#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/04/2011 00:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η πολιτική και οικονομική απόγνωση του ΣΚΑΪ και ο κ. Παπαδημητρίου

Χθες το πρωί (10:10-10:15 πμ) ο κ. Παπαδημητρίου, από τη συχνότητα τού ΣΚΑΙ Ράδιο, έκανε την τιμή στο antinews να ασχοληθεί μαζί του.

Ομολογώ ότι από τις ασυναρτησίες, για μια στιγμή, νόμισα ότι ήταν κολάζ του Αποστόλη – όχι από τα πετυχημένα. 
Τι πρόγραμμα να βγάλουν οι φουκαράδες με τις περικοπές, μονολόγησα.

Μετά αντιλήφθηκα ότι ο κ. Παπαδημητρίου μιλούσε σοβαρά, όσο σοβαρά μπορεί να μιλήσει τέλος πάντων.

Ο κ. Παπαδημητρίου, εμφανώς, νόμιζε ότι «τα ‘ψελνε» στη ΝΔ. Ιδίως όμως νόμιζε ότι «καταχέριζε» το antinews.

Φαίνεται ότι η συνεργασία με το Συγκρότημα Αλαφούζου, εκτός από έρωτες με τον Καρατζαφέρη, γεννά και παραισθήσεις μεγαλείου.

«Εκεί στη Συγγρού, που όλη την ώρα κάθονται, να κατέβουν στο ισόγειο να αγοράσουν ηλεκτρονικά παιγνίδια για να παίζουν», έλεγε και ξανάλεγε με ύφος δασκάλου που μαλώνει φοβισμένα παιδάκια.

«Αυτή η ομάδα (antinews) που κυβερνά τη ΝΔ», έλεγε ο κ. Παπαδημητρίου «να διαβάσουν το Σύνταγμα, γιατί δεν ξέρουν».

Έμεινα εμβρόντητος.

[caption id="attachment_98592" align="alignleft" width="359" caption="http://antistachef.wordpress.com/"][/caption]

Είναι μεν γνωστό ότι στο antinews δεν συχνάζουν οι έγκριτοι συνταγματολόγοι κ.κ. Βενιζέλος και Λοβέρδος, οι οποίοι διαπρέπουν σήμερα στο κυβερνητικό έργο εθνικής κατεδάφισης, ώστε να δώσουν τα φώτα τους στην πλέμπα των Αντινέων. 
Μπορεί λοιπόν και να ‘χε δίκιο ο κ. Παπαδημητρίου…

Αλλά η ομάδα του antinews κυβερνά τη ΝΔ;;;…

«Μπράβο ρε Φάκτορα», σκέφτηκα.

Και καπάκι, όπως η Εθνοσωτήριος έβαζε εμβατήρια στο τέλος των μεταδόσεων, ο κ. Παπαδημητρίου έβαλε απόσπασμα ομιλίας της Ντόρας. 
Εμβατήριο πολιτικής απεραντολογίας.

«Να γίνει έλεγχος 15ετίας για το πολιτικό χρήμα στα κόμματα, πρέπει να ψηφισθεί Αναθεωρητική Βουλή για το 2013 που να αλλάξει τα πάντα στο σύνταγμα, έχουμε βυθιστεί σε ένα πολιτικό σύστημα που αναπαράγει τη διαφθορά» και λοιπές πομφόλυγες, φώναζε η κ. Μπακογιάννη.

Ο κ. Παπαδημητρίου ξανάβαλε το απόσπασμα «για να τη σπάσει στο antinews», όπως είπε, επειδή (η Ντόρα) «τα λέει όπως ακριβώς είναι».

Μιας λοιπόν και ο αξιότιμος κ. Παπαδημητρίου επιχειρεί να μάς κάνει «μαθήματα» πολιτικής ακεραιότητας με δεκάρικους τής κ. Μπακογιάννη, έχω μια πρόταση:

Η κ. Μπακογιάννη να ρωτήσει τον μπαμπά της και ο κ. Παπαδημητρίου τον εργοδότη του, για την επιταγή 1 εκατ $ που ο ίδιος κ. Αλαφούζος αποκάλυψε το 1993 ότι είχε δώσει στον κ. Κων. Μητσοτάκη, προσωπικά.

Μήπως μάθουμε, επιτέλους, την αλήθεια.

Η δε κ. Μπακογιάννη, που ομιλεί για χρήμα στα πολιτικά κόμματα, μπορεί επίσης να ρωτήσει τον μπαμπά της αν αληθεύει η κατάθεση Αλαφούζου  (Αύγουστος 1993) στον ειδικό ανακριτή εφέτη κ. Αχ. Νταφούλη ότι «συζήτησα με τον νυν Πρωθυπουργό και εκείνος με παρακάλεσε αν μπορώ να βοηθήσω το κόμμα. Εγώ δέχτηκα και έδωσα εκατοντάδες εκατομμυρίων στο κόμμα. Όμως διαπίστωσα ότι κόμμα και Μητσοτάκης είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Ρώτησα κι άλλους και μου είπαν ότι τα χρήματα δεν πήγαν στο κόμμα. Γι' αυτό όταν στα τέλη του 1989 με παρακάλεσε πάλι, του είπα ότι δεν είναι δυνατόν να του δίνω χρήματα και να μην πηγαίνουν στο κόμμα και δεν είμαι διατεθειμένος να βοηθήσω στις εκλογές. Αυτός θύμωσε και ήταν ο μοναδικός λόγος που άρχισε να με κυνηγάει».

Αν η γενική κατάσταση δεν ήταν για κλάματα δεν θα ‘ξερα με ποιο πτηνό να πρωτογελάσω, την λευκή περιστερά ή τον πολύχρωμο ψιττακό.

Η κα Μπακογιάννη έχει δικαίωμα να φορεί ό,τι χρώμα ένδυμα επιθυμεί. 
Αλλά δεν μπορεί να διεκδικεί το άσπιλο πολιτικό χρώμα.

Το έργο «Ο Μητσοτάκης Αρχάγγελος της Κάθαρσης» παίχτηκε μια φορά και κατέβηκε εσπευσμένα και με καταστροφικές για τον τόπο συνέπειες.

Επαναλήψεις μόνο σε κασέτες του Μαυρίκη, όχι σε ζωντανό πολιτικό χρόνο.

Ο Μητσοτακισμός ανήκει στο πολιτικό πουθενά και εκεί θα μείνει.

Αλλά και ο έχων με αυτόν, εναλλάξ, σχέσεις αγάπης-μίσους Αλαφουζισμός μάλλον πνέει τα λοίσθια. Είναι μόνιμα τρομαγμένοι

Γιατί αν ο κ. Παπαδημητρίου συστήνει στο antinews να διαβάσει το Σύνταγμα εγώ θα μπορούσα να συστήσω στον κ. Παπαδημητρίου να διαβάσει την Ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 από κανέναν σοβαρό ιστορικό, όποιον θέλει, και να κρατήσει μερικά αντίτυπα από το βερέμειο «πόνημα» του ΣΚΑΙ για το τζάκι του. Τον επόμενο χειμώνα το πετρέλαιο θα ‘ναι πανάκριβο.

Η επίθεση του κ. Παπαδημητρίου έχει πίσω της πολύ απλά την πολιτικοοικονομική απόγνωση του συγκροτήματος στο οποίο ψωμίζεται εν όψει της Παπανδρεϊκής κατάρρευσης και της επερχόμενης πρωθυπουργίας Σαμαρά.

Αγαπητέ κ. Παπαδημητρίου δεν είμαστε ούτε μονοπύθμενοι οικολόγοι ούτε  σκιτζήδες ιστορικοί.

Μπορείτε να μάς κατηγορήσετε για ένα : δεν ξεχνάμε.

Και ο αγώνας της πολιτικής μνήμης ενάντια στη πολιτική λήθη και αφασία είναι ο αγώνας της εθνικής συνέχειας ενάντια στην μνημονιακή βαρβαρότητα.

Ένα ταπεινό μέλος της «ομάδας antinews»

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/04/2011 00:40:54

    Xριστος Ανεστη Προφητη !!!
    ποσο ομορφη ειναι ζωη χωρις τη ληθη !!
    Νιωθω κυβερνητης επιτελους !! αλλα πολλοι κυβερνητες δε μαζευτηκαμε??
    λοστρομο ποιον θα παρουμε?? τον Μπαμπη??

    Το νικάν αυτόν (τον εαυτό σου) πασών νικών πρώτη τε και αρίστη, το δε ηττάσθαι αυτόν υφ’ εαυτού (από τον εαυτό σου) πάντων αίσχιστον άμα και κάκιστον.
    Πλάτων

    ΠΠ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/04/2011 01:15:03

      Αληθώς Ανέστη ΠΠ!
      Κάνεις ζαβολιές για να νικήσεις τον εαυτό σου;

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Προφήτης 30/04/2011 01:18:42

        Ναι παιζω μπαλλα ΤραπεζοΠΑΣΟΚ... "οτι δεν βλεπεις δεν υφαρχει"..-
        Ολο χανεσαι... συμμετεζεις σε think tank??

        ΠΠ

      • διηνεκης avatar
        διηνεκης @ Προφήτης 30/04/2011 14:01:50

        Πιος ειναι αυτος ο παπαδημητριου τελος παντον οσο αγνωστος ειμαι εγω αλλο τοσο ειναι και αυτος,ολοι εχουμε αποψη και ειναι σεβαστη αλλα ολοι ειμαστε υπευθυνοι για τα λογια και τις πραξεις μας,το θεμα με αυτον ειναι πιος κρυβεται πισω απο τις επιθεσεις που κανει στον Σαμαρα στο antinews και σε οσους εχουν αντιθετοι αποψη απο τον αλαφουζομετσοτακισμο

  2. Hraklhs avatar
    Hraklhs 30/04/2011 00:45:39

    Ζωγραφισες ....και οπως λεει και ο Χαρρυ (ένας ειναι ο Ψαρρυ) εφτασαλτε οχτασαλτε κλπ βουλιαζει το μονοπυθμενο και τουσ παιρνει ολους μαζι.
    +1000000000000

  3. Loretta avatar
    Loretta 30/04/2011 00:50:56

    Χριστος ανεστη Προφητη....ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ!!
    Ειπαμε τα διαπλεκομενα και προσκυνουντα ΜΜΕ πανε τα περισσοτερα για λουκετα...θαχε ενδιαφερον ΟΜΩΣ οποια απομεινουν ορθια ΝΑ ΔΟΥΜΕ με ποια Θαυματουργη μεθοδο χρηματοδοτησης τα καταφεραν!!!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Loretta 30/04/2011 01:17:22

      Αληθώς λορέττα!
      Με ποια θαυματουργή μέθοδο χρηματοδότησης; Έρποντας-γλείφοντας-και με τα κέρατά τους...

  4. parsifal avatar
    parsifal 30/04/2011 00:55:12

    Κάποιος πρέπει να μαζέψει αυτούς τους θορυβοποιούς του Φαλήρου, με τις αμερικανιές τους, τα documentaires με τις αράχνες και τις ακρίδες, την Ντόρα, τον "αναλυτή" -φάτσα ασβού Αρη και την ψευτο-οικολογία με τον Ασωπό απο αυτόν που τσάκισε τα πεύκα της Ν. Μάκρης για να ...βλέπει θάλασσα.

  5. sawas avatar
    sawas 30/04/2011 00:59:03

    Για κάποιον λόγο οξύνει τελευταία την αντιπαράθεση και τους χαρακτηρισμούς του ο Μπαμπης σε όσους αντιτίθενται στο Μνημόνιο ΤΟΥ!!! Μεχρι και ΠΡΟΔΟΤΗ χαρακτήρισε τον Πρωθυπουργό που θα κηρύξει πτώχευση (το τι είναι πτώχευση θέλει διευκρίνηση: στάση πληρωμών, αναδιάρθρωση, κούρεμα, κτλ).

    Δεν του βγαίνουν τα κουκιά?????? Κάτι θα ξέρει παραπάνω!!!!

    ΥΓ. Αυτό Σικάγο "έσπειρε" παντού το αυγό του φιδιού.....

    • Tassos avatar
      Tassos @ sawas 30/04/2011 01:05:20

      Τα έξοδα δεν του βγαίνουν...

  6. Tassos avatar
    Tassos 30/04/2011 01:09:41

    Ο Κουρασμένος ξεκίνησε με τους "νταβατζήδες" και κατάντησε να χορεύει "Καραγκούνες". Να καταλάβει ο Αντώνης ότι ο κόσμος της ΝΔ κουράστηκε να καθυβρίζεται από τους χρεωκοπημένους νταβατζήδες. Είναι καθήκον κάθε ΝΔκράτη να κλείσει όλες τις εφημερίδες εκτός Ε.Τ. και Δημοκρατίας.

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ Tassos 30/04/2011 10:25:13

      Συμφωνώ , αλλά ας έχουμε πάντα και μια μικρή επιφύλαξη στο πίσω μέρος του μυαλού μας.Το 100% εμπιστοσύνη πρέπει να τελειώσει.

  7. Orestios avatar
    Orestios 30/04/2011 01:16:54

    Εύγε Προφήτη!!!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Orestios 30/04/2011 01:52:02

      Χριστός Ανέστη Ορέστιε!

      • Νίκος avatar
        Νίκος @ Προφήτης 30/04/2011 12:54:48

        Εύγε, Προφήτη, βάζεις στις σωστές του διαστάσεις τον Παπαδημητρίου.

        Χριστός Ανέστη!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Προφήτης 30/04/2011 14:37:44

        Αληθώς Προφήτη!

  8. Ψηφοκράτης avatar
    Ψηφοκράτης 30/04/2011 01:18:47

    Έχει πολλά πτηνά ο τόπος για να γελάσει κανείς πράγματι...

    Μακιγιαρισμέμες κλώσσες, φουσκωμέμα παγόνια, χαζές φραγγόκοτες, κόκορες λειράτους, ψοφοδεή κοράκια, κλέφτρες κίσσες, αποδημητικά χελιδόνια, στρουμπουλές στουρθοκαμήλους, λευκές περιστερές, σκουπιδοφάγους γλάρους και όρνεα πτωμάτων...

    Το σταυραητό περιμέμουμε!

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2011 01:23:31

    Συνταγματολόγους δεν έχουμε, πείτε του.
    Μήπως του κάνει κανένας ορνιθολόγος;
    Είχαμε κι έναν πρωκτολόγο, αλλά μας έφυγε για Αγγλία, πήγε να δει τους γάμους από κοντά...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Strange Attractor 30/04/2011 01:26:46

      sic comment.. χαχαχααααααα
      Αντισυνταγματικο !

      ΠΠ

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/04/2011 01:25:54

    Προφήτη, Χριστός Ανέστη! Έχεις αποκτήσει μια... ειδικότητα, βλέπω, στο συγκεκριμένο μαγαζάκι. Ποτέ δεν θα ξεχάσω τη μνημειώδη φράση σου προς τον προϊστάμενο του κυρίου που έπιασες σήμερα στο πληκτρολόγιό σου: "...Και η εφημερίδα σου, είσαι και μέτοχος, θα πηγαίνει απ’ ευθείας στην ψαραγορά, όχι στα περίπτερα."

    Ο λαός έχει μια πολύ σοφή παροιμία σχετικά με το τι κάνει ο γάιδαρος όταν ψοφάει. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, εξηγείται πλήρως η αμετροέπεια των νεοφιλελεύθερων κεκρακτών.

  11. φωνη avatar
    φωνη 30/04/2011 01:29:56

    Όχι σοβαρή δημοσιογραφία, ούτε προπαγάνδα δεν είναι ικανοί να κάνουν. Από τα μονοψήφια που τους παρακολουθούν, σχεδόν όλοι καταλαβαίνουν τι λένε και γιατί, ποιους εξυπηρετούν και ποιους αντιμάχονται. Πεταμένα λεφτά σε ένα σύστημα προπαγάνδας, που δεν αποδίδει τίποτα, αφού ο μόνος που το πιστεύει είναι οι ίδιοι. Όσον αφορά, σε κάτι δημοσιογραφίσκους του σωρού, που ούτε άποψη και λόγο δεν μπορούν να έχουν, τι άλλο να κάνεις απ΄το να τους λυπάσαι? Για μερικές πενταροδεκάρες γίνονται οι πνευματικές πόρνες των αφεντικών τους. Θιβερό σημείο των καιρών τα στρατιωτάκια ακούνητα, αμίλητα και περιγέλαστα.

    • Eagle avatar
      Eagle @ φωνη 30/04/2011 23:18:53

      Δηλαδή το Mega που έχει διψήφια ποσοστά θεαματικότητας κάνει, κατά την άποψη σου, αντικειμενική ενημέρωση και φωνή?

  12. φωνη avatar
    φωνη 30/04/2011 01:31:24

    * Θλιβερό

  13. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2011 01:34:01

    Σού το 'χα πει : κονόμησα επενδύοντας σε Σάλλα και γυρίζω τον Κόσμο με καταμαράν

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Προφήτης 30/04/2011 10:10:44

      Εχω στειλει την τελευταια ιστορια του "σπονσορα σου" !! χαχαχαα στο Φακτωρα...
      Αυτο το " να διαβασουν το Συνταγμα γιατι δεν ξερουν"...
      που κολλαγε ???
      Μη με προβληματιζεις πρωι πρωι !! τι ειπε δλδ?
      πανω σε ποια αρθρα - σχολια το κολλησε ο φωστηρας του powerpoint ??

      ΠΠ

  14. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/04/2011 01:35:12

    Γύρω από τον δυσώδη βάλτο της διαπλοκής υπάρχουν διάφορα μπακακάκια που όταν δεν κρώζουν, χάφτουν μύγες. Οι Ιταλοί τα τρώνε κιόλας. Τα καημένα...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/04/2011 10:19:09

      Αν πέσει ανάσκελα ο γάιδαρος, θεό δεν αντικρίζει....

      ΠΠ

      • τάσος avatar
        τάσος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/04/2011 14:59:57

        καὶ ἰδοῦσα ἡ ὄνος τὸν ἄγγελον τοῦ Θεοῦ ἀνθεστηκότα ἐν τῇ ὁδῷ καὶ τὴν ῥομφαίαν ἐσπασμένην ἐν τῇ χειρὶ αὐτοῦ, καὶ ἐξέκλινεν ἡ ὄνος ἐκ τῆς ὁδοῦ καὶ ἐπορεύετο εἰς τὸ πεδίον· καὶ ἐπάταξε τὴν ὄνον ἐν τῇ ῥάβδῳ αὐτοῦ τοῦ εὐθῦναι αὐτὴν ἐν τῇ ὁδῷ
        καὶ ἔστη ὁ ἄγγελος τοῦ Θεοῦ ἐν ταῖς αὔλαξι τῶν ἀμπέλων, φραγμὸς ἐντεῦθεν καὶ φραγμὸς ἐντεῦθεν·
        καὶ ἰδοῦσα ἡ ὄνος τὸν ἄγγελον τοῦ Θεοῦ προσέθλιψεν ἑαυτὴν πρὸς τὸν τοῖχον καὶ ἀπέθλιψε τὸν πόδα Βαλαὰμ πρὸς τὸν τοῖχον· καὶ προσέθετο ἔτι μαστίξαι αὐτήν.
        καὶ προσέθετο ὁ ἄγγελος τοῦ Θεοῦ καὶ ἀπελθὼν ὑπέστη ἐν τόπῳ στενῷ, εἰς ὃν οὐκ ἦν ἐκκλῖναι δεξιὰν ἢ ἀριστεράν.
        καὶ ἰδοῦσα ἡ ὄνος τὸν ἄγγελον τοῦ Θεοῦ συνεκάθισεν ὑποκάτω Βαλαάμ· καὶ ἐθυμώθη Βαλαὰμ καὶ ἔτυπτε τὴν ὄνον τῇ ῥάβδῳ.
        καὶ ἤνοιξεν ὁ Θεὸς τὸ στόμα τῆς ὄνου, καὶ λέγει τῷ Βαλαάμ· τί ἐποίησά σοι ὅτι πέπαικάς με τρίτον τοῦτο;

  15. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2011 01:35:13

    Έχουμε όμως ψυχολόγους

  16. jkr avatar
    jkr 30/04/2011 01:39:03

    Ευγενικός ήσουν Προφήτη...μήπως υπάρχουν πρώην ΔΕΚΟ στις οποίες σιτίζεται ο εν λόγω, παντός καιρού; Μπα, φήμες ανυπόστατες διακινούν αυτοί που τα λεν αυτά.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ jkr 30/04/2011 10:44:39

      Φήμες, φήμες...

  17. ainte ainte avatar
    ainte ainte 30/04/2011 01:39:46

    Κάποια στιγμή το εμπέδωσαν οι Αμερικάνοι γι' αυτό προσπάθησαν διακριτικά να ξαποστείλουν όλους τους νεοφιλελεύθερους στην Ευρώπη μπας και γλυτώσουν. Θα μπορούσαμε εμείς να τους στείλουμε στη β. Αφρική να ασχοληθούν με την αραβική άνοιξη,αλλά φοβάμαι ότι θα επιστρέψουν ως λάθρο. :-)

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ainte ainte 30/04/2011 01:51:18

      Καλό !
      Αν τους πουλούσαμε στο Τιμπουκτού;;

      • ainte ainte avatar
        ainte ainte @ Προφήτης 30/04/2011 04:54:45

        Στη Σομαλία πάντως είναι περιζήτητοι για το δέρμα τους.

  18. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2011 01:42:58

    Αληθώς Ανέστη Αυριανιστή! Κάνουμε "ειδικότητα" εγχειρίζοντας τους χωρίς αναισθητικό.
    Αλλά, όπως θυμάσαι, οι τύποι έχουν πετσοκόψει ό,τι εθνικά επωφελές.

  19. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/04/2011 01:44:06

    Άειντε, ωρέ ζαγάρια, που δεν ξέρετε να εκτιμήσετε την έγκυρη ενημέρωση. Μόνο όσοι (άνω των 42-45) θυμόμαστε την παλιά καλή ΥΕΝΕΔ μπορούμε να εκτιμήσουμε την εγκυρότητα και το ανεξάρτητο πνεύμα της καραβίσιας καναλάρας των οικολόγων ανανιστών "συμμάχων". Έγώ προτείνω ο κ. Μπάμπης να κάνει εκείνη την παλιά καλή εκπομπή της Πολιτικής Άμυνας με αμερικάνικα ταινιάκια που έδειχναν τι να κάνουμε άμα ρίξουν οι κομμουνισταί ατομικαί μπόμπαι (όχι ουίσκυ, κανονικές, πυρηνικής σχάσεως). Να, ας πούμε, να δείχνει τι θα πάθουμε τώρα που η μελαγχολική φίλη του Χριστοφοράκου, του κολλητού του Τσίμα, ντε, βαίνει ολοταχώς στις λεωφόρους δόξης της Ολυμπιακής Δημοκρατίας, της Χριστοπιστίας και των λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων. Φοβούμαι ότι η Χρυσή Αυγή θα την πατήσει κάτω εκλογικώς την μανδάμ, κ. Μπάμπη μου. Πίκρα...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/04/2011 01:55:45

      Να δεις τι θα πάθει από τους "Κυνηγούς"...
      Ολονύκτιο θρίλλερ το βράδυ των εκλογών

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/04/2011 01:57:33

      Γιατί να κάνει την εκπομπή της Πολιτικής Άμυνας, Φαήλο; Ξέχασες την εκπομπή της κυρίας Αλίκης Νικολαΐδου;

      Αν και, μάλλον ο ρόλος του Γεωργαλά θα του ταίριαζε καλύτερα...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/04/2011 02:07:24

      Φαήλο, ξέχασες και τον Βεργή. Θυμάσαι την προεκλογική αφίσα του, εν έτει 1996, με σύνθημα "Τσιλέρ, έλα να την πάρεις"; Ε, ανάλογα μετεκλογικά αποτελέσματα θα φέρει και η ατυχήσασα.

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/04/2011 08:10:23

      Μεγαλη Παρασκευη 11,00 διοδια μεγαρων.
      Καθε φορα σε γεμιζαν στα διαφημιστικα, γεμιζες το αυτοκινητο.
      Φετος ξερετε τι υπηρχε μονο τουλαχιστον οταν περασα εγω?
      Η εφημεριδα της Χρυσης Αυγης με καποια αρθρα για λαθρο κλπ.
      Ετοιμοι για τη βουλη ειναι.

  20. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/04/2011 01:47:32

    Όχι απλά τριπλέτα. Τριάς ομοούσιος και αδιαίρετη!

  21. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 30/04/2011 01:48:25

    Ωραιότατες οι γραφές σου Προφήτη!!!

  22. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2011 02:00:06

    Τότε θα γράφουμε επώνυμα. Δεν είμαστε της Υπατίας

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 30/04/2011 08:50:54

      Κέντημα Προφήτη!
      Επιδέξιο!

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Κώστας Ροδινός 30/04/2011 11:37:56

        Χριστός Ανέστη Κώστα!

  23. Aris. A avatar
    Aris. A 30/04/2011 02:08:45

    Αυτός ο Παπαδημητρίου πρέπει να την έχει ψιλοψωνίσει και λίγο.

    Τον ρωτάνε και συνέχεια η Κοσιώνη με τον Πορτοσάλτε (που συνέχεια σκοτώνει την ελληνική γλώσσα ) " πες Μπάμπη εσύ που ξέρεις το ένα και το άλλο" και την έχει δει μέγας οικονομολόγος.

    Θυμίζει κάποιους τύπους παλιά στα χωριά που ξέρανε κάτι κολυβογράμματα και παριστάνανε τους γραμματιζούμενους και τους έβαζαν οι υπόλοιποι να τους διαβάζουν την εφημερίδα και να τους εξηγούν.

    Αγράμματους δικηγόρους και ειρωνικά προφεσόρους αποκαλούσαν κάτι τέτοιους τύπους οι χωριάτες.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aris. A 30/04/2011 02:23:11

      Όταν επί σειρά ετών, το καθημερινό δημοσιογραφικό επίτευγμα του Πορτοσάλτε ήταν να περιγράφει -αφ' υψηλού- το φιατάκι να συνωστίζεται στην κίνηση δίπλα στο βυτίο εκκενώσεως βόθρων "Ο Αχόρταγος", πώς έχεις την προσδοκία να καλλιεργήσει τα ελληνικά του;

    • φωνη avatar
      φωνη @ Aris. A 30/04/2011 02:38:04

      loooooooooooooool

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Aris. A 30/04/2011 09:59:16

      Ναι! Ακριβώς αυτό μου θυμίζει ο Μπάμπης. Είναι η άσχετη ξανθιά Κοσιώνη (παρουσιάζει και ντοκυμαντέρ ιστορικά!!!, που να τρέχεις τώρα να προσλαμβάνεις άλλο κόσμο, εκ των ενόντων, που λένε...), είναι από την άλλη ο συμπλεγματικός μισοαγράμματος Πορτοσάλτε, οπότε ο Μπάμπης είναι ο γκουρού, ο μέντορας, ο "θεός", ο νέος Μωυσής, ο επαϊων...
      Πριν από 1-2 χρόνια ο Μπάμπης ανήμερα την 28η Οκτωβρίου είχε εκπομπή με θέμα "γιατί να μην γιορτάζουμε τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, τον Μάιο του '45 (όταν η Ελλάδα προσπαθούσε να συνέλθει από τα Δεκεμβριανά και η Κατοχή γινόταν ήδη ανάμνηση...), αλλά την είσοδο της Ελλάδας στον πόλεμο". Το προσφιλές δηλαδή θέμα της κλίκας Αλιβιζάτου-Καμπύλη-Ψυχογιού και λοιπών της γλιτσιασμένης νεο-Αριστεράς.
      Οπότε μην λέτε ότι είναι μόνο τραπεζικός ο Μπάμπης, είναι και στοχαστής.
      Μάλλον "τραπεζιτικός", κυριολεκτικά, είναι ο άνθρωπος, ως φερέφωνο κάποιων τραπεζικών.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Aris. A 30/04/2011 10:03:17

      Είχες ακούσει τον Παπαδημητρίου που είχε πει ότι "οι επιχειρήσεις θα αναγκαστούν να ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΝ εργαζόμενους";
      Ούτε η Μιράντα Ξαφά να ήταν. Τον Γκέμπελς δεν τον αναφέρω, είναι ξεπερασμένος προ πολλού.

  24. Aris. A avatar
    Aris. A 30/04/2011 02:31:42

    Η τραγωδία είναι όταν προσπαθούν να κάνουν πλάκα ο Πορτοσάλτε με τον Παπαδημητρίου.

    Εμμεσα βγάζουν το κόμπλεξ ανωτερότητας που τους διακατέχει αφού πάντα σχολιάζουν υποτιμιτικά αντιδράσεις και απόψεις των πολλών.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Aris. A 30/04/2011 10:01:47

      Το αποκορύφωμα, από όσα έχω ακούσει, ήταν που ο Πορτοσάλτε, αντιδρώντας σε σχόλιο ακροατή, του είπε ότι έχει ανάγκη ψυχιατρείου. Και το σχόλιο δεν ήταν υβριστικό.

    • Loretta avatar
      Loretta @ Aris. A 30/04/2011 18:38:06

      δηλ βρε Αris A ...μιλαμε για τις ΒΑΡΩΝΙΕΣ της δημοσιογραφιας..τσ τσ τσ τσ...!! Τετοιο επιπεδο τοσες γνωσεις...και να μην ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΒΒC?

      Κριμα τα παιδια..κριμα.

  25. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 30/04/2011 02:56:24

    S.A ΠΡΟΣΕΞΕ...ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΕΛΤΟΝ, Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΠΑΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΜΙΚΡΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΗ EUROVISION...
    Κ. ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΠΑΚΑΚΑΚΙΑ, ΟΙ ΜΠΡΑΧΤΣΕΣ...ΑΗΔΙΑ...

  26. danaos avatar
    danaos 30/04/2011 03:27:28

    Αχ βρε Προφήτη με ξενύχτησες!Πως να κλείσω μάτι τώρα εγώ;Δε με λυπάσαι;Χριστός Ανέστη!

  27. perastikos avatar
    perastikos 30/04/2011 05:34:03

    κυρ Μπάμπη μην τους ακούς ,εγώ σε αγαπάω!!

    • Eagle avatar
      Eagle @ perastikos 30/04/2011 23:22:19

      Αρη καλησπέρα, είσαι ο μόνος που αγαπάει τον Μπάμπη. Μήπως και ο Αποστόλης ?

  28. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/04/2011 07:13:27

    Προφήτη, ένα πράγμα δεν έχουν καταλάβει όλοι αυτοί οι περίεργοι τύποι που θέλουν να κάνουν κουμάντο στη χώρα:

    ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ.

    Είμαστε, οι περισσότεροι, απλοί πολίτες, που πιθανότατα δεν μας είχε ξανακούσει κανένας πριν να γίνουμε σχολιαστές και κατά κάποιο τρόπο αρθρογράφοι του antinews.

    Γράφαμε και γράφουμε εδώ για έναν και μόνον λόγο: Από μεράκι για αυτή την έρμη τη χώρα. Και μέσα από τις δικές μας διαφωνίες και αντιπαραθέσεις απόψεων, συνθέτουμε γνώμες και θέσεις.

    Θα μπορούσε να πει κανείς ότι το antinews γίνεται, με αυτόν τον τρόπο και με το υψηλό επίπεδο αντιπαράθεσης και θέσεων, ένα είδος think tank, όχι ειδικά για τη ΝΔ, αλλά γενικότερα για τη χώρα. Σκέψεις και γνώμες διατυπώνουμε εδώ και, στο κάτω-κάτω, ΚΑΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ.

    Ταυτιστήκαμε, επίσης, εδώ στο antinews, στην υποστήριξη του Αντώνη Σαμαρά, άνθρωποι με διαφορετικές πολιτικές καταγωγές, αλλά με ανησυχία για αυτή την έρμη τη χώρα. ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ. Και καθόλου με κριτήριο το πώς θα τα κονομήσουμε καλύτερα εμείς οι ίδιοι.

    Προσπαθούν να ερμηνεύουν λοιπόν με τα δικά τους κριτήρια το antinews και γι' αυτό αποτυγχάνουν. Και γι' αυτό λένε, τελικά, ό,τι τους κατέβει.

    Το antinews είναι αυτό που είχαμε πει παλιότερα: Μια ηλεκτρονική εκκλησία του δήμου. Ξεχωρίζει από τις άλλες ιστοσελίδες ακριβώς για αυτό: για την υψηλού επιπέδου αντιπαράθεση απόψεων και πολιτική ζύμωση μεταξύ των πολιτών που γράφουν εδώ στα σχόλια και στα άρθρα.

    Ας μας πει ο κος Παπαδημητρίου σε ποια άλλη ιστοσελίδα και μέσο ενημέρωσης γίνεται τέτοιας ποιότητας και ποσότητας πολιτική ζύμωση. Βλέπουμε σε άλλες ιστοσελίδες κατά κόρον είτε υβρεολόγια, είτε μονοσήμαντα συνθήματα, είτε αναπαραγωγή κλισέ. Εδώ τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Μπορούμε να συζητούμε για μέρες. Κερδίζουμε από τη διαφωνία και την αντιπαράθεση και τελικά μένει το αποτέλεσμα της σύνθεσης: Η πρόοδος της πολιτικής μας σκέψης.

    Αν η ΝΔ θέλει να επωφειλείται από αυτή τη διεργασία που συμβαίνει μεταξύ ΑΠΛΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ και να ακούει τι λέμε, τόσο το καλύτερο για την ίδια. Και για κάθε πολιτικό κόμμα που θέλει να βρίσκεται σε επαφή με την κοινωνία. Διότι ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΣΤΕ από την κοινωνία ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ μέσα στην κοινωνία. Και το δικό της παλμό και ανησυχίες και γνώση καταστάσεων μεταφέρουμε σε αυτές τις σελίδες. Σε αντίθεση με όσους βρίσκονται στις καθεστωτικές δημοσιογραφικές γυάλες.

    Αν ο κ. Παπαδημητρίου εννοεί λοιπόν ότι η ΝΔ βγαίνει από τη γυάλα του καθεστωτισμού και αφουγκράζεται την κοινωνία (κομμάτι της οποίας είμαστε και εμείς εδώ οι μη δημοσιογράφοι του antinews), τότε καλά θα κάνει να θυμηθεί και ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ η σημερινή ΝΔ: Από την επιλογή της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ! Διότι, όταν ο καθεστωτισμός διάλεξε την ατυχήσασα θυγατέρα, η κοινωνία διάλεξε Αντώνη.

    Και αυτό μας έχει ταυτίσει σε αυτή την υποστήριξη.

    Και μέσα από αυτές τις σελίδες ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να μας ακούσει, εμάς που τον στηρίξαμε και τον εκλέξαμε μέσα από λυσσώδη, αλλά και νικηφόρα μάχη με το παρακμιακό κατεστημένο. Που την έδωσε ο καθένας μας με μανία και ένταση σαν να αφορούσε την ίδια τη ζωή του. Ακριβώς επειδή αφορούσε την ίδια τη ζωή του! Το αύριο της χώρας και του έθνους! Δεν ζητούμε να κάνει αυτό που θέλουμε εμείς, θα κάνει ό,τι θέλει ο ίδιος. Αλλά ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΡΩΤΑ! Και από κει και πέρα, ο δικός μας ρόλος, ως ρόλος των πολιτών που διατυπώνουν τη γνώμη τους, λήγει.

    Τούτοι εδώ τώρα, οι εκπρόσωποι του πιο παρακμιακού καθεστωτισμού, επιχειρούν να εμφανίσουν το antinews ότι τάχατες "κυβερνά τη ΝΔ" προκειμένου να ακυρώσουν την επαφή αυτή που δίνει στη σημερινή ΝΔ το antinews με τη ζωντανή κοινωνία. Επιτρέψτε μου, χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω: Με τα καλύτερα στοιχεία της ζωντανής κοινωνίας. Αυτά που πάντα κάτι είχαν να πουν και τα έπνιγε ο πανταχού παρών μικροελλαδικός καθεστωτισμός. Κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια, δεν είμαστε σαν κι αυτούς.

    Κάποτε ο Φάκτορας μου είπε το εξής καταπληκτικό: Είμαστε οι μόνοι που κάνουμε κριτική στο Σαμαρά. Και πράγματι, είχε δίκιο! Τα μιλούνια των εκπροσώπων του καθεστωτισμού, από τη μιά, παλεύουν με κάθε τρόπο και μέσο να τον υπονομεύσουν και εξουδετερώσουν. Οι παλαιοκομματικοί, από την άλλη, τον έχουν στο γλείψιμο. Ενώ εμείς εδώ, αντιθέτως, που κανένα συμφέρον δεν εξαρτάμε από το Σαμαρά, από το αν θα είναι ή δεν θα είναι πρωθυπουργός, παρά μόνον κρίνουμε με βάση το συμφέρον της ΕΛΛΑΔΑΣ (και γι' αυτό και η υποστήριξή μας προς το πρόσωπό του) μπορούμε και λέμε τη γνώμη μας ελεύθερα, χωρίς να νοθεύεται από το προσωπικό μας βόλεμα, από τις προσωπικές μας διαπλοκές.

    Αυτό λοιπόν που έχω να πω εγώ είναι ένα: Μακάρι να υπήρχαν πολλά antinews! Στο ίδιο και καλύτερο επίπεδο με αυτό εδώ. Πολλές "ηλεκτρονικές εκκλησίες του Δήμου" στις οποίες να γίνονται οι πολιτικές ζυμώσεις που γίνονται εδώ. Που θα προσπαθήσουν να δουν τα πράγματα με ανιδιοτέλεια και ουσιαστική γνώση για το καλύτερο.

    Αν μπορούμε να είμαστε ευγνώμονες για το Μνημόνιο, είναι για ένα πράγμα: διότι ξεβράκωσε συνολικά τον μικροελλαδικό καθεστωτισμό.

    Και δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσες φορές έχω σκεφτεί τον τελευταίο καιρό την κουβέντα του Γέροντος Παϊσίου, όταν συνέβαινε κάτι κακό: "Μην ανησυχείτε. Οργώνει ο διάβολος, για να σπείρει μετά ο Θεός".

    Από την κατάρρευση αυτή που βιώνουμε, κάτι πολύ καλό θα βγει για τη χώρα. Ήδη βγαίνει.

    Πρώτα ο Θεός!

    Επώνυμος

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Επώνυμος 30/04/2011 09:39:02

      Μόνο που, αγαπητέ Επώνυμε, για να συνέλθουμε θα πρέπει να πιάσουμε τον πάτο του πηγαδιού. Και ακόμα δεν έχουμε φτάσει εκεί. Αν δεν κατεβείς στον Άδη, δεν ανασταίνεσαι. Και φοβούμαι ότι δεν είμαστε ακόμα στον Άδη, αλλά ούτε καν σε κώμα. Σαλεύουμε, εξακολουθούμε να κάνουμε τα δικά μας, γλείφουμε ακόμα τον πάτο από το πιάτο με την παχιά σούπα που έχει τελειώσει πλέον.

      • Loretta avatar
        Loretta @ ΒΙΣ 30/04/2011 18:42:24

        δυστηχως εχετε απολυτο δικιο...και ειναι αποριας αξιον οτι πολλοι ακομοι πολιτες δεν θεωρουν ΠΑΤΟ αυτη την καταντια της χωρας την δεδομενη στιγμη με την δεδομενη κυβερνηση.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Επώνυμος 30/04/2011 09:41:02

      Γιατί αν δεν είχαμε πιάσει πάτο δεν θα είχαμε εκλέξει τον Ψινάκη δημοτικό σύμβουλο και τον Καμίνη δήμαρχο...Με τον συμπλεγματικό Τάκη Καμπύλη να θέλει να το παίξει...νέος Διοκλητιανός, χωρίς χλαμύδα και με γυαλιά.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 30/04/2011 09:42:01

        Συγγνώμη: Αν είχαμε πιάσει πάτο, ήθελα να πω.
        Το γεγονός ότι εξελέγησαν αυτά τα δύο πρόσωπα σημαίνει ότι μεγάλο μέρος της κοινωνίας εξακολουθεί να είναι σε απόλυτη αφασία.

  29. spiros avatar
    spiros 30/04/2011 07:18:54

    Σε πότισα ροδόσταμο με πότισες φαρμάκι... Που ακούστηκε να απολογούμαι εγώ για επιταγές και τα τοιαύτα.....ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Προφήτη.

  30. ΙΩΑΝΝΗΣ .Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ .Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 30/04/2011 07:33:41

    ΝΟΜΙΖΩ ΠΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΟ [ ΠΑΣΟΚ ] ΤΟ ΞΕΧΝΑΝΕ ΣΤΟ ΚΑΝΑ
    ΛΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΟΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ [ ΣΚΑ'Ι' ] ΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΟΣ ΦΥΤ
    ΤΕΥΟΝΤΑΣ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
    ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ
    ΠΤΩΧΕΥΣΙ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΣΗΓΚΕΚΡΗΜΕΝΟΣ [ ΑΝΤΙΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΙΣ ]
    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ! ΝΟΜΙΖΕΙ ΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΝΗΜΗ ΟΙ ΠΟΣ ΕΙ
    ΝΕ ΕΞΥΠΝΟΣ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΡΗΜ
    ΜΑΤΟΔΟΤΟΥΣΕ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΕ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ .

  31. PANOS avatar
    PANOS 30/04/2011 07:39:41

    ΠΕΤΑΤΕ ΤΟΥ ΤΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΟ ΨΟΦΙΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ

  32. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/04/2011 07:41:13

    Χριστός Ανέστη Προφήτη

    Δες κάτω δεξιά στο h++p://www.dw-world.de/dw/0,,625,00.html να δεις ποιόν σπονσοράρει για τοπικό παρτενέρ το Γερμανικό Κύμα. Τι να κάνει και ο καημένος ο Μπάμπης; Μικρό το μιροκάμματου κι η κάψα του μεγάλη, που έλεγε και ο Χατζηχρήστος. Τάληρα μόνο έντεκα!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ archaeopteryx 30/04/2011 11:00:37

      Αληθώς Ανέστη ηγετικό γυναικείο στέλεχος της ΝΔ χαχαχα

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Προφήτης 30/04/2011 11:49:09

        το ειχα ξεχασει !!! χαχαααα

        ΠΠ

  33. [ ΙΛΟΤΑΣ]  avatar
    [ ΙΛΟΤΑΣ] 30/04/2011 08:13:19

    ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΟΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ [ ΣΚΑ'Ι' ] ΔΕΝ
    ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟ [ ΠΑΣΟΚ ] ΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΟΣ ΦΥΤΕΥΟΝΤΑΣ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑ ΞΕΧΑ
    ΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙ
    ΤΟΥ [ ΑΝΤΙΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΙ ] ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΠΙΣΤΟ ΣΚΥΛΙ ΤΟΥ
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΤΗ ΝΑ ΠΡΟΤΟΘΥΜΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ
    ΓΙΝΕΤΕ ΠΑΛΑΝΤΖΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΗ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ
    ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΑ ΚΟΥΤΣΟ
    ΠΜΟΛΙΑ ΤΗ ΕΙΝΕ?

  34. kiki avatar
    kiki 30/04/2011 08:33:00

    Αυτο το Μπαμπη , δεν ειναι δημοσιογραφος, υπαλληλος τραπεζικος ηταν και μετα παρεμεινε υπαλληλος τραπεζικος διοτι απο εκει συτιζεται , και τον πηρε ο Ασπρονησης, για να παριστανει τον δημοσιογραφο.
    Απο συνταγμα μαλλον δεν ξερει πολλα , πλην οτι υπαρχει ενα κειμενο καταπατημενο αλλα δεν το λεει.Θαναι και φιλος του Λοβερδου ισως που του εξηγει πως καταπατας ενα κουρελοχαρτο.
    Προφητη, προφητικος ναναι ο λογος σου, ναρθει η ωρα να απαλλαγουμε απο δαυτους , η μονη μου απορια ειναι τι στο καλο θελει ο μονοπυθμενος ,και στηριζει το Μνημονιο, οι αλλοι οι εργολαβοι ξερουμε , αυτος τι θελει απο την διαλυση της Ελλαδας, ποιο κομματι εχει κλεισει.
    Λενε οτι επισης ενδιαφερεται για την αγορα του Αλτερ, την συχνοτητα, και οτι το σουπερ αφεντικο ειναι ο μεγαλοευεργετης μας Σορος, αν εχουν μια δοση αληθειας ολα αυτα τοτε ολα ερμηνευονται.

  35. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 30/04/2011 09:00:30

    Ο κ. Παπαδημητρίου ή "Μπάμπης" κατα τους φίλους του στο ΑλαφουζοΣΚΑΙκάναλο, διέπεται από κόμπλεξ "ανωτερότητος" γεγονός που του έχει δημουργήσει ψυχική ανισορροπία και ανήκουστη και ανεπίτρεπτη επιθετικότητα. Ως επικεφαλής Τράπεζας το 1988 τον γνώρισα σαν σφουγκοκολάριο του καθηγητή Πεπελάση στην Εμπορική Τράπεζα. Δυστυχώς, εξακολουθεί να παραμένει ακριβώς ο ίδιος, ως ο "κύριος" His Master's Voice. Αίσχος.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Νίκος Θ. 30/04/2011 13:48:23

      Πριν από αυτόν, είχε υπάρξει σφουγγοκωλάριος του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας (επί υπουργίας Αρσένη) Κ. Βαΐτσου.

      • kiki avatar
        kiki @ Αυριανιστής 30/04/2011 14:29:50

        Α, Αυριανιστη τι μου ειπες τωρα, αυτο για μενα δενει ενα παζλ, μπραβο παλληκαρι μου, και ειχα κατι αποριες.

  36. aristotelis avatar
    aristotelis 30/04/2011 09:29:33

    Πάντως είναι απίστευτο πως το Antinews κατάφερε πλέον να παίζει ρόλο στην πολιτική κατάσταση της χώρας. Θυμάμαι τις πρώτες μου αναγνώσεις λίγο πριν τις δραματικές εκλογές του 2009 και κάνω την σύγκριση με το σήμερα. Σπουδαίο επίτευγμα αλλά πρέπει επιτέλους και η Ν.Δ να το εκμεταλλευτεί. Ενα από τα βασικά προβλήματα είναι ότι εμείς εδώ τα συζητάμε, συμφωνούμε και καταλήγουμε σε ευνόητα συμπεράσματα.
    Το πρόβλημα είναι ότι όλα αυτά δεν περνούν ακόμα σε ευρύ τμήμα της κοινωνίας που δεν έχει πρόσβαση -συνήθως λόγω χρόνου στην δικτυακή ενημέρωση και πληροφόρηση- και ακόμα θεωρεί ότι ο ΓΑΠ επιτελεί έργο. Πριν από λίγο καιρό πληροφορήθηκα ότι παλιός γνωστός, χημικός μηχανικός, στέλεχος σε ιδιωτική εταιρεία και ακραιφνής οπαδός της Νέας Δημοκρατίας (ψήφισε και το 2009 Κ.Κ) θα ψηφίσει στις επόμενες εκλογές το αγόρι από την Μινεσότα (όπως εύστοχα τον αποκαλείτε) διότι αλλάζει τα πράγματα και εφαρμόζει φιλελεύθερες πολιτικές.
    Υπάρχει λοιπόν ένα πολύ σημαντικό τμήμα νέων ανθρώπων, μορφωμένων που όμως λόγω χρόνου και διάθεσης δεν έχουν όρεξη να εμβαθύνουν. Αυτοί κάνουν την σύγκριση του ΓΑΠ με τα ωραία κουστούμια, την τεχνοκρατική εμφάνιση, την διεθνή δραστηριότητα με την αντίπερα όχθη και θεωρουν ότι κάνει τομές...Βλέπουν από την άλλη τους συνδικαλιστές του δημόσιου τομέα με την γνωστή εμφάνιση (προσέξτε δεν μπαίνω εγώ σε αυτήν την λογική- την έχω ξεπεράσει προ πολλού) και κάνουν την σύγκριση. Δυστυχώς ακόμα και η εικόνα μετράει. Καλό είναι επίσης στο Antinews να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, η διαφορά μεν έχει μειωθεί σημαντικότατα αλλά και η Νέα Δημοκρατία έχει καθηλωθεί επικίνδυνα και απαράδεκτα - θα έλεγα - σε ιστορικά χαμηλά ποσοστά. Πρέπει επιτέλους να παίξουμε έξυπνα και να στοχεύσουμε στα σωστά σημεία. Και νομίζω ότι αυτό ακόμα δεν γίνεται.
    Θεωρώ ότι πρώτο βήμα είναι η επάνδρωση με νέους ικανούς ανθρώπους. Ρωτώ και ας φανώ αφελής, αν έχουμε ένα άνθρωπο στυλ Τσίπρα στο επιτελείο του Σαμαρά, ασχέτως του τι αυτός πρεσβεύει. Κάντε σύγκριση Σταικούρα και Τσίπρα. Ο Λαζαρίδης και ο Κρανιδιώτης είναι όντως καλοί αλλά δεν επαρκούν...
    Και επιτέλους πρέπει να αποδομηθουν σημείο προς σημείο τα υποτιθέμενα πλεονεκτήματα της κυβέρνησης, πλεονεκτήματα που θεωρητικά ήταν οι άξονες πάνω στους οποίους βάσιζε την πολιτική της η Νέα Δημοκρατία όλα αυτά τα χρόνια...(ιδιωτικοποιήσεις, μείωση δημόσιου τομέα, απελευθέρωση επαγγελμάτων κ.λ.π) . Πιστέψτε με αυτό ακόμη δεν γίνεται. Οπότε αυτήν την στιγμή το ΠΑΣΟΚ έχει το πλεονέκτημα να ελκύει τους ψηφοφορους αυτών των πεποιθήσεων και να κρατάει και τους δικούς τους. Ολοι γνωρίζουμε ότι οι Πασόκοι όσο και να σκούζουν πολύ δύσκολα θα στραφούν προς την Νέα Δημοκρατία..
    Πάντα φιλικά

  37. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/04/2011 09:32:53

    Η επιταγή του 1993 του Αλαφούζου στον Κ. Μητσοτάκη δεν πιάνεται, γιατί έχουν παρέλθει τα 15 χρόνια, σύμφωνα με την πρόταση της κ. Μπακογιάννη. 1993+15=2008! Άρα, ξέρει η Ντόρα τι λέει...
    Πέρα όμως από τις πομφόλυγες της Ντόρας και την υστερόβουλη εμπάθεια του Μπάμπη, είναι γεγονός ότι:
    1. Χρειάζεται διερεύνηση του μαύρου χρήματος που διοχετεύτηκε στο πολιτικό σύστημα και σε παρατρεχάμενους, σε βάθος. Με τιμωρία των ενόχων.
    2. Χρειάζεται αναθεώρηση του συντάγματος σε αρκετά πράγματα και κυρίως προς την κατεύθυνση της προεδρικής δημοκρατίας και της υποχρεωτικής καθιέρωσης δημοψηφισμάτων σε μείζονα θέματα. Διότι αυτή τη στιγμή το πολίτευμά μας είναι παρωδία δημοκρατίας.

  38. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 30/04/2011 09:54:33

    Αγαπητέ μου Προφήτη, χρόνια πολλά και καλά! Κτύπησες φλέβα καλή και εύγε!
    Μέρες τώρα βασανίζομαι, βλέποντας το ξεσάλωμα της ατυχήσασας και αναρωτιόμουνα πως και δεν έχει κανείς καταχερίσει την όψιμη οπαδό της διαφάνειας! Επειδή έχω κι εγώ το χούι να ανήκω στο κίνημα «δεν ξεχνώ», θυμήθηκα και την τότε κατάθεση του πατρός Αλαφούζου με τα ληγμένα κουπόνια, θυμήθηκα και την ΑΓΕΤ και την Πειραϊκή-Πατραϊκή (κάτι ειπώθηκε πρόσφατα μάλιστα από τον τότε πρόεδρό της Γ. Τσεκλένη) και γενικά θυμήθηκα την πολιτική σταδιοδρομία του πατρός της φαμίλιας. Αλήθεια, ξέρει κανείς να μας πει αν βγήκε από την πολιτική κατά πολύ φτωχότερος, από όσο ήταν όταν μπήκε; Μια απλή απορία εκφράζω!
    Το έργο-αφιέρωμα περί «αρχαγγέλου της κάθαρσης», που γυρίστηκε και πράγματι ανέβηκε και κατέβηκε πριν το εμπεδώσουμε αρκούντως, μόνο ως φαρσοκωμωδία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί!
    Λέω λοιπόν, να συνιστούσαμε ένα κίνημα «φίλων» της και να την προτρέπαμε αντί της έρευνας σε βάθος 15ετίας που ζητά, (μπορεί ως το 95’ να είχαν «γεμίσει» κάποια ταμεία), να ζητήσει μετ’ επιτάσεως τον έλεγχο του πόθεν έσχες όλων των πολιτικών, σε βάθος 60ετίας! Όσο κι αν φαίνεται απίθανο υπάρχουν κάποιοι που ζουν ακόμα. Και μάλιστα, επειδή είναι φέρελπις πολιτικός με πολύ μεγάλες βλέψεις, μια και υπήρξε και υπουργός πολιτισμού στην αρχή της σταδιοδρομίας της, ας μας πει και τίποτα για εκείνον το νόμο του 1932 στον οποίο στηρίχθηκε ο πατέρας της και μάζεψε τόσους αρχαιολογικούς θησαυρούς!
    Γιατί άλλο είναι να δηλώνεις συλλέκτης και εντελώς άλλο, να θες να κυβερνήσεις τον τόπο! υποτίθεται ότι είναι από τις πλέον ασυμβίβαστες ενασχολήσεις, ή κάνω λάθος.
    Καλό θα της κάνει, αν δώσει όλες τις απαραίτητες εξηγήσεις που όλως τυχαίως δεν έδωσε ποτέ μέχρι σήμερα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Αφροδίτη 30/04/2011 10:13:52

      Το πρόβλημα είναι ότι, κάποτε, αν ήσουν προδότης σε κρεμούσαν. Τώρα, αν είναι προδότης και πας με τα συμφέροντα της "πεφωτισμένης Δύσης", βγαίνεις πλουσιότερος και ενδοξότερος. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν υπάρχει πίστη στην αυτοδιοίηκησή μας και τα βλέπουμε όλα στο πλαίσιο του να είναι "μοιραίο" να μας κάνουν κουμάντο οι ξένοι.

      Θα αλλάξει αυτό, αλλά θέλει δουλειά πολλή.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Αφροδίτη 30/04/2011 11:49:10

      Αφροδίτη Χριστός Ανέστη!
      Έρευνα 60ετίας; Χμμμ
      Θα αποκαλύψει το "αντιφατικό" : φτωχούς δικτάτορες και πάμπλουτους "δημοκράτες".

      Η εποχή που ο Πλαστήρας πέθανε με 27 δρχ και ένα σιδερένιο ντιβάνι παρήλθε, φοβάμαι, ανεπιστρεπτί για το ορατό μέλλον.
      Μέχρι οι εποχές και η Ιστορία να σαρώσει το πολιτισμικό (πρωτίστως και κατόπιν οικονομικό) μοντέλο που οι ΗΠΑ σαν Αυτοκρατορία διέσπειραν σε όλη την Υφήλιο και αυτό (το μοντέλο) διαμόρφωσε τον συγκεκριμένο τύπο ανθρώπου και πολιτικού.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Αφροδίτη 30/04/2011 12:02:50

      Θα δουλεύουμε περισσότερο, θα πληρωνόμαστε λιγότερα και δεν θα καταφέρουμε να βγούμε στην σύνταξη ποτέ!! Αυτό είναι το κυβερνητικό μοντέλο που προσπαθεί να περάσει η κυβέρνηση.....
      και ΑΝ κάποιος βγεί σε σύνταξη, τα ταμεία θα έχουν κουρεμένα ομολογά δικά σου και δικά μου και δεν θα έχουν λεφτά!!

      είναι βαθύς ο πάτος και από κάτω είναι η Κίνα... εκεί μας πάει το ΠΑΣΟΚ!! εχουν σχέδιο να τρυπήσουν το φλοιό...

      ΠΠ

      • kiki avatar
        kiki @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/04/2011 14:56:43

        Γι αυτο ειχαν βαλει πρωτα τον κινεζο να συνηθιζουμε στους σχιζοματηδες.

    • Loretta avatar
      Loretta @ Αφροδίτη 30/04/2011 18:53:32

      Χριστος ανεστη Αφροδιτη

      Σιγα μην ιδρωσει το αυτι της ατυχησασας αρχηγου του κομματος του στατιστικου λαθους...!

      Οσο υπαρχει αυτο το συστημα των διαπλεκομενων μμε ζωντανο τοσο θα επιβιωνει και η μανταμ.

      Εξαλλου κορακας κορακου ματι δεν βγαζει αφροδιτη μου...!!

      Παντως εγω σημερα ξεπερασα των εαυτο μου αφροδιτη ειχα μια τυχαια συναντηση στο κεντρο της πολης με εναν απο τους βουλευτες της μανταμ....και δεν κρατηθηκα ΤΟΝ ΦΑΣΚΕΛΩΣΑ.!! ΦΑΤΣΑ ΚΑΡΤΑ εκει που δεν το περιμενε!!

      δεν σου λεω τι γελιο επεσε απο τον κοσμο που ηταν γυρω.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Loretta 30/04/2011 23:06:55

        loretta, Αληθώς Ανέστη κι από όσο φαίνεται η επΑνάσταση έχει ήδη ξεκινήσει από εδώ! Το μέχρι πριν ενάμισι χρόνο αδιαμφισβήτητο φαβορί για την αρχηγία, γιατί έτσι το ήθελαν και το μεθόδευαν τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, μετά την αναπάνταχη καρπαζιά κατέληξε αρχηγός του κόμματος του στατιστικού λάθους.
        Δεν είναι λοιπόν αήττητοι! Και όσο κι αν ισχύει το «κόρακας, κοράκου…» εμείς η βάση μπορούμε να επιβάλλουμε την κάθαρση, γιατί έχουμε το όπλο που μπορεί να καθαρίσει την επόμενη Βουλή.

  39. dimos avatar
    dimos 30/04/2011 10:38:06

    Κανείς δεν γουστάρει στο Ελλαδιστάν την αντίθετη φωνή. ΟΤΑΝ η καθημερινή και το ΣΚΑΙ εξυμνούσαν τον άφθαρτο Καραμανλή και το σεμνά και ταπεινά , όλοι της ΝΔ θεωρούσαν τη Καθημερινή την πιο έγκυρη και σοβαρή εφημερίδα. Τώρα που ο δίσκος άλλαξε και παίζει ανάποδα, θυμηθήκαμε τον Μαυρίκη , τις ακάλυπτες επιταγές του μητσοτάκη , κτλ... Τώρα που ο χυδαίος αυριανισμός παίζει τη ΝΔ, διαβάζουμε υπερήφανοι την Αυριανή. Ωραία πράγματα σας βλέπω σε λιγο συνδρομητές του Ριζοσπάστη.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ dimos 30/04/2011 11:35:49

      @dimos
      Τα μπλέκεις λίγο τα πράγματα. Η Καθημερινή υπήρξε σοβαρή εφημερίδα που στήριζε τα εθνικά δίκαια και οι απόψεις που κατατίθεντο εκεί, διαχρονικά, ανεξαρτήτως ιδιοκτησίας, απηχούσαν την υποστήριξη των βαθύτερων εθνικών συμφερόντων.

      Πριν λίγα χρόνια, και ιδίως μετά την ανάληψη της διεύθυνσης από τον Παπαχελά, έκανε στροφή σε χυδαία φιλοδυτικές, βλακωδώς φιλοαμερικανικές, πομπωδώς ληστρο-"εκσυγχρονιστικές" και εντέλει αντεθνικές θέσεις.
      Αυτό συνοδεύτηκε με αποψίλωση και αυτών που υποστήριζαν, με την ευρεία έννοια, "εθνικές θέσεις", δεν εννοώ μόνο τις απολύσεις Δελαστίκ-Μπουγάτσου.
      Όσοι καλοί παρέμειναν, προφανώς για επαγγελματικούς λόγους (Ιορδανίδης, Ζήκου, Ξυδάκης, Τζιατζή, Παπακωνσταντίνου), είτε τούς μειώθηκε ο χώρος είτε δεν πολυπιάνουν θέματα που καίνε την βασική "γραμμή" της ιδιοκτησίας.
      Ο Γιανναράς μάλλον παραμένει ως άλλοθι πολυφωνίας.
      Τόνο δίνουν και "γραμμή" κατεβάζουν Παπαχελάς- Πάσχος. Οι Μπάμπηδες επικουρούν.
      Και μια σημαντική μερίδα ύλης (και προπαγάνδα) προέρχεται από ευαγή διεθνή μέσα ενημέρωσης, αναρχοφιλελεύθερα ή σοφιστικέ προώθησης των λεγομένων "συμφερόντων του διεθνούς (δυτικού) κεφαλαίου" (Economist, NYT, guardian, FT κτλ).

      Το ευρύτερο συγκρότημα Αλαφ. έχει αντίστοιχο προσανατολισμό.
      Και μπορώ να τους κρίνω γιατί, επιπλέον, τούς έχω δώσει πολλά χρήματα.
      Στον Κουρή δεν έχω δώσει δεκάρα. Μιλάω για μένα πάντα

  40. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2011 10:42:12

    Κάτι, λέει, γράφτηκε εδώ ότι δεν μπορεί να γίνεται κριτική στον Σαμαρά επειδή ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι θεσμός.
    Και ο Παπ. έλεγε να διαβάσουμε το Σύνταγμα (ειδικά εσύ χαχαχα) για να δούμε ότι η ελεύθερη γνώμη και κριτική είναι συνταγματικό δικαίωμα.

    Να του κάνεις μάθημα αποπληρωμής του Χρέους, με το σχέδιο που είχες καταθέσει. Αλλά δεν συμφέρει τα τραπεζικά παπαγαλάκια.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Προφήτης 30/04/2011 11:09:19

      δλδ δεν εχουμε δικαιωμα κριτικης σε θεσμους?? χαχαα πιωμενος θα ηταν....
      Ακουει "φωνες" ειμαι σιγουρος.... τι να εχει στο μυαλο του...? εχεις αναρωτηθει?
      κολεκτιβα slideshow ο ατιμος!! Φοβερος.

      Τον ρωτω απο εδω επισημα.

      κ Μπαμπη γνωριζετε τι ειναι αναδιαρθωση? Θα μας δωσετε τον ορισμο ΣΑΣ?? διευκολυνετε μας να παρακολουθουμε τα υπεροχα powerpoint σας.

      ΠΠ

  41. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2011 10:51:35

    Επώνυμε Χριστός Ανέστη!
    "ένα πράγμα δεν έχουν καταλάβει όλοι αυτοί οι περίεργοι τύποι που θέλουν να κάνουν κουμάντο στη χώρα"
    Και ούτε θα καταλάβουν ποτέ, γενικά.
    Το ρεύμα τους παρασέρνει και μιλούν με όρους νηνεμίας της καθεστωτικής πισίνας στην οποία έχουν βολευτεί χρόνια.

  42. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2011 10:57:42

    ΒΙΣ, κάτι παλιό πεθαίνει, κάτι καινούριο γεννιέται επίπονα - διάλεξε εκδοχή.
    Σε αμφότερες οι καμπυλοψινάκηδες είναι οι δυσμενείς συνέπειες.

  43. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2011 10:58:23

    Αληθώς Ανέστη, spiros

  44. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2011 11:05:16

    Λατρεμένη μου kiki, Χρόνια Πολλά.
    Ο μονοπύθμενος ενδιαφέρεται για τα πλοία του βασικά [h**p://www.newscode.gr/naytilia/story/xekatharizei-ton-stolo-toy-o-alafoyzos-prin-paralabei-ta-nea-toy-tanker], και μετά για επιχειρηματικές δράσεις στα πεδία της επικοινωνίας και της λεγόμενης "πράσινης οικονομίας"

    • kiki avatar
      kiki @ Προφήτης 30/04/2011 14:55:09

      @ Προφητη,
      Χρονια Καλα, ετσι που γιναμε.
      Η πρασινη οικονομια δεν ειναι μεσα στα ενδιαφεροντα του ευεργετη μας, νομιζω οτι ναι.
      Ο Αρχαιος ο οποιος με εχει κανει σοφη απο τις αναρτησεις του , ξερει γιαυτες τις διασυνδεσεις, πρασινη αναπτυξη ,πρασινα αλογα ,πρασινες παχουλες μπιζνες.
      Και δεν ειμαι συνομοσιολογος που κολαω στον φιλοπτωχο ουγγρο,
      αλλα τον παρακολουθω χρονια τωρα αυτον τον τυπο, και τα ντοπια ενεργουμενα, και βλεπω οτι ολο πιο βαθεια χωνεται, σχεδον μας κυβερναει.
      Και παλι καλημερα.

  45. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2011 11:08:09

    Χριστός Ανέστη!
    Πολύ καλό και περιεκτικό σχόλιο, συμφωνώ στα περισσότερα.

    • aristotelis avatar
      aristotelis @ Προφήτης 30/04/2011 14:23:37

      Αληθώς ο Κύριος,
      Να προσθέσω και κάτι άλλο. Πρώτον για να ξεκαθαρίσω την θέση μου υποστήριξα την Ντόρα στις εκλογές για την ανάδειξη αρχηγού. Από την άλλη όμως η μετέπειτα στάση της με έχει απογοητεύσει τα μάλα ενώ θεωρώ εκπληκτική την κίνηση Σαμαρά να πει το ΟΧΙ στο μνημόνιο. Αυτές οι κινήσεις μένουν και χαρακτηρίζουν τους ηγέτες και όχι η καθημερινή ενασχόληση είτε με το μπλοκάκι (όπως παλιότερα προσπάθησαν να μας πείσουν με τον Σημίτη) είτε με τις πολυσχιδείς δραστηριότητες του ΓΑΠ. Και το λέω εγώ που και πάλι ήμουν επιφυλακτικός απέναντι σε αυτήν την στάση και είχα τους δισταγμούς μου. Εγώ όμως έχω την διάθεση και ψάχνομαι λίγο παραπάνω και δεν μένω στα επιφανειακά σχόλια των MEGALWN καναλιών και των δελτίων των 8. Λέω όλα τα προηγούμενα για να είμαι όσο το πιο δυνατόν έντιμος απέναντι στους αναγνώστες. Ομως θεωρώ τραγικό λάθος και σε αυτό θεωρώ ότι έχουν υποπέσει και οι περισσότεροι σχολιαστές του Antinews να κριτικάρουμε τόσο σφοδρά τις προηγουμένες κυβερνήσεις της Ν.Δ. Εντάξει ο Μητσότακης και η Ντόρα έχουν υποπέσει σε τραγικά σφάλματα και οι απόψεις τους είναι μάλλον δογματικά νεοφιλελεύθερες. Ομως προσωπικες επιθέσεις εναντίον ενός ανθρώπου που ηγήθηκε της παράταξης επί αρκετά χρόνια και την οδήγησε νικηφόρα στην εξουσία δεν νομίζω ότι βοηθούν σε τίποτα αυτήν την περίοδο. Το ίδιο και επιθέσεις ενάντια σε πεπραγμένα της κυβέρνησης Κ.Κ ειδικα δε όταν αποτελούσαν κεντρική κυβερνητική πολιτική. Ως εκ τούτου θεωρω μάλλον άστοχη την δήλωση του Μιχελάκη που σημειωτέον τον θεωρώ πολύ καλή επιλογή. Το χειρότερο όμως δεν ειναι το στιγμιαίο λάθος που όλοι μπορούμε να το κάνουμε αλλά η εμμονή σε αυτό. Εδώ το ίδιο λάθος έκανε μάλλον και ο κ. Λαζαρίδης

      Αντιθέτως ο Σαμαράς και εδώ το χαρακτηριστικό του μεγάλου ηγέτη, αντιλαμβανόμενος που οδηγεί όλο αυτό δεν παρέλειψε να μνημονεύσει ακόμα και την πρωθυπουργία Μητσοτάκη ενώ συνεχιζει να υπερασπίζεται και το έργο Κ.Κ (πιστεύω ότι επιτέλους πρέπει να υπάρξει μια συνεργασία μεταξύ τους) και να αρχιζει ο Κ.Κ β να παίζει σημαντικότερο ρόλο στις εξελίξεις. Εδώ κάνω μια παρένθεση καθώς θεωρώ ότι ο Κ.Κ παρόλες τις αδυναμίες του παραμένει - για μένα - ο εξυπνοτέρος πολιτικός της γενιάς του με τρομερες δυνατότητες και σωστή αντίληψη του πολιτικού αλλά και διεθνούς γίγνεσθαι. Και μάλλον η πρωθυπουργία του υπήρξε η καλύτερη της τελευταίας 30ετίας. Κάντε συγκρίσεις με όλους τους άλλους και αποφανθείτε.Θεωρώ δε, ότι συγκρινόμενος με τα υφιστάμενα ηγετικά στελέχη της Ν.Δ (Δημ. Αβραμ, Δήμας κ.α) απέχει παρασάγγας)
      Ο Σαμαράς λοιπόν έχει αντιληφθεί αυτήν την συνέχεια της παράταξης και πολύ καλά κάνει. Επιτέλους σε σχέση με τον τυφώνα ΠΑΣΟΚ κανένας οπαδός της Ν.Δ δεν θα πρέπει να ντρέπεται για τις κυβερνήσεις της παράταξης του. Αλλο η ανανέωση του μεσαίου και ανώτερου στελεχιακού δυναμικού και άλλο η αποξήλωση της ιστορίας.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ aristotelis 30/04/2011 15:34:26

        @aristotelis, συμφωνώ ακόμα περισσότερο!

        • αντιλαικος avatar
          αντιλαικος @ Προφήτης 30/04/2011 18:17:28

          σε τι συμφωνεις ακομη περισσοτερο Προφητη?
          στο "θεωρώ ότι ο Κ.Κ παρόλες τις αδυναμίες του παραμένει – για μένα – ο εξυπνοτέρος πολιτικός της γενιάς του με τρομερες δυνατότητες και σωστή αντίληψη του πολιτικού αλλά και διεθνούς γίγνεσθαι"?

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ αντιλαικος 30/04/2011 20:04:26

            Αμφιβάλλεις ότι ο Καρ. διαθέτει "σωστή αντίληψη του πολιτικού αλλά και διεθνούς γίγνεσθαι”;
            Ονομάτισε πολλούς οξυδερκέστερους...

          • aristotelis avatar
            aristotelis @ Προφήτης 30/04/2011 21:24:26

            Ο χειρισμός του θέματος Αναν πρέπει-πάντα προσωπική άποψη φυσικά- να διδάσκεται ως case study για το πως μια μικρή σχετικά χώρα μπορει και πρέπει να διαπραγματεύεται χωρίς ανούσιους λεονταρισμούς του τύπου "εξω οι βάσεις " ούτε όμως δουλοπρεπείς χειρονομίες του τύπου "Ναι σε ολα - ευχαριστούμε τους Αμερικανούς - υπογράφουμε ότι μας πείτε - οι δανειστές μας μας βοηθούν " και άλλα πολλά παραδείγματα της πολύ πρόσφατης ιστορίας μας. Εντυπωσιακή ήταν και η στάση του στο θέμα της διοργάνωσης των Αγώνων - που οι κίτρινες κάρτες του Μαρτιου 2004 μετατράπηκαν σε αποθεωτικά δημοσιευματα τον Αύγουστο του ίδιου έτους. Και τα λέω όντας μηχανικός και εργαζόμενος στον Αθήνα 2004 οπότε έχω μια γνώση του τι παρέλαβε. Ολα αυτά δε, χωρίς να έχει καμία προηγούμενη κυβερνητική εμπειρία....Κάντε τώρα τις συγκρίσεις με τον πρωθυπουργό των πέντε ηπείρων και των εφτά θαλασσών!!!

          • αντιλαικος avatar
            αντιλαικος @ Προφήτης 01/05/2011 04:56:55

            εξυπνοτερος πολιτικος της γενιας του? αλλοιμονο μας σαν λαο... τετοιος περονοσπορος πολιτικης οξυδερκειας?
            οσον αφορα την ερωτηση σου:
            τον Σαμαρα, για παραδειγμα...

  46. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 30/04/2011 11:11:17

    ο τι τιμη σας εποιασε ο λουκουμας στο στομα του και ολα τα καταλαβαινω αυτο με τους συνταγματολογους δεν το ποιανω? τι να τους κανουμε ωρε τους συνταγματολογους? να ελεγχουν την συνταγματικη ορθοτητα των σχολιων ?

    παντως ο συγκεκριμενος καλο θα ηταν να μην λαλει πολυ για το ρημαδι το διαδικτυο εχει ενα κακο: δεν ξεχνα, ουτε που ησουν ουτε τι εγραφες.

  47. Γιάννης Κ. avatar
    Γιάννης Κ. 30/04/2011 11:30:46

    Επερχόμενη πρωθυπουργία Σαμαρά χαχαχααχα.

  48. Aggelos avatar
    Aggelos 30/04/2011 12:15:39

    ο σαμαρας ειναι υπερβολικα δεξιος και πατριωτης γιαυτους του Σκαι,,αλλεργια τους επιασε..να παρουν κανα αντισταμινικο και να μην μας πρηζουν..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aggelos 30/04/2011 13:55:44

      Από μεθαύριο, θα τα πληρώνουν κιόλας τα αντιϊσταμινικά. Τα βγάζει ο Λοβέρδος, όλα, απο τη λίστα.

  49. man8os avatar
    man8os 30/04/2011 12:16:16

    Οσο Φακτορα εισαι ανεξαρτητος θα σου επιτηθενται.
    Αντεξε γιατι εισαι μια απο τις λιγες αδεσμευτες φωνες στην ενημερωση.

  50. δρόμος avatar
    δρόμος 30/04/2011 12:26:34

    Μπορώ θεωρητικά να κατανοήσω τους λόγους που αγχώνονται οι κρατικοδίαιτοι χωματουργοί και μπετατζήδες, εν όψει ενδεχόμενης πρωθυπουργίας Σαμαρά. Οι καραβοκύρηδες όμως τι ζόρι τραβάνε?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ δρόμος 03/05/2011 22:54:25

      Κάθε λιμάνι και καημός...

  51. K. Kapadoks avatar
    K. Kapadoks 30/04/2011 13:28:26

    Χριστός Ανέστη και ευχές στον προφητικό αρθρογράφο , αλλά και στούς σχολιαστές (μέρες πού'ναι) .
    Θέλω να υπογραμμίσω μια πολύ σημαντική πολιτική εκτίμηση που (χωρίς παινέματα) νομίζω ότι αποδίδει την πορεία και τις θέσεις τού συγκεκριμένου ανδρός όσο λίγες φράσεις:
    «Ο Μητσοτακισμός ανήκει στο πολιτικό πουθενά και εκεί θα μείνει .»
    Για μάς που ζήσαμε τον Μητσοτάκη ως επιτομή τής κεντρώας νοοτροπίας από την δεκαετία τού 1960 (Ο.Κ. πιτσιρικάδες ήμασταν , αλλά λόγω ενδιαφερόντων κάτι θυμόμαστε ...) μπορούμε να προσυπογράψουμε αυτό τον χαρακτηρισμό με τα δύο χέρια . Χωρίς να θέλω να μειώσω την σοβαρότητα και την δημοκρατική ευαισθησία φίλων που επέλεγαν από παλιά την κεντρώα παράταξη , δυστυχώς αυτό που την χαρακτήριζε πάντα ήταν αμηχανία υπεύθυνης πολιτικής πρότασης λόγω πρόταξης τού προσωπικού αστικού οράματος και συνακόλουθα έλλειψης τόλμης και πρόθεσης να τσαλακωθούμε αν χρειαστεί ˙ απλά κάλυπτε το κενό τής δικής της πρότασης , μετακινούμενη πότε σε δεξιές επιλογές με ενίοτε ελαφρώς αριστερίζον , πιό φιλελεύθερο βερνίκωμα , ή κάποτε , άν δεν τα εύρισκε με την εκάστοτε “ανακτορική αυλή” σε οιονεί αριστερές ρήξεις . Χαρακτηριστικό παράδειγμα : Αρχιτέκτονας και πρωτομάστορας στις διεργασίες για την δημιουργία τής Ε.Κ. ήταν ο Μητσοτάκης , ως μικρανεψιός τού Ελ. Βενιζέλου και ανεψιός (ή μήπως εξάδελφος ;) τού Σοφοκλή Βενιζέλου . Ο αρχηγός της Γ. Π"ανδρέου κουμπάριασε με τα ανάκτορα αναλαμβάνοντας την βάπτιση τής Αλεξίας (κόρης τού τότε Βασιληά) , ενώ ο γιός του (Ανδρέας Papandrew) με την ομάδα του , ουσιαστικά έθετε ζήτημα καθεστωτικό και επεδίωκε κατάργηση τής Βασιλευομένης Δημοκρατίας . Η Κεντρώα παράταξη σε όλο της το μεγαλείο : Ο πατέρας κουμπάρος τού παλατιού και ο γιός , προβαλλόμενος και ως δελφίνος του , να επιδιώκει την κατάργηση τού παλατιού . Μπορείτε να συμπληρώσετε τον πίνακα σημειώνοντας ότι η προώθηση τού εξ Η.Π.Α. αλεξιπτωτιστή , πρώην τροτσκιστή Andrew ως διαδόχου στην ηγεσία τής Ε.Κ. βέβαια και απέβαινε σε βάρος τού πρωτομάστορά της Μητσοτάκη . Βενιζελικός εξ αίματος ο τελευταίος και σταθερά προσηλωμένος στις επιλογές τού Βενιζελισμού , θα δημιουργούσε παρά ταύτα θόρυβο αργότερα (eighties) με την περίφημη φράση του ότι το δημοψήφισμα τού 1974 , με το οποίο επιλέξαμε την προεδρευομένη αντί τής βασιλευομένης δημοκρατία υπήρξε “unfair” . Ας μην συνεχίσω , δεν γράφω ιστορία , απλλως μού φάνημε σπάνιας ευστοχίας ο χαρακτηρισμός και είπα να το ενισχύσω από τις μνλημες μου .
    Πράγματι «....στο πολιτικό πουθενά...»

  52. σώπα όπου να είναι θα σημάνουν οι καμπάνες avatar
    σώπα όπου να είναι θα σημάνουν οι καμπάνες 30/04/2011 13:35:55

    Πολύ καλά τα λες προφήτη και ελπίζω να μην σταματήσεις εκεί. Όλη αυτή η ομάδα των δήθεν υπερφιλελεύθερων οικονομολόγων έχουν αβαλθεί να μας πείσουν οτι το φεγγάρι είναι ο Ήλιος και οτι ο ΤΟύρκος ήταν η χαρά του Ελληνισμού.Βέβαια αν σκεφτεί κανείς οτι το αφεντικότου ΣΚΑΙ τα συζητάει αυτά με τον Μπάμπης εν μέσου γαρίδας και αστακού τότε καταλαβαίνουμε οτι η σάλτσα που βάζουνε στην Ελληνική ιστορία και την οικονομική κατάσταση βρωμάει ψαρίλα.
    Και επειδή το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να ξεμπερδεύουμε από αυτούς . Ενα shinnok χωράει πολλούς .
    Ακούς εκεί φιλική αναδιάρθρωση ,ο άνθρωπος που πριν από έξι μήνες όταν του έλεγες αναδιάρθρωση τώρα έβγαζε καντήλες και σε έλεγε και άσχετο τώρα μιλάει για φιλική αναδιάρθρωση μην και του πάθουν τίποτα οι τράπεζες ,οι πραγματικοί χρηματοδότες του συστήματος τους.
    Δεν υπάρχει φιλική αναδιάρθρωση , η αναδιάρθρωση από μόνη της είναι μια διαδικασία που αποδεικνύει οτι μια συμφωνία δεν μπορεί για διάφορους λόγους να τηρηθεί.Αρα για ενα από τα δυο μελη αυτό δεν αποτελεί φιλική πράξη και έτσι πρέπει να είναι.
    Οι τράπεζες μαζί με πουλημένες κυβερνήσεις υπερχρεώσαν το λαό με λεφτά που πήγαν σε Γαλλογερμανικές πολυεθνικές ,ελληνικές κατασκευαστικές ,ελληνικές βιομηχανίες και τράπεζες ως στήριξη.Ποιοι φίλοι τα κάνουν αυτά .Τα φίδια φίλοι τα κάνουν.
    Συνέχισε δυνατά ΠΡΟΦΗΤΗ

  53. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/04/2011 13:39:55

    To Αntinews το αντιμάχονται οι νεοφιλελεύθεροι και οι wannabe προφήτες στη θέση του προφήτη.
    Νεόκοποι μηντιακοί δικτατορίσκοι και υποτακτικοί που φιλοδοξούν να υπαγορεύουν γραμμή.

  54. K. Kapadoks avatar
    K. Kapadoks 30/04/2011 13:47:05

    Αφού τιμώμενο πρόσωπο τού άρθρου είναι κυρίως ο κύριος Μπάμπης επιτρέψτε μου να υπενθυμίσω κάποια βιογραφικά του .
    Αντιγράφω από το παλαιότερη καταχώρηση στο
    http://misha.pblogs.gr/2010/07/mhpws-ayth-htan-h-aformh-gia-thn-dolofonia.html , το οποίο παραπέμπει στο “τρωκτικό” και στο “πρώτο θέμα” ως πηγές τού τού άρθρου του :
    «Ο Μπάμπης (Χαράλαμπος) Παπαδημητρίου, ο βραδινός απρόσκλητος προπαγανδιστής του ΔΝΤ, ήταν και παραμένει γνωστός με το προσωνύμιο «Χλωμό Πρόσωπο». Ο άνθρωπος παντός καιρού για κάθε αφεντικό, βασιλικότερος του βασιλέως που προκειμένου να σώσει το τομάρι του δεν διστάζει να καρφώσει, να διαστρεβλώσει, να συκοφαντήσει, να ρίξει λάσπη. Ο επί πολλά χρόνια κρατικοδίαιτος αλλά... ανεξάρτητος «δημοσιογράφος», που δεν έγινε ποτέ μέλος της Ενωσης Συντακτών, ξεκίνησε την καριέρα του το 1983 από το Γραφείο Τύπου του τότε αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Οικονομίας Κωστή Βαΐτσου, παρέμεινε για λίγο καιρό στο υπουργείο επί Κώστα Σημίτη και μετακόμισε στη συνέχεια στην Εμπορική Τράπεζα, σε οργανική θέση και επί διοικήσεως Αδαμάντιου Πεπελάση προήχθη στον βαθμό του διευθυντή. Από την Εμπορική μετατάχθηκε στην Τράπεζα της Ελλάδος παραμένοντας δίπλα στον Λουκά Παπαδήμο επί σειρά ετών. Εν τω μεταξύ η σχέση του με τον Αδ. Πεπελάση τον οδήγησε στο συγκρότημα Λαμπράκη και συγκεκριμένα στο «Βήμα», όπου... ξεκίνησε τη «δημοσιογραφική» του καριέρα, κατά τη διάρκεια της οποίας απογειώθηκαν οι πολιτικές του μεταλλάξεις, σύμφωνα πάντα με τις εκλογικές - κομματικές επιταγές, ενώ επί Βρανόπουλου πέρασε ένα φεγγάρι και από την Ενωση Ελληνικών Τραπεζών. Κάθε φορά που εναλλασσόταν η πολιτική εξουσία, ο Μπάμπης πηγαινοερχόταν από το «Βήμα» στην «Καθημερινή», από εκεί ξανά στο «Βήμα» και ξανά πίσω στην «Καθημερινή», όπου διέπρεψε κοντά στον Γιάννη Αλαφούζο. Διατηρώντας την οργανική του θέση στην Εμπορική, επί διοικήσεως Γιάννη Στουρνάρα, πιέστηκε να αρχίσει να δουλεύει για την τράπεζα όπου εξακολουθούσε να κατέχει θέση διευθυντού. Την ίδια περίοδο ήταν διευθυντής του οικονομικού τμήματος της «Καθημερινής» (στα μέσα και στα έξω δηλαδή) και προτίμησε να παραιτηθεί από την Εμπορική και να προσφέρει τις υπηρεσίες του στη Eurobank, όπου προσελήφθη «πουλώντας» τα χρήσιμα κονέ του στην Τράπεζα της Ελλάδος και στο πολιτικό σύστημα. Ούτε αυτό στάθηκε ικανό να αναχαιτίσει τις φιλοδοξίες του Μπάμπη, που τα παράτησε ξανά για να επιστρέψει στο συγκρότημα του Φαλήρου ως διευθυντής στον ΣΚΑΪ του Γιάννη Αλαφούζου. Από κει και πέρα διαπρέπει, στο κάρφωμα και στο γλείψιμο, από τους ελάχιστους που διασώθηκαν σε κάθε επιχείρηση-σκούπα του συγκροτήματος. Ο πρώην συνεργάτης τού Σημίτη ήταν ο πρώτος που τον κατηγόρησε δημόσια....» κλ.π...
    Δεν είναι άγνωστα βέβαια , απλά τα υπενθυμίζουμε .
    Και πάλι συγχαρητήρια στον "προφήτη" .

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ K. Kapadoks 30/04/2011 15:41:22

      @K. Kapadoks
      Ευχαριστώ που τα θυμίζεις και συμπληρώνεις ψηφίδες.
      Βλέπεις, μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε, σημασία έχει τι κάνουμε.
      Απ΄αυτό "σάπισε" η Ελλάδα. Μεγαλοστομίες και ιδεολογήματα από λίγους ντενεκέδες, πληρωμένα με δανεικά που εξωφλούν οι υπόλοιποι.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ K. Kapadoks 30/04/2011 20:03:02

      Η ουσία του βιογραφικού είναι ότι ο Μπάμπης, που ζητά εξάπαντος να απολυθούν δημόσιοι υπάλληλοι, ξεκίνησε και συνέχισε την καριέρα του ως βέρος κρατικοδίαιτος - και μάλιστα επί "Αλλαγής" -, είτε άμεσα, είτε έμμεσα.
      Άξιος ο μισθός του!
      Το θέμα είναι ότι θα ήταν ευκολότατο για τη ΝΔ, όχι επισήμως, αλλά ανεπισήμως ("κύκλοι", που λένε), να διοχετεύσει το βιογραφικό αυτό του Μπάμπη, με τον κατάλληλο σχολιασμό, ώστε να αποδομήσει τον βδελυρό υπαλληλάκο. Αλλά δεν το κάνει. Γι' αυτό λέει ο κόσμος ότι η ΝΔ δεν ξέρει να κυβερνήσει.

  55. TRG-S25 avatar
    TRG-S25 30/04/2011 13:58:47

    Οι έρευνες για την ακροαματικότητα ραδιοφώνου σας κυριε Γιαννη Αλαφούζο δείχνουν οτι παίρνουν την κατηφόρα όταν έχετε δήθεν δημοσιογράφους, δήθεν σοβαρούς, δήθεν εμβριθείς αναλυτές, δήθεν έγκριτους σαν τον κ.Πορτοσάλτε. Ο άνδρας δεν μπορεί να εκφέρει σωστά ούτε μια φράση. Αφήστε το υφάκι του διακεκριμένου και περισπούδαστου ιερού τέρατος (της δημοσιογραφίας λέμε τώρα)
    Εγώ αλλάζω συχνότητα την ώρα που εκπέμπει ο κύριος αυτός .
    Το αυτό συνιστώ να κάνουν όλοι. Αποδομήστε τον να μπεί φρέσκος αέρας στο σταθμό.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ TRG-S25 30/04/2011 21:09:05

      Εγώ δεν ακούω καθόλου, οποιαδήποτε ώρα, τη Neoliberalismus Welle. Ούτε καν στην "Ελληνοφρένεια".

  56. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 30/04/2011 14:08:39

    Εγώ πάλι ο αφελής δεν καταλαβαίνω κάτι δημοσκοπήσεις (από αυτές που έχει γεμίσει ο τόπος), που πλασάρουν την αγάπη του έλληνα προς τις ιδιωτικοποιήσεις.
    Άλλο άρση της μονιμότητας, άλλο καθεστώς λειτουργίας στη βάση του νέου δημόσιου μάνατζμεντ, με όρους ιδωτικού δικαίου και ...ααααααααααλλο ζήτημα, το να περάσει η κρατική περιουσία, το κρατικό κεφάλαιο σε χέρια ιδιωτών!
    Εδώ κρύβονται ευσεβείς πόθοι θαρρώ και όχι πάντως κάποια λαϊκή απαίτηση...
    Όλα για την έμμεση εξουσία γίνονται και για το χρήμα!

  57. danaos avatar
    danaos 30/04/2011 15:08:31

    Σου το έγραψα και πιο πάνω.Με ξενύχτησες μ'αυτά που έγραψες.Ποιος είσαι εσύ τέλος πάντων που θα τα βάλεις με το τέρας αυτό της μορφώσεως που λέγεται Μπάμπης;Αυτός τη Συγγρού την παίζει στα δάχτυλα!Γι αυτό έκανε συστάσεις το παιδί!

  58. ierofantis avatar
    ierofantis 30/04/2011 15:34:21

    Χριστός Ανέστη Προφήτη.

    Δύο ταχύτατα σχόλια, διότι οι προλαλήσαντες με κάλυψαν πλήρως...

    Πρώτον, τα Αντινέα έχουν πράγματι εξελιχθεί σε πύρινη ρομφαία. Που κόβει και καίει νεοταξίτες...

    Δεύτερον, ο κ. Μπάμπης προσωπικά μου είναι συμπαθής. Προθερμαίνομαι στο γέλιο, σε ζώνη prime time... λίγο πριν το Ράδιο Αρβύλα...!

    Babis, we love you...!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ierofantis 30/04/2011 16:41:16

      Αληθώς Ανέστη ierofantis
      Υπάρχουν και χειρότεροι αλλά δεν θα έφτανα μέχρι αγάπη.
      Μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το μέσο. Οι σκουπιδοεκπομπές της ΣΚΑΙ TV, αμερικανιές για αποβλάκωση υπηκόων. Τέρατα, μυστικισμός, συνωμοσιολογία, έγκλημα, μέσα στα ελληνικά σπίτια.

  59. Κώστας avatar
    Κώστας 30/04/2011 15:53:47

    Από την Καθημερινή, τι να περιμένει κανείς;
    Εδώ ο σοβαροφανής διευθυντής της κ.Παπαχελάς έφτασε στο θλιβερό και κωμικό σημείο να εξυμνεί τον...Καρατζαφέρη.Το εν λόγω άρθρο Παπαχελά-ύμνος στον μεγαλύτερο λαικιστή της μεταπολίτευσης θα τους συνοδεύει εφ όρου ζωής. Θα ντρέπονται για όσα έγραψαν και θα είμαστε εδώ να τους τα υπενθυμίζουμε. Μπάμπης, Πορτοσάλτε, Παπαχελάς: γραφικοί, φανατικοί, ημιμαθείς, υμνητές ακραίων λαικιστών, σε διατεταγμένη υπηρεσία.
    Εμπάργκο στην Καθημερινή. Και διαφώτιση φίλων και γνωστών για διακοπή αγοράς της Καθημερινής.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κώστας 30/04/2011 21:11:23

      Είναι απολύτως αναγκαίο να συνειδητοποιήσουμε ότι την αλαφουζοφυλλάδα δεν πρέπει να την αγοράζουμε ΟΥΤΕ για τα δολώματα που προσφέρει με μορφή CD. Πρέπει να την οδηγήσουμε στην οικονομική ασφυξία και στο κλείσιμο, το συντομότερο δυνατό.

  60. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 30/04/2011 16:27:47

    Χριστός Ανέστη Προφήτη!..

    Μια και ο Μπάμπης μας προτρέπει να διαβάσουμε το Σύνταγμα, ας αρχίσουμε να το μελετάμε (μια και δεν το ξέρουμε) αλλά από την ανάποδη:

    ΑΡΘΡΟ 12Ο

    "Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν Θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

    Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

    Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη Βία".

    Αν αρχίσουμε από εκεί, δε γλιτώνουν οι λουστράκοι του Μνημονίου.

  61. Misha avatar
    Misha 30/04/2011 16:40:11

    Προφήτη

    Χριστός Ανέστη!
    Κι έλεγα γιατί βρώμισε το γραφείο μόλις μπήκα στο ΑΝΤΙ...
    Μετά είδα πως είχες πετύχει με μιά βολή το κτήνος σε εγκέφαλο και «καρδιά» ταυτοχρόνως (δεν το λές «καρδιά» αυτό το μηχάνημα ανακύκλωση λυματολάσπης, αλλά ας μου συχωρεθεί η ακυριολεξία) κι είχε γεμίσει ο τόπος από τις μύξες, τις φύσες και τα άλλα τοξικά υγρά του Γιαννάκη...


    Τα δύο συγκροτήματα- του μαστρο Μπόμπο και του αφέντη Τσουτσουλομύτη - χρειάζονται αντιμετωπιση αλά Τσέρνομπιλ και Φουκουσίμα : μη αναστρέψιμο ενταφιασμό υπό τσιμεντένια σαρκοφάγο.Αλλιώς, οι ένοικοι τους είναι τόσο άπληστα όντα που δε θα διστάσουν να λειτουργήσουν , για μια ακόμη φορά, ως Εφιάλτες.

    • Misha avatar
      Misha @ Misha 30/04/2011 16:42:07

      Τα τρία συγκροτήματα εννοούσα, ξέφυγε ο , περι ου ο λόγος, Μονοπύθμενος e-κωλόγος του Φαλήρου...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Misha 30/04/2011 19:59:43

        @ Γιάννης Φαίλτωρ
        @ Misha
        Αληθώς Ανέστη φίλοι!

        Προαπαιτούμενο για οποιαδήποτε θετική εξέλιξη είναι η απονομιμοποίηση του πολιτικο-εκδοτικού πλέγματος που μάς έφερε εδώ.
        Βέβαια ο κάθε Μπάμπης δύσκολα θα συναινέσει αυτοβούλως ότι ο ίδιος αποτελεί τον κίνδυνο που περιγράφει το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος.
        Θα χρειασθεί να τούς ...πείσουμε.

  62. driokolaptis avatar
    driokolaptis 30/04/2011 17:29:09

    kαλά ...παλιά κρασιά

  63. azof1234 avatar
    azof1234 30/04/2011 17:30:17

    καλά...παλιά κρασιά

  64. kimonbel avatar
    kimonbel 30/04/2011 17:32:23

    άσχημη μέρα ...στον πράσινο βράχο

  65. SAS avatar
    SAS 30/04/2011 18:30:10

    Ο ''απλός '' πολίτης , όπως συνηθίζουν να μας αποκαλούν, δεν έχει καμία ευκαιρία να ακουστεί η φωνή του και να αντιπαρατεθεί με όλους αυτούς που έχουν την δύναμη του μέσου που λέγεται τηλεόραση . Αφού όμως αυτός ο ''κύριος'' μας κάνει την τιμή να διαβάζει το antinews και να κάνει και υποδείξεις , εδώ κάνει σε πρωθυπουργούς σ’ εμάς θα κωλώσει , θα ήθελα να του πω πως τον εφιάλτη των θυμούνται σήμερα μαζί με τον Λεωνίδα . Αυτή θα είναι η θέση του μαζί με τους άλλους εφιάλτες που μας κυβερνάν .

    • φωνη avatar
      φωνη @ SAS 30/04/2011 21:01:00

      Η ιστορία του κόσμου είναι η ιστορία ανδρών και γυναικών που ξεπουλιούνται σε τιμή ευκαιρίας

  66. σώπα όπου να είναι θα σημάνουν οι καμπάνε avatar
    σώπα όπου να είναι θα σημάνουν οι καμπάνε 30/04/2011 18:32:46

    και επειδή αυτό που θέλει ο Μπάμπης και ο κύκλος του φαίνεται οτι τελικά το πετυχαίνουν κάλο θα ήταν να αρχίσουμε από τώρα να αναλογιζόμαστε την επόμενη μέρα

    http://hassapis-peter.blogspot.com/2011/04/blog-post_7394.html

  67. karamanlikos avatar
    karamanlikos 30/04/2011 18:32:48

    Αγαπητέ Προφήτη,

    προχωρείστε δυνατά και συγκρουστείτε μαζί τους! Είναι η καλύτερη διαφήμιση για το antinews!
    Να τους προκαλείτε συνεχώς... είναι τόσο αλαζόνες όλοι αυτοί, τα απομεινάρια της ΣημιτοΔιαπλεκόμενης εξουσιομανίας, που θα επιμένουν να σας διαφημίζουν δια της διαβολής και της λασπολαγνείας!
    Καλό είναι να υπάρχει ένα ισχυρό ιντερνετικό εργαλείο που να παραπέμπει ευθέως στον Σαμαρά. Εγώ πιστεύω πως η ύπαρξή του θα πρέπει να διαφυλαχτεί με κάθε μέσο, απ' όλους μας. Εγώ ως Καραμανλικός δεν είχα αυτή την πολυτέλεια: ΟΛΟΙ με ξέσκιζαν, ακόμα και το antinews! Εγώ ως Καραμανλικός δεν θέλω να πάθει το ίδιο και αυτός που εκτιμώ και εμπιστεύομαι, διότι είναι θέμα αρχής.

    Α! παρεπιπτόντως, εκείνος ο "Ελεύθερος Τύπος" των ΣκαναβοΜπενέκων προβάλλει σε μεγάλο μέγεθος το "σκληρό πόκερ του Γιώργου" και το Σαμαρά σε μια μικρή γωνιά!!!! Γιατί; Συμβαίνει κάτι;

  68. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 30/04/2011 20:31:09

    Προς Μπάμπη και Αλαφουζ...ία:

    Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη!

  69. vaggelis avatar
    vaggelis 30/04/2011 21:43:26

    ουτε 1 σεντς στη Καθημερινη ουτε ενα κλικ στον Μονοπυθμενα

  70. vaggelis avatar
    vaggelis 30/04/2011 21:45:41

    ουτε ενα σεντς στη Καθημερινη ουτε ενα κλικ στο Μονοπυθμενα

  71. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 30/04/2011 23:32:48

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!!!! ( Καμίνη μ'ακούς ή να το ξαναπώ μπας και τσαντιστεί κανένας Μουσουλμάνος,ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!)
    Τώρα όσο αφορά τον Παπαδημητρίου,έ τι να πώ. Τίποτε. Μόνο συγχαρητήρια στον Προφήτη για το πολύ καλό σχόλιό του.

  72. Eagle avatar
    Eagle 30/04/2011 23:34:28

    Δεν θέλω να γίνομαι κουραστικός αλλά θα επαναλάβω το σχόλιο μου στις
    29/04/2011 και 07/03/2011.

    Τον τελευταίο καιρό οι προτεραιότητες του συγκροτήματος Αλαφούζου είναι :

    4. Οτι γράψουν οι συνεργάτες-μέλη της “Δράσης” – Στ. Μάνος, Θ. Βερέμης, Μπ. Παπαδημητρίου, Χ. Τσούκας, Π. Μανδραβέλης κλπ

    3. Οτι προβάλλει τη Ντόρα – έως και δύο άρθρα της συνονθυλεύματα δημοσιεύτηκαν - ποιός αρχισυντάκτης τα διάβασε και κατάλαβε.

    2. Ο Αντι-Σαμαρισμός - όσο δεν υποκύπτει στα κελεύσματα της "τρόϊκας" που διατυπώνονται μέσω Παπαχελά και Παπαδημητρίου

    1. Οτι αρπάξει ο Αλαφούζος μας

    Κάθε μέρα επιβεβαιώνεται αυτή η άποψη. Τώρα προστέθηκε ο Πορτοσάλτε ως πολιτικός αναλυτής μια και ανακάλυψε τον όρο “Πασοκονεοδημοκρατία”.

    Βεβαίως η δημοκρατικότητα τους επιβάλλει την μη μετάδοση των σχολίων που θίγουν πραγματικά προβλήματα ή την αγραμματοσύνη (του Διευθύνων, η είσοδο, θα συμμετέσχετε κλπ) ή την ασχετοσύνη τους.

  73. η Dimi avatar
    η Dimi 01/05/2011 00:40:53

    «Αλί απ’ τον Αλή που ‘χασε τ’ άλογο και πιλαλεί.»
    ~Λαϊκή ρήση γιά την απόγνωση

    Εξαιρετικός όπως πάντα, Προφήτη. Χρόνια Πολλά!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ η Dimi 01/05/2011 11:17:13

      Χρόνια Πολλά Dimi !

  74. Κώστας avatar
    Κώστας 01/05/2011 11:14:59

    Ακόμη βλέπεται SKAI !!!!! Αν είναι δυνατόν !!!! Γυρίστε όλοι τον διακόπτη σε Θέση Off και τότε δείτε όλους αυτούς τους πουλημένους πως θα αισθανθούν το νέφτη στον ποπό τους και θα τρέχουν.......

  75. αδιαφθαρτος avatar
    αδιαφθαρτος 01/05/2011 14:57:16

    Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν σημερα .
    Παρακαλουθω καιρο τωρα την συζητηση στην παρεα σας αλλα δεν μπορω να πεισθω οτι κατι καλυτερο θα προκυψει απο οτι ζουμε και ζησαμε μεχρι σημερα . Και πως να προκυψει οταν το κομμα σας στελνει τον Πανο να συμπαρασταθει στον " Ζορρο" (ελεος,απο Θεσσαλονικη ειμαι και ξερω), αμεσως μετα τρεχει ο Προεδρος να του εκφρασει την συμπαρασταση του , ο Μιχελακης αναλωνεται με τον Αλογοσκουφη , ο Πανος με το τσαμικο της διαπλοκης , ο Βαγγελας με τον "Νονο" , ο κατηγορουμενος πρωην Δημαρχος μας ετοιμαζεται να γινει "Βολευτης" κλπ . κλπ. κλπ. . Ενας απο τους πολλους αναποφασιστους ψηφοφορους ειμαι και εγω , δεν μπορω παρα μονο με την ψηφο μου να βοηθησω , ουτε εγλειψα , ουτε δωροδοκησα , ουτε ωφεληθηκα ποτε απο το συστημα . Συνομοσιολογιες και λοιπα δεν τα δεχομαι , επαναστασεις και πραξικοπηματα ανηκουν για μενα σε ενα παρελθον χωρις επιστροφη . Δεν μπορω ομως να καταλαβω πως μπορεσατε και κανατε προεδρο του κομματος σας και Πρωθυπουργο τον ΑΠΟΣΤΑΤΗ , πως τα καταφερατε και " ριξατε " μεσα σε 5 χρονια τον "Κωστακη "(που ηθελε να "επανιδρυσει το κρατος"αλλα δεν τον αφησατε ), πως αφησατε χωρις μια εστω κατηγορια τον "ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ " , γιατι κανατε ακομη πολλα αλλα που θαπρεπε να γραφω μεχρι αυριο για να τα αναφερω ολα ( κουμπαροι , νταβατζηδες , κλπ.κλπ.κλπ.)
    Για τους ως ανω λογους , αναρωτιεμαι " αφου δεν μπορειτε να κανετε πρωτα την ρηξη με το παρελθον σας , πως θελετε να συσπειρωσετε γυρω απο τον νυν προεδρο σας περισσοτερους σαν και μενα τον αδαη .

  76. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 01/05/2011 16:18:46

    ΟΝΤΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΙΚΟΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ
    ΠΕΙΘΑΡΧΟΝΤΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΝΟΜΙΖΩ
    ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΘΕΣΩ ΣΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΟ ANTINEWS ΤΟ ΕΞΗΣ
    ΕΡΩΤΗΜΑ-ΑΙΝΙΓΜΑ:
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ -ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΤΡΕΦΕΤΑΙ
    ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ?
    ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ,ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΩΣ ΤΗΣ Ν.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙAΣ ? .
    ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΡΕΙ ,ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΛΑΣΤΙΚΗ
    ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΑ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ.

  77. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/05/2011 23:17:06

    Λοιπόν, αδέρφια, ο Μπάμπης, ο εντυπωσιασμένος από τον ¨κρυστάλλινο πολιτικό λόγο" της μελαγχολικής προέδρου του στατιστικού λάθους που απειλεί εκλογικά την Χρυσή Αυγή, είπε χθες τα παρακάτω στην καραβίσια καναλάρα της μνημονιακής ανακύκλωσης μυαλών:
    Μπ. Παπαδημητρίου (2 Μαΐου):
    "Δεν αντιλαμβάνομαι, αλλά στη Συγγρού έχουν αποκτήσει περίεργες συνήθειες και πολύ επικίνδυνες θα έλεγα. Δεν ξέρω κατά πόσο, αυτό είναι θέμα του κ. Σαμαρά, σε τελευταία ανάλυση. Φιλαράκια είναι, μπορεί να κάνουν ό,τι θέλουν και όλοι οι άλλοι που ακολουθούν τα Ν.Δ. να πιστεύουν ότι έτσι πρέπει να λειτουργούν τα κόμματα. Κάθε φορά να υπάρχει μια ομάδα και ένας Γκαουλάϊντερ, ο οποίος επειδή υπήρξε υπερασπιστής του Οτσαλάν και επειδή έχει τις σχέσεις που έχει με αυτούς που πιστεύουν ότι η δύναμη και η απειλή είναι ο τρόπος, με τον οποίο πρέπει να γίνεται η πολιτική, έτσι να πιστεύουν δηλαδή ότι μπορούν να επιβάλλουν στους άλλους με το φόβο, τον εκφοβισμό δηλαδή, την απειλή και τον εκβιασμό τη δική τους άποψη.
    Αλλά εντάξει, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα και οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι να γράφουν ό,τι θέλουν και μπορεί να γράφει στο δίκτυο ο κ. Φ. Κρανιδιώτης ό,τι γουστάρει. Αλλά γιατί νόμισε ο κ. Φαήλος ότι απευθυνόμουν εγώ σε εκείνον; Καμία σχέση δεν θέλω να έχω μαζί του, με ανθρώπους σαν κι αυτό, όπου το μόνο, ίσως, σωστό που έχει κάνει στη ζωή, είναι η υπεράσπιση της υποθέσεως των Αρμενίων. Όλα τα άλλα με αφήνουν παγερά αδιάφορο ή και με βρίσκουν εχθρικό. Αλλά εγώ προσωπικά δεν έχω καμία σχέση μαζί του, δεν θέλω ούτε εκείνος να έχει καμία σχέση μαζί μου. Και εν πάση περιπτώσει, τα λόγια του μαζεμένα, γιατί το Φαήλος, αρκεί να αλλάξεις το ‘’η’’ με το ‘’υ’’ για να βγάλεις ένα καλό συμπέρασμα για το που το πάει.
    Από ‘κει και πέρα, ο κ. Σαμαράς ας δει τι κάνει με τους στενούς του, αγαπητούς του συνεργάτες".
    Δεν αντελήφθην τί εννοεί ο ποιητής. Άρθρο για την αφεντομουτσουνάρα του δεν έγραψα, μόνο σχόλια εδώ, στην ανάρτηση του φίλου Προφήτη, αλλά φαίνεται πονάνε. Ε, αυτή η 29η Νοεμβρίου έκλεισε πολλά σπίτια.
    Ναι, σίγουρα δεν έχουμε καμμία, μα καμμία σχέση. Αλλιώς, κυρ Μπάμπη αναλυτή του φτωχού μνημονιακού, θα 'χε κόψει τις φλέβες της η μανούλα μου.
    Και να σου πω, άμα αντί για ήτα βάλεις άλλο ένα λάμδα, γίνεται κάτι άλλο...

  78. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 05/05/2011 21:06:46

    "ο οποίος επειδή υπήρξε υπερασπιστής του Οτσαλάν και επειδή έχει τις σχέσεις που έχει με αυτούς που πιστεύουν ότι η δύναμη και η απειλή είναι ο τρόπος, με τον οποίο πρέπει να γίνεται η πολιτική, έτσι να πιστεύουν δηλαδή ότι μπορούν να επιβάλλουν στους άλλους με το φόβο, τον εκφοβισμό δηλαδή, την απειλή και τον εκβιασμό τη δική τους άποψη"

    Ξεχνάτε κάτι κ.Παπαδημητρίου:ο Κρανιδιώτης μαζί με κάτι άλλους "τραμπούκους" (Ναξάκης κλπ) αθωώθηκαν πανηγυρικά από την ελληνική δικαιοσύνη.Σας θυμίζω ότι είχαν μηνυθεί για την υπόθεση Οτσαλάν από τον νύν Αντιπρόεδρο Κυβερνήσεως. Επειδή γνωρίζω καλώς αλλά δεν νομιμοποιούμαι να μιλήσω, θα έλθει το πλήρωμα του χρόνου και οι πρωταγωνιστές θα αποκαλύψουν για τον συγκεκριμένο ρόλο συγκεκριμένων προσώπων.Ο φόβος, η απειλή και ο εκβιασμός δεν είναι μεθοδολογία ανθρώπων που ζούν στο φώς και εκφράζονται ανοικτά και δημόσια.Αλλοι μετέρχονται αυτών των μεθόδων.Αλλοι έχουν την δύναμη του μικροφώνου ή του "γυαλιού", μην ξεχνιόμαστε.

    Υ.Γ.
    Ναι πράγματι,τα δορυφορικά τηλέφωνα δεν είναι ασφαλή...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 06/05/2011 01:53:33

      Κι εσύ τέκνο Βρούτε;
      Ωρέ Κώστα, ήμουν συνήγορος υπεράσπισης στην δίκη κι όχι...κατηγορούμενος. Υπερασπίστηκα τον ίδιο τον Οτσαλάν για την παράνομη είσοδο (δια πληρεξουσίου από το Ιμραλί) και τους Αϋφέρ Καγιά και Γιακάρ Τζενγκίζ, τους συνοδούς τους, για την "διακινδύνευση της διεθνούς ειρήνης της χώρας" (άρθρο 140 Π.Κ.). Αθωώθηκαν άπαντες.
      Είδες πως η βρωμιά κι η λάσπη πες-πες αφήνει κάτι ακόμη και στους καλοπροαίρετους;

  79. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 06/05/2011 06:27:29

    Ουσιαστικά εσύ ήσουν ο κατηγορούμενος και δεν το είχες αντιληφθεί. Οι άλλοι ήταν απλά "αναλώσιμοι" και "τελειωμένοι".Είπαμε,τα δορυφορικά τηλέφωνα δεν παρέχουν ασφάλεια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.