29/11/2010 23:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η παντιέρα του δήθεν (ο Μπουτάρης λέει στην τηλεόραση ότι έκανε ναρκωτικά !!!)



Δείτε μετά το 14.

Κι αν δεν καταλάβατε ακόμα, μιλάμε για την δημιουργία μετώπου της ευτέλειας εναντίον όλων αυτών που γνωρίζαμε μέχρι τώρα με μια λέξη: "Ελλάδα".

Αυτές ειναι οι ιδεολογικές και πολιτικές εφεδρείες που κινητοποιεί το "σύστημα ΠΑΣΟΚ" λίγο πριν την μεγάλη μάχη του τέλους.

Πήραμε το βίντεο απο το http://citypress-gr.blogspot.com/2010/11/blog-post_4364.html)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tony avatar
    tony 29/11/2010 23:55:17

    MEGALOS
    Τεράστιος
    Ξυνομαυρος Ναουσας
    Το κρασί μου.

  2. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 29/11/2010 23:57:07

    Τιραμολα κλείσ'το, θα έχεις ονείρωξη το βράδυ!

  3. tiramola avatar
    tiramola 29/11/2010 23:59:17

    Άλλη μια καταπληκτική εκπομπή του Θοδωράκη.
    Όσο παρακολουθω τον Μπουτάρη τόσο πιό πολύ τον συμπαθώ.
    Α ρε Θεσσαλονικείς, είχατε τέτοια τυπάρα συμπολίτη και υποψήφιο και εκλέγατε τα ρετάλια?
    Κάλλιο αργά παρά ποτέ...

    • Tassos avatar
      Tassos @ tiramola 30/11/2010 09:27:22

      Αν η αστυνομία είχε @@, βλέποντας τον πιο κολλητό του φίλο (μιλάμε για μπουμπούκι από τα Διαβατά) θα παρενέβαινε. Αλλά εδώ μιλάμε για την πιο άχρηστη και διεφθαρμένη αστυνομία του κόσμου. Αφήνω το ότι ο άνθρωπος είναι φαλιριμένος (χρωστάει 60 μύρρια με τον αδερφό του). Τα 26 χρόνια που κυβέρνησε η Δεξιά στην Θεσσαλονίκη θα την ακολουθήσουν άλλα 50 μετά το φιάσκο Μπουτάρη. Φάκτορα, αν παρεξηγηθεί κανας Μπουτάρης δως του τα στοιχεία μου για να τον κράξω και δια ζώσης.

  4. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 30/11/2010 00:06:22

    Οι θεσσαλονικείς δεν θάχουν σε λίγο αντίρηση,να σου παραχωρήσουν τήν τύχη τους.
    Πάρτον σύμβουλο στό μάζεμα ελιών,έστω σαν υπεύθυνο...
    Τί ελιές ,τί σταφύλια Τιραμόλα...

  5. petros avatar
    petros 30/11/2010 00:17:39

    O "κύριος" αυτός μπορεί να λέει ότι θέλει στα παιδιά του ή να προτείνει τρόπους στα παιδιά των θαυμαστών του. Όταν, όμως, απευθύνεται στα παιδιά του απλού κοσμάκη,θα πρέπει να είναι προσεκτικός , γιατί απλά υπάρχουν και νέοι που το βλέπουν ως "πρότυπο", όπως τους λανσάρουν οι τύποι του Ράδιο Αρβύλα.

    Και μπορεί στους κύκλους της σόου μπιζ αυτές οι συνήθειες να είναι συχνές, καταστροφικές ( αλλά in ) , δεν είναι δυνατόν, όμως, τέτοια να λέγονται από δημόσια πρόσωπα. Δυστυχώς, αυτοί που απείχαν ή έριξαν λευκό -άκυρο, ας καμαρώσουν τον παλιμπαιδισμό ενός γεροξεκούτη, φαφλατά της υψηλής κοινωνίας... Έτσι είναι η σημερινή διαστροφή του μυαλού πολλών ανθρώπων. Ο Άνθιμος που προσπαθεί να κρατήσει τα νέα παιδιά μακριά από τον αλκοολισμό και τα ναρκωτικά να είναι οπισθοδρομικός και να είναι μάγκας ο ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ πότης και πρώην δοκιμαστής μαλακών ναρκωτικών. Βέβαια τα παιδάκια δεν ξέρουν ότι οι πλούσιοι έχουν τα χρήματα να κάνουν όσες αποξινώσεις θέλουν, ενώ εκείνοι θα κάνουν τα βαποράκια ή τα κλεφτρόνια ( αν εθιστούν ) για να εξασφαλίσουν τις δόσεις τους...

  6. Factorx avatar
    Factorx 30/11/2010 00:38:08

    Τιραμόλα αίρνεις μπάφους; Εχεις και εργοστάσιο σοσιαλιστικό;

    • tiramola avatar
      tiramola @ Factorx 30/11/2010 00:40:03

      Αν είχα καπνίσει 30 τρίφυλλα φούντα όταν ήμουν 20 χρονών τρέχει τίποτα?

    • Kennan avatar
      Kennan @ Factorx 30/11/2010 00:46:59

      Οι τύποι που βγαίνουν στα εβδομήντα και πουλάνε φιγούρα ότι ήταν πότες και έπαιρναν ναρκωτικά, σημαίνει ότι πήγαν με … κατά τα 40. Εάν είσαι μάγκας και έχεις ζήσει την ζωή σου, δεν βγαίνεις στα κανάλια να την επιδεικνύεις μπας και πάρεις κανά ψηφαλάκι.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ Kennan 30/11/2010 07:02:22

        @Kennan

        Σωστός!

        Άλλο δήθεν και ψωνάρα
        Άλλο αλάνι και ψυχάρα…

  7. Factorx avatar
    Factorx 30/11/2010 00:39:32

    Πως λέγεται η προβολή των ναρκωτικών απο τηλεοράσεως; Ετσι για να ξέρουμε γιατί μιλάμε

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Factorx 30/11/2010 07:08:59

      @factorx

      Προώθηση μήπως;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Factorx 30/11/2010 14:43:17

      Πως λέγεται η προβολή των ναρκωτικών απο τηλεοράσεως; Ετσι για να ξέρουμε γιατί μιλάμε

      ΠΑΣΟΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ή νυν υπερ πάντων η καρέκλα

  8. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 00:46:11

    Γεια μας, χικ.

  9. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 00:47:40

    Πάλι καλά που έχει καταλάβει ότι μπούκωσε η Ελλάδα από μετανάστες, κάτι είναι και αυτό.

    Τελικά το οινόπνευμα επαναφέρει μερικώς τους αριστερούληδες.

  10. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 00:49:26

    Έτσι εξηγούνται πως προέκυψαν καμένα εγκεφαλικά κύτταρα!

  11. stam avatar
    stam 30/11/2010 00:50:40

    Αυτή είναι η ελληνική τηλεόραση, αυτά τα πρότυπα προβάλλει:Για να πας μπροστά, αν είσαι άντρας πρέπει να είσαι π...... και αν είσαι γυναίκα πρέπει να γίνεις π...... Αυτό είναι το θαύμα των ΜΜΕ "Με πόση άνεση μεγάλη κάνει τους τελευταίους πρώτους, μα και τους πρώτους τελευταίους.

  12. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 00:51:38

    Ε πως θα λέει ο κάθε Τιρ-αμόλα για τυπάρες. Νέα πρόταση της αριστεράς ο τυπάρας δήμαρχος.

    Πλάκα με κάνεις;

  13. tiramola avatar
    tiramola 30/11/2010 00:51:47

    Θέλεις κάτι να πεις...
    Αφού τον ρώτησε ο δημοσιογράφος.Τι έπρεπε να πει ότι αυτά είναι προσωπικά δεδομένα ή ψέμματα?

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ tiramola 30/11/2010 08:11:33

      Κάθε υπεύθυνος άνθρωπος συμπεριφέρεται με κοινωνική ευθύνη. Γνωρίζει ότι δεν είναι ο καθένας ικανός να περάσει μια βόλτα από το χασίς χωρίς να κολήσει.
      Έτσι όταν μιλάει μέσα στα σπίτια μας δε συμπεριφέρεται και δε λέει ότι σε μια παρέα ώριμων ενηλίκων.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ tiramola 30/11/2010 12:38:08

      Θα μπορούσε να απαντήσει "ως κύριος" ότι είναι προσωπικά του δεδομένα. Δηλαδή σε λίγο θα μας πει αν χρησιμοποιεί και κοκαϊνη στο "πουλάκι" μπας και του σηκωθεί!

      Ήμαρτον ρε σεις με τους αριστερίζοντες μεγαλοαστούς του κώλου.

      Κοτζάμ - πως το βλέπεις το τούρκικο - εταιρεία ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ Α.Ε. πήρε και την κατάντησε ψιλικάκι.

      Ο προκομένος

  14. tiramola avatar
    tiramola 30/11/2010 00:53:13

    Έτσι εξηγείται που είσαι τόσο ξενέρωτος

  15. Orestios avatar
    Orestios 30/11/2010 00:53:16

    +1000

  16. Orestios avatar
    Orestios 30/11/2010 00:54:14

    +10000 Κεναν

  17. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 00:56:17

    αν κρίνω από βαραμόλα Τυπάρα!!!

    Πάντως βλέποντάς τον στο βίντεο πιστεύω είναι λογικό που εξέλεξαν τέτοιο πράγμα για δήμαρχο είναι κατ εικόνα ο μέσος Θεσσαλονικιός του φραπόγαλου!.

    Καλά που δεν πέταξε και το γα... και χασίσι και επιστροφή στην φύση.

  18. Orestios avatar
    Orestios 30/11/2010 00:57:50

    Η υποκουλτούρα πια σε γερασμένη έκδοση περισσότερο χυδαία όμως. Πλέον κάνει διαφήμιση σε ντρόγκες και πάσης φύσης κοκούδες.
    "Γιατί, για να πετύχεις πρέπει να είσαι ντρόγκα".
    Κρίμα τα λεφτά στους ΟΚΑΝΑδες, που χαρίζονται.
    Σε λίγο όχι μόνο λεφτά αλλά και στρατόπεδα

  19. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 00:58:38

    Είμαι ξενέρωτος που δεν έγινα μαστούρης; Είσαι πολύ μπροστά αγόρι μου, μπάφο και τσόντα και πράσινη καπότα.

  20. loretta avatar
    loretta 30/11/2010 00:58:59

    ε....δεν μιλουσε για τα νιατα του....

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ loretta 30/11/2010 09:24:06

      Από τον φουντικό-χασίστα, στον χουντικό-φασίστα, ένα τσιγάρο δρόμος...

  21. tiramola avatar
    tiramola 30/11/2010 00:59:23

    Με ποιό δικαίωμα προσβάλεις τις χιλιάδες των Θεσσαλονικιών που τον ψήφισαν?
    Ποιός είσαι εσύ?
    ο mr perfect ξενερωτίλας?

    • aengus avatar
      aengus @ tiramola 30/11/2010 03:19:58

      Τι λες βρε θλιβερό λαστιχένιο ανθρωπάκι; «Ξενερωτίλας» είναι όποιος δεν γουστάρει τα χασίσια;
      Γιατί; Σας χαλάει την πιάτσα της αποχαύνωσης όπου θέλετε να ρίξετε τα παιδιά των άλλων;
      Βρε ουστ!

  22. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:00:24

    τέτοιες παπαρίες κάνουν που ανεβάζουν τέτοια βίντεο και αποχαυνώνετε εντελώς.

  23. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:03:11

    Μπορούσε να το αποφύγει όχι να ψοροκομπάζει και από πάνω...

    πλάκα με κάνεις;

  24. loretta avatar
    loretta 30/11/2010 01:05:04

    εξυπνη ερωτηση θαταν αν ο θεοδωρακης τον ρωτουσε αν παει ακομα σε συναντησεις ΑΑ....και να ξεκαθαριζε το θεμα των ναρκωτικων....και πως πχ τα ξεκινησε ...ποτε τα εκοψε και γιατι....

    απορω γιατι δεν τον ρωτησε...???

    • Tassos avatar
      Tassos @ loretta 30/11/2010 09:29:58

      Πάω στοίχημα ότι είσαι Θεσσαλονικιά. Ξέρεις, έτσι?

    • loretta avatar
      loretta @ loretta 30/11/2010 13:04:30

      ναι Τασσος....ντοπια ειμαι....στην πολη μας τιποτα δεν μενει κρυφο...!!!

      οι αποκλινουσες συμπεριφορες ποτε δεν μενουν κρυφες ...απο κανεναν και πουθενα.

  25. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:05:09

    Δεν κατάλαβα ότι για να κρίνω πρέπει να πάρω την άδεια σου, εβίβα.

  26. tiramola avatar
    tiramola 30/11/2010 01:05:59

    Εσύ πως θα το απέφευγες δηλαδή?
    Πως αποφεύγεις γενικά χωρίς να σε πάρουν χαμπάρι?

  27. Κάποιος avatar
    Κάποιος 30/11/2010 01:06:51

    Και ο Ανθιμος πρέζα πουλάει.
    Πνευματική...

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Κάποιος 30/11/2010 07:04:48

      Ψευδοδιλλήματα.
      Πού κολλάει ο Άνθιμος εδώ;;;;;;
      Κι αυτό κάνει αποδεκτό τον Μπουτάρη;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ένας Άμλετ 30/11/2010 09:11:45

        Εύγε!

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Κάποιος 30/11/2010 07:41:32

      «Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
      τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
      όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις….»

  28. 11888 avatar
    11888 30/11/2010 01:07:26

    Λογικο ειναι να σοκαρουν οι αποψεις του Μπουταρη αφου πολλοι εδω μεσα μαστουρωνουν με κερια και λιβανια.Ξερεις τι μαστουρα ειναι το λιβανι?Χειροτερο και απο αλβανικο ειναι.

  29. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:07:38

    Και το ξενετωτίλας είναι λόγω ότι δεν κάπνισα χασίσια; Ρε μπας και κάπνιζες κουτόχορτο και σε έχει χαλάσει εντελώς;

  30. Factorx avatar
    Factorx 30/11/2010 01:07:44

    Τι λες ρε κουμπάρε; ναρκωτικά παίρνουν οι χιθλιάδες που τον ψήφισαν; που τα πουλάς αυτά;

  31. loretta avatar
    loretta 30/11/2010 01:08:19

    αν εσυ τιραμολα θεωρεις high και τυπακλες οποιους ειναι....χασικλιδες κοκακιδες αλκοολικοι τοτε τι να σου πω ρε ανθρωπε δεν πας καλα...!!!

    δηλ μαυτη την λογικη ,.....και οι θεραπευμενοι παιδοφιλοι.....μια χαρα ειναι ....να τους δωσουμε αξιωματα.

  32. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:09:06

    Εξάρτηση από λιβάνι δεν ξέρω εξάρτηση από οινόπνευμα και ναρκωτικά ναι, και εσύ μαστούρης σύντροφε;

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Σολιαληστής 30/11/2010 01:11:27

      Θρησκεία, το όπιο των λαών!

    • aengus avatar
      aengus @ Σολιαληστής 30/11/2010 03:30:32

      @Κάποιος

      Όταν το είπε αυτό ο Μαρξ, το όπιο ήταν νόμιμο και, σε ανάμιξη με αλκοόλ, χρησίμευε ως αναλγητικό.
      Ο Μαρξ μιλάει μεταφορικά και εννοεί «παρηγοριά» ή «ανασαιμιά».
      Ασφαλώς και δεν χρησιμοποιεί τη λέξη με τη σύγχρονη έννοια.
      Τα υπόλοιπα είναι τερτίπια του ΓΑΠ και του Τσίπρα, ο οποίος όμως (Τσίπρας) δεν έκανε ποτέ χρήση, προφυλάσσοντας τον εαυτό του.

  33. tiramola avatar
    tiramola 30/11/2010 01:11:19

    Εμένα λες κουμπάρο ή τον Σοσιαληστή?

  34. tsilivithras avatar
    tsilivithras 30/11/2010 01:11:50

    Και είμαι σίγουρος ότι εσύ από "αλβανικό" ξέρεις καλά εε;;;

    • tiramola avatar
      tiramola @ tsilivithras 30/11/2010 01:15:58

      Εσύ τσιλι ξέρεις από τσίπουρα, αλλάζει κάτι?

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ tsilivithras 30/11/2010 09:58:21

      Λαστιχένιε το ειρωνικό σχόλιο ήταν για τον "μεταναστολάτρη" 11888.

      Τώρα αν βλέπεις εσύ σχέση ανάμεσα ση φούντα και το τσίπουρο...τι να σε πω;;;

  35. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:13:32

    Από αυτή πουλάει και ο Μαλαματινας αριστερής προοδευτικής προελεύσεως, η αριστερά βρήκε τον Ανθιμό της το μέσο φραπογαλά της συμπρωτεύουσας.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Σολιαληστής 30/11/2010 07:07:10

      Το «αριστερής προοδευτικής» πάει στον Μπουτάρη του Μάνου και της «Δράσης»; :)

  36. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:16:10

    Έχω μιλήσει για αυτά και πάμε παρακάτω. Όχι παίρνω ύφος αλάνια ξέρετε τι έχω πιει;

  37. Κάποιος avatar
    Κάποιος 30/11/2010 01:17:49

    Ο Μπουτάρης τουλάχιστον το παραδέχεται.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος 30/11/2010 08:31:55

      Καποιε από πότε η απλή παραδοχή επιβραβεύεται και δεν είναι απλώς ξεδιαντροπιά?
      Η παραδοχή σε συνδυασμό με μεταμέλεια είναι ακείνη που λυτρώνει.
      Ασφαλώς τα έχεις μπερδέψει.

  38. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:18:53

    Και το όπιο είναι για να το πίνουμε στην Θεσσαλονίκη μεγάλε;

    Φανατικοί χριστιανοί δεν υπάρχουν ποια μικρή μειοψηφία είναι, από την άλλη μαστούρια έχει γεμίσει ο κόσμος.

  39. Orestios avatar
    Orestios 30/11/2010 01:22:27

    Ντρόγκα, η θρησκεία των σοσιαλιστων

  40. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:26:58

    Καλά μεγάλε τότε γίνε μαστούρης και πότης εγώ θα παραμείνω έστω και τυπικά χριστιανός.

    Μπορείτε να πίνεται και θεία κοινωνία στο δημαρχείο τώρα με Boutaris Walker αφού ζηλεύεται τον Ανθιμο. Για αντίδορο τετράφυλλα και δώρο διαφημιστικό αναπτήρα Μπουτάρης.

  41. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:29:02

    Δεν ανοίγει και ολλανδικά καφέ ο αρχηγός να κάνουμε και κεφάλι μετά το φραπέ;

  42. Κάποιος avatar
    Κάποιος 30/11/2010 01:32:58

    Εγώ είμαι κατά των ναρκωτικών γενικά...

  43. A.M. avatar
    A.M. 30/11/2010 01:34:53

    Άσχετο το θέμα εντελώς.

    Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το ΕΑΝ κάποιος έκανε κάποτε χρήση ναρκωτικών ή όχι με το εάν είναι κατάλληλος για δήμαρχος ή δεν είναι.

    Δηλαδή αν εγώ κάπνισα μια φορά στην ζωή μου φούντα σημαίνει πως είμαι ακατάλληλος για κάποιο πολιτικό αξίωμα;
    Μήπως αυτοί που έχουν τα πολιτικά αξιώματα δεν είναι μαστούρια με την γλύκα της εξουσίας;
    Εξαρτημένοι κάργα είναι και δυστυχώς κανένας δεν τους προτείνει θεραπεία για απεξάρτηση.

    Βλακεία του Θοδωράκη που έκανε τέτοια ερώτηση.
    Και βλακεία του Μπουτάρη που απάντησε σε τέτοια ερώτηση.

    Εκτός και εάν είχαν συμφωνήσει μεταξύ τους να γίνει η ερώτηση επειδή είχαν εκτιμήσει ότι μια τέτοια απάντηση συμφέρει και θα προσθέσει περισσότερα ++ στον Μπουτάρη απ όσα -- θα του αφαιρέσει.

    Ποτέ δεν είχα σε συμπαθεια τον Μπουτάρη βέβαια αλλά να .. μας προέκυψε και δήμαρχος!
    Και πρώην (?) χρήστης μάλιστα!
    Αυτά είναι!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ A.M. 30/11/2010 09:24:09

      "ΕΑΝ κάποιος έκανε κάποτε χρήση ναρκωτικών ή όχι με το εάν είναι κατάλληλος για δήμαρχος ή δεν είναι"

      Φυσικά. Τι θα πει δοκιμάζω? Ότι ενδιαφέρομαι να ξεκινήσω/υιοθετήσω/αγοράσω κάτι. Και είναι δυνατόν αν κάποιος έστω και σκέφτεται να κάνει ναρκωτικά να τον βάλουμε και αγά στο κεφάλι μας? Πάμε καλά?

    • loretta avatar
      loretta @ A.M. 30/11/2010 13:08:03

      Α.Μ

      ειπες αν εκανες μια φορα φουντα...!! και σε ρωταω εγω....μιλαμε για μια φορα???

      γιατι ο κοσμος τοχει βουκινο και αυτος κρυφο καμαρι??

    • pipis avatar
      pipis @ A.M. 30/11/2010 18:14:34

      Η ουσία είναι οτι ο Νομάρχης μας βρήκε δυνατό αντίπαλο στη μπαρούφα και στο γυαλί. Ουτως ή άλλως δημαρχεύων θα είναι ο Μπουτ και οχι δήμαρχος. Μόνο με την απάντησή του στο Θοδωράκη για την πλατεία Ναυαρίνου, δείχνει οτι έχει να περάσει απο κει απ' τα νιάτα του. Αν καταφέρει να περάσει και απο την Απ. Παύλου ας την πεί και Σεχραζάτ , σημαίνει οτι χωράνε πλέον κανα δυο τουρίστες (χωρις να την κάνει πεζόδρομο, αλλοιώς να μου δώσει την Alfa του και βενζίνη να πηγαίνω στη δουλειά μου ), δεν είναι όπως οταν κατέβαινες απ' το Χιώτη, άλλαξε απο τότε μπαρμπα Γιάννη

  44. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:37:52

    Δεν το βλέπω...

  45. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:40:23

    Μάγκες καρντάσια την επόμενη φορά θα κάνουμε φουντομέτρηση για να δούμε που θα δώσει η αντισυμβατική αριστερά το χρίσμα σε τυπάρα δήμαρχο.

  46. Κάποιος avatar
    Κάποιος 30/11/2010 01:41:51

    Μπορείς και διαβάζεις την σκέψη μέσω του διαδικτύου ;

  47. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 30/11/2010 01:44:07

    http://www.youtube.com/watch?v=YoueyMYPauI

  48. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 30/11/2010 01:47:57

    Ε, όχι και ο μέσος όρος! Η ελίτ είναι! (δυστυχώς)

  49. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/11/2010 02:42:38

    Τιραμόλα, πες το ρε πράσινε σύντροφε, ότι γι' αυτό είσαι με τον ΓΑΠ, γιατί θέλει νόμιμη τη φούντα στη γλάστρα.
    Γιασαν ρε μόρτη. Να την ακούσεις.

    Αλλά μην παραπονιέσαι ότι δεν πιάνεις τιμή στα πορτοκάλια.
    Μάλλον απ' τους μπάφους πας Ιούνιο να μαζέψεις.

    Και μην καρφώνεσαι. Και καλά ακριβώς 30 γάρα έκανες;

    Σού αφιερώνω το ανεκδοτάκι στο παρακάτω σχόλιο.
    Και θα μου επιτρέψεις εφεξής να σε αποκαλώ με το νικ "Μπαφμαν".

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Προφήτης 30/11/2010 02:44:51

      Ένα κοάλα καθόταν σε ένα δέντρο και κάπνιζε ένα μπάφο όταν μια σαυρίτσα πέρασε από κάτω, κοίταξε ψηλά και είπε:
      «Έι κοάλα! Τι κάνεις;»
      Το κοάλα είπε: «Καπνίζω ένα μπάφο. Ανέβα να κάνεις κι εσύ!»
      Κι η σαυρίτσα σκαρφάλωσε και κάθισε δίπλα στο κοάλα και κάπνισαν μερικούς μπάφους.
      Μετά από λίγο, η σαυρίτσα είπε ότι το στόμα της ξεράθηκε και θα πάει να πιει νερό από το ποτάμι.

      Η σαυρίτσα ήταν τόσο μαστουρωμένη που καθώς έγειρε για να πιεί νερό, έπεσε μέσα στο ποτάμι. Ένας κροκόδειλος την είδε, κολύμπησε δίπλα της και τη βοήθησε να βγει από το νερό. Ρώτησε τη σαύρα:
      «Τι σου συμβαίνει;»
      Η σαυρίτσα εξήγησε στον κροκόδειλο ότι καθόταν με το κοάλα πάνω στο δέντρο, κάπνισαν μερικούς μπάφους και μαστούρωσε τόσο πολύ που έπεσε μέσα στο ποτάμι καθώς προσπαθούσε να πιει νερό.
      Ο κροκόδειλος είπε ότι θα πάει να δει και αυτός. Πήγε λοιπόν μέσα στο δάσος, βρήκε το δέντρο που καθόταν το κοάλα καπνιζοντας ακόμα μπάφο.

      Ο κροκόδειλος κοίταξε ψηλά και είπε:
      «Έι, εσύ!»
      Και το κοάλα κοίταξε κάτω και είπε:
      «Ουάου ρε συ!!!! Πόσο νερό ήπιες;;;

      • etsi_kai_allios avatar
        etsi_kai_allios @ Προφήτης 30/11/2010 03:22:18

        Θεϊκό....thumbs up!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Προφήτης 30/11/2010 10:01:31

        "Ένα κοάλα καθόταν σε ένα δέντρο και κάπνιζε ένα μπάφο..."

        εγώ εδώ σταμάτησα να διαβάζω και πήρα ένα βετεξ να καθαρίσω την οθόνη από τον καφέ!!

      • victoria avatar
        victoria @ Προφήτης 30/11/2010 10:42:09

        :-)

  50. sakis avatar
    sakis 30/11/2010 04:23:56

    Ρε γαμώτο ποιός είναι ο Μπουτάρης που τον δείχνουν οι ψευτοπροοδευτικοί λες και είναι κανένα ''ιερό'' πρόσωπο; 300 ψήφους διαφορά πήρε από τον Γκιουλέκα όσο ένα γυμνάσιο περίπου σε έναν δήμο 280.000 εγεγγραμένων ψηφοφόρων από τους οποίους πήγε να ψηφίσει μόλις το 35% από αυτούς και επειδή την Β κυριακή δεν πήγαν να ψηφίσουν οι δεξιοί ψηφοφόροι βγήκε με αυτήν την ελαχιστότατη διαφορά και μας το παρουσιάζουν οι ακροαριστεροί ώς δημοψήφισμα κατά του συντηρηρισμού.Δηλαδή ο Ψωμιάδης που πήρε σε ολόκληρο το νομό Θεσσαλονίκης το 51% των ψήφων και ο οποίος ιδεολογικά βρίσκεται πολύ πιο κοντά στον Άνθιμο γιατί δεν βγήκαν να το παρουσιάσουν ως νίκη κατά του ακροαριστερού φασισμού που εκπροσωπούν οι Μπουτάρηδες,Κανάκηδες και όλα αυτά τα φυντάνια;Δηλαδή όταν ο μακαριστός Χριστόδουλος συγκέντρωσε 3.500.000 υπογραφές για τις ταυτότητες οι ίδιοι που ''θεοποίησαν'' τον μέγα ''δημοκράτη'' Μπουτάρη και τις 50.000 ψήφους του είναι οι ίδιοι που έγραφαν στα παλιά τους τα παπούτσια τα 3.500.000 υπογραφών του Χριστόδουλου και μόνο τρελούς δεν τους έβγαλαν οι ''υπερδημοκράτες'' αυτούς που υπέγραψαν αλλά αυτά κάνει η αποχή φάτε στην μάπα τώρα Καμίνηδες και Μπουτάρηδες και εις υγείαν.

    • loretta avatar
      loretta @ sakis 30/11/2010 13:13:50

      πιο μεγαλος υποκριτης απο τον κανακη δεν υπαρχει....το τιποτα επιασε 10 φραγκα....εγινε γνωστος απο τα καραγκιοζιλικια του τα τηλεοπτικα....ανοιξε διαφορα κλαμπς στην θεσσαλονικη και στην χαλκ/κη βασιζομενος στην αναγνωρισιμοτητα του ....τα αρπαζει απο τα νεα παιδια...τους δουλευει ψιλο γαζι....και αυτος...ζει ζωη και κοτα.!!

      ποσο κοροιδα ειστε????

      (μιλαει για την γενια των 700 ευρω και τρωει στο ποσειδακι τις συναγριδες του και τις καρβιδες του τα καλοκαιρια ....ΚΟΡΟΙΔΑΑΑΑΑ)

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ loretta 30/11/2010 16:27:06

        Έχεις λόξυγκα ή μήπως στέλνεις μορς;;;

        • tsilivithras avatar
          tsilivithras @ tsilivithras 30/11/2010 21:11:42

          Φτου ρε γμτ...μας άφησε κι αυτός.
          Θα πήγε να πιει κάνα τρίφυλλο.

      • anonyme avatar
        anonyme @ loretta 30/11/2010 19:05:22

        και κυκλοφορεί και φωτογραφίζεται με τα ακριβά του τα τζιπάκια.
        Τελικά όλοι αυτοί οι δήθεν προοδευτικούληδες και ψευτοαριστεροί τα ίδια σκ.... είναι .
        Όλοι την ίδια συμπεριφορά έχουν , πουλάνε αριστερίλα ,ψευτοεπαναστατηλίκι και η τσέπη τους είναι τίγκα στα φράγκα.Αηδιαστικοί είναι όλοι τους.

  51. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 30/11/2010 06:59:22

    Αν έχεις παιδιά να τα βάλεις να τη δουν για να αποκτήσουν πρότυπα!

  52. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 30/11/2010 07:16:57

    Όσοι εδώ μέσα υπεραμύνονται του Μπουτάρη είναι φανερό ότι δεν έχουν παιδιά.
    Είναι φανερό ότι δεν μπορούν να κατονομάσουν δύο (2) μαλακά.
    Είναι φανερό ότι σε κανέναν δεν μπορούν να εγγυηθούν ότι το χασίς δεν θα οδηγήσει αλλού.
    Είναι φανερό, τέλος, ότι δεν αντιλαμβάνονται ότι η ερώτηση ήταν στημένη….
    (Ας ψάξουν τους λόγους –εκτός Τιραμόλα, φυσικά!!!)

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 30/11/2010 08:24:12

      «Όσοι εδώ μέσα υπεραμύνονται του Μπουτάρη»:

      ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ:

      Δεν εννοώ «υπεραμύνονται ενός πρώην χρήστη» αλλά κάποιου που συμμετέχει στο στημένο «επικοινωνιακό» (προπαγανδιστικό) παιχνίδι.
      (@PETROS: «Βέβαια τα παιδάκια δεν ξέρουν ότι οι πλούσιοι έχουν τα χρήματα να κάνουν όσες αποτοξινώσεις θέλουν, ενώ εκείνοι θα κάνουν τα βαποράκια ή τα κλεφτρόνια ( αν εθιστούν ) για να εξασφαλίσουν τις δόσεις τους…» @ΣΟΝ ΠΕΝ: «Κάθε υπεύθυνος άνθρωπος συμπεριφέρεται με κοινωνική ευθύνη. Γνωρίζει ότι δεν είναι ο καθένας ικανός να περάσει μια βόλτα από το χασίς χωρίς να κολλήσει. Έτσι όταν μιλάει μέσα στα σπίτια μας δε συμπεριφέρεται και δε λέει ότι σε μια παρέα ώριμων ενηλίκων.»)

  53. βαγόνι avatar
    βαγόνι 30/11/2010 08:28:54

    Ελάτε τώρα,no problem με Μπουτάρη,
    no problem με 'Ανθιμο,
    έτσι κι'αλλοιώς ρόλους υποδύονται.
    Με τα χάλια πού'χουμε,
    λίγο show δεν κάνει κακό!

    Υ.Γ Μεταξύ μας, μετά απο 25 χρόνια
    μικροαστική δεξιούρα δεν κάνει κακό
    και λίγο αστίζουσα "ελευθεριότητα",
    έστω και παιγμένη...χάριν παιδιάς!
    'Αν μαζέψει τα σκουπίδια σωστά και
    καλμάρει το κυκλοφοριακό...ΟΚ για αρχή!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ βαγόνι 30/11/2010 09:17:20

      "Δεν κάνει κακό;" Είδες το γέλιο των παιδιών όταν το είπε; Γουστάρισαν. Αν ήταν μία φορά "μαγκιά" το να κάνεις ένα τσιγαριλίκι, τώρα γίνεται 50 φορές μαγκιά. "Έκανε και ο Μπουτάρης", σου λέει.

      Αυτός ο κομπλεξικός αριστερισμός του τύπου "μετά απο 25 χρόνια μικροαστική δεξιούρα δεν κάνει κακό και λίγο αστίζουσα ελευθεριότητα" είναι που έχει καταστρέψει τη χώρα. Στις βινετοταινίες της δεκαετίας του 80 είχαν μια έκφραση που ταιριάζει γάντι σε αυτόν τον κομπλεξικό αριστερισμό: "μαγκιά, κλανιά κι εξάτμιση". Δε λέω, μπορεί να σας κάνει να νιώθετε καλύτεροι (;) από τους υπόλοιπους, όμως το κακό είναι ότι κάνετε πολυ κακό και, όπως ομολογείς κι εσύ ο ίδιος, δεν το καταλαβαίνετε καν...

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Επώνυμος 30/11/2010 10:54:47

        επειδή το σοβαρεύεις:
        δεν μου πάει ιδιαίτερα ο Μπουτάρης, ούτε ο δωρεάν
        αριστερισμός!
        Επειδή όμως το δίλημμα ετέθη,εκ των πραγμάτων,είναι
        σαφώς προτιμότερος, συγκρίνοντας τον με μιά
        ακατανόητη διαχείριση με τρύπες 55εκ,που βρίσκονται
        ήδη στα χέρια της δικαιοσύνης!
        Και κάτι άλλο: η πόλη αυτή συνδύαζε μιά χαρά την
        βυζαντινή της παράδοση με έναν κάποιο αέρα, που
        εξαφανίστηκε στα χέρια ποικιλλώνυμων κομματικών
        στελεχών...!Φανταζόμουνπως ,εσύ τουλάχιστον, θα
        το κατανοούσες...προτιμάς όμως να δαπανάσαι σε ρηχή
        κινδυνολογία και ηθικολογία. Κατάλαβε το: δεν έχει
        σχέση με τα κόμματα....η τριπλέτα Ψωμιάδης,' Ανθιμος,
        Παπαγεωργόπουλος παραήταν βαριά για το στομάχι!

        • παγωτατζής avatar
          παγωτατζής @ βαγόνι 30/11/2010 16:54:43

          Αν ειλικρινά και πραγματικά ήθελες χωνευτικό για τό στομάχι,η ενδεδειγμένη θεραπεία ήταν Μπόλαρης -Γκιουλέκας.
          Ολα τα υπόλοιπα σού φέρνουν την δυσπεψία.

  54. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 30/11/2010 09:16:20

    http://www.youtube.com/watch?v=mJOyRRtrXNo

    Αφιερωμένο :lol:

  55. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/11/2010 09:18:43

    Πάντως ρε παιδιά, από τη συμπεριφορά του τιραμόλα βλέπετε το κακό που έχει κάνει στην ελληνική κοινωνία το ΠΑΣΟΚ. Έχει κάψει εγκεφάλους, έχει γίνει ένα κανονικό φασιστικό κόμμα. ΠΑΣΟΚ über alles. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα.

    Και μετά μιλάμε εμείς Φάκτορα για ιδεολογική κυριαρχία... Εδώ δεν παίζει τίποτα, αφού δεν υπάρχουν καν εγκέφαλοι να σκεφτούν...

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Επώνυμος 30/11/2010 09:25:47

      Χασιστικό, όχι φασιστικό...

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ (A)θανάσης 30/11/2010 09:36:23

        Αποχαυνωτικό...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Επώνυμος 30/11/2010 13:00:34

      Επώνυμε, να είσαι σίγουρος ότι και τη Ντούβλη να είχε υποψήφια το ΠΑΣΟΚ για τη Θεσσαλονίκη ή την Αθήνα, οι Πασόκοι θα την ψήφιζαν. Αλλά δεν θα την ψήφιζαν για χαβαλέ (αυτό επιτρεπτό, μπορεί και εγώ να την ψήφιζα έτσι, ειδικά αν είχε απέναντί της τον Κακλαμάνη...), αλλά γιατί έτσι τους είπε το "κίνημα". Το "κίνημα"είναι το υπέρτατο κριτήριο για τον Πασόκο και αυτό καθορίζει το τί ειναι ηθικό και το τί όχι.
      Στη συνέχεια, θα προσπαθούσαν να βρουν χίλια δυο προταιρήματα πάνω της, θα της έπαιρναν συνενεντεύξεις "προοδευτικοί" ιδιοκτήτες κυριλέ εστιατορίων-δημοσιογράφοι (βλ. Θεοδωράκης), θα έδιναν αξία στα λόγια της και θα έψαχναν να ερμηνεύσουν τη "σοφία" που κρύβεται σ'αυτά, θα την έχριζαν "αντικορφομίστρια" υποψήφιο κλπ, κλπ.
      Ενώ το πιο απλό θα ήταν να παραδεχτούν ότι "ψηφίσαμε μια π... επειδή έτσι γουστάραμε και για χαβαλέ" ή "επειδή έτσι μας είπε το κίνημα, και επειδή το κίνημα εδώ και 30 χρόνια μας έχει κάψει το μυαλό και μας έχει μεταβάλει σε ανθρώπους με σκέψη μπαμπουίνου".

      • σοβαρος κεντροδεξιος avatar
        σοβαρος κεντροδεξιος @ ΒΙΣ 30/11/2010 13:07:06

        καλα τα λες φιλε ..ολος αυτος ο στρατος μπαμπουινων που ψηφιζει ΠΑΣΟΚ-ΝΔ επειδη το λεει το κόμμα

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ σοβαρος κεντροδεξιος 01/12/2010 09:42:55

          Τσακ, πετάμε και τη ΝΔ μαζί με το ΠΑΣΟΚ. Μακάρι οι ΝΔίτες να ήταν το μισό όσο πρόβατα είναι οι ΠΑΣΟΚοι, σήμερα δε θα ήμασταν στο χείλος της καταστροφής.

  56. Tassos avatar
    Tassos 30/11/2010 09:34:25

    Επειδή σιχαίνομαι τον Θεοδωράκη, δεν την είδα την εκπομπή. Να ρωτήσω κάποια πράγματα :
    α) Τον ρώτησε αν κάνει ακόμα ναρκωτικά? Και όχι χασίσι. Αν κάνει πχ κόκα ακόμη τον ρώτησε?
    β) Τον ρώτησε αν θεωρεί ότι επηρέασε με το χασικλίκι του κανα παιδί του να αρμενίζει με το κότερο και να βοά όλη η Θεσνίκη? (τυχαία ρωτάω, δεν ξέρω τίποτα - που λέει ο λόγος...-)

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Tassos 30/11/2010 09:37:40

      Και τι θα γίνουν οι παραγωγοί χασισιού κλέφτες;

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ Σοσιαληστής 30/11/2010 09:38:29

        Ασε που για κάποιους μπορεί και να είναι και παραγωγικοί σε αντίθεση με τους ενστόλους.

    • loretta avatar
      loretta @ Tassos 30/11/2010 13:16:35

      πεσ τα βρε ΤASSOS.....

      αλλα σιγα μην τολμησουν να ρωτησουν .....

  57. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 30/11/2010 09:44:44

    Και κάτι άλλο αυτός ο Θοδωράκης έχει κόλλημα με το χασίς μπας και στρίβει και αυτός τίποτα;

    http://www.youtube.com/watch?v=w-8FkRjonqo

    Δείτε σε άλλη συνέντευξη με τον άλλο αστέρα της αριστεράς τον Ψαριανό τι λέει για το χασίσι ότι δεν είναι ναρκωτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΛΕΟΣ ρεεεεεεε

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Σοσιαληστής 30/11/2010 09:45:58

      Δείτε ύφος όταν του λέει ο Ψαριανός ότι δεν είναι ναρκωτικό! :P

  58. κοινη λογικη avatar
    κοινη λογικη 30/11/2010 10:05:48

    ό,τι και να λέγεται, ο Μπουτάρης εξελέγη Δήμαρχος γιατί ο Γκιουλέκας της ΝΔ δεν ήταν ικανός να κερδίσει τις εκλογές, είτε με 2 ψήφους διαφορά είτε με όσες. αυτό είναι το ζητούμενο, η λανθασμένη εκ του αποτελέσματος κρινόμενη, υποψηφίότητα της ΝΔ στη Σαλονίκη. Τα υπόλοιπα, είναι κουβέντες άχρηστες.

    Και κάτι ακόμα, σ'αυτή τη συζήτηση είπε πολλά περισσότερα από το "δοκίμασα ναρκωτικά" και το αλκοολίκι ή το τατουάζ. κράτησα 2: δεν χορταίνω να παίζω με τα εγγόνια μου και το σωστό όνομα τα Σκόπια είναι μόνο το Σλαβομακεδονία. Γιατί κανείς δεν ασχολείται με αυτά, και προφανώς, κυρίως με το δεύτερο, που κατά τη γνώμη μου, και σωστό είναι και λιγότερο επώδυνο αφού το συνθετικό Μακεδονία ΔΕΝ το γλιτώνουμε ?

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ κοινη λογικη 30/11/2010 10:54:42

      Μάλλον Κυνή Λογική είσαι....

      • κοινη λογικη avatar
        κοινη λογικη @ παγωτατζής 30/11/2010 13:57:18

        πιάσε 2 μπάλες φυστίκι, και άσε τα περισπούδαστα

        • παγωτατζής avatar
          παγωτατζής @ κοινη λογικη 30/11/2010 19:06:07

          Αμέσωωωωως.......
          ...με παπαρουνόσπορο και butterscotch on top
          μάιστα ....κύριε!

          • tsilivithras avatar
            tsilivithras @ παγωτατζής 30/11/2010 21:04:36

            ...και ΜΕΛΙ;;;;;;

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ κοινη λογικη 30/11/2010 14:12:35

      Αυτό με τα εγγόνια του Μπουτάρη (όπως και το άλλο με τα παιδιά του Δημαρά) έχει καταντήσει επικοινωνιακό ανέκδοτο.
      Το άλλο με τη Σλαβομακεδονία, τζάμπα πράμα είναι. Ό,τι θέλει λέει ο καθένας τώρα.

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ κοινη λογικη 30/11/2010 21:55:08

      Είπε και κάτι άλλο. Η χώρα μπούκωσε. Δεν αντέχει άλλους μετανάστες. Να κλείσουν τα σύνορα. Αναγκάστηκε να συμφωνήσει σ' αυτά ως κι ο Καμμίνης.

  59. rotten tomatoes avatar
    rotten tomatoes 30/11/2010 10:41:14

    Δεν κάνει και cofee shops αλά βλαχο-σαλόνικα εκεί στην Αγγελάκη για να καλύψει και μερικά έξοδα του ΤV 100 που δεν θα καλυφθούν με τις τσόντες.

    Τι θα πει "έκανα ναρκωτικά"; Ναρκωτικά είναι η ηρωϊνη και η μορφίνη. Το χασίσι θεωρείται απλά ψυχοτρόπος ουσία, δηλ. βλέπεις και ακούς πουλάκια εκεί που δεν υπάρχουν. Και η ιατρική επιστήμη λέει ότι η νικοτίνη και το αλκοόλ είναι πιό εθιστικά από το χασίσι.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ rotten tomatoes 30/11/2010 11:15:53

      " Ναρκωτικά είναι η ηρωϊνη και η μορφίνη. Το χασίσι θεωρείται απλά ψυχοτρόπος ουσία, δηλ. βλέπεις και ακούς πουλάκια εκεί που δεν υπάρχουν"

      Ξέρεις τί πουλάκια ακούν οι χασισεμποροι από την έδρα ενός δικαστηρίου; Αν έχεις ελεύθερο ένα πρωινό πέρνα μιά βόλτα από μιά αίθουσα δικαστηρίου.Θα σού λύσουν τήν ψευδαίσθηση....

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ rotten tomatoes 30/11/2010 11:26:20

      "Απλά ψυχοτρόπος ουσία"...

      Αλήθεια, η "ιατρική επιστήμη" κάνει τον διαχωρισμό "ναρκωτικών"-"ψυχοτρόπων ουσιών";

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ rotten tomatoes 30/11/2010 11:40:51

      Τοξικές ψυχοτρόπες ουσίες: Συνοπτική ενημέρωση

      Ναρκωτικά, ηρωίνη «πρέζα», μορφίνη, αλκοόλ, χασίς «χόρτο», μαριχουάνα, ηρεμιστικά, καφεΐνη, κοκαΐνη, αντικαταθλιπτικά, LSD.

      Παρά το γεγονός ότι το κοινό συχνά χρησιμοποιεί τον όρο ναρκωτικά για να χαρακτηρίσει όλες τις τοξικές ψυχοτρόπες ουσίες που προκαλούν εκτός από παθολογικές οργανικές βλάβες, σοβαρή διαστρέβλωση της προσωπικότητας με αποτέλεσμα να διαταράσσεται η ικανότητα της προσαρμογής και της κοινωνικής ενσωμάτωσης, στην Ιατρική ο όρος αυτός επιφυλάσσεται μόνο για τις ψυχοτρόπες ουσίες που προκαλούν έντονη γενικευμένη Drugsκαταστολή με αναλγησία, όπως η μορφίνη και η ηρωίνη.
      Οι τοξικές ψυχοτρόπες ουσίες που προκαλούν σοβαρή αλλοίωση της προσωπικότητας του χρήστη, ανάλογα με τους βασικούς μηχανισμούς δράσης τους περιλαμβάνουν γενικώς τα ηρεμιστικά – υπνωτικά όπως είναι το αλκοόλ και τα αγχολυτικά φάρμακα, τα ναρκωτικά όπως είναι η ηρωίνη και η μορφίνη, τα διεγερτικά όπως η καφεΐνη, η κοκαΐνη και τα αντικαταθλιπτικά φάρμακα, τα παραισθησιογόνα όπως το LSD και τις ουσίες μεικτής δράσης όπως το χασίς και η μαριχουάνα. Καμία από τις ουσίες αυτές δεν πρέπει να χρησιμοποιείται από τους ανηλίκους. Ωστόσο ορισμένα από αυτά τα ψυχοτρόπα όπως το αλκοόλ και η καφεΐνη, έχουν ευεργετικές επιδράσεις, στον οργανισμό του υγιούς ενηλίκου σε μικρές ποσότητες. Άλλα παρουσιάζουν ισχυρή τοξικότητα ακόμα και σε μικρές δόσεις όπως το LSD και η ηρωίνη.
      Παρακάτω εκτίθενται συνοπτικά οι πιο κοινές ουσίες από κάθε κατηγορία.

      Αλκοόλ: Το αλκοόλ σε μικρές ποσότητες προκαλεί ευφορία, αγχόλυση και έχει ευεργετικές επιδράσεις για τον οργανισμό. Σε μεγάλες ποσότητες προκαλεί ηπατίτιδα, σεξουαλική ανικανότητα, κίρρωση, εγκεφαλοπάθεια, καρδιοπάθεια, διαταραχή αναπνοής, θάνατο.
      Η ευαισθησία στην τοξική επίδραση του αλκοόλ ποικίλλει από άτομο σε άτομο. Εάν σας αρέσει το αλκοόλ και είστε άντρας, καλό είναι να μην πίνετε πάνω από τρεις φορές την εβδομάδα και πάνω από δύο ποτά τη φορά, χαμηλής, σχετικώς περιεκτικότητας σε αλκοόλη, όπως η μπύρα ή κρασί. Οι γυναίκες καλό είναι να αρκούνται σε ένα ποτό την φορά.

      Ηρεμιστικά φάρμακα: Σε μικρές δόσεις έχουν ηρεμιστική δράση. Σε ευαίσθητα άτομα ή μεγάλες δόσεις προκαλούν αστάθεια, αταξία, νυσταγμό, αδυναμία εκτέλεσης οργανωμένων κινήσεων (π.χ. οδήγηση), παράδοξη διέγερση, αναπνευστική καταστολή, υπόταση, ενίοτε κώμα, θάνατο.

      Μορφίνη ηρωίνη: Ισχυρότατα κατασταλτικά, ακόμη και σε μικρές δόσεις, με αποτέλεσμα να προκαλείται ζάλη, καταστολή των αισθήσεων και των συναισθημάτων, ναυτία, άμβλυνση πόνου, μείωση ή εξαφάνιση ερωτικής διάθεσης, ευφορία. Σε μεγαλύτερες δόσεις εγκεφαλοπάθεια, αναπνευστική καταστολή, υπόταση, βραδυκαρδία, υποθερμία, λήθαργος, κώμα, θάνατος. Σε ενδοφλέβια χορήγηση, επιθετικές λοιμώξεις, βακτηριδιακή ενδοκαρδίτιδα, γάγγραινα. Η ταχεία επίτευξη ανοχής με τις ουσίες αυτές με αποτέλεσμα την ανάγκη αύξησης της δόσης για να επιτευχθούν τα αποτελέσματα της νάρκωσης των αισθήσεων και της ευφορίας που επιδιώκει ο χρήστης, αποτελεί μία από τις αιτίες που η κατηγορία αυτή των ψυχοτρόπων προκαλεί άμεσα τόσους θανάτους σε όλο τον κόσμο.

      Καφεΐνη: Σε μικρές ποσότητες όσο αυτές που περιέχονται σε ένα δύο φλιτζάνια καφέ ή εναλλακτικά σε δύο τρία φλιτζάνια τσάι ασκεί διεγερτική επίδραση με τόνωση του οργανισμού και αύξηση της εγρήγορσης. Σε υψηλές δόσεις προκαλεί άγχος, επίμονη αϋπνία, ταχυκαρδίες, πονοκέφαλο, πόνους εντέρου.

      Κοκαΐνη: Ισχυρότατο διεγερτικό, που προκαλεί άμεσα έντονη διέγερση με έξαψη, ευφορία, αυξημένη ενέργεια. Λόγω ισχυρής διέγερσης των ζωτικών οργάνων, μπορεί να προκληθεί έμφραγμα μυοκαρδίου, εγκεφαλικά επεισόδια, επιληψία, παραλήρημα, υπέρταση, υπερθερμία, θάνατος. Παρά το γεγονός ότι οι χρήστες χρησιμοποιούν συχνά την κοκαΐνη για οξεία αύξηση της σεξουαλικής ενέργειας, σε χρόνια χορήγηση προκαλείται μείωση της σεξουαλικής ορμής, ανικανότητα και στειρότητα, λόγω εξάντλησης της ζωτικής εφεδρείας του οργανισμού. Επίσης προκαλούνται και όλα τα συμπτώματα του «καφεϊνισμού», που αναφέρονται παραπάνω.

      Αντικαταθλιπτικά φάρμακα: Διέγερση και ευφορία σε μικρές δόσεις. Σε ευαίσθητους οργανισμούς ή σε περίπτωση μεγάλων δόσεων, καρδιαγγειακή βλάβη, σεξουαλική δυσλειτουργία, γαστρεντερικές ανωμαλίες, διέγερση, αϋπνία, μυοκλονίες, υπερπυρεξία, υπέρταση, ενίοτε θάνατος.

      LSD: Ισχυρότατο παραισθησιογόνο. Προκαλείται διαταραχή της αντίληψης με απελευθέρωση συναισθηματικών εκδηλώσεων, όπως κλάματος ή γέλιου και ανάπτυξη παραισθήσεων και ψευδαισθήσεων που μπορεί να οδηγήσουν σε απρόβλεπτη συμπεριφορά (π.χ. αυτοκτονία), σχιζοφρενικό επεισόδιο. Οι παρενέργειες περιλαμβάνουν την ταχυκαρδία, τον τρόμο, την υπέρταση, την υπερπυρεξία.

      Χασίς μαριχουάνα: Σε μικρές δόσεις προκαλούν ευφορία, ταχυκαρδία, υπνηλία, διαφοροποιημένη αντίληψη χρόνου, άρση αναστολών, ψυχοκινητικά προβλήματα. Οι ουσίες αυτές μπορούν να δράσουν και ως παραισθησιογόνα.
      Σε συστηματική χρήση προκαλούνται, ρινίτιδα, λαρυγγίτιδα, βαριά πνευμονική βλάβη, διαταραχή γονιμότητας, στυτική δυσλειτουργία και ανικανότητα, καρδιακές αλλοιώσεις, έκπτωση γνωστικών λειτουργιών.
      Το πρόβλημα του εθισμού

      Ο κοινός παρανομαστής στα ισχυρά αυτά ψυχοτρόπα είναι η ανάπτυξη εθισμού στον χρήστη.
      Ο εθισμός περιλαμβάνει την εξάρτηση και την ανοχή.

      Η ανάπτυξη της εξάρτησης έχει ως αποτέλεσμα το σύνδρομο στέρησης σε περίπτωση διακοπής της χορηγούμενης ουσίας. Η στέρηση μπορεί να είναι απλή ψυχολογική στέρηση, ενδέχεται όμως στην περίπτωση ορισμένων ουσιών όπως της ηρωίνης, η κατάσταση να περιπλέκεται και από ισχυρή σωματική εξάρτηση που αναπτύσσεται ταχέως με εμφάνιση επίμονων σωματικών συμπτωμάτων (π.χ. έντονων πόνων σε όλο το σώμα) στην περίπτωση που ο χρήστης δεν έχει στην διάθεσή του την ψυχοτρόπο ουσία. Η πρόκληση εξάρτησης αποτελεί συχνά τον βασικό στόχο των εμπλεκομένων στην πώληση των προϊόντων αυτών με την δωρεάν διάθεση των πρώτων δόσεων στους ανυποψίαστους χρήστες.

      Η ανοχή είναι η κατάσταση κατά την οποία ο οργανισμός συνηθίζει την ουσία με αποτέλεσμα οι ψυχοτρόπες δράσεις της ουσίας να επιτυγχάνονται μόνο με μεγαλύτερες δόσεις. Το πρόβλημα της ανάπτυξης ανοχής μπορεί να είναι μηδαμινό στην πράξη, όπως συμβαίνει με ορισμένα αντικαταθλιπτικά ή σημαντικό πρόβλημα που προκαλεί άμεσα θανάτους όπως συμβαίνει με την ηρωίνη.
      Η ποσότητα που απαιτείται για να προκληθεί εθισμός στην χρησιμοποιούμενη ουσία εξαρτάται τόσο από την ουσία όσο και από την ιδιοσυγκρασία του χρήστη και για αυτό δεν δύναται να καθοριστεί ιατρικώς μία γενική «ασφαλής, μη εθιστική» δόση. Στα λιγότερο τοξικά από τα ψυχοτρόπα πάντως συνήθως απαιτείται συστηματική χρήση και χρόνος μεγαλύτερος από μήνα. [Δρ. Αναστασία Μοσχοβάκη]

      http://www.pressgr.com/health/2009/10/10/%CF%84%CE%BF%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%88%CF%85%CF%87%CE%BF%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%B5%CF%82-%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%BF%CF%80%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/

  60. hope avatar
    hope 30/11/2010 10:52:02

    O Γκιουλέκας έχασε γιατί ήταν κρύος!!!
    Ο Μπουτάρης κέρδισε γιατί ήταν και είναι απλά ο ευτός του. Όσο για τα ναρκωτικά. Προτιμώ κάποιον που θα πεί ΝΑΙ έπαιρνα κάποτε νατκωτικά, παρά έναν που θα λέει ψέμματα, θα κλέβει, θα αφήνει εξώγαμα, και δεν ξέρω τι αλλο.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ hope 30/11/2010 10:58:08

      Δεν έχεις ιδέα τό ποιός είναι πραγματικά ό Μπουτάρης,γιαυτό συγχωρείσαι,να τα λές......

      • hope avatar
        hope @ παγωτατζής 30/11/2010 11:06:13

        Πραγματικά δεν γνωρίζω και πολλά. Περιμένω να τον δω.

    • loretta avatar
      loretta @ hope 30/11/2010 13:19:12

      ....και δηλ επειδη ειπε οτι εκανε ναρκωτικα...σημαινει οτι τα ειπε ΟΛΑ???

      ποσο γελασμενος εισαι....

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ hope 30/11/2010 13:38:08

      Συγνώμη φίλε μου, αλλά κάποιος που ήταν τόσο ηλίθιος ώστε να πάρει ναρκωτικά, και θα κλέψει, και την οικογένειά του θα αφήσει, και τη δουλειά του θα αμελήσει. Ο βλαξ επικινδυνότερος του πονηρού.

  61. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 30/11/2010 11:35:16

    Ο Θεοδωράκης προκαλεί μεγαλύτερο κακό και απ΄τον ψευτό-μουφτή της Θράκης. Ο άνθρωπος είναι για φάπες, στη κυριολεξία. Τα ίδια και στη σελίδα του. Μάζεψε 5-10 άτομα, κονδυλοφόροι του ντεμέκ «προοδευτισμού». Προχθές μπήκα από σπόντα και ένα εξ΄αυτών, γράφει για να βρει γυναίκα. Δεν θέλω να φανταστώ για ποιο λόγο γράφουν οι υπόλοιποι.

    Εδώ πάνω δυστυχώς πληρώσαμε το λάθος της αποχής. Θα κλάψουμε αλλά θα πέσουν επίσης φάπες. Αν ξανά βγάλουμε «προοδευτικό» γράψτε μου.

    • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
      ΛίγκαΤουΒορρά @ ΛίγκαΤουΒορρά 30/11/2010 11:37:03

      Ευτυχώς Περιφερειάρχης είναι ο άλλος «τρελός του χωριού». Ελπίζω κάπως αντισταθμίζεται η κατάσταση.

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ ΛίγκαΤουΒορρά 30/11/2010 11:44:05

        Μπά δεν νομίζω φίλε μου..Εχουν πολλά ράμματα για την γούνα του.Θα δείς πολλές εξελίξεις (και ανακυβισθίσεις)από τον νέο χρόνο πού θα εκπλαγείς!
        Κράτα σημείωση....

  62. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 30/11/2010 11:58:58

    Α ρε Φάκτωρα, επίτηδες τα κάνεις και τα ανεβάζεις αυτά για να γίνεται χαμός από τα σχόλια και να διασκεδάζουμε μέσα στη μιζέρια μας. Όλα τα καλά παιδιά μαζεύτηκαν εδώ. .. :D

    Και για να τελειώνουμε, το χασίς είναι ναρκωτικό. Ψυχότροπη ουσία.

    Όποιος λέει το αντίθετο είναι ανάξιος διαλόγου. Είναι όμως χαμηλότερης επικινδυνότητας ναρκωτικό από το αλκοόλ .
    Όλα αυτά με βάση το ranking που κάνουν οι υγειονομικές αρχές της Μεγάλης Βρετανίας. Και επειδή αναρωτήθηκε ένας φίλος παραπάνω "γιατί συγχέεται το τσίπoυρο με το χασίς" να αναφέρω αυτό που ειπώθηκε σε ένα ντοκυμαντέρ που προβλήθηκε σχετικά πρόσφατα σε σχέση με αυτό το ranking που κάνει το υπουργείο υγείας της Βρετανίας. "Είναι θέμα ιστορικό και κοινωνικό. Το αλκοόλ αν είχε ανακαλυφθεί πρόσφατα (και όχι πανάρχαια) θα ήταν απαγορευμένη ουσία"

    Η διαφήμιση από έναν δημόσιο άνδρα ότι έκανε χασίς είναι καραγκιοζιλίκι.
    Η παραδοχή όμως ότι έκανε χασίς εάν τον ρωτήσουν σχετικά, είναι απλά ειλικρίνεια.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 30/11/2010 14:32:43

      Έχεις μείνει λίγο πίσω…..
      Νεότερες (αμερικανικές) έρευνες υποστηρίζουν ότι η χρήση του αλκοόλ είναι πιο επικίνδυνη από αυτή της ηρωίνης……….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Δλδ εγώ, που πίνω το κρασάκι μου μόνο με παρέα και πάντα έξω από το σπίτι μου, πρέπει να το ξανασκεφτώ. :)

      Μην τα καταπίνετε αμάσητα. Τα ποσά είναι αμύθητα.

      Να μην τρελλαθούμε εντελώς…. Σκέψου τον Παπαδιαμάντη που το «έτσουζε» με κρασάκι να είχε άλλες συνήθειες….. ΄Η τον Ομηρικό Οδυσσέα, που δεν πρόλαβε ο καημένος τις αμερικανικές έρευνες :)

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 30/11/2010 14:45:54

      Τα κριτήρια τέτοιων ερευνών έχουν πάψει από καιρό να είναι επιστημονικά και είναι οικονομικά/ κοινωνικοπολιτικά.


      (Άσε μη θυμηθώ τώρα τη γρίπη των χοίρων, την τρομακτική απάτη με τα εμβόλια και την …..Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας!)

  63. rotten tomatoes avatar
    rotten tomatoes 30/11/2010 12:02:30

    Σε πιστεύω χωρίς να περάσω, αλλά άλλο είναι το θέμα. Όταν λέει "έκανα ναρκωτικά" είναι ακόμη χειρότερο από το κάπνισα μαριχουάνα που είπε ο Κλίντον κάποτε. Και όσο κι αν ακούγεται περίεργο, η καφεϊνη, η νικοτίνη, και το αλκoόλ έχει αποδειχτεί ότι είναι πιό εθιστικά από την κάναβη. Μπάφους μπορεί να μην κάνω, αλλά αλκοόλ πίνω και καπνίζω και κανένα πούρο. Άρα από καθαρά ιατρική άποψη είμαι υποψήφιος εθισμένος περισσότερο από έναν που μπαφιάζει. Η φράση Μπουτάρη είναι ούτως ή άλλως απαράδεκτη μπροστά σε κοινό και με το στυλ που έγινε. Αυτά, και πολύ το μπαφιάσαμε το θέμα...

  64. Illu avatar
    Illu 30/11/2010 12:08:37

    Ρε παίδες, από όσους κράζουν τον Μπουτάρη -και καλά κάνουν- υπάρχει κανείς που τον ψήφισε και αισθάνεται εκ των υστέρων ότι πιάστηκε κορόιδο?
    Δηλαδή ,εάν ήξερε από πρίν, αυτές του τις θέσεις,δεν θα τον ψήφιζε?
    Ας μη κρυβόμαστε....όσοι τον ψήφισαν ήξεραν και για τις ασωτίες του και για τα 'πάθη' του

  65. σοβαρος κεντροδεξιος avatar
    σοβαρος κεντροδεξιος 30/11/2010 12:09:35

    ψηφιζεις μπουταρη, γίνεται το παιδί σου χασίκλας.ψηφίζεις γκιουλεκα γινεται παπαδοπαίδι και το χαϊδεύουν στο ιερό.....ω τι κόσμος

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ σοβαρος κεντροδεξιος 30/11/2010 14:30:52

      Παπαδοπαίδι?
      Πως από 'δω?

  66. σοβαρος κεντροδεξιος avatar
    σοβαρος κεντροδεξιος 30/11/2010 12:24:45

    ακουσατε τι ειπε ο προδοτης ? "οι εβραιοι ειναι ανθρωποι σαν εμας" [Α] θανάση κάνε κάτι

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ σοβαρος κεντροδεξιος 30/11/2010 14:29:57

      Αν μου βρεις ένα (1) σχόλιο όπου ισχυρίζομαι ότι οι Εβραίοι δεν είναι άνθρωποι, μπράβο σου και ζήτα μου ότι θες...
      Αν δεν βρεις είσαι κρετίνος όμως...

      • σοβαρος κεντροδεξιος avatar
        σοβαρος κεντροδεξιος @ (A)θανάσης 30/11/2010 19:59:01

        αντε οι εβραίοι ειναι ανθρωποι.οι πασόκοι όμως?

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ σοβαρος κεντροδεξιος 30/11/2010 20:45:53

          Κρετίνε.

          • σοβαρος κεντροδεξιος avatar
            σοβαρος κεντροδεξιος @ (A)θανάσης 01/12/2010 11:50:36

            μινεϊκο-μινεϊκο

  67. Κάποιος avatar
    Κάποιος 30/11/2010 12:54:00

    Ο Μπουτάρης πάντως στην συνέντευξη του δεν επέχαιρε για το ότι είχε δοκιμάσει ναρκωτικά απλά το ανέφερε μετά από σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου.
    Θα θυμίσω ότι παρόμοιες δηλώσεις για χρήση μαριχουάνας στα νιάτα τους έχουν κάνει ακόμα και πρόεδροι των ΗΠΑ όπως ο Κέννεντυ,ο Κλίντον και ο Ομπάμα.
    Aυτό δεν σημαίνει ότι είναι πρεζόνια ή ότι προτρέπουν τους άλλους να γίνουν.

    Στην συγκεκριμένη συνέντευξη έγινε επίσης λόγος για το κάπνισμα και για το αλκοόλ, για τα οποία επεσήμανε σαφώς τις βλαβερές συνέπειες τους, παρότι παραδέχθηκε τον προσωπικό εθισμό του.
    Δεν τον είδα πουθενά να ισχυρίζεται ότι η χρήση τους είναι μαγκιά ή life style.

  68. Aggelos avatar
    Aggelos 30/11/2010 12:58:04

    ο μπουταρης ειναι μια παρενθεση,,το ειπε και ο ιδιος,,στην επομενη τετραετια λογω ηλικιας 72 δεν θα βαλει υποωηφιος..ενα καπριτσιο εκανε τωρα..
    οποτε τα πασοκικα ΜΜΕ μην πολυχαιρονται..

  69. hope avatar
    hope 30/11/2010 13:21:42

    Κάποιε και βέβαια μαγκιά πουλάνε. Μου έβγαινε ο μαλ...ς ο Ψαριανός στο βαξεβάνη και μου μιλούσε για την κοκαίνη και το κράκ;;;;;;;; έλεος. Όσοι έμπλεξαν ήταν παλιοχαρακτήρες!!

    ΥΓ. Κέννεντυ κατηγορίες με τον υπόκοσμο. 'Εβαλε την Αμερική στο βιετνάμ.
    ΥΓ2. Κλιντον άδοξο τέλος-υποθεση levinski-kosovo.
    YΓ3 ομπάμα απλα ανύπαρκτος.

  70. Soros, drugs,gays avatar
    Soros, drugs,gays 30/11/2010 13:31:45

    Ο Μπουτάρης προέρχεται από κόμμα του Soros και η ατζέντα του Soros περιλαμβάνει ναρκωτικά, ομοφυλοφυλία και ανθρώπινα "δικαιώματα" σε αντιαμερικανικές χώρες μόνον.
    Τα ίδια λέει ο Παπανδρέου, τα ίδια η Φιλ.Συμμαχία, τα ίδια το ΕΠΣΕ, τα ίδια το Ουράνιο Τόξο, τα ίδια το ΟΑΚΚΕ, τα ίδια το Indymedia, τα ίδια θα πει κι η Μπακογιάννη.
    Η ατζέντα είναι συγκεκριμένη και προχωράει απρόσκοπτα εδώ και χρόνια. Εμείς απλά έχουμε την ψευδαίσθηση ότι με την ψήφο μας αλλάζουμε την πορεία της χώρας.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Soros, drugs,gays 30/11/2010 14:18:51

      Αυτό που έχει σημασία είναι η «επικοινωνία» της προώθησης. Με «χτυπητά» ή πιο «διακριτικά» τεχνάσματα που περνούν εύκολα στο υποσυνείδητο και νομιμοποιούν…

      “DAILY FIX”….

      • hope avatar
        hope @ ένας Άμλετ 30/11/2010 14:23:12

        yesss

        • ένας Άμλετ avatar
          ένας Άμλετ @ hope 30/11/2010 14:34:58

          Το ΄πιασες στον αέρα!

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ ένας Άμλετ 30/11/2010 14:39:21

            FNORD

  71. hope avatar
    hope 30/11/2010 13:45:59

    Αυτό με την ομοφυλοφιλία θέλει προσοχή. Δεν είναι τυχαία η προπαγάνδα που δέχεται ο νέος κοσμος τα τέλευταία χρόνια.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ hope 30/11/2010 13:52:28

      Gay με προπαγάνδα δεν γίνεσαι.
      Η το χεις ή δεν το χεις το χούι.
      Ακόμα και στο θέμα των ναρκωτικών, μπορεί κάποιοι λόγω "μόδας" ή μαγκιάς να δοκίμασαν αλλά εθισμένοι κατέληξαν μόνο αυτοί που είχαν διαταραγμένο ψυχολογικό υπόβαθρο.

      • hope avatar
        hope @ Κάποιος 30/11/2010 13:58:51

        Με τα drugs ναι συμφωνώ. Αλλά στο άλλο παίζει προπαγάνδα Γ' ραιχ.

        • hope avatar
          hope @ hope 30/11/2010 14:03:06

          Άμα κάτσω να στο αναλύσω θα με πετάξουν έξω. Είναι όπως οι offshoot..αν κατάλαβες..

      • oxi ki etsi... avatar
        oxi ki etsi... @ Κάποιος 30/11/2010 14:33:35

        @Καποιος

        έχει δίκιο ο Hope.

        Δεν δικαιολογείται ξαφνικά τέτοιος "βομβαρδισμός" με συκιές στα Media...

        Πριν κάποια χρόνια ξεκίνησαν δειλά-δειλά και τώρα δεν υπάρχει εκπομπή μεταξύ 10:00-18:00 που να μην έχει μαζεμένους 3-4 από αυτούς όχι να λένε την άποψή τους αλλά να κάνουνε τους επαείωτες επί παντός επιστητού...

        Και μάλιστα όχι ομοφυλόφιλους που το ξέρουν αυτοί και οι δικοί τους άνθρωποι αλλά πραγματικά "κραγμένες" να κάνουν μπαμ από χιλιόμετρα...

        Στην TV δεν υπάρχει σειρά, δεν υπάρχει οικογένεια σε σειρά που να μην έχει τη "συκιά" της...

        Υπάρχει μια συντονισμένη προσπάθεια να μας περάσουν τους τοιούτους σαν απολύτως φυσιολογικό πράγμα...

        Εε δεν είναι φυσιολογικό βρε παιδιά πώς να το κάνουμε τώρα...

        Εμένα δεν με ενοχλούνε αυτοί που είναι ομοφυλόφιλοι και το ξέρουν αυτοί και το περιβάλλον τους.

        Εμένα με ενοχλούν αυτοί που περπατάνε χεράκι-χεράκι, φιλιούνται και χαϊδεύονται μέσα στα Εστιατόρια και εάν με ρωτήσει εμένα ο γιός μου "μπαμπά τί κάνουν αυτοί εκεί" εγώ ΠΡΕΠΕΙ (κατ' απαίτηση των Media) να απαντήσω "γιε μου αυτοί κάνουν κάτι απολύτως φυσιολογικό"...

        Και δεν πα να με λέτε Φασίστα δεν πα να με λέτε Ακροδεξιό...

        • Professor Moriarty avatar
          Professor Moriarty @ oxi ki etsi... 30/11/2010 14:51:25

          Σε λίγο θα στέλνουν τα σχολεία να δούνε την "Στρέλλα". Για εμπέδωση της αποδοχής του "διαφορετικού", χα-χα

        • hope avatar
          hope @ oxi ki etsi... 30/11/2010 15:13:13

          Οι gay society στην Ελλάδα έχει τεράστια δύναμη. Εάν όντως αύριο το πρωί μαθαίναμε απο κάποιο νέο wikileaks τους ανθρώπους που βρισκονται πίσω απο τις κουρτίνες τις ομοφυλοφιλιας σίγουρα θα έπεφτε το σύμπαν!!!
          Είναι μια νέα ΧΟΥΝΤΑ και αρκετος κόσμος δεν ξέρει, και ούτε πρόκειται να μάθει ποτέ.

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ hope 30/11/2010 14:09:36

      Άλλος ένας τρόπος μείωσης των γεννήσεων μήπως;

      • hope avatar
        hope @ MatrixRevolutionEra 30/11/2010 14:15:03

        Καμία σχέση.

        • MatrixRevolutionEra avatar
          MatrixRevolutionEra @ hope 30/11/2010 14:26:51

          Τι τότε;

      • Misha avatar
        Misha @ MatrixRevolutionEra 30/11/2010 14:31:30

        Τις γεννήσεις τις ελέγχουν με την δυτική διατροφή που προωθεί την υπογονιμότητα.
        Μόλις ο άνθρωπος χορτάσει με χαμπουργκερ και κόκα κόλα, δε θα θέλει να κάνει παιδιά αλλά και αν θέλει δεν θα μπορεί να κάνει...

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ Misha 30/11/2010 14:38:14

          Βάλε και το πόσα διαζύγια βγαίνουν πλέον και άρα δεν προλαβαίνουν να κάνουν παιδιά ή κάνουν 1. Βάλε και το ότι η τεκνοποίηση αρχίζει στα 35 πλέον και άρα δεν προλαβαίνουν να κάνουν παιδιά ή κάνουν 1. Βάλε και την "κρίση"=1 παιδί (αλά Κίνα)...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ hope 01/12/2010 09:35:42

      Το έχω ξανα-αναφέρει, όλη αυτή η προπαγάνδα υπέρ των ομοφυλλοφίλων είναι καραμπινάτη νεοταξίτικη κομπίνα σε επιχειρηματικό επίπεδο. Και εξηγούμαι: Το βασικότερο πρόβλημα του μάρκετινγκ είναι η αποσαφήνιση των target groups στα οποία θέλουνε να απευθυνθούνε οι εταιρείες και η καλύτερη προσαρμογή των προιόντων τους στις ανάγκες τους, ή ακόμα καλύτερα την προσαρμογή των αναγκών των target groups στα προιόντα των εταιρειών.

      Όσο πιο σαφές και μεγάλο το target group, τόσο καλύτερη η χειραγώγιση. H παγκόσμια κοινότητα των ομοφυλλοφίλων (GLB, Gay-Lesbian-Bisexual) είναι απίθανο παράδειγμα τέτοιου t.g.: Είναι τεράστιο (όταν πριν 7 χρόνια τα συζητούσαμε με έγκριτο καθηγητή marketing ήδη μετρούσε πάνω από 500εκ. παγκοσμίως), εχει σαφείς και εύκολα χειραγωγίσιμες απόψεις και συνάδουν με την όλη φιλοσοφία που έχει ταίσει τον κόσμο η νέα τάξη περί προοδευτισμού (αφού είναι ενάντια στη θρησκεία, την κοινωνία και την φύση είναι καλό και κουλ).

      Για τον δε Κάποιον, να με συγχωρείς, αλλά το ότι κάποιοι μπορεί να έχουνε αδύναμες προσωπικότητες δε σημαίνει ότι θα τους "υποβοηθάμε" να πέσουν σε τέτοιες παγίδες. Ίσα, ίσα, ως γνωστόν "η κοινωνία κρίνεται από το πως φέρεται στους πιο αδύναμούς της", οπότε στο όνομα ενός ψευδεπίγραφου προοδευτισμού, και στην σύγχηση της Δημοκρατίας με την ασυδοσία, έχουμε την υποχρέωση να προστατέψουμε τους αδύναμους από τέτοιες παρωδίες.

  72. polpan avatar
    polpan 30/11/2010 13:49:57

    Το να στιγματίζουμε κάποιον επειδη ήταν αλκοολικός και χρήστης ναρκωτικών είναι μικροψυχία! Έχουμε υποχρέωσει να τους επανεντάξουμε στην κοινωνία και αν είναι ικανοί να τους εκλέξουμε και σε αξιώματα. Θα κριθούν και αυτοί επι ίσοις όροις όπως όλοι μας. Το να κρίνουμε τις πολίτικές απόψεις κάποιου είναι υποχρέωση μας κ δικαίωμα μας. Το να κατακρίνουμε τα πάθη και τις "ασθένειες" του είναι ανεσχυντιά!
    Ο Μπουτάρης έχει προσωπικότητα και ικανότητες, δεν συμφωνώ με τις περισσότερες απόψεις του αν και εσείς οι θεσσαλονικείς διαφωνείτε μαζί του τίποτα δεν μπορεί να γίνει αν βρίκσει την αντίδρασης σας σε κάθε κινηση του.
    Ο Καμίνης πολύ "λίγος".
    Τέλος, όσο πάει χάνω την εκτίμηση μου στον δημοσιογράφο(ο ίδος μάλλον το έχει ξεχάσει) Σταύρο Θεοδωράκη.

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ polpan 30/11/2010 14:19:48

      Η χρήση ψυχοτρόπων ουσιών καθώς αλλιώνει την προσωπικότητα του χρήστη, του στερεί το δικαίωμα να λαμβάνει αποφάσεις για το σύνολο της κοινότητας αλλά και για τον εαυτό του. Γι αυτό οι συγγενείς τους πανε με το ζόρι στην αποτοξίνωση. Θα ανέβαινες σε λεωφορείο με μεθυσμένο οδηγό; Όχι. Θα τον έβαζες επικεφαλή σε οτιδήποτε; Όχι.
      Όσον αφορά το νέο δήμαρχο επέτρεψε σε εμάς τους Θεσσαλονικείς να γνωρίζουμε καλύτερα. Κατά τ' αλλα σεβαστή η άποψη σου.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ polpan 30/11/2010 14:23:14

      Κανένας «πρώην» δε στιγματίζεται. Η «επικοινωνία» της προώθησης μόνον. Δες τα παιχνίδια του Σόρος με τη μαριχουάνα στην Καλιφόρνια….

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 30/11/2010 14:37:55

        …..δε στιγματίζεται και ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ να στιγματίζεται. Αλλού είναι το θέμα.

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ ένας Άμλετ 30/11/2010 19:17:24

        Πως δεν στιγματίζεται;; Και γιατι να μήν στιγματίζεται;;;
        Αμα είναι με τόν "καμμένο" εγκεφαλικό του ιστό ,να στιγματίσει με τίς πράξεις του χιλιάδες ζωές άλλων ,δεν βλέπω τόν λόγο "γιατί να μήν"....
        Σάς θυμίζω τόν Μπούς ..
        Ιδια περίπτωση αμερικανού Μπουτάρη ήταν...σε όλα!!

  73. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 30/11/2010 14:29:08

    Αντί για τη λέξη ''δήθεν'' νομίζω περισσότερο ταιριάζει το ντεμεκ που λέμε εδώ πάνω.....Αυτό ακριβώς είναι ο Μπουτάρης,ντεμεκ μάγκας,ντεμεκ αλάνι,ντεμεκ προοδευτικός και φυσικά ντεμεκ δήμαρχος.....Θα στενοχωρήσω τον Θεοδωράκη,τον γιωργάκη,τους ντολμά κ κάτι ψευτοπροοδευτικά φυτά της Σαλονίκης αλλά ο σκουλαρικάκιας δεν θα βγάλει τριετία

    • 11888 avatar
      11888 @ Μαύρος Ιάκωβος 30/11/2010 18:40:40

      Το λιβανι δεν ειναι για χορταση.Ασε το θυμιατο για λιγο και κανε μια κουρα με φυκια μαγαδασκαρης να χαλαρωσεις.

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ 11888 30/11/2010 20:40:25

        Άντε γρήγορα στο φαρμακείο να πάρεις κλεραζίλ για τα σπυράκια της εφηβείας κ άσε τα περίεργα, είσαι μπέμπης ακόμα

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ 11888 30/11/2010 20:44:43

        ΜαΓΑΔΑσκάρης;;;


        Ακόμα εκεί είσαι εσύ;;;

  74. aengus avatar
    aengus 30/11/2010 15:06:23

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ…..
    (…)
    Κυψέλη-Παγκράτι μελίσσι βουβό
    Κηφήνες κλωσάνε φιδίσιο αυγό
    Μπορείς να δαγκώσεις τετράγωνο μήλο
    με γεύση τσουκνίδας γονίδια από σκύλο
    *
    Αγόρια κοκόρια σε άδειο κοτέτσι
    Τρελές αγελάδες βοσκάνε γιουβέτσι
    Κορίτσια σφαγμένα χωρίς κλειτορίδες
    σε ουράνια οθόνη “Προσεχώς Κατσαρίδες”
    (…)
    Τζίμης Πανούσης

  75. oxoxo avatar
    oxoxo 30/11/2010 18:44:35

    Η ανάρτηση είναι μεροληπτική και η αποτίμηση του Μπουτάρη πουριτανική, φαρισαϊκή και προτεσταντική. Όποιος παρακολούθησε το σύνολο των απαντήσεών του στην εκπομπή θα καταλάβαινε ότι δεν παρότρυνε να δοκιμάσουν οι νέοι ούτε το αλκοόλ. Το αντίθετο. Τόνισε πόσο όμορφα αισθάνεται που διασκεδάζει χωρίς την ανάγκη να πιει, να μεθύσει.
    Με τις τοποθετήσεις Μπουτάρη μπορεί να διαφωνούμε, αλλά η διαστρέβλωσή τους αποδείχτηκε ότι γίνονται μπούμερανγκ για όσους το πράττουν.

    • Tassos avatar
      Tassos @ oxoxo 30/11/2010 19:46:40

      Για όσους ζούμε στην Θεσσαλονίκη και λίγα λέμε. Και άλλα τόσα δεν λέμε αλλά θα χρησιμοποιηθούν εν καιρώ. Οταν έρθει η κατάλληλη πολιτική ώρα.

  76. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/11/2010 19:26:02

    Υπαρχουν δυο πραγματα γυρω απο το μπουταρισμο και τη σταση της μοντερνας αριστερας.
    Το ενα - που ισχυει και για την Αθηνα - ειναι η μεταφορα της αντιπαραθεσης δεξιας - αριστερας σε πολιτιστικα ζητηματα (cultural wars το λενε στην Αμερικη).
    Επειδη τα αριστερα ή "αριστερα" κομματα εξουσιας στις δυτικες χωρες οπως το Δημοκρατικο Κομμα στις ΗΠΑ ή το Εργατικο στην Αγγλια ή το ΠΑΣΟΚ στην Ελλαδα δεν μπορουν να διαφοροποιηθουν πια στην οικονομικη πολιτικη και να κανουν φιλολαικες σοσιαλιστικες παροχες προσπαθουν να επιδειξουν τη διαφορετικοτητα τους απο τη "συντηρηση" σε μη οικονομικα θεματα -μειονοτητες,gay,ναρκωτικα,life style και τα παρομοια με στοχοποιηση συντηρητικων θεσμων οπως η Εκκλησια ή η οικογενεια.
    Το δευτερο που αφορα ειδικα τη Θεσσαλονικη ειναι οτι μεγαλο τμημα της αριστερας θεωρει τους βαλκανικους πολεμους κατακτητικους οπως και τη μικρασιατικη εκστρατεια.Βεβαια το 1912 δεν υπηρχε αριστερα για να υπονομευσει τους πολεμους οπως αργοτερα ενω η επιτυχια κανει δυσκολη την αμφισβητηση.Υπογειως παντως αμφισβητειται η ορθοτητα της απελευθερωσης της Θεσσαλονικης με λεκτικες περιφρασεις οπως προσαρτηση και με θρηνους για την οθωμανικη Θεσσαλονικη που ηταν καλυτερη,τους σλαβοφωνους που εξελληνισθηκαν ή εκδιωχθηκαν,τους Εβραιους που εξοντωθηκαν αποφευγοντας οπου ειναι δυνατον να πουν ποιοι τους εξοντωσαν κλπ.
    Αυτα τα δυο ρευματα ,ενα γενικο και ενα ειδικο αποτελουν την ουσια του μπουταρισμου που προσπαθει να καλυψει με περικοκλαδες.

    • hope avatar
      hope @ ψυχραιμια 30/11/2010 19:53:31

      Σχετικά με τους Gay είναι περίπλοκο. Έχουν μεγάλη δύναμη στο παρασκήνιο. Χτυπάνε απο μέσα ενα κόμμα. Δεν ασχολούνται με ιδεολογίες παρά μόνο με την δικιά τους στο βάθος του υποσυνείδητου μυαλού τους. Στα υπόλοιπα έχεις δίκιο.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ ψυχραιμια 30/11/2010 21:03:48

      Ψυχραιμία, απλά είναι τα πράγματα,συμφωνώ με την ανάλυσή σου:Προσπαθούν οι φίλοι του Μπουτάρη να μετατρέψουν το ΤΙΠΟΤΑ σε Κατι συγκεκριμένο.Πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες κ απευθύνονται σε φυτά με ανύπαρκτη πολιτική σκέψη,δές κάποιους εδώ μέσα κ κρίνε...Έχουμε ακούσει κάτι συγκεκριμένο απο τον μπουτάρη για τα σκουπίδια,τα τριπλοπαρκαρισμένα αμάξια,για τα δημοτικά τέλη που είναι στα ύψη,για το κυκλοφοριακό της πόλης;ΟΧΙ,γιατί δεν έχει απάντηση για το πως θα λύσει αυτά τα ζητήματα.Απεναντίας ασχολείται με τρίχες κατσαρές,γενικότητες,με σοσιαλιστικές ουτοπίες εκτός πραγματικότητας που θα αγγίξουν πολίτες με δείκτη ευφυίας αμοιβάδας.Θα πεί καμιά βλακεία για τον Άνθιμο,για τους εβραίους,θα πετάξει αριστερίστικα τσιτάτα αλλά απο ταμπακιέρα τίποτα.Κατηγορούσε τον Άνθιμο ντεμεκ οτι ασκεί πολιτική κ τον ακούω τον ίδιο να μιλάει για Ατατούρκ,για το Μακεδονικό,το μεταναστευτικό,για το Τζαμί....Με ποιό δικαίωμα ο δήμαρχος(που ακόμα δεν ανέλαβε) ασχολείται με τέτοια ζητήματα;Ασχολήσου ρε μπάρμπα Γιάννη με την καθημερινότητα της πόλης κ άσε τα άλλα,δεν τα κατέχεις

      • 11888 avatar
        11888 @ Μαύρος Ιάκωβος 30/11/2010 22:47:43

        Εσυ δηλαδη παραγεις πολιτικη σκεψη?Εγω το μονο που διακρινω στα γραπτα σου(ετσι για να σοβαρευτουμε)ειναι θρησκοληψια,μισος ,ρατσισμο και φασισμο.Οτιδηποτε δε συμφωνει με τα δικα σου πιστευω καταδικαζεται,οποιοσδηποτε διαφωνισει ειναι για το τρελαδικο.Δεν υπαρχει ουτε νανοχιλιοστο στο δικο σου συμπαν να χωρεσει καποιον διαφορετικο απο σενα.Ολοι πρεπει να ειναι ομοιοι με σενα για να μπορουν να ειναι και ισοι με εσενα.
        Λυπαμαι αλλα η "πολιτικη" σκεψη που παραγεις δεν περναει απο κανενα ανθρωπιστικο και πολιτιστικο κοσκινο.

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ ψυχραιμια 30/11/2010 22:11:15

      Ο Μπουτάρης χθες "ψυχραιμία" χρησιμοποίησε τον όρο "απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης". Ούτε προσάρτηση ούτε κατάκτηση!
      Κατά τα άλλα συμφωνώ με την ποσέγγισή σου.
      Υπάρχει όμως μια αντινομία στο φιλελεύθερο χώρο. Δεν έχει βρει ακόμη την ισορροπία ανάμεσα στον δυτικού τύπου πολιτικό φιλελευθερισμό που εννοείται ότι πρεσβεύει πολιτικά και στην ανατολική δεσποτεία (συντηρητικοί κύκλοι πολιτικής ορθοδοξίας).

  77. tsilivithras avatar
    tsilivithras 30/11/2010 21:23:53

    Εγώ σε είπα...έχει "φωλιά" εδώ τριγύρω.

  78. Δουλτσίνος Χάρης avatar
    Δουλτσίνος Χάρης 30/11/2010 22:29:42

    Ότι και να ειπωθεί για τον Μπουτάρη -και μπορούν να ειπωθούν πολλά-είναι στο πλαίσιο της συμφωνίας ή διαφωνίας σχετικά με αυτά που λέει οτι θα κάνει ή δεν θα κάνει. Τα υπόλοιπα είναι χολή!
    Σε καμμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με τους Καραγκιόζηδες που "σύλησαν" κυριολεκτικά την πόλη και κάθε έννοια σοβαρότητας. Ο ένας "γλίτωσε" με την "μεγέθυνση" της εκλογικής βάσης. Αν ήταν μόνο ο νομός Θεσ/νίκης θα γλιτώναμε και απο αυτόν. Μην είμαστε όμως και πλεονέκτες! Την επόμενη φορά!

  79. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 01/12/2010 00:17:33

    Αποφάσισες να σοβαρευτείς;Χαίρομαι ας τα πούμε μια και καλή λοιπόν.Όλους αυτούς τους χαρακτηρισμούς που μου απευθύνεις τυφλωμένος απο εγωισμό κ μίσος προς το πρόσωπό μου,εκφράζουν αποκλειστικά το δικό σου τρόπο σκέψης.Μιλάς εσύ για μίσος,ρατσισμό κ φασισμό όταν σε σχόλιό σου έχεις γράψει ''Γουστάρω να καίω την ελληνική σημαία κ θα πάω σε λίγο να πετάξω μολότοφ σε κανα περιπολικό;''Επειδή βαριέμαι να ασχολούμαι με την πάρτη σου,θα το έκανα paste να σε εξευτελίσω,αλλά βαριέμαι να ψάχνω.Τις αηδίες για θυμιατήρια,για τραγόπαπες κ άλλα φαιδρά είναι δικά σου λόγια κ ευτυχώς τα γραπτά μένουν κ όποιος γουστάρει μπορεί να δεί την ανυπαρξία επιχειρημάτων που έχεις.Φτηνό προβοκατόρικο στύλ,σχολιακά 5 λέξεων γεμάτα ειρωνεία κ φασισμό αυτά διαθέτεις,όπου γράφω κάτι αμέσως πετάγεσαι απο πίσω να γράψεις τον κιτρινισμό σου...Στο ξαναείπα,αν είσαι μέχρι 15 χρονών δικαιολογείσαι,αν είσαι μεγαλύτερος υπάρχει πρόβλημα.Πάρτο χαμπάρι μάστορα εδώ είναι ΕΛΛΑΔΑ,εδώ ζούμε και εδώ πεθαίνουμε,έλα στην πραγματική ζωή και άσε τις ουτοπίες της Υφανέτ

  80. Λενιώ avatar
    Λενιώ 01/12/2010 14:19:35

    Τρομερα τα σχολια, εύγε παιδιά αλλα βλεπω πολλή αυστηρότητα...ξέρω τουλάχιστο 5 εξαιρετικούς επιστήμονες, συγκεκριμένα γιατρο, τραπεζικο, κοινωνικό λειτουργο, ανωτατο δημόσιο υπάλληλο και φαρμακοποιο που στα νιατα-φοιτητικα κάπνιζαν χασις. Ειναι ολοι/ες τους οικογενειάρχες και ΑΔΕΚΑΣΤΟΙ επαγγελματιες. Καποιοι μακαρι και ευχομαι να πανε σε ανωτερα αξιώματα. Ειμαι σιγουροι οτι κανενας απο αυτους δε θα κατασπαταλησει δημόσιο χρημα, δε θα διορίσει δικούς του και δεν θα ειναι μελος σε 180 offsore. To χασις και το κρασι μας μαραναν??Κοιταμε ΕΡΓΑ οχι οτι μας πλασαρουν για ψευτοηθος...αι στο καλο με τους "καθαρούς" καλοφαγάδες τις πολιτικής.

  81. Factorx avatar
    Factorx 01/12/2010 14:24:29

    ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΧΑΜ ΔΗΘΕΝ. Αν ένα κακομοιριασμένο πρεζόνι έβγαινε και έλεγε το ίδιο θα κυκλοφορούσε τώρα ελεύθερο;

  82. Maximilien avatar
    Maximilien 01/12/2010 14:27:40

    Έχεις δίκιο σε αυτό που λες, δεν θα λυντσάρουμε όποιον κάπνισε στη ζωή του χασίς αλλά όχι όμως και στην ναρκωκουλτούρα και ναρκωμόδα και στην προώθηση της και καλά cool πλευράς των πραγμάτων. Έτερον εκάτερον. Ο Μπουτάρης , ούτε το σκέφτηκε, όμως ο Θεοδωράκης ξέρει πολύ καλά τι ρώτησε και γιατί τον ρώτησε.

    • Λενιώ avatar
      Λενιώ @ Maximilien 01/12/2010 15:04:18

      Καταρχήν συμφωνώ ειναι απιστευτα απροσεκτος στις δηλώσεις του και μετα τρέχει να ανασκευάσει-διευκρινησει, θελει τέχνη βλέπεις το ηξεις-αφήξεις με τους δημοσιογράφους. Φάουλ, επρεπε να το είχε αποφύγει ιδίως ετσι στοχευμένα που ρώτησε ο Θεωδοράκης. Βρε μήπως δε στροφάρει ο κυρ-Γιαννς??

      • Maximilien avatar
        Maximilien @ Λενιώ 01/12/2010 15:08:20

        Μπορεί να φανεί κάπως κάφρικο αλλά νομίζω ότι κάπου χάνει λάδια. Ο άνθρωπος είναι ακατάλληλος για πολιτική και θα φανεί κατά τη γνώμη μου. Δεν ξέρω ποιοι τον έψησαν και μπήκε σε αυτή τη περιπέτεια.

  83. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 01/12/2010 21:20:01

    Για δέστε' το κι από άλλη πλευρά. Μπορεί ο Μπουτάρης να μην είναι ο "κλασσικός" κομματογεννημένος πολιτικός, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν κατανοεί και τα πλεονεκτήματα του λαϊκισμού. Σαν καλός επιχειρηματίας (ενδέχεται να) παριστάνει το "παιδί της πιάτσας" τώρα, προκειμένου να εξασφαλίσει μέγιστη υπομονή και συναίνεση των δημοτών του αύριο, που θα ζητήσει τα δύσκολα. Δεν μίλησε με "πράσινη" γλώσσα, δεν μίλησε καν με πολιτική γλώσσα. Χαρακτηριστικό της ξύλινης πολιτικής γλώσσας είναι η έλλειψη σαφήνειας. Έδειξε κάτι τέτοιο; Ιδιόρρυθμος πάντα ήταν, αλλά σχεδόν πάντα τοποθετείτο σωστά και δείχνει, και μάλλον είναι, αυτόφωτος.
    Και μάλλον, δεν χρωστάει και έλεγχο της γλώσσας του σε κανένα, ούτε στο ΠΑΣΟΚ, που αν μπορούσε, θα του έβαζε πιπέρι στη γλώσσα, αφού ταράζει τους καθώς πρέπει νοικοκυραίους. Και βέβαια, ούτε στα Νεοδημοκρατικά στέκια. Νομίζω ότι, η συμφωνία του με το ΠΑΣΟΚ ήταν έξυπνη: Το ΠΑΣΟΚ πήρε την εντύπωση της "νίκης" και ο Μπουτάρης την Δημαρχία.
    Αλλά, ευκαιρίας δοθείσης, συγκρίνετέ τον με τον Γκιουλέκα. Εγώ είμαι από άλλη περιοχή, έχω ακούσει επανηλλειμμένα για τον δύστροπο αλλά σωστό "ανεξάρτητο δημοτικό" Μπουτάρη, τον επιχειρηματία, και έχω ακούσει λιγότερο και χωρίς σχόλια για τον "ένα ακόμα κομματικό" πολιτικάντη Γκιουλέκα, παρά την πολύπλευρη ανάδειξή του. Κι εμένα δεν μου άρεσαν μερικές "αλανιάρικες" ατάκες, αλλά δεν είναι "δικός μου" έτσι κι αλλοιώς, έ;
    Πάντως, μεταξύ κάποιου, που εκφράζει τις απόψεις του χωρίς να λογαριάζει και ενός, που λογαριάζει πριν εκφράσει τις "απόψεις του", προτιμώ τον πρώτο.
    Πήξαμε από τους άλλους, δεν νομίζετε;
    Και νομίζω, και μακάρι, να αποδειχθεί καλός. Για το καλό όλων μας.

    • sawas avatar
      sawas @ ΠΗΛΕΑΣ 01/12/2010 21:33:36

      συμφωνω...

  84. pan avatar
    pan 09/12/2010 08:00:37

    Cannabis is one of the most valuable, beneficial, productive,

    & resource rich plants known to mankind on planet Earth.



    The main active ingredient, Delta 9 THC, along with a wide range of Cannabinoids, Terpenoids, & other naturally occuring plant oils that are present in various Cannabis species have shown safe & effective medicinal benefits to help reduce human suffering & even save lives.



    Since the first humans recorded time, the Cannabis plant has been an integral part of our civilization and world culture. It has helped us to sustain our life needs and is a part of our natural eco-system & the food chain. It is safer than taking an aspirin when used in it's natural form.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.