#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/12/2009 21:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η πολυπολιτισμικότητα είναι το απαρτχάϊντ του 21ου αιώνα

 

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη, Δικηγόρου

 Με το που μπήκα στο ταξί τον έκοψα τον Αρμπέν, ό,τι είναι βόρειος ξάδερφος. «Από που είσαι αρχηγέ», τον ρώτησα. Απ’ το Φίερι, μου λέει. Είχα «διαπρεπείς» πελάτες από κει, μπουκαδόρους, κλεφτρόνια, μικροεισαγωγείς «μαύρου» και κάτι ληστές παλαιάς κοπής. Κλασσικά πράγματα, κουκούλα, πιστόλι και ντου στο σούπερ μάρκετ. «Ε, έχει μερικά ζωηρά παιδιά η περιοχή μας αλλά είναι μεγάλο μέρος, δεν είναι όλοι έτσι», είπε ο φίλος μας. Δίκιο έχει. Πιάσαμε τη κουβέντα και του είπα, «εσείς μάθατε γρήγορα τα ελληνικά, τακτοποιηθήκατε, αν αφομοιωθείτε μπορείτε να ζήσετε καλά εδώ». «Μπάααα», μου λέει απαξιωτικά, «σιγά μην μείνω». Γιατί, λέω. «Έχετε γεμίσει λαθρομετανάστες», μου λέει και με άφησε κάγκελο. «Παλιά έβρισκες ότι δουλειά ήθελες, τώρα ψάχνεις με το ντουφέκι, κι όλοι αυτοί που ‘ρθαν σκοτώσανε τα μεροκάματα. Άσε και τη βρωμιά». Άκου, φίλε μου…..

Ο αλβανός από το Φίερι, δεν φοβάται να πει με τ’ όνομα του το πρόβλημα. Ξέρετε γιατί; Γιατί η κρίση, εκτός από τους απρόσεκτους γιάπηδες που παρανοίχτηκαν με λίζινγκ, γκόμενες, κάμπριο κι εξοχικά, χτυπάει πρώτα τους από κάτω. Κι οι πεινασμένοι, κυρίως μουσουλμάνοι, που έρχονται κοπαδιαστά, μαδημένοι από τ’ αδέλφιά τους, τους Τούρκους, δεν θα πάρουν τις δουλειές των γιατρών, των διευθυντάδων ή τα έργα της εταιρείας του Τσίπρα, ως εργολάβοι. Θα πάρουν τις ήδη κακοπληρωμένες κι ανασφάλιστες δουλειές που κάνουν άλλοι κακομοίρηδες, απλώς θα τις πληρωθούν ακόμη χειρότερα και τ’ αφεντικά θα τους προτιμήσουν. Το ‘λεγα και το λέω: όποιος είναι υπέρ της ελεύθερης μετανάστευσης είναι υπέρ της μαύρης εργασίας κι άμισθος (;) ατζέντης δούλων των αφεντικών.

Ο Γιώργος είναι πολυπολιτισμικός κι αυτά που λέει μην τα τρως. Ναι ο Γιώργος πιστεύει στ’ αλήθεια στην πολυπολιτισμικότητα και του την δίνει που είμαστε ακόμη αρκετά ομοιογενείς. Ο άνθρωπος έχει άλλες παραστάσεις. Θέλει να βγαίνει έξω και να βλέπει Μανχάταν. Μουσουλμάνοι, κινέζοι, άσπροι, μαύροι, μιξτ, τζαμιά, εκκλησίες, χάρε κρίσνα, μαντήλες και τουρμπάνια. Επειδή λοιπόν δεν είμαστε πολυπολιτισμικοί, θέλει να μας κάνει με το ζόρι, νομιμοποιώντας κοπάδια ολόκληρα. Πονηρά σκεφτόμενος, σου λέει: ποιον θα ψηφίσει μετά η ευγνωμονούσα πολυπολιτισμική «κουρελού» (patchwork το λένε στην Μινεσότα), αν όχι αυτόν που της έδωσε ελληνικό διαβατήριο; Να ‘τη λοιπόν σε ψηφαλάκια η διαφορά υπέρ του ελληνικού «σοσιαλισμού». Αν δε κάνουν την «αμερικανιά», όποιος γεννιέται εδώ να είναι αυτομάτως Έλληνας, τότε φίλε Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ετοιμάσου για κύμα γκαστρωμένων από τη Λαχώρη και τις σπηλιές της Τόρα Μπόρα και να προσλάβεις μαίες στην ΕΛ.ΑΣ., γιατί μπορεί να σπάνε τα νερά στην δυτική όχθη του Έβρου και στο Φαρμακονήσι.

Τι πιστεύω; Η πολυπολιτισμικότητα είναι το απαρτχάϊντ του 21ου αιώνα. Δημιουργεί γκέτο, σηκώνει τείχη κι οξύνει τις φυλετικές και θρησκευτικές εντάσεις, υπονομεύει τις κοινωνίες. Η απάντηση είναι: ερμητικό κλείσιμο, σφράγισμα των συνόρων με το τουρκικό δουλεμπορικό φασισταριό, κυρώσεις στα μεμέτια για την επιχείρηση πολέμου χαμηλής έντασης που διεξάγουν χρόνια τώρα σε βάρος μας με τους λαθρομετανάστες, ευθύνες στην Ευρώπη, εσωτερική αστυνόμευση και πολιτικές ΑΦΟΜΟΙΩΣΗΣ, προσαρμογής της μειοψηφίας στην πλειοψηφία.

Θες να διατηρείς την γλώσσα και τις παραδόσεις σου; Κάντο μόνος σου. Πάντως θα μάθεις ελληνικά, θα σε προτρέψουμε να γίνεις Χριστιανός Ορθόδοξος, θα μάθεις την Ιστορία μας, την γλώσσα μας, θα ενστερνιστείς τον τρόπο μας και θα σεβαστείς την χώρα, τον λαό της και τα σύμβολα της. Αν τα κάνεις όλα αυτά, αν αποδείξεις ότι θεωρείς την Ελλάδα Πατρίδα σου, θα παίρνεις παραμονή κι ίσως μια μέρα πάρεις κι υπηκοότητα. Αν είσαι και θα παραμείνεις μουσουλμάνος, λυπούμαστε αλλά είσαι χαμηλής προτεραιότητας για υπηκοότητα. Αν σε χρειάζεται η παραγωγή θα δουλέψεις με πλήρη εργατικά δικαιώματα και μετά θα πας σπίτι σου με το κομπόδεμα σου και με γεια σου και χαρά σου. Θα κρατήσουμε όσους χρειαζόμαστε και θα ‘χουν ασφάλιση και ίση αμοιβή με τον Έλληνα για την ίδια εργασία και θα δίνουμε ΚΙΝΗΤΡΑ προσαρμογής και αφομοίωσης. Έτσι αυτοί που θα χρειαζόμαστε θα ζουν κι αυτοί ανθρώπινα και δίκαια, ενταγμένοι στην ελληνική κοινωνία κι όχι ξένο σώμα κλεισμένο στο πολυπολιτισμικό γκέτο που ευαγγελίζονται οι ψευδοαριστεροί και νεοφιλελεύθεροι νεοταξίτες.

Αν κατάφερες και μπήκες και πουλάς την πρέζα σου στα πέριξ, αν νταβαντζεύεις τις πουτάνες σου πίσω απ’ το Δημαρχείο του Νικήτα, αν περιφέρεσαι και στρώνεις τις μαφιόζικης προέλευσης «μαϊμούδες» σου στην Ερμού, προσποιούμενος τον «πολιτικό πρόσφυγα», τότε θα σε μαζέψουμε και θα πας από κει που ήρθες με νόμους ξεκάθαρους και διαδικασίες άτεγκτες και γρήγορες.   

Θα σας πω και ένα μυστικό: ΔΕΝ υπάρχει μετριοπαθές Ισλάμ. Όλες οι ισλαμικές κοινωνίες κρύβουν μέσα τους την νομοτέλεια της ριζοσπαστικοποίησης και της επιθετικότητας. Ξέρετε τι πιστεύουν; Ότι δεν υπάρχει ειρήνη με τους «απίστους», ώσπου να επικρατήσει παντού η «αληθινή πίστη» και τώρα απλώς είναι ανακωχή.

Δικαίωμα τους να το πιστεύουν και δικαίωμα μας να φυλαγόμαστε.

 Τζαμί; Εμείς μπορούμε να χτίσουμε εκκλησία στην Τζέντα, στην Σμύρνη ή στην Ισλαμαμπάντ; Για δοκιμάστε. Όχι τζαμί λοιπόν, ούτε στην Αθήνα, ούτε πουθενά. Κι όποιος θέλει να νομιμοποιήσει εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνους και να δυναμιτίσει τα θεμέλια της κοινωνίας μας, είναι ή ανόητος κι ανιστόρητος ή γενίτσαρος ή και τα τρία.

 Για να εξηγούμαστε. Δεν πιστεύω στην φυλετική θεωρία. Εάν ισχύει, τότε γιατί είναι έτσι ο Μητσοτάκης; Οι άνθρωποι δεν είναι άλογα. Η ταυτότητα δεν είναι στα γονίδια, στο αίμα. Είναι στο εποικοδόμημα, στον πολιτισμό. Υπάρχουν συμβατότητες κι ασυμβατότητες. Ε, λοιπόν οι δύστυχοι που τους έγδαραν τα μεμέτια και τους πέταξαν στις ακτές μας είναι άνθρωποι, όπως εσείς κι εγώ, η πλειοψηφία τίμιοι, δυστυχείς και κυνηγημένοι αλλά δεν είναι συμβατοί με την κοινωνία μας, δεν τους χωράει η χώρα μας, δεν τους αντέχει. Πηγαίνετε το γύρω – γύρω, αυτοπαραμυθιαστείτε όσο θέλετε αλλά η απλή αλήθεια είναι ότι τα μιλιούνια των πακιστανών, Αφγανών και άλλων μουσουλμάνων, που σπρώχνουν οι ισλαμοφασίστες του Ερντογάν στην Ελλάδα, δεν χωράνε και δεν θα μπορούσαν ΠΟΤΕ ν’ αφομοιωθούν. Στο κάτω κάτω ας πληρώσουν τον λογαριασμό αυτοί, που με τους πολέμους τους διαλύουν κοινωνίες και σπρώχνουν στην προσφυγιά όλους αυτούς τους κακομοίρηδες.

Θα το ξαναπώ ωμά: δεν θέλουμε μιναρέδες να διακόπτουν τον Αττικό ορίζοντα. Δεν θέλουμε μιναρέδες στην πόλη που πέθανε ο Καραϊσκάκης για την ελευθερία της. Μακριά κι αγαπημένοι ή απλώς ΜΑΚΡΙΑ.

Ξέρετε μια από τις βασικές αιτίες της επιθετικότητας του ριζοσπαστικού Ισλάμ ενάντια στην Δύση τα τελευταία χρόνια; Μυρίσανε την κακοφορμισμένη πληγή της παρακμής μας, την αδυναμία μας. Το χριστιανικό οχυρό της Ευρώπης αλώνεται εκ των έσω. Μια μέρα βέβαια η Ευρώπη θα ξυπνήσει και θ’ αναγκαστεί να πολεμήσει και πάλι στα τείχη κάποιας Βιέννης. Τότε θα παραμερίσει την «πολιτική ορθότητα» και θα μας μπουκώσει όπλα και χρήμα για να ξαναγίνουμε οι ακρίτες της. Πρέπει όμως ως τότε να υπάρχουμε, αδέρφια.

Οι Ελβετοί είναι ζόρικα παλικάρια. Μετά το τυρί με τρύπες και το ρολόϊ με κούκο, να άλλη μια μεγάλη προσφορά τους στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό: μιναρέδες γιοκ. Γιατί, λένε, δεν ταιριάζουν με την αισθητική των πόλεων τους και γιατί οι μιναρέδες εκφράζουν την επιθετικότητα του Ισλάμ. Έτσι, νέτα σκέτα, χωρίς φιοριτούρες και χωρίς να ρωτήσουν τον Γουσέτη και τον Ριχάρδο, ούτε καν την Πέρσα Ζέρρη, οι αθεόφοβοι! Και είναι και στρατιώτες ως τα 45 κι έχουν όλοι τα όπλα στο σπίτι τους! Καλά, η «Αυγή» δεν έχει φτάσει στη Γενεύη, πώς ζούνε, ε;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. thespieys avatar
    thespieys 19/12/2009 22:05:02

    Eξαιρετική πένα! Άψογος!

  2. trochalos avatar
    trochalos 19/12/2009 22:10:51

    Φάκτορα δεν παίζεσαι

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 19/12/2009 22:12:08

    Η Αυγή δεν έχει φτάσει, έχουν όμως 230 χρόνια Neue Zürcher Zeitung, που είναι η επιτομή της νεοταξικότητας. Δεν μασάνε όμως οι Ελβετοί. Εμείς να δούμε τι θα κάνουμε.

    Να πούμε μόνον ένα πράγμα, να μην το "ξεχάσουμε". Ερμητικά σφραγισμένα σύνορα σημαίνει ότι πατάμε τη σκανδάλη κάθε φορά που πάνε να παραβιαστούν. Αλλιώς είναι "ερμητικά" κλεισμένα μόνον στα λόγια. Είμαστε έτοιμοι για το μεγάλο "ντου";

  4. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 19/12/2009 22:13:57

    Επιτέλους και ένας πατριώτης ,είχαμε πηξει από τους εθνομηδενιστές.Και δύο ερωτήσεις προς΄τον συγγραφέα του άρθρου,είσαι εσύ με την υπόθεση ΟΤΣΑΛΑΝ.
    Μπορεί ο ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ να αλλάξει σε αυτή την βουλή το άρθρο του συντάγματος που καθορίζει σε ποιούς και με ποιές προυποθέσεις χορηγήται η ΕΛΛΗΝΙΚΗ υπηκοότητα,η ιθαγένεια ,νομίζω πως όχι .

  5. Λάκωνας avatar
    Λάκωνας 19/12/2009 22:19:17

    πρέπει κάποτε να ψάξουμε την αλήθεια κ να αναρωτηθούμε για την αξία της...

    δεν είναι το πρόβλημα οι άπλυτοι που έρχονται στην Ελλάδα γεμάτοι ελπίδες κ όνειρα

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ Κ ΕΛΛΗΝΟΦΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΜΑΣ(;)

  6. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 19/12/2009 22:38:54

    Μπράβο για όσα λες. Κατά την ταπεινή μου άποψη η κατάσταση είναι πια μη αναστρέψιμη αλλά ας σώσουμε τουλάχιστον όσους μπορούμε από τη διανοητική απονέκρωση του καθωσπρεπισμού, της άγνοιας και του ανορθολογισμού. Έτσι, όταν στην Ελλάδα δε θα έχει μείνει τίποτα όρθιο και όλοι θα παραπατάνε από τη σύγχυση και τα προβλήματα, ανίκανοι να εντοπίσουν τα αίτια της καταστροφής και δείχνοντας ο καθένας προς άλλη κατεύθυνση (ήδη έχει ξεκινήσει το φαινόμενο), να υπάρχουν έστω λίγοι που θα ξέρουν την αλήθεια.

  7. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 19/12/2009 22:44:50

    Όποιος πραγματικά αγαπάει την Πατρίδα μας,

    -δεν τούς δίδει δεκάρα στα φανάρια,
    -δεν αγοράζει ΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΑ, από αυτούς,
    -δεν τούς ενοικιάζει σπίτια
    -δεν τούς περιθάλπει κατ΄ ουδένα τρόπο και
    -δεν τους προσλαμβάνει για δουλειές του σπιτιού του για τον κήπο κ.λ.π εάν δεν ερευνήσουμε να βρούμε Έλληνα πρώτα.

    Ας τούς πάρουν "εκείνοι" στα σπίτια τους να τούς ταΐζουν και να τούς πληρώνουν και προπαντός να ΜΗΝ τούς φορτώνουν σε εμάς.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ ETHEROVAMON 20/12/2009 09:50:55

      Δέν είναι πρόβλημα ο λαθρομετανάστης αυτή την στιγμή ,αλλά η λαθρομεταναστεύση

  8. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 19/12/2009 22:46:11

    Οργανωθείτε !!!!!
    Όσο τους αφήνουμε,το εκλαμβάνουν είτε ως αδιαφορία για την Πατρίδα μας,είτε ως αδυναμία να αντιδράσει ο Ελληνικός Λαός.
    Δεν υπάρχουν επιτέλους συμπατριώτες μας με ηγετικά χαρακτηριστικά να οργανώσουνε ένα πατριωτικό κίνημα έξω από τα πουλημένα κόμματα;;;;
    Να ενταχθούμε όλοι μας και να αναστρέψουμε αυτή την προδοτική πρακτική;;;

    Εγερθείτε Πατριώτες!!!!!
    Τι στο διάολο Πατρίδα παραλάβαμε από τους πατέρες και παππούδες μας και τι παραδίδουμε στα παιδιά μας;;;;

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/12/2009 22:47:49

    Κε Κρανιδιώτη, είστε εν ενεργεία δικηγόρος;

  10. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 19/12/2009 22:48:14

    ΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

    Να αποφασίσει ο λαός, αν θα συνεχιστεί η πολιτική του «μπάτε μύριοι αλέστε»,
    αν θα νομιμοποιείται όποιος μπαίνει παράνομα, αν θα δοθεί δικαίωμα ψήφου στους μετανάστες εκτός ΕΕ, σε ποιους , και με ποιες προϋποθέσεις, και αν θα δοθεί ιθαγένεια στα «παιδιά των λαθρομεταναστών» , και με ποιες προϋποθέσεις.

    • panagiotis avatar
      panagiotis @ ETHEROVAMON 19/12/2009 23:46:25

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ. ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΤΟ 2000 ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΤΑΝΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΘΑ ΓΕΛΑΜΕ..! ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΑΕΔ. ΑΠΕΞΩ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. ΠΕΝΤΕ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.... ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ. Και όμως είναι ετοιμοι για αυτό το έγκλημα στην πατρίδα μας. ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ?
      (Κύριε ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ συγχαρητήρια μόνο έχω να πω!)

  11. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 19/12/2009 22:50:45

    ΑΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ;

    1. 1. Πτώση κατά 70% της βαριάς εγκληματικότητας
    2. Πτώση κατά 90% των ληστειών, τσαντάκηδων, μικροκλοπών, βιασμών, κ.λ.π
    3. Αύξηση του τζίρου της αγοράς καθώς το συνάλλαγμα που σήμερα φεύγει με τους λαθρομετανάστες σε άλλες χώρες θα μείνει εδώ.
    4. Αύξηση θέσεων εργασίας κατά 90%
    5. Αύξηση του εισοδήματος του εργαζομένου κατά........
    40% καθώς αυτό βασίζεται στην προσφορά και ζήτηση της εργασίας, και οι λαθρομετανάστες σήμερα είναι πάνω από το 60 % του εργατικού δυναμικού κάτι που δημιουργεί περίσσιο εργατικό δυναμικό στην χώρα μας, με αποτέλεσμα να είναι άνεργοι οι Έλληνες και να υπάρχει μεγαλύτερη προσφορά εργατών και λιγότεροι θέσεων .
    6. Μείωση κατά 40% δαπανών στην υγεία, καθώς οι περισσότεροι λαθρομετανάστες είναι ανασφάλιστοι ενώ κάνουν χρήση υπηρεσιών υγείας όντας ασφαλισμένοι σε κοινωνικά ταμεία όπως η Πρόνοια .
    7. Μείωση του λαθρεμπορίου και παραεμπορίου κατά 90%. Οι λαθρομετανάστες σήμερα ανενόχλητοι πωλούν λαθραία προϊόντα από τα οποία το κράτος δεν εισπράττει ούτε ΦΠΑ, ούτε Φόρους και τα χρήματα στο τέλος καταλήγουν στο εξωτερικό.
    8. Μείωση άστεγων κατά 90%
    9. Μείωση χρηστών ναρκωτικών κατά 50%
    10. Μείωση εμπόρων ναρκωτικών κατά 90%
    11. Μείωση μελλοντικών θυμάτων εμπόρων ναρκωτικών κατά 90%
    12. Μείωση διαφόρων παρανομιών, πλαστογραφίες κ.λ.π κατά 90%
    13. Μείωση εμπρηστών κατά 85% καθώς από πυρκαγιές διαπιστώθηκε ότι το 85% των εμπρηστών ήταν οι Αλλοδαποί
    14. Μείωση του κινδύνου για την χώρα μας από μειονότητες που μπορεί να έχει διαμελιστικό χαρακτήρα
    15. Μείωση πολυπολιτισμικών συγκρούσεων στην χώρα μας.
    16. Μείωση θρησκευτικών μειονοτήτων που μπορεί να δημιουργήσουν θρησκευτικές συγκρούσεις.
    17. Μείωση της ακρίβειας, λιγότεροι κατανάλωση και περισσότερα προϊόντα ανά καταναλωτή, δημιουργούν ανταγωνισμό και μείωση των τιμών.
    18. Πολιτιστικοί αναβάθμιση της χώρας μας καθώς οι τριτοκοσμικοί λαθρομετανάστες υποβιβάζουν το κύρος της χώρας διεθνώς.
    19. Αύξηση του τουρισμού, και ιδιαίτερα καλών τουριστών, λόγο των λιγότερων κλοπών και εγκλημάτων που δέχονται και οι τουρίστες από τους λαθρομετανάστες.
    20. Μείωση φόρων καθώς μειώνονται ανάγκες των πολιτών και αυξάνεται η ποιότητα ζωής.
    21. Μείωση των Δημοτικών τελών, και άλλων εισπράξεων υπέρ του δημοσίου που οφείλονται στα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν.
    22. Καλύτερη παιδεία, με τα τον ίδιο προϋπολογισμό θα αυξηθεί τα επίπεδο της παιδείας στην χώρα μας, καθώς θα έχουμε λιγότερους μαθητές και περισσότεροι δαπάνη ανά μαθητή.
    23. Μείωση κατά 20% του Προβλήματος της λειψυδρίας, καθώς θα χρησιμοποιούμε λιγότερο νερό ανά κάτοικο.
    24. Μείωση της κατανάλωσης της ενέργειας.
    25. Μείωση κοινωνικών προβλημάτων, μείωση του ρατσισμού διότι αυτό οφείλεται στις παρανομίες και εγκλήματα των λαθρομεταναστών.
    26. Μείωση της κίνησης στους δρόμους και μείωση των προβλημάτων πάρκινγκ.
    27. Μείωση της ρύπανσης διότι περισσότεροι λαθρομετανάστες έχουν αυτοκίνητα παλαιά με μεγαλύτερη ρύπανση.
    28. Αύξηση και καλύτερη ασφάλεια για την χώρα, όντας ένα εθνικό κράτος κινδυνεύουμε από έξω αλλά ΌΧΙ εσωτερικά.
    29. Καλύτερη ελευθερία κίνησης, διότι είναι αδύνατον να κινείσαι ελεύθερα σήμερα, σε σημεία που συχνάζουν οι λαθρομετανάστες και όταν ξέρεις ότι πιθανόν να σου επιτεθούν.
    30. Λιγότεροι φτωχοί στην χώρα μας και περισσότεροι ευκατάστατοι, διότι περισσότεροι φτωχοί είναι εξ ανατολών λαθρομετανάστες.

    31. Λιγότερες δαπάνες από επιχειρήσεις σε θέματα ασφαλείας της επιχείρησης και φτηνότερα προϊόντα , διότι σήμερα έχουμε τους εγκληματίες λαθρομετανάστες που αυξάνουν το λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων λόγο των δαπανών από την μεριά των επιχειρήσεων στην ασφάλεια, αυτές δαπάνες όμως χρεώνονται από την επιχείρηση εν συνεχεία στο προϊόντα τα οποία πληρώνει ο καταναλωτής.

    32. Περισσότερα χρήματα στους πολύτεκνους, καθώς περισσότεροι σήμερα είναι οι λαθρομετανάστες πολύτεκνοι που πληρώνονται από το Ελληνικό δημόσιο.

    • man8os avatar
      man8os @ ETHEROVAMON 20/12/2009 00:29:31

      33) Καταργηση του αβατου ορισμενων περιοχων της Αθηνας μετα τη δυση του ηλιου.

  12. Factorx avatar
    Factorx 19/12/2009 22:57:06

    Ο κόσμος βγαίνει έξω, πάει σε κανα μπαράκι, πίνει κανα ποτάκι και άμα είναι τυχερός μπορεί και να βάλει και κανένα γκολ. ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ να βγει εξω ' μω την καταδίκη μου.

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Factorx 19/12/2009 23:02:15

      :) Τι ανεβάζεις τέτοια θέματα που μαζεύουν 200 σχόλια κάθε φορά σάββατο βράδυ κι εσύ.... Βάλτα Κυριακή πρωί.....

  13. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 19/12/2009 23:00:36

    Καλή αντάμωση στα γουναράδικα!!!!

  14. aris lalidis avatar
    aris lalidis 19/12/2009 23:01:46

    Οι συντροφοι του ΠΑΜΕ τι λενε για ολα αυτα;
    Ταχα δεν βλεπουν οτι η λαιλαπα της λαθρομεταναστευσης εξαθλιωνει την ελληνικη εργατικη ταξη;
    Mηπως λογω της διαρκους αγωνιστικοτητας δεν βρηκαν χρονο να διαβασουν ουτε Μαρξ;
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΟΥΣ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ aris lalidis 19/12/2009 23:25:19

      Γιατί τόση απαισιοδοξία; Θα τα λύσει όλα η δυναμική σύμβουλος του υπουργού επί θεμάτων μεταναστών, αυτή με το φτωχό βιογραφικό αλλά με τις πλούσιες καμπύλες.

  15. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/12/2009 23:31:59

    Συγχαρητήρια για το άρθρο

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/12/2009 23:40:26

    Συμφωνω με τα οσα γραφονται περι Ισλαμ.Απλως νομιζω οτι ειναι πια αργα.
    Η κατασταση μπορουσε να ανακοπει μονο απο τη προηγουμενη κυβερνηση της ΝΔ.
    Δεν το εκανε και τωρα δεν αλλαζει τιποτα.Ο Ραγκουσης ηδη εξηγγειλε οτι οι μεταναστες θα ψηφισουν στις επομενες δημοτικες εκλογες.Μπορειτε να ξεχασετε τους περισσοτερους Δημους και νομαρχιες απο τωρα αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο.

  17. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 20/12/2009 00:18:34

    Στις εκλογές του Οκτωβρίου, το ζήτημα ήταν, αν υπάρχουν λεφτά και που κρύβονται. Ο κ. Παπανδρέου, υποσχέθηκε ότι θα τα βρει και τον ψήφισαν.
    Στις εκλογές του Οκτωβρίου, το ζήτημα ήταν, αν θα παγώσουν μισθοί και συντάξεις, ή θα δοθούν αυξήσεις. Ο κ. Παπανδρέου υποσχέθηκε αυξήσεις και τον ψήφισαν.

    Ο Ελληνικός Λαός, δεν έδωσε καμιά εντολή, για νομιμοποίηση των λαθρομεταναστών, ή για παροχή δικαιώματος ψήφου στους Αλβανούς και τους Πακιστανούς, ή για «ελληνοποίηση» εκατοντάδων χιλιάδων ΛΑΘΡΟ δεύτερης γενιάς.

    Αντίθετα, ψήφισε «μηδενική ανοχή» στη λαθρομετανάστευση, όπως ψευδώς υποσχέθηκε ο κ. Παπανδρέου για να αποσπάσει την ψήφο του ελληνικού λαού. (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ14-06-09).

    Από τη «μηδενική ανοχή», φθάσαμε στην μετατροπή του λιμενικού σε ραδιοταξί, που το καλούν οι λαθρομετανάστες για να τους μαζέψει.

    Σε περίπτωση που δεν μας υπολογίσουν, σε περίπτωση που παρά την "συμμετοχική διακυβέρνηση" και τις "ανοιχτές διαβουλεύσεις" που κάνουν στην ιστοσελίδα του πρωθυπουργού, δεν θελήσουν να ακούσουν την θέληση μας για Δημοψηφίσματα για όλα τα Εθνικά μας ζητήματα, ΠΡΕΠΕΙ να μαζεύουμε υπογραφές και να τις καταθέτουμε στα γραφεία τους. Τρόποι για να μαζευτούν οι υπογραφές υπάρχουν, ακόμα κι αν χρειαστεί να πάμε πόρτα -πόρτα

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ETHEROVAMON 20/12/2009 00:57:43

      Κανεις λαθος.Η αποδοση ιθαγενειας σε ολα τα παιδια των μεταναστων που γεννηθηκαν στην Ελλαδα και σε μερικους απο αυτους και η ψηφος ολων στις δημοτικες εκλογες ηταν στο προγραμμα του ΠΑΣΟΚ και εξαγγελθηκε 2-3 χρονια πριν απο το ΓΑΠ και το ειπε επανειλημμενα.
      Δεν δικαιολογειται ανθρωπος που να ισχυριζεται οτι δεν ηξερε τη θεση αυτη.
      Επισης ειναι στο προγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ και αλλων αριστερων κομματων.Η θεση για ψηφο των μεταναστων πηρε το 60% του λαου στις εκλογες (οχι τη δικη μου που ψηφισα ΝΔ και ειχα γραψει εδω οτι μονο και μονο για το λογο αυτο αξιζε οτι και αν ειχε κανει).Κανεις δεν μπορει να λεει οτι δεν ηξερε.
      Το αιτημα που εχω προς τη ΝΔ ειναι να ΜΗΝ ψηφισει το οποιοδηποτε νομοσχεδιο φερει στη Βουλη το ΠΑΣΟΚ.Ας χασει για τις επομενες εκλογες τις ψηφους των μεταναστων -ετσι κι αλλιως ελαχιστοι θα την ψηφιζαν.Αυτο εχει σημασια για τον ιστορικο του μελλοντος που θα μελετα ολα τα γεγονοτα που αρχισαν απο περυσι το Δεκεμβρη μεχρι σημερα.Θελω οι ανθρωποι που θα ελθουν μετα απο εμας να ξερουν οτι η μονοεθνικη Ελλαδα τελειωσε μονο με τις ψηφους ΠΑΣΟΚ + ΚΚΕ + ΣΥΝ.

      • man8os avatar
        man8os @ ψυχραιμια 20/12/2009 01:22:27

        Για αυτο χρειαζετε δημοψηφισμα. Να αποφασισειο λαος οτι θθελει πραματικα πολυεθνικη Ελλαδα. Μονο τοτε θα νομιμοποιηθει η πολιτικη του.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ψυχραιμια 20/12/2009 09:11:12

        Στην Ελλάδα υπάρχει κομματοκρατία, με τους παλιού τύπου πάτρωνες κομματάρχες προς το πιο εκσυγχρονισμένο, και με κυρίαρχο κριτήριο το ρουσφέτι. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων ψηφίζει με βάση προσωπικό και ίδιον όφελος.Η ψήφος βασίζεται σε προσωπικά κονέ, και ενδεχόμενα πολιτικής εξυπηρέτησης. Ελάχιστοι γνωρίζουν πολιτικές θέσεις ή ακόμη και το που ακριβώς βρίσκεται το κόμμα που ψηφίζουν στο γενικότερο πολιτικό φάσμα. Για παράδειγμα, υπάρχουν πάρα πολλοί φανατικοί Πασόκοι, που αντιτίθενται στη φορολόγηση, ή δεν θέλουν μεγάλο κράτος κλπ. Τι να πεις;

  18. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 20/12/2009 00:22:22

    Αλβανικό κόμμα οσμίζομαι.....

  19. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 20/12/2009 00:26:22

    Μέ τάραξε τό άρθρο καί δέν μέ βλέπω νά κοιμάμαι απόψε.
    Πού είναι ό Σαμαράς;Κάπου διάβασα ότι είναι υπέρ τών Δημοψηφισμάτων,δέν κατάλαβε τί έγινε τήν 29η Νοεμβρίου;Αει σιχτίρ,όλοι τους!

  20. man8os avatar
    man8os 20/12/2009 00:35:45

    Πρεπει να γινει δημοψηφισμα για το δικαιωμα των λαθρομεταναστων να ψηφιζουν. Τι ειναι αυτα τα αποφασιζομεν και διαταζουμε ? Ενας τετιος φασισμος δεν πρεπει να γινει δεκτος.

  21. thouthou avatar
    thouthou 20/12/2009 00:38:27

    Εξαιρώ τον Φαήλο, που τον ξέρουμε εδώ και χρονια μέσα κι έξω....
    ΚΑΛΑ ΡΕ, ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΤΕ;;;;

    Τί περιμένατε για να "χαρείτε";;; Ένα ωραίο κείμενο; Πού ζείτε; Τόσα χρόνια που είστε;
    Το θέμα είναι σημερινό; Χτεσινό; Προχτεσινό;
    "συγχαρητήρια";;;
    Και γυρνάμε στην καθημερινή νιρβάνα μας;;;
    Όχι φίλοι.... Όσοι χαίρονται με τέτοια κείμενα, θα πούνε πρώτα "συγγνώμη, κοιμόμουν τόσα χρόνια, συγγνώμη"... .
    Αυτό αναφέρεται βέβαια σε αυτούς που δεν είχαν χρόνο να ασχοληθούν, και όχι σε κάποιους όπως ο Φαήλος, που τα γράφει... Γιατί όποιος ασχολιόταν, θα είχε βρει το δίκτυο21 πολύ παλιότερα...

    Δεν μπορώ να ακούω άλλα "μπράβο".. Θέλω να ακούω δράση, σήμερα και αύριο...
    Δεν μπορεί η απλή ανάγνωση να ευχαριστεί κάποιους σήμερα... Όποιος ευχαριστιέται μόνο από την ανάγνωση, είναι απλά τελειωμένος...

  22. Shalai avatar
    Shalai 20/12/2009 01:17:28

    Ακόμα καλύτερα θα ταν εκτός από τους μετανάστες, να φύγουν και οι μισοί ελληνάρες.
    Για τους ξένους έτσι όπως τα λέτε είναι, αλλά υπάρχουν πολλά "ντόπια κελεπούρια" που κάνουν πολύ πολύ μεγαλύτερη ζημιά. Κατ' αρχάς αυτά τα κελεπούρια είναι που επέτρεψαν και άφησαν την κατάσταση να φτάσει στο απροχώρητο, όχι μόνο με τους μετανάστες αλλά με όλα τα "σάπια" προβλήματα της κοινωνίας.
    Αν δεν φύγουν αυτά, το κάθε πρόβλημα θα φεύγει μόνο για να επιστρέφει.

    Για παράδειγμα... Μπορεί οι μετανάστες να ήταν πολύ περισσότεροι από τους έλληνες τον Δεκέμβρη του '08 στους δρόμους της Αθήνας (άλλωστε μόνο τους μαθητές να βάλεις, έχεις αμέσως το αναλογικό αποτέλεσμα καθώς τα ξένα παιδιά είναι πολύ περισσότερα από τα ελληνόπουλα στα δημόσια σχολεία), αλλά έλληνες ήταν αυτοί που έκαναν τον Δεκέμβρη εθνική εορτή, τον μαθητή Γρηγορόπουλο το νέο σύμβολο (καθώς το Πολυτεχνείο μπορεί και να μην πιάνει πλέον όπως έπιανε ειδικά στις μικρότερες γενιές που δεν έχουν άμεση εμπειρία)... έλληνες ακαδημαϊκοί που ΑΚΟΜΑ θολοκουλτουριάζονται σκεπτόμενοι "μωρέ τι να κάνουμε με το άσυλο"... έλληνες πολιτικοί, δημοσιογράφοι, καλλιτέχνες κλπ... έλληνες υποκινητές... ηθικοί και φυσικοί αυτουργοί.
    Έλληνες ψηφοφόροι του κ. Ραγκούση και της παράταξής του.

  23. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 20/12/2009 01:21:51

    Κύριε Κρανιδιώτη,δέν μπορω νά κάνω τίποτε άλλο εκτός από τό νά περιμένω.
    Ελπίζω ό Σαμαράς νά μή μέ απογοητεύση καί χαλάλι του οί ώρες πού περίμενα στήν ουρά γιά νά τού δώσω τήν ψήφο μου.
    Καληνύχτα σέ όλους σας,πάω νά προσπαθήσω νά κοιμηθώ.

  24. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 20/12/2009 07:38:38

    Για όλους αυτούς που διαβάζοντας το εξαιρετικό αυτό άρθρο του Φαήλου θα μας κατατάξουν εμάς στην κατηγορία των ρατσιστών η ακόμη και των ακροδεξιών (σε αυτούς αναφέρομαι και ξέρετε όλοι πως αυτές οι απόψεις τους βρίσκουν στέγη στην αυλή της κυρίας) για όλους αυτούς έχω ένα ερώτημα.
    Αν δεν έχουμε κανέναν έλεγχο σε αυτούς που έρχονται εδώ μέσα στο πνεύμα της "μοντέρνας θεωρίας της πολυπολιτισμικότητας" (τρομάρα μας) θα μπορούσαν να έρθουν εδώ και 5 εκατομμύρια Αλβανοί, Κούρδοι, Μουσουλμάνοι κτλ; Θα μπορούσαν να έρθουν και 10 εκατομμύρια; Και 15; Θα μπορούσαμε να γίνουμε εμείς μειονότητα μέσα στο ίδιο τον τόπο μας; Εαν η απάντηση είναι όχι, τότε γιατί όχι; Ποιο το όριο και ποιοι οι κανόνες; Υπάρχουν; Χρειάζονται να υπάρχουν; Αυτό είναι το κύριο ερώτημα.

    Ωραία τα φούμαρα αλλά κάποτε πρέπει να ασχοληθούμε και με τις μεταξωτές
    κορδέλλες.

    • Καππαδόκης avatar
      Καππαδόκης @ Καππαδόκης 20/12/2009 07:42:32

      Αγαπητέ Φαήλο,

      Εξαιρετικά τα άρθρα σου αλλά πολύ μακροσκελή. Στο διαδίκτιο κάνουμε όλοι ένα γρήγορο πέρασμα. Προσπάθησε να ακολουθήσεις μεθόδους κατά Λακωνία μεριά.
      Μια φιλική υπόδειξη για να διαβάζουν όλοι ως το τέλος αυτά τα ωραία που θέλεις να πεις.

      Φιλικά
      Καππαδόκης

  25. tony avatar
    tony 20/12/2009 07:56:28

    Άψογο το άρθρο με βρίσκει σύμφωνο σε όλα εκτός από μια λεπτομέρεια.
    Κακώς μιλάμε για λαθρομετανάστευση.Δεν υπάρχει λαθρομετανάστευση.
    Υπάρχει εισβολή.
    Πάω σε μια χώρα όπου με κάλεσαν,έκανα τά χαρτιά μου,έγινα κομάτι της κοινωνίας της,έγινα μετανάστης.
    Μεταναστευση καλό θετικό και ωφέλιμο και για αυτούς και για εμένα.
    Είμαι υπέρ της μετανάστευσης.Ιερό πρόσωπο ο μετανάστης.
    Εγώ στο πρόσωπο του βλέπω τον θεό μου τον Ξένιο Δια.
    Μπήκα σε μια χώρα που δεν με καλέσανε.
    Δεν υπάρχω πουθενά,εργάζομαι ανασφάλιστος,είμαι παράνομος και ανύπαρκτος για αυτή την χώρα.
    Τι περιμένω από αυτή την χώρα στα αλήθεια?
    Κάποια στιγμή να γίνουμε πολλοί και να την πάρουμε.
    Αρα δεν είμαι μετανάστης,εισβολέας είμαι.Εαν το δούμε από αυτή την διάσταση,τότε θα δούμε το πρόβλημα στο αληθινό του μέγεθος.
    Δεν είναι μετανάστευση,είναι εισβολή.

  26. ambrosiac avatar
    ambrosiac 20/12/2009 08:04:06

    Χαιρομαι που ο Φ.Κ. εγραψε αδρα και μεστα οσα και αλλοι και εγω πιστευουμε και εχουμε πει κατα καιρους -- να τα, εδω, στο αψογο και συγκροτημενο κειμενο του. Συγχαρητηρια, και μακαρι να εντυπωθει σε πολλων το μυαλο.

    Συγκρινετε το με τα δακρυβρεκτα ευαισθητουλικα κειμενακια του κ@λου της Αφροδιτης.

  27. l
    l' ami du peuple 20/12/2009 09:37:05

    η λεσχη του αμοιβαιου θαυμασμου μεγαλουργει και παλι.
    αυτα τα κηρυγματα ειναι πολυ ευκολα οσο απο την αλλη πλευρα υπαρχουν αρτες και μανωλαδες κι ενα σωρο αλλα κατορθωματα του λαου που καταφερνει (οντας στα γονατα μπροστα στη ποδια της κ.μερκελ και εκλιπαρωντας να συνεχισει για λιγο ακομη το party του με δανεικα που θα πληρωσουν τα παιδια του) να ξεχνα τη κατασταση του (και τις ευθυνες του) και να μεταθετει τους τρομους του στους δυσμοιρους αθλιωτατους του κοσμου που βασκανος (για εκεινους) μοιρα τους εφερε εδω.

  28. donaE avatar
    donaE 20/12/2009 10:13:12

    Η πολυπολιτισμικοτητα ειναι παλια ιστορια, οσο παλια ειναι και η ανθρωποτητα.
    Κανενας δεν το εκανε τοσο θεμα ποτε.
    Ας ειμαστε ειλικρινεις,εκεινο που αλλαζει τα πραγματα ειναι οι μουσουλμανοι οχι γενικα οι διαφορετικοι πολιτισμοι.
    Και αυτο γιατι οντως εχουν επιθετικη ιδεολογια και προθεσεις ομολογημενες.
    Ειναι συστατικο της κουλτουρας τους και της ιστοριας τους.
    Σε αυτο τοποθετειται ολοκληρωμενα ο κ. Κρανιδιωτης.
    Καλο αυτο για τον Παπανδρεου και το Μανχαταν...

  29. ΔΡΑΚΟΣ avatar
    ΔΡΑΚΟΣ 20/12/2009 11:26:31

    Κλασσική τακτική Νεοδημοκρατών,όταν είναι η ΝΔ αντιπολίτευση φοράει το κουστουμάκι το πατριωτικό και οταν κυβερνά το ''Νεοταξικό''.Πού ήταν ο Αντωνάκης καί οι σύν αυτώ οταν έγινε η συζήτηση στην βουλή για την ένταξη της Αλβανίας σε Ε.Ε. και ΝΑΤΟ; Το υπόμνημα των Βορειοηπειρωτών το γράψαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι !!!Που ήταν οταν ο Πακης ευχαριστούσε τούς μετανάστες πού επέλεξαν την Ελλάδα;Ως Ευρωβουλευτής ποιά ήταν η δραστηριότητά του στα συγκεκριμένα θέματα; ΚΑΜΜΙΑ!!!Στό θέμα του Βερεμή;της Ρεπούση;στο θέμα της οικίας του Παύλου Μελά;κτλ
    Θα φάτε γιά μια τετραετία κουτόχορτο Σαμαρά και μετά πάλι απο την αρχή.
    Δρακος Θεόδωρος

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΔΡΑΚΟΣ 20/12/2009 11:57:48

      Οι κυβερνησεις κινουνται εντος ορισμενου πλαισιου αναλογα με τις δυνατοτητες της χωρας.
      Η Ελλαδα υπεγραψε μια συμφερουσα συμφωνια οριοθετησης της υφαλοκρηπιδας με την Αλβανια για να μπει η Αλβανια στο ΝΑΤΟ και στην ΕΕ εχει ακομη καιρο.Εξ αλλου δεν ειναι δυνατον να βαζει προσκομματα σε ολες τις χωρες που θελουν να μπουν στο ΝΑΤΟ-ενα βετο για τα Σκοπια ηδη προκαλεσε αναταραξεις.

  30. elpada avatar
    elpada 20/12/2009 11:30:33

    Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα και από το κείμενο του Κου Κρανιδιώτη αλλά και από τα σχόλια σας. Αυτή είναι μια Ελλάδα που θα μπορούσα να αγαπήσω και για την οποία θα μπορούσα να είμαι περήφανος, αλλά προφανώς κάτι πήγε στραβά και κάποιοι απερίγραπτοι τύποι βρέθηκαν να κυβερνούν την χώρα μας, και εμείς απλώς να τους σχολιάζουμε. Σας είναι αυτό αρκετό? Θα μείνουμε εδώ ως το τέλος να περιγράφουμε την καταστροφή που έρχεται ή αυτήν που έχει ήδη συντελεσθεί?
    Προσωπικά πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα που πρέπει να βρεθούμε, να μετρηθούμε, και να αποφασίσουμε….
    *Τελικά το διευκρίνισα είσαι ο αδερφός του Χρήστου και από ότι έμαθα συνυπήρξαμε σε κάποιο πολιτικό χώρο παλαιότερα..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ elpada 20/12/2009 17:46:55

      Πλαταιών και Αμοργού γωνία, απ΄' όταν ήταν χωματόδρομοι με βράχια.

  31. Νικόλας avatar
    Νικόλας 20/12/2009 11:43:14

    Επειδή πολλοί από εσάς αναφέρεστε στην αλλαγή ή όχι του νόμου περί απόκτησης της ιθαγένειας κάτι το οποίο εμένα τουλάχιστον με βρίσκει σύμφωνο υπό όρους φυσικά(όπως να είναι παιδία νομίμων μεταναστών)
    Φανταστείτε να γεννιόσασταν σε μία άλλη χώρα.Η χώρα αυτή μέχρι να γίνεται 18 σας άφηνε και πηγαίνατε κανονικά στο σχολείο και επίσης σας άφηνε και να μπείτε σε κάποιο από τα κρατικά της Πανεπιστήμια χωρίς ούτε εκεί να πληρώνετε.
    Όμως όταν θα γινόσασταν 18 ετων θα σας έλεγε μεταναστες σε μία χώρα που μεγαλώσατε,έχετε ζήσει όλες σας τις εμπειρίες,έχετε φιλίες και που μπορεί να μην είχατε πάει ούτε καν σαν τουρίστας στην μακρινή χώρα καταγωγής των γονιών σας.Έτσι από τα 18 πρέπει να δουλεύετε με ένσημα ώστε να δικαιολογείτε την ιδιότητα που θα σας έβλεπε το Κράτος αυτό,αυτήν του οικονομικού μετανάστη.Αν δεν το κάνατε αυτό θα ζούσατε με τον φόβο της παρανομίας και τον φόβο ότι μπορεί κάποια μέρα να σας πιάσουν και να σας στείλουν στην μακρινή εκείνη χώρα των γονιών σας που μπορεί καλά καλά να μην ξέρετε και την γλώσσα.
    Αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβήμα για χιλιάδες παιδιά στην σημερινή Ελλάδα.ένα πρόβλημα που άμα δεν το καταλάβουν πρώτα από όλους οι έλληνες οι πολιτικοί τους δεν έχουν καμία όρεξη να ασχοληθούν με αυτό.Η κοινωνία πρέπει να είναι αυτή που θα δώσει την λύση.
    Μπορεί να είμαι πιο ευαίσθητος στο θέμα επειδή έχω και εγώ όπως λέει το άρθρο μία πολυπολιτισμική καταγωγή και μέσα στο σπίτι μας μιλάμε τρεις γλώσσες μεταξύ μας.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Νικόλας 20/12/2009 11:54:21

      Το προβλημα αυτο ως προς την επαγγελματικη αποκατασταση των παιδιων μεταναστων εχει ως ενα σημειο λυθει με το νομο Παυλοπουλου βασει του οποιου δικαουνται αδεια παραμονης επι μακρον διαμενοντος κι αρα μπορουν να σπουδασουν και να εργασθουν.Ισως να μπορει και να λυθει οριστικα μετατρεποντας την αδεια αυτη σε μονιμη αδεια παραμονης.
      Η ιθαγενεια και η ψηφος ομως δεν ειναι κοινωνικο οικονομικο αλλα πολιτικο δικαιωμα.Δια της ψηφου γινονται φορεις εξουσιας αφου αποφασιζουν για την κυβερνηση της χωρας.Ειναι διαφορετικο.
      Προσωπικα δεν αποκλειω μετα απο συνεντευξη και δοκιμη και την παραχωρηση ιθαγενειας υπο ορους,οχι ομως αυτοματα.
      Παντως δεν αποφασιζει η ΝΔ επ αυτου-εκεινο που εχει να κανει ειναι να καταψηφισει το νομοσχεδιο του ΠΑΣΟΚ που θα περασει με 195 ψηφους (ΠΑΣΟΚ + ΚΚΕ + ΣΥΡΙΖΑ).

    • ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
      ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ @ Νικόλας 20/12/2009 13:53:17

      Κάνεις λάθος.Η χώρα μας δίνει άδειες διαμονής για λόγους σπουδών από το 2003 ακριβώς γι'αυτούς τους λόγους.Αποτέλεσμα βέβαια είναι να επωφεληθούν κάτι νταγλαράδες Γεωργιανοί των 35 ετών και να "φοιτούν" στα ΙΕΚ αλλά δεν πειράζει.

  32. ΚΤ/ΤΡ avatar
    ΚΤ/ΤΡ 20/12/2009 11:55:05

    Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα σύνθετο, αλλά οι κυρίαρχες γλώσσες περιγραφής του απλοϊκές. Από τη μια μεριά όσοι αντιδρούν είναι "επαγγελματίες εθνοκάπηλοι", από την άλλη οι "αφελείς διεθνιστές". Και στη μέση, οι χρονίως αμήχανοι κυβερνήτες (τωρινοί και του παρελθόντος).
    Η «ελληνική κοινωνία», λένε, «δεν έχει ερωτηθεί αν θέλει να είναι πολυπολιτισμική», λες και η «πολυπολιτισμικότητα» είναι ιδιότητα την οποία αποκτά μια κοινωνία κατόπιν αιτήσεως, κι όχι κάτι που προκύπτει. Δεν μας ρώτησαν οι πρώτοι Αλβανοί λαθρομετανάστες αν τους θέλουμε, μας ήρθαν. Γίναμε «πολυπολιτισμικοί» γιατί έτσι το έφεραν οι γεωπολιτικές εξελίξεις, όχι γιατί το επιλέξαμε. Σπάνια διαλέγουμε τα «προβλήματά» μας, εκείνα μας επιλέγουν.
    Ο πολίτης βλέπει την οικονομική χρησιμότητα των μεταναστών (κάτι που επιβεβαιώνεται και από πληθώρα μελετών αν δεν κάνω λάθος) και ξέρει ότι οι περισσότεροι νόμιμοι σήμερα μετανάστες ήταν κάποτε παράνομοι. Συγχρόνως όμως ανησυχεί. Βιώνει συχνά τη μετανάστευση σαν εισβολή. Ο συστηματικός συγχρωτισμός του με λαθρομετανάστες – με ανθρώπους αρκετά διαφορετικούς από αυτόν, ενδεείς, και χωρίς, εκ πρώτης όψεως, «προβλέψιμη» συμπεριφορά-, μεταβάλλει την καθημερινότητά του. Η συνοικιακή ζωή παύει να είναι απρόσκοπτη, το άρρητο αξιακό υπόστρωμα και οι αυτονόητες συνήθειες που συνέχουν την κοινωνική συμπεριφορά δεν είναι δεδομένες, οι πεπερασμένοι δημόσιοι πόροι (για τους οποίους έχει πληρώσει με τους φόρους του) διεκδικούνται και από άγνωστους «άλλους» με τους οποίους δεν μοιράζεται το αίσθημα του συνανήκειν. Αν ο απλός πολίτης φαίνεται συντηρητικός είναι επειδή αναπόφευκτα είναι – συντηρεί τον τρόπο ζωής του.
    Αυτόν τον ανθρωπολογικό συντηρητισμό εκμεταλλεύονται όσοι πιστεύουν ότι όλοι αυτοί πρέπει να φύγουν με τις κλωτσιές.
    Από την άλλη αυτόν τον ανθρωπολογικό συντηρητισμό αρνούνται οι δήθεν προοδευτικοί διεθνιστές στη λογική ότι αν στείλουμε κανέναν από εκεί που ήρθε δοκιμάζεται η αφηρημένη διεθνιστική μας αλληλεγγύη. Η πολυπολιτισμικότητα είναι η «μάντρα» των "προοδευτικών διεθνιστών" που αποφεύγουν εμμόνως τον όρο «λαθρομετανάστευση», κι όταν αναγκάζονται να μιλήσουν για παράνομους μετανάστες θέτουν τον χαρακτηρισμό «παράνομους» σε εισαγωγικά!
    Νομίζουν ότι με τη γλωσσική μηχανική θα αλλάξουν την πραγματικότητα. Προτιμούν να μιλούν ουδέτερα για «μεταναστευτικές ροές», λες και περιγράφουν φυσικές διαδικασίες.
    Αν κάποιοι φορτίζουν εξόχως αρνητικά το φαινόμενο, οι "πολυπολιτισμικοί" το αποφορτίζουν εντελώς.
    Θεωρώ ότι και οι δύο αρνούνται την κοινή εμπειρία του απλού πολίτη.
    Η παράνομη μετανάστευση απαιτεί και ανθρωπισμό και σκληρές επιλογές.
    Η ανθρωπιστική στάση από μόνη της δεν λύνει το πρόβλημα. Χρειάζεται κράτος σοβαρό, να συνθέσει τις διαφορετικές απόψεις. Δυστυχώς δεν το έχουμε.
    Αν το είχαμε, θα διαθέταμε διαρκώς βελτιούμενες δημόσιες πολιτικές σε ό,τι αφορά την καταστολή της λαθρομετανάστευσης (έλεγχος συνόρων, δίωξη δουλεμπόρων, πίεση σε χώρες ανεκτικές στη λαθρομετανάστευση), στην πολιτισμένη διαχείριση των παράνομων μεταναστών που βρίσκονται στην Ελλάδα (καταγραφή, επεξεργασία αιτήσεων για πολιτικό άσυλο, οργανωμένοι χώροι προσωρινής φιλοξενίας, απελάσεις), στην ένταξη των νόμιμων μεταναστών στον κοινωνικό ιστό, στην επιλεκτική προσέλκυση μεταναστών ανάλογα με τις οικονομικές ανάγκες μας.

    Τα έθνη-κράτη δεν είναι ανθρωπιστικές οργανώσεις, μεριμνούν πρωτίστως για τα συμφέροντα των πολιτών που συγκροτούν το έθνος. Τα δημοκρατικά έθνη-κράτη, όμως, ερείδονται σε ένα ανθρωπιστικό φαντασιακό, γεγονός που τα υποχρεώνει να βλέπουν τον «ξένο» ως εν δυνάμει πολίτη και τις κοινές αξίες αενάως αναθεωρούμενες.

    Κύριε Κρανιδιώτη όντως η πολυπολιτισμικότητα είναι το απαρτχάϊντ του 21ου αιώνα. Δημιουργεί γκέτο, σηκώνει τείχη κι οξύνει τις φυλετικές και θρησκευτικές εντάσεις, υπονομεύει τις κοινωνίες.

    Ο ρεαλιστικός ανθρωπισμός είναι η ενδεικνυόμενη λύση (ανθρωπιστές στους λαθρομετανάστες, σκληροί στη λαθρομετανάστευση) αλλά, για να υλοποιηθεί, χρειάζεται μια κοινωνία με αυτοπεποίθηση, μια ακμαία οικονομία, κι ένα οργανωμένο κράτος.

    Δυστυχώς δεν έχουμε τίποτα.

    • Kurosaki Ichigo avatar
      Kurosaki Ichigo @ ΚΤ/ΤΡ 20/12/2009 14:51:51

      Κατά τη γνώμη μου, το αρτιότερο ποιοτικά σχόλιο που γράφτηκε σε αυτή την ανάρτηση.

  33. Jasmin avatar
    Jasmin 20/12/2009 11:59:10

    Συγχαρητήρια και ευχαριστίες για το εξαιρετικό άρθρο!

    Παρακαλώ, όμως, να μου επιτρέψετε μια απορία:
    " Στο κάτω κάτω ας πληρώσουν τον λογαριασμό αυτοί, που με τους πολέμους τους διαλύουν κοινωνίες και σπρώχνουν στην προσφυγιά όλους αυτούς τους κακομοίρηδες."
    Αυτό το επιχείρημα έχει χρησιμοποιηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. Και επειδή προτιμώ τις πρωτότυπες σκέψεις (αυτές, δηλαδή, που όπως έγραψε και ο Marcel Proust, δεν κάνουμε σχεδόν ποτέ) θα ήθελα επεξήγηση:

    Πόσοι ήταν οι πρόσφυγες ΚΑΤΑ τη διάρκεια του Β'ΠΠ, που ομολογουμένως, ήταν πολύ πιο βίαιος από τις συγκρούσεις στο Ιράκ και Αφγανιστάν;


    Επιτρέψτε μου και την αναπόφευκτη επισήμανση: Όταν "πολιτικοποιούμε" καταστάσεις, διολισθαίνουμε επικίνδυνα σε προκάτ απόψεις που καταργούν τη λογική μας. Και αναφέρομαι δευτερευόντως και στην κριτική σας για τον ΓΑΠ.

    Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί η καλή μου πρόθεση, αλλά δείτε και εκ του αποτελέσματος: Ενώ το άρθρο θίγει ένα ζήτημα που απειλεί την επιβίωση της χώρας μας, τουλάχιστον, με την μορφή που είχε μέχρι πρόσφατα, τελικά οι κάθε είδους πολιτικοποιήσεις, μας αυτο-υπονομεύουν διότι αποτελούν εστίες εσωτερικής έριδας και διαμάχης.

    Και επειδή, όπως συνηθίζω να λέω, έχω γεννηθεί πολύ μετά την χούντα, δεν αντέχω να βλέπω να διαιωνίζεται η ίδια μιζέρια.

    Δε βλέπετε ότι το εθνικό συμφέρον "μουτζουρώνεται" όταν το χρωματίζουμε;

  34. kostas avatar
    kostas 20/12/2009 12:29:21

    Δεν είναι ώρα να κάνουμε κάτι;
    Εφόσον η κυβέρνηση σε κάθε ευκαιρία ανακοινώνει τη πρόθεση της για απόδοση υπηκοότητας και δικαιώματος ψήφου και τα μέσα ενημέρωσης στην συντριπτική τους πλειοψηφία σε κάθε ευκαιρία στηρίζουν και προπαγανδίζουν ανηλεώς τη θέση της κυβέρνησης, πιστεύω ότι όλα τα περιθώρια αντίδρασης πρέπει να εξαντληθούν.

    Ας διδαχτούμε από τους αριστερούς που από το πουθενά στήνουν επιτροπές πολιτών, κινήσεις εναντίον του οτιδήποτε κλπ. Δεν είναι ανούσιο να γίνουν συνελεύσεις, να μαζευτούν υπογραφές, να βγουν ανακοινώσεις κλπ για την ανατροπή της απόφασης της κυβέρνησης. Πέρα από τη συζήτηση στο ιντερνέτ η προσωπική συμμετοχή σφυρηλατεί και ενισχύει τη συνοχή σε ένα αγώνα.

    Ας μη τους αφήσουμε το να παίξουν το παιχνίδι των συναισθημάτων. Η προπαγάνδα τους βασίζεται ξεκάθαρα στο συναίσθημα. Πχ. Η πρόσφατη διαφήμιση ‘δέχεσαι τον πολιτισμό τους γιατί δεν δέχεσαι και τους ίδιους’ ή ‘τα 250.00 παιδιά χωρίς πατρίδα’. Το συναίσθημα αλλάζει εύκολα ιδιαίτερα αν προβάλλουμε σωστά επιχειρήματα. Κάνεις δεν μένει κουφός στη κοινή λογική εύκολα. Επιπλέον, ας θυμηθούμε και το γνωστό ρητό τους για τα εθνικά θέματα: «Δεν επιτρέπω σε κανένα να αμφισβητήσει το πατριωτισμό μου». Έτσι πιστεύω ακράδαντα ότι δεν πρέπει να επιτρέπουμε σε κανένα να αμφισβητήσει τον ανθρωπισμό μας. Το ότι δεν θέλω να βουλιάξει η πατρίδα μου από τη φτωχολογιά της Ασίας και της Αφρικής δεν σημαίνει ότι θέλω να τους κρεμάσω ανάποδα.

    Ας εκμεταλλευτούμε τα λάθη της ‘αντίπαλης’ άποψης. Εφόσον έγιναν για παράδειγμα οι δηλώσεις της κα. Αλ Σαλέχ για την 27χρονη που βιάστηκε από Αφγανούς πρέπει να τεθεί δημόσια και κομματικά το θέμα της παραμονής της ως συμβούλου του υπουργού και να απαιτηθεί επίμονα και συνεχώς η καταδίκη των ξακάθαρα φασιστικών δηλώσεων της. Το ίδιο πρέπει να γίνει και για τη κα. Δραγώνα. Πρέπει να τεθεί το θέμα των απόψεων της περί της ελληνικότητας μας εάν είναι συμβατό ηθικά και συνταγματικά με τη θέση της ως συμβούλου παιδείας.

    Ας καλέσουμε ανθρώπους με κύρος στη κοινωνία να πάρουν θέση δημόσια. Για παράδειγμα σκεφτείτε μία ξεκάθαρη δήλωση αντίθεσης από ένα πρόσωπο με απήχηση στη κοινωνία. Τα κανάλια πιστεύω ότι εντέχνως επιλέγουν ποια πρόσωπα θα παρουσιάσουν σε μια αντιπαράθεση. Μία κίνηση πολιτών που στηρίζουν σημαντικά πρόσωπα με απήχηση και δυναμική παρουσία δεν θα αγνοηθεί εύκολα από τα κανάλια.

    Αυτά σκέφτηκα σήμερα το πρωί και όπως η Κορρίνα δεν θα κοιμηθώ και εγώ απόψε.

  35. Lavazza avatar
    Lavazza 20/12/2009 12:53:33

    Αυτού του είδους οι μετανάστες που έρχονται στη χώρα μας (Αφρικανοί, Ασιάτες), πέραν από τους εγχώριους ντιγκηντάγκηδες της καλλιτεχνικής και (ενίοτε) ακαδημαϊκής ελιτ δεν εξυπηρετούν κανέναν...

    Η πολυπολιτισμικότητα, κοινώς το multi-culti προϋποθέτει κάποιο CULTI από όλες τις πλευρές.

    Αυτοί που έρχονται στη χώρα μας δεν έχουν απολύτως κανένα culti...

    Είναι αμόρφωτοι (δεν φταίνε αποκλειστικά αυτοί) και αστοιχείωτοι (για αυτό φταίνε αυτοί) χωρίς ίχνος πολιτισμού...

    Ήρθαν απρόσκλητοι παραβιάζοντας τα σύνορά μας.

    Κοινώς, είναι ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ (και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται από τις Αρχές αλλά καί από το λαό).

    Εάν είμασταν πλούσια και ευημερούσα Χώρα και τους είχαμε προσκαλέσει ως εργατικά χέρια (όπως κάνανε οι Γερμανοί το '55-'65) και τώρα δεν είμασταν συνεπής στις υποχρεώσεις μας τότε σαφώς θα είμαστε υπόλογοι.

    Επειδή όμως ΔΕΝ τους προσκαλέσαμε ΔΕΝ έχουμε απολύτως καμία υποχρέωση απέναντί τους!!!

    Αυτό πρέπει να το χωνέψει πρώτα ο δικός μας ο λαός και μετά όλοι εκείνοι.

    Για τους νόμιμους μετανάστες, άδεια παραμονής ανανεώσιμη ανά 5 έτη όπως γίνεται π.χ. στη Γερμανία, με κριτήριο τη συμπεριφορά απέναντι στους νόμους, στην εργασία κ.λ.

    Το ίδιο να ισχύει και για τα παιδιά τους.

    Για ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ούτε λόγος, όπως γίνεται και στις άλλες πολιτισμένες Χώρες.

    Οι ΛΑΘΡΟμετανάστες που εισήλθαν παράνομα, ΣΚΟΥΠΑ και ΑΠΕΛΑΣΗ αβλεπή!

    Υ.Γ.:
    Στη Γερμανία οι Έλληνες (παρόλο που είναι πολίτες Χώρας της Ε.Ε) πρέπει να παίρνουν ανά 5 χρόνια άδεια παραμονής. Μετά από 4 πενταετίες (!!!) ίσως πάρουν αόριστη άδεια παραμονής.
    Για τα παιδιά τους εκεί ισχύει το ίδιο!
    Γερμανική Ιθαγένεια προτείνεται (υπό αυστηρότατους όρους) στο παιδί εφόσον γεννήθηκε και μεγάλωσε εκεί τουλάχιστον 18 έτη, οι γονείς ζουν αδιάκοπα εκεί 21 έτη και όλοι μαζί δεν έχουν υποπέσει ποτέ σε αξιόποινη πράξη!
    Και άν θα του δοθεί...
    Αυτά για μετανάστες από χώρες της Ε.Ε.

    Τώρα, οι μετανάστες από χώρες που δεν είναι μέλη της Ε.Ε πρέπει να ανανεώνουν την άδεια παραμονής ανά ένα έτος εφόσον έχουν δουλειά και σπίτι.
    Εάν δεν έχουν δουλειά (και πολύ περισσότερο σπίτι) τους δίδεται 3 μήνες καιρός να βρούνε δουλειά αλλιώς πρέπει να φύγουν από τη χώρα!
    Για ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ούτε λόγος (πλην της ειδικής σχέσης για τα παιδιά ΜΟΝΟ των Τούρκων που έχουν πάνω από 25 χρόνια στη Γερμανία)!
    Οι ΛΑΘΡΟμετανάστες απελαύνονται αμέσως με συνοπτικές διαδικασίες!

    ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΙ ΕΔΩ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ!

  36. Λάκωνας avatar
    Λάκωνας 20/12/2009 13:30:29

    οι υπήκοοι αυξάνονται κ πληθύνονται μόνο...
    αν οι πολίτες απλά παλαμοκροτούμε κάθε έναν που έχει το θάρρος της γνώμης κ της γνώσης του κ βγαίνει κ το φωνάζει ελεύθερα χωρίς παρωπίδες κ αμοιβές

    το άρθρο ,όσο καιρό περιφέρομαι στα μέρη του φάκτορα, είναι πραγματικά αξιόλογο κ αξιέπαινο... μακάρι να ήταν κ αρκετό

  37. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 20/12/2009 14:32:14

    http://chrisochoidis-metanastes.blogspot.com/2009/12/blog-post.html#comments

    Και εις ανώτερα !!!!!

  38. Αναρμόδιος avatar
    Αναρμόδιος 20/12/2009 16:03:24

    Οι εφημερίδες και τα μέσα τις παραγγέλνουν δημοσκοπήσεις με το κιλό και για ένα σωρό ζητήματα. Ομως δεν θυμάμαι να έχω δει ποτέ κάποια δημοσκόπηση σχετικά με το μεταναστευτικό πρόβλημα.

    Το κόστος της δημοσκόπησης να φοβούνται?
    Κάτι άλλο?
    Δεν ξέρω/δεν απαντώ?

    Θα είχε πάντως τρομερό ενδιαφέρον.

  39. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 20/12/2009 22:22:15

    Καί όμως η θεωρία τού Δαρβίνου γιά τήν διαφορετικότητα τών ανθρωπίνων φυλών όσον αφορά τά πνευματικά,νοητικά ,σωματικά χαρακτηριστικά,ενστικτα ,καταβολές ισχύει καί επιβεβαιώνεται καθημερινά !!!!

  40. Θησέας avatar
    Θησέας 27/12/2009 21:29:47

    Το Κοράνιο είναι γεμάτο από εντολές του Αλλάχ για την επίδοσι στο πόλεμο, κατά τρόπο σαφή και αναντίρρητο:
    «Φονεύετε τούς άπιστους δπου τούς βρίσκετε».
    [Κοράνιο, Ή Αγελάδα 2,191.]

    «Πολεμάτε και φονεύετε τούς ειδωλολάτρες, όπου τους βρήτε».
    [Κοράνιο, Ή Μετάνοια 9,5.]

    «Όταν συναντάτε τούς άπιστους, κτυπάτε και σφάζετε τους».
    [Κοράνιο, Μωάμεθ Προφήτης 47,4.]

    Για τους Ισλαμιστές όταν είσαι άπιστος είτε θα υποταχθείς, είτε θα μετανοήσεις με οποιαδήποτε τρόπο.

  41. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 28/12/2009 14:56:22

    Δεν συμφωνώ Φαήλο.Εμείς που εκφραζόμαστε απόλυτα από τα άρθρα σου,θα επιθυμούσαμε να γράφεις επί το μακροσκελέστερον.Είμαι σίγουρος ότι και τόμο να έγραφες,είναι πολλοί εκείνοι που θα τον ρουφούσαν έως τελευταίας ρανίδος.Όσο γι αυτούς,που κουράζονται να σε διαβάζουν μέχρι το τέλος,μάλλον καλύπτονται από άλλους αρθρογράφους...

  42. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 28/12/2009 14:57:26

    Διαβάζετε γρήγορα.Καίμε ρεύμα...

  43. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 28/12/2009 15:24:32

    Εξαιρετικό άρθρο Φαήλο,όπως πάντα.Καλύπτομαι απόλυτα,εκτός από μια μικρή διαφωνία.Ξέρω ότι πολλοί εδώ μέσα θα σοκαριστούν και θα ...πληγωθούν οι ...δημοκρατικές τους ψυχούλες,αλλά εγώ πιστεύω ότι η Φυλή,το Γένος,η Ράτσα,το Αίμα παράγει πολιτισμό.Όλοι ξέρουμε,αλλά κάνουμε ότι το ξεχνάμε,ότι από την απώτερη ιστορία ως σήμερα,υπάρχουν λαοί που πρόσφεραν στα Γράμματα,στις Τέχνες,στις Επιστήμες και τον Πολιτισμό γενικότερα, ενώ άλλοι λαοί-Έθνη,όπου τα έβρισκαν όλα αυτά,συστηματικά τα κατέστρεφαν.Πάσα ομοιότης,βέβαια,με τον εξ Ανατολών γείτονα,είναι τελείως συμ-πτωματική και ...τυχαία.Σε κάθε έθνος υπάρχουν και εξαιρέσεις,αλλά εδώ αναφέρομαι στις πλειονότητες.Όταν κάποιο έθνος είναι κατά 95% βάρβαρο και απολίτιστο,τί να πει κανείς... Όταν οι αρχαίοι μας πρόγονοι θεωρούσαν ιδανική κατάσταση για ένα έθνος,να υπάρχει το όμαιμον,το ομόγλωσσον και το ομόγνωμον,κάτι παραπάνω ήξεραν από μας τους ...πολυπολιτισμικούς και κοσμοπολίτες νεοεποχίτες.Δυστυχώς γνωρίζω ότι οι περισσότεροι εδώ,θα με θεωρήσουν ρατσιστή,κρίνοντας τα γραφόμενά μου με επιδερμικό τρόπο,αλλά επιχειρώντας να τους προλάβω τους απαντώ προκαταβολικά ,ότι αν θέλω να είμαι ελεύθερος να υπερασπίζομαι το δικαίωμά μου να διαφέρω και αν θέλω το Έθνος μου να έχει την συνέχεια που του αξίζει,είναι ρατσισμός,έ, τότε πείτε με ρατσιστή.Δεν με πειράζει και είναι Τιμή μου.

  44. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/12/2009 15:40:46

    Το σύνολο της βασικής επέκτασης του Ισλάμ έγινε μέσω κατακτητικών πολέμων, εθνοκαθάρσεων και γενοκτονιών. Το ίδιο το Ισλάμ προβλέπει λιθοβολισμό για όποιον τολμήσει να απαρνηθεί αυτή τη θρησκεία, από τη στιγμή που θα την υιοθετήσει. Είναι μια θρησκεία που επιβάλλεται κατά βάση με τη βία.

    Αντιθέτως, ο Χριστιανισμός επεκτάθηκε μέσω ιεραποστολής. Επί 300 εδιώκετο και μόνον τον 4ο μ.Χ. αιώνα επιβλήθηκε από το Θεοδόσιο ως κρατική θρησκεία στην ενιαία Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, αφού είχε ήδη γίνει κυρίαρχη πληθυσμιακά θρησκεία. Τότε είχαμε και κάποιες λίγες διώξεις πολιτικού κυρίως και όχι θρησκευτικού χαρακτήρα, που είχαν δηλαδή ως πρόσχημα τη Χριστιανική θρησκεία. Οι Σταυροφορίες κλπ. έγιναν από αιρετικούς, που καμία σχέση δεν έχει η θρησκευτική πολιτεία τους με το πραγματικό κήρυγμα του Χριστιανισμού, που επιβιώνει μέσα στην Ορθοδοξία και μόνον. Η Ορθοδοξία ουδέποτε κινήθηκε επιθετικά η πολεμικά ως θρησκεία η ίδια, όπως έγινε με τις Σταυροφορίες.

    Κάτι τέτοιοι "μετανάστες" συνήθως είναι μεταμφιεσμένοι πρώην Έλληνες που αποφάσισαν να απαρνηθούν την ελληνικότητά τους και το παίζουν τώρα θύματα. Οι πραγματικοί μετανάστες φέρονται τελείως διαφορετικά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.