει.

  33. ατακτος avatar
    ατακτος 01/09/2009 10:21:58

    Από το στόμα σου και στα αυτιά του απογόνου του Αλεξάνδρου και Φιλιππού ..που τα αγάλματα δεσπόζουν στα Σκόπια ,Μοναστήρι, Νίκη ,Θεσσαλονίκη ...

  34. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/09/2009 10:38:56

    απλά λόγια: Δήλωση και του ενός κόμματος και του άλλου, ότι όποιος και αν εκλεγεί στο θέμα "διαπλοκή" θα έχει την αμεριστη συμπαράσταση του άλλου. Τολμάνε; κατι πασόκοι μου έλεγαν, πριν από 12-16 μήνες ότι το πασόκ κατι σχετικό είχε προτείνειπριν 2 ή 3 χρόνια, και τους έφτυσαν από την ΝΔ (λεπτομέρειες δεν ξέρω, δεν είμαι εγώ το πασόκ)

  35. Wolverine avatar
    Wolverine 01/09/2009 11:42:32

    Το βασικό πρόβλημα του ΚΚ είναι ότι είναι ράθυμος. Φαίνεται αυτό αμέσως, δεν χρειάζεται να είσαι σπίτι του για να το καταλάβεις.

    Απλά βαριέται να δουλέψει. Την σήμερον ημέρα όπως έχει το πολιτικοοικονομικό σκηνικό δεν θέλει και πολύ φαιά ουσία για να κάνεις δυο-τρία πράγματα για τον τόπο και να ανατρέψεις την εις βάρος του κατάσταση.

    Οι περισσότεροι διαπλεκόμενοι είναι μισοφαληρισμένοι και οι βασικοί πολιτικοί αντίπαλοι του είναι ο ΓΑΠ και η Ντόρα. Ο πρώτος τραγικά ανεπαρκής (ούτε να αρθρωσει μια σωστή πρόταση άνω των 8 λέξεων δεν μπορεί), η δε δεύτερη το μόνο που ξέρει είναι να στήνεται στις κάμερες και να λαδώνει τίποτα κλακαδόρους δημοσιογράφους για να την λιβανίζουν.

    Το μόνο που χρειάζεται είναι όρεξη να δουλέψει και αυτή δυστυχώς δεν φαίνεται να υπάρχει. Βαίνει λοιπόν ολοταχώς προς την πολιτική αυτοκτονία των εκλογών και την μετέπειτα συνεπαγόμενη ανυποληψία και αφάνεια.

  36. Wolverine avatar
    Wolverine 01/09/2009 11:47:05

    Να συμπληρώσω ότι ο άνθρωπος αυτός (ο ΚΚ) είναι εμφανώς λιγότερο ενεργητικός από όλους τους πρωθυπουργούς που έχουν περάσει πλήν του Ανδρέα όταν αυτός ήταν στα τελευταία του. Ακόμα και ο Ζολώτας είχε πιο πολύ ζωή μέσα του.

    Και να σκεφτεί κανείς ότι είναι ο νεώτερος από όσους πέρασαν...

  37. Greco avatar
    Greco 01/09/2009 11:57:28

    το πασοκ με τις ψηφους των αλλοδαπων μπορει ν κυβερναει για παντα δυστυχως τη χωρα

    οπως εκανεαπτην αρχη που εφερε τους διωχθεντες αριστερους το 80,και "τους φροντισε",οπως συνεχισε με τους ρωσοποντιους που τους μοιραζε κομματικες καρτες,μετα εκσυγχρονιστηκε κ στραφηκε στους αλλοδαπους κ σαυτους πλεον στηριζεται κ ευελπιστει στο μελλον--ο πσγκαλος οριοταν σε τηλ.συζητηση γιατι δεν τους δινουν δικαιωμα ψηφου--τη στιγμη που τ πασοκ σαν κομμα διαφωνησε ν δοθει ψηφος στους ελληνες του εξωτερικου---γιατι?γιατι προφανως οι ανθρωποι ζουν σε σοβαρα κρατη,δε ταιστηκαν σοσιαλιστικες αρλουμπες οπως εδω,ειναι Ελληνες και δε θα ψηφιζαν ενα κομμα ανεμοδουρα που στο παρελθον εδειξε ανθελληνικες τασεις κ καταστροφικες πολλακις (λογικα και στο πασοκ μαλλον κατανοουν οτι ποτε δεν υπηρξαν σοβαρο κομα)

  38. Θ.Κ. avatar
    Θ.Κ. 01/09/2009 12:21:55

    Απάντηση στον apo-pano

    Το ερώτημά σου, νομίζω, είναι πολύ εύλογο και καίριο.
    Ακολούθως μια πρώτη ("συστημική" απάντηση:
    Μια συμμαχική κυβέρνηση μεταξύ δύο κομμάωτων εξουσίας (μεγάλος συνασπισμός) όπως για παράδειγμα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ (ή αντιστροφως)είναι εύθραυστη. * Πρώτον, διότι τα δύο κόμματα είναι ανταγωνιστικά. Στις επόμενες εκλογές θα συγκρουστούν ξανά για να πάρουν αυτοδυναμία. Κι αυτή η προοπτικη θα καταστησει τη σύγκρουση μεταξύ τους καθημερινή. Και τη συνύπαρξή τους εξαριρετικα προβληματική...
    * Δεύτερον, διότι με το νέο εκλογικό νόμο (που θα ισχύσει μετά τις επόμενες εκλογές), η επόμενη αναμέτρηση μπορεί να δώσει άνετη κοινοβουλευτική πλειοψηφία στο πρώτο κόμμα, ακόμα και με ελάχιστη πλειοψηφία. Συνεπώς καθένα από τα δύο κόμματα του Συνασπισμού θα ψάχνει να βρεί την ευκαιρία να ανεβάσει λίγο τα ποσοστά του για να διωξει τον συνεταίρο του. Αυτό καθιστά τη συνύπαρξή τους ακόμα πιο δύσκολη.
    Χώρια που ο νέος εκλογικός νόμος καθιστά πιθανότατο όποιος νικήσει χωρίς αυτοδυναμία τώρα, να πάει σε νέες εκλογές κατευθείαν, χωρίς να μπεί στην "περιπέτεια" της συγκυβέρνησης.
    Συνεπώς, έτσι κι αλλιώς, η συγκυβέρνηση είναι επισφαλής (μη σταθερή λύση, ή "ασταθής ισορροπία" θα λέγαμε στα μαθηματικά) κι όπως φαίνεται μη συμφέρουσα για κανένα εξ αρχής.
    Σε κάθε περίπτωση, κι επειδή θα επικρέμεται από πάνω τους συνεχώς το φάσμα των εκλογών, και τα δύο κόμματα θα προσπαθούν να κεδίσουν με το μέρος τους τη "διαπλοκή" ή τουλάχιστον να μην τη στρέψουν εναντίον τους. Κι αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να είναι ακόμα πιο χειραγωγούμενα απ' ό,τι μέχρι σήμερα.
    Γενικά όλα αυτά ισχύουν στην περίπτωση ενός "μεγάλου Συνασπισμού" μεταξύ κομμάτων εξουσίας. Όχι αναγκαστικά στην περίπτωση ενος συνασπισμού μεταξύ ενός κόμματος εξουσίας κι ενός μικρότερου "γειτονικού" κόμματος με ρόλο μάλλον συμπληρωματικό.
    Όμως κι εδώ, η "διαπλοκή" καλοπιάνοντας το μικρό κόμμα, το οποίο γενικά έχει πρόβλημα επιβίωσης σε κάθε εκλογική μάχη και πρόβλημα φθοράς μετά από κάθε κυβερνητική θητεία (γιατοί οι "μικροί" είναι συνήθως κόμματα διαμαρτυρίας), γινονται πιο εύκολα εργαλεία εκβιασμού του μεγάλου κυβερνητικού κόμματος για λογαριασμό κάποιων διαπλεκομένων.
    Σΰνεπώς και σ' αυτή την περίπτωση, κυβέρνηση συνασπισμού γίνεται πιο ευάλωτη στις πιέσεις της διαπλοκής.

    Τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά, ίσως, αν η πολιτική συγκυβέρνηση είχε υψηλότερου βαθμού ενότητα από την επιχειρηματική διαπλοκή απέναντί της. Αν δηλαδή ο Κώστας και ο Γιώργος έκαναν κάποιοι ισχυρό πολιτικό συμβιβασμό μεταξύ τους και μπορούσαν να διασπάσουν το μπλόκ της διαπλοκής απέναντί τους. Αλλά αυτό φαίνεται, σήμερα εξαιρετικά απίθανο.

  39. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 01/09/2009 12:47:19

    Η χώρα είναι ακυβέρνητη με ευθύνη της κυβέρνησης. Οι πολίτες έχουν χάσει την υπομονή τους και η λύση για τον τόπο είναι οι εθνικές εκλογές», υπογράμμισε σήμερα, κατά τη συνεδρίαση του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ ο Γιώργος Παπανδρέου.

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, ένας ενδεχόμενος ανασχηματισμός «απλώς θα ανακυκλώσει τις ίδιες αδυναμίες».

    Προλαμβάνοντας τέλος, τυχόν πρόταση του πρωθυπουργού για συμφωνία των δύο μεγάλων κομμάτων στο θέμα της εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας, ο κ. Παπανδρέου είπε: «Δεν μπορούν σήμερα να ζητούν συναίνεση όσοι λειτούργησαν με γνώμονα μόνο το μικροκομματικό τους συμφέρον, μόνο για να συνεχίσουν την νομή της εξουσίας».

    • apo-pano avatar
      apo-pano @ Βανζέτι 01/09/2009 13:24:05

      Βανζέτι, καλά κρασιά.
      Μας μεταδίδεις τώρα και αποσπάσματα από τα δελτία τύπου του Γιωργάκη;
      Μα ποιός είσαι;
      Ο Γιάννης Διακογιάννης της πολιτικής επικαιρότητας;
      Εδώ είναι σοβαρό μπλόγκ, κουλάρησε.

  40. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 01/09/2009 13:47:18

    καλά..είναι γνωστό πως είμαι ΠΑΣΟΚ...

    αλλά επειδή είναι σοβαρό blog...η αλήθεια είναι πως ο Μπόμπολας (όπως ορθά πολιτικά σκεπτόμενος αναφέρεις) τρέμει..στην ιδεά ενός πιθανού συνασπισμού..δε θέλει καν να το σκέφτεται..

    μάλιστα με το Καραμανλή (όπως και με το ΠΑΣΟΚ)..έχασε..πολλά...(σκέφτεται μάλιστα να κλείσει το Εθνος, και τον Ακτωρα)...και η κατάσταση είναι ..χάλια..

    Για να μιλήσουμε σοβαρά...

    η "αγορά" είναι αυτή που πιέζει για συγκυβέρνηση..και όταν λέμε αγορά (για να βοηθήσω τη σκέψη σου..)δεν εννοούμε τα μπακαλίκα της γειτονίας μας..

    αλλά όλους εκείνους που θέλουν την ηρεμία για να περάσουν με ησυχία ..μια σειρά από μέτρα..

    Από την άλλη το Postarisma των δηλώσεων του Γιωργάκη έχει μια σημαντική φράση για σήμερα.., "ένας ενδεχόμενος ανασχηματισμός απλώς θα ανακυκλώσει τις ίδιες αδυναμίες»...κάτι πληροφορίες θα έχει και θα το λέει..

    από την άλλη η λογική λέέι πως ο πρωθυπουργός συνήθως δεν σύρεται -η δε πρέπει να σύρεται- πίσω από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.

    από την άλλη ο Αντώναρος δήλωσε πως το ΠΑΣΟΚ...
    έχει την ευθύνη της προσπάθειας να προκαλέσει παρατεταμένη προεκλογική περίοδο με το θεσμικά επιλήψιμο, αντισυνταγματικό τρόπο, με τον οποίο επιχειρεί να εκβιάσει τη διεξαγωγή εκλογών με το θέμα της επανεκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας».
    Τη σκέψη σου θα τη βοηθήσω σε αυτό..σε επόμενο Post..

  41. Fanokoros avatar
    Fanokoros 01/09/2009 13:48:37

    Τα έχουμε ξανακούσει πολλές φορές όλα αυτά.Το πρόβλημα όμως δεν βρίσκεται εκεί αλλά στην ίδια την υπόσταση του ελληνικού κράτους. Πέρα από τις απλοικές καταγραφές για τον Γιωργάκη και τον Κωστάκη. Γιατί δεν μπορούμε να καταλάβουμε ότι όποιο κόμμα έρθει στην εξουσία είναι υποχρεωμένο να κάνει τα ίδια με το προηγούμενο; Γιατί λοιπόν όλα τα κόμματα είναι ίδια; Γιατί η εκάστοτε Βουλή αποκόβεται από τον λαό μέσω της διοίκησης-όπως αυτή καθορίζεται από τη νομοθεσία- ώστε τελικώς να μεταβάλλεται σε συντεχνία επίμονίμου βάσεως. Εχουμε λοιπόν μια πολιτική δικτατορία, η οποία απλά καλύπτει τη φύση της μέσω των τυπικών εκλογών. Και ο Γιωργάκης και ο Κωστάκης είναι απλά οι μαριονέτες.....

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ Fanokoros 01/09/2009 16:43:18

      Μήπως τα κόμματα που έρχονται στην εξουσία δεν είναι υποχρεωμένα να κάνουν τα ίδια αλλά κάνουν τα ίδια ή σχεδόν τα ίδια γιατί είναι επιλογή τους? Μήπως πολύ απλά δεν έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους? Μήπως οι διαφορές τους είναι πια άλλης φύσης απ΄ οτι παλιότερα?( πχ" θα ανεχθούμε να ανέβει η ανεργία προκειμένου να ρίξουμε τον πληθωρισμό" ή "θα αποδεχθούμε αύξηση του Δημόσιου χρέους προσπαθώντας να πετύχουμε ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης")
      Μήπως κι εμείς που τελικά τους επιλέγουμε δεν θέλουμε κάτι διαφορετικό από αυτό που κάνουν?(άλλες φορές περισσότερο και άλλες λιγότερο πετυχημένα)
      Οσο γι αυτά περί "πολιτικής δικτατορίας" και "τυπικών εκλογών" μου φαίνονται ανευ νοήματος. Δεν σου αρέσουν αυτοί ψήφισε κάποιους άλλους! Δεν είναι όμως υποχρεωτικό να συμφωνούν και οι άλλοι με τις επιλογές σου και πολύ περισσότερο αν είσαι μειοψηφία (κάτι που δεν είναι κακό ούτε σημαίνει αναγκαστικά πως έχεις άδικο) δεν υποχρεούνται να τις ακολουθήσουν. Τέτοια προνόμια επιβολής της άποψης τους έχουν οι μειοψηφίες εκεί που δεν υπάρχουν "τυπικές" κατ΄ εσένα εκλογές ("τυπικές" ελευθερίες, "τυπικά" δικαιώματα κτλ) και οι όποιοι Γιωργάκηδες και Κωστάκηδες ως μη εκλεγμένοι λογοδοτούν μόνο στον εαυτό τους.

  42. kanis avatar
    kanis 01/09/2009 14:14:57

    Σουφλιά, Ντόρα, Αλέκο Παπαδόπουλο κι ολίγον από Καρατζαφέρη,αυτούς μας υποδεικνύουν πλέον, σαν σωτήρες του ελληνικού έθνους; ΗΜΑΡΤΟΝ !!!
    Γιώργο και Κώστα, ιδού η ευκαιρία, να δείξετε το όποιο ανάστημά σας !!!

  43. Νίκος avatar
    Νίκος 01/09/2009 16:15:32

    Οταν οι εσωτερικες πολιτικες συγκρουσεις δημιουργουν προβλημα βιωσιμοτητας στου ελλαδικου κρατιδιου-επαιτη, τοτε ειμαστε απλα η μονη χωρα της Αφρικης με λευκους ανθρωπους, που ελεγε ο Χαρυ Κλυν.
    ΟΛΑ τα τρεχοντα εμπειρικα δεδομενα δειχνουν οτι η ουσιαστικη συγκρουση ερχεται, και δεν ξερω ποσο συντομα διοτι η Τουρκια, αν εχετε αντιληφθει, κλεινει ολα τα περιξ της μετωπα, ακομα και με την Αρμενια. Δεν κανει καν κανενα βημα συμφιλιωσης με το Ελλαδισταν μας, και πως να κανει οταν η δουλοπρεπης αλητ μας ξερει μονο το αθλημα της κεφαλοκλισης, και το βαφτιζει "ψυχραιμια". Το εχω ξαναπει, το καροτο τελειωσε, και μαστιγιο δεν υπηρχε ποτε, εκτος και αν οι ραγιαδες του κολωνακιου και των περιξ ακομα εκλαμβανουν την "πορεια προς την ΕΕ" ως μαστιγιο.
    Συμπερασμα; Η Τουρκια προετοιμαζεται για επιθεση εναντιον της Ελλαδας. Και με τα τσουτσεκια που ειναι επι κεφαλης δεν εχουμε ελπιδες επικρατησης, που θα ηταν και προυποθεση ουσιαστικων τριγμων στο κεμαλοφασιστικο οικοδομημα. Ουτε αυτο δεν μπορουν να φανταστουν οι καθεστωτικοι ραγιαδες και τα συμπαρομαρτουντα τους στο εδω και σε αλλα ιστολογια.

  44. lypon avatar
    lypon 02/09/2009 07:18:01

    Δυστυχώς θα συμφωνήσω με το Νίκο. Η Τουρκία κλείνει ΟΛΑ τα μέτωπά της, ακόμα και το Κουρδικό, και ετοιμάζεται για έξοδο στο Αιγαίο, με τις ευλογίες της κυβέρνησης Ομπάμα, ου μην και της κυβέρνησης Μεντβέντεφ.

    Και εμείς αποδιοργανώνουμε στρατό και διαφθείρουμε πολιτεία ασμένως...

    Δεν νομίζω πως το συνειδητοποιείτε, αλλά τα χειρότερα έρχονται.

    Πως θα σας φαινόταν η Ελλάδα χωρίς μερικά νησάκια;

    • leon avatar
      leon @ lypon 02/09/2009 08:16:43

      Θα πηγαιναμε διακοπες στην Χαβαη και το Τουβαλου.Και θα μας εβγαινε και πιο φτηνα....

      • lypon avatar
        lypon @ leon 02/09/2009 10:04:17

        Ναι.

        Χωρίς Ρόδο, χωρίς Λήμνο και Καστελλόριζο, μόνο Τουβαλού και Χαβάη θα σας έχουν μείνει...

  45. zonitis avatar
    zonitis 02/09/2009 08:12:51

    Αν η Μυκονος παραμεινει ελληνικη, τοτε κανενα προβλημα. Θα κοιματε ησυχα και ο Γιωργος, ενω τωρα ακουμε το ροχαλητο του απο την ανησυχια

  46. leon avatar
    leon 02/09/2009 10:11:03

    Οχι μονο...
    Υπαρχουν και πολλα αλλα...Φεροε, Νησος Πασχα, Κουβα, Μαυρικιος...
    Ουουου, νησια να δουν τα ματια σου!

  47. Γκαλετι avatar
    Γκαλετι 03/09/2009 14:25:47

    Οτι είναι συνεταιράκια ο Καραμανλής με τον Παπανδρέου είναι γνωστό, γι'αυτό ο πρώτος απο την πρώτη μέρα που βγήκε πρωθυπουργός έκανε τα πάντα για να πάει αφέντης στο μαξίμου ο δεύτερος. Επιτέλους τα κατάφερε

  48. feder avatar
    feder 05/09/2009 02:44:44

    Θ.Κ,

    To γουδί το γουδοχέρι και τον κόπανο στο χέρι... Βαρέθηκα πια, άρθρα επι άρθρων των πανικόβλητων καραμανλικών που αφού δεν τον έπεισαν να μην κάνει εκλογές θέλουν να τον κρατήσουν με το στανιό μεχρι το 2050.. Την ηγετάρα που θ'αλλάξει τα πάντα.. Που 5 χρόνια το μόνο που έχει αποδείξει για τον εαυτό του είναι αυτό που είχε πει ένας βαυαρός αυλικός για τον 'Οθωνα: "Πιο εύκολο είναι να κλασει ένας ψόφιος γάιδαρος παρά να πάρει ο βασιλιάς απόφαση"..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.