#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/07/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η οικονομική κρίση να μη γίνει και εθνική



του Κώστα Ροδινού

"…δεδομένης της τρέχουσας κρίσης στην Ελλάδα, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να γίνει μια στροφή στις συνομιλίες για το όνομα"

 

Aυτή η δήλωση ανήκει στον Πρωθυπουργό της Σλοβενίας  Μπορούτ Πάχορ,  έγινε  κατά τη διάσκεψη «Croatia Summit» και προφανώς αναφέρεται στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων.

 

Yπενθυμίζουμε ότι η Σλοβενία είναι χώρα της Ε.Ε. ,  άρα εταίρος, υποτίθεται της Ελλάδος, οπότε τέτοιες δηλώσεις είναι δεοντολογικά άκομψες και διπλωματικά απαράδεκτες.

Ωστοσο,  δεν παύουν  να είναι ενδεικτικές της περιρρέουσας ατμόσφαιρας που έχει δημιουργηθεί για την πατρίδα μας.

 

Η Ελλάδα, λόγω της κρίσης, είναι ευάλωτη σε πιέσεις και δεν αποκλείεται «φίλοι και σύμμαχοι»  να εκμεταλλευθούν τη συγκυρία για  να επισπεύσουν επώδυνες λύσεις στα εθνικά μας θέματα.

 

Εκός από τη δήλωσε Πάχορ, έχουμε και  άλλες ενέργειες που δείχνουν ότι επιταχύνονται εξελίξεις.

 

Ο  κ. Νταβούτογλου, …βιάζεται και αυτός.

Από τα κατεχόμενα δήλωσε ότι το Κυπριακό πρέπει να επιλυθεί πριν από το δεύτερο εξάμηνο του 2012, οπότε η Κύπρος αναλαμβάνει την Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Ο  αρμόδιος για την ενέργεια Υφυπουργός  κ. Μανιάτης, μετά  από διαχρονικές καθυστερήσεις, σπεύδει  να προχωρήσει τα ζητήματα σχετικά με την έρευνα και την αξιοποίηση πιθανών κοιτασμάτων υδρογονανθράκων.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, συνοδευόμενος από πολυμελές κλιμάκιο, μεταβαίνει για συνομιλίες με το Ισραήλ και τα ενεργειακά θα βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα των συζητήσεων.

Και μέσα σ’ αυτό σκηνικό έρχεται αιφνιδίως στην Αθήνα και η Αμερικανίδα Υπουργός Εξωτερικών Χίλαρυ Κλίντον! Ετσι ξαφνικά; Συνήθως, οι επισκέψεις αυτού του επιπέδου απαιτούν μεγάλο χρόνο προετοιμασίας.  Ποια θέματα ωρίμασαν ξαφνικά; Γιατί δεν νομίζουμε να έρχεται, προερχόμενη μάλιστα από την Τουρκία, για να συζητήσει την …οικονομική κρίση;

Πολύ φοβούμαι ότι κάτι ετοιμάζεται στο παρασκήνιο.  Θα το επαναλάβω, ότι τη δεδομένη χρονική συγκυρία, η πατρίδα μας  είναι ευάλωτη σε πιέσεις, άρα όποιες λύσεις και να προταθούν στα εθνικά μας θέματα θα είναι επώδυνες.  Αν δε κάποιοι σκέφτονται ή επιχειρήσουν να συνδυάσουν την οικονομική βοήθεια,  με «διάθεση συμβιβασμού» εκ μέρους μας στα  εθνικά ζητήματα με τους γείτονες, τότε η κυβέρνηση έχει υποχρέωση προς τον ελληνικό λαό να καταγγείλει τον ωμό εκβιασμό,  αυτοστιγμή.

Τέλος, απορία προκαλεί το γεγονός ότι οι υπουργοί Εξωτερικών και Αμυνας, αμφότεροι προσωπικοί και πολιτικοί φίλοι του Πρωθυπουργού, δεν συμμετέχουν στην Κυβερνητική Επιτροπή.

Προφανώς, ο Πρωθυπουργός  έχει επιλέξει να χειρίζεται τα θέματα αυτά προσωπικά με τον πολύ στενό πυρήνα των συνεργατών του.

Και αυτό δημιουργεί  ακόμα μεγαλύτερες υποψίες . Και ανησυχίες θα προσέθετα…

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πέτρος Μ. avatar
    Πέτρος Μ. 10/07/2011 09:59:08

    Κε Ροδινέ πολύ καλά κάνετε και συνδέετε το εθνικό με το κοινωνικό και το οικονομικό.
    Η Ελλάδα διαθέτει απείρως μεγαλύτερη γεωπολιτική αξία από την στενώς εννοούμενη οικονομική.
    Μερικές φορές το ξεχνάμε. Θέλουν να το ξεχνάμε

    Βαθιά πεποίθηση μου είναι ότι αυτό που ζούμε η κρίση που βιώνουμε είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.
    Η κλιμακούμενη εξαθλίωση του ελληνικού λαού σχεδιάστηκε στο εξωτερικό και υλοποιείται πρόθυμα στο εσωτερικό για να χρησιμοποιηθεί ως η σύγχρονη κερκόπορτα του Ελληνισμού.

    Η επιδίωξη τους είναι ένας ακόμη ιστορικό κύκλος να κλείσει με μια ή περισσότερες εθνικές απώλειες.
    Όλα πάνω στο τραπέζι Κύπρος - Αιγαίο -Σκόπια.
    Και όλοι βιάζονται.

    Εκτίμηση μου είναι ότι το επόμενο εξάμηνο θα ζήσουμε καταστάσεις εθνικά οριακές.
    Το σχέδιο λέγεται κυριαρχία αντί ''τροφίμων''.
    Κινούνται ήδη προς την κερκόπορτα
    Εμείς ο ελληνικός λαός και οι πολιτικοί ηγέτες που επιμένουν να αντιστέκονται τους γνωρίζουμε και αυτή την φορά θα τους εμποδίσουμε .

    Συγχαρητήρια κε Ροδινέ για το άρθρο σας

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Πέτρος Μ. 10/07/2011 12:30:10

      Αγαπητέ μου φίλε έχεις απόλυτο δίκιο

      Και δυστυχώς έχουμε ανοίξει πολλές Κερκόπορτες:

      1) Στην ακολουθούμενη εξωτερική πολιτική όπου έχουμε ανοίξει όλα τα θέματα, ενώ βρισκόμαστε σε αδύναμη θέση και με τη πλάτη στο τοίχο.

      2) Στο εσωτερικό μέτωπο, με τους πολίτες να βρίσκονται σε κατάσταση σοκ από τα μέτρα φτώχιας που συνεχώς εξαγγέλλονται και ψηφίζονται, το κοινωνικό ιστό πολυδιασπασμένο και τα πολιτικά κόμματα (ειδικά τα δύο μεγάλα όπως δείχνουν οι δημοσκοπήσεις) και τους πολιτικούς σε πλήρη απαξίωση στη συνείδηση των πολιτών.

      2) Στην εθνική άμυνα και εδώ θα βάλω πολλές μα πολλές τελείες…….. Άλλωστε πολλά έχουν γραφεί και σε αυτό το χώρο. Και έχουμε και το Βενιζέλο που συνεχώς επαίρεται ότι το ΥΕΘΑ έχει κάνει τις μεγαλύτερες οικονομίες και περικοπές από όλα τα άλλα υπουργεία.

      Αλήθεια κύριε παραφουσκωμένε συνταγματολόγε, όταν δεν υπάρχει στον ορίζοντα κανένα εξοπλιστικό πρόγραμμα, σε ποιες ακριβώς δαπάνες της άμυνας κάνατε τις περικοπές;

      Κατά την άποψή μου ασφαλώς στις λειτουργικές…. Δηλαδή στα ανταλλακτικά, στα καύσιμα, στη συντήρηση του υλικού, στην αμυντική οργάνωση, στους εκσυγχρονισμούς του υλικού, στις κάθε είδους υποδομές, στις ασκήσεις, στις βολές, στη λοιπή εκπαίδευση και στη μισθοτροφοδοσία του προσωπικού.

      Και θα συμπληρώσω ακόμη:
      Οπωσδήποτε σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας γίνονται οικονομίες και στην άμυνα. Αυτές όμως κατά βάση αφορούν τα εξοπλιστικά προγράμματα και λιγότερο τις λειτουργικές δαπάνες, ειδικά μάλιστα όταν αντιμετωπίζεις και προβλήματα ασφάλειας. Θα πρέπει λοιπόν να τονίσω προς όλους του εδώ αναγνώστες και σχολιαστές, ότι παρά τα κατά καιρούς λεγόμενα και υποστηριζόμενα, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΤΑ (7) ΧΡΟΝΙΑ, δηλαδή μετά το 2004, κανένα μείζον εξοπλιστικό πρόγραμμα δεν ανακοινώθηκε, δεν εξαγγέλθηκε, δεν αποφασίστηκε και δεν υλοποιείται για τις Ε.Δ., εκτός από τα γνωστά 30 F-16 του Σπήλιου.

      Δηλαδή κανένα πρόγραμμα για την αναβάθμιση της στρατιωτικής ισχύος. Αυτά τα λίγα για να ξέρουμε που πατάμε και που βρισκόμαστε.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Αρματιστής 10/07/2011 12:55:14

        Καλημέρα
        Αρματιστή,
        τι να πω τώρα, ότι διαφωνώ μαζί σου;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Πέτρος Μ. 10/07/2011 12:30:34

      Πέτρο,
      καμιά φορά γράφουμε αυτό που απευχόμαστε να γίνει.

  2. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 10/07/2011 10:10:10

    Σε ότι αφορά το κυπριακό μετά την Γενεύη έρχεται στο προσκήνιο παρασκηνιακά! και το χρονοδιάγραμμα, η επιδιαιτησία και η σύγκλιση διεθνούς διάσκεψης σηματοδοτούν το τέλος των διμερών συνομιλιών.
    Με απλά λόγια σημαίνει ότι από δω και πέρα πρέπει να περιμένουμε νέα διλήμματα και έτοιμες λύσεις.
    Το ζήτημα εδώ είναι αν έχει το πολιτικό δικαίωμα η κυβέρνηση Παπανδρέου που έχει χάσει την δημοκρατική της νομιμοποίηση να διαπραγματευτεί ή να υπογράψει τόσο σοβαρά θέματα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ o βουνίσιος 10/07/2011 12:31:23

      Βουνίσιε,
      αυτά τα νέα διλήμματα είναι το πρόβλημα.

  3. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/07/2011 10:22:54

    Καλημέρα Κώστα
    Συνήθως οι οικονομικές κρίσεις δεν αφήνουν αλώβητα τα εθνικά ζητήματα. Έτσι δείχνει η ιστορία. Έχω όμως την εντύπωση ότι, επί του παρόντος, δε θα διακινδύνευαν οποιαδήποτε εξέλιξη σε ότι αφορά τα εθνικά θέματα γιατί αυτό θα αποτελούσε θρυαλλίδα της πτώσης τους. Παρόλες τις φιλοτιμες προσπάθειες του ΕΛΙΑΜΕΠ, των εκσυγχρονιστικών φυλλάδων και των γνωστών ΜΚΟ, η φιλοπατρία υπάρχει μέσα στην καρδιά των περισσοτέρων Ελλήνων.
    Εκτός και αν παρουσιάσει η κυβερνητική προπαγάνδα άλλο ένα δίλλημα. Αξιοποίηση του Ορυκτού Πλούτου με συμβιβασμούς ή Φτώχεια? Σε αυτά έχουν PhD.
    Σην Κύπρο ο Χριστόφιας κάνει πάντως ότι...μπορεί για "λύση". Πλησιάζει και η σειρά της Κύπρου για την προεδρία της ΕΕ και οι "φίλοι μας" πιέζουν. Ο Νταβούτογλου ήταν χτες ξεκάθαρος.
    Και στη Θράκη περιοδεύουν ανεξέλεγκτοι διάφοροι σκληροπυρηνικοί της τουρκικής πολιτκής σκηνής.
    Ας έχουμε οδηγό το πνεύμα του Τάσσου.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/07/2011 12:32:51

      Καλημέρα Γιάννη,
      έχεις δίκιο, αλλά όπως γνωρίζεις στις διεθνείς σχέσεις δεν επικρατεί πνεύμα...φιλανθρωπίας.
      Αμα σε πετύχουν μπόσικο....

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/07/2011 12:35:47

      Είναι αρκετή από μόνη της η φιλοπατρία;
      Και το 1897 η φιλοπατρία ήταν δεδομένη. Η Εθνική Εταιρεία και η μεγάλη ιδέα ήταν κυρίαρχες και οιστρηλατούσαν τα πλήθη. Οι Τούρκοι όμως σταμάτησαν στη Ταράτσα, 5 χλμ έξω από τη Λαμία.

  4. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 10/07/2011 11:08:00

    @Γιάννης Φαίλτωρ
    Δεν τους ενδιαφέρει αν πέσουν, ο Παπανδρέου γνωρίζει ότι έχει τελειώσει πολιτικά, θα προσπαθήσει να μείνει μέχρι να μην μπορεί να πάει άλλο.
    εντομεταξύ θα δρομολογήσει λύση για όλα τα ανοιχτά ζητήματα.
    Για παράδειγμα, πριν την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου έλεγαν ότι πρέπει να ψηφιστεί (το μεσοπρόθεσμο) επειδή θα αποτελούσε βάση συζήτησης για το νέο πακέτο δανεισμού που θα αποφασιζόταν,ε μέσα στον Ιούλιο
    Αύριο το συμβούλιο υπουργών Οικονομικών της ευρωζώνης δεν αναμένεται να πάρει κάποια απόφαση. Γιατί;
    το πιο πιθανό είναι να θέλουν να προσθέσουν όρους
    για τα εθνικά θέματα και για περεταίρω κατάλυση της ελευθερίας των Ελλήνων σε όλα τα επίπεδα , εξάλλου το «κάρφωσε» ο Juncker.

    • Πέτρος Μ. avatar
      Πέτρος Μ. @ o βουνίσιος 10/07/2011 11:48:40

      Βουνίσιε συμφωνώ μαζί σου.
      Η αντιμετώπιση της ομάδας ΓΑΠ με κλασικά εσωτερικά πολιτικά κριτήρια πχ φόβος πολιτικού κόστους δεν ισχύουν.
      Ο άνθρωπος δεν είναι πολιτικός .
      Γι αυτό είναι επικίνδυνος
      Είναι υψηλόβαθμο στέλεχος σε διατεταγμένη αποστολή συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος.
      Στρατηγός του εχθρού δεν έγραψε εύστοχα η Νεολαία Συν;
      Θα παραμένει με κάθε τρόπο , χρησιμοποιώντας κάθε μέσο μέχρι ολοκληρώσεως.
      Όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουμε τόσο πιο πιθανό είναι να τον αποτρέψουμε.

  5. markos avatar
    markos 10/07/2011 11:09:42

    Η οικονομική κρίση είνα άρρηκτα δεμένη με την εθνική και πάνε χέρι-χέρι.

  6. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 10/07/2011 11:54:20

    Κύριε Ροδινέ η οικονομική κρίση έχει γίνει ΕΘΝΙΚΗ από τότε πού ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας ΤΟ ΠΑΣΟΚ , της C.I.A. των ΕΚΔΟΤΩΝ- εργολάβων δημοσίων έργων - μπετατζήδων και του ΓΑΠ. Γι' αυτό έγινε ότι έγινε με τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ, Η ΥΠΟΤΑΓΗ.
    ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ. Τι περιμένουμε;

  7. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ avatar
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ 10/07/2011 12:01:49

    Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ… ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΔΟΣΙΛΟΓΙΣΜΟ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΠΕΡΙΣΠΑΣΤΟΣ.... ΓΙΑΤΙ???

    Η αλήθεια όμως είναι, πως ίσως για πρώτη φορά στη νεότερη πολιτική ιστορία του τόπου, αυτό που τρομάζει περισσότερο, δεν είναι η παρουσία του εφιάλτη της τρομοκρατίας στη ροή των τρεχουσών εξελίξεων, αλλά το πραγματικό κίνητρο και οι πραγματικές αιτίες της «θεωρητικά» ανερμήνευτης απουσίας του.

    του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ… ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΔΟΣΙΛΟΓΙΣΜΟ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΠΕΡΙΣΠΑΣΤΟΣ...

    Έτσι τουλάχιστον δείχνουν όλα τα δεδομένα.

    Να υποθέσουμε πως προσυπέγραψε ένα ιδιότυπο «σύμφωνο ανακωχής» με τους χορογράφους των πολιτικών διεργασιών και εξελίξεων???
    Να υποθέσουμε δια της ει άτοπον απαγωγής, ότι ταυτίζεται ή ότι τουλάχιστον οι εγκέφαλοι και οργανωτές της αποτελούν μέρος ή συγκοινωνούντα δοχεία με αυτούς ακριβώς τους χορογράφους???

    Το βέβαιο είναι πως σε συνθήκες γενικευμένης αντικοινωνικής και αντεθνικής επίθεσης, οι «δυναμιτάκηδες» της «επανάστασης», αφήνουν το πολιτικό σύστημα απερίσπαστο να μεγαλουργήσει.

    Το βέβαιο επίσης είναι, πως αν οι προθέσεις κρίνονται εκ του αποτελέσματος, τότε...

    Εκ των πραγμάτων προκύπτει πως τα «μπαρουτοκαπνισμένα μυαλά» που επί δεκαετίες ολόκληρες σχεδίαζαν και εκτελούσαν τους «εχθρούς του λαού», ξαφνικά περιέπεσαν σε μια νιρβάνα που δεν περνά απαρατήρητη...

    Να υποθέσουμε πως ξαφνικά εξέλειπαν ως δια μαγείας οι «εχθροί του λαού», και ελλείψει «εμπορεύματος» έμειναν άνεργοι οι φυτιλάκηδες «επαναστάτες»???
    Ή μήπως να επαναβεβαιώσουμε την βαθύτατη πεποίθησή μας, πως και στο δικό τους αιματοβαμμένο σενάριο ο εχθρός είναι ένας και μόνο: Ο εχθρός λαός δηλαδή, τον οποίο στις μέρες μας έχουν εμπιστευθεί σε χέρια ικανά να τον ποδηγετήσουν και να τον εξοντώσουν???

    Όλα τα παραπάνω, ενδέχεται για πολλούς να ακούγονται τουλάχιστον ως χαριτωμένα ευφυολογήματα...

    Η αλήθεια όμως είναι, πως ίσως για πρώτη φορά στη νεότερη πολιτική ιστορία του τόπου, αυτό που τρομάζει περισσότερο, δεν είναι η παρουσία του εφιάλτη της τρομοκρατίας στη ροή των τρεχουσών εξελίξεων, αλλά το πραγματικό κίνητρο και οι πραγματικές αιτίες της «θεωρητικά» ανερμήνευτης απουσίας του.

    Φταίει το γεγονός ότι την εξάρθρωσε – όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται – ο πολλά βαρύς Χρυσοχοίδης???...
    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ>>> http://ellinikoforum.blogspot.com/2011/07/blog-post_6286.html

  8. man8os avatar
    man8os 10/07/2011 12:07:31

    Ρε παιδια, ειναι η Ελλαδα ο καινουριος μεγαλος ασθενης?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ man8os 10/07/2011 12:34:09

      Δεν είναι, αλλά προσπαθούν να το καταφέρουν.
      Θυμάσαι εκείνες τις δηλώσεις περί "εντατικής";

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/07/2011 12:46:03

    Καλημερα Κωστα,

    Το ταξιδι ειναι Χιλλαρι ειναι, Τουρκια – Ελλαδα – Νεο Δελχι. Business Trip.

    Εγω λεω οτι θε ευλογησει την ΕλληνοΙσραηλινη συνεργασια η οποια μεχρι σημερα δεν εχει παρει την καταλληλη ευλογια !!

    Στην Τουρκια θα εχει συναντηση για τη Λιβυη !!! ω ναι.. οι Τουρκοι θα μαζεψουν ΥΠΕΞ απο ΕΕ και οχι μονο, τους αντικαθεστωτικους της Λιβυης κλπ
    Η ευλογημενη “λακουβα” της Μεσογειου εχει γινει το θεατρο του καθε δοσατζη.
    Η Τουρκια σε ρολο τροχονομου για Λιβυη, η Ελλαδα σε ρολο καρπαζοεισΠΡΑΚΤΟΡΑ.!!!!

    Στο Νεο Δελχι, “συνεργασια των δυο μεγαλυτερων Δημικρατιων του Κοσμου” σε θεματα τρομοκρατιας!!??, χαχαχ, ΑΜΥΝΑΣ, Κλιματικης Αλλαγης ( αυτο το brief θα το εχει παρει απ το ΓΑΠ…. χαχαχα ) και τελος ανταλλαγη τεχνολογιας και επιστημονικης καινοτομιας.-

    Οσον αφορα τον πελατη Ελλαδα και εφοσον δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΠ ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΔΕΛΧΙ, εχοντας το shopping list οπως ολοι οι ΤΟΚΟθελητες, θα ξεσκαρταρει την πλεμπα και θα κανει ενα σορτ λιστ το οποιο ο αγγελιοφορος ΓΑΠ θα δωσει στον καθεστωτικο Μπεννυ για τα περετερω.

    Πιστευω οτι θα ενδιαφερθει και για τις Τραπεζες…. λεω εγω τωρα.

    Σε ολα τα παραπανω ΦΥΣΙΚΑ η γονατιστη Ελλαδα του ΓΑΠ θα κραταει σημειωσεις… και θα πουλησει Πρασινη στηριξη των πρασπαθειων του και αγαστη παραδοσιακη συνεργασια με τις ΗΠΑ, και ολγον Ελληνοτουρκικα.

    Ελληνοαμερικανική Σταχτη δλδ, απο το ηφαιστιο της χρεσονησου του Αιμου.

    Οταν εχεις μαθει απο μικρος να σου τα πρισφερουν ολα, απο το “επιθετο” μεχρι το κανω και το γλειφιτζουρι, πως να “ζητας” κατι…. δεν το χεις ρε παιδι μου…

    πως να απαιτεις? αν ρωτησεις το ΓΑΠ τι σημαινει “στυλωνω τα ποδια” θα σου πει ” σημαινει τα εχω γυνασμενα σαν τους στυλους της ΔΕΗ”.
    Το δε “μουλαρωνω” θα το εχει στο καραβιδομυαλο του ως κατι κακο απο την Αραβια.

    ΠΠ

  10. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 10/07/2011 12:51:13

    Καλημέρα ΠΠ,
    Τα είπες όλα σε μια πρόταση.
    Οπως έχεις μάθει μικρός...

  11. periklis avatar
    periklis 10/07/2011 12:56:14

    Δεν ειναι τοσο Τραγικα τα πραγματα Κυριεμ Ροδινε ! . Η ιστορικη εμπειρια ΝΑΙ ΜΕΝ συνηγορει υπερ του επιχειρηματος της εθνικης Κρισης ( π.χ. απωλεια κρισιμης εθνικης θεσης (εδαφικης,πολιτισμικης , φυλετικης κτλ. ) ) κατα τη διαρκεια μιας καθεστωτικης μεταβασης ( που γραφει κι ο ΦΑΙΛΤΩΡ) ΑΛΛΑ τωρα πια η αρενα επιλυσης των διεθνικων διαφορων, εχει παρει διαπολιτισμικο και οχι μιλιταριστικο χαρακτηρα, που σημαινει οτι οι οποιες εντασεις αποσβενυνται ευκολοτερα, ΑΡΑ οι ισορροπιες επανερχονται παραυτα !!!!! Οι ασφαλιστικες δικλειδες ειναι πια πολλλες !! . ΑΝ ερθει κι ο Σαμρας τον Οκτωβρη που ειναι το πιθανοτερο, ΔΕΝ υπαρχει κινδυνος !

    • o βουνίσιος avatar
      o βουνίσιος @ periklis 10/07/2011 13:06:26

      @ periklis
      Ο σημερινός πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου γνωρίζουμε ότι πάντοτε συμφωνούσε με τις λύσεις που προτείνονται από διεθνή κέντρα, είτε αυτό λέγονταν σχέδιο Αναν, κ.α.
      όπως όλα τα δεδομένα δείχνουν στην διαπραγμάτευση για το νέο πλαίσιο δανεισμού θα προστεθούν και τα εθνικά θέματα με τη μορφή διλημμάτων

      Το πιο πιθανό σενάριο στην περίπτωση και σύμφωνα με τα όσα έχουμε δει μέσα από την εξέλιξη της κρίσης χρέους είναι η ελληνική κυβέρνηση να δεχθεί μια μεταβολή στο status quo της περιοχής ή να δρομολογήσει λύσεις που η επόμενη κυβέρνηση δεν θα μπορεί να αποτρέψει.

      Το ζήτημα λοιπόν που τίθεται από τις εξελίξεις και με δεδομένο ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου έχει κάνει «τεράστια λάθη», ίσως σκόπιμα, στην αντιμετώπιση της κρίσης χρέους είναι αν έχει την δημοκρατική νομιμοποίηση να μπει σε διαδικασία διαπραγμάτευσης για ζωτικής σημασίας εθνικά θέματα;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ periklis 10/07/2011 13:09:08

      Περικλή,
      Δες πόσα θέματα είχαμε ανοιχτά με την Τουρκία στο Αιγαίο το 1974 και πόσα άλλα έχει θέσει έκτοτε.
      Και συνεχίζει να θέτει.

  12. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 10/07/2011 12:58:01

    Κάνω λοιπόν μια υπόθεση εργασίας, εγώ ο αφελής…

    Αν θελήσουν να μας πιέσουν πολύ «οι φίλοι μας» προκειμένου να αποδεχθούμε τη «σωτηρία που μας προσφέρουν», δηλαδή να υπογράψουμε ότι τα μισά δημόσια έσοδα θα πηγαίνουν στους πιστωτές, η δημόσια περιουσία θα ξεπουληθεί όπως αυτοί επιθυμούν και τα ανοικτά εθνικά μας ζητήματα θα επιλυθούν σύμφωνα με όσα αυτοί θα καθορίσουν .... και τη πίεση αυτή την οδηγήσουν στα άκρα, πχ σε μια πολύ έντονη και επικίνδυνη Ε-Τ αντιπαράθεση προκειμένου να υποχωρήσουμε για να αποφύγουμε τον επαπειλούμενο πόλεμο, ή ακόμη και να ηττηθούμε αν αυτός εκραγεί, τότε πως βλέπετε να αντιμετωπίζουμε ένα τέτοιο σενάριο;

    1) Θα υποχωρήσουμε περιδεείς όπως στα Ίμια και θα αποδεχθούμε τους όρους και τις αποφάσεις των διαμεσολαβητών, της ΕΕ, του ΔΝΤ, των τραπεζών, της Τουρκίας, των Σκοπίων και όλων των άλλων «καλών μας φίλων»;

    2) Θα αντισταθούμε και με όπλο τη φιλοπατρία μας θα πολεμήσουμε αν χρειαστεί μέχρι της τελικής νίκης ή της τελικής πτώσης στη στρατιωτική πύλη του Αγίου Ρωμανού;;;

    3) Διαθέτουμε όλα εκείνα τα προβλεπόμενα και απαιτούμενα για την αντιμετώπιση ενός τέτοιου ενδεχόμενου;

    Βεβαίως υπάρχει πάντα και ένα άλλο σενάριο που λέει ότι στο σημερινό πολιτισμένο κόσμο και ειδικά από τη στιγμή που είμαστε μέλη του ΟΗΕ, του ΝΑΤΟ και της ΕΕ, τέτοια σενάρια είναι αποκυήματα νοσηρής φαντασίας.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Αρματιστής 10/07/2011 13:07:34

      Αρματιστη καλημερα,
      θετεις ενα πολυ σημαντικο ζητημα. Αυτο της Εθνικης Πανστρατιας.

      Ενα θα πω... Εαν ειπωθει ΠΑΣΑ η ΑΛΗΘΕΙΑ στο Λαο και Δωθει η "Αιτια Πολεμου"
      δε θα μεινει κολυμπιθροξυλο. ( εντος-εκτος Ελλαδας )

      Θα πολεμησουμε ΟΛΟΙ μεχρι τελους.

      Φυσικα οπως ενεφερε και ο Φαιλτωρ χτες, θα πρεπει ο "στρατηγος" να δωσει σαφεις και κατανοητες εντολες οι οποιες δεν θα χωρουν καμια παρερμηνια.

      Μπαμ και κατω.-

      ΠΠ

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/07/2011 13:26:12

        Δυστυχώς φίλε ΠΠ, οι πόλεμοι δεν διεξάγονται έτσι σήμερα. Ασφαλώς ούτε και στο παρελθόν... Περισσότερο όμως σήμερα. Χρειάζονται άλλα. Κυρίως προετοιμασία και σοβαρή οργάνωση από την ειρήνη. Χρειάζονται οπλικά συστήματα, συστήματα διοικήσεως ελέγχου, επικοινωνιών αναγνώρισης και υποστήριξης και κυρίως σοβαρή και διαρκής εκπαίδευση.

        Εκπαιδεύσου όπως θα πολεμήσεις και πολέμησε όπως θα εκπαιδευτείς. Και οπωσδήποτε πόλεμος δεν γίνεται με ανυπότακτους, φυγόστρατους, κουραμπιέδες, μαμάκιες κλπ. Οπωσδήποτε όμως πόλεμος δεν γίνεται με εφεδρεία που το μόνο που γνωρίζει είναι να κάνει "Αλτ τις ει"....

        Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε περισσότερο.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Αρματιστής 10/07/2011 14:26:54

          σε μενα ΟΧΙ... δε χρειζεται...

          ΠΠ

  13. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 10/07/2011 13:18:06

    Γράφοντας για τον οικονόμο Βενιζέλο, θυμήθηκα το 1979 και έναν άλλο «οικονομολόγο». Τότε υπηρετούσα σε Επιλαρχία Μέσων Αρμάτων (ΕΜΑ) του Έβρου. Υπίλαρχος (υπολοχαγός) διοικητής Ίλης Μέσων Αρμάτων (ΙΜΑ).

    Υπουργός συντονισμού ήταν ο …. Μητσοτάκης. Έκανε και αυτός τότε οικονομίες για να σωθούμε και να βγούμε από το τούνελ (όλοι από κάποιο τούνελ μας βγάζουν). Ο αθεόφοβος, είχε κόψει τα καύσιμα για την εκπαίδευση του στρατού. Είχαμε βγει σε διασπορά για το θερινό 15 νθήμερο σε καταυλισμό. Βεβαίως χωρίς άρματα. Σαν πεζοί. Σακίδια στη πλάτη και εμπρός μαρς.

    Έπρεπε όμως να κάνουμε τακτική εκπαίδευση αρμάτων, ασκήσεις δηλαδή, αλλά χωρίς άρματα. Αποφασίστηκε λοιπόν να εκτελείται η εκπαίδευση με τα πόδια και επειδή τα ΤΘ δεν διαθέτουν φορητούς ασυρμάτους, η επικοινωνία γινόταν με σημαίες.

    Τουλάχιστον οι Γερμανοί στο μεσοπόλεμο, είχαν κατασκευάσει άρματα από ρόδες ποδηλάτου και ύφασμα….

    ΥΓ. Όταν λέμε Επιλαρχία, εννοούμε Τάγμα αρμάτων. Τότε: 57 άρματα, 22 ερπυστριοφόρα (ΤΟΜΠ), 4 άρματα περισυλλογής, δύο γεφυροφόρα άρματα, 40 φορτηγά, 8 βυτιοφόρα, 40 Jeep

  14. απλή σκέψη avatar
    απλή σκέψη 10/07/2011 13:23:05

    Δεν ξέρουμε τι είναι, δεν είχαμε ποτέ εθνική στρατηγική μετά τον Βενιζέλο.
    Οι κατά καιρούς κυβερνήτες μας, δεν ύψωσαν ποτέ το ανάστημα, δεν μας ενέπνευσαν σαν λαό.

    Μας μπούκωσαν από τεχνητή ευημερία, τα προηγούμενα χρόνια, για να μην απαιτούμε τίποτε από τους ¨καλούς ¨μας φίλους εντός και εκτός ΕΕ.
    Έτσι φτάσαμε σ΄αυτή την δυσχερή οικονομική θέση.
    Μεταλλαχτήκαμε από λαό με εθνική συνείδηση, σε ¨μοντέρνους¨ άχρωμους σαχλαμαρομπεμπέδες.

    Αυτό πρέπει να σταματήσει τώρα!
    Πρέπει κι΄εμείς να καταστρώσουμε εθνικό σχέδιο, όπως οι γείτονές μας και να το υπηρετήσουμε μέχρι τέλους.

    Πρέπει η δυσχερής μας οικονομική θέση, να γίνει διαπραγματευτικό ατού.
    Αλλά για να γίνει αυτό, πρέπει ν΄αναδειχτεί πολιτική ηγεσία, θαρραλέα, άφοβη, που να ξέρει να λέει ¨ΟΧΙ¨ , να δώσει ελπίδα και όραμα στο λαό!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ απλή σκέψη 10/07/2011 13:29:52

      Oταν την Εξωτερική Πολιτική τη διαμορφώνει το ΕΛΙΑΜΕΠ, τι να περιμένει κανείς......

      • απλή σκέψη avatar
        απλή σκέψη @ Κώστας Ροδινός 10/07/2011 13:36:56

        ΝΑΙ όλα τα ¨φωτεινά¨ μυαλά ... της δεκάρας!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ απλή σκέψη 10/07/2011 13:43:22

          και το χειρότερο είναι οτι προσπαθούν να επιβάλλουν (και σε μεγάλο βαθμό το έχουν επιτύχει) αυτές τις απόψεις ως mainstream και να τυγχάνουν απίστευτης προβολής από τα καθεστωτικά ΜΜΕ.

    • φωνη avatar
      φωνη @ απλή σκέψη 10/07/2011 13:41:50

      Όπως επίσης η εξωτερική πολιτική δε γίνεται να αλλάζει κάθε 4ετία με την αλλαγή των κυβερνήσεων. Θέλει καμιά 30αριά χρόνια να αποδώσει ένας στρατηγικός σχεδιασμός εξωτερικής πολιτικής. Εμείς σε 30 χρόνια αλλάζουμε 8 φορές εξωτερική πολιτική. Έκανε π.χ. ο Κ.Κ. το άνοιγμα με τη Ρωσία, ήρθαν οι άλλοι το κατέστρεψαν. Γιατί να το καταστρέψεις αφού μας συμφέρει εθνικά; ( όλοι ξέρουμε βέβαια γιατί το κατέστρεψαν , αλλά εάν η εξωτερική πολιτική αλλάζει τόσο εύκολα και απλά, χωρίς να συμβεί τίποτα άλλο παραμόνο αλλαγή της εκάστοτε κυβέρνησης...πρακτικά δε θα έχεις ποτέ εθνική εξωτερική πολιτική)

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ φωνη 10/07/2011 13:44:23

        φωνή...βοώντος!

  15. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 10/07/2011 13:55:27

    Μία βασική συνιστώσα της οικονομικής κρίσης είναι εξ αρχής εθνική αφού οι (αναγκαίοι) εξοπλισμοί συνετέλεσαν στην διόγκωση του χρέους.

    Αντί όμως να γράψω ολόκληρη ανάλυση θα θέσω ένα απλό ερώτημα: Τι είναι πιο λογικό σε μια χώρα όπως οι Ελλάδα που αντιμετωπίζει αμφισβήτηση της εθνικής της κυριαρχίας από μία μεγάλη περιφεριακή δύναμη: Να κόψει πρώτα τα κονδύλια για την άμυνα και να καθηλώσει αεροπλάνα και άρματα λόγω "οικονομίας" στα καύσιμα, ή να κόψει πρώτα τα πεταμένα λεφτά για την "πράσινη ανάπτυξη";

    Οικονομική και εθνική κρίση μαζί με φούσκα πράσινης ανάπτυξης και ενεργειακή υπονόμευση δεν είναι απλώς ασύμβατα, είναι μάλλον εγκληματική μεθόδευση.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Professor Moriarty 10/07/2011 14:04:39

      Professor,
      θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον και η πιο ολοκληρωμένη ανάλυση..

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Κώστας Ροδινός 10/07/2011 14:48:24

        Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον Κώστα, αλλά δεν έχω μεγάλη άνεση χρόνου καθώς είμαι καθ' οδόν επιστρέφοντας από Γερμανία, όπου είχα την ευκαιρία να δω και να ακούσω ξανά τα γνωστά ανέκδοτα που είναι το ψευδοθεωρητικό περιτύλιγμα για την εξαγωγή των γνωστών πράσινων προϊόντων. Ειδικά σε μερικά πανεπιστήμια έχουν φτάσει σε απίστευτο βαθμό παραληρήματος και βρίσκονται κάπου μεταξύ αλχημισμού και φουτουρισμού σε σχέση με αυτά που (αφελώς) προτείνουν. Μάλλον μερικοί έχουν την άποψη ότι πρέπει να ζούμε σαν εξωγήινοι επάνω στην ίδια την Γη για "εξοικονόμηση" ενέργειας.

        Ισχυρίζονται ότι θα κλείσουν τα πυρηνικά και θα υποκαταστήσουν με αιολικά (χα-χα). Αλλά κάποιος μου σφύριξε ότι άρχισαν ήδη να ανοίγουν τα παλιά ανθρακορυχεία. Καλή η πράσινη ανάπτυξη, αλλά όχι να υπονομεύσουν και τον ενεργειακό τους κορμό!Έκαιγαν και καίνε άνθρακα (το έδειξε ο Αρχαίος), και χωρίς πυρηνικά θα καίνε πολύ περισσότερο. Τα άλλα είναι παραμύθια για όσους είναι ήδη παραμυθιασμένοι.

        Όμως αυτό που ίσως έχει σχέση με την παρούσα συζήτηση είναι ότι πήρε το αυτί μου ότι τυπικά κατάργησαν τον εθνικό τους στρατό και θα τον υποκαταστήσουν με επίλεκτα σώματα και πολιτική άμυνα. Δεν ασχολήθηκα περισσότερο με το θέμα, αλλά ακόμη και σαν σημειολογία έχει ιδιαίτερη σημασία για το πού το πάνε στην Ευρώπη. Σε λίγο ο μόνος μεγάλος στρατός με κλασική δομή στην ευρύτερη περιοχή θα είναι μόνον ο τουρκικός και το ΝΑΤΟ θα βασίζεται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό στους Τούρκους. Βέβαια είναι και έμμεση ομολογία ότι οι Γερμανοί θέτουν σε πρώτο πλάνο την οικονομία και την οικονομική κυριαρχία. Μετά έχουν άδικο οι Αμερικανοί που λοιδορούν τους Ευρωπαίους ότι δεν μπορούν να τελειώνουν με έναν Γκαντάφη;

        (Ελπίζω να μην αντιγράψουν οι δικοί μας μαζί με την πράσινη ανάπτυξη το νεογερμανικό μοντέλο για τον στρατό.)

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Professor Moriarty 10/07/2011 15:03:03

          Eλπίζω να βρείς χρόνο.
          Καλή επιστροφή.

        • Αρματιστής avatar
          Αρματιστής @ Professor Moriarty 10/07/2011 15:11:14

          Καθηγητά καλό μεσημέρι

          Οι Γερμανοί καλά κάνουν και μειώνουν τις Ε.Δ. τους, αφού δεν
          αντιμετωπίζουν κάποια ορατή απειλή. Μόνο νατοικές υποχρεώσεις έχουν.
          Αλλά η Γερμανία σε πολύ σύντομο χρόνο μπορεί να συγκροτήσει και να εξοπλίσει μεγάλες και αποτλεσματικές Ε.Δ., δεδομένου ότι διαθέτει μεγάλο
          ανθρώπινο δυναμικό, κατασκευάζει σχεδόν τα πάντα και είναι και
          Γερμανοί με μεγάλη στρατιωτική παράδοση.
          Εκείνο όμως που πρέπει να λάβουμε υπόψη, είναι ότι όλες αυτές οι ιδέες
          για τη συγκρότηση του Ελληνικού στρατού με βάση τα Γερμανικά, Γαλικά και
          γενικώς δυτικοευρωπαϊκά πρότυπα, δηλαδή ενός στρατού "μικρού ευκίνητου, ευέλικτου, με εξοπλισμό μεγάλης ισχύος κλπ κλπ, είναι πολύ απλά βλακείες.
          Η χώρα μας αντιμετωπίζει υπαρκτά πρβλήματα ασφάλειας από μια χώρα
          που διαθέτει ισχυρές Ε.Δ., που συνεχώς υπερεξοπλίζεται και που δεν αποκρύπτει τις επιθετικές προθέσεις της.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Αρματιστής 10/07/2011 17:53:54

            Καλό απόγευμα, Αρματιστή. Αυτονόητα τα βρίσκω αυτά που λες για την Ελλάδα και τον στρατό της.

            Όσον αφορά τους Γερμανούς, σίγουρα είχαν μεγάλη στρατιωτική και μιλιταριστική παράδοση, αλλά δεν ξέρω τι έχει απομείνει τώρα. Νομίζω ότι μετά τον πόλεμο δημιουργούν κάτι νέες "παραδόσεις", που τελικά μπορεί να μην είναι τόσο νέες, ούτε και τόσο γερμανικές, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Professor Moriarty 10/07/2011 15:20:03

      Τι είναι πιο λογικό σε μια χώρα όπως οι Ελλάδα που αντιμετωπίζει αμφισβήτηση της εθνικής της κυριαρχίας από μία μεγάλη περιφεριακή δύναμη:
      Εξαρταται ποιον θα ρωτησεις ... καποιοι θα σου πουν
      ' Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έχουμε μερικά στρέμματα γης λιγότερα από εκείνα που μας ανήκουν, και να κοιμόμαστε τα βράδια ήσυχοι και ασφαλείς, παρά να έχουμε ότι μας ανήκει και να μην μπορούμε να κλείσουμε μάτι από τον κίνδυνο κάποιας ξαφνικής επίθεσης κακόβουλων γειτόνων εναντίον μας.”
      Εχεις προβλημα όταν αυτος ειναι Πρωθυπουργος της χωρας και ακομα μεγαλυτερο όταν αυτα τα ελεγε πριν καν γινει πρωθυπουργος, ως Υπ. Εξωτερικων, και παρ'όλα αυτα τον εξελεξες.

      - ενα grab στο 2:35
      h**p://www.youtube.com/watch?v=Fu1eLmsfVK4&feature=related
      h**p://www.patrides.com/jun08/free.htm

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ rally monkey 10/07/2011 18:00:05

        Σα να λέμε κόβεις το χέρι σου και το πετάς στο θηρίο για να μη σε φάει ολόκληρο, αλλά, προς θεού, μην πυροβολείτε.....

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Professor Moriarty 11/07/2011 01:29:15

          Δυστυχώς αυτοι ειναι Prof.
          Οργη γιατι εξακολουθουν και κατεχουν τα υψηλοτερα δημοσια αξιώματα στη χωρα μου
          Αγανακτηση γιατι τους ψηφησαν χωρις επίγνωση του τι ψηφιζουν

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Professor Moriarty 10/07/2011 20:09:44

      Professor είχες χαθεί. Καλώς όρισες, πάλι. Η Γερμανία, όπως όλες οι δυτικές κοινωνίες, από την ασφάλεια και την καλοπέραση έχασε την ανάγκη μαχητικότητας για υπεράσπιση της εθνικής ύπαρξης.
      Στην Γερμανία ειδικά υπάρχει πάντα και το φάντασμα της Βέρμαχτ.
      Ας ελπίσουμε ότι δεν θα το αντιληφθούν με νέα "Βιέννη"(1683).
      Εμείς, με ορδές μογγόλων και γύφτων γύρω μας, είμαστε εντελώς ασύμβατοι με την δυτικοευρωπαϊκή συλλογιστική που καθοδηγεί την πολιτική άμυνας, η οποία πηγάζει από την απόσταση από "την κόλαση".

  16. η Dimi avatar
    η Dimi 10/07/2011 14:29:57

    Εθνικό shock προκαλεί η αποκάλυψη της «Παρασκευθής + 13» http://www.paraskevi13.com/?p=22697 και του «Παρόν της Κυριακής», για μυστική συμφωνία Αθήνας-Άγκυρας περί παραπομπής με Συνυποσχετικό στη Χάγη 114 ελληνικών νησίδων, ώστε να αποφανθεί το …Διεθνές Δικαστήριο, εάν τα νησάκια είναι ή όχι ελληνικά, κατ΄ απαίτηση της Τουρκίας!

    Γεγονός, που εάν επαληθευθεί, ίσως προκαλέσει νέο «1909»!
    πηγή: Noiazomai.Net

    Υπενθύμιση ότι 22+ είναι τα ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ της Ελληνικής Κυριαρχίας τα οποία συνυπέγραψε με τον σουλτάνο-πορθητή σε Ελλάδα και Θεοδοσιούπολη, ο εδώ μισέλληνας ισλαμοπροσκυνημένος σιωνιστής, ο οποίος ακάθεκτος και αμετανόητος συνεχίζει και προκαλεί τη τύχη του.

    «Εφόσον παλεύεις με το Τέρας πρέπει να προσέχεις επειδή, και ο ίδιος μπορεί να γίνεις Τέρας. Εφόσον σου αρέσει η Αβυσσος, πρέπει να έχεις φτερά γιά να ξεφύγεις. Και αν συνέχεια κοιτάς την Αβυσσο, πρέπει να κατανοήσεις ότι και η Αβυσσος σε κοιτάζει κατ'ευθείαν στα μάτια.» ~Friedrich Nietzsche

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ η Dimi 10/07/2011 15:05:33

      Καλησπέρα Dimi,
      θέλω να ελπίζω οτι αυτά τα πράγματα είναι μόνο σενάρια.
      Γιατί όλοι ξέρουμε πως αποφασίζει το ΔΔ της Χάγης.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Κώστας Ροδινός 10/07/2011 21:31:13

        Καλησπέρα Κώστα, όλοι ευχόμαστε, να είναι σενάρια. Το ΔΔ της Χάγης και οι δικαστές του με τις μπουκλέ περούκες, είναι αποδεδειγμένα μεροληπτικοί και αναξιόπιστοι. Γιά το μη-αργυρώνητοι, δεν παίρνω όρκο. Ομως αυτός ο ανάλγητος μισέλληνας, ο «ο εκ των έσω» μασκαρεμένος εχθρός, φαίνεται και είναι ικανός γιά τα πάντα.

        Ομως, επειδή «Ο Ελληνας είναι σπόρος που δεν πεθαίνει», του αφιερώνουμε αυτό το αφυπνηστικό, Πατριωτικό τραγούδι, με Τίτλο:
        «Γαλανό Μας Πέλαγος» (ΕΡΩΣ ΕΛΛΑΣ) http://bit.ly/pDLYIW

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ η Dimi 10/07/2011 22:39:20

          αγαπητή Dimi,
          Το ΔΔ, συνήθως μοιράζει τη διαφορά, επομένως είναι πάντα προς όφελος εκείνου που διεκδικεί!
          Αρα, πηγαίνοντας εκεί και μάλιστα με συνυποσχετικό, όταν τελειώσει η διαδικασία, η Τουρκία θα κερδίσει κάτι που δεν είχε, και εμείς θα χάσουμε κάτι που μας ανήκε.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Κώστας Ροδινός 11/07/2011 19:49:52

            Kώστα, καλησπέρα. Μόλις διάβασα το άρθρο αυτό και ανησυχώ. Eίμαστε όμηροι. Εχουμε κυκλωθεί από μοιραίους μαθητευόμενους μάγους και δωσιλόγους. Θέλουμε ν’αποτινάξουμε τον ΟΝΕΙΔΟΣ. Ζητούμε Εκλογές.
            Και Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο γιά να ξεπλυθεί το ΑΓΟΣ.
            Aχ, Πότε; Πότε; θάρθει αυτή η ευλογημένη Ωρα;;

            Δευτέρα, Ιούλιος 11, 2011
            ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ Ο ΔΡΟΥΤΣΑΣ ΔΕΧΘΗΚΕ ΘΕΜΑ ΣΥΓΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ
            ΓΙΑ 114 ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ !

            Δεχθήκαμε να μπει ως συνυποσχετικό για τη Χάγη!
            Μοιραίοι άνθρωποι για τη χώρα αναδεικνύονται τελικά οι σημερινοί κυβερνώντες, αφού μετά την «παράδοση» της οικονομίας και ολόκληρης της δημόσιας περιουσίας, των μισθών και των συντάξεων στην «τρόικα», τώρα ετοιμάζονται να παραδώσουν και το Αιγαίο, την εθνική ακεραιότητα, τα νησιά στους Τούρκους.

            Ο Φον Δημητράκης Δρούτσας, πριν τα μαζέψει από το υπουργείο Εξωτερικών για να μετακομίσει στις Βρυξέλλες (παίρνοντας πιο παχυλό μισθό, ως ευρωβουλευτής), φρόντισε (προφανώς με την έγκριση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου), να ανοίξει την κερκόπορτα στους Τούρκους για να «αλώσουν», μέσω του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, το Αιγαίο.
            Σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες και ελεγμένες πληροφορίες,
            Ελλάδα και Τουρκία συμφώνησαν σε σχέδιο συνυποσχετικού για προσφυγή στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης όχι μόνο για την υφαλοκρηπίδα, αλλά για όλα τα εκκρεμή ζητήματα στο Αιγαίο, μεταξύ των οποίων και η κυριαρχία σε 114 νησίδες, ειδικά στο νότιο Αιγαίο. Με άλλα λόγια, πλήρης δικαίωση της τουρκικής πολιτικής που οδήγησε στην κρίση των Υμίων, περί γκρίζων ζωνών και αμφισβητούμενης κυριαρχίας σε βράχους, νησίδες και βραχονησίδες στην περιοχή του Αιγαίου.

            ΘΛΙΒΕΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΕΙNH HΤΤΑ
            ΑΠ’ ΑΥΤHN ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛAΔΑ ΔΕΝ ΥΠAΡΧΕΙ.

            Επειτα από 52 γύρους ελληνοτουρκικών διαβουλεύσεων, έχει διαμορφωθεί ένα σχέδιο συνυποσχετικού, βάσει του οποίου: «Οι δύο χώρες εξουσιοδοτούν το ΔΔΧ να οριοθετήσει επί χάρτου την υφαλοκρηπίδα». Η συμφωνία έκλεισε τον Μάιο, έπειτα από πίεση των Τούρκων. Μόλις ολοκληρώθηκε ο κύκλος των διερευνητικών συνομιλιών στην Αθήνα, τον Μάιο, οι Τούρκοι είδαν ότι η ελληνική πλευρά αποδέχεται τις αξιώσεις τους και προκειμένου να μη χαθεί η δυναμική των διαπραγματεύσεων ζήτησαν πιεστικά έναν ακόμα γύρο διαβουλεύσεων.

            Η ελληνική πλευρά αρχικά εμφανίστηκε διστακτική, λέγοντας ότι δεν χρειάζεται να γίνει λίγες βδομάδες πριν από τις τουρκικές βουλευτικές εκλογές άλλος γύρος και καλύτερα θα ήταν να ολοκληρωθούν οι εκλογές και μετά να υπάρξει συνέχεια. Όμως η τουρκική πλευρά πίεσε, αντιλαμβανόμενη πως υπάρχει το «momentum» και δεν πρέπει να χαθεί η δυναμική. Τελικά οι Τούρκοι κατάφεραν, εν μέσω δικής τους προεκλογικής περιόδου, και έσυραν την Ελλάδα σε έναν ακόμα γύρο διαβουλεύσεων που έγινε στον Τσεσμέ. Εκεί υπήρξε η πλήρης συμφωνία για το σχέδιο συνυποσχετικού, όπου ενσωματώθηκαν οι ακραίες και πρωτοφανείς τουρκικές αξιώσεις.

            Το θέμα έχει ακόμα μεγαλύτερες και τραγικότερες διαστάσεις, καθώς η Τουρκία έχει πολλές αξιώσεις και διεκδικήσεις σε βάρος της Ελλάδας στο Αιγαίο και στο σχέδιο συνυποσχετικού υπάρχει αναφορά ότι οι δύο χώρες εξουσιοδοτούν το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης να επιλύσει και «…όσα προβλήματα ήθελε ανακύψουν».

            Δηλαδή η Ελλάδα φαίνεται να συμφώνησε σε ένα σχέδιο που θέτει πλέον σε αμφισβήτηση την κυριαρχία της, με βάση τις πάγιες αξιώσεις της Άγκυρας και αφήνει τα πάντα στα χέρια του Διεθνούς Δικαστηρίου.

            Βέβαια είναι αλήθεια πως η πάγια θέση της Ελλάδας επισήμως, μετά τη μεταπολίτευση, είναι η συνυπογραφή συνυποσχετικού και η προσφυγή στη Χάγη, μόνο όμως για την υφαλοκρηπίδα, αφού τη μόνη εκκρεμότητα στα Ελληνοτουρκικά που αναγνωρίζει η Αθήνα είναι η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας. Όμως από το συγκεκριμένο σχέδιο συνυποσχετικού φαίνεται ότι γίνεται δεκτός και ο όρος της Άγκυρας να εξετασθούν και άλλα ζητήματα, τα οποία η τουρκική πλευρά θα θέσει.

            Μέχρι τώρα η Τουρκία δεν αποδεχόταν τη δικαιοδοσία του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, λόγω των πολλών ανοιχτών της θεμάτων. Τώρα όμως αποδέχεται το Διεθνές Δικαστήριο, προφανώς για να μπορέσει να αμφισβητήσει την ελληνικότητα εκατοντάδων νησίδων και βραχονησίδων και την κυριαρχία της Ελλάδας πάνω σε αυτές στην αρχή και στη συνέχεια και σε άλλα θέματα (όπως της δίνει τη δυνατότητα να πράξει η διατύπωση που υπάρχει στο σχέδιο του συνυποσχετικού), όπως π.χ. το εύρος των χωρικών υδάτων, το εύρος του εναέριου χώρου κ.ά.

            Το παιχνίδι πλέον γίνεται επικίνδυνο για την Ελλάδα, αφού αν το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης αποδεχθεί ότι δεκάδες νησίδες δεν είναι ελληνικές (ακόμα και αν δεν είναι τουρκικές), αυτομάτως η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας, και της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, θα στηριχθεί σε άλλα δεδομένα. Θα σπάσει δηλαδή το ενιαίο της ελληνικής κυριαρχίας στο Αιγαίο, ειδικά στον κεντρικό δίαυλο από Λέσβο-Λήμνο προς Κάρπαθο-Κρήτη, αλλά και γύρω από τα Δωδεκάνησα.
            Πηγή: ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ.blogspot.com Δευτέρα, Ιούλιος 11, 2011

  17. ierofantis avatar
    ierofantis 10/07/2011 17:38:43

    Εύστοχοι και κατανοητοί οι προβληματισμοί σου Κώστα,

    Βλέπεις, ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται.

    Ελπίζω όμως ότι η "τακτοποίηση" των εθνικών θεμάτων δεν θα τους βγει.

    Όχι γιατί δεν τους έχω αυτούς τους κυρίους που μας κυβερνούν, ικανούς.

    Αλλά γιατί η διαδικασία διευθέτησης και επικύρωσης αυτών των θεμάτων περνά από τη Βουλή. Εκεί θα πρέπει να βρεθεί αντίσταση στα σχέδια που εξυφαίνονται.

    Βέβαια θα μου πεις, ποιος θα αντισταθεί και για ποιο λόγο.

    Κοιτώντας το πολιτικό σκηνικό ο μόνος που φαντάζει να εμφορείται και να το δείχνει, από πατριωτικές ιδέες και αισθήματα είναι ο Σαμαράς.

    Και αναφέρομαι ειδικά σε αυτόν διότι δεν περιμένω πολλά από την παρούσα κοινοβουλευτική ομάδα.

    Φοβούμαι δηλαδή, μήπως αναλωθούν και πάλι σε τοποθετήσεις χωρίς νόημα, χωρίς νεύρο, χωρίς στόχο. Κριτική σαλονιού. Τι στιγμή που θα παίζεται η τύχη και αξιοπρέπεια της χώρας, παιγμένη στα ζάρια των ξένων.

    Ο Σαμαράς λοιπόν σε αυτή την περίπτωση έχει μοναδική ευκαιρία. Μπορεί δηλαδή με θαρραλέα και ψυχωμένη στάση, να συνδέσει τις προσδοκίες, τις επιδιώξεις, τις ανάγκες, τις απαιτήσεις και τα δίκαια αιτήματα του ελληνικού λαού με το Κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

    Και δεν θα πρέπει να αντιτάξει ένα "ναι μεν, αλλά".

    Χρειάζεται ένα ξερό, λακωνικό, συνολικό και θορυβώδες ΟΧΙ στα τσιράκια και τους εκβιαστές - δανειστές που επιδιώκουν "έντιμους συμβιβασμους"!

    Ο πολιτικός χρόνος πλέον τρέχει.

    Οι εξελίξεις θα επιταχυνθούν όχι μόνο γιατί μετά το καλοκαίρι, θα νιώσουμε περισσότεροι, το κρύο ατσάλι των μαχαιριών των οικονομικών δολοφονών στους λαιμούς μας, αλλά κυρίως γιατί αφενός ο κόσμος χειραφετείται πολιτικά και αφετέρου αντιλαμβάνεται τα παιχνίδια που επιδιώκονται να στηθούν στην πλάτη ως προς τα εθνικά θέματα.

    Ας μην έχουν οι δανειστές καμία αμφιβολία.

    Νομίζουν ότι μας έχουν γονατιστούς και θα δεχτούμε τα πάντα. Κάνουν λάθος.

    Τη στιγμή που θα φέρουν για κύρωση στη Βουλή κατάπτυστους κυρωτικούς νόμους διεθνών συμφωνιών παραίτησης ή διευθέτησης εθνικών δικαίων, ας γνωρίζουν ότι 20 εκατομμύρια Έλληνες (10 εδώ και άλλα τόσα στη διασπορά) αναμένουμε το σάλπισμα της αντεπίθεσης.

    Ένα πράγμα μας λείπει.

    Αυτός που θα φυσήξει το βούκινο...

    Ή δεν μας λείπει;

    Έχετέ μου εμπιστοσύνη, μας ζήτησε ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Eίμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει, μας είπε.

    Ε, λοιπόν, την ώρα εκείνη θα μας αποδείξει πόσο εννοούσε αυτά που έλεγε...

    Για τους Έλληνες ας μην αμφιβάλει.

    Στο κάλεσμα της πατρίδας έχουμε αποδείξει, ότι πυκνώνουμε τη φάλαγγα στο άψε - σβήσε...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 11/07/2011 01:13:31

      Καλημερα

      ο λυκος ειμαστε εμεις ...! και δεν ξερουμε πως να το χαρουμε.-

      ΠΠ

  18. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 10/07/2011 18:06:39

    Είθε!

  19. Προφήτης avatar
    Προφήτης 10/07/2011 20:22:01

    Κώστα, οι βάσιμες ανησυχίες που εκφράζει το κείμενό σου δεν με οδηγούν σε γεωπολιτικές αναλύσεις - μόνο.
    Μού φέρνουν στη μνήμη και τη σοφία των παροιμιών, που δυστυχώς ξεχάστηκε από τα ανιστόρητα, αντεθνικά, επικίνδυνα και υπαγορευόμενα "δόγματα" εξωτερικής πολιτική που επικράτησαν επί σημιτικού "εκσυγχρονισμού", με αρχιτέκτονα ΓΑΠ και πρωτομάστορα τον πράκτορα Ροντος.
    Μάθανε πως ... κτλ.
    Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται
    Παρ 'τους (Ευρωπαίους "συμμάχους") στο γάμο σου να σου πουν "και του χρόνου"
    Άμα έχεις τέτοιους φίλους τί τους θέλεις τους εχθρούς
    κοκ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 10/07/2011 22:36:13

      Προφήτη,
      οι παροιμίες, ως συσσωρευμένη γνώση και σοφία ετών, μπορούν να πούν τα πάντα σε μια συμπυκνωμένη φράση.

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ Κώστας Ροδινός 10/07/2011 22:47:42

        Μια προσέγγιση του ΕΛΙΑΜΕΠ:
        Θυμηθείτε αυτές τις Ρωσικές κούκλες … που βγαίνει η μια μέσα από την άλλη (πως τις ονομάζουν; «Μπάμπουσκες;») … τώρα αντικαταστήστε τις κούκλες στο μυαλό σας με Δούρειους Ίππους … αυτό ίσως βοηθήσει να ερμηνευτεί το φαινόμενο ΕΛΙΑΜΕΠ και ο τρόπος προβολής των θέσεών του.
        Δούρειος Ίππος Νο1:
        Ψάξτε να βρείτε τα μόνιμα μέλη της περίφημης Λέσχης. Ψάξτε νε βρείτε και ποιοι καλούνται στις ετήσιες συναντήσεις της περίφημης Λέσχης από την Ελλάδα. Δείτε και τα μέλη του Δ. Σ. του ΕΛΙΑΜΕΠ: http://www.eliamep.gr/about-us/the-team/ Ω, τι σύμπτωση!!!
        Δούρειος Ίππος Νο2:
        Μετρήστε πόσα από τα ως άνω μέλη ΔΣ του ΕΛΙΑΜΕΠ (εγώ έχω εντοπίσει 7) αρθρογραφούν τακτικά στην Καθημερινή ή παρουσιάζονται ως σχολιαστές ή δημιουργοί εκπομπών στον ΣΚΑΙ (π.χ. 1821) Ω, τι σύμπτωση!!!
        Θεωρητική ερμηνεία του φαινομένου:
        Δείτε το εξαιρετικό βιβλίο Shadow Elite της Κοινωνικής Ανθρωπολόγου, καθηγήτριας στο Πανεπιστήμιο George Mason University, Janine Wedel. http://janinewedel.info/shadowelite.html

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ StarPowerNone 11/07/2011 07:13:27

          άκρως διαφωτιστικά όλα τα links...
          Εξηγούν και εξηγούνται πολλά...

          • StarPowerNone avatar
            StarPowerNone @ Κώστας Ροδινός 11/07/2011 12:28:34

            Κύριε Ροδινέ χαίρετε,
            Δείτε και αυτά τα Links:
            1)Σχέση ΕΛΙΑΜΕΠ με νεοσυντηρητικούς μέσω της Λέσχης (πολλοί από τους ΝεοΣυνς είναι τακτικά μέλη):
            http://www.huffingtonpost.com/linda-keenan/emshadow-eliteem-neocons_b_607187.html
            2)Πως έγινε το πλιάτσικο στην Ρωσία επί Γιέλτσιν, ίσως μας φωτίσει αυτό για το πώς θα μεθοδευτεί και το δικό μας ξεπούλημα: http://janinewedel.info/harvard.html
            (αξίζει, αν έχετε την ευχέρια, να διαβάσετε το βιβλίο Shadow Elite περιγράφει φαινόμενα όπως οι αποκρατικοποιήσεις στις ΗΠΑ επί Ρήγκαν αλλά και Κλίντον… και πολλά άλλα φαινόμενα που ‘ευδοκιμούν και στον τόπο μας, ιδιαίτερα αυτές τις μέρες )
            Καλή εβδομάδα!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ StarPowerNone 11/07/2011 12:55:35

            Eυχαριστώ για τις παραπομπές,

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 11/07/2011 13:11:15

            Επειδή το βιβλίο που αναφέρει ο φίλος είναι, όντως, εξαιρετικό
            παραθέτω μια σύντομη παρουσίαση, στα αγγλικά απο τους
            F.T.

            Shadow Elite
            Review by Charles Clover
            Shadow Elite: How the World’s New Power Brokers Undermine Democracy, Government, and the Free Market
            By Janine Wedel

            The serious study of global affairs is usually left to political scientists, economists, lawyers and journalists. Anthropologists, as a group, somehow seem more suited to whacking through rainforest with a machete to study tribal totems than pontificating on international politics.
            Now, however, one anthropologist has turned the profession’s pith-helmeted gaze on the top-level politicians, bureaucrats and businessmen who make up the global elite in an attempt to document how well they do their jobs. It sounds like a stretch, but in fact there is something uniquely exhilarating about studying the White House or the International Monetary Fund using the same methods that one would study ritual incest among aboriginal Guyanans.
            Janine Wedel, author of Shadow Elite: How the World’s New Power Brokers Undermine Democracy, Government, and the Free Market, is not doing anthropology in the classical sense of Durkheim, Boas and Levi-Strauss. Her argument is that political culture at the beginning of the 21st century has changed in such a way as to make it easier, and sometimes even obligatory, for individuals to mask their true agendas and conflicts of interest in creating policies. Much of this is due to the privatisation of government functions.
            One of the main reasons governments make bad decisions, she believes, is bad information supplied by people with camouflaged agendas, people she describes as “flexians”, who often work simultaneously for private interests, academia and government at the same time.
            “Flexians”, or “flex nets” (networks of flexians) take the notion of conflict of interest to a whole new level. They are not the “old boys network” and cannot be reduced to lobbyists or interest groups. They are individuals who combine usually an academic or journalistic position with a political one and a commercial one. More than opportunists, they are often ideologues whose primary purpose is to push a cause rather than enriching themselves. But the true motives often get lost amid the various conflicting agendas they must juggle.
            “Obtaining reliable information about a player’s roles, sources of funds, and actual track record may be difficult, and viable monitoring systems are usually lacking. Flexians can thus continue unchecked to convert their environment into one that is friendly to them,” Ms Wedel writes.
            One of several examples she cites is the controversy surrounding retired US four-star general Barry McCaffrey, who is or has been simultaneously a commentator for the media, a consultant to the defence industry and professor. According to a 2008 exposé in the New York Times, he was one of several former military men who helped to shape public opinion on the Iraq war, while simultaneously having undisclosed ties to the Pentagon.
            Another of Ms Wedel’s examples is Gerhard Schröder, the former German chancellor. In September 2005, before losing his bid for re-election, Mr Schröder signed a contract on behalf of the German government with Gazprom, Russia’s gas monopoly, on the construction of a pipeline under the Baltic Sea. After the election, he accepted a position as head of Gazprom’s shareholders’ committee.
            Both these cases illustrate something disturbing, but putting one’s finger on just what is hard to do. Ms Wedel’s thesis is not completely satisfactory. For example, the Baltic Sea pipeline championed by Mr Schröder is still supported by the German government and is arguably good policy, albeit controversial. Likewise, Gen McCaffrey’s affiliations may not have affected his analysis, and as a former general, it is likely that most readers or television viewers who saw his commentary understood that he would be a pro-Pentagon voice.
            Nonetheless, there is much to be uneasy about. Dealing with information today is like drinking from a firehose. It is virtually impossible to keep track of everyone’s agendas, and the temptation is simply to ignore them. Instead of careful analysis, we rely on appearances of the moment, which are easy to manipulate. As the Daily Show comic John Stewart put it: “You cannot, in today’s world, judge a book by its contents.”
            But this book perhaps unintentionally offers a useful corrective to conspiracy theories that locate the source of such manipulations in the grand schemes of master-puppeteers. Refreshingly, it turns out anyone can be a flexian – all it takes is commitment, an education and a BlackBerry. If you are unhappy with the way the flexians are running things – well, go out and be one yourself.

  20. player avatar
    player 10/07/2011 20:25:22

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
    ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ
    ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΑΣ
    ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ
    ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΣΤΕ
    ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ Σ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ..............

  21. blue nile avatar
    blue nile 10/07/2011 21:20:32

    Όλοι πρέπει να καταλάβουμε κάτι σημαντικό. Ο ΓΑΠ δεν θα αφήσει εύκολα την πρωθυπουργική καρέκλα αν δεν υλοποιήσει τα παρακάτω:
    1) Πλήρη αναγνώριση των Σκοπίων ως Μακεδονία.
    2) Επισημοποίηση της γκριζοποίησης του Αιγαίου. Η Dimi παραπάνω αναφέρει το τι έγραψε το Παρόν.
    3) Προκατασκευή νομικών στηριγμάτων για τη δημιουργία μουσουλμανικής δημοκρατίας της δυτικής Θράκης.
    4) Έξοδο από την διεθνή απομόνωση του τουρκοκυπριακού ψευδοκράτους.
    Όλα σε όφελος των εχθρών-γειτόνων συμμάχων μας.
    Εξού και η φούρια που έπιασε άπαντες για επιτάχυνση των εξελίξεων...φ0βούνται μήπως ο ποδηλάτης γκρεμοτσακιστεί απότομα και που να ξαναβρουν τέτοιο υποτακτικό γιουσουφάκι να τους κάνει τα θελήματα.
    Τον τελευταίο καιρό έχω απογοητευτεί...
    Άντε και βγαίνει ο Σαμαράς και κυβερνά...τέσσερα, οκτώ , δώδεκα ποιος ξέρει...
    Μετά νομοτελειακά το ΠΑΣΟΚ πάλι θα κυβερνήσει με κάποιο άλλο εκσυγχρονιστικό φρούτο αλά Διαμαντοπούλου ή Λοβέρδου να αποφασίζει για τα μέγιστα του έθνους...Και η ΝΔ με κάνα Αρούλη πρόεδρο και τον ροφομάτη αδερφό της θυγατέρας αντιπρόεδρο να είναι έτοιμη να ξεπουλήσει ότι περίσσεψε από τους πασόκους.
    Απελπισία...

  22. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 10/07/2011 23:55:17

    Ας μη λησμονούμε ότι στο Υπ.Εξ. τοποθέτησε κι άλλον κηπουρό μετά τον Δρούτσα. Διότι ο Λαμπρινίδης μου κάνει μάλλον για υφυπουργός υπό τον ΓΑΠ παρά για υπουργός! Έχουμε να κάνουμε στην Ελλάδα πιά με δύο πρωθυπουργούς! Έναν τον ΓΑΠ κάτι σαν Πρωθυπουργό Εξωτερικών κι έναν άλλο τον Μπένι σαν Πρωθυπουργό Εσωτερικών....

  23. ό παγωτατζής avatar
    ό παγωτατζής 11/07/2011 01:13:54

    κ.Ροδινέ
    γράφετε και εκφράζετε πιθανές ανησυχίες και εθνικές πολιτικές προεκτάσεις, ΑΛΛΑ αποφεύγετε να τονίσετε,--ίσως γιατί δεν είστε σίγουρος περί της ακρίβειας ή της αντικειμενικότητας τών αριθμών- ότι οι αριθμοί δείχνουν ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ! Μια Ελλάδα πού έχει:
    Οπως γνωρίζετε βρέθηκαν νοτίως της Κρήτης 175 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο, το 3ο μεγαλύτερο κοίτασμα παγκοσμίως.(ναί και τής ΑΟΖ τού Ισραήλ και της Αιγύπτου περιλαμβανομένης)
    Εν τω μεταξύ ο χρυσός που υπάρχει στην Θράκη μας αξίζει 38 δις ευρώ. Έχουμε εκεί, στην Μακεδονία και την Θράκη , τα 3 μεγαλύτερα κοιτάσματα χρυσού της Ευρώπης. (Εχει αναφερθεί και εδω στό Αντινέα από σχολιαστή)
    Η αξία του πετρελαίου και του αερίου είναι - κρατηθείτε - ΤΡΙΣ-ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΛΑΡΙΑ !) όπως αναφέρει το Γεωλογικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ, το USGS.

    Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση είναι η Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450.000 τετρ. χιλιόμετρα), αφού εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου (περιλαμβανομένης της Κύπρου μας) και από το τριεθνές στον Έβρο ως ανοιχτά της Λιβύης.
    Θέλεις 2 ώρες ταξίδι με το αεροπλάνο για να πας από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου (Λάρνακα).
    Σαν να πετάς δηλαδή από τις Βρυξέλλες προς τη Μασσαλία. Στον κόσμο ζουν συνολικά 17.000.000 Ελλαδίτες, Κύπριοι, Βορειοηπειρώτες, Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι, Τενέδιοι κλπ.

    Είμαστε 2οι στον κόσμο σε καταθέσεις στην Ελβετία.

    Δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες τον χρόνο και διαθέτουμε μια σημαντική τουριστική βιομηχανία.

    Έχουμε και μια δυνατή αμυντική βιομηχανία που(όταν την αφήνουν) φτιάχνει από άρματα και τζηπ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ-ΕΛΒΟ ως προηγμένα συστήματα λέηζερ και υπερσύγχρονα μη επανδρωμένα αεροπλάνα όπως έκανε το Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων(ΚΕΑ) στο Ελληνικό.

    Έχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που μπορούν να κατασκευάζουν όποιο είδος πλοίου σκεφτεί κανείς.

    Έχουμε βιοτεχνίες-βιομηχανίες αμαξωμάτων που κατασκευάζουν καταπληκτικά βαρέα φορτηγά, λεωφορεία, τρόλεϋ, βαγόνια τραίνων, επικαθήμενα, μπετονιέρες, βυτία κλπ. Μέχρι και αντίγραφα ΠΟΡΣΕ(!) φτιάχνουμε στην Κατερίνη ( δείτε στο Διαδίκτυο την βιομηχανία REPLICAR HELLAS),τά οποία και εξάγουμε στήν Γερμανία(!) και Ελβετία!

    Διαθέτουμε 2.400 υπερδεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά και είμαστε έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500 τεράστια τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες και είναι 5οι στον κόσμο.

    Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα, 3οι στις ελιές, 3οιπαγκοσμίως στον κρόκο, στα ακτινίδια, στα ροδάκινα.

    Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο, 1οι σε λευκόλιθο, 1οι στον κόσμο σε υδρομαγνησίτη, 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι), 2οι παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι), 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη (2.174.000 τόννοι), 1οι και σε χρωμίτη, 1οι και σε ψευδάργυρο, 1οι και σε αλουμίνα.

    Έχουμε την 2η καλύτερη Πολεμική Αεροπορία στο ΝΑΤΟ (μετά τις ΗΠΑ, ενώ οι Τούρκοι είναι προτελευταίοι), ενώ έχουμε και το 2ο καλύτερο Πολεμικό Ναυτικό στο ΝΑΤΟ, με την Τουρκία να είναι ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!

    Καί μιά πληθώρα ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ με παγκόσμια αναγνωριση εντός και εκτός Ελλάδος

    >>> !!! Δεν υπάρχει μικρή και μίζερη Ελλάδα.!!!<<<

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΙΚΡΟΙ, ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΜΙΖΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ και ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ !!!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ό παγωτατζής 11/07/2011 07:17:50

      Kαλημέρα φίλε,
      είναι όντως εντυπωσιακά τα στοιχεία που παραθέτεις.
      Ομως μεγαλύτερη αξία και από όλα αυτά μαζί έχει το όνομα της Ελλάδος, με την συνεισφορά του στην ανθρωπότητα, κάτι που είναι ανυπολόγιστο και ουδέποτε μπήκαμε στον κόπο να το αξιοποιήσουμε προς όφελος της χώρας μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.