#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/11/2010 08:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η παγκόσμια οικονομική ελίτ ελέγχει ασφυκτικά τον πλανήτη



Οι πιο πλούσιες οικογένειες της Αμερικής και του πλανήτη, ελέγχουν πλήρως τις ΗΠΑ με ένα τρόπο που παραμένει κρυφός. Η οικονομική ελίτ ελέγχει τα ΜΜΕ, τις τράπεζες, την άμυνα, και τη πετρελαϊκή βιομηχανία της χώρας. Στο βιβλίο του με τίτλο «Who’s Who of the Elite», ο Robert Gaylon Ross Sr γράφει: «Κατά τη γνώμη μου, είναι κύριοι των ενόπλων δυνάμεων, του ΝΑΤΟ, των μυστικών υπηρεσιών, της  CIA, του Ανώτατου Δικαστηρίου, και γενικά των δικαστηρίων. Φαίνεται να ελέγχουν, άμεσα ή έμμεσα, το μεγαλύτερο μέρος της κρατικής και τοπικής αστυνομίας…».

Η ελίτ μπορεί να έχει διαφορές τακτικής, όμως είναι ενωμένη σε ένα σκοπό, θέλει να κυριαρχήσει στο πλανήτη χρησιμοποιώντας ως μέσο τις ικανότητες των Αμερικανών πολιτών. Η εν λόγω ελίτ ελέγχει μεγάλο αριθμό από «δεξαμενές σκέψης», που με τη σειρά τους προωθούν τον ασφυκτικό έλεγχο της υφηλίου. Αυτά τα think tanks εκδίδουν περιοδικά όπως το Foreign Affairs, μέσα από τα οποία οι ιμπεριαλιστικές και αντί-ανθρωπιστικές ιδέες βαφτίζονται ως έγκυρες δημοσιεύσεις, και στη συνέχεια, αν χρειάζεται, επεκτείνονται μέσα από βιβλία τα οποία τυγχάνουν τεράστιας προβολής. Ο Brzezinski και ο  Kissinger, όπως και πολλοί άλλοι, χρωστάνε τη θέση τους και τη καλή ζωή που ζουν στην ελίτ που τους στηρίζει.

Στο μεγαλειωδώς αλαζονικό του βιβλίο The Grand Chessboard το 1997, ο Brzezinski ανέλυσε τη φιλοσοφία πίσω από τη τρέχουσα αμερικανική στρατιωτική εμπλοκή. Ισχυρίστηκε πως για πρώτη φορά στην ιστορία μια μη ευρασιατική δύναμη, η Αμερική,  έχει έρθει στο προσκήνιο, και θα πρέπει να ελέγχει την περιοχή της Ευρασίας αν θέλει να παραμείνει παγκόσμια υπερδύναμη. «Για την Αμερική, το μεγάλο γεωπολιτικό βραβείο είναι η Ευρασία…Περίπου το 75% του παγκόσμιου πληθυσμού κατοικεί εκεί… η περιοχή παράγει το 60% του παγκόσμιου ΑΕΠ και ελέγχει τα ¾ των γνωστών ενεργειακών αποθεμάτων». Αυτός ο πλούτος, τόσο σε επιχειρήσεις όσο και στο υπέδαφος, είναι που κάνει την αδίστακτη οικονομική ελίτ να θέλει απεγνωσμένα να ελέγξει την Ευρασία. Η «τρομοκρατία» είναι μια καλά σχεδιασμένη και προαποφασισμένη στρατηγική, ένα ψέμα και μια παραπλάνηση, έτσι ώστε να δικαιολογείται η αμερικανική στρατιωτική παρουσία στη κεντρική Ευρασία αλλά και αλλού.

Η περισσότερη βία στη περιοχή αυτή, αλλά και στο Πακιστάν, έχει προβλεφτεί σε δυο βιβλία του Brzezinski (The Global Zone of Percolating Violence, και The Eurasian Balkans), όπου το Πακιστάν και η ευρύτερη περιοχή είναι περικυκλωμένα στους  χάρτες. Η σημερινή βία ξεκίνησε από «ενεργούμενα» μέρη και «όργανα» των ΗΠΑ. Αν αναλογιστούμε πως αυτοί οι χάρτες δημοσιεύτηκαν τέσσερα ολόκληρα χρόνια πριν το πρώτο αεροσκάφος χτυπήσει τους δίδυμους πύργους, τότε… Αυτό σημαίνει πως η αμερικανική στρατιωτική εμπλοκή μετά την 9/11, καθώς και η ίδια η 9/11 δεν ήταν παρά μια καλοσχεδιασμένη στρατηγική για παγκόσμια κυριαρχία μέσα από την οποία κατακτήθηκε και αυτός ο ίδιος ο αμερικανικός λαός με όπλο την απολυταρχική και ολοκληρωτική νομοθεσία που εφαρμόσθηκε μετά το 2001 και σαν συνέπεια της επίθεσης στους δίδυμους πύργους.

Όπως έχει πει και ο ίδιος ο Brzezinski: «Η Αμερική είναι πολύ δημοκρατική εσωτερικά και πολύ αυταρχική στο εξωτερικό… Η επιδίωξη όμως της επικράτησης δεν είναι κάτι το δημοφιλές, εκτός από περιπτώσεις άμεσης απειλής ή πρόκλησης σε αυτό που ο λαός θεωρεί εσωτερική ευμάρεια… Η δημοκρατία δεν συνάδει  με τη παγκόσμια ιμπεριαλιστική κινητοποίηση». Για αυτό και ο Bush χαρακτήρισε την 9/11 ως «σπουδαία ευκαιρία» ενώ ο Rumsfeld την θεώρησε ανάλογη ευκαιρία με αυτή του Β`ΠΠ ώστε να επανασχεδιασθεί ο κόσμος.

Για να πετύχει τους σκοπούς της η Αμερική, προκάλεσε αλλαγές καθεστώτων στη Κεντρική Ασία, κατέστρεψε τη Γιουγκοσλαβία, και ενώ η Ρωσία απλά παρακολουθούσε αμέτοχη και ανήμπορη να επέμβει, οι ΗΠΑ έστησαν στρατιωτικές βάσεις στην Ανατολική Ευρώπη και στην Κεντρική Ασία, και έκαναν προκλητικές στρατιωτικές ασκήσεις δοκιμάζοντας την αποφασιστικότητα της Μόσχας και του Πεκίνου. Η  Αμερική εγκατέστησε μεγάλη βάση στο Kyrgyzstan που έχει 1000 περίπου χιλιόμετρα κοινά σύνορα με τη Κίνα. Όταν οι Κινέζοι διαμαρτυρήθηκαν πρόσφατα πως οι ναυτικές ασκήσεις με τη Νότια Κορέα ήταν πολύ κοντά σε δικές τους περιοχές, ο Αμερικανός εκπρόσωπος δήλωσε πως «Οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται από εμάς και μόνον εμάς… Το που θα κάνουμε και το πότε θα κάνουμε στρατιωτικές ασκήσεις, με ποιον θα τις κάνουμε και πως θα τις κάνουμε, είναι αποφάσεις που παίρνονται από το αμερικανικό υπουργείο Άμυνας, το αμερικανικό ναυτικό, και από τη κυβέρνηση των ΗΠΑ». Αυτού του είδους η συγκρουσιακή, αλαζονική, και «χυδαία» γλώσσα, έγινε ξεκάθαρη αντιληπτή από το Πεκίνο.

Οι ΗΠΑ πέτυχαν στρατιωτική παρουσία με βάσεις τους στη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, τη Πολωνία, και τη Τσεχία, ενώ διαθέτουν τη μεγαλύτερη βάση όλων, το στρατόπεδο Bondsteel στο Κόσσοβο. Στη Πολωνία εγκαθιστούν πυραύλους μόλις 50 χιλιόμετρα από τα ρωσικά σύνορα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, οι Αμερικάνοι προχωρούν σε διμερείς στρατιωτικές συμφωνίες με τα κράτη της ρωσικής «πίσω αυλής» Azerbaijan, Kazakhstan, Uzbekistan, και Turkmenistan. Ο απώτερος σκοπός τους είναι η Κεντρική Ασία, από το Αφγανιστάν έως τη Μέση Ανατολή, έναν διάδρομο από τον οποίο θα ρέει ο ενεργειακός και ορυκτός πλούτος αυτής της περιοχής προς τα «σεντούκια» της αμερικανικής ελίτ, εις βάρος πάντα των τοπικών πληθυσμών.

Ένας μεγάλος πόλεμος που θα εμπλέξει τις μεγάλες δυνάμεις της εποχής μας ΗΠΑ, Ρωσία και Κίνα, είναι πλέον όχι μόνο πιθανός αλλά και σίγουρος. Σχεδιασμένος από την αμερικανική ελίτ, είναι απλά θέμα χρόνου για το πότε θα ξεσπάσει. Πολλές φορές στο παρελθόν η εν λόγω ελίτ έχει ρίξει τον αμερικανικό λαό σε πολέμους που οφείλονται σε ποδεδειγμένες  και επί τούτου σχεδιασμένες  παραπλανήσεις, όπως η βύθιση του Lusitania στον Α`ΠΠ, το Pearl Harbour στον Β`ΠΠ, κ.ο.κ. Η ελίτ θεωρεί τους λαούς ως «ανθρώπινα σκουπίδια», έναν όρο που πρωτοχρησιμοποίησαν οι Γάλλοι στην Ινδοκίνα.

Μια πρόσφατη αναφορά της Παγκόσμιας Τράπεζας αναφέρει πως το 2005, 28 εκατομμύρια Αμερικανοί αισθάνονταν ανασφαλείς, το 2007 ο αριθμός αυτός ανέβηκε στα 46 εκατομμύρια! Ο ένας στους πέντε Αμερικανούς αντιμετωπίζει το φάντασμα της εξαθλίωσης, ενώ 38 εκατομμύρια ήδη ζουν με κουπόνια τροφίμων.

Ένα παγκόσμιο οικονομικό σύστημα που δομήθηκε επάνω σε απάνθρωπες και θηρευτικές αξίες, στο οποίο ελάχιστοι ελέγχουν περισσότερο πλούτο από όσο δισεκατομμύρια πεινασμένων, ένα τέτοιο σύστημα αναγκαστικά θα τελειώσει. Το τέλος του όμως προβλέπεται οδυνηρό και αιματηρό. Όπως είχε πει και ο Einstein: «Δεν ξέρω με τι όπλα θα γίνει ο Γ`ΠΠ, αλλά ο Δ`ΠΠ θα γίνει με πέτρες…».

Υπάρχει μια αισιόδοξη νότα σε όλα αυτά: Τι θα τον κάνει η ελίτ τον πλούτο της όταν η ανθρωπότητα πάψει να υπάρχει;

S.A. -The Nation

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 08:54:56

    Στην Ολυμπιαδα το 2012 στο Λονδινο, η καυε χωρα θα κατεβαινει με 2 σημαιες!
    Μια την Εθνικη και μια με το χρεος ν ανεμιζει.. Εχω χιουμορ??
    Ποια χωρα δεν χρωστα? ΚΑΜΙΑ. ΟΛΕΣ ΧΡΩΣΤΟΥΝ.
    Καποτε που υπηρχαν παληκαρια, σηκωσαν τη γροθια με το μεταλιο στο στηθος ΜΕΣΑ στο στομα του λυκου...

    Σημερα εχουμε παληκαρια ??

    ΠΠ

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 08:57:57

    και για να σχολιασω και το ποστ, ειδικα στο τελος του..
    ο Δ' ΠΠ θα γινει με λογιστικες εγγραφες!
    Δεν βλεπω καμια αισιοδοξη νοτα. Οι λαοι θα γινουν δουλοι της ελιτ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ !.. και τη δουλεια αυτη θα τη ζητησουν μονοι τους οι λαοι ! να εισαστε σιγουροι.
    Δειτε πως θα χαρουμε με την επιμηκυνση!! τη ζηταμε τη θελουμε !! χαχαχα δουλεψε το Συστημα!!!

    ΠΠ

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/11/2010 09:27:11

    Υπάρχει δόση αλήθειας στο άρθρο. Φου φαίνεται όμως ότι η ελίτ δεν είναι ενιαία. Όχι ότι είμαι γνωστης των εσωτερικών των ΗΠΑ, αλλά βλέπω άλλη εκφραση της ελίτ στο ένα κόμμα, και άλλη στο άλλο. Πείτε το "ψύχωση" αλλά βλέπω πολύ περισσότερη "ευρωπαϊκή εξωτερική πολιτική" στους Δημοκρατικούς -- πάντα με σοσιαλιστικά χρώματα -- από ότι στους Ρεπουμπλικάνους.

    Και αν ο "Ευρωσκεπτικισμός" αποκτήσει πανευρωπαϊκή διάσταση, τότε θα έχουμε εξελίξεις, τουλάχιστον πολιτικές. Οι παλιές πολιτικές και κομματικές ταμπέλες θέλουν πέταμα. Η Κεντρική Ευρώπη τις χρησιμοποιεί κατά το δοκούν και -- διορθώστε με αν έχω λάθος -- έχει χρησιμοποιήσει κατά κόρον την σοσιαλιστική ταμπέλα γιατί είναι καλύτερη στάχτη στα μάτια. Τουλαχιστον εδώ στην Ελλάδα. Αλλά ο σκοπός είναι ένας, πείτε τον Νέα Τάξη ή ό,τι θέλετε.

    Στην Αγγλία δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται. Ακολουθώντας όμως την σοφή ρήση του @παγωτατζή (follow the money") το money είναι Γερμανικό και λιγότερο Γαλλικό. Τα 2/3 των διαφημίσεων στο ραδιόφωνο είναι Γερμανικών συμφερόντων, κυρίως RWE και E.ON. Και όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της βιομηχανίας τους απευθύνεται σε Ευρώπη ή απλά ανήκει σε Γερμανικές εταιρίες. Άρα έχει γίνει κύκλος από το 1945.

    Και στην Αμερική. Εκεί, οι διαφημίσεις δεν είναι όπως στην Αγγλία, αλλά Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ έχει να κάνει με νερό, ρεύμα και "έξυπνα δίκτυα και κτίρια" είναι κυρίως Γερμανικό (με λίγη EDF και Enel)

    Σίγουρα, η ελίτ, ή μάλλον "οι" ελίτ κάπου τακιμιάζουν στην κορυφή, έστω και ευκαιριακά. Ο πόλεμος στην Γιουγκοσλαβία ήταν απόδειξη. Μόνο αν ο Ευρωσκεπτικισμός πάρει διάσταση πάει να πει ότι υπάρχει διάσταση απόψεων.

    Η σημερινή ανακοίνωνση ότι "δεν θα συμμετέχουν ιδιώτες επενδυτές" στις αναδιαρθρώσεις, δείχνει ότι η μία από ελίτ είναι οι Τράπεζες (και σέρνομαι στο να αποδεχθώ τα συνομωσιολογικά που ειλικρινά δεν μου αρέσουν).

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 29/11/2010 09:29:31

      και για ψυχαγωγία, έχω γράψει για την βάση στο Κυργκυζσταν, τον περασμένο Ιούνιο: h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2010/06/blog-post_22.html.

      Μερικές μέρες πορεία από την Αλεξάνδρεια Εσχάτη.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 29/11/2010 09:31:17

      Bank of England - FED - Κρατικες Τραπεζες παντου ( χωρις λογο υπαρξης !! ) - ΕΚΤ κλπ κλπ
      Αυτη ειναι η σειρα και η εξελιξη. Ολα ξεκινησαν απο το Λονδινο καπου το 1800 κατι.

      ΘΑ βρω τα στοιχεια, τα εχω, και θα τα στειλω!

      ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 29/11/2010 09:34:58

      εχεις ακουσει κανενα σχολιο για τις Συνεταιριστικές Τράπεζες??? χαχαχαααααααααααααααα

      ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 29/11/2010 09:59:29

      http://www.myspace.com/video/vid/50055385
      Money as Debt ( με ελληνικους Υποτιτλους ! )

      ΠΠ

      • sawas avatar
        sawas @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 11:35:58

        και σε αλλη μορφη....

        h**p://www.youtube.com/watch?v=4KvzuDbG-TQ

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ sawas 29/11/2010 11:43:00

          ευχαριστω !!
          ψαχνω να βρω τους Ελληνικους υποτιτλους σε αρχειο να κρατησω το κειμενο αλλα κανενα αρχειο απ οσα βρηκα δεν λειτουργει! το εχει κανεις??????

          ΠΠ

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 09:38:20

    "οι ποιο γνωστοί ίσως στην ιστορία για την χρέωση τόκου επάνω στα δάνεια ήταν οι Εβραίοι. Οι Εβραίοι απαγορευόταν να χρεώνουν τόκο επάνω στα δάνεια που χορηγούνται σε άλλους Εβραίους, αλλά είχαν την άδεια για να χρεώνουν τόκο στις συναλλαγές με τους μη Εβραίους, ή τους πολυθεϊστές. Η ίδια η εβραϊκή Βίβλος δίνει πολυάριθμα παραδείγματα όσον αφορά αυτή την παροχή. Σύμφωνα με κάποιους ιστορικούς αναλυτές, η εβραϊκή Βίβλος μεταχειρίζεται το δανεισμό ως φιλανθρωπία σε μια φτωχή κοινότητα, της οποίας στόχος ήταν η συλλογική επιβίωση, αλλά που δεν είναι υποχρεωμένη να είναι φιλανθρωπική προς τους ξένους."

    Πιαστε το τελος του κειμενου και βγαλτε συμπερασμα!! Facility το λενε σημερα!

    ΠΠ

  5. βαγόνι avatar
    βαγόνι 29/11/2010 10:06:16

    A. Είναι πολύ θετικό, S.A, που παρουσιάζετε άρθρο του πιό
    ευγενούς περιοδικού της Αμερικανικής Αριστεράς, του Nation.
    Απόψεις μειοψηφικής ελίτ αλλά.... απόψεις !
    Β.Συνάγεται σαφέστατα απο το άρθρο,ότι η πρόσφατη υποτίμηση της
    αμερικανικής ισχύος, λόγω της οικονομικής κρίσης, είναι μάλλον
    πρόχειρη. 'Οταν διαθέτεις το εκδοτικό προνόμιο της Federal Bank-
    τυπώνοντας ό,τι και όποτε θέλεις περίπου-και,ταυτοχρόνως μια
    στρατιωτική ισχύ,που έχει βάσεις σ'όλο τον πλανήτη....έ,τότε χειρίζεσαι
    με μεγαλύτερη ευχέρεια τις όποιες κρίσεις σου.
    Γ. 'Αν υπήρξε μια πραγματική πνευματική, και "ποιητική" ταυτόχρονα
    αντίθεση, στην μοίρα ενός έθνους να κυβερνάται και να θέλει να
    επιβάλλει τη θέληση του στον πλανήτη,με βάση τα τότε συμφέροντα ....
    κάποιων οικογενειών, αυτή την αντίθεση θα τη βρούμε στο έργο
    μιάς αρχετυπικής προσωπικότητας: του Ezra Pound!
    'Ενα μεγάλο μέρος του ποιητικού και δοκιμιακού του έργου-με κυρίαρχα
    τα απαράμιλλα Cantos-συνιστά ύμνο στον πολιτισμό των εθνών και την
    προάσπιση της ιδιοπροσωπίας τους....Στο Β΄Παγόσμιο πόλεμο κατέφυγε
    στο μουσσολινικό ραδιόφωνο-μή έχοντας άλλο πόστο-καταγγέλοντας την
    υποδούλωση της Αμερικής στις επιδιώξεις των οικογενειών Ρότσιλδ και
    Ροκφέλλερ....το πλήρωσε αλλά επέζησε αφήνοντας ένα πρωτεικό έργο-
    παρακαταθήκη και μιά τελική διαπίστωση, κάτω απο το βράχο της
    Ακρόπολης, στα 1970: ...strange how strong evil is!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ βαγόνι 29/11/2010 12:55:22

      Πιθανόν το έχεις, αλλά αν δεν το γνωρίζεις :
      Ezra Pound "Η Αμερική και οι αιτίες του Β΄ΠΠ"
      Μετάφραση & (σπουδαίες) ερμηνευτικές σημειώσεις από τον φίλο συν-σχολιαστή μας Ιωάννη Κωτουλα.
      Εκδόσεις Περίπλους, ΣειράΙστορικό Αρχείο Β΄ΠΠ

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Προφήτης 29/11/2010 13:11:00

        Ψάξτε και το συγγραφικό έργο του "μαθητή" του Ezra, Eustace Mullins.
        Με λίγη προσπάθεια θα το βρείτε on line.
        Ό,τι βρείτε αποθηκεύστε το.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ tsilivithras 29/11/2010 13:25:30

          Έχω το The World Order. Για τη Federal Reserve δεν το έχω βρει.

  6. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 29/11/2010 10:42:42

    Ενας στόχος αυτής της παγκόσμιας ελίτ, στον δρόμο της προς την παγκόσμια κυριαρχία, είναι η μείωση του πληθυσμού της γης.

    Θεωρεί ότι δεν χρειάζεται τόσους πολλούς να την υπηρετούν και εξάλλου είναι και δύσκολο να ελεγχθεί τέτοιος μεγάλος πληθυσμός ανθρώπων.

    Γι' αυτό φροντίζει με διάφορους τρόπους, τοπικούς πολέμους, επιδημίες, εμβόλια, ακατάλληλη διατροφή, πείνα, μόλυνση κλπ, για την μείωση.

    Η παγκόσμια ελίτ, δεν φαίνεται να θέλει να καταστρέψει τον πλανήτη με πυρηνικά. Τουλάχιστον ένα τμήμα της. Διότι η ελίτ αυτή δεν είναι ενιαία. Εξ ου και ο τελευταίος της εμφύλιος, γνωστός και ως 2ος παγκόσμιος πόλεμος.

    Ο τελικός στόχος πάντως είναι η παγκόσμια κυριαρχία. Ενας παλαιός πόθος που αναδύεται από τις σελίδες της ιστορίας ξανά και ξανά.

    Το μεγαλύτερο τμήμα της ελίτ φαίνεται να έβγαλε το συμπέρασμα, όπως εξάλλου και οποιοσδήποτε άλλος διαβάσει λίγο προσεκτικά ιστορία, οτι η παγκόσμια κυριαρχία δεν μπορει να έλθει με στρατιωτικά μέσα. Οποιος το επιχείρησε απέτυχε. Η παγκόσμια κυριαρχία θα έλθει μόνον όταν δημιουργηθεί ένας ενιαίος πολιτισμός, μία κουλτούρα δηλαδή. Ο οποίος ενιαίος παγκόσμιος πολιτισμός θα γίνει ο φορέας και το πλαίσιο της ενιαίας παγκόσμιας κυριαρχίας.

    Η κιβωτός των παραδόσεων και της κουλτούρας είναι τοπικά το έθνος. Γι' αυτό το εθνικό κράτος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής και βιομηχανο-στρατιωτικής ελιτ. Το εθνικό κράτος πρέπει να συντριβεί.

    Ετσι προωθείται μια ενιαία και παγκόσμια ελαφρο-λαϊκή κουλτούρα μέσω της τηλεόρασης κυρίως αλλά και των λοιπών μεσων. Τελικός στόχος είναι οι άνθρωποι και κυρίως οι νέοι, από τους Ινουιτ του Αρκτικού κύκλου μέχρι τους Μασάϊ στην Αφρική, να αναπτύξουν την επιθυμία να φορούν τα ίδια τζην, να κρατούν το ίδιο iPhone, να σιτίζονται στο ίδιο McDonalds, να θέλουν να εμφανιστούν στα ίδια reality shows, και τα παρόμοια που προβάλλει το life style ως αξίες.

    Ετσι το εθνικό κράτος εντάσσεται σε μεγαλύτερους οργανισμούς, ΟΗΕ, ΕΕ, ΝΑΤΟ κλπ, οι οποίοι προωθούν την πολιτική, στρατιωτική και οικονομική του απορρόφηση.

    Η ελιτ αυτή επινόησε τον κοινοβουλευτισμό (στην Αγγλία γύρω στον 14ο αιώνα) διότι ευνοεί τον έλεγχο των πολιτικών προσώπων και των πολιτικών οργανώσεων. Πρότεινε τον κοινοβουλευτισμό ως δημοκρατία ώστε να γίνει εύκολα δεκτός από τους λαούς του κόσμου.

    Η ελιτ αυτή χρησιμοποίησε τις γνώσεις που απέκτησε στην πορεία για το χρήμα και την "μη-εμπράγματη" οικονομία ώστε να κυριαρχήσει πάνω στην παγκόσμια οικονομική διαδικασία. Επίσης φρόντισε να ελέγχει τα πολύτιμα ορυκτά και εν γένει οτιδήποτε θα μπορούσε να παίξει τον ρόλο του χρήματος, καθώς και την ενέργεια και τις πηγές της.

    Μόνο αν τα έθνη καταφέρουν να διατηρήσουν την κουλτούρα τους, δηλαδή την συνέχειά τους στον χρόνο, και μόνο αν τα έθνη παλινορθώσουν την δημοκρατία, θα μπορούμε να ελπίζουμε.

    Δυστυχώς, στην παρούσα φάση έχουμε ηττηθεί. Οι πολιτικοί μας, στο σύνολό τους, είναι υπηρετες αυτής της παγκόσμιας ελιτ. Κι όσοι λίγοι δεν είναι, δεν έχουν το θάρρος και την τόλμη να τα βάλουν μαζί της.

    Ούτε καν να την καταγγείλουν δεν τολμούν.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Θραξ Αναρμόδιος 29/11/2010 11:46:17

      Η μείωση του πληθυσμού είναι "απαραίτητη" αν είσαι στην κορυφή της "ελίτ" γιατί από ένα σημείοι και πέρα είναι περισσότερ η απαίτηση σε ενέγεια και πρώτες ύλες από ότι η συμβολή στην ζήτηση και η προσφορά εργατικού δυναμικού. Το περίεργο είναι ότι σε αυτό το θέμα, κάπου συμφωνέι και η Κινεζική ελίτ με τα διαφορα προγράμματα που έχει περί ανεξέλγκτου γεννοβολήματος. Δες και αυτά (h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2010/09/blog-post.html, h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2010/07/stress-test.html), όσο ψάχνω την πολλή πολλή "κλιματολογία" και τα παραμύθια του Club of Rome και των κατά τόπο απολογητών της "ελίτ", ο πληθυσμός είναι το πρόβλημα τους, και κυρίως ο πληθυσμός στην Ανατολή, που και είναι τάξη μεγέθους μεγαλύτερος, και αναπτύσσετα ραγδαία σε σχέση με εμάς.

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ archaeopteryx 29/11/2010 11:53:57

        Αν ο πλανήτης όλος ζούσε σύμφωνα με Αμερικανικά, Ευρωπαικά κλπ στάνταρτς,ό παγκόσμιος πληθυσμός θα ήταν 72 δις τώρα!!!

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 29/11/2010 12:13:13

        Οικολογικος Ιμπεριαλισμος !
        Ψευτο-Οικολογικες οργανωσεις και κατευθυνομενη προπαγανδα ΜΜΕ.
        Δε γουσταρουν τις χωρες τα περισσοτερα κοιτασματα πετρελαιου Μ Ανατολη.. Χωνουν Πρασινους Φορους κ "εμεις" χαιρομαστε για το καλο που κανουν στην κοινωνια... και στις χωρες του 3ου κοσμου σχεδον απαγορευουν τη χρηση πετρελαιου "στο νομα της προστασιας του περιβαλοντος!".

        Θα βαλουν ποτε ΑΠΕ στις χωρες της Αφρικης που λοιμοκτονουν? και ζουν καιγοντας πετρελαιο και αλλα "κακα" υλικα?? Θ αργησουν παααρα πολυ !

        "Πρασινη Αναπτυξη Μοχλος εξοδου απο την κριση"

        τ αφηνω στην κριση σας. τα νευρα μου.

        ΠΠ

      • sawas avatar
        sawas @ archaeopteryx 29/11/2010 12:35:05

        Αρχαιε

        πριν από εσένα τα είπε και αυτός.....

        h**p://www.youtube.com/watch?v=bI0fnRbhHFo

        «decent life» θέλει το παλικάρι αλλά όχι για όλους μας …….

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ sawas 29/11/2010 13:05:15

          σωστά, αλλά κάποτε αυτά νόμιζα ότι είναι υπερβολικές θεωρίες συνομωσίας, ή παλαβοί με ταγάρια από το Club or Rome. Tι να πω... αναθεώρησα αρκετά με την μανία για τις κλιματολογίες...

      • geoc54 avatar
        geoc54 @ archaeopteryx 29/11/2010 12:57:46

        απο την μια μερια ειναι απαραιτητη στην ΕΛΙΤ η μειωση του πληθυσμου (ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΠΑΡΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗς ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ),αλλα και απο την αλλη ειναι αυτη (Η πληθυσμιακη εκκρηξη) που σε μεγάλο βαθμο δημιουργησε την ΕΛΙΤ (για φαντασου να ηταν μικροτερος ο πλυθησμος της πχ COCA COLA ,MICROSOFT,MERCEDES, KLP KLP ) ΟΛΑ σχεδιαστηκαν πανω στην αυξηση του πλυθσμου της γης και το καταναλωτικο μοντελο. Η κλασσικη περιπτωση της αναπτυξης του συστηματος ,πρωτα κλεβεις πορους φυσικους,οικονομικους,ανθρωπινους......και μετα φωναζεις και κοιταζεις πως τα κλεμενα θα γινουν δικα σου νομιμα. Απλα λοιπον τωρα ψαχνουν ενα νομιμο τροπο να μειωσουν τον πληθυσμο της γης.Και αυτο εχει ξεκινησει δεκαετιες τωρα...Στην επιχειρηση αυτη εχουν στη υπηρεσια τους ναρκωτικα ,ιους αλλα και τους γενετικα τροποποιημενους οργανισμους (ΓΤΟ) (μεγαλο κομματι της διεθνους επιστημονικης κοινοτητας) , δικους μας ανθρωπους δηλαδη. Δεν ειναι ευκολο σημερα οι πολεμοι να 'ξεκανουν' ψυχες τοσες οσες να μηδενισει τον κοντερ και να 'ξεκαθαρισει' το τοπιο .Αυτο οι διαφοροι ροκφελερ το προειδαν μετα τον 2 ΠΠ αμεσως και απο τοτε οργανωνονται.
        Σε 2-3 γεννιες 50-80 χρονια ολα θα ειναι αλλιωτικα και σιγουρα ο κοσμος θα μετριεται με λιγωτερες ψυχες.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 29/11/2010 12:26:18

      Θραξ

      "Η κιβωτός των παραδόσεων και της κουλτούρας είναι τοπικά το έθνος. Γι’ αυτό το εθνικό κράτος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής και βιομηχανο-στρατιωτικής ελιτ. Το εθνικό κράτος πρέπει να συντριβεί."

      Ξεκινάει από την οικογένεια, το σχολείο και την παιδεία.
      Παρεμβάλει εικόνες, πρότυπα και παραστάσεις "αφύσικες" ως προν την φυσιολογική ροή της αντροφής των παιδιών.
      Φέρνει σε άμεση ρήξη γονείς και παιδιά πολύ νωρίς αποθεώνοντας την "μοναδικότητα" των παιδιών και χαιδεύοντας το "εγώ" τους.
      Προσφέρει εναλλακτικούς τρόπους ''διαβίωσης" εξω-οικογενειακά.
      Μαθαίνει στα παιδιά να "αντιδρούν" και να μην δέχονται καθοδήγηση και νόρμες.

      Συνεχίζει στο άμεσο περιβάλλον της οικογένειας...το extended family...την γειτονιά.
      Το απρόσωπο ενθαρρύνεται καθώς και η μονομανής έννοια της "επιτυχίας" με κάθε τρόπο.
      Κάθε προσπάθεια πλουτισμού (ακόμα και εις βάρος του "γείτονα") αποθεώνεται ανεξαρτήτως αν είναι ηθικά κολάσιμη ή κοινωνικά μη αποδεκτή.
      Και πάλι προωθείται το πρότυπο της "διαφορετικότητας" ενάντια σε κοινωνικές φόρμες αποδεδειγμένης κοινωνικής συνοχής.

      Μεταφέρεται το πρόβλημα στην ευρύτερη κοινωνία.
      Τα νέα άτομα που βγαίνουν στην δημιουργική φάση της ζωής τους διαφεντεύονται από αντι-κοινωνικές απόψεις και από leaders που προωθούν εμμονές "αυτοβολέματος" πάση θυσία με ολίγη από new-age φιλοσοφία για τις σχέσεις, την εργασία και το δίκαιο του ισχυρού.
      Οτιδήποτε "παραδοσιακό" διακωμωδείται και διασύρεται υπό την δικαιολογία μιας θολής εικόνας "συγχρονισμού" και "μετεξέλιξης" της κοινωνίας.
      Ιστορία δεν διδάσκεται έτσι κι αλλιώς στα σχολεία οπότε απομακρύνεται ο νέος άνθρωπος από τις βασικές κοινωνικές αρχές και την αίσθηση δικαίου που πρέπει να διέπει μια οργανωμένη κοινωνία.
      Απομακρύνεται η εικόνα της διαχρονικής προσπάθειας των "ισχυρών" να κλέψουν και να αρπάξουν πλούτο και ευκαιρίες λειτουργώντας εις βάρος της κοινωνίας και των πολιτών.
      Πιστεύουν οι νέοι ότι "αυτά γίνονταν πολύυυυ παλιά" και ότι σήμερα είναι αποδεκτή η συρροή κάθε είδους "εξωσχολικών" στην κοινωνία τους μιας που η "διαφορετικότητα" είναι νορμάλ και η αίσθηση αυτοσυντήρησης μιας κοινωνίας είναι ξεπερασμένη.

      Σε εθνικό επίπεδο όλα αυτά απλά βοηθούν το πλάνο των άεργων-πολιτικών που είναι πουλημένοι στα συμφέροντα των οικονομικά ισχυρών.
      Χρησιμοποιούν την πλύση εγκεφάλου της κοινωνίας και τους τοτεμικούς αυτοματισμούς (συνωμοσιολογία, ρατσισμός, διαφορετικότητα κτλ) του συστήματος προς την κατεύθυνση της απομάκρυνσης από τα συμφέροντα της κοινωνίας που τους ορίζει.
      Όπως όλοι οι καλοί απατεώνες, οι πολιτικοί μπερδεύουν λίγη αλήθεια (τις παθογένειες και τα λάθη που υπάρχουν σε όλες τις κοινωνίες) με μπόλικο ψέμμα (η αναγκαιότητα της λήψης "μέτρων") για να φτιάξουν το κατάληλο "κοκτέιλ" αποεθνικοποίησης των κοινωνιών.

      Παρεπιπτόντως, τα περισσότερα -αν όχι ΟΛΑ- τα προβλήματα των κοινωνιών που χρήζουν λήψης μέτρων, δεν θα υπήρχαν ΚΑΘΟΛΟΥ εάν δεν τα δημιουργούσαν ή δεν τα επέτρεπαν οι ίδιοι οι πολιτικοί.
      Τα πάντα (σχεδόν) μπορούν να διορθωθούν αρκεί οι πολιτικοί να πιεστούν να εφαρμόσουν πολιτικές ωφέλιμες προς την κοινωνία που "υπηρετούν".

      Οι διεθνείς οργανισμοί εξυπηρετούν τα συμφέροντα των οικονομικών ελίτ, παρεμβαίνοντας στο έργο της τοπικής διοίκησης.
      Και αυτοί ακολουθούν το ίδιο μοτίβο απατεωνιάς, ανακατεύοντας λίγη αλήθεια με μπόλικο ψέμμα.
      Η παγκοσμιοποιημένη αγορά με τα mp3, i-pods, i-phones, video games, cell phones, social networks κτλ εξυπηρετεί την "αναισθητοποίηση", την απομόνωση και την μη-σχέση των ατόμων με τον περίγυρό τους και τα πραγματικά τους προβλήματα.

      Όλα αυτά γίνονται σιγά-σιγά εδώ και πολλά χρόνια ώστε να συνηθίσει ο πολίτης με μικρές δόσεις και να αποφευχθεί η ρήξη διά της απότομης προσαρμογής (σαν το πείραμα με τον βάτραχο στην κατσαρόλα).

      Γι αυτό ακόμα και άνθρωποι με υψηλή αντίληψη και οξύνοια ακόμα και σήμερα με όλον αυτό τον καταιγισμό πληροφορίας εξακολουθούν να σκέφτονται "συστεμικά" και να απορρίπτουν την πραγματικότητα ως "συνομωσιολογία".

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ tsilivithras 29/11/2010 12:59:44

        @τσιλι, εξαιρετικό

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ tsilivithras 29/11/2010 13:37:26

        Να προσθέσω ότι
        - με realities τύπου big brother εθίζουν το κοινό στη "φυσιολογικότητα" της παρακολούθησης της ζωής, ώστε να μην αντιδρά όταν παρακολουθείται από κάμερες σε δημόσιους και ιδιωτικούς εργασιακούς χώρους
        - με τη μόδα του piercing συνηθίζουν τη νεολαία να έχει εμφυτευμένο στο σώμα κάτι, που αύριο θα είναι μικροτσιπ εντοπισμού και στοιχείων.

        Πρόβα ηλεκτρονικής απώλειας του απόρρητου της ατομικότητας η κάρτα ΓΑΠ.

        • tsilivithras avatar
          tsilivithras @ Προφήτης 29/11/2010 13:45:47

          Συμφωνώ και στα δυο.
          Είναι πάρα πολλά για να τα απαριθμήσεις.
          Προσπάθησα πριν να κάνω ένα σχόλιο επεξηγηματικό χωρίς πολλές "λεπτομέρειες".
          Αν μπούμε στα επί μέρους θα γράφουμε για μέρες.

          ΥΓ
          Σου έδωσα λινκ πιο πάνω για τον Mulllins και είναι σε moderation...σε λίγο θα εμφανιστεί.

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 10:48:43

    4 Ερωτησεις με την προυποθεση οτι ειναι γνωστο οτι το Χρημα Δημιουργειται απο το Δανειο-Χρεος και τον τοκο. Επισης ειναι γνωστο οτι ο ΤΟΚΟΣ δεν ειναι Χρημα. Οι Τραπεζες δημιουργουν το Χρημα που Δανειζουν χωρις να υπαρχει!
    πχ. Χωρις μια συμβαση Δανειου με ενεχυρο, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΗΜΑ στην αγορα.

    1. Γιατι οι Κυβερησεις Δανειζονται απο Ιδιωτικε Τραπεζες με ΤΟΚΟ, ενω μπορουν να δημιουργησουν ολο το χρημα που χρειαζονται μονες τους και χωρις τοκο?

    2. Γιατι οι Κυβερνησεις δημιουργησουν Χρημα ως Χρεος, και οχι Χρημα με το οποιο θα συναλλασονται μονιμα και τα οποια δε θα χρειαζεται να επαναδανειζονται συνεχως ΜΕ ΤΟΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!,

    3. Πως μπορει ενα Χρημ/κο Συστημα το οποιο λειτουργει ΜΟΝΟ οταν υπαρχει μια συνεχως επιταχυνομενη αναπτυξη, να χρησιμοποιηθει για το χτισιμο μιας βιωσιμης Οικονομιας? Δεν ειναι λογικο οτι μια συνεχως επιταχυνομενη αναπτυξη και η βιωσιμοτητα ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΑΤΕΣ ?

    4. Τι ειναι αυτο που κανει το υπαρχον Συστημα να ειναι εντελως εξαρτημενο απο τη συνεχη Αναπτυξη?

    Τοκογλυφια - usury

    ΠΠ

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 11:06:01

      1. Διότι όλες οι κυβερνήσεις παγκοσμίως είναι ελεγχόμενοι υπηρέτες της παγκόσμιας ελιτ. Για να φθάσει κάποιος στον προθάλαμο υπουργείου ή και πιο πάνω πρέπει να περάσει πρώτα με επιτυχία πολλές εξετάσεις. Να αποδείξει δηλαδή ότι είναι ελεγχόμενος.

      2. Διότι όλες οι κυβερνήσεις παγκοσμίως εξυπηρετούν τους παγκόσμιους ελεγκτές τους οι οποίοι ελέγχουν και κατέχουν τις τράπεζες (όλες οι τράπεζες είναι ιδιωτικές), και μέσω του οικονομικού ελέγχου μιας εθνικής αγοράς, ελέγχουν το ίδιο το εθνικό κράτος. Το πολύτιμο όπλο σε αυτόν τον αγώνα ελέγχου είναι το χρέος και ο τόκος.

      3. Δεν μπορεί. Κατ' αρχήν η μετατροπή του χρήματος από "κοινό ισοδύναμο εμπορευμάτων" σε "υπερεμπόρευμα" το οποίο με τη σειρά του πωλείται και αγοράζεται, και παραπέρα η αγοραπωλησία "άϋλων τίτλων" (ομόλογα, γραμμάτια κλπ), είναι δείγμα (ίσως και δήγμα) ότι μια κοινωνία δεν έχει "το μυαλό στο κεφάλι της".

      4. Η βουλιμία του και κυρίως η εγγενής ανισορροπία του. Το σύστημα προσελκύει πιστούς με το δέλεαρ του υπερκέρδους και του υπερπλουτισμού, έχοντας διαφθείρει τους πιστούς αυτούς και έχοντας αναστρέψει τον οποιοδήποτε κώδικα αξιών παρέλαβαν από την κοινωνία τους. Ο κύκλος ήπιας "ανάπτυξης", που η ανθρωπότητα χρησιμοποίησε για εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια, αντικαταστάθηκε με την παρούσα σχιζοφρένεια η οποία δεν θέτει ούτε ηθικά, ούτε νομικά κανένα πλαφόν στην συγκέντρωση πλούτου.

      Θραξ Αναρμόδιος

    • Ο Απο Μηχανης Φτωχος avatar
      Ο Απο Μηχανης Φτωχος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 16:30:02

      Έχω πάντα την αίσθηση πως κάτι λείπει απ' αυτό το παζλ. Η ελίτ που εκτελεί σχέδιο απ΄το 1800, που ανακατεύτηκε-δημιούργησε τους πολέμους τις επαναστάσεις (και τον ίδιο τον κομμουνισμό για πολλούς), που μετά τον ΒΠΠ κινεί σχεδόν ανεμπόδιστα τα νήματα, οδεύοντας, με μεγάλες δρασκελιές στις μέρες μας, προς την ολοκλήρωση του σχεδίου.
      Προκύπτει εύκολα η προβοκατόρικη απορία: Μα αυτό το διάστημα δεν είναι που η ανθρωπότητα πέτυχε, με όποιο τρόπο κι αν το μετρήσει κανείς, την μεγαλύτερη πρόοδο και ευημερία?
      Κάναμε τα μεγαλύτερα άλματα σε όλα τα πεδία και παρά το σίγουρα άδικο σύστημα ανακατανομής, μεγάλες μάζες ωφελήθηκαν, σ ένα ποσοστό έστω, απ αυτή την πρόοδο.
      Δεν δείχνει άσχετη με την αλματώδη εξέλιξη η επιλογή του νομισματικού συστήματος με το οποίο ζούμε. Με ένα βιώσιμο σύστημα θα είχαμε αντίστοιχη ανάπτυξη?

  8. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/11/2010 11:21:55

    Strange,

    Εξαιρετική η επιλογή του άρθρου,όπως πάντα.

    • Εν Πλώ avatar
      Εν Πλώ @ Κώστας Ροδινός 29/11/2010 12:41:45

      Συμφωνώ απόλυτα. Τέτοια άρθρα χρειάζεται να διαβάζουμε πιο συχνά.

  9. Pankalos avatar
    Pankalos 29/11/2010 12:04:54

    theyrule.net

  10. tiramola avatar
    tiramola 29/11/2010 12:07:39

    Ως τον 20ό αιώνα οι μεγάλες δυστηχίες των ανθρώπων προέρχονταν κυρίως από τη φύση, το κρύο, τις κακοκαιρίες, πλημμύρες, πυρκαγιές, λιμούς και μάστιγες όπως η φυματίωση, η σύφιλη, η χολέρα και η πανούκλα.
    Το πρώτο μισό του 20ού αιώνα σημαδεύτηκε από τον τρόμο των δύο μεγάλων πολέμων 1914-1918 και 1939-1945 αλλά και τον ατομικό όλεθρο της Χιροσίμα και του Ναγκασάκι.
    Στην δυτική Ευρώπη το δεύτερο μισό του 20ού αιώνα χαρακτηρίστηκε από την άνοδο μιάς γενικής ευημερίας.Οι συνθήκες ζωής βελτιώθηκαν σημαντικά και η προσδοκία ζωής έφτασε σε επίπεδα που δεν είχε γνωρίσει ποτέ στο παρελθόν.
    Σήμερα ο μεγάλος κίνδυνος προέρχεται από την λεηλασία των φυσικών πόρων του πλανήτη σε ένα απεγνωσμένο κυνήγι ανταγωνιστικότητας, ξέφερνης κούρσας για το φθηνότερο αδιαφορώντας για την ποιότητα και το περιβάλλον.
    Το νεοφιλελεύθερο τσουνάμι με την λατρεία της αγοράς και τα χρηματιστηριακά στοιχήματα τοκογλύφων επενδυτών επαναφέρουν καταστάσεις μεγάλης αβεβαιότητας και επιστροφή μεγάλων κοινωνικών ανισοτήτων.
    Θεσμοί όπως κυβερνήσεις και κοινοβούλια χάνουν την εξουσία σταδιακά με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται το λεγόμενο Δημοκρατικό συμβόλαιο.
    Το χάσμα των ανισοτήτων τείνει να γίνει χαώδες.
    Τα στοιχεία του ΟΗΕ είναι αποκαλυπτικά.
    Προκειμένου όλος ο πληθυσμός του πλανήτη να έχει πρόσβαση σε βασικές ανάγκες όπως διατροφή, πόσιμο νερό, εκπαίδευση και υγεία θα αρκούσε να αφαιρεθεί κάτι λιγότερο από το 4% του συσσωρευμένου πλούτου των 225 μεγαλύτερων περιουσιών του κόσμου.
    30 εκατ. άτομα πεθαίνουν κάθε χρόνο από την πείνα και 800 εκατ. υποφέρουν από υποσιτισμό.
    Δυστηχώς η Αριστερά αδυνατεί να προσφέρει εναλλακτική λύση.Με την αντιπροσωπευτική δημοκρατία να υποχωρεί συνεχώς και τους θεσμούς σε πλήρη αναντιστοιχία με τις απαιτήσεις των πολιτών κερδίζει έδαφος ο εθνικισμός, ο λαικισμός και η "ιδεολογία" της βίας.

    • Misha avatar
      Misha @ tiramola 29/11/2010 12:36:36

      Tιραμόλα

      1.Πόθεν προκύπτει πως η αριστερά αδυνατεί να προτείνει εναλλακτική λύση;
      Ο Τσάβες, ο Μοράλες, ο Κορέα, ο Λούλα, ο Πέπε, ο Φιντέλ τι είναι;
      Εθνικιστές και λαϊκιστές;

      2. Απορώ μετά από τις διαπιστώσεις που κάνεις πώς συνεχιζεις και υποστηρίζεις τον ΓΑΠ. Αφού βλέπεις τα αδιέξοδα, πώς εγκρίνεις τον θιασώτη και συνδημιουργό τους;

      • tiramola avatar
        tiramola @ Misha 29/11/2010 12:52:24

        Από το 2004 και μετά είναι ο μόνος πολιτικός που εμφάνισε στο προσκήνιο τη θεωρία του ανοικτού κόμματος με δηλωμένη την πρόθεση του να καταργήσει προσωπικές στρατηγικές και τοπικά φέουδα αναβαθμίζοντας τα μέλη του κόμματος προωθώντας την συμμετοχική δημοκρατία.
        Λίγα έχουν γίνει προς αυτή την κατεύθυνση.Είναι όμως ο μόνος τέταρτος δρόμος-απάντηση στα ανωτέρω.
        Οι συνθήκες δεν ευνόησαν την ταχύτητα των αλλαγών.
        Κατά την γνώμη μου είναι το πιό προχωρημένο μυαλό και στην ουσία ο πιό πατριώτης.

        • Πετρος Μ. avatar
          Πετρος Μ. @ tiramola 29/11/2010 13:12:18

          Ο Γαπ προωθεί με συνέπεια και ''εξυπνάδα''
          ( καθότι δεν σχεδιάζει ο ίδιος) τον πρώτο δρόμο για την υποταγή της Ελλάδας στην νεοφιλελευθερη βαρβαρότητα της παγκοσμιοποιησης.

          Πραγματι η πιο ολοκληρωμένη στρατηγική αφελληνισμου και εγκαθιδυσης της χώρας προτεκτοράτο.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 29/11/2010 13:22:25

          καλά... θα με αναγκάσεις να φτιάξω ανάρτηση για την συμμετοχική δημοκρατία και το open gov (σου χρωστάω 6-7 μήνες ταλαιπωρία με ενεγργειακά)

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 29/11/2010 13:28:00

            o Tiramola ειναι ο ιδιος η επιμηκυνση Αρχαιε.. τι ψαχνεις? Οτι και οπου κατσει και βολεψει και χωρεσει ο ΓΑΠολογός του.

            ΠΠ

          • Orestios avatar
            Orestios @ archaeopteryx 29/11/2010 13:29:28

            Δυστυχώς Αρχαίε υπάρχουν πολλοί αμόρφωτοι στην χώρα.

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Misha 29/11/2010 13:02:49

        Oι Λατινοαμερικανοί ηγέτες στους οποίους αναφέρεστε,
        με την ενδιαφέρουσα εξαίρεση του Λούλα, έκαναν και
        κάνουν εθνική συσσώρευση κεφαλαίου σε συνθήκες
        αναπτυσσομένων και περιφερειακών χωρών.
        Η εναλλακτική πρόταση στις αναπτυγμένες καπιταλιστικές χώρες είναι απείρως πολυπλοκότερη,τόσο
        στο οικονομικό όσο και στο πολιτικό επίπεδο. Στις
        χώρες αυτές,το κυρίως σώμα της αριστεράς πρότεινε
        παραλλαγές του σταλινικού μοντέλλου....αυτό την
        παρόπλισε για πολλά χρόνια!

        • Misha avatar
          Misha @ βαγόνι 29/11/2010 13:09:54

          Το ενδιαφέρον με τις χώρες αυτές είναι πως στο σύνολο τους γνωρισαν εκ του συνεγγυς τον καπιταλιστικό Παράδεισο, το ΔΝΤ και τα συμπαρομαρτούντα.
          Γι αυτό ξορκίζουν τον διάολο που γέυτηκαν στο πετσί τους και πράττουν άριστα.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 29/11/2010 13:07:37

        Tiramola

        Eίναι τραγωδία, προσωπική σου τραγωδία, να προβάλεις σαν δήθεν προοδευτικό αυτόν που έβαλε σε εφαρμογή τον πιο αντιδραστικό-νεοφιλελευθερο μηχανισμό που γνωρισε ποτέ η πατριδα.

        Αν δεν τρως απο αυτη την ιστορία, τότε έχεις άλλου ειδους προβλημα.
        Θυμασαι το παλιό «ή βλαμμένος ή βολεμένος»;

      • tiramola avatar
        tiramola @ Misha 29/11/2010 13:22:30

        Κραυγάζουν οι διάφοροι οπαδοί παριστάνωντας τους πατριώτες (βλέπε Κρανιδιώτης) και σκούζουν περί παγκόσμιας διακυβέρνησης εμφανίζοντάς την σαν δικτατορία των ισχυρών, λες και σήμερα συμβαίνει κάτι διαφορετικο...
        Για τον Παπανδρέου(που είναι αριστερός)με το μοντέλο της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας δεν ζήσαμε μόνο την ανεξέλεγκτη λειτουργία της ελεύθερης αγοράς αλλά είχαμε την συγκέντρωση πλούτου και εξουσίας οικονομικής και μιντιακής στα χέρια λίγων.
        Σύμφωνα με όσα πιστεύει ο ΓΑΠ προκειμένου να υπάρξει αναδιανομή εξουσίας και πλούτου πρέπει να δημιουργηθούν σε παγκόσμιο επίπεδο θεσμοί που θα βοηθήσουν στην μεγάλη προσπάθεια όλων των προοδευτικών δυνάμεων ανά τον κόσμο την προσπάθεια εξανθρωπισμού της παγκοσμιοποίησης.
        Δίλλημα μεταξύ αγοράς και κράτους δεν υπάρχει για τον ΓΑΠ.Αγορά και κράτος στην υπηρεσία του πολίτη.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 29/11/2010 13:25:20

          γερμανική προπαγανδα να υποκαταστήσουν τους αγγλοσάξωνες

        • Misha avatar
          Misha @ tiramola 29/11/2010 13:27:24

          Tiramola

          O GAP σου είναι όσο αριστερός ήταν ο Γιοσκα Φισερ που βομβάρδισε τη Σερβία.
          Το αποικιοκρατικό σχεδιο Ανάν σου λέει κάτι;

          ΥΓ. Πες μου ότι αστειεύεσαι, ότι κάνεις χαβαλέ, ως άλλος Φιλόσοφος...

          • tiramola avatar
            tiramola @ Misha 29/11/2010 13:45:56

            Εκτός και αν φοβάσαι μην τσακωθείς με τον Επώνυμο τώρα που έχετε κάνει κόμμα αριστεροδεξιάς αντιμνημονικής αρλούμπας

          • tiramola avatar
            tiramola @ Misha 29/11/2010 13:47:41

            Ωραία, επιχειρηματίες θα υπάρχουν ή απαγορεύεται?

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 29/11/2010 13:49:25

            Να σου θυμίσω Τιραμόλα, τη διαφημιση του ΓΑΠ από την εβραία την Ολμπράιτ;
            Θυμάσσαι πριν το 2004 πώς μας διαφήμισε το πουλέν της, σαν την κρείττονα για την Ελλάδα επιλογή;

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 29/11/2010 13:53:42

            Επιχειρηματίες τύπου Άκη και Χριστοφοράκου λέω να τους κλείνουμε στη φυλακή , κρεμασμένους με μανταλάκια από τ αυτιά, για να στεγνώσουν απότη λαδίλα...
            Και να τους αφαιρούμε την ελληνική ιθαγένεια.
            Οι άλλοι επιχειρηματίες να είναι ελεύθεροι να κάνουν ότι τους αρέσει, γνωρίζοντας πως στην πρώτη στραβή θα αποκτήσουν κι αυτοί λουκ κυρ Μέντιου

        • Orestios avatar
          Orestios @ tiramola 29/11/2010 13:27:43

          Τιραμόλα, μη ξεράσω!
          Ακόμα και η λέξη εξανθρωπισμός είναι άτοπη.
          Εκτός του ότι είναι υβριστική.

  11. geoc54 avatar
    geoc54 29/11/2010 12:29:08

    News and other information - They directly, or indirectly own all the major news media, and can therefore tell the public exactly what they want them to hear, and deny the public the information they do not want them to see, hear or read. For example; the House of Rothschild bought Routers news service in the 1800's. Within the last 20 years, Routers bought the Associated Press. Now the Elite own the two largest wire services in the world, where most newspapers get their news
    ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΠΑΧΕΛΑΣ
    ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΟΛ (Η ΒΒ (Bilderbergs) ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΤΟΥ ΔΟΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝO ΒΗΜΑ ) ΚΑΙ Ο Κος ΠΑΠΑΧΕΛΑΣ ΜΕ ΕΞΥΠΝΑ 'ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ' ΑΘΟΡΥΒΑ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟΝ Κο ΑΛΑΦΟΥΖΟ ,ΤΑ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΑ 'ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ' ΜΜΕ ΠΟΥ ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ? ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ 'ΕΘΝΙΚΗ' ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ .ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ EUROPIAN UNION .
    TO MONO ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝ Ο ΠΑΠΑΧΕΛΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΑΝ ΚΝΙΤΗΣ Η ΣΑΝ ΡΗΓΑΣ.(ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ)
    Αξιοπρόσεκτο είναι και το γεγονός ότι ένας μόνο 'Ελληνας δημοσιογράφος έχει συμμετάσχει σε συνεδρίαση της Λέσχης, 2002 και 2008, στην Βιρτζίνια των ΗΠΑ, ο ("εκπαιδευμένος" στις ΗΠΑ) Αλέξης Παπαχελάς.

    Governments - They decide who will be allowed to run for the offices of President, Prime Minister, Chancellor, Governor General, or other names applied to the leaders of all major countries around the world. For example; Bill Clinton attended the 1991 BB meeting in Baden Baden, Germany, so that he could be vetted by the Elite to become the 1992 US president. Tony Blair attended the 1993 BB meeting in Vouliagmeni, Greece, so that he could be grilled by the Elite before becoming Prime Minister of Great Britain, and on and on.
    ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΝΕΩΤΕΡΟΣ
    ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Γ
    ΠΑΓΚΑΛΟΣ
    ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
    ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
    ΜΑΝΟΣ
    ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Κ
    ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
    ΒΕΡΕΜΗΣ,ΤΣΟΥΚΑΛΗΣ,ΔΙΑΜΑΝΤΟΥΡΟΣ (ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ)
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ (1992) ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΒΒ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ

  12. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 29/11/2010 13:13:38

    Ετσι όπως έχουμε πλέον την εικόνα του συνόλου της Νέας Τάξης καθαρμάτων είναι αστήριχτη όλο και πιο πολύ η υπόθεση εργασιας της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι ο Σαμαράς θα μας σώσει. Πιθανόν εκ του λόγου τούτου να μην προφτάσει ποτέ να περάσει ως πολιτική άποψη για να μασήσουν τα κορόϊδα να τους ψηφίσουν, όσο φιλότιμα κι οργανωμένα κι αν δουλέψουν τα αγαπητά μας κομματόσκυλα. Τι μένει ;
    Μια θεωρητικώς ευχάριστη και πολλά υποσχόμενη κατάσταση όπου θα πρέπει να σχεδιαστεί από την αρχή ένα κίνημα για να σωθεί η ελλαδάρα. Εκεί δε η συντηρητική ιδεολογία σηκώνει τα χέρια ψηλά, ενώ η αριστερή διαθέτει τεράστιες δεξαμενές από ιστορικές εμπειρίες και θεωρία να ενσκύψει κανείς αδογμάτιστα. Ενδεικτικά απο Μπλανκί και Μαλατέστα(δεν χρεώνεται κατ' ανάγκη στους φασίστες) μέχρι Τσάβες για τους οποίους συνιστάται να μελετηθουν σοβαρά για την ελληνική περίπτωση.

  13. tiramola avatar
    tiramola 29/11/2010 13:30:41

    Μίσα μπορείς να μου γράψεις εν συντομία τον άλλο δρόμο που πιστεύεις εσύ?

  14. tsilivithras avatar
    tsilivithras 29/11/2010 13:32:21

    Πάρτε κι ένα δείγμα σοφίας του Mullins από μια συνέντευξη το 2004 και βάλτε το δίπλα σε αυτά που ζούμε:

    http://www.whale.to/b/mullins_i.html

    J: Do you vote?

    E: No. Who is there to vote for?

    J: Do you vote locally?

    E: No. I still consider the state of Virginia to be occupied territory. That's how these folks operate. They never want occupation to end. Rutherford Hayes ran on a platform of ending occupation of the South, as he'd been a Union general and knew how cruel occupation is.

    Look at Germany and Japan. That war's been over for almost 60 years and they're still occupying them. They'll never leave Iraq willingly for the same reason, unless they can take the oil with them. (laughs)

    One of the thrusts of occupation is population manipulation. The occupation of Germany and Japan stunted the generation that survived, both mentally and physically. Millions of German civilians died under Allied occupation and the ones that survived were malnourished and easily manipulated. It's a form of genocide and population control.

    But the occupiers never end occupation if they don't have to. Occupation is a great way to own and control a hostile country and its resources. It's captivity and slavery.

    Americans love their captivity. There's no responsibility. When you're a captive, you don't have to make a decision about anything, though you have no Liberty. People don't want Liberty. Liberty is nothing but uncertainty. It's much easier to have someone tell you where you'll be, what you'll do and who you'll pay tomorrow than to worry about it yourself. The same goes for what you think.

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 13:33:06

    Δηλαδη... αυτη την αναρτηση σου.. θα την κρατησω! Θα την κανω καδρο! χαχαχαααα Λαστιχο τον εκανες τον Τζεφρυ. χααα
    Το Global Financial Govenrance του ΓΑΠ, το βρισκεις εξανθρωπιστικο?
    Τη Δανειακη Συμβαση με υποθηκη τη χωρα σου, που υπεγραψε νυχτα, τη βρισκεις εξανθρωπιστικη?

    Μπορεις να μας δωσεις τον ορισμο του "ανθρωπου" κατα ΓΑΠ ?

    ΠΠ

  16. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 13:34:44

    ααα πες μου οτι βρισκεις εξανθρωπιστικο και το αποκαμμα της Θοδωρας να κλεισω ως σχολιαστης!!
    Η ιδια μαλλον τον βρισκει εξανθωπισμενο μεχρι το κοκκαλο γ αυτο τον κοιτα στο μουστακι!...

    ΠΠ

    • tiramola avatar
      tiramola @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 13:42:16

      ΠΠ το απόκομμα όπως σωστά το χαρακτηρίζεις της Ντόρας επί δεκαετίες ήταν στα σπλάχνα της δεξιάς όπου όλοι μαζί ήταν "υπερήφανοι" που οι ιδέες τους εφαρμόζονταν σε όλο τον κόσμο.Την κατάληξη την βλέπεις.
      Αν θέλεις να κουτσομπολέψουμε με πρόσωπα και καταστάσεις, δεν έχω όρεξη.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 13:44:28

      Ο τιραμόλα σε ένδειξη πίστης στις θεωρίες παγκόσμιας διακυβέρνησης να γίνει πειραματόζωο στην κάρτα ΓΑΠ.

      Να του φορτώσουν όλα τα προσωπικά στοιχεία, να του εμφυτεύσουν και ένα μικροτσιπ εντοπισμού και με GPS να τον "εξανθρωπίζουν" κυνηγώντας τον κι όταν πηγαίνει για κατούρημα.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 13:48:47

      Θα του στελνουν την περεωση αχχα και χωρις να τον ρωτανε θα χρεωνουν την Καρτα του !! ασε που αν μαθουν ποιος ειναι και ερθει ο Καρατζαφερης στα πραγματα θα τον κανει ντιλιτ με τι μια !

      ΠΠ

    • tiramola avatar
      tiramola @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 13:53:39

      Προφήτη δεν πιστεύω να πιστεύεις ότι με Σαμαρά πρωθυπουργό θα γλυτώσεις την εγχείρηση....
      Ή μηπως το πιστεύεις?

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 14:00:42

      Έτσι να φοβάστε τον Σαμαρά. Και να του κολάτε δικές σας πρακτικές μπας και τρομάξει ο κόσμος.
      Τιραμόλα, θα σας σαρώσει η πρωθυπουργία Σαμαρά. Ότι παρακμιακό προσπαθείτε να επιβάλλεται θα απορριφθεί.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 14:13:38

      Θα είμαστε "εμίρηδες" με το πετρέλαιο από τον αγωγό Πούτιν και το LNG από το Καστελλόριζο.
      Η διαμάχη είναι μια : ποιος θα κρατήσει τον εθνικό πλούτο προς όφελος του λαού.
      Ο δικός σου, με σφραγίδα, τον ξεπουλάει.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/11/2010 14:35:02

      Tiramola, αυτά που μας ξεφούρνισες πιο πάνω, ως χαρακτηριστικά και απόψεις του Παπανδρέου, του τα έδωσες σε κάνα ραβασάκι να τα έχει υπ'όψη του, ή θα σε διαψεύσει για πολλοστή φορά και θα σε ΞΑΝΑβάλει να κάνεις κωλοτούμπες γέρο άνθρωπο?

      Είπαμε, σ'αρέσει, τον γουστάρεις (δεν λέω σε συμφέρει), οκ. Το να τον σπρώχνεις όμως τόσο παράλογα αγενώς μέσα στον πολιτικό οισοφάγο μας σε κάθε ευκαιρία, αλείφοντάς τον και πατριωτικό λαδάκι για να γλιστράει, είναι άνω ποταμών...

      Δεν καταπίνεται με τίποτα η προδοσία που έκανε κι αυτές που τούτη τη στιγμή κάνει. Χώνεψέ το, η Ιστορία θα γράψει άσχημα και καθόλου κολακευτικά για το πολιτικό σου ίνδαλμα. Απόλαυσε λοιπόν τις τελευταίες 100 μέρες, και μετά έλα να μας πουλάς Μητσοτακίνη, μια και θα την λουστείς τη Ντοράκλα πατόκορφα...

  17. tsilivithras avatar
    tsilivithras 29/11/2010 13:36:37

    Προφήτη θα σε μαλώσω...τεμπελιάζεις.

    Είναι ήδη ευκολότερη η αναζήτηση από ότι παλιότερα αλλά καλού κακού αποθήκευε ότι βρίσκεις.

    http://www.barefootsworld.net/fedsecrets_00.html

    http://www.whale.to/b/mullins5.html

    cheers

  18. Misha avatar
    Misha 29/11/2010 13:43:42

    Εξω από ΕΕ και ΝΑΤΟ , εθνικοποίηση όλων των τραπεζών, κοινωνικοποίηση όλων των δομών αλληλεγγύης (νοσοκομεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα, τηλεπικοινωνίες, δημόσιοι δρόμοι κλπ), αναδιάρθρωση της αγροτικής παραγωγικής βάσης της χώρας, φορολόγηση των εισαγόμενων προϊόντων αναλόγως των συμφερόντων της χωρας κ.ο.κ.

    Εσυ προτιμάς να είσαι Σαακασβίλι , καποιοι γουστάρουμε Πουτιν και Πέπε.

  19. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 29/11/2010 13:45:40

    Τσιλιβίθρας: "People don't want Liberty. Liberty is nothing but uncertainty. It's much easier to have someone tell you where you'll be, what you'll do and who you'll pay tomorrow than to worry about it yourself. The same goes for what you think."

    Αυτό είναι και το μεγάλο μας πρόβλημα. Δυστυχώς.

    Ο άνθρωπος έζησε και συνεχίζει να ζει σε ανελεύθερα καθεστώτα. Συνήθισε τόσο πολύ να παραδίνει την ευθύνη για την ύπαρξή του σε αρχηγούς, προέδρους, πρωθυπουργούς και βασιλιάδες. Για γενιές επί γενεών. Για χιλιάδες έτη.

    Είναι κάτι που πρέπει να αναγνωρίσουμε και να παλαίψουμε μαζί του. Ο Εριχ Φρομ εξηγεί τον κοινωνικο-ψυχολογικό μηχανισμό στο "Απόδραση από την ελευθεριά" ή κάπως έτσι.

    Από τον αυτο-σκλαβωμένο άνθρωπο, τον άνθρωπο που παρέδωσε την ευθύνη για τον εαυτό του σε κάποιον ηγέτη, πρέπει να φτάσουμε στον ελεύθερο άνθρωπο. Τον άνθρωπο που ξέρει να διαχειρίζεται την τύχη του. Μαζί με τους συνανθρώπους του.

    Δηλαδή πρέπει να φτάσουμε στον πολίτη. Στον πολίτη και στους συμπολίτες του. Πρέπει να φτάσουμε στον ελεύθερο άνθρωπο. Σ' αυτόν που ΚΑΙ δέχεται αλλά ΚΑΙ ξέρει πως να διαχειριστεί την ελευθερία του. Τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτήν.

    Από τον άνθρωπο-υπήκοο-φορολογούμενο πρέπει να πάμε στον ελεύθερο-υπεύθυνο-πολίτη.

    Πως;
    Δεν ξέρω.

    Εικάζω πως δια της παιδείας και της αλλαγής του πολιτειακού συστήματος, με μικρά και σοφά βήματα, ίσως έχουμε ελπίδες.

    Αλλιώς θα ζήσουμε για πάντα στην τωρινή βαρβαρότητα. Ισως και σε χειρότερη.

    Με μια κουβέντα: ο άνθρωπος που έχει ανάγκη από αρχηγούς είναι σκλάβος. Ακόμη κιαν δεν το ξέρει.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 29/11/2010 14:10:41

      Θραξ

      LoL...η ατάκα δεν είναι δικιά μου του Mullins είναι (έτσι όπως το βαλες φαίνεται λες και ο tsilivithras έδωσε συνέντευξη σε κανένα ξένο medium χαχαχα)

      Το ΠΡΩΤΟ που πρέπει να κάνουμε είναι να ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ.
      To call the bluff.
      Να φωνάξουμε ότι "ρε γίδια σας βλέπουμε και την πήραμε χαμπάρι τι πάτε να κάνετε τόσα χρόνια".

      ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να αρχίσουμε να ανταλλάσουμε απόψεις μεταξύ μας.

      Να σταματήσουμε να κατηγορούμε τους συμπολίτες μας.
      Όχι διχόνοια σε περιόδους κρίσης.
      Καθάρισε την γειτονιά σου και μετά έχεις το χρόνο να καθαρίσεις και το σπίτι σου.
      Να δημιουργήσουμε παρέες και συζητήσεις όπου θα ακούγονται πλέον ανοιχτά οι όροι "πολίτες" (και όχι "καταναλωτές" ή "κοινό")και "πολιτικοί-απατεώνες".
      Να χρησιμοποιήσουμε την ιντερνετική διασπορά της πληροφορίας για να δημιουργήσουμε δικούς μας επικοινωνιακούς ''τοτεμισμούς" με κύριο γνώμονα ΠΑΝΤΑ το ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΡΟΝ και όχι κάποια μικροκομματική, πολιτικάντικη ή οικονομικίστικη στείρα υπερανάλυση.
      Όσοι γνωρίζουν τα επιμέρους να μορφώνουν και μας τους υπόλοιπους όμως με σκοπό την αισιοδοξία, την διαμόρφωση υγειούς άποψης και θέσης για έξοδο από το αδιέξοδο που μας έβαλαν.

      Να φύγουμε απ΄το απαισιόδοξο κλίμα σιγά σιγά.
      Ο μεγαλύτερος σύμμαχός τους είναι ο φόβος και η διχόνοια είναι ο καλύτερος αντιπερισπασμός.
      Να βγούμε από το "εγώ" και να σκεφτόμαστε πάντα "αν πω αυτό με αυτόν τον τρόπο θα βοηθήσω ή θα τα κάνω χειρότερα;;".

      Είναι δύσκολο για όλους μας.
      Αλλά από ότι φαίνεται η μάχη θα ναι πολύκαιρη και θα χρειαστεί υπομονή, καθαρό μυαλό και ρεζέρβες.


      "Με μια κουβέντα: ο άνθρωπος που έχει ανάγκη από αρχηγούς είναι σκλάβος. Ακόμη κιαν δεν το ξέρει."

      Διαφωνώ.Γενικεύεις.
      Ένας ηγέτης που υπακούει στον "Νόμο" και όχι στην ματαιοδοξία του είναι πάντα ευπρόσδεκτος.
      Εσύ το λες 'Αμεση Δημοκρατία.
      Εγώ το λέω Ενάρετη Πράξη.
      Τι ωραία που θα ταν μια μέρα να είχαμε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ τόσο υψηλών νοημάτων προβληματισμούς να λύσουμε...!!!

      Οι καιροί κάνουν τον άντρα (ηγέτη).Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν...
      Όποιος έχει τα "μπαλάκια" και μοιράζεται την εθνική αντίληψη ας βγει να ζητήσει την ψήφο.
      Πριν όμως θέλουμε αυτό που είπες πριν από καιρό...Νεοελληνικό Διαφωτισμό.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ tsilivithras 29/11/2010 15:06:35

        Αυτός ο Mullins έγραψε το δαιμονολογικής συνομωσιολογίας βιβλίο "The Curse of Canaan: A Demonology of History", όπου γράφει μεταξύ άλλων:

        Thus cabbalistic Freemasonry aims for the extermination of life [12][13] as we know it, culminating in the final triumph of the Canaanite Curse on this earth. In retrospect this amazing observation offers an irrefutable reason for the otherwise inexplicable massacres, wars, and human devastation which have been regularly visited upon a long-suffering humanity by the Canaanite conspirators"

        O άνθρωπος έχει ξεφύγει προ πολλού. Μετά ήρθαν και τα Νεφελιμ....

        • tsilivithras avatar
          tsilivithras @ Professor Moriarty 29/11/2010 15:39:27

          Good google-skills proffesor!

          Poor motive and critique though...

          Δεν τον ξέρεις τον άνθρωπο, οπότε να τον βάζεις στην ίδια μοίρα με τον Λιακόπουλο είναι σαν να βάζεις την Τάμτα στην ίδια μοίρα με την Αλεξίου επειδή και οι δύο "γράφουν μουσική".

          Be educated or be silent.

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ tsilivithras 29/11/2010 15:42:52

            Το ad hominem έχει κουράσει - ειλικρινά...

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ tsilivithras 29/11/2010 15:58:12

            Δυστυχώς τον ξέρω πολύ καλά. Είναι ο αντίποδας, ας πούμε, του H.W. Armstrong ιδρυτή της church of god που δίδασκε ότι οι αμερικανοί προέρχονται από τις 12 φυλές του Ισραήλ. Είναι το αντιπαραλήρημα του extreme προτεσταντικού παραληρήματος. Το οποίο όμως είναι παραλήρημα. Και μπουρδολογία ισοδύναμη με την πρώτη. Όπως ξέρω και πολλούς άλλους συναφείς που τροφοδοτούν τους εδώ λιακόπουλους.

            (Το google το χρησιμοποιώ όπως κι εσύ, άλλωστε, για λόγους καθαρά πρακτικούς. Δεν υποκαθιστά, τουλάχιστον σ' εμένα την γνώση και την κριτική άποψη στα πράγματα. Αυτά προϋποθέτουν τράπεζες πληροφοριών και φίλτρα εντός του εγκεφάλου).

          • tsilivithras avatar
            tsilivithras @ tsilivithras 29/11/2010 17:24:16

            Προφέσορα

            Προφανώς έχεις κάποια δυσανεξία σε οτιδήποτε θεολογικό/μεταφυσικό/παραφυσικό και γι αυτό συγχέεις απατεώνες "ευαγγελιστές" (αμερική:η χώρα των απανταχού "είδα το φως-τώρα πληρώστε με $$$ να σας φωτίσω") με ερευνητές σαν τον Mullins.

            Είναι non-mainstream ανάγνωσμα πάντως.
            Ως τέτοιο, θέλει πάρα πολύ προσοχή και σκεπτικισμό.
            Αν δεν σου κάνει αυτό διάβασε το "Secrets of the federal reserve" και κάνε ένα τεστ μετά να δεις πόσα από αυτά που αναφέρει εκεί μέσα ισχύουν σήμερα ή όχι.
            Ή το "World order".

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ tsilivithras 29/11/2010 18:06:34

            "Όχι άλλο Νταλάρα, Πάριο κι Αλεξίου,
            Ρίτσο σε νταμάρια, κουλτούρα καφενείου.."

            χα-χαα-χα!

            ΥΓ. Τι σχέση έχει η μεταφυσική (σκληρός πυρήνας της φιλοσοφίας) με την "παραφυσική"(!) και με την θεολογία;

            Όσο για την "μεταφυσική" οι γνώσεις μου προέρχονται από αυθεντικότερες πηγές, π.χ.: "Μετά τα φυσικά" του Αριστοτέλη και Einführung in die Metaphysik του Heidegger. Εσύ αν θέλεις διάβαζε paranormal literature και κάνε μου μετά κηρύγματα για education.

        • Θραξ Αναρμόδιος avatar
          Θραξ Αναρμόδιος @ Professor Moriarty 29/11/2010 15:58:14

          Περί Εζρα Πάουντ γνωρίζω μόνο ολίγα εγκυκλοπαιδικά. Αλλωστε εγώ περί ποίησης... Περί Mullins δεν έχω ιδέα. Θα βάλω τον Τσιλιβίθρα να λέει στο επόμενο τσίπουρο.

          Για τα περί Χαναανίτικου πολιτισμού όμως και γενικά περί παλαιστινιακού πολιτισμού, πριν από την είσοδο των Ισραηλιτών στην χώρα, έβρισκα στα πανέρια πάμφθηνα βιβλία κάποιου κυρίου Adolphe Lods, τον οποίον δυστυχώς ούτε η βικιπήντια μνημονεύει, και τα οποία διαβάζονταν πολύ ευχάριστα. Εκδόσεις "Νέος Σταθμός" νομίζω.

          Μερικά ήταν τόσο μικρά που μπορούσες να τα αποτελειώσεις σε ένα τρίωρο. Αλλά γεμάτα πληροφορίες, αρχαιολογικές, κοινωνικές κλπ. Αρκετά τα 'χω ακόμη. Νομίζω ήταν μια σειρά σε μεταφράσεις κ. Μ. Βερέττα.

          Το κίνητρο ήταν το αντικείμενο αλλά και η τιμή φυσικά. Ισως υπάρχουν ακόμη στα πανέρια.

          Θραξ Αναρμόδιος

          ΥΓ.

          http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=Adolphe+Lods&x=0&y=0

          Κι αυτό ενδιαφέρον φαίνεται (αν και...)

          http://clubs.pathfinder.gr/asamon/122425?start=1

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Θραξ Αναρμόδιος 29/11/2010 16:07:10

            Νομίζω ότι είναι άδικο να συγκρίνουμε μία πνευματική μορφή όπως ο Ezra Pound με έναν 'γραφικό" δαιμονολόγο όπως ο Mullins.

          • tsilivithras avatar
            tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 29/11/2010 17:06:04

            Προφέσορα
            ο κύκλος ανθρώπων στην Αμερική που αναγνωρίζει τον Pound ως ίσως τον μεγαλύτερο ποιητή/πνευματική μορφή του 20ουαιώνα, αναγνωρίζει στον Mullins ίσως τον μεγαλύτερο ιστορικό ερευνητή του 20ου αιώνα.

            Δεν θα πάω τόσο μακριά για τον Mullins αλλά να τον βάζεις στην ίδια μοίρα με τον Λιακόπουλο δείχνει biased or uneducated opinion.
            Ο Pound τον είχε προστατευόμενό του.
            Του δωσε ιδέες και υλικό από έρευνα και τον ώθησε να γράψει.
            Κάποιοι λένε ότι ο Pound σαν περίεργη και μποέμικη φυσιογνωμία που ήταν ίσως είχε "αγγίξει" το παραφυσικό και έδειξε πράγματα στον Mullins για να τον σπρώξει σε μελέτη.
            Σε κάθε περίπτωση ένας τύπος σαν τον Ρound, φυλακισμένος για τις πολιτικές του ιδέες, δεν θα ανεχόταν την παρουσία κάποιου "γραφικού δαιμονολόγου" όπως χαρακτηρίζεις τον Mullins.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Θραξ Αναρμόδιος 29/11/2010 18:23:44

            Τον Pound τον έκλεισαν σε ψυχιατρείο για να μην εκτελεσθεί. Το αν ο Mullins τον επισκεπτόταν στο ψυχιατρείο και συναναστρεφόταν μαζί του σε μιά δύσκολη για τον Pound περίοδο, δεν σημαίνει ότι αυτό τον καθιστά πνευματικά ισοδύναμο με τον Pound.

            Δεν καταλαβαίνω σε ποιούς "κύκλους" αναφέρεσαι. Ο Pound αναγνωρίζεται για την τεράστια δημιουργία του στην ποίηση και στην λογοτεχνική κριτική, ακόμη και από εκείνους που είναι φανατικοί πολέμιοι των πολιτικών του απόψεων. Ποιός σου είπε ότι όλοι αυτοί συμμερίζονται το παραμύθι του Mullins; Πολλοί τον αγνοούν τελείως.

            Και εν πάση περιπτώσει, ο Mullins ξεκίνησε από μία αφετηρία κοινή με πάρα πολλούς άλλους κριτικούς του αμερικανικού κατεστημένου, αλλά γρήγορα ξέφυγε σε γραφικό παραλήρημα.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Θραξ Αναρμόδιος 29/11/2010 14:48:56

      "Από τον άνθρωπο-υπήκοο-φορολογούμενο πρέπει να πάμε στον ελεύθερο-υπεύθυνο-πολίτη.
      Πως;
      Δεν ξέρω.
      Εικάζω πως δια της παιδείας και της αλλαγής του πολιτειακού συστήματος, με μικρά και σοφά βήματα, ίσως έχουμε ελπίδες."

      Συμφωνώ!
      Το θέμα είναι πως αυτό θα εφαρμοστεί ρεαλιστικά, όταν η παρεχομένη παιδεία καθορίζεται και εφαρμόζεται στα πλαίσια μιας κοινωνίας και ενός κράτους που ήδη νοσεί και πως το πολιτειακό μας σύστημα θα εξυγιανθεί ,όταν επίσης οι φορείς και οι εκπρόσωποι του έχουν σε μεγάλο βαθμό διαφθαρεί ή αλλοτριωθεί.
      Αρκεί η ατομική προσπάθεια του καθενός μας μέσα από τον ρόλο του στο κοινωνικό και πολιτικό γίγνεσθαι ή πρέπει να δημιουργηθεί ένα ενιαίο μέτωπο που θα συσπειρώνει όλες αυτές τις ατομικότητες προς ένα κοινό στόχο, όπως αυτόν διατυπώθηκε παραπάνω ;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Κάποιος 29/11/2010 15:09:14

        Κάποιος

        Όχι δεν αρκεί.
        Αλλά από κει ξεκινάει.

      • Misha avatar
        Misha @ Κάποιος 29/11/2010 15:51:51

        Κάποιε

        Διαβασα την διαδρομή του μακαρίτη Μεταξόπουλου από τον Τσε στην πρυτανεία του Παντείου ,στην χλιδή και τη μεγάλη ζωή, κι από κει στη φυλακή για κακούργημα μέχρι τον αλκοολισμό και τον θάνατο...

        Πώς ένας πολυσπουδαγμένους αντισυστημικός μετετράπη στον ορισμό της εξαχρείωσης...

  20. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 29/11/2010 14:08:05

    Λίγο συκεχυμένα όλα αυτά που γράφει το άρθρο. Μπερδεύει την φανερή πολιτικοοικονομική ελιτ με αυτούς που έχουν επιρροή αλλά είναι στο παρασκήνιο. Άλλο δικαστικές αρχές στις ΗΠΑ και άλλο οι μεγιστάνες των ΜΜΕ, ή οι τραπεζίτες. Όσο για τους πυραύλους που εγκαθιστούν οι ΗΠΑ στα σύνορα με την Ρωσία, είναι ελάχιστοι σε σχέση με αυτούς που έχουν εγκατεστημένους οι Ρώσοι και σημαδεύουν την Ευρώπη, από την εποχή της σοβιετικής ένωσης.

  21. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 29/11/2010 15:16:02

    "Η παγκόσμια οικονομική ελίτ ελέγχει ασφυκτικά τον πλανήτη"

    Γεγονός. Τα (πλανητικά) παρασιτικά μεγαλολαμόγια έχουν αποχαλινωθεί και δεν υπολογίζουν τίποτα. Έτσι όμως υποτιμούν τον αντίπαλο (τις τοπικές κοινωνίες). Από την άλλη μεριά, με τις όλο και πιο ασφυκτικές συνέπειες αυτού του ελέγχου (που τον βιώνουν λαοί ολόκληροι στο πετσί τους) και την ανεξέλεγκτη ροή πληροφοριών στο διαδίκτυο, διαμορφώνονται συνειδήσεις και το πράγμα αρχίζει να ξεφεύγει. Τις πρώτες απαντήσεις τις παίρνουν από τις κοινωνίες της λατινικής Αμερικής, όπου τα πράγματα είναι οικονομικά άσπρο - μαύρο. Τώρα που και στην Ευρώπη (αρχίζοντας από το νότο) τσακίζεται η μεσαία τάξη και οδεύουμε προς την κατεύθυνση του άσπρου - μαύρου, ο έλεγχος αρχίζει να γίνεται προβληματικός. Όσο πέταγες κανά ξεροκόμματο στην πλέμπα, κάτι γινόταν. Τώρα που τό έκοψες κι αυτό, έχεις πρόβλημα.

    Αν πάρουμε σαν case study την Ελλάδα (μιας και ζούμε εδώ), βλέπουμε ότι δεν τσουλάει το πράγμα και τα "παραδοσιακά" κανάλια χειραγώγησης αποτυγχάνουν να προωθήσουν τον "κεντρικό σχεδιασμό". Τα έδωσαν όλα να μας πείσουν ότι το μνημόνιο ήταν τα πάντα - όλα και αναπόφευκτο. Τι προπαγάνδα, τι "αναλύσεις", τι "δημοσκοπήσεις", τα πήρε όλα ο διάολος. Και τελικά φτάσανε στο στριπτίζ των αυτοδιοικητικών εκλογών. Όπου ο ευπειθής υπάλληλος απείλησε το λαό με βουλευτικές εκλογές αν δεν του έδινε μια καθαρή νίκη (με 4-5% διαφορά) και τελικά πήρε μόλις και μετά βίας ένα 2% (επί του 50% για να μη ξεχνιόμαστε) και τα έκανε γαργάρα όλα. Μέχρι και ο γίγαντας Ντομινίκ υποχρεώθηκε να γίνει ρεντίκολο, λέγοντας ότι τα παραπάνω νούμερα ήταν νίκη της αριστεράς που στηρίζει την πολιτική τους (ότι νά 'ναι!). Και αναγκάστηκαν ταυτόχρονα με τις εκλογές να κάνουν και "δημοσκοπήσεις" επί των εκλογών (καλά, αυτό δεν έχει ξαναγίνει, ήταν παγκόσμια πρεμιέρα) που τους έδωσαν κατά σατανική σύμπτωση τη διαφορά που από πριν ζητούσαν για να έχουν ένα φύλλο συκής και να μπορούν έτσι να αυτοϊκανοποιούνται (μιας και δεν πήραν από το λαό την ικανοποίηση που εκβιάσανε).

    Και τώρα τι; Φτιάξανε πανικόβλητοι τσάτρα - πάτρα κομματίδια και ανθυποκομματίδια μπας και καταφέρουν να μπαλώσουν την κουρελού που έχει ξεφτίσει πια και μπάζει από όλες τις μεριές. Υποψιάζομαι ότι έχουν αρχίσει να υποψιάζονται αυτό που έρχεται ( εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα. )...

  22. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 29/11/2010 16:27:18

    To άρθρο είναι έγκυρο και αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα. Ωστόσο σημείωσα μία φράση που μπορεί να ανατρέψει όλο το οικοδόμημα:

    "θέλει να κυριαρχήσει στο πλανήτη χρησιμοποιώνταςως μέσο τις ικανότητες των Αμερικανών πολιτών"

    Στην πραγματικότητα ελέγχει τους καλύτερους επιστήμονες του κόσμου δίνοντας υποτροφίες, βραβεία, διδακτορικά ,νόμπελ (στα νόμπελ υπεύθυνος είναι εβραίος που μεγάλωσε στην Ελλάδα).
    Για να ανατραπεί αυτό πρέπει κάθε χώρα να φέρει πίσω τους επιστήμονές της, καθώς και να αξιοποιήσει τους ομογενείς της. Στη Ρωσία πριν μερικούς μήνες έφτιαξαν βάση ανάλογης της ΝΑΣΑ.
    Μπορούμε εμείς σαν Ελλάδα να κάνουμε τους ομογενείς της Αμερικής να νιώσουν Έλληνες? Να τους δώσουμε κίνητρα να επιστρέψουν, να επενδύσουν να φτιάξουν εξοχικό στο νησί τους, να ψηφίσουν... Αυτό είναι το στοίχημα.

    Όμοια πρέπει να πράξει η Ιταλία, η Ισπανία, η Γερμανία κλπ
    Να τους φτάσουμε σε σημείο ώστε τους πολέμους να τους οργανώνει η Χίλαρι
    μαζί με τη Κοντολίζα και να πολεμούν οι Ραβίνοι μαζί με τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους. Εμείς θέλουμε την ησυχία μας ...

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 29/11/2010 17:10:24

      Oι Ελληνες της Αμερικής αλλά και τού εξωτερικού γενικότερα,στην συντριπτική τους πλειοψηφία, ΕΙΝΑΙ και ΝΙΩΘΟΥΝ ποιό Ελληνες από παρα-παρα πολλούς "πολίτες" στην Ελλάδα.
      Και είναι πολύ ποιό χρησιμοι, αν χρειαστεί, στήν υπηρεσία τού Ελληνικού Εθνους εκει που βρίσκονται.

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ παγωτατζής 29/11/2010 18:02:15

        @παγωτατζής
        Άλλο λέω: Από τους Έλληνες της Αμερικής οι μισοί δε μιλούν Ελληνικά. Πρέπει να φτιάξουν τις ρίζες τους, να καταλάβουν ότι οι ΗΠΑ δεν είναι Έθνος. Να μετρηθούν πόσοι είναι (μικρό λαθάκι των Ελληνικών κυβενήσεων),
        να πάρουν τη θέση των Σταλινιστών στα πανεπιστήμια, που δικαιούνται λόγω προσόντων.Να γυρίσουν τα παιδιά τους, έστω και τα καλοκαίρια στην πατρίδα τους.Να δοθεί γη στα νησιά,στη Θράκη, στη Μακεδονία, στην Ήπειρο να φτιάξουν τα εξοχικά τους.
        Να γίνει ένα ερευνετικό κέντρο που θα παράγει επιστήμη για την Ελλάδα πρώτα και την ανθρωπότητα μετά.
        Απλά πράγματα...

        • παγωτατζής avatar
          παγωτατζής @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 29/11/2010 18:24:43

          " Από τους Έλληνες της Αμερικής οι μισοί δε μιλούν Ελληνικά..Πρέπει να φτιάξουν τις ρίζες τους, να καταλάβουν ότι οι ΗΠΑ δεν είναι Έθνος"

          Η καρδία τους όμως χωρά όλη την Ελλάδα,και τίς ΗΠΑ τίς θεωρούν Κράτος οχι Εθνος.Οπως και οι υπόλοιποι ομογενείς ανά τον κόσμο φυσικά

          "...να πάρουν τη θέση των Σταλινιστών στα πανεπιστήμια, που δικαιούνται λόγω προσόντων.Να γυρίσουν τα παιδιά τους, έστω και τα καλοκαίρια στην πατρίδα τους..."

          Αυτό γίνεται ήδη..ισως όχι στο βαθμό πού θα ήθελες,αλλά δεν είναι δική τους ευθύνη.
          Και σού ξανατονίζω ότι είναι ποιό χρήσιμοι εκεί πού βρίσκονται ,αρκεί να θέλεις πραγματικά να τό εκμεταλευτείς.Αλλά τί να συζητάμε. Το Ελληνικό κράτος Πληγώνεεεεεειιιιιιιι!!!!

  23. tsilivithras avatar
    tsilivithras 29/11/2010 19:47:07

    Προφέρορ

    Δεν είπα εγώ ότι ο Mullins ήταν "πνευματικά ισοδύναμος" με τον Pound. Απλά θεωρώ ότι δεν ήταν ο "γραφικός δαιμονολόγος" όπως τον περιγράφεις.
    Ο Pound ήταν ισχυρό "ego", νάρκισσος και ολίγον τι αλαζόνας (όπως συνήθως είναι οι χαρισματικές φιγούρες).Δεν πιστεύω ότι θα ανεχόταν για πάνω από 10 χρόνια να κάνει φιλία με έναν "γραφικό τύπο".
    Άνθρωποι σαν τον Pound συνήθως βλέπουν τους φυσιολογικούς ανθρώπους σαν κατώτερους, πόσο μάλλον κάποιον διανοητικά "περίεργο".

    Ο Mullins έγραψε το "Secrets of the federal reserve" λίγο μετά την γνωριμία του με τον Pound και όσο είχε έμμισθη σχέση με την βιβλιοθήκη του Κογκρέσσου.
    Οι απόψεις του Pound ήταν γνωστές για το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα που οδήγησε σε δυο παγκόσμιους πολέμους και όποιος διαβάσει ελάχιστα τον Mullins θα δει την ξεκάθαρη ταύτιση.
    1+1=2...δεν θέλει και πολύ προσπάθεια για να δεις την σχέση (εκτός κι αν ο Pound έβγαζε τον Mullins ψεύτη πράγμα λίγο δύσκολο πλέον και όπου κι αν κοίταξα δεν βρήκα πηγή να διαψεύδει τον μαθητή για τη σχέση του με το δάσκαλο) .

    Το βιβλίο που αναφέρθηκε πριν ("The curse of canaan") το γραψε 30 χρόνια μετά, μέσα δεκαετίας '80.
    Μπορεί να μην σου αρέσει το περιεχόμενο ή να το θεωρείς κατώτερο των περιστάσεων ή οτιδήποτε αλλά αν ξεκινήσεις από τη σχέση του με τον Pound και την αμερικάνικη διοίκηση βλέπεις ότι ένα μεγάλο συγγραφικό έργο αναφέρεται σε πράγματα που πιθανότατα πήρε από τον Pound και πιθανότατα εξακρίβωσε ο ίδιος με το πέρασμα του χρόνου ΠΡΙΝ φτάσει να πιαστεί με δαιμονολογίες και συνάφεια Μασωνίας-Καμπάλα-Βαβυλώνας.

    Το είπα και πριν...να διαβάσεις με σκεπτικισμό ναι συμφωνώ.
    Αλλά και "γραφικός δαιμονολόγος" δεν θα το λεγα.

    Ούτε το "γραφικό παραλήρημα" βλέπω πουθενά.

    Βλέπω όμως ότι μιλούσε 50 χρόνια πριν γι αυτά που τώρα ψάχνουμε να βρούμε για το τι πάει στραβά με τον κόσμο μας.
    Και οι μόνοι οι οποίοι με ενδιαφέρει αν τον αποδέχονται ως έγκυρο συγγραφέα είναι άνθρωποι που προβληματίζονται για αυτά και όχι η λογοτεχνική/ακαδημαϊκή κοινότητα που λατρεύει τύπους σαν τον Pound.

  24. tsilivithras avatar
    tsilivithras 29/11/2010 19:58:42

    Προφέσορ

    Το "μεταφυσικό" σε πείραξε;;
    Οκ γράψε λάθος.
    Αυτό είναι το επιχείρημα δλδ;;
    Να βάλουμε τον Mullins δίπλα σε Αριστοτέλη και Heidegger ώστε να παραπέσει σαν paranormal literature;;;

    Δε έβγαλες το βιβλίο λάθος αλλά τον συγγραφέα.
    Πράγμα που σημαίνει άγνοια ή bias.

  25. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 29/11/2010 20:27:13

    Το δαιμονολογικό απόσπασμα που παρέθεσα πιό πάνω ο συγγραφέας δεν το έγραψε; Υπάρχει πουθενά έργο απρόσωπο χωρίς συγγραφέα ή δημιουργό; Οι κρίσεις περί δαιμονολογίας στηρίζονται στο εν λόγω έργο, απόσπασμα του οποίου παρέθεσα. Και είναι απολύτως σχετικές με το απόσπασμα. Ένας που γράφει δαιμονολογίες αποκαλείται δαιμονολόγος. Αν τον κατηγορούσα για αλκοολικό και με βάση αυτό προσπαθούσα να απαξιώσω το έργο του, τότε μπορούσες να με κατηγορήσεις για μετάθεση του επιχειρήματος από το αντικείμενο στο υποκείμενο.

    Όσον αφορά το secrets of federal reserve είναι ο ορισμός της biased έρευνας. Πέραν του αυτονόητου και της επανάληψης κριτικής που έχει γίνει ήδη, κάνει λήψη του ζητουμένου εξ αρχής. Αν θέλεις να καταλάβεις τι έγινε με το χρήμα και τα σχετικά, διάβασε "Το Χρήμα" του J.K Galbraith.

  26. tsilivithras avatar
    tsilivithras 29/11/2010 21:53:22

    Προφέσορ

    Το βιβλίο λέγεται "The Curse on Canaan:A demonology of history" οπότε ναι, μπορείς να πεις ότι περί δαιμονολογίας πρόκειται.

    Αλλά εσύ το είπες υποτιμητικά.
    Δεν του απέδωσες χαρακτηρισμό...το υποτίμησες.
    Και όχι το βιβλίο...τον συγγραφέα υποτίμησες.
    Με τρόπο που δείχνει ότι δεν τον γουστάρεις ή τον απορρίπτεις συνολικά...πράγμα που είναι οκ βέβαια αλλά αν είναι έτσι τότε άστον και διάβασε τίποτε άλλο πιο "συστεμικό" (hence the "be silent").

    Δεν έγραφε για δαίμονες ο άνθρωπος.
    Για το federal reserve έγραφε και για την παγκόσμια οικονομική τάξη και την τραπεζική απατεωνία (οκ 30 χρόνια μετά έγραψε κι ένα βιβλίο για την βαβυλώνα).
    Δεν ήταν τηλε-ευαγγελιστής όπως ο άλλος που ανέφερες ούτε τηλε-βιβλιοπώλης σαν τον Λιακόπουλο με τον οποίο τον παρομοίασες.
    Έρευνα έκανε και πέρασε δίπλα από σημαίνοντα πρόσωπα στην αμερικανική πολιτική διοίκηση.

    Και ο κόσμος τον ψάχνει τώρα αυτόν και τα γραφόμενά του μπας και ανοίξουν τα μάτια του...
    Τώρα περισσότερο από ποτέ που όλοι οι μακροοικονομικοί αυνανιστές έχουν αποτύχει και το τόσο λατρεμένο δίπολο του 20ου αιώνα κατέρρευσε παταγωδώς.

    Ωσάν προμελετημένο σχέδιο...ή απλά failure to connect.

  27. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 30/11/2010 00:10:58

    Άρα ομολογείς τώρα ότι οι χαρακτηρισμοί μου ήταν απολύτως δικαιολογημένοι και up to the point. Επίσης υποθέτω ότι κατάλαβες ότι εσύ έπεσες στο σφάλμα για το οποίο με κατηγόρησες, διότι εσύ απηύθηνες προσωπικούς χαρακτηρισμούς σε εμένα επειδή έκανα αρνητική κριτική σε κάποιον που εσύ προφανώς θεωρείς γκουρού. Και μου ζήτησες να σωπάσω (!)

    Ξέρεις πόσοι παραγγέλνουν βιβλία του λιακο μπας και "ξεστραβωθούν";
    Παρεμπιπτόντως, εγώ είπα ότι το εκλετικιστικό (ευφημισμός του αχταρμά) παραλήρημα λιακο έχει μεταξύ άλλων και δάνεια από σχολή mullins σε ελαφρολαϊκή διασκευή φυσικά.

    Πριν λίγο καιρό είχε δημοσιευθεί εδώ "προφητικό" άρθρο περιοδικού της philadelphia church of god όπου διατυπωνόταν η συνομωσιολογική θεωρία ότι πίσω από τα οικονομικά δεινά της Ευρώπης και των ΗΠΑ βρίσκεται το 4ο Ράϊχ. Κάποιοι ενθουσιάστηκαν με την ιδέα που την θεώρησαν "αντισυστεμική" και κάποιοι διαμαρτυρήθηκαν όταν αποκάλυψα τι ακριβώς πρεσβεύουν αυτοί οι άνθρωποι και σε τι μπούρδες πιστεύουν.

    Τώρα εσύ εισάγεις την συνομωσιολογική θεωρία του φιλοναζί mullins ότι τα πάντα είναι μία συνομωσία του εβραϊκού κεφαλαίου - τι πρωτότυπο! Και επειδή προτιμώ τα πρωτότυπα από τις απομιμήσεις και τους δασκάλους από τους πειθήνιους μαθητές, προτιμώ να διαβάζω Γιόζεφ Γκαίμπελς και όχι Μullins και το secrets of federal reserve.

    Και τέλος πάντων αποφασίστε εσείς οι "αντισυστεμικοί" πιά θεωρία υπερσυνομωσίας θα δεχθείτε: Την συνομωσία των (νεο-αναπαλαιωμένων) ναζί του 4ου Ράϊχ, ή την θεωρία της συνομωσίας των Εβραίων, καμπαλιστών, χανανιτών, Βαβυλωνίων, Νεφελιμ και δεν συμμαζεύεται;;

    Το "σύστημα" γεννάει και το "αντισυστεμικό" του ανάστροφο. Δεν είναι συνομωσία, ερμηνεύεται με την συγκεκριμένη δυναμική του "συστήματος". Έχουν πλημμυρίσει τα media (και το net) από αντισυστεμική παραφιλολογία (το secrets of federal reserve είναι κρεμασμένο στα μανταλάκια των αντισυστεμικών sites - απορώ πώς το σύστημα δεν κατέρρευσε ακόμη!)

    Χίλιες φορές πιό αντισυστεμικός ο Πλάτωνας.

  28. tsilivithras avatar
    tsilivithras 30/11/2010 01:08:00

    Professor

    Τι να ομολογήσω ρε καημένε βραδιάτικα που το κάναμε και θέμα…
    Εσύ χαρακτήρισες τον Mullins υποτιμητικά όχι εγώ εσένα.
    Εγώ σου πα “be silent” γιατί το ύφος σου δεν ήταν και τίποτα πρωτότυπο.
    Κρα έκανες για κράξιμο.
    Έκραξες τον συγγραφέα, όχι το βιβλίο.
    Επιτέθηκες δλδ στην αξιοπιστία του Mullins και όχι στο περιεχόμενο του βιβλίου.
    Και γι αυτήν την αξιοπιστία δεν κατάφερες να πεις και τίποτα δλδ.
    Τον θεωρείς καραγκιόζη ή Λιακοπουλικό και φιλοναζί αλλά γουστάρεις τον Pound που έπινε καφεδάκι με τον Ντούτσε.
    Γουστάρεις την καλλιτεχνική πλευρά του Pound αλλά όχι τις απόψεις για τις οποίες φυλακίστηκε και κρατήθηκε χρόνια χωρίς δίκη.
    Και χαλιέσαι που τις έβγαλε αυτές τις θέσεις σε γραπτό ο Mullins με παρότρυνση του Pound.
    Κι αυτά γιατί;;;
    Επειδή προφανώς έρχεται σε αντίθεση με μια πλαστική ιδέα που έχεις για τον κόσμο και πως οι απανταχού "συνωμοσιολόγοι" σε κατατρέχουν για να βεβηλώσουν την κοσμοθεωρία σου.

    Δεν εισήγαγα εγώ καμμιά θεωρία του Mulins, πολλώ δε μάλλον φιλοναζιστική ή αντιεβραϊκή.
    Έκανα μια αναφορά στο έργο του επειδή κάποιος ανέφερε τον Pound….ένσταση πάνω στην οποία είχες μόνο εσύ ο στραβωμένος.
    Τώρα…πως γίνεται να χαλιέσαι με τις απόψεις του Mullins όταν αυτός εξέφραζε τις πολιτικές απόψεις του Pound (και ίσως πιο μετριοπαθώς από τον ίδιο τον Pound)…όταν αφιερώνει τα βιβλία του στον δάσκαλό του και του πιστώνει όλη την πρωτοβουλία και το ξεκίνημα της έρευνάς του…μόνο εσύ το ξέρεις.

    Το τι προτιμάς και τι όχι είναι δικό σου θέμα.
    Κάτσε εσύ και διάβαζε Γιόζεφ, Μαρξ, Χαιντεγκερ, Κιρκεγκαρντ και λοιπούς.
    Θα βρεις πολλές απαντήσεις εκεί.
    Δεν βλέπεις πως απάντησαν όλοι στα προβλήματα του κόσμου τόσα χρόνια;;;

    O κόσμος είναι όμορφος, οι τραπεζίτες θέλουν το καλό μας, ο Αη Βασίλης φοράει Levi’s και ο υπαρξισμός είναι η ανώτατη μορφή κοινωνικού διαλογισμού…!!!

    …και όλα τα άλλα είναι συνωμοσιολογίες.

    Ε ρε νταλκά που τραβάει ο κόσμος…

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ tsilivithras 30/11/2010 10:42:40

      Σάπιε είμαι σίγουρος ότι είσαι τόσο "χαλασμένος" όσο οι ντομάτες που σου πετάει ο Προφέσορας στις βραδυνές σου ονειρώξεις.
      Ξέρω ότι περιμένεις και το αγγούρι εναγωνίως αλλά κάνε υπομονή...θα ρθει κι αυτό.

      Πήγαινε τώρα και ρούφα το αυγό σου.

      • rotten tomatoes avatar
        rotten tomatoes @ tsilivithras 30/11/2010 10:46:52

        Εσύ ταμτάκο μου χαραμίζεσαι στο αντινιούζ, τράβα στο αλ τσαντίρι νιουζ να κάνεις σεφτέ.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ tsilivithras 30/11/2010 10:55:24

      Ενώ εσύ είσαι κουμπωμένη ρόμπα, φουκαραδάκο-ουρίτσα του προφέσσορα ?

      Σαν άλτερ-έγκο ακούγεσαι, κάποιου "σοβαρού" που βρίζει με άλλο νικ.

      • rotten tomatoes avatar
        rotten tomatoes @ (A)θανάσης 30/11/2010 11:01:56

        Πες μου κι άλλη θεωρία συνομωσίας μετά την πρωϊνή σου... Μήπως εσύ είσαι το άλτερ έγκο εκείνου με το αστείο όνομα, γιατί κι εσύ μυρίζεις ημιμάθεια και ψόφιο φανφαρονισμό.

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ rotten tomatoes 30/11/2010 11:05:47

          Κάθε φορά (από τις σπάνιες που εμφανίζεσαι) κάνεις το ίδιο ακριβώς πράγμα...

          Δοκτωράκι είσαι, που για να μη χαλάσει τον τρύπιο μανδύα του επιστημονισμού απελευθερώνεται με άλλο νικ.

          Φουκαρατζίκος και έρπον τρολλάκι δηλαδή.
          Υπάρχει θώκος και για σένα στο οικοσύστημα. Μην μεγαλοπιάνεσαι όμως...

        • rotten tomatoes avatar
          rotten tomatoes @ rotten tomatoes 30/11/2010 11:36:47

          Σώπα ρε αργόσχολο ιντερνετικό λαγωνικό θανασάκη τσιλιβήθρα! Μήπως ξέρεις και που κρύβεται ο Μπιν Λάντεν; Όσο και να χτυπιέσαι δεν ασχολούμαι με την περίπτωσή σου.

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ rotten tomatoes 30/11/2010 11:40:51

          Έτσι μπράβο! Αγνόησέ με!
          Δείξε ανωτερότητα και μην μου απαντάς, όσο και να ...χτυπιέμαι!

  29. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 30/11/2010 01:30:34

    Δεν χρειαζόταν να γράψεις όλη αυτή την κωμική παρλάτα. Όταν γράφεις "σοβαρά" γελάω περισσότερο. Χα-χαα-χα!

  30. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 30/11/2010 09:59:36

    Και το πρωϊνό γέλιο μου είναι εξασφαλισμένο με τον "αντισυστεμικό" σαλτιμπάγκο mullins:

    "...But America is a creation of God, and as such, it cannot be abandoned to the Jewish parasites, the suffering of the gentile host must be relieved.
    THE TASK BEFORE US:
    Although I live in joy and peace, I know that America must be restored to Christ. I would like to free her from her bondage to Satan, in the metaphysical sphere, and from her bondage to the Jews, in the biological sphere. Although I have been freed from suffering through knowing Christ, I know what suffering is doing to my people, who have been robbed of everything, and who have been converted into mindless robots who mechanically perform tasks according to instructions implanted in them by a Jewish programming, and who respond to every question with a Jewish answer."

    Eustace Mullins, The Biological Jew.

    Χα-χαααα-χαα!!

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Professor Moriarty 30/11/2010 10:56:09

      Έγραφες κάποτε ως Dr Mengele?

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 30/11/2010 11:14:49

      ???? Μήπως χρειάζεσαι γιατρό; Λέω πάντως να αρχίσω να γράφω ως Eustace Mullins, χαα-χαα-χα!

  31. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 30/11/2010 12:50:26

    To 2008, όταν άρχισε η οικονομική κρίση, κορυφαίος Γερμανός Οικονομολόγος
    (διευθυντής ινστιτούτου έρευνας) προσπάθησε να κάνει μία σύγκριση μεταξύ
    της κρίσης του 1929 και τη σημερινή. Υποστήριξε ότι για την κρίση του 1929 φταίνε οι Εβραίοι και για τη σημερινή οι managers. Υπήρξε μία δριμύτατη αντίδραση από τους οικολόγους-πράσινους και το κεντρικό Ισραηλιτικό συμβούλιο

    http://www.welt.de/wirtschaft/article2629368/Ifo-Chef-vergleicht-Manager-Hetze-mit-Judenhass.html

  32. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 01/12/2010 12:45:08

    Ο άνθρωπος είναι ο απόλυτος οικονομικός πόρος.
    ----------------------------------------------------

    Human resources το λένε οι αγγλοσάξωνες. Ανθρώπινοι πόροι. Κυνισμός μαζί και ακριβολογία.

    Ο άνθρωπος είναι πόρος. Με την οικονομική έννοια. Μάλιστα είναι ο απόλυτος οικονομικός πόρος. Χωρίς την παρέμβαση του ανθρώπου κανένας φυσικός πόρος δεν μπορεί να έχει ή να αποκτήσει αξία. Ο άνθρωπος και η ανθρώπινη εργασία είναι ο απαραίτητος όρος και ο καταλύτης που μεταμορφώνει τους φυσικούς πόρους, όπως τα μεταλλεύματα και τα ορυκτά, τα χωράφια και τις σοδειές, την ξυλεία των δασών, το νερό των ποταμών, την πέτρα την ίδια, σε κάτι με αξία. Σε πλούτο.

    Οι πόλεμοι, μικροί και μεγάλοι, δεν γίνονται μόνο για τους φυσικούς πόρους. Γίνονται βασικά για την κυριαρχία πάνω σε μεγάλους πληθυσμούς ανθρώπων. Ουσιαστικά όλη η παγκόσμια διαμάχη ιστορικά έχει μία και μόνη επιδίωξη. Την κυριαρχία επί ανθρώπων. Ολα τα άλλα είναι άχρηστα και ασήμαντα χωρίς τους ανθρώπους που μεταβάλλουν την πέτρα ή το ορυκτό σε κάτι χρήσιμο. Σε αξία και πλούτο.

    Το ίδιο το χρήμα, ιδίως στις νεότερες μεταλλάξεις του σε ένα απλό χαρτονόμισμα χωρίς αντίκρυσμα σε κάτι άλλο, έχει ελάχιστη αξία χωρίς ανθρώπους που να μοχθούν για να δώσουν πραγματική αξία σε φυσικούς πόρους. Για τον λόγο αυτό, στο παγκόσμιο σύστημα, το χρήμα είναι κάτι που έρχεται δεύτερο. Το πρωτεύον είναι η κυριαρχία. Ο έλεγχος. Ο έλεγχος μεγάλων πληθυσμών. Διότι μόνο ο άνθρωπος είναι ο απόλυτος οικονομικός πόρος.

    Αυτό που λέμε κράτος, με την σύγχρονη αλλά και την πολύ παλιά του έννοια, δεν είναι παρά ένας μηχανισμός εξουσίας στον οποίο ανήκουν οι άνθρωποι που κατοικούν μια συγκεκριμένη περιοχή. Το κράτος χρειάζεται ανθρώπους να το υπακούν. Υπηκόους. Οι άνθρωποι παράγουν τον πλούτο που το κράτος συλλέγει και διανέμει σύμφωνα με δικά του κριτήρια και λογικές.

    Μέσα από αυτό το πρίσμα μπορούμε να δούμε το κράτος, από το πρώτο και αρχέγονο μεγάλο γεωργικό κράτος της αρχαιότητας ως το σύγχρονο κράτος, ως ένα αγρόκτημα εκτροφής ανθρώπων. Σαν την “Φάρμα των ζώων” του Τζωρτζ Οργουελ. Τα αγροκτήματα και οι φάρμες έχουν βέβαια ιδιοκτήτες. Το ίδιο και το κράτος. Εχει και αυτό ιδιοκτήτες. Το σύγχρονο κράτος δεν είναι μια κοινωνικοποιημένη ιδιοκτησία φυσικά.

    Ιστορικά ο άνθρωπος ως οικονομικός πόρος και η σχέση του με την παραγωγή δεν παρέμεινε βέβαια σταθερή και χωρίς αλλαγές. Ούτε οι μορφές συλλογής του παραγόμενου πλούτου. Αυτό που παρέμεινε ίδιο είναι η διανομή του πλούτου. Τον πλούτο που παράγει ο άνθρωπος ως οικονομικός πόρος βασικά νέμονται οι ιδιοκτήτες του κράτους και οι βοηθοί τους. Οι ιδιοκτήτες του κράτους δεν είναι αναγκαστικά και οι κυβερνήτες του. Συχνά παραχωρούν αυτή την κοπιαστική και δευτερεύουσα εργασία σε πρόθυμους υπαλλήλους τους.

    Αρχικά οι περισσότεροι ανθρώπινοι πόροι, οι άνθρωποι, ήταν δούλοι. Πρόσωπα χωρίς καμμία ελευθερία. Με ιδιοκτήτη. Ο οποίος είχε σε κάποιες περιπτώσεις δικαίωμα ζωής και θανάτου επάνω στους δούλους του. Οι δούλοι αυτοί, στα μεγάλα κράτη της αρχαιότητας αλλά και στην προχωρημένη αυτοκρατορική εποχή αγοράζονταν και πωλούνταν σε μεγάλες ποσότητες. Στην Μεσόγειο υπήρχαν τεράστιες υπεραγορές δούλων.

    Υπήρχε όμως πάντα ένα πρόβλημα. Η απόδοση των δούλων. Οι δούλοι δεν είχαν κάποιο σοβαρό κίνητρο ώστε να εργαστούν αποδοτικά πέρα από ένα όριο. Αλλά και σε κάποιες ιστορικές περιπτώσεις, όπως μετά το τέλος των ρωμαϊκών κατακτήσεων, οι μεγάλοι αριθμοί δούλων που έγιναν διαθέσιμοι, δημιούργησαν και άλλα προβλήματα. Οι δούλοι ήταν τόσοι πολλοί και τόσο φτηνοί που οι ιδιοκτήτες γης τους αγόραζαν σε μεγάλες ποσότητες για την καλλιέργεια στα αγροκτήματά τους, παραμελώντας την ανάπτυξη και των εκσυγχρονισμό των γεωργικών εργαλείων. Δηλαδή η υπερπληθώρα δούλων καθυστέρησε την τεχνολογική ανάπτυξη.

    Ετσι πορεύτηκε πάνω κάτω η ανθρωπότητα μέχρι τον μεσαίωνα. Αγροκτήματα εκτροφής ανθρώπων χωρίς καμμία ελευθερία και κανένα δικαίωμα.

    Μα το σημαντικώτερο παρέμενε πάντα η μικρή απόδοση των δούλων. Επρεπε να βρεθεί ένα κίνητρο ώστε η φάρμα των ανθρώπων να αποδώσει καλύτερα. Το κίνητρο που επιλέχτηκε ήταν να δοθεί στον δούλο περιορισμένη ελευθερία και ιδιοκτησία. Ετσι ο δούλος και η οικογένειά του συνδέθηκε με το χωράφι αναπόσπαστα. Θεωρήθηκε μέρος του κτήματος που ορίστηκε να καλλιεργεί. Πώληση και αγορά του κτήματος περιλάμβανε και τους δούλους που το καλλιεργούσαν. Ο δούλος έγινε δουλοπάροικος. Παρήγαγε από μόνος του και με δικά του τεχνικά και οικονομικά μέσα, χρησιμοποιώντας ένα κτήμα που του “ανήκε” τύποις μόνο. Απόκτησε όμως την υποχρέωση να πληρώνει βαρύ φόρο στον πραγματικό ιδιοκτήτη του κτήματος. Εναν αναλογικό φόρο πάντα. Αλλά τώρα είχε τουλάχιστον κίνητρο να γίνει πιο αποδοτικός. Οσο πιο πολύ παρήγαγε τόσο περισσότερο του έμενε. Θεωρητικά πάντα.

    Αυτό το σύστημα διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων έμεινε σε ισχύ μέχρι το τέλος του μεσαίωνα και το έμπα στην βιομηχανική εποχή. Οι τελευταίοι δουλοπάροικοι στην ευρωπαϊκή ήπειρο υπήρχαν στην τσαρική Ρωσία και “απελευθερώθηκαν” με την επανάσταση των μπολσεβίκων.

    Η μικρή απόδοση των δουλοπάροικων συνέχιζε να παραμένει ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Πέρα από αυτό οι αλλαγές στις συνθήκες παραγωγής από την αγροτική στην βιομηχανική οικονομία, δεν βοηθούσε στο να διατηρηθεί το παλιό σύστημα. Επρεπε να γίνει μια νέα διαρρύθμιση. Μια διαρρύθμιση που θα συνέχιζε να αποδίδει τουλάχιστον το ίδιο καλά με το παλιό σύστημα. Κρατώντας πάντα τον ανθρώπινο πόρο στην θέση του δούλου με κάποιον τρόπο. Οπως και έγινε.

    Ο ανθρώπινος πόρος “απελευθερώθηκε”. Απόκτησε την ιδιότητα του πολίτη στο εθνικό κράτος. Το δε κράτος μεταμορφώθηκε και αυτό για να ταιριάζει στις νέες συνθήκες. Από την απολυταρχία πέρασε στον κοινοβουλευτισμό.

    Στον ανθρώπινο πόρο δόθηκε η δυνατότητα του να έχει ιδιοκτησία πραγματικά δική του αλλά και αυτόνομη οικονομική δράση και παρουσία μέσα στην οικονομική διαδικασία. Να παράγει και να κερδίζει για τον εαυτό του και μόνο. Ελεύθερος πια από τα παλιά δεσμά. Αυτό ήταν ένα πολύ ισχυρό κίνητρο. Το οποίο κινητοποίησε τον ανθρώπινο πόρο στο να αυξήσει την αποδοτικότητα της παραγωγής του. Σε συνδυασμό με άλλα μέτρα, όπως την ελεύθερη πρόσβαση στην παιδεία και την τεχνολογία, την δυνατότητα σύστασης επιχειρήσεων, ο πλούτος που ο ανθρώπινος πόρος παράγει, είναι για πρώτη φορά τέτοιας μεγάλης έκτασης και υψηλής ποιότητας.

    Οι ιδιοκτήτες του κράτους παρέμειναν οι ίδιοι. Οχι μόνοι οι ίδιοι ως οικονομική τάξη αλλά σε πολλές περιπτώσεις είναι οι ίδιες οικογένειες που υπήρξαν ιδιοκτήτες κρατών κατά των μεσαίωνα που συνεχίζουν, με επιγαμίες φυσικά, από την ίδια κοινωνική θέση ισχύος. Υπάρχουν υποψίες, στη σφαίρα της συνωμοσιολογίας βέβαια μέχρι να βρεθούν ιστορικές αποδείξεις, ότι η διαδοχή αυτή των ιδιοκτητών συνεχίζεται βιολογικά από την αρχαιότητα.

    Αυτές οι κοσμογονικές αλλαγές της θέσης του ανθρώπινου πόρου στο σύγχρονο εθνικό κράτος καθώς και οι αναγκαίες πολιτειακές αλλαγές, έφεραν και μεγάλες αλλαγές στην συλλογή του παραγόμενου πλούτου εκ μέρους των ιδιοκτητών του κράτους. Η συγκομιδή του παραγόμενου πλούτου έγινε πιο εκλεπτυσμένη και γι’ αυτό πιο δυσδιάκριτη.

    Κύριο μέσο έγινε τώρα ο άμεσος φόρος και γενικά ο φόρος. Πολύ αποδοτική συγκομιδή, και από παλιά δοκιμασμένη. Τώρα όμως μπήκε σε εφαρμογή μια πολύ μοντέρνα τεχνολογία συλλογής του παραγόμενου πλούτου. Η χρηματοπιστωτική οικονομία. Βασικά ο μισθός ως αντίτιμο για μια ορισμένη ποσότητα εργασίας. Η εργασία του ανθρώπινου πόρου έγινε και αυτή εμπόρευμα. Και καθώς οι ιδιοκτήτες του κράτους έχουν την ισχύ, καθορίζουν και την τιμή της.

    Ομως το υπερόπλο της συλλογής είναι άλλο. Η πίστωση. Οι τράπεζες και τα δάνεια δηλαδή. Οι τράπεζες, ιδιωτικές (όλες οι τράπεζες είναι ιδιωτικές) και κάτω από δήθεν κοινωνικό-κρατικό έλεγχο, είναι η κατάληξη του μεγαλύτερου μέρους του παραγόμενου πλούτου των κοινωνιών, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Οι ίδιες οι τράπεζες δεν παράγουν τίποτε. Απλώς ενεργούν ως μεσάζοντες στην αναγκαία για μια χρηματοπιστωτική κοινωνία, ροή του χρήματος. Στην πίστωση. Και φυσικά πίσω από τις τράπεζες βρίσκονται οι παλιοί και οι νέοι ιδιοκτήτες του κράτους.

    Αυτοί που από την αρχαιότητα καρπώνονται τον πλούτο που παράγει ο ανθρώπινος πόρος.

    Συνοψίζοντας, η οικονομική διαδικασία δεν αποκαλύπτει τα μυστικά της με την πρώτη ματιά. Ο ανθρώπινος πόρος είναι ο πιο πολύτιμος οικονομικός πόρος. Η βασική διαμάχη, ιστορικά και παγκόσμια, δεν είναι για την οικονομία και τους φυσικού πόρους έτσι γενικά και αόριστα. Αλλά είναι για την κυριαρχία και τον έλεγχο του μόνου οικονομικού πόρου που έχει αληθινή αξία. Του ανθρώπινου πόρου. Του ανθρώπου. Που συνεχίζει να ζει στο “Αγρόκτημα εκτροφής ανθρώπων”.

    Η κυριαρχία επί των ανθρώπων είναι το παντοτεινό ζητούμενο.

    Θραξ Αναρμόδιος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.