#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/09/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η πιο μεγάλη ευκαιρία της Δημοκρατίας

 

Τόσες και τόσες φορές οι αρθρογράφοι του antinews έχουν σημειώσει, πολύ πριν πάρουν χαμπάρι οι πολιτικοί μας και διάφοροι μεγαλόσχημοι δημοσιογράφοι τα εξής:

Η βία σιγά – σιγά κατατρώει τις σάρκες της πατρίδας μας. Ο «εμφύλιος δεν τέλειωσε ποτέ» γιατί κάποιοι ανεγκέφαλοι ή πληρωμένοι κονδυλοφόροι κ.λπ. θέλουν να συντηρούν τον εθνικό διχασμό. Έτσι αυτοεπιβεβαιώνονται. Η Χρυσή Αυγή ήταν απλά η περόνη στη χειροβομβίδα που την τράβηξαν κάποιοι οι οποίοι έχουν συμφέρον να κρατούν την Ελλάδα διχασμένη.

- Ότι η βία και ο φασισμός δεν έχουν χρώμα. Βία είναι και η δολοφονία του άτυχου 34χρονου, βία και η δολοφονία του Γρηγορόπουλου το 2008. Βία είναι και ο ξυλοδαρμός του Καμμένου, του Χατζηδάκη ή τα γιαούρτια στον Πάγκαλο, τον Αλαβάνο και κάθε άλλο με τον οποίο δεν συμφωνούν ορισμένοι. Βία και φασισμός είναι οι πράξεις των Ταγμάτων Εφόδου της Χρυσής Αυγής. Βία και φασισμός είναι και οι λεκτικές πράξεις, όπως η προτροπή για λιντσάρισμα ή οι ύβρεις του Κασιδιάρη και το περίφημο χαστούκι του. Απλά, για να ξέρουμε τι λέμε. Η βία έχει και κλιμακώσεις και όταν φτάνουμε σε δολοφονία δεν πάει παρακάτω.

- Ότι η οργή της κοινωνίας ναι μεν είναι δικαιολογημένη, αλλά δεν μπορεί να οδηγεί ούτε σε στήριξη ναζιστικών κομμάτων και τραμπούκων, ούτε και σε αλληλοσπαραγμό γιατί μας φταίει το μνημόνιο. Ασφαλώς υπάρχει έλλειμμα δικαιοσύνης, δημοκρατίας και ο κόσμος εξοργίζεται με την οικονομική κρίση. Όμως, πλέον δεν υπάρχουν δικαιολογίες για όσους ψηφίζουν ή στηρίζουν ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ. Είναι άξιοι της μοίρας τους όσοι θέλουν να... τιμωρήσουν το πολιτικό σύστημα και χαριεντίζονται με φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς εγκληματικών πράξεων.

Το αίμα του 34χρονου που χύθηκε στην Αμφιάλη μπορεί να γίνει η σπίθα που χρειαζόταν όχι "για να πάρει φωτιά ο κάμπος", αλλά για να ξυπνήσει το πολιτικό σύστημα απέναντι στη βία απ' όλες τις παρατάξεις, απ' όλους τους πολιτικούς χώρους. Είναι ίσως η μεγάλη ευκαιρία για να αντιληφθούν όλοι πως η Ελλάδα δεν αντέχει ούτε άλλες δολοφονίες, αριστερών, δεξιών, κεντρώων, ούτε άλλες πράξεις βίας, ούτε φυσικά την «μπαχαλοποίηση» της χώρας, όπως μερικοί επιθυμούν διακαώς. Είναι ίσως η ευκαιρία να σταματήσει η πορεία προς το χάος, προς την καταστροφή.

Με νομοθετικές παρεμβάσεις κατ' αρχάς θα σταματήσουν τα τάγματα εφόδου της Χρυσής Αυγής που δέρνει νέους, γέρους, μετανάστες, αντίθετους ιδεολογικά. Η κυβέρνηση προωθεί νόμο που θα διώξει ως εγκληματική οργάνωση τη Χρυσή Αυγή κάθε φορά που θα χρησιμοποιεί τακτικές μπράβων και θα κάνει... παρελάσεις τραμπουκικού χαρακτήρα, όπως αυτή που έκανε στον Μελιγαλά.

Είναι η μεγάλη ευκαιρία του Αντώνη Σαμαρά. Μπορεί να γίνει ο εγγυητής της επαναφοράς της δημοκρατικής ομαλότητας και της μείωσης της έντασης στην κοινωνία. Αφενός με την αντιμετώπιση των φασιστών, αφετέρου με τις πρωτοβουλίες για έξοδο της χώρας από την οικονομική κρίση και τα μνημόνια. Να γίνει μπροστάρης σε δομικές αλλαγές που θα φέρουν την πολυπόθητη κοινωνική δικαιοσύνη και την απάλειψη των αδικιών.

Όποιος θέλει τον ακολουθεί. Οποίος αισθάνεται ότι ανήκει στο συνταγματικό τόξο, μπορεί να συμπαραταχθεί μαζί με όλες τις υγιείς δυνάμεις. Η μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα είναι εδώ, ώστε να μην πάει χαμένο το αίμα του αθώου Παύλου.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 19/09/2013 08:42:05

    Όλοι, λοιπόν, με τους Μνημονιακούς για να σώσουμε την Ελλαδα !!!
    Μόνο μία απορία έχω: Οι ηθικοί αυτουργοί των χιλιάδων πρόωρων θανάτων
    των συμπατριωτών μας θα λογοδοτήσουν ποτέ ;

    • Mariana avatar
      Mariana @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 19/09/2013 09:41:06

      E, ναι και οι 1,5 εκ (επισήμως) άνεργοι αλλά και οι απλήρωτοι ή κακοπληρωμένοι εργαζόμενοι που δε βλέπουν όχι φως σε κάποιο τούνελ αλλά ούτε καν πλήρες γεύμα στο πιάτο των παιδιών τους, δε δικαιούνται να ρέπουν πάνω στον πανικό τους είτε τέρμα δεξιά είτε τέρμα αριστερά. Πρέπει να είναι γιόγκι και να μη νιώθουν τίποτα μέσα στη νιρβάνα τους ώστε να τηρούν ευλαβικά τη "νομιμότητα" των "υγιών" (κυβερνητικών) δυνάμεων.

      • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
        ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ Mariana 19/09/2013 11:40:02

        Το πιο εξοργιστικό απ'όλα είναι ότι υποτιμούν μονίμως τη νοημοσύνη μας και δεν εννοούν να καταλάβουν, ότι με φθηνά επικοινωνιακά κόλπα δεν μπορούν πλέον να αποπροσανατολίσουν τον Ελληνικό λαο από τα καθημερινά προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζει.
        Το μόνο που θα καταφέρουν ειναι να αγοράσουν λίγο χρόνο ακόμη, στην καρέκλα της εξουσίας.

        • Χ avatar
          Χ @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 19/09/2013 12:20:12

          Τίποτε δεν καταλαβαίνουν. Το τροπάρι συνεχίζεται.

          • tassos.κ avatar
            tassos.κ @ Χ 20/09/2013 21:21:55

            Αναρωτήθηκαν ποτέ τι είναι αυτό που διογκώνει τη ΧΑ; Σκέφτηκαν άραγε ότι το πελατειακό κράτος που γιγαντώθηκε, οι μίζες, τα λαμόγια και όλοι αυτο΄θ που ξεκοκκάλιζαν τόσα χρόνια τον ιδρώτα του Έλληνα και τώρα στέλνουν το λαγαριασμό σε μας , οδήγησαν πολλούς στη ΧΑ; Η ατιμωρησία από τη μια και η υπόσχεση της ΧΑ για τιμωρία όλων , ο πολιτικός ευτελισμός στον οποίο οδηγηθήκαμε διατράνωσε τη ΧΑ και με τον τρόπο που τη χειρίζονται θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο. Δεν κάνει σε κανέναν άραγε εντύπωση ότι ένα "συνοθύλευμα" που λέγεται ΧΑ, χωρίς κάποιο πρόγραμμα, ειδικά οικονομικό, έλκει τόσο κόσμο; Γιατί άραγε;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 19/09/2013 13:45:29

      Οι ηθικοί αυτουργοί κάθε εμφυλιοπολεμικής ανοησίας που εκτοξεύεται ελαφρά τη καρδία θα λογοδοτήσουν ποτέ; Μαζευτείτε

      • I Ka_i Neraida avatar
        I Ka_i Neraida @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 19/09/2013 16:33:05

        Δίκιο έχετε, αλλά που να το βρείτε. Δεν περισσεύει ο νους...

        • Shameless avatar
          Shameless @ I Ka_i Neraida 20/09/2013 08:57:56

          Οι νεράϊδες είναι μόνο καλές, μας το έμαθαν τα παραμύθια. Εσείς γιατί έχετε ενδοιασμούς;
          Κατά τα λοιπά κι εγώ μαζί με το δίκιο.

  2. Const avatar
    Const 19/09/2013 09:10:01

    Βία είναι να απολύεσαι μετά από χρόνια δουλειάς. Βία είναι να σε εξοντώνουν οικονομικά και να σου ζητάν ακόμη περισσότερα. Βία είναι να σου λένε ότι τα έφαγες οπωσδήποτε μαζί τους. Βία είναι η τρομοκρατία των ΜΜΕ που με τα τσιράκια τους τους πολιτικούς εκβιάζουν έναν ολόκληρο λαό πως αν δεν δεχθούμε τα μέτρα τους θα καταστραφούμε. Βία είναι να ξεφτιλίζεσαι ως πολίτης στις δημόσιες υπηρεσίες. Βία είναι να αλλοιώνουν την ιστορία και τον πολιτισμό σου. Βία είναι να σου υπόσχονται προεκλογικά άλλα και μετά τις εκλογές να παριστάνουν τους τιμωρούς. Βία είναι να σου καταστρέφουν την περιουσία κάποια βολεμένα αναρχικά στοιχεία για να κάνουν το κέφι τους. Βία και φασισμός είναι πολλά πράγματα. Ο εκφασισμός της κοινωνίας μας έχει συντελεστεί εδώ και δεκαετίες και βρήκαμε τη Χ.Α. να εκφράσουμε δήθεν τα δημοκρατικά μας πιστεύω.

  3. Thanasis avatar
    Thanasis 19/09/2013 09:22:59

    "Η κυβέρνηση προωθεί νόμο που θα διώξει ως εγκληματική οργάνωση τη Χρυσή Αυγή κάθε φορά που θα χρησιμοποιεί τακτικές μπράβων και θα κάνει… παρελάσεις τραμπουκικού χαρακτήρα, όπως αυτή που έκανε στον Μελιγαλά."
    Αφού τους άφησε 15 μήνες τώρα να αλωνίζουν ασύδοτοι μέχρι θανάτου, τώρα που πέφτει η κυβέρνηση θα...... πάρει μέτρα, μάλλον για να βοηθήσει την επόμενη απο αλλτρουισμό...

  4. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 19/09/2013 09:39:04

    Άντε με νομοθετικές παρεμβάσεις να βγάλουμε την Χ.Α εκτός νόμου συμφωνώ κ´ μετά τι;εκεί μόνο είναι το πρόβλημα με τους αναρχοαριστερους με τα δυο εκατομυρια λαθρομετανάστες με τα λαμογιά που ζουν κ´ βασιλεύουν τι γίνεται

  5. Θάνος Τάκης avatar
    Θάνος Τάκης 19/09/2013 09:43:15

    Ο αρθρογράφος ορθά αναφέρει ότι "η βία και ο φασισμός δεν έχουν χρώμα". Τα παραδείγματα που παραθέτει όμως, αμέσως μετά, έχουν αποχρώσεις. Μερικές μόνο, και όχι το σύνολο της παλέτας. Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά, παραλείπεται η αναφορά στη βία της αριστερής πλευράς του 'δήθεν' συνταγματικού τόξου...

  6. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/09/2013 09:47:56

    Δεν υπάρχει ευκαιρία για την Ελλάδα όσο δεν καταλαβαίνουμε ότι η κρίση είναι πνευματική και ηθική. Χρειάζεται βαθιά ενδοσκόπηση και συλλογική αλλαγή πλεύσης...Αυτό θα μας σώσει, όχι το χρεωκοπημένο πολιτικό σύστημα..

  7. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 19/09/2013 09:51:22

    -από που και ως που δημοκρατία αυτό το διεφθαρμένο οικονομικοπολιτικό ολιγαρχικό καθεστώς;
    -αυτό το ίδιο καθεστώς που δημιούργησε αλλά και συντηρεί αυτούς που αδόκιμα αποκαλούνται ''τα δύο άκρα'' δίνοντας στις συμμορίες πολιτική υπόσταση.

  8. ΧΚΟ avatar
    ΧΚΟ 19/09/2013 10:00:41

    Μπούρδες.
    Δεν υπάρχει ΧΑ.
    Η ΧΑ είναι το 0,5%.
    Οι 450.000+ περιστασιακοί ψηφοφόροι (που ευθύνονται για τις επιλογές τους αρκετά και με το χάιδεμα κάθε ηλίθιου) δεν είναι τίποτα άλλο από τις συνέπειες των αιτιών που έχουν διαμορφώσει το περιβάλλον που κινούμαστε.
    Λύνεις τα προβλήματα; εξαφανίζεις τις συνέπειες και τις δράσεις.
    Τόσο απλά.
    Αλλά οι γίγαντες της πολιτικής και της δημοσιογραφίας πάνε στη λύση του προβλήματος χωρίς να κατανοήσουν ή να ασχοληθούν με το πρόβλημα. Ενοχλεί γιατί ευθύνονται. Το δημιούργησαν, το διαμόρφωσαν, το ανέχτηκαν.
    Υπάρχει ένας νεκρός πάνω από τον οποίο όλοι έγιναν σοφοί και νουθετούν καθώς στο μικρόκοσμο και στις αυλές τους δεν υπάρχουν προβλήματα πλην της επανεκλογής και εξασφάλισης επιχορηγήσεων - δανείων.
    Πόσοι νεκροί υπάρχουν από πολιτικές εκφράσεις / εκδηλώσεις / ενέργειες / αντιπαλότητες τα τελευταία χρόνια; Για μετρήστε. Πόση βία; Αλλά τώρα υπάρχει πρόβλημα....επειδή οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι δεν μπορούν να περπατήσουν στο δρόμο.
    & για να γίνω κυνικότερος τα "παιδιά" δεν νοιάζονται για την ΧΑ όπως δεν νοιάζονται και για "... έλλειμμα δικαιοσύνης, δημοκρατίας και που ο κόσμος εξοργίζεται με την οικονομική κρίση" για την αυλή του μικρόκοσμου νοιάζονται, για τα 450.000 +ψηφουλάκια και μετά την εκάστοτε κάλπη ξανά η κοινωνία να μετουσιώνεται σε Σίσυφο και οι πολιτικοί και δημοσιογραφικοί ταγοί μας σε μετανοούντες και κατανοούντες θεούς ...αλλά τι να κάμουν ; δεν προκάμουν...
    Η ανέχεια τα συσσίτια η ανεργία ο φόβος γεννούν τις προϋποθέσεις άνθησης του μίσους και κάποιοι ηλίθιοι ως διέξοδο επιλέγουν τον φασισμό / ναζισμό. Αντί να λύσουν το πρόβλημα ασχολούνται με την επαναδρομολόγηση της λύσης ...τα ψηφουλάκια βρε αδερφέ παραπλανηθήκατε ξανά ψηφίστε ή καταδικάστε με τη ψήφο. Λύσεις; Αααα όταν απογειωθούμε ή όταν κυβερνήσουμε ....μέχρι τη ψήφο εμείς τα ζώα έχουμε δικαίωμα μόνο .

    & για να θυμηθούμε 20 χρόνια πίσω ...τότε που όλοι οι πενθούντες σήμερα έκαναν πάρτι: "Ο νεοναζισμός, ο φασισμός, ο ρατσισμός και κάθε αντικοινωνικό και αντιανθρώπινο φαινόμενο συμπεριφοράς δεν προέρχεται από ιδεολογία, δεν περιέχει ιδεολογία, δεν συνθέτει ιδεολογία. Είναι η μεγεθυμένη έκφραση-εκδήλωση του κτήνους που περιέχουμε μέσα μας χωρίς εμπόδιο στην ανάπτυξή του, όταν κοινωνικές ή πολιτικές συγκυρίες συντελούν, βοηθούν, ενισχύουν τη βάρβαρη και αντιανθρώπινη παρουσία του. Η μόνη αντιβίωση για την καταπολέμηση του κτήνους που περιέχουμε είναι η Παιδεία. Η αληθινή παιδεία και όχι η ανεύθυνη εκπαίδευση και η πληροφορία χωρίς κρίση και χωρίς ανήσυχη αμφισβητούμενη συμπερασματολογία. Αυτή η παιδεία που δεν εφησυχάζει ούτε δημιουργεί αυταρέσκεια στον σπουδάζοντα, αλλά πολλαπλασιάζει τα ερωτήματα και την ανασφάλεια. Όμως μια τέτοια παιδεία δεν ευνοείται από τις πολιτικές παρατάξεις και από όλες τις κυβερνήσεις, διότι κατασκευάζει ελεύθερους και ανυπότακτους πολίτες μη χρήσιμους για το ευτελές παιχνίδι των κομμάτων και της πολιτικής. Κι αποτελεί πολιτική «παράδοση» η πεποίθηση πως τα κτήνη, με κατάλληλη τακτική και αντιμετώπιση, καθοδηγούνται, τιθασεύονται.
    Ενώ τα πουλιά… Για τα πουλιά, μόνον οι δολοφόνοι, οι άθλιοι κυνηγοί αρμόζουν, με τις «ευγενικές παντός έθνους παραδόσεις" Μάνος Χατζιδάκις 1993 ...αλλά ωωω αδερφέ σήμερα είδαν πρόβλημα οι πεφωτισμένοι...

    ΥΓ

    Οι πολιτικοί μας ας ευχαριστούν ότι ...πιστεύουν που υπάρχει αυτή η ηγετική ομάδα στη ΧΑ ....γιατί αν υπήρχε διαφορετική και "σοβαρότερη" τότε θα είχαμε πρόβλημα όπως στη Νορβηγία στη Ουγγαρία στη Γαλλία που ετοιμάζονται να κυβερνήσουν.
    Οσο αφορά το υποκλινόμενο πολιτικό μας σύστημα και τα ΜΜΕ που μας νουθετούν μπουσουλώντας στις υποδείξεις κάθε Σούλτς ή Σόμποντα ας θυμηθούν τη Νορβηγία των νεκρών ή τον 18 χρονο Γάλλο....αλλά τι να πουν που ότι είναι πολιτικά εισαγόμενο είναι ...κέλευσμα και το αλφάβητό τους έχει περιοριστεί σε τρία γράμματα: Ν Α Ι . ...το είχε πει και το 1992 "Οι δουλοπάροικοι αποκτήσανε δύναμη, πλούτο και μας επέβαλαν την αισθητική τους και τις πολιτικές τους προτιμήσεις. Αποκτήσανε πολιτικό κόμμα που μας κυβέρνησε μάλιστα οκτώ χρόνια, εφημερίδες με την άθλια όψη του περιεχομένου τους, γίναν ποδοσφαιρικοί παράγοντες, κάτοικοι φυλακών που συναλλάσσονται με τα υπουργικά γραφεία σε μια συνεχή πρωτοφανή εξάρτηση, ώσπου τέλος γεννήθηκε ο ναός της Σύγχρονης Ελλάδος που φιλοδοξεί να παραλάβει τα Ελγίνεια, ο γυάλινος πύργος Διογένη Παλλάς, ο ναός της Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης."

    • Mariana avatar
      Mariana @ ΧΚΟ 19/09/2013 10:15:07

      Πολύ σωστός. Απλά η παιδεία, ο διάλογος, η ειρήνη, προϋποθέτουν γεμάτο στομάχι.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Mariana 19/09/2013 10:25:04

        Δεν είναι θέμα γεμάτου στομαχιού, δεν είμαστε ζώα. Υπάρχουν άνθρωποι που τα φέρνουν βόλτα δύσκολα, αλλά διατηρούν την ανθρωπιά τους και έχουν πνεύμα θυσίας.

      • Υ.Παραπλανημένος avatar
        Υ.Παραπλανημένος @ Mariana 19/09/2013 10:25:52

        Πόσους λέτε να μπορεί να δείρει ένας Χρυσαυγίτης με άδειο στομάχι και πόσους με γεμάτο;
        Η πραγματικότητα των οικονομικών δεινών, εξιλεώνει ανθρωποκτονίες ή να μην ασχολούμαστε με αυτές;
        Η μέγιστη ανάγκη του ανθρώπου, είναι να νιώθει ασφαλής.
        Εάν τρέμει από φόβο, δεν μπορεί σκεφτεί ούτε ότι πεινάει, ούτε ότι διψάει, ούτε ότι έχει να κοιμηθεί μέρες.
        Η ροπή δεξιά ή αριστερά, εξαιτίας ανεργίας, πείνας, οικονομικής ανασφάλειας, δικαιολογείται να εξελίσσεται σε ροπή προς ομάδες , που οπλοφορούν και εκφράζουν την ιδεολογική τους διαφωνία μαζί σου, με παλούκια, μαχαίρια και σιδερογροθιές;

        • Zame avatar
          Zame @ Υ.Παραπλανημένος 19/09/2013 22:02:53

          :)

      • ΧΚΟ avatar
        ΧΚΟ @ Mariana 19/09/2013 12:35:55

        Την εποχή της παρακμής και της κρίσης, η ποίηση του Παλαμά ακούγεται μάλλον επίκαιρη και αναδεικνύει τόσο τον άλογο μηδενισμό της όποιας βίας όσο ίσως την ανόητη και τελικά οδυνηρή επιμονή, να χτίσουμε πάνω στα ίδια θεμέλια. Η κρίση είναι, πολιτική και κοινωνική, η οικονομία είναι απλά παράγωγο του ζευγαριού. Οι σχέσεις της κοινωνίας και της πολιτείας, όσο και οι θεσμοί της νοσούν. Οι δίαυλοι επικοινωνία και τα συστήματα που τους εκφράζουν είναι δυστυχώς φθαρμένα (δεν έχει σημασία ο βαθμός φθοράς), αλλά η κάθαρση θα έρθει μονάχα μέσω της αναγέννησης. Η αλήθεια των θεσμών της Δημοκρατίας και της κοινωνίας δεν μπορεί να γκρεμιστεί (όσο και αν το διατείνονται κάποιοι) αλλά η φανέρωση και η πραγμάτωσή της προϋποθέτει το γκρέμισμα του ψεύδους και όλων των φορέων του, με τον μετασχηματισμό τους και την επαναλειτουργία τους. Γιατί η κάθαρση πάντα συμπορευόταν με τη Νέμεση. Αλλά για να είσαι ο κτίστης, πρέπει να είσαι και ο γκρεμιστής και αυτό βέβαια θέλει τόλμη.

        Ὁ Γκρεμιστὴς

        Ἀκοῦστε. Ἐγὼ εἶμαι ὁ γκρεμιστής, γιατί εἶμ᾿ ἐγὼ κι ὁ κτίστης,
        ὁ διαλεχτὸς τῆς ἄρνησης κι ὁ ἀκριβογιὸς τῆς πίστης.
        Καὶ θέλει καὶ τὸ γκρέμισμα νοῦ καὶ καρδιὰ καὶ χέρι.
        Στοῦ μίσους τὰ μεσάνυχτα τρέμει ἑνὸς πόθου ἀστέρι.
        Κι ἂν εἶμαι τῆς νυχτιᾶς βλαστός, τοῦ χαλασμοῦ πατέρας,
        πάντα κοιτάζω πρὸς τὸ φῶς τὸ ἀπόμακρο τῆς μέρας.
        ἐγὼ ὁ σεισμὸς ὁ ἀλύπητος, ἐγὼ κι ὁ ἀνοιχτομάτης·
        τοῦ μακρεμένου ἀγναντευτής, κι ὁ κλέφτης κι ὁ ἀπελάτης*
        καὶ μὲ τὸ καριοφίλι μου καὶ μὲ τ᾿ ἀπελατίκι*
        τὴν πολιτεία τὴν κάνω ἐρμιά, γῆ χέρσα τὸ χωράφι.
        Κάλλιο φυτρῶστε, ἀγκριαγκαθιές, καὶ κάλλιο οὐρλιάστε, λύκοι,
        κάλλιο φουσκῶστε, πόταμοι καὶ κάλλιο ἀνοῖχτε τάφοι,
        καί, δυναμίτη, βρόντηξε καὶ σιγοστάλαξε αἷμα,
        παρὰ σὲ πύργους ἄρχοντας καὶ σὲ ναοὺς τὸ Ψέμα.
        Τῶν πρωτογέννητων καιρῶν ἡ πλάση μὲ τ᾿ ἀγρίμια
        ξανάρχεται. Καλῶς νὰ ῾ρθῆ. Γκρεμίζω τὴν ἀσκήμια.
        Εἶμ᾿ ἕνα ἀνήμπορο παιδὶ ποὺ σκλαβωμένο τό ῾χει
        τὸ δείλιασμα κι ὅλο ρωτᾷ καὶ μήτε ναὶ μήτε ὄχι
        δὲν τοῦ ἀποκρίνεται κανείς, καὶ πάει κι ὅλο προσμένει
        τὸ λόγο ποὺ δὲν ἔρχεται, καὶ μία ντροπὴ τὸ δένει
        Μὰ τὸ τσεκοῦρι μοναχὰ στὸ χέρι σὰν κρατήσω,
        καὶ τὸ τσεκοῦρι μου ψυχὴ μ᾿ ἕνα θυμὸ περίσσο.
        Τάχα ποιὸς μάγος, ποιὸ στοιχειὸ τοῦ δούλεψε τ᾿ ἀτσάλι
        καὶ νιώθω φλόγα τὴν καρδιὰ καὶ βράχο τὸ κεφάλι,
        καὶ θέλω νὰ τραβήξω ἐμπρὸς καὶ πλατωσιὲς* ν᾿ ἀνοίξω,
        καὶ μ᾿ ἕνα Ναὶ νὰ τιναχτῶ, μ᾿ ἕνα Ὄχι νὰ βροντήξω;
        Καβάλα στὸ νοητάκι* μου, δὲν τρέμω σας ὅποιοι εἶστε
        γκρικάω,* βγαίνει ἀπὸ μέσα του μιὰ προσταγή: Γκρεμίστε!

  9. parsifal avatar
    parsifal 19/09/2013 10:04:40

    Ο "εμφύλιος", ο ανταρτοπόλεμος λέγω εγώ, δεν τελείωσε ποτέ. Για πολλούς συμπολίτες μας, "εθνικά" εδρασαν η Χ και η Ειδική Ασφάλεια, "εθνικά", για την υπεράσπιση του"κοινωνικού καθεστώτος" βασάνιζε ο Παπαγεωργίου...
    Αντιστοίχως, για αλλους, ορθώς ο ΜΑκαρόνας εκτέλεσε με τεσεκούρι την Ελένη Παπαδάκη "αφού ηταν συνεργάτης του κατακτητή"... Ετσι τους είπαν και το πιστεύουν ακράδαντα.
    Οι πληγές αυτές ΔΕΝ εχουν κλείσει, παρά τις θεατρικές προσπάθειες της πολιτικής ηγεσίας απο το 74 και εντεύθεν. Γιατί πολύ απλά, τα μεγαλοστελέχη και οι ηγεσίες ευρέθησαν ομοτράπεζοι στο μεγάλο φαγοπότι της μεταπολιτεύσεως και της "αποκαταστάσεως της δημοκρατίας " επάνω στα ερείπια της Κύπρου... Ο "λαός" επίσης εδειξε να συμμετέχει στην λήθη, οσο χόρταινε με τα ψίχουλα του ρωμαικού οργίου των ΜΟΠ, των "πακέττων σύγκλισης", των διορισμών, της σιωπηράς αποδοχής μικρο-παρανομιών, φοροδιαφυγής κ.α.
    Με τη κρίση, "εσφιξαν τα γάλατα". Αρχίζουν να θυμούνται πολλοί τις περιουσίες που αλλαξαν χέρια με την μαύρη αγορά, τα χωράφια και τα κτήματα που εγκαταλήφθηκαν στην φλεγόμενη απο τον ανταρτοπόλεμο υπαιθρο, την ευημερία - οσο ηταν ευημερία να εχεις ενα κομμάτι ψωμί εξασφαλισμένο απο τους ΜΑΥ η την Χωροφυλακή εκείνα τα χρόνια - μερικών και το κυνηγητό, τις διώξεις αλλων. Η επιφανειακή "λήθη" διερράγη, και οι συμμορίτικη συγκρότηση της ελληνικής κοινωνίας δείχνει και πάλι το απεχθές πρόσωπο της.
    Αρχίζουν να διαγράφονται αδρά οι "διαχωριστικές γραμμές", οι χρήσιμοι ηλίθιοι (στην ΕΣΣΔ) "κομμουνιστές", τα λούμπεν κοινωνικά στρώματα του Πειραιά, του Θησείου κλπ που επάνδρωσαν τα Τάγματα Ασφαλείας η εγιναν "Χωροφύλακες Ειδικής θητείας" στην Ειδική Ασφάλεια. Ολοι αυτοί κρατούν ασβεστο το μίσος του ΤΟΤΕ, γιατί ποτέ δεν ξεκαθαρίσθηκε το ζήτημα.
    Ποτέ το ΚΚΕ δεν βγήκε να πεί καθαρά : Ορθώς εσφάγη η Παπαδάκη ; Ορθώς ξεκληρίσθηκαν οι μικροαστοί της Καλαμάτας ;
    Ποτέ η Δεξιά δεν ξεκαθάρισε την θέση της για τα Τάγματα και για την Χ.
    Επισκέψεις στα Μακρονήσια, συντάξεις στους ΕΛΑΣίτες, το ΚΚΕ τον χαβά του με τον κόκκινο Δεκέμβρη, τον ΔΣΕ, ο Γλέζος εσωσε την τιμή της Ελλάδος (...) και απειλέι να την ...ξανασώσει ! Με τη θολούρα αυτή, σκέφθηκαν κάποιοι οτι θα καλύψουν μια δεκαετία αίμματος και ολέθρου. Δυστυχώς η Ιστορία δεν σβήνεται, οι δρώντες (και δράσαντες) δεν εξαφανίζονται απο την σκηνή επειδή ετσι μας βολεύει. Οσο το ΚΚΕ θα τιμά τον ΔΣΕ και τον Δεκέμβρη, οσο η Δεξιά θα τιμά τον Μελιγαλά και το Σύνταγμα Χωροφυλακής Μακρυγιάννη, ο ανταρτοπόλεμος θα υπάρχει στα μυαλά και τις ψυχές. Και κάποιοι θα δρούν, θα πολεμούν και θα συσγκρούονται "εν ονόματι" εκείνων.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ parsifal 19/09/2013 11:38:38

      Στη Γαλλία δεν έχουν ακόμα κλείσει οι πληγές της Γαλλικής Επανάστασης και της Τρομοκρατίας, και έχουν περάσει 220 χρόνια από τότε...
      Η συλλογική μνήμη στα πολιτικά είναι πολύ δυνατή, τελικά....
      Εντούτοις, η Δεξιά έκανε κάποια βήματα, πηγαίνοντας στον Άη Στράτη και τη Μακρόνησο και "ξεχνώντας" το Γράμμο-Βίτσι και του Μακρυγιάννη. Εχω γράψει αλλού ότι κακώς τα έκανε μονόπλευρα. Έπρεπε να πάει ο πρωθυπουργός στα νησιά, αλλά όχι μόνο εκεί. Αλλά τα έκανε, πάντως...
      Από την άλλη πλευρά, τι βήματα έχουν γίνει; Πέρα από το "ευτυχώς που δεν νικήσαμε τότε στον Εμφύλιο" που είπαν θαραλλέα 1-2 αριστεροί, τα κόμματα της Αριστεράς τι βήματα προς την εθνική συμφιλίωση έχουν κάνει;

      • Χ avatar
        Χ @ ΒΙΣ 19/09/2013 12:33:19

        Η Εθνική συμφιλίωση έχει συντελεστεί στο μυαλό και στις ψυχές της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού. Τώρα απαιτείται να νικήσουμνε τη φτώχεια, τη μιζέρια και την έλλειψη καλλιέργειας και παιδείας.

      • parsifal avatar
        parsifal @ ΒΙΣ 19/09/2013 23:00:25

        Εχεις δίκιο. Το ΚΚΕ ειδικά είναι στο παράλληλο σύμπαν του και ονειρεύεται ακόμη τον "Κόκκινο Δεκέμβρη"...

    • ηγηκηγ avatar
      ηγηκηγ @ parsifal 19/09/2013 13:17:55

      Aκριβώς!!!!!

      Αυτή ακριβώς είναι η "κουβέντα" που δεν έγινε ποτέ σε αυτή τη χώρα! Αυτή ακριβώς είναι η ουσία γιά την αδυναμία του πολιτικού μας κόσμου να συνεννοηθεί!

  10. αύρα avatar
    αύρα 19/09/2013 10:39:52

    Ενας δημόσιος υπάλληλος αν δολοφονούσε,
    θα καταδικαζόταν και θα απολυόταν πάραυτα απο την υπηρεσία του,
    ως επίορκος!
    Το αυτό οφείλει να ισχύει και για το κοινοβούλειο,
    αν θέλουμε να προστατεύσουμε το δημοκρατικό πολιτευμα.
    Η ΧΑ προπυλακίζοντας, βιαιοπραγώνταςκαι δολοφονώντας έθεσε από μόνη της τον εαυτό της εκτός κοινοβουλείου, στα μάτια της κοινωνίας, τουλάχιστον.
    Μένει βέβαια, η τελική υπογραφή των αρμοδίων.
    Προς τι η ολιγωρία;

    • ΧΚΟ avatar
      ΧΚΟ @ αύρα 19/09/2013 11:06:58

      αν στο πολιτικό οικονομικό δημοσιογραφικό κλπ κατεστημένο ασχολούμαστε με επίορκους ...θα είχαμε πολλά κενά ...για αυτό η ολιγωρία.

  11. blue nile avatar
    blue nile 19/09/2013 10:42:11

    Να συμπαραταχθούμε με τις υγιείς δυνάμεις .
    Μόνο που οι πολιτικές που ακολουθούν αυτές οι δυνάμεις επειδή συνεχίζουν να φέρνουν την απόγνωση θα φέρουν και άλλο αίμα αθώων.
    Είναι όντως μια ιστορική ευκαιρία για τον Σαμαρά .
    'Οχι για να προσπαθήσει με νόμους να περιορίσει την ΧΑ.
    Αλλά να βγει στη Ευρώπη και να διαπραγματευτεί συγκρουσιακά τη αλλαγή της οικονομικής πολιτικής.
    Γιατί όσο συνεχίζεται η ερήμωση της ελληνικής κοινωνικής οικονομίας τόσο θα εκτρέφονται τα φίδια των άκρων στον κόρφο μας.
    Και τότε δεν θα υπάρξει κανένας νόμος που να μπορεί να εμποδίσει τους φασίστες των δύο άκρων να αιματοκυλήσουν τη χώρα.

  12. Tonia G. avatar
    Tonia G. 19/09/2013 10:46:40

    Α.Ψ. δεν συμφωνούμε στα περί κατάργησης ενός πολιτικού κόμματος, ασχέτως ιδεολογίας. Ποιος είναι αυτός ο φορέας που δίνει "άδεια" λειτουργίας σε κόμμα τη στιγμή που πληροί της προϋποθέσεις στου Πρωτοδικείου;
    Περαιτέρω τραμπούκοι, αντιδημοκράτες και υμνητές της συνταγματικής "ανατροπής" και "εκτροπής" δεν είναι μόνο οι μελανοχίτωνες αλλά και πορφυροχίτωνες. Γιατί τους διαχωρίζουν οι γνωστοί "διαμορφωτές" της κοινης γνώμης; Αυταρχισμό πρεσβεύουν και οι δυο σε ίση ποσότητα.
    Παραθέτω χθεσινές δηλώσεις "βουλευτού":
    Ευθεία επίθεση «στα “ναζιστοειδή” που ανεβαίνουν στο βήμα της Βουλής και λένε ό,τι θέλουν χωρίς να τους εμποδίζει κανένας» έκανε η βουλευτής του Κομμουνιστικού Κόμματος Λιάνα Κανέλλη.
    «Από το Πέραμα μέχρι το Κερατσίνι φασίστας δεν θα μείνει» είπε η βουλευτίνα, προειδοποιώντας τους χρυσαυγίτες βουλευτές ότι θα βγουν από τη Βουλή όπως ακριβώς μπήκαν.

    Με τέτοιους Βουλευτές τι έχει να φοβαται η Δημοκρατία;;; Με τέτοιες δηλώσεις ηρεμίας και ψυχικής ανωτερότητας η βία και η ένταση δεν θα επικρατήσουν ποτέ και η κοινωνία θα βρει τη αριστερή της προοδευτική ειρήνη!!!

    Αλήθεια οι ομάδες κρούσης ΠΑΜΕ (ντυμένες ομοιόμορφα στα κόκκινα), ΚΝΕ, διάφορα "ΜΠΛΟΚ" Σύριζα, ομάδες αναρχικές με τα ρόπαλα που καταλήγουν σε εκεινα τα τριγωνικά κόκκινα σημαιάκια τι άλλο μπορεί να είναι από Τάγματα Εφόδου; Τη δράση τους την παρακολουθούμε 30 χρόνια τώρα. Αλήθεια μετά από πορείες του ΠΑΜΕ γνωρίζετε ότι υπάρχει φορτηγό που παραλαμβάνει τον εξοπλισμό των "διαμαρτυρόμενων" λόχων. Κάθε "σύντροφος" περνά και παραδίδει ρόπαλο, μάσκα κτλ.
    Δημοκρατία σημαίνει Ισονομία.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Tonia G. 19/09/2013 12:55:10

      Καλά, η Κανέλλη είχε πει και στον Ντινόπουλο στον ANT1 ότι όταν έπρεπε να σφάξει τους Μονσεβίκους τους έσφαξε και όταν έρθει η ώρα θα σφάξει και αυτόν, κανένα πρόβλημα... Πλάκα έκανε βέβαια, έτσι;

    • ηγηκηγ avatar
      ηγηκηγ @ Tonia G. 19/09/2013 13:34:04

      Το ΠΑΜΕ δεν έχει δώσει δικαιώματα! Και μάλιστα ειδικά σε πολύ μεγάλες διαδηλώσεις που συμμετέχουν ετερόκλητα μπλοκ (όπως συνήθως γίνεται στα χρόνια της κρίσης) είναι οι μοναδικοί που περιφρονούν ακόμη και δυναμικά το ειρηνικό της διαδήλωσης μην αφήνοντας να εισχωρήσουν μπαχαλάκηδες στις τάξεις τους! Νομιζω ότι πρέπει να το παραδεχτείς!

      Η βία είναι σχετικά εγγενής σε πολλές ανθρώπινες εκδηλώσεις! Αυτό που θα πρεπε πάντα να ρωτάμε, είναι λ.χ. γιατί 2000 ΜΑΤ εχθές δεν μάζεψαν τους 20 (κατά το σκαι ή το σταρ) που προκαλούσανε ως αργά επεισόδια!

      Και αμέσως μετά το αμείλικτο ερώτημα: "Ποιος Ωφελείται"!?
      Σχεδόν πάντα η απάντηση είναι: "Η εκάστοτε κυβέρνηση, αλλιώς κανένας"

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ ηγηκηγ 19/09/2013 19:02:56

        “Ποιος Ωφελείται”!?

        ᾿Ιδοῦ ἡ ἀπορία. Γρηγορόπουλος 2. . .Δεκ. 08, ὅτι δέν ἔκαψαν τότε θέλουν νά τό κάψουν τώρα. ΚΚ τότε, Σαμαρᾶς τώρα. . .ποιοί καί τί ἐπιδιώκουν γιά νά σταματήσουν τήν τιτάνια προσπάθεια τους γιά τήν ἀνοικοδόμηση τῆς Πατρίδας;;; Hanibal ante portas. . .

  13. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 19/09/2013 10:56:25

    Οι εκλογές είναι κοντά. Και μετά θα χαρούμε όλοι τον αρραβώνα !
    Άντε και καλά μνημόνια...

    • ηγηκηγ avatar
      ηγηκηγ @ ΠΙΛΟΤΟΣ 19/09/2013 13:37:47

      Και μόνο αμυδρά να καταγραφεί επιστροφή ψήφων διαμαρτυρίας από τη χα προς τα ΝΔ-Πασοκ, σε 5 λεπτά έχουν προκηρυχθεί εκλογές! Μόνο αυτό τους ενδιαφέρει! Αν η ψήφος διαμαρτυρίας καταγραφεί ότι πάει προς Συριζα, τότε εκλογές θα έχουμε σε 50 χρόνια!!!

  14. ορεσέιβιος avatar
    ορεσέιβιος 19/09/2013 11:18:12

    Καλύτερα είναι τα μνημόνια ή τα μνημόσυνα ?...
    Κάποιοι επίδοξοι σωτήρες έχουν ξεφύγει εντελώς. μακάρι να μην χρειαστεί να το καταλάβουν και οι επίδοξοι θαυμαστές και ψηφοφόροι τους αυτό.
    Τώρα που δεν βοηθούν τα γεροντάκια να περνούν τον δρόμο, οποία συγκίνηση για τον αλτρουισμό, και για να μην σκουριάσουν προφανώς αρχίζουν να δέρνουν γεροντάκια και μάλιστα αυτά που θέλουν να είναι δεξιοί.

  15. Α avatar
    Α 19/09/2013 11:18:18

    Η Δημοκρατία είναι αγαθό που ανθεί όταν επαγρυπνείς και όταν την προστατεύεις.
    Σε δύσκολες οικονομικές συνθήκες, γεννιούνται και εξελίσσονται μορφώματα και πρακτικές που απειλούν την Δημοκρατία και κατ΄επέκταση ολόκληρη την κοινωνία.
    Η υπεράσπιση της Δημοκρατίας, δεν μπορεί παρά να περνά από την έξοδο της χώρας από την οικονομική κρίση κατ΄αρχήν. Δεν μπορεί να παραβιάζονται τα βασικά δικαιώματα του ανθρώπου , η ίδια του η ΕΠΙΒΙΩΣΗ και να απορούμε πως εφανίζεται και φουντώνει το φαινόμενο της βίας και του φασισμού.
    Προηγείται η βία στην καθημερινότητα του πολίτη, η βία που προκαλεί η φτώχια, η έλλειψη δικαιοσύνης στα υψηλά επίπεδα οικονομικού πλούτου και πολιτικού κόσμου. Στη συνέχεια έρχεται και αναπτύσσεται σαν τον μύκητα μέσα στον βούρκο ο φασισμός και η απειλή της Δημοκρατίας.
    Μόνο με νομοθετήματα, δεν περιορίζεται το φαινόμενο. Το φαινόμενο περιορίζεται όταν εκλείψουν οι λ'ογοι που το δημιούργησαν.
    Μέσα σ΄αυτές τις συνθήκες, υπάρχουν και αυτοί που εκμεταλλεύονται και καταστρώνουν σχέδια εξυπηρέτησης συμφερόντων, πάσης φύσεως, εδοχώριων και εξωχώριων.
    Είναι πολύ εύκολο, η σπίθα να γίνει πυρκαγιά, είναι πολύ εύκολο ο λαός να γίνει μάζα, είναι πολύ εύκολο να κατρακυλήσουμε σε αδιέξοδα, όσο συνεχίζεται η αδικία που νοιώθει ο απλός πολίτης, όσο συνεχίζεται η ατιμωρησία αυτών που οδήγησαν τη χώρα σ΄αυτό το σημείο.
    Ο απλός πολίτης θέλει να νοιώσει ότι αυτοί που τον κυβερνούν, κατ΄αρχήν του δίνουν οξυγόνο ν΄αναπνεύσει, στη συνέχεια ότι μοχθούν για το ξεπέρασμα της πολυεπίπεδης κρίσης, πάντα με το βλέμμα στραμμένο στις πολυπληθείς ομάδες του κόσμου που έχει υποστεί τα πάνδεινα σ΄αυτή την κρίση.
    Το σημείο είναι κομβικό, ή δίνουμε ανάσες στον κόσμο ή τα χάνουμε όλα.

  16. Hawk avatar
    Hawk 19/09/2013 11:19:47

    Ε όχι και βία τα γιαούρτια στον Πάγκαλο, υγεία είναι, όλοι ξέρουμε πόσο ευεργετικό είναι το γιαούρτι για το δέρμα και τον οργανισμό!
    Εξάλλου ο Πάγκαλος μιά αποτοξίνωση την χρειάζεται!

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Hawk 19/09/2013 12:56:11

      Αν το γιαούρτι είναι με πολλά λιπαρά, όμως; Χαλάει την σιλουέτα...

  17. αύρα avatar
    αύρα 19/09/2013 11:23:21

    ...ιδού η ευκαιρία!

  18. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 19/09/2013 11:35:57

    Εύγε σε όλους τους προηγούμενους σχολιαστές που νηφάλια και αντικειμενικά τοποθετούνται! Τα του καίσαρος τω καίσαρι...Δεν μπορεί η πολιτική ηγεσία σε όλο το φάσμα της (από τα αριστερά ως τα δεξιά) να ρίχνει τις ευθύνες στους πολίτες, που νομίζω ότι την έχει πια ξεπεράσει σε ωριμότητα και πολιτική σκέψη...Πραγματικά, αισθάνομαι καλύτερα, που πολλοί συμπολίτες βλέπουν τα πράγματα πια χωρίς γυαλιά!

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Αιρετικός 19/09/2013 12:17:41

      ενν. την έχουν πια (την πολιτική ηγεσία) ξεπεράσει...

  19. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 19/09/2013 11:38:25

    Εσυ διακρίνεις τη διαφορά ανάμεσα στα 2 ;
    Καμία.
    Ούτε μνημόσυνα ούτε μνημόνια.
    Να ευχηθώ στον Αντώνη και στον Αλέξη: με το καλό !

    • ορεσέιβιος avatar
      ορεσέιβιος @ ΠΙΛΟΤΟΣ 19/09/2013 12:39:31

      Μακάρι να μην χρειαστεί ποτέ να διαλέξεις ανάμεσα στα δύο.
      Μιλάμε για ανθρώπινη ζωή ,αν δεν έχει γίνει αντιληπτό,και επ αυτού χαρές και πανηγύρια δεν πατάνε.
      Λίγο περισσότερος σεβασμός σε νεκρούς δεν βλάπτει..Επειδή κιόλας τα όρκ θέλουν να παραστησουν και την συνέχεια του αρχαιοελληνικου πολιτισμού, υπάρχει και το κυλώνειο άγος...
      Σεβασμός στους νεκρούς..
      Στην αρχαία Ελλάδα θα τους είχαν μαζέψει όλους αυτούς τους τάχα ελληναράδες.Με μια σβάστικα στο μπράτσο δεν έγινες Ελληνας..

      Οσοι επιλέγουν να πουλάνε πατριοφροσύνη μοιράζοντας μνημόσηνα στους άλλους,τάχα για να φανούν ότι πολεμούν τα μνημόνια,είναι επικίνδυνοι ή απλά οι χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος.

      Δεν θα γίνουμε ζούγκλα, ούτε θα δώσουμε τις τύχες του τόπου σε όσους μαχαιρώνουν για να βγάλουν το χαρτζιλίκι τους.
      Αν αυτό είναι το μέλλον και η σωτηρία του τόπου, και εμείς το διαλέξουμε, τότε δεν μας πρέπει καμιά λύπηση..
      Ειμαστε άξιοι της μοίρας και των δεινών που θα επιφέρει.
      Οποιος πονηρά σκεπτόμενος νομίζει ότι δεν αφορά τον ίδιο το μαχαίρι επειδή τους ψηφίζει ή τους θαυμάζει πλανάται πλάνην οικτρά.
      Δεν χρειάζεται να επαναληφθεί η ιστορία για να καταλάβουμε ....Αρκεί να μπορούμε διαβάζουμε και να μην αρκεστούμε στα γκαιμπελίστικα που ταίζουν τα όρκ τους .
      Μέχρι και τα τατουάζ με σβάστικες και τα χιτλερικά τα ονομάζουν φτιαχτά απο φότοσοπ...
      Οσο πιό τερατώδες είναι ένα ψέμα τόσο πιό πιστευτό γίνεται..Και αυτο γιατι συνήθως οι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν αυτό που τους βολεύει και όχι την σκληρή πραγματικότητα.

  20. θοδωρης avatar
    θοδωρης 19/09/2013 12:17:53

    Η χωρα κυριες και κυριοι, χρεαζεται εκλογες,Με νεο εκλογικο νομο ,που να μην μπορουν να εισελθουν φασιστικα κομματα στο κοινουβουλιο,με καθαρες κουβεντες απο τα δυο πρωτα κομματα, κι ας αποφασισει ο λαος για τη τυχη του.Θελει συνεχιση του μνημονου, η καταγγελια;Μονο εγω βλεπω δηλαδη οτι το ολο σκηνικο ηταν προσχεδιασμενο;Μα αν κανεις μια βολτα σε δεκαδες μπλογκς θα δεις οτι πριν απο 3 και 4 μηνες προεξοφλουσαν προβοκατσια.Ετυχε να ειναι ενα μαχαιρωμα, μπορει να ηταν μια αυτοκτονια μεσα στη βουλη, οπως εγινε στη Ρουμανια πριν λιγο καιρο,κανεις δεν βλεπει οτι η κατασταση τεινει να γινει ανεξελεγκτη;Δεν αντιμετωπιζεται με ασπιρινες ο καρκινος δυστυχως,

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ θοδωρης 19/09/2013 14:46:18

      Ξέρετε από πότε θα ισχύει ο νέος εκλογικός νόμος ακόμη κι αν ψηφισθεί σήμερα; Και τι ακριβώς περιμένετε να (ξανα)πουν τα κυβερνώντα κόμματα για να ελκύσουν ψηφοφόρους; (Ξανα)ψηφίστε μας για να (μην) κάνουμε για άλλη μια φορά όσο υποσχόμαστε;

      Κι ένα τεχνικό θέμα: πώς μια αλλαγή του εκλογικού νόμου μπορεί να θέσει εκτός κοινοβουλίου την Χ.Α. (με ποσοστό που εκτιμάται άνω του 10%), χωρίς να αφήσει εκτός ΠΑ.ΣΟ.Κ., ΔΗΜ.ΑΡ., ΛΑ.Ο.Σ., Δράση και Δ.Ξ., άνευ κάποιων ή όλων εκ των οποίων δεν προκύπτει κυβερνητική πλειοψηφία;

      Καλά τα όνειρα, αλλά η πραγματικότητα τείνει να είναι περισσότερο πολύπλοκη.

      • θοδωρης avatar
        θοδωρης @ Αντίθεσις 19/09/2013 15:53:11

        Οποτε τι προτεινετε;Να συνεχισω να ονειρευομαι ,η να ξυπνησω, και να ερθω στο πραγματικο εφιαλτη;Μια αναδρομικη ισχυς του νομου περι μη εισοδου στη βουλη φασιστικων κομματων οπως ας πουμε οι αναδρομικες μειωσεις μισθων, θα ητο εφικτη;

  21. Χ avatar
    Χ 19/09/2013 12:21:03

    Ποιό είναι αυτό το ....''Συνταγματικό τόξο'' τους τελικά; Και γιατί απαιτούνται ειδικά διαπιστευτήρια για να αναγνωριστεί οτι ανήκει κανείς σε αυτό; Ας μείνουμε καλύτερα στους κλασσικούς διαχωρισμούς, για να μη μπερδευόμαστε. Από τη μία πλευρά λοιπόν στέκονται οι φασίστες που χρησιμοποιούν τη λεκτική, τη σωματική και κάθε άλλου είδους βία για να τρομοκρατήσουν και να επιβάλλουν τη θέλησή τους, δε σέβονται τίποτε και είναι ικανοί για το έγκλημα και από την άλλη πλευρά, στέκονται όλοι οι άλλοι, που κρατούν σε ...γενικές γραμμές τα προσχήματα της νομιμότητας, του πολιτισμού στο διάλογο, του σεβασμού στις επιταγές του Συντάγματος, στην ανθρώπινη ζωή, στη βούληση της πλειοψηφίας, κλ.π, κλ.π. Γιατί θεωρείται αλήθεια...’’δημοκράτης’’ όμως, αυτός που παραπλανά τον Ελληνικό λαό υποσχόμενος οτι ''λεφτά υπάρχουν''; Γιατί θεωρείται ...Συνταγματικά συνεπής αυτός που περνά Νόμους για να παραγράφει προκαταβολικά τη δίωξη των αδικημάτων που θα διαπράξει; Γιατί θεωρείται νομοταγής αυτός που χάνει, κρύβει, ξεχνά τη λίστα Λαγκάρντ και δεν εφαρμόζει τις προβλεπόμενες κυρώσεις ενάντια στους φοροφυγάδες που εγκληματούν; Μπορώ να αναφέρω πάρα πολλά παραδείγματα, που καθιστούν εμφανές οτι οι τάχα ''Συνταγματικά συνεπείς'', τις περισσότερες φορές δεν είναι παρά υποκρινόμενοι και αλληλοκαλυπτόμενοι, που τηρούν κάποια κοινώς -μεταξύ τους- αποδεκτά κατ΄ελάχιστον προσχήματα, ώστε να κάνουν τη…δουλειά τους. Αυτό που τους διαχωρίζει από τη Χ.Α, είναι το οτι ετούτοι διαθέτουν την ευφυϊα, την εξουσία και τη δυνατότητα, να ασκούν την απαιτούμενη για την επιδίωξη των σκοπών τους ''βία'', χωρίς να απαιτείται ...κόκκινο αίμα. Οι ...Νόμοι, τα μνημόνια, η πιστή εκτέλεση των δολοφονικών επιταγών των …τοκογλύφων-δανειστών, ‘’σκοτώνουν’’ κάθε μέρα χιλιάδες ανθρώπους, χωρίς ν’ ακούγεται ο ήχος από το μυδράλιο ……
    Η Χ.Α, είναι το τέκνο της υποκρισίας, της διαφθοράς, της έλλειψης παιδείας, ηθικής και καλλιέργειας ολόκληρης της Ελληνικής κοινωνίας, με πρώτους πρώτους φυσικά όλους αυτούς τους επικίνδυνα ατάλαντους και απελπιστικά ανίκανους, που παριστάνουνε τους φωτισμένους αρχηγούς του κοπαδιού. Τώρα τους ξέφυγε η κατάσταση εντελώς και τρέχουν και παραλογίζονται και κοροϊδεύουν, γι ακόμα μία φορά…. Κανένα μάθημα δεν πήραν, κανένα μήνυμα δεν πρόκειται να επεξεργαστεί το κούφιο τους κρανίο. Δυστυχώς.

  22. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 19/09/2013 12:41:28

    Όταν θα κάνουν διαδήλωση οι ΚΚΕδες και οι ΠΑΜίτες με καδρόνια και κράνη θα διώκεται και το ΚΚΕ ως εγκληματική οργάνωση? Θα τεθεί εκτός νόμου ο ΣΥΡΙΖΑ και ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ την επόμενη φορά που οι άπλυτοι θα κάψουν ζωντανούς ανθρώπους ή που άτομα του ακροαριστερού χώρου θα δολοφονήσουν κατά την διάρκεια ληστείας?

    • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
      Γεωργία Βασιλειάδου @ Μανώλης Πετράκης 19/09/2013 12:53:49

      Αχ τι όμορφα που τα περιγράφεις κυρΠετράκη μου! Αγαλλίασε η ψυχή μου από το πνεύμα ενότητας και από τη φιλειρηνική σου διάθεση. Κάθε σου σχόλιο μιά όαση ομόνοιας και συναίνεσης.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Γεωργία Βασιλειάδου 19/09/2013 12:58:16

        Τελικά η Μαρφίν μόνη της κάηκε;

        • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
          Γεωργία Βασιλειάδου @ Γιώργος 19/09/2013 13:04:44

          Την έκαψαν κάποιοι αλήτες-δολοφόνοι, που περιέργως ακόμη τους ...ψάχνουμε, αλλά δεν μας συμφέρει κι όλας να τους βρούμε για να μη μάθουμε ποτέ και να μπορούμε να λέμε .....
          Σαφές;
          Κι αυτοί οι άγνωστοι γνωστοί που διαχρονικά σε όλες τις συγκεντρώσεις καίνε το σύμπαν; Αυτά τα κουτoΜΑΤ βρε παιδί μου, αδυνατούν να τους συλλάβουνε!! Ούτε και χθες που ρίχναν πέτρες και στέκονταν δίπλα τους ...κατόρθωσαν να τους πιάσουν. Μιλάμε για ....κακοτυχία τρελή.

          • Θησειώτης avatar
            Θησειώτης @ Γεωργία Βασιλειάδου 19/09/2013 13:24:30

            Έχεις πιάσει στασίδι ρε βασίλω στο αντινιουζ και λες τα συριζέϊκα σου. Λοιπόν για να τελειώνουμε: Όταν καίνε και σκοτώνουν οι ομοϊδεάτες σου, τότε φταίνε οι παρακρατικοί της ασφάλειας, οι κρυφοχρυσαυγίτες που είχαν διεισδύσει στο αναρχικό μπλοκ και άλλα τέτοια εξωτικά. Όταν ξεκινάει καβγάς μεταξύ οπαδού του ολυμπιακού και (στοχοποιημένου λόγω γειτονιάς) οπαδού του παναθηναϊκού, που καταλήγει σε δολοφονία, τότε πάλι ξεκινάει πολιτική εκμετάλλευση μέχρι το μεδούλι. Τελικά είστε άγιοι, αγαπητή μου;

    • el greco avatar
      el greco @ Μανώλης Πετράκης 19/09/2013 12:54:06

      Έλα γειά σου πολύ κρατήθηκες !!¨΄Ελεγα θα γράψει δεν θα γράψει ο μάστορας;

      • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
        Γεωργία Βασιλειάδου @ el greco 19/09/2013 13:06:52

        Μάστορας, μάστορας! Σαν τη διψασμένη γη καρτερούμε το νηφάλιο λόγο του. Κάθε, μα κάθε ημέρα!

        • Εμείς το φως και η σκιά avatar
          Εμείς το φως και η σκιά @ Γεωργία Βασιλειάδου 19/09/2013 23:04:02

          χαχαχα! Έτσι και ...χειρότερα που λέτε.

  23. Γεωργία Βασιλειάδου avatar
    Γεωργία Βασιλειάδου 19/09/2013 14:00:49

    ''Έχεις πιάσει στασίδι ρε βασίλω στο αντινιουζ και λες τα συριζέϊκα σου.''
    Σε αυτό το ύφος, να απευθύνεσαι κουτεντέ χρυσαυγουλίνο στη σύζυγό σου (αν σε ανέχεται καμία ατυχήσασα).
    Για να μη σε αφήσω όμως αναπάντητο και κλαίς. Εγώ Σύριζα δεν είμαι, αλλά αν ήμουν, ποτέ δε θα το κρατούσα μυστικό. Αυτά που αναφέρω ως προβληματισμό, είναι αυτά που σκέφτεται κάθε μη φανατικός και πορωμένος οπαδούλης του ...Ολυμπιακού ή του Παναθηναϊκού. Εδώ έχουμε αποδείξεις, εγκληματία, έγκλημα και πτώμα. Σε όσα υπαινίσεσαι με το ποδοσφαιρικό σου ύφος, έχεις καταλήξει κατόπιν κατάποσης της βολικής αλήθειας που σε σερβίρουν. Οι φήμες και οι γυναικουλίστικες κατηγορίες, δεν τεκμηριώνουν βάσιμη κατηγορία. Η Δικαιοσύνη τιμωρεί τους ενόχους που αποδεδειγμένα βαρύνονται με συγκεκριμένα εγκλήματα. Όσο και να προσπαθείτε εσείς οι ακροδεξιούρες, η διαφορετική πολιτική άποψη δε θα είναι ποτέ ....έγκλημα. Κρυφτείτε τώρα στην τρύπα σας, γιατί ήρθε η ώρα η πολιτεία να σας αντιομετωπίσει με την αυστηρότητα που ΜΑΣ οφείλει. Οι καιροί της ατιμωρησίας σας πέρασαν. Άϊντε.

  24. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/09/2013 14:01:45

    Μόλις μίλησα με πολύ καλό μου φίλο που έχει στενές σχέσεις με τον χώρο της ραπ (είναι αρκετά γνωστό πρόσωπο) και τον ήξερε τον Παύλο Φύσσα. Είχε πάει μερικές φορές (ο νεκρός) και τον είχε βρει και είχαν μιλήσει, αν και γνώριζε ότι ιδεολογικά ήταν αντίθετοι. Μου είπε ο φίλος μου ότι ο Παύλος είχε διαχωρίσει τη θέση του από τους (βαμμένους αριστερούς, αλλά και άλλα...) Active Member, στους οποίους ανήκε παλιότερα, ήταν άνθρωπος με ανησυχίες εσωτερικές, ψαχνόταν, αναζητούσε την αλήθεια...Ίσως βρισκόταν σε μία πορεία που διακόπηκε βίαια και αδόκητα...
    Όσοι καίνε και σπάζουν δήθεν στη μνήμη του, μόνο κακό του κάνουν και τον αδικούν.
    Όσοι διαβάζετε αυτές τις γραμμές και πιστεύετε, κάντε μία μικρή προσευχή για την ψυχή ενός νέου ανθρώπου που έφυγε πρόωρα και μαρτυρικά. Και αν περάσετε από καμιά εκκλησία, ανάψετε ένα κεράκι...

  25. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 19/09/2013 16:17:05

    Τώρα μάλλον ευρίσκεσθε στην φάση της ταχείας οφθαλμικής κίνησης του ύπνου σας, εκεί όπου βλέπει κανείς τα όνειρα. Δεν αρκεί που δεν μπορεί να εφαρμοσθεί νέος εκλογικός νόμος πριν τις μεθεπόμενες εκλογές, εσείς ζητείτε την αναδρομική ισχύ του από τις προπροηγούμενες (του 2012).

    Μείνετε εκεί που είσθε, μην ξυπνάτε.

  26. Tommy avatar
    Tommy 19/09/2013 16:37:11

    Η ΝΔ πάλι σύρθηκε σε ρεσιτάλ "προοδευτικών" και "αντιφασιστικών" διαπιστευτηρίων... Αντί να κάνει αυτό που επέβαλαν οι περιστάσεις, δηλ. να συλλυπηθεί και να εκφράσει την λύπη για το γεγονός, συμπεριφέρθηκε ως αριστερίστικη γκρούπα με κορώνες που χαιδεύουν τους μπαχαλάκηδες αναρχοσυριζαίους, και γενικότερα το κομμουνισταριό. Έλεος Αντώνη! Νομίζαμε ότι έχουμε ξεφύγει από αυτή την αρρώστια της αριστεροκαρπαζιάς που έδερνε την ΝΔ επί μπούλη. Σε ψηφίσαμε για δεξιό και όχι για μεσαιοχωρίτη λαππά, σαν τον καμμένο.

  27. Taxis avatar
    Taxis 19/09/2013 17:55:41

    Για μενα οποιος παει να παιξει ξυλο ή μαχαιριες για πολιτικες ιδεολογιες (βλ. φασιστες-αντιφασιστες), αθλητικες ανωνυμες εταιριες (βλ. στοκο χουλιγκανια), κτηματα ή ζωα (βλ. κρητη) θελει ψυχιατρικη παρακολουθηση.

    ΥΓ1 προς σκεπτομενους(?) οπαδους της χρυσαυγης: Ας παρουμε το σεναριο οτι ο συναγωνιστης ηλιας κερδιζει τον δημο αθηνων, μετα απο ποσα λεπτα/ωρες/μερες/βδομαδες/μηνες/χρονια/δεκαετιες πιστευετε οτι θα ''ξεβρωμισει'' την αθηνα απο τους μεταναστες?
    ΥΓ2 προς σκεπτομενους οπαδους του συνταγματικου τοξου: Η ολη συμπεριφορα της χρυσαυγης τις τελευταιες μερες αυτο ακριβως δειχνει:την απεμπλοκη απο το παρελθον της. Φαινεται να αποζητουν το κλεισιμο. Εστω λοιπον οτι τιθεται εκτος νομου και διαλυεται απο το κρατος. Τους βουλευτες της τι τους κανεις?Αν παραιτηθουν μαζικα, αν δεν κανω λαθος, πηγαινουμε σε εκλογες και σιγουρη κυβερνηση αριστερας-συνιστωσων. Αν δεν παραιτηθουν,και οντας αριθμητικα πανω απο 10 ατομα, σχηματιζουν μια καινουρια κοινοβουλευτικη ομαδα με καινουριο ονομα και καινουρια αδεια απο το δικαστηριο, αρα τι καναμε? μια τρυπα στο νερο, και μαλιστα μια τετοια εξελιξη κατα την γνωμη μου, θα φερει σε πολυ χειροτερη θεση την ΝΔ.

  28. Κωστας Αλεξιου avatar
    Κωστας Αλεξιου 19/09/2013 18:05:11

    Με 8.000 € μισθό οι εθνοπατέρες, με 12.000 € extra παροχές και τα υπόλοιπα λέτε να καταφέρουν να εμποδίσουν το 25% της Χ.Α;;;; Απίθανο μου φαίνεται ..... Επαγγελματίες και άλλοι άνεργοι ξεπερνούν τα 2 εκ ...... Καλώς ήρθες Χ.Α στη σκακιέρα λέει ο κόσμος ....

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ Κωστας Αλεξιου 19/09/2013 19:09:32

      Αν δεν βγεί παράνομη ως οργάνωση, τότε το σύστημα θα έχει άσχημα ξεμπερδέματα.

  29. Karenin avatar
    Karenin 19/09/2013 18:10:29

    Bία είναι ο λαός να τιμωρεί με την ψήφο του το Πασόκ και να το στέλνει στο περιθώριο, και αυτό να κυβερνάει ακόμη. Βια είναι να παραπέμπεται ο ένας για την λίστα Λαγκάρντ, και ο άλλος να επιβραβεύεται με την θέση του αντιπρόεδρου.
    Αμαρτία είναι να ονειρευεσαι πως στην θέση του Καμένου εχθές, πανικόβλητος και δαρμένος έτρεχε ο Βενιζέλος...

  30. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 19/09/2013 18:59:38

    Για άλλη μία φορά, οι χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος, έπαιξαν καλά το ρόλο τους . Γι αυτό το λόγο, άλλωστε, οι "αντιεξουσιαστες" ήσαν πάντοτε τα χαιδεμένα παιδιά των εγχώριων και ξένων κέντρων εξουσίας. Δεν υπάρχει πλέον, καμία αμφιβολία γι' αυτό.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 19/09/2013 20:19:40

      Nαι, αλλά εδώ έχουμε και από την άλλη πλευρά τους ¨χρήσιμους ηλίθιους". 45 χρονών ο Ρουπακιάς και σηκώθηκε τα μεσάνυχτα από τον καναπέ του στη Νίκαια να πάει με το αμάξι στην Αμφιάλη, 10-15 λεπτά με το αυτοκίνητο, να παίξει ξύλο και τελικά να μαχαιρώσει και να σκοτώσει άνθρωπο. Δεν ήταν 19χρονος κάγκουρας....
      Μπορεί το ¨συμβόλαιό" του με τη ΧΑ (γιατί έπαιρνε χρήματα, το λένε και φίλοι του) να προέβλεπε βοήθεια σε ¨πεσίματα", αλλά αυτός μαχαίρωσε κιόλας. Κατά την παροιμία με το ¨είπαν του χέστη να χέσει και αυτός ξεπατώθηκε" (ας μην κοπεί παρακαλώ...).
      Υπάρχει τραγικό έλειμμα παιδείας και ήθους στη χώρα αυτή. Και ένας κυρίαρχος μηδενισμός και ατομισμός. Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο.

      • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
        ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ ΒΙΣ 20/09/2013 00:46:36

        Υπάρχει όμως μια ουσιαστική διαφορά. Oι "χρήσιμοι ηλίθιοι" της Χ.Α, εν αντιθέσει με τους χρήσιμους ηλίθιους του ΑνταρCia και του Indymedia, δεν ελέγχονται ούτε άμεσα ούτε έμμεσα από εγχώρια και ξένα κέντρα εξουσίας . Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι εάν τα "τάγματα εφόδου" της ΧΑ ελέγχονταν από σκοτεινούς κύκλους, οι "εγκληματικές" ενέργειές τους θα περνούσαν στο ντούκου, όπως περνάνε αυτές των "αντιεξουσιαστών".
        Πάρε, για παράδειγμα, τη Συρία. Οι Σύριοι στρατιώτες , που αγωνίζονται για την ανεξαρτησία της χώρας τους, βαφτίζονται εγκληματίες πολέμου, ενώ οι Ισλαμοκατσαπλιάδες βαφτίζονται δημοκράτες και τα ειδεχθή εγκλήματα τους "Θάβονται".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.