#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/02/2010 14:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η πολιτική απάτη της 4ης Οκτωβρίου 2009 και η συναίνεση



Το διάγγελμα της Τρίτης του πρωθυπουργού  επιβεβαίωσε, με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, την πολιτική απάτη που έγινε στις εκλογές του Οκτωβρίου του 2009.

Είναι πλέον προφανές ότι ο ελληνικός λαός εξαπατήθηκε. Η ψήφος του υφαρπάχθηκε από ένα σύστημα, το οποίο δεν υπολογίζει τίποτα και κανένα και δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ για να κερδίσει τη νομή και τα λάφυρα της εξουσίας.

 Η απάτη αυτή μπορεί να συγκριθεί (θα θυμούνται οι παλαιότεροι)  μόνο  με το 1985 όταν ο πατέρας του σημερινού πρωθυπουργού  προκήρυξε εκλογές με κεντρικό σύνθημα «ΠΑΣΟΚ: Για ακόμα καλύτερες μέρες» και την επόμενη μέρα μας…. προέκυψε «διετές σταθεροποιητικό πρόγραμμα» υπό τον Σημίτη!

 Θα θυμάστε όλοι προεκλογικά τον Γ. Παπανδρέου να δηλώνει:

Ότι «λεφτά υπάρχουν»

Ότι «θα αυξηθούν οι μισθοί στο δημόσιο πάνω από τον πληθωρισμό»

Ότι «δε θα θιγούν τα όρια συνταξιοδότησης»

Δε θα επιβληθεί φόρος στα καύσιμα

Ότι η κρίση της οικονομίας μας είναι εγγενές φαινόμενο και δεν έχει σχέση με την παγκόσμια κρίση. Και πολλά άλλα.

Θα  θυμάστε επίσης ότι ο κ. Παπανδρέου  κατακεραύνωσε τον Καραμανλή όταν εκείνος περιέγραψε το πρόβλημα και πρότεινε λύσεις. Ισχυρίστηκε μάλιστα ότι έχει σχέδιο που θα μας βγάλει από την κρίση, ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΑΝΑΛΓΗΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

 Υπήρχε ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ στον οποίο ο Παπανδρέου δεν καλλιέργησε προσδοκίες και δε δημιούργησε ελπίδες;

 Είναι, επομένως, λάθος της Ν.Δ. που παρέχει στήριξη και συναίνεση σ’ ένα Πρωθυπουργό, που κορόιδεψε  τον Ελληνικό λαό. Είναι σαν να επιδοκιμάζει τις μεθόδους του.

 Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 05/02/2010 14:24:47

    Συμφωνώ.

  2. donaE avatar
    donaE 05/02/2010 14:28:48

    Το Πασοκ πηγε και συναντησε την ΝΔ εκ των υστερων εξαπατωντας τους ψηφοφορους.
    Οποτε ειναι δυσκολο να μην συναινει αυτη μαζι του.Ποσο αριστερα μπορει να παει η τωρα ΝΔ;

  3. anonymous avatar
    anonymous 05/02/2010 14:41:44

    Έχω μια απορία. Τώρα τελευταία δημοσκοπήσεις δεν έχουμε. Έχει κανείς καμιά πληροφορία για το αν υπάρχουν καθώς και για το περιεχόμενό τους;
    Θέλω να δω αν έχει ξεκινήσει να ανατρέπεται το κλίμα, αν και δεν το νομίζω. Την ανατροπή θα την δούμε από το φθινόπωρο και μετά.

    • popolaros avatar
      popolaros @ anonymous 05/02/2010 21:38:35

      Δεν τους συμφέρει.
      Πάντως σε επιμέρους διαδυκτιακές κυρίως δημοσκοπήσεις, πέφτει πολύ γέλιο.
      Αυτό συμπυκνώνεται σιγά-σιγά, σε επίπεδο κυβέρνησης και πρωουπουργού..

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ anonymous 06/02/2010 13:40:58

      Δεν αρκεί να τα θαλασσώσει το ΠΑΣΟΚ για να ανατραπεί το κλίμα. Το θέμα δεν είναι απλά να φύγει αυτή η κυβέρνηση πριν την τετραετία (πριν αφελληνισθεί η χώρα τελείως) αλλά να μπει στη θέση της μια ικανή. Και, δυστυχώς, η προηγούμενη δεν ήταν ικανή. Ο Σαμαράς μόνος του δεν μπορεί να κυβερνήσει. Χρειάζονται πολλά άξια στελέχη για να κυβερνήσεις και η ΝΔ αυτή τη στιγμή δεν τα έχει. Το ζητούμενο είναι αν μπορεί να τα αποκτήσει ψάχνοντας μέσα στην κοινωνία με όλες τις εσωκομματικές συγκρούσεις που θα επιφέρει αυτό.

  4. ndvoice avatar
    ndvoice 05/02/2010 14:52:46

    Συμφωνούμε απόλυτα. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να συνεχιστεί αυτή η συναίνεση, αλλά μετά τα πρώτα επικοινωνιακά κέρδη, να αρχίσει σφοδρή μάχη εναντίον του ΠΑΣΟΚ.
    Σε διαφορετική περίπτωση, αν συνεχιστεί αυτό το γαϊτανάκι της συναίνεσης, θα έχει πολιτικό κόστος και η ΝΔ και ο Σαμαράς, γιατί θα δοθεί η εντύπωση ότι "το ένα χέρι νίβει το άλλο" για να διασωθεί το υπεύθυνο πολιτικό κατεστημένο και δεν νομίζουμε ότι ο Σαμαράς θέλει να φορτωθεί κάτι τέτοιο.

  5. che avatar
    che 05/02/2010 15:09:22

    Πράγματι ο Καραμανλής περιέγραψε πιο σωστά το΄χαμό' που δημιούργησε. Και για αυτο έπρεπε να τον ....ψηφίσουμε; Πάλι δε καταλαβαίνω.

    Είπαμε, εχουμε αυτούς που μας αξίζουν...φάτε τους στη μάπα τωρα!

    • man8os avatar
      man8os @ che 05/02/2010 15:19:44

      Δεν τον δημιουργησε. Δημιουργηθηκε λογω του κραχ.

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ che 05/02/2010 15:58:05

      che, δεν ξέρω τί δουλειά κάνεις αλλά έχεις σχέση με τα οικονομικά όση εγώ με το κοφτό βελονάκι.

    • fvasileiou avatar
      fvasileiou @ che 05/02/2010 18:21:30

      Ο Καραμανλής φταίει για την κατάρρευση της Ισλανδίας;
      Ο Καραμανλής φταίει για τα οικονομικά προβλήματα των ΗΠΑ και της Γαλλίας;
      Ο Καραμανλής φταίει για τα τεράστια προβλήματα στην οικονομία της (σοσιαλιστικής) Ισπανίας και Πορτογαλίας;

      Μα πόσο ομφαλοσκόποι είσαστε πια;
      Δεν βλέπετε τον ΓΑΠ σας, που όταν είναι στο εξωτερικό μιλάει για "διεθνή κρίση" και μόνο στο εσωτερικό σας πουλάει τα φούμαρα για "ευθύνες" της προηγούμενες κυβέρνησης;

  6. χρηστος avatar
    χρηστος 05/02/2010 15:23:49

    Αν καί σ' αυτή τή χώρα τά βόσκοντα πρόβατα είναι εκατομμύρια, τό εντόπιο αρνάκι θά είναι πάλι δυσεύρετο καί πανάκριβο, τώρα πού πλησιάζει καί τό Πάσχα.
    Φυσικά τά πρώτα δέν είναι ούτε κάν γάλακτος.

  7. Κωστας Ροδινός avatar
    Κωστας Ροδινός 05/02/2010 15:25:38

    Η οικονομική πολιτική του Καραμανλή έχει αναλυθεί επαρκώς. Οπως και τα λάθη της. Και οι παραλειψεις της. Ο Καραμανλής απέτυχε περισσότερο εξ αιτίας των παραλείψεών του και της αναποφαστικότητάς του.
    Αμφιβάλλει, όμως κανένας ότι μέχρι το Σεπτέμβριο του 2009 η Ελλάδα βίωνε την κρίση ηπιότερα απ' οποιδήποτε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα;
    Θεωρώ, επίσης βέβαιο, ότι η Κυβέρνηση Καραμανλή είχε μια άνετη κοινοβουλετική πλειοψηφία και κυρίως αν είχε μια υπεύθυνη αντιπολίτευση, όπως έχει σήμερα ο Παπανδρέου, σε μεγάλο βαθμό θα είχαν αποτραπεί οι καταστροφικές συνέπειες των τελευταίων μηνών.

    • donaE avatar
      donaE @ Κωστας Ροδινός 05/02/2010 16:16:19

      Ναι μεγαλο μερος των κερδοσκοπικων επιθεσεων γινονται λογω των παλινωδιων της κυβερνησης Πασοκ.

    • fvasileiou avatar
      fvasileiou @ Κωστας Ροδινός 05/02/2010 18:24:04

      Η αναποφασιστικότητα του Καραμανλή είναι το 152. Το οποίο καθοδόν έγινε 151 (για την αποστασία αυτή δεν θα μιλήσει κανείς;). Και όπως ομολογούν κάποιοι τώρα ήταν έτοιμοι να το κάνουν 150.

      Αν ο ΓΑΠ φρεσκοεκλεγμένος και με εκατόν εξήντατόσους χρειάζεται την συνέναιση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ο Καραμανλής με 152 τι μπορούσε να κάνει άλλο από το να είναι "αναποφάσιστος";

    • Καππαδόκης avatar
      Καππαδόκης @ Κωστας Ροδινός 05/02/2010 19:24:54

      Εαν ο Καραμανλής δεν ήθελε να παραδώσει την εξουσία επειδή έβλεπε τι έρχεται, ποιος καλός Θεός τον φώτισε να πάει σε πρόωρες εκλογές; Και μετά, κατά την διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας παρουσίαζε με μελανά χρώματα την κατάσταση που αυτός δημιούργησε. Και θέλαμε να κερδίσει και τις εκλογές; Και φταίει ο Παπανδρέου για αυτό; Νομίζω σε αυτή τη χώρα ζούμε και στοιχειώδη λογική διαθέτουμε για να αντιληφθούμε ότι ο Καραμανλής ήθελε να φύγει μια ώρα αρχύτερα για να μην χειριστεί αυτά που ερχόντουσαν. Ολα τα άλλα είναι κομματικοί φανατισμοί.

  8. Gman avatar
    Gman 05/02/2010 15:31:35

    Καλησπέρα σε όλους. Μια ερώτηση παρακαλώ. Αληθεύει ότι το ΠΑΣΟΚ στα "μουλωχτά" έβγαλε μια εγκύκλιο ή νομοσχέδιο (με συγχωρείτε δεν γνωρίζω ακριβώς τι) το οποίο απαγορεύει(!!) πλέον να υπάρχει το Εθνόσημο ή/και ο Σταυρός στο σήμα της ΕΛ.ΑΣ?? Αν αληθεύει νομίζω ήρθε η στιγμή να ξεσηκωθούμε! Ως εδώ και μη παρέκει! Αρκετά πια! Αφαίρεσαν την λέξη "Εθνικής" από το υπουργείο οικονομίας, κατήργησαν το ΥΠ.ΜΑ.Θ., κοτεύουν απέναντι στου Τούρκους ενώ δημοσιοποιήθηκε από τους ίδιους σχέδιο/πλάνο πρόκλησης πολέμου μεταξύ των 2 χωρών, "Ελληνοποιούν" ούτε εγώ δεν ξέρω πόσου λαθρομετανάστε (διότι περι τέτοιους πρόκειται οι περισσότεροι), "προσλαμβάνουν" ως Γ.Γ. Υπ. Παιδείας μια κυρία (ο θεός να την κάνει έτσι) η οποία δεν έχει ουτε ΚΑΝ βασικό πτυχίο συν του οτι είναι και φιλότουρκοι και ανθέλλην (ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΗΣ) και τώρα προχωράνε σε αυτό?? Έτσι όπως πάμε δεν μένει πολύ να αρχίσουν να χτίζονται τζαμιά σε κάθε πόλη, να καταργηθούν τα θρησκευτικά γιατί θα θεωρηθούν αντι-εθνικά ή μη προοδευτικά ή ουτε εγώ ξέρω τι άλλο και σιγά σιγά θα ξεχάσουμε ποιοι είμαστε και το σημαντικότερο από που ήρθαμε. Ωραία πράγματα. Αντι να μαθαίνουμε λίγο από τους Ελβετούς και να προχωράμε σε δημοψήφισμα όσον αφορά ζητήματα Εθνικής σημασίας και να αφήνουμε τον λαό, που στο κάτω κάτω ΕΜΕΙΣ σας βάζουμε ΕΣΑΣ τους πολιτικούς εκεί που είστε, τους γράφουμε στα ...... και συνεχίζουμε ακάθεκτοι το έργο των δήθεν Ευρωπαίων, Μουσουλμάνων και εγώ δεν ξέρω τι.

    Bravo George!!

    • αnonymous avatar
      αnonymous @ Gman 05/02/2010 18:52:32

      Το τρωκτικό είχε το εθνόσημο πριν και μετά την αλλαγή. Λένε ότι την αλλαγή την έκανε στα μουλωχτά ο Παυλόπουλος εδώ κι ένα χρόνο.
      Πάντως τα πράγματα είναι μπερδεμένα. Κάνανε την κουτσουκέλα και τώρα κρύβονται.
      Αν παρατηρήσετε, φαίνεται να υπάρχει μια ομάδα η οποία προσπαθεί να διαλύσει τον κοινωνικό ιστό στα μουλωχτά. Αυτή δε φαίνεται πουθενά και κρύβεται. Μέχρι να την βρούμε και να την ξεμπροστιάσουμε θα υποφέρουμε.

    • hypo avatar
      hypo @ Gman 05/02/2010 20:19:20

      Θα απαγορευτεί να ράβεται η σημαία στις στολές. Άλλωστε δεν προβλέπεται, όπως και στον στρατό. Το εθνόσημο θα υπάρχει στον μπερε, όπως και προβλέπεται.

  9. remali avatar
    remali 05/02/2010 16:01:12

    αληθευει

  10. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 05/02/2010 16:27:43

    Φάκτορα, γιατί μου έκοψες το σχόλιο;

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ πρασινάλογα 05/02/2010 17:14:42

      Προφανώς γιατί θα έγραφες με μη επιτρεπτά λόγια....

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ πρασινάλογα 05/02/2010 17:24:04

      Φάκτορα, μήπως μπορώ να έχω μία απάντηση;

    • Factorx avatar
      Factorx @ πρασινάλογα 05/02/2010 17:48:24

      ΠΟιό σχόλιο; ορισμένοι δεν εννοείτε να βάλετε μυαλό. Κόβεσαι μονίμως απο τώρα αγαπητε γιατί ψεύδεσαι - και μην με παρακαλάς μετά απο το e-mail να σε ξαναβάλω.

      Και να πω και κάτι άλλο με την ευκαιρία: Ορισμένο- - ελάχιστοι ευτυχως- με υφος χιλιων καρδιναλιών απευθυνονται στο site με επιτακτικό ύφος και απαιτούν το ένα και το άλλο, οταν δεν βρίζουν. Πως την είδαν; Σε σταύλο μεγάλωσαν; "Δημοκρατία" σημαίνει αγένεια και απροσμέτρητη βλακεία;

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ πρασινάλογα 05/02/2010 20:07:18

      Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες καλά.
      Έψαξα ένα σχόλιό μου σε λάθος ανάρτηση και με μαλώνεις;
      Δεν κατάλαβα!
      Μία απλή ερώτηση έκανα.
      Που βρίσκεται η δική μου η αγένεια;
      Τέλος πάντων αφού είμαι ανεπιθύμητος δεν ξανάρχομαι αλλά είσαι λάθος.

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ πρασινάλογα 05/02/2010 20:08:43

      Και κάτι τελευταίο.
      Δεν έχω ποτέ επικοινωνήσει μαζί σου με e-mail, με έχει μπερδέψει με κάποιον άλλον.
      Ψάξτο και γειά χαρά.

  11. Άφατος avatar
    Άφατος 05/02/2010 16:41:05

    Κάνεις λάθος. Για το ότι ο Παπανδρέου κορόιδεψε φταίνε οι πολίτες που πιάστηκαν κορόιδα. Αυτοί που τον ψήφισαν να κάνουν μόκο. Όπως και όσοι ψήφισαν Κωστάκη το 2004 και το 2007. Δεν δικαιούνται όσοι εξέθρεψαν και στήριξαν τους πολιτικούς απατεώνες να διαμαρτύρονται. Σταματήστε να χαϊδεύετε έναν λαό που τόσα χρόνια ευνοεί τον ωχαδερφισμό, την αναξιοκρατία, τον νεποτισμό και τη διαφθορά.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Άφατος 05/02/2010 16:45:57

      Μετά από τόσα ψέμματα που είπε το GAP τολμάτε ακόμη και μιλάτε κατηγορώντας τους Έλληνες αντί να κρυφτείτε? Ετοιμαστείτε για πέτρες.

    • Άφατος avatar
      Άφατος @ Άφατος 05/02/2010 17:35:59

      Σε μένα απευθύνεσαι; Δεν τον ψήφισα εγώ. Και φυσικά κατηγορώ τους Έλληνες. Αυτοί ψηφίζουν Παπανδρέου, Καραμανλή και παρολίγον Μπακογιάννη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Άφατος 05/02/2010 17:43:07

      Είσαι μισέλληνας λοιπόν. Της γνωστής παρεούλας που βλέπει GAP και της τρέχουν τα σάλια. Πες μας ότι δεν το ψήφισες κιόλας να δακρύσω για το πόσο "νοιάζεσαι" για τους Έλληνες.

    • Άφατος avatar
      Άφατος @ Άφατος 05/02/2010 17:48:08

      Όχι δεν μισώ τους Έλληνες. Κάτι Ελληναράδες και Γραικύλοι μου τη σπάνε σαν κι εσένα που δεν καταλαβαίνουν 1+1=2. Μόλις καταφέρθηκα εναντίον του ΓΑΠ και μου λες ότι μου τρέχουν τα σάλια που τον βλέπω; Σοβαρέψου.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Άφατος 05/02/2010 17:51:33

      Ελληναράδες και γραικύλοι υπάρχουν μόνο στην ροζ αριστερά. Τους είδαμε στο βιντεάκι να λένε την ελληναριά "Ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε?"

    • Άφατος avatar
      Άφατος @ Άφατος 05/02/2010 17:56:15

      Σε αυτούς να απευθυνθείς επομένως. Εμένα τι με ανακατεύεις;

  12. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 05/02/2010 16:57:40

    αν η ΝΔ συνεχίσει στην ίδια κατεύθυνση στο τέλος θα πάθει ότι έπαθαν οι σοσιαλιστές στη Γερμανία.
    επίσης, είναι σχεδόν σίγουρο ότι με την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα οι περιφερειακές και οι δημοτικές εκλογές, ειδικά στις μεγάλες πόλεις, θα έχουν δημοψηφισματικό χαρακτήρα..

  13. μαρικα avatar
    μαρικα 05/02/2010 17:02:35

    Gman,αληθευει,οποιος μαλιστα παρολα αυτα το φαιρει πληρωνει προστιμο,τι θυμωνεις ομως, ο καθε λαος εχει την κυβερνηση που του αξιζει.Ως για τον Καραμανλη ,ειχε δικιο αλλα δειλιασε να βγη μπροστα και προ παντων να χτυπησει την διαφθορα,τωρα πληρωνει τα λαθη του.

  14. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 05/02/2010 17:05:15

    Τελικά ο πρασινάλογος έχει σχέση με το κοφτό βελονάκι...

    OPENGOV...ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ μαζί για την Ελλάδα ρε γαμώτο..

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ ΠΑΝΑΓΟΣ 05/02/2010 17:27:03

      Πανάγο, το επιχείρημά σου είναι αδιάσειστο, μας αφήνει άναυδους.

  15. στ. τακης avatar
    στ. τακης 05/02/2010 17:13:35

    ΣΕ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΛΙΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΣΟ ΟΣΟ.

  16. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 05/02/2010 17:24:43

    Αφού δέν υπήρχαν λεφτά γιατί τα σκορπούσε ο Καραμανλής με τόση άνεση? Μόνο οι προεκλογικές επιχορηγήσεις του Μαρκόπουλου στην Εύβοια λίγο πρίν τις εκλογές έφτασαν τα 700.000 ευρώ, αφήστε τους αστρονομικούς μισθούς στην ΕΡΤ και τα golden-boys, κατα τα άλλα ο Καραμανλής λέει υπεύθυνα την αλήθεια!!! Μήπως δέν είχαν πεί την αλήθεια στον Παπανδρέου? Με τον τρόπο που τα σκορπούσαν έδιναν την εντύπωση οτι υπάρχουν, ο Σαμαράς τα ξέρει αυτά γι'αυτό δέν μιλάει καθόλου όσο και άν τον κατηγορείτε οτι δέν κάνει αντιπολίτευση.

    • Άφατος avatar
      Άφατος @ Κεραυνός 05/02/2010 17:38:02

      Να απολογηθούν επομένως όσοι κατασπατάλησαν σε αθλιότητες το δημόσιο χρήμα. Ξέρουμε ποιοι το διαχειρίζονταν τόσα χρόνια, από αυτούς να ζητήσουμε τα σπασμένα.

    • man8os avatar
      man8os @ Κεραυνός 05/02/2010 17:41:10

      Η Τζπυλια Αλεξανδρατου εχει βιλα στην Εκαλη... Που τα βρηκε τα λεφτα?

    • man8os avatar
      man8os @ Κεραυνός 05/02/2010 17:41:36

      *Τζουλια

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κεραυνός 05/02/2010 17:48:15

      Λαμόγια που κατακρεουργείτε τους Έλληνες, έχετε το θράσσος να μιλάτε κιόλας? Πόσα ξεπουλάει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ? Πόσο μας βουλιάζουν οι ακροβατισμοί του GAP? 4 μήνες χυδαιότητα και έργο μηδέν.

    • l
      l' ami du peuple @ Κεραυνός 05/02/2010 17:50:43

      με τη τζουλια θα τα βαλεις τωρα man8o; αυτη τα βγαλε τιμια με τον ιδρωτα της... πες τα ορεστιε...ποιαν ανεδειξαν οι πρασινοι; εχουν τζουλια αυτοι οι αχρηστοι;

    • man8os avatar
      man8os @ Κεραυνός 05/02/2010 17:55:13

      Απλα εβλεπα σταρ το μεσημερι, και σκεφτομουν ποσα λεφτα ,μαυρα θα ανακαλυψουμε αν τους πιασουμε εναν-εναν να τους ερευνησουμε.

    • man8os avatar
      man8os @ Κεραυνός 05/02/2010 17:56:10

      Οταν λεω τους εννοω αυτο το διεφθαρμενο και εν πολλοις ανηθικο star system εν ελλαδι.

    • l
      l' ami du peuple @ Κεραυνός 05/02/2010 18:05:31

      man8o το star system φταιει; εστω ας πουμε δεν δινουν αποδειξη...εκει ειναι το χρημα;
      τωρα δηλαδη αν ο εισαγωγεας που λεει ο φακτορας παραδιπλα παει να γλεντησει τη συμφωνια που υπεγραψε, τα κοριτσια θα κυνηγησεις;

      ορεστιε η τζουλια και ο εισαγωγεας της ροζ "φτου κακα" ειναι και δε λες τιποτε;

    • man8os avatar
      man8os @ Κεραυνός 05/02/2010 18:22:54

      Αν ημουν προθυπουργος θα εδινα μπονους σε καθε δημοσιογραφο που θα ξεσκεπαε σκανδαλο, απο τον προυπολογισμο. Και θα εβαζα την ΕΥΠ να παρακολουθει ολους τους δημοσιογραφους μην τυχον λαδωθουν.Και θα εξαπελια τους δημοσιογρααφους στο κυνηγιτο του Star system. Δεν μπορει η Τζουλια και η καθε Τζουλια να εχει τζιπαρα, που δεν εχει η μανα μου διευθηντρια της εθνικης. Οποιος πηρε λεφτα που δεν επρεπε να εχει, να τα πληρωσει εντοκα. Δεν γινετε ενας-δυο γκει σχεδιαστες μοδας, 5-10 μοντελα, 3,4 νταβατζηδες και 3,4 πρωινατζουδες να βγαζουν οσα θα εβγαζαν 3000 υπαλληλοι σε ενα χρονο-και λιγα λεω. Να αποκατασταθει η ταξη! Πρωτα απο την τηλεωραση-τις κοκοτες πολυτελειας να τις εχουν για εσωτερικη καταναλωση, οχι για να ξεκιναει το κυκλωμα. Τους σχεδιαστες μοδας, δεν τους χρειαζονται τοσα λεφτα, ας τους φορολογησουμε κατι τις παραπανω. Αν δε, εχουν offshore, μπορουμε να φορολογησουμε τα ακινητα τους, και να απαγορευτει η κατοχη ακινητων απο offshore εταιρειες στην Ελλαδα. Οι καθε ειδους νταβατζηδες να διωχτουν το ιδιο και τα καναλια που τους παρουσιαζουν-διαταξη περι δημοσιας αιδου. Να εξεταστει ενδελεχως το εισοδημα τους. Να τους φυγει ο τσαμπουκας. Τα νυχτερινα κεντρα και ολα τα συναφη μαγαζια το ιδιο. Αυτο ειναι σε πολλες περιπτωσεις παραοικονομια. Ολο αυτο το συστημα,εχει το προσωπειο του lifestyl, και του κοσμοπολιτισμου. Αλλα οργιαζουν οι φημες για ξεπλυμα μαυρου χρηματος... Και ολοι εχουν τον τσαμπουκα ξερεις ποια ειμαι εγω? Ποια/ος εισαι? Δεν με ξερεις δεν σε ξερω.Γιατι ειμαι υποχρεωμενος να σε ξερω? Και εν τελει φορους πληρωνεις? Γιατι δεν πληρωνεις? Κατσε να κατασχεθουν μερικα σου ακινητα, και μετα να δουμε για ποτε θα μιλας με σεβαασμο.Και κομμενα τα μαυρα, δωρακια απο επιχειρηματιες για διαφημιση, κλησεις απο καναλια για τηλεθεαση κ.ο.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κεραυνός 05/02/2010 19:29:43

      Ρε Μάνθο κόψε τη κλάψα. Και συ αν θέλεις τζιπάρα ή βιλάρα, ξεκίνα τις βίζιτες και τη κονσομανσιόν να δεις χαϊρι, και μετά τα ξαναλέμε. Αλλα "ούκ παντός πλείν εις Κόρινθον" ή κάπως έτσι...

    • Loretta avatar
      Loretta @ Κεραυνός 05/02/2010 19:54:25

      βρε Μανθος

      ελεος δηλ..να σκεφτομαστε ...επειδη το ειπε καποιος δημοσιογραφος σημαινει οτι ειναι και στην ιδιοκτησια της???

      μην εισαι τοσο αφελης.

  17. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 05/02/2010 17:48:24

    ΠΡΑΣΙΝΑΛΟΓΕ μίλα μονάχα γιά τον εαυτό σου...
    σε συνθήκες άγριας καπιταλιστικής κρίσης το κοφτό βελονάκι ίσως φανεί χρήσιμο...

  18. enas avatar
    enas 05/02/2010 17:51:31

    Το θέμα είναι οτι έχει υποστεί τρομακτική καθίζηση η αντιπολίτευση (ΝΔ) και έχει διασυρθεί (και διασύρεται) τόσο πολύ ο Καραμανλής που ο ΓΑΠ παίζει μόνος του.
    Επομενως η κάθε αηδία του ΓΑΠ (από την καταργηση του εθνοσήμου στις στολες αστυνομικών, έως την opengov πρασινη ανάπτυξη που δήθεν θα μας βγάλει απ' την κρίση) περνάει εύκολα στον ταλαίπωρο λαό και θα δείτε στις επόμενες δημοσκοπήσεις οτι η διαφορά θα είναι πάλι 10 μονάδες.

    • fvasileiou avatar
      fvasileiou @ enas 05/02/2010 18:26:26

      Το θέμα είναι ότι αν η ΝΔ δεν υπερασπιστεί το έργο των κυβερνήσεών της χωρίς μισόλογα και με την περηφάνια που πρέπει να έχει σαν η παράταξη των μεγάλων επιλογών, θα ξαναβγεί στην εξουσία μετά από 15 χρόνια πάλι. Και μέχρι τότε θα συναινεί...

  19. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 05/02/2010 17:54:02

    Orestie άν σε κορόιδεψε σου υποσχέθηκε λεφτά και δέν στα δίνει τράβα να τον ρίξεις μόνος σου. Οτι σκόρπισε σάν χαρτοπετσετάκια οτι υπήρχε απο λεφτά ο Καραμανλής πρίν παραδώσει έχεις να πείς τίποτα?
    Άσε τις κατάρες και τους αφορισμούς για αλλού.

  20. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 05/02/2010 18:39:55

    Κύριοι, Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ!


    Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν λεφτά, και τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα. Αλλά σου λέει ως αληθινός γιος του μπαμπά του ΑΓΠ, ας πώ ότι χανόμαστε, ότι πάμε για χρεοκοπία , διαλυθήκαμε, φαλήραμε, τινάξαμε την μπάνκα στον αέρα, ώστε να βάλει ο χαζολαός πλάτη να ξεπληρώσουμε ένα μέρος αυτών που πρέπει, κι αυτά που μάζεψε ο Καραμανλής-ό,τι μάζεψε- να το βάλουμε στην άκρη για τα γεράματα του Πασόκ και των πασόκων του.

    Γιαυτό αλήθεια έλεγε ο άνθρωπος. Πώς θα συντηρηθεί το κόμμα του που είχε μάθει να είναι ο μπον βιβέρ της πολιτικής , με τις βιλίτσες τους, τα μετρητούλια τους, τις Μυκονίτσες τους, τις κουρσάρες τους χωρίς να βάλουν κάτι στην "άκρη", δηλ. χωρίς να ενθυλακώσουν το κατιτίς τους. Εεεεεεεε; Θέλτε να πάθουν στέρηση πολυτέλειας οι άνθρωποι; ΄Ετσι μεγάλωσαν από το 1981 και εντεύθεν.

  21. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/02/2010 18:41:21

    Το θέμα είναι ψυχαναναλυτικό... Γιατί μας αρέσουν τα ψέματα;

    • l
      l' ami du peuple @ archaeopteryx 05/02/2010 19:05:42

      βοηθαει καθολου;

      Έχουμε υποστεί λοβοτομή;
      ΑΥΓΗ: 02/02/2010

      ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΛΑΣΚΟΥ
      .........γιατί ο προηγμένος κόσμος φαίνεται να αποβάλλει από το σώμα του τα ριζοσπαστικά οράματα της αριστεράς; Αφού προσθέσει στην πρώτη μας απάντηση κι άλλες αντίστοιχες, όπως η προσχώρηση της εκσυγχρονισμένης σοσιαλδημοκρατίας στον μεταμοντέρνο καπιταλισμό ή η πασιφανής φθορά των οργανωτικών προτύπων της Αριστεράς, μεταξύ άλλων, θα επιχειρήσει να αναφερθεί σε κάτι που δεν αφορά την Αριστερά, αλλά πρωτίστως αυτούς που θέλει αυτή να εκφράζει πολιτικά.

      Πρόκειται γι' αυτό που θα ονομάσω «ανθρωπολογικό επιχείρημα», το επιχείρημα, δηλαδή, που υποστηρίζει πως, εκτός των άλλων, έχουμε σήμερα και μια μεταλλαγή ανθρωπολογικού τύπου, η οποία οδηγεί όχι σε υποταγή στον καπιταλισμό και τις αξίες του, αλλά σε «οικειοθελή» προσχώρηση. Αυτό είναι που κάνει την αριστερά ακόμη πιο αναποτελεσματική: οι αξίες και τα προτάγματά της ανήκουν σε έναν «άλλο κόσμο», εκλαμβάνονται περισσότερο ως οιονεί θρησκευτικού τύπου. Ας δούμε λίγο λεπτομερέστερα τη θέση του Σιμόνε, όπως την αποδίδει ο Σεβαστάκης: «Η κοινωνική δικαιοσύνη, η εθελούσια μοιρασιά του πλούτου, η αλληλεγγύη εμφανίζονται ως κάτι το τεχνητό και το ξένο προς τη φυσική κίνηση των επιθυμιών του σύγχρονου πολίτη/πελάτη. Αντίθετα με την εξωτερική και επίπλαστη φύση των [προηγούμενων] αριστερών προταγμάτων, μια ορισμένη δεξιά, ... η «νέα δεξιά», αισθάνεται σαν το ψάρι στο νερό με την πολυδύναμη ανάπτυξη των φυσικών ορέξεων των ατόμων στα πλαίσια μιας πλανητικής κουλτούρας της κατανάλωσης και της υλικής ευζωίας.

      Το κλειδί για την ηγεμονία αυτής της νέας δεξιάς βρίσκεται, άλλωστε, στην ικανότητά της να διεισδύει ευκολότερα στο σύστημα των ηθών και στην αυθόρμητη ιδεολογία όχι μόνο των προνομιούχων, αλλά και των φτωχών και αποκλεισμένων [...] Ενώ η νέα δεξιά γίνεται όλο και πιο πραγματιστική και ευαίσθητη, όλο και πιο ικανή να διαθλά αποτελεσματικά τον σοβινισμό της ευζωίας των προνομιούχων και τις φαντασιώσεις επιτυχίας των φτωχότερων, την προσδοκία για περισσότερη αστυνόμευση και συγχρόνως για περισσότερο fun, η αριστερά και ιδίως εκείνη που δεν υιοθετεί ένα σουπερ-λάιτ πρόγραμμα αντιμετωπίζει τον κίνδυνο της ιστορικής νέκρωσης». Έχει τροποποιήσει ο καπιταλιστικός πολιτισμός σε τέτοιο -και οριστικό;- βαθμό τον «πυρήνα της ανθρώπινης ύπαρξης», ώστε να είναι ανέφικτη η αμφισβήτηση του βασιλιά, έστω κι αν είναι ολοκληρωτικά γυμνός, όπως σήμερα......

  22. aris lalidis avatar
    aris lalidis 05/02/2010 19:05:58

    " Υπήρχε ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ στον οποίο ο Παπανδρέου δεν καλλιέργησε προσδοκίες και δε δημιούργησε ελπίδες;"
    ΕΓΩ.
    Κυριε Ροδινε ειναι σοβαρα ερωτηματα αυτα;Να απολογηθω κι ολας γιατι ο ΓΑΠ του ΑΓΠ δεν μου καλλιεργησε προσδοκιες και δεν μου δημιουργησε καμμια ελπιδα;

  23. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 05/02/2010 19:06:01

    Να,να,νααααα!!!Ξανακαλώστονε.Μερικοί,μερικοί,τσαλαβουτάνε σε τρωκτικά,πρέςς,φίμωτρα κλπ,και μετά έρχονται να μαγαρίσουν και τα blogs,που επιμένουν στην ευπρέπεια.Αφού μας τέλειωσαν οι επίκουροι και οι ΦΕΛΙΧ,τώρα εμφανίσθηκαν κι οι κεραυνοί.Γιατί ματαιοπονείτε βρέ δύστυχα,μισαλλόδοξα,κομπλεξικά εκτοπλάσματα;;;Είπαμε :τι δουλειά έχει στην όπερα και στο Μέγαρο ένας ρεμπετόβιος;Αφού ρε ...τσαμενούλη,το ξέρεις πως τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κ....ους. Θα βαρεθείς και θα ψαρώσεις μέσα στην σοβαρότητα.Δεν θα καταλάβεις τίποτα και θα σε πάρει ο ύπνος στην καρέκλα.Πάντως,με χαρά σας καλωσορίζουμε,γιατί μας χαρίζετε άφθονο κι αβίαστο γέλιο.

  24. anastasios avatar
    anastasios 05/02/2010 19:16:20

    ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ;;

  25. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 05/02/2010 19:29:07

    Καί εγώ συμφωνώ πώς ή συναίνεσις ήταν λάθος τού Σαμαρά.Τί τούς νοιάζει όμως τί λέει ή κάθε κυρία;Θά μέ θυμηθούν στίς κάλπες,όπως κάθε 4 χρόνια.
    Αυτό γιά τους αστυνόμους ισχύει,αλλά στήν γειτονιά μου(δέν λέω πού γιά νά μήν κάψω τα παιδιά)έχω δεί μέχρι τώρα 9 αστυνομικούς μέ τήν Ελληνική σημαία στό μανίκι τους καί πολύ τό χάρικα.
    Πρασινάλογα νά ξέρης ότι τό κοφτό βελονάκι είναι πολύ δύσκολο,καί δέν τό έμαθα ποτέ,τήν ίδια δυσκολία όμως είχα καί μέ τά οικονομικά,αλλά αυτή είναι μιά άλλη πονεμένη ιστορία.
    Νά λέμε βρέ παιδιά καί καμμιά βλακεία διότι αλλοιώς δέν πάει.

    • mesaios daktylos avatar
      mesaios daktylos @ Kὀριννα 06/02/2010 15:19:38

      Το κοφτό βελονάκι έχει σχέση με το κοφτό μακαρονάκι???? :)

  26. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 05/02/2010 19:35:09

    Ενα παντως ειναι σιγουρο!

    Ο ΓΑΠ εκτελει κατα γραμμα τις εντολες που εχει παρει απο αυτους που τον βοηθησαν να παρει την εξουσια.

    Η αλλοιωση του πληθυσμου της χωρας ειναι προ των πυλων οπως επισης και ο μηδενισμος των προβληματων με τουρκια και σκοπια εις βαρος φυσικα των ελληνικων συμφεροντων.

    Η Ν.Δ. απλα δεν υπαρχει!Ο ΛΑΟΣ πολεμα με οποιον τροπο μπορει (εστω και λανθασμενο) και ο Ελληνικος λαος παρακολουθει το θαψιμο του χωρις καμια αντιδραση.

    Πολυ συντομα θα ιδρυθει το κομμα μεταναστων και φυσικα θα γεμισουν οι ενοπλες δυναμεις και τα σωματα ασφαλειας με αλλοδαπους.

    Ας σταματησουν οι ψευδαισθησεις.Ακομα και αν ερθει η Ν.Δ. στην εξουσια με Γιαννακου,Παυλοπουλο δεν προκειται να κανει απελασεις.Ισα ισα που θα κρατησει και το νομο που ψηφιζεται τωρα.

    Οι αμερικανοι πιστευουν πως με 1 εκ αλλοδαπους Ελληνες υπηκοους συν 1 εκ. λαθρομεταναστες η Ελλας θα ειναι πλεον ευνουχισμενη.Το σχεδιο πρεπει να εκτελεστει παση θυσια!

    Μετα παντως απο την ψηφιση του νομου να μην περιμενουν καποιοι να δουν τον Σαμαρα πρωθυπουργο.Ειτε μονο του το ΠΑΣΟΚ ειτε σε συνεργασια με το κομμα μεταναστων και τον συριζα θα μεινει για παρα πολλα χρονια στην εξουσια!

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΞΕΝΟ ΑΝΑΦΩΝΗΣΕ Ο ΜΠΙΛ ΚΛΙΝΤΟΝ ΣΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΠΟΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

    Η ΔΙΑΤΑΓΗ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ!

  27. stathis avatar
    stathis 05/02/2010 19:46:21

    Μια άλλη άποψη στο:
    http://emprosdrama.blogspot.com/2010/02/blog-post_4190.html

    Γιατί ο Καραμανλής παρέδωσε την εξουσία...

    Του Στάθη Σαραφόπουλου
    πρ. Βουλευτή

    Γράφαμε προχθές στο άρθρο μας: Καραμανλής και "αντιπολίτευση", μακάρι ο Καραμανλής να είχε την αντιπολίτευση που έχει σήμερα ο Παπανδρέου!
    Η κατάσταση στην πατρίδα μας θα ήταν τελείως διαφορετική και πιθανόν να μην αντιμετωπίζαμε τα σημερινά αδιέξοδα της οικονομίας μας, δημιουργώντας έναν ασφυκτικό κλοιό γύρο της!
    Προσωπικά πιστεύω ότι ο Καραμανλής ενημέρωσε τον τότε αρχηγό της αξ. αντιπολίτευσης γι' αυτά που έβλεπε ότι έρχονται.
    Δηλαδή την επίθεση των "Διεθνών κερδοσκόπων" εναντίον του ισχυρότερου νομίσματος του πλανήτη, του ευρώ!
    Και ότι η επίθεση αυτή θα γίνει σε χώρες της "Ευρωζώνης" των οποίων η οικονομία τους είναι διαχρονικά προβληματική!
    Δηλαδή των οικονομιών του Νότου (Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία κλπ).
    Του ζήτησε συναίνεση και ο Παπανδρέου του απήντησε...
    ...εκλογές, η μόνη λύση!
    Έτσι εξηγείται και το ερώτημα όλων μας: Γιατί ο Καραμανλής πήγε σ' εκλογές στις 4 Οκτωβρίου 2009;
    Η αντιμετώπιση της επίθεσης χρειαζόταν συναίνεση η οποία δεν υπήρχε με τους ίδιους παίκτες της πολιτικής σκηνής!
    Χρειαζόταν αλλαγή στους ρόλους και στα πρόσωπα!
    Και αυτό έγινε.
    Ήδη αυτή τη στιγμή μαθαίνουμε τις επιθέσεις που δέχεται η οικονομία της Πορτογαλίας από τους ίδιους κύκλους που δέχθηκε και η ελληνική οικονομία!
    Αξίζει να θυμηθούμε την εικόνα του Παπανδρέου πριν δύο χρόνια περίπου και τι έλεγε στη Βουλή στη σχετική συζήτηση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου.
    Η φωτογραφία που βλέπετε είναι από τη συμμετοχή του Παπανδρέου στο συλλαλητήριο της ΓΣΕΕΑΔΕΔΥ, τον Μάρτιο του 2008, όταν συζητούνταν το νομοσχέδιο για το Ασφαλιστικό. και της
    Ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στις 12/3/2008, είχε κατέβει στην πορεία και δήλωνε:
    «Είμαστε όλοι εδώ γιατί παλεύουμε για το δίκιο.
    Και έχει δίκιο ο εργαζομένος που διαμαρτύρεται.
    Έχει δίκιο η γυναίκα που αντιδρά, έχει δίκιο η νέα γενιά που αντιδρά.
    Και δεν θα περάσουν, με αιφνιδιασμούς και με επικοινωνιακά τρικ, αυτά τα μέτρα της κυβέρνησης». Έξι μέρες αργότερα παρενέβη στην ολομέλεια της Βουλής για το Ασφαλιστικό και απευθυνόμενος στον Καραμανλή έλεγε:
    «Δεν μπορείτε να κοιτάξετε στα μάτια τον εργαζόμενο. Τι θα τους πείτε; Είχαν προγραμματίσει τη ζωή τους, πώς να αντέξουν την προοπτική αύξησης των ορίων ηλικίας και μείωσης των συντάξεωνμητέρες, κι αυτές που δικαιούνται; Και οι εργαζόμενες

    Τα λόγια αυτά του Παπανδρέου, σήμερα είναι περισσότερο επίκαιρα από ποτέ!

  28. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 05/02/2010 20:04:42

    Νά είστε σίγουροι πώς αυτοί πού θά μετανοιώσουν πρώτοι γιά τήν αλλοίωσι του πληθυσμού καί ώς εκ τούτου, τήν καταστροφή τής Ελλάδος θά είναι αυτοί πού τήν προκαλούν.Σκεφθήτε μόνο τί θά γίνη,γεωπολιτικώς στήν περιοχή.Picture it!
    Οί επεμβάσεις τού στρατού δέν μ'αρέσουν,γενικώς,αλλά επενέβησαν τήν 21η Απριλίου διότι....κινδύνευε ή χώρα,λέγανε,εσωτερικός εχθρός,λέγανε, κομμουνιστές.
    Τώρα δέν κινδυνεύει ή Πατρίδα,διότι εσωτερικός εχθρός.....δέν υπάρχει.
    Ο στρατός επεμβαίνει όταν τό θέλουν οί πέραν τού ατλαντικού φίλοι καί όχι όταν κινδυνεύη ή πατρίδα.Οποίος ό ξεπεσμός αυτής τής φυλής!
    Κυττάχτε τουλάχιστον όσοι πιστεύουμε σέ αξίες νά πεθάνουμε σάν τόν Παλαιολόγο!

  29. fitsulas avatar
    fitsulas 05/02/2010 20:33:50

    Νομίζω είσαι τελείως λάθος. Ουδείς θεώρησε ότι ο Γώγος είχε την παραμικρή εγκυρότητα ώστε να πιστέψει στις μπαρούφες του. Ο ελληνικός λαός πόνταρε τα ρέστα του σε ένα καμμένο χαρτί μη έχοντας άλλη εναλακτική. Εκούσια και ενσυνείδητα, και όχι από την δήθεν χειραφέτηση των μαρκετιτζήδων, πίστεψε στα ευχολόγια του ΓΑΠ γιατί η ενναλακτική λύση ήταν ο Πάκης, ο Μεϊμαράκης, ο Κωστάκης και το πλέι στέησον. Ουδείς πιστεύει ότι ο θρύλος θα πάρει το τσαμπιολί, αλλά γουστάρουμε να το διαβάζουμε στις φυλλάδες.

  30. Γιωργος avatar
    Γιωργος 05/02/2010 20:38:18

    Ολες τους οι πραξεις (και των δυο ''μεγαλων'' κομματων) ειναι καθαρα προδοτικες.Απο την οικονομια,την παιδεια,την υγεια αλλα και τα Εθνικα μας θεματα που μεταπολιτευτηκά συνεχως μειωνουν και εξευτελλιζουν,μεχρι την συμπεριφορα σε εναν λαο που το μονο που ακουει κυριως τα τελευταια 15 χρονια ειναι ''λιτοτητα''!
    Απο την στιγμη που οι ανθρωποι ειναι απλως αναισχυντοι και σε διατεταγμενη υπηρεσια υπερφουσκωσης των τσεπών τους τοτε ας μην περιμενουμε τιποτα.
    Την στιγμη που ενας πολιτικος θα παει φυλακη για καποιο σκανδαλο τοτε ισως η χωρα να βγει απο την μηχανικη υποστηριξη και να ξεκινησει να ανασαινει ξανα.

  31. ataktos avatar
    ataktos 05/02/2010 20:51:04

    http://www.youtube.com/watch?v=tKydLy3ZrC0

  32. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/02/2010 20:58:12

    H συναινεση ειναι απαραιτητη γιατι δυστυχως το κομμα της ΝΔ πρεπει να κτισθει απο την αρχη ιδεολογικα και εδω ειναι η καταστροφη που επεφερε ο Καραμανλης.Πιο πανω υπαρχει ενα αρθρο της Αυγης που απορει για την κυριαρχια της δεξιας στον προηγμενο κοσμο.Αυτο ειναι γεγονος αλλα υπαρχει μια εξαιρεση,η Ελλαδα.Η Ελλαδα ειναι μακραν η αριστεροτερη χωρα της Ευρωπης και γενικα του προηγμενου κοσμου και η ευθυνη γιαυτο ανηκει στην ηγεσια της ΝΔ.
    Ολη τη πενταετια Καραμανλη η ΕΡΤ μετεδιδε φιλοαριστερα ντοκυμανταιρ,η ΝΔ ειναι το μονο κομμα του ΕΛΚ που αρνηθηκε να καταδικασει τα εγκληματα του κομμουνισμου και φυσικα ως πληρωμη εφαγε και αριστερη "εξεγερση" το Δεκεμβρη 2008.Ζουμε εντελως με τη φαντασια μας σε αλλο πλανητη αλλα επειδη ο πλανητης ειναι ενιαιος μονο ενα κομμα σαν το ΠΑΣΟΚ που πουλαει αριστεροσυνη και κανει τα αντιθετα μπορει να κυβερνησει.
    Απατη στις 4 Οκτωβριου εγινε και δε μπορουσε να μη γινει.Αλλα παροηγουμενως ο Καραμανλης ειχε απεμπολησει πληρως καθε δεξια αρχη για να ευχαριστησει τους φιλους του της αριστερας.Υπαρχουν μερικοι που φωναζουν οτι ειναι υπευθυνος γιατι δεν πηρε μετρα.Φυσικα και ειναι.Αλλα πως μπορουσε να τα εχει καλα με την αριστερα και να παρει μετρα;Τα μετρα σημαινουν λιτοτητα.Εδω δεν πηρε μετρα και η Αθηνα καιγοταν,φαντασου και να επαιρνε.
    Δεν ψηφισα Σαμαρα στα εσωκομματικα και γκρινιαζω και εγω για υποτονικη αντιπολιτευση αλλα αναγνωριζω οτι υπαρχει ηρακλειο εργο μπροστα του.
    Ας υπερασπισει το εργο της κυβερνησης της ΝΔ οσο υπερασπιζεται αλλα ας αποστασιοποιηθει ταχιστα απο τη ΜΗ ιδεολογια της.

    • ataktos avatar
      ataktos @ ψυχραιμια 05/02/2010 21:14:22

      Κάνε ποιο λιανά την φράση σου «Η Ελλαδα ειναι μακραν η αριστεροτερη χωρα της Ευρωπης και γενικα του προηγμενου κοσμου και η ευθυνη γιαυτο ανηκει στην ηγεσια της ΝΔ.» διότι θα πάθω ….τρακουμπαλο με τέτοιες σκέψης .Προσωπικά πιστεύω ότι είμαστε η ποιο ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ κοινωνία στην Ε.Ε.... το τελευταίο παράδειγμα η εκλογή του ξερο… Καρόλου στην προεδρία

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 05/02/2010 21:23:24

      Όπως έγραφα στα άρθρα για τις εσωκομματικές εκλογές καθώς και στα άρθρα για τα αίτια της ήττας της ΝΔ ή ΝΔ μετά το 1974 είχε μόνο ένα στόχο: Να κρατάει το δεξιό στο περιθώριο με αποτέλεσμα μεγάλα κομμάτια οπαδών της, κομμάτια της Ελληνικής κοινωνίας, να τα καταδικάσει στην εξαθλίωση ή να τα θέσει σε μια διαρκή παρακμιακή πορεία.

      Τότε είχα δηλώσει ότι ο Σαμαράς είναι προτιμότερος από την Ντόρα αλλά την ψήφο μου που έχει φύγει από τη ΝΔ ήδη από το 2004 θα πρέπει να ιδρώσει για να την κερδίσει.
      Πέραν των αυτονόητων εκκαθαρίσεων του κόμματος από τα λαμόγια θα πρέπει να δημιουργήσει εκείνες τις δομές στην κοινωνία που χαρακτηρίζουν ένα αστικό κράτος.
      Μέχρι να δω να δρομολογούνται τα παραπάνω ψήφο δεν έχει. Προσέξτε: Δε λέω να τα κάνει γιατί αν τα κάνει δεν χρειάζεται την ψήφο μου. Να δω να ξεκινάει να τα κάνει να έχει θέληση βρε αδερφέ.
      Μέχρι στιγμής δε με έχει πείσει και ειδικά οι αντιδράσεις του στο μεταναστευτικό είναι μια σκέτη απογοήτευση.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 05/02/2010 21:28:32

      ατακτε,
      κατ αρχάς ποιος σου είπε ότι η αριστερά είναι προοδευτική. Η αριστερά είναι ότι πιο αρτηριοσκληρωτικό έχει υπάρξει μέχρι σήμερα διότι νοθεύει τις κοινωνικές δομές.

      Η Ελλάδα σήμερα μετά από 40 χρόνια φανερής ή κεκαλυμμένης κυριαρχίας της αριστεράς εμφανίζει κοινωνικές δομές κράτους του πρώην ανατολικού μπλοκ.

    • donaE avatar
      donaE @ ψυχραιμια 05/02/2010 21:50:31

      Θετικη βρισκει την σταση του Σαμαρα σαν αντιπολιτευση ο Μπαροζο.
      Για τις αγορες ειναι καλο αλλα για τον Σαμαρα...θα δειξει.

    • Επαγρυπνών avatar
      Επαγρυπνών @ ψυχραιμια 05/02/2010 22:02:17

      Δεν μπορω να καταλαβω γιατι απορουν μερικοι στο γιατι ο ΓΑΠ αποφασισε να αλλοιωσει τον πληθυσμο!

      Μα ειναι πολυ απλο!Ο ανθρωπος δεν εχει καμια σχεση σχεδον με το Ελληνικο εθνος.Ειναι κατα 1/4 Ελληνας στην καταγωγη,με αμερικανικη παιδεια και κουλτουρα-πολιτισμο και χωρις εθνικη συνειδηση.Ειναι τυπικο δειγμα για το πως θα ειναι οι κατοικοι αυτης της χωρας σε 30-40 χρονια.

      Το πιο κουφο βεβαια στην ολη υποθεση ειναι οτι ο Ελληνικος λαος τον ψηφισε για ηγετη του.Οποτε οι Ελληνες γουσταρουν το προτυπο ΓΑΠ.Οσο για το ποσο αντιαμερικανοι ειναι οι Ελληνες αυτο φαινεται.Ψηφισαν για αρχηγο τους εναν Αμερικανο!

      Η νεα δημοκρατια απλα δεν υπαρχει αυτον τον καιρο.Ειναι τρια κομματα σε ενα!

  33. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 05/02/2010 21:28:27

    Ο ελληνικός λαός γουστάρει το παραμύθι,το ψέμα, γουστάρει να τον κοροιδεύουν.Κοιτάξτε πίσω στην ελληνική ιστορία κ θα καταλάβετε.Να φέρω μόνο ένα παράδειγμα(example Τζόρτζ).Το Νοέμβριο του 1920 στις εκλογές που προκάλεσε ο νικητής Βενιζέλος,μόλις 3 μήνες μετά τη μεγαλειώδη συνθήκη των Σεβρών,ο λαός έφερε στην εξουσία τη φιλοβασιλική παράταξη που είχε σαν βασικό σύνθημα να σταματήσει ο πόλεμος με την Τουρκία,να περιοριστούν οι συγκρούσεις κάτι όμως που πρακτικά ήταν αδύνατο,λόγω του αντάρτικου που διεξήγαγε ο στρατός του Κεμάλ.Ο ελληνικός λαός ήταν κουρασμένος επειδή πολεμούσε σχεδόν 10 κ έτσι υπερψήφισε τους συντηρητικούς οι οποίοι όχι μόνο δεν σταμάτησαν τις εχθροπραξίες αλλά διείσδυσαν πιο βαθιά στην Μικρασιατική ενδοχώρα,έφεραν πίσω τον βασιλιά Κωνσταντίνο με αποτέλεσμα οι σύμμαχοι Άγγλοι κ Γάλλοι να μας εγκαταλείψουν και να επέλθει αυτό που όλοι γνωρίζουμε:Η Μικρασιατική Καταστροφή.Οι ομοιότητες με το σήμερα μεγάλες,η κατάληξη εύχομαι να μην είναι ίδια

    • l
      l' ami du peuple @ Μαύρος Ιάκωβος 05/02/2010 22:04:49

      δεν εφερε στην εξουσια τον βασιλια ο λαος αλλα το πλειοψηφικο εκλογικο συστημα.
      ο βενιζελος παρα την ψηφο της θεσσαλονικης οπου εχασε με 10000 διαφορα, ηταν 7000 ψηφους μπροστα στο συνολο της χωρας (και 150 εδρες πισω).
      αυτα τα περι κουρασης και ψηφου ειναι κατοπινα στρογγυλεματα της ιστοριας απο αυτα που συνηθιζονται στη γραικολανδη

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 05/02/2010 22:14:24

      Ποιός ψήφισε τον Γούναρη;Τα στρογγυλέματα της ιστορίας;Ο λαός δεν ψήφισε ή κάνω λάθος;Ποιός έφερε τον βασιλιά με το νόθο δημοψήφισμα;Ο Γούναρης δεν έλεγε να γυρίσουν οι στρατιώτες,επειδή ο λαός είχε κουραστεί απο τις αλλεπάληλες πολεμικές αναμετρήσεις και το είχε σαν βασικό σύνθημα;

    • l
      l' ami du peuple @ Μαύρος Ιάκωβος 05/02/2010 22:44:05

      μαυρε ιακωβε, θα σε στενοχωρησω αλλα ο γουναρης βγηκε "ελεω εκλογικου συστηματος", η πλειοψηφια ψηφισε βενιζελο. η ψηφος του στρατου δεν μετρησε.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 05/02/2010 22:59:04

      Με ισχνή πλειοψηφία 7000 ψήφων.Δεν κολλάω εκεί,αυτό που θέλω να πω είναι όπως τότε το 49% του εκλογικού σώματος ψήφισε έναν-η πορεία το έδειξε-ψεύτη,έτσι και τώρα το 44% ψήφισε κάποιον που έλεγε οτι λεφτά υπάρχουν,θα σβηστούν τα χρέη,δεν θα επιβληθούν νέοι φόροι,δεν θα αυξηθούν τα όρια συνταξιοδότησης και 4 μήνες μετά τα αναίρεσε όλα εξαπατώντας τη μάζα που τον ψήφισε....

    • l
      l' ami du peuple @ Μαύρος Ιάκωβος 05/02/2010 23:23:31

      ο γιωργακης αποδεικνυεται killer.
      κατα τα λοιπα εξαπαταται μονον αυτος που επιθυμει να εξαπατηθει. τα τελευταια δυο χρονια εχουν χασει τη δουλεια τους περισσοτεροι απο 10 γνωστοι μου και ακουω ενα καρρο γνωστους μου να λενε οτι δυσκολευονται να παρουν δανειο..και στις τοπικες εφημεριδες της πατριδας μου διαβαζω ενα καρο κατασχετηρια και επισπευσεις πλειστηριασμων..αυτα δεν γινονται οταν "υπαρχουν λεφτα".
      το συμπερασμα ειναι προφανες, αλλωστε το ελεγε διαρκως ο πρωην καταλληλοτερος: "που θα βρειτε τα λεφτα;"...τωρα οτι τον παρατησαν οι δικοι του και πηγαν εκδρομη δεν ειναι λογος να σκουζουμε ολοι οτι "μας εξαπατησε ο γιωργακης"

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 05/02/2010 23:54:30

      Ναι εξαπατάται αυτός που θέλει να εξαπατηθεί-με το παράδειγμα των εκλογών του 1920 αυτό λέω-αλλά υπάρχει και κάποιος που θέλει να εξαπατήσει το λαό.Δεν θα αθωώσω τον Γιωργάκη επειδή ο λαός είναι ηλίθιος,απλά εκλέχθηκε λέγοντας ψέμματα.Όλοι οι νοήμονες μπορούσαν να καταλάβουν οτι αυτά που έλεγε είναι φτηνός λαικισμός χειρίστου είδους.Ο πρώην ''καταλληλότερος'' έφυγε γιατί νόμιζε οτι ο μέσος έλληνας ψηφοφόρος μπορεί να αντιληφθεί κάποια πράγματα,δεν μας είπε πότε ψέμματα ο πρώην κ αυτό ήταν το λάθος του.Δεν πειράζει καθήστε με τον νυν ''καταλληλότερο'' κ τη συμμορία του που σας πατάνε στο λαιμό....Έτσι κι αλλιώς κάθε λαός έχει την ηγεσία που του ταιριάζει

    • l
      l' ami du peuple @ Μαύρος Ιάκωβος 06/02/2010 00:27:08

      μαυρε ιακωβε "οι λαοι πραγματι εχουν τους ηγετες που τους αξιζουν", αλλα οι κυβερνησεις ειναι μικροτερα, πιο συγκυριακα πραγματα.. απατασαι παιδι μου που θα κατσω με τον συνεταιρο του πρωην ή τον διαδοχο του πρωην ή τον συνενοικο της πολυκατοικιας..
      εχε υποψη σου εγω ειμαι υπερ μιας κυβερνησης ενοτητας των αστικων δυναμεων του τοπου, απο τον καρατζαφερη μεχρι τη δραγωνα ωστε να ξεκαθαρισει το τοπιο. ενας-αντε δυο μαζι απο δαυτους θολωνουν το πρισμα, οι τρεις μαζι μαλιστα.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 06/02/2010 00:45:22

      Επίτηδες χρησιμοποιώ το ρήμα ''ταιριάζει''.Σε αυτόν το λαό ένας τέτοιος ηγέτης ''ταιριάζει''

    • l
      l' ami du peuple @ Μαύρος Ιάκωβος 06/02/2010 08:18:33

      Καταναλωτισμός, Κυκλώματα και Διαφθορά στη Σύγχρονη Ελληνική Κοινωνία

      ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΗΣ

      ........Οι άνθρωποι στην πλειονότητά τους δέχονται στο πετσί τους τις δραματικές συνέπειες των πράξεων και των παραλείψεων των επαγγελματιών πολιτικών, των μεγάλων επιχειρήσεων και πολυεθνικών, των γραφειοκρατών της δημόσιας διοίκησης και όλων των ποικιλώνυμων κυκλωμάτων — απαθείς και ανήμποροι να αντιδράσουν σθεναρά. Ανήμποροι να σκεφτούν τρόπους απόδρασης από την πολιορκία και τoν ασφυκτικό κλοιό των κυκλωμάτων. Υποθηκεύουμε άθελά μας, με τις σφαλερές επιλογές μας σε συλλογικό και ατομικό επίπεδο και στον τρόπο ζωής, το μέλλον των παιδιών μας, των μελλοντικών γενεών και της κοινωνίας μας γενικά. Οι βόθροι της κοινωνίας όζουν σε κάθε βήμα, οι πληγές της πυορροούν, το ένα σκάνδαλο διαδέχεται το άλλο σε όλους τους τομείς. Η διαφθορά, η διαπλοκή, ο χρηματισμός, η χυδαιότητα και η απληστία, είναι κυρίαρχα σε κάθε τομέα αλλά οι άνθρωποι στην συντριπτική τους πλειονότητα δεν είναι σε θέση για διάφορους λόγους, να αντιδράσουν, να διαμαρτυρηθούν, να αγαναχτήσουν και να στραφούν ενάντια όχι απλώς στους διαπλεκόμενους και τους διεφθαρμένους αλλά ενάντια στο ίδιο το σύστημα που γεννά τη διαπλοκή και τη διαφθορά. Άλλωστε οι πολλοί απλώς υποψιάζονται και αγνοούν σε βάθος τα περισσότερα από τα κακώς έχοντα γύρω τους. Άγονται και φέρονται από τους λαοπλάνους, τους δημαγωγούς, τους υποκριτές πολιτικούς, την παντοδύναμη διαφήμιση και τα κυκλώματα. Με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σκεφτούν νηφάλια και χρησιμοποιώντας τον κοινό νου να πάρουν τις ριζικές αποφάσεις για μια ριζοσπαστική αναδόμηση και οργάνωση της κοινωνίας σε νέες υγιείς, αυθεντικά δημοκρατικές βάσεις. Δεν διανοούνται ότι μπορεί να υπάρξει μια κοινωνία που θα υπηρετεί με συνέπεια τα συμφέροντα των πολλών και όχι των ολίγων προνομιούχων ελίτ. Άλλοι πάλι, απλώς «προσαρμόζονται» και προσπαθούν, στην καλύτερη περίπτωση, να επιβιώσουν ή, στη χειρότερη, να μπουν και αυτοί στα κυκλώματα

      Χρειάζεται λοιπόν επειγόντως να ξεκινήσει με την βοήθεια και πρωτοβουλία κάποιων πρωτοπόρων που διαθέτουν κοινό νου η δημιουργία ενός μαζικού, λαϊκού, αντισυστημικού, απελευθερωτικού κινήματος που θα αναλάβει να ενημερώσει πλήρως και να συσπειρώσει τον κόσμο, παίρνοντας πρωτοβουλίες μακράς πνοής για το μέλλον της κοινωνίας. Οι πολλοί σήμερα ιδιωτεύουν και γνοιάζονται εξ' ανάγκης για το πώς θα τα βολέψουν καλούτσικα στην κοινωνική ζούγκλα που ζουν. Οι πολλοί σήμερα είναι άβουλοι και μοιρολάτρες, αμαθείς και αδιάφοροι, απαθείς και καλοπερασάκηδες, ντοπαρισμένοι με τα προσφιλή τους διεγερτικά και ναρκωτικά κάθε λογής — νόμιμα και μη. Μακάριοι και ανυποψίαστοι, τρέμουν στη σκέψη ότι θα χάσουν τους προσφιλείς εθισμούς και τις εξαρτήσεις τους, τη βολή τους και την καλοπέραση που τους κρατούν σε μόνιμο και διαρκές ήπιο «ντοπάρισμα», κάτι που τους εμποδίζει να σκεφτούν λογικά, νηφάλια, ανίκανοι να επιδιώξουν μια ουσιαστική γνώση και ενημέρωση, εντοπίζοντας και υιοθετώντας ριζοσπαστικές, εναλλακτικές λύσεις για την οργάνωση σε νέες βάσεις, της πολιτικής, της κοινωνίας, της οικονομίας, της παιδείας, της γεωργίας, της υγείας, της παραγωγής και κατανάλωσης αγαθών και της σωστής υγιούς ανάπτυξης. ......

      Περιεκτική Δημοκρατία, τεύχος 12, Μάιος 2006

  34. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 05/02/2010 21:35:02

    Συγνώμη, αλλά η περιβόητη Συνθήκη των Σεβρών, εκτός του "ότι αποδείχτηκε πιο εύθραυστη κι απ' τις πορσελάνες της", δεν εφαρμόστηκε και δεν ίσχυσε ποτέ.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Καθρέφτης 05/02/2010 22:04:47

      Η διεθνής ιστοριογραφία άλλα λέει.Άλλο ήταν εύθραυστη και αναθεωρήθηκε πλήρως με τη συνθήκη της Λωζάννης και άλλο δεν εφαρμόστηκε.Υπήρχε διπλωματική νομιμοποίηση αφού υπογράφηκε τόσο απο τους συμμάχους-Ελλάδα αφενός,όσο και απο την Τουρκία αφετέρου....

  35. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/02/2010 21:37:07

    Αληθεια;Ο Καρολος τι ειναι;δεν ειναι σοσιαλιστης που ως ΥΠΕΞ του ΑΓΠ δεν αφησε σοσιαλιστικη δικτατορια της Ανατολικης Ευρωπης ή της Μεσης Ανατολης που να μην επαινεσει;
    Λοιπον η Ελλαδα :
    1) Ειναι η μονη χωρα της Ευρωπης που εχει ΚΚ που ακομη πιστευει στο Σταλιν.
    2) Ειναι η μονη χωρα που το πιο μετριοπαθες απο το ΚΚ αριστερο κομμα (ΣΥΡΙΖΑ) υποικινει βιαιες εξεγερσεις.
    3) Ειναι η χωρα που η αναλογια κεντροαριστερας - δεξιας ειναι 60-40.
    4) Ειναι η μονη χωρα που ο τυπος και τα ΜΜΕ ελεγχονται σε βαθμο 80% απο την κεντροαριστερα.
    5) Ειναι η μονη χωρα της οποιας το δεξιο κομμα οπως προανεφερα αρνειται να ψηφισει αποφασεις του Ευρωκοινοβουλιου που καταδικαζουν το κομμουνισμο.
    6) Ειναι η χωρα με το μεγαλυτερο αντιαμερικανισμο στην Ευρωπη και απο τους μεγαλυτερους του κοσμου.
    Η συζητηση για το μεταναστευτικο αποκαλυπτει παλι τα ιδια συνδρομα.
    Το δικαιωμα ενος λαου να καθοριζει ο ιδιος ποιους καινουργιους θα αποδεχθει θεωρειται απο μεγαλο τμημα της δημοσιογραφιας "ρατσιστικο".Ατομα που υπερασπιζονταν και το Τειχος του Βερολινου που χωριζε την ιδια πολη και τον ιδιο λαο τωρα υπερασπιζονται το δικαιωμα οποιουδηποτε ανθρωπου στον πλανητη να εγκαθισταται στην Ελλαδα και συντομα να αποφασιζει για την κυβερνηση της και δεν τους παιρνουν με τις ντοματες.

  36. sirmar avatar
    sirmar 05/02/2010 21:56:08

    Η τζουλια έχει ενα απο τα τρια Μ
    Ο ΓΑΠ εχει τούς καθηγητάρες με το αλλο το μεγάλω Μ.

  37. JOHN avatar
    JOHN 05/02/2010 22:11:12

    Συμφωνω με το αρθρο.Αλλα πρεπει να προστεθει οτι στη κοροιδια του ΠΑΣΟΚ συναινεσαι και η ΝΔ που παρεδωσε με αυτο το τροπο την εξουσια στο ΓΑΠ.Ετσι ειναι,το τανγκο χωρευεται απο δυο.Σιγα σιγα πεφτοντας και οι μασκες θα μαθουμε και τ ανταλαγματα.Και το αλατοπιπερο της απατης ειναι τα καναλια και οι θλιβεροι δημοσιογραφοι.Συστατικο απαραιτητο για να δεσει το παιγνιδι χωρις παλινοδιες!!

  38. popolaros avatar
    popolaros 05/02/2010 22:17:57

    Συμφωνώ και εγώ.
    Ξεκάθαρη πολιτική εξαπάτηση των ιθαγενών με μόνο σκοπό την κατάληψη της εξουσίας με κάθε μέσο.
    Επικοινωνιακό πραξικόπημα με στόχο την αποδόμηση του έθνους και της πολιτικής-οικονομικής σκλαβιάς των δύστροπων ελλήνων.
    Η οπαδική νοοτροπία είναι λάθος αυτή την περίοδο.
    Προέχει η Ελλάδα και η μαζική αντίσταση στα σκοτεινά σχέδια που υλοποιεί ο Yorgo and friends.

    Δεν αμφιβάλω ότι ο ΓΑΠ, όχι μόνο γνώριζε από πριν, τον επικείμενο οικονομικό 'πόλεμο' που μας κύρηξαν αλλά και τον επιδίωξε.
    Έτσι εκβίασε τον Κ.Κ β', που ούτως ή άλλως είχε βαρεθεί να κυβερνάει αρκετούς μήνες πριν.
    Η οικονομική κρίση ήταν σκηνοθετημένη από ξένα κέντρα, φίλια με τον ΓΑΠ.
    Δικός τους άνθρωπος ο ΓΑΠ.
    Όταν ανέλαβε, ξεκίνησε και η τρομοκρατική οικονομική επίθεση στην χώρα η οποία βόλεψε απίστευτα τον ΓΑΠ ώστε να κάνει την 'Κρίση Ευκαιρία'.
    Εποικισμός,Ιθαγένειες,Καλλικράτης,Χάγες κλπ

    Πολλοί έλληνες έτρεξαν να ψηφίσουν μαζικά των Σαμαρά, αντί της αμερικανόδουλης, πιστεύοντας ότι θα είναι ένα πατριωτικό αντίβαρο στην εθνοκτόνα πολιτική του ΓΑΠ.
    Μέχρι στιγμής βλέπουν συναινέσεις και χλιαρό λόγο.
    Κάποιες φωνές μιλάνε και για πλάτες που του κάνει.
    Να αφήσει άμεσα τα κομματικά και τις ισορροπίες και να κατέβει στο λαό.
    Τώρα!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ popolaros 05/02/2010 22:41:14

      Δεν πιστευω οτι η οικονομικη κριση ειναι σκηνοθετημενη.Ειναι μια παραγματικη παγκοσμια κριση.
      Απο εκει και περα ο σχεδιασμος του ΓΑΠ για πολυεθνικη Ελλαδα ειναι δεδομενος και φανερος και τον ηξεραν ολοι.Αλλωστε εχει γινει μεγαλη ιδεολογικη προετοιμασια απο ΜΜΕ,καθηγητες και διανοουμενους ολη τη περασμενη δεκαετια.
      Εδω η αντιδραση της κυβερνησης Καραμανλη ηταν τραγικη.Το βιβλιο Ρεπουση ηταν απλως η κορυφη του παγοβουνου.Το απογειο του πολυπολιτισμου διεθνως ηταν η δεκαετια του 90.Μετα τις επιθεσεις της 11/9 ο κοσμος αρχισε να κουμπωνεται.Αντι η καραμανλικη ΝΔ να εκμεταλλευθει το συντηρητικοτερο διεθνες κλιμα και να διαμορφωσει η ιδια μεταναστευτικη πολιτικη δεν εκανε τιποτα.Ο Πακης ψεγων το Σαρκοζυ οταν εξελεγη για υπερβολικα δεξιο και χαριεντιζομενος με προοδευτικους δημοσιογραφους ηταν το κλου της υποθεσεως.

    • anonymous avatar
      anonymous @ popolaros 06/02/2010 00:06:54

      Ψυχραιμία,
      όταν ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ ο ΓΑΠ μάζεψε εκεί τη σάρα τη μάρα και το κακό συναπάντημα και τους έβαλε να φτιάξουν τα σχέδια. Τώρα που ήρθε στην εξουσία τα εφαρμόζει. Επαφή με την κοινωνία μηδέν.
      Επί της ουσίας αυτό που βλέπουμε δεν είναι πολιτική ΠΑΣΟΚ. Είναι κάτι άλλο εξαιρετικά αδίστακτο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ popolaros 06/02/2010 00:34:25

      Yπηρξαν τρια διαδοχικα ΠΑΣΟΚ.Το ΠΑΣΟΚ Α΄του Ανδρεα λαικιστικο,εθνικιστικο,τριτοκοσμικο και αντιδυτικο που τελειωσε το 1996 με το ΠΑΣΟΚ Β΄του Σημιτη φιλοευρωπαικο,αντιεθνικιστικο και στα χναρια της ευρωπαικης σοσιαλδημοκρατιας της δεκαετιας του 90.
      Ακολουθησε το ΠΑΣΟΚ Γ' του ΓΑΠ που ειναι πιο αντιεθνικιστικο και δειθνιστικο απο του Σημιτη αλλα ταυτοχρονα λιγοτερο φιλοευρωπαικο και ελεφρα τριτοκοσμικο στα χναρια της αμερικανικης αριστερας.
      Τα στοιχεια ηταν ολα εκει να τα δουμε.Μπορουσαμε να προβλεψουμε οτι θα προσπαθησει να παρακαμψει τους ευρωπαικους κανονες που τοσο εκτιμουσε ο Σημιτης στην οικονομια χαριν μιας γραμμης Ομπαμα μεχρι να φαει τη σφαλιαρα και να καταλαβει οτι η Ελλαδα δε τυπωνει δικο της χρημα ενω ταυτοχρονα θα υπερακοντιζε το Σημιτη στα αντιεθνικιστικα,αντιρατσιστικα και λοιπα ιδεολογηματα.Εγω ειλικρινα δε βλεπω καποια συνωμοσια,τις ιδεες του προωθει που ειναι ομως οσο και αν φαινονται μοντερνες εκτος εποχης γιατι εδω δεν ειναι η Αμερικη του 1970 αλλα Βαλκανια εστω εξευρωπαισμενα.
      Μαλλον και οι απλοι οπαδοι εχουν ζαλισθει απο τις στροφες αυτες.
      Η κοινωνια αγανακτησε με την αδρανεια του Καραμανλη του Β΄και πεισθηκε απο τη προπαγανδα των ΜΜΕ οτι την περιμενουν καλες μερες.

    • anonymous avatar
      anonymous @ popolaros 06/02/2010 00:57:56

      Εσύ κι εγώ ίσως να μπορούσαμε να προβλέψουμε τι ήθελε να κάνει ο ΓΑΠ. Ο μέσος Έλληνας όμως όχι. Μετά τις εκλογές άρχισε να συνειδητοποιεί αλλά τρώει κάθε μέρα τέτοιες σφαλιάρες και δεν ξέρει από που του έχουν έρθει.
      Εσύ μπορεί να μη βλέπεις συνωμοσία εγώ όμως θεωρώ ότι εκτελεί εντολές.
      Το ότι η πολιτική του καταστρέφει τη χώρα λίγο ενδιαφέρει αυτόν και τα αφεντικά του.

  39. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 05/02/2010 22:41:24

    Σημασία έχει ότι η εν λόγω συνθήκη "έμεινε στα χαρτιά". Κατά τα άλλα, γνωστή η μονόπλευρη, επιφανειακή και κρατούσα αντιμετώπιση της Μικρασιατικής καταστροφής και των αιτίων της.
    Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα, αλλά δεν είναι και της παρούσης
    αυτό το τεράστιο και ακανθώδες ζήτημα. Ο Α. Στεργιάδης, πάντως, διέφυγε
    με ρουμανικό πλοίο και δεν επέστρεψε ποτέ στην Ελλάδα...

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Καθρέφτης 05/02/2010 23:01:46

      Αφού έπαιξε το ρόλο του έφυγε.Όπως θα φύγει κ κάποιος άλλος με αμερικάνικο πλοίο αυτή τη φορά και για να δούμε τη στάχτες θα αφήσει πίσω του

  40. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 05/02/2010 23:22:37

    Συνεπώς, η ιστορία - τουλάχιστον των ετεροκαθοριζόμενων χωρών - κινείται βάσει "ρόλων".Βαθμηδόν, εννοείται.Οι πρωταγωνιστές εκλέγονται και είναι στο προσκήνιο για να μπορούν να "κρύβουν" τους δευτεραγωνιστές ή και τους κομπάρσους, που δρουν στο παρασκήνιο.Η τεχνική του "Θέατρο εν θεάτρω".

  41. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 06/02/2010 00:05:58

    Καλά είναι εκπληκτικό , μέσα στην βίαιη καπιταλιστική κρίση που οδηγεί κατακτήσεις και δικαιώματα πίσω στον 18ο αιώνα,να λοιδωρουν την αριστερά,που έστω και όπως είναι τώρα είναι η μόνη που στηρίζει τους εργαζόμενους,και να παπαγαλιζουν με την ξύλινη γλώσσα των απατεώνων επιχειρήματα που η σκληρότητα της κατάστασης έχει ρίξει στον κάλαθο των αχρήστων.
    Πόσο τυφλός, η΄ δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι κάποιος?
    Μαύρο μέτωπο κτίστηκε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.ΛΑΟΣ.....

    • l
      l' ami du peuple @ ΠΑΝΑΓΟΣ 06/02/2010 00:37:27

      τετοια αριστερα παναγο μου καλα μας κανουν...κι αν δεν ημασταν τετοια πολλα θαταν αλλιως..
      σιγα και μη σου λεγαν τα μεγαλα κεφαλια αυτα που σου λενε τωρα το δεκεμβρη του 2008

  42. Orestios avatar
    Orestios 06/02/2010 01:07:00

    "Ξεκινάμε μία μεγάλη εθνική προσπάθεια να βάλουμε ξανά τη χώρα σε πορεία ανάτασης, προόδου, δημιουργίας". Λόγια, λόγια, λόγια ή όπως λέμε στην Ελλάδα bla, bla, bla

    Γελάστε τώρα που μπορείτε.

  43. rs avatar
    rs 06/02/2010 09:51:37

    O Π. Παναγιωτόπουλος δήλωσε πως "άν κέρδιζε τις εκλογές ο Καραμανλής τώρα θα άρχιζε η ανάπτυξη";
    Έχουμε τρελαθεί τελείως;
    Η εκλογή του "αμέτοχου" Σαμαρά δεν ξεπλένει κανένα!

    • anonymous avatar
      anonymous @ rs 06/02/2010 10:26:22

      Κι όμως έχει δίκιο. Αν ο δικός σου πέρυσι συναινούσε σε μέτρα και δεν εκβίαζε εκλογές και αν δεν κάναμε εκλογές το φθινόπωρο τώρα θα βγαίναμε σιγά σιγά.
      Με τον ηλίθιο το δικό σου πέσαμε σε μια λούμπα από την οποία δεν ξέρουμε πότε θα βγούμε.

    • rs avatar
      rs @ rs 06/02/2010 11:06:49

      Ποιός "δικός μου" ανώνυμε; Καμία σχέση!
      Αλλά δεν μπορείτε να ξεκολλήσετε απο αυτόν τον αρρωστημένο τρόπο σκέψης που μας οδήγησε τελικά σ΄αυτό το χάλι.
      Για "σας" όλα είναι "δικά σας" δικά μας". Απο τον πατέρα σας τα κληρονομήσατε;

  44. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 06/02/2010 13:30:05

    Ο Ηγέτης δεν ανοίγει μόνο τις πληγές, αλλά πρέπει να περιποιείται και τα τραύματα.

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/12/blog-post_2122.html

  45. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 06/02/2010 13:40:00

    O Παναγιωτόπουλος μπορεί βέβαια να υπερβάλλει αλλά είναι γεγονός ότι αν ο Παπανδρέου παρείχε στον Καραμανλή την άνοιξη του 2009 την συναίνεση που του παρέχει σήμερα ο Σαμαράς, δεν προανήγγελε εκλογές για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και έδινε την ευκαιρία στον Καραμανλή να πάρει τα μισά μέτρα απο αυτά που παίρνει σήμερα ο ίδιος θα ήμασταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
    Το θέμα είναι όμως ότι τώρα είναι εξαιρετικά δύσκολο να πείσεις σχετικα με το "τι θα γινόυαν αν....." Η μέχρι αφελείας καλή προαίρεση του Καραμανλή (και άλλα τινά), η διεθνής κρίση,τα χρόνια δομικά προβλήματα της οικονομίας μας και η σταθερά ανεύθυνη στάση του ΠΑΣΟΚ μας έμπλεξαν. Και πολύ αμφιβάλλω αν είμαστε καν σε σωστό δρόμο

  46. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 06/02/2010 15:26:50

    Ευρέως αποδεκτά δείχνουν να γίνονται από τους πολίτες –παρά τη σκληρότητά τους- τα περισσότερα από τα συμπληρωματικά μέτρα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, καθώς και τα όσα προβλέπει το ΠΣΑ, σύμφωνα με δημοσκοπήσεις των Metron Analysis και Public Issue.

    Σε έρευνα της Metron Analysis για την Ημερησία του Σαββάτου, σχεδόν επτά στους 10 πολίτες (68,9%) -ανεξαρτήτως πολιτικών απόψεων και κοινωνικής διαστρωμάτωσης- εμφανίζονται να θεωρούν τα μέτρα αναγκαία.

    Απαραίτητα θεωρεί τα μέτρα το 86,4% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και το 57,2% των ψηφοφόρων της ΝΔ.


    Υπέρ του Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης που υιοθέτησε η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης τάσσονται έξι στους 10 πολίτες, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της Public Issue για τον ΣΚΑΙ.

    Σχεδόν επτά στους 10 συμφωνούν με την περικοπή επιδομάτων στο δημόσιο, το «πάγωμα» των προσλήψεων και των μισθών. Αντιθέτως, διαφωνεί το 61% με την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης και το 69% με την αύξηση των φόρων στα καύσιμα.

  47. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 06/02/2010 15:40:40

    Με 250.000 ταγμένους πράσινους (λαθρο)ψηφοφόρους, που στάνταρ στην πράξη θα γίνουν 700.000, με τους λαθρομετανάστες που θα κουβαλήσουν παραμονές των εκλογών, η ΝΔ θα δει εξουσία μετά από καμμία 20αριά χρόνια. Πραγματικό εκλογικό πραξικόπημα, ανάλογο του 1967, χωρίς τάνκς αυτή τη φορά….

  48. Dimi avatar
    Dimi 06/02/2010 21:00:01

    Προσυπογράφω το άρθρο και με τα δύο χέρια!

    Δυστυχώς, το PASHOCK!!(Πατέρα Συνεχίζω Ολική Καταστροφή), δημιούργησε τα "kitch νέα τζάκια" των ξελιγωμένων για εξουσία, παγκοσμίως άσχετων αγνώστων, που δεν τους ήξερε ούτε καν ο θυρωργός τους (βλέπε Κατσιφάρας, Ακης, "θείον βρέφος" και η λοιπή φάρα).

    Το θέμα είναι, ως πότε οι αφελείς Ελληνες Πολίτες θ'ανέχονται τις ψηφοθηρικές αυνανίες να τους χαϊδεύουν τ'αυτιά? Ως πότε θα επιτρέπουν στην απληστία αχυρανθρώπων να ρεζιλεύει και ν’ αποδομεί την Ελλάδα και το μέλλον των παιδιών τους?

    Τα μάθατε? Ερχονται ΠΑΛΙ τα Φρουτάκια!!
    Αραγε, πόσες περιουσίες ΠΑΛΙ θα χαθούν? Πόσες νέες αυτοκτονίες θα θρηνήσουμε? Πόσες οικογένειες θα διαλυθούν στον βωμό του εικονικού πλουτισμού που θα μάς πασάρει εκ νέου το PASHOCK?? Το Χρηματιστήριο, το μεγαλύτερο Ελληνικό Οικονομικό Εγκλημά χωρίς Τιμωρία, ΔΕΝ φαίνεται να τους έχει συγκλονήσει στο ελάχιστο!

    Eλληνες, Καμία ανοχή, καμία συναίνεση. Τώρα είναι η ώρα της αντίδρασης. ΕΜΕΙΣ αποφασίουμε για το μέλλον μας και την επιβίωσή μας στην ποιό γλυκειά, την ποιό όμορφη Πατρίδα του κόσμου, την Ελλάδα!

    Τέλος στα ατιμώρητα οικονομικά εγκλήματα και τους πειραματισμούς των άπληστων άσχετων απ’όπου κι’ αν προέρχονται. Η παροιμιώδης ανοχή και αντοχή της Ελληνικής Κοινωνίας έχει υπερβεί πλέον τα όριά της. Τέρμα στα ελεεινά ψέματα και τις φρούδες υποσχέσεις που προσβάλλουν τη νοημοσύνη μας. Το μήνυμά μας, κρυστάλλινο προς τους κρατούντες: KΥΡΙΟΙ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ. ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΦΕΥΓΕΤΕ. Τελεία και παύλα.

  49. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 07/02/2010 17:19:09

    Κι αν έλεγα ότι κρίση δεν υπάρχει, τουλάχιστον όχι στο μέτρο και την διάσταση που πλανιέται πάνω απο τα κεφάλια μας, αλλά είναι το εργαλείο πίεσης για να πει η Ελλάδα ναι σε Μακεδονικό, Αιγαίο, Κύπρο και σε κάθε Εθνικό θέμα και κοινωνικο (ασφαλιστικό, μισθοί κλπ κλπ); (Με την γνώση φυσικά του Γιωργάκη και όλου εκείνου του ιστού της μαύρης αράχνης που διαπερνά πολιτικους σχηματισμους, κόμματα, εξουσίες.. και είναι οι αργυρώνιτοι της "παγκοσμιοποίησης"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.