Η ορφανή Δεξιά
13/07/2014 06:00
του Φαήλου Κρανιδιώτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ορφανή Δεξιά

Οι ψηφοφόροι που περίμεναν τις σημαίες των εθνικών ιδεών να κυματίσουν, οι νοικοκυραίοι άνθρωποι που θέλουν τάξη και ασφάλεια και συντριβή της βίας και των δύο άκρων, τα εκατομμύρια των Ελλήνων που επιθυμούν μια πανηγυρική διατύπωση για την Γενοκτονία του Ελληνισμού από την Τουρκία, νοιώθουν ορφανοί.

Όταν ξεκίνησε ο εσωκομματικός προεκλογικός αγώνας το 2009 δεν είχαμε τίποτα. Το χρήμα, τα κανάλια, οι μεγάλες εφημερίδες, η συντριπτική πλειοψηφία βουλευτών και στελεχών, ακόμη κι οι «αδέκαστοι» δημοσκόποι, ήταν απέναντι. Ο Αντώνης Σαμαράς κέρδισε αυτόν τον αγώνα, ενώ ξεκίνησε πολλά μήκη πίσω, γιατί κέρδισε την κοινωνία. Και την κέρδισε κυρίως υποσχόμενος την έπαρση των σημαιών των ιδεών μας, το τέλος της οικογενειοκρατίας, το τέλος της συνεχούς υποχώρησης μέσα στην κοινωνία εμπρός σε μια παρηκμασμένη αριστερά, βροντόσαυρο μιας άλλης εποχής. Εξήγγειλε το τέλος της «ενοχικής δεξιάς», το οποίο όμως δεν ήρθε ποτέ.

Ενώ αντισυστημικά και κόντρα στο όλο σύστημα διαπλοκής και εξουσίας κέρδισε την Προεδρία της ΝΔ, στην πορεία συγκρούστηκαν γύρω του δυο αντιλήψεις. Από τη μια, αυτή που έλεγε πως εξίσου αντισυστημικά και ρηξικέλευθα θα γίνει Πρωθυπουργός και θα κερδίσει την θέση του στην Ιστορία επιλύοντας τα μεγάλα προβλήματα της χώρας, μεταρρυθμίζοντας την, πάντοτε όμως με ένα εμφατικό πατριωτικό πρόσημο σε κάθε πράξη, σε κάθε πολιτική. Από την άλλη, ήταν η αντίληψη που του έλεγε, «θυμάσαι τότε που τα έβαλες με όλους και βρέθηκες στην έρημο για τόσα χρόνια; Τώρα λοιπόν να τα έχεις καλά με όλους, για να γίνεις Πρωθυπουργός». Μοιραίοι άνθρωποι, μοιραίες συμβουλές, στο τέλος όμως ταμείο κάνει αυτός που τις δέχεται. Διότι Πρωθυπουργός θα είχε γίνει και τότε, αλλά σαρωτικά αυτοδύναμος. Οι αρχιτέκτονες του παρά κάτι 19% του Μαΐου του 2009 ζαλίστηκαν με το αποτέλεσμα αλλά δεν έμαθαν τίποτε. Μας έσωσε ο μεγάλος μας κομματάρχης, ο Τσίπρας, που με τα παλαβά που έλεγε φόβισε τον λαό και τον Ιούνιο συσπείρωσε πάλι μέρος της βάσης μας. Να τον έχει καλά ο Γιαραμπής κι ο Ρεσούλης να κόβει δευτερόλεπτα από τον Σκουρλέτη και να του δίνει χρόνια. Έτσι, οι διαπραγματευτές κι εισηγητές των πολλών μικρών συμβιβασμών, που ως άθροισμα κάνουν συνήθως μια ολάκερη ήττα, ξέχασαν την σφαλιάρα του Μαΐου κι ανέλαβαν να διαπραγματευτούν την σχέση με το εναπομείναν ΠΑΣΟΚ, με ρεσιτάλ νέων συμβιβασμών. Η σχέση συνοψίζεται στο λαϊκόν «τα δικά τους δικά τους και τα δικά μας πάλι δικά τους».

Το σημαντικό όμως δεν είναι ο καταμερισμός στην πίτα της εξουσίας. Άλλωστε η εκβιάζουσα μειοψηφία πάντοτε τσιμπάει κάτι παραπάνω και δεν αμφισβητεί κανείς πως και στο ΠΑΣΟΚ υπάρχουν ικανοί. Πχ η Φώφη Γεννηματά ή ο Μανιάτης, συμφωνείς ή διαφωνείς μαζί τους, αποδείχθηκαν σοβαροί άνθρωποι, σε αντίθεση με το υπερφυσικό προβληματικό εγώ του κυρίου Αντιπροέδρου, που επέλεξε να περιφέρεται και να τον εκπροσωπεί μια μυαλοφυγόδικη που σιχαίνεται τη γη που πατάει και μια ηγετική ομάδα σκέτος κατιμάς. Ανδρουλάκης και άλλα χλωμά πρόσωπα, που η Ιστορία δεν θα σκουπίσει ούτε τα παπούτσια της πάνω τους. Το απόλυτο κενό στην πολιτική.

Εντάξει, λοιπόν, ο γέγονε, γέγονε. Κάναμε δυο εκλογές κι οι αριθμοί επέβαλαν αυτή τη συνεργασία. Η εξέλιξη της όμως και οι συνεχείς υποχωρήσεις ακόμη και στις λεπτομέρειες μπροστά στις εμμονές του Βενιζέλου κι ενός μηντιακού συστήματος, που κυριαρχείται από την ανακυκλωμένη κολωνακιώτικη αριστερά, βήμα – βήμα, αποσυσπειρώνει την βάση μας. Θα μας πάρει μαζί του.

Ο κόσμος λίγο πολύ αντιλαμβάνεται πως στην οικονομία τα περιθώρια δεν είναι μεγάλα, όμως πχ η επίδειξη «τσαμπουκά» στις καθαρίστριες, θα μπορούσε να λείπει. Η κοινωνική δικαιοσύνη δεν γράφει στην ούγια «Αριστερά» κι ο νόμος της ζούγκλας δεν είναι «δεξιά» επιλογή. Είναι ντροπή που ακόμη δεν έχει λυθεί το ζήτημα αυτών των γυναικών με κοινή λογική.

Στα άλλα ζητήματα όμως, που έχουν εθνική χροιά, και που μπορούν και πρέπει μα γίνουν άλλα, ο κόσμος μας απογοητεύεται κάθε μέρα.

Δείτε το γεφύρι της Άρτας, τον περίφημο αντιρατσιστικό νόμο. Το ΠΑΣΟΚ, τα ρέστα της ΔΗΜΑΡ, κάτι πυροβολημένοι συριζαίοι, όχι όλοι, και ότι πιο ξεπλυμένο υπάρχει στα ΜΜΕ και στις ανθελληνικές κλίκες των Πανεπιστημίων, δεν έχουν κανένα πρόβλημα να τιμωρείται η αμφισβήτηση του εβραϊκού Ολοκαυτώματος αλλά αρνούνται πεισματικά την πανηγυρική διατύπωση για την τιμωρία της αμφισβήτησης του Ολοκαυτώματος των Χριστιανών της Μικράς Ασίας, της Γενοκτονίας του Ελληνισμού από το τουρκικό καθεστώς! Κι αυτή την κατάπτυστη θέση την βαφτίζουν «προοδευτική» και «εθνικιστές» όσους αντιλέγουν. Λυπάσαι να χαραμίσεις και το σάλιο σου. Ο λόγος; Μην ενοχληθούν οι ισλαμοφασίστες της Άγκυρας!

Σε μια χώρα, που τουλάχιστον το 1/3 του πληθυσμού έχει προγόνους πρόσφυγες, επιζώντες αυτής της Γενοκτονίας, η υποτιθέμενη Δεξιά παίζει τις λίλιζες με τις ντροπιαστικές αυτές απόψεις, προσβολή στο αίμα των προπατόρων εκατομμυρίων Ελλήνων.

Συμπληρώθηκαν επίσης δυο χρόνια διακυβέρνησης κι ακόμη δεν βρέθηκε το μελάνι κι η μπογιά, για να επανατοποθετηθεί το «Εθνικής» στο Υπουργείο Παιδείας. Θα θιγεί άραγε η βαριά αριστεροσύνη του Λοβέρδου;

Η στάση μας απέναντι στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας είναι κι αυτή ενδεικτική πως το σαράκι των απαξιωτικών και μηδενιστικών απόψεων έχει φτάσει και σε κάτι ημέτερους χαζοχαρούμενους «νεοφιλελεύθερους». Διπλές περικοπές, παρά τις περί του αντιθέτου υποσχέσεις, απαξιωτική συμπεριφορά. Έπρεπε να φτάσουμε στο Συμβούλιο Επικρατείας για να ψάξουμε για λύσεις;

Και σε όσους κάνουν τους έξυπνους, θα το πω απλά: μαλώνουμε και χάνουμε μεγάλο μέρος των γιατρών, των φαρμακοποιών, των στρατιωτικών, των αστυνομικών κλπ. Κομμάτι κομμάτι παίζουμε ξύλο με την πλειοψηφία της κοινωνίας. Ποιος θα μας ψηφίζει, λεβέντες μου; Τα «μαθηματικά μοντέλα» σας, που, πχ για τον Μάϊο του 2012 προέβλεπαν νίκη με 32% - έπεσαν έξω μόλις 13% - προβλέπουν κι εξωγήϊνους δεξιούς ψηφοφόρους;

Η περίφημη ιστορία με τις ποινικές διώξεις των βουλευτών της ΧΑ εξελίσσεται σε τραγέλαφο με …κυνηγετικές καραμπίνες, που είναι καλές για να ληστέψεις βενζινάδικα αλλά πραξικόπημα δεν κάνεις, αλλά και σε κακό καυγά με τον εαυτό μας, τη βάση της παράταξης, που ούτε χιτλερική είναι, ούτε άρβυλα φοράει, ούτε θέλει μαχαιροβγάλτες. Της είναι όμως ακατανόητο γιατί η οργανωμένη βία της άλλης πλευράς αντιμετωπίζεται πολλά κλικ κάτω και ο υπερβάλλον ζήλος με επιχειρήματα που προκαλούν θυμηδία στους νομικούς κύκλους. Κι αυτή, το επαναλαμβάνω είναι μια κατεξοχήν φιλοχρυσαυγίτικη πολιτική, διότι αδικούμενοι ηρωοποιούνται. Κι επειδή πάλι δεν καταλαβαίνουν, όσοι υστερικά θα φωνάζουν πάλι, το κάνω ψιλά: με αυτά που γίνονται, τον τρόπο και το εύρος των διώξεων, με επικέντρωση σε στοιχεία της προσωπικότητας και των ιδεών (!!) των κατηγορουμένων, αυξάνεται σταθερά η δύναμη της ΧΑ. Συνεχίστε έτσι για να της δώσετε διψήφιο ποσοστό.

Οι ψηφοφόροι λοιπόν που περίμεναν τις σημαίες των εθνικών ιδεών να κυματίσουν, οι νοικοκυραίοι άνθρωποι που αγαπούν τις Ένοπλες Δυνάμεις και την Αστυνομία και θέλουν τάξη και ασφάλεια και συντριβή της βίας και των δύο άκρων, τα εκατομμύρια των Ελλήνων που επιθυμούν μια πανηγυρική διατύπωση για την Γενοκτονία του Ελληνισμού από την Τουρκία, νοιώθουν ορφανοί.

Οι Έλληνες κι ανάμεσα τους, όχι μόνον νεοδημοκράτες αλλά και πολλοί που κάποτε ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ, στην συντριπτική πλειοψηφία τους, θεωρούν αδιανόητο να καταθέτει η Τουρκία επίσημο έγγραφο, όπου, όπως αποδείχθηκε, δεν αποκαλεί μόνο «εκλιπούσα» την Κυπριακή Δημοκρατία αλλά βάζει σειρά ζητημάτων, που προάγουν τις επεκτατικές βλέψεις της επί του όλου Ελληνισμού και να μην υπάρχει έγγραφη ξεκάθαρη απάντηση μας. Δεν μπορεί αυτό να συμβαίνει με Πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά και δεν είναι πειστική κι αξιοπρεπής απάντηση να απαντάμε «ε, έκανε του κεφαλιού του ο ΥΠΕΞ».

Όλοι αυτοί οι «ορφανοί» πατριώτες, ήδη δεν περιμένουν. Φεύγουν. Κι αν συνεχίσουμε έτσι και τα εθνικά συμφέροντα θα υποστούν βλάβη και η παράταξη.

Η πολιτική είναι η διαχείριση των συμβόλων. Έστω και τώρα, ας τα διαχειριστούμε όπως πρέπει, συνολικά, δυναμικά. Αλλιώς μην κλαψουρίζει κανείς βλέποντας την ΧΑ να ανδρώνεται όλο και περισσότερο και ίσως να ανοίγει χώρος και για άλλα σχήματα.

Θα σας το πω όσο πιο εμφατικά γίνεται, για να το καταλάβουν κι οι σύμβουλοι κι οι παρακοιμώμενοι, που λένε «τζιζ τα εθνικοπατριωτικά, θα μας που ακροδεξιούς». Ήμουν νιος και γέρασα. Αδέρφια, ο Σαμαράς ακόμη κι αν αφήσει γένια διπλάσια από τα δικά μου, φορέσει τα φυσεκλίκια και το καλπάκι του Βελουχιώτη, βγαίνει κάθε απόγευμα σαν τον Άδωνι κι ωρυόμενος διαβάζει στον λαό Μαρξ και Λένιν κι εθνικοποιήσει τα πάντα, πάλι ακροδεξιό θα τον λένε. Γι’ αυτό λέω, γράψτους, κάνε την δουλειά με τόλμη, απευθύνσου με συνέπεια λόγων κι έργων στον λαό σου κι αυτός θα γράψει τους υβριστές εκεί που δεν βλέπει ο ήλιος. Τα ίδια δεν λέγανε τον Νοέμβριο του 2009 κι είχαν το σύμπαν μαζί τους κι εμείς μόνο το διαδίκτυο; Ε, ψωνίσανε από σβέρκο. Συνεπείς πατριωτικές πράξεις και θα ηχούν εσαεί στα αυτιά των Ελλήνων σαν τις καμπάνες τις Αγιάς Σοφιάς. Αλλιώς το κενό θα το καλύψουν άλλοι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 13/07/2014 07:24:14

    Μαλώνετε και χάνετε μεγάλο μέρος των γιατρών, των φαρμακοποιών, των στρατιωτικών (των υψηλόμισθων του γραφείου...), των αστυνομικών (των υψηλόμισθων που δεν ξεμυτάνε απο το γραφείο και έχουν αγκαλιά το αρκουδίσιον...). Ξεχάσατε όμως τους δικαστικούς και τους μανδαρίνους της τακτικής και πρυτανικής βαθμίδας των πανεπιστημίων... Γι΄αυτούς σας κόφτει. Όχι όμως για τους εργάτες, όχι για τους δασκάλους, όχι για τα "μπλοκάκια", όχι για τον νεαρό απλό αστυνομικό των 700 που σκοτώνεται σαν το σκυλί απο τον ληστή στο δρόμο. Και προπαντός, όχι για τον μακροχρόνια άνεργο ή τον ιδιωτικό υπάλληλο με 1 χρόνο καθυστερηση μισθοδοσίας. "Ευτυχώς", για τις καθαρίστριες φρόντισαν οι (χωρίς νομιμοποίηση εκ του αποτελέσματος - οι αποφάσεις τους παράγουν και άλλους ανέργους) δικαστικοί, κι έτσι μπορείτε να πέιτε έναν καλό λόγο γι αυτές... Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι. Δεν καταλάβατε τίποτε, πως, για ποιούς και γιατί έγινε το πάρτυ αρχοντοχλίδας και σκληρής κοινωνικής ανισότητας 30 χρόνων και βάλε.

  2. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 13/07/2014 07:30:24

    "Η πολιτική είναι η διαχείριση των συμβόλων" Αρκετά σύμβολα μας τάισαν δεξιοί και πάσοκες, 40 χρόνια. Ο μάστορης σ΄αυτό ήταν ένας, ο Άντριου Παπάντριου. Οι λοιποί, απλοί μιμητές. Ελεύθερα. Συνεχίστε να τα διαχειρίζεστε. Μέσα στην ιδεολογική γυάλα σας. Ο κόσμος είναι πια αλλού, μακριά, κανέναν δεν ενοχλείτε πιά.

    • George Ν avatar
      George Ν @ Uncle Stgm 14/07/2014 06:44:23

      Πραγματικά ακατανόητη αυτή η φράση που νομίζω ότι επιπλέον έχει και Γαλλική σοσιαλιστική καταγωγή. Μου διαφεύγει γιατί είναι δεξιά μια πολιτική υπέρ της νομεκλατούρας του Ελληνικού σοβιετ. Θα περίμενα στο άρθρο κριτική κατά του περιορισμού των εξοπλιστικών δαπανών, κατά της αναποτελεσματικότητας στην καταπολέμηση του εγκλήματος, κριτική για τον κρατισμό όλα αυτά δλδ που είναι η ουσία μιας δεξιάς πολιτικής και που όσο αυτό ενδιαφέρει, κερδίζουν και εκλογές.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ George Ν 15/07/2014 07:13:35

        Είναι αδύνατον σε ένα άρθρο να πραγματεύεσαι τα πάντα. Και τί σου είναι ακατανόητο; Όποια προέλευση και να έχει η φράση, σημασία έχει η αλήθεια της. Οι άνθρωποι αγωνίζονται και πεθαίνουν για τα σύμβολα τους, σημαίες, πρόσωπα, θεσμούς, οτιδήποτε συμβολίζει την πατρίδα τους, τις ιδέες τους. Άρα η διαχείριση τους είναι η ουσία της πολιτικής.

        • George Ν avatar
          George Ν @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 15/07/2014 09:09:56

          Τα σύμβολα είναι σημαντικά αλλά η διαχείρισή τους δεν πιστεύω ότι μπορεί να υποκαταστήσει πολιτικές, που για μένα είναι η ουσία της πολιτικής. Του πολιτικού/εκλογικού αγώνα, ίσως. Να δώσω ένα παράδειγμα: Όταν ο Βασιλικός στόλος επέστρεφε από τα Φωκλαντς, οι Αγγλικές σημαίες κυμάτιζαν παντού. Νίκησε όμως μόνο γιατί η Θάτσερ είχε αρνηθεί να παροπλίσει τα αεροπλανοφόρα όπως ζητούσαν οι Εργατικοί, αν και η Βρετανία είχε την μεγαλύτερη οικονομική κρίση με εκατομμύρια ανέργους και λίγο πριν είχε πάει στο ΔΝΤ. Έκοψε κράτος αλλά ο στόλος ήταν εκεί όταν χρειάσθηκε.

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/07/2014 07:52:53

    Eξ όσων γνωρίζω αντιρατσιστικό δεν έχει ψηφισθεί. Και δεν έχει ψηφισθεί γιατί δεν γίνονται κατανοητά απλά πράγματα. Η γενοκτονία των Ποντίων έχει αναγνωρισθεί από το 1994.Αφήνω κατά μέρος το γεγονός ότι ποτέ πριν δεν αποτέλεσε μέρος της εθνικής μνήμης της δεξιάς.Εκτός εάν πστεύετε ότι δεν υπήρξαν δεξιές κυβερνήσεις πριν το 1994. Εκείνο που συζητείται με τον αντιρατσιστικό νομοσχέδιο είναι η ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της άρνησης της γενοκτονίας και όχι η αναγνώρισή της.Δηλαδή όποιος την αρνείται να πηγαίνει μέσα.Αυτό λοιπόν δεν μπορεί να γίνει χωρίς προβλήματα.Οδηγεί κατευθείαν σε ελληνοτουρκική κρίση γιατί θα σημαίνει τη σύλληψη του οποιουδήποτε Τούρκου τουρίστα ή επισκέπτη ή μειονοτικού της Θράκης που θα αρνείται ότι έγινε γενοκτονία.Δεν είναι το πρόβλημα η Ρεπούση. Η διαφορά με το ολοκαύτωμα είναι ότι πίσω από την άρνηση του ολοκαυτώματος δεν υπάρχει κανένα σημερινό κράτος και μάλιστα το διάδοχο υπεύθυνο κράτος,η Γερμανία προτρέπει στην τιμωρία των αρνητών. Εάν δεν καταλαβαίνετε τη διαφορά και ότι δεν μπορεί να δημιουργήσετε εκ του μηδενός νέο ελληνοτουρκικό πρόβλημα φυλακίζοντας Τούρκους για ιστορικά θέματα καλύτερα αφήστε τα έτσι χωρίς κανένα αντιρατσιστικό. Και αυτό μάλλον έχει καταλάβει και η κυβέρνηση.

    • ΞΕΝΟΣ avatar
      ΞΕΝΟΣ @ ψυχραιμια 13/07/2014 11:48:40

      . Συμφωνούμε αν και ξεκινάμε απο διαμετρικά αντίθετες θέσεις φίλε Ψυχραιμία, και είναι το μόνο λάθος στο άρθρο κατα τη γνώμη μου. Κι αν ψηφίζονταν ο αντιρατσιστικός νόμος οχι μόνο δεν θα έπαιρνε ούτε ΜΙΑ επι πλέον ψήφο η ΝΔ, αλλά μάλλον θα έχανε μερικές. Διότι δεν αντιλαμβάνομαι και υποθέτω κανένας ψηφοφόρος σε τι θα βελτίωνε την οικονομική μας κατάσταση, που είναι ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ενα νομοσχέδιο που θα κυνηγάει κάποιους αρνητές του ολοκαυτώματος των Εβραίων? Μήπως οι Εβραίοι έταξαν στο Σαμαρά οτι αν το ψηφίσει θα μας διαγράψουν ενα μέρος απ' το χρέος? Αν ναί, κακώς δεν το ψήφισε. Αν δεν δίνουν δεκάρα, καλώς δεν το ψηφίζει...

    • MCA avatar
      MCA @ ψυχραιμια 13/07/2014 13:34:56

      Το να αρνείται κάποιος ότι έγινε μια γενοκτονία ή ένα ολοκαύτωμα είναι δικαίωμα του. Από πότε στην Δημοκρατία ποινικοποιείται η άποψη; Αν αυτό που λέει είναι χαζομάρα θα εισπράξει τον χλευασμό ή την αδιαφορία της κοινής γνώμης. Εύστοχα επισημάνατε ότι με το αντιρατσιστικό πάμε να δημιουργήσουμε προβλήματα με τους γείτονες εκεί που δεν υπάρχουν. Άλλο που δεν θέλουν και αυτοί.

    • Σπαθάριος avatar
      Σπαθάριος @ ψυχραιμια 13/07/2014 16:05:45

      Αγαπητέ φίλε λογική η σκέψη σου. Να μη δημιουργήσουμε λοιπόν θέμα με την γείτονα για ένα “ιστορικό”θέμα. Με την ίδια λογικήσωστά δεν αντιδρούμε για τις παραβιάσεις στο Αιγαίο, δεν επεκτείνουμε τα θαλάσσια σύνορα, δεν ανακηρύσσουμε ΑΟΖ, επιτρέπουμε στο προξενείο να κάνει τα παιχνίδια του στη Θράκη γιατί και όλα αυτά μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα . Μα είναι δικαίωμά μας, ως ανεξάρτητη χώρα , με όλες τις δημοκρατικές διαδικασίες να νομοθετούμε και είναι υποχρέωση όλων όσων βρίσκονται στο έδαφός μας να σέβονται και να υπακούν στους νόμους. Μα είναι δικαίωμά μας , ως ανεξάρτητη χώρα, να διεκδικούμε όσα από τις διεθνείς συμβάσεις δικαιούμεθα και οι άλλοι να σέβονται τα δικαιώματά μας. Μα έχουμε πίσω μας μια ιστορία, ένδοξες στιγμές, εθνική αξιοπρέπεια , προγόνους που έδωσαν τη ζωή και το αίμα τους για να υπάρχει αυτή η χώρα και το έθνος. Δεν είναι μέρος αυτά της εθνικής μνήμης; Η απεμπόληση όλων αυτών περιποιεί τιμή για εμάς; Ψύχραιμη και λογική αντιμετώπιση ή φοβικό σύνδρομο; Τουλάχιστον λοιπόν αν η παράταξη διακατέχεται από τέτοιο σύνδρομο ας βρει το ελάχιστο θάρρος να το πει . Να μάθουμε κι εμείς αν εχει δίκιο ο φίλος Κυθήριος παρακάτω που λέει ότι δεν είναι οι δεξιά ορφανή (πατριωτικών ιδεών; Λέω εγω) αλλά οι δεξιοί.

      • MCA avatar
        MCA @ Σπαθάριος 13/07/2014 18:19:59

        Οι Τουρκικές παραβιάσεις, η μη επέκταση των θαλάσσιων συνόρων, η μη ανακήρυξη της ΑΟΖ και τα παιχνίδια του Τουρκικού προξενείου στην Θράκη είναι σημερινά προβλήματα. Οι γενοκτονίες των Τούρκων εις βάρος των Ελλήνων όχι.Ανήκουν στην ιστορία την οποία πρέπει να θυμόμαστε γιατί τέτοια γεγονότα είναι δυνατόν να επαναληφθούν στο μέλλον. Οι γείτονες μας ανεξαρτήτως ποιόν έχουν στην εξουσία τρέφουν ένα ρατσιστικό τύπου μίσους κόμπλεξ για μας. Επιπλέον ανέκαθεν η Τουρκία αποτελούσε εμπόδιο στην ανάπτυξη της χώρας μας. Όμως η ποινικοποίηση της άποψης δεν εξυπηρετεί σε τίποτα. Μόνο αντικείμενο εκμετάλλευσης μπορεί να αποτελέσει από τους γείτονες. Φανταστείτε τον Ερντογάν ή κάποιο Τούρκο στρατηγό να μας κάνει μαθήματα δημοκρατίας !! Κάτι τέτοια περιμένουν διάφοροι πρακτορίσκοι για να μας δημιουργήσουν προβλήματα.

        • Σπαθάριος avatar
          Σπαθάριος @ MCA 14/07/2014 09:08:54

          Συγνώμη αλλά ο σεβασμός στο θάνατο εκατομμυρίων ανθρώπων είτε είναι Έλληνες είτε Εβραίοι είτε οποιασδήποτε άλλης εθνότητας ή θρησκείας δεν είναι άποψη είναι υποχρέωση προς το ανθρώπινο είδος. Όποιος δε, ασεβεί απέναντί τους πρέπει να υπόκειται όχι μόνο τη χλεύη αλλά και τη βάσανο της δικαιοσύνης. Η επιβολή του σεβασμού είναι υποχρέωση κάθε δικαίου και δεν πρέπει να εξαρτάται από μικροπολιτικά, εθνικά ή διεθνή, αλλά και φοβικά σύνδρομα της κάθε κυβέρνησης ή κομματικού σχηματισμού.

          • MCA avatar
            MCA @ Σπαθάριος 14/07/2014 21:01:57

            Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω.Η επικρότηση ενεργειών που οδήγησαν σε σφαγές ανθρώπων αποτελεί προσβολή της μνήμης αλλά και εξύβριση νεκρών. Πρέπει να τιμωρείται αυστηρά. Η άρνηση εγκληματικών γεγονότων μπορεί να είναι εξοργιστική , αλλά το ίδιο απωθητική είναι η τιμωρία της διαφορετικής άποψης. Δεν είναι Δημοκρατία αυτό.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ψυχραιμια 15/07/2014 07:16:22

      Σε βρίσκω τόσο σώφρονα και ευέλικτο, που μου έρχονται δάκρυα συγκίνησης.

  4. my way avatar
    my way 13/07/2014 08:07:01

    Το λάθος είναι ένα και μοναδικό και δεν μπορεί να αποδίδεται σε συμβούλους. Είναι η απίθανη μεταστροφή του Νοεμβρίου 2011, τότε που ο κακός πολιτικός εαυτός του Αντώνη Σαμαρά, θυμήθηκε ξανά, τις παλιές "δόξες" του και πήρε τη θέση του καλού, που είχε το πάνω χέρι και στις εσωκομματικές εκλογές του 2009 και οπωσδήποτε στα "Ζάππεια".

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ my way 14/07/2014 08:57:37

      O "καλός εαυτός" του αντιμνημονίου ήταν καλός μόνο για αντιπολίτευση.Αλλά το 2011 με το δημοψήφισμα του ΓΑΠ ετέθη και στον Σαμαρά το ερώτημα ή μνημόνιο και Ευρώπη ή έξω από την Ευρώπη (που δεν θα σήμαινε καν καθόλου μνημόνιο αλλά μνημόνιο μόνο από το ΔΝΤ λόγω έλλειψης συναλλάγματος μετά την επιστροφή στη δραχμή). Εάν λοιπόν παρέμενε στον "καλό εαυτό" θα κέρδιζε θριαμβευτικά τις εκλογές και θα καταστρεφόταν μετά.

      • my way avatar
        my way @ ψυχραιμια 14/07/2014 13:48:54

        Βρε Ψυχραιμία, αυτά έχουν λυθεί. Η Μέρκελ είχε πειστεί ότι GREXIT, σήμαινε ευρωπανωλεθρία και ενδεχόμενο παγκόσμιο domino. Δεν επενέβησαν άσκοπα Ομπάμα και κινέζοι. Μας τα είπανε, μας τα γράψανε, τα ίδια και τα ίδια θα λέμε;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ my way 15/07/2014 07:46:40

          Έχει παρεξηγηθεί το τι ακριβώς έχει λυθεί.Εκείνο που συνέβη είναι μετά από πιέσεις και αμφιταλαντεύσεις να απορρίψει η Μέρκελ το GREXIT σε περίπτωση που η Ελλάδα συμμορφωνόταν με τους όρους του PSI. Αλλά περίπτωση να παρέμενε ενώ δεν συμμορρφωνόταν,δηλαδή με αέναα ελλείμματα που θα τα κάλυπταν εσαεί οι Ευρωπαίοι φορολογούμενοι - γιατί αυτό σήμαινε παραμονή χωρίς μέτρα για να φθάσουμε σε πρωτογενές πλεόνασμα - δεν έπαιξε ποτέ ούτε ήταν δυνατόν να παίξει. Κανείς δεν μπορεί να απαιτήσει από κάποια κράτη να καλύπτουν μόνιμα τα ελλείμματα ενός άλλου κράτους.

          • my way avatar
            my way @ ψυχραιμια 15/07/2014 07:52:39

            Φτιάχνε εσύ σενάρια κατά το δοκούν, η ιστορία έγραψε άλλα γεγονότα. Το πως θα αντιμετωπιζόταν η κατάσταση είχε συμφωνηθεί με Μπαρόζο και Αλμούνια (η περίφημη χαρτοπετσέτα Παπαθανασίου) τα υπόλοιπα ήταν όλα, μα όλα φτιαχτά.

  5. airman avatar
    airman 13/07/2014 09:42:17

    Όταν ο κάθε παπα-Σούρας δίνει ρέστα από το βήμα της Βουλής για αγωνιστές της "ένοπλης πάλης", φυσικό είναι κάποιοι να νοιώθουν την ορφάνια! Όχι γιατί του επιτρέπεται - πολύ καλά κάνει και διατυπώνει δημοσίως με τον πιο επίσημο τρόπο τις απόψεις του - αλλά διότι "απαγορεύεται" κάποιος άλλος να αντιτάξει αυτό που έχει γράψει η ιστορία. Υ.Γ. Η ιστορία, απ' ότι "επιτρέπεται" ακόμα να ξέρω, πρέπει να περιλαμβάνει εκείνους που συμπαθούν ακούσματα του τύπου "Μύρισε θυμάρι και βασιλικό"!

  6. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 13/07/2014 09:55:12

    Εσύ Φαήλο γιατί κόπηκες από το ευρωψηφοδέλτιο? Λόγω του ότι έχεις μούσι? Ή επειδή είχες βάλει κιλά? Ακριβώς οι πατριωτικές σου ιδέες σου αποδοκιμάστηκαν ως ακροδεξιές και εθνικιστικές. Όλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες.

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 13/07/2014 20:52:57

      Μπα, μάλλον για τις απόψεις του για την τρόικα και τα οικονομικά κόπηκε.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kapar13 14/07/2014 22:20:53

        Στην τριγωνομετρία

  7. panas avatar
    panas 13/07/2014 11:14:53

    Η ικανότητα προσαρμογής είναι χαρακτηριστικό δείγμα ευφυίας και ωρίμανσης. Οι υπόλοιποι παραμένουν κολλημένοι σε εμμονές ή στις απόψεις της εφηβικής ηλικίας. Δεν με εξαιρώ... Πολλοί πολιτικάντηδες ξέρουν να καπηλεύονται αυτές τις εμμονές, είτε εθνικές, είτε θρησκευτικές, είτε ταξικές για να κάνουν καριέρες. Στο δια ταύτα: Εμείς οφείλουμε να συνενοηθούμε σε ένα ελάχιστο πλαίσιο που θα είναι ικανό να μας βγάλει από την μέγγενη που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η χώρα. Σ΄ αυτό το πλάισιο χωρούν πολλά από την έννοια του πατριωτισμού όπως τα καθορίζει ο Akenaton, αρκετά ταξικά του Τσίπρα, όπως και αρκετά που συγκινούν και τον Κρανιδιώτη. Να συνενοηθούμε, να βγάλουμε το κάρο από τη λάσπη και ας ασχοληθούμε μετά με τις εμμονές του καθένα μας. Είναι πολυτέλεια και δείγμα χαμηλού IQ να κολλάμε στην αγάπη της στρατιωτικής μπότας ο ένας, στις άγιες αυτορυθμιζόμενες αγορές ο άλλος ή να βγάζει καντήλες με την επιχειρηματικότητα ο παράλλος... ΥΓ1. Σοβαρή η Φώφη. Ωχ... ΥΓ2. Γερνάω...

    • my way avatar
      my way @ panas 13/07/2014 11:59:49

      Η Νέα Δημοκρατία ιδρύθηκε, πέτυχε εκλογικούς θριάμβους, κυβέρνησε και πρόσφερε στον τόπο, μένοντας μακριά από διχαστικούς βερμπαλισμούς, μακριά από διχαστικές πολιτικές. Ως Παράταξη, αυτοπροσδιοριζόταν ως Κεντροδεξιά, με ιδεολογία της το ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό. Μας λένε οι ακραιφνείς φιλελεύθεροι: "Δεν υπάρχει τέτοιος όρος στην βιβλιογραφία". Αυτό μας νοιάζει ή το πως ερμηνεύει και υλοποιεί ο καθιερώσας και οι περισσότεροι εκ των διαδόχων του, τον σχηματικό αυτόν όρο; Δηλαδή, το απαιτούμενο, κατά περίπτωση, μείγμα πολιτικών που συμβάλλει στην πρόοδο της χώρας και του λαού (Με κάποιες ανισότητες ναι αλλά πρόοδο όλων των κοινωνικών ομάδων, αποδεδειγμένα). Η Ν.Δ άσκησε, διαχρονικά, υπερήφανη και ρεαλιστική εξωτερική πολιτική, χωρίς κανείς Αρχηγός της να επαίρεται για το έργο του σε συνάρτηση με την δεξιοφροσύνη του. Συμπερασματικά, αν θέλεις να ανήκεις σ' αυτήν την μεγάλη παράταξη, πόσο μάλλον να ηγείσαι, στέκεσαι "πάνω από τις παραπλανητικές ετικέτες δεξιά - κέντρο - αριστερά", ανοίγεις τις φτερούγες σου σε όλους τους Έλληνες και διευρύνεις την πολιτική σου ακτίνα, προς όλες τις κατευθύνσεις. Υ.Γ1: Αφού είναι στο Υ.ΕΘ.Α, δεν θα ήταν σοβαρή; Υ.Γ2: Ευτυχώς, όχι μόνος σου!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ panas 13/07/2014 20:07:04

      και οι δούλοι ποιούν την ανάγκην φιλότιμον και "προσαρμόζονται". τα όρια μεταξύ των 2 δυσδιάκριτα. τι από τα 2 συμβάινει με την ελληνική πολιτική;

  8. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 13/07/2014 11:19:49

    Η Δεξιά αγαπητέ Φαήλο δεν είναι ορφανή,οι δεξιοί είναι. Η Δεξιά ούτε ορφανή ούτε πατριωτική είναι. Ίσως ήταν κάποτε,ο Σαμαράς,εσύ και κάποιοι άλλοι σίγουρα είστε,η Δεξιά όμως έχει πάψει πρό πολλού να εκπροσωπεί τους δεξιούς πατριώτες... Προ κρίσης,επί Καραμανλή αν θυμάμαι καλά,η Χαρά Νικοπούλου,δέν έτυχε καμμιάς υποστήριξης από το τότε Υπ.Παιδείας,από τους επίσημους τοπικούς και εθνικούς φορείς,στο εθνικό λειτούργημα που τελούσε στην ευαίσθητη περιοχή της Θράκης,αντί δε αυτών; διώξεις και εξευτελισμούς υπέστη και καμμία αναγνώριση και περιμένουμε εμείς τώρα μεσούσης της κρίσης,με κατεστραμμένη την εθνική συνείδηση των περισσοτέρων ελλήνων λόγω των δυσκολιών και της ανέχειας,να προβληματιστούν για την Εθνική μειοδοσία που συντελείται στα διάφορα Εθνικά θέματα; Πού είναι η Δεξιά τώρα να αφυπνιστεί η ίδια και να μας αφυπνίσει; Μην ψάχνεις Φαήλο,έρχονται εκλογές και προέχει να κατευναστεί η τρόϊκα,τα πατριωτικά μπορούν να περιμένουν.Οι απέναντι όμως δεν περιμένουν... Και ξέρεις κάτι,η προηγούμενη γενιά έχασε τον πατριωτισμό της εξαιτίας της ευμάρειας και έχει και η Δεξιά μερίδιο σ' αυτό. Η σημερινή γενιά χάνει τον πατριωτισμό επειδή δνε κάνουμε τίποτα μέσα στηνκρίση για να ξαναβρούμε τις ρίζες μας μπάς και περισώσουμε κάτι και έχει η Δεξιά την αποκλειστική ευθύνη γι' αυτό...

  9. Nik avatar
    Nik 13/07/2014 11:25:54

    Χαίρομαι που διαβάζω τέτοια άρθρα. Ο λόγος είναι ένας. Πριν από καιρό αν κάποιος σχολίαζε και εξέφραζε τις ίδιες απόψεις με αυτέ του άρθρου ίσως να είχε πρόβλημα με την δημοσίευση του σχολίου του. Αυτό σημαίνει πως οι απόψεις του κόσμου της ΝΔ, που ξαφνικά έπαθε ένα σοκ από όσα έβλεπε να συμβαίνουν γύρω του, άρχισαν να γίνονται πια ουσιαστικότερα αντιληπτές.

  10. ΞΕΝΟΣ.- avatar
    ΞΕΝΟΣ.- 13/07/2014 11:28:41

    .Πολύ σωστό το άρθρο και σχεδόν σωστές όλες οι διαπιστώσεις του, όσο και πολύ πετυχημένος ο συμβολισμός τηνςφωτό με τον πεθαμένο πλέον ελέφαντα. Ετσι συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις μεγάλες κρίσεις τις Ιστορίας αγαπητοί φίλοι. Η κρίση παίρνει μαζί με τις "παράπλευρες απώλεις" των καταστραφέντων πολιτών και τα κόμματα ΠΑΣΟΚ & ΝΔ που επέτρεψαν ή ακόμα και προκάλεσαν την κρίση, που κάποτε ήταν εχθροί και αντίπαλοι και τώρα συγκυβερνώντες, όσο κι αν αυτό μας στεναχωρεί και παρά τις εκκλήσεις μας για αφύπνιση. Το μόνο που απομένει, είναι τουλάχιστο να ευχηθούμε και να εργαστούμε απο κοινού πλέον ,ώστε το νέο που έρχεται να μην καταλήξει σαν το παλαιό που πεθαίνει...

  11. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 13/07/2014 11:30:32

    '' ...απευθύνσου με συνέπεια λόγων κι έργων στον λαό.'' Εύκολο είναι; Το τραίνο πέρασε κι εσύ ακόμα στέκεσαι διστακτικός στην αποβάθρα.... Μετά, όταν έχεις ισοπεδώσει με τις καταστροφικές επιλογές σου το σύμπαν, ποιός εκτός απ΄τους κολλητούς - ωφελημένους, μπορεί να δώσει στα λόγια σου βάρος και να εμπιστευτεί τις πρακτικές σου; Ποιός έφταιξε που έπαιξες με ζάρια πειραγμένα; Μονάχα Εσύ. Τώρα η κλεψύδρα σου έπεσε, έσπασε κι ο αέρας σκόρπισε μακριά την άμμο... Θέλει αρετή και τόλμη η άσκηση της εξουσίας με σεβασμό κι αξιοπρέπεια. Άλλος ο Βασιλιάς κι άλλο το πιόνι...... Μην μπερδεύεσαι.

  12. thouthou avatar
    thouthou 13/07/2014 11:41:44

    Ναι, αλλά έχουμε πολλά κενά... Ποιες είναι οι αποφάσεις; Γιατί ο Σαμαράς κινείται προς το "αναπόφευκτο" χαμογελώντας; Γιατί ο θεωρητικός της "επανελληνίσεως" Άδωνις, κατήντησε κυνικός ανοραμάτιστος αποτελεσματιστής; Γιατί το επιχείρημα της "επιβιώσεως" αρχίζει και τελειώνει εκεί, και όλα τα υπόλοιπα πάνε κατά διαόλου; Γιατί πέρα από τα "αναπόφευκτα", όλες οι δευτερεύουσες κινήσεις οδηγούν σε μέλλον όπου δεν θα υπάρχει η παραμικρή δυνατότητα εθνικοκοινωνικής ανασύστασης; Κάτι δεν πάει καλά στα βασικά, όχι στα διαδικαστικά.Δεν ξέρουμε τους εκβιασμούς, αλλά δεν βλέπουμε και την παραμικρή έκφραση "εγκλωβισμού"... Το ηλίθιο στρατήγημα της "πανστρατιάς", απέτυχε παταγωδώς. Ο διαχειρισμός και εξουσιασμός απορρόφησε εντελώς μια ανώριμη νεοδεξιά, που αυτοεγκλωβίστηκε. Χάσαμε την εκαιρία την προηγούμενη δεκαετία, για μια νέα δεξιά, που χρειάζεται χρόνο να δημιουργηθεί, να βρει τον εαυτό της, να μεστώσει ιδεολογικά κοινωνικά και ιστορικά, ξεκινώντας σιγά και σταθερά. Σήμερα θα υπήρχε χώρος που θα μεγάλωνε, θα αιμοδοτούσε, και θα "εκβίαζε"... Ας ελπίσουμε ότι δεν είναι αργά ακόμη...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ thouthou 14/07/2014 09:01:13

      Η "επανελλήνιση" δεν παράγει φαρμακα.Ούτε καν γενόσημα.Ούτε μειώνει τα έξοδα του προυπολογισμού.

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/07/2014 12:57:45

    @ ΞΕΝΟΣ Οι Εβραίοι δεν έταξαν φυσικά διαγραφή χρέους γιατί δεν μπορούν να κάνουν κάτι παρόμοιο. Πολλοί Εβραίοι όμως στην Αμερική είναι μέρος αυτού που λέμε "οι αγορές" όπου ελπίζουμε ή μάλλον έχουμε αρχίσει να βγαίνουμε για δανεισμό ώστε να μην έχουμε ανάγκη τα λεφτά του μνημονίου. Βέβαια τα λεφτά του κάποιος δεν τα βάζει κάπου μόνο και μόνο επειδή ψηφίζεις αντιρατσιστικά νομοσχέδια,πρέπει να υπάρχουν και στοιχεία καλής οικονομίας.Οι καλές σχέσεις βοηθούν πάντως.

    • MCA avatar
      MCA @ ψυχραιμια 13/07/2014 19:24:29

      Επιπλέον το Ισραήλ ίσως παίξει καθοριστικό ρόλο στην διαδικασία ορισμού και εκμετάλλευσης της Ελληνικής ΑΟΖ, ειδικά μεταξύ της θαλάσσιας περιοχής Ελλάδας και Κύπρου. Αν και διαφωνώ με την ποινικοποίηση της άποψης ειδικά όταν αφορά άσχετα γεγονότα με την χώρα μας, δεν μπορώ να αμφισβητήσω τις προθέσεις που έχουν στόχο την προώθηση των Εθνικών μας συμφερόντων. Ίσως όμως θα έπρεπε να εξηγήσει κάποιος στους κατά πάσα πιθανότητα πολύ στενούς συμμάχους μας στο μέλλον, ότι στην Ελλάδα δεν εκτιμάται ιδιαίτερα ο περιορισμός της ελευθερίας του λόγου. Εξάλλου εάν γινόταν μια δημοσκόπηση στην χώρα μας εάν οι Έλληνες επιθυμούν στενή συνεργασία με το Ισραήλ, η συντριπτική πλειοψηφία θα ήταν υπέρ αυτής.

  14. ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
    ΜΑΡΤΙΟΣ 13/07/2014 13:51:46

    Τόσο το άρθρο όσο και τα ακολουθούντα σχόλια αναδεικνύουν εμφαντικά πόσο ανεπαρκής είναι για να ηγείται τέτοιου κόσμου η σημερινή ηγεσία.

  15. κοινός νούς avatar
    κοινός νούς 13/07/2014 14:10:50

    Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον Φαήλο και το άρθρο του . Διαφωνώ με κάποια από τα σχόλια που μιλάνε περί υπερβάσεως των σχημάτων . Πράγματι ο Κων/νος Καραμανλής το 1974 σοφά ποιών θέλησε να ιδρύσει ένα νέο κράτος που δεν θα είχε μετεμφυλιακές εμμονές . Οι Αλλοι όμως δεν θέλησαν . Ο Ανδρέας ποντάρισε πάνω στα αισθήματα αδικίας που είχε δημιουργήσει το μετεμφυλιακό κράτος , δημιούργησε ένα κόμμα πραιτωριανών και λεηλάτησε το κράτος και την κοινωνία . Η Αριστερά θεώρησε ότι ήταν η ευκαιρία της δικαίωσης και είτε με τον μειλίχιο λόγο του Κύρκου , είτε με άλλους Ηγέτες , είτε και με την βία σε κάποιες περιπτώσεις πέτυχε ιδεολογική ηγεμονία επί 40 έτη , ξεπερνώντας ακόμα και την συντριβή της ιδεολογίας της με την πτώση του υπαρκτού Σοσιαλισμού . Το σύστημα αυτό με την εκμετάλλευση των κοινοτικών χρημάτων που φρόντισε η ΝΔ να μπούν στην χώρα , διόρισε , διέφθειρε , εκμαύλισε πολλούς . Επέτρεψε να δημιουργηθούν νταβατζήδες που ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις με τις ειδήσεις των 8 , θεοποίησε τον λαικισμό , μέχρι που τραβήχτηκε η πρίζα των δανεικών . Ολα αυτά τα χρόνια ο πατριωτισμός θεωρείτο παρελθόν , παρακμιακός , εκτός εποχής και συρμού , ενώ γύρω μας όλοι βασίζονται στον δικό τους πατριωτισμό . Είτε είναι πολεμικός , είτε ειρηνικός , είτε οικονομικός , είτε καταναλωτικός . Εμείς αμέριμνοι δεχόμαστε να προβάλλουν αλυτρωτισμούς οι ανύπαρκτοι , αλλά και οι υπαρκτοί . Να μας επιβάλλουν τι θα κάνουμε στην Δημοκρατία μας , που εμείς την εφεύραμε , αυτοί που χρησιμοποιούν την Δημοκρατία , τα ανθρώπινα δικαιώματα και την έννοια της τρομοκρατίας κατά το στενό τους συμφέρον . Και καλά κάνουν από την μεριά τους . Εμείς όμως γιατί τους ακολουθούμε . Δυστυχώς όπως έχω γράψει και άλλες φορές , οι βασιλικότεροι του βασιλέως , οι ηρακλείς του στέμματος , έχουν προσωπική ατζέντα με στόχο την προσωπική τους επιβίωση σε θέσεις εξουσίας γιά όσο περισσότερο καιρό γίνεται . Δεν τους ενδιαφέρει το επέκεινα . Δεν τους ενδιαφέρει που η ΝΔ σύρεται από τα αριστερά της σε νέο 1981 , αλλά και που μπορεί να οδηγήσει σε περίεργες ατραπούς αν ο Σύριζα το μόνο που θα μπορεί να πουλήσει στους ψηφοφόρους τους είναι η τιμωρία των μνημονιακών και των υπαρκτών η και ανύπαρκτων σκανδάλων . Αλλωστε η αφελέστατη αντιμετώπιση της ΧΑ έχει ανοίξει περίεργους δρόμους . Βλέπω σε άρθρα ΜΜΕ που έχουν στηρίξει την παρακμή στο παρελθόν ότι προσπαθούν να σύρουν την παράταξη σε κινήσεις που θα έχουν συνταγματικά προβλήματα . Μην ξεχνάμε ότι η απαγόρευση οποιουδήποτε κόμματος , σε αντίθεση με αυτό που έκανε ο Σοφός Καραμανλής , ανοίγει μιά πόρτα που δύσκολα κλείνει , ενώ οι οπαδοί και δυνητικοί ψηφοφόροι του απαγορευμένου , σίγουρα δεν πρόκειται να στηρίξουν τον απαγορεύσαντα , αλλά τον αντίπαλο του , δίνοντας του ίσως την αυτοδυναμία . Ακόμα ενώ οι παλαιοί ηγέτες της ΧΑ είχαν αδυναμίες με το παρελθόν τους , η απόσυρση τους από το προσκήνιο και η αντικατάσταση με νέους και άφθαρτους όπως οι ευρωβουλευτές , μάλλον καλό κάνει στην ΧΑ . Αρκεί να διαβάσετε τις δηλώσεις Φουντούλη που απαντά στον Παπαδημούλη και θα δείτε . Γενικότερα όσο και αν θέλουμε να ξορκίσουμε τις ιδεολογίες , αυτές παραμένουν εκεί , όπως και οι συγκρούσεις συμφερόντων των κρατών και τα παιχνίδια των μεγάλων και των ισχυρών κάνουν τον πατριωτισμό , προυπόθεση επιβίωσης .

  16. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 13/07/2014 14:27:17

    Φαήλο, Εξακολουθείς να αρθρογραφείς πάνω σε μία εντελώς λανθασμένη βάση. Όπως ήδη έχεις γράψει στο παρελθόν, το υπάρχον πολιτικό σύστημα έχει «πεθάνει». Δεν αναμένει λοιπόν ο λαός μία δεξιά κυβέρνηση, αλλά μία κυβέρνηση που θα φροντίσει για την «ανάστασή» του. Μην βαφτίζεις δεξιό τον νοικοκύρη που θέλει την ασφάλειά του, και την τάξη στην κοινωνία. Είναι λάθος σου. Αν βαφτίζεις πατριώτη αυτόν που ψηφίζει ΝΔ και προδότη αυτόν που ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ, είναι πάλι λάθος σου. Οι διαχωριστικές αυτές γραμμές έχουν πλέον σβηστεί. Και ο λαός έχει καταλάβει το κόλπο των διαχωριστικών αυτών γραμμών, που κρατούσαν τους ψηφοφόρους στο «μαντρί». Ο μέχρι πρότινος αρχισυνδικαλιστής της ΝΔ, δεν έχει κανένα πρόβλημα να ψηφίσει και να προπαγανδίσει υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ, για δικό του όφελος. Εσύ, από ότι συμπεραίνω από το άρθρο σου, είσαι ακόμη ένοικος του «μαντριού». Ο λαός θέλει μία διακυβέρνηση και ένα πρωθυπουργό που να εξυπηρετεί τα συμφέροντα της πλειοψηφίας. Όχι της κομματικής πελατείας. Αν τα συμφέροντα της πλειοψηφίας είναι να μειωθεί το κέρδος των φαρμακοποιών, οι μισθοί των στρατιωτικών κλπ., τότε θα πρέπει να μειωθεί. Δεν πρέπει να σκέφτεται ο πρωθυπουργός ότι «αυτοί είναι ψηφοφόροι μας, άρα μην τους ακουμπάτε». Αυτή ήταν η νοοτροπία μέχρι πρότινος, με τα γνωστά αποτελέσματα. Μην λαϊκίζεις και εσύ. Ευχαριστώ. ΥΓ. Αναμένω με αγωνία άρθρο σου με θέμα «Το τέλος των μονοκομματικών κυβερνήσεων».

  17. Ο Λαός Ξεχνά Τι Σημαίνει Αριστερά avatar
    Ο Λαός Ξεχνά Τι Σημαίνει Αριστερά 13/07/2014 15:19:10

    Δηλαδή Φαήλο, με λίγα λόγια, εμείς οι ''Ακροδεξιοί'' δεν έχουμε τίποτα πια να περιμένουμε, ε..;

  18. Βασίλης Β. avatar
    Βασίλης Β. 13/07/2014 15:24:11

    Για εμένα –και είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση- το γεγονός οτι αυτό το άρθρο με όσα εμπεριέχει ως κριτική, ακολουθεί το προχθεσινό των διαχειριστών με τον δεικτικό τίτλο «Η ευκαιρία της μεγάλης εξιλέωσης» καθώς και το γεγονός πως οι αναρτήσεις του Φαήλου φαίνεται να επανήλθαν ψηλά στην βιτρίνα της πρώτης σελίδας, ενδεχομένως να σηματοδοτεί οτι συνειδητοποιήθηκαν κάποια πράγματα, εσωτερικεύτηκαν πλέον, και βρισκόμαστε ίσως στις απαρχές μιας μεγάλης ζύμωσης εντός της παράταξης μετά τις επόμενες εκλογές, που θα έχει τεκτονικό αντίκτυπο σε όλη την πολιτική σκηνή και κατ' επέκταση στην ελληνική κοινωνία.

  19. "Μανώλης Πετράκης" avatar
    "Μανώλης Πετράκης" 13/07/2014 16:25:23

    Καμμία αντίρρηση να ποινικοποιήσουμε στην χώρα μας την άρνηση του Εβραϊκού Ολοκαυτώματος εάν όμως είμαστε σοβαρό κράτος και όχι μπανανία αυτό να γίνει στην βάση της αμοιβαιότητας και να ποινικοποιηθεί και στο Ισραήλ η άρνηση των δικών μας Ολοκαυτωμάτων (Ποντίων, Μικράς Ασίας, Χίου κ.λπ.). Για τον Αρμενίων, δεν με ενδιαφέρει, έχουν δικό τους κράτος, να νοιαστούν και να το προωθήσουν οι ίδιοι. Δεν θα λιβανίζουμε ξένα κόλυβα. Και να μπαίνουν και στην Ελλάδα και στο Ισραήλ φυλακή όσοι λένε π.χ. ότι θανατώθηκαν 2 ή 3 αλλά όχι 6 εκατομμύρια Εβραίοι και όμοια να μπαίνουν και στην Ελλάδα αλλά ΚΑΙ στο Ισραήλ φυλακή όσοι πουν (μετά την ψήφιση του νόμου) ότι στην Σμύρνη έγινε απλά ένας συνωστισμός στην προκυμαία ή όσοι αμφισβητήσουν το νούμερο που θα ορίσει επιτροπή στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, Εκκλησίας και Ποντιακών / Μικρασιατικών σωματείων (και αν σεβόμασταν τους νεκρούς μας θα έπρεπε ΗΔΗ να είχαμε ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ νούμερο, όπως έχουν οι Εβραίοι αλλά και οι Κύπριοι για τους αγνοουμένους τους).

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/07/2014 16:42:38

    @ κοινος νους Αφού συμφωνείς και θεωρείς τον Καραμανλή Α΄σοφό θα πρέπει να θυμάσαι ότι σε καμμία περίπτωση αυτός δεν πούλαγε αντιτουρκισμό.Αυτόν τον πούλαγε σε μεγάλες ποσότητες ο Ανδρέας Παπανδρέου που βύθιζε με τα λόγια το Χόρα. Η σημερινή κυβέρνηση και οι προσπάθειές της να μείνει η Ελλάδα στην ευρωζώνη θα είχαν την απόλυτη έγκριση του Καραμανλή Α΄που μόνος του σχεδόν έβαλε την Ελλάδα στην ΕΟΚ και πίστευε ότι η "Ελλάς ανήκει εις την Δύσιν". Όποιος είναι δεξιός και αισθάνεται ορφανός από τη σημερινή κυβέρνηση δεν είναι πάντως στην παράδοση του Καραμανλή.

    • κοινός νούς avatar
      κοινός νούς @ ψυχραιμια 13/07/2014 19:32:47

      Ο Καραμανλής , όταν ο Σμίτ του είπε ότι είναι δύσκολο να μπεί η Ελλάδα στην ΕΟΚ , του θύμισε ότι στην ΕΟΚ είναι η Γερμανία , παρ΄ όλο το πρόσφατο παρελθόν της . Και ακόμα δεν μιλάω περί αντιτουρκισμού , η οποιουδήποτε άλλου αντι-ισμού . Μιλάω γιά πατριωτισμό που δεν στρέφεται επιθετικά εναντίον κανενός , αλλά αμύνεται στις επιθέσεις των άλλων .

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ κοινός νούς 14/07/2014 09:05:07

        Και φυσικά απεδείχθη οτι δίκιο είχε ο Σμιτ αφού για να μείνεις στην ΕΟΚ δεν έχει καμμιά σχέση το παρελθόν αλλά η νοοτροπία και η ανταγωνιστικότητα.Και φαντάσου ότι αυτά λέγονταν πριν έλθει το ΠΑΣΟΚ.

  21. andy 30 avatar
    andy 30 13/07/2014 17:46:08

    πολυ ωραιο αρθρο αλλα παλι βλεπω μονο θεωρια.τιποτα πρακτικο τιποτα επι της ουσιας.

  22. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 13/07/2014 19:01:32

    Κύριε Κρανιδιώτη ποιός θα εμπνεύσει τη σημερινή Δεξιά??Μια Δεξιά που έχει γίνει...κομμάτια από λάθη πολύ μικρών πολιτικών, μικρού μεγέθους και βεληνεκούς που δεν αξίζουν δυστυχώς να ηγούνται της παράταξης που ίδρυσε ο αείμνηστος Κ.Καραμανλής. Σήμερα δεν υπάρχει ο ηγέτης που θα εμπνεύσει τη Δεξιά και θα βγάλει τη χώρα από το αδιέξοδο. Αυτό ισχύει για όλα τα πολιτικά κόμματα και δεν είναι απορίας άξιον πού η σημερινή βουλή είναι....η χειρότερη όλων των εποχών με αρχηγούς κομμάτων και βουλευτές πολύ κατώτερους των περιστάσεων που για το μόνο που ενδιαφέρονται είναι η έδρα τους και ο παχυλός μισθός, τη στιγμή που η χώρα είναι στη πιό κρίσιμη καμπή της ιστορίας της. Κανονικά αυτοί που φέρουν την ευθύνη για τη κατάντια μας δεν έπρεπε καν να είναι στη βουλή, πόσο μάλλον στη χώρα και ελεύθεροι.....Θα δούμε πολλά στο μέλλον με συνεργασίες εκπλήξεις και αλλαγές ονομάτων στα κόμματα, γιατί τα κεκτημένα και τα κλεμμένα αποχωρίζονται δύσκολα. Θα μου απαντήσετε αν θέλετε κύριε Κρανιδιώτη πως να....συμπεριφερθεί ένας υγιής σκεπτόμενος πολίτης και παραδοσιακά Δεξιός ποιόν πολιτικό να στηρίξει και τι να ψηφίσει στις επόμενες εκλογές αν πότε αυτές γίνουν??

  23. Chr avatar
    Chr 13/07/2014 19:27:44

    Μα ο στενότερος συνεργάτης του Καραμανλή ,ο Τ.Λαμπρίας έγραψε λίγο προ του θανάτου του το βιβλίο "Το φάντασμα της Ευρώπης"που περιέγραφε την αρχή των εκφυλιστικών φαινομένων στην Ε.Ε,έτσι όπως την θεωρούσε εκείνος την αρχή. Μην ξεχνούμε ότι και για να μπούμε στην ΕΟΚ τα "δώσαμε όλα".Δεν το λέω εγώ , το έγραψε σχετικά προσφάτως σε κρίση ειλικρίνειας ο Ψυχάρης (Πατήρ). Η λογική του "ψευτο-φιλελευθερισμού" δεν ευνοεί την ανάπτυξη του πατριωτισμού.Δεν έχει που να πατήσει ο πατριωτισμός .Είμαστε μια κοινωνία που φθίνει οικονομικά,κοινωνικά ,δημογραφικά.Μια κοινωνία που κάνουν κουμάντο οι συνταξιούχοι , τα πάσης φύσεως λαμόγια ,μια κοινωνία γεμάτη φοβικά σύνδρομα. Για αυτό και οι νέοι φεύγουν τρέχοντας .Που κλείνουν επιχειρήσεις για να ανοίγουν σουβλατζίδικα με δίωρη απασχόληση έτσι ώστε να φαίνεται το ποσοστό ανεργίας χαμηλό.Και χωρίς νεο αίμα και εξέλιξη ,πολύ φοβάμαι τα χειρότερα . Σε καμία χώρα που σέβεται τον εαυτό της δεν συμβαίνει αυτό.

  24. rally monkey avatar
    rally monkey 13/07/2014 20:24:11

    "τζιζ τα εθνικοπατριωτικά, θα μας πουν ακροδεξιούς" Έτσι ακριβώς! και ο κίνδυνος είναι Διπλός. Όχι απλά να μην αναλάβει 'τη διαχείρηση των συμβόλων' - και να μείνει 'ορφανό' κομμάτι 'της Δεξιάς'.. αλλά να παραδώσει τη 'διαχείρηση' εξ'ολοκλήρου στην Χ.Α. ..το φινάλε είναι με ακρίβεια νέα εθνική τραγωδία.. Το τί θα πραξει σ'αυτόν το τομέα ο Σαμαράς ξεπερνάει σε κρισιμότητα το πως θα τα πάει στις εκλογές.. και το τι θα καταφέρει τελικά με το χρέος .. το διακύβευμα (φωνάζω) εχει ξεφύγει απο την οικονομία (βελτίωση σε βαθος χρόνου) και εχει να κάνει με την κοινωνική συνοχή (ρήξη θέμα δευτερολέπτων) και το μέλλον της Ελλάδας σαν οντότητα όπως την προλάβαμε.. απο'τι φαινεται είμαστε ακόμα στη φάση των διαπιστώσεων και των επικλήσεων και αυτό δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας

  25. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 14/07/2014 00:40:09

    "Η περίφημη ιστορία με τις ποινικές διώξεις των βουλευτών της ΧΑ εξελίσσεται σε τραγέλαφο με …κυνηγετικές καραμπίνες, που είναι καλές για να ληστέψεις βενζινάδικα αλλά πραξικόπημα δεν κάνεις..." Σοαβαρά ε; Θυμάμαι καλά ή είχε πει ο αρθρογράφος πως δικογραφίες δεν σχολιάζει; Μπορεί και να μην θυμάμαι καλά και να μην το είχε πει. Εν πάση περιπτώση επειδή το παραμύθι ( για γλύψιμο της βάσης της ΧΑ για σταυροδόσία) πως τάχα δίωκονται χωρίς στοιχεία είναι άκρως πολικάντικο , να έχουμε υπ όψιν μας τα στοιχειώδη. Ποιες ΉΔΗ σχηματισμένες δικογραφίες υπήρχαν και ο Δένδιας τις προώθησε με το ερώτημα αν η ΧΑ ( του "αγαπητού Νίκου") είναι εγληματική συμμορία ή όχι. Αλλά για αυτά μόκο. Καλύτερα να μιλά κανείς για δίωξεις που είναι τάχα για καραμπίνες και να -κάνει πως- αγνοεί ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ : "30/06/2008: Επίθεση στο Στέκι Αντίπνοια στα Πετράλωνα. Πράξεις: Απόπειρα ανθρωποκτονίας. Κατηγορούμενοι: Σιατούνης Βασίλειος, Στράτος Αθανάσιος. Εξέλιξη υπόθεσης: Και οι δύο κατηγορούμενοι είναι μέλη της Χ.Α. Η υπόθεση θα δικαστεί στο ΜΟΔ Αθήνας στις 19/09/2014.
    18/04/2010: Επεισόδια σε συγκέντρωση της Χ.Α. στη Λάρισα. Πράξεις: Στάση, διακεκριμένη στάση, οπλοφορία. Κατηγορούμενοι: Σαρρής Γεώργιος, Παναγιώταρος Ηλίας, Χάμος Αστέριος, Ρήγας Νικόλαος, Κολτσίδας Δημήτριος. Εξέλιξη υπόθεσης: Τα μέλη της Χ.Α. χρησιμοποίησαν, καθοδηγούμενα από τα κατηγορούμενα στελέχη της Χ.Α., σκυλιά πιτ-μπουλ εναντίον των ανδρών της ΕΛ.ΑΣ. Τελευταία αναβολή: 12/06/2013, λόγω ασυλίας Παναγιώταρου.

    03/07/2010: Ληστεία σε βάρος Μπαγκλαντεσιανού στην πλατεία Κλαυθμώνος. Πράξεις: Ληστεία, σωματική βλάβη, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Παναγιώταρος Ηλίας, Αγνωστοι δράστες. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο ληστευθείς είχε καταθέσει από το 2010 τον αριθμό των πινακίδων του ΙΧ τύπου Smart από το οποίο βγήκαν τα άτομα που τον λήστεψαν και τον χτύπησαν. Η ταυτοποίηση του ιδιοκτήτη του οχήματος – που είναι τελικά ο Ηλίας Παναγιώταρος – έγινε μόνον αφού ο τελευταίος εξελέγη βουλευτής. Η υπόθεση εκκρεμεί.

    04/10/2010: Επίθεση με ρόπαλα σε υπήκοο Σερβίας στη Θεσσαλονίκη. Πράξεις: Σωματική βλάβη, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Ρήγας Νικόλαος, Ξυπόλητος Ραφαήλ, Πέτρου Αθανάσιος. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Νίκος Ρήγας είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Χ.Α., υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στην Αθήνα Δημοτικές 2010, υποψήφιος βουλευτής Χ.Α.λκιδικής το 2012.

    22/10/2010: Επίθεση σε Αλ. Αλαβάνο στον Αγιο Παντελεήμονα. Πράξεις: Εξύβριση, απειλή, σωματική βλάβη κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Σκορδέλη Θέμις, Παπαδάκη Αλίκη, Σοφιάς Ανδρέας-Ιάσων, Δήμου Γεώργιος, Γιαννάτος Σπυριδων. Εξέλιξη υπόθεσης: Σχηματίστηκε δικογραφία.

    10/05/2011: Σύλληψη υποψήφιου βουλευτή της Χ.Α. στην πλατεία Βικτωρίας. Πράξεις: Φθορά ξένης ιδιοκτησίας, διατάραξη κοινής ειρηνης, κ.λπ. Κατηγορούμενος: Κολιόπουλος Ηλίας. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Κολιόπουλος καταδικάστηκε από το Β’ Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών σε 12 μήνες φυλάκιση για σπάσιμο καταστήματος Αφγανού μετανάστη στην Πλατεία Βικτωρίας. Αποδείχτηκε μέλος και υποψήφιος βουλευτής της Χ.Α.

    12/05/2011: Πογκρόμ μετα τη δολοφονία Καντάρη στο κέντρο της Αθήνας. Πράξεις: Ανθρωποκτονία, απόπειρες ανθρωποκτονίας, σωματικές βλάβες, εγκληματική οργάνωση. Κατηγορούμενοι: Αγνώστων στοιχείων. Εξέλιξη υπόθεσης: Κατατέθηκε αναφορά στον Άρειο Πάγο από τους δικηγόρους Καμπαγιάννη Θανάση, Ζώτο Τάκη και Σκαρμέα Κώστα.

    16/09/2011: Επιθέσεις σε Αφγανούς πρόσφυγες στον Αγιο Παντελεήμονα. Πράξεις: Σωματικές βλάβες, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Σκορδέλη Θέμις, Λουκιανός Ιωάννης, Μαρκουλάκης Γεώργιος. Εξέλιξη υπόθεσης: Αναβλήθηκε αορίστως κατά τη δικάσιμο της 18/06/2014.

    28/10/2011: Επίθεση σε δύο γυναίκες από την Αλβανία (ελληνικής καταγωγής) στο Μεταξουργείο. Πράξεις: Σωματικές βλάβες, περί όπλων, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Βόσσος Νικόλαος, Μπίτζα Ανδριάννα, Μπαντέμης Παναγιώτης, Alexander Steven-James, Φούρναρος Γεώργιος. Εξέλιξη υπόθεσης: Οι Βόσσος, Μπίτζα και Φούρναρος βρέθηκαν ένοχοι για σωματικές βλάβες από το Δικαστήριο Ανηλίκων (η επίθεση κρίθηκε ως ρατσιστική). Οι Μπαντέμης (που ήταν ο πυρηνάρχης της Χ.Α. στη Δράμα και τώρα μεταπήδησε στο Εθνικό Μέτωπο) και Alexander Steven James δικάζονται στις 17/10/2014..

    04/01/2012: Πογκρόμ κατά Ρομά με εμπρησμούς οικιών, κ.λπ., στο Αιτωλικό. Πράξεις: Διατάραξη κοινής ειρήνης, εμπρησμός, φθορά ξένης ιδιοκτησίας, απόπειρα ανθρωποκτονίας, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Γκιάφης Ελευθέριος, Μπερέρης Δημήτριος, Κράνης Νικόλαος, Καρβέλης Σωτήριος, Βαλαμόντης Γεώργιος, Μπότας Δημήτριος, Καραδήμας Ιωάννης, Μπαρχάμπας Δημήτριος, Σταμούλης Παναγιώτης. Εξέλιξη υπόθεσης: Οι Γκιάφης, Μπερέρης και Καραδήμας είναι αποδεδειγμενα μέλη της οργάνωσης και υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι Μεσολογγίου στις εκλογές του 2014 με υποψήφιο δήμαρχο τον αστυνομικό Μακρή.

    22/05/2012: Επίθεση κατά αστυνομικών στην Πειραϊκή Πατραϊκή. Πράξεις: Εμπρησμός, σωματικές βλάβες, διακεκριμένες φθορές, διατάραξη κοινής ειρήνης, περί όπλων, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Ρούλιας Θεοφάνης, Μιχαλόπουλος Παύλος, Ξυδιάς Βασίλειος, Κρουστάλλης Στέφανος, Καστριώτης Παναγιώτης. Εξέλιξη υπόθεσης: Οργανωμένη δράση της Χ.Α. έξω από το εργοστάσιο της Πειραϊκής Πατραϊκής στην Πάτρα.

    09/06/2012: Επίθεση σε καφενείο στην Βέροια από 20 μέλη της Χρυσής Αυγής με κράνη και ρόπαλα. Πράξεις: Φθορές, εξύβριση, σωματικές βλάβες, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Τολιόπουλος Ιωάννης κ.λπ. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Τολιόπουλος, υποψήφιος ευρωβουλευτής της Χ.Α., καταδικάστηκε πρωτόδικα σε 4 μήνες φυλακή για πρόκληση επικίνδυνης σωματικής βλάβης.

    12/06/2012: Επίθεση μελών της Χ.Α. σε περίπτερο μελών του ΚΚΕ στην Αγία Παρασκευή και τραυματισμός του δημοτικού συμβούλου του ΚΚΕ Γ. Τσιμπουκάκη. Πράξεις: Σωματικές βλάβες κ.λπ. Κατηγορούμενος: Στεφανάκης Ευάγγελος. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Στεφανάκης, άνθρωπος της νύχτας και μέλος της Χ.Α. κατά δήλωση του πατέρα του, έγινε γνωστός στο πανελληνιο από τη δολοφονία της φίλης του Φαίης ΜπλάΧ.Α., για την οποία καταδικάστηκε σε ισόβια.

    12/06/2012: Επίθεση στους Αιγύπτιους αλιεργάτες στο Πέραμα από μέλη της Χ.Α. Πράξεις: Απόπειρα ανθρωποκτονίας. Κατηγορούμενοι: Πανταζής Αναστάσιος, Ευγενικός Μάρκος, Αγριόγιαννης Δημήτρης, Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος, Μαριάς Θωμάς, Νικητοπούλου Ελένη-Χριστίνα. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Πανταζής ήταν ο πυρηνάρχης της Χρυσής Αυγής στο Πέραμα. Η επίθεση είχε προαναγγελθεί την προηγουμένη από τον Λαγό σε ομιλία του στο Πέραμα.

    17/06/2012: Επίθεση ομάδας μελών της Χ.Α. στον δικηγόρο και δημ. σύμβουλο Ιωάννη Καρδάρα στο περίπτερο του ΣΥΡΙΖΑ Πειραιά. Πράξεις: Σωματικές βλάβες. Κατηγορούμενοι: Αγνωστων στοιχείων. Εξέλιξη υπόθεσης: Σχηματίστηκε δικογραφία.

    24/06/2012: Ξυλοδαρμός Τυνήσιου μετανάστη Abudee Beldi στην Πάτρα. Πράξεις: Σωματικές βλάβες, περί όπλων, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Μούζος Διονυσιος, Αγνωστοι δράστες. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Μούζος είναι, κατά την ΕΛ.ΑΣ., μέλος της Χ.Α.

    22/08/2012: Ληστεία και επικίνδυνη σωματική βλάβη από κοινού σε βάρος Κύπριου υπηκόου στο Σύνταγμα. Πράξεις: Σωματική βλάβη, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Αγνώστων στοιχείων. Εξέλιξη υπόθεσης: Η ομάδα των Χρυσαυγιτών που επιτέθηκε στον Κύπριο πολίτη θεώρησε ότι το θύμα ήταν αλλοδαπός.

    08/09/2012: Αντιποίηση αρχής από μέλη και βουλευτή της Χ.Α. και αστυνομικούς-φρουρους τους σε λαϊκή αγορά στο Μεσολόγγι. Πράξεις: Αντιποίηση αρχής, απρόκλητη φθορά ξενης ιδιοκτησίας,παράνομη βία, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Μπαρμπαρούσης Κωνσταντίνος, Μακρής Δημήτριος (αστυνομικός), Μπερερής Δημήτριος, Μακούλης Κωνσταντίνος, Βαλαμόντης Ιωάννης, Σταραμόπουλος Παύλος, Καραδήμας Ιωάννης, Φλωροσκούφης Σπυρίδων, Καραγιάννης Ευάγγελος, Σταθόπουλος Λεωνίδας, Ηajdhi Robert. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Μακρής ήταν ο αποσπασμένος αστυνομικός στη φρουρά του Μπαρμπαρούση. Εχει εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος της Χ.Α. στο Μεσολόγγι.

    10/09/2012 και 22/09/2012: Εμπρησμός κομμωτηρίου στη Μεταμόρφωση (10/09) και δολοφονικές επιθέσεις κατά Πακιστανών μεταναστών σε Λυκόβρυση, Νέο Ηράκλειο και Μεταμόρφωση (22/09). Πράξεις: Απόπειρα ανθρωποκτονίας, εμπρησμός, έκρηξη, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Κοντομούς Κων/νος, Αγνώστων στοιχείων. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Κοντομούς καταδικάστηκε σε κάθειρξη 14 χρόνων πρωτόδικα από το ΜΟΔ Αθήνας.

    11/09/2012: Αντιποίηση αρχής από μέλη της Χ.Α. σε λαϊκή αγορά στο Μεσολόγγι. Πράξεις: Αντιποίηση αρχης, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Φλωροσκούφης Σπυρίδων, Χατζής Βασίλειος, Καραγιάννης Ευάγγελος, Jani Seleni του Gkergki. Εξέλιξη υπόθεσης: Καταδικαστική απόφαση 1465/2012 από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Μεσολογγίου για τον πρώτο και δεύτερο των κατηγορουμένων. Ο Φλωροσκούφης είναι μέλος της Χ.Α. εμπλεκόμενο σε επιθέσεις κατά νεαρών αντιφασιστών στο Αγρίνιο.

    15/09/2012: Επίθεση σε εξόρμηση Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας Πειραιά. Πράξεις: Απρόκλητη σωματική βλάβη, εξύβριση, απειλή. Κατηγορούμενοι: Αποστόλου Νικόλαος, Σαλούφας Νεκτάριος. Εξέλιξη υπόθεσης: Εκδικάζεται την 20/10/2014. Ο Αποστόλου είναι στέλεχος της Χ.Α. στον Πειραιά και κατηγορείται για συμμετοχή στην εγκληματική οργάνωση.

    20/09/2012: Εμπρησμός οικίας προέδρου των Ρομά στο Αιτωλικό. Πράξεις: Εμπρησμός, φθορά ξένης ιδιοκτησίας, κ.λπ. Κατηγορούμενος: Καραδήμας Ιωάννης. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Καραδήμας είναι μέλος της Χ.Α.

    05/10/2012: Επίθεση σε 3 Πακιστανούς εργάτες στο Λαύριο Αττικής από ομάδα αντρών με μπλούζες της Χ.Α. και καλυμμένα Χ.Α.ρακτηριστικά. Πράξεις: Σωματικές βλάβες, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Κωνσταντόπουλος Ευστάθιος, Γεωργάκης Ιωάννης, Ζαμπάκας Ιωάννης. Εξέλιξη υπόθεσης: Οι κατηγορούμενοι ως δράστες είναι μέλη της τοπικής οργάνωσης της Χ.Α. στην Ανάβυσσο.

    07/11/2012: Επίθεση σε μέλη της ΚΝΕ στον Λαγκαδά, Θεσσαλονίκη. Πράξεις: Σωματικές βλάβες, περί όπλων, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Δικταπανίδης Τριαντάφυλλος, Παναγιωτίδης Ιωάννης. Εξέλιξη υπόθεσης: Οι Δικταπανίδης και Παναγιωτίδης είναι μέλη της Χ.Α. στον Λαγκαδά.

    15/11/2012: Επίθεση σε Αλβανίδα υπήκοο στη Νέα Ραιδεστό, Θεσσαλονίκη. Πράξεις: Απόπειρα παράνομης βίας, απειλή, εξύβριση, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Σεκερτζής Παναγιώτης, Ταμπάκη Αγαθή. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Σεκερτζής είναι κοινοβουλευτικός συνεργάτης του βουλευτή της Χ.Α. Γρέγου.

    15/11/2012: Απόπειρα εμπρησμού τζαμιού στο Βόλο από 3 υποστηρικτές της Χ.Α. Πράξεις: Κατοχή εκρηκτικών υλών, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Μανθογιάνης Ζήνων, Δοδόλιας Κωνσταντίνος, Καλισόπουλος Μάριος. Εξέλιξη υπόθεσης: Οι τρεις βρέθηκαν από αστυνομικούς μέσα σε αυτοκίνητο κοντά στο τζαμί του Βόλου (οδός Αδμήτου) με βόμβες μολότοφ. Συναντήθηκαν, κατά δήλωσή τους, στα γραφεία της Χ.Α. και είΧ.Α.ν μαζί τους υλικό της οργάνωσης.

    25/11/2012: Απειλή και εξυβριση αστυνομικού οργάνου από Κασιδιάρη στη Χερσόνησο Κρητης. Πράξεις: Απειλή, εξύβριση. Κατηγορούμενος: Κασιδιάρης Ηλίας. Εξέλιξη υπόθεσης: Σχηματίστηκε δικογραφία.

    08/12/2012: Επίθεση σε νεαρό ημεδαπό από 3 χρυσαυγίτες στην Κομοτηνή τη μέρα των εγκαινίων των γραφείων τους. Πράξεις: Επίκινδυνη σωματική βλάβη, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Αγνωστοι δράστες. Εξέλιξη υπόθεσης: Σχηματίστηκε δικογραφία.

    17/01/2013: Δολοφονία Σαχζάτ Λουκμάν στα Πετράλωνα. Πράξεις: Ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συναυτουργία Κατηγορούμενοι: Λιακόπουλος Διονύσιος, Στεργιόπουλος Χρήστος. Εξέλιξη υπόθεσης: Οι δύο κατηγορούμενοι καταδικάστηκαν πρωτοδίκως σε ισόβια χωρίς ελαφρυντικά. Στα σπίτια και των δύο βρέθηκαν μαχαίρια, ρόπαλα, κ.λπ., και φυλλάδια της Χ.Α. (τα τελευταία στο σπίτι του Λιακόπουλου).

    28/01/2013: Απόπειρα ανθρωποκτονίας 16χρονου μαθητή στο Π. Φάληρο. Πράξεις: Απόπειρα ανθρωποκτονίας. Κατηγορούμενοι: Αποστολόπουλος Γεώργιος, Χατζηπαυλίδης Αλ.. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Αποστολόπουλος καταδικάστηκε πρωτόδικα σε απόπειρα ανθρωποκτονίας. Ο Αποστολόπουλος κατηγορείται και ως μέλος της εγκληματικής οργάνωσης Χ.Α.

    13/02/2013: Επίθεση σε Πακιστανούς στην Ιεράπετρα. Πράξεις: Επικίνδυνες σωματικές βλάβες, απειλές, περί όπλων. Κατηγορούμενοι: Γαροφαλάκης Σάββας, Πετράκης Γεώργιος, Δασκαλάκης Αριστόδημος, Μαυρικάκης Εμμανουήλ, Ψύλλακης Εμμανουήλ. Εξέλιξη υπόθεσης: Οι κατηγορούμενοι, όλοι τους μέλη του τοπικού πυρήνα της Χ.Α. στην Ιεράπετρα, αντιμετωπίζουν πλέον κατηγορίες και για συμμετοχή στην εγκληματική οργάνωση Χ.Α.

    28/03/2013: Επίθεση με μολότοφ σε τραπεζα στον Βόλο. Πράξεις: Φθορά ξένης ιδιοκτησίας, εκρηκτικές ύλες, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Ανδρέου Ορφέας, Κιουμουρτζόγλου Χρήστος, Παπαγιαννόπουλος Αριστείδης-Δαυίδ, Αθανασαράκη Αγνή. Εξέλιξη υπόθεσης: Στα σπίτια τους βρέθηκαν τυπικά οπλοστάσια της Χ.Α. (φλόμπερ, σιδηρογροθιές, μπαστούνια baseball, κ.λπ.), υλικό και μπλούζες της Χ.Α., φωτογραφίες του Χίτλερ, σβάστικες, κ.λπ.

    13/05/2013: Εμπρησμός καταστήματος υπηκόου Καμερούν στην Πλατεία Αμερικής στην Αθήνα. Πράξεις: Εμπρησμός από πρόθεση, κοινός κίνδυνος, απειλή, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Περρής Γιώργος, Παπαβασιλείου Νικόλαος, Μπολέτης Αντώνιος, Καλαντζής Θεόδωρος, Οκσουζόγλου Ευάγγελος. Εξέλιξη υπόθεσης: Περρής και Παπαβασιλείου έχουν καταδικαστεί πρωτόδικα, με την επιβαρυντική περίσταση του ρατσιστικού κινητρου (α.79ΠΚ). Ο Παπαβασιλείου ήταν μέλος της Χ.Α. Νίκαιας. Οι δύο τους, μαζί με τον Μπολέτη, κατηγορούνται για συμμετοχή στην εγκληματική οργάνωση Χ.Α.

    15/05/2013: Επίθεση και ληστεία από 2 μέλη της Χ.Α. σε βάρος Νιγηριανού στον Αγιο Παντελεήμονα στην Αθήνα. Πράξεις: Ληστεία, σωματικές βλάβες, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Βασιλάκης Αλέξανδρος, Γεωργόπουλος Αγγελος-Ευθύμιος. Εξέλιξη υπόθεσης: Πάνω στους δράστες βρέθηκαν φυλλάδια της Χ.Α., αγκυλωτοί σταυροί, φωτογραφίες του Χίτλερ, κ.λπ.

    17/05/2013: Προσβολή συμβόλων του ελληνικού κράτους με την ανάρτηση ελληνικής σημαίας με τον μαίανδρο στα γραφεία της Χ.Α. στη Μεσογείων. Πράξεις: Προσβολή συμβόλων (181ΠΚ). Κατηγορούμενος: Νόμιμος εκπρόσωπος. Εξέλιξη υπόθεσης: Διενεργείται προκαταρκτική.

    03/07/2013: Ξυλοδαρμός σε βάρος νεαρού ημεδαπού στην Αλεξανδρούπολη. Πράξεις: Σωματικές βλάβες, κ.λπ. Κατηγορούμενος: Αλεξάκης Νικόλαος. Εξέλιξη υπόθεσης: Σχηματίστηκε δικογραφία.

    05/07/2013: Επίθεση από ομάδα ατόμων της Χρυσής Αυγής σε αντιφασιστική συναυλία στην Καλλιθέα. Πράξεις: Εκρηξη, εκρηκτικές ύλες, επικίνδυνη σωματική βλάβη, περί όπλων, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Αγνώστων στοιχείων. Εξέλιξη υπόθεσης: Η εμπλοκή δραστών με τα διακριτικά της Χ.Α. προκύπτει από μαρτυρίες αστυνομικών.

    10/07/2013: Επίθεση τάγματος εφόδου της Χρυσής Αυγής υπό την ηγεσία του Λαγού στο στέκι «Συνεργείο» στην Ηλιούπολη. Πράξεις: Σωματικές βλάβες, περί όπλων, συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Αγιοβλασίτης Διονύσιος, Γαλανάκης Χρηστος, Μπαρέκας Θωμάς, Σταμπέλος Γεώργιος. Εξέλιξη υπόθεσης: Το κινητό του Λαγού και τα στοιχεία από τους σκληρούς δίσκους μελών της Χ.Α. αποδεικνύουν ακράδαντα την κεντρική σχεδίαση της συγκεκριμένης επίθεσης από την εγκληματική οργάνωση Χ.Α.

    07/08/2013: Επίθεση 3 αντρών με διακριτικά της Χρυσής Αυγής σε βάρος 18χρονου Πατρινού. Πράξεις: Σωματική βλάβη, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Αγνώστων στοιχείων. Εξέλιξη υπόθεσης: Σχηματίστηκε δικογραφία.

    23/08/2013: Διεξαγωγή στρατιωτικών γυμνασίων της Χρυσής Αυγής Ρόδου υπό την καθοδήγηση του αστυνομικού Σπυρίδη Σάββα. Πράξεις: Συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση. Κατηγορούμενος: Σπυρίδης Σάββας. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Σπυρίδης, ο οποίος αρχικά δήλωνε άσχετος με τη δράση της οργάνωσης, εκλέχτηκε εν τω μεταξύ περιφερειακός σύμβουλος της Χ.Α. Το όνομά του περιλαμβάνεται στους 10 αστυνομικούς που το Πόρισμα της ΕΛ.ΑΣ. αξιολογεί ως συνδεδεμένους με τη δράση της εγκληματικής οργάνωσης Χ.Α.

    29/08/2013: Εύρεση στην κατοχή του βουλευτή της Χ.Α. Κουκούτση του όπλου του αστυνομικού-φρουρού του Λούντζη, στη Μεσσηνία. Πράξεις: Περί όπλων. Κατηγορούμενοι: Λούντζης Δημήτριος, Κουκούτσης Δημήτριος Εξέλιξη υπόθεσης: Διεξάγεται ανάκριση.

    07/09/2013: Ξυλοδαρμός και απειλές κατα Jalili Abdul Sabur από μέλη της Χ.Α. Πράξεις: Σωματικές βλάβες, απειλές, κ.λπ. Κατηγορούμενη: Δημοπούλου Γεωργία. Εξέλιξη υπόθεσης: Σχηματίστηκε δικογραφία. Η Δημοπούλου είναι στέλεχος της Χ.Α.

    12/09/2013: Επίθεση σε συνδικαλιστές και μέλη του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ στο Πέραμα. Πράξεις: Απόπειρα ανθρωποκτονίας Κατηγορούμενοι: Πανταζής Αναστασιος, Χατζηδάκης Χρήστος, Αντωνακόπουλος Κυριάκος, Καστρινός Ιωάννης. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Πανταζής ήταν ο πυρηνάρχης της Χ.Α. στο Πέραμα. Η επίθεση σχεδιάστηκε στα πλαίσια της δημιουργίας εργοδοτικού σωματείου στη Ζώνη, υπό την κεντρική καθοδήγηση της οργάνωσης.

    17/09/2013: Δολοφονία του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι. Πράξεις: Ανθρωποκτονία από πρόθεση. Κατηγορούμενοι: Ρουπακιάς Γεώργιος, Καζαντζόγλου Ιωάννης κ.λπ. Εξέλιξη υπόθεσης: Η δολοφονία Φύσσα έγινε κατόπιν οργανωμένης κινητοποίησης της τοπικής της Νίκαιας. Φυσικοί της αυτουργοί ήταν τα μέλη της τοπικής ηγεσίας.

    20/09/2013: Σύλληψη μελών της Χ.Α. με όπλα στη Θεσσαλονίκη. Πράξεις: Περί όπλων. Κατηγορούμενοι: Κρητίδης Ιωάννης, Ξενιτόπουλος Σολομών, Τζαμαλίδης Ιωάννης, Βαλάκος Ευστάθιος, Γκολόης Ελευθέριος. Εξέλιξη υπόθεσης: Τα μέλη της Χ.Α. συνελήφθησαν 50 μέτρα μακριά απο τα γραφεία τους να περιπολούν ένοπλα.

    24/09/2013: Εύρεση οπλοστασίου στην κατοχή μέλους της Χ.Α. στο Ρέθυμνο. Πράξεις: Περί όπλων. Κατηγορούμενος: Καμαρίτης Κωνσταντινος. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Καμαρίτης είναι γνωστό μέλος της Χ.Α. στο Ρέθυμνο.

    28/09/2013: Εύρεση όπλων στην οικία αστυνομικού, υπηρετούντος στον αρχηγό της οργάνωσης Μιχαλολιάκο. Πράξεις: Περί όπλων. Κατηγορούμενος: Χρόνης Αναστάσιος. Εξέλιξη υπόθεσης: Σχηματίστηκε δικογραφία.

    28/09/2013: Εύρεση όπλων στην οικία του αστυνομικού, υπηρετούντος στον αρχηγό της οργάνωσης Μιχαλολιάκο. Πράξεις: Περί όπλων. Κατηγορούμενος: Λαλιώτης Γεώργιος Εξέλιξη υπόθεσης: Το όνομά του περιλαμβάνεται στους 10 αστυνομικούς που το Πόρισμα της ΕΛ.ΑΣ. αξιολογεί ως συνδεδεμένους με τη δράση της εγκληματικής οργάνωσης Χ.Α.

    28/09/2013: Εύρεση όπλων στην οικία του αστυνομικού , υπηρετούντος στον βουλευτή της οργάνωσης Π. Ηλιόπουλο. Πράξεις: Περί όπλων. Κατηγορούμενος: Κοντογιάννης Σπυρίδων. Εξέλιξη υπόθεσης: Το όνομά του περιλαμβάνεται στους 10 αστυνομικούς που το Πόρισμα της ΕΛ.ΑΣ. αξιολογεί ως συνδεδεμένους με τη δράση της εγκληματικής οργάνωσης Χ.Α.

    29/09/2013: Εύρεση όπλων στην οικία του αστυνομικού, υπηρετούντος στον αρχηγό της οργάνωσης Μιχαλολιάκο. Πράξεις: Περί όπλων. Κατηγορούμενος: Γαλάνης Απόστολος. Εξέλιξη υπόθεσης: Το όνομά του περιλαμβάνεται στους 10 αστυνομικούς που το Πόρισμα της ΕΛ.ΑΣ. αξιολογεί ως συνδεδεμένους με τη δράση της εγκληματικής οργάνωσης Χ.Α.

    30/09/2013: Εύρεση όπλων στην οικία αστυνομικού, στη Θεσσαλονίκη. Πράξεις: Περί όπλων. Κατηγορούμενος: Μαριόγλου Σωκράτης. Εξέλιξη υπόθεσης: Το όνομά του περιλαμβάνεται στους 10 αστυνομικούς που το Πόρισμα της ΕΛ.ΑΣ. αξιολογεί ως συνδεδεμένους με τη δράση της εγκληματικής οργάνωσης Χ.Α.

    30/09/2013: Εύρεση όπλων και πλαστών αντικειμένων στην οικία του αστυνομικού, υπηρετούντος στον βουλευτή της Χ.Α. Γερμενή. Πράξεις: Περί όπλων, Πλαστογραφία, κ.λπ. Κατηγορούμενος: Πουλέλης Βασίλειος. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Πουλέλης καταγγέλλεται ότι λάμβανε μέρος στις δράσεις της Χ.Α. (επιθέσεις στο πανηγύρι της Ραφήνας, ξυλοδαρμούς μεταναστών, κ.λπ.).

    30/09/2013: Σύλληψη αστυνομικού Σκάρα Αθανασιου, πρωην διοικητή στο ΑΤ Αγ. Παντελεήμονα. Πράξεις: Περί όπλων, έσοδα από εγκληματική δραστηριότητα (προστασία καταστημάτων) κ.λπ. Κατηγορούμενος: Σκάρας Αθανάσιος, Κυρνατζοπούλου Λευκοθέα, Σταθόπουλος Ιωάννης, Σκορδέλη Θέμις. Εξέλιξη υπόθεσης: Σχηματίστηκε δικογραφία. Ο Σκάρας φέρεται συνεργαζόμενος με την Σκορδέλη και μέλη της συμμορίας σε προστασία καταστημάτων της περιοχής, ληστείες από μετανάστες, κατοχή και χρήση πλαστών, κ.λπ. Το όνομά του περιλαμβάνεται στους 10 αστυνομικούς που το Πόρισμα της ΕΛ.ΑΣ. αξιολογεί ως συνδεδεμένους με τη δράση της εγκληματικής οργάνωσης Χ.Α.

    02/10/2013: Κατοχή όπλων κατόπιν ερευνών σε οικίες μελών της Χ.Α. στην Πάτρα. Πράξεις: Περί όπλων, κ.λπ. Κατηγορούμενοι: Κασπίρης Γεώργιος, Τσογγίδης-Τσονακίδης Στέφανος, Νάκος Ανδρέας, Φαλτσετας Κωνσταντίνος. Εξέλιξη υπόθεσης: Σχηματίστηκε δικογραφία.

    04/10/2013: Εύρεση πλαστών στην οικία Θ. Σκορδέλη στην Αθήνα. Πράξεις: Πλαστογραφία, παράβαση Τελωνειακού κώδικα, κ.λπ. Κατηγορούμενη: Σκορδέλη Θέμις. Εξέλιξη υπόθεσης: Η Σκορδέλη είχε στο σπίτι της πλήθος από πλαστά cd, τσάντες, κ.λπ., είναι δε κατηγορούμενη μαζί με τον διοικητή του ΑΤ Αγ. Παντελεήμονα Σκάρα για εγκληματική δράση με σκοπό το κέρδος.

    05/12/2013: Κατοχή όπλων και πυρομαχικών για ανεφοδιασμό εγκληματικής οργάνωσης. Πράξεις: Περί όπλων, εγκληματική οργάνωση, κ.λπ. Κατηγορούμενος: Μπούκουρας Ευστάθιος. Εξέλιξη υπόθεσης: Απαγγέλθηκε συμπληρωματική κατηγορία στα πλαίσια της υπόθεσης για την εγκληματική οργάνωση Χ.Α.

    05/12/2013: Κατοχή όπλων και πυρομαχικών για ανεφοδιασμό εγκληματικής οργάνωσης. Πράξεις: Περί όπλων, εγκληματική οργάνωση, κ.λπ. Κατηγορούμενος: Γερμενής Γεώργιος. Εξέλιξη υπόθεσης: Απαγγέλθηκε συμπληρωματική κατηγορία στα πλαίσια της υπόθεσης για την εγκληματική οργάνωση Χ.Α.
    15/12/2013: Εύρεση πλαστογραφημένης ταυτότητας του αστυνομικού Χαλάστρα Κωνσταντίνου με τα στοιχεία «Αλεξανδρος Κασιδιάρης» (αδελφός του βουλευτή της Χ.Α. Ηλ. Κασιδιάρη). Πράξεις: Πλαστογραφία, κ.λπ. Κατηγορούμενος: Χαλάστρας Κωνσταντίνος. Εξέλιξη υπόθεσης: Ο Χαλάστρας ήταν αποσπασμένος αστυνομικός στην φρουρά του Μιχαλολιάκου. Από τα ευρήματα στο σπίτι του προκύπτει συμμετοχή του στη Χ.Α. και σε πλήθος αξιόποινων πράξεων"

    • Ισόνομος πολίτης avatar
      Ισόνομος πολίτης @ Κώστας ΜΠ 14/07/2014 09:36:05

      Αυτός ο με χρονολογική σειρά επιχειρούμενος αντιπερισπασμός ενάντια στην επάρατη ξαδερφούλα την Χ.Α μερικών (συγκεκαλυμμένων ή μη), είναι σκέτος ΘΗΣΑΥΡΟΣ και οπλοστάσιο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ εναντίον της. Τον αντέγραψα και με την άδειά σας αγαπητέ "Κώστα Μπ.", θα τον στέλνω με mail σε όσους αντιλαμβάνομαι ότι τυγχάνουν συμπαθούντες και οικτίρμονες....της …. Αρκετά.....

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας ΜΠ 14/07/2014 09:51:39

      Κώστα ΜΠ Αυτή είναι και η δική μου άποψη για τη ΧΑ. Πιθανόν η απεμπόληση αξιών να μεγέθυνε την επιρροή της αλλά η αντιμετώπισή της ήταν μονόδρομος. Κατά τα άλλα συμφωνώ απολύτως με τον Φαήλο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας ΜΠ 14/07/2014 14:20:16

      Αγαπητέ Κώστα ΜΠ, Σε μεγάλο μπελά σε έβαλα. Ναι, γενικά δικογραφίες δεν σχολιάζω. Σχολιάζω όμως τις περίφημες διαρροές, που προφανώς γίνονται από τη ν ανάκριση για να φτιάχνουν κλίμα. Και πάντα σχολιάζω το πολιτικό αποτέλεσμα. Προφανώς δεν είσαι νομικός, παρά την προφανή επιθυμία σου να δικάσεις μια κι όξω τόσεςεκκρεμείς υποθέσεις, γι' αυτό κάνεις μπακάλικη προσέγγιση και δεν καταλαβαίνεις η προσποιείσαι πως δεν καταλαβαίνεις τι λέω. Διέρρευσαν λοιπόν πως τον Κασιδιάρη τον προφυλάκισαν λόγω των δυο κυνηγετικών όπλων (διακεκριμένη οπλοκατοχή) με τα οποία θα εφοδίαζε την φερόμενη εγκληματική οργάνωση και διότι θεωρήθηκε ύποπτος να διαπράξει κι άλλα αδικήματα λόγω του βίαιου κι οξύθυμου χαρακτήρα του. Τα άλλα που παραθέτεις είναι άσχετα με το θέμα που θέτω εγώ. Στην Ελλάδα, στην Δύση,έχουμε δίκαιο της πράξης, όχι του δράστη. Όταν ακούω λοιπόν ψυχολογικούς χαρακτηρισμούς, κουμπώνομαι, ανήκουν σε άλλο νομικό πολιτισμό, όχι της Δύσης. Την εγκληματική οργάνωση θα την κρίνει το Δικαστήριο. Απλά υποθέτω πως δεν συστάθηκε για να κυνηγάει μπεκάτσες με δηλωμένες χράπα χρούπα. Κυρίως όμως με ενδιαφέρει το πολιτικό αποτέλεσμα. Με όλα αυτά που έγιναν ανέβηκε ή έπεσε η ΧΑ; Ανέβηκε κι ανεβαίνει. Τράβα λοιπόν για τσάγαλα, φιλοχρυσαυγίτη μου. ΥΓ. Και το "αγαπητέ Κώστα" στην αρχή, μην το παίρνεις τοις μετρητοίς.

    • ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
      ΜΑΡΤΙΟΣ @ Κώστας ΜΠ 14/07/2014 16:57:28

      Αγαπητέ, κρίνοντας από την επιμελημένη και λεπτομερή καταγραφή που κάνατε,φαντάζομαι ότι θα έχετε κάποια ειδικώτερη πληροφόρηση και για το περιεχόμενο των σχετικών δικογραφιών.Εάν τούτο συμβαίνει παρακαλώ να μας γνωρίσετε σε ποίες από τις εν λόγω υποθέσεις υπάρχουν τα στοιχεία εκείνα(sms,απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες, καταθέσεις κλπ)από τα οποία προκύπτει αναμφισβήτητα η ένταξη των επιθέσεων αυτών στον ευρύτερο επιχειρησιακό σχεδιασμό της ΧΑ για την υλοποίηση των επιδιώξεών της κατά το κατηγορητήριο αλλά και οι σαφείς εντολές κάποιου από το ''Διευθυντήριο''για την εκτέλεση των επιθέσεων αυτών.Σας υπενθυμίζω ότι άνευ της συνδρομής των ανωτέρω προυποθέσεων,εγκληματική οργάνωση κατά το άρθρο 187 του ΠΚ ΔΕΝ υφίσταται.Επομένως οι δράστες των συγκεκριμένων εγκλημάτων υπέχουν προσωπικές ευθύνες,όπως ακριβώς οι μη Χρυσαυγίτες δράστες σε τόσες άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις αλλά ακόμη και σε εγκληματικές ενέργειες που έχουν σημειωθεί σε άλλους χώρους(συνδικαλιστικούς,οπαδικούς,κλπ) χωρίς να χαρακτηρισθούν συλλήβδην ως εγκληματική οργάνωση Κόμματα,Οργανώσεις,ΠΑΕ). ΥΓ Το αρμόδιο Δικαστικό Συμβούλιο έχει απαλλάξει τους δράστες της δολοφονίας στα Πετράλωνα από την κατηγορία της ένταξης σε εγκληματική οργάνωση(ΧΑ).

      • Ισόνομος πολίτης avatar
        Ισόνομος πολίτης @ ΜΑΡΤΙΟΣ 14/07/2014 20:37:56

        Έτσι που το πάτε εσείς, ακόμη και το έγκλημα "κατά Φύσα" δεν είχε πολιτική χροιά. Είναι πολύ πιθανό να μην ακόμη και έργο της Χ.Α, αλλά ένα απλό γινάτι του Ρουπακιά. Του Ρουπακιά που και αυτός μπορει να μην ήτανε χρυσαυγίτης, αλλά απλός ένας φίλος κάποιου κολλητού..... χρυσαυγίτη... Το οπλοπολυβόλο που κτρατάει στα χέρια του ο Κασιδιάρης στις φωτογραφίες είναι κάτι από τις "απομιμήσεις"...... παιγνιδιών από το Jumbo.. Τα δε άρβυλα και η στρατιωτική περιβολή, ήτανε για να παραβρεθεί ο Ηλίας σε παιδικό πάρτυ του πολεμοχαρή...μικρού... ανηψιού του.. Δεν θα θέλατε βέβαια οι ύπερθεν σχολιαστές....να είχανε συμβεί όλα αυτά τα "παιχνιδίσματα" για να έχετε: "και το λύκο χορτάτο και τα προβατα σωστά...." Αλλά τι να κάνουμε? Ο απλός πολίτης έπαψε πλέον να τρώει κουτόχορτο και οι δικαστές από ότι φαίνεται και αποδεικνύεται, κάνουν μέχρι στιγμής πολύ καλά τη δουλειά τους...

        • ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
          ΜΑΡΤΙΟΣ @ Ισόνομος πολίτης 14/07/2014 21:49:38

          1) Το έγκλημα ''κατά Φύσα''σίγουρα δεν είχε την πολιτική χροιά του εγκλήματος ''κατά Τεμπονέρα''. 2)Το ''οπλοπολυβόλο''ενδεχομένως να πωλείται και στο jambo. 3) Άρβυλα και στρατιωτική περιβολή ασχολίαστα για τον φόβο των...κυνηγών.

          • Ισόνομος πολίτης avatar
            Ισόνομος πολίτης @ ΜΑΡΤΙΟΣ 14/07/2014 21:53:49

            Θα τάθελες όλα αυτά πολύ ε...ε....ε.... Αμ δε.........

  26. roadrunner avatar
    roadrunner 14/07/2014 01:33:09

    Εμείς κοιμόμαστε και η "τύχη μας" δουλεύει... Εντός του τελευταίου δεκαημέρου και περίπου ταυτόχρονα με την απαράδεκτη διαχείριση από το ΥΠΕΞ της τουρκικής επιστολής που χαρακτήριζε την Κυπριακή Δημοκρατία ως «εκλιπούσα», δεκαεννέα καθηγητές του ΔΠΘ ομόφωνα και εντελώς εσπευσμένα ψήφισαν υπέρ της «εκλιπούσας Ελληνικότητας» του τμήματος «Ελληνικής Φιλολογίας» στο πανεπιστήμιό τους και μετονόμασαν το τμήμα σε τμήμα Φιλολογίας «σκέτο»…. Την παραπάνω απόφαση υπέγραψε στο σχετικό ΠΔ και ο κ. Κάρολος Παπούλιας (!!!), Πρόεδρος της (προς το παρόν, μη εκλιπούσας Ελληνικής) Δημοκρατίας …

  27. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/07/2014 08:00:19

    Η φωτογραφία με το νεκρό ελεφαντάκι είναι εξαιρετική επιλογή, από εικαστική και συμβολική άποψη. Ωστόσο το "νεκρό ελεφαντάκι" μπορεί να είμαστε και εμείς, οι συνήθεις απλοί πολίτες, οι μη ευνοημένοι, οι χωρίς κόμμα και προστάτη. Με ιδέες και ιδεολογία ίσως, αλλά δύσπιστοι σε ιδεολογήματα και απροσπέλαστοι σε ανταμοιβές για την "αγάπη" μας σε παρατάξεις : Οι μια ζωή είλωτες-ελέφαντες αυτής της μητέρας-χώρας, που καλοταίζει μέχρι σκασμού τα μοσχαναθρεμμένα της και κρατά σκληρή μαγκούρα για μας, τα ελεφαντάκια-αποπαίδια της. Μπορεί να πεθαίνουμε. Ξέρουμε όμως ότι άν έχει μια ελπίδα αυτή η χώρα, η μητρυιά μας, να ξανακερδίσει τη χαμένη τιμή της, σε μας τα μικρά μισοπεθαμένα χαζά ελεφαντάκια στηρίζεται. Στους "Φρόντο" αυτής της καμμένης Νοτιοβαλανικής "Μέσης Γής". Σε μας που ούτε φακελλάκια πήραμε ποτέ, ούτε σταθερό ποσοστό κέρδους μας χάρισε κανείς "ευεργέτης", ούτε ποτέ ζητήσαμε να διοριστούμε εμείς ή τα παιδιά μας, ούτε θα δεχόμασταν ποτέ να ζούμε με "μισθό συνδικαλιστή" (τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει σε ευνομούμενο κράτος), ούτε σε "κλειστό-ελεύθερο" επάγγελμα (σχήμα οξύμωρον !) μας έγινε η χάρη να ευημερήσουμε. Αυτο, προπάντων, μάθαμε στα παιδιά μας: "Μη ρωτάτε τι κάνει η χώρα για σας, να σκέφτεστε τη νύχτα πριν κοιμηθείτε τι κάνετε εσείς για τη χώρα, για τους συμπολίτες σας. Και φροντίστε, πορευτείτε τη ζωή σας έτσι, ώστς να κοιμάστε μετά ήσυχοι, σαν πουλάκια. Χωρίς τύψεις." Αυτά τους μάθαμε. Γι αυτό είναι τώρα άνεργα... Λυπάμαι που έγραψα σκληρά πράγματα. Έχω μάθει όμως να εκφράζομαι με clear text, για να μη ντρέπομαι μετά, μπροστά σε φίλους και αντιπάλους. Και προπαντός, σημασία έχει να είμαστε πολίτες. Ποτέ πελάτες ή υπήκοοι. Αυτό μάθαμε στα παιδιά μας. Ίσως να μείναμε λίγοι, "σπάνιο είδος", σαν ελεφαντάκια στη Νοτιο-βλακανία. Αλλά αυτό το να είμαστε πολίτες, όχι πελάτες, είναι η αυτοεκτίμησή μας. Δεν το παραχωρούμε, ούτε με σφαίρες. Σκεφτείτε τα αυτά, φίλοι της δεξιάς. Πάψτε να σπέρνετε στο κοινό μας χωράφι ταξικό μίσος. Τίποτε καλό δεν θα φυτρώσει - ούτε για μας, ούτε για σας. Αντί να προστατεύετε έναν κοινωνικοπολιτικό σωρό μπάζων, σκεφτείτε εποικοδομητικά, ένα Νέο Κοινωνικό Συμβόλαιο.

  28. Καβαλιώτης avatar
    Καβαλιώτης 14/07/2014 12:30:26

    1. Σχόλιο "προς τα έξω": Η ("λαϊκή" και δημοκρατική) Δεξιά μπορεί να είναι ορφανό, πλην όμως γνήσιο τέκνο - εν αντιθέσει π.χ. (και κυρίως) με τον "φιλελευθερισμό" των "κεντρώων - ευρωπαϊκών - μεταρρυθμιστικών" κομματιδίων, που αποτελεί, εν πολλοίς, το νόθο καρπό της εξαμβλωματικής συνεύρεσης των λυμάτων της χουντικής ακροδεξιάς με τα αδέσποτα άπλυτα "ταγάρια" της μεταπολιτευτικής θολοκουλτούρας. 2. Σχόλιο "προς τα μέσα": Στο βαθμό που κάποιο τμήμα του χώρου αυτού ("Δεξιά") αποφάσισε ότι εκφράζεται μέσω της Χ.Α., αισθάνομαι βαθύτατη απογοήτευση και τρέφω περιορισμένες ελπίδες για το μέλλον. Φαίνεται πως όταν, στο παρελθόν, μιλούσαμε μαζί με κάποιους από αυτούς για "Δεξιά" και "πατριωτισμό" εννοούσαμε πολύ διαφορετικά πράγματα - και, το χειρότερο ίσως, όχι με δική τους ευθύνη.

  29. Γιώργος avatar
    Γιώργος 14/07/2014 17:24:42

    "μαλώνουμε και χάνουμε μεγάλο μέρος των γιατρών, των φαρμακοποιών, των στρατιωτικών, των αστυνομικών κλπ." Τα απλά ανθρωπάκια, που τους κόβετε το μεροκάματο και θα τα αναγκάζετε, εφεξής, να δουλεύουν ΚΑΙ Κυριακές, προφανώς τα έχετε γραμμένα. Είναι πολύ basse classe για το κόμμα της Ελίζας & της κας Μισέλ..

    • ManosK. avatar
      ManosK. @ Γιώργος 14/07/2014 22:46:26

      αυτοί που αναφέρεις δουλεύουν τις Κυριακές "εξ από ανέκαθεν".....και μπορεί να είναι και απλά ανθρωπάκια τελικά...Ας δουλέψουν και τα υπόλοιπα απλά ανθρωπάκια τις Κυριακές, δεν ειναι τόσο τραγικό

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ ManosK. 15/07/2014 16:42:22

        Εξαιρώντας τους αστυνομικούς, που είναι επιλογή τους, σύμφυτη με τη φύση του επαγγέλματος, επιχειρείς να εξισώσεις προνομιούχους και καλοπληρωμένους κλάδους με τη φουκαριάρα πωλήτρια του Lidl("οι Γερμανοί είναι φίλοι μας" Άδωνις) που βλέπει την Κυριακή της να εξανεμίζεται για 330 € το μήνα και για απλήρωτα 10ωρα. Δεν θα περίμενα κάτι καλύτερο από τους εκπροσώπους της παράταξης των μαυραγοριτών, αλλά τόση απροκάλυπτη χαιρέκακη παλιανθρωπιά δεν την ανέμενα. Προφανώς εσείς του Κολλεγίου Αθηνών έχετε λύσει το πρόβλημα σας, με τους φερέλπιδες "Ζαγορίτηδες" κανακάρηδες σας. Όχι δε βρέχει, οι ροχάλες από τους αηδιασμένους ψηφοφόρους που πάνε στη ΧΑ είναι.

        • bill avatar
          bill @ Γιώργος 15/07/2014 20:00:16

          φίλε Γιωργο ενας ειδικευομενος γιατρος του δημοσιου δουλευει με εφημεριες τουλαχιστον 100 ωρες τη βδομαδα για 980 ευρω βασικο μισθο για ολη αυτη την ευθυνη και το αγχος που εχει.ασε τη σπεκουλα για φακελακια κτλ κ ελα να δεις τι γινεται σε μια εφημερια.Η φουκαριαρα πωλητρια δεν ειναι καθολου λιγοτερο ευνοημενη απο τη φουκαριαρα γιατρο που εχει θυσιασει καμια 15 χρονια παραπανω κοπου κ χρηματων

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ bill 16/07/2014 00:01:43

            Φίλε Bill, έτερον εκάτερον. Και γω θα μπορούσα να σου αντιπαρατάξω τον αρεοπαγίτη ή τον σύμβουλο επικρατείας, αλλά αυτοί είναι καλά παιδιά κι ενίοτε βγάζουν και βολικές αποφάσεις.. Τα περί 15 χρόνων κόπων τα θεωρώ άσχετα, καθότι έκαστος φέρει την ευθύνη των επιλογών του(η γιατρός ήξερε που πήγαινε και το ήθελε) και το γεγονός πως κάποιοι δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να αποκτήσουν υψηλή μόρφωση δεν τους καθιστά παιδιά κατώτερου Θεού. Η κατάργηση της κυριακάτικης αργίας για χάρη των πολυεθνικών(δες ποιοι έσπευσαν να διαφημίσουν το άνοιγμα τους-χίλια μπράβο στις ελληνικές αλυσίδες που αρνήθηκαν) δεν συνάδει με την πολιτεία μιας παράταξης που θέλει να δηλώνει πατριωτική, φιλολαϊκή και χρηστοήθης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.