#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/10/2010 19:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η οργή του κόσμου αποτυπώνεται πλέον στα γκάλοπ



Ότι και να είναι, γιατί όλοι παίζουν παιχνίδια, η δημοσκόπηση που μετέδωσε το Mega και την οποία πραγματοποίησε η GPO με δείγμα 5.000 ατόμων αποτελεί κόλαφο για την κυβέρνηση. Δύο στους τρεις πολίτες κρίνουν αρνητικά το έργο της κυβέρνησης, σχεδόν 8 στους 10 πιστεύουν ότι τα πάντα κινούνται με βάση το Μνημόνιο κι όχι κάποιο άλλο σχέδιο, σχεδόν οι μισοί κρίνουν αρνητικά τον πρωθυπουργό ενώ στην Αττική ψηφίζουν πλέον ανοικτά τον Γ. Δημαρά και ο Γ. Σγουρός δίνει μάχη στήθος με στήθος με τον Β. Κικίλια για το δεύτερο γύρο.

Είναι εμφανής πλέον η δυσαρέσκεια του κόσμου για το Μνημόνιο που έχει υποθηκεύσει το μέλλον του. Η ψήφος είναι και ψήφος διαμαρτυρίας και ψήφος αντιμνημονιακή. Οι πολίτες λένε στον πρωθυπουργό «Γιώργο, δεν έρχεται το παγόβουνο προς το πλοίο, ο Τιτανικός πάει προς το παγόβουνο. Αλλαξε ρότα».



Αυτό είναι το καθαρό μήνυμα των ψηφοφόρων. Αλλά πρόκειται και για ξεκάθαρο μήνυμα των επιχειρηματιών που ελέγχουν τα media και βλέπουν ότι πάνε για φούντο εξαιτίας της αλλοπρόσαλλης πολιτικής του ΠΑΣΟΚ. Εργα δε γίνονται, το ΠΔΕ δεν υπάρχει, προκηρύξεις διαγωνισμών δεν υφίστανται, ξένες επενδύσεις δεν έρχονται, ανάπτυξη δεν υπάρχει, νέοι φόροι μπαίνουν.

Τα γκάλοπ καθρεπτίζουν την οργή του κόσμου. Το ΠΑΣΟΚ χάνει, η ΝΔ αργά αλλά σταθερά εξαιτίας της επιμονής του Αντ. Σαμαρά στο Αντι-μνημόνιο, κερδίζει.

Η κάλπη θα δώσει την τελική εικόνα μιας κοινωνίας που βράζει. Κι αν δεν αλλάξει τίποτε σύντομα, τότε η… Γαλλία θα έλθει πολύ κοντά με την Ελλάδα. Και γνωρίζετε όλοι τι γίνεται αυτή την περίοδο στη Γαλλία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 22/10/2010 19:42:48

    Η αδιευκρίνιστη ψήφος πού είναι? οέο?

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Orestios 22/10/2010 20:37:29

      βουαλά:

      http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=188335&cid=6

      • Orestios avatar
        Orestios @ vardarskian 22/10/2010 22:46:01

        Γι΄αυτό και ο πανικός του GAP σε διακαναλική.
        Έχει να πέσει πολύ γέλιο από αυτά που θα πεί.
        Το μόνο σίγουρο είναι πως θα εξοργίσει περισσότερο τον κόσμο.

    • zackii avatar
      zackii @ Orestios 23/10/2010 06:16:34

      Η Πλάκα είναι που ο ΓΑΠ απειλεί με εκλογές. Γιωργάκης ήταν και Γιωργάκης παραμένει-εξ ου και το κόμπλεξ..

  2. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 22/10/2010 19:46:00

    Πόσο μπούρδα ηχεί η ερώτηση που είναι γραμμένη κάτω κάτω στην εικόνα της οθόνης του Mega...

    • Orestios avatar
      Orestios @ (A)θανάσης 22/10/2010 19:49:18

      Τί περίμενες από το κανάλι του GAP?
      Mετά το μαύρο έρχεται και η σειρά τους.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ (A)θανάσης 22/10/2010 19:54:59

      Μονά-ζυγά, μονόζυγα. Θα την βαφτίσουν διαμαρτυρίας. Για την καταστροφή του Αμαζόνιου Αθανάση

      • Orestios avatar
        Orestios @ Μικρός Οδυσσέας 22/10/2010 20:16:47

        Για τους κορμοράνους του Βοτανικού διαμαρτύρονται.

  3. panos avatar
    panos 22/10/2010 19:50:31

    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΝ 2Ο ΓΥΡΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΡΩΤΗΣΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΑ-ΣΓΟΥΡΟ ΚΑΙ ΣΓΟΥΡΟ-ΚΙΚΙΛΙΑ!!!!!ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΑ-ΚΙΚΙΛΙΑ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑΝ........ΑΦΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ, ΑΡΑ Η 2Η ΘΕΣΗ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΟΧΙ Η ΠΡΩΤΗ!ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΜΟΥΦΕΣ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!

  4. azxc avatar
    azxc 22/10/2010 19:55:26

    Άυτοί έχουν γράψει το "επικεφαλής" με ΕΙ (ΕΠΙΚΕΦΑΛΕΙΣ)..

  5. Ραβινος avatar
    Ραβινος 22/10/2010 20:23:17

    ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΩΝ ΜΕGAΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΤΩΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ .ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΛΟΠ ΤΗΣ GPO ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ .ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΜΕΤΑΚΥ ΤΟΥ ΚΑΡΑΠΑΣΟΚΟΥ - ΑΣΧΕΤΟΥ ΔΗΜΑΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΓΟΥΡΟ & ΚΙΚΗΛΙΑ ? ΑΣ ΜΕΠΙ ΣΤΟ Β ΓΥΡΟ Ο ΚΙΚΗΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΛΑΙΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ { ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ,ΑΛΑΒΑΝΟΥ ,ΤΣΙΜΠΡΑ ΚΛΠ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΟΝ Β! ΓΥΡΟ }.

  6. aris. A avatar
    aris. A 22/10/2010 20:32:27

    Κάποιοι που πίεζαν την ΝΔ να πει ναι στο μνημόνιο και στην αδιέξοδη πολιτικήτου είχαν ως στόχο να γίνει η ΝΔ όμηρος του ΠΑΣΟΚ και να οδηγηθεί στην περιθωριοποίηση.

    Γιατί αν είχε πει ναι σήμερα δεν θα μπορούσε να κάνει στοιχειώδη αντιπολίτευση.

    Ευτυχώς ο Σαμαράς αντιλήφθηκε νωρίς τον λάκκο που του έσκαβαν και σήμερα μπορεί και μιλάει.

    Η πολιτική του να δώσει αντιμνημονιακή χροιά στις εκλογές έγινε και το ζητούμενο των εκλογών.

    Μπορεί να μην καρπωθεί εκλογικά την αντιμνημονιακή πολιτική στο σύνολο της ΔΝΤ γιατί το κυβερνητικό παρελθόν της ΝΔ είναι βαρύ και νωπό αλλά έχει τουλάχιστον την ευκαρία να αρθρώσει έναν πολιτικό λόγο διαφορετικό από το Πασόκ.

    Τώρα που τα επικοινωνιακά τερτίπια του Πασόκ Ασεμπίγιο, υβριδικά κρατικά αυτοκίνητα, επενδύσεις από το Κατάρ κλπ ξεμπροστιάζονται και καταρρέουν αποδεικνύεται η γύμνια της αποτελεσματικής ομάδας που δήθεν είχε έτοιμη το Πασόκ και θα έδινε γρήγορη λύση.

    Από εκεί που Πασόκ και συνεταίροι περίμεναν στην γωνία τον Σαμαρά για να του δημιουργήσουν εσωκομματικό πρόβλημα μετά τις εκλογές και να τον αποσταθεροποιήσουν αυτός πέρασε απέναντι στον δρόμο και τους κουνάει μαντήλι.

    Οι δύο εβδομάδες που ακολουθούν είναι τεράστιος πολιτικός χρόνος και η κρίση εσωστρέφειας μεταφέρεται από την ΝΔ στο Πασόκ.

    Τις επόμενες μέρες να περιμένουμε γκρίνια για τις επιλογές Τατούλη, Καμίνη και για τον χειρισμό της υπόθεσης Φασούλα.

    Στον Σαμαρά δίνεται χρόνος να σταθεροποιηθεί και να ξεπλιδώσει με μεγαλύτερη άνεση την πολιτική του.

    Δεν σας κάνει εντύπωση ότι παραμονές της εξαγγελίας του κόμματος Μπακογιάννη οι συνήθεις αναμοχλευτές της νεοδημοκρατικής εσωστρέφειας έχουν μουγγαθεί.

    Προφανώς ζυγίζοντας τα ενθαρυντικά αποτελέσματα που θα φέρει ο Σαμαράς αναθεωρούν την στάση τους.

    Ακόμα και μεγαλοπαράγοντες της οικονομίας που πανηγύριζαν για την είσοδο στο μνημόνιο αντιλαμβάνονται ότι η οικονομική άπνοια απειλεί άμεσα την βιωσιμότητα των υπερδανεισμέων επιχειρησεών τους.

    Οι σημερινές δηλώσεις Σαμαρά που μιλάει για θυσίες με προοπτική αποτελούν την καλύτερη απάντηση σε όσους τον κατηγορούν για λαικιστή.

    Παρέλαβε ένα διαλυμένο και βαριά ηττημένο κόμμα και παρά την γνωστή υπονόμευση μέσα σε ένα χρόνο κατάφερε να κάνει αξιοπρεπέστατη προεκλογική μάχη και να επιβάλει πλέον την πολιτική αντζέντα.

    Τελικά όσοι στήθηκαν στην ουρά για να τον ψηφίσουν είχαν σωστό ενστικτο.

    Αναμένουμε την συνέχεια που πιστεύω ότι θα είναι ενδιαφέρουσα.

    Κλείνοντας να αναφερθώ κάτι που δεν έχει σχολιασθεί θετικά και έπρεπε.

    Επειδή ο ηγέτης πρέπει να είναι δίκαιος θεωρώ ότι η απόφαση του να κατέβει ο Μιχαλιολάκος στον Πειραιά αφού παραιτηθεί από βουλευτής αποδεικνύει ότι δεν έχει καμία διάθεση να χαριστεί σε κανέναν ακόμα και στους φανατικούς υποστηρικτές του.

    Αριστος τρόπος για να εμπεδώσεις κλίμα ισοπολειτίας και ισονομείας άγνωστες λέξεις για την ΝΔ.

  7. Γιώργος Μ. avatar
    Γιώργος Μ. 22/10/2010 20:33:42

    Επισκεφθείτε το ιστολόγιο www.pyrinos-logos.blogspot.com

  8. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 22/10/2010 20:34:51

    Ερχεται η ώρα του Κικίλια ! Όλοι μας ας τους δώσομε την απάντηση.

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/10/2010 20:38:43

    Ρε φίλοι της ΝΔ, γιατί "τσιμπάτε" το ΔΟΛιο τυρί του Σταύρου και κυρ-Σταύρου κι Αφέντη Τσουτσουλομύτη; Αφού κατά βάθος το ξέρετε, ο Δημαράς μπορεί και να είναι "ηθοποιός" που δουλεύει "ραπτομηχανή"!
    Εγώ θα σας τα λέω ο άσχετος;

  10. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 22/10/2010 20:41:00

    Στον Πειραιά πρέπει να γίνουν κινήσεις συσπείρωσης γύρω από τον Μιχαλολιάκο. Το παιχνίδι να μείνει ανοιχτό μέχρι τέλους. Όχι αμαχητί στο Μίχα.

  11. antiochos avatar
    antiochos 22/10/2010 20:47:16

    Κι ο Κικιλιας καρπωνεται τι απο την οργη του κοσμου;
    Πολυ φοβαμαι,την ιδια την οργη του κοσμου.
    Διοτι αν σε τετοιες συνθηκες-ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΤΟΧΗΣ-το κομμα της αξιωματικης αντιπολιτευσης δεν καταφερει να περασει στο δευτερο γυρο,τοτε εχουμε τεραστιο ΠΟΛΙΤΙΚΟ και ΗΘΙΚΟ θεμα.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ antiochos 22/10/2010 20:51:42

      δες την διαδικτυακή ψηφοφορία του zougla.gr για να δεις τι καρπώνεται ο Κικίλιας...

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/10/2010 21:17:41

    Μια στο καρφί και μια στο πέταλο. Ενώ στις περιφέρειες, ίσως θέλοντας και μη, δείχνουν μια κατάσταση που φέρνει πιο κοντά στην πραγματική, ας μη μας διαφεύγει ότι στους δήμους προσπαθούν με νύχια και με δόντια να βγάλουν ψηλά τους υποψηφίους του μνημονίου. Στον Καμίνη, που όλοι γνωρίζουμε ότι φλερτάρει με το ποσοστό της... Δαμανάκη του '98, δίνουν 27%, ενώ στη Θεσσαλονίκη φέρνουν στήθος με στήθος το μεθούα αρκουδοβοσκό με τον Γκιουλέκα.

  13. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 22/10/2010 21:17:56

    εγώ βλέπω ότι οι 2 υποψήφιοι που πρόσκεινται και ανήκουν στο ΠΑΣΟΚ (έστω και "ψυχικώς" ο ένας από αυτούς) παίρνουν γύρω στο 37% στον 1ο γύρο χωρίς να υπολογίσουμε και τους αναποφάσιστους..........

    @ antiochos....πες τα και εσύ για την υποψηφιότητα του κυρίου Κικίλια, γιατί όταν τα λέω εγώ γίνομαι κακός!!!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ δαιμονάκι 22/10/2010 21:25:13

      Όπως βλέπω, μνημονιάκι, σας ξαμόλυσαν με τα Blackberry να το γυρίσετε τώρα στα καλαματιανά. Τουλάχιστον έτσι επιβεβαιώνετε ότι ο Δημαράς δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας μνημονιακός υποψήφιος με φερετζέ και ότι σύντομα θα τον ξαναμπάσετε στο πράσινο μαντρί. Ας τα βλέπουν αυτά όσοι ετοιμάζονται να τον ψηφίσουν, ώστε να ξέρουν τι πραγματικά θα ψηφίσουν.

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 22/10/2010 21:37:12

        Αυριανιστή, μη πέφτεις στη λούμπα τους.
        Τα όσα τους καταγγέλουν αυτοί που είναι στο συνδυασμό Δημαρά δεν τολμά να τα ψελλίσει καν ο Κικίλιας.
        Το βραδυ του πατατράκ θα αρχισουν τα όργανα και γαι τον Τσολάκογλου μέσα από το κόμμα του.Οι πασόκοι έχουν ένστικτο χαμαιλεοντισμού και πολιτικής επιβίωσης και θα τον διαολοστείλουν με τις κλωτσιές όπως έκαναν με τον Σημίτη.

  14. antiochos avatar
    antiochos 22/10/2010 21:27:31

    δαιμονάκι
    Δεν προσωποποιουμε ΠΟΤΕ ενα ζητημα οταν εχει χαρακτηριστικα ΑΜΙΓΩΣ πολιτικα.
    Εχω την αποψη οτι το προβλημα θα προκυψει απο το γεγονος οτι στη συνειδηση του λαου εχει καταγραφει η ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ οτι δεν υπηρξε η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ που προσδοκουσε απεναντι στην επελαση της Βερμαχτ.

  15. Misha avatar
    Misha 22/10/2010 21:34:26

    Eδώ και πολλούς μήνες ο Μαυρής του μονοπύθμενου ΣΚΑΙ έχει πει ξεκάθαρα πως η φθορά του ΓΑΠ είναι μη αντιστρεπτή και το τέλος του προκαθορισμένο.

    Έχει τελειώσει και μόνο με μια εθνική τραγωδία ίσως να επιβιώσει πολιτικά , κάτι που δεν θεωρώ απίθανο να επιχειρήσει.Εξάλλου ο μισελληνισμός του είναι έκδηλος

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Misha 22/10/2010 22:16:47

      Έχει ξανα-αναφερθεί εδώ και συμφωνώ κι εγώ (για την εθνική τραγωδία λέω).

      Πολλά τα κολητιλίκια με τον Ταγίπ τώρα τελευταία και δεν το χει σε τίποτα να σκάσει καμμιά "αντιπαροχή".

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tsilivithras 22/10/2010 22:25:44

        Trigger-happy επί το παπανδρεϊκότερον είναι το παιντί...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 22/10/2010 22:31:11

        Σας είδα που το είπατε κι αλλού και το χα γράψει κι εγώ "στο άσχετο" πριν μέρες.
        Δε θέλω να το συζητάω...έρχεται και η επέτειος.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tsilivithras 22/10/2010 22:34:01

        Η δική μου άποψη είναι ότι μόλις το κάνει θα πέσει.
        Ο τάπερμαν το έκανε ανενόχλητος αλλά τότε τα φράγκατρέχανε στο δρόμο (σε σχέση με σήμερα). Σήμερα που άσπρισε το μάτι του κόσμου, αν το κάνει ο γκαπ την άλλη μέρα θα πέσει - από μέσα.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 22/10/2010 22:43:04

        Καταρχήν η σημερινή εποχή με την τότε ελάχιστη σχέση έχουν.
        Ο κόσμος είναι ΠΟΛΥ υποψιασμένος λόγω διαδικτύου και κρίσης και ΛΙΓΟΤΕΡΟ μλκς γιατί κατάλαβε έστω και θεωρητικά τι παίζει στην πλάτη του.

        Αν είσαι μέσα στα σκ*τά, την ανυποληψία, την ανέχεια, με τεράστια οικονομικά και επαγγελματικά προβλήματα ΔΕΝ ΤΟ ΧΕΙΣ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ να τα "γ**ήσεις όλα" και να πάρεις ανάποδες.

        Όσο λιγότερα έχεις να ρισκάρεις τόσο πιο εύκολη η απόφαση.

        Δεν έχουν τα κότσια να το κάνουν...δεν λέω ότι αποκλείεται...λέω ότι they don't have the balls to pull this crap.

        Και αν πάνε να το κάνουν οι κιοτήδες θα τους πάρει γραμμή ο κόσμος όπως το σκυλί μυρίζεται το φόβο και τη δειλία.

  16. antiochos avatar
    antiochos 22/10/2010 21:36:03

    Οσο για τον γλοιωδη "ηθικιστη" αχυρανθρωπο μας , τι παραπανω να προσθεσουμε στον πινακα του ρεσαλτο;


    " Η μεγάλη αυτή «δαιμονοποιημένη» απάτη γύρω από το Μνημόνιο φαίνεται καθαρά και από τις τυχοδιωκτικές «κινήσεις» καιροσκοπικής δολιότητας, αλλά και μοχθηρής «πασοκικής» ταχυδακτυλουργίας, τύπου Δημαρά.



    Ο Δημαράς αποτελεί ένα από τα σύμβολα της καθεστωτικής δημοσιογραφίας (τέκνο του Λαμπτακιστάν) και επίσης σύμβολο του ακραίου καιροσκοπισμού και του πολιτικού χαμαιλέοντα. Ένα από τα πολιτικά κατακάθια του εκφυλισμού του ΠΑΣΟΚ.

    Αυτός ο κραυγαλέος καριερίστας της δημοσιογραφίας και της πολιτικής, ΞΑΦΝΙΚΑ ενώ φίλησε τις κατουρημένες ποδιές του ΓΑΠ και ήταν βουλευτής του κόμματος των «ανδρεικέλων», «αγρίεψε» με το Μνημόνιο.

    Είχε καταπιεί όλα τα «συμβόλαια θανάτου» της κυβέρνησής του και «αγανάκτησε» με το Μνημόνιο. "

  17. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 22/10/2010 21:56:35

    Πληροφοριες θελουν τον Παπανδρεου να βαζει ενα μεγαλο διλημμα στη διακαναλικη.Πιθανοτατα του στυλ οτι αν το αποτελεσμα δεν ειναι ικανοποιητικο θα παει σε εκλογες.Ε λοιπον στο λεμε προκαταβολικα:Βαλε ολο το διλημμα στον κ λο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 22/10/2010 21:59:44

      Ας τολμήσει να απειλήσει πάλι τους Έλληνες με τις κουτοπονηριές του και θα τον περιποιηθούν με τον τρόπο που αξίσει σε εκβιαστές.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 22/10/2010 22:01:02

      Και φυσικά, ΑΜΕΣΩΣ με το που θα τελειώσει η διακαναλική, όλος ο εσμός των Μπάμπηδων και των Άρηδων θα βγάλει στον αέρα "γκάλοπ" σύμφωνα με το οποίο ο κόσμος δεν θα θέλει εκλογές, θα τις θεωρεί καταστροφικές κ.λπ κ.λπ...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Αυριανιστής 22/10/2010 22:16:55

        Ναι, καλά.
        Θέλει να διατηρήσει την ανωμαλία ξέρωντας ότι έχει χάσει την δεδηλωμένη?
        Διπλά εκβιαστής δηλαδή στην δημοκρατική συνείδηση των Ελλήνων.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 22/10/2010 22:38:38

        Γιατί, πιστεύεις ότι τώρα την έχει τη δεδηλωμένη; Όσο η δεδηλωμένη μετριέται με τα κουκιά των βουλευτών, θα την έχει, δυστυχώς.

  18. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 22/10/2010 22:03:38

    Ο παπανδρεϊσμός αργοπεθαίνει, αυτό είναι βέβαιο. Το πρόβλημα είναι ότι αργοπεθαίνει πολύ ...αργά.

    Αν το αποτέλεσμα των εκλογών δεν είναι "σεισμός"- και μάλιστα ισχυρός - θα μας αποτελειώσει. Μετά τις εκλογές η χούντα θα είναι τρομερή, αφού δεν θα έχει πια να φοβάται τίποτα μέχρι το τέλος της θητείας τους. Αλλά τότε θα έχει πια γίνει ότι ήταν να γίνει, και η ζημιά θα είναι τεράστια και μη αναστρέψιμη.

    Ότι έχουμε να πούμε, ότι έχουμε να κάνουμε, είναι σ'αυτές τις εκλογές. Μετά, σε όσες πορείες και να κατέβουμε (και θα είναι άπειρες) δεν θα ωφελεί. Θα θυμόμαστε ότι αφήσαμε τις εκλογές να περάσουν χωρίς να τους μπήξουμε το καρφί στο μάτι και θα μας πιάνει τρέλα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ (A)θανάσης 22/10/2010 22:17:46

      Αργοπεθαίνει αργά? Σε κόλησε το ΠΑΣΟΚ την λεκτική του αναπηρία? χο χο

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ (A)θανάσης 22/10/2010 22:24:54

      (Α)θανάση

      Πολύ απαισιόδοξη πρόβλεψη ρε φίλε.Οκ δεν διαφωνώ ότι οι εκλογές είναι ευκαιρία αλλά πιστεύεις ότι αν περάσει από αυτόν τον σκόπελο "δεν θα χει να φοβάται τίποτα μέχρι το τέλος της θητείας του";;

      Δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει θητεία ολόκληρη ο ΓΑΠ.

      Έχει στηθεί ένα ολόκληρο μηντιακό υποστήριγμα από κάτω του και ένα ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ διεθνικό κεφάλαιο έβαλε λυτούς και δεμένους να στήσει την απάτη του μνημονίου...κι αυτός ο άνθρωπος εξακολουθεί να τους "σαμποτάρει".

      Δεν μπορεί...δεν "το χει"...και κοστίζει πολύ σε χρήμα και περισσότερο σε πολιτικό κόστος ο συγκεκριμένος άνθρωπος.

      Οι τοκογλύφοι δανειστές δεν γεννήθηκαν χτες και γελάνε όταν έχουν να κάνουν με άτομα σαν τον Τζέφρυ.
      Στην πρώτη ευκαιρία που θα δουν εναλλακτική λιγότερο κοστοβόρα του κούνησαν και το μαντήλι!
      Ότι κι αν σημαίνει αυτό.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tsilivithras 22/10/2010 22:28:36

        Αυτό θα σημαίνει αγία κόρη στο τιμόνι. Ελπίζω να μην σημαίνει και Σαμαρά...

      • Orestios avatar
        Orestios @ tsilivithras 22/10/2010 22:32:21

        Η αλήθεια είναι πως η μανία τους για την πιστή τήρηση των προσταγμάτων της Παγκοσμιοποίησης δεν θα τους κάνει να διστασουν να χρησιμοποιήσουν τον στρατό εναντίον των πολιτών.
        Οι σοσιαλιστές πάντα στα σκούρα αυτό έκαναν. Δεν θυμάσαι τον Τσαουσέσκου?

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 22/10/2010 22:32:41

        The second one.
        The first one failed.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 22/10/2010 22:35:07

        Ορέστιε

        Μην μπερδεύουμε τον στρατό με την πολιτική.
        Έχουμε πολιτικούς που δεν έχουν το σθένος να χτυπήσουν ούτε μύγα με μυγοσκοτώστρα...και θα καθοδηγήσουν το στρατό εναντίον πολιτών;;

        Χα!

        Ας είμαστε λίγο πιο κουλ σε κάποια πράγματα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tsilivithras 22/10/2010 22:37:16

        @ Ορέστιος

        Εκεί όμως, μετά από μια-δυο μέρες ταραχών στο Βουκουρέστι, ο στρατός στράφηκε εναντίον του Τσαουσέσκου. Και, μην ξεχνάς, από στρατιωτικούς δικαστές απαρτιζόταν κυρίως το "δικαστήριο" που τον δίκασε και τον εκτέλεσε.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tsilivithras 22/10/2010 22:38:04

        Αυτοί είναι οι πιο επικίνδυνοι τσιλβίθρα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ tsilivithras 22/10/2010 22:41:45

        @ tsilivithras
        Είναι μάλλον upgrades.
        Δεν ξέρεις όμως τί μπορεί να κάνει ο φόβος απώλειας της εξουσίας σε ανώριμους σοσιαλιστικούς χιτλερίσκους.

        @ Αυριανιστής
        Άντε και στα δικά μας.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 22/10/2010 22:46:21

        Σόρυ παιδιά διαφωνώ.
        Δεν έχουν guts για να στρέψουν όπλα εναντίον μας.
        Μόνο οι τρελοί οι χουντικοί τα κάναν αυτά που μυαλό μπορεί να μην είχαν αλλά από cohones περίσσευαν.
        Εδώ τους κοροιδεύει ο λαός και γυρνάνε από την άλλη.

        Μην συγκρίνετε με Ρουμάνους.
        Όπως λένε και στην αστυνομία, Ρουμάνος είναι επάγγελμα όχι εθνικότητα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ tsilivithras 22/10/2010 22:54:56

        @ τsilivithras
        Δεν ξέρεις που μπορεί να φτάσει η ματαιοδοξία σε συνδυασμό με την φαυλότητα αυτού του καθεστώτος.
        Είναι αδίστακτοι και το διαπιστώνεις καθημερινά με την εξαθλίωση που προκαλούν συνειδητά. Κι όχι μόνο αυτό. Δες για παράδειγμα την ταχεία έκπτωση του επιπέδου παρεχόμενης υγείας και θα καταλάβεις τί θα πεί νόσος σαν συνέπεια οικονομικής πολιτικής.
        Οι Ρουμάνοι υπέφεραν από υποθρεψία (προκαλεί ποικιλία ασθενειών) και ουσιαστικά αυτό ήταν ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ, οφειλόμενη στην ματαιοδοξία ενός άρρωστου σοσιαλιστή, που έκανε το όραμά του σοσιαλισμού πραγματικότητα αδιαφορόντας πλήρως για κάθε αντίδραση, την οποία φρόντιζε επιμελώς να καταστέλλει ποικιλοτρόπως.
        Αλλά τί κρίμα! Δεν κατάφερε να εξανδραποδίσει τους Ρουμάνους.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tsilivithras 22/10/2010 22:57:03

        @ τσιλιβήθρας

        Δεν χρειάζεται να στρέψουν τα επίσημα κρατικά όπλα εναντίον του λαού. (Αν βέβαα κριθεί απαραίτητο, θα βγει πάλι κανας Μάνος στο ραδιόφωνο να κρώζει "πότε επιτέλους θα κατέβει ο στρατός στους δρόμους".)

        Τους αρκεί ο κοινωνικός αυτοματισμός και ο διχασμός που αυτός προκαλεί. Στα δύσκολα μπορεί να καλέσουν και τους λάθρο να βοηθήσουν, τώρα που έχουν πληθύνει αρκετά.

      • Misha avatar
        Misha @ tsilivithras 22/10/2010 23:01:39

        tsili

        οι ιδιοι οι μπάτσοι λένε για τις μονάδες της ευρωχωροφυλακής που είναι έτοιμες να κατέβουν αν δεν είμαστε επαρκώς υπάκουοι προς την κατοχική τρόικα.
        Προσφατα μου το έλεγε ανώτατος αξιωματικός μέσα από τη ΓΑΔΑ.
        Δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό, ούτε οι ξένοι ούτε ο ΓΑΠ.
        Είναι σε διατεταγμένη αποστολή ξεπουλήματος

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tsilivithras 22/10/2010 23:01:55

        Άντε, πάλι τη Ρουμανία με έκανες και θυμήθηκα, τσιλιβήθρα. Θυμάσαι ο Ιλιέσκου, ο "δημοκρατικός" διάδοχος του Τσαουσέσκου, τι έκανε λίγους μήνες μετά την ανάληψη της εξουσίας; Για να αντιμετωπίσει τους διαδηλωτες που τον κατηγορούσαν ότι δεν είχε αλλάξει σχεδόν τίποτα από το παλιό καθεστώς, κατέβασε στο Βουκουρέστι τους... ανθρακωρύχους από την κεντρική Ρουμανία, εξοπλισμένους με... στυλιάρια για να "προστατεύσουν" τη "δημοκρατική κυβέρνηση"!!!

        Νομίζεις ότι δεν θα μπορέσει να κάνει κάτι ανάλογο ο ΓΑΠ, χρησιμοποιώντας λάθρο αντί για ανθρακωρύζους;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tsilivithras 22/10/2010 23:05:55

        @ Misha

        Και φυσικά, οι ευρωχωροφύλακες δεν θα αστειεύονται. Εκεί δεν έχει μόνο δακρυγόνα. Έχει και αντλίες νερού, σφαίρες από καουτσούκ, έφιππη αστυνομία και τέτοια αποτελεσματικά...

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tsilivithras 22/10/2010 23:06:49

        Εγώ θα πω και το εξής: Ακόμα κι αν αρχίσει να πέφτει η χούντα, πολύ πιθανόν να συνεχίσει το θεάρεστο έργο της με τέτοιες "έκτακτες" μεθόδους...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 22/10/2010 23:08:04

        Αυριανιστής

        Το θέμα με τα "όπλα/στρατός εναντίον πολιτών" το ανέφερε ο Ορέστιος κι εγώ απάντησα διαφωνώντας ουσιαστικά.
        Για τον αυτοματισμό που λες φυσικά συμφωνώ.

        Ορέστιος

        Δεν έχουν αυτοί οι άνθρωποι φίλε το "μέταλλο" για να κάνουν τέτοιο πράγμα.
        Αδίστακτοι ναι είναι, αλλά η πραγματική βία θέλει άλλου είδους ανθρώπους και να με συγχωρείς δεν είναι αυτή η συζήτηση για να επεκταθώ.

        Και ξαναλέω ότι ο ΓΑΠ κοστίζει πολύ στο matrix.
        Και αυτοί πάνω από όλα δεν θέλουν να τους κοστίζει ότι κι αν κάνουν.

        Θα προτιμήσουν να τον αλλάξουν αντί να ρισκάρουν τόσο μεγάλη αναταραχή.
        Κι αυτοί ξέρουν τα όρια του Έλληνα πολύ καλα, να στε σίγουροι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ tsilivithras 22/10/2010 23:10:21

        @ Αυριανιστής
        Από σοσιαλιστές τί μπορείς να περιμένεις παρά διχαστικές πολιτικές?

        @ Misha
        Όχι απλά δεν έχουν κανένα ενδοιασμό αλλά ανυπομονούν να το κάνουν.
        Βέβαια η έλευση του ευρωστρατού θα σημάνει την άμεση διάλυση της ΕΕ.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tsilivithras 22/10/2010 23:11:37

        @ τσιλιβήθρας

        Δηλαδή, αν στρέψουν τους λάθρο εναντίον των Ελλήνων, το ίδιο δεν θα είναι; Τι τον χρειάζονται το στρατό και την αστυνομία; Ή μήπως νομίζεις ότι θα είναι δύσκολο να ρίξουν μια τέτοια σπίθα ανάμεσα στους λάθρο, που δεν έχουν τίποτα να χάσουν, κι αυτή να γίνει πυρκαγιά;

      • Orestios avatar
        Orestios @ tsilivithras 22/10/2010 23:17:44

        Το matrix δεν είναι ακόμη εδώ. Βιάζονται όμως να το φέρουν τα παρτάλια της Παγκοσμιοποίησης.

        Για την επιβολή της δυστοπίας αυτής δεν θα διστάσουν τα εδώ τσιράκια να στρέψουν τα όπλα του στρατού στον λαό.
        Πίστεψέ με πως είναι ικανότατοι. Ειδικά αυτοί.
        Όπως λέει μια παροιμία "σκυλί που γαυγίζει δεν δαγκώνει"
        Τί κάνει όμως αυτό που δεν γαυγίζει αλλά προσπαθεί με διάφορα κόλπα να σε τουμπάρει?

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 22/10/2010 23:19:13

        Μisha

        Το ίδιο ανέκδοτο παίζει στην αμερική 4-5 χρόνια τώρα.
        Έχουν αρχίσει και το ξεπερνάνε και οι πιο καχύποπτοι.

        Αυριανιστής

        Φυσικά και τους θεωρώ αδίστακτους...μην επαναλαμβανόμαστε.
        Απλά τραβάω διαχωριστική γραμμή.

        Ένοπλος ένστολος απέναντι σε πολίτη σημαίνει ευθεία ρήξη κράτος-πολίτης...ΕΥΘΕΙΑ.
        Δεν έχουν τα κάκαλα να κάνουν τέτοιο πράγμα γιατί δεν είναι τέτοιου μεγέθους πολιτικοί.Ξεχάστε το.

        Οτιδήποτε άλλο (λαθρο κτλ) δεν είναι στην ίδια κατηγορία βίας.Εγώ αρχικά απάντησα σε αυτό που είπε ο Ορέστιος και διαφώνησα.

        Αλλά ακόμα κι έτσι..Ααν πάμε σε ευθεία ρήξη κράτους-πολίτη ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗ τότε παιδιά με συγχωρείτε αλλά ξεκινάνε τον 3ο παγκόσμιο και ποιος γ*μεί την μέση ανατολή...!!

        Δεν παίζουν τέτοια σκηνικά με τους ΓΑΠ στο προσκήνιο.
        Αυτοί είναι ρεγουλάτορες μέχρι να πάρουν τα φράγκα τους πίσω οι banksters.

      • Orestios avatar
        Orestios @ tsilivithras 22/10/2010 23:20:19

        Και κάτι άλλο tsilivithras
        Ο Αισχύλος περιγράφει ωραιότατα την σχέση Κράτους και Βίας.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tsilivithras 22/10/2010 23:20:53

        @ Orestios

        Η επέμβαση του Συμφώνου της Βαρσοβίας στην Πράγα, σήμανε και τη διάλυσή του; Δε νομίζω...

      • Orestios avatar
        Orestios @ tsilivithras 22/10/2010 23:23:28

        @ Αυριανιστής

        Δεν μένει παρά να το τολμήσουν και να δούμε όλοι τί θα γίνει.
        Πεδίο δόξης λαμπρό υπάρχει, ας το κάνουν λοιπόν.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tsilivithras 22/10/2010 23:28:38

        @ Ορέστιος

        Αν το δοκιμάσουν, το βέβαιο είναι ότι οι περισσότεροι... δεν θα το μάθουμε (τουλάχιστον όσο εγκαίρως χρειάζεται να το μάθουμε για να αντιδράσουμε αποτελεσματικά). Ο Misha έχει αναφέρει ότι υπάρχει σχέδιο γενικευμένης διακοπής του data traffic, ώστε το τηλέφωνο να λειτουργεί μόνο για φωνή και όχι για internet, με αποτέλεσμα τις πρώτες κρίσιμες μέρες να μείνουμε στο σκοτάδι για το τι θα συμβαίνει.

      • Orestios avatar
        Orestios @ tsilivithras 22/10/2010 23:34:14

        @ Αυριανιστής

        Θα πρέπει όμως να είναι προετοιμασμένοι και για πολεμικές επιχειρήσεις πόλεων.

      • kostasxan avatar
        kostasxan @ tsilivithras 22/10/2010 23:36:20

        αρχες Σεπτεμβρίου στο Μεγ. Πεύκο πήγαν 150 πλήρεις στολές των ΜΑΤ και αποθηκεύτηκαν

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 22/10/2010 23:42:32

        Παιδιά εγώ την γνώμη μου την είπα.
        Από κει και πέρα αν το κράτος θέλεις να προκαλέσει βία ενάντια στον πολίτη είναι το μόνο εύκολο.
        Απλά υπάρχουν κι άλλες παράμετροι.

        Φοβισμένο τον έχει έτσι κι αλλιώς.
        Γιατί να ρισκάρει σε περίοδο που θέλουν πάση θυσία να μην κουνιέται φύλλο;;

        Και το να είναι σε ετοιμότητα οι δυνάμεις καταστολής δεν λέει και κάτι ιδιαίτερο...μάλλον λογικό φαίνεται.

        Τέλος πάντων, επειδή επιμένω δεν σημαίνει ότι δεν δέχομαι και την διαφορετική άποψη ή ότι το θεωρώ αδύνατον να συμβεί.
        Απλά λέω ότι εκεί μπαίνουμε σε άλλα δεδομένα.
        Άλλα κριτήρια.

  19. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 22/10/2010 22:13:26

    Η ΝΔ ετοιμάζει νέα βίντεο που δείχνουν τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα τα Παπανδρεικά. Υπομονή. Από Δευτέρα βράδυ θα γελάσουμε πολύ.

  20. BlueSky avatar
    BlueSky 22/10/2010 22:33:18

    Ενορχηστρωμένο πασοκογκάλοπ από το λαμογιοκάναλο, αποστάτες της ελληνικής συνείδησης. Ξεχάσαν να βάλουν και την καΰμένη Δρακουλίνα. Πανταχού παρούσα δηλώνει η αποστάτρια.

  21. BlueSky avatar
    BlueSky 22/10/2010 22:34:40

    Το πασοκάκι ο tiramola, πρέπει να χαίρεται με την στημένη δημοσκόπηση.

  22. BlueSky avatar
    BlueSky 22/10/2010 22:42:44

    Και μια διευκρίνιση: Το πως νιώθω για τη δημοσκόπηση του πασοκοκάναλου, θα την εκφράσω με μιά ωραία παροιμία που είδα σε ένα blog: 'Εκοψε ο αγάς την χλούτσα του και μετά ρωτούσε να μάθει τι λένε στο χωριό γιαυτόν ..." θα έλεγε η θεία μου η Μελπομένη(Πραγματικό όνομα)

  23. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 22/10/2010 22:48:06

    Εκκληση στον Γιαννη Δημαρα

    Κυριε Δημαρα εχοντας υπ οψιν τα πατριωτικα σας αισθηματα που ο ιδιος τα επικαλεισθε και γνωριζοντας το υψηλο πολιτικο αισθητηριο που κατεχετε, προχωρηστε σε αυτο που θα διευκολυνει τις εξελιξεις απο το βραδυ των εκλογων και μετα.Αποσυρετε την υποψηφιοτητα σας.Θα ειναι κριμα η πολιτικη σας κινηση να μπει αναμεσα σε αυτο που φευγει και αυτο που ερχεται.Η χωρα δεν εχει το περιθωριο να παγιδευτει σε κατι που στην ουσια δεν εχει προοπτικη.
    Ο καθενας στην ιστορια παιρνει τη θεση που του αξιζει.Ελπιζω να μην ειστε εσεις στη θεση του εκτροχιαστη.

  24. kostasxan avatar
    kostasxan 22/10/2010 23:12:38

    Τι θα μας ανακοινώσει ο Παπανδρέου την Δευτέρα
    h**p://kostasxan.blogspot.com/2010/10/blog-post_7924.html

    Κοίταξέ το Φάκτορα. Η πληροφορία είναι τσεκαρισμένη.

  25. anonymos avatar
    anonymos 22/10/2010 23:19:51

    δείτε και το γκάλοπ της ζούγκλας εντελώς διαφορετικο

  26. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 23/10/2010 00:56:26

    @ antiochos….δεν έχω τίποτα προσωπικό με τον κύριο Κικίλια….μάλιστα τον τιμώ και τον σέβομαι ως άνθρωπο…απλώς διαφωνώ σε πολιτικό επίπεδο με την επιλογή της ΝΔ στην περιφέρεια Αττικής, την οποία μάλιστα θεωρώ κακή επιλογή.
    Πιστεύω ότι με μια πιο συνετή επιλογή υποψηφίου η ΝΔ θα καρπωνόταν σε μεγάλο βαθμό την απογοήτευση και την λαική δυσαρέσκεια που ΟΝΤΩΣ υπάρχει.

    Όταν προσδίδεις στις επικείμενες εκλογές αντιμνημονιακό χαρακτήρα και χαρακτήρα δημοψηφίσματος, πρέπει και να βάλεις ως υποψήφιους για θέσεις-κλειδιά (όπως ο περιφερειάρχης Αττικής)στελέχη έμπειρα, δυναμικά με μεγάλη αναγνωρισιμότητα και όχι μικρομεσαία στελέχη που οι περισσότεροι πολίτες δεν έχουν ακούσει ποτέ ούτε το όνομά τους…και αυτή την κάκιστη επιλογή χρεώνω αποκλειστικά στον κύριο Σαμαρά και το περιβάλλον του.

    Όταν προσδίδεις στις επικείμενες εκλογές αντιμνημονιακό χαρακτήρα και χαρακτήρα δημοψηφίσματος, δεν επιλέγεις για υποψήφιο περιφερειάρχη Αττικής τον κύριο Κικίλια που είναι γνωστός μόνο στην Α’ Αθηνών και έχεις την απαίτηση να θριαμβεύσεις!!!!!!!!!!!!

    Τόσα έμπειρα στελέχη διαθέτει η ΝΔ που έχουν διατελέσει νομάρχες ή δήμαρχοι στην Αττική και έχουν ασχοληθεί επισταμένα επί δεκαετίες με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ΚΑΝΕΝΑΣ από αυτούς δεν ήταν άξιος για περιφερειάρχης?

    Εδώ ο κύριος Κικίλιας δεν κατάφερε να βγει βουλευτής Ά Αθηνών στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές και ήρθε 8ος με 18.436 σταυρούς στην μοναδική περιοχή που ήταν γνωστός και περιμένουν ή προσδοκούν κάποιοι να βγει περιφερειάρχης Αττικής?

  27. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 23/10/2010 00:59:46

    @ Αυριανιστής @ Misha…….δεν με παρακολουθείτε με προσοχή…..όσο αφορά τον κύριο Δημαρά, επιβεβαιώνομαι πλήρως με προηγούμενο σχόλιό μου, στο οποίο αυτολεξεί έγραψα :

    “Πάντως τώρα που φαίνεται ότι υπάρχει ρεύμα υπέρ του κυρίου Δημαρά, δεν πρέπει να ξεχνάμε :

    - ο κύριος Δημαράς πολιτικά ανήκει στο ΠΑΣΟΚ

    - κάποια στιγμή προφανώς θα επιστρέψει στο ΠΑΣΟΚ(το θεωρώ πολύ πιθανό)

    - η υποψήφιότητά του θα δράσει σε πολλές περιπτώσεις ως αλεξικέραυνο την πρώτη Κυριακή των εκλογών(και ίσως και την δεύτερη, αν περάσει στον δεύτερο γύρο)……δηλαδή πολλοί δυσαρεστημένοι και απογοητευμένοι οπαδοί ή ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ θα τον ψηφίσουν στον πρώτο γύρο, θέλοντας έτσι να διαμαρτυρηθούν για την κυβερνητική πολιτική…”

  28. kiki avatar
    kiki 23/10/2010 06:57:40

    @Kostawxant

    Το διαβασα ,μπορει να ειναι και ετσι δηλαδη να μας ξαναβγαλει το πιστολι,και ας παραφρασουμε την φραση αμα φτυνεις πανω φτυνεις την μουρη σου αμα φτυνεις κατω φτυνεις τα τετοια σου,ελπιζω να μεινει ΜΟΝΑΡΧΗΣ ο ΓΑΠ,δεν ξερω ποιος θα τον πιστεψει πια.
    Ηδη πρωι πρωι εχουν ξαμολυσει,τον Ρεππα,φασιστομουτρο ολκης,και την ασπιλον κορη την Μιλενα,για προπαγανδα.

  29. lewnidas avatar
    lewnidas 23/10/2010 09:56:54

    ο στρατος αν βγει θα ειναι για να τους κυνηγησει. ο ευρωμπατσος για να βγει θελει πολλα κιλα @@@

  30. GAETANO avatar
    GAETANO 23/10/2010 16:11:09

    Factorx Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΧΑΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ . ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΕΘΗΚΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΖΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ . ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΟΤΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΞΑΝΑΣΥΝΑΤΗΣΗ . ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ .ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ .
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΟ . Ο ΚΟΣΜΟΣ , ΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ , ΕΧΕΙ ΧΡΕΩΣΕΙ ΤΗΝ ΝΔ 90% ΚΑΙ ΤΟΟ ΠΑΣΟΚ 10% , ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ , ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΘΑ ΦΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΩΝ ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΗΜΕΡΑΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ .
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ , ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΟΝΟ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝ ΚΛΗΘΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ .
    ΞΕΚΑΘΑΡΑ , ΣΤΑΡΑΤΑ . ΟΧΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2011 ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΓΡΙΩΜΕΝΟΣ . ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΛΕΦΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ Η ΠΑΤΑΤΑ .
    1.-ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ ? ΜΕ ΕΥΡΩ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΦΕΙΑΧΝΕΤΑΙ
    2.- ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΦΑΓΑΜΕ ΦΑΓΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ( ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ , ΕΡΤ , ΟΣΕ , ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΦΡΜΑΚΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΟΚ ) ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ( ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ , ΕΞΑΓΩΓΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ , ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΟΠΛΩΝ ΚΛΠ ΔΙΕΘΝΗ ΛΑΜΟΓΙΑ )
    3.- ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΑΙ ΤΟ 30% ΣΕ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΑΡΙΤΟΣ ΜΕ ΕΠΙΤΟΚΙΟ 2,5%-3,0% . ΑΡΑ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΚΩΝ ΟΥΤΕ ΠΛΗΡΩΜΗ ΧΡΕΩΛΥΣΙΩΝ .
    4.-ΥΠΟΤΙΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ 50% . ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗ ΑΠΟ $25.000 ΣΕ $12.000 ΑΛΛΑ ΑΜΕΣΩς ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ . ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ .
    5.- ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ CAYENNE ΤΡΑΚΤΕΡ ΚΑΙ ΚΑΛΙΕΡΓΟΥΜΕ . ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΣ . ΑΥΞΑΝΕΙ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΜΑΣ . ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΜΑΣ .
    6.- ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΞΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΗ ΤΙΜΗ ΣΕ ΥΠΟΤΙΜΗΜΕΝΕΣ ΔΡΑΧΜΕΣ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΕ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΕ ΔΟΛΛΑΡΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ .
    7.- ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΣΕ ΜΙΑ 5ΕΤΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ , ΜΕΙΩΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΔΟΣΙΑΣ .
    8.- ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΜΝΗΣΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ , ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ , ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ
    9.- ΕΝΙΑΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 10% ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΕΚ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 5% ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ .
    10.- 50% ΔΙΕΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΩΝ (ΑΠΟ 10% ΣΕ 5%) ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΡΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ .
    11.-ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΞΕΝΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΟΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΦΟΡΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ 5ΕΤΙΑ .
    12.- ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΕ 10ΕΤΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ 5 ΕΤΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ 5ΕΤΗ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ .
    13.- ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΤΕ ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΟΝΗ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΛΕΓΟΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ .

    ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΕ ΣΚΕΨΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΟΥΝ .
    ΑΥΤΟΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΞΥΠΝΗΣΑΝ . ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ . ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ .

    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ . ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΥΣΗ . ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΞΑΓΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ .

    ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ . ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΑΖΥ ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ , ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ,ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ Η ΝΕΟΦΙΛΕΚΕΥΘΕΡΕΣ ΦΟΒΙΕΣ Η ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ .
    ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΒΙΟΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ . ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΩΡΑ . ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠΟΝΤΑΙ

  31. zzz avatar
    zzz 23/10/2010 19:51:33

    εκοψε μισθους
    εκοψε συνταξεις
    αυξησε τα ορια συνταξιοδοτησης
    αυξησε τον ΦΠΑ
    αυξησε ολους τους φορους
    εβαλε νεους φορους και τελη
    αυξησε τελη κυκλοφοριας
    αυξησε και εβαλε νεα διοδια
    αυξησε την δεη
    αυξησε το χρεος
    αυξησε τα επιτοκια δανεισμου
    αυξησε την ανεργια
    αυξησε την εγκληματικοτητα
    πηγε στο μειον την αναπτυξη
    ξεπουλησε τα παντα
    ελεγε μεσο ορο 13 ψεμματα τη μερα
    εκανε 3 μηνες χλιδατες διακοπες
    εκανε 45 υπουργους
    μας εβριζε και κοροιδευε εξω
    ερχοταν στην ελλαδα 3 φορες το μηνα
    αφησε ατιμωρητους ακη,μαντελη κτλ..
    κραταει ακομα 300 τους βουλευτες
    εστειλε αμεσως ματ σε απεργιες
    ξεφτιλισε και την επιστρατευση
    οι τουρκοι φτανουν μεχρι την αττικη
    δεν εχει δουλεψει ουτε μια μερα
    εχει χαμηλοτατο δεικτη ευφυιας
    δεν ξερει τι ειναι ενσημο
    δεν ξερει τι ειναι οκταωρο
    δεν ξερει ελληνικα
    αυξησε καθετα την βενζινη

    κτλ.. κτλ.. κτλ..
    κτλ.. κτλ.. κτλ..

    ΠΟΙΟΣ?...

  32. Νίκος avatar
    Νίκος 23/10/2010 22:15:17

    @GAETAN
    @Ραβινε

    Αν θες να σε διαβάζουν, μάθε τον πρώτο κανόνα που ισχύει όταν δημοσιεύεις κείμενα:
    ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΜΑΤΑ
    Πρώτον, γιατί θεωρείται ότι ΦΩΝΑΖΕΙΣ πράγμα που είναι ΑΓΕΝΕΣ
    Δεύτερον, γιατί είναι κουραστικό για τους υπόλοιπους να διαβάζουν μακροσκελή κείμενα με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

    Αν λοιπόν συνεχίσεις έτσι, είναι το ίδιο με το να μην έχεις δημοσιεύσει το κείμενό σου, αφού κανείς δε θα το διαβάσει...

    Φιλικά

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.